PDA

View Full Version : Zwanger worden van je eerste kindje

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

Pinkymeid
15 March 2010, 07:43
@kruimeltje: ja dat kan ik wel begrijpen dat je je zorgen maakt om zo weinig ongi, ik duim voor jou dat je echt snel zwanger zult zijn meid echt waar ik gun het jullie zo

@botske: ooh wij hebben heerlijk gegeten was super lekker, ooh maar zo een pannekoekenhuis daar is het ook wel heel lekker he :)

@marieke: welkom meid, ik ben ook gestopt in januari en daarna cyclus gehad van 29 dagen had ook positieve ovu testen gehad en ook goed geklust had ook veel kwaaltjes maar mijn lichaam heeft me bedrogen gehad want heb men cyclus gekregen op 26 dagen, ik duim voor je dat je zwanger zou zijn, het kan inderdaad dat je na de eerste keer al raak zou hebben, maar het kan ook zijn dat je lichaam nog aan het ontpillen is, ik was ook misselijk enz. maar natuurlijk zou het super zijn als je van de eerste keer zwanger zou zijn heel erg veel succes en hou ons op de hoogte

@Tessa: echt wel spannend he meid, ik duim zo voor je dat je ongi achter blijft

Spring
15 March 2010, 08:00
Ik ben hier de laatste tijd al veel minder, maar wilde toch even zeggen dat ik hier de komende tijd (nog) minder ga komen: merk gewoon dat ik het allemaal moeilijk bijhoud (erg druk op het werk en ook privé, op een goede manier) en het duurt steeds heel lang voor er iets te melden valt met mijn cyclus, dus... Ik ga wel af en toe meelezen maar voorlopig denk ik niet veel meer plaatsen. Iedereen veel succes met de zwangerschap en zwanger worden!

jollyjo
15 March 2010, 08:05
@ Marieke, het kan best zijn dat je wel zwanger bent en dat nu al merkt. Mijn schoonmoeder vertelde laatst dat zij bij haar dochter de avond hadden geklust en de volgende dag was ze hondsberoerd en overgeven enzo. Later bleek dus dat ze zwanger was! SOmmeige mensen reageren er dus heel snel op en anderen merken het niet. Ik hoop dat je woensdag een positieve test hebt.

@ Tessa, spannend voor jou!

Miepje80
15 March 2010, 08:12
ik hoop dat het snel woensdag is! testennnn!!!!! kan echt niet wachten..

heb hier echt geen geduld voor!

ik lees idd overal dat je last kan hebben van je borsten, maar ik heb ze laten vergroten een aantal jaar geleden, dus ook daaraan kan ik niks voelen.. wel een beetje steken, maar dat heb ik eigenlijk altijd wel :(

maar overgeven en misselijk terwijl het nog een week duurt voordat mn menstruatie moet beginnen? is dat niet een beetje heel vroeg?? miss heb ik wel een buikgriepje!

Ik wist het ook heel snel, maar kon het gewoon niet geloven, zelfs niet na 3 licht posi testen. Vanmorgen met clearblue digitaal en pas toen daar op stond; zwanger geloofde ik het echt.

loesje80
15 March 2010, 08:20
Zie je wel ;-) En gewoon nu al 8 weken en 5 dagen :lol:
Geniet ervan meid!
gefeliciteerd

loesje80
15 March 2010, 08:20
o, nu is je banner aangepast naar 4 weken en 2 dagen :oops: Maar dan nog steeds, geniet ervan!!!! :D

Tessa23
15 March 2010, 08:24
Gefeliciteerd Miepje!!

Ik ben ook nog niet ongi , komt nog wel , vorige testen ik met mn ei s avonds laat dus vandaag zou ook nog kunnen.. brrr ben wel zenuwachtig steeds.. echt stom.. elke keer kijken en ongi.. neeee hahaha

Miepje80
15 March 2010, 08:29
o, nu is je banner aangepast naar 4 weken en 2 dagen :oops: Maar dan nog steeds, geniet ervan!!!! :D
Ja oeps, ik had per ongeluk 20 oktober als uitgerekende datum ingevuld, dat moet zijn 20 november. Hahaha, maar daarom niet minder zwanger.

Tessa23
15 March 2010, 08:29
Lin , ik hoop voor je dat voor jou ook alles snel beetje normaal op gang komt..succes er mee meis!

Miepje80
15 March 2010, 08:36
@ Tessa 23; je kan vandaag testen, heb je dat nog niet gedaan??!

Tessa23
15 March 2010, 08:39
Nee ik had zaterdag getest , negatief ,dus durf vandaag niet haha omdat ik denk dat ik ongi word.. en komt er niks test ik woensdag

jollyjo
15 March 2010, 08:39
@ Miepje, VAN HARTE GEFELICITEERD!! Ik kon het bij mij ook niet geloven hoor. Heb zelfs opnieuw de bijsluiter gelezen om te kijken of het klopte wat ik zag haha. Maar toch 1 positieve test is zwanger, aldus mijn huisarts toen. Geniet er van!

Pinkymeid
15 March 2010, 08:53
@miepje: hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap meid geniet er volle teugen van :)

@Tessa: ik hoop zo voor je dat je ongi weg blijft

kruimeltje
15 March 2010, 09:04
@ Miepie, gefeliciteerd meis!

@ Tessa, ik hoop voor jou dat je woensdag ook mag testen en dan ook een pos. test hebt!

Tessa23
15 March 2010, 09:13
Kruimel , hoe was het gister avond? Mooie musical ?

Pinkymeid
15 March 2010, 09:24
zit op moment zonder werk, geen zieke kindjes op het moment dus weer een tijdje thuis, maar ga met dat werk stoppen en ga op mezelf beginnen ik ga onthaalmoeder worden :D vrijdag alle papieren in orde brengen en dan hopelijk snel beginnen met de gesprekken en de controle van ons huisje :D

dadelijk eens beginnen aan de kuis en vanmiddag naar de winkel etenswaren kopen en dan hopen dat men ventje snel terug thuis is van het werk zodat ik weer lekker voor hem kan koken hihihi

Mirre
15 March 2010, 09:38
@ Liset: klinkt goed zeg je nieuwe baan! Fijn dat ze net zo blij met jou zijn als jij met hen en dat ze het niet erg vinden dat je gelijk weg bent ivm je huwelijk. Nog een maandje, spannend zeg! Moet je nog veel regelen?

@ Botske: tja, vriendlief zegt altijd dat hij mij als enige vrouw begrijpt, omdat ik een halve vent ben (qua denken en doen). Hou van voetbal (ken de regels en shirts van de clubs etc zelfs beter dan hij :oops: ) auto's, autosport, motorrijden, dat soort dingen. Tja, als je in een dorp opgroeit waar er maar 3 andere meiden van jou leeftijd op school zitten en die buiten het dorp wonen en na school altijd direct naar huis gingen, dan ben je overgeleverd aan het spelen met jongens. Denk dat het daar door is gekomen, vind mijn vriend helemaal niet erg dus ;)

@ Kruimeltje: en, hoe was Mamma Mia? Kan me voorstellen dat het je onzeker maakt, maar mijn heftige ongi maakt mij juist onzeker!! Als mijn baarmoeder zo pijnlijk en zo sterk alles af stoot, hoe kan een klein bevrucht eitje dan ooit blijven zitten? Ach ja, ik denk dat we het niet eerder zullen weten dan dat we of zwanger worden of de mmm in gaan (hoop ik voor ons allemaal niet natuurlijk!!)

@ Marieke87: welkom hier en veel succes en plezier met zwanger worden!! Ik hoop natuurlijk voor je dat het raak is, maar had je niet al eerder beter kunnen gaan klussen? Sommige zaadjes zijn namelijk wel snel, maar andere doen er ongeveer een dag of zo over om je eileider te bereiken en dan zou het net te laat kunnen zijn.

@ Lin23: jammer dat je cyclus nog steeds zo lang is, misschien dat afstand nemen ook wel helpt daarin. Heel veel succes in ieder geval, en ik hoop dat je snel hier mag komen melden dat het raak is!

Hier weinig nieuws te melden, nog twee nachtjes slapen dan weer aan de ovu testen!! Vanaf woensdag dag 12 dus. Ben benieuwd of ik weer op de 29 dagen zit (dan ei op zondag) of dat mijn cyclus zich nog verder verkort (dan ei op vrijdag). Spannend!!

kruimeltje
15 March 2010, 10:20
@ Tessa en jessy, ja leuke musical. Lekkere muziek, goede dans en ook wel een leuk verhaal. Mijn mannetje had er vooraf helemaal geen zin in maar hij heeft zich toch prima vermaakt.

@ Pinkymeid, lijkt me wel vervelend om hele dagen thuis te zitten nu. Soms even een vrije dag of vakantie is wel lekker maar helemaal zonder werk lijkt me niet leuk.

Hier verder geen nieuws te melden.

Pinkymeid
15 March 2010, 12:33
@kruimeltje: neen dat is inderdaad niet leuk, op dit moment erg rustig maar ja daarom dat ik ook aan het kijken ben voor op mezelf te beginnen, dan heb ik ook geen last meer van jaloerse collega s of dat geroddel hihihi

Pinkymeid
15 March 2010, 12:47
@bruidje: inderdaad een beetje vervelend zeker als je zo alleen thuis zit maar ja dat geeft niet heb ik een beetje tijd voor hier alles op orde te brengen en ik hoop ook dat het heel snel lukt, en oei bruidje dat is minder ik hoop dat het niet al te ernstig is wat je hebt

annemieke1980
15 March 2010, 12:48
Hey Meiden,

Is iedereen het weekend weer goed doorgekomen?

Kruimeltje, fijn om te lezen dat jullie beide genoten hebben van de musical,ik vond Mamma Mia ook helemaal geweldig!

Liset, wat leuk klinkt je nieuwe baan! Ik hoop dat je er met heel veel plezier zult werken, maar als ik dat zo lees dan komt dat helemaal goed.........

Marieke87, welkom hier, ik hoop voor je dat het meteen raak is deze ronde, maar je lichaam kan je erg voor de gek houden en ontpillen doet ook vreemde dingen met je lichaam, maar nogmaals het zou super fijn voor jullie zijn als deze ronde jullie meteen geluk zou brengen!

jessy, ik herken een beetje wat je schrijft over opgroeien in een dorp met weinig meiden, ik was het enige meisje in mijn klas, dan speel je gewoon met jongens, ik was een buiten kind en ik vond sport en hutten bouwen helemaal leuk, maar ik heb dan weer helemaal geen verstand van auto's en van voetbal weet ik ook vrij weinig ;)
Ik gebruik ook ovulatie testen maar ik start altijd op dag 8, ik lees nu dat jij wat later start, ik heb eigenlijk ook een cyclus van +/_ 28 dagen maar laatst ook een keer van 24 dagen dus nu start ik heel vroeg met testen, want ik wil mijn ei natuurlijk niet net missen ;)

Pinkymeid, wat leuk dat je je eigen bedrijfje gaat beginnen, wat heerlijk om zoveel met kinderen te kunnen werken, en als je straks je eigen kindje hebt dan is dat denk ik ook erg goed te combineren ;)

Mijn NOD is zaterdag, al denk ik niet dat deze ronde raak is, toch wel erg spannend, want diep van binnen hoop ik toch dat mijn man zijn zwemmers lang genoeg overleefd hebben :oops:

Liefs Annemieke

Pinkymeid
15 March 2010, 12:49
@kruimeltje: fijn dat je je goed geamuseerd hebt gisteren met mama mia zo een musical is altijd heel leuk, ik was eens gaan kijken naar belle en het beest maar dat is al een paar jaar geleden :)

Pinkymeid
15 March 2010, 12:51
@annemieke: ja hoor het weekend goed doorgekomen, nog steeds last van hevige ongi ik hoop dat ze snel gedaan zullen zijn zodat weer aan de klus kan hihi, en ja echt wel heel leuk ga echt graag met kindjes om :) en ja inderdaad dan is dat heel goed te combineren ik hoef dan men eigen kindje niet weg te brengen dan kan ik er mooi zelf voor zorgen :)

Pinkymeid
15 March 2010, 12:52
@annemieke: en hoe is het met jou ook een leuk weekendje gehad jammer dat dat zo snel omgaat he

kruimeltje
15 March 2010, 12:55
Ik denk dat mijn cyclus weer langer wordt. Ovu-test gaf vanmorgen nog steeds een heeeeeel vaag streepje, dus ik denk dat mijn ei later komt. Ik heb afgelopen week Fluimucil gebruikt om het laatste restje verkoudheid weg te krijgen ... zou dat soms invloed kunnen hebben?

@ Pinkymeid, is het niet handiger als je jouw antwoorden bij elkaar in één berichtje schrijft? Als het te veel is voor in één venstertje kun je het ook eerst in notepad/kladblok (staat onder bureauaccessoires) typen en daarna in het forum plakken. Dat maakt het forum iets makkelijker leesbaar. Vooral als je een dag geen tijd hebt gehad om te lezen is het soms wel heel veel bladeren. 't Is maar een tip hoor ;)

Pinkymeid
15 March 2010, 12:59
@kruimeltje: ja ik weet het meid maar ik ik dacht eraan toen ik het al had opgeslagen dat ik nog wat moest zeggen daarmee :oops: en ik weet niet als dat invloed kan hebben op je ei meid echt geen idee van

Mirre
15 March 2010, 13:42
@ Annemieke: mijn vorige cyclus ben ik ook wat eerder begonnen omdat ik twijfelde aan wanneer mijn ei zou komen, maar dit keer durf ik er wel op te vertrouwen dat het in ieder geval niet eerder dan aanstaande vrijdag is. En wie weet, heb toch genoeg ovu testen liggen, begin ik morgen al wel met testen. Hoop dat we allebij ons ei snel vinden!! Haha van techniek van auto's heb ik ook weinig verstand hoor ;) Alleen het doen alsof valt blijkbaar nog niet door de mand bij de heren en maakt wel indruk hihi ;) Maar vind het wel erg leuk hoor auto's, altijd gevonden. Voetbal ook. En motoren dus ook, en ook hutten bouwen dus vroeger en ravotten. Zal bij mij wel voor een verkeerde verbinding gezorgd hebben hihi :D

@ Pinkymeid: dat is inderdaad wel ideaal zeg, onthaalmoeder thuis, kun je voor je zelf werken thuis en ook nog thuis blijven voor je kindje. En leert je kindje vanaf het begin ook gelijk delen en met andere kindjes om te gaan. Meerdere vliegen in één klap!! Ook nog een tip wat ik altijd doe met reageren: ipv gelijk op "nieuw antwoord" klikken, dan eerst rechter muisknop en dan openen in nieuw venster of nieuw tabblad. Zo kan ik in het ene scherm alles door lezen en in het andere scherm op alles reageren. En anders is het echt niet erg hoor, om verschillende keren reactie te geven ;)

Pinkymeid
15 March 2010, 13:55
@jessie: ja inderdaad alle vliegen in een klap dan hihihi hopelijk verloopt het allemaal snel en goed zodat ik heel snel van start kan gaan als ik natuurlijk niet zwanger ben, en ik zal het onthouden hihi dank je wel voor de tip :)

@kruimeltje: jij ook nogmaals bedankt voor de tip

Pinkymeid
15 March 2010, 15:08
wat een weer pff die stomme regen word daar gek van, en internet hier gaat ook weer niet zoals het moet heel traag maarja niet veel aan te doen zeker zal straks wel weer beter werken hoop ik, nog een uurtje en dan heeft vriendlief zijn eerste werkdag van de week er weer opzitten en dan weer lekker genieten deze avond :D zo thuis zitten is echt niks

Tessa23
15 March 2010, 15:32
test gedaan en negatief.. helaas!

kruimeltje
15 March 2010, 15:41
@ Pinkymeid, nog 7 berichtjes dan ben je Theeleut!

@ Tessa, jammer dat je negatief getest hebt.

@ Jessy, ik herken dat wel een beetje hoor, ik hou ook wel van mannendingen. Hard rijden in de auto bijvoorbeeld en als ik een teut tegenkom op de weg zeg ik net zo hard "zeker een vrouw achter het stuur" enzo. Vroeger ook altijd in de zandbak spelen en in bomen klimmen. En toen computers nog echte mannendingen waren zat ik er ook al aan te knutselen. ;) Maar verder ook wel weer een echte vrouw als het op shoppen aankomt. Alleen dan niet van dat slenteren, daar houd ik weer niet van.

jollyjo
15 March 2010, 15:45
@ Tessa, wat jammer dat je test negatief was. :(

annemieke1980
15 March 2010, 16:10
@ Jessy, ik herken dat wel een beetje hoor, ik hou ook wel van mannendingen. Hard rijden in de auto bijvoorbeeld en als ik een teut tegenkom op de weg zeg ik net zo hard "zeker een vrouw achter het stuur" enzo. Vroeger ook altijd in de zandbak spelen en in bomen klimmen. En toen computers nog echte mannendingen waren zat ik er ook al aan te knutselen. ;) Maar verder ook wel weer een echte vrouw als het op shoppen aankomt. Alleen dan niet van dat slenteren, daar houd ik weer niet van.

Oh kruimeltje,wat zal jou man blij met je zijn! Die van mij snapt echt niet waarom ik in iedere winkel even naar binnen moet en bij iedere etalage even snel naar binnen moet kijken ;)

maal
15 March 2010, 17:18
haloow hallow

net terug van het ziekenhuis en omdat ik zooooo uniek ben is mijn zwangerschapshormoon ipv gezakt natuurlijk gestegen
eerste check hormoon aanwezig (geen zwangerschap in baarmoeder), tweede check hormoon gestegen (echo leeg), derde check hormoon gezakt (baarmoeder egt van een niet zwangere vrouw) vandaag hcg met 200 omhoog
dus mijn hcg level zakt en stijgt maar mijn echos blijven leeg ik zit er helemaal doorheen vooral omdat we maar niet verder komen en we ook niet op het punt komen van ja je heb een miskraam gehad en je kan nu voor een volgend kindje gaan,
dr blijft twijvel of het buitenbaarmoederlijk is of dat het een miskraam is, wij mogen op dit moment gewoon iet gaan voor een volgende poging en dat maakt me gek.
om de dag zit ik nu in het ziekenhuis om me bloed te checken en echos te laten maken, ben nu sinds vorige week (toen ik een echo geisd heb) 4x in het ziekenhuis geweest en wil het niet meer begin zelfs te twijvelen of ik hierna nog wel wil proberen ik wist dat kinderen krijgen niet zoiets is als ff shoppen in de stad maar dit is psychisch egt dodelijk.
overmorgen mag ik dus weer terug voor bloedprikken en een echo in de hoop dat het nu doorzet in een miskraam (gadver het ergste is dat het egt wachten is op een bbz operatie of een miskraam te weinig kans dat er een gezond kindje zit dus ook nix om me op te verheugen)
ik weet t egt ff nie meer
pfffff hoop dat anderen vrolijker nieuws hebben
liefs maal

annemieke1980
15 March 2010, 17:24
Oh Maal, dit maakt het allemaal wel erg zwaar en moeilijk he! Hoe kun je nou iets verwerken als je niet weet wat het is of was! Nu blijf je zelfs de angst houden dat het een bbz is! Heel veel sterkte meisje, en laat je niet afschepen ik het ziekenhuis he! Ze moeten net zo lang doorzoeken tot ze vinden wat er mis is, en je niet iedere keer weer naar huis laten gaan in deze onzekerheid!

