PDA

View Full Version : Uitgerekend in Juni 2010

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

Tara28
30 April 2010, 11:31
Herkenbaar Anne! Als je ook nog moet werken kom je vaak niet toe aan de dingen die je graag wilt doen. Ik heb nog plannen voor de tuin, zoals onkruid eruit, schutting en tuinbank beitsen.....Maar ook in huis alles helemaal schoon en netjes maken, moet ook alle kleertjes en lakentjes nog wassen...We gaan ons niet vervelen ;)

Lunanoa
30 April 2010, 11:50
Zit al vanaf week 28 thuis & verveel me nogsteeds niet :lol: Nog genoeg dingen te doen.
Kan natuurlijk ok heel veel niet & moet echt kleine klusjes doen per dag :lol:

Geniet maar wel van het uitslapen!
Lig nooit langer dan 9 uur in bed, maar tis zo heerlijk dat je kan blijven liggen. dat zal straks wel anders zijn :lol:

Tara28
30 April 2010, 11:51
Toevallig rolde ik er vanmorgen om 9 uur uit haha

jo-jootje
30 April 2010, 12:00
lekker anna met verlof!!! kan ook niet wachten tot ik mag...heb ook nog tienmiljoen dingen te doen en voel toch een beetje tijdsdruk..terwijl het volgens mij wel meevalt maar je wilt alles piccobello in orde hebben.

hier kwam ik net tot de ontdekking dat ik echt geen broek meer aankan..tenminste lange broek.. ( op mijn joggingsbroek na dan, maar daar ga ik niet in naar werk) :cry: heb 1 driekwartbroek die ik al een maat groter had gekocht die ik nog aan kan en verder heb ik wel jurkjes etc hoor maar mag graag ook even een broek aan zo nu en dan...ga maar een relaxte broek nog even halen die er ook nog netjes uitziet...wel baluh..moet je voor de laatste weken toch nog nieuwe kleren kopen...zucht..

Lunanoa
30 April 2010, 12:03
Ah balen Jojootje!
Misschien ergens SALE ? Of een Outlet?

jo-jootje
30 April 2010, 12:09
Ah balen Jojootje!
Misschien ergens SALE ? Of een Outlet?

mjaah..zal vandaag of morgen eens in Leeuwarden kijken...volgens mij heeft miss etam wel sale...zat al even op wehkamp.nl te kijken...zag wel een zwarte tricotbroek..die wil dan wel meerekken nog de laatste weken...maar pas liever even dus zal ff zien of die in de winkel er ook nog is..verders hier geen outlet in de buurt helaas..

Lunanoa
30 April 2010, 12:21
Zou verder ook niets kunnen bedenken in de buurt nee.. :?

Misschien heeft H&M ook nog wel iets goedkoops online..
Maar nadeel is idd dat je het niet kan passen:S

H&M Leeuwarden heeft zeker ook geen positie-mode?

jo-jootje
30 April 2010, 13:08
noop...dat hebben ze niet inderdaad...helaas....na ja we wagen het er zo eens op...als het te druk is dan ben ik ook weer weg hoor...zie ik morgen wel weer....

mijn laarzen ook een stukkie verder moeten zetten..ja hoor..ik ga uitzetten..whhaaa..speciaal laarzen gekocht waarbij je door middel van gespen de schacht groter kan maken..das weer ideaal nu... ;)

Lunanoa
30 April 2010, 13:12
SLIM!

Ik droeg mn Uggs veel, die zitten vrij los :P Maar das nu echt veel te warm :lol:
Nu dus slippers, al is dat ook geen optie vandaag :lol:

Conclusie: Lekker thuis blijven op mn pantoffeltjes :lol: :oops:

Free
30 April 2010, 14:05
Whaaa, waarom wonen wij nu net hier waar gewoon steeds de regen over trekt :evil: Als je op buienradar kijkt gaan ze steeds over Hoogeveen.. Pfff ik wil ZON!!!
Wij gaan nu ondanks de regen zo ffies t centrum in.. Zal nog wel te doen wezen met een paraplu :lol: En anders maar niet.. Zo lang hou ik t toch niet vol...

Luna, uggs of slippers wel een beetje verschil he ;) Ach als je maar goed loopt :lol:

Snow
30 April 2010, 14:52
Daarom wil ik deze tekst ;)

Vanaf nu leven we in het ritme van ons kleintje
Wil je ons bezoeken, geef dan eerst een seintje

Staan geen tijden in maar wel een belletje.. En natuurlijk dat we een ander ritme hebben ;) Nu alleen Chris nog overtuigen :?

Leuk!!! die heb ik nog nooit gezien!

ja hier alles goed, ook met Femke. die brabbelt er op los, zit lekker te spelen & wil al staan :shock:
ik heb trouwens nog leuke foto's van jullie twee, zal ik even mailen binnenkort!

Myra6
30 April 2010, 15:06
Zo ben ik ook weer :lol: Heb net eerst even geslapen :oops: was ik wel aan toe :lol:

Mayella jij schreeft toch dat je meer zin had aan koffie?? Ik dronk altijd koffie maar tijdens de zwangerschap blehh geen behoefte aan maar ineens laatste tijd zo nu en dan wel weer :lol: Lekker!! Kan het alleen niet altijd verdragen i.v.m maagzuur maar goed krijg dat ook van de thee.
Hier is ook wel van alles te doen in het centrum maar heb totaal geen energie, dus blijven lekker thuis ;).

Van de bloeddruk weet zo even niet meer wie :oops: valt nog mee, goed dat ze je in de gaten houden de bloeddruk dan :lol:
Anna eindelijk verlof!!

Sorry als ik iemand ben vergeten!

shadylady313
30 April 2010, 15:34
mijn bloeddruk is juist aan de lagere kant.
95 om 45!
maar ze zeiden tegen me dat als je zwanger bent dat ie niet laag genoeg kan zijn.
heb er ook geen last van, ze vroegen wel of ik niet vaak duizelig was ofzo maar nope, gelukkig niet.
wij zijn echt al helemaal klaar voor de kleine. moeten alleen nog ff de box neerzetten maar dat is ook zo gepiept.
verder is alles wat ik gewassen wilde hebben gewassen. en het kamertje is sinds 2 weken echt helemaal af.
enveloppen heb ik ook allemaal al geschreven. dus ik heb weinig meer te doen.
lekker hoor. pak ik gewoon mijn boek erbij. en ik hou het mei forum nu heel erg veel in de gaten. vind het erg leuk om
met hun mee te lezen.
wij doen vandaag trouwens ook niets bijzonders. dacht dat het misschien wat overdreven was als ik zei dat ik het niet
zou trekken maar lees hier meerdere van dat soort reacties dus ben gelukkig niet de enige!
hier zit het weer niet echt mee trouwens. tis wel droog maar het zonnetje laat zich maar weinig zien.
dus helaas niet in de tuin zitten waar ik op gehoopt had.
vanavond lekker zelfgemaakte broodjes hamburger eten. heb er nu al trek in!!!!

fijne dag meiden.
liefs laura

Tara28
30 April 2010, 15:50
Het werd hier gelukkig toch nog droog met heel af en toe een waterig zonnetje. Toen toch nog even de stand van de dansschool opgezocht, mijn man was daar al vanaf half 9, en me nog even ruim 2 uurtjes vermaakt. Af en toe zelfs nog even gedanst...wel lachen als je het publiek dan ziet kijken naar mijn buik :D

Nu weer even verder met de was en schone lakens op het bed. Dan vroeg eten, mannetje ligt nu op de bank te slapen, want straks om half 7 moet hij weer werken (tot half 3 vannacht :shock: ) Dat was de consequentie als hij overdag vrij wilde zijn, want hij had eerst een dagdienst vandaag. Nou ja, wel erg veel toeslag op die dienst :)
Vanavond komen mijn ouders nog even langs, die zijn weer terug van vakantie, dus ben ik niet alleen.

Wow Laura, dat is inderdaad wel een hele lage bloeddruk, kans op te hoge maak jij niet zo snel ;)

Myra6
30 April 2010, 16:24
Hier ook niet echt zon het is wel droog en niet koud heb het zelfs erg warm :lol: zit wel binnen.
Mijn bloeddruk zit constant tussen 120/70 120/55 erg netjes dus.
Dat is ook wel een fijn idee Laura dat alles af is! Hier nog wat afwerkingen en wil eigenlijk de hal en keuken nog sauzen 8-)

Ja het mei forum ik zit ook steeds te spieken daar :lol: vind het gewoon spannend zo komt het voor ons ook steeds dichterbij nog eventjes...
Ben ook wel erg benieuwd naar Daantje hoe het met haar en de kleine gaat.

Ukkie is nog erg druk gaat goed tekeer in m'n buik kreeg net een paar pijnlijke trappen :shock:

Leuk Tara vind het wel knap hoor dat je nog kan dansen.
Wat een aparte tijd werken van hal7 tot half3 :lol:

jo-jootje
30 April 2010, 17:00
hier schijnt alweer de zon vanaf een uurtje of 2..lekker weertje..nog niet zo warm als gisteren..

nou heb de broeken ook maar opgegeven.. :shock: ...heb maar een extra legging gekocht voor onder de jurkjes...zit voor geen meter meer met die dikke buik van mij met broeken..en ach nog 7 dagen werken en dan kan ik lekker in eigen kloffie gaan rondlopen als ik wil.. ;)

daarna wezen boodschappen doen..werd ik me ineens duizelig midden in de winkel..ppfff..effe gaan zitten en hubbie heeft toen alles ff snel gehaald...daarna naar huis en even wat gegeten...suikers wat aan de te lage kant...had ook nog niet zoveel gegeten alleen niet op gelet.. :oops:
kon wel janken daaro midden in de winkel maar heb het net binnen kunnen houden...voel me nu wel beter maar nog niet geweldig..hoofdpijn/duizeligheid wel over...

nu helemaal nergens zin in en ga maar weer eens bankhangen...

Free
30 April 2010, 17:19
Myra, ik ben dat idd van de koffie ;) Voor ik zwanger was dronk ik eigenlijk nooit of maar heel weinig koffie.. Maar nu wel regelmatig :lol:

Tis hier wonderwel de hele middag verder droog gebleven :D Heel de hoofdstraat afgelopen (sta versteld van mezelf, maar zal t vanaaf denk ik wel merken... :? )
Alleen een cadeautje gekocht voor een vriendin enne nog 3 boxpakjes (slaappakjes) en een romper voor uk.. (maat 68, papa kon em niet laten liggen ;) )

Regenboog, ben benieuwd naar de foto!! :D

Laura, gelukkig dat je bloeddruk laag is.. Hoef je je daar geen zorgen over te maken.. (zoals t nu gaat he..)

jo-jootje
30 April 2010, 17:49
uh jaaaah..wij kwamen natuurlijk door de hema..en daar ook weer even wat leuke dingetjes gekocht..dat kunnen we dan ook niet laten als we daar zijn..2 slaappakjes/pyamaatjes erbij...en we moesten nog een kruik hebben..en speen en nog een flesje gehaald...
weer wat afgestreept van het lijstje.. :D

oh ja en aanstaande paps kon een lichtroze truitje en broekje niet laten hangen..hahaha...tsja we hadden nog geen roze :lol:

Tara28
30 April 2010, 18:42

Haha ja, hij heeft altijd maffe werktijden. Hij is conducteur en de treinen rijden niet alleen maar tusesn 9 en 5 ;)

Myra6
30 April 2010, 18:49

Haha ja, hij heeft altijd maffe werktijden. Hij is conducteur en de treinen rijden niet alleen maar tusesn 9 en 5 ;)
Aha vandaar :lol:

Myra6
30 April 2010, 18:52
Had laatst ook nog een neutraal shirtje gekocht voor de beeb bij de Hema kon het niet laten hangen :? Maar heb mezelf nou beloofd echt niets meer te kopen (omdat het alleen maar neutrale kleertjes zijn is toch minder leuk en straks lekker gericht shoppen). Dus daar ga ik me nou ook aan houden :P

Hebben jullie ook zo'n afvoer slang voor het badje? Die hebben we nog niet dacht misschien toch wel handig?? Anders moet je het hele badje optillen om leeg te laten lopen :P

Free
30 April 2010, 20:28
Had laatst ook nog een neutraal shirtje gekocht voor de beeb bij de Hema kon het niet laten hangen :? Maar heb mezelf nou beloofd echt niets meer te kopen (omdat het alleen maar neutrale kleertjes zijn is toch minder leuk en straks lekker gericht shoppen). Dus daar ga ik me nou ook aan houden :P

Hebben jullie ook zo'n afvoer slang voor het badje? Die hebben we nog niet dacht misschien toch wel handig?? Anders moet je het hele badje optillen om leeg te laten lopen :P
Of een emmer er onder zetten en laten sputteren :lol: Mannetje wilde laatst al zon slang mee nemen bij de Hema..

Free
30 April 2010, 20:30
hier schijnt alweer de zon vanaf een uurtje of 2..lekker weertje..nog niet zo warm als gisteren..

nou heb de broeken ook maar opgegeven.. :shock: ...heb maar een extra legging gekocht voor onder de jurkjes...zit voor geen meter meer met die dikke buik van mij met broeken..en ach nog 7 dagen werken en dan kan ik lekker in eigen kloffie gaan rondlopen als ik wil.. ;)

daarna wezen boodschappen doen..werd ik me ineens duizelig midden in de winkel..ppfff..effe gaan zitten en hubbie heeft toen alles ff snel gehaald...daarna naar huis en even wat gegeten...suikers wat aan de te lage kant...had ook nog niet zoveel gegeten alleen niet op gelet.. :oops:
kon wel janken daaro midden in de winkel maar heb het net binnen kunnen houden...voel me nu wel beter maar nog niet geweldig..hoofdpijn/duizeligheid wel over...

nu helemaal nergens zin in en ga maar weer eens bankhangen...
Had helemaal over je stukje heen gelezen dat je niet lekker was geworden in de winkel :shock:
vervelend is dat... Hier kan ik ook niet lang in de winkel hangen... moet gewoon doorlopen, pakken wat ik moet en er weer uit.. (scheelt wel een hoop geld trouwens.. :? )

Hoop dat t nu weer beter met je gaat!!

jo-jootje
30 April 2010, 20:50
ja gaat nu weer goed hoor mayella.....waarschijnlijk niet genoeg gegeten..en ademhalen wil ook niet altijd even goed gaan dus zal wel combi zijn...even rustig aan op de bank gelegen en wat gegeten.....moet wat beter op ademhaling letten maar zit gewoon nu heel hoog te ademen door de uk die ook lekker hoog zit...en ik ben vandaag ook wat frusti..kan niet veel hebben en erger en maak me heel snel druk om de stomste dingen...zal ook wel niet helpen... :x even zwangerschap zat!

maar nu lekker aan een raketijsje...ranking the stars kijken...lekker en leuk.. ;)

Myra6
30 April 2010, 20:57
Jo-jootje sorry :oops: heb er ook niet op gereageerd :oops:
Wel eventjes schrikken meid bah niets aan. Gelukkig gaat het weer wat beter met je, valt ook niet altijd mee zwanger zijn :lol:

Zo moet ik constant liggen om die rug :x begint te zeuren hoop dat als ik met verlof :x ben wat minder is om dit nog 7 weken vol te houden :shock:

@mayella dus je doet het met een emmer?Kan ook :lol:

Free
30 April 2010, 21:00
Jo-jootje sorry :oops: heb er ook niet op gereageerd :oops:
Wel eventjes schrikken meid bah niets aan. Gelukkig gaat het weer wat beter met je, valt ook niet altijd mee zwanger zijn :lol:

Zo moet ik constant liggen om die rug :x begint te zeuren hoop dat als ik met verlof :x ben wat minder is om dit nog 7 weken vol te houden :shock:

@mayella dus je doet het met een emmer?Kan ook :lol:
Of we halen toch nog zon slang ;)

Jo jootje, gelukkig maar dat t nu weer beter gaat!!

Snow
30 April 2010, 21:35

ik zou zeker voor een slang gaan! ik deed het ook een keer met een emmer eronder.. maar ten eerste sputtert het enorm en ten tweede als de emmer vol is, moet je er snel even het klepje etc erin duwen.. is best lastig.
(als je het met slang doet, hang je de slang vast omhoog & dan kun je gelijk weg lopen)
Oja.. als je het in de douche doet, dan kun je het slangetje in de gootsteen houden of bij het putje!

Myra6
30 April 2010, 21:37
Misschien toch wel handig ja zo'n slang. Bedankt voor de tip regenboog! Kost ook haast niets volgens mij haha.
Waar is iedereen??? :P

Free
30 April 2010, 21:39
hier :lol:

Myra6
30 April 2010, 21:40
Hahah ok :P

Free
30 April 2010, 21:42
zit nog steeds te twijfelen of ik nog ffies mee ga de stad in.. Eigenlijk wil ik wel.. maare na een uurtje ben ik t denk ik wel weer zat :oops: en dan vind ik t lullig voor chris..

Myra6
30 April 2010, 21:44
Misschien toch eerst mee gaan?? Met vrienden? Of met z'n tween?

Free
30 April 2010, 21:45
Misschien toch eerst mee gaan?? Met vrienden? Of met z'n tween?
Met mn broertje en een kameraad van hem... Ach en in t centrum kom je toch zat bekenden tegen..

Myra6
30 April 2010, 21:52
Ja precies anders ga je toch eerst mee en als het niet gaat, ga je naar huis je laat hem dan in elk geval niet alleen achter :lol:

Free
30 April 2010, 21:55
Nee das wel waar..

Maar toch denk ik dat ie maar alleen moet.. :oops: t gaat me nu gewoon beetje lang duren.. Hij heeft pas kwart over 10 afgesproken.. :roll: Denk dat ik dan echt net in t centrum ben en ik dan alweer naar huis wil.. Pff

Ga nu nog ffies bij em bankhangen en dan zie ik wel straks... En anders lekker bedje in.. Als ik alleen lig slaap ik sneller dan met zn 2en ;) Ook wel een lekker voordeel :lol:

Pfffff kweet t echt niet :D

Naja fijne avond!! enne trusten voor straks!!

jo-jootje
30 April 2010, 21:59
zit nog steeds te twijfelen of ik nog ffies mee ga de stad in.. Eigenlijk wil ik wel.. maare na een uurtje ben ik t denk ik wel weer zat :oops: en dan vind ik t lullig voor chris..

knap hoor dat je nog op uit gaat...moet er nu niet meer aan denken....veel plezier als je gaat!

en myra..dat is ook vervelend de hele tijd rugpijn...heb je er ook een speciale band voor gekocht? wil nog wel eens helpen.

