PDA

View Full Version : Stoppen met anticonceptie in augustus 2009

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34

Lex
15 December 2009, 14:36
hm, klinkt misschien wat stom, maar wat is een banner en hoe creeër je er één :oops:

b0llie
15 December 2009, 14:41
zie jij alleen maar berichtjes bij mensen dan hier?
en geen banners, waarin staat op welke dag ze zitten enz?

@tweet, verlies je wel al wat dan
of nog nix te bekennen

Lex
15 December 2009, 14:46
inderdaad! Ik wist van geen banners af? hoe fiks ik dat?

b0llie
15 December 2009, 14:51
ga maar us ffies hier op de site, rechtsboven in staat gebruikerspaneel *klik*
dan ga je naar forum instellingen *klik*
en dan naar weergave instellingen *klik*
en dan vink je aan, onderschriften *vink*
whahahah
en kom dan nog maar eens hier kijken :D

Lex
15 December 2009, 15:02
http://lt2f.lilypie.com/YG7ip1.png?O5Ecc3Bo
ok echt cool, maakt het nog leuker!!! wat een verschil. Ok heb een banner gemaakt maar hoe werkt het dan juist? Hoe moet ik het instellen?

b0llie
15 December 2009, 15:06
je moet ff bij lilypie, de bbcode opzoeken, die staat ertussen in dat rijtje
en die moet je kopieren en zetten waar je nu wat neer hebt gezet
nu zien we nix

Lex
15 December 2009, 15:18
en voila bedankt maatje! verandert de teller vanzelf?
De onderschriften maken idd een wereld van verschil :D

b0llie
15 December 2009, 15:20
jaaaaaaaa goed zo hihi
ja, veranderd elke dag
makkelijk is dat, kan je zo bijhouden hoelang je nog moet
alsof je dat zelf niet weet maar toch whahaha

tweety1982
15 December 2009, 15:57
haha sorry dat ik steeds kort reageer hoor @work haha
ja leuk he die banners...nu begrijp je ons pas hahaha...je zal je wel afgevraagd hebben :)

nee bolie nog niets..maar me ei is later of door de pos test is me LF langer..me temp is echt gedaald naar 36.47 dus me ongi komt echt. 100% zeker. alleen ze komen meestal vanuit het niets :)..maar ik had natuurlijk die pos zw lichte test dus denk dat door die Zeer vmk alles verschoven is. maar denk dat morgen dag 1 is van ronde 5

b0llie
15 December 2009, 15:59
afwachten maar weer he tweety

canacat
15 December 2009, 16:17
Jeetje, ik word wakker, zet computer aan, en jullie hebben al 5 blz geschreven vandaag!

over die korte luteale fase: ik vind overal minder dan 9 is een probleem, dus ga ervan uit dat 11 geen probleem is.

B'tje: rekenkundige reeksen met je cyclus aan het voorspellen, haha: hoop toch dat het er geen 49 worden!

Tweety, ergens anders zei je bang te zijn dat je ze ZW niet vast houdt. Het is heeeeeel normaal als het misgaat voor je NOD! (60-90%) van de vruchtjes haalt die datum niet, dus niet vanuit gaan dat er iets mis met je is !!

Jammer tweety, ja, als temperatuur gedaald is, zegt het wel wat... jammer...

Yes, Lautje, mooi die 12 weken grens over, gaat vast helemaal goed!

B'tje: toen ik zwanger was, nog voor ik het wist, kon ik niet meer stilzitten, ik verveelde me, begon 10 dingen, maakte niets af. Misschien bij jou een goed voorteken?

tweety1982
15 December 2009, 16:19
afwachten maar weer he tweety
tja de spanning is er alleen af, maar voel nu wel vanalles dat ik morgen ongi word, geeen ongi pijn maar trekkerig gevoel, en merk het aan me temp :)
word je nu wakker meid?

b0llie
15 December 2009, 16:26
canacat woont in canada
daar is t 6 uur vroeger :D

tweety1982
15 December 2009, 16:29
Oja das waar haha ik dacht ff aan nachtdienst ofzo, je zou toch naar NL komen?

canacat
15 December 2009, 16:58
jaja, op vakantie, over een week nemen we het vliegtuig!! :D

amy-baby
15 December 2009, 17:12
je moet minimaal een cylcus hebben van 21 dagen dus dat houdt in dat je na 8 dagen je eisprong kan hebben. 22 dagen is dus prima hoor, wnat die heb ik ook gehad.

Gr. Amy

mara31
15 December 2009, 17:31
hey hallo,
lees nog bijna iedere dag even mee, maar weinig fut om wat te melden, heb namelijk al een week last van mijn buik (lig zo nu en dan krom op de bank van de pijn en word regelmatig 's nachts wakker van de pijn) en dat maakt me nogal zenuwachtig en onzeker... weet bijna zeker dat het mijn darmen zijn, wat volgens velen een normaal zwangerschapskwaaltje is, maar toch....
Zal dus niet veel reageren hier, maar lees natuurlijk nog steeds mee om te kijken hoe het met jullie is en hoe het ervoor staat!

b0llie
15 December 2009, 17:35
eej mara
wat balen dat je zoveel pijn hebt
hopelijk word t snel minder en kan je gaan genieten

mara31
15 December 2009, 17:50
dank je wel bOllie, zie dat het bij jou wat temperaturen betreft veelbelovend is!
Ik ben nog steeds heel blij, maar ook heel onzeker, en die hormonen versterken alles een beetje :shock: haha
Zal blij zijn als het minder wordt die krampen...

amy-baby
15 December 2009, 18:02
@mara; wordt echt minder hoor. Ik had ook enorme pijn in de buik aan het begin. Bij 7 weken dachten ze zelfs dat ik een blindedarm onsteking had, zo'n pijn had ik. Neemt echt af, maar je darmen worden aan de kant gedrukt en moeten ff een ander plekkie vinden. vanaf 12 weken voelde het goed, ben je aan alles gewend, en ook je lichaam en de hormonen HCG neemt dan af.

Gr. Amy

mara31
15 December 2009, 18:04
@amy
Dank je wel voor de geruststellende woorden! Zie er een beetje tegenop dat dat nog 6 weken kan duren, maar hou in mijn achterhoofd dat het voor het goede doel is!

amy-baby
15 December 2009, 18:36
@kan ook zijn dat het binnen 2 weken over is hoor.....komt echt goed.

Lex
15 December 2009, 18:58
@mara: hoop voor je dacht het vlug passeert! Klinkt alleszins niet leuk!
Alles goed met mij, ga straks nog een ovutestje nemen
groetjes

Nala22
15 December 2009, 20:10
Hoi meiden :D

Heb 7 of 8 blz terug gelezen haha

Heb alleen niks onthouden eigenlijk :P

Alleen van Mara!
Echt vervelend meid!
Hopen dat het nog maar heel kort duurt :)

linny84
15 December 2009, 20:37
@ Bollie ik scrap ook!! heb ook een blog met mijn creatieve brouwsels alleen de laatste tijd niet echt up-to-date gehouden ivm de vermoeidheid van mijn zwangerschap dit is de link:

http://scrappygirl84.blogspot.com/

ook voor anderen die het leuk vinden op te kijken!

btje1984
15 December 2009, 21:13
hey linny
leuk dat je er ook weer bent. Hoe ist met je? alles goed met de beeb?

En hoe is het met de rest van de dames???Ik zit hier ff uit te puffen van de zumba les!!!
Wel leuk dat scrappen, heb ff een kiekje genomen bij linny! Leuk!!!

x btje

tweety1982
15 December 2009, 21:54
meiden was vandaag weinig online ahah dan is het druk hier haha

lekker gesport?

nou morgen beter ok? ben dan ook druk maar lees wel altijd ff mee hoor :)

liefs en fijne avond

kim82
16 December 2009, 00:28
goh :D die banners he... die kende ik ook nog niet :mrgreen:

heb t nu ook aan staan, leuk! zo kan ik direct al zien hoever iedereen is :D wat een ontdekking...

nu er nog achter komen hoe IK zo'n plaatje onderin krijg...

canacat
16 December 2009, 02:39
Hoi kim, speciaal voor jou een gebruiksaanwijzing tickers:

Ga naar rechtsboven van de pagina, daar staat 'gebruikerspaneel'. klik erop.
Linksboven zie je een donkerblauwe balk: opties. Eronder: profiel. Klik op profiel.
Klik daarna op 'wijzig onderschrift'. Plak hier de code, bbc of zoiets.
Klik dan op bevestig. Check je laatste geschreven berichtje, als het goed is, zie je nu je ticker onder je berichtje staan.

voor de code, zoek op internet een ticker'/banner voor de cyclus, bijvoorbeeld: http://www.kindjeopkomst.nl/html/ticker ... cyclus.htm (http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/ticker_cyclus.htm) of http://nl.lilypie.com/trying_to_conceive.php
Let op de code: zoek een code die op forums kan gebruikt worden, volgens mij was het bcc of bbc of zoiets, of het staat er gewoon bij, dat het ook voor op een forum is. Die code, meestal een paar lijntjes met cijfers en letters, kun je gewoon knippen en plakken op je onderschrift.

Wat je er zelf nog onder schrijft, komt onder je banner te staan, bijvoorbeeld je cycli, hoeveel rondes, enz.

Veel succes!!

linny84
16 December 2009, 07:13
@btje met mij gaat alles goed en met de beeb ook! hartje klopt mooi heb het al 2x mogen horen! eind januari de 20 weken echo alweer!!! Ik lees nog steeds mee hoor, hoop voor jou dat snel je ongi doorkomt of dat je alsnog posi test dit is ook niks!

kim82
16 December 2009, 12:06
Cancat, je bent geweldig !! dank je wel !

b0llie
16 December 2009, 12:29
@linny, jaaaaaaah,ooh wat leuk zeg dat jij dat ook doet :D
hoelang doe je t al?
ik n jaartje ofz
moet eigelijk ook maar us proberen wat fotos online te krijgen :P
heb wel wat dingen waar ik echt trots op ben haha
ben nu gister ook weer met wat leuks gestart, vind t alleen soms moeilijk, dan heb ik totaal geen inspiratie
heb je dat probleem ook wel eens?

@hierzo, t bruinige is zo goed als weg, sinds gistermiddag
i;m getting confused 13 dpo vandaag

Nala22
16 December 2009, 13:00
Ik heb ook 1 fotoboek gemaakt :)
Maar das al jaren terug ghehe

Heb wel al me spulletjes gevonden!
Denk dat ik er ook weer is 1 ga maken...

Mooie dingen hoor Linny!

amy-baby
16 December 2009, 14:33
@bollie; kan heel goed een innesteling zijn hoor....ik hoop het voor jou. Wanneer ga je testen dan?

Hier heeft ons meisje net weer de 2e inenting gehad, nu maar hopen dat ze er goed doorheen komt. ze moest wel heel erg huilen en mijn man had haar shirtje omhoog gedaan, en toen begon ze heel heftig in haar eigen taaltje te kletsen en te wijzen naar haar arm, en daarna te huilen. Ze wist precies wat er ging gebeuren, heel zielig. Nu maar hopen dat ze niet ziek wordt net als de vorige keer....ik hoop het zo dat het goed gaat....ben zo bang...

Gr Amy

b0llie
16 December 2009, 14:36
zo zielig altijd he die inentingen bij die ukkies :(
hoop ook voor je dat ze niet ziek word

pssst t is nu nog steeds weg :oops:

amy-baby
16 December 2009, 14:54
@bollie; wat is nog steeds weg....de ongi???

Nala22
16 December 2009, 14:56
@Amy:
Echt zielig voor je meisje :(
Zeker omdat ze het zo goed door heeft!

b0llie
16 December 2009, 14:58
roep nou niet te hard amy, dadelijk komt ie toch
wil zaterdag testen :D

1981
16 December 2009, 15:02
@Bollie: spannend wordt het, ben benieuwd..... :-)

Lex
16 December 2009, 15:03
Vind dat je gelijk hebt op pas zaterdag te testen!
groetjes iedereen, nog altijd maar een licht streepje te zien op de ovutest.

b0llie
16 December 2009, 15:08
hihi, ja zeker spannend hier
enne over de ovu testen
bij mij ging die van vaag naar knallend :?

