PDA

View Full Version : Buik foto's deel 2

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12

Mutsie
9 October 2010, 11:05
Ben trouwens 16 weken zwanger vandaag! Maar dat ziet iedereen natuurlijk wel in het onderschrift

Chris1984
9 October 2010, 12:13
Wauw Mutsie moooooi!

eefie1985
9 October 2010, 16:04
Hoi meiden
mooie buiken allemaal!
Hoe krijgen jullie die foto s erop het lukt mij niet :-S

noa11
9 October 2010, 17:27
Hey dames... had nog een after foto beloofd... 23 september bevallen van een prachtige zoon en echt het komt weer goed hahaha
Qua gewicht alles weg, maar moet nog wel geduld hebben tot de spieren weer wat zijn teruggetrokken...

mijn buik met 41 weken:
http://i56.tinypic.com/24oskyx.jpg
2 weken erna:
http://i51.tinypic.com/2dsit0o.jpg
http://i51.tinypic.com/20tpf07.jpg

adniL
9 October 2010, 20:20
op blz 100 :D

ik heb nieuwste bericht eerst.. dus dan staat hij niet op 100 :D

Vickypreg
9 October 2010, 20:49
Wow Meike, mooi hoor. Kan je je broeken alweer helemaal aan en dicht?!! Je ziet er echt alweer goed uit hoor!

Snow
9 October 2010, 21:40
mutsie; wauw mooie buik al zeg!!!

meike: lekker dat het zo snel weggaat je buikje!!!

adniL
9 October 2010, 22:00
ziet er goed uit meike..! hopen dat er meer van ons zulke mzzl hebben en snel weer back in shape zijn..

Rebecca
10 October 2010, 12:12
hoi dames!

ik ben pas net zwanger maar wacht met smart op zo'n mooie buik ;) als er wat te zien is zal ik het hier plaatsen!!

Groetjes,

rebecca

kim88
10 October 2010, 13:05
ik ben benieuwd rebecca

Rian-kippie
10 October 2010, 13:41
ik zal hier ook eens een after-foto plaatsen... ik kon 6 dagen na mijn bevalling ook weer mijn eigen kleding aan... buikje is nog wat slap, maar al behoorlijk terug getrokken en dat gaat ook nog steeds met de dag beter!!!

op 2 kilo na, ben ik ook alle kilo's weer kwijt!! ik was er 9 aangekomen in totaal...

adniL
10 October 2010, 17:17
hey rian.. dat valt nog mee toch 9 kilo das maar weinig.. :D
die 2 kilo zullen er ook zo wel afzijn denk ik dan..
Hoe gaat het met je mooie meisje? doet ze het beetje goed? nog druk aan het genieten van je kraamtijd?
ben benieuwd naar de foto's

snippie
10 October 2010, 17:23
ik zal hier ook eens een after-foto plaatsen... ik kon 6 dagen na mijn bevalling ook weer mijn eigen kleding aan... buikje is nog wat slap, maar al behoorlijk terug getrokken en dat gaat ook nog steeds met de dag beter!!!

op 2 kilo na, ben ik ook alle kilo's weer kwijt!! ik was er 9 aangekomen in totaal...

9 kilo is echt niet veel hoor!

Vickypreg
10 October 2010, 20:11
Nee dat is zeker niet veel, ik zit al op 12!

H83
10 October 2010, 20:29
:-? Tja... en ik op 20,5! Veel vocht hoor... maar toch....
Het is zo verschillend bij iedereen. Mijn collega was ruim 25 kilo aangekomen, net als ik hield zij ook erg veel vocht vast. In een week tijd zat ze op -18... ongelooflijk toch...

Mutsie
10 October 2010, 21:14
Ik ben 3 kg al gegroeid, hoe snel ging het bij jullie? Gaat het harder naarmate de weken vorderen?

hanse
10 October 2010, 21:41
de vorige keer dat ik controle had was met 30 week, was ik maar 5 kilo gegroeid in totaal. moet dinsdag weer heen, ben benieuwd hoeveel ik dan ben gegroeid, maar zolang het kleintje maar groeit dat vind ik het belangrijkste. en een ieder zwangerschap is weer anders want dit is voor mij wel de minste wat ik aan gekomen ben in alle zwangerschappen die ik gehad heb

Mofie
10 October 2010, 21:46
Da's inderdaad weinig. Ben nu met 18 weken 4 kilo aangekomen.

Princesse
10 October 2010, 21:50
Tot ongeveer 20 weken was ik nog niets aangekomen, maar nu met 37 weken ben ik in totaal 13 kilo aangekomen.

snippie
10 October 2010, 22:10
Ik ben nog nul aan gekomen .was 2tot 3toen ik denk 25weken was.alles is er af gegaan en nu nog steeds dus op me start gewicht !ben nu ruim 35weken.
Maar ik geef nog over ben nog steeds 24uur misselijk dus eet ook niet echt veel!
Maar kan veel missen ,mensen vragen ook of ik afgevallen ben.wat dus feitelijk klopt.
Maar de kleine groeid goed.(ligt meer dan 2weken voor qua gewicht en lengte dus alles in verhouding )

Peach
11 October 2010, 16:52
Ik ben ongeveer een kilo of 7 aangekomen tot nu toe, ben bijna 34 weken. De laatste weken zou er in theorie een pond per week bij moeten komen, dus ik ben benieuwd waar ik op ga eindigen.
Als ik de verhalen hier zo hoor, dan gaat gewicht er redelijk snel af, dus ik maak me niet zo veel zorgen. Het zal wel een beetje slikken zijn als ik de grens van 70 kilo ga passeren, maar dat is onvermijdelijk.
Het gewicht zit volgens mij voornamelijk in mijn buik, want de rest van mijn lichaam ziet er nog hetzelfde uit. Van de achterkant zie je niet eens dat ik zwanger ben.

Snippie, lijkt me echt vreselijk elke dag zo misselijk en overgeven. Zal wel een uitputtende zwangerschap zijn voor je. Gelukkig doet je zoontje het goed.

VickyS
11 October 2010, 16:56
:oops: ik ben nu al 12 kilo aangekomen maar bij mij zit het ook echt overal... vooral omdat ik in het begin heel veel gaan snoepen ben, had het tegenovergestelde van misselijkheid, wou alles eten.... die kilo's gaan er volgens mij ook weer heel moeilijk af maar dat zien we dan wel weer. ben nu weer wat gezonder aan het eten gelukkig...

Monalisa
11 October 2010, 17:03
ik ben nu ook 12 kilo aangekomen maar het zit ook op mn buik, een klein beetje in mn gezicht en veel in benen en enkels hahahahaha. NEt als bij Peach zie je van achter ook helemaal niet dat ik zwanger ben, je ziet zelfs mn taille nog haha!

adniL
11 October 2010, 18:59
hier ook nog maar 4 kg erbij.. al heb ik nou een week niet gewogen :S morgen ochtend weereens doen. Maar ik vind het ook niet zo heel belangrijk als de kleine het inderdaad maar goed doet. en hopelijk na de zwangerschap zoveel eraf dat ik eindelijk weereens onder de 70 kg kom (zit nu normaal op 72-73) (wil eigenlijk naar de 65) maar nu vooral nog goed eten en gezond en niet teveel maar ook zeker niet te weinig.

als ik het zo lees van .. (?) dan ben ik blij dat ik niet zoveel last heb gehad van misselijkheid en nu helemaal niet meer.. dan ben je toch helemaal gesloopt?

Peach
11 October 2010, 19:45
Ik was de eerste 14 weken ook zo vreselijk misselijk, gelukkig niet hoeven overgeven. Mijn eten smaakte gewoon zo anders ineens, dat ik niks meer lekker vond. Eten ging bijna niet, omdat ik overal misselijk van werd. Toen dus 6 kilo afgevallen, daarna een tijdje op mijn oude gewicht en uiteindelijk iets van 7 kilo aangekomen (t.o.v. van mijn normale gewicht dan).

adniL
11 October 2010, 19:50
wat is er trouwens "fout" gegaan tijdens de 20 wkn echo? dat je een meisje zou hebben en 3 weken later ineens toch een jongetje??? voor hetzelfde geld doe je geen pretecho en heb je een compleet roze kamer en komt er ineens een piemeltje uit.. :S

snippie
11 October 2010, 20:05
het kost idd veel energie.daarbij is mijn ijzer waarde te laag waardoor ik nog extra moe ben en dan ook nog me ME wat komt kijken.
maar idd ventje doet het goed.
bij mij zie je van achteren ook niet dat ik zwanger ben ,wel grappig en dan draai ik me om en zien zie die voetbal hihi

Mijntje
11 October 2010, 20:28
:-? Tja... en ik op 20,5! Veel vocht hoor... maar toch....
Het is zo verschillend bij iedereen. Mijn collega was ruim 25 kilo aangekomen, net als ik hield zij ook erg veel vocht vast. In een week tijd zat ze op -18... ongelooflijk toch...

