PDA

View Full Version : Uitgerekend in Juni 2010

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

Laura23
21 September 2009, 09:35
...

Laura23
21 September 2009, 09:36
Hallo Dames,
Ik heb vanmorgen mijn test gedaan, een beetje te vroeg, donderdag is pas mijn NOD, maar er was een streepje te zien!!
Wie sluit zich bij mij aan??
Liefs!

Bambi80
21 September 2009, 09:41
en daar is het uitgerekend in juni 2010 forum alweer. Van harte gefeliciteerd.

Laura23
21 September 2009, 09:45
en daar is het uitgerekend in juni 2010 forum alweer. Van harte gefeliciteerd.

Haha ja dank je, ik was weer eens ongeduldig dus heb eerder getest;)!Maar ja een streepje is een streepje he...
XxX

Gerjanne1981
21 September 2009, 10:57
WAUW! Het juni topic is er al weer!

Laura23, gefeliciteerd! Een streep is een streep, totdat het tegendeel bewezen is! ;)
Ik had mijn eerste positieve test ook twee dagen voor mijn NOD, hoewel het streepje toen wel heel licht was. De dag erna was de test al veel duidelijker. Geniet er in ieder geval van!

Laura23
21 September 2009, 12:15
WAUW! Het juni topic is er al weer!

Laura23, gefeliciteerd! Een streep is een streep, totdat het tegendeel bewezen is! ;)
Ik had mijn eerste positieve test ook twee dagen voor mijn NOD, hoewel het streepje toen wel heel licht was. De dag erna was de test al veel duidelijker. Geniet er in ieder geval van!

Thanks!!!Ja ach dat vind ik ook, streep is streep!!!En ik doe over een paar dagen er gewoon nog 1, die zal dan wel stuk duidelijker zijn!
XxX

Eva_697
21 September 2009, 14:07
gefeliciteerd! wat gaat het toch hard! juni forum alweer hihi! helemaal leuk!

een streep is een streep zeggen ze he;) ik heb zelf 3 dagen voor NOD duidelijk positief getest:D

Geniet ervan, hoop dat snel meer meiden aansluiten;)

naatje83
21 September 2009, 18:18
Hey meissie,

Gefeliciteerd het is je van harte gegund. En probeer er toch van te genieten!
Ik wist na mijn curretage ook mijn cyclus niet ook een licht positieve test. Zelfs
zo licht dat de gyn twijfelde maar bij mij was het ook raak.

Bambi80
21 September 2009, 18:25
ik had 4 dagen voor nod een hele lichte streep. Alleen ben ik tot nod zelf nog wel een beetje bang geweest dat het mis gaat. Maar streep is streep dus zwanger ben je sowieso. En trouwens nu is het aftellen na de 12 weken echo en ben nog steeds natuurlijk bezorgd of het wel goed gaat.

Tinkerbell79
21 September 2009, 18:25
Alweer JUNI, tjemig wat gaat dat snel!!

iedereen van harte en een fijne zwangerschap gewenst!!!!!

Laura23
22 September 2009, 20:14
ik had 4 dagen voor nod een hele lichte streep. Alleen ben ik tot nod zelf nog wel een beetje bang geweest dat het mis gaat. Maar streep is streep dus zwanger ben je sowieso. En trouwens nu is het aftellen na de 12 weken echo en ben nog steeds natuurlijk bezorgd of het wel goed gaat.

heey meis, ik hoef gelukkig niet te wachten tot 12 weken echo, omdat ik een miskraam heb gehad mag ik eerder een echo...dat is dus wel fijn, over 4 weken ongeveer al....ik ga donderdag de verloskundige even bellen met het goede nieuws en afspraken maken voor intake en echo!!pff wel spannend hoor!!
Zijn er al meer meiden die in juni zijn uitgeteld???
Liefs Laura

Jootje82
22 September 2009, 20:41
Laura, [b]GEFELICITEERD!!! Super voor je..! [/b :D
Een juni-topic alweer.. Pfff, wat gaat dat snel. Hoop dat ik me hier ook mag melden binnenkort.. Iig in 2010.. ;)
Geniet ervan meis.. ;)

Ynni
23 September 2009, 08:37
Wow ik zat er al op te wachten voor deze topic werd opegstart!! Dames allemaal van harte gefeliciteerd!!
Hopelijk volg ik ook snel ik mag nog even afwachten...

Laura23
23 September 2009, 10:28
Ynni, ik duim voor je!!!
Ik heb net de verloskundige weer gebeld...voor afspraken...intake en echo....
Het was alleen erg druk daar dus ze belt straks even terug.....
Ben zo benieuwd wanneer ik voor de 1e echo mag...hoop tussen de 7e en 8e week..
xXx

Ynni
23 September 2009, 12:34
Meestal mag je toch al heel snel na en miskraam? Ik mocht de vorige keer al met 6 weken komen ;) Ik ben benieuwd hoor!!

Jootje82
23 September 2009, 20:02
Meestal mag je toch al heel snel na en miskraam? Ik mocht de vorige keer al met 6 weken komen ;) Ik ben benieuwd hoor!!

Mmmm, ik mag (hopelijk) de volgende x weer met 8 weken..

lonnekeleoni
23 September 2009, 21:15
Laura gefeliciteerd!!!! Ik hoop dat er snel meer dames volgen! En tot die tijd kom je maar gewoon lekker bij ons meekletsen hoor op het mei forum!

Liefs Leoni

Ynni
24 September 2009, 07:55
De verloskundige heeft mij al gezegd dat als ik terug zwanger ben ik ECHT met 6 weken moet komen en het niet mag uitstellen. De vorige keer had ik het uitgesteld in verband met mn werk. Ik moest opleiding geven en er was niemand anders dus ben ik uiteindelijk 3 weken later gegaan. Nu mag dat van haar niet meer ;) Ik zal dan maar luisteren zeker... :D

Beebie_Wish
24 September 2009, 08:49
Gefeliciteerd laura ;) ...

Enne als je nog geen gezeldschap krijgt van anderen mag je ook wel in ons gezellige clubje van mei 2010 mee kletsen :) . Want tenslotte zie ik dat je 3 juni uitgerekend zal zijn, dat kan ook mei worden :)

Ynni
24 September 2009, 09:07
Ja sorry Laura ik kan heeeeeeeeeeeeeeeel erg misschien pas volgende week met je meekletsen... :( Maar gelukkig gaat de tijd snel genoeg ik bedoel het is alweer donderdag! Ik zit nog met mn hoofd bij het vorige weekend! :D

Laura23
24 September 2009, 10:47
Bedankt meiden, en lief dat ik in mei mee mag kletsen!!!Hier is inderdaad nog niemand die ook uitgerekend is in juni.....
wie volgt wie volgt, xxxx

Laura23
24 September 2009, 10:47
Ja sorry Laura ik kan heeeeeeeeeeeeeeeel erg misschien pas volgende week met je meekletsen... :( Maar gelukkig gaat de tijd snel genoeg ik bedoel het is alweer donderdag! Ik zit nog met mn hoofd bij het vorige weekend! :D

Ik hoop dat je volgt, zou heel leuk zijn!!!
Liefs!

GB
24 September 2009, 14:58
Hoi Laura,
Gefeliciteerd zeg, wat een geweldig nieuws.
Zelf heb ik 29 september mijn NOD en ik hoop dat ik mij dan ook bij dit forum kan aansluiten!
Geniet ervan.
Gr, GB

Laura23
24 September 2009, 18:44
Hoi Laura,
Gefeliciteerd zeg, wat een geweldig nieuws.
Zelf heb ik 29 september mijn NOD en ik hoop dat ik mij dan ook bij dit forum kan aansluiten!
Geniet ervan.
Gr, GB

Dank je wel!!!De eerste kwaaltjes zijn al volop aanwezig, vooral de moeheid...pfffffff!!!!!!
Ik ga voor je duimen, liefs Laura

MarionS
25 September 2009, 13:37
Ik wil me graag aansluiten! Net getest en een duideljik streepje! Volgens mijn eigen berekening 3 juni! :lol: :lol:

Fiemo
25 September 2009, 13:54
Laura en Marion: Super gefeliciteerd zeg en allebei op 3 juni!!! Echt bizar om te zien dat er alweer een juni topic is. Het lijkt vorige week dat ik positief testte. het gaat zo bizar hard gewoon en ik moet nog zoveel doen.. aaaaaaaaaaargghhh :shock: :mrgreen:

Geniet van jullie zwangerschappen en hopelijk zullen er snel meer zich hier toevoegen.

Laura23
25 September 2009, 18:55
Ik wil me graag aansluiten! Net getest en een duideljik streepje! Volgens mijn eigen berekening 3 juni! :lol: :lol:

YOEHOE WELKOM MARION!!!Leuk zeg!!!Eindelijk nr 2 op t forum!!!Ik had volgens myn eigen berekening ook 3 juni maar de verloskundige zei aan de telefoon de 2e!!!Dus ja ik weet t niet....zal het eens vragen met myn intake!!!
Groetjes

Ynni
26 September 2009, 12:05
Hey Laura hoeveel dagen na je eisprong heb je de test gedaan? Ik weet dat ik nog veel te vroeg ben maar ik ben zo nieuwschierig dat ik het al wel gedaan heb en bij mij is ie nog negatief, en dat was met een mat care ultra test. Wat voor test heb jij gebruikt?

Fiemo
26 September 2009, 12:11
Hoi Ynni, hou moed hoor.. ik heb 3 dagen voor mijn NOD ook de ultra mat care gebruikt en toen testte ik negatief. 1 dag na mijn NOD testte ik plots positief en nu zijn we al bijna 24 weken later :D
Het kan best zijn dat er nog te weinig HCG in je urine zit om positief te testen. Ik was ook altijd erg ongeduldig maar probeer echt op je NOD te testen, anders wordt het toch wel een duur grapje met al die testen :shock:

Ik ga hard voor je duimen hoor... voor jullie allemaal trouwens!!

Ynni
26 September 2009, 12:21
Ohh Fiemo echt?? Kijk dat geeft me weer een beetje hoop!! Eigenlijk ook allemaal heel stom van mezelf hoor want de vorige zwangerschappen waren ook pas positief op of na mn NOD...
Maar wel heel erg bedankt! Je geeft me zo toch weer een beetje moed! :D

Laura23
26 September 2009, 16:35
Hey Laura hoeveel dagen na je eisprong heb je de test gedaan? Ik weet dat ik nog veel te vroeg ben maar ik ben zo nieuwschierig dat ik het al wel gedaan heb en bij mij is ie nog negatief, en dat was met een mat care ultra test. Wat voor test heb jij gebruikt?

Hey meis,
3 dagen ervoor!Ik zou donderdag myn NOD hebben maar heb maandag al getest!De testen van de kruidvat, 2 voor 5 euro!Er was een licht streepje te zien, 2 dagen later(woensdag) een hele duidelijke streep!!
Xxxjes

petek983
26 September 2009, 16:43
Hallo dames,

Ik ben Petek en ben 25 jaar en mijn vriend 26 jaar. We zijn 10 jaar samen.
22 augustus hebben we besloten om na onze vakantie voor een kindje te gaan. 4 september was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie en gisteren heb ik positief getest. Ik moest eigenlijk maandag 28/09 testen, maar had geen geduld :D

volgens berekeningen ben ik of 8 of 11 juni uitgerekend, maar dat weet ik ook niet zeker.

Ik hoop dat er snel meer meiden zich toevoegen aan deze topic.

Groetjes, Petek

Laura23
26 September 2009, 16:56
Hallo dames,

Ik ben Petek en ben 25 jaar en mijn vriend 26 jaar. We zijn 10 jaar samen.
22 augustus hebben we besloten om na onze vakantie voor een kindje te gaan. 4 september was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie en gisteren heb ik positief getest. Ik moest eigenlijk maandag 28/09 testen, maar had geen geduld :D

volgens berekeningen ben ik of 8 of 11 juni uitgerekend, maar dat weet ik ook niet zeker.

Ik hoop dat er snel meer meiden zich toevoegen aan deze topic.

Groetjes, Petek

Hoi Petek!Wat leuk zeg!Gefeliciteerd!!Nr 3 op t forum!!!Gezellig!
Liefs Laura

Ynni
26 September 2009, 17:58
Hey Laura.. (je bent mn nieuwe vraagbaak :D ) heb jij ook de hele tijd wat pijn onder in je buik gehad? Het begint bij mij steeds erger te worden... Tis geen echte 'ik loop krom van' pijn maar ik voel het wel duidelijk! Het is net menstruatiepijn maar dan minder..

Anna82
26 September 2009, 18:33
hee ik kan me denk ik ook aansluiten, dat hoop ik althans... maandag moet ik voor de tweede bloedtest, de eerste was licht positief en de clearblue van vanochtend zei binnen 10 tellen al zwanger :lol: Als alles goed gaat ben ik uitgerekend op ± 5 juni!

Laura23
26 September 2009, 19:13
Hey Laura.. (je bent mn nieuwe vraagbaak :D ) heb jij ook de hele tijd wat pijn onder in je buik gehad? Het begint bij mij steeds erger te worden... Tis geen echte 'ik loop krom van' pijn maar ik voel het wel duidelijk! Het is net menstruatiepijn maar dan minder..

Heey Ynni, ik hoop dat myn antwoorden je een beetje kunnen helpen dan!! haha!
Ik heb inderdaad de hele tijd wat pijn in myn buik gehad...Nu niet echt meer, of ik ben gewend geraakt...alhoewel nu ik bewust even er op let; er gebeurd wel iets....hoe of wat kan ik niet precies beschrijven, niet echt pijn, ook geen kramp, maar gewoon 'iets'. Haha sorry btje vaag!!Maar ik heb wel super gevoelige borsten, en van die bultjes om myn tepel heen op de tepel zelf..., die steeds groter lijken te worden!Maar da's volgens mij een goed teken....
Xxxjes Laura

Laura23
26 September 2009, 19:14
hee ik kan me denk ik ook aansluiten, dat hoop ik althans... maandag moet ik voor de tweede bloedtest, de eerste was licht positief en de clearblue van vanochtend zei binnen 10 tellen al zwanger :lol: Als alles goed gaat ben ik uitgerekend op ± 5 juni!

GEFELICITEERD!!!Als een test zegt dat je zwanger bent dan ben je dat!!Dus maandag is alleen extra bevestiging toch?Welkom op t forum!!!Liefs!

Ynni
26 September 2009, 20:56
Oeeeeh Laura dat heb ik ook! Pffff ik ga woensdag of donderdag (liefst met ochtendurine) maar ff een testje doen or :) Aan de ene kant ben ik best wel zenuwachtig zeker omdat mijn klachten ook echt aan blijven houden. Normaal gezien kun je het nog es op de ovulatie steken of een aankomende ongi... Maar dit kan echt niet meer van een ovulatie zijn en toch ook nog niet van een ongi :D Naja tis afwachten! Duim voor me dat ik je gezelschap mag houden! ;)

wendytje
27 September 2009, 11:55
Hallo allemaal!

ook ik wil me bij jullie voegen!
vanmorgen getest 4 dagen voor mijn nod met een mat care ultra test.
streepje te zien! volgens mijn berekening ben ik 10 juni uitgeteld!!
ik ga es even kijken voor een nieuwe banner, hahaha.

Fiemo
27 September 2009, 12:44
Alle zwangere meiden, gefeliciteerd!!

Ynni, ik ga hard voor je duimen hoor. Zeker in het begin voelde het steeds alsof ik ongi moest worden en nu nog heb ik af en toe zo'n gevoel. Dat is het oprekken van je baarmoeder dus heeeel gewoon :D

Ga je het volhouden tot vrijdag om niet te testen of ga je eerder testen? SUCCES!

Laura23
27 September 2009, 12:47
Hallo allemaal!

ook ik wil me bij jullie voegen!
vanmorgen getest 4 dagen voor mijn nod met een mat care ultra test.
streepje te zien! volgens mijn berekening ben ik 10 juni uitgeteld!!
ik ga es even kijken voor een nieuwe banner, hahaha.

Gefeliciteerd, wat leuk!!!Welkom op t forum, liefs Laura

Laura23
27 September 2009, 12:48
Oeeeeh Laura dat heb ik ook! Pffff ik ga woensdag of donderdag (liefst met ochtendurine) maar ff een testje doen or :) Aan de ene kant ben ik best wel zenuwachtig zeker omdat mijn klachten ook echt aan blijven houden. Normaal gezien kun je het nog es op de ovulatie steken of een aankomende ongi... Maar dit kan echt niet meer van een ovulatie zijn en toch ook nog niet van een ongi :D Naja tis afwachten! Duim voor me dat ik je gezelschap mag houden! ;)

Ow Ynni, wat spannend!!!Ik ben zo benieuwd!!!Het lijkt er wel op!Ik duim voor je!!!
Liefs Laura

Chan9
27 September 2009, 18:54
hooi hooi
ik heb donderdag positief getest
heb vrijdag al contact met verloskundige gehad en moet rond de 15 og 20 bij haar komen
zoals het er nu uitzie ben ik rond juni uitgerekend:D
ik had het eigenlijk hellemaal niet verwacht omdat ik beetje bruin vloeide heel weinig maar
daarom
hebben jullie nog niet steeds het gevoel dat je ong moet worden haha
Groetjes:D

Chan9
27 September 2009, 18:55
hooi hooi
heb vrijdag al contact met verloskundige gehad en moet rond de 15 og 20 bij haar komen
ik had het eigenlijk hellemaal niet verwacht omdat ik beetje bruin vloeide heel weinig maar
daarom

sorry om 3 juni vergeten bij te zetten

Ynni
27 September 2009, 20:15
Gefeliciteerd Chan!! Uitbuiken maar!!! :D

Anna82
27 September 2009, 22:13
goh fijn om te weten dat die pijn er bij hoort, ik dacht eerst dat het nog van de ivf medicijnen kwam of mn toch naderende ongi ofzo, maar het hoort erbij. Ik kan het het best omschrijven als opgezwollenheid en een buikpijngevoel alsof je veel te lang je plas op hebt moeten houden en je onderbroek echt veeeeel te strak zit... Alles zit ook echt al te strak, maar dat heb ik al sinds een week na mn ivf start, dus het zullen de medicijnen wel zijn. Ik slaap gelukkig nog wel redelijk, al lig ik niet zo lekker op mn buik en mn pijnlijke borsten :roll: Maar alllles voor het goede doel. Ik bedacht me ook opeens dat dit weleens het beste cadeau voor mn moeder is, zij is begin juni jarig, dan wordt ze 50 en dus als het een beetje meezit voor haar 50ste oma ;) hihi, maar ze weet nog van niets!

Laura23
27 September 2009, 22:38
hooi hooi
daarom

sorry om 3 juni vergeten bij te zetten

Gefeliciteerd en welkom op t forum!
Liefs!

Laura23
27 September 2009, 22:41
goh fijn om te weten dat die pijn er bij hoort, ik dacht eerst dat het nog van de ivf medicijnen kwam of mn toch naderende ongi ofzo, maar het hoort erbij. Ik kan het het best omschrijven als opgezwollenheid en een buikpijngevoel alsof je veel te lang je plas op hebt moeten houden en je onderbroek echt veeeeel te strak zit... Alles zit ook echt al te strak, maar dat heb ik al sinds een week na mn ivf start, dus het zullen de medicijnen wel zijn. Ik slaap gelukkig nog wel redelijk, al lig ik niet zo lekker op mn buik en mn pijnlijke borsten :roll: Maar alllles voor het goede doel. Ik bedacht me ook opeens dat dit weleens het beste cadeau voor mn moeder is, zij is begin juni jarig, dan wordt ze 50 en dus als het een beetje meezit voor haar 50ste oma ;) hihi, maar ze weet nog van niets!

Ik duim voor je dat het raak is...wanneer kan je testen?Of ben je al zwanger?SOrry, kan dat niet echt hieruit op maken vandaar dat ik dat even vraag!!!
Xxx

Laura23
27 September 2009, 22:43

Ik duim voor je dat het raak is...wanneer kan je testen?Of ben je al zwanger?SOrry, kan dat niet echt hieruit op maken vandaar dat ik dat even vraag!!!
Xxx
Sorry meis, je bent wel zwanger, haha ik had even terug gelezen want ik plaatste dit berichtje en dacht ineens, hee anna komt me wel bekend voor!Morgen je bloedtest he?Spannend!!!Laat ons maar weten!
Liefs

wendytje
28 September 2009, 19:13
Hey allemaal!
dilemma... ik heb eigenlijk wo of do mijn nod. ik heb zondag positief getest met een ultra test van mat care (deze had ik maar eentje..)
ben alleen nu erg onzeker omdat het nog fout kan gaan voor mijn nod.
graag zou ik nog en keer testen, maar heb nu nog testen liggen die tot 4 dagen voor je nod kunnen testen. nou ben ik bang dat als ik morgen zou testen met die test, mijn hcg nog te laag zou zijn om positief te testen. bij een negatieve test zou ik echt gek worden!!
snappen jullie hem nog???
what to do?!

Ynni
28 September 2009, 21:15
Ik gooi ier ook maar ff een balletje op... Wie heeft er ook last van felle steken in de lies gehad voor de NOD?? Het trekt door tot in mn bovebeen en ben nu best n beetje ongerust! (2 mk's in het achterhoofd houdende...)

Laura23
29 September 2009, 00:27
@Ynni, sorry maar daar heb ik geen ervaring mee!!Komt vast goed meiss, ik duim me een ongeluk, haha!!
@Wendytje, pff erg he wachten, ik kon het zelf ook niet en teste 4 dagen voor mijn NOD positief, maar als je echt zekerheid wil moet je op je NOD testen, maar ja...als je echt gek zou worden van een negatieve test zou ik toch aanraden om echt op je NOD te testen!
Succes met wat je beslist!Xxx

Ynni
29 September 2009, 07:28
Ik ben bang dat het niet goed komt deze maand. Mijn temp is een week na de eisprong 37 geweest en vanmorgen 36,8!! Ahhhh een temperatuur schommeling...Heb je daar dan misschien ervaing mee? Sja ik bn nu wel een beetje gestresst...

Ynni
29 September 2009, 07:31
Ik heb nog wel steeds klachtjes, dus krampen in mn onderbuik, gevoelige jopen, pukkeltjes enz...

wendytje
29 September 2009, 07:49
Ik ga inderdaad morgen testen op mijn nod.

Ynni
29 September 2009, 08:01
Naja!!! :shock: Nu is mn temp 37,4... :o ik snap er geen ruk meer van volgens mij istie kapot... Je temp zakt toch altijd na het opstaan???

petek983
29 September 2009, 08:47
@Ynni en Wendytje, allebei heel veel succes met testen. Ik duim voor jullie dat jullie echt zwanger zijn.
Een streepje is een streepje en die van Clearblue vind ik echt goed. Die geeft aan zwanger of niet zwanger.
Ik heb zelf 5 keer getest, omdat ik het maar niet kon geloven. hahahhaha. Gisteren was de laatste keer en toen was ook mijn NOD.
@iedereen
Zondag ben ik met mijn vriendin Sade (zit ook op dit forum in topic 1983) naar de stad geweest en heb al een positie broek en rok gekocht. En een tuniek.
Misschien een beetje te vroeg, maar ik kan het maar alvast in huis hebben.
Ik heb wel een opgezette buik, denk door mijn darmen die van slag zijn. En ik ben heel de dag door een beetje misselijk, maar niet dat ik hoef over te geven.
Ik heb gisteren een hele grote boodschappentas vol met kleding gekregen van mijn collega. Er zaten 15 broeken/rokken in en heel veel shirtjes en buikbanden.
En ook allemaal leuke dingen voor in het voorjaar. Ben er erg blij mee.
Zondag heb ik het aan mijn moeder verteld en aan mijn broertje! Mijn moeder maakte een dansje. hahaha
We hebben het ook aan mijn oma (moeder's moeder) en tantes verteld. Zij wonen namelijk allemaal in het buitenland.
Ze waren allemaal erg blij, want ik ben het oudste kleinkind.
Gisteren heb ik het aan de managers op het werk en aan mijn collega's uit mijn team verteld.
Ik wilde het niet zo lang voor me houden. Ik richt me dan te veel op het negatieve. Steeds bang zijn dat iemand het ontdekt of moeten liegen.
Ik hou daar niet van. Ik ben heel blij en wil dat graag delen. En als het mis gaat dan heb ik die mensen om mij heen.
Mijn vriend vindt het niet nodig om te vertellen, maar vindt het wel leuk dat ik het vertel. Maar ja, hij is een man en geen prater
Daarom passen we ook zo leuk bij elkaar.
Gisteren kwam mijn zwagertje naar ons om te eten, want mijn schoonouders zijn met vakantie.
En mijn vriend vertelde het hem. Hij was ook erg verbaasd en heel blij.
Voor mijn schoonouders heb ik 2 speentjes gekocht met de tekst I Love Oma en I Love Opa bij Prenatal.
En voor mijn vriend heb ik ook een boek gekocht. Van Kluun, Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt.
Verder heb ik een dagboek gekocht voor mij zelf en 2 boeken van Daphne Deckers.

Dat was het zo'n beetje.

Werkse!!! Knuf knuf

Ynni
29 September 2009, 08:50
Petek proficiat!

Ik ga lekker een hele dag lopen brullen want ik heb het gehad met mn lijf! Ik kan er geen kant mee op...rot lijf!! Rot temperatuur! Lig ik eerst te creperen van de steken om er vervolgens achter te komen dat ik binnen een paar dagen ongi ga worden...Ik heb het gehad!!

Anna82
29 September 2009, 09:33
ynni tempen was ook nooit mijn favoriet, dat daalde bij mij toch weer maand na maand en dan pas op de laatste dag, zo frustrerend!!

Gisteren was mn waarde gestegen naar 209, dus de bloedtest was wel zeker positief deze keer!!! Maar nou heb ik vannacht zo'n een ontzettende baarmoederkramp gehad dat ik bang ben dat het alweer voorbij is... Ik mag een echo laten maken vanaf 15 oktober, dat is dan vijf weken na de punctie. Dus dat duurt nog wel erg lang :roll:

Maar als het zo door gaat moet ik ook heel snel aan de positiekleding, door die medicijnen was ik al wat opgezwollen en nu met die buikpijn is alles wat strak zit heel oncomfortabel. Voorlopig alleen nog maar broeken met de knoop open of een legging met een jurkje :!:

jk1988
29 September 2009, 16:23
ik heb vanochtend licht positief getest, 2 dagen voor nod!! ik test donderdag nog een keer en hoop dat ik dan met meer zekerheid kan zeggen dat ik op 13 juni dan ben uitgerekend! :D

wendytje
29 September 2009, 17:46
@ jk:ik teste afgelopen zo licht positief, morgen is mijn nod.
Dadelijk als ik thuis kom test ik nog een keertje. Spannend!!

Super gefeliciteerd alvast!!

jk1988
29 September 2009, 19:35
ja super spannend! ik lees dat je test positief is!!! super!!!

geniet ervan!

Laura23
29 September 2009, 20:52
Hey Dames, super dat jullie zwanger zijn, gefeliciteerd en welkom bij de club!! ;)
XxX

Laura23
29 September 2009, 20:53
Hey Dames, super dat jullie zwanger zijn, gefeliciteerd en welkom bij de club!! ;)
XxX

wendytje
29 September 2009, 21:15
Ja, gelukkig nog een keertje positief getest. Ik was er nog
niet helemaal gerust op.

Ynni
30 September 2009, 06:59
Dames na de baaldag van gisteren hier een geuststellende update... Mijn temp knalde weer naar de 37 graden hoor! Mijn jopen worden steeds pijnlijker nog en er komen al witte bultjes op mn tepels! Ook de steken zitten er nog en de vlagen van misselijkheid en de duizeligheid zijn ook present! Die bizarre smaak in mn mond wil maar niet weggaan hoeveel kauwgom ik ook knauw...
Dus wish me luck meiden nog 2 dagen te gaan!!!!

wendytje
30 September 2009, 07:31
Ik duim voor je ynni! Succes!!

Fiemo
30 September 2009, 14:31
Ynni, ga je het volhouden tot vrijdag (of is het zaterdag?). Heel veel succes en ik duim hard voor je hoor!!

Nootje38
30 September 2009, 15:17
zoo junie alweer.. wil jullie alle alvast een hele fijne zwangerschap toewensen en heeel mischien kom ik hier bij maar dat weten we pas rond de 12 okt...

leuke tip voor als jullie verder zijn

maandje of 7 duurt nog even maar da is zo geloof me..
maar wat leuk is om te doen om dan iedere avond met een speelmobieltje op je buik dat een paar keer af te laten draaien tis leuk want je krijgt op een gegeven moment dus echt contakt. maar ook als de kleine is geboren en is in het begin wat onrustig is het voor het kleintje dus heel herkenbaar want het is iets vanuit de baarmoeder nog..

wendytje
30 September 2009, 18:47
ik ben nu 4 weken zwanger, maar heb echt al een klein buikje! (ben best slank)
hoe kan dit? is een beetje vroeg lijkt me...

Tara28
30 September 2009, 19:04
Wat een leuk en gezellig juni topic alweer! Ik hoop zoooooooooooo dat ik me hier straks ook bij aan kan sluiten! Allhoewel ik er na 9 teleurstellende rondes voor deze 10e een beetje een hard hoofd in heb, maaaaaar we zullen zien! Volgens de ovu-testen en temperaturen heb ik 7 oktober mijn NOD. Nou denk ik erover om op 4 oktober misschien al een test te doen. Ik heb nog meerdere testen liggen die al 4 dagen voor je NOD kunnen (de midstream van matcare). Ik test normaal noooooit voor mn NOD en meestal zelfs niet eens erop, maar omdat mijn man 4 oktober jarig is zou het wel een top cadeau zijn als het onverwachts toch positief is :)
X
Tara

Gerjanne1981
30 September 2009, 19:06
Allereerst gefeliciteerd aan alle nieuwe zwangeren! Wat gaat dat al weer snel, juni... Geniet er bewust van dames, want voor je het weet ben je al weer over de helft, zoals ik nu! Begin juni zat ik er net zo bij, en nu ben ik al weer 21 weken zwanger...

@ Wendytje: als je net zwanger bent gaan je darmen opzetten, dat veroorzaakt de eerste zichtbare bolling. Soms verdwijnt dat weer na een paar weken, en daarna gaat je buikje echt pas groeien omdat je baarmoeder groter wordt.

Succes allemaal, ik duim voor jullie dat het goed blijft gaan!

Laura23
30 September 2009, 19:14
ik ben nu 4 weken zwanger, maar heb echt al een klein buikje! (ben best slank)
hoe kan dit? is een beetje vroeg lijkt me...

Ja dat komt waarschijnlijk door je hormonen!Daardoor zetten je darmen op!Je kan idd nu nog niet een buikje hebben van je kindje...maar dat zijn dus de darmen!
XxX

wendytje
30 September 2009, 19:15
dank je wel voor je antwoord. ik dacht: dat kan toch nooit zo snel!! hahaha.

tweety27
30 September 2009, 20:03
Jeetje een juni topic alweer!! Wat gaat de tijd toch hard he!
Meiden van harte gefeliciteerd!!! Geniet ervan!!!

Een voorspoedige zwangerschap toegewenst..

petek983
1 October 2009, 15:57
Hey meiden,

Hoe voelen jullie je? Ik voel me wel goed, ik ben wel snel moe en heb steekjes in mijn onderbuik.
Verder heb ik ook een opgezette buik, omdat mijn darmen van slag zijn.
We lopen allemaal een beetje gelijk. Wel leuk.
Wendytje met jou scheel ik 1 dag en met Laura23 5 dagen.
Echt leuk.
Zijn er nog andere meiden die ik vergeten ben?
Hebben jullie het al verteld. Bij mij op het werk weet bijna iedereen het.
Ik kon het niet voor me houden. Mijn moeder weet het ook en mijn oma en tantes.
Zondag komen mijn schoonouders thuis en de familie van mijn vader die weten het ook nog niet.
Mijn zwager wel.

Werkse nog....

Knuf

NoaM
1 October 2009, 18:13
Jaaaa juni is aangebroken! Geweldig! Hier zit het er alweer bijna op! Maar dames veeeel succes en geniet ervan hoor, als er vragen zijn, vragen he!!!!

Veel liefs NoaM (oktober forum)

gelukkig
1 October 2009, 18:27
Lieve allemaal

Jippy eindelijk zwanger!!!
Heb net een positieve test in handen, Ben zwanger geraakt in ronde 5 na operatie aan mijn eileiders, best snel had echt op een jaar gerekend!
zie wonderen zijn de wereld nog niet uit
Ik ben als alles natuurlijk goed gaat rond 12 juni 2010 uitgerekend.

Hoop dat er hier snel meer bijkomen.

Liefs

Laura23
1 October 2009, 18:37
Hallo nieuwe meiden!Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!
Geniet er lekker van, liefs Laura

Tessa1981
1 October 2009, 18:42
Jemig, een juni 2010 topic alweer :shock: ik weet nog als gister dat ik me aanmeldde in het januari 2010 topic :D

Meiden, allemaal gefeliciteerd, geniet ervan het gaat allemaal zo verschrikkelijk snel.

wendytje
1 October 2009, 19:29
hey dames!
vraagje: wat voelen jullie nu je net zwanger bent?
ik, pijnlijke borsten, erg moe, veel plassen, drukkend gevoel in mijn buik.

Daantje77
1 October 2009, 21:02
Hallo allemaal,

Iedereen die zwanger is, van harte gefeliciteerd!

Graag sluit ik me bij jullie aan. Afgelopen zondag al licht positief getest en voor de zekerheid vanochtend nog maar eens overgedaan.
Deze keer was het een stuk duidelijker! Wat een heerlijk gevoel was dat om het 2e streepje al binnen een minuut te zien verschijnen!

Al vanaf de eisprong/bevruchting voel ik van alles. Op dit moment vooral veel steekjes in mijn liezen, een rare (bloed) smaak in mijn mond en enorm zere borsten! AU!

Omdat ik een schildklierafwijking heb, ben ik vanmiddag even bij de huisarts langs geweest en die heeft me doorverwezen naar de internist en de gynaecoloog zodat zowel de kleine als ik gelijk vanaf het begin goed in de gaten worden gehouden! Morgen kan ik gaan bellen voor een afspraak bij beiden!
Volgens de huisarts kan ik er voorlopig vanuit gaan dat ik op 5 juni ben uitgerekend, zij laat het aan de gynaecoloog om het precies te bepalen. Mijn menstruatie is namelijk een beetje vreemd verlopen de laatste keer.

Groetjes Daantje

linny84
2 October 2009, 07:55
Ik wil me hier ook graag aanmelden. Ik heb dinsdagavond positief getest (ligt) en woensdagochtend duidelijk positief ik ben nu als het goed is ongeveer 4 weken zwanger! op 21 oktober moeten we naar de vk.

petek983
2 October 2009, 10:33
Ik wil me hier ook graag aanmelden. Ik heb dinsdagavond positief getest (ligt) en woensdagochtend duidelijk positief ik ben nu als het goed is ongeveer 4 weken zwanger! op 21 oktober moeten we naar de vk.

Ik heb gisteren de VK gebeld en hij zei dat ik half november kan bellen voor een afspraak. Daar baalde ik behoorlijk van.
Ik moet zo lang wachten. Dus heb ik een afspraak gemaakt met een andere VK voor een pretecho. Wel in een andere plaats, maar die was maar 25 euro.
Ik heb op 21 oktober een afspraak. Gelijk met jou Linny84.

Mag ik trouwens vragen waarom jij al zo snel mag langskomen? Want ik ben ook 4 weken en 3 dagen.

wendytje
2 October 2009, 12:13
Ik ben vandaag 4 weken en 2 dagen, allemaal een beetje
rond dezelfde tijd dus!!
Vanaf wanneer kan je een pretecho laten maken?

wendytje
2 October 2009, 12:21
Ik krijg namelijk volgens mij pas met 12 weken een 1e echo.
Dat vind ik nog wel heel erg lang duren!!

petek983
2 October 2009, 12:44
Ik krijg namelijk volgens mij pas met 12 weken een 1e echo.
Dat vind ik nog wel heel erg lang duren!!

Maar jij gaat wel naar de VK. Ik niet. Ik kan dan pas terecht.
Daarom heb ik zelf een afspraak gemaakt bij een ander voor een echo, die ik zelf moet betalen.
Jij kan dat ook. Het kan vanaf 7 weken.

anne*
2 October 2009, 14:10
gefeliciteerd allemaal

ik heb vanmorgen heeeel licht positief getest en vind het zo eng
we zijn zo lang bezig geweest ik kan het gewoon nog niet geloven
ik durf het ook nog niet te geloven omdat het zo'n licht streepje was maar streep is streep
ik kan het wwel uit schreeuwen
ik zou dan 12 juni uitgerekend zijn
dit is zo raar

gr anne

NoaM
2 October 2009, 14:13
Haha Anne welkom! En probeer ondanks je onzekerheid te genieten! Hpelang waren jullie al bezig dan?

Gefeliciteerd trouwens! En iedereen die zwanger is!

anne*
2 October 2009, 14:45
hoi
wij zijn 2 jaar bezig geweest en hebben heel veel onderzoeken in het zh gehad en nu doormiddel van de 6e iui zwanger geraakt
en ben zo blij dat we dan niet aan ivf hoeven zag daar echt heel erg tegen op

wat wel heel grappig is is dat de gyn ons deze keer eigelijk niet wilde insimineren omdat er eigelijk teweinig zaadjes waren maar omdat de spuit er toch al was en wij er ook waren deed ze het toch maar
ik had het deze ronde ook echt niet verwacht ben zo blij

ik ga zo even alles wat jullie geschreven hebben even lezen want ik weet nu nog helemaal niks anders ga ik allemaal dingen vragen wat jullie al gezegt hebben maar heb nog helemaal geen rust rvoor haha

jk1988
2 October 2009, 14:46
gefeliciteerd voor de nieuwe zwangere!

ik heb vanochtend weer maar licht positief getest, niet veel duidelijker dan dinsdag... dat had toch al wel gemoeten nu?

over een paar dagen nog maar eens als ik niet ongi ben!

yvon83
2 October 2009, 14:48
hoihoi

Ik wilde me hier even aanmelden. Heb net een test gedaan en daar was een licht streepje op te zien. Dus dat betekent dat ik ook in juni 2010 uitgerekend zal zijn als alles goed gaat.

Groetjes Yvon

Bambi80
2 October 2009, 14:56
wat fijn dat je je nu mag aansluiten bij het zwanger zijn forum anne! Na al die tijd!!!!!

Andere dames ook gefeliciteerd!

JK: heb je wel hetzelfde merk en type test gebruikt en heb je op hetzelfde moment getest? Waar zit je in je cyclus?

jk1988
2 October 2009, 15:02
JK: heb je wel hetzelfde merk en type test gebruikt en heb je op hetzelfde moment getest? Waar zit je in je cyclus?[/quote]

ik heb inderdaad hetzelfde merk/type gebruikt en op hetzelfde moment getest... hij is wel iets duidelijker, ik ben nu 1 dag overtijd!

Bambi80
2 October 2009, 15:11
HCG verdubbeld iedere 2 a 3 dagen. Maar als ie iets duidelijker is, is het toch goed. Lijkt mij!

Laura23
2 October 2009, 16:25
Hey dames,
Gefeliciteerd voor de nieuwe zwangere meiden!!!Hardstikke leuk!!!
Ik heb echt hardstikke gevoelige borsten deze afgelopen week....
Vanaf dinsdag ga ik weer meedoen met Moeders voor Moeders!!Doen er nog meer meiden daar aan mee?
XXX

anne*
2 October 2009, 18:32
hoi meiden denk dat het leuk is om een lijst te maken wie er zwanger is
want vind het nu nog moeilijk wie wie is
bv

anne 28 jaar 1e kindje uitgerekend 12 juni datum echo niet bekend

ik heb echt de hele dag zo'n smile op mijn gezicht

Laura23
2 October 2009, 19:05
Een leuk idee!!!

Laura 23 jaar 1e kindje uitgerekend 3 juni 1e echo 3 november

Daantje77
2 October 2009, 20:21
Daantje 32 jaar 1e kindje uitgerekend (voorlopig) 5 juni 1e echo 26 oktober

wendytje
2 October 2009, 20:55
Wendy 25 jaar 1e kindje uitgerekend 9 juni echo niet bekend 27 oktober vk.

linny84
2 October 2009, 22:24

Ik heb gisteren de VK gebeld en hij zei dat ik half november kan bellen voor een afspraak. Daar baalde ik behoorlijk van.
Ik moet zo lang wachten. Dus heb ik een afspraak gemaakt met een andere VK voor een pretecho. Wel in een andere plaats, maar die was maar 25 euro.
Ik heb op 21 oktober een afspraak. Gelijk met jou Linny84.

Mag ik trouwens vragen waarom jij al zo snel mag langskomen? Want ik ben ook 4 weken en 3 dagen.

Ik heb een folder van de vk en daarin staat dat je je 1e afspraak hebt tussen de 6 en de 8 weken zwangerschap nou ik heb hem gebeld en de 21 kan ik terecht.... wel grappig dat we tegelijk zijn!

yvon83
3 October 2009, 09:03
Wendy 25 jaar 1e kindje uitgerekend 9 juni echo niet bekend 27 oktober vk.
Yvonne 26 jaar 1e kindje uitgerekend 11 juni datum echo niet bekend

Anna82
3 October 2009, 09:47
Ik heb een folder van de vk en daarin staat dat je je 1e afspraak hebt tussen de 6 en de 8 weken zwangerschap nou ik heb hem gebeld en de 21 kan ik terecht.... wel grappig dat we tegelijk zijn! Dit is vaak alleen een intake, maar met een beetje geluk mag je al op de foto ;)

Laura----23 jaar---1e kindje---uitgerekend 3 juni---1e echo 3 november
Anna82--27 jaar---1e kindje---uitgerekend 4 juni---1e echo 19 oktober
Daantje--32 jaar---1e kindje---uitgerekend 5 juni---1e echo 26 oktober
Wendy---25 jaar---1e kindje---uitgerekend 9 juni---echo niet bekend 27 oktober vk.
Yvonne--26 jaar---1e kindje---uitgerekend 11 juni--datum echo niet bekend
anne----28 jaar---1e kindje---uitgerekend 12 juni--datum echo niet bekend

gelukkig
3 October 2009, 09:59
Wendy---25 jaar---1e kindje---uitgerekend 9 juni---echo niet bekend 27 oktober vk.
Gelukkig-28 Jaar---1e kindje---uitgerekend 12 juni--1e echo 9 oktober

:lol: Hi
Heb me even toegevoegd!
Gefeliciteerd allemaal, genieten he! :P :P
Anne leuk!! zelfde leeftijd en Bevaldatum datum.
Ik voel me verder nog erg goed, slaap alleen wel slecht en vaak naar de wc.

Hoe is het met jullie?

Liefs

mimimabo
3 October 2009, 10:02
Allemaal gefeliciteerd met jullie wondertjes! Geniet er lekker van!

linny84
3 October 2009, 11:30
Ik heb een folder van de vk en daarin staat dat je je 1e afspraak hebt tussen de 6 en de 8 weken zwangerschap nou ik heb hem gebeld en de 21 kan ik terecht.... wel grappig dat we tegelijk zijn! Dit is vaak alleen een intake, maar met een beetje geluk mag je al op de foto ;)

Ik heb geen idee hoor, we zien het wel haha zou wel leuk zijn gelijk op de foto!!!

NoaM
3 October 2009, 11:33
Veel vk praktijken doen inderdaad vaak eerst een intake rond die weken. Tenzij je al eens eerder een miskraam of iets hebt gehad. Dus eerste afspraak is een intake en de tweede een echo. Mijn 1e afspraak was met 9,5 week en tevens intake als 1e echo.

Beebie_Wish
3 October 2009, 12:41
Heeeej anne...Wat een goed NIEUWS ;) .

GEFELICITEERD MEID EN GENIET ER FIJN VAN!

EN OOK ALLE ANDEREN HIER VAN HARTE GEFELICITEERD EN EEN GEZONDE ZWANGERSCHAP TOE GEWENST ;)

Ik ben van het uitgerekend in mei ;)

hoi
wij zijn 2 jaar bezig geweest en hebben heel veel onderzoeken in het zh gehad en nu doormiddel van de 6e iui zwanger geraakt
en ben zo blij dat we dan niet aan ivf hoeven zag daar echt heel erg tegen op

wat wel heel grappig is is dat de gyn ons deze keer eigelijk niet wilde insimineren omdat er eigelijk teweinig zaadjes waren maar omdat de spuit er toch al was en wij er ook waren deed ze het toch maar
ik had het deze ronde ook echt niet verwacht ben zo blij

ik ga zo even alles wat jullie geschreven hebben even lezen want ik weet nu nog helemaal niks anders ga ik allemaal dingen vragen wat jullie al gezegt hebben maar heb nog helemaal geen rust rvoor haha

Tara28
3 October 2009, 14:53
Hey meiden,

Leuk zo'n lijstje. Ik volg jullie een beetje. Hoop dat ik me hier van de week aan mag sluiten, maar heb eigenlijk niet het gevoel zwanger te zijn :( Nou ja, we zullen zien.

Bij lijstjes in andere uitgerekend forums werd er ook bij vermeldt in welke ronde iemand zwanger geraakt is. Misschien een tip?
X
Tara

jk1988
3 October 2009, 15:23
helaas de :evil: zijn toch doorgekomen :cry:

op naar de volgende ronde hopelijk dan meer geluk

fijne zwangerschap allemaal en geniet ervan!!

liefs jk

anne*
3 October 2009, 16:35
hoi meiden
test was positief
maar begin wat bloed te verliezen denk dat het fout gaat
is nog heel weinig maar heb er ook kramp bij
denk dat het einde verhaal is :cry:
baal heel erg maar weet nu wel dat het kan en dat is ook al positief
gr anne

linny84
3 October 2009, 17:25
linny84--24 jaar---1e kindje---uitgerekend 9 juni--datum echo niet bekend - 1e afspraak vk 21 oktober - zwanger geraakt in ronde 2

gelukkig
3 October 2009, 17:27
Lieve Anne & JK wat erg voor jullie :cry:
Heeel veel sterkte

Liefs

gelukkig
3 October 2009, 17:35
linny84--24 jaar---1e kindje---uitgerekend 9 juni--datum echo niet bekend - 1e afspraak vk 21 oktober - zwanger geraakt in ronde 2
Gelukkig-28 Jaar---1e kindje---uitgerekend 12 juni--1e echo 9 oktober---ronde 5

Ingrid82
3 October 2009, 18:12
Hallo Allemaal,

Ik wil me ook hier melden :D Ik ben Ingrid en 27 jaar en zwanger van ons 1e kindje. Ik ben nu ongeveer 5 a 6 weken zwanger. Heel precies weten doe ik het niet want ik ben zwanger geraakt in een lange 1e ronde. De test van cb gaf afgelopen dinsdag 2 a 3 weken aan. Eind mei ben ik gestopt met de pil en eind juni nog ongesteld geweest en dit was nog van de pil zei de huisarts dus moest gewoon afwachten..... Ik deed de test omdat ik me anders voelde en jawel positief!
We moeten nog heel erg wennen want ik was altijd onregelmatig ongesteld en heb overgewicht dus we dachten dat het nog wel even kon duren voordat ik zwanger zou raken maar nu toch in ronde 1 gewoon zwanger.
Maandag ga ik bellen voor een afspraak bij de gyn. Ben erg benieuwd.

Hoe voelen jullie je? Ik moet zeggen dat ik nog erg weinig last heb van kwaaltjes, alleen zere borsten. Ben ook nog gewoon aan het paardrijden en volleyballen en zelfs dan heb ik er geen last van.

Groetjes Ingrid

riannetje
3 October 2009, 18:26
Jee alweer een juni 2010 topic!! Alle dames van harte!! En inderdaad als jullie vragen hebben ed gewoon vragen in andere topics hoor!! Doe ik nu nog steeds als ik iets niet weet..

Chan9
3 October 2009, 18:39
Chan ---22 jaar---1e kindje---uitgerekend 3 juni--22 okt naar verloskundige

gelukkig
3 October 2009, 19:30
Hallo Allemaal,

Ik wil me ook hier melden :D Ik ben Ingrid en 27 jaar en zwanger van ons 1e kindje. Ik ben nu ongeveer 5 a 6 weken zwanger. Heel precies weten doe ik het niet want ik ben zwanger geraakt in een lange 1e ronde. De test van cb gaf afgelopen dinsdag 2 a 3 weken aan. Eind mei ben ik gestopt met de pil en eind juni nog ongesteld geweest en dit was nog van de pil zei de huisarts dus moest gewoon afwachten..... Ik deed de test omdat ik me anders voelde en jawel positief!
We moeten nog heel erg wennen want ik was altijd onregelmatig ongesteld en heb overgewicht dus we dachten dat het nog wel even kon duren voordat ik zwanger zou raken maar nu toch in ronde 1 gewoon zwanger.
Maandag ga ik bellen voor een afspraak bij de gyn. Ben erg benieuwd.

Hoe voelen jullie je? Ik moet zeggen dat ik nog erg weinig last heb van kwaaltjes, alleen zere borsten. Ben ook nog gewoon aan het paardrijden en volleyballen en zelfs dan heb ik er geen last van.

Groetjes Ingrid

Welkom :P

Ik heb erg last van slaapeloose nachten, en vanacht kreeg ik ineens overal jeuk voel me verder prima! nog heel onwerkelijk.

Liefs

wendytje
3 October 2009, 19:35
Het lijstje wordt steeds langer! Gefeliciteerd dames!!!
Hier een kleine misrekening, ik ben volgens mij 8 juni uitgerekend. Dat zal
ik een andere keer veranderen. Ben nu online via een telefoon
das dan moeilijk kopiëren en plakken.....

Chan9
3 October 2009, 19:58
hoi hoi allemaal
het gaat hard hier gelukkig er komen er steeds meer bij:D
en indd 'gelukkig' ik denk dat het gevoel van onwerkelijk nog wel even blijf ik heb het ook haha
ik zeg steeds maar ik denk dat ik het pas echt ga geloven als ik de eerste echo heb haha
hebben jullie ook last van krampen al?
ik wel af en toe van die krampen onderin me buik maarja hoort er allemaal bij:)
zijn er hier mensen met veel klachtjes?misselijk bijv?
gelukkig het ik daar geen last van alleen van krampen zoals ik net al zei en moe heeeel moe haha
nou meiden heel veel suc6 en laat de lijst maar langer worden haha :D

gelukkig
3 October 2009, 20:32
hoi hoi allemaal
het gaat hard hier gelukkig er komen er steeds meer bij:D
en indd 'gelukkig' ik denk dat het gevoel van onwerkelijk nog wel even blijf ik heb het ook haha
ik zeg steeds maar ik denk dat ik het pas echt ga geloven als ik de eerste echo heb haha
hebben jullie ook last van krampen al?
ik wel af en toe van die krampen onderin me buik maarja hoort er allemaal bij:)
zijn er hier mensen met veel klachtjes?misselijk bijv?
gelukkig het ik daar geen last van alleen van krampen zoals ik net al zei en moe heeeel moe haha
nou meiden heel veel suc6 en laat de lijst maar langer worden haha :D

Ik ben wel een beetje moe omdat ik snachts niet slaap,af en toe licht mij hoofd.en een beetje gerommel in mijn baarmoeder krampjes enz

liefs

Chan9
3 October 2009, 20:44
hoi hoi
:gelukkig: jij krijg ook trouwens snel je echo hoe dat zo???
spannend hoor:D

gelukkig
3 October 2009, 21:53
hoi hoi
:gelukkig: jij krijg ook trouwens snel je echo hoe dat zo???
spannend hoor:D

door een operatie aan eileiders heb ik een iets verhoogde (2%)kans
op een buiten baarmoedelijke zwangerschap heb,maar mijn gevoel zegt dat het wel goed zit!
Wel fijn zo'n vroege echo
Liefs

Anna82
4 October 2009, 09:43
Anna82--27 jaar---1e kindje---uitgerekend 4 juni---1e echo 19 oktober---ivf ronde 1

Af en toe heb ik een vlaag van misselijkheid, constant gevoelige borsten, soms een opgezette buik (van gezwollen eierstokken en/of rommelende darmen), verder ben ik redelijk moe en heb ik veel behoefte aan hangen ;)

yvon83
4 October 2009, 10:04
Anna82--27 jaar---1e kindje---uitgerekend 4 juni---1e echo 19 oktober---ivf ronde 1
Yvon83--26 jaar---1e kindje---uitgerekend 11 juni--datum echo niet bekend---ronde 3

Ik heb hele gevoelige tepels (al ruim een week lang) En af en toe een vlaag van misselijkheid. en voor de rest niet zo heel veel klachten heb alleen nergens geen zin in. Ben een week vrij geweest mar heb bar weinig in het huishouden gedaan. Vandaag toch maar weer een poging doen. Vriendlief is toch de hele dag weg.

Hoe gaan jullie het vertellen aan de mensen om je heen??? wij gaan eind november trouwen (zou dan bijna 3 maanden zijn, als het allemaal goed mag gaan) we willen in het weekend ervoor langs de ouders gaan en op onze rouwdag als we alleen met de daggasten zijn het aan de rest vertellen.

petek983
4 October 2009, 10:32
Petek983--25 jaar--1e kindje---uitgerekend 8 juni---1e echo 21 oktober----ronde 1
Yvon83--26 jaar---1e kindje---uitgerekend 11 juni--datum echo niet bekend---ronde 3

Hallo, ik heb weer even bijgelezen.
Gefeliciteerd alle zwangere meiden!
Balen voor diegenen. Die ongi zijn geworden. Ik duim voor jullie.
Laten we allemaal sterretjes strooien voor geluk.
Wat leuk om te zien dat de lijst steeds meer groeit.
Wendytje, grappig dat we allebei op dezelfde datum uitgerekend zijn.
Linny, ik was ook 4 sept voor het laatst ongi geworden en ik had een cyclus van 25 dagen. Echt grappig. Fijne zondag!!

Knuf knuf

snippie
4 October 2009, 10:36
Petek983--25 jaar--1e kindje---uitgerekend 8 juni---1e echo 21 oktober----ronde 1

hoi dames aller eerst iedereen gefeliciteerd!
ik zelf ben niet zwanger maar:
ik heb anna er even tussen uit gehaald.helaas mocht het niet meer zo zijn bij haar.

liefs snippie

Laura23
4 October 2009, 11:39
Ik heb hele gevoelige tepels (al ruim een week lang) En af en toe een vlaag van misselijkheid. en voor de rest niet zo heel veel klachten heb alleen nergens geen zin in. Ben een week vrij geweest mar heb bar weinig in het huishouden gedaan. Vandaag toch maar weer een poging doen. Vriendlief is toch de hele dag weg.

Hoe gaan jullie het vertellen aan de mensen om je heen??? wij gaan eind november trouwen (zou dan bijna 3 maanden zijn, als het allemaal goed mag gaan) we willen in het weekend ervoor langs de ouders gaan en op onze rouwdag als we alleen met de daggasten zijn het aan de rest vertellen.

Heey wat leuk, ik ga ook trouwen eind november, de 20e!!!Die dag ben ik dan 12 weken en 1 dag!!Maar bijna iedereen weet al dat ik zwanger ben!!!Ik heb hiervoor een miskraam gehad en mensen wisten dat we het snel weer wouden proberen, dus tsja.....!!Maar het is wel mooi om het op die dag te vertellen!!Erg leuk!!Veel plezier!!
Liefs!

yvon83
4 October 2009, 11:54
@laura Dan trouw je net en week eerder wij trouwen 26 november en als het goed is ben ik dan 11 weken en 6 dagen.

Laura23
4 October 2009, 12:14
@laura Dan trouw je net en week eerder wij trouwen 26 november en als het goed is ben ik dan 11 weken en 6 dagen.

Wat leuk!!!!!!!!!!!!!
:lol:
Hoe voel je je verder?Ik heb ook megagevoelige borsten, vooral me tepels, en savonds zijn ze echt megahard mijn borsten....heel gespannen!!!Maar goed teken toch....!!!
XxX

yvon83
4 October 2009, 12:49
Ik voel me voor de rest best goed eigenlijk. Op die supergevoelige tepels na dan. En gister met koffie zetten moest ik even kokhalzen. Hoop dat het daarbij blijft. Maar zal wel niet, maar we wachten af. Ohja heb ook wat last van mijn onderrug weet niet of het komt omdat ik gister allemaal disney plaatjes op borden heb moeten tekenen of het ook met de zwangerschap te maken heeft.

Ik kan het alleen nog steeds niet bevatten dat ik nu al zwanger ben. Jij al wel?? Hoop wel dat de komende 2 maandjes en beetje snel gaan en dat alles goed blijft gaan.

En die borsten kunnen er idd bij horen.

Beebie_Wish
4 October 2009, 14:33
Dames! Ik ben ook iemand die zich nog steeds vrij goed voelt wel last van misselijkheid etc maar nog niet hoeven overgeven...Verder had ik paar weken terug gevoelige borsten maar nu lijkt het wel alsof dat wat aan het afnemen is en heb ik vrijwel alleen nog last van pijnlijke tepels. En als manlief bijv iets lekkers aan het snoepen is zit ik tegen hem te zeuren van ´´Gadverdamme wat een stinkzooi´´. En ook ben ik nog veel moe en hoef ik niet zo heel vaak meer te plassen (maar aantal weken terug juist wel), en oja krijg veel sneller trek moet dan ook echt steeds kleine beetjes eten anders word ik echt enorm beroerd. En normaal aten we altijd zo rond uurtje of 7a8 maar nu wil ik al lekker gegeten hebben om 6uur.

Maar schijnbaar kunnen de klachtjes bij de 10 weken (wat ik nu ben) af gaan nemen!! Ach ja als alles nog steeds goed is met de beeb dan mag ik gewoon weg niks te klagen hebben :) .

Een fijne en gezonde zwangerschap iedereen ;)

Anna82
4 October 2009, 16:41
ik heb toch net nog even geteld, ronde 36 zou het zijn als wij het nog gewoon zouden proberen... maar helaas zou het bij ons waarschijnlijk toch nooit gewoon gelukt zijn. Toch in de eerste ronde met IVF blijkt ons goedje bijzonder vruchtbaar, nu alleen nog hopen dat het lekker blijft zitten. Ik heb vrijdag nog getest, toen was de streep superdik en woensdag komt moeders voor moeders langs, dus mag ik lekker weer testen. Dan heb ik nog een test, die bewaar ik gewoon voor de dinsdag daarna en de maandag daarna mag ik eindelijk voor een echo en hoop echt een beter een meer zeker gevoel te krijgen. Na IVF blijft er nog 1 op 5 kans dat het fout gaat geloof ik en dat blijft toch een beetje in je achterhoofd. Mn hub is er helemaal al zeker van en heeft het al een naam gegeven, wel grappig hoe hij er mee omgaat nu, veel zekerder. Hij wil zelfs al beginnen aan de babykamer en heeft het over spullen die we nog moeten hebben en over sparen. Ik denk alleen maar aan mn medicijnen, dat vind ik wel genoeg. Mn hoofd staat er niet naar om ook aan andere dingen te denken, ja aan vakantie ofzo :D

Laura23
4 October 2009, 18:18
Ik voel me voor de rest best goed eigenlijk. Op die supergevoelige tepels na dan. En gister met koffie zetten moest ik even kokhalzen. Hoop dat het daarbij blijft. Maar zal wel niet, maar we wachten af. Ohja heb ook wat last van mijn onderrug weet niet of het komt omdat ik gister allemaal disney plaatjes op borden heb moeten tekenen of het ook met de zwangerschap te maken heeft.

Ik kan het alleen nog steeds niet bevatten dat ik nu al zwanger ben. Jij al wel?? Hoop wel dat de komende 2 maandjes en beetje snel gaan en dat alles goed blijft gaan.

En die borsten kunnen er idd bij horen.
Hey hey, ow ja dat kokhalzen herken ik ook wel, af en toe als ik wat ruik...en normaal als ik dat ruik doet dat me niks....Ik kan ook nog moeilijk bevatten dat het echt zo is....nog een maandje, dan de echo, dan geloof ik het denk ik pas echt!!!!!
XxX

yvon83
4 October 2009, 18:29
@laura, Denk dat ik het idd ook pas geloof als ik het op een echo heb gezien. Van de week de vk maar eens bellen om een afspraak te maken.

@anna82 Gelukkig dat het nu wel in 1 keer gelukt is. En kan me voorstelen dat je toch in je achterhoofd houd dat het nog fout kan gaan. (zeker als je al zolag bezig bent)
Maar zo te lezen heb je nog genoeg testen om de onzekerheid een beetje weg te nemen ;)

Chan9
4 October 2009, 19:55
ik heb alleen ma last van gevoelige borsten en heel veel last van krampen en ben pas 6 weken haha
gelukkig ben ik niet misselijk enzz
groetjes

Jootje82
4 October 2009, 20:04
Gefeliciteerd alle nieuwe meiden die zwanger zijn..! Geniet ervan.. ;)

wendytje
4 October 2009, 20:09
Mijn borsten zijn echt al super gegroeid, echt niet normaal!
Beetje misselijk de hele dag door, vooral als ik een lege maag
heb en net na het eten. Krampjes ook aanwezig... En wat
erg vreemd is voor mijn de choco verslaafde, ik wil geen chocolade
meer!!! Snap er niks van.

jot
4 October 2009, 20:23
Hallo allemaal,

Graag wil ik me ook bij deze club aanmelden, heb vandaag nml. ook positief getest! :D
Ook ik kan het nog nauwelijks geloven, ben 38 jaar en het is gewoon in de 2e ronde raak!! Ben superblij, maar toch ook nog wel enigszins gereserveerd, ´t is per slot van rekening nog erg pril. Volgens mijn berekening ben ik rond 13 juni uitgerekend.
Qua kwaaltjes valt het nog erg mee, sinds een week een wat zeurend gevoel in de onderbuik en af en toe een beetje duizelig. Als het daar bij blijft........! ;)
Vind het in ieder geval prettig dat ik hier even m´n ei kwijt kan, want we wachten nog even met het vertellen aan familie en vrienden.
Bij deze wens ik iedereen in ieder geval een prettige zwangerschap toe!!

Jootje82
4 October 2009, 20:32
Hey jot!

Gefeliciteerd! Super heej.. En dat in ronde 2! Snap dat je het nauwelijks kan geloven.. Komt vanzelf ;) Geniet ervan!

wendytje
5 October 2009, 14:38
Gefeliciteerd voor alle nieuwe zwangere dames hier! Een stukje
terug vinden jullie een lijstje van alle zwangeren die in juni
uitgerekend zijn. Zou leuk zijn als jullie dit lijstje zouden
aanvullen!
Ik kon niet meer wachten en heb het gisteren tegen mijn
ouders en zusje verteld. Veel tranen hoor! Wel van blijdschap
gelukkig.

Nootje38
5 October 2009, 14:43
ouders allemaal een hele fijne zwangerschap toegewenst
het gaat allemaal zo super snel
kweet er alles van lol de oudste is 14 en de jongste 7 duss genietennnnnnnnnn

gelukkig
5 October 2009, 16:26
linny84--24 jaar---1e kindje---uitgerekend 9 juni--datum echo niet bekend-1e afspraak vk 21 oktober - zwanger geraakt in ronde 2

Salome
5 October 2009, 16:53
Hallo allemaal,

ik ben nieuw op het forum, ik heb 1 keer eerder een berichtje geplaatst. En ik ben zwanger! Nu ik het typ vind ik het heel vreemd, echt heel onwerkelijk! Het is nog heel pril en ik ben ook best bang dat het mis gaat. Morgen is de dag dat ik ongesteld moet worden, maar ik heb de afgelopen paar dagen 2x een test gedaan en beide keren een (vaag) streepje. Ik heb ook al twee weken pijn in mijn onderbuik.
Het lijkt me erg leuk om de zwangerschappen van andere vrouwen te volgen! En helemaal van vrouwen die ook in juli 2010 moeten bevallen.
Kortom gefeliciteerd voor degene in het forumclubje!

Even over mezelf: Ik ben Salome, 34 jaar, getrouwd en nooit een kinderwens gehad, tot eind 2007. Wat problemen gehad na het stoppen met de prikpil(i.v.m. migraine), ik werd maar niet ongesteld. Mijn prolactine bleek te hoog. Medicijnen gehad en nu na een maand of 3 werd mijn cylcus normaal.

Morgen ga ik zo'n mooie digitale test doen, spannend hoor! :shock:

Salome
5 October 2009, 17:15
O, ja... als alles goed mag gaan is 15 juni mijn uitgerekende datum.

Iedereen een voorspoedige zwangerschap gewenst!

gelukkig
5 October 2009, 17:46

Hi :lol: welkom
en alvast Gefeliciteerd!
Ja spannend allemaal he! het is idd nog zo pril,ik teste zelf ook twee dagen voor mijn nod al positief,en vind het nog steeds zo onwerkelijk,
ben helemaal met mijn hoofd in de wolken :lol:
Voel alleen af en toe steekjes maar dat schijnt een goed teken te zijn.

Liefs

yvon83
5 October 2009, 18:10
Voor alle nieuwe zwangeren,van harte gefeliciteerd!!!

Chan9
5 October 2009, 18:40
nou welkom salome
het is inderdaad nog allemaal pril ma ik denk dat iedereen het pas echt ga beseffen als je wat dikker word en de eerste echo heb gehad.. tot die tijd blijf het denk onwerkelijk...
en ja gelukkig die krampen horen er bij ik heb ze ook en heb vanmidag nog contact gehad met verloskundige over die krampen maar het hoort er allemaal bij je baarmoeder moer oprekken ofzow
achteraf heel logisch ma toch voor de zeker heid even gebeld:D
nou dames op naar de eerste echo;)

Tara28
5 October 2009, 18:58
Pffff onzekerheid hier. Wil zoooo graag bij het juni topic! Gisteren gestest, omdat het natuurlijk een leuke verrassing voor de verjaardag van mijn man zou zijn. Helaas was de test negatief, dacht ik. Ik dacht heel misschien iets te zien bij goed turen in goed licht, maar in 1 oogopslag was het toch echt negatief, zelfs na een half uur. Pak ik die test echt uuuuren later nog eens, staat er toch echt een duidelijk roze 2e lijntje: huh? Je moet het resultaat binnen 15 minuten aflezen, maar andere testen van eerdere rondes waren zelfs na dagen nog hartstikke negatief (allemaa matcare midstream).
Woensdag ga ik weer testen, dus hopelijk mag ik dan echt bij juni....En anders...ronde 11 pffffff.

X
Tara

yvon83
5 October 2009, 19:07
@tara Nou ik zal voor je duimen woensdag dat er idd een streepje komt te staan. Laat je het ons dan wel weten? Kan me geod voorstellen dat je er onzeker van wordt. Het is leuk dat testen maar ze moeten wel normaal doen, anders wordt je er alleen maar onzekerder door.

jot
5 October 2009, 19:11
Bij deze heb ik me toegevoegd aan het lijstje:

linny84--24 jaar---1e kindje---uitgerekend 9 juni--datum echo niet bekend-1e afspraak vk 21 oktober - zwanger geraakt in ronde 2
Jot------38 jaar---1e kindje---uitgerekend 13 juni--echo niet bekend----ronde 2

jot
5 October 2009, 19:18
Hé Tara,

Ik had ook 4 dagen voor mijn NOD getest met een ´gevoelige´ test en ik kon toen ook geen streepje ontdekken, ook niet na een half uur. Maar ik had zo´n gevoel dat ik toch echt zwanger was, vanwege het gevoel in m´n onderbuik. Dus heb ik gisteren opnieuw een test gedaan en toen was het streepje overduidelijk aanwezig. Uit nieuwschierigheid heb ik de eerste teststaaf weer uit het afvalemmertje gehaald en wat bleek.....was er toch een heel vaag roze streepje te zien!!
Dus houd moed, je weet het maar nooit!

Tara28
5 October 2009, 19:23
Wauw Jot, wat een verhaal! Dat geeft wel hoop hoor :D
Maaaar ik blijf realistisch en vergeet maar even niet de verhalen die het ongekeerde vertelden... :(
Ik stort me morgen maar gewoon op mn werk, dan is de dag zo om. Toch druk zat daar, dus dat scheelt weer.
Ik laat hier zeker even weten hoe het afloopt!

wendytje
5 October 2009, 20:17
Gefeliciteerd voor de nieuwe dames hier, tara succes!
Het lijstje wordt al steeds langer gezellig hoor! Ik kwam
vanavond thuis uit mijn werk, had ik al een cadeautje van mijn
moeder. Echt een heel lief pakje en sokjes! Gister hebben we
het tegen mijn ouders en zusje verteld.

Laura23
5 October 2009, 20:53

Gefeliciteerd Salome!!!!En welkom op t forum!!!
XxX

Laura23
5 October 2009, 20:56
@Tara:
Ik duim voor je dat het raak is deze x!!!Laat ons weten he!!
Liefs!

yvon83
5 October 2009, 21:21
Leuk hoor Wendytje al die kadootjes.
Morgen is mijn moeder jarig ben de hele middag daar, dus denk dat ik het wel moeilijk krijg om mijn mond te houden, maarja wij willen het nog niet vertellen.

Vinny45
5 October 2009, 21:46
Hallo dames! Ik wil me graag aanluiten op deze topic. Ik heb vandaag een positieve test gehad! Een lichte paarse streep, maar toch is die streep te zien! Volgens de Predictor website ben ik nu vier weken zwanger (maar zeg gerust twee weken), maar heb dus gelezen dat je vanaf je eerste dag van je laatste menstruatie moet rekenen. Dus alles alles goed gaat (hoop het, maar het kan altijd mis gaan!) ben ik in juni 2010 uitgerekend!

Iedereen een fijne zwangerschap toegewenst en voor de meiden die nog bezig zijn wens ik jullie heel veel succes!

yvon83
5 October 2009, 21:48
@vinny45 Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Geniet ervan .

Anna82
6 October 2009, 10:28
ik zou het ook wel tegen mn moeder willen vertellen, maar ik ben zo bang dat het nog fout gaat... dus ik vertel het daarom liever tegen helemaal niemand :roll: morgen moeders voor moeders, dus dan mag ik weer testen gelukkig. In de herfstvakantie ga ik mn moeder een dag helpen met schilderen, als ik dan mn eerste echo heb gehad en hij is goed dan vertel ik het haar. Dus nog even twee weekjes wachten!

wendytje
6 October 2009, 10:51
Ik wilde het al wel tegen mijn ouders zeggen omdat ik hun
steun ook goed kan gebruiken mocht het mis gaan.

Op mijn werk moet ik veel staan en lopen. Ik krijg dan zo'n
zwaar gevoel in mijn onderbuik en ben zo moe....
Ach ja, allemaal voor het goede doel!

Natascha1982
6 October 2009, 15:33
Hoi allemaal, ik wilde me graag bij jullie aansluiten, Ik ben Natascha 27 jaar en zwanger van ons eerste kindje. We hebben nu 2 x getest en allebei was het overduidelijk. Ik heb de verloskundige gebeld en een afspraak voor 22 oktober voor de eerste echo, spannend dus. Volgens de vk zijn we op 06-06-10 uitgerekend, spannend allemaal.

Natascha--27 jaar--1e kindje---uitgerekend 6 juni---1e echo 22 oktober----ronde 3

Tessa20
6 October 2009, 15:35
hallo dames,,

ik wil me graag toevoegen hier.. vorige week maandag een positieve test! volgens mijn eigen berekening zal ik ongeveer 7 juni uitgerekend zijn :P

groetjes Tessa

Salome
6 October 2009, 19:08
Vandaag was mijn NOD. Daarvoor natuurlijk stiekem al getest en positieve test. Gisteravond kreeg ik hele erge buikpijn. Dit is de hele nacht zo gebleven. Ik zou vanmorgen de digitale test doen. Dus vanmorgen keurig in het potje geplast, afvegen na het plassen en ja... ongesteld. De hele dag hele erge buikpijn gehad. Niet zoals normaal als je ongesteld bent, ik kan echt bijna niet lopen.
Toch wel even een traantje gelaten, maar daarna weer vol goede moed van voor af aan beginnen ;)
Gelukkig mag ik eind oktober alweer bij de gyn. langskomen en gaat ze me verder onderzoeken, waarom het zwanger worden nog niet gelukt is.

Ik wens jullie allemaal goede zwangerschappen, gemakkelijke bevallingen en prachtige baby's, maar helaas houdt mijn verhaal hier bij dit forumclubje op. Wie weet treffen we elkaar elders op het forum.

jot
6 October 2009, 19:26
Ooh Salome, wat rot voor je. Zo dichtbij en toch weer zover af.... :cry:
Succes en sterkte verder en hopelijk kan je je straks bij het juli-clubje aanmelden!

Vinny, Natascha en Tessa, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en welkom bij de juni groep! :D

chantal1984
6 October 2009, 21:26
hoi allemaal,
Ook ik ben uitgerekend in juni. Ben 28 augustus voor het laatst ongi geweest dus ik ben nu ongeveer 5,5 week......Kan het nog niet geloven. 7 juli gestopt met de pil met de gedachte dat het weleens erg lang kon gaan duren omdat ik nog maar 1 eierstok heb. Maar het was dus super snel raak. Iedereen gefeliciteerd hier. Enig idee of ik al de verloskundige moet bellen?? Al mensen last van kwaaltjes? Ik heb nog steeds nergens last van en hopelijk blijft dat zo.

chantal1984
6 October 2009, 21:27
@ Salome sterkte.... Hopelijk is het ook voor jouw weer snel raak.

lonnekeleoni
6 October 2009, 21:34
Hoi allemaal, ik wilde me graag bij jullie aansluiten, Ik ben Natascha 27 jaar en zwanger van ons eerste kindje. We hebben nu 2 x getest en allebei was het overduidelijk. Ik heb de verloskundige gebeld en een afspraak voor 22 oktober voor de eerste echo, spannend dus. Volgens de vk zijn we op 06-06-10 uitgerekend, spannend allemaal.

Natascha--27 jaar--1e kindje---uitgerekend 6 juni---1e echo 22 oktober----ronde 3

Gefeliciteerd zeg! Dat is op mijn verjaardag!!!!

Ook alle andere nieuwe zwangere dames van harte gefeliciteerd!

Liefs Leoni

linny84
7 October 2009, 07:16
Ik heb mezelf even opnieuw aangepast zie dat ik ronde 2 heb getypt maar dat moet ronde 1 zijn.

linny84--24 jaar---1e kindje---uitgerekend 9 juni--datum echo niet bekend-1e afspraak vk 21 oktober - ronde 1

chantal1984
7 October 2009, 07:35
ik zou het ook wel tegen mn moeder willen vertellen, maar ik ben zo bang dat het nog fout gaat... dus ik vertel het daarom liever tegen helemaal niemand :roll: morgen moeders voor moeders, dus dan mag ik weer testen gelukkig. In de herfstvakantie ga ik mn moeder een dag helpen met schilderen, als ik dan mn eerste echo heb gehad en hij is goed dan vertel ik het haar. Dus nog even twee weekjes wachten!

Ik heb ook altijd gezegd mee te doen aan moeders voor moeders omdat ik zelf ook had gedacht dat ik moeilijk kinderen kon krijgen. Alleen iedereen weet dan gelijk dat je zwanger bent. Daarom durf ik het eigenlijk niet. Iedereen ziet ze lopen met die flessen.........

yvon83
7 October 2009, 08:44
Ik weet niet helemaal hoe het in zijn werk gaat bij moeders voor moeders maar ga me zeker wel aanmelden. Vind het doel belangrijker dan dat ik me heel erg druk maak of dat de straat zie dat ik zwanger ben. zometeen maar eens bellen en de vk ook maar eens om een afspraak te maken.

Laura23
7 October 2009, 10:55
Ik weet niet helemaal hoe het in zijn werk gaat bij moeders voor moeders maar ga me zeker wel aanmelden. Vind het doel belangrijker dan dat ik me heel erg druk maak of dat de straat zie dat ik zwanger ben. zometeen maar eens bellen en de vk ook maar eens om een afspraak te maken.

Hay,
Het zijn wel opvallende kannen, maar je kan ze in principe ook zelf wegbrengen.Dat word allemaal wel duidelijk als die vrouw komt. En ik vind ook het doel belangrijke dan mensen in myn straat...
XXX

Tara28
7 October 2009, 15:12
Ja Jippie!!!! Ik mag me nu ook officieel bij jullie aansluiten. Vanmorgen op mn NOD positief getest!!! :D Nu nog hopen dat het goed blijft gaan...
Volgens mij eigen berkeningen ben ik 16 juni uitgerekend.
Ik zal mezelf vanavond even op het lijstje zetten en ook mn banner aanpassen. Ben nu nog op mijn werk, maar moest hier gewoon even posten hihi

yvon83
7 October 2009, 15:17
linny84--24 jaar---1e kindje---uitgerekend 9 juni--datum echo niet bekend-1e afspraak vk 21 oktober - ronde 1
Yvon83--26 jaar---1e kindje---uitgerekend 11 juni--5 nov 1x naar vk + echo---ronde 3

yvon83
7 October 2009, 15:18
@ Tara, Bij deze dan GEFELICITEERD en welkom bij het clubje.

Beebie_Wish
7 October 2009, 15:19
Gefeliciteerd; Tara ;) .

En natuurlijk ook alle anderen hier van het uitgerekend in juni 2010 ;) . Wens jullie allemaal een hele mooie en fijne en vooral gezonde zwangerschap tegemoed ;) :)

Ja Jippie!!!! Ik mag me nu ook officieel bij jullie aansluiten. Vanmorgen op mn NOD positief getest!!! :D Nu nog hopen dat het goed blijft gaan...
Ik zal mezelf vanavond even op het lijstje zetten en ook mn banner aanpassen. Ben nu nog op mijn werk, maar moest hier gewoon even posten hihi

Vinny45
7 October 2009, 15:40

jaaaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!! Super!!! :D :D :D

gelukkig
7 October 2009, 16:27

:lol: Gefeliciteerd

Jesje
7 October 2009, 16:55
@Tara: Van harte gefeliciteerd! Heb je een beetje in de gaten gehouden via diverse forumclubjes! En nu is het voor jou ook raak!!!!
Geniet ervan meid!

Tara28
7 October 2009, 17:28
Yvon83--26 jaar---1e kindje---uitgerekend 11 juni--5 nov 1x naar vk + echo---ronde 3
Tara28--29 jaar---1e kindje---uitgerekend 16 juni--echo niet bekend----ronde 10

Chan9
7 October 2009, 17:43
Gefeliciteerd:D:D:D

sonja2009
7 October 2009, 18:05
Ik mag me geloof ik hierbij aan sluiten

http://nl.tinypic.com/r/sloieu/4

snippie
7 October 2009, 18:11
Gefelicitered Tara en Sonja het is jullie gegunt!!!!

Ben heeel blij voor jullie:D!Van zulke berichten word ik nou blij!!
ik denk zo wil het bij ons niet,dan mogen alle andere lieve mensen zulk mooi wonder ervaren:D!

sonja2009
7 October 2009, 18:28
Gefelicitered Tara en Sonja het is jullie gegunt!!!!

Ben heeel blij voor jullie:D!Van zulke berichten word ik nou blij!!
ik denk zo wil het bij ons niet,dan mogen alle andere lieve mensen zulk mooi wonder ervaren:D!

En jullie krijgen ook een mooi wondertje daar ben ik van overtuigd

snippie
7 October 2009, 18:33
jah ik hoop snel.sorry geduld is een beetje op:S!
maar wie weet plots deze maand.
morgen weet ik of mij cyclus plots raar doet en mocht dta zo zijn dan zijn de wonderen nog niet de wereld uit.

Tara28
7 October 2009, 18:34
Sonja wat gaaf! Die test ziet er hartstikke positief uit hoor. Gefeliciteerd! We gaan bijna gelijk op. Leuk leuk leuk :D

@snippie: lief van je. Als we het iemand gunnen ben jij het wel. Vooral niet opgeven. Ooit ben jij ook aan de beurt! Hopelijk gewoon deze ronde. Daar ga ik voor duimen!

X
Tara

sonja2009
7 October 2009, 18:41
morgen weet ik of mij cyclus plots raar doet en mocht dta zo zijn dan zijn de wonderen nog niet de wereld uit.

Echt geloof me bij mij kwam het echt uit het niets heb net een nieuwe baan per 1 dec ik had het eigenlijk een klein beetje los gelaten en moet je zien

jij bent gewoon de volgende knuffel

sonja2009
7 October 2009, 18:41
Sonja wat gaaf! Die test ziet er hartstikke positief uit hoor. Gefeliciteerd! We gaan bijna gelijk op. Leuk leuk leuk :D

@snippie: lief van je. Als we het iemand gunnen ben jij het wel. Vooral niet opgeven. Ooit ben jij ook aan de beurt! Hopelijk gewoon deze ronde. Daar ga ik voor duimen!

X
Tara

ja ik ben als alles goed gaat 17 juni uitgerekend

snippie
7 October 2009, 18:44
dank je lieve meiden!!!
ik hoop dat mijn wens nog in vervulling kan gaan en dat is voor mijn 25 zwanger zijn.ik hoef niet eens mama te zijn maar gewoon zwanger zijn.maar dan heb ik nog de tijd tot 1juli 2010 hihi.
maar nee ben nu al blij als ik ooit zwanger ben(blijvend)

meiden ga er heerlijk van genieten!! knuf

mimimabo
7 October 2009, 18:56
Tara & Sonja, allebei gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Echt super leuk nieuws! Geniet er lekker van!

snippie
7 October 2009, 19:02

Echt geloof me bij mij kwam het echt uit het niets heb net een nieuwe baan per 1 dec ik had het eigenlijk een klein beetje los gelaten en moet je zien

jij bent gewoon de volgende knuffel

helaas licht het bij ons ergens anders aan:S!
er is 1% kans dat het natuurlijk lukt bij ons.
maar ze kunnen tegen woordig van alles.

yvon83
7 October 2009, 19:08
@ Sonja en Laisa van harte GEFELICITEERD, geniet van de zwangerschap.

@ Snippie, Ik zal ook voor je duimen dat het snel goed bij je gaat, dat idd nog voor je 25 zwanger mag zijn.

Ik heb vandaag de vk gebeld en ga 5 nov erheen. Ook maken ze dan gelijk een echo. Leuk Leuk Leuk. Ook vandaag aangemeld bij moeders voor moeders als het goed is bellen die van de week terug om een afspraak te maken.

Ik ga vrijdag een lang weekend met schoonouders weg hoop dat het niet te erg op gaat vallen dat ik geen wijn mee drink. Drink normaal vaak wel een wijntje mee, maar we zien wel.

Laura23
7 October 2009, 19:13
Heey Dames,
alle nieuwe meiden: GEFELICITEERD!!!!!!!!!
Super hoor al zoveel zwangeren!Echt leuk!
Ik weet nog wel dat ik dit forum maakte en moet je nu eens kijken zoveel al!!!!
Leuk leuk leuk!!!Wie heeft er binnenkort de 1e echo?Ik 3 november pas....maar ja de tijd gaat snel, dus het is zo 3 november!!!
Kus!!!!

sonja2009
7 October 2009, 19:13
Ik heb altijd gezegd dat ik moeders voor moeders zou gaan doen maar nu heb ik echt me twijfels weet niet waarom eerst maar even afwachten of de test morgen nog donkerder is

Laura23
7 October 2009, 19:19
Ik heb altijd gezegd dat ik moeders voor moeders zou gaan doen maar nu heb ik echt me twijfels weet niet waarom eerst maar even afwachten of de test morgen nog donkerder is

Hey meid, als je besluit om mee te doen hoef dat niet per direct hoor, ik zie dat je nu 3 weken en nog wat dagen bent, je kan pas meedoen vanaf een week of 5/6, dus ja, je kan er nog even over nadenken!Ik doe er wel aan mee, vind het een erg goed doel!!!
XxX

snippie
7 October 2009, 19:22
dnak jullie meiden!!!
en begrijp me niet verkeerd!!!
ik GUn het jullie zo!het is zo iets wonderbaarlijks!zoiets gun je iedereen!
het is het mooiste wat een vrouw kan overkomen!
ze zeiden vroeger altijd trouwen is de mooiste dag van je leven nou ik ben getrouwd een prachte dag!
maar ik weet nog toen ik voor het eerst mijn positieve test had echt een schik en zo'n geweldig gevoel,maar meteen ook die onzekerheid.Echt dames geniet met volle teuge van jullie zwangerschap en straks van jullie wondertjes:D!

wendytje
7 October 2009, 19:24
Hey nieuwe zwangere dames! Super gefeliciteerd!!!!!
Willen jullie jezelf ook in het lijstje zetten? Het lijsje wordt
steeds langer gelukkig!!

Beebie_Wish
7 October 2009, 19:52
Ik heb een onwijs geweldig verjaardagscadeau gehad :) . En dat was dat ik gewoon al zwanger was op mijn verjaardag hihi (25e verjaardag, afgelopen 24e van augustus) :) .

Ik ben eigenlijk nu 2x dubbel zo nerveus...Namelijk voor volgende week vrijdag de 16e want heb dan mijn tussen tijdse toets :oops: . En de 19e namelijk onze 2e echo (12-weken) :oops: .

dank je lieve meiden!!!
ik hoop dat mijn wens nog in vervulling kan gaan en dat is voor mijn 25 zwanger zijn.ik hoef niet eens mama te zijn maar gewoon zwanger zijn.maar dan heb ik nog de tijd tot 1juli 2010 hihi.
maar nee ben nu al blij als ik ooit zwanger ben(blijvend)

meiden ga er heerlijk van genieten!! knuf

petek983
7 October 2009, 19:57
Hallo meiden, wat leuk al die nieuwe zwangeren.
Gefeliciteerd! Wendytje, pas jij je uitgerekende datum nog aan of is het toch 9 juni?
Ik heb voor dinsdag een afspraak met moeders voor moeders. Ik vind het ook een goed doel.
Fijne avond

wendytje
7 October 2009, 20:03
Voor nu is het toch 9 juni. Zat er even naast... Helemaal zeker weet ik dat natuurlijk
pas na de echo.

wendytje
7 October 2009, 20:03
Voor nu is het toch 9 juni. Zat er even naast... Helemaal zeker weet ik dat natuurlijk
pas na de echo.

jot
7 October 2009, 20:44
gefeliciteerd aan alle nieuwe dames!! :D Fantastisch nieuws!
@Tara: heb je toch je leuke verjaardagscadeau voor je man :P

MarionS
8 October 2009, 10:25
MarionS--28 jaar---2e kindje---uitegerekend 4 juni---moet nog bellen (en dat snel maar eens doen...)

sonja2009
8 October 2009, 10:26
MarionS--28 jaar---2e kindje---uitegerekend 4 juni---moet nog bellen (en dat snel maar eens doen...)
Sonja2009--22 jaar--1e kindje--uitgerekend 17 juni--echo niet bekend---ronde 5

Vinny45
8 October 2009, 10:50
Vinny45--24 jaar---1e kindje---uitgerekend 14 juni ---echt niet bekend -1e afspraak vk 03 november -- ronde 1
Sonja2009--22 jaar--1e kindje--uitgerekend 17 juni--echo niet bekend---ronde 5

sonja2009
8 October 2009, 14:43
Vinny45--24 jaar---1e kindje---uitgerekend 14 juni ---echt niet bekend -1e afspraak vk 03 november -- ronde 1
Sonja2009--22 jaar--1e kindje--uitgerekend 17 juni--4 nov Vk ---ronde 5

winanda
8 October 2009, 14:54
mn dag kan niet meer stuk!!!! na een miskraam te hebben gehad in juni mag ik me hier weer melden. gister een test gedaan want moest maandag ongi worden maar had maar een beedje bloed en kwam niks meer. ik had een positieve test in handen!!! een duidelijke maar dunne streep. voel me perfect alleen wel misselijk toen ik mn suikerbrood wilde opeten en ben erg moe. ik ben 14 juni uitgerekend!

Gerjanne1981
8 October 2009, 15:09
@ Winanda: WAUW!!! :D We kennen elkaar nog van het forum 'uitgerekend in februari 2010'. Wat super dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd!!! :) Ik hoop dat je deze keer een voorspoedige zwangerschap zult hebben. Heel veel succes en geniet ervan!

sonja2009
8 October 2009, 15:11
mn dag kan niet meer stuk!!!! na een miskraam te hebben gehad in juni mag ik me hier weer melden. gister een test gedaan want moest maandag ongi worden maar had maar een beedje bloed en kwam niks meer. ik had een positieve test in handen!!! een duidelijke maar dunne streep. voel me perfect alleen wel misselijk toen ik mn suikerbrood wilde opeten en ben erg moe. ik ben 14 juni uitgerekend!

Gefeliciteerd

linny84
8 October 2009, 15:24
@ winanda GEFELICITEERD!!!

Tara28
8 October 2009, 16:07
Winanda wat goed. Van harte!

wendytje
8 October 2009, 18:06
Gefeliciteerd!!!!

Laura23
8 October 2009, 18:44
Winanda, wat leuk!Gefeliciteerd!!!
Welkom op t forum!!!
XxX

DaisyL
8 October 2009, 20:11
He dames,

ik mag me ook hier komen melden.... vind het nog een beetje onwezenlijk.
Heb inmiddels al twee miskramen gehad en ik ben na mijn laatste miskraam
niet meer ongesteld geworden :lol: :lol: Gisteren dikke positieve test en alle
'kwaaltjes' zijn weer aanwezig.

Ik hoop dat het dit keer goed mag gaan, we zijn inmiddels twee jaar bezig,
en de derde keer in scheepsrecht!

Tessa20
8 October 2009, 20:17
Tessa --- 20 jaar --- 2e kindje --- uitgerekend 7 juni --- eerste echo nog onbekend

DaisyL
8 October 2009, 20:23
DaisyL--31 jaar---1e kindje---uitgerekend 15 juni---nog niet gebeld---ronde 1 na twee mk

chantal1984
8 October 2009, 20:25
Ik ga morgen maar de verloskundige bellen en gelijk vragen of ik gelijk een afspraak kan maken bij het echocentrum. Zo spannend allemaal....... :D

DaisyL--31 jaar---1e kindje---uitgerekend 15 juni---nog niet gebeld---ronde 1 na twee mk
Chantal1984--25 jaar--1e kindje--uitgerekend 4juni--nog niet gebeld ---ronde 3

Tara28
8 October 2009, 20:26
Daisy van harte! 3x is inderdaad scheepsrecht. Heel veel geluk en welkom bij juni!

X
Tara

winanda
8 October 2009, 21:11
winanda--28jaar---1e kindje---uitgerekend 14 juni---echo 2 nov bij gyn- vk nog niet gebeld--ronde 3 na mk

ik heb een echo met 8 weken maar vraag me af of je geen recht hebt op eerder ivm dat ik een mk heb gehad 3 mnd geleden. iemand ervaring?

jot
8 October 2009, 21:19
Wow Winanda en Daisy, wat fijn voor jullie dat het weer raak is. En ik hoop voor jullie en iedereen dat het een fijne en voldragen zwangerschap wordt!

Hoe voelt iedereen zich op dit moment, bij mij vallen de ´kwaaltjes´ nog heel erg mee. Af en toe wat krampjes, de ene dag wat erger dan de andere, maar dat is het dan ook wel. Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn.

Tara28
8 October 2009, 21:25
Hier merk ik ook weinig. Die krampjes heb ik ook. T is net als het ongi worden gevoel...Het zeurt een beetje, maar dat schijnt normaal te zijn. Verder gevoelige borsten, maar niet zo erg als vorige maand toen ik gewoon ongi werd....
O ja, verder lijk ik wel meer honger te hebben dan normaal, maar of dat echt zo is????

gelukkig
8 October 2009, 21:55
Hier ook nog niet veel of en toe krampjes,en gevoelige borsten,vaker plassen.

Morgen de echo!!!!

Liefs

Shorty
8 October 2009, 23:16
Hallo Dames!

Ik ben verschoven van forum! Ben namelijk ook zwanger én uitgerekend in Juni!
Ik heb op 3 oktober positief getest (2 dagen na NOD), stond op: 2-3 weken zwanger. Eerste dag van mijn laatste menstruatie was 4 september..11 juni uitgerekend dus.

Op 19 oktober moet ik al naar de verloskundige. Is dat niet te vroeg? Kan je dan al een hartje horen?

Had eerst enorme last van mn borsten en 2 dagen een misselijkheid gehad...maar vandaag bijna niks gevoeld..af en toe een soort van ongesteldheidspijn...maak me een beetje zorgen. Groeit er wel wat?

GEFELICITEERD ALLEMAAL!

jo-jootje
9 October 2009, 07:26
yeeeaaahhhh ik ben ZWANGER!!! :D :D

zou tot morgen wachten nog met testen maar vanochtend al gedaan..merk ook van alles al aan mijn lichaam.

ik ben uitgerekend op 18 juni.

gefeliciteerd iedereen die ook zwanger is!

DaisyL
9 October 2009, 08:42
ik heb een echo met 8 weken maar vraag me af of je geen recht hebt op eerder ivm dat ik een mk heb gehad 3 mnd geleden. iemand ervaring?

He Winanda,

ik mocht na de vorige miskraam met 7 weken een echo komen maken in het ziekenhuis. Veel eerder
heeft geen zin omdat er dan echt heel erg weinig te zien is.

@ alle andere zwangeren: gefeliciteerd! Geniet er van!

wieke
9 October 2009, 08:49
Iedereen van harte gefeliciteerd ! Alweer een juni topic, wat gaat het toch snel.. Mooi allemaal zomerkindjes !!

Meiden succes met de zwangerschap !

Shorty
9 October 2009, 09:33
@Jo-jootje:Gefeliciteerd! Super gevoel is dat he...ongeloof de hele tijd...

sonja2009
9 October 2009, 09:40
Ik mag pas een echo met 11 weken kan echt niet zolang wachten

wendytje
9 October 2009, 09:42
gefeliciteerd allemaal!
ik kon het eerst ook niet geloven, maar het is toch echt zo! nu lekker genieten..

Beebie_Wish
9 October 2009, 16:32
Haaaaj,

Gefeliciteerd!!! En geniet er van meiden...

Ennuhh 18 juni is een onwijs mooie datum :D .

18 juni is de dag van manlief en mijn :D (op 18 juni 2004 leerden we mekaar kennen).

Verder iedereen een hele fijne en gezonde zwangerschap toegewenst ;)

yeeeaaahhhh ik ben ZWANGER!!! :D :D

zou tot morgen wachten nog met testen maar vanochtend al gedaan..merk ook van alles al aan mijn lichaam.

ik ben uitgerekend op 18 juni.

gefeliciteerd iedereen die ook zwanger is!

gelukkig
9 October 2009, 17:37
HI

Heb vandaag de echo gehad.
En het zag er super uit,heeeel klein nog ben nu 5 week zwanger
de volgende echo heb ik 29 oktober,dan kunnen we een hartje zien :lol:
Liefs

linny84
9 October 2009, 17:44
@ gelukkig,

Mag ik vragen waarom je al zo vroeg een echo hebt gekregen? ik heb mijn eerste afspraak bij de vk op 21 okt dan ben ik zo'n 6 a 7 weken zwanger maar dan krijg ik nog niet gelijk een echo.

Fijn dat alles er goed uit zag!

gelukkig
9 October 2009, 17:53
Ik heb een operatie aan mijn eileiders gehad.i.v.m verklevingen daardoor heb ik een verhoogde kans 2% op een buitenbaarmoedelijke zwangerschap.

Maar :lol: gelukkig zit dat helemaal goed.

Liefs

linny84
9 October 2009, 18:01
o vandaar nou super dat het nu allemaal goed zit!!

Natascha1982
9 October 2009, 20:06
Zo ik heb even de lijst aangepast:

Natascha1982--27 jaar -- 1e kindje --uitgerekend 6 juni -- 1e echo 22 oktober
winanda--28jaar---1e kindje---uitgerekend 14 juni---echo 2 nov bij gyn- vk nog niet gebeld--ronde 3 na mk

winanda
9 October 2009, 20:47
snap er niks meer van maandag een beedje gebloed(roze) dinsdag een positieve test gehad van de kruitvat en vanochtend getest met een van de trekpleister en die was negatief. zal het liggen aan die van de trekpleister en heeft iemand ervaring met die van de trekpleister? ik test maandag nog een keer met die van de kruitvat.

linny84
9 October 2009, 21:10
@ Winanda,

Wat naar zeg, ik heb helaas geen ervaring met die testen dus kan je het antwoord niet geven, maar ik zou je aanraden anders zo'n digitale test van clear blue te doen die zijn heel duidelijk nl. Ik hoop voor je dat je toch alsnog gewoon zwanger bent en dat die negatieve test een fout is in de test. sterkte en succes!

jo-jootje
9 October 2009, 21:33
Jo-jootje--28 jaar-----1e kindje---uitgerekend 18 juni---nog niet bekend----ronde 4

de lijst weer even aangepast.

@winanda ik zou ook de CB test even doen. die is gewoon erg duidelijk.

@gelukkig geweldig dat het allemaal goed zit!

@beebie_wish 20e is nog een mooiere datum..dan is mijn man jarig..dus zou leuk verjaardagkadootje zijn ;)

chantal1984
10 October 2009, 11:23
snap er niks meer van maandag een beedje gebloed(roze) dinsdag een positieve test gehad van de kruitvat en vanochtend getest met een van de trekpleister en die was negatief. zal het liggen aan die van de trekpleister en heeft iemand ervaring met die van de trekpleister? ik test maandag nog een keer met die van de kruitvat.

Er is een tijdje geleden een test uit gevoerd in het tvprogramma van kassa. Zoek daar maar op zwangerschapstesten. Die van het kruidvat is op nummer 1 geeindigd. Clearblue kwam niet zo best uit de test.

chantal1984
10 October 2009, 11:26
Ik heb trouwens gister de verloskundige gebeld. Moet 2 november bloed laten prikken :( En s'middags heb ik de 1e echo. 9 november dan de eerste afspraak bij de verloskundige. Ik heb nog gevraagd of ik niet naar de gynocoloog moest omdat ik 4 jaar geleden een tumor had ik mijn buik waarbij mijn eierstok is verwijderd. Toen zij die vrouw je bent toch op de normale manier zwanger geraakt? Dan is het goed en moet je het de 9e maar bespreken met de verloskundige. Nou dan wacht ik het nog maar even af......... Kan niet wachten hihihihi

winanda
10 October 2009, 11:44

Er is een tijdje geleden een test uit gevoerd in het tvprogramma van kassa. Zoek daar maar op zwangerschapstesten. Die van het kruidvat is op nummer 1 geeindigd. Clearblue kwam niet zo best uit de test.

ik weet genoeg die van de trekpleister komt niet eens voor in de top 10!

maymar
10 October 2009, 12:07

ik weet genoeg die van de trekpleister komt niet eens voor in de top 10!
kruidvat en trekpleister komen van 1 bedrijf het zijn dus precies dezelfde testen alleen in een doosje met de naam trekpleister....

Lunanoa
10 October 2009, 13:39
Dames, gefeliciteed met jullie zwangerschap!

Mijn NOD is morgen maar heb vanochtend getest & twee hardstikke positieve testen! Een extra gevoelige + een "gewone". Beide superpositief!
Heb nog nergens last van eigenlijk.
Soms heel licht misselijk.

Dit was ons 12e ronde. We waren dus een jaar bezig. Zijn eerder zwanger geweest in ronde 5 maar dit liep uit op een miskraam. De testen waren toentertijd veel lichter, ik hoop dus dat het nu goed zit.
Kan nog niet echt van het idee genieten omdat ik nog héél bang ben.

Maar ik kan tot nu toe zeggen:
IK BEN ZWANGER :D

Anna82
10 October 2009, 13:41
Anna82--27 jaar---1e kindje---uitgerekend 3 juni---1e echo 20 oktober---ivf ronde 1
Jo-jootje--28 jaar-----1e kindje---uitgerekend 18 juni---nog niet bekend----ronde 4

Pff hebben ze mn echo een dag verplaatst en ik moet al zzzzzzzooooo lang wachten. Ik ben ook een dag eerder uitgerekend omdat ze bij IVF uitgaan van de punctie+38 weken, dus dan ben ik nog een dag eerder...
Van de week begonnen met moeders voor moeders plasjes inzamelen :oops: wel een beetje vreemd om in een kannetje te plaasen, maar het went snel! Je kan er idd voor kiezen de kannen zelf weg te brengen, stop ze dan gewoon in een grote boodschappentas, daar kwam die vrouw ook mee aan, dus heerlijk discreet! Ik heb gekozen voor de chauffeur die wekelijks om dezelfde tijd de containers ophaalt en die belt gewoon aan. Met mijn directe buren heb ik helemaal niets, dus het kan me ook geen zak schelen of ze het weten. Ik heb wel wat vrienden en kennissen in de buurt wonen, veelal jongere gozers die waarschijnlijk niet eens weten waar die dingen voor dienen? Nou ja dan hoop ik maar dat ik ze niet tegenkom als de chauffeur komt, hoef ik ook niets uit te leggen :lol:

Lunanoa
10 October 2009, 13:41
Lunanoa--19 jaar-------1e kindje---uitgerekend op 21 juni--nog niet bekend---ronde 12

Anna82
10 October 2009, 13:56
Anna82--27 jaar---1e kindje---uitgerekend 3 juni---1e echo 20 oktober---ivf ronde 1
Lunanoa--19 jaar-------1e kindje---uitgerekend op 21 juni--nog niet bekend---ronde 12

haha we gingen net langs elkaar heen, dus updateje!

Tara28
10 October 2009, 15:12
Tara28--29 jaar---1e kindje---uitgerekend 16 juni--1e echo 6 november----ronde 10

haha we gingen net langs elkaar heen, dus updateje!

Tara28
10 October 2009, 15:13
Tara28--29 jaar---1e kindje---uitgerekend 16 juni--1e echo 6 november----ronde 10

sonja2009
10 October 2009, 15:15
Sonja2009--22 jaar--1e kindje--uitgerekend 17 juni--4 nov Vk echo 23 november ---ronde 5

Tara28
10 October 2009, 15:16
Jippie 6 november mag ik naar de verloskundige voor de intake en de termijnecho. Leuk leuk leuk!
Gisteren nog een testje gedaan en die was weer positief.

Leuk dat we er weer nieuwe zwangeren bij hebben. Welkom en gefeliciteerd!

Ik hou het even kort, want moet straks op reis. Voor mn werk ga ik een week naar het buitenland. Dan weten jullie meteen waarom ik na dit berichtje even niet meer op het forum ben. Volgend weekend ben ik er weer en ga ik bijlezen!

X
Tara