PDA

View Full Version : Uitgerekend in Juni 2010

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

Tara28
4 May 2010, 15:37
Haha Myra, wel handig als je even snel een tukje wilt doen tijdens het stofzuigen ofzo ;) Wel toevallig dat jullie dan net thuis waren zeg!

Myra6
4 May 2010, 15:39
Pfff Sonja, je maakt het wel spannend hier hoor..... :shock: ;)

Wat goed jullie kindjes allemaal al met het hoofdje laag liggen en gedaald zijn. Hoop zooooo dat ik dat maandag ook te horen krijg. Ik weet ook niet of het gevoel veranderd als het kindje anderom ligt. Dat je het dan meer op een andere plek gaat voelen ofzo. Voel het nog steeds veel boven mn navel, maar of dat dan een kopje of een kontje is???....en als er iets uitsteekt of dat dan iets van een armpje, beentje, knietje, schoudertje is.....kan ik echt geen hoogte van krijgen.

Ik denk dat ik de dekentjes niet ga wassen. Gisteren nog even mijn kraamverzorgernde schoonmama gevraagd en volgens haar is het niet nodig de dekentjes ook te wassen. Je loopt toch de kans dat ze meteen minder mooi zijn en nodig is het niet. Ze adviseerde om ze even goed uit te kloppen en gewoon droog een tijdje buiten aan de waslijn te laten luchten. Nu ga ik dat dus doen. Ook weer opgelost.

Hoeveel boxkleden hebben jullie eigenlijk? Wij maar eentje....een stoffen. Ik dacht, misschien is het handig om er ook eentje van platic achter de hand te hebben?

Ik heb de dekentjes wel gewassen op 30 graden en laten drogen aan de lijn. Ze zijn hartstikke mooi gebleven!

Free
4 May 2010, 15:47
Net weer voor controle naar de gyn geweest.. En uk ligt nog steeds in stuit..
Verder was alles goed, bloeddruk, gewicht.. (nog steeds niets aangekomen en snoep toch wel wat meer laatste weken :oops: )

Over 2 weken weer een groei echo. Vandaag alleen gekeken hoe uk er bij lag..

Verder heb ik van jullie weinig onthouden...

Wacht nu op een sms van Chris wat ie wil eten, hij had 4 keuzes ;) Maare moet t wel ffies weten ivm aardappels schillen ;)
Als ik niets hoor ga ik eerst nog weer met t raamfolie op de babykamer bezig.. Dat is me er vorige week zo weer afgevallen :shock: Hing nog geen week.. ga dus nog maar een poging doen met t stappenplan van internet..

shadylady313
4 May 2010, 15:54
ja luna!! laten we daar maar gewoon voor gaan! allebei op 1 juni!!!
ik teken ervoor hoor!

zozo, 4 keuzes voor het eten?
waar mag manlief tussen kiezen?
misschien doe ik nog ideetjes op. ik heb dus weer zo'n trek in zelfgemaakte patatjes! maar dit keer niet met een rookworst hoor hahahahaha

en vervelend zeg dat ukkie nog steeds in stuit ligt maar goed, dat zegt ook niks natuurlijk..

Free
4 May 2010, 16:01
ja luna!! laten we daar maar gewoon voor gaan! allebei op 1 juni!!!
ik teken ervoor hoor!

zozo, 4 keuzes voor het eten?
waar mag manlief tussen kiezen?
misschien doe ik nog ideetjes op. ik heb dus weer zo'n trek in zelfgemaakte patatjes! maar dit keer niet met een rookworst hoor hahahahaha

en vervelend zeg dat ukkie nog steeds in stuit ligt maar goed, dat zegt ook niks natuurlijk..
Euhm, (maagzuur krijgende) rode kool, bruine bonen, witte bonen in tomatensaus enne boerenkool met ROOKWORST :lol:

Zelfgemaakte patatjes zijn ook wel lekker.. Maare kost me zoveel tijd :P

Free
4 May 2010, 16:02
Stuurt die clown terug:

Kijk maar mop :shock: Alsof ik daar wat mee kan...

shadylady313
4 May 2010, 16:12
pff mannen...
soms heb je er ook werkelijk helemaal niets aan he?
hihi. grappig dat jij misschien wel aan de rookworst gaat vanavond. zul je aan me denken dan?? whahaa
weet je al wat het gaat worden?
ik zou eigenlijk aan de bietjes gaan, toen dacht ik, ik neem lekker makkelijk tosti's maar nu dus waarschijnlijk patatjes...
aardappelen zijn zo geschild toch?
oh honger!!!!!

shadylady313
4 May 2010, 16:25
zit nu heerlijk gezond te snoepen!
lekker rauwe worteltjes!!! oef wat smaken ze goed! mannetje zal voorlopig nog niet thuis zijn ben ik bang...

wendytje
4 May 2010, 16:27
er wordt veel gekletst de laatste tijd zeg! heb niet alles onthouden helaas..

hier waarschijnlijk voorweeen. gisteravond ineens een soort van kramp in mijn rug die steeds erger werd. moest echt gaan staan, lopen, hangen en zelfs een beetje wegpuffen. deed echt goed zeer. na een minuut of 5 zakte het weer af. toen lekker naar bed gegaan.
vandaag ook alweer 3 keer gehad, maar niet zo pijnlijk als gister. wel met tegelijk een beetje kramp in mijn buik erbij.
er is alleen geen pijl op te trekken. laat op de morgen een keertje, toen niet meer, net 2 maal binnen een uur. even in de gaten houden maar!

alles goed met de rest hierzo?? dadelijk even dat schema invullen..

wendytje
4 May 2010, 16:28
Naam:..................Uitgerekend op:............Verwachten een:...............verwacht de baby zelf
Chan9....................2 juni..........................jongen.............. .............28/29 mei
Anna82..................3 juni..........................jongen.............. ..............28 mei of 2 juni
Wendytje..............9 juni...........................jongen............. ...............24 mei
Linny....................11 juni.........................meisje............... .............4 juni
yvon83.................11 juni.........................baby................. .............9 juni
Vinny45................14 juni.........................meisje............... ..............8 juni (voorgevoel)
Tara28................17 juni..........................baby................ ...............22 juni
Sonja2009............17 juni..........................meisje.............. ...............28 mei
Myra6..................18 juni..........................baby................ ..............
Jo-jootje..............18 juni..........................meisje.............. ...............14 juni
Lunanoa........... ...22 juni..........................jongen.............. ..............1 juni
Shadylady.............24 juni.........................jongen............... .............1 juni
Mayella................28 juni..........................baby................ ...............2 juli
Lautje.................28 juni..........................baby................ ...............7 juli
BenteB................28 juni..........................meisje.............. ...............

shadylady313
4 May 2010, 16:35
hee wendytje!

jij bent ook al een tijd niet online geweest volgens mij... en ook jij denkt dus dat de kleine zich eerder aandient dan de uitgerekende datum. zoals velen van ons.
wat vervelend dat je zo'n last van krampen heb joh. het zal toch niet al gebeuren he?
hier heb ik wel regelmatig last van hele pijnlijke steken onderin mijn buik en doortrekken naar beneden. volgens mij naar mijn schaambot...
maar gelukkig geen krampen te bekennen.
gaat het verder wel goed met je?

liefs laura

wendytje
4 May 2010, 16:40
hai laura,

alles goed hoor! nog even erg druk met laatste daagjes werken, daarom heb ik een aantal dagen wel meegelezen, maar niets geschreven.
ik denk inderdaad dat de kleine eerder zal komen. ik hoop dat hij tot 24 mei ofzo wacht, maar mijn gevoel zegt toch misschien nog eerder...
hoe is het met jou verders? klinkt een beetje als indalingspijn.. had ik vorige week en mijn buik lijkt nu ook echt wat lager te hangen

Free
4 May 2010, 16:43
T is hier boerenkool met ROOKWORST :P geworden... Meneer wilde er spekjes bij maar als dat niet meer in huis is, wordt t al flink lastiger.. En om nu nog naar de winkel te gaan, heeft ie gewoon pech :oops:

Maare zal aan je denken Laura ;)

Wendy, Vervelend gevoel lijkt me dat die voorweeen... Kan me er nu nog niets bij voorstellen.. Maare als ik jullie allemaal zo hoor kunnen ze al flink pijnlijk zijn..

T lijstje is bijna vol :D Grappig om te zien dat de meesten denken voor de uitgerekende datum te bevallen.. Ben benieuwd of er straks iets van klopt ;)

shadylady313
4 May 2010, 16:44
ja ik heb het ook nagevraagd aan de arts. ik dacht zelf ook indalingspijn, had het vorige week ook al 2 dagen. maar de arts denkt dat hij wel al probeert in te dalen maar elke keer nog terugschiet... en volgens de arts kan je daar nog veel meer pijn van hebben dan het hele indalen...
want mijn buik oogt ook niet lager ofzo.
jeetje, nu nog werken. respect hoor!! ik zou het denk niet meer volgehouden hebben. maar tis natuurlijk ook zo dat je je er op instelt. ik zit namelijk al vanaf de 25 weken volledig thuis en dan ga je toch wel in een ander ritme leven. hoelang moet je nog werken? het zal niet lang meer zijn denk ik.

laten we duimen dat die kleine man nog ff lekker blijft zitten waar hij zit!
en sterkte nog met de laatste daagjes (denk ik) werken!

liefs laura

shadylady313
4 May 2010, 16:47
oh lees net pas dat je zelf al zei dat het de laatste paar daagjes zijn... zwanger he??? hihi

oh mayella, lekker hoor boerenkool! zelfgemaakte? dat vind ik toch altijd wel het lekkerste. al vind mijn mannetje die van unox ook erg lekker. en dat is o zo makkelijk op zijn tijd!

misschien wordt het hier wel macdonalds... ik weet echt niet wat ik wil hoor. erg zeg.
alvast eet smakelijk!!

wendytje
4 May 2010, 16:48
donderdag nog een flinke dag van 12 uurtjes en vrijdag nog 10. dan zit het erop!!!
ben er zo aan toe!!!
waarom ben jij al vanaf week 25 thuis als ik vragen mag (heb je waarschijnlijk al 10x verteld, sorry!)

Free
4 May 2010, 16:49
Zelfgemaakt ;) Heb een beste pan aardappelen geschild en dan van die diepvries boerenkool.. Zitten minder grote stukken in en daar heeft Chris een hekel aan ;)

wendytje
4 May 2010, 16:50
hier pizza! is bijna klaar. jammie!!!!!

Free
4 May 2010, 16:51
donderdag nog een flinke dag van 12 uurtjes en vrijdag nog 10. dan zit het erop!!!
ben er zo aan toe!!!
waarom ben jij al vanaf week 25 thuis als ik vragen mag (heb je waarschijnlijk al 10x verteld, sorry!)
Jeminee :shock: Dan heb jij nog wel even te gaan.. Als je eenmaal bezig bent vliegt t wel om natuurlijk..

wendytje
4 May 2010, 16:52
klopt, en ik ben eigenlijk niet anders gewend.
doen we nog even.. ;) hahaha

Free
4 May 2010, 16:55
Meid, heel veel succes tijdens je laatste dagen werken!! Zal aan je denken!!

(moet er zelf volgende week nog 2 van 9.00 tot 17.00 )

En dan heerlijk verlof!!!

Ik ga ffies bij mn eten kijken!! Jullie eet smakelijk voor straks!!!

wendytje
vanmiddag trouwens intake gehad van de kraamzorg.
kamertje en spulletjes in orde. alleen nog badolie en tepelcreme kopen
was wel gezellig eigenlijk

shadylady313
haha heb ik inderdaad wel al eens verteld hier maar dat geeft niets hoor meis.
ik krijg elke week een hormooninjectie omdat mijn eerste zwangerschap mis gegaan is bij 24 weken en 6 dagen. zoontje heeft toen nog een uurtje geleefd..
maar ze weten niet wat de oorzaak geweest is dus vandaar die hormonen. deze proberen de baarmoedermond stevig te houden en weeen te remmen. ik kreeg tot de 25e week ook elke twee weken een meting van de baarmoedermond om te zien of het aansloeg of dat er toch achteruitgang was. nou, tot de 25 weken ging dat dus top en daarna was er toch lichte achteruitgang en moest ik het heel rustig aan gaan doen om de kans van slagen zo groot mogelijk te maken. dus dat betekende volledig stoppen met werken. maar zoals je ziet zijn we inmiddels alweer heel wat weken verder en zit de kleine jongen nog steeds in mijn buik!!! joehoe!
dus dat is mijn verhaal in het kort.

jeetje, wat een werkdagen zeg! waarom zo lang?? zeker nu je al zover in je zwangerschap zit lijkt me dat toch niet erg verstandig...gelukkig kan je over een paar dagen dan lekker rustig aan gaan doen!

Free
tepelcreme, moet je dat ook hebben :shock:

wendytje
4 May 2010, 16:56
jij ook nog werkse eventjes en ook smakelijk natuurlijk!

Tara28
4 May 2010, 16:58
@mayella: precies hetzelfde als bij mij! Hier ook een stuitligging bij de vorige controle en die was met....32 weken en 1 dag! Ik wilde je trouwens de boerenkool adviseren, maar je hebt er al voor gekozen. En boerenkool waar de vorst overheen geweest is smaakt lekkerder, dus diepvries heeft altijd mijn keuze.
Fijn he, die mannen die geen keuzes kunnen maken en het dan aan jou over laten. Zooooo herkenbaar!

@wendytje: pieuw he, dat zijn nog even lange werkdagen zo op het eind :shock: Volgens mij werk jij het langst door van iedereen (tot 4 weken van tevoren?)

Veel meiden toch al indalingspijn dus. Ik kan me er totaal nog niks bij voorstellen. Nou ja, kindje mag ook nog wel even blijven zitten van mij......

Hier als diner kip hawai. Gisteren een grote pan gemaakt en daar kunnen we dan altijd 2 dagen van eten, dus straks alleen even opwarmen. Lekker makkelijk

wendytje
4 May 2010, 16:58
je zit gelukkig nu inmiddels in de veilige zone dat je kleintje evt geboren zou mogen worden zonder al teveel consequenties.
das wel heftig zeg, je kindje verliezen.... is het lang geleden?

dat veel werken gebeurd vanzelf als je een eigen zaak hebt. zolang het bij mij lukt en dat is zo, ga ik gewoon door. wel in de middag even liggen hoor!

shadylady313
4 May 2010, 16:59
ja das zeker lekker makkelijk!!
ik wou inderdaad ook de boerenkool al noemen maar dat was niet nodig!
hahahaha. wat kunnen we hier toch lekker kletsen over voedsel he?

Tara28
4 May 2010, 17:02
Ja haha en ik hou niet eens van koken :shock: (wel van eten ;) )

Free
4 May 2010, 17:02
Tis wel erg he dat eten geklets ;)

Mannetje wilde de boerenkool, maar had er zelf ook wel t meeste zin in :D Daar kun je me hoogzomer zelfs voor wakker maken :lol:

Kip hawai is ook lekkerrrrrrr (alleen mag er dan weer geen ananas in van vriendlief :? )

shadylady313
4 May 2010, 17:03
de bevalling is inmiddels alweer anderhalf jaar geleden maar voelt soms nog wel alsof het heel kort geleden is hoor. maar inderdaad, tis een hele heftige periode geweest. maar daarom zijn we des te blijer dat het ons opnieuw gegund is en het nu gewoon goed lijkt te gaan. de kansen zijn nu al zoveel groter dan toen! is wel een hele geruststelling hoor.
en het feit dat dit ook weer een jongetje is vind ik wel helemaal te gek! krijgen we toch nog wat we al hadden moeten hebben. niet dat hij vervangen wordt maar je snapt denk wel wat ik bedoel. ik moet wel zeggen dat een nieuwe zwangerschap het allemaal wel wat makkelijker maakt om ermee om te gaan hoor.
en het heeft ook wel zijn plekje inmiddels. het zal zijn redenen wel gehad hebben en we hebben er vrede mee. klinkt heel nuchter maar dat heeft natuurlijk wel een tijd geduurd voordat je er zo over kan denken.

oh ik wou dat mijn mannetje thuis kwam, ik wil ETEN!!!!!

Tara28
4 May 2010, 17:06
tepelcreme, moet je dat ook hebben :shock:

Ik heb uierzalf en bepanthen babyzalf. Die eerste kan ik nu smeren als mijn tepels droog en daardoor gevoelig zijn en die tweede kan ik ook smeren tijdens de borstvoeding. Die is namelijk zowel voor luieruitslag als tepelkloven. Heel handig dus!

Ow en die ananas dat maakt het toch juist Hawai ;)

Mijn mannetje is in slaap gevallen op de bank, dus ik wacht nog maar even met het eten opwarmen.....

shadylady313
4 May 2010, 17:08
haha ja ananas maakt idd hawai!!
maar mijn vent zou het ook niet moeten hoor. ik lust geen ananas is het dan!! pfff
vroeger kreeg hij er altijd hoofdpijn van, zeggen zijn ouders, dus ik denk dat hij het daarom niet moet.

Free
4 May 2010, 17:10
Ik heb hier sudocreme, zinkzalf enne nog een creme van neutral (geloof ik..) verders (nog) niets..

Kweet dat de ananas de hawai maakt.. Alleen lust Chris ze niet.. Ik vind het wel lekker trouwens ;)

Tara28
4 May 2010, 17:15
Sudocreme heb ik ook en zinkzalf in een proefverpakking.
Gelukkig eet mijn man wel alles wat ik hem voorzet. Als hij iets niet echt lekker vind hoor ik dat pas achteraf. Soms pas als ik iets als tig keer gemaakt hebt....

wendytje
4 May 2010, 17:15
fijn laura dat je het een plekje hebt kunnen geven en dat deze zwangerschap goed verloopt.

iew bah! warm fruit lust ik ook niet hoor! lust ook alleen koude appelflappen... hahaha

wendytje
4 May 2010, 17:16
is dat hetzelfde als tepelcreme?
die cremes heb ik ook al in huis

Free
4 May 2010, 17:17
Das wel beter dat hij t pas achteraf eens meld ;)

Chris eet ook wel meer hier, ik wil straks geen gedoe met ons kleintje ;) Als papa iets niet eet wil uk t straks ook niet.. Hij lust inmiddels al wel meer, gelukkig!! :D

Hier is t eten klaar, ga maar eens afgieten en op tafel zetten!!

Tot vanaaf meiden!!

Tara28
4 May 2010, 17:18
@wendytje: Eh.....geen idee......? Het kan in ieder geval op je tepels, maar hier heeft de kraamzorg het niet over tepelcreme gehad....

@mayella: ja en dan nog blijf ik het gewoon maken als ik het zelf wel lekker vind. Ik maak bijvoorbeeld ook wel eens kipkerrie. Ben zelf niet echt een kerriefan, maar mannetje wel, dus houd daarmee ook wel rekening met hem.

Myra6
4 May 2010, 17:23
Oehh lekker Boerenkool :lol: Ik koop altijd verse en vries het dan eerst in jammie!! Wij hebben gebakken aardappels met sla gehad lekker makkelijk.
Ik zag dat ik ook niet meer op het lijstje stond :( zal hem zo even weer opzoeken.
Bepanthen is inderdaad ene goeie zalf gebruik dat ook altijd in de winter voor winterhanden :mrgreen:

wendytje
4 May 2010, 17:32
hahaha ik las winterBANDEN... hahaha, moest er dus even over nadenken! beetje scheel haha.

heb net mijn pizza met kip en spinazie op met als toetje een ijsje. heeeeel slecht, maar voor een keertje moet dat kunnen!

Myra6
4 May 2010, 17:37
Haha dacht al huh heb ik verkeerd getypt?? :lol:
Heb vanmiddag chocola en m&m's meegenomen dus weet al wat ik straks ga doen :mrgreen: lekker smikkelen dacht jaa daar heb ik zin in!!

wendytje
4 May 2010, 17:38
lekker hoor!! smakelijk alvast! ik ben dr weer even vandoor.

fijne avond allemaal!

