PDA

View Full Version : Uitgerekend april 2011 Deel 3

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Babii
21 October 2010, 21:00
Klets hier maar verder!

Uitgerekend april 2011 Deel 2 (http://www.zwangerworden.nu/showthread.php/5795-Uitgerekend-april-2011-Deel-2/page304)

Pixxie
21 October 2010, 21:02
Ik lees net een bakerpraatje wat echt freaky is, (ff voor de duidelijkheid, ik kende hem niet). Ik drink elke ochtend zodra ik mn nest uit bed een glas sinasappelsap, en dit lees ik op internet: Snak je 's ochtends naar een glas sinasappelsap? Reken dan maar op een meisje.

eve74
21 October 2010, 21:04
Hallo meiden,

Sorry, ben een tijd niet geweest, erg druk geweest met werk vooral en in de weekenden ook, 's avonds ben ik nog best moe moet ik zeggen.

Maar ook even dit ego-bericht:

Wij hebben afgelopen maandag de uitslag gehad van de combinatietest. Helaas viel deze tegen: kans van 1:170 op een Down kindje. (gemiddeld is dit 1:300 en bij een kans kleiner dan 1:200 (dus van 1:2 tot 1:199) spreken ze van een verhoogde (hoge) kans).

Erg geschrokken natuurlijk, gingen er echt niet voor lief uit van een goede uitslag, zo zijn we helemaal niet, en je weet dat het twee kanten op kan, maar toch was het schrikken. De nekplooi van 2,3 mm was okay, maar een van de twee bloeduitslagen waren verhoogd. Deze nekplooi, bloed en leeftijd, alles gecombineerd, maakte de uitslag.

Er is meteen een gesprek bij het UMC (WKZ) voorgesteld om de mogelijkheden en risico's van een vruchtwaterpunctie te bespreken, dit gesprek hadden we gisteren. We hebben afgesproken dat we het morgen laten weten wat we willen.

We hebben eigenlijk al (voor zover we nog steeds niet alsnog twijfelen, gek word je ervan) besloten dat we de vwp doen. Kans op een miskraam is door het onderzoek 0,5 (ziekenhuis zei) 0,3 procent verhoogd, maar met de uitslag hebben we wel 95 % zekerheid of het een Down kindje betreft.

Zo moeilijk.... Word eigenlijk nog steeds gek van alle gedachten in mijn hoofd, echt teveel om te delen met jullie nu….

De uitslag volgt met 2-3 weken, dus moeilijke periode tegemoet. Proberen zo positief mogelijk te blijven: 1:170 is toch wel klein, maar toch….

Meiden, hoop dat het allemaal goed gaat met jullie! Wilde jullie alleen even op de hoogte brengen!

Liefs, Esther

liefdevol
whahahaha pixxie, zie je wel!!

Koli
Bedankt BABII :D

hahaha zie je wel MEISJE!!!!

Liefdevol ik ben er niet bij dit keer. Pas weer in afl 8.... Wel mijn vriendinnetje! (Je weet wel die nu mijn paard doet en 2 tanden mist) Ze bekeurd een brommer vanavond!

liefdevol
21 October 2010, 21:06
eve wat rot zeg, jeetje schrik ervan. maar idd, het is een verhoogde kans he, nog niet gezegd dat het zo is! hou moes en ga ervan uit dat jullie de juiste beslissing nemen. sterkte met dit alles, hou je ons op de hoogte? hele spannende tijden voor jullie. ik hoop dat je tussendoor nog kunt genieten van je zwangerschap!!

Koli
21 October 2010, 21:07
Eve: jeetje meis wat een emotionele achtbaan ben je in beland :( Pfff zware tijden voor jullie! Ik ga voor jullie duimen.
Sterkte de komende weken. :( Hebben jullie al enig idee met een "wat als"?

Pixxie
21 October 2010, 21:08
Eve, allesjemig meid ik kan me voorstellen dat de boel dan wel ff op de kop staat. Ondanks dat je de mogelijkheid in je achterhoofd houd is het wel schrikken als je zulk nieuws krijgt. Ik vind het heel dapper dat je de vruchtwaterpunctie laat doen, dit lijkt mij echt doodeng, maar zo kan je je beter voorbereiden als jullie kindje evenuteel Down heeft. Heel veel sterkte en succes met de 2-3 weken wachten op de uitslag. Hele dikke digi knuf!

Ampie en Liefdevol, ik ga echt heel hard lachen als ik wel een jochie krijg :lol: :lol:

liefdevol
21 October 2010, 21:08
jammer ampie, nah ja ik ga dan toch maar kijken. oant moarn enneh truste vast

Koli
21 October 2010, 21:13
Ja ik ga er ook vandoor... Op naar twitter met de collega's :lol:

Snow
21 October 2010, 21:19
eve: tjonge.. spannend!! succes de komende weken!!!

Snow
21 October 2010, 22:02
liefdevol; mooie buik ook zeg!!

pixxie; Hve kletst ook vaker mee en heeft al een dochtertje.. en euh; goed bezig geweest zeg!!!!

Ik ga mijn bedje opzoeken

Dreampje
22 October 2010, 05:13
Liefdevol en Ampie, mooie buiken hoor, ik heb wel al een beetje een buik maar dat is meer omdat alles omhoog geschoven is....

Eve, jeetje meid wat een nieuws, kan me heel goed voorstellen dat je even tijd voor jezelf en je mannetje neemt om dit even te laten bezinken en te bedenken wat je hiermee moet, sterkte ermee want dat is niet makkelijk!

Pixxie, misschien word het wel een jongen, maar een meisjesnaam waar je achterstaat is wel zo prettig, misschien toch nog weer wat boekjes doornemen?

Regenboog, Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Fijne dag vandaag!!!

Spring
22 October 2010, 06:30
Eindelijk bijgelezen, haha, daar gaat ie:

Mirre: wat een verdrietig verhaal dat je collega vertelde. Gelukkig is zo’n verhaal een uitzondering en gaat het bij verreweg de meeste vrouwen helemaal goed! Wow, dat je het kamertje al helemaal af hebt en ook al een geboortekaartje.. Ik moet alles nog! Hoeveel kaartjes? Ik denk ongeveer 50/60. Heel herkenbaar trouwens, dat je de naam hardop en met achternaam leuk moet vinden klinken: zo vielen bij ons de jongensnamen steeds af. Super, die uitslag van de combitest :-D Gefeliciteerd met de erkenning, dat gaan wij binnenkort ook regelen :-D

1981: Super he, dat de mannen het nu ook steeds echter vinden. Mijn vriend heeft het vanaf het begin helemaal geweldig gevonden, maar kon niet wachten tot mijn buik begon te groeien en hij meer aan mij zou merken, omdat ik ook weinig klachten heb. Nu heb ik echt een bolletje onderaan, dat je heel goed voelt als ik op mijn rug lig maar met kleren nog steeds niet ziet. Dat bolletje vindt hij super: steeds vastpakken en kusjes geven enzo en gisteren noemde hij haar bij haar naam (een meisjesnaam wisten we al toen we met de pil gestopt waren) en hij vertelde dat hij de hele dag aan ons gedacht had en plannen had gemaakt, wat hij allemaal kon doen met zijn dochter. Superlief! :-D
Is het goed gegaan met aardappelen eten?

Pixxie: hoe voel je je nu? Ik vind sneeuw echt geweldig, maar kan me voorstellen dat dat niet zo is als het zo lang zoveel sneeuwt.. Voor een paar weekjes, zeker rond kerst, zou ik wel willen ruilen ;-) Bij twijfel over de naam zou ik het gewoon zeggen, je moet er wel echt blij mee zijn en dan kan hij meedenken over een nieuwe.. Haha, dat praatje van de sinaasappelsap :-D Ik heb daar geen last van hoor ;-)

Mijntje: heel verstandig om iemand in te schakelen en knap dat je het zo snel doet. Ook hier gewoon van je afschrijven als dat je helpt, daar zijn we ook voor!

Regenboog: wat gaaf dat je het zo duidelijk voelde!! :-D :-D Super. Leuke cadeautjes heb je gekregen. GEFELICITEERD met je verjaardag!

Hve: leuk, een tupperwareparty!

Swase: lekker verwend dus, heerlijk. Nog gefeliciteerd!

Dreampje: ik sta elke dag tussen half 6 en kwart voor 6 op, alleen in het weekend niet natuurlijk, dus weet hoe het voelt ;-)

Vlinder: voel je je al beter? Ik hoop van wel.

Liefdevol: veel plezier met de echo vandaag. Wow, ook al een mooie grote buik zeg!

Numeria: ik had geen voorkeur wat jongen/meisje betreft. Jij wel?

Ampie: woooowwww, prachtige buik! En verder super mooi slank, echt mooi. Kan goed zijn dat je buik straks ineens een tijd stil gaat: een kennis van ons groeide tot 5 maanden heel snel en stond toen tot 7/8 maanden bijna stil wat groei betreft.

Eve74: vervelend dat de uitslag tegenviel, maar een kans van 1 op de 170 is nog wel heel klein, 169 vrouwen krijgen dus een kindje zonder down! Sterkte met deze uitslag en de vruchtwaterpunctie.

Hier: af en toe lijkt het net alsof er van binnen 'iemand' aanklopt, maar als ik me er dan op concentreer is het vaak opgehouden. Ik denk dus dat dat ons meisje is :-D Hopelijk wordt het steeds duidelijk. De echoscopiste zei trouwens dat als ik het nog niet voelde, dat niet lang zou duren, omdat de placenta helemaal achter ligt en mijn baarmoeder duidelijk te voelen is :-D Ik was nog vergeten te vertellen dat we op de echo zagen dat ons meisje precies hetzelfde slaapt als ik, was echt super schattig: op haar buik, een handje bij/onder het hoofdje en de beentjes half gekruisd. Ik vond dat echt super bijzonder om te zien. Gisteren weer cadeautje gekregen: kleertjes: hele stoere witte broek met een bloemetje op het pijpje en paarsachtig truitje met een rustig bloemenmotief en schoentjes, wit met een roze streepje: echt kei leuk! Ook nog een pyjama gekregen, lekker zacht en wit met een girafje en leuke kleerhangertje. Dit weekend waarschijnlijk de babykamer leeg halen met alles wat er nu staat en dan aan de slag, want we moeten die kleren enzo natuurlijk wel ergens op kunnen hangen straks, haha!

hve
22 October 2010, 06:53
eve@ wat een vervelend bericht. Het is toch een schatting? Ik bedoel het hoef niet zo te zijn toch.

Ik heb een paar mooie buik foto's voorbij zien komen. leuk hoor!

Pixxie@ mijn eerste is een dochter en had veel trek in melk. En nu in sinaasappelsap en alles wat een frisse smaak heeft.
Ik ga over 4 weken even binnen spieken of er een jongen/meisje in me buikje zit.

Ik ga opschieten want moet weer werken.

Fijne dag allemaal en eve@ sterkte

Koli
22 October 2010, 06:56
Dreampje: leuk dat je ook al een buikje krijgt :D Raar eigenlijk he! Eerst doen we alles eraan om af te vallen (jij meer dan ik) en nu zijn we blij met een buik :lol:
Lin: wat leuk dat je die kleine meid misschien al voelt :D Bijzonder he? hahaha de kriebels beginnen nu ook nu je het weet? Leuk om aan de babykamer te beginnen :D
Wij gaan pas in januari beginnen volgens mijn mannetje. Ik denk het niet :D Hij is al helemaal leeg. Wil strax alleen ff een muur schilderen en dan aankleden :mrgreen:

Ik heb trouwens al de bekleding van de reiswieg en de maxicosi gewassen :D Dat ligt nu klaar in de logeerkamer :D Spannend allemaal weer! Zo klein allemaal!
Zo kleine naar school brengen voor een halve dag en dan heeft hij vakantie. Ik ben vrij dus ga zo nog lekker ff in bed boek lezen :D Ik neem het er even van :D

Koli
22 October 2010, 06:57
HVE: Melk ben ik ook gek op nu! Bijna liter per dag. Ook optimel gaat er achter elkaar in. En aquarius :D Dat zijn naast thee de enige dingen die ik drink.

Koli
22 October 2010, 06:59
regenboog! Gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren!!!!

Mijntje
22 October 2010, 07:23
Gefeliciteerd Regenboog, Liefdevol wat een prachtige buik al! Eve sterkte komende 2-3 weken, wachten is niks aan bah!

Hier nog steeds hoofdpijn, ga straks toch maar even de ha bellen. Misschien heb ik wel gewoon een ontsteking..

Madelief gaat weer van judo af, we kregen gister een mail of ze bij de selectie wilt trainen van gym, dat is ook op zaterdag 2 uur lang (naats de vrijdag die zal al gymt). Ze mocht zelf kiezen en koos voor de gym. Ze is pas 4 keer geweest en we kregen nu al een mail dat ze kinderen met talent vaker willen trainen haha. Mijn kleine sportmeisje.

Koli
22 October 2010, 07:39
Aaaah wat leuk:D Spannend voor haar zeg! Ben benieuwd hoe ze het vind morgen:D

liefdevol
22 October 2010, 07:40
goeiemorgen allemaal.werkse voor diegene die moeten werken en een relaxte dag voor de vrijen onder ons. ik heb zelf vandaag mijn oppaskind de hele dag, die heeft al vakantie

mijntje, wow wat een talentje je dochter haha. helemaal leuk, lekker trots op zijn hoor....wat vervelend dat je nog steeds hoofdpijn hebt zeg. zou idd maar eens navragen. sterkte ermee..

ik ben verslaafd aan chocomelk, wel alleen de echte. heb een tijdje melk en fruit gedronken en verder lust ik momenteel niks. bij lisanne was ik verslaafd aan melk terwijl ik dat nooit luste. en bij laura aan cola.....deze zwangerschap begon ik trouwens met .................sinasappelsap hahaha. ben toch heel benieuwd wat dit zegt hihi

leuk he ampie, alvast met dat soort dingen bezig zijn. ik ga vanmiddag onze kinderwagen ophalen, ook weer zoiets. volgende week halen we onze babykamer weer op, die staat op zolder bij mijn ex man. en dan gaan we de meidenkamer veranderen in een meiden/jongenkamer. ze zullen met zijn 3en op 1 kamer moeten nu. we willen zsm gaan verhuizen maar zijn nog steeds huis aan het opknappen pffffffft. we hebben ook geen zolder dus tis even krapjes hier haha. nou geniet even van je alleen zijn.

regenboog, hieperdepiep hoeraaaaaaaaaaaaa, gefeliciteerd meid

liefdevol
22 October 2010, 07:47
ow wat ik nog niet verteld heb, ik kreeg gister ook een heel lief cadeautje van mijn vriend. een prachtig bedeltje voor aan mijn amora armband. een beschermengeltje..............voor ons ukje...............heel sneu want die vrouw had per ongeluk de picolo meegegeven, voor kinderarmbandjes. dus hij paste niet en toen hij terug ging bleek hij besteld te moeten worden. dus ff geduld nog.....maar was heel erg blij

Koli
22 October 2010, 07:47
Zeker een drukke, maar vast ook een gezellige boel met zijn 3en op een kamer :D Moet je nog veel doen in huis om te kunnen verkopen?

ppfff hoor net over een veerpont mensen mensen erop die om 7 uur vanmorgen is overvaren... Nog niemand terug gevonden! Heftig dat soort dingen :(

Koli
22 October 2010, 07:49
Wat onwijs lief zeg :mrgreen: Dat is toch wel heel bijzonder, jammer dat het zo liep, maar de bedoeling is er :D:D

Jeetje alweer 3 pagina's is toch niet normaal ???? :-0

Dreampje
22 October 2010, 07:53
Nee Ampie das ook niet normaal, ga dan ook eens wat doen!!! :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

liefdevol
22 October 2010, 07:55
oh vreselijk zeg, afschuwelijk zulke dingen

nee we hoeven niet erg veel meer te doen hoor, klein stukje verven en de badkamer ff onder handen nemen. wat mij betreft staat ie heel snel in verkoop. we gaan hierna eerst huren dus ja dan zou het fijjn zijn als dat wat gelijk oploopt he, huis verkocht en wij een huurhuis. maar dat valt vaak tegen he. ach tot die tijd maar ff krap...

ja verschrikkelijk lief, was helemaal emotioneel hihi.....

Koli
22 October 2010, 07:55
:lol::lol::lol: ben ik ook eens vrij! :D Krijg ik de schuld! Gisteren 9 pagina's zonder mij!!!! :lol:

Pixxie
22 October 2010, 08:02
Goedemorgen! :)

Regenboog, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! :D :D :D

Ampie, jakkes is dat in Nederland gebeurd??

Mijntje, wauw kan me voorstellen dat je trots bent op je sportieve dame :D

Liefdevol, wat onwijs lief zeg!! Ik kreeg in de zomer een Pandora bedeltje met een grote aap en en baby aapje, zo lief. Liam word vanaf dag 1 al aapje genoemd door ons en hij lijkt heel veel op zn papa :D Helaas heb ik de armband niet meer om omdat ik nu een tattoo op die pols heb zitten.

Liam is gisteren wakker geweest van 23:30 tot 1:30 uur, ik heb gelukkig heerlijk geslapen.
Heb gisteravond ook nog de kwestie naam aan vriendlief voorgelegd en hij heeft mn twijfels weer helemaal weggenomen :D

Dreampje
22 October 2010, 08:03
ja ok, heb je gelijk in, maar toen ik naar bed ging was jij er nog niet, pag. 300 en nu pag 3 van een nieuw deel, daar zit nog een nacht tussen dus eens kijken waar we vanavond eindigen met jou ;););)

Soetje1986
22 October 2010, 08:04
Hallo meiden,

Sorry, ben een tijd niet geweest, erg druk geweest met werk vooral en in de weekenden ook, 's avonds ben ik nog best moe moet ik zeggen.

Maar ook even dit ego-bericht:

Wij hebben afgelopen maandag de uitslag gehad van de combinatietest. Helaas viel deze tegen: kans van 1:170 op een Down kindje. (gemiddeld is dit 1:300 en bij een kans kleiner dan 1:200 (dus van 1:2 tot 1:199) spreken ze van een verhoogde (hoge) kans).

Erg geschrokken natuurlijk, gingen er echt niet voor lief uit van een goede uitslag, zo zijn we helemaal niet, en je weet dat het twee kanten op kan, maar toch was het schrikken. De nekplooi van 2,3 mm was okay, maar een van de twee bloeduitslagen waren verhoogd. Deze nekplooi, bloed en leeftijd, alles gecombineerd, maakte de uitslag.

Er is meteen een gesprek bij het UMC (WKZ) voorgesteld om de mogelijkheden en risico's van een vruchtwaterpunctie te bespreken, dit gesprek hadden we gisteren. We hebben afgesproken dat we het morgen laten weten wat we willen.

We hebben eigenlijk al (voor zover we nog steeds niet alsnog twijfelen, gek word je ervan) besloten dat we de vwp doen. Kans op een miskraam is door het onderzoek 0,5 (ziekenhuis zei) 0,3 procent verhoogd, maar met de uitslag hebben we wel 95 % zekerheid of het een Down kindje betreft.

Zo moeilijk.... Word eigenlijk nog steeds gek van alle gedachten in mijn hoofd, echt teveel om te delen met jullie nu….

De uitslag volgt met 2-3 weken, dus moeilijke periode tegemoet. Proberen zo positief mogelijk te blijven: 1:170 is toch wel klein, maar toch….

Meiden, hoop dat het allemaal goed gaat met jullie! Wilde jullie alleen even op de hoogte brengen!

Liefs, Esther

Probeer het andersom te zien meis...er is een kans van 1:169 dat je kindje gezond is!! ik heb ook de nekplooimeting gehad omdat ze dachten dat ons kindje een verdikte plooi had dus weet hoe je je voelt...
Mijn buurvrouw had een kans van 1:3000 dus was helemaal blij en toch heft ze een kindje met down syndroom.. het zegt dus niks.. wees positief meid... ik weet het is makkelijk gezegd.. maar kop meis....

Ga je trouwens voor dep unctie of niet?

liefdevol
22 October 2010, 08:05
oh wat goed pixxie dat je nu van je twijffels af bent. dat scheelt weer een vervelend gevoel he......
jij hebt goed geslapen? is je vriend eruit gegaan dan? leuk he als ze snachts wakker zijn pffft. een aapje, ook lief zeg. hahaha dus hij lijkt op zijn papa LOL. wat voor tatoo heb je?

Pixxie
22 October 2010, 08:06
Ampie, wanneer heb je weer een echo trouwens?

Pixxie
22 October 2010, 08:07
Liefdevol, ik heb Liams naam aan de binnenkant van mn pols, en dan heb ik nog 3 andere :D

Soetje1986
22 October 2010, 08:17
Hey goedemorgen Dames,

Ben even niet geweest heb wel alles teruggelezen maar is even teveel om te reageren..

Ik zie dat sommige al weten wat ze krijgen... of id at een schatting? Ik denk dat het bij ons een jongen word... 26 november hebben we de 20weken echo dus dan weten we het pas....

Voelen jullie je kleintje al bewegen? de vk had bij de eerste 2 echo's gewaarschuwd dat het een druk kindje is... en nu voel ik hem of haar en inderdaad... is toch wel vrij regelmatig aanwezig.....

Bij ons in de straat heeft ginster de buurvrouw de zwangerschap bij 24 af moeten laten breken.. bij de 20 weken echo bleek er zoveel mis dat het kindje niet levensvatbaar zal zijn... jeetje wat word je dan onzeker... dan schrik je wel even.... maar we blijven positef...

Waar zien jullie trouwens die buikfoto's terug? ik kan ze nergens vinden *bloos* bloos*

Soetje1986
22 October 2010, 08:22
Gaan jullie trouwens voor een 3d of 4d echo? wij hebben 23 december bij 25 weken de 4d echo gepland staan!

liefdevol
22 October 2010, 08:26
pixxie wat mooi, heel bijzonder

soetje, wat vreselijk zeg. na 24 weken je zwangerschap af moeten breken. bah ik moet er niet teveel over nadenken.....

een paar pagina's terug staan buikfoto's. wat heerlijk dat jij hem ook al voelt bewegen zeg.

Mirre
22 October 2010, 08:49
Meiden deel 3 al weer ;) moest wel even zoeken hoor, want nu heeft de naam er een # voor :?

Regenboog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! en wat ben je lekker wezen schoppen gister zeg :D leuk!!

Liefdevol jij ook al zo'n mooi buikje!! En wat een lief cadeautje van je vriend, een beschermengeltje :)

Ga straks op uitzendig gemist Politie te paard kijken, ben gisteren al halverwege Oh oh cherso op de bank in slaap gevallen.. :?

Eve daar was je dan!! Ik moest toevallig gisteren nog aan je denken, wilde je nog een pb'tje sturen, omdat je er nog niet was geweest sinds je de uitslag zou krijgen, maar nu lees ik ook helaas waarom... Ik ga je zo een pb'tje sturen meis, een hele dikke knuf alvast!

Lin wat superschattig hoe je vriend nu reageert op je zwangerschap en op jullie dochtertje!! Hopelijk voel je je meisje snel wat duidelijker "aankloppen" ;) gaaf man! En ook al lieve cadeautjes gehad, nu idd de kinderkamer in orde maken!! Succes!!

Ampie heerlijk, geniet van je rustige dag vandaag!!

Mijntje wat zul je trots zijn op Madelief zeg!!! :D Wow, 4x geweest, en nu al willen ze haar bij de selectie, dan doet ze het vast echt hartstikke goed!! Ben benieuwd hoe ze het vind morgen!! Sterkte met je hoofdpijn, misschien idd toch maar even langs de ha?

Een veerpont overvaren, jeetje... :( zal zo eens op NU.nl gaan kijken!

Pixxie nu ben ik wel heel erg nieuwsgierig naar jullie meisjesnaam geworden... ;)

Soetje ik voel de kleine helaas nog niet bewegen... Maar ben pas 13 weken, dus komst vast nog wel, want het is een druktemakertje ;) Bij mij is nu 2x een jongetje gezegd, maar zo vroeg moet je dat altijd met een slag om de arm nemen. Met 17 weken hebben we daarom nog extra een geslachtsbepaling! En wat vreselijk nieuws zeg... Je zwangerschap moeten afbreken na 24 weken... Brrr... Ow en Eve laat idd een punctie doen (ze heeft het in haar berichtje afgekort als vwp).

Swase wat was je verassing gisteren meis? Ben nieuwsgierig!! :D

@ hier: vandaag uiteraard weer thuiswerken, volgende week ga ik weer proberen af en toe op locatie te zijn. Staan wat spoedklussen op het programma, en dan na het werken lekker naar de kapper (is echt heel hard nodig, geloof dat ik nu meer gespleten punten dan haar heb whahaha) en vanavond familiefeest, zin in!

Spring
22 October 2010, 08:51
Liefdevol: ahhh, wat lief! :-D Heerlijk zeg, zo'n attent en lief gebaar.

Mijntje: wauw, natuurtalentje, die dochter van jou ;-) Leuk!

Pixxie: gelukkig geen twijfels meer dan en je hebt nog een half jaar, dus komt goed.

Ampie: verschrikkelijk, zo'n berichten :-( Kletskous ben je (als je er bent ;-)) haha

Soetje: leuk dat je er weer bent. Bij mij is het duidelijk dat het een meisje is, vanaf 16 weken kunnen ze het met redelijke zekerheid zeggen (zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, waarbij het toch niet bleek te kloppen). Ik heb al een 3d echo gehad en heb er nog één rond de 25 weken :-D Ik voel ons kleintje volgens mij ook, heel apart en bijzonder gevoel en ze is ook een druktemakertje maar slaapt ook nog veel met deze leeftijd. Wat een verdrietig verhaal van je buurvrouw :-( Meer dan van het positieve uitgaan kun je niet doen helaas. Gelukkig gaan verreweg de meeste zwangerschappen 'gewoon' goed en wordt het overgrote deel van de kindjes zonder beperkingen geboren.

Heb trouwens vanochtend weer een buikfoto gemaakt en nu zie ik toch wel een bolling :-D Zal binnenkort even de camera aan de computer hangen en de foto op hyves zetten.

Spring
22 October 2010, 08:55
Mirre: ik ben vandaag ook thuis aan het werk, heerlijk. Vaak ook veel productiever (heb een erg gezellige kamergenoot op het werk ;-)) Voel je al wel verbetering? En hoe was de cesartherapie? Veel plezier vanavond bij de kapper en het familiefeest.

Spring
22 October 2010, 09:08
Soetje: volgens mij is het bij de meeste pretecho's zo dat je 3d en 4d krijgt, omdat 4d bewegende 3d beelden zijn. Wij kregen ook allebei en hebben bij de 25 weken dezelfde echoscopiste.

Mirre: vroeg jij nou waar die pretecho was? In Son (vlakbij Eindhoven): ver weg voor jou dus! ;-) Meestal weet de vk ook wel een goed adres.

Mirre
22 October 2010, 09:11
Lin ik ben thuis meestal ook wat productiever, behalve dan op vrijdagochtend als de werkster er is, zoals nu... Mens kan net als de schoonmaakster van Ampie onwijs uit d'r nek kletsen :) Voel zeker al verbetering, therapeute was gisteren echt over mijn voortgang te spreken! Wat extra oefeningen en houdingen doorgesproken, en zwangerschapszwemmen en -yoga vind ze een goed plan, vooral omdat ik me nu niet lekker voel met normaal fitnessen en bovendien mag ik daarbij toch niet alles doen van haar. Moet alleen bij de zwangerschapsyoga dan wel aangeven waar ik mee loop, zodat ze daar rekening mee kunnen houden.

Jij al plannen voor vanavond of het weekend?

Mirre
22 October 2010, 09:13
Lin dat was ik inderdaad ;) hmm helaas idd te ver weg dus :( dan maar kijken hoe het Echobureau Utrecht bevalt! Ik geloof dat Daantje daar naar toe was geweest... Denk dat de vk me gewoon naar het Saltro zal doorverwijzen, vk doet zelf geen echo's namelijk, die werken daarvoor samen met Saltro, maar Saltro doet naast termijnecho's etc ook pretecho's, dus tja...

Pixxie
22 October 2010, 09:23
Mirre, wou net aan je vragen hoe het is, maar kan het nu al terug lezen :D Fijn dat je verbetering merkt! Hopelijk ben je gauw weer helemaal mobiel.

Pixxie
22 October 2010, 09:25
Soetje, zulke berichten zijn altijd vreselijk om te horen, helemaal als je zelf ook zwanger bent. Relativeren en loslaten, anders kan je niet meer genieten.

Ik ga nu even P te P kijken op uitzendinggemist :)

Spring
22 October 2010, 09:29
Mirre: super dat je al verbetering voelt. Zwemmen zal vast goed zijn en is ook echt fijn. Wij gaan dit weekend de kamer waar de babykamer komt leeghalen en kasten e.d. verplaatsen en misschien dat mijn vriend al kan beginnen met stucwerk. Verder waarschijnlijk met vrienden naar de bios en op bezoek bij de schoonouders. Zondag naar Limburg, als het goed weer is, mijn vriend mountainbiken met zijn beste vriend en ik genieten van een boekje op het terras. Gelukkig niet te vol weekend dus :-D

Swase
22 October 2010, 09:40
Wow! Wat schrijven jullie veel zeg! Wel gezellig! Ik ga proberen te reageren op iedereen maar ik sla vast iemand over, alvast sorry...

Regenboog: happy birthday to you, happy birthday to you! Fijne verjaardag! Wat leuk dat je al zo verwend bent door je mannetje. Hoe oud ben jij geworden?
Vlinder: hoe gaat het nu met je? Nog ziek? Wat balen voor je meid. Er zijn wel veel zieken volgens mij, op het werk hier ook een aantal en ik hoor het ook van andere locaties.
Liefdevol: succes en plezier bij de echo vandaag met je dochters! En wat lief van de pandora bedel!
Ampie en Liefdevol: wat een buiken joh! Wel heel mooi. Hoop dat het bij mij ook naar voren blijft groeien. Die van mij blijft een mooi klein bolletje tot nu toe, maar wie weet...!
Eve: wat een vervelend nieuws meid, heel veel sterkte voor jullie. Probeer inderdaad positief te zijn al is dat niet altijd even makkelijk. De kans dat het kindje gezond is, is vele malen groter. Heel veel sterkte hoor.
Soetje: wat een verschikkelijk verhaal. Inderdaad maar niet teveel bij proberen stil te staan, dan word je gek. Postief zijn en vertrouwen hebben.
Mirre: fijn dat je je beter voelt, hoop dat het zo door blijft gaan!

Vriendlief heeft me gisteren chique uit eten genomen in Antwerpen, heerlijk en zo gezellig was het!! Echt superlief van hem, ben weer helemaal zo superblij met hem, kan niet op!
Vanmiddag ben ik lekker vrij, ga nog even de stad in, wat boodschappen doen en beetje poetsen thuis. En twee taarten bakken vanavond voor m'n verjaardag die ik zondag voor familie hou. Ik doe een appeltaart en boterkoek en m'n mams maakt een kwarktaart, moet genoeg zijn. Dan morgenochtend nog om derest van de boodschappen en morgenmiddag high tea voor m'n verjaardag met m'n liefste vriendinnetjes, dus ik heb een leuk weekend voor de boeg!

Soetje1986
22 October 2010, 09:53
Hey dames,

Zat ff in deel 2 te kijken wat een mooie buiken komen er al voorbij! Ik ben wat steviger dus durf(de) nog niet goed te plaatsen.. maar nu is het echt een balletje.. dus zal hem een dezer dagen ook plaatsen...

Vlinder hoe is het met jou buik?

Soetje1986
22 October 2010, 09:53
@SWASE... heerlijk samen uit eten... wat lief...

Spring
22 October 2010, 09:59
Swase: gezellig! Klinkt zeker als een leuk weekend: heel veel plezier!

Soetje: iedereen en ieder lichaam is anders en daar is helemaal niks mis mee vind ik. Iedereen vindt ook iets anders mooi en voor een steviger lichaam hoef je je echt niet te schamen vind ik. Leuk dat het al echt een bolletje wordt: wat een wonder is het toch, zo'n zwangerschap :-D Ik ben heel benieuwd naar je foto!

Babii
22 October 2010, 09:59
Hey meiden,

Ik kreeg de melding dat er een # voor de topicnaam stond... Mijn excuses, dit heb ik gisteravond per ongeluk gedaan.

Als het goed is, zien jullie het topic weer normaal.

Liefs,
Babii

Pixxie
22 October 2010, 10:01
Swase, klinkt als een heerlijk uitje! En heel veel plezier komend weekend :)

Ik heb maar Oh oh Cherso gekeken, P te P kon niet laden.. raar!

liefdevol
22 October 2010, 10:05
soetje als ik mijn foto er al op durf te zetten moet jij het ook kunnen hihi. ik ben ook vrij stevig van mijzelf.....maar je moet je er natuurlijk wel fijn bij voele.

liefdevol
22 October 2010, 10:08
swase, wat een heerlijk uitje heb je gehad. genieten hoor, wat lief van hem. nu nog een leuk weekend erachteraan, veel plezier

Spring
22 October 2010, 10:09
Babii: maakt niks uit, bedankt voor het aanpassen!

Mijntje
22 October 2010, 10:14
Dag dames, ik heb een verassing.........

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SBOVSS64.jpg

Rara wat is het :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Sorry ik kon het niet meer laten hahahaha

1981
22 October 2010, 10:19
@Pixxie: haha, nou wie weet klopt dat praatje wel, over een paar weekjes weet je het of willen jullie niet weten wat het wordt?

@Eve: wat moeilijk zeg. Het zullen twee spannend en vast soms ook zenuwslopende weken worden. Hopelijk vind je ergens een beetje rust, al is dat vast erg moeilijk op dit moment. Ik denk aan julie, sterkte meid!

@Regenboog: gefeliciteerd met je verjaardag een fijne dag vandaag!

@Swase: jij was gisteren jarig als ik het goed heb, alsnog van harte gefeliciteerd. Nog een beteje verwend met leuke cadeautjes?

@Lin23: lief zeg wat je allemaal opschrijft over je vriend. Hihi. De aardappellen smaakten goed, heb het binnen gehouden. Joepie.
Leuk dat je die kleine meid gevoeld hebt, heerlijk lijkt mij dat. Ik dacht het laatst ook te voelen, maar weet het niet zeker.

@hve: nog een paar weekjes geduld hebben zie ik voor je het geslacht weet, heb je er een gevoel bij?

@Ampie: lekker dat dat gewassen is, is dat ook maar weer klaar. Lekker gelezen in je boek en lekker even geluierd??

@Mijntje: balen dat je nog steeds last hebt van hoofdpijn. Goed dat je straks even naar de ha gaat, laat je weten wat die zei?

@Liefdevol: ben benieuwd wat chocomel dan weer zegt, een jongen? Hoe voel je je verder? Leuk dat bedeltje voor aan je armband.

Oh moet naar de kapper, heb nog niet alles bij kunnen lezen, kletskippen ;-) misschien later nog even. Doeg meiden fijne dag!!!

Pixxie
22 October 2010, 10:24
Ik moet morgenavond weer werken en zie er erg tegenop. Heb mn collega's gesmst of hun de zaterdagavond van me willen overnemen... Hoop het zo!!

Swase
22 October 2010, 10:25
Mijntje! Moest je vandaag voor een echo? Wist ik niet meer....

Maar zie ik daar een klein piemeltje??? Ben er niet goed in hoor...

Pixxie
22 October 2010, 10:25
Mijntje.... MEISJE!!!!!!!!

Pixxie
22 October 2010, 10:26
Ik heb vriendlief laten kijken, die zie dat veel beter dan mij, en die zegt een meisje :lol: :lol:

Swase
22 October 2010, 10:26
Of toch een meisje? Dat piemeltje wat ik zie zit te hoog voor een piemeltje geloof ik.... hihi

Mijntje
22 October 2010, 10:27
Jaaaaaaaaaaaaaaah tis een meisje :) :) :)

We hadden besloten dat het een verassing zou blijven, maar ik kon het toch niet laten om te spieken :D

En er zt niks tusen de benen, dus inderdaad een meiske!

Spring
22 October 2010, 10:28
Ik zou ook gokken op meisje :-D Weet je wat dat is meisje, tussen de benen, maar dan hoger? Of missen we gewoon een stukje door de echo en is het toch een jongen??

Mijntje
Of toch een meisje? Dat piemeltje wat ik zie zit te hoog voor een piemeltje geloof ik.... hihi

Dat piemeltje wat jij ziet, is haar hoofd :D, ze kijkt zeg maar tussen haar beentjes door naar de camera :)

Dreampje
Ampie,

Dat waren grapjes van mij he?? vandaar al die smiley's, was een beetje in een dolle bui hier....Sorry als het verkeerd overgekomen is hoor...weet het niet maar je bent zo stil...

Mijntje, volgens mij meisje met hoger zwevend de navelstreng??? Heb je stiekum ff snel een echootje geregeld????

Vertel, vertel....

Spring
22 October 2010, 10:29
Oeps: de tweede keer meisje moet Mijntje zijn ;-)

Spring
22 October 2010, 10:29
Leuk!!! Gefelciteerd met jullie DOCHTER!

Mijntje
22 October 2010, 10:30
Heb inderdaad even stiekem een echo geregeld :D hihihi

Spring
22 October 2010, 10:30
(Haha, we typen steeds allemaal tegelijk volgens mij ;-))

Pixxie
22 October 2010, 10:33
Ik zeg tegen mn lief dat het indd een meisje is, zegt hij: ik moet maar echoscopiste worden, ik weet precies waar ik moet kijken! :D :lol: :D

Bij Liam heb ik 5 minuten zitten staren en ik zag niks terwijl hij het meteen zag :D

Maar helemaal leuk, een meisje, gefeliciteerd!!!!!

Mijntje
22 October 2010, 10:33
http://www.mijnalbum.nl/Album=IWTPFOKL

Hierbij alle foto's van ons prachtige meiske :) :) :)

Sorry ben beetje trots geloof ik haha

Pixxie
22 October 2010, 10:36

Waaaauw, super mooi en duidelijke plaatjes!!!!

Dreampje
22 October 2010, 10:38
Heel mooi Mijntje, maar hoe komt het zo dat je een extra echo geregeld hebt???

Mutsie
22 October 2010, 10:39
Ff inbreken.. Wat een mooie echo's van jullie meisje Mijntje! Is niet je eerste kindje toch? Geniet er van!

Swase
22 October 2010, 10:41
Ja, toch een meisje, super, gefeliciteerd!! Wat is de score nu, 3 meisjes en een jongetje of ben ik mis?

Swase
22 October 2010, 10:43
Supermooie foto's zeg en zo duidelijk ook. Die met dat duimpje is superlief.. Jullie meisje! Helemaal leuk joh, geniet ervan!

Pixxie
22 October 2010, 10:44
3 meisjes, 2 jongentjes is de stand :):)

Soetje1986
22 October 2010, 10:47
Wow gefeliciteerd Mijntje... Ik wil het ok zooooo graag weten.... hoe heb je dat zo kunnen regelen?

Spring
22 October 2010, 10:48
Mijntje: super mooie en duidelijke foto's!! Heb je toevallig ook een dvd gekregen? Of was het alleen een geslachtsbepaling? Lekker van genieten, een meisje erbij! :-D

vlinder82
22 October 2010, 10:49
@eve oh, dat is wel even schrikken dan als je dat hoort! Ik hoop dat jullie een goede beslissing kunnen maken wat betreft de vruchtwaterpunctie maar las dat het zo goed als zeker was dat jullie die gingen doen.. Meis, ja, een onzekere tijd dan voor jullie.. Ik wens jou en je vriend heel veel sterkte toe, en als er iets is; wij zijn er hier voor je he?! Cyberknuffel...

@lin wat heerlijk jou verhaal te lezen, misschien voel je je kleintje al en anders durt het bij jou dus niet meer lang, spannend!! En allemaal cadeautjes gekregen; wat ontzettend leuk zeg!! Word je helemaal blij van lijkt me :)

@mijntje dus jou dochter is een klein talentje ;) goed dat ze voor haar zelf een keuze heeft gemaakt.. Hoe gaat het nu met je hoofdpijn? Vervelend is dat he?! En je krijgt dus een meisje, jaaa, leuk zeg!! Hihi, dus je kon het toch niet laten om te spieken :) Mag ik vragen wat je voor die echo betaald hebt? Ik moet morgen namelijk ook en ben dr wel benieuwd naar..

@liefdevol ja, zo krijg je steeds meer leuke dingen he?! En de wagen en kinderkamer ophalen, helemaal leuk :)

@regenboog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Hele fijne dag meid :)

@mirre altijd leker he om even naar de kapper te gaan, helemaal als je weet dat je haar dat even nodig heeft geeft het mij altijd wel een lekker gevoel! Veel plezier met familiefeest, gezellig!!

@swase wat ontzettend lief van je vriend, dus je bent weer helemaal verliefd, heerlijk is dat!! Heel veel plezier zondag, geniet van je leuke weekend!!

@1981 veel succes bij de kapper, even lekker momentje voor jezelf...

@soetje ik heb met mn buik echt een groeispurtje gehad een paar weken geleden, nu is dat een beetje gestopt! Maar wat een naar verhaal van die vrouw, daar moet je ook echt niet teveel aandenken anders maak je jezelf echt gek!

Zo, dat was het weer :) oh, nu ik iedereen zo over de geslachten hoor kan ik echt niet wachten tot morgen en hopen dat onze kruimel zn beentjes niet bij elkaar houd! Wij hebben trouwens morgen gewoon een 2D echo.. Zit nog wel te twijfelen om te bellen en er misschien een 3 D van te maken maar vind het zo prijzig!!!
Nou, hier nog steeds ziek, bah al sinds zondag en word er helemaal gek van!!!

Spring
22 October 2010, 10:53
Vlinder: ja, zeker helemaal blij, loop echt met mijn hoofd in de wolken en mijn vriend ook :-D Ik heb trouwens 75euro voor 3d betaald, met dvd, cd met foto's, uitgeprinte foto's en dus een half uur 2d, 3d en 4d. De tweede pretecho (zelfde pakket) in dezelfde zwangerschap is 55 euro. Ik vond het dus meevallen en ben super blij dat we voor het uitgebreide pakker hebben gekozen! Wij mochten trouwens net voor de echo nog aangeven wat we wilden, alleen geslachtsbepaling was 35 euro.

Spring
22 October 2010, 10:54
Nog steeds ziek dus, ik had over dat zinnetje heen gelezen :-( Duim echt voor je dat het snel beter zal gaan.

vlinder82
22 October 2010, 10:58
@lin hier is de 3d echo ook 75 euro alleen dan krijg je alleen 2 fotootjes mee, als je dan meerdere foto's of een dvd wilt betaal je meteen 90 euro!! Nu voor de 2Decho betalen we ook al 50 euro en dat is dan maar 10 minuten!! Maar als jij mij advies zou geven; is een 3D echo echt veel mooier en duidelijker? Kunnen ze dan misschien ook beter het geslacht zien??

Mirre
22 October 2010, 11:05
Jemig, rustig aan met die pagina's hoor meiden :-o

Lin inderdaad een niet al te druk weekend haha ;) veel plezier in Limburg, hopelijk is het een beetje lekker weer, kun je inderdaad lekker buiten op een terasje een boekje lezen :)

Swase wow jij bent zeker lekker verwend door je vriend zeg!! En nog genoeg leuke dingen op stapel voor het weekend, dan voel je je vast en zeker wel heel erg jarig :D geniet ervan, en succes met al het bakken!!

Mijntje wow wat een mooie echo!!! Ik zie er een meisje in :D want ik zie geen uitsteekseltje of balletjes, maar wel streepjes!! Ow, nu lees ik het, inderdaad een meisje!! Wat leuk, krijgen Madelief en Milan een zusje!!! En ik dacht inderdaad al te zien dat ze door haar beentjes heen naar de camera kijkt, whaha super schattig!! Wow die andere foto's zijn ook echt super mooi!! Vind het alleen altijd een beetje eng, die beelden dat ze je aankijken, net een horrorfilm whahah :lol:

1981 veel plezier bij de kapper, ik ga vanmiddag ook, heerlijk!!

Vlinder je voelt je nog steeds niet lekker dus? Bah meis!! Wij hebben met 17 weken geslachtsbepalingsecho 2D incl DVD voor 40 euro. Hopelijk houd jullie krumel morgen de beentjes niet bij elkaar en zien jullie wat het wordt!! Denk trouwens dat het met 3D wel beter te zien is, daardoor weten wij sinds 12 weken al wat het wordt!! Op 2D was dat echt nog niet zichtbaar.

Spring
22 October 2010, 11:05
Nee, ik vond de toegevoegde waarde van het hele pakket voornamelijk de dvd, veel foto's, dat het een half uur ipv een kwartier was en ze alles nakeek. 3d echo was wel mooi en bijzonder, vooral omdat het handje duidelijk was en ineens echter leek, maar de baby is echt nog mager, dus 3d is veel mooier over ongeveer 9 weken. Geslacht zag ze bij mij 2d en ze zocht ook eigenlijk alleen 2d. Ik zou dan dus eerder kiezen: of 50 euro voor 2d of 90 euro incl dvd...

vlinder82
22 October 2010, 11:11
@lin thanx voor je reactie.. maar als ik dan bij 3d ook een dvd of meer foto's wil moet ik er OOK weer extra voor betalen.. Houd het dan maar gewoon bij de 2D.

@mirre dat is best goedkoop dan 2d incl. dvd! Ja, er zit hier in de buurt maar één en die is dus best prijzig! Ach, ik ben morgen ook alweer 16 weken dus hopen dat ze het dan wel goed kunnen zien!

Soetje1986
22 October 2010, 11:17
wij gaan 4d doen met 25 weken... 23 december... dat kost 75,- met dvd, 4 foto's en geslachtbepaling. en op de dvd staat onze reactie.. je wordt dus zelf gefilmd en alles wat de kleine doet... dus echt mooi... duurd ongeveer een uurtje!

Heb dr echt zin in.. achteraf had ik het misschien eerder gewild want ben reuze benieuwd naar het geslacht... maar nog even volhouden tot 26 november dan hebben we de 20 weken echo....

wanneer heb jij de Vlinder?

Soetje1986
22 October 2010, 11:18
@lin thanx voor je reactie.. maar als ik dan bij 3d ook een dvd of meer foto's wil moet ik er OOK weer extra voor betalen.. Houd het dan maar gewoon bij de 2D.

@mirre dat is best goedkoop dan 2d incl. dvd! Ja, er zit hier in de buurt maar één en die is dus best prijzig! Ach, ik ben morgen ook alweer 16 weken dus hopen dat ze het dan wel goed kunnen zien!

O zie het al in je onderschrift... op mijn verjaardag heb jij de 20weken echo... ik een dag later... spannend he.. we lopen echt redelijk tegelijk...

vlinder82
22 October 2010, 11:30
Ja, ik heb hem net de dag voor jou!! Nog een paar weken wachten :s... Ja, je wordt nu helemaal nieuwschierig omdat het hier veel ter sprake komt en er een aantal al weten wat het wordt!! Nou, ik hoop het echt morgen te weten, als ik me dan volgende week beter voel kan ik lekker aan de shop :)

Mirre
22 October 2010, 11:41
Vlinder jammer dat er maar eentje in de buurt zit!! Ze zullen dat vast wel weten, want de prijzen zijn er wel naar zeg... Maar ze zullen het vast kunnen zien hoor, met 16 weken!! Als hij/zij de beentjes tenminste niet bij elkaar houd, maar hier is de regel, kunnen ze het niet zien, dan mag je later een keer gratis terug komen. Is dat ook zo bij jullie?

Soetje ook mooi zeg, dat jullie dan zelf ook gefilmd worden!! Daar heb ik nog nooit van gehoord, echt leuk!!

1981
22 October 2010, 11:46
@Vlinder: balen dat je nog steeds niet lekker bent. Rust goed uit en voor morgen alvats veel plezier.

@Mijntje: wat een mooie echo's zeg!!! Wow, geniet ervan!

@Mirre: toevallig ook naar de kapper, altijd weer ff goed om bij te houden!

Mijntje
22 October 2010, 11:48
Ik heb een echocentrum in de buurt gebeld en een afspraak gemaakt voor vandaag.

Zij deed het vanaf 16 weken. Ik heb 35 euro betaald, heb de 10 foto's op cd en hardcopy, er staat ook een klein filmpje op, 30 seconde ofzo. Het duurde een kwartier en heette geslachtsbepaling.

Pixxie
22 October 2010, 12:40
Vlinder, ik heb ook gekeken naar echobureau's in ''jouw regio'' en dat zijn er indd heel weinig! Vind het ook erg duur trouwens. Gauw beter worden meid!

Mirre, oh ik ben dus niet de enige.. Ik vond de echo met het vooraanzicht ook een beetje freaky omdat je de oogkassen dan zo duidelijk ziet.. :oops:

liefdevol
22 October 2010, 12:45
hello, ben helemaal happyyyyyyy. we hebben ons wondertje zienj springen en stuiteren hahaha. wat geweldig!! volgens de laatste berekeningen ben ik toch echt 1 mei uitgerekend maar we zeggen niks hier hoor ssssttttt. het hartje heeft ze even laten horen, oooooh wat mooi is dat weer. mijn vrend heeft het gefilmd dus als het lukt zet ik het op hyves.....

ik ga nu kinderwagen halen

oh wacht, mijntje wat super meid. gefeliciteerd. ben helemaal blij voor jullie en wat een overduidelijke foto hahaha. kiekeboe!

Mijntje
22 October 2010, 12:49
Liefdevol wat fijn!! gefeliciteerd, heel lief van je vk dat je even langs mocht komen. Zo hoort het!

Pixxie
22 October 2010, 12:49
Whooehooeee wat super meid!!!! :D :D

Ik had het vanochtend hier nog ff gemeld, maar door alle vreugde rondom Mijntjes meisje werd er niet op gereageerd ;) Maar ik werk dus indd morgen mn laatste zaterdag, en daarna neemt een collega het over :D

daantje
22 October 2010, 12:50
@eve: he meid, wat een naar bericht. Heel veel sterkte!

Hier even snel: We zijn gister naar een kamertje wezen kijken en hebben het gekocht :-) Zondag gaan we het ophalen! Joepie! Ik geloof dat m'n man nog enthousiaster was dan dan ik. Ik zei vannacht ineens tegen me: wouw, we hebben gewoon het kamertje al gekocht. Ik heb met m'n half slaapdronkenhoofd gezegd: Is goed schat, leuk schat... ;-) De link staat al niet meer op marktplaats, maar als je wilt kan je hem vinden bij google bij afbeeldingen. Hij heet babykamer Kjeld. Ben helemaal blijk! Gister de zolder afgekregen met opruimen en vanmiddag komt m'n moeder om mee te helpen met de voorkamer. Tja, als we het zondag gaan halen, dan moet er heel nog heel wat gebeuren op de voorkamer. M'n lieve moeder kan dat zo goed. Ben helemaal blij.

Was vanmorgen wat minder. Ben net terug van een crematie. Er is een vader van de school waar ik eerst werkte overleden. Hij had alvleesklierkanker. Ik had een heel goed contact met hen en heb beide meiden in de klas gehad. Hij heeft ook onze sloten erin gezet. Maandag had ik nog contact met ze en dinsdag is hij overleden. Ondanks dat ik wist dat het slecht ging, schrok ik toch toen ik woensdag de rouwkaart in de bus vond.
Het was echt een hele toffe vent, evenals zijn vrouw overigens. Tijdens het condoleren feliciteerde ze me met onze kleine…. Het is al zo moeilijk wat bij een condoleance moet zeggen, maar nu stond ik echt met m’n mond vol tanden. Wat een schat dat ze daaraan denkt! Ze had het op m’n hyves gelezen en nog net tegen haar man kunnen zeggen. Wat een schat! Ik heb echt respect voor haar. Ze zag er zo sterk uit! Deze man is overigens al de 4e vader die in 2 jaar tijd van die school overleden is. Alle 4 zijn het vaders van meiden van die school en 3 van de 4 gezinnen heb ik in de klas gehad. Echt vreselijk.

daantje
22 October 2010, 12:52
@liefdevol: super meid! Fijn dat je even langs komt komen! Ga maar lekker vaak naar het filmpje van het hartje luisteren. Heerlijk!
@pixxie: wat fijn dat een collega het overneemt!

Ik ga hier alvast een start maken met de kamer. Is een pestbende, dus we hebben heel wat te doen! (hebben jullie dat ook dat jullie de laatste weken lekker alle zooi lieten liggen? Ik had helemaal geen zin in schoonmaken en opruimen. Nu het kamertje eraan komt wel, haha).

Snow
22 October 2010, 12:54
thanx voor de felicitaties!!! ik ben 25 jaar geworden.. weet niet meer wie het vroeg

ik heb snel gelezen.. en ben nu mijn mijn moeder .. maar reageer even op 1 ding:

MIJNTJE; JIJ SMIECHT!!! JE WILDE HET NIET WETEN HAHA! een meisje; LEUKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!

moet ik ook wat bekennen; ik had hetzelfde idee als jou; zeggen dat we het niet weten, maar we willen het toch wel weten..

Snow
22 October 2010, 12:55
* die twijfel van laatst was wel echt.. maar deze week besloten het WEL te willen weten haha

Swase
22 October 2010, 12:57
Daantje, wat vreselijk zeg.. Kan je je gedachten nu wat verzetten met 't het opruimen.

Liefdevol, wat heerlijk! Fijn joh, dat jullie je kleintje weer gezien hebben.

En Pixxie, dat is een heerlijk vooruitzicht zeg!

Ik ga ook aan de poets, doeiii

Pixxie
22 October 2010, 12:59
Daantje, erg leuk kamertje! Pff, kan me voorstellen dat het echt aangrijpend is als ze je ook nog feliciteerd met je zwangerschap.

Word net gebeld door hoogzwanger schoonzusje. Ze wil even met haar vader naar een stad verderop, maar ze moest weten of mijn vriend haar vriend evenuteel naar het ziekenhuis kan brengen als de bevalling ineens op gang komt. Mijn vriend is alleen net begonnen met werken en moet tot 22:00 uur. Hun hebben zelf nog geen winterdek onder de auto, en na 4 keer te hebben gezegd dat wij wel iemand weten voor goedkope banden maar waar niet op ingegaan word, mogen we wel ineens opdraven voor zoiets... Sorry, word ik een beetje kriegel van.

Pixxie
22 October 2010, 13:04
Regenboog, ik dacht dat ik zo ''extreem'' jong was met 2 kids als ik 23 ben, maar wij schelen dus niet veel :D

Spring
22 October 2010, 13:11
Leuk, lekker jong moeder met 2 kindjes :-D Ik ben straks nog 24 bij de geboorte van ons meisje en dat vind ik ook een fijne leeftijd, heb altijd graag jong moeder willen worden, dus ben heel blij dat dat lijkt te gaan lukken ;-)

Daantje: bah, naar zeg, zeker dat het al de vierde papa is :-( Leker afleiding zoeken.

Pixxie: woehoe, laatste zaterdag, wat goed! Hoe is dat nou precies gegaan dan want dat heb ik volgens mij gemist? Want jij zei toen toch dat je geen ontslag wilde omdat een andere baan zoeken zwanger lastig is? (sorry voor de nieuwsgierigheid, gewoon zeggen als je geen antwoord wil geven hoor)

Regenboog: hahahaha nog zo'n smiecht ;-) :-D Vertel je het wel tegen ons dan? En ben jij toevalig dat lijstje dat we toen gestart zijn nog bij aan het houden? Al vijf meiden weten het nu, gaat snel!

Mirre
22 October 2010, 13:23
Liefdevol wat fijn meis!! Een heerlijk springveertje gezien dus, samen met de hele familie!! En eindelijk het hartje gehoord!! Ben super benieuwd naar je filmpje, hopelijk krijg je het online!!

Pixxie wat goed zeg, dat je nu geen zaterdagen meer hoeft te werken! Zal een hele opluchting zijn, of niet? Pixxie en die schoonzus van je weer... Grrrr... Wat heb je haar gezegd? Zal wel niet hetgeen zijn wat je eigenlijk in je hoofd had om tegen haar te zeggen ;)

Daantje dat wordt dan nog hard werken meis, succes!! Met de hulp van je moeder gaat het vast lukken. Leuk dat jullie helemaal verliefd zijn op het kamertje!! En jeetje zeg, wat vreselijk... Zal wel heel zwaar geweest zijn die crematie. Zal ook vast geen oud iemand zijn geweest, en met jonge kinderen, vind dat altijd zo naar :(

Regenboog jij wilde dus ook de smiegt gaan spelen he? Whahaha. Nou, nu geloven we je niet meer als je straks zegt dat je het toch niet wilt weten!! ;)

Hmmm meiden dan ben ik maar een oude voor het eerst mama in vergelijking met jullie, ben 27 als de kleine geboren wordt!! Had zelf wel op mijn 24ste mama willen worden, maar toen was vriendlief er nog niet aan toe (wel 5 maanden bezig geweest ondanks dat, inclusief een mk). Moet wel zeggen dat het nu wel beter is, beter voelt. Relatie is stabieler, studie is af, zit op mijn werk beter op mijn plek, vriendlief is er aan toe... Wat dat betreft vind ik het dan weer niet zo heel erg dat ik al 26 ben nu ;) En we weten nu al dat we graag een tweede zouden willen, met ongeveer 2 jaar ertussen, dus als alles goed gaat ben ik bij de tweede ook nog wel een jonge mama ;) en trouwens, je bent zo jong of oud als je je voelt toch? Want nu voel ik me af en toe ook echt wel 60 whahaha :lol:

Pixxie
22 October 2010, 13:26
Lin, ik heb geen geheimen hoor ;) Nja, ik ben niet mn werk maar wel mn werkgever ontzettend zat, het is gewoon een lapswans die geen idee heeft van wat ie doet. Normaal gesproken werk ik om het weekend, zaterdag van 15:00 tot 02:00 en zondag van 15:00 tot 23:00. De zaterdagavond werken vind ik niet langer prettig nu ik zwanger ben en me ook echt zwanger voel. Daardoor had ik voorgesteld om de ochtend te werken, maar dan zou ik ook van weekend moeten ruilen. Dit hield in dat ik de ene week 5 dagen werk en dan weer 7 dagen vrij ben. 5 dagen werk trek ik op het moment niet echt, plus dat ik mn vriend dat echt amper zou zien. (Hij werkt in ploegen). Dus ik had zoiets van laat maar, ik werk wel gewoon door. Maar heb het nu aan mn collega voorgelegd, en zij wil die zaterdag wel van me overnemen. Helemaal super dus :)

Mijn werktijden en die van mn vriend, en dan ook nog er voor zorgen dat er iemand thuis is bij Liam is best een gepuzzel..

Pixxie
22 October 2010, 13:28
Mirre, dit is een andere ;) Schoonzus D is die ehm.. niet zo leuke ;) en schoonzusje I is die hoogzwangere die de boel dus niet zo goed voor elkaar heeft maar daar zal ik niet iedereen mee lastig vallen.

Wat je zegt, je bent zo oud als je je voelt. :D

Mijntje
22 October 2010, 13:33
Ik vind ons allemaal hele jonge mama's!! Bij mij op mijn werk zijn de moeders veeeel ouder. Laatst zijn er nog 2 vrouwen van collega's bevallen die allebei 43 waren.

Ik ben verreweg de jongste op mijn werk. Dat vind ik wel grappig van jullie (Lin en Mirre), jullie zijn gemiddeld genomen nog vrij jong voor hoogopgeleide vrouwen die aan kinderen beginnen. Hebben jullie ooit nog de wens om te promoveren? Wij hebben allerlei PhD studenten van mijn leeftijd, maar die hoor je echt nog lang niet over kinderen. Zelfs veel vrouwen die helemaal geen kinderen hebben/willen.

Mijntje
22 October 2010, 13:36
Pixxie wat lekker geen zaterdagen meer. Kun je nu nog wel je uren maken? Jouw vriend werkt ook wisseldiensten toch? Hier heeft manlief weer het hele weekend dienst :(. Het einde is in zicht, nog 2 maanden. Mannetje heeft besloten om vanaf 1 jan al zijn 1 dag ouderschapsverlof in te laten gaan. Dan kan ik lekker de laatste maanden van mijn zwangerschap in was zijn motivatie. Echt zo lief :)

Dreampje
22 October 2010, 13:37
Nog even reageren op de oude "mama's" ik ben bijna 35 als mijn eerste kindje het levenslicht gaat zien, dus Mirre, dan ben jij nog jong ;)

Pixxie, wat heerlijk dat je je werk kan aanpassen, dus het is niet zo dat je er helemaal niet meer gaat werken toch??

Mijntje
22 October 2010, 13:38
Oww en Regenboog jij ook smiecht haha. Ik was echt van plan om het niet te weten, maar nadat er hier allemaal berichten kwamen van jongetjes en meisjes kreeg ik zo de kriebels en heb ik gewoon een afspraak gemaakt haha.

Mirre
22 October 2010, 13:42
Whaha oke, nu ben ik weer bij :D dus dit is die aardige schoonzus die het alleen niet zo goed voor elkaar heeft. Denk dat ik gelijk aan de telefoon had gezegd: "maar waarom heb je dan nog geen winterbanden geregeld? Lijkt me ook veiliger als je straks vanuit het ziekenhuis in jullie eigen auto terug naar huis moet met de kleine..." Want lijkt me niet dat jullie dan de hele buts gaan ophalen en thuis afleveren :? kunnen jullie wel voor taxi blijven spelen!

Mijntje ik ben inderdaad wat dat betreft een rare hogeropgeleide vrouw ;) geen promotie wensen voor de toekomst, zou zelfs helemaal willen stoppen met werken... Moest van de week al bijna huilen bij het idee die kleine straks naar een kdv te moeten brengen toen ik voor bloedprikken bij een gebouw tegenover dat kdv stond en ik een mama een ukkie van een paar maanden daar af zag leveren... Mijn ukkie 2 dagen in de week voor 9 uur op een dag bij vreemden... :cry: Met een tweede erbij zou ik denk ik echt serieus overwegen te stoppen, vriendlief vind dat ook best als we dat financieel redden. Wil al moeder worden sinds ik me kan herinneren, een gelukkig gezin staat bij mij op nummer 1 van mijn wensenlijst. Dat ik toevallig goed bleek te kunnen leren, was een leuke bijkomstigheid in mijn leven wat ik doe zo lang mijn gezin dat toe laat ;) Ben liever moeder en het huisvrouwtje :lol:

Pixxie
22 October 2010, 13:43
Mijntje, ik lever nu inderdaad 1 dag in, maar wanneer Liam naar de kdv/psz gaat hoop ik in die kindloze-uren nog wat te kunnen werken, en anders jammer dan. Toen ik hier kwam wonen werkte ik maar 12 uurtjes per week, dus dit is al een hele verbetering. Fulltime werken zie ik sowieso niet meer zitten.

Dreampje, ik werk nu de ene week 3 dagen en de andere week 1 dag :)

Mirre
22 October 2010, 13:43
P.s: en gelukkig heb ik schijt aan wat de maatschappij daar van vind :lol:

liefdevol
22 October 2010, 13:47
djeez voel me ineens een hele oude moeder whahaha, wordt volgende maand 37!! ik was 25 toen mijn oudste werd geboren en bijna 29 toen laura werd geboren

jee wat erg he, weer een gezin uitelkaar gerukt. sterkte eh dreampje geloof ik. of was het nou daantje, sorrie meiden.

heb de wagen gehaald maar er zit geen beschrijving bij en ikw eet niet hoe de bak erop moet

Pixxie
Mirre, ik kreeg dus een smsje van vriendlief dat hij met de graafmachine bezig moet en dus niet zomaar weg kan. Dus ik bel schoonzusje op, blijkt ze al onderweg te zijn. Dus ik zeg tegen haar vriend dat mn lief niet weg kan, reageert ie ook nog gepikeerd! Terwijl schoonzusje gewoon voor de fun even weg wou, ja moiie, dat is dan toch niet ons probleem? Helemaal omdat we ze van te voren gewaarschuwd hebben dat ze winterbanden moeten aanschaffen e.d. maar het is net alsof ze het niet willen horen..

Pixxie
Liefdevol, welke wagen heb je? Misschien zoeken op internet??

Mirre
22 October 2010, 13:54
Pixxie nou dat vind ik dan echt een achtelijke reactie zeg, sorry hoor... Tis toch mooi hun eigen schuld dat ze die winterbanden er nog niet op hebben gezet, en dan moet je vriend zijn WERK maar onderbreken omdat zij voor de FUN wel wil?? Kom nou zeg... Ik was echt laaiend geworden!! Maar dat ben ik vandaag toch al snel, heb me toch net de buurkids een veeg uit de pan gegeven...!! Buurjongen heeft basketbalnet boven garagedeur hangen, en als hij alleen basketbalt gaat het wel goed. Maar het zijn rijtjeshuizen, naast hun oprit is dus onze oprit, en daar stond mijn auto op, en daar achter die van vriendlief. Kwam dus de godganse school bij hem ballen, vanaf de weg al een end gooien naar dat net, komt er dus een bal op mn auto... Grrr... Dus ik (in mijn ochtendjas!!!) de deur open getrokken en met een rood hoofd: DIE KWAM OP MIJN AUTO!! ALS JULLIE NIET OP DIE KANT KUNNEN BLIJVEN IS HET HELEMAAL OVER HE, EN IK ZIT DAAR (wijs op raam naast deur) DUS IK KAN HET ZIEN!!! Nou, geloof dat ze wel onder de indruk waren, zijn gelijk met alles opgehouden en vertrokken... Oeps :lol:

Spring
22 October 2010, 13:56
Mijntje: gezellig dat je man over twee maanden al een dag ouderschapsverlof neemt :-D Met drie kindjes kan hij dat heel lang volhouden, dus dat is super. Denk je wel aan die ouderschapsverlofkorting waar we het eerder over gehad hebben op het forum? Dan krijgt hij per opgenomen uur ongeveer 4 euro terug..
Over dat promoveren: ik heb de praktijk altijd veel leuker gevonden dan de theorie. Ik vond mijn scriptie schrijven leuk, maar toen ik eenmaal de oplossing had gevonden, vond ik het best irritant dat het dan nog in een x aantal pagina’s op papier moest komen te staan ;-) 4 jaar bezig zijn met hetzelfde theoretische onderwerp zie ik zelf dus echt niet zitten (of neem ik nu jouw opmerking over promoveren, aan de universiteit, te letterlijk en bedoel je carrière maken?). Carrière maken in de praktijk lukt ook prima met 4 dagen per week, dus dat komt goed! En over een aantal jaren ben ik waar ik wil zijn en zou ik 3 dagen of 3,5 kunnen werken of een dag thuis bv. Alles kan. Moeder worden is bovendien veel belangrijker voor mij :-D Het begon bij mij rond mijn 20e eigenlijk al te kriebelen, toen waren mijn vriend en ik 5 jaar samen en hij is 3,5 jaar ouder. We hebben toen al besproken dat we graag jong ouders wilden worden, maar ik wilde eerst mijn studie afhebben en kijken of ik mijn droombaan kon vinden. Toen dat gelukt was en we ook nog ons gezellige huisje hadden gekocht, waren we er helemaal klaar voor (en een dik jaar later was het zover) :-D
Waren er trouwens anderen meegegaan naar de echo bij jou?

Pixxie: super dat je het nu zo hebt kunnen regelen. Kan me voorstellen dat het een hele opluchting is! Irritant is dat inderdaad, als mensen hun zaakjes niet goed regelen maar dan wel op een ander rekenen om in te springen… Gelukkig is het wel de leuke schoonzus ;-)

Mirre: haha, 27 is ook jong hoor! Mijn vriend is nu 27 en 28 als onze dochter komt. Gemiddeld is de leeftijd in Nederland 29/30 geloof ik en bij hoger opgeleiden hoger dacht ik. Iedereen is inderdaad zo jong als hij/zij zich voelt en het hangt vaak ook van omstandigheden en persoonlijke voorkeur af hoe oud je bent als je voor het eerst gaat proberen om vader of moeder te worden.
Leuk trouwens om te lezen hoe jij over het werken denkt. Dat heb ik wel anders: ik vind mijn werk echt geweldig en wil het zeker blijven doen, als dat lukt. Mijn kinderen en vriend (dan man hopelijk ;-)) zijn het allerbelangrijkste maar als het goed te doen is wil ik wel graag blijven werken, ook voor de sociale contacten en om echt met mijn hersens bezig te zijn en op dat vlak uitgedaagd te worden. Mijn vriend gaat dan wel minder werken waarschijnlijk. Nu eerst 4 dagen en later misschien 3 of voor zichzelf beginnen (op zijn gemakje). Maar ka me goed indenken dat iemand anders ervoor kiest thuis te blijven, dat heeft ook zeker zijn voordelen.
Krijg je trouwens rare reacties op je mening, vanwege je opmerking over schijt hebben aan de maatschappij? ;-)

Spring
22 October 2010, 13:59
hahahahaha, sorry, lig helemaal in een deuk bij het visuele beeld van je uitbarsting Mirre :-D :lol: :lol: Wel irritant, zo'n buurjochie.... Goed in de gaten houden ;-)

Pixxie: wat een stomme reactie zeg, ongelofelijk, ik was ook ontzettend kwaad geworden!

Koli
22 October 2010, 14:02

Verrek krijg nou wat :-o

:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Wat gaaf!!!!!

Mijntje
22 October 2010, 14:04
Je begreep helemaal het promoveren waar ik het over had Lin. Manlief was trouwens mee naar de echo, hij was even weg geglipt op zijn werk :)

Wat leuk Mirre dat jij deze keuzes maakt. Ik ben er na de kinderen achter gekomen dat ik juist wel werken en carierre maken heel erg leuk vind. Ik heb nu heel leuk werk, maar uiteindelijk wil ik de evenementenwereld in, grote evenementen/feesten organiseren van A tot Z. Dat is echt mijn uiteindelijke droombaan. Wel het liefst 4 dagen hoor, 5 zou ik wel echt veel vinden

Pixxie
22 October 2010, 14:08
Mirre, ik visualiseer alles wat ik lees, en begon dus ook te grinniken toen ik je stukje las over jou in je ochtendjas ;) Ik ben heel rustig gebleven tegen mn nieuwe zwager, maar toen ik mn lief weer sprak ben ik wel ff gaan mopperen, want dit slaat gewoon nergens op. Ze zijn naar Noorwegen gekomen met 3 van zijn kinderen die nu ook allemaal ineens fatsoenlijke winterkleding moet hebben, ze moeten winterbanden hebben, wonen bij haar vader in huis, en geen van beide hebben werk en dus geen vast inkomen...

Koli
22 October 2010, 14:08
Regenboog, stiekemert!!!!! :D:D

Nou net vriendin op visite gehad. Mannetje is onderweg naar huis en dan gaan we zo naar de Ikea en daar wat eten. Vanavond de demo avond op mijn werk!
En dan ontmoet ik Mijntje :D en Madelief en Milan! leuk leuk leuk! :D

Oh en ik ga met een vriendin donderdag 4 november naar de Jonge gezinnenbeurs!!! Gaan er meer?

Numeria
22 October 2010, 14:09
Regenboog van harte gefeliciteerd
Lin: ik heb een voorkeur voor een jongen, maar het aller belangrijkste is natuurlijk een gezond kindje.
Eve: heel veel sterkte in deze onzekere tijd, probeer positief te blijven, het is helemaal niet zeker.
Mijntje een dochter van harte.
Vlinder veel plezier morgen met de echo
Liefdevol: een goede eco super
Mirre ik ben al 33 dus valt nog mee met jou, voel me geen 33 en heb eigenlijk met 25 altijd gezegd dat ik kindjes wil, maar relatie was toen niet goed, na 9 jaar uit elkaar gegaan en nu van mijn huidige vriend zwanger en helemaal dol gelukkig, alles heeft denk ik zijn tijd en reden.
Pixie beetje eigenwijs en niet echt eerlijk je schoonzus en zwager, maken van hun probleem jullie probleem, belachelijk.

Numeria
22 October 2010, 14:10
Krijg door jullie verhalen ook steeds meer de neiging dat ik wil weten wat het wordt:)

Mijntje
22 October 2010, 14:10
Wacht even hoor Pixxie,

Jouw schoonzus heeft drie kinderen, is nu in verwachting van nummer 4, heeft geen vast werk en geen eigen huis. Hmm bijzondere situatie. Is er wel uitzicht op een vats baan? Lijkt me wel een onzekere situatie zo, bah.

Pixxie
22 October 2010, 14:18
Mijntje, ehhh heb je ff? Dan leg ik het je uit ;)

Mijn schoonzusje is 21, haar vriend is 36 en heeft 5 kinderen bij zijn ex. Ze heeft een jaar bij hem in Engeland gewoond en ze zijn 2 weken geleden hier weer komen wonen, samen met zijn 3 oudste kinderen. Hij heeft een handicap en is dus deels arbeidsongeschikt verklaart, maar ontvangt nog een kleine vergoeding uit Engeland. Mijn schoonzusje moest nog 4 maanden naar school toen ze halsoverkop naar Engeland is vertrokken, en wil na de bevalling die laatste maanden alsnog doen zodat ze een diploma heeft. Nu wonen wij in een industriedorp waar dus maar weinig (of nagenoeg geen) werk is voor iemand met een lichamelijke beperking en die de taal niet spreekt.

Mijn schoonmoeder en ''schoonvader'' (stiefvader van mn vriend) zijn sinds november vorig jaar gescheiden en zij heeft dus haar eigen woning, maar zit eraan te denken om bij haar vriend in te trekken zodat schoonzusje&co in haar huis kunnen wonen. Enige probleem is dat ze geen geld hebben voor de huur.

Vriendlief en ik staan altijd klaar voor onze familie, maar ze hebben zichzelf zo in de nesten gewerkt, dat mogen ze ook zelf oplossen. Ik vind het allemaal zo ondoordacht etc, je verwacht toch meer van iemand met 5 kinderen...

Pixxie
22 October 2010, 14:22
Ampie, veel plezier vanmiddag en vanavond, en wat onwijs leuk dat je Mijntje, Madelief en Milan gaan Meeten :D :D :D

Mijntje
22 October 2010, 14:22
Waauuuwww weet je wat ik mij net bedenk: IK KRIJG EEN MEISJE, dus kan ik de Quinny Topline Wagtail aanschaffen :) :) :) :)

Heb net meteen een bod gedaan op marktplaats, deze maken ze niet meer nieuw :(

Koli
22 October 2010, 14:23
Nou aan zijn pik mankeert niets zo te horen :shock: Heftige situatie!!!!

IK WIL OOK HET GESLACHT WETEN EN WEL NU!!!!

Mijntje
22 October 2010, 14:26
Waaaahhh die vrouw mailt meteen terug dat ik hem mag komen ophalen 250 euro voor de Quinny speedi Topline Wagtail + bijpassende Maxi Cosi.

Helemaal top, ikke blij blij blij

Mijntje
22 October 2010, 14:27
Hahahaha aan zijn pik mankeert niks :D :D.

Maar goed wel lullig voor je schoonzusje, ik hoop voor dr dat ze ondanks alle stress die ze moet hebben wel een beetje kan genieten. En wat jou betreft Pixxxie, ik zou echt heel duidelijk je grenzen aan geven. Dit zijn duidelijk mensen die gewend zijn dat andere voor hun het werk doen

Mijntje
22 October 2010, 14:28
Sorry

Voor de leken onder ons die niet weten waar ik het over heb :)

Marktplaats.nl > Quinny Speedi XS Wagtail, zeer compleet! - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties (http://kind-baby.marktplaats.nl/kinderwagens-en-combinaties/386031816-quinny-speedi-xs-wagtail-zeer-compleet.html?mtype=2&fta=eNpNkstu2zAQRX8lIFDvAvAhStYQXqToJkCbTYtugsCgNJ RLhJZUi%252FKjhv69Qyoouju8vOTcGdJCBfcJtsDmU9ifbZiY mUCUAtg17MQGp10cwIwzCBME6FKbIKHkyqAneQRuQoQ%252Ffj RTh3TQjJGk4wj9fHQn35pwBaGkkoUJN9Bclnpr3i%252Fwe%25 2FZ9f%252Fsk%252BcUeovXBDJMHufEHqjmO845v4kTYpeUwxX ZAtxNC6Y29vD7Kt1f%252BthMpaQFstAfHjKfaEyhgHtcW6gqY qGSHWtZXAocWXQIsNO%252BuokTVYotJkcVWlASi7epKJyiE7b YElJe3BGXXcKF4grLQWhE452qsM2Dn%252BAoosmJFY9sEFWLV rErVZU%252B5bZRN1duS5%252BOolNbJjEJhQ3nIIZuqIkjVyj Z3Q43FYbQ47YPrD%252FFXapjTRg3saK%252F7NANqG%252FMQ JDB7YcaCgLuHR0mUH5n05y%252FpIEkTaGBfbePC%252Bt7Ank Jwrn%252B4OHc6uLPrs07f4LNt312PL%252FZIU375yPIU48k3 c3Q%252FbuO%252F4VOW78MpPvc059VK1%252F60YU7RPtLw7F 3Wq%252FNeDvG%252FIf%252FGby4%252BdEMcmFmWZW3pnDwc 7svyFw030dY%253D&return=eJwtjutqhDAQhd9lQf%252BpuTS2KFJW%252BiJRs2s wJqkz4trSd%252B8EhJDznZkzzOiGN7%252B2YS00kr83NzB6G %252Bd2RoxNVS0hGl%252BuelswOq0RSu%252BqxfrJbMYX9AY 9nAVcpUM%252FjYdUHsM6WK%252FRGqjGms)

Mirre
22 October 2010, 14:28
Lin whaha moest er naderhand zelf ook wel om lachen :lol: volgens mij heb ik de buurkids behoorlijke schrik aangejaagd whahaha never mess with a pregnant woman :twisted: gelukkig geen rare reacties uit de omgeving hoor, ben van de familie de enige hoger opgeleide en van de vriendenclub ook een van de weinige. Ben van de vriendenclub wel trouwens de jongste, en de rest is nog lang niet bezig met kids. Maar die kennen me goed genoeg om te weten dat ik mijn eigen plan trek en me er niets van aan trek wat andere vinden. En dat waarderen ze juist aan me ;) maar ik weet dat er ook genoeg mensen zijn (collega's op hogere functies of in de politiek bijvoorbeeld :? ) die een andere mening hebben. Maar schijt daaraan dus! :p Vriendlief hier is trouwens wel een stukje ouder, hij wordt over 2 weken 35, maar de mannen in zijn vriendenclub (die ong ook even oud zijn) zijn ook pas net bezig of net papa dus hij heeft ook niet te maken met opmerkingen als "wat jong" of "wat laat".

Probleem hier met werken is, dat ik geen idee heb wat mijn droombaan is ;) ben moeilijk tevreden te houden, want ik raak snel op iets uit gekeken! Ik leer heel snel en heb heel snel iets door, en als ik dan niet continu nieuwe dingen blijf leren of uitgedaagd wordt, dan heb ik het snel gehad en ga ik me vervelen. 3 jaar is de max daarom wel bij een baan. Zit daar nu al overheen, februari werk ik al weer 4 jaar bij dit bedrijf, maar wel al in mijn 3de functie dus dat scheelt. Zou ook echt niet weten wat ik hierna zou willen doen. Geen bedrijfsjurist meer iig, dat heb ik nu wel gezien. Dus vandaar dat het bij mij wat anders ligt, als ik echt het helemaal super naar mijn zin had gehad of een droombaan in mijn hoofd had, dan was het waarschijnlijk ook anders geweest. Nu is het puur tijdsdoding ;)

Pixxie jeetje zeg :-o en dan ook nog NOG een kindje op komst, in die situatie?? Pfoe dat hebben ze van te voren misschien niet helemaal goed doordacht... :?

Ampie en Mijntje leuk dat jullie elkaar vanavond gaan zien!! Veel plezier!! Ampie ik ga in het weekend naar de jonge gezinnen beurs :D

Mirre
22 October 2010, 14:29
Nou aan zijn pik mankeert niets zo te horen :shock:

:lol:

Mirre
22 October 2010, 14:30
Sorry

Marktplaats.nl > Quinny Speedi XS Wagtail, zeer compleet! - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties (http://kind-baby.marktplaats.nl/kinderwagens-en-combinaties/386031816-quinny-speedi-xs-wagtail-zeer-compleet.html?mtype=2&fta=eNpNkstu2zAQRX8lIFDvAvAhStYQXqToJkCbTYtugsCgNJ RLhJZUi%252FKjhv69Qyoouju8vOTcGdJCBfcJtsDmU9ifbZiY mUCUAtg17MQGp10cwIwzCBME6FKbIKHkyqAneQRuQoQ%252Ffj RTh3TQjJGk4wj9fHQn35pwBaGkkoUJN9Bclnpr3i%252Fwe%25 2FZ9f%252Fsk%252BcUeovXBDJMHufEHqjmO845v4kTYpeUwxX ZAtxNC6Y29vD7Kt1f%252BthMpaQFstAfHjKfaEyhgHtcW6gqY qGSHWtZXAocWXQIsNO%252BuokTVYotJkcVWlASi7epKJyiE7b YElJe3BGXXcKF4grLQWhE452qsM2Dn%252BAoosmJFY9sEFWLV rErVZU%252B5bZRN1duS5%252BOolNbJjEJhQ3nIIZuqIkjVyj Z3Q43FYbQ47YPrD%252FFXapjTRg3saK%252F7NANqG%252FMQ JDB7YcaCgLuHR0mUH5n05y%252FpIEkTaGBfbePC%252Bt7Ank Jwrn%252B4OHc6uLPrs07f4LNt312PL%252FZIU375yPIU48k3 c3Q%252FbuO%252F4VOW78MpPvc059VK1%252F60YU7RPtLw7F 3Wq%252FNeDvG%252FIf%252FGby4%252BdEMcmFmWZW3pnDwc 7svyFw030dY%253D&return=eJwtjutqhDAQhd9lQf%252BpuTS2KFJW%252BiJRs2s wJqkz4trSd%252B8EhJDznZkzzOiGN7%252B2YS00kr83NzB6G %252Bd2RoxNVS0hGl%252BuelswOq0RSu%252BqxfrJbMYX9AY 9nAVcpUM%252FjYdUHsM6WK%252FRGqjGms)

Mooi Mijntje!!!

Mijntje
22 October 2010, 14:35
Morgen om 16:00 hala ik hem op, in Almere Ampie ;)

Mooie spullen verkopen ze daar haha, heb ook al eens een barbiefietsje opgehaald in Almere

Pixxie
22 October 2010, 14:37
Sorry

Ik had al gegoogled :D :D Hij is gaaf!!!! :D

Koli
22 October 2010, 14:38
Lin: Doen waar jij gelukkig van wordt toch? :D
Mijntje: Hij is idd vet cool! :D:D Shit waarom is het nu weer vrijdagmiddag. Durf de echobureau niet te bellen of ze plek hebben! Staat zo stom!
Oh jammer, morgen komen vrienden op bezoek! Anders had je hier een bakkie kunnen doen :D Naja vanavond maar!

Pixxie
22 October 2010, 14:38
Nou aan zijn pik mankeert niets zo te horen :shock: Heftige situatie!!!!

Hahahahaha, nee maar als je hem ziet... Brrrr, hij is nie bepaald moeders mooiste...

Koli
22 October 2010, 14:39
Hij zal wel andere kwaliteiten hebben :lol: Dus....... :lol:

Mirre
22 October 2010, 14:41
Ampie de meeste echobureau's zijn ook in het weekend open ;) dus als je nu belt en je kunt vanmiddag niet terecht, dan misschien wel morgen ;) enne... denk dat ze wel wat gewend zijn, ze hebben tenslotte dagelijks met zwangere vrouwen te maken :lol:

Pixxie vind het dan toch knap dat hij het truukje 6x geflikt heeft, en de 6de keer dan ook nog met een stuk jongere vrouw... Doet hij vast "iets" goed :lol:

Pixxie
22 October 2010, 14:42
Iiieeeehhh gaaaaatver!!! Toen ze vorige week in het ziekenhuis lag, hebben ze daar gewoon liggen dingensen in de hoop dat de bevalling beter op gang zou komen! :shock: :shock: :shock:

Pixxie
22 October 2010, 14:43
Ampie, wat Mirre indd zegt, voor hetzelfde geld kan je er morgen nog terrecht! :D Wanneer heb je anders weer een echo?

We zitten elkaar hier helemaal gek te maken met die echo's :D :lol:

liefdevol
wow mijntje, die is cool!! heel mooi......wij hebben nu eendonkerblauw met zandkleur. ben er helemaal blij mee

oeps moet dochter nu naar feestje brengen, later meer!

Koli
Iiieeeehhh gaaaaatver!!! Toen ze vorige week in het ziekenhuis lag, hebben ze daar gewoon liggen dingensen in de hoop dat de bevalling beter op gang zou komen! :shock: :shock: :shock:

Zie je, ander kwaliteiten :D:D

Spring
22 October 2010, 14:45
Mijntje: mooie wagen!

Ampie en Mijntje: leuk, allebei heel veel plezier vanavond :-D

Pixxie: hahaha, moest ook weer erg lachen om jouw opmerkinge '(ik dacht stiekem ongeveer hetzelfde toen ik het verhaal las... hahaha ;-))

Ampie: ik ga niet naar de jonge gezinnen beurs denk ik, of misschien ook wel.. Nog niet echt over nagedacht. Is het leuk? Wat is er allemaal? Net zoiets als de negenmaandenbeurs of heel anders?

Mirre: dat kan ik me goed voorstellen. Als je je droombaan vindt, is het heel anders denk ik. Tijd doden kun je veel beter doen door tijd met je gezinnetje door te brengen ;-) Wij zijn ook de eerste in de vriendengroep, maar die zijn wel grotendeels van dezelfde leeftijd ongeveer. Wij zijn wel het langste samen en gaan over 1,5 jaar waarschijnlijk ook als eerste trouwen, tenzij mijn beste vriendinnetje binnenkort gevraagd wordt, want daar hoopt ze heel erg op en dan trouwt ze misschien net eerder dan wij ;-) Sommige mensen denken inderdaad dat ze overal een mening over moeten hebben en dat die van naadloos op iedereen met bv een hogere opleiding van toepassing is. Heel irritant. Die reacties hoor ik soms ook 'o, dacht dat je eerst nog jaren carrière zou maken' of ik weet in elk geval dat veel mensen zo denken, want voor ik zwanger raakte kreeg ik regelmatig de opmerking dat het handig was dat ik zo jong was begonnen met mijn baan en dus nog carrière kon maken omdat ik nog lang geen 30 was (allemaal van collega's van rond de 30 die er zelf nog niet mee bezig waren blijkbaar). Toen dacht ik ook altijd 'ha, je moest eens weten, we willen veel eerder beginnen!' :-D Inderdaad niks van mensen met zo'n mening aantrekken..

Mijntje: klinkt leuk, evenementen organiseren! Lijkt me echt heel gezellig en uitdagend werk.

Mirre
22 October 2010, 14:46

Iieeeeeuuuwwww gatver de gatver!! Je zal die twee maar betrappen :shock: jij bijvoorbeeld Pixxie, omdat je ze weer eens moest komen ophalen :lol:

Inderdaad Ampie, dat zijn die andere kwaliteiten ;) :lol:

Koli
Mannetje gaat nu bellen voor me.... Die roept alleen maar GODSKOLERE HEY, VANDAAG NOG???? *zucht kreun*

Pixxie
En bedankt, ik lig vannacht weer naar het plafond te staren omdat dat beeld niet van mn netvlies krijg ;)

Ik zou ook graag een nieuwe kinderwagen willen kopen, een enkele... Maar eens ff kijken wat er mogelijk is nadat we de dure decembermaand weer achter de rug hebben.

Pixxie
Mannetje gaat nu bellen voor me.... Die roept alleen maar GODSKOLERE HEY, VANDAAG NOG???? *zucht kreun*

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahhahaa

Spring
22 October 2010, 14:48
Lin: Doen waar jij gelukkig van wordt toch? :D
Mijntje: Hij is idd vet cool! :D:D Shit waarom is het nu weer vrijdagmiddag. Durf de echobureau niet te bellen of ze plek hebben! Staat zo stom!
Oh jammer, morgen komen vrienden op bezoek! Anders had je hier een bakkie kunnen doen :D Naja vanavond maar!

Zeker!! :-D Dus lekker het echobureau bellen jij! ;-)
Leuk dat we elkaar allemaal aansteken :lol:

Spring
22 October 2010, 14:49
Pixxie: uhhh, waarom vertellen ze dat dan ook tegen iedereen?? Too much information!

Pixxie
22 October 2010, 14:50
En zo lullen we de volgende 300 pagina's wel weer vol :lol:

Arme meiden die vanavond gaan bijlezen ;)

Even iets anders, ik heb weer een uitslag op mn buik, niet leuk. Het jeukt ook als een idioot. Heb het bij Liam ook heel lang gehad, en ik snap niet waar het door komt.

Mirre
22 October 2010, 14:50
Lin misschien weet ik wel een nieuwe carriere voor mezelf: vk :lol: loop nu bijna voor spek en bonen bij mijn vk namelijk, heb echt niet het idee dat ze zo veel meer weet als ik. Of echoscopiste, ben inmiddels redelijk goed in het uitvogelen van echo's ;) en (lekker generaliserend) dat soort vrouwenberoepen kun je vaak makkelijk parttime doen en houden ze goed rekening met vrouwen met kids, want die zijn/hebben ze allemaal :D ach ja, we zien het wel... voorlopig kachel ik lekker zo eventjes door :D Hmmm ja als die opmerkingen in het verleden gemaakt zijn, dan kan ik me wel voorstellen dat je nu denkt dat zij dat denken!! Maar inderdaad, gewoon lekker niets van aantrekken ;)

Mijntje
22 October 2010, 14:51
Hey Ampie, kun je niet veinzen dat je weer een bloeding hebt gehad :mrgreen:.

Als je dan toch weer een echo krijgt, kunnen ze vast meteen wel even kijken naar het geslacht hihi

Mirre
En zo lullen we de volgende 300 pagina's wel weer vol :lol:

Arme meiden die vanavond gaan bijlezen ;)

Even iets anders, ik heb weer een uitslag op mn buik, niet leuk. Het jeukt ook als een idioot. Heb het bij Liam ook heel lang gehad, en ik snap niet waar het door komt.

Ze zeggen dat je alleen jeuk op je buik hebt bij een jongetje ;)

Pixxie
Pixxie: uhhh, waarom vertellen ze dat dan ook tegen iedereen?? Too much information!

Nou, het ging als volgt. Ze vertelde dus dat haar zus nogal geschokt reageerde toen ze vertelde dat ze letterlijk alles eraan hadden gedaan om de boel op gang te helpen, dus ik grinnik een keer, en toen viel pas het kwartje. Dus met ogen als schoteltjes en mn mond halverwege mn knieen kijk ik dr aan, zegt ze: nah, dat is toch niet zo raar? Ik heb heel hard gelachen...

Mirre
22 October 2010, 14:52
Hey Ampie, kun je niet veinzen dat je weer een bloeding hebt gehad :mrgreen:.

Als je dan toch weer een echo krijgt, kunnen ze vast meteen wel even kijken naar het geslacht hihi

:-o die is echt sneaky... :-o whahahahahahahahaha :lol:

Pixxie
22 October 2010, 14:52
En daar komen de bakerpraatjes weer :lol: :D

Mirre
22 October 2010, 14:54
Pixxie: ;) je moet toch wat?? :lol:

Ampie: die reactie van je man whahahaha :lol: en en en? Kunnen jullie vanavond al terecht?

Spring
22 October 2010, 14:55
Pixxie: o zo, haha, als die man zo lelijk is wil je zo'n dingen echt niet weten.. Zeker niet als je een beetje visueel ingesteld bent.

Ampie: veel plezier met de echo ;-)

Ik ga nu van het forum, nog even aan de bak en dan met de was en het eten enzp aan de gang. Tot binnenkort en niet teveel kletsen want bijlezen is echt niet te doen anders ;-) :-P

Pixxie
22 October 2010, 14:57
Lin, het scheelt dat het voornamelijk onzin is, daar kan je zo overheen lezen :lol:

vlinder82
22 October 2010, 14:59
Zo, was even aan het bellen en meteen alweer een aantal pagina's erbij, niet bij te houden dit ;)

@liefdevol heerlijk dat je je kleintje hebt mogen zien en het hartje, nu kun je weer leker genieten..

@daantje alseerst; de kinderkamer ziet er erg mooi uit, helemaal leuk!! En wat verschrikkelijk die crematie, bizar he hoe leven en dood dan dicht bij elkaar staan!

@pixxie ja, dat hadden je schoonzusje en haar vriend toch ook eerder kunnen bedenken!! Je hebt je eigen verantwoordelijkheid in die dingen..

@mirre je bent de oudste niet hoor, ikk ben nu 28 en wordt een 1,5 week voor de uitgerekende datum 29, haha..

@mijntje jeetje, dat is echt een hele leuke wagen, die heb je maar weer goed gescoord :)!!

@ampie hihi, die vriend van jou zal wel denken NU???? Haha, jaaaaaaa!! en en, nog gelukt voor dit weekend??

Koli
22 October 2010, 15:01
Nou heb zelf maar gebeld, hij vind het onzin. Beide niet bereikbaar dus nr ingesproken. Ik word dus terug gebeld :( Hoop op morgen dan in
Utrecht. Nou ik ga nu weg. Ben er morgen weer!!!

Pixxie
22 October 2010, 15:01
Mijn vriendje bracht vandaag weer een Daim voor me mee met boodschappen doen :D

En ik durf met meer zekerheid te zeggen dat ik Pukkie kan voelen... hihi :D

vlinder82
22 October 2010, 15:15
@pixxie ja,wat leuk dat je pukkie kan voelen, wil ik ook ;)!!!!

@ampie grrrrr, balen dat je ze niet te pakken kan krijgen want je wil NU!!! Hahahaha.. Hoop dat je snel teruggebeld wordt en dat het SNEL kan!! We horen het wel...

Dreampje
22 October 2010, 15:16
Pfffffffffffffffff, ff een uurtje niet kijken, 6 pagina's erbij ofzo....en gewoon weinig meer weten...

Mijntje, geweldige combi die wagen met alles!!!

Pixxie, wat een info allemaal.... Maar een andere vraag aan jou, je hebt het gehad over een winterdek onder de auto? Wat moet ik me daar bij voorstellen en rijden jullie daar dan mee? Ik zie het nu namelijk voor me als een zeil onder de auto om je onderdelen daar te beschermen....???

Ampie en Mijntje, veel plezier vanavond!!

Ampie, ik krijg nu ook wel dat gevoel hoor....maar goed, het blijft afwachten.... maar vind het wel leuk om van de anderen te lezen....

Pixxie
22 October 2010, 15:24
Dreampje, ik moet nu stiekem een beetje lachen.. :oops: Met winterdek bedoel ik namelijk winterbanden. Hier rijden we op piggdekk, daar zitten kleine spijkertjes in zodat de auto meer grip op de weg heeft. In mijn beleving is winterdek een heel normaal woord in NL, maar zo zie je maar dat 3 jaar wonen in Noorwegen toch een beetje zn tol begint te eisen ;)

Vlinder, ik weet het niet 100% zeker dat het Pukkie is hoor, maar het voelde echt als gefladder. Bij Liam voelde ik hem voor het eerst met 18.3 weken, ik zat op school (Noorse les) en was helemaal mn concentratie kwijt, haha :D Het is een heerlijk gevoel, als wenste ik op het eind vaak dat ie ff stil lag. Hij zat met zn voetjes tegen mn ribben aan te porren, en dat deed zo'n zeer.

vlinder82
22 October 2010, 15:47
@pixxie nou ja, als het starks vaker gebeurd weet je dat dat het is :) Bij de 2e zeggen ze dat j het ook eerder voelt he?! Nou, bij mij nog een paar weekjes wachten.. Ik had trouwens ook nog nooit van 'winterdek' gehoord, je bent daar dus goed ingeburgerd :)

Dreampje
22 October 2010, 15:53
Thnx Pixxie, dan is dat ook weer duidelijk!! Nee ik had er nog nooit van gehoord, hoopte al dat ik niet een domme vraag ging stellen, maar ik snapte er al niks van, dus had zoiets van: Gewoon doen!....ben gewoon blij dat ik het gevraagd heb :D

Isja
22 October 2010, 17:27
Jeetjemineetje!!! Willen jullie zo snel mogelijk naar deel 4 ofzo!! haha:D:D
Heb vanmiddag kinderwagen opgehaald.. voor een heel leuk prijsje van een vriendin overgenomen!! Maar wat een gedoe om zo'n ding in de auto te krijgen.. dat moet ik nog wel ff gaan oefenen:)

Ik ga ook maar bellen voor een pretecho.. wordt ook wel heel nieuwsgierig!!! Mooie foto's hoor!!
Zou ik vanavond nog kunnen bellen? Hmm probeer het morgenochtend wel...

Lehh
22 October 2010, 18:33
Jeetje jullie gaan echt heeel snel hoor! Ik ben gisteren niet geslaagd bij de Miss Etam, wilde namelijk graag een jeanslegging/tregging en die hadden ze niet en de verkoopster keek me echt zo aan van ohhh meisje tog jij zwangerrr? Ben 24 dus sommige mensen vinden dat heel jong! Maargoed uiteindelijk wel geslaagd bij de H&M! Dus ik kan weer ff vooruit! En heb bij de Livera laten kijken wat voor cupmaat ik nu nodig heb en ben gewoon een cupmaat gegroeid! Hele lelijke meegroeibh gekocht hahaha maargoed k wil geen hangers krijgen, dus t beste voor m'n borsten!!! Fijne avond allemaal!

manu
22 October 2010, 18:36
Jeetje, ben ik de enige die op een vrijdag werk, want een geklets.

@mijntje:jij stiekemerd! Ik begrijp het wel, ben ook echt nieuwsgierig maar ga me toch bedwingen (hoop ik) wel gefeliciteerd natuurlijk. Zijn er nu nog meiden die het echt niet willen weten (een vriendin van mij wilde het ook niet weten, maar na afloop van de pretecho hheft ze het toch aan de echoscopist gevraagd!)

Over de leeftijd en opleiding: ben zelf 30 bij de bevalling (nog net). Bij ons duurde het sowieso wat langer dan gepland... Ik had op zich wel eerder kinderen gewild, maar het duurde even voor ik werk had gevonden dat bij me past. Nu zit ik op m'n plek en is alles tot rust gekomen. Dus tijd voor een kindje. Ben trouwens wel hoger opgeleid (werk nu als bouwkundig ingenieur), ga na de bevalling van vijf naar drie dagen werken en dat vind ik heerlijk. Vind familie veel belangrijker dan carrière, zolang ik werk doe dat ik leuk vind boeit het hogerop komen me helemaal niets. Vinden sommige mensen wel vreemd, zonde van je opleiding etc. Laat iedereen lekker z'n eigen zin doen.

Morgen meubels kopen, heb er zin in!

mila1982
22 October 2010, 19:07
Ben ik weer!!! Sorry dames! Nog altijd ziek! Ik heb nu ergens gehoord dat je een armband hebt met drukpunten, die zou helpen tegen die vreselijke zwangerschapskwalen.... Misschien wat voor mij, want ik word er zooooo moe van!!

Ik heb het een beetje terug gelezen, probeer wel op de hoogte te blijven hoor! Ik zag 2 dames die wanger zijn van een meisje!! Leuk hoor, Gefeliciteerd!!
2 jongens, 2 meisjes inderdaad!! We gaan goed op! Al wil ik graag nog een keer horen voor ik zeker geloof dat het een klein ventje is bij ons!
Doordat ik me zo rot voel, hebben we ook nog steeds niks gekocht voor de baby... Is dat heel slecht?? Ik heb nog even toch, haha!

Pixxie, Ik zag dat jij al sneeuw hebt daar!! Jeetje! Wel leuk hoor! Maar pas maar goed op, nu je zwanger bent! Maar als ik het goed heb onthouden, heb jij ook mooie uggs... ;) Nou die lopen natuurlijk geweldig in de sneeuw!

En Lehh, wat een brutale verkoopster, net of je veel te jong bent! Ik zie er ook jonger uit dan ik ben ( 28 ), en ken het hoor, mij kunnen ze soms ook zo bekijken! Maar onthou echt dat je een super mama bent! Ongeacht hoe oud je bent!

Ik ga even proberen wat beter bij te lezen, en straks natuurlijk THE VOICE kijken!! Zijn jullie ook zo'n fan van Ben Saunders? Ik vind m geweldig!!

Geniet van al jullie wondertjes!! Fijne avond!!

Pixxie
22 October 2010, 19:28
Lehh, nouja zeg wat een domme verkoopster. Was dat omdat je een tregging wou hebben of omdat je er zo jong uitziet? Ik heb die blikken ook veel gehad, vooral toen Liam net geboren was, echt niet leuk hoor. Ik ben misschien dan wel jong, maar wat dan nog? Grmpf.

Dreampje, je mag mij altijd alles vragen hoor :D

Mila, nog steeds misselijk joh? Wat balen! Slik je ook medicijnen e.d.? Hopelijk helpen de Seabands goed.

Manu, ik denk dat je vandaag indd 1 van de weinige was die buitenshuis werkt :lol:

Pixxie
22 October 2010, 19:39
Ik heb 2 volle wasmanden met was wat opgevouwen dient te worden.. Ga er nu toch maar eens aan beginnen... Tot later!

Dreampje
22 October 2010, 19:57
Dreampje, je mag mij altijd alles vragen hoor :D

Kijk uit hoor ;);) Wat is je pincode :P:P:P hahaha, hij is flauw....

Jij hoort nu van alles over The voice of Holland, kan je dat nou ook via uitzending gemist kijken of gaat dat aan je/jullie voorbij? Vind je dat niet jammer?

Numeria
22 October 2010, 20:44
Manu ook ik was vandaag aan het werk, was alleen weinig te doen waardoor ik stiekem op het forum was :)

hve
22 October 2010, 20:44
Ik dacht zou is even bij gaan lezen anders moet ik morgen zoveel lezen.
Het was maar goed ook Want liep 15 pagina's achter.:-o
Wel leuke berichten weer.

Regenboog@ Van harte gefeliciteerd.

Mijntje@ Wat een mooie echo s! EN wat leuk een meisje.

Lin@ ik denk dat het een jongen wordt.Maar we wachten het af ben net zo blij met weer een meisje.

Me dochter zei vandaag dat ze haar speelgoed niet gaat delen. en ze wordt niet grote zus.
Kan nog leuk worden. We hebben nog 24 weken te gaan!

hve
22 October 2010, 20:45
liefdevol@ wat fijn dat jullie je kindje goed hebben zien bewegen. hoe is het met de misselijkheid?

liefdevol
22 October 2010, 21:10
ff kort hoor, heb tijd nodig gehad met bijlezen hahaha

wat rot dat je je nog steeds zo ziek voelt mila. ik ken het gevoel hoor. begint nu een heel klein beetje minder misselijk te worden en op de momenten dat ik me iets beter voel wil ik stiekum toch eens gaan shoppen voor de kleine. je bent niet slecht, je voelt je niet fit. logisch!! jij bedoeld de seabands. ik heb ze ook maar werkt bij mij niet. ik heb zetpillen en nog pilletjes bij drogisterij weg (nux vomica. misschien moet je dit eens proberen? het helpt bij mij niet super hoor maar misschien bij jou wel. heel veel sterkte, niks aan zo.........

leh, joh niks van aantrekken. ze heeft het natuurlijk niet zo gezegd he, zou ze niet egwoon jaloers zijn? heerlijk hoor, zo jong moeder

hve dat beloofd nog wat hahaha, leuke leeftijd ook hihi. ach als de kleine r is is zij 3.5 en is het weer ietsje makkelijker denk ik. mijn oudste was 3.8 en het ging best goed hoor. tegen de tijd dat ukje gaat spelen is zij alweer ouder
het gaat redelijk. smorgens is het feest en moet ik echt kalm aan doen, smiddags gaat het redelijk en savonds wordt het weer erger. ja zo super om het kindje zo te zien, ben helemaal verliefd hihi. heb het vanavond ook voor het eerst echt voelen bewegen, wow!! kort maar krachtig maar het was er.....
truste

Snow
22 October 2010, 21:14
Geslacht

Wie?.................gevoel………weten?

Lin23………...Jongen………Ja………….
Hve………….Jongen………Ja…………
Vlinder82……Jongen………Ja………….23-10
Zon84………….?..................Ja………….15-11
Swase………….?..................Ja…………..17-11
Pixxie………..Meisje………Ja…………..
Regenboog…..Jongen………Nee
Vwz………….Jongen………Ja…………..
Mirre…………Meisje……….Ja………….12-10
Isja……………?........………Ja…………..
1981………….meisje……….Ja…………..
Marianne…….meisje……… Ja………………….
Manu…………meisje………Nee
Ampie………..meisje……….Ja…………
Mila………………………….Ja…………12-10
Dreampje…….meisje………twijfel……...06-12
Eve…………..Jongen………Ja…………
Daantje………………………Ja………………….

Groen = ombekend/houdt het geheim

Snow
22 October 2010, 21:20
ik heb wel een beetje gelezen.. maar te moe (en te koud) om te reageren.

ik krijg ook de kriebels om het NU te weten haha .. volgende week toch mar een echo dan? hahaha net als jij ampie, ik lach dubbel om de reactie van je man :D
Oja.. nog geen idee of we het vertellen aan de buitenwereld. Zo niet; dan zet ik het hier ook niet neer. Misschien op onze hyves .. als iedereen plechtig belooft het hier nooit te melden :D

Ik heb een leuke verjaardag gehad; lekker nasi gegeten bij mijn moeder met broers en zussen en femke heeft zich voorbeeldig gedragen, ondanks zeer weinig slaap.

Ik ga lekker douchen en dan wachten op manlief die hopelijk snel thuis is. ( ik heb een oliebol voor hem ... zal die blij mee zijn!)

Morgen ben ik er denk ik niet; gaan we naar Eindhoven. Daar woont mijn broer met schoonzus .. en die vieren de verjaardagen van hun morgen! 2 uur en een kwartier rijden :( blegh ...

tot zndag denktrusten

Snow
22 October 2010, 21:21
ik bedoel; ik LAG dubbel ..

Snow
22 October 2010, 21:22
tot zndag denktrusten = tot zondag denk ik! trusten

* mijn computer doet nogal freaky

Dreampje
23 October 2010, 07:44
Mogguh meiden, wij gaan strakjes naar Limburg, pfff ritje van dik drie uur, maar goed, ik weet niet of ik vandaag nog puf heb om bij te lezen en reageren, maar dan morgen weer!!

Fijne dag allemaal, tot later!!

Koli
23 October 2010, 07:56
Regenboog, leuke verjaardag gehad!!! Fijn! :D Sterkte met je ritje!

Dreampje, veel plezier in Limboland! Is altijd zo mooi daar:D Flinke rit dat wel.

Hier ook een flinke rit naar Rotterdam, X gaat uit logeren en komt dinsdag terug. Lange leve de vakantie. :D:D
Gisteren was een leuke avond. Leuk om Mijntje, Madelief en Milan te ontmoeten :D :D
Nou allebei de echoburo's willen geen geslachtsbepaling doen met 16 weken :( Ook niet die in Utrecht die andere stellen hier wel al blij hebben gemaakt:(
Nou dan maar wachten tot donderdag. En dan maar hopen dat het ziekenhuis ernaar wil gaan kijken, want het is natuurlijk een medische echo.

Vanavond uiteten met mijn dinnetje en de mannen. Lekker tapa's eten en dan naar de film Red. Gezellig dus :D

vlinder82
23 October 2010, 08:14
@manu mooi ho je dat zegt; dat je je familie en een 'leuke' ban belangrijker vind dan werk, ben het helemaal met je eens? Maar vandaag meubels kopen? Voor jullie zelf of de babykamer?

@hve oh oh, even dwars dus je dochtertje?!! Hoe oud is ze? Oh, ik zie het al in je onderschrift staan.. Ach, zal wel bijtrekken ;)

@regenboog dus wel genoten van je verjaardag, fijn! Nu vandaag weer een drukke dag, hoop dat je het volhoud, in ieder geval veel plezier!!

@dreampje veel plezier in Limburg, ja lang reizen dan maar Limburg is wel erg mooi, genie ervan!!

@ampie wat appart dat ze nog geen geslachtsbepaling wilden doen, hier wilden ze het zelfs al met 14 weken doen, ah, wel balen meis!! Dus kleintje even uit logeren, leuk!! En nog een leuke avond voor d boeg dus, voor ik het vergeet; heel veel plezier, lekker genieten!!

Nou, hier ging 8.30 de wekker en kon niet meer slapen.. Half 11 de pretecho en hoop zoooo dat ze het gslacht kunnen zien, heb dr vanacht ook de hele nacht ver gedroomd! Ik ga echt voor een jongetje maar mn vriend is ervan overtuigd dat het een meisje wordt, haha.. Spannend dus!!

Koli
23 October 2010, 08:26
Vlinder: ik heb bij jou ook het gevoel dat het een meisje wordt ondanks ik je niet ken :D Heel veel plezier meis! :D:D

Mijntje
23 October 2010, 08:40
Was inderdaad leuk gisteravond Ampie, kindjes waren druk aan het vertellen aan manlief.

Wie hadden er nou ook alweer last van pukkeltjes? Mijn bakerpraatje over dat het dan een meisje is, komt bij mij uit... De chineze kalender had het trouwens fout bij mij.

Ik ben echt benieuwd Vlinder wat je krijgt. Mijn ukkie lag er gister eerst helemaal niet goed voor, maar uiteindelijk was het echt wel duidelijk te zien. Lukt vast!

Mila wat vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent. Ik hoop voor je dat dat armbandje helpt, ik heb er weleens succesverhalen over gehoord, dus wie weet.

Regenboog, dan pb je ons toch :D, echt wel dat je het ons gaat vertellen :D.

Nog even geduld dus Ampie, leuke avond vanavond voor de boeg, veel plezier.

Ik ga straks Madelief dr Judopak maar weer even terugbrengen en een officieel gympakje voor dr kopen (wilde ik eerst niet, kost 35 euro.. gewoon een donderblauw pakje, niks bijzonders), maar goed nu dan toch maar. Manlief gaat de kinderwagen ophalen na zijn werk. Vriendin komt met een bedrijfsplan langs, of ik daar even doorheen wil lopen. Nah dat was het wel weer, niks gezelligs hier..

Lehh
23 October 2010, 08:45
Yeaaaah weekend!! Jullie mogen mij ook op het lijstje zetten hoor, ik wil graag weten wat het word! Het liefst vandaag nog haha maar we zitten steeds te tobben of we nou een pretecho laten maken of nog even wachten tot de 20 weken echo hihi! @ Mijntje: kweenie of ik het gezegd had maar ik had ook last van pukkeltjes! Al moet ik zeggen dat ze nu eindelijk weg zijn! Zeggen ze dan dat het een meisje word? Iedereen op 1 persoon na denkt dat wij een jongetje krijgen haha! K ben zo benieuwd!!!

Ik had trouwens vaag gelezen dat een paar van jullie ook naar de jonge gezinnenbeurs gaan? Ik ga op zaterdag 6 nov!

Fijne dag allemaal vandaag!

Koli
23 October 2010, 09:12
Lehh: Ik ga donderdag de 4e :D Spannend allemaal he! wachten is nooit mijn ding :lol:
Mijntje: Echt je lijkt totaal niet op je avatar!!!! :oops: Ik dacht gisteren word ik nou gek, maar heb weer ff gekeken en in het echt zie je er anders uit! (op foto heb je een wat dikker hoofd :oops: ) en dat terwijl je super slank bent :D Fijn dat je mannetje ff naar Almere rijd. Heb je zeker niet gezegd dat de A1 een chaos is in dit weekend ;-)

Pukkels: Ja word er gek van :( Maar goed mijn vriendin zat helemaal onder en kreeg een jongen :lol: We maken elkaar helemaal gek!!!!

Spring
23 October 2010, 09:57
Vlinder: ik heb bij jou ook het gevoel dat het een meisje wordt ondanks ik je niet ken :D Heel veel plezier meis! :D:D

Vlinder: bij mij had Ampie het ook goed ;-) Heel veel plezier!

Mijntje en Ampie: leuk dat jullie elkaar hebben ontmoet!

Wat pukkeltjes betreft: ik heb er bijna geen last van en het is toch een meisje. Volgens mij ook erg afhankelijk van je huid. Mijn moeder had trouwens twee zo goed als identieke zwangerschappen en ik bleek toch echt een meisje (en heb een broer).. Tot zover de bakerpraatjes dus ;-) :-D

Chinese kalender klopte bij mij ook niet.

Leuk om te lezen dat iedereen aangestoken wordt door de pretecho's, het is ook echt fantastisch en ik vind het heerlijk om nu 'ons meisje' te kunnen zeggen. Wat mij betreft echt een aanrader dus, maar dat hadden jullie vast al door :-D

Regenboog: wel op hyves zetten dan hè, ben wel heel benieuwd!

Vervelend dat sommigen nog steeds ziek zijn :-( Lijkt me echt heel vervelend. Gelukkig gaat alles wel goed met de baby's en dat is toch wel het allerbelangrijkste, toch? Al wil iedereen natuurlijk het liefst een zo fijn mogelijke en onbezorgde zwangerschap. Ampie: hoe voel jij je nu eigenlijk? Nog ergens last van?

Hoop dat ik niet teveel vergeten ben, fijn weekend allemaal!

Isja
23 October 2010, 10:07
Ja!!! Ik heb vanmiddag om 14:00 afspraak voor een geslachtsbepaling:D:D:D:D Ik wordt er helemaal zenuwachtig van:D
Daarna gaan we naar de babydump dus het is een echt babydagje vandaag HEERLIJK:D

Snow
23 October 2010, 10:55
Ik kon het toch niet laten eventjes te kijken. ook al heb ik volgens manlief geen tijd :

wow, de geslachtsbepalingen vliegen me om de oren.. nu wil ik het steeds meer en meer haha. Maar ik denk ook; 'voor 30 euro heb ik misschien nog wel 3 weekjes geduld'

dreampje; veel plezier in Limburg.. ook een eind rijden us :(

ampie; jij ook veel plezier..even kindloos :D!

vlinder; ooh ben benieuwd hoe de echo was!!!

Ik voelde het gisteren weer ontzettend veel bewegen, dus ik manlief roepen.. die legde zijn handen een tijdje op mijn buik en hij voelde het ook!!! Hij zo 'ja, nu!' en dan voelde ik het ook. Echt zo bijzonder!
Femke voelde ik zelf met 15 weken en 5 dagen en manlief toen rond de 20 weken.. en nu dus met 16 weken en 2 dagen en manlief met 16 weken en 4 dagen! wauw!!!!

liefdevol
23 October 2010, 11:03
even kort maar heel veel plezier mt de echo's!! ik denk ook dat het een meisje wordt bij vlinder, isja een jongen

Koli
23 October 2010, 11:06
Even vanuit de auto :D

Regenboog,m wat bijzonder zeg dat je mannetje het ook gevoeld heeft:D

Isja, jeetje jij wel :lol: nou geniet ervan. :)

Lin: hahahaha ja ijkt me heel bijzonder:D IK WIL HET NU OOK WETEN!!!
Verder voel ik me wel ok, maar begin toch onzeker te worden. Donderdag echo en gyn. Heb de kleine alweer een week niet gevoeld.:(

vlinder82
23 October 2010, 13:09
Nou, de echo was helemaal geweldig, net zo druk als bij de andere echo's, dat wordt nog wat ;) maar mijn gevoel klopte en we krijgen een jongetje!! Heel duidelijk te zien, haha.. Ze heeft zelfs nog heel even 3 D gedaan en hebben 5 leuke fotootjes meegekregen!
We moesten zowieso naar de babydump voor het ledikantje en natuurlijk meteen even leuke stoere kleertjes gekocht!! Ik heb helemaal hyper en gelukig!!

vlinder82
23 October 2010, 13:11
Trouwens; ik voel de baby ook al de hele week, had al het gevoel maar heb het nagevraagd en de plek klopt ook precies!!

Koli
23 October 2010, 13:44
Wauw Vlinder, wat een geweldig nieuws zeg!!! Echt super leuk voor je! Nu maar lekker shoppen :D
Grappig van dat bewegen he? Geniet ervan!

Pixxie
23 October 2010, 14:28
Aaaah Vlinder wat leuk!!!!! :D :D :D

Isja, en en en en...? :D

Ampie, hopelijk willen ze donderdag even een kijkje tussen de beentjes nemen, kleine moeite groot plezier toch?

Wij hebben boodschappen gedaan, net thuis, nu huis aan kant maken (keuken zou vriendlief gisteren doen en het is er nog steeds een teringbende, grrr) en dan alweer met eten bezig want ik moet om 18:00 uur werken. Heb de hele dag alweer koppijn en voel me gewoon niet fit. Even een baaldagje dus :(

manu
23 October 2010, 14:59
Hiep hoi, babykamertje is binnen (nou ja besteld dan) en zat een gratis box bij, dus die ook al binnen. En ook geslaagdvoor een positiebroek, wateen dag :-D jammer dat het nu van dat zeikweer is, zit nu thuis met een sjacherijnige hond.

@vlinder gefeliciteerd met jullie zoon.

Pixxie
23 October 2010, 15:11
Manu, regenlaarzen aan, plu op en lekker aan de wandel met je hond ;) Fijn dat je zo goed geslaagd bent! :D

liefdevol
23 October 2010, 15:51
wow vlinder, eenjongen!! nou helemaal leuk, gefeliciteerd. heerlijk he om dan lekker gericht te shoppen......

ampie, wat raar dat jij er dan niet terrecht kunt zeg. waarom een ander wel? ikkuh niet snappen!! wat vervelend dat jij nu ook dat onzekere gevoel krijgt, akelig he. anders bel je toch maandag meteen ff? doen hoor, ze kunnen je van je onzekerheid afhelpen door ff te luisteren. trouwens ik wil het nu toch ook wel weten, al die leuke verhalen......ik twijffelde enorm maar nu niet meer hahaha

regenboog, ik had het al eens neergezet maar wil je mij erbij zetten? ik wil het weten en ga het wel vertellen, denk dat het een meisje wordt

pixxie wat vervelend dat je je niet fit voelt. sterkte straks he met werken

manu wat leuk dat jullie almlekker geshopt hebben. heerlijk gevoel he

ik voel het sinds gister ook af en toe, heeeeeerlijk weer. oh weer zo vertrouwd

nou spannend hoor isja, kom je het ons snel vertellen?

Mijntje
23 October 2010, 15:53
Vlinder gefeliciteerd met je zoon! wat leuk dat het goed te zien was. Nu hebben we 3 jongens en 3 meiden. Ben benieuwd wat Isja er van maakt.

Ik slank :oops:, dank je ampie haha, mijn billen zaten onder mijn jas verstopt :D. Ik herkende jou juist direct, had je meteen in het vizier haha.

Enne wanneer is die A1 is geen zooitje. Lijkt me echt de hel om in Almere te wonen enkel en alleen om de A1. Ik heb nog nooit fileloos op de A1 gestaan, of het nou zondagnacht is of woensdagmiddag.

Is de sneeuw in je neus gaan zitten Pixxie met die koppijn? Doe maar lekker rustig aan!

Manu wat leuk dat het kamertje binnen is. Ik heb vandaag gereageerd op Marktplaats voor een bedje en commode. Ik vind eigenlijk alles lelijk haha, maar dit ging wel. Hoop voor een zacht prijsje.

Tis ook wel chagarijg weer, ben nu 2x op de fiets geweest, maar fijn is anders. Denk morgenmiddag met de kindjes naar de film ofzo. Is het echt weer voor

1981
23 October 2010, 16:25
@Vlinder: gefeliciteerd, leuk een jongen!!!! Geniet ervan! Enne ik heb ook het idee dat ik de kleine voel, jij schrijft dat je precies de plek aan kon wijzen en dat de vk gezegd had dat dat klopte, waar zit het precies??? Dan weet ik ook of ik het echt voel.

liefdevol
23 October 2010, 16:25
mijntje hoe is het eigenlijk met jouw hoofdpijn? is het al afgezakt? en heb je al iets ondernomen voor hulp?

liefdevol
23 October 2010, 16:26
1981, bij mij zit het onder de navel, tussen schaambeen en navel, ergens op de helft.

Mijntje
23 October 2010, 16:30
Ja 1981, jij bent al 17 weken. Alle tussen schaambeen en navel is bij jou de baarmoeder. De darmen zitten er wel omheen gewikkeld volgens mij. Maar als je echt iets voelt diep van binnen ( de belletjes waar sommige het bv. over hebben) dan kan dat heel goed de baby zijn!

liefdevol
23 October 2010, 16:42
trouwens ik heb de echo's op mijn hyves geplaats dus willen jullie het zien dan ff checken:-D

Isja
23 October 2010, 16:58
Jaja!! Ik maak de stand 4-3. Voor de................. MEISJES :D

De echoscopiste vond het overduidelijk een meisje en twijfelde er helemaal niet aan!! Echt leuk. En hoef gelukkig niet verder te gaan denken over een jongensnaam.. meisjesnaam hebben we al! Ook wezen kijken voor een kamertje maar niet geslaagd. Wel alvat een heel schattig jasje en een roze shirtje gekocht:D:D (mn vriend maakt zich nu al zorgen dat alles roze wordt:D:D)

Verder zag alles er goed uit en weer leuke foto's gehad. Zal ze nog wel ff inscannen later.

Doei doei.. ik ga verder zweven op mn roze wolk:D

liefdevol
23 October 2010, 16:59
joehoeeeeeeeeee een meisje, wat geweldig voor jullie. van harte gefelciiteerd meid. lekker genieten op je roze wolkje

vlinder82
23 October 2010, 17:16
@Isja jaaa, jij een meisje, leuk zeg, gefeliciteerd!! Gaat allemaal wel gelijk op zo he met het geslacht, grappig!!

@1981 ja, ik voel het rechts onder mn navel en ook alleen daar! Dat klopte zei ze omdat mijn placenta aan de voorkant ligt en dat dus net het stukje is waar de placenta dunner is of ophoudt!!

Jeetje, zo wordt het wel steeds "echter".. Elke keer weer een nieuwe fase, leuk!! Zal proberen later nog even een fotootje te plaatsen.. Nu eerst eten; kippepootjes staan in de oven, lekker sla erbij, jammie!!!

manu
23 October 2010, 17:22
@isja gefeliciteerd met jullie meid, handig voor de namen

@pixxie. Ik vind de regen niet zo erg, inderdaad regenjas aan en gaan. Maar wij hebben een hond die niet van water houdt! Ook niet om te zwemmen. Hij blijft gewoon liever binnen (behalve als er een loops teefje in de buurt is, dan zou hij door een wolkbreuk naar buiten gaan)

Mirre
23 October 2010, 18:34
Goedenavond meiden!!

Effies snel reageren voordat we weer door gaan naar een verjaardag ;)

Vlinder van harte gefeliciteerd meis, jullie krijgen een mannetje, super :D

Isja jij ook lekker wezen kijken, van harte gefeliciteerd met jullie meisje!! :D

Regenboog wow dat je man het al heeft kunnen voelen, wat geweldig!!

Hier nog niets gevoeld. Doe zooooo erg m'n best, lig soms stil op bed, hand op m'n buik en maar concentreren op mijn baarmoeder maar niets. Af en toe denk ik wat te voelen, maar weet zeker dat dat die kleine niet is. Daarvoor wil ik het denk ik gewoon te graag ;) want dinsdag bewoog ukkie heel erg op de echo en ik voelde echt helemaal niets. Volgens de ene echoscopiste ligt de placenta voor, en volgens de ander achter, dus tis nog even wachten wie er gelijk heeft, want kan zijn dat ik dus tot 20 weken moet wachten totdat ik wat voel.

Meiden allemaal heel veel plezier vanavond en morgen met alles wat jullie gaan doen en tot morgen of maandag!!

Mijntje
23 October 2010, 19:59
Gefeliciteerd Isja, geweldig nog een meisje!

Manlief heeft de kinderwagen opgehaald en hij is helemaal super!!! (Ampie A6 en A1 stonden helemaal vast, dus toen wilde hij via A27 Hilversum de A2 op, maar Hilversum was helemaal opgebroken en werd hij teruggeleid naar de A27 naar Utrecht, hij is dus via Utrecht thuis gekomen haha. Beetje om maar..... :mrgreen:. Wij wonen trouwens in Edam, das 20 km boven A'dam aan het ijsselmeer.

Lekker kippenpootjes, wij hebben gegourmet, vind ik ook altijd wel lekker. Ik vind het maar lastig om een leuke babykamer te vinden. Ik vind een bepaalde Mongoolse commode helemaal de bom, maar die is ook 450 euro ofzo. Wil manlief niet betalen (heel gek..:oops:), maar iets anders vind ik gewoon niet mooi. We hebben beneden in de gang zo'n antiek meidenkastje staan, daar staan nu onze schoenen in. Die zou ik kunnen gebruiken, alleen is die wel heeeel antiek. Dat bovenblad is zo dun van alle mensen die hem ooit geschuurd hebben, weet niet of dat heel veilig is.. Naja we hebben nog 23,2 weken om wat te vinden. Zou moeten lukken toch?

Pixxie
23 October 2010, 20:12
Het is weer zo ver, ik ben 3 uurtjes aan het werk en mn baas heeft mn avond alweer vergalt.

Ik moet van hem de zaterdagavond blijven werken, omdat mn collega anders teveel werkt (vind hij). Maar ik heb tegen hem gezegd dat ik niks moet, want ik werk hier nu al 8 maanden zonder contract. Hij kan me dus nergens tot toe verplichten. Ik voelde de tranen al branden toen hij dat zei, maar heb me weten in te houden. Ik word er gewoon zo boos om, 0,0 begrip voor mn zwanger zijn. Morgenavond wil ie dus met mij en de andere 2 serveersters om de tafel om het te bespreken.

Als hij zo door blijft kloten ga ik wel kreupel lopen en me ziek laten melden. Klootviool dat het is.

Pixxie
23 October 2010, 20:13
Mijntje, ik ben wel heel nieuwschierig naar die dure commode :D

Isja, jaaaa nog een meisje :D Gefeliciteerd!

Vanavond nog ff met vriendin staan kletsen, kregen we het over de bakerpraatjes enzo, heel grappig allemaal. Komt ff later haar dochtertje van 3 jaar naar me toe, ohhh het is vast een meisje! Dus vriendin en ik schieten in de lag, en volgens vriendin is het ook een meisje met al deze ''voortekenen''. Ik ben zoooo nieuwschierig!

Mijntje
23 October 2010, 20:28
http://www.juistjust.com/webyep-system/data/50-1-im-LeftPhoto-7593.jpg

Ik vind hem zoooooo mooi, maar eerlijk is eerlijk 450 euro is wel erg duur :(

Mijntje
23 October 2010, 20:29
En wat een klootviool inderdaad Pixxie, ben benieuwd hoe het gesprek morgen zal gaan, succes!

Soetje1986
23 October 2010, 20:29
Vlinder... gefeliciteerd....een jongen....

Isja ook gefeliciteerd.... een meisje...

Liefdevol... heb even op je hyves gekeken... mooi hoor... echt prachtig....

@ pixxie... je moet nu gewoon om jezelf denken meis.. je hebt geen contract dus ook geen verplichting.. dus denk om jezelf meis....
Ook ik ben erg benieuwd wat het word Pixxie...

Pfff... wil ook zo graag weten wat het word.. vooral nu ik dat bij julie allemaal zo lees... nog ff volhouden

Ik ben vandaag weze nshoppen..... heb een voedingskussen gekocht.. een wipstoel... traphekje... badje met standaard... kammetje en borstel set... wattenbakje... ales bijpassend bij het badje.... kledinghangertjes... dus ben weer erg voorzien...... derde week januari word de box, het kamertje en de wagen bezorgd... dus alles schiet op!

Hoe is het hier... nog meiden die moeten testen? ben nog steed gruwelijk verkouden... dus ga zo lekker met een deken op de bank

Mijntje
23 October 2010, 20:36
Dat doe je goed Soetje! Lekker geshopt dus. Ik stond op het punt dit weekend, maar is er niet van gekomen, inderdaad al die kleine tutdingen. Bij de Hema was nu alles in de reclame, hoop volgende week ook nog.

Isja
23 October 2010, 20:47
Wow Soetje.. al lekker inkopen gedaan dus! Fijn om al een hoop te hebben.

Over bakerspraatjes.. de hartslag van ons MEISJE:D was iets van 150 ofzo dus de verloskundige zegt: dat klopt wel want meestal als het boven de 140 is, is het een meisje.

Isja
23 October 2010, 20:48
Ow Pixxie, die klotebaas van jou.. jeetje! Zou je niet eens op zoek gaan naar een ander baantje? (met duidelijk contract en dus duidelijke afspraken?)

Mijntje
23 October 2010, 20:59
Nou ladies, ik ga lekker slapen. Truste!

Pixxie
23 October 2010, 21:03
Isja, ik heb een filmpje op Hyves staan met de hartslag van ons Pukkie, die is steeds boven de 150... :D Ben benieuwd of het bij mij ook klopt, en dus een meisje is :D En tsja, en nieuwe baan vinden terwijl je bijna 4 maanden zwanger bent valt denk ik niet mee. Maar ik ga tijdens mijn (hele lange) verlof wel aan de slag inderdaad om wat anders te vinden wat ook beter past in ons gezin zeg maar.

Soetje, wauw lekker wezen shoppen dus :D Is ook zo leuk! Toen ik 32 wk zwanger was van Liam waren we in NL, en heb ik met mn zus al die kleine (maar leuke) dingen gehaald, zij liep te sjouwen met tig tasjes en ik met 2 :lol:

Pixxie
23 October 2010, 21:03
Slaap lekker Mijntje :)

Pixxie
23 October 2010, 21:15
Ohja Mijntje, die commode is indd helemaaaaal geweldig!!! Maar tis wel een boel geld..

1981
23 October 2010, 21:18
@Isja: gefeliciteer. Leuk dat jullie een dochter krijgen.

@Mirre: kan me voorstellen dat je jullie zoontje grag wilt voelen, maar wie weet moet je nog even geduld hebben. Dat s soms best lastig he? Maarre het gaat eraan komen!!

@Mijntje: leuk dat de kinderwagen gaaf is. Weer wat in huis!

@Pixxie: he vervelend van je baas zeg, snap dat je er even goed van baalt.

@Soetje: zo meid, jij hebt flink je slag geslagen, heerlijk!!!! Leuk om zo veel te kopen he? Geniet ervan.

@Hier: ik word ook steeds nieuwsgieriger nu ik jullie allemaal zo hoor wat het wordt. Spannend hoor. Wij moeten nog iets langer dan 2 weken wachten. Verder vandaag nog een leuk shirtje gekocht, dus helemaal leuk.
Verder denk ik dat ik de kleine gevoeld heb, aangezien jullie precies de plek beschrijven waar ik het ook voel. Leuk leuk leuk!
Vanaaf zelfs met een ander stel bij de Mac gegeten, en het smaakte ook nog. Mjammie.
Ga zo slapen, morgenvroeg komt een vriendin met haar kleine man langs.

Slaap se meiden!

Snow
23 October 2010, 22:32
ampie; ik hoop voor je dat je de kleine vandaag of morgen weer voelt.. en dat een stukje onzekerheid wegneemt!! ben benieuwd naar de echo donderdag; hoe die loeduitstorting nu is ..

vlinder; een jongen!!! gefeliciteerd!!! ik zet het in het lijstje :D. oh heerlijk; daarna winkelen en gelijk iets stoer kunnen kopen!!!

manu: zoo goed geslaag, kamertje en box!!!

pixxie; hoe voel je je nu? zeker helemaal klote zo na het werk.. pfff .. ik hoop dat je lekker zult slapen vannacht! ooh ik lees nu van je baas :(.. eikel!

liefdevol; ik heb je op het lijstje gezet.. sorry dat ik dat nog niet had gedaan.

mirre: het komt vanzelf dat je het voelt bewegen .. en het ligt idd aan de placenta.. ik denk dat deze bij niet aan de voorkant zit aangezien ik het echt heel goed voel en manlief dus ook al een beetje .

isja; whaah een meisje; gefeliciteerd!!!! kun je echt op een ROZE wolk zitten idd :D.

mijntje; oooh leuk dat je de kinderwagen hebt!! en euh; gegourmet> zomaar? of met vrienden ofzo?

soetje1986: ook al lekker van alles ingeslagen dus! haha 'en .. nog meiden die nog moeten testen?' was vast voor het andere topic :D

1981: jij wacht ook tot de 20-weken echo? die hebben wij over 3 weken en 3 dagen .. lijkt nog een eeuwigheid..Ik heb vanavond ook nog patatjes op van de Mac.. op de terugweg :D

Hier; weer terug van een drukke en veel in de auto-zittende dag. Vanmiddag reed mijn moeder mee op de heenweg.. was fijn want zij vermaakte Femke haha. Op de terugweg sliep ze lekker.. Maar pff; dan zie je staan 'Nog 170 km..' naar de eerste stad.. en dan is het nog 40 km verder..
Ik ga lekker mijn bed opzoeken. Tot morgen allemaal!!!

Snow
23 October 2010, 22:44
Geslacht

Hve………….Jongen………Ja…………
Regenboog…..Jongen………Nee
Manu…………meisje………Nee
Eve…………..Jongen………Ja…………
Lehh………….……………...Ja
Liefdevol……....meisje………Ja

Groen = onbekend/houdt het geheim

Stand: 4 meisjes / 3 jongens

20-weken echo:

08-11, Mijntje
12-11, Ampie
16-11, Regenboog
17-11, Swase
18-11, Manu
18-11, Hve
26-11, Soetje1986
06-12, Dreampje

Mijntje
24 October 2010, 08:18
Jeetje Regenboog dat is wel erg ver rijden :shock:. Dan zijn die patatjes bij de Mac natuurlijk helemaal op zijn plaats :D.

Ik ben zelf ook een behoorlijke Mac fan en ik denk dat ik er zeker wel 1x in de maand eet mmmmm.

We hebben gister een nieuwe meisjesnaam bedacht, naja Madelief gooide hem op tafel, even kijken wat jullie er van vinden. Lara. Manlief kwam eerst nog met Aimee. Vind ik erg leuk, maar als je Madelief, Milan en Aimee zegt dan staat dat heel gek. (even hardop zeggen jullie :D). Maar Lara klinkt wel goed. Lara van Montfort zou het dan worden.

Mijntje
24 October 2010, 08:21
Ik verwacht trouwens een mega bengeltjes meisje (mezelf een beetje kennende en dat dit de jonste wordt). Dus ik wil vooral niet een te lieve naam. Ik vind Julliette ook nog steeds erg mooi, kunnen we altijd nog roenpaam (s)julie off (s)juul doen. Dus niet (d)julie (engels).

Wat jullie? haha

vwz
24 October 2010, 08:47
ik ben even weg geweest en ga zo alles bijlezen. Esther
jeetje meid ik kan me voorstellen dat de boel dan wel ff op de kop staat. Ondanks dat je de mogelijkheid in je achterhoofd hebt is het wel schrikken als je zulk nieuws krijgt. Ik vind het heel goed dat je de vruchtwaterpunctie laat doen, je hebt die test toch uiteinelijk gedaan omdingen zeker te weten of althanss meer zekerheid te krijgen... Het kan zijn dat ik er overheen gelezen heb, maar hebben jullie al een gedachte als het negatief uit vald die vlokkentest. Ik leef met je met mee, sterkte meid. Welke keuze jullie ook zullen maken, het zal de juiste zijn omdat jullie hem samen hebben gemaakt!!

vwz
24 October 2010, 08:48
Geslacht

Hve………….Jongen………Ja…………
Regenboog…..Jongen………Nee
Manu…………meisje………Nee
Eve…………..Jongen………Ja…………
Lehh………….……………...Ja
Vwz........................boy..............Ja

20-weken echo:

08-11, Mijntje
12-11, Ampie
16-11, Regenboog
17-11, Swase
18-11, Manu
18-11, Hve
26-11, Soetje1986
30-11. vwz
06-12, Dreampje

vwz
24 October 2010, 08:51
pixxi wat naar hoe is het nu op je werk

daantje
24 October 2010, 09:05
@mijntje: bij mij komt het bakerpraatje van de pukkeltjes echt niet uit. Ik had alleen aan het begin iets wat pukkeltjes, maar nu niks meer en ik krijg ook een meisje. De Chinese kalender klopte bij mij ook niet.
Gaat Madelief toch liever gymmen dan judo-en? Gymmen is ook erg leuk J Ik heb het bijna 20 jaar gedaan! Is het pakje ook niet velours? Die gewone stoffen pakjes zie je bijna niet meer. Ik ben benieuwd. Je hebt namelijk hele mooie pakjes! Waarschijnlijk heb je het verenigingspakje?
Haha, alles lelijk vinden van de kamertjes. Laatst in het babypark zag ik ook allemaal kamertjes die ik niet mooi vond. Er was er 1 die wel aardig was en waar de kwaliteit ook goed van was. 450 euro voor die commode! Poeh! Dat is idd duur. Ons hele kamertje kostte (via marktplaats 400 euro). Kan je het zelf niet na verfen op een witte commode? Moet je eerlijk zeggen dat het niet helemaal mijn smaak is.
Ga je nog naar de film? Weet even niet meer hoe oud je kinderen zijn, maar Lang en gelukkig heb ik in de schouwburg gezien en was zowel voor kinderen als voor volwassene erg leuk.
Lara is erg leuk! Klinkt ook goed bij Madelief en Milan vind ik. De namen worden steeds iets korter J (s)Julie vind ik ook erg leuk, maar wel een lieve naam. Juul vind ik wat stoerder.
@lin: heerlijk he om het over jullie meisje te hebben J Ik zeg ook elke keer onze kleine meid/ ons klein meisje.
@Isja: Heerlijk zo’n babydagje! Zijn jullie nog geslaagd ergens voor? Of gingen jullie lekker kijken? Woehoeee! Nog een meid erbij J Van harte! Van dat bakerpraatje had ik idd ook gehoord. Tpen m’n zus hoorde dat de hartslag 155 was, riep ze gelijk dat het een meid was. Helaas, daar is niks aan af te lezen. Mijn buurvrouw vertelde dat haar zoon wel eens een hartslag van 168 had en het is toch echt een jongen!
@Regenboog: Wouw, dat je man de baby ook al kan voelen. Mijn man is vast erg jaloers als ik hem dat vertel! Als ik zeg dat ik het voel, legt hij gelijk zijn hand op m’n buik, maar helaas, er is nog niks te voelen voor hem.
@Vlinder: wat leuk een kleine vent! Super dat ze het ook nog even 3d lieten zien. Dan kan je denk ik het geslacht wel duidelijker zien of niet? Fijn om je kindje te voelen he? Ik voelde eerste belletjes en toen zeker een week niks. Nu voel ik zo nu en dan een plofje tegen m’n buik. Dat is naar mijn idee ons meisje die even laat weten dat ze nog actief is. Wat voel jij?
@pixxie: hoop dat je hoofdpijn wat weggetrokken is. Je hebt nu de laatste keer op zaterdag gewerkt toch? Oh bah! Lees nu dat je baas wilt dat je wel blijft werken op zaterdag. Stomme vent! Kan je niet een dienst ruilen met de ander? Dat jij een keer voor haar werkt ipv de zaterdag? Tja, dan is het niet minder werken, maar in elk geval niet de zaterdagavond. Bedenk wel dat als je zegt ik heb geen contract dus geen verplichtingen, dat hij die dan ook niet heeft. Straks zegt je baas dat hij je verlof niet gaat betalen….
@Manu: heerlijk he dat je het kamertje hebt uitgezocht! Je kan vast niet wachten tot hij binnen is. Duurt het lang? Welke heb je genomen?
@soetje: Jeetje, jij hebt goed geshopt! En euh, meiden die moeten testen? Zal vast bedoeld zijn voor in een ander topic, haha. Hmm, lees nu bij mijntje dat alles bij de Hema in de aanbieding was. Maar eens kijken of dat volgende week nog zo is!

daantje
24 October 2010, 09:07
vanmiddag gaan we het kamertje ophalen!!! Woehoe! Manlief heeft gister een hoop zooi naar het grofvuil gebracht, dus nu is er weer wat ruimte. Straks nog even een kast uitelkaar halen en dan kan de nieuwe kast erin. Die wil ik in elk geval in elkaar hebben staan, want dan kunnen de kleertjes en spulletjes die we gekregen en zelf gekocht hebben er al fijn in :-)

Koli
24 October 2010, 10:16
Daantje: Veel plezier dan strax :D Leuk leuk leuk!
Mijntje: Hij is leuk die commode :D idd kan je hem niet zelf naschilderen? Volgens mij moet het te doen zijn :D Leuke naam, hij past goed bij de de andere :D (niet bang dat bekende toevallig meelezen?)
VWZ: hoe is het met jou?
1981: Lekker Mac :) Minder misselijk?
Regenboog: wat een afstanden he? Wij zijn het gewend. Ik vind het nooit zo erg. We komen er vanzelf :D In Amerika rijden mensen dat dagelijks naar hun werk :lol:

Nou meiden hou het even bij deze pagina. :D Haak weer in!
Gisteren eerst ff wat gedronken hier met de vrienden. Lekker toastjes erbij en Monopoly gespeeld op de Wii. Daarna lekker tapa's gegeten met chocolade fondue als toetje :mrgreen: Daarna de film van 22 uur gepakt. RED. Wat een goede/leuke film.... (Bruce Willes, Morgan Freeman) Echt een aanrader :D
Net pas wakker dus dat is lekker. Zo ff naar de Hema. Wil ff Positie strings halen. Nu zie je dat het strak komt te zitten aan de zijkant en ben ik net een rollade. :oops: Dus even camoufleren :D

vlinder82
24 October 2010, 10:21
@mirre bij mij ligt de placenta ook voor, dat verklaart waarom ik het steeds op dezelfde plek voel; op dat stuk is bij mij de placenta dunner! Meid, ik hoop voor je dat je het snel voelt alhoewel ik het dus al dagen voelde en steeds twijfelde..

@mijntje oh gourmetten heerlijk :)!! Gaan wij binnenkort ook weer eens doen, had het er toevallig van de week met mn vriend over! Ja, en met de babykamer is moeilijk, j wil natuurlijk iets hebben wat je wel echt leuk vind, ben je altijd zo kritisch ;) haha, grapje hoor!! En wat leuk dat de kinderwagen binnen is!! Leuke commode trouwens, echt appart!! Maar wat je zegt ; wel heeel prijzig!

@pixxie balen zeg van je baas!! Ja, hier zit je nu ook niet op te wachten.. hoop dat jullie er een beetje uit gaan komen! En bij jou zijn het echt 'voortekenen' voor een meisje, spannend!!

@1981 wat leuk dat je het misschien gevoelt hebt!! Ik twijfelde ook heel lang maar na een week wist ik het zeker (me navraag bij echosopist ;)) Dus lekker bij de mc gegeten, heerlijk, je voelt je dus wel een stuk beter?

@daantje wat leuk dat jullie de meubeltjes op gaan halen!! Leuk man, lekker inrichten :) Maar ik voel het een paar keer per dag, niks van te zeggen wanneer ofzo, wel vaak als ik zit! Maar nee, ze liet de 3D volgens mij zien voor reclame voor de volgende keer, haha.. 2D was het al heel duidelijk te zien!

Hier heerlijk geslapen, oh, ik zou nog fotootjes plaatsen, zal ik zo even doen! Vanmiddag feest van mn oma, ze wordt 80..

vlinder82
24 October 2010, 10:25
http://i51.tinypic.com/2ypnr0j.jpg

http://i53.tinypic.com/29eoex2.jpg

Dreampje
24 October 2010, 10:49
Geslacht

Hve………….Jongen………Ja…………
Regenboog…..Jongen………Nee
Manu…………meisje………Nee
Eve…………..Jongen………Ja…………
Lehh………….……………...Ja

20-weken echo:

08-11, Mijntje
12-11, Ampie
16-11, Regenboog
17-11, Swase
18-11, Manu
18-11, Hve
26-11, Soetje1986
06-12, Dreampje

Uhmmm, regenboog, ff vraagje?? Wat is de logica van de kleuren, ik dacht blauw jongen, roze meisje, groen onbekend, wil niet weten, maar zie dat er blauwe met een meid zijn en roze met een jongen, of is mijn logica verkeerd???

Pixxie
24 October 2010, 10:53
Daantje, mijn verlof word betaald door ''het rijk'' dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken. Net zo min dat ik me zorgen maak om ontslag, want dat kan hij zich niet veroorloven. Ben benieuwd wat er vanavond uit komt.

Vlinder, ohh mooie plaatjes!!! :D

Ampie, ik heb bij Liam de hele zwangerschap nog mn gewone strings aangehad :D Klinkt als een heerlijk avondje trouwens, gezellig!

Regenboog, tsja voor mij zijn die afstanden ook heel normaal ;)

Mijntje, ik vind Lara erg leuk! Mn jongste schoonzusje heet Julia, maar word meestal Juul genoemd (tenzij ze niet luisterd ;))

Dreampje
24 October 2010, 10:53
Zo daar ben ik ook weer, jullie hebben het gister gelukkig beschaafd gehouden ;) hoefde niet enorm veel bij te lezen, maar door het brak zijn ben ik wel alles kwijt... we hebben gister vreselijk omgereden door allerlei wegomleggingen, mijn opa, waar we op bezoek gingen had aangegeven beter over belgie te kunnen rijden, nou das dus vreselijk in de soep gelopen en uiteindelijk hebben we zeker 130 km omgereden...

Vandaag een lekker lui dagje...beetje wassen en de hondjes ff aandacht geven...

Snow
24 October 2010, 11:11
Mijntje; ik vind Lara heel leuk!!! (Lana ook trouwens) maar het past niet bij onze achternaam :( ..

daantje; leuk dat je het kamertje gaat ophalen!!! hoe ziet het eruit? welke kleur? veel plezier met de kleertjes etc er al inleggen; dat is zo leuk :D

ampie; wij zijn ook wel grote afstanden gewend.. ( naar manlief zijn moeder is het altijd 3 uur heen en 3 uur terug.. en naar vader/broers/zussen 2,5 uur/ naar mijn moeder 1 uur en naar mijn zus ook 3 uur..) Maar ik merk dat Femke het even niet zo leuk vindt :( . en een VD schermpje ofzo snapt ze helaas nog niet haha.
Haha net een rollade :D, dan ben je vast om op te vreten volgens je man ;)

vlinder; veel plezier bij je oma. vet mooie echo!!! vooral die 3D!!!

dreampjel; poeh, dat is wel erg lang omgerede :(. over dat lijstje: er staat 'wat denk je/gevoel?' en of je het wilt weten .. en wat het uiteindelijk IS zegt de kleur..

dus het kan zijn:

Regenboog.. jongen (dat denk ik) ja (wil ik weten) .. en dat het toch roze wordt omdat het een meisje blijkt te zijn

pixxie; ik ben ook benieuw wat eruit komt vanavond. beetje lekker geslapen vannacht?

Snow
24 October 2010, 11:12
Geslacht

Hve………….Jongen………Ja…………
Regenboog…..Jongen………Nee
Manu…………meisje………Nee
Eve…………..Jongen………Ja…………
Lehh………….……………...Ja
Vwz…………..jongen……….Ja

Koli
24 October 2010, 11:12
Dreampje lekker dan die werkzaamheden op de weg. Word er echt gek van, maar ja moet ook elke dag over de A1 wat echt drama is. :( Geniet van je rustige dag!

Pixie: pas de strings allemaal nog, maar in de jurkjes zie je precies waar de string zit op mijn heupen. :( Dus wil strings met een brede band zodat je geen rollade ziet. Snap je :D

XX

Snow
24 October 2010, 11:13
Geslacht

Wie?.................gevoel………weten?..........echo

Hve………….Jongen………Ja…………
Vlinder82……Jongen………Ja………….
Regenboog…..Jongen………Nee……..…16-11