Chan9
30 April 2010, 22:00
pfff wat een hoop geklets weer :) gezellig hoor

hebben jullie allemaal leuke koningendag gehad?

hier rondje door de stad gelopen nou moet zeggen viel me vies tegen wou naar 1 rondje naar huis werd helemaal gek van de drukte en nu goeie last van krampen in me onderbuik en rug pff kan wel merken dat alles zwaarder word :(
meer mensen van jullie last van?
het was dus saaie koningendag maja volgend jaar lekker met de wandel wagen lopen daar doen we het voor toch :)

hier vanacht trouwens nood weer pff bij jullie ook?

fijne avond allemaal nog

Myra6
30 April 2010, 22:04
Ik vind het ook knap hoor als je nog weg gaat, ik lig hang halfzittend op de bank hierzo :lol:
Mocht je nog wel gaan veel plezier!

Nee jo-jootje heb geen band het is ook aan n kant een zeurderig gevoel. Cesar therapeute raadde dit af omdat je lichaam daar weer aan gaat wennen en er naar gaat lopen.
Ach zal wel wat rustiger aan doen (doe al nie veel :lol: )

Myra6
30 April 2010, 22:07
@Chan heb verder dan werken ook niets bijzonders gedaan had de puf niet om even naar het centrum te gaan.

Hier vannacht ook dikke regen niet normaal en onweer.

Chan9
30 April 2010, 22:12
haha dus bijna iedereen heb er last van ... :)
moet er niet aan denken om nou nog weg te gaan...

zien jullie tegen de bevalling op of hebben jullie zoiets van dit doen we wel even:)

ben vandaag 35.2 weken maar hoe dichter ik bij de 37 kom haha hoe banger ik word :) weet het moet toch gebeuren ma toch pff zie het nog niet zo zitten alhoewel ik het nu toch aardig zat ben en graag wil weten hoe onze kleine mannetje eruit zie:)
heel dubbel hebben jullie dat ook?
:oops:

Tara28
30 April 2010, 22:26
Ik heb laatst zo'n slang voor het badje gekocht. Was 5 euro. Maar je moet er wel op letten dat het bij elkaar past. Wij hebben een badje van 'bebe jou' en op de verpakking staat dus ook echt dat die slang voor dat badje is. Een hema slang zou dan waarschijnlijk niet passen op ons badje en andersom.

Ik zie op zich nog niet op tegen de bevalling. Ben eigenlijk meer nieuwsgierig hoe het zal zijn, hoe ik het ervaar en hoe ik erop zal reageren.....

Snow
30 April 2010, 23:09
Ik heb laatst zo'n slang voor het badje gekocht. Was 5 euro. Maar je moet er wel op letten dat het bij elkaar past. Wij hebben een badje van 'bebe jou' en op de verpakking staat dus ook echt dat die slang voor dat badje is. Een hema slang zou dan waarschijnlijk niet passen op ons badje en andersom.

Ik zie op zich nog niet op tegen de bevalling. Ben eigenlijk meer nieuwsgierig hoe het zal zijn, hoe ik het ervaar en hoe ik erop zal reageren.....

whaah dit is de laatste x dat ik meespiek..

wij hebben ook een bebe jou bad en een hema slang; past prima!

Free
30 April 2010, 23:14
Dan gaan wij toch ook maar zon slang halen bij de Hema.. als jij zegt dat t past Regenboog :P

Ben niet mee gegaan de stad in.. 22.15 pas weg... Als ze nouw tegen 21.00 waren gegaan.. was ik nog mee gegaan, baal ook wel dat ik niet mee ben.. Maare mn rug wilde net gewoon niet meer :shock: Weet nu ook niet hoe ik zitten moet.. Dus t was voor mij over om 22.00, geen zin meer om me er druk over te maken..

Hoop wel dat ik straks slaap als Chris thuis komt :shock: Dat evenementen bier stinkt altijd zo.. En dat zal hij vast zat op hebben als hij thuis komt :?

Ga nu ook maar eens naar bed.. Onee eerst hondje nog even op t veld :D En dan pitten.. Morgenvroeg WIL ik in de babykamer bezig.. Schoonmaken enz en dan alles echt een vaste plek geven.. En misschien ook nog wel wat weg wassen..

Weltrusten meiden!!!

sonja2009
1 May 2010, 09:38
hoi meiden
Iedereen een leuke koninginnedag gehad???

Ik heb gister toch iets meegemaakt het zit me echt dwars...
We gingen even naar een cafeetje hier in het dorp want daar zouden onze buren ook zijn (zij hebben een dochtertje van een maand oud)
Komen we hun tegen hij aan de bier en zij aan de wijn vertelde ze dat ze om 4 uur de baby weer moesten ophalen en dan bij zijn ouders gingen brengen zodat ze verder konden drinken...
Ze wilden dus de baby met hun eigen auto ophalen... Ik zei gelijk ben je helemaal gek ik rij wel mee mag toch niet drinken..
Nou wij om 4 uur die baby bij haar ouders opgehaald die waren allang blij dat ik reed en toen hebben we haar bij zijn ouders afgezet...
Wilde ze dus om 8 uur gewoon zelf maar de baby ophalen want dan was de alcohol wel uitgewerkt :o hoe dom kan je zijn....Ik zei gelijk dat gaat echt niet gebeuren hoor stel dat er wat gebeurt dan vergeef ik het mezelf nooit dat ik ze zelf heb laten rijden.
Ik heb hun afgezet bij het cafeetje en zij ging gelijk aan de flugel en wijn en hij weer aan het bier daarna ging hij vechten en hebben haar ouders hun meegenomen en uiteindelijk met de baby en al weer thuis gebracht....

Is dit erg of niet

shadylady313
1 May 2010, 10:06
ja dat vind ik echt schandalig!!!!
als je een kleintje heb hoor je daar de verantwoordelijkheid voor te nemen! en nee dat zal niet altijd leuk zijn maar als je er dan zelf niet bij kan zijn, zorg dan in ieder geval dat je oppas gewoon aaneengesloten is zodat je niet zelf zo onverantwoordelijk bezig hoeft te zijn!!!!
echt belachelijk! kan me daar ook wel kwaad om maken hoor. je kiest toch bewust voor het andere leventje?
nou ja, zo denk ik er in ieder geval over.
hier is het in september weer feestweek, normaal ga ik alle avonden wel heen, maar nu zal ik hooguit 1 avondje gaan en dan zorg ik ervoor dat mijn kindje in goede handen is zodat ik er niet tussendoor heen hoef of me zorgen hoef te maken.
en misschien ga ik niet eens dat ene avondje hoor. mijn kleintje is dan nog zo jong.... hihi.

nou, fijne dag allemaal vandaag en we spreken mekaar weer!
liefs laura

Nootje38
1 May 2010, 10:14
he meiden.. ik kom ff hier gillen.. jullie gaan onderhand de laatste loodjes alweer in... volgende maand is het zo ver meiden.. ik vond als ik de 30 weken voorbij was de weken echt onwijs snel gaan..
toy toy meiden..

en sonja meis kan je weinig aan doen... zijn altijd mensen die hard horend zijn... mischien leren ze er een keer van dat ze dan goed gepakt worden.. maar tis niet goed om met alcohol achter het stuur te rijden.. en idd wil je dat dan toch doen... houd je kids buiten de risico,s die daarbij komen...
maar dit is dus het moeder gevoel wat je hebt.. je hebt zelf een kindje in de buik.. kweet niet of je meer kids hebt.. maar dan ben je zuinig op je eigen kids.. en in somige gevallen ook op ander mans kids meis...
toppie van je dat je aan dat ukkie hebt gedacht van 10 wkn maar het is niet jou verandwoordelijkheid he...
knufff

jo-jootje
1 May 2010, 10:30
gut sonja..lekkere buren heb jij...belachelijk zeg hoe ze zich gedragen. ook al heb je een kind drinken op en achter het stuur is not done!
dat die ouders dat ook allemaal maar goed vonden..dat verbaasd mij dan weer...maar goed zo onverantwoord zal ik in ieder geval niet zijn..en onze ouders zijn echt niet zo gek hoor..

@anna ( geloof ik..weet niet meer weer vroeg :shock: ) ik kijk nog niet op tegen de bevalling...wel het gevoel dat het allemaal maar snel nadert...en nog 20 miljoen dingen moet doen voor mijn gevoel...

ik lees ook wel mee met het mei forum en het gaat daar er goed aan toe zeg...gisteren ( of eergister) alweer 2 in de weeen...ik ben benieuwd hoe snel het allemaal bij ons zal gaan..

Free
1 May 2010, 10:49
Wat een mensen Sonja :shock: Zoiets doe je toch niet... Kan me voorstellen dat je zo gereageerd hebt, en ook goed van je!! Nu kun je jezelf niets kwalijk nemen als er iets niet goed was gegaan..

Mei gaat idd ook al vlot ;) Maare nog een maandje dames dan is t onze maand :D Voor sommigen dus al over zon week of 4 :shock: Hier nog 8 (gelukkig, kan ik alles nog even doen wat er moet gebeuren..)
Maar t idee dat we over 10 weken allemaal mama zijn is wel een super gevoel toch :D

Myra6
1 May 2010, 11:28
Goedemorgen meiden,

Heb tot half 11 half geslapen/gedommeld :shock:. Mannetje was er al vroeg uit hij is aan het vissen. Moest eerst wat eten had me toch een trek niet normaal, volgens mij gebruikt het lichaam toch echt wel meer (ondanks dat ze zeggen je hoeft niet te eten voor 2 :lol: ) maar ja wat wil je ook met dat gedraai ik weet ook niet meer hoe ik moet liggen heb maar een tijdje op m'n rug gelegen :?

Erg handig iemand met ervaring :lol: bedankt regenboog, wij hebben ook een badje van bebe-jou dus haal die slang ook wel van de Hema ;)

Tja Sonja sommige mensen zijn echt egoistisch :( en kennen totaal geen verantwoordelijkheid :(
Echt sneu..

Ja spannend h in het mei forum! Het schiet al mooi op zo...
Heb ook wel zin in de bevalling als het zo ver is maar vind het ook wel spannend hoor!!

Het regent hier dus vandaag toch maar wat in huis doen :P
ik heb nou ook zo'n zeurderig gevoel in m'n buik, de banden??

Liefs Myra

Free
1 May 2010, 11:40
Myra, zouden je banden wel kunnen zijn. Of t indalen van de kleine?? Kweet nie hoor.. Hier af en toe een steek daar beneden, niet pijnlijk ofzo.. Maare verder voel ik niet veel (uk wel hoor :D trapt mama regelmatig :D )

Myra6
1 May 2010, 11:43
Het zijn niet echt steken naar beneden maar meer in m'n hele buik zo'n zeurderig gevoel (voel me nou net een zeur haha :lol: ) kan ook haast niet zitten :( en als ik met m'n hand over m'n hele buik wrijf dan voelt het wat aangenamer aan snappie?? :(

Free
1 May 2010, 11:46
Ja ik snap ;)

Is wel vervelend dat gevoel... Ik heb denk ik (als ik even nadenk :? ) zon gevoel ook wel eens.. Maar dan heb ik lang gelopen.. Tis geen pijn maar beetje zeurderig.. Ik zag t altijd als een niet pijnlijke harde buik :?

Myra6
1 May 2010, 11:50
Ja misschien is het dat ook wel. Weet eigenlijk niet hoe een harde buik aan voelt heb dat nog neit gehad volgens mij. Zal even stofzuigen misschien helpt het om wat in beweging te komen ;)
ukkie beweegt wel goed verder.

Oja las dat je niet meer was weg geweest ben soms ook net een zeef :o

Lunanoa
1 May 2010, 11:50
Jeetje Sonja, wat een verhaal. Verschrikkelijk :S Gelukkig was jij in de buurt!

Die zeurkrampen heb ik al de hele zwangerschap, is gewoon het gewicht van je kindje dat op je banden leunt.. Maar kan ook evt. wat indalingskramp zijn.

Jojootje: Misschien is het handig om standaart een Liga koek of iets van Dextro in je tas te hebben. Zodat je meteen even wat kunt nemen. Heb zelf ook vaak dat ik vergeet te eten & dan norm duizelig word.
Rustig aan meid!

Ik had gister ook een norme depri dag. Zat de hele dag thuis....
Mijn vriendinnen waren aan het feesten in Amsterdam.
Vriendlief was eerder thuis & ff op terras gezeten maar daarna ging hij met vrienden naar Sneek. Om 21:00 uur smste ik tot hoelaat het ging duren & toen bleek hij alweer in het dorp te zijn. Hij was uiteten met zijn vrienden & ging daarna met hun film kijken.
En ik zat depr alleen thuis :oops: Was heel kwaad geworden & toen kwam hij thuis.
Heb volgens mij wel een uur keihard zitten janken dat ik me zo nzaam voelde de hele dag :oops:
Dat iedereen leuke dingen deed & ik met pijn alleen thuiszat :oops:
Toen is hij thuisgebleven :oops: :mrgreen:

Ben gewoon z klaar met het zwanger zijn. Die enorme pijn steeds, niks kunnen. Ik word er gewoon strontziek van :oops:

Wij hebben het badje gewoon in het douchegedeelte staan. Genoeg ruimte in de badkamer dus kieper m wel gewoon om naar beneden.

Free
1 May 2010, 11:54
Jeetje luna, je hebt echt een kut dag gehad gisteren....

Kan me goed voorstellen dat je je eenzaam voelde.. Meis nog even.. En dan kun je straks ook weer van alles doen.. Als heb je dan wel een kleintje, je hebt dan wel je eigen lichaam weer terug (hoop snel voor je!!)

Ik ook wel een beetje gisteraaf hoor toen Chris weg ging.. Als ze een paar uur eerder waren gegaan was ik mee gegaan, maar t werd me gewoon te laat :(
Heb rond kwart voor 11 nog een half uur met mn moeder aan de tel gehangen, gewoon ffies kletsen.. En daarna was ik mn K gevoel ook weer kwijt :)

Lunanoa
1 May 2010, 11:59
Hmm tsja, soms heb je van die dagen h?
Gister werd het er even zo ingepeperd wat iedereen voor leuke dingen deed & ik voelde me maar nzaam & buitengesloten :oops:

Lekker dat je even met je mama kon kletsen :D

Tis dan inderdaad van: Zal ik mee? Maar ik kan niet ver lopen, niet lang staan & wil vroeg naar huis.. En dan verpruts ik het voor iedereen :oops:

Myra6
1 May 2010, 11:59
Bah lunanoa niets aan zo'n dag nog eventjes meid..

@Mayella Ja dat lucht dan ook wel even op.

Dat gevoel wat ik heb het is net of je een te strakke broek om je buik aan hebt :mrgreen: Zal maandag ook even aan de VK vragen wat dat is.
Nou hou ik op met m'n gezeur.

Free
1 May 2010, 12:02
Nouw idd, dat gevoel had ik ook.. En Chris maar zeggen, ga maar gewoon mee je kunt naar huis wanneer je wil... Maar je gevoel, je vind t dan nog lullig ook..

Myra, tis geen gezeur hoor!!

Chan9
1 May 2010, 12:21
hoooi hoooi

gister toch maar thuis gebleven mayella zie ik ... nog wel goed kunnen slapen toen vriendlief thuis kwam?

balen lunanoa dat het gister een eenzame dag was :( is indd niet leuk als iedereen weg is en jij alleen thuis ben..
nog eventjes meis dan kun je ook weer alles doen ...

myra het is geen gezeur hoor daar zijn we toch ook voor op deze topic om te kijken wat een ander voel enz ?
enne myra het klopt volgens mij wel hoor wantg ik heb ook vaker honger haha :oops:

hier vanacht echt rot geslapen me vriend was pas om half 9 vanaochtend thuis van zijn werk nou pff kan echt niet slapen als hij nachtdiensten heb.. :(
vandaag denk even paar booschappen doen en de laatste dingentjes in me vluchtasje doen zodat dat ook lekker klaar is
en dan voor de rest lekker filmpje kijken ofzow :)
trouwens het is al weer mei :) nog 1 maandje meiden dan zijn wij aan de beurt :)

Tara28
1 May 2010, 13:09
Goedemiddag Dames!
Inderdaad, vandaag alweer mei :shock: Nu kunnen we officieel zeggen dat we volgende maand moeten gaan bevallen....

Wat een rotweer vandaag zeg! Had vanmorgen eerst even boodschappen gedaan en ook het 7 pak romertjes uit de folder van de hema gehaald. Maar 8,50 met kortingssticker :D
Daarna een heleboel gewone was weggewerkt. Het was eigenlijk de bedoeling daarna alle babydingen te gaan wassen, maar doe het toch maar niet. Wil het graag in de tuin te drogen hangen en dat zit er niet in vandaag..... :(

Balen hoor Lunanoa dat je zo'n rotdag had. Hopelijk gaat het vandaag beter?

Toch maar niet weggeweest dus Mayella? Misschien een tip: toen ik donderdagavond laat de deur nog uit ging voor een klein stuk koniginnenacht hier in het centrum heb ik daarvoor eerst even liggen slapen. Dat helpt bij mij altijd wel goed.....(maar ja, als de tijd opeens verandert is dat wel lastig plannen...)
Donderdagavond en gisteren had ik trouwens de auto en ging mijn man op de brommer. Dan kon ik komen en gaan wanneer ik wilde en kon hij gewoon blijven. Dat was wel handig....Maar ik snap dat niet iedereen die mogelijkheid heeft natuurlijk en we bleven ook gewoon hier in de stad.