Lex
16 December 2009, 15:10
laten we hopen dat die dan morgen of toch gauw knallend wordt! :)
Ik blijf voor je duimen BOllie

b0llie
16 December 2009, 15:17
doet me echt goed dat iedereen zo lief is en voor me zit te duimen
heb hier nog steeds n kaarsje aan,voor mezelf ofcourse
en voor iedereen hier
dat er maar snel n posi ovu test of n posi zw test mag komen bij jullie allen

amy-baby
16 December 2009, 15:19
@bollie; oh sorry :oops: ......ga voor je duimen en ik zal het niet meer noemen...hihi....spannend....nog tot zaterdag, duurt nog wel lang, hou je het zolang vol dan? wanneer had je de pos ovutest dan,want precies 14 dagen daarna en je weet het he?

G

b0llie
16 December 2009, 15:32
2 dec positieve ovu, heb daarna niet meer doorgetest,
3 dec erg veel steken de hele dag door

hahaha, ja houd ik wel vol hoor :D

tweety1982
16 December 2009, 15:36
spannend Bollie!!!!!

ahh zielig zeg een kleinjte met zon naald :( hoe oud is ze? gelukkig is mama bij haar :)

Ik heb de uitslag van de gyn, heel verhaal..enne me ongi is er nu doorheen, heb flink buikpijn, maar is nog niet heel veel, dus morgen is pas dag 1

Hij was kort van stof maar toen ik vroeg of de uitslaggen goed waren zei hij alleen JA, en keek ondertussen steeds in me dosier, gaf beetje gevoel dat hij niet gekeken had, maar dat lijkt me kwalijk dus het zal wel goed zijn.

Over die vroege pos testen zei hij heel duidelijk : niet testen voor je 1 week over tijd ben, testen kunnen soms vals pos aangeven, omdat de hormonen van " een moeilijk woord" hoog staat, daardoor is de temp ook niet altijd betrouwbaar. Zelf weet ik deze maand zeker dat ik zwanger was, maar 2 maanden geleden dus niet, die zal dan vals geweest zijn.

Hij gaat op 14 jan mijn, dag 29, 10 dagen na mijn eispong, weer bloed prikken, op progeteron en op eisprong, de waardes van mijn eisprong in mijn vorige bloed uitslag waren te laag, als de eisprong net geweest is zijn de waardes nog te laag, je kan het beste prikken rond 10 dagen na je eisprong. Hij gaat dan ook een zwangerschaps bloed test doen, kijken of er mischien een bepaald hormoon in mijn lichaam zit die HCG testen positief kan laten uit vallen

daarbij heeft hij ook gezeg dat ik moet stoppen met tempen en verder moet leven, hij zegt door alles wat je met tempen ervaart maak je jezelf gek, terwijl je daar niet altijd 100% alles uit kan halen..dus stoppen daarmee.

dus ja ik probeer te stoppen met tempen even 6 maanden kijken en tijd geven, ik ben er regelmatig tussen de 30-33 dagen cyclus dus heb eigenlijk niets te klagen, ik moet dan gewoon iets langer door klussen dan dag 19, omdat ik nu niet meer kan controleren of de eisprong geweest is, en in ergste geval kan ik natuurlijk altijd even de temp in me bips stoppen en wel raden of me ei geweest is, maar dus niet meer dagelijks tempen en me daar aan hechten. gewoon klussen en doorleven

amy-baby
16 December 2009, 15:50
@tweety; fijn dat de uitslagen wel goed waren. Maar vreemd hoor wachten tot een week na je NOD. Ja ik weet wel waarom, want er zijn heel veel mensen die zwanger zijn, maar een paar dagen later ongi worden, dat gebeurd bij 75% van alle vrouwen. Ik heb dit zelf ook gehad, maar ik vind het nu niet zo erg. Ik probeer te testen op mijn NOD, maar wanneer die precies is....haha....ik denk dat ik 31 dec ga testen, lijkt me een goed plan om het nieuwe jaar zo in te gaan...haha...wel zwanger dan he?
succes meid, en ik hoop dat het snel raak is. Ik hou me ook niet zo bezig met tempen etc../..word ik alleen maar onzekerder van en helemaal als je een pos ovutest hebt, en je klust maar het is niet raak...Lijkt me ook vreemd.....maarja...ik voel me er niet (tot nu toe) fijn bij...Iedereen moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt.

tweety1982
16 December 2009, 16:00
ik hoop het vor je meid dat je jaar goed afsluit.
week na NOD is ook wel overdreven, das typisch gyn gedachten haha, ik vind op nod ook goed

ik zoek in tempen steeds bevestiging maar dat is denk niet goed, miss dat ik daarom nu minder snel zwanger ben dan de eeste keer. eerste keer kluste ik gewoon ronde me ei en verder niet.

ik weet dat me ei op dag valt dus zet gewoon een banner neer en verder niet meer :) haha

a even de hond uitlaten, die het niet verdiend omdat hij zeer ondeugend is, maar ja moet toch wel :)

b0llie
16 December 2009, 16:17
whahaha tweety
als je t niet doet ,doet ie alles binnen
en dat heb jij toch ook niet verdiend hehe

tweety1982
16 December 2009, 16:29
haha ja da waar he

he wat denken jullie heb sinds uur onwijs ongi pijn, heb denk ik alles bij elkaar een goed inleg kruis vol, denk je dat dit dag 1 is voor mij?

b0llie
16 December 2009, 16:47
t is toch als t evenveel is als normaal je 1e dag van je ongi, dan wel
en zo niet, dan niet
kan je alleen zelf beoordelen
btw, gemiddeld he
word je dus 14 dagen na je ei ongi
is dat dan dus op 14 dpo, of 15dpo :oops:

Lex
16 December 2009, 16:57
@tweety: ik denk wel dat je dit dan als dag 1 kunt rekenen. Sinds ik gestopt ben met de pil zijn mijn maandstonden toch wel heel wat minder, dus ik tel vanaf er helder bloed, het komt bij mij sinds ik gestopt ben met klonters, terwijl ik dit niet had ervoor. En man, wat een pijn dat het nu doet ivg met toen ik de pil nam. Nu ja, dus ik zou dit toch als dag één rekenen?

@BOllie: ik weet het niet zeker maar ik denk 14 dpo.

Groetjes x

Lex
16 December 2009, 16:58
het vraagtekenen moet eigenlijk een punt zijn sorry

b0llie
16 December 2009, 17:13
thnx lex
iemand anders die er wat zinnigs over kan zeggen whaha?

linny84
16 December 2009, 18:31
@linny, jaaaaaaah,ooh wat leuk zeg dat jij dat ook doet :D
hoelang doe je t al?
ik n jaartje ofz
moet eigelijk ook maar us proberen wat fotos online te krijgen :P
heb wel wat dingen waar ik echt trots op ben haha
ben nu gister ook weer met wat leuks gestart, vind t alleen soms moeilijk, dan heb ik totaal geen inspiratie
heb je dat probleem ook wel eens?

@hierzo, t bruinige is zo goed als weg, sinds gistermiddag
i;m getting confused 13 dpo vandaag

Ik ben nu zo'n 1,5 jaar aan het scrappen en ik heb ook wel eens tijden dat ik geen inspiratie heb maar ach dat komt altijd wel weer terug :D

b0llie
16 December 2009, 18:45
ke dan
ja ben gister weer aan wat nieuws begonnen

Nala22
16 December 2009, 18:55
@Tweety:
Fijn dat de uitslagen goed waren :D
En ook een geruststellende gedachte dat ze je nu in de gaten houden!

Over dat tempen, ben ik het helemaal mee eens.
Ik moet er niet aan denken, helemaal stressen omdat ie zakt en het is niet eens betrouwbaar.
Is wel het laatste waar je je aan vast moet klampen meid :)

Lex
16 December 2009, 19:10
kan ik hieruit dan besluiten dat tempen de moeite niet is?

kim82
16 December 2009, 22:54
nou inderdaad... dat tempen... misschien is het toch niet alles he :( als ik dat allemaal lees...
t is ook wel lastig. Ik ben zelf verpleegkundige , en weet dus ook hoe snel je lichaam reageert met temperatuur .. op wat dan ook... en dus is dat tempen zo nu en dan behoorlijk onbetrouwbaar....
Maar ja, je grijpt alles aan om maar iets van zekerheid te hebben he ....

Je 1e dag cyclus is toch pas de dag dat het echt doorzet? dat had ik laatst ergens gelezen...

canacat
17 December 2009, 00:00
positieve testen? Ik zou al blij zijn als de testen in de brievenbus vallen...
Ben net naar het postkantoor geweest op 2 pakjes op te halen die al meer dan 2 weken onderweg waren (vanuit NL).
Kom ik daar aan: ze zijn zoek...
"gebeurt wel vaker met kerst" . pfff. waardeloos!

Lex
17 December 2009, 07:43
jammer Canacat!
Ja Kim, het is idd de eerste dag dat je menstruatie echt doorbreekt.
Nog geen eitje in zicht...

Lautje
17 December 2009, 09:01
Dat is mooi shit canacat!

Hier begon de dag goed...NOT!
Vanacht is de kerstboom omgevallen (1 van de 2 katten weer in de bocht ofzo) vorige week maandag nieuwe kerstballen gekocht en daar is bijna niks meer van over...heb me toch 'n potje staan janken :? :oops: hormonen? :lol:

b0llie
17 December 2009, 11:08
balen zeg canacat, w8 je al 2 weken en dan nog geen pakjes pff

@lautje, dat is ook leuk dan, mijn katten zitten niet in de woonkamer snachts, die gaan lekker de gang op, kunnen ze ook gezellig op de slaapkamer komen

dames, bedankt voor t duimen en de kaarsjes
maar t heeft niet geholpen
gister avond rood met afvegen en van8 is de hel weer losgebroken
ronde 5 dus alweer, en mn ei waarschijnlijk 30 dec
zal t lijstje ff opzoeken

b0llie
17 December 2009, 11:12
Marjolein1981-----28----------------1e-----------------3------------12/12
Btje1984----------25----------------1e-----------------3------------ 13/12 (39dgn)???
Nala22-------------22---------------- 1e----------------3-------------21/12 (Obv weer 29 dgn/pauze?)
Kim--------------- 27 ----------------1e---------------- 4----------- 22/12 (26dagen) en 26/12 (30 dagen)
Karin26------------29-----------------2e----------------5------------22/12(Op basis van 28 dgn)
SdB---------------26----------------1e-----------------4------------27/12 (op basis van 36 dgn)(gokwerk door b0llie)
Lex----------------26-----------------1e----------------4------------31/12 (op basis van 32 dagen) 8/1 (obv 40d)
Amy---------------30----------------2e-----------------5-------------31/12
Canacat --------- 29----------------1e-----------------3-------------ergens in januari
Mayo--------------31----------------1e-----------------3--------------8/1 (o.b.v. 38 dgn)
b0llie -------------22-----------------1e-----------------5-------------12/1
Tweety1982--------27----------------1e----------------5 na MA-----------rond 17 jan

Zwanger:
Naam----------leeftijd------Hoeveelste kindje------Zwanger in Ronde-----Uitgerekend
Linny84----------24------------------1e----------------------1---------------------11-06-2010
Lautje------------27------------------1e----------------------2-------------------- 28-06-2010
Wammie----------30------------------1e---------------------2----------------------6-07-2010
Liesje26----------26-------------------1e---------------------3---------------------- 8-07-2010
ladymama--------28-------------------2e---------------------3----------------------31-07-2010
Yvon------------- 34-------------- --3e----------------------4----------------------09-08-2010
Mara--------------31----------------1e-----------------------3----------------------10-08-2010
betsy-------------24----------------1e----------------------1 na mk----------------??
Jessie-------------26----------------1e-----------------------4---------------------??
marije-------------28----------------2e------------------------2---------------------22-08-2010

tweety1982
17 December 2009, 12:07
lautje...katten...haha :?

Bollie. als je op dag 14 je ei heb, dan is dag 15 1 DPO.

dus 1 dag NA je ei is 1 dpo

14 dagen NA je ei is 14 DPO

dus idd je zou op 14 DPO ongi kunnen worden. maar kan ook 15 DPO dus!

maar ff loopt altijd even achter. als je wakker word op 14 DPO staat je banner en grafiek nog aangegeven dat je op 13 DPO bent, pas in de loop van de ochtend verspringt hij, dus altijd even inloggen als je zweker wilt weten hoeveel DPO je zit

je bent ongi?