Toen zat ze zeker wel 1 week op de wc om al dat vocht kwijt te raken. min 18, echt super

Peach
11 October 2010, 22:07
De gyn heeft niet goed gekeken en dus het piemeltje over het hoofd gezien. Bij 25 weken hebben we een 3d echo laten maken, toen was heel duidelijk te zien dat het een jongen is. De beelden van de 20 weken echo waren ook erg slecht en de gyn had nogal haast. 2 dagen na de pretecho zouden we de kamer roze geverfd hebben. Nu zitten we nog met een flinke stapel meisjeskleren....

H83
12 October 2010, 09:00
Toen zat ze zeker wel 1 week op de wc om al dat vocht kwijt te raken. min 18, echt super

Onder andere ja, en ontzettend veel zweten, met name 's nachts!

steffi1987
12 October 2010, 09:05
Ik zweet 's nachts ook zoveel! Er ligt altijd een verse shirt naast me om die eventueel aan te doen...

adniL
12 October 2010, 09:33
@ peach.. ik vind het echt heel lullig. heb je niet evaluatie form meegekregen (hebben wij wel van de echopraktijk) dan zou ik het daar zeker aanhalen. Dat hij haast heeft is niet jou probleem. ik vind dit nogal een grove fout. en ik zou me afvragen of hij de rest dan wel zo goed bekeken heeft. wat een eikel.
Ben blij dat wij het niet willen weten en dus ook niets hebben gehoord van het word een ....

@ snippie.. jij moet helemaal gesloopt zijn als ik dat zo lees... pfff.. geniet nog van je paar weekjes verlof voor ze hem gaan halen. slaap lekker uit..
Zo''n voetbal vind ik altijd vet leuk om te zien. idd dat je het niet ziet tot je om draaid vet grappig is dat altijd. Zie je zo'n vrouwtje toch beetje waggelen en denk je wat doet die raar. draait ze om TADAAA :D LOL

snippie
12 October 2010, 09:43
@ peach.. ik vind het echt heel lullig. heb je niet evaluatie form meegekregen (hebben wij wel van de echopraktijk) dan zou ik het daar zeker aanhalen. Dat hij haast heeft is niet jou probleem. ik vind dit nogal een grove fout. en ik zou me afvragen of hij de rest dan wel zo goed bekeken heeft. wat een eikel.
Ben blij dat wij het niet willen weten en dus ook niets hebben gehoord van het word een ....

@ snippie.. jij moet helemaal gesloopt zijn als ik dat zo lees... pfff.. geniet nog van je paar weekjes verlof voor ze hem gaan halen. slaap lekker uit..
Zo''n voetbal vind ik altijd vet leuk om te zien. idd dat je het niet ziet tot je om draaid vet grappig is dat altijd. Zie je zo'n vrouwtje toch beetje waggelen en denk je wat doet die raar. draait ze om TADAAA :D LOL

Uitslapen wat is dat?ik slaap al jaren niet meer uit hoor jah tot half 8 is uitslapen voor mij.het maakt helemaal niet uit om hoe laat ik naar bed ga.
jah grappig he.

Snow
12 October 2010, 11:24
over het verhaal van peach:

een gynaecoloog is er om de ontwikkeling en groei van het kindje in de gaten te houden en met 20 weken alle functies en organen te controleren.
Het geslacht bekijken hoort er niet bij.. Dus je kan iemand daar nooit op 'aanspreken'
Ja, wel natuurlijk gewoon, ik zou ook kwaad zijn!!!, maar ik bedoel; je hebt geen poot om op te staan.

als hij, ondanks de haast, de 20-weken checks maar goed heeft gedaan.. dat is het belangrijkste.. als dat niet zo is heb je wel degelijks iets om een klacht over in te dienen.

Hier zegt de gynaecoloog'; 'ik wil best even kijken en zeggen wat ik denk, maar je bent hier voor de controle'

Peach
12 October 2010, 15:48
Wij hebben uiteraard wel bij vk praktijk ons verhaal gedaan. We hebben een nieuwe echo gekregen en gelukkig was alles goed. Het viel ons wel op dat er deze keer veel uitgebreider werd gekeken dan bij 20 weken.
De gyn was destijds een vervanger voor degene die normaal de echo's maakt voor de praktijk.
Ze hebben de gyn er wel op aangesproken en hij vond het wel vervelend. Iedereen maakt fouten en daar moet je maar genoegen mee nemen. Het is geen leuke ervaring, de eerste dagen was ik wel verdrietig en boos.
Je leeft een aantal weken met iets wat niet echt is, een dochter die nooit bestaan heeft, maar waar je wel afscheid van moet nemen.
Inmiddels zijn we helemaal gewend aan het idee en uiteraard zijn we heel erg blij met een jongen. Als het kindje maar gezond is. Het is alleen jammer dat het zo gelopen is.

Snow
12 October 2010, 20:47
dat is wel gek; dat die tweede echo uitgebreider was.. en fijn dat ze hem erop aan hebben gesproken.
tuurlijk was je boos en vond je het vervelend.. ik zou ook echt in de war zijn!!!

Goosje
13 October 2010, 20:00
Hier mijn buikje met 37+1!!

http://i56.tinypic.com/24bjaj5.jpg
http://i51.tinypic.com/2z4e9sg.jpg

En de achterkant...
http://i52.tinypic.com/v8hbon.jpg

snippie
13 October 2010, 20:01
prachtig goosje:)!wat een grote buik!

en je ziet het bij jouw ook niet van achteren:)!

Vickypreg
13 October 2010, 20:35
Prachtig goosje, heel erg mooi! En wat een mooie taille heb je nog zeg, je ziet er werkelijk niets van!

Mutsie
13 October 2010, 20:41
Goosje, echt super mooi! En mooi slank inderdaad aan de achterkant ;)
Weet je al of je een jongetje of meisje krijg? Spannend, het gaat nu echt opschieten..

maria11
13 October 2010, 20:59
wauw Goosje! mooie buik en wat hilarisch dat je nog zo'n mooie taille hebt!!! :-D geweldig!

Goosje
13 October 2010, 21:08
Grappig hè die achterkant! Ik kan het zelf niet zo goed zien dus ik denk ik maak er eens een foto van:-D

Mutsie we weten niet wat het wordt...ben héél nieuwsgierig!!!

Peach
14 October 2010, 08:48
Mooi hoor Goosje, superslanke taille.

Kindje is al goed ingedaald zeker?

Wat denk je zelf: jongen of meisje?

Peach
14 October 2010, 08:57
http://i53.tinypic.com/zswpj7.jpg

http://i55.tinypic.com/2a5ateh.jpg

2 foto's van afgelopen zaterdag, 33 weken en 3 dagen.
Buikje zal nu wel flink gaan groeien, vandaag mijn eerste verlofdag.

VickyS
14 October 2010, 09:11
wauw goosje mooie buik hoor en zo slank nog langs achter!!

Peach, voor 33 weken best bescheiden buik toch? maar wel heel mooi hoor, zal nu wel goed gaan groeien ja! Geniet van je verlof!!!

Rian-kippie
14 October 2010, 11:28
wow mooie buiken weer...

@ goosje.. mooie taille nog!!!

@ peach.. bescheiden maar mooi!!

Peach
14 October 2010, 11:34
Rian, hoe gaat het met Hailey?

Buikje blijft bescheiden, volgende week een groeiecho om te kijken hoe groot ons mannetje is.

lilian
14 October 2010, 11:46
goosje... zo best groot voor 37 weken! mooi hoor..
en zeker van achteren niks te zien..

als je dan achter je loopt en je draait je om dat is lachwekkend hahaha..

peach mooi hoor...
bescheiden maar dat kan nog komen..:D

Rian-kippie
14 October 2010, 11:50
Hailey doet het goed! ze is nu wel wat aan het rommelen met drinken enzo.. drinkt haar flessen het eerste gedeelte te gulzig, waardoor ze het 2e gedeelte niet meer moet! en dan omt mevrouw 1,5 a 2 uur later weer voor de fles.. was begonnen met de avent fles, toen ze begon met het moeilijke drinken de difrax geprobeerd, maar dat ging helemaal niet lekker... gooide geregeld haar fles eruit, en kreeg meer kramp!

maar verder mogen we niet klagen!!! ze doet het super.. vanmorgen voor de gehoortest en heupjestest geweest en alles was prima!

Pusta
14 October 2010, 11:56
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XA6TNZ47.jpg

23 weken buikje

H83
14 October 2010, 12:00
Hier nog een foto van mij, met 38 wk!

http://i142.photobucket.com/albums/r97/Hanneke_2007/buikfoto38wk-1.jpg

Rian-kippie
14 October 2010, 12:07
mooi hoor!! heb je nog steeds zo'n last van je handen? ze zien er erg gezwollen uit?!

Pusta
14 October 2010, 12:10
Mooie buiken hoor allemaal! H83 het eind komt in zicht, erg mooie buik.

H83
14 October 2010, 12:35
mooi hoor!! heb je nog steeds zo'n last van je handen? ze zien er erg gezwollen uit?!

Ja.. best wel. Al valt het op deze foto nog mee zelfs...
Rechterhand is nu constant doof en zo aan het einde van de middag mijn onderarm ook ne pijnlijk... linkerkant gaat beter gelukkig. Irritant is het! :-(

steffi1987
14 October 2010, 12:35
Ik heb zo'n last van bekkeninstabiliteit, ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie daar géén last van hebben want ik vind het totaal niet aangenaam.

VickyS
14 October 2010, 12:37
ik ken het steffi.. verschrikkelijk vermoeiend en pijnlijk is het... :-(

H83
14 October 2010, 12:42
Ik heb zo'n last van bekkeninstabiliteit, ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie daar géén last van hebben want ik vind het totaal niet aangenaam.

Helaas... loop van af +/- week 10 al bij de fysio ivm bekkeinst. en SI gewrichtsklachten... ;-)
Al moet ik zeggen dat de pijn nu gek genoeg minder begint te worden hoor!

Tinesje86
14 October 2010, 13:40
@ goosje: prachtige buik meis! We hebben ongeveer dezelfde buik, zo grappig ook omdat we (op 1 dag na) even ver zijn super leuk om te zien. En van achteren ook zo mooi slank! Trots op wezen meid!

@ peach: mooi buikje hoor. Je zal nu vast je groeispurt in je verlof krijgen!

Rian-kippie
14 October 2010, 13:44
Helaas... loop van af +/- week 10 al bij de fysio ivm bekkeinst. en SI gewrichtsklachten... ;-)
Al moet ik zeggen dat de pijn nu gek genoeg minder begint te worden hoor!

dat was hier ook zo... ook vanaf 10 weken... tis toen vrij lang stabiel gebleven, maar op het einde kon ik echt niks meer!! erg lastig... nu na de bevalling alle klachten als sneeuw voor de zon verdwenen!!

Sparkje
14 October 2010, 13:50
@goosje, wauw mooie buik en echt helemaal naar voren, wat een taille nog zeg! :D
@peach, misschien bescheiden maar niet minde rmooi hoor!
@H83, Mooie buik hoor! jammer dat je zo'n last hebt van bekken instabiliteite en veel vocht vast houdt! Nog even volhouden!

H83
14 October 2010, 14:07
dat was hier ook zo... ook vanaf 10 weken... tis toen vrij lang stabiel gebleven, maar op het einde kon ik echt niks meer!! erg lastig... nu na de bevalling alle klachten als sneeuw voor de zon verdwenen!!

Daar hoop ik ook vurig op hoor! Lijkt me wel een aparte gewaarwording... ineens van je klachten af zijn!

steffi1987
14 October 2010, 14:22
Inderdaad ik kan ook géén weg meer. Amaai als ik 's morgens uit mijn bed moet...die trappen. Die fysiotherapeut doet me maar méér pijn, is er nergens massage ofzo? Of eventueel andere oplossingen van oefeningen,...

maria11
14 October 2010, 14:23
Wauw, wat groeien de buiken hard! mooi hoor!

Hierbij mijn 22 weken buik met de wild trappelend kindje! :-D
(de boef heeft mij 2x wakker getrappeld vannacht)

http://i51.tinypic.com/2gx4uu0.jpg
http://i52.tinypic.com/jb62ia.jpg

Sparkje
14 October 2010, 14:26
@maria, mooi rond buikje al! :D Je kleine boef is al flink aanwezig dan ;)

VickyS
14 October 2010, 14:37
ik ga voor mijn bekken naar een cesar therapeute, die leert je houdingcorrecties zodat je meer/beter op je houding let.. helpt wel maar je moet er dan wel continu aan denken...

Eef82
14 October 2010, 16:43
En hoe vinden jullie mijn voetbal?? Hahaha!

http://i54.tinypic.com/5x52et.jpg

Jenny89
14 October 2010, 16:47

haha die is leuuuuk!!!!! tis echt een enorme BAL

maria11
14 October 2010, 16:56
Eef82, hahaha! wat een mooie bal!!! :mrgreen: echt perfect rond!

Jolanda10
14 October 2010, 17:14
Eef, wat een mooie buik zeg!! :-) Zo rond :-D Nog even...

H83
14 October 2010, 17:38
Super! Wat een mooie buik, Eef!

snippie
14 October 2010, 18:56
Prachtig Eef !
Heb je ook een foto van opzij?

Knuf

Goosje
14 October 2010, 19:31
Zó wat zijn er weer veel buiken bijgekomen in 1 dag!!! Mooi hoor!!

Peach de kleine is nog niet ingedaald bij mij...ik heb zelf steeds gedacht dat het een jongetje is, maar begin nu toch te twijfelen...nog een paar weekjes dan zullen we het zien! Geniet van je verlof!!!

Vickypreg
14 October 2010, 20:40
@Eef wat prachtig zo mooi rond!!

@Steffie, hier ook al bekkeninstabiliteit vanaf week 8 en bij zwangerschap van m'n zoontje vanaf 18 weken. Het is bij mij nooit helemaal weg gegaan helaas, bleef na de bevalling klachten houden (niet lang kunnen lopen en staan) maar het was wel stukken minder en te doen. Nu kan ik zo goed als niks meer, maar in huis me net redden.

steffi1987
14 October 2010, 21:27
Het is écht niet simpel hé met die bekken. Een eigen methode zoeken om uit bed & zetel te spartelen. Amaai ik kon niet klagen van héél mijn zwangerschap. Alleen die misselijkheid maar nu...heb ik toch wel een grote klacht. hehe. Morgen terug naar die fysiotherapeut ik zal uit die praktijkruimte komen met méér pijn of ik binnen gong. Die therapeut zit daar dan wat te draaien met mijn benen,.. dat doet toch géén deugd. Kunnen er massage's géén deugd doen? Of is dat dan niet aangeraden?

@Eef wat prachtig zo mooi rond!!

@Steffie, hier ook al bekkeninstabiliteit vanaf week 8 en bij zwangerschap van m'n zoontje vanaf 18 weken. Het is bij mij nooit helemaal weg gegaan helaas, bleef na de bevalling klachten houden (niet lang kunnen lopen en staan) maar het was wel stukken minder en te doen. Nu kan ik zo goed als niks meer, maar in huis me net redden.

huisje_boompje_beestje
15 October 2010, 00:47

hahaha liet je moooie ronde voetbal aan mn vriend zien, zijn reactie was: ..... zoooooo lijkt wel een skippybal met twee handvatten erboven. hahahahahaha

Peach
15 October 2010, 12:45
Wat mooie buikjes allemaal weer: van beginnend tot prachtig rond en groot.

Respect voor alle dames die te maken hebben met rug- en bekkenklachten, lijkt me enorm uitputtend en frustrerend.

Sparkje
15 October 2010, 18:02
@eef, hihi dat is inderdaad een mooie voetbal! Als ze er maar niet echt mee gaan voetballen ;)

Steef
15 October 2010, 19:23

Ik kan er over mee praten, gelukkig heb ik af en toe een moment dat ik me goed voel, maar wat kan dat pijnlijk zijn he

Nina28
16 October 2010, 11:45
@ Goosje: wat een prachtige buik meid! En inderdaad wat een slanke taille nog!!!
@ Eef: Mooie voetbal hoor! Zo mooi allemaal die verschillende buiken...

Ik ben nog 'maar' 14 kilo aangekomen.... Moet zeggen dat me dat reuze mee valt voor 2 ukkies in m'n buik. Had eigenlijk veel meer verwacht...
Kindjes zijn al zo'n 2500 gram, dus alleen dat zijn al 5 kilo en dan nog de 2 placenta's en 2 x vruchtwater.... Ben benieuwd of de kilo's daarna dan ook snel weg zijn...maar dat maakt me niet zoveel uit. Waar ik me meer zorgen om maak: komt het ooit nog goed met m'n buikspieren/buikwand/huid. Het is zo uitgerekt nu!!

Friend
16 October 2010, 16:10
Vandaag alweer 34 weken en de baby ligt al met het hoofd in mijn bekken, gaat hard nu :D

http://i792.photobucket.com/albums/yy203/anmatava/Buikfoto/34wekenzwanger.jpg

lilian
16 October 2010, 16:21
friend wat een mooi bescheiden buikje..
heerlijk meis..
mooi van genieten!

Friend
16 October 2010, 16:24
Dankjewel :D

Ik ben wel benieuwd wanneer het gaat komen, aangezien het al vastligt.
De VK gaat iig de bevalling bespreken met haar collega's, omdat ik van de week erg veel last heb gehad van mijn Ménière (evenwichtsziekte).
Wie weet moet het dus wel eerder komen, geen idee!

lilian
16 October 2010, 16:27
oei dat is minder..

eerder komen is voor de ouders altijd goed..
zolang alles goed is voor de kleine dat is het allerbelangrijkst..
en ja als dat het geval is en voor jou het ook beter is..
dan lijkt het me heerlijk om je kleintje eerder dan gepland bij je te mogen hebben.. :D

Friend
16 October 2010, 16:31
Dat is wel zo, alleen hoop ik toch dat de beeb nog drie weekjes gaat wachten hoor....ik wil toch graag thuis bevallen als het allemaal goed blijft gaan.

Vickypreg
16 October 2010, 16:37
@Friend, dat het nu al vast ligt zegt helaas niks over wanneer het gaat komen. Vriend van mij liep overtijd en haar dochtertje lag al met 32 weken vast. Hopelijk wordt je Meniere niet erger, lijkt me erg vervelend. En mooi buikje!!

Vickypreg
16 October 2010, 16:38
Vriend=natuurlijk vriendin haha.

Friend
16 October 2010, 16:49
@Friend, dat het nu al vast ligt zegt helaas niks over wanneer het gaat komen. Vriend van mij liep overtijd en haar dochtertje lag al met 32 weken vast. Hopelijk wordt je Meniere niet erger, lijkt me erg vervelend. En mooi buikje!!

Door die Ménière gaat ze me iig wel bespreken en moet ik eerder op controle komen.
Dat kan namelijk heel gevaarlijk zijn, omdat ik niet weet wanneer ik om kan vallen, dus dat kan ook van de trap zijn.
Ik moet dus volgende week dinsdag alweer terugkomen en dan krijg ik meteen een groeiecho en ze gaat nog bespreken met haar collega's hoe het moet met de bevalling, dus ik zal het wel horen.
Ik heb wel aangegeven dat ik op deze manier geen 6 tot 8 weken meer door kan gaan en dat was ze gelukkig wel met me eens.
Ik hoop natuurlijk dat het zolang mogelijk kan blijven zitten, maar gelukkig kan ik nu mijn rug- en bekkenklachten relativeren, omdat het dus vastligt en dit daar vandaan schijnt te komen ;)

ruthje
16 October 2010, 19:42
Friend, wat een mooie buik heb je!!!!!
liefs

Vickypreg
16 October 2010, 20:48
Friend dat is wel een eng idee idd, verstandig dat ze je eerder inleiden en goed in de gaten houden. Wel fijn dat je nu minder last van je bekken hebt, bij mij is dat helaas niet zo ondanks het indalen. Het is overigens wel iets beter te doen, maar ze is ook nog niet helemaal ingedaald (nog niet vast).

steffi1987
17 October 2010, 09:49
Van mij is het ook zo zei de fysiotherapeut, als de baby eens ingedaald is en met zen hoofdje tussen de bekken is dan heb je normaal géén last meer van die bekken dus moest ik nog 1 week geduld hebben. Ik ben nu 35w & 3 dagen

Rebecca
17 October 2010, 11:16
dames, hadden jullie met 6 weken ook al beetje buiken (van je darmen denk ik?). Ik heb normaal een helemaal platte buik, maar nu toch echt een bolletje en kan m niet meer inhouden :S beetje vroeg of niet!!

Aantal dames staan op knappen, hoe is het met jorina?! succes allen!!

xx

Mutsie
17 October 2010, 11:57
Ik had met 6 weken ook echt een rond bolletje ergens onder mijn navel :D En nu heb ik gewoon al een flinke toeter! Met 8 weken deden mijn gewone broeken ook flink zeer. Dus had al gauw positiebroeken aan!

Jorina is bevallen geloof ik, dacht dat ik dat ergens gezien had!

Friend
17 October 2010, 12:16
Ik kreeg pas een buikje met 21 weken zwangerschap ongeveer.
Ik had wel wat last van opgezette darmen in het begin, maar ik heb lang mijn eigen broeken aangekund ;)

Jorina is inderdaad bevallen d.m.v. een keizersnee las ik ergens!

trisha
17 October 2010, 12:30
ik ben 9 weken en mijn gewone broeken kan ik al nie meer aan

Rebecca
17 October 2010, 12:37
oke dus zo gek is het niet ;) maar schrok wel, ben echt bang dat ik enorm dik ga worden, mn moeder kwam bij ons ook steeds zo'n 25 kg aan!! ik ga wel goed opletten niet teveel te snoepen enz dus hopelijk gaat t meevallen!! jeetje een keizersnee, of was dat gepland? mutsie jij ook toch? met 38 weken dan? x

snippie
17 October 2010, 12:47
Mooie buik Friend!
en goed dat ze je zo in de gaten houden!

snippie
17 October 2010, 12:49
hier mijn buik foto vanmorgen gemaakt!

36weken en 3dagen:)!
als je op de foto klikt wordt hij groter!

186

187

Goosje
17 October 2010, 13:03
Snippie en Friend mooi hoor!! Allebei héél verschillend en met net zo'n mooi wondertje er in!!

VickyS
17 October 2010, 14:25
Friend wat een schattig buikje heb je! :-) en snippie, echt een super mooie toeter :-D heb je! :mrgreen:

VickyS
17 October 2010, 14:28
hier mijn 27 weken buikje :-D

http://94.100.115.241/1132500001-1132550000/1132523501-1132523600/1132523525_5_wi4V.jpeg

cindy85
17 October 2010, 14:35
wat een mooie buikjes friend en vickyS!
En Snippie wauw wat een prachtige toeter heb je!
Ik mis de mijne al als ik al die mooie buikjes hier zo zie :)

Chris1984
17 October 2010, 18:05
Snippie mooie toeter hoor, prachtig!

Vicky wauw wat heb jij een groeispurt gehad meid, mooi!

Mutsie
17 October 2010, 18:21
oke dus zo gek is het niet ;) maar schrok wel, ben echt bang dat ik enorm dik ga worden, mn moeder kwam bij ons ook steeds zo'n 25 kg aan!! ik ga wel goed opletten niet teveel te snoepen enz dus hopelijk gaat t meevallen!! jeetje een keizersnee, of was dat gepland? mutsie jij ook toch? met 38 weken dan? x

Ik hoor gelukkig pas met 34 weken wanneer ik de keizersnede krijg.
Ik heb een hele dikke buik voor een eerste kindje maar ben toch nog maar 3 kg gegroeid hoor. Wil uitkijken ook. Lijkt me vreselijk als je de kilo's er maar niet af kan krijgen.

Super Snippie, wat heb jij een gigiantische buik zeg!!!!! En niks gegroeid, zal je wel zel weer slank zijn als jullie knulletje er is.

Vicky, ook een mooie buik! De mijne is al dikker dan die van jou :oops:

snippie
17 October 2010, 18:46
Dank je dames:)!

Ik zou denk niet slank zijn.maar wel veel minder wegen dan voor de zwangerschap:)!

Jolanda10
17 October 2010, 18:57
Mooie buiken aanstaande mama's!!
@ Snippie, wat een mooie toeter heb je.. zo recht naar voor! :-)

precious123
19 October 2010, 11:13
Prachtige buiken dames!!

Zo vreemd, ik had was morgen 32 weken zwanger geweest..
Maar inmiddels zijn er al weer 4 weken voorbij dat ik bevallen ben..
Vanochtend heb ik een foto gemaakt van mijn buikje..

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8AYC7JUE.jpg 27 weken

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZYBYWWV8.jpg 4 weken na bevalling

Rebecca
19 October 2010, 21:09
waarom blijft deze site op pagina 111 steken?? ik kan niet verder klikken...

Princesse
19 October 2010, 21:11
heb ik ook :S

Rebecca
19 October 2010, 21:13
oh volgens mij is t verholpen hihi... hoe gaat ie? bijna uitgerekend!!

Princesse
19 October 2010, 21:22
ja nadat ik had gereageerd zag ik ook dat het weer goed was, maar dit had ik ook bij een andere topic
hier gaat het redelijk heb wel vanavond last van harde buiken ik hoop dat het doorzet wil wel bevallen :D

Tinesje86
19 October 2010, 22:08
wat een mooie verschillende buiken komen er weer voorbij!

@ precious: jeetje zeg, je bent dus veel te vroeg bevallen??!! Alles goed nu met jou en de kleine?

Tinkerbell79
19 October 2010, 22:22
Tinesje....het zoontje Quinn van Precious is helaas overleden....

steffi1987
20 October 2010, 11:00
Och neen, vreselijk! Wat is de redenen? Heeft het niet gehaalt ivm de organen ofzo? Hoeveel woog het?

snippie
20 October 2010, 11:10
dames zodat precouis niet haar hele verhaal over nieuw hoeft te doen hier het topic waar in alles uitgelgt in staat.

Oefenweeën (http://www.zwangerworden.nu/showthread.php/5876-Oefenwee%C3%ABn)

precious123
20 October 2010, 11:12
Het had geen reden steffi, Quinn woog bij geboorte 1220 gram en is terug gezakt naar een kilo..
Hij werd ziek en is bezweken aan een infectie.. binnen 6 uur tijd is hij zo achteruit gegaan en heeft het gevecht niet kunnen winnen.

precious123
20 October 2010, 11:14
dankje snippie

steffi1987
20 October 2010, 11:40
Dank u wel, vreselijk héél het verhaal

snippie
20 October 2010, 13:39
dankje snippie

Graag gedaan meissie!!!
En onthoud je bent een hele sterkte vrouw! Jij en je vriend zijn toppers!
Dikke knuffel

Tinesje86
20 October 2010, 14:19
@ snippie: bedankt voor het doorgeven van het topic. Die had ik volledig gemist!
@ precious: jullie samen zijn écht sterk!

Tinesje86
20 October 2010, 14:22
Bij deze mijn buik met 38 wkn + 2 dgn:
http://i51.tinypic.com/117b9qx.jpg

http://i54.tinypic.com/jphk47.jpg

Tinkerbell79
20 October 2010, 14:41
Wauw Tinesje wat een super mooie buik!!!!

maria11
20 October 2010, 15:46
Tinesje, mooie buik! je bent voor de rest nog heel slank, mooi hoor! Ik begin echt vet op te slaan merk ik :-D, weg mooie taille! :mrgreen:

Tinesje86
20 October 2010, 15:48
thanks! Moet zeggen dat ik inderdaad gezegend ben dat alle kilo's alleen op mn buik groeien. Begin nu wel aan het einde van mn zwangerschap vocht vast te houden in mn benen/ kuiten!Ik ben wel ruim 13 kilo aangekomen inmiddels!

Goosje
20 October 2010, 17:09
Mooi hoor Tinesje!! Volgens mij lijken onze buikjes wel een beetje op elkaar!
Alleen ik had een iets hoger startgewicht denk ik, en nu 16 kilo aangekomen....Ik hoop dat ik straks een groot gedeelte daarvan uitplas haha!

Peach
20 October 2010, 17:26
Echt mooi hoor Tinesje. Het aantal kilo's zegt niet zo veel denk ik, wie weet is het er na de bevalling al af.

Ik ben tot nu toe, gerekend vanaf mijn "normale" gewicht, ongeveer 8 kilo aangekomen bij 35 weken. Mijn buik is supercompact,
maar wel heel goed gevuld.

Zijn jullie het al zat?

snippie
20 October 2010, 17:30
Mooie buik tenisje en gewicht zegt niet zo heel veel.
vanmorgen weer op de weegschaal gestaan en jahjah wel geteld 1kilo aangekomen en moet nog max 3weken.
en toch een aardige buik.dus zegt helemaal niks

Goosje
20 October 2010, 19:25
Het maakt idd niet uit of je veel of weinig aankomt, en een grote of kleine buik hebt, belangrijkst is de kleine die erin zit.
Maar ik hoop straks wel weer op mn oude gewicht te komen.

Peach ik doe heel erg mn best om het nog niet zat te zijn, misschien duurt het nog wel vier weken:shock:

Tinesje86
20 October 2010, 20:13
@ peach: net zoals goosje zegt.... ik probeer het inderdaad nog niet zat te zijn omdat het inderdaad zo nog 4 weken kan duren. Maar vind het wel met de dag pittiger worden hoor!

adniL
21 October 2010, 20:25
http://www.mijnalbum.nl/Album=Q3MUJFBT

weer geupdate..

precious123
21 October 2010, 20:30
Dat is al een mooi buikje adnil!

adniL
21 October 2010, 20:37
dank je wel..

snippie
21 October 2010, 20:54
Mooi buikje!

Snow
21 October 2010, 23:27
mooi Adnil!!!

Tinesje86
22 October 2010, 09:56
mooi buikje adnil!! begint nu te komen hé!

Peach
22 October 2010, 10:35
Begint al mooi op te bollen adnil. Voor je het weet kun je je schoenen niet meer zelf aandoen:-D.

VickyS
22 October 2010, 10:40
mooie bolletje adnil!!

hahaha peach, ben vanmorgen nog met mijn schoenen aan het vechten geweest om ze aan te krijgen! :mrgreen:

snippie
22 October 2010, 10:46
hihi grapjassen:)!
ik kan nog steeds zelf me schoenen aan doen.
dan zou me buik wel mee vallen:)!
moet het wel zittend doen maar het lukt nog steeds:)!

Mutsie
22 October 2010, 10:51
Kan me voorstellen snippie!
Ik vind het al lastig om 's morgens m'n laarzen op te hijsen.. Dat wordt nog wat :)
En als ik op de bank zit en voorover wil buigen om m'n kop thee bijv. te pakken denk ik ook vaak chips er zit wat tussen nu!

snippie
22 October 2010, 10:53
Nou ik kan dus met ruim 37weken nog alles zelf komt helemaal goed:)!

Mutsie
22 October 2010, 10:56
Als je 2nov. geweest ben en je mag worden ingeleid gebeurd dat dan snel?

snippie
22 October 2010, 10:59
Als je 2nov. geweest ben en je mag worden ingeleid gebeurd dat dan snel?

jah dan belt mijn vk ziekenhuis voor een afspraak.ze probeerd me dan die week nog in te plannen
ik hoef sowiezo niet overtijd te lopen.
dus hoef sowieso nog maar 3weken

Mutsie
22 October 2010, 11:00
Heerlijk, ik kijg er nu al naar uit dat het bij mij zo ver is!

Mutsie
22 October 2010, 11:01
kijg=kijK

snippie
22 October 2010, 11:03
ik ben nog niet echt aan het aftellen hoor.
ik en me man staan er heel relaxed tegen over:)!
als ons zoontje maar gezond te wereld komt

snippie
22 October 2010, 11:05
ik heb zelfs kleine kans dat ze aan komende dinsdag al me gaat controleren.
kijken of alles nog goed is daar beneden:)!

Mutsie
22 October 2010, 11:30
Super spannend dinsdag dan! Rommelt het niet meer? Dacht dat ik ergens pas las dat dat zo was!
Ik ben ook relaxed hoor, alleen kan gewoon niet wachten om ons kindje vast te houden.. Bij ons hoef ik alleen maar tot de geplande datum te wachten ;)

snippie
22 October 2010, 11:34
Super spannend dinsdag dan! Rommelt het niet meer? Dacht dat ik ergens pas las dat dat zo was!
Ik ben ook relaxed hoor, alleen kan gewoon niet wachten om ons kindje vast te houden.. Bij ons hoef ik alleen maar tot de geplande datum te wachten ;)

neejoh niet spannend we zien het wel.
jah het rommelt nog steeds.nu al zo'n een weekje maar goed zegt dus niks.
wanneer is jouw geplande datum dan?
dan zou jij wss ook niet overtijd hoeven te lopen

Mutsie
22 October 2010, 11:45
Nee krijg een keizersnede. De datum weten we nog niet.
Jullie knulletje is er misschien wel klaar voor dan..

snippie
22 October 2010, 11:47
kan best.
qua lengte en gewicht is hij er al ruim 2 weken klaar voor hihi!
vandaar dat ze hem willen halen.

snippie
22 October 2010, 11:47
hoezo krijg je ks?

Mutsie
22 October 2010, 11:49
door operaties van eerder kan ik niet meer vaginaal bevallen

snippie
22 October 2010, 11:58
door operaties van eerder kan ik niet meer vaginaal bevallen

ohh heftig zeg.
maar het gaat er om dat jullie wondertje gezond en wel op de wereld komt!
knuf

Mutsie
22 October 2010, 12:26
Daarom, en hoe het geboren wordt maakt niet uit.. ;)

Peach
22 October 2010, 13:30
Kan op zich nog wel zelf mijn schoenen aan doen, kost alleen wat meer moeite.

Gisteren mijn pasgeboren neefje vastgehouden, was heel bijzonder. Toen ik hem vast had, begon mijn zoontje
met zijn voetjes tegen de baby aan te duwen, grappig. Moeilijk voor te stellen dat wij over een paar weken ook
zo'n mannetje bij ons hebben.

steffi1987
22 October 2010, 14:53
Dit is mijn buik van 36 weken:
http://i52.tinypic.com/6dvnzt.jpg
http://i55.tinypic.com/213mb7r.jpg

snippie
22 October 2010, 14:55
Dit is mijn buik van 36 weken:
http://i52.tinypic.com/6dvnzt.jpg
http://i55.tinypic.com/213mb7r.jpg

Mooie buik!!
liefs

steffi1987
22 October 2010, 14:59
:) Dank u wel

snippie
22 October 2010, 15:03
over twee weken doe ik weer een buik foto:)! dan ben ik 38weken en 3 dagen.
zeer wss laatste buikfoto!

adniL
22 October 2010, 15:09
Mooie buik weer.. !
als ik dat zo zie kan ik me echt nog niet voorstellen dat mijn kleine bultje ook uit groeit tot zo'n mooie voetbal... :D

patricia76
22 October 2010, 15:17
mooie buik hoor

Tinesje86
22 October 2010, 15:46
mooie buik steffi. Voor de rest ook nog mooi slank!

steffi1987
22 October 2010, 16:02
Ja inderdaad het enige is dat ik met olifantenpootjes zit en soms mijn onderbenen ook. Maar anders het is allemaal buik, het zit nergens anders. Iedereen zegt dan: je zal ze gemakkelijk kwijt geraken als het nergens anders zit, ik hoop het. Ben nu 10kg bijgekomen en ik moet nog 28 dagen gaan...

snippie
22 October 2010, 16:06
Ja inderdaad het enige is dat ik met olifantenpootjes zit en soms mijn onderbenen ook. Maar anders het is allemaal buik, het zit nergens anders. Iedereen zegt dan: je zal ze gemakkelijk kwijt geraken als het nergens anders zit, ik hoop het. Ben nu 10kg bijgekomen en ik moet nog 28 dagen gaan...

Denk idd dat je het heel makkelijk kwijt bent.
ik ben nu totaal1 kilo aan gekomen.zit in me buik.

Goosje
22 October 2010, 16:32
Steffi mooi hoor!! En leuk die donkere streep zo duidelijk! Bij mij zit er een bochtje in haha!

steffi1987
23 October 2010, 17:39
@ Goosje: Heb je dat bochtje onder je navel? of erboven?

Mutsie
23 October 2010, 17:44
Mooi Steffi, ik ga volgende week ook weer een foto maken denken. Wil het nog steeds een keer 's morgens én 's avonds doen. Zo'n groot verschil!

snippie
23 October 2010, 17:47
Mutsie ik maak al mijn buik foto's sóchtends
maar er is al een tijdje geen verschil meer te zien tussen sávonds en s;ochtens

Mutsie
23 October 2010, 18:07
Ik maak ze ook altijd 's ochtends. 's Avonds vind ik niet echt. Maar het verschil vind ik wel grappig! Bij mij komt het waarschijnlijk gewoon nog door mijn darmen 's avonds..

snippie
23 October 2010, 18:09
jah denk het ook en dat zie je later in de zw niet zo meer

Mutsie
23 October 2010, 18:11
Spannend.. Het gaat gelukkig heel snel vind ik. Voor je het weet ben je bijna uitgereken!

Tara28
23 October 2010, 21:08
Weer eens even bij de buikfoto's spieken hoor. Lang niet gedaan. Ik zou spontaan ook weer willen:) Heb een heleboel mooie buiken voorbij zien komen!

epat
23 October 2010, 21:30
@tara28
Gaat het kriebelen als je hier kijkt :-) Nou zo'n foto-tje als jij hebt staan bij je naam en in je onderschrift, dat is ook geweldig. Het geweldige resultaat van een dikke buik!

Rebecca
24 October 2010, 09:53
kan niet wachten tot ik over een paar weken ook mn buikje kan laten zien! Nu uiteraard nog helemaal plat, maar savonds enorm bol van mn darmen, wat een verschil idd mutsie! donderdag de echo, spannend! x

Goosje
24 October 2010, 11:21
Steffi bij mij zit de bocht boven mn navel:)

Soetje1986
24 October 2010, 22:25
http://i848.photobucket.com/albums/a...p/DSC05454.jpg (http://i848.photobucket.com/albums/ab50/soetje/zwangerschap/DSC05454.jpg)

http://i848.photobucket.com/albums/a...p/DSC05453.jpg (http://i848.photobucket.com/albums/a...p/DSC05453.jpg)

Ik zou nog even buikfoto's plaatsen... deze zijn van gister...

adniL
24 October 2010, 23:21
http://i848.photobucket.com/albums/a...p/DSC05454.jpg (http://i848.photobucket.com/albums/ab50/soetje/zwangerschap/DSC05454.jpg)

http://i848.photobucket.com/albums/a...p/DSC05453.jpg (http://i848.photobucket.com/albums/a...p/DSC05453.jpg)

die onderste link doet het niet :S

Rebecca
25 October 2010, 10:00
nee jammer he, dat is die van de zijkant denk ik...

adniL
25 October 2010, 10:47
die andere is idd van de voorkant :D

Soetje1986
25 October 2010, 11:23

http://i848.photobucket.com/albums/a...p/DSC05453.jpg (http://i848.photobucket.com/albums/ab50/soetje/zwangerschap/DSC05453.jpg)

Dan zou die het zo moeten doen.. de 2e link... :oops:

Rebecca
25 October 2010, 11:24
jaaa hij doet t ;) mooie buik al met 15 weken.. kan me niet voorstellen dat ik dat ook heb over paar weken!

Rian-kippie
25 October 2010, 11:32
@ rebecca!! gaat sneller dan je denkt!!

siena
25 October 2010, 22:16
Het is per persoon verschillend. Ik ben nu 19 weken en ik heb een minder 'dikke' buik dan Soetje. Ik ben altijd heel slank geweest, met vooral een slanke taille (en wel behoorlijk wat heup) en voor mijn doen heb ik een hele dikke buik nu, maar eergisteren vroeg iemand nog aan me: " 19 weken? waar is je buik dan?" ;) Ik denk dus dat het heel afhankelijk is van je figuur hoe snel het kan gaan. Heb nog steeds geen foto gemaakt van mijn buik, moeten we toch echt eens doen...

Snow
25 October 2010, 23:14
ik reageer wel vaker.. en geniet van alle buiken, maar had zelf nog niets geplaatst.

vandaag 17 weken, dus toch maar een foto genomen.

het is een beetje opgezet..verder niet. (omdat het ook 's avonds is.. 's morgens is het echt plat). maar het is al meer dan bij de vorige zw.schap, toen zag je namelijk helemaaaaaaaaaal niks haha.

http://www.mijnalbum.nl/Album=YVDSGXOX (http://www.mijnalbum.nl/Album=YVDSGXOX)

adniL
26 October 2010, 08:46
so hey regenboog wat een mega buik ;) :P
maar vorige zwangerschap 9 maanden lang niets te zien? ook klein kindje of gewoon veel ruimte in je lichaam?

maria11
26 October 2010, 08:58
wat een mooie beginnende buiken! :-D

siena
26 October 2010, 10:09
@ Regenboog: zo ziet die van mij er ook ongeveer uit. Mensen die me kennen zien het natuurlijk wel goed, maar onbekenden niet.

Goosje
26 October 2010, 11:37
Siena ik heb mn eerste buikfoto met 18 weken gemaakt, toen was hij ongeveer net zo groot als die van regenboog. Ik maak ze ook niet zo heel vaak, één keer per 3/4 weken, maar wel heel leuk om nu de verschillen te zien!! Dus als ik jou was zou ik er gauw één maken, en natuurlijk wel ff showen hier:-D

Soetje1986
26 October 2010, 12:32
Het ligt er ook aan hoe je eigen bouw is... ik ben van mezelf al wat steviger.. dus dan zie je het ook eerder... maar ik vind het een mooi beggind bolletje hoor Regenboog....

Maar mijn buurvrouw en over buurvrouw waren bijna tegelijk uitgerekend... en er was echt een wereld van verschil kwa buik.. de een had een grote buik naar voren (dachten ze bij 18 weken dat ze al bijna uitgerekend was)... de andere veel minder en ook meer op zij... dus zegt niks.. kiijk maar is in de wachtkamer bij de vk daar zie je ook veel verschillen....

Snow
26 October 2010, 13:08
adniL; bij 32 weken zag je pas echt goed dat ik zwanger was.. Femke was geen klein kindje: 52 cm en 3,8 kilo. Ze lag erg naar binnen.. deze denk ik ook :D!

siena; dan zie je vast wel ietsje meer bij jou overdag.. want bij mij zie je overdag echt niks .. dus ook bekenden niet.. ik zelf niet eens :D

soetje; heeft idd wel met bouw te maken. al zou je denken dat je het bij dunne mensen juist snel zou zien.. als je erover nadenkt..

het blijft een wonder dat het allemaal in past, of je nou ene grote of kleine buik hebt !

Mutsie
26 October 2010, 18:30
Wat een ontzettend verschil zeg die buiken..
Ik ben bijna 19 weken en zal zo eens een foto maken
's morgens is ie de helft hoor ;) voor wie er zo heel erg gaat schrikken :D
Tis bij mij ook de eerste maar ik ben bang dat ik op het eind topzwaar wordt en op val :D

Mutsie
26 October 2010, 18:30
Maar trouwens wel mooi al die buikjes (dat vergat ik te zeggen! :))

Mutsie
26 October 2010, 18:39
Ik maak er vrijdagochtend wel weer eentje. Net paar gemaakt maar het niet echt zo vind ik na het eten ;)

Snow
26 October 2010, 19:19
haha, ik ben benieuwd Mutsie!

hanse
26 October 2010, 20:30
http://img576.imageshack.us/g/foto074o.jpg/

hoop dat het lukt, dit is met 34 week en 6 dagen

Tara28
26 October 2010, 21:27
@tara28
Gaat het kriebelen als je hier kijkt :-) Nou zo'n foto-tje als jij hebt staan bij je naam en in je onderschrift, dat is ook geweldig. Het geweldige resultaat van een dikke buik!

Nou....af en toe wel;) Maar toch moet Jolijn eerst wat groter zijn en weet niet eens of ik alweer zwanger kan worden. Nog niet ongi geweest, maar dat komt door de borstvoeding.
Maar wat moet jij een geduld hebben zeg. Pfffff Respect hoor!

siena
27 October 2010, 13:16
@ Hanse: wauwie! Mooie buik!!

VickyS
27 October 2010, 13:30
Mutsie ben benieuwd naar je buikje!! :mrgreen:

Hanse, wauw!! echt een mooie buik hoor!! hoop dat ie van mij er ook zo uitziet bij 34 weken

Pixxie
27 October 2010, 18:04
Ik kom binnenkort ook ff spammen met mn buikkie! :D

adniL
27 October 2010, 19:20
hanse mooie buik hoor..

konden jullie de foto's ook zo moeilijk (duurde lang) openen??

pixxi ben benieuwd~! is toch leuk buikjes vergelijken en kijken wat me nog te wachten staat :D

snippie
27 October 2010, 19:35
Hanse mooie buik!

zondag komt bijna 100%zeker mijn laatste buik foto!
als alles mee zit wordt ik woensdag ingeleid:)!

maria11
27 October 2010, 19:43
wauw, mooie buik Hanse!

en snippie wat spannend!!!! :-D wat heerlijk dat hij nu echt komt he? ik kan mij voorstellen dat de dagen voorbij kruipen! of misschien bedenk je juist wel van alles dat moet gebeuren voor die tijd, dat kan ik mij ook voorstellen :? :-D

snippie
27 October 2010, 19:46
wauw, mooie buik Hanse!

en snippie wat spannend!!!! :-D wat heerlijk dat hij nu echt komt he? ik kan mij voorstellen dat de dagen voorbij kruipen! of misschien bedenk je juist wel van alles dat moet gebeuren voor die tijd, dat kan ik mij ook voorstellen :? :-D

nee hoor dagen kruipen niet.ben ook nog niet echt aan het aftellen.
en heb alles al af dus ben gewoon aan het genieten.
ben er erg kalm onder.

adniL
27 October 2010, 19:55
Snippie wat goed dat ze je niet onnodig lang door gaan laten lopen!
ben benieuwd naar je laatste foto. ook foto van het resultaat plaatsen straks he!

Liminous
27 October 2010, 20:00
Prachtige buiken dames!

Zooo veel verschillen bij iedereen :) Wordt met de dag nieuwschieriger hoe mijn buik er ooit uit komt te zien :)

7 December krijgen we ons behandelplan, wat het ook wordt, we starten rond Maart 2011! Kan niet wachten :D

snippie
27 October 2010, 20:01
Snippie wat goed dat ze je niet onnodig lang door gaan laten lopen!
ben benieuwd naar je laatste foto. ook foto van het resultaat plaatsen straks he!

dat weet ik nog niet zeker.hangt er vanaf of me man dat goed vind.
kan namelijk begrijpen dat hij niet wilt dat zijn zoon op internet staat waar jan en alleman kan kijken.
maar doe dan wel even foto plaatsen op me baby site:)! en dan moeten jullie tegen die tijd pben! voor wacht woord:)!

adniL
27 October 2010, 20:05
en de link ;)
ik snap het helemaal hoor.. het is toch van jullie samen!
Maar zou het wel leuk vinden :D

snippie
27 October 2010, 20:07
jah idd en de link:)!
knuf

Peach
27 October 2010, 22:37
Goh spannend Snippie, ben je volgende week gewoon mama geworden.

Kun je eindelijk je mannetje vasthouden, lijkt me zo bijzonder na al die maanden.

Chris1984
28 October 2010, 00:36
Wauw Hanse mooie buik zeg!

Ik ook weer even spammen! Vanmiddag rond 13 uur gemaakt met 9weken en 2 dagen :D

http://img.photobucket.com/albums/v306/cruesli/kleding%20etc%20verkopen/buikie9wk2dg.jpg

Pixxie
28 October 2010, 00:43
Mijn buikkie met 14 weken :)

http://i984.photobucket.com/albums/ae327/zwelgje87/21oktober004.jpg?t=1288219380

Ann
28 October 2010, 00:58
Wauw pixxie en cruesli wat een mooie buikjes!
Ik ben benieuwd wanneer ik wat ga zien aan mijn buik :-)

snippie
28 October 2010, 06:56
Pixxie en cruesli mooie buikjes al!