Myra, vervelend van die pijn joh! Ben je er al achter wat het is?

jo-jootje
1 May 2010, 13:14
heey bah lun..vervelend gevoel is dat he...ik had het gisteren ook..tenminste..ik had een ik ben zwanger zijn zat dag..geen last van eenzaamheid..alleen al het gedoe..maagzuur..duizelig..rug..buik.etc etc...ggrr......

vandaag gaat het gelukkig wel weer..met jou vandaag ook beter? ik merk de kleine steeds harder schoppen/draaien..en soms gaat mijn buik zo tekeer dat mijn man echt zit te kijken van waaauuww..doet het niet zeer? noop valt wel mee..tenzij ze bij een rib in de buurt is...dan wil ze die nog wel eens goed raken..maar echt heel zeer valt wel mee...voelt apart.. 8-)

en inderdaad iedereen mag hier lekker effe alles eruit gooien hoor..myra het is gewoon allemaal vervelend en we zitten natuurlijk ook niet voor niks in de laatste loodjes...( en iedereen die zo nodig moet zeggen dat het steeds erger wordt...jah.duh..wij voelen! :shock: ) ik heb trouwens sinds een week ook erg last van de banden onderin buik...vooral met lopen etc doen ze zeer...en zo nu en dan een steek..

Nog maar een maandje inderdaad...na ja nog 7 weken voor mij dan..en dan maar afwachten wanneer ze zin heeft om te komen..ik hoop eerder..maar dat hoopt denk ik iedereen wel. :)

Myra6
1 May 2010, 13:24
Het gekke is dat als ik in beweging ben dat het dan juist wel gaat :roll: beetje vaag haha zal maandag eens vragen. Heb zelf ook zoiets van nou hoop niet dat het nog 7 weken zo door gaat ;) Maar inderdaad het is alweer mei en het zijn de laatste loodjes :D

Jo-jootje gaaf is dat h vind het nog steeds zo bijzonder als m'n buik zo tekeer gaat :D Wat zullen we dat straks nog gaan missen :P

Ik hoop ook dat de baby eerder komt :) met de 9 en 20 weken echo was ik wel 4 dagen verder maar goed wat zijn nou 4 dagen :roll:

Myra6
1 May 2010, 17:46
Wat rustig hier :roll: Vanmiddag maar even een uur op bed gelegen dat voelt toch nog het prettigst.
Net patatjes gegeten 8-)

sonja2009
1 May 2010, 17:54
ik heb eigenlijk weinig te vertellen hahaha
heb net lekker sperzieboontjes op

Myra6
1 May 2010, 17:58
Haha dat is ook lekker en gezond :mrgreen: Hoe gaat het met je Sonja?

sonja2009
1 May 2010, 17:59
af en toe goed en af en toe wat minder heb heel erg last van me darmen

Free
1 May 2010, 18:51
Chan, kheb em helemaal niet thuis horen komen :D Werd om 4.44 wakker en toen lag hij naast me te ronken.. :D Dus geen last gehad van zijn gestink..

Tara, heb wel een eigen auto maare had niet zo veel zin om daarmee t centrum in te gaan :oops: Niet dat er ooit wat gebeurt is (werk ook in t centrum en daar staat mn auto ook gewoon aan de straat kant..) maar t idee..
En t was me gewoon te laat.. Slapen vooraf lukt me overigens niet.. Heb t wel eens geprobeert met werken maare dan ben ik kapot.. Dan kan ik beter de dag door gaan...

jo-jootje
1 May 2010, 19:24
@ mayella.. ik kan dat ook niet slapen overdag...kom moeilijk in slaap en als ik dan in slaap ben wordt ik zo beroerd wakker...ga dan ook liever de dag door en dan de avond vroeg naar bed..mijn man kan wel zo slapen op de bank...wel eens jaloers op hoor...

net lekker stimpstamp gegeten en maar weer een raketijsje gesmuld..die gaan nu hier behoorlijk snel..we mogen wel grootverpakking halen :D

vandaag lekker rustig aangedaan..wat opruimen en rommelen in huis...filmpie gekeken..en relaxen..buiten toch niks te beleven met dit weer..vanavond maar weer voor de buis hangen.

sonja2009
1 May 2010, 19:29
ik slaap ook niet overdags want ik slaap dan de hele nacht niet

Free
1 May 2010, 19:43
Jo- jootje, dat kan chris dus ook.. Pfff wou dat ik dat af en toe eens kon ;)

Sonja, dat wat jij zegt heb ik dus ook..

Ik ga zo ook ffies een ijsje pakken want heb last van mn keel.. :S Niet weer he, hoop dat er niet weer iets achter aan komt.. :(

Myra6
1 May 2010, 19:57
jo- jootje wat is stimpstamp??? :lol:

Vervelend Sonja dat je al last van je darmen hebt. Hebben jullie dat ook tijdens de zwangerschap kan ik wel 3 x per dag naar het toilet daarvoor had wel 1 x per 3 dagen :shock: dat ik heen moest.

Bah zeg Mayella hoop dat je niet weer last krijgt van je keel.

jo-jootje
1 May 2010, 20:13
stimpstamp is andijvie met aardappelen en spekjes...stampot dus...had er ook nog nooit van gehoord en gegeten tot dat ik het een keer at bij schoonouders...heel makkelijk klaar te maken en heerlijk! aardappelen koken, rauwe andijvie doorheen..met melk voor het smueig maken en dan even tegelijk de spekjes bakken en die er doorheen gooien..et voila! :D

ik heb juist meer last van verstopping....1 keer in de 2 a 3 dagen soms...soms ook wel weer elke dag...maar heb ook een periode gehad dat als ik dan moest na een paar dagen het zo'n berg was dat ik de wc zelfs een keer verstopt heb gekregen :oops:
de andere keer ben ik net een konijn..
Heb trouwens ook last van aambeijen. :oops: .gebruikt er nu een zalfje voor want is niet fijn.....heb in ieder geval records gebroken op het toilet zo lang zit ik er soms...en dan denk ik weer....uuhh jaa ik moet aan de pruimen..goed drinken..etc
normaal was het altijd heel erg regelmatig 1 keer per dag..

leuk praat weer..hihihihi

hoop dat het niks is met je keel mayella!

sonja2009
1 May 2010, 20:18
hier ook last van aambeien heb guelukkig zalf van de dokter

Chan9
1 May 2010, 20:26
wat een hoop geklets weer :)

wat bij jullie stimpstamp heet heet bij ons gewoon andijvie stampot :) haha

hier geen last van aambeien gelukkig :) kan trouwens als ik geluk heb maar 4 keer per week naar wc ging eigenlijk altijd wel moeilijk ma door zwangerschap is het er niet beter op geworden :) maar ja

nou mayella hopen dat het daarlijk weer wat beter ga me je keel :)

( heb vandaag echt een mega baaldag wil nou echt dat kleintje eens gaan zien begin nou best zat te worden :oops: :( )
heb trouwens net de vluchttas helemaal klaar gemaakt dus als er nu wat is kunnen we gelijk gaan (zul je zien wacht je er zo erg op ga je 2 weken over tijd lopen :( ) sorry voor me geklaag weer :oops:
fijne avond meiden

Free
1 May 2010, 20:39
Hier ook gelukkig geen last van aambeien.. En mn stoelgang is weinig veranderd.. Soms een paar keer per dag, soms een paar dagen niet.. Was laatste jaren al wel zo..
Als vraag ik me soms wel af of ik me daardoor wat minder voel.. Als je elke dag kunt lijkt t me dat je niet af en toe zon drukkend gevoel hebt.. (snappen jullie me... :D )

Mn keel wordt nu erger.. Savonds vaak.. Normaal zou ik nu tijmsiroop nemen, maar dat mag in overleg met een ha tijdens de zwangerschap :evil: Dus nu maar ffies niet.. Hoop dat t over is als ik morgen wakker wordt!!

Chan, ook jij klaagt niet ;) Gewoon lekker van je afpraten meid!!

Myra6
1 May 2010, 20:47
Jo-jootje haha :lol: dat eten we regelmatig ook met spekjes lekkerrr! Wist niet dat het ook zo genoemd werd.

Heb gelukkig geen last van aambeien.

@Chan niets aan h zo'n baaldag hier net zo hoop dat het morgen wat beter gaat om dit nog 7 weken vol te houden :( Kan toch moeilijk de hele dag gaan liggen :roll:

Tara28
1 May 2010, 21:03
Hier eten we die andijvie stampot ook regelmatig. Met een gehaktbal erbij! Lekker hollands en gezond :D

Chan, wat heb je eigenlijk allemaal in je vluchtkoffertje gestopt?

Vanavond uit eten geweest bij de chinees. Even heerlijk onbeperkt wokken....mmmmm

Chan9
1 May 2010, 21:29
ik heb in me vluchtkoffertje gestopt

paspoort van me vriend en mij
erkennings formulier
huispak voor als ik naar huis ga dat ik niet gelijk een spijkerbroek aan hoef
ondergoed en sokken
make up . Shampoo zeep tandenborstel tandpasta haarborstel.
Lang tshirt om in te bevallen
leesboekjes
batterijen + Camera
ziekenfonds pas
geboortepakje maat 50 en pakje maat 56
3 rompers 2 mutjes en 2 paar sokjes
omslagdoek
kleingeld voor pakeer automaat en eventueel rolstoel
2 tshirts voor mij
tel nummer kraamzorg en geboortenkaartjes
Red bull voor me vriend
en maxi cosi klaargezet

moet alleen nog de zwangerschaps kaart inpakken en de tel opladers van ons allebij maar dat kan echt pas op het eind
:)

Myra6
1 May 2010, 21:59
Zal binnen kort ook eens zo'n tas klaar zetten. Vanaf wanneer is dit het handigst??

Chan9
1 May 2010, 22:05
ik ben nu 35,3 en moet zeggen ikzelf vind dit een heel rustig idee dat ik hem al heb klaarstaan mocht het toch eerder komen dat ik niet in paniek hoef te raken met dit of dat
donderdag ga ik trouwens ook al de klossen halen :) had vlede week gebeld en zeiden dat het goed was
en de verloskundige zei ook dat het verstandig is

nou even een vraag hebben meer mensen van die pijnlijke indalings weeen
ik had net echt heeeeel veel pijn onderin me buik en rug pff was even niet te houden ook heel veel harde buiken denk dat het wel een half uur aan hield :( dan trok het weer weg dan kwam het weer nu is het vrij rustig maar zit me toch niet zo heel lekker deed echt heel veel pijn :( neem aan dat dit indalingsweeen zijn ofzow. al zei de verloskundige wel dat het al wel vast lag met het hoofdje dan kan het toch nog wel veder indalen :oops: naja ik weet het ook niet meer haha

Tara28
2 May 2010, 09:52
Dank je wel voor het lijstje Chan! Is toch best nog aardig wat. Ik ga binnenkort ook even zo'n koffertje klaarzetten.
Geen idee of dat indalingsweeen zijn die je voelt. Ik voel nog niks en hoop alleen maar dat het straks niet meer in stuit ligt...
Moet morgen over een week weer voor controle.
Vanmorgen in bed wel zelf proberen te voelen....Het hoofdje lag bij de laatste controle rechtsboven. Nu voel ik bovenin in het midden wel iets ronds, maar ja, of dat een hoofdje of kontje is.....

Myra6
2 May 2010, 10:00
Goeiemorgen,

@Chan Ja precies mocht het nodig zijn kun je zo het spuk pakken en naar het zh.
Met klossen is het vast ook makkelijker met in en uit bed stappen ;) Hier kunnen geen klossen onder het bed :( we hebben schuindak maar ja moet sowiezo bed in de huiskamer krijgen we morgen te horen van hoe en wannneer.

Ik zou het eerlijk gezegd niet zo goed weten of dat indalings ween zijn het klinkt er wel naar.
Lijken wel soort voorween omdat je het over veel harde buiken hebt.
Hoe gaat het nu dan?

Liefs Myra

Lunanoa
2 May 2010, 11:30
Ik heb ook een nacht wakker gelegen van de indalingsween. Moest het echt wegpuffen & ze kwamen om het kwartier :? Niet fijn nee :(
Indalingsween voelde bij mij als een hevige menstruatiekramp constant.

Ik zou even informeren bij de verloskundige als je het niet vertrouwd...

ik ben nu 35,3 en moet zeggen ikzelf vind dit een heel rustig idee dat ik hem al heb klaarstaan mocht het toch eerder komen dat ik niet in paniek hoef te raken met dit of dat
donderdag ga ik trouwens ook al de klossen halen :) had vlede week gebeld en zeiden dat het goed was
en de verloskundige zei ook dat het verstandig is

nou even een vraag hebben meer mensen van die pijnlijke indalings weeen
ik had net echt heeeeel veel pijn onderin me buik en rug pff was even niet te houden ook heel veel harde buiken denk dat het wel een half uur aan hield :( dan trok het weer weg dan kwam het weer nu is het vrij rustig maar zit me toch niet zo heel lekker deed echt heel veel pijn :( neem aan dat dit indalingsweeen zijn ofzow. al zei de verloskundige wel dat het al wel vast lag met het hoofdje dan kan het toch nog wel veder indalen :oops: naja ik weet het ook niet meer haha

Chan9
2 May 2010, 11:33
goedemorgen middag dames :)

hier zijn die steken gelukkig weg nu moet wel zeggen dat me buik heel laag hang nu dus denk indd dat de kleine flink is ingedaald :) heel raar gezicht nu

en tara het is indd een aardige lijst had het toen een keer op internet op gezocht en ook vergeleken bij andere lijsten dus dacht dit moet wel goed en genoeg zijn :)

Lunanoa
2 May 2010, 11:38
Wauw Chan, wat leuk dat je het kun zien ook :mrgreen:

Ik ben gistermiddag lekker met een vriendin weggeweest & wat gedronken. Daarna geslapen & 's avonds met mijn beste vriendinnetjes weggeweest. Ik had gezegd hoe depressief ik was op koninginnedag :lol:
Dus we gingen gezellig met zijn vieren het dorp in, was hier opening van het watersportseizoen.
Nog 20 minuutjes in de discotheek gekeken maar toen hield ik het cht niet meer uit & de kleine protesteerde ook flink.
Supergezellige avond gehad, was rond half 2 thuis :o Voor mij onmogelijk laat :lol: Maar met een flink dutje van te voren was het wel uit te houden.
Nu ben ik gelukkig weer vrolijk hahahahaha.
De nzaamheid is even weg. Mijn sociale vlak is weer opgeladen & nu kan ik er weer even tegenaan :lol:

Chan9
2 May 2010, 11:45
fijn lunanoa dat je een top avondje heb gehad. :) half 2 pff lag ik al lekker te slapen haha
ging de kleine niet met je mee dansen op de muziek :lol:

Myra6
2 May 2010, 12:54
Wat leuk Chan dat je dat ook ziet dat je buik lager hangt :D Het komt zo al dichterbij..

Fijn Lunanoa dat je een leuke avond hebt gehad nu kun je er weer even tegen aan :mrgreen:

yvon83
2 May 2010, 12:55
jullie kletsen echt een hoop af hier. Het lukt me echt niet om iedere dag online te komen en moet dan echt een hoop bij lezen. Maar wel gezellig hoor.

Wij hebben het bed sinds gister omhoog. We hebben nogal een zwaar bed en hebben gister de verjaardag van Peter gevierd dus er waren genoeg mannen die even konden helpen. Dus daar maar gebruikt van gemaakt. maar is wel even wennen hoor moet met een opstapje nu het bed in. Van de week heb ik al het babyspul gewassen dus ik hoef inderdaad ook alleen nog maar een tasje klaar te zetten en dan ben ik er helemaal klaar voor.

Lunanoa fijn dat je och nog een gezellig avondje heb gehad.

En voor de rest ben ik het zoals gewoonlijk weer kwijt.

jo-jootje
2 May 2010, 12:59
lekker lun toch even een dagje lekker er op uit en gezellig met vriendinnen! :D

@ chan wat apart joh dat je het dan ook zo kan zien dat je buik ineens lager zit..haha..maar dan zal het vast de indaling zijn geweest..
mooi lijstje ook die zal ik straks er nog eens bijzoeken wanneer ik de tas klaarzet...zal er volgende week eens mee beginnen..

nog een vraagje..nu hebben we een geweldig zeiltje gekregen voor in bed...mochten de vliezen breken dan heb je niet zoveel troep op matras ( toch ziekenhuisbevalling dus rest troep in ziekenhuis)..maar wanneer leg je die nu in bed? rond de 36 weken ofzo? ik heb er nu nog helemaal geen zin in om op te gaan liggen..maar jah ook wel weer duur matras..zonde als die aan knoppen gaat.

Myra6
2 May 2010, 13:04
Ja jo-jootje :mrgreen: vroeg ik mij ook al af van dat zeiltje.

Yvon is dat echt zo hoog?? Met klossen omdat je met een opstapje het bed in moet :mrgreen:

yvon83
2 May 2010, 13:13
als we de klossen er onder zouden zetten was het bed nog hoger geweest. we hebben er nu kratjes onder staan. Het bed is nu ongeveer 77 cm hoog. Dus het is wel redelijk hoog ja, en ben niet al te groot dus vind het opstapje wel fijn.

En volgens mij is het zeiltje met 37 weken ongeveer goed. Ik heb een waterdichte molton die ik eronder leg als het goed is zweet dit minder dan het zeiltje, en is mijn matras toch beschermd.

Chan9
2 May 2010, 13:26
ik zou indd ook als je het bed verhoog gelijk het zeiltje erop leggen het is toch ter bescherming van je matras en je weet nooit wanneer je vliezen breken het kan ook eerder dus
ik ga donderdag de klossen halen en leg dan ook gelijk het zeiltje erop :) ben dan 36,1 dus moet kunnen dan

en ja het is een heel appart gezicht me vriend kwam vanochtend thuis uit zijn werk en zij ook al gelijk wat hang je buik ineens
heel vreemd het is niet overdreven dagt het op me knieen hang haha ma het is wel anders dan voorheen :) maja morgen extra controle bij verloskundige en dan ma is na vragen wat het geweest kon zijn.

vrijdag hier weer een echo eindelijk kan niet wachten :)
net even druk bezig geweest met de was pfff nu even lekker uitrusten en filmpie kijken
fijne dag nog:D

Myra6
2 May 2010, 14:21
Haha zou niet best zijn als het op je knien hangt :mrgreen: Maak je er ook nog een foto van? Ben natuurlijk wel benieuwd ;)

Chan9
2 May 2010, 14:55
ik zal vanavond ff foto op hyves zetten dan is me vriend wakker kan die even foto maken :)

Nootje38
2 May 2010, 15:29
Hoiiiiiiiiiiiii meiden ik lees hier over zeiltjes... tip maak niet alleen je bed veilig ermee op.. maar denk ook eventuweel aan de bank.. als tie van stof is... het kan veel zijn wat eens zo weg loopt.. echt geloof me.. dit kan je dus nooit tegenhouden meiden... klink mischien raar.. maar denk eventuweel aan een zeiltje als je weg gaat bv op bezoek... bij iemand met een stoffe bank...