Bedankt voor meeleven van de gyn meiden, gister avond toen ik lekker sims 2 gaan het maken zat te spelen brak alles los en had al hele middag pijn, dus gisteren was echt wel dag 1

liesje26
17 December 2009, 12:37
Hallo, ik zit nog wel mee te lezen maar wil me er niet iedere keer tussen mengen.
maar Bollie jeetje ik had echt het gevoel dat het bij jou wel eens raak zou kunnen zijn!! Wat kl'te is dit zeg!!
Echt heel jammer!!!
De rest van de meiden natuurlijk ook heel veel succes!!

tweety1982
17 December 2009, 12:50
heey Liesje , jij bent al aardig op weg he :) en je mag je er vast wel altijd tussen mengen :)
Hoe voel je je?

Lex
17 December 2009, 13:50
Waar is mijn ei, waar is mijn ei? Dag 18, nog steeds maar een mini licht streepje op mijn ovutest (gisteren). Vandaag gaan werken om 15u15 plus nachtdienst en dan morgen terug thuis omstreeks 9u. Niet veel tijd om eraan te denken, wat best is natuurlijk.
Aan iedereen een fijne dag toegewenst en tot morgen :)

Lautje
17 December 2009, 13:56
b0llie ongi????? Had ik echt niet verwacht eerlijk gezegd
tweety ook ongi...jammer meiden
dikke knuf voor jullie, voor iedereen hoor trouwens hier ;)

liesje je mag je er zekers wel tussenmengen hoor! Dat geeft helemaal niks :D
Maar alles goed met jou en je zwangerschap?

Lex ik blijf duimen voor je :mrgreen:

tweety1982
17 December 2009, 14:16
zullen we gewoon doen alsog het passen is en je eitje gaan zoeken :lol: Miss heb je lange cyclus. want met 32 dagen zelfs hoeft je ei er nog niet te zijn, die van mij was er ook pas op dag 19. en als je lange cyclus heb dan komt ie nog :)

Ja jammer idd lautje, maar tis niet anders. volgens mij hoe meer hoop is het nee, en meiden die geen hoop hebben worden zwanger :) haha...geen hoop meer hebben:P

tweety1982
17 December 2009, 15:34
waar is iedereen? ik verveel me beetje:P tis beetje saai hier en moet nog tot 17 uur..tis niet goed..zit me nu steeds af te vragen wat ik niet goed doe ik 4 x proberen en 4 x niet raak hahaha...dus ik moet me niet vervelend :P

liesje26
17 December 2009, 15:49
Oh nou fijn dat het af en toe mag. Ik leef zo met iedereen mee en lees iedere dag bij maar vind het vervelend om me steeds overal mee te bemoeien. ha ha ha

Hier gaat het super goed. Ik ga nu de 12e week in dus dat is ook wel lekker. Ik voel me super goed! Ik krijg ook mijn energie weer terug dus dat is ook wel fijn. Verder geen klachten. IK begin nu een klein buikje te vormen. Ik heb straks lekker 2 weken vrij dus dan ga ik maar eens zwangerschapskleding shoppen.

tweety1982
17 December 2009, 15:58
Leuk zeg liesje!!

was jij snel zwanger?

ik vraag em altijd af of mensen die niet rekenen sneller zwanger worden. Ik zelf houd rekening met de dag dat me eitje kan komen, en zorg dat ik dan sowieso klus. denk je dat dat het zwanger worden tegen houd?

als ik spontaan zwanger wil worden moet ik bewust neit nadenken, maar ja weet sowieso altijd wel waar ik zit, en ik klus niet zo veel, dan word ik nooit zwanger.
maar als je gewoon denk...he me eitje is in de buurt en dan sowieso klust zou toch niets moeten uitmaken?

liesje26
17 December 2009, 16:27
Hoi Tweety, Ik was officieel gestopt met de pil in juni. Ik was er toen niet bewust mee bezig. Ik had ook een hele lange onvoorspelbare cyclus. Ik had met mijn man afgesproken dat we er na de vakantie ''echt serieus" voor zouden gaan. Dat was dus augustus. toen werd ik pas in sept ongie. dat schoot dus niet echt op. Toen heb ik in oktober ovulatietesten gebruikt en toen was het in 1x raak! Dus in de 3e ronde werd ik zwanger want ben intussentijd 2x ongesteld geweest. Nou dat was het verhaal een beetje! Ik vind die ovulatietesten dan ook echt een uitkomst!

Ikdenk dat dat als je er bij nadenkt het zwanger worden niet lukt. Vind het raar. Als er op het juiste moment geklust word dan is er altijd kans op zwangerschap of je er nou bij nadenkt of niet. Maar goed dat is wat ik denk. Toen ik met die ovutesten heb gewerkt dacht ik er ook constant aan en het heeft mij niet in de weg gezeten.

tweety1982
17 December 2009, 16:42
haha fijn om te weten meis :) maar ik snap gewoon niet dat ik nu al 2 rondes langer bezig ben dan toen ik eerst zwanger werd. dus miss door dat tempen en me zorgen maken alles onbewust blokeert
ga me best doen deze komende tijd geen zorgen maken en 100% te geloven dat mijn kindje nog wel komt.

leuk hoor bij jou zo snel :)

amy-baby
17 December 2009, 19:11
@bollie; potverdorie meid, had ik ook niet verwacht.....ik baal echt met je mee meid, weet het ook niet.

Dat je er juist mee bezig bent en dan niet zwanger wordt, is waar, hoe? geen idee. Maar ik weet wel dat wij het bij ons meisje 1 keer geklust hebben in die maand, want er was wat verschrikkelijks met mijn schoonmoeder gebeurd, maar was wel gelijk zwanger na 1 ronde....Nu al 5 rondes bezig voor een 2e.

Groetjes amy

Nala22
17 December 2009, 19:36
@Bollie:
Hb et allemaal al in de smsjes gezegd, maar vind et zo kut voor je wijffie :(
Heeeeeeeeeeeeeele dikke knuf!

@De rest:
Hoe is et?

Ik weet niet of et zo is dat et minder snel gaat als je er zoveel mee bezig bent. Ik denk als het een obsessie wordt, dat het moeilijker gaat.
Maar niet als je eraan wil beginnen :)

btje1984
17 December 2009, 19:43
Heyyy liesje!!! Leuk dat je ook meeklets weer!!! Gelukkig gaat het goed. Leuk dat je een buikje begint te krijgen!!!

En lautje, jij bent vandaag voor controle geweest! En alles is goed. Wat een leuk nieuws zeg!!! GOED HOOR!

Oh b0llie wat k.t zeg. dacht toch echt wat anders bij jou... KNUFFIE VOOR JOU!!!!

tja, het lijkt idd een uitkomst die ovutesten. Zat er aan te denken om nog een zooi te bestellen voor een eventuele volgende ronde. maar dan moet die wel eerst komen..... Denk toch niet dat ik het doe. want 14 dagen na mijn 1e posi test, is er nog steeds niets (nu toch wel 32 dagen na mijn 1e posi ovutest dus tja......) Idd hier dus nog steeds geen ongi te bekennen. Had wel vanmiddag na een stukje appeltaart last van misselijkheid :roll: of ik heb het me ingebeeld..... Heb afgelopen maandag een test gedaan. Zou ik er verstandig aan doen om morgen weer te testen??? WAT DENKEN JULLIE???

liefs btje

btje1984
17 December 2009, 19:46
hey nala,
ben ik met je eens hoor. als je te veel er mee bezig bent, raak je onbewust (misschien zelfs bewust) beetje gestresst, en stress doet echt een hoop met je..... zelfs het uitblijven van menstruatie.

Yvon
17 December 2009, 20:21
Hee meiden,
Sorry dat ik zo weinig wat van me laat horen hoor.
Het lijkt nu net alsof ik het forum na de pos test niet meer nodig zou vinden.. Haha, nee hoor!
Maar heel erg druk en heel erg moe, dus vandaar.

@Bollie: balen!

@Btje: als je het mij vraagt...
waarom niet?
Testen meis!!!
De onzekerheid kan toch niet groter worden dan nu, toch?

Yvon
17 December 2009, 20:23
Oja, en wat betreft 'er veel mee bezig zijn':
ik ben er altijd bereveel mee bezig geweest, maar dat heeft de zwangerschappen nooit belemmerd hoor!
Doe gewoon zoals je prettig vindt! ;)

amy-baby
17 December 2009, 20:33
Nee maar volgens mij is het wel zo hoor, hoe meer je ermee bezig bent hoe kleiner de kans, denk het wel tenminste maar mijn mening. Waarom zeggen artsen dan vaak dat je het gewoon moet doen ,en geen testen of temperaturen (pas na een jaar), maar goed neemt niet weg dat we het graag willen, dus kan wel zeggen dat ik er minder mee bezig moet zijn maar helpt toch niets toch??? ;)

@yvon; gezellig dat je er nog ff bent...hihi...Gaat ie goed? ik hoop ook zo dat het deze ronde raak mag zijn....we zullen zien, ben een stuk rustiger nu...ik zie het wel ik kan er weinig aan doen he?

@btje; ik zou ook gewoon morgen testen. als maandag juist je nod was, dan kan het heel goed negatief zijn hoor meid!! wat yvon zegt, meer onzeker kan je toch niet worden toch? zet hem op.....en morgen een pos zw test he!!!!

groetjes Amy

b0llie
17 December 2009, 21:15
ja btje, denk ook dat je morgen nog wel n testje kan wagen hoor
wie weet, nee heb je, ja kan je krijgen idd,
@yvon, haj haj
@nala, knuffel
@ de rest,thnx dat jullie zo lief zijn
de klap is echt nogal hard aangekomen en heb vandaag ook n aantal keren mezelf bij elkaar moeten rapen toen ik aant werk was, dat ik bijna moest huilen
nahja, miss brengt deze ronde geluk

Lautje
17 December 2009, 21:27
knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf

amy-baby
17 December 2009, 21:32
@lautje; dat is wel een beetje weinig knuf.... ;) haha....lief hoor

@bollie; begrijp dat het even goed balen is, helemaal omdat je zo positief was over de ovutesten. Geen idee waarom het niet raak is. snap er soms toch weinig van, maar kom op.....en lucht je hartje hier dan maar goed.

Liefs Amy

b0llie
17 December 2009, 21:37
i love you girls

maar dan natuurlijk op n vriendschappelijke manier hehe
ben zo blij dat jullie me zo opvangen
thnx thnx thnx

en idd amy, ik was echt dolgelukkig met mn posi ovu test
zei t gister nog tegen mn vriend, je kan alles goed timen, maar dan nog heb je niet de zekerheid dat t lukt
en dat is zo frustrerend

canacat
18 December 2009, 00:36
Zaadjes zijn ook vaak erg wisselend van kwaliteit hoor, dat kan een heleboel verklaren, zwanger worden of niet.
Alcohol, vitaminen, stress ! allemaal slecht voor de zaadjes, dus ligt niet altijd aan ons hoor!
Laat je mannetje maar goed op zijn gezondheid letten.

die van mij had nu net (eisprong) zo'n hoge suiker ineens dat zijn adem zuur rook. Wist niet goed meer of ik nou op bevruchting moest hopen of niet. liever niet bevrucht dan met een genetisch defect zaadje.

kim82
18 December 2009, 00:54
@ bollie: bah wat een tegenvaller he dat je ongesteld bent geworden :| Hopelijk volgende ronde meer geluk!!!!

