PDA

View Full Version : Zwanger worden van je eerste kindje

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

Nala22
12 November 2009, 13:08
@Jollyjo:
Owh,wat leuk :D
Had volgens mij niet meegekregen dat je een nieuwe baan had :oops:
Nog gefeliciteerd :D
Wat voor baan is het? (Als je het wilt zeggen natuurlijk)

Soraya86
12 November 2009, 13:26
@Soraya:
Balen voor je, maar vind je opmerking over een abortuspil een beetje misplaatst...
Ten eerste kwets je hier mensen mee en ten tweede snap ik niet eens dat dat door je hoofd gaat! :S

Ja miss is die opmerking een beetje misplaatst, sorry voor de mensen die ik hier mee kwets!
Maar ik weet het ook allemaal even niet meer hoor! Dr spoken allerlei gedachten door me hoofd! Ik voel me gewoon zwaar klote,

VickyS
12 November 2009, 13:34
Gisteren de hele dag op stap geweest met mijn (zwangere) zus en haar kindjes. Babykleertjes kijken enzo.. ik wou het zo hard uitschreeuwen: Wij zijn ook aan het proberen, ik wil ook zo graag een beebie!!
Dag 17 van de cyclus vandaag.. hoop dat het raak is geweest! en ook voor iedereen hier: Succes!!

Soraya86
12 November 2009, 13:36
@ Soraya, Ik snap inderdaad dat je niet zo op de gang even "gezellig" gaat zitten bellen. Hopelijk heb je daar straks wel even tijd voor, en als je wel zwanger mocht zijn, wordt het tijd voor een tweede goed gesprek met je vriend, want blijkbaar wilde hij het eerst wel en zijn jullie daar aan begonnen. Als je nu zwanger zou zijn, moet je kijken naar een oplossing. Een abortus lijkt mij nou niet meteen de eerste keer, net als Nala zegt.

Ik heb de dokter gebeld, ik ga einde van de middag een test doen bij de HA assistente! Aangezien mijn tepels ook donkerder gaan kleuren.

Ik heb al gezegd tegen hem dat ik nooit wat weg laat halen! Wat ik net heb gezegd was een opwelling en had ik niet mogen zeggen! Maar ik was even zo bang dat ik straks zwanger ben en het dan alleen moet opvoeden ofzo...Terwijl ik gewoon nog hoop dat ik zwanger ben!! Hij wilde het eerst ook dus dan moet hij ook de verantwoording er voor nemen!

Het was niet mijn bedoeling om dr iemand mee te kwetsen!

jollyjo
12 November 2009, 13:41
@ Nala, geeft niet hoor. Bedankt voor je felicitatie. Ik ga als office manager aan de slag op een klein advocatenkantoor (startend). Heb er erg veel zin in! Heb vorige week al een gesprek met ze gehad over wat ik ga doen, wat we nodig hebben enzo, was erg leuk.

@ VickyS, spannende dagen dus voor jou? Wanneer is je NOD?

@ Soraya, we snappen heel goed dat je je klote voelt, logisch. Zie net je berichtje dat je vanmiddag langs kunt, spannend. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Je hebt wel een beetje gelijk dat je tegen hem hebt gezegd dat hij eerst ook een kindje wilde en nu niet, dus als je nu wel zwanger zou zijn, kan hij zomaar zeggen dat ie het niet meer wil. Dat had ie dan wat eerder moeten bedenken.
Laat je even weten hoe het vanmiddag is gegaan?

Nootje38
12 November 2009, 13:58
@ Soraya, Ik snap inderdaad dat je niet zo op de gang even "gezellig" gaat zitten bellen. Hopelijk heb je daar straks wel even tijd voor, en als je wel zwanger mocht zijn, wordt het tijd voor een tweede goed gesprek met je vriend, want blijkbaar wilde hij het eerst wel en zijn jullie daar aan begonnen. Als je nu zwanger zou zijn, moet je kijken naar een oplossing. Een abortus lijkt mij nou niet meteen de eerste keer, net als Nala zegt.

Ik heb de dokter gebeld, ik ga einde van de middag een test doen bij de HA assistente! Aangezien mijn tepels ook donkerder gaan kleuren.

Ik heb al gezegd tegen hem dat ik nooit wat weg laat halen! Wat ik net heb gezegd was een opwelling en had ik niet mogen zeggen! Maar ik was even zo bang dat ik straks zwanger ben en het dan alleen moet opvoeden ofzo...Terwijl ik gewoon nog hoop dat ik zwanger ben!! Hij wilde het eerst ook dus dan moet hij ook de verantwoording er voor nemen!

Het was niet mijn bedoeling om dr iemand mee te kwetsen!
wat in een K*t gedoe zit jij meis.. ok opmerking was mischien idd niet zo netjes geplaatst.. maar als ik me in jou plaatst stond je op dat moment met de rug tegen de muut.. eindelijk zou je kinderwens in vervulling mogen gaan en dan dit... en ja idd stel dat je zwanger zou zijn meis als eerste komen er zeker 10001 zorgen en vragen op je af tuurlijk en wat je ook schreef hij wilde dit zelf ook... net als jij en hij heeft ook zijn ding in je gehangen... en dan zou hij afhaken als je idd zwanger zou mogen zijn......
en daarbij meis. mogt het zo zijn... het lukt je zeker weten.....Kies ten alle tijden voor jou kindje mogt je idd zwanger zijn... is je man/vriend het er dan niet mee eens en hij zou wat anders dan willen...
zou er 1 wil bij mij is./.... als moeder er zijn voor mijn kind....

Nala22
12 November 2009, 13:59
@Vicky:
Nou,wie weet kan je al snel voor jezelf gaan babyshoppen :D

@Jollyjo:
Echt leuk meid :D
Spannend allemaal!

@Soraya:
Succes vanmiddag...
En je vriend had er dan zeker beter over na moeten denken.
En precies wat Nootje zegt: Kies ten alle tijden voor je kind :)

Soraya86
12 November 2009, 14:00
@ Soraya, we snappen heel goed dat je je klote voelt, logisch. Zie net je berichtje dat je vanmiddag langs kunt, spannend. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Je hebt wel een beetje gelijk dat je tegen hem hebt gezegd dat hij eerst ook een kindje wilde en nu niet, dus als je nu wel zwanger zou zijn, kan hij zomaar zeggen dat ie het niet meer wil. Dat had ie dan wat eerder moeten bedenken.
Laat je even weten hoe het vanmiddag is gegaan?

Jaa heel spannend! ik laat nog even weten hoe het vanmiddag is gegaan!

VickyS
12 November 2009, 14:02
ik hoop het zo dat ik binnenkort zelf voor babykleertjes mag gaan shoppen!! mijn NOD is 25-11...

Soraya vind het heel spannend voor je. je zal wel een beetje met een dubbelgevoel zitten denk ik. je wil het heel graag maar niet als het zo moet.. je vriend zal hopelijk wel bijdraaien als je zwanger zou zijn! Veel sterkte en succes in ieder geval!!

Groetjes

betsy
12 November 2009, 14:10
@ vicky heb hier al rompertjes liggen hahah :D

Spring
12 November 2009, 14:14
@ Betsy: even off topic: wat een mooi gedichtje heb jij als onderschrift! Zelf geschreven?

Soraya86
12 November 2009, 14:16
@ nootje
Ik voel me gewoon k** en dan zeg je weleens dingen die je niet meent! ook helemaal niet overnagedacht dat je dr ook mensen mee kan kwetsen! Ik riep maar wat! Ik voel me gewoon een beetje alleen op dit moment, ik had dit heel anders verwacht het is zo onverwachts omgeslagen, De ene dag vraagtie of ik die ovutesten nou al heb en dan zit ik al in de spanning omdat ik maar niet ongi wordt en dan wordt er ook nog eens geroepen dat ie nu toch nog niet wil!
Ik ben gewoon bang voel me opeens weer zo'n klein meisje die dr mama kwijt is!

En het zal me ook zeker lukken! Maar ben gewoon onzeker nu!

@ Nala
Bedankt! En stom dat ik die opmerking heb gemaakt!

Nootje38
12 November 2009, 14:23
@ nootje
Ik voel me gewoon k** en dan zeg je weleens dingen die je niet meent! ook helemaal niet overnagedacht dat je dr ook mensen mee kan kwetsen! Ik riep maar wat! Ik voel me gewoon een beetje alleen op dit moment, ik had dit heel anders verwacht het is zo onverwachts omgeslagen, De ene dag vraagtie of ik die ovutesten nou al heb en dan zit ik al in de spanning omdat ik maar niet ongi wordt en dan wordt er ook nog eens geroepen dat ie nu toch nog niet wil!
Ik ben gewoon bang voel me opeens weer zo'n klein meisje die dr mama kwijt is!

En het zal me ook zeker lukken! Maar ben gewoon onzeker nu!

@ Nala
Bedankt! En stom dat ik die opmerking heb gemaakt!

jaa zeker meis.. ik kan je goed begrijpen... en je vriend moet zijn ogen uit zijn kop schamen meis.. om zo met zijn meisje om te gaan qua gevoel... is dit houden van??????? is er mischien iets anders in een keer aan de hand.. omdat hij zo in eens omslaat....
1 ding laat niet met je sollen.. en met je spelen... neem het voor je zelf altijd op en neem je zelf altijd in bescherming.... die kerel van je meid.. moet zicht besefen dat je niet zo omgaat oa met kinderen..
en zeker niet met het meisje waar hij dan zo veel voor zou voelen....
en heel belangrijk laat m maar gerust voelen dat je terleur ben gesteld in hem als partner....

Nala22
12 November 2009, 14:26
@Soraya:
Idd,Nootje zegt precies wat ik denk ghehe
Niet met je laten sollen door een gozer, ook al hou je heel veel van hem.
Je bent geen "ding" waar die mee kan doen wat ie wil, je hebt ook gevoel :)

VickyS
12 November 2009, 14:39
@ betsy hahahaha zo kan het ook natuurlijk.. ben nog maar in de 2de ronde, daar vind ik het nog iets te vroeg voor! Maar het is wel een goede motivatie om er echt voor te gaan :lol:

loesje80
12 November 2009, 19:17
@ Soraya, ik hoop dat je nieuws hebt gehad van de HA waar je wat mee kan, en je vriend ook!!! Toch weer erg spannend!
Mijn middagje thee was erg goed, gaf wat rust in mijn hoofd. Nu net nog even wat gewerkt en zo lekker in bed tv kijken, ben gesloopt (maar natuurlijk niet zo gesloopt dat er niet meer geklust kan worden nu het nog kan ;) )

Iedereen, werk ze nog een dagje, geniet van het weekend en dat er maar weer veel spannends mag gebeuren op klusgebied, eisprongen, testen etc! :mrgreen:

Teigetje
12 November 2009, 19:28
Hey meiden

Ik ben werkelijk een maand weg geweest om er echt minder mee bezig te zijn... Ik ben er ook minder mee bezig geweest, niet meer geforceerd klussen enzovoort...

Ik heb nu juist een zwangerschapstest gedaan en er komt een hl licht tweede streepje op staan...
Ik ben volledig over mijn toeren...
Ik durf nog niet gelukkig zijn, want ik ben bang dat het terug verkeerd gaat zitten...
Voel me wel al een paar dagen misselijk en daardoor dat ik testte...
Wou deze morgen een test doen en ik doe een test, en er kwam een zichtbare streep (niet echt dik, maar wel zichtbaar) op, dus ik over mijn toeren en toen dacht ik eraan dat dit een pakje ovutesten was... Dus ik keihard vloeken op mezelf... Nu wou ik pas morgenvroeg testen, maar voelde me nu juist zo misselijk, was ook al een hele tijd ni naar toilet geweest en moest dringend. Ik dacht ga het toch proberen en toch een streepje, licht maar zichtbaar...

Pffff hier echt gemengde gevoelens... Wens me aub nog geen proficiat, want wil nu echt wachten met de "proficiats" tot ik weet dat het vruchtje op de juiste plaats zit... en natuurlijk ook nog een bloedtest afwachten... Ik ga morgenvroeg wel eens een digitale test proberen denk ik...

Greetz en merci voor alle steun de voorbije maanden!!!!

loesje80
12 November 2009, 19:33
Iedereen, werk ze nog een dagje, geniet van het weekend en dat er maar weer veel spannends mag gebeuren op klusgebied, eisprongen, testen etc! :mrgreen:

Op deze manier word ik wel heel erg op mijn wenken bediend qua spannende test, teigetje. Ik duim heel hard voor je mee dat het vruchtje op de juiste plaats zit... Zodat ik je binnekort wel vol overgave mag feliciteren!

Nu hoop ik trouwens niet dat iedereen er opeens een maand tussenuit gaat... ;)

jollyjo
12 November 2009, 20:18
@ Teigertje, Spannend, maar een licht streepje is een streepje zeggen ze. Laat je morgen horen wat de uitslag is?

@ Soraya, hoe ging het bij de HA vanmiddag??

Teigetje
12 November 2009, 20:21
Ja hoor ik laat morgen iets weten...

Maar ik heb vorige keer een BBZ gehad en daar heb ik terug schrik voor... Vorige keer zo snel uit mijn dak gegaan, dat ik nu eerst wil weten of het juist zit...

Teigetje
12 November 2009, 21:12
Ik kon het niet laten en heb net een digitale test gedaan: "zwanger 1-2 weken"... Nu nog hopen dat het juist zit en dat ik mag genieten van een 9 maand durende zwangerschap!!!

Dan komt mijn wens uit, want ik wou heel graag dit jaar terug zwanger zijn... Ik kan er echt niet aan uit... Ik denk dat we deze maand maar 2-3 keer geklust hebben, omdat ik het zelf zo beu was... Niet normaal h...

Spring
13 November 2009, 07:07
@ Teigetje: Mogen we je nu wel al feliciteren?? :-D Echt super, wat gaaf dat het dan ook net is gelukt in de maand dat je het los hebt gelaten (dat gebeurd toch best vaak hoor ik ;-)). Ik duim hard met je mee dat je kindje zich goed innestelt en vasthoudt.

jollyjo
13 November 2009, 07:40
@ Teigertje, Wat fijn nieuws, gefeliciteerd. ik hoop echt voor je dat het allemaal goed gaat! Je hoeft tenslotte maar 1x goed te klussen haha.

Mijn ei laat weer op zich wachten, denk dat mijn cyclus deze keer ook weer meer dan 30 dagen zal zijn, dus dan is het na het weekend pas.. nou ja tis niet anders, als ie maar komt.

@ Soraya, gaat alles goed??

Soraya86
13 November 2009, 08:29
@ Teigetje Gefeliciteerd! Wat leuk! Ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan!

@ jollyjo en loesje
Ik ben gisteren naar de HA gegaan, en we hebben een test gedaan! en daar kwam een heel licht streepje tevoorschijn..ze heeft me voor de zekerheid een verwijsbrief mee gegeven om in het ziekenhuis een bloedtest te doen, dus heb van morgen bloed geprikt!
Moet maandag weer even bellen!

