PDA

View Full Version : zwanger netvoor 2008!

Pagina's : 1 2 [3] 4

moosje
14 January 2008, 12:10
Isa spannend!!! Houden jullie het geheim als je weet wat het wordt? Ben niet nieuwschierig ofzo ;)

isa
14 January 2008, 12:35
heey moosje, ja wij willen het wel geheim gaan houden, maar denk dat ik het wel tegen jullie vertel hoor, laat vmiddag wel ff weten hoe het was ;)
liefs

Linny
14 January 2008, 12:39
Succes meid!

Knuf Linny

Elle
14 January 2008, 14:19
Spannend Ilse!!!!

Hier alles goed, voel me best lekker eigenlijk, vorige week wel wat klachten enzo. Nu vooral op tijd eten en me wat koest houden, buikpijn word gelukkig minder.
Ben alleen nog wel wat bang, en o zo gevoelig....jankerd..haha :P

Linny, ik heb een abonnement gepakt op je beebiesite en de mijne achtergelaten bij je.
maar moet nog bijgewerkt worden.

Liefsss

karin26
14 January 2008, 17:38
dat janken herken ik maar al te goed. EN het klinkt raar, maar hoe meer de bevalling naderd hoe meer ik kan janken hahahaahahaha.

Succes ermee, en vooral voor je mannetje ahahahahahah

Elle
14 January 2008, 18:03
ojeee...
word het nog erger!!!
hahahaha dat word wat....

Enne.. krijg je uiteindelijk ook weer zin in sex..???
Ik ga me al bijna zorgen maken..
:roll: Dit is echt errug..
Meer meiden daar last van?

Liefs

karin26
14 January 2008, 18:22
nou mijn mannetje is erg veel tekort gekomen hoor.
We hebben vanaf week16 niet meer gesekst...

We misten het allebei, maar hij durfde niet en we konden eerlijk gezegd ook niet echt een standje vinden die we beide prettig vonden. Dus dan maar niet!!!!!

moosje
14 January 2008, 18:27
En Isa????? Weet je al meer....?

Heidi
14 January 2008, 19:14
met de sex komt het wel weer goed ellen haha en anders is knuffelen ook fijn toch

en ilse je houd ons goed in spanning

Elle
14 January 2008, 19:59
hah, nouj.a. knuffen is ook fijn, maar na een jaar grondig oefenen vind ik het wel zonde die hobby aan de kant te leggen.. :lol: :lol: :lol:
haha.
we zullen zien.
:mrgreen:

Elle
14 January 2008, 20:00
zo heerlijk om die banner erbij te plaatsen he?
hahaha nog een keer!!!! :mrgreen:

Lenteding
14 January 2008, 21:26
Hier hoopt er nog 1 (mn mannetje en ik natuurlijk ook wel :P) dat dat wel goed komt!!! In het begin had ik niet veel zin en nu komt er ook steeds niks van.

Isa, hoe was de echo?? Heerlijk gevoel dat je de babby voelt schoppen of niet??? Die van ons is nu op het moment ook lekker aanwezig!!

Mamaleroy
15 January 2008, 15:00
Ellen gefeliciteerd meid en Linny ook...

Moosje Klets gewoon mee meid en ook al wordt je dit jaar pas zwanger dan klets je toch ook hier mee als je dat gezelliger vind.....

Isa weet je al meer meisje je maakt me echt erg nieuwsgierig.........!!!!!!!!!!!

Nou ja ik vind het wel fijn dat ze zo bezorgd zijn... maar dat is mijn man nu ook hoor..... aangezien ik bij Leroy nu al thuis zat ivm banden en bekkens/... en nu gaat alles supper heb energie voor 10 en denk dat ik de hele wereld aan kan.. tot ik door mijn man en lijf terug gefloten wordt.....

Maar inderdaad ze behandelen je als of je invalide bent of zo... vooral mannen en aangezien ik met allemaal mannen werk is het nog veel erger...

En Sex kan je gewoon hebben hoor gebeurd echt niets met de beeb//.. Leroy heeft ook geen deuken in zijn hoofd en wij hebben het toen tot het eind gedaan... alleen niet zo vaak maar dat doen we nu ook niet maar soms heb je nou een maal die lust en dan moet je... Als je boven op zit kan het ook niet te hard en te diepp ... (((TIP)))

isa
15 January 2008, 15:23
heey meiden, sorry dat ik jullie zo in spanning heb laten zitten :oops: maar moest natuurlijk overal langs de echo's showen :lol:
was echt geweldig om ons kleintje te zien, het was heel mooi duidelijk, we zagen zelfs de vingertjes en teentjes zitten, alleen ons keintje was een beetje eigenwijs, het zat op zn ruggetje en in kleermakerszit, dus hij liet nix zien..
hij was heel lenig, want hij had zn voetje naast zn koppie :lol:
voor eht ruggetje en geslacht moet ik volgende week terug komen, verder was alles goed.
vind ik niet erg hoor, nog een x ons kleintje bewonderen :D
wel zei de vrouw, dat ze meer neigt na een meisje als een jongetje maar ze kon eht nog neit met zekerheid zeggen, maar volgende week nog een poging..
kzou es proberen een paar foto's te plaatsen.. ;)
en ell, over de sex hoef je neit in te zitten, ik heb ongv tot de 16de week heel weinig sex gehad, had echt geen zin, maar eht word beter hoor ;)
liefs

Elle
15 January 2008, 15:38
Gelukkig maar ilse,
fijn dat je echo zo mooi was!!!!
Haha, en nu volgende week weer een! Super!!!

Maar reageer even op het andere forum, zwanger zijn, want ze waren al ongerust!!! ;)

Liefsssss

isa
15 January 2008, 15:45
haha, elle heb ik al gedaan, schaam mij diep :oops:
heb nog ff geprobeerd om er foto's op te zetten, maar lukt neit :(
heb ze wel op mn hyves staan, dus wie ff wil kijken tik in ilse kloosterhaar ;)

jorike
15 January 2008, 16:08
Hallo!!
Volgens mij mag ik er ook nog net bij!!!
Vanmorgen positief getest..en nu nog een beetje de bibberietis!
Ze zeggen dan dat je 4 weken zwanger bent, maar dan rekenen ze toch vanaf de laatste keer dat je ongesteld was...en niet vanaf je ovulatie! Ik snap m even niet, maar goed... Ik hoop dat iemand me uitleg kan geven!
Groetjes Jorike

Linny
15 January 2008, 18:13
Ellen gefeliciteerd meid en Linny ook...

Moosje Klets gewoon mee meid en ook al wordt je dit jaar pas zwanger dan klets je toch ook hier mee als je dat gezelliger vind.....

Isa weet je al meer meisje je maakt me echt erg nieuwsgierig.........!!!!!!!!!!!

Nou ja ik vind het wel fijn dat ze zo bezorgd zijn... maar dat is mijn man nu ook hoor..... aangezien ik bij Leroy nu al thuis zat ivm banden en bekkens/... en nu gaat alles supper heb energie voor 10 en denk dat ik de hele wereld aan kan.. tot ik door mijn man en lijf terug gefloten wordt.....

Maar inderdaad ze behandelen je als of je invalide bent of zo... vooral mannen en aangezien ik met allemaal mannen werk is het nog veel erger...

En Sex kan je gewoon hebben hoor gebeurd echt niets met de beeb//.. Leroy heeft ook geen deuken in zijn hoofd en wij hebben het toen tot het eind gedaan... alleen niet zo vaak maar dat doen we nu ook niet maar soms heb je nou een maal die lust en dan moet je... Als je boven op zit kan het ook niet te hard en te diepp ... (((TIP)))

Hey mama Leroy!
Wat zeg je dat leuk: deuken in zijn hoofd..k zie het al bij wijze van helemaal voor me! hihi

babywens
17 January 2008, 18:48
Hallo!!
Volgens mij mag ik er ook nog net bij!!!
Vanmorgen positief getest..en nu nog een beetje de bibberietis!
Ze zeggen dan dat je 4 weken zwanger bent, maar dan rekenen ze toch vanaf de laatste keer dat je ongesteld was...en niet vanaf je ovulatie! Ik snap m even niet, maar goed... Ik hoop dat iemand me uitleg kan geven!
Groetjes Jorike

Klopt. Ze tellen 40 weken zwangerschap, maar eigenlijk zijn het er 38. Die eerste 2 krijg je cadeau :mrgreen:

jorike
17 January 2008, 19:12
Heb het inmiddels ook aan mijn ha gevraagd, zij zei dat ze de 1e dag van je laatste ongi pakken omdat dat duidelijker is dan je ovulatie, die is vaak niet precies aan te geven! Zekerheid heb je pas echt als je je 1e echo bij de vk hebt gehad! Dus nog ongeveer 4 weken geduld.. ;)

Linny
17 January 2008, 19:22
ow en dat wachten is zo erg.....

jorike
17 January 2008, 19:23
Jaaaaaaaaaaaa! Zeker als je al lekker misselijk bent (om de een of andere reden steeds rond etenstijd :( ) en nu ook al bij vlagen erg moe... Maar goed...geduld oefenen is geen schande, hahaha! Ik hou me bezig...

Elle
17 January 2008, 19:27
Heb ik ook, moet gewoon vanalles te snaaien op zak hebben...dan trekt de misselijkheid weg.
haha weet je, we zijn zo blij dat we zwanger zijn, al spuug ik de hele boel bij elkaar het gebeurd met een glimlach! Heb het er graag voor over!

Liefsss

Lenteding
17 January 2008, 19:43
Wordt een beetje rustig hier, op het andere forum is het zo druk, dat het gewoon niet meer bij te lezen is!! Heb maar besloten hier ook niet meer de moeite voor te gaan doen. Je kent er onderhand ook niemand meer. Dus dan moeten we hier maar eens even wat meer gaan kletsen met zn allen :)

Hoorde vandaag dat een kennis die ook ongeveer even lang zwanger is als mij, niet zo goed nieuws had gehad. Ze waren er achter gekomen dat de ingewanden van de kleine op de buik groeiden ipv erin. Vind het heel erg voor ze. Als de kleine geboren is, moet het de eerste 3 maanden in het ziekenhuis blijven. En met 1 jaar geopereerd worden om te proberen de ingewanden weer op de juiste plaats te krijgen. Dan sta je toch weer eens stil bij de dingen die wel verkeerd kunnen gaan!! En dat niet alles vanzelfsprekend is!!

Linny
17 January 2008, 19:53
Wordt een beetje rustig hier, op het andere forum is het zo druk, dat het gewoon niet meer bij te lezen is!! Heb maar besloten hier ook niet meer de moeite voor te gaan doen. Je kent er onderhand ook niemand meer. Dus dan moeten we hier maar eens even wat meer gaan kletsen met zn allen :)

Hoorde vandaag dat een kennis die ook ongeveer even lang zwanger is als mij, niet zo goed nieuws had gehad. Ze waren er achter gekomen dat de ingewanden van de kleine op de buik groeiden ipv erin. Vind het heel erg voor ze. Als de kleine geboren is, moet het de eerste 3 maanden in het ziekenhuis blijven. En met 1 jaar geopereerd worden om te proberen de ingewanden weer op de juiste plaats te krijgen. Dan sta je toch weer eens stil bij de dingen die wel verkeerd kunnen gaan!! En dat niet alles vanzelfsprekend is!!

Ow jakkes...lijkt wel een film als je dat zo verteld... en ik ben al misselijk..
Laten we hopen dat het dan uiteindelijk goed gaat komen..
Knuf

Lenteding
17 January 2008, 19:54
Dat ben is ook wat ik dacht toen ik het hoorde!! Hoop van harte dat alles goed gaat komen voor ze. Maar hoe dan ook zal het een heel zwaar jaar voor ze gaan worden!!

Elle
17 January 2008, 20:09
erg he die verhalen.
Opeens heeft iedereen het ook ineens over miskramen etc..
bah, word er niet goed van.
Waarschijnlijk vallen die verhalen me nu pas meer op.

Ik vind dit rustige wel lekker.
Zo blijft het persoonlijk. ;)

karin26
17 January 2008, 21:52
getverderrie daar moet je toch niet aandenken he?????
Ik hoop ook voor die mensen dat het allemaal uiteindelijk goed gaat komen...

Nou ik ben vandaag naar de verloskundige geweest.
Afgelopen nacht had ik last van diarree aanvallen (sorry voor de details :oops)
En de hele dag ben ik ook al misselijk...

Ze dacht eigenlijk gewoon een buikgriepje, maar het kon ook voortekenen zijn van een a.s bevalling. Aangezien mijn bloeddruk gestegen is. Vorige week was ie nog 120/65 nu was hij 125/80

Ik hoop dat het de bevalling is die eraan zit te komen.. De kleine is ook drukker dan normaal.. De hele dag al met het kontje draaien en met de hakjes afzetten enzo....
En dan continu maagzuur pfff ben blij als ik dat niet meer heb straks......

Lenteding
17 January 2008, 22:19
Ellen, is idd wel makkelijker bij te houden hier!!! Maar als ze van het andere forum allemaal in de eerste paar maanden gelijk zwanger worden, dan krijgen we straks die invasie hier :P

Karin, hoop dat het idd voortekenen van de bevalling zijn, zeker met dat maagzuur. Dat is ook helemaal niks!!!

Elle
17 January 2008, 22:33
Ben ik ook bang voor!
Maarre...
dan moet eerst het forum leeg van een jaar bezig voor een wondertje! Want die zijn eerst aan de beurt, mag daarna de rest. ;)

jorike
17 January 2008, 22:53
Ik denk dat ik me ook maar wat meer op dit forum toe ga leggen! Inderdaad makkelijker bij te houden en daardoor persoonlijker! En per slot van rekeningallemaal nog op de valreep ;)

moosje
18 January 2008, 00:36
Karin, buikgriep heerst wel. Dat zou echt K*T zijn. Ga heel erg voor je hopen dat het geen griep is!

karin26
18 January 2008, 08:42
thnx,...

Heb net 3 crackers gegeten. EN het gaat nog goed aahhaahah.
Ik heb wel heerlijk geslapen...

Nu eerst met de jongste hond naar de dierenarts.

Linny
18 January 2008, 12:08
ahh..de jongste telg des huizes...Ik vind honden ZO leuk...echt allemaal...

Sorry maar dat wou ik ff kwijt hihi

jorike
18 January 2008, 12:23
Nou Linny,
hier ons jongste gezinslid.. Uxane, 5 maanden oud, Cavalier King Charles Spaniel!

http://i220.photobucket.com/albums/dd175/yo-tje/ikbentochlief.jpg

karin26
18 January 2008, 12:30
mooi beestje hoor!!!!!!!!!!!

Mijn nicht heeft ze gefokt... En op eentje ben ik helemaal stapel verliefd en dat is milo..
Lijkt op die van jou!!!!!!!!!!!!!!!!

ikzelf heb twee mechelse herders. De oudste heet sandy en is 3,5jaar oud en de jongste heet Luna en is 1 jaar oud. Vandaag halen ze de pin uit haar pootje. Dus we moesten haar weer achterlaten bij de da. Vanmiddag kunnen we ze gelukkig weer ophalen...
In oktober j.l is ze aangereden door een auto en had haar linker poot op twee plaatsen gebroken. De breuk waar de pin in zit is goed genezen. De andere breuk zit nog met een plaat vast en dat blijft waarschijnlijk haar hele leventje. Dus ik kan niet met haar op top niveau sporten.
Met de oudste heb ik in zeer korte tijd alle gehoorzaamheidcursussen doorlopen en behendigheid gedaan....
Dus dat pak ik met de oudste weer op......

jorike
18 January 2008, 12:34
Jeetje! Wat een gebeurtenis in het relatief korte leventje van je jongste hond!! Gelukkig is de ene breuk goed genezen! Heeft ze verder geen pijn? Dat zou ik echt vreselijk vinden voor mijn hondje...als ze maar vrolijk en blij door het leven gaat, heh!

Linny
18 January 2008, 12:43
ahhh he jakkes Karin echt aangereden..ow ik zou echt niet voor mezelf instaan als mijn hond iets zou overkomen...laat staan met mijn kleintje! haha hoezo nu al overbezorgd..

Maar Jorike, wat een snoeze poes... (hond) haha lol

Ik ben echt verliefd op alle honden..eigenlijk zijn alle honden lief alleen worden sommige rassen gewoon verknipt door hun baasje...

Knuf linny

Elle
18 January 2008, 12:50
Wat een schatje zeg!!!!!! Ben ook gek op beestjes! Krijg alleen mijn foto's niet verkleind...dat komt nog een keer.
Echt super.

