PDA

View Full Version : Stoppen met anticonceptie in augustus 2009

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34

kiki1985
21 December 2009, 18:41
Zo, dat is balen! Wat een achterstandsland haha....Waarom woon je daar eigenlijk?

b0llie
21 December 2009, 19:00
kiki, ben je ongi geworden?
omdat je banner weer op dag 1 staat..

kiki1985
21 December 2009, 19:04
Nee, ik had hem alleen aangepast naar 41 dagen (dus vandaag) en nu zegtie dit :S
Komt omdat ik een nieuwe heb gemaakt via jouw ding

kim82
21 December 2009, 19:10
wanneer ga je weer testen kiki ??

hier nog steeds alleen maar ziek .. en steken linker eierstok / lies ...

b0llie
21 December 2009, 19:11
als je gewoon de dag van je laatste ongi in geeft dan zou die gewoon moeten tellen, en dat je dan op dag 40 zit nu, maak je je cyclus wat langer..

kiki1985
21 December 2009, 19:13
@Kim; ik weet het niet, even afwachten of ik niet ongi wordt....Ik snap er niets van. Mijn cyclus wordt steeds maar langer (35-39-?)
Is het eisprongtijd bij jou?

@b0lloe; ik zit nu op dag 41, dus als ik heb op 40 dagen zet, gaat ie toch ook opnieuw tellen?

Nala22
21 December 2009, 19:15
Hey meiden, ik ben er weer :)

Weer ziekjes :S Snap er niks meer van!

@Kiki:
Balen van je nega test, maar zoals de rest nog zegt,alles kan nog ;)

Hoe is het met de rest?

b0llie
21 December 2009, 19:34
ooow wacht
ja die van lilypie geven geen overtijd aan
sorry, mijn fout :oops:

Nala22
21 December 2009, 19:37
Idd...Ik heb ook een nieuwe aangemaakt Kiki, want die van mij gaf ook weer een nieuwe cyclus aan.
Deze geeft wel overtijd aan :)

kiki1985
21 December 2009, 19:54
@Nala; voor jou zijn het ook spannende dagen he?!

@B0llie; wat is die onderste banner van jou?

b0llie
21 December 2009, 19:58
hoelang we al bezig zijn voor ons wondertje :D

kiki1985
21 December 2009, 20:00
Ooooh, oke i get it!
Wordt wel tijd voor dat wondertje dan he :D

kiki1985
21 December 2009, 20:08
Meiden, kennen jullie de site van babybytes al?

b0llie
21 December 2009, 20:21
ja, vind t ook tijd worden haha
en die site ken ik idd :D

kim82
21 December 2009, 20:23
@kiki: nee joh.. het is bij mij geen eisprongtijd.. het is morgen NOD tijd... t/m vrijdag ..... dus zaterdag hopelijk testen

enne? babybytes?

kiki1985
21 December 2009, 20:25
Ja die site is geweldig, dan kun je per week kan zien hoe de baby groeit!
babybites.nl
Ik ging kijken hoe het was als ik nu zwanger zou zijn!

kiki1985
21 December 2009, 20:26
Ja die site is geweldig, dan kun je per week kan zien hoe de baby groeit!
babybites.nl
Ik ging kijken hoe het was als ik nu zwanger zou zijn!

Nala22
21 December 2009, 21:00
@Kiki:
Die site ken ik ja, echt leuk :D

Het zijn wel weer spannende dagen, maar heb er meer afstand van kunnen nemen, dus stress em niet meer zo erg :)
Maar toch ben ik nog wel een beetje nieuwschierig ;)

kim82
21 December 2009, 21:23
ik word direct doorgelinkt naar mijnmooistebaby.nl ? Klopt dat?

waar kan ik dat vinden dan? hoe de baby nu zou groeien bij bv. 4 weken?

Kan iemand mij overigens uitleggen waarom je de zwangerschapsduur laat afhangen vanaf de datum van je laatste menstruatie? Je eisprong is toch pas 2 weken later? dus het kindje kan nu bv toch nooit 4 weken zijn.. maar pas 2 weken?
of ben ik nou eh.. gek?

Nala22
21 December 2009, 21:25
@Kim:
Je krijgt 2 weken cadeau.
Maar dat is niet voor de eerste dag van je laatste menstruatie, want sommige hebben wel een cyclus van 50 dagen.

Dus eigenlijk krijg je vanaf je eisprong nog 2 weken cadeau :)

kiki1985
21 December 2009, 21:29
http://www.babybytes.nl of http://www.babybytes.nl/zwangerschap/ka ... gnancy.php (http://www.babybytes.nl/zwangerschap/kalender/pregnancy.php)
Moet je even proberen en dan kun je een datum invullen! Succes!!

kiki1985
21 December 2009, 21:30
Dan staat er boven in "welke week/maand ben ik?"

amy-baby
21 December 2009, 21:31
jeetje wat een geklets...haha...
Ff kijken of ik het nog een beetje weet.

@kim; je krijgt altijd 2 weken kado, iedereen heeft dat. Dat is om zo nauwkeurig mogelijk te bepalen hoelang je zwanger bent.
Als je een cyclus hebt van 28 dagen, en je test op je NOD ben je altijd 4 weken zwanger.

@kiki; balen meid, maar inderdaad er is nog hoop hoor. Ik heb bij mijn dochter 3 dagen na nod getest en het resultaat is nu 1 1/2 jaar...hihi..
Ohja als je zwanger bent maak je HCG aan, dit verdubbelt elke 2 dagen, vanaf week 6 is het heel duidelijk t/m week 16, daarna gaat HCG eruit, en krijg je een ander hormoon (geen idee hoe dat ook alweer heet) maar die zorgt ervoor dat je baby goed groeit.
Dus als je over 2 dagen weer test, zou je hcg omhoog gegaan moeten zijn.

@nala; wat goed van je dat je een beetje afstand neemt ,maar toch hoop ik natuurlijjk ook stiekum voor jou hoor ;)

Die site hebben wij ook gebruikt om te kijken hoe onze dochter het deed.....

Sorry weet niet meer wat er verder allemaal geschreven is....

Nala22
21 December 2009, 21:50
@Amy:
Lief van je :D
Tuurlijk zou ik het ook nog helemaal geweldig vinden, maar ga ervan uit dat er niks is...

kim82
21 December 2009, 21:55
Nou dat is nog eens leuk ! 2 weken kado ! jeeej

en ik zie al wat het probleem was bij de website, ik typte babybites... maar het is babybytes .....

thanks voor de link !

Knuffeltje1980
21 December 2009, 22:58
Hoi hoi! :D

Ik heb op 20 augustus 2009 mijn laatste pil geslikt na deze 15 jaar te hebben ingenomen.
Knuffeltje1980 -> 29 jaar -> 1e kindje -> ronde 4 -> NOD 24-12-09

canacat
21 December 2009, 23:04
Hoi Knuffeltje! Welkom. Zit je ook in het 1980 forum?? Groetjes, Canacat

b0llie
21 December 2009, 23:09
welkom hier knuffeltje
gezellig dat je mee komt praten

b0llie
21 December 2009, 23:12
ik heb je er bij gezet hoor knuffeltje :D

wie................hoe oud...............hoeveelste kindje.......ronde...............NOD

Marjolein1981-----28----------------1e-----------------3------------12/12
Btje1984----------25----------------1e-----------------3------------ 13/12 (39dgn)???
Kiki---------------24-----------------1e-----------------3------------19/12 (Obv 39 dgn?)
Nala22-------------22---------------- 1e----------------3-------------21/12
Kim--------------- 27 ----------------1e---------------- 4----------- 22/12 (26dagen) en 26/12 (30 dagen)
Karin26------------29-----------------2e----------------5------------22/12(Op basis van 28 dgn)
Knuffeltje1980 -----29 ---------------1e --------------- 4 ------------24/12
SdB---------------26----------------1e-----------------4------------27/12 (op basis van 36 dgn)(gokwerk door b0llie)
Lex----------------26-----------------1e----------------4------------31/12 (op basis van 32 dagen) 8/1 (obv 40d)
Amy---------------30----------------2e-----------------5-------------31/12
Canacat --------- 29----------------1e-----------------3-------------01/01/10
Mayo--------------32----------------1e-----------------4--------------8/1 (o.b.v. 38 dgn)
b0llie -------------22-----------------1e-----------------5-------------12/1
Tweety1982--------27----------------1e----------------5 na MA-----------rond 17 jan

Zwanger:
Naam----------leeftijd------Hoeveelste kindje------Zwanger in Ronde-----Uitgerekend
Linny84----------24------------------1e----------------------1---------------------11-06-2010
Lautje------------27------------------1e----------------------2-------------------- 28-06-2010
Wammie----------30------------------1e---------------------2----------------------6-07-2010
Liesje26----------26-------------------1e---------------------3---------------------- 8-07-2010
ladymama--------28-------------------2e---------------------3----------------------31-07-2010
Yvon------------- 34-------------- --3e----------------------4----------------------09-08-2010
Mara--------------31----------------1e-----------------------3----------------------10-08-2010
betsy-------------24----------------1e----------------------1 na mk----------------??
Jessie-------------26----------------1e-----------------------4---------------------??
marije-------------28----------------2e------------------------2---------------------22-08-2010

kim82
22 December 2009, 10:23
he knuffeltje,

welkom op dit supergezellige forum :D

ps: erg leuk hoor die babybytes :)

btje1984
22 December 2009, 11:13
jeeej weer een nieuweling! Welkom knuffeltje!!!!

Tis hier heeeeeeel gezellig, er wordt heel veel gekletst, heb net ook weer 6 pagina´s bij moeten lezen ;)

Je krijgt idd 2 weken cado! Alleen ben benieuwd hoe ze rekenen, als je onverwacht een langere cyclus hebt. Hoe weet jijzelf of zij dan wanneer je ovulatie geweest moet zijn???

Heb net toch weer een test besteld. 2 ultra en 1 digitale. Kan ik donderdag maar weer eens een testje wagen. Zou toch leuk zijn voor de kerst....... en anders maar na de kerst de ha bellen. Had gister trouwens wel eventjes pijn in me onderbuik na de `knuffelronde` (ja kan hetook niet klusse noemen, want weet niet meer wanneer me ei geweest is) met manlief

Oh nala, ben je weer ziek, of nog steeds dat je niet goed hebt uitgeziekt? Ik ben al vanaf afgelopen vrijdag ziek. Begin nu wel op te knappen, heb alleen nu last van me keel en kriebelhoest :roll: lag dus vanaf 4 uur vanacht wakker en te blaffen als een hond.

ga nu maar ff mijn kerstboodschappenlijstje maken.... :lol:

liefs btje

Knuffeltje1980
22 December 2009, 13:28
Dank jullie wel!
@ kim82, ik zit ook al een tijdje op babybytes. Erg informatief ook vind ik, die wekenkalender... wat er zoal in je lichaam gebeurt etc..
Maar ik kom nooit verder dan week 3... :lol: --> :twisted:

Via babybytes las ik bij iemand over dit forum! :mrgreen:

kiki1985
22 December 2009, 14:56
Hey meiden,

Hier nog steeds geen bloed te bekennen. Aangezien de test gisterochtend negatief is, ga ik er maar van uit dat ik een menstruatie oversla ofzo ookal heb ik (volgens mij) wel de ovulatie gevoeld.
Wat zijn de verschillen tussen al die testen? En besteld, bedoel je dat letterlijk?

Groetjes!

Oh ja, welkom knuffeltje, ik ben ook nog niet zo lang actief hier maar je hebt er echt heel veel aan!

kim82
22 December 2009, 15:03
Ja ... ik ben bij babybytes ook maar t/m week 4 gekomen, en nu dus maar afwachten.

Vanaf vandaag kan ik ongesteld worden... bah wat spannend.. en dan dus nog wachten t/m vrijdag... en dan hopelijk zaterdag testen !! O ik hoop het zoooo ... zou een heel leuk 2e kerstdag-kadooo zijn natuurlijk :D

voor jou ook erg spannend he kiki... ik hoor vaker dat mensen negatief blijven testen, terwijl ze wel zwanger zijn.. dus er is nog hoop.

kiki1985
22 December 2009, 15:05
Hey meiden,

Hebben jullie je al ingeschreven om de site van libresse? Daar kun je je laatste en één na laatste menstruatie invullen en dan maken zij een kalender waarin je eisprong, PMS en NOD is...echt super handig!

@Kim; dus het zou alsnog kunnen? Wanneer weer testen dan? Kan het ook iets anders zijn, dat ik niet ongi wordt?

kiki1985
22 December 2009, 15:05
Hey meiden,

Hebben jullie je al ingeschreven om de site van libresse? Daar kun je je laatste en één na laatste menstruatie invullen en dan maken zij een kalender waarin je eisprong, PMS en NOD is...echt super handig!

@Kim; dus het zou alsnog kunnen? Wanneer weer testen dan? Kan het ook iets anders zijn, dat ik niet ongi wordt?

kim82
22 December 2009, 15:29
hey kiki

nou ik zie dat je nu 2 dagen overtijd bent... dan zou je over 3 dagen nog eens kunnen testen toch? You never know :-)

kiki1985
22 December 2009, 15:32
@Kim
Vandaag 3 dagen over tijd (had hem nog niet aangepast) als ik uit ga van 39 dagen (vorige was ook 39 en die daarvoor 35). Ik heb nog wel een raar gevoel in mijn onderbuik, maar is anders dan vorige maanden en dan vorige week.

Iemand een idee wat het anders zou kunnen zijn?

canacat
22 December 2009, 16:05
Lieve Kiki, rare gevoelens in je buik kan van alles zijn, en is bij iedereen en altijd anders. Zegt helaas niets. Alleen achteraf kun je vermoedens uitspreken, maar daar heb je niets aan.

Als je het echt graag wil weten, zou je een ultragevoelige test kunnen doen, die je voor je NOD kunt doen, als je al negatief test, omdat je niet genoeg hormoon hebt, dan zou die wel positief moeten uitslaan.

kiki1985
22 December 2009, 16:09
@Canacat; is dat een vroege zwangerschapstest? Kun je die ook doen als je NOD al geweest is? En als die negatief is, ben je echt niet zwanger?

marij
22 December 2009, 16:14
he kiki..ik had ook veel pijn en een opgeblaze gevoel in mijn buik het romelde ook heel erg..moest veel winden laten :( :o haha

ik heb zo test gehaald die je voor je nod kan doen maar die was negatief,toen 1 dan na me nod weer een test gedaan en die was positief..dus zo test is leuk maar voor mij had het niet geholpen.

ik hoop voor je dat je zwanger ben maar wacht het gewoon rustig af.

b0llie
22 December 2009, 16:50
eeej marij
gaat alles nog goed bij jou??
leuk dat je hier mee blijft kletsen

@kiki
nog geen ongi gekomen dus..
mooi zo, nu zo houden
ik zou als ik jou was,donderdag n testje wagen, met ochtendurine
hou ons op de hoogte he, mn duimen draaien nog steeds

btje1984
22 December 2009, 16:51
[quote="kiki1985"]

Wat zijn de verschillen tussen al die testen? En besteld, bedoel je dat letterlijk?

Hoi Kiki,
het verschil in de testen is dat de ene test een reactie geeft bij bijv. 10 iu HCG in je urine, en de ander met 25, en de ander weer met 50. Dat houd in dat een ultra test (6 dgn voor NOD) al een positieve test aan geeft, wanneer er 10 iu HCG in je urine zit. Deze is dus heel gevoelig. De gewone testen geven het pas na 25 iu HCG aan. Dat is het verschil.
Ik heb ze idd besteld bij L10 maar je kan ook via matcare bestellen. Deze prijzen liggen wat lager dan in de winkel en zijn ook heel goed.

Ik heb ondertussen al wat testjes gewaagd. Zit nu volgens mij op dag 48 (1e cyclus dag was 4 nov), 1e cylcus was 29 dgn en daarna 39 dgn. Dus weet ook niet meer wanneer mijn NOD nu is :shock: . dus ik waag er van de week nog maar 1 testje aan.

Hoop dat je wat aan de info hebt

groetjes btje

b0llie
22 December 2009, 16:55
pff btje
om gek van te worden he , bij jou

kiki1985
22 December 2009, 16:59
@btje; thanx! Ik geloof dat wij een beetje in hetzelfde schuitje zitten :(

@iedereen; ik geef de hoop op! Ik heb een beetje op internet zitten kijken en volgens mij ben ik niet zwanger. Ik lees veel dat mensen alsnog ongi worden of een ongi overslaan. Daarnaast zeggen al die infosites dat dit allemaal normaal is na het stoppen met de pil. Ik geef het dus op!

btje1984
22 December 2009, 17:01
hey b0llie, ja idd ik wordt er ook gek van. Zou niet eens erg vinden om nu ongi te worden. Ik ben ook beetje bang aan het worden dat er iets mis is of zo. Ik heb wel 2 echte ongi´s gehad na het stoppen, maar toch.

Kiki, ik kan me helemaal voorstellen. Probeer het van je af te zetten. (makkelijk gezegt natuurlijk) Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

liefs btje

Lex
22 December 2009, 17:03
@Nala: veel beterschap meid!
@Btje: is idd om gek van te worden man man! Hou moed, hé
Welkom aan... Sorry heb net zes blz gelezen omdat ik nacht had, kon ik je naam niet bijhouden. :oops: dus welkom!!
@ canacat: kut van de wasmachine lijkt me wel vervelend in de winter als die dan alleen op warm water draait en de vorst pff
@ iedereen: Kan iemand me zeggen hoe ik eens mijn grafiek hier kan zetten van FFO? Ik zou graag eens jullie mening erover hebben :-)
Dus vanavond klus ik nog eens voor de zekerheid en de fun natuurlijk :D
Groetjes aan allen!!!

Nala22
22 December 2009, 17:34
Hey meiden!

@Btje:
Owh,jij ziekjes :( Beterschap meis!
En klote dat je nog geen zekerheid hebt he pfffff
Ik ben nu weer niet ziek :S Wordt alleen in de avond ziek volgens mij...

@Kiki:
Ah joh,niet zo stressen, er komt vanzelf een antwoord :)

@De rest:
Sorry,heb et niet meer onthouden!

amy-baby
22 December 2009, 18:51
sow kreeg weer geen melding, dus ik weet het nu niet allemaal meer....

@welkom knuffeltje (dacht ik?) bijna je NOD, spannend.

@kiki; meisje je kunt niets anders doen dan wachten.....en dat is heel vervelend. Die vroege testen werken ook niet bij mij hoor. bij mijn dochter heb ik een vroege test gebruikt op mijn NOD, negatief.....3 dagen na NOD met een normale test, heeel licht positief.
Maar jij had toch een heel licht 2e streepje? of heb ik dat verkeerd begrepen. Heb al aardig wat testjes gedaan, maar nog nooit een indroogstreepje hoor.....Ja wel na een half uur of zo (of eigenlijk dan ook niet, maar kna me voorstellen dat het dan wel kan) dus morgen zou hij als hij inderdaad er stond veel donkerder moeten zijn. Succes!! Enne....als jij je eisprong hebt gevoeld kan je geen ongi overslaan zonder zwanger te zijn hoor. Je kan wel een ongi overslaan maar dan heb je ook geen eisprong gehad, of pas veeeeee later.

Hier vanochtend een heeeeeel klein beetje bloed. Wat moet ik daar nou van vinden (dag 20?) zou innesteling kunnen zijn, maar voel me niet zwanger, eerst wel maar nu niet meer.....hmmmm...ook hier maar gewoon wachten....haha zijn we al zo goed in.
Ook megapijn in mijn mond, vandaag 2 gaatjes naast elkaar geboord, verdoving is inmiddels uitgewerkt, maar tandarts zei al dat ik pijn zou krijgen....nou heb ik hoor...maar goed net maar parcetamolletje en dan gaat het alweer een stukkie beter. vandaag ook laptopje voor lisa gekocht...hihi...zo lief, geven we de eerste kerstdag, ben benieuwd.

Groetejs amy

kiki1985
22 December 2009, 19:13
Hai Amy,

Dank je voor je berichtje. Ik zag niet echt een gekleurd streepje. Naja ik zag wel een streepje maar volgens mij zittie er sowieso omdat daar een donkerder streepje kan komen snap je? Het was een streepje die weerkaatst in het licht.

Oh ik moest pas ook een gaatje laten vullen, ik was als de dood. Ik heb namelijk slechte ervaringen met die dingen :(
Maar je moet maar zo denken; als ze het niet doen heb je straks helemaal geen tanden meer ;)
Leuk een laptopje! Hoe oud is ze? 1,5 toch? Of was dat het kindje van iemand anders....

Nog even over mijn klachten. Het enige wat ik heb ik een soort van spierpijn in mijn liezen, had jij dat ook?
Ik wacht nog even af, vrijdag nog een keer testen en anders maar naar de ha.

Fijne avond!

amy-baby
22 December 2009, 19:29
@kiki; ik heb alleen bij mijn 1e zwangerschap heel erg buikpijn gehad, zo erg dat ik bij de huisarts ben geweest, week later was ik zwanger. Ik weet dat je heel graag wil weten of je zwanger bent en zo vergelijkt met klachten, maar wat voor jou kan betekenen dat je niet zwanger bent, kan voor een ander wel weer zwanger betekenen, of andersom. Het enige dat je uitsluitsel kan geven is een testje. Waarom test je morgen niet? als je inderdaad zwanger bent zou hij nu wel aan moeten geven, denk ik. Ohja iedereen heeft het weleens over een streepje wat er had moeten staan, maar ik heb dat nog nooit gezien hoor.....Doe je zelf een plezier en morgen testen, ik hoop dat je uit de onzekerheid bent.
Ja mijn dochtertje is 1.5 jaar, maar die ziet mij achter de laptop zitten en wil dat dan ook. Bij mijn nichtje zat ze er ook de hele tijd mee te spelen...hihi....

kiki1985
22 December 2009, 19:34
Ik ga er morgen een kopen!
Leuk, tegenwoordig heb je zulk leuk speelgoed voor kinderen. Zelfs ik vind het allemaal geweldig in een speelgoedwinkel. De keuze wordt lastiger haha!

btje1984
22 December 2009, 19:59
@nala
alleen savonds ziek :shock: :o miss wel een goed teken meis!!!! over 2 dagen kan je testen ???

x btje

kiki1985
22 December 2009, 20:27
Hey meiden,
Ik wordt steeds van de site afgegooid. Kan niet meer naar het overzicht van topics, hebben jullie daar ook last van?

btje1984
22 December 2009, 20:45
hoi kiki,
jep heb ik ook last van....

b0llie
22 December 2009, 21:16
nee, hier geen last van

Nala22
22 December 2009, 21:19
Heb er ook geen last van...

@Btje:
Ik weet et niet, hou et op een griepje hoor wat niet door zet.
Ga denk ik zo ook naar me bed want begin me weer beroerd te voelen.
In 1 x moe, komt denk van het vroege opstaan afgelopen dagen en de aankomende 2 dagen ook nog pfff

b0llie
22 December 2009, 21:40
blegh, ik haat vroeg opstaan
ik hoef alleen kerstavond nog ff 2 uurtjes te werken :oops:

kiki1985
22 December 2009, 21:54
Weet iemand wat etos zwanger worden is?

Oyam
22 December 2009, 22:01
pillen met vitaminen en foliumzuur, die slik ik sinds ik gestopt ben met de pil

b0llie
22 December 2009, 22:13
zijn ook gewoon pillen waar vanalles inzit wat je nodig hebt als aanstaande mama :D
ook zouden ze ervoor zorgen dat je n regelmatige cyclus krijgt
iig dat heb ik hier weleens gehoord
slik ze zelf niet, dus kan t niet bevestigen

kim82
23 December 2009, 00:01
cyclusdag 26 is voorbij : jeeeeej ... nog maar 3 te gaan ... gadver wat duurt wachten lang.... maar nog geen spoortje bloed.

Wel rommelingen in mijn buik, heel veel, avondeten laten staan ivm misselijkheid (of dit psychische misselijkheid was weet ik niet hoor haha...) en verder dus trekkend gevoel in zowel li als re eierstok/lies ....

net wat er al gezegd werd: dit kan zowel duidelijk op aanstaande ongi .. of zwangerschap.. ik weet het allemaal niet meer hoor

ik blijf overigens steeds ziek .. blijf verhoging houden 37.5 - 37.9 .. gelukkig net geen koorts

Yvon
23 December 2009, 09:02
Yieeieehoeeoeoeo!!!
Gisteren het hartje van onze baby zien kloppen!
Alles zag er goed uit en het was precies zover gegroeid als zou moeten bij deze zwangerschapsduur.
ENORM blij mee!

WE KRIJGEN EEN KINDJE!!!!!!!!!!!!

Nu eindelijk de jongens ook verteld. Superleuk, want die begonnen helemaal te springen en juichen: we krijgen er een baby bij! Schattig!
Vorige keer was de oudste nog veel te jong om het te beseffen en nu kunnen ze het zelf gaan vertellen tegen andere mensen. Zo leuk!

Ik kreeg afgelopen dagen geen meldingen meer van jullie schrijven. Maar ik zie dat er toch behoorlijk doorgeschreven is.
Ik zal nog even bijlezen.

@Btje: al nieuws?
@Amy/ Bollie: hou je het nog vol?
@zwangeren: ook zo moe en misselijk?

Lex
23 December 2009, 09:41
@ iedereen: Kan iemand me zeggen hoe ik eens mijn grafiek hier kan zetten van FFO? Ik zou graag eens jullie mening erover hebben :)

marij
23 December 2009, 10:09
hoi hoi meiden..

is die van etos net zo goed als van een bekend merk..
ik heb een hele duure gehaald maar als etos er ook 1 heeft dan zou dat denk ik een hoop schelen.

hoe is het met iedereen..

hier alles wel goed..af en toe veel pijn in me buik en misselijk word in nu ook wat vaker.
en me buien nou daar moet ik het maar niet over hebben hahahaha...

kiki1985
23 December 2009, 10:23
Hey meiden,

Ben stiekem wel jaloers op iedereen die zwanger is, maar vind het wel heel leuk voor jullie hoor :D

Nou ik ben nog steeds niet ongi, maar moet ontzettend veel naar de wc!
Had vanmorgen wel weer een beetje buikpijn, maar is nu weer weg.

Over wat voor grafiek heeft Lex het?

Groetjes!

karin26
23 December 2009, 10:26
Hoi Dames,

Hier ben ik ook weer.

En gelijk een hoop zwangeren zie ik: Hartelijk gefeliciteerd meiden.

Hier weer 2 dagen overtijd. Heb verder geen klachten.
Tenminste wel klachten die bij een ongi passen. dus waarschijnlijk een langere cyclus. Ben ik morgen nog niet ongi dan ga ik testen.
Had gisteren wel getest met cb maar negatief. Dus ik ga er vanuit dat ik gewoon ongi word.

Nou ik ga de slaapkamer een grote beurt geven. Even alles lekker fris maken.

kim82
23 December 2009, 10:57
Dag 27 van mn cyclus is aangebroken, die tijd lijkt voorbij te kruipen....

Ik werd vanacht wakker van pijn in mn borst, ik lag erop ... maar heb daar nogmaal nooit zoveel problemen mee....
Voor ik ging slapen was ik misselijk ...
nu echter helemaal niet meer .. terwijl het nu toch echt ochtend is...

Verder mijn longen eruit gehoest vannacht ...

En mijn buik blijft rommelen... geen idee of ongi door gaat zetten eigenlijk... kan er geen touw aan vast knopen...

Ik ben ook wel benieuwd over wat voor grafiek Lex het heeft? Is dat soms je temperatuur-grafiek?

@ Yvon: SUPERGAAF! Echt fijn om te horen he dat je kleintje het goed doet daar vanbinnen :mrgreen:

linny84
23 December 2009, 11:45
@ kiki ga je nog opnieuw testen of durf je dat niet aan?

kiki1985
23 December 2009, 11:51
@Linny; ik wacht het nog even, durf het eerlijk gezegd nog niet aan. Ik heb ook sinds vanmorgen weer een beetje buikpijn dus misschien dat ik alsnog ongi wordt.

linny84
23 December 2009, 11:58
@Linny; ik wacht het nog even, durf het eerlijk gezegd nog niet aan. Ik heb ook sinds vanmorgen weer een beetje buikpijn dus misschien dat ik alsnog ongi wordt.

Ja dat snap het is natuurlijk ook wel erg onzer vooral omdat je vorige cyclussen ook al zo wisselden...

kiki1985
23 December 2009, 12:10
@Linny; inderdaad heel onzeker allemaal! Ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet eigenlijk. Ik dacht ook echt mijn eisprong gevoeld te hebben, zoals wel vaker, maar dat is ruim 3 weken geleden, dus ja....

kiki1985
23 December 2009, 12:10
@Linny; inderdaad heel onzeker allemaal! Ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet eigenlijk. Ik dacht ook echt mijn eisprong gevoeld te hebben, zoals wel vaker, maar dat is ruim 3 weken geleden, dus ja....

linny84
23 December 2009, 12:18
ja het kan nog altijd he.....ik testte een paar dagen voor mijn nod met zo'n gevoelige test, die was negatief, toen op mijn nod 's avonds heel licht positief en de dag na mijn nod pas duidelijker positief dus het kan ook zijn dat je alsnog positief test. maar ik snap dat je niet goed weet wat je er mee aanmoet als je niet zwanger bent dan maar liever ongi kan je weer verder toch?!

kiki1985
23 December 2009, 12:20
Ja precies, dan kunnen we het weer opnieuw proberen. Onzekerheid is erger dan een negatieve test, soms dan he ;)

b0llie
23 December 2009, 12:30
onzekerheid is zkr rot
balen dat je nog steeds niet ongi ben, of positieve test
wann test je weer?

@yvon, ooh wat mooi zeg, dat alles goed is
en dat je jongens t zo leuk vinden

kiki1985
23 December 2009, 12:41
@b0llie; wanneer zou ik weer testen? Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Denk eerlijk gezegd toch dat ie weer negatief is!

b0llie
23 December 2009, 12:49
balen he meissie
kan er helemaal niet echt over mee praten hoe dat is, nouja voor mij niet helaas
heb maar 1 keer gehad dat mn cyclus langer was dan ik had ged8

kim82
23 December 2009, 13:12
Kiki: jah die onzekerheid is vreselijk he :cry:

Misschien over 2 dagen weer testen? Heb je verder eigenlijk bepaalde symptomen?

Laura111
23 December 2009, 13:37
Hallo allemaal!
Ik ben sinds vandaag nieuw hier! Vanavond stop ik met mijn laatste pil, en dan gaan we ervoor! Hebben jullie ervaringen over hoe snel je zwanger raakt, na het stoppen met de pil?
Ik hoor zoveel tegenstrijdige berichten, ik wordt er gek van! :roll:

Groetjes Laura.

1981
23 December 2009, 13:42
@Laura111: welkom hier. Leuk dat jullie ook besloten hebben om te stoppen met de pil.
Wanneer je zwanger wordt, varieert per mens.
Er zijn meiden hier die meteen zwanger raken en bij anderen duurt het langer, soms te lang.
Er is dus eigenlijk niks op te zeggen.

Zodra je weet hoelang je cyclus ongeveer is, kan je gaan kijken wanneer je het vruchtbaarst bent en kan je een paar dingen doen om de zwangerschapskans te vergroten, verder is het afwachten. Succes en fijne avond, is een leuk vooruitzicht om de laatste pil te nemen, ik weet dat ook nog wel.

kiki1985
23 December 2009, 13:49
@Kim; ik was vorige week misselijk. Had van zondag tot gisteren spierpijn in mijn lies. En moet ongelooflijk vaak plassen.

@Laura; welkom!
Dat verschilt per persoon. De ene is na een maand zwanger de andere pas na een jaar. Als je goed bijhoudt wanneer je ovulatie is kan het snel gaan! Succes in ieder geval...

b0llie
23 December 2009, 13:50
welkom hier laura
vertel eens wat meer over jezelf
spannend he
ik weet t ook nog goed dat ik stopte
t is niet om je hier weg te krijgen hoor, maar hier zitten allemaal meiden die in augustus gestopt zijn met de pil
miss voor jou leuker, om mee te praten in t stukje gestopt in december
maar als je t hier gezellig vind, mag je best hier blijven hoor haha
wij zijn alleen wel al ietsje langer bezig :D

kim82
23 December 2009, 14:49
He Laura

Welkom hier :-)

@ lex: nu niet meer misselijk dus? Plas je normaal ook al veel of niet? Geen last van je borsten ?

kiki1985
23 December 2009, 15:02
Hoi Kim
Was je berichtje voor mij? @lex?

Lex
23 December 2009, 15:58
ik denk dat het idd voor jou was :)
ik bedoel die grafiek van fertility friend online waar je je temp invult, je ald an niet pos ovutesten, aantal keer geklust,...
Weet iemand hoe ik een link hier kan plaatsen ervan? ZO kunne jullie eens kijken en jullie mening geven :)
Ik zal voor je duimen Karin!!
Welkom Laura
groetjes aan iedereen en Kim ik ga ook hard voor je duimen hoor :D

b0llie
23 December 2009, 16:35
@lex
wil je je FF grafiek laten zien?
zo ja, dan weet ik wel hoe dat moet

Lex
23 December 2009, 17:01
@BOllie: graag!!

kiki1985
23 December 2009, 17:05
He Laura

Welkom hier :-)

@ lex: nu niet meer misselijk dus? Plas je normaal ook al veel of niet? Geen last van je borsten ?

Hay Kim,

Ik ga er maar van uit dat dat berichtje voor mij bedoeld was. Nu alleen nog misselijk als ik gegeten heb. Normaal plas ik ook wel vaak, maar niet zo vaak als nu. Ik heb geen last van mijn borsten wat pijn betreft, alleen wat meer bultjes om mijn tepel dan normaal.

Liefs kiki

Nala22
23 December 2009, 17:07
@Yvon:
Wat goed dat het allemaal in orde is :D
Echt fijn meid!

@De rest:
hoiii :)

Ben helemaal gebroken!
Gelukkig nog 1 dagje tot 1 uur en dan is et EINDELIJK weekend!

tweety1982
23 December 2009, 17:09
eeey ik ben ff weg geweest en heb wat gemist haha
lautje welkom :)

en de persoon die ook vermoed zwanger te zijn? sorry durf niet te gokken :P maar we zitten in zelfde schuitje. ik ga nu even snel terug lezen hoor haha

Nala22
23 December 2009, 17:10
@Tweety:
Wanneer ga je testen? :D

kiki1985
23 December 2009, 17:11
Hey Nala, morgen spannende dag voor jou.
Ik ben nog steeds niet ongi, spannend dus. Ik ga straks nog even testen kopen. Morgen werken dus geen tijd en dan heb ik in ieder geval een test in huis met de kerst ;)
Is morgen je NOD?

@Tweety; spannend! Heb je al getest?

b0llie
23 December 2009, 17:16
oke, komt ie

ga bij t menu links, naar SHARING
klik dan op HOME PAGE SETUP
dan kom je bij n andere pagina, en dan staat er bovenaan n url
die kopier je hierheen
en voila, wij kunnen m bekijken :D

tweety1982
23 December 2009, 17:17
Nala en kiki spannend zeg duim voor jullie

Ik test niet meer..verhaal is als volgt :) ja sorry bollie jij kent het al :P

Ik teste eerste pos na afleestijd..bla bla..toen 2 dgn later nega...dat verhaal kennen jullie...ok..

Toen kreeg ik savonds ineens ongi pijn, en bloed, dus ok, ik dacht dag 1. ( zie ook banner) dag 2 was redelij normaal..maar dag 3 ineens helemaal niets meer...dag 4 was het bruin..en daarna niets meer...
nu heb ik sinds aantal dagen onwijs zwanger gevoel, opgeblazen, dikke buik, broek moet steeds open na eten en als ik gewoon zit, ben misselijk op verschillende momentem of ten eng gevoel op de maag, duidelijke blauwe lijnen, witte dingen op tepels, borsten licht gevoelig..steeds zeurend gevoel in buik, wat uitstraalt naar benen..heel anders dan ongi..lijkt heel af en toe op ongi

dus ik gistere avond testen ( niet heel veel gedronken, weinig zelfs..rond 2030 getest) NEGATIEF!! en helemaal niets ook niet later.

dus ja..ik moet afwachten....

Nala22
23 December 2009, 17:18
Hey Kiki,

Ja,morgen is me NOD,want dacht me ei 3 dagen later te voelen...Ben ook nog nie ongi, voelt ook nog niet alsof et komt, dus zal mij benieuwen :)

Ik ga 1e kerstdag testen, jij ook?
Kunnen we samen ghehe

b0llie
23 December 2009, 17:22
@tweety, maakt toch nix uit dat ik je verhaal al ken
ik vertel mijn verhaal ook altijd 100x hehe :lol:

oewww, spannende kerst, nahja, voor mij niet, iig wel klussen enz, maar nog niet w88

Lex
23 December 2009, 17:23
is dit juist? Kan je nu mijn grafiek zien? xx
http://www.fertilityfriend.com/ttc/homepage_module.php

Lex
23 December 2009, 17:24
denk dat ik nu de juiste link heb
Wat denken jullie van mijn grafiek? Op de goede weg of niet?
http://www.fertilityfriend.com/home/2b7ff7

kiki1985
23 December 2009, 17:25
Jeetje Tweety wat een verhaal. Ik was ook er van overtuigd zwanger te zijn, maar zoals je ziet, negatieve test. Je lichaam is zo verradelijk!

Hey Nala, ik weet niet of ik dan ga testen, durf eerlijk gezegd niet. Heb net even zitten kijken he. Ik had uitgerekend wanneer ik zou ovuleren, maar voelde de eisprong paar dagen daarvoor, ovutesten allemaal negatief (5 dgn lang), nu keek ik even wat als ik later ovuleerde dan die testen, nou daarbij zit ik dus ook al ruim drie weken later. Dus ik snap er niets meer van. Snap je me verhaal haha!

tweety1982
23 December 2009, 17:27
Kiki voor jou ook lastig zeg!!!! hopen dat 1ste kerstdag voor jullie goed nieuws is!

lex je zit nu 4 dpo ik durf nog niets te zeggen, meestal merk ik je pas een zwangerschap veel later in je temp. sorry :(

b0llie
23 December 2009, 17:42
@lex
idd net wat tweety zegt
dit zegt nog nix
als je zo ongeveer 11/12 dpo zit ofz
dan zal die hoog moeten blijven
maare, al die open bolletjes,, zijn dat afwijkende tijdstippen?
probeer steeds op dezelfde tijd te tempen meid

kiki1985
23 December 2009, 17:49
Wat is dpo?

kim82
23 December 2009, 17:53
he kiki,
ja dat berichtje was inderdaad voor jou bedoelt haha.. foutje...

geen idee wat dpo is eigenlijk...

tweety, voor jou erg spannend nu he ... alhoewel je wel zal balen van die neg.test....

Ik zit hier ook nog steeds vol zenuwen... nog steeds geen bloed gezien gelukkig...

b0llie
23 December 2009, 17:54
Days Past Ovulation

Nala22
23 December 2009, 18:18
@Tweety:
Je berichtje was net iets voor mij geplaatst haha Had er even overheen gekeken!

Maar wat een verhaal zeg...En balen van je nega test :(
Heel erg klote, zeker omdat je lichaam allemaal van die rare signalen af geeft zeg maar...
Hopen dat er snel duidelijkheid komt meis!

@Kiki:
Ja,ik volg je verhaal nog hoor haha :P

Maar gewoon nog een x testen...Snap dat et weer een tegenslag zal zijn, maar wij zijn er om je te steunen ;)
We hebben et allemaal al vaker meegemaakt hoor :)

btje1984
23 December 2009, 18:33
Hallo allemaal!!!!!
Zooooo zeg, effe een dagje wezen shoppen en ik moet direct 6 pagina´s doorlezen.....

ff kijken ,

@nala, jeetje spannende zeg. ik ga denk ook 1e kerstdag testen!!! Als ze binnen zijn tenminste. Heb ze gister besteld, maar zijn niet aangekomen vandaag.

@yvon, leuk zeg dat alles goed gaat!!!!! GEFELICITEERD!!! Leuk dat je het je jongens hebt kunnen vertellen. Hier nog geen bloed iig. Dacht wel 12dec dat het door zou komen want had letterlijk 1 drupje bruin (weekend van 5dec had ik slijm met klein beetje rood Sorry meiden, maar ja jullie snappen het nu wel toch! ;) ) Maar nu had ik toenet ook wat cervixslijm wat uitrekbaar was :shock: snap er dus niets meer van, maar dat doe ik al een hele tijd niet meer, en heb besloten, als er na de kerst nog niets is, dus ook geen posi test, dan ga ik naar de huisarts.

@tweety, klinkt toch allemaal wel heel positief al die verschijnselen, maar als je nega test, dan zullen het wel de hormonen zijn van het ontpillen ofzo. hoop wel voor je hoor dat je als nog posi test

@lex, volgens mij ziet hij er wel veel belovend uit hoor je grafiek. heb niet zo veel ervaring met tempen, maar volgens mij heb je je ei gehad.

@de rest, hoe gaat het ermee? Sorry als ik iemand vergeet.

x btje

kiki1985
23 December 2009, 18:36
Dank je Nala, ik heb net weer testen gekocht dus....ik wacht nog een paar dagen af en als ik dan nog niet ongi ben doe ik nog een poging!
Wel spannend ook voor jou zeg! Ik ga zeker voor je duimen hoor!
Waarom zijn jullie allemaal diehard en spammer en ben ik een zielige beginneling :(

Weet iemand hoelang je gemiddeld bezig bent met 'ontpillen'?

kiki1985
23 December 2009, 18:55
Hebben jullie ook weer problemen met het forum? Ik kan wel in dit topic, maar niet in de lijst enzo dan krijg ik een foutmelding :x

kim82
23 December 2009, 19:08
ik heb geen problemen met het forum hoor ....

en voor de mensen die gaan testen: HEEL VEEL SUCCES!!!
Ik ga zelf 2e kerstdag in de ochtend testen... al is het heeel moeilijk om het niet nu al te doen whiwhi

tweety1982
23 December 2009, 19:26
Ja het is druk hier he..lieverd ik slik de pil al niet meer sinds maart, ben zwanger geweest in juni 2009. daarna 3 rondes gehad waarin ik dit allemaal niet heb....zelf denk ik schijnzwanger....dat me lichaam me dus in de maling neemt..want dingen die ik nu voel voelde ik NOOIT na mijn ongi en voor mijn eisprong..:)

Hallo allemaal!!!!!
Zooooo zeg, effe een dagje wezen shoppen en ik moet direct 6 pagina´s doorlezen.....

ff kijken ,

@nala, jeetje spannende zeg. ik ga denk ook 1e kerstdag testen!!! Als ze binnen zijn tenminste. Heb ze gister besteld, maar zijn niet aangekomen vandaag.

@yvon, leuk zeg dat alles goed gaat!!!!! GEFELICITEERD!!! Leuk dat je het je jongens hebt kunnen vertellen. Hier nog geen bloed iig. Dacht wel 12dec dat het door zou komen want had letterlijk 1 drupje bruin (weekend van 5dec had ik slijm met klein beetje rood Sorry meiden, maar ja jullie snappen het nu wel toch! ;) ) Maar nu had ik toenet ook wat cervixslijm wat uitrekbaar was :shock: snap er dus niets meer van, maar dat doe ik al een hele tijd niet meer, en heb besloten, als er na de kerst nog niets is, dus ook geen posi test, dan ga ik naar de huisarts.

@tweety, klinkt toch allemaal wel heel positief al die verschijnselen, maar als je nega test, dan zullen het wel de hormonen zijn van het ontpillen ofzo. hoop wel voor je hoor dat je als nog posi test

@lex, volgens mij ziet hij er wel veel belovend uit hoor je grafiek. heb niet zo veel ervaring met tempen, maar volgens mij heb je je ei gehad.

@de rest, hoe gaat het ermee? Sorry als ik iemand vergeet.

x btje

Lex
23 December 2009, 19:29
bedankt voor de feedback meiden, blij dat ik jullie heb :D
Ik toon ze dan eens later in de tijd.
Aan alle dames die algauw gaan testen: duim duim duim en ik zend massa's positieve vibes naar jullie ;)
Groetjes

tweety1982
23 December 2009, 19:29
Dank je Nala, ik heb net weer testen gekocht dus....ik wacht nog een paar dagen af en als ik dan nog niet ongi ben doe ik nog een poging!
Wel spannend ook voor jou zeg! Ik ga zeker voor je duimen hoor!
Waarom zijn jullie allemaal diehard en spammer en ben ik een zielige beginneling :(

Weet iemand hoelang je gemiddeld bezig bent met 'ontpillen'?

hoe meer berichten hoe meer je groeit..wij zijn die hard omdat we al lang op forum zitten. Ik zit er helaas al 9 maanden op. ben al in maart gestopt
als julie in aug gestopt zijn en miss nog niet zoveel gepost hebben dan kan zijn dat je beginneling bent

maakt verder niet ui hoor :)

je kan beter maar geen die hard worden hahaha

Nala22
23 December 2009, 19:36
@Btje:
Leuk dat je ook mee test :D
Wordt een druk eerste kerstdagje :D

@Lex:
Thnx :)

@Kiki:
Ah joh,gewoon mee testen!!! :P

Vergeet ik nog wat :?

tweety1982
23 December 2009, 19:47
Ik hoop dat jullie allemaal positief testen meiden!!!!

kiki1985
23 December 2009, 19:56
Ik zal het even overwegen om 1e kestdag te testen.
Laten jullie het wel weten als jullie getest hebben, kerst of niet ik ben zo benieuwd naar jullie testen!
Halen jullie de testen in de winkel? Ik wel, maar dat kost bakken met geld zeg! Ik had vorige keer predictor en heb nu clearblue gekocht, zou er verschil in zitten?

Ik wil in ieder geval zeggen dat ik echt super veel aan jullie heb! Ik ken niet echt mensen waarmee ik hier zoveel over kan praten, wat ik het liefst heel de dag doe! Dus thanx en uiteraard stuur ik bijna al mijn positiviteit naar jullie in gedachten, hou natuurlijk ook wat voor mezelf ;)

amy-baby
23 December 2009, 20:01
nou klaar met lezen....haha....wat een geklets van jullie.
Hier vandaag kerstpakket gekregen en morgen lekker vrij, lang weekend heerlijk.....Hier ook geen idee, ga dinsdagochtend denk ik testen, zit dan op dag 26 (26-24-26-29 waarschijnlijk ff zwanger) dus.....

Nou eens even kijken wat er allemaal geschreven is
@yvon; whoehoe.....gefeliciteerd meid!! wat heerlijk voor jullie, en dat jullie het tegen de jongens hebben kunnen zeggen, geweldig.

@kiki; oh meid wat een onzekerheid, maar je kan allang weer testen hoor. Ik had er bij mijn 1e zwangerschap ook 2 dagen tussen en toen was hij wel positief. ohja en dat we al die hard zijn, komt ook omdat ik al vanaf 2007 :o op het forum zit.... :oops: was bij mijn eerste kindje, en nu zit ik weer met een aantal dames van toen hier weer alleen dan voor een 2e. Karin oa ook....is zo leuk, je kent elkaar eigenlijk zo goed (weliswaar via het forum hoor) maar toch voelt vertrouwd.

Ohja meiden niet alleen je lichaam houd je voor de gek, maar dat doe je zelf ook voor een groot gedeelte. Aangezien we er allemaal zo mee bezig zijn, voel je en zie je dingen die er misschien normaal ook waren, alleen let je er nu veel meer op. En als je de pil hebt geslikt kan je 3 maanden een heel regelmatige cyclus hebben en daarna is het hek van de dam..... Trouwens dit bovenstaande geldt ook allemaal voor mezelf hoor..... :oops:

@nala; hmmm...het zou toch maar zo kunnen hoor, want je had juist afstand genomen...Ben benieuwd, we wachten rustig af.

@tweety; bleh...wat heb jij allemaal al gehad zeg....nou hopelijk is het snel raak meid!

Ohja las meerdere berichtjes over ontpillen. Deze term wordt veel gebruikt, maar het vreemde is dat mijn ha zei dat dat helemaal niet zo is. Zodra je stopt is je lichaam de pil kwijt (is mij tenminste gezegd), maar je cyclus moet wel weer zelf op gang komen. Aangezien het altijd geregeld is, kan het nu heel vreemd lijken en dat je een heel lange of vreemde cyclus hebt.Dit schijnt dus niet te maken te hebben met het feit dat je gestopt bent met de pil hoor. Ik was bij de eerste overigens na 1 maand zwanger en had 14 jaar de pil geslikt.....
Dit zeg ik overigens om sommige meiden juist een hart onder de riem te steken, dat je ook snel zwanger kan raken na jaren de pil te hebben geslikt.

Hier nog geen idee....Dacht 31 dec mijn NOd te hebben, maar op basis van 26 dagen is het a.s. dinsdag. Heb afgelopen maandag wel wat bloed gezien, echt 2 streepjes, en daarna niet meer. Had ik vorige maand ook en toen was ik wellicht 3 dagen zwanger....???? maar goed ook ik moet natuurlijk nu afwachten. Wil eigenlijk niet eerder dan dinsdag testen, ik hoop dat ik me kan inhouden.... ;)

Nou ik ben heel wat mensen vergeten, maar kan het helaas niet meer onthouden!!

Groetjes Amy

Nala22
23 December 2009, 20:06
@Amy:
wat een verhaal weer :D haha

Ja,ik sluit niks uit,zou zomaar kunnen...Gooi me klachtjes alleen op een griepje die niet door zet...

amy-baby
23 December 2009, 20:25
@nala; griepjes houden niet zo lang aan hoor.... ;) maar inderdaad we wachten gewoon af...
Ja mijn berichtje is van een hele dag van jullie kletsen.....haha

kiki1985
23 December 2009, 20:29
Halen jullie de testen in de winkel? Ik wel, maar dat kost bakken met geld zeg! Ik had vorige keer predictor en heb nu clearblue gekocht, zou er verschil in zitten?

b0llie
23 December 2009, 20:31
nou lees ik net iemand wat zeggen over de predictor test, geloof dat t kiki was

nooit testen met predictor
geeft vaak vals positief

kiki1985
23 December 2009, 20:34
Ja dat was is. Nou bij mij wastie heeeeel negatief haha. Is clearblue wel goed?

amy-baby
23 December 2009, 20:39
@kiki; clearblue koop ik alleen als ik denk dat mijn test positief is, want hij geeft zwanger/niet zwanger aan, maar persoonlijk vind ik ze duur en helemaal in het tempo waar ik altijd in test.... :oops: . Ik bestel ze gewoon via internet of de Kruidvat 2 voor 5 euro zijn ook goed, schijnt.

groetjes

kiki1985
23 December 2009, 20:42
Elke test geeft toch zwanger/niet zwanger aan?
En als je via internet besteld waar dan?

Nala22
23 December 2009, 20:44
@Amy:
Hij zet gewoon niet door :P (Die griep dan ghehe)

@Kiki:
De testen van de kruidvat, 2 voor 5 euro, zijn ooit het beste uit de test gekomen en ze zijn heel erg betrouwbaar...geen indrooglijntje of wat dan ook!

Zou lekker voor die gaan, heb ik ook altijd :)
En scheelt een hoop geld.

kiki1985
23 December 2009, 20:47
Dan moet ik eerst een kruidvat in de buurt zien te vinden haha....het lijkt wel of ze hier alleen aan de etos en da doen ;)

Nala22
23 December 2009, 22:00
Nou meiden, ik ga...

Me schoonma komt nu nog even onverwacht langs dankzij me vent...
Heel fijn als je om half 6 op moet, ALWEER pffffff

Slaap lekker allemaal!

Liefs

kim82
23 December 2009, 22:39
ik heb ooit 2x met clear blue getest, ... (niet die digitale hoor)...

nu heb ik kruidvattesten gekocht... stukken goedkoper !

linny84
24 December 2009, 06:11
@ kiki De digitale test van clearblue geeft letterlijk in woorden aan zwanger of niet zwanger.

btje1984
24 December 2009, 09:10
hoi kiki, je kan bij matcare.nl of L10.nl ook testen bestellen. Die zijn ook goedkoper. Maar kruidvat 2 voor 5 schijnt ook goed te zijn. Ik zou voorlopig op goedkopere overgaan en als je een keer posi test met zo eentest dan een duurdere kopen anders wordt het zoveel geld joh!!!

@ tweety,
:oops: sorry had dat verhaal niet meer bij jou geplaatst, er wordt ook zoveel gekletst hierzo!! :lol: Maar wel irritant al die verschijnselen en negatief getest.

hoe ist het de rest? laatste dagje voor de kerst!!! Hoop dat ik de testen vandaag binnenkrijg, anders kan ik pas na het weekend testen :cry:

have a nice day!!! x btje

kiki1985
24 December 2009, 09:37
Hey meiden,
Hier nog steeds geen bloed te bekennen, had vanmorgen wel ongibuikpijn, maar dat was snel weer weg!
Ik heb volgens mij geen digitale test van clearblue. Als ik meer ga testen zal ik ze via internet bestellen, dat is inderdaad goedkoper.

Ik hoop voor iedereen die gaat testen, dat ie positief is!

marij
24 December 2009, 10:08
oohh kiki spannend zeg..

wil iedereen hele fijn dagen wensen en een vruchtbare 2010.ennne doe voorzichtig met vuurwerk.

voor de gene die gaan testen ik blijf duimen..

liefs marije

kim82
24 December 2009, 12:05
ooo spannend kiki, nog steeds geen bloed! jeej

Ehm, kan aub 1 iemand van de zwangeren (of mensen die niet zwanger zijn geweest, maar dit wel weten).... mij vertellen dat je best heel veel ongi-klachtjes kan hebben (mijn buik voelt alsof het elk moment gaat gebeuren :( ) ,.... maar dat je dan toch evt. zwanger kan zijn :D :D ??

AAAAh ik word er echt gek van hihi

kiki1985
24 December 2009, 12:23

Ehm, kan aub 1 iemand van de zwangeren (of mensen die niet zwanger zijn geweest, maar dit wel weten).... mij vertellen dat je best heel veel ongi-klachtjes kan hebben (mijn buik voelt alsof het elk moment gaat gebeuren :( ) ,.... maar dat je dan toch evt. zwanger kan zijn :D :D ??

Ook daar ben ik wel heel benieuwd naar! Ik heb af en toe die buikpijn, maar ongi breekt niet door. En ik vroeg me ook af of je je ongi over kunt slaan, als je wel een eisprong hebt gehad!

Vinny45
24 December 2009, 12:32

He Kim,

Ik las je berichtje en inderdaad! Ik had onwijs veel ongesteldheidsklachten (zeurende buikpijn) en was/ben zwanger! In het begin voelt het hetzelfde als ongesteld zijn!

Dus het kan inderdaad!

Dames succes allemaal!

btje1984
24 December 2009, 12:37
Kim en kiki
heel natuurlijk verschijnsel dat jullie het graag willen, ik ook hoor, maar laat je niet te veel meevaren met je gevoelens. Alle klachten komen zowel voor bij zwangerschap als bij ongi. Wil je echt niet op negatieve gedachten brengen, maar ik heb ook van alles gevoeld en ben ook nog steeds niet zwanger. Probeer je te behoeden voor een teleurstelling. Kan beter daar van uit gaan, dan dat je van een zwangerschap uit gaat, dan is de teleurstelling 10x harder..... ik heb de afgelopen 2 cyclus ook al behoorlijk wat teleurstelling gehad (plus de cyclus die nu al 50 dagen duurt :shock: ) . dacht echt dat ik zwanger was maar de testen geven steeds nega aan.
Hoop het wel van harte hoor van jullie!!

liefs btje

kiki1985
24 December 2009, 13:27
@btje; ben je al naar de huisarts geweest?

kim82
24 December 2009, 14:06
Dank voor de reacties :)

Ja ik snap het btje, ... we moeten ons niet te erg verheugen.... maar het is ZO enorm moeilijk allemaal......
Pffff
Je wilt eigenlijk horen: ja, je bent zwanger :P maar dat weet alleen de zwangerschapstest ;) en die wil ik dus pas zaterdag doen... maar tot die tijd maak ik mezelf gek.
Ben steeds ook bang om toch ongi te voelen... steeds checken op de wc... pfff vermoeiend hoor...

kiki1985
24 December 2009, 14:17
Haha Kim dat heb ik ook. Ik zit vaker op de wc dan op mijn werkplek ;)
Ik wil ook graag zekerheid. Als ik niet zwanger ben wil ik gewoon ongi worden! Maar dat komt maar niet, balen zeg!
Was er maar een wondermiddel die je zo zwanger kan maken, dan ben ik eerste klant :D

Nala22
24 December 2009, 14:34
Hey meiden,

Ik val af met testen morgen.
Ben gisteren avond ongi geworden.

kiki1985
24 December 2009, 14:44
Oh jammer Nala! Volgende keer weer proberen?

kim82
24 December 2009, 14:50
ah wat jammer Nala :( flinke tegenvaller dus...

@ kiki: haha moest erg om je lachen, vaker op de wc dan op je werkplek, heel herkenbaar :D :D
En ja.. ik heb natuurlijk ook zoiets van: als ik NIET zwanger ben, laat mij dan maar ongi worden.... maar ben er ondertussen doodsbang voor om ongi te worden,... ik wil het gewoon niet ! grrrr

Nala22
24 December 2009, 14:51
Vind het niet zo heel erg. Had er ook niet op gerekend, dan valt et alleen maar mee :)

Lex
24 December 2009, 16:01
jammer voor je hoor Nala! Op naar de volgende ronde? Liefs x

Ik ga ook akkoord met Btje, ik probeer ook realistisch te zijn en niet te veel erop te hopen, had dit vorige maand gedaan en zakte wat weg erdoor. Dus nu probeer ik het allemaal wat kalmer aan te doen ivm hoop.
MAAR ik blijf voor mezelf en jullie duimen meiden!

linny84
24 December 2009, 16:36
He nala balen! hopelijk brengt de volgende ronde je meer geluk!!

amy-baby
24 December 2009, 18:10
@kiki en kim; ja bij mijn eerste zwangerschap enorme buikpijn, zelfs bij de HA geweest, bleek zwanger te zijn, dus ja kan......
Maar volgens mij kan je geen eisprong hebben gehad, en dan niet ongi worden ( ja alleen als je zwanger bent). Je eitje is gesprongen, wanneer je ongi wordt, wordt deze afgevoerd, als je zwanger bent dan nestelt hij zich in, dus 1 van de 2.
Inderdaad niet teveel op proberen te focussen,. ik kan overigens ook nergens anders meer aan denken, maar vorige maand was ik ervan overtuigd zwanger te zijn, had een licht pos test, en dezelfde avond megakrampen, en de volgende dag echt heel erg ongi, toen was ik 3 dagen overtijd....dus wel zwanger geweest....

Ohja en die Huisarts, wat moet die er aan doen? misscihen een beetje een domme vraag, maar die zegt toch echt dat je de tijd moet nemen hoor!!
Nou ik ga naar mijn ouders met mijn man en meisje, kadootjes voor de kleinkindjes....

Gr Amy

b0llie
24 December 2009, 21:17
iemand vroeg hier of je n ongi kan overslaan als je wel n eisprong hebt gehad
geloof niet dat dat kan, toch dames?

wil jullie ff fijne kerstavond wensen en fijne kerstdagen

Lex
25 December 2009, 11:25
Een gezellige, fijne kerstdag toegewenst aan iedereen die meepraat!
Groetjes en een smakkerd! X :D

kim82
25 December 2009, 12:48
Merry Christmas EveryOne !!! :D

En wie mag er vandaag werken? IKKE :(

Lex
25 December 2009, 22:42
@Kim: das natuurlijk wat minder :-/
Volgend jaar zal ik waarschijnlijk ook op kerstavond of oudejaarsavond moeten werken

kim82
25 December 2009, 23:25
zo, ben net terug van mijn werk.. eventjes het forum checken, maar het is kerstig-stil :D

Morgenochtend ga ik testen... brrr... zenuw zenuw.... heb onwijze steken/krampen in buik gehad vanavond, zo bang om nog ongesteld te worden :shock:

amy-baby
26 December 2009, 09:24
en en meiden die vandaag gaan testen of hebben getest??? ik hier ook met 4 dagen voor nod, en hij was natuurlijk negatief. Ben bang dat ik trouwens otch ongi wordt.

kim82
26 December 2009, 09:49
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D :D :D :D :D

Ik heb een PLUS-TEKEN op mijn Kruidvat-test !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAA

Dat ding geeft toch niet vals positief he ???

snippie
26 December 2009, 10:01
het hangt er vanaf hoe die plus er uit ziet!

ohhh sorry :oops: breek zomaar in!!
maar ik zoek al dagen naar nieuwe zwangeren hihi!

1981
26 December 2009, 10:05
@Kim82: ze zeggen hier vaak een streep is een streep!
Dus in dat geval.........anders ff fotootjes plaatsen, of een link?

linny84
26 December 2009, 10:25
Nou kim ik denk dat je gewoon hartstikke zwanger bent!!! gefeliciteerd!!!

snippie
26 December 2009, 10:26
1981 dat klopt maar hoor soms verschillende verha;len over die + test!maar als hij even dik is:)
is het goed:)

Oyam
26 December 2009, 10:30
Kim: GEFELICITEERD!!!
Dat is pas een mooi kerstkado... :D :D

btje1984
26 December 2009, 10:33
jeeeeeeeeeeeeeeej kim, wat een geweldig kerstcadootje!!!! gefeliciteerd!!!!!

Wat super meid!
Verder aan de rest van de dames ook MERRY CHRISTMAS!!!!

Nala wat jammer, maar ja in ieder geval geen `tegenvaller` dus als je er niet op gerekend had! Knuffie voor jou!!!

Nee ik ben nog niet naar de HA geweest, doe ik pas na de feestdagen. Weet niet wat die er van gaat zeggen, maar ja is altijd even fijn om een specialist er over te horen. Een kennis van mij had 3 maanden geen ongi en werd doorgestuurd naar de gyn, bleken haar eitjes niet te knappen.
Die verdraaide postbode heeft mijn testen niet meegenomen, dus zit hier met kerst zonder een test in huis :cry: kan dus pas na de feestdagen testen.....

nou ga weer ffies verder met uitzieken.....

dikke kerstknuffel btje

kim82
26 December 2009, 10:56
dank jullie wel....

Tjah, hoe ziet de + eruit ... ... in ieder geval een duidelijke + .. niet vaag ofzo... was na 10 sec ofzo al in beeld...

Maar ja, of de beide strepen van de PLUS even dik zijn.. neej... de verticale is iets smaller .. maar ? maakt dat uit dan?

Damm.. ga nog maar een andere test doen,.. gewoon voor de zekerheid (al is het nu niet meer mijn 1e urine natuurlijk)
Ga nu aan de slag met clear blue

xx kim

Lex
26 December 2009, 11:21
Proficiat KIM!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D
Je hoeveelste ronde was dit nu?
Groetjes aan iedereen en zalige feestdagen x

b0llie
26 December 2009, 12:17
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah kim
ja, wauwie geweldig
toch nog n fijne kerst hier op t forum dan, met 1 zwangere erbij
jippie aaah jeej
echt super voor je meis :D

@ de rest, een hele fijne 2e kerstdag gewenst, ik ben zo weer weg

amy-baby
26 December 2009, 12:42
@kim; jaaaaaa gefeliciteerd meid, je bent gewoon harstikke zwanger hoor!!! wat een gaaf kadootje he? ik wist het eigenlijk wel, je had goede voortekenen he? geniet er lekker van.

Hier vanochtend ook een testje gedaan met 4 dgn voor nod :oops: . en natuurlijk harstikke negatief....had eignelijk ook niet anders verwacht, maar stiekum....Officieel met 26 dagen dinsdag mijn nod, maar ik probeer tot de 31ste wachten mocht ik nog niet ongi zijn..

Fijne 2e kerstdag allemaal nog!!!

groetjes Amy

kim82
26 December 2009, 14:14
hihi ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven :shock:

Ik heb maar 1 test gedaan, ik doe maandag die clear blue test wel.... ben zo bang voor (vals) negatief . dus dan wacht ik liever nog even...

Net bij mijn ouders geweest, het gave nieuws verteld (de tester ingepakt...) en O wat waren ze blij! Ze hadden het namelijk totaal niet zien aankomen .... geweldig hoor allemaal!

amy-baby: tjah ik had wat tekenen idd (3 druppels bloed innestellen / gevoelige tepels ) maar dat kon ook bij de gewone ongi horen, dus ik werd er niet veel wijzer van... Jij heel veel succes de 31e, wie weet !!

Lex: dit was ronde nr 4, net als bij jou...

xx kim, ik ga nu naar mijn werk toe

kiki1985
26 December 2009, 14:33
Hey Kim, gefeliciteerd! Helemaal super! Ben echt blij voor jullie! Hou ons op de hoogte hè?!

Lex
26 December 2009, 15:03
ik zal ook tussen 31/12 en 8/1 testen dan zit ik in het gemiddelde van mijn cyclussen. IK hoop echt dat het deze keer raak zal zijn, maar kan gerust nog een paar maanden geduld opbrengen denk ik :roll:

kiki1985
26 December 2009, 15:07
Hoi meiden

ik zit ondertussen al op dag 46 en nog niet ongi. Heb sinds gister wel onwijs gevoelige tepels, dus weet het niet echt!

Fijne dag allemaal!

Lex
26 December 2009, 16:19
Ik zal duimen voor je kiki :)

snippie
26 December 2009, 16:44
Lieve Kim!meid ik bedoelde een pennestreepje!en aan jouw verhaal te horen is hij dat niet!dus lieve meid!ga het geloven je bent hartstikke zwanger!dus die test van maandag is knal hoor!dat weet ik zeker!meid ga genieten !

En het was niet mijn bedoeling om je onzeker te maken!
Ik wilde je alleen even waarschuwen!

Meid word zo blij van positieve verhalen en zwangeren!geniet !

Knuf

kiki1985
26 December 2009, 19:00
Hoi allemaal,

Net een test gedaan, maar niet zwanger hoor. Vind mijn cyclus nu wel errug lang duren hoor! Waar die gevoelige tepels dan vandaan komen, heb ik normaal nooit. Miscchien moet ik toch ongi worden? Zou ik naar de HA moeten?

Graag advies!

Lex
26 December 2009, 19:33
Ik zou- denk ik- toch vanaf dag 52 of zo eens eens bezoekje brengen aan mijn huisarts. Alhoewel het nog voorkomt dat een cyclus tot 6O dagen kan duren, dus misschien om zeker te zijn wel, maar het is niet superabnormaal :-)

amy-baby
26 December 2009, 20:32
@kiki; meid je huisarts kan er ook niets aan doen, tenminste als het de eerste maand is.. het komt vaak voor dat je een hele maand kan overslaan. en die gevoelige tepels, tja dat kan ook als je ongi moet worden, of sowieso. Vergis je niet je lichaam, je gebruikt geen anticonceptie meer er gebeurd dus nu heel veel in je lichaam. Kan me heel goed voorstellen dat als je niet zwanger bent je gewoon ongi wil worden.

@snippie; een dunne pennestreep is ook gewoon zwanger hoor, en vals positief gebeurd niet hoor, want die testen geven alleen een streep als er HCG is geconstateerd. Heb jij er andere ervaringen mee dan?

Ik hoop dat ik ook voor het einde van het jaar een pos test in handen heb, maar ik durf eigenlijk niet te hopen....het is zo'n klap elke keer...

Groetjes Amy

kiki1985
26 December 2009, 20:58
@Amy
Ik weet dat het wat langer kan duren maar dit is al mijn derde cyclus dus verwacht het niet zo. Zeker omdat ik al een week verder ben dan mijn vorige twee rondes. Maar ja gewoon afwachten tot ik ongi wordt dan.

Kan een test ook negatief geven terwijl je wel zwanger bent? Niet dat ik dat denk hoor, ookal was ik er van overtuigd, maar vroeg het me gewoon af!

snippie
26 December 2009, 21:04
@kiki; meid je huisarts kan er ook niets aan doen, tenminste als het de eerste maand is.. het komt vaak voor dat je een hele maand kan overslaan. en die gevoelige tepels, tja dat kan ook als je ongi moet worden, of sowieso. Vergis je niet je lichaam, je gebruikt geen anticonceptie meer er gebeurd dus nu heel veel in je lichaam. Kan me heel goed voorstellen dat als je niet zwanger bent je gewoon ongi wil worden.

@snippie; een dunne pennestreep is ook gewoon zwanger hoor, en vals positief gebeurd niet hoor, want die testen geven alleen een streep als er HCG is geconstateerd. Heb jij er andere ervaringen mee dan?

Ik hoop dat ik ook voor het einde van het jaar een pos test in handen heb, maar ik durf eigenlijk niet te hopen....het is zo'n klap elke keer...

Groetjes Amy

meid ik zuig dit niet uit me duim hoor!!!!
maar heb vaker gelezen en van meerdere mensen gehoort die een pennestreep hadden en met andere testen neagtief teste dus vandaar!

ik zeg dit heus niet om iemand onderuit te trappen.
wat ik al eerder zei ik vind het heel gaaf voor iemand als die zwanger is!

snippie
26 December 2009, 21:07
oja wilde ook zeggen dat het een heel groot wonder is om zwanger te worden.Ik zelf zit nu in ronde 22 en heb drie weken geleden mijn eerste mislukte terugplaatsing achter de rug.dus heb wel degelijk in de gaten hoe groot wonder het is
dus zou dat iedereen gunnen.

Babii
26 December 2009, 21:20

Groetjes Amy

Een pennestreep is echt niet zwanger hoor! Er staat zelfs in gebruiksaanwijzingen dat je een pennestreep als vals positief kan beschouwen. Pennestrepen komen vaak voor bij de CB met kruis :). Of indrooglijntjes :(.

er even bijzeggen dat ik latst ook een dun pennenstreepje had en ik was dus niet zwanger!

kiki1985
26 December 2009, 21:50
Misschien een rare vraag, maar wat zijn pennestrepen?

snippie
26 December 2009, 22:47
Misschien een rare vraag, maar wat zijn pennestrepen?

gewoon zo dun als een penne streep!als een normale pen streep -----zo dun dus.
maar nee is geen rare vraag:)

oja ik laat het hier bij!pb me maar voor meer dingen

Kim meid ga genieten lieverd!
knuf

amy-baby
27 December 2009, 09:33
nou sorry hoor ik voel me hier even mega aangevallen hoor. Zo bedoel ik het helemaal niet. Maar meestal zeggen we een streep is een streep en ik had bij mijn dochter een heel dun vaag streepje vandaar. En ik vroeg ook netjes of je er andere ervaringen mee hebt. Ik vind het zelfs wel een beetje een vervelende aanval naar mij. Tuurlijk vind ik het een wonder, en vindt het verschrikkelijk dat jij al 22 maanden bezig bent, volgens mij ken ik je al van een ander forum want ik zit er al op vanaf mijn dochter 2007 vandaar......

snippie
27 December 2009, 09:50
meid sorry was niet mijn bedoeling.en over dat het een wonder is .bedoelde ik niet dat ik jouw er van beschuldigde dta je het geen wonder vind.ik bedoelde maar mee te zeggen dat ik het niemand misgun en juist iemand wil helpen.
Juist ik moet weten dat het een wonder is.Nu we zelfs ICSI(stapje verder dan ivf) doen.
heb je net ook al een pb gestuurd!
en jah kan best dat je me kend.hang al een tijdje op het forum rond;).
al 1,5jaar

Lex
27 December 2009, 11:49
hey meiden! Alles ok met jullie?
Hey Amy: heb je je geamuseerd met kerst? Bij mij was het op het gemak bij familie.
IK ben nu 8dagen na ovulatie en nog altijd lichtjes verhoogde temp, maar dat zegt nog niets he.

amy-baby
27 December 2009, 12:29
@lex; ja goede kerst gehad, lekker relax daar hou ik wel van. Ons meisje alleen helemaal hyper van de chocola etc. 1e kerstdag bij mijn man zijn broer was erg gezellig, gisteren met mijn familie naar het pannekoekenhuis, vonde de kindjes helemaal geweldig. vandaag lekker relaxen en moppie ligt nu op bed en dan gaan we vanmiddag met vrienden naar een indoorspeeltuin, en morgen weer an die arbeit....maar volgende week maar 2 daagjes, dus dat is helemaal niet erg vind ik.
Hier op dag 24 en nog geen idee of ik ongi ga worden ik zie het het allemaal wel. Probeer er zo nuchter mogelijk onder te zijn, want ik heb al maanden gedacht zwanger te zijn, en dat ging elke keer niet goed....dus afwachten heb het niet in de hand en dat is maar goed ook ;) .

Groetjes Amy

kim82
27 December 2009, 12:33
AAAHH ik word doodsbang van jullie pennenstreepjes !! Lijken alle strepen niet op pennenstreepjes ? grrr

ik heb namelijk een eh .. plusje staan + ... ? Maar ja, dat verticale streepje ziet er wel uit als.... een eh ... balpenstreep :o

Brrr.. nou ik ga mogen weer testen dus, het blijft spannend!

bedankt voor al jullie felicitaaaaties !!!

@ KIKI: de enige symptoom die ook had/heb is gevoelige tepels... en verder dus niks hoor ! dus het kan nog ?!

amy-baby
27 December 2009, 12:46
@kim; ik weet het ook niet, maar de ervaring die ik met mijn 1e zwangerschap is het volgende:
Ik heb mijn beide eerste testen van mijn dochter nog bewaard. bij de eerste moet je hem echt tegen het licht houden anders zou je denken dat hij negatief is, de 2e is ook heeeeel licht echt zo'n dun pennestreepje. Maar nogmaals ik heb er goede ervaringen mee, en andere die ik hier op het forum heb gehoord ook. Daarnaast ben je trouwens ookk niet ongi, ook niet een geheel onbelangrijk teken ;) . Morgen ochtend gewoon nog een testje doen (misschien ander merk) of vandaag, en dan zul je zien dat je gewoon lekker zwanger bent meid!!!

Liefs Amy

linny84
27 December 2009, 13:22
AAAHH ik word doodsbang van jullie pennenstreepjes !! Lijken alle strepen niet op pennenstreepjes ? grrr

ik heb namelijk een eh .. plusje staan + ... ? Maar ja, dat verticale streepje ziet er wel uit als.... een eh ... balpenstreep :o

Brrr.. nou ik ga mogen weer testen dus, het blijft spannend!

bedankt voor al jullie felicitaaaaties !!!

@ KIKI: de enige symptoom die ook had/heb is gevoelige tepels... en verder dus niks hoor ! dus het kan nog ?!

ik snap dat je er helemaal zenuwachtig van wordt! ik had een clearblue test met een + teken en bij mij was het verticale streepje ook een stuk dunner, maar ben wel degelijk zwanger ;) ik heb de volgende dag nog wel een digitale test gedaan van cb zodat ik het ook echt zag staan en er een mooie foto van kon maken. als je twijfelt zou ik morgen voor de zekerheid nog een digi test doen, duidelijker kan niet!

btje1984
27 December 2009, 13:22
hey meiden, ff snel bijgelezen en ff snel een berichtje! krijg zo visite vandaar!
MIJN TWEELINGBROERTJE GAAT TROUWEN!!!! whhhhaaaaaaaa, ben zo blij, maar dacht ook even na, als ik idd wel zwanger zou zijn, van een ovulatie van 5 dec (slijm verlies met beetje bloed) en innestelling van 12 dec (1 drupje bruin bloed) dan ben ik uitgerekend op zijn trouwdatum :shock:
maar goed,
fijne dag nog verder, de visite komt er aan

kusss btje

kim82
27 December 2009, 13:37
wha btje, dat zou echt heel toevallig zijn allemaal ... maar ik duim voor je hoor...

Bedankt voor jullie berichtjes ! Ik had echt na 10 sec op de kruidvat test een duidelijke verticale streep, ik hoefde deze niet tegen t licht te houden ofzo.. was goed te zien. Maar ja, mijn horizontale was wel dikker haha...

Nou ik ga morgen met clear blue testen... voor de zekerheid !

Ik ben idd ook niet ongesteld geworden gisteren ... dus ook een goed teken natuurlijk
en, ik ben nu ineens ontzettend duizelig steeds in de avonden, zie eruit als een lijk (erg moe), en mijn borsten zijn gevoelig...

Dus 1 + 1 = JEEEJ

Ik blijf overigens gewoon hier meelezen hoor en hou jullie op de hoogte, zo raar om nu ineens naar een ander forum te verhuizen :? :lol:

amy-baby
27 December 2009, 14:01
jaaa wel blijven meelezen he??? zou wel willen weten hoe het allemaal verloopt en hoe je je voelt.
Geniet er lekker van meisje!!

tweety1982
27 December 2009, 14:35
Jeetje wat heb ik veel gemist, ik ga lezen en grote lijnen reageren, want wat ik nu lees kan inmiddels alweer veranderd zijn haha

Amy: ben je zwanger geweest? MK gehad:( jeetje zeg meid... jammer dat de test nega was

Kv testen zijn goedkoop en goed, mischien idee die te gebruiken? ik gebruik niet anders :)

Nala: leuk he schoonmoeders hahaha

ik heb begrepen uit andere forums ervaringen dat je ongi kan overlsaan dus het kan wrs wel

KIm gefeliciteerd

Bytje: gefeliciteerd dat je broer gaat trouwen, onwijs leuk meid!!

hier was de test vandaag, met middag urine, weer negatief..dus ja kiki weet precies hoe je je voelt, is echt klote, ik heb nog steeds onwijze blauwe aders, de rest ben ik inmiddel aan gewend, en me borsten zijn wat gevoelig..maar ja tis allemaal raar want het word niet heel veel erger, dus ben niet zwanger anders moeten me borsten toch erger pijn doen

b0llie
27 December 2009, 15:18
@tweety, amy heeft n dochtertje :D
@kim, mooizo dat die 2e test duidelijk positief was, super meid
@btje, gefeliciteerd met t trouwen van je tweelingbroer, wat leuk zeg

tweety1982
27 December 2009, 15:29
haha ok bollie sorry haha

en ja sorry bollie je loopt idd gelijk met mij op haha...

wat een kut dag zeg, regen regen regen en raad eens...? REGEN :lol:

b0llie
27 December 2009, 15:32
ja hier ook regen blegh hehe
zometeen weeeeeeeeer naar mn schoonouders, dag 3 op rij
vind t nu wel weer genoeg eigelijk
maarja, ze vieren n verjaardag

en je kan niet weten dat amy al n dochtertje heeft
zolang praat je immers nog niet mee hier

tweety1982
27 December 2009, 15:36
wat is dat toch met chocolade, normaal taal ik er niet zo naar, maar nu vreet ik me rot en drink me rot aa choco melk hahahaa

alweer naar je schoonouders..saai zeg :) haha sterkte:P

b0llie
27 December 2009, 15:43
ja, heb er echt geen zin in
dus ga ook echt maar ffies hoor
pff, genoeg schoonouders voor de komende weken hehe
en er word zo gerookt daar, man ik stink helemaal naar de rook als ik weer thuis ben
vreselijk
(ze zijn ook wel lief hoor hehe)

lady23
27 December 2009, 15:46
Heeeey meiden!

ik ben net in augustus getrouwd en gelijk gestopt met de pil nou hopen we zow snel mogelijk zwanger te raken nog tips;)

b0llie
27 December 2009, 16:03
eej lady23
van harte welkom hier, in dit gezellige forum :D
ben je al n beetje regelmatig>?
vertel eens wat over jezelf als je wilt
oohja, hihi, nog gefeliciteerd met je huwelijk :D

Lex
27 December 2009, 16:10
@btje: ja dat zou wel raar zijn hihi
@KIm: ben er toch 99% zeker van dat je zwanger bent hoor :-)) hey zeg ik ga je missen, steek je snoet maar af en toe eens binnen he :)
@Amy: lijkt me echt gezellige dagen die je achter de rug hebt chic :D

welkom lady

tweety1982
27 December 2009, 17:39
gefeliciteerd met je trouwen! en hopelijk ben je snel zwanger...eeeh tips :)

1) stop met roken/caff//e.d ( of veel minder)
2) vrij om de dag
3) niet te druk maken hihi

vraag gewoon wat je wilt weten :)

kiki1985
27 December 2009, 18:11
Hey meiden,

Ik heb een hoop gemist zie ik.
Welkom lady!
Ik zit nu op de 47e dag en nog steeds geen bloed te bekennen. Gisteravond weer getest, maar negatief. Aangezien ik niet zwanger ben, wil ik voor het eerst in mijn leven erg graag ongi worden haha! Hopen dat het snel komt, want dan hebben we weer een nieuwe kans.
Stel dat ik mijn menstruatie overgeslagen heb he deze maand, hoe weet ik dan wanneer mijn eisprong weer is? Want ik kan nu niets uitrekenen. Vind het maar lastig allemaal! :x

Heeft iedereen een leuke kerst gehad? Kim zeker wel volgens mij! Echt super.....hou je ons op de hoogte?

kiki1985
27 December 2009, 18:13
@Btje; volgens mij zitten wij een beetje in dezelfde situatie? Jij hebt ook een extreem lange cyclus volgens mij na een paar andere. Bij jou ook negatieve testen he? Ben je al naar de ha geweest? Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, het duurt wel erg lang nu. Hoe denk jij over deze situatie?

amy-baby
27 December 2009, 18:45
@tweety; ik heb inderdaad een dochtertje van 1.5 jaar, maar ook vorige maand had ik een (heeeeeeeel licht, 3 dgn overtijd) posi test, diezelfde avond megakrampen en de volgende dag een hele heftige ongi....bleh...dus ging er zelf vanuit dat ik zwanger was. Maar ik noem het geen miskraam hoor, dat vind ik naar enkele weken. Neemt niet weg dat iemand anders dat wel zo kan voelen hoor!! laat ik daar even heel duidelijk over zijn. Ik baalde er van, maar goed het feit dat het misschien toch was, vond ik ook wel weer fijn. Deze maand weer spannend, dinsdagochtend ga ik testen, mits ik natuurlijk niet ongi ben geworden. Wel balen dat het zo onduidelijk is bij jou.....zou zo fijn zijn he!!!

@kiki; schiet niet op he meid? balen zeg! tja je kan altijd ff de huisarts bellen. Je kan wel een ongi overslaan maar dan heb je nog geen eisprong gehad.....Heb je rond dag 25 t/m 30 of zelfs dag 35 ofzo geklust??? want dan kan het wel...alleen dan een maand overgeslagen???

@lady23; van harte gefeliciteerd met je trouwdag. Ik was ook in augustus getrouwd maar dat is inmiddels alweer ruim 2 jaar geleden, 1 maand erna waren we al zwanger, maar ik vond het super maar begrijp nog steeds niet hoe. Nu inmiddels in ronde 5 voor een 2e wondertje...
tja tips....weet je een beetje hoe je cyclus is, hoeveel dagen? dan kan je uitrekenen wanneer je eisprong is en dus gerichter klussen....

Groetjes amy

tweety1982
27 December 2009, 18:54
OK amy nu begrijp ik het :) haha
volgens mij scheelt het ook of je er wel of niet mee bezig bent. ik kan niet zonder forum dus zie ik automatisch rond welke dag ik ben of ik ik voor baby klus, dus ja dan ben je er iets bewuster mee bezig, en net als jij was mijn eerste zwangerschap ook spontaan in ronde 3, mijn moeder was overleden en in die week ben ik zwanger geraakt, me hoofd was alleen maar bij me moeder, en oeps zwanger...en nu als ik klus doe ik alles om maar te kunnen klaar komen en om alles binnen te houden, te bewust dus :) dus snap heel goed dat jij er nu ook langer over doe

Lex
27 December 2009, 19:46
@kiki: ik heb ook een heel onregelmatige cyclus, de vorige was 40 dagen, daarmee ben ik deze ronde begonnen met ovulatietesten. ZO kon ik deze maand mijn ei vinden, anders had ik er ook geen flauw idee van.. Ik bestel ze online.
groetjes x

tweety1982
27 December 2009, 19:52
doen jullie niet aan tempen, is gratis en heel makkelijk. ik heb het 3 rondes gedaan en weet nu welke dag mijn ei komt altijd dag 18-20, is echt aan te raden

amy-baby
27 December 2009, 19:57
@tweety; wil ik eigenlijk zo lang mogelijk uitstellen, want dan ben ik er nog meer mee bezig. Ik ben bang dat ik dan mijn ei heb, en dan niet kan klussen om wat voor een reden dan, en dat ik dan helemaal gestrest raak. wij klussen nu gewoon vanaf dag 8 t/m dag 14 zoiets....en dan om de dag...

tweety1982
27 December 2009, 20:04
dat is idd wel de best manier, ze raden ook aan om max 3 maanden te tempen en dan te stoppen, ik heb na mijn MK 3 maanden getempt en ben nu gestopt. Ik klus nu vanaf dag 11 tot 22 ofzo:P

kiki1985
27 December 2009, 20:04
Kan iemand mij uitleggen hoe ik het beste kan temperaturen en wanneer ik daar mee moet beginnen?

amy-baby
27 December 2009, 20:22
@kiki; ik kan het je niet uitleggen aangezien ik het dus niet doe. Maar jij had het over de huisarts, volgens mij gaat hij je datook als eerste vragen of je dat doet? zegt heel veel over wel of niet een eisprong hebben en wanneer.....ER is hier vast iemand die je dit kan uitleggen, succes!

tweety1982
27 December 2009, 20:31
ja dat leg ik je wel uit...

tweety1982
27 December 2009, 20:34
je kan het best beginnen bij de eerste dag van je cyclus ( de dag dat je ongi begint)

je meet elke dag met dezelfde meter, dezelfde tijd, en zelfde omstandigheden ( onder of boven deken, plat liggen of benen opgetrokken ect)

je meet direct als je waker word, dus NIET plassen, niet opstaan, of uit bed, leg de meter naast je bed

als je gemeten heb kan je dat bij houden op een site zal de juiste link ff typen zo

je temp zal vrij laag zijn de eerste periode, meestal volgt er daarna een daling, dan komt je eisprong..en NA je eisprong volgt een verhoging van mini maal 3 dagen. je weet dus pas achteraf als je ei geweest is..

zal voorbeeld voor je zoeken

xxx

tweety1982
27 December 2009, 20:36
http://www.fertilityfriend.com/home/295163

hier een voorbeel van mij, dan zie je een temp, die redelijk constant is, daarna een daling..dan komt me eisprong, en daarna gaat hij omhoog...deze website rekent zelf uit wanneer jou ei geweest is

wees wel nauwkeurig, dus als je je verslaapt, geef dat ook eerlijk aan.

doe he liever niet te lang, 3 maanden ofzo.

tweety1982
27 December 2009, 20:43
nu leg ik het miss zo uit omdat ik het zelf ken, als je vragen heb stel ze gewoon ok? we hebben ook een forum hiervoor als je begint met meten, kan je je ervaringen lezen
het heet lijstjes en grafiekjes :)

amy-baby
27 December 2009, 21:12
goede uitleg.....maarre mij teveel werk... :oops: maar natuurlijk wel een goed hulpmiddel als het echt niet lukt, dus een goede manier. Dit is ook de manier die de huisarts aangeeft als het niet lukt. En wat ik ook duidelijk aan jouw uitleg vindt, is ongeveer maar 3 maanden te doen.

tweety1982
27 December 2009, 21:33
dank je amy...ik heb dit helaas ook moeten ervaren, en leer dit ook weer op een ander forum

maar doe dit liever niet als niet nodig is, want ik deed het om erachter te komen wat mijn cyclus is, maar raakte wel verlaafd, dus ben echt gestopt

Lex
27 December 2009, 21:39
het is nu ook de eerste ronde nu dat ik temp, dus mijn vierde cyclus, samen met mijn ovulatietest en tempen ben ik dan quasi zeker dat mijn ei is geweest :-)
Bevestigt het wel! :)
Dank voor de tip van maar drie maanden te doen, in die tijd kan je inderdaad wel zien wanneer je ei is.
Groetjes

tweety1982
27 December 2009, 21:52
graag gedaan, ik las het op het web over die 3 maanden, en ervaarde het zelf ook...je word op een moment wakker en denkt alleen aan tempen....ik temp nu alleen indien nodig
nu ik denk zwanger te zijn ga ik tempen of er een eisprong plaats vind
als goed is gaat me temp dan volgende week omhoog en ben ik niet zwanger, maar als deze onzekerheid weg is dan stop ik weer met tempen

b0llie
27 December 2009, 22:43
sow tweety, dat heb je goed uitgelegd hihi
en wat jij zegt, t wakker worden en gelijk gaat er door je hoofd, tempen, tempen
vreselijk irritant

tweety1982
27 December 2009, 23:07
thx meissie,, ja idd tempen gaat obbsesie worden als je te lang doet.

b0llie
27 December 2009, 23:14
ik wilde eigelijk ook weer gaan tempen
heb t nu 2 dagen gedaan, ene dag werd ik veel te vroeg wakker haha
en vanmorgen was ik per ongeluk gaan plassen hehe :oops:

kim82
27 December 2009, 23:46
@ bollie: ik heb nog geen 2e keer getest hoor ... morgenochtend pas ....

@ lex: ik ga jullie ook missen hoor, dus vandaar dat ik gewoon maar hier mee blijf kletsen af en toe...

Nou morgenochtend dus mijn 2e test.. brr...

x kim

b0llie
27 December 2009, 23:54
@kim
ben benieuwd hoe je test er morgen uitziet :D
en blijf maar lekker mee babbelen hier hoor

btje1984
28 December 2009, 08:46
Goedemorgen allemaal!!!!

Lady welkom hier!
wow wat een gedoe dat tempen hoor, ik wacht hier liever nog even mee. Bovendien moet ik de laatste tijd wel erg vaak plassen, als ik wakker ben moet ik gewoon naar de wc, en dan komt er maar een klein beetje :( net een blaasontsteking gevoel alleen dan zonder echte onsteking.

Ja kiki zit een beetje in het zelfde schuitje denk als jij. Heb nu wel een erg lange cyclus :shock: wordt er een beetje moedeloos van. Zou zo graag ongi worden of een posi test natuurlijk. Hoop dat de postbode vandaag de testen brengt, dan kan ik morgenochtend met ochtendplasje testen. Is die negatief, wil ik toch ff de HA spreken, kijken wat die zegt.

Is er vanochtend al getest door kim??????????????? ;) ben benieuwd!!!!!

liefs btje

tweety1982
28 December 2009, 09:19
Ja ben ook benieuwd naar kim, zal vast wel positief zijn :P

Btje: klote he die nega testen steeds. i hoop dat de HA je beetje verder kan helpen

bollie: ik ga niet meer tempen, word alleen maar gek van, miss heb ik deze maand ongi over geslagen ofzo:P we zien wel....1 troost voor ons kiki en btje, als we zwanger blijken dan zijn we al 8 weken ofzo tegen die tijd, dus dan duurt wachten minder lang:P

linny84
28 December 2009, 09:58
hallo allemaal weet iemand eigenlijk hoe het met betsy is?? heb haar al een tijdje niet meer gespot hier.

kim82
28 December 2009, 10:08
Ja ! er is getest door Kim met clear blue .. en ook op deze test een duidelijke + :D :D :D :D

HIEPERDEPIEP !

Ik was deze maand overigens ook begonnen met tempen, maar ik deed het dus op een willekeurig tijdstip (wel direct als ik wakker werd,... maar dat is nogal verschillend qua tijd... nou er was dus ook geen touw aan vast te knopen... :oops: )

Maar goed... niet meer nodig, ik ben ZWANGER !!

En O wat moeilijk om mijn mond nog te houden tegen de buitenwereld

xx

tweety1982
28 December 2009, 10:09
nogmaals gefeliciteerd!!! geweldighoor!!

linny84
28 December 2009, 10:23
Geweldig Kim!!! geen onduidelijkheid meer! en tja je mond houden dat is zeker moeilijk dat vond ik ook! haha tijd voor een andere banner ;)

btje1984
28 December 2009, 10:40
joehoe kimmie!!!! Gefeliciteerd!!!!!!

Uhm had laatst betsy een pbtje gedaan, maar geen reactie op gehad. :( hoop dat het goed gaat met haar!

Ja vreselijk die nega testen. Maar zou het dan echt al 8 weken zijn? dan kan je toch net zo goed een latere eisprong gehad hebben en latere innestelling? weet iemand hoe ze dan gaan rekenen?

Heb nu sinds een uur onwijs steken in mijn buik, (nadat ik een grote boodschap had gedaan op de wc), kan bijna niet zitten, echt té erg.

Ben zo blij dat ik alles met jullie kan bespreken Dikke kussss en knufff voor iedereen!!!!

kim82
28 December 2009, 11:14
:D banner aangepast :D

Lex
28 December 2009, 11:22
PROFICIAT Kim!!!! :D :D :D
Wat ben ik blij voor je!!

Mijn temperatuur blijft boven de 'coverline', en ik zit op 9 dagen na ovulatie, is dit een goed teken?
FO raadt aan om 18 dagen na eisprong te gaan testen als dit de eerste keer is dat je de gegevens bijhoudt.
Wat denken jullie?
Dat zou willen zeggen dat ik nu negen dagen te gaan heb voor ik mag testen...
Groetjes aan iedereen en
@Btje niet zo tof die steken zou ik zo denken, alles ok??

mara31
28 December 2009, 12:49
Hallo Dames!

Nog steeds aan het meelezen hoor! Maar nog steeds een beetje brak hier :roll: Gaat langzaamaan wel wat beter, de buikkrampen zijn wl verdwenen, nu alleen nog misselijk (gelukkig niet overgeven), maagzuur en gevoelige borsten, maar het is nu te behappen zeg maar, haha. En ik slaap zo veel :lol:
Val volgens mij wel een beetje af, want heb echt nergens trek in... Zelfs niet in mijn favoriete snack: chocola! Nooit gedacht dat ik ooit op een punt zou komen dat ik alleen al misselijk word van de gedachte.... Ach ja....

Gefeliciteerd Kim!!!!! Wat leuk!!! Wanneer is je uitgerekende datum dan?

Groetjes verder aan iedereen en natuurlijk sterkte met het vinden van jullie ei en positieve zwangerschapstesten!!!!

Liefs Mara

tweety1982
28 December 2009, 13:52
heey jammer dat je je zo brak voelt en zelfs geen zin heb in chocolade,

en idd btje als de zwangerschap testen bij ons negatiefblijven en we toch zwanger zijn kan het best zijn dat we er laat achterkomen en weinig HCG aanmaken, maar kan idd ook een late innesteling zijn.
zelf had ik 17 dec dat bloed en zou ik dan 17 dec innesteling gehad hebben, maar dan zou me test ook al lang pos moeten zijn. ik weet niet hoe dat bij jou zit, als ze er laat achter komen zulen ze denk ik een termijn echo doen.
hoop echt voor je dat ie positief word.

btje1984
28 December 2009, 14:03
@ tweety,
Ja ik had in weekend van 5dec vruchtbaar cervixslijm zeg maar, en de 12e had ik op mijn werk 1 drupje bruin, echt 1 drupje. Dacht dat iktoen eindelijk ongi werd, maar die zet niet door. Sindsdien heb ik dus ook steeds kleine plasjes en sinds vorige week onwijs gevoelige tepels (had ik echter ook na de eisprong de andere 2 cycli).
Hoop dat ik morgen posi test. heb net nog maar een bij de apotheek gehaald, want vlgs mijn vriend heeft de postbode het pakketje weer niet afgeleverd :x .

hoop dat jij ook snel meer duidelijkheid hebt!!!

liefs btje

btje1984
28 December 2009, 14:05
@Btje niet zo tof die steken zou ik zo denken, alles ok??

Het gaat inmiddels nuwel weer. maar heb het idee dat het met de ontlasting te maken heeft. Begin nu eindelijk ook wat op te knappen van de griep, ben nu alleen nog verkouden en heb een hese stem (bouwvakkers stem zo als manlief zegt :o :P )

x btje

b0llie
28 December 2009, 14:21
@kim, wat super zeg
nogmaals gefeliciteerd hoor meis

@btje,kiki en tweety, pff, rottig he, die onzekerheid
hoop dat er snel wat duidelijkheid komt bij jullie

betsy, daar heb ik idd ook al lang nix van gehoord
ben ook wel benieuwd hoe t met haar is

@hier,
ben op eierenjacht :lol: :lol:
dag 12 vandaag, mn ovu test zal nu toch echt vandaag of morgen moeten gaan knallen
ga er over n half uurtje weer een doen, ben benieuwd :D
qua klussen gaat t al prima, dag 6,9 en 11 zijn al beklust hehe :mrgreen:

b0llie
28 December 2009, 15:41
http://i50.tinypic.com/a9qw09.jpg
links controle, rechts test streep

*trots
:mrgreen:

linny84
28 December 2009, 15:53
dat is een hele mooie ovu test!!

b0llie
28 December 2009, 15:58
ja idd,en nu maar hopen dat er over 2 weken net zo'n mooie zwangerschaptest mag volgen :D
maar voor nu, ben ik al heeel blij met deze haha

kim82
28 December 2009, 17:57
.. wanneer ik uitgerekend ben ? Ehm ik denk rond 5 september 2010... ofzoiets :D

vandaag was echt een ramp, zou met mijn moeder naar de stad voor boeken (over zwangerschap natuurlijk) .. ik had echt nog geen 5 min gelopen, werd ik me toch een partij duizelig... dacht echt dat de grond onder mijn voeten wegzakte....
mijn moeder moest mij echt vasthouden,.. ik heb daar denk ik 20 min op een stoel gezeten, allerlei eten naar binnen gepropt, maar de duizeligheid bleef ! :shock:

Na 3 dextro's toch maar naar de auto geschuiveld... en zit nu weer op de bank... maar vraag niet hoe !

Is dat normaal? zo vroeg in de zwangerschap??? Ik hoop toch dat dit eenmalig was :shock:
x kim

b0llie
28 December 2009, 17:59
ik weet t niet kim
maar wel heftig :?
hoop ook dat t eenmalig is

Nala22
28 December 2009, 18:03
Hoi lieve meiden! :D

Ik ben er ook weer!

Was ff druk druk druk...
Was een geklets weer zeg pfff Heb zowat een uur bijgelezen denk ik :P

Ben alleen bijna alles vergeten, behalve:
Kim,GEFELICITEERD!!! :D

Ennuh,ehm...Ik weet et niet meer :P

Hoop dat jullie allemaal leuke dagen hebben gehad!
Ik in ieder geval wel!

Ongi is ook bijna over, gelukkig, was weer lekker veel (Doorgelekt door super tampons enzo...Sorry :P )

Liefs

b0llie
28 December 2009, 18:07
pfff nala
doorlekken door super tampons :shock:
ik gebruik alleen maar minis :oops:

btje1984
28 December 2009, 18:13
oh kim, wat vervelend zeg. hoop dat het snel voorbij is, en dat het niet meer voor komt.

hey nala, hoe ist? Gelukkig is de ongi bijna weg

kusss btje

Nala22
28 December 2009, 18:22
@Bollie:
Mini :shock:
Die kan ik niet eens gebruiken, 10 minuten en dan ben ik doorgelekt :P

@Btje:
Heyyyyyy :D

Ja,gaat goed! :D
Met jou dan?
Zie dat je nog geen duidelijkheid hebt :(
Balen meis!
Wou dat ik je lichaam in kon stralen ofzo ghehe

b0llie
28 December 2009, 18:28
whahaha, ja mini ja :D
en dan gebruik ik er op mn heavy dagen n stuk of 4 / 5 :oops:

kiki1985
28 December 2009, 18:28
Hey meiden,

Kim gefeliciteerd, echt leuk. Alleen k*t dat je vandaag zo duizelig werd, als het vaker gebeurd misschien even naar de ha?

Ikzelf heb vandaag de ha gebeld omdat ik nog steeds niet ongi ben. De assistent kun natuurlijk niets zeggen, maar de dokter belt mij morgen voor een telefonisch consult. Zal wel niets kunnen zeggen, maar voor mijn gemoedsrust wel fijn!
IK WIL ONGI WORDEN!

btje1984
28 December 2009, 18:31
hahahaha instralen, ja dat lijkt me ideaal, straal gelijk een beebje mee!!!! ;)
nou ik heb toch maar een test gehaald bij de apotheek de testen die ik vorige week dinsdag besteld heb via de website zijn nog steeds niet binnen, zal wel door de feestdagen zijn. dus ga morgenochtend testen is die nega dan bel ik woensdag de huisarts. wil gewoon nu duidelijkheid.

Mijn tepels btw doen echt pijn nu en jeuken als een tierelier :shock: nog meer dan bij de vorige 2 cycli, hoop dat dat een goed voorteken is :?

Ja mini!!! Gebruik ik ook!!!!

oh kiki, jij hebt dus al gebeld naar de ha, ben benieuwd wat hij gaat zeggen als die terugbelt. Ik leef helemaal met je mee!!! zitten op de zelfde lijn he!!! ;)

x btje

amy-baby
28 December 2009, 19:16
hey meiden
weer terug na een dagje werken. Nog maar 1 dagje deze week...hihi...
@kim; goed man van je test, maar wat vervelend dat je je zo duizelig voelt. Ja helaas kan dat er goed bij horen, je lichaam is nu heeeel hard aan het werk, dus goed eten en drinken. En als je het nog een keertje hebt ff de huisarts bellen.

hier morgen NOd, maar net getest met die vroege testen en vet negatief...Baal er flink van, ja tuurlijk geen bloed geeft moed, maar ik geef de moed al bijna op hoor. Heb pijn in de buik echt die ongi pijn, en de pijn in mijn borsten neemt af.Die was heel erg, vandaar ik hele goed hoop had. maarja er zit niets anders op dan afwachten, maar ik baal wel als ik ongi wordt net nog in 2009....wil het zo graag, maarja dat hoef ik jullie niet te vertellen he? ;)

Lex
28 December 2009, 21:04
Mijn temperatuur blijft boven de 'coverline', en ik zit op 9 dagen na ovulatie, is dit een goed teken?
FO raadt aan om 18 dagen na eisprong te gaan testen als dit de eerste keer is dat je de gegevens bijhoudt.
Wat denken jullie?

amy-baby
28 December 2009, 21:18
@lex; ik hou altijd 14 dagen na ovu aan, want dat is je nod dan!