PDA

View Full Version : 40 in zicht of gepasseerd en zwanger worden/zijn deel 2

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12

hoop1970
5 November 2010, 17:18
hier zijn de :evil: voorzichtig gearriveerd... tenminste nog 1 ding regelmatig aan mijn cyclus... de luteale fase ...

maar nu?
wachten op (n)iets? of toch zelf spuiten en in de gaten houden met ovu tests?
heb nog een paar dagen om te beslissen...
morgen weer werken, bah, en dit zijn net de dagen dat ik bijna niet op m'n benen kan staan...

Fijn weekend allemaal

Jelske
5 November 2010, 17:30
@Hoop; ook hier; volg je intutie, dat is de beste raadgever! Enne.... leuke schoenen! Ik had ook zoiets maar dan wat lichter, deze zijn helemaal afgetrapt dus nu zoek ik ook weer zoiets :-) Sterkte met werken!

Roosie
5 November 2010, 20:49
@Hoop mooie schoen! Op zulke schoenen kan ik vaak niet lopen, ze zijn vaak boven de voet te wijd, kan daarom ook geen goeie laarzen vinden.
Daar baal ik vaak van, staat zo leuk bij een rok. In Vietnam maken ze schoen op maat, daar wil ik naar toe!!
Balen van je ongi en succes met werken morgen!

Vandaag echo gehad, het gaat nu allemaal heel snel
Rechts heb ik 2 grote follikels en 3 kleintjes, de gyn wist niet of die wel mee zouden gaan groeien.
Links 6 follikels, waarvan de kleinste 11mm en 2 al 17mm.
Bms is 7mm, dat was goed zei ze.
Morgenochtend moeten we weer terugkomen, wordt vroeg opstaan om 8.15 moeten we er al zijn.
Misschien morgen al de pregnyl en maandag al de punctie ipv woensdag.
Helemaal beduusd waren we ervan, daarna naar mijn werk gegaan.
Heb een tijdje beduusd achter mijn pc gezeten, het wordt nu heel erg spannend!
Maarja ik kan mijn manager dus niets garanderen over volgende week, punctie kan maandag, dinsdag of misschien toch woensdag zijn.
Daarom heb ik mijn manager verteld dat ik niet kan zeggen wanneer ik volgende week kan komen, vanwege een kleine ingreep in het ziekenhuis.
Hij zei gezondheid gaat voorop, laat me maar weten wanneer je kan komen.
Ik was erg opgelucht dat ik het hem verteld had, heb hem niet alles verteld hij deed zo van dat hij niet alles hoefde te weten.

Op naar morgen!

Liefs Roosie

Carmen40
6 November 2010, 10:38
Zo, heb even alles bijgelezen.....:)

Ruthje,
Hoe gaat het nu met je??
Na met mislukken van de IUI hebben we idd nog een particuliere IUI gedaan....en nog eentje erna de volgende dag:mrgreen:

Hoop,
Balen zeg van je ongi en dat je er zo'n last van hebt......net hevig als je weer aan het werk moet:(
Nogmaals sterkte met je schoonvader voor als hij dinsdag wordt geopereerd.....

En die schoenen, gaaf zijn ze!
Ik heb ook altijd zo'n soort, een soort van korte laarsjes onder een broek ( ik draag nooit een rok e.d.)

En ehh..over het zelf gaan spuiten, ik zou doen waar je je goed bij voelt.
Het ging vorige week hier een beetje mis met de ovu testen en ik wist bijna zeker dat binnen een dag de LH piek kwam....toen heb ik di avond een restje Ghonal F ( 37,5 IE) gespoten terwijl ik de laatste dag voor de IUI dat niet meer hoefde:-o

Ik dacht dat het eitje dan nog een kleine groeispurt kon maken en zo de test eerder positief kon worden zodat de IUI nog beter zou uitkomen:?
Ik ken het gebruik en werking van de Ghonal nu al een tijd en ik durfde het nu wel een keertje te gokken.

Woensdagmorgen had ik nog en negatieve test en s'middags om 13.00 uur was deze dan positief!

Jelske,
Hoe is het met je buikkie?
Balen dat het nu zo erg is:cry: en net heb je een drukke week achter de rug.....
Heb je het nu iets rustiger inmiddels?

Nog even over die eitjtes en eierstokken invriezen.......
Het wordt ook gedaan op medische gronden, indien er bijv kanker geconstateerd wordt bij een vrouw en deze onvruchtbaar dreigt te worden door de chemo.....

Vriezen ze het geheel in om later weer terug te plaatsen zodat ze misschien weer zwanger kan worden.

Eigenlijk hetzelfde id als bij mannen met kanker, preventief zaad invriezen "voor later" mbt mogelijke onvruchtbaarheid door chemo...net als bij mijn broer...

Miffy,
Hoe gaat het met je? En op je nieuwe werkplek?
Wel een goede score van de eiblaasjes.....
Misschien groeit en nog een eitje mee op het laatste moment??

Hoop dat je dit weekend de punctie kan hebben en maandag evt. een TP.
Veel succes alvast:) en ik ga alvast voor je duimen hoor!

*Roosie,
Ik had je al even bericht maar doe het bij deze nogmaals......

Super score zeg!
Ik hoop dat die kleintjes ook nog mee willen groeien zodat je er misschien nog 9 krijgt?
En dan dat die grotere iets minder hard gaan groeien zodat alles precies mooi uitkomt....maar ja het e.e.d.is zo moeilijk te plannen soms met je lijf:mrgreen:

Hoop dat de echo vandaag meer kan vertellen over de dag van de punctie?
Zo ben je dagelijks aan het prikken en lijkt het nog wat verder weg allemaal...en zo is het moment daar!!!

Heel veel succes met de "laatste loodjes" en alvast met de punctie.
Wel fijn dat je het aan je manager hebt verteld en hij zo reageerde, het geeft tenminste meer rust en dat is in deze fase van de behandeling wel erg fijn:)

Fijn weekend allemaal.

Ps. hier gaat het alweer beter, ben de teleurstelling wel weer te boven en ben ook niet meer boos:)
Hopen dat volgende week de zaadjes al in de vriezer kunnen liggen?
Dat zou mij heel veel rust geven......

Liefs,

Carmen

Roosie
6 November 2010, 11:16
@Carmen, fijn dat je niet meer boos bent en het zonnetje weer ziet schijnen!
Bedankt voor je bericht terug!

Nou vanochtend vroeg uit de veren en hop naar het ziekenhuis voor de echo!
Zat nog een stel die gisteren ook voor ons waren, straks zien we ze misschien nog bij de punctie hahaha......
Ik heb nu 10 follikels, waarvan de kleinste 10mm is, er zijn dus een paar bijgekomen.
Maar de grootste is al 21mm!
Bms is 9mm dus dat is erg netjes en bouwt goed op.
Nu wordt ik vanmiddag gebeld of ik maandag of dinsdag de punctie heb.
Dus vandaag of morgen de pregnyl zetten.
Manlief was zo lief om nog te vragen of het niet op dinsdag kan, dan hebben we op vrijdag de TP heb ik het hele weekend om uit te rusten hihihi.....
Ze zou er rekening mee houden maar ze zei we moeten in de eerste plaats goed kijken wanneer we de eitjes het beste kunnen oogsten.
Ik denk dat we op maandag uit komen, omdat die ene al 21mm is. Maarja we wachten het af, ik word gebeld tussen 12.00 en 16.00 dus ieder moment kan de foon gaan.
Ik zei tegen de gyn, het gaat ineens snel komt dat door het lange protocol. Ze zei nee juist bij lang protocol duurt het vaak wat langer en bij kort protocol wat sneller.
Ik ben ook nog minder puregon gaan prikken ook dan de vorige keer. Bij mij is het anders om bij kort protocol duurde het iets langer dan bij lang protocol.
Tsja ben weer een aparte!

Liefs Roosie

Jelske
6 November 2010, 11:47
@Roosie; jee, dat gaat wel heel hard ineens he? Fijn dat je het op je werk hebt kunnen zeggen en inderdaad, ze hoeven niet lles te weten ;-) Heel veel succes alvast, dat het maar een mooie oogst mag worden!

@Carmen; fijn dat je niet meer boos bent al was je reactie wel heel begrijpelijk hoor! Blijf wel praten met je mannetje, ook over zulke teleurstellingen. Het is voor hem ook niet makkelijk om te moeten produceren op commando, ook al is dat 'het enige' wat die mannen hoeven te doen in deze ;-) Voor wat betreft dat invriezen; ik weet dat het op medische gronden gebeurd en daar sta ik ook geheel achter. Maar ik vind het toch ietwat vreemd als een dame van 30 een complete eierstok zou laten verwijderen en invriezen alleen omdat ze nu nog geen geschikte partner heeft gevonden en straks toch graag een kindje wil maar bang is om dan te oud te zijn? Daar zet ik wel m'n vraagtekens bij........... Fijn weekend!

@Hoop; gaat het wat met je buik? Heeft het nu doorgezet? Sterkte met werken en dat je maar gauw weer een paar dagen vrij mag zijn :-) Leuke site overigens en wat een keus!

Hier is de ongi vandaag gelukkig weer weg. Ik weet niet of al die krampen nog een reactie op de acubehandelingen zijn maar lastig is het wel. Ik heb liever 1 dag goeie krampen en dan er vanaf zijn dan 3 4 dagen van die vlagen fikse krampen te hebben. Maar goed, het zal er allemaal wel bij horen. De drukte is weer wat voorbij, vanavond hebben we een verjaardag (niet zo druk maar wel een gezellige) en verder het hele weekend niks. Dr ga ik eens even van genieten! :-)

Roosie
6 November 2010, 12:49
@Jelske sterkte met je buikkie!

Ik ben gebeld!!!!
Maandag om 11.00 uur punctie, om 10.30 uur moeten we aanwezig zijn voor de zaadjes.
Vanavond pregnyl zetten om 23.00 uur.
Nu gaat het echt allemaal gebeuren!

Liefs Roosie

jersey
6 November 2010, 13:47
Spannend Roosie. Ik wens je alvast heel veel succes maandag!

ruthje
6 November 2010, 15:17
Roosie, wat spannend meis!! Gaat ineens erg snel he? Toppie!!
En wat schattig van je lief om te vragen of de TP op vrijdag zou kunnen!! Wat een schat!

Hoop, hoe is het met je buikje? Hard aan het werk ook?

Jelske, dat is ook wat om zulke krampen te hebben een aantal dagen. Gelukkig is het nu weer over. Fijn weekend.

Carmen, wat spannend. Het zou natuurlijk fantastisch zijn als de particuliere IUI's een goed resultaat hebben. Ik duim!!

Hier gaat ie goed, zo als ik overtuigd was van een zwangerschap zo ben ik nu overtuigd van naderende ongi. Nog steeds buikkrampen en iets gevoelige borsten.
Maar over 3.5 dag al mijn NOD. Dus we zullen zien.

liefs

hoop1970
6 November 2010, 18:55
Hey,

zooooooooooooooooooooo..... druk!!!!!!!!!
geen koffie, geen lunch.... ben echt compleet afgedraaid...

en dan ook nog complete leegloop :shock: echt superplus tampon...en na een uur totaly doorgelekt! lijkt wel of in na elke zwangerschap heftiger ongesteld wordt, 'vroeger' kon ik het af met mini's.
Maar.... wat ik dus wel heel apart vind...geen hoofdpijn, beetje zwaar, maar voor de rest niet, wel die verschrikkelijke onderrug (jullie kennen het) poeh zeg :-o lijkt wel of ik doormidden krak...

zo genoeg gezeur...

Roosie :-D wauw men!! maandag al S P A N N E N D !!!
Carmen hoe is het met je schoonvader? en knap dat je weer positief bent!!
Jelske weer :twisted:vrij... hoera!
Ruth, tik tak tik tak.... (erg he)

nou meiden, ik ga banken!! heb net een HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERlIJKE carpacio (hoe schrijf je dat??) gemaakt, met lekker veel sla en ruccola en natuurlijk kaassnippers en pijnboompitjes... en het mooie is... nog dieet proof ook :mrgreen:
ben benieuwd wat de weegschaal weer zegt maandag...niet geheel representatief denk ik aangezien ik altijd wat meer weeg in en rond m'n ongi... we zullen zien.

greetz

Jelske
7 November 2010, 09:22
@Roosie; SPANNEND!!!!!!! Veel succes morgen, zowel voor manlief als voor jou! Wanneer is dan de TP? Hopelijk op vrijdag zoals je mannetje graag ziet :-)
@Carmen; knuf!
@Ruthje; erg he, dat wachten..........................
@Hoop; geen koffie? geen lunch? zeg, denk je wel een beetje om jezelf??!! Die carpaccio klinkt erg lekker, bestel ik meestal als ik in een restaurant zit, dus als dat dieetproof is.....mmmmmmm :-) Vervelend dat je zo leegloopt en wel apart dat je steeds grotere tampons nodig hebt? Ach, hoort misschien bij het ouder worden. Ik heb steeds meer moeite met het inbrengen van een tampon, ze komen er ook steeds vaker als een wokkel weer uit (met een knik erin zeg maar). Misschien toch overstappen op maandverband alleen...... vind ik dat zo vies!!! hahaha, het valt toch ook niet mee met onze vrouwelijke ongemakken! Eigenlijk zou het maand op, maand af moeten zijn; wij de even maanden en de heren de oneven maanden of zo :-) Mijn schoonzusje heeft trouwens na de geboorte van haar kleine een spiraaltje genomen en is hier z enthousiast over, dat ik nu al weet wat ik na m'n 41e verjaardag ga doen :-)

Fijne zondag allemaal!

Miffy
7 November 2010, 16:04
Hoi Meiden,

Hier eindelijk weer effe tijd om te posten op het forum... sorry dat ik jullie zo af en toe wat in de steek laat... ik denk wel aan jullie hoor en de spannende tijd die iedereen steeds beleeft..

Donderdag nog voor een echo geweest en toen is besloten nav de bloeduitslag nog geen ovulatie op komst dus nogmaals 1x 300 eh puregon te spuiten en dan vrijdag weer terug voor een echo.

Wij zijn dus vrijdag weer naar het ziekenhuis geweest voor een echo en die zag er mooi uit. Het baarmoederslijmvlies was mooi op dikte, perfect voor een innesteling.. En de drie eiblaasjes waren weer lekker gegroeit 1 van 17 mm 1 van 18 en 1 van 19 mm... als ik me niet vergis... Ze was in elk geval erg tevreden en die avond mochten we dan ook om 00:00 uur Pregnyl spuiten.. Zaterdag een rustdag, even niets spuiten en ook geen echo's...zodat we vandaag (zondag) om 11 uur in het ziekenhuis de punctie hebben gehad...
Lig nu op de bank met een dekentje en manlief zorgt goed voor me!!

De punctie viel me alles mee... was ook niet nerveus van te voren eigenlijk... ik was de rust zelve... Had om 10 uur 2 paracetamol ingenomen en kreeg in het ziekenhuis nog wat dormicum toegediend via een naald in mijn arm... nou... dat werkt ;-) was binnen no time een beetje soort van aangeschoten en een beetje duizelig... voor ik er erg in had om op het scherm te kijken was de punctie al gebeurd. Echt ik kan me er weinig meer van herinneren... da's wel maf hoor vind ik... Nu had ik de mazzel dat de 3 follikels aan dezelfde eierstok zaten en dicht bij elkaar.. dat scheelt enorm schijnt.

In de uitslaapkamer kreeg ik bericht dat er van de 3 follikels toch nog 1 is afgevallen (zat volgens mij geen ei in). Dus ik heb er twee en nu maar hopen dat deze twee eitjes bevrucht worden, dat is nu als het goed is gaande.... Spannend!!

Morgen om 11:30 uur bellen of de bevruchting een feit is en als dat zo is, hoelaat dan dinsdag de terugplaatsing is.. Dat zal dan waarschijnlijk in de middag zijn...

Ik ben er toch gerust op dat het goed komt... Laten we het hopen.... we kunnen nu niks meer doen alleen hopen en dat is dan ook wat we doen!!

Meiden, ik zal morgen even wat uitgebreider naar iedereen reageren en informeren.. heb er nu helaas niet de energie voor...
Voor jullie allen een dikke knuffel!!

X Miffy

Carmen40
7 November 2010, 17:18
Jelske,
Fijn dat je ongi al weer weg is......

Ruthje,
Een particuliere IUI en een gewone IUI liggen voro mij bij qua kans niet zo ver uit elkaar.
Maar door het gebruik dan de hormonen deze maand was ik er tch wel erg blij mee dat het was gelukt:smile:

Jij nog even afwachten, het blijft spannend n ik blijf voor jullie duimen!

Hoop,
Balen als je moet werken en je ongi is heftig.
Ik had dat wel eens in een nachtdienst en voelde me compleet "out".

Ik heb het (nog)niet, dat het erger wordt naarmate ik ouder wordt of na de MK/ zw. schap.
Met mijn schoonvader gaat het wel aardig...al heeft hij de hele dag pijn....lief dat je het vraagt.

Carpaccio.....mmmmmmm erg lekker.
Ik bestel het wel eens al hoofgerecht.

Roosie,
Heel veel succes morgen en ik hoop op een goede oogst:smile:

Miffy,
Je hebt de punctie weer achter de rug, sterkte met je buikkie en ik ben blij dat het allemaal mee is gevallen.
Toch nog 2 mooie eitjes en ik hoop op een goede bevruchting van beide.....heel veel succes:smile:

Liefs,

Carmen

Roosie
8 November 2010, 13:46
Even kort berichtje. Net punctie gehad 13 follikels zijn aangeprikt 9 eitjes zijn er uit gekomen. Alleen is er een slagader geraakt die moest gestopt worden dat deed heel wat meer pijn dan de punctie. Zaadjes zijn ook allemaal goed. Nu wachten op het telefoontje donderdag.

Carmen40
8 November 2010, 21:01
Hey Roosie,

Dat is mooi nieuws....9 eitjes.....nu hopen en duimen voor een mooie bevruchting(en):)
Ik ga verder duimen:)

Er werd bij mij laatst ook een ader geraakt en dat is erg vervelend.....ik had ook erg veel bloedverlies:(maar het kwam uiteindelijk weer helemaal goed...

Liefs,

Carmen

Roosie
9 November 2010, 10:55
@Miffy, fijn dat de punctie je zo is meegevallen! Heb je al gebeld voor de uitslag? Hopelijk twee mooie emmy's!

@Hoop, ik neem eigenlijk nooit carpaccio, koude soep vind ik niet zo aantrekkelijk maar misschien moet ik het eens proberen.
Sterkte nog met je buikkie!

@Jelske ik gebruik nooit tampons, ik vind dat juist vies. Grappig h hoe iedereen er weer anders over denkt.
Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Het gaat wel weer met me, lig nu op bed met de laptop.

We zijn erg blij met de 9 eitjes en de goede zaadjes!
Maar wat heb ik een pijn gehad om die slagader te stelpen pfffff.....heb flink liggen kreunen en draaien met mijn hoofd.
Gelukkig was manlief erbij de streelde in mijn gezicht. Eerst kon ze de plek niet vinden waar het vandaan kwam, de assistente is 2 keer de deur uit geweest voor meer gaasjes en een grotere tang, ze had die nodig zodat ze het beter kon zien. Ik dacht ohneeeeeeee een grotere tang pffffff....
Het heeft een kwartier geduurd eer het gestopt was. Daarna was ik rillerig en beetje misselijk. Manlief heeft me aangekleed en er werd een stoel naar me gereden en zo ben ik de rustkamer ingereden. Daar moest ik weer op een andere stoel en toen kreeg ik eindelijk mijn kruikje.
Ik heb er een uur en kwartier gelegen, toen ging het wel weer. De extra pijnstiller was ook gaan werken. Wat bijzonder was dat er een zakje met zaadjes van het wereldnatuurfonds naast onze stoel lag, die hebben we meegenomen. En toen ik er net lag kwam er een zwerm vogels voorbij vliegen. Ik moest toen aan mijn broertje denken, toen zijn zoon geboren werd zag hij ook een vogel vliegen van het is zover. Daar heeft hij het nog over. Thuis gekomen gelijk naar bed gegaan, manlief werkte smiddags thuis en heeft me goed verzorgd. Hij heeft ook op tompouzen getrakteerd, want we hebben wat te vieren! Morgen ga ik weer proberen te werken, mooie afleiding. We zijn nu gespannen voor het telefoontje van donderdag. Na de TP gaan we nog even naar de acupuncturiste.
Pijn valt nu wel mee, heb meer midden op mijn buik pijn, ik denk dat het spierpijn is, dat ik mijn buik zo samengetrokken heb van de pijn. Maarja gaat wel weer over. Dat het een slagader was die geraakt was zei ze achteraf pas, manlief bleef er gelukkig rustig onder zodat hij me kon steunen. De gyn dacht dat het een slagader was omdat het bloed eruit kwam met stoten.
Manlief vroeg ook nog waarom de kleding die ze droeg groen is, ze zei daar zie je het bloed minder op en het is een rustgevende kleur. Toen zei ze dat ik er zelf ook goed op gekleed was, had een groene trui aan hahaha....

Liefs Roosie

hoop1970
9 November 2010, 11:00
even kort, heb even een forum dip...:-(

Wat een mooi resultaat Roosie, nu duimen voor prachtige bevruchting!! (wilde natuurlijk wel even lezen hoe het jou was vergaan)

Jij bedoelt gazpaccio of zoiets... da's die koude tomatensoep, carpacio is heel dun gesneden ossehaas.

Roosie
9 November 2010, 11:02
Ohja stom van me hahaha carparccio is erg lekker dat ken ik wel hahahaha..........ben er nog niet helemaal bij.

Dikke knuffel meis!!!

ruthje
10 November 2010, 08:50
ff ego

Dames ik ben ongesteld geworden. :(
liefs

Roosie
10 November 2010, 08:56
@Ruth hier ook dikke knuffel meis!!!!

ruthje
10 November 2010, 09:11
Thanks meis,
Nu mag ik vanavond een glaasje wijn of 3 van mezelf :mrgreen:

Roosie
10 November 2010, 09:55
zo heeft ieder nadeel toch ook zijn voordeel!
Ik ga heel hard duimen voor de volgende ronde, je weet nu hoe het allemaal gaat, dan zal je vast wel wat rustiger zijn.
Geniet van je wijntjes!

ruthje
10 November 2010, 10:03
Zal ik zeker doen! Weet jij al wanneer de TP is?
Spannend hoor, hopelijk een paar mooi bevruchte en goed gedeelde emmies!

liefs

Roosie
10 November 2010, 10:06
Ik krijg morgen tussen 09.00 en 10.00 uur telefoontje of en hoeveel er bevrucht zijn en tussen 12.00 en 14.00 is de TP.
Morgen dus de dag waarop ik hopelijk een emmy in mijn buik mag! :-)

ruthje
10 November 2010, 10:08
OOOOWWW Roosie wat spannend meid!!
Nou ik duim voor een paar, het liefst 9, hele mooie emmies!!

liefs

Arlette
10 November 2010, 10:43
Hoi Allemaal!!

Sorry dat ik er maar weinig ben.... heb het heel druk gehad met werken, eigen salon kost nu eenmaal veel tijd.
Heb net een vrije ochtend en toen maar eens gaan lezen hoe het allemaal met jullie gaat. Ondanks de drukte toch altijd wel wat gelezen van jullie en er is weer veel gebeurd!!!
Ik duim voor jullie allemaal, want gun het jullie zo erg, zelfs meer dan mezelf, want ik heb niets te klagen....

Nou een update van hoe het hier gaat na het verwijderen van mijn Mirena op 4 augustus.....
De laatste 2 menstruatie's pffffffff.... cyclus van 23 dagen en gister weer ongi geworden en hoe...
De vorige menstruatie heeft dik 10 dagen geduurd met stolsels niet normaal meer... heb er primolut voor gekregen om te stoppen, 10 dagen 3 tabletten per dag... ach toch 9 dagen rust gehad van mijn onderkantje haha...
Maar ja toen was gister dag 23 en begon de volgende menstruatie weer, even afwachten of die gaat stoppen vanzelf....het voelt nu wel anders, heb ook buikklachten als van een echte ongi, dus anders als de laatste waar ik bijna geen last van had, hoewel de stukken me rond de oren vlogen, nou ja mijn tampon dan.......

Nou dat was mijn stukje weer.....
We wachten maar af of mother nature ons nog een kansje wil geven op een kleintje......

Groetjes Arlette

Roosie
10 November 2010, 10:48
@Arlette, jeetje wat heftig zeg je ongi's! Sterkte met je buikkie en hou het goed in de gaten!

hoop1970
10 November 2010, 12:41
Ruth ook van mij dikke knuffel!!! enneh PROOST!

ruthje
10 November 2010, 12:49
Thanks! :mrgreen: Hij zal zeker smaken! :mrgreen:

Iris40
10 November 2010, 13:37
Ruth, he balen! maar inderdaad proost!!

Roosie; spannnennnnddddd!!! sterkte de laatste nacht met wachten

Iris40
10 November 2010, 13:38
oh ja mijn banner klopt niet...had vrijdag anderhalve week geleden positieve ovutest...dus testen mag pas vrijdag. Voel van alles maar daar heb ik elke maand last van..:-)

Roosie
10 November 2010, 13:53
@Iris succes met afwachten tot vrijdag, spannend weer!!!

Carmen40
10 November 2010, 14:15
*Ruthje,
Wil je een dikke knuff geven.
Balen en nog eens balen dat je ongi bent geworden, bleeehh:cry:

Ik ga weer hard voor je duimen voor de volgende ronde.....
Ik hoop dat je niet zo'n last hebt van je buikkie?

*Roosie,
Wouw, wat spannend.....pffff.
Ik hoop dat je nog even geduld kan opbrengen voor de TP??:mrgreen::mrgreen:

*Arlette,
Jeetje wat erg zeg van die stolsels....ik hoop dat de cyclus zich weer helemaal zal gaan hertellen.....

*Iris,
Ik duim voor je....

Hier gisteren weer een poging om de zaadjes in te laten vriezen...ging bijna wr helemaal mis maar uiteindelijk:mrgreen:yes!!!!! gelukt....:)

Geeft minder druk vooraf voor de volgende IUI...als kost het weer een extra centje:-?

Liefs,

Carmen

Roosie
10 November 2010, 14:37
@Carmen, super dat het goed is gegaan met het in laten vriezen van de zaadjes. Toch fijn als er een flinke druk van de ketel is!

Mijn manager reageert er gelukkig goed op dat ik nog een dagje thuisblijf, heb er maar bij verteld dat er een slagader geraakt is en daarom heb ik meer tijd nodig om te herstellen. Gezondheid gaat voor alles heeft hij gemaild en of ik maandag en dinsdag zou kunnen komen werken, ik moet dan laten weten of het lukt. Heel fijn hoe hij erop reageert, al weet hij niet wat voor behandeling ik gehad heb.

Carmen40
10 November 2010, 17:31
Roosie,

Fijn dat je manager zo reageert:)
Neem je rust hoor.......

Hier is idd de druk een beetje van de ketel.....pffff.....

Ik denk dat ik een goed id heb voor de volgende IUI:mrgreen: gaan we gewoon helemaal niet meer klussen totdat de "druk" bij mijn mannetje veel te hoog wordt.....en het dan misschien wl lukt omdat hij te lang moet "wachten"?? hihih

Ze zeggen wel dat de zaadjes zo'n 3 dagen oud mogen zijn...dan maar wat minder verse zwemmers....ipv helemaal geen:(toch?

Ga zo weer heerlijk sporten, 3e keer alweer deze week....heerlijk:)

Liefs,

Carmen

sterretje37
10 November 2010, 17:47
Het is al weer ff geleden dat ik hier voor het laatst geschreven heb.
Weer een hoop gebeurd heb ik gelezen.
Ikzelf zit nog steeds te wachten op ongi na mijn MK (27-8 curretage)
Ben 8 okotber bij de gyn geweest en zij zag een groot eiblaasje dus de eisprong kon niet lang meer op zich laten wachten.
Ik dacht dus: dan zal het komende week wel zijn. Maar ik merkte niks aan mijn lijf.
Vorige week zondag had ik die "buikpijn" die ik normaal ook had bij een eisprong, en maandagmiddag was het weg.
Dus ik denk dat ik toen pas mijn eisprong heb gehad. Komend weekend gaan we testen.
Eerder had ik steeds een cyclus van 26 dagen, dus dat zou inhouden zaterdag testen.
Als ik volgende week vrijdag nog geen ongi heb, dan moet ik de gyn bellen.

hoop1970
10 November 2010, 20:46
Roosie er branden hier 16 kaarsjes... SUCCES MORGEN!!! ik kom zo snel mogelijk kijken :-)

Roosie
10 November 2010, 21:16
@Hoop dankje lief van je! Xxx

Jelske
10 November 2010, 21:51
@Ruthje; ook hier een knuf en PROOST! (elk nadeel heeft z'n voordeel dus geniet van je wijntje, dan doe ik dat ook ;-))

@Roosie; succes morgen!!!!!!!! Ik hoop dat er een mooie emmy wordt teruggeplaats en hoewel het zich dan nog niet heeft ingenesteld, ben je tch alvast een beetje zwanger :-)

@Carmen; geheel onthouding bij je man?? Succes! Als ik jou was zou ik er gewoon niet meer over praten of hem eraan helpen herinneren dat hij 'moet' produceren. Gewoon zijn eigen weg laten gaan en wie weet lukt het dit keer wel. In elk geval succes!! (voor beiden dan ;-))

@Sterretje; gezellig dat je weer even komt buurten! En wel vreemd dat je vorige week pas je vermoedelijke eisprong voelde? Nou ja, gewoon lekker er op los blijven klussen en hopelijk mag het deze ronde (weer) raak zijn voor je. Sterkte op het wachtbankje!

@Hoop; KNUF!

ruthje
10 November 2010, 21:56
Sterretje, hopelijk was het je ei die je voelde en is ie bevrucht!!

Roosie, spannend meis!! Ik duim voor je, wat zou dat wauw zijn een paar mooie emmies!!

Hoop, hoe ist?

Jelkse, hoe is het met jou?

Hier net thuis uit werk, heb lekker gewerkt maar me verschrikkelijk gergerd aan de ladingen medicijnen die te teveel zijn besteld en nu dus over datum zijn. Wat kost dat een hoop geld...jammer hoor!
Nu lekker een wijntje, proost jelske!!
Ik heb mezelf getrakteerd op een goede fles wijn, die eigenlijk belachelijk duur is maar z' lekker!!

liefs

ruthje
10 November 2010, 21:58
Oh carmen, ik was jou vergeten...sorry!!

Wat goed dat de zaadjes nu klaar liggen! Al kost het extra geld, het is voor je lief een fijner gevoel denk ik. Toen mijn lief moest inleveren voor onderzoek lukte het hem ook niet.
Ik heb hem dus een "handje" geholpen en toen lukte het wel...op moment supreme snel het potje er onder geduwd;)
Wil dat ook niet?

liefs

Roosie
11 November 2010, 07:34
brrrr ben zooooooooooo zenuwachtig!!!
Nog een half uur en ik kan gebeld worden.
Vorige keer was ik niet zo zenuwachtig, maarja na dat slechte nieuws ben ik super nerveus pfffffff

Roosie
11 November 2010, 09:08
JAAAAAAAAAAAAAAA WE HEBBEN EEN TERUGPLAATSING JIPPIEEEEEEEEEEEEEEE
Er zijn 5 embryo's ontstaan, 1 wordt er teruggeplaatst en 1 wordt er ingevroren.
Om 11.30 uur is de tp.
Manlief is zijn werk aan het afronden en komt zo naar huis.
Ik ben helemaal door het dolle heen!!!! :-) :-)

Net na het telefoontje belde mijn verzekering op met vragen over hoe het met me gaat pffff...kon niet ineens gelijk mijn man bellen.
Manlief is helemaal beduusd hahahaha..........

Bambi80
11 November 2010, 09:34
joehoe!!!! Roosie succes!!!!!!!!

Roosie
11 November 2010, 09:36
@Mariekepiek, leuk dat je even langs komt dankjewel!!!
Goh Joost alweer 6 maanden oud, wat gaat de tijd snel!!!
Mooi manneke op je foto!

ruthje
11 November 2010, 10:34
Roosie,
Ook hier nog even! WAUW!!!!!WHOEHOEEEEEE!!!YEAH!!!!!
supergoed nieuws meis, dit gaat hem worden!!!!

liefs

Carmen40
11 November 2010, 10:35
Roosie,
YESSSSSSSSSSS:-D:-D ben helemaal blij voor jullie.
Nu gaan mijn duimen spontaan ng harder draaien.....wat zou het mooi zijn als.....????

Suces alvast met de TP.....een Emmy in je buikkie:-D

*Ruthje,
Geeft niets hoor:mrgreen:

Het is en blijft moeilijk.
Bij de eerdere pogingen lukte het net aan en ook hoe jij het omschrijft...

Maar het lijkt steeds moeilijker te gaan omdat hij vooraf al aangeeft dat het niet gaat lukken en dit ook niet meer door mij of iets anders uit zijn hoofd te krijgen is.

Helaas lukt het dan ook echt (bijna) niet meer, wat er ook gebeurd:cry:
Eerst vond ik dat naar omdat ik dacht dat ik niet genoeg "mijn best" deed....

Maar nu kan ik daar gerust op zijn.
Het ligt puur aan de druk, het potje en het "moeten"......:(

Maar goed, we bekijken het iedere keer, probeer geduldig en rustig te blijven en ik hoop dat de reserve zaadjes nog even in de vriezer kunnen blijven:)

Liefs,

Carmen

anne*
11 November 2010, 10:38
super roosie ik ben zo blij voor je
ik ga heeeeeeeeeeeel hard voor je duimen
op dit forum mag nu wel weer is leuk nieuws komen

ruthje shit dat je ongesteld bent geworden dikke knuffel ik hoop dat de 2e meer geluk brengt

carmen wat goed dat jullie zaadjes ingevroren hebben

hoop1970
11 November 2010, 13:25
http://wimuijttewaal.nl/wp-content/uploads/2008/09/hoera1.gif
JAAAAAAAA!!!

Roosie echt geweldig nieuws meid!!
Gefeliciteerd met je emmy :-D

Jelske
11 November 2010, 16:55
@Roosie; yessssssssssssssssssssssssssssssss goed nieuws!!! Nu de emmy is teruggeplaatst ben je eigenlijk wel een beetje zwanger toch? Laat het maar lekker innestellen en 9 maanden blijven zitten!!

Jelske
11 November 2010, 16:56
Oh en Carmen, wat fijn dat er nu zaadjes zijn ingevroren, heb je bij de volgende iui poging waarschijnlijk een stuk minder stress aan je hoofd!

Miffy
11 November 2010, 19:52
Hee Roosie,

Super gefeliciteerd meid!! Wat geweldig!

Hier even een update van hoe het ons is vergaan...

Maandag moest ik bellen of de twee eitjes, want in n follikel zat dus geen eitje, bevrucht waren. Toen was duidelijk dat er 1 in elk geval bevrucht was, en de ander wisten ze nog niet zeker... Dinsdag dus weer bellen... toen kreeg ik best wel een klap want, ik dacht dat het toen wel goed zou zijn en dat ik 's middags de tp zou hebben... maar ik kreeg te horen dat het nog niet echt goed was, er had nog weinig celdeling plaatsgevonden dus helemaal zeker waren ze er niet van of het nog wel goed zou komen.. Ik moest dus woensdagochtend nog maar eens terugbellen...
Jullie begrijpen, ik was behoorlijk van slag... Ik dacht te horen dat de eitjes in elk geval die ene mooi zou hebben gedeeld en dat er die middag een tp zou zijn... maar even vervloog al mijn hoop dat het nog goed zou komen...

Gelukkig toen ik woensdagochtend belde, kreeg ik goed bericht... beide eitjes waren toch bevrucht en waren ook gaan delen... Jullie begrijpen hoe blij en verrast ik was, ik had me er helemaal op ingesteld een negatief bericht te krijgen en ineens was het een waanzinnig mooi bericht!! Tranen van geluk stroomde over mijn wangen..

Gistermiddag dus de TP gehad en dat was best pittig moet ik zeggen.. Ik had denk ik een iets te volle blaas want het drukken op mijn buik met die echoapparatuur was best pijnlijk... maar goed na nog een hobbel te hebben genomen zijn de twee eitjes teruggeplaatst.. Het volgende wonder is geschied... nu is het afwachten!

Ik ben in elk geval super blij!!! Ik beloof snel weer even wat te posten want ik heb het met mijn nieuwe baan ook zo druk dat ik s avonds niet altijd zin heb om nog achter de computer te kruipen... ik hoop dat jullie dat begrijpen?

Liefs en tot snel...
Miffy

Miffy
11 November 2010, 19:54
Roosie@ Lopen wij zo'n beetje gelijk op... ik gister de tp en jij vandaag!! Spannend he meid...

Ruthje@ Balen dat je weer ongi ben geworden... drink maar lekker een wijntje en pak er ook een voor mij ;-)

Carmen@ Jij ook weer succes, en in elk geval heb je wat zaadjes ingevroren toch... dan zit er misschien ook niet meer zo'n druk achter voor je mannetje..

ruthje
11 November 2010, 19:57
Gistermiddag dus de TP gehad en dat was best pittig moet ik zeggen.. Ik had denk ik een iets te volle blaas want het drukken op mijn buik met die echoapparatuur was best pijnlijk... maar goed na nog een hobbel te hebben genomen zijn de twee eitjes teruggeplaatst.. Het volgende wonder is geschied... nu is het afwachten!

Oh miffy, wat fijn dat je tch nog goed nieuws kreeg!! En nu dus al de TP gehad, van 2 emmies.
Meis ik drink er twee voor jou, voor elke emmie eentje.
Wauw zeg, wat een wonder dat de medische wetenschap dit kan doen!! Wat spannend nu de wachtweken, eigenlijk ben je al een beetje zwanger nu he...nu moet de innesteling nog goed gaan.
Ik duim!!!!!

liefs

Miffy
11 November 2010, 20:50
Hee Ruthje,

Nou het is wat je zegt... een wonder!! De medische wetenschap is zo kundig... nu moet mijn lichaam het nog zo aangenaam mogelijk maken voor die twee emmies dat ze lekker gaan groeien!!! Over twee weken testen en dan weten we of we zwanger zijn... Thanks voor de wijntjes drinken voor mij!! hihihihi... en natuurlijk voor het duimen...

Hopen dat voor jou de tijd voorbij vliegt zodat je aan de 2e poging kan beginnen en dan met alle positieve energie omringt van ons allen op dit forum... een goed resultaat mag boeken!!

Liefs, Miffy

Iris40
12 November 2010, 09:06
Roosie; Jippie gefeliciteerd!!!

Hier helaas negatieve test en ongi inderweg....dus dat is balen.
zo om 11.40 intake IVF
dus dat is ook weer spannend.

tot later!

Roosie
12 November 2010, 10:42
@Miffy nogmaals gefeliciteerd heb je ook geantwoord bij het ivf topic.

@Iris, wat balen zeg negatieve test! Op dit moment heb je je gesprek, hopelijk heb je een fijn gesprek gehad.

Gisteren heb ik om 11.30 uur mijn tp gehad en het is allemaal goed gegaan.
Dezelfde gyn als van de punctie heeft ook de tp gedaan.
Ze vroeg gelijk hoe het met me gaat vanwege de slagader.
Heb haar verteld dat ik nog niet heb kunnen werken, maar dat het wel iedere dag beter met me gaat.
Ze vond dat erg fijn om te horen, want als dat niet zo was moest er naar gekeken worden.
Ze gaf me ook groot gelijk dat ik thuis was gebleven deze week.
De tp is bijzonder, maar ook zo gebeurd.
Ik hoefde gelukkig geen volle blaas te hebben, ik kreeg dan ook geen echo apparaat op mijn buik.
Het was eendenbek erin en hop spuitje met slangetje erin, hij ging gelijk op de goede plaats.
Daarna werd er gekeken onder de microscoop of ie echt uit het spuitje was en ja hoor, ik had echt eindelijk mijn emmy in de buik.
Mijn emmy is 7 cellig en de cryo ook, een embryo moet ook minstens 7 cellig zijn eer ze hem invriezen, daar zijn ze wel streng in.
De gyn zei nog, dat dit harstikke goed is, zo fijn om te horen!!
Nu mag ik gewoon alles doen, zelfs bungyjumpen hahaha.......wat ik sowieso al niet doe.
De assistente zei het liefst zou je 14 dagen met je benen omhoog willen gaan liggen, de gyn zei ja en dan ook nog slapen hahaha......
25 nov. mag ik gaan testen, dan zijn we op vakantie.
Was ook wel fijn om weer een aantal stellen te zien die op dezelfde dag als ik de punctie gehad hebben, zo van die hebben dus ook goed nieuws gehad!

Na de TP zijn we even naar een nieuw winkelcentrum geweest bij ons in de buurt, hebben we bij een brasserie geluncht en bij de hema tompouzen en Jip en Janneke champagne gehaald. We waren en zijn nog in een echte feest stemming. Nog nooit zijn we zo dichtbij een zwangerschap geweest en na al die jaren eindelijk een emmy in mijn buik, dat voelt al zo bijzonder. En ook te weten dat ICSI echt werkt bij ons, dat dit de behandeling voor ons is, dat geeft al veel rust.

Daarna nog door naar acupunctuur, manlief ging voor het eerst mee.
Ze heeft nog wat gedaan voor de goede doorbloeding van de baarmoeder, dat mag nu nog daarna niet meer.
En ik heb een paar prikkers in mijn oren gehad.
Ze gaf als tip om niet pittig en niet te zout te eten en iedere ochtend iets zuurs drinken.
Iedere morgen pers ik een verse jus d'orange uit, sinds ik beetje grieperig was doe ik dit en het voelt als een powerdrankje.

Daarna nog met onze poes naar de dierenarts voor haar jaarlijkse inenting en apk keuring en toen was de pijp wel leeg.
Gelukkig ging manlief koken en ik had er een kaarsje bij aangedaan, we voelen ons zo blij!!
We hebben ook van fam. en paar vrienden lieve smsjes gehad en paar telefoontjes. Voelt erg goed dat er een aantal mensen zo met je meeleven, de vorige keer waren het een paar mensen die ervan afwisten, maar dit voelt toch wel fijner zo.
We noemen elkaar nu pappa en mamma van Emmy hihihihi
En we hopen dat we de cryo kunnen gebruiken voor een broertje of zusje!

Liefs Roosie

Carmen40
12 November 2010, 13:56
Even snel dames......

Miffy,
Geweldig dat je alsnog een TP hebt gehad:-D
Kan me voorstellen dat de teleurstelling groot was vooraf omdat jullie "slecht nieuws" verwachten.

Roosie,
Te gek, nu een Emmy in je buikkie.
Voelt bijzonder he?

Ik ga hard voor deze TP's van jullie duimen hoor.....:)

Hier ga ik weer verder met "ren en vlieg-werk"
Sinds ik thuis zit weten "ze" mij te vinden "kan je even dit en even dat" ??

NEEEEEEEE:(:(:(.....ik kap alles nu ff flink af hier..kom niet eens aan mijn eigen dingen toe, het is te gek voor woorden!!!
Ik hang de vlag uit als ik weer aan het werk ben:) en als er dan iets gedaan moet worden........zeg ik "nee ik kan niet, moet werken" :-D

Tot morgen.en reqageer ik nog op de andere berichtjes..genieten jullie maar lekker van de emmy's in jullie buikkie:mrgreen:

Liefs,

Carmen

Roosie
12 November 2010, 14:01
@Carmen, denk je ook om jezelf meis!!! Ook rusttijden voor jezelf inbouwen hoor.
sterkte met je ren en vliegwerk!

Vanochtend werd ik gebeld door een vriendin, zei weet van onze mmm.
Ze zei nu moet het echt gaan lukken hoor want ik ben zwanger!
Ze wilde dit aan mij vertellen na de nekplooimeting, want het was anders helemaal moeilijk geweest als ze misschien de zwangerschap had af moeten breken.
Ze is 40 jaar en dus meer kans op syndroom van down e.d.
Maar gelukkig is alles goed, ze is 13 weken zwanger en ze vond dat ze het snel aan mij moest vertellen want ze wilde niet dat ik het van een ander zou horen.
Ik vind dat erg lief van haar en ook heel goed dat ze zo gehandeld heeft.

En net op een slakke gangetje wat boodschapjes gehaald, manlief doet morgen de rest.
Kwam ik onze hoog zwangere buurvouw tegen, ook tijdje mee gekletst, ze is al 30 weken zwanger.
Tijdens het gesprek dacht ik, je moest eens weten ik heb een emmy in mijn buik.
Ze vroeg hoe het met ons ging, heb het maar op onze vakantie gegooid.

Ik merk dat ik nu mijn emmy in mijn buik heb hier beter mee om kan gaan, voel me best wel sterk http://www.zwangerworden.nu/showthread.php/5411-Beginnen-iui/images/smilies/icon_e_smile.gif
soms ook mixed emotions, dat ik wel bijna kan huilen maar ook tegelijkertijd super blij ben.
Ik heb nog wel steeds pijn bij mijn schaambeen, hopelijk trekt dat dit weekend weg, maandag wil ik weer gaan werken.

Liefs Roosie

Iris40
12 November 2010, 17:09
hallo allemaal,

Woh roosie en Miffy alletwee emmy(s) in de buik....wat spannend.
Vandaag IVF intake gehad....en omdat ik vandaag ongesteld ben geworden..nou ja dat breekt vanavond wel door zo te voelen...mag ik maandag voor FSH waarde en echo. Als dat rond de 9 ligt etc en niet te hoog dan mag ik al meteen beginnen..maar de kans op te hoog FSH is zeker aanwezig. Net als Miffy toen. Dus ik stel me er maar niet op in nog. We zouden eigenlijk pas in januari beginnen maar het mocht plots eigenlijk al meteen. zo spannend!!!!!!!!!!!!!1

Laat die ongi maar komen , de echo staat voor maandagochtend al gepland.

XXXX Iris

Roosie
13 November 2010, 09:16
@Iris, wat spannend dat je al mag gaan beginnen! Nu komt het allemaal dichtbij! Hopelijk heb je een niet al te hoge fsh waarde!

Emmy vraagt ook al veel aandacht!
Gisterenavond kreeg ik het ineens erg koud en was niet helemaal lekker.
Heb wel goed geslapen, maar vanochtend om 6 uur moest ik al naar de wc.
Daarna trok de pijn die ik bij mijn schaambot had naar mijn stuitje toe, oehh dat deed pijn net of er een mes in mijn stuitje stak.
Na een tijdje verminderde de pijn en schoof de pijn naar de linkerkant van mijn baarmoeder.
Ik voelde flinke steken, op gegeven moment kon ik gewoon niet meer liggen, ik ging zitten maar dat was ook niets.
Gelukkig hebben we een luxe bed waarbij je het hoofdeinde en voeteneinde omhoog kunt zetten, dat heb ik dus gedaan en toen ging het een beetje beter. Die stekende pijn aan de linkerkant voel ik nog een beetje, pijn bij mijn schaambot is ineens weg dat is wel erg fijn, al is het nog wel gevoelig. Plassen gaat ook nog steeds pijnlijk.
En dan ga je je dingen afvragen zou dit de innesteling zijn? Heb zoiets nog nooit gevoeld.......

Straks sinterklaas kijken op tv, manlief is klussen bij een vriend van hem die een fitness club begint hier in de buurt.

Liefs Roosie

Carmen40
13 November 2010, 09:53
Hoi hoi...heb nog even teruggelezen....

Jelske,
Ja, ik ben erg blij dat de zaadjes nu ingevroren zijn.
Manlief maakte zich nu net alweer zorgen om "de volgende datum dat het in het potje moet":(

Als het zo lastig blijft gaan(ben blij dat de komende IUI door kan gaan!) dan weet ik niet of ik alle drie de IUI's kan en wil gaan doen?

Iedere keer 300 euro aftikken om vooraf in te vriezen met niet eens mr kans dan "normaal" nou ja....mischien twee %....nee, dat voelt eerlijk gezegd niet goed eigenlijk:?

Maar zolang het wl lukt om vers zaad te krijgen blijf ik wel doorgaan:)
Dus ik kan er nog niet veel van zeggen, alleen dat we het per cyclus zullen gaan bekijken....

*Ruthje,

*Iris,
Ik hoop op een mooie waarde en een goede echo a.s.
Ineens is het dan allemaal zo dichtbij he?:)

*Hoop,
Hoe is het?....knuffie....

*Roosie,
Jeetje wel balen dat je nog zo'n last hebt zeg!
Toen bij mij de ader werd geraakt, kwam het bloed er ook best heftig uit....maar ik heb die soort pijn helemaal niet gehad.

Het duurde wel een klein uurtje dat het helemaal gestelpt was en ik was helemaal "volgestopt" met van de watten...kreeg ook extra verdoving ( zetpil)
Ik denk dat jij dan toch iets anders had??

Hou het allemaal maar goed in de gaten hoor......!
Doe rustig aan....laat de Emmy's maar lekker nestelen.

Fijn weekend allemaal...

Liefs,

Carmen

Carmen40
13 November 2010, 10:01
*Anne,
Hoe gaat het met jou?

*Sterretje,
Lastig is dat als je nog steeds geen ongi hebt na de MK....
Wl een eiblaasje gezien en een eisrong gevoelt? Dat is positief:)

Vandaag ging je testen??

Liefs,

Carmen

Roosie
13 November 2010, 10:45
pfff ben ineens harstikke emo, zit kinderen voor kinderen te kijken.
Ze zingen over moederdag en dan ineens mis ik mijn moeder weer onwijs en zit ik in tranen.
Zullen misschien ook de hormonen zijn...........

ruthje
13 November 2010, 10:54
Roosie,
Ik denk dat je de innesteling hebt gevoeld, en je lichaam maakt nu al zwangerschapshormoon aan dus de emo buiten kunnen daar best van komen!
Het gemis van je moeder word mss ook sterker, door het idee nu zelf moeder te kunnen worden. Je kan het helaas niet meer met je moeder delen.
Verdrietig hoor!
Meid mijn duimen staan vol met blaren, dit MOET gewoon goed gaan hoor!! Laat het lot je nu goed gezint zijn, en binnenkort een megapositieve zwangerschapstest in handen.

Hier gaat het goed, buikje is al bijna klaar met schoonmaken. Vannacht de nachtdienst in....

liefs

Roosie
13 November 2010, 11:02
@Ruth, bedankt voor je lieve woorden meis, hopelijk is het een innesteling en ja ook het idee zelf moeder te worden en het niet met mijn moeder kunnen delen is moeilijk.
Het erge is dat huilen nu ook pijn doet door mijn buikpijn. Ik zeg ook steeds tegen manlief dat hij geen grapjes moet maken wat lachen doet ook nog pijn.

Fijn dat het goed met je gaat en bijna de ongi over! Over 2 weken begin je met een nieuwe KID poging?
Succes met de nachtdienst!

Liefs Roosie

ruthje
13 November 2010, 11:07
Hoi Roosie,

Ja het lijkt mij idd ook erg moeilijk om zonder moeder een kindje te krijgen. Je kan et niet delen, en niet vragen hoe zij het vroeger deed.
Toch denk ik dat je moeder heel dicht bij je is hoor, op momenten dat je zo emo wordt kan het best zijn dat je aanvoelt dat ze vlakbij is. Dat ze gewoon stiekem naast je zit en over je waakt. Je kindje zal een hele lieve beschermengel hebben aan je moeder.

Over een dikke 14 dagen gaan we idd weer op voor poging 2, het gaat snel!

liefs

Roosie
13 November 2010, 11:18
Ik voel het ook zo zoals jij het beschrijft, weet zeker dat mijn ouders over ons kindje zullen gaan waken, doen ze ook over mij en mijn broer.
Voel ze altijd wel mijn ouders, dat is wel een hele steun.

Spannend, je nieuwe KID ronde!!!!

xxx

Roosie
13 November 2010, 11:19
broer is broers hahaha heb er meer dan 1 heb er 3

sterretje37
13 November 2010, 16:39
@Carmen: nee, morgenochtend testen. Ik ben vanmorgen de nachtdienst pas uitgekomen, dus morgenochtend met ochtendurine testen.
Zou fijn zijn als mijn lichaam me nu eens laat weten hoe het zit. Anders moet ik vrijdag de gyn bellen als er geen positieve test is en geen ongi.
Misschien weet ze dan ook al meer over IVF.
Weet iemand of je ook IVF mag doen als je zelf spontaan zwanger bent geworden maar je leeftijd niet echt mee hebt?

Jelske
13 November 2010, 20:32
Een kennis van me heeft een miskraam gehad (spontane zwangerschap) en mocht daarna direct door voor ivf omdat ze al 41 was dus ja, het kn wel maar ik denk dat elk ziekenhuis zijn eigen regels hanteert....... hopelijk geeft je test wat duidelijkheid Sterretje!

Iris40
14 November 2010, 10:08
@ Carmen ik heb je een pb gestuurd:-)

ruthje
14 November 2010, 14:23
Carmne, wat lastig dat je lief zo tegen dat potje opkijkt!! Ook wel logisch, zo'n potje is niet bijster opwindend en de gedachte dat hij moet ejaculeren is natuurlijk drukverhogend.
Fijn dat er nu wat in de vriezer is, misschien geeft hem dat wat rust en is de druk van de ketel.

Roosie, hoe voel je je?

Miffy, hoe voel jij je?

Hier alles goed!

liefs

Carmen40
14 November 2010, 14:36
Roosie,
Gaat het weer een beetje?
Take care.....

Ruthje
Hoe ging de nachtdienst.
Fijn dat de ongi nu bijna weg is.

Over 2 weken op naar de 2e poging!!!!
Ik richt me ook alweer op de volgende ronde........

Sterretje,
Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.
Denk dat IVF mbt de leeftijd na een spontane zwangerschap goed mogelijk is......dit kan erg verschillen per ziekenhuis....wat Jelske ook al zei.

Iris,
OK:)

Liefs,

Carmen

ruthje
14 November 2010, 14:45
Carmen, wat spannend! Over 2 weken al, dan zitten wij eens samen op de wachtbank! Gezellig hoor.
:mrgreen:

De nachtdienst was prima, het was niet druk dus heerlijk even de tijd mijn nieuwe collega te leren kennen.
Gezellig even gepraat tussen de bedrijven door.
Vannacht de laatste nacht alweer, had er maar 2. Dan vrij t/m woensdag.

liefs

sterretje37
14 November 2010, 14:55
Vanmorgen getest maar negatief. Maar ook nog geen rode loper.
Dus nog maar ff de moed erin houden, alhoewel dat bij vriendlief volgens mij niet echt lukt.

Carmen40
14 November 2010, 16:24
Ruthje,
Gelukkig zijn jouw nachtdiensten bijna weer voorbij.

Zou leuk zijn als we dan gelijk op lopen:)

Sterretje,
Ik kan me goed voorstellen dat het moeilijk is om positief te blijven als je negatief hebt getest n ook nog geen ongi ziet en zo nog niet veel duidelijkheid hebt......
Hou de moed nog even vast!!

Liefs,

Carmen

Roosie
14 November 2010, 18:35
@Sterretje balen van je negatieve test.

@Ruthje fijn dat de nachtdienst zo lekker verlopen is en dat ze bijna voorbij zijn.

@Carmen goedzo op naar de volgende ronde, over 2 weken alweer!

Hier gaat het wel weer een stuk beter met me. Ben wel opgeknapt na al die pijnlijkheden van gisteren, was er echt moe van.
Savonds had ik vermoeide benen net of het daarin geslagen was en wist niet zo goed hoe ik moest zitten.
Manlief had mijn kuiten nog even gewreven, maar die zijn erg gespannen, dat zijn ze altijd, weet ook niet hoe dat komt.
Ik heb goed geslapen en vandaag 2 uurtjes rond kunnen lopen bij de Makro, toen was ik wel uitgeput.
Morgen ga ik proberen te werken, al doet het lopen en zitten soms wel pijn.

Liefs Roosie

Miffy
14 November 2010, 19:11
Ruthje@ Hier alles goed hoor.. ik merk niet zo veel aan me lichaam... kan denk ik ook nog niet.. Ben alleen wat sneller moe, en moet mezelf dwingen het wat rustiger aan te doen... Ik probeer ook maar niet zoveel er over na te denken... Over 10 dagen mag ik testen, dan weten we meer!! Voelt wel heel lekker die twee emmy's in mijn buikie en ik wrijf er regelmatig over en zeg dan zachtjes, gaan jullie maar lekker groeien en lekker innestelen, dan mogen jullie over 9 maanden ter wereld komen!! Hoop zo dat het goed zal gaan!

Jij over twee weken weer een nieuwe poging las ik... Het gaat al opschieten!!

Carmen@ Jij ook over twee weken weer een nieuwe poging, jij loopt dan gezellig gelijk met Ruthje ;-) Veel succes, ook met manlief... laten hem maar een beetje relaxen en probeer op e.o.a. manier de druk er een beetje af te halen bij hem... Veel lieve positieve energie wens ik jullie toe!!

Iris@ Succes morgen!! Laat je weten hoe het is gegaan?

Meiden, hier alles goed! Voel me prima en heb tot nu toe, nog niet erg veel last van de spannendste wachtweken... Nog 10 daagjes... maar morgen weer lekker aan het werk.. want als je aan het werk bent gaat de tijd snel!!

Fijne avond nog!!

Liefs, Miffy

Iris40
14 November 2010, 21:12
Ik laat het jullie zeker weten morgen.....wil niet teveel hopen..ben toch erg bang voor de FSH waarde en de echo...waren de vorige keren ook niet bijster goed he(1 x 9,5 en 1 x 13) Dus 9,5 zou oke zijn maar 13 dag gaat het zeker niet door. Vlgs mij is de grens 10.

Iedereen veel succes en inderdaad morgen weer aan het werk dan gaan de dagen snel:-)

Liefs Iris

Carmen40
15 November 2010, 12:32
Miffy,

Bijzonder he, twee emmy's in je buik?.....n Emmy is ook al zo bijzonder:)

Ik voelde de laatste keer na de TP van de Emmy's ook niet veel, was wel wat moe en het gekke was wat zo op viel in de 2e WW.....tijdens het fietsen...reed ik over een hobbeltje in de weg en kreeg ik ergens onder bij mijn blaas steeds een raar gevoel???

Verder moest ik in het einde van de 2e WW wat vaker geeuwen en had last van "opboeren".
Deze dingen kwamen pas net voor de testdatum.
Ook had ik lichte duizelingen bij het opstaan en tintelende benen en later ook boven in mijn armen....maar dit was pas net voor/ net n de positieve test.

Ik had een ( heel licht!) positieve test op de 2e dag vr de eigenlijke testdatum.

Ik hoop dat deze 10 dagen snel voorbij gaan:)
Praten tegen de Emmy's en wrijven over mijn buikkie deed ik ook....
Laat ze maar heerlijk nestelen.

Thankx voor je lieve positieve energie:)

Iris,
Nogmaals heel veel succes.....
Knuff.

Liefs,

Carmen

Iris40
15 November 2010, 13:19
mmm hier een zwaar teleurgestelde Iris...op de echo maar twee follikels te zien links en rechts gewoon niks!
FSH wordt nog doorgebeld maar zal vast te hoog zijn. Geen IVF dus.....hopleijk een andere maand beter. December lkan niet want dan is het lab dicht!
Als de gyn zo belt ga ik vragen of ze deze maand misschien IUI wil doen met evt hormonen als escape? Maar ze zijn geen voorstander van IUI bij mij....maar ja ik wil toch iets proberen...
Ik kan wel janken!

ruthje
15 November 2010, 14:34
Miffy,
fijn dat alles goed is! wat bijzonder he, emmies in je buikje!!
Roosie, ook voor jou duim ik!!

Iris, wat balen dat het geen ivf word deze maand, en dan ook nog verplicht een maand overslaan!! Bah bah bah!!
Sterkte met het verwerken van deze teleurstelling.

liefs

Carmen40
15 November 2010, 15:37
Iris,
Jeetje wat een teleurstelling zeg:(en mogelijk kan de IVF dan niet doorgaan...pff..
Balen van de december sluiting, volgens mij hebben ze dat in alle klinieken/ z'huizen?

Ik hoop dat je dan alsnog een escape IUI mag doen.
Dit zit toch in het basispakket van de verzekeringen? Waarom zouden ze dan moeilijk doen?

Het is misschien deels te accepteren omdat er tenminste dan voor je gevoel "iets" gebeurd tot aan de IVF?:?
Succes en ik hoop dat het anders een escape IUI kan worden.....

Roosie,
Hoe is het werken gegaan?

Liefs,

Carmen

Jelske
15 November 2010, 15:55
@Iris; jee, dat is balen zeg...... en wat vervelend dat het lab met kerst dicht is! ze snappen er ook niks van in het ziekenhuis; natuurlijk mogen ze wel kerstmis vieren maar elke gemiste maand is er een voor ons vrouwen toch? hopelijk mag je dan een iui doen of in elk geval een particuliere iui ;-) Succes!

@Roosie; hoe ging het werken en hoe voel je je? Pijntjes wat afgezakt?

@Carmen; hoe gaat het bij jou? Knuf!

Iris40
15 November 2010, 16:26
ik snap er werkelijk niks meer van...maar twee follikels zichtbaar en een FSH van 8,6 (dus dat is wel oke) maar toch gaan we geen IVF doen deze maand. te weinig start follikels. Ook geen IUI. Heeft geeb extra toegevoegde waarde omdat zaad van mijn vriend perfect is en hoog geconcentreed. dus geen meerwaarde met de IUI. Hoe ik ook smeekte...ze wilde er niet aan. Gewoon een particuliere IUI. Nu dus 2 maanden wachten tot een eventuele volgende poging..ik kan wel janken, vloeken en tieren tegelijk...

sorry voor dit ego bericht

hoop1970
15 November 2010, 17:51
Nou meiden...hier komt ie weer een keer, omdat we het volgens mij allemaal weer goed kunnen gebruiken...

http://camelotcraft.com.au/images/Group%20Hug%20si3431f.jpg

Jelske
15 November 2010, 18:35
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrr was ik nt aan toe, tnx Hoop!!!!! XX

Carmen40
15 November 2010, 20:01
Ik doe ook mee met de group-hug......

Iris,
Nou ja!!! Geen escape IUI??
Mooie FSH waarde, er kunnen toch nog wat eiblaasjes bijkomen dmv de hormonen??

Balen en nog eens balen dat jullie nu moeten wachten:(
Sterkte.

Ik weet f niet wat ik verder moet zeggen:cry:
Dikke knuff,

Carmen

Miffy
16 November 2010, 20:29
Carmen@ Wat leuk om te lezen wat jij allemaal ervaarde in de wachtweken... ben benieuwd of ik volgende week wat ga merken.. Ik ga ook echt pas testen op 24 nov... eigenlijk denk ik zelf dat het beter is om nog wat langer te wachten met testen... maar goed, in het ziekenhuis zeiden ze dat je precies twee wkn na de terugplaatsing mag testen dus dat doen we dan maar...
Dan weet ik nog mooi voor mijn 41ste verjaardag of we zwanger zijn.... OOhhh, wat zou dat een mooi verjaardagscadeau voor mij zijn!!!

Iris@ Ik heb je al wat geschreven op het andere forum, maar wat raar ook dat je FSH mooi laag was maar dat er nu niet genoeg follikels lagen.. Trouwens bij mij was de FSH 11, de laatste keer dus de grens van 10 houden ze in Voorburg in elk geval niet aan als de echo een mooi beeld laat zien... Het gaat tenslotte om de combinatie echo en FSH..

Ruthje@ Hoe is het met jou meid? Hou je het nog een beetje vol...

Jelske@ Hoe gaat het met jou?

Hoop@ Thanks voor de groeps HUG!! Altijd lekker... de emmy's vonden het ook heerlijk!! :-)

Met mij gaat het prima! De eerste wachtweek zit er morgen op... het valt me tot nu toe erg mee, gelukkig geen spanningen of bang dat het fout zal gaan... gek genoeg heb ik er vol vertrouwen in... De aanloop naar de TP was een drama... toen zag ik het bijna helemaal niet meer gebeuren, maar ach zo zie je maar weer... ineens kan het weer anders zijn!
Ik heb gewoon heel veel mazzel gehad, maar dat ben ik me terdege bewust!! Ik ga afsluiten... ben een beetje moe en duik er maar eens bij tijds in vanavond!!

Dikke knuffel voor jullie allen...
Miffy

ruthje
16 November 2010, 20:45
Miffy, fijn dat het goed met je gaat! En wat zou het een mooi verjaarscadeau zijn, 2 babies :mrgreen:

Hier gaat ie prima hoor, druk en druk en druk! Nog ongeveer 2 weken tot de volgende poging. We zien het wel. Ik stap er deze keer helemaal blanco in.
We will see, het zou mooi zijn als het raak is! Is het niet raak dan is dat jammer, maar ook niet meer dan dat.

Heb mezelf voorgenomen om cool, calm and collected te zijn. Gaat me tot nu toe prima af!

liefs

sterretje37
17 November 2010, 08:28
Hier is inmiddels duidelijkheid: ongi!!!
Dan was mijn "buikpijn" van twee weken geleden toch mijn eisprong.
Dubbel gevoel: ontzettend balen dat ik niet zwanger ben, maar ook enigzins opgelucht dat mijn lichaam toch zelf de draad weer oppakt na de MK.
Was echt bang dat ik vrijdag de gyn kon gaan bellen als ik nog niet ongi zou hebben.
Eens kijken of het dan gewoon weer 3 dagen is en mijn cyclus weer net zo lang is (26 28 dagen).

Jelske
17 November 2010, 09:30
@Sterretje; balen van de ongi maar fijn dat je nu duidelijkheid hebt. Sterkte met je buikie en knuf!

Roosie
17 November 2010, 12:50
@Iris, wat ontzettend balen meis dat geen ivf mag deze ronde. Echt vreemd dat ze niet een IUI doen, tegen ons is gezegd dat als ik te weinig follikels heb wel een IUI mag. Hopelijk lukt het nog wel met de eigen IUI. En nu weer afwachten, sterkte meis!

@Hoop, ik doe ook mee met de groephug hmmmmmmmmm heerlijk!

@Miffy, gewoon testen wanneer jij er aan toe bent hoor, volgens mij hoeft het niet stipt op de testdatum het testen.
Ik ben ook erg benieuwd of ik iets ga merken in de 2e week. Goed zeg dat je zo relaxt bent en vol vertrouwen, ik ervaar hetzelfde als jij! Ik denk zelfs na al die pijnigheden van zaterdag dat mijn emmy ook echt links is gaan innestelen, het voelt of daar ook de meeste energie naar toe gaat.

@Ruth, fijn dat je jezelf rustig en cool kunt houden!!! Nog even en je mag weer beginnen!

@sterretje balen dat je toch ongi geworden bent! Maar idd fijn dat je lichaam weer de draad oppakt.

Ik ben even een paar dagen niet op het forum geweest, alleen af en toe beetje lezen. Heb 2 dagen gewerkt, daarna was ik echt moe en wilde liever op de bank chillen en tv kijken met manlief.
Maandag ging het werken wel, al was ik wel tot twee keer toe duizelig en ik kreeg smorgens een vlaag van misselijkheid toen ik koffie rook. Gisteren heb ik dat niet gehad en ging het ook een stuk beter.
Op het werk vroegen ze gelukkig niet wat ik voor behandeling gehad heb, heb alleen verteld dat mijn slagader geraakt is waardoor ik langer moest herstellen, ze vonden dat wel erg om te horen.
Iedere dag gaat het een stuk beter met me, ik kan sinds gisteren normaal zitten en heb niet zo'n pijn meer bij mijn schaambeen. Voel alleen nog gevoelige buik als ik loop en bij zitten en opstaan.
Ik voel me verder ook goed en ik kijk uit naar mijn vakantie!
Morgen is het alweer een week geleden dat we emmy opgehaald hebben, nog 1 week te gaan.
Van het ziekenhuis mag ik 25 nov. testen, ik weet nog niet wanneer ik test ik ga op mijn gevoel af wanneer ik er aan toe ben.
Zaterdag lekker op vakantie, 6 dec. kom ik weer terug.

Liefs Roosie

Carmen40
17 November 2010, 13:32
*Miffy en Roosie,
De eerste WW zit er al weer op:)
Jullie doen het goed hoor!!! Blijven rustig, kalm en opgewekt:)
Nog even volhouden tot te test......

*Ruthje,
Het is ook wel het beste denk ik om er blanco in te gaan...maar soms is het wel moeilijk..
Hopelijk lopen we straks eens gelijk???? ( zie mijn laatste info hieronder)

*Sterretje,
Balen van je ongi, ik kan jouw teleurstelling goed begrijpen.
Toch heb je nu, hoe balen ook, duidelijkheid over je cyclus, dat is nu toch ook erg belangrijk voor je afspraak met de gyn maar k voor jezelf:)

Verder zijn vandaag de :evil::evil: in alle hevigheid losgebarsten.....buikkie doet een beetje zeer:cry:lage rugpijn al 3 dagen.
Deze keer een cyclus van 26 dagen, ben ik wel blij mee.

Gelijk gebeld voor de eerste echo, 25 november a.s.
Zaterdag a.s. weer starten met prikken...112,5 IE per dag.
Hopen dat er nu een extra eitje rijp wil worden?:?

Zaadjes liggen al klaar "voor het geval dat" en dat is hl anders beginnen met de IUI:)
Mocht het niet lukken met mijn mannetje dat gebruiken we deze zaadjes en dan ben ik er klaar mee.

Niet dat ik het niet meer zie zitten maar gewoon het feit, iedere keer 300 euro neertellen voor nog geen 5 % mr....
De zaadjes zijn er ruim voldoende, als deze onderin de BM binnenkomen zijn ze binnen een aantal minuten k de eileider e.d..

Met de IUI worden de zaadjes gewassen en iets hoger in de BM, bij mijn eileider ingebracht...met hl veel goede zaadjes ( zoals we iedere keer al hebben gehad...) moet het dan qua kans bijna gelijk uitkomen???? denk ik.....

Lukt het wl met de verse zaadjes, dan wil ik hierna graag nog 1 IUI doen, om de zaadjes op te maken:)

En anders....ben ik zowieso helemaal klaar om een goede oma te worden/zijn:)
Gisteren is er een goede 1e echo geweest. Hartje was ook mooi te horen.

Mijn mannetje was helemaal ontroerd toen hij het te horen kreeg....en een tijdje stil en beetje emo...maar vond het prachtig!:-D

Liefs,

Carmen

Roosie
17 November 2010, 14:05
@Carmen succes met de start van een nieuwe ronde IUI! Hopelijk blijven die zaadjes in de vriezer liggen!
En veel plezier met het aankomend oma-schap!

Liefs Roossie

Jelske
17 November 2010, 14:15
@Carmen; mooie cyclus van 26 dagen maar wel vervelend dat je zo'n last van je buik/rug hebt! Ik kan me voorstellen dat je man even stil en emo was, het is ook niet niks om zelf met een zwangerschapstraject bezig te zijn en ondertussen te horen dat je opa wordt.... maar wel heel gaaf! Fijn dat de echo goed was en voor wat betreft je iui verhaal; ik snap je helemaal hoor! Zoveel % meer kans dan een gewone bevruchting heb je nou ook weer niet met iui en als je dat elke keer een paar honderd euro kost.... tja, sommigen hebben dat er wel voor over maar het is en blijft veel geld! In elk geval sterkte met je buikie, laat je maar lekker verwennen door manlief (wijntje, chocolaatje, deken op de bank en zo :-))

@Roosie; de eerste week zit er alweer op? Jeee, dat vliegt ook zeg! Wat heerlijk dat je zaterdag op vakantie gaat maare, voor ons balen hoor! Nu moeten we wachten tot je terugbent............... :-( Wel gaaf dat je op vakantie kunt testen, ik hoop het echt zo voor je dat Emmy haar warme plekje heeft gevonden?!

Roosie
17 November 2010, 14:22
@Jelske, ik ga proberen jullie een berichtje te sturen met de uitslag! Mijn fam. zit dan ook te popelen op een uitslag!

@Carmen, ja laat je idd maar lekker verwennen even focus op jezelf hoor je hebt zoveel klaargestaan voor anderen!

ruthje
17 November 2010, 14:31
Roosie,
had op het andere topic ook al wat voor je geschreven, maar wilde hier ook nog even zeggen dat ik een heel goed gevoel heb over je emmie.
Ow meis, over een week een dikke vette + hoor!!

Carmen, ik denk dat we ongeveer gelijk opgaan. Ik heb 28,29 of 30 nov de IUI. Dus we gaan dan ongeveer gelijk op, verwacht mijn nod op 12 dec. Heb een lange cyclus, dus volgens mij gaan we gewoon gelijk!!
Heel veel toi toi toi de komende IUI!!!!

Jelske, hoe gaat het met jou?

Hoop, hoe issie daar?

liefs

hoop1970
17 November 2010, 15:30
Hoop voelt zich een beetje.... prut

grauw en grijs buiten, niet fit, nachtdienst... kortom....
http://sannieslog.punt.nl/upload/moppersmurf.jpg
en...'t idee dat ik jullie ook niet meer zoveel te vertellen heb...

Miffy
17 November 2010, 20:31
Ruthje@ Goede instelling meis! Echt geloof me, het maakt voor jezelf al zo'n groot verschil als je een beetje positief er in staat! Hou het vast!! Een dikke knuf voor jou!

Carmen@ Zou leuk zijn als je samen met Ruthje opgaat. Fijn gevoel ook om te weten dat er zaadjes zijn ook als het onverhoopt niet lukt voor manlief op het moment supreme..

Hoop@ kop op meid! Straks uit de nachtdiensten even goed bijslapen en dan lekker wat dagen vrij denk ik (meestal is dat het geval na wat nachtdiensten). Verwen jezelf dan maar eens en pak een lekker dagje sauna!
Ik wens voor jou een zonnetje!! Misschien vrolijk je daar van op :-)

Liefs voor jullie allen,

Miffy

ruthje
17 November 2010, 20:34
Hoop, molletje spelen in de nachtdienst is idd niet echt bevorderlijk voor je humeur met deze donkere dagen. Kom je uit bed, is het alweer donker...pfff
Hoeveel nachten moet je? Hopelijk ben je wat langer vrij als ik...ik was maar 2 dagen vrij waarvan ik op de 2de vrije dag op moest draven voor een overleg...lekker!!

Hoe voel je je verder? heb je al een keus gemaakt wat je gaat doen, toch de laatste restjes hormonen opmaken en particuliere iui's doen?
Of het er gewoon op aan laten komen en zien hoe het loopt? Ik hoop voor jullie echt op een wonder hoor!!

liefs

Roosie
17 November 2010, 20:47
@Hoop, dikke knuffel en sterkte met de nachtdiensten!

sterretje37
17 November 2010, 21:35
Gaan we weer. Vanmorgen dacht ik echt dat ongi was gekomen.
De rest van de dag dus helemaal niks meer. Geen drup.
We wachten wel weer af. Zal dan morgen of overmorgen wel gaan doorzetten.

Jelske
17 November 2010, 21:48
@Sterretje; tjonge, je lichaam wil ook niet echt lekker meewerken he? Vervelend dat het niet heeft doorgezet, nu weet je ng niet waar je aan toe bent. Sterkte met afwachten en hopelijk is het telefoontje naar de gyn. niet nodig!

@Ruthje; met mij gaat het wel goed hoor, ben even hl weinig bezig met zwanger worden en net als Hoop even het gevoel niet zoveel te vertellen te hebben. Maar ik lees wel mee hoor, wil natuurlijk wel op de hoogte blijven van alles ;-)

@Miffy; liefs terug :-)

@Hoop; heeeeeeee wakker worden!!!!!!!! je moet de nacht in!!!!!!!! ga ik zo lekker m'n warme bedje in met een kruik, poes op het voeteneind en manlief aan m'n zij (nee, geen sex vanavond hahaha) werk ze en ik wens je een rustige nacht toe die snel voorbij mag gaan!

Carmen40
18 November 2010, 14:58
*Roosie,
Ja, ik hoop dat ook de zaadjes daar kunnen blijven liggen.
Ieder keer dat het "vers" nog lukt..geeft een extra kansje....niet veel maar ja....we proberen het maar gewoon...

Maar niet langer dan nog 2 keer, de laatste keer wil ik dan graag de zaadjes uit de vriezer opmaken znder hormonen, zodat ze in ieder geval gebruikt gaan worden:)
Ik hoop zo ver te komen??

Wel fijn trouwens als je kans hebt vanaf je vakantie adres te mailen mbt de uitslag van de test....

Hoe voel je je? Heb je nog pijn?

*Jelske,
Ja, het is idd een bijzonder situatie voor mijn mannetje....opa die nog een paar IUI's doet:shock: hihihi
Maar hij zegt dat het niet van invloed is maardat hij het ontzettend bijzonder vindt dat hij opa wordt n hij er zich ervan bewust is dat het nog om een paar keer IUI gaat.

Het "wijntje, chocolaatje, deken op de bank en zo" is niet erg gelukt gisteren......het werd, koffie, warme melk, warme pitten-zak en een Para en naar bed.
Wat had ik een pijn in mijn onderrug! dit heb ik niet zo vaak zo erg gehad, nu gaat het wel weer.

Het wordt nu alleen maar minder na vanmiddag:)rugpijn is bijna weg.....

*Miffy,
Ja ik vind het ook wel leuk om samen met Ruthje op te gaan deze keer:)
Hoe voel je je?

*Sterretje,
Jeetje wat balen zeg!
Zet je lijf je op het verkeerde been:cry:
Ik hoop dat je ongi weer gaat doorzetten.......

*Iris,
Knuff!

*Hoop,
Knuff!

*Ruthje,
We gaan aftellen:)

Liefs,

Carmen

Roosie
18 November 2010, 15:46
@Sterretje balen zeg nu weet je nog niet waar je aan toe bent.

@Carmen, goed dat je jezelf een grens stelt anders kun je wel door blijven gaan met IUIs. Hopelijk is het raak met de volgende IUI!
Ik voel me met de dag beter, heb nog gevoelige buik bij zitten en opstaan en beetje met lopen, voel me ook al een stuk actiever en kan weer dingen doen.
Maarja de 1e wachtweek bestond uit herstellen en nu ik bijna helemaal hersteld ben, ben ik toch wel blij dat ik op vakantie ga heb weer afleiding nodig.
Manlief is morgen ook vrij gaan we samen de vakantie voorbereiden en zwangerschapstesten inslaan. Vind het best eng om ze nu al te kopen, maarja moet wel als ik wil gaan testen tijdens de vakantie en ik weet niet wat voor testen ze in Amerika hebben.
Ik vind het ook eng om zaterdag al met de utrogestan bolletjes te stoppen, denk dat ik gewoon een paar dagen door blijf gebruiken. Ieder ziekenhuis heeft hier ook weer een ander protocol over. Misschien gebruik ik ze gewoon door tot aan de testdatum, dat is maar 4 dagen extra.

Ik hoop dat het snel beter gaat met je rug!

Liefs Roosie

Roosie
18 November 2010, 18:15
Weet het even niet meer had net bruine afscheiding en een heel klein tipje vers bloed.

Miffy
18 November 2010, 18:24
Roosie, neeeee.... hou op.... ik hoop zo dat het de innestelingsbloeding is... het mag niet fout gaan. Ik weet gewoon niet wat ik moet schrijven... Ik hoop heel snel op goed nieuws van je... laat het nu niet gebeuren hoor.. Heb je het ziekenhuis al gebeld?

Wat ik je nog wil meegeven... ik zou niet op eigen initiatief die bolletjes blijven plaatsen, overleg op z'n minst met je behandelend arts.

Heel veel sterkte en ik hoop echt snel te lezen dat het vals alarm is..

Dikke knuffel

Roosie
18 November 2010, 18:30
Ziekenhuis kan ik niet meer bellen wel mailen. Het kan van alles zijn.....pffff punctie bollen innesteling .....

Iris40
18 November 2010, 18:35
Hi Roosie,

sterkte!
Ik zopu zeker niet stoppen met de utrogestan...even overleggen maar iets langer doorgaan kan geen kwaad vlgs mij. Ik kreeg ze ook voor tweede helft cyclus zonder iui of ivf.

Liefs Iris

Miffy
18 November 2010, 19:02
Sorry Roosie dat ik misschien wat overdreven reageer maar ik schok er best wel even van... Als ik dan lees over die drup bloed, dan ben ik gelijk weer twee jaar terug in gedachten.. Hopelijk heb je morgen meer duidelijkheid.. Ik zou in elk geval even mailen met het ziekenhuis dan... hopelijk is het niks en zijn het de naween van je punctie en tp... of de innesteling...

Veel positieve energie en heel veel geluk wens ik jullie toe!!

Liefs, Miffy

Roosie
18 November 2010, 19:09
Miffy geeft niet meis we leven ook zo met elkaar mee! Was net weer naar de wc en nu niets te zien houden het maar op innesteling.

ruthje
19 November 2010, 08:29
Roosie, oh meid het gaat gewoon innesteling zijn hoor!! Wat zal je geschrokken zijn.
Die bolletjes kan geloof ik geen kwaad hoor, het zorgt er alleen voor dat je lichaam nog geen menstruatie gaat produceren volgens mij. Ze geven het aan vrouwen die problemen hebben bij de innesteling en te weinig oestrogenen zodat de hersenen het seintje "ik ben zwanger" missen en de ongi in gang zetten. Zolang je die bolletjes gebruikt word je denk ik ook niet ongi...mss is het handig ze af te bouwen? Of zeg ik nou iets stoms?

Ik duim voor je roosie, dat het goed mag gaan!

Jelske, fijn dat het goed gaat met je! Kan me wel voorstellen dat je het gevoel hebt weinig te melden te hebben, maar de gewone dagelijkse dingen zijn ook belangrijk! Das ook kletsmateriaal!

Carmen, yeah aftellen!! En nu gaan we gewoon samen zwanger worden!!

Ik heb gister een ongeluk gehad met de scooter. Er lag een laag modder op de weg, want de boeren waren bezig geweest in het land. Ik kom om 23.15 uit mijn werk en op het moment dat ik een bord pas op voor de modder zie, ben ik er al...en dan is het net of rij je op ijs en hoppa, ik vloog van de weg over de kop.
Gelukkig valt het wat mee, zere knie en stijf als een plank.

liefs

Jelske
19 November 2010, 09:28
@Ruthje; jemig, dat was schrikken zeg! Die modder is ook gewoon levensgevaarlijk op de weg! Blij dat de schade wel mee valt maar evengoed sterkte met je zere knie en je stijfheid!

@Roosie; koffer al gepakt? Goh, lekker hoor, twee weken op vakantie!! (geen afscheiding meer te bespeuren?)

Carmen40
19 November 2010, 13:54
*Roosie,
Hoe gaat het nu met je?
Ik hoop dat je geen afscheiding / bloed meer hebt gezien??
Rustig aan hoor met inpakken.....

Ik moest bij de eerste 2 IVF's doorgaan met de bolletjes tot aan de testdatum en bij de laatste IVF stoppen nog vr de testdatum.

Die laatste keer is het dan wel gelukt maar ik weet dat ik t/m dag 15 na de punctie 3x2 bolletjes, dag 16: 1x 2 bolletjes en vanaf dag 17: helemaal geen bolletjes meer hoefde te gebruiken.

Die beide keren dat ik moest doorgaan tot aan de testdatum, ben ik ook later ongi geworden.
Bij mij houden de bolletjes de ongi tegen.....zoals Ruthje ook al opmerkte.

Maar laat ik bij jou er niet van uitgaan....want Emmy moet gewoon maar blijven zitten!!!!!:) Succes in ieder geval met jouw beslissing hierin.

*Ruthje,
Jeetje!!:-odat is ff schrikken.
Je had wel van alles en nog wat kunnen breken:shock:
"Gelukkig" breng je het er nog redelijk van af.....ik hoop dat je klachten snel minder worden.

Ik reed gisteren ook op de brommer.
Sinds een paar weken hebben we er eentje gekocht, erg handig soms:)
Had al een jaar of 18 niet meer gereden...na een pittig bromfiets ongeval....

Ik rij al jaren motor en nu sinds een jaar niet meer ( komt wel weer, hihih want het blijft aan trekken:))
Bromfietsen vind ik levensgevaarlijk....het went nooit...voor mij...

Ps. ik begin met aftellen want straks ga ik starten met prikken, 112,5 IE per dag.
Nog 2 1/2 uur te gaan:-D3....2...1.......

Verder was het hier gisteren best hevig.
Ben in een halve dag 5 grote stukken stolsel verloren, zelfs eentje met een soort vast weefsel...sorry maar ik voelde het echt helemaal gaan...blehhh/ bah!:(

Nog nooit zoveel stolsels achter elkaar verloren.
Meestal n groter stolsel per cyclus.
Mar net als gisteren, niet normaal!

Het lijkt wel of mijn BM helemaal leeg en schoon moest?
Mijn ongi was ineens zo goed als over, raar lijf van mij.:shock:
De rugpijn kwam met die stolsels ook even heftig terug, raar he?

Nu alles weer rustig in nmijn buikkie.

Ben tussendoor druk met sollicitaties.

Had ik een heel goed gesprek van de week, gaan ze niet met mij verder omdat ik teveel ervaring heb, teveel vakopleidingen gedaan, van alles "teveel" want.....dan ben je TE DUUR:cry: en daar baal ik nu zo erg van.

Heb je jaren enorm je best gedaan om alles te halen, extra cursussen te doen, meer kansen creren....keert dat tegen je...niet te geloven.....we gaan gewoon maar door en weer door.

Fijn weekend.

En ehhh...Roosie als ik je niet meer "zie / spreek" fijne vanaktie alvast en een goede reis.
Met een positieve test weer terug:)toi toi toi

Liefs,

Carmen

ruthje
19 November 2010, 14:03
Carmen,
Je baarmoeder zal wel denken: nesteldrang, alles moet schoon voor als staks de baby komt!
We gaan ervoor hoor deze ronde, ik breng vast geluk ;)
Hou je in ieder geval gezelschap op de wachtbank straks...whoeehoeee here we go!!!
Hier nog 9 dagen en op de 9de dag verwacht ik de positieve ovutest, en dag 10 de iui-d!

Wat balen van de sollicitaties, ik heb dat ook ooit gehad. Was ik 24 en te hoog opgeleid waardoor ik te duur was...
Was n te oud :? en had teveel diploma's & certificaten....daardoor dus vl duurder dan iemand van 21 die het minimale eisenpakket bezitte.
Heel frustrerend!!!

Met mijn vorige scooter ben ik aangereden door een auto. Dat was wel heftig, borstbeen gebroken, 7 ribben gebroken en een hersenkneuzing ondanks de helm. maar die auto reed ook ongeveer 100 en ik 55 dus de klap was 155km/u. Toen keek ik de dood in de ogen...nu valt het gelukkig allemaal mee.

Roosie, hoe is het nu? Ik wens je alvast een hele fijne vakantie!!!!!

liefs

Carmen40
19 November 2010, 14:18
Nou Ruthje,

Je zet er de vaart in, hihihi:-D
Laten we het allemaal heel positief en de goede moed erin houden:-D
Ik verwacht een positieve ovu test rond 29 / 30 nov en rond 1/2 december de IUI.

Voor watbetreft de BMS, de BM raakt nooit helemaal leeg, er blijft altijd een laagje achter.
Ik heb vorig jaar een aantal weken achter elkaar een soort "lange ongi" gehad en in januari gaf de controle echo aan dat het BMS weer dik was en.....er zaten toen uit mijzelf wel 2 eiblaasjes:)

Hoe raar kan iets gaan???

Zoooo en wat een heftig ongeluk heb jij gehad zeg, pffff.
Breuken, hersenkneuzing:-o

Ik had heel lang last van mijn ongeluk destijds.

Het was regenachtig weer en donker, en ik had mijn vizier dichtgedaan en deze was een beetje beslagen.
Ik reeds slechts 40 km p.u en ik reed binnen de bebouwde kom....in een gebied met gelijkwaardige kruisingen.

Ik dacht dat ik het verkeer van opzij wel kon zien aankomen dmv de lichtbundels.
Nou nee, ineens was er een auto "uit het niets" leek wel.
Direct een klap, ik vloog over de motorkap over de kop en kwam aan de andere kant vd weg terecht.

Mijn vaste voetsteun ( destijds hoefde je nt geen trappers meer te hebben) heeft aan n kant de klap opgevangen en heb hierdoor alleen een gevoelloze plek op mijn been overgehouden) en ik had allemaal steentjes onder mijn vel van mijn handen.
Verder ook erg stijf en een beetje blauw....rot is dat he?

Verder niets en ik kwam er zo heel aardig an af:?

Afijn, auto en bromfiets total loss en ik heb nu nog moeite met het gebied waar ik destijds reed. ( ik kijk altijd een keertje extra:))

En voor wat betreft de werkgevers......BAH!!!
Ze investeren niet in mensen met ervaring, het moet allemaal goedkoop.....BUDGETTEN-BUSINESS..noem ik het:(

Carmen40
19 November 2010, 14:20
Ehh...ik bedoel dati k vorig jaar december een langere ongi heb gehad en daarna in januari die controle echo......

ruthje
19 November 2010, 14:22
Ik verwacht een positieve ovu test rond 29 / 30 nov en rond 1/2 december de IUI.

Hier is dat afhankelijk van de lengte van mijn cyclus positieve ovutest op 28,29,30 nov en een van de dagen die erop volgen de iui...
We gaan cht gelijk op!!!!! whaaaaa! :mrgreen:

ruthje
19 November 2010, 14:24
btw jij hebt dus ook een aardige klap gemaakt met je brommer!!
Ik heb nog steeds last hoor van het vorige ongeluk, moeite met concentreren en geheugen en last van mijn borstbeen.
Ik denk dat het psychisch altijd blijft hoor, de plek van het ongeluk...das een confrontatie met wat je eigenlijk niet wilt herbeleven.

liefs

Carmen40
19 November 2010, 16:29
Ja gek is dat he?

Ik was 17 jaar toen het gebeurde en nu al hl wat jaartjes ouder en ik blijf altijd alert op die bepaalde plek:shock:

Als ik nu zo zou vallen...dan weet ik net nog niet:(??
Ik ben wel voorzichtiger nu.

Destijds was het gewoon dom van mij om met het vizier dicht te gaan rijden terwijl het regende.
Maar niets ten nadele van "jongeren" maar 17 jaar.......:mrgreen:hihihi

Ik ben nu als het ware k nog een beetje 17 jaar, maar wl een 17 jarige met 25 jaar ervaring!! hahaha:-D

K'ga zo prikken....

Liefs,

Carmen

Miffy
19 November 2010, 17:43
Wat een nare verhalen allemaal over die brommerongelukken... doe maar voorzichtig! Ik heb echt een hekel aan die dingen... je bent zo kwetsbaar in het verkeer.... Zowiezo, nu met al die blaadjes is het knap glad op de weg... Kijken jullie allemaal uit!

Yesss... eind van de maand Carmen en Ruthje samen gelijk op... Ik draai nu al duimpjes voor jullie!!

Verder niet veel te melden vanaf deze kant... Alles gaat goed, voel nog niks dus we wachten maar gewoon af...

Allemaal een fijn weekend!! En tot horens maar weer

X Miffy

Roosie
19 November 2010, 17:50
@Ruth jemig wat heb je een klap gemaakt meis! Wat een schrik, gelukkig ben je er goed van afgekomen, beterschap met je knie en stijfheid.

@Ruth en Carmen, ja is een goed idee om het af te bouwen, want ineens van 6 bolletjes naar geen bolletjes weet niet of dat wel zo goed is, al vertrouw ik de artsen wel hoor, maar heb wel een beter gevoel bij wat jullie voorstellen. Ik weet dat de ongi langer weg kan blijven, maar die mag ook gewoon 8 maanden wegblijven.
En jullie gaan gelijk op, dat is wel fijn en ik duim heel hard dat jullie op het zwangerbankje terecht komen!!!

@Carmen, yeah je bent weer begonnen met prikken, ik duim voor een hele goeie ronde! Wat naar zeg die stolsels en ook nog weefsels! Nu heb je idd misschien een schone baarmoeder! Gelukkig is de rust weer wedergekeerd in je buik.

Ja raar h dat ze je soms te goed vinden voor een baan, heb ook een keer gehad dat ik niet werd aangenomen omdat ik te ambitieus ben hahaha.....
Zo dat bromfietsrijden is best gevaarlijk als ik jullie verhalen zo lees!
@Miffy, fijn dat je niets voelt en alles goed gaat, houden zo h! Je mag wel iets voelen maar dan moet het van een zwangerschap zijn ;-)
Met mij gaat het goed, heb wel een gevoelige buik, maar niet meer van de punctie.
Vanochtend had ik weer lichte bruine afscheiding, maar ik voelde ook links weer duidelijk steken, misschien was emmy echt een plekkie voor zichzelf aan het maken. Vanochtend was ik ook misselijk denk van de utrogestan? Was nog niet eerder zo misselijk daarvan.
Maar het blijft tot nu toe bij af en toe licht bruine afscheiding meer niet. Dus we houden het op innestelingsbloeding!
De koffer is ingepakt, heb gepoetst, manlief doet de rest en onze poes hebben we naar het kattenpension gebracht.
Toch altijd raar om je beessie weg te brengen maar ze is in goede handen.
En morgen ochtend om half 9 gaan we weg, we worden door de buurvrouw die toch in Amsterdam moet zijn morgen naar Schiphol gebracht, echt super dat ze dat doet!

Ik wens iedereen heel veel succes en sterkte met alles de komende weken en ik zal proberen wat van me te laten horen vanuit Amerika, maar dat zal vast wel lukken.

Liefs Roossie

hoop1970
19 November 2010, 18:48
Roosie hele fijne vakantie!! Ga enorm genieten meid, jullie hebben het verdiend!
Weet nog dat je vorig jaar aan het twijfelen was of je mee zou gaan of niet... goh, weer een jaar voorbij

Wacht met spanning je berichtje af hoor!
GOEDE VLUCHT EN GOEDE REIS!

sterretje37
20 November 2010, 08:13
Nog steeds geen ongi hier en ook geen positieve test.
Gisteren de gyn gebeld en ik kan dinsdag al terecht.
Ben benieuwd hoe zij ongi tevoorschijn gaat toveren.
Al die afgelopen maanden wil je juist geen ongi en krijg je het toch, en nu "wil" je het, en nu komt het niet.
Natuurlijk had ik het liefst toch een positieve test, maar aangezien dat het ook niet wordt wil ik toch wel weten dat mijn lichaam weer normaal functioneert na de MK.

Miffy
20 November 2010, 10:44
Meiden.. Hier toch ook wat lichte spanning nu... had gisteravond wat bruinverlies... Ik ben er flink van geschokken... in eerste instantie was ik vrij nuchter en kon het zonder emotie aan mijn lief vertellen toen ik van 't toilet kwam, maar daarna sloeg toch even de emotie toe... wat nu... gaat het mis of is dit inderdaad de innestelingsbloeding... ik voel me verder goed en heb geen buikpijn. Later op de avond nog een keer naar 't toilet en alleen bij het afvegen nog wat waterig bruin/rood (sorry... niet echt smakelijk) maar gelukkig geen helder rood bloed... dan weet je zeker dat het mis is... toch? Ik weet het ook even niet meer...

Ik doe het rustig aan en wacht maar gewoon af... het is niet noemenswaardig ook vanmorgen niet.. heb voor de zekerheid een inlegkr. in gedaan maar die is nog netjes wit... ook na afgelopen nacht..

Duimen jullie voor me dat het goed mag blijven gaan? Ik probeer er maar niet te veel aan te denken en gewoon af te wachten... Ik kan er toch niets tegen doen...

Roosie, helaas je bent de lucht al in... Wil je toch nog even een hele fijne vakantie wensen, en had je dit graag nog laten weten... we zitten beide in het zelfde schuitje... Hopen dat het bij ons beide goed mag blijven gaan en dat we elkaar weer spreken als je terug bent van vakantie en een positief bericht aan elkaar kunnen mededelen.

Sorry meiden voor dit ego berichtje... Hoop op jullie begrip..

Liefs, Miffy

Iris40
21 November 2010, 09:42
Hi Miffy,

jee wat schrikken. Hoe is het nu vanmorgen?

Liefs Brenda

Miffy
21 November 2010, 20:26
Hier is het toch helemaal mis... afgelopen nacht en vandaag heb ik echt bloedverlies gehad... Een heftige menstruatie. Ik ben best verdrietig... ik had echt niet verwacht dat we de testdatum niet zouden gaan halen... Ik ga morgen maar bellen met het ziekenhuis.. Ben behoorlijk teleurgesteld in mijn lichaam... maar ja.. er is niets aan te doen... We hopen dat volgend jaar ons jaar gaat worden... Gelukkig hebben we een fijne vakantie in het verschiet, daar denk ik dan nu maar aan... en ik laat het hele zwanger worden op het moment maar voor wat het is... Januari na de vakantie pakken we de draad weer op!!

Ik probeer me niet helemaal uit het veld te laten slaan hierdoor.... De volgende poging is het vast raak! Misschien hebben we dan ook wel wat meer geluk met meer follikels en uiteindelijke embryo's zodat we ook wat hebben voor in de vriezer... en laten we hopen dat de kwaliteit dan ook iets beter is nog... deze keer was het een klasse 3 en 4 en dat is natuurlijk ook niet optimaal... Maar ja... toch heb je hoop dat het goed gaat he... En dat had ik tot gister, maar vannacht werd dat wreed verstoort...

Het blijft tenslotte echt een wonder als het lukt...

Liefs, van een best verdrietige Miffy

Iris40
22 November 2010, 00:25
Het is laat en ik kan niet slapen....en lees nu het bericht van Miffy...wat erg!!

Heel veel sterkte. Ik heb er geen woorden voor!

Dikke knuf!

Liefs Iris

hoop1970
22 November 2010, 10:26
Miffy :-(
he wat verdrietig weer!! natuurlijk had je hoop...

verstandig om even een kleine pauze in te lassen...lekker genieten van december en elkaar en natuurlijk heerlijkl op vakantie!
even geen agenda, geen medicatie en geregel... lekker opladen en doen wat en wanneer je zin hebt.

Dikke knuf!!

Carmen40
22 November 2010, 10:51
Miffy,

Ik wil je even zeggen dat ik het vreselijk vind.......heb geen geen woorden voor......
HET IS NIET EERLIJK!!

Gelukkig laat je je niet uit het veld slaan.....neem je tijd en rust om te werken naar de volgende poging.....eerst vakantie.

Door omstandigheden ben ik hier nu iets minder......maar ik wilde je graag even steunen...

Liefs,

Carmen

Roosie
22 November 2010, 14:30
Even een berichtje van mij vanuit USA. Gaat goed hier geen krampen en bruine afscheiding meer. Heb nu angst dat het niet goed is en durf niet te testen donderdag. Maar hoort er bij denk ik wel raar voel niks en mijn plas stinkt ook niet. Ben nu wel met de utrogestan gestopt.

Ik hou jullie op de hoogte hier in huis is gratis internet.

Liefs Roosie

Jelske
22 November 2010, 17:09
@Miffy; och jee, wat een vervelend nieuws! natuurlijk heb je hoop, waar doe je het anders voor maar ja, als je dan toch weer ongi wordt, is het dubbel balen! Sterkte met je buikie en fijn dat er toch een vakantie in het vooruitzicht is, heb je iets om even je aandacht op te richten. Lekker de boel de boel laten, van elkaar genieten en de accu weer wat opladen, dan kun je er in januari weer met volle moed tegenaan. Sterkte meisie!

@Carmen; doe je het een beetje rustig aan? ;-) Knuffie!

@Roosie; heeee, vakantieganger, gelukkig heb je daar internet want ik was niet meer in de gelegenheid om je een heel fijne vakantie toe te wensen! Spannend voor je, en joh, donderdag gewoon 'even' testen, wedden dat......... oooh, ik durf het bijna niet te dromen maar ik duim heel hard dat het positief mag zijn!!

sterretje37
22 November 2010, 19:27
@Miffy: Wat een rotnieuws, veel sterkte!!
Morgen eindelijk naar de gyn, ben benieuwd wat ze gaat zeggen of doen zodat ongi komt.
Die moet komen want vanmorgen had ik ook geen positieve test, dus kom maar ongi, kan ik verder.

Miffy
22 November 2010, 20:56
Hoop, Carmen en Jelske, wat een lieve reacties van jullie... het is echt fijn om een beetje troost te vinden in jullie lieve woorden... jullie weten het ook maar al te goed wat het is... Voor mij was het dan de eerste echte behandeling, wat afschuwelijk nu besef ik wat jullie al een aantal keren hebben doorgemaakt..

Heb vandaag wel weer even wat tranen gelaten hoor, was gelukkig vrij vandaag... maar morgen moet ik weer aan het werk, en heb ik goede afleiding.
We gaan gewoon heerlijk genieten van onze vakantie eind december.. en volgend jaar met goede moed nog een behandeling, laten we het hopen! Ik heb vandaag het ziekenhuis gebeld en heb donderdag 2 dec. een belafspraak. Dan kan ik alles even bespreken en vragen hoe nu verder, en of we de behandeling gaan aanpassen of andere medicijnen gaan gebruiken...

Eerst nu maar relaxen en mijn lichaam even tot rust laten komen... en is effe lekker weer naar de sauna en carpaccio eten en een lekkere fles wijn leegdrinken en aan de champagne zonder reden, gewoon omdat het lekker is...

Liefs, Miffy

Miffy
22 November 2010, 20:59
Sterretje, ook bedankt... was je vergeten...Hopelijk komt je ongesteldheid snel ja als je dan toch geen positieve test hebt kan ie beter maar zo snel mogelijk komen toch.. Succes bij de gyn morgen!

x Miffy

Jelske
22 November 2010, 21:12
@Sterretje; succes bij de gyn. morgen, hopelijk komt de ongi nu snel door! Knuffie.

@Miffy; elke maand dat je ongi wordt is gewoon niet leuk wanneer je zwanger wilt worden, met of zonder behandeling. Maar het is waar; wanneer je de 1e behandeling hebt gehad ben je vl goede moed en hoop (en terecht!) dat het dit keer wel zal lukken. En als dan toch de ongi komt, lijkt de klap ook wel wat harder aan te komen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik na de 3e iui poging weinig positieve hoop meer had (heb er uiteindelijk 6 gehad) en tch blijf je stiekem hopen op die ene keer dat het wl lukt. Dus, geef de moed niet op, ga lekker naar de sauna en aan de champagne??? mmmm, ben gk op sjampie :-) En sterkte met je buikie.

ruthje
23 November 2010, 18:49
Miffy,
wat een verdrietig nieuws...:(
Natuurlijk kijk je nu naar je pauze, even afreageren en genieten zonder alle medicatie en tijden en ziekenhuisafspraken.
Maar daarnaast mag je best even huilen hoor! Het is niet niks om allemaal te moeten ondergaan. ik had het zo graag anders voor je gezien...

Carmen, take it easy!

Roosie, morgen is de test datum voor jou..spannend meis!!

Hier bouwt de spanning toch alweer op, vandaag gestart met ovulatietesten en hoppa! Meteen vlogen de hartkloppingen me weer om de oren.
Heb me ook enorm druk gemaakt op mijn werk, misschien komt het daar ook wel van...of het is een samenloop.
Sta best relaxed tegenover de behandeling, weet wat ik kan verwachten.
ik denk dat mijn werk me parten speelt...nou ja morgen weer met frisse moed er tegenaan, en op naar de positieve test!

liefs

hoop1970
23 November 2010, 19:07
Roosie ging toch donderdag testen? de 25e (op onze anniversary)

hier vandaag ovulatie... dus jullie weten wat wij straks gaan doen... :mrgreen:

Ruth, gaat snel weer he... je begint wel vroeg met testen.
we zitten zo wel lekker bij elkaar in de buurt met z'n allen...

Miffy
23 November 2010, 19:15
Jelske en Ruthje.. wat zijn jullie toch allemaal lief!! Ik knap er gelukkig echt van op als ik alle lieve medeleven lees...

Ruthje@ You go girl... ik hoop heel erg dat het gaat lukken deze keer... en maak je niet te druk op het werk he! Goed voor de afleiding maar jezelf niet overhoop werken... kan ook best een tandje lager die versnelling..

Ik hou het voor gezien voor vanavond, ga lekker languit op de bank!!

Liefs, Miffy

ruthje
24 November 2010, 15:15
Carmen, ik wilde je een Pb'tje terug sturen, maar kreeg de melding dat je inbox vol zit en mijn bericht niet verstuurd kon worden.
Dus hier dan maar even: Maak die inbox eens schoon ;) Dan kan ik je antwoord geven!

:mrgreen:

liefs

Carmen40
24 November 2010, 15:35
Hahaha....ik zal mijn best doen....:mrgreen:

sterretje37
24 November 2010, 17:56
Gisteren bij de gyn geweest, en hier gaat ongi niet komen.
Ze heeft ff gekeken met de inwendige echo, en ze vermoedt een verkleving door de curretage.
Ik baal dus gigantisch.
Ben intussen 12 weken verder, en dus niks opgeschoten.
Vandaag ook nog laten bloedprikken op FSH om de overgang uit te sluiten.
Volgende week donderdagmiddag om half 2 krijg ik een Hysteroscopie, gaan ze dus met een cameraatje kijken wat er loos is.
Op 10 december heb ik een telefonisch consult voor de uitslag en verdere actie.
We hebben sowieso afgesproken dat als ik half januari niet zwanger ben, ik weer moet bellen voor eventueel IVF, als Arnhem dat doet.
Nou, er is dus weinig kans dat ik voor half januari nog spontaan zwanger ga worden, dus kunnen ze ons maar beter meteen dat traject insturen.

Roosie
24 November 2010, 18:12
Lieve dames jullie zitten net zo in spanning als wij. Hier gaaaat het goed geen ongi te bekennen. Gister wel even ongi krampen gaat maar geen bloed te bespeuren. Heb wel gevoelige borsten vooral als ik mijn bh uit doe. Morgen ga ik testen al vinden we erg eng. Ik zal het jullie laten weten, er is wel een tijdsverschil het is hier 6 uur vroeger. Ik zit volop in de zon heerlijk! We zijn naar seaworld en eurodisney geweest.

Liefs Roosie

ruthje
24 November 2010, 18:24
He sterretje wat balen!!!!!!!!Bah bah bah bah!!
Veel sterkte met deze teleurstelling...

Roosie...meis wat maak je het spannend!!
Morgen een dikke vette + hoor!!!!!

liefs

Jelske
24 November 2010, 20:40
@Sterretje; tjonge Ing, het zit je niet mee! wat vervelend om te horen dat er misschien wel een verkleving is ontstaan door de behandeling? Gaan ze kijken of er niks zit en veroorzaken ze juist daarmee iets. Ik kan me je gevoel voorstellen van dan maar meteen het traject in ipv te wachten tot half januari..... Nou, sterkte meisie, laat je maar lekker verwennen op deze koude avond door manlief ;-)

@Roosie; jij weet het ook spannend te maken zeg en lekker in de zon? Hier is het de hele dag al 2 graden, brrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

Iris40
24 November 2010, 21:35
Roosie,

succes morgen, spannend!!!!!!!!!

Liefs Iris

sterretje37
24 November 2010, 21:39
@Roosie: we zitten allemaal in spanning hier, duimen draaien!!!

Roosie
25 November 2010, 12:59
Jaaa ik ben zwanger!

Carmen40
25 November 2010, 13:05
Hey roosie,

Wat geweldig!!!!!!!!!
Helemaal te gek voor je ( jullie):-D:-D

GEFELICITEERD......:-D
Ik had gisteren al een soort voorgevoel dat het allemaal wel goed zat:)

Geniet er samen maar lekker van......super!

Dikke knuff XXX

Carmen

Carmen40
25 November 2010, 13:09
Ruthje,

By the way......:) ik ga ook snel deze ronde want ik had vanmorgen wel 2 grotere eiblaasjes.
1 van 18 mm en 1 van 19 MM.
BMS was al 9,2 mm!!

Ben er erg blij mee:-D
De IUI is a.s. zaterdag, als ik morgen een positieve ovu-test heb.....
Anders wordt het zondag, met morgenavond 22.00 uur Pregnyl prikken?

We zullen zien?
Ik ga zo alvast maar testen, het gaat nu zo hard ineens:?

Liefs,

Carmen

anne*
25 November 2010, 13:14
roosie ik heb vandaaag wel 20 x gekeken
gefeliciteerd het is je zo gegunt echt helemaal te gek
ik ben echt super blij voor je
liefs anne

sterretje37
25 November 2010, 15:31
@Roosie: Helemaal geweldig, van harte gefeliciteerd. Ga er lekker van genieten.

snippie
25 November 2010, 16:37
Roo meid GEFELICITEERD!!!!

Roosie
25 November 2010, 17:26
Dank jullie wel! Besef het nog niet helemaal zo apart om ineens die lang verwachte plus te zien na 4,5 jaar!

En ik gun het jullie allemaal ook heel erg!

@Snippie gefeliciteerd met je zoon!

hoop1970
25 November 2010, 18:11
was op symposium vandaag...en daar had ik geen bereik....
in de pauze gauw even naar buiten...en JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
was zo blij met de sms!!

Vind het geweldig voor jullie!
Nu helemaal genieten van je vakantie!

ruthje
25 November 2010, 18:37
Roosie, WAUW!!!!
Ik moet er gewoon van huilen, wat super voor jullie!!!
Echt vanuit de grodn van mijn hart gefeliciteerd!!!!

Wauw!

liefs

ruthje
25 November 2010, 18:38
Carmne, wat is dit nou? 2 eiblaasjes??!!!!!

JIPPIE!!!!!

Hier zondag of maandag de inseminatie..spannend!!

liefs

Miffy
25 November 2010, 19:03
Wat een mooi nieuws allemaal lees ik hier!!!!

Roosie@ Meid, echt super een positieve test... ZWANGER!!!! Ik ben echt heel blij voor jullie dat het bij jullie dan gelukkig wel is gelukt!! En nu zwanger blijven he... geniet maar lekker op de vakantie en laat je een beetje in de watten leggen!! Heerlijk... je hebt de toon gezet!!

Carmen@ Yesss meid, dat is mooi zeg, twee eiblaasjes!! Ik hoop dat zaterdag D-day wordt en dat het jullie heel veel geluk mag brengen!! Bedankt ook voor je PB.. ik zal er nog op reageren, maar heb nu niet zo veel tijd. Je bent echt een kanjer!! En ik gun je zo erg dat het deze keer goed mag gaan en een mooie zwangerschap op gaat leveren!! Mijn duimen draaien overuren.. wat zou het mooi zijn als het toch nog gaat lukken!!

Ruthje@ Yesss jij ook al bijna de inseminatie!! Jullie gaan dan echt praktisch gelijk op he... jij en Carmen! Geweldig, ik hoop zo dat jullie ook zo'n mooi resultaat mogen hebben als Roosie.. Let's go for a baby-Boommm!!!! here!!!

jersey
25 November 2010, 19:04
Ik had het al stiekem gehoopt. Hoera goed nieuws! Gefeliciteerd Roosie.
Zo te lezen doen jullie heel veel leuke dingen in Amerika. Ben wel een klein beetje jaloers, staat ook nog op onze planning. Veel plezier en nu extra genieten.

Arlette
26 November 2010, 08:17
@Roosie..... Super!!! echt geweldig!!

Gefeliciteerd samen en geniet ervan!!

Groetjes Arlette

Shanna38
26 November 2010, 10:57
Jaaa ik ben zwanger!

Ohhhhhh meissie wat een ontzettend goed nieuws zeg. Het is je zo ontzettend gegund. Ben helemaal blij voor jullie. Ik wens jullie een mooie zwangerschap toe, op naar de eerste echo.

Heel veel liefs van Shan

Roosie
26 November 2010, 12:00
Bedankt voor de lieve felicitaties! Jullie verwoorden het zo mooi dat ik bijna moet huilen achja de hormonen ;-)
Net nog clear blue test gedaan en ja het is echt waar er staat zwanger 2-3 weken!

Liefs Roosie

Bambi80
26 November 2010, 17:38
Joehoe! Gefeliciteerd roosie!!!!

Jelske
26 November 2010, 18:09
@Roosie; HOERAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! Super gefeliciteerd, zwanger, wow, gf!!!!!!!!!!!!

@Carmen; heee, dat gaat ook snel ineens, morgen al je iui (of zondag)?!! SUCCES!!!!!!!!!!! En een dikke knuf, zomaar, je bent een sterk wijfie, zet 'm op met de iui!

@Mariekpiek; tjonge, is je mannetje alweer 6 maanden? Waar blijft de tijd!

@Shanna; KNUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF :-)

hoop1970
26 November 2010, 18:52
Hee Shan :-)
wat leuk dat je effe komt buurten!!!
Hoe is het?

Carmen40
26 November 2010, 19:00
Moet vanavond de Pregnyl 22.00 uur, zondag de IUI 11.45 uur.....
Het gaat idd best wel snel dit keer....en dat met een klein beetje hormonen mr:?

Ruthje, ook succes!!!!

Roosie,
Geniet maar lekker verder:)

Liefs,

Carmen

hoop1970
26 November 2010, 19:05
zo zitten we wel heel erg dicht bij/na elkaar....

Succes zondag Carmen, en Ruth hopelijk ook maandag richting Arnhem!

jorina
26 November 2010, 22:52
*breekt in*
kom altijd toch ff kijken hier

roosie super gefeliciteerd
het is absoluut gegunt meid

*breekt uit*

Jelske
26 November 2010, 23:01
@Carmen; spannend, succes zondag en fingers crossed maar weer!

@Hoop; voor jou ook, duimen draaien overuren! Ben je alweer uit de nacht vandaan? lekker dat jullie zo dicht bij elkaar zitten met 't eitje........ ik verwacht dit weekend m'n ongi, loop dus wat op voor (of achter) op jullie maar goed, het is evengoed nog wel gezellig op het wachtbankje toch? Ik ga morgen verse appeltaart bakken; stukje? Fijn weekend! XX

Shanna38
26 November 2010, 23:43
Hee Shan :-)
wat leuk dat je effe komt buurten!!!
Hoe is het?
Haai, ik lees nog altijd mee met jullie, krijg 1x per dag een mailtje in mijn inbox met een overzichtje van wat jullie schrijven, dan hoef ik niet op de site te lezen, dus volg jullie nog wel hoor! En nu met het supertoffe nieuws van Roosie moet ik toch wel reageren niet dan.... ben erg blij voor ze.

Hoe gaat het met mij?! Eerlijk gezegd ...niet zo op het moment, we hebben sinds kort definitief besloten om ons er bij neer te leggen en de kinderwens definitief af te gaan sluiten, je moet een keer die beslissing nemen en dat hebben we nu dus gedaan, dus ben nu definitief aan de pil en moet zeggen dat het zwaar is, heel zwaar. Eerder was er toch altijd nog stiekem dat kleine beetje hoop ook al was ik aan de pil en dat is nu dus helemaal verdwenen. Voel me verdrietig en moet regelmatig huilen maar we komen er wel uit hoor, het hoort er bij het is een rouwproces waar we door heen moeten, en beter nu als dat ik over een jaar vage klachten krijg.

Ik heb alles opgeruimd wat met de zwangerschap en zwangerschapswens te maken had (moet alleen de overgebleven medicatie nog weggeven) en we gaan de kamer wat de babykamer zou worden anders inrichten, ander behangetje en wat meubels er neer zetten, de spullen van de periode dat ik zwanger was heb ik opgeruimd naar zolder alleen het lijstje met de echo staat op mijn nachtkastje naast de foto van ons samen. Gisteren is mijn collega die gelijk met mij zwanger was met zwangerschapsverlof gegaan dus wordt je nog eens extra met je neus op de feiten gedrukt, en om haar buik kon je niet heen.

Ik hoop dat het jullie allemaal bespaart gaat blijven, je ziet aan Roosie dat het kan, hopelijk daar straks een mooie echo en een mooie zorgeloze zwangerschap.

Maar om toch positief te eindigen ....verder gaat wel alles goed met ons hoor, we zijn gezond en gelukkig samen, ben 8 kilo afgevallen en fanatiek nog steeds 3 dagen in de week aan het hardlopen.

Omdat ik het moeilijk vind om positief op jullie pogingen te reageren (aangezien ik zelf zo ontzettend daarin teleurgesteld ben) blijf ik op de achtergrond maar degene die me willen (blijven) mailen graag, leuk en gezellig. En ik blijf jullie natuurlijk volgen wanneer er weer een positieve test gemeld wordt dan ben ik er weer, wie volgt ....... hopelijk tot gauw dan maar.

Een hele dikke knuf en veel succes gewenst voor allemaal, liefs van Shan

jersey
27 November 2010, 09:25
Shanna, Ik kan het heel goed begrijpen dat je er veel moeite mee hebt. Goed dat je dat me ons wil delen. Hier een dikke knuffel.

Jelske
27 November 2010, 10:03
@Shanna; goed dat jullie de streep getrokken hebben. Pijnlijk, emotioneel, maar het zal je toch ook een vorm van rust geven toch? Het lijkt me zwaar om weer aan de pil te moeten gaan, zo wordt je toch elke dag weer een momentje geconfronteerd. Misschien een spiraaltje? Die brengen ze in, zit voor 5 jaar en dan heb je niet het dagelijks verdrietmomentje. Ach, daar zal je zelf ook allemaal wel over nagedacht hebben...... In je schrijven klink je toch wel positief, je richt je op de toekomst, spullen opgeruimd, kamertje herinrinchten, lekker aan het sporten en jeee, 8kg eraf??!! Wat enorm goed, ben trots op je!! Ik kan me je gevoel wel voorstellen dat het lastig is om op behandelingen te reageren, zelf weet ik ook steeds minder wat te vertellen op het forum. Waarschijnlijk doordat ook wij met de medische molen zijn gestopt en ik er dus minder mee bezig ben. Ik ben mentaal nog niet zover om ook weer de pil, spiraal of andere vormen te gaan gebruiken, hou stiekem voor mezelf toch de deur nog op een kiertje. Tt ik 41 word (komende zomer), dan gaat ook die kier van mij dicht (letterlijk en figuurlijk hahaha)
Fijn weekend, knuf!

Carmen40
27 November 2010, 10:22
Miffy,

Je bent toch jarig vandaag????
GEFELICITEERD en een hele fijne dag toegewenst:-D ( ik hoop dat ik het goed heb onthouden??:?)

Later meer........

ruthje
27 November 2010, 19:28
Shanna, ik heb geen woorden om je te steunen. ik kan ze gewoon niet bedenken....
Vind je wel heel moedig!!! En wens je ontzettend veel sterkte de komende tijd.

liefs

Iris40
28 November 2010, 09:29
Shanna, wat een sterke beslissing! Veel sterkte ermee.

Miffy jarig? VAN HARTE!!!

Carmen vandaag je IUI? succes!

de anderen...ik heb niet alles teruggelezen maar iedereen een dikke knuf!

Met mij gaat het oke. Niet teveel bezig met zwanger worden. Na de teleurstelling van afgelopen maand met te weinig follikels(te weten 1 a 2 ) mocht ik niet starten met IVF. FSH waarde was wel oke 8,6. Dus wie weet is er gewoon 1 mooi eitje die met een natuurlijke IUI bevrucht gaat worden:-) Maar ik probeer vooral weer lol te hebben, niet te "klussen"etc. Doe zelfs geen ovulatietesten deze maand. Probeer meer te gaan sporten want de afgelopen maanden ben ik toch wel wat kilo's aangekomen terwijl ik nog niet eens hormonen heb gebruikt....:-(
IVF traject gaat januari weer verder, wrs 2e week. Maar ook dan is het maar te bezien of ik uberhapt wel in aanmerking kom voor IVF. Ik heb in december ook een afspraak gemaakt in Voorburg maar de afspraak in Bronovo staat ook nog. Soort second opion omdat ze nu in Bronovo geen IUI wilde doen. Die bevestiging wil ik van Voorburg hebben.

Zo nu naar de sportschool. Weg met dat buikvet:-)
Ik verheug me op de wintersport eerste week van Januari. Komt ook perfect uit wat cyclus betreft en IFV.

Dikke knuf!
Iris

Carmen40
28 November 2010, 13:01
*Shanna,
Zie PB.....

*Hoop,
Hoe gaat het met jou.....hoe ver zit je nu precies?
Ik zag aan jouw ongi-overzicht dat een lange en kortere cyclus steeds elkaar in een soort van "patroon" afwisselen.

*Ruthje,
Weet jij al meer?

*Jelske,
Ik heb vanmorgen een lekker stukje appeltaart genomen, thankx:)

*Iris,
Ja dat was wel balen he?
De FSH waarde was idd goed en misschien dat nu de druk er een beetje af is, een natuurlijke IUI ook goed gaat? Laten we het hopen....

Heel goed dat je nu een soort van second opinion hebt:)
Knap van je dat er nu tegenaan gaat in de sportschool...vind ik ook altijd zo heerlijk...

Morgen ga ik weer combatten of RPM-en:)zal ik die 100 miljoen zaadjes even flink laten "dansen":mrgreen::mrgreen:
Pff... ja het is gelukkig nu wel gelukt...compliment voor mijn mannetje van de artsen daar:)dat deed hem goed.....

Ben wel alleen geweest, vind ik niet erg...hij had nachtdienst gehad...

De wijntjes zijn nu ook weer even terug in de kast tot aan de NOD......

Liefs,

Carmen

hoop1970
28 November 2010, 15:33
100 miljoen?!!! Tering zeg....wat veel!! Welkom op het bankje, er is nog taart over (want ik heb niet genomen...)

Wat een weekend zeg.... puf! ben compleet afgedraaid... wat een drukte!
Hier nog een dikke week voor de ongi weer om de hoek komt, heb wel behoorlijk last van de hcg deze keer...pijnlijke (.) (.) !!

dat verschil in cyclus is denk ik nu ook omdat ik geen echo controle heb gehad...ben nu echt afgegaan van de ovu testen.

Shan, leuk dat je hier ook even komt buurten, dacht van de week nog 'zal Shan weer eens mailen' Heb erg veel respect voor jullie hoor, vind het heel sterk, en de tranen...heel begrijpelijk!!

Ruth, weet je al wanneer??

ruthje
28 November 2010, 17:37
Haaai ladies,

Carmen, 100 miljoen!!!!!! :shock: Ontzettend veel, wat een superman heb je zeg!! Duimen draaien, ik volg je snel op de wachtbank. Oh hoop jij zit ook al op de wachtbank, houden jullie even een plekje warm voor mij? :mrgreen: Mijn kont is er bijna af gevroren met het wandelen met hond. BRRRRR koud!

Hier nog steeds geen positieve ovutest..ik snap er niks van...zal wel weer lange cyclus zijn.
Maar ik MOET om 20 uur echt een positieve test hebben!! Want dinsdag mag ik niet weg van het werk omdat de inspectie van gezondheidszorg komt en ik ze te woord moet staan.
Dus als ik nou straks geen pos. ovutest heb zal ik dinsdag heen moeten en dat kan eigenlijk niet....

Maar ik ga WEL als ei pas dinsdag komt!!! Want in dec hebben we ook al geen kans omdat afdeling dan dicht is tussen kerst en oud & nieuw en mijn ei dan ergens zal komen...

PFFFFF wat een gedoe!

liefs

Jelske
28 November 2010, 18:27
@Carmen; hoeveel???????????????????? Mijn hemel; z heeft hij moeite met het potje vullen en z spuit hij een miljoen zaadjes? hahahaha goed hoor, ben blij voor je dat de iui ditmaal op de 'normale' wijze door kon gaan (ipv ontdooien van zaadjes met de daarbij behorende stress bedoel ik) en fijn voor je hubbie dat het gelukt is!
Succes op het wachtbankje, keep my fingers crossed. Knuf!

@Hoop; vervelend dat je zo'n last van je (.)(.) hebt........... maar zit je nu al in gedachte bij je ongi over een week?! Niks ervan, kkkssssst, BOE, wegwezen, geen ongi voor Hoop!!!!!! ;-)

@Ruthje; wat vervelend als het steeds samenvalt met iets op het werk he? Daarom ben ik ook met de mmm gestopt, ik baalde ervan dat ik geen controle meer over m'n eigen agenda had en steeds smoesjes te moeten verzinnen voor de mensen om me heen.... maar goed, hopelijk komt je ei op het moment dat het jou uitkomt en dan mag dit hopelijk ook de laatste keer zijn voor je!

hoop1970
28 November 2010, 19:12
gatverdamme zeg.... ik kan momenteel om alles janken...

was net op de lokale omroep een programma waar mensen van verschillende culturen elkaar ontmoeten in de dagelijkse werkzaamheden, hup natte oogjes (het ging over een dame uit Burundi die bij een gezin ging werken in een slagerij....hoezo emotioneel)

een reclamefilmpje van dieren, zie je een hondje op een dak staan bij een waterramp... snif

nu de 25 van sbs6... een man die verteld dat z'n vrouw is overleden en nu voor haar zingt..... snotter

WAT HEB IK ZEG??

volgens mij heb ik antivries in m'n traanbuizen...

ps. heb vandaag m'n winterbanden erop gekregen, dus laat maar komen die sneeuw!

ruthje
28 November 2010, 19:53
Ha hier nog een jankert...zit de renie te kijken en daar verteld een vrouw over haar doodgeboren kindje...week voor de uitgerekende datum overleden.
En ja hoor, daar gaan de waterlanders...

Tis gewoon jankweer hoop!!

Hier nog steeds geen ei...ksnaperniksvan!

liefs

hoop1970
28 November 2010, 19:56
ook nog geen beginnend streepje? of...nee...je gebruikt die smiley dingen he?
Nu maar hopen dan dat het morgen ook nog negatief is...scheelt weer een stress smoesje toch?

Iris40
29 November 2010, 20:30
en Ruth...een smile today?

Miffy
30 November 2010, 20:21
Hee meiden,

Dank nog voor de felicitaties!! Ik was inderdaad zondag jarig! 41 geworden dus over the hill.....
Maar nog steeds geef ik de hoop niet op! No way!!
De eerste IVF mag dan mislukt zijn maar als we straks eind januari terug zijn van vakantie... hoop ik er toch nog een poging tegen aan te kunnen gooien... Uitgerust en helemaal ontspannen... als dat niet gaat lukken dan zeg....

Maar goed, eerst maar afwachten wat mijn telefoontje donderdag uitwijst.. ik moet dan bellen over hoe nu verder....

Carmen@ Fijn, dat je mannetje zo goed heeft weten te produceren en nu duimen we onze vingers stuk dat je straks een positieve test in handen mag hebben!!! You go girl!!!

Ruthje@ Waar blijft je ei meid? Hoop zo dat het ook voor jou snel mag gaan gebeuren!! Heel veel succes!

Hoop@ Sla wat dozen extra tissues in.. en gewoon lekker laten komen die waterlanders... ze moeten eruit! oud zeer? zou kunnen toch... Af en toe is even lekker janken kan zo opluchten...

Liefs, van Miffy

Carmen40
30 November 2010, 20:35
Dames,

Ja, wat is blij met al die zaadjes,....:-D
Na het "wassen" blijven er geloof ik zo'n 16 miljoen over...helemaal toppie want dan blijven die andere nog even "reserve":)

Het idee dat deze IUI kon doorgaan maakt me alleen al blij.

*Hoop,
Alweer een beetje uitgerust van het weekend?
Ben je nog zo emo? Hoe gaat het nu met je?

Ik heb nu ook die digi trsten van CB....als je dat test-gedeelte eruit haalt zie je ook op de diplay ( binnenin) dat het streepje iets donkerder wordt zo nt voor een positieve smiley.....

Dat had ik de vorige keer en deze keer ook:?

*Ruthje,
Hoe gaat met jou?

*Miffy,
Nogmaals van harte met je 41e verjaardag:)
Heb je een leuke dag gehad?
Lief dat je zo voor mij duimt.....al is de kans nihil.....tch lief:)

Ik had vanmiddag een beetje donkerig doorzichtig "bloed" / slijm en net na een uurtje springen een klein tipje licht rood en een beetje krampjes??

Het kn geloof ik ook goed van een eisprong zijn?
Mijn BMS was aardig dik dit keer.....anders weet ik het ook niet meer.:-o

Zo nu lekker onder de douche, en dan relax met een kop thee met honing.

Knuff,

Carmen

Jelske
30 November 2010, 22:02
WIE LAAT ER )#(*&#$(*&$)#(*^$#)&*$^)#($^&#)(*$&#(*$&#*($&#_(*&$#_($ een dode baby achter in een GLASBAK??!!!!!
Sorry hoor, ik hoor net de aankondiging van dit item straks in het late nieuws; ben gewoon over de zeik dat iemand zoiets kan doen.
Wij proberen hier met z'n allen uit man en macht zwanger te worden en een of ander stom wijf baart een kind en flikkert het in de glasbak?!
Ik weet nog niet hoe, wat of waarom, ze zal wel weer psychisch in de war zijn of zo maar dan nog, in een glasbak dumpen?
Excuses voor m'n taalgebruik, ik ben echt even heel boos en verdrietig. Waarschijnlijk de ongi hormonen...........
Pfffffffffff soms is het zo oneerlijk verdeeld in de wereld en dan heb ik het nog niet eens over m'n eigen kinderwens maar zeker wel over die van jullie allemaal meiden!

Bambi80
1 December 2010, 09:39
zo zielig voor zo'n kind dat je bij zo'n ziek figuur ter wereld komt. Wrede korte kennismaking met deze wereld.
3 dagen overtijd jelske? goed nieuws maybe?

Jelske
1 December 2010, 09:55
nee hoor mariekepiek, ik heb verzuimd sex te hebben afgelopen cyclus dus weinig gebeurd daarbinnen ;-) Ik zet die banner altijd op 28 dagen, en heb nu gewoon even een wat langere cyclus...

ruthje
1 December 2010, 16:36
Hee dames,
Ben even een paar dagen uit de lucht geweest door vele werken. ( 5 dagen werken, 1 vrij en 5 dagen werken)
Vandaag de inseminatie gehad, mijn ei was erg laat! Ik dacht al dat ie niet meer kwam...nu ineens een cyclus van 36 dagen..:shock:
Nu afwachten tot 15 december. Zal straks mijn banner even aanpassen.

liefs

Jelske
1 December 2010, 21:29
Ligt vast aan het weer Ruthje, mijn ei was blijkbaar ook laat deze ronde want de ongi had zondag al moeten komen en is er pas sinds een kwartiertje geleden ;-) Fijn dat de inseminatie weer achter de rug is, de duimen draaien ook voor jou!

sterretje37
2 December 2010, 13:37
Kom net van de gyn af. Heb de hysteroscopie gehad.
Is net zo'n fijn onderzoek als het HSG onderzoek.
Je voelt dan een behoorlijke menstruatiepijn doordat hij met die camera in allerlei bochten wringt.
Er zat dus inderdaad een verkleving en dat heeft ie meteen met een minischaartje losgeknipt.
Daar voel je dan weer niks van.
Ik heb meteen een recept voor Primolut meegekregen omdat hij dacht dat het wel een goed idee was om het baarmoederslijmvlies
ff op te schonen.
Dan krijg ik na ongeveer 11 12 dagen een ontrekkingsbloeding.
Ik hoop dat we nu gewoon verder kunnen en dan in januari horen we wel of we in aanmerking komen voor IVF.

ruthje
2 December 2010, 13:41
Jelkse, gek hoor dat het weer zo weerslag op ongies en eien heeft!! Sterkte met je buikje!!

Sterretje, wat een onderzoek hee!! Pfff dat heb je maar weer gehad. Wel fijn dat de verkleving meteen weg is gehaald, dan is het niet voor niks geweest allemaal.
Hopelijk kan je snel starten met de ivf!

Carmen meisje, hoe is het met jou? Samen op de wachtbank! Ik heb een banketstaaf gekocht, wil je ook een stukkie?
Met een kop heerlijk warme thee komen we de weken wel door.

liefs

Carmen40
2 December 2010, 15:00
Hey dames....daar ben ik weer ff.....was druk met sollicteren.....(jaaaaaaaaa, ik heb de job!!!!!!!:-D:-D) Ben zooooooo blij:-D

Zit trouwens nog na te shaken mbt die baby in de glascontainer!!!
Ohh, dit maakt mij zo vreselijk kwaad:twisted:!!!!!! En ook zo verdrietig....:cry::cry:
Ze zijn gewoon stapel gek!!

*Rutje,
Hey, je hebt gelukkig de inseminatie ook gehad.
Balen van je late ei...gelukkig hield ie geen winterslaap, hihhi:mrgreen: (hup wakker worden en springen!!)

Ben erg blij dat ie toch nog is gekomen en je nu ook op het wachtbankje zit.

Ja, geef mij ook maar een stukje.
Klein stukje hoor, ik krijg er altijd een beetje maagzuur van:shock:
Thankx, mmmmmm lekker warme thee ( met honing!) erbij.

Ps. je hebt trouwens flink gewerkt, pffff:?

*Jelske,
Ik hoopte ook even..:?...omdat je over tijd was, maar nu de ongi...

*Sterretje,
Ik ben blij voor je dat dit onderzoek nu ook achter de rug is.
En wat goed dat ze die verkleving hebben kunnen oplossen!
Ik hoop op een goed herstel en een goede ontrekkingsbloeding door de Primoluut.

Hier is het licht roze slijm weer weg ( sorry)

Verder tijdens het reizen vanmorgen met het OV vroeg iemand of ik even wilde assisteren onderweg......met haar tweeling!
Nou, het lijkt wel of je het aan trekt dan he?
Het waren 2 meisjes van 3 maanden.....achteraf viel het allemaal mee hoor.

Liefs,

Carmen

Jelske
2 December 2010, 17:36
@Sterretje; wat vervelend dat je weer zo'n onderzoek moest ondergaan en enorm balen dat er tch een verkleving was ontstaan na je vorige onderzoek! Blij toe dat ze het wel hebben kunnen verhelpen, neem de tijd voor je herstel en alvast sterkte met je buikie wanneer de boel opgeschoond gaat worden van binnen!

@Carmen; goh, je zou ondertussen toch wel wijzer moeten zijn; geen sex betekent geen kindje toch? ;-) Oftewel, ik was wel 'overtijd' maar dat komt omdat m'n banner op 28 dagen was ingesteld en ik als verrassing weer eens een cyclus van 32 dagen had. Ligt vast aan het koude weer, de eitjes zitten lekker warm daarbinnen :-) Was jij ook zo boos en verdrietig over dat bericht? Ik was er ook cht van slag van, bah, wat een nare berichten zijn dat toch. En ook al ben je nog zo in de war, er zijn zveel instanties waar je anoniem terecht kunt met zo'n kindje? GEEF AAN ONS denk ik dan, en met ons bedoel ik wij dames hier op het forum!

ruthje
2 December 2010, 18:30
Carmen, van harte met je nieuwe job!!! Echt super!!!

Ja die baby in de glascontainer...echt gruwelijk. Dat soort dingen wil ik ook niet horen...ik kan er niet tegen.
Hoe kun je dat doen als moeder zijnde...dan ben je echt gestoord.
Dat lieve kleine onschuldige kindje verdiende een kans om te leven. Een goed thuis waar liefhebbende mensen zijn die het grootbrengen.
Helaas is weer een wonder in de kiem gesmoord, door een of andere psycho.

liefs

Carmen40
3 December 2010, 11:35
Jelske,
Nou.....ik geloof toevallig nog in sprookjes hoor!:-o
Nee joh, ik had het ff niet gelezen......zat teveel te focussen op jouw banner:)

Ik heb vanmorgen een banketstaaf gekregen....iemand een stukje???

Liefs,

Carmen

Miffy
3 December 2010, 19:04
Hoi meiden,

Het is rustig op het forum... maar ja.. wat wil je we liggen allemaal een beetje stil geloof ik...

Ik heb gister dus een gesprek gehad (telefonisch) met Dr. van Os van de ivf afdeling. Het was een verhelderend gesprek, maar ook wel teleurstellend.. Ben blij dat ze zo eerlijk zijn, maar het is ook best behoorlijk confronterend.
Wat er min of meer uit is gekomen is dat ik op basis van de tijd voorafgaand aan de eerste IVF behandeling en de daadwerkelijke IVF behandeling.... geen grotere kans maak op een doorgaande zwangerschap. Het was toch wel een behoorlijke klap om dat te horen...
Ze willen nog 1 poging met ons wagen en dan krijg ik andere medicijnen om te stimuleren. We hopen met Menopur een beter resultaat te boeken. Het zal moeilijk worden. Mogelijk ben ik geboren met kleinere voorraad eicellen, waardoor ze nu al zo veel minder zijn dat zelfs met stimulatie elke maand maar een klein aantal follikels in mijn eierstokken liggen. Wij zijn een geval van onbegrepen onvruchtbaarheid zei ze. De twee embryo's die we de afgelopen maand hadden, waren van niet zo'n hoge kwaliteit. Mogelijk dat we niet zo'n goede combinatie zijn, of mijn eicellen zijn gewoon te oud... In elk geval verloopt de celdeling ook niet optimaal. 1 van de embryo's was negencellig bij terugplaatsing, alleen was deze niet heel gelijkmatig gedeeld. Nou ja... het is allemaal wel technisch en weet ook niet goed hoe ik het op schrift moet zetten, maar duidelijk is dat de kans dus nog maar heel klein is, en eigenlijk evengroot als spontaan zwanger worden..

We hebben dan ook besloten eerst lekker op vakantie te gaan en heerlijk te genieten van alles en 't even helemaal los te laten en dan straks als we eind januari terug zijn... nog 1 behandeling te proberen.. De arts vond dat ook een goed idee... Als we echt willen kan het ook nu in december maar dat lijkt ons toch niet zo'n goed idee.... Dus 2011 wordt ons jaar!!
Hopen dan die wensballon ons niet in de steek laat....

Want hoe dan ook meiden, ik blijf toch hopen dat onze laatste kans genoeg is om onze wens in vervulling te doen gaan... we hopen op dat ene grote WONDER!!!

Liefs en fijne avond allemaal...

Miffy

Ik reageer de volgende keer weer even op iedereen persoonlijk... heb nu even genoeg aan mijzelf en wil even ontspannen na een drukke en heftige week....

Jelske
4 December 2010, 08:33
@Carmen; was nog vergeten je te feliciteren met je nieuwe job, wat goed!!!!!! Wanneer mag je beginnen? Alvast heel veel succes en plezier in je nieuwe werkomgeving!

@Miffy; dat is toch wel heftig voor je om te horen zeg! ik denk wel dat je er goed aan doet om eerst lekker op vakantie te gaan en de feestdagen gezellig door te brengen, dan kun je de batterij wat opladen voor je (laatste) poging in januari. Je verhaal was niet te technisch hoor, ik snapte in elk geval wat je geschreven had. Vond je het niet vervelend om zo'n gesprek over de telefoon te voeren? Dat is toch anders dan dat je aan tafel bij de gyn. zit lijkt mij. Ik hoop dat je in de vakantie je echt kan richten op de leuke en positieve dingen van het leven, al zal er gerust een emotioneel moment zijn, maar naast het zwanger worden zijn er nog zoveel mooie dingen om van te genieten dus zet 'm op en 2011 gaat gewoon jouw jaar worden, ik blijf met je meeduimen hoor!

Hier nog lekker ongi, minder krampen dan de vorige keer maar wel weer veel dikke klodders b.m.slijmvlies. Niet echt smakelijk om te zien vind ik maar ach, het schoont weer lekker op van binnen denk ik dan maar. Fijn weekend allemaal!

ruthje
4 December 2010, 08:54
Miffy, das geen leuk nieuws...en zeker niet om door de telefoon te horen.
Wel fijn dat ze niet meteen stoppen met behandeling maar nog een poging willen doen met andere medicatie. Maar hard blijft het wel..
Nou kan ik wel allemaal opbeurende woorden voor je gaan tikken, maar woorden zijn maar woorden en ik denk dat je er niks aan hebt op het moment.
Vandaar dat ik in stilte aan je denk en je veel sterkte wens!

Jelske, getsie, das het vervelende van ongie..die klodders...hopelijk snel wat minder. Ik vind het altijd zo stinken, die bloedgeur..kan dan wel van mezelf over mijn nek gaan..
Nou ja de boel schoont mooi op, daar heb je gelijk aan. Veel sterkte met je buikje!

liefs

ruthje
4 December 2010, 08:55
Oh ja, carmen, ik bedank voor je banketstaaf..kan geen banketstaaf meer zien....

liefs

hoop1970
5 December 2010, 12:22
Nou hier vannacht gewoon wakker geworden van de buikpijn.... poeh!!
ben echt MEGA ongesteld geworden... en ik snap er weer geen reet van... 29 dagen cyclus... nou ja...ga er ook niet verder over nadenken...
Dit wordt de laatste ronde met medicatie, dan is het op en is het klaar... dan MOETEN we loslaten... wachten op de natuur en een eventueel eigen ei...
eind van de maand wordt ik ook 40...

Sorry voor ook vanuit deze kant een niet zo vrolijk bericht...

Miffy :-( ik weet ook effe niet wat te zeggen...

Carmen gefeliciteerd met je nieuwe baan! hopelijk deze keer wel tijd voor behoorlijk inwerken e.d.
wat ga je nu doen? (mag ook via de mail hoor)

hoop1970
5 December 2010, 12:24
nou lekker... heel bericht getikt... weg!

de essentie was dat ik ongesteld ben geworden en dat dit dus de allerlaatste ronde wordt met medicatie en dat we daarna los MOETEN laten...
verder geen zin om nogmaals alles op te schrijven...sorry

Miffy :-( Sterkte meis...weet verder ook effe niets te schrijven

Jelske
5 December 2010, 17:42
@Hoop; jeetje, da's ook raar, je verwachte je ongi nog helemaal niet? Op zich is 29 dagen natuurlijk keurig maar ja, met jouw historie en medicatie toch ietwat afwijkend; hoe balen!!!!!! veel sterkte met je buikie, denk nog maar niet teveel na over de volgende ronde, laat je eerst maar even verwennen door manlief met een kruik, chocomelk met slagroom en een stuk banketstaaf of zo..... knuf!

Jelske
5 December 2010, 17:45
Oh, en ik zit ook te balen want ik had gister m'n koffertje al gepakt, bikini klaar gelegd en wat denk je? .............. mocht ik wr niet mee naar Spanje! :(

ruthje
5 December 2010, 17:52
Hoop wat ontzettend balen meis!!

Jelske, meid je had dan toch ook echt veel stouter moeten zijn als je in de zak van sinterklaas mee had gewild. Je bent vast veels te lief geweest!!

Hier geen nieuws...chillen want ik heb vakantie!!

liefs

Miffy
5 December 2010, 19:14
Hoi lieve meiden, Ruthje, Jelske, Hoop,

Jullie woorden geven toch troost, in stilte aan mij denken... da's gewoon heel lief en geweldig! Ik voel me soms heel sterk en dan in eens heel verdrietig... Maar ik mag nu nog niet opgeven... eerst de maand december nog proberen te genieten hier van alles en voorbereiden op de vakantie... Pret maken dus.... en lekker een drankje en een champagnetje! Dan genieten van de vakantie en helemaal ontspannen.... even niet denken aan zwanger worden en medicijnen spuiten... Gewoon even helemaal niksen en alleen maar proberen te genieten....

Januari of februari nog een keer een behandeling... we zetten alles op alles!!!

Liefs, Miffy

Carmen40
6 December 2010, 10:56
Miffy,
Jeetje dat is zeker vreselijk teleurstellend nieuws en ik kan heel goed gebrijpen dat jullie het hiermee heel moeilijk hebben....:cry:

Ik hoop zo erg voor jullie dat jullie in januari tch nog een poging met IVF kunnen doen.
Het hebben van een kleine eicel voorraad...dat heb ik ook...

Maar ondanks dit hebben we dit jaar toch besloten om ng een IVF te doen...en wel...met Menopur...( IPV ecd: eiceldonatie)

Wellicht zou dit hormoon een betere eicel kwaliteit geven als je moeilijk te stimuleren bent?
Echt mr eicellen erdoor krijgen....tja dat had voor ons ook helemaal top geweest, maar dat was ook bij de Menopur ook niet zo.

Ik had de 1e IVF: 3 eiblaasjes waarvan 1 uiteindelijk te klein ( twee 8 cellige eitjes TP, 2e IVF: slechts n bevrucht eitje over voor TP ( 6 cellig), 3e IVF: twee eiblaasjes, twee 8 cellige TP.
Deze laatste eitjes waren volgens de kliniek top-emmys.
Ik heb zelf wel steeds het gevoel gehad dat de kwaliteit mede kwam door de Menopur....

In theorie was dus de IVF wl gelukt....al ging het later mis....:cry:
Ook hier waren "slechts" 2 eiblaasjes, k nog eens 2 eicellen in de eiblaasjes, n ook nog eentje ingenetseld ook!

Je ziet dat als je weinig tot geen reseve hebt ( zoals ik in iedere IVF) niet niet hoeft te betekenen dat het niet gaat lukken toch?
IK denk dat het een goede keuze is om in ieder geval met Menopur te gaan werken ( 300 eenheden ook????)

Het is ook goed om deze maand even de rust te nemen....
Veel sterkte en een dikke knuff voor jullie.
Goed te lezen dat jullie er zeker nog een keer helemaal voor willen gaan:)

Ik zou eerst stiekum zonder kliniek gaan doorprikken ( heb hier nog voor 11 dagen 75 eenheden p.d. over) maar heb besloten het toch maar niet te doen omdat ik k even niets wil,gewoon geen zin, probeer wel mijn iegen IUI:)

Jelske en Hoop,
Thankx voor de felicitaties:)ben onwijs blij dat ik weer mag meedoen in de maatschappij:-D
En ja, qua inwerken, we gaan er maar weel hoopvol in toch?
Het kn gewoon haast niet....zooo slecht inwerken dat dat al te vaak voor komt.......het zou meer een hoge uitzondering moeten zijn.......anders ga ik spontaan "putjes scheppen" hoor hihih:-D

Jullie zijn trouwens wel heftig ongi zeg!:( gaat het weer een beetje?

Ruthje,
Ik heb de banketletter maar weggegeven...we gaan nu richting de oliebollen en appelflappen:)(blehhhh)

Ps. Hoop, tja wat ga ik nu doen??
Is een goede vraag.....het feit dat ik nu weer voor een nieuwe job ga....
Het wordt in ieder geval nog n IUI, mt medicatie.

Maar die medicatie is geen punt, kan je goed combineren met werk.
Denk toch dat ik gebruik wil gaan maken van de "vriezer" en dat het in januari de laatste is?
Qua verzuim ( waar ik dan ook weer mee te maken krijg:() is het toch beter..)
Ik kijk wel even het rooster even aan op dat moment.

Als het dan helemaal mooi uit komt dan nog een keertje "vers" en zo niet, dan qua verzuim alleen nog "vries"...scheelt n keer verzuim.

Het vriezer-verhaal helaas niet vergoed gekregen ( wat we al dachten maar probeerden het toch maar ff)
Alleen al wilde ik hierdoor nog een "extra" IUI doen alleen om de verzekeraar ng meer kosten te laten maken mbt de medicatie om zo via een omweg mijn kosten toch nog vergoed te krijgen.

Ik krijg hierdoor nog een extra betaalde kans in ruil voor het geld wat ik al moest betalen voor de "vries".
Het is erg gemeen maar ze willen het blijkbaar zo toch?

Liefs,

Carmen

Roosie
7 December 2010, 13:01
Hallo lieve meiden,
Ik ben weer thuis, heb nog wel last van een jetlag.
We hebben een fijne vakantie gehad, met natuurlijk als hoogtepunt de positieve test.
Het voelt nog steeds onwerkelijk, al ben ik wel licht misselijk, maarja hoort erbij.
Tijdens de vakantie ook last van mijn darmen gehad, maar dat is gelukkig opgehouden.
Verder voel ik me goed en heb ook echt het gevoel dat het allemaal goed zal komen nu.
Ik denk ook dat emmy links zit, heb als ik het zo achteraf bekijk de innesteling onwijs gevoeld.
27 dec. heb ik een afspraak bij de gyn voor een 9 weken echo en 3 jan. voor een 10 weken echo bij de verloskundige.
Ik heb me ook aangemeld voor Moeders voor Moeders.

Ik heb ook even bijgelezen:
@Ruthje succes met de wachtdagen!

@Carmen wow je man heeft goed zijn best gedaan, succes met de wachtdagen meis!!!

@Sterretje, akelig h zo'n HSG, maar je hebt het gehad hopelijk in jan. IVF!

@Miffy, wat een akelig telefoontje heb je gehad, je zit er wel positief in lees ik heel goed van je. Geniet maar lekker van je vakantie en op naar jan.!

@Hoop en Jelske dikke knuffel!!! Ik hoop heel erg een keer te lezen dat jullie zwanger zijn!!!

@Shan, ik denk nog regelmatig aan je, blijf het naar vinden dat je geen kans meer hebt op een zwangerschap. Vind het wel heel knap hoe je je leven verder weer oppakt. Dikke knuffel en lief dat je langs kwam om me te feliciteren dikke knuffel meis!!!

@Iris wanneer weet je of je in aanmerking komt voor IVF?

En voor het geval ik iemand vergeet, een hele dikke knuffel voor iedereen!!!

Liefs Roosie

Roosie
7 December 2010, 13:02
Hallo lieve meiden,
We hebben een fijne vakantie gehad, met natuurlijk als hoogtepunt de positieve test.
Het voelt nog steeds onwerkelijk, al ben ik wel licht misselijk, maarja hoort erbij.
Tijdens de vakantie ook last van mijn darmen gehad, maar dat is gelukkig opgehouden.
Verder voel ik me goed en heb ook echt het gevoel dat het allemaal goed zal komen nu.
Ik denk ook dat emmy links zit, heb als ik het zo achteraf bekijk de innesteling onwijs gevoeld.
27 dec. heb ik een afspraak bij de gyn voor een 9 weken echo en 3 jan. voor een 10 weken echo bij de verloskundige.

@Carmen wow je man heeft goed zijn best gedaan, succes met de wachtdagen meis!!!

@Miffy, wat een akelig telefoontje heb je gehad, je zit er wel positief in lees ik heel goed van je. Geniet maar lekker van je vakantie en op naar jan.!

@Hoop en Jelske dikke knuffel!!! Ik hoop heel erg een keer te lezen dat jullie zwanger zijn!!!

@Shan, ik denk nog regelmatig aan je, blijf het naar vinden dat je geen kans meer hebt op een zwangerschap. Vind het wel heel knap hoe je je leven verder weer oppakt. Dikke knuffel en lief dat je langs kwam om me te feliciteren dikke knuffel meis!!!

Liefs Roosie

Roosie
7 December 2010, 13:05
Hallo lieve meiden,

Liefs Roosie

ruthje
7 December 2010, 13:24
Roosie, welcome back!!
Wat geweldig dat je je, ondanks de jetlag, zo goed voelt! Heerlijk genoten op vakantie, nu uitgerust genieten van je zwangerschap!!!

liefs

Roosie
7 December 2010, 13:50
Oh ik zie dat het bericht toch geplaatst is, kreeg foutmeldingen, maar Lenny heeft het weer opgelost.
Dankje Ruth!!!

liefs Roosie

Jelske
7 December 2010, 18:26
@Carmen; groot gelijk hoor, we betalen al genoeg aan de verzekering dus laat ze maar lekker jouw iui en medicatie vergoeden!

@Roosie; heee, welkom terug! spannend die echo's in het vooruitzicht, ik hoop dat je een paar mooie echo's mag krijgen en fijn dat je je hebt aangemeld bij MvM, help je toch een ander ook weer een stapje dichterbij een mogelijke zwangerschap ;-) verder een lekkere vakantie gehad?

ruthje
7 December 2010, 18:30
Carmen, hoe is het met je? Nog 5 dagen meis...

Hoop, hoe ist met jou?

Hier de 2de wachtweek losgebarsten, weg rustig gevoel...aanwezig: steekjes in buik...raar gevoel...verbeeld ik het me? Nee..ik voel het met afeiding ook...
Wat zegt het? Helemaal niks..
maar het gekmaken is weer begonnen, ik maar denken dat ik zo sterk was;)

liefs

Jelske
7 December 2010, 18:32
Tja ruthje, we kennen de symptomen van op het wachtbankje zitten allemaal........ en zeker die 2e week, is gewoon slopend! Afleiding wil niet altijd helpen, stukje appeltaart misschien wel? Ik heb versgebakken ;-)

ruthje
7 December 2010, 19:12
Ooh lekker!! Doe maar een stukkie!!
Thanks!

liefs

hoop1970
7 December 2010, 19:45
dat denken dat ik sterk ben... ik ken het... dacht het ook :-(

niet dus he...

ineens is het zover... over 3 weken wordt ik 40, de grens...
de decembermaand is sowieso voor mij altijd een rollercoaster van emoties... het jaar terug kijken, even denken aan alle lieve mensen die we moeten missen...
Waarom ben ik m'n liefje niet 10 jaar eerder tegengekomen?
Waarom is het ons niet gegund een kindje te mogen krijgen?
Waarom moest het weer misgaan?

kortom ben erg jankerig (zit ook weer eens in de nachtdienst waar ik afgelopen nacht geen minuut heb kunnen zitten en waarin 3 collega's zich ziek melden!)

eerst volgende week nu maar een afspraak maken voor de extra uitsrijk, het halve jaar is voorbij dus hopelijk is dit nu wel goed en kan ik dat echt gaan afsluiten anders lig ik nog steeds met m'n benen in die verrekte beugels...
kan ik het combineren met een 'afsluitend' gesprekje met m'n gyn.

En dan?
aan de pil?? ik weet het nog effe niet...
Wat dat betreft Shanna vind ik je echt supersterk dat je het echt afgesloten hebt!!

Jelske doe maar een lekker groot stuk appeltaart met slagroom! dieet nu ook even op de achtergrond, in januari gaan we weer verder

met alles

ruthje
7 December 2010, 20:06
ineens is het zover... over 3 weken wordt ik 40, de grens...
de decembermaand is sowieso voor mij altijd een rollercoaster van emoties... het jaar terug kijken, even denken aan alle lieve mensen die we moeten missen...
Waarom ben ik m'n liefje niet 10 jaar eerder tegengekomen?
Waarom is het ons niet gegund een kindje te mogen krijgen?
Waarom moest het weer misgaan?

Heftig meis...terugkijken, de grens, het oneerlijke van steeds je kindjes te verliezen. Dat is ook gewoon Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. (KUT)
Ik heb het je zo anders gegund...het enige wat ik kan zeggen is wat mijn heitie ooit tegen me zei:
Regels zijn er om te overtreden, en grenzen zijn er om te overschrijden...
Wie weet trek je de deur die op een kier staat nog wel eens open, wie weet doe je hem dicht met vrede. Hoe het ook zal zijn, je vind ergens de kracht.
Ergens diep van binnen, op een plekje waarvan je het bestaan niet wist.

liefs

Roosie
7 December 2010, 20:13
@Jelske dankje! We zijn in een plaats vlakbij Orlando geweest, we zijn naar Seaworld en Walt Disney geweest. Anderen gingen nog naar Universal Studio's, maar wij vonden 2 pretparken wel genoeg. Was ook wel lekker om een dagje samen te zijn, was ook de testdag. Verder ook geshopt, heb o.a. Uggs gekocht, die zijn daar veel goedkoper.
Cruisen was ook een aparte ervaring, we zijn naar St Thomas, St Kitts, St. Lucia, Barbados, St. Maarten geweest, Barbodos heeft echt een mooi strand verder vonden we St. Lucia en St. Kitts de mooiste eilanden.
We zijn ook 1 hele dag op de boot gebleven, maar dat vonden wij zelf niets, de fam. wel maar wij gingen ons echt vervelen.
Ik vond het een erg leuke vakantie, maar een meer natuur/rondreis vakantie zoals wij anders altijd doen vind ik toch leuker.
Ik heb smiddags na de rondtour op het eiland ook veel geslapen, heb mijn boek niet uit gekregen hahaha

@ Ruth, moeilijk h die 2e wachtweek, de eerste week denken we nog sterk te zijn, maar dan!! Ik duim heel hard voor je dat het nu raak mag zijn meis!!!

@Hoop, krijg tranen in mijn ogen als ik je berichtje lees, ik gun het jullie allemaal ook zo erg een zwangerschap, ik blijf toch steeds hopen een goed berichtje van jou of Jelske te lezen.
Het is ook moeilijk nu de 40 nadert, de grens die je wilt trekken valt dan toch niet mee. De kerstdagen maken me ook wel verdrietig, denk dan nog meer aan mijn ouders, voelt zo kaal zonder hun.
Zaterdag vier ik het met mijn broers en aanhang en kids, dan mis ik ze echt! Ik hoop dat je toch kan gaan genieten van de aankomende feestdagen en je hebt groot gelijk dat je het even rustig aan doet met lijnen. Januari nieuw jaar nieuwe kansen, als je er niet goed bij voelt de pil te slikken dan doe je het nog niet.

Dikke knuffel hier voor iedereen!!!!

Liefs Roosie

Jelske
7 December 2010, 21:16
@Hoop; och lieverd, ik weet precies hoe je je voelt hoor! Zeker nu je 40e verjaardag in aantocht is........ toch die magische grens he? Mijn gyn. adviseerde me om niet blind te staren op die leeftijd maar ja, hij is een man en voor ons vrouwen ligt dat gewoon wat gevoeliger ;-) Goh, is het alweer een halfjaar geleden? Nou, spannend toch wel weer om een uitstrijkje te maken, duimen voor een positieve uitslag! Vervelend voor je dat je zo jankerig bent, heel begrijpelijk maar voor jezelf het meest lastig. En voor wat betreft je collega's; ziek melden? 3 stuks? En jij maar doorbuffelen?? Je bent een kanjer, echt waar, en de patinten zullen je inzet dankbaar zijn en ooit zal je hiervoor beloond worden, let maar op :-) Gooi je dieet maar even lekker over de balk, je krijgt wat extra extra xtra slagroom van me, mt een beker hot choc met nog meer slag mmmmmmmmmmmm we gaan ons even lekker te buiten aan alles wat niet mag! Als ik je een advies mag geven; neem nog geen besluit over pil of andere vormen van anticonceptie, de tijd zal het leren en in het komende jaar komen er nog genoeg momenten voor je om een keuze te kunnen maken. Richt je op de 'feestdagen', hoe vervelend die af en toe ook kunnen zijn zonder onze dierbaren (ik mis m'n mama ook heel erg!!!) maar er is ook zoveel moois om je op te richten. Vier je verjaardag vooral uitbundig straks en wees er trots op dat je een mooie sterke JONGE vrouw van 40 mag worden! Knuf, ook voor mr. Hoop :-)

@Roosie; je vakantie klinkt echt heerlijk! tropische eilanden, mooie stranden, zon, zee, je lief, je positieve test, tjonge, dit reisje staat voor altijd in je geheugen gegrift :-)

Carmen40
8 December 2010, 09:53
Roosie,
Welkom terug.
Zo te lezen hebben jullie enorm genoten!

Wat mooi he om een cruise te maken....ik deed dat in 1999....Miami, Key West, Bahama's, Cancun, Corzumel....echt toppie!

Nu weer in het ritme komen, ik hoop dat je rustig aan kan doen?
Op naar de eerste echo......toy toy.

*Ruthje,
M.b.t. Hoop heb je het heel mooi gezegd....was er ontroerd van.
Die kracht, die je vinden moet....

Ik voelde her en der ook steekjes......en ja zonet de eerste ongi tekenen......:-(
Nou, ik rekende er al op.

Gisteren had ik een leuke afleiding met een crea-middag, heb 4 kerststukken gemaakt en onze boom mooi versierd en het huis helemaal Kerst gemaakt.

Maak jullie geen zorgen om mij, het verwachtingspatroon was hier toch al benenden "nul".
Luteale fase was in ieder geval netjes op dag 11....daar ben ik erg blij mee.

Ruthje ik duim nu door voor jou :-) hou nog even vol hoor.
Ik had gisteren voor mezelf de wijn al koud gezet.

Nu gaan we werken naar de laatste keer IUI, ik heb eigenlijk verder helemaal geen zin meer, blehh!
Januari de laatste keer, ik ga mij na een rustpauze weer helemaal richten op mijn "vervolg-loopbaan" :-)
Denk dat het vriezer-verhaal dan toch in werking gaat komen???

Hoop,
Heel veel succes met je uitstijkje....take care.....

Dikke knuff,

Carmen

hoop1970
8 December 2010, 17:44
thanks meiden!

ruthje
8 December 2010, 19:57
Ik voelde her en der ook steekjes......en ja zonet de eerste ongi tekenen......Nou, ik rekende er al op.

Maak jullie geen zorgen om mij, het verwachtingspatroon was hier toch al benenden "nul".
Luteale fase was in ieder geval netjes op dag 11....daar ben ik erg blij mee.

Ruthje ik duim nu door voor jou :-) hou nog even vol hoor.
Ik had gisteren voor mezelf de wijn al koud gezet.

Nu gaan we werken naar de laatste keer IUI, ik heb eigenlijk verder helemaal geen zin meer, blehh!
Januari de laatste keer, ik ga mij na een rustpauze weer helemaal richten op mijn "vervolg-loopbaan" :-)
Denk dat het vriezer-verhaal dan toch in werking gaat komen???

H nee, geen ongi!! He bah zeg! Wat betreft je verwachtingspatroon die toch nihil was, is het toch een domper!! De vriezer, kan je die niet bewaren tot lief echt niet meer kan? Of was dit echt de 1 na laatste poging?

Wijntje....oooohhhh daar heb ik ook zo'n zin in! Al 4 weken geen wijntje gehad, als ik straks ongi word dan haal ik ook een lekkere fles wijn. (verzacht de teleurstelling wat)
Mocht deze poging niet zijn gelukt dan stop ik ook nog met mijn 4 peukjes in de week....heb al zover afgebouwd dat ik zelden nog rook.
Maar is deze poging weer mis, dan stop ik helemaal. Moet nu wel lukken met die te verwaarlozen 4 peukjes per week....

Morgen gesprek met mijn baas, ik wil een stapje terug gaan doen. Merk aan mezelf dat werken me enorm veel stress oplevert die ik niet goed kwijtraak. Dat wil ik niet meer.
Ik wil gewoon werken aan het bed en niet meer eindverantwoordelijke zijn. Kortom, het voelt als een enorme bevrijding, al word ik dan ws overgeplaatst naar een andere afdeling.
Maar het lijkt me zo heerlijk om alleen nog te zorgen en uit te voeren, ipv te zorgen & aansturen & evalueren & contacten onderhouden met de voor de zorg belangrijke mensen & alle administratie.

Ik hoop echt dat mijn baas akkoord gaat, ze mag me toch niet weigeren een stapje terug te doen?

liefs

Roosie
8 December 2010, 20:16
@Carmen, ik meen ergens gelezen te hebben dat je een nieuwe baan hebt of niet? Volgens mij was dat tijdens mijn vakantie.
Nee h de eerste ongi tekenen? kssssssttttttttt weggggggg...........ook al reken je erop, toch een diepe teleurstelling. Bah ik gun net als iedereen ook een mooie positieve test!

@Hoop hoe ging je uitstrijkje?

@Ruth, goed dat je naar je lichaam luistert meis, als je minder stress hebt gaat het misschien ook makkelijk met stoppen met roken. En je hebt het volste recht toch om een stapje terug te willen nemen? Goed dat je het gaat bespreken, ben benieuwd!

Met mij gaat het goed, eerste werkdag zit erop.
Ik ben wel erg moe van die ene werkdag, heb ook nog last van de jetlag. Ik had even een paar uur niets te doen en toen stortte ik toch een beetje in. Maar het zit er weer op. Ik was ook even misselijk maar na het eten ging het weer goed, moet gewoon op tijd eten. Ik voel me er verder ook rustig onder, heb gelukkig geen angsten van dat het mis zou kunnen gaan, ben ik wel blij om. Op een of andere manier heb ik er alle vertrouwen in nu en heb ik een soort rust gevonden, even geen ziekenhuis behandeling alleen spannend echo's.
Ik stuur wat Zwangerschapshormonen naar jullie toe, wie weet helpt het!!!
Liefs Roosie

hoop1970
8 December 2010, 21:04
geen uitstrijkje hier hoor... zit in de nachtdienst, dan geen gedoe aan m'n lijf...
moet een afspraak maken, hoop volgende week, of misschien het weekend, als m'n gyn dienst heeft en ik 'm toevallig tegen het lijf loop, anders bel ik maandag even wanneer hij tijd heeft (het mocht ff tussendoor).

Had nog niet verteld volgens mij...
begin van de ongi was enorm pijnlijk, weer giga krampen in buik en rug... zondag avond op toilet 'iets' verloren lange sliert met vlies en erin iets hards. Hierna was de pijn ook nagenoeg weg, dus ik denk dat er toch weer iets gezeten heeft...

Roosie goed te lezen dat je wat klachtjes hebt, geniet ervan meid en goed dat je zo'n rust hebt.
Wat zei de acupeut van je nieuws?
En nog even over je vakantie...klinkt echt super heerlijk!!
Wel jammer dat jullie niet naar universal studio's zijn geweest, dat is echt super gaaf! maar even samen op zo'n heerlijk eiland is natuurlijk onbetaalbaar.
Ik ga zo weer even junken... 200eh naar binnen jagen...

Ruth, groot gelijk als je een stapje terug wilt doen en volgens mij mag je leidinggevende je dit inderdaad niet weigeren hoor.

Carmen waar ga je nu werken? (of had ik dat al gevraagd)

Carmen40
9 December 2010, 09:50
Was ik aan het typen......tekst weg, grrrrrrr:( ( later meer)

Ik ga nu eerst lekker zwemmen, als de ongi niet ineens erger gaat worden?
Tussendoor ook nog even naar de sauna......met een pakket tampons ga ik op weg:)

Liefs,

Carmen

Roosie
9 December 2010, 12:16
@Hoop wat akelig die ongi krampen en wat een rare afscheiding, misschien heeft er idd weer iets gezeten?
Mijn acupuncturiste is erg blij voor ons en ze had al een vermoeden dat het een mooi warm bericht zou worden als ik getest had.
Zij had ook al heel sterk het gevoel dat het probleem gevonden is en dat het verder goed zou komen.
Universal studio's ben ik ook niet geweest omdat ik niet in die wilde atracties wilde en daar bestaat het park dan toch hoofdzakelijk uit. Pretparken doet ons ook niet meer zoveel, we worden oud hahahaha....... Succes met prikken!!!

@Carmen veel zwem en sauna plezier, hopelijk zonder rode sporen!
Ben weer bijgekomen van mijn werkdag al voel ik me nog wel moe, achja hoort erbij.

Liefs Roosie

ruthje
9 December 2010, 12:57
Haaai dames :mrgreen:
Ik heb een andere functie gekregen! Ben helemaal in mijn nopjes, en wat een spanning is er van me af gevallen...
Uiterlijk 1 april stopt mijn huidige functie, en ga ik naar een ander team.
Misschien kan het per 1 januari als er iemand binnen de locatie is die mijn baan wil overnemen.

Opgelucht!!

liefs

Roosie
9 December 2010, 16:40
Ruth wat goed zeg proficiat. Hopelijk is er snel iemand die jou functie wil overnemen!

Iris40
9 December 2010, 22:41
Hi Roosie,

Jij hebt toch twee terugplaatsingen gehad? Dus nu ben je zwanger van een tweeling of is dat nog niet duidelijk?
Ik ben wel erg jaloers:-) Ben niet veel op de site. Neem even een stapje terug. sorry.

groetjes en liefs aan allemaal.

Iris

bloem79
10 December 2010, 08:25
Ik breek even in:

Roosje, van harte proficiat met jullie zwangerschap. Erg gaaf voor jullie! Geniet ervan, ik wens jullie alle goeds.

Voor de andere meiden: mijn duimen blijven voor jullie draaien. Ik wens jullie allemaal mooi nieuws nog aan het einde van dit jaar maar in ieder geval volgend jaar. Het moet nu maar eens afgelopen zijn met dat lange wachten.

Fijne feestdagen
Bloem

Carmen40
10 December 2010, 10:31
Zo, eerst maar even de tekst in Word gezet.en maar goed ook want alles was wr ineens weg:(

Hoop,
Jeetje wat erg van die erge afscheiding?
En dat je dan zon groot stuk bent verloren.pfff.:cry:
Hoe gaat het nu?

Zie verder: PB

*Ruthje,
Wouw, wat ben ik blij voor je zeg.:-D
Helemaal goed en k hoop dat je nu minder stress zult hebben en die energie over hebt tbv de behandeling.

Ik duim nog steeds voor je hoor.....

*Iris,
Kan het wel begrijpen hoor.
Dikke knuff.

*Bloem,
Wat lief van je dat je af en toe eens komt kijken.
Heel attent van je.
Jij ook alvast hele fijne dagen.

De sporen vielen gelukkig mee, tasje met tampons de hele tijd met me meegenomen..nou en het was nodig ook!
Maar ik laat me niet tegenhouden door mijn ongi, hihih:)

Het was gisterenavond en vandaag ff erg, morgen gelukkig weer minder.
Hebben we dat ook weer gehad.

Fijn weekend alvast allemaal.

Liefs,

Carmen

Roosie
10 December 2010, 15:55
@Iris, geeft niet hoor meis dat je jaloers bent, was ik ook altijd voorheen toen ik nog niet zwanger was.
Maar ik heb een tp van 1 verse emmy gehad, daarnaast heb ik nog 1 cryo in de vriezer.
Dus geen tweeling!
En neem gerust een stapje terug hoor, het is niet verplicht hier constant te schrijven, het is naar gelang je behoefte en die is de ene keer meer dan de andere keer.

@bloem, dankjewel!!! Alles goed met jou zwangerschap?

@Hoop hoe gaat het nu met je?

@Carmen balen van je ongi, sterkte met je buikkie!

Hier gaat alles goed, ben alleen misselijk en dat is heel dubbel. Aan de ene kant yesssss heb zwangerschapssymptomen waar ik altijd naar uitgekeken heb, maar aan de andere kant het is geen pretje je zo de hele dat te voelen. Maar ik zal niet klagen, het hoort erbij!
Liefs Roosie

ruthje
10 December 2010, 16:33
Roosie, misselijk zijn is gewoon kut, en dat mag je best zeggen hoor!!
Kwaaltjes zijn "leuk", maar misselijk zijn is dat toch echt niet. Schaam je dus niet om te zeggen dat je baalt van de misselijkheid. Dat doet iedereen die misselijk is!! Sterkte ermee, hopelijk word het niet erger!

liefs

Miffy
10 December 2010, 19:24
Hoi meiden,

Ben even wat dagen niet op het forum geweest en moest dus wel even bijlezen.... Wat is er weer veel geschreven...

Even snel wat reacties... Want ik zit ook tv te kijken dus even snel tussendoor... sorry...

Ruthje@ Spannend meis, de tweede wachtweek... mijn duimen draaien overuren! Wat zal het geweldig zijn dat het nu ook bij jou mag lukken... Heel veel sterkte met de laatste wachtdagen...

Carmen@ Oh meis, wat ontzettend balen weer... Ik snap de teleurstelling ook al verwacht je het... het blijft erg... alleen wordt de klap voor je gevoel steeds minder hard. Wel goed dat je gelijk lekker bent gaan zwemmen en naar de sauna... je hebt gelijk! Geniet er maar van, nu je toch weet dat het nu niet is gelukt, dan kun je jezelf maar beter verwennen met een heerlijk saunabezoek!! Probeer te genieten van de feestmaand!! En dan heerlijk relaxed op, samen met mij, naar de als ik het goed begrepen heb laatste poging!! Laten we samen duimen dat wij een wonder mogen ontvangen!!!

Ik zal je ook nog even in een pb reageren op je lange bericht aan mij van wat dagen terug, wat ben je toch een lieverd! Probeer dat morgen even te doen...

Roosie@ Fijn dat alles goed gaat! Op naar de eerste echo! Lekker ook dat je geen angst voelt en dat je het gevoel hebt dat het nu goed zit! Lekker genoten van de heerlijke vakantie... Wij tellen nu af, nog 3 weekjes en dan gaan wij is even heerlijk ontspannen en genieten!!

Hoop, Iris, Jelske... Jullie een hele dikke knuffel voor nu...

Ik wil even mijn programma verder kijken... de pauze is weer voorbij...
Niet erg aardig van mij he... maar ik was al blij dat ik even tijd heb gevonden om alles te lezen...
Volgende keer weer meer reacties van mijn kant...

Liefs, Miffy en fijn weekend allemaal!!

Jelske
14 December 2010, 16:57
He meiden wat is het rustig hier........?
@Carmen, je ongi alweer voorbij? Wat knap dat je dan evengoed naar de sauna durft te gaan; ik ben altijd bang dat ze 'het blauwe touwtje' tussen m'n benen zien hangen hahaha hoe gaat het in je nieuwe job?
@Hoop; ongi alweer weg? geen nachtdiensten meer? al een uitstrijkje laten maken?
@Roosie; hup, spugen zal je! hahaha zielepiet, ik heb medelijden met je hoor, zou je zwangere buik wel over willen nemen maar die misselijkheid mag je houden ;-)
@Iris; in je onderschrift staat dat je nog twijfelt over ivf........ al wat wijzer geworden?
@Ruthje; fijn, een nieuwe job, gefeliciteerd! balen van je ongi, sterkte met je buikie!

Hier alles prima! Zit midden in m'n cyclus, geen idee wanneer ik een ei heb maar daar ben ik ook geheel niet mee bezig; heerlijk! Zaterdag en maandag geklust, maar alleen omdat we er zin in hadden, dus geen druk op de ketel zeg maar. Het voelt goed om het ziekenhuistraject te hebben afgesloten. Hoewel ik er al stellig van overtuigd was geen ivf te willen, ben ik nu heel zeker van m'n zaak dat ik dt traject ook echt niet in wil. Eigenlijk zou ik nog een keer naar de gyn. moeten gaan voor een afrondend gesprek, maar dat stel ik zomaar uit......... (geen zin in wachtruimte ziekenhuis en misschien stiekem laat ik zo de deur toch nog op een kier? ;-))
Nog een paar dagen werken en dan heerlijk kerstvakantie! Fijne avond allemaal, knuf Jelske

hoop1970
14 December 2010, 20:30
Heb eigenlijk niet zoveel te vertellen...
Nog 2 dagen werken, dan heb ik er 7 opzitten:shock:, en dan gaan we heerlijk een lang weekend naar Keulen, :-Dlekker kerstsfeer snuiven en als het een beetje wil meezitten komend weekend ook nog m'n ei. Nog geen uitstrijk laten doen helaas heeft gyn nog niet gereageerd, misschien morgen of donderdag en anders zie ik het wel, zit nog niet helemaal op een half jaar, dus kan ook nog in januari hoor (maar ik heb nu m'n eigen risico op dus dacht...dan kan het er nog even 'gratis' bij)
Carmen hoe is het met je vader?
Roosie lekker over de pot hangen hoor, ik heb geen medelijden ;-) (wel een beetje)
Jelske, fijn idee he...die rust, ik begin er ook heel langzaam aan te wennen/berusten.
Ruth, ben je ongi geworden? ah gets zeg! maarrrrrr, nu mag je weer een wijntje meid! Geniet ervan en sterkte met je buik en natuurlijk het weer opladen. Nu hou je een maand pauze geloof ik he, ivm sluiting tijdens de feestdagen.
Ik ga zo naar m'n bedje, lekker warm en knus...wie weet:mrgreen:

Jelske
14 December 2010, 22:29
Oh wat heerlijk, naar een kerstmarkt? Dat wil ik ook zo graag maar no way dat ik manlief mee krijg.............. nou ja, idee voor volgend jaar, dan ga ik gewoon een weekend met m'n schoonzus of vriendin :-) En tjonge, 7 dagen..... jij bent ook alleen maar aan het werk zeg! geniet maar extra van je weekendje Keulen, je hebt het verdiend meisie! XX

ruthje
15 December 2010, 07:23
Haaaai!!

Jelske, wat klink jij relaxed! Doe mij ook een snufje relaxtheid please!

Hoop, lekker genieten van je weekend keulen!!

Hier balen van het feit dat ik afgelopen weekend heb gewerkt, komend weekend moet werken en het weekend erna met kerst ook nog moet werken....
Pffff! Maar, in januari wederom een week vakantie, want mijn overuren moeten op/

liefs

Jelske
15 December 2010, 10:17
Jee Ruthje, jij moet ook een hoop werken zeg! wel een lekker vooruitzicht dat je in januari een week vrij bent, nog plannen? of gewoon lekker thuis, kerstboel opruimen, huis schoonmaken en opruimen en bijkomen van al het werken.

Ik ben inderdaad relaxed, heb evengoed m'n baalmomenten hoor maar ik durf steeds meer te accepteren dat een kindje van ons samen er waarschijnlijk gewoon niet in zit. En eerlijk gezegd vind ik het zo ook prima, we hebben het gewoon heerlijk samen en leiden een prachtig leventje dus waarom zou ik mezelf verdrietig maken door steeds te denken aan iets wat ik niet heb en misschien ook wel niet krijg? Ondertussen geniet ik enrm van de kids van familie en vrienden maar vind het heerlijk als ik na een dag in de herrie weer lekker naar m'n eigen huisje kan hahaha En veel van die ouders kijken toch ook wat jaloers naar ons; zij hebben dan wel een (of meer) prachtig kindje maar wij alle vrijheid van de wereld en de tijd aan onszelf dus ja, het gras bij de buren... ;-)

ruthje
15 December 2010, 10:57
Jelske, wat je schrijft is ook zo. Er zit overal een keerzijde aan. Ik denk er ook wel eens over na dat er een kans is dat lief en ik samen verder moeten. Die kans is bij ons erg klein, en zal dan denk ik alleen voortkomen uit het feit dat ik na 6x het wel heb gezien denk ik. ( ik dacht: dit doe ik even maar het valt toch best tegen)
Als ik erover nadenk probeer ik alleen de voordelen te zien, dingen die jij ook beschrijft. De tijd aan jezelf, geen verplichtingen, geen jankkinderen die hele nachten janken, er blijft genoeg geld over om enorm veel leuke dingen te doen.
Maar er zijn ook nadelen natuurlijk, en daarbij ook nog het welbekende "plekje" wat het moet krijgen. En zo'n plekje is er niet zomaar, dat moet ontstaan.
Met het ontstaan van dat plekje komt denk ik ook de berusting.

Oh ja, ik heb nog een enorm goed nieuwtje...ben zo trots op mezelf:
Ik heb al een dikke week helemaal niet meer gerookt en het gaat me eigenlijk prima af. Heb mezelf wijs gemaakt dat ik het niet nodig heb en ik niet doodga van niet roken.
Met dit als resultaat, mag ik na een week rookvrij al zeggen dat ik een exroker ben?

liefs

ruthje
15 December 2010, 11:00
Oh ja vergeet ik helemaal mn vakantie:
Ik ga lekker niksen thuis, beetje dralen en vriendinnen opzoeken. Kerstspullen hoef ik nooit op te ruimen, want ik heb een hekel aan kerst dus heb niks in huis.
Kerstkaarten gaan ook linea recta de prullenbak in als ze door de brievenbus vallen...( misschien ben ik daarin wel een tikkie gestoord:mrgreen: )

Arlette
15 December 2010, 11:09
Hoi allemaal,
Er is weer veel geschreven hier.. probeer het bij te houden...
Alleen ik denk dat ik het forum ga verlaten... na het verwijderen van mijn mirena is het hier met mijn ongi een grote ellende... waarschijnlijk zijn de myomen weer terug in volle glorie.
Dat was 9 jaar ook de reden voor het plaatsen van de mirena....
Ik denk tenminste dat het zo is, huisarts wil nog even afwachten... maar goed, het kindje van ons samen blijft een droom...

Groetjes Arlette

Jelske
15 December 2010, 12:07
@Ruthje; wat onwijs knap van je dat je al een week niet hebt gerookt, hou vol!!

@Arlette; ik moest even opzoeken wat myomen zijn maar heb vandaag dus weer wat geleerd ;-) Vervelend dat je zo'n last van vleesbomen hebt gehad en waarschijnlijk nu weer? Geef niet meteen op, je lichaam heeft 9 jaar een Mirena in zich gehad en die is er net 4 maanden uit. Geef je lichaam even de tijd, blijf je droom houden en wie weet wat de toekomst je nog gaat brengen....

Carmen40
15 December 2010, 14:27
*Ruthje,
Jeetje ...ben je ongi geworden.
Balen joh!!!:(

En wat je zegt...het welbekende plekje.....denk dat het aankomende "kleinkind" een aardig gedeelte ervan gaat opvullen.
Maar helemaal ook weer niet, de tijd zal het leren.......ik denk er nog maar even niet aan...het gaat zoals het gaat...

Wat knap van je trouwens dat je al zo lang niet hebt gerookt!! SUPER GOED:-D

*Jelske,
Heerlijk nog een paar dagen werken en dan lekker vrij.
Jullie zijn al helemaal klaar voor de kerst:)
Lekker ook om even de druk er niet op te hebben ( heb ik nu ook niet en het is wel f fijn)

Ps ik zat trouwens ook niet helemaal relax in de sauna hoor en ik hou cht mijn badpak aan! Het is zo'n huis-tuin-keuken-sauna, waar jan en alleman in gaat..:)

*Hoop,
Jeetje wat heb jij veel gewerkt zeg!
Nou dan mag je des te meer nu lekker gaan genieten het weekend:)
Ik hoop dat er snel plaats is voor het uitstrijkje.....fijn dat je daarvoor nog ruim de tijd hebt.

Met mijn vader gaat het goed, hij mag nu zelfs alweer auto rijden van de arts:)
We zijn iedere dag weer even blij dat hij het er zo goed vanaf heeft gebracht.
En als je, net als gisteren in een revalidatie centrum bent, zie je ook hele andere dingen.....en dat zet je toch even tot nadenken......

Lief van je dat je het vraagt.

*Arlette,
Ik vind het heel erg voor je.
Kunnen die myhomen zo snel groeien???
Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Take care......

Ik werd vanmiddag ineens erg misselijk toen ik de krant las...
Mijn oog viel op een advertentie......mijn ex en zijn partner.....het kleintje is geboren..

Maar goed, het gaat nu wel weer, was ff klote, ik kan er tch niets aan veranderen...we moeten maar weer vrolijk verder toch??

Er zijn altijd genoeg mooie dingen over waar je je k op kan richten.
En in principe kan het kindje dat geboren is er toch ook niets aan doen....zo'n klein en onschuldig wondertje.....ieder kind is een wonder n uniek!!!!:)

Liefs,

Carmen

Jelske
15 December 2010, 16:43
Oh Carmen, wat balen zeg, ik kan me je gevoel goed voorstellen hoor toen je de advertentie las.......... en inderdaad, het kleine wondertje kan er niets aan doen maar wanneer je zelf in zo'n traject zit wat niet wil lukken en je ex wordt dan weer vader..... )#*$&#*#& soms is het gewoon zo oneerlijk verdeeld in de wereld?! Fijn dat het met je vader weer beter gaat!

Miffy
15 December 2010, 17:17
Hee meiden,

Kan het haast niet meer bijhouden... Ben zo druk op het moment dat ik niet meer elke dag in log... sorry!

Ruthje@ Ik begrijp uit de wat reacties dat je helaas toch ook weer ongesteld bent geworden... ontzettend balen meid.. Heel veel sterkte... Heel goed dat je bent gestopt met roken!! Applaus voor jezelf!! Geeft je wel een super goed gevoel he, dat je het volhoudt... Je mag ontzettend trots zijn op jezelf!! You go girl!!

Carmen@ Fijn dat het met je vader weer een stuk beter gaat! Het kan inderdaad heel anders lopen als je dat dan ziet in een revalidatiecentrum, maar gelukkig gaat het met je Pa goed!! Begrijpelijk ook dat je er van baalt als je dat leest van je ex... Ik hoorde toevallig ook een paar weken terug dat mijn ex vader is geworden (al weer 8 maanden terug)... wel een raar idee. Maar goed.. het zei zo, ik had het gewoon nooit verwacht maar gun het hem wel hoor..

Jelske@ Vind het wel goed hoe je er over schrijft en ik moet zeggen deels voelt het bij mij ook wel zo... Ik vind het ook wel fijn om is even niet om de haverklap in het ziekenhuis te zitten... geen polonaise aan je lijf, geen spuiten, etc... even rust.. En zelfs bij mij is er een stukje berusting op het moment... We weten dat de kans voor ons nog maar heel klein is.. dat we in principe nog maar 1 behandeling krijgen... maar op dit moment denk ik heerlijk aan onze aankomende vakantie, lekker genieten even geen spanning van een behandeling of iets... Ons seksleven heeft een speurt in de goede richting genomen... Want ja... ik weet niet hoe ik het moet zeggen, maar ik beleef het op het moment heel anders... Ik kan weer echt genieten terwijl ik dat toch een tijdje niet echt goed kon... Heerlijk gevoel!!

Nou meiden... Ik weet dat ik niet iedereen heb geschreven... maar moet er echt weer even vandoor...
Veel sterkte en een dikke knuffel voor wie het nodig hebben en probeer te genieten!!

Dikke kus, Miffy

Roosie
16 December 2010, 11:00
@Jelske en Hoop, mijn misselijkheid is niet zo erg dat ik moet overgeven gelukkig! Maar leuk dat jullie me dat toewensen ;-)

@Jelske heerlijk dat je zo relaxt bent en aan het genieten, hou dat vast!

@Hoop, leuk zeg dat je naar Keulen gaat! Lekker om er even tussenuit te zijn, dat heb je wel weer verdiend na al die dagen arbeid. En ook fijn dat je van de rust geniet!

@Ruthje wat werk je veel zeg! Fijn dat je in jan. een week vrij kunt zijn!
En lekker gestoord ben je over kerst ;-) Kerst doet me ook niet zo veel, vind het nu ieder jaar leuk dat ik met mijn broers, schoonzussen en kinderen bij elkaar kom en de kerstboom staat gezellig in huis.

@Artlette, wat vervelend zeg van je myomen! Ik heb een vriendin die heeft dat ook, maar is toch zwanger geworden en heeft nu een mooie dochter! Ze is wel met keizersnede ter wereld gekomen, want ze kon niet meer draaien vanwege de myomen. Ik zou het nog niet opgeven meis, goed met de artsen praten! Heel veel succes en sterkte ik hoop van harte dat jullie wens in vervulling zal gaan!!

@Carmen fijn dat het goed gaat met je vader! Oh wat een confrontatie en moeilijk voor je dat je ineens in de krant leest dat je ex vader is geworden! Heel sterk van je hoe je jezelf er over heen zet en idd het kindje kan er niets aan doen.

@Miffy, geniet lekker van de rust, feestdagen en je aankomende vakantie! Het gaat je allemaal heel veel goeds doen!

Hier gaat het goed, niet meer zo misselijk sinds ik bij de acupunctuur geweest ben.
Gisteren een dagje gewerkt, was wel weer super moe toen ik thuis kwam.
Komende 2 weken hoef ik niet te werken bij het freelance bedrijf, manlief heeft dan ook vakantie wel lekker zo 2 weken saampjes.
Vanavond gaan we bij een vriendin eten, zaterdag bruiloft van 25 jarig trouwen van een nicht van mijn man schijnt dat er dan veel gerookt wordt, baal ik wel van maarja en zondag bij vriendin eten.

Net is moeders voor moeders geweest, was een leuk gesprek.
De test was super positief. De test blijft ook goed dus kan hem bewaren.
Ze vroeg hoe lang het nu bij elkaar gekost heeft eer ik zwanger was, ik zei totaal 4,5 jaar, begon bijna te huilen toen ik het zei hahaha.....achja de hormonen.
Zij heeft zelf ook moeite gehad met zwanger worden, 3,5 jaar. Bij haar stierven de zaadjes snel af als het bij haar in de baarmoeder kwam en ze had ook een onregelmatige cyclus.
Als cadeautje mocht ik kiezen tussen een ketting of een armband, heb voor de ketting gekozen.
Vanaf vandaag kan ik al beginnen met plassen, heb 8 flessen gekregen, voor iedere dag 1 fles.
Iedere woensdag komt er een chauffeur langs om de flessen op te halen, dan kunnen we ze bij de deur zetten of hij belt aan.
Ik heb ook nog een tijdschrift over zwanger zijn gekregen.

Liefs Roosie