Nou Jorike, je mag inderdaad nog net op de valreep meekletsen hier. haha :P
Maar iedereen is welkom hoor!
Ik word alleen super depri van al die verhalen over miskramen en bbm zwangerschappen etc..
Heb het effe gehad.
Heb vanmorgen vk gesproken en mag vanmiddag terug bellen voor een eerdere afspraak en evt echo...
Spannend.
Maar wel beter want slaap op het moment maar 5 a 6 uur op een nacht, echt veel te weinig voor mij... :|

Liefs ellen

karin26
18 January 2008, 14:07
Ja luna is helaas goed aangereden geweest. Ze wisten in het begin niet of de poot eraan kon blijven.. En desondanks is het nog steeds de vrolijke speelse Luna :lol: ...
Mechelse herders hebben een hele slechte naam :evil: . Maar ik wil echt geen ander ras meer. Ze zijn trouw, waaks, super lief etc etc.... :D

@elle, idd die verhalen over miskramen e.d. daar kon ik in het begin ook niet tegen. Ik snap ook wel dat die vrouwen het kwijt willen enzo. Maar als je net zwanger bent dan wil je daar niet aandenken...
En ga jij maar iets meer overdag rusten. Dat heb ik ook gedaan als ik 's nachts slecht sliep. Dan ging ik van 14 tot 16 nog ff naar bed... Heerlijk, en nu doe ik het automatisch ff....
enne ik hoop dat die echo je meer gerust stelt... Dat er werkelijk een klein ieniemienie mensje in je aan het groeien is.. En je moet gewoon meer aan jezelf denken..

Hier denkt de kleine ook alleen maar aan zichzelf, en niet aan mama die het nu een beetje beu begint te worden. En dan heb ik het niet over mijn buik en de bewegingen, maar meer over het continu maagzuur hebben enzo... Pffff dat mag nu wel over zijn hoor.....

jorike
18 January 2008, 14:54
Nou, ik hoef ook die verhalen niet te horen, hoor, over miskramen! Net wat je zelf ook zegt, het is allemaal nog zo pril en onwerkelijk...waren de 1e 3 maanden maar vast om! Maar goed, met 6,5 weken bellen voor een afspraak en dan met 8 weken de 1e echo en met 12 weken naar het hartje luisteren... Ik kan haast niet wachten! En rustig aan doen en duimen dat het gewoon goed blijft gaan heh!

Mamaleroy
18 January 2008, 15:03
Jourike gefeliciteerd meid....

Ik houd ook heeel veel van honden.... Thuis eerst een zwarte Duitse herder gehad ( 0- 10 jaar) en daarna een mengel...

Later vanaf mijn 13de 2 groenendealers... Reu en Teef ook behendigheid en alle gg gedaan/....\\ Zijn 16 en 18 geworden....

Zelf samen met mijn man een Jacky gehad een moord beest en luisteren als een trein// Helaas ivm een gekantelde mild in juli in moeten laten slapen// Mis haar nu nog/// Mijn man wil er nog geen een maar ja eerst de kleine.

karin26
18 January 2008, 15:30
Ohhh groenendalers zijn ook mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En jacky's zijn ook toppie!!!!!!!

idd eerst maar even de kleine op de wereld zetten haahahahahah.

wij kunnen zo pas de hond ophalen. Ze wilde niet goed uit de narcose komen of zo iets.

en de baby is ook lekker onrustig weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ligt maar te draaien en te trappelen....

nog even en dan kunnen we ons wondertje knuffelen en ruiken enzo.....

Lenteding
18 January 2008, 21:17
Ben ik ook bang voor!
Maarre...
dan moet eerst het forum leeg van een jaar bezig voor een wondertje! Want die zijn eerst aan de beurt, mag daarna de rest. ;)

Daar ben ik het helemaal mee eens!!!!

Dollie
18 January 2008, 21:36
Ben ik ook bang voor!
Maarre...

Hoi,

Dat is lief om te horen :D :D :D

Dat hoop ik ook zeker voor al de meiden ;) ;) ;)

Liefs Dollie.

Syl
18 January 2008, 21:47
Ben ik ook bang voor!
Maarre...

ik ga er ook helemaal in mee!!!!! Het wordt wel tijd dat die dames ook eens het kindergeluk aan hun kant hebben!!!

Lenteding
19 January 2008, 16:13
En natuurlijk ook voor jezelf Dollie!!!!

Dollie
19 January 2008, 18:44
Ja natuurlijk maar ik heb geleerd dat je je zelf niet boven aan mag zetten :D :D :D

Maar als je al 2 jaar wacht op een wondertje mischien wel :oops:

Liefs Dollie.

Dollie
19 January 2008, 18:48
Hoi,

Hoe gaat het met jullie zwangeren :?:

Hier alles goed van mij mag het nu heel snel februari zijn...dan staat de IVF/ICSI op het programma....

Hebben jullie nog wel eens wat van Romy gehoord :?: :?: :?: nee h nadat ze foto`s heeft geplaatst van de kleine hebben we neit veel meer van haar gehoord...

Liefs Dollie.

Lenteding
19 January 2008, 19:25
Daarom doe ik het wel even voor je :P Wordt het toch gezegd en niet door jezelf :)

Dollie
19 January 2008, 19:40
haha thanks....

Het doet een mens zo goed dat jullie zo enorm met ons meeleven ;) ;) ;)

Liefs Dollie.

Lenteding
19 January 2008, 21:33
Ik vind het ook niet meer dan normaal dat je hier met elkaar meeleeft!!! Zo kun je ook zien dat het van zelfsprekend is dat als jij zwanger wilt worden, dat het ook gelijk gebeurt. En het kan je altijd zelf ook overkomen en dan ben je ook blij als er mensen zijn die je steunen!! Zeker na het verhaal van een kennis afgelopen week, heb ik ergens al op het forum gezet, weet alleen niet meer of dat in dit onderwerp staat. Die kregen bij de echo te horen dat de ingewanden van de baby buiten de buik groeiden ipv erin. Dus dan wordt je er weer bij stil gezet, dat het niet alles vanzelfsprekend is!!!!
Dus vandaar dat ik het net zo belangrijk vind om jullie een hart onder de riem te steken, dan dat je zelf hier je verhaal kwijt kunt!!! Het 1 kan niet zonder het ander ook te doen!!!

Dollie
19 January 2008, 22:38
Hoi Lenteding,

Bah wat verschrikkelijk :o :o :o nieuws zeg :!: :!: :!:
De gyneacoloog zij tegen mij toen ik een miskraam had gehad, je mag pas blij zijn als het gezond in de wieg ligt....
En dat is natuurlijk ook zo het klinkt zeer confronterend, maar het is wel de realitiet....
En dan besef je ook wat een wonder het eigelijk wel niet is zo samen gesmolten vruchtje wat in je groeit tot een mensje...
Wat zeker niet zo vanzelf sprekend is als het lijkt... :shock: :shock: :shock:

Heel bijzonder een nieuw leven-tje.

Kortom we leven allemaal met elkaar mee ;) ;) ;)

Liefs Dollie.

Elle
20 January 2008, 11:20
Inderdaad blijft een wondertje.
Maar Romy zit op mijn hyves.
Ik heb haar toen wel toegevoegd maar ze heeft nooit meer wat teruggestuurd.. ;)
Tja..
Heb je wel eens.
Waarschijnlijk is ze druk met haar kleintje.

Hehe, hier alweer de 6 weken voorbij.
Gelukkig.
Kan de weken wel weg kijken.
Gister begon mijn bh bandje te schuren, nu ligt mijn rug zowat open!! aauuuuuuwwwww! :x
Jee, ze groeien enorm...waar moet dat heen... heb nu een bh aan met het bandje over je nek, maar nu doet mijn nek weer zeer. Zucht! Iemand nog tips..
Ik zag mijn moeder al kijken... :D Ze moest eens weten.. :mrgreen:

Liefsss

Lenteding
20 January 2008, 14:09
Ellen, ik heb eerst gewoon mn bh een cupmaat groter gekocht. En sinds kort toch maar een "zwangerschaps"bh (kan er even niet meer op komen hoe ze dat noemen) gekocht, omdat het me alleen maar meer ging irriteren. En nu zit het wel een stuk prettiger!!!

Moi
20 January 2008, 14:14
he mamaLeroy!!

je had in 2007 voor mij gependeld en zei tegen mij dat je pendel aangaf dat ik zwanger was. EN JE HAD TOEN GELIJK!! ik wist alleen niet dat je hierzo zat op de forum en had op d andere forum gevraagd of ieamnd nog iets van jou had gehoord

Wilde bovenstaande graag aan je vertellen :D .

En je bent zwanger van een zoon zag ik en het waren er geen twee, dat dacht je toen toch

liefs Moi

Moi
20 January 2008, 14:15
Inderdaad blijft een wondertje.
Maar Romy zit op mijn hyves.
Ik heb haar toen wel toegevoegd maar ze heeft nooit meer wat teruggestuurd.. ;)
Tja..
Heb je wel eens.
Waarschijnlijk is ze druk met haar kleintje.

Hehe, hier alweer de 6 weken voorbij.
Gelukkig.
Kan de weken wel weg kijken.
Gister begon mijn bh bandje te schuren, nu ligt mijn rug zowat open!! aauuuuuuwwwww! :x
Jee, ze groeien enorm...waar moet dat heen... heb nu een bh aan met het bandje over je nek, maar nu doet mijn nek weer zeer. Zucht! Iemand nog tips..
Ik zag mijn moeder al kijken... :D Ze moest eens weten.. :mrgreen:

Liefsss

He Elle,

weet je moeder dan nog niet dat je zwanger bent=

Linny
21 January 2008, 07:33
Leuk foto Moi!
Krijg zo tenminste een beeld bij iemand..haha

Maar idd Elle, ook nog niet tegen je moeder verteld?

Ow pff dat kon ik echt niet laten. Gisteren hadden we ook weer een feestje in de familie waar ook de andere kant van bij aanwezig was... De familie van mijn tante (man is broer van mijn papa)
Nou, die wisten het ook al in mum van tijd..En zagen idd ook mijn borsten groeien in omvang! haha

Elle, zo zie je maar! Lekker ook DAAR van genieten! hihi

Groetje Knuf Linny

Moi
21 January 2008, 08:59
Leuk foto Moi!
Krijg zo tenminste een beeld bij iemand..haha

Maar idd Elle, ook nog niet tegen je moeder verteld?

Ow pff dat kon ik echt niet laten. Gisteren hadden we ook weer een feestje in de familie waar ook de andere kant van bij aanwezig was... De familie van mijn tante (man is broer van mijn papa)
Nou, die wisten het ook al in mum van tijd..En zagen idd ook mijn borsten groeien in omvang! haha

Elle, zo zie je maar! Lekker ook DAAR van genieten! hihi

Groetje Knuf Linny

Dan je! ja ik heb geen hyves en dacht laat ik een foto erbij zetten dan heb je een beetje een idee hihi

Elle
21 January 2008, 10:20
Hey meiden,

Ja, een meegroeibh heet dat.
Ga toch een stevige omabh zoeken..hahah :D

Maar inderdaad ik heb het mijn moeder nog niet verteld, maar dat is puur omdat ze echt haar mond niet kan houden!!!! :lol:
Dan moeten we het meteen iedereen zeggen namelijk.
Echt ze zou ontploffen als ze het niet mocht doorvertellen.
Dus is even wat bescherming.
Maar volgende week hebben we onze echo gehad, en ik denk het toch dan te gaan vertellen! Want nog 2 weken houd ik niet vol. Het is vooral omdat de angst er zo in zit.
Echt meiden, het is zo verrekte dubbel allemaal!!!
:lol: En als ik het voor de carnaval vertel moet ik het ook echt iedereen zeggen, want heb in een klein dorp gewoond en dat gaat meteen rond. En omdat er dan alcohol in het spel is word er ok nog vanalles bijverzonnen... :roll:
Familie van mijn man woont weer verder weg dus die weten het dan weer een week later..irri allemaal!
zucht..
haha maar ik houd jullie op de hoogte!!

Liefsss

isa
21 January 2008, 13:15
heey meiden,
kreeg geen mail, maar dacht toch s ff kiken, en toen beleken we alweer 6pagina's verder te zijn :lol:
jeetje lenteding wat een verhaal zeg :( zo zie je maar weer, dat het allemaal neit vanzelfsprekend gaat..
haha ell, dan kun je idd beter nog ff wachten om je moeder te vertellen :lol:
morgen mogen wij ons kleintje weer bewonderen en hopelijk heeft ;ie dan zn beentjes neit bij elkaar :lol:
liefs

Moi
21 January 2008, 14:00
heey meiden,
kreeg geen mail, maar dacht toch s ff kiken, en toen beleken we alweer 6pagina's verder te zijn :lol:
jeetje lenteding wat een verhaal zeg :( zo zie je maar weer, dat het allemaal neit vanzelfsprekend gaat..
haha ell, dan kun je idd beter nog ff wachten om je moeder te vertellen :lol:
morgen mogen wij ons kleintje weer bewonderen en hopelijk heeft ;ie dan zn beentjes neit bij elkaar :lol:
liefs

he spannend zeg! Ik had avn het weekend gedroomd dat ik bevallen was van een meisje, en pas geleden van een jongen haha

weet het even niet meer hihi

Kyratje
21 January 2008, 14:32
hoi hoi,

van Kaylie was ik zeker toen ik amper 6weken zwanger was, dat het een meisje ging zijn...
Raar h, maar mijn gevoel was juist en ik wist het ook pas voorbij 12weken zwangerschap zeker.
Nu heb ik het gevoel dat het een jongetje zal zijn :P
Morgen gyn, dus morgen weet ik meer! ;)

isa
21 January 2008, 14:38
kyra'tje, heb je morgen een echo? veel plezier dan, weet je al hoever je bent nu?
ik heb vanaf het begin gedacht dat ik een meisje kreeg en nu is dat gevoel nog sterker, morgen horen we of mijn gevoel klopt, ben erg benieuwd! :lol:
moi, haha die dromen heb ik ook gehad hoor, ben al een aantal x bevallen van jongetjes en meisjes haha :D
liefs

Syl
21 January 2008, 14:51
Net een mail gehad van de kinderopvang! We kunnen bij onze favoriete dagverblijf terecht!!! Ik ben helemaal happy!!!!!

Moi
21 January 2008, 15:43
hoi hoi,

van Kaylie was ik zeker toen ik amper 6weken zwanger was, dat het een meisje ging zijn...
Raar h, maar mijn gevoel was juist en ik wist het ook pas voorbij 12weken zwangerschap zeker.
Nu heb ik het gevoel dat het een jongetje zal zijn :P
Morgen gyn, dus morgen weet ik meer! ;)

Hoiii,

Ik dachte eerst dat het een jongen zou zijn, omdat ik daar drie keer over had gedroomd, maar mn laatste droom heeft mij in verwarring gebracht haha

spannend morgen voor jou, ant je weet toch nog niet hoever je bent=

liefs

Kyratje
21 January 2008, 15:55
Nee meiden,

momenteel weet ik enkel dat ik zwanger ben :oops:
daarom heb ik me bewust ook ff stil gehouden op het forum...
Hier enkele probs met stortingen gehad! Laat maar zeggen dat we met 400 bijna twee maand
hebben moeten toekomen :roll:
Ik weet dat het belangrijk is, maar mn grootste prioriteit was nu wel mn dochtertje eten kunnen geven...
Ik voel me goed, beter dan van Kaylie geweest dus er is geen haast bij...
Volgens mij ben ik zeker 3maand ver!
Ik was van Kaylie erg veel vermagerd, wat nu maakt dat je mn buikje erg goed en vlug begint te zien... :|
Maar ben uiteindelijk maar amper 1kg aangekomen ;)
Boobies, dat is een andere zaak, gelukkig heb ik hier nog zwangerschaps bh's liggen...
Spijtig dat die allemaal zo oma achtig zijn lol :lol:
Dom zicht met een string eronder! :oops:
Maar wil me toch nog een beetje vrouwelijk voelen lol!

En moi, tjah die dromen, heb ik eingelijk niet gehad van Kaylie om te weten wat het was... Het was gewoon iets in mij dat zeker wist dat het een meisje ging worden :?
Wel rond mn 5 maand ben ik beginnen dromen over de bevalling... Ook omdat het mn eerste keer was, je weet echt niet wat je ervan moet verwachten lol :lol:
Nu heb ik gewoon weer hetzelfde gevoel dat het een jongen is... Misschien ook omdat deze zwangerschap helemaal anders aanvoelt... Ik ben zo goed als niet misselijk (soms wel eens als ik opsta en erin vlieg, dan heb ik het ook zitten...), en voor de rest voel ik me veel flauwer dan van Kaylie... Ben vorige week bijna van mn stokje gedraaid, heb ik anders nog nooit voorgehad... :oops:
Waarschijnlijk omdat ik zo vlug na elkaar zwanger ben (het vraagt zoveel van je lichaam!)...