Nog een tip.. voor het opmaken van het bed.. maak eventuweel het bed op zoals je dit altijd doet...
doe daar overheen een ruim hoeslaken.. en daar maak je eventuweel nog een keer het bed op... met het zeiltje.. mogt het zo zijn dat de vliezen breken.. en je bevalt thuis. hoef je niet eerst helemaal het bed uit... maar dan pakken ze eventuweel na de bevalling alles op (tot die ene hoeslaken) en heb jij en de kleine en je manneke een schoon bed...

nog ffie,s meiden de laatste loodjes...

shadylady313
2 May 2010, 16:14
jeetje babyboom in mei hoor!!!!
er zijn er inmiddels al 7 van het meiforum en het is pas 2 mei!!!!

Nootje38
2 May 2010, 16:15
jeetje babyboom in mei hoor!!!!
er zijn er inmiddels al 7 van het meiforum en het is pas 2 mei!!!!

Jah zit ook daar te kijken... gaat snel daar he

shadylady313
2 May 2010, 16:18
ja tis niet normaal hoor!!
maar wel leuk om het zo mee te lezen!
en straks zijn wij zelf aan de beurt!

gaan wij eigenlijk ook nog aan de meldplicht doen meiden?
ik geloof dat iedereen die dan 37 weken of verder is zich regelmatig even moet melden hoe het ervoor staat...

Nootje38
2 May 2010, 16:21

ik geloof dat iedereen die dan 37 weken of verder is zich regelmatig even moet melden hoe het ervoor staat...

Ik was in junie uitgerekend meis.. maar helaas niet goed gegaan.. maar ben trotse mams van 2 grotere kids nu 14 jaar en 8 jaar en een jongen en een meisje... maar het gevoel wat er door je heen gaat bij de bevalling das zoo mooi echt niet uit te leggen ook lol... maar tja mmm nog even en je weet precies wat ik bedoel..
zo mooi superrrrr....... en is altijd leuk om de topiqs in de gaten te houden oa rond de bavalling...
Ik lees wel is dat ze elkaars foon nummer geven en als het dan zo ver is.. dat ze dan een sms sturen...
zodat ze het kunnen melden zeg maar.....

shadylady313
2 May 2010, 16:25
ja ik weet precies wat voor gevoel dat geeft!
anderhalf jaar geleden ben ik namelijk al eens bevallen van mijn zoontje Sonny.
alleen was dat na 24 weken en 6 dagen en heeft de kleine man het niet mogen halen. na een uurtje is hij overleden helaas maar ben blij dat het me opnieuw gegund is!!

Nootje38
2 May 2010, 16:33
ja ik weet precies wat voor gevoel dat geeft!
anderhalf jaar geleden ben ik namelijk al eens bevallen van mijn zoontje Sonny.
alleen was dat na 24 weken en 6 dagen en heeft de kleine man het niet mogen halen. na een uurtje is hij overleden helaas maar ben blij dat het me opnieuw gegund is!!

:D ook mama.. vooraltijd he meis.. ook al mag Sonny* niet bij jullie zijn meis... never uit je hart he..
Ik hoor je denken meis.. maar zo ben ik.. deze kids zijn bij mij never nooit echt weg... tis onze taak nu ze het niet zelf kunnen om ze voort te laten leven in ons midden... samen met de kids die al om ons heen zijn...
Nu nog even een paar weken meis.. dan is het jullie beurt.. om een mooi wondertje in jullie armen te houden..
En dan altijd mama en papa van 2 he...
knuff meis.. ondangs nu alles goed gaat zal je denk ik heus wel je verdriet maar toch ook je angst hebben...
Toy toy meis hoop voor een mooie warme tijd ook voor jullie..

Free
2 May 2010, 16:38
Laura, meldplicht lijkt mij wel een goed idee.. ;) En misschien voor de dames die dat willen nummers uitwisselen om een sms te sturen..

Maare ook even een lijstje met wie t zelf bekend wil maken is handig denk ik :D

Nootje, leuk dat je nog steeds mee leest.. Hoe is het met je? En met je mannetje??

Nootje38
2 May 2010, 16:44
Laura, meldplicht lijkt mij wel een goed idee.. ;) En misschien voor de dames die dat willen nummers uitwisselen om een sms te sturen..

Nootje, leuk dat je nog steeds mee leest.. Hoe is het met je? En met je mannetje??

Hey meis.. jawel hoor lees nog steeds wel is mee.. en soms laat ik wat achter... tis toch een spannend tijd he... maar het gevoel als de kleine straks geboren is das zo mooi.. dit is een gevoel meis.. dat lukt je niet om dat op te schrijven maar zo mooi... hoest met me manneke ondangs het ongeluk gaat het de goeie kant op gelukkig de wond op de onderbeen is bijna dicht is nog wel rolstoel/kruk en bed gebonden... morgen terug na het zkh dan worden er ook foto,s gemaakt van zijn lijf.. en dan hopen we meer te weten... totale herstel zou ongeveer een jaar kunnen gaan duren...... ons leven begint weer een beetje op rolletjes te lopen.... en de balangrijke vraag is ook gesteld.. mijn vriend is een fanatieke motorrijder (easy rider) of hij weer op de motor kan.. als hij goed luisterd lol :lol: niet dit jaar maar dan mag hij komend jaar weer de motor op.....
knufff

Myra6
2 May 2010, 16:46

Ik was in junie uitgerekend meis.. maar helaas niet goed gegaan.. maar ben trotse mams van 2 grotere kids nu 14 jaar en 8 jaar en een jongen en een meisje... maar het gevoel wat er door je heen gaat bij de bevalling das zoo mooi echt niet uit te leggen ook lol... maar tja mmm nog even en je weet precies wat ik bedoel..
zo mooi superrrrr....... en is altijd leuk om de topiqs in de gaten te houden oa rond de bavalling...
Ik lees wel is dat ze elkaars foon nummer geven en als het dan zo ver is.. dat ze dan een sms sturen...

Ohh Jeetje nootje lijkt me dan niet gemakkelijk voor jou/jullie dat Juni nou dichterbij komt. Sterkte meid.

Free
2 May 2010, 16:48
nootje, fijn dat zijn herstel de goede kant op gaat.. En voor een motorfan is het wel een vereiste om weer op de motor te kunnen.. Heeft ie wel een mooi doel om voor te revalideren..
Succes morgen in t ziekenhuis!!

Enne ook sterkte komende maand!! Hoe dichter je bij de uitgerekende datum komt.. Pfff kan t me van maart nog heel goed herinneren.. 10 maart was ik de hele dag van de kaart, en daarna was t klaar.. Kon het achter me laten enne genieten van deze zwangerschap :)

Nootje38
2 May 2010, 16:51

Ohh Jeetje nootje lijkt me dan niet gemakkelijk voor jou/jullie dat Juni nou dichterbij komt. Sterkte meid.

Nop je denk er inderdaad wel soms ff aan... maar wat doe je eraan meis? weinig.. we hebben een mooi afscheid mogen hebben meis.. en veel over mogen praten.. en me 2 boefen geven ook veel troost meis..

Nootje38
2 May 2010, 16:54
nootje, fijn dat zijn herstel de goede kant op gaat.. En voor een motorfan is het wel een vereiste om weer op de motor te kunnen.. Heeft ie wel een mooi doel om voor te revalideren..
Succes morgen in t ziekenhuis!!

Dankje meis.. en het eind doel is idd met een groep zoals ze dat zeggen Bikers een tourrit te maken
Maar eerst proberen we of we naar blubber kunnen dat is zijn treffer (motorfeest) dat houd in vrijdag erna toe tot zondag dan slaap je de nachten in een meegenomen tentje en dan is er een grote tent met muziek dan veelal rock muziek. maar het mooiste van alles vind ik eigelijk het kampvuur die derbij is.. gezellig met vele in een grote kring om het kampvuur te zitten.....

Enne ook sterkte komende maand!! Hoe dichter je bij de uitgerekende datum komt.. Pfff kan t me van maart nog heel goed herinneren.. 10 maart was ik de hele dag van de kaart, en daarna was t klaar.. Kon het achter me laten enne genieten van deze zwangerschap :)

Myra6
2 May 2010, 16:56
Nootje sterkte met je mannetje.

Wat een baby's zijn er al geboren h in het mei forum :D Het komt echt dichtbij zo...

Free
2 May 2010, 16:57
t gaat nu wel erg snel................................

Ons huis is niet eens af.. Maar dat gaat Chris ook niet meer redden in 8 weken.. Geloof der niets van :cry:

Myra6
2 May 2010, 17:00
t gaat nu wel erg snel................................

Ons huis is niet eens af.. Maar dat gaat Chris ook niet meer redden in 8 weken.. Geloof der niets van :cry:

Moet er nog veel gebeuren dan?

jo-jootje
2 May 2010, 17:02

lijkt mij ook wel wat dat meldplicht...wel leuk hoe dat gaat in het meiforum. Ik denk dat wij het wel snel op hyves zullen neerzetten mocht de kleine er zijn...dat werkt denk ik net zo snel als sms...en meteen zo leuk even een foto van de ukkepuk erop. :D krijg er wel helemaal zin in als je dat zo ziet bij mei... ;)

poeh ben moe zeg...even wezen poetsen..opruimen en stofzuigen...goed gevoel..maar kan nu wel slapen zeg...ff op de bank..lekker bami maken straks en verder chillen de avond. voel trouwens mijn onderbuikbanden vandaag even helemaal niet..heerlijk..

Free
2 May 2010, 17:03
overloop, trap en gang en de keuken en dan zon beetje alles nog..
verven, behangen, dat sauzen, plafond.. Trap bekleden Oja en dan nog overloop en gang laminaat leggen..
De schuur is nog 1 dikke bende (mn hoop van afgelopen vrijdag was voor niets.. :( Hij was moe van t werken.. Maar nu is daar nog niets gebeurt :( ) Naja goed nog heel wat dus..

Free
2 May 2010, 17:05

lijkt mij ook wel wat dat meldplicht...wel leuk hoe dat gaat in het meiforum. Ik denk dat wij het wel snel op hyves zullen neerzetten mocht de kleine er zijn...dat werkt denk ik net zo snel als sms...en meteen zo leuk even een foto van de ukkepuk erop. :D krijg er wel helemaal zin in als je dat zo ziet bij mei... ;)

poeh ben moe zeg...even wezen poetsen..opruimen en stofzuigen...goed gevoel..maar kan nu wel slapen zeg...ff op de bank..lekker bami maken straks en verder chillen de avond. voel trouwens mijn onderbuikbanden vandaag even helemaal niet..heerlijk..
Drukte maker :lol: als je je maar goed voelt nu!!!

jo-jootje
2 May 2010, 17:13

Drukte maker :lol: als je je maar goed voelt nu!!!

hahaha...tsja..ik moet dan he..en voel me wat beter dus huppa..en als ik iets in hoofd heb doe ik het ook helemaal en niet half :D

hhmm moet nog veel gebeuren bij jullie..kan er geen hulp worden ingeschakeld? en lijkt me inderdaad vervelend voor jou want dat blijft je dan achter zitten he...baluh hoor.....maar ja..als niet anders lukt..heeft druk maken eigenlijk ook geen zin..maar das makkelijk gezegd nu...ik maak me al druk over het huishouden en kan er zo om huilen de laatste tijd....dus ik voel met je mee!

Free
2 May 2010, 17:21
Ik kan er ook wel om huilen hoor.. Zelfs al om t huishouden waar ik af en toe gewoon geen puf voor heb.. Laat staan om de rotzooi :( Maargoed ik ga er maar weer mee bezig, al kan ik lang niet alles.. Verven enz lukt me nog wel.. Maare ga me nu niet aan sausen en behangen wagen.. En hulp, tja das een heikel punt hier... Maargoed is t niet af is t niet af.. Moet me er gewoon niet meer druk over maken.. Maar das makkelijker gezegd dan gedaan :roll:

Als t goed is deze week maar 1x werken (kwam de vrouw van die client niet uit op de dagen dat ik kan :? En dat wist ik niet :? ) Maare vrijdag wil ik maar een halve dag (kan ook alleen maar deze week) maare normaal wil ik gewoon rustig t weekend in.. En dan trek ik een hele dag werken gewoon niet :( (sowieso al niet meer.. van 9.00 tot 17.00 is errug lang :shock: )

jo-jootje
2 May 2010, 17:31
aha..en een halve dag kan niet? zou de grens gewoon aangeven dat het die dag niet lukt...als dat mogelijk is...wat doe je eigenlijk? vast wel eens verteld maar weet het niet meer :oops:

pas je wel op dat je niet teveel doet! dan maar niet af...voor de kleine wel nu alles af toch?

Myra6
2 May 2010, 18:01
Jaa dat meldplicht lijkt me ook wel wat en inderdaad we kunnen het ook op hyves zien :D Voordiegene die op hyves zitten zo'n beetje iedereen hier toch?

Mayella kan me voorstellen hoor dat je je druk maakt, tuurlijk wil je graag alles af hebben. De baby kamer is wel al klaar? Snap je wel hoor het liefst wil je alles zelf wel doen maar dat gaat helaas niet meer :( Is Chris wel druk bezig dan? En volgens mij had je dat al een keer verteld over hulp vragen aan anderen ;) Is er echt niemand die misschien een keer in het weekend kan helpen?? Hoezo hormonen h :mrgreen: normaal maakt het niet zoveel uit maar nou wil je alles natuurlijk spic en span hebben :mrgreen: Heb ik ook hoor dat er nog bepaalde dingen moeten gebeuren voor dat de kleine er is. Maar als het niet lukt dan niet hoor! Het loopt niet weg :mrgreen: de klusjes bedoel ik ;)

:o van 9:00 tot 17:00 is ook erg lang je grenzen wel aangeven hoor!! Hoe lang moet je nog werken?

Free
2 May 2010, 18:36
Ik doe op maandag kantoorklusjes.. Maar tis elke week zoeken naar werk, en soms zit ik dan gewoon voor jan lul daar :| En op woensdag dagopvang van een dementerende client.. Alleen wil niemand dat inzien geloof ik.. Ik kan gewoon weinig meer met die man.. Maargoed tis niet druk werk, maar om nouw de hele dag te niksen is ook niet wat..

Chris gaat smorgens om 5uur de deur uit en er savonds 5 uur weer in.. Tis gewoon een lange dag voor hem, en hijs echt kapot als hij thuis komt.. Kan me ook wel voorstellen dat hij dan geen zin meer heeft.. Maar je wordt er wel gek van :( Van de week maar eens vragen of mn broertje me een daggie wil helpen met verven van de deuren.. Dan heb ik in ieder geval weer iets van hem over genomen.. Enne de gang enz leeg ruimen ;) spinnerag weg halen kan hij savonds een keer gaan behangen. T zijn nog maar kleine stukjes maar moet wel ffies gebeuren.. Moet mezelf maar gewoon een paar keer een schop onder mn kont moeten geven zodat er wel wat gebeurt..

Voor de kleine is t kamertje wel klaar, alleen wil ik van de week even alles afstoffen en alles op de goede plek neer zetten... Heb niet veel gedaan omdat de commode gemaakt moest worden.. Maare die deur moet ook nog geverft en dat moet eigenlijk eerst.

Verder moet ik deze week de maandag en misschien nog een andere dag maar was nog niet bekend.. En dan die week er op nog de maandag en woensdag en dan heb ik verlof.. Tis dus nog te overzien..
En als ze morgen geen klusjes meer voor me hebben ga ik echt eerder naar huis, zoals vorige week doe ik echt niet weer :shock:

Nouw weer een heel verhaal.. Maar hoop wel echt dat t heel snel veranderd hier.. Dan hoef ik er ook niet meer over te klagen :?

Jullie nog plannen vanaaf"???

Myra6
2 May 2010, 18:38
Naam:..................Uitgerekend op:............Verwachten een:...............Verlof:

Chan9....................2 juni..........................jongen.............. .............zit hele zwangerschap al thuis
Anna82..................3 juni..........................jongen.............. ..............KONINGINNEDAG
Wendytje..............9 juni...........................jongen............. ...............10 mei
Linny....................11 juni..........................meisje.............. ...............Al weer een paar weken volledig in de ziektewet.
yvon83.................11 juni.........................baby................. .............sinds 1 feb. in ww
Vinny45................14 juni.........................meisje............... ..............14 mei
Tara28................17 juni..........................baby................ ...............KONINGINNEDAG door meivakantie (en verlof gaat officieel in op 10 mei)
Sonja2009............17 juni..........................meisje.............. ...............Sinds 4 nov zw
Myra6..................18 juni..........................baby................ ................Sinds 29 maart zw, 8 mei verlof
Jo-jootje..............18 juni..........................meisje.............. .................13 mei (hemelvaarstdag)
Lunanoa........... ...22 juni..........................jongen.............. ..............Sinds week 28 ziektewet
Shadylady.............24 juni.........................jongen............... ...............sinds week 25 ziektewet/verlof start 14 mei
Mayella................28 juni..........................baby................ ...............17 mei
Lautje.................28 juni..........................baby................ ...............Sinds 1 dec. ww
BenteB................28 juni..........................meisje.............. ...............sinds 7 april ziektewet, maar werk nog wel therapeutisch

Heb hem even weer opgezocht :D
Vroeg me trouwens af zag dat Laura23 deze topic is gestart is zij niet meer actief op het forum?