Ik stuur je een digitale knuffel vanuit Limburg ;)

Liefs Annemieke

selly1985
15 March 2010, 17:26
@maal; ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!!

Hier is alles nog steeds zoals het al weken is. negatieve test maar inmiddels 2 wken over tijd. vanmiddag ha gebeld en moet t nog een weekje aanzien.......

Tessa23
15 March 2010, 17:27
Maal , wat ontzettend shit zeg , zo weet je ook niet meer wat je denken moet.. sterkte!

Nina28
15 March 2010, 17:54
@ Maal: wat afschuwelijk! Hopen op dat de MK doorzet of uitslag van BBZ zijn allebei vreselijk natuurlijk! Ik snap dat je er nu even helemaal doorheen zit! Ook al wil je het nu misschien niet horen: er komt vast weer een tijd dat jullie wel weer willen proberen om een kindje te krijgen.... Heel veel sterkt meis en een dikke knuffel!

Im76
15 March 2010, 18:24
@ Maal: Jeetje Maal wat ontzettend rot allemaal! Dit schiet zo ook echt niet op idd!
Hoop echt voor je dat het niet een bbz is en dat ze alsnog in je buik moeten gaan kijken ofzo!! Ontzettend raar dat dat HCG ook weer aan het stijgen is!
Nou meid, ik duim hard voor je!!
Vanuit hier ook een dikke digitale knuffel!
Liefs Im

Botske
15 March 2010, 19:12
@Miiepje, Proficat! :D

@Maal, wat ontzettend rot voor jullie! Wat een ellende zeg. Ik snap dat je nu twijfelt of je nog wel verder wil proberen. Je hebt er al zo een lang traject opzitten en dan deze onzekerheid en al dat verdriet. Meissie, alle steun en een hele dikke knuffel!

@Tessa, jammer..op naar de volgende ronde.

Ik ga ook naar de volgende ronde! Mijn :evil: is vanmorgen doorgekomen. Wel een hele korte cyclus voor mijn doen. 31 dagen! Kortste tot nu toe was 35 dagen. Heb ook wel eens cyclussen van tegen de 40 dagen gehad, dus 31 is echt super kort. Even nieuwe banner maken dus. Baal er toch wel een beetje van, zeker omdat mijn moeder dacht te zien dat het weer raak was. Ik denk dat ze dus in mijn ogen zag dat ik bijna een complete nacht overgeslagen had na de wijnavond ipv een zwangerschap. Waarschijnlijk ziet ze ook gewoon wat ze wil zien. Als er iemand is die(naast ons) graag wil dat wij een beebje krijgen dan is het mijn moeder wel. Wel heel lief hoor!

Nina28
15 March 2010, 19:15
@ Nina: gefeliciteerd met je vriendinnetje!!! Leuk zeg, een mannetje erbij. Jeetje, dan zijn jullie dit weekend inderdaad echt gebombardeerd met babies, lijkt me ook erg lastig. Ik hoop voor je dat het snel raak is en jullie ook snel jullie wondertje in jullie armen mogen houden!

Hier een rustige zondag, vriendlief is nu sporten, straks samen gezellig F1 kijken; Schumi is terug :D Fijne zondag iedereen!

@Jessy: Ja, lief menneke. Moeder en zoon moesten nog een nachtje in het ziekenhuis blijven, maar ze zijn nu gelukkig thuis... Het was inderdaad een weekend vol babypraat, het bewonderen van babykamertjes, kleertjes enz. Heel schattig allemaal. En dan denk ik: dat wil ik ook!!!!

Hoe is het met jou?

Nina28
15 March 2010, 19:17
Oh Botske, wat jammer... Toch weer een teleurstelling, had zo gehoopt dat je moeder het goed had gezien. Wel fijn dat je cyclus korter wordt, toch minder lang wachten.

annemieke1980
15 March 2010, 19:20
Oh wat jammer botske, je lichaam kan je zo voor de gek houden he, en het idee dat je moeder het dacht te zien vond ik ook erg positief :( Ik hoop voor je dat de volgende ronde wel positief zal zijn! Liefs Annemieke

Liset
15 March 2010, 19:43
@ Tessa: Wat jammer! Hopelijk volgende ronde beter!!

@ Maal: Wat een kut situatie zeg!!! Het klinkt heel vreemd maar ik hoop dat je binnenkort hoort dat het idd een mk is zodat je iig verder kunt!!

Liset
15 March 2010, 19:46
@ Botske: Jammer meis! Ik heb ook n wisselende cyclus helaas maar hoe korter hoe prettiger hahaha nu nog wat regelmatiger zodat je precies weet wanneer je eisprong is he hahaha
Hopelijk is het de volgende ronde raak!! :D

Im76
15 March 2010, 19:54
@ Botske,
Wat balen meis dat je ongi door heeft gezet! Heb heel hard geduimd en dat doe ik voor jullie allemaal!
Hoop echt zo voor jullie dat er binnenkort zoveel positieve testen gaan vallen!!

Ik ga eens even lezen wat er allemaal geschreven is, ben van het weekend niet echt online geweest, maar zag wel een paar berichtjes waar ik nog even op moet antwoorden :oops: sorry voor de late reacties hi!

Liefs Im

ilana27
15 March 2010, 20:00
Hoi meiden,

Ik wil graag met jullie mee kletsen! Ik ben dus ilana, en 27 jaar. Mijn man en ik zijn al 5 jaar :o bezig voor ons 1ste kindje... En het lukt maar niet!! We hebben nu de stap gezet om naar het ziekenhuis te gaan en dat is 26 maart.. dan gaan we de mmm in om te zien waarom het niet wil lukken. Ik ben heel onregelmatig ongesteld er is geen peil op te trekken. De reden dat we nu pas naar het ZH gaan is omdat we steeds dachten het komt wel...maar ja dan komt er een verhuizing, een bruiloft en ander werk op je pad en dan doe je het even rustiger aan en denk je nou het komt wel... en daarna denk je iedere maand als het nu niet raak is bel ik voor een verwijzing naar het ZH maar ja dat laatste riepen we dus echt iedere maand... tot eind januarie toen was ik er helemaal klaar mee. iedereen om me heen wordt maar zwanger waarom wij niet :oops: dus gebeld en ja 26 maart hebben we dus ons eerste gesprek. We zijn heel benieuwd!!

Inmiddels zit ik vandaag al weer op dag 33.. en lijkt me lijf me weer voor de gek te houden... misselijk zijn!! maar weet zeker dat m'n lijf me voor de gek houdt...

Ik wens jullie allemaal snel een 1ste kindje toe!!!

Liefs

Botske
15 March 2010, 20:48
@Ilana, welkom hier! 5 jaar al! Jeetje, dat is niet niks. Goed dat je nu de stap hebt gezet om naar het ziekenhuis te gaan. Een vriendin van mij was 3,5 jaar bezig en werd toen ineens spontaan zwanger (net voor haar eerste fertiliteitsbehandeling). Inmiddels heeft ze een gezonde jongen van 4 jaar oud. Helaas is een tweede nog niet in zicht. Zij gaan dus opnieuw de molen in. Ik wens jou een ook een mooie zwangerschap en beebje toe! Dat heb je wel verdiend!!!!

kruimeltje
15 March 2010, 21:36
Och Maal, wat een onzekerheid voor jou en je vriend. Ik kan me helemaal voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. Kunnen ze een bbz niet zien op een echo dan? Als ze zelfs kunnen zien of er een eisprong aan zit te komen dan moeten ze dat toch ook kunnen zien? Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen in deze moeilijke en onzekere tijd.

@ Botske, wat jammer dat de :evil: weer om de hoek is komen kijken. Wel lekker dat het een korte cyclus is geworden. Succes deze nieuwe ronde.

@ Ilana, welkom hier. Al 5 jaar bezig!? Wat lang. Goed dat je nu de stap hebt gezet om naar de gyn te gaan. Ik hoop dat er iets uitkomt waar ze wat aan kunnen doen zodat jullie binnenkort ook een wondertje kunnen verwachten. Heel veel suc6 volgende week.

ilana27
15 March 2010, 21:52
Dank voor het welkom heten! En ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit :) Ken nog een meisje ( ook hier van het forum) die ook al had ze net intake gehad toch "spontaan" zwanger bleek te zijn... dus wie weet! dan heb ik nog 10 dagen te gaan haha... Toch blijft het lastig om te moeten bepalen wanneer je zou kunnen testen als je zo onregelmatig bent.. tussen de 33 - 45 dagen... zit nu op dag 33, wanneer zouden jullie testen? ( als de visite weg blijft) anderhalve week geleden dacht ik echt dat ik m'n eisprong had.. meestal is het dan toch ongeveer nog 14 dagen voor je dan ongesteld zou worden ( of niet natuurlijk)..
Nou ik duik me bed maar weer eens in, en opnieuw de zelfde droom dromen ;)

Truste!

X

Botske
15 March 2010, 22:00
@Ilana, inderdaad ongeveer 12 tot 16 dagen na je eisprong zou je ongesteld moeten worden en kun je dus ook testen. Ikzelf geef er de voorkeur aan om iets langer af wachten, maar daar denk iedereen anders over. Je hebt natuurlijk ook testen die 4 dagen voor je NOD gebruikt kunnen worden, maar die zijn een stuk minder betrouwbaar. Ik ga mijn bed ook opzoeken. Morgen gaat de wekker weer om 6.15...Truste!

Liset
15 March 2010, 22:30
@ Ilana: Welkom hier!! Zo 5 jaar dat is niet niks zeg!!
Ik ben zelf ook heel onregelmatig ongi van 20 tot 42 dagen heel frustrerend. Nu merk ik aan mn lichaam wanneer mn eisprong is. Mn borsten worden groter en mn tepels overgevoelig dan weet ik dat ik moet testen ;)
Maar goed dat geeft ook geen zekerheid ik ben ook al een jaar bezig. Als ik na mn bruiloft volgende maan nog niet zwanger ben dan ga ik naar de gynocoloog toe. Ik moet nog voor een controle terugkomen dus kan ik het mooi combineren.
Ik hoop dat je snel duidelijkheid mag krijgen!!

Mirre
15 March 2010, 22:31
@ Kruimeltje: ja, shoppen, heerlijk!! Maar inderdaad dat slenteren niet nee. Verschrikkelijk! Ga daarom liever alleen, snel van winkel tot winkel tot ik heb waar ik naar op zoek ben. Ga altijd wel met een doel shoppen, niet echt voor de lol. Wat dat betreft is mijn vriend eerder de vrouw hihi :D Hij gaat juist altijd lekker shoppen zonder doel, gewoon van winkel tot winkel, veel passen... Dan sta ik er naast te zuchten van vermoeidheid als een echte man hihi!!

@ Maal: ow wat shit zeg meis!! Tis toch niet voor te stellen!! Maar de hoop niet opgeven hoor, jullie komen hier echt wel door heen!! Heel veel sterkte meis, ik denk aan jullie.

@ Botske: had het ook al in een ander topic aangegeven, maar wat klote meis. Had zo gehoopt dat je moeder het goed gezien had, maar in zo'n situatie kan ik begrijpen dat je ziet wat je heel graag wilt zien omdat je het zo graag wilt voor je dochter...

@ Nina: Snap je helemaal!! Ik wil het ook!! En wel nu!! hihi. Hier alles goed, tnx voor vragen. Vandaag weer begonnen met ovu testen, ben benieuwd!!

@ Im: doe maar rustig aan hoor meisje, lekker relaxen en genieten van je kleintje ;) Dat is het belangrijkste!!

@ Ilana: allereerst welkom hier!! Jeetje zeg, wat ben je al lang bezit!! 5 jaar :o Heel veel succes met je afspraak, hopelijk wordt het snel duidelijk waarom het niet wil lukken en mogen jullie ook snel zwanger worden!!

Meiden, ik ga ook mijn bedje in, wekker gaat weer om 6.00 uur morgenochtend! Truste!

Tessa23
15 March 2010, 22:36
Welkom Ilana en hoop dat jullie snel wat te weten komen bij de gyn.. of dat het nog spontaan gebeuren zal...!

Slaap lekker meiden!

Mirre
15 March 2010, 22:47
Truste Tessa ;)

Miepje80
16 March 2010, 08:00
@ maal; ow, wat verschrikkelijk voor je! Ik snap je helemaal, je weet van tevoren dat het geen bestelling is, maar de emotionele achtbaan die het veroorzaakt, vreselijk! Daar kun je je van te voren geen voorstelling van maken. Ik hoop voor je dat je gauw duidelijkheid hebt.
Ik weet hoe die onzekerheid voelt, het is verschrikkelijk. Zoek steun bij je lief en dan ga je het samen redden. Dikke knuffel voor je!

Pinkymeid
16 March 2010, 08:17
@Kruimeltje: hihi ja ik had het ook al gezien, op naar de theeleut :D

@Tessa: ooh meid dat is jammer dat je negatief getest hebt

@botske: ooh zijn die verdomde duivels ook doorgekomen, dan maar op naar de volgende ronde, hier zijn ze toch al wat verminderd hopelijk zijn ze snel gedaan :)

@Maal: ooh hoe erg zo blijf je maar in die sleur zitten, en dat je dan nog niet verder kunt gaan pff dat is hele maal klote ( sorry voor taalgebruik) ik hoop dat het allemaal terug in orde komt ik leef met je mee meid dat alles terug snel in orde komt heel veel sterkte

eindelijk gaat internet weer snel gisteren was er niks mee aan te vangen geraakte zelfs niet meer op de site, maar nu ben ik er weer :D

Tessa23
16 March 2010, 08:21
En weer een negatieve test ,vaag! Dan mag die ongi wel komen!

Miepje80
16 March 2010, 08:26

O Tessa, wat frustrerend! Hoe voel je je dan nu? Heb je het gevoel dat je ongi komt? Of is het een andere pijn met steken? Want soms test een zwangere vrouw pas dagen na haar nod positief! Ik hoop voor je dat dat bij jou het geval is! Ben je altijd op tijd met je ongi? Een onregelmatige cyclus is eigenlijk wel erg lastig bedenk ik me nu, niet alleen voor het bepalen van je ei, maar ook je nod!

Sterkte meid!

Pinkymeid
16 March 2010, 08:26
@lliana: Welkom!!! en heel heel erg veel succes met het zwanger worden ik leesde net dat je al 5 jaar bezig bent ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat jullie snel zwanger zullen worden
veel succes

@Im: en hoe gaat het ermee meid? voel je je al goed zwanger :)

@Nina: hoe gaat het ermee meid?

Tessa23
16 March 2010, 08:28
1x was het 44 dagen , was de 2 ronde.. en afgelopen 2x was het 32 dagen dus wel redelijk regelmatig..

Nee voel ook niks.. geen steekjes niks.. ook geen ongi gevoel.. vaag eigenlijk he!

Miepje80
16 March 2010, 08:28

En trouwens.. je zegt negatieve test, maar is ie echt negatief? Want ik heb 3x getest met een ieniemienie 2e streepje en geloofde het pas na de digitale clearblue die zei; ZWANGER. Wat de dames hier zeggen is echt waar; een streep is echt een streep...

@ Ilana; heel veel succes en sterkte bij je gyn!

Pinkymeid
16 March 2010, 08:29
@Tessa: weeral negatief ooh wat jammer maar ik hoop toch stiekem dat je nog positief zou testen hoor

@Miepje: en hoe gaat het met je meid en met het buikje alles goed?

jollyjo
16 March 2010, 08:34
@ Maal, wat een rotsituatie voor jou zeg! Heb je een beetje geaccepteerd dat je een MK hebt gehad, is er geen duidelijkheid of het wel zo is. Ik kan me goed voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. Blijven praten is erg belangrijk en ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

Miepje80
16 March 2010, 08:34
@Tessa: weeral negatief ooh wat jammer maar ik hoop toch stiekem dat je nog positief zou testen hoor

@Miepje: en hoe gaat het met je meid en met het buikje alles goed?

Hey Pinkymeid, ik hoop met je mee wat betreft Tessa hoor, je weet het maar nooit! Je lichaam kan rare dingen met je doen.

Mijn buikje krampt af en toe (dat is eng!), maar ik blijf me voorhouden dat dat normaal is en er gewoon bijhoort. Elke x naar de wc check ik het wc papiertje, want die onzekerheid en het ongeloof is er natuurlijk zeker nog! Ik heb vanmorgen zelfs opnieuw getest, hahaha, dat is echt niet normaal he? Gelukkig nog steeds duidelijk; zwanger. Verder is mijn buik nog lekker plat, dat zal ook nog wel zo blijven, want ik heb een nogal gespierde buik en dat schijnt redelijk taai te zijn om door te breken voor zo'n kleine... dat gaat dan ook gezellig gepaard met heftige pijnen. We zullen zien, ik heb het er graag voor over! :D

Tessa23
16 March 2010, 08:37
Dat is echt niet gek hoor dat je nog eens ging testen.. zou ik ook hebben gedaan haha

Pinkymeid
16 March 2010, 08:40
@Miepje: inderdaad een lichaam zit heel raar in elkaar en kan je soms ook echt voor de gek houden :) en lekker genieten meid niet te veel stresse komt allemaal in orde maar die onzekerheid heeft iedere vrouw wel in het begin bij die onzekere periode, maar komt wel allemaal goed :D en dat buikje zal zeker nog wel komen hihihi heel veel succes verder met je zwangerschap

Botske
16 March 2010, 09:11
@Miepje, is zeker niet gek dat je nog een keer getest hebt. Heb ik ook gedaan....Geniet ervan, meid!

@Tessa, had je, je eisprong gevonden deze keer? Hoelang is die geleden? Als het te lang geleden is kun je altijd nog overwegen om je bloed te laten testen bij de dokter... Tenzij je al iets voelt van je ongi, maar dat was niet zo geloof ik hè?

Hier is de ongi nu echt goed doorgezet alhoewel ik er deze keer weinig last van heb (niet zoals de vorige keer iig).

jollyjo
16 March 2010, 09:18
@ Miepje, je moet niet te vaak meer een test doen na die tijd, want die wil nog wel eens anders uitslaan heb ik laatst gehoord van iemand. Dan ga je je alleen maar meer ongerust maken. De eerste testen waren positief, dus dan is het goed. Ik ken het gevoel van ongeloof en onzekerheid heel goed hoor, maar je zal er toch op moeten vertrouwen dat het goed komt. Als het niet goed zou gaan, dan schijn je dat gelijk te merken.