@ btje: testen :D

@ allen: Hellup snap er helemaal niks meer van hoor. Kwam er 1 uur geleden achter dat ik 1 druppel (of naja misschien 2 of 3) bloed verloren ben .. :shock: Hoe kan dat nu ?? kan toch niet nu al ongesteld worden?? en als dat het niet is.. wat is het dan wel? Ik hoor pas volgende week ergens ongesteld te worden. Of zal ik nu ineens een cyclus van 22 dagen hebben :o

canacat
18 December 2009, 03:11
kim, ovulatie een dag of 5 geleden??
Dat kan innesteling zijn!

ps: zo laat nog wakker??

b0llie
18 December 2009, 07:21
hoe is t nu kim?
zo int begin kan je cyclus nogal eens raar doen hoor
ik had mn ronde 2, 31 dagen,
dus ging daar in ronde 3 ook vanuit
werd ik ineens ongesteld op dag 26
dus t kan wel
heeft er al iets doorgezet meis?
hoop t niet

btje1984
18 December 2009, 07:31
nou zo als verwacht NEGATIEF..... zucht
heb nu geen testen meer in huis. laat het dan ook maar even zo (denk ik, als ik de verleiding kan weerstaan om nieuwe te kopen.... :oops: )

x btje

linny84
18 December 2009, 07:36
He btje wat kl*te zeg!!! Knuf voor jou! en ook knuf voor bollie!!

btje1984
18 December 2009, 07:39
Dank je wel linny!!!!

tweety1982
18 December 2009, 09:05
heeey heb weer heeerl wat gemist, dan maar ffop werk :)

spannend meiden, gewoon testen als je dat wilt hoor al :)

bollie ik kom jou overal tegen hahaha, je weet al wat ik wil zeggen he meid xxxxx

Lief jullie reacties over er teveel mee bezig zijn, dat voorbeel van rond1 van dochter en nu ronde 5 voor tweede...past idd bij mij. Mijn moeder was overleden, ik ging weekend afleiding zoeken, en werd zwanger. in ronde 3. Nu ben ik al 5 rondes bezig, omdat ik te bang ben, ik denk teveel na als ik geen cervix slijm heb, of als etr WEER iemand na een MA zwanger raakt eerder dan ik, dan ga ik onbewust denken dat er iets mis is met me..en dat is dus de onbeuwste stress.
dus jullie hebben zeeeer zeker gelijk. Ik heb gisteravond daarom bewust niet naar forum gekeken en lekker met me sims gespeeld en met de hond.
straks weekend weg en dan ook 4 dagen geen internet, jammer dat me ei niet toevallig komt, :)

gaan jullie nog wat doen weekend meiden?

xxxx

Lex
18 December 2009, 09:18
Gegroet en een dikke knuffel voor iedereen!!
@Kim: ik weet het ook niet meid! Het kan innesteling zijn of menstruatie of gewoon je lichaam die wat vreemd doet...
Laat het ons weten als je iets meer te weten komt hé!
@Tweety: Geniet van je weekendje weg! Kan zo'n deugd doen :)
@Btje en Bollie: samen naar de volgende ronde dan, jammer hoor maar kop op!

Gisteren nog altijd geen positieve ovutest, maar blijf mijn ei zoeken :P
x!

amy-baby
18 December 2009, 09:49
@kim; kan inderdaad innesteling zijn. Als het je ongi zou zijn, dan zou hij nu moeten doorkomen. Ik heb dat vorige ronde trouwens ook gehad he? was op zondag een paar stipjes bloed, en daarna niets, voelde me zwanger en op donderdag een heeeeel licht streepje (weet nog steeds niet zeker hoor) en de nacht enorme krampen en de dag erna heel erg ongi. Dat was dag 29 (en heb alleen maar cyclussen gehad van 24 en 26 dagen) dus ik ben er van overtuigd dat ik zwanger was. En.....jij nu ook en dan gaat het wel gewoon goed hoor!!! spannend....nog even geduld hebben....is lastig....

Nou hier geklust op dag 8,10, 12 en gisteren was dag 14 maar we hadden er allebei geen puf voor, maar nou ben ik zo bang dat ik gisteren me ei had of mis wel vandaag....en dan ben ik weer te laat.....maar goed we zien wel....

Wat een pak sneeuw he? ik heb nog helemaal geen slee voor mijn meisje, wel jammer.....ze vindt de sneeuw prachtig....

Groetjes Amy

Yvon
18 December 2009, 10:10
@Btje: daar snap ik toch niets van!
Ik had echt verwacht dat je pos zou testen...
:cry:
Hopelijk snel meer duidelijkheid voor jou!

kim82
18 December 2009, 10:31
@ btje : bah wat een tegenvaller dus weer... dus maar ff wachten dan inderdaad.... maar wie weet ...

bij mij is er niks doorgezet ?! dus heb nu (nog?) geen menstruatie verders... voel mij verder niet echt lekker, zwaart slecht geslapen, veel wakker gelegen om niets... beetje verkouden enzo..... en mijn buik gaat flink tekeer, maar heb absoluut niet het "gevoel" van ongesteld worden :shock:

Nou, ik wacht het maar af... maar word hier wel een beetje nerveus van.. want als vandaag mijn menstruatie wel doorzet, dan heb ik een cyclus van 22 dagen.. en dat is erg kort :x en niet zo goed als ik internet mag geloven...

MAAR... wie weet in het wel innesteling :D :D :D
merk ik daar verder nog iets van? of moet ik nu dus gewoon maar aanzien of ik volgende week alsnog wel/niet ongesteld ga worden?

geniet allemaal van het mooie weer buiten en de sneeuw :-)

tweety1982
18 December 2009, 10:44
spannend zeg kim!!! innesetling kan je merken maar hoeft niet, hopelijk word je niet ongi :) toi toi

ahhh een sleetje voor je meisje, leuk ze...heerlijk he zon witte voorkerst.

mijn ongi houd zich goed in dit keer, ook geen hoofdpijn, maar ik weet ook gewoon dat ik zwanger geweest ben deze maand, had licht pos test, en temp die zwaar hoger was, en de klachten. en nu die rare ongi.

dus ja das wel positief.

liesje26
18 December 2009, 11:04
Hoi Kim, je hoeft een innesteling niet te voelen hoor. Ik heb niets gevoeld. Ik zeg dat het een goed teken is wat jij nu hebt! Succes en ik zal voor je duimen!

Lex
18 December 2009, 11:27
Vorige ronde had ik ook al twee weken een half na mijn vorige menstruatie wat licht bruinverlies en pijn. Ik dacht dat het innesteling was, maar pas 23 d later had ik mijn regels, hou er gewoon rekening mee dat het ook gewoon je lichaam is die wat raar kan doen
MAAR het kan evengoed een SUPERGOED teken zijn!
Groetjes iedereen en geniet van de sneeuw, binnen of buiten :D

amy-baby
18 December 2009, 12:07
@kim; kan inderdaad een heel goed voorteken zijn, enje hoeft de innesteling helemaal niet te voelen. er zijn volgens mij maar weinig dames die dat voelen hoor. Enne...22 dagen cyclus is niet erg hoor, heb ik ook gehad, en heb wel eisprong gehad. Vanaf 21 dagen kan het. Een eitje heeft 7 dagen nodig om te groeien en dan 14 dagen daarna nod, dus dat kan.....

@lex; dat is wel vreemd ja....maar het kan ook gewoon je ongi 2 keer zijn geweest...

kim82
18 December 2009, 12:14
bedankt voor jullie reacties :D

ooo tis zo spannend... het kan dus echt vanalles zijn! en die twijfel, bah ... haha.. maar het hoort erbij he :!:

ben zo benieuwd wat er nu in mijn onderbuik aan de hand is .... :oops:

tweety1982
18 December 2009, 12:28
tja dat weet je snel genoeg :) heerlijk hoor!!!

Maf lex twee korte ongi's raar is dat he?

mijn ongi is gestopt :roll: heel weinig geweest...

amy-baby
18 December 2009, 12:45
@kim; maar aan je banner te zien ben je nu op dag 22, en je hebt meer cyclussen gehad van 26 dagen, dus misschien weet je het al over 4 dagen.... ;) wanneer ga je testen? of wachten tot 30 dagen?

Nala22
18 December 2009, 12:46
Hoi lieve meiden :D

@Btje:
Ahhhh,balen hoor :( *knuf*

@Amy:
Ah joh,dat sleetje komt nog wel,lekker laten genieten nu et nog kan...Alles is hier aan et smelten!
De zon schijnt heel fel en het is in huis 19 graden terwijl de verwarming uit is...

@Kim:
Spannend hoor!

@Tweety:
Kan heel goed begrijpen dat je baalt meis :(
Ook een dikke knuf voor jou!

Sorry als ik iemand vergeet!

Hier is et lekker rustig, me vent is aan et werk, ben dus maar een beetje aan het opruimen haha

Lex
18 December 2009, 13:47
ja, kort ongesteld zijn doet me afvragen of het eigenlijk dat wel was of gewoon mijn lijf dat wat vreemd aant doen was, maar het is achter me.
Ik hoop dat als ik nu niet zwanger ben, mijn cyclussen gewoon wat normaler kunnen verlopen!
Heb nachtdienst gehad en ben bekaf. Heb echt geen zin om op te ruimen, dus laat ik die zooi maar 'es even :D :D
Hier is het -3 buiten.
groetjes

b0llie
18 December 2009, 19:58
eej dames
daar ben ik weer ffies
vanmiddag lekker geshopt met mn lieve vriendje
hij was zo lief voor me :D
soms is t echt n kwal :lol: maar op zo;n moment, zoals vanmiddag
weet ik weer waarom ik bij m ben haha

t word van8 btw -15 he
hoorde t net op de radio, pff

@btje, pffffff
weer n nega test :(
hopelijk snel meer duidelijkheid meis

Nala22
18 December 2009, 20:36
@Bollie:
-15? :shock:
Omg, moet morgen om half 7 de deur uit brrrrrrrr
Zal nog wel ff een vest aantrekken over m'n kleren ghehe

b0llie
18 December 2009, 20:48
ja, te erg he :?
zal aan je denken als ik in mn warme bedje lig :oops:

Nala22
18 December 2009, 20:56
Hahahahahaha, trut :P

Wacht maar als jij een x door de kou moet :P

kiki1985
18 December 2009, 21:05
Hallo!
Ben nieuw hier en heb van Nala en B0llie gehoor dat het hier behoorlijk gezellig is ;)
Zijn er al meiden zwanger die in augustus zijn gestopt?

b0llie
18 December 2009, 21:06
hooooow even
trut??TRUT? TRUT???
ik moest vanmorgen ook door de kou hoor, pfff
tss

eeeeeeej kiki, haj :D
je hebt t gevonden

eej bitch, waar is de lijst :lol:

Nala22
18 December 2009, 21:09
Ehm,ja,dus? :P
Eigen schuld!

Maaaaaaaaaaaar,ik zal de lijst wel even zoeken hoor heks :P hahaha

kiki1985
18 December 2009, 21:09
Lijst?

Nala22
18 December 2009, 21:11
Btje1984----------25----------------1e-----------------3------------ 13/12 (39dgn)???
Nala22-------------22---------------- 1e----------------3-------------21/12
Kim--------------- 27 ----------------1e---------------- 4----------- 22/12 (26dagen) en 26/12 (30 dagen)
Karin26------------29-----------------2e----------------5------------22/12(Op basis van 28 dgn)
SdB---------------26----------------1e-----------------4------------27/12 (op basis van 36 dgn)(gokwerk door b0llie)
Lex----------------26-----------------1e----------------4------------31/12 (op basis van 32 dagen) 8/1 (obv 40d)
Canacat --------- 29----------------1e-----------------3-------------ergens in januari
Mayo--------------31----------------1e-----------------3--------------8/1 (o.b.v. 38 dgn)
Tweety1982--------27----------------1e----------------5 na MA-----------rond 17 jan

Zwanger:
Naam----------leeftijd------Hoeveelste kindje------Zwanger in Ronde-----Uitgerekend
Linny84----------24------------------1e----------------------1---------------------11-06-2010
Lautje------------27------------------1e----------------------2-------------------- 28-06-2010
Wammie----------30------------------1e---------------------2----------------------6-07-2010
Liesje26----------26-------------------1e---------------------3---------------------- 8-07-2010
ladymama--------28-------------------2e---------------------3----------------------31-07-2010
Yvon------------- 34-------------- --3e----------------------4----------------------09-08-2010
Mara--------------31----------------1e-----------------------3----------------------10-08-2010
betsy-------------24----------------1e----------------------1 na mk----------------??
Jessie-------------26----------------1e-----------------------4---------------------??
marije-------------28----------------2e------------------------2---------------------22-08-2010

b0llie
18 December 2009, 21:12
ff wachten kiki
kutwijf zoekt m ff op

( nala en ik vinden elkaar erg lief hoor, maar doen soms pesten, dus niet schrikken van dit :lol: )

Nala22
18 December 2009, 21:14
Hey Kiki :D

Ja,sorry,op Bollie en mij moet je af en toe niet letten hoor haha

Maar wanneer is jou NOD?

En dit is je 3e ronde toch?