Free
2 May 2010, 18:41
Nouw wel veel meer niet... Want heb laatst op t werk was zo rustig :oops: de 1e 80 blz door geworsteld.. En daar waren veeeeeeeeeeel meer dames en ook daar stond dan vaak nog een banner van in de 30 weken..

Ben ook wel benieuwd hoe het met die dames gaat.. :?

Myra6
2 May 2010, 18:45
Mayella je klaagt niet hoor :mrgreen:

Haha ik het vorige week zo'n dag voor dat ik m'n leidinggevende een keer zag was het anderhalf uur later heb dus ook niks kunnen doen ja gezellig kletsen is ook leuk maar voor niks daar zitten hou ik ook niet van :(
Werkte jij nou ook met dementerenden??Ik weet het even niet meer :oops:

Hij maakt dan ook lange dagen dan heb je s'avonds ook niet veel puf meer nee. Zou fijn zijn als je broertje een keer kan helpen komt vast wel goed!!

Hier geen plannen ja bankhangen m'n favoriete hobby de laatste tijd :mrgreen: Gaan jullie nog wat doen?
Morgen naar de VK daar heb ik wel zin in krijgen ook een liggings echo ben benieuwd en het bevallingspraatje. Verder nog steeds erg last van m'n rug als dat morgen nog zo is bel ik denk ik ook naar m'n werk moest nog 4 dagen van 9:00/13:00 di t/m vrij.

Myra6
2 May 2010, 18:47
Ik zat ook tussen de eerste blz te kijken en dacht ook van h ;)

Free
2 May 2010, 18:50
Werk officieel met mensen met NAH (niet aangeboren hersenletsel..) Maare deze meneer heeft een vrouw die alles tegenhoud en hij daarom nog steeds bij ons komt 1 dag in de week... Hij is gewoon veel beter af in een dagcentrum voor bejaarden.. Maargoed ben maar een ass. begleider. Dus of ik gehoord wordt weet ik niet :)

Ik ga denk ik zo nog maar even naar boven.. Kijken wat ik kan doen in de babykamer... Scheelt weer ;) Chris heeft komende nacht, nachtdienst.. Dus wordt voor mij ook weer laat op bed :P Wacht meestal even tot hij weg gaat en dan lig ik gelijk in bed hoor ;)

Myra6
2 May 2010, 18:59
Ja is ook zo heb je al wel verteld ;) Wel rustig aan doen h.
Ik ga maar even liggend verder lezen in een spannend boek :roll:

Free
2 May 2010, 19:03
Veel plezier met je boek ;)

Wij hebben hier nog niet eens gegeten.. Zo maar ffies een toastje met brie.. Heb ik zon zin in :D

En daarna naar boven.. IK ga gewoon :P

Fijne aaf meiden!!!

Chan9
2 May 2010, 19:16
hoooi hooi
wat is er weer lekker veel geklets :)

goed idee dat meldplicht met 37 weken en indd ook handig voor een lijst met wie wat bekend maak enz

linny84
2 May 2010, 19:16
@ mayellla, ik begrijp je helemaal, hier is het ook nog niet klaar, mijn mannetje doet wel mega zijn best, ik heb me er inmiddels bij neergelegd dat het niet allemaal af komt voor juni, maar bij ons is het kamertje ook nog niet klaar, dat baart me soms wel zorgen, er moet nog een deurkozijn geschilderd worden, de deur, het raamkozijn de draaiende delen daarvan, het plafond, de muren, dan de verwarming er weer aan, afwerking op de stopcontacten en dan kunnen de spulletjes erin.

Ik hou me eraan vast dat het af komt, ook mijn man heeft een drukke baan en 's avonds geen puf (en tijd) meer voor bijv verf klussen, maar hij doet enorm zijn best, elk weekend is hij bezig. Zelf kan en mag ik nu niet klussen. ik weet hoe moeilijk het is maar probeer er in te blijven geloven dat het goed komt! en het is zeker goed om hier even lekker je frustraties te uiten!

Wij zijn vandaag voor het eerst samen naar een babywinkel geweest hadden we ook nog steeds geen tijd voor gehad, en we hebben een kinderwagen gekocht, de maxicosi mura 4, een box enz enz. De kinderwagen en box worden in week 21 bezorgd dus hopelijk zit de kleine dan nog binnen haha.

verders heb ik het niet allemaal onthouden geloof ik.

oja "meldingsplicht" is misschien wel leuk

en idd wat gaat het mei forum snel zeg!!!!

Free
2 May 2010, 19:22
@ mayellla, ik begrijp je helemaal, hier is het ook nog niet klaar, mijn mannetje doet wel mega zijn best, ik heb me er inmiddels bij neergelegd dat het niet allemaal af komt voor juni, maar bij ons is het kamertje ook nog niet klaar, dat baart me soms wel zorgen, er moet nog een deurkozijn geschilderd worden, de deur, het raamkozijn de draaiende delen daarvan, het plafond, de muren, dan de verwarming er weer aan, afwerking op de stopcontacten en dan kunnen de spulletjes erin.

Ik hou me eraan vast dat het af komt, ook mijn man heeft een drukke baan en 's avonds geen puf (en tijd) meer voor bijv verf klussen, maar hij doet enorm zijn best, elk weekend is hij bezig. Zelf kan en mag ik nu niet klussen. ik weet hoe moeilijk het is maar probeer er in te blijven geloven dat het goed komt! en het is zeker goed om hier even lekker je frustraties te uiten!

Wij zijn vandaag voor het eerst samen naar een babywinkel geweest hadden we ook nog steeds geen tijd voor gehad, en we hebben een kinderwagen gekocht, de maxicosi mura 4, een box enz enz. De kinderwagen en box worden in week 21 bezorgd dus hopelijk zit de kleine dan nog binnen haha.

:shock: das nog wel iets ernstiger..... En je bent ook nog verder dan dat ik ben.. Hoop dat t kamertje dan snel klaar is!!!

linny84
2 May 2010, 19:30

:shock: das nog wel iets ernstiger..... En je bent ook nog verder dan dat ik ben.. Hoop dat t kamertje dan snel klaar is!!!

haha ja praat me ff moed in :? haha nee hoor ;) ja er moet dus nog best veel gebeuren maar dat neemt niet weg dat ik snap dat het voor jou ook super vervelend is!!

Free
2 May 2010, 19:32
We hebben t allebei zwaar ;)

Maar hebben jullie ook niet iemand die jullie even kan helpen??

Beebie_Wish
2 May 2010, 19:32
Wij gaan zeker snel (de mei-dames) alleen voor mij/ons schiet het niet heel erg op ik wil zooooo ontzettend graaaaaag bevalluhhhhh, maar het blijft hier bij mij alleen maar bij stevig aanrommelen pff ... Terwijl vriendlief telkens tegen mijn buik aan blijft praten van Beebie, hier je papa en papa vind dat jij nu wel lang genoeg bij je mama doorgebracht hebt dus kom er maar gauw uit lieverd :mrgreen: .

Free
2 May 2010, 19:34
Wij gaan zeker snel (de mei-dames) alleen voor mij/ons schiet het niet heel erg op ik wil zooooo ontzettend graaaaaag bevalluhhhhh, maar het blijft hier bij mij alleen maar bij stevig aanrommelen pff ... Terwijl vriendlief telkens tegen mijn buik aan blijft praten van Beebie, hier je papa en papa vind dat jij nu wel lang genoeg bij je mama doorgebracht hebt dus kom er maar gauw uit lieverd :mrgreen: .
Wat lief van de papa :D

jo-jootje
2 May 2010, 19:41
morgen..daar wil ik nog niet aan denken..dan gaat de wekker weer voor naar het werk te gaan..zucht...als slecht weer is neem ik de auto...manlief is vrij..en hoeft pas donderdag weer..bleeeh..das ook niet eerlijk hoor..ik wil vrij zijn! plan misschien de dinsdag of donderdag wel in voor thuiswerken en de woensdag zijn we gelukkig vrij....dan is het maar 3 dagen er vroeg uit deze week... ;)
Gelukkig hoef ik me maar op een paar dingen nog te richten wat wel moet lukken en dan overdragen en volgende week woensdag laatste dag en uit eten met de collega's.,..leuk!

vanavond beetje achter pc en voor de tv hangen....zit me rot te gapen momenteel dus denk dat ik vroeg mijn nestje induik.

oeh linny jij hebt het ook druk op het laatste moment...hopelijk komt ook echt alles af voor jou! in ieder geval de babykamer zou fijn zijn.

@ beebie wish..hoop dat je snel het wondertje in je armen mag hebben....kan me voorstellen dat je heel graag wilt....zoals het er nu aan toegaat in het meiforum...spannend hoor..

linny84
2 May 2010, 19:50
helaas hebben we niet echt goede klussers in onze nabije omgeving....mijn moeder zou wel komen helpen met sauzen maar die heeft een week geleden haar pols gebroken dus dat gaat niet lukken.

hoop blijven houden we komen er wel haha

sonja2009
2 May 2010, 20:05
ik ben zo blij dat ik alles klaar heb er moeten eigenlijk nog wel 6 deuren afgeschuurd en geverfd worden maar dat komt wel is niet storend..
Als het aan alex lag was onze babykamer ook nog niet klaar hoor ik heb alles gedaan

jo-jootje
2 May 2010, 20:24
oeh heb ik dan een fanatieke man...hij wou alles ook op tijd afhebben...hij heeft alles geschuurd en geverfd..
alleen de lades van de commode moeten nog even geschuurd worden..door verf gaan ze nu heel moeilijk open en dicht..beetje onhandig..haha

Myra6
2 May 2010, 22:25
Linny Inderdaad als de babykamer maar klaar is dat balen van je moeder zeg :( Wat sneu..

jo-jootje nog even volhouden!!

Hier gelukkig ook een fanatieke man :P Als hij zijn goeie dagen heeft (i.v.m. zijn fibromyalgie), zijn ook wel eens dagen bij dat hij 'niets' kan :(

Wat lieff BW!!

Lunanoa
2 May 2010, 22:26
Mijn laden werken ook iets stroever als eerst :lol: Maar gelukkig niet vervelend.

Wat een drukte hier. Heb het echt niet kunnen onthouden.
Behalve op de kluszorgen.
Misschien eens een klusdag met fam./vrienden inlassen? Met zijn allen kun je zveel....

Wij moeten de kachel & deur nog schilderen in de babykamer. De meubeltjes staan al. Moet de vloer nog goed dweilen & dan klamboe e.d. ophangen.
Het is zr kaal. Heb helemaal niks voor aankleding gekocht nog :? Dus binnenkort maar even voor mandjes of wat extra meubeltjes shoppen :D

Vandaag WEER die "indalings-ween" ween gehad. Het was vrij pijnlijk & begin me nu toch wel wat zorgen te maken. Ik bel morgenochtend even naar de verloskundige om te vragen of het allemaal wel klopt. Dan weet ik het zeker. Is nu wel goed afgezakt, maar zit er niet op te wachten n deze dagen al te bevallen :? Doe maar mooi met 37 weken!

Myra6
2 May 2010, 22:31
@Lunanoa ben benieuwd wat je vk daar over zegt, ik hoorde een keer van iemand zij had ook heel veel last/pijn bleek dat het indalen heel erg snel ging sneller dan normaal :?

Lunanoa
2 May 2010, 22:41
Nou laten we daar maar op hopen dan :mrgreen:

Wil niet gaan bevallen & mn kindje in de couveuse achterlaten :?

Myra6
2 May 2010, 23:39

We kunnen er soms wel zat van zijn maar dat hoeft nou ook weer niet nee :shock:

Iedereen welterusten XXX

jo-jootje
3 May 2010, 05:06
goeienacht allemaal...ppfff wat een rotnacht..kan niet slapen..maar ben erg moe..getsie..net maar eens een beker warme melk geprobeerd...ik boer :oops: nu wat af dus zal wel last van teveel lucht hebben waardoor ik niet slaap...bleeeh...over 3 uur gaat mijn wekker alweer voor werk...bah bah bah..het regent hier geloof ik de hele nacht al door...pittig weertje.

ik hoop voor je lun dat het niks uitmaakt en bij jou sneller indaalt maar dat nog geen teken is dat hij er nu al uitkomt...dat hoeft inderdaad ook weer niet..lekker blijven zitten kleine!

nouw...surf nog maar effe wat rond en duik er dan maar weer in..poging 100001 voor vandaag om wat slaap te krijgen.

lekker sliepe alllemaal!

shadylady313
3 May 2010, 06:05
hee lunanoa,

mag ik je vragen wat je dan voelt?
want ik heb dus elke keer van die hele pijnlijke steken onderin mijn buik die dan doortrekken naar beneden toe...
word er knettergek van! werd er zojuist ook weer wakker van en kan nu ook niet echt meer slapen ben ik bang.
over 3 uurtjes gaat mijn wekker want ik moet mijn 1 na laatste hormooninjectie halen vandaag. lekker hoor!

sterkte ermee en laat even weten wat de vk ervan zegt.

liefs laura

Lunanoa
3 May 2010, 07:13
Nou als ik geweten had dat jullie ook wakker waren, was ik ook online gekomen :lol:

Heb ong. van 1 tot half 5 geslapen. Dat lekker sliepe kwam er dus neit van Jojootje :lol:

Heb dus de hele nacht weer die pijn gehad. Nu weer aardig weggetrokken, geen zin om het noodnummer te bellen dus bel meteen om 9 uur naar de verloskundige praktijk. Dis echt niet leuk meer. Het trekt nu helemaal door in mijn rug/kont/benen.
Mijn buik wordt ook steeds pijnlijker.....

Was al z moe & weer amper geslapen, klotezooi.
Gelukkig ben ik gewoon thuis & kan ik overdag rusten. Voor jou nog meer balen Jojootje, tis z frusterend als je niet kan slapen & de wekker gaat gewoon weer de volgende dag...

Shadylady: Succes met je laatste prik.
Het voelt bij mij op een sper hevige menstruatie pijn ofzo, hij trekt dan van mijn navel tot mijn doos & op het einde krijg ik even een lekkere mokerslag op mijn schaambod.
Hij trekt ook van mijn onderrug naar mijn kont & benen....
Gewoon net alsof ik sper hevig ongesteld wordt, net als vroeger, dat ik er zo ziek van was :P :lol:
Nouja ik lach wel, maar dat was net wel anders :?

linny84
3 May 2010, 08:48
Nou als ik geweten had dat jullie ook wakker waren, was ik ook online gekomen :lol:

Heb ong. van 1 tot half 5 geslapen. Dat lekker sliepe kwam er dus neit van Jojootje :lol:

Heb dus de hele nacht weer die pijn gehad. Nu weer aardig weggetrokken, geen zin om het noodnummer te bellen dus bel meteen om 9 uur naar de verloskundige praktijk. Dis echt niet leuk meer. Het trekt nu helemaal door in mijn rug/kont/benen.
Mijn buik wordt ook steeds pijnlijker.....

Was al z moe & weer amper geslapen, klotezooi.
Gelukkig ben ik gewoon thuis & kan ik overdag rusten. Voor jou nog meer balen Jojootje, tis z frusterend als je niet kan slapen & de wekker gaat gewoon weer de volgende dag...

Shadylady: Succes met je laatste prik.
Het voelt bij mij op een sper hevige menstruatie pijn ofzo, hij trekt dan van mijn navel tot mijn doos & op het einde krijg ik even een lekkere mokerslag op mijn schaambod.
Hij trekt ook van mijn onderrug naar mijn kont & benen....
Gewoon net alsof ik sper hevig ongesteld wordt, net als vroeger, dat ik er zo ziek van was :P :lol:
Nouja ik lach wel, maar dat was net wel anders :?

Gatsie lunanoa wat onwijs naar lijkt me dat zeg en dan ook nog eens zo weinig slapen!!! ik ben erg benieuwd wat de vk straks zegt! succes!!!

Free
3 May 2010, 08:56
Dat klinkt niet fijn luna... Ben ook benieuwd wat de vk er van zegt..

Afgelopen nacht wat afgehoest.. En volgens mij ben ik daar nu zo brak van. Heb me net ziek gemeld op t werk, trek t gewoon niet.. En durf nu al helemaal niet op de fiets te stappen. En zoveel had ik daar toch niet meer kunnen doen :P (of ze moeten weer wat bedacht hebben........)
Ga zo maar ffies op de bank liggen.. Chris ligt in bed, was half 7 thuis wil em dus niet wakker houden met mn gehoest ;) Maare ffies wat meer uurtjes kan ik ook wel gebruiken :(

NoaM
3 May 2010, 10:02

Mijn kleine begon met 31 weken in te dalen, ik heb hier zelf ook goed last van gehad. Met 31 weken zat hij bibi (beweeglijk in bekkeningang) en met 34 weken zat hij vibi (vast in bekkeningang) hij is uiteindelijk met 38 weken geboren zonder bedrust ed. Maar ik had vreselijk veel last van harde buiken, krampen, het gevoel alsof hij al 'tussen mijn benen hing'.

Tara28
3 May 2010, 10:13
Goedemorgen meiden! Ben ik ook weer.
Hier een betere nacht gehad dan de vorige. Toen moest ik er echt elke anderhalf uur uit voor een plas waarvan je dacht 'is dat nou alles' nu heb ik ongeveer 2x 4 uur achter elkaar goed geslapen en hoefde er maar een paar keer uit. Was om half 8 wakker, maar ben nog even lekker blijven liggen.

Baby was gisteravond en vanmorgen toen ik in bed lag lekker druk. Dacht nog, misschien draait ie nu eindelijk weg uit de stuitligging.....Hopen maar, volgende week pas weer controle....

Hier geen last van steken....Alleen wel dat het een gstuiter is onderin, zodat er opeens een steek door mn blaas schiet alsof ik heeeeel nodig moet plassen, terwijl ik helemaal niet hoef. Ook op mn endeldarm nu trouwens dat gehops af en toe. Voelt niet heel fijn, maar doet gelukkig geen pijn.

Als ik jou zo lees Luna, dan ben ik heeeeeel benieuwd wat de vk gezegd heeft. Je hebt nu vast intussen wel gebeld, maar lekker klinkt het niet in ieder geval. Sterkte ermee meis!