Myra6
4 May 2010, 17:39
Naam:..................Uitgerekend op:............Verwachten een:...............verwacht de baby zelf
Chan9....................2 juni..........................jongen.............. .............28/29 mei
Anna82..................3 juni..........................jongen.............. ..............28 mei of 2 juni
Wendytje..............9 juni...........................jongen............. ...............24 mei
Linny....................11 juni.........................meisje............... .............4 juni
yvon83.................11 juni.........................baby................. .............9 juni
Vinny45................14 juni.........................meisje............... ..............8 juni (voorgevoel)
Tara28................17 juni..........................baby................ ...............22 juni
Sonja2009............17 juni..........................meisje.............. ...............28 mei
Myra6..................18 juni..........................baby................ ..............8 of 18 juni
Jo-jootje..............18 juni..........................meisje.............. ...............14 juni
Lunanoa........... ...22 juni..........................jongen.............. ..............1 juni
Shadylady.............24 juni.........................jongen............... .............1 juni
Mayella................28 juni..........................baby................ ...............2 juli
Lautje.................28 juni..........................baby................ ...............7 juli
BenteB................28 juni..........................meisje.............. ...............

Heb hem ook weer even ingevuld had eerst geen idee het is maar een gok!

sonja2009
4 May 2010, 18:02
hier ook lekker groente gegeten lekker bloemkool met aardappels en een stukje vlees

Ik heb weer zon krampen ben het nu al zat hahhaa

Myra6
4 May 2010, 19:54
Ze moet je wel hebben h Sonja :lol: (je dochter)

sonja2009
4 May 2010, 19:55
ja ze wil eruit denk ik

Myra6
4 May 2010, 20:11
Ze moet nog maar eventjes geduld hebben hoor ;)

sonja2009
4 May 2010, 20:20
nou van mij mag ze komen ben er helemaal klaar voor heb alles in huis incl voeding dus
Mijn buik is ook iets gezakt niet zo heel erg maar een klein beetje

jo-jootje
4 May 2010, 21:19
al dat boerenkoolpraat...heeeeerlijk! maar ik kan het nu niet eten..krijg van kool nu zo'n luchtophoping en maagzuur..en dat vind ik zo baluh...zelfs in begin moest ik er van overgeven.. :cry: dus kan niet wachten na de bevalling weer boerenkool te mogen eten!! je kon mij er ook wakker voor maken anders... ;)

lekker sonja..leuk bezig zeg die kleine bij jou...vervelend dat je er zoveel last van hebt.

hier vanavond gezwommen..die kleine van mij was constant aan het meezwemmen leek het wel..hahaha..voetjes in mijn zij te porren...ben blij even weer te zijn geweest..bewegen wel weer even nodig..stram en stijf..nu lekker moe zeg...heeeeerlijk!

maar euh tepelcreme...dusssss..ik moet nog maar eens wat shoppen straks want dat heb ik dus ook nog niet in huis..maar klinkt wel handig te hebben...

nog maar 5 dagen werken en dan heb ik ook verlof..yyiieehooee!

Anna82
4 May 2010, 21:23
net even gekeken op de papieren van de vk: vibi dus onze uk is ook ingedaald en ligt vast. Ik heb er verder geen last van gehad, behalve dan af en toe wat steken onderin, maar niet echt noemenswaardig. Gisterenavond had ik alleen echt het idee dat er wat ging gebeuren, maar het viel nog mee, heb goed geslapen en vanochtend was ik weer behoorlijk fit. Zo fijn verlof, kan zelfs voor mijn doen een beetje uitslapen. Helaas merk ik nu wel dat ik niet zo heel lang iets kan doen en dat ik toch al snel moe of het zat ben... Morgen borstvoedingscursus dik 2 uur een verhaal over tieten aanhoren :roll: maar goed alles voor het goede doel!

Free
4 May 2010, 21:29
Heb hier mn kraamwijzer nog even bekeken en heb bijna alles geloof ik ;) Alleen staat er babyzeep.. Wat hebben jullie hier voor? Gewoon een stuk zeep??

Free
4 May 2010, 21:31
jo-jootje, lekker dat zwemmen :D

Anna, t was dus spannend gisteren.. :D

sonja2009
4 May 2010, 21:31
ik heb wel zeep maar volgends mij gebruik je dat nooit want dat gebruik ik zelf niet eens

jo-jootje
4 May 2010, 21:33
ik weet nog helemaal niet of het ingedaald is...helemaal nog niet over gehad met de VK...volgende week eens vragen..heb in ieder geval nog geen steken etc gehad zoals anderen het er over hebben...

babyzeep..hhmm..heb je wel van de zwitsal..staat niet op mijn lijstje iig....als ze nu daar ook eens kant en klare pakketen voor maken is veel makkelijker..moeten wij alles maar bedenken hoe en wat...ppff

nouw duik mijn nestje maar eens in...lekker slapen allemaal dames..hoop op een goeie nachtrust voor iedereen!

sonja2009
4 May 2010, 21:36
ik heb nu zoveel zeep en shampoo en badolie staan ik denk wel voor een jaar

Anna82
4 May 2010, 21:47
moet alleen nog billencreme en zonnebrand volgens mij...

kraamzorg komt pas volgende week, dus ik heb nog even ;) als ik het red tenminste!

sonja2009
4 May 2010, 21:51
ik had toevallig voor me zelf vorige week zonnebrand gekocht factor 50 en deze mag je ook gebruiken bij babys dus ik ben nu echt helemaal klaar

Ik heb gister een bus voeding meegenomen dus die is ook al in huis

Lunanoa
4 May 2010, 22:29
Goed bezig ladies ;)

Wij hebben vandaag norm veel gedaan. Geklust geklust, verbouwt, verhuist van kamers :mrgreen: Vanavond voor het eerst in ons nieuwe slaapkamer slapen YEEY!!!

We moesten van die verduisterende schuifgordijntjes voor de klapramen hebben. Ons maat uiteraard niet in Karwei merk dus moesten we VELUX hebben. 108 euro per gordijntje, dat keer twee.. LEUK.
Morgen was er met kortingstickers 20% korting dus we dachten halen we het morgen wel.
We moesten ook nog even naar Leenbakker, daar waren die muurplankjes in de aanbieding voor 9 euro (jaja ik ben een folder-jager)
Daar nog even voor de zekerheid vragen ofze geen klapraam gordijntjes hebben. Ze hadden een bak staan met OP=OP spul.
Laten daar nou precies 2x onze maat ECRU verduisterende gordijntjes inzitten! Ook nog bijpassende kleur! WIEHOEW 30 euro per stuk stond er op!!!! Helemaal blij...
Komen we bij de kassa, waren ze maar 21,50 per stuk. WOEEEEEEEEEHOEH. Van 216 euro naar 43 euro :lol: Dat scheelt nogal wat :?

Voor de rest mandjes gehaald, de plankjes dus. Ons nieuwe bureau staat in ons "kantoor/kleding/make-up" ruimte :P We hebben ook nog een zeer luxe bureau stoel gehaald. Zit heerlijk :mrgreen:

De kastjes van de babykamer uitgenomen & ingeladen met de spullen die klaar waren. Morgen de kleertjes wassen HOOP IK, als het weer wat meewerkt :? Heb het bedje ook al opgemaakt :oops: Ziet er z schattig uit!
Het is allemaal bijna af :D Bijna klaar voor ons ventje...

Enveloppen zijn ook gehaald & die kunnen dus ook geschreven worden :D Yeahoe!

Ik zit pas vanaf half 11 op mijn kont. Dus zo maar richting bed. Welterusten dames

Tara28
4 May 2010, 22:40
Zozo, dat klinkt als een drukke dag Lunanoa. Maar dat geeft vast een goed gevoel. Wat een prijsverschil zeg! Fijn zo'n besparing, kun je een hoop andere dingen voor doen/kopen met wat je nu niet uitgeeft.
Ik heb ook zooooo'n zin om het bedje op te maken. De lakentje vandaag gewassen en z.s.m. strijken en dan leg ik het er denk ik maar gewoon op.
Er zijn nog wel dingetjes die we willen kopen zoals een kussentje voor de schommelstoel en een babydraagzak, maar dat heeft allemaal geen haast.
En nu al zonnebrand kopen? Denk dat ik dat pas echt doe als het er al is. Zo'n kleintje leg je toch niet in de zon of denk ik nu te simpel?

Lesje op de dansschool ging lekker. Ik word echt ontzien, maar kan wel even heerlijk bewegen. Daarna nog een tijd blijven hangen om te kletsen en eigenlijk nu net pas thuis. Ben niet eens moe. Kan echt zo goed merken dat ik niet meer werk nu. Heb meteen veel meer energie voor alles :)

Lautje
4 May 2010, 23:49
Marye; :lol: Whaaaaa lekker optijd met het bed, maar wel fijn!!! ff tukkie doen smiddags...

Volgens mij heb ik ook al wel vanalles thuis voor de kleine qua zeep en lotion enzo...en zo niet dan hebben we hier nog de c1000 aan het einde van de straat :mrgreen: .
Owjah Sonja, jij had toch ook zo'n megazak koffiepads in huis gehaald ofniet? Wij dus ook, maar....vanmorgen koffie gezet met die koffiepads...nou zeg! sodeju wat 'n slappe koffie!!! :? (We hebben wel vaker van dat merk koffie, de klein verpakking ervan, dat bevalt ons altijd goed. Maar deze megapak....not.) Dus ik zal ze maar even proberen meid, voor het geval dat. Denk ik "waarschuw" je even...

Lunanoa
5 May 2010, 07:01
Wat heerlijk dat je zo'n energie hebt Tara :D
In de zomer is het verstandig je kindje zoiezo in te smeren als je naar buiten gaat, je kunt ook in de schaduw verbranden namelijk..
Op het KDV smeren we kids ltijd in, vanaf de lente...

Verzorgingsspullen moet ik allemaal nog halen. Maar heb wel bodylotion, douchecreme, haarlotion & baby-olie staan omdat ik die producten zelf altijd gebruik :lol:
Laatst bij Trekpleister voor 9,80 een doos met 6 pakken zwitsal doekjes gehaald :D En had er ook nog 2 :lol: Dus die hebben we eerst genoeg.
Wij wonen achter een supermarkt, dus hebben zomaar wat in huis, scheelt weer! En anders maar even bellen naar vriendinnen haha.

Lautje: Het leek mij handiger om maar gewoon "pot-koffie" te zetten i.p.v. elke keer met pads van de senseo. Al weet ik bij god niet hoe ik koffie moet zetten, vergeet die verhoudingen altijd omdat ik altijd Senseo zet voor iedereen & zelf geen koffie lust :lol:
Moet vriendlief maar even een lijstje uitschrijven voor me hahahhahahahahaha :oops:

Myra6
5 May 2010, 07:19
Goedemorgen,

Hier een belabberde nacht gehad :( Nog 3 daagjes werken :D gelukkig!! Ben er helemaal zat!! :lol:

Zo Lun goed bezig geweest!! Vast lekker geslapen :mrgreen: Wow dat scheeld zeker in prijsverschil, dat is mooi meegenomen soms moet je gewoon geluk hebben en loop je er zo tegen aan :)

Lautje wat vaag ja dat die groot verpakking niet te drinken is :o (eigenlijk zou je er mee terug moeten gaan :lol: )Wij gaan ook een pot koffie zetten doe ik met verjaardagen ook anders blijf je aan het 'rennen'.

Wij hebben alleen dat zeep/lotion pakket wat bij het kraampakket in zat in huis. Moet je nog meer hebben dan? Had ook al gelezen dat je niet teveel in huis moet halen omdat stel dat je kleine straks allergisch reageert op bepaalde merk/spul. (kun je het natuurlijk altijd nog voor jezelf gebruiken) Het ruikt zo lekker!!

Liefs Myra

sonja2009
5 May 2010, 07:39
lautje gelukkig drink ik geen koffie dus dan zijn de mensen ook zo weg ik neem heel af en toe een bak mocca koffiepads

Vinny45
5 May 2010, 08:54
Wat een geklets weer zeg. Pff, ik kan alleen hier op kantoor op het forum. Nog steeds geen Internet thuis. Heb wel alles bijgelezen. Nou ik ben benieuwd wie de volgende is om te bevallen! Spannend hi hi hi!

Ik heb alles klaar (qua babyuitzet, verzorgingsproducten etc.), ook kamertje helemaal af (al bij 20 weken ofzo) en heel de bovenverdieping samen met moeders gepoetst. Heerlijk, alles schoon. Deze week beneden nog eens aanpakken en dan is het een kwestie van bijhouden (deed ik al, maar nu iets beter hi hi).

Ook hier af en toe last van rugpijn en ik denk ook indalingspijn. Ze lag 2 weken geleden al iets met d'r hoofd tussen mijn bekken, dus ben benieuwd hoe ze nu ligt. A.s. vrijdag moet ik naar de VK voor controle.

Ik hoef nog maar 1 week te werken. En dan verlof! Eindelijk!! Gelukkig werk ik maar 4 uur per dag, dus het is echt nog wel vol te houden voor mij t/m volgende week.

Slapen gaat wel moeilijker hoor. In ieder geval eruit 's nachts om te plassen of lig soms wel eens een uur wakker en alleen maar te draaien. Pfff. Zooooo en geluiden kan ik maken zeg!! Word gewoon wakker van mijn eigen gesnurk hahaha.

Dromen jullie ook steeds gekker? Echt, gaat helemaal nergens over!
Nou fijne dag meiden!

Liefs Vinny

Lunanoa
5 May 2010, 09:24
Slapen viel tegen hoor. Omdat ik zveel had gedaan, had ik enorme pijn in mijn rug vannacht :lol: :oops: Met als gevolg dat ik nog amper kon lopen & das kut als je er op een nacht een paar keer uit moet om te plassen.
Ik heb maar een emmer mee naar boven genomen :? Sliep eerder altijd beneden & de slaapkamer zat naast de badkamer.
Gister voor het eerst boven dus. Tis pikkedonker met die verduisterende gordijntjes & de lichtknop zit voor het trap-gat :shock: Dus dat kan wel eens misgaan :?
Zoiezo gaat traplopen moeilijk, al helemaal omdat de leuning er nog niet hangt :lol:
Dus lekker op de emmer geplast met een rol keukenrol erbij, huppakee. hahahahahah verschrikkelijk, hang je boven je emmertje :lol:

Maar opzich genoeg uurtjes geslapen om vanochtend weer half 7 paraat te staan! Nu al de derde was erin! De witte babykleertjes & nog wat hydrofylluiers.
Ik vind het wassen moeilijk. Sommige kledingstukken hebben wit met kleur & dan weet ik niet bij welke was ik ze moet doen :oops: :? Om nou elk pakje appart te wassen is ook wat te gek. Ben dus langs de supermarkt geweest voor van die "Color catcher" doekjes! Flikker ik er daar wel een stuk of 4/5 van bij & dan hopen dat de streepjes bijv. niet doorlopen... MOEILIJK.

Wat heerlijk dat je alles klaar hebt Vinny! En dat terwijl je nog werkt, vind ik echt knap! Nog eventjes meid, heb je ook heeeerrrrlijk verlof :D

Denk er overigens aan om dingen van Neutral o.i.d. te halen, ben zelf overal allergisch voor & ben bang dat de kleine dat ook heeft... Nouja misschien ook maar even afwachten.. Zwitsal heeft ook nog een Sensitive lijn natuurlijk. Vind Natusan ook heerrrlijk (A)

Vinny45
5 May 2010, 09:30
Ik vond het wassen ook moeilijk Lunanoa. Sommige kleertjes durfde ik ook echt niet bij elkaar te doen en heb gewoon een sopje gemaakt en een nacht in laten trekken. Bijvoorbeeld rood of fuchsia roze dingen.
Ik zat ook aan die Color Catcher doekjes te denken. Ben benieuwd of dat werkt.

Wat grappig Lunanoa zo'n emmer! :D hahahhahaaha.

Pff verveel me dood hier op kantoor. Half NL is vrij en ik zit hier te niksen. Denk dat ik gewoon zo naar huis ga, want manlief is ook lekker vrij (werkt nu wel thuis).

Lunanoa
5 May 2010, 09:32
Ja lekker k*t!
Nog eventjes volhouden meid ;)

Heb nu witte was, gekleurde was & wittige was met een paar kleurtjes (zoals streepjes) :lol:

Free
5 May 2010, 10:00
Wat zijn jullie toch allemaal weer ijverig geweest!!

Lun, wat grappig van die emmer. Kreeg je niet een enorm camping gevoel :lol:

Was lijkt mij ook moeilijk :S Normaal gooi ik echt alles bij elkaar ook al is t nieuw.. Naja alles.. Wel wit, bont en donker.. Maare ga niet geel en rood scheiden ofzo..
Nu stond ik gister met Chris voor de kast, enne ineens had ik zon gevoel van jeej hoe moet dat nu met alles wassen :shock: Zou t zo zonde vinden als t mis zou gaan met de kleine kleertjes.. Denk dat ik mn moeder maar eens vraag hoe zij alles zou wassen ;) Scheelt trouwens wel een hoop dat we alles neutraal hebben ;) Maar wel wat gekleurde pakjes zeg maar..

Over koffie zetten... We hebben laatst van mn moeder 4 pakken pads overgekocht voor een euro per pak.. Die gebruiken we als er weinig koffie drinkers zijn.. (ze had via via een doos met 16 zakken opgekocht, en ze drinkt niet eens veel senseo :? muts dat t is :lol: )
En als er veel koffiedrinkers zijn dan maar een pot koffie.. Bij de meeste apparaten is de verhouding bv 12 water 6 schepjes.. Aangezien Chris van sterke koffie houdt doen we er vaak nog een halve schep extra in, niet dat t veel uithaald maare is ie wel iets sterker.. ;) En voor de echte koffiedrinkers onder ons, al eens buisman geprobeert??? Dat maakt je koffie nog lekkerder ;)

Nouw genoeg was en koffie praat, ik ga zo nog maar weer naar boven. Even prutsen met de klamboe :D Kijken hoe deze t mooiste over t bedje valt, vanaf t hoofdeinde of de zijkant ;)

Vinny, hebben jullie niet die 'verplichte' vrije dag vandaag??? (bij Chris op t werk trouwens ook niet)

Vinny45
5 May 2010, 10:19
Nee Mayella, wij moeten weer eens werken pffff.....voordeel is wel, dat als ik zeg, ik ga naar huis, ze ook niet moeilijk doen hoor. Zitten nu lekker gezellig aan de koffie met een lekker stuk vruchtencake. Heerlijk hi hi hi.

Succes met de klamboe!! :D

jo-jootje
5 May 2010, 11:06
als je op 30 graden wast valt het toch allemaal wel mee? ik waag het er op hoor...normale wasjes valt het ook wel mee..heb alleen met rood zoiets van even oppassen...dat wil nog wel eens afgeven..maar net wat voor stof het is etc...zien wel..hier nog geen wasjes gedraaid..misschien het weekend als ik zin heb en anders na volgende week..dan ben ik met verlof en heb ik meer idee dat ik hier tijd voor heb...

poeh het is hier maar moeilijk wakker worden...wel even lekker een dagje vrij...manlief heeft ook al opstartproblemen..we zijn net in de kleren en doen lekker rustig an...denk niet dat ik bij het bevrijdingsfestival ga kijken..toch allemaal veel te druk...

redelijk geslapen..veel naar de wc geweest...maar goed nog uurtjes kunnen draaien..

gaan er nog mensen wel bevrijdingsfeest vieren?

BenteB
5 May 2010, 11:29
Hey Meiden!

tijdje geleden voor mij, ik heb wel bij gelezen ondertussen maar door omstandigheden even niet in staat om mee te schrijven.
Maar fijn om te lezen dat het met iedereen goed gaat! En ik las een hoop over indalingspijn, heb ik niet echt gehad (buiten mijn enorm veel harde buiken om), maar gister bij de vk bleek mijn meisje toch ook al redelijk vast te liggen in mn bekken met haar koppie. Dus dat is fijn! Ik kreeg ook al veel opmerkingen van mensen die zeiden dat m' n buik lager was, dus of ze al was ingedaald? Nou dat klopt dus! Ik zag ook dat ik laatste ontbrekende was op de lijst, dus gelijk maar even aangevuld...ik heb dus het gevoel dat ze eerder komt (of misschien wil ik dat wel heel graag! ;) )
Nou gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Ik ga zo maar eens de stad in met een vriendin, kijken of er nog beetje gezelligheid is! Veel plezier allemaal!