Dan zal ik je wel ff toevoegen ;)

Nala22
18 December 2009, 21:15
@Bollie:
Je bent eigenlijk een aso :shock: :P
hahaha

kiki1985
18 December 2009, 21:17
Lieve kutwijven ;)

Ik snap de lijst. En die zwangere zijn allemaal gestopt in augustus? Dus dat is eigenlijk de helft?
Jullie dus nog niet zwanger? Too bad!
Ik hoop binnenkort dan ook in het onderste lijstje te komen ;)

Ik ben nog niet echt thuis in de zwangerschaptaal.
Ben 28 aug ongi geworden en daarna niet meer de pil geslikt. Toen na een cyclus van 35 dgn weer ongi en daarna na 39 dagen. Nu zit ik op dag 38 maar heb geen idee wat mijn NOD is, aangezien er geen touw aan vast te knopen is :(

b0llie
18 December 2009, 21:21
hahaha kiki, doe gezellig mee haha
nah, toch wel redelijk goede rondes hoor
er zitten ook meiden op t forum die hebben mega lange rondes, van langer dan 60 dagen ofzo
ben benieuwd of je ongi word dit weekend
hoop t niet voor je meis

en ja , iedereen hierzo is in augustus gestopt
en idd de helft is zwanger zo ongeveer :D

Nala22
18 December 2009, 21:22
Kiki---------------24-----------------1e-----------------3------------19/12 (Obv 39 dgn?)

Zwanger:

Nala22
18 December 2009, 21:23
@Kiki:
Heb je er gewoon opgezet voor morgen :)
Dan is et 39 dgn...Dan horen we wel hoe et afloopt allemaal ;)

Is het eigenlijk wel je 1e kindje?

kiki1985
18 December 2009, 21:26
Door die lijst groeit de hoop ;)
Ik zie mezelf er tussen staan jeeeeeh :D
Ik ben inderdaad benieuw dit weekend.
Het wordt mijn eerste kindje ja, spannend allemaal dus....
Kreeg opeens heel erg die drang voor een kindje. Op mijn werk is ook opeens iedereen zwanger!
Ik wordt gek van die 'pijn' in mijn buik, die onzekerheid!

Lex
18 December 2009, 21:27
Hey meiden!
Een bijna positieve ovulatietest!!!! BIjna even donker als de controlelijn. YES hopelijk nog maar een paar dagen tot mijn ei er is yiepie :D :D :D
Groetjes x

Nala22
18 December 2009, 21:28
Ja meis, welcome in our world!
Ik heb gelukkig een heel stuk meer afstand van alles kunnen nemen :)
Maar er zijn nog steeds meiden die er bijna 24.7 mee bezig zijn...

Die drang zal altijd blijven totdat et gelukt is :)

@Lex:
Fijn meid! :)

b0llie
18 December 2009, 21:29
jeeej lex eindelijk haha
@kiki, spannend meis

dames, ik spreek jullie morgen weer
ga lkkr bij vriendlief zitten

Nala22
18 December 2009, 21:32
Doei Bollieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

amy-baby
18 December 2009, 21:46
@bollie & Nala; jullie waren lekker op dreef ;) ...haha...

@kiki; welkom en wie weet is het al zover. je hebt wel lange cylussen zeg....maar ja misschien was dit wel de laatste. Wanneer ga je testen dan? Tja en die drang....die blijft inderdaad totdat het zover is. En ik heb al een kindje, maar de 2e is weer zo erg hoor, dacht dat het minder erg zou zijn, maar nee....hihi...

@lex; maar voor de zekerheid ff klussen he? haha....klinkt goed de bijna pos ovutest....

Hier vandaag weer boodschappen gedaan, dus we hoeven er morgen niet uit, want het zou morgen overdag -5 worden...hihi...bbrrr....misschien wel ff op zoek naar een sleetje voor ons meisje. die vindt de sneeuw prachtig. Vreemd trouwens dat het volgende week gewoon alweer kerst is. heerlijk lekker genieten met mijn mannetje en meisje. heb wat kadootjes gekocht...hihi..

Groetjes Amy

Nala22
18 December 2009, 21:51
@Amy:
Ja,zo af en toe hebben we ons buitje haha

Vind het ook nog raar hoor dat et volgende week kerst is!

Leuk dat je gaat kijken voor een sleetje :D Is leuk als er weer allemaal ijs ligt!

canacat
18 December 2009, 22:25
Wachtenden:

Kiki---------------24-----------------1e-----------------3------------19/12 (Obv 39 dgn?)
Canacat --------- 29----------------1e-----------------3-------------01/01/10

Zwanger:

canacat
19 December 2009, 03:19
:D 2 pakjes ontvangen! Net sinterklaasliedjes gezongen, en late verjaardagscadeautjes geopend. Heerlijk!
Groetjes,
Canacat, met chocola en marsepein in de mond meebleirend op zie ginds komt de stoomboot, en nu snel naar de kerstmuziek overgaand ;)

btje1984
19 December 2009, 08:58
goeiemorgen!!!

WELKOM KIKI!!! Tis hier idd gezellig!! Er wordt veel gebept!

Ohhh leuk canacat, toch een sinterklaas kadoo!!! Bij jullie vroor het toch ook zo hard!? Nou hier kunnen we ook aan de snert, met koek en sopie!!! BRRRRRRRRRR

Leuk zeg amy een slee. Ziet er zo leuk uit die kinderen met de sneeuw. Mijn nichtje van 8 is vannacht blijven logeren en vanavond haar zusje van 4, maar heerlijk om te zien hoe die van de sneeuw genieten....

Gisteravond erg gammel geworden. Begin denk toch echt grieperig te worden. Snotterig, buikpijn, haarpijn, kortom ik heb helaas deze ronde niet overkunnen slaan van grieperig heid denk ik. Lag wel gister te hopen dat dan nu eindelijk miss die ongi doorbreekt, dat ik wat pijn in mijn buik kreeg, maar helaas.... :( Als ik na de kerst nog niet ongi ben, bel ik denk maar ff de HA.

Veel plezier vandaag, en nala, werkse neem ik aan, als je zo vroeg weg moest vanochtend!!!

x btje

Oyam
19 December 2009, 09:16
He meiden! Ik heb al een tijdje niet meer meegebept hier, wel meegelezen. Ik moest weer erg om jullie lachen, zeker als bollie en nala zo tekeer gaan tegen elkaar :D :D

Leuk canacat, dat je toch eindelijk je sint en verjaarskado's hebt gekregen! Altijd leuk toch, dat uitpakken?! Zat er wat leuks bij? (behalve de ovu-testen of had je die al eerder gehad?)

Tis idd erg koud vanochtend! Ik heb laptopius er maar bijgepakt, de verwarming aangezet en ben weer lekker onder de wol gekropen....

Ik moet even het lijstje hieronder aanpassen. Ben inmiddels jarig geweest en er is een verkeerde ronde in geslopen bij mij, dus hier is ie weer:

Fijn weekend allemaal!

Wachtenden:

Mayo--------------32----------------1e-----------------4--------------8/1 (o.b.v. 38 dgn)

Zwanger:

kim82
19 December 2009, 10:32
heeee allemaaaal :D

@ Kiki: welkom! Tis hier errug gezellig hoor 8-)

@ allen: mijn menstruatie (dus die paar druppels bloed die ik had...) is niet doorgezet !! JEEJ
Heb verder nergens last van... behalve dan dat ik grieperig ben (verkouden / keelpijn) blegh Hoort dat toevallig ook bij zwanger zijn :P :P

Iemand vroeg mij wanneer ik ga testen, nou... dat wordt dus echt pas volgende week zaterdag ... na mijn 30e cyclusdag.. ben namelijk zo bang voor weer een teleurstelling, dus ik wacht rustig af....

goh wat zou het leuk zijn als dit een innesteling is geweest :D Vanaf nu Kunnen.. de klachten komen toch?

Lex
19 December 2009, 12:48
@Amy: ja ja de kluswerken zijn begonnen en goed op dreef ;)
@Kim: Je hebt gelijk dat je wacht tot volg week zaterdag, zou ik denk ik ook doen. Wel fijn om te horen dat ze nu niet zijn doorgekomen! Chic! Ik zal voor je duimen!! Verzorg jezelf! x
@Canacat: ja, het wordt wel tijd dat je de kerstliederen tevoorschijn tovert en de sintliedjes achterwege laat, alhoewel een mix van de twee wel cool kan zijn :D
@ de rest van de meiden ook: geniet van jullie weekend!
Ik ga vanavond eens lekker los, dansen kan zo'n deugd doen!
See ya!!

kiki1985
19 December 2009, 13:19
Hoi iedereen,

Dank jullie voor het warme welkom!
Ik ben nog steeds niet ongi, maar heb het gevoel dat het elk moment kan komen, maar ja dat gevoel heb ik al dagen.
Die onzekerheid vind ik zo vervelend.
Meiden die al zwanger zijn? Hadden jullie ook ongibuikpijn?

Lex
19 December 2009, 13:24
welkom kiki :D

amy-baby
19 December 2009, 13:38
@kiki; ja die ongibuikpijn kan je heel goed hebben als je zwanger bent, ook als je het gevoel hebt dat je ongi moet worden. Dat gaat meestal na een paar weken weg. dus het kan gewoon nog steeds hoor. Ik had het de laatste maand ook weer (was toen wel ff zwanger) ben benieuwd.

Groetjes Amy

kiki1985
19 December 2009, 13:44
Hay Amy,

Dank je voor je berichtje!
Ik had vorige keren ook die buikpijn en werk gewoon ongesteld. Alleen nu ben ik heel de week al misselijk af en toe en mijn eetlust is ook minder, herkenbaar?
Ff zwanger? Niet goed gegaan?
Hoe zit het nu bij jou dan?

Liefs,

Kiki

amy-baby
19 December 2009, 14:33
@kiki; ik heb al een dochter van 1.5 jaar, dus daar ging het uiteraard ook goed mee, maar toen had ik zo'n buikpijn. De afgelopen maand had ik precies dezelfde verschijnselen en was 3 dagen overtijd. Heb getest op donderdag en dacht een heeeeel licht streepje te zien, maar dan moest ik hem echt op 10 verschillende manieren in het licht houden ;) , maar 's avonds liet ik het aan mijn man zien, en was het streepje heel duidelijk. Dus dacht ik dat ik de volgende dag wel een duiderlijker streep moest hebben. 's avonds met enorme krampen in mijn buik gaan slapen, zei nog tegen mijn man dit voelt niet goed. En 's ochtends gutste alles eruit....dus ik denk dat ik toch wel ff zwanger was.
vond het erg, maar nu niet meer hoor. ik hoop dat het alleen nu snel raak is, zit al in ronde 5 (ga dan naar ronde 6) en mijn dochter is 1.5 jaar, wil niet een heel groot leeftijdsverschil er tussen vandaar. bij mijn dochter was ik na 1 maand zwanger...

Groetjes amy

kim82
19 December 2009, 14:40
@ kiki ... ja ik hoor wel vaker dat men buikpijnen heeft en toch zwanger is.. dus wie weet

kiki1985
19 December 2009, 14:50
Hey meiden,

Ja, alleen heb ik sinds ik gestopt ben met de pil steeds buikpijn dus zegt niet zo veel.
Ik zit te twijfelen wanneer ik moet testen. Vandaag is mijn 39e dag en de vorige cyclus duurde ook 39 dagen.
Ik heb verder geen klachten, alleen misselijk. Maar op internet zie je ook andere symptomen en die heb ik niet.
Afwachten dus.....
Weten jullie trouwens wanneer je het beste kunt testen, 's ochtends 's avonds of juist 's middags?

kiki1985
19 December 2009, 14:53
@Amy
Vriendin van mij had precies hetzelfde als jij, erg vervelend en vind het rot voor je. Maar meestal worden vrouwen sneller zwanger na een miskraam, dus who knows.
Leuk dat je al een dochtertje hebt, hoe heet ze? Wil ze graag een broertje of een zusje?
Voor mij zou dit de eerste zijn, dus ben echt zo onervaren. Zei al eerder dat ik mijn eigen lichaam niet goed ken. Die vriendin van mij voelde echt dat ze zwanger was, maar dat heb ik helemaal niet dus zal dan ook wel niet zo zijn....

Nala22
19 December 2009, 15:06
@Canacat:
Leuk dat je cadeautjes er eindelijk zijn :D :D :D

@Kiki:
Ik had ook ongi pijn vorige maand wat over ging naar een trekkerig gevoel...
Heb nu wel weer ongi pijn al 4 dagen ofzo.
Alles kan!

@Bollie:
Waar zijt gij :P Stom mensch :P
Heb je nog aan me gedacht vanmorgen vroeg toen ik zo zielig buiten liep :( brrrrrrrr

amy-baby
19 December 2009, 15:30
@nala; ik heb wel aan je gedacht hoor ;) . Mijn dochter die normaal zo'n slaapkoppie is, die was vanochtend al om 06.30 uur wakker, want is heel erg verkouden...

