PDA

View Full Version : Stoppen met de pil april/mei 2010

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Prinses88
9 June 2010, 20:38
Ik wacht tot mijn mannetje thuis komt, en dan gaan we lekker op bed!
Tot die tijd zit ik op het forum haha..

Sparkje
9 June 2010, 20:38
Haha ja goede bezigheid he dit forum :d En werkelijk verslavend ;)

Ik ben wel erg benieuws hoe simoon haar date verloopt en hoe het etentje van marini is!

Prinses88
9 June 2010, 20:40
Angel had een etentje ;)
En ik ben ook benieuwd naar Simoon!

Is zeker verslavend, een dag niet geweest is echt een dag met heel veel gezelligheid gemist haha..

Pimkey
9 June 2010, 20:40
Dat kan je mooi zo oplossen met jullie werk! Wij maken ook zo'n combi. Ik werk ma,di,do en vr. overdag. Mijn vriend werkt vaak op do,vr,za en zo in de avond. Dus in principe is er altijd iemand van ons thuis en de woensdag is voor ons samen! Kunnen we leuke dingen doen enzo. In het weekend is hij overdag ook gewoon thuis. Ach ja mannen in de horeca en entertainment...

Soms wel jammer hoor dat je niet zoals iedereen in het weekend relaxed samen thuis bent. Maarja ben er aan gewend en op den duur wil hij ook meer thuis zijn 's avonds.

Liefs Pimkey

Pimkey
9 June 2010, 20:42
De tijd gaat ook zo snel als je op het forum zit! Ben ook aan t wachten tot m'n vriend thuis komt. Maar verveel me niet ;)

Sparkje
9 June 2010, 20:42
ow oeps :oops: scheel gelezen :p, al die namen ook :d

Haha als je een dag niet bent geweest moet je gelijk 50 pagina's lezen :d Maar ik vind het erg gezellig dat er hier zo veel wordt gekletst!

@ pimkey, inderdaad ik vind die weekenden soms ook 'vervelend'. Maar dat is meer odmat iederen dan bijna vrij is en je op de radio heel de tijd hoort; bijna weekend jeeeh. En ik moet dan gewoon het hele weekend werken ofzo haha,

Prinses88
9 June 2010, 20:43
Mijn vriend werkt onregelmatig en is vaak weekends weg voor optredens..
Hij heeft altijd wel een dag in de week vrij, maar kan ook best zijn dat die straks meer wil gaan werken en dat ik zo'n 20 uren erbij werk ;)
We zien wel hoe het allemaal komt, eerst maar zwanger worden haha.. Ben al benieuwd hoe lang dat gaat duren!

Puk
9 June 2010, 20:43
Ik heb niet alles teruggelezen maar kunnen jullie me even bijpraten over de date van Simoon??

Pimkey
9 June 2010, 20:45
Ja die pagina's gaan snel!! Vanmorgen was ik er nog eventjes, kom vanavond weer en idd 35 pagina's verder. Ik vind het met feestdagen ook wel eens ongezellig, dan zit ik alleen bij de familie enzo. Maar ach zo heeft alles voor en nadelen!

Als we hetzelfde patroon hadden met werk had de baby weer veel opgevangen moeten worden...

Prinses88
9 June 2010, 20:46
Ze heeft weer contact met een jongen die ze al kende en daar klikte het mee..
Die is vandaag met haar meegegaan naar die eikel zoals ze dat zelf zo mooi zegt om haar spullen op te halen ;) Hij zou niet mee naar binnen, maar voor de gezelligheid mee in de auto en daarna weet ik het niet.. Mogen jullie zelf invullen!

Pimkey
9 June 2010, 20:49
Eehm het laatste wat ik van de date van Simoon heb gelezen is dat het een oude bekende van haar was. En dat ze vanavond ook haar spulletjes op moest halen bij haar ex. Ben ook erg benieuwd of ze het leuk heeft gehad... Dat is haar wel gegunt na zoveel ellende!! Dus simoon, vertel vertel ;).

Ik vraag me ook steeds meer af van wanneer zou het raak zijn. Dan duurt de tijd tot zo'n NOD dag lang hoor!! Nog 8 dagen... Pfff.

Prinses88
9 June 2010, 20:51
Kreeg net een sms'je van mn vriend, hij is onderweg naar huis dus om kwart over 10 hier!
Echt fijn haha..

Sparkje
9 June 2010, 20:53
Ja ik hoop ook echt dat ze een super leuke avond heeft gehad, dat heeft ze zeker verdiend!

Ja die NOD dag duurt inderdaad lang, ik heb het gevoel dat mijn ei sprong eraan zit te komen.
Tegen de tijd dat ik die moet hebben krijg ik wat meer afscheiding, wat slijmeriger en ik heb meer zin om te klussen haha en dat zit er nu een beetje aan t ekomen, zou zomaar kunnen want ik zou de eisprong vrijdag moeten hebben als ik een normale cyclus zou hebben.

Maar volgens mij gaan de dagen na de NOD als je nog niet ongesteld bent nog veel langer duren haha :D

Prinses88
9 June 2010, 20:56
Heeft ze ook absoluut verdiend!
Ben erg benieuwd naar de verhalen, ik zal het helaas pas morgenmiddag lezen omdat ik morgen naar stage moet..

Zal wel veel pagina's bij moeten lezen ben ik bang haha..
Kan er wel een avond voor uittrekken of ik lees gewoon de laatste pagina's en vraag even :P

Sparkje
9 June 2010, 20:57
Heeft ze ook absoluut verdiend!
Ben erg benieuwd naar de verhalen, ik zal het helaas pas morgenmiddag lezen omdat ik morgen naar stage moet..

Zal wel veel pagina's bij moeten lezen ben ik bang haha..
Kan er wel een avond voor uittrekken of ik lees gewoon de laatste pagina's en vraag even :P

Vraag gewoon of ze je even bij kletsen ;)

Prinses88
9 June 2010, 20:59
Dat zal wel goedkomen ;)
Zal mn pijnstillers vast in de tas doen, hoop dat ik de dag een beetje door kan komen..

Puk
9 June 2010, 21:00
Oei zeker spannend voor Simoon!

Prinses veel succes morgen op je stage!

Wachten tot je NOD duurt inderdaad heeeeeeeeeeeeeel erg lang! Ik heb nu een beetje het idee om in blokken van 2 weken te leven. Van ei naar NOD....

Prinses88
9 June 2010, 21:01
Meiden veel plezier nog met kletsen!
Ik ga mn mannetje even onthalen en dan gaan we lekker op bedje..

Jullie zien me morgen wel weer verschijnen ;)

Weltrusten alvast!
Liefs!

Sparkje
9 June 2010, 21:02
Dat zal wel goedkomen ;)
Zal mn pijnstillers vast in de tas doen, hoop dat ik de dag een beetje door kan komen..

:(, echt vervelend dat je zoveel pijn hebt, en dan kon je de fysio ook al niet bereiken....
Alleen lekker naar bedje, of ook nog even oefen klussen? :p

Tot morgen!!!

@Puk, Herkenbaar die blokken van twee weken :D

Prinses88
9 June 2010, 21:03
Als ik pijn heb zoals nu dan moet ik niet gaan klussen, dan ben ik de hele nacht in de weer..
Morgen maar weer ;)

Tot morgen!

Sparkje
9 June 2010, 21:05
:(

Pimkey
9 June 2010, 21:06
Ja die twee wekelijkse blokken zullen we nog wel even houden tot dat t zo ver is! Mijn mannetje kwam net ook binnen gerend en die wil aandacht geloof ik! Ik ga jullie dus even verlaten! Ben er ivm werk pas morgenavond weer, misschien bij de lunch nog even. Slaap lekker voor straks allemaal!!!

Liefs Pimkey

Pimkey
9 June 2010, 21:07
@ Prinses88, heel veel sterkte meid! Hoop dat t snel minder wordt! Liefs

Sparkje
9 June 2010, 21:10
Slaap lekker allemaal!

Nemo
9 June 2010, 21:12
hey meiden, daar ben ik weer. zo drukke avond gehad, gestemd gegeten bij de cafetaria, heel ongezond maar wel lekker, daarna in huis bezig geweest en net lekker gedoucht.
zag dat jullie al weer heel veel bij hebben gekletst.
@ marieke, gezellig dat je met ons gaat meekletsen en succes met zwanger worden.

Sparkje
9 June 2010, 21:13
Haha ja Nemo, we kletsen maar door!

Lekker ongezond op zijn tijd is toch hartstikke lekker! :D

Nemo
9 June 2010, 21:18
zeker af en toe is dat lekker, had vanavond echt geen zin om te koken, dus lekker makkelijk gedaan.
ik las net dat jullie het hadden over twijfels, tja ik ken het, ik ben dus ook zo'n type die alles goed geregeld wil hebben en ik heb de afgelopen dagen ook echt last gehad van twijfels over tja hoe gaan we dat doen met het werk en redden we het wel financiel, maar tja als ik dan goed denk weet ik dat we nu wel heel makkelijk zijn o dat wil ik hebben dus gelijk kopen, weet dat ik met veel minder ook goed kan rondkomen, maar denk dat iedereen wel van die twijfel momenten heeft.

Sparkje
9 June 2010, 21:21
Tja wat dat betreft hebben wij een goede financiele voorbereiding gehad meot ik zeggen.

Vorig jaar zijn wij getrouwd en vijf dagen voor ons trouwen was de baas van mijn man zo aardig om te vertellen dat hij na de vakantie niet meer terug hoefde te komen, zijn contract werd niet verlengd. Volstrekst in zijn recht natuurlijk maar erg jammer dat het op die manier moest want mijn man moest het er echt uit trekken anders had hij het op zijn laatste werkdag verteld waarschijnlijk...
Maar toen heeft hij 8 maanden zonder werk gezeten, en dat was even een flinke inkorting van ons budget. Maar we hebben het iedere maand weer gered zonder in eht rood te staan dus we hebben goed kunnen oefenen ;)

maar ja twijfels lijken me heel normaal, het is ook niet niks.... je gaat proberen om een nieuw mensje te maken!

Nemo
9 June 2010, 21:27
o fijn of niet om dat dan een paar dagen voor je huwelijksdag te horen, maar idd wat je zegt als jullie het toen konden kunnen jullie het straks ook. ik ben vorig jaar ook getrouwd. mijn man en ik hebben allebei werk, ik ga straks wel minder werken en mijn man heeft onregelmatige diensten dus op mijn werk houden ze daar rekening mee, als hij doordeweeks een dag vrij is kan ik dan werken, dus dat komt helemaal goed. ook sparen wij netjes iedere maand, hebben we altijd gedaan voor als er opeens iets duurs kapot ging ofzo, maar nu doen we het voor iets heeeeeeeeeeeeeel leuks hihihihi.

Sparkje
9 June 2010, 21:29
Leuk dat jullie ook getrouwd zijn!

ja inderdaad, lekker iedere maand sparen. Je weet nooit wat er kapot gaat enzo. En natuurlijk voor een hele leuke babykamer! :D

Angel21
9 June 2010, 21:33
heee dames!

ben er weer, er is weer veel bij gekletst zie ik!,

uit eten was super gezellig en heb heerlijk gegeten!, we hebben er wat afgelachen daar!
Even niet aan kindjes gedacht, goed he. haha!

@nemo: jij had menzis zag ik? ik ook, extra verzorgd 3... met 1 krijg je niets vergoedt bijna.. en met 2 al iets meer, maar tot een bepaalde hoogte!! met pakket 3 wat ik heb krijg je eigenlijk alles vergoedt!

@simoon: ben nieuwsgierig hoe je date is verlopen!!

Wat betreft het twijfelen wat ik las.. ja dat ken ik.. is normale spanning toch?!
Dan denk je.. zal ik me kindje wel alles kunnen bieden, is het echt wel de juiste tijd ervoor, blablabla
maar we zijn er klaar voor!, alleen het is gewoon allemaal de spanning die me soms doet twijfelen.
En wat betreft het financiele plaatje, we hebben dubbele lasten en houden zelfs nog wat over in de maand,
dus dan moet dat straks helemaal goed komen als we nog amar 1 huis hebben en er heel wat kosten wegvallen van ons huurhuis!
dus dat moeten we makkelijk redden allemaal, dat is wel een fijn gevoel moet ik zeggen

Nemo
9 June 2010, 21:33
ja voor heel veel leuke baby spulletjes. de babykamer krijgen mijn man en ik als kado van zijn broer en vriendin en de kinderwagen van zijn ouders :D

Nemo
9 June 2010, 21:36
@ angel, klopt dat ik bij menzis ben verzekerd, heb dus extra verzorgd 1 en zag dat je daar niet voor veel extra bent verzekerd, dus denk dat ik dit nog maar even ga veranderen. leuk om te horen dat je het gezellig hebt gehad en lekker hebt gegeten. en wat knap dat je even niet aan beebies hebt gedacht ;)

Nemo
9 June 2010, 21:38
meiden ik ga nog even bij mijn mannetje op de bank hangen en dan duik ik me bedje in want moet er morgen weer vroeg uit. zal morgenavond wel weer veel bij te lezen hebben :D

veel plezier met kletsen nog en tot morgen

welterusten, liefs Nemo

Sparkje
9 June 2010, 21:39
@ Angel, fijn dat je etentje leuk was, en lekker een beetje afleiding ;)

Ik ben bij CZ verzekerd en ben gelijk gaan puzzelen. Je hebt een basis verzekering en dan aavullende verzekeringen. Als ik een anderre aanvullende neem (gezinnen ipv jongeren) ben ik 17 euro meer kwijt in de maand maar ik krijg ik de kraamzorg volledig vergoed (geen eigen bijdrage). Gemiddeld genomen (zonder problemen ed) krijg je 49 uur kraamzorg, tenminste bij de organisatie waar ik heb gekeken. Als ik het dan vergelijk ben ik pas na 11 maanden duurder uit bij de verzekering dan dat ik het zo laat en dan een eigen bijdrage doe. En na mijn bevalling is een aanvullende verzkering voor gezinnen natuurlijk beter dan jongeren :). Alleen een nadeel, dit verander pas per volgend jaar...

aaahh babyspullen, als ik die langs zie komen jeuken mijn handen!
Ik heb ook echt -sinds dat we besloten hebben om ervoor te gaan- het gevoel dat er ineens heel veel mensen zwanger zijn en het komt steeds terug op tv, films, reclames enz. Hebben jullie dat gevoel ook? :D

Truste Nemo!

Sparkje
9 June 2010, 21:43
Ik ben de verkiezingsuitslag een beetje aan het volgen, in spanning.

Ik hoop zo dat de pvv neit in de coalitie komt, dat maakt nederland er niet mooier op

Angel21
9 June 2010, 21:44
pff zit nu nog vol haha!, maar inderdaad het was ook een goede afleiding :D

ik betaal best wel veel aan verzekering, maar je moet wel denken dat je kleintje straks ook bij je verzekerd is he.. dus hetzelfde pakket heeft..
vind het wel fijn om het goed voor elkaar te hebben, en ik krijg straks gewoon alles vergoedt.

en jaa, ik ken dat gevoel!, overal zie je zwangere dames, op tv alles met baby;s en zwanger! haha, stom is dat he :D

weltrusten nemo!
Ik blijf nog heel eventjes op de laptop, en dan kruip ik ook maar eens me bedje in

morgen weer werken van 14.15 tot 23.00 jeej,
dus ben morgevroeg eerst hier nog wel even

ik ben ook de uitslag aan het volgen, maar ben er nog niet wijzer van geworden haha, heb het net pas opgezet, zie balkenende met zn rot kop
maar hij vertrekt zie ik?!

Sparkje
9 June 2010, 21:48
Ja daarom, omdat je kleintje ook mee verzekerd is dan wil ik graag veranderen naar gezinnen.

Haha, als je nog vol zit heb je in ieder geval geod gegeten ;)

Ik ben morgen een dagje vrij dan dan vrijdag de slaapdienst in, maandag ben ik ook vrij voor de voetbal :D

Ja CDA gaat waarschijnlijk grote nederlaag krijgen... Vind alles best als ik die blonde vervelende man maar niet hoef te ervaren in de tweede kamer als meerderheid :shock:

Angel21
9 June 2010, 21:50
ik moet morgen en overmorgen werken, weekend vrij en dan volgende week elke dag..
maandag tot kwart over 2.. dus kan dan als ik thuisben nog een helft voetbal kijken.

maar ik ga slapen, begin erg moe te worden!!
Ben er morgenvroeg wel weer!

Lieefs

Sparkje
9 June 2010, 21:52
slaap lekker, tot morgen!

Inge79
9 June 2010, 22:12
Hey daar ben ik dan! Goedenavond

zo weer 40 pagina's.... heb een beetje bijgelezen maar niet alles

beetje veel zeg maar

Simoon
9 June 2010, 23:36
pfff een avondje niet en het is niet meer bij te lezen

wel gelezen dat Marieke nieuw is dus Welkom op ons snel varend topic. Gaat echt hard hier.

@ iedereen.

Mijn date was SUPER :D :D :lol: :oops: .

We zijn mijn spullen op gaan halen en daarna gezellig bij mij wat gedronken en film gekeken. En toen ineens zoende we, zo lekker hihihi.
Morgen zie ik hem weer hij wou ook niet te lang wachten voor we elkaar weer zouden zien hihihi. En van het weekend is hij er niet dus vond het wel super om mij morgen weer te zien.

Ow heb er zo'n zin in :D. Nu maar hopen dat het alleen maar beter wordt en ik over een paar maanden nog steeds zo gelukkig ben.

liefs

Angel21
10 June 2010, 08:11
Goedemorgen dames,

iedereen aan het werk of nog aan het slapen?

@simoon: wat super dat het zo geweldig was!!!, en gezoend jaa, nou is altijd een goed teken als het lekker was!! hihi :D
en wat leuk dat je hem vandaag weer ziet!!
ik hoop vooor je dat hij wel de prins is op het witte paard!
en ik was dat die je had toegevoegd op hyves!! :D

hier is alles rustig, wel heel slecht geslapen vannacht waar het door komt weet ik niet,..
beetje misselijk, maar denk dat ik nog te vol zat van het uiteten toen ik naar bed ging.
verder is me ongsteldheid bijna voorbij!! tis de 6e dag.. dus vermoedt dat het morgen wel helemaal weg is(was altijd al vrij lang ongesteld)

zotkiekske
10 June 2010, 09:06
Simoon, je hebt duidelijk al heel wat kriebels in jouw buik. Leuk dat het zo goed is meegevallen.
veel plezier vanavond !!

ik ben denk ik in mijn vruchtbare periode beland want heb ongelofelijk veel "zin" sinds gisteren :P

mama1985
10 June 2010, 09:18
Hallo meiden,

Daar was ik weer.
Hier nog steeds alles rustig en nog steeds niet ongesteld :twisted:
Ben inmiddels 19 dagen over tijd en nog steeds van die rare klachten.
Moet 23 juni pas weer naar de huisarts toe voor verdere onderzoeken.
Denk gewoon dak aan het ''ontpillen'' ben en toch niet zwanger.
Zijn er mensen die dit kennen, en misschien alsnog zwanger waren?
Misschien dak de HA toch nog ff bel voor een eventueel bloedonderzoek of een echo ofzo.

Gisteravond hadden we verjaardag en toen zeiden ze: ben je aangekomen ofzo? :)
Ik zeg nee hoezo? we kunnen het zien aan je.

Julli horen het allemaal nog.

Liefs

Angel21
10 June 2010, 09:27
hee mama1985,

we vroegen ons al af hoe het met je is!
wat raar dat je nog niet ongesteld bent, en negatieve testen dus?
Wie weet krijg je nog een positieve test(heb gelezen dat het kan!)
of toch het ontpillen.. ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid zal krijgen!!

marini en simoon zijn ook nog niet ongesteld en negatieve testen,
dus je bent niet de enige!

@zotkiekske: nou meid, ga er van profiteren dat je 'veel zin'hebt!! haha,
wie weet komt daar iets heel moois uit voort ;)

mama1985
10 June 2010, 09:32
@Angel21,

En nog steeds negatieve testen.
Durf eigenlijk nergens meer op te hopen maar goed je weet het nooit.
Misschien toch maar eens bellen over hoe en wat.
Zelfs mijn vriend zegt al: ben je dikker geworden?

Iedereen ziet het en ik weet nog steeds niet waar ik aan toe ben.

Simoon
10 June 2010, 09:39
@mama1985

Wat balen zeg, als je het niet vertrouwd gewoon de ha bellen hoor!!! Dan kunnen die wat tests doen. Dat heb ik vorig jaar ook gehad en dan weet je precies waar je aan toe bent.
Ik heb 2x een bloedtest gehad en een inwendige echo.

Ach ja en nu ben ik weer niet ongesteld ben ondertussen al 4 dagen overtijd. Maar ja ik zie het wel.

Ik wens je veel sterkte meis!

@ Angel, ik hoop het ook hoor dat hij de prins op het witte paard is.
En ja het was echt zo fijn kan niet wachten tot het weer vanavond is.
Gelukkig is je ongi bijna voorbij, je hebt een zware menst. achter de rug!!! hihi maar goed als het voorbij is kun je weer klussen.

@zotkiekske Haha jij ook al zo'n zin wahahaha. ik ook wel hahaha maar het werd ook heel gezellig, vond het alleen nog te snel om verder te gaan dan zoenen dus heb me netjes ingehouden.

liefs

Prinses88
10 June 2010, 09:45
Goedemorgen meiden!

Ben net wakker gemaakt door mn vriend, ben de hele nacht in rep en roer geweest.. Heb nog een dik uur beneden gezeten omdat ik niet kon slapen van de pijn! Vanmorgen stage maar afgezegd, sta voor de kleuters en dan ben je zoveel in beweging enzo en dat is nu niet te doen.. Baal er verschrikkelijk van! :(

Hoefde niet veel bij te lezen gelukkig!

Mama1985 we misten je al, wat balen dat je al zo lang overtijd bent en je nog geen duidelijkheid hebt.. Zou inderdaad de HA bellen voor een bloedtest en misschien dat ze ook een echo voor je kan regelen! Elke keer een negatieve test is ook niet leuk.. Hoop dat je snel meer weet meid..

Simoon, oehhh ik hoor een potentile kanidaat hier?? Leuk dat jullie vanavond weer samen zijn, en als de zoen goed zit dan zal het allemaal wel goed komen.. :D

Angel, fijn dat je een gezellige avond hebt gehad!!

Zotkiekske, lekker van profiteren meid! Je vriend/man zal het vast niet erg vinden haha..

Angel21
10 June 2010, 09:49
@simoon: nou ik heb al wel in de gaten wat jij binnenkort gaat uitspoken met die prins op het witte paard! hahahaha
en jaa heb het dan toch maar weer even overleefd he die zware menstruatie :D
Hopelijk dat er niet veel meer zullen volgen haha. mijn zin begint ook weer terug te komen :D hihi

@mama1985: tsjah, dat kan alles betekenen he dikker worden, kan ook gewoon door hormonen komen, of door zwangerschap, je weet het niet,
hopelijk snel duidelijkheid!!

@prinses: meid toch, weer zo'n pijn!, jammer dat je stage moest afzeggen. Ik heb ook erg slecht geslapen,.. was erg misselijk vannacht..
en nu ook nog iets, voel me niet helemaal lekker vandaag. Hopen dat het niet door het eten komt wat verkeerd is gevallen :roll:

Simoon
10 June 2010, 09:52
@prinses, ja dat komt allemaal zeker goed.

Maar ik ga wel rustig aan doen, wil er gewoon van genieten en het zo lang mogelijk leuk houden, de vlindertjes hier gaan hard!!!

Maar goed ben op het werk en kan vandaag niet veel online zijn want krijg een nieuwe collega en met een beetje pech moet ik haar vanmiddag alvast een uur inwerken dus dan kan ik helemaal niet online zijn, is wel balen zeg wahahah.

maar goed ik zit op een roze wolk :P dus als je me voorbij ziet vliegen dan weet je hoe het komt :P

@Angel, er hangt wel een griep/verkoudheids virus in de lucht, hebben meerdere mensen in mijn omg. al last van of gehad. begint met misselijk en hoesten en gaat van kwaad tot erger. Hoop niet dat jullie het ook krijgen hoor want gun het niemand maar dan kun je er rekening mee houden.

liefs

Sparkje
10 June 2010, 09:56
@ simoon,
He meid wat ontzettend fijn dat je het zo leuk hebt gehad, geniet er maar weer lekker van vanavond! Ik zou zeggen hou de roze wolk lekker in de luht :p

@ angel,
Fijn dat je ongesteldheid eindelijk bijna voorbij is, wat een opluchting is dat altijd he :)
Nu nog goed slapen ;)

@mamma1985,
Hoi! Wij hadden elkaar nog niet gesproken ;). Wat vervelend zeg dat je zo in onzekerheid zit! Altijd de HA bellen als je het niet vertrouwd of wat dan ook. Gewoon op je gevoel afgaan. Wbt het aankomen, kan ook van het 'ontpillen' zijn. Je hoort heel vaak dat dames zijn aangekomen nadat ze met de pil zijn gestopt!

@Prinses, meid wat vervelend zeg dat je zoveel pijn heb! :( Ik hoop maar dat het snel over gaat en dat ze er iets aan kunnen doen.

Prinses88
10 June 2010, 09:59
Simoon, je moet er zeker van genieten!!
En de tijd zal het leren, maar als we je nu zo horen dan zit het allemaal wel goed..
Fijn dat die jongen je ook vaak wil zien, dat is even iets anders als een vriend die je niet bij zich wil hebben! :?

Angel, ik ben ook bang dat het een samenhang is want mn vriend was vorige week de hele week ziek.. Heeft een luchtweginfectie en kan best zijn dat ik er ook wat last van krijg maar is voornamelijk de pijn in mn rug! Dus doe vandaag lekker rustig aan..

Angel21
10 June 2010, 10:05
@simoon: nou heerlijk toch!! lekker op de roze wolk blijven zitten :D
en ik hoop toch niet dat ik ziek ga worden!! ik moet veel werken deze maand, dus kan niet ziek gaan worden :(
moet straks ook nog werken van 14.15 tot 23.00 bleeegh, en ik voel me al zo beroerd.. dat word nog wat :(

@sparkje: jaaa dat is zeker een opluchting!! op naar de volgende ronde :D hihi

@prinses: hier ook een combinatie van alles, en dat slechte slapen.. ik weet het allemaal niet..
en doe maar lekker rustig aan! wou dat ik het kon

miej1990
10 June 2010, 10:06
hallo,
net te bloedprikken geweest 5 buisjes :shock:
en dan over 2 weken ziekenhuis bellen voor een echo met 12 weken.

Inge79
10 June 2010, 10:07
Goedemorgen dames,

@simoon: wat een leuk verhaal dat je een fijne avond hebt gehad en dat je vlinders hebt! heel fijn gevoel is dat!!! en zelfs al gezoend !!!!

Ik heb gister een drukke dag achter de rug, een hele dag gewerkt dan snel thuis eten, stemmen en dan door naar een leden vergadering......
Het was druk en er werd veel gepraat maar eigenlijk weinig gezegt........Maar goed dat is weer voorbij en van daag heb ik alleen een BSO dienst en morgen ben ik onverwacht vrij! Heerlijk

Wat een weer vandaag zeg, van dat vieze klamme weer... getsie

@prinses: wat vervelend zeg dat je weer zo'n pijn hebt, doe vandaag idd maar rustig aan

Prinses88
10 June 2010, 10:09
Misschien even een paracetamol nemen, vaak ontspant het lichaam dan en kun je er weer tegenaan!
Al geldt dat helaas niet meer voor mij, dus ik laat mn mannetje me vandaag maar verwennen haha.. Die is zo lief voor me!

Miej, wat veel zeg!! Waar moest je voor prikken dan? En heb je al een VK gebeld?

Hoe zou 't met Marini zijn, ben wel benieuwd of er al een ongi is..

Angel21
10 June 2010, 10:11
ja ik zal zo eens een paracetamolletje nemen, kijken of het helpt..(meestal doet het niet veel voor me lichaam)
mn mannetje zie ik vanavond pas om half 12, dan slaapt hij al, dus zie hem morgen pas echt weer.. bleegh morgen ik ook werken..
dus zien we elkaar morgen avond pas weer 'fatsoenlijk;

Angel21
10 June 2010, 10:11
ben inderdaad benieuwd hoe het met marini is!

miej1990
10 June 2010, 10:14
ja ik vond het ook heel veel ja...
maarja heb ik dat maar weer gehad..
ik weet niet eens meer waar het allemaal voor was.
iig voor onderzoeken om te kijken of je gezond bent :lol:
nee heb nog geen vk gebeld en denk ook niet dat dat hoeft omdat mijn ha zelf de bevalling begeleid.
moet dus voor echo's naar het ziekenhuis

Prinses88
10 June 2010, 10:19
Misschien helpt het haha!
Irritant dat je je mannetje eigenlijk niet ziet vandaag en morgen, en wachten tot morgenavond duurt altijd lang..
Hopen dat de uren voorbij vliegen ;)

Misschien komt Marini straks nog op 't forum!

Ok, ben blij dat wij gewoon een verloskundige uit kunnen zoeken..
Hoop dan ook op meerdere echo's, helemaal omdat ik altijd dacht dat je ook rond 8ste week eentje kreeg tijdens de intake!

Mofie
10 June 2010, 10:22
Zo heb weer heel wat gemist!

Vandaag nog een dagje vrij en morgen weer werken.
Ga zo even naar Intratuin om wat dingen voor de beestjes te halen en misschien een
mooie plantenpot voor bij de nieuwe openslaande deuren :)

Prinses88
10 June 2010, 10:25
Veel plezier bij de Intratuin Mofie!

patricia76
10 June 2010, 10:49
6 mei gestopt met de pil, dit is de eerste ronde dus weet nog niet wa me cycle is. Maar als het 28 zou moeten zijn zoals met de pil is vandaag mijn NOD en nog niet ongie

Prinses88
10 June 2010, 10:50
Welkom Patricia!
Spannend dus.. Ben benieuwd..

Sparkje
10 June 2010, 10:53
Hoi Patricia, gezellig dat je er ook bij komt. Spannend hoor vandaag je NOD!

@ prinses, fijn dat je mannetje zo lief is voor je! Geniet er maar van en rust lekker uit.

@ angel, ik hoop dat je jezelf snel beter voelt, let in ieder geval goed op je zelf. ziek is ziek.

Ik ben ook erg benieuwd naar Marini, hopen dat ze vandaag nog op het forum komt hihi :D

Ja met bloedprikken testen ze op van alles; aids, hepatites enz.

Ik ga vanmddag naar de ikea, nieuw bureau uit zoeken :D

patricia76
10 June 2010, 10:53
Dank je,

Ik zie wel wacht nog vandaag en morgen af en dan zie ik wel of we gaan testen

Angel21
10 June 2010, 10:57
@patricia: welkom! spannend hoor!

@sparkje: ja ik weet het!, maar hou er niet van om me ziek te melden :roll: dus heb een paracetamol genomen,
en hopen dat ik de dag doorkom :mrgreen:

veel plezier bij de ikea!! :D

@mofie: veel plezier bij de intratuin!!

Angel21
10 June 2010, 10:59
@patricia: ik zie dat je uit enschede komt bij het andere forum!, ik heb altijd in enschede gewoond!,
ik woon nu in een dorp in de buurt ;) leuk zeg

Soetje1986
10 June 2010, 11:17
Het is toch wel heel raar... afgelopen maand zijn we 4x de pil 'vergeten'... Nu zou ik officieel morgen weer moeten beginnen met de pil... we hebben besloten dat niet te doen en voor een beeb te gaan.. maar is toch wel vreemd dat ik nog niet ongesteld ben.... Nou misschien komt het nog...

Nu aan het werk... bah.. mijn collega is met zwangerschapsverlof dus het is giga druk hier.... en het is zo vies benauwd.... Morgen gelukkig vrij...

Prinses88
10 June 2010, 11:20
Sparkje, leuk zeg! Ik kan rustig een dagje doorbrengen in de Ikea.. Ben gek op ale die leuke hebbedingetjes!

Soetje, misschien kondigt je ongi zich nog aan..

Angel, hoop dat je je beter gaat voelen.. Als je wat half naar het werk gaat, ben je vaak de hele dag wat lamlendig haha!

Angel21
10 June 2010, 11:22
na het stoppen met de pil heb je dus nog geen ontrekkingsbloeding gehad?! wel vreemd..
misschien onbewust veel stress?! En anders.. misschien toch door het vergeten van de pil zwanger geworden?!

@prinses: ik hoop het ook!!, zit er zo tegen aan te hikken, tegen het werk dan.. bah zo;n rottijd om te beginnen..
je kunt helemaal niets doen.. moet over een uurtje al weg.. bah.
en heb 2 para gehad... hopen dat het gaat werken..

Prinses88
10 June 2010, 11:26
Is inderdaad wel apart, helemaal omdat je altijd een paar dagen nadat je je laatste pil hebt gehad je een ontrekkingsbloeding krijgt.. Misschien is je lichaam wel helemaal in de war of ben je toch zwanger?!!

Dat hoop ik ook voor je meid, niks aan als je je niet al te goed voelt..
Mijn mannetje is zo lief voor me, kreeg net een luch voorgeschoteld! Nu had ik niet veel trek, maar heb het toch maar even opgegeten..

Angel21
10 June 2010, 11:33
ik heb zelf maar even een boterhammetje met ei gemaakt.. maar bleegh, kwam me zowat weer terug..
maarja, anders hou ik de dag niet vol zonder eten... het is een gewone 8 uur werkdag.. maar lijkt zoveel langer!! haha
achjaaaaaa voordat ik het weet is het 23.30 en lig ik in bed!! hahah

Prinses88
10 June 2010, 11:36
Ik kan dat ook niet hoor zonder eten stagelopen of naar school..
In principe gaat de tijd ook wel snel, maar je zit er zo tegenaan te hikken om te beginnen lijkt mij..
Ik moet altijd 's ochtends al beginnen dus dan kom je van bed en ga je praktisch al weg!

Maar inderdaad zoals je zegt, voordat je het weet is het laat en kun je naar huis je bedje in.. :D

Soetje1986
10 June 2010, 11:37
Angel21 ik hoop ook dat je je snel beter voelt.... is niks aan met een rotgevoel naar je werk...

Prinses88 ik wil ook wel zo'n mannetje op dit moment.. ik zit aan mijn meegebracht brood van thuis die al helemaal warm is bleeh...

Maar we wachten rustig of me ongi nog komt.. Het blijft toch spannend allemaal voor iedereen... Vanvond lekker sporten... Jullie nog plannen voor vanavond?

Prinses88
10 June 2010, 11:37
Joehoeee Marini, is er al meer duidelijkheid.. We missen je hier al! :)

En ik vraag me heel erg af wanneer we weer es iets horen van Proudme..
Ze heeft nog steeds niet gereageerd op 't PB'tje dat ik via hyves heb verstuurd :o

Prinses88
10 June 2010, 11:38
Wij hebben eindelijk een avondje samen, dus lekker op de bank voor de tv denk ik :D

Angel21
10 June 2010, 11:39
@soetje: dankje meid!, en jaa ik heb plannen werken hahahaha.

@prinses: ik moet volgende week elke dag vroeg beginnen(7.00u) dus dat is wel lekker ja!!
savonds lekker thuis.. enne, morgen van kwart over 9 tot 18.00 zown rottijd:S.. bahbah lange dag..
en dan al die drukke medicijn rondes.. grrr

Hihi, wat ben ik toch egoistisch vandaag.. maar bah heb echt een rotdag, sorrry allemaal! :oops:

oooh en ik had van proudme wel een berichtje terug op hyves.. maar verder niets meer van het vernomen.. wel raar:O.. misschien komt ze niet meer op het forum?

Prinses88
10 June 2010, 11:44
Hmm vreemd..
Je zou zeggen dat je toch je ervaringen wel even wilt delen hier?! :roll:
Ach, ze moet het natuurlijk zelf weten..

Als je zo vroeg moet beginnen dan heb je ook nog wat aan de middag/avond..
Anders ben je er de hele tijd mee bezig dat je straks nog moet werken!
Ik begin op stage altijd om 8.00 tot 16.00/16.30 maar dan heb je het ook wel gehad.. Vooral aan het einde van de week want dan zijn de kinderen niet te genieten! Meestal wat jengelig en moe, logisch voor die kleintjes natuurlijk..

vlinder82
10 June 2010, 11:46
Zo, weer een hoop gelezen onder het genot van een bakje koffie..

Dus Simone je date was dus geslaagd! Helemaal top zeg, het is je echt gegunt!! :D

En Patricia; welkom, gezellig dat je mee komt kletsen.

Angel; je menstrustie is gelukkig weer voorbij, lekker zeg, nu kan straks het 'echte' werken beginnen! ;)

Ik ben het ff kwijt wat er nog allemaal meer is geschreven, was ook weer zoveel! Echt leuk dat dit forum zo actief is, gezellig!!

Maar ik las een stukje over die onzekerheid, ik heb dat niet heel erg, heb er eigenlijk wel vertrouwen in dat het goed komt en ben er echt klaar voor!! Het enige waar ik denk ik heel erg aan zou moeten wennen is het vroege opstaan en de hele dag bezig zijn! Ja, ik werk natuurlijk niet en dan heb je gewoon een vrij onbezord leven, uitslapen, alles op een rustig tempo doen!
En ik las nog iemand die iets zei over hoeveel kraamzorg je kunt krijgen, ik heb op internet gelezen dat dat bij iedereen verschillend is, dat wordt door bepaalde omstandigheden bepaald, ik geloof mede door je vk.

Nou, dit was wel weer een heel verhaal he ;) ...

patricia76
10 June 2010, 11:56
Hallo allemaal,

Fijn dat ik zo welkom word geheten.
ben 33 jaar en we gaan voor een tweede kindje dus 6 mei gestopt en nog niet ongie geworden had na mij idee gister moeten zijn.
Sind een paar dagen ook misselijk maar dat ja ook wat anders zijn we wachten gewoon af is nogmaar ronde 1

Prinses88
10 June 2010, 12:03
@ Vlinder, fijn dat je geen last hebt van onzekerheden! Bij ons is dat gewoon zo nu en dan omdat mijn vriend parttime werkt bij een bank (daar hebben we wel de zekerheid van inkomsten) en hij heeft de band waar die inkomsten mee binnen haalt.. Nu is de muziekwereld erg onzeker en word je altijd 2 maanden achteraf pas betaal, dus het aantal optredens in april wordt pas deze maand uitbetaald.. Begin dit jaar waren er amper optredens waardoor je geen geld binnen krijgt en dan moet je het doen van alleen die parttime baan.. Maar gelukkig ziet het er weer rooskleurig uit want het begint nu weer goed door te lopen!

@ Patricia, spannend hoor.. Helemaal omdat je hem eigenlijk al had verwacht! Misschien kondigt die zich nog aan, al zou het mooier zijn dat je direct zwanger bent ;)

Angel21
10 June 2010, 12:05
dames ik ga me omkleden, dan me auto ophalen!(gister was die nog niet klaar, bleek ook een gordel achter kapot te zijn)
dus kan hem nu ophalen, en dan meteen door naar me werk!
Hele fijne dag allemaal!!

Lieeefs angel!

Prinses88
10 June 2010, 12:09
Fijn dat je je auto weer op kunt halen!!
Werkse vandaag..

Liefs!

vlinder82
10 June 2010, 12:10
@prinses ja, kan me wel voorstellen dat dat onzeker is! Hopelijk blijft het goed gaan met de band! En ik heb natuurlijk ook geluk dat ik zoveel zussen heb met kinderen dus daar kan ik heel veel van lenen en dat scheelt natuurlijk ook veel geld! Niet dat wij het heel slecht hebben hoor maar jah, alles wat je kan krijgen is natuurlijk mooi meegenomen!

He meiden, ik heb eigenlijk een (misschien wat stomme) vraag maar ik voel me wel vrij hem hier te stellen.. Hebben jullie ook meer zin om te klussen als je ongi net voorbij is en ook in je vruchtbare periode? Ik heb dan namelijk veel meer zin, of zou dat ik moedernatuur zitten?

Prinses88
10 June 2010, 12:16
Zomermaanden zijn altijd erg druk, dus dan heb je al wel veel extra optredens! Dus ook extra geld.. ;)
We moeten dan maar even extra sparen zodat we in de wintermaanden wanneer het rustiger is nog wat achter de hand hebben.. En vriendlief gaat in de wintermaanden vaak meer werken als er tenminste werk is..
Als het een beetje meezit dan krijg ik voor mij afstudeerstage (LIO) ook betaald, maar weet niet of elke school het doet.. Is namelijk niet verplicht! Sommige scholen betalen maandelijks 250 euro, sommige scholen betalen aan het eind van je stage een bedrag van 700/800 euro en sommige scholen betalen niks.. Doe mij maar elke maand 250 euro, dan krijg je het meest haha!

Hoor van iedereen dat het libido is verhoogd nadat ze gestopt zijn met de pil..
Ik heb altijd wel zijn haha, maar rond de vruchtbare dagen is het helemaal op zn hoogtepunt!
Zit waarschijnlijk in ons..

vlinder82
10 June 2010, 12:26
Ja, het zal wel in de natuur zitten denk ik! Ik wist eigenlijk niet waar het bij mij aan lag want ben gestopt met mn medicijnen, met roken en met de pil!!

Maar dan is het idd verstandig dat je in de zomermaanden wat extra achteruit legt zodat je daar in de winter weer profijt van hebt!

Wij sparen nu elke maand maar dat scheelt wel hoeveel, net hoeveel we kunnen missen of eigenlijk hoeveel er over is! Maar moet zeggen dat wij allebei wel verstandig met geld omgaan en het niet maar raak uitgeven.
Gister kregen we weer een lekkere rekening van 230 euro omdat we blijkbaar ons samenlevingscontract ( van 10 maanden geleden!!) nog niet betaald hadden. Jeetje, dat is dan wel weer een lekker bedrag waar ik dan van baal!!

Prinses88
10 June 2010, 12:33
Knap hoor, je hoort van veel mensen dat het zo moeilijk is om te stoppen met roken.. Kan er zelf niet over mee praten omdat ik nooit heb gerookt en er geen behoefte aan had.. Je zult je wel helemaal fit voelen, je mag trots zijn op jezelf!

Wij doen dat ook vanwege onverwachte kosten, je weet nooit wat er tussendoor komt..

Lekker dan! Helemaal als het al zo lang geleden is, verwacht je niet dat er nu nog een rekening komt.. Zou ik ook van balen!!
Wij gaan ooit trouwen, zie wel wanneer ik gevraagd wordt.. Voor nu vind ik het wel prima en gaan we kijken of we voor een kleintje kunnen gaan eind dit jaar.. :D

Inge79
10 June 2010, 12:35
Zo ik ben er weer weg van, welkom patricia! Succes met zwanger worden.

Ik ga werken tot vanavond!

vlinder82
10 June 2010, 12:39
Ja, stoppen met roken is echt heel erg moeilijk!! Maar jah, ik weet wel waar ik het voor doe en dat geeft mij dan weer doorzettingsvermogen!

Ik zou ook wel willen trouwen en heb eigenlijk altijd gezegd dat ik eerst wil trouwen en dan kinderen wil maar dat heb ik bijgesteld.. Ik zie wel; ik ben wel van de traditie dat ik graag wil dat mijn vriend mij vraagt! Ach het maakt mij niet zoveel uit, we zouden er nu het geld ook niet voor hebben.

Nou, ik ga even naar het winkelcentrum, even beetje shoppen, moet nog wat dingetjes hebben.
Deed ik laatst trouwens ook en toen was ik bij de zeeman, oh, wat kreeg ik een kriebels, zulke leuke kleertjes hadden ze daar!!

Tot straks!!

Prinses88
10 June 2010, 12:42
Werkse Inge, tot vanavond!

Vlinder, vindt het hoe dan ook wel knap hoor!
En inderdaad je weet waar je het voor doet..

Ik wil ook dat mijn vriend mij vraagt, gelukkig wil die dat zelf ook.. Lekker traditioneel, wilde eerst ook trouwen maar eigenlijk zie ik het nut er niet van in.. Nu hebben we misschien een klein bruidsmeidje of jonker erbij!

Veel plezier in het winkelcentrum, en je niet laten verleiden door al die lieve babyspullen :P

Mofie
10 June 2010, 14:12
Ik heb altijd het meest zin tijdens mijn ongi dus als alles potdicht zit en dan mag ie niet.

Wij zijn nu 14,5 jaar samen en 9,5 jaar verloofd maar we gaan waarschijnlijk niet trouwen :lol:
Heb besloten dat ik trouwen weggegooid geld vind dus we houden het maar even zo.

vlinder82
10 June 2010, 14:30
Nou, uitgewinkeld!! :D Ah, wat zie je dan weer leuke spulletjes! Maar... heb me ingehouden en niks gekocht! Ja wat toiletspullen en een jurkje voor mezelf (die ik dan wel weer evt. aan kan als ik zwanger ben :D)

patricia76
10 June 2010, 14:53
@ Patricia, spannend hoor.. Helemaal omdat je hem eigenlijk al had verwacht! Misschien kondigt die zich nog aan, al zou het mooier zijn dat je direct zwanger bent ;)[/quote]

Dit was dus bij mijn eerste kindje ook het geval je weet maar nooit, maar ja kan ook gewoon zijn dat de boel nog op gang moet komen

Mofie
10 June 2010, 14:59
@iedereen: zijn er nog NOD-tjes geweest gisteren of vandaag?

vlinder82
10 June 2010, 15:05
Ik heb geen idee, ik in ieder beval niet! Ben nog wel benieuwd naar marini, die heeft haar nod al gehad maar had een paar dagen geleden negatief getest...

Mofie
10 June 2010, 15:19
Ik ook niet. Volgens mijn berekeningen is vandaag mijn meest vruchtbare dag dus vanavond maar
even een sexy setje aantrekken :D

Mofie
10 June 2010, 15:27
Snap er niks van. Nu net weer even een ovutestje gedaan maar negatief terwijl ie maandag,
met nog wat bruinige afscheiding na m'n ongi, licht positief was.
Kan ie negatief aangeven als ik zwanger zou zijn?

vlinder82
10 June 2010, 15:32
Ik heb echt geen idee! Werk zelf ook niet met ovu testen dus heb er echt geen verstand van.

Dan toch vavavond maar je best doen, het kan je alleen maar wat opleveren!

Mofie
10 June 2010, 15:38
Ik was te snel met kijken. Test is positief dus inderdaad aan de slag ;)

Prinses88
10 June 2010, 15:45
Succes met klussen Mofie!
Wij gaan eerst ook geen ovutesten gebruiken, eerst maar eens zien of het zo ook lukt.. Na een half jaar kun je er altijd nog voor kiezen ;)

Heerlijk h ff shoppen!
Heb ik al heel lang niet meer gedaan, kan ook niet omdat ik het niet vol kan houden..
Maar gaaf dat je een jurkje heb gekocht en die ook nog aan kan als je zwanger bent Vlinder! :)

Waar blijft Marini eigenlijk, ben reuze benieuwd of ze al meer weet..

vlinder82
10 June 2010, 15:46
Nou, das wel fijn dat ie toch positief was! Vanavond dan maar goed je best doen :D

vlinder82
10 June 2010, 15:49
Ja, ik ben ook echt benieuwd naar marini!

Vind het ook heerlijk om te shoppen, heb een winkelcentrum redelijk in de buurt (12 minuutjes met de auto) en die heeft ook alle winkels die je nodig hebt en nog wat kledingwinkels. Heb niet altijd zin om de stad echt in te gaan dus dit zit er mooi tussenin..

zotkiekske
10 June 2010, 15:53
@ mofie: best grappig, ik was van plan om na het werk even de lingeriewinkel binnen te stappen om een nieuw sexy setje te kopen ... heeft altijd een leuk effect op mijn ventje :P (werkt bij hem veel beter dan "schat, klussen want mijn ei komt eraan")
ik moet niet aan de ovutesten, mijn slijm is zo vloeibaar en mijn libido zo hoog dat ik vanzelf weet wanneer mijn eggie er zit aan te komen

@ simoon: geniet van je date en de bijhorende vlinders in je buik!!

@ prinses: hoop voor je dat jouw pijn snel beter wordt !

Prinses88
10 June 2010, 16:03
Vlinder, wat fijn dat je in de buurt dan ook nog een ''klein'' winkelcentrumpje hebt waar alles is.. Hier in het dorp zijn 2 kledingwinkels waar ik veel kom, voor de rest haal ik het overal wel vandaan! Mag super graag naar Amsterdam, doen we ook regelmatig en dan maken we er een heerlijk dagje van.. :D

Zotkiekske, met pijnstillers kom je een end als je tenminste rustig aan doet.. Moet niet teveel willen doen, stofzuigen is eigenlijk al teveel..
Hoe gaat 't bij jou?

mama1985
10 June 2010, 16:10
Hallo meiden,

heb vanmiddag de HA gebeld of ik eventueel een bloedtest kon laten doen.
en dat is vanmiddag ook nog gebeurd. :D
morgen kan ik bellen voor de uitslag!
dus moet nog even geduld hebben.
weet niet of ik morgen op het forum ben maar laat jullie het zo snel mogelijk weten

liefs

zotkiekske
10 June 2010, 16:16
@ prinses: ik heb een whiplash na een verkeersongeval bijna zes jaar geleden (is iemand achterop mijn auto geknald) en ik weet dus dat het niet leuk is om pijn te hebben. De mensen rondom jou zien niets, maar toch is het er ... best frustrerend. Maar ik weet ondertussen wat ik beter wel en niet doe en inderdaad, teveel hooi op je vork is nooit goed.
Veel sterkte, ik hoop dat ze snel vinden wat er mis gaat bij jou. Al eens een osteopaat geprobeerd? Dat heeft bij mij hartstikke goed geholpen !

Prinses88
10 June 2010, 16:23
Spannend Mama1985!
Hopen dat je nu meer duidelijkheid krijgt..

Zotkiekske, het is ook zo moeilijk om uit te leggen wat je voelt en waarom je sommige dingen niet kan!
Ik weet niet zo goed wat een osteopaat doet, misschien een uitleg?? :oops:
Kan pas over 2 weken weer naar de HA, maar denk niet dat 't veel nut heeft aangezien ik niet weet waar ze naar moeten zoeken.. De fysiotherapeut zit bij mij in de straat en daar zijn ze ook bezig met hernias en andere soorten rugpijn dus misschien dat die me kan helpen! Moet maandag naar het spreekuur..

Mofie
10 June 2010, 16:46
@Prinses88: Leken op het gebied van de pijn die jij moet verdragen kun je toch niet wijs maken wat je voelt
en welke ellende je ervan hebt. Ik heb al 13 jaar een whiplash en heb hier pas de laatste jaren migraine door.
Zulke dingen blijven lastig.

@zotkiekse: ik gebruik nu ovutesten omdat we direct na stoppen met de pil zijn begonnen met klussen.
Heb de eerste cyclus ook mijn ei goed gevoeld en volgens mij zit ie er nu weer aan te komen.
Hiernaast vind ik het makkelijk daar we niet heel veel klusmomenten kunnen pakken.

Heb je een mooi setje gekocht?

Prinses88
10 June 2010, 16:50
Mofie, dat klopt maar ze kijken je vaak wel aan met scheve gezichten! Zelfs de HA zei tegen me dat het tussen mn oren zat, nou dan ben je dus echt verkeerd bij me.. Mn vriend spuwt vuur, gelukkig gaat die nu altijd mee zodat ik serieuzer word genomen! Heb een lange rug, en waarschijnlijk ook niet helemaal een goede houding dus ik dacht ook meteen aan een hernia.. Gelukkig is dat niet zo als we de neuroloog moeten geloven, maar wil toch dat er nog iemand naar kijkt voor de zekerheid..

Mofie
10 June 2010, 17:41
Prinses88, een second opinion is nooit verkeerd. Je mag zo vaak advies en oplossingen
vragen zo vaak je zelf wilt. Ik ken het maar al te goed en op een gegeven moment ben je er
klaar mee maar je moet tot de juiste conclusie komen.

Simoon
10 June 2010, 17:59
hey meiden,

best veel geschreven, en kan niet op alles reageren. Als je meer over ovu testen wil weten kijk dan in de wat oudere topics daar zijn er meestal al wel meiden die er mee werken enzo.

Verder altijd pijn hebben is echt brak, heb ook altijd pijn in mijn rug, komt door een scooter en auto ongeluk. Kan er niets aan doen, niemand ziet het maar ik voel het wel. Ik ben wel iemand die er nooit over klaagt, want dat heeft geen zin. Maar ik snap de frustratie maar al te goed. Ik heb ook een vrij lange rug, mensen geloven dat nooit omdat ik niet zo gek groot ben. Maar ja als men naast me zit dan ben ik even lang en dan ga ik staan en kijken mensen best raar hihih (heb hele korte beentjes LOL).

Verder ga ik vanavond zeker weer genieten :d heb er zo veel zin in. Zo menteen ff onder de douche stappen want het was echt vies benauwd vandaag. Voel me echt vies, en ik zweet niet eens :s. dat is soms wel raar trouwens, zweet soms echt helemaal niet hahaha. wel makkelijk als je een dag niet kan douchen LOL.

@ de meiden die ik op hyves heb, ik heb een andere profiel foto... een plaatje van Phineas en ferb met dat meisje die altijd zeg wat dooeee jee??
Kan ik helpen?

Liefs simoon

marini
10 June 2010, 18:02
Hoi lieve meiden,

Zie net dat jullie me gemist hebben. Ik was vandaag de hele dag op pad met m'n schoonmoeder en was kapot toen ik thuiskwam. Voelde me beroerd, hoofdpijn en gewoon niet 100% dus ik zit lekker in m'n pyama op de bank met een laken en mijn eigen lekkere kussens.
Maar wat jullie naturlijk willen weten is de uitslag van de zoveelste test. Nouja weer negatief. Dus ik wacht maar mooi even af. Ik ga in ieder geval morgen niet testen want ik wil even rust. Het houdt me wel veel bezig, misschien een beetje te veel. Na hoeveel dagen na de vruchtbare periode kan er een positieve test zijn? Ik heb ergens vorige week twee dagen wat meer slijm gehad en toen wel seks gehad. Dus dan reken ik via die weg maar even uit wanneer ik weer kan testen...

Simoon, wat fijn om te horen dat je date geslaagd was! Veel plezier vanavond :)

Prinses88
10 June 2010, 18:05
Mofie, doen we ook.. Maakt me niet uit in welk ziekenhuis! Ben benieuwd wanneer dat kan, ga begin juli op vakantie en wil dan niet met zoveel pijn op vakantie..

Simoon, ik klaag anders ook nooit maar de pijn die ik heb is verschrikkelijk.. Of er steeds iemand met een mes in mn rug steekt! Ik word misselijk van te lang staan of lopen en dat hoort niet zo.. Heb nooit problemen gehad met mn rug, dat is pas vorig jaar begonnen en dit jaar heeft het doorgezet! En ik ben toch bang dat het een hernia is, dat zit namelijk in de familie en mn beppe (oma) is daar door verlamd geraakt omdat ze er niks aan deden..

In ieder geval veel plezier vanavond, we horen wel hoe je het hebt gehad!!

Marini, oh dat is ook zo!! Heb je het leuk gehad?? Balen van je negatieve test, misschien is afwachten dan nu ook het beste..

Simoon
10 June 2010, 18:10
@marini,

op internet heb ik gelezen dat je dan het beste na 14 dagen kan testen, dan is de kans op een juiste uitslag groter dan wanneer je dat eerder doet. Dus succes meis!

@prinses, wat erg!!! Ik hoop echt dat er dan eindelijk eens duidelijkheid komt meis, ik gun je het echt om te weten wat er aan de hand is.

liefs

Prinses88
10 June 2010, 18:11
Dat hoop ik ook..
Want dat niks doen bevalt me totaal niet!
Een normale dag stage of een dagje shoppen is voor mij niet te doen.. :(

Hoe laat komt je date trouwens??

marini
10 June 2010, 18:13
Ja dat las ik net ook op de gebruiksaanwijzing van de matcare testen. Dus ik kijk straks even in m'n agenda wanneer dat precies was en test dan pas weer. Ik denk dat het dan ongeveer dinsdag of woensdag pas wordt.

Prinses, heb je al weer wat van de doktoren gehoord?

Simoon
10 June 2010, 18:14
nee kan me voorstellen dat het je niet bevalt meis, ik ben ook een half jaar bezig geweest met zeuren bij ha, zh en chiropractor om duidelijk te krijgen wat er aan de hand was.

bij mij was het een zenuw die soms klem komt te zitten, als ik te lang sta of loop ofzo. maar goed vooral door zeuren heeft bij mij geholpen. Helaas kunnen ze er niets aan doen. behalve om het jaar laten kraken. maar wordt nog wat als ik zwanger wordt want dan mag ik niet gekraakt worden. dus daar moet nog een oplossing voor gevonden worden.

mijn date komt rond 8 uur :D en hij vind het niet erg om GTST te kijken, en dat kijk ik echt elke dag dus is wel fijn dat ie dat niet erg vind hihihhi.

liefs

Prinses88
10 June 2010, 18:19
Marini, oh dus er is toch nog wel een beetje hoop! Tenzij je ongi zich aankondigd en dan op naar de volgende ronde.. In de eerste ronde zwanger worden is al een wonder omdat het niet veel gebeurd..
Mn HA zijn op vakantie 2 weken.. Dus kan pas over 3 weken weer daarheen!

Simoon, ik zit er al 6 maanden in en ben nog geen stap verder.. Ze vertikken het om spoed te zetten, daarom wil ik de fysio eens vragen hoe het zit en misschien dat die er iets mee kan!
Kraken lijkt me doodeng, kan sowieso niet tegen kraken.. Brrr!

marini
10 June 2010, 18:26
Ik ga er ook niet vanuit dat ik zwanger ben, maar het is wel vervelend zo. Wil het gewoon weten :P

Simoon
10 June 2010, 18:28
@prinses,

Kraken is echt niet eng, je voelt van het kraken niets en het geluid valt ook wel mee omdat je het niet voelt lijkt het of er een deur kraakt ofzo zo'n geluid. Het enige waar je de volgende dag last van kan hebben is wat spierpijn. Maar goed is niet voor iedereen goed. zeg alleen dat het bij mij geholpen heeft.

@marini, ik ben ook nog steeds niet ongi dus ik ga over een week ook weer testen. als ie dan nog steeds negatief is ga ik toch maar even naar de ha.

liefs.

Prinses88
10 June 2010, 18:31
Ze hebben het wel tegen me gezegd, maar ik kijk eerst even wat het is voordat ze aan me mogen zitten haha..
Ik wacht maar rustig af, meer kan ik toch niet doen op het moment..

Logisch dat je wilt weten hoe en wat..
Ben benieuwd hoe het is als we een week verder zijn!

Simoon
10 June 2010, 18:40
j ik ben ook benieuwd, zeker hoe de situatie nu is. heb er wel aan zitten denken hoor...

stel ik ben nu zwanger dan is het van mijn ex, heb een leuke date gehad tot 2x toe met iemand. en met vanavond erbij 3.
maar ja wat zal hij er van denken als ik het zeg. Ik wil er niet over liegen, wat iemand die ik ken een keer gedaan heeft. ze was zwanger van haar ex en kreeg een nieuwe vriend heeft niets gezegd en na 3 weken zei ze van ja ik ben niet ongi dus ik ga testen. Goh ik ben zwanger je wordt vader.... Die situatie wil ik niet. Vind ik niet eerlijk tegen over mezelf, mijn kindje, de biologische vader en gene waar je die leugen tegen verteld.

maar ja ik weet ook niet hoe en wat. plus dat ik tegen abortus ben. ppfff veel om over na te denken.

liefs

Prinses88
10 June 2010, 18:46
Misschien eerlijk opbiechten als je een positieve test hebt..
Zou het nu nog niet vertellen omdat je het niet zeker weet, maar wanneer je het wel weet moet je dat wel vertellen!
Je wilt ook geen leugens in een (mogelijke) relatie, precies wat je zegt dat je dat je kind ook niet aan kunt doen ;)

Ik zou abortus ook niet kunnen, zie het toch als babymoord (Sorry voor de dames die hier misschien anders over denken)..
Ook al is het zo klein, maar het is toch een levend wezentje en het is van jezelf!
En daarbij komt dat je in sommige gevallen daarna niet meer zwanger kunt worden, die kans is wel klein, maar toch..

marini
10 June 2010, 18:48
Veel om over na te denken inderdaad... Een moeilijke situatie. Dan zou een duidelijke test of ongesteldheid nu wel uitkomst bieden...

Prinses88
10 June 2010, 18:50
Irritant eigenlijk!
Zou mooi zijn als we er zelf controle over hadden h..

Marini, heeft je vriend gister nog kunnen stemmen?

marini
10 June 2010, 18:52
Ja! :D Met veel gedram van mij ging hij om kwart voor 9 nog stemmen. Hij wilde eerst niet maar ik accepteer dat gewoon niet. Eerst wilde hij de stemwijzer volgen en pvv stemmen maar daar was hij gelukkig zelf ook op teruggekomen :P Volgens mij heeft hij VVD gestemd omdat die bredere wegen wil (hij zit in de wegenbouw) en voor behoud hypotheekrenteaftrek is..

Simoon
10 June 2010, 18:54
ja zeker, maar goed ik wacht gewoon af. Word wel gek van mijn borsten en van de vermoeidheid.

Ik hoor net op het nieuws dat ik met mijn lengte gemiddeld ben wahahahahaha. (sorry was ff tussen door hoor).

Ik ga wel opbiechten maar vind het wel moeilijk maar ja dat zal dan wel moeten. Alleen dan het nog mijn ex vertellen. Wil eigenlijk dat ie niet zo veel met de opvoeding te maken heeft want hij is al bij me weg gelopen omdat ie mij niet aan kon. laat staan een kindje... doe het dan liever zelf. al zal ik het kind niet bij hem weg houden als ie het kind wil zien.

pff ik hoop maar zo dat ik ongi wordt.

Ik vind abortus ook babymoord. en natuurlijk zijn omstandigheden (meiden die zelf nog kind zijn leeftijd onder de 17), verkrachting en dat soort extreme situaties. maar verder nee als je de verantwoordelijkheid kan dragen dan vind ik abortus not done.
maar goed dat is mijn mening

liefs

Prinses88
10 June 2010, 18:58
Haha, goedzo!
Bij dit soort dingen stem ik wel, met de gemeentelijke heb ik ook niet zoveel..

Ik ben het met je eens Simoon, in die extreme situaties is het een ander verhaal en dan heb ik het over verkrachting.. Als je tiener bent en zwanger raakt dan vind ik dat je eigen schuld! Dus dan hadden ze maar voorbehoedsmiddelen moeten gebruiken toch?

Je kunt zeggen dat ie vader wordt, maar hij hoeft het kind niet te erkennen zodat jij de opvoeding en voogdij hebt over jullie kindje dan.. Denk toch dat ie er voor weg loopt!

Simoon
10 June 2010, 19:01
ja precies, want wil dan wel graag dat het kindje mijn achternaam heeft. Het is misschien egostich maar ja. ik denk ook in het belang van het kind. want wie wil de achternaam van iemand die wegloopt voor zijn verantwoordelijkheden??

en ik heb best een mooie achternaam dus dat komt wel goed.

liefs

Prinses88
10 June 2010, 19:05
Kijk als jij niet instemd met een erkenning (als hij dit al zou willen) dan heeft die nog geen poot om op te staan..
Je kunt alles tegen hem gebruiken zodat hij niks over het kind te vertellen heeft ;)
Dan kun je de regels zelf bepalen zeg maar!
En wat heeft een kind aan iemand die weg loopt voor zn verantwoordelijkheid, dus zn mogelijke kind..

Mofie
10 June 2010, 19:08
Kon net draden trekken van m'n afscheiding.
Hoe lang duurt het dan voor ik m'n ei heb?

marini
10 June 2010, 19:09
Ik stem altijd, uit principe. Ook al zal ik blanco stemmen, ik ga stemmen! :P Dus dat zullen onze kinderen ook zeker moeten doen later en daarom wil ik graag dat hij ook stemt. Gelukkig heeft hij dat tot nu toe ook altijd gedaan, en dan meestal als een van de laatsten voor het stembureau haha!

Over abortus, ik ben zelf voor de keuzemogelijkheid opzich, maar tegen vrouwen die uit gemaksoverwegingen een abortus laten uitvoeren. Daar kan ik me wel boos om maken. Maar een abortus bij 20 weken ben ik het ook niet mee eens, ja als het kindje niet levensvatbaar zou zijn bij geboorte wel maar omdat er een paar afwijkingen zijn, nee. Daar ben ik niet zo voor.

Mofie, waarschijnlijk ben je NU vruchtbaar!

Simoon
10 June 2010, 19:14
me date is er bijna dus ik ben offline.

liefs

Mofie
10 June 2010, 19:17
Da's mooi want we hebben net geklust ;)
Ben ook tegen zelfzuchtige abortussen. En het gebeurt nog veel te vaak.

marini
10 June 2010, 19:19
Veel plezier Simoon!

Prinses88
10 June 2010, 19:21
Mofie, dat betekent volgens mij ook dat je vruchtbaar bent.. Dus mooi op tijd geklust ;)

Marini, misschien een stomme vraag hoor maar zit jij ook bij de Friesland Zorgverzekering??

Simoon, heel veel plezier!!

Wat betreft abortus, ik vind dat het in sommige gevallen moet kunnen maar dan moet je ook wel een hele goede reden hebben.. Als je het kind niet wilt of kunt opvoeden waarom kies je dan niet voor adoptie in plaats van abortus, maak je een stel dat geen kinderen kan krijgen erg gelukkig mee!

Mofie
10 June 2010, 19:25
Had ook al een licht positieve ovutest dus zal mijn ei morgen wel hebben denk ik.

Have fun Simoon!

Prinses88
10 June 2010, 19:27
Nu hopen dat het raak is meid!! :D

marini
10 June 2010, 19:28
Nee ik zit niet bij de Friesland, kan ik je ergens mee helpen?

Prinses88
10 June 2010, 19:31
We hadden het gister over zorgverzekeringen en of je je hoger moet verzekeren voor kraamzorg etc..
Maar ik heb gewoon een basisverzekering en volgens mij word dat gewoon daarin ook vergoed, maar weet 't dus niet zeker en dacht misschien zit jij ook wel bij die verzekering.. ;)

marini
10 June 2010, 19:34
Nee ik zit niet bij dezelfde als jij. Maar ik denk ook dat ik extra moet verzekeren, weet het niet allemaal. Moet me er toch maar eens in verdiepen... Er wordt wel veel vergoed in de basisverzekering, maar misschien dat er extra dingen niet worden vergoed.. Ingewikkelde dingen hoor

Inge79
10 June 2010, 19:35
Goedenavond ladies!!!

Ik ga eerst even bijlezen

Prinses88
10 June 2010, 19:37
Succes met bijlezen Inge!
Ik zal je ook even mijn forumnaam van bokt pb'en..

Mofie
10 June 2010, 19:45
Goedenavond ladies!!!

Ik ga eerst even bijlezen

Dat zou ik maar eens doen ja want er is weer megaveel gebabbeld :D

Prinses88
10 June 2010, 20:02
Kijk ondertussen Help mijn man heeft een hobby!
Daar zitten ook soms echt aparte gevallen tussen..

Silly
10 June 2010, 20:05
Hoi,

Ik heb een vraag: Ik ben 7 mei gestopt met de pil, 10 mei werd ik ongesteld, op 2 juni kwam er met het afvegen na het plassen heel licht roze afscheiding mee en dat was 2 dagen zo. Sinds 8 juni tot nu, komt er licht bruine afscheiding echt maar een klein beetje. Is dit nu ongesteld of niet ik zit nu op dag 32. Ik heb vorige week een test gedaan en die was negatief.
Groetjes

Prinses88
10 June 2010, 20:09
Hoi,

Ik heb een vraag: Ik ben 7 mei gestopt met de pil, 10 mei werd ik ongesteld, op 2 juni kwam er met het afvegen na het plassen heel licht roze afscheiding mee en dat was 2 dagen zo. Sinds 8 juni tot nu, komt er licht bruine afscheiding echt maar een klein beetje. Is dit nu ongesteld of niet ik zit nu op dag 32. Ik heb vorige week een test gedaan en die was negatief.
Groetjes

Geen idee, je zou zeggen dat het een innestelingsbloeding is geweest maar omdat je nu weer bruine afscheiding hebt is het een beetje dubbel..
Als je vorige week negatief hebt getest zou je nu wel weer kunnen testen voor de zekerheid, het HCG in je urine moet gegroeid zijn als je zwanger bent en dus positief testen..
Je kunt er dus nog een testje tegenaan gooien en kijken wat eruit komt, anders zal je ongi zich misschien nog aankondigen!

Inge79
10 June 2010, 20:21
Idd veel om bij te lezen en ik zit ook ondertussen ook 'help mijn man heeft een hobby' te kijken en af en toe mijn online spelletje te spelen.

Ik lees veel over abortussen en stemmen

Ja ik heb ook gestemd omdat ik vind dat dat belangrijk is, en als je niet stemt mag je ook niet klagen.

Ik heb een leuke middag gehad op de BSO! Was erg gezellig en leuk, onze sport stagiaire heeft de kinderen een cursusje zelf verdediging gegeven en dat was echt een succes. Dus dat gaan we vaker doen!!!! De kinderen waren erg enthousiast!

En nu heb ik weekend!!!!!!!!!! morgen een beetje in huis poetsen en weer even lekker naar mijn lieve paardje toe. Het is dan wel niet mijn eigen paard maar zo voelt dat wel, het is zo'n lief ding!!!!!!!

Mofie
10 June 2010, 20:25

Ik hoop dat ik mijn mannetje op zijn verjaardag 21 juni kan verrassen meteen positieve test 8-)

Prinses88
10 June 2010, 20:27
Je kunt vaak beter de laatste pagina's lezen zodat je een beetje weet waar 't nu over gaat, want als je alles moet doen dan weet je op het laatst toch niet meer wat je in het begin hebt gelezen..

Leuk dat de kinderen zo enthousiast waren, dat maakt je dag direct al goed!

Kan ik me voorstellen, ik had dat voorheen ook met mijn verzorgpaard.. Helaas hebben ze haar toen ineens verkocht, heb geen afscheid van haar kunnen nemen! Ze zeiden dat een oude boer haar had gekocht, maar weet zeker dat ze naar de slacht is gegaan omdat ze vetophopingen of vochtophopingen had en daarom niemand haar wilde.. Ze kon hier overigens prima mee leven, ze kreeg het omdat ze geen tijd had om te herstellen na een bevalling.. Ene veulen eruit en de andere er weer in bij wijze van spreken!

Mofie, dat zou heel erg leuk zijn! Ga voor je duimen..

Inge79
10 June 2010, 20:28

Ik hoop dat ik mijn mannetje op zijn verjaardag 21 juni kan verrassen meteen positieve test 8-)

Dat zou wel heel erg mooi zijn! Ik ga voor je duimen meid! :P

Mofie
10 June 2010, 20:34
Lief van jullie dat jullie gaan duimen ;)

Heb een aantal jaren een apaloosa verzorgd tot ik er keihard afgevallen ben en
mijn arm nog aan 1 spier hing doordat ie lelijk gebroken was en het beestje op mijn rug is gaan staan.
Heb erna nog wel gereden op andere paarden maar niet intensief meer.

Ben benieuwd hoe het bij Simoon gaat 8-)

Prinses88
10 June 2010, 20:40
Lief van jullie dat jullie gaan duimen ;)

Heb een aantal jaren een apaloosa verzorgd tot ik er keihard afgevallen ben en
mijn arm nog aan 1 spier hing doordat ie lelijk gebroken was en het beestje op mijn rug is gaan staan.
Heb erna nog wel gereden op andere paarden maar niet intensief meer.

Ben benieuwd hoe het bij Simoon gaat 8-)

Auw, pijnlijk!
Krijg er direct kriebels van..
Die van mij is heel lief, zet in principe geen stap verkeerd maar wil nog wel eens eigenwijs wezen als ze het niet snapt!
Dan krijg je een flinke bok of een kleine rodeo rit.. Meestal is het dan een miscommunicatie tussen paard en ruiter, dus dat is zo weer verholpen omdat ik tijdens het rijden ook werk met stemcommando! Werkt beter bij haar, ze is wat onzeker..

Girl29
10 June 2010, 20:40
Hallo, Wat veel nieuwe berichtjes! Leuk om te lezen, maar weet aan t einde bijna niet meer wie wat heeft geschreven.

Hier alles zijn gangetje, dacht vorige week dat ik mijn eisprong had gevoeld, maar had van de week het idee (verloor heel dikke afscheiding, nog nooit eerder gehad) dat dat een voorteken was van de eisprong. Maar is natuurlijk allemaal maar gissen.

Wat betreft dat (bruine) bloedverlies, dat heb ik ook een poosje gehad, was denk ik gewoon oud bloed bij mij.

Wat leuk inge dat jij op een bso werkt, doe ik nl ook.

Prinses88
10 June 2010, 20:43
Lekker veel klussen Girl en hopen dat het raak is.. :D

Mofie
10 June 2010, 20:46
@Prinses88: wat goed dat je stemcommando's gebruikt. Ideaal!
Als ik op Terschelling ben in het najaar ga ik altijd op het strand en in de bossen rijden. Super.

Goed klussen Girl en dan hopen op een NOD!

Soetje1986
10 June 2010, 20:47
Ik weet niet hoe je je eisprong kan voelen... volgens mij heb ik dat nog nooit gevoeld.... :oops:

Wij klussen veel dus ergens zou ik op zijn vruchtbaarst moeten zijn... :D

Soetje1986
10 June 2010, 20:50
Willen jullie trouwens borstvoeding geven? hoor in mijn omgeving toch veel mensen die daar niet voor kiezen...

Prinses88
10 June 2010, 20:51
Meeste meiden kijken raar als ik tegen mn paard aan het praten ben, maar merk dat ze dan veel beter oplet dan wanneer ik dat niet doe.. Natuurlijk kan het niet de hele tijd maar bij overgangen doe ik het standaard!
Dat is ook een van de redenen dat het vaak mis gaat als ik een bijrijder zoek omdat ze het niet precies zo willen doen..

Wat betreft de eisprong, de ene voelt em de ander verliest een slijmprop.. Gewoon in de gaten houden en lekker veel klussen! :D

Wat betreft borstvoeding, denk wel dat ik dat wil gaan proberen.. Maar denk dat je dat moet bekijken als je kleintje er is, en overstappen is zo gebeurt als het niet wil..

Mofie
10 June 2010, 20:54
Als het kan, wil ik wel borstvoeding geven denk ik. Heb er nog niet veel over nagedacht.
En jij?
Iedereen voelt zijn eisprong anders dus dat wisselt. Ik had een kwartiertje erg veel pijn in
de vorm van krampen en een druk met steken in mijn vagina maar het kan ook zijn dat je het
helemaal niet voelt en alleen afscheiding hebt.

Girl29
10 June 2010, 20:54
Ik weet ook niet zeker of het mijn eisprong is geweest, maar denk t wel.

Mofie
10 June 2010, 20:56
@Prinses88: als ik de hond uitlaat, praat ik ook weleens tegen hem onderweg :D
Zelfs tegen de cavia's vertel ik hele verhalen dus die weten het straks waarschijnlijk
als eerste als ik zwanger ben haha.

Prinses88
10 June 2010, 20:58
Tja, tegen wie moet je anders praten toch?!! :P
Volgens mij weten mijn vriend en de katten het het eerst aangezien die hier in huis wonen, mijn paard staat ergens anders gestald..

Meiden ik ga lekker metmn mannetje voor de tv hangen!
Fijne avond nog en alvast weltrusten voor straks..
Liefs!

Soetje1986
10 June 2010, 20:59
Mijn vriend heeft last van allergie.. er werd door de huisarts gezegd als ik straks al moeder zolang mogelijk borstvoeding geef is de allergie kans voor je kindje veeeel minder groot... Dus ik wil het zeker proberen...

Me eisprong zou ik eens in de gaten houden....

wat betreft het praten tegen dieren... ik heb twee labradors en ook daar praat ik tegen en sta ik enthousiast tegen de doen als ze wat goed doen.. mensen die zelf dieren hebben snappen het.. andere kijken me soms dom aan van wat doe jij nou weer...

Maar meiden.. ik heb net gesport.. ga nu even douche.. me doggy's uitlaten en dan lekker me bedje opzoeken...morgen lekker een vrije dag.. dus tot morgen.. slaap lekker allemaal

Inge79
10 June 2010, 21:03
Ik heb de vorige cyclus ook wel wat gevoeld, alleen weet ik niet of die witte slijmprop voor of na mijn ei is.
Ik heb al een keer de vraag hier ergens gesteld maar nog geen antwoord op gehad (niet op dit forum)
Weet iemand dat misschien?

marini
10 June 2010, 21:09
Soetje, heeft je vriend ook melkallergie? Ik zit namelijk ook in die situatie als we ooit een kindje krijgen

vlinder82
10 June 2010, 21:10
@ inge ik heb geen idee, het enige wat ik van mn ei heb gevoeld is hele erge steken onderin mn buik, ik had geen last van extra afscheiding, heb ik zwieso niet zoveel last van moet ik zeggen en ik merk aan mn afscheiding dus ook niets van waar ik in mn cyclus zit..

En dat tegen dieren praten; ik praat ook heel veel tegen mijn kat, andere mensen vinden dat inderdaad soms raar maar ik vind het juist fijn en gezellig :D

En borstvoeding wil ik ook zeker proberen! Ze zeggen dat het gewoon heel goed is voor baby's en het lijkt me ook een fijn, intiem moment samen met je kindje!

Ik zit nu weer in mn vruchtbare periode dus mag weer lekker klussen, goed mn best doen en hopen dat het raak is!!

Mofie
10 June 2010, 21:19
@vlinder82: heb je al geklust deze week?
Mijn ongi duurde ook er lang vergeleken met mijn ontrekkingsbloeding tijdens pilgebruik
en als mijn cyclus zo blijft, betekent het dat ik over ruim anderhalve week alweer ongi moet worden!
Wat zit dat dan snel op elkaar zeg!

vlinder82
10 June 2010, 21:23
Ja, heb al geklust deze week maar voilgens de berekeningen is vandaag weer mijn eerste vruchtbare dag! Mijn cyclus is ook maar 25 dagen dus niet zo heel erg lang! En ik was trouwens ook maar 3 dagen ongesteld dus dat viel qua dagen wel mee alleen ik was er behoorlijk min van dus hoop die ongi's niet te vaak meer mee te maken ;) Maar dat hoopt natuurlijk iedereen!!

Nou meiden, ik ga lekker op bedje..

Tot morgen!!

Mofie
10 June 2010, 21:27
Dat valt mee inderdaad. Mijn cyclus is maar 23 dagen waarvan ik er 3 ongesteld was en het weekend erna
nog eens 3 dagen bruinrode afscheiding dus al met al heeft het een week geduurd.

Slaap lekker meiden!

Simoon
10 June 2010, 23:16
hey meiden,

ook vandaag was weer geslaagd :D. was zo gezellie...
heb echt gelachen, gestoeid, gezoend. en gepraat. en was echt zo leuk!!!

en hij wil me echt graag zien, van het weekend heeft hij een auto meeting en hij wil me niet missen dus heeft gevraagd of ik mee wou, so sweet. helaas kan ik niet mee omdat ik a) niet in een tent kan slapen en b) ook nog moet studeren en nog moet uitrusten van deze week. Maar echt super dat ie me mee gevraagd heeft.

en volgende week zaterdag heeft ie een verjaardag en dan heb ik een voetbalfeestje van mijn neef. Maar goed hij houdt niet van voetbal en toch gaat ie ff met me mee en daarna naar die verjaardag dus dat is echt top!!!

Zo blij dat ik iemand getroffen heb die ook mee wil doen met mijn dingetjes :D en me ook uit zichzelf uitnodigt voor zijn dingetjes. Heb zo'n goed gevoel ik hoop dat we dit kunnen vol houden.

@ soetje ik heb gelezen dat ze van nutrilon een bepaalde opvolgmelk hebben die ook helpt om de kans op allergie zo laag mogelijk te houden. Dus dan zou je daar even naar kunnen zoeken. Ik heb zelf namelijk ook allergie dus heb er al op gezocht. Het is geloof ik een hypoallergene opvolgmelk. Dus vandaar.

Liefs

patricia76
11 June 2010, 07:03
Hallo allemaal,

gisteren naar huis een ongeluk gehad zag de bus niet en die heeft de auto totaal los geramd.
Gelukkig hebben we zelf alleen maar blauwe plekken en kneuzingen. Gelukkig zat me dochter niet in de auto, ben er nog steeds van onderste boven helemaal verdraaid.

Onder tussen nog niet ongie geworden denk als vandaag(dag 30 in de cyclus) niet komt we morgen vroeg maar moeten testen.

Angel21
11 June 2010, 07:24
hee allemaal ben er weer,

pff wat zweten gister op het werk, was een lange dag!
Ik moet zo weer werken tot 18.00, de lol kan niet op,
Voel me nog steeds niet zo lekker, maaar ben nu wel helemaal van me ongestelheid af
en heb zin!! hahaha

Mijn vruchbare dagen komen er ook aan!, dus kan weer lekker aan de klus!

@mama: ik zie dat je vandaag de uitslag krijgt! spannend laat het ons weten!

Marini: balen weer een nega test! wat raar dat je nog niet ongi bent!

@simoon: wat fijn dat je date zo leuk was!! ik gun het je !

@patricia: bah zeg wat naar!!, beter de auto total loss dan dat er wat met jullie is, maar kan me voorstellen dat het erg schrikken is!
Doe rustig aan !! en spannend dat je morgen gaat testen!

sorry meiden, ik weet verder even niet meer wat er geschreven is!
Ik moet me nu omkleden en dan ga ik na me werk!! wel een luxe normaal moet ik om 7.00/7.30 beginnen haha.

Nou fijne dag allemaal, en tot vanavond

Lieefs

Inge79
11 June 2010, 08:29
Goedemorgen allemaal!

Ik heb echt heerlijk geslapen en ben helemaal uitgerust, heb alleen geen zin om huishoudelijke taken te gaan doen.
dus ik denk dat ik dalijk eerst maar even ga paardrijden en dan vanmiddag kijk of ik fut heb om iets te doen in huis.
Moet zuigen en dwijlen en dat is het vervelendste van allemaal..... :roll:

@simoon: wat heerlijk voor je dat je iemand gevonden hebt die het leuk vind om dingen met je te doen en dat hij je uitnodigd voor zijn dingetjes!

@patricia76: erg vervelend dat je een ongeluk hebt gehad, maar idd beter auto totall los dan jij helemaal in de kreukels.

Mofie
11 June 2010, 09:07
Ik vind stofzuigen echt heerlijk! Sowieso als het resultaat er mag zijn :-)
Dweilen vind ik minder maar ook niet erg.
Aan strijken heb ik een hekel en dat doe ik dus ook al jaren niet meer.
Als er al iets gestreken moet worden, doe ik dit als ik het aan ga trekken haha.

Vandaag werken en dan weer weekend!
Vanmiddag is de aftrap van het WK. Ga vanavond wel de wedstrijd met Frankrijk kijken want ik
hoop zo dat ze verliezen ;)

Soetje1986
11 June 2010, 09:15
Ik stel ook al de hele ochtend me taken uit... zit nog in me joggingpak heerlijk tv te kijken met de laptop op schoot... Zo toch maar even een stofzuiger en een lap door het huis.. me hondjes zijn in de rui...

Daarna even met de hondjes met de trein naar me moeder... me mannetje komt me daar ophalen...

Ondertussen nog steeds niet ongesteld... van mij mag het zo blijven.... ;) Maar heb me voorgenomen pas te testen bij een week overtijd...

Soetje1986
11 June 2010, 09:24
Het is stil hier vanmorgen..

Prinses88
11 June 2010, 09:31
Goedemorgen!

Jeetje wat heb ik beroerd geslapen, ben nog steeds moe..

Mama1985, ben heel benieuwd naar je uitslag! Hoop dat die positief is..

Soetje, wat leuk dat je met je hondjes naar je moeder gaat! Zie wel vaker honden in de trein maar die zijn altijd zo bang haha..

Simoon, wat super dat je date zo geslaagd was!! Wat zul jij in de zevende hemel zitten op het moment.. Wel fijn dat hij ook interesse toont in jouw dingen en je meevraagd naar zijn dingen! :D Wanneer is de volgende date?? :D

Verder zag ik iets over huishouden.. Ik vind stofzuigen en dweilen niet erg, de rest vind ik niks haha! Gelukkig is mijn mannetje ook actief in het huishouden dus dat scheelt een hoop, helemaal nu ik vaak snel pijn heb en weer moet rusten..

Mofie
11 June 2010, 09:41
Inderdaad stil. Misschien zijn ze allemaal aan het werk net als ik.
Heb net te horen gekregen dat mijn collega 14 weken zwanger is.
Een paar weken geleden heb ik gedroomd dat ze zwanger is en het klopt!

Over haar eerste kindje, die in augustus 2 wordt, hebben ze 10 jaar gedaan dus
ze was begrijpelijk extra happy. Super dat het dan toch vrij snel weer lukt!

Soetje1986
11 June 2010, 09:43
Balen zeg dat je slecht hebt hebt geslapen....

Wat fijn voor je collega zeg!1 En wat grappig dat je daarover gedroomd hebt.. wel toevallig zeg...

Prinses88
11 June 2010, 09:44
Volgens mij zijn de meesten ook aan het werk inderdaad ;)

Wat grappig zeg Mofie!
Dan ben je zeker gelukkig als het bij de eerste zo lang heeft geduurd en nu ben je in verwachting van de tweede..

Mofie
11 June 2010, 09:54
Ik droom vaker dingen die kloppen of uitkomen. Heel apart maar ik heb ook sterkere zintuigen.
Ik ruik, zie en hoor alles beter dan gemiddeld en dat heeft zo zijn voor- en nadelen :lol:

Prinses88
11 June 2010, 09:57
Ik heb ook wel dromen die ik dan meerdere keren droom, maar weet nooit of het iets betekent ofzo.. :?

Mofie
11 June 2010, 10:01
Dan is het net of je een dej-vu hebt gehad.

Prinses88
11 June 2010, 10:03
Klopt, dan denk ik echt ''Dit heb ik al vaker meegemaakt..''

Mofie
11 June 2010, 10:06
Da's heel apart ja. Komt heel vaak voor bij de meeste mensen.
Heb weinig zin om te werken na twee dagen vrij blehh!

Mijn ouders komen zondag of maandag thuis van vakantie dus morgen koop ik een mooie
bos bloemen en zet deze bij het oprapen van de post en de plantjes water geven in de huiskamer op tafel.

Prinses88
11 June 2010, 10:11
Kan ik me voorstellen, n troost: Het is kl*te weer dus dat is altijd beter dan dat het prachtig weer is..

Mijn ouders zijn afgelopen maandag terug gekomen van vakantie, ze waren bruin joh! :shock:
Als ik naast mn moeder sta is het echt duo penotti..
Ik word zo moeilijk bruin, alleen armen, gezicht en decollete worden wat bruin!
Mijn benen zijn net witte melkflessen, hoezo ik vertegenwoordig de Melkunie.. :P

Mofie
11 June 2010, 10:16
Hoe ouder ik word, des te minder snel bruin ik word.
Mijn ouders hadden de eerste dag 10 graden en nu 33 graden in Oostenrijk!

Heb trouwens sinds gisteren rare kleine pukkeltjes op mijn borst boven m'n borsten.
Zwangerschapskwaaltje in een vroeg stadium?

Prinses88
11 June 2010, 10:21
Hoorde van mn moeder dat ze vroeger ook snel bruin werd, toen ze kinderen kreeg dat minder was en nu is ze weer snel bruin!
Dus misschien dat het bij nog wel veranderd ;)

Ze gaan elk jaar naar de Dominicaanse Replubliek en daar is het super weer dus dan gaat het ook snel, in september gaan ze weer voor 2 weken.. Ze zijn nu een week op Kreta geweest!

Geen idee, ik heb ook wel eens pukkeltjes/bultjes bij mn borsten en decollete maar dat komt bij mij vaak door de warmte dus zou het niet weten eigenlijk..

Mofie
11 June 2010, 10:49
Lekker hoor!

Ik heb deze pukkeltjes nooit gehad en hoop natuurlijk dat het een zwangerschapsgerelateerd kwaaltje is ;)

Prinses88
11 June 2010, 10:51
Zou inderdaad mooi zijn!

Ik ga even lekker douchen, misschien knap ik daar iets van op..
Vanmiddag ben ik wel weer op het forum!

Fijne dag allemaal!

Mofie
11 June 2010, 10:56
Ik ben er misschien vanavond weer.

Tot later meiden!

vlinder82
11 June 2010, 11:59
Zo, het is inderdaad rustig geweest, had niet eens zo heel veel om bij te lezen!

Jeetje, wat heb ik een rare nacht gehad!! Alleen maar vervelende dromen gehad en vaak wakker geweest, werd dan echt met een heel naar gevoel wakker.. Mijn vriend had het o.a. uitgemaakt, mijn moeder overleden.. Waar dit ineens vandaan komt??

Jaja, het huishouden, niet altijd de leukste klusjes maar over het stofzuigen en dweilen vind ik dan weer het minst erge! Ik heb een hekel aan strijken en badkamer schoonmaken (wat ik vandaag dus weer moet doen :x ) haha.

Inge79
11 June 2010, 12:30
Het is idd rustig....
Hier schijnt de zon en er zijn een paar wolken aan de lucht, maar het waait wel erg hard
Ik ga nu ff stofzuigen en dweilen, dan kom ik als ik daarmee klaar ben weer even op het forum!

vlinder82
11 June 2010, 12:35
Hier hetzelfde weer als bij jullie..

Ik zal ook heel even aan de slag, jaja, moet weer gebeuren he?!

Tot straks!!

Prinses88
11 June 2010, 13:12
Was ik weer!

Net even gestofzuigd en gedweild..
Pff, en nu maar weer op de bank hangen omdat de pijn er weer in overvloed is!

Zit nog steeds te wachten op de uitslag van mn (sollicitatie) gesprek, had verwacht dat ik die allang zou hebben maar tot op heden nog niks gehoord.. :?

vlinder82
11 June 2010, 13:24
Vervelend zeg die pijn, word je zeker ook ondertussen wel echt chaggie van!!
En je sollicitatie; spannend! Hopen dat je het snel hoort want het wachten duurt dan lang he?!

Ik heb ook even stofgezogen en de douche schoongemaakt, ben blij dat dat achter de rug is!!

Had trouwens nog even een rondje internet gedaan over je vruchtbare dagen maar op elke site is het weer verschillend wanneer mn eisprong is, zat bij twee drie dagen tussen!! Niet dat het heel veel uitmaakt hoor, ik blijf nog wel even klussen ;) maar vind t wel appart..

Inge79
11 June 2010, 13:26
Ik ben er ook weer, gestofzuigt en gedweilt
Het zweet loopt van mijn rug af, zometeen als de vloer droog is maar even douchen

maar eerst even mijn online game gaan checken!

Wanneer had je ook alweer je gesprek gehad?

Prinses88
11 June 2010, 13:29
Zeg dat wel, mn vriend krijgt het soms te verduren terwijl die dat absoluut niet verdient!
Hij weet wel dat het komt doordat ik me zo slecht voel, maar ik verwijt het mezelf wel..
Gelukkig wijst die me er wel op, ben zo blij met hem! :D

Zeg dat wel, is voor mn eindstage en daar moet je dus voor solliciteren!
Het einde van het schooljaar nadert dus moet het wel weten want anders moet ik met een rotgang nog een ander plekje zien te vinden..
Zul je net zien dat het op het laatste moment niet doorgaat en ik dus een half jaar langer door moet, ik zie echt overal al apen en beren.. Pff.. :shock:
Had dit gesprek vorige week vrijdag en ze zeiden dat ik in de loop van volgende week (deze week dus) meer zou horen..

Ik kijk er altijd enorm tegenop om te beginnen, maar als het dan gedaan is dan ben ik erg blij omdat het dan weer lekker fris is!

Klopt, ik reken meestal 14 dagen voordat je weer ongi wordt is ongeveer je eisprong.. Dus maar steeds wat klussen om de dag of elke dag! ;)

Inge79
11 June 2010, 13:33
Wachten is nooit leuk.....

Waait het bij jullie ook zo hard?

vlinder82
11 June 2010, 13:35
Hier waait het ook best hard!

Ik heb er ook altijd moeite mee ertoe te zetten maar zet meestal even de muziek lekker hard en dan ff knallen :D

Prinses88
11 June 2010, 13:35
Is net een halve storm hier!
Onze katten vliegen tegen de ramen omhoog omdat er van alles uit de bomen waait.. :shock:

Inge79
11 June 2010, 13:38
Gezellige katten hihi :D

onze hondjes liggen knockout!

Prinses88
11 June 2010, 13:42
Ik vind het niet zo gezellig, moet continue brullen omdat ze anders alle spullen uit de vensterbank flikkeren! :?
Zijn nog jonge beesten, heb 2 broertjes van 2 jaar en de andere is 1 jaar..
Maar ze moeten wel weten wat wel en niet mag!

Sparkje
11 June 2010, 13:44
Hier waait het ook erg hard! Alle ramen stonden te klapperen, dus maar dichtgedaan :)

Ik heb ook gestemd, maar beetje jammer dat PVV zoveel stemmen heeft!

wbt kraamhulp (is alweer heel wat pagina's terug). Ik heb een intake formulier gevonden. Als alles 'normaal' is zeg maar dan het je 49 uur. ALles wat anders is bijvoorbeeld moeilijk bevalling of keizersnee krijg je meer voor of juist minder (bijvoorbeeld als je flesvoeding geeft) Maar dat zal ook overal wel anders zijn!

Ik doe ook (nog) geen ovulatie testen, meestal (Denk ik) merk ik het en ik ben er ook niet heel bewust mee bezig. Eerst maar eens gewoon lekker klussen en zien hoe het loopt. Kan later altijd nog mee beginnen!
Ik denk dat ik pas bij 2 weken overtijd ofzo zou gaan testen, zou de teleurstelling zo jammer vinden :)

@prinses, hopelijk dat ze snel iets aan je pijn kunnen doen, en dat je sollicitatie goed is uitgepakt!
@ simoon, meid wat fijn dat het zo goed gaat en dat je er zo blij mee bent. Ik gun het je echt en hoop dat het zo blijft gaan!

Prinses88
11 June 2010, 13:47
Je moet je sowieso wel beter verzekeren zodat als je een kind hebt je goed gedekt bent..
Moet het tegen die tijd maar eens goed uitzoeken ;)

Als je je cyclus heel goed kent dan kun je wel testen op je NOD, ik ben te nieuwsgierig om bijv zo lang te wachten..

Sparkje
11 June 2010, 13:49
Tja ik ga mijn verzekering wel veranderen denk ik (aanvullende verzekering) maar dat kan pas na 1 januari geloof ik....

Ja ik ken mijn cyclus ook niet goed en mijn lichaam ook niet gelof ik ;) Dus vandaar :D

Inge79
11 June 2010, 13:50
Hier waait het ook erg hard! Alle ramen stonden te klapperen, dus maar dichtgedaan :)

Ik heb beneden de deur op de haak dan kan het lekker door waaien en boven op de slaapkamer heb ik ook open staan, heerlijk frisse lucht binnen!

Ik heb ook gestemd, maar beetje jammer dat PVV zoveel stemmen heeft!

Idd erg jammer dat juist hij zoveel stemmen heeft gekregen..........We zullen wel zien wat ervan komt

Ik doe ook (nog) geen ovulatie testen, meestal (Denk ik) merk ik het en ik ben er ook niet heel bewust mee bezig. Eerst maar eens gewoon lekker klussen en zien hoe het loopt. Kan later altijd nog mee beginnen!
Ik denk dat ik pas bij 2 weken overtijd ofzo zou gaan testen, zou de teleurstelling zo jammer vinden :)

Ik doe ook niet aan ovulatie testen, gewoon lekker veel klussen en dan maar zien! Ik heb ook het idee , hoe meer je ermee bezig bent hoe langer het duurt.......

vlinder82
11 June 2010, 13:50
Mijn kat ligt rustig op de stoel te slapen, wat een leven.....

Ik doe ook geen ovulatietesten, weet zo eigenlijk wel wat mn vruchtbare dagen zijn, vorige maand heb ik mn eisprong gevoeld ook precies op de dag dat ik hem verwachtte.. En anders wat meer klussen, is ook niet erg!! ;)
En ik denk dat ik ook pas vrij laat een zwangerschapstest zou gaan doen, ik denk dat voor mij de teleurstelling van een negatieve test heftiger is dan dat ik gewoon ongi word. En als je hem later doet weet je ook dat ie betrouwbaarder is! Ach jah, zo heeft iedereen zn voorkeur..

Gister wou ik eigenlijk klussen en ik had ok veel zin maar was zo raar; ik had het de hele tijd niet meer van het lachen!! Nou, dat heb ik nog nooit meegemaakt, iemand van jullie wel eens??

Sparkje
11 June 2010, 13:52
Ja het slaapkamer raam heb ik ook lekker open laten staan, lekker frisse lucht inderdaad!!!!!

Haha ja dat heb ik ook wel eens gehad, had ik gewoon de slappe lach gekregen en ik weet niet eens meer waardoor haha :D Andersom ook wel eens gebeurd, dat mn mannetje het had :D

Meiden, ik ga ervandoor, moet naar mn werk! Misschien dat ik tussendoor nog even tijd heb om te koekeloeren hier D:

Inge79
11 June 2010, 13:55
Werk ze!

Dat heb ik ook wel eens ja dat ik niet mee bij kom van het lachen, hihi wel grappig

Prinses88
11 June 2010, 13:57
Ja precies, lastige is dat mn moeder dat allemaal voor me regelt en we dus niks willen zeggen totdat ik zwanger ben..
Beetje dubieus dus, maar dat zien we dan ook wel weer!

Hoop dat alles een beetje doorgaat want anders moet ik ook mn droom nog uitstellen, en daar zit ik niet op te wachten!
Maar moeten wel reel zijn als het echt niet kan..

Vlinder, wij hebben soms ook dikke lol in bed!
Dan komt er uiteindelijk niks meer van omdat we niet meer bijkomen haha..
We moesten condooms gebruiken omdat de pil niet betrouwbaar is als je antibiotica gebruikt en dus stonden we te klunsen! Uiteindelijk hebben we de grootste moeten kopen en nog krijgen we hem er niet makkelijk omheen :?
En volgens mij is durex comfort xl echt de grootste..

Sparkje, werkse!

vlinder82
11 June 2010, 13:57
Nou, ik vond het zo raar!! En ik had zoveel zin, maar elke keer als ik dan weer dicht bij hem kwam had ik het niet meer, de tranen rolden gewoon over mn wangen!! Mn vriend zei al; nou probeer morgen maar weer want zo wordt het m niet, haha. Ff kwartiertje wachten en toen was het weer over gelukkig!!

Sparkje, heel veel succes met werken!

Prinses88
11 June 2010, 13:59
Weet je vriend ook dat het geen moeten is maar gewoon gezellig! :D
Vanavond maar weer er tegenaan haha..

Wij hebben voor vanavond ook een romantisch avondje gepland..

Inge79
11 June 2010, 14:00
We moesten condooms gebruiken omdat de pil niet betrouwbaar is als je antibiotica gebruikt en dus stonden we te klunsen! Uiteindelijk hebben we de grootste moeten kopen en nog krijgen we hem er niet makkelijk omheen :?
En volgens mij is durex comfort xl echt de grootste..

Hihi, ja volgens mij is dat echt de grootste, anders zou je een moeten kijken op condoom anoniem. Mocht je ze nog een keer nodig hebben

vlinder82
11 June 2010, 14:03
Jah inderdaad!! Ach, het moet ook echt geen moeten worden maar ik moet zeggen dat ik wel altijd meer zin heb in deze tijd dus dat komt alleen maar goed uit!!

Wat gaan jullie doen? Of gewoon lekker thuis, kaarsjes aan...

Prinses88
11 June 2010, 14:06
Het stomme is dat we met zn tween die condoom er omheen moeten doen.. Ik hou zn penis vast en houd boven dat stukje vast en hij trekt em er overheen omdat hij dus niet wil rollen.. :oops:
We hebben nog genoeg condooms liggen, maar vond het zo vreemd.. We liggen elke keer weer in een deuk als we condooms gebruiken!

We gaan lekker thuis heerlijk eten met kaarsjes inderdaad.. Massages en vul de rest zelf maar in ;)

vlinder82
11 June 2010, 14:10
Leuk, gezellig.. Heb je echt dus iets om lekker naar uit te zien!

En met de condooms; moet zeggen dat ik dat ook altijd een ramp vond hoor, dus je bent niet de enige!

Wordt hier ineens erg donker, volgens mij krijgen we zo een flinke plensbui! Man het is hier benauwd binnen, zit gewoon lekker in een jurkje met legging..

Op vrijdag moet ik zeggen wordt het meestalk nooit klussen, we drinken dat altijd lekker wat wijntjes en als er bij mij drank inzit dan kun je het in bed vergeten, haha.

Prinses88
11 June 2010, 14:16
Absoluut, vriendlief werkt tot 18.00 en dan snel naar huis dus hoop dat ie hier rond 18.30 is..
Ga ik koken en gaat vriendlief nog even snel wat inspelen voor het optreden dat ze morgen hebben en dan gaat de avond los!

Wij vinden het een ramp, met condoom vinden we beide niks!
En als ze dan ook niet willen rollen dan word ik snel pissig haha..

Is hier ook benauwd, regent nu licht en waait super hard..

Met wat wijntjes erin kan ik ook nog prima los gaan haha, maar mag het nu momenteel niet hebben in combi met de pijnstillers dus dat is balen! :roll:

Inge79
11 June 2010, 14:20
Wij gebruiken nu nog wel een condoom tot aan september, voor de zeker heid. Ik ben meestal diegene die het condoom tijdens het spel om doe....

Wij gaan vanavond lekker computeren en een filmpje kijken met een wijntje erbij en dan optijd naar bed om daar nog wat spannende dingen te doen ;)

Wilde ik gisteravond al doen maar toen was het al vrij laat maar mijn vriend moest er vroeg uit en had daarom geen zin..... :(
Dus dan vanavond maar iets spannends aantrekken!

Inge79
11 June 2010, 14:22
Ik ben even douchen!
ben zo terug

vlinder82
11 June 2010, 14:23
Jah, dat is inderdaad wel jammer!!
Nou, ik ben blij dat ik er nu nog een paar mag drinken, dat houd straks ook wel op als ik zwanger ben, maar dat heb ik er maar al te graag voor over hoor! Jeetje, zal dan wel wennen worden de weekenden; ik rook natuurlijk al niet meer en dan ook geen wijntjes...

Ik heb een nieuwe tik; ben helemaal weg van bloemetjes!! haha.. Gister eem jurkje gekocht met bloemetjes en een agenda.. Nu heb ik in mn hoofd om leuke stoel- en hoofdsteun bekleding te kopen voor in mn auto.. Ga morgen even opzoek; want of ze dat wel hebben weet ik niet! Nou jah, ik heb een ford ka dus dat is wel echt een vrouwenauto :D

Prinses88
11 June 2010, 14:25
Haha, ik doe ook altijd iets sexy's aan dan wil meneer altijd wel..
Ik doe de condoom ook om, maar omdat meneer een beetje groot geschapen is kun je hem dus niet op de ''normale'' manier omdoen waardoor het met zn tween moet.. :roll:
Vandaar nooit een condoom, al zal het straks wel moeten als ik stop met de pil om zo eerst te ontpillen!

Haha, ik ben ook gek op bloemen!
Maar hou eigenlijk van heel veel dingen..

vlinder82
11 June 2010, 14:27
@inge nou, dan vanavond even lekker genieten van elkaar!! Heerlijk is dat he, een avondje lekker samen, wijntje erbij lekker knuffelen, lekker genieten van elkaar!
Lekker douchen en tot zo!

vlinder82
11 June 2010, 14:30
Ik moet eigenlijk zeggen dat mijn vriend niet echt zo van de lingerie is... Ik vind het zelf wel belangrijk (je zal mij ook nooit met een bh aanzien die niet bij de slip past). Hoef ik me straks dus ook minder te schamen als ik zo'n sexy (NOT!!) voedings bh aanmoet, haha.

Prinses88
11 June 2010, 14:32
Dat hoor je niet vaak, de meeste mannen vinden het geweldig!
Al heeft mn mannetje me natuurlijk het liefst puur natuur zoals die dat zo mooi zegt.. :P
Maar geloof dat dat voor de meeste mannen wel geldt..

vlinder82
11 June 2010, 14:37
Haha, jah!! Nou, zo was ik vorige week zo min van mn ongi dat ik me even een dagje niet op had gemaakt en mn haar niet had gedaan, nou moet ik zeggen; dan voel ik me wel een beetje een slons.. Hij kwam eind van de middag thuis en ik zei al: sorry dat ik er zo uitzie.. Nou, hij vond me mooi zoals ik eruit zag! Haha.. Mannen, ik snap ze soms niet ;)

Prinses88
11 June 2010, 14:42
Ik schaam me ook rot als ik niet opgemaakt ben, heb nooit veel op maar gaat om het idee!
Mascara doet ontzettend veel wat dat betreft.. Mijn mannetje vindt me er dan geweldig uitzien!
Kreeg een ontstoken ooglid en dat hebben ze onderzocht, blijk allergisch te zijn voor mascara dus mag het niet meer elke dag op.. Dat was een complete ramp, dus nu leer ik er mee omgaan want ja moet er dus ook wel eens uit zonder make-up.. Voelde me echt kaal, maar heb er nu wel vrede mee want kan er toch niks tegen doen!

vlinder82
11 June 2010, 14:50
Nou, ik had van de week een pukkel op mijn binnenste ooglid, heb er gelukkig maar n dagje last van gehad.. Toen heb ik even wat minder make-up op gedaan alleen wat mascara.. Maar wel balen dat je allergisch bent voor mascara, vervelend!

Ik moet (nou jah, niks moet) over een half uurtje alweer koken, we eten vandaag lekkere lasagne dus dat moet ook nog even in de oven staan.. Ben ik zo gek op he! De lasagnette van knorr wereldgerechten, zit ook een heerlijke dressing voor komkommer bij!

Maar, wanneer gingen jullie ook alweer voor het eggie?

Prinses88
11 June 2010, 14:55
Heerlijk, wij hebben dat vorige week ook gegeten! :D Ben gek op lasagne, sowieso wel op de Italiaanse keuken..
Wij eten vanavond Bobotie, maar vriendlief neemt de spullen mee uit zn werk dus ga pas koken om half 7! Hij moet eerst ook nog wat inspelen dus we kunnen dan ook vrij snel eten, we eten nooit op een vaste tijd..

Erg vervelend, wist het ook niet en deed het elke keer weer op! Tot ik op een dag mn hele oog dik had, leek net die ene van de klokkenluider op de notre dame.. :( Dus toen toch maar naar de HA gegaan en bleek dus dat ik allergisch ben, maar ben eigenwijs en gebruik het nog steeds maar merk wel dat ik jeuk heb na een dagje make-up op te hebben..

We willen vanaf oktober ongeveer voor het eggie, als alles een beetje meezit dus!

Mofie
11 June 2010, 14:56
Ben je voor elke mascara allergisch?
Heb weleens gemerkt dat ik van de ene wat jeukerige ogen krijg en bij de ander
totaal geen last heb. Je hebt veel soorten en merken mascara tegenwoordig en ik denk niet dat je
voor allemaal allergisch zult zijn.

vlinder82
11 June 2010, 15:02
Dus nog even wachten voor jullie dan... Wel spannend en leuk om naaruit te zien! Hoop je tegen die tijd tips te kunnen geven en je de zwangerschapskwaaltjes te kunnen vertellen ;)

Wij eten eigenlijk altijd rond 17.15 al, dan is mijn vriend net uit zn werk en heeft dan altijd erg honger, en ik ook wel! Daar komt bij dat hij 's avonds nog moet leren (hij doet voor zn werk nog een cursus). Dus dan kan hij daar ook vroeg mee beginnen zodat ie ook nog wat aan zn avond heeft! ;)

Ik ben ook gek hoor op de italiaanse keuken! In het weekend eten we ook altijd een dag pizza, heerlijk, daar kan ik ook geen genoeg van krijgen!

Prinses88
11 June 2010, 15:02
Geen idee, ik gebruik dit merk al jaren en het is sinds een half jaar dat ik dat nu heb..
En omdat ik niet hou van grote borstels en deze me zo goed bevalt, baal ik daar verschrikkelijk van!

Inge79
11 June 2010, 15:19
Zo even lekker gedouched, daar knap ik wel van op!

Wij gaan voor het eggie in september na de bruiloft!

Erg vervelend zeg om allergisch te zijn voor mascara. Ik maak me bijno niet op, tenminste niet elke dag, zelfs geen mascara. Alleen als we een feestje hebben of zoiets

Wij beginnen meestal met koken als we allebei thuis zijn, omdat we dan meestal pas beslissen wat we gaan eten!

Mofie
11 June 2010, 15:23
Douchen is altijd lekker!
Heb gisteravond even lekker in bad gezeten. We hebben een bubbelbad maar bubbelen nooit.
Vanavond voetbal kijken en dan morgen of zondag nog even klussen :?

Prinses88
11 June 2010, 15:24
Had voorheen altijd mascara op, ging de deur niet uit zonder maar moet nu wel haha..

Wij beslissen ook elke dag wat we eten, doen ook elke dag boodschappen!
We hebben de winkels hier erg dichtbij en ben niet het type dat in het weekend gaat bepalen wat we voor die hele week halen..

Vanavond zullen we pas tussen 7 uur en half 8 eten, ik vind het geen probleem..
Ben het vanaf kinds af aan al gewend om niet standaar om 18.00 te eten, kan het eerlijk gezegd ook niet..

Mofie
11 June 2010, 15:25
Ik kan altijd meteen aanvallen als ik om 18 uur thuiskom uit het werk.
Manlief heeft dan gekookt. Ik kook op mijn vrije dag en een dag in het weekend.

Prinses88
11 June 2010, 15:27
Ik kook meestal, komt ook omdat ik het leuk vind om te doen!
Maar gelukkig kan vriendlief ook heerlijk koken, dus die doet het ook regelmatig.. :D

Mofie
11 June 2010, 15:29
Manlief is ruim een uur eerder thuis dan ik dus mag hij koken ;)

Prinses88
11 June 2010, 15:32
Dat scheelt inderdaad..
Meestal ben ik eerder thuis dan mijn vriend, hangt er vanaf wat voor dienst die heeft!

Inge79
11 June 2010, 15:40
Vriendlief is altijd eerder thuis, en de ene keer is hij al wel bezig met koken de andere keer niet. Het komt ook wel eens voor dat we allebei niet weten wat we willen eten en dan eten we niks.... ( een boterham)

Wij doen altijd in het weekend boodschappen, dat is goedkoper als elke dag boodschappen doen. Dus kunnen we weer een keer extra uit eten! Ik denk dat we vanavond ook maar weer een keer ergens gaan eten, daar houd ik wel van.
Weet alleen nog niet goed waar

Prinses88
11 June 2010, 15:42
Wij kunnen dat niet, haal in het weekend alleen de boodschappen voor het weekend en doe elke dag verder boodschappen.. We zijn absoluut niet meer kwijt omdat we alleen halen wat we nodig hebben! ;)

Uit eten vinden we ook heerlijk alleen is zo lang in een zelfde houding zitten nu niet te doen voor mij..
Op vakantie gaan we elke dag lekker uit eten!
Lekker aan de boulevard met uitzicht op zee.. :D

vlinder82
11 June 2010, 15:44
Zo, de lasagnette staat in de oven!!

Ik doe altijd n keer in de week boodschappen. Ik doe dat bij 2 verschillende winkels, op maandag bij de ene en op dinsdag bij de ander.. Ik heb geen zin om elke dag boodschappen te doen en denk idd dat het dan duurder is.
Ik kook dus eigenlijk elke dag en in het weekend koken we niet, eten we patat, pizza, chinees of gewoon een soepje met stokbrood..

Inge79
11 June 2010, 15:45
Heerlijk lopen over de boulevard en dan heerlijk ergens eten, daar kunnen wij ook van genieten.

ik ga even de hondjes uitlaten en dan even vriendlief bellen waar hij trek in heeft.

Tot vanavond!!!

Liefs

Soetje1986
11 June 2010, 15:46
Voor de mascara allergie.. heb ik ook gehad.. je wimpers verven een optie?? dan lijkt het of je macara ophebt maar het is niet zo... ik ben er nu overheen gegroeid...

Bij ons koken we samen.. tenzij een van ons eerder thuis is.. wij doen ook wekelijks grote boodschappen.. maar haal wel dagelijks verse groente voor me eten... en tussendoor vaak nog even melk of beleg..

Prinses88
11 June 2010, 15:52
Grappig dat iedereen daar anders over denkt..
Wij doen toch meestal elke dag omdat ik altijd de helft vergeet zelfs als ik een boodschappenbriefje heb gemaakt!
Maar wij halen alleen de dingen die nodig zijn, dus dan kost het absoluut niet meer.. ;)

We hebben er ontzettend veel zin in, 5 juli komt al steeds dichterbij!
We vliegen helaas pas laat, gelukkig is het daar een uur later als hier..

Zou een optie kunnen zijn inderdaad, zal eens vragen bij mn schoonheidsspecialist..
Mn wimpers zijn best wel licht, nadeel vind ik dat je dan steeds weer moet verven!

vlinder82
11 June 2010, 15:58
Ja, nog 3 weekjes en dan is het alweer 5 juli! Heerlijk, lekker op vakantie.. Wij zijn in maart al 10 dagen naar Gran Canaria geweest dus hebben onze vakantie alweer gehad helaas! Nou ja, hebben nog wel 2 weken vakantie in de zomer maar dan blijven we gewoon thuis, of lekker een paar daagjes weg nog.

Ik ga er zondagmiddag altijd even voor zitten, voor het boodschappenlijstje.. Wat ik alleen wel lastig vind om voor de hele week al eten te verzinnen!! Maar heb altijd ook veel voorraad dus kan altijd nog wel switchen..

Prinses88
11 June 2010, 16:03
Gaat erg snel ineens! Kijk er enorm naar uit, het is al flink wat jaren geleden dat ik daar ben geweest.. Wij gaan 8 dagen naar Tenerife, playa de las americs! ;) Geloof dat er iets van 8km aan boulevard is, hoef ik me niet te vervelen.. En heerlijk naar het strand, ben benieuwd of ik een beetje bruin kan worden! En eindelijk mn nieuwe bikini aan die ik op mn verjaardag heb gekregen van mn vriend :D

Ik kan dat dus niet, beslis altijd op het laatste moment wat we gaan eten..
Misschien dat ik er toch maar eens aan moet geloven haha!