Myra6..................18 juni..........................baby................ ..............8 of 18 juni
BenteB................28 juni..........................meisje.............. ............... 14 juni

Lautje
5 May 2010, 11:40
Mayella succes met de klamboe :mrgreen:

Luna wat lachen! Jij met je emmer :lol: , maar tis 'n goede oplossing!
En wat 'n mazzel en prijsverschil zeg!!!! :shock: Wat goed!

Misschien dat wij ook wel 'n pot koffie zetten is indd veel makkelijker! Heb daar totaal niet aangedacht :? (blond en zwanger h?! :lol: ) ...hebben alleen maar senseo, ff ergens eentje lenen...
Ben blij dat ik de wasjes al gedaan heb...scheelt wel alles 'n beetje neutraal 8-) en wat ik niet vertrouwde gewoon met de hand gedaan...

Vinny ook bijna verlof!!!!! Lekker hoor meid!!!! Maar scheelt wel, als je naar huis wil dat je kan gaan....

Myra wat balen van je belabberde nacht :(

Wij zouden eerst naar de dierentuin in Emmen gaan, maar dat wordt morgen. Gaan vanmiddag hier ff de stad in...is live muziek...en verder geen idee wat er te doen is...

sonja2009
5 May 2010, 14:08
hier gaat het nog niet echt lekker weer hele erge krampen en vanmorgen flauwgevallen
rond 13:00 was de vk hier maar alles zat nog dicht moest nu maar bijhouden om de hoeveel tijd de krampen komen en anders weer bellen

Myra6
5 May 2010, 15:40
Jee Sonja we; even schrikken zeg :shock: bent flauw gevallen. Hoe gaat het nu dan?

jo-jootje
5 May 2010, 17:07
uhw jee sonja...hopelijk valt het allemaal mee..nog een beetje te vroeg om de volgende juni bevalling te zijn hoor..

alles nu wel een beetje goed??

Myra6
5 May 2010, 17:31
Ik heb eigenlijk zo'n zin om te gaan opruimen en schoonmaken :lol: maar heb totaal geen energie :(

Free
5 May 2010, 17:36
Sonja meid, T zit je echt niet mee :( Wat vervelend meis, wel goed dat je echt gebeld hebt!! Tis idd nog wel een beetje te vroeg.. Hoe gaat t nu??

Hier nog steeds de klamboe niet opgehangen :? Vanmorgen kwam eerst mn moeder, ze was nog geen half uur weg kwam mn broertje.. En vanmiddag verjaardag van een vriendin.. Mannetje is nu eten halen.. Wilde wel bruine bonen maare sjappie was niet zo snugger om me optijd te melden dat hij er spek bij wilde.. En aangezien dat gisteren ook al op was, ga ik er maar niet vanuit dat de kaboutertjes nieuwe in de vriezer gedaan hebben. En de winkels zijn dicht..

Vanavond maar ECHT weer verder in de babykamer :D Als ik nou eerst eens de deur ga verven.. En dan morgen de klamboe ophangen... :? Pfff plannen is niet mn sterkste kant ;)

Luna, wilde je ook nog ffies zeggen dat je wel geluk had met die gordijnen (waren t toch.. :? ) Scheelt idd een hoop geld!!

Lautje, een koffiezetapparaat is wel handig hoor ;) Enne ik wil ook naar de dierentuin :shock: alleen komt t er hier nooit van.. Weekenden zijn om te klussen in huis :( Door de week is mannetje altijd aan t werk, en vrij vragen is momenteel erg moeilijk bij hem op t werk (ivm klus die aug klaar moet geloof ik.. En dat redden ze al niet..)

Lautje
5 May 2010, 17:44
Wooow Sonja! Dat is schrikken! :shock: Hopelijk gaat het nu wat beter met je!

Zouden vanmiddag de stad ingaan, maar wordt nu vanaaf :mrgreen:
Manneke was in de tuin bezig en ik ben boven aan de gang gegaan; logeerkamer veranderd en beetje opgeruimd, vond het wel 'n fijn idee om het logeerbed straks ook wat hoger te hebben en 's nachts misschien niet kunnen slapen dat ik daar kan gaan liggen, zodat ik me manneke niet wakkerhoud en de logeerkamer is aan de achterkant bij ons dus ook geen lawaai van de straat 8-)

Jullie verder nog plannen of iets gedaan?
xxx

Lautje
5 May 2010, 17:47
Whahaha Mayella! Zul je altijd zien, wil je wat gaan doen komt er wel weer iets tussen :geek:
Jammer dat je mannetje geen vrij kan vragen...dierentuinen zijn altijd zoooo leuk! (vind ik althans 8-) )

jo-jootje
5 May 2010, 17:57
ik zat net ook..ik wil dit nog even doen..en sus..en zo..maar net gegeten en totaal ook nergens puf meer voor..irritant als je hoofd van alles wil maar lichaam niet... ;)

leuk dierentuinen! wij hebben hier een aquazoo..ook erg leuk..en toevallig daar mijn 1e date met mijn man gehad..hihi :D

ik ben vanmiddag even naar mijn ouders geweest..mijn moeder is vorige week geopereerd aan haar gal..dus effe horen hoe het is...blijkt mijn vader ook ziek te zijn..virusinfectie in de keel..dus heb maar even 20 meter afstand gehouden..niet ziek willen worden nu...
ook even bij de leenbakker wat bedtextiel nog gehaald...we hebben maar 2 setjes en straks miss wel veel verwisselen en zit je met de was enzo..1 setje erbij wel zo praktisch!
zag ook dat ze daar matrasbeschermers hebben...ik denk yeeeeuuhh handig..beter dan zeiltje..is het alleen tot 2 meter..en wij hebben 2.20....zzuucchhttt.. :(

Myra6
5 May 2010, 18:29
Heb af en toe een hartslag van meer dan 100 slagen pm nog meer die dit hebben?

Jo-Jootje maar met je moeder alles ok? Is wel handig zo'n matras beschermer nou de juiste maat nog :lol:

Sonja?????? Alles goed??

Lunanoa
5 May 2010, 18:35
Sonja is op het moment in het ziekenhuis voor onderzoeken.
De pijnen werden steeds heviger & ze krijgt nu allerlei onderzoeken. Alles zit wel "dicht" voor zover ik heb begrepen...
Even afwachten dus....

Free
5 May 2010, 18:47
jeetje sonja.. Hoop voor je dat alles mee valt!! Denk aan je meis!!

Lunanoa
5 May 2010, 18:50
Hopen dat het allemaal meevalt.
Ze heeft erg veel pijn & het wordt ook erger, niet leuk dus :(
Afwachten op de uitslagen van de onderzoeken!

Dat strijken van alle kleertjes daar ben ik dus nu al vanaf, dat is niet te doen, wat een t**fes werk :oops:

Ook norm last van vocht in mijn voeten. Mn voetzolen lijken wel blauw :?
Heb bij de Etos voetbad bruistabletten gehaald, eens kijken of dat helpt :P

Free
5 May 2010, 18:52
Bah meis, vervelend die vocht voeten.. :S Hoop dat je bruisbad helpt!!

http://www.mijnalbum.nl/Album=PHBHSBZO

Wil dit ook even met jullie delen, kijk t verschil in 4 weken :D

Lunanoa
5 May 2010, 18:53
Mooi Mayella :mrgreen:

Free
5 May 2010, 18:54
Dank u :mrgreen:

linny84
5 May 2010, 18:54
A wat naar sonja! ik hoop dat alles meevalt uiteindelijk en dat je meisje nog even lekker blijft zitten!!!

linny84
5 May 2010, 19:04
ik weet niet of dat hier nou laatst werd gezegd maar op zich vind ik het ook wel een idee om met iemand een tel nr uit te wisselen voor als je gaat bevallen of wat dan ook om iedereen op de hoogte te houden, zijn er meer meiden die dit wat lijkt?

jo-jootje
5 May 2010, 19:06
heee bah Sonja! veel succes en sterkte! hoop dat het allemaal meevalt!

luna...mijn moeders is wel oke...beetje last nog van de operatie..dat viel haar wel wat tegen..verder wat tegen elkaar aan geklaagd aangezien ze nu zelfde soort klachten heeft als ik..hihi..

Free
5 May 2010, 19:33
ik weet niet of dat hier nou laatst werd gezegd maar op zich vind ik het ook wel een idee om met iemand een tel nr uit te wisselen voor als je gaat bevallen of wat dan ook om iedereen op de hoogte te houden, zijn er meer meiden die dit wat lijkt?
Lijkt mij ook wel wat!!

Lunanoa
5 May 2010, 19:50
Heb zelf het telefoonnummer van Sonja, dus zou evt. haar kunnen smsen zodra ik het bekend wil maken.
Maar als ik bevallen ben lijkt het mij al druk genoeg met fam/vrienden & ons gezinnetje..
Heb zelf dus niet zo'n behoefte aan dat nummers wisselen, maar laat jullie niet tegenhouden door mij hoor :lol:

Voeg me anders maar toe op hyves, sta wel tussen de "vriendenlijst" van de juni hyve. Daar zal alles eerder opkomen gok ik ;)

linny84
5 May 2010, 20:15
Lijkt mij ook wel wat!!

Ik heb je een pb tje gestuurd.

Ik denk dat ik eerder een sms stuur dan dat ik weer op de comp zit tegen die tijd maar ieder zijn eigen voorkeur idd :D

Myra6
5 May 2010, 20:17
Hopen dat het meevalt met Sonja. Ze heeft wel steeds pech zeg :( Ja hopen dat hun meisje nog even blijft zitten!

Lunanoa
5 May 2010, 20:29
@ Linny: Heb wel sms-contact met Sonja. Ik sms haar dan zeker & zij zal het dan wel posten :D Als we tegelijk bezig zijn hebben we pech hahahahahaha.
Heb nog wel meer forummers in mijn telefoon staan, die willen vast wel een berichtje in het juni forum zetten, komt goed ;)

Zit nog met mn bruistabletten-voetenbad. Voelt best lekker aan, zou verkoelend moeten werken.
Heb de laatste dagen last van vocht in mijn voeten & is nu best pijnlijk.

Na het badje ga ik meteen op bed. Ben dood & dood-op.. Wil eigenlijk alleen nog maar slapen!

Welterusten meiden, hoop dat jullie wat fijn slapen vanavond :D

Free
5 May 2010, 20:35
Begrijp je helemaal luna ;)

Heb nu mijn nummer al wel naar linny gestuurd.. (je hebt dus pb linny ;) )

En hyves van jullie houdt ik vanaf 1 juni zeker weten goed in de gaten ;) Kan best zijn dat ik hier ook wel snel wat op hyves zet.. Vind ik leuker dan dat een ander me voor is.. Misschien dat ik dat tzt ook nog wel een keer in een www vermeld ;)
Hebben een grote maar vooral erg nieuwschierige en kletsgrage familie.... (naja chris zn kant ;) ) Hoop wel dat t werkt wanneer ik er iets over op zet ;) Zie t wel :D

Luna, hoop dat je voetenbadje werkt!!

Ik ga zo naar beneden, even wat drinken, douchen en dan bedje in.. Ben ook moeeee....
Oja wel weer een deur geverfd ;) Die van de babykamer :D T schiet nu op daar :D

Weltrusten meiden!!!

linny84
6 May 2010, 07:37
Goedemorgen allemaal,

Hebben jullie nog wat leuks gedaan gisteren? (de meiden die vrij waren dan). Hier kwamen mijn tante, 2 nichtjes en mijn moeder op visite was erg gezellig we zijn naar babyplanet en ikea geweest, in de ikea wel in de rolstoel gezeten want anders hield ik het helemaal niet vol maar was alsnog bekaf toen we weer thuis waren, wel nog wat nodige spulletjes gekocht, plafondlampen, een plank voor boven de commode, hoes voor verschoonkussen, lakentje, soort wagen spanner en nog wat kleine dingen.

mijn mannetje heeft gisteren het plafond op de babykamer geschilderd, dus dat is weer een puntje die we van de lijst kunnen afstrepen :D

Zo meteen naar de vk voor die extra controle omdat mijn bloeddruk wat hoger was de vorige keer, heb zelf het idee dat het wel weer helemaal ok is maar we zullen zien.

wendytje
6 May 2010, 07:45
goedemorgen!
nog 2 daagjes werken, maar eigenlijk moet ik toegeven dat het me niet meer zo goed lukt...
ben vandaag begonnen met het motto: we zien het wel...
als het niet meer gaat, probeer ik of mijn vervanger kan werken voor mij.
ben gewoon kapot!!!

jo-jootje
6 May 2010, 08:00
goeiemorgen allemaal!

ook hier weer achter mijn bureautje op het werk. Ben nu wel met de auto omdat ik fietsen te ver vind nu...kom ik bekaf aan..ik moet er nog 5 dagen...en had vanchtend zoiets van lekker relaxed aan...heb wel een klusje die ik over de hele dag kan verspreiden en ga alvast zaken opruimen..beetje gezellig doen en kletsen enzo.. ;)

wendytje...gewoon als niet meer gaat lekker kappen hoor...moet nu echt aan jezelf denken...zo zit ik hier trouwens ook..wel heerlijk vooruitzicht nog maar 2 dagen voor jou..ben jaloers..hahaha... :D

vannacht redelijk geslapen..3 keer eruit voor de wcgang..viel snel wel weer in slaap...kon alleen mijn houding niet snel vinden...

nu aan de koffie..maar krijg het er spaansbenauwd van..ppfff...vorige week ook al....maar even wat bij eten ofzo..

Lunanoa
6 May 2010, 09:38
Wendy: Pas goed op jezelf meid. Als je echt zo kapot bent moet je echt even rusten meid...

Linny; Heerlijk geshopt dus, klinkt goed ;) Fijn dat je in de Ikea in de rolstoel kon! Dat scheelt wel een hoop, die grote Ikea doorlopen word je ook niet vrolijk van :?
Het plafond dus ook al geschildert :D Helemaal super!

Jojootje: Goede instelling, rustig aan!

Gister dat bruistabletten-voetenbad gehad, was echt best lekker, misschien een aanrader voor jullie? Was van het Etos merk, kost maar 2 euro nog wat voor een doosje van 8 (geloof ik).
nmaal in bed lag ik vast. Ik lag op mijn pijnlijke heup & been & het deed zo zeer dat ik er vanaf wou. Maar kon door de pijn niet meer omdraaien niks... Daar lig je dan. Je vriend aan het werk & tis zo'n half uur rijden. Ik heb 'm jankend opgebeld :oops:
Hij is kok, vandaar de rare tijdstippen. Hij zou schoonmaken & is thuisgekomen. Was intussen met heeeeeeeel veel pijn & moeite omgedraaid & in slaap gevallen.
Maar moest naar de wc & kon het bed niet uitkomen & nog amper lopen. Vriendlief moest me dus naar mijn emmertje tillen & vasthouden.. Pff wat een gekloot zeg.

Vanochtend kon ik gelukkig weer lopen :? :roll: Conclusie: Gister & eergister VEEL en VEEL te veel gedaan. Vandaag dus wat rustig aan doen...

Lunanoa
6 May 2010, 09:39
Update over Sonja:

Ze ligt nog in het ziekenhuis met veel pijn maar ze kunnen niks doen tegen de pijn.
Ze krijgt 11 uur een echo voor haar nieren, om te kijken of dat allemaal ok is...

shadylady313
6 May 2010, 09:46
jeetje, die sonja treft het toch ook niet hoor!!
wens der maar even heel veel sterkte en succes namens ons allemaal van het forum!

en jij lun, jij moet dus gewoon even een heel stuk rustiger aan gaan doen als ik het zo lees!!
let op jezelf he?

vandaag desnoods lekker de hele dag in je bed!
liefs laura

Lunanoa
6 May 2010, 09:49
Ga ik vandaag doen. Ben weer even flink gestraft vannacht :oops:

Zal Sonja even smsen namens jullie allen!

Liefs

shadylady313
6 May 2010, 09:55
doe je goed!!

en laat ons ook even weten hoe het onderzoek van sonja gegaan is als je daar wat over hoort!
ik ga het forum zo verlaten, ga ff lekker douchen en daarna lekker lunchen met mijn vriendinnetjes maar daarna kom ik gelijk weer even spieken hier.

rustig aan.
liefs laura

linny84
6 May 2010, 09:58
lunanoa je hebt idd veel te veel gedaan!! ik herken het je klachten precies gisteren ondanks de rolstoel ook te veel gedaan en ik kan dan ook bijna niet van mijn pijnlijke kant komen moet dan ook omdraaien met de tranen in mijn ogen en een hoop zuchten en steunen. leuk he die laatste lootjes ;)

net terug van de vk mijn bloeddruk is weer ok :D en urine ook goed! Hoofdje is ook hier al ingedaald!!! :mrgreen: Hij heeft me weer op het hart gedrukt om rustig aan te doen, stel vooral uit tot morgen wat je vandaag niet hoeft te doen, zei hij tegen me en daar heeft hij natuurlijk wel gelijk in!

Wat onwijs naar dat Sonja nog steeds zoveel pijn heeft! hopelijk kunnen ze snel wat voor haar doen!

Wendytje doe je rustig aan meis?! als het niet gaat, gaat het niet he! denk aan jezelf en die kleine hoor!

Lunanoa
6 May 2010, 10:10
Zal het laten weten als ik meer weet.

Linny: Jij dus dezelfde klachten... Naar is dat h, dat je vast ligt in bed & wel kan janken van de pijn.. Pff verschrikkelijk :oops:

Lunanoa
6 May 2010, 10:20
Sonja smst terug: Ah wat lief bedank ze maar x

Dus bij deze; Bedankt van Sonja :mrgreen:

Lunanoa
6 May 2010, 10:47
33 weken en 1 dag:

http://i41.tinypic.com/14kifb7.jpg

Lunanoa
6 May 2010, 10:55
Ik lijk wel een stalker met al die posts maar heb bericht van Sonja:

Ze heeft last van nier stuwing, wat dat is weet ik zelf niet...
Ze willen de baby niet halen nu. Ze moet rustig aan doen. Thuisbevallen wordt het zoiezo niet, het moet in het ziekenhuis & het wordt met de 37 weken ingeleid, mocht het er dan nog niet zijn.

Arme meid :( Het zit haar ook niet mee die schat. Wat een rotzwangerschap! Hoop dat ze haar meisje snel in der armen mag houden.

linny84
6 May 2010, 10:58
agohs wat sneu zeg! nou wel fijn dat ze dan met 37 weken haar kleintje mag gaan vast houden!

en wat een mooie buik!!!!

jo-jootje
6 May 2010, 10:58
flinke buik lun! mooi hoor! :D en goed op de rem hoor! we moeten nu echt om onszelf gaan denken!

Dat in bed heb ik nog niet...maar heb nu erg met opstaan dat mijn staartbonkie auw doet...en geeuw me te pletter hier..dus ga zo denk ik even lekker rustig lunchen en dan maar eens bedenken dat ik maar eens op tijd naar huis ga voordat het erger wordt of vanaaf/vannacht op gaat spelen.