@kiki; je kan het beste met ochtendurine testen. Ik zou morgenochtend testen als ik jou was, dan ben je officieel overtijd (1dag) maar het zou maar zo kunnen meid. en meid je hoeft helemaal niets te voelen hoor. En dat mmisselijk zijn al helemaal niet. Ik was bij mijn dochter pas na 6 weken misselijk, niets daarvoor wardoor ik ook twijfelde, nou dat heb ik geweten met 6 weken echt elke avond heel misselijk. dat was met 10 weken weer over.....ik voelde het wel diep van binnen, maar ja dat heb ik nu ook al meer gehad he? ik was toen na een maand zwanger dus niet echt betrouwbaar...haha....mijn dochter is pas 1.5 jaar dus die kan niet echt aangeven of ze een broertje of zusje wilt. misschien als ze 2 is, is het wat meer duidelijk, maar ik geloof dat ze daar nog wel een beetje jong voor is. Zou wel goed zijn voor haar...haha... Het maakt mij echt niets uit, maar een jongen en een meisje lijkt me echt super, maar ik heb altijd gezegd dat ik 2 meiden ga krijgen (mocht het uiteraard lukken).
Oh en trouwens da tje nog onervaren bent omdat je nog geen kindje hebt, wil niets zeggen hoor. mijn lichaam is zo veranderd (hormoonhuishouding) omdat ik juist een kindje heb, dat het niet meer zo betrouwbaar is.

kiki1985
19 December 2009, 15:43
@Amy
Ik ben juist vanaf maandag regelmatig misselijk, maar niet elke dag. Maandagochtend en vrijdagochtend wel heel erg. Maar misschien heeft dat er niets mee te maken.
Bedankt in ieder geval, vind het wel fijn om met anderen te delen.
Die test brand maar in mijn tas, maar durf het nog niet te doen. Vorige keren was er ook niet. En aangezien ik niet echt regelmatig ben....Maar ik hou jullie op de hoogte...!

amy-baby
19 December 2009, 15:57
haha kiki; je houdt het nog lang vol met niet testen... ;) . Maar wel in de ochtend testen he? niet overdag! anders krijg je misschien onjuist een negatieve uitslag. En het leuke aan dit forum is dat je dat allemaal met elkaar kan delen.

Hier is mijn moppie net pas weer wakker geworden, dus gaan ff kijken of we nu eens een slee nog kunnen krijgen....

kiki1985
19 December 2009, 16:02
Om teleurstelling te voorkomen ;)
Veel plezier en tot snel (hoop ik)
Oh ja, eerste ochtendurine of die erna? :oops:

Yvon
19 December 2009, 16:03
Hoi Kiki,
ja absoluut krampen a la ongesteldheid had ik toen ik zwanger bleek te zijn.
Zegt dus niets...

kiki1985
19 December 2009, 16:06
Thanks Yvon!
Het is niet echt kramp, maar wel hetzelfde als ongipijn, dus afwachten maar. Je bent dus zwanger?

canacat
19 December 2009, 16:59
Hoi Kiki, ik was vorige maand helemaal zeker dat ik ongesteld zou worden, voelde helemaal hetzeflde, het gezeur aan mijn buik. Het verschil was dat ik anders vaak last heb van acne, en toen was mijn huid veel beter (heb het ook andersom gehoord). Ik was dus echt zwanger. Na 2 dagen overtijd begon ik echt misselijk te worden, en mijn borsten werden voller. Was dus wel zwanger. Had wel al een week voor NOD het gevoel van gloeiende wangen. Als ik overdag mijn temperatuur nam, kwam het ook nog enkele tienden hoger dan normaal uit, met pieken tot 37.7.
Hoop dat het raak is bij jou!
Gewoon testen met de eerste urine van de dag. Hoe geler hoe beter. en een licht tweede streepje is ook een zwanger streepje. Veel succes!!!

kiki1985
19 December 2009, 17:05
Hoi Canacat,

Dank je voor de info en gefeliciteerd, super!
Helaas zijn mijn borsten nog niet voller ;) Ik heb het vannacht wel behoorlijk warm gehad (volgens mij was het - nogwat) en ik heb slecht kunnen slapen dus een trekkend gevoel net onder mijn eierstokken, nog nooit gehad....
Eerlijk gezegd neem ik nooit mijn temperatuur op, is dat wel nodig?

Haha, groetjes een zeer onervaren Kiki :roll:

amy-baby
19 December 2009, 17:15
@kiki; bij canacat is het ook niet meer. Zij is helaas ook ongi geworden daarna. Dat kon je niet weten....
Spannend hoor bij jou. Gewoon 's ochtends testen....ben heel benieuwd. aan wat jij zegt kan het maar zo....
Ohja ik moet wel zeggen dat ik bij mijn dochter had getest, en ik wist dus dat ik zwanger was, ik daarna echt mega beroerd werd...haha...ik geloof er namelijk ook in dat je dat soort gevoelens juist kan opwekken als je graag iets wil.....Zeg neit dat iemand niet misselijk is hoor, maar bij mij zit het soms wel tussen de oren.

gr. amy

kiki1985
19 December 2009, 17:18
Thanks Amy en sorry Canacat! Ik denk dat ik het verkeerd begreep. Ik denk dat ik maandagochtend ga testen, mocht ik dan nog niet ongi geworden zijn!

canacat
19 December 2009, 17:27
Geeft niet joh.
Kun je eigenlijk de banners zien? Dat kon ik eerst ook niet.
Vind het ook leuk om die van anderen te zien, dat update zichzelf automatisch, dus dan weet je altijd wie waar in de cyclus heeft en wie wellicht waarover aan het stressen is, haha, of niet.
temperaturen doe ik nu vooral omdat mijn ovulatietesten niet zijn aangekomen. Dan weet je in elk geval wanneer je ongeveer ongesteld moet worden.
De eerste maand vond ik het wel fijn, omdat ik dan vrij zeker wist dat ik een eisprong heb gehad. zulke dingen ga je je dan ook afvragen...
Maandag testen? HEEEL VEEEEL succes, en als die positief is, even een papiertje en strikje eromheen he!

kiki1985
19 December 2009, 17:29
Banners? :o

amy-baby
19 December 2009, 17:54
haha...ja die staan bij veel mensen eronder. ik heb hem overigens niet meer, want dan heb ik hem eronder en dan moet hij veranderd worden en dan weet ik ook niet meer hoe het moet.
Wil nog iemand het een keertje uitleggen ? :oops:

canacat
19 December 2009, 20:19
Voor Kiki:
Hoi kim, speciaal voor jou een gebruiksaanwijzing tickers:

Ga naar rechtsboven van de pagina, daar staat 'gebruikerspaneel'. klik erop.
Linksboven zie je een donkerblauwe balk: opties. Eronder: profiel. Klik op profiel.
Klik daarna op 'wijzig onderschrift'. Plak hier de code, bb of zoiets.
Klik dan op bevestig. Check je laatste geschreven berichtje, als het goed is, zie je nu je ticker onder je berichtje staan.

voor de code, zoek op internet een ticker'/banner voor de cyclus, bijvoorbeeld: http://www.kindjeopkomst.nl/html/ticker ... cyclus.htm of http://nl.lilypie.com/trying_to_conceive.php
Let op de code: zoek een code die op forums kan gebruikt worden, volgens mij was het bb of zoiets, of het staat er gewoon bij, dat het ook voor op een forum is. Die code, meestal een paar lijntjes met cijfers en letters, kun je gewoon knippen en plakken op je onderschrift.

Wat je er zelf nog onder schrijft, komt onder je banner te staan, bijvoorbeeld je cycli, hoeveel rondes, enz.

Veel succes!!

Nala22
19 December 2009, 20:46
@Amy:
Je dochtertje was dan ook vroeg wakker vergeleken met andere dagen!
Lief dat je aan me dacht hoor :P
Je hebt me toch niet stiekum uitgelachen he :?

@Kiki:
Zal een hele verandering zijn als je de banners ziet ;)

@Hier:
Ik ben bang dat ik ziek wordt!
Hing net boven de plee, maar et kwam niet.
Voel me echt beroerd!
Maar ach,het heerst...

Nala22
19 December 2009, 20:46
@Amy:
Je dochtertje was dan ook vroeg wakker vergeleken met andere dagen!
Lief dat je aan me dacht hoor :P
Je hebt me toch niet stiekum uitgelachen he :?

@Kiki:
Zal een hele verandering zijn als je de banners ziet ;)

@Hier:
Ik ben bang dat ik ziek wordt!
Hing net boven de plee, maar et kwam niet.
Voel me echt beroerd!
Maar ach,het heerst...

btje1984
19 December 2009, 21:12
@nala,
ik voel met je mee meis, had gister precies hetzelfde. en heb nu dus griep.

was wel schattig, mijn jongste nichtje blijft logeren vanacht, en ik stond toch nog pannekoeken te bakken met mijn grieperige lijf. Zegt manlief Dat jij daar nog zin in hebt als je ziek bent. Zeker een moedersinstict!!! Vond het zo lief. want dacht gelijk aan mijn moeder. dat zij ook nooit ziek was vroeger! Waarschijnlijk zichzelf wegcijferend voor haar kinderen. Op dat soort momenten waardeer je toch je ouders weer!

Zit lekker kerstcircus te kijken, morgen nog een keer, want de kleine wilde het ook zien, maar kon haar ogies niet openhouden, dus nemen we het maar op.

Succes voor kiki voor maandag!!!! Hoop dat ie positief is meid!!!
En amy, heb je nog lekker kunnen sleeen met je dochtertje? vanavond schijnt het weer te gaan sneeuwen, leuk hoor!!!

fijne avond.

x btje

Nala22
19 December 2009, 21:22
@Btje:
Ja,erg is dat he!
Maar snap wel wat je bedoeld, je moet door blijven gaan, anders gebeurd er vrij weinig als je het aan de mannen over laat... (In ieder geval, hier gebeurd weinig dan, weet niet hoe jullie mannetjes zijn)

Hier sneeuwt het trouwens al best hard :D

kiki1985
19 December 2009, 21:35
@Canacat
Ik heb het geprobeerd. Als het goed is moet ie er nu onder staan??

kiki1985
19 December 2009, 21:35
@Canacat
Ik heb het geprobeerd. Als het goed is moet ie er nu onder staan??

Nala22
19 December 2009, 21:36
Je moet de BBC code hebben Kiki, dan doet ie et ;)

kiki1985
19 December 2009, 21:39
Ik zit nu op kindje op komst, maar ik kan alleen hun code, HTML code en link code kiezen. Waarschijnlijk heb ik dan de verkeerde :? Ga even iets anders proberen...Haha computernerdje :oops:

Nala22
19 December 2009, 21:41
Hahaha :P
Ja,hij pakt nie alles...

kiki1985
19 December 2009, 21:49
Ik hoop dat ie het nu doet :?:
Eigenlijk kloptie niet want ik zit op dag 39 en niet op dag 40. Maar heb hem van een Belgische site, dus misschien vandaar.... ;)

kiki1985
19 December 2009, 21:52
Waarom zie ik nou niets?

kiki1985
19 December 2009, 21:56
Ik snap er niets van!

amy-baby
19 December 2009, 22:14
ik zie het wel hoor!

canacat
19 December 2009, 22:15
heb je aangeklikt dat je zelf ook banners wilt zien? dat moet ook. Wij zien hem wel al!

kiki1985
19 December 2009, 22:19
Volgens mij wel, waar moet dat?

kim82
19 December 2009, 22:42
@ kiki: ik zie em wel hoor :D !!! leuk .. enne ... heel veel succes met testen !! spannendddddddd

@ allen: ooooo nog niet ongesteld JeeJ .. dus, het waren echt maar een paar druppels eergisteren... duim duim....

amy-baby
19 December 2009, 22:48
zeker spannend meid....heb goede hoop. Ik weet niet of ik dit tegen je kan zeggen, want hebben hier al een paar keer meegemaakt dat iemand toch ongi werd, en dan is de teleurstelling zo groot, maarja....dat is het toch wel toch?

kiki1985
19 December 2009, 22:54
Zodra ik getest heb laat ik het natuurlijk weten.
Vreemd: de buikpijn is sinds vanmiddag verdwenen...??

kiki1985
19 December 2009, 22:56
@ Kim
Kan het niet zijn dat die paar druppeltjes van het innestellen was? :D

amy-baby
19 December 2009, 22:57
@kiki; niet druk om maken kan van alles betekenen. Ik had ook voor mijn NOD toen heel erg pijn in de buik, zelfs bij de HA geweest. Daarna was het weg hoor, kan bij de ene langer duren dan bij de ander. Er is ook geen bloed nog te bekennen of wel?

kiki1985
19 December 2009, 23:00
Nul bloed, helemaal niets dus.....Morgen ben ik 1 dag over tijd, is te vroeg om te testen he? Kan beter tot maandag wachten :shock:

amy-baby
20 December 2009, 09:13
nee is niet te vroeg om te testen maar je moet dit voor jezelf bepalen. Sommige meiden (zoals ik)testen soms al dagen van te voren, en sommige wachten een paar dagen tot ze overtijd zijn....doen waar je je goed bij voelt.

kim82
20 December 2009, 12:15
@ amy-baby: tjah.. dat zou idd een hele teleurstelling zijn dan... Ergens ben ik op een of andere manier overtuigd dat ik zwanger ben .. anderzijds houd ik er rekening mee dat ik zomaar morgen ongesteld kan worden.

