PDA

View Full Version : Stoppen met de pil in Maart 2010?

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12

Lovy
1 June 2010, 20:59
Jemig Yvonne nou weet je nog niets! :( (en onzekerheid is soms nog erger dan ongi worden, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent). Maar: ik blijf helpen duimen!

Annie, je klachten kunnen psychisch zijn, maar of dat zo is? Wrs. niet hoor. Misschien ben je aan het ontpillen ofzo? Of je cyclus is uit zijn ritme, of je bent gewoon zwanger (laten we het hopen!) Maar je bent nog niet ongi, dus je weet maar nooit! Wie weet wat je test over een paar dagen? Ze zeggen dat de hoeveelheid HCG elke 2-3 dagen verdubbelt in je lichaam. En ik hoor ook steeds dat die testjes 2 voor 5 euro zo goed zijn, misschien gewoon morgen (NOD+1dag) proberen? :)

Mylene, die eieren zijn lastig... ;) Sommige vrouwen voelen precies wanneer ze hun eisprong hebben, sommigen voelen er helemaal niets van. Die steekjes zouden wel kunnen duiden op een ei-sprong, maar dat hoeft niet :( Gewoon klussen lijkt me een goed advies ;) Succes meid!

x Lovy

Lovy
1 June 2010, 21:02
Ikke! :shock: Dat is iets anders dan gewoon ongi worden! :cry: Kan wel zijn dat het lichaam het waarschijnlijk niet voor niets afstoot, maar dat voelt niet zo! :( Zat je dus toch niet fout met je voorgevoel vorige week!
Meid, sterkte! En hopelijk gaat het deze ronde wel allemaal goed! Knuffel voor jou

x Lovy

Lovy
1 June 2010, 21:09
@ Hier zou ik op basis van het gemiddelde van een onregelmatige cyclus (en nav het resultaat van vorige maand :roll: ) ongi moeten worden, maar behalve dat het al bijna twee weken aanvoelt alsof ik morgen ongi moet worden, is er verder nog weinig veranderd... Heb gewoon nog van die ongi-achtige buikpijn, die af en toe even wegtrekt, maar dan gewoon weer terugkomt, qua pijn niet erger of minder wordt (dus gewoon een licht-pijnlijk rotgevoel geeft). Verder nog kei-moe (had vannacht bijna 9 uur geslapen, vroeg mijn collega vanmiddag of het wel goed want ik zag zo wit, terwijl ik echt zo'n bloos-doos ben: zolang ik een rood hoofd heb gaat het over het algemeen goed met me ;) )), heb met vlagen last van mijn onderrug en de boobs zijn wat gevoeliger geworden (maar dat heb ik ook altijd als ik ongi moet worden) en mijn schoonmoeder weet nog steeds nergens van maar denkt nog steeds dat ik zwanger ben ;)
Als donderdag de :evil: :evil: er nog niet zijn, wil ik wel ff testen: ik ben natuurlijk wel nieuwsgierig ;) :oops:
(hoewel ik het gevoel blijf houden dat het niets is?)
Wordt weer vervolgd.

x Lovy

Lovy
1 June 2010, 21:13
Ik blijf kletsen denk ik, maar ik vind het wel leuk om te lezen hoe andere meiden zouden willen vertellen dat ouders een kleinkind gaan krijgen. Hier willen we een plaat hout meenemen en mijn schoonvader vragen de keukentafel te vergroten, omdat we aan de huidige keukentafel niet met zijn tienen passen (mijn schoonouders, mijn zwager en schoonzus die nu zwanger is en hun andere 2 kinderen, wij met zijn tweeen en dan ons kind zijn 10 mensen). Die zullen ze wel meteen snappen.
Mijn ouders weet ik nog niet hoe ik dat zou vertellen, wrs met een mok of slabber met de tekst erop "hoera ik word opa/oma!". Voor hun zou het namelijk het eerste kleinkind zijn...
Maar ja eerst maar eens zwanger proberen te worden :roll:

X Lovy

ikke44
1 June 2010, 21:16
Mylene, Wij hebben bij de eerste onze beide ouders op de koffie uitgenodigd en hebben de koffie in mokken gedaan met 'de liefste opa' en 'de liefste oma' erop, nou geweldige reacties :D Bij een volgende willen we ons dochtertje een shirtje aan doen met 'Grote zus' erop...

Lovy, Haha grappig dat je schoonzusje erover begon dat het leuk zou zijn als jullie ook zwanger zouden worden, hoop voor je dat je snel goed nieuws kunt brengen ;) inderdaad een leuk idee om dan op elkaars kindje te passen...Spannend gister negatief getest, misschien toch te vroeg, blijf voor je duimen hoor ;)

Beebielove, ook ik vond Ryan een leuke naam (bij de vorige al) maar helaas mijn mannetje vond 'm niet zo :roll: en tja je moet het wel allebei een leuke naam vinden he ;) Wij hebben een hele waslijst aan namen, heb er laatst weer allemaal namen aan toegevoegd, mijn mannetje streept de namen die hij niet mooi vind door :D ;) De namen die boven aan het lijstje staan zeg ik niet ;) maar op het lijstje staan o.a. jongen: Liam, Senne, Bodi. Meisje: Tyra, Lynthe, Jaimy. Ik houdt wel van een beetje apart maar ook lekker kort :) (Van dit rijtje moet mijn man nog evt namen die hij niet mooi vind doorstrepen ;) )

Annie, balen dat je nog geen duidelijkheid hebt, hebben ze toch niet getest of je zwanger was dan?

Yvonne, Voor jou ook balen die onduidelijkheid, hopelijk snel een mooie duidelijke positieve test..

Liefs ikke

ikke44
1 June 2010, 21:18
Lovy, dankje, het is ook zwaar kut maar scheelt wel beetje dat ik al ongi was voor ik teste en heb liever dat het nu gebeurt en niet over een paar weken als je lekker aan het idee begint te wennen, maar tuurlijk baal ik er wel van...

yvonnead
1 June 2010, 21:27
:o ikke,wat erg voor je zeg!
Maar inderdaad wat je zelf zegt beter nu dan over een paar weken en dan heeft er ook echt iets niet goed gezeten.
Het is en blijft toch zwaar kut dat is waar.
Sterkte meis!

Groetjes Yvonne

Mylene
2 June 2010, 08:32
@ikke: Dat vind ik nou echt een leuk idee, ze voor de koffie uit nodigen en dan in bekers met "ik wordt opa en oma" erop.
Bedankt voor de tip.

Ik denk af en toe wel mijn ei te voelen maar het blijft lastig. Maar mn vriend vind het gelukkig niet erg om veel te klussen haha :D :D

Ik hou ook wel van aparte namen maar blijf het moeilijk vinden hoor want je moet die naam over 10 jaar ook nog leuk vinden.
En mijn vriend heeft ook weer een andere smaak met namen. Maar ja ik ben nog niet zwanger dus we hebben nog ff.

Wat een gedoe met die zwangerschapstesten he. Ik dacht dat ze allemaal wel betrouwbaar waren maar je moet dus ook nog weten
welke je koopt :shock:

Gister heb ik aan me beste vriendinnetje vertelt dat we proberen zwanger te worden, ze vind het heeeeeel erg leuk.
Voor de rest weet niemand het, me ouders ook niet en aan wie hebben jullie het allemaal verteld??

Groetjes Mylene

annie84
2 June 2010, 10:22
Hallo!!

Ikke: sterkte meid!! hopen dat de volgende ronde beter voor je uitpakt

Wij hebben het alleen aan onze beste vrienden verteld. en aan mijn moeder want die woont in Amerika. vind het al moeilijk genoeg dat ik haar dadelijk in mijn zwangeschap niet bij me heb dus als ik haar erbij betrek heb ik toch een beetje het gevoel dat ze bij me is

De dokter wilde geen zwangerschapstest doen omdat ik had aangegeven zelf al zo'n test te hebben gedaan. als ik maandag nog niet ongesteld ben mag ik terug komen. wel spannend. ik eet echt een hoop op het moment. echt 3 x zoveel. veel pijn in mijn hoofd, buik zet op (normaal platte buik nu echt een buikje) maar kan ook kome omdat ik zo allejezus veel eet natuurlijk

Zij dacht ook dat er een grote kans was dat ik zwanger ben. ook omdat ik al paar dagen van te voren menstruatiekrampen had maar het niet heeft doorgezet. en wat andere verschijnselen heb. ik wacht het tot maandag af dan ben ik bijna een week overtijd.

Ik ga ook maar eens die kruidvat testen halen. wel bizar. je haalt die van Clearblue, zijn veel duurder en minder betrouwbaar maar ja...

yvonne: hoe gaat het ermee? al een update??

Beebielove
2 June 2010, 10:25
@Ikke, wat ontzettend vervelend meid, nou ja beter dat het nu gebeurt dan over een paar weken..
Zoals je al zei: dan ben je eindelijk aan het idee gewend en begin je het allemaal leuk te vinden en als je dan een miskraam zou krijgen zou het veel moeilijker zijn.
Heel veel sterkte en ik hoop dat het de volgende ronde wel beter gaat!
Ik hou ook heel erg van aparte namen, heel veel namen met de Y heb ik in mijn lijstje staan.
Vriendlief vind alles wat ik bedacht heb mooi, want elke keer als ik zeg wat vind je van die of die naam dan zegt ie: Ja die is leuk!

@Lovy, ik hoop en duim voor je dat je niet ongi wordt en zwanger bent!

@Mylene, ik heb het tegen mijn broertje (heb ik een superband mee) en mijn allerbeste vriendin gezegd.
Voor de rest heb ik het niet echt tegen anderen gezegd geloof ik.
Tegen de andere familieleden zeg ik het pas als ik 12 weken zwanger ben.

Liefs Beebielove.

Beebielove
2 June 2010, 11:01
Ik had net toen ik naar de wc ging een klein doorzichtig met donkerrood/bruinachtig kwabseltje..

annie84
2 June 2010, 11:55
wat zou dat kunnen zijn beebielove??
innesteling??? zou het dan toch!!!

Beebielove
2 June 2010, 12:00
@Annie, ik had al 3 dagen last van lichtrose afscheiding en dan vanochtend dat rare kwabseltje, dus ik hoop het echt.
Dit heb ik de afgelopen rondes niet gehad dus ben echt heel benieuwd!

annie84
2 June 2010, 12:36
ik ga gwoon voor je duimen!!! moet toch wel iets betekenen als je dat die andere rondes niet hebt gehad

yvonnead
2 June 2010, 13:13
Ik zal ook voor je duimen.
Hoop voor je dat het iets is.

yvonnead
2 June 2010, 13:17
@Mylene,

Ik heb het tegen mijn ouders gezegt,een heel goede vriendin,mn schoonzus en verder nog niemand.De rest hoort het wel als het zover is hahaha.
Ben benieuwt wat er morgen uit de test komt.
Hopelijk veel goeds maar zo voelt het op het moment niet.
Heb best veel buikpijn heb net een paracetamol ingenomen hopen dat het helpt.
Ook voel ik van alles is mn buik net of er iets beweegt?

Groetjes Yvonne

Beebielove
2 June 2010, 15:10
Vandaag was mijn beste vriendin er die dus ook weet dat we bezig zijn met zwanger worden.
Zij heeft het gevoel dat het deze maand niet raak is..

yvonnead
2 June 2010, 16:49
Helaas ben toch nog ongesteld geworden,maar wil morgen toch nog laten testen.
Dit omdat ik veel vrouwen heb gehoord die tijdens de zwangerschap gewoon ongesteld worden.
Mocht er niks (meer) zijn dan op naar de volgende ronde.

Beebielove
2 June 2010, 17:02
He bah wat balen yvonne! :( Ik had zo gedacht dat het wel raak zou zijn..
Tsja je kan niks anders doen dan op naar de volgende ronde.

Liefs Beebielove.

meisje88
2 June 2010, 17:05
Jeetje Ikke, wat balen! Sterkte meid dikke knuffel voor jou.

@annie: ik ben na 2 weken overtijd (op dag 42) ongi geworden. Heb in die twee weken een aantal testen gedaan en alemaal natuurlijk negatief. ik dacht echt hoe kan dat nou!! Ik heb bij 1 week overtijd de huisarts gebeld en die zei me dat ik minstens nog een week zou moeten wachten met testen. Dus f ik was niet zwanger, of ik was wel zwanger maar had nog niet genoeg hcg aangemaakt. Dus het is mogelijkl.. Gewoon nog even afwachten. En inderdaad. mij werd ook gezegd dat het psychisch kan zijn odmat je zo graag zwanger wil worden kan je onbewust je menstruatie uitstellen.
Raar he dat vrouwenlichaam.... Succes Meid!

@ Hier: nog steeds ongi.....

yvonnead
2 June 2010, 17:12
He bah wat balen yvonne! :( Ik had zo gedacht dat het wel raak zou zijn..
Tsja je kan niks anders doen dan op naar de volgende ronde.

Liefs Beebielove.

Ik laat sowieso die test uitvoeren bij de huisarts morgen.
En mocht het negatief uitpakken dan gaan we weer vrolijk verder met klussen.
We zouden het wel erg jammer vinden maar we zien het morgen wel bij de huisarts.

Ik hoop voor jou op betere berichten zal duimen voor jullie.

@meisje: wat vervelend zeg.Succes in de volgende ronde.

Ik las trouwens op een site dat je de hele cyclus door zwanger kan raken.
Weet iemand of dit op waarheid berust?

Beebielove
2 June 2010, 17:21
@Yvonne, ik hoop voor jou dat je dan morgen alsnog goed nieuws krijgt bij de dokter.
Je kan niet de hele maand door zwanger raken.
Je hebt 1 vruchtbare week in de maand, en in die dagen kun je zwanger raken, maar verder niet geloof ik.

Dankjewel iedereen die voor me duimt, ik hoop zelf ook heel erg hard mee.

Liefs Beebielove.

yvonnead
2 June 2010, 17:25
Oke dan weet ik dat ook weer.
Thnx voor de info!

Hayden
2 June 2010, 17:49
Yvonne aan de ene kant balen dat je ongi bent geworden, maar fijn dat je nu ook duidelijkheid heb. En t zal een leuke verassing zijn als je mrogen toch nog positief test!

verder is bij mij ook bekend dat je je voor je eisprong de vruchtbare dagen heb, en wanneer je eisprong is gweest je ook niet zwanger kan worden, wat ergens ook vrij logisch is.

@ beebielove, jeetje vreemd allemaal zeg..Ik heb geen idee wat t zou kunnen zijn. je heb je Ei sprong dus al wel gehad?
En waarom heeft je vriendin t gevoel dat je t niet bent dan?

@ikke Jeeetjeee meid dat is ook niet leuk :( Dikke Knuff.

Volgens mij vroeg iemand ook nog aan wie we t allemaal vertellen.
Ik heb t alleen aan mijn zus en beste vriendinn verteld! Echt typisch meiden volgens mij want mijn vriend heeft t aan niemand verteld. Owja en op mijn werk is mijn leidinggevende ook op de hoogte dat de plannen er zijn, maar dat moest ik om bepaalde reden laten weten maar zei vindt t ontzettend leuk! zijn nu al weer 11 vrouwen zwanger bij mij op de afdeling :o Hopelijk mag ik snel aansluiten!!

annie84
2 June 2010, 17:52
@meisje88

nou inderdaad zeg!! vrouwens zijn dan toch maar rare wezens. aan de ene kant heb ik zoiets van laat me aub ongi worden dan weet ik waar ik aan toe ben en kan ik opnieuw gaan tellen en klussen. aan de andere kant hoop ik het zo...
pfff
maar 2 weken overtijd?? had je wel altijd een regelmatige cyclus dan?
nou ik wacht het nog maar even af. voor mijn gevoel is het niet raak deze maand. er bestaat toch ook zoiets als intuitie?

@yvonne balen zeg!! ik hoop maar dat het de volgende keer raak is

@beebielove: je moet lekker uitgaan van je eigen gevoel, niet dat van je beste vriendin!

groetjes annemarie

Hayden
2 June 2010, 18:02
Beebiee lovee dit is misschien een heel stomme vraag, maar ben jij dat nu samen met je vriend op die foto?
omdat je aangaf dat je niet wilde dat iemand ( dacht nicht of zus??) wist dat je op dit forum actief bent :D

Lovy
2 June 2010, 18:16
Yvonne, das balen! :( Succes in de volgende ronde!

Beebielove je houdt het wel spannend zo hoor! Hoop dat het goed nieuws betekent! :)

Meisje, op naar de volgende ronde dan maar :( ! Succes

Annie, mijn intuitie zegt ook dat het deze ronde niets is. Ik geloof wel dat dat kan en ook dat intuitie vaak gelijk heeft...

@ hier: geen veranderingen...

X Lovy

Lovy
2 June 2010, 18:37
En dan hier weer ff het lijstje:

Ik heb ook nog ff t lijstje er bij gepakt zodat de nieuwe meiden zichzelf er ook nog even tussen kunnen zetten!!

NOD...............Naam.............leeftijd......r onde....kindje
15-05.............meisje88............22............2 .........1e
01-06?...........Lovy..................31............ 2.........1e
03-06............Annie84..............26............3 .........1e
12-06...........Beebielove...........18............3. .........1e
14-06.............Kevertje.............26............ 1.........2e
16-06.............Hayden..............21............3 .........1e
25-06.............Ikke44...............23............ 3.........2e

Zwanger!!!
Naam..........leeftijd....ronde....kindje...uitger ekend
Janne............26..........1..........1e......16 december 2010
Pickwick.........??..........1..........2e......29 december 2010
Marron...........30...........2 ........??......18 januari 2011
Patries123......27..........1..........1e......23 januari 2011
Dromer..........33...........2..........1e......30 januari 2011
Guppie20 ...... 21..........1..........1e......02 februari 2011?

x Lovy

Beebielove
2 June 2010, 18:47
@Hayden, ja dat zijn wij op de foto, op zich maakt het niet zo veel uit als mijn nicht het ziet, ze vroeg laatst of ik al weer bezig was, maar ik zei nee.
En toen vroeg ik of ze weer op forums rond zat te neuzen, maar ze zei dat ze niet eens meer wist op welk forum ik toen zat en dat ze gewoon even nieuwsgierig was en het daarom vroeg.
Dus mocht ze er ooit weer achter komen welk forum het was en mij op de een of andere manier vinden, zou ik het niet zo erg vinden.
Maar tot die tijd hou ik het lekker geheim haha.
Ik weet vrijwel zeker dat er verder niet iemand zit op dit forum die ik ken.

Ik heb mijn eisprong geloof ik de 26ste gehad, dag 14 van mijn cyclus. Dat was de enige dag dat ik echt eisprong tekenen had en een beetje rekbare afscheiding.
Ik weet niet waarom die vriendin dat zei, we hadden het erover en toen zei ze: ik heb het gevoel dat je deze maand niet zwanger bent en je gewoon ongesteld wordt.
Maar ze wist niet waarom ze dat dacht.

Liefs Beebielove.

meisje88
2 June 2010, 19:38
Toen ik nog niet aan de pil was had ik een regelmatige cyclus. Vandaar dat ik het zo raar vond dat ik zomaar 2 weken overtijd was. Misschien was ik er gewoon te veel mee bezig dat ik het onbewust uitstelde, dat zei de ha tenminste.
Nouja op naar de volgende ronde, ik heb mezelf voorgenomen dat ik er minder mee bezig ga zijn (proberen). En mezelf dit keer niet gek ga maken van ;zou het al? Nu weet ik niet wanneer me eisprong is en ook niet wanneer mijn NOD is. Dus ik heb zoiets van; regelmatig klussen, het komt wanneer het komt en er niet te veel mee bezig zijn.
ik hou jullie natuurlijk wel op de hoogte!

meisje88
2 June 2010, 19:41
En natuurlijk het lijstje even aanpassen. Ik zal maar uitgaan van het gemiddelde van 2 cyclussen om mijn NOD te berekenen (27 + 42), anders weet ik het ook niet: Cyclus van 35 dagen gemiddeld??

03-07.............meisje88............21............2 .........1e

Zwanger!!!
Janne............26..........1..........1e......16 december 2010

esmeralda81
2 June 2010, 19:47
Hallo

Ik ben 1 januari gestopt met de pil omdat we erg graag een kindje willen.
IK slikte de pil al vanaf mijn 15 jaar dus heb hem 14 jaar geslikt best lang.
Iedere maand hoop ik weer dat het raak is maar tot nu toe is helaas nog niet zover.
We proberen er niet al teveel mee bezig te zijn maar dat valt niet mee want de wens is zo groot.

groetjes

ikke44
2 June 2010, 21:12
Hey meiden bedankt voor het meeleven en de lieve woorden, 't blijft kut maar we gaan met goede moed de volgende ronde in (las ergens dat je de ronde na een miskraam extra vruchtbaar bent, dus laten we het hopen ;) )

Yvonne, balen dat je ongi bent geworden.

Er vroeg iemand aan wie we allemaal verteld hebben dat we zwanger willen worden: nou wij hebben het bij onze dochter aan niemand vertelt en nu heb ik het aan mijn leidinggevenden en 1 collega verteld, moest het wel vertellen omdat ik met schadelijke stoffen werk. Vind het wel jammer dat ze het nu al weten maar goed het is wel beter...

Succes iedereen die (bijna) aan hun nod zitten ;)

Liefs ikke

ikke44
2 June 2010, 21:13
@Esmeralda, welkom hier en veel succes ;)

kevertje
2 June 2010, 21:21
zo weer een paar paginas moeten lezen wat een getyp hier he hhahahah
het gaat weer spannend worden hier vanaf deze week
de nod dagen gaan weer komen
ik ben zo benieuwd
hebben jullie trouwens ervaring met een zwangerschapstest die je 6 dagen van te voren kan doen
het gaat bij mij wel kriebelen om er zo een te bestellen
ze geven wel aan dat de kans erin zit dat je het hormoon heb maar dat de zwangerschap toch nog voor de ongesteldheid afstoot en zo dus eerst een goede test heb en dan toch weer niet
dus ik weet het niet
ik ga er denk ik maar gewoon 1 bestellen en voor de rest gewone testen en hopen dat ik zwanger ben
maar dat geldt uiteraard voor iedereen hier

Janne26
3 June 2010, 07:27

Zwanger!!!
Janne............26..........1..........1e......21 december 2010

Ik heb het lijstje even aangepast. Gisteren bij de echo bleek dat we 5 dagen minder ver waren dan we dachten. Dus nu uitgerekend op 21-12

@esmeralda: Van harte welkom hier :D En veel plezier!

annie84
3 June 2010, 08:13
esmeralda welkom!!! en succes met zwanger worden!!

@ hier geen menstruatie krampje meer te bekennen :( ik zou nu wel eens duidelijkheid willen

yvonnead
3 June 2010, 10:28
Vanmorgen test laten doen bij de huisarts.
Deze was negatief,volgens assistente erg vervroegde miskraam.
Misschien dat ik daarom zo'n last van steken in mn zij.
Op naar de volgende ronde!

@annie, je houdt ons wel in spanning hoor.
Wanneer ga je testen?
Succes zal duimen voor je.

@esmeralda welkom en succes!

Groetjes yvonne

Beebielove
3 June 2010, 11:00
@Esmeralda, heel veel succes met zwanger worden en welkom bij de club!

We hebben al best een groot clubje nu zeg! :D

@Wel fijn dat je nu zekerheid hebt dat je weer naar de volgende ronde op kan gaan.

@Janne, dan wordt het misschien nog wel een kerstkindje ;) hahaha.

@Annie, hoe is het daar nu bij jou? Al een ongi te bekennen of nog steeds niet?
Wel vervelend dat je nu nog geen zekerheid hebt..
Wanneer ga je nu weer testen?

@Ikke, Ik ga ook voor je mee hopen en duimen dat je deze ronde meer geluk hebt!

Liefs Beebielove.

Mylene
3 June 2010, 11:19
Ik heb weer heel wat bij moeten lezen...... :D
Gister heb ik aan een vriendin van me verteld dat we proberen zwanger te worden. Nu weten mijn
beste vriendinnen het en verder niemand.

Maar gaan jullie bij 12 weken zwangerschap aan de ouders vertellen?? ik denk dat ik het tegenover mijn ouders en
schoonouders niet zo lang voor me kan houden.

En weet iemand misschien waarneer je last krijgt van de eerste zwangerschapskwaaltjes?? kan dat al een
paar dagen na de bevruchting??

16-06?...........Mylene...............24............3 .........1e

Zwanger!!!

Lovy
3 June 2010, 11:21
@Annie, vervelend he die onzekerheid? Het beste advies is afwachten, maar dat is juist zo moeilijk :(

@ Hier: nog geen :evil: gezien, maar ik heb nu wel wat minder last van die ongi-achtige buikpijn van de laatste 2 weken? Ook ben ik nog steeds erg moe, maar vandaag heb ik het idee dat het ietsje beter gaat en ook de boobs zijn wat minder gevoelig??? :shock: Oftewel: ik heb al 2 weken het gevoel dat ik ongi moet worden, en nu zou het dan zover kunnen zijn, worden de klachtjes minder???? :roll: Oja, het testje vanmorgen (van het KV) was negatief, dus nou weet ik het echt niet meer... Ik weet dat ik altijd (zonder pil) een onregelmatige cyclus had, dus dat zal deze ronde ook wel zo blijken te zijn.
En ja, afwachten is moeilijk (en geduld is al niet mijn sterkste kant ;) ). *zucht*
Wordt vervolgd...

x Lovy

Mylene
3 June 2010, 11:22
@Beebielove voor jouw schiet de NOD ook op he!! we zijn bijna gelijk.
Ben erg benieuwd merk jij al wat??
En kevertje en Hayden merken jullie al iets??
Ik ben alleen heel erg moe, maar denk dat dat gewoon komt omdat ik slecht slaap

groetjes Mylene

annie84
3 June 2010, 13:14
yvonne & beebielove: ik ga zondag of maandag testen. dan ben ik bijna een week over tijd en als het dan nog negatief aangeeft weet ik zeker dat het niet zo is. Gisteren mijn man om een test gestuurd bij Kruidvat komt ie met ovulatie testen thuis..maarja. dan heb ik die in elk geval in huis voor de volgende ronde

lovy: het is inderdaad het moeilijkste wat er is dat afwachten. pfff. elke dag lijkt wel een week te duren. wel vervelend dat je zo'n onregelmatige cyclus hebt. ik ben vrij regelmatig, tussen de 30 en 32 dagen. zit nu op dag 32 dus ik wacht het nog even af. naar mijn gevoel is het deze maand niet raak dus ja...

Geduld is een schone zaak....maar dan moet je het wel hebben!!!

Hayden
3 June 2010, 13:44
Heey mylene ik heb nog geen klachtjes, maar zit ook nog in me klus periode tot zaterdag, heb t gevoel dat ik dinsdag of woensdag me ei heb gehad, had namelijk ontzettende buikpijn!

Verder heb ik mij voor te nemen om niet teveel op mijn lichaam te letten deze ronde anders ga ik alles weer aan t zwangerschap wijten, en dat wil ik niet zo stel ik dadelijk weer mijn menstruatie uit!!

Het gaat moeilijk worden maar ik ga proberen er niet teveel mee bezig te zijn! Als ik nu alle onzekerheden lees hou ik me vast voor mijn eigen NOD!!

destiny2
3 June 2010, 14:14
Hoi Hoi,
Ik ben 11 maart gestopt met de pil en dus gaan we hopen dat het snel raak is!
Ik ben in september ook al een keer gestopt met de pil, omdat we er voor wilden gaan maar net in die periode hadden we financile problemen waardoor ik een maand later toch maar weer aan de pil ben gegaan.
Maar nu is het eindelijk weer zo ver en kunnen we er echt weer voor gaan! :)

Ik hoop dat er nog meer meiden zijn die in deze topic mee willen kletsen!

Liefs Beebielove.
hai
wat doe je allemaal om dan zwanger te worden??
ik ben ook op deze site hoor.
ik las een paar dingen dus wou ik wat info van je
jij bent maart 2010 gestopt en ik sinds januari 2010.
ik verlang echt naar 1 hoor, ben intussen al 28 jaar.
dit zal mijn 1ste kindje worden als ik in de verwachting raakt.

ok dan
ik hoor het wel van je
mijn email adres is boelievani@hotmail.com

Beebielove
3 June 2010, 14:22
@Lovy, er is dus nog hoop voor je! Nu maar hopen dat je toch zwanger bent en niet ongi wordt.

@Mylene, ik heb in tegenstelling tot de andere rondes nog helemaal geen klachten.
Ik heb nu alleen wel veel afscheiding af en toe, dat had ik de andere rondes niet.
Dus we wachten nog steeds (on)geduldig af.

@Destiny, het enige wat ik doe om zwanger te worden is rond mijn eisprong proberen te klussen.
En draden trekken hahaha daar ben ik deze ronde ook mee begonnen.
Maar ik gebruik geen ovulatietesten ofzo en ik temperatuur ook niet, ik heb zoiets van: als het gebeurt dan gebeurt het.
Mocht ik over een jaar nog niet zwanger zijn, dan ga ik pas denken aan ovulatietesten.
Maar bij jou wil het dus ook nog niet echt lukken?
Ik hoop dat het toch binnenkort een keer raak is en dat je zwanger bent!

Liefs Beebielove.

Beebielove
3 June 2010, 15:32
Nou meiden ik sla mezelf nog een keer voor mijn kop.
Heb al de hele week last van veel meer afscheiding, de ene keer voel ik het gewoon lopen en als ik dan naar de wc ga en na het plassen afveeg heb ik echt heel veel rekbare doorzichtige afscheiding.
Dat heb ik al de hele week, dus zou niet weten hoe het allemaal zit.
Dan heb ik 3 dagen roze afscheiding, de dag erna een soort doorzichtig met rood bloedpropje en zo weer heel veel witte afscheiding en dan weer doorzichtige afscheiding.. ik weet het echt niet meer.
Nog steeds helemaal geen pijnlijke tepels en ook niet veel moeten plassen.

Liefs Beebielove.

yvonnead
3 June 2010, 17:23
Spannend beebielove.
Al een test gedaan?
Zal voor je duimen.

Ik heb sinds gisteravond onzettend veel pijn in mn linker zij net boven heup.
Kan bijna niet opstaan en lopen zelfs ademen doet zeer.
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

Groetjes Yvonne

kevertje
3 June 2010, 18:03
hallo allemaal

ik vind het zo spannend maar gelukkig ben ik niet de enigste
ik weet niet wat ik voel haha
ik wil ook niet te veel voelen want dadelijk zou ik daarmee mijn menstruatie uitstellen zoals sommige al aangeven
volgens de berekeningen zou ik rond de 30 mijn ei hebben
zaterdagmiddag had ik buikkrampen onderin aan de linkerkant dus ik dacht het zit goed zaterdagavond had ik sorry afscheiding waar ik echt draden van kon maken het was op het wc papier al een draad dus ik heb het zelf niet hoeven te testen haha
dus ik denk dat ik echt wel goed heb gezeten het is geloof ik zo (volgens internet) dat het draden trekken meestal te merken is een dag voor de eisprong dus als dat zo is was het goed
ik heb gisteren woensdag dus ook wat krampjes gehad niet erg maar ik voelde het
misschien zou dit een innesteling geweest kunnen zijn dat weet ik dus niet want op de ene site zeggen ze dat dit pas vanaf dag 5 na de eisprong gebeurd en bij de andere site zeggen ze weer dat dat gebeurd tussen dag 3 en 10 dus dat weet ik niet
en gisteren was ik echt hartstikke moe
ik ben om tien uur naar bed gegaan en werd vanochtend om half elf wakker nog moe echt schandalig maar dat kan ook aan het weer liggen natuurlijk denk ik dan maar
dus al met al ik weet het niet ik heb wel wat gevoeld maar of dat allemaal goed of slecht is weet ik niet
ik heb vandaag testen besteld eentje die je 6 dagen voor je nod kan gebruiken en de rest gewone we wachten maar af maar het gaat allemaal zo langzaam
haha
maar goed
groetjes charissa

Beebielove
3 June 2010, 18:25
@Yvonne, ik moet nog 9 dagen tot mijn NOD dus ik kan nog niet testen. Het blijft afwachten haha.

@Kevertje, Jij hebt dus ook al rare klachtjes haha, nu maar hopen dat de klachtjes niet voor niks zijn en dat je over 2 weken zwanger bent!

Liefs Beebielove.

kevertje
3 June 2010, 19:41
hoi beebielove
het is inderdaad spannend wat voor klachtjes zijn het nou he ontpillen of zwanger we wachten maar af

yvonnead
3 June 2010, 20:47
Even een vraagje.

Iedereen heeft het over de NOD maar wat is dat eigenlijk :oops: ?

ikke44
3 June 2010, 20:53
Annie, nou je moet echt veel geduld hebben als je zwanger wilt worden (en als je dan zwanger bent ook nog tot je echo :P ) Tja niet altijd makkelijk, hopelijk krijg je snel duidelijkheid (in positieve vorm ;) )

Mylene, Nee vertel het de ouders ook wel eerder dan pas met 12 weken, denk dat ik het de ouders met 5 of 6 weken zou gaan vertellen (moet het op mijn werk gelijk zeggen dus vind het niet leuk als mijn ouders het dan later weten dan hun) en ik wacht denk ik zowieso niet tot 12 weken bij niemand, denk uiterlijk 10 weken (bij de vorige zag je het met 9 weken ook al dus ga er niet vanuit dat dat bij deze anders zou zijn ;) )
En volgens mij zou je een week na de bevruchting toch al wel last kunnen hebben van zwangerschapskwaaltjes maar dat hoeft natuurlijk niet, ik had nergens last van bij de vorige...

Yvonne, nod = Niet Ongesteldheid Dag, de dag waarop je ongesteld zou moeten worden (maar liever niet wordt dus ;) )

Hier nog steeds ongi, wordt gelukkig nu wel weer wat minder en heb geen last meer van buikpijn gelukkig.

Liefs ikke

yvonnead
3 June 2010, 21:32
Oke dank je wel ikke.

We zullen duimen voor de volgende ronde.
Moet helaas ook weer wachten op de volgende ronde maar hopen dat het lukt.

Groetjes Yvonne

Patries123
4 June 2010, 08:57
Hoi Meiden,

Hier na lange tijd weer een berichtje van mij.. Zie dat ik helaas nog niemand mag feliciteren, maar de test dagen komen er weer aan dus zal zeker elke dag ff checken...

@ Beebielove... Ik hoop echt dat het deze ronde raak zal zijn voor je.. nog aan paar dagen wachten en dan weet je het SPANNDND!!!

@ Ikke, ben jij alweer ongi af?? Ik las dat je het vermoeden had dat je een vmk had gehad. Wat vervelend joh... Misschien had je inderdaad beter niet dat testje kunnen doen, dan had je het op een heftige menstruatie gehouden. Maar goed.. nu weet je het... Ik hoop dat je je er niet al te vervelend bij voelt...

@ Alle nieuwe: Succes met zwanger worden!!!

@ Hier... Tja... begin nu toch meer te merken. Deze week 2 dagen in de ochtend echt heel misselijk geweest en dan krijg ik echt geen hap door me keel. Als ik dan toch met pijn en moeite wat naar binnenkrijg wordt het ook wel minder, maar goed.. echt lekker is het niet. Ook doen mijn boobs echt PIJN!!! Kan niet meer zonder BH door het huis lopen want het "schudden" doet pijn.
Maar goed... het is voor mij nu eindelijk wel de bevestiging dat er echt iets aan de hand is in me licheaam :mrgreen:
Nog 1,5 week en dan kunnen we de kleine alien eindelijk zien :mrgreen: :mrgreen:

Beebielove
4 June 2010, 11:00
@Patries, wat fijn dat je nu toch wel wat dingen begint te voelen! Dan wordt het ook een beetje echter en begin je het wat meer te geloven! :D Je kan zeker haast niet meer wachten tot de echo hahaha.

@Kevertje, hoeveelste ronde zit jij nu eigenlijk?

@Lovy hoe is het daar nu bij jou? Heb je al een positieve test in handen?
Ik hoop nog steeds voor je meid!

Ik ben me vandaag toch een partij misselijk zeg!
Hele ochtend al.. maar ja ik ga me geen klachtjes in mijn hoofd halen..
Die misselijkheid kan ook door andere dingen komen.

Liefs Beebielove.

Beebielove
4 June 2010, 11:02
Mijn god nog maar een week! :o en dan moet is mijn NOD al weer.
Nu begin ik het toch echt spannend worden, aangezien ik nog steeds noppes nada ergens last van heb.
Nog steeds geen pijnlijke tepels, dat valt me het meeste op, aangezien ik de vorige rondes daar zoveel last van heb gehad en ook nog steeds niet veel plassen!
Gisteren avond had ik wel even heel erg last van steken in mijn onderbuik, maar dat was alleen s avonds even en nu niks meer.

Hayden
4 June 2010, 12:12
@ patries spannend de 1e echo!! Je houd ons wel op de hoogte he! ;)

@ beebieelovee!! t gaat zeker snel ik dacht vandaag ook nog aan:)

Wat ik mij af vroeg he..Omdat mijn 1e cyclus 27 dagen kan ik dan nu misschein ook al testen vanaf mijn 27ste dag? of kan ik gewoon beter die dag 32 aanhouden? ( dit is voor mij echt weer een excuus om eerder te kunnen testen) :lol:

kevertje
4 June 2010, 12:29
beebielove
ik ben nu aan de eerste ronde bezig en heb al een dochtertje die in augustus 3 wordt dus het is weer spannend zeker ook omdat ik bij mijn dochtertje zwanger werd terwijl ik de pil nog slikte ik had een paar dagen diarree gehad en zodoende heeft de pil zijn werk niet gedaan
ik vraag me ook echt af of dat nou toeval is geweest of dat we gewoon super vruchtbaar zijn haha
ik hoop het wel
ik wilde eigenlijk een half jaar geleden al stoppen met de pil maar manlief wilde nog even wachten dus zodoende dat we nu gestart zijn wie weet duurt het wel lang en mijn dochtertje wordt ook alleen maar ouder natuurlijk maar ja zo is het altijd wel wat
ik had trouwens vanochtend even vijf minuten best wel heftige krampen onderin mijn buik maar of dit nou wat kan zijn weet ik dus niet
ik had de laatste tijd zo ie zo best veel last voor ik ongesteld moest worden dan kreeg ik twee weken van te voren iedere keer al hoofdpijn en dat heb ik nu nog niet maar dat is waarschijnlijk omdat ik de pil nou niet meer heb
ik krijg als het goed is vandaag de testen thuis en dan is het wachten tot ik kan testen als ik niet gewoon ongi wordt dan he
groetjes iedereen

kevertje
4 June 2010, 12:31
oh en hayden
misschien moet je wel de 32 dagen aanhouden maar er zijn testen die je 4 of 6 dagen van te voren kan gebruiken misschien is dat een oplossing als je dan na de 28e dag nog niet ongi ben kan je die misschien doen wie weet

annie84
4 June 2010, 18:07
@Patries Spannend de eerste echo!! en gaan jullie het daarna vertellen aan iedereen?

@hier nog steeds niet ongi. vanmorgen test gedaan van KV maar negatief. wat klote zeg dat je precies 4 druppeltjes er op moet gooien. ik drukte te hard in dat ding (niet dat er een halve liter uitkwam maar toch) er kwam te veel uit

is het nou echt zo precies dan bij die test? ik snap er niks van. ben nu al 3 dagen over tijd (met een cyclus van 32 dagen ) maar nog geen ongi te bekennen. ik heb me er al lang bij neergelegd dat het deze ronde niet raak is maar nu hoop ik dat ik ongi word zodat ik snel weer kan beginnen met klussen. dus het is ook niet zo dat ie uitblijft omdat ik TE graag zwanger wil zijn pffff...
zul je net zien, wil ik morgen naar t strand en dan word ik het ineens

will keep you updated!!

Lovy
4 June 2010, 20:02
@Patries Spannend de eerste echo!! en gaan jullie het daarna vertellen aan iedereen?

@hier nog steeds niet ongi. vanmorgen test gedaan van KV maar negatief. wat klote zeg dat je precies 4 druppeltjes er op moet gooien. ik drukte te hard in dat ding (niet dat er een halve liter uitkwam maar toch) er kwam te veel uit

is het nou echt zo precies dan bij die test? ik snap er niks van. ben nu al 3 dagen over tijd (met een cyclus van 32 dagen ) maar nog geen ongi te bekennen. ik heb me er al lang bij neergelegd dat het deze ronde niet raak is maar nu hoop ik dat ik ongi word zodat ik snel weer kan beginnen met klussen. dus het is ook niet zo dat ie uitblijft omdat ik TE graag zwanger wil zijn pffff...
zul je net zien, wil ik morgen naar t strand en dan word ik het ineens

will keep you updated!!

Ik wilde hier eigenlijk hetzelfde typen, maar nu heeft Annie het al gedaan! ;) Ik ga morgen alleen niet naar strand, maar ga van het weekend een dagje met collega's op stap... Verder kan ik er ook niets van maken, alleen dat ik vandaag geen KV-test heb gedaan, maar gisterenochtend en die was bij mij ook negatief :( ...

Will keep you updated too :D

X Lovy

ikke44
4 June 2010, 21:31
Annie en Lovy, he wat vervelend die onzekerheid, hopelijk komt er snel duidelijkheid, en geen ongi dit weekend ;) Dikke knuffel voor jullie..

Hayden, ik zou dan eerder een gemiddelde nemen van die 2, dus 29 of 30 dagen ofzo, succes met wachten, duim voor je ;)

Patries, nee ongi is er nog steeds, wordt wel minder gelukkig. Tja had misschien inderdaad beter geen testje kunnen doen, maar was eigenlijk gewoon om mijn gevoel te bevestigen, had zulke erge krampen vrijdagavond (in mijn buik, rug en benen) Was veeel heftiger dan gewone menstruatiepijn (en die is altijd al vrij heftig bij mij) en die proppen....Achja had wel ff een dipje maar ben alweer positief aan een nieuwe ronde begonnen hoor ;) nu nog de ongi weg en dan kan er weer fijn geklust worden (volgende week vrijdag alweer mijn ei dus ;) )
En over anderhalve week al de echo, spannend hoor, is erg bijzonder. Lekker he die zwangerschapsklachtjes ;)

Liefs ikke

Lovy
4 June 2010, 23:35
Helaas wel ongi dit weekend voor mij :( Maar dat gevoel had ik eigenlijk al de hele tijd.
Maar voor deze ronde heb ik op de een of andere manier goede hoop?

x Lovy

yvonnead
5 June 2010, 08:07
Helaas wel ongi dit weekend voor mij :( Maar dat gevoel had ik eigenlijk al de hele tijd.
Maar voor deze ronde heb ik op de een of andere manier goede hoop?

x Lovy

Dat is flink balen,maar je weet nu wel waar je aan toe bent.
Nieuwe ronden nieuwe kansen toch?

Succes alvast met de volgende ronde.

Groetjes Yvonne

Dromer
5 June 2010, 08:23
Jeetje moest wel ff weer flink bijlezen. Ik heb een enorme drukke week gehad, op kamp geweest met groep 8. Nou je kon me opvegen gisteren. Af en toe heb ik buikpijn en daar word ik dan heel misselijk bij. Verders futloos tot en met :shock: .
Vandaag is mijn mams jarig dus ik ga het haar vertellen, eerste kleinkind dus spannend hoor :) .

Las heel veel pagina's terug wat teleurstellingen, wat jammer meiden maar wel leuk te lezen hoe ieder toch weer heel positief aan de klus gaat en de voor de volgende ronde duimt.

Nieuwe meiden welkom ! Ik wens jullie heel veel succes, klusplezier en positieve duimdraaierij !

Hey Annie veel plezier op het strand vandaag en ik hoop dat je ongi nog hl lang wegblijft !
Ik duim voor jullie mee. Voor Beebielove is het ook spannend nu ! Ik hoop maar dat ik niemand vergeet :( . Volgens mijn kerel is verstrooidheid en vergeten kwaal nummer 1 bij mij :roll:

Geniet van het mooie weer allemaal !

Hayden
5 June 2010, 08:25
@ Ikke Dat vind ik een goed idee..hou t op volgend weekend! Merk wel dat ik sinds gister heel erg kattig ben tegen me vriend :lol:
Dat ik snel boos wordt...PMSSS ahaha nee zo erg is t gelukkig niet!

Lovy, balen voor je meid!

Verder Ga ik vandaag feesten op een festival in rotterdam, is het heerlijk weer voor..Dus neem het er nog maar ff van!! :lol:

Voor jullie fijne dag en geniet van t heerlijke weer!!

xx

yvonnead
5 June 2010, 08:31
Gefeliciteerd met je moeder Dromer en met de zwangerschap :mrgreen: .
Vandaag is het dubbel feest voor jullie.

Geniet er lekker van.

Beebielove
5 June 2010, 10:36
@Ikke, verstrooidheid is 1 van de lekkere zwangerschapskwaaltjes dus we kunnen je het niet kwalijk nemen hahaha. :D

@Lovy, Wat ontzettend vervelend dat je toch ongi bent geworden, maar nu weet je tenminste wel waar je aan toe bent.

@Annie, wat vervelend dat je nu nog steeds niks weet.. wanneer ga je nu weer testen als je niet ongi wordt?

@Dromer, van harte gefeliciteerd met je mams en laat je ons even weten hoe ze reageerde op je zwangerschap? ben erg benieuwd! ;)

Hier zijn toch de pijnlijke tepels gekomen, maar wel veel minder erg als de vorige rondes.
Verder geen klachtje of iets te bekennen.
Alleen heb ik nu de laatste dagen 's avonds veel last van steken in mijn onderbuik.
Dus ja ik weet niet of het raak is deze ronde.
Nog 7 dagen wachten hahaha.

Nou iedereen een heel fijn weekend gewenst en geniet allemaal maar van het mooie weer!

Liefs Beebielove.

ikke44
5 June 2010, 11:30
Beebielove, denk dat je dromer bedoelt ;)

Hayden, Hihi dan heb ik medelijden met je vriend ;) :lol: Heel veel succes met wachten ;)
En geniet er lekker van in Rotterdam, nu kan het nog :D

Dromer, leuk vandaag vertellen aan je moeder, succes ;) en gefeliciteerd met haar verjaardag. En die verstrooidheid wordt denk ik alleen maar erger hoor ;) (moet eerlijk zeggen dat ie bij mij sinds de vorige zwangerschap niet meer weg is gegaan :? )

Liefs ikke

Beebielove
5 June 2010, 11:54
oh sorry haha ja bedoelde inderdaad Dromer. :)

Patries123
5 June 2010, 14:59
@ Ikke44, nou vind er niks lekkers aan :oops: Heb vandaag ook voor het eerst een dag dat ik me continu "bleeeeh" voel..
Tuurlijk is het wel fijn omdat je weet dat er iets gaande is in je lichaam maar, mijn hemel wat zal ik fijn zijn als ik die niet elke dag zou hebben!!! Neem ineens acuut genoegen met de 2 streepjes op de kv test als bewijs dat ik zwanger ben... laat die klachten maar achterwege hahahahaha
Wel fijn dat je ongi bijna over is en dat je je weer wat beter voelt... vol frisse moed naar de volgende ronde

@ Beebielove... oooh echt spannend hoor

@ Hayden, Ik weet niet of jij je ei goed herkent, maar als je uitgaat van ca.14 dgn na je ei, dan is je NOD wel

@... ik weet het niet meer

Vind het inderdaad erg spannend worden nu, toch gaat de tijd wel redelijk snel. Als je in eerste instantie hoor "over 3,5 week kunt u terecht voor en echo" denk je echt :shock:
Maar nu is het nog maar 1,5 week....

Inderdaad, na de echo mag wat ons betreft iedereen het weten. Tuurlijk blijft de kans op een mk bestaan, maar hoorde laatste weer een verhaal dat iemand zijn kindje met 26 weken is verloren, dus het zegt allemaal niks.... Lijkt me gewoon heerlijk om niet mee rzo geheimzinnig te hoeven doen....

annie84
5 June 2010, 18:25
@Dromer en en en??? hoe reageerde ze??? helemaal in tranen of niet??

@beebielove. als ik dinsdag nog niet ongi ben dan ga ik naar de HA. dan ben ik een week overtijd

@hier. vanmorgen had ik zulke erge menstruatie krampen. dus ik dacht: daar komt het, met liters tegelijk ;)
niet dus... nu weer over en voel niks meer, geen druppel verloren pfff

je zult het niet geloven maar heb nog nooit zo graag ongi willen worden. gewoon om maar uit die onzekerheid te zijn
ik las een verhaal hier op het forum dat iemand ook overtijd was en diverse negatieve testen had gehad. pas na 2 weken overtijd een positieve test..

Lovy
5 June 2010, 20:30
je zult het niet geloven maar heb nog nooit zo graag ongi willen worden. gewoon om maar uit die onzekerheid te zijn
ik las een verhaal hier op het forum dat iemand ook overtijd was en diverse negatieve testen had gehad. pas na 2 weken overtijd een positieve test..

Als het dat laatste is, dan is het niet zo erg. Maar ik snap dat je nu ongi zou willen worden om te weten waar je aan toe bent :( Niets zo erg als onzekerheid...
Houd je taai meid! :|

X Lovy

Beebielove
5 June 2010, 22:32
@Iedereen, het is inderdaad nu wel spannend omdat ik er zo'n goed gevoel bij had al die tijd, maar nu ineens heb ik niet meer zo'n goed gevoel.
Maar toch ook weer wel.
Ik wil elke keer dat goede gevoel houden maar dan is het weer zo'n teleurstelling als ik wel ongi wordt.
Ik denk dat ik daarom mezelf geen kwaaltjes aan wil praten, en geen goed gevoel wil hebben, onbewust zodat die teleurstelling minder groot wordt.
Maar toch hou ik nog steeds dat goede gevoel, vorige rondes had ik dat helemaal niet maar nu dus wel!

Was vandaag echt heel moe, heb vanmiddag lekker even op bed gelegen.
En ben al 2 dagen heel erg misselijk 's ochtends en heb nu toch pijnlijke tepels.
En ik heb ineens honger sinds vandaag, en mijn vriend zijn deodorant stinkt heel erg ineens..
Ik voel me heel anders dan de vorige rondes, maar op de 1 of andere manier ben ik deze keer helemaal niet zenuwachtig tot mijn NOD komt.
Maar ja zoals ik al zei: ik wil mezelf geen klachtjes aanpraten, want die klachten kunnen ook ergens anders van komen.
Dus ik probeer die klachten uit mijn hoofd te praten haha, ik doe er alles aan om die teleurstelling zo min mogelijk te laten zijn als ik toch ongi wordt.

Liefs Beebielove.

Beebielove
5 June 2010, 22:34
@Annie, ik blijf nog steeds voor je duimen hoor meid!
Als je dan zo leest dat iemand na 2 weken toch een positieve test in handen had hou je zelf denk ik ook wel een beetje hoop.
Ik hoop het echt voor je meid dat je toch zwanger bent!

Liefs Beebielove.

annie84
6 June 2010, 10:00
bedankt voor de support dames!!

@beebielove; nou meid...ik wil je geen valse hoop geven maar die klachtjes lijken er een hoop op. wanneer is je NOD??

@hier nog steeds niet ongi, een krampje te bekennen wel vreseliljk last van maagzuur? (heb ik nog nooit gehad ) iemand enig idee waar dat vandaan kan komen?

zo maar eens richting Rotterdam...beetje afleiding

Beebielove
6 June 2010, 13:32
@Annie, mijn NOD is 12 juni, nog iets minder als een week.
Jij dus ook nog 2 daagjes wachten tot je weer naar de huisarts kan!

Liefs Beebielove.

Dromer
6 June 2010, 18:53
Nou mijn moeder was in tranen..... Ik had een fotolijstje ingepakt met daarop een briefje: Lieve opa en oma. Je kunt me nog niet horen, je kunt me nog niet zien maar als ik ben geboren mag ik dan in dit lijstje misschien ?
Hartstikke geplukt van internet maar mijn mams vond het super ! Het was een geweldige reactie, hier kan ik nog even op teren voor ik het andere mensen vertel :).

Ik zit weer op het puntje van mijn stoel voor de komende NOD's hoor !

pickwick
6 June 2010, 19:46
Hoihoi,

Daar ben ik eindelijk weer eens. Zit niet zo lekker in mijn vel en zit nu al bijna twee weken in de ziektewet. komt door mijn werk. Ik begin nu langzaamaan me weer iets beter te voelen, maar heb wel heel veel twijfels of ik nog zin heb in mijn werk. Nou ja, ik heb besloten me volledig op de zwangerschap te storten. Ben tot nu toe vooral extreem moe geweest en misselijk, maar verder mag ik niet klagen. Vandaag heb ik al de hele dag buikkrampen, dat maakt me wel onzeker. Ik hoop dat het groeipijnen zijn.
Morgen mag ik eindelijk voor de eerste echo!!! Ik ben zo benieuwd en hoop zo dat alles goed is! Natuurlijk kom ik morgenavond hier nog even melden hoe het was!

@ Dromer: dat is precies dezelfde manier waarop wij het onze (schoon)ouders hebben verteld toen we voor de eerste keer zwanger waren! Is echt leuk! Inderdaad gedichtje van internet, maar we hoeven toch niet allemaal het wiel uit te vinden!? En mijn moeder heeft het er nog wel eens over. Ze dacht dat we een foto van onze katten hadden ingelijst! Haha... Dit keer hebben we het trouwens gewoon verteld, vonden we ook leuk! Naast een beste vriendin en onze ouders hebben we het nog steeds niemand verteld. Wel kreeg ik van de week een mailtje van een vriendin met de vraag of ik zwanger was, omdat er geruchten rond zouden gaan!!! Ik baal hier zo van, want ik denk dat dat komt door de mvm bussen die elke maandag voor de deur staan :( Ik heb nog maar even ontkend, omdat we eerst de echo willen afwachten, maar ze zal wel beter weten.
De rest van de familie (broers/ zussen etc) gaan we het van de week vertellen. Mijn zoontje krijgt een shirtje aan met de tekst: ik ben stoer.... ik word grote broer! Hihi...

D'r zijn helaas al een tijdje geen zwangere meiden bij gekomen de laatste tijd he? Vind het zo jammer en leef zo met jullie mee. Ik hoop ook dat voor de meiden bij wie hun cyclus zo onduidelijk is dat ze meer duidelijkheid krijgen.

Ik krijg bezoek, morgen meer!

kevertje
7 June 2010, 11:02
hoi pickwick
en hoe was de echo!!!!
vertel vertel vertel
wat rot dat je niet lekker in je vel zit misschien maak je je te druk dan en wat voor werk doe je
ga je nu stoppen met werken of wacht je nog af
het is allemaal wat he zon zwangerschap alleen daar aan denken en je hebt het eigenlijk al druk genoeg haha
en wat vervelend dat je zo moe en misselijk bent dat heb ik gelukkig niet gehad bij de 1e wel moe maar dat heb bijna iedereen geloofik wel de een wat meer als de ander natuurlijk
en wat vervelend dat er zoveel geruchten rond gaan maar daar helpen die mvm bussen natuurlijk niet aan mee dan weet iedereen gelijk dat iemand zwanger is

en de rest heeft er nog iemand nieuws
hier niet hoor
ik wacht met spanning de 1e ronde af
ik had zaterdag tijdens mijn werk (taxichauffeuse) iedere keer zon opgeblazen gevoel en gister iedere keer buikpijn onderin maar wat het nou is misschien toch gewoon alvast voor de ongi ik weet het niet ik had de laatste tijd met de pil ook last een twee dagen voor ik ongi moest worden maar nu is het al een week maar kan natuurlijk ook gewoon door het ontpillen komen

ikke44
7 June 2010, 11:47
Pickwick, vervelend zeg dat je niet zo lekker in je vel zit op je werk, hopelijk komt er snel wat verbetering want is niet fijn ook niet voor je zwangerschap. Vandaag dus de echo, spannend hoor, en een leuk idee van dat shirtje voor je zoontje, wouden wij ook doen met ons dochtertje ;) (maar dan iets andere tekst :P ;) )
En wel jammer dat er al geruchten rond gaan dat je zwanger bent, tja die mvm flessen kunnen daar inderdaad wel de reden van zijn, maar goed als het allemaal maar gezond is he, maar snap wel dat je er van baalt.

Kevertje, nou hoop voor je dat je ongi niet door gaat komen hoor, wanneer is je nod?

Dromer, leuk dat je moeder zo reageerde, fijn zo'n reactie, wanneer ga je het aan anderen vertellen dan?

Annie, ik heb tijdens mijn zwangerschap heel veel last gehad van maagzuur, kan een zwangerschapskwaaltje zijn...vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt, maar hopelijk wordt je niet ongi hoor maar krijg je lekker een mooie positieve test ;)

Beebielove, begint dus deze week ook echt spannend te worden voor jou, heb je dan zaterdag je nod? Volgens mij heb ik zaterdag mijn ei, zal ik zo eens ff nakijken :P

Patries, oke inderdaad liever geen klachtjes maar tis wel voor een goed doel he ;) en de eerste weken schijnt het erger te zijn en daarna wordt het vaak beter (geloof vanaf 12 weken ofzo) maar hopelijk worden ze bij jou ook snel minder. En al best snel de echo, spannend hoor, en tuurlijk blijft er altijd een kans dat er wat mis gaat maar als je eenmaal een kloppend hartje hebt gezien op de echo dan is de kans al een stuk minder groot hoor.

Hier begint de klusweek weer :D ;) en we gaan goed ons best doen want ik wil nu ook eens een keer weer zwanger worden :P Pff is echt niet leuk meer de zwangeren vliegen hier om je oren, zijn weer 2 nichten van mijn man zwanger en dan krijg je te horen dat wij ook vast wel snel een keer voor een tweede gaan, ze hebben zelfs een weddenschap lopen dat ik dit jaar weer zwanger wordt...dan denk ik alleen maar ik hoop het heel erg maar baal er dan wel beetje van dat ze dat zo zeggen (als ik gelijk de eerste ronde zwanger was geweest dan was ik nu ruim 9 weken zwanger en dan hadden we het denk ik wel verteld maarja) Ach onze tijd komt ook nog wel alleen baal ik van zulk soort uitspraken....

Liefs ikke

pickwick
7 June 2010, 13:14
Jippieee!!!!!! We hebben ons kleine bollebolletje gezien!!! En het hartje klopte en het zag er verder goed uit! Ben zo blij. Kreeg echt 1 zo'n mooie rollende traan over mijn wang toen we zagen dat het hartje klopte! We konden het zelf eerst niet goed zien maar de echoscopiste zei gelijk dat ze het hartje zag!! Ben twee dagen minder ver dan gedacht, dus dat valt allemaal mee. Het kindje was nu 3.6 cm groot, dat komt overeenmet 10 weken en 3 dagen. Weet nu niet of we de nieuwe datum aan gaan houden: 31 dec, of op 29 dec. blijven. De echoscopiste vond het niet nodig, maar ik wacht nog even de vk af.

Ik heb 1 fotootje meegekregen (bij ons zoontje drie, dus vond het wel een beetje jammer, maar goed). ik weet alleen niet hoe ik hem kan plaatsen.

Ben wel opgelucht nu hoor. Scheelt weer een hoop stress! Nu maar hopen dat het met mijn werk en mezelf ook snel weer goed komt. Heb wel nog een sollicitatiegesprek in het vooruitzicht, dus wie weet komt alles helemaal goed!

Nou groetjes allemaal en hoop dat jullie dit ook allemaal snel mogen meemaken!!

Janne26
7 June 2010, 13:19
@Pickwick: Proficiat, meid!! Hartstikke fijn, een goede echo. Lekker ervan genieten nu.
Ik ben echt super blij voor jullie en hopelijk voel jij je ook weer snel wat beter.

Beebielove
7 June 2010, 14:10
@Dromer, wat een leuk idee zeg en wat leuk dat je moeder het gelijk super vond! :D

@Pickwick, wat naar dat je je niet echt lekker voelt en dat het niet zo goed loopt met je werk..
Wat fijn dat je je echo hebt gehad en dat alles helemaal goed is!
Ik ben wel benieuwd naar een fotootje hoor haha!

@Annie, heb je al weer meer nieuws? Morgen eindelijk weer naar de huisarts, laat je even weten hoe dat dan gegaan is?

@Janne, hoe is het verder nu met jou? Zijn de klachtjes al wat minder?

@Kevertje, spannend is het zo zeg! Ik hoop voor jou en mij dat we allebei een positieve test in handen krijgen.
Het is al weer te lang geleden dat er hier iemand zwanger is geworden, dus ik hoop dat wij de eerst volgende zijn hahaha. ;)

@Hier, ik heb niet echt iets te melden over klachtjes, alleen maar last van huilbuien, moe moe moe, en ik ruik echt alles, om ziek van te worden..
Maar zoals ik zei, wil ik me niet te veel aan de klachtjes vast klampen.

Liefs Beebielove.

Beebielove
7 June 2010, 14:11
@Ikke, heel veel succes weer met klussen deze week! ;) Van mij mogen er nu ook wel weer zwangeren komen hahaha.
Dus klus er maar flink tegenaan en hopen dat het deze ronde wel raak is!:D

Marron
7 June 2010, 15:48
@annie.. Dat maagzuur had ik ook terwijl ik daar nooit last van heb en bleek zwanger te zijn. Dus wie weet.. ;)

bedankt voor de support dames!!

@beebielove; nou meid...ik wil je geen valse hoop geven maar die klachtjes lijken er een hoop op. wanneer is je NOD??

@hier nog steeds niet ongi, een krampje te bekennen wel vreseliljk last van maagzuur? (heb ik nog nooit gehad ) iemand enig idee waar dat vandaan kan komen?

zo maar eens richting Rotterdam...beetje afleiding

annie84
7 June 2010, 18:38
hoi iedereen

ikke: bedankt ik hoop het ook!!

beebielove: ja ik ben morgen een week overtijd dus bel morgen even naar de dokter, dan misschien woensdagochtend al terecht

pickwick: geweldig zeg!! wat vond je man/vriend?? ook in tranen?

marron: had jij ook in het begin van je zwangerschap er last van? mijn beste vriendin juist later

het word tijd \dat er weer zwangere bijkomen!!! beebielove de hoop is nu op jou gevestigd met je bijna NOD en Ikke goed je best doen he !!! :P

@hier nog steeds geen ongi te bekenne, geen kramp, wel stemmingswisselingen ( lees: soms woede aanvallen om niks ) maagzuur, buikje, misselijk

yvonnead
7 June 2010, 21:03
@Pickwick heel erg fijn dat de 1ste echo goed is.

@Annie je houd ons wel in spanning we hopen deze week meer te horen.

@De andere meiden die ook proberen zwanger te worden succes!

@Hier nieuwe week nieuwe kansen (helaas niet eerder dan van het weekend) maar we gaan ervoor.

kevertje
7 June 2010, 23:42
hoi hoi

hier weer even het lijstje kijken jullie of het nog klopt
bij mij wel zo ie zo het wordt spannend
oh en beebielove ik hoop ook dat we naar het onderste gedeelte van het lijstje kunnen natuurlijk zou wel leuk zijn he

Zwanger!!!

yvonnead
8 June 2010, 06:15
hoi hoi

hier weer even het lijstje kijken jullie of het nog klopt

24-06.............yvonne..............25............3 .........1e

Zwanger!!!

Janne26
8 June 2010, 07:49
Hoi meiden, hier ben ik weer.
Moet eventjes klagen hoor. Heb vandaag echt een mega rot dag :cry:
Het is vandaag precies een jaar geleden dat mijn opa is overleden. Ik heb hem toen de laatste weken thui verzorgd, omdat hij anders naar een verzorgingshuis had gemoeten. Ik heb dus alles meegemaakt en was er ook bij toen hij z'n laatste adem uitblies. Ik beleef die hele dag nu weer opnieuw en zit dus steeds te janken.

Gisteren ook nog een klein ongelukje gehad. Ging door m'n knie (heb dat vaker!), maar deze keer echt heel erg. Doet zo'n zeer, dat ik er vannacht ook een aantal keren van wakker werd. Mijn onderbeen en voet zijn dik! En ik kan er niet zo heel goed op staan.
Heb het gevoel dat m'n werk vandaag niet gaat lukken, moet nogal veel lopen en tillen op mijn werk. Maar ik durf me ook niet goed ziek te melden, want dat heb ik 2 weken terug ook al moeten doen vanwege de extreme misselijkheid van de zwangerschap!!

pfff....zit echt ff helemaal in de knoop. Wie kan mij advies geven???

kevertje
8 June 2010, 09:22
hoi janne
wat vervelend voor je ik kan me wel indenken dat je echt een baal dag heb zo een jaar na het overlijden van je opa zeker ook omdat je hem zo goed verzorgd heb sterkte ermee en denk wel aan je eigen en je kleine wondertje
en dat je nu iets met je voet/knie heb daar kan jij toch ook niks aan doen het is misschien wel vervelend voor jou en je baas maar ja gezondheid gaat voor alles dan komen ze maar kijken als ze je niet geloven toch
ik zou als ik jou was even aan jezelf denken want als die knie niet goed kan genezen dan zit je er straks misschien mee als je op het einde loopt te waggelen en dan heb je ook nog een pijnlijke knie
ik hoop dat het snel over is voor je

Janne26
8 June 2010, 09:48
Kevertje: wat een lieve reactie van jou :) Dank je wel.
Ik heb zojuist een hele goed collega, ook een beetje een vriendin, gebeld en even lekker kunnen janken en alles eruit gegooid! Zij zei dat ze me vandaag niet op het werk wil zien en dat ik me gewoon ziek moet melden. Vanmiddag ook even naar de huisarts, hopelijk valt het allemaal mee....
Nogmaals bedankt, kevertje. Jouw berichtje doet mij ook goed!

Beebielove
8 June 2010, 09:54
@Janne, heel veel sterkte met je verdriet. Het is en blijft een vervelende dag wanneer je opa overleden is en vooral wanneer je het van dichtbij mee hebt gemaakt..
Nou is het toch wel fijn dat je vandaag toch ziekgemeld bent en dan kan je lekker even rustig op de bank of op bed gaan liggen en het vandaag even rustig aan doen.
Praat er zoveel mogelijk over met andere mensen, dat lucht meestal al een heel stuk op.
Wat vervelend zeg met je knie, ik zou er even naar laten kijken als ik jou was, want zoals kevertje al zei, kan het problemen op leveren gedurende je zwangerschap.
Ik hoop dat het gauw weer over gaat en dat je je straks weer beter voelt.
Nogmaals sterkte meid, doe het maar even lekker rustig aan!

@Kevertje ik hoop ook dat wij deze maand onderaan de lijst mogen staan!

Liefs Beebielove.

kevertje
8 June 2010, 10:16
hoi hoi beebielove
ik hoop het ook zo
de ene x denk ik volgens mij ben ik zwanger en de andere x denk ik weer van niet ik weet niet wat ik moet denken ik weet alleen dat het verrekte lang duurt voor de nod ik ben in staat om nu al een test te doen ondanks dat ik weet dat ik dan toch geen positieve test kan krijgen ook al zou ik wel zwanger zijn ik wilde eerst zon test bestellen die je zes dagen voor de nod kan doen maar heb het toch maar niet gedaan
ik las zo veel verhalen van teleurstelling dat ze niks kregen terwijl ze later toch zwanger waren of dat ze wel positief teste maar na een paar dagen toch ongi werden en dan eigenlijk een natuurlijke miskraam hadden en als ze niet getest hadden het niet geweten hadden
het is zo moeilijk
een hele goede vriendin van mij is ook zwanger en die is in januari uitgerekend maar die weet het ook niet
ik wil het heel graag vertellen maar aan de andere kant toch niet iedere keer als we elkaar bellen denk ik zal ik het zeggen maar dan toch maar weer niet
en janne ik ben benieuwd wat de dokter zegt
ik zou als ik jou was gewoon even lekker rustig aan doen en pas gaan werken als je er van af bent
ik heb het in mijn eerste zwangerschap ook gehad
toen was ik 16 weken en taxichauffeuse en ik werd opeens niet goed het was echt zo slecht weer dat de stadsbussen niet meer reden en de taxis alleen nog het was een gekkenhuis op dat moment maar ik werd dus niet lekker ik begon te zweten en weg te draaien dus net niet flauw gevallen
dus ik naar de centrale gebeld en die zeiden probeer maar terug te komen nou het was tien minuten rijden en ik heb er een half uur over gedaan dus terug op de zaal zei die man nou drink maar een bak koffie en ga dan maar weer rijden
dus waarop ik zeg je denkt toch niet dat ik achterlijk ben ofzo ik ga naar huis en naar de dokter nou uiteindelijk mocht ik naar huis en hebben ze me gebracht ik ben met mijn moeder naar de dokter geweest en ik bleek een bloeddruk te hebben van 45 onderdruk veel te laag dus en dat heeft tot de 22 weken geduurd
in die tijd verliep mijn contract en had ik dus geen werk meer maar omdat ik ziek was door de zwangerschap kreeg ik wel doorbetaald nou toen was dat een beetje weg aan het gaan en toen moest ik weer worden behandeld aan mijn rug daar had ik veel last van en toen kreeg ik ook nog met de 29 weken zwangerschapssuiker dus al met al heb ik toen vanaf de 16 weken tot na het zwangerschapsverlof niet meer gewerkt
aan de ene kant raar maar buiten de klachten kon ik wel lekker van mijn zwangerschap genieten
nou het is weer een heel verhaal
als nou de dagen net zo snel gaan als het typen dan komt het wel goed

Marron
8 June 2010, 10:55
@annie.. Inderdaad ik heb het aan het begin van mijn zwangerschap. Dat was ook iets waarvan ik vrijwel zeker wist op een gegeven moment dat het raak was. Dus wie weet. :)

annie84
8 June 2010, 11:09
Janne heel veel sterkte!!!

Marron Spannend zeg. vraagje... had jij ook last van menstruatie krampen in het begin van je zwangerschap??

hier: ik had gisteren echt weer krampen. maar wederom nu weer over en geen druppel verloren
Ik ben maar niet naar de dokter gegaan omdat ik dacht ongesteld te worden :(
Vandaag een week overtijd

Kevertje voor jou gaat het dus ook al spannend worden?! succes!!
Yvonne: ik hoop jullie ook niet langer in spanning te houden ;) ik word zelf in spanning gehouden en daar kan ik al niet tegen haha

Mylene
8 June 2010, 16:29
@janne: Heel veel sterkte, zoiets blijft moeilijk. En over je werk.... misschien te simpel gedacht maar als het niet
gaat, gaat het niet. Je moet ook aan jezelf denken en aan je kindje.

@Marron: Waarneer kreeg je voor het eerst zwangerschapskwaaltjes. Kan dat al een paar dagen na de bevruchtig of pas na de innesteling?
Ik heb namelijk ook af en toe krampen in mn onderbuik. En Zaterdag was mn ei. Dus het kan niet zijn dat ik al ongesteld wordt.oor. Bij

Ik hoop toch dat er binnenkort weer een paar meiden bijkomen hoor die zwanger zijn.

@beebielove: voor jou is het ook al bijna je NOD he...spannend hoor. Ik moet nog even wachten..

Veel succes allemaal

Groetjes Mylene

Hayden
8 June 2010, 17:43
hey meiden,

hoe is het hier? Moet eerlijk zeggen, heb veel gelezen maar ben t ook inmiddels weer vergeten :?
wat mij dan is bijgebleven:

Beebielove, als ik jou zo hoor zou ik haast denken dat je echt zwanger bent hoor! Spannend zeg. Enig idee wanneer je wilt gaan testen?

Janne..Wat vervelend voor je dat je zo'n rotdag heb, maar is ook geheel begrijpelijjk natuurlijk. Hopelijk gaat het inmiddels weer wat beter met je:)

Mylene, ik vraag mij dus ook af wanneer je voor t eerst kwaaltjes kan verwachten,. of dat idd na je eisprong is of pas na je innesteling..Liever denk ik er helemaal niet aan maar toch let ik wel op mijn lichaam.

Ik las laatst ook dat je meestal pas na 2 weken overtijd last krijgt dat je vaker moet plassen. Vorige rondes dacht ik dat gevoel al te hebben, dus dat zat ook tussen me oren :lol:

Dus verder hier nog niets aan de hand, maar me NOD is volgende week pas dus kan nog komen.
Heb alleen niet t gevoel dat deze ronde raak zal zijn.

Lovy
8 June 2010, 19:19
Weer ff de administratie bijwerken ;)
Hmmm eens kijken: een cyclus van 32 en daarna van 35, neem nu maar even het gemiddelde hiervan (= ongeveer 33 dagen). Ik gok dus maar op NOD 8-7?

08-07?............Lovy.................31............ 3.........1e

Zwanger!!!
Marron...........30..........2 ........??.......18 januari 2011

x Lovy

Lovy
8 June 2010, 19:26
@ Janne, ik snap dat je je dag rot bent begonnen en ik hoop dat je je weer wat beter voelt. Het is altijd naar :cry: als je iemand verliest van wie je houdt, maar in je hart en in je herinneringen zijn ze altijd nog bij je... En als ik het zo lees Janne, dan heb je je opa iets onbetaalbaars gegeven, namelijk liefdevolle verzorging toen hij het nodig had.

Ik denk verder ook dat jij een hele wijze collega hebt ;)

@ annie, wat vreselijk vervelend die onzekerheid! :( Ik hoop toch echt voor je dat je snel duidelijkheid krijgt... Ik zeg altijd maar: geduld is een schone zaak, maar dan moet je het wel hebben ;) :lol:

@ anderen in afwachting van NOD: sterkte en ik help duimen voor goed nieuws!

X Lovy

ikke44
8 June 2010, 21:50
Janne, Vervelend dat je zo'n rot dag hebt, hopelijk gaat het nu weer een beetje. En hoe is het met je knie, inderdaad verstandig dat je niet in werken bent gegaan, rustig aan doen hoor want die knie moet straks nog genoeg gewicht meeslepen ;) Dikke knuff voor jou.

Annie, he wat balen dat je nog geen duidelijkheid het, heb je nog weer een keer getest of wil je dat niet? Zou morgen toch gewoon de dokter bellen hoor als je dan nog niet ongi bent (en geen positieve test hebt).

Beebielove, nog 2 daagjes tot je nod, spannend hoor, heb je nog zo'n goed gevoel over deze ronde?

Nou ga maar weer eens aan de klus ;) En alvast trusten voor straks :P ;)

Liefs ikke

kevertje
8 June 2010, 22:58
hoi hoi

hebben jullie voor het ongi worden ook last van een dikke buik opgeblazen gevoel?
ik heb dat namelijk wel en nu is het zo erg dat ik vanmiddag tijdens het werk in de rolstoelbus een vrouw mee moest nemen en toen ik die los deed maken (moet je steunen van de vloer los maken enz) en van de lift af deed vroeg ze aan me is dit werk nu niet te zwaar voor je nu je zwanger bent
nou ik wist dus eigenlijk even echt niets te zeggen en zei dus maar oh nee hoor
wat moet ik daar nou mee als ik nou zou weten dat ik zwanger zou zijn oke dan is het leuk dat je het ziet maar als dat niet zo is niet natuurlijk ik moet zeggen dat ik bij mijn dochtertje ook bij zes weken al een buikje had
die heb ik altijd maar echt een zwanger buikje haha
ik wist echt niet wat ik hoorde en het stomme was ik zei nog niet eens oh maar ik ben niet zwanger hoor ik hoop dat het een voorteken is haha
ik heb nog steeds af en toe krampjes maar dat zal wel komen door het ontpillen

@janne hoe is het gegaan vandaag ben je nog naar de dokter geweest? en voel je je eigen al wat beter ? denk aan je eigen he !!!!

yvonnead
9 June 2010, 06:12
[quote="kevertje"]hoi hoi

hebben jullie voor het ongi worden ook last van een dikke buik opgeblazen gevoel?
ik heb dat namelijk wel en nu is het zo erg dat ik vanmiddag tijdens het werk in de rolstoelbus een vrouw mee moest nemen en toen ik die los deed maken (moet je steunen van de vloer los maken enz) en van de lift af deed vroeg ze aan me is dit werk nu niet te zwaar voor je nu je zwanger bent
nou ik wist dus eigenlijk even echt niets te zeggen en zei dus maar oh nee hoor
wat moet ik daar nou mee als ik nou zou weten dat ik zwanger zou zijn oke dan is het leuk dat je het ziet maar als dat niet zo is niet natuurlijk ik moet zeggen dat ik bij mijn dochtertje ook bij zes weken al een buikje had
die heb ik altijd maar echt een zwanger buikje haha
ik wist echt niet wat ik hoorde en het stomme was ik zei nog niet eens oh maar ik ben niet zwanger hoor ik hoop dat het een voorteken is haha
ik heb nog steeds af en toe krampjes maar dat zal wel komen door het ontpillen

Hoi kevertje

Ik heb nooit een opgeblazen gevoel als ik ongi moet worden.
Vorige keer had ik ook een opgeblazen gevoel en wat krampjes bleek toen zwanger te zijn.
Maar dat kan bij iedereen anders zijn hoor.

Groetjes yvonne

Beebielove
9 June 2010, 08:57
@Iedereen, de ene keer heb ik het gevoel dat het wel raak is en de andere keer weer niet.
Ik heb echt geen flauw idee.
Ik heb nog steeds geen steken en krampen in mijn onderbuik en ik heb ook nog steeds geen last van mijn onderrug.
Tsja zou het dan toch het ontpillen geweest zijn de vorige keren? Of is het raak deze ronde?
Grote vraag maar je ik kan niks anders doen dan afwachten.
Mijn tepels doen ook al een paar dagen geen pijn meer, heeft maar 3 dagen geduurd ofzo.
Moet nu sinds vandaag wel veel plassen, maar ja dat is ook een stuk later als de vorige keren.
De vorige rondes had ik al gelijk allemaal klachten na mijn eisprong en nu niet.
Ik heb nu eigenlijk helemaal geen klachten voor de rest.
Ik heb alleen wel gemerkt dat ik 's ochtends een opgezet buikje heb, en dat kan ik zelf heel goed zien aangezien ik nogal heel erg slank ben.

Liefs Beebielove.

meisje88
9 June 2010, 10:16
@Beebielove; Wat spannend zeg! Maar inderdaad je kan niets anders doen dan afwachten... Ik hoop echt voor je dat het raak is deze keer!

@ Janne; Sterkte meis! En denk om jezelf en de kleine. Hoe voel je je?
@ Annie; wat balen zeg dat je nog geen zekerheid heb. Ik leef helemaal met je mee want ik kan er over mee praten! Zo vervelend die spanning, bij ieder toiletbezoek denken: ben ik het al?

@ de rest; veel klusplezier en sterkte met afwachten!!!

Janne26
9 June 2010, 11:07
Hey meiden, allemaal bedankt voor de lieve reacties :D Doet me goed.
Gisteren bij de huisarts geweest. Doordat mijn buik opeens hard is gaan groeien wordt er in de lies een ader afgeknelt. Hierdoor zijn er wat spataders ontstaan en houd ik dus vocht vast (niet zo'n beetje ook!) Maar ook heb ik nog steeds pijn aan m'n knie en de huisarts vertrouwd het niet. Maandag moet ik naar het ziekenhuis. Ik ben al eens eerder (3x) aan m'n knie geopereerd. Eerste 2 keren was de meniscus beschadigd en hebben ze die bijgewerkt en de laatste keer was de voorste kruisband afgescheurd en heb ik die een nieuwe gekregen. Dus al genoeg meegemaakt met die knie. Hopelijk valt het mee, maar ik ben bang van niet, want ik herken de pijn. Ben bang dat het weer iets met de meniscus is....
Nu zit ik dus voorlopig thuis, moet rust houden en m'n been goed hoog leggen. Voel me echt mega schuldig tegenover mjn collega's, maarja....niks aan te doen h.

Verder voel ik me trouwens wel goed. De misselijkheid is een heel eind minder geworden :) en de moeheid is er nog wel, maar ik voel me wel wat fitter dan een aantal weken terug.
Nu alweer 12w1d!! Wat gaat de tijd toch snel zeg.

@Annie: vervelend zeg, die onzekerheid!! Hoop voor je dat je snel duidlijkheid zult hebben. Succes ermee!

@Mylene en Hayden: Nou ik had dus al vrij snel klachten. Eigenlijk al voordat ik wist dat ik zwanger was. Ik was nog niet overtijd, maar ik was al erg misselijk, last van m'n darmen en moe! Ik dacht dat ik een buikgriepje had, maarja....een week later had ik een positieve test in handen :D

@De rest op het wachtbankje: Veel succes meiden. Geduld is een schone zaak ;) (maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk)

Beebielove
9 June 2010, 14:51
De ene keer denk ik echt dit wordt hem! Maar nu moet ik al de hele dag elke tien minuten naar de wc om te plassen..
Dus dan ben ik alweer bang dat ik toch ongi wordt deze ronde.

Janne26
9 June 2010, 15:14
De ene keer denk ik echt dit wordt hem! Maar nu moet ik al de hele dag elke tien minuten naar de wc om te plassen..
Dus dan ben ik alweer bang dat ik toch ongi wordt deze ronde.
Als je het maar laat om ongi te worden ;)
Hoop toch voor je dat het deze ronde raak mag zijn. Kun je je buurman mooi vertellen: "kijk, dit is het resultaat van onze oerkreten laatst, Goed h?!" :D

Marron
9 June 2010, 15:16
Mmmm.. Dacht het niet echt. Maar ik had wel een positieve test met 5 weken. En dacht pas een dag of 3-4 daarvoor dat het raak was. Toen begon het maagzuur op te komen. Verders geen enkele andere symptomen behalve dan wat gevoelige borsten maar dat had ik daarvoor bij m'n menstruatie ook..

Janne heel veel sterkte!!!

Marron Spannend zeg. vraagje... had jij ook last van menstruatie krampen in het begin van je zwangerschap??

hier: ik had gisteren echt weer krampen. maar wederom nu weer over en geen druppel verloren
Ik ben maar niet naar de dokter gegaan omdat ik dacht ongesteld te worden :(
Vandaag een week overtijd

Kevertje voor jou gaat het dus ook al spannend worden?! succes!!
Yvonne: ik hoop jullie ook niet langer in spanning te houden ;) ik word zelf in spanning gehouden en daar kan ik al niet tegen haha

Marron
9 June 2010, 15:20
@mylene: Pas halverwege de vierde week m.b.t. maagzuur maar verders niets hoor. Maar moet eerlijk zeggen dat ik nu ook weinig last heb van kwaaltjes. Af en toe het maagzuur, beetje kramp in mijn buik en zere borsten maar verders vrij weinig. Dus heel goed mee te leven. :D
En waarschijnlijk heb ik pas vorige week een innesteling gehad want had 2x een kleine bloeding. Zit nu dus wel met een klein beetje spanning eerste echo af te wachten maar mijn huisarts had er alle vertrouwen in dus laten we daar maar vanuit gaan. ;)

@Marron: Waarneer kreeg je voor het eerst zwangerschapskwaaltjes. Kan dat al een paar dagen na de bevruchtig of pas na de innesteling?
Ik heb namelijk ook af en toe krampen in mn onderbuik. En Zaterdag was mn ei. Dus het kan niet zijn dat ik al ongesteld wordt.oor. Bij

Veel succes allemaal

Groetjes Mylene[/quote]

annie84
9 June 2010, 17:25
Hi iedereen!!

nou vrijdagmiddag moet ik naar de dokter. vanmorgen een test gedaan (8 dagen over tijd) maar negatief
wel had ik gisteravond weer behoorlijk menstruatiekrampen. maar wederom geen druppel verloren

Janne hetis maar goed dat je in de ziektewet zit. dan kom je eens tot rust want had een beetje het gevoel dat je je behoorlijlk druk maakt om je werk. en dat is ook niet goed voor je zelf en voor je kleine bubs.wel vervelend natuurlijk dat je weer zo'n pijn in je knie hebt. ik hoop maar dat het allemaal mee valt

het wachtbankje raakt vol meiden. kom op!!! dit forum kan wel weer eens een positieve test gebruiken. dan krijgen we allemaal weer hoop

xx

Dromer
9 June 2010, 18:22
Jeetje wat raar Annie, en heel vervelend dat wachten. Ik hoop echt dat je snel positief test.

Ik merkte ongeveer 4 dagen voor mijn NOD dat het anders was als anders. Een opgeblazen gevoel, druk op de liezen en gevoelige borsten. Niet bij de tepels maar aan de zijkant en het ophangsysteem ;) . Ik heb nog steeds geen last van misselijkheid. Soms een vol gevoel en vorige week af en toe erge buikpijn waar ik misselijk bij werd.

Wat vervelend voor je Janne ! Doe je het wel een beetje rustig aan ? Houd jezelf in de gaten h. En voel jezelf alsjeblieft niet schuldig want je collega's zien vast liever een blije zwangere Janne dan eentje die niet goed voor zichzelf zorgt en iedereen maar in de weg loopt :) .

Beebielove
9 June 2010, 20:07
@Janne, ik zal proberen om niet ongi te worden, door heel veel te hopen en te duimen.
Maar ik kan het je niet beloven haha.
Wat vervelend dat ze nu toch weer naar je knie moeten kijken, daar zit je natuurlijk nu helemaal niet op te wachten!
Ik hoop dat het niks ernstigs is en dat je er snel weer bovenop komt!

@Annie, nu moet je dus nog langer wachten.. pff het zit je ook niet mee meid.
En dan weer een negatieve test, wat ontzettend balen meid.

Liefs Beebielove.

Hayden
9 June 2010, 21:53
Hey meiden

Heb last van gevoelig JEUKENDE tepels hopelijk hou ik mezelf niet voor de gek!! Maar zwangere komt dit jullie bekend voor?

Dromer
10 June 2010, 05:48
Ja hoor dat had ik ook :) geen pijnlijke tepels maar jeukende tepels.

Hayden
10 June 2010, 06:55
@Dromer ik heb t sinds gister en vanaf morgen uitgaande van 27 dagen kan ik ongsteld worden en anders uitgaand van 32 dagen woensdag..Vind t heel spannend maar wil mezelf niet voor de gek houden, straks jeuken me tepels omdat ik t in me hoofd haal :|

Janne26
10 June 2010, 08:49
@annie: jeetje zeg. Wat een onzekerheid voor jou....Hopelijk kan de huisarts je morgen wat meer duidelijkheid geven.

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ja. JEUKENDE tepels...aaaai....die heb ik ook gehad in het begin. Nu doen ze echt gewoon pijn en ben ik al 2 cupmaten verder :S (en ik zat al op D!)

@beebielove: ik duim en hoop met je mee meid ;)

Marron
10 June 2010, 11:36
Haha.. Ik had zere tepels en mijn cupmaat is ook aardig aan de maat geworden.. Onwijs dat dat al zo snel gaat... ;)

Beebielove
10 June 2010, 15:12
Ik hoop dat als ik zwanger ben dat ik dan ook een grotere cupmaat krijg haha, zoveel hangt er bij mij niet haha.
Nog 2 dagen!!!!..... :D

kevertje
10 June 2010, 17:48
ik word gek ervan verschrikkelijk

ik heb zon dikke buik mijn darmen voel ik heel de dag rommelen net of je honger heb je hoort het nog net niet en steeds maar weer die steken in de onderbuik en mijn borsten doen zeer aan de zijkant en tepels zijn donkerder maar de borsten had ik af en toe voor ongi ook maar ik heb ook nu het idee dat mijn bh meer gevuld is zeg maar maar al met al ik wordt er dus gek van
vorige x was beter toen ik er ineens achter kwam dan ben je er niet mee bezig ik zit te denken om een test te doen die 4 dagen voor nod kan wat denken jullie ervan

en beebielove zit jij ook zo in de stress

Dromer
10 June 2010, 19:00
Hoe vroeger de test, hoe meer kans op negatieve test......ook al zou je zwanger zijn. Ik zou het geld in de portemonnee houden en nog 4 dagen wachten. Hoe spannend het ook is :( . Succes Kevertje en ik hoop voor je dat het deze keer raak is ! Maar als ik al jouw klachten lees, moet dat haast wel. Jeetje zoveel had ik er niet eens (nu nog niet) en ik ben toch echt zwanger :D

yvonnead
10 June 2010, 19:15
Wat een spanning voor jullie meiden.
Zal duimen dat jullie all 2 een positieve test krijgen.

@Dromer wees blij dat je niet zoveel kwaaltjes hebt ;) .

@De rest van de meiden succes deze maand met klussen en hopelijk mogen we ons snel aan het onderste lijstje toevoegen.

Beebielove
10 June 2010, 23:21
Nou meiden, ik kan niet slapen want ik voel me echt rot.
Ik heb al sinds vanavond wat later op de avond enorme krampen in mijn onderbuik dus ik kan al wel weer wachten op een naderende ongi.. :(
Ik weet het gewoon zeker dat ik ongi wordt nu ik die krampen voelde..
Ik had er zo'n goed gevoel over, dus ik baal nu echt wel.
De krampen zijn nu wel even weer weg, maar had er echt last van toen ik op bed lag.
Dus ja aangezien ik de vorige rondes ook veel krampen had weet ik gewoon zeker dat ik ongi wordt.

@Kevertje, voor jou hoop en duim ik nog wel hoor, ik hoop echt dat het raak is voor je!

Liefs Beebielove.

yvonnead
11 June 2010, 06:18
Wat balen Beebielove,zeker als je er eerst een goed gevoel over had.
Hopelijk de volgende ronde ;) .

Beebielove
11 June 2010, 08:21
Nou ja de hoop is nog steeds niet verloren, geen bloed is nog hoop!
Ik heb nu helemaal nergens meer last van, alleen ben ik kotsmisselijk..
Dus ik blijf moed houden maar ik ga er nu wel meer van uit dat ik toch ongi ga worden dit weekend.

Liefs Beebielove.

kevertje
11 June 2010, 08:23
hoi hoi

nou hier ook nieuws ik ben ongi
ik had vanaochtend opeens bloed maar wel donkerder echt rood bruin maar goed ik ben dus ongi wat balen zeg
ik weet nu ook weer wat de pil met je doet ik had toen ik 13 was de pil gekregen omdat ik altijd zoveel klachten had nou en die zijn er weer
wat zit je lichaam toch moeilijk in elkaar zeg het kon ook door zwangerschap komen
maar ja ik ga vandaag lekker balen het is ook zo vroeg 25 dagen beter vroeg dan laat maar ja

Janne26
11 June 2010, 08:45
Ooohw....das balen, kevertje. Echt jammer voor jullie :(
Met goede hoop naar de volgende ronde dan maar....

beebielove, geen bloed is nog steeds moed! ;)
Ik hoop het echt voor jullie!! Mijn duimen draaien hier overuren :mrgreen:

kevertje
11 June 2010, 09:41
hoi janne
ja het is een tegenvaller maar ja wat wil je het is de 1e ronde
ik zou nog kunnen hopen dat het innestellingsbloed is maar ik ga mijn eigen niet gek maken
we gaan voor de volgende ronde
nu wel langer klussen haha

Beebielove
11 June 2010, 10:38
@Kevertje, wat vervelend zeg! Ik had het zo gedacht door al je kwaaltjes.
Nou ja gelukkig was het pas de eerste ronde, maar wel vervelend dat je al zo snel ongi bent geworden..
Dikke knuffel voor jou meid!

@Janne, dankjewel voor je goede moed, door zulke dingen blijf ik er zelf ook in geloven! ;)

Ik heb nu echt helemaal nergens meer last van, het was alleen gisteravond op bed.

Liefs Beebielove.

Beebielove
11 June 2010, 14:01
Nog 1 dag! :D
Ik hoop alleen niet dat ik ongi wordt wanneer ik morgen op verjaardagsvisite ga..

Liefs Beebielove.

Mylene
11 June 2010, 15:11
Ik hoop het echt voor je beebielove, ik heb ook deze maand iets meer het gevoel dat het raak is.
Ik moet alleen nog ff wachten tot ik kan testen echt zoooooooo spannend, ik denk er continu aan.

En anders maar weer lekker klussen.

Groetjes Mylene

Mylene
11 June 2010, 15:14
@Hayden: Heb jij al wat klachtjes?? Jij heb ook de 16e je NOD toch?

Groetjes Mylene

annie84
11 June 2010, 16:16
hi allemaal

allereerst bedankt voor de steun :) fijn om te weten dat er een achterban is :)

nu had ik mezelf er op ingesteld dat ik niet zwanger was , moest ik vanmiddag naar de dokter, denkt hij van wel. :o mijn urine was te licht om te testen dus ik moet volgende week vrijdag mijn ochtend urine brengen ( als ik dan nog niet ongi ben natuurlijk ) en anders die week erop een bloedtest.

ik ben nu 10 dagen overtijd

@kevertje jammer meid. op naar de volgende ronde!!
@ beebielove. zo begon het bij mij ook ;-) krampen maar niet bloeden. alleen word ik nu gek van onzekerheid en zou ik dat best wel eens willen krijgen

Fijn weekend iedereen!!

xx Annie

Hayden
11 June 2010, 20:24
@ Mylene, ik heb 16 juni als NOD gezet (32dagen) 1e ronde is 27 geweest dus kan vanaf vandaag ook al ongi worden mocht ik weer terug vallen op 27.

Heb verder nergens last van alleen wat jeukende tepels gehad. Maar denk gewoon dat ik ongi wordt

Beebielove
11 June 2010, 21:04
@Annie, wat ontzettend naar dat je nu weer een week moet wachten!
Maar ik denk dat het je toch wel weer wat meer moed heeft gegeven dat de huisarts je toch goed nieuws gaf (tot zover dan)
Ik blijf voor je hopen en duimen meid! ;)

Liefs Beebielove.

Hayden
11 June 2010, 21:27
Om nog even op de rest re reageren,

Kevertje balen dat je toch bent geworden! Maar goed liever nu dan over een week, nu kan je snel beginnen aan de volgende ronde!!

Anniee weer een week in spannen!! Goh wat vervelend zeg! Kon t niet eerder?

Beebielove ook ik zal voor je duimen, weet je al wanneer je wil gaan testen?

Beebielove
11 June 2010, 21:56
Dankjewel hayden, ik denk ergens volgende week.
Wil het niet te vroeg doen, aangezien ik bang ben dat ik dan een negatieve test krijg.

Jouw NOD komt ook al dichtbij! Heb je een beetje een goed gevoel?
Ik ga ook voor jouw hopen en duimen hoor meid!

Liefs Beebielove.

Hayden
11 June 2010, 22:20
Denk niet dat t hem gaat worden hoor!! Zo n gevoel heb ik.
Ben er ook niet teveel mee bezig. Ik merk het wel! Moet nog f wachten!!

Lovy
11 June 2010, 23:02
@ Kevertje balen meid! :( Op naar de volgende ronde... Geukkig is klussen niet zo erg ;)

@ beebielove spannend hoor... ik hoop het zo voor je dat je niet ongi wordt!

@ Annie sterkte meid! Niets zo erg als onzekerheid... Nou ja, als blijkt dat je toch zwanger bent, ben je dit zo vergeten ;) Maar voor nu blijft het vervelend :(

@ hier is het nu een week geleden dat ik ongi werd, en weer (dat had ik vorige ronde ook al) had ik vandaag heel even een erge kramp rechts onderin mijn buik. Even later trok het weer weg :?: Verder heb ik (net als de vorige ronde) nu helemaal nergens last van... Ik maak me daarom alvast op voor weer een ronde ontpillen...
Maar ik wil eigenlijk wel mijn lichaam leren kennen (dus vanaf wanneer ik klachten ga krijgen) en met een onregelmatige cyclus schiet dat allemaal niet op. Ik heb dus maar een bergje KV ovulatietesten gehaald. Eens kijken of ik wel eieren heb en hoe dat allemaal gaat daarbinnen ;)
Ik wil dus vooral mijn lichaam leren kennen, maar de info van die ovu-testen ga ik natuurlijk al wel gebruiken deze ronde ;) :mrgreen:

x Lovy

Beebielove
12 June 2010, 20:00
Nou meiden ik heb goed nieuws, ik ben nog steeds niet ongi geworden.
En ik heb nu zelf toch wel heel sterk het gevoel dat ik wel zwanger ben.
De ongi lijkt er ook niet aan te komen dus dat is heel fijn.
De klachten van vandaag waren heel veel:
- De hele dag door heel erg misselijk, ik was steeds bang dat ik zou gaan overgeven.
- Ik was vanmiddag ineens heel erg moe.
- Ik heb hele donkere plas die heel erg sterk ruikt.
- Alles stinkt.
- Af en toe heb ik aan de rechterkant een vervelend steekje.
- Mijn darmen rommelen heel erg.
En ik ben in een enorme huilbui.

Dus die klachten geven me nu ineens wel een heel goed gevoel omdat het heel anders aanvoelt dan de vorige rondes.
Nu maar hopen dat mijn ongi nog langer uitblijft en dan ga ik deze week testen.

@Hayden, ik hoop toch dat het raak is voor je meid, ik blijf voor je duimen!

@Lovy, Pfff meid wat een toestand ook weer.
Je weet zo op deze manier ook niet wat je met je lichaam aan moet.
Nu maar hopen dat de ovulatie een beetje uitkomst bieden!

Liefs Beebielove.

Beebielove
12 June 2010, 20:01
ovulatietesten bedoelde ik.

yvonnead
12 June 2010, 20:23
@Beebielove,

Wat spannend meid.
Hopen dat het nu wel raak is.
Zal duimen voor je.
De klachten lijken er inderdaad wel erg op.
Hopelijk mag je je bij het onderste gedeelte van de lijst toevoegen.

Babe1810
12 June 2010, 20:40
Oh, beebielove, spannend zeg! Heb je al getest? Ik las in NOD-juni topc dat je 18 bent, ik ook! En ik ben nu al twee ochtenden misselijk... maar mn nod is pas 18 juni. Ik hoop dat je goed nieuws hebt!

Beebielove
12 June 2010, 21:07
@Babe, ik heb nog niet getest. Wat leuk dat er nog zo'n jonge meid is, dan ben ik niet de enige hahaha.
Nu maar hopen dat het voor jou ook raak is.
Hoeveelste ronde ben je nu mee bezig?

Liefs Beebielove.

ikke44
12 June 2010, 21:53
Kevertje, bah balen zeg dat je ongi bent geworden, maar inderdaad wel fijn een korte cyclus (dat betekent dus ook dat je al optijd moet beginnen met klussen ;) ) Succes met de volgende ronde.

Annie, he wat vervelend dat je nou nog een week langer moet wachten, nou hoop voor je dat de dokter gelijk gaat krijgen ;) Ik blijf voorlopig nog ff duimen voor je ;)

Beebielove, ohhh spannend hoor, nog niet ongi en dan die typische kwaaltjes, nou het lijkt er inderdaad op dat je gevoel het juist gaat krijgen, jeetje wat goed van je dat je nog niet gelijk gaat testen, vind het wel spannend hoor ;) Ben benieuwd...

Lovy, succes met de ovu-testen, hopelijk maakt het je cyclus wat duidelijker ;)

Grr had gister mijn ei en toen kon ik niet klussen :( Wel hebben we maandag, woensdag en donderdag nog geklust en wil straks ook nog ff voor de zekerheid ;) Maar wou toch eigenlijk op de vruchtbaarste dag ook wel graag, nja moeten maar zien op die andere dagen ben je natuurlijk ook wel vruchtbaar.... Ohhh hoop toch zo erg dat 3x dan echt scheepsrecht zal zijn, kreeg vandaag al weer te horen dat er iemand zwanger is die ik goed ken :( (stikt echt van de zwangeren ineens :shock: )

Liefs ikke

yvonnead
12 June 2010, 22:02
@Ikke,

Wij kunnen ook niet/nooit klussen op de dag zelf.
Mijn vriend is heel de week onderweg voor zn werk (hij is internationaal chauffeur).
Hopelijk gaat het lukken bij je,wij gaan ons best doen hihi.
Succes deze ronde.

Lovy
12 June 2010, 22:42
Jij zei het ook al Ikke... Gek is dat he? Ben je zelf met iets bezig wat je heel graag wil, doet je hele omgeving het ook! Vorig jaar bijvoorbeeld is er maar 1 iemand die ik goed ken getrouwd en 1 ging "geregistreerd partnerschappen". Dit jaar gaan wijzelf trouwen en het stikt werkelijk van de bruiloften! En dan niet van vage kennissen, maar van mensen die ik beter ken als dat. In 2010 zijn er dus 10 (!) mensen die ik goed ken die gaan trouwen, en dan wij nog! :o :D

Nog maar niet te spreken van de zwangeren... :shock:
Nou ja, hoop dat ik daar ook snel bij ga horen ;)

x Lovy

Beebielove
13 June 2010, 00:39
@Ikke, wat vervelend dat je niet hebt kunnen klussen op de dag zelf...
Maar je hebt de dagen ervoor wel geklust dus dat scheelt.
Mocht het bij mij nu raak zijn dan was het ook niet van het klussen op de dag van mijn ei.
Want dan heb ik naar mijn gevoel mijn ei op 26 mei gehad en we hebben geklust op 23 mei.
Dus mijn ei was drie dagen later als dat we klusten.
Ik denk dat ik maandag of dinsdag ga testen als mijn ongi uitblijft.
Morgen is de stad toch dicht dus ik kan me zelf niet verleiden om dan een test te halen, ik zal moeten wachten tot na het weekend.

Maar pffff wat is het nu moeilijk zeg om nog te moeten wachten!

Hier nog steeds geen ongi te bekennen en het voelt nog steeds niet alsof het eraan zit te komen dus ik heb nog steeds goede hoop!

Let niet op de tijd, ik kan niet slapen.
Heb al anderhalf uur op bed gelegen maar het wil niet lukken.

Liefs Beebielove.

Hayden
13 June 2010, 08:18
@ ikke, er zijn bij mij op de afdeling op mijn werk 12 vrouwen zwanger :shock:
Jeetjee dan denk ik echt shitttt waarom ik nog niet!! :cry:

@ Beebielove, ik denk idd dat dat je zwanger bent! Spannend hoor. Mooi dat je t vol houdt om nog ff te wachten met testen!!
Hier zijn de winkels op zondag wel open dus ik zou dan echt de neiging hebben om idd al een test te gaan halen.
We wachten vol spanning af!!

En hier ja eigelijk weinig!Me borsten zijn wel wat gevoelig, dus dat geeft me t gevoel dat mijn ongi er aan zit te komen. En er is sinds vrijdag ook al t een en ander bezig in mijn onderbuik. Geen krampen maar wel soor van weeig gevoel.

In ieder geval niets dat op een zwangerschap duidt!

annie84
13 June 2010, 09:21
Goedemorgen dames!!

Beebielove spannend hoor!! de klachten wijzen er wel op! ik ga voor je duimen

en ik kreeg zoveel lieve reacties dus even voor allen:

Ik ben vanmorgen ongi geworden. tot gisterenavond niks te bekennen en vanmorgen was ie er ineens na 42 dagen!!

maar... ik ben eerlijk gezegd nog nooit zo blij geweest dat ik ongi ben geworden. natuurlijk wil ik graag een kindje maar ik zit nu al 2 weken in onzekerheid. heb me deze week ook 2 dagen beroerd gevoeld. en wat ik al eerder zei dan heb ik liever dat het doorzet en we door kunnen gaan voor de volgende ronde en ik dan al snel positief kan testen ipv 2 weken in onzekerheid te zitten

hoe kan ik nu mijn NOD berekenen?? 1e cyclus was 32 dagen, toen 30 dagen en nu 42

voor de rest op het wachtbankje heeeeel veel succes. ik ga voor jullie duimen

en inderdaad ikke. je ziet ineens overal zwangeren lopen!! gek word ik ervan!!
xxx Annie

Hayden
13 June 2010, 09:24
Annie wat fijn dat je eindelijk uit die onzekerheid bent!!
Moeilijk te zeggen waar je nu vanuit moet gaan :? Ik weet dat nooit zo goed eigelijk!!
Ben je hevig ongesteld of valt t mee?

Hayden
13 June 2010, 09:25
of je zou misschien ovulatie testen moeten gaan gebruiken :?:

Babe1810
13 June 2010, 12:13
@Babe, ik heb nog niet getest. Wat leuk dat er nog zo'n jonge meid is, dan ben ik niet de enige hahaha.
Nu maar hopen dat het voor jou ook raak is.
Hoeveelste ronde ben je nu mee bezig?

Liefs Beebielove.

Hihi, is pas onze eerste ronde dus zou wel heel idioot zijn als het nu al raak was, maar...was vanochtend wr misselijk! Maar denk dat ik vrijdag toch maar pas ga testen... heb er niet zoveel verstnad van, maar eerder testen is niet zo betrouwbaar?
Wanneer wil jij gaan testen, je was toch al overtijd? Ik hoop dat het raak is!

Hayden
13 June 2010, 12:33
@Babe, Er zijn toch nog best wat meiden waarbij t de 1e ronde raak is! Dus wie weet ben jij daar 1 van ;)
Ik zou als ik jou was geen vroege testen doen, de uitslagen daarvan worden vaak als onbetrouwbaar gezien.
succes!

Lovy
13 June 2010, 12:49
Annie balen dat je onig werd maar wel heel fijn dat je nu weet hoe het zit... Die onzekerheid is vreselijk! Succes deze ronde!
Ik zou ook niet weten hoe je NOD moet berekenen? Misschien het gemiddelde uiterekenen ofzo? Maar dan nog weet je niet wanneer je ei er is. Misschien heb je deze ronde wat aan ovulatietesten? Ik kan ook geen touw vastknopen aan mijn cyclus (nooit gekund) dus ik deze ronde ook eens proberen meer te weten te komen hoe dat bij mij zit... :)

x Lovy

Beebielove
13 June 2010, 13:02
@Annie wat ontzettend fijn dat je nu eindelijk uit die onzekerheid zit, alleen wel met ander nieuws dan je gewild had, maar nu kun je tenminste wel weer aan een nieuwe ronde beginnen.

@Babe, Ik ga denk ik maandag of dinsdag even testen, ik probeer het nog even uit te stellen.
Het is wel heel moeilijk, maar ik blijf het volhouden hahaha.
Ik blijf wel bang dat de ongi toch kan komen, maar het lijkt er nog steeds niet op.
Ik blijf wel een beetje een rommelende buik houden, dat blijft een beetje mijn enige angst.
Het voelt alsof er dan van alles en nog wat bezig is.

@De zwangere meiden, wat voelden jullie nou precies?

Liefs Beebielove.

Beebielove
13 June 2010, 13:06
@Babe nog een keer, Ik zal als ik jouw was geen vroege test doen want meestal geven die negatief aan terwijl je toch wel zwanger blijkt te zijn na een paar dagen.

Liefs Beebielove.

ikke44
13 June 2010, 13:13
Annie, balen dat je toch ongi bent geworden, maar wel fijn dat je nu eindelijk uit die onzekerheid bent, tja wat je onregelmatige cyclus betreft: je zou als nod een gemiddelde kunnen aanhouden (bijv 35 dagen ofzo?) Maar ik zou in elk geval klussen vanaf je vruchtbare periode met je korte cyclus tot in elk geval je vruchtbare periode van je langste cyclus (snap je me nog?:P) Veel succes ermee ;)

Hayden, ja erg he, nou hopelijk mag jij je ook snel bij die 12 aan sluiten...(zal je baas blij mee zijn ;) :P ) Zijn ze ook nog beetje rond dezelfde tijd uitgerekend?

Beebielove, hihi ik zat al te kijken wat een tijd om op de computer te zitten ;) haha maar toen las ik verder....hopelijk heb je toch nog kunnen slapen verder. Ik denk dat je zwanger bent hoor, je hebt al 2x een mooie cyclus van 30 dagen gehad, ben benieuwd ga je morgen testen?

Lovy, jah dat hadden wij ook in het jaar dat wij trouwden hadden we ook iets van 8 bruiloften :shock: En ze zeggen dat als je zwanger wilt worden je ineens overal zwangeren ziet, maar het zijn nu ook gewoon echt allemaal vrienden of familie of collega's en dat is normaal echt niet zo veel hoor....Maar goed hopelijk mogen wij ons daar ook allemaal snel bij voegen ;)

Yvonne, dankje, jij ook veel succes ;) Nouja je hebt gelukkig meer vruchtbare dagen dus en op die dagen hebben we wel geklust maarja die vruchtbaarste dag he ;) Jeetje lastig zeg als je vriend zoveel weg is, is hij dan ook weleens helemaal weg in je vruchtbare periode?

Nou wij gaan nog ff lekker door met klussen want je weet maar nooit, ik ga niet meer stoppen tot ik ongi wordt of positief test ;) :P (nouja niet elke dag hoor maar toch wel om de dag als het even kan ;) :D )

Liefs ikke

yvonnead
13 June 2010, 13:47
Yvonne, dankje, jij ook veel succes ;) Nouja je hebt gelukkig meer vruchtbare dagen dus en op die dagen hebben we wel geklust maarja die vruchtbaarste dag he ;) Jeetje lastig zeg als je vriend zoveel weg is, is hij dan ook weleens helemaal weg in je vruchtbare periode?

@Ikke, nee hoor gelukkig niet.
Een paar dagen eerder of later moet ook lukken toch?
We gaan gewoon ons best doen :D .
Succes deze ronde!

annie84
13 June 2010, 19:14
dames

kan iemand mij uitleggen hoe ik het nod lijstje kan updaten???

ik heb nu maar het gemiddelde berekend

32+30+42 = 104 : 3 = 34,6. afronden naar boven dan maar dus over 35 dagen

betekend dat mijn nieuwe nod op 18 juli is

groetjesss

meisje88
13 June 2010, 19:28
Jeetje meiden ik moest heel veel bijlezen want ik heb afgelopen dagen veel gewerkt en ben niet zo veel op de computer geweest! Ben verder ook erg druk geweest dus excuus dat ik niet op iedereen heb gereageerd!

Maar Beebielove wat spannend zeg! Ik hoop echt zo voor je dat je klachten duiden op een zwangerschap!

@Annie jammer van je ongi, maar in ieder geval duidelijkheid! Ik weet precies in wat voro spanning je hebt gezeten ik had ook cyclussen van 27 en 42 dagen! Dus ook heel lastig uit te rekenen wanneer je NOD en vooral je EI is! Ik ben maar regelmatig gaan klussen en ben er niet zo veel mee bezig als vorige ronde..

@hier: Ik denk dat ik vrijdag (11/6) mijn ei heb gehad. Ik voelde steeds lichte steekjes onderin mijn buik, echt zo'n scherp gevoel. Het zou dus wel kunnen kloppen, want het was gister precies 2 weken geleden dat ik ongi werd.. Nou maar hopen dat ik een regelmatige cyclus heb verder.. of nog beter: Zwanger word!!

Groetjes Meisje88

Beebielove
13 June 2010, 19:29
18-07............Annie84..............26............4 .........1e

Zwanger!!!

Beebielove
13 June 2010, 19:33
Ik heb je er even tussen gezet annie.
Ik hoop dat hij voor de rest voor de anderen nog klopt.

@Ikke, ik ga morgenmiddag even testen, en mocht hij dan negatief aangeven dan ga ik denk ik donderdag of vrijdag nog een keer testen.
Ik kan nu haast niet meer wachten om te testen.

Vandaag heb ik eigenlijk helemaal geen last van steken of krampen.
Ik heb alleen maar heel erg last van mijn onderrug gehad vandaag, ik wist me geen houding te geven.
Maar voor de rest is dat nu weer weg en heb ik nu helemaal nergens last van.
Sterker nog.. mijn afscheiding komt nu ook gewoon weer in mijn ondergoed.
Gisteren had ik dat niet, maar toen had ik wel hele klodders witte afscheiding bij het afvegen en nu komt het ook gewoon weer in mijn ondergoed.
Een naderende ongi zit er helemaal niet aan te komen.
Ik heb deze ronde nog geen 1 krampje gevoeld die als een ongikramp voelt.
Dus morgen hoop ik jullie goed nieuws te kunnen geven meiden!

Nou ikke, jij nog heel veel plezier dan met klussen deze weken! ;) en hopen dat er wat moois uit komt deze keer!

Liefs Beebielove.

Beebielove
13 June 2010, 19:34

Zwanger!!!

Patries123
13 June 2010, 20:15
@ Beebielove, nou meid, het lijkt erop dat het raak is. Ik had zelf ook 4 dagen voor me NOD echte ongi krampen en continu een weeig gevoel in me buik.... Ik ga echt voor je duimen dat je morgen een positieve test in handen hebt!!!

@ Annie, wat fijn dat je ongi heeft doorgezet... Op naar de volgende ronde en hopen dat je cyclus dan wat korter is

@ meiden vlak bij NOD, spannend hoor!!!

@ Hier, heb een tijdje niets meer geschreven, sorry.... Maar voel me afgelopen week dan ook niet echt top. Ik geloof dat de klachten toch echt beginnen te komen nu.... Ben echt onwijs moe... Slaap me echt een ongeluk haha, en elke ochtend gaat het ontbijt toch wel moeizaam... Verder heb ik gister een hele drukke dag gehad en was vandaag dan ook echt uitgeschakeld.. Ben volgens mij nog nooit ZO misselijk geweest als vandaag. Echt de hele dag... VRESELIJK!!! Buikpijn, hoofdpijn en al die dingen kan ik wel hebben maar ik vind misselijkheid echt het ergste wat er is... Ik hoop echt dat het niet erger gaat worden...
Maar goed... Het leuke nieuws is dan wel weer dat het nog maar 2 nachtjes slapen is voor we de kleine alien te zien krijgen (tja...kan het vooralsnog niet echt anders noemen haha)

annie84
13 June 2010, 20:39
Thanks beebielove!!! en nu maar hopen dat jij morgen naar het onderste lijstje kan verkassen ;)

meisje ja het is echt een ramp die onregelmatigheid. ik ga me deze maand ook niet zo druk maken. elke week gewoon een paar keer klussen en we zien het wel

hayden. thanks voor de tip. ben alleen bang dat ik met die ovu testen weer te veel er mee bezig ben. zo duurt die maand zo lang.

patries spannnend hoor!!! wel klote van die misselijkheid maar tis voor een goed doel ;)

Lovy
13 June 2010, 20:57
Lijstje klopte (wat mij betreft) niet meer:

12-06...........Beebielove............18............3 ..........1e
08-07?...........Lovy..................31............ 3.........1e

Zwanger!!!

x Lovy

kevertje
13 June 2010, 22:55
08-07?...........kevertje.............26............. 2.........2e

Zwanger!!!

ik heb me er even goed bij gezet de precieze datum weet ik niet maar ik heb de langste cyclus gepakt
normaal was het 28 dagen nu 25 maar ga maar even van 28 uit niet met klussen natuurlijk dat wordt nu ruimer en langer haha zal manlief heel erg vinden hihi
op naar ronde 2 ik hoop dat die veel goed brengt (voor iedereen uiteraard)
oh en beebielove wat ontzettend spannend voor jou ik hoop dat je gevoelens uit komen en dat je naar het onderste rijtje kan van mij mag je morgen testen hahaha

annie84
14 June 2010, 08:21
beebielove hou ons niet langer in spanning en ga alsjeblieft testen :D

ikke44
14 June 2010, 11:38
Patries, vervelend dat je zo misselijk bent, hoop voor je dat dat snel over gaat.

Beebielove, ohhhh zo spannend, volgens mij is testen niet eens nodig joh ;) :D Maar ben zo nieuwsgierig, kun je niet ff wat eerder testen ik moet morgen werken en dan lees ik het pas 's avonds laat :P ;) :oops: Haha let maar niet op mij hoor, je moet testen wanneer je dat zelf wilt :lol:

Liefs ikke

Beebielove
14 June 2010, 12:04
Nou meiden slecht nieuws de test was negatief... :cry: weet het nu dus ook even niet meer.
Had net toen ik in het plastic bekertje plaste een heel klein bloedpropje net als toen met die innestelling (vermoede innestelling) maar helemaal geen klachten te bekennen.
Ook geen ongi krampen of wat dan ook.
Vanochtend alleen even heel erg misselijk maar dat was ook zo weer over.
Enig idee wat ik nu kan doen??
Ik baal nu wel enorm omdat ik zo hoopte op een positieve test..

Liefs Beebielove.

annie84
14 June 2010, 12:10
balen meid!!
maar als je nog geen ongikrampen ofzo hebt over 3 dagen maar weer proberen
wel raar zo'n bloedpropje, ik heb daar zelf nog nooit iets over gehoord of gelezen dus kan je helaas niet helpen..

Beebielove
14 June 2010, 12:20
Ik heb gelijk de huisarts even gebeld en die zeiden dat ik nog een week moet wachten om te zien of ik dan wel ongi wordt en dan kan ik nog een keer testen, want het kon zijn dat 3 dagen overtijd toch nog te vroeg was om te testen.
Pfff de tranen staan nu wel even in mijn ogen omdat ik er nu niet meer in geloof..
Laat de ongi maar komen.

Liefs Beebielove.

annie84
14 June 2010, 12:36
vervelend he!! zo zat ik 2 weken geleden ook. je bent overtijd, hoopt van alles en dan toch nog die onzekerheid :(
heb je verder nog geen ongi krampen ofzo??

Beebielove
14 June 2010, 13:21
Ja dit is echt ontzettend vervelend.
Ik heb nu alleen een beetje een zeurend gevoel, maar geen krampen ofzo..
Maar dat zeurende gevoel heb ik al een paar dagen, een beetje steken ofzo.
Maar ja nu maar wachten tot de ongi komt, zodat ik op kan naar de volgende ronde.
Wel raar dat haast iedereen deze ronde een hele lange cyclus had.. :?

Liefs Beebielove.

annie84
14 June 2010, 13:30
ja nu je het zegt!! ik had het ook in de 3e ronde
we gaan deze 4e ronde gewoon extra ons best doen beebielove zodat we volgende maand ook op het onderste rijtje staan!!

xx

Beebielove
14 June 2010, 13:32
Ik had die test net nog op mijn nachtkastje liggen en pakte hem nu net op om hem weg te gooien en nu zie ik een heel licht minuscuul streepje, maar ja ik mag hem nu al een poosje niet meer aflezen he.
Maar ik kan me nog herrinneren dat 1 van de andere meiden hier ook na een half uur ofzo nog een licht streepje zag en een paar dagen daarna positief testte..
Dus ik ben benieuwd en ik hou toch nog een beetje hoop.

Liefs Beebielove.

Hayden
14 June 2010, 13:43
Beebielove wat vervelend voor jezelg!!
Ik heb ook begrepen dat je hem na een tijdje niet meer mag aflezen omdat t dan verkeerde uitslag kan geven! Maar goed wie weet toch!

Misschien moet je t morgen met je ochtend urine proberen!!

En idd veel hebben nu een lange cyclus misschien zijn we er allemaal teveel meebezig en stellen we t onbewust uit!

Maar ik hou nog stEeds hoop voor jou! Welke test heb je gebruikt?

Beebielove
14 June 2010, 13:52
Ik heb gewoon de KV test gebruikt, dus heb er nog eentje over.
Ik denk dat ik tot donderdag wacht en dan met ochtendurine test.
Morgen kan ik al wel weer gaan testen maar dan denk ik dat het toch weer negatief is.

GEEN BLOED IS NOG STEEDS MOED!
Die slogan houden we allemaal gewoon aan hahaha.

Liefs Beebielove.

Hayden
14 June 2010, 13:58
Precies geen bloed is moed!!
Donderdagtesten is beter ja!

Beebielove
14 June 2010, 14:16
Oeh jij mag ook bijna testen zie ik! Wanneer ga jij testen?
Voel je trouwens al vreemde dingetjes?

Liefs Beebielove.

Hayden
14 June 2010, 14:28
Jaa woensdag is t zover!
Maar denk niet dat ik aan testen toe kom hoor!
De ongi zit er volgens mij al aan te komen, heb sinds vrijdag weeig gevoel in me onderbuik en dat zal morgen wel omgezet worden in krampen! En heb pijnlijke borsten!

Dus ik bereid me eigelijk gewoon weer voor voor ronde 4.
Wel fijn als ik woensdag O wordt dan hou ik mij aan 32 dagen..

Hayden
14 June 2010, 15:09
wuahah noou meidenn ben zojuist ongi geworden!!
Ik ging ff plassen met afvegen kwam er bruine smurrie aan me papiertje ( sorry voor details)
En me buikpijn lijkt ook wat heviger te worden!!

Ben blij dat ik t nu al ben!! Ik helemaal blij, me vriend zegt ik snap echt niet waarom je zo blij bent dat je ongesteld ben geworden :?
Ik zeg tegen hem ik wist zoiezo dat ik t zou worden was alleen nog kwestie van tijd. Ben t liever 2 dagen eerder dan 2 dagen later!

Maar goed ben dus nog steeds onregelmatig nu heb ik 27, 32, 30 dus vindt wel moeilijk om te bepalen waar ik nu vanuit moet gaan!! Net als jij Annie ;)

Gelukkig voel ik me ei wel goed, Nou ben zo blij kan snel weer aan nieuwe ronde beginnen!

Hayden
14 June 2010, 15:11
Waar zal ik mijn NOD nu op zetten? :?

Beebielove
14 June 2010, 15:15
Wat fijn dat je het toch nu al zo snel weer bent geworden!
Als je het gemiddelde neemt van de 3 cyclussen kom je op 29,6.
Dus ik zal hem als ik jouw was gewoon op 30 zetten.
Wel fijn dat het niet een heeele onregelmatige cyclus is, zodat je nog wel een beetje een idee kan hebben wanneer je vruchtbare dagen zijn!

Liefs Beebielove.

Hayden
14 June 2010, 15:16
SOrry ben ff in de war met dat cyclusse gedoen hoor :?
1e dag van mijn menstruatie was 15 mei..dan moet ik toch tot gister berekenen? en vanaf vandaag begint me nieuwe cyclus weer?

Hayden
14 June 2010, 15:27
Als ik t goed heb berekend zou mijn NOD 14 Juli moeten zijn.
Dus heb t lijstje even aangepast!

15-07............Hayden...............21............4 .........1e

Zwanger!!!

ikke44
14 June 2010, 15:33
Hayden, balen meid dat je ongi bent geworden, maar inderdaad wel beter optijd dan dat je een aantal dagen overtijd loopt. Hopelijk dat de volgende ronde een betere ronde is.

Beebielove, wat k*t dat je negatief teste, inderdaad met 2/3 dagen opnieuw testen en dan 's ochtends, hopelijk test je dan positief.

Liefs ikke

Hayden
14 June 2010, 15:35
Moet ik hem wel JUIST aanpassen!! Nog een keer opnieuw

14-07............Hayden...............21............4 .........1e

Zwanger!!!

Mylene
14 June 2010, 17:03
Wat vervelend beebielove dat je test negatief was!!!!! Heb je wel een regelmatige ongi??
Ik moet nog een paar dagen wachten, vind het zooooooo spannend. Ik heb wel een aantal klachten
maar weet niet of dit nu zwangerschapskwaaltjes zijn, Ik was zaterdag ineens heel misselijk maar dit was heel snel
weer weg, voel me een beetje grieperig maar dit zet niet door, heb na de eisprong krampen gehad onder in mijn buik maar dit is nu
weg en me buik is erg aan het rommelen zouden dit zwangerschapskwaaltjes kunnen zijn want voor de rest heb ik geen andere klachten.

Heeeeeeeel erg jammer voor de meiden die ongi zijn geworden, nu maar weer lekker klussen dan he.
En volgende maand beter.

Iedereen heel veel succes met wachten en klussen en met de zwangerschap voor de gene die al zwanger zijn. Ik hoop dat we snel
weer een paar meiden aan het lijstje 'zwanger' kunnen toevoegen

Groetjes Mylene

Lovy
14 June 2010, 17:05
Hayden, op naar de volgende ronde meid! Wel balen natuurlijk, maar als je al wist dat niets was deze ronde dan is wat vroeger beter dan later ;)

Beebielove toch nog even spannend voor je! Misschien test je over 2-3 dagen wel positief? Wie weet? :?:

@ hier zit ik op dag 10, ben alvast maar met die ovu-testen begonnen. Ik heb namelijk teruggevonden dat ik ook een paar keer (zonder pil) een cyclus had van 27 of 28 dagen, dus begin maar op tijd. Was (uiteraard) negatief, controlestreepje was niet heel donker en het teststreepje was heeeeeeeel licht te zien (= dus negatief). Morgen maar weer, ben eigenlijk ook wel benieuwd of ik ga merken als er een ei komt? En of er uberhaupt een ei komt?
Heel gek, maar ik ben er verder niet zo veel mee bezig, waarschijnlijk omdat ik werkelijk iets doe (die testjes)?? Ik weet het... ik spoor niet helemaal... ;) :lol:

@ meiden op het wachtbankje: ik duim mee...

x Lovy

Hayden
14 June 2010, 17:46
Ja balen is t natuurlijk wel, maar omdat ik hem al voelde aankomen viel t mee!
Trouwens ik ben dan wel O geworden mAar t is tot nu toe alleen beetje bruinig en er zit nu niets meer!?
Kijk morgen nog wel f aan of er dan nog steeds niets is!! Zit nu bijna aan innestelingsbloed te denken..maar je hoort ook vaker dat in begin van menstruatie bruin is en dat bloeden later door zet! Dus daar ga ik nu nog maar f vanuit vooral omdat de krampen door zetten!

Dromer
14 June 2010, 18:29
Oh Beebielove wat een teleurstelling, ik leef echt met je mee. Maar houd de moed erin h want een beetje bloedverlies kan altijd. Ik duim voor je mee op donderdag.............!!!!!

Je zit dan niet heel precies met je cyclus Hayden maar je hebt er geen rare uitschieters bijzitten. Bruin bloed komt meestal aan het begin en einde van een menstruatie, bij mij tenminste.

Wij zijn van het weekend naar Brugge geweest, supermooi. We hadden bonnen voor een chique restaurant daar (van mijn partners werk)..........ik heb alleen mijn eerste misselijkheid mogen ervaren op zaterdagmiddag en 's avonds had ik nog steeds geen grote honger. Zit je daar haute cuisine met lange tanden te eten, spaatje rood voor je neus terwijl het schatje een wijnarrangementje naar binnen slurpt :x . Ik had ff last van giga moodswing met een behoorlijke neerwaartse spiraal. Kortom ik was niet te genieten en het allerergste was dat hij mijn hormoonschommelingen en alles wat erbij hoort heel schattig vindt.

Janne26
14 June 2010, 20:00
Hayden:Balen joh, van je ongi. Vol goede moed op naar de volgende ronde dan maar h!

Beebielove: hou vol meid, ik had ook eerst aantal negatieve testen en pas op de 5e dag overtijd verscheen er een heel licht streepje op de test! Dus nog ff volhouden....en wie weet ;) :D

Voor de rest op het wachtbankje: veel succes met wachten!!

annie84
14 June 2010, 20:51
nou hayden wij gaan alvast op naar ronde 4!!!
dat het de laatste ronde maar mag zijn :lol:

dames misschien een raar vraagje
maar hebben jullie al wat babyspulletjes gekocht? een soort van "babyuitzet" begonnen?

groetjesss

Hayden
14 June 2010, 20:59
Ik hoop het stiekem wel hoor dat t de laatste ronde is!
t gaat zo snel, ga alweer naar de 4e maand toe :shock:

Heb verder nog geen spulletjes gekocht hoor, dat wil ik echt pas bewaren voor als ik echt zwanger ben!
of is deze vraag meer bedoeld voor de zwanger onder ons?:P

En jij zelf dan?

ikke44
14 June 2010, 21:14
Dromer, hahah sorry moet erg lachen om je verhaaltje (de manier waarop je het omschrijft ;)) Fijn toch dat ie het schattig vind, beter dan dat ie zich er aan ergert :P

Annie, ik heb bij mijn vorige zwangerschap pas wat gekocht toen ik wist dat ik zwanger was, maar al wel erg snel, we hebben met 9 weken al een box en een complete badset gekocht (nu hebben we dus alles al ;) )

Liefs ikke

annie84
14 June 2010, 21:20
ik heb alleen een rompertje gekocht omdat daar iets opstond waar ik helemaal gek van ben haha
en een speen omdat ik die ga inpakken mocht ik zwanger raken

ik las een stukje op internet over de zogenaamde baby uitzet dus vroeg me af of mensen inderdaad al spulletjes van te voren kochten. maar dan meer de kleine dingetjes hoor geen meubels enzo

Beebielove
15 June 2010, 10:02
@Dromer, wat vervelend is dat dan he, dat je dan niet lekker even mee kan nippen aan die wijn, maar je doet het voor het goede doel he haha.
Wel ontzettend lief hoe je man reageert!

@Janne, ik blijf de moed er ook nog in houden, en ga donderdag of vrijdag ochtend weer testen.
Wat lijkt de beste dag voor jullie? Donderdag of vrijdag?

@Hayden, is je ongi nu inmiddels al wel doorgezet of is er nog steeds niets??

@Mylene, Dat rommelende gevoel had ik rond mijn NOD ook, pas sinds 2 dagen ofzo is dat weg, mijn hele buik was ergens mee bezig hahaha.
Dus ik hoop dat het goed nieuws voor je brengt en ik duim voor je meid!

Gisteren had ik toch wel erg last van dat zeurende gevoel, dat werd steeds ietsjes meer, een beetje een lichte ongi gevoel. Maar er is nu niks meer te zien en heb nu eigenlijk nergens meer last van.
Ik zat er echt op te wachten dat mijn ongi toch zou komen, maar uiteraard kwam het dus weer niet.
Pfff nu duurt het wachten weer zo lang haha, ik hoop maar gewoon dat de ongi uitblijft.

Liefs Beebielove.

annie84
15 June 2010, 10:35
ik hoop het ook voor je beebielove
ik had ook steeds dat ongi gevoel maar het zette niet door

heb het nu ook maar 2 dagen gehad. ben er alweer vanaf :D

Janne26
15 June 2010, 10:40
@beebielove: natuurlijk is het beter om vrijdag te testen, want hoe later je test hoe betrouwbaarder de uitslag. Maarja....ik zou dat niet kunnen hahahaha!! Dus je moet doen waar jij je het beste bij voelt... Ik duim voor je, meid! :D

Beebielove
15 June 2010, 11:16
Ik heb zelf een beter gevoel bij vrijdag, dus ik denk dat ik vrijdagochtend dan maar ga testen. (als ik het volhou haha)

Liefs Beebielove.

pickwick
15 June 2010, 12:07
Ben ik weer even! Oeh Beebielove wat spannend!!!
Hoe lang na het testen had je een licht streepje? Was het echt een rose streepje? Of een witte?

Het kan wat mij betreft bijna niet meer missen hoor! Ook al is een test na een half uur niet meer betrouwbaa, als je niet zwanger zou zijn zou er gewoon geen streepje komen, ook niet na een half uur.
Het verstandigst is dat je vrijdag weer gaat testen, maar in principe verdubbelt het hcg-hormoon iedere twee dagen. Dus morgenochtend (en echt ochtendurine is echt het beste) zou best wel positief kunnen aangeven! Maar dat is aan hoeveel geduld jij hebt! Welke testen gebruik je? Clearblue geven het langzaamst positief resultaat. de goedkope testen van kruidvat, dirx etc het snelst!

Ben heel benieuwd, zou heel leuk zijn!!! En ook al lekker snel! Enne misschien is het wel raak door die keer dat de buren klaagden, haha, zou een stunt zijn!!! Kun je ze over negen maanden lekker pesten met een huilende baby, hihi....

Groetjes Pickwick!

Beebielove
15 June 2010, 15:14
Hahaha pickwick ik zit hier helemaal te schuddebuiken, dat zou wel leuk zijn haha, dan ga ik even bij hun langs om sorry te zeggen met een lief klein hummeltje in mijn armen! hahahaha.
Ik heb gewoon de 2 voor 5 euro testen van kruidvat.
En dat streepje die je dus ziet is roze, alleen wel heel licht maar je ziet hem nu dus wel duidelijker.
Dat was gisteren toen ik even later weer ging kijken om hem weg te gooien toen zag je dat hij duidelijker was geworden, maar ik heb hem dus nu maar bewaard en ik kijk er regelmatig naar hahaha.
Ik moet even kijken hoe lang ik het volhou en dan ga ik weer testen!

Eigenlijk is het best wel grappig om jullie ook zo lang in spanning te laten zitten hahaha, maar het ergste is dat ik mezelf ook langer in spanning hou! :D

Liefs Beebielove.

Babe1810
15 June 2010, 18:19
beebielove, ik hou je in de gaten! Moest wel een eindje terug lezen om te zien hoe het met je was, maar negatief getest dus en vrijdag ga je weer testen. Nou, mn duimen draaien overuren voor jou!

En ik ben al zo zenuwachtig...vrijdag is mijn nod (dan ga ik ook testen!!) en ik ben al sins het weekend elke ochtend misselijk (niet overgeven), dus misschien...........

Lovy
15 June 2010, 21:18
Spannend allemaal zeg! Ik help jullie hopen hoor Beebielove en Babe1810! :D

x Lovy

ikke44
15 June 2010, 21:24
Beebielove, jeetje meid, dat je zo lang kan wachten, inderdaad komt dat streepje er niet voor niks (ook al is de afleestijd al voorbij) en je hcg wordt elke 2 a 3 dagen meer dus je zou zelfs woensdag of donderdag ochtend al wel kunnen testen hoor, en ik denk dat ie dan wel positief is als je nu al na een iets langere tijd een streepje ziet ;) Nou ben benieuwd en ons niet te lang in spanning laten he :P ;)

Liefs ikke

Lovy
15 June 2010, 21:35
Beebielove, jeetje meid, dat je zo lang kan wachten, inderdaad komt dat streepje er niet voor niks (ook al is de afleestijd al voorbij) en je hcg wordt elke 2 a 3 dagen meer dus je zou zelfs woensdag of donderdag ochtend al wel kunnen testen hoor, en ik denk dat ie dan wel positief is als je nu al na een iets langere tijd een streepje ziet ;) Nou ben benieuwd en ons niet te lang in spanning laten he :P ;)

Hahahaha ik sluit me hierbij aan, maar voel je vooral niet opgejaagd hoor... :lol: :D ;)
(Wat zijn we toch erg he? ;) :D Zoals je ziet: we leven allemaal met je mee en helpen mee duimen :lol: ;) )

x Lovy

yvonnead
15 June 2010, 22:06
Nou Beebielove je laat ons en jezelf wel in spanning zitten hoor.
Zou het echt heel erg leuk voor je vinden als je vrijdag positief zou testen ;) .
Zal ook zeker net als de andere dames hier voor je duimen.
Wij zijn afgelopen weekend weer aan het klussen geweest en aankomend weekend weer dus wordt weer spannend voor ons hihi.
Ik had trouwens aardig wat bij te lezen en sorry dat ik niet overal heb kunnen reageren meiden ik werd vorige week gebeld door mn vader dat mn oma ernstig ziek is en het is niet zeker of ze er wat aan kunnen doen.
Dus nogmaals sorry als ik niet overal heb op gereageerd.

Beebielove
16 June 2010, 07:47
Nou hartstikke dankjulliewel voor jullie steun meiden!
Ik denk dat ik toch morgen al een testje ga doen, want ik ben net wakker en zo ontzettend misselijk dat ik even niks kon doen omdat ik bang was dat ik zou overgeven.
Ik stond in de badkamer en was aan het kokhalsen en zo enorm misselijk dat ik dacht, weet je wat ik doe mooi morgen die test al dan weet ik waar ik aan toe ben.
Maar ja nu maar hopen dat hij dan wel positief aangeeft, of in ieder geval een duidelijkere streep.

@Babe, voor jou wordt het dus ook spannend! Ik ga ook voor jou hopen en duimen hoor meid!

@Yvonne, Het geeft niet meid, ik hoop dat er niks ernstigs met je oma is en heel veel beterschap daar bij jullie!
Ik hoop dat ze er snel weer bovenop komt.

Voor de meiden die ook op het wachtbankje zitten, nog even volhouden en ik hoop voor jullie dat de ongi uitblijft!
En voor de meiden die (bijna) in hun vruchtbare dagen zitten, heel veel plezier met klussen de aankomende dagen en moge er maar een mooi wondertje uitkomen deze maand! ;)

Liefs Beebielove.

annie84
16 June 2010, 11:34
spannend meid ik zal voor je duimen!!!

yvonnead
16 June 2010, 12:21
@Yvonne, Het geeft niet meid, ik hoop dat er niks ernstigs met je oma is en heel veel beterschap daar bij jullie!
Ik hoop dat ze er snel weer bovenop komt.

Liefs Beebielove.[/quote]

De kans is erg klein dat ze nog kunnen doen.
Als ze toch iets gaan doen zal het een chemo worden want voor operatie zijn haar longen te slecht.
Spannend maar ik heb er een zwaar hoofd in.

Jij heel erg veel succes met de test morgen ;) .

Hayden
16 June 2010, 16:21
hey ladyss

Nou mijn ongie is gister goed doorgezet, maar nog steeds is t minimaal!! Maar wel echt rood bloed en niet meer alleen bruin.

@yvonne sterkte met je oma, vindt vervelend om te horen!!

@ beebielove hoe voel jij je nu?

Pff ik wordt zo gekk,, hoor steeds meer mensen om mij heen die zwanger zijn wil nu ook eindelijk eens dat t raak gaat worden!! :D

Hayden
17 June 2010, 04:37
Nou beebielove, ben benieuwd of je deze ochtend zal gaan testen!
En wat de uitslag natuurlijk is!! Vast positief!!

Ik duim voor je!!

ikke44
17 June 2010, 10:31
Beebielove, kom op hou ons niet langer in spanning :P Heb je al getest en en en???? (vast wel positief ;) )

Yvonne, sterkte meid met je oma, dikke knuff.

Hayden, nou dat gevoel heb ik dus ook, zo irri, ik gun het iedereen heel erg hoor en weet ook wel dat we nog niet zo lang bezig zijn maarja wil gewoon ook....Dikke kus voor jou en hoop voor jou dat 4x scheepsrecht is ;)

Liefs ikke

annie84
17 June 2010, 11:40
nou beebielove.... je voert de spanning wel op!!
laat je ons snel wat weten??

liefs
annie

Lovy
17 June 2010, 11:46
@ Yvonne, sterkte met je oma! Dat zijn geen leuke dingen om te horen :(

@ Hayden, zo herkenbaar dat gevoel... leuk voor die ander en je gunt het iedereen, maar je wil zooooooooo graag...! Hopelijk is dit onze ronde! :)

@ Beebielove, hopelijk heb je positief getest! Spannend hoor!

@ hier tot op heden (zoals verwacht) negatieve ovu-testen. Ben er expres op tijd mee begonnen, want ik heb werkelijk geen idee hoe dat zit bij mij. Maar zit nu ook pas op dag 13 vandaag, dus niets aan de hand...

x Lovy

meisje88
17 June 2010, 14:22
@ lovy wat een gepuzzel zeg met die ovu testen! Succes!
@ Hayden; jammer dat je ongi is doorgezet, op naar de volgende en hopelijk laatste ronde!:D
@ Beebielove; en en en? Ik vind het zoooo spannend ik hoop het zo voor je!
@ yvonne; sterkte met je oma..
@ annie; alweer van de oni af en aan de klus?

Janne26
17 June 2010, 15:33
Yvonne: heel veel sterkte met je oma. Is een moeilijke en zware tijd, heb zoiets vorig jaar met mijn opa meegemaakt waar ik een hele sterke band mee had.

Beebielove: Waar ben je?? Oh...wil het weten!!

Hayden: balen zeg, van je ongi!! pfff....

@Hier: het gaat gelukkig weer wat beter. Ik hield heel veel vocht vast in m'n been, maar zit nu al 1,5 week thuis en als ik voldoende rust houd dan gaat het een stuk beter :)
En m'n buik groeit erg goed!! Krijg nu toch wel echt last van bandenpijn...vooral als ik buk om iets te tillen...jeetje...hahaha Mijn vriend zegt dat ik al echt begin te zeuren als een zwangere vrouw ;)

Lovy
17 June 2010, 16:49
Janne, wat fijn dat het weer beter gaat! :) Alleen hopen dat je niet te veel last gaat krijgen van bandenpijn, want dat is niet prettig...

Ben verder benieuwd naar Beebielove...

x Lovy

Hayden
17 June 2010, 17:02
Nou beebielove!! Je heb ons lang genoeg in spanning laten zitten! Hopelijk heb je goed nieuws!!

Mijn schoonzus is nu aan t bevallen, al sinds 1 uur vannacht me broer smste net dat t erg moeizaam verloopt maar hopen dat t vandaag nog wordt geboren!! Zit vol spanning! Ze weten ook nog niet wat t wordt!!

meisje88
17 June 2010, 18:10
jaaa beebielove waar blijf je nou met het verlossende woord!

Spannend Hayden! Ben je straks gewoon tante! :D

@ janne fijn dat het weer beter gaat. Lekker dat je nu thuis bent, kan je je helemaal op jezelf en je kleintje richten!

groetjes meisje 88

Hayden
17 June 2010, 20:22
Nou ze is bevallen hoor!!
en het is geworden een JONGEN!

Ik was dan al tante, maar t blijft altijd weer leuk!

ikke44
17 June 2010, 20:32
Beebielove!!!!!! Waar ben je, hou ons niet langer in spanning joh ;)

Hayden, gefeliciteerd met je neefje, leuk hoor!

Janne, Fijn dat het weer iets beter gaat, rustig aan doen hoor ;)

Liefs ikke

Lovy
17 June 2010, 21:01
Hayden gefeliciteerd met je neefje! Altijd leuk om tante te worden! ;)

x Lovy

annie84
17 June 2010, 21:30
hayden gefeliciteerd!! alles goed met de kleine?? en hoe heet hij???

meisje: het heeft gelukkig maar 2 dagen geduurd ;) dus mag weer lekker gaan klusse :D
wanneer is jouw nod?

groetjesss

ikke44
17 June 2010, 21:39
Annie, zow jij hebt een korte ongi, maar 2 dagen?? Heb je dat altijd zo kort? Die van mij duurt altijd 8 dagen :?

meisje88
17 June 2010, 21:41
Hayden gefeliciteerd met je neefje!

Annie, ik weet niet wanneer mijn NOD is, lastig uit te rekenen met een cyclus van 27 en 42 dagen:S
2 dagen, dat is kort joh bij mij is het 6 dagen! En toen ik nog aan de pil was een dag of 4..

groetjes meisje

Dromer
18 June 2010, 05:47
Gefeliciteerd met je neefje Hayden! Jij bent de volgende in de familie, let maar op :) .

annie84
18 June 2010, 06:35
meisje en ikke: ik heb ook altijd een ongi van 4 a 5 dagen
nu maar 2!! maar heb er dan ook 42 dagen op moeten wachten ;)

yvonnead
18 June 2010, 07:10
Allemaal bedankt voor de lieve reacties heb er veel steun aan.

@Hayden gefeliciteerd met je neefje.

@Beebielove weet je al wat?Hoop dat de test positief is.

@annie wel lekker dat je ongi nu maar 2 dagen duurde.

Hier begint de spanning alweer aardig op te lopen voor een donderdag hahaha dan is mn NOD.
Ben benieuwd wat de uitslag is.

Hayden
18 June 2010, 07:33
Dankje wel voor de felicitaties!
Hij heet Erik! Niet mijn smaak kwa naam maar dat hoeft ook niet :D

2 Dagen is idd een korte menstruatie bloede je wel echt?
Wat mij is opgevallen deze menstruatie dat ik 1e 2dagen alleen bruinig bloed had.
3e dag iets meer bloed. En gister en vandaag al weer nauwlijks, ook alleen maar weer bruinig bloed.
Heb ik nog nooit meegemaakt, normaal vloei ik best veel namelijk!

Spannend yvonne dat je NOD er al weer aan zit te komen, Tijd gaat snel he?
Deze week is ook weer voorbij gevlogen!

Ga zo autolessen sporten en moet nog ff langs me werk! Nu nog ff snel wat huishoudelijke dingen doen :shock:

Janne26
18 June 2010, 08:08
Hayden: gefeliciteerd met je neefje Erik! Deze naam zou ook niet mijn keuze zijn, maar mijn vriend had 'm wel op z'n 'lijstje' staan...

Waar zou beebielove nou zijn? Die is zeker met positieve test vertrokken naar de roze wolk ;)

annie84
18 June 2010, 08:25
hayden ik heb wel gebloed maar een hoop bloedpropjes en bruinachtig ook inderdaad ( lekker smerige details weer voor half 10 's ochtends haha )
normaal vloei ik ook veel
Maar ik was natuurlijk 12 dagen overtijd, misschien had het daar mee te maken

Nou Janne ik hoop het wel hoor dat ze naar haar roze wolk is vertrokken. dat betekent dat ze goed nieuws heeft!!!

Yvonne hoe gaat het nu met jou? en je fam.?? trekken jullie hetnog een beetje?

pickwick
18 June 2010, 09:02
@ Beebielove, waar ben je??? Je bent a;ltijd zo actief hier en nu horen we niets meer van je :(
Hopelijk heb je goed nieuws!?
Ik hoop in ieder geval dat alles goed met je is!?

Ik ben vandaag de twaalf weken grens gepasseerd. De kans dat het nu nog fout gaat is geloof ik 0.5% dus dat is wel fijn om te weten! Voel me verder wel oke. Nog steeds erg moe en af en toe wat somber, maar dat komt meer door het gedoe op mijn werk.
Ik heb wel maandag een sollicitatiegesprek ergens anders, dus zou natuurlijk helemaal super zijn als dat iets wordt!!! Alleen wel lastig om niet te zeggen dat ik zwanger ben. Ben bang dat als ik dat wel vertel, ze dat mee gaan laten wegen bij het kiezen van een kandidaat. Maar aan de andere kant zou ik het ook niet fijn vinden om, zodra ik aangenomen ben, te vertellen dat ik over vijf maanden met zwangerschapsverlof zal gaan! Lastige situatie. Nou ja meestel heb je twee gesprekken, misschien dat ik het bij het tweede gesprek (mocht ik zover komen) wel vertel. Ga me er nu maar niet te druk om maken. Gelukkig is mijn buikje nog nauwelijks gegroeid, dus daar zullen ze het niet aan zien. Hihi, in de stad lopen honderden meiden met een dikkere buik, terwijl die niet zwanger zijn ;)

En Hayden gefeliciteerd met je neefje Erik. Is inderdaad een wat oubollige naam, maar gelukkig heeft iedereen een andere smaak! Anders zou het een beetje saai worden als iedereen Sanne of Daan zou heten. (staan geloof ik al jaren in de top 3)

Ik moet even het huishouden gaan doen.

Ik blijf hier kijken in de hoop een blij beebieloveberichtje te lezen! Of natuurlijk van een van de anderen meiden!!

Groetjes Pickwick

kevertje
18 June 2010, 09:06
hallo allemaal

nou beebielove houdt de spanning erin voor ons zeg
ik zit iedere keer te kijken of ze al wat weer hahaha
en yvonne wat vervelend van je oma zeg dat is geen leuke tijd nu

hier zijn we bijna in de klus periode hahah
ik ga om de dag proberen te klussen want ik weet nu niet precies hoe het zit normaal 28 dagen nu 25 dus wachten maar af ik heb wel ovulatietestjes gekocht dus die ga ik ook uitproberen deze keer
wie weet helpt het goed
ik was vrijdag 11 juni ongesteld geworden en normaal heb ik het echt 6 a 7 dagen en nu was het maandag al over dus dat was wel lekker zondag was het laatste beetje dus maar 3 dagen ik wist niet wat ik meemaakte hahaha
de 1e dag was het bruin en daarna gewoon bloed

en komen sommige alweer in de klusperiode?
zodat het weer spannend wordt
het blijft hier wel spannend vind ik de ene zit in onzekerheid of de andere heeft het weer
wat zin een vrouw eigenlijk toch raar in elkaar he

annie84
18 June 2010, 09:23
Nou kevertje wij gaan ook weer lekker klussen!! Volgens mijn huisarts is het beter om ook buiten je vruchtbare periode regelmatig te vrijen omdat zijn ballen ( jezus , ik lig helemaal in een deuk als ik dat zo moet typen haha ) er dan aan gewend raken om veel zaadcellen te produceren.
Als je alleen in de vruchtbare periode klust, dan doen de zaadcellen een stapje terug en vinden ze het niet zo nodig om een hoopl actieve te produceren

seksuele voorlichting gehad vorige week bij de huisarts haha. zat wel ff raar te kijken met mijn 26 jaar. voelde me net weer een puber in de brugklas haha

dus kevertje... hopen maar dat dit weekend een vruchtbaar weekend is!!! dan staan wij volgende maand ook op het onderste lijstje :lol:

yvonnead
18 June 2010, 11:42
@annie, ja we trekken het wel hoor we hebben veel steun van alle kanten ;) .
Dank je wel voor jullie medeleven.

Ben nu echt al aan het aftellen naar donderdag hihi.
Hoop zo dat ik niet ongi ga worden maar we kunnen alleen maar afwachten.
Mijn vriend zit ook al vol spanning te wachten.

Beebielove is inderdaad wel erg stil ben het niet gewend van haar....

meisje88
18 June 2010, 12:42
Jeetje Pickwick alweer 12 weken dat gaat snel! Heb je het binnen je familie/vrienden al verteld?

Spannend yvonne donderdag! Succes met wachten want dat duurt zooo lang ;)

@ annie, veel klusplezier! Hopelijk met een goed resultaat!!

@ de zwangere dames: Hebben jullie eigenlijk al een naam? Of zijn er nog twijfels.... En willen jullie allemaal van tevoren het geslacht weten?

Groetjes Meisje 88

Janne26
18 June 2010, 13:05
Hoi meisje88
Ja, wij hebben al een jongens- en meisjes naam voor ons kindje! :D
Maar wij willen niet weten wat het wordt. Ik vind het zo'n romantisch idee om na het bevallen dan pas samen te zien of we een dochter of zoon hebben... :D

Lovy
18 June 2010, 14:33
Time flies Pickwick! Het gaat echt snel! Fijn dat het goed gaat :)

Beebielove is wel erg stil, ik hoop dat alles goed is met haar... :?

@ hier moeten we echt aan de klusweek gaan beginnen. De afgelopen 3 weken hebben we het zoo vreselijk druk gehad en zijn we zoooo weing thuis geweest dat er niet geklust is :shock:
Maar het lijkt er op dat het weer wat rustiger gaat worden, dus we kunnen weer! :D En hopelijk is dan ook raak! Het zou leuk zijn om op onze trouwdag een geheimpje te hebben... ;)
Blijf allemaal een goed gevoel houden over deze ronde, maar snappen doe ik het niet :? :? Ik heb namelijk nog niet eens een ei gehad deze ronde :? :? We zien wel...

x Lovy

annie84
18 June 2010, 14:47
spannend lovy!! wanneer ga je trouwen?
Ik ben a.s. zondag 2 maanden getrouwd. lekker met zijn tweetjes in het buitenland

xx Annie

Hayden
18 June 2010, 15:13
Ik Begin mij bijna zorgen te maken om Beebielove :?

Lovyy dat zou echt een onwijs leuke verassing zijn op je trouwdag zoiets te verkondigen!!

In t buitenland getrouwd wat super!! Waar zijn jullie naar toe gegaan?

annie84
18 June 2010, 15:25
puerto rico
lekker met zonsondergang getrouwd op het strand.
het is dat ik hier anoniem wil blijven anders had ik een hele mooie foto op mijn profiel gezet haha

Lovy
18 June 2010, 16:08
Annie wat gaaf in Puerto Rico! Kan me voorstellen dat je daar prachtige foto's van hebt! 8-)

Wij gaan 23 juli trouwen in ons eigen kikkerlandje... ik heb er reuze veel zin in! :D :D

x Lovy

Dromer
18 June 2010, 16:42
Dat klinkt super Annie ! Dat zal heerlijk zijn geweest.
En Lovy tegen die tijd is het hier hoogzomer, net als in Puerto Rico ;) . Maar wat leuk dat je zo'n bijzondere dag voor de boeg hebt.

Wij hebben trouwens nog geen namen bedacht.........

Nou hup beebielove, we zijn nieuwsgierig :shock:

Mylene
18 June 2010, 18:08
Hallo meiden,

Zondag zou ik pas ongi moeten worden maar ik kon niet meer wachten, ik voelde me ook anders dan anders
vanmorgen heb ik een test gedaan en wat denken jullie........................................... POSITIEF!!!
Ik kan het echt niet geloven. Ik ben zwanger!!! Ik had het eigenlijk niet verwacht.

Ik ben zooooooo blij en gelukkig en hoop voor jullie allemaal dat jullie ook heeeeeeeeeeeel snel zwanger zijn!!!

En ik vraag me ook af waar beebielove is hoor, wel raar. Ik hoop voor haar dat ze zwanger is.

Ik ga ff lekker samen met mijn vriend genieten van het idee dat we papa en mama worden.

Groetjes Mylene

annie84
18 June 2010, 18:36
mylene!!!! gefeliciteerd!!!!
meid wat gaaf!!
eindelijk weer eens een positief bericht op dit forum
dat wij maar snel mogen volgen

geniet er lekker van!!

groetjes