Ik wordt trouwens ook steeds emotioneler en schijn nogal wat af te reageren op manlief.....ben ook zomaar overstuur en als niet gaat zoals ik in hoofd heb komt het er ook lekker uit...leuk die hormonen... :roll:

zwaar voor Sonja zeg..bah..hoop dat ze iets vinden waardoor ze de pijn weg kunnen halen. aha..nierstuwing...zegt mij ook niks...maar zelfs dit komt er nog eens voor haar bij...veel sterke Son!

mooi linny dat het weer normaal is allemaal...goed gevoel..en dan maar heeeel rustig aan doen allemaal.

verder ben ik het even kwijt.. :oops:

Lunanoa
6 May 2010, 11:07
Jij dus ook zo opvliegerig. Ik heb dat ook heel erg & erger me z snel aan mensen. Echt niet leuk soms. Wil me dan inhouden maar dat lukt niet :oops: :?
Gaat de laatste dagen goed, maar misschien is dat omdat ik niet veel met mensen omga :lol: :lol: :lol:

Hoop dat het wat opknapt Jojootje. Anders maar naar huis & even lekker gaan liggen meid!

Free
6 May 2010, 12:22
Luna, wat een mooie buik weer!!

T zit Sonja echt niet mee :( Al dat overgeven en nu dit.. Wel fijn dat je meisje met 37 weken sowieso gehaald wordt! Ik ga voor je duimen dat je de komende weken toch nog kunt genieten zonder al te veel pijn..

Dames, jullie niet te druk maken hoor!!! Goed om jezelf en je kleintje denken!!

Hier vanmorgen boodschappen gedaan samen met mn moeder. Hoef ik niet alleen te slepen met de zware tassen ;)
Anders doen we vaak savonds de boodschappen, maare heb liever dat Chris in huis bezig gaat. Zal zo de laatste pakken drinken even opruimen en dan ga ik naar boven.. Wil nu toch echt de klamboe op gaan hangen :D

Wat er verder geschreven is ben ik alweer vergeten :oops:

jo-jootje
6 May 2010, 12:35
Jij dus ook zo opvliegerig. Ik heb dat ook heel erg & erger me z snel aan mensen. Echt niet leuk soms. Wil me dan inhouden maar dat lukt niet :oops: :?
Gaat de laatste dagen goed, maar misschien is dat omdat ik niet veel met mensen omga :lol: :lol: :lol:

Hoop dat het wat opknapt Jojootje. Anders maar naar huis & even lekker gaan liggen meid!

ietsje beter na de lunch..maar ga zeker op tijd naar huis...

jah en eigelijk achteraf weet ik ook wel dat het heel onredelijk is wat ik denk/dacht en zei...je wordt een beetje erg ego heb ik het idee... :oops:

Lunanoa
6 May 2010, 12:37
Ja klopt, heb ik ook.
Mensen moeten allemaal rekening met mij houden :lol:

Maar opzich is dat goed toch? Je moet jezelf ook in bescherming nemen...
Je lichaam zal het vast niet voor niks doen denk ik dan.. Moeder natuur denkt goed om de barende vrouwen :P

wendytje
6 May 2010, 12:43
juist! ook ik ben lekker een beetje ego.
moest eigenlijk tot vanavond half 8 werken, maar heb mijn vervanger gevraagd om de laatste uurtjes van me over te nemen. ben nu lekker om half 6 klaar, scheelt toch weer wat!
morgen nog 1 dagje!!!!!!!!!!! joehoe!

sterkte sonja!

Lunanoa
6 May 2010, 12:46
Goedzo Wendy! Lekker rustig aan doen.
Om half 6 ga jij lekker RUSTEN! :P

jo-jootje
6 May 2010, 12:47
goed zo wendytje! :D

ik sta alweer in de geeuwstand...ga half 3 naar huis...maak dan een dubbeleduikvlucht voor op de bank...

wat ik nu ook wel lekker vind is NEE verkopen...sommige mensen moeten ineens op je laatste dagen iets van je dat je denkt duuhh..ineens doordrammen zeker...dus zeg ik lekker NEEEEE...doe ik niet meer..haha..lekker puh.. ;)

Lunanoa
6 May 2010, 13:16
Ik kan ook meestal Nee zeggen. Heel knap van mezelf. Kon ik nooit.
Schoonouders wouden langskomen & ik heb nee gezegd, heb een rustdag :mrgreen: Goed h :P

Jojootje, laat die dubbeleduikvlucht maar achterwege joh :lol:

Free
6 May 2010, 13:20
Dames goed van jullie dat nee zeggen ;) Ik heb er ook moeite mee..

Zat hier net even op een regionale site te kijken en daar stond op dat de verdachte op de moord van Andrea Luten bekend heeft.. Na 17 jaar :shock: (staat overigens nu op alle nieuws sites zo ongeveer ;) )
Kennis van mn moeder heeft een goed contact met haar moeder, dus we zaten laatste dagen al in spanning.. Maar wat lucht dit op zeg.. Zo fijn voor de ouders..

naja was even een niets met t forum te maken hebbend berichtje (wat een zin :shock: )

Had net nog even naar mn werk gebeld, werd ik weer gebeld en was er nog niets bekend over de dagopvang voor deze week. Ga er dus maar vanuit dat ik morgen ook vrij ben.. Althans wel een halve dag ;)
En dan volgende week nog 2 (lange) dagen.. Daarna lekker verlof :D

Nu ga ik echt naar boven, naar de babykamer :D

sonja2009
6 May 2010, 13:35
hoi meiden
bedankt voor jullie lieve woorden

Ik ben lekker thuis met hele zware pijnstillers en mag alleen nog maar in bed liggen
Ik moet nu elke week naat de gyn en die gaat bepalen wat ze gaan doen en wanneer sowieso gaan ze met 37 weken inleiden omdat nierstuwing alleen maar erger kan worden vraag me niet wat het is want dat moet ik zelf nog even uitzoeken hahhahaha vergeten te vragen

ik ga nu lekker slapen want morgen komt de kraamzorg en wil alex wel een beetje helpen met het opruimen van het huis

Free
6 May 2010, 13:44
hoi meiden
bedankt voor jullie lieve woorden

Ik ben lekker thuis met hele zware pijnstillers en mag alleen nog maar in bed liggen
Ik moet nu elke week naat de gyn en die gaat bepalen wat ze gaan doen en wanneer sowieso gaan ze met 37 weken inleiden omdat nierstuwing alleen maar erger kan worden vraag me niet wat het is want dat moet ik zelf nog even uitzoeken hahhahaha vergeten te vragen

ik ga nu lekker slapen want morgen komt de kraamzorg en wil alex wel een beetje helpen met het opruimen van het huis
Meid, fijn dat je weer thuis bent!! Ondanks dat je pijnstillers hebt en alleen maar op bed mag liggen.. Je moet je er nu echt aan houden hoor!! RUST!! :D

Slaap lekker meis!!

jo-jootje
6 May 2010, 13:50
fijn dat je weer thuis bent Sonja!

Wel in bed blijven hoor! dat meehelpen met opruimen is nergens voor nodig!! Heb je straks jezelf alleen maar mee! Kijkt de kraamzorg ook helemaal niet naar.

Ik ben inmiddels ook weer thuis..van werk dan...heerlijk..zo ( zonder de dubbeleduikvlucht dan :lol: ) even op de bank lekker liggen...

Lunanoa
6 May 2010, 13:53
Fijn dat je weer thuis bent Son.

Enneh, jij gaat niet helpen met opruimen, jij hebt verplichte bedrust meid :?

linny84
6 May 2010, 14:00
wat fijn dat je weer thuis bent sonja! en idd NIET helpen!!!! Blijven rusten jij! je hebt het nodig!

Tara28
6 May 2010, 14:44
)Zooo ben weer bijgelezen.....

Gisteren even een forumloos dagje, want was de hele dag de deur uit. Nadat ik 's morgen de badkamer extra goed schoongemaakt hadden, zijn we naar de Ikea vertrokken. Was Linny daar niet ook? Wat toevallig! Wij waren bij de vestiging in Amsterdam. We hadden er afgesproken met mijn zus en zwager, dus was erg gezellig. Hebben er een leuk slaapzakje gekocht en een nieuwe lamp voor de woonkamer.
Daarna nog even wat gedronken bij mn zus thuis en 's avonds was het 'mannenavond' op de pufclub dus best wel gelachen :D
Dat hormonengedoe en dat emotionele begin ik nu wel te herkennen, want gisteravond opeens een giga huilbui gehad wat eigenlijk nergens over ging..... :oops: Maar goed, zal er wel bijhoren.
Vanmorgen eerst uitgeslapen tot kwart voor 9. Nu kan het nog ;) Moest er een paar keer uit om te plassen, maar zelfs om 7 uur lukt het me nog om gewoon weer opnieuw in slaap te vallen. Daarna boodschappen gedaan en eindelijk een kussen gevonden voor in de schommelstoel hiephoi!
Morgen ben ik er overdag ook weer niet. Ga dan weer naar Amsterdam voor een meidendagje met mn moeder en mn zus. Hopelijk is het droog, want het is toch wel het meest praktisch om te fietsen naar het station (is gelukkig maar 5 minuten)
Zo, dat was weer het updatetje van mijn kant....

Sonja, het zit je niet mee meid! Wat een rotdag heb je gehad zeg. Blijf je wel in je bed nu en ga je vooral niet opruimen!? Maar eh...met 37 weken....wij lopen precies tegelijk en dat is gewoon op 27 mei weet ik daardoor.....Komt het opeens wel erg dichtbij hoor....

Luna, dat is toch een hele slimme oplossing zo'n emmer. Wel vervelend hoor, die pijnen 's nachts!

Mayella, hangt de klamboe nu wel? Ik heb er ook lang over getwijfeld, maar uiteindelijk hangt ie over het hoofdeinde bij ons.

De laatste werkers kunnen gelukkig ook naar hun verlof uitkijken. Succes met de laatste loodjes Mayella en Wendy (of vergeet ik nu nog iemand? :oops:

Free
6 May 2010, 14:52
Neej, hij hangt nog niet :D Maare was even afgeleid door een ander klusje :D Wij hebben ramen in de deuren zitten van de slaapkamers.. Echt van dat oude gedoe. En daar heb ik dus in de logeer en slaapkamer plakplastic op gemaakt..
Nu moet dus alleen de babykamer nog, door de ramen heen kijken lukt niet, dus vind ze maar onzinnig..
Alleen kon ik geen rolmaat ofzo vinden en heb ik t dus met passen en meten gedaan. 1e was te klein maar nu 2 die wel goed zijn.. naja alleen de lengte nog. ga zo t raam ontvetten en dan plakken.. Echt een K klus.. maare als dat klaar is ga ik echt bezig met de klamboe :D

Ikea wil ik ook nog heen deze week :? Ben nog wat spullen nodig voor in de caravan enne heb een kortingsbon van 10 euro.. Zonde om em te laten lopen vind ik :P Alleen vriendlief nog even zo ver krijgen..

Morgen moet ik waarschijnlijk nog wel een halve dag werken, als ik die mevr aan de telefoon krijg :? Heb zo straks al geprobeert te bellen maar ze neemt niet op.. Als ik haar niet te pakken krijg moet ze zelf maar op haar man passen morgenvroeg ;)

Nouw ik ga gauw prutsen met t spulletje :D Lees straks wel weer bij :D

Tara28
6 May 2010, 15:02
Haha die kortingsbon heb ik ook gebruikt Mayella!

jo-jootje
6 May 2010, 15:20
)Zooo ben weer bijgelezen.....

Gisteren even een forumloos dagje, want was de hele dag de deur uit. Nadat ik 's morgen de badkamer extra goed schoongemaakt hadden, zijn we naar de Ikea vertrokken. Was Linny daar niet ook? Wat toevallig! Wij waren bij de vestiging in Amsterdam. We hadden er afgesproken met mijn zus en zwager, dus was erg gezellig. Hebben er een leuk slaapzakje gekocht en een nieuwe lamp voor de woonkamer.
Daarna nog even wat gedronken bij mn zus thuis en 's avonds was het 'mannenavond' op de pufclub dus best wel gelachen :D
Dat hormonengedoe en dat emotionele begin ik nu wel te herkennen, want gisteravond opeens een giga huilbui gehad wat eigenlijk nergens over ging..... :oops: Maar goed, zal er wel bijhoren.
Vanmorgen eerst uitgeslapen tot kwart voor 9. Nu kan het nog ;) Moest er een paar keer uit om te plassen, maar zelfs om 7 uur lukt het me nog om gewoon weer opnieuw in slaap te vallen. Daarna boodschappen gedaan en eindelijk een kussen gevonden voor in de schommelstoel hiephoi!
Morgen ben ik er overdag ook weer niet. Ga dan weer naar Amsterdam voor een meidendagje met mn moeder en mn zus. Hopelijk is het droog, want het is toch wel het meest praktisch om te fietsen naar het station (is gelukkig maar 5 minuten)
Zo, dat was weer het updatetje van mijn kant....

Sonja, het zit je niet mee meid! Wat een rotdag heb je gehad zeg. Blijf je wel in je bed nu en ga je vooral niet opruimen!? Maar eh...met 37 weken....wij lopen precies tegelijk en dat is gewoon op 27 mei weet ik daardoor.....Komt het opeens wel erg dichtbij hoor....

Luna, dat is toch een hele slimme oplossing zo'n emmer. Wel vervelend hoor, die pijnen 's nachts!

Mayella, hangt de klamboe nu wel? Ik heb er ook lang over getwijfeld, maar uiteindelijk hangt ie over het hoofdeinde bij ons.

De laatste werkers kunnen gelukkig ook naar hun verlof uitkijken. Succes met de laatste loodjes Mayella en Wendy (of vergeet ik nu nog iemand? :oops:

ja ik mag ook nog even tot volgende week woensdag werken.. ;) .vandaag ook al eerder thuis hoor...en net voor het eerst een uur geslapen op de bank..wooww..en ik kan nooit overdag slapen?! moet wel enorm herstellen van dat slaapje..duffe hasses..

leuk ikea! heb der alleen nog ff geen puf voor...ik denk dat het na volgende week woensdag allemaal wel scheelt. Geloof ook dat schoonmoeders die week erop komt schrobben want het moest niet te laat volgens haar..besdt hoor..lijkt me heerlijk alles aan kant te hebben..kan ik het ook een beetje zelf zou houden...of schakel haar later nog eens in..vind ze ook niet erg..hihi

Tara28
6 May 2010, 17:09
O oeps sorry jo-jootje :oops: ook hier slaat de vergeetachtigheid toe....Succes met de laatste dagen!
Als ik nog had moeten werken van de week dan had ik ook echt geen puf voor de ikea gehad hoor, maar nu was het wel leuk en te doen...

Myra6
6 May 2010, 17:51
Even weer bijgelezen.

Sonja doe rustig aan meid! Fijn dat je weer thuis bent!

Morgen nog 1 dagje werken ben er ook helemaal klaar mee :lol: Kon vanmorgen op een gegeven moment ook niet meer zitten moet dan echt eventjes gaan lopen :?
Heb zo'n pijn/zeurderig gevoel boven in m'n buik aan beide kanten tot waar de buik nou loopt onder de borsten zeg maar :( Ik wordt er helemaal chagarijnig van :shock:
Iemand een idee wat dit is???
Dacht ga lekker op het bed in de huiskamer zitten (hij staat er toch)hoofd en voeten eind omhoog maar helpt ook voor geen meter :( Alleen liggen is nog het prettigst voor zover dat dat prettig is, want dan beginnen de bekken pijnlijk te worden :cry:
Zo dat moest ik even kwijt.

jo-jootje
6 May 2010, 18:22
heb ik ook wel last van hoor myra!

De baby wil gewoon nog meer ruimte en alles wordt tegen je ribbenkast gedrukt en dat voelt zo akelig...die spieren zijn daar ook weer niet blij mee...na ja dan begint het daar dus te zeuren...ene dag meer last van dan de andere....kan er ook niet altijd lekker meer door zitten..op werk zit ik nu meestal in de achteroverstand maar moet ook zo nu en dan even lopen...na tijdje liggen is het bij mij ook een stuk minder..even ontspannen helpt dan wel.

Jippie je hoeft nog maar 1 dagje! geniet van de rust daarna! misschien heb je er dan ook veel minder last van...kan je sneller gaan liggen etc.

Myra6
6 May 2010, 20:20
Ok ben ik niet de enigste :lol: Misschien scheeld dat wel inderdaad dat ik na morgen toch meer rust heb, moet er nou toch elke ochtend uit. Ben s'middags ook helemaal kapot.
Laatste loodjes h!!

Lunanoa
6 May 2010, 20:59
Ik vind die laatste loodjes al bijna niet uit te houden & zit al vanaf week 28 thuis :lol: :oops:

Dus begrijp heel goed dat het zwaar is dames. Respect! Straks extra genieten voor jullie :)

Ik moet er overigens niet aan denken om naar de Ikea te gaan. Ik red het waarschijnlijk van de auto naar de ingang :lol: Maar verder lukt me vast niet haha

Free
6 May 2010, 21:10
Vanavond toch echt naar de ikea geweest :D gehaald wat we nog wilden hebben.. En nu hoef ik er ook niet meer heen voor Uk geboren is :D Was goed te doen, maare heb t nu wel gehad :D

Gelukkig ben ik morgen vrij ;) Ging niet door, kwam mevr. niet zo goed uit :D Ikke toch stiekum wel beetje blij :oops:
Dus volgende week nog 2 lange dagen en dan is t klaar :D

Chan9
6 May 2010, 21:11
'lekker geklets hier

sonja heel veel sterkte het zit je niet mee hoop voor je dat je je daarlijk wat beterder voel en toch enigzins iets van je zwangerschap te kunnen genieten. laat je goed verwennen en doe vooral heel rustig aan..

pff en naar de ikea gaan nu nog trek ik denk ook niet meer haha heb al het gevoel dat als ik een tijd loop dat de kleine eruit kom zetten haha :oops:
hier weer veel te veel suiker in de urine :S geen wonder dat de kleine op zoveel word geschat.
ben echt heel benieuwd wat ze morgen te zeggen hebben morgen de laatste echo dus ben echt heel benieuwd :)
eindelijk de kleine ukkie weer zien

wel beter lunanoa van je gordijnen :) scheelt weer een hoop :)

lekker myra nog 1 dagje :D kan je ook lekker genieten van je verlof :D

beter mayella dat je nu alles in huis heb geef je zeker wel een gerust gevoel :)
enne voor jou jaja kom ook het verlof in zicht joehoe :d
gek idee trouwens he dat we volgende maand gewoon onze kindjes vasthouden :shock:

Anna82
7 May 2010, 08:02
hee sonja blijf nou gewoon even lekker liggen en hangen, laat anderen maar voor je werken, je hebt al genoeg te verduren gehad!

Zondag ben ik ook naar de ikea geweest, maar op gegeven moment was ik zo moe dat ik even aan het karretje moest hangen en even flink uitblazen. Kwam er ineens een vrouw met allemaal spullen die ze in "mijn" karretje stopte, ik schrok me rot... Bleek dat ik gewoon aan het verkeerde karretje stond te hangen :lol:

Maar mn verlof is heerlijk, al veel gedaan en veel kunnen wegstrepen, aan de ene kant wel het idee dat het einde in zicht komt, maar aan de andere kant wil nog nog heel veel en het liefst nu nog want ik ben nog redelijk fit.

Het is idd een raar idee dat we gewoon over een maandje of wat allemaal een kleintje in onze armen kunnen houden! EINDELIJK!!

Myra6
7 May 2010, 09:25
JOEHOE EINDELIJK VERLOF!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb gedaan wat ik nog moest doen en ben toen naar huis gegaan!! Moest eigenlijk tot 13:00 maar klaar is klaar!!

OHHH WAT HEERLIJK!!

Vinny45
7 May 2010, 09:46
Sonja! Fijn dat je weer thuis bent meid en lekker rusten he!

Myra, geniet lekker van je verlof! Ik moet nog 1 weekje, volgende week vrijdag laatste dag. Gelukkig zit hemelvaart er nog tussen en werk ik toch maar halve dagen. Ik moet zeggen dat ik het nog vol houdt en tot nu toe geen zware klachten hebt.

Vanmiddag weer naar de VK voor controle. Ben benieuwd hoe ons meissie ligt.

Verder ben ik het even kwijt :oops: , zoveel geklets hier hi hi. :D

Fijn weekend meiden!