Mijn klachten: verkouden!! (ben gewoon ziek dus... gisteren met koorts, dammm) , paar druppels bloed verloren daarna niets meer (innesteling?).... sinds 7 dagen ofzo hele gekke, pijnlijke, brandende tepels,... sinds de druppels bloed heb ik steeds een soort steekjes onderin mijn buik middenin. Heel irritant aanwezig. Gisteren in bed was het helemaal erg. Ook nog nooit eerder gehad....

verder merk ik nog niets :(

amy-baby
20 December 2009, 12:50
@kim; hihi...dat gevoel dat je denkt dat je echt zwanger bent, en niet kan verklaren, had ik ook bij mijn dochter.
De enige manier om er achter te komen is te testen, maar ik neem aan dat je vanochtend dus niet getest hebt?

Groetjes amy

kim82
20 December 2009, 12:53
nee ik test nog niet tot volgende week zaterdag haha.... want ik kan nog t/m vrijdag ongesteld worden ... mijn 30e cyclusdag....

dus durf echt niet eerder te testen hoor.... straks issie negatief..... gewoon struisvogelpolitiek ;)

trouwens; als je al klachten hebt ... heb je dan DUS al genoeg zwangerschapshormoon in je voor de test of hoeft dat niet?
maw: krijg ik sowieso een pos.test als mijn klachten te maken hebben met Hcg ?

amy-baby
20 December 2009, 13:15
nee hoeft niet, ik had bij mijn vorige zwangerschap alle verschijnselen, maar toch was hij pas 2 dagen na nod positief.

kim82
20 December 2009, 13:52
:D Oké , dan wacht ik dus braaaaf eventjes met testen .... :D

amy-baby
20 December 2009, 14:07
mijn mannetje is geslaagd voor snowboots en een skibroekje voor onze dochter, kan ze straks de sneeuw in....

b0llie
20 December 2009, 15:21
haj dames

1 dagje niet hier en gelijk 5 paginas ofzo vol
hier heeft t ook echt erg gesneeuwd
leuk leuk :D

hier is de ongi alweer bijna weg, dag 4 alweer

spannende tijden hier op t forum weer he,
n hoop nods weer

Lex
20 December 2009, 16:47
zeker spannend meid....heb goede hoop. Ik weet niet of ik dit tegen je kan zeggen, want hebben hier al een paar keer meegemaakt dat iemand toch ongi werd, en dan is de teleurstelling zo groot, maarja....dat is het toch wel toch?
BIj mij was het vorige maand ook zo :-/

amy-baby
20 December 2009, 16:57
@lex; je bedoeld dat iedereen goede hoop had voor jou? en dat je toch ongi werd. Ja aan de ene kant wil je horen dat je misschien wel ongi bent aan de andere kant is de teleurstelling dan veel groter.....Tja,...

Lex
20 December 2009, 17:32
dus gisteren volledig donkere streep op ovutest, eergisteren ook. NU nog één genomen en de streep is weer bijna onzichtbaar. DIt is toch de normale gang van zaken he bij zo'n testen? WIl dat dus zeggen dat ik mijn ei gehad heb? Zou ik nu nog verder klussen om op zeker te spelen? ZO ja, hoe lang??
Antwoorden meer dan welkom :-))

Lex
20 December 2009, 17:34
@lex; je bedoeld dat iedereen goede hoop had voor jou? en dat je toch ongi werd. Ja aan de ene kant wil je horen dat je misschien wel ongi bent aan de andere kant is de teleurstelling dan veel groter.....Tja,...
Nee ik bedoel dat mijn menstruatie veel langer uitbleef en ik ook dacht dat ik zwanger was, maar dan braken ze toch door.
Dan is de teleurstelling inderdaad groter :cry:
Een geluk dat zo'n forums bestaan he steun kan zo veel deugd doen :)

Nala22
20 December 2009, 17:41
Hoi meiden :D
Weet ff niet meer wat er geschreven is :P

Hier ligt echt en DIK pak sneeuw, heel erg leuk :D
Hoop alleen dat et morgen iets minder erg is hahaha
Moet nl weer om half 7 naar buiten!

Hoe is het hier?

kim82
20 December 2009, 18:07
he :D

Mooi he die witte sneeuw buiten ! We hebben net heerlijk een kerstfilm gekeken, zo leuk :D

En jah.. ik weet het, ik moet niet te enthousiast zijn.... maar .... ik vind die paar druppels bloed zo apart... en dan weer niets ... en .... naja... ik moet gewoon ophouden nu :D en geduld hebben.
Mijn vriend zegt ook steeds: doe nou niet ! anders is het misschien straks zo'n teleurstelling ...

amy-baby
20 December 2009, 18:18
@kim; je moet doen en zeggen wat je zelf goed bij voelt. Nogmaals het kan heel goed hoor bij jou.....Ik bedoel alleen dat ik probeer niet te enthousiast te zijn, als je namelijk toch ongi wordt voel ik me schuldig dat ik je juist enthousiast heb gemaakt bv....snap je me nog ;) ?

Hier ook megapak sneeuw, zijn heerlijk met ons meisje de sneeuw in geweest, met een geleende slee van de buren...hihi...
Vindt het echt geweldig, maar zie wel op tegen morgen om dan naar mijn werk te rijden... :( maargoed mijn mannetje heeft in de sneeuwstorm de winterbanden voor mij erop gelegd, lief he???

@nala; ik zal aan je denken want ook ik moet om 7 uur weg

Groetjes Amy

Nala22
20 December 2009, 18:23
@Kim:
Spannend meis!
Ik ga voor je duimen hoor :)

@Amy:
Leuk zo met je meisje :D Vond ze zeker helemaal geweldig!
Ik zal dan ook aan jou denken, dan begin in net pfff
Veeeeeeeeeeelste vroeg he haha

Ik heb vandaag m'n boek van Twilight uitgelezen, had em gisteren gekocht. 383 blz :P
Ik vond die film al helemaal geweldig, zo romantisch!!! Nu ik het boek heb gelezen ben ik helemaal verliefd hahaha
Ik ga vd week ws naar de bios, deel 2 en daarna ga ik dat boek pas lezen, anders heb je kans dat het een beetje tegenvalt :)

kiki1985
20 December 2009, 19:28
Hey meiden,

Ik hoop dat ik nog mee mag praten...?
Gisteren was mijn NOD, nu nog steeds niet ongi, maar de pijn in mijn buik is wel weg. Iemand een idee?
Misschien moet ik er toch maar een testje aan wagen? Maar ben bang voor de teleurstelling :cry:

canacat
20 December 2009, 19:31
spannend hoor kiki!
Hoe heb je trouwens je NOD berekend?
't is een beetje afwegen. Testen kunnen al positief uitslaan, maar het is nog erg pril en misschien word je dan nog niet blij. Testen kunnen ook nog vals negatief uitslaan, dus wel zwanger, maar volgens test nog niet. Je kunt ook lekker positief testen en helemaal blij worden!
Het is bij jullie al avond, dus morgenochtend zou je kunnen testen.
Duim duim duim!

Nala22
20 December 2009, 19:32
@Kiki:
Gewoon proberen meid :) Je NOD is al geweest.
Tuurlijk is het een teleurstelling als het niet zo is en miss zal je dat nog wel vaker meemaken, maar je kan het moeilijk uit blijven stellen :) Ooit zal je et moeten proberen toch?

b0llie
20 December 2009, 19:34
dus gisteren volledig donkere streep op ovutest, eergisteren ook. NU nog één genomen en de streep is weer bijna onzichtbaar. DIt is toch de normale gang van zaken he bij zo'n testen? WIl dat dus zeggen dat ik mijn ei gehad heb? Zou ik nu nog verder klussen om op zeker te spelen? ZO ja, hoe lang??
Antwoorden meer dan welkom :-))

ja, dit betekend idd dat je eitje is geknapt
je zou idd nog n keertje kunnen klussen
zou ik wel doen

kiki1985
20 December 2009, 19:35
1e cyclus was 35 dagen
2e cyclus 39 dagen
Nu 3e cyclus dus ben een beetje van de 39 dagen uitgegaan, nu dus dag 40...
Ik moet inderdaad even afwegen wat ik ga doen....lastig!
Ik heb wel steeds pijn in mijn liezen, had mijn buurvrouw ook toen ze zwanger was (drie keer)....
Die gewenste zwangerschap is me wat zeg....

@Lex
Nadat je eitje is gesprongen kun je nog 24-48 uur vruchtbaar zijn volgens mij, dus zet hem op!

b0llie
20 December 2009, 19:37
echt spannend bij jou kiki :D

kiki1985
20 December 2009, 19:41
Ja ik slaap er slecht van haha...Voel van alles, ga overal wat achter zoeken.
Ik doe sowieso de test 's ochtends....mag het ook met de tweede urineronde?

linny84
20 December 2009, 19:48
Ja ik slaap er slecht van haha...Voel van alles, ga overal wat achter zoeken.
Ik doe sowieso de test 's ochtends....mag het ook met de tweede urineronde?

Hey kiki, ik teste op mijn nod 's avonds heel licht positief en de volgende ochtend met ochtendurine duidelijk positief dus ik zou gewoon je 1e ochtendurine nemen als dat lukt maar je 2e is ook niet erg dat moet ook gaan!

b0llie
20 December 2009, 19:52
ik zou idd ook proberen je eerste urine te nemen

canacat
20 December 2009, 19:52
Kiki: ik zou toch de eerste urine nemen. Als je nog niets gedronken hebt, is je 'tweede plasje' waarschijnlijk ook een restje van het eerste. Omdat je niet zeker kunt zijn wanneer je je eisprong hebt gehad, is het testen sowieso niet heeeeeeel betrouwbaar. Misschien ben je nog niet overtijd, misschien ben je het al veel langer. Gewoon doen wat goed voelt, de kans op teleurstelling hoort bij welke keuze je ook maakt.

Lex: na je positieve test, springt je ei tussen de 12-48 uur. Je eitje is tussen de 6 en 24 uur nog vruchtbaar, dus ik zou nog niet stoppen. Daarom gebruik ik altijd temperatuur erbij: als die omhoog gaat, heb je je ei zeker gehad, bij mij is dat dan al een tijdje geleden, dan hoeft het dus niet meer, maar MAG het wel haha.

kiki1985
20 December 2009, 19:55
@canacat
Ik weet wel wanneer ik mijn eisprong was, als het goed is voelde ik die. Die was ongeveer drie weken geleden volgens mij....

amy-baby
20 December 2009, 19:55
@kiki; waarom zou je niet meer mogen meekletsen??? tuurlijk wel, maar ik zou echt jezelf niet meer in spanning houden en gewoon testen. En ja hij kan negatief uitvallen, maar ik snap dat niet zo goed. Ten eerste heb je nog een kans dat het te vroeg was, dus heb je nog hoop. en ja als hij negatief is, het kan dat je niet zwanger bent, maar heb je niet liever duidelijkheid? Tuurlijk snap ik ook dat je dan heel teleurgesteld bent, ik denk dat we daar allemaal over mee kunnen praten, maar jij hebt deze maand wel een duidelijke kans. En oh ja bij iedereen zijn de kwaaltjes anders he? dus daar zou ik me niet teveel op spitsen......ik heb het vaak goed hoor ;) hihi....
Succes morgenochtend en ja de 2e mag ook, het gaat erom dat je dan goede urine hebt, en dat je niets hebt gedronken....

groetjes amy

kim82
20 December 2009, 19:57
spannend kiki, ik ga iig WEL testen 1 dag na mijn NOD ! dus zaterdag....

succes, hou ons op de hoogte hihi

@ lex: nog ff blijven klussen hoor

amy-baby
20 December 2009, 19:58
@kiki; als je denkt dat je je ei al 3 weken geleden hebt gehad, dan ben je dus al ruim een week overtijd hoor!! Dus dan kan je nu al testen hoef je niet op de ochtend te wachten. meid ga er gewoon voor....haha...ik word er zelfs zenuwachtig van!!