Linny en Mayella, volgens mij hebben jullie het 'omgekeerde' klusprobleem. Bij Linny moet er nog heeeel veel aan de babykamer gebeuren, maar de rest van het huis is af en bij Mayella is de babykamer zo ongeveer het enige wat af is in huis. Of begrijp ik het dan verkeerd?
Volgens mij zou ik er echt helemaal horrendol van worden, dus ik heb wel respect voor jullie. Hopelijk komt alles nog op tijd af meiden!

Meldplicht lijkt me een prima idee zo vanaf de 37 weken. Zodra mijn kleine uk er is zal ik het hier en/of op hyves zetten. Alleen geen idee natuurlijk hoe snel ik weer achter de pc kan. Kan wel met mn laptop op bed, maar als het toch een ziekenhuisbevalling wordt, duurt het misschien wel langer. Maar dat geldt natuurlijk voor iedereen. Sms'en kan wel overal en nergens, maar dan moeten er inderdaad wat tel.nrs uitgewisseld gaan worden....

Lunanoa
3 May 2010, 10:25
Ben weer terug :mrgreen:

Eerst assistente gebeld, ik moest de dienstdoende VK bellen, het noodnummer dus :? Ik denk shit, kan niet goed zijn...
Ze zat midden in een bevalling, die vrouw moest persen dus ik werd teruggebeld door een andere VK...
Moest meteen langskomen, mocht tussendoor :roll:
Ik dacht echt shit, dat kan niet goed zijn..

Maar gelukkig is alles goed met ons manneke. Ik heb gewoon extreem last van harde buiken op 't moment.
Ik wist niet dat dit ook harde buiken waren. Mijn buik werd namelijk alleen maar onderin hard & kreeg rugpijn. Maar die spieren lopen blijkbaar door je hele lichaam van je baarmoeder, ook langs je rug etc.
Ik zit dus serieus om het kwartier met harde buiken, moet ze echt wegpuffen :?
Gelukkig was het wat afgezakt, wat een goed teken was.
Wanneer ze sneller op elkaar kwamen moest ik meteen weer bellen.

Ook urine laten onderzoeken zo bij de huisarts, blaasontsteking veroorzaakt vaak extreme harde buiken.
Dus dat zo oook nog even afwachten.

Het komt waarschijnlijk omdat het een flinke kerel is, in mijn kleine lichaam. Ben 1.58 & das enorm zwaar zegt ze. Ik heb nu het lichaam & de klachten van iemand met 36/37 weken...
Hopelijk beval ik dus met 37 weken, want als ik door moet tot 40 zit ik dus in verhouding op 43/44 weken :lol:

Tara28
3 May 2010, 10:31
Pfff lunanoa, das nou ook wat :shock: Wie verzint het nou dat zulke harde buiken bestaan. Ik had, toen ik nog moest werken, ook tig keer een harde buik op een dag, maar deed echt totaal geen zeer, dus maakte me er niet druk om. Nu ik vrij ben heb ik ze stukken minder.
Moest je het niet heel rustig aan doen?
En gaan ze je op een gegeven moment niet inleiden dan? Het klinkt alsof het anders wel heel erg zwaar gaat worden. 1.58 is inderdaad niet groot zeg. Ben zelf 1.75 dus dat scheelt behoorlijk!

Ben ik trouwens eindelijk vrij en denk ik....'leuk alle babyspulletjes wassen en in de tuin hangen'....Niet dus! De komende 2 weken lijkt het er niet in te zitten als ik de weerberichten bekijk. Zal dus wel de waslijn op zolder worden, want wil er nu toch wel eens aan gaan beginnen.....

Lunanoa
3 May 2010, 10:44
Wou die wasjes ook doen inderdaad, klotezooi, rotweer :twisted:
Zit je dan weer niet op te wachten h :?

Die harde buiken worden gewoon door ons flink groeiende kereltje veroorzaakt. Ik hoef niet rustig aan te doen, gewoon net als anders. Ze zei dat je die harde buiken ook wel krijgt als je de hele dag plat gaat.
Blijf maar gewoon lekker ompielen zei ze.
Das wel erg fijn!
Kan verder helemaal geen kwaad. Dus das mooi. Alleen wel erg pijnlijk allemaal hoor :oops:

Myra6
3 May 2010, 11:19
Goedemorgen,

Balen zeg dat een aantal van jullie een slechte nacht hebben gehad. Ik heb juist de hele nacht geslapen :o kan er ook geen pijl meer op trekken :roll: .

Pfff gelukkig Lunanoa dat het mee valt en dat het harde buiken zijn, maar zo te horen niet echt een prettig gevoel :?
Zo 1:58 wat een verschil ik ben 1:82 :mrgreen: Doe maar lekker rustig aan hoop voor je dat het weer wat afzakt ;)

Strakkies om 14:00 naar de verloskundige :D

Chan9
3 May 2010, 11:23
goedemorgen dames

bah lunanoa zat even zo alles te lezen maar schiet niet echt op he vervelend als het steeds zo pijn doe..
zou toch beetje rustig aan doen en als ik jou was toch maar alvast gaan beginnen met babywas voor de zekerheid of zie ik dat verkeerd?

tara voorloppig zit het er indd niet in om de was buiten te hangen indd kijkend naar het voorspelde weerbericht :S

mayella groot gelijk dat je nog even ga liggen je heb je rust nu hard nodig;)

is trouwens wel een idee om tel nummers uit te wisselen voor als iemand beval en het hier neerte zetten

hier straks weer naar verloskundige toch maar extra controle ben benieuwd :)

ik ben trouwens 1.68 niet echt super groot ma ook niet super klein moet kunnen dus :)

wat een depri weer he pff word er niet goed van je heb dan ook nergens geen zin in behalve bank hangen met een filmpje :)

Lunanoa
3 May 2010, 11:27
Hoef alleen de kleertjes nog maar te wassen :D De rest heb ik allemaal al klaar :mrgreen: Hydrofylluiers, omslagdoeken etc. etc. is al klaar. Nu even geen plek om het binnen te hangen. Ons eigen was hangt overal :P
En wil het zo graag buiten hangen want dat ruikt zo lekker :cry:

Hoef niet rustig aan te doen van de verloskundige, dat heeft helemaal geen zin zegt ze. Gewoon lekker om blijven pielen zei ze...

Free
3 May 2010, 11:37
Tara, de babykamer is hier idd t enige wat zon beetje af is... (van t laatste jaar dan ;) Slaapkamer enz is ook wel klaar..
Maare gek wordt ik er wel van, naja straks Chris zo maar eens wakker maken met een ontbijtje ;) Wie weet helpt t :D

Heb net 1,5 uur op de bank geslapen, ben nu wel wat duf maar was t wel nodig :)

Luna, wat vervelend al die pijn :shock: Gelukkig mag je wel gewoon je ding door doen, anders werden de dagen nog langer..

Van de was is wel jammer zo met die druilerige weer :cry: Mag ook graag de was buiten hangen, maar zit er gewoon niet in..
Scheelt dat ik in mn verlof wilde beginnen met wassen.. En dat duurt nog 2 weken, wie weet is t weer dan mooier..

yvon83
3 May 2010, 11:42
Vervelend al die nachten van verschillende dames. Bijmij gaan de nachten steeds beter. Wordt pas om half 6 wakker en dan ga ik plassen en slaap ik daarna ook nog.

En dat weer mag idd ook wel weer ophouden. Het zonnetje mag wel gewoon gaan schijnen. Gelukkig heb ik donderdag alles gewassen van de kleine. Moet het alleen nog even in de kast leggen.

Vanmiddag weer naar de verloskundige.

Tara28
3 May 2010, 11:50
Ja bleh, het lijkt gewoon wel herfst! Denk dat ik toch maar aan die was ga beginnen, want er hangt nu gewoon helemaal niks meer aan de lijn of bij de strijk. Alle gewone was is weggewerkt, dus heb nu wel plek om de babydingetjes op te hangen.....

Toch weer fijn om te horen dat rustig aan doen met harde buiken niet echt nodig is lunanoa....(en ook voor mezelf fijn om te weten, mocht ik ze hebben als ik veel gedaan heb... ;) )

Lunanoa
3 May 2010, 11:52
Ja misschien ligt het eraan per persoon...

Het zijn bij mij geen harde buiken door inspanning, dus misschien daarom ook wel :? Geen idee :oops:

Myra6
3 May 2010, 11:55
Volgens mij hoorde ik vanmorgen dat het woensdag wel zonnig wordt ;) Het is hier nou wel droog maar niet om nou vrolijk van te worden.

Dat scheeld wel Lun dat je wel gewoon je ding kan doen, heel de dag rusten lijkt me ook niets.

Mayella ben je weer een beetje opgeknapt?

linny84
3 May 2010, 12:04
gelukkig dat het meeval lunanoa ook al heb je er natuurlijk wel veel last van! ik en ook maar 1.62 en bij mij zit alles dan ook al behoorlijk in de weg pff ach ja zo heeft iedereen weer wat natuurlijk. hopelijk ben je snel van die pijnlijke buiken af!

@ hier net spulletjes gekocht zodat mijn mannetje 5 mei kan gaan schilderen :D dan gaat in ieder geval het plafond doen!

triest weer he, denk dat ik maar ff lekker ga knutselen ofzo straks.

Free
3 May 2010, 12:05
Volgens mij hoorde ik vanmorgen dat het woensdag wel zonnig wordt ;) Het is hier nou wel droog maar niet om nou vrolijk van te worden.

Dat scheeld wel Lun dat je wel gewoon je ding kan doen, heel de dag rusten lijkt me ook niets.

Mayella ben je weer een beetje opgeknapt?
Jaa gaat wel weer wat beter.. Heb nog niet teveel gedaan dus weet niet hoe t gaat als ik de hond uit ga laten ofzo.. maare zo een broodje en een bouillon en dan hopen dat dat wat uithaald :)

Woensdag is idd 60% kans op zon, hopen maar dat die er dan ook echt bij is..

Lunanoa
3 May 2010, 12:07
Heeuhjjj, hiephoi, das weer een stukje :mrgreen:

Hoop straks een deur of de kachel te kunnen schilderen. Moet die pijn wel even wegzakken anders wordt het niks :?

Tara28
3 May 2010, 13:21
Grrrr, krijg elke keer een error.......
T zou eerst aan onderhoud moeten liggen, die melding kreeg ik toen ik via een omweg op het forum wilde....
Nu lukt het via die omweg wel, maar moet ik die omweg telkens opnieuw doen, want die error komt er tussendoor.
Mayella had hem ook, want we zaten even op de hyves pagina....

Was er niet ooit iets met cookies of weet ik veel wat om weer van die error af te komen. Heb hem heeeeeeel lang geleden ook al eens gehad en je kon er iets aan doen. Weet alleen niet meer wat, maar het hielp toen wel.

Chan9
3 May 2010, 13:32
hoooi hoooi
ik had gister nog beloofd om buikfoto te plaatsen op hyves omdat ik zo vond dat mij buik wel inneens heel er hang
ik heb er net 1 geplaats want was gister aaf vergeten sorry
maar kijken jullie zelf ma mischien zit ook wel in me kop hoor haha

sonja2009
3 May 2010, 13:34
Naam:..................Uitgerekend op:............Verwachten een:...............verwacht de baby zelf
Chan9....................2 juni..........................jongen.............. .............
Anna82..................3 juni..........................jongen.............. ..............
Wendytje..............9 juni...........................jongen............. ...............
Linny....................11 juni.........................meisje............... ..............
yvon83.................11 juni.........................baby................. .............
Vinny45................14 juni.........................meisje............... ..............
Tara28................17 juni..........................baby................ ...............
Sonja2009............17 juni..........................meisje.............. ...............28 mei
Myra6..................18 juni..........................baby................ ..............
Jo-jootje..............18 juni..........................meisje.............. ...............
Lunanoa........... ...22 juni..........................jongen.............. ..............
Shadylady.............24 juni.........................jongen............... .............
Mayella................28 juni..........................baby................ ...............
Lautje.................28 juni..........................baby................ ...............
BenteB................28 juni..........................meisje.............. ...............

Hehe eindelijk kan ik weer wat antwoorden kreeg al vanaf gister error
Ik heb het lijstje aangepast met de datum er achter dat je zelf denkt dat de baby komt dacht dat is wel leuk om te kijken wie er gelijk krijgt.

Meldplicht vind ik wel leuk als ik thuis beval kan ik direct het erop zetten maar mocht ik toch naar het ziekenhuis moeten sms ik lun wel ik ga het namelijk niet gelijk op hyves zetten omdat alex en ik even rust willen en ook niet iedereen een geboortekaartje sturen

Chan9
3 May 2010, 13:36
Naam:..................Uitgerekend op:............Verwachten een:...............verwacht de baby zelf
Chan9....................2 juni..........................jongen.............. .............28/29 mei
Anna82..................3 juni..........................jongen.............. ..............
Wendytje..............9 juni...........................jongen............. ...............
Linny....................11 juni.........................meisje............... ..............
yvon83.................11 juni.........................baby................. .............
Vinny45................14 juni.........................meisje............... ..............
Tara28................17 juni..........................baby................ ...............
Sonja2009............17 juni..........................meisje.............. ...............28 mei
Myra6..................18 juni..........................baby................ ..............
Jo-jootje..............18 juni..........................meisje.............. ...............
Lunanoa........... ...22 juni..........................jongen.............. ..............
Shadylady.............24 juni.........................jongen............... .............
Mayella................28 juni..........................baby................ ...............
Lautje.................28 juni..........................baby................ ...............
BenteB................28 juni..........................meisje.............. ...............

Hehe eindelijk kan ik weer wat antwoorden kreeg al vanaf gister error
Ik heb het lijstje aangepast met de datum er achter dat je zelf denkt dat de baby komt dacht dat is wel leuk om te kijken wie er gelijk krijgt.

Meldplicht vind ik wel leuk als ik thuis beval kan ik direct het erop zetten maar mocht ik toch naar het ziekenhuis moeten sms ik lun wel ik ga het namelijk niet gelijk op hyves zetten omdat alex en ik even rust willen en ook niet iedereen een geboortekaartje sturen

Free
3 May 2010, 14:55
Chan9....................2 juni..........................jongen.............. .............28/29 mei
Mayella................28 juni..........................baby................ ...............2 juli

Tara28
3 May 2010, 15:00
Tara28................17 juni..........................baby................ ...............22 juni
Mayella................28 juni..........................baby................ ...............2 juli

jo-jootje
3 May 2010, 15:01
Jo-jootje..............18 juni..........................meisje.............. ...............14 juni

jo-jootje
3 May 2010, 15:10
Ik ben mooooeeeee...nog half uurtje en denk dat ik dan naar huis vlucht...bankje here I come!

Vanochtend mijn leidinggevende nog gesproken..tijdje niet gezien..en hij zei nog dat ik me vooral niet te druk mocht maken de de boel de boel maar moest laten en alleen nog maar paar overdrachtdingetjes mocht doen..nav uitbarsting vorige week..had ie natuurlijk van anderen al gehoord...wel lief dat ie dat even zei...als ie er op was doorgegaan had ik wel kunnen janken..zo lief vond ik dat even..hihihi..vreselijke jankmiep aan het worden zeg.. :D

Dus ik ga het wel overleven nog de 7 daagjes...heeeeeel relaxed aandoen..hoef ook niet zoveel meer..lekker!

iedereen verder goed aan het relaxen na al die nachtelijke ongemakken??

@lun vervelend zeg dat je er zo last van hebt...gelukkig kan je wel je eigen gang blijven gaan ondanks de harde buiken..hoop voor je dat het niet te lang duurt allemaal!

@ chan..zal thuis eens even kijken naar de foto..ben benieuwd!

yvon83
3 May 2010, 15:36
yvon83.................11 juni.........................baby................. .............9 juni
Jo-jootje..............18 juni..........................meisje.............. ...............14 juni

Tara28
3 May 2010, 15:53
Even een vraagje.....
Ik heb net al het babywasgoed gesorteerd op kleur en temperatuur...., maar wassen jullie eigenlijk ook het dekentje voor het ledikantje en kinderwagen? Volgens mij wordt het er na een keer wassen niet mooier op, maar vraag me af of het toch niet beter is om het wel te wassen.....

linny84
3 May 2010, 15:56
Even een vraagje.....
Ik heb net al het babywasgoed gesorteerd op kleur en temperatuur...., maar wassen jullie eigenlijk ook het dekentje voor het ledikantje en kinderwagen? Volgens mij wordt het er na een keer wassen niet mooier op, maar vraag me af of het toch niet beter is om het wel te wassen.....

Ik heb ze wel gewassen ze roken nl heel erg naar plastic....

linny84
3 May 2010, 15:57
Linny....................11 juni.........................meisje............... .............4 juni
yvon83.................11 juni.........................baby................. .............9 juni

Leuk idee dat lijstje!!!!

Beebie_Wish
3 May 2010, 16:09
Ik zelf heb echt ALLESSS van baby kleertjes tot aan beddengoed maar ook het boxkleed enz enz gewassen en gestreken ... Alles wat we nieuw hadden gehaald/gekocht is eerst de was in gegaan en daarna gestreken.

Even een vraagje.....

Tara28
3 May 2010, 16:21
Wow zelfs het boxkleed joh....? Zou dat echt nodig zijn? Wie doet dat nog meer? Had daar ook nog niet aan gedacht.....

Beebie_Wish
3 May 2010, 16:26
Naja ik was toch zo lekker bezig dus had zoiets van ach dat en dat kan er ook allemaal dan nog wel erbij :mrgreen: . En het strijken van alles gaf zon heerlijk gevoel en heb ook zeg maar van die geurbuiltjes gekocht en die in de kledingkast gelegd elke keer als ik de kast open ruikt het zo lekker fris HEEEEEEERLIJK! Maja we moeten nog ff wachten wanneer onze uk zich aan komt kondigen voor deze grote wijde wereld :oops:

Beebie_Wish
3 May 2010, 16:30
En oh ja wij hebben een boxkleed van prenatal (waar baby) op geprint staat ;) . Maar ik heb ook echt alles gewassen omdat we een kat hebben rondlopen en vind het gewoon ook zo lekker fris, maar ook omdat als vriendlief nieuwe kleren heeft dan moeten die ook eerst gewassen worden anders krijgt ie mega uitslag over zijn lichaam en tsja ik kan dan maar beter voorzichtig genoeg zijn om dan voor onze uk ook zo te doen, ook gebruiken wij sowieso al nooit geen wasverzachter want vriendlief is daar ook mega allergisch voor, toen we vorig jaar een weekendje weg waren en we volgende ochtend wakker werden zat vriendlief helemaal onder de rode uitslag over zijn borst en armen en buik enz ... Wat scheen ze wasten in dat hotel met wasverzachter enz.