Toen ik thuis kwam heb ik gewacht tot me vriend er zelf over begon..toen ik het vertelde..kreeg die opeens een glimlach op ze gezicht..en toen zei die dus je ben miss wel zwanger..nou toen brak me klomp en toen d8 ik wat is dit nu weer..dus ik zei dat het best zou kunnen maar dat ik de bloedtest af wil wachten..

Nou hij vind het helemaal spannend..toen zei ik je wou toch niet meer?? Toen werd die een beetje stil...en toen heet ie ze excuses aangeboden en zei die dat ie echt een *****zak was geweest..en dat ie gewoon bang is dat ie t soms eve niet meer aan kan maar dat ie verschrikkelijk graag een kindje wil...

nou zijn mannen raar of zijn ze raar..???

Ik heb gelijk even duidelijk gemaakt dat ie me noit meer in onzekerheid moet brengen en als die het niet wil dat ie dat gewoon nu duidelijk moet zeggen en niet om de week weer wat anders zegt!!

nu ben ik weer blij en nu ga ikw achten tot maandag maar ben stiekem al blij...maar nou had ik vnmorgen een beetje buikpijn...beetje krampjes maar niet echt ongi krampjes kon t niet echt plaatsen miss van de spanning...

maar ben zo blij dat ie weer normaal doet..!!

Spring
13 November 2009, 08:38
Wat heftig Soraya. Wel raar dat je vriend nu ineens weer is omgeslagen. Ik hoop voor je dat dat nu niet meer gebeurd en dat jullie nu beiden kunnen gaan genieten van je zwangerschap (want als je een tweede streepje zag bij de dokter, ben je toch echt zwanger! ;-)) Gefeliciteerd en hopelijk gaat alles goed.

VickyS
13 November 2009, 08:42
Soraya ben blij voor je dat je vriend weer bij is gedraaid en zich heeft verontschuldigd bij je!! Wordt een spannend weekend voor je!!
Teigetje, ik feliciteer je bij deze toch al! Streepje is een streepje!! :D Geniet ervan!!

Ik had gisteren ook kleine steekjes bij m'n schaambeen en dat trok lichtjes naar boven... Begon al te dromen over een innesteling maar ja nog 2 weekjes en dan weten we het weer!!

Sabrina1984
13 November 2009, 08:50
@Soraya; Spannend zeg! Mooi dat je vriend zijn excuses heeft aangeboden!
Goed van je dat je duidelijk hebt gemaakt dat hij je niet in onzekerheid moet brengen want met gevoelens moet je niet spelen en zeker niet als je straks ook nog samen een kindje krijgt!
Ik heb een keer een relatie gehad met iemand die van die wisselende stemmingen had, ik kon er niet tegen.
Ik vind het echt knap van je dat je hiermee om kunt gaan :!:

Hou ons op de hoogte!

Soraya86
13 November 2009, 08:51
Wat heftig Soraya. Wel raar dat je vriend nu ineens weer is omgeslagen. Ik hoop voor je dat dat nu niet meer gebeurd en dat jullie nu beiden kunnen gaan genieten van je zwangerschap (want als je een tweede streepje zag bij de dokter, ben je toch echt zwanger! ;-)) Gefeliciteerd en hopelijk gaat alles goed.

Dankjewel :D
Ja..ik vind het ook wel raar dat ie nu weer wat anders zegt..! Maar hoop wel dat het hier bij blijft en niet dat als we weer een onenigheidje hebben dat ie dan weer wat anders gaat roepen! Hij zei je denkt toch niet dat ik je alleen ga laten..Maar we moeten zeker nog goed samen praten want ik wil wel even duidelijkheid waarom die dit allemaal heeft gezegd ik laat dit niet zo maar gaan...maar ik was gisteren zo beduusd dat ie dat opeens zei dat ik eigelijk daacht ik vraag er niet meer naar straks veranderd ie weer van gedachten!

Ik heb nog wel even zitten huilen bij de HA assistente en het een beetje verteld! Zij denkt dat het kan komen omdatie depressief is, en dat het goed is dat we met iemand gaan praten..omdat hij het waarschijnlijk niet goed kan verwerken..het is natuurlijk ook niet niks geweest! Als hij t niet goed verwerkt dan wordt het alleen maar erger..en dan kan een mens hele rare dingen gaan doen of zeggen..niet bij iedereen natuurlijk maar je kan rare besluiten nemen..dus ik denk dat het goed is als we samen met iemand gaan praten!

Spring
13 November 2009, 08:53
Dat lijkt me echt heel verstandig. Knap hoe je ermee omgaat en goed dat je inziet dat het slim is om met iemand te praten. Heel veel succes daarmee en natuurlijk veel plezier met zwanger zijn. :-)

Sabrina1984
13 November 2009, 08:55
@Teigetje: Klinkt goed! Ik hoop dat je straks lekker van je zwangerschap kan genieten, dat het goed zit deze keer en lekker 9 maanden blijft zitten waar het hoort te zitten!

Sabrina1984
13 November 2009, 09:09
Lijkt me ook verstandig Soraya.
Jij staat dicht bij hem en hij reageert daarom makkelijk op jou af.
Door erover te praten kan hij het misschien op een andere/betere manier verwerken.
Staat hij ervoor open of heb je het daar nog niet over gehad?
Heel veel succes en gefeliciteerd met je zwangerschap :) !

Soraya86
13 November 2009, 09:16
Bedankt allemaal :D

@Vickys Ik ben ook heel blij dat ie opeens weer is bijgedraaid..heel spannend weekend jammer dat ik gisteren niet meer kon bloedprikken dan kon ik vandaag al bellen voor de uitslag!

@Sabrina Soms heb ik ook weleens mijn momenten hoor! Dat ik niet meer weet wat ik er mee aan moet en hoe ik hem kan steunen..!
Ik heb het weleens eerder gezegd dat hij met iemand moet gaan praten en dat ik mee wil gaan..en dat vond hij een goed plan..alleen hij loopt uit te stellen om een afspraak te maken! Gisteren hebik het er niet over gehad, maar ik ga het t weekend voorstellen! Het lijkt me nu wel een geschikt moment om hulp te gaan zoeken!

@Lin Dankjewel :D ben best wel heel zenuw8tig! Hoop dat ik kan slapen het weekend was vanmorgen om 3 uur al wakker :| :|

Teigetje
13 November 2009, 09:21
Voorzichtigjes mag je me feliciteren... Maar ik wil het niet weer van de daken gaan schreeuwen voordat ik weet dat het niet in mijn eierstok zit deze keer... Ik mag 25 november al naar de gyn (ik woon in Belgi en wij moeten naar een gyn als we zwanger zijn)... Als het dan goed zit, ga ik gewoon een gat in de lucht springen, niet normaal!!!

Tessa23
13 November 2009, 09:25
Teigetje , gefeliciteerd en hoop dat alles goed gaat meid!

Soraya , Spannend zeg dit weekend!!

Ik heb hoofdpijn , meestal of voor mn ei of voor t ongesteld worden , nou ei dus.. nu hopen dat dat gevoel klopt, blijf gewoon lekker testen het weekend.

jollyjo
13 November 2009, 09:26
Soraya, super leuk voor je! Ben even 2 uurtjes niet geweest en gelijk van alles gemist. Ook erg fijn dat je vriend zijn excuses heeft aangeboden. Kan me wel voorstellen dat hij het spannend vind, maar dat moet hij dan wel een beetje anders doen de volgende keer. Heb je nog aangegeven bij die assistente dat ze de vorige keer riepen dat je een vroege miskraam hebt gehad?

Lijkt mij ook inderdaad verstandig om er met iemand over te praten, dan kan hij het ook een plekje geven en dan lekker met jou genieten van de zwangerschap, want wat is er nou mooier dan dat kleine wezentje wat er binnen in jou ontwikkelt......
Succes het weekend en geniet er een beetje van. Ik ga er vanuit dat je maandag alleen maar goed nieuws krijgt.

@ Teigertje, ik kan me voorstellen dat je nog een beetje voorzichtig bent gezien de vorige keer. Dat blijft toch bij je. Ik hoop echt voor je dat het deze keer goed is.

Spring
13 November 2009, 09:30
Hierbij dan een voorzichtige gefeliciteerd! Het gaat vast goed dit keer. Succes en probeer toch te genieten :-)

Sabrina1984
13 November 2009, 09:49
Iedereen een fijn weekend! Met hopelijk daarna allemaal mooie berichten!

Wij vertrekken vanmiddag naar Center Parcs, lekker een weekendje relaxen in een 'tropisch' zwembad.
Maar niet teveel naar buiten kijken, want het is kl*te weer...

jollyjo
13 November 2009, 10:18
Sabrina, geniet lekker van je weekend! Voordeel is dat je overdekt zwembad hebt haha en dus lekker "droog" binnen zit.

VickyS
13 November 2009, 10:18
zit nu op dag 18 van de cyclus, heb dit keer mijn ei niet gevoeld, vorige keer heel duidelijk, maar ik ga er van uit dat ie al geweest is.. Volgende keer toch maar ovu testen gebruiken. En nu zit er niets anders op dan maar weer te wachten.. :roll:

Nala22
13 November 2009, 11:03
@Teigetje:
Voorzichtig gefeliciteerd meid!!! :D
Nu hopen dat alles goed zit en je over een paar maandjes je kleintje in je armen hebt!

jollyjo
13 November 2009, 11:13
@ VickyS, ik heb de eerste 2 maanden mijn ei ook heel duidelijk gevoeld, maar vorige ronde helemaal niet, daarom ben ik nu ook met testen begonnen, zodat we in ieder geval op de goeie momenten klussen. ;)

VickyS
13 November 2009, 11:22
@jollyjo: Op welke dag had jij ongeveer je ei?? jij hebt ook 30 dagen cyclus ongeveer. Heb nu wel een beetje steekjes in mijn onderbuik maar dat kan ook vanalles zijn he...
Maak mezelf zo nog gek denk ik :P

jollyjo
13 November 2009, 12:23
@ Vicky, ik ben nu uitgegaan van mijn laatste ronde van 33 dagen, dus dan zou ik mijn ei maandag (ongeveer) moeten hebben. Daarom ben ik nu al aan het testen, mocht deze cyclus toch korter zijn, dan mis ik hem niet. Maar tot nu toe waren de testen negatief. Als ik thuis ben test ik vandaag weer en anders hebben we het weekend tijd genoeg om te klussen. Door de weeks zijn we vaak erg moe van het werk, dus daarom heb ik ook de testen, zodat we in ieder geval op de goeie tijdstippen klussen haha. Wij vinden het ook geen moeten, geeft een extra opwinding, omdat je weet waar je het voor doet.

Ik luister verder niet naar mijn lichaam, die kan je goed voor de gek houden, dat weet ik inmiddels wel. Zie wel wat de test aangeeft en dan moeten we maar weer afwachten pffff

Soraya86
13 November 2009, 13:20
Soraya, super leuk voor je! Ben even 2 uurtjes niet geweest en gelijk van alles gemist. Ook erg fijn dat je vriend zijn excuses heeft aangeboden. Kan me wel voorstellen dat hij het spannend vind, maar dat moet hij dan wel een beetje anders doen de volgende keer. Heb je nog aangegeven bij die assistente dat ze de vorige keer riepen dat je een vroege miskraam hebt gehad?

Lijkt mij ook inderdaad verstandig om er met iemand over te praten, dan kan hij het ook een plekje geven en dan lekker met jou genieten van de zwangerschap, want wat is er nou mooier dan dat kleine wezentje wat er binnen in jou ontwikkelt......
Succes het weekend en geniet er een beetje van. Ik ga er vanuit dat je maandag alleen maar goed nieuws krijgt.

Jaa ik had het nog wel gezegd! Zij zei dat de dokter dat miss had gezegd omdat er bij een innesteling bij de meeste vrouwen geen of maar een paar druppeltjes bloed zijn.. het komt niet zovaak voor dat je plasjes bloed verliest, bij mij was het niet extreem veel maar ook niet een paar druppeltjes..

Ik ben heel blij dat hij is bij gedraaid, maar ben nog wel een beetje boos dat ie me zo heeft laten stressen! maar als het maandag goed nieuws is ben ik dat zo weer vergeten! spannend weekend..ga lekker helemaal niks doen lekker uitrusten!

Jullie hebben ook bijna je ei he :D

Tessa23
13 November 2009, 15:38
Haha jollyjo we gaan gelijk op , tenmiste ik test ook wel test word wel donkerder maja je weet nooit he ? t is ook pas mn 1ste ronde alleen hoop wel dat mn ei rond die dagen komt en ik niet eeuwig hoef te testen , maar we wachten rustig af.

Gaan jullie nog wat doen dit weekend ?
Ik niet veel , vanavond even op visite bij vrienden , meestal op vrijdagavond , en morgenavond lekker bij oma eten en verder nog geen idee.

loesje80
13 November 2009, 16:49
Jeetje, wat een spanning en sensatie!!!
Teigetje, een kleine felicitatie! Voor je het weet is het de 25ste en kunnen we je hopelijk een heerlijke zwangerschap wensen.
En Soraya, wat kan het leven toch veranderlijk zijn zeg. Fijn dat jullie er toch over hebben gepraat en dat je maandag de uitslag hebt (en ik lees hier zovaak "een streepje is een streepje" dat ik vol goede moed het nieuws ga lezen maandag!)

Mijn liefje is net vertrokken voor een zijn zuipweekend. Net voordat ze gingen zat een vriend hier nog op de bank en kregen we het over het feit dat mijn broertje bijna pap wordt. Zegt die vriend, Goh, dan lopen jullie wel achter... Waarop ik dacht, wat zal vriendlief zeggen... *klein beetje stress* Zegt hij: We zijn hard aan het oefenen :lol: Dus ga weer helemaal happy mijn weekend in (alleen ;-) )

Mag het hele weekend nakijken... Dus dat is wel een beetje jammer!
Veel plezier met eieren zoeken! En de intocht kijken...

Tessa23
13 November 2009, 17:09
Bij ons komt sint pas volgende week aan! ivm weg afgesloten waar hij door heen moet hahaha.

Ach heb al wat chocolade letters gekocht want als ik ze zoek op t laatst meestal zijn ze op , tenminste de lekkere dan , wij lusten alleen geen pure chocola.

Loesje , zuip weekend met vrienden , klinkt gezellig , waar gaan ze heen dan ? Alleen saai weekendje dan , tenmiste hoop dat je je vermaakt!

VickyS
13 November 2009, 17:10
hey loesje waar woon je ergens?? mss kunnen we het weekend wel samen doorbrengen :P mijn vriend is ook het hele weekend weg!! zit ook thuis in m'n eentje..
denk dat ik net mijn ei heb gehad dus vanaf nu is het afwachten :roll:

loesje80
13 November 2009, 17:25
@ Tessa, ze zijn naar America (in Limburg ;-) ) Dus die vermaken zich wel. En ik mag van 7 klassen proefwerken nakijken :cry: Al ga ik morgenmiddag even naar Utrecht voor een familie-reunie en verder nakijken, nakijken!

Onee, de Sint is op tv, en het gaat weer spannend worden of hij morgen wel in Nederland aankomt, spannend

@ Vicky, ik woon net onder nijmegen! En als je graag wil komen nakijken, graag :P Waar is jouw man heen dan?
Wat goed dat je je ei al hebt gehad, ik heb geen idee, maar ga er vanuit dat het rond het weekend of net erna is, dus als vriendlief weer thuis is, maar weer even aan de klus (hij zegt zelf ook dat we oefenen, dus dan moeten we dat ook maar veel doen ;-) )
Succes met wachten

Tessa23
13 November 2009, 17:29
Haha ik woon in Dieren , kennen jullie dat? Bij arnhem in de buurt..

Ik ga even naar de winkel en langs vrienden , fijne avond loesje ! en de rest ook ..

VickyS
13 November 2009, 17:33
hmmm nakijken is niet mijn sterkste kant vrees ik hahaha. mijn mannetje is naar Praag voor een vrijgezellenweekend!! ik heb hem gezegd, kijken mag maar aankomen niet! want ik vrees dat er veel sexy vrouwen bij zullen horen...
hebben afgelopen week flink geklust maar heb deze keer mijn ei niet gevoeld en ook geen ovu testen gebruikt dus het was een beetje gokwerk maar je weet nooit!
Maar volgende ronde toch maar testen gebruiken als het nodig is, is wel iets handiger!
voor hij ging zei hij nog, ik zal "jullie" missen hahaha, hoop dat het zo mag zijn!

Fijn weekend iedereen!

loesje80
13 November 2009, 17:40
ik heb hem gezegd, kijken mag maar aankomen niet!

Hahahah, dat zei mijn vriendje altijd als ik op stap ging. Ga nu niet meer zo vaak ;-)

voor hij ging zei hij nog, ik zal "jullie" missen hahaha, hoop dat het zo mag zijn!
Wat kunnen ze toch schatjes zijn! En ik hoop met je mee dat het zo is.

Nala22
13 November 2009, 18:03
Dames wat is er weer lekker veel bijgekletst!

Ik ga het even terug lezen haha

Nala22
13 November 2009, 18:07
@Vicky:
Niet zo onzeker meid! ;)
Hij heeft niet voor niets voor jou gekozen!

@Loesje:
Jammer dat je nu alles na moet gaan kijken pfff

Spring
13 November 2009, 18:07
YESSS!!! Ik weet bijna zeker dat ik mijn ei gevonden heb!! Mijn teststreep was net echt donkerder dan de controlestreep, mijn vriend zag het ook Ben helemaal blij (als ik al zo blij ben met een positieve ovulatietest, kun je nagaan hoe blij ik ga zijn met een positieve zwangerschapstest, haha ) Nu hopen dat het eitje mooi springt en dadelijk fijn klussen. Dinsdag en gisteren ook geklust. Als hij dit weekend springt, wordt deze ronde ongeveer 42 dagen, dus dat zou al veel beter zijn. Mijn weekend kan niet meer stuk!

Ik test trouwens nog twee dagen door, om te kijken of de teststreep weer lichter wordt en wanneer.

Fijn weekend iederen!

loesje80
13 November 2009, 18:36
@Lin: Tralala, fijn aan de klus n een cyclus van 42 dagen is prima, toch :D Klusze!

Ik heb net van 1 klas de proefwerken nagekeken (was al begonnen) nog maar 6 klassen te gaan ;-)

Nala22
13 November 2009, 19:02
@Lin:
Sorry,heb je berichtje net gemist,we plaatsten hem tegelijk haha

Maar fijn dat ie posi was! :D

@Loesje:
Nou ja,toch alvast 1 minder he! ;)

Spring
13 November 2009, 19:39
Echt fijn ja :-D Nu op naar een andere positieve test over twee weken! ;-)

Veel werk dat nakijken he? Ik heb ook een vriendin gehad die lerares was en steeds werk mee naar huis moest nemen. Succes en fijn weekend!

Nala: ik zag het, gebeurd mij ook weleens ;-) Jij ook een fijn weekend

jollyjo
13 November 2009, 19:57
Zo, wat een berichten allemaal weer.

Lin, super dat je je ei hebt. Ik wacht af. ben begonnen met teste, maar kon nog niet echt zeggen dat ik nou een streepje zag, maar als het pas 2, 3 dagen van te voren komt, zou ik morgen eeen streepje moeten hebben, dus we wachten nog even af.

Loesje, dus jij hebt je nakijkweekend! haha. Morgen is mijn man zwarte piet aan het spelen en ik krijg een vriendin op bezoek,ook gezellig. Dus je vriend roept al dat jullie druk aan het oefenen zijn, goed teken toch. Moet ie dat ook maar even waar maken.
Wij hebben nu lekker weekend, dus kunnen wij ook gaan klussen, als ik dan wel mijn ei heb maandag, dan moet het goed komen (hopelijk).

Tessa, ik ken Dieren wel. Met aardrijkskunde hadden we zo'n topografielijstje, met Rheden, Dieren Doesburg. Op een of andere manier is dat nog blijven hangen haha. ;)

Fijne avond!

loesje80
13 November 2009, 20:12
Loesje, dus jij hebt je nakijkweekend! haha. Morgen is mijn man zwarte piet aan het spelen en ik krijg een vriendin op bezoek,ook gezellig. Dus je vriend roept al dat jullie druk aan het oefenen zijn, goed teken toch. Moet ie dat ook maar even waar maken.
Wij hebben nu lekker weekend, dus kunnen wij ook gaan klussen, als ik dan wel mijn ei heb maandag, dan moet het goed komen (hopelijk).

Tessa, ik ken Dieren wel. Met aardrijkskunde hadden we zo'n topografielijstje, met Rheden, Dieren Doesburg. Op een of andere manier is dat nog blijven hangen haha. ;)

Fijne avond!

Ja, vandaag hebben 6 klassen een proefwerk gemaakt, en gister ook een klas (aardrijkskunde ;-) ) en normaal heb ik 2 weken om alles na te kijken, maar nu moet alles maandagavond nagekeken zijn... Ach ja, mag nu van mezelf even tv kijken, morgen weer verder!

Spannend, een vruchtbaar weekend! Geniet ervan!

En ik ken Dieren ook, kom oorspronkelijk uit Eindhoven en mijn opa&oma's komen uit de buurt van Hengelo (Ov) en dan kwamen we met de trein langs Dieren :-)

jollyjo
13 November 2009, 20:18
Loesje, Je moet tenslotte ook een beetje ontspanning hebben.

Ben benieuwd hoeveel nieuwe kindjes er over 2 weken bij zullen zitten, allemaal mee gekomen met de intocht van sinterklaas haha. :D

Ik kom zelf uit het noorden.

Ik ga nu ook even televisie kijken!

Doei

loesje80
13 November 2009, 20:49
Vind ik ook, maar ontspanning lijkt ook te leiden tot rare ontdekkingen die ik niet kan verklaren...Ondanks dat ik het ook al ergens anders heb gepost, kunnen jullie me het vast uitleggen :oops:
Maar wat ik toch een beetje raar blijf vinden :oops: :oops: :oops:

Wanneer ben je uitgerekend

Laatste menstruatie: 30 oktober 2009
Cyclusduur: 34

Je bent uitgerekend op: 12 augustus 2010
Je bent nu: 14 dagen zwanger
En je hebt nog: 272 dagen te gaan
Dit is de: 2e week

Het sterrenbeeld wordt: Leeuw
(bron: http://www.predictor.nl/content.asp?page=641)

Maar als ik dan (op dezelfde pagina) mijn eisprong bereken, is dat 19 november (as donderdag) en toch ben ik 14 dagen zwanger... :shock: :shock:

Oftewel, 40 weken zwanger is eigenlijk maar 37 in mijn geval (bij een cyclus van 34 dagen)
Ach ja, het is maar waar je over nadenkt zo op de bank met het forum te dicht bij, hahahahahahahah

PS
Ben benieuwd hoeveel nieuwe kindjes er over 2 weken bij zullen zitten, allemaal mee gekomen met de intocht van sinterklaas haha. :D

betsy
14 November 2009, 08:08
@ loesje de eerste 2 weken krijg je cadeau omdat ze niet weten waneer de bevruchting heeft plaatsgevonden en gaan ze dus uit van de eerste dg van je laatste menstruatie.

@ tessa heey woon net naas de deur.
ik woon in brummen

groeten betsy

Nala22
14 November 2009, 09:11
@Lin:
Ik hoop ook voor je dat ie over 2 weken posi is! :D

@Jollyjo:
Ik hoop maar dat Sinterklaas ze mee neemt hahaha

Ik woon btw in het westen...Wel allemaal een beetje verdeeld he?

@Loesje:
Wat Betsy zegt, ze rekenen vanaf je eerste dag van je laatste menstruatie dacht ik :)

loesje80
14 November 2009, 09:15
Had mezelf goede hoop gegeven voor deze ronde, aangezien mijn cyclus steeds wat langer werd was mijn plan om pas rond 19 nov mijn eisprong te hebben... Maar vandaag was het "eisprong"-slijm aanwezig. Dus zal dit weekend wel zo zijn, eenzaam en alleen... :( Ach, de sint komt aan, ik ben fanatiek aan het nakijken en vanmiddag een familie-reunie. Dus heel erg is het nou ook weer niet :)

Nala22
14 November 2009, 09:16
Miss kan de sint je een handje helpen :lol: :lol: :lol:

Nee hoor,tis balen meid!
Maar dat vruchtbare slijm kan 4 tot 5 dagen aanhouden he :)

loesje80
14 November 2009, 09:20
Hahahaha, "Sorry schat, jij was er niet toen ik vruchtbaar was, en Piet was toevallig in de buurt. Ach, wie ziet nou dat dit lieve zwarte kindje niet van jou is? " Hahahahahahahahahah
Ach, we zien wel hoe het loopt. Volgens het artikel van canacat http://www.zwangerineenwip.nl/artikelen/algemeen/we-vrijen-al-jaren-verkeerd.html kunnen zaadcellen heel lang leven dus vertrouw ik maar op ons donerdag-avond-klus-feestje. En morgen is hij er weer (al denk ik dat dronken zaadcellen misschienniet helemaal aankomen :D )

jollyjo
14 November 2009, 09:25
Goeiemorgen allemaal!

@ Loesje, die 2 weken is inderdaad erg vreemd dat je die kado krijgt, want als je zo bezig bent, weet je eigenlijk precies wanneer je bevrucht bent en dan is dat niet 2 weken eerder, want dan heb je nog geen eisprong. Ik vind dat echt gek, maar goed het zal wel.

Je vruchtbare dagen zijn inderdaad wel wat langer, ik heb daar ook langer last van, terwijl ik nog geen streepje had. Je moet er eigenlijk niet te veel over nadenken en het gewoon over je heel laten komen, al is dat natuurlijk makkerlijk gezegd dan gedaan haha.

Valt toch niet op dat je kindje zwart is haha. Ze zeggen dat het wel eens gebeurt dat er een wat donker kindje uitkomt, maar dat dat dan later weer wegtrekt. Volgens mij schrik je dan wel even.

Mijn man is net vertrokken voor zijn intocht vandaag. Wij gaan vanmiddag even kijken, zal ik gelijk even aan sinterklaas vragen of hij wat kindjes voor ons heeft meegenomen ;)

Nala22
14 November 2009, 09:44
@Loesje:
Ze zullen het vast niet door hebben hahaha :P

Nou,het hoeft niks te zeggen hoor dat je mannetje dronken is geweest (of iets in die richting :P )
Ik heb nl nog niet zo lang geleden gelezen hier op et forum dat iemand zwanger was, die had het totaal niet verwacht omdat haar eitje kwam op het moment dat haar vriend ook zo'n weekendje had of toen die zoveel gedronken had de dag ervoor...Dusss,alles kan nog ;)

@Jollyjo:
Ja,vraag jij dat is even na voor ons ;)

Ik vind het ook maar een raar verhaal dat je 2 weken cadeau krijgt hoor...Dus eigenlijk ben je maar 38 weken zwanger.
Nou ja,aan de andere kant klinkt het wel langer ;)

Nala22
14 November 2009, 09:51
Nou meiden,

Ik ga naar een verjaardag, ben er vanavond wel weer!

Liefs

betsy
14 November 2009, 09:52
@ loesje ze zeggen dat als je gedronken hebt je lui zaad hebt en daar vaak een jongetje uit komt. hou je daar maar aan vast :D

loesje80
14 November 2009, 10:47
Ikhoop dat lui dan alleen voor het zaad geldt en niet ook voor het karakter :o Anders sla ik deze rond toch nog even over, hahahaha ;)

Zo, mag op de fiets naar het station voor een familiedag in de buurt van Utrecht... Ga er vanuit dat zodra ik de deur uit stap de zon gaat schijnen :)

Tessa23
14 November 2009, 15:11
hoi meiden ,

hier nog geen ei te bekennen , hoop toch morgen of maandag maar ja we zien wel!

vriendlief ging vandaag met pa en een vriend mee voetbal kijken , saai zeg , doet hij zondags ok al haha..

ga zo lekker bij oma eten!

Spring
14 November 2009, 17:43
Wat een leuk idee.. Sint: kom maar op met die kindjes! :-)

Inderdaad gek die twee weken cadeau, maar ook wel lekker, dan begin je tenminste niet op nul of twee weken maar meteen op vier zodra je weet dat je zwanger bent :-D

Loesje: ik had ook al een paar dagen best veel slijm, dat steeds was helderder werd en vandaag wat plakkerig, dus misschien komt je vriend net op tijd terug voor je eisprong (met snel ipv lui zaad ;-)). En zo niet, dan was donderdag misschien inderdaad genoeg, hoor je wel vaker. Dan is de kans geloof ik groter dat je een meisje zou krijgen: de zaadcellen met het X-chromosoom zijn tragr maar leven langer dan de zaadcellen met het Y-chromosoom (die een jongen maken). Grappig he?!

Fijn weekend allemaal!

loesje80
14 November 2009, 20:39
Wat een leuk idee.. Sint: kom maar op met die kindjes! :-)

Loesje: ik had ook al een paar dagen best veel slijm, dat steeds was helderder werd en vandaag wat plakkerig, dus misschien komt je vriend net op tijd terug voor je eisprong (met snel ipv lui zaad ;-)). En zo niet, dan was donderdag misschien inderdaad genoeg, hoor je wel vaker. Dan is de kans geloof ik groter dat je een meisje zou krijgen: de zaadcellen met het X-chromosoom zijn tragr maar leven langer dan de zaadcellen met het Y-chromosoom (die een jongen maken). Grappig he?!

Fijn weekend allemaal!