Dus morgen ga ik op vrije consultatie, en neem alvast een potje urine mee lol :lol: Het is mn eerste controle na de bevalling en het is al een nieuwe zwangerschap hehe :)

Liefs aan allen -xXx-

Kyratje
21 January 2008, 15:59
trouwens, van de eerste twee maand wist ik niet dat ik zwanger was...
Want in oktober (nam de pil) heb ik mn regels gekregen een week tevroeg, maar die waren er...
En dan 16nov slechts n enkele bloeding en toen wist ik dat het niet juist zat :oops:
En sindsdien geen bloedingen meer...
Ben ergens ook bang voor morgen, dat kleintje is meer dan welkom ookal ishet veel vroeger dan verwacht en niet gepland...
Weet je, was ergens zo gelukkig dat ik niet steeds mn slip uit moest bij de gyn :lol:
Helaas begint dat dus opnieuw :roll:
En weer eens geen bikini deze zomer! :cry:

Elle
21 January 2008, 18:53
Kyra veel succes met alles meid!

jorike
21 January 2008, 19:40
Ow jongens, wat word ik soms toch gek van mezelf...
Om te beginnen die onzekerheid over de zwangerschap! Heb vandaag nog maar een keer een test gedaan, want ik ben zo bang dat er iets misgaat! Nu ben ik weer even gerustgesteld, maar ik hoop dat dit gevoel na de 1e echo weggaat zeg!
Daar komt dan natuurlijk ook nog de bruiloft (22 feb) bij... Ik merk nog maar weinig van de zwangerschap, maar emotioneel gaan de kraantjes nu makkelijker open! De puntjes voor de bruiloft worden nu op de i gezet, laatste keer jurk passen (moet ik zeggen dat ik zwanger ben?), schoenen kopen en voor de ceremoniemeesters een draaiboek maken...
Eigenlijk zou ik nu heel gelukkig moeten zijn, maar ik voel me een beetje jankerig :shock:
Wat een muts ben ik toch...

Moi
21 January 2008, 20:56
jeetje kyra, dat klink niet best. Hoop dat de problemen nu verholpen zijn!

Ik ben erg benieuwd hoever je bent, gaan ze dat morgen al bekijken.

liefs

Moi
21 January 2008, 20:58
trouwens, van de eerste twee maand wist ik niet dat ik zwanger was...
Want in oktober (nam de pil) heb ik mn regels gekregen een week tevroeg, maar die waren er...
En dan 16nov slechts n enkele bloeding en toen wist ik dat het niet juist zat :oops:
En sindsdien geen bloedingen meer...
Ben ergens ook bang voor morgen, dat kleintje is meer dan welkom ookal ishet veel vroeger dan verwacht en niet gepland...
Weet je, was ergens zo gelukkig dat ik niet steeds mn slip uit moest bij de gyn :lol:
Helaas begint dat dus opnieuw :roll:
En weer eens geen bikini deze zomer! :cry:

Hoi,

je hebt hele leuke zwangerschaps bikinis die je via internet kan bestellen. Juist sexy met zon zwanger buikje ;)

Moi
21 January 2008, 20:59
Ow jongens, wat word ik soms toch gek van mezelf...
Om te beginnen die onzekerheid over de zwangerschap! Heb vandaag nog maar een keer een test gedaan, want ik ben zo bang dat er iets misgaat! Nu ben ik weer even gerustgesteld, maar ik hoop dat dit gevoel na de 1e echo weggaat zeg!
Daar komt dan natuurlijk ook nog de bruiloft (22 feb) bij... Ik merk nog maar weinig van de zwangerschap, maar emotioneel gaan de kraantjes nu makkelijker open! De puntjes voor de bruiloft worden nu op de i gezet, laatste keer jurk passen (moet ik zeggen dat ik zwanger ben?), schoenen kopen en voor de ceremoniemeesters een draaiboek maken...
Eigenlijk zou ik nu heel gelukkig moeten zijn, maar ik voel me een beetje jankerig :shock:
Wat een muts ben ik toch...

Ik zou wel aangeven dat je zwanger bent, kan nooit kwaad toch. Wel spannend hoor allemaal. Wel mooi om te trouwen met een kindje in je buik!

winanda
21 January 2008, 23:01
veel succes morgen kyra. en bel je morgenochtend wel even. denk met je mee meid.

karin26
21 January 2008, 23:20
@kyra, heel veel succes morgen hoor!!!!!!!!!!!!!! Ik denk aan je!!!!
Ik hoop dat er vlug financieel een lichtpuntje komt!!!!!!!

@jorike, leuk om te trouwen zeg!!!!!!!!!!!!!
Enne ik zal het wel even zeggen dat je zwanger bent hoor. Straks zit de jurk te strak.

Mamaleroy
22 January 2008, 09:12
Hai moi...

Ja ik was al benieuwd of het nu wel of niet zo was';;;; Kreeg heel veel kritiek omdat ik het je vertelde,,,... Maar gelukkkig heb ik je niet blij gemaakt met een dode mus......

Nee ( helaas) maar 1... alleen als ik naar mijn buik omvang kijk geloof ik het nog niet zo goed dat het er maar een mannetje is....

De pendel bij Leroy zegt ook dat het er 2 waren en het meisje is nu een paar jaar later heel zwak dus hij is er een van een tweeling... dus maar even afwachten wat er naar de bev gebeurd... pendel geeft nu nog aan dat het een meid en een jongen zijn.... ( boven de buik) ....

Alleen zijn we nu helemaal ingesteld op een mannetje ... maar als het er toch 2 zijn is het welkom hoor hoe meer zielen hoe meer vreugd... ( al is mijn huis dan een beetje te klein) dan maar hopen dat mijn man snel zijn contrakt krijgt dan kunnen we er een verdieping op bouwen,.. ( Zijn we toch al van plan maar ja moet eerst geld krijgen he!!!!)

Mamaleroy
22 January 2008, 09:19
Isa en andere meiden die vandaag hun echo hebben succes////...

Wat een verhaal Kyra... ik vind het nu al zwaar zwanger zijn en een kind hebben.... terwijl die van jou net 6 maanden is.... ( en Leroy van mij al 3 en veel zelf kan) Petje af hoor meis,,,, en het scheeld alles bewaren dat scheeld weer aardig wat geld straks...nu maar hopen dat de rest ( financieel ) ook een beetje gaat mee zitten.... is een zware tijd als ze zo klein zijn...

Ik heb het toen alleen moeten doen 2 maanden ( waren we uit een) en de kleine had eten...( en dan zo hard groeien dat je op een gegeven moment te kleine kleren hebt voor je kind... was een zware tijd ... alleen je wordt er wel sterker door ...

Succes meid..

isa
22 January 2008, 10:58
heey meiden,
ik ben net terug van de echo, het ruggetje en het geslacht waren goed te zien nu..
en ik had gelijk, we krijgen een meisje!! :D
je kon echt alles goed zien zitten..
het waren neit zulke mooie beelden als vorige keer maar wat vorige x neit gezien was, is nu wel gezien..
die vrouw zei ook dat ons meisje lange beentjes had, haha heeft ze van mij :lol:
liefs

Syl
22 January 2008, 11:36
Gefeliciteerd Isa!!!!! Wat leuk voor jullie!

Kyratje
22 January 2008, 12:01
Hoi meiden,

Ben juist terug van de gyn :D
Lol ik ben al 18weken ver!!!! :mrgreen:
De baby ziet er goed uit en alles was zo duidelijk :P

Ik kreeg eerst een inwendige echo en de gyn zegt: "oei oei, jij bent al veel verder dan dat!" Toen zei ik: "oei, wat is veel verder dan?" :oops: Lol 18weken dus. Heb ook bloed laten nemen en zo nog ff een testje doen op mongolisme...
Heb dus ook al duidelijke echo van ons kleintje! ;)
Mijn uitgerekende datum is 28 juni 2OO8 :lol:

Elle
22 January 2008, 12:21
Jezus Kyra, 18 weken!!!!
ohhh. das al ver zeg.. :shock:
Maar fijn dat alles er goed uit zag!!!

En Ilse, super meid!!!!
Kei leuk voor je!!!
:D

Mammaleroy,
je bent nu 22 weken, als het een tweeliing was had je dr echt wel gespot toch! :P Verstoppen is dan wle wat lastiger.
Misschien krijg je wel heel snel een derde, net zoals kyRA! ;)

Liefs ellen X

Kyratje
22 January 2008, 13:03
we weten trouwens ook al wat het word, maar houden het graag nog even stil... ;)

En ook heb ik terug een vergrote kans op een te vroege bevalling... Ik moet veel rusten :?

Moi
22 January 2008, 13:25
Hai moi...

Ja ik was al benieuwd of het nu wel of niet zo was';;;; Kreeg heel veel kritiek omdat ik het je vertelde,,,... Maar gelukkkig heb ik je niet blij gemaakt met een dode mus......

Nee ( helaas) maar 1... alleen als ik naar mijn buik omvang kijk geloof ik het nog niet zo goed dat het er maar een mannetje is....

De pendel bij Leroy zegt ook dat het er 2 waren en het meisje is nu een paar jaar later heel zwak dus hij is er een van een tweeling... dus maar even afwachten wat er naar de bev gebeurd... pendel geeft nu nog aan dat het een meid en een jongen zijn.... ( boven de buik) ....

Alleen zijn we nu helemaal ingesteld op een mannetje ... maar als het er toch 2 zijn is het welkom hoor hoe meer zielen hoe meer vreugd... ( al is mijn huis dan een beetje te klein) dan maar hopen dat mijn man snel zijn contrakt krijgt dan kunnen we er een verdieping op bouwen,.. ( Zijn we toch al van plan maar ja moet eerst geld krijgen he!!!!)

hoi,

ja vond het ook echt leuk, omd je erover gependeld had. je bent alweer 22 weken zie ik, gaat hard he!

Moi
22 January 2008, 13:27
Hoi meiden,

Ben juist terug van de gyn :D
Lol ik ben al 18weken ver!!!! :mrgreen:
De baby ziet er goed uit en alles was zo duidelijk :P

Ik kreeg eerst een inwendige echo en de gyn zegt: "oei oei, jij bent al veel verder dan dat!" Toen zei ik: "oei, wat is veel verder dan?" :oops: Lol 18weken dus. Heb ook bloed laten nemen en zo nog ff een testje doen op mongolisme...
Heb dus ook al duidelijke echo van ons kleintje! ;)
Mijn uitgerekende datum is 28 juni 2OO8 :lol:

he kyra!!!!

Ik ben 27 juni uitgerekend, dan lopen we gelijk!! bizar zeg! 1 voordeel je mag in mei al met verlof!! :D

dat je al zo ver bent zeg! hebben we ook al naar het geslacht gekeken, of wilde j dat niet weten.

wanneer ging je ook alweer werken=

Linny
22 January 2008, 18:48
heey meiden,
ik ben net terug van de echo, het ruggetje en het geslacht waren goed te zien nu..
en ik had gelijk, we krijgen een meisje!! :D
je kon echt alles goed zien zitten..
het waren neit zulke mooie beelden als vorige keer maar wat vorige x neit gezien was, is nu wel gezien..
die vrouw zei ook dat ons meisje lange beentjes had, haha heeft ze van mij :lol:
liefs

Isa wat leuk!!!
Ben jaloers.... :lol:
Ennuh lange benen? erg mooi hoor....
Knuf Linny

Mamaleroy
22 January 2008, 20:20
Gaaf isa een meid,,,,

O kyra dan zit er straks nog geen jaar tussen.... is die kans op vroeg geboorte doordat de tussen tijd zo klein is????

Elle ... Nou dit is de laatste zwangerschap hoor....Het is wel mogelijk dat er een achter zit komt wel vaker voor... ik heb ook twee eisprongen gezien.. waarschijnlijk is er een vroegtijdig overleden dat is bij Leroy ook zo...

Sterkste overleven he.. en twee eisprongen hoort bij erfelijkheid( tweeling) waar ik 90 % kans op heb... dus dit is echt de laatste keer voor het zelfde geld blijven ze de volgende keer wel alletwee zitten...

Ja Moi gaat snel he. nog iets minder dan 12 weken en dan ga ik al weer met verlof..... je bent een maand later uitgerekend dan ik.. ik 24 mei

Moi
22 January 2008, 20:52
Gaaf isa een meid,,,,

O kyra dan zit er straks nog geen jaar tussen.... is die kans op vroeg geboorte doordat de tussen tijd zo klein is????

Elle ... Nou dit is de laatste zwangerschap hoor....Het is wel mogelijk dat er een achter zit komt wel vaker voor... ik heb ook twee eisprongen gezien.. waarschijnlijk is er een vroegtijdig overleden dat is bij Leroy ook zo...

Sterkste overleven he.. en twee eisprongen hoort bij erfelijkheid( tweeling) waar ik 90 % kans op heb... dus dit is echt de laatste keer voor het zelfde geld blijven ze de volgende keer wel alletwee zitten...

Ja Moi gaat snel he. nog iets minder dan 12 weken en dan ga ik al weer met verlof..... je bent een maand later uitgerekend dan ik.. ik 24 mei

Bij mij is de planning dat ik 30 mei met verlof gaat..nog 18 weekjes werken...

Mamaleroy
25 January 2008, 13:01
hallo meiden ... zijn we allemaal in slaap gevallen of is iedereen naar een ander forum toe?????

Leroy heeft dinsdag voor het eerst de kleine gevoeld ,,, Hij stond zo raar te kijken.. maar is er helemaal vol van.. Vind het helemaal geweldig ..

Moest het ff kwijt..

Voor de mensen die ook rond de 23 weken zitten een vraagje ... is jullie buik ook al aan het zakken of kan dat nog niet??

Prettig weekend allemaal... geniet er van'

Lenteding
25 January 2008, 14:29
Hoi mamaleroy, vinden die mannen toch echt wel leuk om hun kleine te voelen!! Zeker de eerste keer is altijd weer bijzonder. Maar dat over die buik durf ik niks van te zeggen. Zit nu op 28 weken, maar zou niet weten of het anders is dan in het begin :) Heb alleen het idee dat die van mij een beetje scheef naar rechts staat :)

Moi
25 January 2008, 14:48
hallo meiden ... zijn we allemaal in slaap gevallen of is iedereen naar een ander forum toe?????

Leroy heeft dinsdag voor het eerst de kleine gevoeld ,,, Hij stond zo raar te kijken.. maar is er helemaal vol van.. Vind het helemaal geweldig ..

Moest het ff kwijt..

Voor de mensen die ook rond de 23 weken zitten een vraagje ... is jullie buik ook al aan het zakken of kan dat nog niet??

Prettig weekend allemaal... geniet er van'

Hoiii,

leuk is dat he als ze het voor het eerst voelen. Vandaag naar de dokter geweest voor controle, mn longontsking is zo goed als helemaal weg. Wel nog even mn kuur afmaken tot a.s. zondag....

Lenteding
25 January 2008, 15:45
Fijn dat het zo goed gaat moi, hoop dat je snel helemaal de oude bent!!

Elle
25 January 2008, 16:07
Mammaleroy, wat leuk zeg!
Ik heb trouwens vanmorgen eens gependeld, doe dat nooit omdat het eigenlijk niet zo goed is om het vaak te doen.
Hij was erg duidelijk dat ik in verwachting ben van een meisje....
Terwijl ik van het begin af aan het idee heb dat het een jongen word...
Raar!
Maar kan natuurlijk nog alle kanten op de komende maanden, misschien veranderd mijn gevoel nog wel wie weet.
Moest meteen aan jou denken.

Nou Malu, gelukkig dat je je weer wat beter voelt!!! En dat je deze week goed voor jezelf hebt gekozen en je kindje. ;)

Hier gaat alles goed, s'morgens crackers langs mijn bed doet wonderen.
Mannetje is net onder handen genomen bij de kaakchirurg..echt super zielig, heb best met hem te doen.
Dus..ga hem eens extra verwennen dit weekend.

Jullie een fijn wekeend!!!

Liefs ellen

Moi
25 January 2008, 17:29
dank jullie wel! ja ik ga zo lekker even in bad. mn mannetje is boodschappen aanhet doen en rond 19.00 uur gaan we even naar de winkels om een zwangerschapsbroek voor mij te halen en een goede bh :)

Lenteding
25 January 2008, 17:31
Is ook leuk om te doen!! Je kleding moet natuurlijk ook prettig blijven zitten!!

isa
25 January 2008, 18:11
heey mamleroy, wat geweldig zeg dat leroy hem gevoeld heeft, bijzonder eigenlijk he?
hoe oud is leroy nou? snapt hij het al dat hij een broertje krijgt?
ik voelde mn meisje vanaf de 21ste week schoppen nu word het steeds vaker en duidelijker, mn vriend heeft eht nog neti gevoeld, weet ook neit of je eht van de buitenkant al kan voelen..
elle, ben benieuwd!! ;)
moi, das idd ook leuk om voor positiekleding te shoppen, ik heb toen de fout gemaakt alles groter te kopen, maar loop nu nog in mn eigen kleding, doe mn broeken vast emt stiekjes :lol:
maar een tip h&m heeft leuke kleding, veel plezier ;)
liefs

karin26
25 January 2008, 20:32
ik loop nu over de datum heen en kan nog al mijn oude broeken aan. Behalve de spijkerbroeken, maar daar zit geen rek in.

Ik was voor ik zwanger werd. 16 kilo afgevallen. Ben er nu maar 13 aangekomen...

maar h&m heeft hele leuke kleding maar Miss etam ook hoor...
Daar (miss etam) kan je ook heerlijke onderbroeken kopen....

Moi
25 January 2008, 22:28
Hoi,

ben net geweest bij H&M op zuid plein in rotterdam, maar ze hadden niet zoveel rekken. heb uiteindelijk 2 leuke broeken gekocht een leuke spijkerbroek en een nette zwarte broek. zit veel lekkerder dan mn eigen broeken die ik nu aan heb. en als ik die broeken aan heb, zie je gelijk een zwangere buik haha

alleen de tijd ging zo snel, dus morgen gaan we kijken voor een leuk truitje en leuke schoenen..

Syl
25 January 2008, 22:37
Mama Leroy,

Het kan zijn dat je baby laag zit. of bedoel je dat niet? Mijn kindje zit ook niet echt hoog. Bij mij lijkt het ook alsof het laag zit en met de pretecho zat het hoofdje in het bekken zeg maar..

Groetjes Syl

Mamaleroy
26 January 2008, 11:54
Leroy is 14 dec 3 geworden. Ja hij snapt het wel en vind het leuk al wil hij volgens mij liever een meisje maar ja dat heb je niet voor het kieze,, Hij zegt nu dan ook dat hij een zusje in zijn buik heeft en ik een broertje...

Ja het is raar he dat het nu heel laag zit terwijl het tot een week geleden net onder mijn borsten zat... snap er niets van...

Wel lekker beweeglijk gelukkig... beter dan bij Leroy... Alleen mijn man voelt helemaal niets .. gisteren zat de kleine tegen zijn hand te schoppen maar hij voelde het helemaal niet... raar vinden jullie niet...

Ik voel hem zelf al vanaf 12 weken maar dat schijnt met een tweede normaal te zijn. alleen toen maar af en toe en nu eigenlijk de heledag wel..

moosje
26 January 2008, 15:58
H heb vandaag positief getest. Mijn eerste dag van mijn laatste ongi was 28dec 2007. Dus volgens mij ben ik officieel nog net zwanger voor 2008, toch ;) Niet dat het uitmaakt want ik kletste soms toch al hier mee :D

Kyratje
26 January 2008, 16:33
proficiat moosje! :D

isa
26 January 2008, 16:43
gefeliciteerd moosje!! :D
het maakt niet uit hoor, hoelang je zwanger bent of vanaf wanneer of zelfs helemaal neit, iedereen is hier welkom ;)
mamleroy, leuk heb je strax 3,5 jaartjes verschil tussen je boys, das ideaal :D
ja met een 2de moet je eht eerder voelen idd, ik voelde het pas met 21 weken maar mn vriend voelt het ook nog altijd neit hoor, terwijl ik het heel duidelijk voel.. nouja, komt vanzelf wel ;)
moi, leuk dat je geslaagd bent daar, prenatal heeft trouwens ook leuke positie kleding, ik vond persoonlijk miss etam een beetje tegen vallen, maar zou oo wel per regio verschillen denk ik..
liefs

karin26
26 January 2008, 17:12
gefeliciteerd moosje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Syl
27 January 2008, 02:03
Gefeliciteerd moosje!

Moi
27 January 2008, 11:36
GEFELICITEERD MOOSJE!!!!!

Elle
27 January 2008, 11:56
Moosje!!! Proficiat meid!!!
De hoeveelste ronde was het voor je?
Fijn he als je zo het nieuwe jaar in kan!
Geniet er maar lekker van.
Liefs ellen

Lenteding
27 January 2008, 13:15
Moosje, nogmaals gefeliciteerd!!

Lenteding
27 January 2008, 13:36
Sorry voor de korte reacties dit keer, heb ook wel alles bijgelezen, maar het blijft gewoon niet hangen. Had vorige week ook al laten weten dat ik een beetje in een dipje zat. Maar dat ik woensdag wel goed nieuws kreeg over mn tante. Alleen dat is nu allemaal weer te niet gedaan!!! Ben nu helemaal van slag en de kleine ook. Want ik ben vrijdagavond nog halsoverkop vanuit Almelo naar Heerlen gereden. Mn moeder belde dat het heel slecht ging met mn tante, ze was ook niet meer aanspreekbaar. Heb mezelf wel even verweten dat ik donderdagavond niet naar het zuiden ben gegaan. Want dan had ik haar vrijdagmiddag op het bezoek uur nog even kunnen spreken!! Maar daarna is ze weggeraakt en niet meer bijgekomen. Dus heb van half 10 tot 1 uur in het ziekenhuis gezeten en toen hebben ze me naar huis gestuurd. Omdat ik aan mezelf en de kleine moest denken. Was anders gewoon de hele nacht blijven zitten!! En gisteren ook nog 3 uurtjes in het ziekenhuis geweest, was pas om 11 uur weer thuis. Vond het echt zwaar om afscheid te nemen, zeker omdat ik bijna zeker weet dat ik haar hier niet meer zal zien. Zit nu gewoon thuis te wachten op een telefoontje dat het afgelopen is, en dat hakt er wel in. Zeker nu mn mannetje ook pas donderdagavond thuis komt!! Moet je toch weer alles alleen opvangen en verwerken!! Zeker als er aan de andere kant van de familie van mn tante al iemand is die de begrafenis al bijna heeft geregeld. Ze had zelfs al bijna de dominee opgebeld om te vragen of hij vrijdag tijd had voor een begrafenis, mocht mn tante van het weekend nog overlijden!! De rouwkaarten en adressen heeft ze ook al klaar, hoefen alleen nog maar gedrukt te worden!! Dat vind ik toch ook wel erg hard aan komen, ze is nog niet dood!!!!
Merk ook echt dat de kleine ook helemaal van slag is, heb hem nog nooit zo vaak gevoeld als nu. En voelde me vanmorgen ook gewoon echt beroerd!!!

Elle
27 January 2008, 13:50
Meid, denk aan jezelf en je kleintje!!!
Snap dat het allemaal erg moeilijk is voor je...
Denk aan je.
Liefss

karin26
27 January 2008, 15:31
tjee meid, ik kan alleen maar zeggen heel veel sterkte, en probeer anders wat vaker te rusten. Ga lekker onder de douche en daarna ff een uurtje op bed liggen. Het zal jou goed doen en de kleine ook....

En idd, sommige mensen kunnen zo snel zijn met alles regelen, dat ze vergeten dat de persoon nog leeft.

Sterkte meis, en een dikke knuffel van mij!!!!!!!

Moi
27 January 2008, 16:43
@ lenteding, pas je wel goed op jezelf! heel veel strekte gewenst!!

knuf

Kyratje
27 January 2008, 17:35
jee meid,

wat erg! Ja idd zo grof dat men gewoon alles al zo geregeld heeft terwijl die persoon in kwestie nog steeds leeft! :x
Niet normaal! Ik wens je heel veel sterkte toe hoor meid, en idd neem ff rust voor jou en de baby! Al die stress is niet goed voor je...

Syl
27 January 2008, 19:32
Heel veel sterkte lieve Lenteding!

moosje
27 January 2008, 20:20
@Lenteding: Wat erg om te horen! Probeer toch maar aan jezelf en de baby te denken. Waarschijnlijk zou je tante dat ook willen.

@Kyra: Dat zelfde geldt ook voor jou hoor! ff niet naar alle negatieve reacties luisteren want het is toch een hele prestatie om 2 baby's op de wereld te zetten en dat zou juist je familie moeten waarderen!

@Ellen: Wij hebben er 4 rondes over gedaan om zwanger te worden. Maar ben nog wel onzeker hoor! Vanochtend uit wanhoop (ik had geen zwangerschapstesten meer) met een ovutest getest. Gelukkig na 2 seconde al 2 dikke strepen :D

@Karin: Wordt het nu niet eens tijd.... ;)

karin26
27 January 2008, 20:40
ja moosje het word tijd, maar helaas geen voortekenen nog, alleen dat ik heeeeeeel vaak naar het toilet moet....
Morgen naar de vk en dan word ik gestript. Ik vind dat erg eng. ik heb in het verleden een nare ervaring meegemaakt en daardoor vind ik het erg eng dat ze vanonder naar binnen gaan, zeg maar. Ik zit nu ook aan de bitter lemon, in de hoop dat de weeen komen....

Kyratje
27 January 2008, 21:08
hehe moosje idd vind ik ook! Vind het moeilijk dat familie zo kan reageren... Dat zijn dan de mensen die het dichtste aan je hart liggen!
Maar goed, ik laat het rusten, ze hebben ook mijn nummer lol :roll:

@karin: ik weet niet juist wat ze met het strippen doen... Bij jou helemaal omgekeerd h meid, bij mij wil de beeb niet blijven zitten tot die datum en die van jou wil er maar niet uit! :P
Hou in je hoofdje dat het voor een goed doel is meid, de baby mag ook niet telang blijven zitten.
En eens je ween op gang komen, denk je toch aan niks anders meer en ligt je pijngrens vele hoger! ;)
Denk aan je kindje die er bijna is en dan komt het allemaal wel goed! Gewoon rustig blijven en ontspannen (niet gemakkelijk als ze daar vanonder bezig zijn, maar opspannen is ook niet het beste wat je doet, maak je het alleen maar pijnlijker voor jezelf!)

Dikke kus en laat je ons iets weten? 8-)

Lenteding
27 January 2008, 22:23
Meiden, bedankt voor de lieve woorden, doet me wel goed op het moment!!! Ga zo mn bedje opzoeken, voel me nog steeds niet helemaal 100%. Maar een goede (hoop ik) nachtrust, doet wonderen. Hoorde net dat mn tante nog meer vocht vast is gaan houden en dat de adem ook steeds vaker stokt. Dus hoop dat het snel afgelopen is, is voor haar ook beter!! Je schrikt nu elke keer weer als de telefoon gaat!! Heb toen ik afscheid van haar nam ook verteld dat ze mocht gaan, dat ze niet voor ons hoeft te blijven vechten. Ze heeft een mooi, maar ook zwaar leven gehad, ze is denk ik ook gewoon op!!! Was wel raar om nog vanalles tegen haar te zeggen, terwijl ze zelf niet meer kan reageren. Maar de zuster zei ook: ga er maar vanuit dat ze je wel hoort!!!

Kyra, wat erg dat je familie allemaal zo reageert. Erg jammer dat ze niet gewoon blij voor je kunnen zijn!!! Hoop dat ze snel bijdraaien en ook positieve reacties naar jullie toe kunnen geven!! Zou ook maar even alleen aan jezelf denken en je familie even links laten liggen!! Moet ook goed voor jezelf en de kleine zorgen!!!

Karin, veel succes morgen met strippen, hoop dat het meevalt voor je!!! En mocht de bevalling vannacht nog niet begonnen zijn, dan hoop ik dat het strippen wel zn vruchten afwerpt!!!

Ellen, veel succes morgen bij de verloskundige!!! Hoop dat je het hartje kunt horen en dat alles goed is!!

karin26
27 January 2008, 22:54
thnx meiden, ik probeer mij zoveel mogelijk te ontspannen. Maar of dat lukt :roll:
Ik weet ook wel dat het voor een goed doel is, en dat de vk het dagelijks doet. Ik hoop dat ik jullie snel kan verkondigen dat de baby er is....
We weten iig dat a.s. weekend de baby er zo wie zo is. Want als het strippen niet helpt dan moet ik vrijdag naar het ziekenhuis en word ik ingeleid. Mocht ik hetzelfde euvel als mijn moeder hebben dan krijg ik een keizersnede.
Ik hoef gelukkig ook niet lang te wachten dan. Maar goed, ik kan niet wachten tot het kleine meiske er is......

@ kyra, nu las ik dat je schoonouders er ook niet blij mee zijn. Ik snap het niet hoor. Je kan het niet terug draaien, de kleine beeb zit nu eenmaal in je buik. En komt er in juni uit. Dan kunnen ze het beste hun trots op zij zetten en je onvoorwaardelijk steunen.

Toen ik op mijn 18de zwanger was (dit is geeindigd in een miskraam) was mijn vader ook eerst boos. Ik woonde nog thuis, had nog niet zo lang een relatie. Maar hij heeft mij toen gelijk gezegd dat ze mij zouden steunen waar het maar kon. helaas een miskraam. En mijn papa en mama hebben mij toen kei goed gesteund...
Nu zijn ze erg blij dat ze opa en oma worden.. Ze kijken de kleine bijna mijn buik uit.
maar ja nu zijn mijn vriend en ik a.s. vrijdag 5 jaar bij elkaar. En woon ik ook samen enzo.
Dus voor hun klopt het plaatje nu....
Maar jou Familie is toch stugger dan de mijne. Vind het erg vervelend voor je.
Ik hoop dat jullie er allemaal goed uit kunnen komen.
En idd, lucht hier je hart maar, dan loop je er niet mee rond....

dikke knuf.....

Kyratje
27 January 2008, 23:20
hoi karin,

nog niet denken aan een keizersnede meid!
Kop op h en eerst zien hoe het strippen verloopt! En dan nog als ze het op gang brengen, is dat dan altijd een keizersnede? Net zoals er baksters bestaan om ween te remmen moeten er toch bestaan om ween op gang te brengen? Kan je dan evengoed niet gewoon bevallen? :?:

En mn familie reageert wel zo en nu krijg ik de vraag had je dit zelf gewild! Tjah, neen niet zo vroeg maar het is er nu en het BLIJFT! 8-) En heb ook duidelijk gezegd, abortus is het laatste waar ik aan denk (ben toch al te ver en zou het niet over mn hartje krijgen als ik naar onze kaylie kijk!) :(

Denk wel als ons 2e kindje eruit is, ik gelijk vraag een spiraaltje te steken terwijl de boel nog open is :lol:
Grapje! Maar een spiraal neem ik echt hoor nu! Geen pil meer! En nu geen baby's meer lol :D
Heb altijd gezegt dat ik 2kindjes wou! Al van toen ik 8j was zei ik ik wil 2 kinderen! En het geslacht houd ik nog even geheim, maar het is wat ik al heel mn leven wil! :D

En mijn pa tjah... Het probleem is dat hij koppig is! Ik ook, dus ik weet dat het gewoon ff tijd nodig heeft! Tenslotte was ik ooit ook zn babytje en denk dat dat het harde is voor hem... :roll:
Ik weet dat als het kindje er is, zn visie wel weer veranderd! Daarom vind ik het kut dat hij nu zo doet! Maar daarom ook juist probeer ik het van me af te laten glijden (hoe moeilijk dat soms ook wel niet is)

Het zal moeilijk zijn! Ja dat weet ik ook wel! Maar vind niet dat je dan moet zeggen dat ik mn leven vergooi omdat ik 2kindjes kort op elkaar heb! Ik ga trouwens kijken voor thuiswerk, zo kan ik lekker veel bij mn gezinnetje zijn en hoeven mn kindjes ook niet meer naar de opvang (zal grote kost uitgespaard zijn)! En na dit alles ga ik lekker avondschool doen en mn diploma verzorging zien te bemachtigen! Wedden dat het me lukt? Ik ben een vechtertje en heb al veel zwarte sneeuw gezien, en opgeven ken ik wel maar ben te koppig om op te geven! Net zoals onze Kaylie een vechtertje was van bij haar geboorte! Zo moeder zo dochter h! ;)

karin26
28 January 2008, 10:06
idd kyra, waar en wil is is een weg. En het lukt je ook. Gewoon positief blijven!!!!!

Nee er komt niet direct een keizersnede, eerst proberen ze de weeen op gang te brengen met een gel, of capsule die ze van onder in brengen.

Ik hoop dat het strippen helpt hoor.....Vanmiddag om 16:15 gebeurd het. Dus ik hoop jullie van het weekend te kunnen vertellen dat we een dochter hebben....

Mamaleroy
28 January 2008, 10:34
:P Moosje gefeliciteerd meid en gewoon lekker kletsen wel of niet in 2007 zwanger maakt helemaal niets uit.

Lenteding@@ Sterkte meid.. wel hard dat mensen alles al willen regelen terwijl je nog niet dood bent.

Karin%%% Strippen valt wel mee meid... Ik ben bij Leroy 3 keer gestript alleen de laatste keer had ik 1 cm meer onstluiting gekregen en ben toen ingeleid na dat ze me vliezen braken kwamen de ween als een gek.......

Kyratje.. een motto.. waar er een kan eten kunnen er ook twee eten.....toch. Jammer dat mensen zo raar kunnen doen.. terwijl je het zelf niet eens gepland had....

Nou met mij gaat het niet zo. zit in een vette dip en relatie die niet helemaal lekker loopt... maar ja daar moet ik toch zelf uit komen. Twee strijd. twerwijl je nog zoveel van iemand houd maar gewoon het gevoel dat je overal alleen voor staat... Ach zullen ook de hormonen wel zijn hoop ik maar...

karin26
28 January 2008, 11:58
jeetje mamaleroy, ik hoop dat jullie eruit kunnen komen. Hier hebben we ook een dip voor een tijdje terug gehad. Wij hebben er veel over gepraat en nu doet hij alles voor mij!!!!!!!
Ook hormonen spelen mee. dat vond ik erg vervelend.... Daardoor ga je nog meer aan elkaar irriteren. Hij omdat wij zwangeren overal, fel of emotioneel op reageren. en wij omdat hij het in onze ogen niet snapt....
Probeer op momenten van irritatie gewoon wat anders te doen, zodat je zelf wat gekalmeerd bent en het er dan rustig later over hebben.

Mamaleroy
28 January 2008, 13:03
Ja dat reageren is voor hem ook het grootste probleem en ik heb het idee dat ik er helemaal alleen voor sta... Hij is of klussen, werken , utrecht of slaapt en ik zit thuis met een peuter die niet wil luisteren ( aan het puberen is)...En dan toch zijn zin krijgt in mijn ogen van zijn vader,, en dan maar gek vinden dat hij naar mij niet luisterd. Terwijl hij normaal juist op een lijn zit met mij.

Hij wil boven de boel samen met zijn zus een grote beurd geven , maar snapt niet dat ik eerst het kamertje klaar wil hebben van Leroy. Daar moet nog geschuurd, gewit en behangen worden.. ( en nog een klein beetje oud behang verwijderd worden) wat dus ook weer zooi geeft.. Mannen logica. dus zonde van de tijd..

Enz enz enz... heb gister ruzie gehad en nu via sms het een en ander verteld.. Maar ja dat werkt niet helemaal ik weet het wel... en net ff gebeld maar kan alleen maar janken ( en dan zit je achter de receptie het liefst ga ik na mijn bed///...) Heb gister op het punt gestaan om mijn zoon uit bed te halen en hem te verlaten. Dan doe ik het zelf allemaal wel.
Alleen is dat ook weer geen oplossing om te vluchten voor de problemen ach het komt wel weer goed!!!!

karin26
28 January 2008, 13:29
ja die mannenlogica herken ik meteen..
En idd wij willen alles gewoon eerst goed klaar hebben voor we met iets anders beginnen, Ik was toen ook erg blij dat mijn vader kwam helpen. En dan is het zo gebeurd. Mijn moeder heeft pas de badkamer, wc en de keuken een grote beurt gegeven en daar was ik erg blij om. Als ik dat aan vriendlief moest overlaten, moest het nu nog gebeuren.
Mijn vriend is ook erg makkelijk daarin. ZO van: Nou dan staat er maar wat op het aanrecht, of dan is er een keer niet gezogen. Ik wil nu alles perfect hebben en niet als de vk komt en de kraamhulp en er is het een en ander nog niet gedaan. En dat ze dan zeggen: Nou bij die karin is het toch een zooitje...
Nee voor mijn gevoel moet het netjes zijn. Maar goed het is nu allemaal gedaan dus het scheelt weer een hoop stress...

Nu ligt vriendlief, ziek op de bank. Hij moet vanmiddag wel mee haahahahahah dus ik heb hem al laten stomen, en een drankje gehaald met paracetamol en vit c erin... Hij vind het niet lekker, maar geeft zich wel over hahaahhahahah..

Mamaleroy
28 January 2008, 14:20
Die van mij is juist heel erg van de opruim ,.. en schoonmaak.. alleen niet de logica dat hij eerst moet klussen en dan moet schoonmaken.... en niet anders om// Heb hem gezegd dat hij nog 2 weken krijgt om alles te witten en de kozijnen te doen en dat ik het anders zelf doe...

Ik moet behangen ( kan hij niet) en des te langer hij wacht des te moeilijker het voor mij wordt.. en mijn pa is al zo druk maar die zal me wel ff komen helpen denk ik,,, mijn pa kennende wil hij nu niet meer hebben dat ik op een trapje ga staan om te behangen...
al is het maar een klein muurtje hoor met een baan of 5 6 maar ja vaders..

Mijn moeder kan mij niet helpen ( invalide) dus we moeten het echt zelf doen..

Hij moet toch snel fit worden je vriend.. anders mag hij straks niet eens met de kleine knuffen...

karin26
28 January 2008, 14:37
dat van vaders herken ik ook hahahahaha. Mijn vader werd boos toen ik vertelde dat ik de binnenkant van de ramen had gezeemd hahahhaahah. Ook mijn vriend vond het geen strak plan..Maarja hij kan het niet, en toen hij moest werken heb ik mijn slag geslagen ahahahahaha..

Ik hoop ook dat hij snel opknapt, zo heb ik hem nog niet gezien. Maar hij gaat straks wel lekker met mij mee, vind ik wel fijner hoor.....

net voor de tweede keer gedoucht.... Omdat ik af en toe wat urine verlies vind ik het voor de vk geen fijne gedachte dat ze me ruikt op een of andere manier.. EN ik heb vochtige doekjes bij me, kan ik voor ik naar binnen moet mezelf nog wat opfrissen..
Pfff waar je al niet aan gaat denken he????????

Mamaleroy
28 January 2008, 14:43
Ze zijn wel wat gewend hoor.. Leuke site van je kleine heb je..... Wat denk je dat je tijdens je bevalling verliest dan?????

Toen voelde ik me pas lullig!!!!

Succes zo het valt reuze mee.. nu maar hopen dat de weeen beginnen bij je .. Dat je meer mazzel hebt dan ik .... ( kan ook infuus hoor voor opwekken.. mag je niet meer van bed tot je klaar bent.. verschikkelijk vond ik dat ,ik rookte nog en iedereen ging roken en ik kon er niet vanaf.)
Maar daarna ben je alles vergeten en kan je alleen nog maar genieten!!!

isa
28 January 2008, 14:49
he bah, mamleroy, kerels ook he :x nou, ik hoop dat hij bijdraaid, en neit zo snel opgeven meid, jullie krijgen wel een 2de kindje samen, sterkte meis... ;)
lenteding, aach meis, wat een ellende afwachten tot ze heengaat... en dan ook nog zo 1 dei alles al regelt terwijl er nog niemand dood is :x heelveel sterkte meid..
kyra'tje, van je familie moet je het hebben he? het is misschien neit gepland maar, het zit er nu eenmaal, en eht is nogmaals een klein wondertje....ze draaien vast wel bij als ze eht kleine wondertje in de oogjes kijken ;)
meiden, niet te druk maken en denk aan julliezelf en jullie kleine wondertjes ;)
karin, sterkte stax bij het strippen en ik hoop dat eht gaat werken meis suc6 ;)
liefs

Lenteding
28 January 2008, 17:45
Wilde jullie nog even laten weten dat mn tante vanmorgen rond 10 uur is overleden. Zit er nu dus ook wel een beetje doorheen. En er is ook geen mogelijkheid dat mn mannetje eerder naar huis mag!! Zal de komende dagen weinig aanwezig zijn, omdat ik overdag moet werken en de avonden nu allemaal volgepland heb met bezoekjes aan andere mensen!!! Gewoon om niet alleen thuis te zitten!! Vrijdagmiddag is de begrafenis.

Syl
28 January 2008, 18:06
Heel veel sterkte met het overlijden van je tante, lieve lenteding!!

Doe rustig aan en zorg goed voor jezelf!

Elle
28 January 2008, 18:14
mIJN CONDOLEANCES MEID...
Veel sterkte.

Liefs ellen X

isa
28 January 2008, 18:43
heelveel sterkte meid emt het verwerken van het verlies van je tante :( \
heel veel liefs

karin26
28 January 2008, 19:05
ook ik wens je heel veel sterkte met het verlies van je tante!!!!

moosje
28 January 2008, 19:18
Lenteding, gecondoleerd. Sterkte meid!

moosje
28 January 2008, 19:18
Karin, hoe ging het? Voel je al wat?

karin26
28 January 2008, 19:32
nou echt goed ging het niet. Het was gelukkig niet zo pijnlijk als ik vantevoren dacht.
Maar normaal begint na 40 weken je baarmoeder mond al wat te verweken. Nou dat was bij mij dus niet het geval. Dus ze heeft het echt geprobeerd om goed bij de vlies te kunnen, maar dat lukte niet echt. Ze hoopte dat ze genoeg heeft losgemaakt.
Ik hoop het ook, anders mag ik donderdag morgen weer... Laat de baby maar komen!!!!!!!!

Dollie
28 January 2008, 19:42
Wilde jullie nog even laten weten dat mn tante vanmorgen rond 10 uur is overleden. Zit er nu dus ook wel een beetje doorheen. En er is ook geen mogelijkheid dat mn mannetje eerder naar huis mag!! Zal de komende dagen weinig aanwezig zijn, omdat ik overdag moet werken en de avonden nu allemaal volgepland heb met bezoekjes aan andere mensen!!! Gewoon om niet alleen thuis te zitten!! Vrijdagmiddag is de begrafenis.

Ach meis toch, heel veel sterkte ermee hoor....

Knuffel Dollie.

Dollie
28 January 2008, 19:44
... Laat de baby maar komen!!!!!!!!

Ik ga een kaarsje aansteken dat ze maar heel snel mag gaan komen en dat nog een keer strippen niet nodig is...

Liefs Dollie.

karin26
28 January 2008, 21:06
thnx dollie, dan ga ik een kaarsje voor jou branden dat je deze ronde positief test!!!!!

Mamaleroy
29 January 2008, 09:10
Hallo Lenteding.. Heel veel succes meis...bij dit groote verdriet... Vergeet niet aan je zelf te denken en vooral aan de kleine he,,, neem wel de nodige rust!!!!!!!!

Karin.. He wat naar dat ze er niet zo goed bij kon... Nu maar hopen dat die rot ween toch gaan komen en de boel weker wordt .. anders wordt het nog langer voor je... Verder met de kleine wel alles ok!!!!!

Dolie succes met testen!!!! Duim Duim Duim dat het raak is !!!!!

Kyratje
29 January 2008, 16:27
Lenteding... Wat erg dat je dat allemaal nu tegenkomt...
Moet erg moeilijk voor je zijn!
Idd veel rusten en de tijd nemen die je nodig hebt meid!
Veel sterkte! ;)

Karin, ik hoop echt voor je dat die kleine van jou daarbinnen heel dat boeltje op gang zet :P
Ze heeft lang genoeg op zich laten wachten nu :P
Babytje van karin! Je mama wacht op je! Hihi

Dollie, idd dat het voor jou nu raak mag zijn! Ik duim voor je! :)

karin26
29 January 2008, 16:59
dames, volgens mij ben ik net mijn slijmprop verloren!!!!
zou het nu toch gaan beginnen???????? ik heb de hele dag al krampen..

ik hoop het echt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sofietje
29 January 2008, 17:14
Ik ga vannacht van je dromen, Karin, dan ben je morgen zeker weten bevallen!!! (mijn droom kwam nl. ook uit toen sporty's kindje moest draaien ;) )

En als het nu niet verder op gang komt is het misschien voldoende voor de tweede keer strippen, zodat dat iig wel effect heeft!

karin26
29 January 2008, 17:39
idd als het maar voor zondag op gang komt, dan kan ik nog thuis bevallen anders moet ik in het ziekenhuis bevallen.....

Ik hoop dat je droom helpt!!!!!!!!!!!!!

Kyratje
29 January 2008, 18:20
komt goed karin! En een slijmprop verliezen is een goed teken! ;)

moosje
29 January 2008, 19:30
Karin, ik ga je dan maar alvast heel veel succes wensen bij het puffen en duimen dat je baby er in een mum van tijd is ;)

SUCCES!!!!Zo nu moet je wel gaan bevallen

Kiekeboe
29 January 2008, 19:39
Gecondoleerd met je tante, Lenteding. Veel sterkte.
Liefs Kiekeboe

Moi
29 January 2008, 20:31
:P Moosje gefeliciteerd meid en gewoon lekker kletsen wel of niet in 2007 zwanger maakt helemaal niets uit.

Lenteding@@ Sterkte meid.. wel hard dat mensen alles al willen regelen terwijl je nog niet dood bent.

Karin%%% Strippen valt wel mee meid... Ik ben bij Leroy 3 keer gestript alleen de laatste keer had ik 1 cm meer onstluiting gekregen en ben toen ingeleid na dat ze me vliezen braken kwamen de ween als een gek.......

Kyratje.. een motto.. waar er een kan eten kunnen er ook twee eten.....toch. Jammer dat mensen zo raar kunnen doen.. terwijl je het zelf niet eens gepland had....

Nou met mij gaat het niet zo. zit in een vette dip en relatie die niet helemaal lekker loopt... maar ja daar moet ik toch zelf uit komen. Twee strijd. twerwijl je nog zoveel van iemand houd maar gewoon het gevoel dat je overal alleen voor staat... Ach zullen ook de hormonen wel zijn hoop ik maar...

he mamaleroy,

Kop op he! Ik hoop dat het nu wel beter gaat met je.

liefs malu

Syl
29 January 2008, 21:01
Ik hoop dat je ondertussen bezig bent karin! Zet m op!

@ MAmaleroy,
Rot voor je dat je net nu in een relatiedip zit! ik las ergens dat je dat ook in de zwangerschap van leroy had? Misschien begrijpen jullie elkaar niet zo goed op dit moment?
Ik hoop echt voor je dat het allemaal goed komt!

karin26
29 January 2008, 21:18
sorry syl, hier nog niks:(

Dollie
29 January 2008, 23:02
dames, volgens mij ben ik net mijn slijmprop verloren!!!!
zou het nu toch gaan beginnen???????? ik heb de hele dag al krampen..

ik hoop het echt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi Karin,

Ik hoop het echt voor je DUIM DUIM DUIM
Het is je nu toch wel gegund zeg !!!

Liefs Dollie.

Kyratje
29 January 2008, 23:51

he mamaleroy,

Kop op he! Ik hoop dat het nu wel beter gaat met je.

liefs malu

hoi mamaleroy,

ik herken het aspect relatie problemen tijdens de zwangerschap... Heb ik ook gehad met mijn vriend toen ik zwanger was van Kaylie... Had ook het gevoel overal alleen voor te staan en net alsof niemand je nog begrijpt... Kwam dan nog eens bij dat ik zogoed als GEEN zin meer had in sex tijdens de zwangerschap en dan begint het helemaal...
Ik was van Kaylie ook erg slecht toen ik zwanger was! En deze keer heb ik er bijna geen last van (je voelt wel dat je zwanger bent en dan bv op sexueel gebied ben je ook meer ingetogen), maar laat maar zeggen dat er middeltjes genoeg zijn om elkaar te bevredigen :oops:
Ik zeg niet dat bij jullie het probleem daar ligt (weet ik niet), maar het zal wel zeker zijn dat de hormonen er erg veel mee te maken hebben meid! ;)
Heb ik ook last van, zelfs nu, dat ik soms kan denken of reacties geven die ik anders nooit zou doen!
Ook kan ik vele minder verdragen (moet niets groot zijn, kan zelfs maar om een zetel gaan die iets verplaatst is)
Ik denk dat het echt nodig is om veel te praten als je zwanger bent, doe ik nu ook! En zelfs als ik een lastige dag heb en me kribbig voel, probeer ik mn vriend gewoon al te verwittigen voor ik rare uitvallen doe (wij zijn immers ook maar mensen) :?
Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar je bent niet de enige meid die dit meemaakt! En als jullie eruit komen door een goed gesprek (of gelijk wat), dan komen jullie er wel! Bij mij kwam alles terug op zn pootjes terecht als Kaylie hier bij ons thuis was! Moeilijk voor ons was dan nog eens een kind hebben, en dat twee maand moeten bezoeken op de prematuur afdeling! Nooit een moment voor je gezin alleen, want telkens werd je gevolgt en in het oog gehouden!
Vraagt erg veel van allebei hoor! Heb hier ook nog op mn knien in de kinderkamer staan snikken, ik kon het ook even niet meer aan! Op zo'n momenten weet je echt wat je aan elkaar hebt meid!
Alvast veel sterkte!!!! *knuf*

isa
30 January 2008, 10:18
karin, ik hoop dat dat nu eindelijk gaat beginnen!!
heelveel suc6 meid ;)
mamlero en kyra'tje ik denk dat het idd onze hormoontjes ook wel zijn, ik ben ook veel sneller aangebrand als normaal, we hebben de hele week de auto al kapot, kan geen kant op, zit de hele dag alleen in huis pff
en ja, dat word afgerageerd op de persoon die eht dichst bij je staat..
komt vast goed ;)
liefs

Mamaleroy
30 January 2008, 11:35
Hallo meiden ,, Het is weer redelijk rustig in huis.. Heb hem gezegd hoe ik er over denk en hij is in eens helemaal lieff.... ging dus ook niet schoonmaken zag toch wel in dat dat geen zin had als je nog moet klussen...
@@@@@ Meiden bedankt voor de steun!!!! Bij Leroy was ik gewoon heel depri en agressief tegen iedereen en alles.... nu heel emotioneel en ja reageer af en toe op verkeerde manier ( komt een beetje rottig mijn strotje uit) hahaha

Karin hoe is het nu meisje????????? Slijmprob verliezen is alleen maar goed... dan heeft het strippen toch iets gedaan... nu moet het alleen nog ff doorzetten.....( of misschien heb je de helenacht al wel heel hard gewerkt en lig je uit te puffen!!!)

Na regen komt zonneschijn..............we krijgen er wat moois voor terug!!!

Mamaleroy
30 January 2008, 15:06
Ik heb zo'n idee dat karin te druk is normaal komt ze nog wel ff om de hoek.....

DUIMEN DUIMEN DUIMEN!!!!! dat het einde er is en ze de kleine kan bewonderen!!!!!!!

SUCCES SUCCES SUCCES!!!!!

Syl
30 January 2008, 15:22
Laten we het hopen dat ze druk bezig is met bevallen! Kan ze eindelijk haar kleine meid in haar armen sluiten!

Mamaleroy
30 January 2008, 15:27
Ja zeker het wordt nu wel tijd dat de kleine te voorschijn komt...

Er is niets erger dan wachten.... vooral als je dan die 40 weken gehad hebt en er is nog niets dat je kan knuffelen.

Syl
30 January 2008, 15:29
ik moet nog meer dan elf weken en heb heel soms al zoiets van, was het maar al zover. Kan ik me helemaal voorstellen als je al over die 40 weken heen bent, jeetje!

Niet dat ik wil dat mijn kindje nu al geboren wordt, maar op die momenten zou ik willen dat de tijd iets sneller ging ;)

hoe voel je je mamaleroy?

Liefs!

Mamaleroy
30 January 2008, 15:55
Begin het ook al weer aardig zat te worden hoor.. banden beginnen weer op te spelen en het wordt allemaal zwaarder.. ben wel weer wat rustiger dan van de week.. en de kleine dus ook.. gelukkig...

Duurde onze zwangerschappen maar net zo lang als bij een kat of hond... dat zwanger zijn zelf vind ik maar een last hoor.... zeker vanaf de 6de maand... ( bij Leroy kon ik al vanaf 18 weken niets meer dus mag nu al wel in mijn handen knijpen) Het scheelt dat ik niet op de bank kan gaan zitten en niets doen aangezien mijn kleine man altijd wel iets wil dus dan moet je wel opstaan....

maar zal blij zijn als de kleine man er uit is hoor...!!!!!!

karin26
30 January 2008, 16:15
nou ik loop ook nog steeds rond... ik kon het vandaag niet meer thuis uithouden en dus zijn vriendlief en ik ff weggeweest. Heb een heel leuke spijkerbroekje gekocht en twee leuke shirtjes voor de baby....Daarna ff bij mijn ouders brood gegeten en daarna heerlijk nog een bakkie koffie gedaan. Ik ben nu ook nog gezellig verkouden geworden, dus het schiet allemaal niet op...

Ik hoop zo dat ze morgen voelen dat de baarmoeder mond toch aan het verweken is. En dat de tweede keer strippen iets opleverd..... zodat ik vrijdag niet naar het ziekenhuis hoef....

Moi
31 January 2008, 20:34
Ik had vandaag een aanvaring op mn werk. Afgeloepn vrijdag had mn afdelingshoofd mij gebeld met de mededeling dat ik deze week rustig aan moest doen en dat ik het moest aangeven als ik teveel werk had. Op dinsdag heb ik aangegeven dat het werk mij teveel was en of mn collega iets erbij kon doen.

Nou diezelfde vent gaf mij vandaag veel extra werk te doen, waarop ik zou sorry maar dat trek ik niet. Hij werd geirriteerd en zij dat ik het moest doen. vervolgens schoot bij mij eruit dat hij niet zo moest zeuren waardoor hij helemaal tekeer ging op de afdeling dat ik al een jaar werk zou weigeren etc etc... o vandaar dat ik 350 euro opslag heb gehad en een oooh zo goede functioneringsformulier heb gehad afgelopen december. pfffffffffff wat een eikel eerste klas zeg. Het is dat ik zwanger ben, anders had ik vandaag mn ontslag ingediend nou dan hadden ze exht een groot probleem gehad, want we komen al een fulltimer tekort en als ik weg zou gaan dat trekken ze never nooit. Maar helaas heb het geld nodig elke maand om mn huis etc te betalen......

ben blij als mn verlof in gaat op 30 mei en dan hoef ik pas 16 oktober weer te wern. Ik kan niet wachten.

jorike
31 January 2008, 20:58
Heh gatsie moi, wat vind ik dat nou vervelend! Zijn vaak wel de kerels heh, die moeilijk doen op de werkvloer...inlevingsvermogen nihiel!
En volgens mij heeft hij last van zwangerschapsdementie, want eerst zegt ie dat je t rustig aan kan doen en nu is het ineens andersom!
Trek je er niet teveel van aan, die wat je kunt, maar denk aan jezelf en je kleintje natuurlijk!
Groetjes Jorike

Moi
31 January 2008, 21:06
Heh gatsie moi, wat vind ik dat nou vervelend! Zijn vaak wel de kerels heh, die moeilijk doen op de werkvloer...inlevingsvermogen nihiel!
En volgens mij heeft hij last van zwangerschapsdementie, want eerst zegt ie dat je t rustig aan kan doen en nu is het ineens andersom!
Trek je er niet teveel van aan, die wat je kunt, maar denk aan jezelf en je kleintje natuurlijk!
Groetjes Jorike

ja dank je. heb in ieder geval net een verslag op mn computer gemaakt wat hij allemaal heeft gezegt enzo en wanneer. Denk dat ik dit ook aan P_O gaat geven... voor bij mn dossier...

babywens
1 February 2008, 13:11
We hebben straks om 15.00uur onze '20 weken' echo. (voor mij 21 weken:))
Zoooo spannend!

isa
1 February 2008, 13:23
spannend babywens! veel plezier strax :D
wil je wetne wat het word?
liefs

babywens
3 February 2008, 15:15
Het was allemaal goed!!

En we weten niet wat het is, maar ik denk dat het een jongen is. Puur mn eigen gevoel hoor :lol:

Moi
3 February 2008, 15:34
Het was allemaal goed!!

En we weten niet wat het is, maar ik denk dat het een jongen is. Puur mn eigen gevoel hoor :lol:

Hoi,

Jullie willen ook niet weten wat het wordt= Wij ook niet hoor, al ben ik wel heel erg nieuwsgierig haha

ik heb 13 febr m<n 2e echo

babywens
4 February 2008, 19:40
ik ben ook wel nieuwschierig hoor, maar ja, het ljikt me leuker om het nog niet te weten :D

jorike
4 February 2008, 19:46
Ik twijfel enorm.. Denk dat ik uiteindelijk toch voor de verrassing ga! Of niet...hahaha!

moosje
4 February 2008, 19:51
Mijn vriend wil pers weten wat het wordt. Dat vind hij leuk want dan kan hij zich er al meer op voorbereiden. Mij maakt het niet uit dus dat is dan makkelijk. Grappig is dat mijn vriend nu roept dat hij toch wel een lichte voorkeur heeft voor een zoon. Ik heb echt TOTAAL GEEN voorkeur. Ben gewoon blij dat ik zwanger ben en hoop heel erg graag op een 100% gezond kind en een makkelijke zwangerschap.

jorike
4 February 2008, 20:02
Nou, een makkelijke zwangerschap is ook niet alles! Ik sprak een oude vriendin van me afgelopen woensdag en die had dus een dusdanig makkelijke zwangerschap n bevalling dat de binding tussen haar en haar dochtertje er de 1e 7 maanden niet was...
Dus dan maar misselijk enzo, hoor!

moosje
4 February 2008, 20:03
Je krijgt toch niet door misselijk te zijn een band met je kindje?

jorike
4 February 2008, 20:10
Nou, ik denk niet zozeer dat het specifiek om het misselijk zijn gaat, maar om de 'moeite' die je moet doen om je eigen beebje te krijgen. Als je misselijk ed. bent, ben je er op een andere manier mee bezig dan als je nergens last van hebt.
Het hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn bij een makkelijke zwangerschap...zie Kyra ;)

Mamaleroy
5 February 2008, 09:25
Wij weten wel wat het wordt BIj onze eerste zoon wist ik het pas laat en nu door de 20 weken echo wist ik het sneller...

We dachten zelf een meid maar het is weer een jongen...

Wel makkelijk hoor .. kan nu alles al kopen en klaarmaken voor hemmm... ook spullen van Leroy gebruiken/......... Scheeld een hoop geld als het er twee van een geslacht zijn. hahahahahahahahahahahahahahahahha

PS een paar slokjes wijn of champagne kan geen kwaat hoor... Als je maar bij een glas houd is er niets aan de hand...een enkel keer dan...

Karin ook vanaf hier heel veel succces meis....Denk aan je.....

Moi
5 February 2008, 21:26
Nou, ik denk niet zozeer dat het specifiek om het misselijk zijn gaat, maar om de 'moeite' die je moet doen om je eigen beebje te krijgen. Als je misselijk ed. bent, ben je er op een andere manier mee bezig dan als je nergens last van hebt.
Het hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn bij een makkelijke zwangerschap...zie Kyra ;)

Nou geef mij maar een makkelijke zwangerschap en vooral een makkelijke bevalling.... Ik ben de eerste 14 weke zo ziek geweest en nu pas voel ik me steeds beterder. ben nog wel heel erg moe, maar de misselijk blijft bijna steeds weg... echt fijn is dat. Dacht dat er nooit een einde aan kwam ..

En de bevalling... hoop ook dat die makkelijk zal gaan :)

Moi
5 February 2008, 22:03
he dames,

Een vraagje.... mn vriend vroeg net aan mij stel ik moet na de bevalling in het ziekenhuis slapen, mag je mannetje dan ook bij je blijven slapen in het ziekenhuis :)

jorike
5 February 2008, 23:17
@ Moi, ik heb het zelf ook hoor, ik ben nog maar 7 weken zwanger, maar al best vaak misselijk en waarom weet ik niet, maar steeds als ik in de supermarkt loop krijg ik er last van :( Erg vervelend...

Mamaleroy
6 February 2008, 11:05
Misselijksheidstip er is bij de appotheek een middel van Puur Mama te krijgen tegen die vervelende misselijkheid... Het zijn korrels die je in je mond moet laten smelten ...... dit hielp bij mij welll

Succes er mee.....

Dollie
6 February 2008, 11:31

Nou geef mij maar een makkelijke zwangerschap en vooral een makkelijke bevalling.... Ik ben de eerste 14 weke zo ziek geweest en nu pas voel ik me steeds beterder. ben nog wel heel erg moe, maar de misselijk blijft bijna steeds weg... echt fijn is dat. Dacht dat er nooit een einde aan kwam ..

En de bevalling... hoop ook dat die makkelijk zal gaan :).

Hoi Meiden,

Wij zijn al bijna 3 jaar bezig, inmiddels gaan we voor IVF....
En ik heb er alles voor over om zwanger te worden.... 9 maanden misselijk prima kom maar op....
Als je dan idd 14 weken misselijk bent geweest ben je dat ook al snel weer vergeten...Toch :?:

Ik val niemand aan begrijp me goed, maar als ik lees dat iemand in no time zwanger is en zit te klagen overmisselijkheid als ze nog maar net zwanger zijn Grrrr ik zit er juist op te wachten bij wijze van....

ALLE MEIDEN EEN FIJNE ZWANGERSCHAP TOEGEWENST EN HOPELIJK KAN IK ME SNEL TOEVOEGEN AAN DE ZWANGEREN.

Liefs Dollie.

isa
6 February 2008, 12:10
dollie, ik kan jou heel goed begrijpen hoor, al moet je 9maanden plat liggen ervoor, je hebt het er voor over, zo dacht ik ook en ik was nog maar een jaar bezig, wat ik al lang vond..
en dan jij 3jaar.. :( wil wel even zeggen dat bij mij 2 vrouwen in de omgeving na 3,5 jaar zwanger raakten dus dan kan eht nog, en 1 daarvan is nu zwanger van haar 3de kindje, over elke zwangerschap heeft ze 3,5 jaar gedaan ;)
ik hoop echt dollie, dat jij je heel snel bij ons mag aansluiten en eht liefst spontaan! ik wil je heelveel suc6 wensen met ivf meid ;)
liefs

Kiekeboe
6 February 2008, 12:22
Kan jou wel goed begrijpen hoor Dollie, alle kwaaltjes neem je voor lief.
Ik ben dan nog niet zo lang bezig (6e ronde) en heb de laatste dag last van hevige buikkrampen, maar zou er de komende 9 maanden geen moeite mee hebben, ook niet als daar misselijkheid en alle andere soorten kwalen bijkomen. Zou al dolgelukkig zijn dat ik zwanger ben.

Dollie
6 February 2008, 12:30
idd dat is ook mijn idee...

Dank je wel Isa en Kiekeboe ;)

Liefs Dollie.

Mamaleroy
6 February 2008, 13:34
Hai dollie,,, Ja ben het wel met je eens hoor ... bij Leroy zijn we 2 jaar bezig geweest , 4 maanden kotsen en ik kon vanaf 18 weken bijna niets meer.... maar wel een gezonde knul... vanaf37 weken niet meer slapen enz... echt een klote zwangerschap gehad tot en met... veel ruzie door hormonen.. en was helemaal niet me zelf... Ondanks dat alles hebben we nu toch gekozen voor deze zwangerschap en gelukkig loop ik nu nog rond... maar je hebt het er voor over.. voor alle kwaaltjes is wel een oplossing ... nu snel zwanger en bijna nergens last van.. Ja nu banden lopen wordt zwaarder maar dan duurt het maar iets langer voor ik er ben hahahahaha

Het is maar 9 maanden. toch...

Meis ik hoop dat jij ook snel in blijde verwachting bent.. DUIM voor je meis.....

Moi
6 February 2008, 19:37
@ Moi, ik heb het zelf ook hoor, ik ben nog maar 7 weken zwanger, maar al best vaak misselijk en waarom weet ik niet, maar steeds als ik in de supermarkt loop krijg ik er last van :( Erg vervelend...

ja dat is idd niet leuk! Ik heb zelf een klein poosje boven op mn slaapkamer moeten eten, omdat ik de lucht beneden van het koken niet kon verdragen...vond dat toen echt niet leuk. Ik dacht toen oooh had ik maar een dag geen misselijkheid, maar nee echt 7 dagen per week.

Nu ben ik bijna niet meer misselijk, dus het gaat echt over hihi :D

Moi
6 February 2008, 19:43
Kan jou wel goed begrijpen hoor Dollie, alle kwaaltjes neem je voor lief.
Ik ben dan nog niet zo lang bezig (6e ronde) en heb de laatste dag last van hevige buikkrampen, maar zou er de komende 9 maanden geen moeite mee hebben, ook niet als daar misselijkheid en alle andere soorten kwalen bijkomen. Zou al dolgelukkig zijn dat ik zwanger ben.

Geloof me, tuurlijk ben je altijd blij als je zwanger bent, maar als je heel de dag door boven de wc hangt en alleen maar overgeeft en dat je je echt beroerd voelt en dat je bijna niks kan eten is dat echt niet leuk... dat heeft niks te maken met het wel of niet ervoor over hebben...

En tuurlijk ik begrijp ook wel dat jullie dan zo denken, maar geloof me als je zelf zoveel weken achter elkaar ziek en beroerd ben dat je bijna niet kan werken dan snak je echt naar 1 dag zonder misselijkheid. En dit soort verhalen zetten we express niet op jullie forum onderwerp omdat het voor jullie anders overkomt, vandaar dat we het er hier wel over hebben. Sorry moest dit ook even kwijt, en echt niet ten nadele van jullie... begrijp me alsjeblieft niet verkeerd.

Moi
6 February 2008, 19:44
Hai dollie,,, Ja ben het wel met je eens hoor ... bij Leroy zijn we 2 jaar bezig geweest , 4 maanden kotsen en ik kon vanaf 18 weken bijna niets meer.... maar wel een gezonde knul... vanaf37 weken niet meer slapen enz... echt een klote zwangerschap gehad tot en met... veel ruzie door hormonen.. en was helemaal niet me zelf... Ondanks dat alles hebben we nu toch gekozen voor deze zwangerschap en gelukkig loop ik nu nog rond... maar je hebt het er voor over.. voor alle kwaaltjes is wel een oplossing ... nu snel zwanger en bijna nergens last van.. Ja nu banden lopen wordt zwaarder maar dan duurt het maar iets langer voor ik er ben hahahahaha

Het is maar 9 maanden. toch...

Meis ik hoop dat jij ook snel in blijde verwachting bent.. DUIM voor je meis.....

Ik denk ook als je je kleine in je armen hebt, je in 1 klap alles bent vergeten qua bevalling en misselijkheid en kwaaltjes :)

moosje
6 February 2008, 20:17
Moi,

Ben het met je eens dat je dit soort kwaaltjes gewoon hier moet kunnen (blijven) bespreken. Ik weet zeker dat niemand z'n misselijkheid wil inleveren tegen het feit Niet zwanger te zijn maar dat betekent niet dat je net moet doen dat het allemaal even licht is en er niet over kan praten. Niet dat ik ergens last van heb dus ik weet niet of ik het hier kwijt zou willen :D

Dollie ik begrijp je heel goed hoor maar het is niet het een of het ander. Dat je heel graag zwanger wilt worden betekent niet dat als je zwanger bent je nooit meer de negatieve kanten mag aanhalen. Dus ik hoop voor jou dat je heeeeeeeeeeeel snel zwanger wordt en dat bij jou dan de misselijkheid (net als bij mij) gewoon wegblijft.

Moi
6 February 2008, 20:52
Moi,

Ben het met je eens dat je dit soort kwaaltjes gewoon hier moet kunnen (blijven) bespreken. Ik weet zeker dat niemand z'n misselijkheid wil inleveren tegen het feit Niet zwanger te zijn maar dat betekent niet dat je net moet doen dat het allemaal even licht is en er niet over kan praten. Niet dat ik ergens last van heb dus ik weet niet of ik het hier kwijt zou willen :D

Dollie ik begrijp je heel goed hoor maar het is niet het een of het ander. Dat je heel graag zwanger wilt worden betekent niet dat als je zwanger bent je nooit meer de negatieve kanten mag aanhalen. Dus ik hoop voor jou dat je heeeeeeeeeeeel snel zwanger wordt en dat bij jou dan de misselijkheid (net als bij mij) gewoon wegblijft.

ja dat vind ik ook. Moet wel zeggen nu ik me veel beter voel, het al een kleine deel vergeten bent... ik had alleen ook de pech om griep en longontsteking er bovenop te hebben gekregen.

Maar nu gaat alles prima en kijk ik heel erg uit naar het moment dat ik de kleine in mn armen heb :D

Wel heel erg fijn dat jij nergens last van heb. Echt super!

Syl
6 February 2008, 22:03
het feit dat je zwanger bent en dat helemaal geweldig vind, staat los van het feit dat je het niet altijd even gemakkelijk vind.
ik begrijp best dat het voor sommigen die al zolang bezig zijn voor een kindje het lastig vinden om te lezen, maar zwanger zijn is echt niet alleen maar leuk! het is echt niet alleen maar een roze wolk en geloof me, als je weken achter elkaar ziek bent of moe dan ben je er echt wel klaar mee!

toen ik een dag in het ziekenhuis lag zei het vrouwtje naast me dat ze echt niet van plan was om te blijven liggen, terwijl bedrust was voorgeschreven. Dat vond ik niet verantwoordelijk en had ook zoiets van, al moet ik nog vier maanden plat blijven liggen, dan doe ik dat. Dat heb ik er voor over. Dat betekent echter niet dat het makkelijk is.

Dollie ik wil niet zeggen dat ik je niet begrijp. ik vind het heel erg voor je dat je al zo lang bezig bent. Maar dit een deel van het forum waar we als zwangere vrouwen zulk soort dingen met elkaar kunnen delen, juist omdat we het begrijpen van elkaar...

En dit bericht is niet zo lullig bedoeld als dat het misschien overkomt!

Elle
7 February 2008, 08:22
Hey meiden,
Ben jullie even kwijt geweest!!!
Kreeg geen melding meer.
Heb nu ook echt niet terug gelezen...
zo te zien beter wel kunnen doen want er zijn wat vervelende discussies aan de gang... :cry:
Sorry hoor, maar vind dat we elkaar moeten steunen dus bij deze wil ik hem graag sluiten...
Ik snap alle kanten, heb zelf ook heel wat shit gehad(en nu dolgelukkig dat ik zwanger ben) en ben nu zo beroerd, hele nacht over gegeven, tja, dus ben nu niet op mijn best om hierop te reageren. En ga het daarom heel wijs niet doen... :mrgreen:

Effe leuke dingen,
we hebben het vorige week mensen vertelt in onze omgeving. Was echt super, en ben al helemaal overladen met lieve cadeautjes!

Wie van jullie gaat naar 9 maandenbeurs?
Ik ga niet, trek dat echt niet op dit moment..baal baal.
Is ook nog een end weg enzo.
Heb al een vriendin geregeld die wat gratis goodies voor me meeneemt.. haha errug...

Liefs en een dikke knuf

Saskia15
7 February 2008, 11:41
He Elle, leuk dat je nu al wat cadeautjes hebt gehad fijn dat mensen zo met je meeleven h!
Ik heb het al eerder verteld maar wij gaan volgende week tijdens onze bruiloft onze daggasten op de hoogte brengen.
Ik heb er zo veel zin in..

Ik wens je veel beterschap en niet misselijkheid toe!

Ik ga niet naar de 9 maanden beurs, wij zijn dan niet thuis maar het lijkt me wel leuk daar naar toe te gaan. Veel plezier voor de mensen die wel gaan!

Fijne dag!

Moi
7 February 2008, 20:16
HoiElle,

ja ik ga waarschijnlijk wel samen met mn vriend. Ben heel erg benieuwd. Alleen heeft iemand tegen mij gezegt op mn werk dat ik beter niet inhet weekend kan gaan ivm de drukte, maarja.. ik moet doordeweeks gewoon werken... Dus als we gaan gaan we toch maar in het weekend.

Gister middag kreeg ik een bijnapreek van een collega, want die vond het raar dat ik helemaal geen druppel alcohol meer drink(mn mond viel open van verbazing). Zevond het onzinnig dat ik er zo streng in was voor mijzelf. Nou sorry maar ik ben er juist trots op dat ik helemaal niet drink, ik haal het straks heus wel weer in :)

Lenteding
7 February 2008, 20:34
Geef je groot gelijk Moi, je moet doen waar jij je prettig bij voelt!!! Raar dat je collega zich daar mee bemoeit, het zal niet voor niks af geraden worden tijdens de zwangerschap!!

Moi
7 February 2008, 21:05
Geef je groot gelijk Moi, je moet doen waar jij je prettig bij voelt!!! Raar dat je collega zich daar mee bemoeit, het zal niet voor niks af geraden worden tijdens de zwangerschap!!

ja idd, snapte er ook niks van. Ze gaf ook al reden vroeger wist men het ook niet en dronk en rookte ook iedereen gewoon. Nou mn moeder vertelde dat toen zij zwanger was dat het toen al bekend was dat het schade kon richten aane ongeboren baby in je buik. Maar de discussie kwam vandaag weer toen iemand taart trakteerde met alcohol erin en dat wilde ik niet, je had ze toen moeten horen. dat het belachelijk was dat ik om die reden dat niet wilde eten...

Ik ben echt blij dat ik het volhoud om gewoo niet te drinken. straks in de zomer kan ik nog genoeg aan de rose zitten in de tuin in het zonnetje ;)

Lenteding
7 February 2008, 21:33
Idd en dan als het goed is met een gezond kindje in je armen!!! Zal anders in ieder geval niet aan jezelf gelegen hebben!!

Syl
7 February 2008, 22:21
Je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt! Mensen hebben altijd wel advies, weten altijd beter dan jijzelf wat je moet doen en wat je juist niet moet doen...

Ik vind het heel goed van je dat je het niet doet!

moosje
7 February 2008, 22:56
Moi, ik drink ook geen druppel meer. De dag voordat ik positief testte heb ik nog 2 wijntjes gedronken maar toen de test positief was, heb ik geen druppel meer aangeraakt. Ik snap best dat er mensen zijn die hier minder strict in zijn maar als het mis zou gaan en ik zou gedronken hebben, dan zou ik gaan twijfelen of het door de alcohol zou zijn gekomen (ik ken mezelf) en daar zou ik dan heel veel moeite mee gaan krijgen...Dus drink ik niet.

Mamaleroy
8 February 2008, 09:23
Nou ik drink al niet meer vanaf ik weer zwanger wil worden... alleen als ik ongesteld werd dan wist ik toch dat het niet raak was....

Bij Leroy heb ik aan het eind wel eens 1 wijntje gedronken.. maar dan was het ook maar een half glaasje ook...
Nu niets...

Bij mijn moeder was het zo dat ze 2 rode wijntjes moest drinken van de dokter... omdat ze niet meer sliep.. maar dan praat ik over ruim 31 jaar geleden......

Elle
8 February 2008, 10:26
Moi, het zegt iets over haar! En veel moois en goeds over jou dus...boeien!
Een vriendin van me kon aardig wat oud bruin drinken, moest ze zelf weten maar ik vind dat je achter je normen mag staan.
Ik heb vd week bij een verjaardag ook eerst het monchoubakje zitten te keuren voor ik de taart at! hahaha Maar was verhit en gedestilleerd. ;) Dus heb heerlijk zitten smullen. Advocaatvla had ik ook niet gepakt.. :D

isa
8 February 2008, 11:37
heey,
moi, dei opmerkingen ken ik ook hoor, ''want vroeger wisten ze het ook niet en werden er ook gezonde kinderen geboren blablabla :lol:''
en af en toe een rood wijntje is wel goed zeggen ze..
maar ik drink ook geen druppel meer en roken doe ik ook neit meer, sommigen in mn omgeving vinden eht belachelijk maar mocht er wat mis gaan, kan ik niet mij zelf de schuld geven ;)
het is maar 9 maand en ik wil alles doen wat goed voor mn kind is, en als ik daardoor dingen meot laten staan, jammer dan! ;)
laat ze lekker lullen moi, jij weet wel beter ;)
liefs

Moi
8 February 2008, 23:46
ja idd zo denk ik ook erover. Ik dronk zegmaar toen ik ongi was en dan vanaf mn eispong dronk ik niet meer.

dacht eerst dat het lastig zou zijn niet drinken, want ben echt gek op rode wijn hihi. maar zit nu alweer op 20 weken en het valt reuze mee. Ik heb ook zoiets als het straks niet gezond is wil ik niet denken dat het komt door mijzelf.

En van de zomer terkken we de flessen weer open hihi. Mn vriend doet zelf met mij mee. Hij zegt ik doe het niet alleen voor jou, maar ook voor mijzelf. is voor mij ook eens goed om een lange tussenstop te hebben en als de kleine er is en het is mooi weer drinken we saampjes onze eerste wijntje... echt lief vind ik dat van hem :)

moosje
9 February 2008, 16:57
Moi, wat ontzettend lief van je vriend!

Elle
9 February 2008, 18:40
Ha meiden,

Hoe is het hier???
Best rustig!

Ik heb ondertussen die arkocaps gehaald en ja hoor Linny, het werkt best redelijk!
Is nog niet alles maar het spugen is weg dus zijn op de goeie weg.
Vandaag al weer 9 weken!!! Super.
Begint echt steeds meer zijn plek te krijgen en meer genieten, dinsdag voor het eerst naar de verloskundige.

Liefsss

Moi
9 February 2008, 19:50
Moi, wat ontzettend lief van je vriend!

Ja vind het ook wel erg fijn. heb al een paar keer gezegt je mag van mij gewoon een biertje nemen hoor, maar hij wil en doet het echt niet :D

Moi
10 February 2008, 17:04
het is stil hier op de forum, iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer :D

jorike
10 February 2008, 17:06
Ik ben er wel hoor moi! Net even naar het strand geweest met ons pupje..heerlijk uitgewaaid, maar nu ben ik weer lekker thuis en gaan we zo gourmetten met zijn 2-en! Wat zijn jouw plannen voor vanavond?

Moi
10 February 2008, 17:16
Ik ben er wel hoor moi! Net even naar het strand geweest met ons pupje..heerlijk uitgewaaid, maar nu ben ik weer lekker thuis en gaan we zo gourmetten met zijn 2-en! Wat zijn jouw plannen voor vanavond?

Hoii,

Ik heb vandaag heerlijk gefietst en ben daarna als een blok in slaap gevallen haha.

we gaan straks bij mn ouders eten, hoeven we lekker niet te koken.

leuk zeg courmetten, vind ik ook altijd zo gezellig. Hoe voelje je. De misselijkheid al een beetje over

jorike
10 February 2008, 17:59
Vandaag heb ik een hele goeie dag! Ben nog niet misselijk geweest! Wel moe enzo, maar dat vind ik helemaal niet erg, daar kan ik wat tegen doen (niets doen, hahaha!).
Leuk, naar je ouders! Je even lekker laten verwennen door de future-oma en - opa! Hihihi, geniet ervan!

Elle
10 February 2008, 21:27
En wij zijn net lekker uit eten gegaan! Haha, gaat goed hier!!!

Ik heb nu sinds twee dagen arkocaps van de reofrm en dat werkt super!
Vorige week nog hele dagen overgeven en nu alleen s'morgens een rot gevoel als ik de pilletjes inneem en na mijn eerste broodje is het de hele dag rustig! Echt een uitkomst meiden!
Als iemand nog wil weten hoe en wat dan hoor ik het wel.
liefsss

Mamaleroy
11 February 2008, 11:02
Gisteren Leroy zijn nieuwe kamer behangen samen met zijn opa!!!! ( Mijn pa) ... Bob de bauwer hangt op de muur hoor!!!! nu alleen nog het raam kozijn schuren en verven maar dat is voor man lief als hij opschiet anders doe ik het zelf/...... Leroy is helemaal blij met zijn kamer... zag het zelf niet zitten om de trap op te gaan en zo dus heb ik de banen gemeten/ geknipt en ingekwast met lijm en papa lief heeft het op de muur geplakt ....helemaal recht geen blaren .////

TIP kant en klare lijm is goed hoor.!!!! alleen doet er 2 rollen mee ipv 3.... Van Bisonkit ofzo iets........

Moi
11 February 2008, 20:03
Gisteren Leroy zijn nieuwe kamer behangen samen met zijn opa!!!! ( Mijn pa) ... Bob de bauwer hangt op de muur hoor!!!! nu alleen nog het raam kozijn schuren en verven maar dat is voor man lief als hij opschiet anders doe ik het zelf/...... Leroy is helemaal blij met zijn kamer... zag het zelf niet zitten om de trap op te gaan en zo dus heb ik de banen gemeten/ geknipt en ingekwast met lijm en papa lief heeft het op de muur geplakt ....helemaal recht geen blaren .////

TIP kant en klare lijm is goed hoor.!!!! alleen doet er 2 rollen mee ipv 3.... Van Bisonkit ofzo iets........

Fijn hoor dat alles nu bijna af is. En de babykamer, is die ook al bijna af=

Mamaleroy
12 February 2008, 14:56
Baby kamer hoeven we niet echt iets aan te doen alleen maar schoonmaken en dan het bedje er weer in te zetten en omhoog te schoeven..

Als Leroy een nieuwe kast heeft dan kunnen zijn kleren over naar zijn eigen kamertje ( bijna af alleen nog een stukje raam verven) ... en de rest van zijn speelgoed ook ...

Verder ff alles opfrissen en misschien een nieuw raamkozijn in dat kamertje maar dat hangt een beetje af van mike zijn oom wanneer hij tijd heeft om dat te doen aangezien hij erg druk is... met een grote klus samen met mike... dus kamers komen er ff snel tussendoor...

dan nog even de bekleding van de wieg wassen en opnieuw er op doen en de gordijnen van de baby en dan kan hij komen...

Bedje en wieg staan er nu al klaar voor moet alleen nog ff opgemaakt worden en schoon.. Verder staat het al die tijd al op onze kamer...

Box nog even van zolder halen bij mijn schoonmoeder en dan is het klaar....

:lol: :lol: GELUKKIGGGGGGG :roll: :roll:

Moi
12 February 2008, 19:25
lekker hoor, dat alles dan bijna af is. Onze spullen komen eind febr. of half maart. kan ook echt niet wachten. Als dat staat dan de gordijnen kopen en klaar!

Syl
12 February 2008, 20:46
hier gaan de mannen nu de kelder in om de meubeltjes naar boven te sjouwen :D

Mamaleroy
12 February 2008, 21:36
Inmiddels alleen het rolgordijn nog maar dan moet de verf droog zijn..... dan kan hij over en ik de baby kamer onderhande nemen..... ( schoonmaken en inrichten).... o sjips kast ook nog,,,,, maar dat komt wel goed...

Waarschijnlijk gaar Leroy morgen over en dan maandag ff kijken voor een kast en anders volgende week ..... werk nu toch nog maar halve dagen dus heb ik daar tijd voor..... Nou ja morgen nog een hele dag en dan klaar...

Oma ( mijn mama) was al bezorgt en liep al dagen te zeuren dat ik het moest regelen om minder te werken.. Ik heet eigenwijsje hahahahah_

Mamaleroy
19 February 2008, 12:01
Leroy is afgelopen woensdag in zijn eigen kamer gaan slapen.. afgelopen weekend zijn we lekker naar epe roompot de schaapskooi geweest..... lekker van elkaar genoten en Leroy heeft het lekkker naar zijn zin gehad met KOOS konijn!!!!

zelfs mike is nog een keer Koos geweeest... Tijdens de feestmiddag zondag,,,,,,.......

Was HEERLIJKKKKKKKKKKKKKKK

Baby kamer alleen nog opruimen en een kast voor leroy........... dan is dat ook klaar en kan ik die inruimen.. JOuhoe.....\

Mamaleroy
19 February 2008, 12:02
Wat is het stil hier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!! het lijkt onderhand wel een persoonlijke site van mij hahahahahahahahahahaha :P :P :lol: :lol: :lol: :lol:

isa
19 February 2008, 13:31
haha, ik ben dr nog wel hoor :lol:
schiet lekker op dus daar? heerlijk he? kan ook neit wachten tot alles klaar is, de vloer ligt er nu in, alleen behang meot weer overnieuw, was gekrompen..
en dan half maart komen de meubeltjes ;)
liefs

Moi
19 February 2008, 19:14
haha is idd erg stil hier...ik dacht eerst ik krijg geen melding meer..maar er was gewoon niks meer geschreven hahaha

moosje
19 February 2008, 22:12
Ik heb ook niet zoveelte melden. Ben nog niet bezig met de babykamer. Sterker nog we hebben helemaal geen babykamer. Eerst maar een ander huis zoeken :D Alleen ik ben zooooo moe dat het me een beetje tegen staat om er aan te denken. Ga lekker m'n bedje in. Weltruste.

