PDA

View Full Version : twijfelmomenten

snoetje20
2 September 2009, 15:49
he hallo...

ben nieuw hier maar wil heel graag even mn verhaal kwijt!
ik ben sinds 6 december vorig jaar gestopt met de pil.
ben al een tijdje regelmatig ongesteld.
nu zijn we op vakantie misschien een beetje onvoorzichtig geweest.
we willen (mn vriend vooral) namelijk nog wachten tot na nieuwjaar met het echte proberen.
nu dacht ik dat ik dus niet vruchtbaar ben de eerste week na mn ongesteldheid.
dit blijkt dus achteraf wel zo te zijn .. ben namelijk wat gaan lezen op internet.
en daar staat dat het dus wel zo kan zijn.. dat je na de 9e t/m 14 dag na de eerste dag van je menstuatie het vruchtbaarst bent. we hebben het dus een paar keer niet veilig gedaan.. nu kwamen we terug van vakantie .. en een 5/7 dagen na onze stoeipartijen kreeg ik een bloeding. dit heeft 2 dagen geduurt. het was heel helder bloed.
vond het erg vreemd omdat ik dus pas nog ong. was geweest... de nacht voor de bloeding had ik erge last van buikpijn.
niet echt iets achter gezocht.. tot ik de week erna veel sliep en echt alleen maar moe was..
toch maar gekeken op i-net. en daar dingen gevonden over innestelingbloeding. (had ik nog nooit van gehoord).
verder heb ik last van pijnlijke borsten. mn buik doet erg vreemd en is harder dan normaal... slaap veel.. en voel me gewoon anders! ben super emotioneel. mn vriend geloofd er niet zo in.. hij vindt het allemaal anders wel heel toevallig dat het dan de eerste keer raak is.
weet niet maar voelde me gewoon zwanger... nu is het de week voordat ik ong. moet worden.. en nu begint de twijfel. zou het dan toch niets zijn?? heeft mn gevoel me in de steek gelaten? en is het niet zo?? vanaf dit moment kan ik ong. worden. en moet eerlijk zeggen dat ik me ook zo voel. last van mn rug.. en wat steken in mn buik.
denk dat ik heel erg verdrietig ben als het zo is... maar aan de andere kant was het misschien ook te mooi om waar te zijn!
voelde me gewoon zwanger! maar nu begint de twijfel wel heel erg te komen... zou ik het me dan toch gewoon hebben ingebeeld????

lolala
2 September 2009, 15:54
he hallo...

ben nieuw hier maar wil heel graag even mn verhaal kwijt!
nu zijn we op vakantie misschien een beetje onvoorzichtig geweest.
we willen (mn vriend vooral) namelijk nog wachten tot na nieuwjaar met het echte proberen.
nu dacht ik dat ik dus niet vruchtbaar ben de eerste week na mn ongesteldheid.
dit blijkt dus achteraf wel zo te zijn .. ben namelijk wat gaan lezen op internet.
en daar staat dat het dus wel zo kan zijn.. dat je na de 9e t/m 14 dag na de eerste dag van je menstuatie het vruchtbaarst bent. we hebben het dus een paar keer niet veilig gedaan.. nu kwamen we terug van vakantie .. en een 5/7 dagen na onze stoeipartijen kreeg ik een bloeding. dit heeft 2 dagen geduurt. het was heel helder bloed.
vond het erg vreemd omdat ik dus pas nog ong. was geweest... de nacht voor de bloeding had ik erge last van buikpijn.
niet echt iets achter gezocht.. tot ik de week erna veel sliep en echt alleen maar moe was..
toch maar gekeken op i-net. en daar dingen gevonden over innestelingbloeding. (had ik nog nooit van gehoord).
verder heb ik last van pijnlijke borsten. mn buik doet erg vreemd en is harder dan normaal... slaap veel.. en voel me gewoon anders! ben super emotioneel. mn vriend geloofd er niet zo in.. hij vindt het allemaal anders wel heel toevallig dat het dan de eerste keer raak is.
weet niet maar voelde me gewoon zwanger... nu is het de week voordat ik ong. moet worden.. en nu begint de twijfel. zou het dan toch niets zijn?? heeft mn gevoel me in de steek gelaten? en is het niet zo?? vanaf dit moment kan ik ong. worden. en moet eerlijk zeggen dat ik me ook zo voel. last van mn rug.. en wat steken in mn buik.
denk dat ik heel erg verdrietig ben als het zo is... maar aan de andere kant was het misschien ook te mooi om waar te zijn!
voelde me gewoon zwanger! maar nu begint de twijfel wel heel erg te komen... zou ik het me dan toch gewoon hebben ingebeeld????

Ik kan je jammer genoeg niet uit je twijfel halen maar kan 1 eigen ervaring met je delen:
Je lichaam en je geest staan echt wel in verbinding in die zin dat je indien je denkt of wilt voelen, je soms echt die symptomen lijkt te hebben... succes meid en ik duim voor je dat het uitdraait zoals jij wilt!!

snoetje20
2 September 2009, 16:10
bedankt voor je reactie!
daar heb ik inderdaad ook al aan gedacht. :(
wil gewoon proberen nuchter na te denken en het gewoon te laten gaan zoals het gaat....
maar dat is mn verstand.. gevoel zegt natuurlijk iets anders!

lolala
2 September 2009, 16:12
bedankt voor je reactie!
daar heb ik inderdaad ook al aan gedacht. :(
wil gewoon proberen nuchter na te denken en het gewoon te laten gaan zoals het gaat....
maar dat is mn verstand.. gevoel zegt natuurlijk iets anders!

ik heb het idee dat jij er eigenlijk nu wel al klaar voor bent klopt?

snoetje20
2 September 2009, 16:15
ik wil het al heel erg lang!
moet wel toegeven dat toen ik me zo raar begon te voelen me het gevoel bekroop van...
ben ik er wel klaar voor en kan ik het wel???

je zei dat je alleen uit je eigen ervaring me advies kon geven.
heb jij dit ook gehad??

lolala
2 September 2009, 16:24
ik wil het al heel erg lang!
moet wel toegeven dat toen ik me zo raar begon te voelen me het gevoel bekroop van...
ben ik er wel klaar voor en kan ik het wel???

je zei dat je alleen uit je eigen ervaring me advies kon geven.
heb jij dit ook gehad??

heb al duizeligheid, superemotioneel, misselijk, vermoeidheid, zin in andere dingen qua eten, etc etc gehad: vaak is het bij mij dat ik iets op internet lees en/of zie en dan opeens tekens bij mezelf... mijn vriend zucht dan altijd eens en vraagt: "heb je misschien weer iets opgezocht?"

Deze maand had ik ook een rare bloeding... meer dan een week te vroeg!!.. en toch niet raak ...

Maar ja, het kan in jouw geval wel echt raak zijn!!

Na twee rondes ben ik wel iets rustiger geworden enwacht ik eerder af...

snoetje20
2 September 2009, 16:28
ik ben ook zo :)
misschien willen we wel te graag!
ik ben pas gaan lezen na die bloeding eigenlijk...
want dat is echt iets wat ik nooit heb! en er wel echt is geweest...
de rest is ook echt.. maar kan idd door mijn wens om zwanger te worden gecreeerd zijn.

jullie zijn dus al echt bezig om zwanger te worden?
hoop voor je dat het snel echt raak is!

lolala
2 September 2009, 16:51
ik ben ook zo :)
misschien willen we wel te graag!
ik ben pas gaan lezen na die bloeding eigenlijk...
want dat is echt iets wat ik nooit heb! en er wel echt is geweest...
de rest is ook echt.. maar kan idd door mijn wens om zwanger te worden gecreeerd zijn.

jullie zijn dus al echt bezig om zwanger te worden?
hoop voor je dat het snel echt raak is!

