PDA

View Full Version : Hallo, ik ben Flo

Flo
19 August 2009, 19:32
Hallo, ik ben Flo, 32 jaar en sinds januari 2009 bezig om zwanger te worden. Helaas wil dat nog niet zo vlotten. Inmiddels ben ik er wel aan toe om het hier met anderen over te hebben. Mijn hubby is heel lief en begrijpt het allemaal wel, hij wil zelf ook graag een kindje, maar ik ga er toch anders mee om en heb meer behoefte om er over te praten. Een forum is dan een uitkomst.

Hime
19 August 2009, 19:39
Hoi Flo!

Precies de reden waarom ik me heb aangemeld uiteindelijk... Toch fijn te horen dat meer mensen met vragen zitten!! Wat is jouw verhaal? Heb jij wel een idee waarom het niet zo vlot?

Groetjes Lot

Flo
19 August 2009, 19:52
Hoi Lot,
geen idee waarom het niet lukt. Heb de eerste paar maanden wel erg last van ontpillen gehad, maar verder heb ik een keurige cyclus. Zo te zien ook een regelmatige eisprong. We klussen om de dag in de vruchtbare periode, heb dus echt geen idee. M'n volgende cyclus (waarschijnlijk begint ie morgen aan de voortekenen te zien) ga ik de Persona gebruiken, misschien is m'n cyclus toch wel niet zoals ik dacht. Ik word echt gek van mezelf, die laatste week voor m'n ongi is een drama, dan ben ik er zo erg mee bezig...
En jij?

Groetjes Flo

Joya
19 August 2009, 19:57
welkom hier! Ik ben in december gestopt met de pil.. je hoort het vaker op dit forum dat meiden denken dat ze goed klussen rond de eisprong en dan ovulatietesten gaan gebruiken en erachter komen dat ze op het verkeerde moment klussen en dan in 1 keer zwanger zijn.. dus wie weet.. heel veel succes met zwanger worden!

Liefs

Hime
19 August 2009, 20:28
Heej Flo,

Ik kan me er wel wat bij voorstellen... zeker omdat je helemaal geen idee hebt waardoor het niet lukt. Niet zo gek dat je er dan echt mee bezig bent de laatste week.
Heb geen regelmaat nog dus ik weet niet hoe het is om te klussen op de vaste momenten maar weet wel hoe frustrerend het kan voelen als je de dagen zit af te tellen...

Kan je wel de hand schudden dat ik gek wordt van mezelf... en dat terwijl ik mezelf zo had beloofd er niet teveel mee bezig te gaan... maar het neemt je over op sommige momenten! denk wel dat het normaal is dat je zo hoopt en dus vol spanning zit de laatste week!

ben erg benieuwd of je volgende cyclus inderdaad morgen begint... laten we hopen van niet deze keer!
Let me know!

Flo
19 August 2009, 21:28
Hé Lot, ja erg is dat hè. Ik had ook zo tegen mezelf gezegd, als het komt dan komt het en anders maar niet. Zo werkt het dus niet helemaal. Ik ben er echt veel meer mee bezig dan ik dacht. Elke maand weer heb ik ook andere 'klachten' en dan weet ik dat ik rustig moet afwachten, maar meestal lukt dat niet. Ben er eigenlijk wel vrij zeker van dat mijn nieuwe cyclus morgen of anders vrijdag weer begint. Als het niet zo is dan is het echt een verrassing (hoop natuurlijk op het laatste).
Hoop voor jou dat je snel wat regelmaat krijgt in je cyclus.

Liefs Flo

leeuwinnetje
19 August 2009, 21:39
Welkom op het forum!
Wat vervelend dat het nog niet helemaal wil vlotten!
Heel veel succes met zwanger worden!!!

Hime
23 August 2009, 09:17
Heej Flo,

Aantal dagen niet op het forum geweest. Het werkt zeker niet zo. Al denk ik dat ik door deze spanning wat meer met beide benen op de grond kom te staan wat zwanger worden gaat inhouden, en daarna natuurlijk.
Ben toch ook wel benieuwd na je laatste berichtje of je nog in spanning zit of niet...

groetjes Lot