Mamaleroy
20 February 2008, 10:01
Dacht al dat iedereen in slaap gevallen was of de site verlaten had,,,, Zag alleen mijn eigen antwoorden nog maar hahahhaha

Gelukkig niet alleen!!!!

Moi
20 February 2008, 18:45
Dacht al dat iedereen in slaap gevallen was of de site verlaten had,,,, Zag alleen mijn eigen antwoorden nog maar hahahhaha

Gelukkig niet alleen!!!!

haha

als het goed is eind deze maand onze kinderwagen en badset binnen.. ga vrijdag maar eens bellen naar die winkel :)

moosje
20 February 2008, 20:14
Over kinderwagens kan ik wel meepraten hoor. Ben helemaal fan van de Bugaboo. Zag m op de 9 maanden beurs en ben verkocht. Mijn moeder en schoonmoeder ook dus ik kan ook niet meer met een ander aan komen zetten :lol:

Mamaleroy
20 February 2008, 21:08
Ja dat moet ik ook nog voor de kleine man kopen een kinderwagen en een badset......... OEPS>>>><<<

Kinderwagen krijg ik van mijn zus en ma,... en badset is niet zo duur.... dus verder kan hij komen hoor... UHHHHH nee beetje te vroeg nog... laat hem nog maar ff wachten.....

Vrijdag voor Leroy zijn nieuwe school kijken ,..... anders moet ik dat doen als de kleine er is en nu kan ik toch makkelijk weg omdat ik toch nog maar halve dagen werk.....

Moi
21 February 2008, 20:55
Ja dat moet ik ook nog voor de kleine man kopen een kinderwagen en een badset......... OEPS>>>><<<

Kinderwagen krijg ik van mijn zus en ma,... en badset is niet zo duur.... dus verder kan hij komen hoor... UHHHHH nee beetje te vroeg nog... laat hem nog maar ff wachten.....

Vrijdag voor Leroy zijn nieuwe school kijken ,..... anders moet ik dat doen als de kleine er is en nu kan ik toch makkelijk weg omdat ik toch nog maar halve dagen werk.....

Bij mij was de levertijd van de kinderwagen wel 10 weken, dus zou er toch maa alvast voor kijken als je nog een nieuwe moet kopen :)

Lenteding
22 February 2008, 12:11
Ben ook weer aanwezig, na een hele periode afwezig geweest te zijn. Hebben het toch wel druk gehad de laatste tijd en tijdje gehad dat het internet het niet deed. En zeker na het onverwachte overlijden en de begrafenis van mn tante had ik even tijd nodig voor mezelf. Was tijdje terug alweer even aanwezig, maar toen weer weg gegaan, omdat ik het ook gewoon niet op kon brengen om alles te lezen en te beantwoorden. Maar nu gaat alles weer de goeie kant op en ben ik begonnen met alles bij te lezen. Dus vanaf nu probeer ik weer alles bij te houden, miste het op den duur ook wel om even op het forum te gaan lezen hoe het met iedereen ging. En nu mn verlof steeds dichter bij komt, word ik zelf ook wel iets rustiger!!

Moi
22 February 2008, 19:26
Ben ook weer aanwezig, na een hele periode afwezig geweest te zijn. Hebben het toch wel druk gehad de laatste tijd en tijdje gehad dat het internet het niet deed. En zeker na het onverwachte overlijden en de begrafenis van mn tante had ik even tijd nodig voor mezelf. Was tijdje terug alweer even aanwezig, maar toen weer weg gegaan, omdat ik het ook gewoon niet op kon brengen om alles te lezen en te beantwoorden. Maar nu gaat alles weer de goeie kant op en ben ik begonnen met alles bij te lezen. Dus vanaf nu probeer ik weer alles bij te houden, miste het op den duur ook wel om even op het forum te gaan lezen hoe het met iedereen ging. En nu mn verlof steeds dichter bij komt, word ik zelf ook wel iets rustiger!!

Hoi

Fijn dat je je wat beter voelt. Hoop dat je alles een beetje een plekje hebt kunnen geven.

liefs

Lenteding
23 February 2008, 19:10
Gelukkig wel, is ook weer een stuk prettiger dan voor jezelf.
Hoe gaat het hier eigenlijk met iedereen??? Alles een beetje goed met de zwangerschappen??

Mamaleroy
24 February 2008, 18:28
Leneding... Kwaaltjes worden erger.. Ben dood moe!!!!!! werk nog halve dagen maar dat gaat ook eigenlijk niet meer,,... Leroy is druk en dwars en kleine in mijn buik gelukkig iets rustiger,,, te rustig,,

Begin last van mijn rug te krijgen en ga dinsdag naar de Fysio..... Ook een blaasontsteking dus het zit ff tegen allemaal.......

En met jou buikje!!!

Moi
25 February 2008, 19:12
Hoii,

De afgelopen paar weekjes ging het met mij stukken beter, alleen vanaf afgelopen vrijdagavond niet..

Voel me erg moe en voel me gewoon niet lekker. Ben ook op dit moment erg down. Al vanaf vrijdagavond pffff... die stomme hormonen ook af en toe bah..

Lenteding
26 February 2008, 20:38
Mamaleroy, vervelend allemaal, hoop dat ze je een beetje gerust hebben kunnen stellen bij de verloskundige?? Wel knap dat je al veel langer aan het werk bent dan bij Leroy. Hoop dat het allemaal weer een beetje goed komt en je weer lekker van het laatste gedeelte van je zwangerschap kan gaan genieten.

Moi, komt het van de hormonen of heb je een griepje?? Heerst ook wel op het moment. Mijn man loopt ook al 1,5 week te kwakkelen. En het wordt er nu eindelijk iets beter op. Hoop datr je je snel weer beter voelt.

Allebei een dikke knuffel, hebben jullie wel even nodig denk ik. En natuurlijk ook voor alle andere die er behoefte aan hebben!!

Hier gaat het wel weer wat beter, voel me langzaam aan weer een beetje de oude. Buik(je) is ook al aardig gegroeid!!2 weekjes gehad die wat minder waren ivm begrafenis enzo. Maar dat heb ik nu allemaal een plaatsje kunnen geven en ben nu ook een stuk rustiger. Alleen de kleine niet, die wordt alleen maar beweeglijker. Vanmorgen nog bij de verloskundige geweest en daar was alles goed. Ze merkte bij het voelen aan de buik al dat het een klein druktemakertjes was, reageerde direct op haar handen. En hij heeft zich omgedraaid, lag de vorige keer nog met het hoofdje aan de bovenkant en ligt nu met het hoofdje omlaag, was al een beetje ingedaald zei ze. Nu wel hopen dat hij ook zo blijft liggen!!!

Moi
26 February 2008, 21:06
Dank je, die knuf had ik wel even nodig. Komt denk echt door mn hormonen..

Sommige dingen vind ik ook zo spannend allemaal, vooral omdat ik niet weet hoe het allemaal gaat lopen straks zoals de bevalling enzo... ik ben iemand die graag weet hoe iets van te voren gaat, maar dat kan hierin niet.

Wel probeer ik veel te lezen over de zwangerschap en de beavlling zodat het me niet helemaal onbekend is. Ook hoop ik dat mn reiki erbij kan helpen met de bevalling :)

Jij bent alweer in de 32 weken, gaat hard allemaal he... ga je al bijna met verlof=

liefs

Kyratje
26 February 2008, 21:29
moi, idd veel lezen, heb ik van Kaylie ook gedaan en ben geen momentje in paniek geslaan! ;)
Rustig ademen en de rest komt vanzelf ;)
Ademhaling vond ik het allerbelangrijkste! En daar heb ik me op gefocused, en in een half uurtje was ik klaar :lol:

Ik smeer nivea op mn buik (die blauwe potten), vettig goedje maar heel goed tegen straie of zelfs littekens!
Weet ik van mn schoonheidsspecialiste! ;)
Van Kaylie heb ik in mn 12e week n striem (2cm lang en wit :P ) gekregen
en ook van dit beebje, even groot, juist ernaast!
Komiek toch :lol:

Voor de rest ben ik vroeger mollig/dik geweest en ben het dus wel gewoon een paar kilo'tjes meer of minder te hebben :D
Hoop wel dat mn buikje terug plat is hoor hierna... Ben nog maar amper 2kg aangekomen, dus ik klaag nog niet! :mrgreen:

Syl
26 February 2008, 22:03
Moi pas je wel op met reiki tijdens je bevalling als je pijnbestrijding krijgt? Reiki kan naar wat ik weet de werking van bepaalde middelen beinvloeden....

Maar goed. Dat is wat mij verteld is, of het klopt weet ik niet, ik gebruik het al jaren niet meer...

Moi
27 February 2008, 19:41
Moi pas je wel op met reiki tijdens je bevalling als je pijnbestrijding krijgt? Reiki kan naar wat ik weet de werking van bepaalde middelen beinvloeden....

Maar goed. Dat is wat mij verteld is, of het klopt weet ik niet, ik gebruik het al jaren niet meer...

ik heb een boek thuis voor tijdens de zwangerschap en bevalling. reiki kan geen pijnbestrijding tegenwerken, alleen kan het wel de negatieve bijwerkingen weghalen... positief :)

Lenteding
27 February 2008, 21:11
Ik moet nog 2,5 week werken voordat ik met verlof ga. Werk door tot 4 weken voor de uitgerekende datum. Werk ook nog steeds fulltime en doe ook nog alle werkzaamheden, dus heb wel een makkelijke zwangerschap tot nu toe. Ook weinig klachten gehad!! Mn collega's zijn dus ook wel blij met me!!! (na 2 andere collega's die tijdens de zwangerschap voortdurend in de ziektewet zaten) En nu moet ik ook wel doorwerken, anders hebben we te weinig mensen de laatste week voor mn verlof. Want 1 van mn collega's wilde nog even een weekje vakantie voordat ik met verlof ging. Te meer omdat mn baas nog geen vervanging heeft geregeld en hun dan dus niet meer zo makkelijk eens vrij kunnen nemen.

Syl
28 February 2008, 14:54

ik heb een boek thuis voor tijdens de zwangerschap en bevalling. reiki kan geen pijnbestrijding tegenwerken, alleen kan het wel de negatieve bijwerkingen weghalen... positief :)

Dat is mooi!

Jenna1981
28 February 2008, 17:03
zo ben dus niet de enige met kwaaltjes... hihi sorry maar gelukkig maar.
maar ook zie ik dat er mensen zijn die gewoon nog fulltime door kunnen werken.. wat een verschil he.. pppfff wou dat ik dat ook gewoon nog kon maar helaas.

verder gaat t hier goed lekker dik aant worden...!!

Mamaleroy
28 February 2008, 18:52
Mamaleroy, vervelend allemaal, hoop dat ze je een beetje gerust hebben kunnen stellen bij de verloskundige?? Wel knap dat je al veel langer aan het werk bent dan bij Leroy. Hoop dat het allemaal weer een beetje goed komt en je weer lekker van het laatste gedeelte van je zwangerschap kan gaan genieten.

Moi, komt het van de hormonen of heb je een griepje?? Heerst ook wel op het moment. Mijn man loopt ook al 1,5 week te kwakkelen. En het wordt er nu eindelijk iets beter op. Hoop datr je je snel weer beter voelt.

Allebei een dikke knuffel, hebben jullie wel even nodig denk ik. En natuurlijk ook voor alle andere die er behoefte aan hebben!!

Thanks lente ding kan ik wel gebruiken...... Dinsdag door mijn collega's na de arbo arts gestuurd ( zit bij ons op kantoor) omdat ik weer harde buiken had.. en ook omdat de VK had gezegd dat ik rust moest nemen.... wilde niet aanvankelijk omdat ik al wist dat hij ging zeggen dat ik niet meer mocht werken.,...Heb heel erg gehuild maar ja moet me er maar bij neerleggen denk ik zo!!!! GRIEP er bij en JA de BEEB kan rustig worden door die antibiotcum... nu plas ik half in mijn broek door die verkoudheid en zit er door heen... GIsteren redelijk rust gehad,,Leroy was naar het KDV,, en vandaag ja het houd niet over.... maar hopenlijk gaat het binnen kort beter,... Volgende week weer een kweek laten maken van mijn urine ... en dan zien we wel weer verder.... Als het tegen zit dan maar goed ook@@@@

FIjn zeg dat jij het vol houd.... ik wilde ook wel maar zit er echt helemaal door heennn,,,

Moi
28 February 2008, 20:57
Ik werk nu ook fulltime, maar vind het wel hel erg zwaar. vanavond helaas ook nog eens tot 19,00 uut overgewerkt... ben helemaal kapot

Lenteding
28 February 2008, 21:52
Je moet uiteindelijk alleen aan jezelf en de kleine denken!!! Als het niet gaat, dan gaat het gewoon niet. Ik heb ook altijd gezegd, ik werk door zolang ik kan, maar zegt de verloskundige/arts dat ik minder moet gaan werken of moet stoppen, dan doe ik dat ook. Ongeacht wat mn collega's/baas er dan van gedacht zouden hebben. Vind toch dat de gezondheid van jou en je kleine altijd voor gaan!!!
Ik heb gewoon geluk gehad, dat ik nog steeds gewoon alles kan doen. Maar het had ook zo anders kunnen wezen!!
Neem nu maar lekker de tijd voor jezelf mamaleroy. En moi, jij natuurlijk ook, gewoon aangeven als het niet meer gaat. En zeker niet meer doen dan je aan kunt!!!

Mamaleroy
29 February 2008, 11:33
Dankje lente ding.. begin er al een beetje aan te wennen dat ik thuis ben,,... de kleine is gelijk aktiever de laatste dagen.... Dus het is niet voor niets geweest....

Leroy is alleen dwars weet even niet wat hem overkomt denk ik ... Mama de heledag bij hem..... gisteren werd ik boos op hem en toen vond mijn man het maar raar...

"ja zei ik ik zit al de hele dag met hem en hij luistert niet en heeft maling aan mij,,,, dus ja zei hij dat is dan logisch....

Jenna1981
2 March 2008, 13:20
ben ook al bijna 2 weken thuis en de baby is ook drukker sinds ik thuis ben hoor.

baal alleen wel van die hormoonbuien... kan soms janken om nix en schelden om nix en dan daarne voel ik me zo zo schuldig... maar goed zal er wel bij horen ofzo....

Mamaleroy
2 March 2008, 21:35
dat hoort er bij Jenna.............. Voor mannen soms moeilijk te begrijpen..

Heb nu ook al weer de hele dag harde buiken... Dus thuis zitten maakt niet echt verschill... Maarja zoon lief houd me ook wel bezig hoor.....

Syl
2 March 2008, 22:29
probeer wel op tijd je rust te nemen mamaleroy! Kun je je zoon niet af en toe een middagje naar oma of een vriendin brengen zodat je wat uit kan rusten> je hebt je energie hard nodig! niet alleen voor je kleintjes maar ook voor jezelf!

Sterkte ermee!

Jenna1981
3 March 2008, 14:42
tja begrijp mezlef af en toe niet dus laat staan dat mijn mannetje me begrijpt....

hoest met je harde buiken mamaleroy??

Mamaleroy
6 March 2008, 18:45
harde buiken gaan wel op het moment..

Rust pakken gaat niet echt ... als hij er niet is dan kan ik nog niet slapen omdat ik dan elke keer hoest aanvallen krijg... Vandaag al naar de ha geweest weer ventoline gekregen en nu weer een week afwachten en als het dan niet beter gaat dan moet ik terug komen... en tena ben ook incontinent door het hoesten...

Jenna1981
6 March 2008, 18:58
ow jee schiet ook niet echt op met jou he.

ik ben ook sinds paar dagen flink verkouden, en idd als ik moet hoesten verlies ik ook soms urine... maar ach hoop dat dat snel voorbij is.

kun je niet savonds dan lekker vroeg naar bed gaan? dan kan je misschien wat slaap inhalen als je kleine op bed ligt....

suc-6!

Mamaleroy
10 March 2008, 10:40
Vanacht eindelijk weer een hoop uurtjes aan een geslapen....
van 2200 tot vanmorgen 730 dus hopen dat het zo blijft nu...... maar ja dan wel de nacht van zaterdag op zondag te weinig geslapen ..... probeer het wel maar ja als je hoestbuien krijg als je ligt ga je er maar weer uit...

het gaat van zelf wel weer beter.... hoop ik anders wordt het net als bij leroy weer een slaap kuur in het ziekenhuis.... we wachten wel weer af..

maar echt opschieten doet het niet nee Jenna..

Syl
10 March 2008, 11:46
Vanmiddag naar de vk. Ze gaat kijken of de baby in stuitligging ligt en als dat het geval is even draaien. de baby heeft mijn ribben ook ontdekt. Had een klein beetje de hoop dat me dat bespaard zou blijven hihihi.

Maar ja, ik kan niet alles hebben he. Alles bij elkaar genomen heb ik een prima zwangerschap! Het is toch ook vaak de fm wat opspeelt..

Wat rot voor je mamaleroy!!!