PDA

View Full Version : September 2010 gestopt met de pil

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12

Mowzy
1 February 2011, 21:09
Hay meiden,

hoe is het met jullie?
Hoe voel je je Berkel?
Krikra nog lekker geklust?

Liedje
1 February 2011, 21:44
@krikra: heb je je ei goed kunnen benutten? :-) Je hebt je eisprong gehad toch?
Nikita spreek ik ook in een ander topic.

@Mowzy: Hiii!

Mowzy
1 February 2011, 21:51
Hey Lied,

hoe voel je je?
Wat een leuk tekstje in je ticker.. When two hearts become one..
zucht.. zwijmel, zwijmel:oops:

Liedje
1 February 2011, 21:55
Hey Mowz!

Ja voel me goed, maar zenuwachtig voor morgen, eerste afspraak bij gyn...

Enne jouw tijd komt ook he, weet ik 200% zeker! :-)

Hoe is je gevoel er nu over? Wisselend volgens mij he, eerst had een goed gevoel en toen ging je twijfelen, precies als wat ik had, maar ik was wel zwanger! :D

Mowzy
1 February 2011, 22:05
Oeh spannend hoor Lied!
Hopelijk kunnen jullie het hartje al zien (dat kan toch met 6/7 weken en horen met 8?)
Ga je wel fotootje plaatsen als je er 1 krijgt?

Ik hoop dat ze een beetje netjes Engels spreken voor je en dat je meteen een vervolgafspraak mag maken :D

Ik weet het echt niet Lied. Zoveel last gehad van kwaaltjes en nu zijn ze bijna weg maar toch in ene weer buikpijn en een licht veegje roze. Ik moet mn Cyclus en NOD even beter in de gaten gaan houden als het deze ronde niet raak is. Heb het idee dat ik maar wat aan zit te klooien.

Berkeltje27
2 February 2011, 09:22
@Mowzy: Voel me op zich wel goed, dank je! :D Nog steeds misselijk steeds, maar raak eraan gewend zullen we maar zeggen. Ik start de ochtend met een kopje thee en eet de gehele dag door kleine beetjes. Dat lijkt tot nog toe goed te gaan.
Hoe is het met jou? Zie dat je morgen je NOD hebt! Voel je je ook zo?

@Liedje: Veel plezier bij de echo vandaag!!! :D:D Geniet ervan! Kom je nog vertellen hoe het geweest is? Ben benieuwd!

Wij hebben gisteren onze 2e echo gehad. Ben door mn ziek zijn de afgelopen week en het constant misselijk zijn 1,5 kilo afgevallen. Verder nog een inwendige echo gehad, dan hadden we mooier beeld.
De kleine was vrij lastig in beeld te brengen en daardoor ook wat lastiger te meten.
Ik ben een week teruggezet in termijn, daar waren we beiden wel wat teleurgesteld in.
Maar alles was verder goed dus we moeten niet klagen! :D
De kleine had de vorm van een boon, was 3 x zo groot als de vorige keer! Het hartje zagen we knipperend kloppen en het dooierzakje zagen we zitten.
Allemaal heel netjes dus, dus we zijn weer gerustgesteld.

Hier een foto: 881

krikra
2 February 2011, 13:13
Krijg alweer de kriebels als ik hier de zwangere dames zie!

Ik spot mijn ei nooit! Helaas helaas! We hebben niet zo veel geklust, gewoon weg omdat ik in de avond te moe ben! En als mijn man dan ook aardig moe is, dan word het klussen niks. Wij hebben zaterdag ochtend geklust, en gisteren avond! Hoop dat het genoeg is...

Mowzy
2 February 2011, 17:13
Mooi hooi Berkel!
Je ziet het al goed en het zakje ook inderdaad.
Wel jammer dat het een week is teruggezet, maar dat betekent wel dat je na je misselijkheid er een week langer van kan genieten!

Ik denk dat ik me heb verrekend met mn NOD, ik geloof dat het vrijdag of zaterdag is.. Nog even wachten dus :D
Heb vandaag wel weer steken in buik en borsten (leek net alsof iemand er heel erg hard in knijpt)en misselijk, gelukkig niet heel erg. De steken in buik voelen niet ongi achtig aan, meer zeurderig.

Maakt toch niet uit Krikra dat je niet zo vaak zin hebt om te klussen? Je kan natuurlijk (wat je al hebt gedaan) in de ochtend klussen!
Die mannen hebben dan toch al vaak een ODOL..
Krijg je de goede of de slechte kriebels als je de zwangere dames ziet;)?

krikra
3 February 2011, 13:37
ODOL??

Ik heb wel zin om te klussen, alleen niet om 11 uur in de avond. Dan ben ik moe en wil ik eigenlijk slapen.
En die keer van in de ochtend klussen, was aanzet van mij. Het leuke van het klussen gaat er best wel snel af als het steeds het zelfde is.
Altijd in de avond, en bijna altijd op de zelfde manier. En dat gaat gewoon tegen staan.

Ben toch wel jaloers als ik mensen zie die zwanger zijn, dan heb ik zo iets van dat wil ik oooook :D

Liedje
3 February 2011, 15:19
Hahaha Mowz, ODOL...
Krikra dat betekent ongelooflijk dikke ochtendlul :shock::mrgreen:

Ik snap het hoor Krikra, als het zo'n verplichting wordt is het ook niet leuk, dan gaat het je denk ik meer en meer tegenstaan en krijg je steeds minder zin.
Wij hebben samen nogal een hoog libido (met mijn ex had ik ongeveer 0,0 libido), dus dat scheelt een hoop, dan is het ook niet moeilijk om op de dagen dat het moet even zin te maken en omdat we het toch al vaak doen heb je die dagen ook niet het gevoel dat het een verplichting is ofzo.
Ik ga hartstikke hard voor jou duimen ook hoor!!
En voor Mowzy deed ik dat al natuurlijk, echt spannend! :)

Gister dus onze eerste echo gehad en alles was zoals het zijn moet en het hartje klopte optimaal :mrgreen:

X

Mowzy
3 February 2011, 19:01
Ons libido is gemiddeld denk ik ;)
Ik weet (bijna) altijd wel zin te maken.. eergister voor het eerst niet (was echt zoooooo moe).
inderdaad een ODOL ;)
straks toch ff testje halen (zijn op) en dan morgenochtend ff testen als ik niet ongi ben.

Liedje
3 February 2011, 21:08
Spannend Mowzy!! Ik ga dromend voor je duimen vannacht hihi ;-)

Mowzy
3 February 2011, 21:29
ik wacht toch ff met een test.. heb nu wat hevigere krampen.. Vermoeden dat de ongi zich morgen toch laat zien :(

Mowzy
4 February 2011, 07:57
libido moet nog even wachten...
ben 100% ongi :(

sanne1984
4 February 2011, 12:18
Hee Mowzy jammer zeg!!!! Vooral omdat je ook dacht dat je signalen had van je lichaam van een zwangerschap. Ik had dat bij mijn vorige ongi. Enkele dagen er voor werd het me ineens slecht en misselijk. Dit was gelukkig na 2 uurtjes weer weg, en ik weet dat ik nergens op moet hopen, maar dat moment dacht ik wel: Hmmmm zou het?????

Wij zijn nu 2 weken om de dag aan het klussen. Omdat we het graag willen maar ook eens optimaal gebruik maken van het komende ei. Haha.
De vorige 2 maanden was dat rond de belangrijke periode te weinig door drukte op het werk en veel stress.
We hadden het er gisteren over dat het zo stressig is voor mijn man op het moment. Ja zei ik al, is de stress straks minder op je werk heb je stress omdat ik zwanger ben. Haha, hij vind het toch wel spannend hoe het straks gaat lopen met zo'n verandering. Dit is toch onbekend bij mannen en hij maakt zich dan wel eens druk, kunnen we dat wel, zullen we goede ouders zijn, hoe regelen we het mert werk en financiŽn.... Maar hij staat er volledig achter en hij vind ook dat we er wel helemaal klaar voor zijn.
Een jaar geleden vond hij het toch nog een beetje eng om te stoppen met de pil. Maar goed, het is ook een hele verandering.

Super dat jullie het hartje hebben gezien bij de eerste echo, echt te gek!!!! Dat lijkt me zo speciaal!!! Geniet er maar van Liedje!!!

Hoe gaat het met de andere zwangere???
Hebben we nog een up to date lijst van nod datum, wachtbank en zwanger????

Het is hier inderdaad erg stil, maar goed zelf heb ik ook niet veel kunnen antwoorden omdat ik geen tijd had om eens op m'n gemak te internetten.

Groetjes

Berkeltje27
4 February 2011, 13:41
@Mowzy: Jammer dat je ongi bent, maar wederom een mooie cyclus. Dat is ook wel erg fijn! Nu ertegenaan in deze ronde! :D

@sanne1984: Wat je beschrijft bij je man dat klinkt alsof je het over ons hebt. Mijn man was ook wel erg gespannen over het feit dat het ieder moment raak kan zijn, al gingen we daar niet van uit. Met heel veel geluk is het bij ons nu dus al raak (2e ronde) maar ondanks dat ie iedere echo toch nog steeds erg gespannen/zenuwachtig is zegt hij dat ie er nu ook helemaal klaar voor is. En dat was een jaar, zelfs een half jaar geleden nog wel anders. Nu is ie, net als ik, er helemaal gelukkig mee. Mooi he, dat dat toch zo kan veranderen.
Denk je dat je ei in aantocht is of al geweest is? Als ik naar je cyclussen kijk, die zijn redelijk bij elkaar in de buurt, zou hij toch al geweest moeten zijn. Naar mijn inzien heb je het dus goed benut! :D
Zal voor je duimen! :D

Hier verder nog steeds misselijk, al raak je eraan gewend. Het lijkt wel alsof mijn maag samen met mijn darmen omhoog geduwd is en ergens in mijn borstholte zit. Heel apart. Ik eet eigenlijk een beetje tegen mijn zin in, maar het helpt wel. Na het eten voelt het wel beter, al blijft de misselijkheid aanwezig. Het kruipt naar de achtergrond en komt weer op als ik weer honger begin te krijgen. Ik ben nu al anderhalve week thuis (ziek en deze week sowieso vrij) en dan is het wel te doen om steeds beetjes te eten. Vanaf maandag moet ik gaan werken en dan is dat niet zo gemakkelijk om het dan nog verborgen te houden en ik wil het nog een kleine 4 weken stil houden. Werk als verpleegkundige in de zorg dus dan verbruik je ook veel energie en zullen de beetjes eten alleen maar meer worden. Dus ben benieuwd hoe dat lopen gaat.
Verder helemaal trots zwanger natuurlijk! Zit echt af te tellen tot de 3e echo (28 februari, dan zijn we 12 weken), daarna gaan we het dan ook onze ouders/(schoon)broers/(schoon)zus(sen) en verdere familie vertellen, dan op ons werk en dan mag de hele wereld het weten! :D

Fijn weekend iedereen!

sanne1984
4 February 2011, 21:30
Hee Berkeltje,

Het lijkt me moeilijk om het geheim te houden tot en met de 12 weken. Ik ben benieuwd of mij dat een keer zal gaan lukken.... Hopen dat die misselijkheid snel weg zal zakken, de oplossing van meerdere keren per dag kleine beetjes eten heb ik al eerder gehoord. Een collega van mij heeft zich hier heel goed mee kunnen helpen!!!
Zou het opvallen op het werk als je wat meer kleine beetjes gaat eten? Ze zuller er misschien niet eens op letten, maar dat denken wij dan.

Ik heb deze maand mijn ei niet gevoeld maar hij moet als het goed is al geweest zijn. Ik heb gekeken wanneer ik eisprong had met 27 dagen en met 31 dagen en het zou dus ergens tussen vorige week woensdag en zaterdag moeten zijn. Idd goed benut!!!!
Ja mijn man wil het echt graag maar vind het wel nog spannend. Hij zei me dat vorige week nog eens, echt lief!!!

Groetjes

Mowzy
5 February 2011, 17:46
Lief hoor dat je man het zo graag wil. Ik ga er maar wat minder over kletsen, ik gooi hem er bijna mee dood heb ik het idee :D
Ben ook zo benieuwd hoe het is om een zwanger te zijn en uiteindelijk samen een kindje op te voeden vol liefde etc etc.
Ik verlang er gewoon naar. Niet dwangmatig gelukkig, maar voel mn klokje toch wel tikken ;)
Ik zou het ook wel geheim willen houden, maar denk niet dat het verstandig is met mn werk.
Al die kinderziektes die daar heersen die schadelijk kunnen zijn voor de zwangerschap enzo.

EHMVP
7 February 2011, 09:17
hallo dames, dat is lang geleden!!
Ik zie dat het topic weer nieuw leven heeft gekregen.
hardstikke leuk!!
Ik kom ook weer eens even kijken na een tijd niet geweest te zijn.
Ik had even de rust nodig, zodat ik er niet heel de tijd mee bezig was.
heb gisteren mogen testen en dat was positief,
Vanochtend nog een keer getest en die was overduidelijk positief.
Ik ben dus ook zwanger, echt hardstikke blij, maar nog erg onwerkelijk!
Iedereen die hier zwanger is ook gefeliciteerd,
Liedje, en Berkeltje (Ik hoop dat ik niemand over het hoofd zie anders sorry.)
De rest ergggggggg veel succes!!
Ik blijf ik nog wel komen hou jullie lekker in de gaten!!

Liefs Ellen

Renske
7 February 2011, 09:46
Hey Ellen!
Jaaa, gefeliciteerd!!! =)
Dat onwerkelijke blijft nog wel even denk ik, dat was hier wel zo, maar super joh, zwanger!

Welk grappig dat als je dan afstand neemt het raak is, dat was bij ons ook al zo! Nu is het wachten op de rest!

EHMVP
7 February 2011, 09:55
Heyyy Renske jij ook gefeliciteerd!!
Ja dat is inderdaad wel grappig. Ik denk dat dat goed is beetje rust voor je zelf nemen.
En bij ons heeft het ook gewerkt haha!
hoop voor de rest dat het ook snel raak is inderdaad.
Heb me vandaag opgegeven voor het moeders voor moeders project.
Dan moet je iederen week urine inleveren en dat gebruiken ze dan om
pillen voor te maken voor vrouwen die moeilijk zwanger raken.
Vind het een super doel en wil er graag aan meewerken!!!
Hoe verloopt jou zwangerschap Renske?
Last van klachten?
ik heb steeds gerommel in de buik, alsof ik gigantische honger heb.
En af en toe krampen en zeren borsten!!! pfffff.... echt wel!!
Nou dames succes hier. Ik hou alles in de gaten hihi

liefs ellen

Renske
7 February 2011, 10:19
Ehm, tot zover best okay hoor =)
Ik ben wel eens misselijk, niet per se 's ochtends, maar volgens mij heb ik het ergste wel gehad, kwam op in week 5 en is gebleven tot ongeveer week 8/9. Ik ben veel moe, maar heb inmiddels mijn slaapritme er ook wel op aangepast en merk dat ik als ik goed slaap ook minder last heb van misselijkheid. Mijn borsten zijn vanaf week 6 ineens een cupmaat omhoog geschoten, dat ging gepaard met echt een irritant gevoel (beurse borsten, haha), maar ook dat is echt minder. Mijn tepels zijn ook niet meer zo vreselijk gevoelig en nu heb ik 'gewoon' dat er af en toe een melkklier ineens dik wordt en even pijnlijk is.
Als laatste je darmen; die zitten bij mij erg hoog, de baarmoeder kan die in het begin helemaal omhoog duwen omdat je baarmoeder nog in je bekken groeit. Na een week of 12/13 komt je baarmoeder uit je bekken en kunnen je darmen weer een plekje krijgen (hoewel het natuurlijk er niet ruimer op zal worden). Verder zijn ze ook echt opgezet en heb ik soms verstopping en dan weer diarree, net hoe de wind waait lijkt het. Als je maar genoeg drinkt =)
Ik werd een tijdje elke nacht om 05:00 wakker, dat heb ik nu een week niet meer gehad, slaap wel vaak 's middags even. Rare dromen hoor ik ook veel, heb ik ook wel, je slaapt echt anders. En natuurlijk meer plassen, heel raar is ook dat nu het een beetje krap lijkt te worden in mijn bekken ik dus soms heel nodig moet plassen voor mijn gevoel en dan komt er echt een piepklein beetje plas uit. Ik heb nog laten testen op blaasontsteking, omdat je daar een verhoogde kans op hebt, maar ik ben helemaal schoon en het was toch echt mijn blaas die in de knel zit. Is echt maf als dat gebeurt!

Tja, tot zover loopt mijn ervaring, maar ik denk dat je het meeste wel weet uit de boeken. Toch is het zelf ervaren altijd weer anders en ik ben nog steeds heel gefocussed op wat er allemaal gebeurt en wat ik allemaal voel. Zeker als er bijvoorbeeld in het September 2011 uitgerekend topic dan meiden een miskraam krijgen dan schrik je toch elke keer weer. Maar, de vk zegt; zorgen maken is niet goed voor je kindje, het komt zoals het komt en je kunt er niks aan doen, dus geniet maar zoveel je kunt en denk vooral aan leuke dingen =) En dat is echt waar (en moeilijk).

EHMVP
7 February 2011, 11:10
Ik heb dat denk ik ook wel soms dat ik het eng vind.
Probeer ook lekker postief te blijven.
het beste voor de baby.
Vind het wel leuk je ervaringen te lezen.
Heb al wel pijnlijke borsten en ben erg moe enz.
Hoe het verder gaat lopen ben ik erg benieuwd naar.
Maar we zullen het wel zien!!

liefs Ellen

Berkeltje27
7 February 2011, 12:01
@Ellen: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geweldig! Besef je het al?
Ik vind het soms nog onwerkelijk! Heb 2 echo's gehad en toch blijft het moeilijk te geloven wat je daar allemaal ziet. De verloskundige vertelde dat de meeste mensen dit hebben, en dat het besef komt op het moment dat je het hartje kan horen, dan komt het ineens zo dichtbij! Dus kijk daar echt naar uit!
Verder alle klachten die Renske hierboven noemde heb ik ook.
Ik las ze en dacht: Hey, dat heb ik ook, hey en dat ook. Heel herkenbaar dus Renske! :D
Maar vast allemaal tekens die erbij horen, die nemen we voor lief.
Hoop wel dat de misselijkheid binnenkort bij me af gaat nemen want dat ben ik snel beu.

Geniet van jullie zwangerschappen! :D

SandraP
7 February 2011, 18:57
Hallo meiden,

Ik ben hier al een hele tijd niet meer geweest. Maar kwam even spieken en zag dat er allemaal zwangere waren. Jeetje wat snel! Iedereen gefeliciteerd!! En geniet er maar lekker van.

gr SandraP

SandraP
7 February 2011, 20:18
NOD LIJST Januari

07-01: Mowzy ______24 jaar______21-12______Ronde 4 (28 dgn cyclus)
09-01: Ellen_________23 jaar_____ 27-12 ei____ Ronde 3
?? : Guppie20_______21 jaar_______?? ei_______Ronde 1 (Na kindje verloren met 3.5mnd)
22-01: Sanne_______26 jaar______ ?? ei_______Ronde 5

NOD LIJST Februari

02-02: Seep___________29 jaar______ 22-01 ei_____Ronde 3
15-02: Krikra__________27 jaar _______31-01 ei____Ronde 5
17-02 : Nikita__________21 jaar______ 03-02 ei________Ronde 4 ???
23-02: SandraP________25 jaar_______09-02 ei_____ronde 5

Wachtbank:

-

Zwanger:
Schorpioentje________26 jaar_____Ronde 1_____Uitgerekend: 21 juni 2011
Lindsey_____________24 jaar_____ Ronde 1____ Uitgerekend:... juli 2011
Lucinda_____________26 jaar_____ Ronde 3____ Uitgerekend: ??? 2011
Poppie______________
Renske______________ _____ ____Ronde 3_____Uitgerekend: 4 september 2011
Berkeltje____________27 jaar_____Ronde 2_____Uitgerekend: 8 september 2011
Liedje______________28 jaar_____Ronde 5_____Uitgerekend: 25 september 2011

Mowzy
7 February 2011, 20:47
NOD LIJST Februari

NOD LIJST Maart

04-03: Mowzy ______24 jaar_______17-02 ei_____Ronde 5 (28 dgn cyclus)

Wachtbank:

-

Zwanger:
Poppie______________
Renske______________ _____ ____Ronde 3_____Uitgerekend: 4 september 2011

Renske
7 February 2011, 21:10
NOD LIJST Februari

NOD LIJST Maart

Wachtbank:

-

Zwanger:
Poppie______________
Renske______________ 25 jaar ____Ronde 3_____Uitgerekend: 4 september 2011

Even voor het idee mijn leeftijd toegevoegd =)

EHMVP
7 February 2011, 23:14
NOD LIJST Februari

NOD LIJST Maart

Wachtbank:

-

Zwanger:
Poppie______________
Ellen_______________23 jaar_____Ronde 4______uitegerekend: 16 oktober 2011

Zo heb mezelf er ook maar even opgezet hihihi.
Thnx Berkeltje het is inderdaad nog erg onwerkelijk.
Maar ik voel wel dat er van alles gebeurd in mijn buik,
Dus dat maakt het wel erg interresant.
Kan niet wachten voor mijn eerste echo!!! Heerlijk lijkt me dat!!!
Ohwwww ik geniet er al wel echt van.
1 van mijn collega's weet dat ik zwanger ben. Zij is zelf ook zwanger.
ik ga woensdag met haar bij de prenatal kijken.
Mezelf alvast lekker maken hihihi.
Lijkt me vet leuk. Ik ben vlak voor dat ik wist dat ik zwanger was ook nog wel een iets aangekomen.
Ik pas dus een aantal broeken niet meer of ze zitten kei strak, en dat vind ik helemaal niks nu dat gedruk op mijn buik.
Ik moet dus nieuwe broeken, maar vind het zonde gewone broeken te kopen, want die pas ik over een maand ofzo misschien
al wel niet meer, end an heb ik ze misschien wel voor niks gekocht. Misschien pas ik er na de bevalling dan ook wel niet eens meer in.
Dus ik denk dat ik maar eens ga kijken alvast voor wat positie broeken ofzo!!
IK VIND HET ZO GAAFFFF!!

Hoop dat snel iedereen hier zwanger is. Lijkt me vet gezellig en lachuh.

liefs Ellen

Mowzy
9 February 2011, 18:04
hey dames,

nog iets nieuws? Hier niet ;)

Berkeltje27
9 February 2011, 19:18
Hoihoi,

Nee hier eigenlijk ook niets nieuws!
:D

sanne1984
10 February 2011, 19:42
Zo ik sta er ook bij:

NOD LIJST Februari

15-02: Krikra__________27 jaar _______31-01 ei_____Ronde 5
16-02: Sanne__________26 jaar_______02-02 ei_____Ronde 6
17-02 : Nikita__________21 jaar______ 03-02 ei_____Ronde 4 ???

NOD LIJST Maart

Wachtbank:

-

Zwanger:
Poppie______________

Hier ook nog niets nieuws te melden.
Nog een weekje wachten.

Spannend ellen je eerste echo, ik weet niet of ik er overheen gelezen heb maar weet je al wanneer je de echo hebt?

Groetjes

EHMVP
10 February 2011, 19:57
Hihih ik heb nog niet eens een afspraak gemaakt voor mijn eerste echo...
Wanneer moet je dat doen dan? Ik snap er allemaal nog niks van!!
het is allemaal nog zo onwerkelijk!! Maar ben wel ziels gelukkig!!