Joya
3 May 2010, 16:33
dat boxkleed hebben wij ook :D :D die met bruine rand en met bruin baby erop :D
maar die ga ik niet wassen hoor.. wel de kleertjes en lakentjes enzo.. (sorry hoor ik breek hier ook maar ff in.. het is zo rustig op het forum ;) )

sonja2009
3 May 2010, 16:35
ik heb de dekentjes wel gewassen maar die kwamen ook van zolder af dus was wel nodig boxkleed heb ik niet gewassen vind ik nog niet nodig denk ook niet dat hij er veel mooier op word heb 1 goedkope van de wibra en 2 duurdere die heb ik wel gewassen

Chan9
3 May 2010, 16:40
wij hebben dat boxkleed ook alleen dan grijs:)

hier ga ik ook de box kleed niet wassen vin niet nodig

hier net bij de verloskundige geweest en het zit indd heel laag
het schijnt ook zo te zijn dat het kindje heel zwaar word geschat ong 8 pond en aangezien ik het gewoon ook niet meer aan kan willen ze volgende week gaan kijken met de bevallingspraatje wat we kunnen doen mischien eventueel het gaan opwekken omdat het toch al een vrij vors kindje word en ik het simpelweg gewoon niet meer trek
er zat trouwens ook een stagair bij die continu naar mij vriend zat te knipogen totdat me eigen verloskundige het door kreeg dus die zal nu wel op de donder krijgen ,... moet eerlijk zeggen heb het nu ook wel even gehad,, tijdens zwangerschap weinig last van tranen gehad ma nu pff kan gewoon niet meer ophouden :oops:

sonja2009
3 May 2010, 16:54
wij hebben dat boxkleed ook alleen dan grijs:)

hier ga ik ook de box kleed niet wassen vin niet nodig

hier net bij de verloskundige geweest en het zit indd heel laag
het schijnt ook zo te zijn dat het kindje heel zwaar word geschat ong 8 pond en aangezien ik het gewoon ook niet meer aan kan willen ze volgende week gaan kijken met de bevallingspraatje wat we kunnen doen mischien eventueel het gaan opwekken omdat het toch al een vrij vors kindje word en ik het simpelweg gewoon niet meer trek
er zat trouwens ook een stagair bij die continu naar mij vriend zat te knipogen totdat me eigen verloskundige het door kreeg dus die zal nu wel op de donder krijgen ,... moet eerlijk zeggen heb het nu ook wel even gehad,, tijdens zwangerschap weinig last van tranen gehad ma nu pff kan gewoon niet meer ophouden :oops:

ik had al een berichtje op hyves neergezet alleen dat knipogen had ik echt niet gepikt had er direct wat van gezegd wat denkt ze wel niet

Laat die tranen maar lekker gaan lucht vast even op

Chan9
3 May 2010, 16:56
moet zeggen ik zat er ook even van te kijken ik klap dan meteen dicht was wel een brutaal mokkeltje ma had echt zo iets wat is dit maja durfde niet echt wat van te zeggen ma heb nu wel tegen me vriend gezegd die komt niet bij de bevalling erbij no way
en het lucht indd even op hoop alleen wel dat het vandaag nog ophou haha :oops:

Tara28
3 May 2010, 17:07
Oke, het boxkleed ga ik niet wassen. Maar ik heb er maar eentje hoor......Die van Woezel en Pip...
De dekentjes ga ik dan misschien wel doen en verder was ik sowieso alles. De eerste was zit nu in de machine, met dat neutral wasmiddel, maar gelukkig zijn mijn man en ik allebei voor niks allergisch, dus hoop dat dat straks voor de kleine scheelt....

@Chan: wat een trut zeg, die stagair! Misschien nog even terugbellen en ook bij de praktijd duidelijk aangeven dat je die dus echt niet bij je bevalling wilt. Wat denkt ze wel niet! Wel spannend als ze je misschien al eerder in gaan leiden.

sonja2009
3 May 2010, 17:10
Mijn man gaat eigenlijk nooit mee naar de vk

ik heb echt al de hele dag zin in lekker eten

Beebie_Wish
3 May 2010, 17:10
Chan9, Die schattingen willen niks zeggen en ons is uitgelegd dat je elke schatting X4 moet berekenen en dus zit je met 8 pond echt nog niet zo heel erg zwaar namelijk dan met 8pond zou je uit kunnen komen tussen de 3600 en 3700 gram, dat is ons zo verteld, ons hebben ze in begin ook gezegd dat wij een fors kindje gaan krijgen en wel een schatting kregen van 8a9 pond! Maar nu schatten ze onze uk weer tussen de 7a8 pond, naja wij uitgerekend en hebben er vrede mee want dat is echt niet ontiechelijk zwaar/fors.

En wat een rare stagiare zeg ik zelf zou persoonlijk gewoon mijn mond open hebben getrokken tegen haar van kun je zelf geen jongens uit kiezen soms dat je daarom achter bezette mannen aan zit :evil: .

Tara28
3 May 2010, 17:22
Mijn man gaat met elke controle mee. Is tot nu toe gelukt om te combineren met zijn werk....

En wat die schattingen betreft....ik heb al vaak gehoord dat je die niet al te serieus moet nemen, omdat het 9 van de 10 keer niet klopt.....

jo-jootje
3 May 2010, 17:28
Dat zouden ze met een echo toch wel beter kunnen meten etc? maar die krijgen de meesten van ons ook niet meer...

Ben benieuwd hoe groot de beebs allemaal zijn...en ook naar de namen..kijken of er ook nog dezelfden tussen zitten of allemaal verschillend...ben blij dat ik verder geen zwangeren in de buurt heb die eerder dan mij bevallen iig...of het weten dat het een meisje wordt..zit je ook af te wachten van..uh oh..als ze maar niet dezelfde naam hebben gekozen.. :shock:
ik moet wel steeds oppassen dat ik me niet verspreek..hier zeggen we nog wel een te vaak haar naam...al een paar keer in moeten slikken..piieeww

shadylady313
3 May 2010, 17:49
wij zeggen bewust onderling de naam nooit. ben veel te bang dat mijn ventje zich verspreekt...
ik heb vandaag mijn 1 na laatste injectie gehaald! joehoe, nog maar 1 te gaan. dat betekent dus ook dat het
nu allemaal wel heel erg dichtbij komt en spannend gaat worden. en ja, die namen die hier voorbij zullen komen
ben ik ook zo benieuwd naar. zelf acht ik de kans niet heel erg groot dat onze naam dubbel zal voorkomen maar
ja, je weet maar nooit!
ik zal mezelf zo ook nog ff op het lijstje zetten met de vermoedde datum waarop ik zal bevallen...

fijne avond meiden

shadylady313
3 May 2010, 17:49
Linny....................11 juni.........................meisje............... .............4 juni
Shadylady.............24 juni.........................jongen............... .............1 juni

Anna82
3 May 2010, 18:08
Anna82..................3 juni..........................jongen.............. ..............28 mei of 2 juni
Shadylady.............24 juni.........................jongen............... .............1 juni

Hoi hoi ben ik weer na flink wat bijlezen... sinds mn verlof al weer erg productief geweest: wandbord gemakt, spulletjes erop opgehangen, boxkleed gemaakt, badcape gemaakt, paneel gordijnen gemaakt. Geen koninginnedag gevierd ik kan echt niet tegen dat flutweer, blijf ik toch echt veeel liever binnen, maar vandaag moesten we er echt uit voor de erkenning!

Toch wel vreemd dat het nu toch elk moment kan beginnen! Hij mag best wel even blijven zitten nog hoor, maar we willen hem wel heel graag zien nu :D

Het slapen gaat tot nu toe nog best redelijk, meestal red ik het wel tot een uurtje of 7/8 in de ochtend, soms moet ik er 's nachts uit. Geen aambeien wel jeukende voetzolen!

Anna82
3 May 2010, 18:09
oja over precies een maand ben ik uitgerekend :D :D

Free
3 May 2010, 18:17
Chan, lekker dan bij de vk.. Gelukkig maar dat ze t zelf ook in de gaten had.. Kan me voorstellen dat je die stagiaire niet bij je bevalling wil hebben..

Anna, je bent dus al lekker druk geweest.. :D

@ hier, er is 1 grote muur geverfd :D Ben helemaal blij, nog even en de trapleuningen kunnen er weer aan :D Zelf heb ik vandaag weinig gedaan, ben zo duf als een konijn :oops: Hoop dat t morgen toch veel beter gaat..

Heb vanaaf eigenlijk een afscheidskoffie van een client die ergens anders gaat wonen.. Maare zoals ik me nu voel ga ik niet heen, jammer dan... Maar kies nu echt even voor mezelf, anders was ik gewoon gegaan.. Zal haar hierna ook niet meer zien, ben niet meer optijd op de locatie.. Naja is niet anders.. (voel me wel ego op deze manier.. :? )

Myra6
3 May 2010, 18:19
Vanmiddag bij de verloskundige geweest :D Heb een echo gehad kleine ligt al mooi met het hoofdje naar beneden en als het goed is blijft dat nou ook zo :D Qua gewicht zit uk op 2400 gram (rond de 35 weken) maar dit blijft een schatting hoor zei de VK. Verder was alles prima over 3 week pas weer heen.

Wat belachelijk Chan zitten knipogen naar je vriend :shock: en dat wil een professioneel hulpverlener worden???

Tara dekentjes heb ik ook gewassen dacht ook dat ze dan lelijker zou worden maar niet dus :mrgreen: Heb ze op 30 graden gewassen en aan de lijn laten drogen.

Mayella super dat een muur geverfd is :D Alle beetjes helpen.
Je niet ego voelen hoor je moet nou eerst aan jezelf denken!!

Myra6
3 May 2010, 18:23
Anna82..................3 juni..........................jongen.............. ..............28 mei of 2 juni
Myra6..................18 juni..........................baby................ ..........Wel eerder maar wanneer?

Ik heb zelf eigenlijk geen datum in m'n hoofd wel dat het eerder komt :mrgreen:
Is het van jullie gewoon een gevoel of een gok??Naja gok blijft het zowiezo wel :mrgreen: :mrgreen:

Wat leuk Anna dat je dat allemaal zelf maakt :D

Free
3 May 2010, 18:47
Bij mij is het ergens wel een gevoel.. of 24 juni of 2 juli.. Maar hoop eigenlijk 2 juli vandaar dat ik deze hier heb neer gezet ;)

2 juli zou mn 'peter' jarig zijn geweest.. Zou het zo mooi vinden als onze uk op deze dag geboren mag worden..

Myra6
3 May 2010, 18:56
Dat is inderdaad leuk Mayella als het die die dag geboren wordt.

Ik hoop de 18e of eerder omdat ik zelf de 23ste jarig ben :lol:

Beebie_Wish
3 May 2010, 19:38
18 juni is een heule mooie datum iig voor mij/ons wel ... Dan zijn vriendlief en ik 6 jaar saampies :mrgreen:

sonja2009
3 May 2010, 19:59
zo hier in ene toch buik krampen niet normaal is er vanaf half 8 dacht eerst me darmen maar heb 10 minuten op de wc gezeten en helemaal niets nu maar even bijhouden hoeveel tijd er tussen zit de laatst was 19:50 en 19:58 begon het weer

Chan9
3 May 2010, 20:19
sonja is het al wat gezakt?
hoop voor je dat je kleintje nog wel even blijf zitten
hou ons even op de hoogte
en als je niet vertrouw verloskundige bellen he
sterkte :(

sonja2009
3 May 2010, 20:22
nu is er niets dus hoop dat het loos alarm is heb maar even een sterke bak koffie genomen mocht het wel me darmen zijn

Lautje
3 May 2010, 20:22
Heeeeeey lieve meiden en kletskousen!!!! :lol: :lol: :lol:
Ben al 'n paar dagen niet on-line geweest..sorry :oops:
Heb wel mee gelezen, maar het was zoveel :o dat ik het grotendeels weer vergeten ben :mrgreen:

Oeh Sonja...indd even bijhouden...en anders indd even 'n belletje!

Chan9
3 May 2010, 20:25
koffie wek indd buik krampen op ja heb ik ook meestal kan daarna meestal naar de wc :)

hou ons op de hoogte... en doe rustig aan

sonja2009
3 May 2010, 20:35
ik ga maar even lopen enzo want ik kan gewoon niet zitten het trekt als een soort kramp door naar me bovenbenen Wil ook niet gelijk de vk bellen voor niets moet er morgen sowieso heen

jo-jootje
3 May 2010, 20:40

Hoi hoi ben ik weer na flink wat bijlezen... sinds mn verlof al weer erg productief geweest: wandbord gemakt, spulletjes erop opgehangen, boxkleed gemaakt, badcape gemaakt, paneel gordijnen gemaakt. Geen koninginnedag gevierd ik kan echt niet tegen dat flutweer, blijf ik toch echt veeel liever binnen, maar vandaag moesten we er echt uit voor de erkenning!

Toch wel vreemd dat het nu toch elk moment kan beginnen! Hij mag best wel even blijven zitten nog hoor, maar we willen hem wel heel graag zien nu :D

Het slapen gaat tot nu toe nog best redelijk, meestal red ik het wel tot een uurtje of 7/8 in de ochtend, soms moet ik er 's nachts uit. Geen aambeien wel jeukende voetzolen!

heb je die jeuk al eens aangegeven bij de VK? bij mij vroegen ze namelijk of ik jeuk in handpalmen of voetzolen had want dat kon iets met mijn lever betekenen dat er iets aan de hand was.

jo-jootje
3 May 2010, 20:42
ik ga maar even lopen enzo want ik kan gewoon niet zitten het trekt als een soort kramp door naar me bovenbenen Wil ook niet gelijk de vk bellen voor niets moet er morgen sowieso heen

ze zitten ervoor om gebeld te worden hoor...altijd even navragen als je het niet vertrouwd...beter te vroeg!

sonja2009
3 May 2010, 20:51
volgends mij is dit nog niet echt regelmatig of wel

19:50 afgelopen begonnen 19:58 20:07 afgelopen
20:24 begonnen20:34 afgelopen
20:44 begonnen 20:49 afgelopen

Myra6
3 May 2010, 21:00
Sonja zijn het mischien harde buiken? Of het indalen? Anders effe bellen hoor!!

jo-jootje
3 May 2010, 21:01
zou ook kunnen wat myra zegt...dat het net zoiets is wat lun heeft....

sonja2009
3 May 2010, 21:02
me buik is wel keihard maar het zijn echt krampen net of je moet poepen alleen trekken de krampen door naar me bovenbenen en me rug

jo-jootje
3 May 2010, 21:05
hoelang wil je zelf nog wachten voordat je gaat bellen?

Myra6
3 May 2010, 21:08
Heb wel een gelezen dat je last kan hebben van voorween(zijn harde buiken)??

Myra6
3 May 2010, 21:09
Hier een link over voorween http://www.dokterdokter.nl/medisch/fold ... /voorwee-n (http://www.dokterdokter.nl/medisch/folder/view/id/1569/eerste-tekenen-van-de-bevalling/title/voorwee-n)

sonja2009
3 May 2010, 21:10
ik dacht nog een half uurtje het aankijken zo even douche misschien zakt het
op de website van de vk staat wel dit
Vr de 37 weken bel je bij:
Onverklaarbare buikpijn of bij krampen waar een regelmaat in zit
Bloedverlies
Vruchtwaterverlies
Minder of geen leven meer voelen
Andere spoedeisende klachten en problemen

maar ik ben zo bang dat dit niet regelmatig genoeg is

jo-jootje
3 May 2010, 21:14
tsja...kan jou het schelen..bel ze gewoon! hoor je vanzelf wel wat je wel of niet moet doen..is meer ook geruststelling voor jezelf!

Myra6
3 May 2010, 21:17
Maakt niet uit Sonja gewoon bellen!!
Onze vk zei vanmiddag nog: ALS JE HET NIET VETROUWD ALTIJD BELLEN!!!!

Free
3 May 2010, 21:17
Sonja, ga jij eens gauw de vk bellen :shock:

Je krampen zijn toch niet te verklaren ;) Ik zou echt bellen meis!! Ze zitten er niet voor niets!!!

Hier zit de trapleuning aan de grote muur op zn plek :mrgreen: Er zit schot in :D En ik kan weer veilig naar boven.. :D
Mannetje vroeg wat hij er voor kreeg als hij t volgende week af had ;) Zei dan neem ik je mee uit eten :P Achteraf vond hij het toch wel erg veel voor 1 week :shock: Maar ben benieuwd of het nu wel sneller gaat ;)

Hier de hele dag al wat last van mn rug.. Kan niet lang op een hoge stoel, maar ook niet op de bank.. Ga straks maar goed warm douchen en dan lekker bed in :)

Myra6
3 May 2010, 21:19
Schiet dus mooi op zo!

Irritant is dat h dat je niet meer weet hoe je moet zitten :roll:

sonja2009
3 May 2010, 21:22
ik eerst nog even op de wc zitten wie weet alleen heb aambeien dus kan niet al te lang zitten mocht het dat niet zijn bel ik de vk

Free
3 May 2010, 21:25
Schiet dus mooi op zo!