Dank je :D Hoop het ook, alhoewel we echt pas in Januari 2010 met ovulatietesten en zo gaan beginnen... eerst even de natuur zijn gang laten gaan ;)

meisje25
2 September 2009, 16:58
...
hij vindt het allemaal anders wel heel toevallig dat het dan de eerste keer raak is.
weet niet maar voelde me gewoon zwanger...

....voelde me gewoon zwanger! maar nu begint de twijfel wel heel erg te komen... zou ik het me dan toch gewoon hebben ingebeeld????

Maar als je al vanaf december bent gestopt en je bent regelmatig ongesteld, dan heb je natuurlijk al lang je eigen cyclus weer terug! Je hebt dan al vaker een eisprong gehad maar niet geklust rond die tijd!

Het zou natuurlijk heel goed kunnen dat je zwanger bent!

Helaas moet ik je ook wel eerlijk zeggen dat ik de eerste ronde ook allerlei verschijnselen had, maar toch niet zwanger was!

Ik zou zeggen: Testen!!! Dan ben je ook de twijfel kwijt.

lolala
2 September 2009, 17:02
...
hij vindt het allemaal anders wel heel toevallig dat het dan de eerste keer raak is.
weet niet maar voelde me gewoon zwanger...

....voelde me gewoon zwanger! maar nu begint de twijfel wel heel erg te komen... zou ik het me dan toch gewoon hebben ingebeeld????

Maar als je al vanaf december bent gestopt en je bent regelmatig ongesteld, dan heb je natuurlijk al lang je eigen cyclus weer terug! Je hebt dan al vaker een eisprong gehad maar niet geklust rond die tijd!

Het zou natuurlijk heel goed kunnen dat je zwanger bent!

Helaas moet ik je ook wel eerlijk zeggen dat ik de eerste ronde ook allerlei verschijnselen had, maar toch niet zwanger was!

Ik zou zeggen: Testen!!! Dan ben je ook de twijfel kwijt.

Testen is inderdaad de enige manier om honderd procent zekerheid te krijgen!!!

Hou ons op de hoogte!

snoetje20
2 September 2009, 19:06
thanx voor jullie reacties!
kom net thuis van een etentje bij mn schoonouders..
last van mn rug dus ga naar de plee.... het is al rossig daaronder :(
misschien dat ik een test ga doen voor mn eigen gemoedsrust.
wat heb ik mezelf voor de gek gehouden!
ben er toch wel erg verdrietig om...

epat
2 September 2009, 19:39
@lolala
Knap dat je zegt dat je na 2 ronden iets rustiger bent geworden wat betreft de symptomen. Ik zit in ronde 7 en hield mezelf in ronde 6 nog behoorlijk voor de gek :roll: Inderdaad zeggen symptomen uiteindelijk weinig en is testen de enige manier om erachter te komen. En zelfs dan geloof je het nog niet altijd, als de test negatief is, want stel dat jij 1 van die personen bent waarbij het wat langer duurt of waarbij urinetesten niet werken. Om gek van te worden :) Inmiddels ben ik een soort van ongesteld (vreemde ronde was ronde 6) en heb ik nog altijd enorme pijn in mijn borsten. Dus ik blijf van alles opzoeken op internet en mijn man zegt daar inderdaad ook af en toe wat van :D

lolala
2 September 2009, 19:43
@lolala
Knap dat je zegt dat je na 2 ronden iets rustiger bent geworden wat betreft de symptomen. Ik zit in ronde 7 en hield mezelf in ronde 6 nog behoorlijk voor de gek :roll: Inderdaad zeggen symptomen uiteindelijk weinig en is testen de enige manier om erachter te komen. En zelfs dan geloof je het nog niet altijd, als de test negatief is, want stel dat jij 1 van die personen bent waarbij het wat langer duurt of waarbij urinetesten niet werken. Om gek van te worden :) Inmiddels ben ik een soort van ongesteld (vreemde ronde was ronde 6) en heb ik nog altijd enorme pijn in mijn borsten. Dus ik blijf van alles opzoeken op internet en mijn man zegt daar inderdaad ook af en toe wat van :D

Ik heb een beetje op andere foros meegevolgd en je hebt inderdaad vreemde ronde gehad he :?

dat maakt het er niet makkelijker op he ??

epat
2 September 2009, 20:22
Nee zeker niet. Maar we willen allemaal natuurlijk ook zo graag, dus een rare (en lange) ronde is dan extra frustrerend vind ik. Doe mij dan maar liever iedere ronde braaf 28 of 30 dagen ofzo, dan weet je tenminste waar je aan toe bent (en is er ook wat meer kans in een jaar). Maar goed, er zijn veel ergere dingen en ik heb het er graag voor over als er uiteindelijk zo'n wondertje op de wereld komt. Alleen deze ronde even afwachten waar ik nu ongeveer zit, want ik heb geen idee :)

epat
2 September 2009, 20:23
Maar volgens je eerste banner moet je klussen komende dagen, spannend dus. Doe je nog iets van ovulatietesten of temperaturen (weet niet of je dat al ergens had getypt, dus sorry als deze vraag al was gesteld).

lolala
2 September 2009, 20:28
Nee zeker niet. Maar we willen allemaal natuurlijk ook zo graag, dus een rare (en lange) ronde is dan extra frustrerend vind ik. Doe mij dan maar liever iedere ronde braaf 28 of 30 dagen ofzo, dan weet je tenminste waar je aan toe bent (en is er ook wat meer kans in een jaar). Maar goed, er zijn veel ergere dingen en ik heb het er graag voor over als er uiteindelijk zo'n wondertje op de wereld komt. Alleen deze ronde even afwachten waar ik nu ongeveer zit, want ik heb geen idee :)

Dat van onregelmatige rondes... dat is balen.. als je mijn banner ziet dan snap je waarom... ik ben al zo een 6tal jaren zonder pil etc en heb altijd condooms gebruikt .. en toch zijn mijn cyclussen heeeel onregelmatig!! tussen de 39 en 28 en dat kan zo doorgaan ... das niet leuk maar ja....

lolala
2 September 2009, 20:32
Maar volgens je eerste banner moet je klussen komende dagen, spannend dus. Doe je nog iets van ovulatietesten of temperaturen (weet niet of je dat al ergens had getypt, dus sorry als deze vraag al was gesteld).

hey meid das niks hoor als je dat nog niet wist.. forum is best grooooot ;)

Nee momenteel nog geen ovu-testen of temperaturen... probleem met ovu-testen is dat ik ze best duur vind hier in spanje .. zo een 35 euro voor de 7dagen van cb .. en temperaturen is moeilijker met zo een warm klimaat heb ik gehoord..

Maar op 1981-forum heb ik toch al even geinformeerd. Ik kan natuurlijk niet eeuwig gokken zeg maar ;)
Ik ga tot januari natuurlijk proberen (hoop dat zolang niet nodig zal zijn .:D) en indien dan nog niets begin ik met de testen..

Ondertussen hebn ik er maar een klusmaand van gemaakt met zo een twee weken toch wel elke 48 uur max een klusbeurt :D

epat
3 September 2009, 15:11
Oh zie nu pas dat je in Spanje zit inderdaad! Kun je niet via internet bestellen?

Maar je bent deze maand goed aan het klussen, dus misschien zijn die ovulatietesten helemaal niet nodig. Laten we het hopen!

snoetje20
4 September 2009, 12:58
wil toch nog even iets kwijt.
woensdag een test gedaan van de kruitvat.
deze was negatief.
weet niet of ik nu ongesteld ben. gisteren was het echt bijna niets.. en dan echt bijna niets.
tampon was nog helemaal wit met een rood vlekje (sorry voor de details)
en vandaag is het ietsjes meer... maar ook niet als normaal.
begrijp het niet :(

lolala
4 September 2009, 13:11
wil toch nog even iets kwijt.
woensdag een test gedaan van de kruitvat.
deze was negatief.
weet niet of ik nu ongesteld ben. gisteren was het echt bijna niets.. en dan echt bijna niets.
tampon was nog helemaal wit met een rood vlekje (sorry voor de details)
en vandaag is het ietsjes meer... maar ook niet als normaal.
begrijp het niet :(

heb ik deze maand ook gehad... was niets meid!

Indien je test negatief was, zou ik er toch gewoon vanuit gaan dat het misschien niet deze ronde gelukt is.
Indien het dan toch zo is, dan heb je een blijde verrassing :D
Ik zou gewoon vanaf nu aan ronde 2 beginnen...
Sorry indien het hard klinkt maar ben geen type om valse hoop te geven!

lolala
4 September 2009, 13:12
ah en over die details.. :D da's normaal hier hoor daar je toch met veel vragen zit die met zo'n thema's te maken hebben... daar moet je je niet druk over maken ;)

snoetje20
4 September 2009, 13:15
is niet erg.. wil ook niet blij gemaakt worden om niets ;)
zie idd op het forum dat er echt veel mee bezig zijn zeg...
wel fijn dat dit er is. waar moet je anders met je verhaal kwijt he..
als je het het liefste stil wil houden als het ECHT zo is :D

lolala
4 September 2009, 13:21
is niet erg.. wil ook niet blij gemaakt worden om niets ;)
zie idd op het forum dat er echt veel mee bezig zijn zeg...
wel fijn dat dit er is. waar moet je anders met je verhaal kwijt he..
als je het het liefste stil wil houden als het ECHT zo is :D

Klopt helemaal :D!!

je zit toch met een heleboel twijfels etc en dan is het fijn dat er hier mensen zijn die je kunnen raadgeven... ben zelf nog niet zo heel lang bezig (3e ronde) maar heb wel het gevoel al meer te weten!!

Dan denk je.. "heb ik 10 jaar uitgekeken om niet zwanger te worden" en nu dat je het wilt... nou, is het zo simperl nog niet :mrgreen:

snoetje20
4 September 2009, 13:23
dat klopt.. hoe vaak ik in eerdere relaties bang was om zwanger te zijn...

mag ik vragen hoe oud je bent?

lolala
4 September 2009, 13:26
dat klopt.. hoe vaak ik in eerdere relaties bang was om zwanger te zijn...

mag ik vragen hoe oud je bent?

Tuurlijk :D 28! jij 20 veronderstel ik? haha je dacht toch niet da'k van mijn tiende al bezig was ;)?

snoetje20
4 September 2009, 13:28
nee geen 20 ... tel er maar een 10 jaar bij op!

lolala
4 September 2009, 13:31
nee geen 20 ... tel er maar een 10 jaar bij op!

hehe dacht wegen snoetje20 :D leuk dat je wat meer in mijn generatie ligt :D en hoe oud is je partner?

snoetje20
4 September 2009, 13:31
ooh las je laatste bericht fout...
nee had eigenlijk geen idee.... vroeg t me gewoon af! :)

snoetje20
4 September 2009, 13:32
mn vriend is net 33 geworden ...
en die van jou?

lolala
4 September 2009, 13:33
mn vriend is net 33 geworden ...
en die van jou?

27 jaar.. 1 jaartje jonger maar hij is indien mogelijk nog enthousiaster dan ik!!

Al een lange relatie?

snoetje20
4 September 2009, 13:57
dat is wel ideaal!
we hebben nu zo'n anderhalf jaar een relatie.
en jullie?
hoop dat het snel lukt allemaal voor jullie!
bij ons was het toch een 'verrassing' als dit iets geworden was.
ben pas echt gaan nadenken na die bloeding van een paar weken geleden.
we gaan 1 jan van start :D

lolala
4 September 2009, 14:13
dat is wel ideaal!
we hebben nu zo'n anderhalf jaar een relatie.
en jullie?
hoop dat het snel lukt allemaal voor jullie!
bij ons was het toch een 'verrassing' als dit iets geworden was.
ben pas echt gaan nadenken na die bloeding van een paar weken geleden.
we gaan 1 jan van start :D

Wij zijn nog niet zo heel erg lang een koppel :oops: maar laat me daardoor niet beinvloeden...:D
Zie forum "prille" relatie...

Dank je voor de wensen maar blijven er nog even rustig onder ... indien het nu al lukt ... SUPER ... en indien niet dan kijken we weer verder wat de mogelijkheden zjn!!!

Wonen jullie al lang samen?

snoetje20
4 September 2009, 15:43
hoe lang zijn jullie al samen?
het gaat er niet om hoe lang iemand samen is.
maar om het gevoel. mensen hebben altijd wel wat over je te zeggen...
geniet er maar gewoon van!

we wonen nu bijna een jaar samen!

lolala
4 September 2009, 15:47
hoe lang zijn jullie al samen?
het gaat er niet om hoe lang iemand samen is.
maar om het gevoel. mensen hebben altijd wel wat over je te zeggen...
geniet er maar gewoon van!

we wonen nu bijna een jaar samen!

6 maandjes en wel al vanaf 2de week samenwonen... we weten gewoon heeeeeeel goed wat we willen en zoals jij zegt, dat gevoel zit gewoon perfect :D

snoetje20
4 September 2009, 15:56
gewoon lekker doen in je leven wat JIJ wil....
ik maak mezelf ook nog vaak druk over wat andere vinden en denken.
vaak is het ook een vorm van jaloezie!
dan willen ze zelf graag samenwonen of kids.
je moet alles uit het leven halen... :D

lolala
4 September 2009, 15:58
gewoon lekker doen in je leven wat JIJ wil....
ik maak mezelf ook nog vaak druk over wat andere vinden en denken.
vaak is het ook een vorm van jaloezie!
dan willen ze zelf graag samenwonen of kids.
je moet alles uit het leven halen... :D

dat is zeker :D!!! Heb momenteel nog tegen niemand iets over onze (kinder)wens verteld...
Maar eerlijk gezegd denk ik dat ze op mijn leeftijd best wel blij gaan zijn voor me (na de eerste schok)... ben geen teenager hé ;)

Willen jullie er 1 of meerdere?

snoetje20
4 September 2009, 16:03
zou er wel 2 willen... jij?

lolala
4 September 2009, 16:10
zou er wel 2 willen... jij?

Ik 1tje ...

snoetje20
4 September 2009, 16:15
oke.. waarom 1tje?

lolala
4 September 2009, 16:30
oke.. waarom 1tje?

Verschillende redenen …
Economisch : het zou mij pijn in mijn hart doen mijn kind iets te moeten ontzeggen maar dan niet qua verwennerij… Stel dat hij een talent heeft voor een bepaalde sport en/of kunst of een lange universiteitsstudie wilt doen etc nou dan wil ik hem daar ruimschoots bij kunnen helpen
Gevoelsmatig : heb zelf twee broers en je merkt echt het verschil in aandacht hoor ;)

Maar dit is 100% persoonlijk hoor!!

lolala
4 September 2009, 16:31
100 % persoonlijke mening bedoel ik hehe

snoetje20
4 September 2009, 19:32
ieder zn eigen ding he...
het is ook belangrijk je kind alles te kunnen geven!
maar ik vind het wel fijn dat ik een zus en broers heb!

lolala
4 September 2009, 22:04
daarom is de wereld zo'n interessante plaats: ieder heeft zijn eigen (voor)k(l)eur :D

mijn kindje zou geen opas hebben en dat vind ik erger!

snoetje20
5 September 2009, 09:17
die van mij ook niet!
je bedoelde toch opa's he.. of oppas?? :)

lolala
5 September 2009, 22:35
die van mij ook niet!
je bedoelde toch opa's he.. of oppas?? :)

Opa :D
Mijn vader is tien jaar geleden gestorven en mijn vriend zijn vader is out of the picture zeg maar... bij jou?

snoetje20
7 September 2009, 10:13
dat lijkt me idd heel erg moeilijk!
het is een tijdje slecht geweest met mn vader.
en toen dacht ik ook meteen: maar hij moet mijn kindjes nog zien!

gisteren echt ongesteld geworden.
voel me echt heel erg klote! :(

lolala
7 September 2009, 10:28
dat lijkt me idd heel erg moeilijk!
het is een tijdje slecht geweest met mn vader.
en toen dacht ik ook meteen: maar hij moet mijn kindjes nog zien!

gisteren echt ongesteld geworden.
voel me echt heel erg klote! :(

Hey meid wat rot!! Maar van de eerste keer is het bijna nooit raak dus zeker niet wanhopen... ga je nu wachten tot Januari?

snoetje20
7 September 2009, 10:55
weet t..
maar het voelde zo en het was ook niet de bedoeling!

ik denk het wel.. ik zou wel eerder willen.
maar mn vriend wil eerst helemaal gesetteld zijn enzo...

lolala
7 September 2009, 11:01
weet t..
maar het voelde zo en het was ook niet de bedoeling!

ik denk het wel.. ik zou wel eerder willen.
maar mn vriend wil eerst helemaal gesetteld zijn enzo...

Misschien een middenweg vinden? iets waar zowel jij en je vriend een goed gevoel bij hebben.... ?

Vertel hem dat je er wel rekening mee moet houden dat je toch wel met een half tot heel jaar moet rekenen eer het goed gaat....

snoetje20
7 September 2009, 11:15
dit is de middenweg :D
word er ook niet jonger op ook!

lolala
7 September 2009, 11:22
dit is de middenweg :D
word er ook niet jonger op ook!

hihi een beetje tijd heb je nog hoor ;) je moet er natuurlijk beiden al voor te vinden zijn!

Hier vandaag een koortserig gevoel joh en buikpijn maar ja met die mexicaanse griep kan het vanalles zijn!!

Je bent wel al met de pil gestopt toch?

snoetje20
7 September 2009, 11:36
is bij jou de spannende tijd weer aangebroken???

ja ik ben al sinds 6 dec. gestopt met de pil.
dat leek ons toch wel verstandiger.
want anders wil je beginnen met proberen en moet je lichaam eerst weer op orde komen!
weet ook niet of ik nog ooit aan de pil wil..
en jij? al lang gestopt?

lolala
7 September 2009, 11:45
is bij jou de spannende tijd weer aangebroken???

ja ik ben al sinds 6 dec. gestopt met de pil.
dat leek ons toch wel verstandiger.
want anders wil je beginnen met proberen en moet je lichaam eerst weer op orde komen!
weet ook niet of ik nog ooit aan de pil wil..
en jij? al lang gestopt?

Bij mij loopt de spannende tijd over twee weken bijna :?
dat in verband met een onregelmatige cyclus...
Maar heb me voorgenomen maar laatste paar dagen eventueel een test uit te voeren (indien mijn :evil: nog niet gekomen zijn)...
Ik neem al sinds een jaar of 6 geen pil meer... heb nooit gehouden van die chemische dingen in mijn lichaam...heb je lang de pil genomen?

snoetje20
7 September 2009, 11:57
ben heel gevoelig voor die dingen.
dus heb eerst de pil gehad.. (vanaf mn 15e)
daarna gestopt... een spiraaltje gehad.
werkte ook niet.
zo'n ringetje gehad. was helemaal niks!
toen helemaal niks en daarna weer aan de pil...
die heb ik denk ik zo'n 3 jaar geslikt weer...
ben best snel regelmatig ong. geworden na het stoppen.

hoop voor je dat het raak is :D

lolala
7 September 2009, 11:59
ben heel gevoelig voor die dingen.
dus heb eerst de pil gehad.. (vanaf mn 15e)
daarna gestopt... een spiraaltje gehad.
werkte ook niet.
zo'n ringetje gehad. was helemaal niks!
toen helemaal niks en daarna weer aan de pil...
die heb ik denk ik zo'n 3 jaar geslikt weer...
ben best snel regelmatig ong. geworden na het stoppen.

hoop voor je dat het raak is :D

Hoop het natuurlijk ook :D
We zullen zien ... meer dan afwachten kan ik niet he ;)!!
Ik heb wel behoorlijk geklust deze maand en met mijn benen in de lucht gelegen tot wel 20 min hehe :mrgreen:

snoetje20
7 September 2009, 12:03
haha.. zo hoort t ook ;)
het is iig goed voor de conditie!

lolala
7 September 2009, 12:04
haha.. zo hoort t ook ;)
het is iig goed voor de conditie!

en voor de moraal ;) Ik probeer echt een beetje te genieten daar ik niet wil klussen om te klssen... dat zu te mechanisch voelen toch?

Gebruik je nu condooms dan of wat voor bescherming gebruik je?

snoetje20
7 September 2009, 12:19
ja dat is ook.. en ik denk ook dat het dan niet werkt!
als je er TE veel mee bezig bent.

ja idd condooms.. is ook niet alles ;)

lolala
7 September 2009, 13:21
ja dat is ook.. en ik denk ook dat het dan niet werkt!
als je er TE veel mee bezig bent.

ja idd condooms.. is ook niet alles ;)

Is idd niet alles maar ja ... en heb je al aan het voortijdig terugtrekken gedacht? MOcht dat dan toch eens fout gaan is het geen ramp toch? Aangezien jullie toch van plan zijn....

snoetje20
7 September 2009, 13:28
dat vind ik prima :D
maar denk dat mn vriend dat te spannend vindt!

lolala
7 September 2009, 16:05
dat vind ik prima :D
maar denk dat mn vriend dat te spannend vindt!

Heeft ie zo een schrik dan ;)?

snoetje20
7 September 2009, 16:52
denk meer het idee dat ie dan niet meer kan doen wat ie wil...
denk dat veel mannen dat hebben.
dat ze dan meer aan huis gebonden zijn enzo....

lolala
7 September 2009, 17:29
denk meer het idee dat ie dan niet meer kan doen wat ie wil...
denk dat veel mannen dat hebben.
dat ze dan meer aan huis gebonden zijn enzo....

Ja dat klinkt bekend :D
Heb daar wel geluk in bij mijn mannetje nu... die wilt het net zo graag of nog meer als ik..
Wij hebben ook wel een hele lieve oma en tantes die graag op de kleine zullen letten... als je wilt zal ik even met je vriend praten ;)?

snoetje20
8 September 2009, 09:56
:D dat is lief van je!
wij hebben ook 2 oma's die niet kunnen wachten.
dat is wel fijn!

hebben een gesprek gehad.
heb vanmorgen voor de zekerheid en mijn gemoedsrust een test gedaan...
negatief natuurlijk.
we hebben een deal... vanaf november :D

lolala
8 September 2009, 10:18
:D dat is lief van je!
wij hebben ook 2 oma's die niet kunnen wachten.
dat is wel fijn!

hebben een gesprek gehad.
heb vanmorgen voor de zekerheid en mijn gemoedsrust een test gedaan...
negatief natuurlijk.
we hebben een deal... vanaf november :D

Woow wat goed zeg :D wel niet van de test, maar van November dan haha
Het gaat beslist goed gaan :D
Klinkt stom he maar ben echt heel blij voor je!!!

Weet je dat we al 7 blz volgeschreven hebben!

snoetje20
8 September 2009, 10:24
:D
thanx... ben ook blij dat jij hier op dit forum bent.
zijn we toch niet alleen he!!!

lolala
8 September 2009, 10:46
thanx... ben ook blij dat jij hier op dit forum bent.
zijn we toch niet alleen he!!!

Alleen ben je nooit ;)

Hier is het een feestdag vandaag en ben de enige die op kantoor zit vandaag .. lekker rustig :D!

snoetje20
8 September 2009, 11:28
waarom ben je naar spanje verhuisd?
is je vriend spaans?

lolala
8 September 2009, 11:31
waarom ben je naar spanje verhuisd?
is je vriend spaans?

Ik ben hier al bijna 8 jaar geleden naartoe verhuisd...werk!
En mijn vriend is spaans ja :D heb de enige niet-macho-spanjaard gevonden :D!!

Jouw vriend is hollands? en jij?

snoetje20
8 September 2009, 11:47
wij zijn allebei nederlands idd!
jij hebt dus een mooie spanjaard aan de haak geslagen!
goed hoor ;)
moet een mooi kindje worden dus!

lolala
8 September 2009, 11:56
wij zijn allebei nederlands idd!
jij hebt dus een mooie spanjaard aan de haak geslagen!
goed hoor ;)
moet een mooi kindje worden dus!

hoop ik wel ja :D wij hopen op zijn lange zwarte wimpers en bruin kleurtje en mijn blauwe ogen... alhoewel die van hem chocoladebruin zijn en dat ook wel mooi is hoor ;)

Wat voor werk doe je?

snoetje20
8 September 2009, 12:06
ik werk in de sieraden en jij?

lolala
8 September 2009, 12:11
ik werk in de sieraden en jij?

Op de infodienst voor klanten in een hotel

Hoe ga je het doen mocht je zwanger zijn en het kindje er is? In Nederland kan je minder uren werken niet?

snoetje20
8 September 2009, 12:34
ja dan wil ik 26u gaan werken.
ze zullen er niet blij mee zijn maar goed... ikke wel :D
en bij jou?

lolala
8 September 2009, 12:36
ja dan wil ik 26u gaan werken.
ze zullen er niet blij mee zijn maar goed... ikke wel :D
en bij jou?

Ben er nog niet helemaal uit... wij hebben hier veel minder voorzieningen wat dat betreft...

snoetje20
8 September 2009, 14:13
en terug naar nederland.. of kom je uit belgie?

lolala
8 September 2009, 14:17
en terug naar nederland.. of kom je uit belgie?

ben belgische ja :D
Maar teruggaan daar heb ik momenteel geen plannen voor ...
Mijn partner zou daar echt niet kunnen wennen en ook qua taal nee beter niet :)

Hebben jullie eigen woning?

snoetje20
8 September 2009, 14:37
ja we hebben een eigen woning.
we zijn er klaar voor :)

jullie eigen woning??

lolala
8 September 2009, 14:59
nee, wij huren :?
In Spanje is de crisis echt een raaaaaamp voor de immobiliën en de hypotheek krijgen al helemaal ... zucht

snoetje20
8 September 2009, 15:41
ooh dat is minder dan.
maar dat maakt ook niet zo heel veel uit toch?
of je nu gekocht hebt of niet? kindje is net zo gelukkig :D

lolala
8 September 2009, 15:43
ooh dat is minder dan.
maar dat maakt ook niet zo heel veel uit toch?
of je nu gekocht hebt of niet? kindje is net zo gelukkig :D

Daar ben ik wel zeker van :D
Voordeel is ook dat ik dan lekker kan kiezen later waar ie naar school gaat.. dan verhuizen we lekker mee ;)
Ik heb wel een vast contract op het werk dus dat vind ik wel heel positief :D

lolala
8 September 2009, 15:44
Wil je thuis bevallen wanneer het zover is?
Moet eerlijk zeggen dat ik daar enkel over hoor in Nederland!

snoetje20
8 September 2009, 15:47
denk het wel... bij jullie is dat niet dan?
hoe heb je dat ingesteld met dat 'theeleut'?

lolala
8 September 2009, 16:05
denk het wel... bij jullie is dat niet dan?
hoe heb je dat ingesteld met dat 'theeleut'?
Dat komt automtisch na een aantal berichten.. bij 100 was het babbelaar en nu na 200 ben ik dus een theeleut haha

Bij ons is het niet gebruikelijk nee.. denk dat ik ook te angstig zou zijn ... :?

snoetje20
8 September 2009, 16:31
ik zou het fijn vinden om thuis te bevallen.
is ie tenminste meteen waar ie hoort ;)

lolala
9 September 2009, 11:00
ik zou het fijn vinden om thuis te bevallen.
is ie tenminste meteen waar ie hoort ;)

dat wel ;) kan ie geen kant meer uit!

snoetje20
9 September 2009, 13:37

hou je me een beetje op de hoogte de komende weken hoe je je voelt enzo ;)

lolala
9 September 2009, 13:57

hou je me een beetje op de hoogte de komende weken hoe je je voelt enzo ;)

Tuurlijk :D

Kheb al een cupmaat meer sinds een paar dagen, diarree (sorry voor de expliciete info ;)) en voel me raar maaaar ... of dat nu het 1e of het andere is :?
Ik denk da'k zo binnen een dag of 7 toch al een testje ga doen... als er ondertussen geen :evil: zijn.... wat ga jij nu als voorbehoedsmiddelengebruiken tot en met november??

snoetje20
9 September 2009, 14:16
klinkt goed toch!
ben benieuwd!!!!

we gaan weer aan de condooms :shock:

lolala
9 September 2009, 14:30
Nou, ik probeerde er altijd een leuk moment van te maken met de condooms ;)

Ja, heb er een spannend gevoel bij deze maand maar altijd realistisch blijven ....

Da's nog maar twee maandjes wachten he tot november ;)

snoetje20
9 September 2009, 14:48
ik vind die dingen ook niet zo'n ramp hoor.
maar op dit moment wel overbodig ;)

realistisch moet je zeker blijven.
heb, zoals jij al aangaf, zelf ondervonden dat je lichaam je echt in de maling kan nemen!
maar dat hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn... :D

snoetje20
9 September 2009, 14:49
en idd het is nog maar een paar weekjes, kan het niet geloven! :D

lolala
10 September 2009, 11:18
Hier nog steeds spanning ;)
Elke dag streep ik weer een dagje door...

