PDA

View Full Version : mama`s dec 2009

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20

brusje
15 April 2010, 16:49
ow hahah de zon schijnt op mn pc druk allemaal verkeerde knoppen in..hopelijk ishet nog te lezen!

lindy..knuf voor jou omdat t nog niet lukt

mippie beterschap met je ventje..
bij yma op de groep was 5 of 6e ziekte, is besmettelijk dus ze zou zomaar ziek kunnen worden ook..lang leven kdv..

Shiley
15 April 2010, 17:34
ow jippie. zit je echt op te wachten. die 5e of 6e ziekte.

nluiten, hoe smaakte je vetarme taart?

lilian, zit idd een aardige stijgende lijn in haha

angelangel
15 April 2010, 19:51
Ik gebruik de rijstebloem met vanillesmaak. Ruikt en smaakt iets lekkerder vind ik zelf. Bram vind t ook erg lekker.

Em: op t kdv hadden we ook een baby die niet wilde drinken en die had ook echt afleiding nodig. We legde haar in de wipstoel in de box waar een mobile aan vast zit. Deze zetten we aan en hup de fles erin. Als we op de voedingsbank de fles deden was het drama, dus wie weet heb je het gevonden en is afleiding de gouden tip.

Effe verder lezen.

angelangel
15 April 2010, 20:01
arme Levi, en nu maar hopen dat Yma niet ziek gaat worden.

Bram veranderd zoveel op t moment. Zijn wenkbrauwen waren eerst nauwelijks te zien en heeft nu hele donkere. En meneertje heeft wel 2 keer gepoept vandaag op t kdv :o :o :lol: En dan heeft hij nog wel een fles pap gehad gisteravond. Ik heb hier toch echt t idee dat de rijstebloem juist de darmen goed op gang helpt.

Nou mijn werk: Heb ik vanmorgen toch ineens een postvak met post :o :!:
Ik ben overgeplaatst naar een andere locatie omdat het kindaantal erg terugliep en ik niet fatsoenlijk met aansluitende uren ingepland kon worden en ik wilde niet 4 of 5 dagen naar mijn werk moeten al zouden t halve dagen zijn. Dan kan ik nooit niks plannen zonder rekening te houden o ik moet weer heen. Eerst stond ik op de babygroep en soms bso, 1 of 2 middagen.
Nu doe ik drie middagen de pauze opvangen op de peutergroep, dus kom in de spits binnen als alles moet eten en naar bed. Dan mijn tijd uitzitten met een paar kids tot ik naar de BSO kan.

Leer dus de kids en ouders amper of niet kennen op de peutergroep, krijg de helft maar mee wat er gebeurd, heb geen mentorkinderen meer. Maar goed ik moest iets wilde ik mijn baan niet verliezen. Nu heb ik hem ook aangegeven dat ik de babygroep mis, en mogelijk kan ik straks naar een nieuwe locatie, maar dat is nog lang niet klaar allemaal. Heel vervelend allemaal en ik heb een contract van 20 uur en die uren haal ik geen enkele week nu, dus moet die straks allemaal inhalen.

brusje
15 April 2010, 21:11
dat is echt erg vervelend ja..zit je straks vet in de minuren..daar zit niemand op te wachten! kun je als iedereen op vakantie is en met t mooie weer je eigen in de rondte werken!bah!

grappig dat bram zo veranderd..ze worden ook al echt kinderen he..met een iegen koppie en willetje..zo leukkk!!

nluiten is de taart al op?? hihi

angelangel
15 April 2010, 21:17
Vetarme taart? Lijkt me eerlijk gezegd niet te vreten :oops: Maar laat maar weten of t iets is en welke t dan is kunnen we t eens proberen.

Ja Bram wordt al een echt jongetje nu, baby af zeg maar. Begint hier al aardig te kriebelen hoor voor nr 2 maar toch nog effe niet. Eerst maar eens zorgen dat ik t werk op de rit krijg. Kan nu wel zwanger raken, maar dan loop ik de kans van de zomer weer die baan mis te lopen waar ik nu op hoop. Voor juni gaat in ieder geval de nieuwe locatie niet open dus dan krijg ik op zijn vroegst pas een gesprek met t locatiehoofd van daar. En dan eerst eens aan t draaien daar, dus nog ff geduld hier.
Voor mezelf ook wel goed, ben erg moe, en had toen straks een veel te hoge pols en mijn arm deed ook al zeer dus ben veel te druk met alles, vooral in mijn hoofd. Gelukkig nu weekend. Lekker mijn mannetje helpen met de diertjes. Heb vanavond samen met hem de koeien gemolken. Was al wel zeker een half jaar geleden dat ik dat gedaan had. Ik miste het zo, maar ja kan nu niet zomaar ff gaan helpen. Morgenvroeg lekker uitslapen denk ik met Bram :D

Lindy
15 April 2010, 21:46
Speedy geen ervaring met maxicosidragers op de fiets, lijkt me best spannend… Ik heb de gewone rijstebloem, wil niet dat ie teveel aan zoete smaakjes went en maakt het met bv en dat is ook al zoet.
Tammie ik doe geen nutriton erbij hoor, gewoon meer rijstebloem, wordt het ook vanzelf dik.
Lilian irritant van die buren die het beter weten…
Nadine kom maar door met dat recept of was het niets?
Mippie wat zielig die arme schat, geef hem een dikke knuffel van mij.
Brusje foei chips eten… hihi zo komt die pot met goud niet dichter bij he ;) en dank voor je knuf, lief!!
Wat is 5e of 6e ziekte, heeft die ziekte niet een gewone naam?? Klinkt zo raar…
Bah angel wat een vervelend gedoe op je werk. Haha hier kriebelt het ook al, maar zie het al voor me dat ik 2 baby’s moet borstvoeden, of nou ja een baby en een peuter hihi… eerst Gijs op de fles. Ben trouwens ook nog niet ongi, dus ws niet vruchtbaar.

Hier een heerlijke dag gehad met mn mannetje. Bij mn ouders geweest vandaag. Gijs is de hele dag alleen maar aan het lachen geweest. Ik had potje bv meegenomen en mn moeder heeft hem een papje gegeven. Inmiddels vind hij het trouwens heerlijk, hij heeft het happen helemaal door nu en at alles lekker op en tussendoor smikkel en smekgeluidjes maken. Pakte zelfs de lepel af hihi… Daarna in het grote bad. Heerlijk vond ie dat, hij was ook best vies van de pap haha. Thuis hebben we geen bad dus extra genieten!
Krijg ineens hoop dat ie bij mn moeder ook wel de fles wil gaan drinken. Hebben nu afgesproken dat ik bel als ik bij mn werk weg ga en dat zij dan kan gaan proberen met de fles. Mocht het dan niet lukken ben ik er in een half uur en voedt ik hem gewoon met de borst. En collega’s die het lastig vinden…… dikke schijt, hun probleem!!!

Zie mn hyves voor foto's van het papje eten en het bad hihi...

Shiley
15 April 2010, 22:38
lindy, leuke foto's!
de 5e en 6e ziekte heten ook zo. hebben verder geen naam ofzo.
en lekker zeg, nog geen ongi. hier er weer bijna doorheen.

angel, goh opeens een postvakje! he he. heeft t toch geholpen dat je t gister gezegt hebt.
maar wel balen van je uren zeg. wat brusje zegt, straks kun jij je eigen helemaal suf werken en heeft de rest lekker vakantie.

levi had vanavond om kwart voor 7, 39 graden. toen toch echt een zetpilletje gegeven hoor. zn hoofdje gloeide gewoon en zn oogjes traande. arme prul.
ook de HAP ff gebeld, ze mogen max 3 dagen koorts hebben. moeten goed drinken en plassen en zetpil geven (had ik al gedaan) hij drinkt de ene fles leeg en bij de andere laat ie 50 staan. prima dus.
nu om half 11 was zn temp 36.5
goed gezakt dus. hij zag er ook een stuk beter uit. weer een normaal kleurtje op zn wangen, geen tot weinig vocht in zn oogjes en hij gloeide niet meer. nu hopen dat hij lekker slaapt en dat hij morgen niet meer zo'n hoge koorts krijgt.

brusje
16 April 2010, 07:12
oww wat zieligg...beterschap!!

en over de cosidrager op de fiets..lijkt me best eng eigenlijk..

hier geslapen tot kwart over 7 mn meissie..zo even met kyan naar de dokter ivm een wratje?? en al bijna 2 weken een zeer been!

Elisa20
16 April 2010, 07:38
Lindy wat een leuke foto's op hyves! :lol:

oeh dan zullen ze het wratje wel gaan wegstippen....toen ik 12 was had ik ook een wratje en toen ze het gingen
wegstippen viel ik flauw :oops:

mippie fijn dat levi zijn koorts weer is gezakt...is altijd zo zielig als ze ziek zijn.

angel gaat snel hé. Ze groeien zo hard en je ziet haast elke dag wel verandering.

Hier ff druk dus moet nog heel veel bijlezen en volgende week ben ik er ook niet.
Mijn man moest voor zijn werk een week naar utrecht, maar alle hotels waren al volgeboekt
dus moet hij in een bungelowpark :o Toen zei zijn baas.....dan kan je je vrouw en kind wel meenemen :D
Dus lekker een midweek ertussenuit. Alleen ben nu al bezig met een lijstje met wat er mee moet en dat
is veeeeeel! haha.

Sorry als ik niet op iedereen heb gereageerd..ik ga weer verder met opruimen en spullen inpakken.

nluiten
16 April 2010, 07:53
Elisa wat vervelend joh hahahaha. Veel plezier !

Mippie, dat was behoorlijk hoge temp.. Gelukkig heeft die zetpil zo snel geholpen.
Zo zielig als ze zo ziek zijn.

Stefanie heeft toch nog diarree. Vanmiddag gaat mijn vriend met haar naar de huisarts. Gisteravond had ze iets verhoging. Maar dat was na het eten, daarvoor had ze een bad gehad en ze was ook nog eens moe. Vanmorgen weer normaal.

De taart.. Vetarm; omdat je inderdaad zonder schuldgevoel een lekker groot stuk kan eten.
De smaak was wel ok. Er moest alleen tijm doorheen en die zou ik de volgende keer maar weglaten. En ipv 2 eieren, 3 doen. Perziktaart. Was wel ok hoor. Maarrr.... een appeltaart smaakt toch beter :D.

brusje
16 April 2010, 08:34
owkee nou dan hou ik t toch maar bij geen taart..hahahahaha ;)

elisa idd zeg vervelend..hihi leuk dat je ook mee kunt (dat je niet hoeft te werken ofzo)

Kyan moet idd wratje aan laten stippen..maar kan pas over 2 weken..:S lekker snel zijn ze daar..
vanmiddag moeten we nar ziekenhuis om foto te laten maken van zijn been.
(ik krijg alweer flitsen van onee zal toch geen scheurtje ergens zitten ofzo kan ie straks in t gips en zittenw e met onze vakantie.. :o )

nou ik ga een beetje ruimen enzo

Shiley
16 April 2010, 08:46
nluiten, t wil ook niet overgaan he, die diarree.

elisa, he wat rot nou! een midweekje weg. heerlijk zeg. en dat op kosten van de baas (lijkt me?) ga er van genieten zou ik zeggen. en ja dan moet er veeeel mee. haha vond dat lange weekend al dat ik veel mee moest nemen maar een midweek ik nog langer.

brusje,aanstippen kan hier volgens mij ook pas een poos later. t stikstof moet besteld worden. is niet op voorraad. hopelijk alles goed met zn been. zit je idd niet op te wachten dat hij in t gips moet.

hier heeft levi geslapen tot half 4 (alweer, gaat al 3 nachten zo) maar met een speentje en daarna er nog zo'n 4x uit heeft hij om kwart over 6 de fles gehad. temp toen 36.9. toen geslapen tot half 9. weer speentje gegeven en toen kwam hij nog een keer, weet niet meer hoe laat. en toen om half 10 eruit gehaald. ligt nu in de box. zo weer ff tempen. ben benieuwd.

Elisa20
16 April 2010, 08:57
Ja vervelend hé ;) Is idd op kosten van de baas anders hadden we het ook niet gedaan.
Brusje ik werk niet...we redden het met 1 inkomen kunnen alleen niet op vakantie, maar nu gaan we toch een
klein beetje op vakantie alleen is mijn man natuurlijk gewoon aan het werk.
Ben ik trouwens de enige die niet werkt? Moet wel eerlijk zeggen dat ik het een klein beetje mis...als Amy wat
ouder is ga ik wel weer werken, want je voelt je soms wel een beetje opgesloten. Maar verder vind ik het super
om er volledig voor haar te zijn en geniet ik er ook heel veel van.

brusje
16 April 2010, 09:07
wel fijn dat het mogelijk is toch dat je thuis kunt blijven, werkte je voor je zwangerschap wel? en ben je daarom gestopt?
als het hier goed zou kunnen zou ik ook zeker niet veel werken..maja he..
en wij werken dus samen maar kunne ook niet echt op vakantie eigenlijk hoor..want er is altijd wel iets aan e huis wat je meot doen of de auto een keer inruilen..(vorig jaar auto en badkamer, dit jaar voortuin en schilderen buitenkant kost gewoon veel.)
gelukkig heb ik schoonouders die gek zijn op vakantie en ons graag meenemen..;)zowel volgende maand als in december weer center parcs.

aaah yma heeft net zitten smullen van dr fruithapje..hihi zo enthousiast was ze!

nluiten
16 April 2010, 09:14
Brusje, ik las dat jij last van je been had.. Maar het is Kyan. Serieus ook. Succes!
Hihi, lekker hoor Yma, lekker smullen

Mippie, gelukkig is ie wel weer de oude. Nouja soort van dan. :)
Wel een kort nachtje voor paps en mams..

Elisa, ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel prettig vind om te werken hoor. Ben niet blij met mijn werk op dit moment, maar het is wel goed om een paar daagjes zonder Stefanie te zijn. Ik merk dat zij dat ook wel prima vind.

Mijn schoonzusje gaat maandag weer voor het eerst werken. Die MOET 4 dagen werken. Dat is dan echt veel als je echt moet.

speedy28
16 April 2010, 09:20
Wie van jullie heeft er al potjes gegeven aan de kleine, iig voor de 4 maanden. Wat hebben jullie dan gegeven en hoe ging dat??? Ik heb he tgevoel dat Demy wel daar aan toe is. Weet alleen niet of ik dan met fruit of groente moet beginnen. Omdat ze wel zeggen dat je beter eerst met groente kunt beginnen, vanwege het zoete.
Of beginnen jullie allemaal eerst met rijstebloem? Kan best dat dit al besproken is heb alleen neit alles terug kunnen lezen vandaar.

Mippie, watsneu voor Levi, zielig idd als ze ziek zijn. Heb je zelf niet zoiets dat je de fles gaat geven als hij wakker word. Ik zou het nog veel vermoeiender vinden om er tig keer uit te moeten voor de speen. Krijg jij wel je rust zo dan?

Elisa, aardige baas, mag die vaker doen zeg maar. Veel plezier en geniet er van.

Brusje, succes met kyan bij de dok. En ook leuk zulke schoonouders. En Yma doet het wel goed nu he, super hoor.

Gisteravond ben ik heerlijk naar de sauna geweest, meiden echt een aanrader voor je lichaam hoor, lekker ontspannen.

Tammie78
16 April 2010, 09:45
goh mippie dus levi bakt er ook niet veel van snachts momenteel! david 3 uur en 6 uur. naja 6 uur is wel prima tijd hoor. maar 3 uur niet! maar na 6 uur sliep die wel tot 9.50!

speedy ik heb david 1 keer een paar hapjes sperzieboontjes gegeven. eerste hapje trok hij een heel vies gezicht, maar de volgende hapjes gingen best aardig. hij vond het lekkerder dan het rijstebloempapje.

lindy ja maar dan moet er idd wel heeeel veel rijstebloem in hoor om het dik te maken. enne ik vind het wel meevallen de zoetheid van de bv. ja de jouwe kan natuurlijk zoeter zijn. maar vind de nasmaak iig helemaal niet zo zoet. heb idee dat fv dan zoeter is :? maar ook ik ga geen vanille geven. ik wil ook niet dat ie teveel aan zoet went. ben ook beetje bang dat als hij dat heel lekker zou vinden hij dan de borst niet meer wil. ik ga ook eerst groente doen en daarna pas fruit.

speedy ik doe het gewoon een beetje op gevoel hoor. papje rijstebloem deed ik puur om beetje te oefenen van een lepeltje te eten. verder krijgt hij nu alleen nog maar bv hoor. en als ie dan 6 maanden is (tenzij hij er eerder aan toe is) begin ik met groente.

mippie fijn dat levi geen verhoging meer heeft!

Tssss elisa idd vreselijk hoor om een midweek weg te moeten hahaha! heerlijk meis!

owww angel lijkt mij zo leuk om eens koeien te mogen melken! maar dan wel met de hand! maar jullie doen het denk met machines?

hopelijk valt het mee brusje met kyan's been. hij was idd nogal aan het waggelen.

ik hou niet van sauna! mij te heet. lees: zweterig.

Hihi lindy hier ook best alweer een 2e willen, maar.... was precies 4 weken ongi. (althans dacht dat het dat was :? ) maar nu nog geen spoortje daarvan :? maarja zegt niets of dur wel al een eisprong is he. nee denk dat als we echt serieus voor een 2e willen gaan dat ik dan met de bv zou moeten stoppen en dat wil ik nog niet.

elisa ik werk ook nog niet hoor. maar ga 26 april weer beginnen :o . heb nieuwe baan! heb er wel echt zin in! en ach ik zit heel dicht bij david!

Tijm in een perziktaart :o :shock: lijkt mij niets!

lindy superleuke foto's op hyves!

staan trouwens ook hele leuke foto's van amber op sandra dur hyves. (sofia).

mwah cosidrager lijkt mij opzich niet zo eng hoor. willen wij ook gaan aanschaffen misschien.

zo dadelijk gaan we ff met de bus naar utrecht. met de kinderwagen. ff uitproberen hoe dat gaat. dan ga ik nl straks met de bus david naar kdv brengen en naar mn werk. en dan haalt me man ons 's avonds weer op. als dat lukt is het best goed geregeld.

brusje
16 April 2010, 11:38
ow leuk uitstapje met de bus..ene david heeft nog echt iets met de nachtvoeding he..geen regelaat in te krijgen!

echt al snel hoor t werken..geniet van je laatste 10 dagen!!! mar straks zijn je vrije dagen extra kostbaar samen met david hoor..ga je gewoon extra genieten!

speedy, ik heb zelgemaakte groentehapjes en geef ok potjes..ze lijkt de potjes zelfs lekkerder te vinden..:S heel leuk..haha
ik geef smorgens als ze wakkeer is een half potje of de hoeveelheid van een half potje fruit en savonds ook zoveel groente..de groente gaat echt minder goed is toch minder lekker..ik geef een dag of 3/4 dezelfde smaak achter elkaar en dan gaat t de 3e en 4e dag beter!
fruit sla ik nog wel eens over als ze slaapt maar groente probeer ik elke dag! t is echt even oefenen voor ze echt veel binnen krijgen hoor ik geef yma nu al 2 weken mar tis nogsteeds geklieder!!

ik heb vannacht week gedroomd dat de nuvaring dus niet had gewerkt en ik zwanger was, kwam bij de vk en die was zoo verbaasd..dat ik zo snel weer zwanger was terwijl ik zei nietmeer te willen (haha kan bijna niet..;) maar t was wel emotioneel zeg..pfffoee)

lilian
16 April 2010, 11:40
elisa lekker hoor een midweek weg.. lekker genieten met je kleintje! :D
en man aan het werk.. ach je vermaakt je wel in een bungelowpark toch? ;)

brusje suc6 met het been van kyan.. hopelijk niks ergs..

nadine.. suc6 bij de ha met stefanie.. mag nu wel een keertje ophouden die diaree.. word meissie ook niet vrolijk van..

kaylen had gisteravond bloemkool.. mijn man had het woensdag al gegeven maar hij vind het echt smerig.. :D kan het me wel voorstellen.. hahah ziet er ook niet uit.. zelf gemaakt..

vanavond weer fruit denk ik..

de vorige keer was peer.. had 2 potjes in mijn handen en dacht dat ik banaan gepakt had.. maar het was peer.. die deed het goed.. :D

heb gisteren broccoli gemaakt met eerste stap koek erdoorheen..
ligt in de vriezer..

ik werk 2 dagen in de week.. kan mischien wel van 1 loon leven hier.. maar iets extra's is ook wel fijn..
en dat ik dan even geen mama ben is ook wel fijn.. :D

werk in een supermarkt.. en met de klanten en de collega's is het echt gezellig!

brusje dat is niet zo'n fijne droom (als je niet meer wilt)
hopen dat alles goed gaat..

hier doet het fruit het ook beter als de groente..
geef meestal 3 dagen hetzelfde..
deel gewoon 1 potje door 3en..

Em
16 April 2010, 12:22
hey allemaal, eerst even mijn goede nieuws vertellen voor ik ga reageren ;-) Vandaag is ze 4 maanden EN Julia heeft iets gedronken vanochtend op het KDV. Wel maar 90 en thuis net ook maar 100 maar het begin is er. Ze krijgt de laatste dagen alleen veeeels te weinig voeding binnen. Hoop dat dat niet zo erg is voor een keertje en dat het zichzelf wel weer rechttrekt op het moment dat ze goed gaat drinken uit de fles?

Heerlijk een midweekje weg. Zou ook wel weer willen ;-) Maar de meivakantie (lang weekend geloof ik?) zit er aan te komen dus gaan we misschien wel weer ergens heen.

Ben benieuwd naar de uitslagen van de ha. nluiten en brusje.. hoop dat alles goed uitpakt.

Op het kdv had ze vandaag weer krampjes dachten ze en net een enorme spuitluier (stinken!!!) dus maar even geen rijstebloem voor uk. De fruit- en groentehapjes wacht ik ook nog eventjes mee.