Pinkymeid
16 March 2010, 09:26
@botske: dan heb je geluk dat ze niet echt zo hevig zijn, mijn hevige dagen zijn ook voorbij eindelijk :D ik denk zelfs dat ze bijna gedaan zijn het mag ook wel heb ze al 5 dagen hihihi en dan weer lekker aan de klus, mijn vriend die heeft er volledig zin in hij is blij als de ongi gedaan is hahaha

Janne26
16 March 2010, 09:32
Hallo allemaal!!

Ik kom ook gezellig mee kletsen hier. mijn vriend en ik gaan ook voor ons 1e kindje en we vinden het allebei super spannend.
Ik ben in februari gestopt met de pil, omdat we er in maart echt voor wilde gaan ;) (advies van huisarts)
Mijn menstruatie is net voorbij dus we kunnen gaan klussen :D ;) hahaha....

Enneh...alle tips zijn welkom hoor :P

Janne

Botske
16 March 2010, 09:36
@Jollyjo, als het misgaat voel je dat soms niet meteen. Ons kindje is met 9 weken gestorven en met 10,5 week had ik mijn eerste echo. Daar zijn we er pas achter gekomen dat het niet goed was. Bij 11,5 week is het afgekomen en voor die tijd niet 1 druppel bloed of kramp oid gehad. Ik wil met dit verhaal echt niemand onzeker maken (vooral de zwangere dames onder ons niet). Maar dat je het meteen merkt klopt niet altijd (meestal wel trouwens). Het opnieuw testen heeft inderdaad weinig zin, omdat het zwangerschapshormoon zelfs na een mk nog een tijdje in je lichaam blijft en dus nog een positieve test geeft, maar ik begrijp het wel! Waarom zou een test negatief uitslaan trouwens? Zou kunnen hoor, maar ik snap niet zo goed waarom.

@janne, van harte welkom hier! Succes met zwanger worden en gezellig dat je komt kletsen!

@Pinkymeid, gelukkig is het voor jou weer bijna voorbij. En dan weer lekker aan de slag! hihi Veel plezier ermee alvast!

Pinkymeid
16 March 2010, 09:41
@Janne: Eerst en vooral welkom in de club hihi, je kunt ook een banner aanmaken voor het je makkelijk te maken dan kan je ongeveer zien wanneer je je ei moet krijgen enz http://www.zwangerschapspagina.nl daar vind je leuke banners of bij lilypie daar heb je er ook leuke, ik wens je heel erg veel succes met het zwanger worden, ik zelf ben gestopt in januari met de pil en zit nu aan ronde 2. mijn ongi is ook bijna afgelopen dus kan ook bijna weer aan de klus, heel erg veel succes

groetjes

Pinkymeid
16 March 2010, 09:42
@botske: dank je wel meid hihi en ja weer lekker aan de gang :D

jollyjo
16 March 2010, 09:52
@ Botske, ik weet ook niet waarom die test dan niet goed zou zijn, maar ik had op een ander topic dat van iemand gehoord. Die had een paar weken later weer getest en die test was lang zo duidelijk tot onduidelijk.
Ja het kan inderdaad een keer voorkomen dat je het niet merkt. Dat van jou is wel heel erg, zolang wachten en dan toch niet goed. Mijn zusje had dat ook, met 5 week was het opgehouden en met 8 weken hadden ze een echo waar niet zoveel meer op te zien was en na 10 weken was er nog niks gebeurd inderdaad. Zij is gecurreteerd uiteindelijk want ze wilde er vanaf. Het is een wonder om zwanger te worden, maar de natuur kan ook raar in elkaar zitten en je lichaam goed voor de gek houden helaas.

Janne26
16 March 2010, 10:01
@Janne: Eerst en vooral welkom in de club hihi, je kunt ook een banner aanmaken voor het je makkelijk te maken dan kan je ongeveer zien wanneer je je ei moet krijgen enz http://www.zwangerschapspagina.nl daar vind je leuke banners of bij lilypie daar heb je er ook leuke, ik wens je heel erg veel succes met het zwanger worden, ik zelf ben gestopt in januari met de pil en zit nu aan ronde 2. mijn ongi is ook bijna afgelopen dus kan ook bijna weer aan de klus, heel erg veel succes

groetjes

BEDANKT!! :D

Pinkymeid
16 March 2010, 10:07

groetjes

BEDANKT!! :D

dat is graag gedaan

Pinkymeid
16 March 2010, 11:39
zo de slaapkamer is weer mooi gepoetst en er liggen weer lekkere zuivere lakentjes op dadelijk eens de ren van de hond schrobben dan is die ook weer eens proper :) nu is het net droog buiten, nu dat ik op het moment even thuis ben kan ik alles een beetje in halen en eens grondig schoonmaken, men vriend vind het maar niks dat ik nu alle huishoudelijke taken alleen doe anders deden we het altijd samen :D

annemieke1980
16 March 2010, 12:37
zo de slaapkamer is weer mooi gepoetst en er liggen weer lekkere zuivere lakentjes op dadelijk eens de ren van de hond schrobben dan is die ook weer eens proper :) nu is het net droog buiten, nu dat ik op het moment even thuis ben kan ik alles een beetje in halen en eens grondig schoonmaken, men vriend vind het maar niks dat ik nu alle huishoudelijke taken alleen doe anders deden we het altijd samen :D

Lief van je vriend dat hij je helpt in het huishouden, bij ons gaat het ook zo,maar ik hoor regelmatig van vriendinnen dat het daar heel anders gaat, je vriend vind het vast fijn om straks in een heerlijk opgeruimd en fris gepoetst huisje thuis te komen ;) Liefs Annemieke

Pinkymeid
16 March 2010, 12:43
@annemieke: dan heb jij ook zo een super lief ventje en ja hij geeft me altijd complimentjes als alles zo netjes gepoetst is das dus echt wel heel lief van hem en ja niet iedere man is zo we kunnen van geluk spreken dat we zo een goei ventje hebben he

Liset
16 March 2010, 13:46
@ Janne: Welkom hier!!

@ Miepje: Volgens mij heb ik er de eerste keer overheen gelezen maar ik begrijp dat je zwanger bent?!
Gefeliciteerd meid!! Wat leuk!!

Miepje80
16 March 2010, 13:49
@ Janne: Welkom hier!!

@ Miepje: Volgens mij heb ik er de eerste keer overheen gelezen maar ik begrijp dat je zwanger bent?!
Gefeliciteerd meid!! Wat leuk!!

Hihi, thanx, het is echt zo! Ik heb lang getwijfeld of het echt zo was, maar sinds gisterochtend digitale CB test; ZWANGER!

Pinkymeid
16 March 2010, 14:00
zo nu eens even kijken op de website van de bruidswinkel waar ik voor mijn kleed ga kijken mss dat ik er al eentje vind hihi volgend jaar naar de winkel zelf gaan, ik moest dit jaar maar zwanger worden :) dan kan ik nog geen kleed passen hihi

annemieke1980
16 March 2010, 14:58
Sinds een paar weken houdt ik een menstruatiekalender bij op internet, http://www.menstruatiekalender.net of http://www.mijnkalender.net

Daar kun je precies opgeven wanneer je geklust hebt, wat je temp was, of je een positieve of negatieve ovulatie test had, wat voor klachten je die dag hebt etc. etc.

Nu was ik die kalender dus een beetje aan het terug bekijken en wij hebben er de vorige ronde dus echt serieus helemaal langs zitten klussen :o , op het moment dat ik invoerde ging ik uit van een cyclus van 28 dagen omdat ik dat iedere ronde heb gehad sinds ik gestopt ben met de pil, maar ik heb dus de vorige ronde een cyclus van 23/24 dagen gehad. Op het moment dat ik vorige maand invoerde gebruikte ik nog geen temp en ook geen ovulatie testen ( sinds deze maand wel) ik ging dus uit van wat er op menstruatie kalender stond en ik meende dus echt dat we geklust hebben op de rond en op de dag van mij eisprong.

Nu was mijn cyclus die ronde dus veel korter dan verwacht en nu blijkt dus dat ik op en rond mijn eisprong helemaal niet geklust heb, mijn man was van maandag tot donderdag op cursus vrijdag tot dinsdag hebben we ondanks de carnaval geklust, ik dacht op maandag mijn eisprong te hebben, nu blijkt mijn eisprong dus op de donderdag geweest te zijn :o

Ondanks dat ik weet dat mijn eisprong 14 dagen voor mijn menstruatie is heb ik er dus geen moment bij stil gestaan dat een kortere cyclus ook een eerdere eisprong betekende,ik dacht toen dat ik een innestelingsbloeding had :oops: en met gewoon nadenken was is daar dus zelf ook wel achter gekomen maar ik heb gewoon niet verder gedacht dan mijn vorige cyclussen, vanaf nu sla ik dus geen maand meer over met ovulatie testen want nu zie ik duidelijk hoeveel verschil het kan opleveren!

Liefs Annemieke

Pinkymeid
16 March 2010, 15:31
@annemieke: ooh meid dat was minder dat je echt volkomen naast zat en inderdaad is je menstruatie vroeger dan is je ei ook vroeger en hopelijk heb je deze maand je ei heel snel gevonden ik hoop het voor je

annemieke1980
16 March 2010, 15:33
@annemieke: ooh meid dat was minder dat je echt volkomen naast zat en inderdaad is je menstruatie vroeger dan is je ei ook vroeger en hopelijk heb je deze maand je ei heel snel gevonden ik hoop het voor je

Gelukkig gebruik ik nu ovulatie testen, dus nu kan het niet meer fout ;)

vwz
16 March 2010, 15:38
dat is ook vervelend, maar goed dat je nu de testen er bij houd annemieke! Welke test gebruik je nu?
Ik zat er met mijn rekenen ook helemaal naast. Mijn test heeft echter drie dagen positief aangegeven..... dus wist ook niet zeker wanneer nu het meest geschikte moment wat, maar zat er dus ook flink naast omdat ik afgelopen vrijdag ongesteld ben geworden boehoe

Beebie25
16 March 2010, 15:43
Ik heb tot nu toe nog niks aan de ovutesten ben al vanaf dag 10 aan het testen maar nog steeds een heeeel licht roze streepje waar al die dagen geen verandering in komt :( wordt er gek van...pfff....weer een lange cyclus deze ronde...of mn ei is al geweest maar verwacht dat niet.

annemieke1980
16 March 2010, 15:44
dat is ook vervelend, maar goed dat je nu de testen er bij houd annemieke! Welke test gebruik je nu?
Ik zat er met mijn rekenen ook helemaal naast. Mijn test heeft echter drie dagen positief aangegeven..... dus wist ook niet zeker wanneer nu het meest geschikte moment wat, maar zat er dus ook flink naast omdat ik afgelopen vrijdag ongesteld ben geworden boehoe

Oh wat vervelend dat je ongi geworden bent vwz, maar het hoeft niet persee zo te zijn dat je er met rekenen langs zat want misschien heb je wel precies in je vruchtbare periode geklust maar is je ei niet bevrucht, jammer genoeg is er maar een kans van 15% :( Ik gebruik nou testen die ik via marktplaats besteld heb, lekker goedkoop ik geloof 0,31 per test, ze bevallen me goed, ik hou mijn temp bij en gebruik die testen en de dag nadat de test mijn ovulatie aangaf ging mijn temp. omhoog, een dubbele bevestiging dus dat mijn eisprong geweest was!

vwz
16 March 2010, 15:45
Ik heb tot nu toe nog niks aan de ovutesten ben al vanaf dag 10 aan het testen maar nog steeds een heeeel licht roze streepje waar al die dagen geen verandering in komt :( wordt er gek van...pfff....weer een lange cyclus deze ronde...of mn ei is al geweest maar verwacht dat niet.
Nee denk het ook niet, maar ja ik denk dan maar zo, beter 5x teveel testen dan er naast zitten hoor meid!!! Welke test gebruik je?

annemieke1980
16 March 2010, 15:48

Wat vervelend Jazzy, dat lijkt inderdaad weer op een lange cyclus, dag 24, dus zelfs al test je vandaag positief dan zit je al op z'n 38 dagen , balen zeg!Maar wel fijn dat die ovulatietesten er zijn want anders had je al lang gedacht dat je eisprong geweest was en dan zou je misschien toch wat minder intensief gaan klussen.Ik hoop dat je je ei snel vind en dat je je dan de eerst komende 9 maanden geen zorgen meer hoeft te maken over eisprongen en dat soort dingen ;)

vwz
16 March 2010, 15:49

Oh wat vervelend dat je ongi geworden bent vwz, maar het hoeft niet persee zo te zijn dat je er met rekenen langs zat want misschien heb je wel precies in je vruchtbare periode geklust maar is je ei niet bevrucht, jammer genoeg is er maar een kans van 15% :( Ik gebruik nou testen die ik via marktplaats besteld heb, lekker goedkoop ik geloof 0,31 per test, ze bevallen me goed, ik hou mijn temp bij en gebruik die testen en de dag nadat de test mijn ovulatie aangaf ging mijn temp. omhoog, een dubbele bevestiging dus dat mijn eisprong geweest was!

Ja ind dat kan natuurlijk ook nog, pff wat erg he dat wachten!! Ik heb ook net die van matcare besteld via internet. Als de test voor de eerste dag positief aan geeft dan wil dat toch zeggen dat je binnen 24-36 uur een eisprong hebt, moet je dan een dag na je positieve dag knutselen of op de dag van de van de positieve test?
Natuurlijk is zo vaak mogelijk het beste, maar dat is bij ons wat moeilijk....

Pinkymeid
16 March 2010, 16:16

ja ik gebruik ze ook meid veel makelijker alleen dat ik vorige meid wel positieve testen had en geklust maar toch niet zwanger maar ja mss dat deze maand wel lukt

Beebie25
16 March 2010, 16:17
Ja is ook zo....ik ga nog ff door met testen maar hoop dan wel mn ei te vinden haha... ;)
Ik gebruik de testen van sensitest....bevallen bij veel mensen heel goed, en ik heb gewoon een rare cyclus haha dus kan er nog niks over zeggen....hoop ook dat ik me 9 maanden geen zorgen hoef te maken maar verwacht het niet met zo'n onregematige cyclus pfff....

Op de dag van je positieve test of ervoor geloof ik...erna kan ook maar dan ben je over het algemeen te laat

Pinkymeid
16 March 2010, 16:20
@vzw: ik had vorige maand ook een cyclus van 29 dagen en had ook 3 dagen positieve ovu testen gehad maar was de vrijdag ook ongesteld geworden snap er ook helemaal niks van nu heb ik een cyclus van 26 dagen zaterdag ga met ovu testen beginnen hopelijk mis ik mijn ei niet had vanalles gevoeld maar das blijkbaar het ontpillen geweest ben deze maand echt benieuwd, heel erg veel succes

Miepje80
16 March 2010, 16:21
Ja is ook zo....ik ga nog ff door met testen maar hoop dan wel mn ei te vinden haha... ;)
Ik gebruik de testen van sensitest....bevallen bij veel mensen heel goed, en ik heb gewoon een rare cyclus haha dus kan er nog niks over zeggen....hoop ook dat ik me 9 maanden geen zorgen hoef te maken maar verwacht het niet met zo'n onregematige cyclus pfff....

Op de dag van je positieve test of ervoor geloof ik...erna kan ook maar dan ben je over het algemeen te laat

De testen van clearblue geven een lachend gezichtje wanneer je ei binnen 24 tot 48 gaat springen. Het zaad is ook wel een paar uur onderweg, dus klussen op de dag is altijd goed en als je een trage eisprong hebt (dus 48 uur na posi test) is een dag erna ook nog goed. Een dag ervoor is zonder regelmatige cyclus nogal lastig bepalen...

Pinkymeid
16 March 2010, 16:24
oei het moest vwz zijn in plaats van vzw sorry meid

@jassy: hoe stom dat je je ei nog niet gevonden hebt blijf gewoon maar testen hopelijk kom je dan heel snel je ei tegen en heel goed klussen :)

men ongi is bijna afgelopen denk ik, maar nu heb ik zo van die kleine steekjes in men linker zijde kan toch niet dat dat mijn ei zal zijn of mss nog te maken met mijn ongi wat een gedoe allemaal

Pinkymeid
16 March 2010, 16:26

ja ik gebruik ze ook meid veel makelijker alleen dat ik vorige meid wel positieve testen had en geklust maar toch niet zwanger maar ja mss dat deze maand wel lukt

meid moet maand zijn wat een schrijffouten zeg

annemieke1980
16 March 2010, 16:33
geeft niets hoor, dat overkomt ons hier allemaal wel eens ;)

Pinkymeid
16 March 2010, 16:37
@annemieke: ja dat is waar hihi, zo men ventje is vertrokken naar huis eens dadelijk aan het eten beginnen zodat hij onmiddelijk aan tafel kan schuiven hihihi hopelijk zijn die steekjes snel over weet niet wat het is

Tessa23
16 March 2010, 17:37
Ben ongi geworden , nu weet ik tenmiste waar ik aan toe ben..

Mirre
16 March 2010, 17:40
@ Miepje: haha heel normaal hoor, om er nog een testje tegenaan te gooien. Denk dat ik precies hetzelfde zou doen!

@ Tessa: nogmaals wat kut meissie!! Maar nu heb je tenminste wel zekerheid... Kom op, vol goede moed door naar de volgende ronde!!

@ Janne: welkom hier en vooral veel plezier met zwanger worden!! Dat is dan al gelijk de eerste tip, want je zou eerder zwanger worden als je er plezier aan beleefd ;)

@ Annemieke: het is inderdaad zo dat je 14 dagen terug moet rekenen vanaf de 1e dag van je ongi. Dus met een kortere cyclus valt je ei dus inderdaad ook eerder. Jammer meis dat je hem gemist hebt toen! Maar troost jezelf met de gedachte dat het toch niet anders had gekunt, omdat je man toch met cursus was... Veel succes met ovu testen, geeft mij iig veel rust!

@ VWZ: ik persoonlijk zou op de dag van de pos test zelf klussen, omdat zaadjes er soms ook wel een dagje over doen om de eileider te bereiken. Vooral de zaadjes die meisjes maken, zijn wat langzamer (raar maar waar, klinisch aangetoond: de meisjes zwemmen langzamer maar de jongens gaan eerder dood :o )

@ Pinkymeid: haha hier ook zo'n vriendlief. Nu hebben we een werkster 1x in de week dus we hoeven al niet veel zelf te doen, maar ze vertelde me wel eens toen hij er niet bij was: toen hij nog alleen woonde wist ze echt niet wat ze schoon moest maken! Hij is nogal een smetvrees achtig typje (heeft het niet hoor, maar is wel een echte poets!). Eerste wat hij doet als hij thuis komt is met de swiffer door het huis, en als hij een stofje ziet moet hij het gelijk schoonmaken hihi. Voor een bruidsjurk kan ik trouwens de ontwerpster Maggie Sottero aanraden, ben al jaaaaren fan van haar. Maakt zulke mooie jurken. Veel winkels in NL en BE hebben haar jurken, dus zeker en vast dat als je een mooie jurk op haar site ziet dat ze hem daar hebben. Dit is haar site: http://www.maggiesottero.com/

Nina28
16 March 2010, 17:41
@Nina: hoe gaat het ermee meid?[/quote]

@Pinkymeid: Hier gaat alles prima! Nog geen voortekenen van ongi te bekennen, maar mijn NOD duurt dan ook nog een paar daagjes.... Had vanmiddag wel lichte steekjes in mijn onderbuik. Maar die zou ik niet eens opgemerkt hebben als ik er niet zo mee bezig zou zijn... nog steeds afwachten dus.

Jouw ongi is gelukkig weer bijna over. Dan kan het klussen weer beginnen he.

@ Tessa: vervelend zeg negatieve testen en toch ongi die uitblijft. Dan blijf je toch nog hopen toch? Hoop dat je ongi snel doorzet. Of nog beter: hoop dat je alsnog een positieve test gaat krijgen!!!

Hier verder eigenlijk geen nieuws, wachten, wachten en nog eens wachten..... :roll:

Ga eens verder lezen of er hier nog meer nieuws is

Nina28
16 March 2010, 17:45
Ohhhh Tessa, ik zie nu pas dat je ongi heeft doorgezet.... jammer meis! Maar inderdaad je weet wel waar je aan toe bent...

Liset
16 March 2010, 17:54
Jammer Tessa!!

Miepje80
16 March 2010, 18:20
Ik had stiekem nog een beetje hoop voor je Tessa, jammer dat je ongi toch heeft doorgezet. Nu op naar de volgende ronde! Heel veel succes en plezier daarbij ;-)

Tessa23
16 March 2010, 18:29
thnx meiden!! Alleen zo irritant dat dat weer 3 weken duurd mn eisprong hehe.. zeur ik ook he!!

Botske
16 March 2010, 18:33
@Tessa, eindelijk dan toch....rot voor je, maar nu kun je wel door. Al die onzekerheid is niet goed voor een mens! Heel veel succes met wachten op je eisprong!

@Jessy en Pinkymeid, wat heerlijk van die mannen die graag poetsen! Mijn hubby vindt poetsen niet zo geweldig, maar de was is helemaal voor hem! Als ik het hem vraag poetst hij wel mee hoor, maar hij vindt het gewoon niet zo snel nodig als ik.

@Miepje, mooi dat ook de digitale test vond dat je zwanger bent! Hihi. Nogmaals proficiat!

@Nina, succes met wachten!

@Annemieke, vervelend dat je er naast zat. Ik denk dat bij mij hetzelfde is gebeurt deze maand. Ging uit van een cyclus van 35 dagen, heb hem later bijgesteld in een cyclus van 33 dagen en uiteindelijk bleek hij 31 dagen te zijn. Klussen hebben we wel gedaan trouwens, dus wat betreft maakt het niet zoveel uit. Gewoon niet gelukt dus.

Hier nog ongi en dus weinig nieuws. Ik merk wel dat er heel veel oud stolsel meekomt. Kan betekenen dat mijn baarmoeder nog steeds rotzooi aan het afstoten is... Hoop het niet!

Nina28
16 March 2010, 18:34
Nee hoor Tessa, je zeurt helemaal niet.... dat wachten is ook gewoon zooooooo frustrerend. Eerst wachten op je eid, dan wachten op je NOD... pffffff

annemieke1980
16 March 2010, 19:36
Ben ongi geworden , nu weet ik tenmiste waar ik aan toe ben..

Oh wat jammer, maar inderdaad nu kun je in ieder geval door naar een volgende ronde! Liefs Annemieke

Im76
16 March 2010, 19:37
Hey Meiden,
Hoe is het met jullie allemaal? Sorry dat ik er even een paar dagen niet ben geweest!
Was even drukjes met van alles en nog wat en eigenlijk ook met niks, maar daar hebben vaak mensen last van haha.

Ben even de boel gaan terug lezen dus hier ben ik weer hi:

@x--jessy--x:Hoe is het met je meis?? Weer lekker aan het klussen geslagen??
Ja laat he voordat ik de eerste echo krijg. Vond ik ook, maar heb alwel begrepen van andere zwangere dames
dat het normaal is. Ik heb 29 maart mijn intake en daar krijg ik te horen wanneer ik mijn eerste echo ga krijgen!
BEn zo benieuwd, ben op de een of andere manier er helemaal niet gerust op! Iets in mij zegt dat het niet goed is,
heel stom. Dus ik hoop dat mijn gevoel geen gelijk krijgt! Wil ook zo graag genieten, maar het lukt gewoon nog niet.
Wil eerst weten of de echo goed is, stom he! Want ook daarna kan er nog zoveel mis gaan. Maar heb in het begin zo'n felle steken gehad
dat ik gewoon bang ben dat er iets niet goed is. Heb al zoveel gelezen dat sommige dames niets hebben gemerkt dat het niet goed was
en dat ze dat kregen te horen met de eerste echo! Heb ook nog steeds geen kwaaltjes, behalve dat mijn borsten gevoelig zijn,
maar zoals ik lees dat je tepelhof enzo zou verkleuren enz enz ik heb het allemaal niet!!
Gelukkig heb ik alles kunnen eten bij onze vrienden hi! We hebben het zo toch maar verteld, we hadden zoiets van, mocht het niet
goed zitten, dan kunnen we in ieder geval bij mensen ons verhaal kwijt! Wel duidelijk verteld dat ze het stil moeten
houden aangezien onze ouders het nog niet weten, en dat willen we ook nog graag zou houden totdat we de 11 of 12 weken echo
hebben gehad! Het was zeker leuk om die kleine uk van hun weer te zien, vind kindjes altijd wel leuk haha!!!

@Liset: Hoe bevalt je 2,5 week vrij haha?? Of is dat nu nog niet??
Ik zou dat ook wel willen pffff haha! Heb notabene net drie maanden thuis gezeten, maar ben nu weer fulltime aan het werk
en het valt toch best vies tegen kan ik je vertellen. Zeker nu ik zo moe ben...ach ja....Groot gelijk dat je ondanks je nieuwe
job niet gaat stoppen met zwanger worden!! Moet je ook niet doen hoor meis! Hebben wij ook niet gedaan, in dit geval komt het
voor mijn nieuwe werkgever goed uit! Als mijn contract afloopt ga ik een maand later pas met zwangerschapsverlof dus het is
aan de werkgever of ze mijn contract verlengen! En zo niet dan niet...Ga zo ie zo niet fulltime werken, dus als dat niet kan
dan ben ik daar zo ie zo weg...

@ Maal: Meis hoe gaat het met je?? Trek je het allemaal nog beetje?

@Botske: Hoe is het met je meis? Is je ongi alweer bijna vertrokken? De datum van de echo is nog niet bekend helaas hi! Ik zit mijn tijd uit te zitten tot 29 maart
dan heb ik mijn intake! Vind het zo spannend allemaal...wat ik al naar jessy schrijf ik hoop zo dat het allemaal goed zit, maak me gewoon zorgen
mijn vriend heeft zoiets van, joh stel je niet aan alles zit heus wel goed!

@ Kruimeltje: Hoe is het met je? Hoe gaat het met de ovu testen? heb je je ei ondertussen al gevonden??
Ik las dat je naar de musical van mama mia bent geweest, was tie leuk? Ik ben er een paar jaar geleden geweest in Utrecht toen vond ik hem
super leuk hi!

@ Jazzy: Hoe is het met je?? ik zie dat je nog een aantal dagen hebt tot aan je nod?? heb je je ei gevonden??

@ marieke87 : welkom op het forum! Heel veel succes met zwanger worden! Hopelijk mag je snel een positieve test in je handen hebben!

@ vwz : welkom op het forum! Heel veel succes met zwanger worden!

@jollyjo : Hoe is het met je?? Ik zie dat je morgen naar de VK mag! Joepie!! spannend meis!! Ik ga duimen dat alles goed is morgen!

@ Miepje: Ik weet niet meer of ik je al gefeliciteerd had! Maar van Harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!Geniet er van!!

@ Annemieke 1980: Hoe is het met je meis? Las dat je a.s zaterdag je nod hebt, spannend hoor! Ga hard voor je duimen!

@ selly1985 : Hoe is het met je? Nog steeds negatief getest? Balen zeg! Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!

@ilana27 : Welkom op het forum!! Ik las dat jullie al 5 jaar bezig zijn voor een wondertje..poehoe, dat is niet echt grappig zeg!
Hopelijk krijgen jullie snel in het ziekenhuis te horen hoe en wat! Ik ga hard duimen voor jullie!!

@ Pinkeymeid: Hoe is het met je meis? Is je ongi weer bijna vertrokken? Ik las dat je er goed last hebt gehad deze keer?
Moet zeggen dat toen ik gestopt was met de pil al heel lang geleden dat ik er ook heel veel last van had! Moet zeggen dat ik dat
nog steeds met vlagen heb! Hopelijk wordt het minder voor je! Veel last van je buik en rug hebben is niet grappig!
Hier gaat alles wel goed hi! Nee voel me eigenlijk helemaal nog niet zwanger, stom he! Komt ook gewoon omdat ik gewoon nergens last van heb denk ik
en maak me zelf gek met lees over miskramen enz, dat moet ik ook niet doen! maar ja.....

@ Miepje80: Oh dat is schijnbaar wel normaal die pijnkrampjes! Ik had dat vorige week ook, maar daarna geen last meer gehad gelukkig! Heb gelukkig ook geen bloed verloren
.. Ik had het ook gevraagd aan de verloskundige, en die zei ook dat het normaal is aangezien je lichaam ruimte aan het maken is en je baarmoeder zet uit. Wel zei ze
dat dat je moet opletten als het heel vaak is of elke dag omdat je mogelijk ook een blaasontsteking kan hebben of iets... Probeer te genieten! Ik zeg dat nu heel mooi tegen je haha,
maareh ik kan zelf ook nog niet genieten haha! En dat van die zwangerschapstesten, dat herken ik maar al te goed ik geloof dat ik er in 1 week tijd 5 testen tegen aan heb gegooid!
Ach ja ik heb de drogisterij weer even gesponsord! haha

@Janne26 : welkom op het forum! En heel veel succes met zwanger worden!!!

@ Annemieke1980: Ik lees net je stukje over je menstruatie kalander, wat ontzettend k dat jullie constant verkeerd geklust hebben! Wat balen zeg!!
Ik zou er inderdaad maar gewoon de ovu testen bij houden, dan weet je in ieder geval zeker dat jullie in de juiste periode bezig zijn!!
Succes meid!

ovutesten: ik heb telkens die van clearbleu gebruikt die een smiley aangeeft als het zover is! Ik zeg ik teken er voor haha...ben er tenslotte ook door zwanger geworden hi!!

@Tessa: Balen meis dat je ongi heeft doogezet! Je weet in ieder geval waar je aan toe bent dat is ook wel fijn denk ik!!

Zooooooooooooooooo ik geloof dat ik 15 pagina's heb gelezen ahhaah! Als het goed is heb ik iedereen beantwoord haha!! Hopelijk ben ik niemand vergeten, anders sorry sorry!
Verder gaat hier alles zn gangetje! De dindsag zit er ook weer op en morgen is het alweer woensdag! Moet morgen ontzettend vroeg op omdat ik naar de ortho moet blehh, zo geen zin in!
Kan ik weer vier dagen niet eten en alleen vla en yoghurt maar ach, misschien valt het mee! Morgenavond komt moeders voor moeders! Spannend, aangezien ze ook nog een testje gaan doen of je
genoeg HCG hebt! Dus morgenvroeg niet vergeten om in een potje te plassen haha! Hier nog steeds geen kwaaltjes verder, last van mijn borsten maar dat is zo nu en dan en wat steekjes in mijn buik en mijn
darmen rommelen als een idioot maar verder helemaal niets! Ik ben ontzettend onrustig, wordt echt gek van mezelf! Heb jij dat ookg gehad Jollyjo?? Ben juist zo bang omdat ik zo onrustig ben dat
het daarom niet goed gaat dat het kindje teveel stress er door krijgt...Het zal waarschijnlijk wel in mijn hoofd zitten haahah!! Ik kan wel mensen die meer stress hebben als ikke! Maar ja ik maak
me altijd overal druk om hi!!

Nou lieve dames, hele fijne avond!

Liefs Im

annemieke1980
16 March 2010, 19:45
Oh Im, Je hebt bijna een boekwerk geschreven meis, wat lief dat je ondanks alles wat hier de laatste dagen bijgeschreven is, toch even op ons allemaal reageert, met mij gaat het iedere dag een beetje beter, het gaat me te langzaam maar het gaat in ieder geval vooruit! Ik moet volgende week weer naar de gyn, ik hoop dat de ontsteking weg is en ik ga me dan nog even goed laten informeren over eventuele gevolgen voor mijn vruchtbaarheid en dergelijke!

Zaterdag is inderdaad mijn NOD, ik vind het ondanks dat de kans deze ronde erg klein is toch erg spannend, mijn temp is in ieder geval nog steeds mooi hoog 37,3 dat is geloof ik een goed teken ;)

Vroeg opstaan is erg vervelend maar als je naar de tandarts of iets dergelijks moet dan zeker, ik heb daar ook altijd een beetje schrik voor!

Wat goed dat je je hebt aangemeld bij moeders voor moeders, ik ben dat ook zeker van plan wanneer ik zwanger mag worden!
Liefs Annemieke

Im76
16 March 2010, 20:25
@ Annemieke1980:
Haha ja het is inderdaad een heel boek werk geworden :D , ben lekker op mn gemak op de bank gaan zitten en alles op mijn gemak gelezen en alles in een tekst programme getypt en geknipt en geplakt op het forum haha!

Fijn om te horen dat alles langzaamaan beter met je gaat! Je bent er al best een tijdje mee onder de pannen he??
Hopelijk krijg je volgende week bij de gyn te horen dat alles in orde is en dat het geen gevolgen heeft voor je vruchtbaarheid! Ik ga heel hard duimen voor je!!

Spannend meis, wie weet heb je wel gewoon geluk en is het wel gewoon raak hi!! Als je temp hoog is is et in ieder geval positief! Ik moet zeggen dat ik eigenlijk altijd een hoge temp heb, vaak zelfs tegen de 38 of 38.3...

Ja vroeg opstaan is niet altijd mijn hobby, zeker nu niet ben toch al zo moe! Maar ik moet nu echt naar de ortho mijn vorige afspraak stond twee weken geleden, maar toen was ik net begonnen bij mijn nieuwe baan en vond het lullig om gelijk vrij te vragen dus ik moet nu wel! Alleen het idee dat ik straks niet kan eten, daar wordt ik niet heel vrolijk van! Ach ik moet nog even volhouden, mijn beugel zit er zeker nog 2 jaar in haha!
De verloskundige vroeg of ik daar aan mee wilde doen! Tuurlijk wil ik dat, als ik andere mensen daar mee kan helpen doe ik dat graag. Als ik het zelf nodig zou hebben, ben ik blij dat mensen hier aan mee willen doen! en ach een plasje in een potje doen is nu ook weer niet het ergste, ik moet mezelf er waarschijnlijk wel aan helpen herinneren dat ik niet vergeet om dat te doen! Morgen eerst maar even afwachten of mijn HCG voldoende is dat ik mee kan doen!

Ik ga weer even bank hange....

Liefs Im

Beebie25
16 March 2010, 21:20
@ Im76: helaas nog geen ei gevonden al vanaf dag 10 aan het ovutesten maar iedere keer weer een heeeeel licht streepje....nu heb ik ze net naast elkaar gelegd en na dag 21 lijkt de streep nog lichter te worden...dus nu weet ik het niet meer hoor :( we zien het wel weer....zal wel weer een lange slopende wachtronde worden ;) :roll:

Ik ga nu ook lekker bankhangen.... :D

Botske
16 March 2010, 21:23
@Im, moe moe moe. Ik kan het me heel goed voorstellen (en herinneren). Je lichaam moet ook heel wat werk verrichten om een fijne verblijfruimte voor je kleintje te maken! Ik snap dat je, je zorgen maakt meid. Het is ook allemaal heel erg spannend, maar probeer er alsjeblieft ook van te genieten. Een goede echo zal waarschijnlijk heel wat van de stress wegnemen. Dat je tepelhofen verkleuren etc dat is echt niet bij iedereen. Bovendien is dat vaak ook pas later in de zwangerschap. Iedereen heeft andere kwaaltjes. Ik was kotsmisselijk, mijn borsten stonden zowat op ontploffen, ik kon de geur van vlees niet verdragen en kon het al helemaal niet wegkrijgen en toch zat het niet goed. Dat jij weinig klachten hebt wil helemaal niet zeggen dat je kindje het zichzelf niet lekker comfortabel heeft gemaakt in je baarmoeder. Meissie, je bent ZWANGER!! Dat is iets fantastisch (niet dat je dat niet begrijpt).
Mijn ongi is trouwens nog in volle gang....heb er totaal geen last van. Zo mogen ze elke maand wel zijn (als ze eerst maar 9 maanden wegblijven)

S.
16 March 2010, 21:24
Hoii
Wie weet hoe lang het duurt voordat je ongesteld word na duphaston?

kruimeltje
16 March 2010, 21:36
@ Pinkymeid, gelukt!!! Je bent theeleut geworden!

@ Janne, welkom en succes met zwanger worden!

@ Annemieke, ik gebruik ook de menstruatiekalender en daarnaast ovulatietesten. Mijn rondes zijn ook niet steeds het zelfde. Ze werden eerst korter en nu lijkt mijn ronde weer langer te worden, want ik heb nog geen positive ovu-test gehad.

@ Vwz, als je en positieve ovutest hebt kun je het beste die dag nog klussen en voor de zekerheid de dag erna nog een keer. Je moet ook blijven doortesten en doorklussen totdat het streepje weer lichter wordt.

@ Tessa, wat jammer dat je ongi toch nog is komen kijken. Dan maar weer voor de nieuwe kansen gaan!

@ Im, nee nog geen ei gevonden. Ik ben benieuwd wanneer hij wel gaat komen. Deze ronde zal dus ook wel weer langer worden. Nou ja het is niet anders. Ik ben ondertussen wel begonnen met tempen (donderdag 36,8 / vrijdag 36,8 / weekend niet getempt / maandag 36,7 / vandaag 36,5) geen idee wat het betekent dat mijn temp nu steeds lager wordt. Wachten op een positive ovu-test en een temp-stijging. Ik hoop dat ik mijn ei voor mijn vakantie vind, want het lijkt mij zo lastig om in de vakantie met ovutesten te klungelen.
Musical Mamma Mia is leuk. Lekkere muziek, goede dans, ik heb me wel vermaakt.