Myra6
7 May 2010, 10:06
Mayella fijn dat je nou alles in huis hebt. Ik wil nog even achter zo'n slang van de hema aan ;) dan hebben we ook alles als het goed is.

Chan ben je al naar de vk geweest?

Anna haha zie het al helemaal voor me :oops: oeps verkeerde kar :mrgreen:

Vinny succes bij de vk!

Bah wat een vies weer is het :? Ik wil de zon!! :mrgreen:

Free
7 May 2010, 10:15
We hebben nog niet alles in huis ;) Bijna alles :P
Spullen die we gisteren gehaald hebben waren voor de caravan :D Met gezinsuitgebereiding is iets meer kastruimte niet weg.. En zo groot is t daar al niet :D

Myra, heerlijk dat je nu echt verlof hebt!! Lekker kort dagje ook ;)

Liet net de hond uit, maar vind t gewoon koud buiten :shock: ik wil ook zon 8-)

Vinny, gelukkig maar dat t werken voor jou nog te doen is!! En idd volgende week een kort weekje (naja 1 dag ;) ) Je bent er zo door!

Verders weet ik niet meer :D enne heb ook niet meer om te schrijven ;) Ga weer lekker in huis rommelen :D En maar eens evne wat spul op marktplaats gooien (denk ik :P )

Chan9
7 May 2010, 10:33
hier net bij de verloskundige geweest :) alles was goed met de kleine de kleine ligt ook echt hellemaal vast en we hebben weer mooie echos meegekregen :) en nu is het echt duidelijk 100% een jongen want de ballen kwamen goed in beeld :D
het word nu geschat op 7,5 pond met 40 weken het was nou 6 pond al haha en het heeft iets langere benen maar was niet erg lijk op de moeder had ik ook toen ik geboren werd :D
nu benieuwd naar volgende week vrijdag dan gaan we het erover hebben om eerder te halen :)
spannend ma wel heel leuk om de kleine weer eens te zien :)

gaat bij jullie alles goed?

jo-jootje
7 May 2010, 10:57
ooeeh leuk Chan! alles weer helemaal goed! heerlijk! grote vent ook al...6 pond..toe maar weer. ;)

heeeerlijk Myra! verlof..yyooeehhooee...ik tel de dagen/uren ook af. Gelukkig vandaag wat fitter dus gaat eigelijk wel lekker...moet alleen effe bewegen zo nu en dan want kont is helemaal stijf..haha

wat erg komisch is dat de kleine tijdens overleggen het meest zit te bewegen..krijg de helft ook maar door..zit meer naar mijn buik te kijken of even te voelen..zo leuk.. :D
Ze heeft nu de hik...constante getik.. ;)

vind de kou nu eigelijk wel lekker...maar dat komt omdat ik dan minder jeuk heb van de uitslag overal.... :geek:

Free
7 May 2010, 11:15
Chan, fijn dat alles weer goed was.. 6 pond nu, netjes hoor :D

Jo-jootje, gewoon wat vaker rondjes lopen.. :D Fijn dat je uitslag minder is met dit weer.. ;)

Ik heb nu wat last van mn benen en onderin mn buik.. Gisteren te veel gedaan denk ik :S ach ik rommel wel wat aan vandaag :D

shadylady313
7 May 2010, 11:38
chan,

6 pond alweer? en hoever ben je nu dan?
die van ons zit nu denk rond de 5 pond en ben 33 weken maar volgens hun 34 weken..

Chan9
7 May 2010, 12:47
jaja 6 pond haha lekkere dikkie word het :D
ben nu 36.2 weken :) tijd gaat hard

sonja2009
7 May 2010, 13:49
hey meiden

lig nog lekker in me bedje vanmorgen is wel de kraamzorg geweest viel me 100% mee

die pijn stillers werken echt goed maar moet er volgende week mee afbouwen om te kijken of de pijnen dan terug komen

sonja2009
7 May 2010, 16:25
helemaal vergeten te vertellen had gister een 3d echo van me nieren toen zei die vrouw oohhh even baby kijken
En voor het eerst heb ik haar gezichtje helemaal gezien ze knipoogde ook nog even gekeken of het echt een meisje is en ja hoor voor 1000000% hahhahaha

jo-jootje
7 May 2010, 16:43
leuk sonja! dan weet je weer even waarvoor je het allemaal doet..fijn dat de medicijnen ook aanslaan...nu maar lekker rustig aan blijven doen.

hier een productieve dag gehad op werk... :shock: ook wel weer eens lekker.. :D nu lekker moe...nog even koken en verder lekker niks..weekend vieren!

wendytje
7 May 2010, 16:46
JOEHOE!!!!!!!!

vanaf nu heb ook ik verlof!!!
dadelijk neemt mijn mannetje me lekker mee uit eten om het te vieren. Wat een schat!
nu lekker een beetje bijkomen, ik vind persoonlijk dat ik het verdiend heb..hahaha ;)

Myra6
7 May 2010, 18:42
Wow Chan nog even en je bent al 37 wkn!!!Dat is netjes 6 pond :D
Dinsdag schatte de vk onze uk op 2400 gram loop dus ook wat voor bijna 2 week :?

Fijn dat de med helpen Sonja en leuk dat je je meisje nog gezien hebt!

Jo-Jootje leuk is dat h dat de kleine dan juist in beweging komt :D

Wendy Jahoe ook Verlof!!!!!!!! :D En lekker gegeten??

Liefs Myra

Lautje
7 May 2010, 18:51
Myra en Wendy....JEUJ! Wat fijn! Jullie ook met verlof!!! :)

Sonja fijn dat je weer thuis bent! X
Lekker proberen te genieten van je rust de laatste 3 weken! En je lekker laten verwennen!!! :D

Chan fijn dat alles weer goed was bij de VK! :)

Wij zijn gisteren naar de dierentuin in Emmen geweest. Was heel leuk, en heel schattig...veel baby-dieren :mrgreen: sooo cute!!! Na die tijd nog even in het winkelcentrum van Emmen geweest...jeeminee zeg wat is dat groot :shock: even nog bij de c&a naar binnen geglipt...rompertje en 'n pakje (vestje met capucon en broekje) van fleece gekocht voor de kleine 8-)
Kon het vandaag wel merken dat gesleep en geslenter van gisteren, pfieuw :?
Vanmiddag nog even bij tuincentrum (2e keer deze week :? ) geweest, beetje bloemetjes en plantjes gekocht en meteen maar in de tuin gezet...laat de kraamvisite nu maar komen haha! Ziet er weer netjes uit!

Mayella de klamboe al hangen? :? :lol: :mrgreen: X

Tara28
7 May 2010, 20:21
Fijn gevoel is dat he Myra en Wendy, die allereerste dag van je verlof :D

Wow Chan wat een grote jongen wordt dat zeg ;)

Sonja, leuk dat je weer even van je meisje hebt mogen genieten :)

Hier vandaag met mn moeder naar mn zus in Amsterdam geweest en geshopt op het gelderlandplein. Was vooral veel kijken en niet kopen, maar dat is ook leuk. Heb enkel 1 afgeprijsd t-shirt voor mezelf gekocht (en is niet eens een positie shirt....)
Daarna bij mn ouders gegeten en nu weer thuis. Was een lange dag, maar ben niet eens super moe gelukkig.

Maandag weer voor controle naar de vk. Hoop zoooooo dat de kleine dan niet meer in stuit ligt, maar ben dr wel bang voor. Heb niet het idee dat baby gedraaid is.....En tja.....waar gaan we dan voor kiezen als er iets te kiezen valt......(gelukkig al wel veel verhalen gehoord over spontane draaingen in de laatste week...)

Lunanoa
7 May 2010, 20:28
Weer veel moeten lezen & dan vergeet ik helaas zo'n beetje alles :lol: :oops:

Wat heerlijk voor de dames die nu verlof hebben :D Helemaal sper!

Hier is de babykamer bijna af :D Morgen nog de kachel schilderen & de deur. Komt mijn vader doen :) SUPER.
De plankjes, klamboe etc. hangen al.

Dan nog even de tekst voor de muur bestellen & opplakken. Nog maar een paar miniklusjes dus ;)
het ziet er nu al super uit... Het opgemaakte bedje & leeshoekje vind ik zo super :mrgreen: Heb daar plankjes met kinderboeken & een schattig kinder-schommelstoeltje staan :mrgreen:

Nog een bod gedaan op een grijze speelgoedkist. Als ik die nou eens kan krijgen, is het helemaal compleet... OEHOEH.
Vandaag een vriendin van me bevallen van een gezonde zoon. Z leuk. De tranen liepen over mijn wangen toen ze belde & ik het huiltje hoorde :oops:
Als het goed is morgen even snel langswippen om de kleine te bewonderen :mrgreen:

Tara28
7 May 2010, 20:38
Klinkt als een super leuk kamertje lunanoa!
Wij hebben het wat dat betreft simpel moeten houden. Kamertje is hier maar klein, dus plankjes aan de muur en speelgoedkisten maken het meteen veel te vol helaas......We hebben we een plankje boven de commode en een schommelstoel voor mij hoor, kan op 1 plekje nog wel iets kwijt, maar houd dat bewust nog even leeg...wie weet ooit voor een leuk hobbelbeest als het wat ouders is ofzo....

Lunanoa
7 May 2010, 21:11
Das toch ook hrdstikke leuk Tara :D
Ik zou een knus klein kamertje juist heel leuk vinden!
Wij hebben een norm onlogisch huis. De babykamer is spergroot maar super onhandig ingedeeld. Er is niks symetrisch & de daken zijn scheef.. Het was heel moeilijk om het wat leuk in te richten.
Dingen als speelgoedkisten moet ik gewoon om het wat op te vullen. Anders lijkt het zo'n grote lege ruimte :?

Tara28
7 May 2010, 21:40
Dat klinkt als een oud huis of iets in boerderijstijl ofzo......
Wij hebben een woning uit de jaren tachtig. Gewoon een degelijke 2 onder 1 kapper met 4 'rechte' slaapkamers. Enige nadeel: 2 van de 4 slaapkamers zijn vrij klein. Wij hebben zelf een grote slaapkamer, anders past het bed er niet in en de andere grote kamer is op zolder, maar ja, daar maak je niet meteen een babykamer. Onze kindjes (want wie weet willen we er hierna nog wel eentje ;) ) zullen het dus moeten doen met een klein kamertje.....want anders wordt het weer vechten om de grote zolderkamer, maar die zullen we ook nodig hebben voor al onze 'troep' (lees: kasten, computer, logeerbed, losse rommel....)
Maaaaaar voor nu is het kamertje ruim genoeg en lekker alles snel bij de hand. Ben er helemaal blij mee, want het is zeker gezellig geworden. Later zien we wel weer. Zie in folders al wel eens van de praktische tienerbedden staan met complete ombouwopbergruimte eromheen, dus dat lossen we tegen die tijd wel op zo'n manier op ;)

Free
7 May 2010, 22:04
Heey meiden :D

Wendy, lekker verlof :D Nu lekker genieten!! Lekker uit eten geweest???

Sonja, fijn dat je nog even hebt kunnen spieken ;)

Lautje, leuke dierentuin he :P enne praat me niet over de klamboe :shock: Zit nog steeds in zn verpakking.. We zijn vanaaf achter geboorte kaartjes aan geweest.. Enne nu weten we t helemaal niet meer :shock: Klamboe is 5 tellen werk ;) kaartjes wel wat langer zijn we nu achter :D

Morgen wordt t ook weer niet, want dan gaan we de caravan aanpakken.. Lees laminaat leggen en alles klaar maken daar (binnen dan he.. buiten duurt vast dit hele seizoen nog wel.. :? )

Tara, hoop dat de kleine wel gedraaid is!! Is hier ook nog elke keer weer een vraagteken :? Maare t kan idd nog al zou ik nu toch wel graag weten of t er goed voor zou liggen :D

Luna, fijn gevoel he als t kamertje zo goed als af is :D Ben benieuwd naar de fotos ;)

sonja2009
7 May 2010, 22:26
Ik heb in ene een vet raar gevoel ik keek vanavond naar mijn buik en dacht ik ben gewoon over een paar weekjes mama gewoon mama
Hier droomde ik vroeger al van alleen had ik toen een pop in me handen zo raar
Ik heb gister mijn ziekenhuistas maar neergezet en ingepakt
Vandaag een brief op de koelkast gehangen (ja dat is voor alex wel nodig) met alle spoed telefoonnummers van het ziekenhuis en kraamzorg

Het komt nu zo dichtbij

lovesivo
7 May 2010, 23:34
Hai Dames,

Allereerst mijn excuses, ik ben al zooooo lang niet geweest!
Was de site kwijt, maar heb 'm weer gevonden....
Ondertussen wel via de mail contact gehouden met wendy, die nu lekker verlof heeft!!!!!!
Genieten!!!

Ik ben nu 36 weken en 3 dagen zwanger van een jongetje, uitgerekend op 01 juni.
De kleine man word met 40 weken geschat op 7,5 pond.

Wou even vertellen dat ik vandaag de slijmprop verloren ben!
En ik baal verschrikkelijk dat ik geen foto heb gemaakt, want dr staan maar 2 foto's van een slijmprop op internet (vies!!!) en die van mij is in z'n geheel en niet zo vies naar buiten gekomen haha
Dt had ik graag willen delen... :lol:
Hebben dr al meer dames ervaring mee?
Sindsdien wat menstruatiekrampjes af en toe, maar niks heftigs...

Ik zet de site nu tussen m'n favorieten, en kijk morgen dus alweer haha

Succes voor ieders (laatste) weekjes, fijne vakanties, en super relaxte verloffen gewenst!

Liefs (en nogmaals sorry)
Sandra

Lunanoa
8 May 2010, 05:03
Ik ben ook zr benieuwd naar zo'n slijmprop & heb het ook nooit op internet kunnen vinden :o

Sonja: Zo'n appart gevoel h... Nog even & die droom is werkelijkheid. Dan heb je je eigen vlees & bloed in handen...
Pff als ik dat typ kan ik zo gaan janken :lol:

Mayella: Wat fijn dat het kaartje geregeld is ;)
Zo'n klamboe kan nog flink irritant doen hoor :lol: Bij ons verzakte hij steeds als vriendlief de knoop er in wou leggen hahahahahahahaha. :lol: :oops:
(leedvermaak)

Tara: Wij wonen inderdaad in een (erg) oud huis. Het is een huurwoning. Officieel gezien een seniorenwoning :P We hebben dus een miljoen lichtknopjes, bij elke deur n :?
De badkamer is beneden & laagdrempelig & we hebben beneden een slaapkamer. Waar we tot voor kort altijd sliepen, maar nu ons kasten/bureau/kinderwagen etc. staat.
Bij de tijd dat wij graag een tweede willen, zullen we hier echt weg moeten gok ik :? Ik wil niet dat de kids boven liggen & wij beneden. Of andersom natuurlijk. Vind dat gewoon een onprettig idee.
Hopelijk kunnen we bij die tijd wat kopen :mrgreen: En zou het liefst toch rond de 3 4 jaar tussen de kids inwillen, mocht dat allemaal lukken. De eerste duurde al een tijd, dusja, je weet het nooit!
We zijn nog jong, vriendlief 25 & ik 20. Nog tijd zat dus hihihi

Lunanoa
8 May 2010, 05:06
Tsja zit ik hier weer om 6:00 uur h.

Enorme kut nacht gehad. Heel veel pijn & om 4:30 lag ik dan klaarwakker. 5:30 heb ik de hoop maar opgegeven. Kwam echt niet meer in slaap :( :?
Mn rug, bekken, schaambot & buik doen zeer. Aaaaaaaautssssjjjjj..........
Ben wel wat klaar met dat gezwanger. Doe mij mijn kind maar a.u.b. :lol:

Lunanoa
8 May 2010, 05:32
Heel toevallig zit ik op babybytes & is er info over de slijmprop :lol:

http://www.babybytes.nl/encyclopedie/S/Slijmprop

linny84
8 May 2010, 09:01
@ sandra welkom terug!

is het niet wat vroeg dat je nu al je slijmprop verloren hebt? of klopt dat wel gewoon?

sonja2009
8 May 2010, 09:07
Heel toevallig zit ik op babybytes & is er info over de slijmprop :lol:

http://www.babybytes.nl/encyclopedie/S/Slijmprop

volgends mij kan je deze link beter even niet openen na je ontbijt haha

Free
8 May 2010, 09:42
Nouw Sonja idd... Heb net mn ontbijt op, maar die kwam wel ffies weer wat hoger te zitten dan ie zat :shock:
En wat jij zei over binnen nu en niet al te lange tijd mama worden... Ik begin t een beetje eng te vinden.. Denk een beetje de angst voor het moeder worden, of we t allemaal wel aan kunnen.. Je kent t wel ;) (t komt vast goed hoor, maare t spookt wel door mn hoofd)

Lovesivo, Leuk dat je weer mee komt kletsen, spannend hoor!!

Slijmprop kun je toch ook al veel langer voor de bevalling verliezen..? (geen zin om die link weer te openen en te zoeken :oops: )

Wij gaan zo naar de camping, laminaat leggen enz.. Kunnen niet heel laat weer komen want de hond blijft thuis.. Maare tot etenstijd kan ze best redden. Zal dus niet eerder dan vanaaf weer online zijn, als ik er nog puf voor heb ;)

Fijne dag meiden!!!

Chan9
8 May 2010, 10:26
nou nou lekker foto zat net me tosti naar binnen te werken met tomaten kethup haha

en welkom terug sandra wel beter dat je nu al je slijmprop ben verloren ... :)
jij zit dinsdag al aan je 37 weken moet kunnen dan toch :)

lunanoa balen dat je slecht heb geslapen als het luk zou ik vanmidag nog even gaan liggen als ik jou was :)
doe rustig aan

jaaah mayella kaarten uitzoeken was bij ons ook een ramp hadden we een leuke zagen we later nog leukerder dus dan maar weer die
heb in totaal 5 proefdrukken in huis haha en nu dan maar besteld en betaald nu kunnen we niet meer veranderen :)

lovesivo
8 May 2010, 11:14
Hai,

Dank jullie voor het warme welkom terug haha

Voor de mensen die slecht slapen, een tip; draai je matras eens om...
Dan lig je ineens anders en vaak = dat beter gezien je je matras nu zwaarder belast op 1 plek...(deukt in)
Dan kan je een nieuwe kuil maken haha in een nog stevig stuk.

De slijmprop verliezen hoeft idd niks te zeggen, op internet lees je dat vrouwen na het verliezen binnen 2uur tot binnen 3 weken bevallen.
Zo lang het na dinsdag is (37wkn), vind ik het prima haha

En cht, hij hoeft niet zo vies te zijn als die ene van google waarbij je je ontbijt weer uit wilt spugen haha
Iedereen de lunch achter de kiezen?
Zal ik dan mijn uitleg van de slijmprop geven?

Ik hoor het wel...

Groetjesss

Lunanoa
8 May 2010, 11:18
mhoehahaha sorry dames. Gelukkig heb ik 'm niet bij jullie op het bord gegooid :lol:

Die slijmprop kun je al heel vroeg verliezen & zegt niks in hoesnel je gaat bevallen.

Die rust neem ik zeker. Heb alleen nog maar in bed gelegen & dat blijf ik ook doen want kan amper een kwartier staan van de pijn... :? Gezellig dit.....

Wel wat opgebeurt.
Een vriendin had me een kaartje gestuurt met de echo foto van ons ventje & superlieve teksten over mama worden. Had ze voor moederdag gestuurd.
Net gaat de bel...
Een andere vriendin had een pakketje op laten sturen ( ze woont ver weg) met een lief knuffeltje voor de kleine & een LIEF verzorgingspakketje voor mama.
Zooooooo lieeffffff

lovesivo
8 May 2010, 11:26
heey lunanoa,

hoe komt het dat je zo'n pijn hebt bij het staan, weet je dat?
hoop dat dat gauw voorbij is hoor!

Lunanoa
8 May 2010, 11:40
Heb vanaf de20e week al erge rugklachten.
Heb ook een doorbloedingsprobleem in mijn benen, waardoor ik snel pijn heb.
Normaal makkelijk te verhelpen met een paracetamol maar sinds de zwangerschap is het veeeel heviger allemaal.

Heb ook erg last van harde buiken & die weege pijn loopt door in mijn rug/benen.

Gaat lekker hier h :lol:
Sinds een paar uren ook weer hare buiken.Gedverderrie...
Heb zelf het idee dat de kleine wat aan het indalen is, mijn buik doet raar & verandert+ dat ik steeds een raargevoel tussen mijn bekken heb. Echt alsof er wat tussensteekt :P Maar we zullen het maandag zien bij de VK.

Hoeist met jou lovesivo? Verloopt je zwangerschap wat prettig? :D

lovesivo
8 May 2010, 13:00
Heey lunanoa,

Dat je buik zo raar doet en dat rare gevoel tussen je bekken klinkt inderdaad als indalen.
Beterrr, want zo heb je straks weer iets meer "ruimte" en lucht.
Bij mij voelt (voelde) dat cht alsof ik met een mes van binnen werd bewerkt, en zo leg ik dat ook uit aan anderen...
Onze kleine man heeft z'n nagels niet geknipt of een mes mee naar binnen gesmokkeld hihi
Dit gevoel heb ik nog steeds geregeld als de kleine zijn hoofd probeert te draaien.
Mooi kl*te van je rug!
Maar helaas niks aan te doen dus begrijp ik?
Klinkt me in de oren als ischeas, en nu dus zwangerschaps-ischeas...kijk maar eens op google, wie weet zijn je klachten nog wel te verminderen in de komende weken zodat je iets relaxter de laatste tijd ingaat.
http://www.gezondheidsplein.nl/aandoeni ... chias.html (http://www.gezondheidsplein.nl/aandoeningen/217/Ischias.html)

Hier verder prima, ook al word het natuurlijk wel zwaarder op het eind...
Mensen vragen vaak; zwaar h...of de laatste loodjes h...maar als je dat te vaak hoort ga je dr vanzelf in geloven.
(net als je 4x op een dag gevraagd word of je chagarijnig bent, dan word je t vanzelf toch...)
Ik probeer daar dus niet naar te luisteren, en zo positief mogelijk te blijven, zodat ik de laatste weken ook relaxt blijf haha
Wel beginnen mijn knien , ellebogen , heupen, en rug nu op te spelen...
En door die grote vent in m'n buik ben ik af en toe wat benauwd, en heb gruwelijke periodes met maagzuur achter de rug!
Nu overgestapt naar Roosvisee (best lekker trouwens hihi), en heb al 3 dagen geen maagzuur meer!!! YES
Tja, en ook al een dag voorween gehad van 3u smiddags tot 3u snachts elke 20 minuten, nu die slijmprop verloren en sindsdien wat menstruatie-gevoel / buik gezakt / veel hade buiken / en de kleine is wat kalmer...
Blijft allemaal spannend en afwachten.
Wil er nog niet aan denken dat hij straks niet meer in mn buik zit, dat stemt me echt verdrietig.
Wil de bewegingen eigenlijk niet missen en nu ken ik mijn kindje maar reageert hij straks nog wel net zo???

Kleine man heeft vaak de hik!
Zo zielig!
Schijnt dan ook zo te zijn als ze eenmaal ter wereld zijn...
Bij jou ook?

Leuk trouwens dat je al moederdagcadeautjes hebt gehad!

Groetjes en kalm aan

Lunanoa
8 May 2010, 13:14
Heb zelf ook wel eens aan Isschias gedacht inderdaad.
Die laatste weekjes maar even volhouden! :?

Nou het voelt inderdaad alsof ik van binnen wordt bewerkt met een mes. Gadver wat een pijn.
Die voorween zijn ook geen pretje. Heb ik ook 2x langere tijd gehad. Heerlijk, om de 15 minuten :?

Fijn dat je zo positief blijft!
Ik kan niet wachten tot die kleine er is. Vind het echt niet meer leuk & wil mijn kindje in mijn armen.
Hier zijn die laatste loodjes dus wel cht heel zwaar...
Mn vriend moet me regelmatig uit bed tillen, op de wc zetten etc. Dusja :lol: Daar raak je wel eens klaar mee :P IK WIL FUNCTIONEREN!!!!!!!!!!

Hij hoeft van mij nog niet in te dalen. Had niet zo'n last van benauwdheid, die bekken doen me meer pijn :P

Maagzuur is norm kut! Heb er zelf Antagel voor, wil nog wel eens helpen! Drankje van de huisarts.
Fijn dat die rosicivee werkt man!

jo-jootje
8 May 2010, 13:55
ooeeehh ben babykleertjes aan het wassen :D :D net de witte was gehad en nu de roze spullen...en dan heb ik nog 1 iets van geel, 1 iets van blauw..en 1 ding rood...denk dat ik die even op de hand doe eerst...vooral rood durf ik nergens bij te doen...doe de dekentjes ook even op de hand...al is het om de plastic/rubberlucht er even vanaf te krijgen...en dan lekker ophangen en fris laten worden..hier overdekt balkon dus kan het buiten hangen wanneer ik wil. eindelijk eens een start gemaakt..haha..voelt goed! :lol:

Kleine meid hier heeft nu ook de hik...ook best wel vaak hoor...

Volgens mij is ze nog helemaal niet ingedaald...tenminste geen rare pijnen gehad en de buik zit ook nog vrij hoog...ademhalen is soms minder inderdaad...dus ze zal nog wel lekker hoog en droog willen blijven zitten...volgende week bij de VK eens vragen hoe het zit.

bij mij werkt komkommer heel goed tegen maagzuur...maar iemand anders hier op forum krijgt er juist weer maagzuur van...dus zal bij iedereen wel weer wat anders helpen.

lovesivo
8 May 2010, 14:04
Heey,

@ jo-jootje ;Komkommer is inderdaad ook nog wel een goed idee! (bij mij werk manderijn ook wel...)
Zal dat eens uitproberen haha
Ik dronk eigenlijk hele dagen koffie en fris, vandaar ook de maagzuur...
Leuk dat je aan het wassen bent geslagen...kon je niet wachten tot je verlof had?
Leuk allemaal hihi

@ Lunanoa; Ik vind het ook niet echt leuk meer...maar wil het mezelf niet moeilijker maken dan het al is zeg maar.
Ik wil ook mijn kindje vasthouden!!!! haha
Ook al begin ik best nerveus te worden voor de bevalling af en toe...dat krijg je als je thuiszit en tijd hebt om na te denken bahbah
Wat vervelend dat je zo afhankelijk moet zijn zeg.
Hoop dat je kleintje wat vroeg komt, zodat je er maar snel weer vanaf bent...

Jullie al zenuwachtig voor de bevalling dan?

Lunanoa
8 May 2010, 14:35
Oh wat heerlijk Jojootje! Geeft een heerlijk gevoel h! :mrgreen:
Voelde me zo'n goede mama toen ik de was buiten had hangen :lol: Woon op een seniorenbuurt & al die oude vrouwtjes vonden het geweldig :lol:
Wat ideaal dat je een overdekt terras hebt! Kun je je kleertjes lekker buiten hangen. Gaat hier niet leukken met die constante plensbuien :P

Jouw meisje dus ook vaak de hik, een gulzige meid dus dus :lol: Ik vind het altijd wel grappig.
Behalve als het s' nachts is.

Lovesivo: Hier geen angsten voor bevallen. Zal blij zijn als de bevalling zich aandient. Al zal ik dan wel anders praten :lol: :? hahahaha

Chan9
8 May 2010, 14:39
jo jootje goed bezig met alle baby kleren te wassen :D en wel beter dat je alles op kan hangen met een balkon :)

hier zie ik ook op tegen de bevalling hoor pff moet er niet aan denken maar aan de andere kant kan ook niet wachten om de kleine man vast te houden :)

hier nu continu last van me onderbuik wel iedere 15 min ofzo dat ik echt even stil moet staan van pfff zal wel weer banden pijn zijn ofzow weet ook niet :)

hier help komkommer trouwens ook goed tegen de maagzuur en een beker melk help mij ook goed :)

hoop voor je dat je met 37 weken beval lunanoa dat je niet meer zo afhankelijk hoef te zijn :)

hier trouwens de kleine ook heel vaak de hik kan de klok erop gelijk zetten als ik heb gegeten dat de kleine hooguit 10 min latrer de hik heb :) kleine vreetzakkiej :D
sorry voor de rest die ik vergeten ben :oops:

Lunanoa
8 May 2010, 14:43
Whhaahahaha wat grappig Chan!

Misschien heb jij ook last van harde buiken? Oftewel, oefenween :P
Ik had geen idee dat harde buiken z konden voelen namelijk. & wist ook niet dat het 't zelfde was als oefenween.

Kunnen ook banden zijn inderdaad. Misschien even lekker rustig liggen & ontspannen?

xxx

Chan9
8 May 2010, 14:47
zal ook heel goed kunnen hoor oefenweeen moet zeggen vin het niet echt grappig meer doet best veel pijn :(
zit nu ook lekker met de voetjes omhoog :) lekker rustig teen mom te kijken :)
hoop dat het zo wel afzak haha

en jij jij al beetje bijgeslapen???

Lautje
8 May 2010, 15:11
Heeeey dames!

Luna wat verrot dat jij zo slecht geslapen hebt zeg...pfffff :( :evil:
Je hebt groot gelijk om de hele dag in je nest te blijven!

Jootje goed bezuuug!!! Lekker de mini-wasjes buiten!!! :D zoooooo schattig.

Lovesivo welkom trug meid :D

Ik wist btw helemaal niet dat 'n slijmprop er zo uitzag :oops:
Had echt 'n prop verwacht en niet zo'n vies glibberig en lange ranzige sliert :shock: :?

Voel je eigenlijk dat je zoiets verliest??? :oops:

Je zult maar aan het winkelen o.i.d. zijn en opeens iets glibberigs tussen je benen/in je slip voelen :?

Tara28
8 May 2010, 16:08
Vandaag zeker wasdag ;) Hier zit de laatste babywas (de 3e) nu in de wasmachine. Had eerst 2x een witte/lichte was en nu een gekleurde was. Heb gewoon alles wat echt gekleurd is bij elkaar gegooid. Ben niet zo bang voor doorlopende kleuren, want gooi onze eigen kleren ook altijd gewoon dwars door elkaar en het gaat echt altijd goed. Ik heb ook net de vorige was helemaal weggestreken. Daar zaten ook de lakentjes bij, dus heb meteen het bedje opgemaakt. Wel maar meteen kort opgemaakt, maar staat desondanks wel stukken schattiger dan alleen een matrasje erin. Vanmiddag heeft mijn man de box opgezet, daarna ging natuurlijk meteen een van de katten erin, maar die was er heel snel uit toen ik mijn stem verhief. De andere kat taalt er niet naar, dus dat scheelt in ieder geval al.....

Pfff had vanmiddag opeens een echte felle steek ergens diep onderin mn onderlijf. Tot 2x toe zelfs.....vroeg me echt af of dat nou indalingspijn was. Voelde in ieder geval niet leuk. Echt zo'n ademstokkende pijn en daarna een harde buik....., maar was ook weer heel snel over gelukkig. Het moet nog wel even rustig blijven hoor, wil morgen dolgraag die wedstrijd nog dansen, maar we hebben voor de zekerheid even 2 mensen een berichtje gestuurd dat het kan zijn dat we morgen op het laatste moment afzeggen. Even kijken hoe ik slaap vannacht en hoe ik me morgenochtend voel.

Ga zo nog even wat kleine dingetjes doen, dan vroeg eten, wel voor de zekerheid de wedstrijdspullen klaarzetten en dan lekker vroeg mn bedje in.

Lunanoa
8 May 2010, 16:46
Zouden best indalingsween of indalingspijn kunnen zijn... Niet prettig nee :(
Zo'n felle messteek opeens. Gets!

Goed bezig met jullie wasjes :o :mrgreen:

Ik heb alleen maar in bed gelegen. Geslapen & film gekeken. Een animatie film: Cloudy with a chance of meatballs. Leuke film, grappig :lol:

Lautje
8 May 2010, 19:39
Leuk is dat he als het bedje al opgemaakt is :D en de box al klaar...het komt steeds dichterbij!!!! :D

Lekker toch luna hele dag in bed liggen...je wordt er wel hangerig van, maar even lekker helemaal niks doen is ook niet verkeerd en helemaal met jou toestand ;)

Vandaag heel veel last van me buik...zo'n strakke buik gevoel...heb er meer last van als ik sta en loop dan dat ik zit...voel de kleine verder wel goed....vanmiddag was ie wel actief en net na het eten ook en vandaag heeft ie 2x de hik gehad...
Net tijdens het boodschappen doen kwamen we 'n bekende tegen en zij vond mijn buik wat lager hangen, maar volgens mijn idee is dat niet zo (zal zo eens even 'n foto maken, kan ik vergelijken) :geek:
Zou ook last van me pens kunnen hebben omdat ik al 2 dagen niet naar de wc ben geweest... :?

Lunanoa
8 May 2010, 19:45
Je darmen kunnen ook bijv. je baarmoeder prikkelen waardoor je wel harde buiken krijgt & dan als oorzaak je darmen. Een combinatie kan dus ook nog goed!

Of wieweet ook de welkbekende "indalingspijnen" :mrgreen:

Het wordt allemaal steeds pijnlijker h :P Langzamerhand komen er steeds meer klachten bij, bij de meesten.

De eerste juni baby's mogen al bijna komen, sommigen zitten bijna op 37 weken WOEHOEEEEEEEEH.

Ben zr benieuwd hoe het met de eerste juni baby & mama gaat...

Free
8 May 2010, 20:15
Goedenavond meiden :D

Ben al eerder op t forum geweest vanaaf maar had nog niets gepost..

Hier gaat alles zn gangetje :D T laminaat ligt bijna in de caravan, van de week nog een avond en tis klaar :D
Heb wel erg last van zere benen.. Heb echt te veel gedaan. (luna las je berichtje al in t andere topic.. Ga maar eens naar je luisteren :P )

Wat hebben jullie allemaal toch weer veel gedaan met de kleertjes en spulletjes.. Hier blijft t nog wel een week liggen. Heb me voorgenomen in mn verlof hier mee te beginnen :D

Verder heb ik echt niets opgeslagen.. :oops:

Tara28
8 May 2010, 21:13
O ja Mayella wat ik je nog als tip wilde geven....wacht niet te lang met het ophangen van de klamboe. Ik weet niet wat voor een je hebt (wij eentje van de babydump), maar die kwam dus heel erg gekreukt uit de verpakking, maar je mag hem niet wassen of strijken :roll: . De kreukels zullen er vanzelf uit moeten verdwijnen als ie maar lang genoeg hangt. Bij ons hangt ie nu een week of 2 en nog steeds zijn niet alle kreukels eruit, dus dat duurt wel even. Ophangen was hier trouwens zo gepiept. Echt een 'paar minuten klusje'...

Overigens, we hebben besloten om toch maar niet naar de wedstrijd te gaan morgen. Was meer een beslissing van mijn man dan van mij. Heb af en toe een rem nodig zeg maar. Baal er wel van, want had me erop verheugd, maar straks krijg ik op de dansvloer van de steken en dat schiet natuurlijk niet op. Heb ze overigens niet meer gehad na vanmiddag hoor.

sonja2009
8 May 2010, 21:18
ik heb mijn klamboe wel een soort van gewassen heb hem gewoon in de douche opgehangen en helemaal nat gespoten even wasmiddel in een verstuiter gedaan en hem ingesprayd en toen laten drogen in de badkamer ik had hem namelijk gekregen en hij had al een tijdje op zolder gelegen

hier echt mega pijn beneden het staat echt in de brand niet normaal heb echt ook overal pijn weer
Heb nu maar een blikje bitter lemon gedronken en er ligt ananas klaar voor morgen hahah hoop dat ik snel mag bevallen

Chan9
8 May 2010, 21:31
haha denk dat ik dat ook maar eens ga proberen maandag bitter lemon:) hoop dat het help

enne sonsja succes hoop dat het ga aanslaan :D dat je gauw je kleintje in je armen mag hebben

beter mayella dat de laminaat er nu bijna helemaal lig ... goed doorgewerkt dus
nu maar rustig aan doen;)

jo-jootje
8 May 2010, 21:32
vervelend sonja...hoop inderdaad dat je snel mag...alleen wel even tot 37 weekjes wachten hoor...zou het mooist zijn.

toch niet meer dansen tara...na ja misschien is het ook maar beter zo...stel je voor inderdaad dat je daar staat en ineens overal last van krijgt...niet echt prettig..je hebt in ieder geval lekker lang door kunnen gaan!!

luna heerlijk zo'n dagje niks doen...ook al is het min of meer verplicht...kom je wel weer helemaal goed tot rust...

mayella..jullie hebben het tempo er maar in zitten met alle klusjes..denk je wel om jezelf?! wel effe relaxen tussendoor hoor!

laura...ik heb dat nu ook...harde buik doordat mijn darmen beetje vol zitten...trekt heel erg bovenin mijn buik....was vandaag even geweest maar dat stelde ook niks voor..dus ik hoop morgen dat het beter is. ( een hele hoop meer..haha..flauw)

Ik ben op visite nog geweest en daar ook blijven eten...was best vermoeiend...ook al zit je alleen op je kont gezellig te babbelen...wat drukke kids eromheen..ppff...was erg moe toen we half 8 thuis waren...nu ga ik lekker mijn bedje induiken om wat slaap te krijgen...morgen lekker niks..behalve nog wat meer wasjes draaien.. :D

lekker slapen allemaal en hopelijk een goeie nacht!

sonja2009
8 May 2010, 21:35
ik hoop ook dat het aanslaat want voelt net of ik een pot sambal tussen me benen heb hahaahahahahhaha

Lunanoa
8 May 2010, 22:08
Dat zet ik op de maandaglijst.

Ananas & bitter lemon kopen :lol: Goed idee Sonja!

Tara je hebt gelijk over die klamboe/voile van de babydump. Hij is norm kreukelig, ik baaaaaaaaaaaaalde zo enorm. Maar het wordt dus beter? Pfiiehwww... Hoop het :P
Ik wou al gaan strijken maar keek gelukkig op het kaartje & dat mocht dus niet :lol:

lovesivo
8 May 2010, 22:25
hai,

Lees van een aantal dames over bitterlemon...?
Is dat om je bevalling op te wekken?
Als je over de 37 weken bent, neem dan gewoon een laxeerpil...in t ziekenhuis krijg je nl ook vaak een klysma om de boel op gang te brengen...(vroeger)
Daarnaast ben je dan leeg/schoon en poep je jezelf niet onder tijdens t persen haha
Maar het helpt niet, zolang je kleinetje er nog niet klaar voor is...
En dat is met bitterlemon natuurlijk ook zo...

Nog beter; geniet gewoon van de laatste weken met je kleintje!
Nog even en je hebt het gewoel niet meer in je buik....
Nu ken je je kindje, maar straks is alles anders...
Geniet nog ff, klets lekker tegen hem/haar, deel een beetje liefde uit, en zeg dat hij/zij komt wanneer die daar zelf aan toe is.

Dinsdag 37 weken!!!!! :o
Word allemaal wel spannend hoor!
Eindelijk weer op m'n buik liggen!!!!!

