PDA

View Full Version : Jonge meiden die ook mama willen worden!?! Deel 3

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42

Babii
9 May 2010, 13:46
Hey meiden,

Geen idee wat er momenteel aan de hand is met me, maar ik ben hartstikke ongesteld geworden zojuist!

1.) Hoe kan dat, ik had een eitje van 8 mm en een bms van 3,8?
2.) Ik baal als een stekker, kan nu WEER overnieuw beginnen met spuiten.
3.) Kan dit een ontrekkingsbloeding zijn van de Progynova? Lijkt me wel stug, want toen ik met de Progynova stopte tijdens het gebruik van Gonal F werd ik ook niet giga ongesteld erdoor.

Wat een klote zooi, sorry meiden! Het is ons weer niet gegund!

Weg dikker baarmoederslijmvlies, want die gaat nu mee met de menstruatie. Moet morgen dus echt terug naar de poli van de gyn (moest ik al btw).

Fijne moederdag voor iedereen :D.

Bati
9 May 2010, 13:48
aan alle moeders hier en (toch) ook de zwangere: fijne moederdag! ;)
En voor de rest nog een fijne zondag!
@ Kim: heel veel sterkte meid! Eg balen, wanneer is het jouw es gegund?! Ik hoop dat je morgen meer weet!
knuffels

Lunanoa
9 May 2010, 14:21
Jullie ook een fijne moederdag!

Ik krijg vanavond een kadootje :oops:
Ik ging helemaal janken toen vriendlief het smste, dikke hormoonbom dat ik ben. Vond het gewoon zo lief, had het echt niet verwacht omdat hij al dagen roept dat ik pas volgend jaar moederdag mag vieren :lol: De vuillak.

Babii: Jeetje wat raar :? Kan het niet zijn dat je eigen lichaam aan de slag gaat? Maar even afwachten morgen...
Klotezooi..

Patricia: Spannend meid. Ik was ook heel onrustig toen ik zwanger was, heel druk, niet kunnen slapen etc. Ook last van veel afscheiding. Ik hop dat het raak is!

Mrij: Jeetje alweer een jaar :( Dan wordt het wel eens tijd voor een wondertje hé. Ik hoop écht dat het raak is meid. Mn duimen draaien weer flink ;)

JamilaH : Klinkt als een r*tbevalling. Gelukkig heb je dat práchtige ventje! Is dan wel een mooie beloning na zo'n zware bevalling hé :P
Knap dat je de borstvoeding zo lang hebt volgehouden!

snippie
9 May 2010, 14:39
Hey meiden,

Geen idee wat er momenteel aan de hand is met me, maar ik ben hartstikke ongesteld geworden zojuist!

1.) Hoe kan dat, ik had een eitje van 8 mm en een bms van 3,8?
2.) Ik baal als een stekker, kan nu WEER overnieuw beginnen met spuiten.
3.) Kan dit een ontrekkingsbloeding zijn van de Progynova? Lijkt me wel stug, want toen ik met de Progynova stopte tijdens het gebruik van Gonal F werd ik ook niet giga ongesteld erdoor.

Wat een klote zooi, sorry meiden! Het is ons weer niet gegund!

Weg dikker baarmoederslijmvlies, want die gaat nu mee met de menstruatie. Moet morgen dus echt terug naar de poli van de gyn (moest ik al btw).

Fijne moederdag voor iedereen :D.

Hele dikke knuffel!!!

Mila
9 May 2010, 16:21
kim, wat is dat nu weer :o hoe kun je ongesteld worden als je spuit?

jessy, nee ik wil echt pas verder kijken na de volgende echo.. durf nu helemaal niks te kopen of te kijken.

storm, ik ga ook geen borstvoeding geven (met 1 had ik er nog over na willen denken, maar met 2 OH NEE!!)
dus die cursus kan ik doorstrepen :lol:
Ik hoop zo dat ik wel op een normale manier kan bevallen, dat lijkt mij net wat jij zegt heel bijzonder :)
ben je al weer wat beter?

Tessa23
9 May 2010, 16:28
Kim , hoe zou dat nou weer kunnen zeg..pff vreemd zeg meis!

Sharon , ben echt heeel benieuwd naar je , hoop dat je volgende week positief mag testen!

Aan alle mama's en bijna mama's, geniet van jullie moederdag!!

En hier.. oooo zo ongi als t maar zijn kan , best hevig, echt smerig is dat he bah , en ik hoest me kapot... ook zo fijn tijdens de ongi :D , ga morgen ff langs HA want dit is de 4de week al met hoesten en s'nachts slaap ik niet meer , pilletjes werken dus voor geen meter , dan maar een antibiotica kuurtje!

MissMini
9 May 2010, 16:57
Tessa, beterschap!! Hopelijk word je ongi snel minder.

Kim, huh, ongi terwijl je nog spuit?!?!?! Bizar. Hopelijk is het een teken dat je lichaam weer zelf aan de slag wil. Maar net wat iemand anders net zei (weet niet meer wie): volgend jaar hou jij ook moederdag!!

Kijk wat ik net voor lief cadeautje van mijn lieve mannetje kreeg :mrgreen: :mrgreen:

http://i42.tinypic.com/5tsaj8.jpg

snippie
9 May 2010, 17:13
grapjas mismini das toch geen cadeautje hihi!

snippie
9 May 2010, 17:14
kim, wat is dat nu weer :o hoe kun je ongesteld worden als je spuit?

jessy, nee ik wil echt pas verder kijken na de volgende echo.. durf nu helemaal niks te kopen of te kijken.

storm, ik ga ook geen borstvoeding geven (met 1 had ik er nog over na willen denken, maar met 2 OH NEE!!)
dus die cursus kan ik doorstrepen :lol:
Ik hoop zo dat ik wel op een normale manier kan bevallen, dat lijkt mij net wat jij zegt heel bijzonder :)
ben je al weer wat beter?

groot gelijk hoor meid!
mijn schoonzus heeft de tweeling wel borstvoeding geven poeh wat een klus.

Mila
9 May 2010, 17:19
ik zit hier in tranen :cry:
ik dacht dat het me bespaard zou blijven, helemaal nu ik al 9 weken zwanger ben, maaar...
ik heb overgegeven :evil:
sinds 3 dagen lukt het avondeten niet meer, alles gaat prima zolang het maar koud is en net dacht ik:
ik heb al 3 dagen niet goed avond gegeten, dus ik moet vanavond gewoon weer eten, maar na 4 happen zat ik al weer vol :roll: en ik dacht ah nog 1 hap groente, nou alles kwam er net zo hard weer uit :cry:
ik baal er zo van, hoe krijg ik op een andere manier mijn groente binnen als ik het telkens weer uitspuug? ik moet toch goed eten nu?!

snippie
9 May 2010, 17:26
ik zit hier in tranen :cry:
ik dacht dat het me bespaard zou blijven, helemaal nu ik al 9 weken zwanger ben, maaar...
ik heb overgegeven :evil:
sinds 3 dagen lukt het avondeten niet meer, alles gaat prima zolang het maar koud is en net dacht ik:
ik heb al 3 dagen niet goed avond gegeten, dus ik moet vanavond gewoon weer eten, maar na 4 happen zat ik al weer vol :roll: en ik dacht ah nog 1 hap groente, nou alles kwam er net zo hard weer uit :cry:
ik baal er zo van, hoe krijg ik op een andere manier mijn groente binnen als ik het telkens weer uitspuug? ik moet toch goed eten nu?!

meis snap je verdriet,maar meid het is sowiezo belangrijk dat je iets binnen krijgt!
maak anders lekker broodje gezond ,met komkomer,kaas,ei,tomaat ha,.
is ook heerlijk lieverd!

en zelf gemakate groente soep?
knuf

Babii
9 May 2010, 18:10
@ de meiden die denken dat het mijn eigen lichaam is, helaas :(:

Behandeling
Estradiol tabletten en dragees vullen de hoeveelheid oestrogenen aan. Ze hebben een gunstige invloed op de overgangsklachten. Vrouwen moeten Progynova combineren met progestageenhormoon gedurende minstens twaalf, maar liever veertien dagen per vier weken. Dit voorkomt dat het baarmoederslijmvlies bovenmatig gaat groeien en er mogelijk baarmoederkanker ontstaat. Bij vrouwen bij wie de baarmoeder is weggehaald is een progestageenhormoon daarom niet nodig.

Effect
Enkele dagen nadat de laatste tablet met progestageenhormoon is gebruikt, ontstaat een op een menstruatie lijkende onttrekkingsbloeding. Dit is vergelijkbaar met de bloeding in de stopweek van de anticonceptiepil.

MET ROOD GEMARKEERDE TEKST:
Ik heb dat progesteron hormoon niet gebruikt. Althans kan niet vinden dat het in de Menopur zit... progseteron maak je toch ook pas na de eisprong aan :|

Ach, morgen naar de gyn, baal als eens tekker.

Ik ga even snel afwassen en dan reageer ik op jullie!!

Mirre
9 May 2010, 18:39
Lun wou dat het ging, een stapje terug zeggen :( wordt nog wat, deze week. Men heeft maar 3 dagen en iedereen gaat om aandacht en voorrang schreeuwen, dat weet ik nu al :cry: gelukkig heb ik een baas die me steunt en waarbij ik het moet melden als het niet meer gaat, maar dat ligt niet in mijn aard om te doen en is dus moeilijk... Meld het meestal pas als ik aan het zinken ben, maar nu houd ze me gelukkig zelf ook meer in de gaten. Hoe gaat het met jou meissie? Met je lijf en met je voetjes?

Kim he wat is dat nou zeg??!! @!$%&*! Ben benieuwd wat de gyn er morgen van zegt :?

Syl meisje toch!! Wat balen zeg!! Maar ik ken ook meiden die de hele zwangerschap moeten overgeven, wel 2x opgenomen zijn in het ziekenhuis ervoor, en het ging met die kleintjes stuk voor stuk helemaal prima. Dus ik denk niet dan jij je zorgen hoef te maken hoor. En inderdaad wat Snippie zegt, anders een lekker broodje gezond en groente soep?

@ hier: de Giro d'Italia kwam praktisch letterlijk 2x door de achtertuin :D echt supergaaf was dat, zo snel het gaat, niet normaal!! :o Heb er een filmpje van op m'n hyves gezet, voor degene die het willen zien ;)

Meiden fijne moederdag allemaal!!!

Mila
9 May 2010, 18:49
jessy, ( ik wil tekens Jessey typen want ken een meisje die jessey heeft ;) )
goed aan jezelf denken hoor!!

kim, ik ben ook erg benieuwd wat de gyn. hier morgen over zegt.

snippie/jessy, ja idd ik ga morgen lekker tomaatjes halen en komkommer en dan eet ik dat wel en verder gewoon goed fruit, dus zal wel goed komen..ik heb nu een ding geleerd: mijn lichaam geeft dus al 4 dagen aan geen zin te hebben in avondeten en blijkbaar geeft mijn lichaam dat niet voor niets aan, dus zo lang ik dat gevoel hou, eet ik het even niet.
hetzelfde met koffie en snoep.. daar moet ik ook niet meer aan denken, dus dat doe ik ook niet.

snippie
9 May 2010, 18:53
jessy, ( ik wil tekens Jessey typen want ken een meisje die jessey heeft ;) )
goed aan jezelf denken hoor!!

kim, ik ben ook erg benieuwd wat de gyn. hier morgen over zegt.

snippie/jessy, ja idd ik ga morgen lekker tomaatjes halen en komkommer en dan eet ik dat wel en verder gewoon goed fruit, dus zal wel goed komen..ik heb nu een ding geleerd: mijn lichaam geeft dus al 4 dagen aan geen zin te hebben in avondeten en blijkbaar geeft mijn lichaam dat niet voor niets aan, dus zo lang ik dat gevoel hou, eet ik het even niet.
hetzelfde met koffie en snoep.. daar moet ik ook niet meer aan denken, dus dat doe ik ook niet.

goed zo meissie.

ik eet nu alleen wanneer ik moet eten.
heb nog steeds niet veel trek:(!
maar goed nog een paar weken vol houden.
voor de vakantie maar weer nieuwe pillen besteld

Babii
9 May 2010, 18:55
Die giro's reden ook door Wijk bij Duurstede heen (Langs me schoonouders haha) heb het ook gezien :).

En wat de gyn zegt, die heb ik uiteraard al gebeld. Die zei: ik ben aan het krabben op me hoofd, want dit is echt een raadsel...

Een eisprong heb ik niet gehad, heb hiervoor primolut gehad, een ontrekkingsbloeding en ben gaan spuiten. Vandaag zou CD13 zijn en Kim bloed als een rund :|.

Wordt er helemaal gestoord van hoor. Laat me nu maar snel voor IVF gaan want dan wordt em cyclus plat gelegd met deca. Ben nu echt meer dan klaar met dit rot lichaam. Jakkes zeg!

Ik dacht eerst het kan niet door me eigen lichaam komen, maar je moet progesteron tabletten erbij slikken om een ontrekkingsbloeding te krijgen. ik heb alleen oestrogenen gehad en Menopur. Bizar gedoe!

@ Syl, oeee lekekr hoor tomaatjes en komkommer :D. Heerlijk!

Prinses88
9 May 2010, 18:56
Hallo Allemaal,

Ik ben 22 jaar en mijn vriend 28 jaar, we zijn alweer 1,5 jaar samen waarvan we al een jaar samenwonen. We willen nu graag beginnen aan kinderen, maar vanuit mijn omgeving (mijn ouders) weet ik dat ze vinden dat ik nog te jong ben en eerst maar eens moet gaan werken (zit nog op school, moet nog 1 jaar en ben dan lerares voor het basisonderwijs). Ik ben zelf van mening dat ik na de geboorte nog wel kan gaan werken en er genoeg opties voor mij zijn. Mijn vriend heeft een partime baan en speelt daarnaast nog in een band waar die nog veel extra inkomsten mee binnen haalt. Ik wil eind dit jaar stoppen met de pil zodat ik klaar ben met mijn studie wanneer we een kindje krijgen. Ik zou het erg leuk vinden om elkaars ervaringen uit te wisselen en ben erg benieuwd of er meer zijn die willen beginnen aan kinderen! :D

Mila
9 May 2010, 18:57
snippie, voor jou is het helemaal erg meid.. jij moet bij alles spugen, dat heb ik gelukkig niet :oops:
wel fijn dat de pillen helpen!

snippie
9 May 2010, 19:05
snippie, voor jou is het helemaal erg meid.. jij moet bij alles spugen, dat heb ik gelukkig niet :oops:
wel fijn dat de pillen helpen!

jah als ik die pillen niet neem moet ik spugen.
zelfs vandaag gespuugd met pillen!!!!
dat krijg ik nou dus als ik s'middags niet slaap!

het lijkt zelfs de afgelopen dagen weer erger is geworden.
misselijkheid komt nu dus ook goed door de pillen heen!!!!
nog erger dan eerst!
maar goed morgen ochtend nog even van 7 tot 13 en dan vakantie:D!

knuf

Mila
9 May 2010, 19:13
snippie, ik dacht altijd dat de klachten minder werden na 12 weken, maar dat blijkt wel weer dat dat niet zo is! hopen dat het bij jou wel snel ophoud!!

ik mag verder nog steeds niet klagen, ben alleen onwijs moe.. ga moe naar bed, sta moe op en ben de hele dag moe..