Ja, wij vrouwen blijven het sterkere geslacht, ookal zijn we soms wat langzamer als het op "sport" aankomt ;-)
Vandaag erg leuke familiedag gehad met een schatje van een achternichtje van 1,4 maanden en mijn schoonzusje die 38 weken zwanger is. Bedacht toen, stel nou dat ik over een paar maanden zwanger ben, dan hebben we volgend jaar weer een hele andere dag, met veel klein grut... Leuk hoor!!!

annalize
14 November 2009, 20:59
Ik had deze ronde totaal niet verwacht zwanger te zijn, lang niet geklust omdat manlief ziek was. Dacht dat de eisprong allang was geweest toen we weer vreen.
Maar je ziet het: blijkbaar dus toch niet. Wl raak! Zo komt het toch uit onverwachte hoek soms.
Ik wens jullie ook allemaal zoveel geluk!

Ik moet overigens wel melden dat zwanger zijn heel apart is. Je lijf doet raar, je bent voortdurend bang dat het niet goed is etc. Ik heb helemaal geen juichstemming... Maar misschien willen jullie dat nu niet horen?!

Volgens de boeken over zwangerschap schijnt dat er allemaal bij te horen, komt door de hormonen die door m'n lief gieren :shock:

VickyS
14 November 2009, 21:02
Vandaag een hele leuke dag gehad. met mijn zus en haar kindjes naar Brugge geweest en daar gaan kijken hoe ze snoepjes maken! Was echt leuk!! Wil er zelf ook zo graag 1 (of meer natuurlijk ;) )
heb nu al 2 dagen onder in mijn buik en wat zeurende pijn, had ik vorige maand niet... maar ja, mijn lichaam heeft mij al zo veel wijs gemaakt de laatste tijd! We wachten maar gewoon 25-11 af!

annalize
14 November 2009, 22:40
Wat spannend VickyS!
Zwanger zijn voelde voor mij ongeveer hetzelfde als ongesteld worden: menstruatiepijn, stemmingswisselingen, rommelende darmen etc. Daarnaast was ik dan ook misselijk, dat gaf me hoop die later niet ongegrond bleek te zijn.
Je lijf kan je zeker voor de gek houden!

Tessa23
14 November 2009, 23:55
je lijf kan idd appart zijn !

Ik heb nu veel wit slijm (sorry vies haha) dus misschien teken van eisprong? had ik vorige keer wel , verwacht het ook wel rond dit weekend maar je weet nooit he , pas ronde 2..

ik ben net terug van vrienden dus ga lekker slapen nu !

fijne zondag meiden!

betsy
15 November 2009, 08:45
ik snap helemaal niets van dat cervix slijm...... ik heb het nooit helder.
en hoe lang moet je die draden kunnen trekken........ :o :o sorry hoor!!!!

@analize dat kot nog hahah toen ik de 7e week inging was ik net een stuiterbal hahah :lol: :lol: en ondeugend!!!!! hahah :D

xxxxxxxxxxx

Tessa23
15 November 2009, 11:35
Mijn ovu test is vandaag donkerder als controle venster! Dus mn ei zal dan in aantocht zijn! Best gek dat het toch zo gelijk loopt als vorige maand , gelukkig is vriendlief vanavond wel lekker thuis :lol:

betsy
15 November 2009, 11:46
@ tessa ja nou zie ik het je zit ook op dit topic hahah

Tessa23
15 November 2009, 11:47
Haha ja sinds kort ook hier idd, ook gezellig alleen t weekend ook beetje rustig, maar maakt niet uit rest van de week word er ook lekker gekletst!

Nala22
15 November 2009, 12:02
@Tessa:
Fijn dat ie posi is meid!

Ook aan de slag dus haha

Tessa23
15 November 2009, 12:05
Haha hoop het wel Nala , vorige keer was vriendlief te beroerd van de vorige avond , teveel drank op ,nu gelukkig niks gedaan en niet gedronken hahaha

Nala22
15 November 2009, 12:13
Nou,dan moet het wel goed komen lijkt me ;)

Succes dan maar haha :P

loesje80
15 November 2009, 12:33
O mensen, het werkwoord klussen heeft opeens een hele andere lading sinds ik op dit forum lees... maar dat kan hele rare situaties opleveren als je dan opeens een mailtje krijg van een collega van 55+ die zegt dat hij gister geklust heeft :o En dan... Oja, hij ging helpen schilderen bij een andere collega :oops:
Tessa, klus ze ;-) Vriedlief is ook weer thuis, maar wel helemaal gesloopt na 2 dagen/nachten kansloos zuipen :-)

Nala22
15 November 2009, 12:43
Hahahahahahhahha,ik snap wel wat je bedoeld hoor :D
Ik heb dat ook heel erg...
Vindt het nog steeds een raar woord, maar goed :)

Wel fijn dat ie weer thuis is. Snap wel dat ie gebroken is.
Nu maar hopen dat de zaadjes de weg nog kunnen vinden :P

loesje80
15 November 2009, 13:24
Hahahaha, je zou hem nu eens op de bank moeten zien zitten... Het lijkt wel of hij heel erg ziek is. Zo gedraagt hij zich ook ;) Oftewel, ik heb maar even een dekentje voor hem gehaald, kopje thee gemaakt en wat boterhammen gesmeerd. Nu maar hopen dat hij er vanavond weer bovenop is, want ik vind dat ik wel een knus avondje heb verdiend na al dat schoolwerk!

Spring
15 November 2009, 13:39
Tessa: fijn dat je je ei hebt gevonden! Weer een mooie cyclus van 32 dus(of 9 maanden natuurlijk ;-)): ideaal! Veel succes met klussen (inderdaad een raar woord, hoor hier ook vrouwen sporten en feesten gebruiken, klinkt ook grappig ;-))

Loesje: hopelijk lukt het klussen bij jou ook nog, haha. Misschien zijn dronken zwemmertjes juist heel goed in de goede richting zoeken ;-)

Nala22
15 November 2009, 17:16
@Loesje:
Vindt het best erg hoor als die mannen zich zo gedragen, is hun eigen schuld :P
Is ie er alweer een beetje bovenop?

Nala22
15 November 2009, 21:31
Wat is het hier stil geweest zeg! :P

jollyjo
16 November 2009, 07:56
Goeiemorgen allemaal,

iedereen een goed weekend gehad?
Ik heb zaterdag sinterklaas even gevraagd naar onze kindjes, maar hij kon natuurlijk niks zeggen, dat bleef een verrassing zei hij. ;) Afwachten dus.
Ik zou vandaag mijn eisprong moeten hebben, maar gisteren had ik nog helemaal niks op mijn ovutest, beetje gek. We hebben er natuurlijk wel even rekening mee gehouden gisteravond. Van de week nog maar even een paar keer testen om te kijken of ie nog komt, of hij is heel vroeg gekomen, maar dan moet ik de volgende ronde veel eerder gaan testen. Maar dan klopt het niet met wat ze zeggen dat je rond de 14 dagen na je ei ongesteld moet worden. Nou ja, we zullen zien.

@ Loesje, is je vriend weer een beetje opgeknapt? Wat zei je tegen hem, moet je volgende keer maar niet weer doen, voel je je vast een stuk beter? Heb je nog wel wat aan hem gehad of heb je nog geen ei gehad het weekend.

@ Nala, had jij ook een vruchtbaar weekend?

Klussen is inderdaad wel een raar woord, vooral omdat er zeker nog een andere betekenis in zit. Waarom wordt het woord sex niet gewoon gebruikt, dat is het tenslotte :)

Werk ze allemaal deze week. Ik kan aftellen, nog 8 dagen en dan ben ik hier klaar!

jollyjo
16 November 2009, 07:56
ps, Soraya, hoe laat kun je bellen?

Tessa23
16 November 2009, 09:02
Ja ben ook benieuwd soraya!

Ik had gister wel positief resultaat op ovu test precies zoals ik verwacht had na vorige maand , wel appart dat het dan ook gebeurd op dezelfde dag.

Wij zien het wel he jollyjo haha , ik heb rond 30 mn nod , dus ben benieuwd :D

Soraya86
16 November 2009, 09:10
ps, Soraya, hoe laat kun je bellen?

Ik was vanmorgen al lekker vroeg wakker om 6 uur..pff
Toen dacht ik om 8 uur nu kan ik wel bellen veel te vroeg natuurlijk want ze had nog niks binnen..om half 10 ook nog niet..dus ze zou mij even bellen rond 11 uur dan heeft ze het wel binnen zegt ze!! en de tijd gaat nu zo langzaam :|

Tessa23
16 November 2009, 09:12
Ja soraya als je wachten moet duurt de tijd altijd lang he ?

Ik ga eventjes weg ik lees het straks wel , spannend meid!

jollyjo
16 November 2009, 09:35
@ Soraya, vervelend he dat wachten. Hoe voel je je?

@ Tessa, ja tis voor ons ook wachten (altijd maar weer dat wachten haha). Hoe doe jij dat met die ovu testen? Ik heb bij 1 test gelezen dat je 4 uur moet wachten voor de test, zodat je niet te veel drinkt en de testen die ik nu heb, kun je op elk gewenst tijdstip testen, liefst niet met ochtendurine. Nou zorgde ik er voor dat ik 2 uur niks dronk (4 uur niet plassen red ik sowieso niet), maar maakt dat ook echt wat uit?

Nala22
16 November 2009, 10:14
Goedemorgennnnnnnnnn :D

Heb heerlijk geslapen tot net :oops:
Mag wel na een paar onrustige nachten!

@Jollyjo:
:lol: :lol: :lol: Dat valt me dan wel weer een beetje tegen van hem hoor :P

Ik weet niet of ik een vruchtbaar weekend heb gehad...Heb geen idee wanneer m'n ei is geweest!
Heb wel al een hele lijst met klachtjes en wordt alleen maar erger, terwijl ik er toch niet meer zo mee bezig ben deze maand.
Dus wat je zegt: We gaan maar weer wachten pfff

@Soraya:
Heb je al wat gehoord?

Soraya86
16 November 2009, 10:56
Ik word gek :o :ugeek: :geek:
ze heeft niet gebeld rond 11 uur dus toen dacht ik om half 12 zal ik nog eens bellen krijg ik een bandje dat de assistente momenteel niet bereikbaar is maar dat je voor vragen weer kan bellen tussen 1 en 5 uur...

Mijn geduld wordt nu echt op de proef gesteld aaaahh!!

Ik heb best wel pijn in me borsten..en verder een klein beetje misselijk maaar dat is denk van de spanning!

Soraya86
16 November 2009, 10:59
ik zit hier helemaal te bibberen :|

VickyS
16 November 2009, 11:04
haha soraya! ik snap best dat je hier een beetje gek van wordt! Wel spannend! Heb je dit weekend niet meer getest? Laat hier maar een bericht achter zodra je iets weet!!
Ik heb veel pijn in mijn onderbuik. net of mijn darmen ontstoken zijn ofzo. Echt niet fijn!

jollyjo
16 November 2009, 11:17
@ Nala, dan heeft je lichaam het nodig gehad dat je zolangs moest slapen, lekker toch? Mijn wekker ging alweer om half 7 :shock: Niet echt prettig, maar ja. Ja het wachten duurt altijd lang, die periodes zijn ook nog het langst haha.

@ Soraya, wat stom dat ze nu weer niet te bereiken zijn, hopelijk kun je ze na 1 uur wel bereiken. Ze snappen toch wel dat dit spannend voor je is?
We horen graag van je.

Soraya86
16 November 2009, 11:24
@ VickyS
Getsie vervelend zeg hopen dat t snel weg is!!
Mijn damren zijn ook een beetje van slag af..heel de tijd borrelen..maar alles zit vast..beejte last van obstipatie ofzo :oops:
Heb t weekend niet meer getest wilde gewoon vandaag afwachten!

@Jollyjo
Jaa heel vervelend lijkt wel of ze t express doen!

Jullie horen het na 13.00 uur!! nog 35 minuten!!

Nala22
16 November 2009, 12:00
Ik zag net toch iets moois!

Was het 1 en ander aan het opzoeken over waterbevallingen (erg he :oops: ) en toen kwam ik dit tegen!

Dit moeten jullie ook gewoon zien:
http://www.nandu.hu/english/childbirth/ ... irth01.htm (http://www.nandu.hu/english/childbirth/csenge100/csbirth01.htm)

Het is een fotoverslag van een waterbevalling, echt heel mooi! :D

Ok,nu ga ik even de rest terug lezen!

Nala22
16 November 2009, 12:03
@Jollyjo:
Ja,ik denk het ook :D
Ben er wel van opgeknapt!

Jeetje,das ook vroeg pfff

@Soraya:
En?Al wat gehoord?

@Vicky:
Dat heb ik dus ook (zo'n soort ontstoken gevoel) alleen dan in m'n onderbuik...Echt zeurderig,trekkerig en drukkend...Heel vaag!

VickyS
16 November 2009, 12:13
@ Nala, ja is echt irritant! Eerst dacht ik, misschien innesteling :lol: maar doet pijn aan mijn maag en mijn darmen dus denk dat ik gewoon ziek aan het worden ben...
@ Soraya, weet je al iets??

Nala22
16 November 2009, 12:20
Owh,nee,dat klinkt niet echt lekker...Ik heb et gelukkig alleen onderin!

Maarrr,je weet het niet :) Het zou zomaar kunnen dat het erbij hoort.
Als je nog geen kleine hebt weet je ook helemaal niet wat je te wachten staat en wat je allemaal gaat voelen, dus het kan allemaal ;)

jollyjo
16 November 2009, 12:27
@ Nala, heb net je link met die onderwaterbevalling bekeken, erg apart om te zien. Je hoort wel vaker dat dit veel prettiger schijnt te zijn voor een vrouw, maar ja zo'n groot bad in je woonkamer is ook niet alles....

Vervelend dat jij en Vicky zo'n last de darmen hebben, kunnen tekenen zijn, maar ook van de ongi ben ik achter gekomen in de vorige ronde.

Soraya, weet je al iets? Nee we zijn verder niet nieuwsgierig hoor... ;)

Nala22
16 November 2009, 12:32
Het is ook wel onhandig zo'n bad in de woonkamer, maar moet vast een oplossing voor zijn :)
En anders in een ziekenhuis. Sommige hebben een bad waar je in mag bevallen dacht ik...Dat scheelt weer voor thuis met de troep ;)
Nou ja,we hebben minstens nog 9 maanden om te beslissen haha

Ja,kan ook van de ongi zijn,maar die zou best wel vroeg zijn dan...
Het zijn bij mij ook niet echt me darmen, maar meer m'n onderbuik!
Nou ja,nog ff geduld he :)

jollyjo
16 November 2009, 12:58
Ja in het ziekenhuis hebben ze zoiets ook wel inderdaad. Als het in je eigen bad ook kan, is dat makkelijk natuurlijk. Volgens mij moet de verloskundige er in ieder geval goed bij kunnen, lijkt me wel belangrijk haha ;)
En net wat je zegt, we hebben nog tijd genoeg om daar over na te denken.
Gek dat je nu last van je onderbuik hebt, lichaam doet rare dingen he ...

Geduld is een schone zaak zeggen ze en die wordt aardig gebruikt zo haha.

Soraya86
16 November 2009, 13:04
Jippieeeeeeeee :D:D
Eindelijk van de spanning af!! De bloedtest was ook positief! Nu moet ik de VK gaan bellen :D :D :D :D :D :D :D

jollyjo
16 November 2009, 13:08
@ Soraya, VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Fijn om van de spanning af te zijn en om zwanger te zijn natuurlijk! :D Lekker van genieten nu dus.

Heb je dit weekend je vriend nog gesproken over het zoeken van hulp?

Nala22
16 November 2009, 13:08
@Jollyjo:
Ja,lichaam doet idd rare dingen pfff
Heb alweer een hele waslijst met klachtjes enzo, maar daar hou ik me niet meer aan vast...
Ik zie het gewoon wel over een paar weekjes!

@Soraya:
Gefeliciteerd! :D

lolala
16 November 2009, 13:09
Jippieeeeeeeee :D:D
Eindelijk van de spanning af!! De bloedtest was ook positief! Nu moet ik de VK gaan bellen :D :D :D :D :D :D :D
gefeliciteerd!!!! :D

VickyS
16 November 2009, 13:11
Ah Soraya. dan toch het verlossende nieuws gehad! Gefeliciteerd meid! En geniet er nu maar van! Wat vindt je vriend ervan??

Spring
16 November 2009, 13:15
@ Soraya: gefeliciteerd!! Geniet ervan. Ik ben ook benieuwd hoe je vriend reageerde

jollyjo
16 November 2009, 13:21
@ Nala, ik probeer al niet eens meer naar mijn lichaam te luisteren en merk het wel als het zover is, wat dan ook. Ik merk wel dat ik een weekje voor mijn vruchtbare dag last heb van obstipatie (als ik het goed schrijf....) en dat dat na een paar dagen weer over is, maar ja mijn ovutesten zijn nog steeds negatief. Ga vanavond weer testen, hij zou vanvond toch positief moeten zijn alsdus de berekeningen. Nou ja, we zien wel.

Soraya86
16 November 2009, 13:23
Dankjewel allemaal :D ik ben nog nooit zo blij geweest! Maar aan de andere kant kan ik het nog niet zo goed geloven..ik geloof het pas als ik het heb gezien denk ik!

Ik heb me vriend gelijk opgebeld..hij zei echt..? dus nu wordt ik papa? Hij klonk heel blij en daarna kreeg ik een smsje met: jij wordt de allerliefste mama van de hele wereld! maar stiekem vind hij het ook een beetje eng!

Hij gaat een deze dagen de HA bellen om te vragen welke psycholoog er bij ons in de buurt goed aangeschreven staat! Ik denk dat ik hem nog wel een zetje moet geven om het ook echt te doen van de week!

Ik ben zo blij!! Ik hoop dat jullie ook heel snel goed nieuws hebben :D

jollyjo
16 November 2009, 13:30
@ Soraya, wat fijn je vriend toch wel heel blij is. Als hij nu snel hulp zoekt, dan kunnen jullie daar straks met z'n tweetjes van genieten. Zijn steun kun je straks ook wel gebruiken en hij nu die van jou.
Logisch dat het allemaal nog een beetje eng is. Hopelijk kun je snel een echo laten maken om het te bevestigen! :lol:

Nala22
16 November 2009, 13:41
@Jollyjo:
Balen dat die testen nega blijven!
Ik ga voor je duimen dat ie straks posi is! ;)

@Soraya:
Echt heel leuk!
En fijn dat je vriend zo goed reageerde :D

Spring
16 November 2009, 14:15
Soraya: leuke reactie van je vriend! Ook fijn dat hij dan binnenkort met een psycholoog gaat praten. Succes daarmee.

Jollyjo: vervelend dat je je ei nog niet gevonden hebt. Hopelijk dan inderdaad vanavond een positieve test, ik duim met Nala mee! ;-)

jollyjo
16 November 2009, 14:31
@Lin, dank je. Afwachten nog. Voor jou bracht het een beetje geluk zag ik aan je banner, vrijdag de 13e! Gelukkig heb je je ei kunnen vinden en hopelijk duurt je cyclus niet zo lang als de vorige keer.

Ik snap het ook niet, heb alle verschijnselen van vruchtbare periode, maar geen positieve test. Kan het hormoon ook te laag zijn waardoor de test het niet ziet.... weten jullie dat?

Spring
16 November 2009, 14:42
Ja, als het goed is heb ik nu mijn nod de 28e, dus ben benieuwd.

Ik geloof dat je de lhpiek wel echt moet kunnen waarnemen op een test. Wat wel kan zijn is dat je hem net gemist hebt door 1x per dag te testen (dat hij net tussen twee testmomenten is opgekomen en meteen weer is verdwemen). Misschien is het dat? Goed blijven klussen zou ik zeggen ;-)

jollyjo
16 November 2009, 14:50
Lin, bedankt voor je antwoord. Wist niet dat dat ook nog kon, tussen momenten door. Ik test inderdaad alleen als ik thuis kom, want ik ga er natuurlijk niet mee op mijn werk zitten. Ik was begonnen met testen, omdat wij niet altijd zin enof tijd hebben om te klussen, dus gebruik ik die testen om in ieder geval zeker te zijn van het goeie moment, maar ja als die testen niet positief uitslaan, wordt het nog weer lastig, maar goed, ik weet wel ongeveer welke periode dus dat hebben we wel goed gedaan. We zien wel.

loesje80
16 November 2009, 14:55
@ Soraya: GEFELICITEERD!!! En een kindje op komst lijkt me een goede reden om inderdaad naar een psycholoog te gaan, toch?
Super hoor!!! En eng, ach, mocht ik binnenkort een positieve test hebben, vind ik het stiekem ook eng.

Vriendlief is iets bij zijn positieven gekomen gister, dus nog even wat "lui zaad" eruit geklust ;-) En vanavond weer gewoon voor het gezellig en het nuttig misschien wel :oops:
Nu snel naar huis en nog meer nakijken.. Maar dan is het echt bijna klaar :-)

Nala22
16 November 2009, 15:02
Nou Loesje,fijn dat ie weer is opgeknapt haha

Nu aan de slag :P

jollyjo
16 November 2009, 15:08
@ Loesje, fijn dat hij weer bij zijn positieven is gekomen haha. Daar moet je gebruik van maken natuurlijk.
Je zal wel helemaal flauw zijn van al dat nakijken denk ik.

betsy
16 November 2009, 16:36
@soraya gefeliciteerd

@yolliyo je had het over dat het niet klopte dat 14 dagen na je ei je :evil: :evil: komt.
maar niet iedereen heeft een luteale fase van 14 dagen....kan korter of langer zijn. wel moet je het in de gaten houden want een hele korte luteale fase is ook niet goed want dan hebben de eitjes niet voldoende tijd om te rijpen.

groeten Betsy

betsy
16 November 2009, 16:38
@ yolliyo moet je even googelen op ovaluatiekalender van babybites

xxxxxxxx

Tessa23
16 November 2009, 17:16
Jollyjo ik hou me eigenlijk helemaal niet zo aan dat niet plassen en drinken enz 4 u lang , ik had vanmorgen 3 bakken thee op en later geplast zeg maar , en tegen 3 u getest en was nog steeds positief , en nog keer later getest voor zekerheid , was iets donkerder vaag he! maar ach vorige keer voelde ik s avonds de eisprong dus ben benieuwd deze avond.
Ik gebruit trouwens kruidvat testen 5 voor 10 euro , vind ik makkelijk en duidelijk!

Soraya gefelciteerd meid , hoe ver moet je nu ongeveer zijn?

loesje80
16 November 2009, 18:28
@ Loesje, fijn dat hij weer bij zijn positieven is gekomen haha. Daar moet je gebruik van maken natuurlijk.
Je zal wel helemaal flauw zijn van al dat nakijken denk ik.

Ben inderdaad helemaal gaar na al dat nakijken... Heb ook met een collega afgesproken dat we de komende 2 weken rustig aan doen met alles, we zien wel hoe het komt en loopt... Het zal zijn tijd wel duren :D Nu nog even wat rondhangen op het forum, want vriendlief is aan het XBox-en en dan zo rond een uurtje of half 9 lekker vanuit bed tv kijken enzo ;-)

Soraya gefelciteerd meid , hoe ver moet je nu ongeveer zijn?
Inderdaad, en wanneer ga je het wie vertellen??? :D

Teigetje
16 November 2009, 18:42
Goh allemaal spannend hier seg meiden... Veel die rond hun ovulatie zitten... Succes ermee!
@Soraya: PROFICIAT!!!! Geniet ervan!!!!

Hier ook nog allemaal spannend, ik kon pas morgenavond voor mijn bloedtest gaan, dus woensdag pas de uitslag... Maar deze morgen terug een positieve test dus...
Ik kijk zo hard uit naar 25 november, niet normaal! Dat het maar snel volgende week woensdag is!

Al wel zoveel klachtjes amaai... Ik ben al een paar dagen supermisselijk, wat krampen in de onderbuik en veel plassen... (maar dat neem ik er heel graag bij als het allemaal goed gaat!!! :D )

loesje80
16 November 2009, 18:53
Wauw!!! Super zeg Teigetje! dat was nog even spannend, maar nu ben je wel echt blij, toch? :D
Geniet ervan en ach die kwaaltjes, wij zijn er jaloers op ;-)

Nala22
16 November 2009, 18:59
@Teigetje:
Gefeliciteerd meid!!! :D :D :D

Teigetje
16 November 2009, 19:09
@loesje: Het is nog steeds spannend h... Het is nog afwachten of het goed zit en dat weet ik pas volgende week woensdag, dus zit nog wel volop te stressen hoor (eigenlijk niet goed, maar ja ge zit daar toch zowieso mee in je hoofd als je een BBZ hebt gehad h)...

loesje80
16 November 2009, 19:17
Hier een paar geluks****, hopelijk werken ze ook een beetje geruststellend, want inderdaad, sterssen schiet niet op natuurlijk!
Nu een avondje knuffelen met vriendlief! 8-)

Nala22
16 November 2009, 19:36
@Teigetje:
Snap je spanningen ook wel, maar denk wel dat het goed zit hoor!
Ik ga voor je duimen! :D

Spring
17 November 2009, 07:02
Inderdaad spannend Teigetje! Ik hoop ook dat de tijd snel gaat :-D

Ik hou me trouwens ook niet aan het 4 uur niet plassen voor het doen van een ovulatietest. Ik drink meestal ongeveer 2 tot 2,5 uur niet en ga in die tijd ook niet naar de wc, 4 uur hou ik echt niet vol! Volgens mij maakt het ook niet veel uit, als je maar niet net naar de wc bent geweest en heel veel hebt gedronken, want je urine moet wel geconcentreerd genoeg zijn. Ik gebruik trouwens ook die van kruidvat 5 voor 10 euro en vind ze erg duidelijk.

Sabrina1984
17 November 2009, 08:18
Gefeliciteerd Soraya!

Teigetje: Hhmm een week is best lang als je moet wachten! Tussendoor niet vergeten te genieten he!
Het is jullie wel gelukt weer zwanger te worden en het is misschien moeilijk om op te vertrouwen, maar het zit deze keer vast goed!

Zondagavond zijn wij teruggekomen van een weekendje Center Parcs, was echt genieten. Het voelt alsof ik een week vakantie heb gehad, echt heerlijk!
Alleen geen momenten gehad om te klussen, we zaten namelijk met z'n negenen in een zes persoons huisje, dan weet je het wel ;). Hebben we gisteren maar even ingehaald ;)

Hoe staat het verder bij jullie met wachten, klussen en/of testen?

Spring
17 November 2009, 09:38
Sabrina: fijn dat het weekend zo gezellig is geweest! Wij moeten ook nog steeds een weekend weg plannen, maar lukt steeds niet (te druk met verbouwen of steeds een verjaardag ofzo in het weekend), hopelijk rond de kerst nog lekker even weg. :-)

Hier in de wachtttijd, ben benieuwd of het snel zal gaan (moet nog tot volgende week vrijdag/zaterdag wachten).

jollyjo
17 November 2009, 09:53
Goeiemorgen,

Ik maar denken dat er niemand reageert, krijg ik geen melding meer als er een bericht is geplaatst Gek.
Ik ben blij dat jullie je ook niet aan die 4 uur houden. Ik denk er inderdaad wel om met drinken, dat ik niks drink in die 2 uur, dat lukt dan wel. Mijn ovu test liet ook gisteren weer niks zien. Als ik nou wel gewoon ongesteld wordt, dan heb ik denk de pech dat die piek misschien maar heel kort aanwezig is. Zal het toch goed in de gaten houden. Ik heb testen gekocht van Sensitest (website) ook wel goed spul.

@ Sabrina, leuk dat jullie genoten hebben, maar met 9 personen in een 6 persoonshuis is wel heel gezellig als je gaat klussen haha.

@ Betsy, mijn 14 dagen zijn niet zo heel kort hoor, valt wel mee, meestal 12 of 13 dagen of langer zoals de laatste keer. Ga het nu even in de gaten houden, vooral omdat mjin ovuteste steeds nega zijn en ik wel verschijnselen heb.

@ Teigertje, fijn he dat wachten, maar voor jou is het een andere tijd van wachten. De tijd vliegt vast voor bij.

VickyS
17 November 2009, 11:53
oh 26-11 kan ik pas testen en kan nu al niet meer wachten!! ik heb steken in mijn onderbuik en gisteravond ging het helemaal door tot mijn lies. nu las ik net dat na een innesteling de baarmoeder gelijk begint met uitrekken en dat de banden richten je lies dan pijn kunnen doen. Verder ben ik ook al een paar dagen licht in mijn hoofd.
of mijn lichaam houdt me voor de gek of het is toch zo :lol: Alleen aan mijn borsten merk ik nog helemaal nix..
SPANNEND!

Nala22
17 November 2009, 13:24
Goeiemiddag!

@Sabrina:
Fijn dat het weekendje weg zo leuk is geweest :D

@Vicky:
Wel spannend he :D
Ik heb ook al een hele lijst met klachten...
Alleen dat van je lies zou ik niet vertrouwen. Ik had dat vorige maand ook en een paar dagen later was ik ongi. Maar ieder lichaam is gelukkig anders!

jollyjo
17 November 2009, 14:06
@ Vicky S, spannende tijd dus, maar net wat Nala zegt, je lichaam kan je goed voor de gek houden. Ik hoop echt voor je dat het niet zo is en dat je volgende week een positieve test hebt!!

@ Nala, wanneer kun jij testen?

Tessa23
17 November 2009, 15:00
Hier al voor de 3de dag een positief resultaat ovu test , vreemd is zeker nog niet gesprongen mn ei.. tenmiste denk ik dan , vorige keer voelde ik het duidelijk.. en was de test gelijk negetief!