Peache ook wel weer een raar idee hoor!daar wacht eerst jaren op!dan ben je zwanger vliegt de tijd en dan plots ben je bijna mama!
Knuf

snippie
28 October 2010, 06:56
Pixxie en cruesli mooie buikjes al!

Peache ook wel weer een raar idee hoor!daar wacht eerst jaren op!dan ben je zwanger vliegt de tijd en dan plots ben je bijna mama!
Knuf

VickyS
28 October 2010, 09:22
pixxie en cruesli mooie buikjes meiden!! Gaat snel bij jullie :-D wees maar trots op die buikjes, bij mij zag je pas bij 20 weken een beginnend buikje...

Pixxie
28 October 2010, 11:12
VickeyS, dit is mijn tweede ;) Bij Liam begon je het ook pas te zien met 20 weken :( Dus ben best blij dat het nu al eerder zichtbaar is :D

Tinesje86
28 October 2010, 11:18
pixxie en cruesli: wat een mooie bolletjes al zo aan het begin van de zwangerschap! Trots op wezen!!!!

Rebecca
28 October 2010, 11:21
wel snel al met 9 weken zo'n bolletje of niet? ik wil ook hihi! nog even geduld, maak morgen eerste foto, maar dies nog plat denk ik haha!

VickyS
28 October 2010, 11:22
Tinesje, wordt voor jou ook spannend??!! nog geen voortekenen?

Tinesje86
28 October 2010, 11:55
@ vickys: het wordt inderdaad spannend! 1 nov ben ik uitgerekend, maar de kleine houdt zich erg rustig. Heb zo nu en dan wel opeens een 'rommelende' buik (harde buiken, steken, misselijkheid, etc) maar daarna keert telkens weer alle rust terug. Dus nog even afwachten!

Rebecca
28 October 2010, 12:16
oooee spannend, succes tinesje! x

schattemie
28 October 2010, 14:56
amai cruesli, wat een mooi buikje heb je al en zo snel :)
is het er maar eentje ? :)

trisha
28 October 2010, 15:47
mooie buikies hoor

Mutsie
28 October 2010, 18:28
Mooi buikjes weer! Ik ga dit weekend ook even 's ochtends een fotootje maken!

Chris1984
28 October 2010, 18:37
@schattemie: ja vandaag goed gekeken en het is er echt maar 1. Buikie is natuurlijk ook alleen maar darmen ;) Kindje is 2.5cm groot ;) :D

Mirre
29 October 2010, 14:09
Mooie buikjes weer meiden!!

Peach oe spannend hoor!!!

Snippie wie weet na het weekend die 3 cm meis ;) zou toch wel leuk zijn!! :D

VickyS
29 October 2010, 14:23
oh ik dacht: Mirre heeft ook een foto geplaatst... ;-)

Peach
29 October 2010, 15:48
http://i56.tinypic.com/xmu5vl.jpg

http://i56.tinypic.com/j0fxvl.jpg

Gisteren gemaakt, 36 weken en 1 dagen. Buikje wordt nu wel erg zwaar en gaat in de weg zitten. Schoenen en sokken aandoen is een kunst geworden, hihi:-D
Gek genoeg ben ik het nog niet zat, over een week of 2 waarschijnlijk wel.

Peach
29 October 2010, 15:50
36 weken en 1 dag bedoel ik natuurlijk...:oops:

VickyS
29 October 2010, 15:51
hihihi, mooi hoor Peach!! vind hem nog vrij bescheiden met wat ik hier soms voorbij zie komen! maar dat van die sokken en schoenen snap ik helemaal. ik gooi hier morgen weer een foto'tje op, ben dan 29 weken en begint nu echt goed te groeien hoor...

Snow
29 October 2010, 17:40
peach; prachtig!!

Mijntje
29 October 2010, 22:39
Jeetje peach, je ziet echt nog hartstikke slank, mooi hoor, alleen zo prachtige buik!!

snippie
29 October 2010, 22:43
mooi peach:)!
nee joh over twee weken ben je het ook niet zat:)!
geniet nog steeds ondanks de kwaaltjes:)!

Pixxie
29 October 2010, 22:46
Peach, wauw mooi compact buikje!!

cindy85
29 October 2010, 22:48
echt een prachtig buikje peach !!!

Snow
29 October 2010, 23:09
:-? compact? buikJE..?

ooh ik word al bang ..

vorige keer had ik bijna geen buik.. en het lijkt me echt zeer doen als dat zo uitsteekt.. dit vind ik al best groot :oops: :oops: :oops:

Pixxie
29 October 2010, 23:11
Peach, zie net staan dat jullie een aantal weken lang in de veronderstelling zijn geweest dat het een meisje was, lijkt me zo raar!!!

Koli
29 October 2010, 23:20
Peach wat een mooie buik zeg!!! Vind hem ook nog bescheiden...
Ik was vooral onder de indruk van Snippie haar buik :shock: Echt prachtig, maar jeetje wat een toeter :D
Regenboog, jij bent wel heel uitzonderlijk met je buikje! Ik hoop wel dat je een grotere krijgt dan je bij je dochter had :D
Vicky, jou buik groeit ook zo hard :D Leuk!

Snow
29 October 2010, 23:56
ik hoop ook wel iets groter.. maar niet TE .. doet dat niet zeer? .. hihi.. sorry ben beetje een scheiterd volgens mij

Tinkerbell79
30 October 2010, 00:15
regenboog...een grote buik doet helemaal geen pijn hoor, haha. daar voel je helemaal niets van, is alleen op de duur lastig met scheren ;-), schoenen aan doen, etc... Dus je hoeft niet bang te zijn :D

VickyS
30 October 2010, 10:12
ja dat scheren kwam ik gisteren achter... :? zag nix meer... hahaha toch maar eens een oplossing voor zoeken :mrgreen:

straks gooi ik er een nieuwe foto op!

Rian-kippie
30 October 2010, 10:16
owww ja dat scheren... wat was dat lastig... ik deed het zittend op de wc, en checkte dan met een handspiegel af en toe waar nog wat zat!! dus verder gewoon op de tast.... succes dames!! dit soort dingen mis ik dus niet haha

Pixxie
30 October 2010, 10:19
Ik kreeg hulp van vriendlief :lol:

Snow
30 October 2010, 11:52
Mooie buiken allemaal!!!

adniL
30 October 2010, 11:55
dat scheren gaat idd nog wat worden.. als ik daar lig met een ontplofte mol lijkt me dat ook niet echt wat.. (waarschijnlijk boeit het me op dat moment niet maar zoals ik er nu tegeaan kijk zou ik me dood schamen haha)

Mutsie
30 October 2010, 11:59
Hahaha, die ontplofte mol is leuk ;)
Mijn collega is 2 weken voor de uitgerekende datum gewoon wijdbeens bij de schoonheidsspecialiste gaan liggen en heeft al het haar wat er af moest gewoon laten harsen, benen, oksels, bikinilijn e.d. ;)

Friend
30 October 2010, 12:08
Vandaag alweer 36 weken, nog 4, hoogstens 6 weekjes te gaan :D

http://i792.photobucket.com/albums/yy203/anmatava/Buikfoto/36wekenzwanger.jpg

adniL
30 October 2010, 12:09
daar zat ik dus ook over na te denken..
maar het schijnt dat je na de 1ex harsen echt onwijs uitslag en jeuk kan krijgen omdat je haartjes dan weer door je dichte huid heen moeten groeien..
dus dat lijkt me dan ook weer niets (krijg je van die bulten van aaarggghh) het is ook niet snel goed hoor bij mij hahahaha.. :D

adniL
30 October 2010, 12:10
Friend wat een mooi bescheiden buikje ook!
netjes hoor.. nog een paar weekjes.. spannend!

VickyS
30 October 2010, 12:12
Wauw Friend wat een mooi buikje!!! :-D

Mutsie
30 October 2010, 12:22
Mooi buikje hoor!! Aftellen nu..

Ik heb een keer m'n eigen muts (sorry :oops:) geharst.. Dacht dat ik doodging.. heel dag geval was zwart met paars van de bloeduitstortingen. Had iets vast niet goed gedaan