Weer zwanger worden? Ach nee zeg. Mij even heel lang nog niet gezien hoor haha. Al is mijn man al de hele tijd aan het hinten; zou zo leuk zijn als ze samen klein zijn, en dat is makkeljiker. Hoef je maar een keer er doorheen en daarna zijn we dan klaar haha. Dat soort opmerkingen. Maar nog even niet hoor. Pfoe

Shiley
16 April 2010, 12:29
JAAAA T JASJE IS BINNEN!!!!!!

haha sorry hoor, moest ff.

em, wat super dat julia op kdv ook iets heeft gedronken! super zeg.

elisa, heerlijk zeg dat je niet hoeft te werken. ik zou nog wel minder willen werken hoor. geen weekenden en avonden meer. geen feestdagen en dan 2 ochtendjes in de week ofzo haha. maar ja dat is wel haalbaar maar dan zit er verder weinig in idd. en dat is ook weer niet leuk. dus dan maar 20 uur werken he.

haha brusje wat een droom. heb je wel vaker he. hoop toch voor je dat ie niet uitkomt.

nluiten
16 April 2010, 12:55
Ah TOP mippie. Wil nu wel eens zien hoe Levi eruit ziet in zijn nieuwe jas :D !

HA zou terug bellen. Vervangde arts, mijn eigen is er vandaag niet..

Fijn hoor Em. Lekker joh. Dit is het begin en zal vast snel beter gaan! Het is niet veel maar iets toch. Ff wennen gewoon.

Brusje, dat is geen droom, dat is een nachtmerrie :o . haha
Ik zou het echt wel leuk vinden hoor, een 2e kindje. Ik zou alleen niet zwanger willen zijn. Gatverdamme, dat lijf brrrr... :? Walgde er echt van. Dik, vocht, JEUK!!!!! Vreselijk. Maar..... denk wel dat wij nog voor een 2e kindje gaan. Nu alleen nog even niet. :D

lilian
16 April 2010, 13:03
em aan de ene kant heeft je man wel gelijk.. als er een jaar ofzo tussen zit kwa leeftijd.. zitten ze bijna gelijk op de basisschool en heb je rust.. :D

maarja die tijd ervoor..
de ene loopt/ kruipt en de ander is er net..
dan moet je rennen en vliegen..

mij ook nog even een tijdje niet gezien..
Kaylen 3 en de volgende op komst ofzo..

we zien wel hoe het loopt! :D

yes mippie eindelijk! :D
is die leuk in het eggie?

lilian
16 April 2010, 13:32
http://www.keukenkikker.nl/recepten/?c=fruithapje

leuke site!

nluiten
16 April 2010, 13:48
Ik ben soort van afgewimpeld door de waarnemende ha.
Ze doet het af als spuitluiers. En omdat ze goed eet enzo is er dus niets aan de hand. Zal echt overgaan.
Geef dat net door aan mijn vriend en die is het daar eigenlijk niet mee eens..
Ergens heeft ie wel gelijk, aan de andere kant een ha zal het wel weten toch?
Ze heeft verder geen ziektebeeld.

Maar goed, zijn schoonzusje is doktersassistente dus die gaat hij straks even bellen. Gewoon to be sure.

Mijn moeder is aan het oppassen en had haar net aan de lijn. Ze gaat vanavond voor ons koken. Lekker makkelijk hoor.

Shiley
16 April 2010, 14:03
wanneer levi weer helemaal beter is zal ik een foto van hem maken als hij zn jasje aan heeft. hangt nu te drogen. heb m eerst gewassen.
Ik vind t een stoer jasje hoor. wist niet dat er ook een rits in zat haha. dacht alleen knopen.

nluiten, hmm okey dan. tja hij zal t wel weten, maar spuitluiers hebben toch alleen bv kindjes? dat echte waterige had levi alleen maar met de bv toen. met de fv echt niet meer.
ow lekker, hoef je niet te koken. zou ik ook wel willen!

nluiten
16 April 2010, 14:08
Ben benieuwd. Wordt maar snel beter Levi! :D

Ze vroeg er nog wel naar hoor, naar wat voor voeding ze krijgt.
Bah, ik dacht nou ok, dan kijken we het nog heeeel eventjes aan.... Hoop dan dat het maar tandjes zijn :|
Maar omdat mijn vriend zo reageerde zit ik nu met dat gevoel. Kan er even niets mee.
WIl naar huis. Ahhhhhh.... wat is dat toch bijzonder he, dat gevoel voor je eigen kind.

Heb trouwens een lachfilmpje op hyves gezet. Beeld is wat wild hahaha, maar ze staat er goed lachend op.

angelangel
16 April 2010, 14:31
Elisa: Wat vreselijk een midweekje weg. En wat een luxe niet te hoeven werken. Ik moet helaas wel, maar heb 20 uur en daar redden we t goed mee. Vakantie gaat hier toch al niet zo makkelijk op de boerderij dus ja.
Tammie'; Met de hand melken is heel zwaar en echt niet fijn voor je polsen. Ik kan t wel maar ben wel erg blij met een machine hoor als je er zo'n 80 moet melken., Na de bouw gaan we er rond de 115 melken. Niet te doen dus met de hand ;) We maken wel de uiers schoon en melken met de hand de voormelk weg. Dus toch nog iets met de hand.

Speedy, Bram krijgt al een week of 3 fruit en ruim een week groente nu. Ik ben wel begonnen met rijstebloem in de fles. Inmiddels is de laatste fles ook een papfles geworden.

Sinds vandaag gaan we proberen om hem 4 flessen te geven. Vaak wilde hij de 2e fles niet en de tijd zit zo kort op elkaar met fles, fruit, fles hap. Tot nu toe gaat t erg goed. Staat buiten in de wagen te slapen. ben t tuinhuis aan t uitmesten, kon er niet eens meer binnenkomen van de bende.
Vanavond nog kalfjes voeren samen met Bram, want mijn schoonouders zijn met vakantie en die doen dat anders voor mij.

angelangel
16 April 2010, 14:40
Al die zieke kids toch, snel beter worden hoor!

Em: ja je man heeft er wel een beetje gelijk in. Wij willen ze ook wel snel op elkaar zodat ze samen kunnen optrekken en zo, en dan ben je ook snel door de eerste rotperiode heen zeg maar. Maar nu nog ff niet hoor. Eerst t werk op de rit zien te krijgen. Krijg net t rooster. Maandag de hele dag en dinsdag de hele dag werken, ma babygroep en bso en dinsdag hele dag peuters :o
Hoe is t mogelijk, soms denk ik dat ik mijn contract niet verlengd ga krijgen maar nu krijg je weer t idee dat ze me niet kwijt willen. Donderdag vrij en vrijdag naar Mary popins

Mippie: Joepie het jasje is binnen

lilian
16 April 2010, 14:45
zal knipperdeknip hier ook op het forum zitten.. ;)

Shiley
16 April 2010, 15:33
haha dat zou wat zijn. dan durft ze nu vast niets meer te zeggen!

angel, 80 koeien is idd wel wat veel voor met de hand. kan t niet, maar kan me goed voorstellen dat t met de machine een stuk fijner is.

ahh kalfjes. alle dieren zijn zo leuk als ze klein zijn. ook leuk voor bram straks. elk jaar de kalfjes eten geven en aaien.
wij hebben hier in t dorp een hertenkamp. helaas gaat dit weg. ze gaan weer eens bouwen. echt jammer want die verdwijnen straks dus. is juist zo mooi. 4 a 6 grote herten en elk jaar kleine hertjes. helemaal super voor kinderen toch?

nluiten
16 April 2010, 15:39
Dat is zeker jammer Mippie..
Bij ons is een dorp verderop gelukkig een kinderboerderij. Onwijs leuk. Bos eraan, speeltuin.
Daar ging ik vroeger al naartoe toen ik klein was! Onwijs leuk!

Na zoveel koeien met de hand melken, kun je niks meer. :shock:

OOoooooo.... 'sjit'. Ik heb omdat het gisteren secretaressedag was (al ben ik dat niet) net een onwijs stuk chocolade gekregen. Echt heul erg lekker! Maar blijf ervan eten :o
Hele zachte, zoete, smaakvolle melkchocolade... Hmmmm!!! :mrgreen:

Shiley
16 April 2010, 15:42
ow lekker!!!!

lilian
16 April 2010, 15:52
even vraagje tussendoor.. maken jullie het fruithapje ook warm..

ik doe hem op de flesstand in de flessenwarmer..
wil kaylen het beter eten.. :D

krijgt zometeen banaan..
hmmm heb net de lepel afgelikt toen ik het potje verdeelde..(voor de komende dagen) die mag er wel wezen kwa smaak :D
zelfs mama vind hem lekker!

nluiten
16 April 2010, 16:00
Ladies kijk es!!!

Vroeger werd chocolade tijdens de kerkdienst geserveerd aan dames van adel.
Chocolade bevat in totaal meer dan 800 bestanddelen.
Chocolade verhoogt je cholesterolgehalte helemaal niet.
Diabetici mogen gewoon chocolade eten.
Chocolade van goede kwaliteit verteerd binnen een half uur in je lichaam.
Chocolade stimuleert de samentrekkingscapaciteit van de spieren van de darmwand en bevordert het voedseltransport.
Chocolade niet verslavend werkt? Onderzoek heeft aangetoond dat chocolade inderdaad stoffen bevat die verwant zijn aan stoffen aanwezig in cannabis, maar men zou 11 kilo chocolade per dag moeten eten om dezelfde uitwerking te hebben.
Chocola bevat heel veel bio-flavonoïden. Dat zijn stofjes die ons beschermen tegen vrije-radicalen (ofwel tegen stoffen die ons lichaam aantasten). Chocola is dus gezond! Bovendien houdt chocola de aderen schoon;
Eet chocola nooit in combinatie met melkproducten, want op deze manier gaan de gezonde stoffen uit chocola verloren; pure chocola is dan ook beter dan melkchocolade.
Dagelijks een paar blokjes chocola heeft een bloeddrukverlagend effect;
Vrouwen die chocola eten hebben een beter seksleven dan vrouwen die geen chocola eten;
Vrouwen eten vaak chocola voor de menstruatie omdat ze zich in deze periode wat minder prettig voelen. Chocola is dan nodig om uit de maandelijkse dip te komen;
Vrouwen die tijdens de zwangerschap chocola eten krijgen vrolijkere baby's;

lilian
16 April 2010, 16:17
hahaha heel veel redenen om chocola te eten! :D
heerlijk!

kaylen heeft net het 1/3 bakje banaan helemaal op! hmmm..
maar wel jammer voor mama! hahaha..

hij is nu bezig met een liga eerst stap.. vind die dingen wel eng.. want brokkelen heel snel af.. dus ga weer even op hem letten!

fijne avond iedereen!

kusjes

Shiley
16 April 2010, 16:21
super goed verhaal, dat van die chocolade. of te wel, gewoon eten!! haha.

he wat rot voor je lilian, volgende keer voor jou en kaylen een bakje maken. :lol:

ik heb hier ook nog liga eerste stap liggen maar die zijn maar houdbaar tot eind april. levi is eind april pas 4 maanden en wil dan nog niet beginnen met die liga. dus die moet k weg gaan gooien straks denk ik. wel zonde. heb ze gekregen in zo'n cadeautas van de supermarkt.
heb er zelf al 1 geproeft maar vind ze niet te eten. zit echt geen smaak aan!

lilian
16 April 2010, 17:36
denk dat je gewoon moet proberen.. :D

kan geen kwaad!

angelangel
16 April 2010, 19:44
Zou t ook gewoon proberen hoor mippie, ten minste houdbaar is t ook. Dus niet meteen bedorven ;)

MMM Pure chocola t best, is dat toch zo ongeveer de enige chocolade die ik erg lekker vind. Melkchocolade wordt ik zo misselijk van. Kan dus met een gerust hard alle overgebleven paaseitjes opvreten. Volgende week weer ongi dus moet me maar opvrolijken lees ik. hihihi

Bram vind zijn fruithap koud erg lekker. Heb nooit warm geprobeerd. Vandaag wortel en bloemkool geprobeerd, maar bloemkool vond hij smerig en dit was dus ook niet zo'n megasucces. Jammer voor hem, morgen weer. :mrgreen:

Shiley
16 April 2010, 20:22
haha lijkt me zo leuk he die gezichtjes van je kindje zien als ze een hapje fruit of groente krijgen. ben benieuwd wat levi straks lekker vind en wat hij niet lekker vind.

wil liever niets extra geven tot hij 4 maanden is, en dat is hij bijna. ga dan wel gelijk beginnen met rijstebloem denk ik. 3 mei naar cb en daar krijg ik het 'vervolg eten' praatje. ben benieuwd haha.
moet ook die stomer/ blender nog ff bestellen dus tot die er is krijgt hij zo ie zo alleen nog maar de fles.

hmm ik vind de melkchocolade lekkerder.
maar je hebt wel een heel goed excuus om nu al die eitjes op te eten haha. geniet ervan!

Tammie78
16 April 2010, 20:22
Ja geldt idd voor pure chocola! vind ik vaak ook wat lekkerder. wordt ook soms wat misselijk van melk. vooral die van milka. Bah! heb dan liever die van verkade.

enne ik vind het wel goed hoor van mippie dat ze niet meteen ook liga wil doen. rustig opbouwen met ander eten. de darmen moeten wel de kans krijgen om te wennen he! ;)

Ja mippie wil ook wel een foto zien van levi in het jasje! haha de aanhouder wint!

aaah nluiten ga zo meteen ff kijken op je hyves voor dat filmpje! stefanie gaat echt hard he :) al rollen en schaterlachen! gaaf!

oei 80 koeien, hmmmz nee das idd niet te doen met de hand! wist trouwens niet dat je bij koeien eerst de voormelk weg moet melken :?

ik ga straks fruithap ook gewoon koud geven. naja kamertemperatuur dan. niet heel koud hoor. maar niet warm. zo wil ik zelf mn fruit ook niet, dus ga ik david ook niet zo geven ;)
hmmz bloemkool vinden de meesten niet zo lekker he? Courgette mag je trouwens ook geven.

zow heej vandaag een mega schoonmaak gehouden in huis! pfff ik heb geloof ik soms nog last van nesteldrang ofzo. dan jeuken me handen gewoon om schoon te gaan maken :o en half werk daar kan ik dan niet tegen. nee dan moet echt alles gedaan worden! hihi zal me man blij mee geweest zijn! want die moest ook meehelpen haha :D

nah david net om 19.15 op bed. had eerst nog ff met ons gedouched. ik weet niet wat het is maar volgens mij houdt die niet van water! hij geniet er totaal niet van en is best gespannen :( ook alsie in badje gaat.
na een half uur protest in bedje is ie in slaap gevallen.

Shiley
16 April 2010, 20:28
ik geef straks t fruit ook op kamer temperatuur.

wil hem idd ook niet niet alles in 1x gaan geven maar rustig opbouwen. eerst rijstebloem en dan na 3 mei (weet ik ook welke groente hij allemaal mag) wil ik beginnen met groente en daarna ergens beginnen met fruit.

wist ook niet je de voormelk eerst weg moest melken. haha weer wat geleerd.

levi heeft vandaag geen koorts gehad. hoogste was 37.4
als dat nou straks en morgen ochtend nog zo is dan mag hij morgen weer mee naar buiten. als t dan lekker weer is krijgt hij zn jasje aan en zal ik een foto maken.

ga zo ook ff op je hyves kijken, stefanie gaat idd hard! levi draaid nog niet en begint met schaterlachen.

nluiten
16 April 2010, 20:39
Dat draaien doet ze wel maar lukt toch niet altijd nog hoor!
Datlachen deed ze vanavond weer. Echt heel hard lachen. Op het filmpje gaat ze niet helemaal los maar wel duidelijk hard lachen.

Alles behalve puur vind ik lekker :D haha

Tammie78
16 April 2010, 20:41
mippie heb ff in mn cb boekje gekoekeloerd. ze mogen als eerste groenten boontjes, worteltjes, bloemkool en courgette hebben. en ik denk dat er met boontjes dan ook bruine bonen bedoeld wordt :? omdat je dus ook zo'n potje hebt met bruine bonen en appeltjes.

Tammie78
16 April 2010, 20:42
ow vergeten. las net over een nieuwe voedingsmethode. de rapley methode. mar is vooral van belang voor bv kindjes volgens mij.

brusje
16 April 2010, 21:03
mippie..jaaaa je jasje!! topo..en jaa ik heb de letters ook gekregen staat gaaf op dr kamertje joh!!
fijn dat de koorts weg is!!

enne nluiten..ja idd t voelde ook als een nachtmerrie..even dacht ik ow acht komt wel goed maar als ik dacht aan t feit 3 kids weg te moeten bregen en verzorgen voor ik ga werken werd ik gek..gelukkig werd ik toen wakker..
maar ik wil echt meer zekerheid qua anticonceptie dus mishcien toch maar voor de mirana..alhoewel ik erg opzoe tegen t plaatsen..auwie

rapley is niet aleen voor bv kindjes eigenlijk hoor heeft er zelfs niks mee te maken..maar t lijkt meer gebruikt te worden door bv moeders om de een of andere reden (omdat t ook gezonder zou zijn en beter voor t leren eten?? net als bv)

weet niet wat yma had maar ze heeft zooo vreeslijk gehuild non stop van half 5 tot half 7...:S :(
toen maar omgekleed en de fles gegeven en daarna gind ze wel meteen slapen was uitgeput, sliep al vast toen de fles leeg was

Tammie78
16 April 2010, 21:20
ja kan vast ook wel door fv kinderen, maar bv kinderen kunnen zelf ook bepalen hoeveel melk ze drinken dus denkt men dat ze dat ook goed kunnen bepalen met vast voedsel. denk dat het daar mee te maken heeft?

Shiley
16 April 2010, 21:25
rapley heb ik idd al t 1 en anders over gelezen. misschien geef ik levi zo af en toe weleens iets zo. weet nog niet.

brusje, fijn!!! je letters. dan is t toch echt zo. de aanhouder wint.... foto!!

tammie, volgens mij zijn boontjes dan sperzieboontjes. heb k in de winkel gezien bij die potjes vanaf 4 maanden.

nluiten, heerlijk dat filmpje!! echt leuk om te zien en te horen. super!

Tammie78
16 April 2010, 21:29
ja maar in de winkel hebben ze dus ook bruine bonen met appel. maar lijkt mij vrij zwaar toch?

brusje
16 April 2010, 21:53
die si wel t lekkerst heb zelf geproefd ;) heerlijk is ie maar als je leest zit er meer appel in dan bruine bonen..haha dus meer een gevulde fruithap..;)

rapley is leuk maar je meto er wel geduld voor hebben..als je alleen op die manier wilt voeden duurt het heel lang voor e daardwerkelijk een maaltijd eten lijkt me..
tuurlijk laat ik yma straks ook lekkr zelf smikkelen maar de maaltijd geef ik wel zelf

Shiley
16 April 2010, 21:59
ja dat doe ik dan ook hoor brusje.

lindy, heb je dit al geprobeerd:

levi drinkt bij mij op schoot ongeveer 100 cc. de andere 80 wil hij dan niet meer.
ik leg m dan in de box en dan de fles erin en dan drinkt hij m wel leeg. misschien n idee om gijs ook in de box of zn wipstoeltje te leggen en dan de fles te geven?

Lindy
17 April 2010, 08:31
Mippie gaat het al beter met Levi?
Wauw Elisa dat is lekker!! Goed geregeld zeg… Heerlijk lekker wandelen enzo… Ach als je wat vergeet kun je altijd nog even langs huis toch…
Nadine tijm in een taart lijkt me ook niet echt lekker… Ja appeltaart heerlijk!!!

Brusje ze hebben maar eens in de zoveel tijd stikstof en dan moeten op die dag alle wratjes kopen want dat spul is niet lang houdbaar ofzo. Zo werkt het iig bij onze ha. Hoop geen scheurtje. Kyan klinkt wel als een wildebras, maar dan is het dus geen piepert.

Elisa lijkt me lekker hoor om niet te werken, maar zou het op termijn ook wel missen denk ik. Volgens mij ben je samen met mij en tammie de enige die nog thuis is nu. Ik moet 26 april weer aan het werk en Tammie 1 mei ofzo…

Speedy ik ben nu met rijstebloem bezig, verder nog geen fruit of groente gegeven. Wat ik heb gelezen iig eerst maar paar hapjes en paar dagen achter elkaar hetzelfde, zodat je zeker weet waar ze op reageren als ze slecht reageren.
Sauna klinkt heerlijk, alleen mn borsten gaan nog wel eens spontaan spuiten onder de douche ofzo, dat lijkt me dan weer supergênant!!!

Hihi Tammie geen idee of mijn melk zoeter is, ben zelf wel een heel erge zoetkauw dus misschien komt dat in de melk terecht hihi.

Hihi volgende bijeenkomst bij angel en dan met zn allen koeien melken :D

Tammie hoe ging het met de bus? Hoe kom je er dan in? Wachten tot je geholpen wordt?

Brusje pfoe wat een nare droom. Ik had gedroomd dat ik fruithapjes had gemaakt voor Gijs en dat ie zo moeilijk at, dat mn mannetje vroeg of ik het niet wat fijner moest maken. Had gewoon blokjes ananas gedaan, hihi slechte mama…

Mippie super!!! Veel plezier met het jasje!!!

Em wat goed zeg, dat weinige voeding maakt ze vast wel weer goed. Heeft wel plasluiers toch?

Lilian niet stiekem Laylens zn eten opeten hoor ;)

Whahahah Nadine nu weet ik waarom Gijs zo vrolijk is :D :D :D

Wat is rapley? ff googelen...

Mippie liggend in de box heb ik ook al geprobeerd. Mijn hoop is nu dat hij het bij mn moeder ineens wel wil. Mn vader gaat dit weekend naar Duitsland en gaat daar een flesje kopen hihi…Die schijnen beter spenen ofzo te hebben. Kan zolangzamerhand een flessenwinkel beginnen. Wedden dat ik de meeste flesjes heb van iedereen hier, allemaal nog zgan… hihi!!

Lindy
17 April 2010, 08:32
Nooit uit gedronken hihi :mrgreen:

brusje
17 April 2010, 08:40
hihi geef je bv heb je de meeste flesjes..ik heb er ook heel wat hoor, avent, difrax breed en smal dr browns hihi en gebruik altijd dezelfde..vand e week weer avent geprobeerd maar mwa..hihi die wil ik strajs wel voor de sapjes gebruiken omdat je daar van die handige handvater aan kunt zetten en tuitjes er op!

bij ons kun je de ene week wel andere week niet wratjes aanstippen..deze week kon t wel maar zaten ze vol dus vandaar pas weer over 2 weken.
de radioloog wilde geen foto`s van he hele been maken..ivm de straling en hij vond dat hij er goed op kon staan en lopen...:S dus overlegd met de huisarts makten ze 2 foto`s van het bekken/heupen, daar was netits op te zien..maargoed hij heeft pijn in zijn onderbeen..:S dus nog niks verder..behalve dat ik weet dat er niks met zijn heupjes is.
gister middag kwam ie huilend van t buitenspelen, zeer been.sneu hoor.
huisarts dacht niet aan groeipijn daar hebben ze vak in rust last van dus met nma snachts.

moet werken vandaag en morgen van 15-23uur
en maandag weer overdag

fijn weekend allemaal.

Shiley
17 April 2010, 09:14
brusje, wat raar dat ze dan een foto maken van zijn bekken zeg. hij zegt toch dat zn onderbeen pijn doet :roll:
en vandaag met hem naar de ha post gaan en zeggen dat hij gevallen is en zn been doet pijn? misschien willen ze dan wel een foto maken van zijn onderbeen?
nu weet je nog niets.

lindy, hmm ook al geprobeerd. mn trucendoos is leeg haha. hoop dat t met dat duitste flesje gaat lukken zeg. je hebt nu zoveel geprobeerd.
ik heb hier ook aardig wat flesjes staan. avent klein 2x, avent groot 2x, difrax klein 1x, difrax groot 2x en born free.
die kleintjes heb ik alleen gebruikt toen hij nog maar max 135 cc dronk. fles gaat maar tot 125 maar met afmeten ging 135 nog precies. daarna overgestapt op de grote avent. had ook zo'n starters pakket dus zaten alle 4 de flesjes in.
wil straks de pap gaan geven met avent. is makkelijker met de 1 2 3 speen vind ik.

levi had gisteravond en vanmorgen vroeg nog geen verhoging. komt niet meer op de 37 graden. (36.8) zometeen nog een keertje tempen en als dit dan ook goed is dan issie weer beter :D heb ik toch nog iets aan dit lekkere weer dit weekend.

Lindy
17 April 2010, 09:17
He bah dus nog geen duidelijkheid, arme kyan... Klinkt uit jouw verhalen niet echt als een ventje dat zeurt om niets...
Haha heb me rot gelachen om de foto op Tammie dr hyves met Kyan en David in een roze wipstoel... Goh wat kijkt david ongelukkig daar, vind je het gek mama ik zit in een roze wipstoel :shock: :? :oops:

brusje
17 April 2010, 09:19
nou woensdag kon ik weer contact opnemen met de huisarts dan was de volledige uitslag bij haar..dus als het zo blijft dan gaan we idd gewoon weer terug.
het is ook zo gek want hij doet wel alles gewoon stepen, fietsen rennen op zn hurken enzo..op zn tenen staan maar als ie even druk is geweest doet het wel veel pijn en bij het lopen trekt ie met t been
net deed het ook bij zn knie en iets naar boven zeer..tis ook zo lastig ze geven het zo wisselend aan.

fijn zeg dan kun je er lekker op uit dit weekend..tis idd heerlijk!!

Tammie78
17 April 2010, 10:01
hihi Lindy ik begin ook 26 april weer met werken :D

ja arme david he in een roze wipstoel LOL!

ow jee nog spontaan uit je borsten spuiten. dat gebeurt bij mij eigenlijk nooit moet ik zeggen.

pfff weer rotnacht. half 4, 6 uur, 8 uur, 10 uur. om 10 uur er dus maar uit. hij wil tegenwoordig alleen maar de eerste keer een fles. verder wil die alleen maar de borst :roll:

en tja wat dat rapley betreft. er staat dus bij dat het eerste jaar de vaste voeding echt alleen maar bijvoeding is :? en dus ook oefenen. ze hebben nog heel lang voldoende aan alleen melk. dus maakt het kennelijk niet uit als ze wat minder binnen krijgen van datgene wat ze op de rapley methode eten. maar ik ga denk ook wel gewoon groente en fruit van lepeltje geven en dan misschien hem zelf nog van een stukje banaan oid laten smikkelen.

balen dat je nog niet vel verder bent met kyans been brusje!

lindy misschien nog 1 truc voor gijs. van die handvatten op zo'n avent fles en het hem zelf laten doen? haha ook a la rapley. en idd geef je bv heb je de meeste flesjes! ik heb echt zo een mazzel dat ik als ik werk gewoon tussendoor ff naar david toe kan om zelf te voeden. zit 200 meter verderop!

we zijn niet met de bus geweest! we hadden hele huis gepoetst dus niet zo'n zin meer. maar we bedachten ons dat het helemaal niet handig zou zijn dat ik hem met bus zou meenemen. want dan ga ik eerst heen en weer om hem te brengen en dan weer heen voor mn werk. hij moet dan half 10 op kdv zijn en ik ongeveer half 12 12 uur op me werrk. dus als ik thuis ben kan ik alweer zowat weg. dus me man brengt hem dan naar kdv om half 9. ik wilde liever niet dat die al om 7.45 op kdv zou zijn en dan pas dus om 6 uur opgehaald worden. vink erg lange dagen. maar me man zegt dat het gen probleem is dat hij david dan om half 9 brengt. scheelt toch weer iets. tsja andere oplossing is er niet. en eerder dan 6 uur opgehaald worden kan ook niet. me man werkt tot half 6 en ik tot 18.15. gelukkig ziet david mij dan ook tussendoor nog. en ik hem :D elke keer leuk voruitzicht als ik ga werken: ik mag straks weer naar um toe!

oeps lindy stukjes ananas!

lilian
17 April 2010, 11:06
zielige kyan.. nou hopelijk kom je er gauw achter wat het is..

Kaylen vanacht half 7 tot 7 geslapen.. we zijn weer bijna terug!

mijn man gaf me een tip.. doe bij de laatste fles een schepje extra erin.. wij gebruiken forte.. maar kan denk ik ook met de standaard voeding.. en het helpt wel!!!
en hij krijgt overdag 180 ml en om half 7 210 ml dus met 8 scheppen! :D

ik moet vanmiddag werken van 1 tot 6 half 7.. dus zie ik mijn mannetje niet meer! :S (maar stiekem ook wel eens lekker)
en ik werk maar 2 dagen.. dus die andere 5 kan ik lekker van hem genieten!

ja geweldig die foto van david in die roze wipstoel.. die kleur staat hem wel stoer! misschien ideetje voor truitje tammie! :D

ik kan ook een flessenwinkel beginnen.. maar gebruik altijd de dr brown!
wij hebben flessenwarmers uit het jaar 0.. die ene is nog van mijn man zijn broer geweest en die is nu 38.. :D
en daar passen alleen rechte flessen in :shock: dus heb niks aan de difrax flessen maar die heb ik wel!
zijn vrouw was gisteren uitgeteld... :D spannend..
nog iemand van hier gisteren toch? lindy? iemand die jij kende?

speedy28
17 April 2010, 11:45
Demy spuugt de laatste dagen zo veel he, en ik weet niet waar het door komt. Heb als naar het cb gebeld gister, maar die hadden ook geen tips, behalve minder geven. Want ik gebruik al pitmeel, had er al meer in de gedaan maar dan zit de fles om de haverklap verstopt. Dan gebruik ik een grotere speen en dan is die zo leeg, met als gevolg weer spugen. Ik weet het even niet meer. Hij wil ook steeds eerder ddrinken, ja logisch als je alles eruit spuugt.
Het punt is dat hij verder wel vrolijk is en ook plast, maar soms vraag ik me af of zijn maagklepje niet gewoon nog open staat.
Iemand nog tips, wordt er beetje moedeloos van.
Heb vanochtend nog geprobeerd om er rijstebloem door te doen, was best dik, maar kwam nog steeds behoorlijk veel uit.

Brusje, waarom hebben ze foto's van de heup en bekken genomen dan??? Wel zielie voor hem dat het pijn doet, anders nog pijnstiller als hij pijn aangeeft.

Lilian, lekker nachtje hoor. Krijgt hij overdag 180 water en dan nog schepjes, of in totaal 180??
Lekker hoor maar 2 daagjes werken in de week. Ik zit op 25 uur per week.

Lindy, nou ik zou me er niet zo veel van aantrekken hoor, als de melk eruit spuit. Weten ze gelijk dat je moeder bent haha. Ik moest wel even weer over een drempel heen trouwns, omdat ik nog niet zo blij ben met mijn eigen lichaam.

angelangel
17 April 2010, 14:28
Hoop niet dat Kyan groeipijnen heeft, dat doet zeer!! Mijn man heeft er zelf bijna voor in t ziekenhuis gelegen en ik heb t zelf ook flink gehad. Schiet hij ineens de lucht in dan? Wel raar dat hij ook met zijn been trekt als hij loopt, dat ken ik dan niet bij groeipijn.

Tammie: Bruine boon en appeltjes is niet zo zwaar, de bloemkool had bram wel last van de bruine boon niet. En die vind hij lekker!. Sperzieboon schijnt ook bitter te smaken en vinden ze vaak niet lekker. Heeft bram nog niet gehad. Heb ook potje doperwtjes van Friso in de kast. Vind hij vast lekker.

Nou dames kan jullie nog wel wat leren dan over de koeien. Nou vergelijk t met jezelf. De koe kan niet praten. WEl heel hard TRAPPEN. :D Voormelk melken we eruit om het toeschietreflex op te wekken. En dan kunnen we ook in eenkeer controleren of ze geen ontsteking hebben. Vaak komt dit voor vlak na geboorte of tegen de tijd dat ze met verlof gaan. 6 tot 8 weken voor de bevalling krijgen ze vakantie en hoeven ze even niet gemolken te worden. Reserves opbouwen en lekkere vette melk produceren. Ook bij koeien duurt het even voor de productie op gang komt, en zo is het bij ons eigenlijk ook. Ja wij hebben 2 tepels en hun 4, verder weinig verschil, hihihi ;) :lol:

Bram wilde weer eens niet slapen. Heb hem buiten gezet en ja hoor binnen 5 minuten vertrokken. Heerlijjk, dat wordt vast een buitenkind

angelangel
17 April 2010, 14:29
o ja Tammie ik begin ook om half 12 en breng Bram om 11 hr pas naar het KDV en ga dan door naar mijn eigen plek. Kan jij dat niet doen dan? Moet je een hele dag afnemen? Ze houden ook rekening met mijn rooster zodat ik hem zelf kan halen

lilian
17 April 2010, 19:10
speedy

om 7.00 krijgt hij 210 ml water met 7 schepjes.
om 11.00 180 ml water met 6 schepjes.
om 15.00 180 ml water met 6 schepjes
en om half 7 210 ml water met 8 schepjes..

de rijstebloem reageert hij heel erg op met poepen..
dus dan maar een schepje forte extra..

mijn man had vandaag een drama dag..
kaylen wou bijna niet slapen.. constant huilen..
heeeel erg huilen..

hij slaapt nu..

en ik was iets eerder thuis en heb hem nog even kunnen zien..
maar wat zag dat kleine mannetje er moe uit! :( zielig!

lilian
17 April 2010, 19:12
en speedy.. hier ook lichaamtrauma's hoor.. :(
liever geen spiegel.. en tshirt aan in bed.. en geen sex!

Tammie78
17 April 2010, 19:16
angel ik weet het eigenlijk nog niet wat betreft de tijden. ja ik weet wel de breng- en haaltijden, maar niet of ze dan rekening met mij willen houden. misschien wel, maarja als een andere ouder dat ziet kan die er wat van zeggen he. maar misschien willen ze een uitzondering maken omdat ik een medewerker van skon ben dan. (dus ik werk voor dezelfde organisatie als waar david heen gaat) maar dat zal bij jou ook zo zijn denk ik? iig doen ze er niet aan halve dagen.

lilian kaylan is bijna terug? :shock: is van half 7 tot 7 niet lang genoeg dan? :?

vanmiddag onverwachts mn zwager en schoonzus op bezoek om te barbecuen. hihi 1e van het jaar! was erg gezelli. mn schoonzus is 7 maand zwanger. hihi zij hoopt op een jongetje en me zwager op een meisje! ze hebben al een dochtertje van 2,5.
David heeft zich keurig gedragen. heeft zo een uur of misschien wel langer binnen op speelkleed liggen spelen. konden wij lekker eten buiten. hihi hij heeft een heel zorgzaam nichtje die continu even bij um ging kijken of het wel goed ging! schattig! ze wil ook perse een broertje! vraag je wil je een broertje of een zusje? zegt ze een broertje. maar ook als je vraagt wil je een zusje? zegt ze nog steeds nee een broertje! ze heeft ook meer vriendjes dan vriendinnetjes.

ow dat wist ik helemaal niet van koeien angel! maarja waarom ook niet? denk dan eigenlijk dat het bij alle zoogdieren wel eens hetzelfde kan zijn. dat de productie op gang moet komen enzo.

ow opzich gingen die par hapjes sperzieboontjes er best aardig in hoor bij david.

owja verder vanmiddag in wilhelminapark gewandeld in utrecht. david vind het ook echt heerlijk om buiten te zijn. zat vanmiddag in wipsstoel buiten. vind ie ook leuk. alleen hebben we hem snel weer binnen gezet vanwege de rook van de barbecue.

speedy david spuugt ook best veel. blijf um verschonen :roll: maarja omdat hij dus bv krijgt is het met nutriton zowat niet te doen. ik ben er wel eens mee begonnen, maar tis echt geen doen voor en na een voeding wat hapjes nutriton, is echt ook nog eens hartstikke smerig! moet het dan nl met water maken. maar hij spuugt niet met golven en heeft er ook niet echt last van meestal. komt er wel klonterig uit. maar volgens mij is het maagklepje sowieso nog niet gesloten hoor. althans de kinderarts zei dat dat nog wel ff kon duren. spugen schijnt vanzelf minder te worden als ze vast voedsel gaan krijgen.

ja ik vind mezelf momenteel ook niet erg aantrekkelijk! pfff ik kom echt enorm aan. maar heb de hele dag door honger. echt niet fijn meer! maareh geen seks lilian? wij wel hoor!

lilian
17 April 2010, 19:28
hahaha tammie is zeker wel lang genoeg.. maar nu nog nachten achter elkaar.. :D dan kan mama even bijtanken! :D

ookal doet 1 nachtje het ook al aardig goed hoor..

en het doet kaylen ook goed.. is het echt een vrolijk mannetje.. behalve dan vandaag bij papa!
maar zo ken ik hem niet.. maar ik haal hem ook uit bed als die wakker is.. en als die weer moe is gaat hij er weer in.. en papa heeft zoiets van ik bepaal wanneer hij uit bed gehaald word.. en laat hem zo een half uur huilen..
(zeg niet dat dat verkeerd is..)
maar wij mama's zijn daar anders in denk ik!

nee tammie (bijna) geen sex.. heb ook nog steeds de behoefte niet sinds de bevalling..
heel soms!

Shiley
17 April 2010, 22:16
tammie, lekker, een bbq. was t ook lekker weer voor vandaag.

lilian, ahhh wat zielig voor kaylen. zal die goed slapen zeg.

hier net t laatste flesje, pff wat een drama. laat weer 70 ml staan. gaat steeds liggen spelen met die fles. is elke avond zo'n drama inmiddels.
maar nu heeft ie niet veel op dus hij zal vannacht wel weer wakker zijn om half 4 :(
t ging zo goed, een maand geleden!

brusje
18 April 2010, 07:46
ow balen mippie van dat rommelen!

hier had yma t vannacht te pakken geen idee wat ze had geen idee was om 2.15 wakker (oeff na mn avonddienst) ze leek erg misselijk zat te slikken en kokhalzen..:( uiteindelijk na 3 kwartier werd ze slaperig als ik r rechtop had en heb ik r teruggelegd..sliep daarna wel tot 7.30 dat was wel fijn.

vandaag ff genieten van t week moet om 16uur werken!

yma spuugt ook veel maar geen grote hoeveelheden maar wel de hele dag door!

nluiten
18 April 2010, 08:05
Mippie, Misschien is het de leeftijd ;) Stefanie doet de laatste dagen ook heel erg vervelend met de fles. Loopt alleen maar te rotzooien.

Lilian, ik dacht dat je nooit meer voeding dan de gebruikelijke verhouding mag doen, wel meer water?

Brusje, hopelijk komen ze er snel achter wat er met Kyan zijn beentje is.. Arm ding.

Speedy, Stefanie heeft weken lang heel veel gespuugd. Dat was dan wel zo veel dat ik met haar naar de huisarts ben geweest. Het was wel zo veel dat ik op een gegeven moment 5 rompers op een dag verschoonde!
Heb een medicijn gekregen (zantac) en ze spuugt nu bijna niet meer.
En omdat ze niet meer spuugt, slaapt ze ook een stuk beter.

Vandaag naar Noordwijk!! Mijn vader heeft een huisje in de duinen gehuurd en daar gaan ff lekker langs. Heel fijn weekend verder en geniet van het weer!
xx

Linda-1982
18 April 2010, 08:24
Heb een paar dagen niet kunnen bijlezen. En nu was het me wat teveel om bij te lezen :oops: .
Want het is zo'n mooi weer en daar wil ik graag van gaan genieten.

Wat ik effe snel heb meegekregen is dat zowel het jasje als de letters toch nog op de plaats van bestemming zijn gekomen. :D. Idd de aanhouder wint.

@Brusje balen dat Yma misselijk leek te zijn vannacht. Geniet wel van je beetje weekend.

Gister hebben ons gister een nieuwe "zoon" aangeschaft. hihi. Een mooie hengstje hij word in juni 1 jaar.
Dus wel leuk een jong paardje dat we helemaal naar onze hand kunnen gaan zetten.

Liefs, Linda

brusje
18 April 2010, 08:57
owww schattig een klein paardje..nouja klein weet niet of ie dat nog is met 1 jaar?

yma liet vanmorgen 50 ml staan van de fles..zal r wel iets dwars zitten ofzo verder wel vrolijk, en slaapt nu al bijna een uur zonder slaapzak.
ze zit veel met 2 vingers in dr mondje en heeft roze wangen maar is niet warm...dach tineens zou ze last hebben van tandjes? wel vroeg maja zou kunnen, zie nog niks verder
straks ff lekkr naar buiten, kyan is al spelen hier voor in de speeltuin het is heerlijk!

nluiten lekker zeg mooie dag voor noordwijk!! veel plezier!

Tammie78
18 April 2010, 09:45
#$%^^T*)*)&*%$^%#$@$ :evil: :evil: :evil: %&^^&%^$^% :( :( :( half 2, half 4, half 6, half 8 (toen genegeerd) 10.10. pfffffff

wat is dat toch? en wilde nu de fles niet om half 2. echt flink protest! om half 4 ging het wel. niet normaal meer dit hoor! Djeez!

Shiley
18 April 2010, 10:26
ow tammie wat een baalnacht is dat zeg! dacht dat ik t slecht had.
hier om 10 voor 3, 4 uur en kwart over 5. toen een fles klaar gemaakt want was er helemaal klaar mee. hij werd ook niet meer stil met zn speentje. zal wel honger hebben gehad maar ja, hij laat de avond ervoor 70 staan. vanmorgen vroeg 200 gegeven en dat ging op. toen kwart voor 11 een flesje 200. ging ook op. ga denk ik maar proberen om om de 5 uur een fles van 200 te geven. krijgt ie de laatste rond half 9/ kwart voor 9 en dan laten slapen. kijken hoe laat hij wakker word.
weet t anders ook niet meer hoor

angelangel
18 April 2010, 15:51
Bram ligt ook te klooien met de fles sinds gister. Drinkt hem wel nagenoeg leeg. Maar drukt hem met zijn tong eruit. Rollen is nog niet zijn ding, maar had hem in de bank naast me in de wipstoelhouding. Gaat meneer zitten :o , 2 tellen en valt dan naar opzij om, maar jemig wat een buikspieren. Kan mama nog wat van leren.
Bram zit op 4 flessen. Gister 4 mnd, dacht proberen maar eens en ja sinds eergister op 4 fles van 210 water en 6 schepjes. Sinds gister doe ik ook een kwart liga door zijn fruithap. Met dit schema slaapt hij ook door en door het vastere voedsel is hij ook beter gaan poepen.

7hr
10 hr fruit en diksap
12hr
16hr
18hr warme hap en diksap
19hr badje
20.30-21hr papfles

Tammie: Werken ze bij SKON niet met dagdelen :?: :o Dacht dat dat wel standaard was overal.

Morgen al om 8 hr beginnen :o , jemig vroeg uit bed. normaal begin ik om 11.30.

Gister mijn wasmachine kapot. lagers eruit, meteen voor een nieuwe gaan kijken en s'middags kon ik weer draaien gelukkig. Dat ding kan je echt niet missen.

Heerlijk weer zeg, Bram slaapt ook zo graag buiten in de wagen.

angelangel
18 April 2010, 15:53
tammie: wat een hel zeg die nachten. Die gebroken nachten daar zie ik echt meer tegen op dan de bevalling van ons 2e kind :o
Dat is niet vol te houden als je weer gaat werken zeg. Bram ging doorslapen toen we hem inbakerden, maar dat doe jij David ook al toch?

Tammie78
18 April 2010, 16:56
nee david slaapt niet meer ingebakerd. zijn we paar weken terug mee gestopt. hij protesteerde ineens nogal als we hem wilden inbakeren. hij slaapt nu in slaapzakje.

heb david trouwens net een heel klein beetje van een potje bloemkool gegeven. vind ie gewoon lekker :shock: jeg! vond um zeld niet te eten! zat elke keer naar lepel te kijken en vrolijk trappelen met zn benen. bleef er ook best netjes in ipv dat ie het weer naar buiten duwde. een goeie eter net als zn ouders :mrgreen: maarja als dat al zo goed gaat vraag ik me tochw el af of die er dan toch niet aan toe is. misschien heeft ie niet meer voldoende aan alleen melk? dat die daarom snachts komt? Pfff ik weet het ook niet meer. aan de ene kant wil ik het zo graag volhouden om tot 6 mnd alleen maar bv te geven, maarja als ik dan zie hoe goed die hapjes gaan... maar ik ga het nog niet zo vaak geven hoor. misschien 1 keer in de week paar hapjes ofzo.

Shiley
18 April 2010, 17:27
wat een heerlijk weer. vanmiddag ruim een uur gewandeld. levi heeft de hele tijd liggen slapen.
tot nu toe 3x 200 ml flessen gehad en alle 3 zijn ze leeg gegaan zonder al te veel protest. huilt ook niet na 5 uur om zn fles. ook fijn! ben benieuwd wat hij vannacht doet.

hier foto's van t jasje!!! :D
http://www.mijnalbum.nl/Album=CEPTAEUN

tammie, netjes dat hij alles in zn mondje hielt. wie weet is hij er al wel aantoe. krijg met levi ook dat idee nu die 3 flessen zo goed gegaan zijn. nu ff kijken of hij dan s nachts ook doorslaapt. zou lekker zijn. wil dan straks zo'n zelfde schema als angel haha. maar is die fles van 16.00 niet te kort op de fles van 12.00 uur? zit dan maar 4 uur tussen.

speedy28
18 April 2010, 19:06
Tammie, wat doe je snachts dan als David begint te huilen. Ga je er gelijk naar toe of laat je hem even huilen? Ze komen nu natuurlijk ook in de fase dat ze alles door beginnen te krijgen. Demy huilt in principe snachts niet meer, maar als hij het wel doet, wacht ik altijd even en meestal slaapt hij zo weer.

Demy heeft gister paar happen bananen potje gehad en hij vond het wel lekker geloofk. Camera erbij voor rare gezichten maar die kwamen niet haha.

En tja het spugen, denk dat ik morgen toch maar evende huisarts bel voor de zekerheid. Vandaag was hij bij mijn schoonouders (moest werken) en het viel hun ook op. Wil toch even zeker weten dat het goed is.

Mippie, stoer jasje hoor, fijn dat ie toch gekomen is. Ben benieuwd wat hij vannacht doet ja, ms is dit wel de oplossing.

Lilian, oja natuurlijk, Kaylen zit op 4 flessen, vandaar dat ik er zo raar naar keek.

Shiley
18 April 2010, 21:17
ben ook echt benieuwd wat hij doet vannacht. heb m net ook een theelepeltje rijstebloem door zn fles gegeven. ging goed met speen nr 1. zuigt gewoon stug door haha. bleven wel wat van die vezeltjes van de rijstebloem achter maar dat zal met een 1 2 3 speen ook wel zo zijn denk ik?

Tammie78
18 April 2010, 21:36
Soms laten we hem even huilen, maar dat helpt dan vaak toch niet hoor. soms is die dan even stil, maar gaat daarna weer door. wil echt ff drinken dan. is een bv kind he dat kun je niet echt vergelijken met een fv kind. maar ik denk toch ook een sprongetje. die schijnt nu wel ff een tijdje te kunnen duren en met ongeveer 19 weken op zn hoogtepunt te zijn. aangezien david overdag eigenlijk heel vrolijk en goed gehumd is, kan het zijn dat het er bij hem 'snachts en 's avonds uit komt. of hij heeft echt behoefte aan ander eten erbij. maar vaak heeft ie niet echt honger 's nachts, want weigert soms de fles gewoon. dan wil ie bij mij drinken. misschien wakker van nachtmerrie's en dan troost zoeken in de borst?

gaaf jasje mippie! enne hoop ook voor jou dat het een betere nacht wordt als gister!

Shiley
18 April 2010, 21:57
tja, zou t niet weten tammie. duurt wel lang dan, dat sprongetje! pff. weet niet of ik t nog 4 weken vol hou, met meneer die s nachts komt. breekt aardig op. zal jij ook wel last van hebben. david heeft bijna helemaal nog geen nacht doorgeslapen. ik heb al een keer een maandje door kunnen slapen.

ga mn bedje opzoeken. weet niet hoe laag hij vannacht evt komt. ben benieuwd!

angelangel
19 April 2010, 06:23
Mippie: leuk jasje hoor!. En ja die fles van 16hr is wat vroeg, maar speel er nog mee. Soms slaapt hij nog en wordt het 17hr of zo. Maar als hij wakker is heeft hij er ook wel zin aan. Misschien dat ik de fles van 16hr en de warme hap nog omdraai. Even kijken wat makkelijk is. Vanacht een paar keer wakker geweest, beetje huilen maar viel weer zelf in slaap. Maar goed ik ook weer wakker. Ga werken, moet de hele dag, pfpfpf. Werk ze en anders geniet van de zon en het mooie lege luchtruim ;)

O ja Tammie, kan goed dat David er wel aan toe is om iets bij te krijgen hoor!. Bram is ook zo'n hongerlapje

Tammie78
19 April 2010, 07:38
jawel hoor mippie david heeft in het begin wel een aantal weken aardig doorgeslapen. kwam echt een behoorlijk tijdje tussen half 6 en half 7. vannacht was al ietsjes beter dan de nacht ervoor trouwens. 2 uur en 5 uur en nu slaapt ie nog. 2 uur was niet zo vreemd want had 7.15 voor het laatst wat gegeten. tsja 5 uur is er dan alleen wel weer wat dicht op.

mwah angel moet zeggen dat ik het nog aardig trek hoor. ben we moe maar dat ben ik sinds mn zwangerschap. tis niet dat ik het niet meer trek ofzo.

Tammie78
19 April 2010, 07:54
Ow trouwens meiden ik heb een internet vriendin in zweden. ze is 11 weken zwanger na ruim 2 jaar geprobeerd te hebben. met medicatie is het gelukt.

2 dagen terug schreef ze me dit:

My life is over. Can you believe my boyfriend has ditched me. We've been together for 8 years. I don't want to live anymore.

pfff mijn man en ik hebben gewoon zitten janken zo erg vinden we het voor dur. ik hoop heel erg dat ze alleen een erge ruzie hebben gehad en dat hij het huis is uitgelopen. anders kan hij dit toch gewoon niet maken. haar met (ongeboren) baby achterlaten? maarja natuurlijk weet ik niet het hele verhaal. ze was al een behoorlijke tijd deprie, dus misschien kon dur vriend het niet meer aan? of is het een te grote klap dat ie nu echt vader wordt? ik hoop maar dat ze geen rare dingen gaat doen. :( ik kijk steeds ff of ik al een reactie van dur heb. maar na dit berichtje nog niets :(

nluiten
19 April 2010, 09:29
Jakkes, ik krijg er kippevel van. Arm ding. Hopelijk komt dat snel weer goed!!
Dat is geen beste situatie zeg.

Mippie, gaaf jasje!! :D Was het zeker waard.

Ik denk (bijna zeker) dat Stefanie een tandje krijgt.. Een hoektandje. Hahaha. ZIe duidelijk een wit puntje zitten. Soms heeft ze ook van die knallende rode wangen. Als die tand echt doorkomt, dat moet er echt raar uitzien.
Gisteren was overigens heerlijk! Goed weer zeg. Stefanie heet zich voorbeeldig gedragen. En weer schaterlachen!!!! Jeuh! Met haar ome Mark, die was helemaal trots. :D (hij had een zonnebril op met spiegelglazen) ;)

Susanna
19 April 2010, 09:36
hier foto's van t jasje!!! :D
http://www.mijnalbum.nl/Album=CEPTAEUN

En iedereen maar reageren op dat leuke jasje... Ik vind de knul die erin zit ook superschattig :D

nluiten
19 April 2010, 09:45
haha dat is allang bekend Susanna ;)

Shiley
19 April 2010, 10:00
susanna, dank je wel :D

nluiten, ow heerlijk dat schaterlachen! levi heeft t nu ook 1x gedaan. echt super gewoon. mag hij van mij vaker gaan doen. Stefanie is best snel met dingen he. is 3 dagen jonger dan levi maar loopt toch echt voor.
haha lijkt me ook heel raar er uit zien, een tandje.

tammie, is ze zo blij dat ze eindelijk zwanger is na al die tijd, krijgt ze dit. pff wat zal ze het zwaar hebben zeg. hoop toch echt dat haar man/ vriend gewoon weggelopen is en weer terug komt bij haar en ze geen gekke dingen gaat doet idd. heb je haar een berichtje terug gestuurd? pff dat ze snel eens van zich laat horen. begrijp dat jullie hier mee zitten.

hier was t vannacht 5 uur (half 10 gisteravond laatste fles. 200 ml en een theelepeltje rijstebloem) heb m gerekt tot half 7 want hij mopperde in zn slaap maar had zn ogen nog dicht. had zich ook bloot getrappeld (lag alleen nog in zn slaapzak, niet meer onder de dekens)
heeft vanmorgen ook gepoept. zou de rijstebloem helpen? of kan dat nog niet?
want niet bij iedereen werkt het stoppend toch?

vandaag zoals angel al zegt, heerlijk van het weer gaan genieten! vanmiddag zeker te weten wandelen. moet om 5 uur werken (tot 9 uur, heerlijk dienstje!) dus kan heel de middag genieten met mn mannetje.

lilian
19 April 2010, 10:55
wat een schatje mippie.. en echt stoer die jas..

jeetje tammie dat is ook wat..
nou hopelijk laat ze snel iets van dr horen.. nu zit jij ook in spanning.. van waarom reageert ze nou niet!

kaylen kwam vanmorgen om half 6 voor een fles.. en daarna om 11 uur! :D dus mama kon uitslapen! :D

nluiten
19 April 2010, 11:13
Gaat de goeie kant op met Levi dan he :D. Ik hoop dat als de diarree over is dat ze ook eens een nachtje door kan halen. Nu gaat het echt nog niet. Goed eten is even belangrijk. Maar ze heeft wel genoeg aan een flesje van 120cc. Overdag krijgt ze nu 200cc. Gaat meestal op.

Stefanie is met het lachen wel snel ja. Met dat tandje ook wel. Moet eerlijk zeggen dat ik niet 100% zeker ben hoor. Maar ja zie wel een wit puntje..

Ze doet de laatste dagen ook vervelend met drinken. Het laatste beetje. Ben er achter gekomen dat als ik haar zelf de fles vast laat houden (wat natuurlijk voor geen meter gaat ;) ) ze weer gaat drinken. Die fles gaat er steeds uit, En dan moet ik 'm weer tussen haar handen stoppen en dat brengt zij 'm naar haar mond. Beetje onhandig maar ze drinkt gelukkig de fles wel weer leeg. :D

Lilian, blijf jij dan ook tot 11uur liggen? Ik kan dat echt niet meer.

Shiley
19 April 2010, 11:17
hier doet levi dat ook. houd ook zelf de fles vast en dan gaat ie ook leeg.

lilian
19 April 2010, 11:41
nee kaylen lag om 10 uur te brabbelen in bed.. heb daar even lekker van genoten in mijn eigen bed.. toen het iets meer op huilen begon te lijken.. heb ik hem op zijn rugje in bed gelegt.. mobiel aan.. en toen ben ik me gaan aankleden enzo.. rond kwart over 10 kaylen mee naar beneden genomen.. daar lekker gespeeld.. ik even broodje gegeten.. toen om 11 uur de fles.. even samen boodschappen gedaan.. en toen lag hij weer in bed.. :D

stefanie een tandje.. en nog een hoektandje ook! snelle madam! :D

ik heb ook het idee dat er bij kaylen iets aankomt.. maar dan boven..
dacht dat de ondertandjes altijd eerst kwamen! :D

lilian
19 April 2010, 11:43
kaylen houd ook zelf zijn fles vast..

soms floept hij eruit.. hij weet wel waar hij weer heen moet.. maar lukt hem nog niet goed alleen! :D

grappig!

Tammie78
19 April 2010, 11:57
Ja mippie ik had wel wat teruggestuurd naar dur hoor. 2 berichtjes zelfs! en helaas is die niet alleen weggelopen door een ruzie. Dit stuurde ze me terug:

It's still awful. It came as a total shock to me, because we haven't had a fight or anything. He was just gone saturday morning when I woke up. He told me on the phone that he doesn't want to be with me anymore. And he doesn't want the baby. And then he didn't want to talk anymore. Said we could talk "next week" (as in this week now), but I have no clue what day. My mom is here with me for support. This is the most terrible thing that could ever happen. He has always been so supportive.

:cry:

Nou rijstebloem door een fles 's avonds helpt dus ook niet echt bij david :( maarja t was al wat beter dan de nacht ervoor.

Pfff ik doe steeds hartstikke gek en david moet wel lachen maar dat schateren nog steeds niet. net zo min als rollen trouwens. hij is meer enorm aan het kletsen. lijken soms gewoon al woorden uit te komen haha :D

ik kan ook niet meer uitslapen Nadine. doordeweeks ben ik er meestal 8 uur uit. ben dan ook gewoon wakker en wil mn dag beginnen. in het weekend slapen we meestal tot 9 uur/half 10. dan wil david er ook echt uit dus gaan wij er ook uit.
slaap overdag meestal ook niet meer. alleen net wel ff een uurtje. van 11-12. was wel ff lekker! david slaapt ook al vanaf 11 uur! (nu dus nog steeds :? ) al 2 uur zowat. meestal slaapt ie niet langer dan 1,5 uur.

bleehhh ben beetje misselijk :(

Shiley
19 April 2010, 12:01
klinkt niet alsof t zomaar goed gaat komen idd. maar wat raar dat hij er nu mee komt dat hij geen kindje wil. ze zijn 2 jaar bezig geweest. kon hij dat niet eerder melden dan? nu is ze zwanger van hem, waar ze waarschijnlijk dol gelukkig mee is, en wil hij opeens het kindje niet meer.

hoeveel rijstebloem doe jij door de fles? ik ben maar begonnen met een theelepeltje. wil nog niet teveel doen want wil niet dat hij krampjes gaat krijgen doordat zn darmpjes er nog niet aantoe zijn. nu is hij over 8 dagen 4 maanden dus t zal opzich wel meevallen denk ik.

enne misselijk?? komt er een broertje of zusje voor david? ;)

nluiten
19 April 2010, 12:06
Wat een lul. Moet ie wel een heeeeele goede reden hebben. Echt zielig voor haar..

Ik ben vandaag officieel drie weken ongesteld! :o :evil:

Shiley
19 April 2010, 12:09
ja t is niet echt aardit van hem om zomaar bij haar weg te gaan hoor.

nluiten, i know the feeling! ben toen 5 weken ongi geweest. pff leek geen eind aan de komen. gebruik je de pil of helemaal niets? ik gebruikte de pil en ben dus een complete cyclus ongi geweest. dus als je de pil gebruikt dan heb jij dat misschien ook wel. is dit je eerste ongi weer na de bevalling? en met t gebruik van de pil?
was bij mij wel zo

Tammie78
19 April 2010, 12:13
whaaaaaa 3 weken! ik had het vrijdag moeten worden. althans toen was ik 4 weken geleden ook ongi geworden. maar schijnt dat als je niet aan de pil bent je na de bevalling ook wel eens een cyclus kunt overslaan? :? ik weet niet mippie of er een brusje aankomt. denk het niet al heb ik wel aardig wat kwaaltjes, maar heb er donderdag nog ff een testje tegenaan gegooid en die was negatief. denk dus dat die kwaaltjes wat anders zijn en dat ik of nog geen regelmatige cyclus heb of een cyclus oversla of die vorige keer geen ongi was. maar het leek wel op een gewone ongi. al duurde die vrij kort. hooguit 3 dagen. eerder 2 en de derde dag nog ietsjepietsje beetje.

ow lees net vand e pil mippie. dus daarom ben ik het gelukkig maar kort geweest en niet weken achter elkaar! ik slik de pil nl niet.

nou ik deed er wel iets meer in hoor dan 1 theelepel. dat zet namelijk volgens mij echt geen zoden aan de dijk! ik deed op 100 cc 3 theelepels. maarja als het toch net echt helpt geef ik het liever niet. vooral niet als het ook stoppend kan werken.

Shiley
19 April 2010, 13:04
ik weet niet of t met de pil te maken heeft hoor tammie maar denk het wel. dat mn lichaam er niet aan gewend was en dat dus zo heeft opgelost. zou t anders ook echt niet weten waarom ik toen zo lang ongi was. nu was het gelukkig maar weer een kleine week. weer terug bij af :D

okey jij gaf meer. heb niet t idee dat t bij levi stoppend heeft gewerkt. misschien dat ik vanavond wel iets meer geef. en misschien dan ook met de 1 2 3 speen. weet ik zeker dat ie meer van de rijstebloem binnen krijgt.

ow je had al een test gedaan haha. dan moet t idd niet kunnen dat je zwanger bent. maar als je echt misselijk blijft zou ik toch een keer naar de ha gaan.

nluiten
19 April 2010, 13:37
nope, dit is de 2e menstruatie en gebruik nu de nuvaring
werkt niet echt lekker op het moment... :(

ga die kleine maar eens wakker maken, die ligt al vanaf kwart voor 12 te knorren..

speedy28
19 April 2010, 14:00
Tammie, wat sneu zeg voor die vriendin. Echt wonderlijk hoe je soms met mensen om kunt gaan he. Probeer je 2 jaar een kleintje te krijgen en dan is het zover en dan peer je hem.

Met Demy even bij de huisarts geweest, alles was goed. Conclusie, minder drinken geven. Advies 150 cc water ipv 180. Ben benieuwd of het helpt. Hij zit al best lang op 180 maar ja.

Ik ben nog steeds niet ongi geworden. Ben ook nog niet met de pil begonnen, dacht te wachten tot de eerste ongi, maar die komt niet. Kun je elk moment beginnen met de pil, weten jullie dat?

lilian
19 April 2010, 14:46
je moet officieel de eerste dag van je ongi beginnen.. maarja wanneer ben je ongi na een zwangeschap? vond het erg lastig te bepalen..

was het een weekje heel ligt.. en toen het erger werd ben ik begonnen.. met 2 dagen was ik er vanaf..

toen me stopweek was.. stroomde de emmer aan het einde van de dag over denk ik.. :shock:

jeetje wat een verhaal tammie..
dat kun je niet maken.. en zeker niet als er niks voorgevallen is..
en ineens het kindje niet meer willen terwijl ze al 2 jaar bezig waren.. wat vreemd..

nadine suc6 en hopelijk is het snel voorbij!

ga kaylen even ophalen.. die ligt me toch te schreeuwen in bed.. :(

Susanna
19 April 2010, 14:53
Tammie, als ik dat verhaal zo lees, dan heeft die vriend misschien ineens koudwatervrees gekregen. Of was ie al weg voor ze wist dat ze eindelijk zwanger was?

Over ongi: ik ben ook nog niet aan de pil, ik geef nog steeds bv en het heeft bij mij 5,5 maand geduurd voor het eindelijk eens zover was (en gelukkig maar 5 dagen of zo, niet heel heftig). Dus kan best een poos duren. Ben heel benieuwd wanneer de volgende keer is, ik hád altijd een keurige cyclus.

Tammie78
19 April 2010, 15:20
susannah hier ook niet aan de pil. gaat voorlopig ook niet gebeuren. wij willen toch al weer snel een 2e dus mocht ik zwanger raken dan is dat prima. gebeurt het nog eventjes niet is dat ook geen probleem. (das wel lekker hoor dat het either way wel oke is!) totaal geen stress meer rondom zwanger worden! ik geef ook nog bv en wil daar ook nog wel even mee doorgaan. maar goed ik was dus 12 weken na bevalling ongi. althans leek er erg op. had voor de zwangerschap ook al flink wat maanden een hele regelmatige cyclus van 28 dagen met op dag 14/15 de ovulatie. als ik al weer een regelmatige cyclus zou hebben zou ik dus vrijdag ongi hadden moeten worden. (is dat een correcte zin? :? ) maar ben het dus nog niet. naja zal dus nog wel geen regelmatige cyclus zijn denk ik.

Tammie78
19 April 2010, 15:23
ow en nee haar vriend was pas afgelopen zaterdag vertrokken en ze is al 11 weken zwanger. dus is niet weggegaan voordat ze wist dat ze zwanger was.

brusje
19 April 2010, 20:10
zowee ben ik ook weer s..gster tot 23 uur gewerkt vandaag overdag ben gesloopt..bah

tammie wat en are situatie zeg voor je vriendin..dan ga je echt kapot zeg!

nluiten..lief zeg dat lachen van stefanie enne hoektandje alleen zal idd wel gek staan..hihi
ik dacht eerst ook dat yma tandje zou gaan krijgen zit steeds op 2 vingers te bijten zegmaar..mar zie niks.
en 3 weken ongi..jeej feest :evil:

mippie, ik deed 2 eetlepels rijstebloem door de fles van 200, maar heb het nu al even neit gegeven!
ze zit nog aan de fles van 23 uur dus..ik geef daar nu 130 dus minder om hem zo wat af te bouwen, maar overdag drinkt ze neti meer dan 175 per keer en liet vandaag 1x20 en 1x30 staan niet echt een zuiperd dus.
Super leuk jasje hoor!! staat m stoer!

hier alles okidoki..aankomende week helaas ook weer veel werken..bahh (do-vrij-zo-ma..vind ik veel! ;))

weer heerlijk gefietst met de kar gaat echt prima..mag m op kdv in de stalling zetten dus hoef er daarna niet meer door te rijden..handig.
inmiddels al voor meer dan 100 euro verkocht op mp..
maar ook al wat leuke dingen terug gekocht ;D

angelangel
19 April 2010, 20:11
Jemig Tammie: Wat een zak zeg :evil: .

Speedy: Ik ben ook met de pil begonnen toen ik nog niet ongi was geworden. Duurde erg lang vandaar. Moest er rekening meehouden dat de 1e strip niet beschermde, de 2e strip zou dan wel veilig zijn. Ik werd na de 1e strip ook weer ongi als vanouds. Ja de eerste dagen wel heftiger, maar vervolgens weer als gewoon.

Nadine: 3 weken ongi, moet er niet aan denken zeg. Hoop dat t snel over is.
Ga slapen, Bram gaat er ook in en ik ga mee, ben kapot.

Tammie78
19 April 2010, 20:17
zow heej david ging zowaar meteen slapen vanavond. had um om 19.15 erin gelegd. had um al eerder vanmiddag in bad gedaan want hij had een mega poepbroek :o maar hij houd niet zo van bad, dus misschien dat ie als we het voor het naar bed gaan doen hij teveel over de zeik is ofzo?

brusje
19 April 2010, 20:27
ja zou ook nog kunnen inderdaad..je gaat van alles bedenken he..wat zou kunnen helpen ofzo..

yma was onder t eten in de wipper in slaap gevalen op tafel bij ons..en heb r slapend naar boven gedaan en de fles gegeven..ze was helemaal op

angelangel
19 April 2010, 20:54
haha bram was ook slapend zijn papfles aan t drinken. Heb hem er net ingelegd en sliep zo door. Wilde zelfs geen speen meer. Nou ga ook slapen.

brusje
19 April 2010, 20:55
truste!

lilian
20 April 2010, 08:04
hier een super nacht :D
half 7 tot 8 uur! kleine slaperd!

heb hem nu net na de fles weer in bed gelegt..
dacht hij is stil..
zet ik beneden de camera aan.. die in zijn kamertje staat..
ligt meneer te spelen in zijn bed.. :D hahaha draak!
ligt nu iets te jammeren..
maar zal zo nog wel even gaan slapen denk ik..

nluiten
20 April 2010, 08:29
Stefanie heeft per ongeluk doorgeslapen..
Thomas had haar fles klaar gemaakt en komt haar kamertje binnen, doet het kleine lichtje aan en ze wordt niet wakker.. Normaal wel en hij had zoiets van laat dan maar. Ze is verder gaan slapen en ik heb haar om kwart voor 7 wakker gemaakt.

Ze zat wel helemaal onder de diarree. Romper doorweekt, puckababy ook en bed ook... Arm kind!

lilian
20 April 2010, 08:53
aaaaaaaah zielige stefanie..
dat is niet fijn!

maar wel lekker nachtje dan voor jullie! :D

ik laat kaylen na half 7 savonds komen wanneer hij wil..
en dat was dus vanmorgen om 8 uur! :D

de rest van de dag doe ik zoals altijd! :D

hopen dat dat het is tammie.. dat hij niet in bad wil voor het bed.. :D mischien dat hij dan beter slaapt!

hoe is het vanacht gegaan?
beetje kunnen slapen?

brusje
20 April 2010, 09:25
hey wat goed van stefanie! yma is de laatste tijd juist wel snel wakkeer als ik om 23uur de deur open doe..eerst sliep ze vaster..ik durf nogsteeds niet nog een keer te proberen om de laatste er af te laten.
t gaat nu wel beter met poepen dus mischien weer eens met rijstebloemfles proberen om 19uur.
wel balern van de diaree nogsteeds..
yma zat vanmorgen ook helemaal onder incl slaapzak maar was geen diaree..

lilian..vind je t niet zielig om hem dan na de fles van 8 uur weer terug te leggen..kan me vorstellen dat ie dan gaat spelen, hij heeft meer dan 12 uur geslapen!
hier begint de dag echt na de ochtendfles ook als dat om 7 uur is..leg ik haar rond 9 uur pas weer in bed ofzo.
maargoed hier kunnen we natuurlijk ook niet zelf meer uitslapen ivm kyan.

ik heb yma weer zonder slaapzak weg gelegd ze kan toch maar een uuurtje slapen ivm de fles straks..moet weer net voordat ik kyan moet gaan halen..handig...NOTT
vanmorgen 7.30 dus doe m nu rond 11.15 dan kan ie weer rond 15.15 heb ik net kyan gehaald..hihi tis mar plannen hoor..:P

Tammie78
20 April 2010, 10:03
nou ben best tevreden hoor over vannacht! hij had om half 7 laatste voeding gehad. kwam pas om 4 uur vannacht. vink toch wel netjes. 9,5 uur later. en daarna om 7 uur. nah ook niets mis mee hoor.

nluiten
20 April 2010, 10:11
Gelukkig gaat het poepen beter, wel jammer dat het overal zat.. ;)
Kan me voorstellen dat je de laatste fles nog niet over wil slaan dan hoor. Ze moeten wel diep slapen.

Lekker tammie, dat klinkt weer een stuk beter!

Lilian, ik kan me ook zo voorstellen dat het leuk is om dan met Kaylen te spelen.. Ik vind het heerlijk als ze eenmaal wakker is. Maak Stefanie regelmatig wakker in de ochtend. Inderdaad om de dag te beginnen. En dan weer naar bed om een uur of half 9/9 uur. Voor een uurtje ofzo.

lilian
20 April 2010, 11:22
ja is idd ook een idee dankjullie..

maar ben zelf nog niet aangekleed enzo om 8 uur sochtends.. :D
daarom gooi ik hem meestal weer terug.. om even aan te kleden.. te eten enzo..

hij lag ook flink te spoken vanmorgen.. maar maakt de hele dag door slaapjes van een half uurtje a een uurtje.. en dan haal ik hem eruit en is die een uur later weer moe..
raar kind..
maar hij doet het snachts gelukkig super! :D

nluiten
20 April 2010, 11:32
Ik trek gewoon snel wat aan. Dan gaan we naar beneden. Geef een fles en daarna gaat ze eerst even in de wipper. Eten beetje laten zakken, en dan nog even liggen in de box.
Als zij dat aan het doen is zet ik thee en eet ik een broodje. Heb meestal nog tijd om de was erin te doen en beneden te stofzuigen, vaatwasser etc. Soms loop ik even langs en speel eventjes met haar. En dan ga ik weer verder met mijn eigen ding.

Heb trouwens van die handles gehaald om op de fles te doen. Dan kan ze de fles beter vasthouden. Dat gaat nu natuurlijk voor geen meter. Ze loopt maar wat te rotzooien. Maar als ze echt graag de fles vast wil houden dan hoop ik dat dit helpt. Het is echt een spel (lees drama) om de fles te geven de laatste dagen. De laatste 40cc gaat ze lopen rotzooien.
Ergens ook wel schattig hahaha.

lilian
20 April 2010, 11:35
bij ons geen problemen met de fles..
hij houd hem zelf vast.. en ik de achterkant zodat hij wel een beetje in zijn mondje blijft.. :D anders trekt hij hem er staat uit of scheef hahaha.. prutser..

geef je de voedingen dan niet te snel op elkaar of teveel?
of drinkt ze ze wel leeg.. maar loopt gewoon een beetje te rotzooien op het eind?
ja idd aan de ene kant ook wel schattig hahaha :D

lilian
20 April 2010, 11:35
staat = steeds

nluiten
20 April 2010, 11:59
ze drinkt ze wel leeg, alleen loopt ze een beetje te trutten op het einde
in de mond, uit de mond, in de mond, uit de mond, in de nek, in de mond, uit de mond, en zo duurt 40 cc ineens best lang :D

Sofia
20 April 2010, 12:03
Zo, da's lang geleden dat ik geschreven heb! Op de een of andere manier kan ik er de tijd niet meer zo goed voor vinden, raar he? Ik ben dus ook niet meer echt op de hoogte van iedereen, maar kan de moed ook niet echt opbrengen om heel ver terug te lezen. Hoop dat alles goed gaat met iedereen.

Ik las dat andere kids ook zo lopen te rommelen en klooien tijdens de fles. Nou, hier nog een! Ik word er echt niet goed van! Ze is vaak zooo druk tijdens de fles! Hoofd alle kanten op bewegen, maaiende armen die de fles steeds uit haar mond slaan, bruggetjes maken op schoot... pfff... :roll: Op een gegeven moment wil ze ook niet meer drinken.

Ze is nu ook snipverkouden, dus dan helpt het ook niet dat haar neus verstopt zit tijdens het drinken. Ze dronk altijd 5 flessen van 200, maar nu drinkt ze soms maar 120 van een fles en kom ik in totaal op 800-850 ml. per dag ofzo. Is dat niet veel te weinig? Hoeveel drinken andere kids momenteel? Ze moet voor haar gewicht eigenlijk 900 drinken. Maar de laatste 5 dagen is het minder. Gisteren zelfs maar 770, omdat ze haar laatste fles niet wilde drinken, hier dronk ze maar 50 van, ze was te moe van haar verkoudheid. Zielig hoor, d'r neus zit steeds verstopt, neusdruppels helpen nauwelijks. En ik heb zo'n 'snotzuiger', maar dat werkt ook niet super vind ik en ze werkt ook zo tegen! Ik heb nu ook hoestdruppeltjes van VSM, maar dat helpt ook nog niet erg. Ze zit best vol. Gelukkig heeft ze geen koorts of verhoging en is ze erg vrolijk.

Ze is de laatste tijd sowieso echt een zonnetje in huis, een heel ander kind dan een paar weken geleden.

Amber wordt meestal rond 7 uur wakker, dan schone luier, fles, even spelen op schoot, dan spelen met de babygym. Dan zie ik meestal dat ze weer wat moe wordt (meestal rond 9 uur) en leg ik haar wakker in bedje. Dan lees ik een verhaaltje, slaapmuziekje aan en even over d'r wang strelen. Dan is ze zo in slaap. Dan slaapt ze meestal tot half 11, daarna weer hetzelfde: schone luier, fles, spelen en rond half 1 / 1 uur wordt ze weer moe en leg ik haar weer in bedje. Dan slaat ze meestal 2 uur, dus tot half 3 / 3 uur. Daarna weer luier en fles en daarna is het wandeltijd. We gaan bijna elke dag rond die tijd lekker wandelen en ff boodschapjes in huis halen. De laatste tijd slaapt ze niet meer in de wagen, of net voordat we thuis zijn valt ze in slaap. Meestal doet ze van half 5 tot 5 uur nog even een hazeslaapje in de wagen of in bedje. Daarna spelen of badje. Rond 6 uur flesje en daarna nog even spelen en meestal zie ik rond 7 uur dat ze moe wordt en leg ik haar wakker in bedje, weer verhaaltje en muziekje en dan valt ze meestal tussen 7 uur en half 8 in slaap. Rond 9 uur geven we tegenwoordig de laatste fles. Deden we eerst om 11 uur, maar aangezien we haar elke avond wakker moesten maken, hebben we de tijden wat veranderd en geven we haar de laatste fles iets eerder. En voor het doorslapen maakt het niks uit, ze wordt alsnog rond 7 uur wakker.

Meestal slaapt ze de nacht door, heel soms wordt ze heel even wakker, dan gaan we eruit om haar speentje te geven en dan slaapt ze gewoon weer verder.

Ik kleed me op mijn vrije dagen meestal rond 9 uur aan, nadat zij weer in bedje ligt. Of ik ga nog weer even terug in bed als ik een erg slechte nacht heb gehad. Op woensdag (dan werk ik) maakt manlief haar wakker om kwart voor 7 (ik ga om kwart over 6 dan de deur al uit), omdat ze dan naar het kdv gaat. Hij kleedt zich daarvoor dan aan en eet wat, zodat hij zich van kwart voor 7 tot half 8 met Amber bezig kan houden. Rond half 8 brengt hij haar naar het kdv.

Als ik de weekends werk gaat het gewoon als op mijn vrije dagen, want dan is mijn man thuis.

Zo, een hele lap tekst. Hoe waren de Center Parcs weekendjes met Pasen van iedereen (ik weet niet meer wie er allemaal gingen, in ieder geval Mippie en Em)? Wij hebben op het laatst besloten niet te gaan (we hadden nog niks geboekt, maar wilden een mystery Center Parc boeken last minute), we waren allebei zo ontzettend moe, dat we zin hadden in een lang weekend lekker thuis. We hebben wel gezellig gebrunchd bij mijn zusje en haar man, hebben een heerlijke boswandeling gemaakt met zijn 3en en zijn lekker gaan winkelen in het winkelcentrum met zijn en.

Morgen weer werken, heb er weinig zin in. Er is zoveel veranderd dankzij de k*tbezuinigingen van de regering... Bah! Maargoed, we gaan vrolijk door... Wel heb ik mijn ouderschapsverlof verlengd naar oktober, dus werk ik tot oktober nog 16 uur per week en daarna weer 24. Eerst zou ik vanaf juli alweer 24 uur gaan werken, maar hier was ik nog totaal niet aan toe!

Hoop dat alles goed met iedereen gaat. Ik hoop ook dat ik weer wat vaker op het forum kan zijn, want ik vind het nog steeds erg leuk!

Liefs!

nluiten
20 April 2010, 13:42
Ah, ja zielig is dat he als ze verkouden zijn.. Stefanie heeft het ook een paar weken gehad. Gelukkig kon ze nog aardig drinken. Zo een snotzuiger vond ik ook niks. Een neusspray hielp nog wel eens. Misschien kun je dat anders proberen?
Kan me voorstellen dat ze er geen zin meer in heeft als ze zo verkouden is. Ik vind het ook altijd zo vermoeiend als mijn neus echt dicht zit. Hopelijk is ze er snel vanaf!

Jouw schema lijkt aardig op die van ons. Wij doen haar alleen wel iedere dag in bad, de tub, onder de douche of het grote bad. In ieder geval iedere dag lekker spetteren.

Lekker hoor dat ze zo'n zonnetje is :D. Hoor of lees het niet toch steeds meer. Die kleintjes vermaken zich de laatste tijd steeds beter!

En wat fijn van je ouderschapsverlof, daarnaast wel balen van je werk..

Sofia
20 April 2010, 14:12
Neusspray heb ik ook, werkt wel iets, maar is een heel gevecht om het IN haar neusje te krijgen en niet ernaast (bijv . oogje, haha). Arme ziel!

Wij doen meestal om de dag in het grote bad of het kleine badje. Soms vaker, bijvoorbeeld in het weekend. Ik heb gehoord dat het niet goed is om een baby elke dag in bad te doen i.v.m. uitdrogen van het tere huidje??? Vandaar. Maar ik was haar wel altijd 's morgens met water (gezichtje, handjes en de onderkant) en smeer lekker creme op haar gezichtje.

nluiten
20 April 2010, 14:31
Hahaha, arm ding..
We doen ook niet iedere dag een soppie hoor. Soms ook alleen een beetje spetteren in het water. Al is het maar een paar minuutjes, huidje kan er prima tegen.
En het heeft bij Stefanie aardig geholpen haar ritme in de avond op te bouwen. Hebben we er maar in gehouden. Badje begint overigens met dat getrappel wel wat krap te worden. Ze geeft zichzelf regelmatig een kopstoot tegen de bovenkant van het badje :? .

lilian
20 April 2010, 14:47
heey sofia..

wat leuk om weer wat van je te horen..
mooi dat alles goed gaat..
heerlijk he ineens zo'n vrolijk kindje..
hier eerder ook een grote driftkop...
maar hoemeer jezelf alles op de rit krijgt qua voedingen en slapen.. hoe meer je kindje ook went aan zijn leventje..
en het weer werkt nu ook mee.. behalve vandaag is het een beetje fris en er staat een harde wind..

mijn vader is vanmorgen door zijn rug gegaan.. heeft van kwart voor 7 tot kwart voor 9 op de grond gelegen op het werk.. geen beweging in te krijgen..
heb nadat ik het hoorde mijn man opgebelt.. of die kans zag om vanmiddag thuis te zijn voor kaylen.. (die moest off naar school voor zijn werk maar daar doen ze toch bijna niks anders dan barbapapa kijken ) :D zodat ik even wat voor mijn vader kon doen..
mijn moeder werkt hier een uur vandaan.. en is juffrouw dus kan niet zomaar weg.. en wij wonen om de hoek..

kaylen zit op
2 flessen van 210 ml
2 flessen van 180 ml
dus komt op ongeveer 880 ml op een dag..
geen idee of dat kan..
moest off van het cb over op 4 van 210 ml..
maar hij doet het super overdag en snachts..
hij heeft meestal rond half 3 wel honger en probeer hem dan toch te rekken tot 3 uur.
of doe hem dan rond half 3 kwart voor 3 toch een 210 ml fles i.p.v 180 ml..

maar een poosje terug mocht kaylen voor het cb nog niet doorslapen.. en deed hij dat wel.. hij moest toen nog 5 flessen hebben.. en toen heb ik hem overdag op 5 flessen gedaan.. en toen kwam hij snachts weer..
dus doe het op gevoel als het om voeding gaat en niet om wat het cb zegt..

hahaha ja idd nadine.. dan duurt 40 cc best lang ja..
misschien toch een idee om dan zelf de fles ook goed vast te houden.. i.p.v stefanie alleen.. dan kan ze ook niet steeds in en uit de mond doen..

kaylen kijkt constant om zich heen.. dat hoofdje draait alle kanten op.. grappig.. en ik maar mee bewegen met die fles.. :D

dat doet kaylen ook zo schoppen tegen de achterwand.. en dan met zijn hoofd tegen de andere kant aan komen.. :D
en als ik hem rechtop even zet.. dan gaat hij heel hard slaan in het water en is mama en de vloer ook zeiknat.. :D grappig.. heerlijk om te zien!
hier gaat hij ook elke dag.. ongeveer 5 minuten.. en dan is hij het wel weer zat.. en krijgt hij honger!

lilian
20 April 2010, 14:49
die fles van half 3 3 uur is van smiddags! :D

brusje
20 April 2010, 14:57
hey sofia..wat fijn dat je verlof verlengd is! nog even wat langer bijtanken!
24 uuris best pittig..vooral als ze slecht roosteren..grrr

fijn dat het lekker gaat met amber! en 700 voeding kan geen kwaad hoor als je zelf erg verkouden bent eet je ook minder, en als ze nog zoveel drinkt en verder niet ziek is droogt ze echt niet uit!

Ik heb het idee dat rond deze tijd de behoefte aan flessen ook minder wordt als je t zo leest zijn er toch wel veel die een beetje rommelen..hier gaat ze ook liggen rotzooien..uitduwen met de handjes hoofdje draaien als ze iets ziet of hoort..haha wijsneus

heb ne een spijkerbroek voor mij gescoord mn oude passn enog lng niet en de ene die paste ben ik uitgesceurd..(mischien paste hij toch niet zo goed..haha) wel rot hoor t zit gewoon helemaal neti zoals je wilt..pfoe..
en oja die run naar de pot goed is zowat alweer terug bij af..S

owww sjit joh..ik zie dat het zondag mega mooi weer wordt..heb ik net mn dienst geruild met collega ik moet eerst van 16-23 en nu dus van 7-15.30..weg mooie dag!! :(

nluiten
20 April 2010, 15:13
but van je pot goud zeg.. Is niet fijn als je kleren niet lekker zitten.
Tsja, ook die dienst is beetje balen he. Maar in de loop van de week gaat het nog mooier worden! Dan pik je vast nog een dagje mee. :D
Wanneer vertrekken jullie nou naar Turkije? Dat is denk ik al bijna of niet?

brusje
20 April 2010, 16:00
we gaan 4 mei! dus dat is vandaag over 2 weken al!
daar is t weer nu ook nog wat wisselend, deze week wel al beter tussen de 21 en 27 graden, maar nog wel zo nu en dan bewolkt..

lilian
20 April 2010, 17:35
oh lekker turkije..

waar gaan jullie precies heen?

ik ben een x in alanya geweest.. maarja dat is met kinderen anders dan alleen natuurlijk..
echte uitgaansstad..

en lekker shoppen! :D

Lindy
20 April 2010, 17:45
Paar dagen niet geweest, ga niet alles helemaal teruglezen hoor, dan ben ik de hele avond bezig...
Eerst eevn mijn goeie nieuws:
Ik ben tante geworden van een meisje, ze heet Lara en is zaterdag geboren. We zijn natuurlijk al heen geweest, was supermooi!!! Tsjee wat lijkt Gijs dan een grote reus zeg...
Zo ff paar pagina's teruglezen nu...

Shiley
20 April 2010, 18:25
lindy, gefeliciteerd!!! wat leuk! en ja wat lijken ze dan groot he!

brusje, balen zeg van je spijkerbroek, en dat de rest nog niet zit zoals je zou willen.
en 27 graden, klinkt goed!!!!

lilian, t is volgens mij al eens gevraagt maar hoe doeje dat met die 210 fles? 210 water + 7 schepjes voeding? en dan voeding weggieten tot 210 ml of word t dan 210 + ongeveer 30 ml door de schepjes?
en de fles van 180?
hier krijgt levi 4x 180 water + 6 schepjes. maakt dan 200 voeding. en die drinkt hij leeg.

sofia, wat zielig dat amber verkouden is. hier 1 die ook al 6 dagen verkouden is. maar gelukkig drinkt hij goed en heeft hij er naar mijn idee niet al teveel last van.

hier zijn de flessen nu:
6.15 / 6.30 uur: 200 ml
11.30 uur: 200 ml
16.30 uur: 200 ml
21.30/ 22.00 uur: 200 ml + rijstebloem.

de rijstebloem ben ik aan het opbouwen. zondag op maandag 1 theelepeltje bij gedaan en gister 1.5 theelepeltje bij gedaan. vanavond doe ik er denk ik 2 bij. heeft gister gepoept en vandaag weer 2x dus heeft naar mijn idee geen last van opstopping door de rijstebloem. gelukkig!

Tammie78
20 April 2010, 18:57
heej sofia! leuk weer wat van je te lezen! ach weet je als ik volgende week weer ga werken kan het ook zijn dat ik er minder ben hier hoor! en tis niet alleen met flessen dat baby's ineens wat minder drinken. David drinkt momenteel aan de borst ook niet zo veel.

ja ben ook wel benieuwd hoe die 210 cc dan opgebouwd is idd. want met shcepjes wordt het 240. vind ik wel een megafles hoor! :o en dan te bedenken dat als david een fles krijgt dit een flesje van 100 cc is :D maarja bv is wel anders.

David lijkt af en toe beetje verkouden maar niet zoe rg. heeft soms snotjes in zn neus en kan af en toe best veel niezen. maar lijkt er geen last van te hebben verder.

ow ja ben gisteravond ongi geworden. zette pas vanmorgen goed door. hihi mn man had het geloof ik opgewekt omdatw e het gisteravond gedaan hadden. bij het afvegen van me jeweetwel ineens bloed :o ongi dus haha.

Lindy van harte meis met je nichtje Lara!

Hihi mippie de rijstebloem helpt hier toch niet dus doe ik dan ook maar niet meer.

Ow wij gaan 1e week mij een midweekje center parcs doen! echt veel zin in! lekker er even tussen uit!

Sofia super fijn voor je dat het zo geregeld is met je ouderschapsverlof. wel veel fijner voor je omdat dat slapen nog zo bout gaat!

Oeps brusje kom op meid naar die pot met goud toe he niet er vandaan! :D

Hoe ziet de dag er hier meestal ongeveer uit met David:

ergens tussen half 6 en half 8 meestal voeden (voor voeden meestal schone luier). (is dan snachts ook al 1 of 2 keer geweest! dan valt ie weer in slaap aan de boob en leg ik hem weer in bed. heeft slaap dan ook nog nodig omdat die snachts ook wakker is geweest. daarna komt ie om 9 uur/ half 10. afhankelijk van hoe laat ie daarvoor gehad heeft krijgt ie eten en daarna (of dus meteen) naar beneden. dan mag ie een dvd-tje kijken. meestal baby Einstein. kan ik me ff aankleden en aan de was beginnen en vaak ook nog wat afwas. of ga ff stofzuigen en van dat soort dingen. daarna wordt ie meestal na 1-1,5 uur weer moe. dan is het meestal iets van 11 uur en gaat weer slapen. slaapt dan weer iets van 1-1,5 uur. krijgt dan vaak weer eten. (zit dus meestal iets van 3 uur tussen de voedingen). naar beneden lekker spelen. in box /wipstoel of speelkleed. of lekker bij mij op schoot. dan weer slapen. wakker eten. en dan zo ergens tussen half 3 en half 4 (david heeft niet echt vaste tijden met slapen en eten, omdat hij op verzoek drinkt) wandelen en boodschappen doen. daar doen we dan een uurtje over meestal. en haha ook david valt vaak net voor we thuis zijn nog ff in slaap! maar ook lang niet altijd meer! maar meestal wel tussen half 5 en half 6 een hazeslaapje van hooguit 3 kwartier meestal. (jaja sofia dat doet david dus ook!) dan was het dus altijd zo dat we hem ongeveer om 6 uur in bad deden en tussen half 7 en 7 uur (soms wat later net hoe het uitkomt) naar bed. als hij dan eenmaal slaapt komt hij 's avonds niet meer en we maken hem er ook niet wakker voor omdat dat geen zin heeft. dan komt ie nl nog snachts, dus dan maar laten slapen. maar nu ga ik hem smorgens maar in bad doen. hij vind het nl niet echt leuk en wil um niet gestrest zn bed in laten gaan. en ga het ook om de dag doen. is vaak zat! Dus ik denk dat ik hem als ie dus tussen 9 en half 10 wakker wordt dan in bad doe. daarna aankleden, naar beneden, eventueel eten en dvd-tje.
wij eten of als hij in bed ligt. meestal maakt mijn man dan eten en ben ik met david bezig en als hij dan in bed ligt gaan wij eten. of we eten eerder en dan zit david er gezellig bij in de wipstoel. vinden we ook erg gezellig.
nou dat is zo'n beetje de dag.

nluiten
20 April 2010, 19:40
Lindy gefeliciteerd met je nichtje Lara!

Mippie grappig. Ik heb het idee dat zowel Stefanie als Levi niet van die reuzebaby's zijn, maar allebei vreten ze er behoorlijk op los hahaha. (ik weet overigens niet wat de rest eet hoor)
Stefanie krijgt tegenwoordig ook makkelijk de 180+6 schepjes op.

We hebben vandaag een boekje gekregen van de opvang. Wat ze gedaan hebben en er staat ook in hoe een dag bij de opvang eruit ziet. Andere belangrijke mededelingen.
En over ieder kindje een 'wist je dat'. Over Stefanie hebben ze gezet dat het een enorme lachebek is hihi. Dat vinden wij nog eens leuk om te lezen!

Tammie, wel apart. Meeste kindjes vinden dat water heerlijk. Tsja het kan ook de andere kant op natuurlijk. Vind ie douchen ook niet lekker?

Shiley
20 April 2010, 19:50
nluiten, ze zijn idd de kleinste volgens mij maar eten voor een grote haha.

dat is nog eens leuk om te lezen!

levi had gister zn oma (weer) ondergespuugt haha. elke keer als ze t paarse vest aan heeft spuugt hij op het vest haha.

brusje
20 April 2010, 20:03
hahah dan vind ie t vest spuuglelijk denk ik.. :lol:

gefeliciteerd met je nichtje lindy!! voor t eerst tante?? ik vond het zo bijzonder toen..iih ik was ook bij de geboorte van mn nichtje!

ow opgewekte ongi tammie..nou..joepie..hihi

Yma kreeg vandaag (tijden zijn ongeveer kan een half uurtje eerder of later zijn)
7.30 160+5
11.00 180+6
15.15 180+6
17.30 2 eetlepels groenten
19.15 190+6 en 3 eetlepels rijstebloem was 220 bij elkaar denk dat ze 200 op heeft

ik weet nog niet of ik nu straks een klein flesje geeft (ik deed nu steeds 130 om 23uur) of dat ik t er op gok als ik helemaal niks geef. anders evt 90+3 en dan steeds na een paar dagen afbouwen

Tammie78
20 April 2010, 20:11
Nou nluiten ik weet ook niet wat het is maar we zien gewoon dat hij er niet van geniet. ook niet meer van douchen :( vind het best jammer hoor. we gaan straks naar center parcs en willen wel met hem zwemmen. maar als hij het niets vindt gaan we er natuurlijk weer uit!

brusje
20 April 2010, 20:15
dat is wel jammer he!! douchen doen we hier ook neti meer vind ze vreselijk maar badje vind ze leuk..in t grote gaat ze altijd met een zitje

nluiten
21 April 2010, 07:38
Hahaha, spuuglelijk.. :D

Tammie, jammer hoor. Hopelijk gaat het bij CP met zwemmen wel goed. Wanneer gaan jullie daar naartoe? Heb dat helemaal gemist.

Thomas heeft eindelijk de voeding verplaatst van 1.00u naar 23.00u. Zeg dat al weken, maar hij luisterde niet. Zijn broer zegt het en nu doet hij het wel. :( Maar goed, alsnog moest ik haar wakker maken om kwart voor 7. :) Maakt niet uit wanneer ze eten krijgt. En weer vieze natte poep. Als het einde vd dag niet weg is moet ik morgen weer langs de huisarts.
Is overigens wel een fles van 120+4 (toch?).

ik hoop dat hij ook dat witte puntje ziet en denkt dat het een tandje is (hoektand hahaha)

brusje
21 April 2010, 08:14
nou hoop echt dat die diaree eens ophoudt nu hoor hoeveel luiers heeft ze per dag ongeveer?

ik heb yma geen fles meer gegeven na de papfles van 19.15, ik hoorde rond 23uur wat geluid dus dacht..zul je zien dat ze wakker wordt maar nee! ze sliep door tot 7.30! dus vandaag probeer ik ale flessen van 190 water met 6 schepjes (10 cc extra ivm poepen) en vanavond dus maar weer met rijstebloem en kijken of het iets blijvends kan worden.

ik heb r nu net weer zonder slaapzak weg gelegd..ben al 1 keer terug gegaan, speentje opnieuw..wil toch kijken of ik overdag wat kan afbouwen.

lilian
21 April 2010, 08:26
Paar dagen niet geweest, ga niet alles helemaal teruglezen hoor, dan ben ik de hele avond bezig...
Eerst eevn mijn goeie nieuws:
Ik ben tante geworden van een meisje, ze heet Lara en is zaterdag geboren. We zijn natuurlijk al heen geweest, was supermooi!!! Tsjee wat lijkt Gijs dan een grote reus zeg...
Zo ff paar pagina's teruglezen nu...

linduy gefeliciteerd...:D

netjes gedaan een dagje te laat!

mijn schoonzus is bezig! :D

lilian
21 April 2010, 08:32
mooie naam ook!

flessen zijn
half 8 (ongeveer) 210 + 7
11 uur 180 + 6
15.00 210 + 7
18.30 210 + 8

ik gebruik de standaard in combi met forte..

nachtfles is 1 standaard met 7 forte..
en dan slaapt hij van half 7 tot ongeveer half 8..

nluiten
21 April 2010, 08:38
In ieder geval iedere voeding poept ze. En ze drukt ook echt nog. :? Zou er toch zo uitlopen denk je.
Soms doet ze het niet bij een voeding. Dus wel verschonen voor iedere fles. Heb je haar net verschoond voor de fles, en dan doet ze het dus wel... *grom* moet je weer een schone luier doen. Vooral de avond na het bad ofzo. Draakje, ze wil gewoon met schone billen poepen!
Dan zou je denken, dan verschoon je haar toch na de fles? Tsja, dan loop ik weer het risico dat er een golf terug komt. Dan maar een extra pampertje.

Lilian, je schoonzusje is nu aan het bevallen? Of met een kleine bezig?

brusje
21 April 2010, 08:44
en hij krijgt ook al groente en fruit?

en wrom doe je ipv extra schep voeding niet wat rijstebloem? meer voeding dan water is niet zo goed heb ik me laten vertellen!

ik heb voor de vakantie ook sap gekocht, kan ik altijd dat geven met flesje als ik even geen middelen heb om fruithap te geven, tis vruchtensap dus komt op t zelfde neer!
ik ga eerdaags de koffers op zolder uitzetten en vast de zomerspullen enzo er in legen..anders ga ik t allemaal niet onthouden! ;)

ow ja das best veel dan nluiten..en ja ik verschoon ook voor de fles en dan poept ze ook daara..maar beter want dan neemt de luier meer op dan als ie al vol zit gepiest..;)
als ik daarna verschoon spuugt ze ook..komt hier ook regelmatig wat terug ik meot vaak na de fles weg, school enzo..dus dan jasje aan doen en whoppa..soms geen ik de fles met de jas aan.. :?

Tammie78
21 April 2010, 08:49
Ik denk bezig met bevallen? :? Zo ja SPANNEND!!! :D

ja nluiten maf is dat he dan is de poep al zo du en dan persen ze nog :? David zn ontlasting is nu wat steviger aan het worden. maar toen het zo dun was in het begin was die ook aan het persen. en idd pas met schone billen willen poepen :roll:

ja ik hoop ook dat ie het wel leuk vind om in het zwembad te gaan in cp!

alweer beter trouwens vannacht! half 9 laatste voeding en hij kwam om 5 uur ongeveer! daarna half 9. netjes dus! alleen ben ik bang dat hij ook wel ns wakker wordt van het konijn. want als ik naar beneden ga om te kolven en doe het licht aan, dan springt het konijn als een gek heen en weer en dat makt nogal lawaai. niet lang daarna wordt david dus wakker.

nluiten
21 April 2010, 08:51
Ja, dat van dat extra schepje zei ik laatst ook al. Maar niemand reageerde daar op dus dacht het zal wel.. Maar inderdaad dat is niet goed.

Ja, dat is ook zo. Heb ook al een keer gehad dat ze net gepoept had en ik pak die luier en het droop zo naar beneden :shock: oepsie!

Lekkur! vakantie!

haha, met de jas aan.. ach als het werkt. :D

O, he Tammie, je was met net voor. Maar dat is zeker een hele goede nacht! Slaap je zelf dan ook wel goed of lig je toch een beetje wakkerig?

brusje
21 April 2010, 09:04
ow dat is idd al beter tammie!!
enne konijn op de bbq dan maar!

ow sjips ik hoor yma alweer slaapt neit lang zonder slaapzak..uurtje..nouja kan ze fruitje eten zo!
(en weer heb ik niks gedaan..alleen achter de pc zitten..haha waardeloze huisvrouw..:P)

lilian
21 April 2010, 09:11
nadine.. ik weet niet of dat wel of niet mag.. maar hij slaapt er super op en heeft er geen last van.. (gelukkig)!

IK BEN OOK TROTSE TANTE!

vanmorgen om 4 over half 9..
een nichtje lynn

Tammie78
21 April 2010, 09:18
ja ik heb ook gehoord hoor dat dat niet mag teveel poeder erin. minder mag wel. kan je idd beter wat rijstebloem extra erdoor doen. vraag me trouwens of of hij ook niet gewoon goed slaapt zonder dat ene schepje extra hoor. of had je dat al geprobeerd?

Enne van harte met je nichtje! :D

Shiley
21 April 2010, 09:21
brusje, zo'n goede huisvrouw ben ik ook niet hoor. zit graag achter de laptop of ben met levi bezig. vind ik veel leuker. maak meestal voor mezelf maar een planning wat ik wanneer wil/ moet doen en dan doe ik dat ook.

wat een super nacht zeg! begin me dan echt af te vragen of levi dat misschien ook heeft. die kwam vanmorgen om 10 over half 6 en kwart over 6. s avonds moet ik hem wakker maken voor de fles van 22.00 uur. maar durf t net als jij niet echt aan. of misschien straks wanneer hij groente en fruit erbij krijgt. hij heeft nu s morgens ook echt honger naar mijn idee. krijgt 4x 200 ml en bij de laatste zat gister 1 eetlepel rijstebloem (bouw t langzaam op)

over de rijstebloem, hoeveel scheppen geven jullie en met welke speen? ik deed t tot gister met speen nr 2 maar dan blijft aan t eind een groot deel rijstebloem achter. bij de 1 2 3 speen gaat de voeding erg snel, moet ik even wachten tot de melk wat dikker word door de rijstebloem of zit er voor de 1 2 3 speen niet genoeg rijstebloem in? want zo schiet t niet echt op eigenlijk.

tammie, bij jou gaat de nacht ook al beter, super! en kun je s avonds geen handdoek over de kooi van t konijn doen? dan heeft die ook geen last van het licht dat je aan doet en maakt dan misschien minder herrie.

wat jammer dat david het badje en douchen niets vind. is idd wel te hopen dat hij het zwemmen wel leuk vind hoor. naar welke centerparcs ga je? en wanneer precies?

nluiten, nog al aan de diarree, arme meid. hoop toch dat t nu eens snel over is hoor. ze heeft er wel heel veel last van.

lilian, gefeliciteerd!!! wat leuk!en leuke naam ook!

lilian
21 April 2010, 09:26
misschien dat hij zonder dat schepje ook goed slaapt hoor..
zou het eens proberen.. :D

rijstebloem kook ik altijd gewoon mee (als ik dat gebruik.. kaylen slaapt er niet beter op)
dan heb je ook geen klonten ofzo.. misschien tip!

dankjulliewel! :D

ik ben ook een waardeloze huisvrouw.. ;)
zit ook liever achter de pc of dat ik met kaylen bezig ben! :D
zal hem er eens uit gaan halen! :D

nluiten
21 April 2010, 09:43
lilian gefeliciteerd met je nichtje Lynn!

haha, slechte huisvrouwen... zolang je huis maar een beetje aan kant is en je kids schone kleren hebben is er niets aan de hand toch? ;)

brusje
21 April 2010, 10:17
nou heb net t stof weg gewerkt en gedweild..hihi ruikt weer fris..was zet ik `savonds altijd aan als ik de kids op bed heb gelegd, en dan hang ik m op voor ik ga slapen. meot wel een hoop strijken..blehh vanmiddag maar wat doen, vanavond ga ik thee leuten bij vriendin

ja op een gegeven moment is het niet meer zo afhankelijk van wat ze eten voor t slapen he..yma sliep ook op veelminder door als ze geen zin had om te drinken..

rijstebloem koken?? mis ik iets?
ik deed gister 3 platte eetlepels (dus geen kop er op) in de fles van 200 eerst met de 123 mar die ging veel te snel dus had de m speen van difrax, voordeel van difrax, die hebben een groter gat..de 2 van avent heeft 2 kleine gaatjes en dat gaat dus niet dan! staat ook op t pak dat dat genoeg is vor een papfles..straks kan er evt nog wat door als ze er goed op reageert en dan de 123 maar weer proberen.

ze ligt n wat te mauwen in de box..om half twaalf de fles er in en dan doe ik de slaapzak toch mar an met slapen, kan ik kyan even gaan halen met de fiets.

brusje
21 April 2010, 10:17
ow lilian.gefeliciteerd met je nichtje!!! leuke naam ook

Shiley
21 April 2010, 11:07
rijstebloem koken? hmm ik mis ook iets geloof ik.
ik warm t water op. doe de fv erin. even schudden en dan de rijstebloem erbij en dan nog een keer schudden.
gister heeft ie 1 eetlepen gekregen en vandaag nog niet gepoept. t ging net zo goed de afgelopen 2 dagen. maar t kan nog komen he. doe vandaag denk ik 1.5 eetlepen rijstebloem in zn fles.

lilian
21 April 2010, 11:18
koken.. ik bedoel gewoon meeverwarmen met de fles.. in de flessenwarmer..
niet zoals op het pak staat er later in doen..
maar gewoon met de andere schepjes mee..

als je dan de gewone flesspeen erop zet.. krijg je geen verstoppingen of klonten.. :D

hoop dat het zo duidelijk is.. ;)

brusje
21 April 2010, 11:35
maar doe jij de voeding in koud water dan??
ik maak eerst het water heet en dan pas de voeding er in, dan lost het veel beter op.

nluiten
21 April 2010, 11:50
wij maken ook eerst het water warm en dan de voeding er pas in
wel de voeding al vermengd met nutriton

Ga zo een afspraak maken voor morgen bij de huisarts. Net kdv gesproken en het is nog niet beter. Ze heeft daar nu 2 poepluiers gehad. 20cc van een fles laten staan en een golf terug gegeven. Doet ze al heel lang niet meer. Gisteren op de weg naar huis kwam er in de auto ook al een golf terug (was hele grote natte boer :shock: )

brusje
21 April 2010, 11:53
he jakkie..klinkt een beetje al wat yma had he dat duurde toen ook 3 weken ruim, alleen die dronk minder maar had iets minder veel diaree, meestal maar 2 soms 3 luiers per dag
heb t al vaker gezegd mar hoop datze er snel door is..mischien toch echt van tandjes?!!

lilian
21 April 2010, 12:03
als ik warm water doe en dan op de flessenstand van de flessenwarmer dan word de voeding veelste heet..
dus doe altijd koud water en goed schudden!
dan is de fles de perfecte temperatuur..

lilian
21 April 2010, 12:04
zielige stefanie.. :( hopelijk gaat het snel beter..

lilian
21 April 2010, 12:06
maar brusje... doe je heet water..? en hoe verwarm je hem dan?

ik doe koud water.. dan de schepjes.. dan goed schudden.. dan in de flessenwarmer..
en dan is het perfecte temperatuur..
(sorry val beetje in de herhaling)

nluiten
21 April 2010, 12:07
Het is zo dun, en zit ook slijmslierten bij.
Is nu al bijna 2 weken. Ja, gelukkig drinkt ze wel goed!
Praktijk is gesloten :x heb ik niks aan. Verdorie, moet dan ook gelijk actie ondernemen hoor. Hahaha. Heb echt geen geduld meer als het om die kleine gaat.

Brusje bedoelt of je koud water direct met voeding mengt en dan in de flessenwarmer doet.
Ipv eerst koud water opwarmen en dan de voeding toevoegen.

Shiley
21 April 2010, 12:11
brusje, nluiten en ik warmen eerst het water op in de magnetron (paar seconden) en dan doen we de voeding erin en evt de rijstebloem
de voeding mag niet in de magnetron (voor zover ik weet) dus vandaar doen wij het zo. gebruiken geen flessenwarmer.

heb gister van die bewaar bekers voor voeding gekocht van avent.
kun je ook invriezen en daarin de voeding opwarmen. weet alleen niet
of die bakjes zelf in de magnetron mogen. misschien daarvoor toch een
flessenwarmer kopen waar dan die bakjes van avent ook in mogen. kan
ik daar t eten in opwarmen en uit die bakjes ook t eten geven. net zo makkelijk.

eventueel kan ik daarin dan ook die papfles klaarmaken zoals lilian zegt.

Shiley
21 April 2010, 12:11
wat balen nluiten. waarom zijn ze dicht op een doordeweekse dag? :evil: alsof mensen ze dan niet nodig hebben.

lilian
21 April 2010, 12:16
doe dus de voeding met het water opwarmen in de flessenwarmer..

oke.. nu snap ik het.. jullie warmen het water op in de magnetron en dan de voeding erbij in.. ja dan heb je ook een de juiste temperatuur natuurlijk! :D

wij hebben het ook wel eens geprobeert in de magnetron.. maar dan weet je op een gegeven moment hoe het hier thuis moet.
en dan kom je bij opa en oma bijv.. en daar hebben ze een andere magnetron.. en dus moet het weer korter of langer.. dus we slepen altijd overal de flessenwarmer mee naar toe.. :D

Shiley
21 April 2010, 12:18
ja dat kan ook. t is wel overal altijd ff kijken hoe lang de fles erin moet. maar ik doe m dan eerst 20 seconden ofzo en dan voel ik en dan bijv. nog 10 seconden of maar 5. of 7. en tussendoor steeds voelen.

brusje
21 April 2010, 12:19
ow maar lost de voeding wan wel op in koud water? of schud je pas als t warm is?

gelukkig heeft iedereeen waar ik kom wel een magetron(zelfs t eetcafe hihi), en als je gewoon niet te lang doet kun je m 2 keer aan zetten en is t te heet doe je er iets koud water bij..en in nood heb ik zelfs wel s gewoon heet water uit de kraan gepakt..ging ook prima..

lilian
21 April 2010, 12:20
oke... :D

Shiley
21 April 2010, 12:21
ik neem ook weleens gekookt water mee in een thermoskan (500 ml kan en dan niet helemaal vol hoor) en dan een beetje gekookt water in de fles (niet teveel!) en dan koud erbij tot de juiste hoeveelheid. dan voelen of t goed op temp is en anders wat water eruit en meer koud of warm erbij (net wat nodig is)

lilian
21 April 2010, 12:22
ik schud voor die in de flessenwarmer gaat..

als ik dat erna doe dan krijg je allemaal luchtbellen in de fles..
en daar had kaylen eerder krampjes van..

ik heb een speciale babythermoskan.. :D
maar heb hem nog nooit gebruikt..

lilian
21 April 2010, 12:23
ga mannetje uit bed halen.. misschien tot straks.. :D

brusje
21 April 2010, 12:27
oke ach ieder zn manier toch..ik neem ook wel s gekookt water mee en als ik dan ergens ben is t ver genoeg afgekoeld en kan ik mengen en geven...handdig als je gaan wandelen, hoef je nergens naar binnen.

yma slaapt nog lekker..straks denk ff naar mn zusje..als t goed is was mn moeder ook daar vanmiddag(moet vanavond al model mee voor mn zusje..kapster) meteen ff vragen of ze rene en kyan wil knippen voor de vakantie

Shiley
21 April 2010, 12:31
das handig!

hier is meneer ook weer wakker. heeft ook net 45 min ofzo geslapen. maar vind t ook wel gezellig hoor. moet om 2 uur hem weer naar mn moeder brengen. WEER werken :evil:
deze week echt een rot week. maandag 17.00 - 21.00, dinsdag 7.00 - 11.00, woensdag 14.45 - 22.00, donderdag, 12.00 - 15.00 (vergadering, zaterdag 17.00 - 21.00 en zondag 15.00 - 22.30. :evil: en dat is parttime! je doei!
volgende week gelukkig rustig weekje. dinsdag 8.00 - 11.00 en vrijdag 7.00 - 15.00

lilian
21 April 2010, 12:36
hij is weer verder gaan slapen..

HET HAGELT HIER.. :(
wat een raar weer..

ik moest vorige week naar het cb.. en toen had ik thuis de fles gemaakt..
toen zo'n warmhoudding eromheen.. en net na zijn prikjes.. fles erin.. was die nog goed warm ook..
was de eerste keer dat ik dat deed..
eerder gaf ik hem dan de fles eerder.. en dan toen ik thuis was nog eentje..
maar nu moest ik er om half 11 zijn.. anders had hij de fles 1.5 uur eerder gekregen.. is een half uur lopen naar het cb..
en nu precies om 11 uur.. ideaal..

ja dat is ook een idee brusje.. :D

ja mippie dat kun je geen partime meer noemen.. en wat een wisselende tijden..

brusje
21 April 2010, 12:37
zowee das veel deze week!! bahh
ik moet nu do-vrij-zo en maandag dan weer 2 dagen vrij werk wel altijd hele dagen overdag van 8 tot 16.30 avond van 15-23

nluiten
21 April 2010, 12:39
Wat een kl*tetijden ook mippie. Sowieso zou ik daar niet zo best mee om kunnen gaan hoor.
Ben heel erg van de regelmaat.. Wil kunnen plannen enzo.

Waar zit jij dan? Hier schijnt de zon :D .

lilian
21 April 2010, 12:40
waar zijn kyan en yma dan als jij werkt.. ?

sorry als ik ergens overheen gelezen heb..

ik woon in Goor.. (overijssel dichtbij hengelo)

lilian
21 April 2010, 12:41
voordat wij hier naartoe verhuisten.. zei mijn vader altijd.. in goor regent het nooit.. :D hahaha ja het zal wel.. ;)

Shiley
21 April 2010, 12:42
ja werk in de zorg he. onregelmatig. maar deze week werk ik wel heel veel hoor. ben t zat! heb ook gewoon echt geen zin meer. wil eigenlijk ook werk gaan doen waarbij ik geen avond en weekend diensten meer heb. maar ja, wat moet je dan gaan doen he.

mn ma weet niet dat levi al rijstebloem krijgt. zij vind dat dat pas mag vanaf 4 maanden zoals op de verpakking staat. eerder zijn zijn darmpjes er niet aan toe. pff heb ze maar niet verteld dat hij al wel rijstebloem krijgt. hij werd steeds vroeger wakker s nachts. en tot nu toe heeft hij er goed op gereageerd. het heeft nog niet stoppend gewerkt. maar vrijdag avond komt ze oppassen en geeft ze de laatste fles. en daar zit dus die rijstebloem is. weet nog niet hoe ik dat ga oplossen. ze zal t wel zien wanneer ze de poeder in de fles doet dat die rijstebloem er doorheen zit denk ik. iemand een idee?

hier schijnt de zon. af en toe is die weg. woon in Andel

nluiten, ik kan we redelijk tegen die onregelmatigheid. heb een maand van tevoren mn rooster en kan dan dus plannen.

brusje, bij ons zijn de lange diensten (7.00 - 1.500 en 15.00 - 22.30) voor de full timers en ik werk 20 tot 28 uur per week. (20 uur inplannen en die 8 uur extra voor wanneer t nodig is of er zieken zijn enzo. krijg ze dan ook uitbetaald zonder die extra belasting)

lilian
21 April 2010, 12:45
ik heb zo'n stapeltoren van bakjes.. en zet de vorige avond al klaar voor de hele dag..

verschillende kleuren..

donker blauw is hier de avondvoeding..
als je de rijstebloem er goed doorheen schud..
en je moeder schud het gewoon in de fles.. kan ze het niet zien..
:D

lilian
21 April 2010, 12:46
waar ligt andel?

speedy28
21 April 2010, 12:51
Hier ook veel aan het werk deze week, zondag van 7.15-15.15, maandag 16.00 tot 22.45, dinsdag 8-16, donderdag 7.15 tot 16 en zaterdag 16.30 tot 22.45. Poeh, ben nu al gesloopt hoor,gisteravond al om 21 uur gaan slapen, wekker gezet voor fles en weer verder slapen.

Maandag nog naar de huisarts geweest voor spugen. Moet nu minder geven. In eerste instantie 150 ml water met 5 schepjes, 5 flessen en kijken hoe dat gaat. Nou hij spuugt nog wel steeds, maar iets minder. Maar het lijkt mij erg weinig, hij is ook niet tevreden na de fles.
Heb hem gister avond na de fles wat peer uit een potje gegeven, zon honger, Hij vond het heerlijk trouwens. Gelukkig slaapt hij nog wel de hele nacht.
Het poepen gaat ook nog slecht, had vanaf vrijdag tot dinsdag niet gepoept. Geef af en toe al extra water erbij. Durf ook geen rijstebloem te geven, bang dat hij dan helemaal niet meer poept.

Lilian en Lindy, gefeliciteerd, tante's leuk hoor.

Hier dagschema
7.30 fles
11.30 fles
15.00 fles
19.00 fles
22.30 fles
De tijden kunnen wel een half uur afwijken
Gaf 5 keer 180 ml met 6 scheppen, maar nu dus minder.

speedy28
21 April 2010, 12:53
Mippie, ik zou het er gewoon in doen en ziet ze het , dan pech, het is jou kind en jou opvoeding, daar heeft ze in principe niks over te zeggen toch.Gewoon lekker doen wat voor jou goed voelt.

Shiley
21 April 2010, 12:55
ik heb 3 gekleurde bakjes (blauw, rood en groen) en de rest is transparant.
maar zie je het dan niet alsnog in de fles? ga dat anders maar doen idd. dacht ook al om te zeggen dat ik cb gebeld had vanwege t slechte slapen en dat hun hadden gezegt vast te beginnen. maar dat kan ik dan altijd nog zeggen. eerst met die bakjes zo proberen.

andel ligt in noord brabant tussen den bosch en gorinchem in

speedy, klopt, t is ook mijn kindje maar toch zet t je aan t denken als iemand die 3 kids heeft gehad dat zegt. stom eigenlijk. en hij is bijna 4 maanden. komende dinsdag.

wat raar dat je minder moet geven terwijl hij wel honger heeft. snap ik niet helemaal.
ik gaf rijstebloem en na de 1e 2x heeft hij elke dag gepoept. daarvoor maar 1x in de 3 dagen.
ben benieuwd of hij vandaag ook nog poept.

nou meiden ga weer werken *zucht*
misschien tot vanavond.

brusje
21 April 2010, 13:04
lilian, offiele werktijd is 07.00 uur smorgens maar ik mag om 8 beginnen ivm kinderopvang, yma gaat op maandag en donderdag nar kdv en kyan breng ik bij de voorschoolseopvang en gaat dan met taxi naar school, blijft over en heeft naschoolse opvang boven de school! in t weekend is rene thuis en normaal werkte ik niet op andere dagen maar nu ben ik af en toe ook op vrijdag ingepland, dan moet ik dus iets regelen, nu komen mn schoonouders hier vrijdag tot mn man thuiskomt (18.30 ofzo)

ik zou t gewoon zeggen tegenje moeder..of gewoon zelf de laatste fles geven als je thuis komt..(doe ik ook bij yma..gewoon iets later) en anders idd gewoon er door doen..hahah

nluiten
21 April 2010, 13:13
Ja, als je je rooster een maand van te voren krijgt, kun je inderdaad goed plannen.
Toch zou ik het niet kunnen hoor ;).

Ja inderdaad het is je eigen kind.
Jij weet wat goed voor hem is en wat ie nodig heeft. Zou het wel alvast door de voeding doen.
Die eigenwijze oma's... Straks denkt ze ik doe het lekker niet hahaha.

Tammie78
21 April 2010, 14:26
ja mippie het is toch jouw kind? ik zou me er echt geen zorgen om maken wat je moeder vind hoor. Jij bent de moeder dus jij bepaald! En wat je zelf zegt dinsdag is ie 4 maanden. en trouwens ligt eraan welke definitie je aan een maand geeft. 16 weken kun je ook zien als 4 maanden en dat is ie al geweest ;)

Ow jeej meiden morgen intake gesprek op kdv en David voor het eerst 2 uurtjes wennen! :o Spannend! pfff voelt nu al raar dat ik hem morgen 2 uurtjes (naja die zullen wel mega lang lijken!) weg moet brengen! gelukkig is me man er ook bij. ben zoooo benieuwd hoe hij het al vinden!

nluiten
21 April 2010, 14:34
Ow leuk en spannend! :D
Die gaat vast de tijd van zijn leven hebben ;)

brusje
21 April 2010, 16:15
spannend tammie!!!

nluiten ik heb mn rooster 3 mnd van te voren dus wel ruim en de maandag en onderdag zijn vast dus is mar weinig wat ik nog neti weet op di en wo werk ik zowiezo niet en vrijdag normaal ook niet dus alleen de weekenden..

he jammer yma wil niet nog even een half uurtje of uurtje slapen..maar ze gat t ook neti redden zonder huilen als ze nu wakker gat blijven..:S

lilian
21 April 2010, 18:18
oke brusje wel goed geregeld dus zo.. :D

mippie.. dat zie je echt niet hoor.. gewoon schudden.. en dan ziet ze het wel.. dan is het jou kind.. dus jou regels.. ! ;) :D

lilian
21 April 2010, 18:20
spannend tammie.. :D

misschien denk je ook wel dat had ik eerder moeten doen.. :D

ik had toen kaylen er net was ik ga nooit meer bij hem weg.. blijf 7 dagen in de week thuis en ga nooit weg zonder hem..

nu ben ik weleens blij dat ik even weg kan.. en vind het heerlijk om te gaan werken.. en de volgende dag ook weer super blij als ik mijn kleine mannetje weer zie.. :D

lilian
21 April 2010, 18:22
waarschijnlijk moet mijn moeder morgen oppassen omdat wij bij ons nichtje gaan kijken..
gaan er maar een half uurtje heen maar zijn daarbuitenom wel 2 uur onderweg.. :(

kaylen word na het badje fles altijd de volgende ochtend pas weer wakker.. we horen hem nooit.. maar ben benieuwd.. de honden zullen wel helemaal gek worden... jippie visite.. :twisted:

Lindy
21 April 2010, 20:21
Nadine dat is inderdaad leuk om te lezen en nog lueker dat ze zo’n lekkere lachebek is hihi!!

Haha mippie levi vind dat vest vast lelijk… wel slim opgelost!!
Ja voor het eerst tante van mijn kant zeg maar, laatst wel van broertje van mn vriend ook leuk, maar dit is toch nog bijzonderder…

Tammie ongi, wat goed ik wil ook, weet nu wat ik moet doen haha… ruige sex dit weekend…
Tammie valt me vaker op dat die 2 veel op elkaar lijken, maar Gijs vind zwemmen ook niet zo leuk… Ga het toch wel weer proberen hoor, vorige keer met babyzwemmen ging ie huilen, maar heb ik met hem in het pierebadje gezeten en uiteindelijk vond hij het wel ok. Misschien dat ik morgenochtend even ga. Heb trouwens bikini van mn zus geleend, de mine vielen mn boobs eruit haha…

Lilian jij ook gefeliciteerd, echt super mooie naam joh!!!

Ooooh brusje ben jaloers wil ook op vakantie… Oh ja eerst maar eens aan het werk weer… moet maandag weer, blegh….!!!!!

Hihi wat een geklets over flesjes, geen ervaring mee haha… :D Ik maak van de rijstebloem een papje en dat eet ie goed. Duurt dan wel 20 minuten ofzo voor 80 cc melk met rijstebloem… Dus geen doen om alles naar binnen te lepelen. Nu ook aan de groentehap. Hihi wortel was groot succes zie foto’s hyves… Ook van Gijs met zn nichtje!!!

Mippie hij is toch bijna 4 maanden. Ik weet niet hoe de fv-poeder eruit ziet, maar anders die poeder vast mengen met de rijstebloem??

Tammie spannend!!!

Shiley
21 April 2010, 22:00
he meiden, bedankt voor de reacties. het is idd mijn kindje en als ik hem rijstebloem wil geven dan doe ik dat. ga t gewoon mengen met de fv en zie wel of ze er een opmerking over maakt. ik heb wel t idee dat hij het nodig heeft.

brusje, bedankt voor de tip van de difrax m breed. werkte super!!!! heel de fles leeg en zie geen spoortje meer van de rijstebloem. en hij heeft zich niet verslikt en niet geknoeit. super.

vanavond nog gelachen. levi heeft bij mn zusje haar decoleté vol gespuugt haha. lag gewoon een plasje in haar bh :lol:

lindy, wat leuk dat hij worteltjes heeft gegeten! ga morgen ff foto's kijken.

tammie, succes morgen met het wennen van davis op zn werk. denk dat jij t moeilijker vind dan hij.

Lindy
21 April 2010, 22:11
Haha lache zeg een plasje in dr bh. Zat net toevallig foto's van levi te kijken op je hyves, wat lijkt die sprekend op zn papa zeg...

nluiten
22 April 2010, 08:33
Zal hij die bh ook niet mooi gevonden hebben ;).

AFgelopen nacht kwam ze om kwart over 3... Even laten gaan en was weer stil. Om vervolgens weer om kwart voor 4 door te gaan. Beetje murmelen, en zelfs kletsen. :shock: Heb een flesje van 60 gemaakt.
Ze had gepoept, dus maar goed dat ze wakker werd.

Vanmorgen bijn alles al gedaan! Gestofzuigd beneden en boven. Badkamer, 2 wc, flesjes schoon gemaakt, wasje erin, vaatwasser, bedden verschoond, en dat allemaal terwijl die kleine lekker in de box/wipper lag te spelen. Af en toe even langs geweest, beetje kletsen, speeltjes geven en weer verder. Heerlijk! Nu tijd om te eten, douchen, internetten :D.

Tammie78
22 April 2010, 08:46
Hier weer een K nacht :( 2 uur, 5 uur, 7 uur en nu slaapt ie nog. en dat terwijl hij om half 10 nog een voeding gehad had. (kwam ie zelf voor.)

Onwijs leuke foto's Lindy!

Stefanie dus ook beetje liggen spoken!

Hihi mippie dus nu durft je zusje levi niet meer vast te houden zeker? Enne ben wel benieuwd of je mams nog iets gezegd heeft over de rijstebloem :?

Zow heej nluiten actief hoor! Pffff moet mn dag nog beginnen haha!

Ow ja lindy goed at je het zegt ik moet vast en zeker ook een nieuwe bikini. in degenen die ik nu heb gaan me boobs never nooit in passen!

Nog steeds niet ongi geweest dan lindy? ik na 12 weken al :shock: maar of er alweer een eisprong is weet ik niet hoor.

Tammie78
22 April 2010, 08:54
ow ja lindy grappig ik vind levi juist enorm op mippie lijken! vooral die ogen!

Shiley
22 April 2010, 09:10
tammie, wat een rot nacht zeg. komop david, laat je papa en mama eens slapen!!!
mn ma weet t nog niet van de rijstebloem. morgen avond komt ze oppassen.

nluiten, wat heerlijk zeg dat je alles al gedaan hebt vanmorgen. pff wou dat ik dat kon zeggen. ik heb geslapen tot half 10. zit nu te ontbijten en ga daarna nog de wc doen en dan spullen klaarzetten en naar t werk (vergadering :roll: )

lindy, er zeggen er heel veel dat levi op zijn papa lijkt. vanaf de neus en dan naar boven lijkt hij op papa en mondje, kinnetje lijkt hij op mij. (vanaf de geboorte was dat) en nu begint hij steeds meer op mij te lijken. ga nu eerst ff foto's bij jou kijken. nog niet kunnen doen.

hier kwam hij om 10 over half 6 (sliep nog maar lag in zn slaap te huilen dus speentje erin) en 10 over half 7.

lilian
22 April 2010, 09:11
hoe was het met david op het kdv tammie? :D

lilian
22 April 2010, 09:13
kaylen kwam om 2 uur vanacht.. heb hem gewoon laten gaan.. en toen kwam hij om kwart over 7 weer! :D

Shiley
22 April 2010, 09:16
pff ik kan dat nog niet echt. hem laten gaan s nachts. weet niet waarom. zou misschien wel eens goed zijn om te doen. ga m na 5 min altijd zn speentje maar geven en dan slaapt hij dat laatste uurtje weer. komt ie nog vroeger in de nacht dan moet ik er weleens 2 of 3x uit voor dat speentje.

lindy, leuke foto's!
ook echt een lekker mannetje! en mooie oogjes ook. zo groot.

nluiten
22 April 2010, 09:42
Gelukkig hoeven wij er niet zo vaak uit in de nachten..
Gatver Tammie, balen zeg. Zeker een butnacht, bah!

Ow, ben trouwens afgelopen nacht doorgelekt.. Geloof je toch niet????? 3 enhalve week ongesteld en doorlekken in de nacht notabene. :o Heb ik mijn leven nog nooit gehad. Gelukkig niet in het bed.

Ja mippie, ik vind het fijn alles gedaan te hebben. Dan kan ik de rest vd dag gewoon maar doen waar ik zin in heb zonder het idee dat het bed nog gedaan moet worden ofzo.

Heb trouwens voor vanmiddag 16.20u afspr bij de HA.

Shiley
22 April 2010, 09:54
heb ik ook hoor nluiten,probeer zoveel mogelijk ind e ochtend te doen. s middags heb ik echt geen zin meer daarin.

succes! hoop dat ze nu toch iets gaan doen zodat ze van de diaree af komt.

Tammie78
22 April 2010, 10:12
David gaat vanmiddag pas wennen lilian. om half 3 hebben we de intake en volgens mij gaat david dan meteen 2 uurtjes wennen. Hihi mippie ik heb ook een beetje uitgeslapen. tot 9 uur en toen nog half uurtje beetje wakker gelegen. david sliep nog. (pfff dat mag ook wel zeg! haha)

Nluiten hopelijk kunnen ze nu idd iets geven ofzo waardoor de diarree eindelijk eens over gaat!

Oeps doorgelekt! :o balen!

Ja Gijsje is zeker een lekker mannetje volgens mij! lekkere knuffelbeer haha!

nluiten
22 April 2010, 10:21
verdorie, van morgen liet ze al 40 staan en nu 60 ...

Tammie78
22 April 2010, 10:22
ow jee stefanie niet hetzelfde als Yma gaan doen he!

lilian
22 April 2010, 10:26
oke tammie :D

nadine.. fijn dat ze er eindelijk iets aan gaan doen..
en hopen dat ze er dan snel vanaf is..

ze hadden de laatste dagen storing bij de huisartsenposten.. (telefoon)

misschien kon je ze daarom niet bereiken..

doorgelekt? :( dat is niet fijn.. ik slaap altijd met een handdoek onder mijn kont als ik ongie bent.. :D

ik vind het ook best moeilijk mippie.. maar kon aan zijn huiltje horen dat hij nog super moe was.. dus heb hem maar laten gaan.. binnen een kwartier sliep die weer..
en ik weet als ik ernaartoe ga.. dan moet hij eruit.. fles enzo..
en de laatste nachten sliep hij steeds de hele nacht door.. dus heeft de fles niet nodig.. :D

oh nadine.. dat is niet zo fijn! :(

tuurlijk als hij door gehuild had.. dan had ik de fles wel gedaan.. speen helpt niet snachts.. wil meneer er perse uit..
zat al klaar op de rand van het bed.. en toen ging hij weer slapen.. :D

lilian
22 April 2010, 10:27
hahaha een zin ertussendoor gepropt.. kwam omdat jullie eerst posten en ik die moest lezen voordat ik kon posten.. :D hoop dat jullie het bericht snappen.. :D

Tammie78
22 April 2010, 10:33
Hihi lilian dat heb ik ook zo vaak dat ik wil posten en dat er dan net nog iemand voor mij heeft gepost. ik bevestig dan toch wel eens hoor en dan nog een berichtje erachter aan als ik ook nog wilde reageren op dat laatste berichtje van die ander. Maar als ik het nog wel in dat ene berichtje wilde doen zorg ik er tegenwoordig wel altijd voor dat ik aan het einde van mn pagina sta hihi. anders is het idd dat zo'n zin er ineens maar tussen staat!

nluiten
22 April 2010, 10:40
Weet nog niet of ie er iets aan kan doen. Dat zien we dus vanmiddag.
Ben er nog steeds niet zeker van of ze een tandje krijgt... zie wel een wit puntje... (of wil ik een wit puntje zien?)

Het was gelukkig niet in het bed. En ben altijd in de nacht heel licht ongesteld.

Mippie, ik moet nu alleen nog de was opvouwen. Dat vind ik de minst leuke klus. Het is wel fijn als het gedaan is, dan is het pas echt opgeruimd! :D

haha, nu doe je het ook bij mij tammie

lilian
22 April 2010, 11:13
ik moet ook nog was opruimen..

maar alles beter als strijken :( daar heb ik wel zo'n hekel aan..
scheelt dat ik een zoontje heb.. en een kreukel blouse in was/is! ;)

nluiten
22 April 2010, 11:27
Ik strijk zo weinig mogelijk. En ik doe het meestal als ik het aan wil trekken. Hang geen gestreken dingen in de kast.
Thomas strijkt zijn eigen overhemden. ;)

Lindy
22 April 2010, 11:34
Tsjee Nadine wat een dag heb jij er al opzitten zeg, ben je dr om 4 uur uitgebleven ofzo... Ik heb nog helemaal niets in het huishouden gedaan vandaag, zit zelfs nog in mn pyama :oops: Gijs viel beneden in slaap en dan vind ik het niet fijn om boven te gaan douchen. Straks maar even op bedje leggen, dan kan ik even douchen en de was doen etc... Dan nog even de stad in, de visboer is er, lekker kibbelingetjes halen hmmmmmm...

Tammie succes met wennen!!! Hier komt mn schoonmoeder dinsdagochtend even meelopen en dan mag je donderdagochtend zelf... haha raar idee om weer te gaan werken maandag... Gelukkig halve dagen, zal me nog zwaar vallen zo zonder Gijsie...

Nadine hoop je op een tandje? ik nog niet hoor, maar ja geef nog bv vandaar...

Lindy
22 April 2010, 11:35
Oh ja tammie hier nog geen spoortje van ongi hoor, mag van mij wel komen... Merk wel dat er qua hormonen iets gebeurd in mn lijf, verlies bosjes haar... Hoop dat de ongi ook snel komt! Nooit gedacht dat ooit te kunnen zeggen haha :D

Em
22 April 2010, 11:36
Na een drukke dagen eindelijk weer even tijd om te schrijven.

Hier gaat het zozo. Julia heeft het echt niet naar haar zin op het kdv. Wij balen er behoorlijk van maar goed, kan het haar niet kwalijk nemen natuurlijk. En ik moet zeggen dat iedere keer dat ik haar kom ophalen ze in een hoekje van de kamer zit in de wipstoel of in de schommelstoel. Beetje alleentjes te zitten en te kijken. Erg zielig ziet dat er uit- mijn moeder haalde haar gisteren op en die moest er later zelfs van huilen, zo lullig vond ze het voor Julia. Ze reageert ook steeds een beetje apathisch als ze net terug is van het kdv. Glazige oogjes en een beetje van de wereld. Pas na een half uurtje thuis begint ze te lachen en wil ze de hele tijd lekker kroelen. Ze drinkt ook nog steeds erg weinig daar (en thuis eigenlijk ook). Steeds 150 (2x op een dag maar) met soms een uitschieter naar 180. Dus we hebben besloten het nog 1 weekje aan te kijken en dan maar eens op zoek te gaan naar een gastouder. Is het iets rustiger voor haar en hopelijk werkt dat iets beter. Hopen dat ze onderhand gaat wennen, maar tot nu toe niet echt een stijgende lijn.

Ik heb gisteren 1 dagje gewerkt.. ook voor mij weer wennen zeg. Vind het heel vermoeiend maar aan de andere kant ook wel weer heel vertrouwd. Grappig hoe snel je weer 'bij' bent.

Hmm Tammie die nachten klinken best zwaar. Hopelijk even een fase en is het straks weer over. Nluiten hoop dat de diarree nu snel over gaat.
Hier ook nog niet ongi geweest. Ben benieuwd hoe lang dat nog zo blijft.

Ukje wil aandacht. Tot later weer :-)

Tammie78
22 April 2010, 11:49
Jeetje Em das idd erg zielig. ik zie haar al helemaal voor me op die manier en bedenk me dan dat het ook david kan zijn. pfff moet er ook zowat van huilen! :cry: Arme moppies ook! Heb je het idee dat ze te weinig aandacht krijgt?
maar ze drinkt dus wel best goed uit de fles begrijp ik?

Hihi lindy in me zwangerschap verloor ik ook zowat helemaal geen haar, nu ook weer met bossen! jeuh we zijn weer terug bij af!

nluiten
22 April 2010, 11:53
Ik hoop op een tandje omdat er dan een goede reden is voor de diarree.. :?

Wat vervelend dat Julia het niet haar zin heeft daar. En ook nog eens weg gestopt in een hoekje. Dat is zeker zielig.
Dat ze vand e wereld is, dat heft Stefanie ook wel hoor. Ze hebben een drukke dag gehad en zijn daardoor wat versufd.
Drinken is niet heel erg veel maar ook niet slecht toch? Vervelend allemaal. Hoe lang zit ze nu op de opvang?
Ja, went snel weer he dat werken. Ergens vind ik het ook wel lekker om te werken hoor. Ergens in de middag denk ik wel was ik maar thuis hahaha.

Same here over het verliezen van haar. Zitten weer van die plukkies in de droger :).

lilian
22 April 2010, 12:04
hier vind je ook overal haar door het hele huis.. :( mijn schoonmoeder zei moet je vit B slikken.. dat helpt.. :D maar heb nog niet de tijd gevonden of er niet aan gedacht om het te halen..
zit volgens mij ook in de foliumzuur tabletten en die heb ik nog wel in huis. dus dat dan maar even (niet vergeten) in slikken.. :D

oh wat zielig voor julia..
misschien vind ze het idd te druk..
en dat is misschien ook wel de reden dat ze haar in een hoekje neerzetten.. misschien minder indrukken enzo..

net even de was weggewerkt.. (staat nog in de wasmand op het bed) maar wel opgevouwen..
en even op zolder in mijn klerenkist.. even meidenkleertjes opgezocht.. misschien heeft me schoonzusje er wat aan.. :D

jeetje wat ik zo hoor is het een klein poppie van net 2500 gram.. :) wat was kaylen dan ook grote vent al met de geboorte 3742 gram.. :D
hopelijk is ze vanavond thuis uit het ziekenhuis en kunnen we gaan kijken..
beetje jammer dat kaylen dan niet mee kan..
anders hadden we mooie foto's kunnen maken..
maarja dat komt nog wel.. ze is net een dag oud! :D

lilian
22 April 2010, 12:15
brusje is woensdag jarig! :D

lilian
22 April 2010, 12:24
elke keer als ik hier zit.. kan ik mijn thee koud opdrinken.. :o

alles lezen en als ik er dan weer aan denk is die koud.. :D

lilian
22 April 2010, 14:34
het is stil aan de overkant ;)

nluiten
22 April 2010, 14:54
Even een update.. Stefanie laat weer 60 staan. :(
Ik zette haar rechtop zodat ze een boer kon laten. Was een flinke :) wel een op trots op te zijn.
Ze lachte nog maar daarna kwam me een golf terug. :o Ik schrok me rot. Den dat er zeker 20/30 terug kwam. Echt onwijs veel. Ik heb MIJN kleding moeten vervangen. Zij had haar slab nog.

Ga ons klaarmaken voor de ha...

enjoy2
22 April 2010, 15:18
Hallo allemaal ,hier weer eens een korte update van mij. Ik ben inmiddels aardig aan het opknappen. Hebben nu onze handen vol aan Stef. Als ik zo lees hebben wij ongeveer te maken met alle kwaaltjes die bij jullie verdeeld zijn. Stef komt nog steeds om de 4 uur en snachts zelfs om de drie uur. Hij drinkt zijn flesjes heel erg slecht. Laat rustig 90 cc staan van de 150/180. Met rijstebloem of zonder ook dat maakt weinig verschil. Fles uitstellen en dan minder flessen levert alleen maar een gillende baby op die vervolgens weer meer dan de helft laat staan Wil ook niet meer slapen in zijn eigen bed. Laten huilen is ook de oplossing niet gebleken aangezien hij van de week dus 2,5 uur heeft liggen gillen in bed. Zodra hij bij mij ligt in bed of als ik naast zijn bed zit en over zin hoofdje wrijf valt hij in slaap. Maar ja, dan weglopen of hem terugleggen en binnen een paar tellen begint het feest opnieuw. Op het consultatiebureau denken ze dat het te maken heeft met het feit dat ik er een tijdje niet ben geweest en dat nu de reactie komt. Hoop maar dat het snel verandert. Het put ons behoorlijk uit kan ik melden.

Maar goed, verder is het een schat van een kereltje en genieten we met volle teugen van hem, zijn zus en het mooie weer!!!

Shiley
22 April 2010, 15:25
nluiten, succes bij de ha! ben benieuwd.

lilian, hoezo kan kaylen niet mee? omdat ie dan al op bed ligt?
2500 gram. lekker klein poppetje. hoe groot was ze?

hier ook echt haar verlies. een schoon bed is maar een 1 nacht schoon. de volgende morgen allemaal haren. doucheputje loopt gewoon niet meer door na t douchen moet ik eerst de haren eruit halen. hele bossen.

enjoy, wat jammer dat het niet helemaal lekker gaat. is maar te hopen idd dat het een fase is waar jullie even doorheen moeten en hij toch ook snel lekker gaat slapen in zijn eigen bedje.

em, wat zielig voor julia. zou je idd t idee krijgen dat ze het daar echt niet naar haar zin heeft en weinig aandacht krijgt. hoop toch dat t bij een gastouder beter gaat.

ga naar boven, meneertje ligt te huilen.

nluiten
22 April 2010, 17:57
Nou enjoy dat is behoorlijk pittig. Zeker hopen dat het een fase is!

Hahaha, mippie... dat leest wel grappig over het stukje haar..

HA zegt dat ze helemaal in orde is. Heeft het een en ander nagekeken en gevoelt. Hij voelde aan haar darmen en toen moest ze heel hard lachen hahaha. Wat een wijfie.
Maar goed hij zegt het kan door de tandje komen, hij zag ook een wit puntje. Het kan ook een fase (sprongetje) zijn dat ze nu ineens niet goed eet. Diarree zou een maand aan kunnen houden.
Daarnet heeft ze van de 165, 20 laten staan. NOrmaal drinkt ze 200 op.

brusje
22 April 2010, 19:52
zzzooo weer 4 pagina`s verder..pff

nluiten wat balen dat het nosteeds tobben is!! hoe lang is het nu? ik weet hoe t voelt je voelt je machteloos en je wilt dat ze gewoon weer gaat drinken he..en dat t spugen stopt!
hou vol..ze knapt nu vast snel weer op! heb je nutriton? mischien als je t iets dikker maakt..of deed je dat nou al?

enjoy..ow wat erg zeg, ben je zelf eindelijk weer in stat voor je knullie te zorgen voelt hij zich ellendig..klinkt erg zwaar..ik zal heel hard duimen dat het snel beter gaat!
mischien een osteopaat een ide..die kunnen stress soms ook verminderen bij baby`s he!!

en en hoe ging het wennen tmmie?? enne grrwwwll die nachten bah!

em, flink klote dat julia t niet naar haar zin heeft...t zou nu toch een beetje moeten gaan wennen!
sterkte!

Lilan..haha was je eenzaam hier vanmiddag!!?? hihi moest lachen om die posts

mippie en lindy ik ga zo foto`s kijken van die lekkere knullen!

fijn dat het speentje werkte mippie! :D

Hier alles goed gewerkt vandaag, yma heeft t goed gedaan 2 keer 1,5 uur geslapen en de flessen van 200 leeg.
Alleen de groenten krijg ik er echt neti in hier hoor ze duwt alles naar buiten en doet prrrffff met hetgeen wat wel in haar mond zit en gaat uitdeinlijk huilen als ik de lepel weer bij har in de buurt heb!
maarja nu vraag ik me weer af of ze t neti nodig heeft nu ze mar 4 flessen drinkt!
Vannacht slipe ze tot 6.15, was wat vroeg maar ik moest er toch al uit. (wel heel knap an 19.30 af!
Ben benieuwd voor vannacht..ik hoorde har afgelopen nacht even rond half 1 en dacht sjit had ik nou toch maar gewoon die fles gegeven, ik heb nogsteeds slecht geslapen, lig te waken zegmaar..hopelijk gat dat snel beter ook en blijft ze t goed doen op 4 flessen.

En jaaaa hoor..ik krijg alweeeeeer keelpijn!! F*ck

Tammie78
22 April 2010, 20:41
Keelpijn brusje? keelontsteking?

Hihi lilian was je gezellig met jezelf aan het kletsen vanmiddag? :mrgreen: En jeetje das idd errug klein zeg 2500 gram! :o ik schat 47 cm? :?

Jeetje enjoy dat is nogal wat dat het zo gaat met Stef! Pfff om de 3 uur snachts! dacht dat wij K nachten hadden!

Zo eerste keer wennen zit erop! en mama heeft niet gehuild! :D Maar wel een raar gevoel om hem achter te laten hoor. Wij hebben even ergens een kopje koffie gedronken terwijl David was wennen. Hij heeft het super gedaan! geen kick gegeven! ze vonden het duidelijk erg leuk dat er weer een nieuw kindje kwam! Ondanks dat ik davud zo veel mogelijk zelf wil voeden, heb ik ze gevraagd om een flesje te geven zodat als ik eens niet kan komen, david ook een flesje wil drinken. Dat ging ook prima! (pfff gelukkig maar!)
Hij heeft vooral lekker rondgekeken. was vrij rustig. Thuis kon hij de slaap natuurlijk niet vatten. (had van half 2 - half 9 niet geslapen!) Dus half 9 pas in slaap! in bed brullen en beneden op de arm nogal loom en van de wereld. toch veel indrukken. uiteindelijk aan de borst in slaap gevallen. we hebben een erg goed gevoel over het kdv. het zijn leuke meiden en een mooi kdv met goeie regels en beleid enzo.
maandag weer wennen. en er staat al meteen een uitstapje op de planning: babyzwemmen! Gaan me man en ik waarschijnlijk ook allebei mee!

brusje
22 April 2010, 21:09
gaan ze van t kdv babyzwemmen??? :shock: ik zou niet willen dat ze dat gaan doen met mn kind..
wat fijn dat het goed is gegaan!!! lekker gevoel he! ene powerrr mama..niet gehuild

weet niet wat t tis met mn keel maar ben net een paar dagen van de 2 weken lang keelpijn af..begint nu weer helemaal schral/schor aan te voelen..heb zeker 5 keer per jar flink keelpijn, moet eigenlijk nodig wat aan mn amandelen laten doen..whaaaa schijt in mn broek..

balen joh morgen hebben we personeelsuitje maar er was niksteregelen voormn dienst dus ik meot werken, was eten en dropping..juist zo leuk..:S

Shiley
22 April 2010, 22:31
brusje, wat slecht dat er niets geregeld is! een personeels uitje zonder het complete team.
balen dat je zoveel last van je keel hebt. misschien toch een keer iets aan laten doen. dit is ook niet fijn!

nluiten, hmm nog een week aanzien dus met stefanie. nou wel te hopen dat die ha gelijk krijgt en ze dan toch echt van die diarree af is hoor. een maand is toch echt lang genoeg. vooral voor zo'n kleintje.

tammie, fijn dat t wennen goed ging en david en jij niet gehuilt hebben. en een flesje op. super! nu nog slapen s nachts haha.

wow yma goed geslapen! kan levi een voorbeeld aan nemen hoor. maar die maak ik nog wakker om half 11 uiterlijk voor zijn flesje. krijgt overdag om de 5 uur eten 6.30 11.30 16.30 en tussen 21.30 - 22.30
twijfel of hij niet te weinig binne krijgt en ofik niet toch 4x 180 en 1x 200 met rijstebloem ga geven tot hij groente en fruit krijgt. en dan overstappen op 4x 200 1x met rijstebloem en dan fruit en groente tussendoor.

brusje
23 April 2010, 07:37
moet wel zeggen dat yma lichter slaapt aan t eind van de nacht..hoor haar veel, vannacht om de tien minuten vanaf 4 uur dus kwart voor 5 toch flesje gegeven toen sliep ze verder tot 8 uur.
ze is ook weer aardig verkouden helaas. ben steeds zo bang dat ik r aansteek..
maar liever nu dan als we weg gaan.
vanavond doe ik na t werk toch een laat flesje al is t maar 120 ofzo met 4 schepjes.
mn schoonouders komen oppassen tot rene thuis komt...ik moet 14,30 weg en reneis als t meezit 18.30 thuis

nluiten
23 April 2010, 08:02
Goh Yma begint het toch wel goed door te hebben he. Hopelijk zet het door en pakt ze de nachten nu allemaal :D.
Ja en inderdaad wat is nou een personeelsuitje zonder het hele team?? Balen dat je niet meekan.

Tammie was heerlijk dat het zo goed ging. En dat jullie er ook zo een goed gevoel over hebben. Ik weet ook niet of ik dat wel prettig zou vinden dat babyzwemmen met het kdv..
En geen traan gelaten, bikkel!

Stefanie kwam gisteren schreeuwend om 22.45u. Fles gegeven (120). Toen werd ze huilend wakker om 3.00u. Weer een fles gegeven (120), ging op. NOrmaal moeten we haar wakker maken. Ze huilt zo weinig dat we schrokken hier echt van. Maar in de nacht niet gepoept en vanmorgen toen ik haar uit bed haalde ook niet. Fles gegeven om 7.15u en toen ging ze wel poepen. Was dun maar leek wel wat verbetering in te zitten! Laten we het hopen. Fles was 150+5=165 en daar liet ze 20 van staan. Dus niet veel maar wel genoeg.

Lindy
23 April 2010, 08:21
Tsjee enjoy dat klinkt niet makkelijk, goed te horen dat je toch geniet van je ventje. Hoop dat het snel beter gaat. Haptonoom enzo allemaal zeker al geprobeerd?

Em wat zielig, voelde helemaal met je mee zoals je het beschrijft. Ik zou misschien nog een keer proberen om een dagje mee te lopen, dus wel naar kdv en dan bij haar blijven, maar ook steedswel beetje weglopen zeg maar. Merk aan Gijs dat als we ergens anders zijn hij heel erg moet wennen. Echt de kat uit de boom kijken. En als het eenmaal een beetje vertrouwd is dan vind ie alles prima. Tsja en anders is gastouder ook mooie optie toch. Zijn daar nog weer wachtlijsten voor?

Brusje idd raar dat niet iedereen mee kan op teamuitje. Wel balen, klinkt idd leuk!!

Hihi Ymaatje, je moet wel groente eten meisje!!! komt anders straks wel als je groente en fruit mag mengen, dan is het iets zoeter voor haar. Gijs heeft nu 3 avonden worteltjes op. Vanavond weer worteltjes. Daarna wil ik ander happie proberen... Hij krijgt wel ineens best dikke poep, maar heeft er niet echt last van. 1x dat ik dacht dat ie wat pijn had. Maar pfffffffff wat stinkt die poep ineens zeg, bah!!! :shock: Oh ja die wortelvlekken gaan er idd niet echt uit. Heb nu shirtje in de week staan... Iemand nog tips?

Ik ga straks met Gijs zwemmen, samen met vriendinnetje en haar dochtertje van 1 jaar + 2 maanden. Hopen dat hi het nu een beetje leuk vind, vorige keer met babyzwemmen vond ie het niks...
Op zich wel leuk dat ze van kdv gaan zwemmen, helemaal straks als ze wat groter zijn. Ik neem aan dat je als ouder zelf bepaald of je wilt dat je kindje mee gaat...

brusje
23 April 2010, 09:01
nou vraag me af hoe ze dan doen want je moet toch voor ieder kind 1 begeleider hebben dan lijkt me..ik geef mn kinderen met niemand mee om te zwemmen!! kyan ook niet heeft geen diploma`s en wil die verantwoording alleen zelf hebben!
dit jaar ga ik kyan inschrijven voor zwemles by the way

nou yma had t goed door maar met slapen van 19.30 tot 4.45 ben ik neit blij hihi dan geef ik liever een flesje om 23uur nog, dan sliep ze tot ongeveer 7 uur, haal ik t flesje er wel af als ze beter haar groenten eet enz.

Shiley
23 April 2010, 09:16
lindy, wat balen van je shirtje zeg! probeer het anders met vanisch te wassen. werkt hier erg goed. mn man had een keer tomatensoep op zn witte werk t shirt gekregen en die kon ik s avonds pas wassen maar was er uit gegaan. maar niet alles krijg je eruit hoor. heb ook shirts met vlekken van hem die ik er niet meer uit krijg.

brusje, hmm dat is wat minder dat ze vanmorgen zo vroeg kwam. ging net zo lekker.
ik wil t bij levi ook pas proberen wanneer hij groente en fruit eet.

nluiten, dat zal schrikken zijn ja als ze ineens begint te schreeuwen. maar 2x voor een flesje, heeft ze toch honger gehad. wel fijn dat ze 2 luiers geen poep had en vanmorgen wat dikker. zou t dan toch over zijn?

hier kwam meneer om 10 voor half 7 vanmorgen :D hoop dat hij het nu gaat onthouden!

Shiley
23 April 2010, 09:19
ow, tot en met zaterdag zijn het mamadagen bij prenatal. op (bijna) alles 20% korting!!!
ben gisteravond geweest. heb voor straks om zijn groente in op te warmen een flessenwarmer gekocht van avent. zo 1 waar ook die VIA bekertjes in passen. daar ga ik de groente in invriezen en kan t dan ook opwarmen. ging 11 euro vanaf, van die flessenwarmer.
nog sokjes, t shirt en alvast zo'n avent magic cup (drink beker, anti lek) gekocht.

had trouwens wel geluk die dag zeg. korting bij de prenatal, een goede zonnebriel die een stuk minder koste dan bij een zelfde bril op t kaartje stond (scheelde 20 euro!! voor dezelfde bril!) en toen ook nog eens gratis geparkeerd in de parkeergarage.
heb nog nooit zoveel geluk gehad op 1 dag!

Shiley
23 April 2010, 09:20
is trouwens nog tot en met komende zaterdag, die mama mazzel dagen.

nluiten
23 April 2010, 10:54
He top mippie, thanks. Ga vanavond wel even kijken dan.
Haha, dat is zeker een goeie dag!!

Brusje, dan heb ik denk iets anders gelezen.. I'm sorry.

Verveel me.. zit op mijn werk. Mijn vriend werkt bij een makelaar voor verzekeringen (eigenlijk gewoon assurantietussenpersoon). En die hebben connecties, hij gaat een lijntje daar uithangen. Ben benieuwd. Heb het hier niet zo heel erg meer naar mijn zin.

Ik ben niet zo een waswonder. :? Goed opletten dus wat jullie doen om die bende uit de kleren te krijgen :D

Lindy
23 April 2010, 11:18
Haha ik ook geen waswonder hoor, shirtje staat nog te weken, maar lijkt er niet uit te gaan, gelukkig was het niet 1 van zn mooiste shirtjes. Volgende keer beter opletten!!
Goh kun je op je werk op het forum, dat kan bij ons echt niet. Als ze erachter komen ben ik denk ik ook ontslagen, maar heb het er ook echt veel te druk voor... Hopen dat je vriend een leuke ingang voor je weet.

Mippie Thanx, ga misschien ook wel die flessenwarmer halen dan, wat kost ie? Kijk wel even op de site...

Gijs ligt boven te slapen, eerst lag ie te kletsen, toen huilen en net nu in het op wilde geven en hem eruit wilde pakken is het ineens stil... Ga zo wel even gluren, wel eng zo plotseling helemaal stil. Gaan vanmiddag zwemmen dus ben blij dat ie nu nog even wat slaap pakt, dat zwemmen is vermoeiend genoeg...

Lindy
23 April 2010, 11:20
Ligt heerlijk te slapen :D

Lindy
23 April 2010, 11:22
Shit die flessenwarmer is op de site utverkocht, moet ik toch de stad nog in... Misschien na het zwemmen even langs rijden... Beetje gevaarlijk, kom ik vast weer met kleertjes thuis hihi...

nluiten
23 April 2010, 11:43
Haha Lindy, grote kans ja.

Ik zou niet weten wat ik anders moet doen. Wat zou ik moeten zonder dit forum! haha :D
Moeten ze maar wat werk geven.

Shiley
23 April 2010, 12:47
haha, idd nluiten, moeten ze je maar werk geven.
is te hopen dat ze daar nog een plekje voor je vrij hebben!

lindy, hij kost nu 44 euro. anders 55.
in de winkels hebben ze hem misschien nog wel. gister in gorinchem (kleine prenatal) hadden ze er nog 2 of 3 toen ik kwam.

ga mn mannetje uit bed halen en eens een mega eind wandelen!

brusje
23 April 2010, 12:49
kom bij mij werken hahah dan heb je geen tijd om te forummen..;)
ik moet over een uurtje gaan werken, mn schoonouders zullen zo wel voor de deur staan.

tot morgen maar weer dan...daaaag

nluiten
23 April 2010, 13:00
Pff zou het bijna doen!

Ow lekker mippie. Zit de hele dag al naar buiten te staren, heerlijk weer. Wandelze!

Em
23 April 2010, 14:12
mippie even heel snel een vraagje tussendoor; kan die flessenwarmer van Avent ook in de auto gebruikt worden? of is dat alleen die van Prenatal. Stuur mijn man vanavond namelijk even langs de prenatal en vraag mij af welke we moeten kopen ;-) Ik hoop dat je het nog leest.