Leuk he November... in de wintermaanden kruip je sowieso dichter bij elkaar hahaha

snoetje20
10 September 2009, 13:54
ik duim voor je!!!
hoe lang waren jullie nu al aan t proberen???

lolala
10 September 2009, 14:06
ik duim voor je!!!
hoe lang waren jullie nu al aan t proberen???

dit is onze 3e ronde.. Ik heb niet hoeven ontpillen dus tel echt van onze eerste "onbeschermde" maand :D

snoetje20
10 September 2009, 14:14
ah oke.. dus ook nog niet heel lang aant proberen :D

lolala
10 September 2009, 14:23
ah oke.. dus ook nog niet heel lang aant proberen :D

Nee hoor :D Ik heb ook met mijn vriend afgesproken dat we pas vanaf Januari met Ovulatietesten en temperaturen gaan beginnen ... als het nog niet eerder zover is he ;)

ga jij het eerst "natuurlijk" aanpakken of wil je direct met tempen etc beginnen?

snoetje20
10 September 2009, 14:53
nee joh...
het moet wel een beetje leuk blijven he!
dus gewoon eerst zo proberen. het is geen moet ..
ben wel iemand die denkt dat alles om een reden gebeurd.
en als de tijd er voor is! ;)

lolala
11 September 2009, 11:06
Kijk zo denk ik nu ook ...
Zal ook wel zijn omdat ik nog niet zo lang bezig ben

Ik kan me voorstellen dat je na x ronden wel ff zucht he

snoetje20
11 September 2009, 12:19
ja dat denk ik ook inderdaad.
maar het begin moet wel leuk zijn toch? :D

lolala
11 September 2009, 12:51
ja dat denk ik ook inderdaad.
maar het begin moet wel leuk zijn toch? :D

zeeeeeeeker weten hehe

leuke plannen voor het weekend?

snoetje20
11 September 2009, 13:26
vanavond even lekker niks!
en morgenavond een feestje :)

jij? hoe is het met je :evil:

lolala
11 September 2009, 14:06
vanavond even lekker niks!
en morgenavond een feestje :)

jij? hoe is het met je :evil:

nog geen :evil: in zicht maar ja dat zegt nog even niks he!
Ik voel me wel raar....

Leuk een feestje!!!

snoetje20
11 September 2009, 14:33
raar is goed!!!! ;)

lolala
11 September 2009, 15:02
raar is goed!!!! ;)

je bent een rasechte optimist :D haha ik hoop ook dat raar goed is!!

snoetje20
11 September 2009, 15:16
niet altijd hoor!
maar hoop dat het raak is voor je..
kun je me op de hoogte houden hoe dat is en hoe dat voelt!
ben ik alvast voorbereid! 8-)

lolala
11 September 2009, 15:41
niet altijd hoor!
maar hoop dat het raak is voor je..
kun je me op de hoogte houden hoe dat is en hoe dat voelt!
ben ik alvast voorbereid! 8-)

ik ben gewoon je proefkonijn hahaha
geef het maar eerlijk toe!! ;)

snoetje20
11 September 2009, 16:05
oke oke... ik zal het maar toegeven dan!
(waar is de konijnsmiley!!) :D

lolala
11 September 2009, 16:20
oke oke... ik zal het maar toegeven dan!
(waar is de konijnsmiley!!) :D

het wordt nu toch dringend tijd dat het weekend is hahaha :D
ben je aan het werk?

snoetje20
11 September 2009, 16:23
ja nog wel! maar heb echt helemaal geen zin meer...
nog een half uurtje :D
en jij???

lolala
11 September 2009, 16:52
Ik nog een uurtje zucht...
die laatste minuten gaan zooooo langzaam ;)

snoetje20
11 September 2009, 21:17
dat klopt!

fijn weekend!

lolala
12 September 2009, 22:38
dat klopt!

fijn weekend!

nog geen nieuws :D

Wens je ook nog een leuke zondag toe en veel plezier op je feestje vanavond!! ;)

snoetje20
14 September 2009, 10:22
en en en??? :D

lolala
14 September 2009, 10:29
Momenteel nog niets ... zal dus weer een langere cyclus hebben of :)

Nog afwachten zucht ... Ik hou je op de hoogte ;)

En jij?
Leuk weekend gehad?

snoetje20
14 September 2009, 10:54
jawel.. alleen ben ik de laatste tijd zo moe!
en voel me emotioneel steeds :(

nou bij jou is dat toch wel een goed teken!
wanneer ga je testen?

lolala
14 September 2009, 11:16
heb vorige zaterdag getest ... :oops: negatief maar ja, te vroeg ook dus eigenlijk...

Emotioneel en moe? mmmmm... heb je deze maand "onbeschermde geslachtsgemeenschap" gehad ;)?

snoetje20
14 September 2009, 11:54
haha dat niet..
maar voel me nog steeds niet 'de oude' vanaf de vorige keer dat verhaal.
na 2 neg. testen haal ik me niets in mn hoofd hoor.
maar ik voel me nog steeds vreemd. mn vriend vindt ook dat ik grotere borsten heb :D
vindt ie niet erg!

:( negatieve test bij jou.. kon je niet wachten :D

lolala
14 September 2009, 11:59
haha dat niet..
maar voel me nog steeds niet 'de oude' vanaf de vorige keer dat verhaal.
na 2 neg. testen haal ik me niets in mn hoofd hoor.
maar ik voel me nog steeds vreemd. mn vriend vindt ook dat ik grotere borsten heb :D
vindt ie niet erg!

:( negatieve test bij jou.. kon je niet wachten :D

hahaha neeeee :D

ik heb ook grotere borsten en mijn tepels... die jeuken en pikken echt!!

zucht ;)

Aan het werk?

snoetje20
14 September 2009, 12:20
dat had ik vorige maand echt..
wat ik had was net of er een creme op de tepels had.
ze plakte????

zouden we schijnzwanger zijn? :D

ben aant werk ja.. jij??

lolala
14 September 2009, 12:35
dat had ik vorige maand echt..
wat ik had was net of er een creme op de tepels had.
ze plakte????

zouden we schijnzwanger zijn? :D

ben aant werk ja.. jij??

SCHIJNZWANGER ?? haha ja da's een goeie :D :D
Krijgen we dan schijnbaby's?? ;)
ik ook aan het werk zucht ...

snoetje20
14 September 2009, 12:52
zijn wel een stuk goedkoper :D
wanneer ga je weer testen ;)

lolala
14 September 2009, 13:01
Volgende Zaterdag denk ik... alhoewel mijn vriend wilt dat ik langer wacht :oops: kwestie van geen fortuin uit te geven aan testen... :D

zo'n schijnbaby zal misschien ook geen striae met zich meebrengen ;)

snoetje20
14 September 2009, 13:04
alleen maar voordelen!
ik zou ook even wachten... moeilijk he :D

lolala
14 September 2009, 13:10
alleen maar voordelen!
ik zou ook even wachten... moeilijk he :D

Heel moeilijk!! Vooral aangezien het elk moment kan komen of niet... zou zo graag regelmatig zijn zucht ...