Hoor net op het nieuws dat dat meisje Milly (vermiste meisje uit Dordrecht) waarschijnlijk dood gevonden is in de buurt van haar huis. Het nieuws is nog een beetje vaag .. het is nog niet helemaal zeker, maar als er een extra nieuwsuitzending wordt ingelast vrees ik het ergste voor haar familie.

Tessa23
16 March 2010, 21:52
Erg he kruimeltje!

Ik heb mezelf getrakeerd op patje met mayo en een ijsje van de italiaan.. omdat ik ongi was geworden vandaag.. hahahaha erg he! Had ik allebei zin in!

Im76
16 March 2010, 22:19
@ Jazzy: Balen meid dat je, je ei nog niet hebt gevonden! Wel irritant dat je test lichter lijkt als de testen er voor! Hoop echt voor je dat je niet weer zo'n lang slopende wachtronde hebt als afgelopen keer, want dat was niet echt grappig! Ik ga duimen voor je dat je snel je ei vind!

@ Botske: Fijn dat je geen last hebt van ongi! Nog eventjes dan istie weer weg en dan mag je weer lekker aan de klus en dan hoop ik voor je dat die ongi heel snel 9 maanden weg blijft!! Ik had echt altijd super veel last van mijn ongi, althans de eerste twee dagen! Ik moest echt oppassen met dingen afspreken, ik moest gewoon echt dan rustig aan doen.
Dank je wel voor je opbeurende berichtje! Je hebt ook helemaal gelijk, ik moet ook gewoon genieten en niet constant aan alles willen denken want je schiet er toch niets mee op! Ik neem het me ook constant voor om me niet druk te maken, maar op de een of andere manier wil dat niet echt lukken :oops: Ik ga er maar gewoon vanuit dat het goed zit! Ja het is echt niet normaal, moe moe moe maar echt lekker slapen lukt niet althans in slaap komen. Als ik eenmaal slaap wordt ik hoogtens wakker om te plassen haha! Meis ik ga hard duimen voor je dat je ook snel weer mag genieten van een klein wondertje en dan ga ik ook heel hard duimen dat het goed blijft gaan!!

@ Kruimeltje: Balen meis dat je, je nog niet gevonden hebt! Heb voor je dat je hem snel vindt! Poehoe met je temp kan ik je helaas niet echt helpen, heb nog nooit getempt! Misschien even op google zoeken! Kan me voorstellen dat je hoopt dat je i er is voor de vakantie, wanneer vertrekken jullie?? Lekker hoor ik wi ook wel even lekker naar het zonnetje hi. Ik moet nog even geduld hebben tot juni! Goed te horen dat je genoten hebt van de musical, ik vond hem toen ook helemaal leuk, heb ook een hele tijd lang de nummers in mijn hoofd gehad haha!
Ja erg he van dat meisje! Bah dat lijkt me echt verschrikkelijk om mee te maken! Als ouders zijnde wordt je echt gek denk ik ik als je niet weet wat er met je kind aan de hand is! Hoop echt voor de ouders dat ze nog leeft!

@ Tessa: OH lekker hoor een patatje mayo, jammi ezeg!!! Ik had afgelopen zondag in eens zin in een frikandel speciaal haha die zijn we ook even gaan halen, oh wat heb ik lekker zitten smikkelen haha!! Een ijsje van de italiaan, jammie jammie!! krijg er gewoon trek in :D :D

@S: Sorry ik durf het je niet te zeggen, heb er geen ervaring mee!
Liefs Im

kruimeltje
16 March 2010, 23:20
@ Tessa, lekker hoor patat met mayo en een ijsje toe. Mag best even jezelf verwennen om je te troosten.

@ Im, ik hoorde net in een ander topic al dat een daling in je temp kan wijzen op een eisprong, dus wie weet komt ie er nu aan. We vertrekken zaterdag. Nog 3 daagjes werken (en klussen) ;)

ilana27
16 March 2010, 23:21
Hey meiden,

Ook de anderen die me welkom heten...BEDANKT. Moet zeggen dat ik het een zeer vriendelijk topic vindt! er wordt écht op je gereageerd! En het maakt niet uit of je net nieuw bent. Bij andere topics is dat wel anders... Dus nogmaals dank! :)

Ik ga nog verder reageren op iedereen maar dat doe ik morgen, want ben net pas thuis van een late dienst en het was best een drukke dag ( ook een ochtend dienst gehad) en nu morgen vroeg weer... Hier nu dag 34 alweer, en mezelf voor de verandering gek aan het denken... misselijkheid waar je u tegen zegt, gerommel in me buik. maar ja dat oude liedje is bij mij al zo vaak gezongen dat er gewoon geen peil op te trekken is...

Voor nu laat ik het er even bij want m'n bed schreeuwt haast dat ik moet gaan slapen dus ik ga er gehoor aan geven :D

Slaap lekker!

X

maal
16 March 2010, 23:26
hoi hoi

hier toch weer een spoed onderzoek ivm steekjes, waarden zijn weer wat gedaalt dus das mooi.

donderdag weer voor echo en bloed hoop dan egt een groot verschil te zien in daling,,, hopen dat binnen afzienbare tijd ik onder 1 zit en weer aande klus kan. het niet mogen is voor mij nix als ik iets niet mag wil ik het juist hahah
slaap lekker en vervolg volgt zeker
liefs maal

Tessa23
16 March 2010, 23:52
Slaap lekker Ilana!!

Maal , fijn dat de waarden weer wat gedaalt zijn meis.. rustig aan! xx

Pinkymeid
17 March 2010, 08:58
hier is al weer lekker gebabbeld geworden :) eventjes antwoorden :)

@Jessy: dank je wel voor die mooie website er zijn heel erge mooie trouwjurken op te vinden, heb de mooiste eruit gehaald en die opgeslagen, en hihi jou vriend en mijn vriend kunnen elkaar de hand geven hij is ook echt een poetsfreak hihi

@Nina: fijn dat alles goed met je gaat meid en ik hoop dat je ongi lekker weg blijft eerlijk gezegd hihi en die onzekerheden is ook niet altijd even fijn he meid, heel erg veel succes

@Tessa: ooh meid wat jammer dat je ongi is doorgekomen, maar nu ben je wel zeker en kan je met volle moed naar de volgende ronde :)

@Botske: Het is dan toch wel fijn dat je vriend de was doet en je toch wel helpt in het huishouden ook al doet hij het niet zo graag he

@Im: Met mij alles goed mijn ongi is gedaan jippiee nu kunnen we straks weer fijn aan de klus :D mijn vriend zal blij zijn hihi, het is wel stom dat je nog niks voelt, maar het zal nog wel komen en niet te veel lezen meid van dat soort dingen dan zorg je voor veel stress voor jezelf ook al weet je dat niet, het komt echt allemaal goed heel erg veel succes met je zwangerschap

@kruimeltje: Ja ik ben een theeleut geworden het is gelukt hihihi

@maal: fijn dat je waarden gedaald zijn ben blij voor je

straks fijn aan de klus want mijn ongi is gedaan, vroeger als de vorige keer, de vorige keer 8 dagen geduurt nu maar 5 dagen wwhhiii hihihi

Tessa23
17 March 2010, 09:02
Tinesje , hoe is het met jou??

jollyjo
17 March 2010, 09:23
@Im, al dat gerommel van binnen heb ik ook gehad hoor, dat is niks ergs. Ik snap je gevoel heel goed dat je niks voelt en geen kwaaltjes hebt, had ik ook, maar je moet er ook een beetje op vertrouwen dat het wel goed gaat. Ik heb met 9 weken ene dag enorme steken gehad en toen dacht ik ook dat het mis ging.Ik kon alleen maar op mijn zij liggen en niet zitten of staan. De Vk zei toen dat het groeipijn was, omdat het aan 1 kant zit. Een MK schijn je door je hele buik te voelen zei ze toen. Toen was ik wel gerustgesteld. Dat je krampen krijgt is wel logisch, want je eerst reageren je darmen op het hormoon en na ongeveer 14 weken gaat je baarmoeder groeien en dan moet er ruimte gemaakt worden van binnen, is wel logisch.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen.

Ik hoop dat je snel een echo mag. Ik ga zo naar de VK voor de controle, ben benieuwd. Ga dan ook vragen wanneer ik voor de 20 weken echo mag.

Vandaag nog even genieten van mijn laatste dag als 20-er. Morgen wordt ik alweer 30, pfff, gaat snel allemaal haha.

Fijne dag.

Janne26
17 March 2010, 09:36
Jollyjo: succes dadelijk bij de controle van de vk! Lijkt me erg spannend....
Heb het nog nooit meegemaakt, maar het lijkt mij iig erg spannend, maar ook leuk tegelijk.

Mijn ongi is net voorbij, dus nu gaat het tellen beginnen wanneer m'n ei er is e.d. hahaha....SPANNEND!!
Mijn vriend zei gisteren: nu we een kindje willen ben ik helemaal verliefd op je. :oops: Lief hè?!

Mirre
17 March 2010, 09:56
@ Im: hahaha wat moest ik veel bijlezen bij je zeg!! Leuk!! ;) Hier is alles goed hoor, ben weer begonnen met ovu testen en het klussen staat iig op het schema voor woensdag, vrijdag en zondag. En mocht ik een pos ovu test hebben dan nog een extra dagje erbij. Heb vriendlief al gewaarschuwd, dus hij heeft beloofd zijn energie op te sparen hihi :D Jeetje meis, dat is niet best als je zelf het idee hebt dat het niet goed zit!! Maar dat hoeft helemaal niet he!! Heel veel meiden hebben volgens mij last van steken, sommigen de hele zwangerschap door. Heb je daarna verder nog ergens last van gehad? Krampen, bloedverlies? Nou ik duim voor je dat de weken voorbij vliegen, en dat je snel een mooie echo hebt!! Met kloppend hartje!! En daarna lekker genieten hé? Je zorgen maken om het kindje blijf je toch wel doen vanaf nu voor de rest van je leven ;)

@ Kruimeltje: meestal heb je een dip in je temp als je ei er aan begint te komen, misschien is dat het? En inderdaad verschrikkelijk van Milly... Je moet er toch niet aan denken dat het je kind is. Vriendlief vroeg gisteren al: wie doet nu zoiets? Tja, daar kan ik mezelf ook echt geen voorstelling bij maken. Wat is de wereld soms echt niet leuk :evil:

@ Ilana: hopelijk zegt het wat meis!! Want na 5 jaar wachten vind ik echt wel dat je aan de beurt bent!!

@ Maal: wat fijn zeg (onder de omstandigheden) dat je waarde weer iets gedaald is. Ik ga duimen voor je dat alles snel weer onder de 1 zit en dat je lekker aan de klus mag!! ;) Hou je haaks meissie, we denken aan je!!

@ Pinkymeid: ja mooi zijn ze hé? Hihi heb ook al een hele verzameling op mijn harde schijf staan, dat wordt nog moeilijk ooit om te kiezen :shock:

@ Jollyjo: je hebt zo over 5 min je afspraak zie ik!! Spannend!! Ben aan het duimen hier voor je hoor :D Hoop dat je het hartje hebt mogen horen!! En geniet van je laatste 20er dagje he? ;)

@ Janne: ahhhh!! Wat onwijs lief van je mannetje dat hij dat zegt zeg!! Dan smelt je toch helemaal als je dat hoort hihi :)

Beebie25
17 March 2010, 10:32
Jeetje wat is er hier weer veel gekletst dames....veel plezier jollyjo....hopelijk kan je het hartje nog een keer horen ;)

VickyS
17 March 2010, 10:36
@jollyjo, hoe was het??

hier gisteren voor de 4de keer tante geworden en peettante!! :lol: van een meisje, Lily heet ze! Ben er gisteren direct heen geweest, zo schattig!!! ik wil ook!! :D

Morgen ga ik voor de eerste keer beginnen met ovu testen! eitje zoeken...

Vind het ook verschrikkelijk nieuws van Milly!! :cry:

Nina28
17 March 2010, 12:18
Hee peettante Vicky S; van harte gefeliciteerd met je nichtje! Leuke naam hoor. Nu hopelijk snel een speelkameraadje voor Lily!

Succes met de ovu-testen!!

Mirre
17 March 2010, 12:22
Whoehaaa gefeliciteerd Vicky!!! Mooie naam van je nichtje, en inderdaad, nu snel voor een speelkammaraatje zorgen ;) hihi

Janne26
17 March 2010, 12:31
Vicky: Proficiat!! :D
Lijkt me enig om (peet)tante te zijn!

Beebie25
17 March 2010, 12:41
Gefeliciteerd vicky :D

Janne26
17 March 2010, 13:02
Wat kan een dag soms raar lopen. Sorry, moet even m'n verhaal kwijt.

Was ik vanmorgen super blij en vrolijk en dacht ik nog: Dit wordt een heerlijke dag.
Het zonnetje scheen, ik had lekker een eindje gewandeld en zat thuis wat informatie te zoeken over zwanger worden e.d.
Was zo blij.....totdat de telefoon ging :( Een goede kennis is vannacht, ze was wel al ziek, overleden...opeens voel je je dan heel egoÏstisch! Zij hebben nooit kinderen kunnen krijgen, maar wel graag gewild. Laatste jaren was ze al ziek, ze had kanker. Toch is het op het laatst heel snel gegaan en had ik dit nu nog niet verwacht.

pfff.....sorry, voor mijn trieste bericht in dit vrolijke forum, maar moest het ff kwijt! :cry:

Beebie25
17 March 2010, 13:09
Jeetje meid, dat is niet niks...snap dat je je verhaal even kwijt moet en dat kan hier ook!!

Heel veel sterkte

Mirre
17 March 2010, 13:19
Geen sorry zeggen hoor Janne, nergens voor nodig!! Kan me voorstellen dat je er erg mee zit, wat een naar verhaal. Sterkte meis, hoop dat je het snel een plekje weet te geven!! En blijf het zonnetje achter de donderwolk zien!!

VickyS
17 March 2010, 13:23
Dank je wel iedereen!! Geloof me maar zal zeker mijn best doen om voor een speelkameraadje te zorgen!! ;)

Veel sterkte Janne! op deze momenten besef je dan extra hoeveel geluk je al hebt he...

Pinkymeid
17 March 2010, 14:23
@jessy: ja inderdaad heel erg moeilijk hihi

@vickys: gefeliciteerd meid

@Janne: enige deelneming en heel veel sterkte in deze moeilijk tijd

Janne26
17 March 2010, 15:07
Bedankt allemaal voor de lieve reacties.

Pinkymeid
17 March 2010, 15:24
@janne: dat is heel graag gedaan meid

Janne26
17 March 2010, 15:44
Toch wel fijn om hier zo je verhaal kwijt te kunnen.
Moet zo nog werken, heb er vandaag niet echt veel zin in, maar is denk ik wel goede afleiding.

Maareh....ook nog goed nieuws hier op het forum?? (kan ik wel gebruiken) ;)

Mirre
17 March 2010, 16:53
Helaas, heb nog geen nieuwe echt zwangere gezien vandaag. Alleen maar slechte MK berichten helaas... :cry:

Liset
17 March 2010, 17:21
@ Janne: Wat een vervelend nieuws meis! Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke periode!!
Ik kan ook niet veel goed nieuws geven nog, misschien aan het einde van de maand maar daar heb je nu natuurlijk niets aan. Maar goede hoop doet leven toch??
Nogmaals sterkte meis!!

xxxchanger
17 March 2010, 17:34
Pffff heel veel sterkte Janne.....

Bij mij is er nog geen goed nieuws te melden.... Afgezien van het feit dan dat ik na een heftige buikgriep weer helemaal op de been ben en morgen iendelijk weer naar "mijn" kids mag!!

Marissii
17 March 2010, 17:39
Hallo meiden,

Sinds februari 2010 ben ik ook gestopt met de pil. En de eerste ronde werd ik na 6 dagen over tijd toch ongesteld.
Maar dat vond ik niet zo erg, toch lijkt het me wel goed om even ongesteld te worden.

6 april is mijn aankomende NOD.. spannend.

Groetjes Mariska
(22 jaar)

Tessa23
17 March 2010, 17:47
Janne , gecondoleerd en sterkte!

Vicky, gefeliciteerd met de kleine Lily!

Marissii Welkom en succes met zwanger worden.. !

Mooie dag vandaag.. was niet zo heel koud gelukkig..
Morgen ga ik proef draaien als overblijf 'moeder' haha lijkt me wel leuk , zo doe ik toch nog wat tijdens mn ziektewet!

Pinkymeid
17 March 2010, 17:53
@jenna: niet echt zoveel nieuws alleen dat mijn ongi gedaan is en dat ik weer fijn aan de klus kan hihi

@Marissii: welkom bij het clubje meid, heel erg veel succes met het zwanger worden en het is inderdaad goed om even je ongi te krijgen maar toch hoop je dat ze op een keer weg zullen blijven

@Tessa: ooh wat leuk heel erg veel succes morgen

Pinkymeid
17 March 2010, 17:58
@marissi: nog even tegen je te zeggen, je kan ook een banner aanmaken via zwangersschapspagina of lilypie.com dan heb je zo een beetje een idee wanneer ongeveer je eisprong zal zijn en dan met ovu testen kan je dan kijken als het dan klopt want, na men eerste ongi dacht ik ook men ei te hebben gevonden op 1 maart maar ik zat er dus naast want 26 dagen daarna werd ik ongi

Marissii
17 March 2010, 17:59
@ Janna...ik lees het nu pas..ben net nieuw..gecondoleerd en sterkte!

@ Vicky...gefeliciteerd!

@ Tessa... bedankt :D Indd het zonnetje komt er gelukkig weer bij..daar word je weer happy van..
ik wel ;) hou niet zo van winter..brr :( En succes morgen!!

@ Pinkymeid .. dankje :D ik hoop ook dat mijn ongi wegblijft.. ben nog maar net bezig...ben benieuwd.
En ik zal je tip even gebruiken..toch vind ik ons lichaam erg verwarrend haha.

Pinkymeid
17 March 2010, 18:01

@ Vicky...gefeliciteerd!

@ Tessa... bedankt :D Indd het zonnetje komt er gelukkig weer bij..daar word je weer happy van..

@ Pinkymeid .. dankje :D ik hoop ook dat mijn ongi wegblijft.. ben nog maar net bezig...ben benieuwd.

ja inderdaad en zeker als je pas gestopt bent met de pil dan kan je allerlei kwaaltjes krijgen dat je denkt dat je zwanger bent maar het is allemaal dat ontpillen zit ook in ronde twee ben ook benieuwd deze maand hihi

selly1985
17 March 2010, 18:03
hey meiden,

wat is er weer een boel geschreven zeg! Ik heb het momenteel heel druk met van alles en nog wat dus zal ik de komende dagen minder vaak op t forum zijn. Hier nog steeds geen ongi, inmiddels 2 weken over tijd. volgende week naar ha. als ik nog steeds negatief test...

Pinkymeid
17 March 2010, 18:07
hey meiden,

wat is er weer een boel geschreven zeg! Ik heb het momenteel heel druk met van alles en nog wat dus zal ik de komende dagen minder vaak op t forum zijn. Hier nog steeds geen ongi, inmiddels 2 weken over tijd. volgende week naar ha. als ik nog steeds negatief test...

dat is wel spannend he meid oh ik hoop zo voor je dat het toch positief zal zijn ik duim voor je

selly1985
17 March 2010, 18:07
hey meiden,

dat is wel spannend he meid oh ik hoop zo voor je dat het toch positief zal zijn ik duim voor je
kan dat nu dan nog??? na 2 negatieve testen?

Marissii
17 March 2010, 18:11

@ Vicky...gefeliciteerd!

ja inderdaad en zeker als je pas gestopt bent met de pil dan kan je allerlei kwaaltjes krijgen dat je denkt dat je zwanger bent maar het is allemaal dat ontpillen zit ook in ronde twee ben ook benieuwd deze maand hihi

Spannend zeg.. ja haha...de eerste keer dat ik ongi moest worden zat ik al in spanning...nouuuu dan blijft het ook weg he :lol:
En mn buik ging opzetten...werd misselijk... toch maar een test gedaan..negatief.. daarna was ik 4 dagen ongi.
Dit weekend ben ik vruchtbaar.. mijn vriend is militair en is dus alleen in het weekend thuis. Gelukkig zijn mijn vruchtbare periode precies in het weekend..

Marissii
17 March 2010, 18:15
@marissi: nog even tegen je te zeggen, je kan ook een banner aanmaken via zwangersschapspagina of lilypie.com dan heb je zo een beetje een idee wanneer ongeveer je eisprong zal zijn en dan met ovu testen kan je dan kijken als het dan klopt want, na men eerste ongi dacht ik ook men ei te hebben gevonden op 1 maart maar ik zat er dus naast want 26 dagen daarna werd ik ongi

Ik heb op lilypie.com zo'n banner aangemaakt.. maar kun je die ook bij je profiel van hier gebruiken?
En hoe doe ik dat...

Nina28
17 March 2010, 18:26
@ Marissii: Ik zie je banner, dus volgens mij is het gelukt. Ik zie dat je ovulatie over 6 dagen is (dinsdag). En je geeft aan dat dit weekend jouw vruchtbare periode is. Het kan natuurlijk zaadjes kunnen een tijdje overleven. Hoop voor je dat het tot dinsdag is....

Liset
17 March 2010, 18:29
@ Marissii: Welkom hier veel succes met zwanger worden!!

Pinkymeid
17 March 2010, 18:30

Ik heb op lilypie.com zo'n banner aangemaakt.. maar kun je die ook bij je profiel van hier gebruiken?
En hoe doe ik dat...

je banner plaatsen is gelukt hij staat bij je onderschrift en dat is goed dat je vruchtbare dagen in het weekend valt kan je fijn aan de klus veel succes

Pinkymeid
17 March 2010, 18:31
hey meiden,

kan dat nu dan nog??? na 2 negatieve testen?

mss dat je waarde wat te laag dat het niet kan gezien worden met een test, daarmee zal ik eens bloed laten trekken om te kijken en als het bloed prikken negatief is dan ben je ook niet zwanger

Nina28
17 March 2010, 18:39
@ Pinkymeid: Hoe is het met jou meid? Op zoek/wachten op je ei?

Marissii
17 March 2010, 18:39

En hoe doe ik dat...

je banner plaatsen is gelukt hij staat bij je onderschrift en dat is goed dat je vruchtbare dagen in het weekend valt kan je fijn aan de klus veel succes

Jaaaa..het is me geluk! :D Vind je het ook niet leuk om zo 1 te hebben op dit forum?

Marissii
17 March 2010, 18:41
Haha je hebt hem..... :lol: :lol: ik zie het ook nu pas...ben ook net nieuw...hihi

Marissii
17 March 2010, 18:42
@ Marissii: Welkom hier veel succes met zwanger worden!!

Dankje!!

Pinkymeid
17 March 2010, 18:55
Haha je hebt hem..... :lol: :lol: ik zie het ook nu pas...ben ook net nieuw...hihi

hihihi en dat geeft niks meid wist het ook niet in het begin als dat bestond hihi
veel plezier hier en succes met het zwanger worden

jollyjo
17 March 2010, 19:02
Wat een hoop geklets in een paar uur :D

Vicky, gefeliciteerd met Lily. Leuke naam ook.

Bij de verloskundige was alles goed. Voor de eerste keer het hartje gehoord, dat is echt leuk om te horen. De kleine was ook goed wakker, want hij/zij schopte 2x tegen de baarmoeder aan en dan hoof je ook "poef" door die doptone. Bloeddruk was ook goed, dus over 4 weken weer terug komen.

Nina28
17 March 2010, 19:08
@Jollyjo: wat gaaf dat jullie het hartje gehoord hebben.... super dat alles goed gaat! Hoe voel je je?

Mijn vriend komt net thuis en vraagt: "En krijgen we al een baby?, dat wil ik het liefste voor mijn verjaardag!" Hij is volgende week jarig, dus we zullen het zien, hahahaha

Botske
17 March 2010, 20:35
@Janne,gecondoleerd meid. Je hoeft echt niet je excuses aan te bieden dat je dit hier schrijft. We zijn er toch allemaal om elkaar te steunen hier.

@Marissii, welkom hier en succes met zwanger worden!

@Selly, er is een kleine kans dat je thuistest je een negatieve uitslag geeft en de dokter aan de hand van een bloedtest je een positieve uitslag geeft, maar ik denk dat die kans vrij klein is.

@Nina, hoop dat je ventje krijgt wat hij wil voor zijn verjaardag!

@jollyjo, Super meis!

Ik heb iets te hard geroepen dat ik geen last had van mijn Ongi. Vannacht wakker geworden van de pijn! Ben uit bed gegaan en heb een warmtekussentje gehaald.
De leek verdacht (al was het niet zo erg) op de pijn van mijn mk. Denk dat er toch nog heel wat uit moest van de mk. Ben nu ook heel heftig ongesteld. Ben uiteindelijk terug in slaag gevallen en werd vanmorgen wakker met ontzettende pijn in mijn rug en iets minder in mijn buik. Hopelijk is dadelijk mijn baarmoeder wel mooi schoon zodat er plaats is voor een nieuwe zwangerschap.

Is gisteren ook nog eens mijn portemonnee gestolen op het werk!!! Dat mensen niet gewoon met hun poten van andermans spullen af kunnen blijven! Gelukkig heeft een man mijn portemonnee gevonden met mijn rijbewijs er nog in (de rest, incl foto's van man en neefje en nichtjes was eruit). kl*tezooi!!! :shock: Gelukkig bestaan er ook nog aardige mensen. De man die mijn portemonnee gevonden had, had hem helemaal schoongemaakt want hij lag in een plas. Morgen even een kaartje voor hem kopen om hem te bedanken.

Nina28
17 March 2010, 20:43
@ Botske: Wat vervelend dat je zo'n last heb van je ongi! En ook nog je portemonnee gejat..... collega???
Jammer van de foto's, wat moet iemand anders daar toch mee. Gelukkig heb je je rijbewijs wel terug... anders zo'n gedoe; aangifte doen, nieuwe aanvragen etc...

Bij mij op het werk zijn 2 laptops gejat en zo'n € 600,- die we in kas hadden. Ze weten nog niet of het een collega/schoonmaker of indringer is geweest....

Liset
17 March 2010, 20:52
@ Botske: Wat ongelooflijk k*t dat je portomone is gejat. Mensen hebben idd met hun poten van andermans spullen af te blijven maar ja niet iedereen denkt er zo over helaas!!

Botske
17 March 2010, 21:01
@Nina, nee was geen collega. Die waren er allemaal nog niet. Ik werk op een buitenschoolse opvang. Deze is gevestigd in een oud klooster waar nu een cultureel centrum van gemaakt is. Hier kan jan en alleman zomaar binnenlopen. Onze ruimte zit altijd op slot, maar ik was gewoon even snel wat op aan het opruimen in de ruimte tegenover die van ons en toen is hij dus gestolen! Het heeft nog geen 5 minuten geduurd, maar ik had moeten weten dat, dat tegenwoordig niet meer kan. Stom gedoe! Bah!!! Het is natuurlijk niet het einde van de wereld, maar toch wel balen.

kruimeltje
17 March 2010, 21:02
@ Pinkymeid, fijn dat je ongi niet weer 8 dagen heeft geduurd.

@ Jollyjo, neem nog een oliebol, zo op je oudejaarsavond. Morgen begint voor jou een nieuw Decenium! En een glaasje Jip & Janneke Champagne mag ook wel hoor!

@ Vicky, gefeliciteerd met je nichtje/petekindje! En veel succes met je zoektocht naar je ei.

@ Janne, gecondoleerd met je kennis/vriendin. Het leven is soms zo oneerlijk! Veel sterkte.

@ xxxchanger, fijn dat je weer beter bent en weer aan het werk mag.

@ Marissii, welkom hier. Je schrijft dat je net gestopt bent met de pil en 6 dagen over tijd ongesteld werd, maar houdt er rekening mee dat je cyclus nu je gestopt bent ook langer dan 28 dagen kan duren. Dus misschien is je volgende NOD niet 6 april maar 12 april. Succes met zwanger worden.

@ Tessa, succes morgen als overblijfmoeder.

@ Jollyjo, fijn dat alles goed was bij de VK en dat je het hartje nu ook gehoord hebt. Mijn neefjes schopten elke keer tegen de CTG-doppen aan toen mijn zusje in het ziekenhuis lag.

@ Nina, een mooie verjaardagscadeau kun je hem niet geven. Dus straks positief testen hoor!

@ Botske, wat K*T dat iemand je portemonnee jat, en dat gewoon op je werk! En dan de foto's eruit halen, wat voor een zin heeft dat? Wel fijn dat je hem weer met je rijbewijs hebt teruggehad van die aardige meneer.

Hier nog steeds geen positieve ovu-test. Het streepje was wel weer iets donkerder dan gisteren. En ik had wel weer veel thee gedronken vanmiddag (stom natuurlijk). Morgen maar weer kijken wat mijn temp doet. Het dipje heb ik volgens mij nu moet hij nog omhoog, dan heb ik toch mij ei gehad. Vanavond voor de zekerheid toch nog maar weer een keer klussen. Ik blijf klussen totdat ik mijn ei heb gevonden. Ik hoop maar dat het niet te lang gaat duren anders wordt het klussen straks zo'n sleur en zo'n verplichting.
Maar ook goed nieuws ... over 3 dagen zijn we in Egypte 8-)

Nina28
17 March 2010, 21:19
@ Kruimeltje: oh, nog 3 daajes en dan heerlijk op vakantie!!! Ben jaloers....
Hoop dat je snel je ei hebt gevonden en dat je gewoon kan genieten van het klussen. Wordt wel vervelend als het als een verplichting voelt. Spannend weer, een nieuwe ronde!! Succes

Liset
17 March 2010, 21:22
@ Kruimeltje: OOOOOOOO HEERLIJK over 3 daagjes op vakantie!! Ik wens je alvast een hele hele fijne vakantie!! Geniet ervan!!

Tessa23
17 March 2010, 21:41
Oooh heerlijk Kruimeltje bijna op vakantie!

Marissii
17 March 2010, 22:06
@ kruimeltje : Ja je rekent toch vanaf de eerste ongi dag....of reken ik dat verkeerd? Ook opzoek naar je ei dus..nou hopelijk vind je hem gauw en is het raak!! (heerlijk Egypte, lekker genieten 8-) )

@ Botske : Wat balen zeg.... van je portemonnee :o Wel aardig van die meneer dat hij je portemonee had schoongemaakt! Echt lief.

kruimeltje
17 March 2010, 22:10
@ Marissii, ja je cyclus begint op de eerste dag van je menstruatie (de dag waarop het goed los gaat zeg maar).

Marissii
17 March 2010, 22:17
@ Marissii, ja je cyclus begint op de eerste dag van je menstruatie (de dag waarop het goed los gaat zeg maar).

Oooh dan klopt het wel ;) hihi...

Marissii
17 March 2010, 22:20
trouwens... ik ben ongeveer 4 dagen ongesteld geweest.. normaal toch? En eigenlijk heb ik best wel vaak last van duizelingen...en af en toe nog eens misselijk savonds...maar niet heeeeel ernstig ofzo. Hebben jullie dat ook? Is het misschien ontpillen?

kruimeltje
17 March 2010, 22:26
trouwens... ik ben ongeveer 4 dagen ongesteld geweest.. normaal toch? En eigenlijk heb ik best wel vaak last van duizelingen...en af en toe nog eens misselijk savonds...maar niet heeeeel ernstig ofzo. Hebben jullie dat ook? Is het misschien ontpillen?

Ik was ook maar 4 dagen ongesteld. Laatste keer zelfs maar 3 dagen. En die duizelingen/ misselijkheid? Zou van het ontpillen kunnen komen, maar ik heb er zelf geen last van gehad.

Weltrusten allemaal, ik ga mijn bedje maar weer eens opzoeken. Nog 2 daagjes werken ;) Klinkt goed.

Marissii
17 March 2010, 22:32

Ik was ook maar 4 dagen ongesteld. Laatste keer zelfs maar 3 dagen. En die duizelingen/ misselijkheid? Zou van het ontpillen kunnen komen, maar ik heb er zelf geen last van gehad.

Weltrusten allemaal, ik ga mijn bedje maar weer eens opzoeken. Nog 2 daagjes werken ;) Klinkt goed.

Werkse..indd nog 2 daagjes werken...me 2 :lol:

Tessa23
17 March 2010, 22:40
Ik ga nog ff lekker tv kijken en laptop uit doen.. slaapze meiden!

Pinkymeid
18 March 2010, 08:05
@jollylo: ooh meid dat is geweldig dat je het hartje gehoord hebt en dat alles goed gaat :D heel erg veel succes met je zwangerschap

@botske: ooh wat jammer dat je ongi bent geworden en dan nog zo heftig dat is inderdaad niet leuk, maar het is wel goed zodat alle vuiligheid eruit komt, maar het is geen pretje ik weet het, mijn zijn gedaan deze maand maar 5 dagen geduurd en geen 8 ben zo blij
en ooh je portefuille gestolen wie doet er nu zo iets schandalig gewoon snap niet waarom mensen zoiets doen

@kruimeltje: ja meid ben ook echt blij dat geen 8 dagen geduurd heeft, en kunnen we weer fijn aan de klus gaan

@Marissii: dat heeft allemaal te maken met het ontpillen, ik heb er ook last van gehad, daarmee dat ik ook dacht dat ik zwanger was maar dat was helemaal niet zo

Janne26
18 March 2010, 08:09
Goede morgen iedereen!

Allemaal ontzettend bedankt voor de lieve reacties, heeft me goed gedaan :)

Nu vandaag een nieuwe dag. Ik ben lekker vrij en het zonnetje schijnt!! Heerlijk!
Zit nu even lekker wat info op te zoeken over 1e zwangerschappen enzo....tja...het leven gaat toch gewoon door hè.

Maar ik wil ook even zeggen: GENIET ALLEMAAL VAN DIT HEERLIJKE ZONNETJE VANDAAG!! :D

Pinkymeid
18 March 2010, 08:11
@kruimeltje: ik lees net dat je bijna op vakantie gaat, heel erg veel plezier met het duiken en geniet er volle teugen van :D

Pinkymeid
18 March 2010, 08:17
@janne: goede morgen meid, ik ben ook thuis alleen geen verlof er is op moment geen werk, werk voor skoebidoe das oppassen op zieke kindjes bij mensen thuis maar geen zieke kindjes dus dus dan zit ik thuis, maar ik ben alles in orde aan brengen voor op mezelf te beginnen, ik ga onthaalmoeder worden lekker op me eigen maar eerst is er veel papier werk in te vullen en komen ze naar het huisje kijken en dan nog wat extra bijscholing maar ik weet er al veel van omdat al kinderverzorgster ben :D dus denk dat het ook voor volgend jaar gaat zijn en ja ik moest dit jaar maar zwanger geraken dan geniet ik lekker eerst van mijn zwangerschap hihi morgen heeft men ventje ook vrij dus een lekker lang weekendje voor te boeg, ben blij dat je je al een beetje beter voelt meid

geniet ook maar lekker van het zonnetje :D

Janne26
18 March 2010, 08:21
@Pinkymeid: Lijkt me super leuk werk wat jij doet! En knap ook, voor zieke kindjes zorgen.
Maarja...zorgen voor andere is natuurlijk ook prettig om te doen, althans...dat vind ik ;)
Veel succes met alles om voor jezelf te gaan beginnen, zal inderdaad wel veel papierwerk zijn ja! pfff....maar dan heb je straks wel iets moois en lekker eigen baas!

Eerst gaan we nog proberen zwanger te worden hè?! :P

Geniet van je lekkere lange weekend! :D enneh....klus ze hè 8-)

Pinkymeid
18 March 2010, 08:29
@Pinkymeid: Lijkt me super leuk werk wat jij doet! En knap ook, voor zieke kindjes zorgen.
Maarja...zorgen voor andere is natuurlijk ook prettig om te doen, althans...dat vind ik ;)
Veel succes met alles om voor jezelf te gaan beginnen, zal inderdaad wel veel papierwerk zijn ja! pfff....maar dan heb je straks wel iets moois en lekker eigen baas!

Eerst gaan we nog proberen zwanger te worden hè?! :P

Geniet van je lekkere lange weekend! :D enneh....klus ze hè 8-)

is ook heel leuk werk alleen in de zomerperiode minder druk daarmee dat graag voor mezelf wil werken is veel leuker ook en ja inderdaad eerst zwanger worden hihi en dat zal ik zeker doen meid en klussen dat zal geen probleem zijn vriendlief is dolgelukkig dat men ongi over is hihihi
voor jou hetzelfde veel klusplezier dit weekend :D

Janne26
18 March 2010, 08:36
Ja, hahaha...die mannen altijd.
Ze zullen tijdens je ongi niet vragen: Hoe gaat het?
Nee, ze vragen: Wanneer is het over, wanneer kunnen we weer?? ;)

Op dat moment kan ik vriendlief wel wat doen!! :evil: Maar achteraf kan ik er dan ook wel weer om lachen :lol:

Maareh...dat klussen komt wel goed ;)

Pinkymeid
18 March 2010, 08:46
Ja, hahaha...die mannen altijd.
Ze zullen tijdens je ongi niet vragen: Hoe gaat het?
Nee, ze vragen: Wanneer is het over, wanneer kunnen we weer?? ;)

Op dat moment kan ik vriendlief wel wat doen!! :evil: Maar achteraf kan ik er dan ook wel weer om lachen :lol:

Maareh...dat klussen komt wel goed ;)

ja inderdaad die mannen hihi, mijn vriend is net dezelfde en is het nog veel dat je verliest en zijn ze nog niet gedaan hahaha, en ja ik ook lach er ook om het is echt grappig om te zien

en ja dat klussen komt zeker goed hihi :D

ilana27
18 March 2010, 10:42
@ Maal: vandaag toch weer echo en bloedonderzoek? Hoop dat er een groot verschil in daling te zien zal zijn. En dat jullie snel weer verder kunnen.

@ Vicky gefeliciteerd met je nieuwe nichtje!

@ Janne, He wat een naar bericht voor je zeg, sterkte er mee! En ook al is het een vrolijk forum het is fijn te weten dat je echt ALLES kwijt kan hier sterkte meid!

@ Marissii: Welkom!! En succes en veel plezier toegewenst :) enne 6 april is een goede datum hoor!! :) Dan ben ik al weer 1 jaar getrouwd hihi…

@ Tessa: En hoe was je proefdag als overblijf “moeder”??

@ Pinkymeid: Yeaah weer aan de klus!! Succes deze keer!!

@ Selly: 2 weken overtijd al weer nou als het maar weg blijft om de “goede” reden! Zal voor je duimen!!

@Jollyjo: wat gaaf dat je het hartje voor de eerste keer gehoord hebt! Volgens mij is dat echt zo’n moment waarbij je eigen hart gaat smelten, dat je de eerste geluiden van je beeb hoort… Fijn dat alles goed gaat!

@ Nina: spannend! Zou inderdaad wel een mooi verjaardagskado zijn he hahah

@ Botske: Ooh naar dat je er toch zo’n last van hebt nu, en inderdaad als het de boel dan maar mooi schoonmaakt zodat er straks een nieuw nestje is voor de beeb :) En wat erg dat je bestolen bent zeg!!! Je snapt tegenwoordig niet meer hoe mensen het voor elkaar krijgen zeg. Wel fijn dat die man die hem vond hem terug bracht maar wat stom van die foto’s wat moet men daar nu toch mee….

@Kruimeltje: Lekker dat je naar Egypte gaat! Stuur je ook een klein beetje meer zon deze kant op?? Haha Geniet er van!

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben…anders sorry! Moet nog een beetje wennen :)

Wat mezelf betreft…Ik ben al een aantal dagen misselijk.. en al een aantal dagen had ik weer goede hoop…Ik stond vanmorgen op en dacht dit wordt een heerlijke dag!! Ben net thuis van me werk, kreeg een sms van een vriendin ik stuur nog naar haar van nou gaat nog goed hier zit nu op dag 36! Smsje is nog niet koud verstuurd of ik krijg me toch ineens kramp!!! Ik ren naar de wc. En jahoor WEER die stomme eeuwige ongesteldheid!!!! Ik wordt er echt dood ziek van nu. :cry:
sorry, voor het geraas maar het ziet me echt even tot hier* wijst boven haar hoofd* 5 jaar lang iedere x het zelfde liedje. Ik wil wel eens een ander liedje horen :( enige geluk is wel dat de ongie weg is als ik volgende week naar de arts moet, kunnen ze in ieder geval inwendig onderzoek doen.
Driewerf zucht!!... ik heb vanmiddag nog 1 client dus tot die tijd duik ik m’n bed maar in met warme kruik want buik en rug doen ontzettend veel pijn…

Voor iedereen die in de vruchtbare dagen zitten.. klus er lekker op los en succes!!
Voor hen die op zoek zijn naar hun ei… ook succes!! ( tis bijna Pasen, maar zou toch niet de gekleurde eitjes zoeken :P)

Liefs
Even een verdrietige ilana :(

Pinkymeid
18 March 2010, 10:56
@ilana: dank je wel meid wij hopen ook op deze maand :D zal leuk zijn een december kindje hihi maar ja even geduld hebben en niet te hard van stapel lopen we zien wel hihi

Pinkymeid
18 March 2010, 10:59
@ilana: dank je wel meid wij hopen ook op deze maand :D zal leuk zijn een december kindje hihi maar ja even geduld hebben en niet te hard van stapel lopen we zien wel hihi en wat jammer meid dat je ongesteld bent geworden dat is inderdaad niet leuk als je al 5 jaar bezig bent, ik hoop dat je ongi pijn snel over zou gaan arme meid

Mirre
18 March 2010, 11:07
@ Mariska: welkom hier en vooral veel plezier met zwanger worden!

@ Selly: he meid, vervelend zeg! Nog altijd geen duidelijkheid. Hou je haaks he, en hoop snel goed nieuws van je te horen!

@ Jollyjo: wat een goed nieuws meis!! Heerlijk het hartje kunnen horen, wat fijn!! Nu lekker weer genieten en op naar de volgende echo :D En gefeliciteerd met je verjaardag :D

@ Botske: wat een klote streek zeg!! Op je werk gestolen!! En dan in zo'n korte timeframe, dan hebben ze er zeker op liggen loeren. Inderdaad, mensen moeten gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven!! Fijn zeg dat hij wel weer terug gevonden is, maar dat ze naast het geld dan ook de foto's er uit hebben gehaald :? Waar slaat dat op? Mijn pa is vuilnisman, nu op de veegwagen, maar toen hij nog op de ophaaldienst zat vond hij iedere week wel een portemonee ergens in of bij een container gedumpt of zo. Gejat, leeggeroof en weggegooit dus. Heeft altijd heel erg zijn best gedaan om dan de eigenaren weer op te sporen, want wat een ellende kan het geven zeg je portemonee weg. Die van mij is wel een keer door een collega gestolen, want het was na sluitingstijd van de winkel waar ik toen werkte. Helaas nooit achter gekomen wie...

@ Kruimeltje: nog drie dagen zeg, wat lekker!!! Jaloers!!! 8-) Geniet er van meis, je hebt het verdiend!!

@ Ilana: ach jeetje meisje!! Wat een elende, alweer ongesteld... Goed van je dat je toch het positieve er van in ziet, dat je niet meer ongi ben als ze onderzoek gaan doen. Hopelijk zijn ze er snel uit meis, en mogen jullie snel zwanger worden!!

Hier merk ik sinds gisteren dat mijn libido weer toe neemt, maar zit nog niet aan het plafond (dat is mijn "ei" teken). Ook doorzichtig slijm is er nog niet. Dus zal denk ik weer een cyclus van 29 dagen worden. Nou prima, dan ben ik in ieder geval wel regelmatig :D

Pinkymeid
18 March 2010, 11:23
@jessy: ik hoop voor je dat je cyclus hetzelfde blijft en hopelijk ga je je ei snel vinden

Mirre
18 March 2010, 11:32
Tnx Pinkymeid, ik hoop het ook :D

VickyS
18 March 2010, 12:05
@Jollyjo wat leuk dat alles goed gaat!!

@Kruimeltje alvast een hele leuke vakantie gewenst!! heb je je ei al gevonden trouwens?

@ilana, wat jammer zeg! tis je van harte gegund hoor na zo'n lange tijd... Gelukkig blijf je wel positief!

Lily (baby van mijn zus) heeft bij de geboorte haar sleutelbeen gebroken. is wel een beetje zielig he?! Gelukkig merkt ze er niet al te veel van!

ik begin vandaag met ovu testen... heb 3 weken geleden koffiedik laten lezen en die vrouw zei dat het getal 5 mijn geluksgetal is, en dit is de 5de ronde dus fingers crossed :lol:

Pinkymeid
18 March 2010, 12:06
Tnx Pinkymeid, ik hoop het ook :D

graag gedaan meid

Mirre
18 March 2010, 12:07
Lily (baby van mijn zus) heeft bij de geboorte haar sleutelbeen gebroken. is wel een beetje zielig he?! Gelukkig merkt ze er niet al te veel van!

Dat is zeker zielig ja! Arm hummeltje... Is het trouwens het eerste kindje van je zus?

ik begin vandaag met ovu testen... heb 3 weken geleden koffiedik laten lezen en die vrouw zei dat het getal 5 mijn geluksgetal is, en dit is de 5de ronde dus fingers crossed :lol:

Nou meid, dan hopen en duimen we met je mee hoor!! Op naar een pos test!!

VickyS
18 March 2010, 12:12

Dat is zeker zielig ja! Arm hummeltje... Is het trouwens het eerste kindje van je zus?

nee is al de 4de... :o ja echt waar!! hihi

Mirre
18 March 2010, 12:16
nee is al de 4de... :o ja echt waar!! hihi

Jeetje!! :o Nou hopelijk heb jij dezelfde vruchtbaarheid ;)

Pinkymeid
18 March 2010, 17:38
wat een zalig weertje is het vandaag geweest 20 graden de lente is begonnen eindelijk :D

Tessa23
18 March 2010, 17:45
Ilana , lief dat je er aan dacht , is goed gedaan als overblijf 'moeder' , ga het nu op dinsdag en donderdag doen.. vandaag had ik groep 1 en 2..

Later toen we buiten waren kwam er een meisje van 5 naar me toe en zei , Ik ben best verdrietig , ik zeg waarom dan ? Mijn mama zie ik niet zo vaak en ik moet altijd overblijven... zielig he! Dan leef ik echt mee haha..

Pinkymeid
18 March 2010, 17:55
@Tessa: fijn dat het je zo goed meegevallen is, en ooh dat is best wel erg voor dat meisje das best wel jammer, ocharme heb medelijden met dat kindje

Im76
18 March 2010, 18:04
he dames,
Hoe gaat het met jullie :D ! Ik ga straks maar weer eens even bijlezen wat er geschreven is, volgens mij wordt het weer een boekwerk haha!! Kon gister niet online komen.

Gister kwam moeders voor moeders langs, echt een ontzettend leuke dame in deze omgeving! Heb een heel schattig mutsje gehad hi!en nog een leesblaadje en nog een echo fotolijstje en mocht kiezen wat voor cadeautje ik wilde en heb gekozen voor het boek! Die ga ik vanavond eens lekker op het gemak doorsnuffelen hi!
Mijn HCG was voldoende blijkbaar want ik mag gewoon mee doen! Dus nu mezelf elke ochtend helpen herinneren dat ik niet vergeet in de kan te plassen haha!!

Zo mn mannetje is thuis en die heeft lekker kant en klare poffertjes meegenomen haha! Ik kan namelijk niet eten, gister naar de ortho geweest en de boel is aangedraaid. Heel leuk NOT!!! En heb nergens zin in, maar wel in poffertjes haha!

Ik ga strakies als ik niet in slaap val haha eens even op het gemak alles terug lezen en reageren op iedereen!!

Liefs Im

Pinkymeid
18 March 2010, 18:11
@Im: ooh meid dat is leuk dat je al allerlei dingetjes gekregen hebt hihi echt wel leuk, en dat je hcg waarde toch inorde is :D ben blij voor je en ooh lekkere ploffertjes hihi laat ze je maar smaken :) en het is inderdaad geen pretje als het aangedraaid is, hopelijk kan je snel weer wat eten meid, mijn ventje had me verrast door een uurtje vroeger naar huis te komen van het werk zooo lief hihi

Nina28
18 March 2010, 18:11
@ Ilana: jeetje meid, 5 jaar al... ik lees dat je volgende week naar een arts gaat. Misschien dat ik te nieuwsgierig ben, maar ben je nooit eerder naar een arts gegaan?

@Selly: Hoe is het met je, heb je al een afspraak bij de HA, die onzekerheid moet killing zijn....

@ Annemiek: hoe is het met jou? Al tekenen van ongi, of blijft het spannend en mag je zaterdag gaan testen?

@Vicky S: Wat zielig voor Lily dat haar sleutelbeen gebroken is. Is het vanzelf gebeurd of hebben ze het moeten breken bij de bevalling? Bij het baby'tje van een kennis van mij moesten ze het nl. breken.
Ik hoop voor je dat 5 inderdaad je lucky number is en dat het in ronde 5 voor jullie raak mag zijn

Heerlijk weertje vandaag ja.... hoop dat het voorlopig zo blijft (of beter natuurlijk)

Pinkymeid
18 March 2010, 18:12
@Im: ooh meid dat is leuk dat je al allerlei dingetjes gekregen hebt hihi echt wel leuk, en dat je hcg waarde toch inorde is :D ben blij voor je en ooh lekkere ploffertjes hihi laat ze je maar smaken :) en het is inderdaad geen pretje als het aangedraaid is, hopelijk kan je snel weer wat eten meid, mijn ventje had me verrast door een uurtje vroeger naar huis te komen van het werk zooo lief hihi

poffertjes bedoel ik :lol: :lol: :lol:

Pinkymeid
18 March 2010, 18:13
@Nina: ja hopelijk blijft het weer een beetje goed, en alles goed met je?

Nina28
18 March 2010, 18:16
@ Im: wat fijn dat je andere vrouwen kunt helpen door Moeders voor Moeders en mooi meegenomen dat je leuke spulletjes hebt gekregen...Hoe gaat het verder met je afgezien van ortho?

@ Pinkymeid: ja hoor hier alles prima. Ik vrees alleen dat mijn ongi vanavond of morgen komt. Heb wat steken/krampen rechtsonder in me buik. Tja, jammer dus.... En hoe is het met jou? Al een hele lading ovu-testen ingeslagen?

Pinkymeid
18 March 2010, 18:40
@Nina: oei meid dat zal jammer zijn als je ongi zal doorkomen, hopelijk blijven ze toch weg ik hoop het voor je, ook al heb je wat last van krampjes, met mij alles goed en ja heb een doos gekocht van clearblue er zitten 7 stuks in dus kan 7 dagen testen hihihi ben benieuwd echt weer spannend

Nina28
18 March 2010, 18:55
@ Pinkymeid: wanneer ga je beginnen met testen? Heb je een korte of lange cyclus?

Nina28
18 March 2010, 18:55
Stupid me... staat gewoon in je onderschrift.... :oops:

vwz
18 March 2010, 19:02
pff wil even klagen hoor. Kan wel huilen! Vriendlief wil even een paar maanden niet proberen..... Op het werk worden er wat mensen uit gegooid en misschien hoort hij daarbij. Hij hooort dit binnen twee maanden, dus hij wil financieel die twee maanden wachten. Natuurlijk heeft hij gelijk en moet er natuurlijk wel geld binnenkomen voor een kleintje en het huis enz, maar ik baal hier gruwelijk van!

Pinkymeid
18 March 2010, 19:07
@ Pinkymeid: wanneer ga je beginnen met testen? Heb je een korte of lange cyclus?

ik heb een cyclus van 26 dagen gehad, de vorige was 29 dagen, ik ga zaterdag beginnen met testen

Nina28
18 March 2010, 19:09
ooooo vwz wat naar!!! Natuurlijk kun je heel rationeel denken en moet het financieel kunnen, maar als je eenmaal hebt besloten dat je een kindje wil dan wil je dat ook NU. Ik snap je frustratie helemaal!
Ik hoop dat je vriend snel weet of hij zijn baan kan houden... en dat het jullie kinderwens niet in de weg staat!!!

Klaag zoveel je wil meis!

Nina28
18 March 2010, 19:10

ik heb een cyclus van 26 dagen gehad, de vorige was 29 dagen, ik ga zaterdag beginnen met testen

Da/s gelukkig niet zo heel lang.... tja alles is te lang eigenlijk he... Hoe gaat het met de voorbereidingen voor jullie huwelijk?

Pinkymeid
18 March 2010, 19:11
@Nina: hihihi dat is helemaal niet erg hoor meid, ik hoop dat je ongi weg blijft en dat je alsnog kunt testen

@vwz: :o meid dat is echt wel balen en heel erg, maar is ook beetje te begrijpen als hij even wilt wachten voor hij zekerheid heeft, maar toch het is heel erg voor je meid

Pinkymeid
18 March 2010, 19:15

Da/s gelukkig niet zo heel lang.... tja alles is te lang eigenlijk he... Hoe gaat het met de voorbereidingen voor jullie huwelijk?

nee is inderdaad niet lang maar even afwachten gewoon maar klussen klussen klussen ook na als ik men eisprong moet hebben als hem niet gevoeld heb blijven we klussen want mss dat hem weer later kan zijn hihihi raar hoe een lichaam soms in elkaar zit, en met de voorbereidingen gaat het heel goed meid hebben al enkele dingen geregeld maar nog niet alles :D maar er is nog wel wat tijd

Nina28
18 March 2010, 19:17
@ Pinkymeid: ja ik zie dat jullie inderdaad nog wat tijd hebben. Als het effe meezit, is die kleine van jullie er dan gewoon bij! :D

Nina28
18 March 2010, 19:19
@ Pinkymeid: en heel veel succes en plezier met klussen ;)

Pinkymeid
18 March 2010, 19:28
@Nina: ja inderdaad, daar hopen we dus een beetje op dat als we trouwen dat ons kleintje het mee kan maken ook al zal hij of zij het nog niet snappen hihi, en dank je wel meid dat gaat zeker wel lukken, mijn vriend is blij dat mijn ongi over is, hij is blij dat we weer kunnen klussen haha

Botske
18 March 2010, 19:33
@VwZ, wat rot meis! Lijkt me heel moeilijk, maar inderdaad ook te begrijpen. Je wilt toch die financiele zekerheid. Wij hebben ook heel getwijfeld, omdat mijn man een eigen zaak heeft en dat door de recessie ook niet al te fantastisch ging. Nu gaat het gelukkig weer beter, maar het blijfr onzeker. Hopelijk hoort je ventje snel dat hij zijn baan kan houden!

@Tessa, leuk dat het overblijven beviel! Goede zaak dat je dit werk gaat doen... Ikzelf werk als Pedagogisch medewerker in de opvang en blijf dus 3 dagen in de week over met de kindjes. Dat soort verhalen hoor je wel vaker van kindjes die ouders weinig zien. Wij hebben geen kinderen die 5 keer in de week komen, maar wel kinderen die 4 dagen in de week komen. Ik zie het dan als mooie taak om het voor die kinderen zo fijn mogelijk te maken bij ons, zodat ze zich zo thuis mogelijk voelen. Als wij straks kiddies hebben wil ik ook 4 dagen gaan werken, maar mijn moeder wil 2 dagen oppassen....Ik werk wel halve dagen eigenlijk, omdat ik pas om 11.15 begin. Mijn man is dan weer op tijd , dus dat scheelt.

@Jessy, ja ken dat van die mannen die willen weten wanneer het nu eindelijk voorbij is! Hihi Mijn ventje maakt zich deze ronde ook wel heel erg zorgen om mij, omdat het zoveel pijn heeft gedaan. Maar normaal gesproken.... ;)

@Pinkymeid, zou leuk zijn als de kleine straks bij de bruiloft kan zijn. Heeft wel iets om het samen te kunnen doen

@Kruimeltje: alvast een hele fijne vakantie! Geniet ervan!

Pinkymeid
18 March 2010, 19:37
@Botske: ja dat zal wel heel heel erg mooi zijn als er een kleintje bij zal zijn :D dat zal echt wel super zijn

klovesm
18 March 2010, 19:41
Hey..

ik ben nieuw hier op het forum en weet niet zo goed waar ik nu over mee kan praten haha .. ik ben nog niet zwanger en ook niet bezig maar we willen augustus september gaan beginnen..

ik zal me even voorstellen ik ben kim 21 jaar en heb samen met mijn vriend een huisje gekocht we krijgen 16 april de sleutel..
het begint bij mij nu heel erg te kriebelen.. en bij mijn vriend ook alleen is hij wat realistiser.. aangezien hij wil wachten tot we helemaal gezetteld zijn...
alleen duurt dat wachten zo lang :-) dan lees ik hoe jullie hopen dat de testen positief zijn dan krijg ik helemaal zoiets van het kan mij niet snel genoeg gaan totdat wij kunnen beginnen..

Nina28
18 March 2010, 19:49
Hee Kim,

Van harte welkom hier! Ook al zijn jullie nog niet bezig, het kan nooit kwaad om nu alvast hier rond te neuzen...
Hoop dat het jullie lukt om snel zwanger te worden als jullie beginnen.... Ben je wel al gestopt met de pil. Of stop je daar pas in aug. mee? Spannend hoor bijna de sleutel van jullie huisje... Veel plezier met klussen, hahahaha al zal dat nu nog in jullie huis zijn en wie weet in aug. klussen voor een kindje!

klovesm
18 March 2010, 19:52
Hallo Nina

Dankjewel :-)
Nee ik ben nog niet gestopt met de pil, ik gebruik de evra (pleisterpil). en daar kan je ieder gewenst moment mee stoppen ..
ik heb ook een spiraal gehad (zonder hormonen dus koper) maar dat wa sniets en de pil vergat ik vaak waardoor ik onregelmatig ongi was.. dus vandaar de pleisterpil..

Ik hoop ook inderdaad dat ik snel zwanger ben kan niet wachten.. het is eigenlijk nu wachten tot me vriend zegt gooi die pleiste rmaar weg.. hij geeft wel steeds hints hoor.. toevallig had ik gister per ongeluk dit forum open laten staan toen riep hij me naar de comp.. en zei.. wat is dit schat je bent er echt mee bezig he en hij gaf me een kus en fluisterde ik ook .. dus wie weet al eerder :-D

selly1985
18 March 2010, 19:56
hey meiden,

hier nog steeds geen ongi. wel onwijs zere tepels en heeeel moe. tegenwoordig lig ik rond 9 a half 10 al in bed :o das voor mijn doen echt keivroeg. maarja, heb het ook wel druk op t werk... al die kinderen die aandacht willen en dan nog eens vervelende ouders haha en dan heb ik het nog niet eens over de vergaderingen......hahaha ik hoop natuurlijk dat ik zo moe ben door dat ik zwanger ben, maar ja, ruim 2 weken overtijd maar vorige week negatieve test...
zaterdag test ik nog maar eens. wie weet. als die ook negatief is bel ik maandag voor een afspraak met de ha. dan gaan ze maar eens wat doen, want die onzekerheid is niet fijn. ik merk wel dat, doordat ik het zo druk heb, er minder aan denk. maar ja, als ik dan savonds op de bank zit...

hoe is het hier verder? ik zag een paar nieuwe meiden?! WELKOM!

Nina28
18 March 2010, 19:58
@ Kim: ja, jullie moeten er natuurlijk wel allebei klaar voor zijn. En eerst jullie huisje op orde hebben is een verstandige keuze. Maar de baby is er natuurlijk niet meteen, daar moet je dan toch nog 9 maanden op wachten...
Ik heb eigenlijk geen idee of je met een pleisterpil ook eerst een aantal maanden moet ontpillen?

klovesm
18 March 2010, 20:01
Hallo Selly dankjewel

wat moet je in de zenuwen zitten zeg dat je iets zo graag wil maar t nog niet zeker weet ik hoop voor je dat je zaterdag pos test :-) .. ben je al lang bezig om zwanger te worden??

Nina: ja ik denk dat ik er iets meer klaar voor ben dan hij is .. al als ik er eindelijk over op hou dan begint hij weer.. dus heb t er met hem overgehad en hij zegt dat hij dit jaar wel wil beginnen.. ik heb wel benadrukt dat hij er 100% zeker over moet zijn en het niet moet doen dat ik het wil.. aar hij kijtk nu zelf ook naar baby kleertjes heel schattig :-D .. En ontpillen dat hoeft volgens mij niet (zal wel beter zijn denk ik moet toch ook aan foliumzuur beginnen)

selly1985
18 March 2010, 20:02
[quote="klovesm"]Hallo Selly dankjewel

wat moet je in de zenuwen zitten zeg dat je iets zo graag wil maar t nog niet zeker weet ik hoop voor je dat je zaterdag pos test :-) .. ben je al lang bezig om zwanger te worden??

nee, wij zijn nog maar net bezig, vanaf januari. maar ja, ruim 2 weken overtijd en negatief getest vorige week. das nie fijn. het maakt mij nu nie meer uit, ongi of zwanger, als er maar duidelijkheid komt (natuurlijk het liefst zwanger ;) )

maal
18 March 2010, 20:03
hey meiden
kom ff melden dat vandaag op de echo een zwelling in me eileider te zien was ook is me hcg level weer niet gezakt dus nu gan we dmv injecties het zwangerschapweefsel verwijderen.
aangezien dit spul (soort chemo) makkelijk 4 maanden in je lichaam blijft ben ik voor het komende half jaar op non actief gezet en mag dus niet zwanger worden heeeeel eeerrrrg kut maar kan er helaas nix aan doen behalve afwachten.
morgen beginnen we met de injecties tuurlijk zitten er nog bijwekingen aan dus zal me de komende week wel ziek voelen.
ben blij dat ze er nu eindelijk iets aan kunnen doen maar vind het heel erg dat dat ik het komende half jaar n ie mag proberen omdat het al 15 rondes heeft geduurt om eindelijk zwanger te worden dus helaas zal ik niet zwanger worden voor me volgende levensjaar.
weet dus ook niet of ik blijf komen op het forum ik vind dat best wel confronterend maar ik kijk wel.
fijne avond allemaal ik ga ff douchen en deze dag van me afwassen
liefs maal

klovesm
18 March 2010, 20:07
Selly ahh maar het zou wel echt snel zijn als je gelijk zwanger bent super!! maar ja die onzekerheid ik begrijp dat je het nu wel wilt weten je bent er zeker de hele dag mee bezig :-)

Maal: wat rot voor je zeg.. heel veel sterkte (F)

Botske
18 March 2010, 22:34
@Maal, jeetje meid! Het houdt niet op voor je hè?! Gelukkig weet je nu wat er aan de hand is en dat ze iets voor je kunnen doen, maar een half jaar op non-actief na zo een lange tijd proberen is niet niks. Dat is gewoon ontzettend k*t!!! :( Het is heel begrijpelijk dat je er nu niet tegen kan om op het forum mee te praten. Al zouden wij het natuurlijk wel fijn vinden. In deze periode kunnen wij er ook zijn om jou te steunen! Meis, ik hoop dat de behandeling helpt en dat je over een half jaar je wens eindelijk in vervulling ziet gaan. als iemand het heeft verdiend dan ben jij het!

@Klovesm, van harte welkom hier. Leuk dat je mee komt praten. Spannend dat je bijna de sleutel van je huisje krijgt. Aftellen dus. Moet je veel doen aan het huis of kun je er snel in?

@Selly, het wachten duurt wel heel lang voor je he! Hopelijk wordt het wachten beloond!

Hier begint de ongi minder te worden. Hopelijk dit weekend weg dan kunnen we weer aan de klus! :D

kruimeltje
18 March 2010, 22:56
@ Ilana, wat jammer dat je ongi weer gekomen is. Wel fijn dat hij weer weg is als je volgende week een afspraak bij de arts hebt.

@ Vicky, was het een moeilijke bevalling dat je nichtje haar sleutelbeentje heeft gebroken? Het heelt gelukkig wel heel snel bij die kleintjes.

@ Tessa, leuk dat het overblijven zo goed is bevallen. Wel zielig inderdaad als zo'n meisje zegt dat ze zo vaak moet overblijven en dat ze haar mama niet zo vaak ziet.

@ Im, vervelend altijd als de ortho je beugel aandraait. Kan zo zeer doen .. pfff. Poffertjes is wel lekker. Heb ik ook wel weer een keer zin in. Lekker met veel poedersuiker.

@ Vwz, inderdaad balen zeg. Ik snap het ook wel weer van je vriend, maar als je begonnen bent wil je gewoon niet een pauze inlassen. Wel spannende tijden dus bij je vriend op het bedrijf. Bij mijn man is vorig jaar het bedrijf failliet gegaan, gelukkig konden ze in afgeslankte vorm met een andere geldschieter weer verder met het bedrijf dus hij kon zijn baan houden. Voor hem was dat denk ik wel een tricker om een serieus over kinderen krijgen na te gaan denken.

@ Pinkymeid, lekker weer klussen, veel plezier! En succes met je ovutesten.

@ Klovesm, welkom hier. Ik vraag me alleen af of het voor jou prettig is om nu al mee te kletsen/lezen terwijl je nog zo lang moet wachten tot je gaat beginnen. Het lijkt mij heel erg frustrerend. Veel plezier straks met jullie huisje inrichten! Hopen dat alles snel helemaal klaar is zodat jullie kunnen beginnen. Je moet daarna ook maar weer afwachten hoe lang het gaat duren voordat je zwanger bent.

@ Selly, het klinkt bijna als zwanger. Ik hoop voor je dat je zaterdag positief test.

@ Maal, meid toch, dus wel een bbz? Vervelend hoor dat je nu aan die rotmedicatie moet met de bijwerkingen en het half jaar niet morgen proberen erbij. Ik snap het heel goed als je dan ook hier niet of niet zo vaak meer komt. Heel veel sterkte de komende periode en neem goed de rust voor je zelf die je nodig hebt.

Hier eindelijk mijn ei gevonden. Vanavond was de test echt VET positief. De teststreep werd nog eerder zichtbaar dan de controlestreep. Ik voelde het vandaag ook al onder in mijn buik steken en trekken dus ik denk dat ik mijn ei ook echt snel krijg nu. Vanavond voor de vierde avond op rij aan de klus. Nu maar hopen dat het raak is, maar dat zien we na onze vakantie wel.

Tessa23
18 March 2010, 23:17
Botske , fijn dat je ongi wat minder is..

Oooo Kruimel fijn dat je je ei gevonden hebt.. veel plezier met klussen.. !! Ennn bijna op vakantie , lekker genieten..

Tessa23
18 March 2010, 23:26
Sorry lees over alles heen vandaag..

Maal, shit zeg meid..hopen dat het snel weer een beetje goed komt!

klovesm
18 March 2010, 23:56
@ botske: het huisje is al helemaal klaar gelukkig dus verbouwen hoeft niet :-)

@ kruimeltje: het is idd wel een btje frusterend dat ik nog moet wachten voor ik begin maar
heb wel een mooi vooruit zicht.. En ik vind het ook wel leuk om met jullie te
praten :-) anders zeur ik de oren van mijn vriend ze hoofd haha

annette1985
19 March 2010, 01:59
Hallo Iedereen,

Ik wil graag hierbij mijn verhaal kwijt.
Vorig jaar december ben ik onverwachts zwanger geraakt voor de eerste keer.
Dit was wel even slikken voor mij en mijn man, maar we waren oh zo blij :D .
Helaas eindigde deze mooie droom in een ware nachtmerrie :cry: . Voordat ik ervan kon genieten, kreeg ik in januari helaas een miskraam bij 8 weken.
Zoveel heftige emoties in zo een korte tijd. Ik wist hier echt niet goed mee om te gaan en ik sloot mij compleet af van de buiten wereld.
Op dat moment besloten ik en mijn man er echt voor te gaan. Hiervoor waren wij er niet serieus mee bezig.
De verloskundige raadden ons aan om 1 cyclus af te wachten voor een zwangerschap.
Na mijn miskraam ben ik na 5 weken weer ongi geworden op 16 febuari.
Hierna hebben wij gewoon geklutst in mijn vruchtbare dagen, althans dat denk ik volgens mijn berekeningen.
Nou heb ik sinds 7 maart last gekregen van bruine vloed/afscheiding en dit duurde een 1 week lang en stopte op 15 maart.
Dit waren slechts vlagen en dit was alleen zichtbaar op mijn inlegkruisje. Nou heb ik mij rot en suf gezocht op het internet van wat dit kon betekenen, maar helaas geen duidelijk antwoord gevonden. Ik weet alleen dat dit geen ongesteldheid is.
Mijn NOD is 16 maart, maar tot op de dag vandaag geen ongi te bekennen :evil: .
Ik ben nu 3 dagen overtijd en helaas 2 negatieve zwangerschapstesten verder.
Ik ben nu echt helemaal in de war en het voelt alsof mijn lichaam mij in de steek laat :x .
Want nu weet ik niet hoelang mijn cyclus en het allerbelangrijkste wanneer mijn eisprong is.
Ik heb/ voel ook helemaal geen symptomen van ongesteldheid laat staan zwangerschap.
Heeft iemand dit ook meegemaakt en zo ja wat zijn jou ervaringen hiermee?? Of weet iemand wat dit zou kunnen zijn??

Sorry voor het lange verhaal beste lezers.
En nog iedereen succes met het zwanger worden!!!
Liefs,

Annette

Liset
19 March 2010, 08:11
pff wil even klagen hoor. Kan wel huilen! Vriendlief wil even een paar maanden niet proberen..... Op het werk worden er wat mensen uit gegooid en misschien hoort hij daarbij. Hij hooort dit binnen twee maanden, dus hij wil financieel die twee maanden wachten. Natuurlijk heeft hij gelijk en moet er natuurlijk wel geld binnenkomen voor een kleintje en het huis enz, maar ik baal hier gruwelijk van!

@ vwz: wat vervelend!! Ik snap wel hoe je je voelt. Weet je ik heb er ook over nagedacht even te stoppen met te proberen toen ik moest gaan solliciteren maar we hebben samen besloten dat toch maar niet te doen en gewoon door te gaan. 2 maandjes is natuurlijk niets op een mensen leven, maarja je steld je er zo op in he!! Sterkte meissie hoop dat de 2 maanden voor je voorbij vliegen!!

Liset
19 March 2010, 08:13
hey meiden
kom ff melden dat vandaag op de echo een zwelling in me eileider te zien was ook is me hcg level weer niet gezakt dus nu gan we dmv injecties het zwangerschapweefsel verwijderen.
aangezien dit spul (soort chemo) makkelijk 4 maanden in je lichaam blijft ben ik voor het komende half jaar op non actief gezet en mag dus niet zwanger worden heeeeel eeerrrrg kut maar kan er helaas nix aan doen behalve afwachten.
morgen beginnen we met de injecties tuurlijk zitten er nog bijwekingen aan dus zal me de komende week wel ziek voelen.
ben blij dat ze er nu eindelijk iets aan kunnen doen maar vind het heel erg dat dat ik het komende half jaar n ie mag proberen omdat het al 15 rondes heeft geduurt om eindelijk zwanger te worden dus helaas zal ik niet zwanger worden voor me volgende levensjaar.
weet dus ook niet of ik blijf komen op het forum ik vind dat best wel confronterend maar ik kijk wel.
liefs maal

@ Maal: Wat vervelend allemaal meis!! Kan me voorstellen dat je misschien ff niet meer langskomt. Maar ook om je hart te luchten van tijd tot tijd ben je van harte welkom!! HEEL VEEL STERKTE MEIS!!

Janne26
19 March 2010, 08:14
Hoi Anette,

Nee, ik heb hier geen ervaring mee en eerst wil ik je veel sterkte wensen.

Is het niet verstandig om contact op te nemen met je huisarts of verloskundige??
Die kunnen jou vast meer advies geven dan ik....
Op internet staan ook vaak hele extreme verhalen waar je niet altijd vrolijker van wordt en je dan voor niks zorgen gaat maken.
Dus als ik jou was zou ik de huisarts bellen of de verloskundige, zij kunnen je ook vaak gerust stellen hè.

Succes met alles!

Janne26
19 March 2010, 08:15
hey meiden
liefs maal

@ Maal: Wat vervelend allemaal meis!! Kan me voorstellen dat je misschien ff niet meer langskomt. Maar ook om je hart te luchten van tijd tot tijd ben je van harte welkom!! HEEL VEEL STERKTE MEIS!!

@maal: Ik wil je ook heel veel sterkte wensen!!

Janne26
19 March 2010, 08:17
@Kim: Welkom hier!
Ik kom hier ook nog niet zo lang, maar ik kan je wel vertellen dat het gezellig is. :D

Liset
19 March 2010, 08:18
@ Annette: Ten eerste welkom!! Het kan zijn dat je NOD wat langer weg is dan je had gedacht soms veranderd dit. Soms is het zo dat je nog niet genoeg hormoon hebt aangemaakt om te testen. Ik zou nog ff een weekje wachten en dan nogmaals testen. En als je je zorgen maakt zou ik de huisarts gewoon even bellen. Op internet staat een heleboel maar je kan soms door de bomen het bos niet meer zien! Verder zou ik het niet weten meis. SUCCES ERMEE!!

Liset
19 March 2010, 08:19
O voor mezelf. Mn NOD is komende woensdag ik voel nog niets en merk nog niets dus gewoon afwachten maar!!

Nina28
19 March 2010, 08:24
Mijn NOD is vandaag, maar ik voel dat mijn ongi gaat komen.... :evil:

Janne26
19 March 2010, 08:43
@Liset: Hopelijk heb je dan volgende week goed nieuws ;) Spannend hoor!

@Nina: Hopelijk voel je het verkeerd en anders is dat wel jammer :( Volgende ronde dan maar beter!

Nina28
19 March 2010, 08:50
@ Janne: ergens hoop ik nog dat ik het verkeerd voel, maar ik weet eigenlijk dat ik door ga naar ronde 4.... Jammer, maar geen ramp uiteraard...

Hoe is het met je? Zie dat het jouw eerste ronde is en dat je eisprong binnenkort is.... spannend!!

Janne26
19 March 2010, 09:01
@nina: Met mij gaat het goed! Vind het allemaal super spannend, maar vooral ook heel leuk.
Mijn vriend en ik wonen nu 3 jaar samen, vorig jaar zijn we verhuisd. Lekker ons eigen huis gekocht, nieuwbouw en dat is nu allemaal af. (alleen de tuin nog!)
Nu dit allemaal klaar is, zijn wij ook helemaal klaar voor een kindje :)
Ben benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen voor ons.

Jammer voor je dat je waarschijnlijk door moet naar ronde 4, hopelijk heb je over een maandje meer geluk!