PDA

View Full Version : Zwangeren van September-09 gestart topic.

Pagina's : 1 2 3 [4]

JR
15 September 2010, 16:37
Alweer bijna 21 weken! Gaat toch wel snel! Gisteren de 20wk echo gehad en alles was goed. Wat een opluchting. Emma, succes vrijdag!

sunshine81
15 September 2010, 21:38
Ja hoor, inmiddels zijn we aardig gewend aan elkaar. Het is niet altijd even makkelijk. Maar ik zou hem echt niet meer willen missen hoor.

http://www5.picturepush.com/photo/a/4190463/220/4190463.jpg (http://nl.picturepush.com/public/4190463)

loesje80
16 September 2010, 09:34
GEFELICITEERD met de goede echo JR, weten jullie nog steeds niet wat het wordt? ;-)
Emma, voor jou leuk spannend morgen! Hoop ook op een lange, mooie echo-sessie met een gezond kindje in beeld

Wat een knappe vent sunshine http://images.zaazu.com/img/male28-male-inlove-love-smiley-emoticon-000070-medium.gif (http://zaazu.com) Wat een schatje!!!

pumi
16 September 2010, 18:36
JR, fijn dat de echo helemaal goed was :D
Sunshine, wat een mooi ventje zeg!

tijgertjuh5
16 September 2010, 21:07
vandaag alweer 37 weken en 2 dagen, de tijd gaat nu wel erg snel..bed staat klaar in de kamer en heb al veel last van voorweeen..spannend!! wanneer mogen we ons kleine wondertje in de armen sluiten..

@ loesje --> bij jou nog alles rustig?

loesje80
17 September 2010, 07:34
@ loesje --> bij jou nog alles rustig?

Voorweeën, harde buiken, rommelende buiken... Nog steeds geen idee wat het zijn :oops: Oftewel, ondanks dat onze Pluk vanaf morgen officieel thuis geboren mag worden, gebeurt er hier nog helemaal niks. Ach ja, hij ligt iig vast ingedaald, dat is al wat, toch?
Maar wat spannend tijgertjuh, voor je het weet gaan de voorweeën over in...

tijgertjuh5
17 September 2010, 11:57
@ loesje --> ja we wachten af, vanmorgen ook iets bloedverlies dus we zien t wel..je komt er vanzelf achter hoe het allemaal voelt :-D

loesje80
17 September 2010, 13:23
Dat klinkt al erg spannend tijgertjuh... Ben benieuwd wanneer jullie uk er ook echt uitkomt. Maar of ik echt wil weten hoe harde buiken/voorweeën&andere krampen voelen, doe mij maar gewoon vanuit het niks zo aan de echte weeën ;-)

pumi
17 September 2010, 13:32
spannend tijgertjuh! Ben benieuwd wanneer de kleine zich laat zien :)

Emma1980
18 September 2010, 10:17
Kiekeboe!!! Mijn kleintje heeft zich laten zien op de echo! :D
Zo mooi, en het klinkt echt als een cliche, maar ik vind het gewoon een wondertje... Alles prima in orde, bewoog zich goed, maar ik voel er bijna niks van... Dat mag van mij wel hoor, zou het gaaf vinden om het te voelen, maar dat komt nog wel dan... Hij/zij was lekker aan het duimen, zo schatig om te zien :)
Kom maar op met de volgende baby ;-) Succes Tijgertje en Loesje...!!

pumi
18 September 2010, 11:13
Wat leuk emma! Bijzonder he om te zien? Ik kan af en toe nog niet geloven dat er écht een baby in mn buik zit haha
Je zal het idd binnenkort wel gaan voelen :D dan ben je helemaal verliefd! Ik kan echt van de bewegingen in mn buik genieten

loesje80
18 September 2010, 11:51
Wat fijn Emma, dat ook jullie 20-weken-echo zo bijzonder was en dat jullie hummeltje zich zo goed heeft gedragen!!! En voor je het weet voel je de bewegingen hoor (en weer wat later zit je kreunend op een verjaardag omdat hummellief 1 favo-schopplek heeft die lekker beurs wordt ;-) )
Een fijn weekend meiden! Ik ga vandaag en morgen naar verjaardagen...

tijgertjuh5
23 September 2010, 10:36
@loesje--> bij jou al een beeb te bekennen of nog steeds rustig..hier nog niks helaas!!

loesje80
23 September 2010, 10:46
Nee, hier ook nog niks :D En het ging tot gister ook prima, dus had al allemaal mooie plannen voor vandaag, morgen en zaterdag... Maar vandaag bedacht mijn lijf, Zo, Genoeg, nu krijg je allemaal griepklachtjes en doe je maar lekker niks :cry: Hopelijk is het snel weer over, want ik heb niet zo'n zin om echt te moeten "wachten" op de bevalling :-)

Hoe gaat het met de rest van de meiden? Lekker aan het genieten van jullie zwangerschap? Ik hoop het!

Emma1980
24 September 2010, 19:16
Hellooow meiden.... Wordt steeds rustiger hier...
Vorige week had ik de 20 wk echo gehad. Daar waren ook 2 kleine vleesboompjes in de baarmoederwand te zien. Die mevrouw zei dat dat geen kwaad kon, dat dat wel vaker voorkwam. Ach ja okee, dacht ik...
Vandaag bij de verloskundige vertelde zij dat zij me voor een extra controle naar de gynacoloog stuurt. Ik schrok daar wel eventjes van. Hoezo dat dan? Vanwege die vleesboompjes dus... Maar ik dacht dat dat geen kwaad kon? Dat klopt, maar ze moeten wel even in de gaten houden of het niet groter wordt.
Dus as dinsdag weer een echo :D
Maar ja, die vleesboompjes he :S Nou ja, we zien/horen het dinsdag wel he...

pumi
24 September 2010, 20:13
Emma, dan zal je vk dat wel uit voorzorg doen.. Mocht er iets zijn, dan zijn ze er nu snel bij en je moet 't voordeel maar inzien, weer een echo :D
Succes meid! Hopelijk is het niks ergs en kun je lekker verder genieten zonder zorgen

loesje80
27 September 2010, 10:38
Heey meiden!
Daar ben ik weer :-) Gewoon nog zwanger en wel! Ben er van de ene kant wel klaar mee. Maar dat is vooral omdat ik nu toch echt wel minder mobiel ben. Van de andere kant heb ik, geloof ik, een ideale zwangerschap, dus zijn er veel meer meiden die het gegund is dat zij voor mij bevallen denk ik dan... Ben wel heel erg benieuwd, en mijn vriend is er ook helemaal klaar voor... Dus ben toch wel benieuwd wanneer hij komt...
Emma, ik sluit me aan bij Pumi hoor! Gewoon even voor de zekerheid, en daarna lekker "zorgeloos" zwangeren ;-)
Iedereen een lekker weekend gehad? Ik heb 2 dagen lekker vol gepland gehad, dus vandaag maar even een dagje zo min mogelijk. Wat tot nu toe prima gaat, zit nog in bed met de laptop, wasje in de machine...
Fijne dag!

Emma1980
28 September 2010, 23:29
Dames :)
Dus allemaal nog gewoon zwanger en wel... Ben benieuwd wanneer de volgende gaat bevallen...
Ben vandaag in het ziekenhuis geweest voor een echo. De vleesboompjes zijn wat gegroeid, moet nu over 2 weken weer terug komen bij de gynaecoloog... Pffft... nou ja, wel prettig dat ze het extra controleren. Maar had het toch gewoon liever gewoon helemaal niet gehad en lekker "zorgeloos" gaan zwangeren.
Nu ziet het er naar uit dat ik toch in het ziekenhuis moet gaan bevallen. Het is op zich niet zo erg, maar moet nog even aan het idee wennen, het is zeg maar niet mijn keuze. Ach ja, wel een veilig idee dat ze in het ziekenhuis veel kunnen.
Ach ja, ben er gewoon niet zo happy mee maar ja het kan allemaal veel erger he...
En nu maar heel snel lekker gaan slapen, want ben zo moe, maar ben gelukkig morgen vrij!! :D

pumi
29 September 2010, 06:27
Emma, dat is jammer.. zeker als je al niet in het zkh wilde bevallen.. maar idd goed dat ze het in de gaten houden! Je hebt nog ff de tijd om aan het idee van het zkh te wennen

loesje80
30 September 2010, 11:52
Ik ben sinds gisterochtend mama van dit mooie, lieve jongetje: Gijs
http://94.100.114.3/1116200001-1116250000/1116244101-1116244200/1116244193_4_UWWt.jpeg

Voor degene die het misschien 'leuk' vindt om te lezen, even mijn verhaal(tje)
op dinsdagnacht werd ik om 23.45 wakker omdat mijn vliezen waren gebroken (hoe raar is dat ) dus ik snel naar de wc, weer een plens. Ik mijn vriend geroepen of hij kraamverband wilde zoeken en een schone onderbroek. Nou, ik hoor wat gemopper uit de slaapkamer dat hij slaapt (hij had echt niet door dat er wat aan de hand was, hahaha) De vk gebeld met het feit dat de vliezen waren gebroken en ze zou op woensdagochtend rond 9 uur wel langskomen. Daarna begonnen de weeën en ik had echt GEEN idee wat ik er mee moest. Ze zaten vooral in mijn bovenbenen, ik werd er echt gek van. Dus vriendlief na een uurtje gebeld met de vk dat de weeën een minuut duurde en om de 5 minuten kwamen. De vk kwam rond kwart over 2 en waar ik al heel bang voor was... pas 1 cm ontsluiting Gelukkig had ik echt een super vk, dus zij mij op bed gelegd, meegeholpen met het weeën opvangen en om half 4 is ze weggegaan en ben ik in bed de weeën op blijven vangen. Ik geloof behoorlijk in trance, want besef van tijd was in ieder geval weg. Tot het moment dat ik echt hele erge persdrang kreeg. Ik kon weer niks met de weeën en dacht alleen maar zal je zien, 4 cm ontsluiting en dan al persdrang. Vriendlief weer de vk gebeld (4.45) Gelukkig was ze er heel snel (5.00 uur) En ik bleek geen persdrang, maar al echte persweeën te hebben én 10 cm ontsluiting Snel de kraamzorg gebeld en echt aan het werk gegaan. En om 5.38 onze zoon Gijs geboren... Helemaal gaaf, mooi, lief... smelt :oops:
Het gaat echt heel goed, maar wat gaan de dagen opeens snel ;-)
Ik kom binnenkort weer goed bijlezen en reageren!

Liminous
30 September 2010, 11:56
Loesje, wat een heerlijk ventje heb je!

Ontzettend gefeliciteerd en nu maar lekker gaan genieten van jullie gezinnetje!

En wat heb je een droombevalling gehad zeg ;)

sunshine81
30 September 2010, 12:46
Loesje Gefeliciteerd meid. Mijn bevalling was ook zo gepiept 2,5 uur...

Emma1980
3 October 2010, 09:49
Hee Loesje!!!! Van harte gefeliciteerd met Gijs!!! Geniet ervan!!! Gaat alles verder goed nu? Met mama? Met Gijs? En hoe is het met papa? ;-)

Nu heb ik lekker een weekje vakantie, wat zal ik allemaal eens gaan doen? Uitstapje naar Prenatal?

JR
3 October 2010, 10:55
Loesje: van harte gefeliciteerd!!!! Wat heerlijk dat de bevalling zo goed en snel verlopen is. Geniet nu maar fijn van je gezinnetje.

loesje80
4 October 2010, 11:42
Even een baby-update, volgens het uitgerekend in okt-topic is Pumi bevallen van een dochter!!!
GEFELICITEERD MEID!!!
Ik zal snel een update doen, maar moet nu echt even rusten (want dan mag ik vanmiddag even naar buiten, wandelen met de kleine man!!!!!)

loesje80
4 October 2010, 11:44
Suus85 ......... 1 augustus ........................... Meisje..........6 augustus --> Yinthe Milou

Sunshine ....... 17 augsutus...........................jongen.......16 augustus --> Robin
Canacat ........ 6 september ......................... jongen.......28 augustus --> Arthur
Tijgertjuh........5 oktober...............................?
Loesje80 ....... 9 oktober ............................. jongen........ 29 september --> Gijs
Suuzje .......... 14 oktober ........................... jongen ...... 30 september --> Julian
Sam 81 ......... 17 oktober ........................... jongen.......24 augustus --> Noah
Pumi ............. 21 oktober ..................... ..... meisje...... 1 oktober --> Romi
La-princesa .... 29 oktober ........................... jongen
JR..................27 januari..............................???
Emma.............30 januari..............................verrassing
Lona.............

loesje80
4 October 2010, 11:44
O, en suuzje, ook hier, GEFELICITEERD!!!!

Liminous
4 October 2010, 11:50
Gefeliciteerd :D :D

Emma1980
4 October 2010, 11:59
Oh ooh, wacht eens even, ik volg het niet meer hoor, het gaat allemaal zooo snel ineens :D Ik ben haast alweer de volgende.....?? ;-)

Gefeliciteerd Pumi!!! En Suuzje ook!!!

tijgertjuh5
4 October 2010, 15:30
hier nog geen baby te bekennen, wel veel voorweeen

Liminous
4 October 2010, 15:53
Zou mooi zijn als hij/zij zich morgen aandient Tijgertjuh :D Precies op de uitgerekende datum!

Ben je het al een beetje zat?

JR
4 October 2010, 16:30
Dames: van harte gefeliciteerd!!

Tessa23
4 October 2010, 18:21
Gefeliciteerd meiden!

tijgertjuh5
6 October 2010, 18:34
ben het wel zat eigenlijk..maar ja de voorweeen zetten niet goed door..afgelopen 3 dagen slijmprop verloren incl vandaag dus hoop dat alles doorzet..staan niet veel op de lijst van zwangeren hier meer

Liminous
6 October 2010, 22:42
Ik ga voor je duimen meid! Laat je het ons wel gauw weten? :D

loesje80
11 October 2010, 16:43
Ik zal het lijstje weer even aanvullen, want...
Tijgertjuh, GEFELICITEERD met jullie zoon. Wat een leuke naam, Gerben! Gaat alles goed met jou en de kleine man? Goede bevalling gehad? Ik hoop het!
Suus, ik las dat Yinthe misschien het KISS syndroom heeft, ik hoop natuurlijk van niet! Maar mocht het toch zo zijn, heel veel beterschap met de kleine meid. Moet heel vervelend zijn, zo'n klein meisje met veel pijn en die niet duidelijk kan maken waarom ze zo verdrietig is.
Pumi, wat een lief klein meisje hebben jullie! Maar dat was al eerder door de gyn onderzocht, toch? Maar verder alles wel goed? Geniet ervan!
Jeetje Emma & JR, nu zijn jullie bijna de volgende op de lijst. Alleen La Princesa nog om oktober af te sluiten en dan zijn jullie! Al hoop ik wel dat ze nog even blijven zitten ;-)
Hier geniet ik nog steeds zoveel mogelijk van de kleine man, wat bijna altijd heel makkelijk is, behalve als hij heel de nacht niet wil slapen en mama echt geen idee heeft waarom hij niet wil slapen in zijn bedje, maar wel op mama's borst. Gelukkig was dat alleen afgelopen zaterdag op zondag... :-)

Suus85 ......... 1 augustus ........................... Meisje..........6 augustus --> Yinthe Milou

Sunshine ....... 17 augsutus...........................jongen.......16 augustus --> Robin
Canacat ........ 6 september ......................... jongen.......28 augustus --> Arthur
Tijgertjuh........5 oktober...............................jongen...... .. 9 oktober --> Gerwen
Loesje80 ....... 9 oktober ............................. jongen........ 29 september --> Gijs
Suuzje .......... 14 oktober ........................... jongen ...... 30 september --> Julian
Sam 81 ......... 17 oktober ........................... jongen.......24 augustus --> Noah
Pumi ............. 21 oktober ..................... ..... meisje...... 1 oktober --> Romi
La-princesa .... 29 oktober ........................... jongen
Lona.............

Liminous
11 October 2010, 18:06
Gefeliciteerd Tijgertjuh!

Ben erg benieuwd naar je bevallings verhaal!

En nu lekker genieten van je gezinnetje :D

pumi
11 October 2010, 18:48
Was al even niet meer hier geweest:oops:
Sinds zaterdag eindelijk uit het zkh! Gelukkig mocht Romy mee naar huis :D
Had dus zwangerschapsvergiftiging, dus ben ingeleid.. Bevalling is heel goed gegaan!!! Zou het zo nog 10x overdoen... Het is zoooo mooi waar je het voor doet!
Bij de geboorte woog ze 2120gram en was ze zo'n 42cm!!! Erg klein dus.. vandaar dat ze ook nog eventjes moest blijven, maar nu gaat het super goed met d'r!

Loesje, hoe was de wandeling??? Lijkt me heerlijk! Alleen adviseerden ze mij om nog even te wachten omdat ze zo klein is en nog echt een kruik nodig heeft! En dat nu het zulk lekker weer is...

Tijgertjuh, gefeliciteerd!!!

tijgertjuh5
12 October 2010, 09:09
hallo allemaal
ben inderdaad bevallen, zodra ik het wat aan tijd heb zal ik het verhaal hier neerzetten..het was extreem zwaar voor beide maar ben blij dat ik die kleine in mn armen kon sluiten, dat maakt zoveel goed.

La-princesa
12 October 2010, 10:03
Wow wat een gat na mij!!

Hallo dames! bevallen dames Gefeliciteerd!!
Ik moet nog eventjes...

JR
13 October 2010, 14:12
Tijgertjuh: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!

loesje80
13 October 2010, 14:18
Jeetje Pumi, jullie meisje is wel echt een heel klein meisje! Maar wat fijn dat alles wel goed gaat.
hier is het wandelen echt heerlijk! vandaag echt een eind gelopen, ben denk ik wel een uurtje onderweg geweest. Maar met dit weer, heerlijk!!!
La Princessa, jij bent ook alweer 38 weken... Spannend meid. En daarna idd een flink gat. Maar dat mag de pret niet drukken ;-)
Geniet van jullie hummeltjes (in je buik) en het mooie weer!

Emma1980
13 October 2010, 14:48
Hee Tijgertje, gefeliciteerd met je zoon!!
De jongetjes zijn echt in de meerderheid hier, ben benieuwd wat het bij mij wordt... Heb 2 keer gedroomd dat we een zoon kregen. Ook denken heel veel mensen dat we een jongetje krijgen, ik heb geen idee waarom. Ik heb zelf nog niet echt een voorgevoel wat het wordt... JR, jij wel een voorgevoeletje??

Nu is Princesca aan de beurt!! Dat was eigenlijk ook mijn oorspronkelijke uitgerekende datum, maar had een miskraam gehad, maar ben nu gelukkig met deze!! Nog eventjes geduld dus...

En ik hoop van harte dat de anderen uit september forum ook gauw mogen aansluiten hier!

La-princesa
13 October 2010, 18:54
Jaaa nu is het mijn beurt! haha iedereen in mijn omgeving (die na mij waren uitgerekend) is me voor!
Emma wanneer weten jullie wat t word? Wij houden t voor de naasten omgeving lekker geheim is wel leuk dat iedereen gaat raden wat t geslacht is van de baby haha

Ik heb net eventjes een kijkje genomen bij het zwanger worden forum.. word je toch verdrietig van! We moeten echt flink voor ze duimen.. dit gun je natuurlijk niemand!

JR
19 October 2010, 16:00
Emma: ik heb echt geen idee wat het gaat worden, heb geen voorgevoel. Hoor wel allerlei bakerpraatjes: ik zie aan je ogen dat je een meisje krijgt, aan je buik te zien krijg je een jongen, etc. etc.
Vind het wel grappig om dit te horen. We wachten rustig af.
Morgen weer voor controle naar de vk, heb ik zin in!

loesje80
27 October 2010, 16:30
@ Emma, wat een bijzondere dag vandaag, als dit eigenlijk je uitgerekende datum was. Niet vervelend? En wat spannend, dat je al 2 keer hebt gedroomd dat het een jongetje gaat worden... Nog een paar weken ;-)
@ La princessa, vandaag 40 weken staat in je ticker... Spannend!!! Ben benieuwd hoe het met je gaat en wat de naam gaat worden natuurlijk :-)
@ JR, hoe was het bij de vk? Jullie zijn nu de volgende. Al duurt het nog wel even, maar toch, jullie beurt.
Hier even een plaatje van ons plaatje ;-)
http://94.100.120.229/1142300001-1142350000/1142337401-1142337500/1142337442_6_TuBb_1.jpeg

La-princesa
1 November 2010, 17:02
Hallo dames!!
Ben nog niet bevallen hoor!!
Loesje mooi plaatje van je plaatje!!

Tessa23
2 November 2010, 00:17
succes met de laatste loodjes la princesa!!!

Alle andere GEFELICITEERD!!

En loesje... wat een schatje!!

Emma1980
6 November 2010, 09:50
Rustig hier, alle nieuwe moeders druk bezig met hun kotertjes ;-)
Ben benieuwd of de kleine van Princesa zich ook al heeft laten zien? Het kan haast niet lang meer duren.
Dan zijn JR en ik nu de volgenden, spannend!! Maar toch nog wel 3 maandjes , maar ben wel langzaam aan een beetje aan het aftellen. Eerst tot mijn verlof, nu nog 'maar' 6 weken, als ik het zo bekijk, duurt het allemaal echt helemaal niet eens meer zo lang, maar toch weer wel :)

loesje80
7 November 2010, 19:01
Nog maar 6 weekjes tot je verlof, gaat snel emma...
En 7-11 is La Princessa bevallen van haar zoon!
Hier inderdaad druk met ons mannetje, vooral druk met genieten ;-)

loesje80
7 November 2010, 19:03

Tijgertjuh........5 oktober...............................jongen...... .. 9 oktober --> Gerwen
La-princesa .... 29 oktober ........................... jongen...... 7 november
Lona.............[/QUOTE]

Emma1980
17 November 2010, 11:33
Hee Princesa!! Gefeliciteerd!! Hoe gaat het met je???
Ben erg benkieuwd naar de naam van je zoon!!
Jaja, nu zijn JR en ik de volgenden... Spannend. Maar is wel saai geworden hier :( ;-)
Ik tel nu af tot mijn verlof, nog 4,5 weken werken, nog 16 werkdagen :) Daarna tel ik af tot kerstmis en dan tot oud en nieuw en dan hoop ik dat alle verjaardagen in januari rustig voorbij gaan en vanaf 1 februari mag ik bevallen :):) Maar ja je weet maar nooit, het kan zomaar ineens 19 januari zijn, dan is mijn vriend ook jarig!! Leuk kadootje voor hem is het dan he hihi...
Nou ja, tegen wie klets ik, er komt bijna niemand meer hier kijken ;-)

loesje80
17 November 2010, 11:41
Ik lees mee hoor Emma, maar voeden en lezen gaat makkelijker dan voeden en typen...
Wat heb je er goede stapjes van gemaakt! Nog maar 16 dagen werken, en dan verlof, heerlijk! En dan nog even samen kerst en oud&nieuw vieren en dan... komt jullie hummeltje echt al bijna!!!
Hier een lieve hummel, die vandaag veel honger heeft & weinig slaap...

Emma1980
24 November 2010, 12:19
Poeh, effe klagen hoor :)
Ben het een beetje beu..... veel last van misselijkheid gehad en toen dat een beetje over ging kwam de maagzuur en nu krijg ik steeds meer last van maagzuur, ben eigenlijk vanaf het begin (9 weken) niet helemaal lekker... Ik heb nu veel last van mijn handen, slapende handen :S
Maar ik ben o zo vreselijk apetrots op mijn prachtige groeiende buik.... :D
Dus ja gewoon nog effe volhouden maar vind de zwangerschap in zijn geheel niet echt leuk hoor. Alleen geniet ik wel enorm van de bewegingetjes en schopjes in mijn buik :):):)

Emma1980
24 November 2010, 12:20
Weet iemand trouwens hoe de zoon van la princesa heet?

Liminous
24 November 2010, 13:06
Haha klagen mag hoor Emma!

Ben zeer benieuwd naar je buik, heb je een foto? :)

loesje80
24 November 2010, 16:42

La-princesa .... 29 oktober ........................... jongen...... 7 november --> Elijano
Lona.............

De zoon van La Princessa heet: Elijano :-)
En Emma, je mag zeker klagen hoor, zo lang je ook maar geniet, is het goed! Wat balen van je handen, ik weet hoe pijnlijk het is, en helaas, veel klachtjes zijn zo over, maar je handen niet. Niet om je te deprimeren, maar meer omdat iedereen mij had gezegd dat het na de bevalling meteen over zou zijn.. Na ongeveer 6 weken na de bevalling was het over hoor ;-)

Liminious, hoe gaat het bij jullie? Nog steeds geen duidelijkheid over het traject? Balen meid!!! Ik hoop dat er snel een plan komt en dat het snel aanslaat!!!

Liminous
24 November 2010, 16:51
Hier nog steeds geen duidelijkheid nee.. Maar nog 13 dagen wachten en dan horen we ons behandelplan :D :D :D

Maar goed, bij IUI komen we 2 maand op de wachtlijst en bij IVF/ICSI 3 maand.. Dus daar moeten we dan ook weer op wachten ;)

loesje80
24 November 2010, 16:59
Ja, maar dan wacht je wel echt op actie... Spannend zeg, nog 13 nachtjes... Ook een soort van wachtbankje voor jou ;-)

Liminous
24 November 2010, 17:18
Haha ja idd.. Moet dan ook ongi worden dus een wachtbankje voor 2 dingen :p

loesje80
24 November 2010, 20:12
Ik zal dan dubbel zo hard duimen!

Emma1980
25 November 2010, 17:55
Ik zal ook dubbel mee duimen!!!!
Elijano, op zich een erg leuke naam, vind het alleen wel wat lastig uitspreken, voor mij dan (ben slechthorend) Maar wij hebben dus een naam met maar 3 letters, lekker makkelijk :) Enne voor meisje 4 letters... :D

En nee, heb geen foto op internet staan, wel op de computer. Ik zal eens kijken of ik volgende week tijd en zin heb om een foto op internet te zetten ;-) (tja, lekker lui he...)

Liminous, ja, dat zeggen ze nu ook bij mij, dat het na de bevalling over is!! Maar dus niet direct erna, maar maagzuur toch wel he? ;-)
Maar hoe doe je dat dan met je handen bij het vasthouden van de baby, en alle andere dingen, lijkt me lastig zo, want kan sommige dingen al haast niet meer met mijn handen. En ja momenteel alleen 's nachts doet het pijn, dan slapen/tintelen mijn handen echt helemaal...

Ik wil niet klagen, Limi is zo hard bezig en zo hard aan het duimen en ik klaag maar.... tssss....!!!

Liminous
25 November 2010, 17:58
Haha jullie zijn toppers! Nu maar hopen dat het zn vruchten af zal werpen!

Emma, daar hoef je je echt niet druk om te maken hoor.. Ken me niet voorstellen dat als ik ooit zwanger mag zijn, ik dan niet zal klagen ;)

JR
28 November 2010, 12:17
Hoi allemaal!

Lees ook nog af en toe mee hoor! Ben nu 31 weken en alles gaat goed. Heb zelf alleen last van een lichte darmontsteking waarvoor ik nu medicatie heb. Dit was wel lastig. Heb heel wat afgetobd: wel/niet naar de dokter, wel/niet medicatie. Toch maar naar de dokter gegaan, die heeft overleg gehad met de internist en ze hebben me toch medicatie aangeraden. Nu gaat het al stukken beter!! Ik hoop zo dat het medicijn geen invloed heeft op het kindje, al staat in de bijsluiter dat het alleen in de eerste 3 maanden voorzichtig gebruikt moet worden.

Heb een lekker dik buikje en voel en zie de kleine regelmatig bewegen in m'n buik. Word steeds nieuwsgieriger naar dat mensje in m'n buik: is het een jongen of een meisje, wat voor haarkleur zal hij/zij hebben, wat zal het karakter zijn, etc.?? Zo raar dat je dit mensje samen gemaakt hebt, maar dat je eigenlijk geen idee hebt wat je gemaakt hebt.

Liefs JR

loesje80
29 November 2010, 11:46
Klagen hoort er ook soms bij! Dan kan je op andere momenten beter genieten :-) En ja, maagzuur ed zijn na de bevalling meteen over, en die handen... Ik had het "gelukkig" maar in 1 hand, maar ik kon 's ochtends mijn tanden niet goed poetsen, omdat ik met die hand mijn tandenborstel niet goed vast kon houden. En bij de nachtvoeding was het niet handig, maar op die momenten vind je wel een andere manier, waarop het ook lukt. Dus het komt vanzelf goed, maar dan weet je dat het nog even kan duren voor het echt over is.
En voor de naam, als het een jongen is wordt het dan vast Tim en voor een meisje Noor (of Emma) :-) Is je man/vriend ook slechthorend/doof? Lijkt me wel een uitdaging, maar wel eentje die vast helemaal goed komt!
JR, raar idee hè, dat je het kindje in je buik zelf hebt gemaakt. Vriendlief zegt het nu nog steeds regelmatig "Wat hebben we dat goed gedaan hè, dat hebben wij gemaakt :oops:" Zo bijzonder.
Fijn dat de medicatie helpt en als iedereen zegt dat het kan, dan kan het vast ook hoor!!! Beterschap!
Succes met de laatste weken meiden... Maar eerst nog even kerst met een dikke buik!!!

pumi
6 December 2010, 18:58
@Emma, ik heb ook carpaal tunnelsyndroom gehad tijdens mijn zwangerschap.. echt heel erg! Ik werd er heel vaak wakker van en liep overdag met een brace rond. Mijn vingers waren bijna verdoofd. Na mijn bevalling was ik helemaal vergeten dat ik het had.. het was opeens over! Heb in het begin nog wel wat last van stijve handen gehad 's morgens als ik wakker werd, maar heb er verder niets meer van gevoeld! Als het wel aanhoud na je zwangerschap (kan tot 6mnd zei mijn ha) dan kunnen ze evt. opereren...

@Limi, ik zie dat jullie morgen te horen krijgen wat ze voor jullie gaan doen... Ben erg benieuwd wat ze willen doen. Lijkt me wel héél erg lastig om daarna weer op de behandeling te wachten.. Maar jullie komen er steeds dichterbij meid!!!

Liminous
7 December 2010, 17:38
Hoi all,

De uitslagen waren dus niet goed..
Peet zn zaad was erg slecht en we hebben te horen gekregen dat ik PCOS heb..
Omdat het zaad zo slecht was komen we niet in aanmerking voor IVF maar krijgen we gelijk ICSI.. We zijn hier voor op de wachtlijst gezet dus krijgen we binnen 3 maand een oproep.

06-01 hebben we een informatieavond over ICSI en binnen nu en 2 weken krijgen we een uitnodiging voor de ICSI intake..

Al met al ben ik behoorlijk verdrietig.. Had dit echt niet gedacht..
Moet dit echt ff allemaal tot me laten doordringen.. En ondanks dat we wel goeie hoop hebben met ICSI bijft t maar door mn hoofd spoken dat t wel echt de laatste stap is voor een kindje van ons beide.. :(

lona
10 December 2010, 17:01
Hoi meiden,
lang geleden dat ik op deze site ben geweest!!
Hoe ist met iedereen?
@limi, ik lees dat het niet zo positief is allemaal.....Ik hoop echt heel erg voor je dat alle ellende en geduld en verdriet toch beloond wordt met een positief resultaat uiteindelijk...zal heel hard voor jullie duimen.

liefs lona

lona
10 December 2010, 17:04
@pumi, hey je kleine alweer 2 maand!! poeh, wat gaat dat toch snel! hoe heet hij of zij?
@ loesje, en die van jouw ook alweer!! hoe heet je mannetje?

loesje80
11 December 2010, 20:20
Heey Iona,
alweer bijna 30 weken zwanger, gaat alles goed? Een voorspoedige zwangerschap gehad tot nu toe?
Hier doet de kleine man het goed, Gijs is sinds een paar dagen na zijn fles een uurtje echt heel wakker & gezellig, errug leuk :D
Nu snel me in bed installeren voor A touch of Frost en Gijs zijn fles geven :-)

lona
12 December 2010, 11:41
@loesje, ja hoor, alles gaat goed. ben alleen wel ontzettend moe en krijg nu iets meer last van een wat 'zwaar' gevoel op mijn bekken waardoor het lopen soms iets moeizamer gaat. maar ik mag niet klagen...
Gijs dus, leuke naam!! Die naam had ik eerder ook altijd in mijn hoofd, maar vond mijn man niet zo dus hebben we nu een andere naam voor ons mannetje in ons hoofd...
Bevalling ook goed verlopen?
liefs lona

loesje80
13 December 2010, 11:23
Bevalling is heel makkelijk gegaan, thuis in 5,5 uurtjes :-)
En dan even lekker trots, de kleine man showen die blij is met zijn mobiel in de box :oops:
http://i56.tinypic.com/25ztqhd.jpg

lona
13 December 2010, 13:53
haha, geweldig!! wat een scheetje!!

La-princesa
14 December 2010, 19:12
AAAH WAT ZIJN JULLIE LIEF!!
En ik heb helemaal niets meer van me laten horen.. Ik schaam me diep!

Maar nu ga ik natuurlijk wel ff opscheppen over mn zoontje hihi!
Ik ben dus op 7 november bevallen van mijn zoontje Elijano, heb een pittige bevalling achter de rug. Totale ruptuur en een fluxus haha dat is volgens mij dat ik teveel bloed heb verloren 1,6 liter. Ben op de ok gehecht, maar alles gaat goed!
Elijano doet t super, is al vanaf dag 1 heel wakker en alert (komt denk ik ook omdat ik geen medicatie wilde tijdens de bevalling)

En hier issie dan:
247 hier is hij bijna 2 weken oud

La-princesa
14 December 2010, 19:15
sorry hoor computer stoorde :S maar op de foto met t mustje is hij misschien net een uur oud!

Emma, Lona en JR voor jullie gaat het nu ook heel hard he!!
Lekker genieten van jullie buikjes! Ik mis de mijne heel erg,, mn hele zwangerschap trouwenns er komt snel een 2e!!:D

loesje80
15 December 2010, 11:57
Hahahah, wat grappig La Princessa dat je je zwangerschap zo mist. Ik mis hem niet echt, kan het me nl al niet echt meer voorstellen, maar wil wel graag (snel) een 2de. Raar hoor, mijn gevoelens ;-)
FIjn dat het zo goed gaat met je kleine man!

lona
15 December 2010, 18:12
@la princesa, tuulk moet je opscheppen!!! dat hoort erbij!! :-Dhahaha, ga ik straks ook wel doen denk ik.
Kan me alleen niet voorstellen dat je je zwangerschap mist......ik ben echt blij als het zover is. Niet dat ik het supervervelend vind, maar ik zit niet echt op een roze wolk ofzo. mijn zus had dat ook niet, die is net van de tweede bevallen trouwens(28 nov).
Dus ben nu eerst nog tante geworden van een meisje!:)
Kan niet wachten tot ikzelf aan de beurt ben!!
Maar snel al een tweede????:-o

Emma1980
18 December 2010, 09:22
Halloooww!!
Wat gaat het toch ontzettend snel ineens allemaal! Mijn verlof is begonnen, heerlijk!! Wat zal ik nou eens allemaal gaan doen??? Géén idee, haha... Nou ja, gelukkig dat het kerst en oud en nieuw is, dan is december ook snel weer voorbij en dan hoef ik in januari alleen nog maar af te tellen ;-)
Ik hou het allemaal nog wel vol, maar ben het wel beu dat ik me niet helemaal lekker voel, last van maagzuur, pffft, dat zal nog wel tot de bevalling duren. Wil me gewoon lekker en goed voelen. Dus nee, voor mij hoeft die hele zwangerschap ook helemaal niet... Alleen mijn groeiende buik en het schoppende babytje erin vind ik wel superleuk, maar de rest niet!
Dus nee ik weet nog niet of ik een 2e wil. Op zich wel, ik had altijd geroepen dat ik er 3 wou, haha!!! Maar goed, eerst maar eens effe kijken of we eentje trekken, haha.... Misschien vind ik het zo ook wel al druk genoeg, etc... Maar in ieder geval niet snel al een tweede. Eerst effe van deze genieten.... Minimaal 1 jaar denk ik toch wel?? Nou ja, vraag het me over een jaar gewoon nog een keer ;-) Haha...
Weet je wat leuk is, misschien hebben jullie dat ook gedaan/ Ik heb al mijn familie, vrienden, collega's en kennissen laten opschrijven op een lijst wanneer ze denken dat de baby komt en wat het wordt... Ben benieuwd! :)

lona
18 December 2010, 15:34
@emma, HEERLIJK!! VERLOF!! wat je moet doen? rust pakken en genieten nu het nog kan!!hahaha.
De groeiende buik en het schoppende baby'tje vind ik ook leuk hoor, maar die hormoontoestanden, maagzuur en vermoeidheid etc mag wel uitblijven inderdaad!!:)
liefs lona

lona
18 December 2010, 15:35
@emma. je weet zelf ook niet wat het wordt?

Emma1980
18 December 2010, 20:55
Neej, dat weten we niet, vinden we zelf leuker zo :D
Jullie?

La-princesa
18 December 2010, 22:50
Haha ja vond mn zwangerschap echt heerlijk! Ik kon alles doen! Heb nergens last van gehad, serieus geen dag! En vooral dat gevoel dat er gewoon een levend schoppend en bewegend mensje in je buik zit FANTASTISCH! Maar inderdaad emma na 1 jaar.. Geniet nu ook volop van mn kleine ventje hoor!:D
Emma ik heb op mn babyshower iedereen in een boek laten schrijven, bijvoorbeeld de wensen voor de baby of ons als gezin. En nu doe ik dat ook met kraambezoek! Heel leuk vind ik! En t boek vul ik aan met foto's van die mensen en informatie en foto's van hem en ons als gezin.

lona
19 December 2010, 18:48
Ja, wij waren TE nieuwsgierig, het wordt een jongetje!!

Emma1980
21 December 2010, 14:42
La-princesa .... 29 oktober ........................... jongen...... 7 november --> Elijano
Emma.............30 januari..............................???
Lona.............???????? ................................. Jongen.....

Emma1980
21 December 2010, 14:47
De jongetjes zijn duidelijk in de meerderheid, we hebben bijna een voetbalelftal ;-) We zijn ook errug nieuwsgierig, dus nog effe afwachten, het duurt niet lang meer... Maximaal 8 weken... Dan hebben we zeker een hummeltje in onze armen... Spannend!!
Lona, wanneer ben je uitgerekend/ Als ik het goed tel, 24 februari of zo?

Vanavond gaan we bij de fotograaf een fotoshoot doen met de dikke buik erbij, lijkt me erg leuk, ben al kleren bij elkaar aan het zoeken, ook voor Frans, hihi, het maakt hem allemaal helemaal niets uit, dus ik zoek ze lekker uit... :)
Ik ga ook effe wat dingetjes zoeken... een schoentje of zo... knuffeltje... ik weet niet of we wat leuks hebben...
Ach ja, heb er de hele middag tijd voor :D

lona
22 December 2010, 08:50
@ Emma, Ja helemaal goed inderdaad! 24 februari!
Hoe was de fotoshoot??????:)

JR
26 December 2010, 10:46
He meiden,

wil jullie even laten weten dat ik 16 dec. al bevallen ben van een prachtige zoon, Rens. Hij is dus 6 weken te vroeg geboren, maar hij doet het supergoed!! Hij kon vanaf het begin al zelfstandig ademen en sinds gisteren ligt hij al niet meer in de couveuse. Hij ligt dus wel in het ziekenhuis. Nu is het wachten totdat hij alle voedingen zelfstandig kan drinken. Dit kost hem nu nog teveel energie, hij valt halverwege in slaap. Dus we gaan dagelijks, één of twee keer per dag, op en neer naar het ziekenhuis.

Het is zo'n lief en prachtig jongetje. Als ik een keer wat meer tijd heb, zal ik een fotootje toevoegen.

Bevalling is op zich goed verlopen. In nog geen 5 uur was hij er al. Rens had blijkbaar nogal haast om op de wereld te komen. Tijdens het persen ging z'n hartslag omlaag en moest hij met spoed geboren worden: knip gezet en vacuumpomp. Al met al nog geen 10 minuten geperst en toen was hij er al.

Emma: succes met de laatste loodjes en geniet daarna van jullie kindje!!

Liefs J

Liminous
26 December 2010, 11:00
Jeetje JR, das schrikken zeg!

Gelukkig doet jullie ventje het naar omstandigheden goed! Hopelijk mag hij toch gauw mee naar huis!

Allemaal hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!

lona
26 December 2010, 11:09
@JR, van harte gefeliciteerd met Rens!! Fijn dat hij het zo goed doet!! Was vast wel even schrikken zo vroeg...
Hoe is het met jou zelf??

loesje80
27 December 2010, 11:51
JR..................27 januari..............................jongen ..... 16 december --> Rens
Emma.............30 januari..............................???
[COLOR=royalblue]Lona.............???????? ................................. Jongen.....

GEFELICITEERD JR met de geboorte van jullie zoon! Wat een verrassing, maar wat fijn dat hij het zo goed doet. Ik hoop dat hij snel naar huis mag en dat jullie met z'n 3-en het nieuwe jaar in luiden thuis!

Emma1980
29 December 2010, 15:11
Wow, wat lees ik nu ineens, ik schrok er wel eventjes van, ik ben rond dezelfde tijd uitgerekend als JR en ben er eigenlijk nog helemaal niet klaar voor, ik hoop dat de kleine nog een mooi maandje blijft zitten. Maar ja het gaat zoals het gaat, het kan ook zomaar straks of morgen gebeuren... Dus ik moet maar gewoon alles verwachten he...
Gefeliciteerd JR met Rens, weer een jongetje :) Geniet er van!!!
Ik ga nu zo meteen even naar de verloskundige.
Als ik jullie niet meer zie/spreek: een fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!!

JR
29 December 2010, 15:50
Zo, heb weer eventjes tijd om wat te typen. De dagen vliegen voorbij als je 1 of 2 keer per dag naar het ziekenhuis gaat. Maar, hij doet het nog steeds erg goed! Het ziet er nu naar uit dat hij niet meer al te lange tijd in het ziekenhuis hoeft te blijven, heel misschien mag hij over een paar dagen al naar huis. Ik probeer me daar nog niet te zeer op te focussen anders valt het alleen maar tegen. Wel hebben we de box in de kamer neergezet en heb ik net z'n bedje opgemaakt, want hij heeft ons al 1x verrast, misschien doet hij dat nog wel eens en dan hebben we weer niet alles klaar.
Met mij gaat het op zich ook goed, op die buikgriep van gisteren na dan... Ben nu weer opgeknapt en ga dadelijk weer fijn naar m'n mannetje toe. Gisteren heb ik hem niet gezien, omdat ik ziekjes was en hem niet ziek wilde maken :cry:. Kan dus niet wachten om hem weer vast te houden.

Na de bevalling was ik ook weer snel opgeknapt. Ik ben 8 dagen, de hele kraamweek, in het ziekenhuis geweest. Na die 8 dagen was ik blij om weer naar huis te kunnen, ook al mocht Rens niet meer, want thuis voelde ik me 100% beter dan in het ziekenhuis. In het ziekenhuis blijf je zo'n patient.

Ik zal proberen een fotootje toe te voegen en ik moet nog uitvogelen hoe ik die balk van 'ik ben 35 weken zwanger' moet verwijderen. Die klopt niet meer....

JR
29 December 2010, 15:56
Hopelijk doet de foto 't...

Al die slangetjes heeft hij trouwens niet meer!

Emma1980
29 December 2010, 17:20
Aaah een schatje... Ik kan niet wachen :)

loesje80
29 December 2010, 17:46
Wat een poepje JR en wat fijn dat hij het nog steeds zo goed doet! Fijn hoor! En jij ook weer van je buikgriep af, kan je weer fijn knuffelen! En wat goed dat jullie klaar zijn voor zijn thuiskomst.
Hahahah, ja emma, pas maar op waar je voor wenst ;-) Nee hoor, het is zo bijzonder! Maar ik hoop dat jullie uk nog even 2 weekjes wacht. Hoe was het bij de vk?
Limi, voor jou ook een heel bijzonder 2011, met hopelijk een kerst met z'n 3-en, danwel omdat je nog zwanger bent, danwel met jullie hummeltje!

lona
29 December 2010, 19:10
@JR, Geweldig mooi manneke!! Goed gedaan meid!

Liminous
29 December 2010, 22:18
Jr, wat een prachtkindje! Ben jalooeerrrssss hahaha

Wij hebben er op getoost met de kerst: Volgend jaar zit ik daar met een dikke buik of met een kleine bij me.. Hoe dan ook: Met ICSI gaat het helemaal goedkomen!!! :D

Emma1980
29 December 2010, 23:32
Vanmiddag bij de VK was alles goed, alleen.... ukkie is denk ik een beetje eigenwijs (net als papa ;-)), ligt nog met het hoofdje naar boven... Nog niet ingedaald dus... Hoppa, naar beneden jij!! Hup!! 4 januari een liggingsecho, ben benieuwd of ie in die ene week draait. Anders moesten ze geloof ik zelf even proberen van buitenuit het kindje met de handen naar beneden te draaien en anders wordt het een stuitligging :S In dat geval moet het een ziekenhuisbevalling worden geloof ik, maar ach ja...
Eerst volgend week maar es afwachten he. En dan verder eens zien wat ze allemaal zeggen dat er moet gebeuren.
Limi; met oud en nieuw er ook op toosten he, het kan nooit kwaad! :D Ach ja, gewoon iedere dag erop toosten ;-) Op een mooie dag....

lona
30 December 2010, 13:26
@ Emma, nou wie weet draait hij toch nog nog snel even uit zichzelf....laten we het hopen.

@limi, Tuulk meis, altijd de hoop erin blijven houden!! Ook jij gaat gewoon volgen!

Tessa23
2 January 2011, 19:11
Lieve meiden van de 'oude' garde , ik ken jullie natuurlijk allemaal van het andere onderwerp zwanger worden , maar wil ook jullie een heel gelukkig & gezond nieuwjaar wensen !!

JR, gefeliciteerd met je mooie mannetje Rens , wat een schatje , fijn dat alles verder goed gaat !

Dikke knuffel voor jullie en jullie kindjes!

Emma1980
7 January 2011, 10:19
Hoi, weer een weekje verder... Ik zie nu ineens in de teller staan: Nog 23 dagen te gaan. Komt nu ineens snel dichtbij he...
Baby is nu ingedaald, mooi, nu alleen nog maar effe afwachten, ben de boel op orde aan het maken thuis. Wat laat manlief toch overal van alles slingeren he... Nooit van opruimen gehoord, en ik heb het nog wel 100.000 keer gezegd, haha...
Morgen hoort mijn zus dat ze peettante wordt, hihi lekker laat he ;-) Maar ik vond het leuk om te wachten tot haar verjaardag en dat is morgen. Ze verwacht het nu denk ik helemaal niet meer, haha... Flauw he...

JR
7 January 2011, 14:23
Nog maar 23 dagen Emma, dat schiet al op!! Jij weet toch ook niet of het een jongen of meisje gaat worden of wel? Voor je het weet zit je net als mij op de bank en hoor je af en toe via de babyfoon een kreetje van je kindje die in z'n bedje ligt. Rens is nl. thuis sinds oudjaarsdag! Volgens mij had ik dit hier nog niet laten weten. Het ging zo goed in het ziekenhuis, dat ie al mee naar huis mocht. En nu zijn we een weekje thuis en doet hij het nog steeds super goed. Hij drinkt heel goed en komt dus ook lekker aan. Hij wordt steeds wat molliger.
Het is een heel tevreden kindje, huilt weinig. Hopelijk blijft dit zo... Het kan nl. ook zo zijn dat hij nog te weinig energie heeft om veel te huilen omdat hij te vroeg geboren is en dat hij over een tijdje meer gaat huilen, maar ik blijf toch gewoon denken dat we een heel tevreden kindje hebben.
We komen dus ook nog aan onze nachtrust toe. Ik moet er per nacht twee keer uit voor z'n flesje, maar daarna slaapt hij (en ik dus ook) weer lekker verder.

Ik moet er nog wel aan wennen dat ik nu dus heel lang verlof heb. Omdat ik tot aan de bevalling gewerkt heb, blijf ik nog een beetje in die werkmodus zitten. Ik zou dus ook zo maandag weer kunnen beginnen. Moet het knopje in mijn hoofd nog omschakelen dat ik nu toch echt tot eind april vrij heb. Ga er maar van uit dat dit vanzelf komt!

lona
7 January 2011, 14:48
@ JR, tuulk komt dat wel!! wees blij, kun je extra lang van Rens genieten en wat fijn dat hij samen met jullie het nieuwe jaar in kon!!

loesje80
7 January 2011, 16:57
@ Tessa, jij ook een dikke knuffel meid! Ik hoop op een heel vruchtbaar 2011 voor je. X
@ Emma, nog maar 23 dagen... spannend!!! Raar idee hè, dat er straks echt een klein hummeltje is. Geniet nog even van je dikke buik en het feit dat je nergens echt rekening mee hoeft te houden ;-)
@ JR, wat fijn dat Rens op oudjaarsdag mee naar huis mocht en dat hij het zo goed doet! Dat blijft vast zo, heerlijk toch. En nog in de werkmodus... Hahahah, pas maar op, eind april ben je verbaasd dat het alweer zover is ;-)
Hier was het weer tijd voor zijn prikjes en Poeh, het cb liep gewoon een uur uit!!! Oftewel, de kleine man was heel de tijd gezellig, maar toen we eindelijk aan de beurt waren was hij wel erg moe.
Hij is 5 cm gegroeid (is nu 61,5 cm) en 1,5 kilo aangekomen in 1 maand (weegt nu 6,0 kilo :shock:) Hiermee is hij van een "ondermaatse" baby een gemiddelde baby geworden, haha! Maar ik was wel een beetje verbaasd dat hij zo zwaar was :-) Gelukkig lijkt hij nog geen last van zijn prikjes te hebben, dus ik hoop dat dat zo blijft.
Fijn weekend meiden!

lona
9 January 2011, 16:32
@ Emma, AAHH, wat gaat dat hard nu!! je bent al 37 weken!!

Emma1980
10 January 2011, 14:43
540

Emma1980
10 January 2011, 14:47
542

Emma1980
10 January 2011, 14:48
Effe wat fotootjes van de fotosessie toegevoegd, ik weet niet precies hoe, maar het is wel gelukt :) Het zijn wel mini-fotootjes, maar je kunt er ook op klikken geloof ik.
Ja Lona, nu 37 weken. Spannend! En hoe is het met jou?

loesje80
10 January 2011, 15:42
Wat een mooie foto's emma!!!

lona
10 January 2011, 19:42
Leuke foto's emma!!
Met mij gaat het over het algemeen wel goed. vannacht slecht geslapen, dus op tijd naar bed vanavond.
Maar ik kijk nu al uit naar de bevalling!! Wordt wel steeds zwaarder nu en wil de kleine nu wel zien en vasthouden!!

Emma1980
12 January 2011, 22:36
Ik niet, kijk niet uit naar de bevalling, brrr vind het maar eng, maar ik denk er maar zo weinig mogelijk aan.
Maar ik kijk wel enorm uit naar de tijd ná de bevalling! Ik ben zo ontzettend nieuwsgierig naar ons kleintje... meisje of jongen? Op wie lijkt ie? Papa of mama?

lona
14 January 2011, 13:37
Ja haha, dat heb ik ook. Ben ontzettend nieuwsgierig!! Tja, tegen de pijn van de bevalling zie ik ook wel op natuurlijk, maar dat het betekend dat we de kleine mogen ontmoeten maakt het een stuk makkelijker en DAAR kijk ik erg naar uit!! Nog geen voortekenen bij jou?

Emma1980
14 January 2011, 15:52
Neej, nog helemaal niks, nada, nothing, noppes... Afwachten maar... nog 16 dagen, ik denk maximaal 30 dagen...
Mwah, dat overleef ik wel, alleen verveel ik me soms wel een beetje..... Ik kan niet alle dagen helemaal vol plannen en het huis is zo'n beetje op orde, dus er zitten er van die dagen tussen dat ik maar wat in huis rondhang...
Ik ga zo maar eens effe de was opvouwen, maar dat vult maar een kwartiertje van mijn tijd, haha...

lona
15 January 2011, 13:09
ja, dat is soms wel eens irritant! Wil je jezelf vermaken, maar daar heb je de energie niet voor!!hahaha.
Maar goed, gewoon lekker rustig aan en dan maar voor de buis hangen...filmpje kijken ofzo!!

Emma1980
16 January 2011, 10:53
Filmpjes kijken gaat na 10 films ook een beetje vervelen ;-)
Wel jammer dat mijn familie allemaal zover weg woont, dus kan ook niet zo makkelijk gezellig effe bij zus of ma buurten... :(
Ik ga nu maar es lekker douchen...

loesje80
16 January 2011, 11:05
Heb je al tegen de kleine spruit verteld dat je niks meer te doen hebt? Ik had al vanaf week 28 verlof (leve de zomervakantie in het onderwijs) en had op 38w+3 dagen nog een lekker dagje met zwangerschapszwemmen, vk-controle en ik ben nog even naar de kapper geweest en had daarna nog 1,5 weken helemaal niks te doen (volgens vriendlief moest ik maar gaan broeden!) en toen dacht de kleine man, mama verveelt zich bijna, dat kan ik niet laten gebeuren... En daar was hij ;-)
Dus een bezoekje aan de kapper wil misschien helpen? :razz:
Iona & Emma, ik hoop dat jullie een goede bevalling hebben, en ben erg benieuwd naar jullie wondertjes en mocht het lukken, vooral proberen te ontspannen bij je bevalling (mijn vk zei: We gaan NU ontspannen, en dat is niet zo makkelijk als het klinkt, maar we gaan het wel doen!) en ik raakte gewoon in een soort tranch (of in een doezelstemming ;-) ) maar had daardoor wel in 2,5 uur 10 cm ontsluiting :oops:
Nog een fijne zondag!

lona
16 January 2011, 11:14
ha, ben net gister naar de kapper geweest!! en van dat ontspannen hebben we gehad met de zwangerschapsbegeleiding van de haptonoom!! moet goedkomen dus!!!

Emma1980
18 January 2011, 12:16
Okee, ontspannen.... Als ik me nu goed ga ontspannen, krijg ik dan ontsluiting? :D
Ik ben helemaal blanco eigenlijk, geen zwangerschapsgym of zo, wel boeken gelezen. Weet dat ik me moet ontspannen tijdens de weeën. De rest zie ik allemaal nog wel, ik wil me er niet al te veel mee bezig houden. Het gebeurt en daar moet ik doorheen, als dat jullie allemaal gelukt is... ;-)
Ik ga vandaag een lekkere taart bakken, lief is morgen jarig... (Ben ineens burgerlijk, ventje, babytje, taart bakken, da's wat anders dan de studententijd he... :) Ben nog niet getrouwd, haha, gaat ook niet gebeuren (voorlopig...... ;-))
Wou een appeltaart maken, maar bedacht me toen dat ik maar eens wat anders moest bedenken....? Géén idee wat...? Tada, ik ga wel effe op internet speuren voor een recept, liefst lekker gemakkelijk... zoek zoek.... :D
Loesje, je hebt lekker lang verlof gehad!
Lona, lekker naar de kapper geweest... Wil ik ook, ga ik nou effe niet meer doen, doe ik in het voorjaar wel weer eens denk ik... Iets anders of zo, als kersverse moeder, hihi...
Ik ga nu maar eerst effe douchen en dan een taartrecept uitzoeken. Als jullie in de tussentijd tips hebben.... ;-)

lona
18 January 2011, 13:54
tijdens de bevalling schreef loesje he???:razz:
En dat burgelijke gevoel heb ik ook heel erg!!hahaha, maar vind ik heerlijk juist.

Taart bakken heb ik nog nooit gedaan, ik haal altijd! maar misschien een kwarktaart of monchoutaart??

Emma1980
18 January 2011, 13:59
tijdens de bevalling schreef loesje he???:razz: Uh oh dat heb ik niet gelezen hoor :D
En dat burgelijke gevoel heb ik ook heel erg!!hahaha, maar vind ik heerlijk juist. Ik ook best wel...

Taart bakken heb ik nog nooit gedaan, ik haal altijd! maar misschien een kwarktaart of monchoutaart?? Muffins!! Lekker, ga ik denk ik doen... ;-)
Nou, wie wil ook een hapje? Ik ga nu maar es shoppen...

Emma1980
21 January 2011, 14:25
En nu opeens nog maar 9 daagjes................

lona
21 January 2011, 16:03
Spannend Emma!! Wel laten weten hoe het is gegaan he?

Liminous
21 January 2011, 16:50
Succes met de laatste loodjes!

lona
21 January 2011, 20:45
hey limi, hoe ist met jullie nu dan??

Liminous
22 January 2011, 02:23
Jaa met ups en downs.. Vandaag een positieve ovulatietest, dus nog 2 weken wachten op mn ongi en dan gaan we eindelijk beginnen!

Hou jij het nog een beetje vol?

loesje80
22 January 2011, 14:25
Wat spannend Limi! Over 2 weken echt tijd voor actie... Maar meid, en PCOS & endiometrose, het zit jullie echt niet mee. Maar er zijn veel positieve verhalen over ICSI, dus ik ga vast duimen dat de volgende positieve test geen ovulatie test meer is :-)
Iona, voor jou ook nog maar een paar weekjes...
En Emma.... al voortekenen? Spannend!!!
Hier gaat alles goed, de kleine man is alweer bijna 4 maanden! Het gaat zo snel!!!! O, hij is wakker...

Liminous
22 January 2011, 14:29
Heerlijk genieten van je mannetje Loesje!

En idd, er zijn veel positieve verhalen over ICSI! Ondanks dat we allebei heel erg hoopvol zijn en er alle vertrouwen in hebben, zijn we ook realistisch.. Want zelfs met ICSI is het slagingspercentage nog geen 40%..

lona
23 January 2011, 11:36
@limi, spannende tijd blijft het dus. ik hoop echt dat het een positief resultaat heeft.

ik houd het nog vol, maar ben blij als het eindelijk zover is en de kleine lekker vast kan houden, slaap wel slecht en tja het wordt wel zwaarder nu.
maar goed, dat nemen we allemaal voor lief. einde is nu in zicht!

Emma1980
26 January 2011, 09:16
Poeh, wat kan een aanstaande moeder zich soms een beetje zorgjes maken...
Ik voel de baby gisteren en vanochtend niet zo goed... Misschien slaapt ie wel gewoon heel goed, maar gelukkig dat ik straks controle van de verloskundige heb. Er zal wel gewoon niks aan de hand zijn... Maak me toch gewoon een beetje zorgjes, ben een beetje zenuwachtig...
Niet leuk.... :S

lona
26 January 2011, 10:00
heb ik ook als ik hem minder voel hoor. Is heel normaal dat je je dan wat zorgen maakt.
Wie weet emma...stilte voor de storm?;)

Emma1980
26 January 2011, 15:15
Tsja, stilte voor de storm...??? Ben benieuwd...
De verloskundige neemt mijn zorgen gelukkig serieus, gelukkig zei ze niet: 'ach de baby slaapt nu gewoon even wat meer' of zoiets (zoals mijn mannetje zegt ;-))
Ze heeft mij naar het ziekenhuis gestuurd vanochtend voor de zekerheid, want je moet de baby minimaal 10 keer op een dag voelen en ik kon dat niet echt zeggen over de laatste 2 dagen...
Ze hebben een echo gemaakt, een hartfilmpje, alles is gelukkig in orde. Dus weer naar huis, morgen voor de zekerheid weer een controle. Dat stelt me wel gerust. Ik moet nu wel effe een lijstje bij houden hoe vaak de baby beweegt/trappelt... Dus nu ben ik weer zo gefocust op mijn buik, dat is wel weer effe wat minder. Maar ben wel gerustgesteld dat vanochtend alles goed was in het ziekenhuis.
Lona, pfff die zorgjes zijn minder leuk he... Jij nog 1 maandje he...

lona
26 January 2011, 16:11
Ja, nog een maandje!! Kan niet wachten...wordt zwaar zo op het laatst en slaap niet zo best meer.

loesje80
29 January 2011, 09:24
En Emma?????? Is de kleine er al? Is het een jongen of een meisje....Spannend!!!
Hier is de kleine man alweer 4 maanden, en gaan we vanmiddag, bij de verjaardag van mijn zusje, zijn eerste groente-hapje proberen. Heb er nu al zin in, gewoon omdat het waarschijnlijk 1 grote bende wordt, hahahahah :lol:.
Fijn weekend allemaal!

Emma1980
29 January 2011, 11:20
Nog 1 dag.... En nee, nog niks hier....
Poeh poeh...
Jij ook een fijn weekend, Loesje, de rest ook!!

Emma1980
30 January 2011, 13:57
Ik ben vandaag uitgeteld! :)
Dat staat in mijn onderschrift, hihi... de kleine denkt er blijkbaar anders over.
Manlief vindt het ook niet zo erg, dan kan ie tenminste NAC-Ajax gaan kijken, haha. Zal ik hem eens plagen en sms-en dat het begonnen is, dat ie snel moet komen? ;-) Nee, het is al spannend genoeg zo, hihi, laat hem maar lekker van voetballen genieten. Hij krijgt het straks nog zwaar genoeg met de zorg voor de kleine én voor mij :)
Tada, wat zal ik eens gaan doen, ik ga maar lekker op de bank hangen met DVD's.

Emma1980
31 January 2011, 16:29
Saai hoor, in mijn eentje aftellen... ;-)
Lona, misschien komt jouw kleintje wel eerder dan de mijnes, dat zou zomaar eens kunnen he, of je bent al bevallen? ;-)
Loesje, 4 maanden alweer?! Gaat hard joh, ze worden zo snel groot he. Vond ie zijn groente hapje lekker? En moet je alweer bijna gaan werken, of heb je nog wel even lekker verlof?

loesje80
31 January 2011, 16:48
Onee, Emma, wat ongezellig!!! Alleen aftellen... Al ben je eigenlijk alweer aan het optellen ;-) + 1 dag vandaag!
Ik ben vandaag weer aan het werk gegaan, heerlijk. Ik was er echt wel weer aan toe. Had ik niet verwacht net na de bevalling, maar het is fijn om weer wat anders te doen dan alleen maar "mama zijn"
Gijs vond zijn groentenprutje best lekker, al vindt hij eten van een lepeltje wel moeilijk, hahaha.
Vermaak je je nog wel een beetje?
En Iona, hoe gaat het met jou, bijna 37 weken!

lona
31 January 2011, 20:30
ja, hier gaat het ook spannend worden...
En wie weet ben ik wel eerder...haha. denk het niet hoor.

Emma1980
1 February 2011, 12:56
Ik kan me voorstellen dat het na een tijdje wel weer lekker is om te werken. Het is ook een stukje van je sociale leven he, niet alleen maar bezig zijn met de baby en 'mama zijn'... Ik denk nu voorlopig nog effe niet aan werken, maar over een tijdje vast wel weer, hihi...
Voel je je lichamelijk ook weer helemaal fit?
Ben inderdaad aan het optellen, haha.. Gisteren bij de VK geweest. Als de baby er volgende week woensdag nog niet is, gaan ze me ff naar het ziekenhuis sturen voor controle en afhankelijk van die controle gaan ze dan afspreken om de baby zondag de 13e te halen als die er nog niet is tenminste. De 13e? Ik denk: doe het dan vrijdag, ik vind de 11e een mooiere datum dan de 13e. Ik weet niet of ik dat kan vragen, ach ja, zover is het nog helemaal niet, de baby komt gewoon deze week hoor :D.
Lona, of we bevallen op dezelfde dag? :D

JR
2 February 2011, 19:21
Emma & Lona: ben zo benieuwd hoe het jullie zal vergaan, of jullie een jongen of meisje gaan krijgen, enz! Kijk bijna iedere dag even om te kijken of jullie kindje al geboren is.

Hier gaat alles goed. Rens groeit erg goed. Hij weegt nu ruim 7 pond en is morgen 7 weken oud. Vorige week was m'n eigenlijke uitgetelde datum. Dat was wel vreemd. Hij had nu nog bij mij in de buik kunnen zitten. Maar gelukkig gaat alles goed en het is zo'n tevreden mannetje!

lona
3 February 2011, 07:37
@ JR, ik kan je in ieder geval zeggen dat het een jongen wordt! hahaa, dat wisten we al!

Emma1980
3 February 2011, 11:21
JR, mooi dat alles prima gaat met Rens! Ja, maf idee he dat ie nog in je buik had kunnen zitten. Bij mij zit ie er ook nog gewoon... Ik hou het nog wel uit, maar word alleen wel een beetje ongeduldig en wil de bevalling ook maar achter de rug gehad hebben. Wij weten niet wat we krijgen, meisje of jongetje, dus blijft nog spannend... Wil ook zo graag ons ukkie in mijn armen hebben en in Frans zijn armen zien.

loesje80
3 February 2011, 15:00
Nog geen baby's... Net als JR, kijk ik elke dag even!
JR, fijn dat de kleine man het zo goed doet. Kan me voorstellen dat het een raar idee was, je uitgerekende datum... Maar vooral lekker genieten van alles.

La-princesa
3 February 2011, 15:46
Emma succes!!
En lona nu is ook het aftellen bij jou begonnen he! Spannend hoor dames!

loesje80
5 February 2011, 14:49
Emma??? :-)
Ilon???
Ik vind het echt spannend. Ben gister op kraamvisite geweest bij een vriendinnetje die 1 feb is bevallen, wat een mooi, maar vooral KLEIN meisje! En dat terwijl ze net zo lang was als mijn kleine man, maar wel 500 gram zwaarder. Raar dat je dat gewoon niet meer weet :lol:
FIjn weekend allemaal!

lona
5 February 2011, 17:01
ja hoi, ik loop nog steeds gewoon rond hoor!! hahaha
Duurt nog wel even denk ik...

Emma1980
6 February 2011, 21:04
Hoi hoi!!
Ik ben bevallen van een prachtige dochter Roos!
4 februari 23.24 uur.
Met Roos en mama en ook papa gaat alles prima.

Liminous
6 February 2011, 21:52
Ohhhh Emma, gefeliciteerd!!! Ben erg benieuwd naar je bevallingsverhaal!

Fijn dat je meisje het zo goed doet! En nu maar lekker genieten van je nieuwe gezinnetje ;)

lona
7 February 2011, 03:06
Hey Emma!!! gefeliciteerd met jullie dochter!!! toch niet gelijk dus!!!hahhaha
ik ben benieuwd hoe het je vergaan is...geniet lekker van jullie poppetje

loesje80
7 February 2011, 08:34
GEFELICITEERD Emma, wat een mooie naam!
Ook ik ben natuurlijk erg benieuwd hoe je de bevalling hebt ervaren en ik ga er vooral vanuit dat je nu op&top aan het genieten bent van je gezinnetje! Heerlijk!!!

JR
7 February 2011, 13:48
Emma: van harte gefeliciteerd!!!! Een hele mooie naam!

Emma1980
17 February 2011, 23:00
Hoi hoi :)
Hier ben ik ook weer eens, 2 weken na de bevalling, pfoeh pfoeh wat zwaar allemaal, maar o zo mooi zeg!! Had dit van te voren nooit kunnen bedenken. Een heel intense ervaring! Alle cliches zijn waar!!
Nu zie ik dat de laatste van hier ook al bijna de uitgerekende datum nadert. Spannend hoor Lona!!

Tessa23
17 February 2011, 23:12
Emma , gefeliciteerd alsnog meid! Geniet er van.. !

loesje80
18 February 2011, 08:05
Wat bijzonder hè emma! Fijn dat je er toch zo van kan genieten ondanks dat het soms wat zwaarder is dan je vooraf had verzonnen :-)
Iona, spannend!!!!
Tessa, meid... ik had zo gehoopt dat jij, limi of maymar onze plekjes zouden innemen... :cry: Een dikke knuffel!!!

Tessa23
18 February 2011, 08:49
Dank je Loesje.. Maar helaas ,hier nog geen succes , in maart naar de HA.. ben benieuwd:)

lona
18 February 2011, 10:18
hier: zeker spannend!! kan niet wachten tot het zover is!! Vanmiddag om 13.45 uur weer naar de vk. ben benieuwd....

Liminous
18 February 2011, 10:21
Spannend Lona! Hoop voor je dat het neit al te lang meer gaat duren!

Emma, wat fijn dat je zo aan het genieten bent! Toppie :D

Hier alles rustig, Zondag naar t zkh voor prikles en meteen starten met de Decapeptyl.. En nog 8 dagen de pil slikken en dan ben ik daar vanaf!!

Emma1980
26 February 2011, 14:45
Effe hier gluren hoe het met Lona gaat...
Nog steeds niks... Het kan zomaar ineens gebeuren...
Roos is nu alweer 3 weken oud en kijkt al steeds meer met haar oogjes om zich heen, zo mooi... Ze maakt het uitstekend, het wisselt, de ene dag slaapt ze bijna de hele dag en de andere dag huilt ze heel veel.
Met mij gaat het na 3 weken ook weer bijna helemaal goed. Nog wel effe rustig aan doen.

lona
26 February 2011, 18:22
3 weken alweer...wat gaat dat snel.
Hier nog niks.....nog steeds afwachten. wordt maandag weer gestript.

loesje80
27 February 2011, 08:00
Wauw, roos alweer 3 weken! Vervelend als ze soms een dag veel huilt, maar heerlijk om te zien dat ze al zo om zich heen gaat kijken :-) Geniet ze!
Iona, maandag gestript, spannend!!! Ik dacht gister even, Ja, nieuws van Iona!!! Maar ik moet duidelijk nog even geduld hebben.
Fijne dag meiden!

loesje80
5 March 2011, 07:39
GEFELICITEERD Iona met Mick!!! Wat een enorme kerel is het zeg.
Hoop dat alles nu een beetje goed gaat en als je zin& tijd hebt ben ik erg benieuwd naar je verhaal....
Fijn weekend allemaal!

Emma1980
6 March 2011, 16:11
Hiep hiep hoera! Ook Lona nu bevallen! Weer een jongetje!
Van harte gefeliciteerd met je mooie knulletje en geniet van de mooie momenten!!

Emma1980
6 March 2011, 16:17
Emma.............30 januari..............................meisje...... 4 februari --> Roos

Emma1980
6 March 2011, 16:18
Effe compleet maken :)

JR
6 March 2011, 20:00
Lona: van harte gefeliciteerd!!!

JR..................27 januari..............................jongen...... 16 december --> Rens
Emma.............30 januari..............................meisje...... 4 februari --> Roos

JR
6 March 2011, 20:01
Ik lees trouwens nergens dat Lona bevallen is... Loesje: hoe kom je aan deze info? Ben ook benieuwd!

Liminous
6 March 2011, 20:36
Gefeliciteerd Lona!

JR, staat in het uitgerekent Februari 2011 topic maar die is inmiddels gesloten omdat Lona de laatste was ;)

Emma1980
6 March 2011, 20:37
Lees het hier ook niet, maar zag het staan in 'uitgerekend in februari'.

Emma1980
6 March 2011, 20:39
Haha, je bent me net voor, Limi.
Lona is eigenlijk ook de laatste hier... Jammer dat er geen nieuwe meer bijgekomen zijn hier!!
Maar we blijven goede hoop houden en vol moed, toch?
Jullie zullen wel niet meer hier komen, er is hier toch niet veel meer te beleven. Komt vast in een ander topic.

Liminous
6 March 2011, 21:12
Wij blijven zeker vol goede moed, over een week of 4-5 heb ik een positieve test in mn handen!

En ik zal t hier dan wel melden denk ik, maar dr wordt hier idd niet echt meer gekletst.. Ben sowieso niet veel meer te vinden op dit forum..

Hoe is t met Roos?

lona
6 March 2011, 21:37
dank je dames. ben idd bevallen van een prachtige zoon Mick. op 4 maart. 3930 gr en 54 cm. heftige bevalling. vertel later meer

loesje80
7 March 2011, 19:16
JR..................27 januari..............................jongen...... 16 december --> Rens
Lona.............25 februari ............................ Jongen..... 4 maart --> Mick

Ik had het idd bij het uitgerekend in feb gelezen. Meid wat een flinke vent is Mick! Hoop dat je toch een beetje positief terug kijkt op je bevalling, ben benieuwd naar je verhaal. Maar eerst lekker genieten!!!
@ Emma & JR, hoe gaat het met jullie kleintjes?
@ Limi, wat een goede instelling!!! Ik vind ook dat je dan een positieve test in handen hebt!
Hier doet de kleine man het echt heerlijk, een blije, vrolijke baby, die geniet van zijn fruit/groentenhap en waarmee we nu eindelijk echt in een ritme komen. Nu alleen hopen dat hij 's nachts iets langer gaat slapen (van gaat meestal zo rond 19 uur naar bed, dan om 22 uur een laatste papfles en komt dan uiterlijk om 5 uur alweer voor zijn eerste fles) maar goed, die echte doorslaapnachten komen vast, ooit ;-)
Fijne avond meiden!

Emma1980
9 March 2011, 13:04
Fotootje....1304
Schattig he? Net als die van jullie allemaal natuurlijk! :)
Gaat uitstekend met haar, ze ligt nu lekker te slapen in het grote bed van mama en papa. Ik heb haar maar laten liggen, anders wordt ze misschien weer wakker als ik haar in haar eigen bedje probeer te leggen.
Gisteren heeft ze bijna niet geslapen, ik had er mijn handen aan vol. Maar nu heb ik heel eventjes een beetje tijd voor mezelf... Wat een luxe is dat nu, haha...
De doorslaapnachten zijn er hier ook niet meer geweest sinds haar geboorte, komt inderdaad ooit vast weer, als ze de deur uit zijn als ze 20 zijn.....?? Haha :-)

loesje80
10 March 2011, 09:24
Wat een poepie Emma!!!! En nog zo klein ;-)
En pas weer doorslapen als ze 20 zijn :cry: Hahahahah
Wat ik net toch had, ik leg Gijs in bed en hij is het er niet helemaal mee eens (dan ligt hij op zijn buik me echt na te kijken en te jengelen). Dus maar even laten huilen, en na ruim 5 minuten toch maar naar boven voor zijn speen, want hij begon opeens heel hard te huilen. Kom ik boven, ligt hij boven in zijn bedje, overdwars, met zijn hoofd tegen de spijlen aan de ene kant en zijn voetjes tegen de spijlen aan de andere kant. Wat voelde ik me een slechte moeder zeg, dat ik hem had laten huilen... Gelukkig was het na een knuffel weer goed en ligt hij nu lekker te slapen (in zijn trappelzak)

JR
10 March 2011, 10:44
Hier gaat alles goed!! Rens is zo'n heerlijk mannetje en doet het zo goed.
En wat betreft het doorslapen Emma, bij ons zit het er aan te komen. De laatste tijd slaapt Rens tot ong. 5 of 6 uur 's ochtends na z'n laatste fles van ong. 23:30 uur!! Is heerlijk.

Loesje: het is je vergeven hoor. Denk dat zulke dingen ons nog wel vaker gaan overkomen.

Heb ook even een fotootje toegevoegd!

Emma1980
10 March 2011, 15:13
Ik dacht effe, overdwars, hoe kan dat nou?! Maar ik vergeet dus dat Gijs al een paar maanden ouder is en al veel meer kan, haha...
Aaaahhh JR, wat een schatje, en nog zo klein!! Heerlijk om te zien.
Roos groeit als kool, was bij de geboorte 4120 g en nu vanochtend bij het consultatiebureau was ze 4750, poeh, straks kan ik haar niet meer dragen hoor.
Ik ben momenteel aan het denken hoe lang ik nog BV wil geven. Ik was van plan om er 1 mei mee gestopt te zijn, als ik weer moet werken, want heb eigenlijk nie zo'n zin in dat gesjouw en gekolf op het werk en zo. En ook omdat we de zomer in gaan. Manlief ziet het liefst dat ik het 6 maanden doe. Pfff... Iedereen moet dat voor zichzelf zelf weten, maar ik heb er gewoon niet zo'n zin in. Is het nou mijn lichaam en mijn beslissing of vinden jullie dat manlief er ook wat over te zeggen heeft?

loesje80
16 March 2011, 08:33
Limi, mogen we jou al bijna aan het zwangeren-lijstje toevoegen???
Ik ga zo zwemmen met de kleine man! Fijne dag meiden!

loesje80
21 March 2011, 08:46
Wat lees ik nu:

ik hoop et ook heeeeeeel erg voor je meis!!! t mag nu wel eens tijd worden!!! dan zijn er nog 3 te gaan van et september topic en dan gaat limi 1 april positief testen en dan blijven tessa en ik nog over!!! hopelijk zijn we snel met zn 4en aan de beurt :-)

Wat duim ikhad voor jullie alle vier meiden, vandaag je tp Limi, dat wordt een kaarsje! En priscillaq, jij dus misschien een positieve test... En dan Maymar en Tessa volgende maand ook erbij en dit topic komt weer tot leven!!!
En wie weet mag ik me dan eind 2011 er ook bijvoegen (net voordat jullie bevallen :razz:) want dan gaan wij voor een brusje :-)
Fijne dag meiden, ik denk aan jullie!

pumi
8 April 2011, 21:23
So, hier ben ik lang niet geweest!
Weer een aantal bevalllen las ik.. al zijn die ook alweer groot geworden :D

Loesje, wij weten nog niet zeker wanneer we voor de 2e willen gaan.. lijkt me zo lastig als de ene nog geen 2jr is en de volgende is er al!
maar misschien komt dat omdat Romy nu nog zo klein is, dat ze nog niet zoveel kan! Waren jullie het meteen met elkaar eens???

lona
10 April 2011, 10:57
tis hier sowieso nu erg rustig....

La-princesa
28 April 2011, 22:52
Gefeliciteerd alle bevallen dames!
Ook hier lang niet geweest. Alles gaat goed hier, Elijano groeit goed en ook wij in t najaar/na zomer voor een brusje!!

Liminous
10 June 2011, 12:53
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik mag me hier ook eindelijk melden!!

Jammer dat er niemand meer is, maar dat mag de pret niet drukken :D

JR
12 June 2011, 19:04
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Limi, gefeliciteerd!!!!!!!!

Keek toevallig even of ons topic nog bestond en dan kom ik dit goede nieuws tegen!

Hoe voel je je?

Ik wens je een hele fijne zwangerschap en daarna een heel lief en gezond babytje!

tijgertjuh5
20 June 2011, 11:33
ook ik kijk toevallig even om het hoekje

limi wat geweldig nieuws!!!!gefeliciteerd!!

Emma1980
22 June 2011, 21:23
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jippie, het wachten wordt beloond met een wondertje!
Hoe gaat het, ja jammer dat er hier niemand meer is om mee te kletsen, maar hopelijk is er toch nog wel een andere topic ;-)

J_mylove
22 June 2011, 21:30
Dames... Limi heeft een BBZ gehad en is geopereerd, haar eileider is daarbij helaas verwijderd :(
Dacht, ik meld het even aangezien jullie het dus nog niet weten..

Emma1980
21 July 2011, 21:52
:( Das balen!!! En ik maar vrolijk feliciteren. Maar ja we wisten het niet.
Eindelijk zwanger en dan gebeurt dit, heel K*T!! Sterkte en bovenal veel succes de volgende keer