@tara28, wat je gevoeld hebt zijn inderdaad indalingspijnen/ween en mocht je kleine al ingedaald zijn dan was hij/zij het hoofd aan het proberen te draaien (dat voel ik nu geregeld) en dat voelt hetzelfde...
En bij ons gingen de katten ook gelijk in de box liggen....dat hebben we zo gelaten en nu vinden ze het al niet interresant meer en hoort dat ding er gewoon bij haha
Bij mijn kater werkt het zo; wanneer ik zeg dat ie iets niet mag, blijft ie het juiste doen haha
Geen stemverheffing gebruikt hier dus haha

@Lautje, mijn buik hangt nu ook lager !
Eerder rusten m'n tieten erop wanneer ik een harde buik had, maar nu staan ze weer zoals ze horen te staan...hihi
Volgens bekenden duurt het dan niet lang meer...
Grappig dat ze dat dan pas zeggen na je 35 weken ofzo hahahaha
Het schijnt gewoon door indaling te komen, maar ook door indroging en verversing van het vruchtwater.
p.s. wil je wat om lekker te kunnen poepen, neem dan Laksavital. (etos)
Heb ik ook gebruikt, gewoon 1x per dag (i.p.v.3x) en een dag later al lekker de boel kwijt haha zonder diarree en vies gevoel, wat je bij laxeer wl hebt.
Het is natuurlijk product om de darmwerking "bezig" te houden en mag als 1 van de weinige dingen wl gebruikt worden tijdens de zwangerschap.
Laxeer mag je nu ook absoluut niet gebruiken (zie mijn tip hierboven) evenals anale sex niet mag op t eind...

@ Mayella, goed dat je wacht tot je verlof, dat is heerlijk.
Zodra je verlof hebt, zul je eerst weer een beetje ritme moeten zien te vinden en dan zul je de 1ste dagen ook nog erg moe zijn..
Daarna ben je "gewend" en kun je lekker je gang gaan haha
Wij hadden thuis de box & wandelwagen al wel eerder staan, zodat vrienden en huisdieren vast rustig konden wennen haha

@ Sonja2009, heb jij geen infectie?
Kijk eens op google.nl - candida
http://www.huidinfo.nl/vaginalecandida.html
Heb ik ook gehad, 2x deze zwangerschap zelfs!
Erg vervelend, maar heel snel over als je je dokter ff belt met de uitleg...

Nu heb ik alleen nog maar gereageerd op de reacties op deze pagina, nog niet eens de vorige gelezen hahaha excuses als ik wat vergeet dus....

Fijn weekend allen!
Liefs

lovesivo
8 May 2010, 22:37
wil trouwens nog ff reageren op
Lautje, over de slijmprop.

Op internet staat inderdaad die heeeeeeele vieze!

Mijn uitleg van de slijmprop;

De groote is wel hetzelfde, maar die van mij was mooi schoon en doorzichtig, en had 1 piepklein bloedvaatje erin.
(zo 1 als die je in je oog ook wel eens ziet opspelen...)
En snotterig is cht het juiste woord, voor "dat ding"

Ik probeerde het mijn partner uit te leggen en toen schoot me wat te binnen om het duidelijker te krijgen.
Het volgende;
Het is net als die drillerige snotterige doorzichtige glazige smurrie die in de kant-en-klare soepballetjes zitten haha
Maar wel zo groot als die op internet en in een dikke sliert.
En als je 'm ziet, weet je direct wat het is, tenzij je 'm in delen verliest natuurlijk.

Het is lichaams-eigen dus je voelt m niet zakken in je onderbroek ofzo...(dat had ik ook verwacht namelijk, tampongevoel ofzo)
Ik ben hem gister verloren, rond 16.00uur!!!
En baal verschrikkelijk dat ik geen foto heb gemaakt (jullie wel doen h...)

hopelijk hebben jullie wat aan deze uitleg?

Tara28
9 May 2010, 08:59
Lovesivo, hopelijk heb je gelijk en probeert onze kleine inderdaad te draaien. Vannacht had ik er ook een paar keer last van. Morgen zal ik het weten! Heb trouwens sinds die steken ook meer last van harde buiken. Nu is alles gelukkig weer even rustig.
Mijn kater taalt juist niet naar de box, maar de ander (vrouwtje) is erg nieuwsgierig en wil altijd alles onderzoeken. We hebben de box naast het wandmeubel staan en nu heeft ze ontdekt dat ze vanaf de box op het wandmeubel springen kan. Op zich geen ramp, maar als ze eraf gaat springt ze er via de box af en dat is niet zo'n strak plan als daar straks een baby in ligt.....Als het zo blijft dan leg ik denk ik aluminiumfolie in de box. Als ze daarop landt dan is de lol er hopelijk snel vanaf...

Lunanoa: de klamboe is hier al wel verbeterd en volgens mijn man is het een kwestie van geduld hebben, dus hoop maar dat hij gelijk heeft.

sonja2009
9 May 2010, 09:06
hai,

Lees van een aantal dames over bitterlemon...?
Is dat om je bevalling op te wekken?
Als je over de 37 weken bent, neem dan gewoon een laxeerpil...in t ziekenhuis krijg je nl ook vaak een klysma om de boel op gang te brengen...(vroeger)
Daarnaast ben je dan leeg/schoon en poep je jezelf niet onder tijdens t persen haha
Maar het helpt niet, zolang je kleinetje er nog niet klaar voor is...
En dat is met bitterlemon natuurlijk ook zo...

Nog beter; geniet gewoon van de laatste weken met je kleintje!
Nog even en je hebt het gewoel niet meer in je buik....
Nu ken je je kindje, maar straks is alles anders...
Geniet nog ff, klets lekker tegen hem/haar, deel een beetje liefde uit, en zeg dat hij/zij komt wanneer die daar zelf aan toe is.

Dinsdag 37 weken!!!!! :o
Word allemaal wel spannend hoor!
Eindelijk weer op m'n buik liggen!!!!!

@tara28, wat je gevoeld hebt zijn inderdaad indalingspijnen/ween en mocht je kleine al ingedaald zijn dan was hij/zij het hoofd aan het proberen te draaien (dat voel ik nu geregeld) en dat voelt hetzelfde...
En bij ons gingen de katten ook gelijk in de box liggen....dat hebben we zo gelaten en nu vinden ze het al niet interresant meer en hoort dat ding er gewoon bij haha
Bij mijn kater werkt het zo; wanneer ik zeg dat ie iets niet mag, blijft ie het juiste doen haha
Geen stemverheffing gebruikt hier dus haha

@Lautje, mijn buik hangt nu ook lager !
Eerder rusten m'n tieten erop wanneer ik een harde buik had, maar nu staan ze weer zoals ze horen te staan...hihi
Volgens bekenden duurt het dan niet lang meer...
Grappig dat ze dat dan pas zeggen na je 35 weken ofzo hahahaha
Het schijnt gewoon door indaling te komen, maar ook door indroging en verversing van het vruchtwater.
p.s. wil je wat om lekker te kunnen poepen, neem dan Laksavital. (etos)
Heb ik ook gebruikt, gewoon 1x per dag (i.p.v.3x) en een dag later al lekker de boel kwijt haha zonder diarree en vies gevoel, wat je bij laxeer wl hebt.
Het is natuurlijk product om de darmwerking "bezig" te houden en mag als 1 van de weinige dingen wl gebruikt worden tijdens de zwangerschap.
Laxeer mag je nu ook absoluut niet gebruiken (zie mijn tip hierboven) evenals anale sex niet mag op t eind...

@ Mayella, goed dat je wacht tot je verlof, dat is heerlijk.
Zodra je verlof hebt, zul je eerst weer een beetje ritme moeten zien te vinden en dan zul je de 1ste dagen ook nog erg moe zijn..
Daarna ben je "gewend" en kun je lekker je gang gaan haha
Wij hadden thuis de box & wandelwagen al wel eerder staan, zodat vrienden en huisdieren vast rustig konden wennen haha

@ Sonja2009, heb jij geen infectie?
Kijk eens op google.nl - candida
http://www.huidinfo.nl/vaginalecandida.html
Heb ik ook gehad, 2x deze zwangerschap zelfs!
Erg vervelend, maar heel snel over als je je dokter ff belt met de uitleg...

Nu heb ik alleen nog maar gereageerd op de reacties op deze pagina, nog niet eens de vorige gelezen hahaha excuses als ik wat vergeet dus....

Fijn weekend allen!
Liefs

de gyn heeft een kwwek genomen dus hoor het woensdag wel uitslag duurt namelijk een week

Myra6
9 May 2010, 10:08
Goedemorgen dames,

Ben gisteren hele dag niet online geweest :? Ik was kapot, we zijn met fam naar de dierentuin (emmen was jij ook geweest toch lautje??)geweest de heen weg wist ik al niet meer hoe ik in de auto moest zitten (is maar half uur drie kwartier rijden) Daar ging het opzich wel zolang ik maar kon lopen niet stilstaan of zitten maar lopen :? 16:00 waren we thuis heb de hele middag/avond op de bank gelegen.
Vandaag uitgeslapen tot 10:00 :D ik dacht even op het forum kijken kan nog geen 5 minuten lekker zitten :( Ik denk dat het de banden zijn en hoop dan ook dat de kleine snel gaat zakken dat het dan wat beter wordt.
Zal binnenkort het bed in de woonkamer maar opmaken moet ik daar maar opgaan liggen.
Wordt hier gek van :cry:

Heb alles wel terug gelezen maar mijn excuus weet niet meer wat allemaal :oops:

lovesivo welkom terug ik ben zelf pas later op het forum gekomen ;)

Zal nog even in het mei forum kijken hoe het er daar voor staat :D

Liefs Myra

Chan9
9 May 2010, 10:13
goedemorgen dames

hier echt een kut nacht gehad die krampen die ik gister had werd alleen maar erger en hield aan tot vanochtend half 5 dacht op een gegeven moment echt volgens mij is het begonnen kon niet meer liggen niks dacht echt even dat ik gek werd :)
gelukkig is het na die tijd afgezakt met gevolg dat ik nu net pas wakker word en er bijna geen last meer van heb :)

nou meiden volgend jaar is het voor ons ook moeder dag :)
fijne dag iedereen

Anna82
9 May 2010, 10:20
pff wat een geouweneel zeg :D laat dat weer maar weer beter worden, kunnen we lekker buiten hangen, hebben we wel verdient toch!

hier geen last van maagzuur, wel lekker boeren, yeah! mn vriend wordt er gek van... ik kan eindelijk een beetje uitslapen, vanochtend zelfs tot 10 uur, heerlijk, alleen mn ribben en mn rug zijn gebroken. Vannacht er 1 keer uitgeweest, maar kwam niet meer in slaap die kleine dat zo te hikken dat zn hele lijfje heerlijk mee bewoog en mij weer aan alle kanten blauw trapte :roll:

ga maar weer even wat doen, gisteren heb ik alleen een mobiel met beestjes vermaakt, er zat te weinig oranje in naar mijn smaak :lol:

Lunanoa
9 May 2010, 10:27
Whahah heerlijk Anne, hoe jij alles zelf doet. Wou dat ik daar zin in had. Zoveel leuker om echt je eigen ding te hebben :mrgreen:

Chan; Gelukkig is het afgezakt meid! Anders toch even de VK bellen h ?

Myra: Dat is ook wel wat veel van het goede h, zo'n dag dierentuin. Hoop dat je snel wat bent opgeknapt. Lekker een rustdag inlassen dacht ik zo ;)

Anna82
9 May 2010, 10:51
zal binnenkort even wat fotootjes maken en op de hyves zetten, als alles opgeruimd is :roll:

jo-jootje
9 May 2010, 12:13
boeren hier ook hoor anna..hahaha..als ik net in bed lig dan moet ik vaak nog even overeind om wat lucht te laten..maar dat had ik voor mijn zwangerschap ook wel..alleen nu erger...trouwens beter zo dan uit een ander gat.. :shock: hahaha

niks aan he al die banden/spieren die zeiken myra! ik heb er vandaag even wat minder last van....kan redelijk goed zitten..net stukje gelopen ging ook lekker...helpt een warme douche misschien? werkt bij mij nog wel eens...
knap dat je de dierentuin hebt rondgelopen...lijkt mij zeer vermoeiend..meestal slenteren en dat kan ik juist niet...of niet lopen of tempo...geloof best dat je daar kapot van bent.

chan vervelend zeg die krampen...je kan je uurtjes rust nu ook wel gebruiken..overdag wat bijpitten?

ik heb weer een fanatiek hikkend meisje in mijn buik...de tig miljoenste keer..haha..let er nu ook even op maar inderdaad als ik wat heb gegeten dan heeft zij daarna de hik...ze is ook erg druk als ik aan het eten ben..wordt vast een lekkere eter straks. :D

jo-jootje
9 May 2010, 19:15
wat is het hier ineens rustig...iedereen lekker moederdag aan het vieren? :D

vandaag een megadrukke beeb in de buik...zow...wel grappig was voetbal aan het kijken ( cambuur in play offs) en elke keer als ik reageerde begon zij ook te schoppen en bewegen..hihihi...trouwens hier wel leuk aangezien we de deur naar balkon open hadden konden we live meegenieten van het stadion...als de wind beetje goed staat of zoals nu weinig wind kunnen we het goed horen..jammer dat ze niet doorgaan....

verder relaxte dag..beetje gestreken ( het witte wasje)...stofzuigen..en lekker pc of tv hangen..niet koken..lekker eten bestellen ( voor de zoveelste keer 8-) )

oeh en ik had echt een vreetdag...hele chipszak leeggegeten en lekker broodjes etc...jummie jummie...effe zin in... :D en niet eens zo erge maagzuur...ff afkloppen nog voor vanaaf... ;)

nu maar eens aan mijn 2e ijsje...lekker raketje! :D

sonja2009
9 May 2010, 20:01
ik was idd moederdag aann het vieren heb lekker ontbijt op bbed gekregen en we zijn net voor denk ik het laatst met zijn tweeen uit eten geweest nu weer lekker op bed plaats genomen hahhaha

Tara28
9 May 2010, 20:05
Hier eerst lekker uitgeslapen vanmorgen en beetje gelanterfant......Toen bij mijn ouders op bezoek geweest en daarna bij mn schoonouders. Wonen allebei hier in de stad, dus nauwelijk reistijd. Vanavond uit eten geweest, dus dagje was weer goed gevuld :)
Straks lekker op tijd naar bed. Hopelijk slaap ik beter dan afgelopen nacht. Tussen 1 uur en kwart voor 4 kon ik niet echt goed slapen. T was druk in mn buik en lag niet lekker. Gelukkig kon ik het 's morgens inhalen zodat ik niet moe was vandaag.
Morgen op controle en hopelijk dan geen stuit meer. Spannend! Ik ga vast zenuwachtig worden vlak van tevoren.....

Lunanoa
9 May 2010, 20:17
Wat heerlijk dat jullie uit eten zijn geweest. Ik ben jaloers...
Heb het met een diepvries pizza moeten doen :lol:

Vriendlief werkt 9 van de 10 keer op zondag. Vanochtend rond 10 uur afgezet & hij is nog niet thuis :(
Hij smste wel dat hij een moederdagcadeau had. Emo-bom die ik dan ben, moest meteen keihard janken want vond het zo lief :oops: :roll: Had het helemaal niet verwacht...
Ben benieuwd wat het is :P Het zal wel eten zijn, chocolade of taart ofzo :lol: Hij weet hoe die me gelukkig moet maken :lol: :lol:
We wachten rustig af!

Oehoeh, alleen nog de tekst voor de muur bestellen & dan is ons babykamer af HIEPHOI!

Jojootje; Leuk dat je kunt meegenieten van het cambuur stadion :lol: Leuk sfeertje, zolang er gewonnen wordt natuurlijk :lol:

Chan9
9 May 2010, 20:21
leuk lunanoa dat je moeder dag cadeau krijg ben benieuwd wat het is :)

hier ook moederdag gevierd bij me ouders me schoonmoeder doet er niks aan dus hoefde ik ook niet heen
me mannetje is werken zou eigenlijk om 10 uur thuis zijn ma hij smste net dat die klappen heb gehad en nu op het bureau aangifte moet doen pfff hou heel niet van zn werk dus hoop dat het mee val en dat die gauw thuis is want dit vin ik niks maja
hier trouwens lekker mac gegeten :) jammie

sonja2009
9 May 2010, 20:22
ik moest ook huilen vanmorgen toen ik ontbijt op bed kreeg kan nu helemaal niet meer wachten tot me dochter erbij is

Lunanoa
9 May 2010, 20:32
Wat voor werk doet je vriend Chan :o ?

Sonja: Lief zeg... Logisch meid, ik zou ook janken :lol:
Nog eventjes ja, dan lig je lekker met je meisje in je armen in bed....

jo-jootje
9 May 2010, 20:41
wat leuk dat jullie allemaal ontbijt op bed hebben gekregen! jalooeerss..hahaha..ik dus niet..snif...ook niks gekregen...maar moet ook eerlijk zeggen dat we hier verder ook niks met de ouders aan doen hoor...en ik vind het toch allemaal maar commercieel gedoe...( oke..een ontbijtje was nog wel leuk geweest dan.. ;) )

en nog eens uit eten zeg...jummie...lekker lekker! dat ga ik woensdag doen...dikke buiken diner..afscheid van werk...doen ze altijd als er iemand met zwverlof gaat.

wat doet je mannetje dan dat ie klappen krijgt chan??

Lunanoa
9 May 2010, 20:45
Oeh lekker, woensdag uiteten Jojootje!

Wij doen normaal ook niet aan zulke dingen. Ook niet aan valentijnsdag ofzo.

Maar de laatste dagen weer wat kutdagen, dus op zo'n moment vind ik het wel heel lief dat er aan me gedacht wordt als mama, want het is soms nu al best wel zwaar.. :oops:

En ik moet eerlijk zeggen dat ik gister wel 3x heb gezegd dat het vandaag moederdag is :lol: :lol: :lol:

Tara28
9 May 2010, 20:47
Ja, dat vraag ik me ook af Chan.....wat voor werk doet hij :o

En...? wat voor cadeau kreeg je Luna?

Het uit-eten gaan was hier samen met mijn schoonouders. Die trakteerden ivm moederdag. Helaas is mijn man werken vanavond, dus die was er niet bij. Is pas om kwart voor 2 vannacht thuis :? Mijn zusje was er wel bij, want die heeft weer een relatie met de broer van mijn man. Die leerden elkaar kennen dankzij ons ;)

Ik ga zo lekker mn bedje opzoeken en nog even wat lezen in bed :)

Lunanoa
9 May 2010, 20:50
hahaha wat grappig Tara. Dan zijn de familie feestjes dus altijd gezellig, want iedereen kent elkaar :lol:
Lief van je schoonouders om te trakteren :D

Vriendlief smst net dat hij klaar is met werken, gaat een hapje eten & komt dan thuis.
Ben dus benieuwd naar het kadootje. :lol: Zal er niet te veel van verwachten haha.
Ik gok een stuk taart ofzo, aangezien de winkels dicht zijn & hij gister helemaal geen tijd heeft gehad om iets te kopen :P
Hij is kok & ze maken hun eigen taart daar ( was vroeger een banket bakkerij)
We zullen zien of ik gelijk heb :lol:

Maar omdat ik daar steeds aan denk, heb ik wel norm veel zin in taart. Dus het zou me enorm gelukkig maken hahahaha :mrgreen:

lovesivo
9 May 2010, 20:57
oooohw nu heb ik ook zin in taart!!!

Hier vanmorgen een bijna-moeder-moederdag-ontbijtje gehad van m'n ventje...
Schatje hoor!

Verder vandaag rommelig ,benauwd,en emotioneel....
Ook de kleine man is onwijs druk.
Verlies geregeld nog slijm.
Zit dr vast aan te komen....
Wachten tot dinsdag ventje!!!