Ik heb deze week mijn collega's verteld dat ik zwanger ben.
Was het eerst nog niet van plan omdat het nog zo pril is, maar er waren problemen met de vakantie
planning (ja dat krijg je in de zorg) en iederee maakte zich daar druk om mdat ze of al een vakantie
geboekt hadden of dat graag snel willen doen.
Ik zou mijn vakantie hebben dan 2 weken moeten werken en dan met verlof gaan.
Had toen dus bedacht dat als ik mijn vakantie nou 2 weken verschuif naar achter, dan is het vakantie
probleem opgelost en kan iedereen lekker vakantie boeken. Mijn vakantie schuift dan lekker aan op mijn verlof,
en waarschijnlijk red ik het niet eens tot die tijd, want iedereen die bij ons zwanger is geweest in het team
is al eerder in de ziektewet gegaan, omdat wij een best zware verzorgingsgroep hebben. Maar goed dan is het tenminste opgelost.
Ook vond ik het wel fijn dat mijn team het weet, als er dan wat is dan snappen ze tenminste waarom
en als het mis zou gaan ( wat niet gebeurd, positief blijven) zou ik het ook fijn vinden als mijn collega's dat weten zodat ze daar rekening mee
kunnen houden. Klinkt dit allemaal stom? wat vinden jullie ervan? hihi

Verder heb ik het echt nog niemand verteld, dat wil ik nog niet doen voor de eerste echo.
Verder erg zere borsten, een opgeblazen gevoel, een lastige stoelgang, en een opgezetten buikje.
De eerste kwaaltjes beginnen dus al te komen. Wel geinig.

Hoe is het met jullie verder dan?

Leifs Ellen

SandraP
11 February 2011, 17:39
Ellen eigenlijk al klachten voordat je wist dat je zwanger was?

Ik zou het mijn collega's niet vertellen. Aangezien mijn meest directe collega mijn baas is. Maar in jouw geval zou ik het misschien ook wel vertellen.

EHMVP
11 February 2011, 23:30
@ sandra, ja dan snap ik dat ook dat je dat niet zou vertellen.
Ik vind het van de ene kant wel erg vroeg dat ik het al tegen mijn collega's verteld heb
maar ook wel erg fijn. Ze kunnen er rekening mee houden,en ik kan toch al ergens mijn verhaal kwijt.
Is ook wel leuk
Ik had al wel wat rare dingetjes voordat ik zeker wist dat ik zwanger was.
Mijn laatste menstruatie periode was heel raar, anders dan anders. Meer kwaaltjes erbij.
Ik moest janken om sister act, En ik heb nog nooit om een fim gejankt zelfs niet een hele zielige, en nu is sister act
nog niet eens een zielige film dus dat vond ik al raar.
Ik was al erg moe steeds, meer dan normaal, ben normaal echt een nachtbraker.
Ik was op de raarste tijden hamburgers aan het bakken, waar ik achteraf dan niks van begreep.
Ik had erg veel honger.
En ik laat altijd acryl nagels zetten en die blijven altijd heel goed zitten maar die wouden laatst niet hechten bij mij.
Dat kan komen door hoge hormoon spiegel.
En ik had al erg zere borsten, dat had ik ook altijd voor mijn periode, maar dit voelde anders.
Dus ik was niet heel erg verbaasd hahahahaa.

hoe is het met iedereen verder hier dan?

Liefs Ellen

Mowzy
12 February 2011, 22:51
Hier snip en snip verkouden en laatste tijd heel erg moe, ben toe aan de lente. Aankomende week crematie van de vader van stiefbroer en zus :(
Vorige week geklust maar deed heel erg zeer(normaal nooit pijn), gister nog maar een keer geprobeerd, ging al beter maar heb nu last van mn onderbuik.
Dat van de acrylnagels had ik ook, was wel de 1e keer dat ik ze had en rond mn ongi dus zal ook wel met bepaalde hormonen te maken hebben gehad, heb ze er nu afgebeten ;)

Nikita
12 February 2011, 23:53
Hier ook acrylnagels en nog nergens last van gehad.... Hoop niet dat dat slecht teken is ;)

EHMVP
13 February 2011, 19:55
hahah wil gelukkig niet altijd wat zeggen nikita hihi.
Ik hoor voor jullie het Allerbeste!!!

liefs Ellen

Nikita
13 February 2011, 21:49
Ach ja, wachten het ook gewoon weer rustig af hoor.....

krikra
14 February 2011, 14:28
Ik zit ook weer bij mijn nod. Heb geen specifieke dingen die op een zwangerschap zouden kunnen wijzen, dus denk dat ik gewoon ongesteld ga worden ;)

Mowzy
14 February 2011, 15:05
Spannend Krikra! Ik zit nu rond mn ei, hopelijk benutten we hem goed dit keer ;)
Je hoeft trouwens geen verschijnselen te hebben hoor, dus wie weet...

Nikita
14 February 2011, 16:11
Hier vandaag wat roze/oranje achtige afscheiding dus denk dat mijn ongi wel gaat komen een dezer dagen. Schijnt dat dat een teken is, al heb ik zelf nooit echt voortekenen van een ongi behalve de avond/nacht ervoor flinke buikkrampen (die ik overigens nu nog niet heb!) Wachten gewoon rustig af!!!

Vanavond lekker met mijn nieuwe collega's uit eten, dus duik nog even snel onder de douche!! xx

Mowzy
14 February 2011, 22:51
Hoop dat het etentje leuk was Nikita!
Misschien is het wel innesteling?? Gewoon rustig afwachten ;)
Ik heb ook flinke krampen voor ik ongi moet worden, vorige keer pas een half uur van tevoren.

Liedje
14 February 2011, 22:58
@krikra en nikita: ik duim heeeeeeeeeeel hard voor jullie!!

@krikra: geen tekenen hoeft niks te betekenen ;-)

@nikita: hoe was het etentje? Heb je leuke collega's? Zitten er zeker veel bij die ook nog jong zijn of niet?
Enne die roze/oranje afscheiding kan inderdaad meer betekenen dan alleen een teken van aankomende ongi!

@Mowzy: alweer je eisprong, dat toch wel snel he of niet? :-) Klus je goed? Of ben je nog steeds niet lekker?

Hier bij de nieuwe gyn geweest vandaag, beviel veeeel beter dan die andere, ook al was dit een man en die ander een vrouw! Alles was weer helemaal goed, ukje groeit heel goed en hebben zelfs het hartje al gehoord! :D Ben precies op 25 september uitgerekend, wat ik zelf ook al dacht :-)

EHMVP
15 February 2011, 12:06
@mowzy, veel succ6 met je ei, maak het leuk met je mannetje, dat scheelt ook al een hoop.
@krikra en nikita, veel succes!!!
@krikra, geen tekenen van zwangerschap wil inderdaad nog niks zeggen dus lekker afwachten!! Spannend!! Succ6.
@Nikita, ik wens je ook veel succ6, Wat wel gek is is dat zwangerschapstekenen hetzelfde zijn als die van je ongi.
Ik had ook krampen op mikjn NOD, dacht dus dat ik ongi zou gaan worden, maar dat was dus niet zo. succ6.

Vandaag de vrouw van moeders voor moeders over de vloer gehad.
Mag vandaag beginnen, Vind het wel leuk!!!

Donderdag kan ik een afspraak maken bij de verloskundige. Ik ben benieuwd wanneer ik mag komen voor mijn eerste echo!!

Verder voel ik me eigenlijk wel erg goed, ben alleen een beetje moe.
Hoop dat dat wel snel over gaat, omdat wij over 3 weken carnaval gaan vieren in brabant met vrienden.
Maar zij weten nog niet dat ik zwanger ben, dus als ik veel moe ben enzo dan valt dat wel op.
Ga gewoon goed uitslapen iedere dag en zorgen dat ik af en toe een dutje kan doen, dan kan ik 's avonds misschien wat langer door.
Gewoon goed naar mijn lijf luisteren heb ik mezelf voorgenomen dan kan een weekendje feesten vast geen kwaad...
Vind het toch wel een beetje eng....
Gelukkig rook en drink ik niet dus wat dat betreft zal het niet opvallen.

liefs Ellen

krikra
15 February 2011, 13:33
Ik had gelijk :( Had gisteren al een veegje bloed, en vandaag ongesteld geworden. Maar ja, verwacht ook niet van 2 keer te hebben geklust zwanger te zijn.

(errug irritant een man met echt bijna geen libido) Zou daar niks voor zijn bij de HA vraag ik me af...?

Liedje
15 February 2011, 13:38
@Krikra: wat jammer bah! :-(
En inderdaad, het lijkt mij ook heel lastig, een man met zo weinig libido... Volgens mij heb ik het al eens gevraagd (sorry), maar was dat nou altijd al zo?
Ik zou het er nog eens met hem over hebben, of dat je gewoon aan hem vraagt wat hij nou heeeel graag zou willen op het gebied van seks. Misschien mist ie een bepaalde spanning en wil hij het bijvoorbeeld een keer op een gekke plek doen ofzo, ik noem maar wat. Maar zou het toch echt weer aankaarten!

@Ellen: inderdaad goed naar je lichaam luisteren, dan komt het goed! Een heel weekend achter elkaar door feesten lijkt mij wel wat veel hoor, ook als het twee nachten zijn. Zou het dan toch niet te laat maken beiden avonden, of gewoon maar 1 avond gaan, maar goed, doe wat je lichaam aangeeft ;-)

Mowzy
15 February 2011, 15:50
hmz.. ben bang dat ik mn ei al heb verspeeld :(
Net dikke prop eiwit achtig goedje bij afvegen.. En daarbij komt dat ik nogsteeds niet lekker ben en vriendjelief ook niet (volgends zeggen).
Denk niet dat het m wordt hoor deze maand, maar maakt me niet zo veel uit. Dan kan ik lekker los gaan met carnaval..
Daarbij komt ook nog dat het er naar uit ziet dat het huis toch doorgaat en dat we dan met 12 weken gaan verhuizen, zal wel fijn zijn als ik dan niet misselijk ben ofzo.
Als het wel zo is, dan is het zo en anders maar niet.

Nikita
15 February 2011, 17:47
Fijn mowzy, als het huisje toch doorgaat!!! :)

@krikra: balen meid....!!

En meiden, tja, zou misschien iets kunnen betekenen die afscheiding, heb het sindsdien ook niet meer gehad..
Ben wel echt kapot laatste dagen, maar dat wijt ik echt aan mijn nieuwe baan en alle drukte en regeldingetjes rondom de koop van ons huisje. Morgen gaat de afdeling eindelijk open en gaan we weer heerlijk onregelmatig draaien, eindelijk!! Weer dagjes vrij doordeweeks en uit kunnen slapen voor een late dienst! Kijk er nu al naar uit hahaha... Ik hou het dus nog even spannend!

EHMVP
15 February 2011, 18:56
@krikra, wat jammer meid, advies van Liedje vind ik wel goed, zou wel een keer met je man praten.
@mowzy, wil nog niks zeggen hoor het kan juist ook aangeven dat je eisprong er nu aan komt.
Klinkt heel vies wat ik nu ga zeggen maar rond je ei heb je mij afscheiding en als je daar lange draden mee kunt trekken
(kun je doen tussen je vingers maar als je dat te goor vind ook tussen een wc papiertje.) Dan komt je ei er zo aan!!
Wel vervelend als je niet fit bent, en de carnaval is lastig ja als je zwanger bent, dat probleem heb ik nu dus ook...:S
hoop dat het doorgaat met je verhuizing. Zou wel leuk zijn!!
@Nikita, Ik hoop voor je dat het wat goeds betekend, hou ons op de hoogte meid!! ja lekker is dat he, als je uit kan slapen.
kan ik morgen ook dan heb ik late dienst hihi.
@Liedje, Gelukkig word het bij ons nooit echt heel laat 1 uur een keertje ofzo. Dus dat valt gelukkig wel mee dan.
Vrijdag gaan we erheen tot en met woensdag, dus we vieren alle dagen.
Onze vrienden gaan mee van vrijdag tot maandag.
Vrijdag wil ik nog niet weg omdat dat dan veel te veel word, dus zeg ik mijn vrienden dan ik ziek ben en wat koorts heb dus de eerste
avond over sla, De jongens kunnen dan alsnog gaan.
Zaterdag ga ik wel mee dan, maar dan gaan we nooit erg lang eigenlijk.
Zondag kan ik dan ook gewoon mee, dan zal het wel wat later worden, hooguit 2 uur ofzo.
Dus dat valt gelukkig nog mee toch?? maandag gaan mijn vrienden naar huis, en dan slaap ik de andere dagen bij mijn moeder.
Maar dan kan ik wel rustig aan doen of eens een avondje over slaan. Mijn moeder weet wel niet dat ik zwanger ben, maar dat
kwartje zal haar ook niet vallen dan hahaha.
Dus ik denk dat dat zo wel te doen is....toch? Verder zorg ik gewoon dat ik goed uitslaap, en aan mijn 8 uur slaap per nacht kom.
Zodat ik wel gewoon fit blijf, en ik blijf gewoon gezond eten. Dan komt het wel goed dacht ik zo.
Jaaaa ik heb er allemaal al goed over nagedacht maar dat moet ook wel, want ik heb het huisje dat we in het weekend met de vrienden
huren geregeld en gezorgd dat iedereen mee gaat..... en dan kan ik niet ineens zeggen dat wij niet meer mee gaan.
Maar wat vind je van mijn plan zo hahahha..

Verder alles oke hier!!!

Hoe is het met jullie verder dames?

Liefs Ellen

Mowzy
15 February 2011, 20:45
Het is ook wel vies ;) Vanmorgen dus een beste prop en tussendoor af en toe wat draderig bij het afvegen dus eigenlijk zou ik ff aan de klus moeten, wie weet nemen we vanaaf ff de tijd voor elkaar. Ik ga morgen nog niet naar het werk, heb nog zo'n last van mn ogen en van dat slome gevoel.
Heb jij al last van kwaaltjes Ellen, zo je welke ;)? Last van je (.)(.), misselijk?

sanne1984
15 February 2011, 22:46
Hee allemaal,

Krikra jammer zeg dat je ongi bent geworden!!! Ja wie weet wil je vriend bij wat meer uitdagen en afwisseling wel wat vaker. Maar ik kan begrijpen dat dat moeilijk is.
Ik merk nu goed het verschil met de tijd dat ik wel de pil slikte. Ik was toen ook best tevreden met 1x in de week en nu heb ik veel meer zin. Ik ben me ook aan het bedenken of ik wel weer met de pil start na een evt zwangerschap.

Ikzelf zit nu ook tegen m'n ongi aan. Ik kreeg het vorige week dinsdag en gisteren ineens heel erg warm en werd ook misselijk. Dit was ongeveer een kwartier en daarna zakte het weer weg. Ik ben ook al een week of 2 erg moe en duizelig, maar ik durf eigenlijk nergens op te hopen. Ik let nu ook overal veel te veel op en wie weet maak ik mezelf wel gek, maar ik hoop het stiekem wel.
Vorige maand was mijn cyclus ineens 27 dagen en normaal ongeveer 30 a 31. Morgen zit ik op de 30 dagen. Spannendddddd....... Ik heb normaal ook nooit tekenen dat ik ongi wordt dus daar kan ik niets aan merken.

@ Mowzy: Nog gebruikt gemaakt van het moment?

@ Sanne: Ik denk dat je lichaam vanzelf wel aan geeft of het te veel wordt of niet. Anders vis je je ergens een kruk vandaan en zet je je daar lekker op.

Wij waren vorig weekend op stap en omdat ik niet zeker weet of ik niet zwanger ben heb ik gedaan alsof ik de wijn niet lekker vond. Na 3 slokken heb ik hem afgegeven en ben aan de cola verder gegaan. Hahaha.

@ Nikita fijn he die late diensten of weekend diensten. Ik vind het ook lekker dat ik dan een door de weekse dag vrij heb.

Groetjes

EHMVP
15 February 2011, 23:38
hey hey

@ Mowzy, klinkt toch wel veelbelovend, denk dat je ei aangegeven word door je lijf. Doe je best meid!!
ik heb wel wat kwaaltje, erg moe!!! Normaal ben ik echt een nachtbraker, maar nu haal ik de nacht haast niet meer.
ik moet meer plassen, heb een wat opgezette buik, en last van de darmen.
Ik heb zeker zere borsten en die groeien ook al wat :S.. Verder doen mijn tepels ook erg zeer en heb ik opgezette
melkklieren. Heel af en toe, en ook vanavond heb ik een vlaag van misselijkheid. Duurd maar heel even.
Dus nogal wat kwaaltjes. Ik zie het als een goed teken hihihi. Dan is mijn lijf in ieder geval goed bezig met het
verzorgen van mijn kleintje hihi.

@ Sanne... Ik neem aan dat jij met @Sanne mij bedoelde??? Of toch niet?? Ik denk namelijk zelf ook wel dat je lichaam
aangeeft wanneer het te veel word. Doet het nu ook wel eens af en toe. Ik doe gewoon rustig aan, en zeg dat ik niet helemaal
lekker ben!! Komt vast wel goed, maar toch vind ik het een beetje eng omdat ik bang ben dat ik mezelf verraad hihi.
Wel goed dat je de wijn had weggezet!! Goeie smoes ook hahaha.
Ik wil je niet teveel hoop ik praten hoor meid, maar wat mij opviel aan de laatste periode die ik had (dus voor ik zwanger werd)
Is dat hij anders was. Bij mij kwam hij niet zoveer eerder, maar ik had hele rare bloeding 2 dagen heel erg, daarna 3 dagen helemaal niks,
en dan nog 3-4 dagen een beetje nabloeden, heel appart. De puisten sprongen ook uit mijn smoeltje, en ik voelde me gewoon anders.
Mijn hormonen waren op hol geslagen, een maand later....was ik dus zwanger!! Heel appart.

ik ga zo lekker slapen!!!

Liefs Ellen

krikra
16 February 2011, 18:16
Voor dat we voor een kind gingen moest ik blij zijn dat we 1 keer in de maand deden sexen.

Ik heb al zo vaak met hem erover gehad. Met wat vind je lekker, en wat wil je nog proberen. Maar buiten huis sexen vind hij niet leuk. En voor de rest is het gewoon echt saai. Hij doet het liefste recht toe recht aan. Hij is gewoon ook echt saai in bed. En ik probeer echt van alles, maar hij word niet getriggerd. Hij zegt steeds dat hij zo moe is van zijn werk. En daar doet hij het dus mee af waarom hij niet sext. Maar in het weekend is er ook bij hem geen actie.

Daarom denk ik eraan om eens naar de HA te gaan en te vragen of er niks voor is. Want dit is wel een erg laag libido...

Waardoor ik zo iets heb van ik ben niet aantrekkelijk genoeg ofzo...

Nikita
16 February 2011, 18:34
Kan me goed voorstellen dat je het op jezelf betrekt krikra... Of je het nu wil of niet, je gaat toch beetje aan jezelf twijfelen, maar dat moet je niet doen hoor!!!! Het is wel lastige situatie, want zoals je schrijft heb je al hoop geprobeerd, vervelend!! Misschien is de HA inderdaad een idee, staat je vriend daar ook voor open? Misschien moet hij zelf eens naar de HA gaan, wie weet wat er boven komt drijven nog ofzo?? xx

sanne1984
16 February 2011, 21:00
Hee allemaal,
Vanmiddag ben ik er achter gekomen dat ik met de carnaval geen smoesjes hoef te bedenken...... erg jammer!!!!! Wel weer mooi op de 30e dag.
Baalde stiekem wel even!!!
Maar goed, ook voor ons komt het goed! Ik ga me nu gewoon concentreren op de verbouwing die per 1 mei begint.
Wel raar want ik dacht vandaag nog: "Ik eet een bezem op als ik niet zwanger ben!" Ik voel me al 2 weken heel duizelig, krijg het af en toe heel benauwd en ben super moe. Wie weet dan toch een winterdip. Anders toch maar eens naar de dokter gaan voor het prikken van mijn ijzer.

@ Ellen, ja ik had het inderdad tegen jou. Zo in gedachten dat ik m'n eigen naam typ. Dat vele plassen lijkt mij erg vervelend! Vooral als je de nacht niet haalt. Wel fijn dat je naast moeheid niet meer kwaaltjes hebt!

@ Krikra, trek het jezelf inderdaad niet aan!!! Ziet hij zelf ook dat zijn libido erg laag is en wil hij evt er ook eens voor naar de dokter? Heb je ook al eens op internet gekeken naar info hierover? (wie weet heb ik dat ergens gemist hier op de site)

Groetjes

Mowzy
16 February 2011, 21:16
Je zit er echt mee he Krikra? Ik snap het wel hoor, 1x in de maand doet niet veel voor je zelfvertrouwen (heb je dat ook al gezegd?)

Jammer Sanne :( Komt wel goed, zo ieder zijn ronde.. Misschien wel na de verbouwing. Mijn vriend denkt dat het bij mij na de verhuizing raak is. Dat is ook mei/juni.
Gewoon blijven oefenen :D

Vanaaf maar weer even klussen, doordat ik ziek was is het er niet van gekomen.

EHMVP
16 February 2011, 23:23
@Krikra, dat is inderdaad erg vervelend. kan het met idd ook wel voorstellen dat je het op jezelf trekt maar probeer dat maar niet te doen. Misschien is de HA inderdaad wel een keer een goed idee.
Vooral als je een kinderwens hebt is dit een erg lastige situatie.
Ik wens je veel succ6 ermee meid!!

@sanne, he jammer meid, het is iedere maand wel een beetje balen he? Maar hou lekker vol en vier lekker carnaval, dan komt het wel goed!!!!

@mowzy, hihihi doe je best vanavond.

Ik vanavond gewerkt, ben net thuis, morgenvroeg weer werken dus ik ga nu slapen, want ik ben dooooooddd op.
Morgen even de verloskundige bellen voor afspraak 1e echo.
ik ben benieuwdddd!!!

liefs Ellen

Felix24
17 February 2011, 12:08
Hallo Allemaal!!

Ik ben nieuw hier, ik ben 24 en ik ben gestopt met de pil in september net als ieder ander hier in dit forum.
ik ben elke maand gewoon ongi geworden erg jammer maar dan maar meer klussen;) mijn cyclus is elke maand 28 dagen slechts 1 x 32 dagen toen dacht ik zal het zo zijn? maar nee, ik zit nu rond mijn eisprong, we hopen dat het dit keer raak is..

hebben jullie ook een cyclus van dezelfde aantal dagen of erg verschillend?"

Liefsss

EHMVP
17 February 2011, 16:40
hey heyyyy, welkom felix!! alles goed?
ik had een heel regelmatige cycles, iedere keer netjes 29 dagen.
Das wel een goed teken. Is je lijf goed op de rit.
Hardstikke mooi!!! Ik wens je heel veel succes!!

Vandaag een afspraak gemaakt bij de verloskundige voor mijn eerste echo.
17 maart mag ik mijn kleintje bekijken!!!
Vet zin in!!! echt leuk!!!

Alles goed hier verder dames?

Ik ben erggggg moe, ga ons nu even wat rust gunnen hihi.
tot gauw weer

liefs Ellen

Mowzy
17 February 2011, 16:52
Hoi Felix, welkom!
Ik heb ook een cyclus van 28 dagen en ook rond mn ei en ook ik ben 24 ;)
Kan je wat over jezelf vertellen?
Ben je verliefd, verloofd, getrouwd? Ga je voor je eerste kindje?
Houd je je cyclus ook netjes bij en heb je je eisprong al eens gevoeld?
Wat een vragen he, haha! Ik wil alles weten...

@hier: gister goed geklust, kan niet zeggen dat we ons best niet hebben gedaan. Voel me trouwens weer helemaal top! Heb zelfs vlinders in mn buik, zou alleen niet weten waar die vandaan komen.

Felix24
17 February 2011, 20:31
@ Mowzy & EHMVP wat leuk dat jullie zo reageren!

Ik ben verliefd woon samen met mijn vriend en hebben samen in april een huis gekocht en hebben het errug naar ons zin, en tsja huisje, boompje ......
mijn eisprong heb ik volgens mij nog nooit gevoeld, heb wel last van een borrelende buik/darmen? soms steken in mijn buik..
wij hier gister ook geklust hopen we dit keer maar dat het bingo is;)Mowzy
Ik zie dat jij al zwanger bent EHMVP gefeliciteerd, wat voelde je die maand dat je nog niet wist dat je zwanger was?

Xx

EHMVP
17 February 2011, 22:40
Dames druk aan de klus hardstikke leuk!! Das een mooie tijd, en als je het leuk houd voor elkaar komt het wel goed!!!
Geniet ervan!!

Ik ben inderdaad zwanger nu, helemaal in de wolken.
Mijn lijf gaf altijd alles goed aan, wanneer mijn ei kwam, wanneer ik ongi moest worden ik kon het allemaal voelen.
Maar de laatste periode, dat ik dus nog wel ongi werd, was anders. Ik had 2 dagen bloeding, en dan 3 dagen helemaal niks en dan
nog 4 dagen nabloeding, heel raar. ook kreeg ik overal jeuk, en dan kreeg ik van die kleine puistjes.
Na die laatste periode weer rond mijn ei druk aan de klus geweest en wat ik daarna kreeg was dat mijn acryl nagels (die ik altijd liet zetten.)
Ineens niet meer wouden hechten, heel raar. Op een avond zat ik sister act2 te kijken (niet echt een zielige film) maar ik zat te janken
als een klein kind, had dit niet in de hand (en ik heb nog nooit om een film gejankt.) Verder betrapte ik er mezelf op dat ik steeds meer
zin in snoepen had en dat ik laat ind e avond uren gewoon voor mezelf hamburgers stond te bakken....heel appart.
ook was ik al wat vermoeid.
Ik voelde me echt gewoon anders. Dus eigenlijk wist ik het al wel een beetje.
Maar de test was een mooie bevestiging. Nu met spanning wachten op de 1e echo. maar blijf lekker positief. Mijn lijf heeft goed gewerkt
de afgelopen maanden, ik ben verder gezond, ben nog jong, en ook nu merk ik dat mijn lijf op volle touren draaid.
ik denk dat dat allemaal goede tekens zijn. Dus wacht de 4 weken tot de echo rustig af. Al vind ik het wel erg spannend en heb ik er
wel veel zin in.
ga nu lekker slapen, ben hardstikke moe. morgen weer een vroege dienst, gelukkig een korte en dan heb ik gelukkig weekend
daar ben ik wel aan toe een paar dagen vrij.
als ik morgen uit mijn werk kom ga ik denk ik lekker in bad, goed ontspannen!!

Meiden tot gauw!!!

liefs Ellen

Mowzy
17 February 2011, 23:05
Spannen Ellen, het wachten op je eerste echo 17 maart laat nog wel even op zich wachten, red je dat??? haha ;) Ik snap wel dat je in de wolken bent, straal je ook al volgens je man/vriend, of zie je groen?
Grappig dat je jouw lichaam doorhad. Ik hoop dat ik het ook voel als het zover is.

Ik ben op het moment meer bezig met het hopen op dat ons huis officieel verkocht raakt of niet, dan met zwanger worden. Voor 25 februari moet alles geregeld zijn. De zenuwen raken aan de macht.
Morgen ook weer werken, heb ik een crematie, blijf ik bij mn mama eten, ga ik 's avonds naar "black swan" en zaterdag hebben we een verjaardag bij vrienden met een baby van 7 maanden, hij zou wel slapen (jammer). De rest van de week ook bezig met het huis en meer verjaardagen. Oftewel, geen tijd om na te denken over zwanger zijn/worden.

EHMVP
18 February 2011, 14:03
@ mowzy, na 17 maart is nog ver weg. Het is wel lastig zo lang wachten, maar ik probeer zoveel mogelijk leuke dingen
te doen zodat de tijd snel gaat. Het is ook wel erg spannend, weet nu nog niet zo goed wat er in mijn buik afspeeld.
Denk wel dat alles goed gaat want de klachten zijn er nog vollop.
Ga zometeen ook weer lekker met de hond luieren op de bank. hihih de hond vind dat wel leuk.
Was inderdaad wel handig dat mijn lijf zich had verraden, maar het hoeft niet altijd dus als je geen klachten hebt
wil dat nog niks zeggen straks. Bij iedereen is dat anders.

is wel logisch dat je nu veel met het huis bezig bent toch? en misschien is dat wel goed voor het zwanger worden.
Dat je daar even niet teveel mee bezig bent.
Ik had mezelf 2 maanden terug getrokken van het forum, om er niet teveel mee bezig te zijn, en het lijkt wel geholpen te hebben hihi.
Veel succes met jullie huisje.
je hebt maar een drukke, en veelzijdige week zeg pffff.
veel sterkte bij de crematie, en voor de rest veel plezier dit weekend.
Ik heb vanavond verjaardag, heb ik niet veel zin in, maar goed ga wel optijd naar huis, dan zeg ik wel dat ik morgen moet werken.
Al is dat niet zo hahaha, lekker vrij dit weekend!!!
En ik ga helemaal niks doen heerlijk!!!.

Nou ik ga even wat eten en dan weer lekker niksen hhaahhhah.

liefs Ellen

Liedje
18 February 2011, 14:27
@Felix: Welkom!! :-) Ik hoop dat je heel gauw zwanger bent, wie weet is het deze ronde gewoon raak! :-)

@Sanne: Klote dat je ongi bent geworden (of heb je een test gedaan? Je zei alleen dat je niet zwanger was). In ieder geval kun je nu los gaan met de carnaval! En deze ronde moet het dan gewoon raak zijn voor jou ook! Ik ga voor je duimen!
Trouwens, ik wil na mijn zwangerschap ook niet meer aan de pil, ik voel me veel beter sinds ik gestopt ben, veel stabieler zonder de diepe dalen die ik hiervoor weleens kon hebben. Maar ik weet nog niet welke anticonceptie ik dan wil gaan gebruiken, overal kleven wel weer nadelen aan! Als ik na mijn zwangerschap weer zo'n regelmatige cyclus heb dan ben ik bijna geneigd om te zeggen "we doen het elke maand gewoon een dag of 10 met condoom", maar goed misschien is dat wel een beetje te riskant, al hoewel we wel meer dan 1 kindje willen hoor! Maar ik ben zelf ook op de wereld gekomen op die manier haha, mijn moeder voelde ook haar eisprong altijd goed net als ik, dus toen ze dacht dat ie geweest was dacht ze weer vrijspel te hebben, tot ze een paar dagen later weer ovupijn had haha, toen ben ik er tussendoor gepiept :-P

@Ellen: wat duurt dat nog lang tot je eerste echo zeg! Ik ben blij dat ik er al twee gehad heb ik hihi, al weet ik dat dat echt een luxepositie is ;-) Als jij je eerste echo hebt dan heb ik de combinatietest al gehad, die heb ik namelijk 14 maart, dan ben ik 12 weken+1!
Maar goed, het zit natuurlijk helemaal goed bij je, daar niet van, alleen ik zou er zo ongeduldig van worden!

@Nikiet: hoe gaat het? Echt fijn dat je het zo naar je zin hebt op je nieuwe werk! :-)
En wanneer krijgen jullie nou ook alweer de sleutel van jullie huis en denken jullie over te kunnen gaan?

EHMVP
18 February 2011, 18:05
hahaha das inderdaad een luxepositie liedje, erg gaaf.
ik kan ook niet wachten tot de eerste echo, maar goed het duurd nog 3 en halve week ofzo.
Het komt inderdaad vast wel goed!!! Ik vind het wel spannend ben erg benieuwd naar de kleine.
Hoe verloopt het tot zo ver bij jou?

Ik heb vanavond een verjaardag. Niet zoveel zin in ben nogsteeds erg moe, en er wel nogal gerookt.
(zal voor even wel niet zoveel uitmaken maar goed.) heb ook wat keelpijn, dus vind dat niet zo prettig.
ik ga rond 12 uur gewoon naar huis en zeg dan dat ik morgen vroeg moet werken.
hihihi slecht he? maar goed, nog even een paar weken smoesjes bedenken.

Hoe gaat het verder hier met iedereen dan??????

liefs Ellen

Liedje
18 February 2011, 21:55
@Ellen: gelijk heb je hoor met je smoesjes! Hier in het hotel weet vermoedelijk iedereen het doordat 1 doos haar mond niet kon houden grrrr...
Bij mij gaat alles goed, moet alleen opletten dat ik op tijd eet en niet te zwaar zeg maar, had van de week te zwaar gelunched en toen voelde ik me heel slecht daarna en kwam het er ook uit. En geen warm water meer op mijn nuchtere maag wat ik eerst deed (schijnen de darmen van op gang te komen, vandaar), dat kwam er gister ook direct weer uit, moest rennen naar de wc! Daarna meteen ontbeten en dat ging wel gewoon goed.
Ik bof sowieso wel, want ik werk nu alleen nog 's avonds een paar uurtjes, dus ik heb genoeg tijd om te rusten enzo. :-)
En hoe is het verder met jou? Ook goed geloof ik he? Het leuke is straks met je eerste echo wel dat dat meteen een duidelijke en leuke echo gaat zijn, waarop je al veel kunt zien! :-)

EHMVP
19 February 2011, 00:11
@liedje, hihihi ik ben ook kei benieuwd naar die echo vind het echt spannend!!!!!
Hoop dat alles goed blijft gaan tot die tijd, maar dat heb ik wel afgesproken met het wezentje in mijn buik hihihi.
Toch wel wat kwaaltjes dus bij jou?
We lekker dat je het wat rustig hebt met werk dan..
Ik heb heel af en toe het gevoel alsof ik moet gaan overgeven, maar dat trekt ook snel weer weg.
Mijn darmen zijn ook wel goed op gang. Ik ben ook wel wat benauwd sinds de zwangerschap?? weet niet wat dat is maar goed.
Verder gewoon erg moe, Heb nu de laatste tijd veel gewerkt, en dat merk ik dan wel!!
Had vanavond dus verjaardag, ben nu net thuis. Had het ijskoud daar, dat wil zeggen slaaptekort.
Dus ben gauw maar gegaan. Ga zo lekker slapen, ben ik echt aan toe, en dan morgen ook een keer uitslapen.
Heb de verjaardag wel overleefd hihihi. Ze zaten er met zijn 5e te roken. bah...
al niet fijn omdat ik nu benauwd ben, en ik vind het toch ook geen fijn gevoel, net zwanger en dan in de rook moeten zitten.
Ben blij dat ik naar huis ben gegaan, Had gezegd dat ik morgen vroeg moest werken, maar dat is niet zo hihihihi!!!
Ga lekker uitslapen.

tot gauwww

liefs Ellen

Nikita
19 February 2011, 13:36
Meiden... Vriendje en ik hebben besloten dat we even een break inlassen rond het zwanger worden. We hebben nu zoveel tegelijk en willen dalijk alle tijd en energie in de verbouwing/verhuizing stoppen. Ik wil van alles optimaal kunnen genieten, zowel van mijn nieuwe baan, als van de verbouwing, als van een eventuele zwangerschap. Het is dus nu verstandiger om even stapje terug te doen en te wachten tot alles klaar is en we lekker gesetteld in ons mooie nieuwe huisje zitten. We schuiven onze wens dus even paar maandjes op. Zo kan mijn lichaam ook nog even de kans krijgen om nog verder te ontpillen en hoop dat tegen de tijd dat we er klaar voor zijn, mijn lichaam dat ook is en mijn rondes wat korter zijn! Ik blijf jullie hier wel volgen en mee kletsen hoor!! xx

Liedje
19 February 2011, 16:27
@Ellen: dat benauwde heb ik ook, soms een paar dagen en nu weer een paar dagen niet, schijnt ook weer een zwangerschapskwaaltje te zijn, so don't worry. Het is wel heel vervelend als ik het heb, want als ik dan in bed lig moet ik steeds rechtop gaan zitten om diep te kunnen ademen. Maar het gekke is dat ik het tijdens mijn slaap niet benauwd heb volgens mij, wordt er niet wakker van in ieder geval.
En dat van dat koud hebben door slaapgebrek heb ik ook altijd als ik te weinig geslapen heb, ook vervelend he?
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik het echt asociaal blijf vinden, rokers die roken op plekken waar ook niet-rokers zitten. Vind dat echt egoistisch, omdat jij zo nodig zo'n smerige peuk moet opsteken mag de rest daar dus ook lekker van meegenieten, bah. En meeroken is gewoon slecht voor zwangere vrouwen, maar goed, een paar uurtjes zal inderdaad wel meevallen. Het is gewoon smerig en al je kleren gaan er naar stinken door een of meerdere van die aso's!

@Nikita: Ik snap je ook hoor, helemaal omdat je niet weet hoe de eerste eventuele zwangerschapsmaanden voor jou zullen gaan verlopen. Als je hartstikke misselijk bent en vreselijk moe dan is het echt niks om dan in een verbouwing te zitten! Trouwens ik zou echt die pillen van Etos zwanger worden proberen voor het krijgen van een kortere cyclus! Baadt 't niet schaadt 't niet toch??

Ik zit hier Happy Feet te kijken met lief, maar hij moest even naar beneden om iets te doen, dus kijken zo weer verder. Is wel echt een leuke cartoon, maar wij houden sowieso van cartoons :-)

Nikita
19 February 2011, 17:15
Happy feet :D:D:D Geweldige film liedje hahahaha !!! Wij houden ook echt van cartoons, hebben er ook aantal op DVD, ice age 1,2,3 en madagascar 1 en 2... Heerlijk :) Gewoon even lekker 1.5u lachen en niet nadenken. Geniet van je vrije middagje nog verder!!!

Ennuh, wat betreft dat zwanger worden van etos,zal ik es gaan proberen dan!!! Heb nu vitaal zwanger ofzoiets van kruidvat, maar goed, heb er wel alles voor over om een wat kortere cyclus te hebben! Al hoewel het niet erg is om lekker lang te kunnen doorseksen ipv steeds onderbroken te worden door een ongi ;)

sanne1984
19 February 2011, 17:31
@ Liedje, ik ben ongesteld geworden vandaar dat ik er achter ben gekomen dat ik niet zwanger ben. Ik ben wel nog steeds duizelig. Maar goed, ik ben echt flink ongi, dus zwanger ben ik helaas niet.
Vanavond verjaardag met vrienden en morgen gaan we eentje drinken, ik hoef in ieder geval geen smoesjes te bedenken.
Ik had vorige week even een dip en even een moment: "Wanneer wij?" Nu ik ongi werd baalde ik die avond wel even, maar ik was alweer vrij snel positief. Het komt ook wel goed allemaal.

Bah ja dat roken vind ik ook echt vies!!! Ik was ook echt blij dat er niet meer gerookt werd in een cafť maar ondertussen wordt weer overal gerookt :evil:.

@ NIkita, zul je dan zien dat het ineens mooi spontaan gebeurd. Ik ga me nu ook op de verbouwing concentreren, wie weet werkt dat bij ons ook.

@Liedje, gaaf dat je al 2 echo's gehad hebt!!!!
@ Ellen, het wachten zal wel moeilijk zijn he? Maar goed wie weet hoor je het hartje wel, als je te vroeg gaat lukt dat nog niet. Ik ben benieuwd!!!!

Groetjes

Nikita
19 February 2011, 18:08
Nou sanne, wij gaan ons er niet alleen op richten, maar lassen ook echt de pauze in door veilig te gaan vrijen...
Niet weer terug aan de pil of spiraaltje, maar even, helaas!!!, met condooms... We willen nu ook niet het risico lopen dat het alsnog gaat lukken terwijl we druk bezig zijn. Onze verbouwing wordt nl wel echt even een projectje zijn we vandaag weer echt achter gekomen dus. One by one ;)

EHMVP
20 February 2011, 11:39
@ nikita, ik snap je keuze wel. Wens je ook veel succes met de verbouwing en je nieuwe baan, en wie weet, omdat je er straks even niet mee bezig bent.
Ben je later wel heel snel zwanger. leuk dat je nog wel mee blijft kletsen!!!

@ liedje, Gelukkig ben ik dan niet de enige die dat soort dingen heeft, Gelukkig!! het is soms wel vervelend, maar dan denk ik over waar het ook alweer allemaal voor is, en dan vind ik het wel oke!
Gisteren hadden we een feest waar nog veeeeeeel meer gerookt word in een nog kleinere
ruimte. Ik ben dus niet meegegaan, dit was ook niet zo belangrijk dus kon ik wel missen. harm begreep het ook wel dus die heeft gezegd dat ik ziek was.
maar toen harm terug kwam stonk hij vreselijk bahhhhhhh!!!!
Ik kijk ook graag animatie films, die humor is geweldig!!!

@sanne, Ja echt vies ja dat roken, vooral als je het zelf niet doet. Ik ben ook blij dat het niet meer mag in cafe's enzo, anders had ik helemaal een probleem gehad
met de carnaval!!! Maar daar hoef ik me die dagen in ieder geval niet druk om te maken hihihi.
Grappig als jij NOD hebt mag ik voor mijn 1e echo, Ik voel dat dat een geluks datum is hihihihi.
het wachten duurd idd lang, maar goed!! NOG 25 DAGENN!!!

Zit nu todlers en tiara's te kijken. Gaat over de beauty wedstrijden in America.
Echt zielig, de heflt van die kinderen willen niet eens als poppetje meedoen aan zo'n wedstrijd.
Maar omdat pappa en mamma dat willen moeten ze, echt zielig!!!
1 vrouw vond het niet leuk dat ze een jongen had gekregen, dus als troost had ze haar zoontje maar
opgegeven. Vreselijk!!!
Stelletje zieke mensen. Die meisjes worden daar als kleine opmaakpoppetjes neergezet. Terwijl ze nog niet
eens de leeftijd hebben voor make-up.

Verder geniet ik lekker van mijn zondag vrij!! lekker op de bank hangen heerlijk!!!
Jullie ook nog een fijne zondag.

liefs Ellen

Liedje
20 February 2011, 13:48
Hoihoi,

@Nikita: nu je weet dat de verbouwing toch wel aardig wat werk en tijd gaat kosten is het helemaal goed dat je een pauze inlast, vind het hartstikke verstandig van je!
Wel leuk straks als jullie paleisje af is, als je er zoveel werk aan hebt besteed is het dan haast nog leuker als het helemaal klaar is en je erin kan. :-)
Ben benieuwd hoe die Etos zwanger worden pillen zullen bevallen Nikiet, maar zou het inderdaad echt gewoon proberen. En nu is je ongi ook best heftig toch? Wie weet is dat ook wel minder als je cyclus wat minder lang duurt.
Ja wij zijn ook echt gek op cartoons!! Een cartoon in de bios valt ook bijna nooit tegen, maar gewone films wel vaak!
Mijn favo cartoons zijn trouwens Up, Ratatouille en Dragon Trainer! Die laatste wil ik nog kopen op dvd, die anderen hebben we al en Madagascar en Ice Age ook ja, die zijn ook superleuk. Despicable Me is ook een een aanrader trouwens!

@Sanne: Wat klote dat je ongi geworden bent, ga echt voor je duimen dat de volgende ronde jullie ronde wordt!! Aan je mooie cycli zal het niet liggen in ieder geval! Het komt echt wel goed, de kans is gewoon supergroot dat je het komende halfjaar gewoon zwanger wordt!
Trouwens, wij hebben bij mijn laatste echo (met 8 weken+1) het hartje al gehoord (en bij de eerste echo al zien kloppen)! Dus Ellen gaat 17 maart ook vast het hartje wel horen denk ik! :-)

@Ellen: goed dat je niet naar die rokerige bende bent gegaan hoor! Gelijk heb je, het is gewoon ongezond en smerig voor zowel jou als ukkie!
En ja dat soort taferelen in de VS vind ik ook echt achterlijk, erger me daar echt dood aan! En die kinderen zijn helemaal gehersenspoeld heb je het idee! Ze zouden dat soort shows echt moeten verbieden, laat een kind gewoon kind zijn!

EHMVP
20 February 2011, 14:50
@ liedje, ben ik het helemaal mee eens hoor!!!!!!
ben nu 2 dagen vrij geweest, maar betrap mezelf erop dat ik daardoor, veelste veel nadenk.
ik ben helemaal in de wolken, maar af en toe schiet er wel door mijn hoofd, zal alles goed gaan?
En wat nou als...?? Had jij dat ook wel de eerste paar weken??

Toch wel lekker niks doen... ga ddelijk lekker in bad!!!
Heb ook een bubbelbad, daar heb ik ook wel een keer zin in hihihi.

liefs Ellen

Liedje
20 February 2011, 16:15
@Ellen: ja dat had en heb ik zeker ook! Het ergste natuurlijk voor de eerste echo, dus ik snap jou helemaal! En nu heb ik het ook nog hoor, ik hoorde bijvoorbeeld ook van iemand anders op het forum dat met 8,5 week de bloedsomloop "af" moet zijn en ondanks dat dit natuurlijk bijna altijd goed gaat is het toch weer een cruciaal punt, dus nu denk ik toch de hele tijd van "als dat maar wel goed is gegaan". Maar goed het kloppende hartje is het allerbelangrijkste, bij de meeste miskramen gaat het daarvoor namelijk fout. Bij jou kindje klopt het hartje nu hoogstwaarschijnlijk, je hebt toch weer een mijlpaal bereikt met je 6 weken nu! :-) Enne ook op je gevoel vertrouwen he, als het goed voelt dan zit het vast ook goed, dat zeg ik ook tegen mezelf.
Trouwens, op babybytes is er ook een overzicht van je zwangerschap van week tot week he, heb je dat gezien? Is echt leuk om te lezen en te zien elke week, daar staan ook plaatjes bij die wel kloppen, want die van onze banners kloppen niet jammer genoeg (of had ik dat nou al gezegd?).

Wat grappig dat jij ook een bubbelbad hebt! Wij hebben ook een jacuzzi hihi, alleen zet ik de bubbels bijna nooit aan, zeker nu ik zwanger ben vind ik ze meer irritant dan fijn, zeker die vanaf de bodem komen, soms doen we wel de bubbels aan de zijkanten aan.
Nou bubbelse in ieder geval hihi :D

EHMVP
20 February 2011, 16:40
hahahah dank je wel liedje,
Na het is eigenlijk ook wel logisch dat we een beetje bezorgd zijn.
Inderdaad als je hartje maar klopt he dan ben je al een heel eind, en als het goed is doet dat het al bij mij en bij jou hihihi.
Bij jou is het zeker in ieder geval.
Maar verder nogsteeds gewoon kwaaltjes en ik denk altijd dat zolang je die nog hebt het wel goed zit!!
maar het is wel spannend ja.
mijn (.)(.) doen zeer nu joh!! pfffffff. dat word ook wel steeds erger.
En ik heb krampen onder in de buik hihi maar dat zal die banden wel zijn die oprekken.
Ik heb wel eens vluchtig gegeken op babybites, maar zal er eerst nu eens de tijd voor nemen.
Is inderdaad wel interresant!!
Hebben jullie een jaccuzzi? ohwwww heerlijk.
Ik vind het wel lekker die bubbels, maakt niet uit waar ze vandaan komen hihihihi.

liefs Ellen

Nikita
20 February 2011, 18:23
@liedje: ongi is niet echt heftig hoor, bloed niet echt veel ofzo, maar heb vaak gewoon 1 of 2dgn flinke krampen...
Maar is goed te doen hoor, ben het nu ong 5dgn en niet superveel verlies dus vind het wel prima zo.. Liever korter, maar das puur om de seks ;)

Poppie
26 February 2011, 10:24
Hallo Meiden!

Na een tijdje druk in de weer te zijn geweest heb ik weer even tijd om een update te geven.

Ondertussen ben ik nu 21 weken zwanger en alles gaat gelukkig goed. Een aantal echo's al gehad, en alles ziet er netjes uit. 10 vingertjes en 10 teentjes, kleine heeft nu al lange beentjes! Tijdens de echo werd ons gevraagd of we het geslacht wilden weten, maar dat wilden we niet, het moet een verassing zijn als de kleine geboren word.
Ook is de kleine al volop aan het bewegen en is nu al een druktemakertje. ( net als papa in spe,hihi )

Ik moet wel zeggen dat ik enorm blij ben dat mijn vriend het nu zo goed doet. Op het begin ging het wat minder omdat het allemaal onwennig was, maar nu voelen we ons er alletwee heel erg goed bij de zwangerschap. Vriendlief praat dan ook regelmatig tegen de kleine, wat mij een gelukkig gevoel geeft. Af en toe ben ik wel eens in gedachten over hoe het zal zijn als de kleine er is, maar zelfs dat voelt nog een beetje onwennig, wetende dat er straks een klein kruppeltje is wat compleet van ons afhankelijk zal zijn. Maar ondanks die onwennigheid nog, zijn we wel heel trots op kleine puk.

Hoe gaat het met de dames hier? Ben een tijdje niet meer op het forum geweest, en zal dus wel een hoop gemist hebben.

Groetjes Poppie!

EHMVP
26 February 2011, 17:49
wauwww poppie, hardstikke mooi!!!
fijn dat het ook zo goed gaat.

ik zit net in de eerste weken van de zwangerschap. vet spannend. leef helemaal uit naar mijn eerste echo op 17 maart.
Kan niet wachten!!! Niet heel veel kwaaltjes alleen wel grotere zere borsten, Af en toe steken/bandenpijn. En ergggg moe.
soms een vlaag van misselijkheid maar echt misselijk ben ik niet dus mag niet klagen!!

hoe is het met de rest?
het is hier al een paar dagen stil hihi!!!

Liefs Ellen

Marieke1978
26 February 2011, 18:26
Hoi, weet niet of ik me bij jullie kan aansluiten. Ben ook in september gestopt met de pil. Heb mijn eerste ongesteldheid afgewacht, die kwam na 3 weken. Daarna ook klokslag om de 3 weken ongesteld met zeer pijnlijk borsten. De laatste 2-3 maanden om de 26 dagen ongesteld, dus redelijk normaal lijkt mij. Dit had ik ook voordat ik aan de pil ben begonnen.
aar wel meet pijnlijke borsten. Dit had ik voorheen nooit, ook niet toen ik nog niet aan de pil was.
Mijn vriend en ik vrijen vrij regelmatig, ongeveer om de dag. Gisteren weer ongesteld geworden, helaas. Volgende keer beter. Heb nu trouwens nergens last van. Niet van lage rugpijn en ook niet van pijnlijke borsten, hoofdpijn of andere kwaaltjes.
Ik heb niet alle berichten doorgelezen, maar hoe lang heeft het gemiddeld bij jullie geduurd om zwanger te raken ? Het zou voor ons het eerste kindje zijn. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Groetjes, Marieke

Liedje
26 February 2011, 22:01
@poppie: leuk weer van je te horen, fijn dat alles zo goed gaat! En 21 weken alweer, wauw! Heb je zelf een gevoel over of het een jongetje of meisje wordt? Ik zelf heb het gevoel dat wij een jongetje krijgen, maar misschien heb ik het wel mis! Wij willen het wel weten in ieder geval straks :-)
Enne dat onzekere/onwennige gevoel herken ik ook, hoe zal het straks gaan, zal ik wel een goeie moeder zijn, kan ik het allemaal wel etc...

@Ellen: nou je klinkt in ieder geval superzwanger, das positief! :D Wat duurt het nog lang tot die echo he, ik kan ook echt niet wachten tot de 14 maart als wij weer mogen! Dan zijn ook eindelijk die 12 weken voorbij, ik had het liefst nu alweer een echo gehad haha, lekker om de twee weken ;-)

@Marieke: natuurlijk kun je je hier aansluiten, van harte welkom! :-) Het is alleen wel rustig hier, maar wel gezellig hoor, zeker als het wat drukker is, dat gebeurt ook weleens.
Ik zelf ben, zoals je in mijn onderschrift kunt zien, zwanger geraakt in de 5e ronde. Ik testte positief 4,5 maand nadat ik met de pil was gestopt.
In welke ronde zit jij nu?
Vervelend van die pijnlijke borsten, geloof wel dat 't normaal is hoor, je hoort van meer meiden die dat altijd hebben vlak voor hun menstruatie of als ze ongesteld zijn. Ik had er zelf nooit last van, tot ik zwanger werd!
Heel veel succes deze ronde in ieder geval, erg jammer dat je nu weer ongesteld bent geworden!! En vrijen om de dag is precies goed, wij deden het rond mijn eisprong ook om de dag (daar buiten om deden we het altijd bijna iedere dag hihi) en op die manier was het ook raak! :D

EHMVP
27 February 2011, 13:25
@Liedje ja hahahaha, de laatste tijden heb ik soms het idee dat ik geen kwaaltjes heb en dan denk ik...zal het allemaal wel goed gaan. maar als ik blijf denken dan heb ik wel kwaaltjes maar ik denk dat het begint te wennen. Nogsteeds erg pijnlijke borsten en erg moe, en soms steken onder in de buik en soms ineens een vlaag van misselijkheid. maar ik denk echt dat het went en dat ik een beetje mazzel heb met de kwaaltjes, dat ik niet zo misselijk ben enzo. En ik denk zolang ik kwaaltjes heb zit het wel goed!!

@Marieke, hardstikke welkom, leuk dat je hier langs komt.
Ik weet niet of er een gemiddelde is voor zwanger raken. Maar het klinkt wel postief dat ja zo regelmatig bent. 26 dagen is erg netjes!!
Ik had zelf 29 dagen!! 28 is het gemiddelde ongeveer!!. Ik ben zelf in ronde 4 zwanger geraakt. meestal zie je hier dat de meeste rond de 6 maanden toch wel
zwanger zijn. Maar als dat niet zo is wil dat nog niks zeggen hoor!!!Er staan wel cijfers hierover op internet, maar pin je daar niet teveel op vast.
Bij iedereen is het anders. Als je na een jaar nog niet zwanger bent, zou ik contact opnemen met een arts. maar zover ben je nog lang niet!!
Ik was ik september gestopt met het spiraal. Had ook tegen mijn ongesteldheid zere borsten.
maar de laatste keer, toen ik dus al zwanger was maar het nog niet wist, was het anders. Ze deden zeerder dan ooit.
Maar mijn laatste periode voordat ik zwanger werd was ook anders. 2 dagen bloeding en dan 4 dagen niks en dan 3 dagen licht nabloeden. Er raar.
Mijn emoties en hormonen waren in die maand ook flink op hol geslagen, en ik kon geen nagels meer laten zetten omdat die niet wouden hechten bij mij.
Dus dat waren de tekens voor mij. Veel succes met zwanger worden!!!!!

Gisteren hadden we een feest van onze motorclub, heb besloten daar even mijn gezicht te laten zien omdat ik daar altijd heen ga.
Was er om 9 uur en er werd wel gerookt maar het is een grote ruimte en er was goede ventilatie dus dat ging goed, maar tegen 10 uur werd het steeds drukken
en werd het er erg warm en werd er alleen maar meer gerookt en stond het er blauw. half 11 ben ik naar buiten gegaan, omdat ik er zo benauwd van werd,
en kwart voor 11 ben ik naar huis gegaan. Ik was er wel zat van.... maar goed heb ik toch ff mijn gezicht laten zien!!!
Dadelijk naar een verjaardag en vanavond even werken van 6 tot 9. Morgen en dinsdag lekker vrij!!!

Jullie nog leuke dingen gedaan dit weekend?

Liefs Ellen

Mowzy
27 February 2011, 21:12
Hoi meisjes,

@Marieke: welkom! Je hebt al aardig wat verteld, hoe is je woonsituatie? Verliefd, verloofd of getrouwd? Ik las dat je de afgelopen 2-3 maanden een regelmatige cyclus hebt, was dit eerst niet zo?
Pijn in mn borsten heb ik op het moment ook ontzettend, ze voelen helemaal beurs! Ik zit nu 4 dagen voor mn NOD (niet ongesteld dag, de dag waarop je verwacht ongesteld te worden)
Mijn vriend en ik zijn ook bezig voor onze eerste.

@ Poppie: Jeetje wat ga je snel meis! Ik hoop dat je lekker van je zwangerschap geniet, zo te horen is je mannetje heel trots op jou en je pukje ;) Heb je foto's van je buik, echo? Lijkt me leuk om te zien..

Het gaat sowieso heel snel met iedereen die zwanger is, leuk om te zien hoe iedereen er mee omgaat.

@ hier: Morgen krijgen we te horen of ons huis definitief verkocht is of niet, zo ja dan hopen we 1 april de sleutel van ons nieuwe huis te krijgen, zo niet gaan we een vakantie boeken en lekker shoppen :wink:
Nog 4 daagjes, denk niet dat er raak is geschoten.. We hebben rond mn ei maar 1 keer geklust, er moet wel heeeeel goed zijn gericht moet het raak zijn, hihi...

Felix24
27 February 2011, 23:19
@ mowzy

je zit in dezelfde situatie als mij woensdag is normaal de dag dat ik ongesteld moet worden maar ik hoop zo van niet... deze keer erg last van een opgeblazen gevoel gehad dat ook niet meer weggaat morgen op vakantie heerlijk een midweek chillen!! heel veel suc6 toegwenst!!

iedereen gefeliciteerd die zwanger is!!!!

XXX

sanne1984
28 February 2011, 10:15
Hee dames,

Mijn vriendin/goede collega is gisteren bevallen!!! Joehoe en een knap kereltje zeg. Ze liggen nog in het ziekenhuis omdat haar zoontje toch erg veel geleden heeft. Waarschijnlijk mogen ze dinsdag naar huis. Ik vind het echt super gaaf!!!
Ze is gisteren rond 5 a 6 u bevallen en dacht sms haar even maar ze bleef al snel smsjes terug sturen en om 22u stuurde ze dat haar bezoek weg was en ik kon bellen.
Erg gezellig!!!!!! Ze heeft me het hele verhaal verteld. En ondanks dat het zwaar was, was ze er positief over.

Ikzelf zit nu rond mijn eisprong. Als het 30 dagen zijn heb ik hem woensdag. Dus spannend!!!! We doen ons best.

Wat leuk dat je ook mee komt kletsen Marieke!! Ikzelf zit nu in de 6e ronde.

@ Mowzy, spannend vandaag!!! Ik hoop dat je huis verkocht is dan kan je fijn verder met een nieuw huis.

@ Ellen, wat fijn dat je zo weinig last hebt van de kwaaltjes!!!! Je hoort wel eens dat je er echt ziek van kan zijn. Meestal trekt de moeheid ook weg na de eerste 3 maanden.

Het gaaf allemaal echt snel bij de zwangeren!!!! Ik denk dat het ook om vliegt als je zelf zwanger bent.
Groetjes

EHMVP
28 February 2011, 11:33
Ik zie wat meiden die bijna mogen testen, super spannende weer. ik wens jullie super veel succes.

@mowzy, hoop dat je huisje is verkocht veel succes. laat het even weten hoe het afgelopen is... spannend zeg!!

@felix, thnx voor de felicitatie, jij veel succes meid!!Nog even in de spanning!!

@sanne, de eerste paar weken gaat de tijd heeeeeeellllll langggggzzaaaaaammm..... hahaha voor mijn gevoel dan!! Wel fijn inderdaad dat de kwaaltjes bij mij meevallen.

Bij onze motorclub ligt een vijver en in die vijver zit pas een koppeltje zwanen.
Nu zei mijn schoonvader....wat is dat toch mooi he die zwanen. Wij hadden echt zoiets van: wat heb jij gesnoven? want hij geeft nooit zo om dieren.
Harm vroeg hem dan ook: nouw... wat heeft dat te betekenen dan?/
En toen zei mijn schoonvader: dat ik binnenkort opa word!!
ik schrok me dood, maar gelukkig zei harm er gelijk achteraan: hahaha....van wie dan??
Nouuuwww echt appart hoor hahaha.

Verder is mijn weekend nu begonnen. lekker 2 dagen vrij....heerlijk!!

Jullie nog leuke dingen gedaan dit weekend?

Liefs Ellen

krikra
28 February 2011, 14:18
Ben benieuwd of je huis verkocht is mowzy!

Marieke welkom!

Pfff, mijn man heeft echt een erg laaaaaaag libido. Weten jullie nog dat ik de laatste keer zij dat we afgelopen cyclus 2 keer geklust hadden.
Dat is dus nog steeds de laatste 2 keren. Zit nu weer in mijn extra vruchtbare periode, en dacht zeg niks. Heb gisteren wel een aantal keer geprobeerd hem te verleiden. Maar is toen niet gelukt. Ja hij wilde weer rond een uur of 11, maar toen was ik weer te moe dat ik alleen nog maar wilde slapen.
Vind het wel steeds saaier worden. Steeds rond de zelfde tijd op de zelfde manier op de zelfde plek....

*klaag zang weer uit*

EHMVP
28 February 2011, 14:32
pffff krikra das een erg lastige situatie!!
Ik wens je er echt heel veel succes mee meid.... vind het echt erg vervelend voor je!!
Hoop dat jullie hier samen uitkomen!! maar ik kan je frustratie volledig begrijpen.

liefs Ellen

Mowzy
28 February 2011, 19:11
VERKOCHT!!! JOEPIE, ik ben zo blij.. kan het nog niet helemaal bevatten maar over 4 of 6 weken hebben we de sleutel van ons droomhuis!

EHMVP
28 February 2011, 20:11
whhhooooohooooo mozy!!! Gefeliciteerd!!

liefs Ellen

Mowzy
28 February 2011, 20:28
dankjewel :D;)

sanne1984
28 February 2011, 21:36
Ja Krikra, echt moeilijk!!! Veel sterkte ermee en wie weet lukt het je vanavond wel om hem te verleiden.... succes!!!!

Wat gaaf dat je huis verkocht is Mowzy!!!! Proficiat!

Nikita
1 March 2011, 10:50
@mowzy: ook hier proficiat meid, leuk leuk!!! :) Wanneer kunnen jullie nu zelf in jullie nieuwe huis??

@krikra: echt flink balen meid!!! Kan me voorstellen dat je het niet meer leuk vindt als het zo weinig is en dan ook nog es zo structureel. Hier ook tijdje last van gehad. Steeds 's avonds om 11u in bed (bij wijze van he). Toen heb ik ook gezegd, luister zo is het niet leuk, het moet weer spontaan en gezellig worden!! Tips hebben we al paar gegeven en zeg je dat je al geprobeerd hebt, dus daar zal ik niet meer mee aan komen zetten..
Heb je je vriend nog voorgesteld om eens bij de HA langs te gaan?? En wat zegt ie als je komt met het feit dat als jullie echt een kindje willen, de frequentie van het vrijen toch echt omhoog moet....?? Neem aan dat hij wel nog steeds achter jullie keuze staat en graag wil!! Good luck meid!! En je mag altijd klagen hoor, desnoods via een pbtje!! xxx

sanne1984
15 March 2011, 20:50
Hee dames,

Wat een stilte hier. Iedereen druk bezig geweest met klussen, nieuwe huisjes en carnaval?
Wij hebben flink carnaval gevierd, was echt super!

Helaas op rond DE dag hadden we een loge voor carnaval. Hij is van vrijdag tot en met dinsdag gebleven en ik had geloof ik op zaterdag m'n eisprong. De week zelf wel goed geklust tot en met woensdag. Maar denk dat het dan niet genoeg is geweest. We zullen het vrijdag zien.....
Maar ik stel me nergens op in.

Begin vorige week hoorden we dat de zus van de beste vriend van mijn man zwanger is, eind vorige week vertelde vrienden van ons dat ze eindelijk 3 maanden zwanger zijn. Zij hebben eerste 3 miskramen gehad. Vandaag vertelde een collega dat ze 11 weken zwanger is. In de 2e ronde zwanger geworden. Het lijkt wel alsof ineens iedereen met kinderen bezig is.

Denk dat ik me maar een half jaar op sluit, dan zie ik al die zwangeren niet en lukt het misschien ook om er niet mee bezig te zijn, haha.

Hebben jullie nog nieuwtjes? Ik moet nog even wachten tot en met donderdag of vrijdag.

Ik zag trouwens dat ik verkeerd aan het tellen ben. Tellen jullie vanaf de dag dat je ongi werd tot aan de dag dat je weer ongi wordt of die dag er ook bij?

Groetjes

EHMVP
15 March 2011, 23:25
Hey hey.

ja inderdaad druk carnaval gevierd hier. Viel toch wel zwaar als zwangere. was erg moe!!

Sanne, ja het is wat al die zwangere, heb ik hier ook. Maar dat is ook de leeftijd, mensen in je kringen zijn nu allemaal op de leeftijd dat ze aan kinderen gaan denken hahaha.
ik vond dat ook erg irritant toen ik zwanger wou worden!
Ik begon trouwens altijd te tellen op de dag dat ik ongi werd, dus dag telde ik erbij.

Ik heb donderdag mijn eerste echo... vind het mega spannend, maar heb er super veel zin in en kan niet wachten!!!
Heb er wel veel vertrouwen in dus zal wel goed komen!!!

Het is hier inderdaad stil de laatste tijd!! Waar is iedereeen???

Liefs Ellen

Liedje
16 March 2011, 01:15
@Sanne: ik ga toch voor je duimen hoor, je zult niet de eerste zijn die zwanger wordt ondanks dat de laatste keer seks voor de eisprong een paar dagen ervoor was ;-) Zaad kan lang overleven!
Wat de lengte van je cyclus betreft: de eerste dag van je cyclus is de dag waarop je ongesteld wordt!

@Ellen: oeh spannend, ik ga aan je denken! Hoe voel je je?

Hier gister de 12 weken echo gehad (alles was helemaal goed!) en nu mag eindelijk echt iedereen het weten! :D Dus ook bekend gemaakt op Hyves en Facebook, erg leuk, al die reacties! :-)

EHMVP
16 March 2011, 12:38
hey hey,

Liedjes hardstikke leuk joh!!!!!
Wij hebben morgen dan dus de eerste echo en als die goed is gaan we het dan wel vertellen aan ouders enzo!!
en volgende week denk ik aan de vrienden enzo, en dan zal het vanzelf wel op hyves komen enzo.
Ik heb er een super goed gevoel over, voel me ook best goed!!!
Vind het wel een beetje spannend!!
Maar heb er echt veel zin in, vooral om het te gaan vertellen nu.
Wij willen dat graag nu doen want er zijn al mensen op mijn werk die het weten enzo, en straks moet ik kinderopvang
en kraamzorg alvast gaan regelen en ik wil niet dat heel veel mensen het al weten behalve(de belangrijkste) mijn ouders.
Das niet leuk vind ik!!!En als je ouders het 1 keer weten ja, die willen ook liever niet hun mond houden
dus dan komt de rest het ook te weten!!

Nou ik heb echt zin in morgen laat wel horen hoe het is geweest!!

Liefs Ellen

krikra
17 March 2011, 13:01
Ik ben vandaag mijn 7de ronde in gegaan!

Liedje
17 March 2011, 13:43
@Krikra: :-( Dat is niet leuk meis... Was het wel gelukt in ieder geval rond je ei te klussen of niet met het lage libido van je vriend? Lijkt mij echt heel moeilijk moet ik zeggen. Wat ik me nog wel afvroeg: als je nou geen kindje zou willen of nog niet, zou je dan wel tevreden zijn met het aantal keren dat jullie het doen? Dus hoe was het voor jou voordat jullie voor een kindje wilde gaan? Want dat is wel heel belangrijk natuurlijk. Als je wel tevreden was toen, dan is het nu dus alleen een kwestie voor hem van rond jouw ei zich er even extra toe zetten, dat moet toch te doen zijn!

@Ellen: Ben er benieuwd naar je echo vandaag Ellen, wel laten weten he! En jullie hebben het dus nog aan niemand verteld? Wat knap, leuk vooruitzicht ook om het straks wel aan iedereen te mogen vertellen! :D

X

Mowzy
17 March 2011, 17:54
Hoi dames,

ik zie weer wat activiteit hier op het topic ;)

@ Ellen: spannend hoor, lijkt me heel bijzonder de eerste keer je kleintje te zien.

@ Sanne: je hoeft maar 1 keer raak te schieten, dus wie weet haha!

@ Krikra: ik vind het een hele goede vraag van Liedje, was je wel tevreden? En ook bij jou geldt natuurlijk dat hij maar 1 keer raak hoeft te schieten...

@ hier: is het nogsteeds afwachten hoe het met ons huis verder gaat, de laatste berichten op dit topic waren geloof ik dat het doorging.. Maar nu zitten we weer te wachten op de koopster van ons huis waar de werkgeversverklaring niet van in orde was.. Heel frustrerend..
Verder denk ik dat ik mijn eisprong al heb gehad als ik de ovulatietest moet geloven.. Morgen nog maar eens testen! Evengoed even aan de klus, net als gister..
We worden ook goed afgeleid op het moment vanwege het huis en een nieuwe aanwinst (aanloopkatje wat gewond was en we vanaf vandaag officieel geadopteerd mogen noemen).

Vanaaf ga ik een videocamera kopen denk ik.. Wil ik al een tijdje, maar wilde sparen voor het huis.. Nu moeten we toch een tijd wachten waarschijnlijk dus sla ik mn slag ;)
Wil alles documenteren van een eventueel nieuw huis en een eventuele zwangerschap..

sanne1984
17 March 2011, 22:01
Hee,

Oh spannend vandaag de eerste echo gehad Ellen, ik ben ook benieuwd!!!!!

Mowzy balen zeg dat jullie nog steeds niet definitief weten of de verkoop door gaat van jullie huis! Ik hoop dat jullie hier snel duidelijkheid over hebben!!!!

Een videocamera is inderdaad een mooie manier om dingen vast te leggen. Ikzelf ben echt van foto's en neem het toestel ook overal naartoe maar wil ook graag een camera kopen als we eens zwanger zijn. Ik vind het ook leuk om dingen van mij maar ook van mijn man terug te zien.

Ikzelf dacht vanochtend dat ik aan ronde 8 ging beginnen omdat ik wat bloed verloor vanochtend. Het stond ook op de planning voor vanochtend en had er wel een beetje op gerekend. Maar toen ik aan het einde van de middag m'n tampon wilde verwisselen zag ik dat er maar 4 druppels bloed op zaten.
Nu net onder de douche verloor ik weer een propje "slijmbloed".
Hmmmmm raar dat ik maar ZO weinig ongi ben. Normaal moet ik echt met 3 tampons per dag doen omdat het anders over loopt. Haha, hoor mij hier.
Dus wie weet als het bij kleine bloedingen blijft.......
Gisteren heb ik getest omdat ik bij een goede vriendin op kraamvisite ging. Zou ik het zijn hoort zij het als eerste.
Maar toen was er nog niets.
Ik durf er niet op te hopen maar vind het wel heel raar dat ik maar kleine beetjes bloed.

Groetjes

EHMVP
17 March 2011, 22:38
mowzy, hoop dat het nog goed komt met je huis. Zou wel mooi zijn!!!succes met klussen hihihihi!!

Sanne, het kan ook zijn dat er nu een vruchtbare maand aankomt. Mijn laatste periode was ook heel raar, weinig bloed verlies,
en een maand later was ik zwanger. Wil je geen valse hoop inpraten ofzo, maar het kan wel!!
mijn laatste periode was heel anders dan de andere en dat hoor je wel vaker!!

Mijn echo was geweldigggggg!!! Alles zit erop en eraan.
Onze kleine zat wel een beetje verstopt, heel laag en ver naar achter, maar dat is niet erg!!!!
Liet zich heel af en toe even goed zien maar wou niet graag op de foto hahahahah heeft hij/zij van de vader hahahha!!
uiteindelijk toch een mooie echo foto gekregen.
Het hartje klopte mooi, en je kom de armpjes en beentjes zien. de kleine was ook een beetje aan het bewegen!
Erg grappig!!!
De computer berekend dan later aan de hand van de grote van de kleine (2,55 cm) hoe lang je zwanger bent en wanneer je bent uigerekend.
en dit klopte op de dag precies. De verloskundige zei het is bijna eng, maar wel hardstikke goed natuurlijk!!!!
Alles was dus goed en het was echt super!!!

tot gauw weer,

Liefs Ellen

sanne1984
17 March 2011, 23:14
Oh gaaf dat het er allemaal zo goed uit zag!!! Proficiat zeg!
Hoe ver ben je nu, ik heb dat geloof ik gemist.
Heb je het hartje kunnen horen, of ben je nog niet ver genoeg?

Tsja ik heb wel de (hele) stille hoop dat ik nu misschien zwanger ben. M'n maag rommelt veel, maar had dit de vorig keer bij m'n ongi ook. Verder heb ik nergens last van. Ik vind het wel apart dat ik zo weinig ongi ben. Nu was m'n cylcus, tot vandaag geteld, 29 dagen.

Wie weet komt het in de buurt.

krikra
18 March 2011, 00:08
Nee, voordat wij serieus zijn gaan klussen was ik er niet tevreden mee. Ik bedoel moet jij er aan denken om maar 1 keer de liefde in de maand te bedrijven?

We hebben deze ronden meer geklust rond de ei. En heb gezegd dat hij nog een kans krijgt om vaker te klussen. En als hij dit zo wie zo niet kan volhouden tot we meer duidelijkheid hebben over zwanger worden. Dan ga ik met hem naar de HA, want denk dat dit een combinatie is van stress op zijn werk, en zijn hormoonhuishouding.

EHMVP
18 March 2011, 12:19
@ sanne, ik be nu bijna 10 weken. We hebben het hartje niet gehoord met wel vollop zien kloppen!!Is ook al erg bijzonder!!!
Ik hoop voor je dat het binnenkort snel raak is!! Maar verheug je nooit teveel want dat kan dan erg tegen vallen!!

@krikra, ik vind het wel goed dat je dat tegen hem gezegd hebt!! Je wilt toch allebei wat!!
Hoop dat er verbetering voor je komt!!

Liefs Ellen

Mowzy
18 March 2011, 18:51
@Ellen, geweldig meissie om je uk voor het eerst te zien.. Je omschrijft het ook alsof het super is!

@ Krikra, ik vind het heel knap van je dat je het er over hebt gehad met je man/vriend (weet het even niet meer ;)) Het kan namelijk best een klas zijn voor zijn mannelijkheid om zoiets aan te horen. Maar aan de andere kant is het voor jouw gevoelens ook niet goed.. Kijk het gewoon even aan deze maand en anders inderdaad naar de huisarts..

@ hier, vanmorgen nog even onder de dekens gekropen bij vriendlief om de positieve ovulatietest toch te benutten en hopelijk mn ei ook ;)
we zullen het wel merken over 2 weken... Als het niet raak is ga ik tempen denk ik.. Ben benieuwd wat dat uit gaat halen..

Liedje
18 March 2011, 21:49
@Ellen: geweldig, een goede echo, gefeliciteerd!! Nu kun je nog meer gaan genieten! :D Bijzonder he, om te zien dat dat in je buik zit, bizar ook... En het hartje zien kloppen is ook super inderdaad!

@Krikra: goed dat je zo duidelijk tegen je man (of vriend, weet t ook even niet meer) bent geweest. Het is ook tijd dat hij gaat inzien dat er wel degelijk een probleem is, welke niet alleen een slechte invloed kan hebben op het proberen zwanger worden, maar ook op jullie relatie.
Hoop dat jullie gesprek wat uithaalt!

@Mowzy: toch geklust, wat goed, dan ga ik keihard voor je duimen vanaf nu! :D

@sanne: Waarom denk je dat je NOD pas 15 april is? Snap het even niet, want je hebt wel hoop dat je zwanger bent, dus je ei is al geweest?
Ik duim in ieder geval ook voor jou!!

EHMVP
19 March 2011, 00:02
Liedje en Mowzy, ja het was echt geweldig die echo!! Zooooo lieffff!!

mowzy, ik wens je superrrr veel succes!! Altijd spannend die 2 weken wachten!!
Ik zal voor je duimen. Je hebt een mooie regelmatige cycles, dus het zal binnenkort
toch een keer moeten lukken hihihi!!!Goed in de gaten houden hoe je je voelt de komende tijd!!

Hier alles goed!! Morgenvroeg gaan we naar mijn vader het goede nieuws brengen
en zondag naar mijn moeder!!!
HEB ER ZIN IN!!!

Liefs Ellen

krikra
19 March 2011, 00:07
Thnx allemaal :D Hij is overigens mijn man ;)
Ik ben er altijd open over geweest tegen over hem. Maar had zo iets, als ik ik iets niet wil is hem dwingen.
Nu wij voor een kind willen gaan. Wil ik er nog steeds geen druk achter zetten, maar kom er wel steeds meer achter dat het probleem niet van mij maar van zijn kant komt. Ik geef hem nog een kans. En heb hem dit ook verteld. Hij zei pas uit zich zelf dat hij ook vond nu we 'inplannen' gelijk na het eten/ thuis komen van zijn werk. Dat wij dan allebei meer puf hebben en het ook echt de liefde er vaak van af knalt! Dus tot nu toe zijn we op de goede weg! (ben nu ongesteld dus nu eventjes niet :D)

krikra
19 March 2011, 00:09
Ben overigens wel jaloers op andere zwangere vrouwen om me heen. Heb echt dan zo iets van ik wil ook!! Hoop gewoon dat het bij ons snel raak mag zijn.
Zou er bijna niet aan willen denken dat we straks een medische molen in zouden moeten gaan. Denk dat daar de jaloezie ook wel vandaan komt.

sanne1984
19 March 2011, 09:15
Ik had stiekem hoop omdat ik zo raar ongesteld werd. De dat dat ik het zou moeten worden werd ik het ook alleen maar een heel klein beetje.
Wie weet was dit zo gebleven en dan was er wel een kans,....maar ik ben gisteren weer ouderwets ongesteld geworden, haha.

Ik had eerst vanuit de dag dat ik ongesteld moest worden weer doorgeteld voor de volgende ronde. Ik moet ook niet te veel hoop hebben.
Maar het schuift nu dus 1 dag op omdat ik de dag erna echt ongi werd.
Vandaar, ik probeerde niet te veel te hopen en telde dus maar alvast door.

Fijn om te horen dat de echo goed was Ellen! Super!

Nikita
20 March 2011, 09:54
He dames, hier ook weer even kort berichtje van mij...
Laatste tijd erg druk met werken en ons huisje, waardoor het forum er vaak bij in schiet. Lees vaak wel even snel, maar heb dan lang niet altijd zin om echt te reageren dus laat het dan even. Heb nou ook niet bepaald super veel nieuws dus tja ;) Hier is het gewoon allemaal beetje afwachten. Had vorige week ineens idee dat ik zwanger zou kunnen zijn door anders te rekenen en door allerlei dingen die ik voelde, maar heb me er nu bij neergelegd dat het misschien ook niet zo is en ik dus pas echt over 2wkn ga testen, op mijn NOD. Vd week beetje getwijfel van zal ik vast testen, maar toch besloten nog eventjes te wachten. Als k het al ben dan over 2wkn ook nog wel. We'll see!

@mowzy: jammer meid dat je nu nog niet echt zekerheid hebt over je huisje, zou toch fijn zijn als je nu eens wist waar je aan toe was en officieel hoofdstukje af kan sluiten!!

@krikra: goed dat je nu een bepaalde 'grens' hebt aangegeven. Je geeft duidelijk aan hem aan dat je er iets aan wilt doen en het niet wilt opgeven, maar wel het probleem nu even bij hem gelegd dat het aan hem is om nu even de juiste keuze maken!! Goed van je! Ben benieuwd wat er uit komt, laat je het weten??

@ellen: leuk hoor zo'n eerste echo en nu de ouwelui op de hoogte brengen! Veel plezier!

@sanne: vervelend dat je ongi toch is doorgebroken. Ik zou wel gewoon tellen vanaf de dag dat je al paar druppeltjes had, want officieel is dat dan dag 1 van je ronde ook al is het nog niet echt doorgebroken. Maar moet je uiteraard zelf weten ;) Volgende ronde meer succes! Op ander topic lijkt ronde 8 magisch te zijn, dus wie weet bij jou ;)

@liedje: hai scheetje! Hoe is het met jou dan??? Voel je je beetje lekker of heb je veel kwaaltjes?? Wanneer heb je weer een volgende echo??

Liedje
20 March 2011, 17:44
@Ellen: hoe reageerden je ouders?? Echt leuk om te vertellen he! :D Bij mij wisten ze het al de dag van mijn positieve test, met 3 weken + 6 dagen dus hihi

@Krikra: ik denk dat het bij jullie ook langer duurt doordat jullie niet altijd regelmatig seks hebben, het lukte toch niet om alle rondes tot nu toe veel seks te hebben rond je eisprong?
En je hebt inderdaad mooie rondes, dus daar ligt het niet aan.

@Sanne: aaah jammer meis, heeeel veel succes in de nieuwe ronde!!

@Nikita: Hi liefie! :D Ik voel me goed, over het algemeen weinig last van kwaaltjes! Buikje begint een beetje te komen, maar komt ook door opgezette darmen, die doen een beetje vervelend af en toe. De volgende echo is als het goed is 11 april (de gyn moet het nog even bevestigen, maar zal geen probleem zijn), dan ben ik 16 weken en hopen we dat hij ook kan zien wat het geslacht is!
Voor jou vind ik het toch wel erg spannend hoor enne als ik het goed begrijp hoop je er toch wel een beetje op ondanks jullie "break" toch? Knap dat je nog twee weken kan wachten met testen, snap het wel heel goed!
Ik vergeet steeds wanneer jullie ook alweer de sleutel krijgen (ehmm zwangerschapshormonen hihi :oops:), loop een beetje te ver voor steeds, heb dan het gevoel dat jullie er zowat al wonen :mrgreen: Maar jullie verwachten er in april echt in te kunnen toch of heb ik dat ook weer verkeerd onthouden?
Hier duurt het seizoen nog maar 2 weekjes, jeej! :D

EHMVP
20 March 2011, 22:42
krikra, heel goed dat jullie er zo goed over praten, mooi wat je nu afgesproken hebt!!
niet teveel aan het ergste denken hoor, al snap ik dat wel, maar je kunt beter positief denken!!!

Sanne, jammer joh meid, maar misschien de volgende ronde wel. Bij mij leek het wel te helpen dat ik rond
mijn ei even afstand had genomen van het forum, dan ben je er iets minder mee bezig en goed veel passie
in het klussen te gooien. Toen ik dat eenmaal deed, was ik zo zwanger!!

Nikita, grappig dat je dat gevoel had, wie weet meid!! Ik wens je heeeeeeeeel veel succes ik duim voor je!!

Hahaha liedje, jij ook al last van vergeetachtigheid?? Krijg je ervan!!!
Mooi dat het verder zo goed gaat!!

HET WAS ECHT KEI LEUK!!! dat ik eindelijk iedereen mocht vertellen dat ik zwanger was!!
Super!! Nu kan ik het lekker van de daken schreeuwen.
leuk ook al die reacties!!!!

Liefs Ellen

Nikita
21 March 2011, 11:00
@liedje: krijgen 1 april de sleutel (volgende week vrijdag dus :)) en gaan dan meteen het weekend aan de gang met verbouwen/klussen. We willen er dan officieel 1 juni ingaan, zodat we de tijd kunnen nemen voor de verbouwing en er zit natuurlijk altijd wel iets tegen. Gaan we natuurlijk niet vanuit, maar kunnen er maar beter rekening mee houden ;) Ennuh, de keuken komt ook pas eind mei dus dat is dan laatste waar we op moeten wachten voor we er echt in kunnen. Kan niet wachten, zeker niet nu met dit mooie weer!!! Krijg echt zin om aan de gang te gaan.

En wat betreft mijn gevoel, ja tuurlijk hoop ik wel dat het raak is ook al is het niet het verstandigste/fijnste wat er kan gebeuren nu. We hebben natuurlijk niet voor niks besloten om een break in te lassen, maar aan de andere kant is de wens er natuurlijk ook nog steeds. En zo heel stipt zijn we niet geweest met het op tijd er uit gaan haha. Stom eigenlijk he.... Kunnen gewoon niet zo goed afstand doen van onze kinderwens. Vriendje stond er ook niet helemaal achter, was meer mijn beslissing. En hij zegt nu vooral als ik zeg misschien ben ik wel: HOOP HET! Hahah, we wachten het gewoon rustig af en zien het wel joh!

sanne1984
21 March 2011, 22:10
Hee Ellen,
Ik moet zeggen dat het me redelijk lukt om afstand te nemen na mijn ongi. Die 3 weken lukt het echt goed en de laatste dagen voor mijn ongi ben ik weer wat meer mee bezig. Verder lukt het eigenlijk vrij goed. Ik ga er vanuit dat dat deze maand ook weer lukt.
De laatste keer dat ik hier was, was ook rond mijn vorige ongi.

Ik zal ook vanaf de eerste dag tellen, het was genoeg om het wel een ongesteldheid te noemen.
Leuk allemaal die verhalen over de reacties. Lijkt me erg leuk om zo'n positief nieuws te brengen!

Groetjes ik ben weer weg, druk, druk, druk,...

EHMVP
21 March 2011, 23:07
Goed Sanne dat scheelt echt veel als je het een beetje van je af kunt zetten!!
Ik wens je veel succes deze ronde, en wie weet!!!!!

Ja is super ook om het iedereen te vertellen!!! had vanmiddag ook op hyves gezet.
Daar heb ik al 57 reacties op gehad!!! pfffffff had ik echt niet verwacht!!!
Wel super leuk!!!

Vanavond lekker bij een collega op visite geweest, heerlijk gegeten, kortom hardstikke gezellig!!!

Liefs Ellen

Mowzy
27 March 2011, 15:27
NOD LIJST

01-04: Mowzy ______24 jaar_______17-03 ei_____Ronde 6-:Seep___________29 jaar______ 0-0 ei_____Ronde
-:Krikra__________27 jaar _______0-0 ei_____Ronde
-:Sanne__________26 jaar_______0-0 ei_____Ronde
-:Nikita__________21 jaar______ 0-0 ei_____Ronde
-:SandraP________25 jaar_______0-0 ei_____ronde

WACHTBANK
-

ZWANGER
Poppie______________

Nou meiden, het is weer erg rustig.. Ik heb het lijstje er weer even bijgepakt, zouden jullie hem zelf in willen vullen?
Nog 5 dagen wachten voor mijn NOD, ik ga wel eerder testen i.v.m. BHV cursus en het beademen (het schoonmaakmiddel van de pop kan schadelijk zijn voor de vrucht)
Dus even zeker weten of het kwaad kan of niet ;)

krikra
28 March 2011, 14:33
NOD LIJST

01-04: Mowzy ______24 jaar_______17-03 ei_____Ronde 6
17-04:Krikra__________27 jaar _______03-04 ei_____Ronde
-:Seep___________29 jaar______ 0-0 ei_____Ronde
-:Sanne__________26 jaar_______0-0 ei_____Ronde
-:Nikita__________21 jaar______ 0-0 ei_____Ronde
-:SandraP________25 jaar_______0-0 ei_____ronde

WACHTBANK
-

ZWANGER
Poppie______________

Nou meiden, het is weer erg rustig.. Ik heb het lijstje er weer even bijgepakt, zouden jullie hem zelf in willen vullen?
Nog 5 dagen wachten voor mijn NOD, ik ga wel eerder testen i.v.m. BHV cursus en het beademen (het schoonmaakmiddel van de pop kan schadelijk zijn voor de vrucht)
Dus even zeker weten of het kwaad kan of niet ;)

sanne1984
30 March 2011, 21:41
NOD LIJST

01-04: Mowzy ______24 jaar_______17-03 ei_____Ronde 6
17-04:Krikra_________27 jaar _______03-04 ei_____Ronde
- :Seep__________29 jaar______ 0-0 ei_____Ronde
17-04:Sanne_________26 jaar_______02-04 ei_____Ronde 7
- :Nikita__________21 jaar______ 0-0 ei_____Ronde
- :SandraP________25 jaar_______0-0 ei_____ronde

WACHTBANK
-

ZWANGER
Poppie______________

Hee,

Hoe gaat het hier allemaal. De lijst heb ik aangevuld met mijn gegevens en ik zag dat Mowzy alweer bijna weet of ze een nieuwe ronde in gaat.... of niet..... Spannend!

@ Nikita, gaaf dat je 1 april de sleutel krijgt en kan starten met het in orde maken van jullie huis. Wij hebben dit 2 jaar geleden gehad en ik vond het echt leuk. Het kost wat tijd en energie maar het is ook heel gezellig!

@ Krikra ik begrijp dat je "jaloers" bent als je andere zwangeren ziet. Ik had dat vorige maand in de week dat ik ongi werd. Ohhhh ik hoorde van 2 bekenden dat ze zwanger zijn en toen dacht ik ook even: ohhh ik wil oooook!!!!! Goed dat jullie het nu eerder op de avond "plannen". Wij doen dat ook wel eens en dat werkt bij ons ook goed.

Succes allemaal!
Groetjes

Mowzy
1 April 2011, 21:49
aaaaah, Vandaag mn NOD, maar nog helemaal niets.. Zit mezelf gek te maken, ik wou dat het maandag was.. Dan wist ik meer!

krikra
2 April 2011, 01:13
Ik heb als het goed is morgen mijn ovulatie! We hebben vanaf dinsdag iedere dag geklust behalve de woensdag, toen was hij echt te moe!

Liedje
2 April 2011, 13:50
@krikra: wat goed! Dus het gaat veel beter met jullie klusleven! :-) Heb je gister ook geklust? Dan zou ik vandaag even niet klussen en morgenochtend weer wel, voor wat superzaad ;-)

@Mo: zag al dat je weer een negatest had op midden 20 :-( Echt balen, had echt een goed gevoel bij jou!

krikra
3 April 2011, 00:05
Gisteren inderdaad geklust, en vandaag weer niet! Morgen weer een nieuwe dag!

Mowzy
3 April 2011, 00:48
Nega test, maar nog geen ongi met een regelmatige cyclus.. Dan zou je toch bijna wat denken ;)
Maar weet nog helemaal niks

krikra
4 April 2011, 12:51
Spannend Mowzy!

Wij hebben gisteren avond nog geklust!

EHMVP
5 April 2011, 23:14
er word hier flink geklusd!!
Krikra hardstikke goed!!Hoop dat je een goede maand hebt!!!
Mowzy goh wat spannend, weet je nu al meer?
Hoe gaat het met je?? Alweer eens een test gedaan??

Hier gaat alles goed!!
we zijn nu bezig met kinderopvang zoeken, je kunt er maar niet vroeg genoeg mee zijn hahaha!
Morgen bloedprikken voor de verloskundige en dan mag ik volgende week weer op controle!
Ik heb ondertussen ook een angelsound thuis en daarmee heb ik nu al een paar keer
van het hartje van mijn kleintje kunnen geniete, erg leuk om te horen!!

Nou meiden veel succes deze maand, ik hou jullie in de gaten en duim voor jullie!!!!!

Liefs Ellen

sanne1984
5 April 2011, 23:43
Hee,
Hier als het goed is weer eisprong gehad, maar eens afwachten. Volgens de testen is er nog geen eisprong voorbij gekomen. Och ja we zien wel. We zijn in ieder geval goed aan de klus geweest.

Krikra goed zeg!!!!!!

Mowzy, weet je al iets??? Spannend zeg!!!

EHMVP
6 April 2011, 13:48
poeh Sanne, voor de zekerheid lekker nog een paar keer door klussen hahaha. Is ook wel leuk!!
En dan weer evenw achten dat duurd altijd lang he!!! Lekker veel leuke dingen doen dan is die tijd zo voorbij!!
Ik wens je super veel succes voor deze maand!! Dat jullie je kansen al goed benut hebben is altijd goed!!!

Liefs Ellen

Mowzy
7 April 2011, 11:47
Meiden, ik ben maandag na drie dagen over tijd toch ongesteld geworden en heb besloten het forum even op een laag pitje te zetten.
Met het huis is het ook knudde omdat we hebben besloten met de koopster en met de verkoop te stoppen.
We gaan nu lekker verbouwen en het huis weer comfort te geven.

Ik kom wel af en toe even spieken hoor!

Dikke kus!

EHMVP
7 April 2011, 16:01
Mowzy dat is jammer, ook dat het met het huis niet wou vlotten. ook misschien wel een goede keuze om te gaan verbouwen!!
Kun je lekker in je eigen stekkie blijven.
Ik snap dat je even afstand doet, is ook wel goed!! meid succes ermee, en we zien je hier wel weer verschijnen.

Liefs ellen

Liedje
12 April 2011, 00:11
Wij hebben vandaag gehoord en gezien (!) dat we een zoontje krijgen woehoeee! :D Zit helemaal op een blauwe wolk! :D En ik had al een sterk voorgevoel dat het een jongetje zou zijn, al voordat ik mijn eerste zwangerschapstest deed kreeg ik ineens sterk het gevoel dat als ik zwanger was het een jongetje zou zijn!

Krikra en Sanne: hoe voelen jullie je, aangezien jullie NOD er aan zit te komen?? Al kwaaltjes die iets aan zouden kunnen duiden of een voorgevoel??

EHMVP
12 April 2011, 17:52
whooohooo liedje wat gaaf!!!!!
ik heb ook sterk het gevoel dat ik een jongen krijg, maar ik wil het toch niet weten hahaha!! Ik hou van de
ouderwetse verassing.
Wel super gaaf een zoontje!!! Gefeliciteerd meid!!

Liefs Ellen

krikra
13 April 2011, 00:04
Momenteel nog geen kwaaltjes of voorgevoel...

Seep
13 April 2011, 10:03
Heee ladies, hoe is het hier?
Er zijn er een hoop zwanger zie ik, wat leuk zeg. Gefeliciteerd allemaal!

Hier is er best wel wat gebeurd, zoals jullie ook in mijn onderschrift kunnen lezen is er bij mij PCOS geconstateerd.
Dat is dus de reden dat mijn cyclus steeds langer word. Ik had er ook even moeite mee dat het bij mij niet opschoot, vandaar dat ik hier ook een tijd niet ben geweest.

De gyn heeft me nu hormoonpillen gegeven om mijn cyclus een boost te geven. Maar gelukkig kon hij gisteren ook een eitje zien in mijn eierstok, die met een paar dagen gaat springen. Dus die gaan we nog even goed benutten.

Nahja, misschien dat ik weer wat vaker ga komen, maar als dat niet zo is.
Veel succes en geluk en plezier iedereen!

XX

sanne1984
13 April 2011, 12:18
Hee,

Oh Liedje wat leuk een jongen en wat gaaf dat je het zelfde gevoel had.
Wij zouden net zoals Ellen het niet willen weten als ik zwanger ben. Toch wel leuk die verassing.
Seep, goed dat je het bent gaan laten nakijken, nu even afwachten wat die hormoonpillen gaan doen. Duimen dat het een goed ei is.

Ik heb deze maand mijn eisprong niet gevoeld en ook niet kunnen zien met testen. Ikzelf vroeg me af of ik wel eisprong gehad heb maar vorige week donderdag had ik ineens super buikpijn ter hoogte van mij rechter lies. Ik heb toen op internet de berekening nog eens ingevuld om te kijken of het kan dat ik een week later mijn eisprong heb. Daarop zag ik dat die precies die donderdag de bevruchting moet hebben plaatsgevonden, weet even niet meer hoe het er precies stond. Dus wie weet????? Zondag avond had ik weer dat gevoel rechts bij m'n lies en ik heb nog geen tekenen van ongesteldheid. Even afwachten, zaterdag moet ik ongi worden.
Ik reken nergens op en moet zeggen dat ik er alleen mee bezig ben als ik dat voel. We zijn druk bezig met de verbouwing en realiseerde me vandaag weer dat ik zaterdag ongi moet worden.
Wie weet, wie weet....
Groetjes en succes allemaal!

EHMVP
13 April 2011, 19:05
Seep wat een verhaal meid!!!
Ik hoop voor je dat de behandeling aanslaat en dat het goed gaat!!!
Heel veel sterkte ermee!!

Sanne, wat spannend!! Ik ga voor je duimen!!Zulke buikpijn wees bij mij meestal wel op een eisprong.
Dus zou goed kunn dat je dat gevoeld hebt!! Hou ons op de hoogte!!

Liefs Ellen

krikra
14 April 2011, 12:55
Pff seep wat erg! Hoop dat je met clomid het straks beter gaat!

Mowzy
17 April 2011, 18:51
En Sanne, weet je al wat???
Ik zit al weer in mijn vruchtbare periode, is echt snel gegaan vanaf het punt dat ik zei minder met het forum bezig te zijn.
Heerlijk! Ik spiek af en toe wel eventjes hoor, maar niet dat ik elke dag een berichtje post of mee lees.
Hoe is het hier verder met de dames?

EHMVP
17 April 2011, 22:57
Sanneeeeeee,

Houd ons niet langer in spanning!!! hahahhaha.
Hoe is het gegaan deze maand?

Groetjes Ellen

marie
17 April 2011, 23:11
dag dames

sanne1984
18 April 2011, 08:30
Ik word gek!!! Ik heb gisteren getest: negatief.
Als ik van die eersteo ongi dag tel dat ik maar 3 druppels had dan zou ik met gemiddeld 30 dagen zaterdag ongi zijn geworden. Tel van de dag erna dat het goed door brak dan moest ik het gisteren.
Ik voel nog niets aankomen, normaal krijg ik van die buikpijn. Ik weet het niet, durf er niet op te hopen!!!!
Grrrrrrrrrr

EHMVP
18 April 2011, 14:05
oh das vervelend sanne, Over 2 dagen gewoon weer eens testen!! Kan zijn dat je nog net niet genoeg hormonen hebt aangemaakt,
en anders zal je ongi snel weer beginnen, want je hebt toch niet zo'n heel erg afwijkende cycles!!
ik duim nog even voor je meid!!!

Liefs Ellen

sanne1984
18 April 2011, 16:22
Ik had nog eens goed geteld in m'n agenda en ik ben geloof ik op vrijdag 30 dagen en nu dus 33 dagen.
Hoop niet dat m'n cyclus dan nog veel langer wordt. Dat zou wel balen zijn.
We wachten rustig af. Morgen test ik nog eens. Ben in ieder geval nog niet ongi.
Vind het wel spannend!!! Het was trouwens wel een goedkope test waar ik gisteren mee getest heb, het verschilt ook per test welke het al in een vroeg stadium kan zien he?
Groetjes

EHMVP
18 April 2011, 21:00
Die zijn er wel maar dat moet opzich niet nodig zijn sanne, wat hele goede testen zijn zijn de testen van de kruidvat!!
Gewoon van kruidvat merk, die zijn heel makkelijk in gebruik en duidelijk,
ik had daarmee ook op mijn NOD getest en het is wel zo dat je soms ook maar een heeeeeeeeeelllll wazig streepje krijgt,
maar een streepje is een streepje als je 2 streepjes ziet ookal zie je er 1 maar amper dan ben je toch hardstikke zwanger.
maar goed die test raad ik dus aan!!
meid ik wens je kei veel succes morgen en hou ons weer in de gaten hoor!! Ik duim voor je ben erg benieuwd!!

Liefs Ellen

krikra
18 April 2011, 21:02
Pffff ik heb het hier niet meer.... Ik ga als ik woensdag niet ongesteld ben geworden testen...

sanne1984
18 April 2011, 21:37
Krikra, moet jij ook ongi worden?
Een vriendin raadde me de testen van het Kruidvat ook al aan en heb die vanmiddag gehaald. Morgen na het werk ga ik testen.
Ik ben zooooooooo benieuwd. Durf bijna niet te denken dat het raak kan zijn.
Wanneer had jij ongi moeten worden Krikra?
Ik heb nog eens in m'n agenda gekeken en ik had zaterdag zeker m'n 30e dag, vandaag dus de 32e.
Ik ben net gaan rennen en moest bijna overgeven, ik kreeg buikpijn van het rennen. Heb maar lekker gewandeld ipv gerend.
Hoe is het verder met iedereen, ben er alweer even niet op geweest. Meestal kom ik rond mijn ongi periode en probeer ik er de rest van de tijd niet te veel aan te denken.

krikra
18 April 2011, 22:38
Ik geloof dat ik vandaag op dag 33 zit... (deze cyclus begon 17 maart!)

krikra
18 April 2011, 22:42
En zoals je zit is het al 4 maanden niet meer voor gekomen dat ik een langere cyclus heb gehad als 32!

Zit toch wel een beetje in de zenuwen! Heb ook een test van de kruidvat. Ik zeg nu de hele tijd dat ik die woensdag wil gaan gebruiken, maar twijfel om die morgen te gaan gebruiken. Ben alleen zo bang voor een teleurstelling..

krikra
19 April 2011, 12:29
Ik heb vandaag getest, en zag helemaal geen streepje (kruidvat dat een kruis moet worden)

Maar ben ook nog steeds niet ongesteld, in de dag 34 dus...

EHMVP
19 April 2011, 12:47
gewoon over 2 dagen weer eens proberen krikra!!! Oh meiden ik wens jullie allebei heel veel succes!!
En anders positief weer doorgaan, jullie hebben allebei deze maand een afwijkende cylces, anders dan normaal.
De mijne was altijd standaart 29 dagen behalve in mijn laatste cylces, ze zeggen dat je de laatste echte cycles
anders kan beleven dan andere, en dat was bij mij wel het geval laten we dat dan voor jullie ook hopen!!
Maar gewoon om de dag weer testen hoor wie weet komt er toch nog wat te voorschijn!!
Ik duim voor jullie allebei!!

liefs Ellen

sanne1984
19 April 2011, 22:20
Ik heb vanavond ook getest en zit nu in m'n 33e dag. Maar helaas negatief!!! Echt balen.
Ik heb de laatste week ook al veel buikpijn bij te veel inspanning, gisteren had ik dat met rennen. Ik moest stoppen want voor mijn gevoel moest ik overgeven. Vandaag met paardrijden had ik dat weer, ik ben moeten afstappen omdat ik weer zo'n buikpijn kreeg en voor m'n gevoel moest overgeven.
Echt raar, vandaag dacht ik ook echt dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Ik baalde eerlijk gezegd echt toen ik de test zag.
Jammergenoeg reageerde mijn man ook zoals je het dan net niet kan gebruiken: Oh jee krijgen we dit elke maand???? Hu????
Och ja, het is de eerste keer dat ik langer dan 31 dagen loop dus voor mij is het echt over tijd. Normaal heb ik gemiddeld 29 a 30 dagen. Ik weet het ook niet.
Ik heb net even met een vriendin gebeld en we hebben afgesproken dat als ik donderdag nog niet ongi ben ik een clearblue test bestel. Die zijn nog beter.
Ohhhhhhhhhhhhh maar ik moet zeggen dat dit nu wel even vervelend is. Maar goed, positief blijven het komt allemaal goed.
Krikra ik weet precies hoe je je voelt!!!! Jij ook veel sterkte en een dikke knuffel!!!!!

EHMVP
20 April 2011, 13:08
Oh sanne dat is wel erg vervelend!!!
Ik heb wel eens gehoord dat als je teveel bezig bent met dat je zwanger zou kunnen zijn
je je menstruatie uisteld. Misschien moet je je er ff 2 dagen bij neerleggen en er zo min mogelijk aan proberen te denken.
Als je dan nog niet ongi bent, kun je weer een test doen!!
Ik duim voor je meid!!

Liefs Ellen

sanne1984
20 April 2011, 13:35
Zo ik ben vanochtend ongi geworden.
Nieuwe rondes, nieuwe kansen. Gek dat het een cycles is geworden van 34 dagen.
Och ja wie weet is pas sinds vorige ronde de pil goed uitgewerkt, wie weet is dit de eerste cyclus dat mijn lichaam helemaal zelf regelt. Ben benieuwd naar volgende maand.
Volgende keer test ik pas als ik 3 dagen over tijd ben.
Groetjes en hoe gaat het met jou Krikra? Duim voor je dat je zwanger bent!!!!!

krikra
20 April 2011, 13:38
Ik had gisteren avond witte slijm, maar voor de rest geen tekenen van een zwangerschap, maar ook geen tekenen van een aankomende ongesteldheid!
Gisteren dus getest negatief. En ga nu vrijdag testen, dan is mijn man thuis en die wil er ook bij zijn. Maar bij mij spookt in mijn hoofd, wat nou als die weer negatief uitvalt... En ik niet ongesteld ben geworden..

Succes sanne!! Ik ga momenteel door het zelfde! (en als we allebei zwanger blijken te zijn, zijn we waarschijnlijk op de zelfde dag uit gerekend!!!)

krikra
20 April 2011, 13:39
haha, tegelijk gepost sanne!

Balen dus, voor jou! Maar willen jullie heel hard voor mij gaan duimen...

Cecile
20 April 2011, 14:49
Hallo allemaal,

Ik heb een hele tijd gekletst in dit topic, maar ben er even tussenuit geweest.
Ik kreeg een nieuwe baan, waardoor mijn vriend en ik besloten even een pauze te nemen van het zwanger worden.
Vorige maand besloten we opnieuw te beginnen, want onze kinderwens is erg groot.
Ik zie dat er inmiddels een heleboel nieuwe mensen bijgekomen zijn en die zullen mij dan ook niet kennen...
Ook zie ik nog wat bekenden zoals nikita, liedje..Liedje onwijs gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Uiteraard voor alle zwangeren in dit topic..Gefeliciteerd!!

Even kort iets over mij:
Mijn naam is Cecile en ik ben 24 jaar.
Ik ben vorig jaar mei gestopt met de pil en mijn vriend en ik hebben tot sept 2010 condooms gebruikt ivm ontpillen.
In sept probeerden we voor het eerst zwanger te worden...lastig, want ik had een vrij onregelmatige cyclus.
In nov kreeg ik een nieuwe baan en begon de pauze (met condooms)
In maart 2011 zijn we opnieuw begonnen met het proberen zwanger te worden.
Mijn cyclus is nog steeds wat onregelmatig en meestal redelijk lang, maar dmv temperaturen wel mijn eisprong gespot.
Mijn eisprong was zaterdag 9 april, wat betekend dat ik komend weekend al dan niet ongesteld wordt (NOD)...een spannende week dus!

Hopelijk vinden jullie het goed als ik zo nu en dan eens meeklets in dit topic..
In dat geval hoor ik natuurlijk ook graag wie jullie zijn en hoe het zwanger worden jullie vergaat!

Groetjes, Cecile

Mowzy
20 April 2011, 16:18
Hoi Cecile,

welkom terug!
Fijn dat je een nieuwe baan hebt en dat je weer de zekerheid hebt gevonden dat je het weer wil proberen..
Het is op het moment wat rustiger op het topic, ook ik heb zelf voorgenomen wat minder vaak op het forum te komen omdat ik er veel te veel mee bezig was.
Gelukkig helpt het ;)
Ik zit rond mn vruchtbare periode, heb geen ovu-testen gedaan en ben ook niet aan het tempen. Ik zie wel hoe het verloopt.
We gaan het allemaal wel meemaken wie er hoe snel zwanger raakt, tijd zal het leren :D

Cecile
20 April 2011, 18:28
Zo denk ik er ook over Mowzy!
Gewoon rustig onder blijven en jezelf niet te gek maken..Dan komt het vanzelf goed!
Veel succes en tot spreeks:)

Mowzy
20 April 2011, 22:30
Ik denk dat ik mn eisprong heb!
Heb steekjes boven mn linker lies..
Als het zo is, zou mn ronde nu weer rond de 30 dagen zitten.
Het mag nog wel een ronde wachten voor mij..
We hebben een koper voor ons huis (al 4 maanden) en nu lijkt het er eindelijk op dat de verkoop ook daadwerkelijk doorgaat en we toch wel snel het huis uit moeten. De verkoop heeft heel lang geduurd en was heel onzeker, maar omdat er toch geen andere gegadigden waren hebben we de koper aangehouden.
Dat betekent voor ons dat we heel snel een ander huis moeten hebben en deze (als het nodig is) op moeten knappen.
Nou is een zwangerschap heel erg gewenst natuurlijk, dus raak is raak! Maar hoop niet dat eventuele kwaaltjes me in de weg gaan staan ;)

sanne1984
21 April 2011, 08:11
Cecile welkom! Leuk dat je af en toe mee komt kletsen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik probeer ook niet te vaak hierop te komen en alleen rond m'n nod dag. Anders maak ik mezelf ook te gek. Nu lukt het aardig om er bijna niet mee bezig te zijn. Alleen in die laatste week ben ik er meer mee bezig.

Krikra ik zal heel hard voor je duimen, het zou zo gaaf zijn. Ja ik zag al dat we op dezelfde dag uitgeteld zouden zijn. Haha. Rond kerst geloof ik. Spannend!
Ik heb me weer op de verbouwing gestort en kan ook de Kennedy Mars lopen zonder dag ik me druk hoef te maken! Dat is wel heel fijn.

Mowzy, spannend dit weekend!!! Ook voor jou zal ik duimen.
Groetjes

EHMVP
21 April 2011, 12:06
Sanne, dat is jammer, hoop voor je dat je volgende keer meer geluk hebt!!

Krikra vervelend dat je nog niet meer duidelijkheid hebt!! Ik hoop dat je dat vrijdag wel krijgt, ik duim ook voor je!

Cecile, welkom terug meid!!

hier gaat alles goed, vanavond weer lekker werken!!

Liefs Ellen

krikra
21 April 2011, 12:20
Welkom terug cecile! Lijkt me ook rustiger nu je meer zekerheid hebt!

Ik heb sinds vandaag (eigenlijk gisteren avond) zekerheid! Ik ben vandaag ongesteld geworden! Dus gewoon een lange cyclus gehad!

Mowzy
22 April 2011, 10:30
Balen Krikra van je lange cyclus, maar inderdaad wel weer meer zekerheid. Op naar de volgende ronde!
Mijn cyclus normaal 28 dagen maar de vorige 32, ik weet precies hoe je je voelt. Onzekerheid, zeker zonder bloed of positieve test.
Helaas kun je dan beter wachten.
Nu kan ik ook niets anders dan wachten, maar ga zo lekker van mijn vakantie genieten dat ik er niet te veel bij stil wil staan.

EHMVP
22 April 2011, 11:28
Dat jullie cyclessen nu wat langer en anders waren is misschien ook wel een goed teken voor de volgende ronde,
het is inderdaad erg vervelend maar lekker positief blijven komt goed!!!
Mijn laatste cycles was ook anders dan normaal, men zegt dat dat een goed teken kan zijn voor de komende maand.
Laten we daar op hopen voor jullie allemaal!!!!

Liefs Ellen

Mowzy
22 April 2011, 11:42
Oke, wat apart.. Nog nooit van gehoord eigenlijk.
We gaan het wel weer zien over een week of 1,5

sanne1984
22 April 2011, 15:42
Ja mijn cyclus was inderdaad anders. Ik heb de hele cyclus wat meer puisten gehad en niet ineens een hoop net voordat ik ongi wordt.
Ook de hele cyclus buikpijn gehad en steken boven m'n rechter lies. We wachten rustig af!
Wel gek he Krikra dat het bij ons redelijk het zelfde loopt. We hebben alleen 1 cyclus verschil.
Succes allemaal!

Liedje
22 April 2011, 19:04
@Cecile: heeeyy! :-) Wat fijn je weer te zien hier, dacht laatst al aan je en was van plan je een keer een pb te sturen!
Leuk dat jullie weer voor een kleintje bezig zijn en dat alles goed met je gaat en bij je nieuwe baan!
Ik ben idd zwanger, van een jongetje, bijna 18 weken alweer! :-) Voel me over het algemeen heel goed, wel sneller moe en een wat lage bloeddruk, maar dat is alles, weinig last van kwaaltjes eigenlijk!

@Sanne en krikra: heel jammer dat jullie toch weer ongi zijn geworden :-(

@Mo: wat goed dat jullie huis nu eindelijk echt verkocht lijkt te worden!! Hoe is t verder met je?

X

Mowzy
22 April 2011, 21:44
Met mij gaat het goed Lied. Lekker 2 weekjes vrij, waarvan er 1tje bijna voorbij :D
Ik ben een stuk minder bezig met het zwanger worden. Ik ben meer tv aan het kijken, bezig in huis en met mn mannetje.
Verder deze week bijna alleen maar in de zon gelegen en tijdschriften gelezen.

Met jou ook alles goed? 18 weken, dat gaat snel! Je bent bijna op de helft.. Fijn dat je bijna geen kwaaltjes hebt, geniet er lekker van!
Hoe is het met jullie huizenjacht, al wat gevonden? Heb je al geshopt voor je kleine knul? ;)

krikra
23 April 2011, 00:59
Sanne, lijkt net of je mijn cyclus van deze maand omschrijft!

Mowzy
24 April 2011, 11:03
Grappig, dat jullie cyclussen zo op elkaar lijken..
Ik heb zoveel in het zonnetje gezeten dat mijn puistjes eindelijk een beetje weg gaan, en ben natuurlijk al een beetje bruin :D

sanne1984
24 April 2011, 11:17
Hee Krikra, gek he? Ik las die dingen bij jou en zag inderdaad dat het het zelfde was.
We zullen zien of de volgende cyclussen ook hetzelfde zijn en of we tegelijk zwanger zijn.

Mowzy gaaf dat jullie huis waarschijnlijk verkocht is!!!! We duimen dus nog even verder!!!
Liedje, het schiet echt op zeg! Alweer bijna op de helft. Geniet er nog maar lekker van.
Groetjes

Cecile
24 April 2011, 14:03
@ Krikra en Sanne: Vervelend zo'n lange cyclus! Bij mij is mijn cyclus vaak ook vrij lang en ook niet altijd regelmatig...Is lastig, maar niet onmogelijk voor zwangerschap.
Zie wel dat jullie cyclus regelmatiger is dan die van mij...Gebruiken jullie ovu-testen oid? Ik gebruik nu geen ovu-testen maar temperatuur mezelf wel elke dag..Zo heb ik mijn eisprong kunnen ontdekken! Verder "klussen" wij gewoon om de dag om de kans zo evt te vergroten.

@ Liedje: Ja, leuk je weer tegen te komen hier! Fijn dat je zo weinig last van kwaaltjes hebt:) Geweldig hoor, een zoon! Geniet ervan..

@ Ellen: Voor jou ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe voel jij je?

@ Mowzy: Wij zitten in een soortgelijke situatie..Wij hebben net een huis gekocht, althans (voorlopig) koopovereenkomst getekend en nu wachten op bericht van notaris! Mocht ik zwanger raken is dat misschien niet de meest handige situatie, maar wij hebben gelukkig geen grote verbouwingen te verrichten. Alleen opfrissen en opknappen naar smaak, dat scheelt! We zien wel hoe het loopt, idd raak is raak en het is meer dan welkom..komt allemaal wel goed! We hadden geen zin meer om te wachten...Kinderwens is zo groot!

@ allen: Na mijn gespotte eisprong zou ik dit weekend ongi moeten worden..Tot nu toe nog geen teken! Vanmorgen was mijn temperatuur ook nog steeds hoog. Heb me voorgenomen niet meer zo panisch te doen als de vorige keer...Toen wilde ik al testen voor NOD! Nu wacht ik het sowieso deze week rustig af en mocht er dan nog geen teken zijn, zie ik wel weer verder!
Het geeft wel meer rust als je er zelf relaxter onder bent...Dat lees ik bij de meesten van jullie ook, niet continu op het forum enzo..Doet jullie dat ook goed??

Fijne pasen nog allemaal!! Liefs Cecile

krikra
25 April 2011, 00:12
Inderdaad sanne! En hoop ook dat we allebei aankomende cyclus zwanger zijn!!
(Mijn menstruatie is ook anders, twee dagen lijkt wel een ontplofte bom zoveel bloed, en erna nou bijna helemaal geen bloed mee...)

Mowzy en cecile: succes met het verkoop van jullie huizen!

Mowzy
25 April 2011, 12:52
Spannend he Cecile, het kopen van een huis!
Maar bedoelde je afgelopen weekend je NOD of aankomend weekend?
Ik temp niet en doe nu geen testen, wil er niet te veel mee bezig zijn. Ik ben overtuigd dat het ook zonder die dingen kan.
Al ik een jaar bezig ben wil ik uit eindelijk wle naar de dokter ;)

Cecile
25 April 2011, 14:25
@ Mowzy: Het kopen van een huis is zeker spannend! Zeker nu we zo dichtbij zijn..:)
Mijn NOD zou afgelopen weekend moeten zijn! Tot nu toe alleen nog geen tekenen van ongi..
Maar aangezien mijn lichaam me vaker voor de gek heeft gehouden, wacht ik sowieso deze week nog ff rustig af..We zien wel.
Wil er net als jij en volgens mij de meesten hier niet teveel mee bezig zijn...Temperaturen doe ik wel elke ochtend, maar dat is vooral om een beetje inzicht te krijgen in mijn cyclus aangezien deze wat onregelmatig is.

Wanneer ben jij van plan om te testen? Op je NOD zelf of later (indien er nog geen ongi is)?

Mowzy
25 April 2011, 23:18
Oeh spannend Cecile!
Ik ben afgelopen maand flink voor de gek gehouden en heb mezelf echt gek zitten maken.
Uiteindelijk bleek mn cyclus voor het eerst 4 dagen langer te duren. Daarom denk ik dat ik dit keer langer wacht met testen.
Ten eerste vind ik het zonde van het geld en ten tweede, ik maak mezelf er alleen maar gek mee.
Maar weet nu alleen even niet hoe lang jouw cyclussen waren.. Kan je het niet in je handtekening aangeven?
Maar dit was je eerste toch weer?

Oh ik weet trouwens niet of ik aankomende week veel aanwezig ben, we gaan lekker een paar dagen naar Brabant :D

EHMVP
26 April 2011, 12:30
krikra, zo zag mijn laatste mentruatie er ook uit 2 dagen heel veel en toen was het op hahaha.
Ik hoop voor jullie dat het allemaal snel mag gebeuren.

cecille, dank je wel! Het gaat eigenlijk wel goed, alleen op mijn werk soms een beetje moeite met het vele werken en de zorgzwaarte.
Ik heb veel last van mijn rug en heupen, Heb volgende week hierover gesprek met onze bedrijfsarts, kan zijn dat ik dan al voor een deel in de ziektewet moet.
Das wel jammer!

Iedereen leuke paasdagen gehad?
Ikke wel, gisteren nog een motor rit gehad met de familie, heb bij een oom van harm in het zijspan gezeten, zelf rijden doe ik nu even niet meer,
vooral de lange ritten niet!

Liefs ellen

Cecile
27 April 2011, 09:38
@Mowzy: Dat gek maken ken ik goed van de vorige keer dat we bezig waren voor een kindje.
Mijn lichaam deed ook zo raar..Achteraf gezien duurde het ontpillen bij mij gewoon heel lang, waardoor ik klachten kreeg die erg leken op zw-klachten.
Je hebt gelijk hoor! Gewoon rustig aan afwachten..

Dit is idd weer mijn 1e ronde...Ik heb heel wisselende cyclussen, maar vooral lang zoals ze tot nu toe zijn.
Nu was de 1e dag van deze cyclus 17 maart, had op 9 april mijn eisprong en nu nog geen ongi...Ik moet alleen nog uitvinden hoe veel dagen mijn luteale fase (na eisprong) duurt.
Deze fase kan zo rond de 14 en 18 dagen zijn geloof ik...Ik zit nu op de 18e dag daarvan. Tot nu toe nog geen teken van ongi en temp was vanmorgen zelfs iets gestegen..Geen idee wat dat betekend? Afwachten..

@ Ellen: Jammer dat het werken je wat minder afgaat en je misschien vroeg de ziektewet in moet! Aan de andere kant wel beter voor je, anders ben je in een vroeg stadium van je zwangerschap al helemaal uitgeput.
Je moet er natuurlijk wel van kunnen genieten!
Leuk zo'n moterrit in zijspan! Mijn paasdagen waren vooral heer relaxed, lekker veel van het zonnetje genoten:)

Liedje
29 April 2011, 14:36
@Cecile: Waar wacht nog op! TESTEN!! :D:D Hihi nee hoor, dat moet je natuurlijk zelf weten, maar ik vind het wel heel erg spannend als je nu al op dag 18 van je LF zit zonder ongi!!
Wanneer wil je eventueel gaan testen?

@Mo: wat gaat de tijd toch hard, ik zie dat jij ook alweer aan het einde van je cyclus zit! Hoe voel je je? Of wil je daar liever nu geen aandacht aan schenken, omdat je vorige cyclus zo misleidend was?

@Ellen: Vervelend dat je zo'n last hebt van je rug en heupen, moet je veel tillen enzo? Goed dat je er met de bedrijfsarts over gaat praten, je kindje gaat nu voor alles!

Met mij is alles goed, we zijn de afgelopen twee weken in Nederland geweest en toen is mijn buik ineens heel hard gegroeid, je kan er niet meer omheen nu! Heb ook al drie zwangerschapsbroeken gekocht (twee spijkerbroeken van Mamalicious (fijn merk) en een makkelijke soort joggingbroek van H&M).
En ik voel ons jongetje al meerdere keren op een dag bewegen, helemaal 's ochtends en 's avonds als ik (nog) in bed lig! :D

Mowzy
29 April 2011, 19:18
Wat leuk Lied dat je hem al voelt!
Fijn joh dat je weer lekker in Nederland was. Leuke reacties gekregen thuis? Je zal nu wel een buikje zien, wil je geen foto laten zien? ;)

Brabant was leuk, we hebben het erg druk gehad.. Dagje Efteling, dagje Eindhoven en naar vrienden, dus ja dan gaan 3 dagen snel!
Wat mijn cyclus betreft, ik voel me wat misselijk maar heb ook 2,5 uur in de auto gezeten vanmorgen. Had absoluut geen trek, dus vanmorgen een knijpfruitje gegeten en vanmiddag ook, net wel weer patatjes gegeten. Dacht dat ik geen trek had, maar toch 2 bordjes leeggegeten. Nu wel weer misselijk.
Ik wil eigenlijk niet voor volgende week testen, dit omdat ik maandag(als ik het goed zeg, heb niet naar mn ticker gekeken) mn NOD heb en de vorige cyclus was natuurlijk 4 dagen langer.
Zit nu in ronde 7 en dat gaf mij een goed gevoel, dus wie weet...

Cecile, ik zou ook een test doen hoor!

Cecile
29 April 2011, 21:29
@ liedje: Wat leuk dat je buik al zo gegroeid is, ben ook benieuwd naar evt. foto?! Wat gaaf dat je je mannetje voelt, lijkt me heel bijzonder:) Shoppen is natuurlijk ook niet verkeerd;)

@ Mowzy: Efteling blijft leuk he?! Ik hoop echt voor je dat het goed zit deze ronde! Weet niet of je normaal gesproken ook snel misselijk bent, maar anders zou het natuurlijk best een teken kunnen zijn..Ik duim voor je hoor!!

Vandaag zit ik op dag 20 van LF, temp nog steeds hoog (eergister zelfs nog met 0,1 gestegen), verder erg gevoelige borsten en deze week al een paar dagen steekjes in mijn onderbuik (vn rechts). Vandaag een paar keer misselijk (ben ik echt nooit!! heb 3 jaar geleden voor het laatst overgegeven).
Maar ja, mijn lichaam heeft me al eens eerder voor de gek gehouden, dus ga er niet vanuit dat het een zwangerschap is en maak me er niet te druk over...Het is tenslotte ook nog maar de 1e ronde! Dat neemt niet weg dat ik het wel helemaal geweldig zou vinden!:)
Ik heb vandaag een test in huis gehaald, want ik had bedacht om dit weekend te testen als er nog geen ongi is...Ik hou jullie op de hoogte!

Fijne koninginnedag allemaal!! X

Mowzy
29 April 2011, 22:47
Niet snel misselijk hoor, is ook heel licht..
Maar ik ga er ook niet vanuit hoor ;) Kan het alleen maar meevallen!

Ik hoop het voor je Cecile dat het nu meteen raak is, dat zou toch wel helemaal geweldig zijn :D
Ik duim ook voor jou!

EHMVP
29 April 2011, 23:56
liedje, mooi is dat als het gaat voelen he!!!! Heb ik ook al een beetje!! Ik groei nu ook vrij snel en dan word het eigenlijk alleen maar leuker he!!

Cecille, echt spannend!!!!! ik ben erg benieuwd, duim voor je!!

Mowzy, hoop dat je goede gevoel goed zit, nog even volhouden dan zal je het weten, duim ook voor jou!!

Ik ben vandaag naar de fysio geweest, was helaas niet zo'n heel goed nieuws.
ik heb (waar ik al voor vreesde) bekkeninstabiliteit,
Nog niet heel ernstig, niet dat ik plat moet ofzo maar ze zei wel ja kan hier wel al
goed last van hebben het is vervelend, en inderdaad dat is het zeker!!!
Nu dus even het gesprek met de bedrijfsarts afwachten woensdag en dan zullen we weten
wat voor gevolgen dit heeft voor mij werk, maar ik ben bang dat ik een heel stuk moet gaan minderen
in werk! Helaas maar goed daar is nu even niks aan te doen!

Jullie nog plannen met koninginnennacht/dag?
Ik ga morgen met manlief naar schoonmoeders, daar in het dorp is het markt!
's avond stond in de planning om naar het tentfeest hier in het dorp te gaan, kijken hoe lang
ik het vol hou, gelukkig is het 2 straten van mijn huis verwijderd dus ik kan zo naar huis als het niet gaat!

Liefs Ellen

Mowzy
30 April 2011, 17:46
Wij zijn Hoorn even in geweest en gaan straks met vrienden lekker op een kleed op de dijk lekker wat drinken..

Vanmorgen helaas bruinig na het afvegen dus het zal niet lang duren.. Wel weer mooi 27 of 28 dagen.. in ieder geval geen 32 ;)

Mowzy
30 April 2011, 17:47
Wat lastig trouwens Ellen, bekkeninstabiliteit.. Kan je dat ergens door krijgen, verkeerde houding ofzo?

Cecile
1 May 2011, 09:59
IK BEN ZWANGER!!!

Ik heb een uur geleden getest en binnen enkele seconden een dikke plus!! (CB-test)
Vloog manlief in zijn armen en begon spontaan een potje te janken! Wow, kan het nog niet bevatten hoor...
Morgen nog een test en dan vk bellen.

@ Ellen: Wat vervelend dat je gehoord hebt dat je bekkeninstabiliteit hebt. Ik weet wat het is, want heb zelf ook bekkenproblemen...Was er ook bang voor dat het zou verergeren als ik zwanger zou worden, maar ben onder behandeling bij goede specialisten en wordt alles goed in de gaten gehouden! Hoop in elk geval dat je het met oefeningen e.d. goed onder controle kan houden, zodat het niet erger wordt! Tja, met je werk is afwachten..zou vervelend zijn, maar wel beter voor jou en je kindje!

@ Mowzy: Hoe is het bij jou? Nog geen ongi? Bruin vegen hoeft niet altijd te maken te hebben met komende ongi..komt ook voor bij/na innesteling!
Ik blijf voor je duimen!!

Liefs Cecile

Liedje
1 May 2011, 10:56
Whaa Cecile, wat geweldig!!! :D Gefeliciteerd!! :D Ik zat al op een bericht van je te wachten!
Heb je gister wel rustig aan gedaan met alcohol op koninginnedag? ;-)
Geniet ervan, ben echt blij voor je en vind t super om te horen aangezien jij hier ook in het begin al was!
X

Liedje
1 May 2011, 10:58
@Mo: wat jammer... :-( Gelukkig heb je wel weer een mooie cyclus, dus het moet toch gewoon een keer raak gaan zijn in een van de aankomende rondes! X

Liedje
1 May 2011, 11:01
Oh ik bedoelde trouwens niet dat ik het van anderen minder geweldig vind om het te horen dat ze zwanger zijn, maar Cecile kende ik vanaf het begin en vroeg me regelmatig af hoe t met haar was en of ze misschien toch al zwanger was, vandaar :-)

Mowzy
1 May 2011, 11:14
NOD LIJST

29-05: Mowzy ______24 jaar_______15-05 ei_____Ronde 7
17-04:Krikra_________27 jaar _______03-04 ei_____Ronde
17-04:Sanne_________26 jaar_______02-04 ei_____Ronde 7
- :Nikita__________21 jaar______ 0-0 ei_____Ronde

WACHTBANK
-

ZWANGER

Het heeft vandaag toch doorgezet..
Door voor de volgende ronde :)

Cecile, gefeliciteerd meid! Wat heerlijk dat het meteen gelukt is, ben heel erg blij voor je.
Je reactie snap ik wel hoor, het zal een grote verrassing voor jullie zijn geweest!

Cecile
1 May 2011, 12:18
@ Mowzy: Bedankt hoor! Jammer dat je ongi toch is gekomen:( Inderdaad wel een nette cylus..Ik ga echt megaveel positieve energie naar je sturen deze maand;) Het is je echt gegund!

@ Liedje: Dankje meis!! Lief van je:) Had ik ook bij jou toen ik zag dat je zwanger was..is gewoon leuk als je al vanaf het begin zo met elkaar mee leeft...
Vind het sowieso super dat iedereen hier zo met elkaar begaan is en elkaar steunt enzo!
Met hoeveel weken kreeg jij je eerste echo liedje?

NOD:29-05: Mowzy ______24 jaar_______15-05 ei_____Ronde 7
17-04: Krikra_________27 jaar _______03-04 ei_____Ronde
17-04: Sanne_________26 jaar_______02-04 ei_____Ronde 7

PAUZE
00-00: Nikita__________21 jaar______ 0-0 ei_____Ronde

WACHTBANK
-

ZWANGER
Schorpioentje________26 jaar______Ronde 1_____Uitgerekend: 21 juni 2011
Lindsey_____________24 jaar______Ronde 1_____Uitgerekend: ... juli 2011
Lucinda_____________26 jaar______Ronde 3_____Uitgerekend: ??? 2011
Renske_____________25 jaar _____ Ronde 3_____Uitgerekend: 04 september 2011
Berkeltje____________27 jaar______Ronde 2_____Uitgerekend: 08 september 2011
Liedje______________28 jaar______ Ronde 5_____Uitgerekend: 25 september 2011
Ellen_______________23 jaar______Ronde 4_____Uitgerekend: 16 oktober 2011
Cecile______________24 jaar______Ronde 1_____Uitgerekend: ?? december 2011

EHMVP
1 May 2011, 13:15
Cecille, wowwww geweldig meid!!! gefeliciteerd!! Kun je het al een beetje bevatten?
Geniet ervan meid!!!

Mowzy, het komt juist door de zwangerschap, al je botten en spieren worden een beetje weker, en je bekken gaan zich al vroeg
voorbereiden op een bevalling, hierdoor gaat het wat uitzetten enzo, en daar kan (hoeft ook niet hoor) je pijnklachten bij krijgen.
Alles kan dan soms verschuiven enzo, en dat is dan bekken instabiliteit, Met mijn werk heb ik er het meeste last van.
Dat komt gewoon omdat ik het dan ook het meeste moet belasten.
Gisteren toch nog over een markt gelopen en naar een feestje geweest. Naderhand voelde ik het wel sterk, maar heb goed kunnen rusten
en nu gaat het wel weer. het is de ene dag ook wel erger als de andere dag!

Liefs Ellen

Mowzy
1 May 2011, 14:17
lijkt me pijnlijk Ellen, of in ieder geval vervelend!

Lied, ik snap wat je bedoelt hoor, Cecile heeft uitgelegd dat ze al eens eerder was gestopt maar i.v.m. haar werk het beter was ene pauze in te lassen.
Uiteindelijk zijn we wel allemaal in September gestopt ;)

Liedje
1 May 2011, 14:43
@Mo: bij jou zou ik net zo blij zijn hoor, want ik "ken" jou ook al weer een tijdje, vind je een leuke meid en gun het je onwijs!!
Ik vond het zo leuk om van Cecile te horen, omdat ik me steeds al had afgevraagd hoe het met haar ging :-).

@Cecile: ik woon in Italie he (kan me voorstellen dat je dat misschien vergeten bent ;-)), dus hier is alles anders. Ik kreeg mijn eerste echo al met 6+2, dat is in vergelijking met Nederland natuurlijk supervroeg, daar wordt dat alleen gedaan als je bijvoorbeeld al een aantal miskramen hebt gedaan, een bbz hebt gehad of om andere medische redenen.
En hier loop je je hele zwangerschap bij een gynaecoloog, te werkzaamheden van een verloskundige zijn hier veel beperkter.
Mijn eerste gyn was een vrouw, maar we hadden geen goed gevoel bij haar, toen zijn we naar een andere gyn (een man) in een privekliniek gegaan. Daar betalen we alle echo's uit eigen zak, maar deze man is wel een stuk fijner en heeft qua middelen het modernste van het modernste (zo ook 3D), wat ook leuk meegenomen is. Ik heb bij hem een echo met 8 weken, 12 weken en 16 weken gehad, maar dat moesten we dus allemaal zelf betalen.
Wanneer ga jij de vk bellen? Hoe voel je je trouwens?

Cecile
1 May 2011, 17:01
@ Ellen: Erg vervelend allemaal...Op tijd rust nemen hoor!

@ Liedje: Natuurlijk weet ik nog dat je in ItaliŽ woont!! Ik hou echt van ItaliŽ, dus dat onthou ik wel;)
Inderdaad anders daar allemaal als je al zo vroeg een echo had...Wel fijn dat je je nu op je gemak voelt bij de gyn, dat is echt belangrijk!
Dan zou ik er ook voor kiezen om het dan maar te betalen..beter dan een gyn waar je geen goed gevoel bij hebt.

Ik ben vanmiddag de stad in geweest en kon het niet laten nog wat testen te kopen, haha! Heb kv-testen (2v5 euro) gekocht en een digitale CB-test met indicator hoe ver je bent.
Thuis gekomen heb ik eerst een kv-test gedaan en was na enkele sec al een knaltest! Daarna de digi cb-test gedaan, die ook al snel "zwanger" en 3+ aangaf! Dat is het aantal weken na de bevruchting.
De eerste dag van mijn laatste cyclus was 17 maart, wat betekent dat ik officieel gezien nu 6 weken zwanger ben. Begint nu langzaam een beetje meer door te dringen..
Over het algemeen voel ik me goed! Zoals ik eerder aangaf wel gevoelige borsten, misselijkheid bijna niet en wat steekjes in onderbuik. Ben er inmiddels achter dat dat komt door de groei van de baarmoeder..Mag niet klagen dus!
Heb trouwens niet geen alcohol op gister hoor, dat deed ik al niet meer toen we besloten voor een zwangerschap te gaan..

Cecile
1 May 2011, 17:03
2127

Hier een foto van mijn 3 testen! Hoop dat jullie het een beetje kunnen zien..

Mowzy
1 May 2011, 17:33
overduidelijk :D:D:D

EHMVP
1 May 2011, 18:36
inderdaad erg duidelijk cecille, leuk leuk leuk!! Ga er lekker van genieten meid heerlijk, ja die steekjes zijn heel normaal en die zul je ook wel even houden!
Heet bandenpijn omdat je banden dus oprekken, Spannend allemaal!!! Enjoy!!

Cecile
1 May 2011, 20:21
Dank jullie wel!! Jullie zijn schatten...Het is zo fijn om het te kunnen delen hier!
We weten nog niet wanneer we het onze ouders willen vertellen...
Wanneer hebben jullie dat gedaan liedje/ellen?

Liedje
1 May 2011, 22:37
@Cecile: mooie testen, althans, mooie uitslagen! :D
Ik heb het mijn ouders direct op de dag van mijn twee positieve testen verteld, dat was 1 dag voor mijn NOD haha, kon het echt niet voor me houden! :D

Cecile
2 May 2011, 08:51
Kan ik me voorstellen Liedje! Daar hebben wij ook wel moeite mee...
Ik wacht even telefoontje af met vk...Dan kijken we wel wanneer.
We wonen niet in de buurt van onze ouders, dus rijden er niet speciaal voor naar hen toe..
Heb ooit wel een idee bedacht hoe we het konden laten weten...Ik wil namelijk een t-shirt laten maken met 1+1 = 3 snap je??

EHMVP
2 May 2011, 11:49
Ik heb nog gewacht tot na de eerste echo, toen heb ik het pas verteld, maar meer omdat mijn man dat wou, want hij geloofde het zelf nog maar amper.
moest eerst een beetje tot hem doordringen. Was voor mij niet zo lastig want ik zag mijn ouders niet zo vaak omdat die aan de andere kant
van nederland wonen zo ongeveer, en de ouders van mijn man zie we ook niet zo heel vaak, (die wonen wel in de buurt maar toch)
Anders had ik me misschien al wel een keer versproken hahaha. Mijn broer wist het wel eerder maar meer omdat hij waarschijnlijk niet thuis
zou zijn in het weekend dat ik het zou komen vertellen in brabant en ik wil het hem niet over de telefoon vertellen.

hihihi wel een grappig idee van dat shirt, heel leuk bedacht, heb ik nog nooit eerder gehoord met die tekst, dus wel orgineel.
Wij hadden het verteld met een grote taart en de foto van de echo ingelijst en daarna ingepakt!
Die taart hadden we verstopt en dan gaven we ze het ingepakte lijstje en zeiden we zomaar een cadeautje, nouuuu... dat was zeker een succ6.
Maar hoe je het ook verteld ze zullen het altijd geweldig vinden!!!! je gaat een erg leuke tijd tegemoet!!!

liefs Ellen

Cecile
2 May 2011, 12:20
Leuk om je ervaring te horen Ellen! Leuk idee ook:)

Heb vandaag vk gebeld en heb 26 mei een afspraak..spannend!
Wij denken erover om het ouders en broers/zussen het eerder te vertellen en de rest pas als ik wat verder ben.
Heb het shirt al besteld, haha! Doen er dan nog wel een kleinigheidje bij voor ouders.

krikra
2 May 2011, 12:47
Gefeliciteerd cecile!!

Cecile
2 May 2011, 16:21
Bedankt Krikra! Leuk je weer even te zien hier:)

sanne1984
3 May 2011, 08:52
Hee Cicile wat gaaf!!!!! Proficiat!!!!!
Hoe voel je je? Iemand anders vertelde mij dat je straks ook iets gaat voelen in je buik alsof je lucht erin hebt met van die bellen. Haha.
Dat idee van het 't shirt vind ik ook erg origineel. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze het in de gaten hebben
Krikra, hoe gaat het bij jou deze ronde? Ik zit weer helemaal onder de puisten, echt balen.
Vorige maand en deze maand heb ik het de hele maand en niet enkele dagen voordat ik ongesteld wordt.
Mowzy balen dat het heeft doorgezet!!!
Ik moet zeggen dat ik er nu helemaal niet mee bezig ben, ik weet dat ik ergens eind mei ongi moet worden maar wanneer de eisprong is weet ik niet.
Deze keer heb ik er niet naar gekeken en heb ik zoiets van: komt wel goed en we zien wel. Lekker bezig zijn met de verbouwing.
Ik denk wel dat als ik in juni nog niet zwanger ben ik eens naar de dokter ga bellen. Gewoon eens een informerend gesprek.
Nog even 2 cyclussen afwachtenÖ. we zien wel!
Probeer je dan maar wat rustig te houden Ellen. Een collega van mij werkt al vanaf 13 weken halve dagen en zij gaat dan 's middags even naar bed. Zij heeft hierdoor veel minder last van banden, bekken en vermoeidheid.
Geniet er maar allemaal van!!!!
En de rest: Succes!!!!

EHMVP
3 May 2011, 11:19
halve dagen werken zou voor mij helaas geen optie zijn en de korte dienst ook niet,
want de taken van de korte dienst zijn om 2 mensen uit bed te halen en net die 2
mag ik eigenlijk niet meer doen, dus ik ben erg benieuwd wat ze met mij van plan zijn.
Ik zal het snel weten morgen naar de bedrijfs arts. Nu even eten en dan moet ik zo naar
de fysio. Ben ik wel weer blij mee want ik heb flink last gehad vannacht!

Cecile
3 May 2011, 12:44
@ Sanne: Bedankt meid!! We zijn ook heel blij:)
Voel me wel goed..Alleen veel last van gevoelige borsten en lichte steekjes/krampjes in mijn onderbuik.
Verder merk ik dat de moeheid er langzaam in begint te sluipen..Tja, hoort er nou eenmaal bij.
Hoop dat het voor jou ook snel raak is hoor!! Duim voor je!

@ Ellen: Hoop dat de fysio een beetje helpt..Echt vervelend! Sterkte hoor.

Berkeltje27
3 May 2011, 13:38
Hallo dames,

Daar ben ik ook weer een keer na een aantal maanden.
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Cecile, van harte gefeliciteerd! Lees je goede nieuws zojuist. :D
Hier gaat alles heel erg goed! 2 weken geleden de 20-weken echo gehad en alles is goed! Het word een meisje!
Maar dat gevoel had ik al weken, het was dus puur een bevestiging!
Maar zo leuk, sinds 15 april voel ik ze ook trappelen en bewegen, mijn man voelt het vanaf 20 april.
We zijn gisteren begonnen met de babykamer en op koninginnedag zijn we de eerste inkopen gaan doen voor de kleine meid.
Hoe is het verder met jullie allemaal? Ben zo benieuwd!
Het gaat zo snel allemaal, ik werk nog steeds volledig (28 uur per week gemiddeld, werk in de gehandicaptenzorg, veel lichamelijk werk) en ben blij dat het nog zo goed gaat.
Moet er niet aan denken om al thuis te moeten zitten en te wachten. Als het niet anders is dan is dat natuurlijk niet anders maar toch, jullie snappen me vast wel.

Tot horens.
Groetjes,
Kim.

Seep
3 May 2011, 16:22
He meiden, ik lees ook weer even mee.
Cecile wat leuk dat je ook zwanger bent!! En Berkeltje, wat leuk dat je een meisje krijgt!! :D

Echt super om te lezen dat er al best veel zwanger zijn hier.

Aan alle nog niet zwangeren - houd vol!!! ;-)

Ik ben nu zelf net weer ongesteld geworden na een cyclus van 64 dagen, en ben er toch best wel een beetje verdrietig van.
Deze cyclus start ik met de Clomid, hopelijk helpt het...

EHMVP
3 May 2011, 22:17
Berkeltje, mooi om te horen dat alles goed gaat!!
Hier gaat het ook wel goed, allen last van de bekken, das wel vervelend.

Bij de fysio ging het best goed, alleen nu wel weer wat last, heb ook wel gewerkt vanavond!
Morgen naar de bedrijfsarts, ben erg benieuwd hoe nu verder wat betreft mijn werk.

Seep, pfff meid, heftig 64 dagen. Snap dat je er erg van baalt!!! Ik wens je heel veel succ6 en hoop dat de clomid snel aanslaat!!!

Cecile
4 May 2011, 09:33
@Berkeltje: Dank je meid! Wat leuk om je weer te zien hier!! Wat geweldig dat je een meisje krijgt:)
Fijn dat je je goed voelt en gewoon je werk nog kan doen!

@Seep: Bedankt! Hoe is het met jou? Lang geleden alweer..Goed je weer te zien zeg!
Ik heb ook heel onregelmatige en lange cyclussen gehad en lang moeten ontpillen.
Na een half jaartje pauze weer begonnen en meteen zwanger...Weet zeker dat het bij jou ook goed komt!!
Ik ga keihard duimen voor je!! Het is je echt gegund hoor. Succes!

Cecile
4 May 2011, 09:36
Vandaag gaan we het onze ouders vertellen:)
We rijden er vanmiddag heen, dus vanavond weten beide het..
Verder houden we het nog stil, maar voor onze ouders willen we het niet stil houden!
Dan kunnen ze lekker mee genieten;)

sanne1984
4 May 2011, 12:15
Oh leuk dat jullie ouders het straks ook weten. Ik ben benieuwd naar de reactie.
Trek je je shirt aan?

Heb je zo lang moeten ontpillen Cecile? Ik heb het gevoel dat ik nu na een dik half jaar pas ook echt de pil uit m'n lichaam heb. Het kan zo verschillen he?!
Seep, ik hoop voor je dat de chlomid aan slaat. Krijg je hierdoor kortere cyclussen of wat is het effect er van?

Groetjes

krikra
4 May 2011, 12:46
ahh leuk dat je vandaag beide ouders gaat inlichten! Ik zit weer in de extra vruchtbare periode! We zijn gisteren weer gestart met het klussen! Ik hoop dat ik over niet al te lange tijd kan zeggen dat wij een kleine verwachten :D

Mowzy
4 May 2011, 17:52
Go for it Krikra!

En en en? Hoe reageerden de ouders? I wanna know!

Hier vandaag hoofdpijn en misselijk :(
Oh ons huis is nu eindelijk verkocht, we moeten er 1 juli uit. Ook hebben we een bod gedaan, en na wat heen en weer bieden een bod geaccepteerd!
Maandag moeten we met een bouwkundige kijken naar het huis en naar de hypotheker om onze financiŽn te regelen.
Hopelijk is het bouwkundige rapport en het koopcontract snel voor elkaar en kunnen we snel beginnen in het huis.

Seep
5 May 2011, 14:02
Hee meiden, toch wel weer fijn om hier even te zijn :-) lieve berichtjes!

@Sanne: de Clomid zorgt er inderdaad voor dat mijn cyclus korter wordt. Ik heb PCO, dit zorgt er voor dat mijn hormonen niet in balans zijn. Dit betekent dat mijn FSH (hormoon dat follikel stimuleert om te groeien) niet hoog genoeg is. De Clomid moet er voor zorgen dat het weer in balans is. Vandaag mijn eerste pil. Ik hoop dat het werkt, anders moet de dosis omhoog.

@ Cecile: was het leuk om het jullie ouders te vertellen? Daar verheugen wij ons ook zo op!

@ Krikra: spannende periode weer, duimen!!

@ Mowzy: wat fijn een nieuw huis! Spannend ook wel. En als er dan een guppie komt heb je daar lekker plek voor.

EHMVP
5 May 2011, 16:40
Hoi allemaal,

Fijne bevrijdingsdag hihihihi, gaan mensen hier dat nog vieren vandaag?? Ik niet
maar tracteer mezelf wel op varkenshaas met champion saus!!! Heerlijk!! Ga zo meteen lekker koken!!

Vanmorgen bij de manipedi geweest, heb mijn nagels weer laten doen met een nieuwe soort Gel, die heb je in kleuren.
En das het enige met mijn op hol geslagen hormonen wat nu blijft zitten.
Dus heb mijn nagels nu mooi paars met op de ringvingers witten sjablonen met bloemen en op de duimen witte sjablonen met
een vlinder. keeiiiiii mooi!!!! En mijn voeten heb ik een mooie french manicure met op de grote teen een vlindertje!! Echt gaafffff...
vooral met dit weer vind ik!! Leuk zo'n verwen ochtend!!

bij gisteren bij de bedrijfsarts geweest, ben officieel arbeidsongeschikt verklaard!
Zit nu dus thuis, en mag nu op therapie basis werken wanneer ik wil en me goed voel.
Dan kan ik gewoon naar mijn werk gaan en voor een paar uurtjes leuke dingen gaan doen met de bewoners.
Dus dat word wel erg makkelijk werk, Het is jammer dat het al zo vroeg zo moest, maar zal me wel veel rust geven
waardoor ik me beter voel. Wel fijn dat ik betrokken kan blijven op onze groep want je bent al zo snel weer vreemd voor hun!!

Hoe is het allemaal verder hier?

Liefs Ellen

Mowzy
9 May 2011, 17:30
Hey meiden,

hoe is het hier? Jammer inderdaad dat je ongeschikt bent verklaard Ellen, maar wel beter voor jezelf en de baby..
Lekker op therapeutische basis werken, dat voelt al minder gedwongen lijkt mij.

Seep hoe voel je je? Zijn er bijwerkingen van de Clomid, of heb je nergens last van?

Mijn collega is vandaag uitgerekend (op haar verjaardag), maar nog niks te bekennnen ;)
Ik heb het geluk dat ik deze maand 2x ongesteld moet zijn.. Naja, moet niet hoor.. Maar zou kunnen, haha we houden de moed er in!
Weet niet of ik het eerder heb gezegd maar nummer 4 van mijn collega's heeft zich gemeld qua zwangerschap. Moest wel even slikken en het is natuurlijk het gesprek van de dag.
Ik probeer me nu weer lekker op het huisje te richten, lekker keukens kijken enzo.

EHMVP
10 May 2011, 09:14
hey hey allemaal,

Ja mozy het geeft wel rust nu, gaat ook al een stuk beter met me omdat ik af en toe gewoon echt mijn rust kan nemen.
Ben wel blij dat ik nog wat kan doen op het werk!! Das wel fijn!!
4 collega's zwanger pffffffff.... dan moet jij nu ook maar zwanger worden hahhaha!!! Das inderdaad wel veel hoor!!
In ons team zijn we met zijn 2e, das al heel wat vond ik hahha!!

Iedereen een lekker weekend gehad?
Wat een weer he!!
Ik ben lekker bij mijn moeder geweest in babant en we hebben met de familie uit gegeten. Was leuk!!

Verder alles goed hier dames??

Liefs Ellen

Seep
10 May 2011, 10:34
Hey!
Oef Mowz, dat is niet altijd makkelijk lijkt me.
Hier gaat het er ook wel vaak over, heb een boel vrouwelijke collega's met jonge kinderen, en 1 daarvan is nu ook weer zwanger.
@Ellen, jij moet rustig aan doen voor je bekken? Vervelend, maar wel goed dat het erkend wordt! Maar gewoon goed naar je lichaam luisteren.

Mijn weekend was zalig, ik ben met de hele familie (mijn ouders, broer, zussen, aanhang, neefjes en nichtjes) een weekend in Schoorl geweest. Wat een mazzel met het weer!!!
Ik heb nu net gisteren mijn laatste Clomid geslikt en nog nergens last van... Nu hopen en afwachten dat het werkt!!

EHMVP
10 May 2011, 12:45
Oh ik hoop het ook voor je Seep, zal voor je duimen!!!!!
Spannend hoor!!

Ja moet inderdaad wel rustig aan doen, maar is van de ene kant ook wel fijn.
Was de laatste tijd door de drukte en de rust die ik tussendoor moest hebben, en het huishouden
wat daardoor echt plat lag een beetje gestrest en dat is ook niet goed!!
Maar ik mag nog therapeutisch werken gelukkig!!!! Tis niet dat ik al helemaal thuis zit.

krikra
10 May 2011, 13:28
Wij hebben besloten om deze maand eventjes een maand pauze in te lassen!

EHMVP
10 May 2011, 13:36
Kikra, ik wens je heel veel sterkte meid!!

Nikita
10 May 2011, 15:01
@krikra: mag ik vragen waarom of vind je dat vervelend???

krikra
11 May 2011, 00:04
Omdat er eventjes bij mij te veel oud zeer omhoog komt ;)

Volgende ronde hoop ik weer met frisse moed er tegen aan te kunnen :D

EHMVP
11 May 2011, 09:52
krikra, sterkte meisie!!

Cecile
11 May 2011, 12:48
@ Allen: Het duurde even, maar ik ben er weer!!
We hebben het onze ouders,broers,zussen verteld...Ze vonden het helemaal geweldig!!
We hadden die foto van mijn 3 zw-testen laten ontwikkelen met een leuke tekst op de achterkant en we hadden er een babymutsje bij gedaan! Ze vonden het echt super:)
In de dagen dat we bij onze ouders waren hebben we al verschillende cadeautjes gehad...echt heel leuk!
Het is heel fijn om het nu met ze te kunnen delen.
Mijn shirt bewaar ik nog voor als we het de rest gaan vertellen..hij is wel heel leuk geworden.

Verder krijg ik steeds meer kwaaltjes..Ben echt supermoe!! Slaap soms als ik thuis kom even en lig meestal rond 9 uur op bed...Ook ben ik al een aantal dagen misselijk (vooral 's morgens), gelukkig zakt dat meestal weg als ik iets lichts eet.
Ach ja, het hoort er nou eenmaal bij..Ik laat het maar over me heen komen:)

@ Mowzy: Gefeliciteerd met de verkoop en (bijna) koop van jullie huis!! Super:) Wij verhuizen ook 1 juli..toevallig!
Tjonge dat is wat zeg met al die zwangere vrouwen om je heen..Bij jou komt het ook goed hoor, dat weet ik zeker!!

@ Seep: Ik duim voor je dat de Clomid goed zijn werk doet!! Hoop echt voor je dat het gauw lukt hoor!! Dikke knuffel

@ Ellen: Klinkt leuk zeg die nagels! Kan je ze mooi showen met dat mooie weer;) Wel ontzettend balen dat je nu thuis zit, maar inderdaad
wel beter voor jou en je kindje..Doe rustig aan en als het lukt kan je rustig aan wat doen! Dikke knuffel

@ Krikra: Ik begrijp je keuze hoor..Vind het heel goed van jullie! Het kan je echt even goed doen als je het heel even loslaat en later weer verder gaat.
Sterkte en ik hoop tot snel weer! Dikke knuffel

Zo, heel wat knuffels uitgedeeld vandaag! Nu hopen dat het helpt!:)

EHMVP
12 May 2011, 15:25
wowwww, cecile, leuk is dat he als je het mag vertellen!!! Nu word het pas echt leuk!!
Leuk idee, hoe jullie het verteld hadden!!
Ben ook benieuwd naar je shirt.
Ohhhh ja die kwaaltjes ken ik, ik was ook zo moe in het begin!! pffffffff....!!!
Jammer dat je misselijk bent, dat had ik niet. maar ze zeggen dat als je nu wat vaker op de dag eet en dan gewoon wat minder
dat het dan beter moet gaan!! Ik hoop dat je er snel geen last meer van hebt!!
Wanneer heb je eerste echo dan?? Weet je dat al??
Bedankt nog voor je knuff, het geeft wel rust dat ik nu rustig aan kan doen!! Het gaat nu best goed met me!! Verschilt nog wel iedere dag,
maar als ik ook goed rust neem gaat het wel!!
Ja ben nog helemaal trots op mijn nagels echt kei leuk hahaha!!

Yeah vandaag weer naar de verloskundige voor controle!! Heb er weer zin in!! hahaha

Liefs Ellen

sanne1984
13 May 2011, 14:48
Hee lady's,

Hier alles rustig. We zijn super druk met de verbouwing bezig. Een lichtstraat of toch 2 koepels?? In de bijkeuken een tube of een lichtkoepel?? Haha. Wat een drukte!

Ik heb vorige week mijn vruchtbare dagen gehad maar denk dat het niets geworden is. Manlief is net op die dagen 2 avonden naar het cafe geweest en was er gewoon ziek van. Veel te gezellig geweest blijkbaar. Maar goed daardoor zullen ze vast een week niet meer hebben kunnen zwemmen. Haha.
Volgende maand nieuwe rondes, nieuwe kansen.

Ik was gisteren bij de dokter voor mijn spataderen en heb ook eens geÔnformeerd over het hoe en wat van zwanger worden.
Mijn huisarts was echt super lief en als ik een onderzoek wilde kon ik gewoon bellen en dan regelde ze dat.
We zijn nog niet zo ver dat we dat willen, maar ik denk nu ben ik er toch dus kan ik er wel eens naar vragen.
Zij raadde mij aan eens met ovulatietesten te gaan proberen zodat we echt op de goede dagen vrijen.
We wachten nog eens even af.

Seep, merk je iets van die chlomid? Moet je dat iedere cyclus meerdere dagen slikken of blijft het aan 1 stuk doorgaan?

Mowzy, ik begrijp je helemaal. Hier liepen ook 4 zwangere rond. 2 Er van zijn nu bevallen en die andere 2 zijn in augustus en oktober uitgeteld. Nu ben ik iedere keer het gesprek: "Wanneer kom jij? Wanneer ben jij zwanger? Hoe lang duurt het bij jou nog?" Mensen hebben geen idee hoe vervelend het is als je het heeeeeeeeel graag wil maar het niet 1 2 3 wil lukken.

Krikra sterkte!!
Ik heb mijn man ook al eens gevraagd of hij geen pauze wil maar dat wil hij niet zegt hij. Hij ervaart het op het moment als "extra" onrust bij de verbouwing.
Groetjes

Mowzy
15 May 2011, 22:39
Hey dames,

het is weer aan de rustige kant ;)

Sanne, ik snap wel hoe je je voelt zo met de verbouwing.. Wat voor een keuken, welke kleur tegels, laminaat etc... Wat vind hij mooi en wat ik, het liefst allebei natuurlijk.
Nog een maandje en dan mogen we als het meezit het huis in (misschien nog wel eerder).
Ik denk dat er dan veel geklust wordt, maar niet op seksgebied ;)
Heb mn mannetje vannacht maar even besprongen en vanmorgen, had zo'n zin! Hopelijk levert het ook nog wat op :D
En anders was het heel fijn :P
Mijn collega is inmiddels bevallen van haar 2e dochter, woensdag gaan we op kraamvisite met de andere collega's..
Heb er zin in, maar zal toch wel weer dubbel zijn, aangezien we rond dezelfde tijd zijn gestopt met anticonceptie.
Had nu ook al met een kleine kunnen zitten als het in 1x raak was geweest.

Hoe is het met de zwangere dames? Zijn er nog mooie buikfoto's? Of mooie echofoto's?

Nu maar snel naar bed, want ben toch MOE!

Truste!

Cecile
18 May 2011, 14:29
Jeetje, wat is het weer rustig hier.
Ben een week ofzo niet op het forum geweest en nadien maar 3 berichten bijgekomen.
Was wel snel bijgelezen;)

@ Ellen: Het is idd heerlijk om te kunnen delen! Misselijkheid is al minder..Eet idd kleine porties meerdere keren op een dag, dat gaat beter!
Hoe was het weer bij de verloskundige??
Ik heb maandag mijn 1e afspraak bij de verloskundige..spannend!! Tijdens die afspraak maken we een afspraak voor echo, ze doet dat zelf.
Ben nu zo'n 8-9 weken zwanger, dus hoop dat echo niet te lang duurt..kijk daar echt naar uit:)

@ Sanne: Het is wat he, verbouwen...Succes ermee! Jammer dat je vriend/man net ziek was op je vruchtbare dagen, maar ja je weet maar nooit!
Fijn dat je huisarts zo begripvol was en je wil helpen indien nodig!!

@ Mowzy: Begrijp dat het een dubbelgevoel is als je weet dat jij ook al een kleintje had kunnen hebben..Hoop dat het bespringen van je mannetje geholpen heeft;)
Ik heb helaas nog geen mooie buik of echofoto's...Als het zover is, laat ik het zien!

Hoe is het met Liedje?? Heb je al even niet gezien hier...

Hier nog steeds veel last van moeheid! Ben daardoor ook minder op het forum...Heb er gewoon de puf niet voor, haha!
Verder voel ik me wel goed..Mijn borsten zijn al behoorlijk aan het groeien (ze waren al niet klein) en mijn broeken beginnen erg strak te zitten.
Vind ik wel erg vroeg, dus denk dat ik gewoon wat vocht vasthoud ofzo.

Succes met zwanger worden (voor wie het aangaat)!!

Tot gauw! Liefs, Cecile

EHMVP
18 May 2011, 16:06
ohwww cecile, fijn joh dat het al beter gaat!!
Spannend dat je maandag naar de verloskundige mag!! je echo zal er wel snel achteraan komen.
Opzich kan het vanaf 8 weken maar ze hebben meestal liever rond de 10 weken!!
Veel plezier maandag!!!
Ik ben vorige week weer geweest, alles was goed!! De kleine groeit als kool en het hartje klopt nog vollop!!
het is een lekker druk ding, begin het nu ook te voelen dat hij beweegt kei leuk!!!
Ik groei ook als kool hahha!!!
Heb vandaag wat last van de rug en bekken das minder leuk maar toch!!
Dat je zo snel groeit enzo cecile dat had ik ook maar kan ook komen door je banden die oprekken enzo en je borsten dat gaat al heeeeeeeelll snel.
Dat je moe bent dat is zooo herkenbaar had ik ook. Dat gaat rond de 4e maand over. IS wel even vervelend maar went wel snel!!
geniet ervan meis!!!

Hoe is het met de rest dan? Het is hier zo rustig!!!
Nog nieuws???

Liefs Ellen

Cecile
18 May 2011, 19:42
Haaa Ellen,
Super om te horen dat het allemaal goed gaat met je kleintje!! Willen jullie weten wat het wordt?
Sinds wanneer begon jou buik te groeien? Misschien zijn het idd de banden..Zal t nog met de vk over hebben.
Jij ook lekker genieten hoor!!
Liefs Cecile

EHMVP
18 May 2011, 20:37
Hoi cecile,
nee wij willen niet weten wat het word. Ik wou dat eerst wel
Maar manlief niet en dan kan ik het beter ook maar niet weten
want ik kan mijn mond niet houden. maar zo vind ik het ook wel leuk
nog een echte verassing!!
Mijn buik ging ook al snel groeien met een week of 8
kon je het al wel een beetje zien. Voor een ander leek het wel of ik gewoon
wat dikker was geworden maar ik merkte het al wel goed.

Liefs Ellen

Mowzy
18 May 2011, 23:01
Hoi dames,

leuk dat jullie er weer even waren en om te lezen dat het ondanks de kwaaltjes goed met jullie gaat!
Spannend Cecile de eerste afspraak!
Als het bij ons zover is zou ik het wel willen weten (zeg ik nu).

Vanaaf op kraamvisite geweest bij mn collega, ze heeft zoooo'n mooi kindje!
Volgens haar ben ik nu ook wel aan de beurt ;)
Who knows (ik denk het nog niet).

EHMVP
19 May 2011, 13:43
who knows mozy, Ik duim voor je!!! over een goede week zul je het weten!!!
Maak je in de tussentijd vooral niet te gek!!
Hoe voel je je verder nu?

liefs Ellen

Mowzy
19 May 2011, 15:23
Ik maak me op het moment alleen maar gek over het huis.
We krijgen over 4 weken de sleutel, maar moeten in de tussentijd zo ontzettend veel regelen.
We zijn net terug van het gemeentehuis waar we een afspraak hebben gemaakt voor ondertrouw en geregistreerd partnerschap.
We moeten mijn getuigen nog vragen (mn auto doet het niet :( en wil het wel persoonlijk vragen)
We moeten heel veel mensen vragen of ze willen helpen en natuurlijk verbouwen en verhuizen.
Bleeeeeeegh
Heb wel een paar keer geklust deze maand, maar heb er geen vertrouwen in.

EHMVP
19 May 2011, 19:57
Nog hardstikke druk mozy!!!!!
Doe het rustig aan!!
Wanneer gaat het gebeuren jullie geregistreerd partnerschap?
Leuk joh!!

Liefs Ellen

Mowzy
19 May 2011, 20:25
15 juni! twee dagen voor de overdracht van ons nieuwe huis!
Ik zal even kijken of ik daar een paar dagen vrij voor kan nemen.
Volgens ons CAO krijg ik er 3 dagen voor, dat zou heel mooi uitkomen voor het huis ;)
Ik krijg ook een vrije dag voor het in ondertrouw gaan, zal ik ook wel even op mijn eigen manier regelen.
Moet er natuurlijk zoveel mogelijk gebruik van maken, haha!

Mowzy
19 May 2011, 20:34
Ik ben in love met een lamp voor een toekomstige babykamer!
http://www.dewinkelvannijntje.nl/interieur/lampen/staande-lamp-nijntje-80-cm-hoog.html
Hij is zooooooo tof!

EHMVP
19 May 2011, 21:22
leeuk meid, Ja als het goed is kun je dat wel vrij krijgen ja!!
leuk!! Al zin in?
En daarna lekker samen in je nieuwe huisje heerlijk!!
Ahhhhh mowzy die lamp is inderdaad superrrr!!! erg mooi!!!!

Liefs Ellen

Liedje
19 May 2011, 22:17
Hoi meiden,

Ben ik ook weer, ga nu op iedereen reageren, hoop dat ik niemand vergeet!

@Seep: ben blij je hier ook weer te zien! :-) Hoe gaat het? Doet de Clomid zijn werk of merk je nog niks? Hoe snel zou je normaal gesproken ongi moeten worden (of liever niet natuurlijk ;-)) na het nemen van de laatste pil ervan?

@Krikra: sterkte meis, ik hoop dat dit je helpt en je inderdaad volgende maand weer vol goede moed verder kunt!

@Sanne: fijn dat je huisarts zo reageerde, dat geeft toch wel een gerust gevoel lijkt me, dat zodra jij dat wil je verder onderzoek kan laten doen. Maar ik hoop heel erg dat dat gewoon niet nodig is!

@Ellen: hoe gaat het werken op therapeutische basis? Inderdaad wel super dat je dat nog wel kunt doen, anders val je meteen in zo'n groot gat kan ik me zo voorstellen... Hoe vaak doe je dat nu? En gaat het beter sinds je niet meer gewoon werkt?
Wanneer heb jij trouwens de 20 weken echo?

@Mo: kan me heel goed voorstellen dat het voor stress zorgt als je over 4 weken al de sleutel krijgt en nog veel moet regelen en doen! Succes en sterkte! En als je nu niet zwanger wordt de komende tijd kan het heel goed te maken hebben met de drukte en stress die je nu hebt he, dat moet je niet vergeten, maar wist je vast al! Die lamp is trouwens echt heel leuk, ik ben sowieso gek op Nijntje in tegenstelling tot Woezel en Pip, maar dat komt ook omdat iedereen daar nu dingen van heeft en van wil...

@Cecile: leuk dat je het je familie verteld hebt! :-) Wanneer heb je je eerste echo (had je misschien al gezegd, sorry)? Hoe voel je je verder?
Ik weet niet meer precies wanneer mijn buik begon te groeien, ging in het begin erg geleidelijk, met 12 weken zag je al wel wat hoor, maar niet met kleding aan. Daarna werd het steeds duidelijker en toen we de laatste keer in Nederland waren heeft mijn buik volgens mij een flinke groeispeurt gehad, toen we aankwamen was ik bijna 17 weken zwanger en toen we weer weggingen 18,5 week, je zag echt een flink verschil!
Nu ben ik 21,5 weken zwanger en kan je niet meer om mijn buik heen ;-)

Verder gaat alles goed, we zijn nu op vakantie, dus vandaar dat ik hier ook niet was de afgelopen tijd! En ben sowieso wat minder op het forum. Vorige week maandag heb ik de beruchte uitgebreide 20 weken echo gehad (weet niet of ik dat al verteld had hier) en alles was helemaal goed, dus dat geeft een heerlijk gevoel!
Ons jongetje voel ik heel goed en heel veel, de hele dag door! Je kunt vaak ook echt mijn buik zien bewegen, zeker als ik 's avonds in bed lig, dan is hij vaak het drukst!

Liedje
19 May 2011, 22:19
@Nikita: ik was jou niet vergeten hoor, voordat je dat misschien denkt ;-), maar wil je sowieso ook nog pb'en. Hoe gaat het met je en met jullie huis? Gaat ook hard he?

EHMVP
19 May 2011, 22:26
hey Liedje,

Ja het verschilt wel iets nu in niet meer werk, maar het is toch iedere dag weer kijken hoe het gaat.
heb gisteren en vandaag niet zo'n goede dag gehad, maar de rest ging wel!
Ik probeer ongeveer 2 keer per week nog even mijn gezicht te laten zien op het werk.
Dat gaat eigenlijk wel goed!!
30 mei heb ik 20 weken echo!
Jij hebt hem al gehad zie ik? Mooi dat alles goed was!! en leuk joh een jongetje!! Super!!
Hoe gaat het verder met jou?

Liefs ellen

Mowzy
19 May 2011, 22:26
Ow wat heerlijk Lied!
De hele zwangerschap op zich lijkt me super bijzonder *zucht* ik kan er helemaal bij wegdromen.
Je gaat echt snel, bijna 22 weken alweer! Hoe gaat het bij jullie en met de zoektocht naar een huisje? Of blijven jullie toch voorlopig in het hotel?
Ik heb stiekem op je hyves gekeken, maar wat een mooi buikje! Je bent mooi zwanger meis :D

Mijn vriend heeft ooit tegen me gezegd dat het na de verhuizing niet lang meer zou duren ;)
Helaas heeft de verhuizing zich 2 maanden uitgesteld, hahaha!
Ik ga er inderdaad van uit dat het waarschijnlijk nu niet gaat gebeuren. Het zou wel heel leuk zijn als het wel zo is, maar we moeten echt zwoegen een paar weken, dus voor mijn lichaam ook niet echt optimaal. Gelukkig melden steeds meer mensen zich om ons te helpen met het huis, daar ben ik natuurlijk heel blij mee.