Hoop dat het allemaal klopt , vanavond wel ff klussen dan :D

jollyjo
17 November 2009, 15:17
@ Tessa, jij hebt nu dikke positieve testen, terwijl die vna mij negatief zijn en toch wel positief hadden moeten zijn. Gek is dat he. Ik hoop dat mijn piek kort positief was en ik met mijn test gemist heb, maar heb de eerste 2 keer goed gevoeld en nu dus niet, beetje vreemd. Even de ongi afwachten (of liever niet natuurlijk) en dan ga ik gewoon wat eerder en vaker testen...

Tessa23
17 November 2009, 15:26
Nee dat is ook vreemd he jollyjo negatief , ja en hier zo positief , klopt geloof ik ook niet helemaal , maar ja we wachten wel weer af , rond 30 nov mn nod dus.. en wacht wel weer af of ik hem voel springen , 1ste ronde ook duidelijk gevoeld , jij ook succes meid! stuur wel 1 van mijn positieve naar jou ;) en anders om

jollyjo
17 November 2009, 17:08
@ Tessa, ja ik vind het ook vreemd, vooral omdat ik hem de eerste 2 keer ook duidelijk gevoeld heb en de laatste keer niet en nu ook (nog) niet. Misschien ie laat, maar ik heb al wel de andere verschijnselen, zoals extra slijm enzo (hoezo lekker praat) dus dat is dan wel weer gek, maar we houden het in de gaten natuurlijk en wachten wel weer...

Hoop voor je dat jij hem wel voelt dit keer.

Teigetje
17 November 2009, 17:58
Juist terug van de huisarts... Heb bloed laten prikken...
Morgenvroeg weet ik het resultaat... Dat is al een eerste spannend moment...
Daarna aftellen: nog 8 keer gaan slapen (precies een klein kindje ;) )

Tessa23
17 November 2009, 18:53
Spannend teigetje!

jollyjo
17 November 2009, 18:56
@ Teigertje, spannend, we hopen heel hard met je mee dat alles goed is!

Tessa23
17 November 2009, 19:19
Heb nu wazige krampen in mn buik , of meer onderin.. lekker vaag haha , misschien mn ei..

Jollyjo ik hoop echt dat je je ei gehad hebt meid!

Nala22
17 November 2009, 20:19
@Jollyjo:
Tsjah,dat weet ik zelf ook dus niet echt!
Kijk maar naar mijn tickers, zit een beetje te twijfelen wanneer ik zal testen...
Denk gewoon volgende week en mocht die nega zijn wacht ik weer een week! :)

Ik hoop echt dat je eitje al geweest is meid!
Zou tijd worden he! :)

@Tessa:
Wat apart he dat ie al en aantal x posi is geweest!
Ben benieuwd of ie gaat springen ghehe

@Teigetje:
Ik ga voor de duimen :D

jollyjo
18 November 2009, 08:35
Goeiemorgen!

@ Nala, lastig als je er zo'n verschil tussen hebt. Ik moet nu ook maar afwachten of ik ongi wordt of niet. Liever niet natuurlijk...

@ Tessa, Nog last van die vage klachten? Lastig he als je niet weet wat het is.

Prettige dag vandaag, tis hier echt herfst, regen en harde wind, jakkie!

Spring
18 November 2009, 08:54
Spannend Teigetje! Succes met wachten, hopelijk blijft het allemaal goed gaan.

Jollyjo en Tessa; inderdaad misschien een goed idee om te ruilen van testen! ;-) Wat vreemd dat jou testen positief blijven Tessa. Twee dagen heb ik wel vaker gehoord maar drie dagen niet. Test je nog door? Jollyjo: misschien inderdaad je ei net gemist, ik hoop dat je snel emer duidelijkheid krijgt.

Vicky: spannend!! Het klinkt heel goed. Afwachten is moeilijk he?! ;-)

VickyS
18 November 2009, 09:08
ja wachten is heel moeilijk, en ik ben al zo ongeduldig!! die vage buikpijn blijft toch een beetje aanhouden dus het kan al zeker niet m'n ei zijn.. ik heb hem dit keer niet gevoeld maar zou toch al lang geweest moeten zijn. Zit nu op dag 23..
het voelt ook een beetje alsof ik ongesteld moet worden maar dat zou dan weer heel vroeg zijn met een cylcus van ong 30 dagen.. :roll:
tja nog een weekje wachten..

hier ook echt herfstweer hoor!

en Teigetje, weet je al iets?

Miepje80
18 November 2009, 09:31
ja wachten is heel moeilijk, en ik ben al zo ongeduldig!! die vage buikpijn blijft toch een beetje aanhouden dus het kan al zeker niet m'n ei zijn.. ik heb hem dit keer niet gevoeld maar zou toch al lang geweest moeten zijn. Zit nu op dag 23..
het voelt ook een beetje alsof ik ongesteld moet worden maar dat zou dan weer heel vroeg zijn met een cylcus van ong 30 dagen.. :roll:
tja nog een weekje wachten..

hier ook echt herfstweer hoor!

en Teigetje, weet je al iets?

Dat had ik de vorige ronde ook. Pijn in mijn lies, alles erop en eraan. Maar toch ongi... Precies ook in een maand waarin ik mijn ei (die ik normaal duidelijk voel) niet gevoeld heb!

Wat duurt een weekje voor het testen dan lang he?!

Nala22
18 November 2009, 09:58
Hoi meiden :D

@Jollyjo:
Ja,het blijft lastig pfff
Ik hoop echt voor je dat je ongi weg blijft :)
Maarja,dat hoop ik voor iedereen natuurlijk ;)

Hier ook hele harde wind en regen. Ben blij dat ik thuis zit!

@Miepje:
Ja,dat bedoel ik...
Ik heb ook heel veel klachten en ook anders dan vorige maand, maar durf et eigenlijk niet meer te geloven!

jollyjo
18 November 2009, 10:40
Ik heb gisteren nog een test gedaan maar die was ook negatief. Mijn man vroeg al of ze wel goed waren, maar ik krijg wel de controlelijn, dus ze werken wel. Nou ja, we houden het even in de gaten en de volgende ronde ga ik nog wat eerder beginnen met testen en als er dan ook geen duidelijkheid is, de huisarts maar even bellen.

Misschien een gekke vraag, maar kun je ook ongi worden als je geen eisprong hebt? Ja toch, je lichaam maakt toch de bescherming aan, afwachtend op het eitje??

Weet iemand dat?

Spring
18 November 2009, 10:55
@ Jollyjo: ja, dat kan zeker. Op een gegeven moment heeft het baarmoederslijm zich heel erg opgebouwd en dan wordt het door het lichaam afgestoten, ook als er geen eisprong is geweest. Het kan dan wel wat langer duren voor je ongi wordt. Dianneke is huisarts en heeft hier een aantal weken geleden iets over gezegd, misschien even via zoekfunctie opzoeken?

jollyjo
18 November 2009, 11:05
@ Lin, bedankt voor je antwoord. Had al zo'n vermoeden. Ik heb op zich wel een regelmatige cyclus, dus dat is het probleem niet, vroeg me alleen even af hoe het zat met de eisprong. Aangezien die testen steeds negatief zijn en ik de eerste 2 keer wel duidelijk iets voelde, was ik even bang dat de eisprong gestopt was ofzo. Zal wel even speuren op de site.

Miepje80
18 November 2009, 11:34
Nog een mogelijke oorzaak; normaal gesproken springt er de ene cyclus in je linker eierstok een ei, de andere cyclus in je rechter. Je ene stok is de andere niet en daarom komt het vaak voor dat vrouwen het links wel voelen en rechts niet, of juist andersom.

Als je tempt, of ovu testen gebruikt, zou je moeten kunnen zien of er wat gebeurd.

jollyjo
18 November 2009, 12:05
@ Miepje, dank je. Vorige 2 keren waren inderdaad beide links, misschien dat het nu rechts is, maar ik gebruik deze rond de ovutesten en al een tijdje rekening houden met 30-dagen cyclus en 33, maar heb nog niks gevonden maar wel al vorige week wat van die klachten gehad die erbij horen. Misschien is de piek niet hoog genoeg, maar dan nog zou je die moeten zien. We wachten af.

betsy
18 November 2009, 12:28
@ Lin, bedankt voor je antwoord. Had al zo'n vermoeden. Ik heb op zich wel een regelmatige cyclus, dus dat is het probleem niet, vroeg me alleen even af hoe het zat met de eisprong. Aangezien die testen steeds negatief zijn en ik de eerste 2 keer wel duidelijk iets voelde, was ik even bang dat de eisprong gestopt was ofzo. Zal wel even speuren op de site.

het kan zijn dat je door bv stres je eileiders zich wel klaar maken voor een eitje maar door bv stress deze niet springt en je dus later in de maand nog weer een pos ovu test hebt.

xxxx betsy

jollyjo
18 November 2009, 12:46
@ Betsy, zou kunnen, maar zou niet weten dat ik stress heb haha, ik wacht wel af hoe het verder gaat.

Nala22
18 November 2009, 16:22
Haha,stresskip :P

Nee hoor meid, je eitje zal vast wel geweest zijn :D

loesje80
18 November 2009, 17:28
@ jollyjo: Jeetje, wat irritant dat je denkt door ovu-testen een duidelijke maand te hebben, is het nog steeds een vage bedoeling :| Wat naar!!!

Ik ga vanavond toch maar eens een "baby"gesprek met mijn vriend voeren. Heb eigenlijk echt geen idee hoe hij er nu in staat (aangezien ik me nu toch een beetje voel alsof ik hem "gedwongen" heb) Heb gister wel laten vallen dat deze week misschien mijn vruchtbare week was, maar dat zijn zaadjes vast dronken en brak zijn ;-) Ben erg benieuwd. Ben erg moe, dus hoop dat ik het rustig kan vragen, mijn kant kan vertellen zonder in tranen te schieten. Ben erg benieuwd. Want ik wil niet dat dit een onderwerp wordt waar we pas over gaan praten als ik echt zwanger ben (Want hij wil wel graag kinderen, dat weet ik zeker) en dan zal ik ook maar opbiechten dat ik er niet continue met hem over zal praten omdat ik jullie wel met dagelijkse beslommeringen verveel ;-) Tja, de een praat wat meer (it's me, it's me :D ) dan de ander! Gelukkig mag ik morgen lekker uitslapen! Heb dan mijn thuiswerk-voorbereid-nakijk-dag. Maar een vriendinnetje komt langs met haat zoontje van ruim 2 maanden (hij is met 35 weken geboren omdat zij het HELLP syndroom had) heb er zo'n zin in, om haar te zien n om met hem te knuffelen...

jollyjo
18 November 2009, 17:57
@ Nala, tok tok stress stress tok tok haha. Geloof niet dat ik stress heb, dus we wachten wel af. Hoef nog maar 5 dagen te werken voor mijn nieuwe baan, dus dat is een leuk vooruitzicht. Misschien helpt het wel als ik straks met mijn nieuwe baan bezig ben, wie weet.

@ Loesje, succes met je gesprek straks. Wel goed dat je dat doet, want dit is wel iets belangrijks inderdaad en moet je wel beiden achter staan. Het is wel goed als je ons komt lastig vallen hoor met al je dingen, daar zijn we toch voor met elkaar?!?
Wat is eigenlijk het Hellp syndroom? Leuk dat ze morgen bij je langs komen!

Fijne avond

loesje80
18 November 2009, 19:01
Zo, dat leek voortvarend te gaan... We hadden een brief van de postbode gehad dat we een pakje konden komen ophalen. Dus ik even in de stress dat vriendlief toch via internet een familiepak condooms had besteld. Maar het was niet voor ons. Dus ik zei, ik dacht dat jij toch condooms had besteld. En hij keek me raar aan, Nee joh! En hij voelde zich ook niet door mij voor het blok gezet. Al bedacht hij nu wel dat als ik deze ronde zwanger zal worden, we maar heel hard moeten hopen dat alles goed gaat aangezien hij zo dronken was het hele weekend :D Ben echt wel opgelucht dat het dus allemaal goed zit en dat hij er toch ook klaar voor is, ondanks dat hij er niet zoveel over praat. Wat ook wel goed is voor mij. Als ik dan niet achter de computer zit, ben ik er ook niet zo mee bezig :D
Dus nu tel ik echt mee ;-)

jollyjo
18 November 2009, 19:13
@ Loesje, fijn dat je daar nu duidelijkheid over hebt en het geen problemen geeft. Nu hopen dat je snel zwanger bent :D

loesje80
18 November 2009, 19:22
het lijkt me stiekem toch wel raar... als het dadelijk echt zo is... :oops:

loesje80
18 November 2009, 19:32
O, het hellp-syndroom is een hele heftige vorm van zwangerschapsvergiftiging. Je kan er zelfs dood aan gaan :o Gelukkig is het bij die vriendin allemaal goed gegaan. Het kindje was al zelf ingedaald, en met precies 35 weken is de bevalling opgewekt. Met kindje was gelukkig alles goed, maar die vriendin heeft de nacht erna nog een hele heftige aanval gehad. Toen ik hoorde dat ze met hellp in het ziekenhuis lag, heb ik het meteen gegoogled, gn aanrader!!! Wat een nare verhalen!!! :shock: Ben erg blij met hoe alles nu met haar en haar zoontje gaat.

Tessa23
18 November 2009, 20:16
Ben net thuis van 2 verjaardag , en ik denk gooi ff ovu test tegen aan , nog positief! 4de dag al , snap er echt heeeelemaal niks van ,toch maar eens na vragen bij HA morgen of wachten tot ik ongi word :S

Nala22
18 November 2009, 20:39
@Loesje:
Fijn dat hij er zo achter staat :D
Achhh,schattig he die kleintjes!

Ik denk ook wel dat als het zo ver is dat het even schrikken is, ondanks dat we het zo graag willen. Dan is het ineens echt zo ver en komen er spannende tijden aan!

@Jollyjo:
:lol: :lol: :lol:
Denk dat je zeker wel afleiding hebt met je nieuwe baan over een aantal daagjes! :D

@Tessa:
Ik snap er echt niks van!
Zou het idd gewoon even aan je huisarts vragen...Wel even laten weten he,ben benieuwd ;)

Tessa23
18 November 2009, 20:43
Doe ik zeker , andere meiden zeiden al doe eens een zwangerschaps test maar lijkt mij sterk was vorige keer heel hevig ongesteld en t weekend alleen maar geklust dus kans is heeeel klein.

Nala22
18 November 2009, 20:55
Het zou wel kunnen natuurlijk.
Dan schijn je ook met ovu testen wel is posi kunnen testen...
Maar ik denk dat het te vroeg is voor een zw test.
Je kan het wel proberen natuurlijk :D

Tessa23
18 November 2009, 20:59
Ik bedoel meer van vorige ronde , k heb vriendin die bleef gewoon 3 mnd ongesteld heel erg , en toch zwanger tussentijd , wist ze dus niet! maar ja test even door met ovu test en vraag het even na morgen aan de HA. :D

Liminous
18 November 2009, 21:02
Hoi dames,

Kom hier ook maar ff binnenvallen.. Wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje, en ik zit nu zo ongeveer aan het einde van m'n 2e ronde.. Nog steeds niet ongi maar dat zal vast niet lang meer duren :)

Hoi Nala, jij ook hier? :P

Tessa23
18 November 2009, 21:03
En liminous ook hier.. haha

Nala22
18 November 2009, 21:27
@Tessa:
Het zou zomaar kunnen he :)

@Limi:
Wel een heel mooi huisje!
Maar geloof me meid, je hebt zoveel mooie aparte huisjes!Komt echt goed :D

Ik ga ook pas over 4 of 5 jaar kijken voor een koopwoning. Voorlopig vinden we huren wel goed :)

Nala22
18 November 2009, 21:27
@Limi:
Dat was eigenlijk voor het 87 topic hahaha :P
Maar goed, je snapt waar et over gaat :P

Liminous
18 November 2009, 21:32
haha ja zeker ;)

Wij hebben nu al een koophuis, alleen er gaan me steeds meer dingen tegenstaan.. Ach ja, nog maar ff 1.5 jaar proberen positief te blijven.. Oke, ik begin nu vast: We hebben wel pal hier tegenover een PSZ, KDV n een basischool! Haha wat willen we nog meer ;)

Liminous
18 November 2009, 21:34
En liminous ook hier.. haha

Hoiii :D Zometeen komen we elkaar nog in elk topic tegen :P

Nala22
18 November 2009, 21:35
Ja,dat is hartstikke handig allemaal ;)
Moet je gewoon in de buurt hebben!

Als je strakjes ziet hoe makkelijk het gaat wil je ws niet meer weg hahaha

Liminous
18 November 2009, 21:38
Haha ach, heb een auto dus 5 minuutjes rijden heb ik wel over voor een perfect huisje ;)

Spring
19 November 2009, 06:59
@ Loesje: wat fijn dat je vriend er ook klaar voor is en jullie er nu helemaal voor kunnen gaan! Dat zal een fijn gevoel zijn. Veel succes met zwanger worden.

@ Tessa: vier dagen een echt positieve ovutest die op de goede manier is uitgevoerd kan normaal gesproken volgens mij niet, dus ik zou echt even een zwangerschapstest doen voor de zekerheid (zijn toch net zo duur als een ovutest) als ik jou was.. Je hoort het best veel dat vrouwen toch ongi worden terwijl ze zwanger zijn. Wil je geen valse hoop geven, maar als die test dan negatief is, kan je dat in elk geval uitsluiten en misschien aan de huisarts vragen wat er aan de hand kan zijn? Succes in elk geval, met wat je beslist.

loesje80
19 November 2009, 07:11
Huppel, Huppel, ben sinds gister zo opgelucht over de reactie van mijn vriend. Vond het bijvoorbeeld afgelopen weekend wel jammer dat hij zo aan de zuip ging, van de andere kant voelde ik me al schuldig over het feit dat ik heeeeeeeel misschien rond sinterklaas een positieve test zou hebben. Zou hij zich dan bedonderd voelen omdat ik altijd zie dat de kans dat je meteen zwanger was niet zo groot was :( Maar hij is er wel klaar voor en mocht ik nu dus over 2 weken toch heel misschien een positieve test hebben dan is hij er echt klaar voor en komt het niet helemaal onverwacht :D

Wat een gezelligheid, volgens mij neemt het aantal bekenden toe ;-) Maar ja, dan moeten jullie soms ook dubbelen dingen lezen 8-)

jollyjo
19 November 2009, 07:23
Goeiemorgen

@ Loesje, Oh dat Hellpsyndroom klinkt inderdaad niet erg prettig, gelukkig dat alles nu goed met ze gaat. Ik ben het met je eens dat ik het ook wel een beetje raar/eng zal vinden als ik zwanger mocht zijn. Met name tegen de tijd dat ik zou moeten bevallen, maar ja dat hoort er nu eenmaal bij. Kan me voorstellen dat je blij bent dat je vriend er ook achter staat :D

@ Tessa, raar dat je al 4 dagen een positieve test hebt. Ik zou ook inderdaad een zwangerschapstest doen, want je LH piek van je eisprong duurt max 3 dagen. Mocht je zw test inderdaad negatief zijn kun je altijd de HA nog bellen. Je kan inderdaad gewoon ongi blijven als je zwanger bent. Mijn collega had het ook, en ze was erg misselijk tussendoor (ze was nog niet bezig met kinderen..) toen ze bij de HA kwam zei hij dat ze 3 maand zwanger was. Dat was toen wel even schrikken.

Welkom Liminous, tis erg gezellig hier. :lol:

@ Nala, ik denk ook dat mijn nieuwe baan goed zal helpen voor de afleiding, heb er ook enorme zin in. Als ik deze ronde ongi wordt, dan ga ik volgende maand vroeg beginnen met testen en als ik dan nog niks op de test krijg, ga ik ook eens de HA bellen om te vragen hoe dat zit, je kan daar beter vroeg bij zijn als er iets niet klopt, heb je meer tijd om er wat aan te doen, ben tenslotte ook 29.

@ Lin, hoe gaat het bij jou?

Werk ze vandaag (voor degenen die werken) en de rest fijne dag.

loesje80
19 November 2009, 07:34
@ Soraya: Hoe gaat het ermee? Bevalt het goed je wolkje?

Soraya86
19 November 2009, 08:23
Hoe gaat het hier meiden?? Jeetje wat hebben jullie zitten kletsen zeg!

Met mij gaat het goed! Ik zit als het goed is in de 7e week..! Maar ik kan het nog steeds niet geloven..
Als ik naar de wc ga kijk ik steeds of ik niet ongesteld ben geworden ofzo :oops:
Me vriend is weer helemaal bijgedraaid en hij vind het helemaal geweldig..wanneer gaan kijken voor een kamertje aghh hahah en zou je niet wat minder uur gaan werken je moet goed uitrusten!

We hebben het verder nog niet verteld! ik wil wachten tot de 12e week als het lukt dan!!

Verder voel ik niks bijzonders ja af en toe beetje misselijk maar niet extreem en niet overgeven..en best wel moe..en me borsten zijn gevoelig! maar verder voel ik me goed :D

Hier nog vorderingen??

Groetjess

loesje80
19 November 2009, 08:44
@ Soraya: Al 7 weken!!! Wat leuk n spannend!!!
Lees wel vaker dat veel zwangeren nog lang kijken of ze toch niet ongesteld zijn. En helemaal fijn dat je vriend er ook helemaal happy mee is.

Vind het wel heel knap dat je het nog aan niemand hebt verteld zeg. Ik geloof niet dat ik dat voor iedereen verborgen zou kunnen houden... :)

jollyjo
19 November 2009, 09:44
@ Soraya, dus al 7 weken! Dat is meer dan je dacht of niet? Fijn dat alles goed gaat en met je vriend ook.
Ik vind het ook knap dat je nog niemand iets verteld hebt, ik zou het mijn ouders al wel eerder vertellen, dat kan ik niet stilhouden. Verder naar vrienden enzo wel, maar ouders niet.

Geniet er lekker van. Wanneer ga je voor je 1e echo?

Liminous
19 November 2009, 09:57
Leuk, hier is al een zwangere dus!

En jollyjo, wat heb jij gelijk al een mooie regelmatige cyclus!

@ hier, nog steeds geen ongi, kriebeltjes beginnen nu toch wel wat toe te nemen!

loesje80
19 November 2009, 09:59
je houdt het wel heel spannend voor iedereen limi!!! ;)

Miepje80
19 November 2009, 10:03
Leuk, hier is al een zwangere dus!

En jollyjo, wat heb jij gelijk al een mooie regelmatige cyclus!

@ hier, nog steeds geen ongi, kriebeltjes beginnen nu toch wel wat toe te nemen!

Wanneer ga je testen dan? Spannend!!

Blij om je weer happy te zien schrijven Soraya, het komt dan ook allemaal dubbel he? Je hormonen vliegen door je lijf van de zwangerschap en dan doet je vriend ook nog dwars. bah! Daarom moet je er nu maar dubbel van genieten!

Liminous
19 November 2009, 10:08
Het liefst test ik nu nog, maar durf niet zo goed! Weet namelijk ook niet precies wanneer ik mn eisprong heb gehad. Heb niet het idee dat ik zwanger ben, maar dat ik nu in ronde 2 gewoon een veel langere cyclus heb. Op z'n vroegst ga ik pas Maandag testen, maar misschien nog wel wat later. Ik vrees dat wanneer ik nu test en hij is negatief, dat ik me er alsnog niet bij neer kan leggen omdat ik het idee heb dat ik pas over een week ongi moet worden (dacht vorige week Donderdag mn eisprong gehad te hebben, steken en slijm enzo) dus in dat geval zou ik toch te vroeg zijn met testen.

Sabrina1984
19 November 2009, 10:10
Zeker een hoop gekletst weer :D !

Welkom Liminous, spannend nu dus voor jou!

Zeven weken Soraya, dat schiet al snel op :shock: :D !
Ik vind het ook knap dat je het zo lang stil wil houden! Mijn ouders en zussen zou ik het toch al vrij snel vertellen denk ik (ik geloof ook niet dat ik dat voor me kan houden als het eenmaal zover is).

Loesje: Fijn dat je nu weet dat je vriend er ook echt voor wilt gaan!

Wij zitten nu weer lekker in de klusperiode met (denk ik) een naderende eisprong. Gisteren wat draderige afscheiding ( :oops: sorry voor de details). Maar even geklust dus... ;)

jollyjo
19 November 2009, 10:12
@ Liminous, ja hij is mooi gelijkmatig, maar weet niet of je de vorige berichten allemaal hebt gelezen. Ik heb nu al 2 rondes geen eisprong gevoelt en de laatste ronde waren alle ovutesten negatief, beetje vreemd. Kijk het deze rond even aan en volgende rond vroeg beginnen met testen.

Ik was de laatste ronde ook later ongi en had dus ook ene test gedaan, 2 dagen later werd ik ongi, heel gek. IK hoop voor je dat je maandag een positieve test heb, kan natuurlijk.

@ Sabrina, spannend dus. Af en toe heb je die details nodig he om dingen uit te leggen haha. Gelukkig kent iedereen dat hier wel haha.

Liminous
19 November 2009, 10:16
@ Liminous, ja hij is mooi gelijkmatig, maar weet niet of je de vorige berichten allemaal hebt gelezen. Ik heb nu al 2 rondes geen eisprong gevoelt en de laatste ronde waren alle ovutesten negatief, beetje vreemd. Kijk het deze rond even aan en volgende rond vroeg beginnen met testen.

Ik was de laatste ronde ook later ongi en had dus ook ene test gedaan, 2 dagen later werd ik ongi, heel gek. IK hoop voor je dat je maandag een positieve test heb, kan natuurlijk.

Nou meid, je wordt ongesteld, dus dan MOET er toch een eisprong zijn?? Als ik het goed heb kan je namelijk niet ongi worden als je geen eisprong gehad hebt.. maja, het fijne weet ik er ook niet vanaf.. Hoop voor je dat deze ronde wat duidelijker is, en anders idd maar ff de HA belllen..

Ik hoop ook zeker dat als ik test, deze positief is! Ondanks dat het pas ronde 2 is gaat het me toch echt te traag hoor hahaha.

Sabrina1984
19 November 2009, 10:19
Ja is ook zo Jollyjo, maar het blijft toch een beetje raar om te schrijven :P !
Je gaat al bijna beginnen aan je nieuwe baan las ik :)

Volgens mij hoeft dat niet zo te zijn hoor Limi, heb ik weleens gelezen geen eisprong toch ongesteld, maar weet er ook het fijne niet van...

Miepje80
19 November 2009, 10:22
Dat een cyclus met enkele dagen varieert is trouwens heel normaal. Invloeden van buitenaf zorgen vaak voor een snellere/langzamere cyclus. Zolang dat binnen 3 dagen valt zegt de gyn dat je een keurig nette regelmatige cyclus hebt.
Ik varieer van 29 tot 31, maar heb ook eens 33 gehad. Zal dus (proberen) pas na 33 dagen te testen.

Oh en Liminous, je wordt echt wel ongi zonder ei hoor! Je baarm.wandje bouwt toch op en breekt ook weer af middels je ongi. Met of zonder ei. Tenzij je een hormonenprobleem hebt, dan kan het zijn dat je geen wandje opbouwt en ook geen eitje laat springen, maar dat is weer heel anders!

loesje80
19 November 2009, 10:22
Volgens mij hoef je geen eisprong te hebben om toch ongesteld te worden. De ophoping van je baarmoeder gebeurd wel, maar als er dan geen innesteling komt, moet het er wel uit, dus ongi :cry: Mr, geen eisprong voelen betekend niet geen eisprong :D Ik heb nl geen idee hoe dat voelt ;-)

Even een hele andere vraag... Ik lees veel over producten die je niet mag als je zwanger bent, maar weet ook iemand hoe het zit met naar de sauna gaan? Ben nl erg fan van een vriendinnendagje in de sauna :D Als dat niet meer kan, dan moet ik snel nog even gaan...

Suus85
19 November 2009, 10:23
Lady's

dat er menstruatie optreedt wil o.a. zeggen dat er geen bevruchting heeft plaatsgevonden, het zegt niets over een eisprong. De baarmoeder bereidt zich maandelijks voor op een eventuele embryo dit gebeurt onafhankelijk van een eisprong.Meestal beginnen meerdere eitjes aan een reiping, maar komt geen van de eitjes tot een "sprong". Als dit het geval is ontbreken de volgende verschijnselen: middenpijn links of rechts onderin de buik

Suus85
19 November 2009, 10:25
Even een hele andere vraag... Ik lees veel over producten die je niet mag als je zwanger bent, maar weet ook iemand hoe het zit met naar de sauna gaan? Ben nl erg fan van een vriendinnendagje in de sauna :D Als dat niet meer kan, dan moet ik snel nog even gaan...

Voor een man is een hete sauna/heet bad niet goed. Althans, voor de man misschien wel voor het zaad wat minder :P
Bij een innesteling kan een sauna of een te heet bad (lang erin liggen) ook niet goed zijn. Het is dan te warm en de baarmoeder zou week kunnen worden waardoor innesteling bemoeilijkt wordt.
Het fijne weet ik er niet van (ook geen bewezen stukken) maar misschien kan je huisarts/gyn daar wat meer over vertellen. Dit is wat ik weet.

Liminous
19 November 2009, 10:29
Ik durf het ook niet met zekerheid te zeggen, maar ik had zoiets gelezen in een ander topic..

Bij twijfel gewoon naar de HA gaan zou ik zeggen :) Weet je tenminste waar je aan toe bent!

loesje80
19 November 2009, 10:32
Ach ja, ik zie het wel, heb nog geen date staan ;-) En als ik zwanger raak, dan moet ik toch langs de HA, zal ik het dan maar meteen in de groep gooien.
Voor vriendlief maakt het niet zoveel uit, die is niet zo van de sauna...

Sabrina1984
19 November 2009, 10:36
Ohw die van mij wel! Haha goed om te weten dus ;)

Sabrina1984
19 November 2009, 10:38
Ik voel mijn eisprong ook niet volgens mij.
Tenminste ik voel wel dingen, maar weet nooit of dat me eisprong dan is!?

Liminous
19 November 2009, 10:54
Ik voel mijn eisprong ook niet volgens mij.
Tenminste ik voel wel dingen, maar weet nooit of dat me eisprong dan is!?

Ik ga ook gelijk ovu testen bestellen als ik ongi ben.. Ik wordt er ook niet helemaal wijs uit, en dan heb ik (hopelijk) toch nog een beetje zekerheid..

jollyjo
19 November 2009, 11:03
Je kan inderdaad wel ongi worden ook als je geen eisprong hebt gehad, heb het al opgezocht. Ga er vooralsnog vanuit dat het eitje nu van rechtskwam en dat ik die gewoon niet voel. De 1e 2 keer was het links. Volgende ronde goed testen en anders ga ik inderdaad de HA eens vragen hoe het zit.

Bedankt suus voor je reactie.

@ Loesje, wat de sauna betreft, heb ik ook uitgezocht aangezien ik ook een saunafan ben. Het is niet bewezen dat het kwaad kan om naar de sauna te gaan, maar de raden aan om de eerste 3 maanden daarmee op te passen, dan ontwikkelt het kindje zich en het zou misschien iets kwaad kunnen. NA de 3 maanden kan het dan wel weer, maar de meeste zwangere vrouwen vind het dan te warm. Je mag dan ook nie langer dan 10 minuten in de sauna, anders wordt het te heet voor de baby.

@ Sabrina, ja ik ga 30 november al beginnen en heb 25 nov mijn laatste werkdag hier. Heb er enorm zin in! Scheelt ook weer een hoop irritaties, misschien dat dat ook wel helpt.

Nala22
19 November 2009, 11:50
Hoi meiden :D

Wat is er veel gepraat :shock:
Ik ben et allemaal weer vergeten onderhand :oops:

Hoe is het?

Desi1984
19 November 2009, 12:53
Hallo aanstaande moeders,

Ik wil graag weten of er meer dames zijn die gaan starten met IUI, of dit al achter de rug/of mee bezig zijn.
Wij gaan in Januari starten, en zijn daarvoor 2 jaar op eigen houtje bezig geweest.

Mijn partner is gezond (trage zwemmers, goede kwaliteit ) en ik heb een HCG gehad en 2 maanden geleden een kijkoperatie om te bepalen of we kunnen starten met IUI of gelijk met IVF.

We zijn dus beide "gezond" en gaan starten in Januari...

X

Spring
19 November 2009, 13:35
Hoi Desi,

Welkom hier! Wat vervelend dat het bij jullie nog niet gelukt is. Er zijn verschillende onderwerpen van vrouwen die net bezig zijn met behandelingen, misschien dat je daar ook even kunt kijken? (viewforum.php?f=5 (http://www.zwangerworden.nu/forum/viewforum.php?f=5))

Hopelijk is het jullie snel gegund om zwanger te raken. Vast succes met de IUI.

Nala22
19 November 2009, 13:46
Hey Desi,

Heel veel succes!

Tessa23
19 November 2009, 13:49
Hoi meiden ,

Dag 5 van positieve ovu test , lekker gek he! Vogende ronde zeker andere proberen. HA wel gebeld , als het volgende maand nog zo is mag ik langs komen.

Vriendlief heeft met zn nieuwe camera even foto gemaakt , niet erg duidelijk maar toch, maak wel ff betere. Rechts is van maandag dan dinsdag en links gister. http://www.mijnalbum.nl/Album=Q4JLFXYL

jollyjo
19 November 2009, 13:50
@ Desi, welkom. Hier zijn (volgens mij) alleen nog maar mensen die het nog zelf proberen. Hopelijk werkt de IUI voor jullie.
Succes!

@ Tessa, apart dat je nu weer een positieve hebt. Zo te zien klopt het ook. GEk.

Tessa23
19 November 2009, 13:53
Ja idd gek , volgens assistent kan ik ook echt geen 5 dagen vruchtbaar zijn! Maar ja ik wacht gewoon af nu of ik rond 30 nov mijn nod heb.

Soraya , wat fijn dat je vriend ook zo happy is nu!

VickyS
19 November 2009, 14:20
1 dag niet gelezen en kan nu al niet meer volgen.. :oops:
ik voel me al een paar dagen heel raar... was het maar volgende week!!

Tessa23
19 November 2009, 14:27
http://www.mijnalbum.nl/Album=Q4JLFXYL als je hem opent die laatst is van vandaag! vaaag!

Jammer he vicky dat dan de tijd niet sneller zou gaan!

Nala22
19 November 2009, 14:35
@Tessa:
Wat raar zeg...
Aleen die van maandag lijkt me niet posi. De rest wel...Maar dan is het alsnog raar!

@Vicky:
Ja,dat wil ik ook wel ghehe
Nou ja,tis alweer donderdag ;)
Welke dag ga jij testen?

Tessa23
19 November 2009, 14:38
Ja idd Nala , alleen die zondag (geen foto van ) had ik ook hele dikke paarse streep , maanndag idd minder , en rest van de dagen :S maar goed ik houd het maar rustig in mn hoofd en wacht gewoon mijn nod af rond 30 nov , hoe is het met jou Nala?

Nala22
19 November 2009, 14:43
Dat is ook zo! :)
Nog even geduld dus!
Hoop dat je gewoon heel erg zwanger bent meid ;)

Hier nog steeds last van de bekende klachtjes ghehe
Voel de hele dag alweer een beetje trekkerig gevoel in m'n onderbuik...
Ik ga volgende week testen! :D

Tessa23
19 November 2009, 14:49
Ook spannend Nala!

epat
19 November 2009, 14:50
@Tessa23
Ik heb ook wel eens 4 dagen positieve testen gehad (2 dagen positief, 1 iets meer negatief en toen weer 2 dagen positief en toen waren ze op :) ).
Mijn ei sprong toen later, niet eens tijdens die 4 positieve testdagen, maar pas ruim een week later (toen we al niet meer zo braaf om de dag klusten). Mogelijk springt jouw eitje ook nog niet meteen. Ik zou dus nog even doortesten of in ieder geval doorklussen ;) Je hoort wel eens van die verhalen dat positieve ovulatietesten aangeven dat je zwanger bent, maar als je zeker weet dat je pas bij je ovulatie bent zal dat niet het geval zijn. Hoop dat het snel duidelijk is!

Tessa23
19 November 2009, 14:52
Thnx epat!! Fijn dat je mn verhaal gezien hebt! Ja dan test ik nog even door en klus even door haha.. Zwtest had ik gedaan was niks ,dus dat kan ik uit sluiten!

Sabrina1984
19 November 2009, 14:55
Hey, hoe is het met jou Epat?

Nala22
19 November 2009, 15:01
Ja Epat,hoe is et?
Al ongi geworden?

Nala22
19 November 2009, 15:01
Of zwanger ;) Kan ook nog ghehe :P

VickyS
19 November 2009, 15:10
@Nala ik denk dat ik volgende vrijdag ga testen als ik dan nog niet ongi ben...
ben beetje licht in mijn hoofd en het gevoel dat ik ongi moet worden, vage buikpijn...

Nog effe wachten!! en jij? Volgende week ook testen?

Nala22
19 November 2009, 15:27
Ik schreef het net al in een ander topic,zal ff mijn berichtje kopiren pfff
Word gek hier!

OMG :shock:
Wil iemand zeggen of dit normaal is???
Klinkt miss raar (ik ben ook raar) maar ik kneep net zachtjes in m'n tiet of die zeer deed...
En toen kwam er vocht uit m'n tepel!
Ik heb dit echt nog nooit eerder gehad!
En tis alleen uit m'n rechter. En blijft ook als ik er nu weer in knijp!!!
MOCHT ik zwanger zijn, dan kan dat nu toch nog helemaal niet?????

Teigetje
19 November 2009, 18:03
Amaai seg jullie babbelen er nogal op los hoor... Ik heb weer heel wat moeten bijlezen...
Mijn HCG-waarde was 345, dus zeer goed voor tussen de 4 - 5 weken...
Nu is het nog afwachten tot woensdag natuurlijk (en ook het weekend, want vorige keer voelde ik het toen al)...
Nog 6 keer slapen ;)

Sabrina1984
19 November 2009, 19:11
Nou Teigetje, zou fijn zijn als die tijd in elk geval voorbij is. Dan heb je wat meer zekerheid! Hopelijk vliegt de tijd snel!

Vreemd zeg Nala! Ik weet ook niet wat dat kan zijn?! Kan me voorstellen dat je daar even van schrikt!

Vandaag toch een ovu-test gedaan, was gewoon erg nieuwsgierig. Ik had gisteren al het idee dat mijn eisprong een dezer dagen moet komen, vanwege die draderige afscheiding. Ik heb het eerlijk opgebiecht tegen mijn man ;) Hij vond het niet erg dat ik getest heb (hij wilde het deze ronde namelijk nog niet gebruiken), hij zei: ik wilde alleen niet dat je door dat testen er teveel mee bezig zou zijn. De test was positief, dus hij zei meteen: ohw dan moeten we vanavond vrijen dus!
Op tijd naar bed vanavond dan maar, haha!

Liminous
19 November 2009, 19:15
Leuk, best een druk topic dit!

Tessa, negatief getest lees ik net? Balen meid! Hopelijk test je alsnog gauw positief ;)

Nala, ik heb in t andere topic al op je gereageerd :P

Sabrina, Klus-se voor vanavond ;)

Teigetje.. Zie dat je zwanger bent, super! En spannend hoor, je eerste echo! Hoop voor je dat alles goed is met je kleine uk!

Nala22
19 November 2009, 19:29
@Teigetje:
Bijna :)

@Sabrina:
Ik weet et ook niet hoor...Een aantal dames denken dat et door zw zijn is...We wachten het maar af! ;)

@Limi:
Ik zag et :D

Sabrina1984
19 November 2009, 19:42
Ok spannend dus Nala! Je kan pas volgende week testen toch?
Ik duim voor je dat je een positieve test krijgt! Succes met wachten!

Thanx limi! Zal vast wel lukken haha!

Nala22
19 November 2009, 20:15
Ik ga morgen al testen denk ik :P
Kan het echt niet lang meer volhouden, wil zo graag duidelijkheid!

Liminous
19 November 2009, 20:23
Mn duimen draaien overuren voor je Nala!

Ik wil ook testen maar is denk ik nog te vroeg!

Nala22
19 November 2009, 20:54
Ach meis, als je nega test kan je et na een week nog is proberen ;)

Teigetje
19 November 2009, 21:18
Pffff ik heb er geen goed oog meer in...
Rond deze tijd (4 weken en 6 dagen) kreeg ik vorige keer krampen, met na een halve dag bloedverlies...
De krampen zijn er weer, dus ik zie het echt niet meer zitten... Pffff...
Ik weet niet of ik dit nog eens een keer aan ga kunnen! :cry:

Nala22
19 November 2009, 21:20
@Teigetje:
Meis, je hoort sowieso krampen te hebben he :)
Van je baarmoeder die oprekt...
Zolang er geen bloed is, is het goed!
Ik ga voor je duimen! :)

Tessa23
19 November 2009, 22:37
Meiden slaap lekker!!

jollyjo
20 November 2009, 07:15
Goedemorgen allemaal.

Er is weer genoeg gekletst gisteravond. Ik was te sporten, dus kon niet alles lezen.

Nala, las dat je vandaag gaat testen? En?

Prettige dag allemaal, tis bijna weekend!

Spring
20 November 2009, 07:18
Nala: al getest?? Ben erg benieuwd. Het klinkt positief. Volgens mij heb ik weleens gelezen dat meiden al rond nod vocht uit de tepel verloren (en zwanger waren), dus wie weet is het een goed teken! Succes

Teigetje: volgens mij hebben de meeste meiden wel krampen die eerste weken, inderdaad vanwege het oprekken van de baarmoeder. Proberen moed te houden en positief te blijven, zeker zolang je geen bloed verliest!

Tessa: die test van maandag vind ik ook te licht om positief te zijn, die van dinsdag is wel positief maar bij die van woensdag zou ik weer een beetje twijfelen. Wel lastig zeg. Zijn de testen hiervoor allemaal echt duidelijk negatief? Jammer dat het geen teken van zwangerschap is, dat was mooi geweest! Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid en ondertussen maar fijn doorklussen! ;-) Succes

Sabrina1984
20 November 2009, 07:58
Goedemorgen allemaal!
Ben ook erg nieuwsgierig of je al getest hebt Nala!
En naar de uitslag uiteraard :) !

@Teigetje: Kan me voorstellen dat je bang bent na je vorige ervaring.
Maar wat de anderen ook zeggen zolang er geen bloed is, is het goed. Probeer positief te blijven denken!
Naast het oprekken van de baarmoeder is last van je darmen ook normaal als je zwanger bent.

Fijne dag allemaal!

Nootje38
20 November 2009, 08:14
Tijgertje... krampen kunnen er bij horen meis.. t kan je baarmoeder idd zijn.. maar zo ook je darmen.. die worden nu opzij geduwd door een toenemende baarmoeder... en soms kan er ook wat bloedverlies bij komen.. dit hoeft niet altijd te duiden op een miskraam.... we begrijpen je angst maar al te goed meis... maar probeer positief te blijven....
Qua bloeding kan ik zeker over mee praten.. bij me oudste 4 dagen lang vlinke bloeding oa met stolsels... is nu een gezonde pubber van 14 jaar... en bij me dochter een bloeding van 3 dagen en is nu een gezonde meid van bijna 8 jaar.... en je hoort het veel dat er soms een bloeding komt... toy toy

Nootje38
20 November 2009, 08:16
Nalaaaaaaaaaaaa we zijn benieuwd meid......

VickyS
20 November 2009, 08:55
Nala!!! Hou ons niet langer in spanning!!!

Ik moet nog 1 weekje wachten om te testen!!

Nala22
20 November 2009, 09:18
Goedemorgen meiden!

Lief dat jullie allemaal ook zo meeleven!!! :D :D :D
Ik heb nog niet getest, durf niet zo goed haha
Maar ik denk dat ik er zo ff snel 1 ga halen!
En ik hou jullie op de hoogte natuurlijk :P

Hoe is het met jullie?

Liefs

Spring
20 November 2009, 09:22
Haha, ik zag 'laatste bericht door Nala22' en dacht: JA, nieuws!! Maar nee hoor ;-) Ga snel een test kopen (zelf weten natuurlijk ;-)), we zijn benieuwd hier!

Hier alles prima. Nog ruim een weekje afwachten en hopen dat er wat gebeurd van binnen. Al zou ik eerlijk gezegd ook al blij zijn als ik volgende week zaterdag/zondag ongi zou worden, zodat ik in elk geval weet of de positieve ovutest ook echt een eisprong heeft opgeleverd (maar meteen zwanger is natuurlijk nog VEEL mooier :-P). :-D