Allemaal fijne laatste uurtjes van moederdag gewenst en iedereen een (hopelijk) goede nacht gewenst

Liefs

Chan9
9 May 2010, 21:00
hij zit in de beveiliging op utrecht centraal dus als er gevechten zijn enz moeten hun er tussen springen met gevolg dat ze zelf ook vaak klappen krijgen :( niet echt lekker werk vind ik maja

jo-jootje
9 May 2010, 21:06
nu heb ik ook zin in taaaaaart!!! dat is iets wat er wel in wil tijdens de zwangerschap...heeeerlijk! zo'n lekkere moorkop...oke..ophouden nu...straks ga ik er nog over dromen.. ;)

ah vandaar chan...vervelende job...hopelijk valt het allemaal mee!

lovesivo...begint al lekker te rommelen bij jou...nog even vasthouden inderdaad!

leuk zo'n familiediner tara...gezellig!

ik duik mijn nest maar eens in. weltrusten dames!

linny84
10 May 2010, 07:34
goedemorgen, dus een aantal van jullie zijn ook lekker verwend gisteren, ik ook :D mijn man is helemaal niet van die commercile dagen maar dit vond ik toch wel super ik heb nl een dolce-gusto van hem gekregen :D :D :D :D ben er super gelukkig mee!

jo-jootje
10 May 2010, 08:42
morguh ladies,

Zo heb ik even slecht geslapen...2 uurtjes ofzo..zit wel op mijn werk maar ga echt lekker op tijd weg...even wat dingetjes regelen en dan is er morgen en overmorgen nog wel weer...

had enorm last van lucht...en darmen van streek...gelukkig vanochtend die kunnen legen...ik sliep pas 6 uur..en 8 uur ging de wekker...bleeeh...

Ook lekker benauwd en moe nu...denk dat ik 12 uur maar eens weer wegga..even met iemand wat doorbespreken straks..verder is het toch opruimen etc..kan ik morgen ook wel doen.

andere dames wel lekker geslapen?

wendytje
10 May 2010, 09:05
goedemorgen allemaal!!

leuk je hier ook weer te zien sandra! hou hem nog binnen tot in ieder geval morgen he?! ;)

even over het klamboe verhaal, ik heb er ook eentje van de babydump, hangt inmiddels een maandje of 2 denk ik en is nog net zo gekreukt als toen ik hem ophing..... straks even advies vragen aan moeders.

vandaag lekker genieten van mijn 1e verlof dagje! wel gek hoor als je gewend bent zoveel te werken.

groetjes!

Shiley
10 May 2010, 09:14
he meiden, las jullie probleempje met de klamboe.

ik had hetzelfde probleem. was ook helemaal gekreukt en dat gaat niet weg zonder de klamboe te strijken.
strijken met een stoomstrijkijzer en dan op maximaal stand 2. stand 1 deed bij mij niets. probeer eerst op een puntje of het goed gaat of dat jou strijkijzer dan toch te heet is.
heb je geen stoomstrijkijzer dan kun je ook een theedoek steeds nat maken in water, uitwringen en dan op de klamboe leggen en dan strijken. (je strijkt dan alleen maar op de theedoek met de klamboe daar dan onder)
succes

Vinny45
10 May 2010, 09:15
Goedemorgen dames!

Even een tijdje niet geweest. Wij hebben een dikke virus in onze laptop thuis, dus kan niet op Internet! :(
Dus kan alleen even op kantoor tot 13.00 uur hier op het forum spieken.

Heb alles wel bijgelezen, maar heb geen fut om overal op te reageren.
Deze week mijn laatste week werken! Gelukkig donderdag vrij! Dan vrijdag nog even naar kantoor en dan genieten van mijn verlof!!!!
Dus nog even een week doorbijten hi hi.

Was vorige week vrijdag nog bij de VK geweest voor controle. Alles was weer dik in orde :D Met onze kleine meid gaat het ook goed. Ligt nog steeds mooi met haar hoofdje tussen mijn bekken, maar ze is erg druk hoor. Pfff.....

Gisteren lekker uit eten geweest met the whole family, was super gezellig en lekker gegeten bij de Griek.

Fijne dag allemaal!

Liefs Vinny

Lunanoa
10 May 2010, 09:33
Thanks voor je tip Mippie :D

De volgende keer vraag ik gewoon om het showmodel :lol: Die was wel mooi namelijk haha.

oeh lovesivo: Dat klinkt spannend!

Vriendlief was mijn kadootje vergeten :o :cry: Ik helemaal depressief uiteraard.
Het was inderdaad taart :lol: VOORSPELBAAR
Maar krijg 'm vandaag :roll: hihi..

Vanavond Partneravond op de zwangerschapscursus. Ben benieuwd :P

Jojootje: Gedverderrie zeg! Vanmiddag maar even een "bankmomentje" meid!!

Net controle gehad. Alles weer goed met de kleine vent. Ik vroeg hoe zwaar hij dan nu ong. is. Ze zei iets van 1700 gram :? Das toch weinig? Of ligt dat aan mij? :P
De andere VK zei dat we een flinke baby kregen :lol: Klopt dus ook geen flikker van gok ik :? Mheohaha
Hij deed het in ieder geval goed, maak me er geen zorgen om. Maar wat een verschil per verloskundige.
Hij lag weer mooi met zijn koppie naar beneden, op mijn bekken. Nog niet ingedaald maar dat was niet erg, komt vanzelf zei ze...
Lekker lang naar het hartje geluisterd. Dat was wel weer even fijn.... Weer eventjes in de wolken :mrgreen:

Vinny:'Klote van je pc zeg!
Nog eventjes & dan verlof. Heerlijk. Dan lekker genieten van je rust ;)
Fijn dat alles goed gaat met jullie meissie!

Free
10 May 2010, 10:09
Goedemorgen meiden,

Heb weer een kantoordienst (de laatste... :lol: ) maar heb t nu al gehad.. Heb wel geteld vanaf 9.00 alleen de kas geteld (kan ik nu niet mee verder tot leidinggevende terug is en dat wordt vanmiddag pas.. :shock: )
En verder nog geen PIEP gedaan... Heb t helemaal gehad, straks vragen of ze nog wat voor me hebben anders ga ik richting huis.. Dit is ook niets en thuis kan ik nog genoeg doen..

Zouden misschien van die tafelkleed hangers helpen bij een klamboe?? Heb een gruwelijke hekel aan strijken.. :lol: De action zit hier heel kort bij, moet ik er straks maar eens even langs :P

Vinny, balen van je internet meid!! Hoop dat t snel verholpen is!

Luna, fijn dat de controle weer goed was.. Leuk he die schattingen ;) Jammer van je taart gisteren ;) Grappig dat je t dus goed had :D

Jo-jootje, rustig aan doen vandaag!!

Ik heb gisteren een doos bonbons van Chris gehad.. Was eerst voor zn moeder, maar daar kwamen we wat anders voor tegen.. Dus gister pakt ie die doos. Zegt ie, weet ook niet wat ik er anders mee moet, deze is voor jou. Voor moederdag :P T kwam er beroerd uit maar hij bedoelt t goed :lol:

Vinny45
10 May 2010, 10:27
:D Mayella, ik heb ook bonbons gehad.....nou ja gehad eerder zelf voorgesteld. Wij gingen bonbons voor mijn schoonmoeder kopen en toen zei ik, doe er voor mij ook maar doosje bij (heerlijk op de bank bonbons eten hmm...). Toen zij manlief, nou dan is dit voor jou een moederdagkado.

Had het liever anders voorgesteld, maar goed hij bedoelde het ook goed hi hi hi.

Wat vervelend zeg die klamboes. Gelukkig heb ik een sluier die niet gekreukt was ;)

yvon83
10 May 2010, 10:53
hoihoi dames.

Er word op het moment echt een hoop gekletst!!

Sandra welkom terug. En spannend hoor dat je vanaf morgen al 37 weken ben. Begint echt op te schieten.

Ook ik heb gister een moederdagkadootje gehad. een doos Merci. lekker hoor. Had het niet verwacht van mijn mannetje hij is meestal niet zo. Dus was erg leuk.

Mayella vervelend zeg dat niks doen.

Lunanoa
10 May 2010, 12:58
Goed bezig dames! Lekkerrrr chocolade!

Heb net met mijn broertje boodschappen gedaan. Hij heeft alles getild, ik kan het niet meer :lol: Maar ben helemaal gebroken & kapot.

Net ook nog bij mn vriendin langsgeweest, die is bevallen van een zoontje. Z mooi! Het gaat niet helemaal lekker met der vanwege veel bloedverlies dus ff snel halfuurtje geweest.
Heb hem ook beetgehouden. Zo mooi, lief, teder & klein.. Wauw
Ik moest uiteraard huilen :lol: :oops:

Nu kan ik ht niet meer wachten zeg :lol: :? :mrgreen:

shadylady313
10 May 2010, 13:19
hee,

ik weet niet meer wie het was over 1700 gram bij 33 weken geloof ik. ik vind dat inderdaad weinig... die van ons woog met 29 weken en 2 dagen al 1723 gram namelijk. en 2 weken later al 2050 gram. ben dus wel erg benieuwd hoe zwaar hij uiteindelijk zal wegen bij de geboorte! hoop niet al te veel hihi.

voor de meiden die deze week nog moeten werken, heel veel succes nog ff.
dit is voor mij de laatste week ziektewet en dan vrijdag gaat officieel mijn verlof in! joehoe!!

ook ik kreeg gister een ontbijtje op bed van mijn mannetje! erg lief. hij maakte me alleen wel om kwart over negen al wakker en ik lag echt in een diepe coma. die hele nacht verder had ik al superberoerd geslapen dus dat was wel ff balen maar ja, vond het wel heel lief van hem. en het was hartstikke lekker. gisteravond met mijn familie uit eten geweest en vanavond gaan we naar mijn schoonouders toe.

vandaag heb ik mijn laatste hormooninjectie gehaald.. vanaf 20 mei wordt het hier dus extra spannend want dan is deze uitgewerkt... ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.

hopelijk gaat het met jullie allemaal nog goed. hier op zich wel, heb alleen steeds meer last van steken onderin mijn buik die dan doortrekken naar mijn schaambot. dat doet echt zeer... is dit voor meerdere meiden hier wel herkenbaar?

ik ga nu denk nog ff proberen te slapen want dat is er vannacht ook weer niet echt van gekomen...

liefs laura

Lunanoa
10 May 2010, 14:10
Dat was ik, met mijn 1700 gram. Klopt vast geen donder van :lol: De vorige VK zei dat het een grote baby was :?
Zie wel wat eruit komt :P Maak me er niet zo'n zorgen om.
Misschien heb ik het ook wel verkeerd verstaan of begrepen :lol:

Die steken onderin je buik naar je schaambot zouden wel eens je banden kunnen zijn. Ik heb het ook & mijn VK zei dat je banden helemaal tot in je schaambot lopen.

Leuk je op hyves te hebben shadylady ;)
x

Free
10 May 2010, 14:16
Heey,

Ben al weer thuis van mn werk.. Wel helemaal op maargoed heb t weer gehad.. Nog 1 dagje gewoon :D
Volgens mij heb ik vanmorgen ons hikkende ukje gevoeld.. Duurde niet zo lang, maare was t zelfde tempo achter elkaar :P Grappig hoor :D

Straks nog even wat eten voor de hond en poezen halen, dan lekker lui doen, eten koken, enne vanaaf nog ffies naar een vriendin van mn moeder een cd brengen.. (zal ik wel moe van worden vrees ik ;) Ze praat nogal veel :lol: Naja daarna lekker douchen, bed in en morgen geen wekker zetten hou ik t vast wel vol :P )

Luna, ben benieuwd hoeveel jullie ventje weegt hoor :D Al die verschillende dingen die je hoort..

Verder heb ik wederom niets onthouden :oops:

wendytje
10 May 2010, 14:27
morgen je laatste dagje? heerlijk!

wendytje
10 May 2010, 14:33
ziezo! eindelijk weer een banner... lukte weer!

Free
10 May 2010, 14:52
morgen je laatste dagje? heerlijk!
nee woensdag..
officieel gaat de 17e mn verlof in :D

Tara28
10 May 2010, 15:04
Jippie oleeoladiejeeee!!!!!! :D Bij de controle van vandaag geen stuitligging meer. Hoofdje lag mooi laag, ze heeft het nog gecheckt met een soort van echo apparaat en er was geen twijfel over mogelijk. Het was ook al ingedaald en lag zelfs al redelijk vast. Kans op terugdraaien is erg klein en die steken die ik zaterdag had zijn dus naar alle waarschijnlijkheid van het indalen geweest :D

Free
10 May 2010, 15:12
Joepie :D Fijn dat uk toch gedraaid is!! :D en dat de controle goed was!!

sonja2009
10 May 2010, 15:24
tara mooi dat jullie kindje toch uit zich zelf gedraaid is...

volgends mij heeft nu toch bijna iedereen verlof of niet???

hier nog steeds heel erg veel pijn moest de medicijnen gaan afbouwen nou mooi niet voor woensdag dan moet ik naar de gyn ga gewoon weer keihard janken dat ik dit niet meer ga trekken kan helemaal niets want heb ook nog eens last van de bijwerkingen van de medicijnen

wendytje
10 May 2010, 15:28
fijn tara geen stuit meer!!!

bij mij ligt de kleine al "vibi" vast in bekken ingang!

shadylady313
10 May 2010, 15:36
ha lunanoa, ben jij dat van de hyves? hihi. grappig. had het niet in de gaten omdat het een andere naam is dan hier op het forum. net als ik natuurlijk.

tara, wat goed dat die kleine toch gedraaid is en zelfs al ingedaald!! wat een heerlijk gevoel zal dat geven zeg.

sonja, wat vervelend dat je ook nog eens last van die medicijnen heb. het zit je ook niet echt mee he?

verder weet ik ff niet meer wat er gezegd werd...

tot snel maar weer.
liefs laura

lovesivo
10 May 2010, 15:38
@ wendytje, haha VIBI vast, leuk h die verloskundige-weetjes...
@ mayella, fijn dat het er na woensdag voor je opzit!!!
@ Tara28, toppie van de niet-meer-stuit!!! Vasthouden zo haha
@ lunanoa, toch nog maar eens vragen of ze willen schatten en goed luisteren haha

Vandaag hier een beetje (rustige) schoonmaakbui...
Kramperig, nog steeds slijmverlies maar nu met iets bloed erbij, honger honger honger, kleine man druk in mn buik, dus rommelig zoals ik het maar noem...dat afwachten vind ik alleen maar 3x niks...
Morgen 37 weken, weer naar de vk, en vanaf dan mag t gebeuren!

Fijne dag

sonja2009
10 May 2010, 15:43
ha lunanoa, ben jij dat van de hyves? hihi. grappig. had het niet in de gaten omdat het een andere naam is dan hier op het forum. net als ik natuurlijk.

tara, wat goed dat die kleine toch gedraaid is en zelfs al ingedaald!! wat een heerlijk gevoel zal dat geven zeg.

sonja, wat vervelend dat je ook nog eens last van die medicijnen heb. het zit je ook niet echt mee he?

verder weet ik ff niet meer wat er gezegd werd...

tot snel maar weer.
liefs laura

ach ja je moet er wat voor over hebben he

shadylady313
10 May 2010, 16:00
sonja,

ja dat zeggen ze... maar leuk is anders!
gelukkig is het einde wel in zicht.. al duurt volgens mij voor jou elke minuut nu te lang.
ik hoop dat je ondanks alles evengoed nog wel een beetje kan genieten.

liefs laura

sonja2009
10 May 2010, 16:22
iedereen probeert me ook de hele tijd op te beuren dat ik al zover ben gekomen en dat is ook zo
Ala ik mijn dochter in me armen heb ben ik denk ik alles weer vergeten en weet ik waar ik het voor heb gedaan

Tara28
10 May 2010, 16:49
Pfff Sonja, jij hebt tenminst echt wat te klagen. Wat zal jij blij zijn als je bevallen bent zeg. Succes met de laatste loodjes.

Ik klaag al omdat ik ergens rechts bovenaan mijn been last begin te krijgen van spieren/banden/bekken??? Weet niet precies wat het is, maar straalt af en toe door naar mn onderrug. Is normaal en hoort erbij volgens de vk. En wil zoooooo graag naar dansen vanavond. Nou ja, ga er maar gewoon heen en als het niet gaat ga ik wel zitten en van de muziek genieten.....

De vk heeft bij ons kindje trouwens geen gewicht geschat maar het algemeen gehouden....ze vermoedt dat het een kleintje gaat worden en dat idee had ik zelf ook al.

sonja2009
10 May 2010, 17:35
nou ik probeer tegenover fam niet te klagen hoor zeg tegen iedereen dat ik me goed voel omdat niemand me begrijpt

jo-jootje
10 May 2010, 17:48
vervelend sonja...wij begrijpen je wel hoor!! kom hier lekker maar alles eruit gooien!

ik was vanmiddag rond uurtje of 13.00 thuis...heb daarna de hele middag in bed gelegen....mannetje kwam me 17.00 uur wakker maken...goh dat hielp wel even goed zeg...ben weer bij...vanavond maar even op tijd naar bed..zal zo naar mijn ouders..pedicuurster is daar..mag zijn mijn voetjes weer even doen..lekker!

ik moet ook nog 2 dagen bikkelen op werk...maar dan ook met verlof!! eindelijk van die ellendige wekker af.. ;)

verder weet ik even niet meer. :oops: ..oh ja..onze bamboe veroorzaakt gelukkig geen strijkklachten...moet er niet aan denken te klooien met de strijkbout..ppfff..

Lautje
10 May 2010, 17:50
Heeey Tara wat superfijn dat de kleine gedraaid is!!!! :D

Sonja nog ff volhouden meid!!! x

Iedereen dus lekker verwend met moederdag :D wat lief he!
Ik heb 'n bloemetje gekregen :mrgreen: (zou ook ontbijtje krijgen, maar was mislukt, de broodjes wilden niet meewerken....hubbie helemaal pist :lol: )

Hier ook nog een met de klamboe nog steeds in de kreukels...morgen meteen maar eens proberen te strijken met theedoek :)

Lautje
10 May 2010, 17:51
verder weet ik even niet meer. :oops: ..oh ja..onze bamboe veroorzaakt gelukkig geen strijkklachten...moet er niet aan denken te klooien met de strijkbout..ppfff..
Denk dat je klamboe bedoelt ofniet meis???? :lol: :lol: :lol:
Jij bent toe aan verlof!!!!!!!!! :mrgreen:

jo-jootje
10 May 2010, 20:44
Denk dat je klamboe bedoelt ofniet meis???? :lol: :lol: :lol:
Jij bent toe aan verlof!!!!!!!!! :mrgreen:

whahahahaha.. :lol: lig dubbel van mijn eigen stomiteit...moet er gewoon om janken zo suffe opmerking vind ik het...net mijn mannetje verteld die ligt ook al dubbel...maar inderdaad...we hebben trouwens wel een bamboe..gelukkig hoef ik die zeker niet te strijken..grinnik...
maar de klamboe ook niet dus... ;)

ja zeker toe aan verlof..haha.. :lol:

sonja2009
10 May 2010, 20:47
nou ik ben echt dom ik dacht misschien heb je wel een bamboe klamboe hahahahahhaahhahahaha

Chan9
10 May 2010, 21:04
goeden avond iedereen :)

volgens mij heb iedereen hier zo te lezen een klamboe .. ik ben volgens mij de enige die het niet heb wij hebben namelijk een heel klein kamertje dus wou liever geen klamboe was bang dat het dan te vol zou zijn :) jammer genoeg maja een ander huisje krijg je ook niet zomaar haha

sonja hoop echt voor je dat de kleine zich gauw aandien want zo te lezen is dit echt niks voor je :(
gewoon goed op de strepen staan daarlijk bij verloskundige en zeggen jullie halen het zowieso maar met de 37 weken.

zie dat nu bijna iedereen met verlof is :D heerlijk toch zal het trouwens wel druk worden op de forum al moet zeggen dat al wel bijna iedereen thuis zat :)

hier blijf het echt steeds rommelen blijf krampen houden en elke keer als ik denk nu ga ik verloskundige bellen want nu gaat het niet goed dan trek het weer langzaam weg haha die kleine hou me echt voor de gek pfff.
nog 2 dagen dan 37 weken :D
ben benieuwd wanneer het bij iedereen ga komen zeg pff

trouwens lunanoa heb je je taartje al op ?

fijne avond iedereen nog

lovesivo
10 May 2010, 22:45
Spannend Chan9!
Nog 2 dagen, en dan mag dr "veilig" thuis bevallen worden...
Wil je dat ook?

Ik nog 15 minuten hahaha en dan ben ik 37 weken whoooow!!!
Morgen naar de vk, voor controle...