Onze schijnbaby ...inderdaad niets dan voordelen ;)

snoetje20
14 September 2009, 13:44
toch proberen!

lolala
14 September 2009, 13:48
toch proberen!

zeker weten! :D ben een koppige stier van mei dus ...

En jij? STerrenbeeld?

snoetje20
14 September 2009, 14:12
ik ben een steenbok!

lolala
14 September 2009, 16:44
wat duren de dagen lang wanneer je op (n)iets wacht zucht ;)...

snoetje20
14 September 2009, 19:56
dat is echt zo he...
wist je dan maar waar je aan toe was.
vind het sowieso al moeilijk om mn mond ergens over te houden.
maar als je zelf dan in die twijfel zit.. wil je het liefst het er met mensen over hebben zo van...
voelde jij dat ook toen je zwanger was?? of is dit normaal??? :?:
bij jou is het ook lastig omdat je niet echt regelmatig bent!
ik heb volgens mij vandaag mn eisprong gehad..

lolala
14 September 2009, 21:51
ik heb volgens mij vandaag mn eisprong gehad..

Voel jij je eisprong? ik weet het niet.. soms wel en soms niet denk ik :?

Hier nog steeds niets...:D :D

snoetje20
15 September 2009, 09:58
ik denk dat dat het is. want had toch vorige maand die bloeding?
ook rond deze tijd. sindsdien voel ik me raar.
maar nu heb ik weer een vreemd gevoel.. dus ga ik er maar vanuit dat dat het is!
zwanger kan ik niet zijn dus... :D

ik ben voor je aan t duimen!

lolala
15 September 2009, 10:37
ik denk dat dat het is. want had toch vorige maand die bloeding?
ook rond deze tijd. sindsdien voel ik me raar.
maar nu heb ik weer een vreemd gevoel.. dus ga ik er maar vanuit dat dat het is!
zwanger kan ik niet zijn dus... :D

ik ben voor je aan t duimen!

heb slecht geslapen vannacht... pijnlijke borsten etc... ;) heb hoop!!

dank je voor de duimen ... je zal zien dat je er in November ook snel zult bijzijn ;)!

snoetje20
15 September 2009, 11:20

hoop t ook! we zullen zien. word er ook niet jonger op he...

lolala
15 September 2009, 11:32

hoop t ook! we zullen zien. word er ook niet jonger op he...

wat zeg je me daar... je bent in de fleur van je leven ;)!

snoetje20
15 September 2009, 12:11
laten we het hopen! :D

lolala
15 September 2009, 12:45
laten we het hopen! :D

Hoop doet leven... ;) :D

Neem me niet op mijn woorden maar heb zulks een pijn in mijn borsten dat ik er denk ik vandaag nog een test ga tegenaan gooien zucht ....

snoetje20
15 September 2009, 12:56
hoelang geleden was je ongesteld? wat was je eerste dag???

lolala
15 September 2009, 13:09
hoelang geleden was je ongesteld? wat was je eerste dag???
16 augustus 2009 .... mijn cyclus kan tussen de 28 en 39 dagen duren... zit nu op dag 30 zeg maar....

snoetje20
15 September 2009, 13:20
oke.. kan dus 2 kanten op he.. misschien toch ongesteld?? :(
ik zou even wachten met testen. je hebt zaterdag een test gedaan toch?

lolala
15 September 2009, 13:38
oke.. kan dus 2 kanten op he.. misschien toch ongesteld?? :(
ik zou even wachten met testen. je hebt zaterdag een test gedaan toch?

Ja klopt :oops: je hebt gelijk hoor...;)

snoetje20
15 September 2009, 13:41
hoop t echt voor je hoor!

ken je deze site.. http://www.babybytes.nl

is wel informatief!

snoetje20
16 September 2009, 15:08
en??? :?:

lolala
16 September 2009, 19:06
en??? :?:

Nog niets te zien :D

ben nu wel echt benieuwd zucht... ;)

Jij alles goed?

snoetje20
17 September 2009, 10:25
en heb je niet getest? goed hoor!
hier alles rustig he.. niks aan de hand denk ik :D

lolala
17 September 2009, 11:24
en heb je niet getest? goed hoor!
hier alles rustig he.. niks aan de hand denk ik :D

euh....heb dinsdag toch getest :oops: weeral veel te vroeg natuurlijk hehe ;)

Momenteel nog geen "rode vlag" te zien!! :D

Jij alles okay?

snoetje20
17 September 2009, 13:25
boefje je zou het niet doen! ;)

lolala
17 September 2009, 13:39
boefje je zou het niet doen! ;)

I know I know haha
Nee, maar moest gisteren naar de tandarts en met die verdovingen etc wou ik toch even zeker zijn ... (ik zoek gewoon een excuus :mrgreen: )

Afwachten nog hier dus.... :D

snoetje20
17 September 2009, 15:03
begrijp het wel!
ben heel erg benieuwd. voel je verder iets??

lolala
17 September 2009, 15:06
begrijp het wel!
ben heel erg benieuwd. voel je verder iets??

PIIIIIIIIJJJJJJJJNLIJKE borsten en tepels en af en toe steken en "beweging" in mijn buik...
kan inderdaad twee kanten uit :oops:

Afwachten is de boodschap toch? :D

Aan het werk?

Btw vind die site leuk die je me verteld hebt

snoetje20
17 September 2009, 15:44
hoop t echt voor je meissie!

oke.. goed dat je er iets mee kunt!

ben idd aan t werk niet zo heel veel zin meer.
bijna klaar gelukkig! :D

lolala
18 September 2009, 12:42
Goedemorgen :D

Hier nog steeds geen russen :D

Jij alles okay? Klaar voor het weekend? :D

snoetje20
18 September 2009, 14:30
heeeey!

nog steeds niets! nou super toch :D

ben er helemaal klaar voor!! jij?

lolala
18 September 2009, 14:36
heeeey!

nog steeds niets! nou super toch :D

ben er helemaal klaar voor!! jij?

Ik moet helaas morgenavond wel werken! zucht

maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door het nog steeds niet verschijnen van die :evil: :twisted: :evil:

Grote plannen?

snoetje20
18 September 2009, 15:14
ooh dat is minder. maar idd... dat compenseerd wel.

heb een druk weekend! maar wel allemaal leuk. jij???

lolala
21 September 2009, 21:58
Hier een update: nog geen :evil: :twisted: :evil: maar wel weer wee en misselijk en pijnlijke tepels... zondag negatief getest...
we"ll see :D

en jij? leuk weekend?

snoetje20
22 September 2009, 09:15
heeey!

gisteren de dokter gebeld op aandringen van mn schoonmoeder.
omdat ik toch wel erg vage klachten hebben die niet echt over gaan.
hem verteld van mn tussentijdse bloeding enz. ook dat ik ong ben geworden.
hij bleef ook bij een zwangerschap. dus vandaag bij hem een test gedaan.
die was natuurlijk negatief. net bloed laten prikken maar ik verwacht er niet echt iets van!

bij jou nog niks.. dat is nog steeds goed toch!

lolala
22 September 2009, 10:14
heeey!

gisteren de dokter gebeld op aandringen van mn schoonmoeder.
omdat ik toch wel erg vage klachten hebben die niet echt over gaan.
hem verteld van mn tussentijdse bloeding enz. ook dat ik ong ben geworden.
hij bleef ook bij een zwangerschap. dus vandaag bij hem een test gedaan.
die was natuurlijk negatief. net bloed laten prikken maar ik verwacht er niet echt iets van!

bij jou nog niks.. dat is nog steeds goed toch!

spannnneeeeeeend :D
Nou wel goed dat je alles eens direct kunt laten nakijken...duim voor je!!
Hier eigenlijk niet echt klachten of zo vandaag en nog steeds geen :evil: ..
wat een dagen voor ons beiden!!

snoetje20
22 September 2009, 10:17
wil mezelf gewoon niets in mn hoofd halen.
want als ik dit forum zo zie..
maar ik blijf vreemde klachten houden.
misschien griepje??

lolala
22 September 2009, 11:09
wil mezelf gewoon niets in mn hoofd halen.
want als ik dit forum zo zie..
maar ik blijf vreemde klachten houden.
misschien griepje??

wat zijn die klachten? sorry als je me dat al verteld had maareeeeuh het zijn wel al veel pagina's ;)

snoetje20
22 September 2009, 11:48
ik ben misselijk. heb al een hele tijd buikpijn.
duizelig.. kan ook griep zijn. steken in mn buik..
weet t echt niet maar na 3 neg. tests moet het ondertussen toch wel duidelijk zijn!

lolala
22 September 2009, 11:57
ik ben misselijk. heb al een hele tijd buikpijn.
duizelig.. kan ook griep zijn. steken in mn buik..
weet t echt niet maar na 3 neg. tests moet het ondertussen toch wel duidelijk zijn!
heb je ook last van je borsten?

snoetje20
22 September 2009, 12:08
dat valt wel mee.. een paar weken geleden deden ze ontzettend veel pijn!
ben wel dikker geworden
even afwachten maar. maar ik denk het niet.... (gevoel zegt ja verstand nee)

lolala
22 September 2009, 12:41
dat valt wel mee.. een paar weken geleden deden ze ontzettend veel pijn!
ben wel dikker geworden
even afwachten maar. maar ik denk het niet.... (gevoel zegt ja verstand nee)

Denk dat we toch in een zeer vergelijkbare situatie zitten hoor! :?
moeilijk he je verstand zegt 1 ding maar je gevoel zegt iets anders...

snoetje20
22 September 2009, 12:48
het is ook zo dat ik gewoon de klachten tegen de dokter zei zonder het woord 'zwanger' te noemen.
hij zei het zelf.. we zien het wel! mn vriend geloofd er niets van!

lolala
22 September 2009, 12:54
Wanneer krijg je de uitslag?
Ik kan me inbeelden dat het gee makkelijke situatie is ...

Wanneer zou ik nog eens testen?
Ik heb zondag gestest... helaas negatief!
Nu ondertussen al op dag 37 en begin het langzaam beu te worden dat wachten!

snoetje20
22 September 2009, 12:59
pas vrijdag of maandag :(
geloof er niet meer in.. al een tijdje niet.
ben ongesteld geweest en 3 negatieve tests!

begrijp je heel goed! misschien naar de dokter? heb je meer zekerheid?

lolala
22 September 2009, 13:15
Joh wat moet je lang wachten zeg!

Hier in Spanje is dat via de sociale zekerheid... is dan wel gratis maar ze doen enkel het hoooooogstnodige!!
Dus een bloedtest zal niet voor direct zijn.. "wachten" is wat ze me zullen zeggen vrees ik!

snoetje20
22 September 2009, 13:44
ja vind het ook erg lang!! :(

oke.. nou dan wachten we samen maar he! :D

lolala
22 September 2009, 13:46
ja vind het ook erg lang!! :(

oke.. nou dan wachten we samen maar he! :D

afgesproken ;)!

lolala
23 September 2009, 10:17
Goedemorgen!
Hier geen goed nieuws...
Nog steeds geen :evil: :twisted: :evil: maar gisteren negatief getest...
Nu ja eerste test was misgelopen en had een paar druppels op venstertje en gaf daardoor licht positief aan en toen een tweede gehaald en die was negatief dus...
blijf in dezelfde twijfel zitten zucht!!

snoetje20
23 September 2009, 12:04
ik heb me er een beetje bij neergelegd dat het niet is. als het wel zo mocht zijn dan is het een leuke bijkomstigheid.
krijg dinsdag de uitslag. mn vriend geloofd er helemaal niet meer in. er zijn teveel toevalligheden anders.
ik blijf misselijk maar misschien toch een infectie?

wat shit he..
ik denk nog steeds dat we te graag willen dat het zo is :(
misschien het even loslaten???

lolala
23 September 2009, 21:32
ik heb me er een beetje bij neergelegd dat het niet is. als het wel zo mocht zijn dan is het een leuke bijkomstigheid.
krijg dinsdag de uitslag. mn vriend geloofd er helemaal niet meer in. er zijn teveel toevalligheden anders.
ik blijf misselijk maar misschien toch een infectie?

wat shit he..
ik denk nog steeds dat we te graag willen dat het zo is :(
misschien het even loslaten???

balen hé
Ik had mezelf zo onder controle wat dat betreft en deze maand zucht snap ik er weer niks van!!!

knuf voor je meid en je zal zien dat we beiden snel duidelijkheid zullen krijgen!!!

snoetje20
24 September 2009, 09:23
aah wat lief! :oops:
begrijp er ook niks meer van. want er gebeurd vanalles met mn lichaam.
heb de hele tijd buikpijn en ben misselijk. hoef niet over te geven en kan gewoon koffie drinken!
ik krijg dinsdag pas de uitslag..
maar denk nu steeds dat het misschien een buikgriep is.

hoe is het met jou?? nog geen :twisted: :evil:

lolala
24 September 2009, 13:00
nog niets!!!

En jij? Hoe voelt je buikje vandaag?

Wat een spelletjes spelen onze lichamen hé!

snoetje20
24 September 2009, 13:54
bij jou is het wel positief he! nog steeds niets!! :D

ben misselijk duizelig en heb hoofdpijn... kan alles zijn he

lolala
24 September 2009, 14:53
Ja, dat kan ook alle kanten uit hé bij jou!

In elk geval weet ik niet of je je al op een NOD lijst hebt gemeld?
Deze maand zijn er nog een paar zoals wij!!
Zucht :roll:

maar als het deze keer niet is, zal het wel een andere keer zijn he!!

lolala
30 September 2009, 12:31
Vandaag of gisteren je uitslag gehad??

Hier :evil: :twisted: maar ja, dan kan ik ook weer naar nieuwe ronde!!

snoetje20
30 September 2009, 16:05
he meissie!

ik ben getest op de hoogte van mn prolactine (had er ook nog nooit van gehoord)
hij is iets aan de hoge kant.. maar dat kan voor mij normaal zijn.
moet over een paar weekjes weer bloed laten prikken.
ik denk dat ik vandaag ook :evil: :twisted: maar dat idee had ik al hoor!

ben hier eventjes niet meer geweest. vooral omdat ik er dan TE veel mee bezig ben en dat wil ik niet.
snap je?? vind het leuk om met jou contact te hebben maar ik wil niet dagelijks hier die verhalen lezen want daar word ik niet echt vrolijk van :(

bij jou dus gewoon een erg lange cyclus? dat is minder.
maar weer gewoon gaan klussen dan :D
moed niet opgeven hoor! komt allemaal wel als de tijd ervoor is.. alles gebeurd om een reden!

snoetje20
12 October 2009, 12:08
heb je gemaild. sorry had je prive bericht helemaal niet gezien!