Jaa echt wel :S Herkenbaar??

sonja2009
3 May 2010, 21:30
gelukkig heb ik niet gebeld me darmen zijn echt totaal van slag
alex heeft ook in ene last van hele erge krampen en die is niet zwanger hahhaha
We hadden lasangeta (ofzoiets) gegeten gister al maar heb het vandaag opgewarmd in de over is toch iets te vet geweest voor onze darmen

Free
3 May 2010, 21:33
gelukkig maar Sonja... Maar als je t niet vertrouwd ga je alsnog bellen hoor!!!

jo-jootje
3 May 2010, 21:34
gelukkig heb ik niet gebeld me darmen zijn echt totaal van slag
alex heeft ook in ene last van hele erge krampen en die is niet zwanger hahhaha
We hadden lasangeta (ofzoiets) gegeten gister al maar heb het vandaag opgewarmd in de over is toch iets te vet geweest voor onze darmen

aahh oke....ik heb trouwens ook als ik moet dan kan ik ook enorme krampen krijgen...en heb net als jou aambeijen..lekkere combinatie..maar valt dus alweer mee...het is ook allemaal wat het zwanger zijn...pppff

Anna82
3 May 2010, 21:34

heb je die jeuk al eens aangegeven bij de VK? bij mij vroegen ze namelijk of ik jeuk in handpalmen of voetzolen had want dat kon iets met mijn lever betekenen dat er iets aan de hand was.

Ow ik zou het niet weten, zal het even navragen, heb zowieso nu een beetje een raar gevoel, nogal onrustig daar beneden, ook erg harde buiken die door gaan tot mn stuit, kan niet meer zitten haast... dus ga zo maar even liggen!

28 mei zou bij ons ook leuk zijn, omdat we dan 7 jaar samen zijn en 2 juni omdat dat beter is klinkt dan 3 juni :roll:

linny84
3 May 2010, 21:35
pfff sonja je houdt ons wel in spanning! gelukkig zijn het je darmen al is dat natuurlijk ook heel erg vervelend!

Myra6
3 May 2010, 22:46
Schiet dus mooi op zo!

Jaa echt wel :S Herkenbaar??
heb ook al een aantal dagen last van m'n rug dat alleen liggen het prettigst is :P

Myra6
3 May 2010, 22:48
Ohh gelukkig valt het mee Sonja ;)

Welterusten allemaal xxx

Lunanoa
4 May 2010, 09:54
Oeh ik schrik van je Sonja. Gelukkig zijn het je darmen meid!

Maar wanneer je om de 10 minuten wee-achtige pijnen zou hebben, zou ik wel even bellen hoor.
Ze zijn enorm begrijpend.
Ik had het om de 15 minuten & MOEST meteen komen, mocht niet meer douchen etc. Dus ze nemen het wel serieus!
Had het zelf ook in mijn rug, billen & bovenbenen.

sonja2009
4 May 2010, 10:46
waarschijnlijk waren het niet me darmen onze kleine is namelijk al ingedaald en ligt helemaal vast moet wel een extra echo laten maken ivm de zekerheid dat het hoofdje vast ligt

Tara28
4 May 2010, 10:54
Pfff Sonja, je maakt het wel spannend hier hoor..... :shock: ;)

Wat goed jullie kindjes allemaal al met het hoofdje laag liggen en gedaald zijn. Hoop zooooo dat ik dat maandag ook te horen krijg. Ik weet ook niet of het gevoel veranderd als het kindje anderom ligt. Dat je het dan meer op een andere plek gaat voelen ofzo. Voel het nog steeds veel boven mn navel, maar of dat dan een kopje of een kontje is???....en als er iets uitsteekt of dat dan iets van een armpje, beentje, knietje, schoudertje is.....kan ik echt geen hoogte van krijgen.

Ik denk dat ik de dekentjes niet ga wassen. Gisteren nog even mijn kraamverzorgernde schoonmama gevraagd en volgens haar is het niet nodig de dekentjes ook te wassen. Je loopt toch de kans dat ze meteen minder mooi zijn en nodig is het niet. Ze adviseerde om ze even goed uit te kloppen en gewoon droog een tijdje buiten aan de waslijn te laten luchten. Nu ga ik dat dus doen. Ook weer opgelost.

Hoeveel boxkleden hebben jullie eigenlijk? Wij maar eentje....een stoffen. Ik dacht, misschien is het handig om er ook eentje van platic achter de hand te hebben?

Vinny45
4 May 2010, 10:56
Vinny45................14 juni.........................meisje............... ..............8 juni (voorgevoel)

Zo dames weer bijgelezen, heb geen Internet thuis (verbinding ligt er ff uit) dus kon niet op het forum. Nu pas op mijn werk! Heb toch niks te doen, dus kan ik lekker even neuzen hier.

Ohhhh Sonja! Spannend!!

Vinny45
4 May 2010, 10:59
Tara, wij hebben 3 boxkleden, maar al deze kleden heb ik gekregen van mijn zus (zijn van mijn neefje geweest), anders had ik er ook maar 1 gekocht hoor.

Ook allemaal stoffen kleden ;)

Tara28
4 May 2010, 11:07
Vinny45................14 juni.........................meisje............... ..............8 juni (voorgevoel)
Tara28................17 juni..........................baby................ ...............22 juni

Zag dat mij datum verdwenen was. Nu staat ie er weer.....

shadylady313
4 May 2010, 11:13
hee tara,

tot nu toe ben jij de enige die denkt dat je over de uitgerekende datum heen zal gaan...
grappig om te zien dat bijna iedereen dus denkt dat het eerder gaat komen!

hoe gaat het met je?
liefs laura

linny84
4 May 2010, 11:15
hee tara,

tot nu toe ben jij de enige die denkt dat je over de uitgerekende datum heen zal gaan...
grappig om te zien dat bijna iedereen dus denkt dat het eerder gaat komen!

hoe gaat het met je?
liefs laura

nee mayella ook, ik zat ook net te kijken haha niemand hoopt gewoon dat ie over tijd gaat lopen denk ik.

shadylady313
4 May 2010, 11:16
oh ja... ben ook gewoon zo scheel als een kip!!
en inderdaad, het zal meer hopen zijn dat het eerder komt.
al ben ik er bij mezelf echt van overtuigd hoor!

Tara28
4 May 2010, 11:27
@shadylady: Haha, ik heb eigenlijk niet echt een voorgevoel ofzo. Heel veel mensen om mij heen denken juist dat het eerder gaat komen en soms denk ik dat zelf ook wel. Het enige is dat 22 juni wel mooi uit zou komen. We hebben al heel veel verjaardagen in juni, maar niet op die datum en daarbij....als het 5 dagen later komt heb ik 2 weken langer verlof :) , want dan komt de herfstvakantie er alweer achteraan. Het is dus meer een datum die mooi uitkomt, dan een heel sterk voorgevoel ofzo.
En aangezien alles nog helemaal prima gaat en ik me dusdanig goed voel dat ik eigenlijk niet mag klagen (maar is soms wel gewoon even lekker om te doen ;) ), verwacht ik het niet super zwaar te krijgen in de laatste weken.
Sterkter nog.....gisteren is de beslissing gevallen dat we zondag toch weer mee gaan doen met de danswedstrijd, maar dit zal dan wel echt de laatste worden. We doen weer alleen ballroom, gisteravond lekker gedanst met de wedstrijdtraining en vanavond nog even een privelesje. Mijn man wordt dan wel strenger aangepakt en ik even lekker wat minder, dus kan dan heerlijk relaxed trainen.
Bij jullie ook alles nog lekker?

Lunanoa
4 May 2010, 11:30
Oh wauw Son! Flinke indalingsween gehad dus!
Goed nieuws dat ze ingedaald is, wieweet komt ze dan lekker aanzetten met de 37 weken ;)
Al zegt het niks, maar je weet het nooit. Ik vind het wel een goed teken :mrgreen:

Over die deken: Op mijn deken stond dat het de textuur van een badhandoek kon krijgen als ik het waste :o Was een katoenen deken.
Maar hij is nog precies hetzelfde & is prachtig...
Ik vond het wel zo fris. Maar uitwaaien is ook heerlijk inderdaad :D

Ik heb ook geen voorgevoel qua bevallingsdatum. Dus weet niet wat ik in moet vullen?

shadylady313
4 May 2010, 11:47
Tara, wat fijn dat je je nog steeds zo goed voelt dat jullie zelfs nog mee gaan doen met de laatste danswedstrijd!! maak er maar wat speciaals van dan. nu is het echt de laatste!!
en ja, af en toe klagen mag best hoor. je heb er een goed excuus voor.
hier gaat het gelukkig nog steeds goed, al heb ik wel veel last van steken onderin mijn buik waardoor het slapen steeds meer een ramp wordt. aankomende maandag krijg ik mijn laatste hormooninjectie. die zal rond 21 mei uitgewerkt zijn en daarna is het dus afwachten wat mijn lijf gaat doen. vandaar dat ik ook gok dat het 1 juni wel geboren zal zijn of worden. dit is ook onze trouwdag dus dat zou wel een leuk iets wezen. maar stiekem denk ik dat hij misschien nog wel eerder zal komen hoor omdat ik dus vanaf de 21e echt op mezelf aangewezen ben... nou ja, we zullen het allemaal wel zien!
geniet nog maar lekker van die laatste weekjes, het wordt straks hard werken voor ons allemaal.
en geniet ook nog maar van je laatste wedstrijd zondag. ik wens je alvast heel veel succes en vooral veel plezier.

Lunanoa, dan doe je toch gewoon een wilde gok?? en dan zul je zien dat je uiteindelijk de enige bent die het goed gegokt heeft hahahaha!

liefs laura

Tara28
4 May 2010, 12:35
Dank je wel :D We gaan zeker ons best doen zondag, al verwacht ik er niet veel meer van hoor. T is nu ook meer voor het leuke en de gezelligheid. De allerlaatste wedstrijd van dit seizoen is eigenlijk pas 6 juni, maar daar reken ik echt niet meer op. Ben al blij als ik 29 mei nog kan afdansen.....
Je kindje heeft in gelukkig in ieder geval een termijn gehaald waarin het veilig geboren kan worden. Dat is vast een fijn gevoel toch? 1 juni klinkt ook echt als een mooie datum, dus hopelijk blijft het dan zitten tot die tijd. Wat slapen betreft....sinds een week of 6 slaap ik met een voedingskussen en dat is echt een uitkomst. Zonder dat ding zou ik echt niet lekker meer kunnen liggen. Misschien een tip dus (of je dat dat ook allang....)
Voor jou helemaal, geniet van de laatste weken! Als het inderdaad eerder komt, dan gaat het nu echt hard zeg!
X
Tara

yvon83
4 May 2010, 12:46
wij hebben ook maar 1 boxkleed. Mocht het straks toch te weinig zijn kan ik er altijd nog 1 bij halen.

En de datum is voor mij ook niet echt een gevoel hoor. 9 juni zijn we 7 jaar bij elkaar dus vandaar dat ik 9 juni er maar neer gezet heb. Al begin ik zo langzamerhand best wel nieuwsgierig te worden dus vind het helemaal niet erg als het nog wat eerder komt.
Gister ook weer bij de verloskundige geweest en alles was goed. het hoofdje ligt al wel iets ingedaald maar nog niet vast (bibi). Had van het weekend ook allemaal steken gehad van onder dus dat was de reden.

tara knap van je hoor nog een wedstrijd dansen. En zolang het nog gaat waarom niet he.

zo ik ga even een uurtje op bed liggen anders is mijn onderrug vanavond weer niks waard.

jo-jootje
4 May 2010, 13:26
hier nog een tip voor maagzuur: komkommer! :D werkt tenminste bij mij wel..in de wat mindere gevallen van maagzuur..als ik echt erg last hebt werkt niet veel... :|

vannacht 8 uur geslapen! jippie..eindelijk weer eens..1 keer er maar uit naar de wc...beterz!

helaas vanochtend een miep gehad met bloedprikken die niet meteen goed prikte..ggrrr...lekker last van nu..trekt door in de schouder..

verder voel ik me toppie... :D

Dus Sonja was dus wel indalingsween...zo zie je maar weer...maar dat lijkt me ook een goed teken dat de beeb er nu helemaal goed voor ligt...benieuwd naar de echo of het ook helemaal vast ligt dan.

trouwens mijn datum is een enorme gok...en ligt eigelijk tussen de verjaardagen in van familieleden...dacht wel zo handig op een andere datum..haha

Free
4 May 2010, 13:48
Denk dat ik dan de enige ben die hoopt over te lopen naar 2 juli ;) T gaat mij echt om de datum.. Lijkt me gewoon erg mooi dat ons kindje op die dag geboren wordt..

Had hier net mn ma aan de telefoon, begint ze gelijk weer over opvang te zeiken (ja echt, niet zomaar zeuren :evil: ) En dat ik straks maar meer moet gaan werken enz.. Kan wel janken nu :( Ze weet heel goed dat ik t liefst helemaal niet meer ga werken en thuis bij mn kindje wil zijn.. Maare doordrammen he.. Alleen maar doorgaan.. Volgende keer kap ik haar gewoon af, dan maar boos.. Dit schiet ook niet op..

jo- jootje, grappig dat komkommer bij jou wel werkt.. Ik krijg er juist alleen maar meer maagzuur van :shock: Fijn dat je zon goeie nacht hebt gehad!!!

Sonja, gelukkig weet je nu wat t was gister.. Hopen dat je er niet te veel last van hebt nu ze helemaal ingedaald is..

Vanmorgen bij een vriendin van me geweest, nog lekker ffies gekeuteld met haar dochtertje van 4 maand.. En gekliert met die van 3,5 jaar ;) Heb er gewoon helemaal zin in als ik dat zo zie :D

Ik ga nu ffies bezig in de babykamer.. Of naja eerst forum bij lezen en dan aan de slag, wil t gewoon klaar hebben..

Tara28
4 May 2010, 13:58
Zoooo, net hier de eerste babywas staan strijken en de tweede zit nu in de machine. De dekentjes hangen buiten aan de lijn te luchten en gisteren heb ik het hele kamertje gezogen, gedweild en gesopt, dus straks kan ik alles in schone kasten terugleggen :D Heerlijk om te doen. Zo nemen de nog te doen dingetjes steeds verder af :D

Lunanoa
4 May 2010, 14:20
Goed om te horen Jojootje, werd wel weer eens tijd voor een fitte dag h ;)

Tara: Goed bezig meid!!!!

Wij hebben de babykamer bijna klaar woheoeeeeeeeeeeeeeeeeh. Vanmiddag ff leuke mandjes/plankjes e.d. halen.
Morgen maar nog wat schilderen & soppen + kastjes inruimen. Hopelijk ook de kleertjes wassen :mrgreen:
Ik doe de datum wat ik verwacht, wel wat ik hoop, 3 weekjes vroeger met 37 weken dus :mrgreen: Hopelijk komt het uit haha. Gezellig met shadylady hahahah.

Lunanoa........... ...22 juni..........................jongen.............. ..............1 juni

sonja2009
4 May 2010, 14:32
ze lag al wel helemaal vast maar dit is een liggingsecho om voor 100% zekerheid te kunnen zeggen dat het het hoofdje is en niet het kontje de vk zei zelf dat ze voor 99% zeker wist dat het het hoofdje is

ik ben de hele dag al niet zo lekker niet misselijk ofzo maar me bloeddruk was weer eens heel laag even rustig aan doen dus

Lautje
4 May 2010, 14:41
Luna wat fijn dat jullie het kamertje bijna klaar hebben!!!! :D
Het aankleden is zoooo leuk!!!!!

Sonja dus toch 'n soort van ween? Wel fijn dat je meissie ingedaald is... :)
Nog veel last van gehad???

Mayella...niet op laten fokken door je mamsie...is niet goed voor je ;)

Vanmorgen bij de VK geweest en alles was weer goed! De bloeduitslagen waren ook weer goed! De kleine is ingedaald maar lag nog niet vast...lag al wel wat in de bekken...(nog geen krampen/ween ervan gehad, misschien dat dat nog komt als ik dat zo hoor bij jullie... :? )

En ik wist ook totaal niet wat ik bij het lijstje in moet vullen....ik heb het idee dat het 2 weken eerder komt of 2 weken later :? :lol:
Kheb maar juli ingevuld, want in die maand hebben wij geen verjaardagen :mrgreen:

Lunanoa........... ...22 juni..........................jongen.............. ..............1 juni
Lautje.................28 juni..........................baby................ ...............7 juli

sonja2009
4 May 2010, 14:48
Luna wat fijn dat jullie het kamertje bijna klaar hebben!!!! :D
Het aankleden is zoooo leuk!!!!!

Sonja dus toch 'n soort van ween? Wel fijn dat je meissie ingedaald is... :)
Nog veel last van gehad???

Mayella...niet op laten fokken door je mamsie...is niet goed voor je ;)

Vanmorgen bij de VK geweest en alles was weer goed! De bloeduitslagen waren ook weer goed! De kleine is ingedaald maar lag nog niet vast...lag al wel wat in de bekken...(nog geen krampen/ween ervan gehad, misschien dat dat nog komt als ik dat zo hoor bij jullie... :? )

En ik wist ook totaal niet wat ik bij het lijstje in moet vullen....ik heb het idee dat het 2 weken eerder komt of 2 weken later :? :lol:
Kheb maar juli ingevuld, want in die maand hebben wij geen verjaardagen :mrgreen:

Lautje.................28 juni..........................baby................ ...............7 juli

gefeliciteerd he

ja het waren gewoon voorweeen op zich deed het niet zoveel pijn meer irritant omdat ik niet wist hoe ik moest lopen staan zitten of liggen
wel moest ik zondag heel veel achter mekaar naar de toilet dat schijnt ook een teken te zijn

Myra6
4 May 2010, 16:35
Daag,

Wij hebben ook wat :o Gisteren ja bij de vk geweest, toen heeft de vk gefaxt naar het hulpmiddelen centrum voor het bed. Hij zei ze bellen dan voor een afspraak. Vanmiddag staat er een bus voor de deur ik zeg tegen m'n vriend hebben ze gebeld? Nee zegt hij. Kwamen ze het bed vanmiddag al brengen :? Hoefde pas over 2 week volgens de vk :roll: Zegt die kerel wij krijgen die fax binnen en de volgende dag wordt het bezorgd. Naja dacht kan ze moeilijk terug sturen ze komen ook nog uit Zwolle. Dus nou staat hier al een bed in de kamer :shock:

Zal nou even gaan lezen :mrgreen:

Lifs Myra

Myra6
4 May 2010, 16:36
Oja haha ze hadden dus niet gebeld van dat hulpmiddelen centrum :mrgreen: