PDA

View Full Version : Jonge meiden die ook mama willen worden!?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

snippie
27 January 2010, 16:00
Wij zijn alletwee goede eters

het enigste wat wij niet eten is vis en lever .
ik ben allergisch voor vis en hij lust het niet.
en lever vinden wij gewoon ranzig
voor de rest lusten we erg veel

Babii
27 January 2010, 16:01
Ik kan hier weer niet klussen hoor, Verlies klodders bruin slijm! Snap er NIKS VAN!

struffle
27 January 2010, 16:02
dat is idd lastig dan syl, haha, word je wel creatief van misschien :?:
ik kijk heel vaak op de ah site, daar hebben ze superveel en lekkere recepten, en heel handig zoeken op bv ingredienten of stijl... misschien een tip? (zijn vaak best simpel, snel en goedkoop, dus hoeft er geen chef kok voor te zijn)

ovenschotels, quiches en dat soort zaken vind ik ook altijd superlekker. Die zuurkoolschotel met gehakt en ananas lijkt volgens mij op die van tessa maar dan met gehakt ipv shoarma ;)

Sooo mennn mn buik rammelt echt alle kanten op inmiddels, mn vent moet maar snel thuis komen want ik heb treeeeeeeeeeeeeeek!!!

snippie ik vind orgaanvlees sowieso niet echt onder de categorie 'eten' vallen hehe, vind dat toch zo ranzig... van de vakantie waren we bij een albanees gezin en die schotelde ons longen van een schaap voor, en zelf lepelden ze de hersens van het schaap uit de schedel en knabbelden ze op de ogen: ze snapten NIET dat wij dat zo raar vonden (en hadden daarom de grootste lol) want in albani is orgaanvlees delicatesse. Nou nee, mij niet gezien haha!

snippie
27 January 2010, 16:06
Ik kan hier weer niet klussen hoor, Verlies klodders bruin slijm! Snap er NIKS VAN!

Ohh balen meid.denk dat je nog steeds heftig herstellende bent.

Mila
27 January 2010, 16:34

Ohh balen meid.denk dat je nog steeds heftig herstellende bent.

erg vreemd kim, maar daar lijkt het idd wel op! anders morgen even je gyn. bellen!

snippie
27 January 2010, 16:42
Oja syl hoe zo'n procedure gaat!

http://www.adoptie.nl/m/adoptieprocedur ... #toelating (http://www.adoptie.nl/m/adoptieprocedure_procedurestapvoorstap/mn/3/#toelating).
is veel op zo hier neer te zetten!
ons aanvraag is dus vandaag op de post gegaan

Mila
27 January 2010, 16:55
die site had ik al eens bezocht, intressante site!
ook een erge knappe keuze! fff ik zal het echt moeilijk vinden om die stap te nemen..

Tessa23
27 January 2010, 16:58
Ik ben zo even oppassen en dan krijgen die kennisen van ons hun echo ,dus ben benieuwd als ze terug komen , tot straks!

snippie
27 January 2010, 17:00
ook een erge knappe keuze! fff ik zal het echt moeilijk vinden om die stap te nemen..

We hebben het er heel goed over gehad!Hebben al voordat ik stopte met de pil over gehad stel dat het niet zou lukken kindjes van ons zelf.Toen waren we al meteen over eens dat het adoptie word.
Donor zagen en zien wij niet zitten.

snippie
27 January 2010, 17:01
Ik ben zo even oppassen en dan krijgen die kennisen van ons hun echo ,dus ben benieuwd als ze terug komen , tot straks!

ohh spannend

Mila
27 January 2010, 17:08

We hebben het er heel goed over gehad!Hebben al voordat ik stopte met de pil over gehad stel dat het niet zou lukken kindjes van ons zelf.Toen waren we al meteen over eens dat het adoptie word.

ik bedoel dat als het eenmaal zover is dat je je in gaat schrijven, het dan wel even slikken is.
wij zijn er ook uit dat als het niet mag lukken wij voor adoptie of pleegzorg gaan.. maar dat uitspreken is toch even wat anders, dan eenmaal zover zijn om je aan te melden.

snippie
27 January 2010, 17:09
en daarbij het einde komt steeds sneller in zicht.
Kijk we hebbe nog steeds hoop hoor.Maar het gata nu wel hard te bedenken dat we eigenlijk nog 3extra kansen hadden waar we ons op in gesteld hadden.en dus ergens in mij als dat niet gelukt was pas ICSI 2 moesten en nu dus vervroegt.

en klinkt mss erg ego maar een leven zonder kindjes kunnen wij en willen wij ons niet inbeelden.
Heus er is meer dan zwanger worden en dat weten we best.
en we hebben het ook erg leuk met zijn tweeen maar een kindje maakt het helemaal compleet.
Maar mochten we niet zelf zwanger kunnen raken en niet door de adoptie procedure komen .Dan zit er niks anders op
hoe moeilijk ook ons daarbij neer te leggen.

Onze toekomst ziet er dan alsnog roos kleurig uit want dan verhuizen we eerder naar het buitenland

snippie
27 January 2010, 17:13

ik bedoel dat als het eenmaal zover is dat je je in gaat schrijven, het dan wel even slikken is.
wij zijn er ook uit dat als het niet mag lukken wij voor adoptie of pleegzorg gaan.. maar dat uitspreken is toch even wat anders, dan eenmaal zover zijn om je aan te melden.

Ik heb de formulieren al vanaf Oktober liggen.

becky88
27 January 2010, 17:43
sylvia, ik wacht eerst mijn NOD af vrijdag dus dan laat ik je wel wat weten of het het kan gebruiken ;)

snippie
27 January 2010, 17:45
sylvia, ik wacht eerst mijn NOD af vrijdag dus dan laat ik je wel wat weten of het het kan gebruiken ;)

meid spannend:)

Bati
27 January 2010, 18:32
Hallo dames, hier nog nieuwtjes?
Veel liefs

snippie
27 January 2010, 18:36
nee niet echt jij?

Bati
27 January 2010, 18:38
nee, ook niet eg, ben maar een saai mens ;)
Alleen de laatste tijd een beetje last van buikpijn, waterige afscheiding en vandaag rugpijn. Of mn ongi nou opeens komt? Geen id. Zou raar zijn. Zit nu op dag 27.....
En hoe is t met jouw?

Bati
27 January 2010, 18:41
ik ben eten! Fijne avond! DIKKE KNUFFELS!

snippie
27 January 2010, 19:37
Met snippie alles goed!!!
snippie gaat lekker in bed liggen tv kijken!
want man lief zit voetbal te kijken en daar houd snippie niet van!
KNUF

Thyra
27 January 2010, 19:52
Hoi meiden!

Ik ga zo eerst even terug lezen, ben al weer een paar dagen niet geweest.
Ik heb gelijk ook een vraagje; Ik heb laatst mn eisprong gehad, en sinds voel ik een trekkende, zeurend gevoel in mn onderbuik. Iemand een idee wat t kan zijn?

Liefs!

Thyra
27 January 2010, 19:58
jeetje kimberley dat is nogal wat zeg, gewoon niet willen helpen omdat zij je te jong vind. Het is waar dat vrouwen op hun 20e het vruchtbaarst zijn, maar vrouwen van 40 helpen ze ook, en die zijn dus ook geen 20. Het is toch jullie keus dat jullie een kindje willen, en zelf vinden dat jullie er klaar voor zijn?

meid, dikke knuffel voor jou!

sharon_
27 January 2010, 20:01
Sylvia, hihi lief wat je zegt :D .. Ben toch altijd bang zo over te komen, maar zal er voortaan rekening mee houden dat, dat dus niet zo is haha.

Kim wat klote van dat bruine slijm. Denk inderdaad ook nog dat je lichaam giga aan het herstellen is. Wie weet met een positief resultaat? Al blijft dit natuurlijk superrrrr vervelend!

Becky, jij bijna je nod :D het komt steeds dichterbij. Hoe voel je je verder meid?

Kimberley, wat vreselijk dat ze jullie niet willen helpen. Jeetje dat mag echt niet hoor hoe ze jullie behandelen.
Ik zou denk ik echt naar een andere huisarts gaan, in een heel ander gebouw. En van te voren al zeggen waarom jullie
dan bij deze huisarts weg willen, en met de vraag of de nieuwe huisarts wel in staat is jullie te helpen.
Er zijn hier zoveeeel jonge meiden die allemaal geholpen worden, en ze moeten ook gewoon! Dus laat je niet afschepen
echt niet. Hele dikke knuffel voor jou meissie!

Oeh iedereen had het over eten, en nu krijg ik alweer honger hihi. Wij aten namelijk al erg vroeg omdat ik nu ook weer aan het werk ben. Wij hebben ovenfriet met doperwten en rundervink gegeten :D .. Was ook wel weer erg lekker.

Lunanoa
27 January 2010, 20:17
Kimberley: Ik zou gewoon een ziekenhuis bellen & naar de gyn. vragen! Daar mag je nl. wel gewoon heen zonder doorverwijzing. Dan zit je niet op die speciale kliniek wat je zegt, maar ben je al wel een stap dichterbij...
Avallen. Hebben je overgewicht? Als ik vragen mag, als je het onprettig vind moet je het zeggen.

Kim: Kutklote van die bruinverlies!

Snip & Syl: Vind het knap dat jullie zo goed kunnen praten over pleegzorg/adoptie! Respect meiden. Hoop dat jullie het niet nodig hebben hoor ;) Komt vast goed!

Struffle: Wij zijn ook alleseters :P Maar wat wil je, met een vriend als kok uit een multiculturele familie :lol:

Hier: Morgen 20 weken echo :oops:
Hele dag beroerd & kriebels in mijn buik gehad als ik er aan dacht. We mogen kwart voor 9. Spannend!

sharon_
27 January 2010, 20:19
Oeh morgen de 20 weken echo Luna :D .. Het zit vast helemaal goed met jullie kleintje. En ben echt benieuwd
wat het word bij jullie! Je hebt geluk dat je al lekker zo vroeg mag.. Scheelt weer zenuwachtig zijn de hele dag! En daarna wel verslag uit brengen van hoe het was h ;) ..

jorina
27 January 2010, 20:20
kimberley ik vind het rond uit schandalig
misschien is het een idee om een keer samen me je vriend heen te gaan
en daar niet eerder de kamer uitlopen voor je je verwijsbrief hebt desnoods keten je jezelf vast en anders inderdaad gewoon geschillencommissie in schakelen want dit kan echt niet

snippie
27 January 2010, 20:21
Kimberley meid wat on begrip vol zeg!!!
Dat kunnen en mogen ze moet zeggen!
Hun maken niet uit of je er wel of niet aan toe bent!

Knuffel

Lunanoa
27 January 2010, 20:39
Sharon_: Ik kom zeker verslag doen ;) En foto's natuurlijk hihi

jorina
27 January 2010, 20:40
last van gas , gevoelige tieten (niet zo gevoelig als andere keren), raar onderbuik gevoel , kop vol pukkels , onwijs glanzend maar wel snel vet haar
het word toch wel spannend dames
of ik ben echt weer zwanger of mijn lichaampje is me behoorlijk in de zeik aan het nemen

jorina
27 January 2010, 20:40
oja en niet te vergeten
IK ZEIK ME EEN ONGELUK :o

Lunanoa
27 January 2010, 20:42
Oh Jorina wat spannend. Ik hoop het voor je!
Wanneer ga je testen?

7Juli2007
27 January 2010, 20:42
Hoiii meiden, hier ben ik weer even, ben even niet geweest, zit met een dikke keelontsteking thuis! lekekr verkouden erbij, dus snottter hier haha. hoe is het daar? en kim ik kan het mis hebben, maar van mijn huisarts heb ik toen gehoord dat ze je niet eerder helpen dan als je minstens 3 jaar bezig bent.

jorina
27 January 2010, 20:47
soms moet je huisartsen gewoon ff voor het blok zetten
en daarbij het is toch gvd jullie keuze en niet die van haar
zij heeft nu al voor jullie besloten dat jullie nog geen kindje mogen

ik dacht juist dat het aangemoedigd moest worden dat mensen eerder aan kinderen beginnen zodat er meer geboren kunnen worden om zo de vergrijzing tegen te gaan van onze beste minister

7Juli2007
27 January 2010, 20:48
@ 7juli2007: Echt heeel veeel beterschap gewenst meid!!
Het is zeker niet fijn!!
Laat je maar lekker verwennen door je mannetje ;)
Ok, 3 jaar...dat is wel erg lang hoor.
Bij ons is het inpricipe 1 jaar...
Denk ook bij vele andere plaatsen...

Liefs knuff

Kimberley

heeeey meid dankjewel, hoop snel beter te zijn, me mannetje is immers zondag jarig haha!
oh ja bij ons is het anders , maar denk dus dat dat per huisarts verschilt, want dehuisarts van me zus moet je 2 jaar bezig zijn. dus nog een verschil. maar ongeacht de leeftijd moeten ze je toch geon helpen lijkt me?
ja laat me zeker verwenne door me mannetje, zo lief haha

jorina
27 January 2010, 20:49
ik had willen gaan voor zaterdag maar weet niet of ik dat volhoud want kon me vanmorgen al moeilijk bedwingen

en zat net te bedenken dat het gas ook kan komen van de lamshaasje van gisteravond :D

7Juli2007
27 January 2010, 20:49
soms moet je huisartsen gewoon ff voor het blok zetten
en daarbij het is toch gvd jullie keuze en niet die van haar
zij heeft nu al voor jullie besloten dat jullie nog geen kindje mogen

ik dacht juist dat het aangemoedigd moest worden dat mensen eerder aan kinderen beginnen zodat er meer geboren kunnen worden om zo de vergrijzing tegen te gaan van onze beste minister

idd helemaal mee eens, als je er klaar voor bent , dan ben je er toch klaar voor lijkt me? ongeacht de leeftijd.

7Juli2007
27 January 2010, 20:51
ik had willen gaan voor zaterdag maar weet niet of ik dat volhoud want kon me vanmorgen al moeilijk bedwingen

en zat net te bedenken dat het gas ook kan komen van de lamshaasje van gisteravond :D

haha ja lastig he, ik wacht tot zondag dan test ik pas weer, wacht al vanaf zondag dus even volhouden hier ook nog :mrgreen:

snippie
27 January 2010, 20:57
Spannend jorina meid ik duim voor jouw!

7juli wat naar van je keelontsteking veel sterkte!

Lun veel plezier morgen!

Kimberley welke ha heb jij dan?

Lunanoa
27 January 2010, 20:58
Wat hebben jullie een enorme klote-artsen zeg.
Het is toch cht 1 jaar, voor je wordt doorgestuurd. Soms eerder, als je echt problemen hebt met cyclessen e.d.
Snap dat echt niet :|

Ik wil stiekem ook wat aandacht. Niemand leest mijn leuke verhaaltje, om de positiviteit er in te houden.
Maar heb morgen 20-weken echo :oops:

Lunanoa
27 January 2010, 20:58
JEEEEEEEEEJ Snippie zag het :lol: :D

7Juli2007
27 January 2010, 20:59
Spannend jorina meid ik duim voor jouw!

7juli wat naar van je keelontsteking veel sterkte!

Lun veel plezier morgen!

Kimberley welke ha heb jij dan?

ja ik ben het wel gewend ondertussen 2 maanden terug ook al. maar ik heb het heel vaak eigenlijk helaas en dankjewel :mrgreen:

7Juli2007
27 January 2010, 21:00
Wat hebben jullie een enorme klote-artsen zeg.
Het is toch cht 1 jaar, voor je wordt doorgestuurd. Soms eerder, als je echt problemen hebt met cyclessen e.d.
Snap dat echt niet :|

Ik wil stiekem ook wat aandacht. Niemand leest mijn leuke verhaaltje, om de positiviteit er in te houden.
Maar heb morgen 20-weken echo :oops:

ik lees je verhaatje nu wel haha...

spannend zeg!!! heeeeel veeeel succes voor morgen :mrgreen:

7Juli2007
27 January 2010, 21:04
@ 7juli2007: Lees dat je zondag weer gaat testen :)
Zou echt een fantastisch cadeau zijn voor je mannetje :D

@ Jorina: Ja, daar heb je weer groot gelijk in!
Willen we juist 'jong' beginnen, worden we tegengehouden door die kl*te artsen.

Ik moet morgen werken...dus dan kan ik niet de hele lijst bellen :P
Vrijdag gaat ik echt bellen...ben ze helemaal spuugzat gewoon..

@ snippie: Ik zit bij huisartsenpraktijk Korte Akkeren..

@ Lunanoa: Yeah!!!
Morgen dan eindelijk jullie 20 weken echo :D
Spannend hoor!!
Willen jullie graag weten wat het wordt of is het een suprise?
Ga er zeker weten van genieten!

haha klopt ga zondag weer testen, moet er ook wel bij zeggen dat ik ook express wacht met testen tot zondag, mocht die dan positief zijn, zal dat een heel leuk verjaardags cadeautje voor hem zijn. Maar even een vraagje als de testen negatief blijven en je menstruatie blijft ook weg, ja heb wel klachten enzo maargoed dat even ter zijde, wanneer kan je naar de huisarts gaan? blijft wel erg lang weg nu haha

Lunanoa
27 January 2010, 21:06
Spannend 7juli!

Ik duim voor alle testers :D

Thanks ladies. :roll: :lol:

Ik doe wel verslag morgen ;)

snippie
27 January 2010, 21:09
JEEEEEEEEEJ Snippie zag het :lol: :D

Hihi nogmaals veel plezier en dan nog 1,5dag werken!!!:)! En dan mag je genieten van je vakantie h lieverd!

sharon_
27 January 2010, 21:12
Niemand Lunanoa :( hihihi ik had ook gereageerd :P .. Maar ben heel erg benieuwd naar je verslag morgen!

Kimberley, goedzo! Gewoon op zoek naar een andere praktijk. Dit is niks zo.

Jorina wat vreselijk spannend. Zou het dan :D .. Ooh meid ik hoop het echt voor je, weer wat positiviteit na al die ellende.

Lunanoa
27 January 2010, 21:15
Yeaaah Sharon! You rock :D

You all rock :lol:

Nou meiden, ik ga richting bed. Hopen dat ik kan slapen :|
Morgen komt het verslag + foto's ;)

Welterusten strakjes & allemaal succes met wachten voor de testen & klusze ;)

Veel liefs!

7Juli2007
27 January 2010, 21:16
ja kost wel moeite moet ik zeggen hoor! maar voor een goed doel hoop ik.
nou ik ben nog nooit zwanger geweest dus zou niet weten of dit klachten zijn die daarbij horen!
wel heb ik steeds van die kleine steken rechts en links soms in het midden van me buik,( snap je het nog)

snippie
27 January 2010, 21:17
Ben benieuwd jamilah

Kimberley ohh Ok.ik zit in noord!

7juli dat hangt geheel van huisarts af de 1zegt wacht nog maar even!en de andere schrijft iets voor! Knuf

Lun slaap lekker meissie

snippie
27 January 2010, 21:25
Ik woonde in Gouda noord vlak bij joshupziekenhuis.maar ben eind okt verhuisd dus woon niet meer in Gouda

snippie
27 January 2010, 21:26
Gouda noord daar woonde ik.

snippie
27 January 2010, 21:39
Snippie gaat morgen idd weer spuiten:)!

En meid je hebt een pracht kind!ze moeten niet zo zeuren!

Kimberley ik woon nu in rwb!

Joya
27 January 2010, 21:47
meiden ik heb niet zoveel gelezen.. ben niet zoveel meer online..
maar voor iedereen die nu snel gaat testen of in de klus periode zit heel veel succes!! ik duim voor jullie!!
lunanoa heel veel succes en plezier morgen bij de 20 weken echo!!

ik kan binnenkort de afspraak gaan maken voor de 20 weken echo.. heb vandaag bij de gyn een echo gehad.. er zit geen vleesboompje in mijn baarmoeder gelukkig dus dat is allemaal goed :D maar wel een extra echo gehad :D :D
alles is goed!! het hartje gehoord!! wat super is dat zeg!! vanmiddag had ik de 2e afspraak bij de vk.. ook daar weer het hartje gehoord :D :D ze had het zo gevonden :D echt zo mooi om te horen :D
voor de meiden op hyves.. de foto's staan op hyves (ik weet nog steeds niet hoe ik ze hierop kan krijgen zonder dat ik ze op 1 of andere site moet zetten eerst :oops: )

fijne avond nog meiden en slaap lekker voor straks!!

xx

snippie
27 January 2010, 22:03
Ik ga slapen!

Babii
27 January 2010, 22:08
Hoiii meiden, hier ben ik weer even, ben even niet geweest, zit met een dikke keelontsteking thuis! lekekr verkouden erbij, dus snottter hier haha. hoe is het daar? en kim ik kan het mis hebben, maar van mijn huisarts heb ik toen gehoord dat ze je niet eerder helpen dan als je minstens 3 jaar bezig bent.

Dat klopt niet ;). Het beleid is minimaal 1 jaar en max. 2 jaar!

Babii
27 January 2010, 22:09
@ 7juli2007: Lees dat je zondag weer gaat testen :)
Zou echt een fantastisch cadeau zijn voor je mannetje :D

@ Jorina: Ja, daar heb je weer groot gelijk in!
Willen we juist 'jong' beginnen, worden we tegengehouden door die kl*te artsen.

Ik moet morgen werken...dus dan kan ik niet de hele lijst bellen :P
Vrijdag gaat ik echt bellen...ben ze helemaal spuugzat gewoon..

@ snippie: Ik zit bij huisartsenpraktijk Korte Akkeren..

@ Lunanoa: Yeah!!!
Morgen dan eindelijk jullie 20 weken echo :D
Spannend hoor!!
Willen jullie graag weten wat het wordt of is het een suprise?
Ga er zeker weten van genieten!

haha klopt ga zondag weer testen, moet er ook wel bij zeggen dat ik ook express wacht met testen tot zondag, mocht die dan positief zijn, zal dat een heel leuk verjaardags cadeautje voor hem zijn. Maar even een vraagje als de testen negatief blijven en je menstruatie blijft ook weg, ja heb wel klachten enzo maargoed dat even ter zijde, wanneer kan je naar de huisarts gaan? blijft wel erg lang weg nu haha

Kan zijn dat je deze cyclus geen ei hebt gehad. Je kan uiteraard altijd een afspraak maken bij de HA. Weet alleen niet of ze er veel aan doen. Soms heeft een vrouw gewoon geen ei of een heel laat eitje. Dat vrouwenlichaam pfff

Mila
27 January 2010, 22:16
ik heb zelf gelezen dat na 2 jaar proberen ze zelf IUI mogen aanbieden!
Kimberley, laat je niet afschepen meid... net zo lang doorgaan totdat je een goede arts hebt en anders kom je maar naar mijn huisarts ;)

lunanoa, spannend morgen, ik ben morgen vrij, dus zal het snel lezen hier (al ga ik natuurlijk wel uitslapen :lol: ) ben heel benieuwd naar het geslacht een meisje!

verder ben ik het weer kwijt.. ik ga lekker slapen, tot morgen!

Tessa23
27 January 2010, 22:46
Succes morgen Lunanoa !! Ben echt benieuwd , ik gok ook een meisje!!

Die kennis van ons had een echo gehad en alles was oke , zat goed ingenesteld , precies 7 weken zwanger. Dus was een oude bloeding hadden ze gezegt..

Slaap lekker allemaal!

Ram1988
28 January 2010, 04:42
luuunnnnn! heel veel succes met je echo!

enne jorina.... testennnnnnn :D :D :D

en nu ga k gauw weer paar uurtjes slapen haha

Peraja
28 January 2010, 05:20
Nou gister mijn ei gehad had steken rechts onder in de buik, me slijm was zeer rekbaar en zat gister met mijn temp op 36.7 en nu op 37.1 + heerlijke sex gehad dus het is maar weer afwachten :mrgreen:

Liminous
28 January 2010, 08:19
Jorina al getest?

Lunanoa, hoe was de echo?

Hoe bedoel je, ik ben nieuwsgierig :?

snippie
28 January 2010, 09:02
Lun meid ik zit in spanning:)!

jorina en?
knuf

Mila
28 January 2010, 09:28
ik wacht met spanning op jorina en lunanoa!!! :D

struffle
28 January 2010, 09:35
nou ik ga even naar de dokter want er is iets niet goed daar beneden :|
doet ontzettend veel pijn bij t plassen, vrees een infectie (geen blaasontsteking, de pijn zit ergens anders)
heb gelezen dat infecties gevaarlijk kunnen zijn voor zwangeren dus hoop niet dat dat zo is!

luun veel fun met je echo en jorina ik lees je resultaat strakjes wel ;)

Babii
28 January 2010, 09:38
Lunanoa komt vast zo wel online! Heb der al gesproken.

@ Struffle, he bah meissie, goed dat je even langs de HA gaat!

Hier springt me ei zometeen, wat een pijn zeg :cry: . En dan niet kunnen klussen door alleen maar bruin slijmverlies. VERLOREN ROnDE!!!

Mila
28 January 2010, 09:38
doet ontzettend veel pijn bij t plassen, vrees een infectie (geen blaasontsteking, de pijn zit ergens anders)
heb gelezen dat infecties gevaarlijk kunnen zijn voor zwangeren dus hoop niet dat dat zo is!

spannend struffle, ik hoop dat het niets ergs is!

Babii
28 January 2010, 09:39
Spannend??

snippie
28 January 2010, 09:40

Oei wat naar meid!!sterkte

Mila
28 January 2010, 09:43
Spannend??

ja spannend, eng, bah, iel hopen dat het niets erg is..

jorina
28 January 2010, 09:45
nou ik heb getest
maar er is een heeeeeeeeel licht streepje te zien
ik ga dus nog nergens vanuit en test morgen en anders zaterdag nog een keer
nu ga ik werken

becky88
28 January 2010, 09:48
spannend jorina!
duim voor je!

struffle wat vervelend meid, hoop voor je dat er niks ergs aan de hand is!

snippie
28 January 2010, 09:50
jorina ik duim ook heel hard voor je meid

Mila
28 January 2010, 09:51
kim, alles wat onzeker is is spannend of het nu goed of slecht nieuws is! 4 februari krijgen wij de uitslag van mijn vriend en dat is spannend! (althans wij gebruiken het woord spannend hier zo, misschien in een ander gedeelte van het land weer anders, net zoals dat iedereen in een ander gedeelte van het land op een andere manier doei zegt ;) )

Jorina, spannend! ben heel benieuwd zaterdag...

snippie
28 January 2010, 09:55
helemaal mee eens syl hihi!
sommige zeggen Hoi als ze weg gaan! vind ik zo grappig staan!

Babii
28 January 2010, 09:56
Spannend??

Oooo haha, ik dacht spannend in een andere vorm :P.

@ Jorina, oooooo met de KV!!! Damn Jan heeft SUPERZAAD!

Mila
28 January 2010, 09:56

wij zeggen Ajo

Babii
28 January 2010, 09:57

Dat zegt steph ook :|. Als ze maatje weggaat zegt ey HOIIIII :roll: :roll:

Mila
28 January 2010, 09:57
Spannend??

Oooo haha, ik dacht spannend in een andere vorm :P.

@ Jorina, oooooo met de KV!!! Damn Jan heeft SUPERZAAD!

of Jorina heeft super eieren! :P

snippie
28 January 2010, 09:58
Jah idd hoezo meteen superzaad?

snippie
28 January 2010, 10:00
ze hebben samen een pracht gemmie:)

Mila
28 January 2010, 10:03
ik denk dat ik weet wat lunanoa krijgt, iets verraard het (niet hier hoor)

snippie
28 January 2010, 10:06
Hihi wat dan?

snippie
28 January 2010, 10:09
ohh ik weet het ook al denk ik;)!

Babii
28 January 2010, 10:15
Jah idd hoezo meteen superzaad?

Mag ik toch zeggen ;). Dat is mijn mening, dus dan zeg ik dat!

Babii
28 January 2010, 10:16
Ik weet het wel al, heb een sms gehad :).

sonja2009
28 January 2010, 10:16
ik denk dat ik het ook al weet en als dat zo is heb ik het vanaf het begin goed geraden

becky88
28 January 2010, 10:27
denk dat ik het verkeerd had :?

Mila
28 January 2010, 10:30
ik ook ;)

struffle
28 January 2010, 10:43
haha krijgt ze een jongen???? :o
dan zaten we er met zn allen mooi naast!!

jorina ik wist wel dat je eeen streepje zou hebben ;) Jij voelt t altijd zo goed aan bij jezelf!! Heel hard hopen dat hij over een paar dagen lekker duidelijk is!!

hier terug van een rondje huisarts en apotheek... Dokter heeft gekeken en zag velletjes, kon de pijn niet verklaren. Behandelen als schimmelinfectie maar ook kweek afgenomen en moet bloed laten testen om herpus uit te sluiten. Oftewel, ik weet nog niks. Herpus lijkt me sterk, geen van beiden ooit een soa en nooit met een ander gedaan, nooit een koortslip en ik had ook geen blaasjes. Maarja, die pijn kon ze niet verklaren... ZUCHT!
Dinsdag bloed afnemen en ondertussen vaginale tabletten inbrengen en wachten op de uitslag van de kweek... vind het helemaal niks! Heb nog nooit wat gehad aan mn muts :evil:

snippie
28 January 2010, 10:52
ohh balen struffle!!!hopelijk weet je snel meer.

Ik heb eens in de zoveel tijd koortslip.maar nooit beneden gehad hoor!
en daarbij heb het al vanaf kinds af aan.
heb het nu al een tijdje niet meer gehad.

struffle
28 January 2010, 11:01
ja hoop idd dat ik snel meer weet... ze kon ook niet zeggen of t gevaarlijk was, wel moest ik direct langs de huisartsenpost als t erger werd, ook in t weekend. Houd dus wel vinger aan de pols wat ik fijn vind.

Wat een JOEKELS van een tabletten zijn die dingen zeg! Lijken wel van die salmiakballen haha!

Waar blijft luuntje, ik ben zo benieuwd hoe t was!

Mila
28 January 2010, 11:04
ja hoop idd dat ik snel meer weet... ze kon ook niet zeggen of t gevaarlijk was, wel moest ik direct langs de huisartsenpost als t erger werd, ook in t weekend. Houd dus wel vinger aan de pols wat ik fijn vind.

Wat een JOEKELS van een tabletten zijn die dingen zeg! Lijken wel van die salmiakballen haha!

Waar blijft luuntje, ik ben zo benieuwd hoe t was!

heb je van die witte eieren?

sharon_
28 January 2010, 11:05
LUNNNNNNNNNNNNNNNNN waar blijf je :D .. Ik ben ook erg benieuwd! Had trouwens je babysite net geopend, en me oppaskindje
loopt helemaal te dansen en oh te roepen op dat liedje wat je er op hebt hihi. En zit nu steeds te lachen. Vet schattig!

Struffle wat klote die infectie :shock: .. Lijkt me niet fijn! Hoop dat het niet erger word en snel weer over is!

Jorina wat spannenddddddddddd! Whiehoeeee dat streepje moet donkerder worden :D ..

Snippieeeeeeeeeeeee schat, al ongi???

Hier een bijna posi ovutest. Twijfel nog heel licht hihi. Vanavond denkl ik maar ff een digitale doen.

snippie
28 January 2010, 11:26
Jah jah al ongi vanmorgen geworden:)!
volgende week vrijdag eerste echo!
Ben benieuwd of ik nu ook weer 18dagen ga spuiten.
hangt geheel af of ik nu plots weer 8dagen ongi ben;)!

vanavond eertse spuit weer zetten:)!

ze willen nu sowiezo meer eitjes dan de vorige keer!en dan te bedenken dat er toen al 18 goede zijn aan geprikt :shock: !!met en hebben nog heel veel kleintjes laten zitten toen.

28 January 2010, 11:54
Ben ook heeeel erg benieuwt naar lun!

Ik ben vanaf 3 uur vanacht al op ..
heb enorme ween, vanmorgen flauwgevallen .. jeetje wat is dit ng heftiger als ik dacht.
Ben alleen, is ook niet fijn .. mn hulptroepen zijn onderweg.
Houd het niet lang meer vol..

snippie
28 January 2010, 11:57
Ben ook heeeel erg benieuwt naar lun!

Ik ben vanaf 3 uur vanacht al op ..
heb enorme ween, vanmorgen flauwgevallen .. jeetje wat is dit ng heftiger als ik dacht.
Ben alleen, is ook niet fijn .. mn hulptroepen zijn onderweg.
Houd het niet lang meer vol..

Ohh meid wat naar!!!
heel veel sterkte!
KNUF

Lunanoa
28 January 2010, 12:08
Hoi liefjes!

Wij zijn in verwachting van een gezonde zoon !!!!! Helemaal blij :D

Het was een dramatische echo. Geen n foto, met moeite het geslacht kunnen vinden. Hij lag enorm dwars & was z druk aan het bewegen dat we geen normaal beeld konden krijgen :P
De DVD gratis meegekregen omdat het echt niet mooi was :lol:
Er was n adertje neit goed te zien, omdat hij zo dwars lag. Maar alles was hardstikke goed! Ze wil het toch voor de zekerheid zien, omdat dat er gewoon bij hoort.
Ook vond ze het een dramatische echo & wou graag na de vakantie nog n maken!
We mogen de donderdag na de vakantie dus weer lekker kijken. Helemaal niet erg ;)

We hebben veel moeten porren, hoesten & wiebelen om hem wat in beeld te kunnen krijgen.

Lekkers dwars, lijkt dus op mama :lol: :oops:

Helaas geen foto's ladies. BALEN.

Ik ga snel door naar het werk maar wou jullie toch even een verslag doen ;)

LIEFS!

Lautje
28 January 2010, 12:09
Essie; h bah wat vervelend! Sterkte meis!

Jorina...spannend hoor!!!!

Luuuun wij wachten op je!!!!!!!!!!!!!

Struffel; bah wat vervelend!

Babii; jammer van deze ronde!

Lautje
28 January 2010, 12:10
ow ships was iets te snel met verzenden, blijkt lun net wat gepost te hebben :oops: sorry dames

snippie
28 January 2010, 12:10
Gefeliciteerd met je zoontje meissie:D!

en idd na de vakantie lekker weer gluren!!!

werkse meid!
KNUF

Mila
28 January 2010, 12:12
JEUH een zoon! Wat stoer, gefeliciteerd meid!

struffle
28 January 2010, 12:13
haha luun nu al een dwarsliggertje ;) Toch een jongen, jeetje, dacht echt een meissie bij jou!! Zijn jullie er wel blij mee?
En niet verkeerd dat je nog een keertje terug mag, lekker baby kijken :D

Essie meisje wat ontzettend naar, ik kan me voorstellen hoe onwijs klote en alleen je je zult voelen. Alle sterkte van de wereld toegewenst vanaf hier, ik denk aan je!

Syl ja, het zijn 3 van die HUGE eieren haha!

Gatverdarrie ben vandaag weer zooo misselijk... :( Dacht dat t inmiddels wel over zou zijn, maar tis nog volop bezig. Nouja, ga maar even op bed liggen, heb vannacht ook bijna niet geslapen. Voel me echt beroerd...

Mila
28 January 2010, 12:19
haha luun nu al een dwarsliggertje ;) Toch een jongen, jeetje, dacht echt een meissie bij jou!! Zijn jullie er wel blij mee?
En niet verkeerd dat je nog een keertje terug mag, lekker baby kijken :D

Essie meisje wat ontzettend naar, ik kan me voorstellen hoe onwijs klote en alleen je je zult voelen. Alle sterkte van de wereld toegewenst vanaf hier, ik denk aan je!

Syl ja, het zijn 3 van die HUGE eieren haha!

Gatverdarrie ben vandaag weer zooo misselijk... :( Dacht dat t inmiddels wel over zou zijn, maar tis nog volop bezig. Nouja, ga maar even op bed liggen, heb vannacht ook bijna niet geslapen. Voel me echt beroerd...

die eieren heb ik laatst ook gehad, voel je niks van met inbrengen, ze floepen zo weg :lol: alleen kun je later jeuk krijgen van onderen en je gaat veel witvloed verliezen, dus zal een maandverbandje indoen.

essie, he wat kut! gelukkig zijn de hulptroepen onderweg en ben je straks niet meer alleen.
Kun je je mannetje niet thuis laten komen, dat jullie dit samen kunnen doen.
Ik heb mijn mannetje toen naar huis laten komen en dat was erg fijn om het samen te doen.

Mila
28 January 2010, 12:22
lautje, weten jullie eigenlijk wat jullie krijgen?

Lunanoa
28 January 2010, 12:23
TUUUUUUUUUUURLIJK zijn wij er blij mee Struffle. Wat denk je zelf!!!!

We zijn meteen wezen shoppen.

Superstoer spijkerbroekje gehaald met een leuk blauw/wit gehokt blouseje. Een auto rompertje, een grijs trainingsbroekie met streepjesshirt met blauw wit grijs. Nog een rode romper, een grijze romper.
Blauwe hangertjes... Een blauw speendoekje :lol:

Helemaal happy :D
Vooral dat het gezond is!

Wat het zou worden zou bsoluut niet uitmaken.
Al voelde ik heel sterk een meisje & dan ga je er toch wat vanuit. Dus dan denk je van: OH, niet verwacht :P
We zijn helemaal in de wolken :D
Vooral vriendlief ook. Die vind het zooooooooooo stoer :P

snippie
28 January 2010, 12:25
Jamilah fijn dat alles goed is.
en dat hoofdje komt heus wel goed.
is nu toch ook niet extreem?
KNUF

Lunanoa
28 January 2010, 12:26
Moet weer weg. Werken, helemaal geen zin in! Maarja, niemand kon. Dan ik maar weer h :?

Essie: sterkte schat!

Ik lees de rest snel bij. Vanvond borrelen met vriendinnen. Morgen hele dag werken + 's avonds feestje.
Weetniet wanneer ik nog online ben. Vast nog voor de vakantie ;)

Dames, tot snel!

Ram1988
28 January 2010, 12:28
whoeehoee luun gefeliciteeeerd!

essie lieverd, k heb je al gesmst... ik denk aan je!

k moet zo weer werken.. blehk! geeen zin haha

Lautje
28 January 2010, 12:35
lautje, weten jullie eigenlijk wat jullie krijgen?
We hebben over 2 weken de 20-weken echo maar hebben vanaf het begin gezegd dat we het niet willen weten, maar ik begin soms te twijfelen :lol:
(mijn gevoel zegt 'n jongetje)

Luuun Gefeliciteerd meid! Wat ontzettend leuk! En wat vervelend zeg dat je weer terug moet komen :mrgreen:

snippie
28 January 2010, 12:35
Dames ben weg!Moet werken!

daarna lekker weekend!en morgen even 3uurtjes oppassen op dochtertje van een collega!
tot vanavond meiden!

Joya
28 January 2010, 12:43
zo ik ben me toch misselijk.. sinds maandagavond.. vanmorgen voor het eerst de wc van dichtbij bekeken.. wordt er niet vrolijk van.. de hond had in huis gespuugd en toen ik dat op moest ruimen kon ik zelf ook gaan rennen naar de wc.. jeetje wat voelde ik me zielig zeg.. nu ook erg moe.. denk dat ik zo nog maar eventjes ga liggen.. slecht geslapen vannacht en morgen weer een drukke dag..
ik hoop maar dat ik gewoon een buikgriepje heb.. heb de ha al gebeld maar die kon me niet veel vertellen.. had erge steken in mijn maag en als dat bleef moest ik even langskomen en tot die tijd gewoon rustig aan doen.. heb ook totaal geen eetlust.. net even een blikje ananas naar binnen gewerkt maar daar houd het ook wel mee op.. iemand nog tips??????

@jorina spannend meis!! ik duim voor je!!
@essiee wat klote zeg.. gelukkig zijn de hulptroepen onderweg.. ik denk aan je meis!! sterkte!!

Tessa23
28 January 2010, 13:18
Lunanoa ik had al gereageerd op je hyves maar nogmaals , superrr een zoontje!!! en fijn dat alles goed is!!

Essie , sterkte meid , fijn dat je zo niet meer alleen bent.

Lijkt idd meer op een buikgriep mama2b , heerst hier wel veel , thee drinken en lange vingers eten zei mn dokter altijd haha.. of cup a soup ofzo.. hopen dat je je snel beter voelt!

Mrij
28 January 2010, 13:19
Lunanoa, een zoontje!!! Wat leuk meid, gefeliciteerd!! Kan me voorstellen dat je vriend ook supertrots is!!
En die extra echo is nooit verkeerd natuurlijk ;)

Essie, wat vervelend meissie dat je, je zo rot voelt! Heel veel sterkte, ik hoop voor je dat het allemaal snel "voorbij" mag zijn!

Mama2b, he, jij ook al zo misselijk! Doe maar rustig aan meid!

Jorina, ohhh dat zou toch geweldig zijn als het weer raak is! Ga voor je duimen meid!!

Babii
28 January 2010, 14:08
Mijn eitjes zijn net pas gejumpt :|. Zo dat voelde ik even. Jammer dat we niet konden klusseN!

@ Lunanoa, had je al gesmst n.a.v. je smsje! EEN JOCHIE wauw meissie! (het wordt hier een jongensbende haha). Veel jochies worden er gemaakt. Nou dan ga ik voor een babygirl (grapje) als het maar gezond is.

struffle
28 January 2010, 14:40
haha luun ik drukte me wat onhandig uit
Ik bedoelde meer of je al aan t idee kon wennen, want zal wel even schakelen zijn geweest als je eigen gevoel een meisje zei! Dat zal in mijn geval ook zijn, maar ik moet helemaal even geduld hebben want we weten het pas bij de geboorte :D

Wat een takkeweer hier... kom net pas mn bedje weer uit, voel me nog steeds niet goed, heb zo'n pijn bij t plassen, kan wel schreeuwen dan en daarna steeds weer naspoelen omdat het anders zo bijt... pff hoop dat die eieren idd daarvoor bedoeld zijn en snel werken.

Mama2b, ook een baaldagje dus! Ik voel met je mee meid, niks leuks aan he! Wees lief voor jezelf en pak je rust!

Syl tnx voor de tip, ik zal er rekening mee houden. Had idd al gelezen dat je er jeuk van kon krijgen, hoop van niet, want het volt al alsof het open geschuurd is daar...

sharon_
28 January 2010, 15:12
Lunanoa wat gaaf een ventje :D :D ! Gefeliciteerd! En zo te horen ook al heerlijk geshopt, ik wil oooook! hihihi.

Snippie jeeej beginnen met spuiten :D , en nu snel op naar de tp die voor jullie wondertje gaat zorgen!

Kim, klote dat je niet hebt kunnen klussen en je eisprong ook nog eens zo'n pijn deed :( !

Struffle wat klote dat je zoveel pijn hebt, hopelijk doen die medicijnen snel hun best.

Essie hoop dat er inmiddels al iemand bij je is, want het is niet niks om helemaal alleen te doen! Een hele dikke knuffel
en hoop snel dat de pijn wat af neemt.

Net het hele huisje schoon gemaakt maar weer, en nu lekker ff relaxen op de computer. Straks rijst koken met ketjap en sambal er door ennnnnnn stukjes frikandel! Hihi meeste zullen me nu raar vinden maar het is echt heeeerlijk!
Iedereen kijkt me altijd raar aan als ik het zeg, en dan komen ze proeven wanneer ik het maak, en dan wil iedereen ook
meteen een schaal vol hihi dus het is het proberen waard :P ..

7Juli2007
28 January 2010, 16:11
hoi meiden, hier ben ik weer even.
zelf nog steeds behoorlijk ziek van me keelontsteking dus had even niet de fut om alles terug te gaan lezen is ook zoveel haha! ik heb vanacht zo,n las gehad van me darmen en steken in me buik pfff.... nog nooit gehad, me onderbuik is nu ook hard, nou we zullen zien.

Mila
28 January 2010, 16:14
strufle, ze zeggen dat als je zwanger bent, je meer kans hebt op een schimmelinfectie vanwege de hormonen, dus waarschijnlijk is het met deze pillen zo weg!

sharon, lekker druk geweest dus.

ik heb net gestreken, bah! en ga nu zo het eten voorbereiden.. vanavond lekker niksen en vanaf morgen begint weer een weekje vol werken.

Joya
28 January 2010, 16:40
nou ik heb het wondermiddel gevonden (voor zolang het helpt ;) ) drink nu thee!! als ik misselijk wordt en ik drink thee is het zo weg :D heerlijk zeg!!

@7juli wat balen dat je zo ziek bent.. keelontsteking kan idd behoorlijk vervelend zijn.. beterschap meis
@sharon het is dat ik niet zo'n zin heb in frikandel (en da's echt raar voor mij haha) maar het klinkt erg lekker.. eet smakelijk alvast ;)
@sylvia moet je ook het weekend werken?? wat doe je voor werk (weet niet of het al een keer gezegd is hier maar ben een beetje vergeetachtig :? en het is een beetje veel om terug te lezen :oops: )

Mila
28 January 2010, 16:41
mama2be, ik werk in de gehandicapte zorg als groepsbegeleidster

Tessa23
28 January 2010, 16:50
nou ik dacht dus dat ik mn ei voelde links onder dus niet want ovu test was nog negatief.. appart.. afwachten haha

Joya
28 January 2010, 16:51
oke ja dat gaat idd de hele week door ja.. nou geniet nog even van je vrije avond :D

Mila
28 January 2010, 16:55
nou ik dacht dus dat ik mn ei voelde links onder dus niet want ovu test was nog negatief.. appart.. afwachten haha

ik had van de week een hele mooi opbouw en nu blijft hij al 3 dagen tegen het positieve aanhangen, zo;n lekkere twijfel test! maar het word maar niet positief!

Tessa23
28 January 2010, 16:57
irritant he Syl , ik voelde ook echt die steekjes onderin die ik vorige keren bij eisprong ook voelde , maar test was negatief dus.. zal wel niet , weer door gaan en afwachten.. cyclus zal dus wel iets langer zijn.

Mila
28 January 2010, 17:03
irritant he Syl , ik voelde ook echt die steekjes onderin die ik vorige keren bij eisprong ook voelde , maar test was negatief dus.. zal wel niet , weer door gaan en afwachten.. cyclus zal dus wel iets langer zijn.

ik weet uberhaupt niet eens of ik wel een groeiend eitje heb, maar heb wel die groeisteken links in mijn onderbuik, dus ik blijf testen en dan zien we wel, duurt het me te lang, dan wek ik de menstruatie op, maar wil eerst mijn lichaam zelf de kans geven

7Juli2007
28 January 2010, 17:10
mama2be danjewel, ga volgende week als het over is eens langs de dokter, heb dit zo,n 4 a 5 x per jaar minimaal! dus eens na laten kijken is ook niks.

ik drink nu ook veel thee, ja niet tegen de misselijkheid hoor, tegen me keelpijn, dat helpt wel haha

Storm1987
28 January 2010, 17:19
Hoi meiden

Ik heb even een paar dagen niet gepost. Was dinsdag bij de verloskundige en er was een stagiaire. En volgens hen was mijn mannetje niet goed genoeg gegroeid. Dat voelde echt als een enorm klap in mijn gezicht en voelde me enorm slecht en een waardeloze moeder. Had het gehad met het zwanger zijn en heb voor het eerst in mijn zwangerschap echt even moeten huilen toen het bericht door drong.
Gelukkig kon ik de volgende dag alweer iets beter relativeren en heb ik de verloskundige opnieuw opgebeld om verwijzing voor een groeiecho te eissen. Ik kreeg een andere verloskundige aan de telefoon. Zij stelde me heel erg gerust. Zij vertelde mij dat ik me totaal geen zorgen hoef te maken omdat het hoofdje in gedaald is en daardoor de baarmoeder minder groot is gegroeid maar dat komt omdat zijn koppie ingedaald is. Ze drukte me op het hart dat er niks aan de hand is maar als het mij gerust stelde mocht ik een doorverwijzing voor een groeiecho komen ophalen. Ik heb er overna gedacht en ga morgen die echo afbellen. Ik probeer nu het vertrouwen in mijn verloskundige te hebben.

Wilde jullie niet lastig vallen met mijn onzekerheden en "geklaag" want ik was echt even heel erg negatief. Gelukkig na het gesprek met mijn verloskundige niet meer. Voel me nu weer helemal happy en zie het allemaal weer zonnig. Kleine ventje beweegt volop en ik geniet ook weer volop. Vanmiddag met een vriendin de stad in geweest en heeeeeeerlijk geshopt. Voelt toch altijd goed na wat ellende he ;)

Nou dit waren mijn sores, zou nu ff proberen te reageren op jullie :mrgreen:

Babii: Meissie wat is jouw leven momenteel een rollercoaster. Wel/niet/wel/niet iui. Vreselijk slopend voor je, denk ik. Begreep dat je het nu toch gaat proberen. Ik wens je alle geluk van de wereld meid, hoop dat het jullie kan geven waar jullie zo naar verlangen!

Mrij: Heb jij nog naar een gyneacoloog gebeld deze week? Misschien heb je het wel gezegd hoor maar dikke kans dat ik er over heen heb gelezen.

Essie: Och meid wat rot voor je :( Ik dacht alleen dat je gisteren gecurreteerd zou worden? Je moest gisteren toch terug naar de gyn? Ik hoop dat je een hoop lieve mensen om je heen hebt die je kunnen steunen. Hele dikke knuffel voor jou meis en doe rustig aan, luister goed naar je lijf.

Strufle: Arghhh balen van die infectie. Heb het zelf ook meerdere keren gehad. Krijg het altijd na een entivbiotica kuurtjne. Heel erg irritant! Hopelijk slaat het gauw aan en voel je je snel weer wat beter. Begrijp dat je ook weer misselijk bent, nog ff doorbijten meissie.Bij mij was het na 16 weken over en geloof bij lunanoa ook.

Lunanoa: Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah GAAAAAAAAAAAAAAAAAF een zoon!!! Gefeliciteerd, en nog mooier dat natuurlijk alles helemaal in orde was. Mag je nog een keer terug komen voor dat bloedvatje te controleren? Bij mij lag mijn ventje ook niet goed voor de 20 weken echo, ze kon toen zijn lipje niet controleren op een eventuele schisis. Toen mocht ik 5 dagen later terug komen. Was wel fijn, heb een double check gehad ;)

Wat het zou worden zou bsoluut niet uitmaken.
Al voelde ik heel sterk een meisje & dan ga je er toch wat vanuit. Dus dan denk je van: OH, niet verwacht :P
We zijn helemaal in de wolken :D
Vooral vriendlief ook. Die vind het zooooooooooo stoer :P

Dit was bij mij ook zo.... ik was zo overtuigd dat het een meisje was, dat het echt ff omschakelen was :oops: natuurlijk, je bent sowieso superblij :mrgreen: maar ik dacht echt een meisje en als het dan ineens een jongen blijkt te zien moet je dat beeld even omschakelen. Maar nu.... oohhh ik kan niet wachten! Vind het zo geweldig om een zoon te krijgen!!

Bati
28 January 2010, 17:36
@ Luna gefeliciteerd! Gelukkig dat alles goed is!!!!
@ Storm kan me voorstellen dat je ff schrikt! Gelukkig dat er een reden voor is! Doe rustig aan en geniet er nog van!

Babii
28 January 2010, 17:39
@ Storm, je had ons echt wel mogen lastigvallen hiermee. Ik spreek nu in de term ons, maar wat mij betreft had het echt gemogen. Natuurlijk ben jij geen waardeloze moeder, echt niet lieverd! Vindt het goed dat je vertrouwt op je VK, soms maken artsen vrouwen erg onzeker met een snel oordeel! Knuff voor jou hoor lieverd!

PS, ja het is een rollercoaster, maar ik kan wel gaan wachten, maar stel het lukt helemaal niet en ben ik bijv. te laat voor IVF mocht dat ooit moeten. Dat vergeef ik mezelf niet. Wil kunnen zeggen: we hebben alles geporbeerd wat in ons vermogen lag!

Die IUI vind ik persoonlijk echt HELEMAAL niks, maar zolang Stephan erbij is gaat het wel (hoop ik).

Mila
28 January 2010, 18:00
Storm, hier had je ons echt niet mee lastig gevallen hoor.. iedereen verteld hier zijn verhaal of dat nu leuk is of minder leuk. Of iemand nu vrolijk is of chagerijnig, we zijn er voor elkaar!
Logisch dat je even geschrokken bent van het nieuws! Maar nu idd vertrouwen op de vk!

snippie
28 January 2010, 18:00
Storm lieverd wat naar zeg:(!
en idd je bent geen slechte moeder!!!Je bent een top mens!en Moeder:)!
KNUFFEL voor jouw!!!

struffle
28 January 2010, 18:20
stormpie je houdt je altijd zo groot, dus het feit dat je dit nu aangeeft maakt wel duidelijk hoe erg je ermee zit, wat ik heeeeeel vervelend vind en ook heel goed kan begrijpen!! Voel je geen slechte moeder, want hoe in vredesnaam zou dit jou te verwijten kunnen zijn?? Gelukkig ben je gerustgesteld, maar die extra echo zou ik in mijn geval altijd pakken haha, al is t maar voor de fun. Wel sterk van je dat je vertrouwt op de vk, maar je hoeft je voor niemand te bewijzen! Ik vind dat het je juist siert dat dit nieuws je aangrijpt, dat geeft je verantwoordelijkheidsgevoel alleen maar duidelijk weer. Je wilt tenslotte het beste voor je kindje.

Vandaag voelde ik die verantwoordelijkheid voor mn kleine ook al heel sterk. Ik ga normaal nooit snel naar de dokter (wil dingen altijd eerst aankijken en zelf oplossen) maar in dit geval wilde ik geen enkel risico voor de kleine nemen en liet ik zonder pardon mn broek zakken (terwijl ik in elke andere situatie NOOIT mn doos zo snel aan wie dan ook zou laten zien). Dat is toch ook wel een mooi gevoel, je hebt iets om dit voor te doen, je hebt een leventje, een kindje dat je nodig heeft, en waar je zolang hij leeft en jij leeft voor zult knokken.

Stormpie dikke knuffel dus voor je, en onthoud je hoeft je echt niet altijd groot te houden hoor: het gaat wel om een mensenleven die jouw hele leven letterlijk op zn kop gaat zetten, dus het is alles behalve vreemd dat je een beetje aangedaan bent. Wat ik al zei, het siert je. Zou wat zijn als je je schouders erover op zou halen toch?

snippie
28 January 2010, 18:39
mooi ge zegt struffle helemaal waar!!!

@hier net spuit gezet ging echt snel:)!gewoon 1 2 tjak:)!en hij zat er in:)
me man zei nu al klaar?Ik was even op slaap kamer gaan zitten:)

Storm1987
28 January 2010, 19:08
Superlief van jullie ! Struffle kreeg traantjes in mijn ogen van je berichtje. Jij kan zaken zo goed formuleren! En dat is het ook, dat enorme verantwoordelijkheidsgevoel. Zodra jij een positieve test in je handen hebt, ben je mama. Zo voelt dat en zo is dat ook! En dat gevoel wordt elke dag sterker. Het idee dat er iets mis met mijn kindje zou zijn maakte mij echt helemaal gek. Ik ben iemand die het altijd wel positief probeert te zien, maar ik meen echt dat ik me geen raad meer zou weten als er iets zou gebeuren met hem.

Ik ga de echo toch afbellen. Moet hem waarschijnlijk zelf betalen en er is niet veel meer te zien. Zijn koppie zit zelfs al een stukje ingedaald dus achter het schaambeen. Zien waarschijnlijk alleen een hele brede rug haha :mrgreen:

Ik wilde hier niemand ermee "lastig vallen" omdat ik weet dat velen zoveel moeite doen om zwanger te worden en dan zou ik hier komen "klagen" met mijn sores. Was echt mezelf niet hoor, was heel negatief en had allemaal waanideeen. Baby was ook rustig die dag en ik dacht heel enge dingen :oops:

Maar nu voel ik me weer toppieeeee :mrgreen:

Struffle, jij ook al bijna 12 weken!! Is echt superlekker !! Voelde voor mij toen echt als een mijlpaal. En vanaf dan wordt het ook echt alleen maar leuker. Iets voor de 16de week voelde ik de kleine voor het eerst.... heel grappig.

snippie
28 January 2010, 19:22
Storm nogmaals je moet je niet schamen om hier je verhaal te doen!!

JIj bent even belangrijk als iedereen!!!
Lieverd je bent een sterke vrouw
KNUFFEL

7Juli2007
28 January 2010, 19:36
wie kan mij even ergens mee helpen :oops: ik zit al een tijdje in een onzekere periode.
Ik ben sinds oktober 2008 gestopt met d epil. maar sinds paar maandjes er pas echt mee bezig eigenlijk. ben nu 14 dagen overtijd of terwijl 2 weken. ik heb steeds van die kleine steekjes in me buik niet onderin maar beetje in het midden van me buik links en rechts heel raar eigenlijk. me tepels doen ook zeer. en ben steeds missenlijk. nou ben ik nu zowiezo wel ziek hoor van me keelontsteking maargoed. dat me emnstruatie wegblijft is het belangrijkste altijd natuurlijk he. ik ging toen straks naar de wc en bij het afvegen zeg maar zag ik een paar druppeltjes bruin/rozeachtig bloed. dat was het eigenlijk ook wel weer. want nu is het allemaal weer weg. misschien vinden jullie me nu heel vervelend en irritant, maar wilde het toch even kwijt :oops:

7Juli2007
28 January 2010, 19:40
Superlief van jullie ! Struffle kreeg traantjes in mijn ogen van je berichtje. Jij kan zaken zo goed formuleren! En dat is het ook, dat enorme verantwoordelijkheidsgevoel. Zodra jij een positieve test in je handen hebt, ben je mama. Zo voelt dat en zo is dat ook! En dat gevoel wordt elke dag sterker. Het idee dat er iets mis met mijn kindje zou zijn maakte mij echt helemaal gek. Ik ben iemand die het altijd wel positief probeert te zien, maar ik meen echt dat ik me geen raad meer zou weten als er iets zou gebeuren met hem.

Ik ga de echo toch afbellen. Moet hem waarschijnlijk zelf betalen en er is niet veel meer te zien. Zijn koppie zit zelfs al een stukje ingedaald dus achter het schaambeen. Zien waarschijnlijk alleen een hele brede rug haha :mrgreen:

Ik wilde hier niemand ermee "lastig vallen" omdat ik weet dat velen zoveel moeite doen om zwanger te worden en dan zou ik hier komen "klagen" met mijn sores. Was echt mezelf niet hoor, was heel negatief en had allemaal waanideeen. Baby was ook rustig die dag en ik dacht heel enge dingen :oops:

Maar nu voel ik me weer toppieeeee :mrgreen:

Struffle, jij ook al bijna 12 weken!! Is echt superlekker !! Voelde voor mij toen echt als een mijlpaal. En vanaf dan wordt het ook echt alleen maar leuker. Iets voor de 16de week voelde ik de kleine voor het eerst.... heel grappig.

heey meid, je valt hier niemand mee lastig hoor. gewoon lekker je verhaal doen. ook al doen sommige heel veel moeite om zwanger te worden. als je eenmaal zwanger bent kunnen er ook een heleboel dingen gebeuren en zijn waardoor je het even niet weet, en even je ding kwijt wilt. is toch lekker dat mensen jou verhaal lezen, erop reageren je steunen en er voor je zijn. en voor de volgende keer ook gewoon je verhaal neerzetten. zodat mensen je kunnen steunen hier. dan blijf je er in ieder geval niet zelf mee zitten. iedereen weet ebst dat iedereen het moeilijk kan hebben zwanger of niet!

snippie
28 January 2010, 19:44
juli
wanneer had je ook alweer voor het laatst getest?

ik denk dat je lichaam heel erg vanslag is.en waarom wacht je tot zondag?

7Juli2007
28 January 2010, 19:46
ik heb meer dan een week teurg getest maar toen gaf hij negatief aan.
ik heb mijn cyclus opgenomen van meer dan een jaar, en ik heb een regelmatige cyclus, elke maand rond de 28 a 29 dagen. daarom snapte ik het dus niet. dit is trouwens de eerste keer dat ik over tijd ben. waarom ik pas zondag ga testen, dat zit zo, dan is me mannetje jarig, en dan zou het een leuk cadeautje zijn als die dan positief zou zijn :oops:

Mrij
28 January 2010, 19:53
Storm, ik kan wel alles herhalen wat de anderen gezegd hebben, maar ik ben het met ze allemaal eens!
Ben blij dat je weer gerust gesteld bent meid!
Nog een paar weekjes!!!!!!!

Wat betreft de gyn, nee die heb ik nog niet gebeld, ik laat het voorlopig heel even zo.. wil niet teveel in details gaan treden, maar ik heb hier een mannetje thuis die tegen overspannen zijn aanzit, ik vind het even belangrijker om er voor hem te zijn en daar moet hij eerst uitkomen voordat we aan deze stap beginnen!

7Juli2007
28 January 2010, 19:54
Storm, ik kan wel alles herhalen wat de anderen gezegd hebben, maar ik ben het met ze allemaal eens!

Wat betreft de gyn, nee die heb ik nog niet gebeld, ik laat het voorlopig heel even zo.. wil niet teveel in details gaan treden, maar ik heb hier een mannetje thuis die tegen overspannen zijn aanzit, ik vind het even belangrijker om er voor hem te zijn en daar moet hij eerst uitkomen voordat we aan deze stap beginnen!

groot gelijk heb je meid. wees er maar lekker voor je mannetje de rest komt later wel. belangrijkste is nu da hij daar uit komt!

snippie
28 January 2010, 19:55
ik heb meer dan een week teurg getest maar toen gaf hij negatief aan.
ik heb mijn cyclus opgenomen van meer dan een jaar, en ik heb een regelmatige cyclus, elke maand rond de 28 a 29 dagen. daarom snapte ik het dus niet. dit is trouwens de eerste keer dat ik over tijd ben. waarom ik pas zondag ga testen, dat zit zo, dan is me mannetje jarig, en dan zou het een leuk cadeautje zijn als die dan positief zou zijn :oops:

Oja das waar :oops: !!!! sorry!
KNUF

Mrij
28 January 2010, 19:57

groot gelijk heb je meid. wees er maar lekker voor je mannetje de rest komt later wel. belangrijkste is nu da hij daar uit komt!

Dank je wel meid! Lief van je!

snippie
28 January 2010, 19:57

Lieverd wat naar!!!heel veel sterkte!!!
en logisch dat belangrijker is!Vind ik ook!

7Juli2007
28 January 2010, 20:00
Haha geeft niet meid, maar ik dacht vraag even of iemand er ervaring mee heeft ben al best een tijdje overtijd, maar omdat ik zeg maar paar druppeltjes bruin/rozeachtigbloed verloor, dat was alles nu weg, misschiend at iemand dat wist. enneh geen dank, ben er voor je :oops:

jorina
28 January 2010, 20:05
meiden ik ga lekker ff in bed liggen denk ik want ben echt gesloopt
kom morgen ochtend nog wel ff de uitslag melden
want kan het toch niet laten om te testen :D

snippie
28 January 2010, 20:06
nee nooit mee gemaakt in die 24maanden!

hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Nu gaat snippie lekker slapen!

Jorina ben benieuwd slaap lekker meissie

KNUF

7Juli2007
28 January 2010, 20:07
meiden ik ga lekker ff in bed liggen denk ik want ben echt gesloopt
kom morgen ochtend nog wel ff de uitslag melden
want kan het toch niet laten om te testen :D

ik ben zeer benieuwd, slaap lekker vast :mrgreen:

7Juli2007
28 January 2010, 20:08
nee nooit mee gemaakt in die 24maanden!

hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Nu gaat snippie lekker slapen!

Jorina ben benieuwd slaap lekker meissie

KNUF

ik heb dit ook nog nooit mee gemaakt trouwens,
ja het wcahten is soms erg slopend, of is dat alleen bij mij zo :oops:

slaap lekker ;)

Storm1987
28 January 2010, 20:17
Jorina ik wil wel alvast jouw uitslag melden hoor, weet het toch al

Je bent zwanger :mrgreen: (van een tweeling :P )

Babii
28 January 2010, 20:22
O god daar kom Storm weer met der tweelingen :P. Die heeft teveel HCG over dat ze hier gaat strooien mwhuahahahahha :lol: .

@ Juli, tsjah ik heb het ook nu, maar ehm.... ik heb een operatie gehad, dus is het niet te vergelijken! Ken wel iemand die maar een beetje bruin verloor, dat was dus der menstruaite :S

@ Mrij, jakkes lieverd! Ik hoop dat je mannetje zich snel beter voelt!!

Mrij
28 January 2010, 20:25
Kim, hahaha dat heeft Storm idd!
Dank je wel schat!

becky88
28 January 2010, 20:38
storm ik kan hier ook nog wel een heel verhaal neerzetten over dat je ons hier best had mogen 'lastig vallen' maar de andere meiden hebben alles al gezegd!
in ieder geval zeer fijn dat toch alles goed is!

mrij lieverd heb het je ook al op msn gezegd sterkte ermee!
en als ik iets voor jullie kan doen weet je me te vinden!

Mrij
28 January 2010, 20:42
Becky, dank je wel!! Had het je ook al op msn gezegd, maar dan hier ook nog maar, je bent een schat!!! ;)

Tessa23
28 January 2010, 22:03
Mrij , sterkte met je mannetje!!

jorina
29 January 2010, 09:15
nou deze is wel een stuk duidelijker
zwanger ben ik dus zeker
maar zet pas een banner neer als mijn nod voorbij is
het is al 2 x mis gegaan en ga zeker niet de goden verzoeken
dus vanaf maandag als het nog altijd goed is een banner

http://i787.photobucket.com/albums/yy15 ... 000497.jpg (http://i787.photobucket.com/albums/yy159/jorina_photos/P1000497.jpg)

snippie
29 January 2010, 09:17
nou deze is wel een stuk duidelijker
zwanger ben ik dus zeker
maar zet pas een banner neer als mijn nod voorbij is
het is al 2 x mis gegaan en ga zeker niet de goden verzoeken
dus vanaf maandag als het nog altijd goed is een banner

http://i787.photobucket.com/albums/yy15 ... 000497.jpg (http://i787.photobucket.com/albums/yy159/jorina_photos/P1000497.jpg)

lieverd ik snap je helemaal!

Maar feliciteer je bijdeze voorzichtig al:$!
KNUF

Ram1988
29 January 2010, 09:27
whoehoee gefeliciteerd jorinaaa! ik duim voor je dat t goed gaat! tis je gegund

Stef2203
29 January 2010, 09:34
Gefeliciteerd Jorina!! :D

Babii
29 January 2010, 09:35
Gefeliciteerd Jorina!!!! Woowieeeee dat doen jullie samen goed haha.

snippie
29 January 2010, 09:37
Gefeliciteerd Jorina!! :D

hej stef hoe is het met jouw!

jorina
29 January 2010, 09:40
thanks meiden
en ja ik hoop ook dat het deze keer wel goed gaat
maar we blijven positief :D

ga nu snel douchen en dan werken

Mila
29 January 2010, 09:45
Jorina, gefeliciteerd meid, ik snap je voorzichtigheid, maar dat is straks vast allemaal niet nodig en over negen maanden heb je een kleine thomas of een klein zusje voor thomas in je armen, Nogmaals gefeliciteerd!

Storm1987
29 January 2010, 09:48
Wow Jorina, jullie zijn super vruchtbaar saampies :mrgreen: Ben superblij voor je en ik hoop echt heel hard dat alles goed mag blijven gaan. Ik snap je voorzichtigheid heel erg goed hoor, je hebt al 2 flinke teleurstellingen gehad. De duimen draaien hier volop voor jullie!!

Mrij: wat naar van je mannetje :( Maar extra lief zijn voor hem nu dan, dikke knuff voor jou.

snippie
29 January 2010, 09:48
Werkse meissie:)!

Ik ga er ook vandoor!
Ga naar uitvoering van oppas kindje kijken op haar school.
ze gaan dansen op muziek van Michael Jackson:)!
en daarna ga ik tot 3uur op haar passen:D!ze is 5:D!!
Haar moeder is mijn Collega:)!

En het meissie moest zo huilen dat niemand van haar familie kon komen kijken.
dat ik zei meid ik kom wel eerder:D kom ik naar je kijken en maak ik foto's helemaal blij was ze:D!

dus dames tot vanmiddag:D!

KUS

Mila
29 January 2010, 09:54
mrij, heel veel sterkte met je mannetje en dat hij zich maar snel beter mag voelen!

Stef2203
29 January 2010, 09:56
Hey Snippie,

Hier alles oke, ben aan het zoeken naar een eitje ;)

Met jouw ook alles ok? Blijf stevig doorduimen voor je hoor meiss!! Deze ronde wordt gewoon jouw ronde!! :D :D

becky88
29 January 2010, 10:04
jorina gefeliciteerd meid!!!

VickyS
29 January 2010, 10:16
Snippie wat lief van je dat je naar haar uitvoering gaat kijken! Veel plezier!

Jorina vanuit hier ook een voorzichtige maar welgemeende gefeliciteerd!!

ik moet nog een paar dagen wachten om te testen maar word stilaan gek. heb echt alle symptomen die een zwangere zou kunnen voelen maar ben zo bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt!!
nog een paar nachtjes en dan weten we het!!

Stef2203
29 January 2010, 10:57
@ Vickys: Knap dat je zo goed kan wachtten hoor, ik kon dat echt niet, heb darom maar even een beetje afstand genomen, nu lukt het inmiddels wel een beetje mijn enthousiasme te beperken. :P

Hedwig88
29 January 2010, 11:23
Jorina, vanuit hier ook alvast voorzichtig gefeliciteerd :D:D:D

fen1985
29 January 2010, 11:34
He meiden, nou mijn lichaam hield me toch niet voor de gek
Heb gister avond positief getest(Ben zo blij maar vind het ook erg spannend) :) :) :)

Stef2203
29 January 2010, 11:47
He meiden, nou mijn lichaam hield me toch niet voor de gek
Heb gister avond positief getest(Ben zo blij maar vind het ook erg spannend) :) :) :)

Gefeliciteerd!!! Geniet ervan meiss ;) :D

Tessa23
29 January 2010, 11:52
Jorina, meid gefeliciteerd , hopen dat alles goed blijft gaan , positief blijven toch? xx

Fen jij ook gefeliciteerd!!!

Mila
29 January 2010, 12:01
ik heb hier vruchtbaar slijm, maar nog geen positieve test :? snap werkelijk niks van mijn lichaam :roll:

fen, gefeliciteerd!

snippie
29 January 2010, 12:09
Gefeliciteerd!geniet er van
knuf

Ram1988
29 January 2010, 12:15
hee meisjes, ik had net heeeeeel iets lichtbruin verlies, kan geen kwaad toch?

b0llie
29 January 2010, 12:31
@jorina en fen
wauw dames
gefeliciteerd

Babii
29 January 2010, 12:35
@ EstherH, bruin verlies kan inderdaad voorkomen, zeker als de kleine verder innestelt of je baarmoeder zichzelf schoonmaakt. Mocht je het niet vertrouwen bel dan de VK, daar zitten ze voor :mrgreen: .

@ Sylvia, ik moest wel lachen om je berichtje :lol: . Geen posi test en geen eitej, wel slijm. Tsjah ik was vruchtbaar en verloor bruin slijm. VAGE LICHAMEN haahhaa

7Juli2007
29 January 2010, 12:39
Hoi meiden,
Nog steeds ziek van me keelontsteking maar toch even hier lezen haha.
ik ben uit mijn onzekere periode, heb vandaag mijn :twisted: :twisted: gekregen, bah!
het heeft even op zich laten wachten wat normaal nooit is voorgekomen, maar ik ben ook ziekdus daardoor kan het ook even geduurt hebben natuurlijk. we blijven positief op naar de volgende ronde :mrgreen:

Lautje
29 January 2010, 12:51
Jorina ook van hier 'n voorzichtige felicitatie!

Fen ook gefeliciteerd meid!

Mrij; dikke knuf! Sterkte met je mannetje!

7Juli2007
29 January 2010, 12:57
Jorina gefeliciteerd :mrgreen:

Beer
29 January 2010, 13:38
Zwanger!!!!! En dit is niet met ochtendurine!!!!! Ben echt super blij!!!! Ik vind dat de matcare dipsticks het niet heel goed aangeven maar deze is naar mijn idee overduidelijk positief!! :D Kruidvat 2 voor 5 euro!

http://www.mijnalbum.nl/Album=LZZJWHAP

snippie
29 January 2010, 13:43
ik heb hier vruchtbaar slijm, maar nog geen positieve test :? snap werkelijk niks van mijn lichaam :roll:

fen, gefeliciteerd!

Ik heb ook altijd voor dat mijn test posetief is slijm dus paar dagen voor positieve test

snippie
29 January 2010, 13:45
Gefefeliciteerd beer

Lautje
29 January 2010, 13:53
Beer Gefeliciteerd meid!

Alweer 3 zwangeren erbij! Zozo!

7Juli2007
29 January 2010, 14:08
Zwanger!!!!! En dit is niet met ochtendurine!!!!! Ben echt super blij!!!! Ik vind dat de matcare dipsticks het niet heel goed aangeven maar deze is naar mijn idee overduidelijk positief!! :D Kruidvat 2 voor 5 euro!

http://www.mijnalbum.nl/Album=LZZJWHAP

Over duidelijk zwanger :mrgreen:

7Juli2007
29 January 2010, 14:09
alweer 3 zwangere erbij, gaat goed haha! gefeliciteerd allemaal :P nu de rest nog :mrgreen:

sharon_
29 January 2010, 14:57
Jeeeetje hihi 3 zwangeren er bij :D .. Wat een super dag is dit! Van harte gefeliciteerd meiden!!! Ga er heerlijk van genieten.

En Jorina ik snap jou bescheidenheid heel erg goed hoor. Mijn duimen gaan vollop voor jou draaien dat alles goed blijft gaan! Jullie verdienen het zoooo hard he!

Snippie wat leuk dat je naar dr optreden bent wezen kijken, is voor die kleintjes altijd wel erg belangerijk dat er iemand in de zaal zit die ze kennen. :D

Sylvia wel vruchtbaar slijm meis? Wat raar of niet :? .. Vrouwenlichamen ook!!!

Ik heb vandaag ovutest gedaan de digitale van cb en had een Smiley! Dus ben vruchtbaar.. Misschien is dit wel de
laatste maand dat we het zelf mogen proberen dus extra speciaal hihi. Voor de rest vanavond gezellig uit eten en bowlen
met onze autoclub. Heb er zin in! Ook een kleine tegenvaller gehad vandaag, me auto is niet door de APK keuring heen
gekomen dus moet volgende week ofzo nog een keer als vriendlief alles heeft gerepareerd (viel opzich nog mee). Hoefde
de keuring van vandaag daar tegen over weer niet te betalen :D want een vriend van ons keurd hem altijd hihi dus dat
scheelt weer.

Tessa23
29 January 2010, 15:18
Beer , gefeliciteerd!!!!!

Sharon , geniet van je weekend !! ;)

Stef2203
29 January 2010, 15:35
@ Beer: Gefeliciteerd meissie geniet ervan!! :lol:

struffle
29 January 2010, 16:01
jorina, fen en beer wat fantastisch!! 3 zwangeren op 1 dag, goeie oogst :mrgreen:
Jorina snap je voorzichtigheid, ik duim me rot dat het deze keer gewoon goed gaat (3x is scheeprechts toch)

super zeg, wat een goed nieuws!! Zo zie je maar hoe snel er ineens zwangeren bij kunnen zijn :)

Storm1987
29 January 2010, 16:48
Zo gewoon ff 3 zwangeren erbij op 1 dag. GEWELDIG! Daar gaan we voor :mrgreen: Jorina jou had ik natuurlijk al gefeliciteerd, en Beer en Fenn, jullie ook van harte!!

Geweldig gevoel he die positieve test in je handen. Beer, ik vind je test prachtig overduidelijk en geen twijfel over mogelijk!

struffle
29 January 2010, 17:10
hee storm meissie hoe voel je je?

Tessa23
29 January 2010, 17:20
Ja ben ik ook benieuwd naar ..hoe het met je is ?

Ik kijk even grey's anatomy en daarna ff weg.. koopavond hier dus nog paar kleine dingen halen..

Morgen film kijken bij vrienden van ons, horror ofzo... haha

Pff ik droom dus al 2x deze week dat ik zwanger wil worden en volgende droom ben ik zwanger..echt appart , word ik dol gelukkig wakker en dan denk ik shit.. gek is dat he

snippie
29 January 2010, 17:36
Ja ben ik ook benieuwd naar ..hoe het met je is ?

Ik kijk even grey's anatomy en daarna ff weg.. koopavond hier dus nog paar kleine dingen halen..

Morgen film kijken bij vrienden van ons, horror ofzo... haha

Pff ik droom dus al 2x deze week dat ik zwanger wil worden en volgende droom ben ik zwanger..echt appart , word ik dol gelukkig wakker en dan denk ik shit.. gek is dat he

Ik heb afgelopen maand een week na ei gedroomd dat ik zwanger was.
heb het op gezocht en hier staat het voor:

Als je droomt dat je zwanger bent, suggereert dit dat jezelf of een aspect uit je persoonlijke leven aan het ontwikkelen is. Mischien ben je nog niet gereed om er over te praten of naar te handelen. Het kan tevens een verwijzing zijn naar het ontstaan van een nieuw idee, richting of doel.

Als je in het echt zwanger bent, dan gaat deze droom over je angsten en onzekerheden met betrekking tot je zwangerschap. vrouwen die minder dan drie maanden zwanger zijn, dromen vaak over kleine creaturen, pluizige beestjes, bloemen, fruit en water. De dromen van vrouwen die tussen de 3 en zes maanden ver zijn gaan vaak over de angst of ze wel een goede moeder zullen zijn en zorgen over mogelijke complicaties bij de bevalling. Dromen dat je het leven schenk aan een niet menselijk iets zijn vrij normaal. Als je op het laatst loopt, dan kunnen dromen vaak gaan over je eigen moeder. Omdat je lichaam verandert en groter wordt, is het niet ongewoon dat je kunt dromen over walvissen, olifanten, diosaurussen en andere grote beesten.

Tessa23
29 January 2010, 17:43
Ok snippie thnx, heb t gelezen.. ja gek is dat he.. ik werd ook zo gelukkig wakker haha.. en dan denk je shitt ik ben echt wakker..

becky88
29 January 2010, 17:46
nog 2 zwangeren erbij!
gaat goed hier.

gefeliciteerd meiden!!

snippie
29 January 2010, 17:46
Ok snippie thnx, heb t gelezen.. ja gek is dat he.. ik werd ook zo gelukkig wakker haha.. en dan denk je shitt ik ben echt wakker..

Ik had er zelf geen achter liggende gedachte bij.omdat het gewoon weg niet raak kon zijn bij ons.
maar lijkt me idd shit.om zo wakker te worden.
Die hele week da ik droomde dat ik zwanger was ,was er ook altijd iets mis.

snippie
29 January 2010, 17:47
nog 2 zwangeren erbij!
gaat goed hier.

gefeliciteerd meiden!!

Wie weet ben jij de 4de;)

becky88
29 January 2010, 17:50
wie weet wie weet hahah in ieder geval nog geen ongi te bekennen hier

snippie
29 January 2010, 17:54
wanneer ging je ook al weer testen :oops:
sorry dta ik het vraag! wss heb je het al vaak genoeg gezget :oops:

becky88
29 January 2010, 17:55
nee hoor heb het nog niet gezegd ;)
wil zondag pas testen, eigenlijk was de bedoeling als vandaag mijn ongi niet kwam dat ik morgen zou testen maar vriendlief moet werken dus test dan zondag pas

Tessa23
29 January 2010, 17:59
Spannend voor jullie dus Becky! Ik duim voor je..!!

snippie
29 January 2010, 18:07
backy meid ik duim voor je!!
voel je al iets?
een eventuele men of juist niet?

becky88
29 January 2010, 18:09
voel geen opkomende menstruatie, word ook altijd smorgens of smiddags ongesteld en tot nog toe niks maar we wachten af de dag is nog niet voorbij

snippie
29 January 2010, 18:13
voel geen opkomende menstruatie, word ook altijd smorgens of smiddags ongesteld en tot nog toe niks maar we wachten af de dag is nog niet voorbij

Ik ken dat meissie.
spannend!
Bij mij is het meestal als ik niet voor 12uur ongi word dan komt hij de volgende dag .
spannend duim voor je!

becky88
29 January 2010, 18:14
hoop dat als ie komt ie gewoon netjes vandaag komt ipv een dag te laat maarja we zullen zien ;)

Mrij
29 January 2010, 18:15
Wow er zijn gewoon 3 zwangeren bij!! :D Gefeliciteerd meiden!!

Jorina, ik duim voor je meid dat het deze keer goed mag blijven gaan!! Super dat je zo positief bent!

Becky, spannend meid!! Het zou toch wel een keer raak mogen zijn bij jullie!

Dank jullie wel meiden voor de lieve woorden, jullie zijn echt lief!!

b0llie
29 January 2010, 18:16
spannend becky
duimen draaien

Babii
29 January 2010, 19:47
Whahahah even niet rot bedoeld, maar er blijven weinig meiden over hier hahahaha iedereen is al zwanger, awesome!!!

Voor de nieuwe zwangeren, van harte gefeliciteerd! GEniet van dat prachtige wondertje dat in je groeit!

7Juli2007
29 January 2010, 20:10
Whahahah even niet rot bedoeld, maar er blijven weinig meiden over hier hahahaha iedereen is al zwanger, awesome!!!

Voor de nieuwe zwangeren, van harte gefeliciteerd! GEniet van dat prachtige wondertje dat in je groeit!

nou ik ben er ook nog haha.... ik heb vandaag mijn :twisted: :twisted: gekregen. wel minder maar nieuwe ronden nieuwe kansen toch ;)

b0llie
29 January 2010, 20:14
eej kimmie
ook ik ben nog niet zwanger hoor meis

7Juli2007
29 January 2010, 20:15
eej kimmie
ook ik ben nog niet zwanger hoor meis

Laten w ehopen dat je dta niet nog lang kunt zeggen haha

Babii
29 January 2010, 20:29
Haha, ja maar had het meer over het groepje dat hier gezamenlijk starte hihi... Ben niet de enige, maar er zijn er al zoveel zwanger.

Ik vind dat wij moeten volgen :lol:

becky88
29 January 2010, 20:33
precies kim!!! ;)

jorina
29 January 2010, 20:35
hoe is het met jouw becky al ergens last van ?

becky88
29 January 2010, 20:38
ja behoorlijk :? maar wachten 'rustig' af :lol:

Mrij
29 January 2010, 20:53
Haha, ja maar had het meer over het groepje dat hier gezamenlijk starte hihi... Ben niet de enige, maar er zijn er al zoveel zwanger.

Amn! ;)

jorina
29 January 2010, 20:53
oeeeeee spannend dus
zou toch wel heel mooi zijn zo vlak voor de mmm

becky88
29 January 2010, 20:55
dat zou heel mooi zijn ja :D

hoe is t met jou?

Lunanoa
29 January 2010, 20:56
Jorina, had je al gefeliciteerd, maar ook hier nog maar ff: CONGRATULATIONS! :D

Beer & Fen; Gefeliciteerd meiden!

Becky: Z spannend, ik duim duim duim!

Snippie: Wat lief dat je ging kijken, was het leuk?

Kim & Mrij: Jullie mogen ook vast snel meid. Dikke knuffel!
De rest ook natuurlijk, maar ik onthoud niet al die namen :oops: :lol:

Hier: Half ziekig & kuttig :P Rotdag gehad. Niet lekker. BLEH
Maar dan kijk ik even naar ons nieuwe blauwe garderobe & dan word ik wel weer blij :lol:
Het begint nu door te komen :roll:

jorina
29 January 2010, 21:01
goed hoor
alles gaat lekker zijn gangetje
we wachten rustig af of het nu wel goed gaat

b0llie
29 January 2010, 21:02

ik snap wat je bedoeld meid
maar je bent niet de enige
en je blijft ook echt niet als enige over
weet ik zeker

Babii
29 January 2010, 21:03
Ik zeg toch ook niet dat ik de enige ben :P. Zeg alleen dat er weinig overblijven ;).

b0llie
29 January 2010, 21:05
ik zeg toch ook dat er steeds minder zijn
maar dat je vast niet alleen over zal blijven..

becky88
29 January 2010, 21:08
ga heel hard voor je duimen meid dat het nu wel eens goed gaat!

Babii
29 January 2010, 21:09
Nee, je maakt de opmerking naar mij toe dat ik niet de enige ben die overblijft en pas daarna dat er meerderen zijn. Maar het maakt niks uit, me punt is gemaakt ;).

Lunanoa
29 January 2010, 21:09
O PLEASE STOP THE CRAP.
:oops:

b0llie
29 January 2010, 21:10
idd, waar gaat t over?
neem aan dat je snapt wat ik bedoel
bedoelde t lief, maarja..
klaar nu

Babii
29 January 2010, 21:14
Dat weet ik ;).

Lunanoa
29 January 2010, 21:15
:lol:

Wij pikken misschien nog een paar dagen Mallorca mee :roll: Bij ons reisje Madrid, blijkt vriendlief zijn nichtje te wonen & zou het gezellig vinden dat we een paar daagjes daar komen. Is maar 40 E voor een vliegticket retour :D

b0llie
29 January 2010, 21:16
ooh lekker zeg lunanoa
wanneer gaan jullie op vacantie

Mila
29 January 2010, 21:17

ik houd je gezelschap ;)

Lunanoa
29 January 2010, 21:19
Wij gaan maandag op vakantie.
Vliegen 's ochtends naar Madrid vanaf schiphol ;)
9 daagjes vakantie voor ons! Heerlijk!

Blijkt dat het weer daar kut is. Wij dachten rond de 20 graden maar valt tegen. Rond de 8 10 graden geloof ik :? Nouja alles beter als hier natuurlijk :P

Lekker uiteten, drinken, shoppen, lekker samen zijn :D

Mila
29 January 2010, 21:23
ik had vanmorgen een twijfeltest met urine van een kwartier i.p.v. 2 uur, dus doe nu zo nog een testje en nu heb ik twee uur niet geplast, maar heb er geen vertrouwen meer in..
ik test nu nog twee weken door en heb ik dan geen ei gespot, dan start ik met provera!

jorina
29 January 2010, 21:24
lekker lun nog 1 xtje met zijn 2tjes (nou ja min of meer dan de kleine is er natuurlijk wel een beetje bij :D )

Lunanoa
29 January 2010, 21:30
hihi ja, heerlijk genieten van de rust nu de kleine nog stilletjes verstopt zit :lol:

Ben er echt aan toe hoor. Al twee jaar niet op vakantie geweest. Dus echt iets om naar uit te kijken :D

jorina
29 January 2010, 21:33
heerlijk meissie lekker van genieten

b0llie
29 January 2010, 21:33
ooooh wat heeerlijk
beetje jammer van t weer, maar wel lekkr van elkaar genieten idd

wij gaan in mei n weekendje naar centerparks, ook leuk hehe :D

snippie
29 January 2010, 22:03
lekker lun!

en ik hou jullie allemaal nog even gezeldschap hoor:D.
heb nog een maand te gaan;)

oja hihi meisje was zo blij:D!ze was heel erg aan het zoeken en toen zag ze mij staan en helemaal blij!
Vanmiddag werd ik ook tante genoemd :oops:
en ze zei ik vind het gezellig dat je komt opassen:D!!
heerlijke middag gehad dus:)

Lunanoa
29 January 2010, 22:08
Superleuk Snippie!

Heb net met printscreen toch wat kiekjes kunnen nemen van onze echo :P Niet erg mooie foto's, maar agh, beter als niks :lol:

Ik plaats ze wel even op hyves/babysite!

Liefs

snippie
29 January 2010, 22:13
meiden ik gaat slapen!
doeggie tot morgen!
knuf

Lunanoa
29 January 2010, 22:17
Trusten!

Heb de foto's al op hyves :lol:

Storm1987
29 January 2010, 23:31
Goeiennacht

Wat een dag heb ik achter de rug... heel erg emotioneel geweest. Wil hier in het openbaar niet teveel in detaills treden maar de gene die ik beter ken heb ik op hyves en jullie begrijpen waar ik het over heb. Ben helemaal versleten na deze dag, maar te druk geweest om nu rustig te kunnen slapen.

Struffle, lief dat je het vraagt. Ik heb er alle vertrouwen in dat het kleine mannetje goed groeit. Voor mijn gevoel groeit mijn buik enorm, mijn vriend en vriendinnen zien het en ik voel de kleine goed bewegen. Schopt soms lelijk in mijn ribben ;) Kan gelukkig nu relativeren, kan me namelijk niet voorstellen dat een kindje wat tot nu toe altijd boven gemiddeld groeide, nu ineens niet meer goed groeit.

Becky: Spannend meid ik hoop dat het raak is voor je.

Lunanoa
29 January 2010, 23:39
Hoi meid, jij ook al zo laat!

Begrijp dat je een norm zware dag hebt gehad. Hoop dat je je snel wat beter voelt. Dikke knuffel & zoen meid!

snippie
30 January 2010, 08:10
Storm meissie ik hoop dat je uiteindelijk tlekkernij beetje hebt kunnen slapen!
begrijpelijk hoor lieverd
Knuffel

sharon_
30 January 2010, 10:40
Storm, hoop dat je toch nog even lekker hebt kunnen slapen. Weet niet wat er aan de hand is natuurlijk, maar vind het wel rot voor je :( !

Lunanoa voel je je al wat beter vandaag? En wat een heerlijk vooruitzicht die vakantie :D ..

Beckyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! Al ongi? Of uh kan je testen :D ?

Hier gister een hele leuke avond gehad, alleen helaas wel met giga zere eierstokken :? .. Echt niet normaal.. Terwijl ik daar dus normaal gesproken nooit pijn aan heb. Toen we thuis kwamen dus geklust. Hoop op tijd want net was de ovulatietest negatief. Maar vind het sobiezo raar, met de dipsticks van matcare heb ik altijd 2 dagen een positieve test, en nu met cb digitaal maar 1 dag, en laatst toen ik daar een keer mee teste ook maar 1 dag. En matcare altijd 2 dagen :? .. Vandaag een drukke dag dus ik ga jullie weer verlaten! Ohja en Kim, ik hou jullie ook nog wel een tijd gezelschap denk ik :( ..

30 January 2010, 10:44
Storm weet als geen ander hoe je je voelt ..
rillingen lopen over mn rug, komt weer helemaal terug!
Dikke knuffel meid!

Bati
30 January 2010, 10:44
@ Jorina, Fen & Beer: GEFELICITEERD! geniet ervan!
@ Storm: ik weet niet wat er is (hoef ik ook niet te weten), maar wil je wel sterkte wensen!