Nala22
20 December 2009, 19:58
@Kiki:
Sorry,maar die steken in de liezen vind ik niet betrouwbaar...Had ik de eerste ronde ook nl.

2e ochtendurine moet geen probleem zijn :)

kiki1985
20 December 2009, 20:03
Hey,

Ja ik moest met de ovitest rond 27 november beginnen met testen, ik voelde een paar dagen daarvoor mijn eierstok zoals ik wel vaker heb (dus ben er van uit gegaan dat toen mijn sprong was en ben toen gaan klussen).
Ik ga morgenochtend de test doen dan!
Misschien wordt ik nog niet ongi omdat ik te gestresst ben en komt dat na een test wel...

amy-baby
20 December 2009, 20:08
nogmaals kun je bijna alle tekenen hebben bij een zwangerschap maar ook bij een naderende ongi....ik heb ook pijn in mijn buik (liezen) gehad en was toen wel zwanger....Gissen kunnen we doen, maar dan nog weten we het nog niet. Aan je verhaal te horen kan je allang testen hoor, en ik denk nu nog meer dat je weleens zwanger kan zijn.....

groetjes amy

canacat
20 December 2009, 20:11
kiki: nou, extra spannend, meid! Je hoeft dus inderdaad niet tot 's ochtends te wachten, aan de anderen kant duurt dat ook niet meer zo lang!
Nog niet ongesteld door stress ligt volgens mij door variatie (verlenging) in de EERSTE helft van je cyclus, niet in de tweede.
Mensen, er is kans op goed nieuws morgenochtend!!! (als je test...)

kiki1985
20 December 2009, 20:13
Zodra ik morgen wakker ben ga ik testen!
Jullie horen het dus morgen!
Vind het wel jammer dat ik jullie banners niet kan zien, want ik vraag me steeds af hoe het bij jullie zit :?

linny84
20 December 2009, 20:42
Zodra ik morgen wakker ben ga ik testen!
Jullie horen het dus morgen!
Vind het wel jammer dat ik jullie banners niet kan zien, want ik vraag me steeds af hoe het bij jullie zit :?

Dan moet je naar gebruikerspaneel, profiel instellingen, weergave instellingen en daar moet je onderschriften ja aanvinken dan kan je het van ons ook zien!

kiki1985
20 December 2009, 20:46
Gelukt!

b0llie
20 December 2009, 21:18
handig he al die banners
ik vind t iig erg handig

ben benieuwd morgen
zal morgen hier zeker ff komen kijken of er goed nieuws is :D

kim82
20 December 2009, 22:34
Ik ben ook errug benieuwd...spannend hoor

Nala22
20 December 2009, 22:57
Ik vind et ook spannend voor je Kiki :D
Ik ben morgen om 1 uur klaar met werken,dus dan kom ik meteen ff kijken ;)

Ik ga nu lekker slapen, ben moe!
Slaap lekker meiden!

XxX

b0llie
20 December 2009, 23:06
slaap lekker naaltje
spreek je morgen weer meissie

kiki1985
21 December 2009, 07:32
Hey meiden,

Helaas, negatieve test! Nu wachten tot ik ongi wordt....

Liefs Kiki

linny84
21 December 2009, 07:47
He kiki wat vervelend! Maar het kan nog he als je dit keer een langere cyclus hebt.

btje1984
21 December 2009, 09:25
ohh kiki wat jammer zeg. irritant he die onzekerheid, wel-niet zwanger? wordt ik wel of niet ongi.... pfff ik voel met je mee!

Hier nog een dagje ziek thuis :( , maar manlief heeft vrij, dus die kan me verzorgen :lol:

groetjes btje

kim82
21 December 2009, 09:46
ah kiki :( wat een tegenvaller he....

maar.. zoals gezegd ? het kan nog .... maar snap ook wel dat de hoop een beetje wegvalt nu....

Lex
21 December 2009, 10:08
Goeiemorgen meiden!

Jammer kiki, maar is r toch nog een beetje hoop, neem nu dat je cyclus gewoon wat langer duurt?

Dus ik heb voor de zekerheid zondag ook geklust, zou ik vandaag en morgen ook nog moeten klussen? IK temp ook en deze ochtend (maandag) is het nu 37, dit is al het hoogste dat ik deze cyclus heb gehad. Wat denken jullie?? IK heb woensdag, vrijdag zaterdag en zondag geklust. Of is het nu niet echt meer nodig, ik heb zondag voor de zekerheid erbij genomen aangezien zondag de ovutest terug negatief was, dus eitje is geweest vrijdag-zaterdag denk ik want dan was ovutest positief :)

groetjes x

kiki1985
21 December 2009, 11:20
Hey,

Kan ik nog wel zwanger zijn of is het deze maand over?
Ik voel geen buikpijn meer. Maar ja, negatieve test is niet zwanger toch?
Ik vond 39 dagen al lang, nu al op dag 41. Zo is er volgende maand helemaal geen touw aan vast te knopen!

Lex
21 December 2009, 12:35
@kiki: ik denk van wel ja, ik had vorige maand een 40 dagen cyclus. IK heb al gehoord van mensen die een nog langere cyclus hadden. Daarom ben ik deze cyclus begonnen met ovutesten zodat ik meer zekerheid heb dat ik mijn ei vind. ALsook tempen, maar das minder betrouwbaar :-)
Hou moed :)

Ik ga nu werken en ben pas morgen terug thuis. Groetjes

kim82
21 December 2009, 13:36
jeetje wat een lange cyclussen zeg :shock: :shock: ik dacht dat mijn cyclus van 30 dagen al lang was .... kan je nagaan....

steekjes middenin onderbuik zijn verdwenen :o .. weet niet wat ik ervan moet denken....
ik krijg nu ineens last van linker eierstok .. en daar baal ik van, want dat doet mij weer meer denken aan een menstruatie-voorbereiding... :?

b0llie
21 December 2009, 13:53
@kiki, balen zeg van die negatieve test
maar t kan idd nog
zolang er nog geen bloed is, moed houden hoor

@lex,ik zou t dan morgen nog n keer doen voor de zekerheid
denk niet dat vandaag hoeft hoor

@kim,oohjee, ik hoop t niet voor je

kim82
21 December 2009, 15:34
tjah, .. naja... misschien is steken in je lies ook wel een zwangerschapsteken? :?

ik hoop het :mrgreen:

kiki1985
21 December 2009, 15:40
Ja ik ga nu maar afwachten...misschien wordt ik alsnog ongi.
Als ik niet ongi wordt, wanneer kan ik dan weer testen?

@Lex; je hoeft het niet elke dag te doen, zaadjes blijven lang goed in je lichaam ;)

b0llie
21 December 2009, 15:42
je hcg verdubbelt om de dag of om de 2 dagen meen ik
dus als je dan woensdag nog niet ongi bent, zou ik dan donderdagochtend testen :)

kiki1985
21 December 2009, 15:47
Verdubbeld dat? Vreemd! Hoe werkt dat dan?
Ik dacht echt dat ik zwanger was; misselijk, minder eetlust, slapeloosheid.....buikpijn verdwenen...Heb normaal alleen buikpijn, die andere dingen niet. Mijn lichaam is een verrader! :x

b0llie
21 December 2009, 15:52
ik heb ook al verschillende rondes gedacht dat ik zwanger was,maar werd gewoon ongi
je lichaam kan je aardig voor de gek houden idd
ja, hcg verdubbeld om de dag ofz idd
t zou dus kunnen dat je nog te weinig hebt om de test positief te laten aangeven
maar t kan dus ook dat je gewoon niet zwanger bent

ff afw88 dus maar

kiki1985
21 December 2009, 15:55
Dank je voor je hulp...Inderdaad afwachten maar...
Ik blijf wel actief op dit forum hoor, super leuk!

b0llie
21 December 2009, 16:02
geen dank hoor
int begin, toen ik net gestopt was wist ik ook nix
gelukkig leer je hier n hele hoop
:)

canacat
21 December 2009, 16:26
pf, kiki, nu zit je nog in onzekerheid.
Kan nog beide kanten op... Mijn moeder was ook een keer zwanger waarbij ze 2 maand lang negatief testte, was wel vroeger, maar goed. Aan de andere kant als je je ovulatie hebt gevoeld... Weet trouwens niet of je je ovulatie voelt, kan ook rijpen zijn, er zijn er elke keer tot tientallen die rijpen, en 1 die springt. Misschien is die toch stiekem later gesprongen?
Hopelijk gaan de 2 dagen snel om, kun je weer testen. Het is niet de eerste keer dat mensen zwanger zijn en pas op 4 dagen na NOD positief testen...
Ook geen heel licht lijntje? (sorry, zal je niet gek maken).
Ik duim nog steeds.

kiki1985
21 December 2009, 16:31
Dank je canacat, inderdaad k*t!
Naja ik zag wel een heeeeeel licht streepje, maar volgens mij was dat gewoon in de test zodat je ziet waar de donkere streep moet komen haha...
Ik zal even afwachten!
Dus je woont in Canada?

b0llie
21 December 2009, 17:06
ik blijf ook voor je duimen hoor kiki
we houden t spannend hier
wie gaat er nog meer binnekort testen
we moeten t lijstje eigelijk weer eens erbij zoeken

kiki1985
21 December 2009, 17:07
Ja ben benieuwd naar het lijstje....

Zat me net af te vragen; kun je ook een menstruatie overslaan, dus dat ik helemaal niet ongi wordt?

b0llie
21 December 2009, 17:11
sow, geloof dat dit de laatst recente is

wie................hoe oud...............hoeveelste kindje.......ronde...............NOD

Mayo--------------32----------------1e-----------------4--------------8/1 (o.b.v. 38 dgn)

Zwanger:

canacat
21 December 2009, 17:28
Kiki: Ik denk dat je een ovulatie kunt overslaan, maar volgens mij gebeurt het dan niet vaak dat je ook een bloeding overslaat.
Vraagje: was het lichte streepje gekleurd, of wit/grijs?? Grijs zou kunnen betekenen dat er inderdaad een voorgedrukt streepje staat, maar als het iets van kleur heeft, is die toch positief.

kiki1985
21 December 2009, 17:35
Het was een beetje een glimmend streepje, die weerkaatst in het licht, dus denk gewoon van de test.
Heb nu ineens wel weer buikpijn onder in mijn buik, maar niet zoals normaal bij een menstruatie...

linny84
21 December 2009, 17:38
hmm dat hele lichte streepje geeft toch nog hoop!

canacat
21 December 2009, 17:39
geen enkele klacht pleit of voor ongesteld of voor zwanger, helaas, behalve een positieve test...
Woensdag of zo maar weer testen, als je nog niet ongi bent.

kiki1985
21 December 2009, 17:41
@Canacat: hoe kom jij aan die leuke banner?

b0llie
21 December 2009, 18:04
van dezelfde site als de bovenste banner van mij
gewoon ff op klikken
dan ga je naar die site

kiki1985
21 December 2009, 18:22
Waar staat MA voor? MK miskraam toch?

canacat
21 December 2009, 18:39
ja, k geloof het wel, maar waar die A voor staat?

ik ben hier boos op de flateigenaar. Uit de warme kraan komt ijskoud water... (wordt meer warm water gebruikt dan er op kan). En ik moet nog wassen, omdat we morgen naar Nederland komen jippie!
Probleem: in Europa hebben wasmachines een element dat water kan verhitten, zo kun je dus op 60 en 90 graden wassen. zou al heel blij zijn met 60. Hier helaas, in het ontwikkelingscontinent..., hebben ze slechts 110V op het elektriciteitsnet. Daardoor kunnen machines bijna niets hebben. Wasmachines werken hier dus ook op de warm water kraan.
Je hoort het al, die doet het dus niet. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR