PDA

View Full Version : Nog meer 1989-ers?!

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6

Xannia
24 November 2010, 17:50
Hey, wat zijn jullie ineens druk geworden.

Negen dagen voor NOD, poeh das wel vroeg, maar begrijp ook je punt. Hoop dat het geen "ongi" symptonen zijn Guppie.

Joan is ook rustig he laatste tijd?

Joan
24 November 2010, 18:14
Hooooi :D

Jaa ben wel een beetje rustig, toch zou ik graag weer mee kletsen haha. Ik lees altijd alles wel, maar reageer niet altijd. Allemaal spannende momenten voor iedereen hier. Nikita en guppie, ik hoop het echt voor jullie!

En Angie89, ik ben nog wel nieuwsgierig naar je jurk ;) Vind het toch knap van je dat je hier al op het forum zit, terwijl je eigenlijk nog best wel lang moet wachten. Keuzes zijn inderdaad lastig he. Ik hoop dat je een super bruiloft hebt en dat je direct in sept zwanger bent! :D

Hier alles verder prima. Ik denk nog steeds dat mijn twee dagen bruin bloedverlies mijn ongesteldheid was. Ga dus ook rustig verder. En hoop gewoon dat mijn cyclus ene beetje regelmatig is.

Gister bij mn schoonzusje geslapen, ze heeft een kleintje van 10maand. Erg gezellig, lief ventje! :D

Xannia
24 November 2010, 18:22
Ja lijkt me ook wel dat dat je ongesteldheid was dan, je hebt ook geen kwaaltjes ofzo toch? Bijna in de klusperiode alweer ;).

Ben jaloers dat jij gewoon al tante bent! Moet heerlijk zijn!

Als je me je e-mailadres pb't dan stuur je ik de jurk per e-mail.

Nikita
24 November 2010, 18:25
Hier ook al tante hoor... Echt heerlijk om te zijn!!!
Kan me het moment van de geboorte van de eerste nog zo goed herinneren..
Stond gewoon met tranen in mijn ogen langs mn zus der bed hihi..
En bij de tweede trouwens net zo hard!! haha
Ben er ook helemaal gek mee en hun met ons, zo fijn!
Alleen jammer dat ze nu beetje verder weg wonen (belgie) en dat ik ze nu stuk minder zie..
Straks als we in een ander huis wonen met meerdere kamers kunnen ze blijven logern :)

Joan
24 November 2010, 18:40
Jaa is erg leuk hoor, maar ik denk dat ik het nog leuker zou vinden als hij wat groter is en een beetje kan praten. Dan wordt het tante zijn wat ' echter ' ofzo:D Hij heeft hier een keer geslapen, maar dat is wel een gedoe hoor. Moeten zoveel spullen mee. Later wordt dit makkelijker. Helemaal als ik zelf alle spullen heb hehe.

Nikita
27 November 2010, 08:57
Ja kindjes van mijn zus zijn 2 en 3.5... Jongste moet je nog wel wat mee sjouwen soms, maar zeker die oudste is al lekker zelf aant dartelen :)

Xannia
27 November 2010, 15:44
Jemig Nikita, nogsteeds niet ongi. Al bijna 50 dagen nu??

Heb vandaag een super lief Me to You beertje gekregen van mijn schatje :D. Het heeft een groot hart voor zich met: I love you :).
Hij heeft er heel lang naar gezocht haha. Paar weken geleden was hij Amsterdam het centrum in gegaan om die knuffel te zoeken, maar hij kon hem niet meer vinden. En nu blijkbaar wel in onze eigen stad haha.

Nikita
27 November 2010, 16:16
Haahahah, wat lief :)
Hier indd nog geen ongi nee, al begint er vandaag een en ander te veranderen van binnen geloof ik..
Gisteravond al rozige afscheiding, heel klein beetje, toen dacht ik yes!!! Daarna echter niks meer kunnen spotten dus
mezelf er weer bij neergelegd dat het niks was... Vanmorgen ineens enorme ongikrampen en weer een veegje roze
afscheiding. Daarna druppel oud bloed en net weer 1 druppeltje.. Nog niet echt ongi dan, maar zit er denk ik wel aan te
komen. Hoop het zo!! Mijn buik doet ook echt zeer en raar en ben zwaar chaggie emo vandaag dus lijkt er op haha!

Zit nu op dag 45....

Xannia
27 November 2010, 16:43
Ach ja, wel goed dat je ronde nu eindelijk eindigt :). Op naar een nieuwe ronde vol kansen!!

Hoe gaat het met Larosha, Guppie en Joan??

Nikita
27 November 2010, 16:45
Ja, het moet nog even doorzetten he, maar hoop indd dat de volgende ronde mag gaan beginnen :)

Nikita
27 November 2010, 18:48
Ik ben ongi geworden!! Tenminste, voelde net wat 'lopen' en toen ik op de wc ging kijken zat er indd wat bloed..
Nog niet extreem veel, maar wel meer dan die ene druppel vanmorgen, denk dat het nu wel door gata zetten..
Hoop tenmisnte niet dat het nu net als vorige week 2wkn een beetje is, maar gewoon even paar dagen flink dat ik
lekker leeg ben van binnen!! Pfff, wat een last valt er van me af!! Heerlijk hahah :)

Ga meteen mijn handtekening aanpassen en banner maken! Op naar ronde 3 :D

Joan
27 November 2010, 21:38
Oh wat fijn Nikita! Ik hoop dat het nu helemaal doorzet! Dat zou dan echt een opluchting zijn! Kan me voorstellen dat je erg blij bent! Hopelijk meer geluk in ronde 3!

Hier alles prima! Lekker vrij weekend, super. Nu nog lekker knus op de bank! Bijna vruchtbare periode. Heb ovulatietesten besteld, had ze eigenlijk gisteren verwacht, maar komen dan denk ik maandag binnen. Wil dan eigenlijk gelijk even proberen. Wilde er eerst niet aan beginnen, hadden eerst zoiets van: 'we zien wel'. Maar aangezien wij niet altijd om de dag seks hebben en ik ook geen idee heb hoe mijn cyclus in elkaar zit wil ik het toch eens gaan proberen. Of ik er blij van wordt weet ik niet, maar dat zien we wel. In ieder geval vanavond nog maar even aan de bak hihi.

En hoe gaat het met de rest?

Joan
29 November 2010, 07:52
Wat is het hier stil....

Larosha
29 November 2010, 08:02
Goedemorgen!
nikita, hoop dat je ongi doorgezet heeft!
Joan, ik hoop dat je testjes vandaag binnen komen :D
Angie: bendenk me nu net dat me mama ook zo heet :P hhhaha!

jullie moeten toch echt een beetje opschieten haha, anders blijf ik de enige die zwanger is hier :(

ik en manlief hebben besloten een huis te gaan kopen.
http://www.funda.nl/koop/rozenburg-zh/huis-47834758-esdoornlaan-178/
gaan van de week ff bellen om een afspraak te maken om te kijken!
ik ben er al helemaal weg van, lekker dicht bij de boulevard!!:D

Liefs

Larosha
29 November 2010, 08:06
zie mijn banner:

ik haat het om de wc schoon te maken :D

Joan
29 November 2010, 08:13
Mooi huisje larosha! Lekker ruim en mooie omgeving. En bij de boulevard is natuurlijk helemaal super! Leuk joh huisjes kijken enzo. Veel plezier. Hoe gaat het verder met jou? Nog een weekje en dan heb je je eerste echo! Wachten duurt dan lang he!

Nikita
29 November 2010, 08:49
Meiden, ik moet nu naar de bus en naar school, maa rkom vanmiddag wel weer ff kletsen! xx

Xannia
29 November 2010, 08:56
Mooi Larosha, en dat voor die prijs!! Zijn ze allemaal zo goedkoop daar voor die grootte of is dit een uitzondering??

Is wel al een wat ouder huis zie ik, dus misschien daarom?

Ach ja, ik zou het zo kopen hoor, als ik daar zou wonen.

Larosha
29 November 2010, 11:50
@ Joan: ja is een super mooi huis:D ik wil ik wil ik wil !!! haha
en het wachten duurt oh zo lang..
ik heb een beetje last van misselijkheid, lekker moody :P
vaak plassen.. mijn (.)(.) doen lekker pijn!!
af en toe beetje buikpijn maar valt verder wel mee :D

@nikita : succes op school vandaag!! ik mag morgen haha.

@angie: nee dit is de goedkoopste! haha!
maar me vriend woont daar al in de buurt..
en heeft gehoord dat die prijs zo laag is omdat ze gaan scheiden..

Joan
29 November 2010, 11:55
Wachten duurt dan inderdaad lang, woon ook sinds kort samen met mn vriend, maar voordat wij in ons huis konden ging een paar maanden overeen. Nou dat duurde lang! Pff.. Maar het huis staat al leeg, dat is al een groot voordeel! Dan kan het snel gaan natuurlijk. Wonen jullie nu in een huurhuis!

Nikita
29 November 2010, 12:25
He ladies, weer terug van school en nu dus iets meer tijd om te kletsen...
Alleen niet heel veel te vertellen hoor hahaha..
Blij dat ongi nu echt doorgezet is, al heb ik wel gister en vandaag veel kramp gehad..
Nu gelukkig weer wat minder en ben lekker vrij vanmiddag dus ga gewoon rustig op de bank filmpje kijken :)

@larosha: gaaf hoor, huisje kopen :) Wij gaan vd week gesprek aan voor de hypotheek, ook spannend :)

Joan
29 November 2010, 12:29
heey Nikita!

Wat voor opleiding doe jij nog? Staat vast ergens, maar weet het zo niet meer :) En moet je nog lang naar school?

Nikita
29 November 2010, 12:32
Ik studeer verpleegkunde.... Ben in januari klaar :)
Ben nu aan het afstuderen, moet nog 2 maandjes dus.... Eindelijk!!! hihi
Jij?

Joan
29 November 2010, 12:42
Moet je een scriptie schrijven? Oh ja nu weet ik het weer, je kunt na je opleiding gelijk aan de slag toch? Is ook zo.

Ik zelf zit in het laatste jaar van de SPH (sociaal pedagogische hulpverlening). Op dit moment bezig met mijn scriptie. In ga er vanuit dat we in juni klaar zijn. Dan ben ik er ook wel goed zat van haha.

Nikita
29 November 2010, 12:59
Nee, geen scriptie.. Ik moet samen met een groepje van 5 in totaal een afstudeerproject maken..
Wij moeten voor de afdeling waar wij afstuderen een module schrijven over het omgaan met agressie.
Wel boeiend dus en liggen goed op schema :) Diploma komt in zicht!

En SPH... Beetje zelfde richting he :)

Joan
29 November 2010, 13:07
Oh dat klinkt inderdaad interessant. :D Nou veel succes nog! Is inderdaad een beetje dezelfde richting. Nou ik doe nog even een poging tot studeren... :S

Nikita
29 November 2010, 13:31
Hihihi is goed...
Ik moet ook nog even wat dingetjes afmaken voor school.
Daarna lekker op de bank met een filmpje denk ik :)

Joan
29 November 2010, 13:34
Klinkt goed! have fun! ;)

Nikita
29 November 2010, 14:27
Komt goed :)

Xannia
30 November 2010, 17:25
Nikita, weet jij eigenlijk waarom Kim niet meer actief is?

Ik zie op haar profiel dat ze 15 oktober voor het laatst actief is geweest op het forum..

Vio-Eef
30 November 2010, 17:54
Hi,
Is het goed als ik hier ook weer kom mee schrijven?

Xannia
30 November 2010, 18:00
Tuurlijk! Gezellig hoor :)

Je zit net in de spannende dagen zie ik?? Voel je al ongi of juist zwangerschaps symptonen?

Vio-Eef
30 November 2010, 18:09
Nou ik zit op 7 dpo en ineens last van bloedverlies vandaag... (ticker klopt niet helemaal :P) Maar zit ook op cd 30 en heb een redelijk regelmatige cyclus dus een beginnende ongi kan ket ook zijn...

Xannia
30 November 2010, 18:39
Wat betekent dat dpo precies??

Ik begrijp in ieder geval dat het dus alle kanten op kan?

Vio-Eef
30 November 2010, 18:48
days past ovulation (aantal dagen na m'n ei) Het kan inderdaad nog alle kanten op ben benieuwd...

Hoe hou jij het trouwens vol om nog zo lang te wachten... Knap hoor!

Xannia
30 November 2010, 19:34
Ahh ok, das duidelijk! Ben benieuwd :D

Ik heb nu heel veel afleiding, aangezien we bezig zijn met de trouw voorbereidingen. Dus kijk vooral daar naar uit nu! En zodra dat over is gaat het denk behoorlijk kriebelen.. We zouden in augustus overigens gewoon vanaf oktober ervoor gaan hoor, maar toch die twijfel... wel of niet eerst trouwen?

Maar ja zodra we getrouwd zijn en terug van de huwelijksreis zijn dan ga ik eerst nog 3 maanden ontpillen en dan voor het eggie. En ik denk dat ik dan weer zeer ongeduldig word haha. Heeft al veel traantjes gekost hoor dat uitstellen, maar gaat nu al een tijdje goed en sta achter de beslissing :)

Xannia
30 November 2010, 19:37
Maar goed dame, jij houdt het ook al aardig een tijdje uit he, niet dat je veel keus hebt.. maar toch..

Van welke maand ben jij eigenlijk??

Vio-Eef
30 November 2010, 20:35
Je bedoelt mn geboorte maand?? Dan April maar ik ben van 91 :P Ja we zijn alweer bijna een jaar bezig...

Xannia
30 November 2010, 21:06
Ja dat bedoelde ik ja. Jullie zijn wel al vroeg gestart dan, is je vriend ouder??

Ben altijd wel stiekem jaloers geweest op klasgenootjes die op hun 18e al zwanger waren. Had alleen niet zo handig geweest, aangezien ik toen nog met mijn ex was hihi.

Vio-Eef
30 November 2010, 21:23
Ja ik was 18 toen we begonnen maar zo zie je maar weer tegen de tijd dat ik mama ben, ben ik allang 20 of misschien nog wel ouder... Vriendlief is 21. Maar we gingen er sowieso eigenlijk wel een beetje van uit dat het wat langer zou gaan duren bij ons...

Xannia
30 November 2010, 21:39
Hoezo gingen jullie daar vanuit dan? Heb je last van pcos?

Mijn moeder was vroeger vrij snel zwanger en daarom heb ik ook altijd wel het idee dat dat bij mij ook wel eens zou kunnen gebeuren. Vandaar ook dat uitstellen, want ik ben gewoon "bang" dat het in n keer raak is en we er straks nog niet helemaal klaar voor zijn. Ok, het zou geen ramp zijn, maar ik zou liever nog even een nieuwe keuken in het huis willen bijvoorbeeld. En kan het geld maar n keer besteden, dus dan liever nog wat extra maanden sparen. Mocht het dan nog een jaar duren voor ik zwanger ben zou dat financieel wel heel fijn zijn, dus is het geen ramp, maar zal me ook niet happy voelen denk.

Zit jij nog wel goed in je vel ook al duurt het zo lang?

Nikita
30 November 2010, 21:58
Moet heel eerlijk zeggen dat ik niet eens meer weet wie Kim is angie... :$

Vio-Eef
30 November 2010, 22:02
Ik heb het er elke ronde steeds moeilijker mee dat het maar niet lukt. Maar het is ook gewoon zo oneerlijk we doen al een jaar lang zo ons best terwijl er genoeg meiden rondlopen die ongewenst zwanger zijn of ongewenst moeder (of vader) zijn. Ik begrijp het ook gewoon niet waarom we deze pijn en verdriet moeten hebben we verdienen dit helemaal niet...

Vio-Eef
30 November 2010, 22:12
ik heb je trouwens een pb'tje gestuurd!

Xannia
1 December 2010, 08:11
Heb het gezien, snap je wel hoor meis!! Hoop dat het snel raak is voor jullie, lijkt me erg frustrerend allemaal. Goed dat je wel al die temperatuurkaartjes bijhoudt, hopelijk vergroot dat de kans.

Ik geloof ook dat ik iets meer contact met der had Nikita. Vruchtje was ook ineens verdwenen, maar ik las op een andere site dat die het gewoon uitgesteld heeft. Toch wel vreemd altijd dat sommige zomaar verdwijnen zonder iets te zeggen.

Larosha
1 December 2010, 09:04
nou ik lees wel mee, heb het alleen een beetje druk maar verdwijn niet hoor!!:D
zal weer ff snel update brengen!!

vio-eef: hoop dat het snel raak is voor jullie, word wel tijd!
als je steun nodig hebt staan wij voor je klaar hoor:D

@ angie: Hoe gaat het met de planning van de weddingday?!

@nikita: deze ronde ga ik nog harder voor je duimen!!!!

Nikita
1 December 2010, 12:18
Hahaha thnx larosha :)
En indd angie, toch gek dat mensen niet ff gedag komen zeggen of aangeven waarom ze weggaan..
Maar ja, de echte die-hards blijven hier gewoon af en toe kletsen :D

Xannia
1 December 2010, 17:28
Larosha, weinig nieuws op huwelijksgebied. Deze maand wil ik onze reis (naar de Dom. Republiek) boeken, maar weet al precies welk hotel enzo. Dus tis echt nog een kwestie van hopen dat er binnen een week nog korting op komt en anders boeken.

Over 6 daagjes alweer je echo!!

Nikita
1 December 2010, 17:30
Wow, lekker hoor Angie, de Dom. Rep. :D
*jaloers*

Gister vroeg vriendlief toen er iets over trouwen was op tv: nu begint het zeker wel te kriebelen he...
Zoiets heeft ie nog nooit opgemerkt!! Denk dat ie stiekem zelf ook beetje van mening aan het veranderen is ;)
Niet dat ik nu al zou willen hoor, liever paar jaartjes wachten nog, maar goed, laat me verrassen hihi

Xannia
1 December 2010, 17:48
Ja dat klinkt inderdaad wel alsof hij stiekem een beetje zat te peilen ook. Ach ja, je kan altijd nog trouwen, kan je kleine straks als bruidsjonker of bruidsmeisje!

Ik ben gewoon zo onzeker als ik weet niet wat, dus doe n voor n.

Ze scherpen die hypotheek regels aardig aan he. Larosha, hoop dat jullie er nog op tijd bij zijn, voordat jullie straks geen hoog genoege hypotheek kunnen krijgen..
Ben benieuwd wat er met de huizenprijzen zou gebeuren. Zou het niet prettig vinden als mijn huis straks veel minder waard is hierdoor. Nou ja waarschijnlijk wonen we hier nog wel zeker 10 jaar, dus als dan de prijzen gelijk zijn gebleven is het prima.

Joan
1 December 2010, 19:32
Las het inderdaad over het aanscherpen van de regels! Dat is balen voor alle starters (en misschien ook anderen). Wij waren gelukkig net op tijd. Net in juli een huisje gekocht. Blijven we ook wel minimaal 5 jaar wonen denk ik. Of we moeten gelijk een drieling krijgen :D

Angie89, hoe ben jij eigenlijk gevraagd? :D Daar ben ik wel nieuwsgierig naar hehe.

xxx

Xannia
1 December 2010, 19:39
In het reuzenrad op de kermis hihi. Hij wilde het eigenlijk doen op een luchtballonvaart, maar meneer was te ongeduldig (ok ok, ik liep hem af en toe wat te pushen haha) en vroeg me uiteindelijk in het reuzenrad. Die luchtballonvaart hebben we uiteraard evengoed nog gemaakt.

We zitten heel sterk op n lijn en ik voel heel vaak aan wat hij denkt, dus hij kan niet zo goed geheimen houden. Hoewel ik helemaal niet zo weg van van luchtballonnen had ik het perongeluk al geraden toen hij het net geboekt had. Terwijl hij geen woord had gezegd over een verassing ofzo. Hij gaf het op dat moment niet toe, maar een paar maanden later toen ik het er voor de 2e keer over had wel. Dus ik had ook al zo'n beetje aangevoeld dat er een aanzoek aan zat te komen. Ik zei al tegen iedereen in mijn omgeving: rekening maar dat ik voor 21 mei (20 mei was luchtballonvaart) ten huwelijk ben gevraagd.

Joan
1 December 2010, 22:38
Haha okee dan was het dus niet echt een verassing meer. Jammer! Maar evengoed erg leuk natuurlijk! En in een reuzenrad is ook wel origineel ;) Ik hoop zelf echt op een romantisch onverwacht moment gevraagd te worden. Maar dat zie ik op het moment nog niet gebeuren. En dat hoeft ook echt nog niet. Als het moment daar is haha. Heb er toevallig vandaag nog wel over gehad hoe ik een eventuele bruiloft zou willen. Maar dat kan snel veranderen. We zien wel.

Eerst zwanger worden! :D

SDWattie
2 December 2010, 19:32
Hallo Ladies,

Ik ben 21 jaar oud net als de rest waarschijnlijk.....ik heb al een zoontje van 3. Maar we willen nu heel graag een tweede.
Ik ga nog naar school en zit nu in mijn laatste jaar. Ik ben verloofd en we wonen samen in een appartementje. Ook mag ik volgende week dinsdag op mijn nod testen. Ik heb last van gespannen borsten,hunmeurig en veel plassen...voor de rest vorige week donderdag tot afgelopen dinsdag menstruatieachtige pijnen gehad. 24 November had ik mijn eisprong en we hebben netjes geklust hahahaha! Ik ben super zenuwachtiggggg!!!!!!

Xannia
2 December 2010, 20:28
Hey SDWattie, volgens mij heb ik jou al eerder ergens op het forum gezien!

Spannend hoor dat je het bij je nod is :D

Hebben jullie in het appartementje drie slaapkamers of nog van plan te verkassen naar iets groters?

SDWattie
2 December 2010, 21:37
Hahahha nee verlopig hebben we wel genoeg ruimte, maar uiteindelijk zijn we van plan te kopen. Maarja, dat betekent eerst onze studie afronden en een goeie vaste baan vinden. Nu studeren we beiden en werken daarnaast nog!

Nikita
3 December 2010, 09:21
He sdwattie, gezellig dat je ook hier mee komt kletsen :)

Xannia
4 December 2010, 08:17
Hoe gaat het met iedereen hier? Allemaal sinterklaasplannen?

Wij gaan vandaag denk op pad voor een keuken en morgen zitten we bij mijn familie voor sinterklaas.

Nikita
4 December 2010, 17:04
Hier dagje efteling gehad... Vanavond lekker hangen op de bank!!!
Morgenochtend lekker uitgebreid ontbijten en beetje schoonmaken hier.
Savonds vieren we hier sinterklaas met schoonfamilie..
Lekker weekendje dus :)

Vio-Eef
5 December 2010, 22:00
@ Nikita: BRRR was het niet heel koud? Moet er trouwens wel heel gaaf uitgezien hebben met al die sneeuw...

Guppie20
5 December 2010, 22:06
Haaai dames!:D
phoeee hier nog geen ongi en ook geen krampen:D
Wel steeds veel meer missenlijk vooral in de avond zoals nu hahaha!
Ben alweer bijna 3daagies over mijn NOD heen....
Over 2 daagies ga ik een zw testje doen!
Hoop op iets goeds!

X Gup!

Vio-Eef
5 December 2010, 22:25
Ohhh wat spannend! Ik ga voor je duimen!!!

Nikita
6 December 2010, 08:26
Ja kou was het wel maar ja, was er op voorbereid en dik aangekleed dus geen last van gehad ;)

@guppie: ben benieuwd!!

Joan
6 December 2010, 09:54
@ Guppie, ben wel erg nieuwsgierig naar je test. Heb er wel een goed gevoel bij! ;)

Er wordt hier verder niet heel veel gekletst he! :)

Guppie20
6 December 2010, 10:26
Bedankt meiden!:D nee er word niet egt veel gepraat op deze topic jammer!:(
hier trouwens nog geen teken van ongi:D wel erg missenlijk sinds gister avond pff:|

hier verder nog nieuwtjes?
X Gup!

Larosha
6 December 2010, 11:44
@guppie: wat spannend!! ik ben benieuwd, ik ga voor je duimen!!:D

Hier morgen me echo! kan niet wachten!
morgen lekker een vrije dag met me vent, dus we gaan lekker genieten.
ondanks dat ik kots misselijk ben in de ochtend, gelukkig overdag minder.

Kerst komt weer lekker dichtbij, kan niet wachten! die weekend ben ik alweer 11 weken!!
ga zo ff makelaar bellen voor een bezichtiging voor morgen middag :D

Nikita
6 December 2010, 12:23
Spannende tijden voor jou larosha :) leuk leuk!!!

Larosha
6 December 2010, 14:54
jaa geweldig :D
voor jou ga ik duimen dat het deze keer wel raak is!!
ik hoop het zo voor je!

Nikita
6 December 2010, 16:17
Hahha, duurt nog ff hier.... Aangezien ik niet weet hoe mijn cyclus gaat zijn is het beetje lastig te timen, maar goed, we vrijen laatste tijd lekker veel dus dat zit wel goed dan!! Verder ben ik aan het tempen en wil ik vanaf woe om de dag een ovutestje doen... We'll see!

Vio-Eef
6 December 2010, 23:38
@ nikita: als je ovu testjes wilt gaan gebruiken (geen idee of je dat hiervoor ook al deed) kan je dat het best elke dag doen. Omdat je, je ei anders kan missen...

Nikita
7 December 2010, 10:13
Ja weet ik, eerste 2 rondes deed ik dat ook wel hoor, maar omdat ik nu niet weet hoelang mijn cyclus zal zijn wil ik het om
de dag gaan doen omdat het anders beetje prijzig wordt. Vorige keer was ie bij mij toch niet meteen knallend dus zodra ik dan
een licht streepje zie zal ik het dagelijks gaan doen... Eventjes afwachten dus.. Daarbij temp ik en vrijen we regelmatig dus als
ik em mis met mijn testjes dan zitten we toch nog wel aardig goed! Wil eerst gewoon ff mijn cyclus afwachten!

Larosha
8 December 2010, 06:34
@nikita, hoop dat het deze keer gewoon raak is voor je :D
ik ga gewoon zo hard duimen als ik maar kan voor je !!

@guppie, en al nieuws al getest??:D kan niet wachten haha!

Zo ik heb me echo gehad!
hartje zien kloppen geweldig !!
alleen ben minder ver dan gedacht, ben nu 7w en 2d
dus moet ff me banner aanpassen.
gister naar huis gekeken nou helemaal geweldig!
gelijk afspraak gemaakt bij de bank voor hypotheek.
zal vanmiddag ff kijken hoe ik fototje van me echo erop krijg.

ben helemaal happy, alleen kotsmisselijk haha.

Guppie20
8 December 2010, 07:27
Haai dames!:D helaas ben ik vandaag ongi geworden!
Maar ik zit nu wel gelijk weer in mijn eigen cyclus week die ik altijd al had!:)
dus dat is een goed teken, want mijn lichaam zoekt hem dan wel weer op:)
op naar de volgende ronde!

X gup!

Larosha
8 December 2010, 07:30
@guppie, dat is nou jammer!
maar ik blijf duimen:D

Guppie20
8 December 2010, 07:39
thnx lorosha!:D

X Gup!

Guppie20
8 December 2010, 07:40
Thnx Lorosha!:D

X Gup!

Nikita
8 December 2010, 14:23
@larosha: fijn dat alles goed was en hartje kloppen, wowie :)
Wel iets minder dan gedacht, nou ja, geeft toch niet??
Fijn dat het huisje bevalt, hopelijk is het gauw rond met de hypotheek!!
Wij hebben hier binnenkort ook gesprek met de adviseur om te kijken wat we aan zouden kunnen...

@guppie: balen meid... Maar wat je zegt, cyclus weer netjes en op naar de volgende ronde!!

Xannia
11 December 2010, 08:50
Sorry, beetje stilletjes geweest op het forum de laatste dagen! Ik merk dat ik niet altijd even veel zin meer heb om wat te schrijven, misschien dat de babykriebels toch langzaam weg zakken nu de bruiloft dichterbij komt??

Zit er nog iemand in spannende tijden?

Kunnen we trouwens nog eens een lijstje maken met NOD enzo? We hebben er vast n gehad maar denk dat die wel een aantal pagina's terug staat?

Niet zwanger:
Naam---------Leeftijd--------A/C stop------Ronde------NOD
Angie89--------21------------Sep '11---------0---------nvt

Zwanger:
Naam---------Leeftijd--------A/C stop------Ronde------Uitgerekend

Nikita
11 December 2010, 08:59
Ik wil wel meedoen met je lijsjte hoor ;)
Weet alleen niet precies hoe mijn cyclus nu zal zijn, heb em nu even op 31dgn gezet, maar vraag me niet waarom hihi..
Wel laatste keer normale ongi gehad dus verwacht eigenlijk wel fatsoenlijke ronde met eisprong deze keer, maar hoelang
die gaat worden is nog een verrassing... Ben gister met ovutesten begonnen, tempen is niet echt iets voor mij is gebleken ;)

En ik heb ook lang niet altijd zin om te schrijven hoor angie!! Ben in meerdere topics mee aan het schrijven, maar in eentje echt
fanatiek omdat daar de andere ook veel schrijven, maar rest verslonst beetje... Geeft toch ook niet, komt bij jou wel weer!
Jij hebt andere dingen aan je hoofd die ook heel leuk zijn :D:D:D Alles al beetje rond inmiddels??

Niet zwanger:
Nikita----------21------------Sep '10---------3----------29-12-2010??

Zwanger:

Xannia
11 December 2010, 09:25
Zou wel mooi zijn als je precies met oud en nieuw positief zou mogen testen Nikita!!!

Dat tempen wordt denk ook niet mijn hobby, beter gewoon af en toe een ovu test.

Op dit moment liggen we goed op schema. Ik denk dat ik 24 & 25 februari + 24 & 25 maart lekker vrij neem om me er volledig op te storten. Eindelijk eens wat vrije dagen die ik ook echt aan mezelf kan besteden haha.

Moeten dan nog naar de notaris, kaartjes gaan versturen en ik moet nog een keer mijn jurk passen en op maat maken. Wat dat betreft gaat het dieet ook niet goed. Ik ben afgelopen maandag ziek geworden en eet deze week heel normaal, sommige dagen zelfs te veel. Ik voel me er vreselijk onder. Hopelijk kan ik vanaf komende maandag weer verder met dieeten.

Ik moet ook nog accessoires, schoenen en de auto en bloemist regelen, maar dat word pas echt april denk ik zo. Ik heb elke maand een budget van 800 euro en dat gaat best hard met een bruiloft hoor. De ringen kunnen we in februari ophalen, dus dan is het maandbudget in 1 keer op!!

Vio-Eef
11 December 2010, 10:39
@ Guppie20: Balen dat je ongi bent geworden! Maar wel fijn dat je op je oude cyclus terug bent.

@ Larosha: Wat goed dat alles goed was! en dat je iets terug gezet bent ach des te langer kan je genieten van je zwangerschap!

@ Angie: Geeft toch niet dat je niet altijd zin hebt om te reageren. Ik lees elke dag netjes mee maar heb ook lang niet elke dag zin en tijd om te reageren...

Ik dacht altijd dat tempen niets voor mij was maar ben er toch maar mee begonnen omdat ik me afvroeg of ik wel altijd een eisprong had en op welke dag ie dan viel omdat ik korte rondes had. Maar ook voor als we naar de gyn gaan dat we daar niet gelijk worden weggestuurd om nog een paar rondes te gaan tempen. En ik vind het ook fijn om een beetje inzicht te krijgen op m'n cyclus (samen met ovu testjes) zodat we niet de hele ronde op commando moeten klussen!

Zal mezelf ook in het lijstje zetten:

Niet zwanger:
Vio-Eef--------19-------------Dec '09--------11---------30-12-2010

Zwanger:

Larosha
13 December 2010, 06:50
nouja, niet erg.. ben nu wel een week langer misselijk haha!
vandaag vk bellen, was de 7e niks van gekomen haha, denk dat ik voor een afspraak 1e week januari ga maken.
dan ben ik 11 weken wel mooi moment voor een nieuwe echo vind ik :D

Niet zwanger:
Vio-Eef--------19-------------Dec '09--------11---------30-12-2010

Zwanger:
Larosha--------20-------------Juli '10--------4-----------25 Juli 2011

Nikita
14 December 2010, 11:11
Jeuj, hier bezig met mijn ei te spotten :)
Gister al duidelijk streep, maar nog niet even donker..
Nu aant wachten tot ik over 2 uurjtes mag gaan plassen, ben benieuwd of ie donkerder is geworden!!
Wij sluiten ons in ieder geval deze week op in de slaapkamer om es leker van bil te gaan hihi.
Vriendlief gewaarschuwd en die had er geen problemen mee dus komt goed!
Hij vroeg zelfs gister na de seks of ik niet met mijn billen omhoog moest gaan liggen... Dat was toch beter voor de
zaadjes ?? ;) Ik geloof daar zelf niet zo in, maar vond het wel schattig dat ie dat ineens zei. Is ie er toch stiekem
meer mee bezig dan ie laat merken!

Hoe is het verder met de andere ladies??? Guppie, angie, eef??? En natuurlijk met jou larosha?

Larosha
14 December 2010, 11:24
nikita, hopen dat die donkerder is geworden:D
haha ik heb dat wel gedaan met de billen op een kussen liggen :P
ook erg fijn dat hij laat merken dat hij er ook mee bezig is!
Toch een extra steuntje in de rug!

Ik was gisteren erg beroerd van de misselijkheid, dacht dat ik niks meer binnen zou houden.
gistermiddag uurtje geslapen en vanacht 10,5 uurtjes geslapen..

kan niet veel eten behalve krackers en kwark.. maar prober het wel, word alleen van kruidige dingen of met veel smaak gelijk weer misselijk :(
hopen dat het met de kerst wat beter gaat, want ik mis mijn eten :'(

ik heb 28e intake gesprek bij de vk..
dus kortom verder ben ik uigehongerd, en ziek van de misselijkheid! :D

komen de andere dames ook weer tot leven ?:P

Nikita
14 December 2010, 11:27
Hahaha... Nouja, weet je in ieder geval dat het goed zit als je kwaaljes blijft voelen ;)
Heb je vooral sochtends last of gewoon de hele dag door??
Mijn zus had altijd standaard iets van eierkoeken of crackers langs der bed staan. Die at ze dan als ze wakker was
voor ze opstond, dan was ze stuk minder misselijk gedurende de ochtend!! Misschien iets voor jou??

Larosha
14 December 2010, 11:35
haha ja dat wel, maar hoop toch dat de misselijkheid snel verdwijnt daar heb ik echt zo een hekel aan :P
ik heb ook al crackers naast me bed staan, voordat ik me bedje uitklim eet ik er een paar..
maar me lunch krijg ik niet meer helemaal op, heb geluk als ik 2 sneetjes op krijg,
als ik thuis kom lukt een appeltje ook wel meestal, en die is vaak dan gelukkig nog lekker.

ik ben de heledag door misselijk.. maar in de ochtend meestal wel erger dan de rest van de dag.
probeer ook zo min mogelijk een lege maag te krijgen..
dan word ik ook misselijker van..

hoelaat mag je plassen?:P

Nikita
14 December 2010, 11:54
Ik wacht nog ff half uurjte ofzo, net gedoucht en nu ff eten...
Daarna mag ik van mezelf ;)

Larosha
14 December 2010, 16:51
en en en ??

Vio-Eef
14 December 2010, 16:51
@ Larosha: Balen dat je zo misselijk bent :( maar geniet van de momenten dat je je goed voelt.

@ Nikita: Wat leuk dat je vriend er zoveel mee bezig is. :P Ik lig ook vaak met m'n benen in de lucht ach ja baat het niet dan schaad het niet :P Al geplast?

Hier een beetje in de war door de ovu testjes. Van cd 10 t/m cd 13 een redelijk donkere ovu testjes gehad en gister was die ineens helemaal streep loos(op de controle streep na) kon me niet voor stellen dat m'n eitje nu al was geweest dus later nog maar een keer getest en weer helemaal blanco. Met tempen ben ik 3 dagen te laat geweest dus daar heb ik niet zo veel aan. Maar daar heb ik wel een typische 'vlak voor je ei' stijging gehad. Gister wel het idee gehad dat m'n eitje sprong. Naja kijk het nog een paar daagjes aan wat de ovu testjes doen. Had ik vanmorgen ergens anders gepost (geen zin om opnieuw te typen) dus even een update: Testje vandaag is weer donkerder dus begrijp er nu helemaal niets meer van...

Nikita
14 December 2010, 17:44
Welke testen gebruik je eef???

Hier trouwens weer zelfde streepje als gister dus nog geen knaller.
Wel al hele dag beetje ongi krampjes onderin mijn buik en last van mn rug dus denk wel echt
dat mjn ei vandaag of morgen gaat komen!!! Vanavond maar weer eventjes vriendlief mee het bed in sleuren ;)

Xannia
14 December 2010, 20:05
Lekker verwarrend zo Vio-Eef!

Maarja, klussen kan nooit kwaad, net als bij Nikita ;)

Larosha, ben je afgevallen door die misselijkheid??

Larosha
15 December 2010, 06:37
@Vio-eef, ik weet niet welke ovu test je gebruikt?
maar ze kunnen het soms ook een beetje van zich af laten weten.
maar toch wel verwarrend..

@Nikita, Gaan jullie maar lekker klussen :P ik duim voor je dat het deze maand goed zit!

@angie, Werkelijk geen idee! ene kant denk ik van niet.. maar zou wel kunnen..
en wij hebben geen weegschaal thuis! haha. die is paar weken geleden stuk gegaan:P
dus word snel ff nieuwe kopen!

Nikita
15 December 2010, 11:38
Nee daarom vroeg ik het indd larosha, lang niet alle testen zijn betrouwbaar..
Hier snap ik er ook niet veel van, vandaag nog steeds geen knaller en dat terwijl ik nog steeds ongi krampen heb en net weer
bruin veegje had bij afvegen. Had vandaag toch wel echt een knaller verwacht, maar maybe morgen dan...
Anders geef ik het op en doen we maar gewoon flink ons best!

Vio-Eef
15 December 2010, 13:51
Eitje is hier ook op weg :D
Ik heb nu testjes van One Step. Besteld uit Duitsland Had deze de vorige keer ook alleen toen waren ze net even wat anders :P

Nikita
15 December 2010, 13:52
Mmm, dat zegt me niks.... Maar goed, als ie onderweg is is het goed :)

Vio-Eef
15 December 2010, 13:58
Nikita, Ik blijf altijd gewoon net zolang door testen tot er geen 2e lijn meer is. Dan test ik nog 2 a 3 dagen om echt zeker te zijn :P en ondertussen klussen we gewoon om de dag.

Nikita
15 December 2010, 14:05
Pfff, expensive...
Maar goed, dan heb je em vast en zeker hihi ;)
Succes!!

Vio-Eef
15 December 2010, 14:15
Je moet toch wat na een jaar :P Nee ik bestel ze niet voor niets in Duitsland per 50 stuks :P dat kost namelijk maar 7,50 en met verzend kosten erbij 21,90 en ik vind deze een stuk beter als die van sensitest ofzo...

Xannia
15 December 2010, 20:15
Ach ja dan valt het opzich nog wel mee Vio-Eef. Als je er maar 2 per maand zou gebruiken is dat maar 1 euro per maand, dat merk je icht niet in je portemonee.

Zojuist een oud klasgenootje van me op facebook toegevoegd. Vind dat altijd maar lastig, ik ben in sommige mensen heel geintresseerd en gluur af en toe stiekem of er nog updates zijn, maar ja, is die interesse er ook andersom? Het is al zoveel jaar geleden en ik was niet het populaire meisje uit de klas (ook niet gepest ofzo). Ben benieuwd of ze accepteert :?

Nikita
16 December 2010, 09:35
Ik vind dat ook altijd wel leuk om lekker te neuzen angie!!
Kwam laatst bijv oud klasgenootje tegen die inmiddels ook moeder is geworden, een meisje waarvan ik dat als laatst
had verwacht haha, wel leuk om te zien!! Maar echt contact zoeken doe k niet, die behoefte heb ik dan weer niet.
Heb nu leuke sociale contacten en die mensen heb ik achter me gelaten. Niet altijd even leuke herinneringen aan ;)
Hoop voor dat ze je indd accepteert, zou leuk zijn :)

Hier afgelopen 2dgn echt duidelijke krampen gehad en twee maal wat bruine veegje gehad.
Nu nergens meer last van dus denk wel dat echt mn ei is geweest gister. Maar ja, dus nog geen duidelijke
positieve ovutest. Zal het dalijk nog es doen, maar gister was ie al lichter dan daarvoor dus tja....
Denk gewoon dat ovutesten niet bij iedere vrouw fantastisch werken ofzo..??
Zou dat kunnen??

In ieder geval maandag en gister gevreeen dus wat dat betreft zitten we dan wel redelijk goed...
Hopelijk vanavond nog een keer want vrijdag komt er niks van, heeft vriendje personeelsfeest...

Vio-Eef
16 December 2010, 10:12
Haha hier nog een hoor zit ook vaak lekker rond te neuzen maar echt contact zoeken durf ik ook niet :P

Nikita, Het heeft ook veel te maken met hoeveel je hebt gedronken en op welk tijdstip...

Nikita
16 December 2010, 10:28
Ja weet ik, daar hou ik ook wel rekening mee hoor!

Vio-Eef
16 December 2010, 10:35
Iets te snel op reageren geklikt :p

Maar ze zouden het zelfde moeten reageren bij elke vrouw omdat het enige wat ze doen is een hormoon zoeken en zichbaar maken. En dat jij geen LH piek hebt gevonden kan er ook mee temaken hebben dat je eitje bv snachts is gesprongen en je piek er dus nog niet was op het moment dat jij teste... En dat zou weer verklaren waarom ze gister nog wel een duidelijke 2e streep had maar wel al minder dan de vorige dag. Snapt u :P

Nikita
16 December 2010, 10:37
Ja dat zou kunnen ja.... Dat ie snachts is gesprongen. Nouja, we hebben in ieder geval gister gevreeen dus wat dat betreft zitten we goed!! Is mijn nod mooi net voor oud en nieuw, wel fijn!! Hoef ik me dan geen druk te maken ;)

Larosha
16 December 2010, 13:05
nikita, wat fijn dat ie is gesprongen!

nou hier gaat het niet zo goed :(
net 2 keer achter elkaar zitten overgeven..
weet nu ff niet wat ik moet doen.. ben bang als ik wat ga eten weer moet gaan..
is ook de eerste keer dat dit is gebeurd.. maar voel het gelukkig wel aankomen dus kan het nog net op tijd naar de wc maken..

Nikita
16 December 2010, 13:11
Proberen wat lichts te eten..
Misschien een thee met een beschuitje of biscuitje..
Of een bouillonnetje??

Larosha
16 December 2010, 13:25
ik eet al bijna alleen maar crackers haha!
als ik half 7 thuis ben probeer ik wel een bouillonnetje.. anders morgen HA bellen denk ik..

Vio-Eef
16 December 2010, 15:21
Cola drinken helpt! Maar kan me best voorstellen dat je daar niet echt veel behoefte aan hebt nu...

Larosha
16 December 2010, 15:44
dokter heeft me juist verteld geen prikdrank te drinken!
maarja als ik dan toch daar sta kan ik het net zo goed een keertje proberen:P haha
waarschijnlijk morgen ochtend HA bellen, dan heb ik volgende week dinsdag afspraak..
en krijg ik hopelijk pilletjes voor de misselijkheid! nu nog de weekend doorkomen :(

Boraya
16 December 2010, 15:47
@Larosha, zit ff stiekum mee te lezen in het voor mij verkeerde topic (ben van 1983).
Als je erg last hebt van misselijkheid, zou je bij de drogist tabletjes kunnen halen van VSM. Deze heten Okugest en zijn helemaal homeopatisch, dus mogen gewoon gebruikt worden tijdens de zwangerschap.

Nikita
16 December 2010, 15:49
Wel vervelend hoor dat je zo misselijk bent!! :(
Hopelijk kun je iets krijgen, al moet je nu natuurlijk wel beetje oppassen met wat je slikt!

Vio-Eef
16 December 2010, 15:51
http://www.babybytes.nl/encyclopedie/Zwangerschap/Misselijkheid/

Nikita
16 December 2010, 15:55
Handig eef :D

Larosha
20 December 2010, 08:13
Zo hoe was jullie weekend?

ik zie dat ik eindelijk op het 3e plaatje zit van mijn banner:D ghe ghe how cute!
van het weekend is het allemaal wel oke gegaan..
was vanochtend weer aan het overgeven..

heb alleen het gevoel dat ik zo weer moet :(

@nikita hoop dat het deze maand raak is voor jou!!

Nikita
20 December 2010, 09:59
Vervelend joh!!!
Hier lekker weekend gehad.
Gister superleuke apres ski party gehad :)
Ennuh leuk nieuwtje: zus is zwanger dus ik word weer tante :D:D:D

Larosha
20 December 2010, 14:45
ah zo leuk gefeliciteerd!!!

ik mag morgen ochtend eindelijk langs de HA!
misschien komt er dan mooi een einde aan de misselijkheid!:D

Nikita
20 December 2010, 14:53
Wanneer heb je je echo???

Vio-Eef
20 December 2010, 15:43
Larosha, Vind het echt zo jammer voor je dat je steeds zo misselijk bent. Hoop echt dat het snel over gaat!

Nikita, Gefeliciteerd met je zus!

Eitje is donderdag of vrijdag waarschijnlijk geweest! Dus een eventuele innesteling zou morgen of overmorgen zijn. Word nou wel is tijd dat ik zwanger ben.

Nikita
20 December 2010, 15:45
Ja mag indd wel eef!! Nog even paar daagje geduld!

Xannia
20 December 2010, 18:36
Leuk dat jullie alletwee straks in de spannende tijden zitten. Nog een weekje en dan dansen jullie hopelijk beide door de kamer van blijdschap ;).

Voor ons nog maar 5 maanden tot de trouwdag, altijd leuk zo'n mijlpaal. Dat betekent ook dat we weer dichterbij een kleintje komen! :)

Nikita
20 December 2010, 23:18
Ja zeker angie, hoop dat we het nieuwe jaar lekker saampies mogen baby shoppen :D
Nog paar daagjes afwachten... En nog 5 maandjes, begint op te schieten, als dalijk oud en nieuw is geweest gaat de tijd
hard zat. Vind dat altijd dat die eerste maanden zo rap gaan!! Leuk hoor :D

Vio-Eef
21 December 2010, 08:52
Laten we het hopen!

Joan
21 December 2010, 16:07
@ Nikita, gefeliciteeerd met je zus. Wat leuk. Stond me al zoiets bij dat jullie beide bezig waren om zwanger te worden. Zou me wel heel leuk lijken als je dan samen met je zus zwanger bent, hoop dan ook voor jou dat het deze ronde raak is. Inderdaad samen shoppen, super leuk! :D

Mn schoonzusje heeft een kindje van 1 en die vroeg als ik zwanger was in febr ik dan met haar mee wil naar de 9maandenbeurs. Tuuuurlijk, ook al ben ik nog niet zwanger. Leuk man al die spulletjes en kleertjes :D

@ Vio-Eef hoop echt dat het dit keer bij jullie raak is. Het is jullie nu echt gegund!

@ Larosha, hopelijk kom je het weekend een beetje door met je misselijkheid!

@ Angie, hoe gaat het met jou meid. Las ergens dat je misschien nog even wilt wachten met een kindje krijgen en eerst een ander huisje wilt?

Klets hier niet zo vaak mee, is ook wel een beetje rustig hier :) Hopelijk mag ik toch af en toe nog even meekletsen ;)

Nikita
21 December 2010, 16:15
Tuurlijk mag dat ;) Ik laat hier ook maar gewoon af en toe wat van me horen hoor...

Joan
21 December 2010, 16:23
Moooi ;)

Dus je wordt weer tante ;) Leuk hoor. Hoeveel weken is ze al zwanger? Hoe vond je het om te horen dan? Kan me goed voorstellen dat het lastig is om te horen. Of heb je daar totaal geen last van?

Vio-Eef
21 December 2010, 16:35
Hier ineens krampjes bij m'n baarmoeder. Misschien wel een innesteling???

Xannia
21 December 2010, 17:17
Joan, ik heb af en toe van die paniekaanvallen dat ik denk: O jee doen we hier wel goed aan?

Dat is gewoon 1 a 2 dagen en dan draai ik weer bij haha. Inmiddels wel weer van gedachten verandert dat we gewoon lekker in september/oktober ervoor gaan. Wie weet krijg ik wel promotie en houden we helemaal veel over paar maand.

Ik ben gewoon een perfectionist, dat is alles ;). En wie weet word ik wel lastig zwanger en valt alles toch zo op zn plek dat we daardoor iets groters kunnen kopen, maar ja daar hoop je natuurlijk niet op!

Joan
21 December 2010, 17:35
Ik denk dat het wel normaal is om af en toe even te twijfelen over je situatie. Heb er zelf ook wel eens last van. Ik studeer namelijk nog, werk dus nog niet optimaal. Gaat dit dan wel goed komen etc.

Toch is de wens om een kindje te krijgen groter en ik denk serieus dat dit allemaal wel goed komt. Je past je toch aan aan je situatie, dus huisje, geld etc. Je hebt een huisje en ik geloof dat je in elk huisje wel een kindje kunt krijgen. Het is net hoe je met de ruimte om gaat denk ik. Wij hebben zelf ook een klein huisje, maar ik weet zeker dat het gaat lukken. Moet geen drieling krijgen, maar dat is een ander verhaal :D

Komt zeker wel goed bij jou. Gewoon lekker gaan trouwen en ik denk dat als je eenmaal getrouwd bent dat het dan helemaal gaat kriebelen. Ik zou er dan gewoon voor gaan. En voordat je eenmaal zwanger of bevallen bent gaat er toch een tijdje overeen. En in die tijd kan zoveel veranderen! En nog genoeg tijd om te sparen!

Nikita
21 December 2010, 18:38
@joan: ja ik word weer tante, voor de 3de keer inmiddels! :) Het is nog pril hoor, ze had het ook niet verwacht omdat ze zo'n korte cyclus had gehad.. Maar 26dgn ofzo.. Ze had al 12dgn hoge temp en toen ineens wel heel hoog dus zonder na te denken test gedaan en ineens een lichte streep. Later nog keer getest en toen kreeg ze echt een duidelijke streep. Gisteravond had ze CB met indicatie gedaan en is nu pas 1-2weken, echt pril dus!!! Ze wil het wel al met kerst vertellen, zou zelf nog even gewacht hebben, maar ja, kerst is wel mooie gelegenheid er voor natuurlijk!

Toen ik der sms kreeg dacht ik eerst eventjes he kut, had gehoopt eerder te zijn... Dat gevoel maakte al gauw plek voor gevoel van yes, ik word weer tante... Vriendje reageerde zelfde, ik zei we worden weer oom en tante, zei die: ik had liever papa en mama geworden. Ik zeg ach ja, onze tijd komt nog wel!! Tuurlijk is het ff balen, maar ben wel heel blij voor der natuurlijk!! Onze tijd komt vanzelf, is het niet deze ronde dan wel de volgende en misschien wel pas over een jaar! We zien het wel, je verandert er toch niks aan!!

@eef: could be... spannend... Wil je echt op je NOD gaan testen of wacht jij altijd paar daagjes?

@angie: zo is er elke keer wel een reden om het uit te stellen. Wij hebben in het begin ook wel even getwijfeld omdat ik nog tot januari studeer en dan net pas begin op mijn nieuwe werk. Maar ja, voor zelfde geld duurt het even en is er niks aan de hand. Kan me voorstellen dat je het graag allemaal perfect wil hebben, maar ja, is nu eenmaal niet altijd haalbaar. Maar belangrijkste is dat je het doet wanneer het goed voelt!!!

Joan
21 December 2010, 18:57
Lijkt me een hele natuurlijke reactie! Jullie tijd komt ook zeker weten. In de tussentijd kun je gaan genieten van de zwangerschap van je zus en een nieuw neefje of nichtje. En wie weet is het al wel heel snel tijd voor jullie. Je kunt er inderdaad niks aan veranderen, gewoon een kwestie van afwachten.

Larosha
22 December 2010, 07:26
Zo jullie zijn wel lekker bezig geweest :D

@nikita, ik hoop zooo dat je over 6 dagen positief test!!
dan word je tante en moeder heel vlak bij elkaar :D

Ik heb 28e afspraak bij de vk.
had 7 dec al me echo, misschien de 28e weer bij vk maar dat weet ik niet.
was toen nog niet zoveel te zien.. alleen een kloppend hartje.

@eef, ik hoop dat het je innesteling is!
ik had die hele maand het gevoel dat het raak was voor 1 of andere reden.
ik wist het gewoon zelf al..

@Angie, geduld is een schone zaak!
en concentreren op de trouwdag is ook leuk en spannend!
heb je nog wat leuke afleiding!

Hier pillen gekregen van de dokter, gaat stuk beter!
moet alleen morgen weer terug voor controle!
ze was bang dat ik iets had, waarvoor ik opgenomen moest worden in het ziekenhuis en aan het infuus moest!
ze had mijn urine gechecked voor eiwitten,
ze was namelijk bang dat ik mezelf 'opat' voor de kleine omdat ik niet genoeg voeding binnen kon houden en ik was afgevallen.
dus word nu onder strenge controle gehouden.
moet ook verplicht rust nemen van haar.

Nikita
22 December 2010, 10:25
Wel fijn dat ze je meteen goed in de gaten houden!!
Hoop dat het gauw wat beter met je gaat hoor, dit is ook net fijn!!

Hier helaas ziekjes :(
Heb me vandaag ook ziekgemeld op mijn werk, en voor morgen ook meteen, wil niet risico lopen dat ik met kerst in bedje moet gaan liggen
dus heb gezegd dat ik even 2dgn flink uit ga rusten en zieken thuis!!
Vriendje komt zo al naar huis, is al klaar met werken, dus kan lekker voor me zorgen hihi ;)

Vio-Eef
22 December 2010, 11:56
Laroscha, Wat fijn dat het beter gaat met die pillen! Hoop dat het niets ernstigs is en dat je niet hoeft worden opgenomen.
Ik heb trouwen elke maand het gevoed dat het raak is dus daar durf ik niet meer op te bouwen :P Je lichaam kan e echt zo zwaar voor de gek houden.

Nikita, Beterschap!
Ik ben meer iemand die ruim voor mn nod test :p en het liefst ook nog nadat ik ongi ben geweest voor de zekerheid. Heb het een ronde geprobeerd om niet te testen en toen heb ik ergens halverwege de volgende ronde toch nog maar getest. Tja je weet het maar nooit :p

Nikita
22 December 2010, 12:19
Hahaha... ja eerste 2 rondes was ik nog niet echt ontpilt en nu heb ik weer normale ongi gehad en mn ei gevoeld,
dus heb idee dat mijn ronde nu weer gewoon fatsoenlijk is! Ik verwacht nu dus ook echt dat ik gewoon op mn NOD ongi
ga worden (of natuurljik niet) maar niet dat ik weer net als vorige ronde 1.5wk moet wachten..
Maar ben er wel relaxt onder, ik zie het wel!! Ook nog nergens last van scheelt ook met gek maken haha..

Larosha
24 December 2010, 07:16
@eef: Hahaha ja dat had ik ook hoor! maar toen het echt raak was, had ik toch een ander goed gevoel over!

@nikita: ik hoop dat je rondes weer mooi zijn :D
dan is het snel raak!

ik had met ontpillen gewoon nette rondes van 28 dagen..
dus ik had er niet zoveel last van..

Hier weer gister bij HA geweest,
gaat beter, maar heb nog steeds 'kitonen' in mijn urine.
betekend dat ik nog verschijnselen van uitdroging heb maar gaat wel beter.
dus ik heb nog een kuur gehad voor 6 dagen en dan proberen zonder..
als het niet gaat beginnen we weer opnieuw..
ik merk ook dat de rust helpt!

gister me kerstpakket opgehaald, woewie vind ik altijd leuk haha!
chocolade fondeu set :D en allemaal lekkers :D
nou heb al flink zitten snoepen haha!

mijn moeder heeft een kerstkadootje voor vriendlief gekocht, een oranje speen met hup holland! haha, hij houd van voetbal..

we hebben het lekker druk met kerst.. zitten volgeboekt haha. hebben jullie plannen voor kerst??

Vio-Eef
24 December 2010, 08:30
Oh wat fijn dat het een stuk beter gaat! Oh lekker hoor chocolade fondeu groot gelijk dat je zo hebt zitten snoepen je moet toch echt even aansterken van de afgelopen weken!

Hier op 8dpo en nu 4 dagen een aardig hoge temp! Zondag is het alweer een jaar geleden dat m'n prikpil afliep wat gaat de tijd toch hard...

Wij zitten ook helemaal volgeboekt :P vanavond gaan we naar mijn moeder en blijven daar slapen morgen gaan we naar mijn familie. Dan gaan we savonds naar mijn vriend zijn ouders en blijven we daar slapen en dan blijven we 2e kerstdag daar en komt daar zijn familie heen...

Nikita
24 December 2010, 08:30
Hopen dat je kuurtje aanslaat en dan indd af en toe maar rust nemen, gaat vast lukken met de feestdagen :)
Laat je maar gewoon lekker verwennen !!

Hier vanavond eten bij schoonmoeders en morgen bij ons thuis.
Tweede kerstdag werken, maar ben al hele week ziek thuis dsu hoop dat ik beter ben.
Denk het wel hoor, wil nu onderhand ook wel weer es aan het werk!!

Vio-Eef
24 December 2010, 17:12
Fijne kerstdagen :)

Nikita
25 December 2010, 11:07
Fijne dagen iedereen!!!!! :D

Xannia
27 December 2010, 09:28
Zo, iedereen genoten van de afgelopen dagen?

Wij hebben 1e kerstdag bij mijn ouders en oma/opa gezeten en 2e kerstdag gewoon voor onszelf gehouden aangezien we de twee weken ervoor al veel tijd hebben doorgebracht met de schoonfamilie (ik alleen niet zoveel, omdat ik ziek was..). Nu weer aan het werk, maar is niet zo erg. Kan ik mijn achterstand bijwerken.

Is alweer bijna 2011!! Moet een mooi jaar gaan worden :D

Vio-Eef en Nikita nu spannende dagen, al een voorgevoel??

Larosha, 10 weken alweer!!

Nikita
27 December 2010, 09:43
Heee!! Hier ook een fijne kerst gehad :)
Gister wel moeten werken, maar daarna nog even lekker wat gedronken in de kroeg dus no problemo!!
Vandaag zijn we ook allebei vrij, dus gaan zo lekker de stad in :) (en maccen hihi)

Verder nog geen voorgevoelens, droomde wel vannacht dat ik ineens zwaar ongi was geworden hihi, maar heb nog geen klachten.
Heb laatste dagen wat last van mn darmen dus daar wat krampjes van maar niet dat het voelt als een ongi.
We wachten het rustig af!!

Vio-Eef
27 December 2010, 12:31
Ik heb het idee dat het zomaar wel eens raak kan zijn. Geen idee alleen waarom :P
Bleg werd vanochtend kotsmisselijk wakker kon het nog net tot de wc redden en een paar uur later nog een keer bleg...
Ergens tussen door nog een testje gedaan maar die was (nog) negatief...
Zo lief trouwens ik stond gister op van de bank zegt vriendlief kom is hier trekt ie mn shirtje omhoog en geeft ie een kusje op mn buik en zegt ie erachter aan ik wou even de baby een kusje geven...

Xannia
27 December 2010, 13:07
Haha, wat kunnen mannen soms toch schattig zijn he Vio-Eef ;). Hoop door je dat het ook echt raak is.Wanneer ga je weer testen (als je tenminste niet ongi word)?

Nikita
27 December 2010, 15:14
Hahah, leuk he hoe mannen soms kunnen reageren!!
Hier begint het ook door te dringen bij vriendje dat het wel es raak kan zijn deze week en we dan ineens pappa en mamma gaan worden.
Helemaal blij was die vanmorgen haha!!
Voorlopig nog geen idee hoor, dus het is nog maar es afwachten of het wat is al!

Vio-Eef
27 December 2010, 15:38
De 30ste of 31ste dan zit ik op cd 31(14dpo) of cd 32(15dpo)

Nikita
27 December 2010, 15:43
Nice, ik wil ook de 30ste gaan testen... Eik de 31e maar dan heb ik vroege dienst dus moet ik wel erg vroeg opstaan en daarna meteen werken dus niet zo fijn of het nou wel of niet goed nieuws is.... Ook omdat ik nog aant ontpillen ben wil ik niet op mijn NOD zelf testen. Donderdag wordt DE dag eef :)

Xannia
28 December 2010, 14:49
Nog twee nachtjes slapen dames....

Hier op het werk is er alweer 1 zwanger geworden... zorgt altijd weer voor een hoop kriebels bij mij. Vorige week al een collega vader geworden en dan die foto's: ahhhhhhh...

Zou bijna accuut die pil weggooien, maar nog even volhouden... tenzij we ons vrijdagavond miljonair mogen noemen, dan gaat er een hoop veranderen haha.

Nikita
28 December 2010, 15:17
Hahahah, ben ook nog steeds aant twijfelen om een lot te kopen, wie weet!!

Xannia
28 December 2010, 15:23
Wij kopen altijd alleen maar met oud en nieuw.. Nou ja lief koopt nog wel eens spontaan een lot, maar ik vind dat dan weer een beetje teveel van het goede.

Ach ja, als we meer dan 5.000 euro winnen dan gaan we zeker in mei beginnen. Kom op lot, wees ons een beetje goed gezind!

Nikita
28 December 2010, 15:27
Hihihi, ik heb nog paar daagjes om te bedenken dus!
Zal voor je duimen dat er mooi prijsje op jullie lot valt!

mijke
28 December 2010, 17:39
Hoi,

Ik ben net nieuw hier, en ook van 89. . .
Ik zie dat jullie hier al wel heel lang gezellig aan het posten zijn, maar zou het leuk vinden om mee te doen !
Als jullie zin hebben in een nieuw iemand er bij iig :)

Xannia
28 December 2010, 17:47
Gezellig hoor Mijke!

Ben je al gestopt met de pil en is je vriend net zo oud?

mijke
28 December 2010, 18:05
Ja, ik ben gestopt heb 14 december de laatste pil gehad.
Mijn vriend is wel een stukje ouder, die is 30. . .

Xannia
28 December 2010, 18:35
Oh ok, spannend! Ik heb een beetje zitten neuzen (sorry..), zie dat je ziekte van crohn hebt.. de medicijnen die je ervoor moet slikken, zouden die dat helemaal moeten genezen of gewoon verbeteren? Want ik dacht dat het sowieso niet te genezen was?

Mijn vriend is overigens 28, dus ook een stukje ouder. Maar wij gaan eerst trouwen! Zouden wel eerst al beginnen, dus vandaar dat ik hier zit, maar toch een andere keuze gemaakt ;).

Studeer je nog of werk je?

mijke
28 December 2010, 19:19
Nee klopt, is chronisch dus gaat niet meer weg.
Alleen kunnen ze er voor zorgen dat er geen actieve ontstekingen zijn.
Als de ontstekingen actief zijn is dat schadelijk voor het kindje, maar ook erg lastig om zwanger te worden.
Het is nu redelijk rustig, en als dat zo blijft mag ik de medicijnen gaan afbouwen en dan is het afwachten hoe het gaat.
Kan zijn dat de ontstekingen weer terug komen en ik meteen weer aan de medicatie moet maar het kan ook zijn dat het gewoon rustig blijft, kunnen ze helaas niet zo veel over zeggen.

Ik verwacht zelf ook wel dat het nog wel minimaal een jaartje gaat duren mocht ik zwanger raken. . .
Het is eigenlijk verstandiger het komende half jaar condooms te gebruiken. . . maar dat gaat zooo tegen mijn gevoel in.
Ik wil zo graag, en ik zou het zo mooi vinden als het zou lukken zonder te veel medisch gedoe dat ik zo iets heb van we doen nu gewoon lekker niets bijzonders en zien wel hoe het loopt. . .

Wat is precies je trouwdatum ?

Wel super leuk hoor trouwen, mijn vriend vind het allemaal onzin :p
Dit jaar zijn 3 vriendinnen van mij getrouwd en het heeft echt wel wat hoor ! !
Misschien over een aantal jaar, met een paar zelf gemaakte bruidskindjes :)

Oh trouwens, voor de andere aanstaande mama's :p
Zijn jullie getrouwd ? samenlevings contract, geregistreed partnerschap ?

Ik ben aan het uitzoeken wat voor ons het handigste is namelijk. . . .

mijke
28 December 2010, 19:20
O, kan ik mijn berichtje nog wijzingen trouwens ?

Zag net na het posten je vraag over mijn werk/studie nog staan, oeps...

Ik werk 32 uur in het ziekenhuis, als poli-assistente. . .
Werkte 36 uur maar dat was tog net wat te veel ivm de crohn, nu lekker elke vrijdag vrij ! !

Xannia
28 December 2010, 19:49
Lastig hoor die darmproblemen, ik heb er zelf ook veel problemen mee, maar gelukkig grotendeels op te lossen door glutenvrij te eten.. Maar nog niet helemaal gezond helaas. Hopelijk veroorzaakt het bij mij geen problemen voor zwanger te worden, heb er in ieder geval geen angst voor. Cyclus is ook altijd regelmatig geweest, wel altijd heftige periodes: veel pijn & bloed.

Hoop voor jou dat de medicatie goed helpt en je maar snel gezond zwanger mag worden!!

Onze trouwdatum is 20 mei 2011 :). De laatste bruiloft waar ik zelf op ben geweest is zeker wel 10 jaar geleden, dus geen vriendinnen die dat al van plan zijn. Ik word ook nog als erg jong gezien om te trouwen. Maar we trouwen vrij vroeg, omdat we eerst willen trouwen en dan voor een kleintje willen. Kan dus moeilijk nog 5 jaar wachten ;).

Zowel mijn vriend als ik hebben altijd wel al het idee gehad om te trouwen, dus logisch ook dat we dat sowieso wilden.

Je kan je berichtjes niet wijzigen hier helaas! Wel lekker dat je maar 32 uur werkt, werk je niet toevallig op een kinder/baby afdeling??

Vio-Eef
29 December 2010, 10:21
Nikita, Al getest? Ik ben door mn testjes heen maar krijg ze vandaag binnen als het goed is!
Mijke, Welkom! En heel veel succes!

Hier ook een lot gekocht tenminste vriendlief heeft hem van mij gekregen voor kerst een halve hoor vond een hele iets te veel van het goede en de helft van 27,5 m vind ik ook zat :P

Vind het maar een rare ronde maar meer omdat ie eeuwen lijkt te duren en ik voor het eerst echt doods bang ben om ongi te worden. Vriendlief is er echt heilig van overtuigt dat ik zwanger ben hij blijft maar kusjes op mn buik geven en er over aaien en toen ik er naar vroeg waarom hij dat deed zij hij omdat er echt een baby in je buik zit ook toen ik zij dat ik dacht dat niet zo was. Stuur ik hem net een smsje dat ik denk dat ik denk dat ik ongi ga worden vandaag of morgen krijg ik terug: Nee je word niet ongi! Want er is een baby in de buik!... De lieverd!

Vio-Eef
29 December 2010, 10:27
M'n berichtje klopt niet helemaal (het laatste stukje) maar dat komt omdat ie uit een ander topic komt.

Nikita
29 December 2010, 11:58
Heee, nee nog niet getest, morgen pas....
Maar tot nu toe nog geen tekenen dat mijn ongi eraan komt!!
Hier vriendje er ook wel mee bezig! Toen ik em vanmorgen gedag ging zeggen om te werken, sliep die nog en werd die half wakker..
Eerste wat ie vroeg was: ben je al ongesteld? ik zo nee! Ging die weer met glimlach verder slapen haha, wel schattig;)
We wachten rustig af!!

@mijke: welkom meid :D

Xannia
29 December 2010, 13:00
Haha wat schattig.. Nou ben benieuwd morgen.

Zodra jullie hebben getest hier posten he!! Check ik vanaf werk morgen meteen even het topic :D

Vio-Eef
29 December 2010, 13:23
Tuurlijk! Wat zou dat een mooi begin zijn van het nieuwe jaar als die test is positief zou zijn!

Nikita
29 December 2010, 17:51
Oh heeerlijk eef.... Ik hoop het zo!!
Mag van mezelf niet te veel hopen maar omdat ik nog steeds geen tekenen van ongi heb, heb ik toch wel hoop hihi ;)
Ben benieuwd morgenochtend... Mocht ie negatief zijn hoop ik toch dat ik gauw ongi word, want had gehoopt op nu toch
wat meer regelmatige cyclus!
Hoe is ie bij jou??

mijke
29 December 2010, 18:17
Ja 32 uur werken is echt ideaal ! !
Ik werk niet op kinder afdeling maar op het lab.
Moet dus wel vaak (couveuse) kindjes prikken, ook veel pasgeboren kindjes.
Krijg dan echt zoo ontiegelijke kriebels, maar als ik daarna een paar keer weer op de verloskamers prik gaat het wel weer ff ;)

Wat spannend zeg, dat jullie bijna kunnen testen. . .
Ik ben erg benieuwd ! !

En bedankt voor het warme welkom :) erg leuk!

Nikita
29 December 2010, 18:19
Ja het begon hier weer beetje dood te bloeden dus werd tijd voor nieuwe inbreng :)
32u is mooi ja, dat ga ik ook vanaf februari... Is mooi met evt zwangerschap dat je niet zo ver terug hoeft met je uren!
Wil met een kindje max 24u gaan werken denk ik... Maar is nog niet aan de orde dus eerst nog even flink verdienen :)

Heb je veel last tot nu toe gehad van het ontpillen??

Xannia
29 December 2010, 19:14
Nou ik ben de hoofdverdiener in huis, dus ik kan echt niet terug naar 24 uur... Word straks gewoon 32 uur als er een kindje is, waarvan ik die 8 uur minder met ouderschapsverlof neem. Is fiscaal aantrekkelijker ;).

Had het wel heel graag gewild en mijn lichaam zou dat denk ook prettiger vinden, maar ja, is niet anders. Nog maar hopelijk 1,5 jaar doorbijten om 40 uur te werken.

mijke
29 December 2010, 19:47
Heb wel wat vage klachten, maar of dat nu van het ontpillen komt ?
Heb de laatste dagen veel buikpijn maar dat kan ook gewoon door de crohn of pds komen dus wacht even op welke kant dat op gaat.

Waar werken jullie ?
Ik wil in de toekomst ook 16 tot 24 uur gaan werken,. .

Xannia
29 December 2010, 21:50
Ja lastig he, die symptonen herkennen! Mij word mijn hele leven al gevraagd: "Ben je niet zwanger??" Zoveel testen als ik al heb gedaan of het niet perongeluk raak was.. en al die roddels die dan de ronde doen, pfff...

Ik werk op een financiele afdeling binnen een filmmaatschappij. Gelukkig dus niet iets wat mijn lichaam zwaar belast, hoewel ik het sommige periodes wel zwaar heb als ik me niet zo fit voel. Laatste 2 maanden was het superdruk en kon dat toen dus echt niet gebruiken, wil dan gewoon snel snel alles klaar, maar het lichaam werkt dan niet echt mee.

16 uur werken zou bij ons sowieso niet mogelijk zijn, 32 uur is vaak al lastig. Je hebt je eigen verantwoordelijkheden en takenpakket en kan je moeilijk delen. Van de 80 werknemers is er maar 1 die 3 dagen werkt... En een stuk of 10 die 4 dagen werken.. De rest is fulltime.

Gaat jullie partner ook parttime werken??

Wij willen ieder 4 dagen werken. 1 dag de kleine bij mijn ouders en dan 2 dagen kinderopvang.

Nikita
29 December 2010, 22:07
Ik ga vanaf februari in de jongerenpsychiatrie werken mijke.. Werk momenteel nog bij de thuiszorg, maar ben nog aan het afstuderen.
Ben halverwege januari klaar en dan in feb meteen aan de bak voor 32u. Vriendje werkt nu al ruim 40u in de week, 28u in de sport
en nog 15u (meestal wat meer) in de horeca hier in het dorp. Meer voor de fun. Idee is wel dat hij uiteindelijk 40u in de sport gaat, maar
is pas net nieuwe functie dus eerste jaar waren alleen maar 28u contracten... We willen hier ook wel allebei minder gaan werken hoor...
Vriendje zou ook wel graag dagje met de kleine thuis zijn... Maar ja, is nog te zien of dat financieel haalbaar is, in het begin ws niet, maar
op den duur mss wel.

Vio-Eef
29 December 2010, 22:45
Nikita, Hier ook nog geen krampje te bekennen. Verder sinds vandaag ineens kramp in mn tieten en ben sinds het weekend flink aan het boeren en dat had ik de vorige keer ook verder ben ik wel veel moe en zwaar emotioneel maar goed het zegt allemaal niets. Ik hoop zo voor je dat die test positief is! Maar hoop wel dat je er rekening mee dat het kan zijn dat deze ronde ook weer wat langer is...

Angie, ohh dat herken ik zo dat er mn hele leven al gevraagd word ben je niet zwanger :P Ik heb dagelijks enorme buikpijn niemand schijnt te weten wat er nou speelt in die buik van mij (kom ook wel een beetje omdat ik geen zin had in die onderzoeken :P). Maar goed ik weet nog dat ik een jaar of 11 a 12 was en een echo had voor mn buik en ze toen ook voor de zekerheid nog meer even gingen kijken of ik niet gewoon zwanger was pfff kom op...

Ik werk nu even niet tenminste ik werk op oproep basis als receptioniste in hotel ga volgende week maar is even iets zoeken voor 24 uur. Zit nu al 3,5 week te nietsen :p Is ook wel is lekker heb de afgelopen 2 jaar helemaal geen vakantie gehad. In juni krijg ik mijn diploma en ben van plan september gewoon weer met een volgende opleiding te beginnen.

Xannia
30 December 2010, 07:50
Dames, wakker worden, tis donderdag... testdag..

Nikita
30 December 2010, 08:38
@eef: Toe maar!!! Pittig!!!
Wat zei jou test??

Hier een negatieve test, wel ff balen natuurlijk maar had me erop in gesteld dus ben er nu wel fijn rustig onder.
Vriendje baalde wel en leek er deze ronde meer mee bezig te zijn dan ik... Hij zei dat ie nu zijn zaadjes op ging sparen tot
mijn 2 vruchtbaarste dagen en me dan vol zou gooien hihi... Ik zeg dat is ook niet de bedoeling ;)
Maar vind het meer jammer dat het nu dus weer afwachten is hoelang mijn cyclus gaat worden. Hoop toch niet weer op 45dgn :(
Maar ja, we gaan gewoon rustig door :) Qua werk en huisje kopen is het ook wel weer handiger nu... ;)

Vio-Eef
30 December 2010, 08:41
Ik ben wakker maar ga toch maar morgen testen!

Xannia
30 December 2010, 08:53
Ja is jammer dat je niet zwanger bent, maar in jouw geval ook weer niet zo'n ramp ivm je werk/huisje. Wel hopen dat je cyclus snel eindigt zodat jullie naar een volgende ronde door kunnen. En al die visjes opsparen heeft inderdaad weinig nut haha. Gewoon om de dag schijnt het beste te zijn.

Nou hopelijk kunnen wij vanaf zaterdag echt af gaan tellen naar oktober.

Vriendlief is ook nogsteeds met UWV in de clinch... Al twee maanden aan het wachten om een contactspersoon aangewezen te krijgen. Dinsdag een klacht ingediend hierover en de klachtencommissie zet er nu uiteindelijk vaart achter. Voor het eerst dat we gisteren gewoon terug zijn gebeld door het UWV nadat de normale afdeling dat al 50x beloofd had, maar nooit deed.

Hij wil een leer/werk baan (richting staat nog een beetje open..) en daarvoor moet je speciale toestemming krijgen van het UWV betreft de kostenvergoeding. Dat leer/werk traject duurt ongeveer 6 tot 12 maanden (verschilt per vacature), maar ik wil het liefst gewoon dat hij baanzekerheid heeft voordat ik zwanger ben. Dus dat hij dat traject heeft afgerond. Zou naar zijn als dat uiteindelijk weer in de weg gaat staan.

Nikita
30 December 2010, 08:58
Is ook indd wel fijn dat als je zekerheid hebt!!
Daarom is het nu niet erg, kan ik eerst beetje wennen op mijn werk en rustig naar huisje kijken!

Vio-Eef
30 December 2010, 09:08
Nikita, Wat jammer :( misschien was het nog te vroeg???

Nikita
30 December 2010, 09:27
Ja maybe wel, maar dacht toch echt op de 15e mn ei gevoeld te hebben, maar ja, heb me voorgenomen gewoon te wachten tot mijn ongi. Kan iedere keer bij nega test wel denken van mss komt het nog maar blijf ik aan de gang! Maak ik mezelf alleen maar gek terwijl ik er juist zo relaxt onder ben tot nu toe...

Vio-Eef
30 December 2010, 09:41
Dat is waar. Wanneer gaan je eventueel weer testen (mocht je niet ongi worden)??

Nikita
30 December 2010, 10:24
Voorlopig niet, wil gewoon afwachten tot ik ongi word...
Maar goed, stel ben het over een week nog niet dat ik dan nog es test, maar niet over 2dgn ofzo al..

Xannia
31 December 2010, 07:47
Morgen dames, nog nieuws??

Ik ben alweer heerlijk aan het werk..

Vio-Eef
31 December 2010, 10:05
Nee geen bloed, geen kramp en geen positieve test.
Test was wel een beetje vreemd de eerste 3 min kwam er niet eens een controle streep in beeld.

Xannia
31 December 2010, 10:32
Balen!! En ook wel vreemd van die test zeg.. of die nu zo betrouwbaar is??

Ga je over een paar dagen opnieuw testen als je niet ongi word? Ik zie dat je normaal geen langere cyclus dan 32 dagen hebt.

Waar zijn de andere dames uit dit topic?

Vio-Eef
31 December 2010, 11:23
Ik ben is aan het terugrekenen en er klopt helemaal niets van wat daar staat :P... Morgen of overmorgen maar weer een testje doen.

Vio-Eef
31 December 2010, 12:13
Zo het klopt weer. Ik miste een paar dagen.
Geen idee waar de rest is...

Xannia
31 December 2010, 12:38
Lekker bezig geweest Vio-Eef ;). Nou ja ben benieuwd of je alsnog positief test!

Jullie vanavond nog wat speciaals doen?

Vio-Eef
31 December 2010, 13:04
Krijg nou wat ik ben in januari ook nog ongi geweest en zit dus in ronde 12 :P
We gaan vanavond maar m'n moeder anders zit dat arme mensie alleen en blijven daar ook slapen.
Ga jij nog wat doen??

Xannia
31 December 2010, 14:51
Blijven denk thuis, gewoon gezellig met z'n tweetjes hopen dat we de staatsloterij winnen haha.

Openbaar vervoer rijdt niet meer na 20.00, anders hadden we nog wel even op pad gegaan.

Momenteel hoor je niets anders dan knallen buiten.. wat een vuurwerk..

Nikita
31 December 2010, 15:02
Hier even kort berichtje, druk druk..
Vanmorgen gewerkt, boodschapjes gedaan (wat een hel!!!!!) en theetje gedronken bij vriendinnetje..
Nu voorbereiden voor de gourmet, gezellig met wat vrienden vanavond.
Daarna hier het dorp in, wel nog in dilemma of we voor of na 12u pas weggaan...
Ik wil eigenlijk wel tot 12u thuis blijven, maar vriendje heel duidlejik niet... Bah, schijt oud en nieuw!!

Vio-Eef
31 December 2010, 15:56
Ohhh dat is waar ook de staatsloterij heb gister nog een lot gehad van vriendlief :P dus we hebben nu 2 keer kans!
Ik zit al de hele dag binnen met de top2000 lekker hard aan dus had nog niet veel van het vuurwerk gemerkt maar net even boodschapjes wezen doen(uiteraard ook met de top2000 aan wil geen nummer missen :P) en het knalt hier ook al aardig.

Nikita, al het idee dat je ongi er toch aan zit te komen??

Nikita
31 December 2010, 17:14
Hier knalt het ook aan n stuk door, een grote waas hihi... En heel mistig das wel jammer!!
Vriend van ons kwam net alvast zn vuurwerk afgooien haha, dus denk dat ze strakjes bij ons ook wel gaan stoken.
Wat dat betreft blijven mannen kindjes he ;)

En nee eef, nog geen gevoel alsof mn ongi eraan komt, wel fijn want zie dat niet zitten met oud en nieuw!
Lekker genieten dus vanavond en champi drinken!!
Had trouwens vanmorgen ineens zware misselijkheid aanval tijdens werk en moest gewoon bij een clint naar de wc rennen,
het bleef bij wat slijm maar toen dacht ik wel van huh...?? Vanmiddag voor zekerheid nog testje gedaan maar nega. Had geen posi
verwacht maar vond die misselijkheid wel gek.
Nouja, wij gaan voor 2011!!

Lieve meiden, heeeele fijne avond en jaarwisseling en een goed begin!!!
liefs

Vio-Eef
31 December 2010, 17:33
Wij wensen jullie een fijne jaarwisseling en een gelukkig nieuw jaar met een hele hoop positieve testen en baby'tjes! Dat 2011 ons jaar mag worden!

Xannia
31 December 2010, 19:27
Hey lieve meiden,

Van ons ook een goed en vruchtbaar 2011 gewenst!! Hopelijk mogen we ons allemaal zwanger (en wellicht miljonair? hihi) melden volgend jaar! :)

Nikita
1 January 2011, 09:36
Gelukkig nieuwjaar :D:D:D

Vio-Eef
1 January 2011, 23:58
Helaas geen miljonair en ook niet zwanger. Vanmorgen ongi geworden.

Xannia
2 January 2011, 00:14
Jammer Vio-Eef!! Op naar een volgende ronde met nieuwe kansen...

Hier ook beide niet ;), maar dat 2e zou ook wel vreemd zijn in mijn geval. Heb 5 euro gewonnen op mijn halve lot, dus daar koop ik dan maar weer een 1/5e lot van, laatste kans op nog wat miljoenen en anders word het weer oudejaarsdag 2011.

mijke
2 January 2011, 11:28
Gelukkig nieuwjaar allemaal ! ! !

Hier was het begin niet zo tof, heb heel nieuwjaarsnacht met een vriend op de seh gezeten.

Dus hoop dat de rest van dit jaar wat postiever gaat verlopen, al is mijn voorgevoel nog niet zo super. maja we zullen wel zien...

Wat jammer vio-eef :(

Wij hebben met 2 halve loten, en 1 hele in totaal 12 euro gewonnen, dus ook geen milionair helaas :p
Over 8 dagen al weer een kans !

Vio-Eef
3 January 2011, 09:32
Mijke, Dat is zeker geen leuk begin.

Wij hebben 12,50 gewonnen op 2 halve loten.
Vanmorgen de ha gebeld voor een doorverwijzing naar de gyn. Hoefde verder niet langs te komen en word morgen of overmorgen gebeld door het zh voor een afspraak. Ben benieuwd wat er nu allemaal gaat gebeuren...

Nikita
3 January 2011, 10:25
Spannend hoor eef, zullen eerst gewoon wat standaard onderzoekjes gedaan worden denk ik niet??
Bij zowel jou als je vriend... Wel spannend hoor!! Fijn dat je zonder gezeur die verwijzing krijgt!! Succes!!

Hier nog steeds geen ongi of tekenen van....
Afgelopen dagen beetje van gebaald dat mijn cyclus niet gewoon wat regelmatiger is, zodat ik weet wanneer mijn ei en ongi komen.
Nu is het maar gewoon afwachten en kan de ongi dus elk moment komen, geen fijn idee! Maar ja, goed, afgelopen dagen veel genoten van
de feestdagen en mezelf er beetje bij neergelegd. Nu maar gewoon zien wat de cyclus brengt en vrijen als we zin hebben, ongedwongen!
Dan zien we wel gewoon wanneer het zover is!!

Vio-Eef
3 January 2011, 11:50
Ja ik denk dat het een en ander gevraagd gaat worden, ik een inwendige echo krijg (die heb ik al eerder gehad dus dat is niet eng meer), bloedprikken en kwakkie inleveren.

Misschien is dit iets voor jou kwam ik tegen op de babybytes site:
Onderzoek bevestigt het vermoeden dat lange menstruale cycli kunnen worden verkort door het plaatsen van een heldere 100W lamp naast het bed gedurende vijf nachten voor de ovulatie
Haha dat kan je toch niet serieus nemen...

Nikita
3 January 2011, 14:27
Nee, ik geloof allemaal niet zo in die onzin haha... Ach ja, ik ga nu gewoon lekker genieten van de tijd dat ik niet ongi ben haha ;)
Moet er maar wat positiefs uithalen.. Ons seksleven staat alleen even op laag pitje, is inmiddels 1.5wk geleden!! TE LANG!!!
Weet eigenlijk ook niet waarom, laatste keer was kerstavond.. Daarna druk gehad met werken en oud en nieuw, dronken etc..
Moet ook zeggen dat ik er niet veel behoefte aan heb gehad, maar vind 1.5wk geen seks wel errug lang dus hoop dat er gauw verandering
in komt. Weer fijn kindjes maken :)

mijke
3 January 2011, 16:04
@ Vio-eef, ben je al vaker bij de gyn geweest ivm je kinderwens of was het toen gewoon om wat anders ?

Wel fijn dat ze iig niet moeilijk deden!
Ben benieuwd wanneer je er terecht kan.

Vio-Eef
3 January 2011, 18:06
Nikita, Het kan erger hoor :P onze laatste keer was de 22ste :P
Mijke, Ik heb tot 3 keer toe een vmk gehad. De laatste keer toen het weer dreigde mis te gaan heb ik gelijk om een echo gevraagd(lees; geist :P) maar ook toen was het helaas al te laat.
De wachttijd in ons ziekenhuis is 3,5 week(volgens de site) maar over het algemeen zijn ze wel redelijk snel met alles.

Nikita
3 January 2011, 18:23
Ben benieuwd eef wat er uit de testjes komt dan!!

Oh, das indd ook al even geleden ja... Speciale reden bij jullie??
Hier toen straks over begonnen en bleek dat vriendje dacht dat ik ongi was haha.
(omdat ik dat dus eigenlijk vorige week moest worden)
Niet dat ie dat dan eventjes checkt of vraagt haha, dokus!! Heb gezegd dat ie dat de volgende keer maar gewoon even moet navragen!!
Hij is vanavond werken en pas om 1u thuis altijd dus gezegd dat ie me maar even wakker moet maken, hebben we in t ehalen!!
Al heb ik al de hele namiddag + avond last van krampen.. Zul je zien dat ik dalijk ineens ongi word, moeten we nog langer wachten haha!

Vio-Eef
3 January 2011, 18:32
Haha dan ken je toch ook gewoon sexen :P
Had trouwens geen rede hoor ik heb op een of andere manier gewoon geen zin meer na m'n vruchtbare periode. Oh en vorige week durfde ik niet meer omdat ik bang was dat als ik zwanger was vriendlief het te hard zou prikken en het daarom misschien fout zou gaan. Terwijl ik heel goed weet dat het daardoor echt niet kan mis gaan. Erm ja ik ben nu ondertussen na een jaar echt wanhopig :P

Nikita
3 January 2011, 18:36
Haha! Kan me voorstellen dat je dat toch denkt ook al weet je zelf beter! ;)

En seksen tijdens mijn ongi?? No way!! Zijn we beide geen fan van dus dat gebeurt hier niet hoor, vind ik zo vies!!
En ik had afgelopen dagen ook niet echt de behoefte, nu begint het weer beetje meer te komen dus hij moet weer gewoon aan de bak! ;)

mijke
3 January 2011, 18:42
ohw :( dat is wel heel erg balen zeg. . .

Dat is dan wel even extra spannend bij de gyn. . . .

Wij hebben ook met kerst voor het laatst gesekst, dus ook hier word het weer tijd.
Maar toch ga ik eerst voor een nachtje lekker lang doorslapen ! !

Vio-Eef
3 January 2011, 18:44
Ik ben er ook niet echt voorstander van hoor :P maar onder de douche vind het niet echt vies ofzo.

Nikita
3 January 2011, 18:45
Oh dan ligt het dus niet aan ons hahaha...
Ach ja, geeft ook niet hoor, seks is niet belangrijkste, maar merk wel dat ik nu na 1.5wk wel weer keer wil!!
Ben altijd bang dat als het nu al zolang duurt voordat we seks hebben dat over 5jr helemaal zo is, lekker een sleur!
Gelukkig gebeurt dit niet vaak hoor, normaal doen we het ong om de 2-3dgn, afhankelijk van hoe we zitten met werk..

mijke
3 January 2011, 20:23
Ach dat gaat toch meestal in periode's. . .
Soms kun je dagen niet van elkaar af blijven, en soms heb je gewoon te veel andere dingen aan je kop.
En soms moet je gewoon even tijd en zin maken !

Als ik ontsteld ben tijdens de pil duurt het maar 2 dagen, dus die kunnen we dan wel ff zonder.
Ik vind het altijd zo'n zooi er van worden :p

Xannia
3 January 2011, 20:54
Maar twee dagen ongesteld??? Wow, had ik dat maar. Das wel kort zeg!!

Nikita
3 January 2011, 21:02
Ja dat red ik heir ook niet... Tijdens de pil altijd 3 echte dgn en daarna meestal nog 3dgn wat minder tot niks..
Eerst ronde had ik 2wkn lang heel weinig bloedverlies (niet eens tamponwaardig) en afgelopen keer weer normale ongi zoals tijdens de pil.
Nu nog niks dus ben beniewud hoe het dit keer zal zijn, hoop helemaal niks meer n atuurlijk ;)

Grrr, kom ik er net achter dat mn benzine bijna op is en ik moet morgen vroeg werken dus betekent dat ik nu nog even moet gaan tanken.
Bah, zit ik lekker warm binnen in mn hangpakkie, moet ik er weer uit! Gelukkig is het hier 2min vandaan, maar moet wel de kou weer in!!

mijke
3 January 2011, 21:05
Ja, door pil gebruik in combi met pcos zei de gyn, was niets erg aan en dus idd best makkelijk !
Gebruik alleen tampons als ik moet werken, thuis alleen maar inlegkruisje...

Dus als ik straks weer normaal ongesteld word zou dat vast wel erg tegen gaan vallen.
Toen ik op de midelbare zat (vroeger :p) had ik om de 2 uur pauze en dat redde ik dan net zonder doorlekken, dus ben benieuwd wat het gaat worden.

Vio-Eef
3 January 2011, 21:39
Ik ben zaterdag ongi geworden en bloed sinds gister avond niet meer dus ook maar zo'n 1,5 dag en ik ben ook heel licht ongi denk dat ik makkelijk met 1 maandverbandje per dag zou kunnen doen maar dat vind ik zelf niet zo fris. Als nou die extreme krampen is zouden weg gaan zou m'n ongi echt een feestje zijn :P
Volgens mij is dat ook niet helemaal goed zo kort ongi en zo licht... Was een paar rondes terug wel anders toen was ik zo'n 5 a 6 dagen hevig aan het bloeden zo'n elke 1,5 a 2 uur naar de wc rennen om de boel te verwisselen.

Nikita
3 January 2011, 21:41
Mmmm, zo kort en weinig is indd wel apart... Zo weinig dat het in n maandverbandje kan is wel echt heel weinig!!
Zou dat ook meteen eventjes melden bij de gyn hoor, u never know wat het er mee te maken kan hebben??

Vio-Eef
3 January 2011, 21:49
Dat was ik ook zeker van plan om te melden. Neem sowieso m'n temp kaartjes mee dus daar staat alle info bij die nodig is van de afgelopen 6 rondes!

Nikita
3 January 2011, 21:55
Oja, dat is wel slim ja!! :)
Ik ga lekker mn bedje op zoeken, tot morgen ! xx

Nikita
5 January 2011, 12:06
Hoe is het hier met de dames??

Vio-Eef
5 January 2011, 12:21
Ja goed! Ben nog steeds aan het wachten op m'n telefoontje van het zh...
Met jou??

Nikita
5 January 2011, 13:15
Nog steeds aan het wachten op mijn ongi.... Cyclus is nog 10x niks!!!
Vanmorgen nog es testje gedaan, maar negatief... Hoop toch echt dat ie gauw komt!!

Vio-Eef
7 January 2011, 08:40
Het zh belde dus niet terug. Dus heb ik gister maar weer de ha gebeld. Die vertelde dat ze me niet konden doorverwijzen omdat ik geen verzekering zou hebben. Ik ben per 1 jan overgestapt naar een andere en had dat niet doorgegeven dus was mijn fout. Maar niet dat ze even bellen dan ofzo... Dus netjes alles doorgegeven en ik word opnieuw doorverwezen. Word ik net gebeld door het zh voor een afspraak vertellen ze me doodleuk dat ze niet gespecialiseerd zijn in gynaecologie i.v.m. een kinderwens dus of ik m'n ha weer even kan bellen om me door te laten verwijzen naar een ander zh. Dus gelijk m'n ha gebeld voor een nieuwe doorverwijzing en die krijg ik wel alleen daar hoor ik nog meer van. Meer kon ze me niet vertellen. Wat een prutsers...

Vio-Eef
7 January 2011, 08:42
Sorry voor m'n ego berichtje.
Hoe gaat het met jou?
Waar is de rest trouwens?

Guppie20
7 January 2011, 09:40
Haai dames hier ongi geworden k*t zooi.... Mijn volgende nod is op mijn eigenlijke uitgerekende datum van ons eerste wondertje die er helaas niet meer is.
Hoop dat het deze ronde raak is, kan niet wachten het is zo een verschikkelijk appart gevoel zwanger zijn!

X gup!

Xannia
7 January 2011, 09:56
Vio-Eef, snap je wel hoor! Wat een gedoe zeg, kan het niet in 1 keer goed? Goed van je dat je zelf nog even hebt gebeld.

Guppie, jammer dat je weer ongi bent geworden!

Lief gaat waarschijnlijk een leer/werk traject doen voor kok. Zou dan 1 februari beginnen en duurt een jaar.. Ik weet nog niets betreft salaris en of hij dan bij dat bedrijf kan blijven werken na dat traject. Voorlopig nog geen stabiliteit wat ik zelf een vereiste vind! Dus ik denk dat we pas na het traject, als er stabiliteit is, voor een kleine gaan. Stel hij vind het niets na een half jaar en stopt ermee, zitten we mooi met gebakken peren.

Hij moet trouwens nog op gesprek, maar gezien het een werk/leer traject is en ze ongeveer 20 mensen zoeken, is de kans groot dan hij wel mag deelnemen.

Dus ik denk dat ik de wens voorlopig nog maar uit mijn hoofd zet tot 2012 en ook minder actief zal zijn op het forum.

Nikita
7 January 2011, 11:41
He angie wat vervelend.... Zo is er steeds wel weer iets.. Maar het is natuurlijk jullie keuze en jullie moeten je er goed bij voelen!!

@eef: he wat een gedoe zeg!! Hopen dat je nu gauw wat hoort en doorverwezen kunt worden!!
Niet zo slim van je ha om je naar een verkeerd zh door te versturen!!

@guppie: dubbel he gup, misschien dat het juist wel een voorteken is :)
Laten we het hopen!!

Hier gister wat licht bloedverlies gehad en krampen. Vandaag al iets meer bloedverlies, maar nog niet heel veel.
Toch voor de zekerheid mn cyclus op vandaag gezet en nu maar op 40dgn gezet. Dat was nl ronde 3 dan.
Ben benieuwd wat het nu weer gaat worden!! Wel besloten deze ronde geen testjes meer te doen en gewoon af te wachten!
Wil wel gaan tempen vanaf morgen, kijken hoelang ik het vol ga houden!

mijke
7 January 2011, 12:18
@ Vio-eef, wat een gedoe zeg met een ziekenhuis, zo moeilijk is het toch niet om een afspraak te maken.
Kun je niet gewoon heel naief zelf bellen ? ?

@ Angie, het is nu misschien wel even lastig om je wens aan de kant te zetten, maar ben idd wel helemaal met je eens dat je een kindje wel genoeg zekerheid moet kunnen geven.
Als ik en mijn vriend beiden geen vaste aanstelling zouden hebben zou ik ook zeker wachten ! ! (nou ja ik krijg m in juni waarschijnlijk maar tot die tijd zit ik tog nog aan de med)
Uiteindelijk als het straks helemaal zo ver is ben je vast blij met deze keus ! Want als je naast de zorgen rondom je kindje ook nog zorgen moet maken om je financin kom je haast tijd te kort om lekker te genieten ! !

@ Guppie, ik ken natuurlijk jullie hele geschiedenis en situatie niet, maar het zou ook juist heel mooi kunnen zijn ! Dan hoeft die datum niet alleen maar een verdrietige dag te zijn, maar ook de dag van een nieuw begin !

Hier gaat alles wel goed :)
Had de laatste weken last van hoofpijn en vage buikpijn maar dat is hele maal weg, dus misschien tog wat te maken met ontpillen ?
Of kan het dan nog niet zo snel weer over zijn. . .

Vio-Eef
7 January 2011, 12:19
Guppie, Zou wel heel speciaal zijn als het raak is deze ronde! Ga voor je duimen!
Nikita, Balen van je ongi :( succes met tempen! Als je vragen hebt dan hoor ik het wel! In het topic: temperatuurkaartjes kan je op de eerste pagina's veel informatie vinden.
Net terug gebeld door de ha. In onze eigen zh hebben ze een tekort aan gynaecologen en hebben dus besloten om geen patinten meer aan te nemen ivm met een kinderwens. Heeft heeft een ander zh geadviseerd wat wel een wat langere wachttijd heeft. Maar het is wel een ervaren ziekenhuis dus toch maar besloten om daar een afspraak te maken (25 feb).

Nikita
7 January 2011, 12:39
Nou 25feb.... Kun je mooi deze ronde nog vol maken!! Misschien is het dan wel niet meer nodig ;)

En balen van mijn ongi valt wel mee hoor, ben juist blij dat het wel nog af en toe werkt hihi..
Al is het nog steeds niet doorgezet, heb nu alweer paar uur niks meer gezien...
Tempen heb ik vorige ronde ook gedaan, maar was toen niet consequent met het tijdstip waardoor er niks van klopte, maar dat wil
ik dan deze ronde beter gaan doen!

Vio-Eef
7 January 2011, 12:50
Ohh haha foutje :P

Nikita
8 January 2011, 11:24
Nou vanmorgen ongi toch wel doorgekomen dus laat mn cyclus lekker op gister staan, ben benieuwd :)

Vio-Eef
8 January 2011, 11:39
Nikita, Als je ongi pas vandaag is doorgebroken dan begin je cylcus pas vandaag. Spotting's zijn geen ongi...

Nikita
8 January 2011, 12:22
Nee, klopt haha, had mn banner ook net al aangepast... Had verkeert getypt, want ben verder indd wel vanaf vandaag gaan tellen! Foutje ;)

mijke
8 January 2011, 21:42
Ben wel benieuwd hoeveel dagen deze cyclus dan zou zijn ! !

Vanaf wanneer zijn jullie begonnen met tempraturen ?

(bdl na hoeveel maand zeg maar)

Vio-Eef
9 January 2011, 09:33
Ik ben gaan tempen in ronde 7. Na zo'n 8,5 maand.

Nikita
9 January 2011, 10:48
Ik heb vorige ronde proberen te tempen, maar halverwege gestopt, niks voor mij hihi...
Nu wil ik deze ronde weer gaan tempen en dan geen ovutesten doen... Maar dan weet ik wel of ik mijn ei heb gehad uiteindelijk...
Vanmorgen al gefaald haha, dus begin vanaf morgen!!

mijke
9 January 2011, 11:33
Goed begin ;)

Ik vraag mijn af of tempen bij mij veel zin heeft, mijn temp is wel regelmatig verhoogd als de ontstekingen een beetje opspelen.
Maar goed ga zowiezo mijn eerst menstruatie eerst afwachten. . . eerst maar eens zien hoe lang dat gaat duren.

Larosha
10 January 2011, 07:25
Goedemorgen dames!

Hier de jongste weer, druk druk druk en heb jullie verwaarloosd.. Schaam..
ik heb alles net fijn terug zitten lezen! dus ben weer op de hoogte!
nog eh fijne dagen he haha :D

Nikita, balen dat het nog niet raak is. had zo een goed gevoel bij jou!

eef, ook super balen! hoop dat het voor jullie een beter jaar word :D

Mijke, Welkom!! hoop dat de crohn lekker op een laag pitje blijft! mijn overbuurvrouw had het ook (verhuisd) maar had ook gewoon 3 gezonde jongens hoor! ik ben eigenlijk van 1990 maar mocht hier gezellig mee babbelen.. gelukkig :$
want deze dames zijn echt goud!

angie, hopen dat jullie snel zekerheid hebben, dat is altijd wel weer wat fijner!

Hier vandaag de 3 maanden bereikt :D
vanmiddag echo, heb er zoooo zin in !!
en daarna hebben we intake bij de kinderdagverblijf dus ook spannend !

van de week gaan we ook met een hypotheek adviseur praten hoe wat en waar.
baas straks overvallen voor een intentie verklaring ghe ghe. hij is een hele grote doetje :D
we hebben 2 weken geleden akte getekend voor ons appartement!
zo spannend allemaal!

misselijkheid is gelukkig minder na 2 kuren van pilletjes tegen de misselijkheid.
nu soms alleen kokhalzen maar niet meer overgeven, en in de ochtend nog wel wat misselijk.
en heb er ook meer last van als ik stress heb. dat heb ik de laatste week gemerkt!
ik heb ook last van pukkels, die haat ik zo :@.

zo mijn hart is weer gelucht haha!
en sorry voor de verwaarlozing dames :$

Nikita
10 January 2011, 13:49
Heeeeee!!! Wat leuk dat je weer wat van je laat horen :)
3maanden alweer, jeetje wat gaat de tijd toch stil... Begin je al mooi buikje te creeren??
Zoja, moet je em natuurlijk wel ff showen he, ben wel benieuwd!!

Hier wel blij met mijn ongi hoor, toch weer iets kortere cyclus, als het iedere maand zo gaat;)
Ach ja, wachten het maar gewoon af. Zwanger worden staat nu op laag pitje, we willen nog wel hoor, maar gaan er niet teveel
meer mee bezig zijn omdat we ook m et huisje aan de gang willen en door er niet te veel mee bezig te zijn hopen we dat het sneller raak is ;)

Vio-Eef
10 January 2011, 14:48
Larosha, Jeetje wat gaat dat hard alweer 12 weken! Ohhh en wat fijn dat je van het overgeven af bent. Ben ook wel benieuwd naar je buikje en natuurlijk je echo!
Ik ben trouwens '91 dus nog jonger :P

Nikita
10 January 2011, 16:53
Jeetje, ben ik gewoon bijna een keer de oudste hihi ;)

mijke
10 January 2011, 17:17
Pfoe, ik word morgen al weer 22, oud hea :p

Moest vandaag iemand prikken, ook van 89 bij haar was het baby'tje na 30 weken zwangerschap overleden :(
Ze had net precies een echo gehad waar op te zien was dat het hartje niet meer klopte. . .
pf, en toen gewoon een zwangere geprikt, die op het punt stond te bevallen.
Kwam mijn collega later terug, die moest haar ook nog eens prikken omdat haar baby dood geboren was . . . Echt zoooooo erg lijkt me dat.
Kom je thuis in een huis helemaal klaar voor een ukje, en daar sta je dan met lege handen, echt verschikkelijk.

Pff, tuurlijk gebeuren die dingen maar 2 zo kort achter elkaar in zo'n klein ziekenhuis, wel heftig hoor. . .

Nikita
10 January 2011, 22:11
Kan ik me voorstellen ja!! Wordt je toch weer met je neus op de feiten gedrukt!!!
Alvast feli mijke, voor als ik het morgen vergeet hihi... Ik word in mei ook 22 :D Nog eventjes geduld haha..

Larosha
12 January 2011, 06:21
Nog gefeliciteerd mijke!

de echo was geweldig!
echt een mini mensje, mooi om te zien :D
zal morgen even de foto hier neer zetten heb toch lekker vrij hihi.
we hebben het hartje nog horen kloppen, er zat inhoud in de maag en blaas!
die vrouw vond het prachtig om te zien dat alles er gelijk in 1 keer was!
ook de uitslag van bloedprikken gehad, alles was in orde.
ben wel 2 dagen verder dan we dachten.

buikje begint er langzaaam te komen, al zegt ze wel dat het meer me darmen zij nu.

Kleine eef haha.
hoop dat het voor jullie allemaal ook snel raak is hoor!:D
is geweldig! ookal is alles niet zo fijn je neemt het wel voor lief!

Nikita
12 January 2011, 08:09
Dat geloof ik..... Sommige mensen klagen over kwaaltjes, maar op dit moment denk ik, ben allang blij als ik een reden heb om kwaaltjes te voelen!!! Maar goed, kan me voorstellen dat als je zo misselijk bent als jij bent geweest, je niet vrolijk wordt hoor. Het wordt vanzelf beter!!! :) Ben benieuwd naar je fotos!!

@mijke: ja was ik het indd nog vergeten hihi... Nog proficiat!!

En waar zijn de andere meiden?? Kom op meisjes, we moeten weer wat leven blazen in het topic!!

Larosha
12 January 2011, 08:44
haha ja als de kwaaltjes klein blijven zijn ze niet erg !
als je erdoor niet je normale dagen door kan gaan dan is het niet leuk meer nee :P
dan gaat het iets te ver haha.

de echo is echt kei schattig!
je kunt zelfs het neusje zien! haha.

Hopen dat jouw cyclus er ook beter op gaat worden binnenkort.
ik duim voor je!

Nikita
12 January 2011, 08:47
Ja we zullen het zien... Heb me er beetje geprobeerd bij neer te leggen!!
We zijn nu ook druk bezig met huizenjacht, morgen afspraak bij de bank om vast wat dingen te laten berekenen en ik begin in feb bij
mijn nieuwe werk, dus ook niet erg als het nog even duurt. Het is natuurlijk al van harte welkom nu hoor, maar we hebben ook nog andere
dingen waar we ons nu op kunnen focussen en dat geeft wat fijne afleiding :) We zullen het wel zien!

Vio-Eef
12 January 2011, 09:46
Larosha, mooi dat de echo goed was!
Hier vandaag weer beginnen met ovu testjes...

mijke
12 January 2011, 17:09
Dankjullie wel ! !

Pf, ik heb een collega die zwanger is, en die zit al zo'n beetje 26 weken non stop te zeuren en zeiken over van allerlei kwaaltjes.
Was vorrig keer een keer zo boos op haar, heb haar eens even goed verteld wat ik er van vond.
Ze doet als of ze terminaal ziek is, maar ze krijgt gewoon een kindje, daar moet je gewoon blij mee zijn ! ! !
Maar zij maakt er een spektakel van, pf echt iritant. . .

Nikita
12 January 2011, 18:04
Kan ik me voorstellen ja! Wat zei ze toen jij er wat van zei??

mijke
12 January 2011, 18:41
Ach dan lult ze er een beetje over heen dat ik niet weet hoe het is om zwanger te zijn en zo...
Ook heel gemeen want ze kent mijn situatie. . .

Maar ze is nu eenmaal niet wijzer :p

Ze zei laats tegen een longkanker patint dat ze weet hoe het is, omdat zij sinds haar zwangerschap ook zo benauwd is.
Tja, dan ben je gewoon gek denk ik dan.

Meestal negeer ik het gewoon, maar soms lukt dat ff niet.

Xannia
12 January 2011, 20:12
Ja fijn he zulke mensen Mijke! Hier ook wel een paar soortgelijken. Die lopen altijd te zuchten en zeuren om niets.. Vooral mijn baas is er een ster in. Ook echt zo'n doemdenker dat hij meteen een ziekte heeft als er ook maar iets mis is. Hij is even een dagje moe en denkt dat meteen aan n of andere ziekte :S. Dan denk ik: kom op, je lichaam is even van slag, geef het een weekje en kijk of het over is. Zo niet, ga dan verder kijken of naar de dokter.

Dokters sturen je meestal ook weg als je al na 2 dagen een beetje ziek zijn langs komt.

Aan de andere kant heb ik ook een leven vol ziek zijn achter de rug. Over het algemeen hou ik er mijn mond over, niet iedereen hoeft het te weten. Maar als ik iemand zie die even hetzelfde meemaakt als ik heb gehad dan wil ik het liefst mijn mond er over open doen en tips geven hoe ze zich beter kunnen voelen. Ik hou dan meestal mijn mond, omdat ik inderdaad liever niet wil zeggen "ik weet hoe je je voelt", maar vind het toch moeilijk. Ik had gewoon dokter moeten worden ofzo, zodat ik anderen kon helpen :P