PDA

View Full Version : Jonge meiden die ook mama willen worden!?! Deel 3

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42

Mila
20 June 2010, 20:57
storm, nee het is idd niet te geloven dat er 2 inzitten. Als ik op deze manier blijf groeien hoor je mij niet klagen ;)
Ik denk ook zeker dat het druk word met 2 kleintjes, maar aan de andere kant, ik weet niet beter straks het zijn namelijk ook gelijk mijn eerste 2, dus ik denk dat we er wel inrollen en ook handige tips zullen krijgen van ervaren mensen met een tweeling. Ik denk dat het zeker anders is al je als eerste 1 kindje hebt gehad en dan volgt een tweeling, want dan ben je 1 kindje gewend. maar net wat je zegt: 2x zoveel liefde en de drukte ach het is een fase ;) en we krijgen genoeg hulp :D

Prinses88
20 June 2010, 21:00
Oké, had ze nu ook haar NOD op vakantie of is ze dan net weer thuis??

Babii, en hoe is 't met jou meid?

Babii
20 June 2010, 21:05
Die heb ze net op vakantie volgens mij...... Gaat goed hoor, weer aan het spuiten maar heb het idee dat het niet helpt :(..... Afwachten en afwachten....

Prinses88
20 June 2010, 21:07
Leuk voor hun! Hoop dat ze beter weer hebben dan dat het hier is.. :?

Wat kl*te hé!! Jullie verdienen nu ook wel eens dat geluk.. Hoop dat het heel snel zo mag zijn, jullie zullen echt geweldige ouders zijn.. En je weet waar je het voor doet meid ;)

Mila
20 June 2010, 21:09
kim, wanneer moet je weer naar het ziekenhuis dan? heb je wel een FM?

jorina
20 June 2010, 21:10
volgens mij heeft ze ook haar nod op vakantie want ze had haar ei volgens mij op weg naar Italië of bij aankomst

Babii
20 June 2010, 21:11
Natuurlijk heb ik een FM Syl, dat kan niet anders met spuiten ;). Aanstaande dinsdag, maar moet eerst het zaad wegbrengen, dan door naar Woerden... En daarna weer naar huis....

Mila
20 June 2010, 21:13
Natuurlijk heb ik een FM Syl, dat kan niet anders met spuiten ;). Aanstaande dinsdag, maar moet eerst het zaad wegbrengen, dan door naar Woerden... En daarna weer naar huis....

ja dat is ook logisch dat je een Fm hebt, maar ik dacht misschien moet je het deze maand zelf doen met ovutesten ofzo :? wat ook totaal niet logisch zou zijn ;)

Babii
20 June 2010, 21:14
Whahaha nee dat zou niet heel logisch zijn haha. Er is namelijk een kleine kans dat een eitje zelf springt met spuiten, maar daar weet je alles van hihih. Het groeit eigenlijk alleen maar door als je dus verder spuit...

Prinses88
20 June 2010, 21:15
Wij gaan ook al over 2 weken op vakantie, volgens mij word dat afkicken van dit forum haha..

Mila
20 June 2010, 21:24
Whahaha nee dat zou niet heel logisch zijn haha. Er is namelijk een kleine kans dat een eitje zelf springt met spuiten, maar daar weet je alles van hihih. Het groeit eigenlijk alleen maar door als je dus verder spuit...

ja i know :oops: weet ook niet waarom ik het vroeg :?

jorina
20 June 2010, 21:25
whahah hormonen syl
die laten je wel eens rare dingen zeggen/typen ;) :mrgreen:

Mila
20 June 2010, 21:28
whahah hormonen syl
die laten je wel eens rare dingen zeggen/typen ;) :mrgreen:

whahahaha zou het?

jorina
20 June 2010, 21:31
whaha dat weet ik wel zeker en dan heb jij het nog in 2 voud ook :mrgreen:

Mila
20 June 2010, 21:34
whaha dat weet ik wel zeker en dan heb jij het nog in 2 voud ook :mrgreen:
nee toch? heb ik 2x zoveel hormonen? :?

sonja2009
20 June 2010, 21:40
ik kom hier even binnen vallen hihihihi
weet iemand wanneer die baby van mij er nou eens uit gaat komen??? hhahahahahah

Tessa23
20 June 2010, 21:48
Kom morgen even bij lezen , super druk weekend gehad.. trouwerij , feest enz..

Liminous
20 June 2010, 21:53
http://i48.tinypic.com/f10713.jpg

Is deze dan positief? :?

Babii
20 June 2010, 21:54

ja i know :oops: weet ook niet waarom ik het vroeg :?

Whhaah geeft toch niet meid!!!

Babii
20 June 2010, 21:55

Ja deze zeker weten!!!!!!!!!!!!!

Babii
20 June 2010, 21:55
ik kom hier even binnen vallen hihihihi
weet iemand wanneer die baby van mij er nou eens uit gaat komen??? hhahahahahah

Ik had serieus verwacht dat ze er al zou zijn meissie!!!! Die baby is net zo eigenwijs als der moeder haha.

@ Jorina, hoe is het met Thomas??

Liminous
20 June 2010, 21:58

Ja deze zeker weten!!!!!!!!!!!!!

Woeeehhhh dan toch iets POSITIEF deze week ;)

Mannetje ligt al op bed. Ik ook al maar gauw ff spieken oftie posi was :D

Truste ladies!

sonja2009
20 June 2010, 22:00
babi moeder is niet eigenwijs hoor dat heeft ze van haar vader ;)

jorina
20 June 2010, 22:02
whahaha syl dat weet ik eigenlijk niet je hoort vaak wel dat ze zieker kunnen zijn dan vrouwen met 1 kindje

son meissie ik had eigenlijk gehoopt jou hier pas weer te lezen met kindje op je arm in plaats van in je buik
zoveel meiden bevallen dit weekend in juni topic dat ik wel gehoopt dat jij daar bij zou zitten
meissie klein lichtpuntje dinsdag word je iig geholpen misschien niet helemaal zoals je zelf graag zou zien want toch prettiger als je zelf begint maar
het is toch een eind stationnetje van je moeilijke zwangerschap en een mooi begin van een nieuw klein meisje :D

die is super positief !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! limi

thomas gaat wel goed
het lijkt wel iets minder dik maar ga morgen wel ff met hem naar de tandarts want vind dat het tandvlees tussen zijn voortandjes er raar uitziet
dat is helemaal dik en wit uitgeslagen en daarbij begint de wond een beetje te ruiken
maar dat kan ook komen omdat we slecht kunnen poetsen aan die kant heb daarom ook een speciale mondspray geschikt voor kindjes nu waarmee ik hoop dat we het een beetje schoon kunnen houden
want heb er niet zoveel zin in dat het ook nog gaat ontsteken

Prinses88
20 June 2010, 22:03
Meiden ik ga lekker slapen..
Vriendlief gaat nu de nachtdienst in en komt morgenvroeg er weer bij..

Fijne avond nog!

jorina
20 June 2010, 22:06
truste wanct dan je van klus ze ;)

sonja2009
20 June 2010, 22:08
maar het weekend is nog niet om he hahahaha misschien komt het vancht in ene op gang velries nu wel stukken slijm dus dat zal wel goed zijn en ach ja dinsdag gaan ze anders inleiden dus dat is ook wel te doen

jorina
20 June 2010, 22:13
nee nog niet om maar dat moet dan wel een stort bevalling worden :o
ben je er wel snel vanaf maar schijnt niet zo prettig te zijn

doe maar gewoon vannacht beginnen en dan morgen in de loop van de ochtend je kleine meisje

meiden ben lekker slapen
tot morgen

Babii
20 June 2010, 22:16
@ Son, ja ik zei al laatst: die bevalt dit weekend nog! Ben benieuwd wanneer het nu eindelijk echt door gaat zetten. Droom verdorie iedere nacht over je, dan krijg je weer een sms hahah.... Maar hoop echt dat ze vannacht of morgenochtend aanstalten gaat maken!

sonja2009
20 June 2010, 22:18
kan je na gaan hoe erg het met me gesteld is was er echt van overtuigd dat het zaterdag was tot ik net op de kalender keek :shock:

ja sorry kan er ook niets aan doen babii hoop dat je nog wel een beetje slaapt dan hihi zodra het begint bel of sms ik je echt wel

Babii
20 June 2010, 22:25
Whahah jawel! Want wat is er nou leuker aan dromen waarin iemand een meisje vast heeft :D????

snippie
20 June 2010, 22:33
Hoi dames even een berichtje voor het slapen gaan!!

Heb gisteren even geleZen over

dt het heel leuk was bij lun!
Kim lieverd wat heb je het mooi beschreven!
Lieverd je bent een sterke lieve vrouw!echt jullie kindje
komt!

Jamilah knap dat je mannetje al loopt!heerlijk!oja zag nog foto,'s
op Hyves wat een pracht foto,'s

Syl mooi buikkie hoor!

Son meid hoop dat je morgen je meisje in je armen hebt!

Verder heb ik niet bij gelezen sorry!

Slaap lekker allemaal!

Knuf

jorina
21 June 2010, 08:23
jamilah heb ff je verjaardagsfoto's bekeken
wat een onwijs leuk ventje en wat lijkt ie op zijn papa zeg

die auto tja das jammer denk inderdaad dat je daar knettergek van gaat worden ;) :mrgreen:
wil wel weten waar hij vandaan komt want mijn zusje heeft ooit eens express een cadeau gegeven waar heel veel geluid in zat (zit want het kreng is nog eens niet stuk te krijgen ook ) kan ik die auto voor haar kopen als ze een kindje krijgt :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

jorina
21 June 2010, 08:24
oja by the way

goedemorgen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sharon_
21 June 2010, 09:07
Goedeeeee morgen meiden!

Jorina hoop dat Thomas er geen ontsteking bij krijgt :( dan ben je nog verder van huis.. Maar zo te horen is hij wel een echte bikkel!

Syl wat een mooie buikfoto's! Je hebt echt een prachtige buik inderdaad, en helemaal voor een tweeling zwangerschap!!! Hoe is het nu met je? Hebben de tabletjes al werking?

Limi tzit jou ook niet mee he allemaal :( .. Soms heb je er van die ontzettende rotdagen tussen zitten, ik ken het! Kop op meissie, en gewoon van je af bijten.

Jamilah ik heb je helaas niet op hyves, dus kan je foto's en filmpjes niet bekijken, maar lijkt me zon mooi gezicht als je kleintje eenmaal net kan lopen hihi.

Snippie hoe is het met jou? Voel je je al wat fitter?

Sonja is je kleine meid er nog niet? Pff word nu toch wel eens tijd! Ik ga voor je duimen meis.

Hier een druk weekend achter de rug, baal er van dat het alweer maandag is. Gister een beker gewonnen met de autoclub van ons, dat was wel leuk! Verder ben ik moe moe moe, en moet vandaag nog 2 keer werken ook.. Morgen is me NOD, maar ga helemaal nergens van uit, die ongi komt er gewoon.

Mila
21 June 2010, 09:47
Jamilah, idd wat een mooie foto's van je mannetje en vooral die met de blokken!!

sharon, ja het plassen gaat wat beter, dus denk wel dat ze werken. blijf alleen veel moeten plassen maarja dat hoort ook wel bij de zwangerschap.
hoe is het met jou meid?

hier zo'n last van mijn rug, niet normaal kan wel huilen!!! werd er vannacht wakker van en stond er dus nu net ook mee op.. voornamelijk rechts midden in de rug.

jorina
21 June 2010, 09:51
weet je zeker dat het je rug ?
is of kan het ook dieper zitten

snippie
21 June 2010, 09:54
goede morgen dames,

Sharon lief dat je het vraagd:)!
lijkt iets beter te gaan maar juig niet te vroeg.

syl naar van je rug pijn zeg!hopelijk is het snel over!!

Jamilah snel gaat de tijd he:)
ergens klopt ons gezegde wel:)!weet je nog dat we het er over hadden dat het mooi zou
zijn dat als jij net bevallen bent dat ik dan zwanger zou zijn:)!
ergens klopt het dus alleen dan een jaar later hihi

Mila
21 June 2010, 09:54
hoe bedoel je dieper?

snippie
21 June 2010, 09:56
oja dames ben zo blij met het voorlopig rooster voor de zomer vakantie:)!

ik heb alleen maar ochtend diensten gekregen:)!
kan nog wel iets gaan veranderen maar meren deel dus ochtend diensten:)

jorina
21 June 2010, 10:03
nierbekkenontsteking herken je ook aan de rugpijn maar als je dan beter gaat voelen
dan zit de pijn dieper
niet dat het erg is want je hebt al antibiotica maar zou het dan wel ff tegen je HA zeggen dan kan ie ff kijken

jorina
21 June 2010, 10:05
wat lekker meissie heb je mooi de middag om weer een beetje op te laden

nog 2 dgn en dan kan je weer spieken en dan weet je misschien wel wat het word :D
krijgen wij het ook te weten of houden jullie het lekker voor jullie zelf

Mila
21 June 2010, 10:07
nierbekkenontsteking herken je ook aan de rugpijn maar als je dan beter gaat voelen
dan zit de pijn dieper
niet dat het erg is want je hebt al antibiotica maar zou het dan wel ff tegen je HA zeggen dan kan ie ff kijken

zal het even in de gaten houden. Ik ga nu eerst lekker onder een warme douche kijken of dat helpt..
wil eerst even gewoon rugpijn uitschakelen voordat ik de dokter bel. en idd ik heb al antibiotica en ik ben ook nog met de kuur bezig, dus we kijken nog even aan.. maar het moet niet erger worden :cry:

snippie, lekker meid! zo'n rooster :D

Prinses88
21 June 2010, 10:09
Syl, wat Jorina zegt klopt absoluut meid.. Ik heb het ook gehad in combi met de pijn die ik nu heb en daarom was die bij mij al heel erg ver heen omdat ik de pijn al had! Zou zeker navragen bij de ha, vaak geven ze je dan een andere antibiotica ;)

Oja, goedemorgen meiden!!

Snippie, spannend deze week! Ben echt super benieuwd wat het geslacht is van jullie kleintje..

snippie
21 June 2010, 10:21
wat lekker meissie heb je mooi de middag om weer een beetje op te laden

nog 2 dgn en dan kan je weer spieken en dan weet je misschien wel wat het word :D
krijgen wij het ook te weten of houden jullie het lekker voor jullie zelf

jah idd ben benieuwd.
hoop dat we het wel te zien krijgen.en anders snel een echo plannen hihi!
want willen het wel erg graag weten.

jullie krijgen het ook te horen hoor.
ik zet het alleen niet meteen op hyves neer.
want meen me te herinneren dat sommige het pas bij de geboorte willen weten.

mara vragen mensen er om vertellen we het gewoon

snippie
21 June 2010, 10:22
dan zit de pijn dieper

zal het even in de gaten houden. Ik ga nu eerst lekker onder een warme douche kijken of dat helpt..
wil eerst even gewoon rugpijn uitschakelen voordat ik de dokter bel. en idd ik heb al antibiotica en ik ben ook nog met de kuur bezig, dus we kijken nog even aan.. maar het moet niet erger worden :cry:

snippie, lekker meid! zo'n rooster :D

jah we mochten onze voorkeur aan geven.

ik heb aan gegeven het liefst ochtend diensten te willen.

sharon_
21 June 2010, 10:35
Syl wat k*t van je rugpijn :( ! Vind dat wel zon nare lichamelijke klacht want ow ow ow wat kan dat pijn doen! Ben wel blij te lezen dat het met plassen alweer beter gaat. Met mij gaat het verder wel goed hoor, zat vorige week even in een flinke dip maar voel me nu gelukkig alweer beter. Even een maandje rust is helemaal niet verkeerd denk ik.

Snippie wat goed dat je alleen maar ochtend diensten hoeft te draaien. Hopelijk is het werken dan zo een beetje mogelijk voor je. En nog eventjes en dan de echo! Spannend! Maar jullie kleine is vast en zeker helemaal gezond!

Jamilah heb je toegevoegt op hyves en wat een prachtig mooi ventje heb je. Ben de foto's aan het bekijken nu hihi.

snippie
21 June 2010, 10:37
Syl wat k*t van je rugpijn :( ! Vind dat wel zon nare lichamelijke klacht want ow ow ow wat kan dat pijn doen! Ben wel blij te lezen dat het met plassen alweer beter gaat. Met mij gaat het verder wel goed hoor, zat vorige week even in een flinke dip maar voel me nu gelukkig alweer beter. Even een maandje rust is helemaal niet verkeerd denk ik.

Snippie wat goed dat je alleen maar ochtend diensten hoeft te draaien. Hopelijk is het werken dan zo een beetje mogelijk voor je. En nog eventjes en dan de echo! Spannend! Maar jullie kleine is vast en zeker helemaal gezond!

Jamilah heb je toegevoegt op hyves en wat een prachtig mooi ventje heb je. Ben de foto's aan het bekijken nu hihi.

dank je meissie!
het blijft spannend hoor.
maar komt vast goed.

Mila
21 June 2010, 10:38
dat is zeker lekker, meid!! kun je daarna lekker rustig aan doen en genieten van de zomer :D

de douche heeft het iets verzacht en ik wacht eerst morgen even af, dan is de kuur ook afgelopen.
heb ik er morgen weer last van dan bel ik de gyn.

Babii
21 June 2010, 10:45
@ Syl, wat *** dat je z'n pijn hebt! Als het aanhoudt, wel naar de HA gaan hoor!

@ Snippie, heerlijk z'n rooster!!

Mijn collega is eindelijk terug, dus heb het wat minder druk! EINDELIJK!

snippie
21 June 2010, 10:50
kim fijn dat je collega weer terug is!
was hij/zij op vakantie?

jah heerlijk! hij staat nog niet vast! maar zou in de loop van de week wel meer horen.

en jahjah zag net dat mijn dienst voor morgen in gevuld is:D!

dus kan ik lekker nog een halve middag relaxen:)
we hebben morgen middag afsluitings etentje namelijk dus kom
daar dan wel even voor terug! duurt toch maar tot half 7 dus op ze laatst ben ik om half 8 thuis

sharon_
21 June 2010, 11:02
Kim wat fijn dat je het nu lekker wat rustiger aan kan doen op je werk, voor zover dat natuurlijk kan met zon drukke baan ;) .. Hoe staat het met de ovutesten meis?

Snippie alles komt goed, of wat zeg ik, alles zit goed :D ! Jullie kleintje is gezond.

Jamilah, hihi ja dat vind ik ook wel leuk. Al heb ik volgens Kim op de foto's wel 10 verschillende gezichten hahaha. Maar gelukkig heeft ze me laatst in het echt gezien, dus nu heeft ze waarschijnlijk wel een goed beeld van mij hahaha.

snippie
21 June 2010, 11:05
Kim wat fijn dat je het nu lekker wat rustiger aan kan doen op je werk, voor zover dat natuurlijk kan met zon drukke baan ;) .. Hoe staat het met de ovutesten meis?

Snippie alles komt goed, of wat zeg ik, alles zit goed :D ! Jullie kleintje is gezond.

Jamilah, hihi ja dat vind ik ook wel leuk. Al heb ik volgens Kim op de foto's wel 10 verschillende gezichten hahaha. Maar gelukkig heeft ze me laatst in het echt gezien, dus nu heeft ze waarschijnlijk wel een goed beeld van mij hahaha.

ikke geloof het pas als ik het hoor van de gyn :oops: !sorry.
denk dat iedereen die angst wel heeft bij de 20weken echo.

MissMini
21 June 2010, 11:10
Logisch toch Snippie, iedereen heeft die angst wel hoor, voor de 20 weken echo!!
Duim voor je dat je kindje helemaal gezond is... Ik zeg niet meer zo vanzelfsprekend dat het wel zo zou zijn, omdat we zelf meegemaakt hebben dat we wél een vervelende uitslag kregen bij de 20weken echo...

Ik verveel me!! Moet nog strijken en schoonmaken maar heb geen zin. Zo ff mannetje een fruithapje geven, hij vind het zo lekker!! Echt schattig om te zien!
En vanmiddag naar het CB, 3e x prikjes alweer :( Gelukkig daarna voor een paar maanden er vanaf!

snippie
21 June 2010, 11:12
Logisch toch Snippie, iedereen heeft die angst wel hoor, voor de 20 weken echo!!
Duim voor je dat je kindje helemaal gezond is... Ik zeg niet meer zo vanzelfsprekend dat het wel zo zou zijn, omdat we zelf meegemaakt hebben dat we wél een vervelende uitslag kregen bij de 20weken echo...

Ik verveel me!! Moet nog strijken en schoonmaken maar heb geen zin. Zo ff mannetje een fruithapje geven, hij vind het zo lekker!! Echt schattig om te zien!
En vanmiddag naar het CB, 3e x prikjes alweer :( Gelukkig daarna voor een paar maanden er vanaf!

nee ikke ook niet hoor.
heb genoeg in mijn omgeving mee gemaakt dat het niet altijd goed hoeft te zijn.
en idd neem jouw als voorbeeld:(!

ahhh zielig de prikjes hopelijk heeft hij er niet veel last van.

MissMini
21 June 2010, 11:14
Hij heeft de vorige keren geen last gehad van de prikjes, alleen wat meer slapen... Maar vind het zoiezo gewoon zielig, maar ja je doet het ergens voor he. En volgens mij krijgt'ie pas weer bij 11 maanden prikjes dus dat duurt dan nog wel ff.

Gaat het verder allemaal goed Snip??

Babii
21 June 2010, 11:16
@ Snippie, ja ze was met vakantie ;). Vandaar dat ik zo weinig @ het forum was ;). Werk normaal voor 1 directeur en 2 managers, maar nu dus voor 2 directeuren en 3 managers.....

Nu dus weer mijn eigen directeur en 2 managers :mrgreen: .

Logisch dat je het wil horen van de gyn, maar weet heel zeker dat alles oké is met jullie kleine ventje :lol: :lol: :lol: :lol:

@ Sharon, nou het heeft natuurlijk helemaal geen nut die ovu testen te doen met spuiten :P. Had het moeten weten joh... Ene moment is ie donker, dan weer licht.... Daar hebben we eigenlijk de FM's voor hiih. Hoe is het met jou?

snippie
21 June 2010, 11:18
het gaat zoals het gaat:)!
we gaan gewoon lekker door:)!
het liefst ben ik op het moment thuis,maar dat doe ik niet hoor.
ga gewoon lekker werken.ook wel goed.

heb al weken geen fut meer om te werken.maar zet me er zelf wel toe:)!wil het niet nu al opgeven

snippie
21 June 2010, 11:19
trouwens hoe is het met son?

Babii
21 June 2010, 11:21
trouwens hoe is het met son?

Die was gisteren slijm aan het verliezen (denk een slijmprop), maar ze zou gaan rusten gisteravond. Nog niks gehoord en ze smst me altijd wel even als ze wat voelt :). Dus denk dat er (nog) niks aan het handje is.

Zal er zo eens een smsje tegenaan gooien ;).

MissMini
21 June 2010, 11:24
Spannend voor Son!! Hopelijk komt haar kleine meisje nu snel!

Ik ga m'n mannetje wakker maken en z'n fruit geven, z'n schema is al zo uitgelopen... Hij werd pas om 9.30u wakker voor de 1e fles!!! :shock: :lol:

Babii
21 June 2010, 11:26
Joh, krijgt ie al fruit! Boh, wat gaat die kleine van jou snel! Kan al bijna naar zijn eerste verjaardag komen i.p.v. op kraambezoek :lol: :lol: :lol:

jorina
21 June 2010, 11:47
:( :( :( :( :( :( :( :( :(
ben ff zolder aan het opruimen tenminste ben de babykleding aan het uitzoeken wat ik nog allemaal heb
nou dat valt vies tegen
thomas is natuurlijk geboren met lekker weer en deze komt met herfst dus aan kleding heb ik wel 1 trui en 3 broekjes (als het een meid word geen trui en 1 broek :) )
heb nog 2 shirts prematuur (mt 50 kan voor jongen en meisje) wel veel rompers maar uit ervaring weet ik dat dat ook niet genoeg is
en als klapper is de mobiel die thomas boven de box had ook nog zo vals als een kanariepiet
wel een hoop knuffeltroep gevonden ga straks nog ff de kinderwagen in elkaar zetten om te kijken of die goed is en dan kan ik eens ff gaan inventariseren

klein pluspuntje nu kan ik tenminste wel nog een beetje babyshoppen :mrgreen:

MissMini
21 June 2010, 11:52
Haha Jorina, idd, kun je lekker gaan babyshoppen! Ook leuk toch?!

Babii, ja hij krijgt al fruit, was er echt aan toe, zat te smekken als ik aan het eten was.. en hij drinkt zijn flessen erg slecht (blijkbaar is meneer kieskeurig want hij lust het wel als ik er vanilleBambix doorheen doe) dus met fruit komt hij toch nog aan zijn minimale hoeveelheid vocht en voeding!
Straks naar het CB dus ben benieuwd hoeveel hij gegroeid is!

jorina
21 June 2010, 11:55
thomas heb net trouwens ook nog weer prik gehad voorlopig de laatste nu volgens mij pas weer als ze 9 zijn ofzo
en moet morgen ff met hem naar de tandarts kijken of alles echt nog wel goed zit van binnen

Ram1988
21 June 2010, 12:53
Hallo meisjes :D

Hoe is het hier??

Ram1988
21 June 2010, 13:16
Het probleem met de auto wordt opgelost ;)
mn vader gaat dr vanmiddag of morgenmiddag naar toe en ik mag een andere auto uitzoeken van mn vader :mrgreen: :mrgreen: (hoe bedoel je verwend)

jorina
21 June 2010, 13:20
heeft jouw vader een boom op zijn rug groeien ?

zo ja doe mij dan ook eens een zaadje want dat lijkt me wel wat hoor zo'n geld boom :P :mrgreen:

wel fijn dat het opgelost word want straks met die kleine wil je wel een beetje betrouwbare auto onder je billen hebben

jorina
21 June 2010, 13:22
esther je hebt pb :D

Ram1988
21 June 2010, 13:23
heeft jouw vader een boom op zijn rug groeien ?

zo ja doe mij dan ook eens een zaadje want dat lijkt me wel wat hoor zo'n geld boom :P :mrgreen:

wel fijn dat het opgelost word want straks met die kleine wil je wel een beetje betrouwbare auto onder je billen hebben

dat vind mn vader dus ook, hij zegt er zal maar een x echt wat zijn en jij moet dringend weg met de kleine en de auto start niet...

Tsjaa en die boom... daar wil ik ook wel zaadjes van haha.
maar goed mn vader heeft een aantal eigen bedrijven dus die verdient wel ja, maar daarentegen maakt ie ook wel 70/80 uur per week

Ram1988
21 June 2010, 13:25
Ie hebt PB terug hoor :mrgreen:

jorina
21 June 2010, 13:27
aaa vandaar :mrgreen:
die mazzel heb ik met mijn schoonvader
heeft hier ook de auto betaald maar heb wel gezegd dat ik wel terug betaal nu betaal ik dus een schijtbedrag per maand terug voor die auto
en aan het einde van het jaar flikt ie het steeds weer om het terug te betalen via kind schenking
dus wat ik betaal krijgt jan weer terug aan het einde van het jaar :twisted:

Ram1988
21 June 2010, 13:58
aaa vandaar :mrgreen:
die mazzel heb ik met mijn schoonvader
heeft hier ook de auto betaald maar heb wel gezegd dat ik wel terug betaal nu betaal ik dus een schijtbedrag per maand terug voor die auto
en aan het einde van het jaar flikt ie het steeds weer om het terug te betalen via kind schenking
dus wat ik betaal krijgt jan weer terug aan het einde van het jaar :twisted:

hahahahaha dus eigenlijk betaal je voor jan lul :mrgreen:
uhmm de uitdrukking jan lul dan he ;)

Babii
21 June 2010, 14:42
@ Jorina, hahaha kan je mooi babyshoppen :lol: :lol:

@ Esther, je boft met z'n Papa ;)....!!!

Pffffff ik ben gewoon sinds 1,5 jaar nat de gehele dag door. Althans nat... Glibberig, niet uitrekbaar.. Ben daar blij mee, want dat is fijner voor de seks (als we die ooit hebben :lol: :lol: ).

MissMini
21 June 2010, 14:45
Haha Esther, geef mij ook wat zaadjes van die geldboom dan, wie weet groeit'ie hier ook uit :lol:

Nu gauw naar het CB, bahbah.. Nouja dan zijn we er weer voor een poosje vanaf!

Lunanoa
21 June 2010, 15:47
OHOHHH wat lekker zeg, van zulke papa's of schoonpapa's. Wij moeten ook een nieuwe auto. Kan ik er niet even ééntje lenen? :lol:
Wij komen beide uit gezinnen met weinig geld, zit er dus niet in.
Maaaaaaaarrrr ik heb de liefste papa die ons hele huis met mij heeft geschildert, de hele bovenverdieping toen wij op vakantie waren etc. etc.

Maar wat je zegt Es: hij werkt hard voor die vele centen ;)

Mijn vader werkt ook ongeveer zoveel, maar komt denk ik met wat minder thuis hahaha :lol:

Jorina: Lekker shoppen whoeeeeeeehoeeeh!
En je krijgt énorm veel van je kraambezoek! Anders kraamfeest houden, krijg je al je kado's in één keer :p Hoef je niks te kopen :lol:

Ik sta er soms versteld van, wat we allemaal krijgen, zo lief. Ben een enorme kado-gek. Hou zoooooooooooo erg van kadootjes. Al is het maar een potlood bij wijze van, maar vind het geweldig :lol: :mrgreen:

( als ik dan van die leuke LIEF! kado's krijg kan ik wel op mijn kop gaan staan :lol: )

Lunanoa
21 June 2010, 15:48
Wieweet komt het goed bij je vanbinnen?
Heeft die vruchtbare Friese grond je goed gedaan :mrgreen: Hoop het!

Pffffff ik ben gewoon sinds 1,5 jaar nat de gehele dag door. Althans nat... Glibberig, niet uitrekbaar.. Ben daar blij mee, want dat is fijner voor de seks (als we die ooit hebben :lol: :lol: ).

Mila
21 June 2010, 15:59
Lunanoa, heb jij gewoon kraambezoek gedaan of een kraamfeest?
is dat je goed bevallen of zal je het de volgende keer anders doen?

mijn vriend en ik zijn er al overuit dat wij voor een kraamfeest gaan..
en natuurlijk mogen onze ouders, zusje en broer en opa's en oma's en vrienden wel gewoon op kraamvisite komen, maar de rest: tante's, ooms, nichtjes, neefjes, collega's enz... die zijn welkom op een kraamfeest..
weet je ik ben straks ook bang dat er zoveel op ons af gaat komen qua geboorte en dan ook nog een tweeling dat ik eerst wil genieten van mijn gezinnetje samen met mijn vriend en onze directe familie en vrienden.
en als alles een beetje op zijn plaats is en mijn vriend en ik toch rust zijn gekomen van de eerst week (weken) houden we en kraamfeest, dus waarschijnlijk met 3 a 4 weken en dan alles in 1 x zijn we er ook weer gelijk vanaf.
Ik moet er denk ik ook zelf niet aan denken om de hele dag die telefoontjes te hebben met de vraag of mensen langs mogen komen en dan 3x per dag bezoek pfff lijkt me echt veel :o
maar ieder zijn keus natuurlijk, maar daarom ben ik erg benieuwd hoe jullie dat hebben ervaren en wat jullie gedaan hebben

Lunanoa
21 June 2010, 16:03
HEEL verstandig Sylvia. Wij hebben "gewoon" kraambezoek & heb de hele week, de hele dag door bezoek :?
Aan de ene kant heel gezellig, maar ontzettend vermoeiend! Ben sinds gister helemaal gebroken.
Wij doen het de volgende keer misschien ook wel.

Zie hier net een busje langsrijden met hele grote letters: SNIPPIE. hahaha :lol:

Lunanoa
21 June 2010, 16:06
Ja met allemaal mannen erin :o
Hoe doe je dat Snip? :lol:

sonja2009
21 June 2010, 16:09
ik zie zo op tegen dat kraambezoek he heb echt geen zin in me zwager en schoonzus met hun kinderen maarja kan moeilijk zeggen laat die kinderen thuis

Mila
21 June 2010, 16:10
oh dat heeft snippie idd goed gedaan :lol:

sharon_
21 June 2010, 16:11
Haha Snippie dat wil ik ook wel weten hoe :lol: ..

Over kraambezoek kan ik niet mee praten, hoop dat natuurlijk ooit wel te kunnen doen. En cadeautjes krijgen voor de kleine lijkt me ook zo geweldig! Ik vind het al super om cadeautjes te kopen voor me neefje en nichtje. Als je kindje dan eenmaal ook aan de beurt is voor alle cadeautjes lijkt me zo leuk :D .

Babii
21 June 2010, 16:34
Wieweet komt het goed bij je vanbinnen?
Heeft die vruchtbare Friese grond je goed gedaan :mrgreen: Hoop het!

Whahah die stinkende koeien :lol: :lol: :lol: :lol:

Haha, nee joh, ga er niet vanuit (scheelt weer een klap), maar zou wel super zijn :mrgreen:

Babii
21 June 2010, 16:35
ik zie zo op tegen dat kraambezoek he heb echt geen zin in me zwager en schoonzus met hun kinderen maarja kan moeilijk zeggen laat die kinderen thuis

Wel in mij hoop ik :oops: :oops: :roll: :oops: :oops: nodigt zichzelf heel aso uit :|

sonja2009
21 June 2010, 16:38

Wel in mij hoop ik :oops: :oops: :roll: :oops: :oops: nodigt zichzelf heel aso uit :|

tuurlijk wel in jou jij bent welkom jij bent toch ook niet vervelend en luisterd gewoon

Babii
21 June 2010, 16:43
Als die kleine nu eens opschiet..... :roll: :roll: :roll:

Ik niet vervelend :|. Poe, vraag maar aan Stephan :lol: :lol: Luisteren kan ik wel :roll:

Babii
21 June 2010, 16:43
Trouwens, vindt best dat je mag zeggen: kan je de kids thuis laten, want heb me rust echt nodig.... Het is niet leuk, maar je mag dat best zeggen vind ik :oops:

MissMini
21 June 2010, 16:44
Kraamvisite?? Praat me d'r niet van, wij hebben afgelopen week de laatsten pas gehad!! Ofnee, de ploeg van manlief (hij werkt bij de brandweer) komt ook nog een keer langs. En Joas is nu 4 maanden!!!
Bij een (eventuele) volgende komt er zoiezo een kraamfeest, echt geen los bezoek meer! Behalve de meest naaste familie dan.

Zo, prikjes zitten er weer in en Joas is weer goedgekeurd gelukkig.
Denk dat ik straks ff gaan Mac'en, heb geen zin om te gaan koken maar wel lekkere trek :lol: Nu alleen manlief nog ff zo ver zien te krijgen!

sonja2009
21 June 2010, 16:48
ik denk niet dat dat me van harte word genomen als ik zeg laat je kinderen thuis

ik geloof er niets van dat jij vervelend bent ;)

Babii
21 June 2010, 16:49
Lekker MissMini :mrgreen: . Ging alles goed met Joas? Vindt die prikjes zo naar altijd :(.

Babii
21 June 2010, 16:49
ik denk niet dat dat me van harte word genomen als ik zeg laat je kinderen thuis

ik geloof er niets van dat jij vervelend bent ;)

Whahahah wel als het om een zaadonderzoek gaat :lol: :lol: . Hoop dat meneer morgen alles in het potje mikt ;). Ga braaf de hondjes uitlaten in de ochtend.

Daarna met een potje tussen me boobs naar het ziekenhuis, wat zal ik een binnenpret hebben in de trein whahahahah :lol:

Nee, ben over het algemeen heel makkelijk :mrgreen: .

Mila
21 June 2010, 16:51
Kraamvisite?? Praat me d'r niet van, wij hebben afgelopen week de laatsten pas gehad!! Ofnee, de ploeg van manlief (hij werkt bij de brandweer) komt ook nog een keer langs. En Joas is nu 4 maanden!!!
Bij een (eventuele) volgende komt er zoiezo een kraamfeest, echt geen los bezoek meer! Behalve de meest naaste familie dan.

Zo, prikjes zitten er weer in en Joas is weer goedgekeurd gelukkig.
Denk dat ik straks ff gaan Mac'en, heb geen zin om te gaan koken maar wel lekkere trek :lol: Nu alleen manlief nog ff zo ver zien te krijgen!

nou precies dat bedoel ik ;)
hier zijn wij mede door jullie reactie nu helemaal uit onze keuze:
ouders, zus en broer, opa's en oma's en vrienden komen gewoon en de rest mag komen op een kraamfeest!!

wat fijn dat Joas weer is goedgekeurd! :)

Lautje
21 June 2010, 16:52
Heeey Son! Mijn zus en zwager hebben 5 kids en ik zeg wel dat ik ze niet alle 5 tegelijk wil hebben :oops:
Ze moeten maar apart komen hoor...en net als wat kim zegt; je hebt je rust ook nodig en dan gaan lopen stressen en ergeren is ook iet wat... ;)

Sorry dat ik hier ook weer ff kom binnen wandelen :oops: :oops:

MissMini
21 June 2010, 16:53
Ja, tijdens de prikjes was het even huilen, maar daarna meteen weer lachen. Net thuis weer huilen, dus wat extra drinken gegeven en nu ligt'ie te slapen. Hij voelt wel warm dus straks ff temp. opmeten en als hij er last van blijft houden even een paracetamolletje geven..
Idd altijd zielig, die prikjes! Zo vrolijk en dan ineens hard huilen door die rotdingen... maar gelukkig nu een paar maanden niet meer nodig!

sonja2009
21 June 2010, 16:53
ik denk dat sommige mensen zich gewoon opdringen om te komen
ik heb veel te weinig kaartjes besteld express heb geen zin in de fam van alex die zie je normaal ook niet

Mila
21 June 2010, 17:30
esh, ook hier nog een keer: gefeliciteerd meid! en hoe was je echo?

Lunanoa
21 June 2010, 17:45
Ja Esh, nogmaals gefeliciteerd!
Waarom heb je je naam eigenlijkv eranderd?

jorina
21 June 2010, 18:04
sorry :oops: :oops: :oops: :oops:
esh helemaal vergeten gefeliciteerd

syl heel verstandig hoor met 2 kids had ik hetzelfde gedaan er komt genoeg op je af als newly papa en mama van 1 kindje laat staan 2 kindjes

whaha jan lul vliegt hier ook geregeld hoor
of jan met de korte achternaam :D

Babii
21 June 2010, 18:38
Ehm... :oops: :oops: Wat is er met Esh?

@ Lunanoa, dat heeft Esh niet gedaan, is een lang verhaal. Esh was even van de site door bepaalde redenen en is nu weer terug :mrgreen: :geek:

becky88
21 June 2010, 18:41
hey meiden,

hoe is het hier????

jorina
21 June 2010, 18:46
lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :mrgreen:
hoe is het met jou dan !!!!!!!

jorina
21 June 2010, 18:47
esh is jarig vandaag :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

becky88
21 June 2010, 18:50
hier gaat het ook wel goed :mrgreen:
vandaag bij de notaris geweest :? moest een volmacht tekenen.
dus hoop dat het nu op begint te schieten!
alleen die K*T mensen van de bank zijn zo dom als wat.
hadden een wijziging tenaamstelling getekent en hebben die sukkels het als verhuis bericht ingevoerd :evil: :evil:
dus nu ben ik nog altijd verantwoordelijk voor een rekening waar ik helemaal niks meer mee kan!!!

Mrij
21 June 2010, 18:59
:ugeek: :mrgreen:

Babii
21 June 2010, 19:05
Whahahah en toevallig is MRIJ ook on whahahahahah

becky88
21 June 2010, 19:08
hey kimmie hoe issie met jou?

Babii
21 June 2010, 19:09
Goed hoor!

Btw in groningen zijn ze niet zo slim :P :P :P Nee ff serieus, wat een klootviolen, is het zo moeilijk allemaal pffff

becky88
21 June 2010, 19:10
in groningen zijn ze nooit slim geweest
daarom woont danny daar nog die voelt zich daar thuis :lol: :lol:

Schorpioentje87
21 June 2010, 19:10
Hey ben er ook weer ff!

Krijg dadelijk bezoek van een vriendin, gezellig!

Esh, ook nog even via deze weg van harte met je verjaardag!!

Haaaj Becky en Mrij!! Hoe gaat ie lady's??

becky88
21 June 2010, 19:11
schorpioentje!!!!!
hier gaat ie goed :D :D
hoe is het met jou meid??

Mrij
21 June 2010, 19:12
Whahahah en toevallig is MRIJ ook on whahahahahah

Yeah :mrgreen:

Mrij
21 June 2010, 19:12
Heee Schorpioentje! Hier alles goed hoor! Hoe is ´t met jou meissie?

Babii
21 June 2010, 19:13

Soort zoekt soort zeggen ze he ;). En dan bedoel ik danny met ze minderjarige vriendin :lol: :lol:

becky88
21 June 2010, 19:16

Soort zoekt soort zeggen ze he ;). En dan bedoel ik danny met ze minderjarige vriendin :lol: :lol:

wou al zeggen :lol: :lol:
maar kimmie die gekken waar jij bij woont zijn ook niet zo heel slim :geek:
tenminste die wat er opgegroeid zijn dan he :P

Babii
21 June 2010, 19:18
Pffff nee, die zijn waarschijnlijk opgegroeid tussen de hunnebedden hier in Culemborg, want die begrijpen het wordt BOEHHHH niet eens... Nee Becky, helemaal mee eens!

becky88
21 June 2010, 19:20
Pffff nee, die zijn waarschijnlijk opgegroeid tussen de hunnebedden hier in Culemborg, want die begrijpen het wordt BOEHHHH niet eens... Nee Becky, helemaal mee eens!

dat bedoel ik!! :lol:
tenminste als k kijk naar diegene die k ken
die durven niet eens buiten culemborg te komen :P

Schorpioentje87
21 June 2010, 19:20
Fijn dat het goed gaat met jullie!!
Hier gaat ieee ook gooedddd, lekker aan het genieten van mijn verlof :o Time flies!!

Schorpioentje87
21 June 2010, 19:21
Whahah en meteen zijn er weer van die onzingesprekken :? :lol: :mrgreen: :roll: Heeft toch wat met jullie te maken denk ik zo ;)

Mrij
21 June 2010, 19:22
Hier gaat ieee ook gooedddd, lekker aan het genieten van mijn verlof :o Time flies!!

Lekker hoor!! De tijd gaat echt snel, nog even en dan is jullie kleine meisje er! Al klaar voor de komst?

becky88
21 June 2010, 19:22
fijn dat het goed met je gaat meid!
nog ff en dan is jullie meisje er al!! :o
weet nog zo goed dat je op msn kwam die zaterdag haha

Babii
21 June 2010, 19:23

dat bedoel ik!! :lol:
tenminste als k kijk naar diegene die k ken
die durven niet eens buiten culemborg te komen :P
:?
Joh, ze weten niet eens wat zich normaal kleden en sociaal gedragen is.... :roll:

Mrij
21 June 2010, 19:23
Whahah en meteen zijn er weer van die onzingesprekken :? :lol: :mrgreen: :roll: Heeft toch wat met jullie te maken denk ik zo ;)

Lees: Becky :? :roll:

becky88
21 June 2010, 19:24
hahaha dan ken je toch heel andere mensen daar als ik :lol:

mrij geef mij niet altijd de schuld :twisted:
biatch ga bloemen tekenen

Babii

Heerlijk he meis!!! Ben onwijs benieuwd naar jullie naam :D. Weet bijna zeker dat het een mooie originele naam wordt... Ja, hoe weet ik dat zeker... Pffff, gewoon een gevoel hihi.

Wat jammer trouwens dat je naar een andere groep gaat na je verlof!

@ Mrij, whahhahaah jij kan er ook wat van.

Nee zonder gekheid op een stokiie, ben je al naar de HA geweest?

Mrij
fijn dat het goed met je gaat meid!
nog ff en dan is jullie meisje er al!! :o
weet nog zo goed dat je op msn kwam die zaterdag haha

Hahah jaa dat weet ik ook nog! Toen konden we op die kleine foto die je wilde sturen al zien dat je test positief was!!! ;) :lol:

Mrij
21 June 2010, 19:25

Jaloers???? :?

becky88
21 June 2010, 19:26

whahahah nee echt niet!!!

Babii
21 June 2010, 19:26

Nee, die jij kent is lekker zeg :? . Die is ook niet echt sociaal aangelegd als ie weer terug naar ze levenlozen leventje zonder Becky wil :lol: :lol: :lol: :lol:

Maar ff serieus, hoe is het met jou meis? In the love enzo?

@ mrij, whahaha ja dat weet ik ook nog en ze zegt og heel droog: is die positief whahahahahahahah

Mrij
21 June 2010, 19:28

Nee, die jij kent is lekker zeg :? . Die is ook niet echt sociaal aangelegd als ie weer terug naar ze levenlozen leventje zonder Becky wil :lol: :lol: :lol: :lol:

@ mrij, whahaha ja dat weet ik ook nog en ze zegt og heel droog: is die positief whahahahahahahah

Hahah idd! Daarvoor hoedfde je de foto niet eens te openen, dat kon je zo al zien

Mrij
21 June 2010, 19:28

whahahah nee echt niet!!!

Oh jammer, anders wilde ik er nog wel 1 (als je lief bent misschien 2) voor je maken!

becky88
21 June 2010, 19:29

Hahah idd! Daarvoor hoedfde je de foto niet eens te openen, dat kon je zo al zien

whahah idd kwam ze heel droog op msn......becky k denk dat ik positief getest heb :?

Babii
21 June 2010, 19:29
Whahaha ja, ze was volgens mij net in bad geweest toen, had der tanden gepoetst en dacht: laat ik eens even kijken... Zegt ze heel droog: is deze test nou positief whahahahah.

Ik lag helemaal dubbel. En vervolgens kreeg ze dr foto volgens mij nie geplaatst, halve forum ermee bemoeien :lol:

@ Mrij, was je nou al naar de HA geweest?

becky88
21 June 2010, 19:31
Whahaha ja, ze was volgens mij net in bad geweest toen, had der tanden gepoetst en dacht: laat ik eens even kijken... Zegt ze heel droog: is deze test nou positief whahahahah.

Ik lag helemaal dubbel. En vervolgens kreeg ze dr foto volgens mij nie geplaatst, halve forum ermee bemoeien :lol:

idd kim maar toen wisten wij het al hahaha

Schorpioentje87
21 June 2010, 19:32
Whahha ja ik kan me dat moment ook nog zo herinneren! Pff gaat echt snel allemaal zeg! Niet meer normaal!
Ja helemaal klaar voor haar komst!
Stiekem hoop ik ook dat ze al met 37 weken komt :lol: Hihi heeeeeerlijk genieten, al ben ik het nog niet zat hoor ;) Ben gewoon zo nieuwsgierig..

En Mrij: Jij kan er ook wat van!! Hihi jullie zijn allebei van die heerlijke gekke meiden!!

Babii: Hihi thanx, het is zeker een leuke origenele naam, hij komt bijna niet voor! Nu is er iemand hier in het dorp geboren met die naam alleen anders geschreven :shock: :? :evil: :twisted: :o Dat geeft het toch niet of wel!?! Die naam is geloof ik in 2009 maar iets van 3 keer landelijk gebruikt! Wel dan op onze manier geschreven he ;) Dus ook een paar keer op die andere manier, maar dan nog..

Mrij
21 June 2010, 19:34

Nee, ik ben aan de ovu testen gegaan.. heb het hele weekend er wakker van gelegen, ik denk dat ik gewoon nog niet toe ben aan de "MMM" dat geeft me (nu nog) zo'n beangstigend gevoel. Jullie zulllen me wel voor gek verklaren, want geloof me, onze wens is heel groot, maar aan die stap zijn we (ook Hendri) nog niet toe.
M'n cyclus is nog maar net een beetje normaal op gang, dus ik hoop dat ik vooralsnog gewoon m'n moeder en oma na ga doen. En anders gaan we na m'n drukke werkperiode wel naar de HA....

Schorpioentje87
21 June 2010, 19:34
Whahah jullie zijn goed in vorm zeg :o Houd jullie weer even ouderwets niet bij :lol:

Schorpioentje87
21 June 2010, 19:35
Maar ik wou toen idd net in bad gaan en dacht toen nog even snel testen.. tanden poetsen en tussendoor spieken in mjn nakie ;) En toen was ik zooooooo geschrokken, badjas aan en naar beneden naar mijn vriend gerend en vervolgens naar de laptop naar jullie :lol:

becky88
21 June 2010, 19:36
schorpioentje ben echt benieuwd naar de naam!
denk btw ook wel dat jullie meisje zich rond die tijd meld ;)

Mrij
21 June 2010, 19:37
Whahha ja ik kan me dat moment ook nog zo herinneren! Pff gaat echt snel allemaal zeg! Niet meer normaal!
Ja helemaal klaar voor haar komst!
Stiekem hoop ik ook dat ze al met 37 weken komt :lol: Hihi heeeeeerlijk genieten, al ben ik het nog niet zat hoor ;) Ben gewoon zo nieuwsgierig..

En Mrij: Jij kan er ook wat van!! Hihi jullie zijn allebei van die heerlijke gekke meiden!!

Babii: Hihi thanx, het is zeker een leuke origenele naam, hij komt bijna niet voor! Nu is er iemand hier in het dorp geboren met die naam alleen anders geschreven :shock: :? :evil: :twisted: :o Dat geeft het toch niet of wel!?! Die naam is geloof ik in 2009 maar iets van 3 keer landelijk gebruikt! Wel dan op onze manier geschreven he ;) Dus ook een paar keer op die andere manier, maar dan nog..

Oehh spannend! Ben heel benieuwd! En natuurlijk geeft dat niks!! :D

Schorpioentje87
21 June 2010, 19:37

Nee, ik ben aan de ovu testen gegaan.. heb het hele weekend er wakker van gelegen, ik denk dat ik gewoon nog niet toe ben aan de "MMM" dat geeft me (nu nog) zo'n beangstigend gevoel. Jullie zulllen me wel voor gek verklaren, want geloof me, onze wens is heel groot, maar aan die stap zijn we (ook Hendri) nog niet toe.
M'n cyclus is nog maar net een beetje normaal op gang, dus ik hoop dat ik vooralsnog gewoon m'n moeder en oma na ga doen. En anders gaan we na m'n drukke werkperiode wel naar de HA....

Pfff wat balen meissie.. Hoop dat je gewoon je moeder en oma na gaat doen!! Ik hoop dat bij mij precies hetzelfde wantd an beval ik dus 3 weken eerder :lol: Sorry dat ik weer meteen over mezelf begin :oops:

Babii
21 June 2010, 19:38
@ Schorpioentje, ben wel erg benieuwd hihi :). Nee joh, dat maakt toch niks uit! Het gaat om jullie meisje en niet om die van een ander! Je hebt toch niks met die mensen te schaften ;).

@ Becky, whaha ja ik ook :P. Zat toen @ msn met dr whahahah.

@ Mrij, dat geeft toch niet meid! Als je er niet aan toe bent, dan moet je het ook niet doen. Achter de MMM moeten beide partners staan, het is al ingrijpend genoeg. Respect dat je daar nog even mee wacht.

Mrij
21 June 2010, 19:39
Maar ik wou toen idd net in bad gaan en dacht toen nog even snel testen.. tanden poetsen en tussendoor spieken in mjn nakie ;) En toen was ik zooooooo geschrokken, badjas aan en naar beneden naar mijn vriend gerend en vervolgens naar de laptop naar jullie :lol:

Hahaha wat grappig!! :mrgreen: Was een leuke zaterag, voor jou, maar ook voor ons! ;)

En ik hoop ook voor je dat je gewoon lekker eerder bevalt! Heb ook zo'n voorgevoel dat, dat bij jou ook wel gaat gebeuren!
Enne.. geen sorry zeggen, praat maar lekker veel, heb je al veel te lang niet gesproken :lol:

Mrij
21 June 2010, 19:40
@ Schorpioentje, ben wel erg benieuwd hihi :). Nee joh, dat maakt toch niks uit! Het gaat om jullie meisje en niet om die van een ander! Je hebt toch niks met die mensen te schaften ;).

@ Becky, whaha ja ik ook :P. Zat toen @ msn met dr whahahah.

@ Mrij, dat geeft toch niet meid! Als je er niet aan toe bent, dan moet je het ook niet doen. Achter de MMM moeten beide partners staan, het is al ingrijpend genoeg. Respect dat je daar nog even mee wacht.

Wat lief :oops: dank je wel

Schorpioentje87
21 June 2010, 19:40
Oww jullie begrijpen me ietsjes verkeerd :? Ik trek me daar zeker geen 'hol' van aan hoor ;) Bedoelde het meer op de manier van: dat is toch bijna onmogelijk!? Aangezien onze naam echt heel weinig voorkomt.. Snappie??

Babii
21 June 2010, 19:41
Ben soms wel lief hoor :lol: :lol: . Nee, maar meis! Echt, als je er niet aan toe bent moet je het niet doen! Ik weet als geen ander hoe vreselijk pijnlijk, hard de MMM is en vooral de klappen die je keer op keer kan krijgen.

Het kan ook veel moois brengen hoor, maar helaas hier nog niet... Volg je gevoel meissie!

Babii
21 June 2010, 19:42
Oww jullie begrijpen me ietsjes verkeerd :? Ik trek me daar zeker geen 'hol' van aan hoor ;) Bedoelde het meer op de manier van: dat is toch bijna onmogelijk!? Aangezien onze naam echt heel weinig voorkomt.. Snappie??

Ja dat is ook bijna onmogelijk :|. Bizar is dat he :| :|

becky88
schorpioentje en mrij wij moeten wel echt eens een x gaan daten hoor!

Schorpioentje87

Hahaha wat grappig!! :mrgreen: Was een leuke zaterag, voor jou, maar ook voor ons! ;)

En ik hoop ook voor je dat je gewoon lekker eerder bevalt! Heb ook zo'n voorgevoel dat, dat bij jou ook wel gaat gebeuren!
Enne.. geen sorry zeggen, praat maar lekker veel, heb je al veel te lang niet gesproken :lol:

Hihi ja echt he! Al veel te lang niet gesproken :evil: Krijg je met die drukke leventjes van ons ;) Ik heb nu wel weer wat vaker tijd voor jullie :lol: :mrgreen:
En idd wat Babii zegt, respect voor jullie, en er pas aan beginnen wanneer dat JULLIE er klaar voor zijn!!

Mrij

Haha ohh zo! Ik dacht dat je daarmee zat ;) Maar idd, als ie zo weinig voorkomt, is dat wel heel toevallig ja

Schorpioentje87
21 June 2010, 19:44
Hihi nee hoor zit er verder niet mee. Al vind ik het evengoed wel jammer natuurlijk! Idd erg bizar!

Pff jullie gaan te snel, ik houd jullie bijna niet meer bij :shock:

Becky: Ja idd, word zwaar tijd!!

Mrij
21 June 2010, 19:45
Jullie zijn zo lief!! Ik voel me soms zo slecht dat ik daar nog niet aan toe ben, terwijl onze wens wel heel groot is.. nouja eerst maar even lekker genieten van m'n drukke werkweken en de vakantie, daarna zien we wel weer verder!

Becky, jaaa dat moeten we zeker nog eens doen!!! :mrgreen: We kunnen wel bij Schorpioentje op kraamvisite ;)

becky88
21 June 2010, 19:46
hahah schorpioentje dit gaat idd weer ouderwets snel :lol:

idd! wonen wij 2 zo dicht bij elkaar haha en nog geen tijd om te daten :? en tja die mrij moet weer zo ver weg wonen

mrij lieve schat ik heb t je al vaker op msn vertelt maar hoe groot je wens ook is als je niet klaar bent voor de MMM moet je het niet doen meid het is niet niks die rot MMM.

Babii
21 June 2010, 19:47
Ja, je moet echt meer dan 100% achter die MMM staan, het is echt alsof je in een mega rollercoaster van gevoelens terecht komt. Het is simpelweg niet te beschrijven wat dit met je kan doen, maar ook met je relatie.

Stephan en ik hebben een heel slecht seksleven door de MMM, soms strubbelingen, veel verdriet door alle klappen. Daarom zeg ik: men moet er 100% achter staan.

Natuurlijk brengt de MMM het mooiste wat er is (vaak dan) een kindje van je samen.. Kijk naar Snippie en Sylvia, echt prachtig wat het hun gebracht heeft kan er nog tranen van krijgen soms, maar ons heeft het tot nu toe één en al ellende, oftewel klappen gegeven...

Dus stap er echt in als je er meer dan 100% achter staat en eraan toe bent meis!!

Schorpioentje87
21 June 2010, 19:47
Meid je niet rot daarover voelen. Is allemaal al 'zwaar' genoeg. Alles op jullei eigen tijd en wachten totdat jullie gevoel er goed bij is!

Mrij: haha dat zijn dan meteen 2 vliegen in een klap :mrgreen:

Schorpioentje87
21 June 2010, 19:48
Ja, je moet echt meer dan 100% achter die MMM staan, het is echt alsof je in een mega rollercoaster van gevoelens terecht komt. Het is simpelweg niet te beschrijven wat dit met je kan doen, maar ook met je relatie.

Stephan en ik hebben een heel slecht seksleven door de MMM, soms strubbelingen, veel verdriet door alle klappen. Daarom zeg ik: men moet er 100% achter staan.

Natuurlijk brengt de MMM het mooiste wat er is (vaak dan) een kindje van je samen.. Kijk naar Snippie en Sylvia, echt prachtig wat het hun gebracht heeft kan er nog tranen van krijgen soms, maar ons heeft het tot nu toe één en al ellende, oftewel klappen gegeven...

Dus stap er echt in als je er meer dan 100% achter staat en eraan toe bent meis!!

Pfff hoop dat het jullie snel een gegunt word!
Meiden ben weg vriendin is hier maybey tot straks nog..

Mrij
21 June 2010, 19:50
Kim, natuurlijk kan het iets moois brengen, daar ben ik heilig van overtuigd. Maar ik heb er nog steeds vertrouwen in dat het bij ons nog op de "natuurlijke" manier kan. Eigenlijk is mijn cyclus pas sinds maart een beetje normaal, nouja normaal.. iig normaler dan daarvoor en dat zit gewoon bij ons in de familie, zelfs mijn zusje (17) die heeft nu ook zo'n cyclus. M'n moeder en oma hebben er allebei 5 kinderen mee mogen krijgen, dus dat zit er voor mij ook wel achter!
En ik hoop zo van harte voor jullie dat het snel raak mag zijn meis!

Schorpioentje, haha ja idd! Maarre dan mag ik wel een overnachting ergens gaan doen, helemaal naar dat Limboland van jullie is een eind :shock:

Babii
21 June 2010, 19:51
Fijne aaf schorpioentje!!

becky88
21 June 2010, 19:52
fijne avond schorpioentje!!!

whaha mrij hier staat een hele fijn bank om op te slapen :lol: :lol:
kunnen wij toch niks aan doen dat jij weer bij die boeren moest wonen

Babii
21 June 2010, 19:52
Bedoelde me bericht ook niet negatief Mrij... Bedoelde meer uit te leggen dat ik je keuze heel sterk vindt en daar veel respect voor heb! Alleen met z'n cyclus heb je iets meer geduld nodig, maar goed! Je gebruikt immers ovu testen :D. Je eitje mis je niet hihi.

Mrij
21 June 2010, 19:56
Becky, hahah ohh das dan een mooie oplossing!
Niet de rollen omdraaien he, jullie willen daar in het buitenland wonen, ik woon hier gewoon in NL hoor :roll:

Kim, ik bedoelde dat berichtje ook niet zo hoor :oops: Weet dat jij het normaal bedoeld, wilde mezelf alleen even toelichten ;)

Ram1988
21 June 2010, 19:59
ik ga eerst maar eens bijlezen haha!

becky88
21 June 2010, 20:00
k woon ook gewoon in NL mrij dat dat voor jou het buitenland is kan ik niks aan doen :roll:

becky88
21 June 2010, 20:02
meiden ik ben er weer vandoor!

doeidoei!

Ram1988
21 June 2010, 20:12
tuurlijk ik kom iedereen weg ;)

Esh, GEFELICITEEEEEEERD :mrgreen: :mrgreen:

Ik heb een andere auto gekregen van papa 8-) lief he :mrgreen:

Babii
21 June 2010, 20:13
OMG :|... Mijn buurvrouw heeft haar tv aan en ik kan alles volgen. Dat mens moet haar hoor apparaat eens harder zetten. Dit flikt ze iedere avond, maar als je aanbelt hoort ze je dus niet!

MissMini
21 June 2010, 20:14
Haha, weer "ouderwets" gezellig hier :lol:
Hier een klein verdrietig mannetje met een hoop pijn... Pff hij heeft echt veel last van z'n prikjes, zo zielig!! Alleen maar huilen. Nu is hij, met een paracetamolletje, lekker in slaap gevallen. Hopelijk slaapt hij nog ff een paar uurtjes, dan de fles en daarna de nacht door... dan is hij morgen wel weer opgeknapt.
Maar wel zielig om je ventje zoveel pijn te zien hebben, heeft'ie nog nooit zo erg gehad. Helemaal overstuur.

.. Net lekker bij de Mac gegeten, manlief had geen zin maar uiteindelijk toch zover gekregen dat 'ie meeging (anders moest'ie zelf koken want dan was ik gewoon alleen gegaan :lol:):mrgreen:

MissMini
21 June 2010, 20:16
:mrgreen:
Die smiley bedoelde ik ;)

Ram1988
21 June 2010, 20:28
wat sneu van zn prikjes dattie dr zo'n last van heeft...
ik hoop idd dattie lekker slaapt!

sharon_
21 June 2010, 21:15
Mrij, Becky en Schorpioentje weer lekker gek aan het doen lees ik hihi. Moet ook kunnen toch!

Estherh, wat lief van je papa! Wat voor een auto is het geworden? :lol:

Esh gefeliciteerd meid! Wist niet eens dat je jarig was :oops: .. En hoe was de echo?

Missmini wat onwijs zielig voor je kleine mannetje :( .. Je zou dan zo graag hun pijn over nemen he! Hoop dat jullie een beetje de nacht door komen en Joas morgen alweer een hoop is opgeknapt. En de mac is altijd lekker hihi.

Wat betreft de MMM, ja het zijn keiharde klappen en bij ons is het gewoon echt de laatste kans, icsi.. En daarna is er niks meer. En dat maakt het voor mij heeeeel eng! Gelukkig maakt het hier de relatie wel sterker, want we zijn onwijs naar elkaar toe getrokken. Waar we voorheen soms gewoon 3 keer in de week woorden hadden, hebben we dat nu nog maar 1 keer in de 3 weken. Ben wel even blij met de 2 maand rust die ik nu heb, kan me lichaam ook lekker bij komen. Vind het voor me lichaam nog het zwaarste. Die is echt van slag hoor.

Babii
21 June 2010, 21:20
Dat het je relatie sterker maakt is zeker zo, maar hoor helaas ook weleens dat stellen het niet redden. Je moet echt wel goed blijven praten zoals Snippie altijd zegt....

Onze relatie is ook stukken sterker, want keer op keer krijgen we klappen en keer op keer moeten we vechten voor dit wondertje. Maar moet wel zeggen dat ons seksleven echt minder is erdoor.

En dat hoor je ook vaak dat dat gebeurd.

Ram1988
21 June 2010, 21:28
k vind t zo klote voor jullie he... kim en sharon...
Dikke knuffel!!!
Zo besef je maar weer eens wat voor een geluk ik heb dat ik zo zwanger mag worden..

jorina
21 June 2010, 21:39
goedenavond weer een lekker zwets avondje met becky en mrij :mrgreen:

missmini wat vervelend dat je ventje zo'n last heeft van zijn prikje
ik hoop dat hij lekker blijft slapen op dat molletje

hier heeft thomas geen last gehad maar op de mex.prik na heeft hij er eigenlijk nooit last van gehad dus had het nu ook niet verwacht
alleen een beetje hard plekje op zijn arm

Mila
21 June 2010, 21:42
zo lekker gekletst :D

schorpioentje, nu ben ik heeeel benieuwd naar jullie naam.. onze meisjesnaam is in 2009 maar 5x gegeven (op de manier zoals wij hem schrijven) :? zometeen hebben we dezelfde :mrgreen: (grapje) want onze naam komt wel vaker voor als je het anders schrijft

missmini, wat sneu dat hij daar zo last van heeft :cry:

verder ben ik het al weer kwijt :oops:

Mila
21 June 2010, 21:46
dames, ik lees dat Mayella is bevallen!!

Meid gefeliciteerd!

Ram1988
21 June 2010, 21:48
whoeeeeeeee gefeliciteeeerd mayella!!!

Waar lees jij dat :mrgreen:

jorina
21 June 2010, 21:49
mayella gefeliciteerd meid
dan had ik mooi gelijk met de datum

Mila
21 June 2010, 21:50
whoeeeeeeee gefeliciteeeerd mayella!!!

Waar lees jij dat :mrgreen:
op haar hyves ;)

Ram1988
21 June 2010, 21:53
jaa k zie t :mrgreen:

Babii
21 June 2010, 21:58
Zit net nog op der hyves en toen was er niks ;).!!! Whaha, ik dacht zelf de 24e of 25e, maar het begin van de zomer is nog mooier en logischer :P!

Gefeliciteerd!

sharon_
21 June 2010, 22:03
Estherh, bij jullie ging het ook niet zo vanzelfsprekend in eerste instantie, denk dat er bij jullie ook nog maar weinig hoop was in de laatste ronde's.. Dus ik was ook helemaal happy toen ik las dat je zwanger was!

Kim, klopt praten is heel belangerijk! En dat moet je ook echt goed blijven doen met elkaar. Kwa seksleven is er hier weinig veranderd gelukkig en helemaal wat mijn mannetje betreft whahaa.. Wel jammer dat het bij jullie zon klap heeft opgelopen aan de ene kant :( .. Knuff ..

Jorina wat fijn dat Thomas verder nergens last van heeft gehad. Die is afgelopen 2 weken al genoeg gemarteld met al zijn pijn!

Mayella bevallen :D ? WHOEHOE! GEFELICITEEEEEERD! Ik ga snel even spieken op haar hyves! Ik vond het al zo rustig rondom Mayella hihi. En een dochter, wat geweldig! Ben benieuwd naar dr naam en of alles goed is verlopen en natuurlijk hoe de kleine meid het doet.

jorina
21 June 2010, 22:13
ik dacht de 18de of de 21ste
de 18de omdat dat voor het weekend is en voor 39 weken
of de 21ste omdat dat nog 39 weken is en meestal plannen ze een keizersnee in de 39ste week om te voorkomen dat je alsnog zelf begint was het bericht aan het zoeken maar dat duurt me te lang

Schorpioentje87
21 June 2010, 22:27
Hihi Sylvia, dan word ik ook nieuwsgierig naar jouw naam!! Stel je voor we hebben dezelfde ;)

En Mayella, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meid!! Hopelijk is alles goed gegaan en kunne jullie nu lekker met zun 3tjes gaan genieten :mrgreen: :mrgreen:

Jamilah: Had ik jouw niet eerst wel op hyves??

Mila
21 June 2010, 22:31
schorpioentje, check even je pb

Schorpioentje87
21 June 2010, 22:34
schorpioentje, check even je pb

Ahh doet niet zo eng, je hebt PB :o

Mila
21 June 2010, 22:35
:o je hebt PB terug

Babii
21 June 2010, 22:41
Zeg dames, doen jullie altijd zo eng met: Je hebt PB en dan die gezichtje erbij :o :) :evil:

Whahaha :lol: :lol: :lol:

Mila
21 June 2010, 22:42
Zeg dames, doen jullie altijd zo eng met: Je hebt PB en dan die gezichtje erbij :o :) :evil:

hahahaah ja want het is eng.. we weten elkaars namen niet, maar tot nu toe met de gegevens die we hebben is de kans groot aanwezig dat het misschien dezelfde naam is :shock:

Esh
21 June 2010, 22:46
Meiden even heeeeeel snel, ik val bijna van mn stoel van vermoeidheid.
Supersuper bedankt voor jullie lieve berichtje, ook via hyves, pb, sms etc! Echt heel lief, ik werd dr bijna emotioneel van :? :lol:
Ik ben echt zo enorm druk de laatste dagen, komende dagen ook weer veel werken ... dus van mij hebben jullie even geen last ;)

Lekker slapen en een hele dikke knuffel voor jullie allemaal!!!

Babii
21 June 2010, 22:47

hahahaah ja want het is eng.. we weten elkaars namen niet, maar tot nu toe met de gegevens die we hebben is de kans groot aanwezig dat het misschien dezelfde naam is :shock:

serieus??? ze heeft toch geen gegevens genoemd? Dat zou wel supoer toevallig zijn ;)

Esh
21 June 2010, 22:48
Och en hoe kan ik het vergeten ..
de echo was ge-wel-dig! Wat een mooi cadeau vandaag.

De kleine was zo goed gegroeid dat ik alweer verder uitkwam .. maar ag maakt ht uit.
Lag lekker te spartelen en te DRINKEN. Ik wist niet eens dat dat kon joh ;) :mrgreen:

Mila
21 June 2010, 22:50
kim, nee maar de aantal x per jaar dat hij gegeven is komt overeen en de aantal letters.. :? ach we wachten af en anders hebben we straks 2 babygirls hier met dezelfde naam :lol:

Babii
21 June 2010, 22:52
kim, nee maar de aantal x per jaar dat hij gegeven is komt overeen en de aantal letters.. :? ach we wachten af en anders hebben we straks 2 babygirls hier met dezelfde naam :lol:

Whoaaaaaa ben reuze benieuwd meis!!! Zou echt super toevallig zijn :D

Hoe komen jullie aan "unieke" namen? Zoiets wil steph ook (niet dat we daar aan moeten denken, want ben niet zwanger) maar toch...

Mila
21 June 2010, 22:53
en de 1e letter nu ook :lol:

Schorpioentje87
21 June 2010, 22:53
Jamilah: Ja ik denk dat je dan van mij niet meer wist wie is was, aangezien mijn naam hier ook niet overeen komt met hyves.. Ik heb dat ook met een paar meiden van het forum waarvan ik niet meer wet wie bij welke forumnaam hoort ;)

Syl: Hihi dat kan toch niet :roll:

Mila
21 June 2010, 22:54
Jamilah: Ja ik denk dat je dan van mij niet meer wist wie is was, aangezien mijn naam hier ook niet overeen komt met hyves.. Ik heb dat ook met een paar meiden van het forum waarvan ik niet meer wet wie bij welke forumnaam hoort ;)

Syl: Hihi dat kan toch niet :roll:

check nog een keer je PB :oops:

Schorpioentje87
21 June 2010, 22:56
Je hebt weer terug ;)

Schorpioentje87
21 June 2010, 22:59
HIhih tuurlijk vergeef ik je :lol: :mrgreen: Gezellig, ga je meteen weer accepteren, en dan zal ik wel eens wat van me laten horen goed :lol: HIhi ben ook een tijd weinig online geweest ;)

Babii
21 June 2010, 23:00
Logisch als je zo druk bent en nog eens zwanger, soms heb je dan helemaal geen zin meer achter de PC te zitten...

Mila
21 June 2010, 23:03
gelukkig maar hihihihihi...

hou nu eenmaal in de zoveel tijd een beetje optruiming in hyves en dan vliegt er nog wel eens iemand uit die er eigenlijk niet uit hoeft :oops: .

herkenbaar :oops:

Babii
21 June 2010, 23:04
Whahahah zo zijn er weleens meer me hyves uit gevlogen, zonder reden :|

Schorpioentje87
21 June 2010, 23:06
Hihi helemaal begrijpelijk en idd Kim dat was bij mij dus het geval. Druk met werk en alles erom heen. En daarbij veel last geahd van mijn rug waardoor je snel de pijp leeg hebt ;)

Schorpioentje87
21 June 2010, 23:19
Zo ik ga lekekr slapen volgens mij zijn jullie dat ook al aan het doen ;) WHihi doeiii slaap lekker meiden!!

Ram1988
22 June 2010, 08:09
Goedemorgeeeeee :mrgreen:

snippie
22 June 2010, 08:11
goede morgen:)!

knuf

jorina
22 June 2010, 08:11
goeiemorgen !!!!!!!!!!!! :mrgreen:

Esh
22 June 2010, 08:20
Gooooooeiemorgen! :mrgreen:

jorina
22 June 2010, 08:30
whahaha das toch hartstikke gezellig wakker worden :mrgreen:
om die reden heb ik dus nooit een telefoon mee naar boven

Ram1988
22 June 2010, 08:32
hahahaha ik heb ook altijd de telefoon naast me liggen hoor,
maar idd kim, hoe kun je dat nou doen, jamilah wakker maken :mrgreen: :mrgreen:

snippie
22 June 2010, 08:40
hihi jamilah lekker wakker worden.

ik heb mijn tel ook naast me liggen alleen geluid en tril uit.

Esh
22 June 2010, 08:56
Esther ik zie dat je een nieuwe auto hebt.
Wat fijn joh! Wat is het voor een?

Ik moet strakjes trakteren op het werk ... ik denk dat ik maar gewoon een appelflap ofzo doe. Niet te moeilijk ...

Lunanoa
22 June 2010, 08:59
Lekkerrrrrr appelflappen :mrgreen:

Hier ook telefoon bij me in bed, onder het kussen :lol: Ik word al niet meer wakker van smsjes. Krijg korte slaapjes waardoor ik hardstikke vast slaap & alleen wakker wordt van het gekrijs van Owen :lol:

Ram1988
22 June 2010, 09:03
Esther ik zie dat je een nieuwe auto hebt.
Wat fijn joh! Wat is het voor een?

Ik moet strakjes trakteren op het werk ... ik denk dat ik maar gewoon een appelflap ofzo doe. Niet te moeilijk ...

een fiat punto :mrgreen:
echt te leuk en nog een beetje vrouwelijk haha :mrgreen:

Ram1988
22 June 2010, 09:03
oehhh appelflappen, doe mij ook 1 :mrgreen:

snippie
22 June 2010, 09:08
normaal ben ik ook wel in voor appelflappen maar moet er nu niet aan denken!

knuf

jorina
22 June 2010, 09:10
hier ook graag zo'n appelflap :D

leuk een fiat punto is altijd een leuke auto
is het het nieuwe model
ik vind de oude al leuk maar de nieuwe is nog leuker

vind ik ook van de nieuwe ford fiesta en focus trouwens
zijn lekker vlotte autootjes geworden terwijl ze altijd een beetje duffe uitstraling hadden

als ik er ooit het geld voor heb wil ik een VW sirocco (de nieuwe want de oude slurpt) das echt mijn all time favorite

Lunanoa
22 June 2010, 09:11
Ook nog een mooie auto gekregen dus EshterH; lucky you :mrgreen: Hoop dat deze auto je meer plezier geeft & dat je de eerstkomende tijd niet naar de garage hoeft!

Esh
22 June 2010, 09:11
Super es! Wat een verwennerij!

Ik dacht dat mn telefoonrekening deze maand wel mee zou vallen ... weeeeer over de 150 euro.
Vind dat zo'n vervelend geld :|

snippie
22 June 2010, 09:17
Super es! Wat een verwennerij!

Ik dacht dat mn telefoonrekening deze maand wel mee zou vallen ... weeeeer over de 150 euro.
Vind dat zo'n vervelend geld :|

wow das veel:S!
kom ik aan zetten met me 30euro per maand hihi!

Ram1988
22 June 2010, 09:17
Niet de allernieuwste die vind ik dus niet zo heel erg mooi haha :geek: het is dr 1 uit 2003, gelukkig wel weer met airco enz... wel de luxe uitvoering natuurlijk haha 8-)

Oehh esh, zo hoog zit ik nooit haha.. :mrgreen: nouja als je de huistelefoon erbij optelt kom k een heel eind denk k... maar t is idd veel geld!

snippie
22 June 2010, 09:18
esther meissie gaaf hoor :)!
heerlijk een auto wara je op kunt vertrouwen! als het goed is

snippie
22 June 2010, 09:18
wij hebben geen huis telefoon.
:)!

Lunanoa
22 June 2010, 09:21
Wij hebben ook geen huistelefoon. Gewoon beide een abonoment dus vonden het dan onzin.
Zat op 130 deze maand, van de ziekenhuistelefoontjes/smsjes. Pfff ik zit altijd rond de 40 euro. Vond het nogal wat geld voor een telefoonrekening :?

Doe jij goed Esh. Misschien ander abbonement nemen? Dat voordeliger is? Als je hoger afsluit, kom je er ook niet zo snel overheen. Het dure is als je over je abo heengaat.

jorina
whaha wij hebben er wel 1 maar daar zijn de batterijen leeg van
al een jaar :?

Esh
Ik baal dr ook echt van .. vind het echt zonde van het geld :roll:
Wij hebben ook een huistelefoon, waar ik ook nog eens best vaak mee naar mn moeder bel.
Daar heb ik eigenlijk nog niet eens een idee van hoeveel dat dat is!

Ga eens even bellen om mijn abo om te zetten ofzo, dit is niks!

jorina
22 June 2010, 09:23
is misschien wel verstandig esh
straks geef je dat geld liever uit aan wat/ iemand anders ;) :D

Ram1988
22 June 2010, 09:25
k zit altijd met mobiel rond de 50 euro, vind ik ook al veel hahaha!
maar idd je abo aanpassen is miss wel slim ja ;)

Huistelefoon hebben wij eigenlijk omdat ik dan goedkoper naar t buitenland bel dan met mobiel
( moeder woont in duitsland )

snippie
22 June 2010, 09:26
Wij hebben ook geen huistelefoon. Gewoon beide een abonoment dus vonden het dan onzin.
Zat op 130 deze maand, van de ziekenhuistelefoontjes/smsjes. Pfff ik zit altijd rond de 40 euro. Vond het nogal wat geld voor een telefoonrekening :?

Doe jij goed Esh. Misschien ander abbonement nemen? Dat voordeliger is? Als je hoger afsluit, kom je er ook niet zo snel overheen. Het dure is als je over je abo heengaat.

jah dat vonden wij dus ook onzin.
hebben ook abonnement.
met 150 smsjes per maand of zo:)!
en mag steeds 1 maand mee nemen dus das wel fijn! ik sms onwijs veel.
darabij heb ik internet op me mobiel dus mail sneller even

MissMini
22 June 2010, 09:44
Goeiemorgen!!
Hier weer een heerlijk vrolijk mannetje, hij heeft na zijn fles van 22u tot 9.15u geslapen!! En nu istie weer helemaal vrolijk. Gelukkig maar want vind het zo sneu als ze zo'n pijn hebben!
Zo te horen ligt'ie nu te poepen dus ik kan straks weer aan het schrobben, haha.

Pffff dure telefoonrekeningen hebben jullie ;) Ik betaal 15 euro per maand, max. Ik heb een abonnement wat eigenlijk voor schippers bedoeld is, maar die nu langzaamaan ook onder de rest van de mensen komt... Betaal daar 4,95 aan en dan kan ik anderhalf uur op een dag gratis bellen met degenen die ook dat abonnement hebben (m'n hele familie :lol: ). Ook 300 smsjes per maand.. Dus de 10 euro die ik er bovenop heb is het bellen naar mensen zonder dat abonnement....
Heerlijk! Zo ben ik nooit duur uit en ik kan toch mega veel sms'en enzo.

Straks aan de schoonmaak, als Joas tenminste weer wil slapen want hij is wel erg wakker na zo'n lange nacht rust :mrgreen:

Esh
22 June 2010, 09:47
Ik heb 1000 smsjes per maand en 300 minuten, maar daar red ik het niet mee.
ik moet eerlijk zeggen dat ik wel echt veeeel te veel bel en sms. heb soms de hele dag dat ding in mn hand :?

snippie
22 June 2010, 09:51
Ik heb 1000 smsjes per maand en 300 minuten, maar daar red ik het niet mee.
ik moet eerlijk zeggen dat ik wel echt veeeel te veel bel en sms. heb soms de hele dag dat ding in mn hand :?

Wow das wel erg veel zeg! dat je het daar niet mee red zeg!
toch maar je zelf een halt toe roepen.
ik belde vroeger ook heel veel en smsen zad uren aan de telefoon hoogste tel rekening was 350 :oops:
toen werd het gelukkig minder.
en sinds ik dit abonnement heb kom er niet meer over heen:) dus standaard 30euro per maand(daar zit internet dus al bij in) ben ik erg blij mee

Mila
22 June 2010, 10:12
esh :shock: dat is echt zonde van je geld ;)
ik ben normaal 40 euro per maand kwijt en we hebben dus ook een huistelefoon daarmee kan ik gratis naar vaste nummers in ned. bellen dus dat scheelt best veel..en die 40 euro tja vriendinnen die geen vaste telefoon hebben ;)

Esh
22 June 2010, 10:35
Nou mn abo is aangepast, hopen dat het nu een beetje binnen de perken blijft. Ga er iig beter op letten!

Nu ik toch aan het bezuinigen ben :lol: , waar hebben jullie je autoverzekering afgesloten?
Ik zie dat mijn autoverzekering ook redelijk prijzig is, volgens mij kan dat ook best wel goedkoper!

MissMini
22 June 2010, 10:36
Esh, wij hebben onze verzekering van de auto bij Univé! Maar weet eigenlijk niet eens hoeveel we per maand betalen :oops: Moeten de groene kaart nog binnen krijgen en alle gegevens enzo. €60 ofzo? Hoeveel betaal jij dan?

Prinses88
22 June 2010, 10:36
Goedemorgen!

Ik heb een abo van €30,- en dat is incl. 1000 sms'jes!
Zit er eigenlijk nooit overheen, wij hebben ook geen huistelefoon..

Oja, moest zo lachen om Babii.. Meid, wij hebben precies zulke buren!! Die zijn zo gigantisch doof, elke ochtend staat ze te bléhren (zo rond 8.30) en daar worden wij wakkeer van.. We zeggen wel es ''welke krolse kat staat nou weer buiten te janken!'' vreselijk..

Ram1988
22 June 2010, 11:21
Ik heb ook geen idee wat wij voor de auto's betalen... hebben zo'n paraplu pakket van de RVS zit alles in haha!

snippie
22 June 2010, 11:23
Ik heb ook geen idee wat wij voor de auto's betalen... hebben zo'n paraplu pakket van de RVS zit alles in haha!

lekker ding ben jij ook:) zo'n paraplu pakket hihi:)

Hedwig88
22 June 2010, 11:30
Goedemorgen dames,

Ik heb ook maar een abo van 23 euro dat is incl 1000 smsjes en die krijg ik nooit op hahah :P
Wij hebben ook een huis telefoon en we hebben dan onbeperkt bellen naar vaste nummers dus krijg me bel minuten ook nooit op :D

Onze auto verzekering is ook aangepast wij betalen ongveer de helft nu... en net zo goed verzekerd wat kunnen sommige maatschappijen je naaien zeg als je niet goed oplet :S nou ik ga ff 2 uurtjes werken chill chill :D

En lun, vandaag officieel uitgerekend of niet ? gek idee zeker ?
hoe is het met sonja? heb namelijk niet alles terug gelezen....

Ram1988
22 June 2010, 11:44

jaaa zo heet dat haha

snippie
22 June 2010, 11:46

jaaa zo heet dat haha

ohh oke hihi vond gewoon grappig staan:) hihi

Storm1987
22 June 2010, 12:02
Dikke knuffel!!!
Zo besef je maar weer eens wat voor een geluk ik heb dat ik zo zwanger mag worden..

Hier sluit ik me helemaal bij aan. Ik heb zwanger worden nooit als vanzelfsprekend gezien. Toen ik een miskraam kreeg dacht ik dat ik er nooit meer boven op kwam. Maar een miskraam lijkt me minder erg dan de emotionele belasting van de mmm, die eeuwige onzekerheid :( Ik ben me elke dag dankbaar dat ik een gezond lief mannetje gekregen heb.... dat het ons gegund was.

Mayella, GEFELICITEERD!! Superleuke naam!!

Esh, die telefoonrekening :oops: hier nog zo 1 :oops: heb ook 300 belminuten en 1000 smsjes, in totaal is me abbonnement iets van 40 euro maar ik zit er altijd overeen. Is alleen maar erger geworden sinds de kleine er is :oops:

Schorpioentje/Sylvia: Ben toch wel hele benieuwd naar jullie namen :mrgreen: Ik hou zelf niet zo van heel aparte namen. Hoewel.... het belangrijkst vind ik altijd dat het bij het uiterlijk van het kindje past en bij de achternaam. Ben Aissa van Jamillah vind ik écht een HEEL MOOIE naam, maar bij dat mannetje past die naam ook. Donkere haartjes, beetje buitenlands uiterlijk...supermooi! Maar als je die naam aan een blond jongetje met melkboerenhondenhaar gaat geven, en dat kind heet ook nog Jansen van zijn achternaam, dan sla je de plank voledig mis vind ik.

Maar namen zijn wel super persoonlijk. Ik vond het écht heeeeeeeeel moeilijk. Voor een meisje hadden wij trouwens Esmee Jenthe. Die naam gaan we niet meer gebruiken ;) Vind Esmee nog wel leuk maar je hoort hem nu wel egr vaak.

snippie
22 June 2010, 12:05
Dikke knuffel!!!

Hier sluit ik me helemaal bij aan. Ik heb zwanger worden nooit als vanzelfsprekend gezien. Toen ik een miskraam kreeg dacht ik dat ik er nooit meer boven op kwam. Maar een miskraam lijkt me minder erg dan de emotionele belasting van de mmm, die eeuwige onzekerheid :( Ik ben me elke dag dankbaar dat ik een gezond lief mannetje gekregen heb.... dat het ons gegund was.

Mayella, GEFELICITEERD!! Superleuke naam!!

Esh, die telefoonrekening :oops: hier nog zo 1 :oops: heb ook 300 belminuten en 1000 smsjes, in totaal is me abbonnement iets van 40 euro maar ik zit er altijd overeen. Is alleen maar erger geworden sinds de kleine er is :oops:

Schorpioentje/Sylvia: Ben toch wel hele benieuwd naar jullie namen :mrgreen: Ik hou zelf niet zo van heel aparte namen. Hoewel.... het belangrijkst vind ik altijd dat het bij het uiterlijk van het kindje past en bij de achternaam. Ben Aissa van Jamillah vind ik écht een HEEL MOOIE naam, maar bij dat mannetje past die naam ook. Donkere haartjes, beetje buitenlands uiterlijk...supermooi! Maar als je die naam aan een blond jongetje met melkboerenhondenhaar gaat geven, en dat kind heet ook nog Jansen van zijn achternaam, dan sla je de plank voledig mis vind ik.

Maar namen zijn wel super persoonlijk. Ik vond het écht heeeeeeeeel moeilijk. Voor een meisje hadden wij trouwens Esmee Jenthe. Die naam gaan we niet meer gebruiken ;) Vind Esmee nog wel leuk maar je hoort hem nu wel egr vaak.

net als ik heb een spaanse voornaam maar een nederlandse achternaam.
had ik al voordat ik met me man trouwde.wij houden dus niet echt rekening met de achter naam

Ram1988
22 June 2010, 12:20
Storm: Thanks voor je compliment :D :oops:

En je hebt wel beetje gelijk hoor!
Een naam moet wel bij een kindje passen en ja, mijn kindje is nu eenmaal beetje buitenlands, en zijn naam past ook perfect bij hem ;) .

Moet wel zeggen dat hij nu nog mijn Nederlandse achternaam heeft, maar in de toekomst gaat dat nog veranderen ;) .

Kun je dat zo veranderen dan (stomme vraag miss hoor haha)

snippie
22 June 2010, 12:22
Storm: Thanks voor je compliment :D :oops:

En je hebt wel beetje gelijk hoor!
Een naam moet wel bij een kindje passen en ja, mijn kindje is nu eenmaal beetje buitenlands, en zijn naam past ook perfect bij hem ;) .

Moet wel zeggen dat hij nu nog mijn Nederlandse achternaam heeft, maar in de toekomst gaat dat nog veranderen ;) .

Je hebt een pracht ventje met een pracht naam:)!

Leuk dt zijn achter naam nog gaat veranderen:)!
En ach anders was het ook niet erg geweest toch?

Die van ons krijgt dus buitenlandse voornaam en Nederlandse achternaam:)!

Knuf

Ram1988
22 June 2010, 12:24
ja hoor, als mijn vriend hem erkent wel!
Kwestie van even naar de gemeente hihi..

hebben jullie t kleintje niet erkend? :shock:
(geintje hoor)

snippie
22 June 2010, 12:29
hahaha, nou vind de achternaam van mij zelf niet echt bij zijn voornaam passen hoor haha..

Nee bij ons straks ook niet maar het is bij ons niet anders!
Ga me kind geen Nederlandse naam geven omdat de achternaam Nederlands is.

snippie
22 June 2010, 12:30
Nee mijn vriend heeft hem nog niet erkend, maar dat komt ook door andere dingen in onze situatie ;)

Precies hè meid !
Maar dat komt snel voor elkaar:)!

Soetje1986
22 June 2010, 12:38
hallo allemaal,

Even tijdens me werk aan het meelezen... :roll:

Mijn vriend is half moluks.. dus buitenlands uiterlijk maar een nederlandse achternaam.. de naam die wij hebben gekozen als er straks kindjes komen zijn ook buitenlands maar de achternaam is ook nlds... tegenwoordig is dat niet zo'n probleem meer... mijn voornaam is ook buitenlands en mijn achternaam puur hollands... terwijl mijn ouders ook niet buitenlands zijn...

Ram1988
22 June 2010, 12:38
ooh spannend snippie morgen 20 weken echo :mrgreen:

Ik ga ff een uurtje op bed liggen... heeeeeeeeerlijk :mrgreen:

Hedwig88
22 June 2010, 12:39
Wij doen een nederlandse naam met nederlandse achternaam....
Maar ik wil geen echte friese naam heeft mijn vriend wel en ik vind het niet zo mooi...
hij heeft de kleine al wel erkend...
Snippie, al beetje zenuwen voor morgen ?
en willen jullie weten wat het geslacht is of niet?