Babii
9 May 2010, 19:17
Ik hoor steeds vaker da thet tot 16 weken kan aanhouden die misselijkheid hoor!!

Welkom Princes!

snippie
9 May 2010, 19:22
Jah Kim dat Vertelde mijn vk ook!!dus nog 2,5week geduld!
Vermoeidheid lijkt Soms beter te gaan!
Dus bijna oude niveau!hoe syl zich nu dus voelt !
Syl weet dus hoe naar het is!helemaal als je het dus niet gewent bent!

Kus

Mrij
9 May 2010, 19:22
Missmini, hahah leuk cadeautje :lol:

Jessy, goed aan jezelf denken hoor!

Sylvia en Snippie, wat vervelend meiden dat jullie zo misselijk zijn, jullie ook goed aan jezelf denken en vooral goed naar jullie lichamen luisteren he!

Tessa, misschien heb je gewoon een cyclus overgeslagen en krijg je daardoor nu zoveel?! Na die lange cyclussen van mij was ik ook echt 10 dagen héél erg ongi, bah!

Prinses88, welkom! Spannend hoor. En ik zou zeggen niet teveel naar je omgeving luisteren, je weet zelf wanneer je eraan toe bent!

Babii
9 May 2010, 19:57
Hallo Allemaal,

Ik ben 22 jaar en mijn vriend 28 jaar, we zijn alweer 1,5 jaar samen waarvan we al een jaar samenwonen. We willen nu graag beginnen aan kinderen, maar vanuit mijn omgeving (mijn ouders) weet ik dat ze vinden dat ik nog te jong ben en eerst maar eens moet gaan werken (zit nog op school, moet nog 1 jaar en ben dan lerares voor het basisonderwijs). Ik ben zelf van mening dat ik na de geboorte nog wel kan gaan werken en er genoeg opties voor mij zijn. Mijn vriend heeft een partime baan en speelt daarnaast nog in een band waar die nog veel extra inkomsten mee binnen haalt. Ik wil eind dit jaar stoppen met de pil zodat ik klaar ben met mijn studie wanneer we een kindje krijgen. Ik zou het erg leuk vinden om elkaars ervaringen uit te wisselen en ben erg benieuwd of er meer zijn die willen beginnen aan kinderen! :D

De meesten hier zijn al zwanger haha en volgens mij zitten er nog 2 in de MMM (sharon_ en ik). En Mrij, jessy moeten nog zwanger worden...

Of ben ik weer iemand vergeten :|

Wij zijn dus allen al bezig zwanger te worden ;).

sonja2009
9 May 2010, 20:06
hier een tip van mevr spuug haar zelf hihi heb al 6x in het ziekenhuis gelegen door het spugen veel water drinken heel veel en eten waar je zin in hebt en wanneer je er zin in hebt

Mila
9 May 2010, 20:20
sonja, 6x poehe!! nou hopen dat de 7x dat je er ligt de reden is de geboorte van je meisje.

all, straks op sbs6 peter R de vries over maria mosterd (loverboy slachtoffer) die het boek mannen eten gaan kaas geschreven heeft..hij gaat onthullen of alles wel waar is of dat het allemaal haar eigen fantasie is :o

sonja2009
9 May 2010, 20:21
de 7e x heeft al plaats gevonden dat was voor me nieren dus het word al de 8e x

Mila
9 May 2010, 20:23
7x :o wat voor een zwangerschap heb jij zeg!! echt een enorme pech.. nog even meid en dan kun je genieten van je kleine meisje!

Lunanoa
9 May 2010, 20:29
Sylvia:

Maak je daar geen zorgen om meid.
Je ziet aan kots-koningin Sonja dat het helemaal niet schadelijk is voor de kleine!

Hier idem. Heb ook wekenlang gekotst & gekotst & gekotst... Gelukkig geen ziekenhuisopnames voor mij.
Ons ventje liep altijd wel wat voor op schema & doet het hardstikke goed.

Tip is om ALLES in huis te halen wat je lekker vind. Ik had wel 10 soorten fruit & groente & alle soorten snoep/koekjes/chips die ik lekker vond. Zo kon ik wel eten wanneer ik ergens zin in had.

Heb overigens toen veel trek gehad in "fris eten". Mandarijntjes, komkommer, rauwe worteltjes, cherry tomaatjes...
Op een snoepje zuigen hielp ook nog wel eens. Kaugom kauwen ook... Nouja dat frisse idee in mijn mond vond ik wel fijn als je beroerd bent.

Snippie: Je hebt de Emesafene evt. in zetpil vorm! Die heb ik ook gehad omdat ik niks binnenhield, de pilletjes dus ook niet :lol:

sonja2009
9 May 2010, 20:32
hahahah kots-koningin hahahhahah

nee die kleine merkt er niets van en heeft er ook totaal geen last van je moet wel je vitamines slikken dat deed ik wel

Lunanoa
9 May 2010, 20:37
Ik heb ze tot week 12 geslikt geloofik. Maar ook mening keren uitgekotst.
Ik nam ze vaak voor het slapen in, want s' nachts kotste ik meestal niet.

Mhoehaha ja Sonja :mrgreen: Mooie titel dacht ik zo.:P

snippie
9 May 2010, 21:38
Lun en son tanx voor de tip!!!

Die zetpil zou denk ook niet zo werken want
ben gewoon 24uur door misselijk ook met die Polen!
Maar goed zien het wel!

Son nog even meis en je hebt je meisje in je armen!

Nou dames ga weer verder slapen!!!was even wakker moest naar wc en last van me buik!
Hihi het rommelt goed hier binnen!

Knuf

snippie
9 May 2010, 21:40
Oja syl dat boek heb ik gelezen en staat hier in de kast!

Nu ga ik echt !

Knuf

Tessa23
9 May 2010, 23:29
Ik heb het gekeken Syl , toch geloof ik haar niet helemaal... ben wel benieuwd naar woensdag wat hij te zeggen heeft!

Nou ik sliep weer fftjes en jaar hoor wakker van het hoesten..!! Morgen echt antibiotica halen bij HA.

jorina
10 May 2010, 07:02
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
vandaag gaat thomas naar school :o :shock: :? :mrgreen: :D

10 May 2010, 07:05
Spannend Jorina, heeft hij er zin in? :mrgreen:
Ik ga de vk bellen zo!

Mirre
10 May 2010, 07:47
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
vandaag gaat thomas naar school :o :shock: :? :mrgreen: :D

Jee Jorina wat spannend zeg!! Hebben jullie hem er een beetje op voorbereid? Heeft hij er zin in??

Prinses88 welkom hier!

sharon_
10 May 2010, 08:04
Goeiemorgeeeeee meiden,

jorina wat spannend! Ik neem aan dat je hem inmiddels al gebracht hebt? Hoe ging het? Was het erg moeilijk om je nu wel hele
grote mannetje achter te laten of viel het mee? Echt weer een grote mijlpaal voor Thomas!

Prinses welkom!

Essiee hoe is het met jou meissie? Geen last meer gehad verder van bruinverlies?

Jessy doe jij wat rustiger aan deze week meid? Voor je straks thuis komt te zitten met een burn out.. Lijkt me ook niet zo fijn!

Kim wat f*cking raaaaaaaar dat je ongesteld bent geworden! Grrrr het zit jou dus wederom niet mee! Wat is het allemaal
oneerlijk he?! Ben heel benieuwd wat de gyn gaat zeggen vandaag meis. Dikke knuffel!

Hier is alles rustig. Enigste waar ik heel af en toe last van heb is kleine mini steekjes. Maar verder eigenlijk nergens last van
gehad. En dat maakt me echt wel onzeker. Maar kan niks anders dan afwachten tot aankomend weekend en dan zien we wel
weer verder. Ik ben nu lekker aan het werk dus de dag zal wel wat sneller gaan vandaag.

10 May 2010, 08:09
Sharon wat hooooop ik het voor je meid!

Geen bruinverlies meer gehad hier, wel een druppeltje bloed na de seks gister waar ik erg van schrok en vanacht serieus geen oog van dicht gedaan heb
Net gebeld en ik mag vanavond meteen komen, super!
Ik hoop zoooo dat alles goed is en er (zoals de vk dacht) gewoon een bloedvaatje geknapt is :(

Moet vandaag beginnen op mn nieuwe functie, maar mn hoofd staat dr zo NIET naar.
Ik helemaal behuilde ogen van gister .. was echt van streek.

sharon_
10 May 2010, 08:12
Hihi vind ik lief van je Essie dat je het zo hoopt!

Jeetje kan me voorstellen dat je dan schrikt. Maar meis denk echt dat het inderdaad gewoon door de seks komt.
Je hebt verder geen buikpijn of zo toch? Wat fijn dat je vanavond al terecht kunt! Hopelijk kan de vk je gerust stellen.
Dikke knuffel voor jou! Kan me je angst best wel een beetje voorstellen! Ohjaaaaa en natuurlijk succes met je nieuwe
functie vandaag. Zet hem op :D !

Mirre
10 May 2010, 08:29
Sharon_ ik doe mijn best :cry: door de vakantie is het allemaal wat rustiger, hoop zo de berg ellende een beetje weg te kunnen werken. Burn out zie ik inderdaad ook niet echt zitten *zucht* maar vind het zo moeilijk het van me af te zetten. Heb er zelfs vanacht over gedroomd :o Voor jou komt de test dag steeds dichterbij hé? Vind het zo spannend voor je!! Hopelijk gaat de week een beetje snel voorbij. Wanneer moet je testen, zaterdag? En als het dan positief is, dan is het echt raak toch? Want "normaal" test je 2 weken na je ei, en dat is zo'n week na innestelling en in de week daarvoor is het eitje ook nog bevrucht en afgereist naar de bm. Maar in jouw geval is er natuurlijk al een bevrucht eitje direct in de bm geplaatst. Dus als dit een "normale" bevruchting zou zijn geweest, dan zou je dan al een week overtijd zijn of niet? Sorry voor al die vragen hoor, weet er niet zo veel van af ;)

Essiee ik denk ook echt dat het door de seks komt hoor!! Ik hoop dat de vk je vanavond een beetje gerust kan stellen. Krijg je dan ook gelijk een (inwendige) echo, en kan je mannetje mee? Dikke knuffel meis en heul veul succes in je nieuwe functie vandaag!! Dikke laag make up onder je ogen en je ziet er niets meer van joh ;)

sharon_
10 May 2010, 08:35
@Jessy, ja hoop het ook voor je dat je wat rustiger aan kan doen en alles een beetje rustig kan weg werken.. Als je er zelfs al over droomt dan ben je er inderdaad wel heel erg veel mee bezig.. Hoop dat er snel rustige tijden voor je aan komen.

Ja volgensmij klopt dat inprencipe wel een beetje wat je zegt. Al kan het soms ook heel laat innestelen, een paar dagen voor
je nod zelfs nog wat ik begrepen heb.. Donderdag is het 2 weken na de punctie dus in prencipe 2 weken na me eisprong.
Maar we gaan het allemaal wel zien. Me vriend en ik gaan nog altijd nergens van uit, want het is zon ingewikkeld proces een kindje
krijgen dat we er van overtuigd zijn dat we gewoon heel erg veel geluk moeten hebben (wat we helaas juist niet vaak hebben!).
Maar hopelijk verzacht die instelling een beetje de klap voor als het negatief is. We gaan het allemaal zien, pff zenuwen haha.

Tessa23
10 May 2010, 08:41
Essie, succes met je nieuwe functie vandaag en zal voor je duimen dat alles ok is vanavond!

Ik belde 8 u HA en kon 10 min later al komen , nooit zo snel hier haha , maar ik hoest dus al 4 weken , al wel pilletjes voor gehad werkt niet , nu dacht hij misschien aan kinkhoest?? dus moet ZO bloed prikken.. AAAHH BRR tril nu al helemaal haha.. mag over 2 dagen bellen voor uitslag en als dat het niet is krijg ik antibiotica.

sharon_
10 May 2010, 08:44
Tessa wat fijn dat je zo snel kon komen! Brr zo bloedprikken dus :( weet dat je dat niet leuk vind! Even door bijten meis,
al weet ik dat dat altijd wel heel makkelijk gezegt is. Maar het is echt zo gebeurd. En hopelijk kunnen ze een oorzaak vinden
of misschien toch liever niet! Heel veel succes zo met prikken meis.

Knuff

Tessa23
10 May 2010, 08:48
thnxx Sharon , haha ik ga nu maar.. kon tot 11 u maar stel het niet meer uit haha..

10 May 2010, 08:51
Lief jullie reacties!
Ik zit zo te hopen dat ht allemaal goed is .. denk dat ik inderdaad een echo krijg!

Tes, gewoon de andere kant op kijken .. is ht zo gebeurt meis! Even tandenbijten.
Brr kinkhoest .. dat heeft mn zusje vroeger echt jaren achter elkaar gehad. Dat is verschrikkelijk!
Hopelijk voel je je snel beter!

Babii
10 May 2010, 09:03
@ Jorina, super spannend zeg :). Ben benieuwd hoe Thomas het ervaart :D.

@ Jessy, jij moet jezelf echt even een halt toe roepen! Je bent exact hetzelfde als ik en dat is niet goed lieverd, zo raak je giga overwerkt en een burn out kunnen we niet gebruiken ;).

@ Sharon, die steekjes zijn mijn inziens juist een goed teken! Wat super spannend :D. Ik werd altijd op 12 DPO ongi na de Ovitrelle, gebruik jij ook Utrogestan? Hoop van harte dat je zometeen zwanger bent lieverd!

@ Essiee, het kan best hoor een beetje bloed verliezen na de seks. Je bloedvaten zijn allemaal veel zachter als normaal als je zwanger bent en dan knapt er sneller een vaatje. Have fun bij de echo meissie!

All,

Ik word eind van de middag door mijn eigen gyn teruggebeld. Heb vernomen van dokter Scholtes in Duitsland dat ze een grove fout hebben gemaakt.

De Progynova zorgt gewoonweg voor een ontrekkingsbloeding. Zeker als ze me "ineens" zo pats boem met de Progynova laten stoppen en ik geen oestrogenen meer binnen krijg.

Baal als een stekker, want kan gewoonweg WEER opnieuw beginnen :cry:

sharon_
10 May 2010, 09:06
Jeetje Kim! Nou lekkere sores dus weer. Lijkt wel alsof ze jou gebruiken als proefkonijn daar..

Ik gebruik inderdaad utrogestan bolletjes 3 maal daags 2 bolletjes, en heb 27 april de ovitrelle gezet. Dus dat is morgenavond 2 weken geleden. Nou ben heel erg benieuwd! Moet nog wel effe extra bolletjes hebben kwam ik vandaag achter want heb voor 1 dag tekort.

Babii
10 May 2010, 09:10
Hahaha Sharon, dit is me nieuwe ziekenhuis en niet me oude! De FA die daar zit heeft gewoonweg een grove fout gemaakt mijn inziens.

Hij had me dan bijv. nog maar 1 pil moeten laten slikken! Je kan er gewoon niet zomaar mee stoppen :cry:

Als dat morgen 2 weken geleden is, dan is het HCG allang je bloeddddd uit. Owwwww wat spannend! Heb je 1 spuit Ovitrelle gezet? Die was bij mij op 6 DPO altijd al me lichaam uit :D.

10 May 2010, 09:19
Kim je wordt er toch werkelijkwaar niet goeeeed van .. jeetje!

Bedenk me net, dan weten we ook meteen hoe ver ik echt ben. Echt bijna 7 weken, of stiekem al iets langer!
Nou eerst maar eens zien dat alles goed is natuurlijk he!!

Babii
10 May 2010, 09:24
Nee klopt Essiee, wordt er niet goed van! Ben de IVF afdeling al aan het bellen voor een afspraak eerder...

10 May 2010, 09:26
Van al die assistentes aan de telefoon word je al helemaal krankzinnig .. :geek:

Wanneer heb je de afspraak nu staan kim?

Lunanoa
10 May 2010, 09:26
Jessy; Denk alsjeblieft goed om jezelf meid.
Snap als geen ander hoe moeilijk het is even op stop te drukken & je leidinggevende te informeren...
Zij heeft mij gebeld om te vertellen dat ik met vervroegd verlof ging & ik heb keihard gejankt als dankbaarheid. Hier ook geen stopknop aanwezig. Maar geloof me, het is zó fijn als je iets meer rust hebt!
Je werkt blijft er wel!
Je gezondheid kun je flink vernaggelen.... Komop!

Jorina: Wat spannend. Volgens mij ga ik keihard janken op de dag dat ik mn kindje weg moeten brengen :lol: Jij bent natuurlijk het KDV al wel gewend. Maar toch... School is zoiets groots :oops:
Spannend voor jullie beide :D

Essie: Meissie rustig aan. Ik heb heel vaak bruinverlies gehad & ook 2x bloed verlies. Eén keer na de sex & één keer na het poepen, had toen van die harde poep waar ook waarschijnlijk een adertje door geknapt is :?
Maar snap je angst. Vooral na je MK. Probeer rustig te blijven schat!
Ik zeg altijd dat ik slecht geslapen heb als ik een jankharses heb :lol: Probeer die smoes anders?
Ik hoop dat je eerste dag op je nieuwe job leuk is! Succes meid.

Sharon: Zoooooo spannend. DUIMDUIMDUIM

Kim: Klotekloteklote... afwachten maar..

Tessa: Succes emt bloedprikken.

De rest ben ik vergeten :| :oops: Sorry

10 May 2010, 09:28
Lief lun!
Ik heb een beetje een snotneus, dus in combinatie met 'ik heb slecht geslapen' idd moet dat toch wel geloofwaardig zijn he :lol:

Babii
10 May 2010, 09:29
Geen idee sta nog in de wacht.... :roll:

Mila
10 May 2010, 09:30
tessa, ik heb kinkhoest gehad en even serieus meid... zolang ze dat niet hebben uitgesloten nu maar wel een vermoeden zal ik niet bij kleine kinderen in de buurt komen en al helemal niet bij baby's!! Ik moest toen accuut stoppen met werken!
misschien herken je je in dit verhaal: ik hoestte me kapot.. kon niet stoppen met hoesten had het ernorm benauwd en tijdens zo'n hoestaanval (ik zag het als aanvallen) kreeg ik het zo benauwd en lukt het me niet om uit de hoestaanval te komen dat ik gewoon begon te kokhalsen en te spugen!! als je dit hebt is het echt heeeel erg naar!! maar een kuur medicijnen en je bent er zo weer vanaf..

kim, het is toch niet te geloven :o hoe kunnen ze nou weer zo;n fout maken?

essie, hoe laat moet je? krijg je ook een echo?
wij durven geen seks te hebben :oops: en als ik nou jou verhaal lees dan helemaal niet :oops:
eerst de volgende echo maar eens afwachten..

jorina, hoe ging het met Thomas? hoe was Thomas er zelf onder?

sharon, spannend meid!

Babii
10 May 2010, 09:52
Geen idee Syl, maar vindt het een grove fout van een FA! Heb de afspraak voor de intake verzet naar 27 mei om 14.10 uur.

Mirre
10 May 2010, 09:57
Tessa heel veel succes met bloedprikken meis!! Hopelijk is het geen kinkhoest :( klinkt namelijk behoorlijk belabbert wat Syl omschrijft!!

Kim wat is dat nou weer zeg?! Hebben ze een grove fout gemaakt?! Dat is toch om horendol van te worden :evil: :evil: Stelletje @#%^&!!!! Zou ze bijna zelf willen bellen voor je om boos te doen!!!!

Kim en Lun bedankt voor jullie lieve woorden meiden. Kijk ook echt uit naar de vrije dagen eind deze week, even 4 dagen helemaal niets, alleen maar bijtanken. Ga dan ook echt niet werken!! En daarna is het al weer aftellen naar allemaal leuke dingen en de vakantie!! 21 mei de toppers, 10 juni 3 weken naar Italië en in augustus naar een stand op comedy theatershow. Volgens mij gaan die weken echt voorbij vliegen, en in de zomervakantie is het ook altijd heel rustig dus dan kan ik een beetje bijtanken van de periode nu.

Heb overigens definitief besloten geen ovu testen te gebruiken deze ronde ;) Heb er gewoonweg geen zin in, dat gedoe!! :) Als het komt, dan komt het. Stom hé? Die berustiging bij zo'n control freak als ik :lol:

Liminous
10 May 2010, 10:31
Heb overigens definitief besloten geen ovu testen te gebruiken deze ronde ;) Heb er gewoonweg geen zin in, dat gedoe!! :) Als het komt, dan komt het. Stom hé? Die berustiging bij zo'n control freak als ik :lol:

Haha hier nog zo 1 ! Was t helemaal zat dat gedoe steeds.. Dus nu maar lekker alles op zn beloop laten :p

Mirre
10 May 2010, 10:40

Haha hier nog zo 1 ! Was t helemaal zat dat gedoe steeds.. Dus nu maar lekker alles op zn beloop laten :p

Inderdaad, wie weet waar het toe leidt ;)

Liminous
10 May 2010, 10:42
[quote="x--jessy--x":26obz6n2]

Inderdaad, wie weet waar het toe leidt ;)[/quote:26obz6n2]

Uhuh.. Schrok gister zelfs over hoe ver ik al in mn cyclus zit :P

Maar goed, sowieso eerst morgen uitslagen afwachten..

Bovendien.. Die krengen zijn duuuuuuurrr

Mirre
10 May 2010, 10:59
Haha ze zijn inderdaad niet gratis nee ;) En dan koop ik ook altijd die midstream, want dat gekloot met zo'n dipstick en in een potje plassen dat ik dan ook iedere keer met heet water uit moet spoelen omdat ik het verdom iedere godganse keer nieuwe te halen met een apotheek (waar ik nu geeneens tijd voor heb)...

Ben benieuwd naar de uitslag van het zaadonderzoek!! Hopelijk is alles gewoon goed.

Zo'n shock had ik dus vorige maand. Omdat mijn ei 2 dagen eerder kwam dan verwacht, en ik dus 2 dagen cadeau kreeg :D Joh, eind van de week zit ik al weer op de helft ;) Dan gaat het al weer hard!!

Liminous
10 May 2010, 11:08
Ik gebruik dan wel de dipsticks, want anders wordt het me echt te gek.. Laatste tijd ook niet heel veel ovu testen hoeven gebruiken per ronde, maar dat ik net begon had ik wel eens rondes dat ik er 12 deed.. Maar goed, vind t gewoon zonde.. En dit geeft me ook wel wat meer rust.. Nu nog kijken of ik de rust zelve ben op CD 28 ofzo :P

Ik hoop ook echt dat het onderzoek goed is!

Wat ik trouwens wel echt raar vind.. Was er vorige week van overtuigd dat de uitslag slecht zou zijn.. Maar gek genoeg deed dat idee me vrij weinig.. Was er relatief rustig onder.. Mss dat mn onderbewustzijn al wel weet dat de uitslag gewoon goed is ? Geen idee hoor, haal me ook maar gewoon van alles in mn koppie :)

Is toch wel altijd fijn dat je ei er eerder is dan verwacht!

Ik heb het geluk dat ik normaal op 13 DPO al ongi wordt, dus na mn posi ovu test was het wachten 1 dag korter dan normaal :P

Mirre
10 May 2010, 11:32
Hahaha ja inderdaad, hoop dat we allebij nog zo stoer doen op CD 28 ;)

Misschien heb je ook berusting, omdat je weet, wat de uitslag ook is, het komt goed? Als de uitslag goed is, kunnen jullie verder, en als die niet goed is, kunnen ze gelijk van start met jullie gaan helpen en komt het vast ook goed. Kijk naar Snippie bijvoorbeeld. Die heeft nu ook een prachtig wondertje in haar buik.

Haha dus jij snoept er aan de achterkant weer een dagje vanaf :P die twee weken na het ei maakt mij meestal niet zo veel uit. Hoe langer het duurt hoe beter, want hoe meer het vruchtje tijd heeft om in te nestelen denk ik dan. Stom misschien, maar ach. Vind de periode voor het ei altijd zo lang duren... Kom maar op met die klusperiode!!

Babii
10 May 2010, 11:39
Whahahaha meiden toch :P. Het vruchtje nesteld over het algemeen tussen 5 en 10 DPO in, heel soms is het wat later, soms wat eerder, maar max. tot 12 DPO. Daarna sterft het vruchtje of eitje af en dat wordt dus je menstruatie....

Dus het is eigenlijk: hoe eerder het innesteld is het beter, want daarna begint het zeg maar af te sterven (wat een nare omschrijving).

Je moet maar denken dat ie anders aan het rondzwemmen is voor jan doedel en zich niet goed kan innestelen en dus ook niet goed deelt.

Verder neemt het bms ook na 10 DPO alweer giga af, want het gele lichaam breekt dan af ;).

Lunanoa
10 May 2010, 11:47
Moeten jullie nagaan hoeveel ovulatie testen ik gebruikt heb na een jaar & dan meestal cyclessen van 42 dagen :lol:

Vond die dipsticks wel meevallen qua prijzen.

Liminous
10 May 2010, 11:55
Ik heb juist altijd na mn ei moeite met wachten.. Die eerste week valt dan nog wel mee.. Maar dan... DRAMA! Hahaha.

Vorige maand was t voor t eerst dat ik niet voor mn NOD getest heb.. Dit omdat ik die ronde daarvoor een dag voor mn NOD posi testte, maar toch ongi werd..

En volgens mij heb ik geen ovu testen meer nodig.. Waar ik gisteren nog van die viezige slijmerige drap had, is t nu net water wat iets wittig is.. Dus gok dat mn ei gisteren gesprongen is :)

Haha Lun, begon jij dan ook altijd al zo vroeg met je ovu testen?

Kim, heb jij enig idee hoeveel het bms gemiddeld per dag groeit ?

Wat fijn trouwens dat die intake wat naar voren gehaald kon worden! Heb je er inmiddels vrede mee dat het IVF wordt ? ( in hoeverre je er ooit vrede mee kan hebben, maar je snapt me vast wel )

Babii
10 May 2010, 11:57
Dat verschilt per mens.... Bij mij groeit ie gewoonweg niet whahahah (sorry het is niet grappig). Maar over het algemeen groeit ie pas goed zodra het eitje groot genoeg is en het eitje oestrogenen gaat afgeven....

Er is niet een bepaald aantal... wat het groeit per dag :(. Met eitjes wel weer hihi.

Whahahaha moet je eens nagaan wat ik een jaar heb gedaan, op de meest debiele tijdstippen klussen omdat het moest van de gyn :|.

Mirre
10 May 2010, 12:06
Dat had ik afgelopen ronde ook Liminous, had een aantal licht pos testen voor NOD (sensitest, matcare, kv, heb ze allemaal gehad ;)) en precies op NOD werd ik gewoon ongi. Tel dat overigens niet als een vmk omdat ik me ook helemaal niet zwanger voelde. Ben op zoek naar dat gevoel dat ik had toen ik in 2008 zwanger was, ik wist toen al 200% zeker dat ik zwanger was op zaterdag, en woensdag was mijn NOD. Helaas ging het een week na NOD mis :cry: Niets zegt natuurlijk dat ik dat gevoel nu weer ga krijgen, maar toch. Ben benieuwd of je gisteren inderdaad je ei hebt gehad!! Over 13 dagen zullen we het weten ;)

Lun dan heb jij er inderdaad al aardig wat op zitten :o en dat geld geef je vast nu aan andere dingen uit ;) moet me namelijk nu al inhouden iets niet te kopen, als ik iets leuks voor een baby zie haha :lol: dus ik zou me zo voor kunnen stellen dat als je zwanger bent het al helemaal moeilijk is!

Whaha ja kim vind het echt heel knap dat je / jullie dat hebben kunnen doen!! Petje af hoor, weet niet of dat mij zou lukken. Als ik écht geen zin heb, en het moet, klap ik letterlijk helemaal dicht van onderen :|

Liminous
10 May 2010, 12:31
Dus jij hebt je lesje nu ook wel geleerd om niet te vroeg te gaan testen? Heb t hier idd vorige maand gelezen van je positieve testen.. Maar meestal reageer ik hier niet veel omdat hier zo'n hecht groepje is, en mijn ervaring is er niet altijd tussen te komen ;) (Lees wel al vanaf Oktober mee ) .. Maar wat is t dan klote dat je toch gewoon ongi wordt he!

Kim, vind dat wel erg knap hoor! Dat zijn toch van die dingen waar je geen moment bij stil staat als je besluit voor een kindje te gaan. Dat hele geforceerde is voor ons niet weggelegd, maar denk dat als je in zo'n rollercoaster zit als waar jij in zit, je dat allemaal maar voor lief neemt.

Een maand of 2 terug was ik bij de gyn, en die zei: Je eitje is net gesprongen of hij kan elk moment springen.. Vervolgens had ik pas 5 dagen later mn eisprong.. Vond ik wel een beetje vreemd :P Maar die die had ik een bms van 7 mm, dus vroeg me af hoeveel het dan 5 dagen later kon zijn, en of het genoeg was.. Maar dat zal ik dus nooit weten

Babii
10 May 2010, 12:32
7 mm is net genoeg voor een innesteling! Het liefst zien ze 7 mm, dus dat is goed hoor :). En als ie 5 dagen later springt zal ie ongetwijfeld nog wat gegroeit zijn, maar hoeveel is nooit te zeggen.

En ik het voor lief nemen? Ik heb vaak genoeg gejankt van onmacht, het is vreselijk.

Liminous
10 May 2010, 12:39
Ik bedoel er ook niet mee dat je het graag allemaal op zo'n geforceerde manier doet, maar meer dat je weet dat je niet echt een keus hebt..

Wordt tijd dat moeder natuur de boel eens wat beter regelt..

snippie
10 May 2010, 12:39
hoi meiden was ik weer!!!

essie meid weet je al wanneer je te recht kan!

jessy lieverd doe rustig aan meissie!

Sharon spannend meissie:)!

Kim meid wat naar zeg!!!!

Liminous spannend duim voor je dat het goed gaat!

syl meissie wij durfde in het begin ook niet te seksen,maar nu wel hoor:)!

snippie
10 May 2010, 12:40
Whahahaha meiden toch :P. Het vruchtje nesteld over het algemeen tussen 5 en 10 DPO in, heel soms is het wat later, soms wat eerder, maar max. tot 12 DPO. Daarna sterft het vruchtje of eitje af en dat wordt dus je menstruatie....

Dus het is eigenlijk: hoe eerder het innesteld is het beter, want daarna begint het zeg maar af te sterven (wat een nare omschrijving).

Je moet maar denken dat ie anders aan het rondzwemmen is voor jan doedel en zich niet goed kan innestelen en dus ook niet goed deelt.

Verder neemt het bms ook na 10 DPO alweer giga af, want het gele lichaam breekt dan af ;).

Meid bij ICSI kan het al vanaf dag 1 innestellen.

snippie
10 May 2010, 12:42
oja jorina meid!!
wat spannend thomas naar school hoe vond hij de ochtend?
knuf

Mirre
10 May 2010, 12:45
Whahaha nou wat dat betreft leert Jes niet zo snel een lesje... ;) Maar wie weet dat ik het deze ronde wat langer vol houd, omdat ik het zonde vind Mat Care Ultra's te bestellen terwijl ik nog 2 2voor5 kv hier heb liggen. Enne... gewoon reageren hoor!! Ik ben er toch ook (volgens mij in februari of zo :?) tussen gekropen ;) Het is een hecht groepje, maar gezelligheid kent geen tijd én hoeveelheid ;) Dus als het alleen aan mij zou liggen, klets gewoon lekker veel mee hoor!!

Inderdaad, het wordt tijd dat moeder natuur de boel eens wat beter regelt :| zeg weleens tegen vriendlief, wat oneerlijk. Jullie kunnen iedere dag 365 dagen per jaar een kind verwekken en wij maar 12 uur per maand :roll:

Kimmie dikke knuf voor jou meis...

Lunanoa
10 May 2010, 12:55
Liminous je bent hardstikke welkom hoor ;)
Laat je niet afschrikken & kom gezellig kletsen!

Ik heb ook wel " normale" cyclessen van 28 dagen gehad. Ben dus enorm onregelmatig waardoor ik ong. op dag 12 begon met ovulatie testen geloof ik. Pff ben gewoon dat hele jaar bijna vergeten, al die teleurstellingen & negatieve testen!
Bij mij is alle pijn & verdriet weggegaan. Zelfs van mijn miskraam, al klinkt dat heel hard misschien.. Zal het nooit vergeten maaar het heeft gewoon zo moeten zijn & kan het nu gemakkelijk accepteren.
Ons kleintje is précies op het goede moment in ons leven gekomen. Het heeft écht zo moeten zijn.... :roll: :mrgreen:

Snippie: Hoe voel jij je meid?

snippie
10 May 2010, 13:03
met snippie gaat het zelfde!
maar heb nu lekker vakantie:)!
knuf

Liminous
10 May 2010, 13:04
Snippie, jij gaat ook hard hoor! Tijd vliegt voorbij!

Hoe voel je je verder? Las dat je veel misselijk was? Hopelijk is dat gauw over en kan je echt 100% genieten van jullie wondertje!

Ben trouwens erg benieuwd naar je babysite ;)

Haha Dank je Jessy! Iedereen moet ook gewoon zelf weten wanneer een zw test wordt gedaan :)

En tis idd niet eerlijk verdeeld dat (de meeste) mannen ten alle tijden een vrouw zwanger kunnen maken, terwijl wij maar zo kort en weinig echt vruchtbaar zijn.. En vind t soms ook zooo dubbel dat je wel eens meiden zwanger ziet worden die zelf net aan mama kunnen zeggen, of weet ik t wat voor narigheid aan drank en drugs naar binnen werken..
Zo was er onlangs een meisje uit mijn klas (jaja, ik volg 1 dag in de week een studie) die even dolblij kwam vertellen aan zowat de hele school dat ze ''gisteren'' een abortus had gehad en dat t niet dr eerste was :S

Babii
10 May 2010, 13:22

Maar het ging niet over ICSI :P. Het ging over de meiden die op de "natuurlijke" manier kluste :D.

Liminous
10 May 2010, 13:30
Dank je Lun ;)

Jaa als je zo onregelmatige cyclus hebt dan wordt het helemaal een duur geintje!

Wel fijn dat je alle negativiteit van dat jaar een plekje hebt kunnen geven!

Mirre
10 May 2010, 13:30

Maar het ging niet over ICSI :P. Het ging over de meiden die op de "natuurlijke" manier kluste :D.

Nou... eigenlijk wel... Want had me het e.e.a. afgevraagd aan Sharon, en die heeft natuurlijk nu net haar 1ste ICSI gehad :D

Trok toen de vergelijking met een "normale" bevruchting, vanaf de eisprong is het eitje ongeveer de eerste week aan het ronddolen en vanaf dan (dag 7) ongeveer innestelen. Aan het eind van week 2 (dag 14) kun je dan testen. Maar bij ICSI kan het dus vanaf dag 1 innestelen. Als je dan dus na 2 weken test, zou het in vergelijking met een "normale" bevruchting dan week 3 zijn, dus 1 week overtijd. Omdat je dan 2 weken na innesteling zit, en bij een "normale" bevruchting test je al na 1 week na innesteling. Toch??? :?

snippie
10 May 2010, 13:36
jessy het word niet meteen de dag van bevruchting terug geplaats.
het word soms 2 a3 dagen er na terug geplaatst.
dus dan is het geen week over tijd.
want je kan 14dagen na tp gewoon testen eerder mag niet

Mirre
10 May 2010, 13:46
het word soms 2 a3 dagen er na terug geplaatst. dus dan is het geen week over tijd.

Dus dan ben je in dat geval meer dan een week overtijd (in verhouding met een "normale" bevruchting dan hé?), dus 9 a 10 dagen. Weer wat geleerd :D zucht, wat is het toch ingewikkeld soms allemaal!! :roll:

Babii
10 May 2010, 13:55
En ik had het over jou en Liminious :P.

@ Snippie, hoe doen ze een TP dan? Want mijn bms wordt dus dikker met Progynova, maar dan heb ik geen eisrpong... Dan wordt er toch niet teruggeplaatst :|?

Mirre
10 May 2010, 14:01
En ik had het over jou en Liminious :P.

:P :P

Sorry ben een beetje baldadig vandaag... ;)

Babii
10 May 2010, 14:11
De gyn heb me NOG steeds NIET gebeld!!!!

sharon_
10 May 2010, 14:16
Wat een berekeningen allemaal!

Ik moet wel lachen om jullie verhalen over de prijs van ovulatietesten.. Ik kreeg namelijk net de rekening a la 2300 euro
binnen voor de icsi behandeling. En heb daar ook nog eens direct na de punctie 209 euro voor narcose moeten betalen,
en krijg nog een rekening van rond de 300/400 euro voor het invriezen van de cryo's.. Dus daar zijn ovulatietesten niks bij hihihihi.. Nee maar snap wel wat jullie bedoelen ;) , in de tijd dat wij nog normaal klusten 0.nd ik de ovutesten ook altijd best prijzig.

We kregen dus net trouwens ook een rekening van 160 euro voor Assisted hatching :? terwijl we dat niet wilden en niet hebben
aangekruist op het formulier. Dus vriendlief gaat vanavond na werk meteen Dusseldorf bellen want we gaan het zeker niet
betalen! En ben dus nu wel heel erg benieuwd of er wel of geen assisted hatching is verricht!

Dus wie wil er ruilen voor 1 keer in de maand 20 euro, of voor 1 behandeling meteen rond de 3000/3500 euro??? hihihi.

Liminous lekker mee kletsen hoor, ik heb dat gevoel ook vaak gehad, maar het zijn allemaal geweldige meiden hier!

@Kim, nog steeds niet? Pff.. Snap nooit dat zulke mensen zich niet voor kunnen stellen hoe ongeduldig je vaak op hun telefoontje zit te wachten.

Babii
10 May 2010, 14:23
When you speak about the devil :evil: . Ze heeft gebeld en geeft aan dat dit echt niet slim is geweest van de FA. Dat het zonde is, maar dat ik wel heeelll veel meer kans maak met IVF, omdat ze dan gewoonweg allerlei medicatie geven voor je bms op en top te maken en ook met vele eitjes je bms veel dikekr wordt.

Ze geeft aan: meid neem je rust nu, ga naar de intake en ga verder met hun. Mocht je op de wachtlijst IVF komen dan kunnen we altijd nog een paar IUI's doen hier....

Mirre
10 May 2010, 14:24
De gyn heb me NOG steeds NIET gebeld!!!!

Moet ik anders even heel boos aan de telefoon gaan hangen met de gyn?? :lol:

Tis toch niet te geloven, maken ze eerst een grove fout, laten ze je ook nog eens zo lang wachten?! :x

Sharon nou dan sla ik het ruilen even over als je het niet erg vind :shock: jeetje wat een prijzen zeg!! :o Krijg je dat wel vergoed van je verzekering? Kun je dus de factuur doorsturen? Enne... Wat is Assisted hatching?? Heb er wel een idee bij, maar weet het niet zeker :D Wel vreemd trouwens, dat je daar een rekening voor hebt ontvangen terwijl je het niet hebt aangekruist... :?

Babii
10 May 2010, 14:25
Wat een berekeningen allemaal!

Ik moet wel lachen om jullie verhalen over de prijs van ovulatietesten.. Ik kreeg namelijk net de rekening a la 2300 euro
binnen voor de icsi behandeling. En heb daar ook nog eens direct na de punctie 209 euro voor narcose moeten betalen,
en krijg nog een rekening van rond de 300/400 euro voor het invriezen van de cryo's.. Dus daar zijn ovulatietesten niks bij hihihihi.. Nee maar snap wel wat jullie bedoelen ;) , in de tijd dat wij nog normaal klusten 0.nd ik de ovutesten ook altijd best prijzig.

We kregen dus net trouwens ook een rekening van 160 euro voor Assisted hatching :? terwijl we dat niet wilden en niet hebben
aangekruist op het formulier. Dus vriendlief gaat vanavond na werk meteen Dusseldorf bellen want we gaan het zeker niet
betalen! En ben dus nu wel heel erg benieuwd of er wel of geen assisted hatching is verricht!

Dus wie wil er ruilen voor 1 keer in de maand 20 euro, of voor 1 behandeling meteen rond de 3000/3500 euro??? hihihi.

Liminous lekker mee kletsen hoor, ik heb dat gevoel ook vaak gehad, maar het zijn allemaal geweldige meiden hier!

@Kim, nog steeds niet? Pff.. Snap nooit dat zulke mensen zich niet voor kunnen stellen hoe ongeduldig je vaak op hun telefoontje zit te wachten.

OMG :| Sharon, dat is echt onwijs veel geld :|..... In nederland krijg je dat toch allemaal vergoed?

Hoe zit het met de kosten voor het invriezen van je cryo in NL?

Mirre
10 May 2010, 14:29
When you speak about the devil :evil: . Ze heeft gebeld en geeft aan dat dit echt niet slim is geweest van de FA. Dat het zonde is, maar dat ik wel heeelll veel meer kans maak met IVF, omdat ze dan gewoonweg allerlei medicatie geven voor je bms op en top te maken en ook met vele eitjes je bms veel dikekr wordt.

Ze geeft aan: meid neem je rust nu, ga naar de intake en ga verder met hun. Mocht je op de wachtlijst IVF komen dan kunnen we altijd nog een paar IUI's doen hier....

:lol: ze hebben al gebeld dus ;)

Nou dan hoop ik dat ze dit keer het wel goed doen, dat je inderdaad meer kans maakt met IVF en dat je daar ook niet voor hoeft te wachten!!

Babii
10 May 2010, 14:32
Die kans zit er wel in hoor, las net dat je vanaf het moment dat je de intake hebt op een wachtlijst gaat van 3 á 4 maanden. En in die tussentijd mag ik IUI doen.

Nou dan doe ik liever helemaal niks om mijn lichaam echt even tot rust te laten komen ;).

Whahaha Jessy, jij hebt ze zeker gebeld :P :lol: Zie je er zo voor aan ;).

Tessa23
10 May 2010, 14:33
Nou Syl zo voel ik dat precies het zelfde , s'avonds vooral, hoest me kapot.. echt wat je zegt voel je je zo benauwd.. en sorry ff smerig.. moest zaterdag geloof ik wel 7x overgeven van het hoesten.. en vanmorgen weer.. en t houd niet op! Ja zegt HA donderdag kan je bellen , niet dus is hemelvaart..vrijdag dus.. ben benieuwd..

Sharon..wat een prijzen zeg pff..

Ik heb het weer gedaaan , bloed prikken..brrr die vrouw was weer eens niet aardig maar goed , aderen zijn ook altijd slecht te vinden.. maar goed.. t is weer gebeurd.

Babii
10 May 2010, 14:34
Heeeyyy Tessebes :lol:

Balen dat die chagrijnen altijd chagrijnen zijn :(. Ben je bang voor naalden meis aangezien je het zo verteld. Nu maar hopen dat alles helemaal ok is :lol:

sharon_
10 May 2010, 14:43
Nou de verzekering moet eerst in overleg gaan met elkaar of ik in aanmerking kom voor vergoedingen.. En met Menzis moet het
nog al een strijd zijn wat ik van veel andere meiden uit Dusseldorf topic hoor.. En als ik het vergoed krijg dan hoogstens 1500 euro
wat betekend dat we nog meer dan 1500 euro zelf moeten betalen.. Maar alles voor een wondertje!!!

Kim, invriezen in Nederland wil ik niet :oops: .. Ze zijn in Duitsland schijnt het een stuk verder met invriezen en ontdooien.. Slagingskans op een goede ontdooiing ligt daar heel erg hoog.. Dus dan maar een paar honderd euries betalen.. Al blijft het veel geld..

Kan me voorstellen dat je eerst even rusten wilt voor je aan de IVF begint. Wij hebben ook zon 6 weken ziekenhuisrust gehad
voor we begonnen aan de icsi en ik kan je vertellen, ik vond het HEERLIJK! .. Blijf het wel doodzonde vinden dat je al die spuiten
nu voor niks hebt gezet. Wat een grove nalatige fout!

Tessa wat fijn dat het er weer op zit! En wat naar dat die vrouw zon chaggerijn was.. Zijn ze hier ook altijd!
Ik weet nu trouwens precies bij wie ik wel en niet geprikt wil worden doordat ik nu zo vaak geprikt bent hihihi. Dus ik
geef het altijd aan door wie ik NIET geprikt wil worden.. En heb hier ooit geroepen dat ik alleen maar door ouwe taarten
geprikt wil worden inverband met ervaring, maar daarmee ben ik wel ff hard op me bek gegaan want had laatst een ouwe
doos die me giga pijn deed! Dus nee die doos hoeft het ook niet nog maar 1 keer te proberen bij me..

Tessa23
10 May 2010, 14:48
Ja Kim en Sharon zo vrolijk zijn ze meestal hier ook niet , echt zo van uh ja ga maar zitten en vest uit..joh..dat snap ik ook wel..ik vertel meestal altijd gewoon dat ik zon schijterd ben nou sorry maar dan mogen ze wel iets vriendelijker zijn hoor.. haha

Hoop niet dat het kink hoest is maar uit voorzorg blijf ik bij kindjes uit de buurt..

Mirre
10 May 2010, 14:49
Whahaha Jessy, jij hebt ze zeker gebeld :P :lol: Zie je er zo voor aan ;).

Mwoehahaha Jessy da big bitch in action http://img.photobucket.com/albums/v608/witchy_mirage/smiley_devilbabe.gif call her everytime you're faced with a stupic gyn http://img.photobucket.com/albums/v608/witchy_mirage/smiley_superman.gif

:lol:

Groot gelijk hoor trouwens Kim, als je eerst even rust neemt (en vooral ook je lijf!) voordat je aan de IVF polonaise begint.

Tessa wat een verschrikking weer brrrr... Als er één weer eens zo chagrijnig is, laat het dan maar aan de http://img.photobucket.com/albums/v608/witchy_mirage/smiley_devilbabe.gif weten ;)

Babii
10 May 2010, 14:51
Whahahahahaha hoe kom je NOU WEER AAN DIE PLAATJES :lol: :lol:

Enneh, ze moeten eerst nog maar zeggen: mevrouw we gaan akkoord u wordt behandeld. Ze kunnen me ook nog afwijzen ;).

10 May 2010, 14:51
Hee Meiden ..
heb nog niet bijgelezen, dat doe ik vanaaf als we terug komen even ...
Zijn allebei zo zenuwachtig, mn mannetje heeft dr buikpijn van, gerum!

Poeeeh het werk viel best 'tegen' .. enorm leuk. Maar ik denk nu echt ... dat leer ik nooooooooooooooooit!
Morgen, overmorgen en vrijdag meteen alweer ingepland .. vrijdag moet ik al helemaal zelfstandig aan de gang.
Vind het echt eng, brr!

Babii
10 May 2010, 14:54
@ Essiee, ihihihi je kan het wel meis :). Wanneer heb je je echo en hoelaat?

Mirre
10 May 2010, 14:56
Whahahahahaha hoe kom je NOU WEER AAN DIE PLAATJES :lol: :lol:

Enneh, ze moeten eerst nog maar zeggen: mevrouw we gaan akkoord u wordt behandeld. Ze kunnen me ook nog afwijzen ;).

:lol:

Van hyves afgeplukt, op mijn photobucket.com pagina gezet en vervolgens hier er in geplakt :twisted:

Maareh... :shock: ze kunnen je serieus toch niet afwijzen?? Wat zouden dan de criteria daarvoor zijn?

Essiee spannend man!! Hoe laat hebben jullie de afspraak? Enne... ik heb vaak genoeg gedacht "dat leer ik nooooooooit!". Maar het komt echt, trust me. Over een tijdje weet je niets beters meer ;)

Babii
10 May 2010, 14:59
@ Jessy, bijv. te jong, te weinig geprobeerd, zaad is goed, wacht maar een jaar.... Ga dat btw niet eens pikken hoor ;). Maar het kan wel. Heb een voordeel dat me eigen gyn in de brief heb gezet: 6x IUI gehad (wat niet zo is) maar hij vind van wel. Heb 6x zelf geklust met OI (ovulatie inductie) dus hij vindt dat IUI whahahaha. Mocht hem niet afvallen zei die, want dan had ie een probleem.

Mirre
10 May 2010, 15:00
@ Jessy, bijv. te jong, te weinig geprobeerd, zaad is goed, wacht maar een jaar.... Ga dat btw niet eens pikken hoor ;). Maar het kan wel. Heb een voordeel dat me eigen gyn in de brief heb gezet: 6x IUI gehad (wat niet zo is) maar hij vind van wel. Heb 6x zelf geklust met OI (ovulatie inductie) dus hij vindt dat IUI whahahaha. Mocht hem niet afvallen zei die, want dan had ie een probleem.

Whahaha en dat gaan we niet doen, natuurlijk ;)

Babii
10 May 2010, 15:04
Nee hoor en ze moeten ook rekening houden met me eierstok die wil ophouden ermee en mijn baarmoeder.... En anders belt dokter Kuit ze wel op :P.

Jammer dat je niet kan zien welke arts je krijgt. Op alle zeikenhuis sites zie je foto's van gyns, althans in de zkh waar ik geweest ben... Hier dus niet!

trisha
10 May 2010, 15:05
is 27 ook jong ;)

Babii
10 May 2010, 15:10
Nou je gaat al richting de 30 :lol: . Haha, nee hoor ;). Welkom!

Mirre
10 May 2010, 15:12
is 27 ook jong ;)

Whahaha wat mij betreft wel hoor ;) ik ben 26, als jij al oud zou zijn, zou ik me ook een ouwe doos voelen ;)

Maareh... er is een 30 in zicht of ouder topic en een 40 in zicht of ouder topic, maar geen 20 in zicht of ouder topic... Ik beschouw dit topic dan maar als zodanig...

Mirre
10 May 2010, 15:13
Neem trouwens aan dat we niet over hoeven en uit dit topic gebanned worden als we de 30 in zicht krijgen... Toch meiden??

Babii
10 May 2010, 15:15
is 27 ook jong ;)

Whahaha wat mij betreft wel hoor ;) ik ben 26, als jij al oud zou zijn, zou ik me ook een ouwe doos voelen ;)

Maareh... er is een 30 in zicht of ouder topic en een 40 in zicht of ouder topic, maar geen 20 in zicht of ouder topic... Ik beschouw dit topic dan maar als zodanig...

Jaahhhh daaaggggg :lol: . Je verteld er gewoon niet bij dat je al een oude doos bent :shock: . Pffffffff :roll: :P

Babii
10 May 2010, 15:16
Neem trouwens aan dat we niet over hoeven en uit dit topic gebanned worden als we de 30 in zicht krijgen... Toch meiden??

Type is niet zo klein, dat kunnen me verouderde ogen niet aan :geek:

Mirre
10 May 2010, 15:25

Type is niet zo klein, dat kunnen me verouderde ogen niet aan :geek:

http://img.photobucket.com/albums/v608/witchy_mirage/smiley_lol.gif

Nouwe... Deze ouwe doos gaat er vandoor http://img.photobucket.com/albums/v608/witchy_mirage/smiley_wheelchair.gif

Duurt tenslotte wel effe voordat ik met mijn rolstoel thuis ben ;)

Babii
10 May 2010, 15:26
Succes Oma :lol: :lol: :lol:

Deze oude peer gaat er ook vandoor met der scoot mobiel.... Duurt ook wel even denk ik :?

10 May 2010, 15:31
We moeten om kwart over 5 dalijk!
Zitten allebei te shaken hier ..

Poeeh ik kijk echt heel erg op tegen al dat werken deze week :?

Ram1988
10 May 2010, 15:33

oehhh heb je echo??
wel smse he :D

10 May 2010, 15:35

oehhh heb je echo??

Ja alleen met een niet al te leuke reden.
Al denk ik zelf toch ook wel dat ik misschien te snel paniekerig ben geweest.
Na dat kleine drupje niks meer gehad.
Ik ben gewoon misselijk van de spanning!

Ik sms je!!!

Ram1988
10 May 2010, 15:38

oehhh heb je echo??

Ja alleen met een niet al te leuke reden.
Al denk ik zelf toch ook wel dat ik misschien te snel paniekerig ben geweest.
Na dat kleine drupje niks meer gehad.
Ik ben gewoon misselijk van de spanning!

Ik sms je!!!

heeeeeeeeeeeeeel veel succes lieffie!!!!!

snippie
10 May 2010, 15:39

succes meissie!!!

snippie
10 May 2010, 15:48
dames weet je wat grappig is!!!!
mijn baas is 2dagen na mij uitgerekend!!!
ze kwam vandaag langs om het te vertellen!

knuf

Ram1988
10 May 2010, 16:09
wat toevallig snippie :D

k heb wel gelezen maar alleen onthouden dat thomas naar school ging haha!
hoe vond ie het jorina??

Babii
10 May 2010, 17:36

Ik doe niet anders ;). Het hoort er gewoon bij haha. Heel veel succes straks meid!

jorina
10 May 2010, 17:44
hij vond het denk ik wel leuk
als je aan hem vraagt wie er in zijn klas zit is dat niemand en als je vraagt wat hij gedaan heeft is dat niets en als je vraagd was je juffie leuk dan krijg je nee terwijl ik me dat niet kan voorstellen want ze is heel erg leuk

met andere woorden we hebben een lekker spraakzaam typetje voort gebracht :lol: :mrgreen:

essie waaaaaaaaar blijf je nou ?

snippie
10 May 2010, 17:49
hij vond het denk ik wel leuk
als je aan hem vraagt wie er in zijn klas zit is dat niemand en als je vraagt wat hij gedaan heeft is dat niets en als je vraagd was je juffie leuk dan krijg je nee terwijl ik me dat niet kan voorstellen want ze is heel erg leuk

met andere woorden we hebben een lekker spraakzaam typetje voort gebracht :lol: :mrgreen:

essie waaaaaaaaar blijf je nou ?

hihi oke !
veel indrukken gehad denk ik.
hij zou vast goed slapen:)!

hej je moet even je onder tekst aan passen hihi

Mrij
10 May 2010, 17:52
Hey meiden, zo.. moest weer flink bijlezen! :shock:

Kim, ´t is toch wat he.. knuffel!

Jessy, las dat ij 21 mei naar de Toppers gaat? Leuk, wij ook!! :mrgreen:

Essie, je zult je echo inmiddels wel gehad hebben, ben heel benieuwd meid!

Snippie, lekker dat je nu vakantie hebt, geniet ervan! Lekker rustig aan doen he. En wat grappig zeg van je baas!

Jorina, hahah Thomas laat er dus niet zoveel over los, je zult 't morgenvroeg wel merken denk ik?!

Hoop dat ik niemand vergeten ben :oops:

Babii
10 May 2010, 17:52
Whahahaha geweldig die Thomas! Lekker hoor dat ze nu een eigen wil krijgen en eigenwijs worden :P. Whhahhahaha

jorina
10 May 2010, 17:59
whahha ja en wat kan ik er deze keer neerzetten snippie ?

laat dat eigenwijs worden maar weg hoor kim thomas is al eigenwijs vanaf de eerste dag dat ie geboren is :D
bij jou ook weer geen leuke berichten las ik
ze zijn er een zootje van aan het maken bij al die ziekenhuizen het mag nu toch wel eens 1 x goed gaan :evil:

snippie
10 May 2010, 18:06
whahha ja en wat kan ik er deze keer neerzetten snippie ?

laat dat eigenwijs worden maar weg hoor kim thomas is al eigenwijs vanaf de eerste dag dat ie geboren is :D
bij jou ook weer geen leuke berichten las ik
ze zijn er een zootje van aan het maken bij al die ziekenhuizen het mag nu toch wel eens 1 x goed gaan :evil:

uhm mijn 20weken echo:)!

Babii
10 May 2010, 18:06
Whahahah dat eigenwijze heeft ie dan van ze moeder :twisted: :? . Enneh, ja het is een zooitje, stelletje stumperds!

Ach het UMCU staat steengoed aangeschreven :).

Ram1988
10 May 2010, 18:12
k heb ook nog niks van essie gehoord :(
hoop dat t goed is allemaal!!!

Ram1988
10 May 2010, 18:12
oh k heb wel nieuws :mrgreen:

jorina
10 May 2010, 18:13
ja dat is dan wel weer lekker dat je naar een goed ziekenhuis gaat ik hoop dat het dan een beetje voorspoediger gaat en dat je je ook snel kan aansluiten bij de zwangere

snip wanneer heb je die dan
zal trouwens mijn eigen 20 weken er ook ff opzetten

jorina
10 May 2010, 18:14
aan die smile te zien goed nieuws
kun je na gaan ben al blij met de hulk :D

Liminous
10 May 2010, 18:20
Hoop voor je dat je het bij het UMCU een keer treft dan Kim!

Ben ook benieuwd hoe t met Essie is..

Babii
10 May 2010, 18:25
UMCU is het ziekenhuis m.b.t. onvruchtbaarhied en IVF alle Universitaire ziekenhuizen, dus zal wel goed komen :D

sonja2009
10 May 2010, 18:32
het duurt wel lang met essie moet zo de pc afsluiten

snippie
10 May 2010, 18:39
Wanneer heb jij hem jorina?
Ikke 23.juni om half9:)!

Essie spannend!

Knuf

10 May 2010, 18:40
Aaaah meiden wat lief dat jullie zo op mij wachten.
We moesten nog even uiteten hoor ... :mrgreen:

Prachtig klein hummeltje, hartje gehoord en gezien .. helemaal super.
Ik zag dat mn vriend moest huilen , zoooooooooo lief! Toen kon ik het zelf ook niet droog houden.
We zijn écht blij. Al blijven we een beetje voorzichtig .. er kan natuurlijk nog vanalles gebeuren!

De afspraak van volgende week mocht gewoon blijven staan .. dan mogen we hopelijk dus nog een keertje genieten.

Ik snap dit niet, er staat op de site .. week 6, maar daaronder .. het is je 7e zwangerschapsweek.
hoe zit dat?
http://www.babybytes.nl/Zwangerschap/kalender/week/6

Babii
10 May 2010, 18:42
Hoever ben je nu Essiee? Ben zoooo benieuwd :D. Heerlijk dat je een hartje hebt gehoord :P. Kunnen we ergens jullie wondertje bewonderen :mrgreen: ? Het wordt nu wel tijd voor een ehm :P Babysite he ;)

snippie
10 May 2010, 18:45
Essie fijn zeg!!!

Ze zeggen de7de zwangerschaps week omdat je nu naar de 7toe gaat!
Knuf!

Knuf

Steef
10 May 2010, 18:49
Hee essie wat heerlijk!!!
Wat zullen jullie opgelucht zijn!!

10 May 2010, 18:50
Hoever ben je nu Essiee? Ben zoooo benieuwd :D. Heerlijk dat je een hartje hebt gehoord :P. Kunnen we ergens jullie wondertje bewonderen :mrgreen: ? Het wordt nu wel tijd voor een ehm :P Babysite he ;)

Ik kan met mijn laptop niet scannen/printen ect. Dus ik ga morgen vragen of mn mannetje dat even wil doen.
Ze zei dat de kleine 0.54 cm was (geloof ik :? , manman ik was zo in de wolken nadat ze zei 'meid het ziet er allemaal prima uit' dat ik nog maar de helft gehoord hebt daarna) .. vergeet van de zenuwen helemaal te vragen hoe ver dat is :? :geek:
Ze vroeg alleen wanneer mn laatste menstruatie was, en ik vermelde dat ik een langere cyclus heb gehad.

Volgende week nemen we lekker de tijd voor je meid zei ze! Echt een enorm lieve vrouw (al merkte ik wel dat ze graag naar huis wilde :lol: )

10 May 2010, 18:52
Oja wat ze zei ... het is eigenlijk nog te vroeg om nu goed te meten hoe ver je bent.
Tussen de 9 en 12 weken is zoiets beter meetbaar!!
Dat blijft dus nog even een beetje spannend, al denk ik dat ik zelf redelijk goed zit! :mrgreen:

Joya
10 May 2010, 18:57
@essie wat fijn om te lezen dat je een goede echo hebt gehad!! toch gerust gesteld nu!! en lekker dat je echo van volgende week ook blijft staan :D
@jorina wat leuk!! thomas voor het eerst naar school :D hij heeft natuurlijk zoveel nieuwe indrukken opgedaan dat ie daarom niet zo spraakzaam was.. :D

ik heb niet alles teruggelezen hoor.. ik ben het hele weekend niet online geweest.. zaterdag de babykamer in elkaar gezet (foto's staan op hyves ;) ) en zondag ook nog mee bezig geweest en de rest van de dag weg geweest.. dacht ik ik ga hier weer mee kletsen want ik heb nu toch wat meer tijd nu ik wat minder werk en dan kan ik het nog niet bijhouden :oops: maaarrrrr ik ga mijn best weer doen om het nu bij te houden :mrgreen:

snippie
10 May 2010, 19:01
Rchtbeen leuk kamertje mama :)!
Zit nu lekker op me tel!heb geen zin om Comp aan te zetten!
Knif

Liminous
10 May 2010, 19:22
Fijn dat alles goed is Essie!

Mila
10 May 2010, 19:25
heb niet alles terug gelezen, want jullie hebben lekker gekletst.

essie, wat fijn dat alles goed was!! en als het vruchtje nu 0,54 mm is dan zit je wel goed met je ruim 6 weken, want ik was op de echo 7,5 weken en het vruchtje was ongeveer rond de 1 cm.

kim, wat gehoord van het ziekenhuis? sorry geen puf om alles terug te lezen :oops:

tessa, hoe is het met jou?

heb ik verder wat gemist?

Babii
10 May 2010, 19:31
Ja, heb een ontrekkingsbloeding gehad door de progynova! Een fout van het ziekenhuis dus :(. Enneh, zie me banner :P

Mila
10 May 2010, 19:37
wat een enorme stomme fout!! moet je nu ook weer stoppen met spuiten? was alles voor niets?

he... je hebt eerder je intake!! wat fijn :)

Babii
10 May 2010, 19:48
Ja en kreeg via een IVF forum net dit bericht:

Hoi Babii,

Vorige week heb ik je even ''gesproken'' over het dunne baarmoederslijmvlies bij mij en over het umc. Je schreef toen dat je een intake zou hebben met dr van hout geloof ik. Die arts ken ik niet maar heb zelf vorig weekend dr Koot gehad en dat is een hele lieve arts vond ik. Een best wel jonge arts nog volgens mij. Door haar wordt ik morgen ook teruggebeld nadat ze ons besproken hebben over hoe nu verder.
Wil je in ieder geval veel succes wensen met alles!!

En ik ga naar dokter Koot :D:D

Mila
10 May 2010, 20:01
fijn dat er over die arts positieve verhalen zijn.

Joya
10 May 2010, 20:06
idd fijn dat er goede verhalen over die arts zijn babii.. geeft toch wat meer vertrouwen dan he..

snippie
10 May 2010, 20:29
Fijn dat er een positief verhaal is van die arts !dan ga je ook al stukke fijner naar toe en zo!
Kus

Mrij
10 May 2010, 20:36
Essiee, wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad! Wat een opluchting!

Mama2b, heb even jullie kamertje bewonderd hoor, super mooi! Die meubels zijn ook mijn favoriet!! ;)

Kim, fijn om te lezen over die arts, dat geeft je vast een goed gevoel!

Joya
10 May 2010, 20:55
tnx mrij ik ben er ook echt heeeel blij mee :D

ik ben weer weg.. morgen weer werken.. ben er morgen wel weer anders kan ik het weer niet bijhouden ;)

fijne avond!!

xx

Mila
10 May 2010, 21:01
mama2b, leuk kamertje! die meubeltjes wilde ik eerst ook altijd, dus vind ze erg mooi :D

Mirre
10 May 2010, 21:08
Essieeeeeeeeeeeeeeee wat een goed nieuws meissie!! Jullie zijn vast ontzettend opgelucht!! Ben benieuwd naar de echo foto's :D

Mama2b ik ga zo snel effies op je hyves kijken naar de foto's :D

Kim wat fijn dat je naar een arts gaat waar andere goede ervaringen mee hebben!! Geeft toch wel een beter gevoel van te voren.

Snippie wat een toeval zeg!! Je baas 2 dagen na jouw uitgerekend!! Dan gaan jullie dus ook samen op verlof :D

Hihi Jorina dat klinkt inderdaad alsof Thomas veel indrukken heeft opgedaan vandaag. Wat zal die lekker slapen vanavond :D

Mrij wat leuk whoehoe!! Hebben julie zit- of staanplaatsen?? Wij hebben zitplaatsen :D

Mrij
10 May 2010, 21:14
Jessy, wij hebben ook zitplaatsen :D M´n zwager en schoonzus hebben de kaartjes, maar volgens mij zitten wij in de tweede ring :mrgreen:

Mirre
10 May 2010, 21:23
Hihi grappig!! Ben even gaan kijken, wij zitten in vak 122, rij 25. Moeten naar binnen bij Ingang H :D Zou wat zijn zeg, als we elkaar daar zouden tegen komen :D Van te voren even gezellig drankje doen en dan los :lol:

Mrij
10 May 2010, 21:24
Haha, dat zou zeker wat zijn! Ik zal ze eens vragen waar wij zitten en waar we naar binnen moeten!
Als het zo is dat wij ook via die ingang moeten, dan moeten we maar even een drankje doen ja ;)

Mirre
10 May 2010, 21:31
Haha en anders spreken we na afloop wel af voor een afzakkertje ;)

Mrij
10 May 2010, 21:38
Lijkt me een strak plan, leuk!! :D

Tessa23
10 May 2010, 23:30
Essie ,wat fijn zeg dat je een goede echo had!!

Ik was lekker op visitie vanavond , maar goed.. stond meer buiten met mijn geblaf.. bah wat is dat vervelend zeg , hopen dat ze beetje op schieten en vrijdag die uitslag wel hebben , dan krijg ik er tenmiste iets voor , en nu... kan ik weer eens niet slapen..

Just.me.2009
11 May 2010, 02:50
Esssssiiieeeeeeeeeeee yeahhhh eindelijk de echo was goed dit keer moet het goed zijn ben zoooooô ontzettend blij voor julliee ;)

Kim wat shit hè meid het zit je ook niet mee!! Ziekenhuizen maken veel fouten !!
Ik hoop dat het met IVF wèl gaat lukken !!
Ik duim altijd voor je

syl hoe gaat het met jouw ??
En snippiee ? Jullie zijn al ver hè gaat snel die tijd gossie.

Sorry voor de rest ik ga slapen ben moe van het werken

Knuff

Liminous
11 May 2010, 05:06
Goedemorgen dames!

Pff Tessa, Vrijdag lijkt dan nog zo'n eind weg he, als je je longen uit je lijf hoest!

Toppers :D Wat leuk! Heb hier wel dvd's enzo liggen, maar ben er nog nooit geweest helaas..

Kim, fijn dat er positieve berichten zijn over je arts!

Kga nu naar mn werk.. Hopelijk gaat de dag een beetje snel en is het gauw 19:55!

Fijne dag ladies!

Lunanoa
11 May 2010, 07:07
Essie wat súper!!

Bij mij deden ze de "officiële meting" ook pas rondom de 9 weken inderdaad.
Nu lekker genieten meissie!

Heb zo'n beetje alles bijgelezen, niet alles, het was mij teveel... :o :?

Vannacht weer van die heerlijke "oefenweeën" gehad. Dat wordt weer een middagdutje :lol:
Vergelijk het maar met héél hevig ongesteld worden & dan 5x erger... Aaaaaaaaaaaauuuuwwwwww

jorina
11 May 2010, 07:10
goedenmorgen meisjes !!!!!!!

essieeeeeeeeeeeee gefeliciteerd meid
wat super die goede echo en nu lekker gaan genieten (de onzekerheid zal trouwens gerust nog wel ff aanblijven en das niet erg alleen maar heel erg begrijpelijk als je nou een inzak momentje heb stuur je maar een berichtje )

thomas is gister als een blok in slaap gevallen en hij lag er nog een half uur vroeger in ook :o :D

Lunanoa
11 May 2010, 07:13
hahahaha geweldig Jorina! Die schat :lol:

jorina
11 May 2010, 07:14
luuntje doe je het rustig aan meid
ik weet het ze zijn erg vervelend en pijnlijk maar, je weet ook dat voorweeën heel erg veel goed werk doen he
vaak ben je dan erg goed verweekt als je ze al zo vroeg hebt en dan gaat vaak je ontsluiting heel erg snel
en heel vaak krijg je dan ook nog eens de eerste 2 cm cadeau :D ( dit gaat overigens niet voor iedereen op kijk maar naar mij maar bij jou wel natuurlijk :D )

Ram1988
11 May 2010, 08:01
Goedemorgen meiden :mrgreen: :mrgreen:

Essie k had je ookal gesmst, maar vind t echt super dat je echo goed was :mrgreen: :mrgreen:

Luun, idd wel rustig aan doen he.. geniet nog maar ff van de rust ;)

Hier, ik heb t gevoel dat mn buik met de dag groeit hahaha!

Mirre
11 May 2010, 08:03
Mrij ik stuur je wel een pb'tje dan met mijn mobiele nummer. Kunnen we elkaar opzoeken dan daar ;)

Pfff Tessa hopelijk is het snel vrijdag en weten ze wat het is!! Dan kun je tenminste de goede medicijnen krijgen en ben je er snel van af. Want dit is niks zo natuurlijk :|

Lun jeetje meis, dat klinkt niet prettig!! Inderdaad maar een flinke middagdut doen straks!! En niet te veel lopen en druk maken vandaag ;)

Haha Jorina die Thomas toch :) gaat hij vanaf nu iedere dag, of was gisteren een wendagje?

Ess ben benieuwd naar hoe je buikje groeit!! Wanneer ga je weer een nieuwe buikfoto maken?

*zucht* wordt een lange dag vandaag... Mannetje moest al om 7.30 op kantoor zijn voor een conference call met India en heeft aansluitend aan het werk een netwerk event met eten tot 21.00 uur. Gebeurt niet zo heel vaak dat hij tot zo laat weg is, en normaal vind ik het ook absoluut geen probleem hoor, alleen we (hij ook :D) zijn sinds zondag weer even ontzettend verliefd op elkaar :oops: mis hem nu al :geek: gek hé?

Ram1988
11 May 2010, 08:05
Mrij ik stuur je wel een pb'tje dan met mijn mobiele nummer. Kunnen we elkaar opzoeken dan daar ;)

Pfff Tessa hopelijk is het snel vrijdag en weten ze wat het is!! Dan kun je tenminste de goede medicijnen krijgen en ben je er snel van af. Want dit is niks zo natuurlijk :|

Lun jeetje meis, dat klinkt niet prettig!! Inderdaad maar een flinke middagdut doen straks!! En niet te veel lopen en druk maken vandaag ;)

Haha Jorina die Thomas toch :) gaat hij vanaf nu iedere dag, of was gisteren een wendagje?

Ess ben benieuwd naar hoe je buikje groeit!! Wanneer ga je weer een nieuwe buikfoto maken?

*zucht* wordt een lange dag vandaag... Mannetje moest al om 7.30 op kantoor zijn voor een conference call met India en heeft aansluitend aan het werk een netwerk event met eten tot 21.00 uur. Gebeurt niet zo heel vaak dat hij tot zo laat weg is, en normaal vind ik het ook absoluut geen probleem hoor, alleen we (hij ook :D) zijn sinds zondag weer even ontzettend verliefd op elkaar :oops: mis hem nu al :geek: gek hé?

zal ik zo eens een foto maken dan? ;) ik ga toch zo douchen en aankleden haha!
pff ik vind t ook maar niks als t mannetje weg is hoor! mis hm maar lekker is toch een goed teken :mrgreen:

jorina
11 May 2010, 08:12
lekker he dat af en toe die verliefdheid weer ff om de hoek komt spieken
vind het wel eens jammer dat dat gevoel zo snel weg is en overgaat in houden van
niet dat dat een slecht ding is maar verliefd zijn voelt dan toch wel erg lekker hoor

hij gaat vanaf nu gewoon iedere dag maar de kleintjes hebben naast woensdag een halve dag ook vrijdag een halve dag
en deze week sowieso maar 3 dgn dat is wel ff een goede start niet meteen 5 dgn heb straks weer ff een paar dgn om bij te komen :D

Mirre
11 May 2010, 08:27
Nou Es, kom maar op!! :D Mogen we weer je mooie buikje bewonderen, ben benieuwd hoe hard die gegroeid is met jullie mooie meisje er in.

Tja die verliefdheid... Wij zijn in het begin helemaal niet verliefd op elkaar geweest :? Was puur aantrekkingskracht en een beetje rommelen en zo. Dat ging op een gegeven moment over in beste maatjes en houden van, en pas toen we weer een tijd daarna echt bewust voor elkaar kozen (hij iets later voor mij dan ik voor hem ;)) kregen we af en toe van die verliefde momenten. Heel mooi eigenlijk.

Ow das wel lekker Jorina!! Maar drie daagjes, en natuurlijk morgen dan ook maar een half dagje omdat het woensdag is. Kunnen jullie alle twee er weer een beetje van bijkomen ;)

snippie
11 May 2010, 08:27
lief hoor jessy:)
heerlijk!
knuf

Ram1988
11 May 2010, 09:09
Sorry jessy, kan ff mn camera nergens vinden hahaha :geek:
foto komt zo snel mogelijk :D

Mirre
11 May 2010, 09:20
Hihi is goed hoor!! Zal af en toe tussen het werken door eens effe spieken hier of ie er al staat :geek:

Lunanoa
11 May 2010, 09:31
ZOEKEN ZOEKEN ZOEKEN EsterH :lol:
Ben gek op buikfoto's hihihihi.

Jessy: Wat heerrrrrlijk! Het is zo lekker om zo nu & dan gewoon weer kriebelig van elkaar te worden. Heerlijk!!!
Wel jammer dat hij zo laat thuis is, maar dan is het vanavond wel extra fijn om tegenelkaar aan te kruipen :D

Jorina: Klinkt goed die centimers. Gaan we maar vanuit dan, met een doel voor ogen is pijn makkelijker te incaseren :lol:

Hier:
Doe wel erg rustig aan hoor. Vandaag alleen een paar wasjes draaien, ophangen & wat vouwwerk.
Heb de enveloppen ook geschreven. Voor de rest doe ik lekker niets!
Gistermiddag ook lekker geslapen hoor ;)
Gister avond na de partneravond ( die enorm tegenviel) samen lekker Komt een vrouw bij de dokter gekeken. Heb maar 1x wat traantjes gelaten, toen Carmen afscheid nam van Luna. Ahh... Je moet er toch niet aan denken, je eigen kindje... Afscheid nemen omdat je doodgaat.. Pfff
Heb 'm dus eindelijk gekeken :lol:

Mila
11 May 2010, 09:39
lunanoa, hoe weet je het verschil dan tussen oefenweeen en echt weeen? volgens mij hang ik straks bij elke wee aan de telefoon omdat ik bang ben dat het gaat beginnen :D

jorina, wat schattig! fijn dat hij het naar zijn zin heeft gehad.

ik had net enorme steken (op de plek van mijn eierstokken) zijn dat de banden?
ik heb namelijk het gevoel dat ik nu stil sta in de groei :roll:

mijn vriend en ik zijn nu om het weekend samen vrij en elke woensdag en straks als de baby's er zijn vervalt voor ons de woensdag en zijn we alleen nog om het weekend samen vrij, ik hoop niet dat dat straks niet gaat werken, omdat wij elkaar dan minder gaan zien, maar het is gewoon niet anders..we werken allebei onregelmatig, dus hebben we gelukkig nog wel momenten dat we samen de ochtend vrij zijn of de avond en scheelt wel weer.

Mila
11 May 2010, 10:27
ik lees en schrijf ook op een ander forum mee en daar zijn we met zijn 3en zwanger van een tweeling en allemaal even lang met 4 dagen verschil, dus heel bijzonder.
Nu heeft er een een echo gehad en leefde er 1 niet meer en moet ze heel rustig aan doen om het tweede kindje te redden :cry:
ik word hier zooooo bang van, ook omdat ik hier al zo bang voor was en nu hoor ik dit pfff.. dit raakt me best wel! nu moet ik nog 6 dagen wachten tot de echo..

Mirre
11 May 2010, 10:31
Meisje wat een verschrikkelijk naar nieuws om dit te moeten horen!! Lieverd als je het zelf niet vertrouwd ten opzichte van jouw kleintjes (je gaf aan dat je het idee hebt dat je groei stil staat) gewoon de vk bellen hoor!! En langs gaan om eerder je echo te krijgen!! Voor dit soort dingen zijn ze tenslotte.

Babii
11 May 2010, 10:35
ik lees en schrijf ook op een ander forum mee en daar zijn we met zijn 3en zwanger van een tweeling en allemaal even lang met 4 dagen verschil, dus heel bijzonder.
Nu heeft er een een echo gehad en leefde er 1 niet meer en moet ze heel rustig aan doen om het tweede kindje te redden :cry:
ik word hier zooooo bang van, ook omdat ik hier al zo bang voor was en nu hoor ik dit pfff.. dit raakt me best wel! nu moet ik nog 6 dagen wachten tot de echo..

Jaaaa Vlinderr... Had het gisteren al gelezen en hoopte dat jij het niet zou lezen, want dan ben je gelijk ongerust. Dus rustig aan hoor meis!!

Vraag dan of je echo eerder kan wegens ongerustheid. Doen ze vast wel!

Mila
11 May 2010, 10:36
Meisje wat een verschrikkelijk naar nieuws om dit te moeten horen!! Lieverd als je het zelf niet vertrouwd ten opzichte van jouw kleintjes (je gaf aan dat je het idee hebt dat je groei stil staat) gewoon de vk bellen hoor!! En langs gaan om eerder je echo te krijgen!! Voor dit soort dingen zijn ze tenslotte.

ik loop bij de gyn. en die is zo druk en vol en als ik eerder wil kan ik niet bij hem terecht, dus kom ik bij iemand anders.. en morgen zou eventueel de enige dag zijn dat ik kan samen met mijn vriend, maar dat is de verjaardag van mijn zusje en die wil ik niet verpesten door als de echo niet goed is :?
weet je volgens mij ben ik straks elke keer onzeker vlak voor een echo en ik kan niet elke keer eerder, dus zal gewoon moeten wachten..

Mila
11 May 2010, 10:38

Jaaaa Vlinderr... Had het gisteren al gelezen en hoopte dat jij het niet zou lezen, want dan ben je gelijk ongerust. Dus rustig aan hoor meis!!

nou mijn vriend wil niet eerder :evil:

Babii
11 May 2010, 10:41
Ahhhhh ik hoor z'n heerlijk nummer van me mannetje en mij (van lang, lang geleden :P). Wind of Change, Scorpions.... Zo romantisch was het toen :oops:

Ik ben even met de Belasting aan de tel en dan reageer ik op iedereen!

Mila
11 May 2010, 10:42
ik bel het ziekenhuis en mijn vriend kan de pot op.. de ass. gaat nu overleggen

Babii
11 May 2010, 10:43
Ik ga wel met je mee hoor Syl! Doe het zo ;)..... En echt meissie er is NIKS aan de hand, weet het zeker!

snippie
11 May 2010, 10:45

nou mijn vriend wil niet eerder :evil:
lieverd echt het gaat ookvaak goed.
mijn schoonzus is bevallen van ene gezonde tweeling.
en meiden hier op het forum ook!
snap dat je daar van schrikt.
maar lieverd echt hou je vast aan de positieve verhalen!

jorina
11 May 2010, 10:48
syl waarom heb je het idee dat je stil staat dan
want als je denkt dat je steeds groeipijnen moet hebben
ook dat komt met vlagen

als je onzeker bent moet je zeker een echo laten maken meissie
mijn vriend was het er ook niet mee eens maar hij kan niet voelen wat jij voelt dus je moet dat zeker laten doen dan

Mila
11 May 2010, 10:49
ik heb het niet verteld hier, maar had gisteren ook bruinverlies en dan nu dit verhaal.. ik mag straks om 14.45 komen voor een echo!
nu is mijn vriend pist :cry: hij snapt mij wel, maar hij moet werken en weet niet of hij weg kan

snippie
11 May 2010, 10:52
ik heb het niet verteld hier, maar had gisteren ook bruinverlies en dan nu dit verhaal.. ik mag straks om 14.45 komen voor een echo!
nu is mijn vriend pist :cry: hij snapt mij wel, maar hij moet werken en weet niet of hij weg kan

ohh meid wat spannend!!! hoop dat alles gewoon goed is!
en bruinverlies komt vaker voor bij een tweeling.
succes lieverd!

jorina
11 May 2010, 10:54
lieve schat dat bruin verlies is heel normaal
en zeker met een tweeling er ligt gewoon veel meer druk op je baarmoeder waardoor vaatjes dus ook meer onder druk komen te staan waardoor sneller knappen

ik snap dat je erg onzeker bent en dan moet je zeker nu gewoon ff aan jezelf denken en niet aan je vriend want die is niet degene die je onzekerheid weg kan nemen en die is ook niet degene die ervaart wat jij ervaart met een tweeling in je buikje

ben ff thomas halen

Lunanoa
11 May 2010, 10:59
Ah Syl lieve schat. Fijn dat je vanmiddag terrecht kan want dan weet je dat alles goed zit!
Snap je ongerustheid enorm. Iedereen kan wel een miljoen keer zeggen dat het goed zit, maar met zo'n verhaal van die meid & jouw ervaring met een miskraam, zal die ongerustheid niet eerder weggaan d.m.v. een echo.
Strakjes zie je je twee kleine ukkepukjes weer, met een práchtig mooi hartje, ik weet het zeker schat!
Ik heb ook bruin & zelfs bloedverlies gehad tijdens de zwangerschap. Kijk mij nu maar eens rondwaggelen met mn dikke olifanten lichaam :lol:

Die weeën: Ik ben vorige week ook op extra controle geweest omdat ik dacht dat de kleine geboren ging worden. Heb al 2x een nacht gehad dat ik met regelmaat, om de 15 minuten énorme soortevan menstruatiepijn had in mijn buik, rug & benen.
Blijkbaar gewoon last van "harde buiken" zo noemen ze het bij de Verloskundige altijd. Anderen noemen het ook wel oefenweeën of voorweeën. Vind die laatste twee wat fijner om te zeggen, omdat het helemaal niet aanvoelt als een harde buik.
Ze checken vanalles bij je als je je zorgen maakt & ik moest ook METEEN op controle komen.
So don't worry!

( al heb ik wel de hele nacht & ochtend afgewacht omdat ik het nood-nummer niet wou bellen. Die ik tóch moest bellen van de assistente. Lekkerdom :lol: )

Free
11 May 2010, 11:05
Essie, wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad!!!

Jorina, Leuk dat Thomas nu eindelijk mag ;) Hij gaat vanzelf wel verhalen vertellen, heeft nu zoveel indrukken :D

Syl, meid t komt vanmiddag allemaal goed!! Snap je onzekerheid, maare das nergens voor nodig hoor. Je gaat vanmiddag je 2 kindjes MET kloppende hartjes zien!!

Kim, bij jou loopt ook niet alles lekker las ik.. gats meid, zit jou ook altijd tegen.. Wel fijn dat je de intake sneller hebt dan de bedoeling was!!

Jessy en Mrij, veel plezier bij de toppers!! :P

En verder weet ik t niet meer :?

Mila
11 May 2010, 11:12
weet je ik voel me ook gewoon nog steeds zwanger, maar wordt gewoon onzeker van alle verhalen, misschien moet ik maar wat minder op het forum zitten :oops:
nu ben ik weer gerust omdat ik straks terecht kan en valt er weer een last van mijn schouder, mijn vriend snapt het inmiddels en is ook niet boos! alleen mijn moeder valt er nu weer overheen, waarom bemoeit iedereen zich toch met mij?
IK ben onzeker en IK wil zekerheid en daarbij heb ik geen mening van anderen nodig..
ik wil gewoon nu niet nog 6 dagen in onzekerheid zitten..

Free
11 May 2010, 11:14
Meid, maak je vooral niet druk over anderen om je heen!!

Dit is jouw keuze! En jij wil zekerheid, logisch toch??? Fijn dat je vriend je nu wel begrijpt!!

Lunanoa
11 May 2010, 11:19
Sylvia, trek je er asjeblieft niks van aan. Je moet doen waar JIJ je goed bij voelt. Je hebt er niks aan als je je kut voelt!
Laat het los. Mensen om je heen zullen het altijd beter weten volgens hunzelf.
Jij bent de enige die voelt wat je voelt...
Ga lekker genieten van je echo & laat de rest lekker stikken! Het gaat om je kindjes, tuurlijk ben je ongerust!

Mila
11 May 2010, 11:20
ja precies ik heb nu al meer rust en weet ook diep in mijn hart dat als er 1 niet goed is, dan is dat de natuur en tuurlijk zal ik er kapot van zijn, maar als die ander dan maar wel leeft :oops:
nou ja ik hoop gewoon straks gerust gesteld te worden en Kim ik hou me aan jou woorden vast ;)

Mila
11 May 2010, 11:24
weet je mijn moeder maakt zich ook gewoon zorgen en wil ook het beste en daar haar eigen zorgen en de stress van de echo is zij ook gestresst, dus ik ga mijn moeder zo mee vragen na de echo en dan is misschien ook wat meer gerust en ohja mijn vriend is vrij!! :D

Mirre
11 May 2010, 11:34
Hartstikke mooi Syl!! Dan kunnen jullie straks dus lekker met z'n tweeen gaan spieken naar die twee ukkies van jullie MET kloppende hartjes :D En je mams ook misschien nog mee, kan ze zelf ook zien dat alles goed is. Want snap dat ze zich ook gewoon zorgen maakt. Heel veel plezier straks!! Ben zo weg naar een meeting, maar zal af en toe stiekum met m'n mobiel kijken of je al een update hebt gegeven ;)

Mayella hoe gaat het met jou meis??

Free
11 May 2010, 11:41
Hartstikke mooi Syl!! Dan kunnen jullie straks dus lekker met z'n tweeen gaan spieken naar die twee ukkies van jullie MET kloppende hartjes :D En je mams ook misschien nog mee, kan ze zelf ook zien dat alles goed is. Want snap dat ze zich ook gewoon zorgen maakt. Heel veel plezier straks!! Ben zo weg naar een meeting, maar zal af en toe stiekum met m'n mobiel kijken of je al een update hebt gegeven ;)

Mayella hoe gaat het met jou meis??
Jaa goed :D merk t lichamelijk wel steeds meer nu, last van mn rug, aan t einde van de dag mn benen. Maar verder nog weinig klagen, ben t ook nog niet zat :D

Ben wel erg benieuwd naar het geslacht van uk :D Nog een paar weken geduld.. En ook hoe het straks allemaal zal gaan.. Zo nieuw allemaal.. :)

Ram1988
11 May 2010, 11:52
Sylvia, trek je er asjeblieft niks van aan. Je moet doen waar JIJ je goed bij voelt. Je hebt er niks aan als je je kut voelt!
Laat het los. Mensen om je heen zullen het altijd beter weten volgens hunzelf.
Jij bent de enige die voelt wat je voelt...
Ga lekker genieten van je echo & laat de rest lekker stikken! Het gaat om je kindjes, tuurlijk ben je ongerust!

K kan wel t zelfde soort verhaaltje typen maar ben k helemaal met luun eens!!!!
ik wil ook wel met je mee hoor ;)

Ram1988
11 May 2010, 12:17
http://www.liefwinkel.nl/Details.asp?gr ... kleding=24 (http://www.liefwinkel.nl/Details.asp?groep=lief&Category=17&br=&ProductID=L102515-306&kleur=1&kleding=24)

deze heb k ook nog gekocht, met bijpassend mutsje... k blijf dr naar kijken vind t zo leuk haha!

jorina
11 May 2010, 12:35
esther wat onwijs lief! echt super als ik dat zie dan vind ik een meisje toch ook wel erg leuk hoor
en heb je dat jurkje gezien wat er onder staat ook zo fantastisch :D

syl ik zal het gemist hebben maar hoe laat mag je vanmiddag
wel fijn dat je vriend er voor je is
en ja je moeder het zal inderdaad de stress zijn het is voor een aanstaande oma ook niet niks
je kind krijgt een kind en dan zijn het er nog 2 ook
en dan is je kind nog verdrietig en onzeker
ze wist zich misschien niet helemaal juist te uiten

vraag haar maar lekker mee zal ast heel erg leuk vinden :D

Lunanoa
11 May 2010, 12:39
Syl: Goedzo meid :D

EstherH: Wat een geweldige kleertjes! Super!

Ram1988
11 May 2010, 12:50
k vind t zelf ook super, ook nog bij de hema wat kleertjes gekocht, daar hebben zo ook zulke leuke dingen voor baby's!

Lunanoa
11 May 2010, 13:56
Ja Hema is zó leuk.
Die oilily achtige-printjes!!

snippie
11 May 2010, 14:00
Esther wat een leuk jasje:D wat lief!!!!!!!!!!!

syl ben benieuwd meissie!
knuf

snippie
11 May 2010, 14:01
nog een paar weken en wij kunnen ook gericht gaan shoppen:)

11 May 2010, 14:03
Joehoeee! :mrgreen:

Es wat super schattig. Had je nu trouwens al veel voor jullie 'BOY' gekocht? :? :geek:
Grappig joh, nu moet je ineens naar heel andere dingetjes kijken.

Hee syl laat je niet zo gek maken joh!
Veel plezier straks, komt helemaal goed :mrgreen:

11 May 2010, 14:23
Zie dat je om 14.45 moest ... en syl, alles oppietoppie? :mrgreen:

Tessa23
11 May 2010, 14:52
Syl , succes en wacht op goed nieuws..denk het wel!!!!

snippie
11 May 2010, 14:54
het is nu een uur geleden!
knuf

Mirre
11 May 2010, 15:04
Iemand al iets van Syl gehoord? Zag ook nog niets op haar hyves staan... Syllllll!!!!! Hoe was de echo meissie??

Es wat super schattig!! Zo leuk altijd die spulletjes van Lief. Begint hier gelijk te krieblelen ;)

Snippie inderdaad nog een paar weken, dan mag jij ook los gaan op de roze of blauwe spullen :P

Mila
11 May 2010, 15:10
dames, het liep enorm uit en vervolgens moest ik op mijn moeder wachten want die wilde niet mee (dat vertel ik zo)..

alles was goed :D 2 kindjes gezien met een hartslag! de ene konden ze opmeten en was nu 2,64 cm en dat staat gelijk aan 9 weken en 4 dagen en dat klopt precies!!
de tweede was even groot op het eerste oog te zien, alleen kreeg hij deze niet goed in beeld om hem op te meten.
ik had namelijk een gyn. in opleiding en hij wist nog niet zo veel :roll:
hij mocht en kon het vruchtje pas opmeten als hij ook de breedte van het vruchtje in beeld had en dat lukte hem niet, nou ja de lengte waren ze allebei even groot op het oog en beide hartjes klopte, dus maandag heb ik mijn eigen gyn. die meer verstand heeft :lol:
ik ben voor nu gerust gesteld en hoop dat maandag dat 2e vruchtje ook goed te meten is.

OHja dat vruchtje die goed op te meten was, bewoog ook :D
het belangrijkste 2 hartjes kloppen..

mijn moeder is niet mee geweest omdat ze vond dat het een moment is voor mijn vriend en mij en als we straks wat verder zijn wil ze graag een keer mee.. mijn vriend moest daarna gelijk door naar het ziekenhuis, dus mijn moeder heeft me opgehaald in het ziekenhuis

snippie
11 May 2010, 15:13
wat fijn meissie!!!ben echt blij voor je!!!
knuf

Liminous
11 May 2010, 15:18
Goedemiddag dames!

Pff Syl wat een spanning lees ik weer.. Maar gelukkig is alles goed met jullie ukkies!

Jessy veel plezier bij die meeting!

Verder ben ik het ff vergeten :$

Nog 3 en een half uur! :roll:

lillepil
11 May 2010, 15:20
Syl: gelukkig dat je allebei de hartjes hebt mogen horen. Vind het wel errug lief van je moeder dat ze zo reageerde :d

snippie
11 May 2010, 15:22
Sorry, heb niks bij gelezen vandaag..heb er geen energie voor.

Syl: Fijn dat je gerustgesteld bent meid! maandag dan weer naar de gyn toe! Zo krijg je nog eens ene echo he ;) ...

Ik moet nu eten gaan koken, eten macaroni, en kleine ventje dus ook!
Die eet nu gezellig met de pot mee zo mogelijk!

Hij is vandaag precies 11 maanden al weer, dus nog 1 maandje dan is het groot feest!
Vanmiddag heb ik wel een cadeautje gekocht voor hem, een tonka-autootje, en een schoolbus met megabloks erin. Vind hij helemaal geweldig dus!

Hopelijk voelen alle zwangeren zich goed vandaag!

Babii: Spreek je later nog wel weer he!
Snippie: Lekker vakantie las ik, van gaan genieten he, je niet te druk maken! Spreek jou ook nog wel weer via msn of zo ;)

Hej meissie!! yeeh 11 maanden dat gaat snel meissie!!!wat een leuk cadeautje!
snippie gaat lekker genieten van de vakantie hihi!
lekker fietsen,en we zitten vlak bij de apenheul!
gaan elke dag zwemmen:)

Mirre
11 May 2010, 15:43
Syl wat een goed nieuws zeg!! Alle twee dus helemaal in orde, en je mag maandag weer. Wel heel erg lief van je moeder wat ze zei en dat ze bleef wachten. Kan me zo voorstellen dat je er nu helemaal stralend bij loopt ;)

Mayella wat fijn trouwens dat je je nog steeds helemaal goed voelt!! Terwijl het bij jou natuurlijk ook al een beetje begint af te tellen ;) Gaat hard zoiets he?

Jamilah hmmm lekker macaroni!! Je brengt me op ideeen :D

Liminous nou viel wel mee hoor ;) ben meer het type van niet lullen maar werken, hou niet echt van meetings. Laat mij maar lekker achter mijn computer achter elkaar werken, dan vind ik het goed!! Dat gelul allemaal ;) hihi.

Joya
11 May 2010, 15:46
@syl gelukkig dat alles goed was meis!! ik ken het gevoel hoor snap dat je heel onzeker en bang wordt van zo'n verhaal.. ik heb het hier ook gehad 1 dag voor mijn eerste echo.. dan gaat er echt heel veel door je heen op zo'n moment.. goed dat je toch gebeld hebt want idd alleen jij voelt wat je voelt.. en nu ben je toch gerust gesteld!!
@esther wat een super lieve kleertjes!! bij de hema hebben ze idd ook hele leuke dingen.. ik heb een super super lief knal roze minirokje gezien daar.. vind het zoooo leuk maar kan het niet kopen.. ik heb zelf wel het gevoel dat het een meid is maar zolang ik niks zeker weet koop ik niks haha.. misschien weet ik het zaterdag als ik vriendjelief zover kan krijgen ;)
@jamilah wat gaat de tijd snel he..
@snippie nogmaals geniet van je vakantie!! lekker je rust nemen he :D

Free
11 May 2010, 15:47
Syl, zie je nou ;) Super meis dat alles weer goed was!!! Op naar maandag ;)

Jamillah, wat gaat t ook hard bij je mannetje zeg.. Alweer bijna een jaar :)

Limi, bij jou gaat alles goed komen vanaaf!!

Jessy, t gaat idd hard.. Weet nog zo dat ik er stellig van overtuigd was niet zwanger te zijn ;) Toen de test en nu al bijna uitgerekend.. Pfff, 9 maanden gaan snel..

Snippie, geniet van je vakantie meid!!

Tessa23
11 May 2010, 15:53
Gelukkig is alles goed Syl!!!!

11 May 2010, 15:57
Ah super fijn syl dat het allemaal goed was. Had niet anders verwacht hoor , maar nu ben je weer lekker gerust. Fijn!

Ik wil iets lekkers maken voor mn mannetje vanavond (heeftie echt verdient, ik zit zo te katten de laatste tijd :evil: ). Niet te moeilijk .. maar lekker :lol:
Heb zelf totaal geen honger, dus de inspiratie is ver te zoeken :geek:

Verder heb ik net lekker de badkamer en de toilet beneden schoongemaakt, dus dat is ook weer een lekker gevoel.
Ik heb wel last van mn ruggengraad nu ofzo lijkt :roll:

11 May 2010, 16:00
Wij hebben het trouwens nog steeds niemand verteld (ja oke, ik stiekem mn schoonzusje) ..
vind het steeds moeilijker mn mond tegen te houden tegen pap en mams ... :lol:
Op moederdag had mam een glas witte wijn voor me ingeschonken , ik heb maar gezegt dat ik terug reed.
We waren met de Vito, daar rijd ik helemaal niet in :? , oeps .. volgens mij had ze niks door ;)

Mila
11 May 2010, 16:10
hier de foto van de echo:
om ze allebei in beeld te krijgen samen, zijn ze niet heel mooi.. als ze alleen in beeld waren zag je echt een klein kindje, maar nu op deze echo dus niet, omdat ik ze graag samen op de echo wilde.. maandag hoop ik meer en mooiere echo's te krijgen

http://i43.tinypic.com/317bgqo.jpg

11 May 2010, 16:12
Super gaaf syl! Maandag lekker weer, dat is al snel!

Ik ben nu al een beetje zenuwachtig voor woensdag ...... :lol:

snippie
11 May 2010, 16:12
gaaf hoor syl!!!
knuf

Mila
11 May 2010, 16:17
hahahaah essie, dat snap ik meid.. ik heb maandag de echo en vind het gewoon weer spannend ondanks dat ik net een echo heb gehad ;) vind het gewoon spannend omdat hij die ene niet kon opmeten, dus dat maakt het voor mij extra spannend maandag :oops:

Mirre
11 May 2010, 16:27
Syl wat gaaf zeg!! En dat komt helemaal goed maandag!! Want de lengte was even lang, alleen de breedte kon de gyn in opleiding niet zien toch? En dan lekker nog een paar extra foto's mee naar huis nemen ;)

Essiee bij jou komt het helemaal goed woensdag!! Heb je die echo foto nog in kunnen scannen? Of je vriend ging dat doen toch? Weet je wat trouwens erg lekker is maar makkelijk om klaar te maken? Haal een pak Knorr Risotto, maar haal niet de ingredienten op het pak maar het volgende: kip (in de hoeveelheid die op het pak staat), een zak losse spinazieblaadjes (dus niet kort gehakt) en tomatentapenade. Doe de kipstukjes in de marinade en bak ze na intrekken. Daarna de risottorijst er bij zoals op het pak aangegeven (met het water en de kruiden in het zakje uit het pak). Die spinazieblaadjes haal ik meestal van de diepvriesafdeling. Die doe ik thuis dan heel even in de magnetron, zijn ze ontdooit maar ook voorgekookt en kunnen zo bij de risottorijst. Roer het er lekker door heen en ook een paar lepels tomatentapenade in de hoeveelheid die je lekker vind en klaar!! Heel snel en makkelijk, en erg lekker. Succesnummer hier ;)

Kim hoest met jou meis? Gaat het een beetje met je?

Mrij
11 May 2010, 16:36
Syl, wat fijn meid dat je een goede echo hebt gehad! Dat stelt je toch weer even gerust, ben blij voor jullie!

Estherh, wat een super lief pakje zeg.

Mama2b, jij wilt nu dus toch nog wel weten wat het wordt? Wij hebben altijd geroepen dat we het niet wilden weten als ik zwanger mag worden, maar we zijn alweer aardig van gedachten verandert ;)

Verder weet ik het nu al niet meer :oops:

Mila
11 May 2010, 16:58
wat ik me afvraag he: is het niet erg als ze een vruchtje niet kunnen opmeten..

Tessa23
11 May 2010, 17:01
Essie , ik ben geen kook wonder heb dus niet zoveel ideeen .. haha..

Hoop echt dat ik vrijdag de uitslag heb omdat donderdag hemelvaart is en alles dan toch niet werkt enz , want wil gewoon voor het weekend iets voor het hoesten hoor , alles wat ik doe is shit en wat ik eet komt er later toch weer uit daardoor..

Trouwens heb wel wat gebakken vandaag , bladerdeeg met kruidkaas er in.. LEKKER!! had ik ooit eens gehad bij iemand.. haha soms heb ik in eens een ingeving en ga ik gelijk dingen kopen en bakken..

snippie
11 May 2010, 17:01
wat ik me afvraag he: is het niet erg als ze een vruchtje niet kunnen opmeten..

neee meid!!!
in het begin konden ze mijn vruchtje ook niet op meten!
en zelfs met de termijn echo moest het inwendig wnat dan was het beter op meet baar
en zie mij nu!

Tessa23
11 May 2010, 17:02
Kruidenkaas bedoel ik natuurlijk..

O syl sorry weet ik echt niet.

Mila
11 May 2010, 17:02
maar deze was ook inwendig :? nou ja ik hoop dat ze het maandag wel op kunnen meten..

Mila
11 May 2010, 17:03
tessa, ik hoop ook dat je vrijdag de uitslag hebt!! want dit is ook niet niks.

Mirre
11 May 2010, 17:08
Syl bedenk je ook dat dit een gyn in opleiding was he!! Wie weet had een echte gyn het wel helemaal op kunnen meten ;) Komt helemaal goed meis!! Weet je hoe ik dat weet?? Omdat de tweede ook een koppend hartje had ;)

Tess hopelijk kunnen ze je vrijdag vertellen wat er aan de hand is en krijg je medicijnen! Dit is niets natuurlijk zo ziek zijn van het hoesten :|

Tessa23
11 May 2010, 17:10
Hoe is het verder met je Jessy? Nog zo druk ?

Mirre
11 May 2010, 17:13
ik post nu een berichtje met de laptop van mijn werk thuis... ;)

maar het is gelukkig al wel een heel klein beetje aan het afnemen hoor. Komt natuurlijk ook door de vakantie, er komt nu weinig nieuws binnen. Dus ik ben benieuwd hoe het volgende week gaat :?

Mila
11 May 2010, 17:13
ja idd jessy, het hartje klopde, dus als het niet goed was dan klopte het hartje ook niet ;)

hoe is het met jou? wat rustiger op het werk?

11 May 2010, 17:19
Syl, niet druk maken lieverd! Nergens voor nodig!

Mijn baarmoeder ligt blijkbaar heel erg raar. Gekanteld en heel erg naar achter.
De vorige keer moest ik ook steeds inwendig, nu ook ..

Ik moest eigenlijk gister stiekem wel lachen .. ik had express al een jurkje aan gedaan.
Dus ze zei, doe alles maar even uit .. dat is makkelijker.
Dus mn vriend, ALLES? Van boven hoeft u toch niks te zien? hahahah.
Ik trek dat jurkje een beetje over mn onderkant heen.
Nou lig ik daar.. huppaaaa die vk was niet flauw, jurk rolt ze een paar keer flink omhoog..
komt ze zo lekker rauw met die staaf aan :o Ik zag mn vriend echt kijken van uhhhhhhhhhh :ugeek: :lol:
hahaha het is dat het niet de eerste keer was en het me eigenlijk ook helemaal niks meer kan schelen .. maar anders had ik me toch wel even goed ongemakkelijk gevoelt. (niet dat het nu wel echt heel gemakkelijk voelde :? )

Mrij
11 May 2010, 17:20
Syl, maak je daar niet te druk om meid, bij m´n schoonzus konden ze laatst zelfs bij de 20 weken echo het kindje niet goed meten, dus zij moest ook later terug komen! En het was allemaal goed hoor :D

Essie, hahah nou daar lig je dan :shock:

Mila
11 May 2010, 17:23
essie, hahahaha vind de reactie van je vriend wel leuk :lol:

mrij, kijk daar heb ik wat aan, dank je wel! gelukkig was daar alles goed.

snippie
11 May 2010, 17:48
maar deze was ook inwendig :? nou ja ik hoop dat ze het maandag wel op kunnen meten..

lieverd al mijn echo's waren in wendig en met 8weken konden ze he/haar ook niet opmeten.
meid de hartjes klopte!!!
en de laatste keer moest ze hem 4keer op meten.en dat was ook inwendig

Mila
11 May 2010, 17:52
ja precies door jullie berichtjes voel ik me weer beter, dank jullie wel!
de hartjes klopten iig

snippie
11 May 2010, 18:00
ja precies door jullie berichtjes voel ik me weer beter, dank jullie wel!
de hartjes klopten iig

lieverd je weet he!
je kan me altijd bellen ,smsen,pben!!!
knuf

Joya
11 May 2010, 18:15
@mrij wij hebben ook de hele tijd allebei gezegd dat we het niet wilden weten maar naar mate ik verder in de zwangerschap ben ben ik toch wel heel erg nieuwsgierig.. misschien kan ik het wel volhouden ;)

verder heb ik ff niet zoveel gelezen.. moet de hond uitlaten en dan gaan we ff naar de ikea dus ik ben er morgen weer..

fijne avond meiden!!

xx

Lunanoa
11 May 2010, 18:40
Oehoeh ben benieuwd of jullie het volhouden mama2b hihi.

Essie: hahaha heeeeeeerlijk.
Ik vond het zo goor dat al dat glijmiddel uit mijn doos liep... Gadverdamme. Niet even een tissue geven ofzo.. & durfde het ook niet te vragen :lol: :oops:

Syl: No worries, jullie twee kindjes doen het hardstikke goed. Er is er gewoon ééntje lekker dwars aan het doen :lol:

Snippie: Genietze van je vakantie!

Jessy; Fijn dat het wat rustiger is.. Op wat voor kantoor werk je eigenlijk als ik vragen mag?

Mirre
11 May 2010, 18:45
Whahaha Essiee gelukkig dan maar dat jij er al wel ervaring mee had ;) Mooie reactie van je vriend :D

Lun ik ben corporate jurist bij een groot wereldwijd opererend Nederlands onderzoeksinstituut, opgericht bij wet. We zijn veel op tv, en de naam bestaat uit drie letters ;) hopelijk is het zo duidelijk genoeg, zonder dat het door google te traceren is hihi :D

Mila
11 May 2010, 18:46
lunanoa, ja precies dat kind lijkt nu al op mij :lol:
hoe is het met jou meid? hoe voel jij je?

hij wilde vandaag ook nog gaan kijken waar dat bruinslijm vandaan kwam en ging inwendig onderzoek doen, dus ik kreeg een eendenbek in mijn doos, nou dat deed me toch zeer dat hij hem eruit moest halen van mij en ik dat onderzoek niet meer wilde, want op deze manier richt hij alleen maar meer schade toe!! ;)