PDA

View Full Version : Zwanger worden vanaf eind 2010/begin 2011

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12

Puk1985
11 February 2011, 15:51
Meiden wat is het spannend hier met de NODjes :).

Volgens mijn ticker heb ik vandaag mijn eisprong. Ik voel zelf niet echt iets... Wel al 2 of 3 dagen wat steekjes aan de linkerkant van mijn buik. Misschien is dat wel mijn eisprong, geen idee. Denk ook dat de 1 het niet voelt en de anders wel. Wij gaan gewoon flink aan de klus dit weekend :).

Hier trouwens ook een vriend die niet altijd wil hoor. Wel 'grappig' om te lezen dat er toch meerdere mannen zijn die dat hebben. Wij vrouwen denken natuurlijk dat mannen altijd en overal maar willen ;).
Hij is vaak moe van het werk als hij in het weekend thuis is. Hij vroeg wel aan mij wat er aan de hand is. Heb ineens veel meer zin dan vroeger. Merk dat de zin bij hem dan ook wel meer komt.

Prinses88
11 February 2011, 15:55
Puk, die steekjes kunnen heel goed duiden op een eisprong! Dus zeker gebruik van maken.. :D En het libido is per man verschillend, voor de pil was het mn vriend die meer zin had en nu is het andersom.. Maar wij kunnen beide snel zin maken, en anders is het jammer! Moet je je ook niet te druk om maken..

Puk1985
11 February 2011, 15:57
Bij hem is het ook wisselend. Hou hem maar eens tegen als hij 2 weken op oefening is geweest ;).
En helemaal na een uitzending van 4 maanden, dan moet ik me gewoon verstoppen soms, hahaha.

Oei steek in mijn buik! Zou het dan toch :).

Puk1985
11 February 2011, 15:57
Joehoeeeeeee ik ga naar huis, weeeeeeekend :D.

Prinses88
11 February 2011, 15:59
Hahaha, na een periode niet is de aantrekkingskracht vaak erg hoog!! :D En gebruik maken van die steekjes he, ze zijn er niet voor niets..

Ik zal even met mn vriend een bakje doen, hij is net thuis! Moet straks weer weg..

vlindertje1983
11 February 2011, 16:04
hahahaha mijn vriend heeft altijd zin!!! alleen ik vind het met 3 a 4 x per week wel prima ;-) als het aan hem lig doen we het elke dag

vlindertje1983
11 February 2011, 16:05
Ik ga ook lekker zo naar huis!! yeahhhhh weekend hopen dat ik heel sterk kan zijn en kan afwachten :razz: fijn weekend alvast.

Odile
11 February 2011, 16:37
hoi meiden,

hier nog iemand die geen geduld heeft en niet kan wachten tot het volgend weekend is. wat hebben jullie gekletst trouwens vandaag. moest heel wat bijlezen. ik heb ook nog een paar testen liggen van het kv denk dat ik in de loop van volgende week een test doe. moet het toch zo lang volhouden nu is het zeker nog te vroeg.

voor degene die nu hun ei hebben veel klus plezier en voor degene die moeten wachten sterkte. ik wacht gezellig met jullie mee en ben benieuwd wie het eerst met goed nieuws komt.

oja en over sex behoefte mijn man heeft altijd zin, dus heb hem niet hoeven vragen voor sex erg prettig. vandaar dat wij het stug volhouden om om de dag een poging te wagen. ik heb van iemand gelezen die 2 x per dag kluste, dat is niet bevordelijk voor de zaadcellen. mijn man heeft namelijk een test gedaan (ja ze bestaan ook voor mannen)een dag na het klussen en toen gaf die test als resultaat dat de zaadcellen niet in goede conditie waren. je moet dus echt minimaal 1 dag er tussen hebben om voor de beste zaadcellen te gaan. dat maakt op zich ook niet uit aangezien de zaadcellen 3 dagen in de baarmoeder overleven.

goed heel verhaal hoop niet dat ik jullie er mee vermoei.

Jootje
11 February 2011, 17:47
Wauw wat herkenbaar dat de man minder zin heeft dan de vrouw! Haha hier ook. Hij noemt me zelfs zo af en toe een nymfomaan.... Ach, ben gewoon erg gek met hem en vind hem echt wen lekker ding!

Hoorde net dat hij morgen moet werken dus mischien ga ik zelfs morgen al testen. Lijkt me zo'n leuke verassing voor hem! Mocht ik geteat hebben horen jullie het van me.

Ow en mijn moeder had er wel moeite me bij de eerste. Bijna was het zelfs niet natuurlijk gegaan. Ik denk dat ze te graag wou.

Fijn weekend!

Prinses88
11 February 2011, 18:41
Mijn vriend is weer weg, dus weer de hele avond alleen.. Niks aan, blegh!

Ik denk niet dat ik ga testen dit weekend, eerst maar afwachten of ik maandag ongesteld wordt.. Of ik moet van gedachte veranderen, maar wil geen teleurstelling!

vaddie
11 February 2011, 19:24
@Prinsess Mijn vriend is ook even weg. Heerlijk een avondje alleen. :)
En mijn darmen reageren ook heel anders sinds ik de pil niet meer slik. Veel gevoeliger dan eerst.

Hier nu ook pijn in mijn onderrug. Maar verder (buiten de puist) nog niks. Dus het kan net zo goed zijn dat ik afgelopen nacht niet goed heb gelegen. We blijven afwachten dus.

Vandaag zo hard gewerkt thuis dat ik mezelf de rest van het weekend lekker vrij geef. Vandaag met mijn moeder en oma het hele huis een grote schoonmaak gegeven. Morgen dus lekker sporten, series kijken en spelletjes spelen op de wii. :)

Prinses88
11 February 2011, 19:29
Vaddie, ik ben de hele week al bijna alleen dus ik baal er een beetje van.. Was liever een avond samen geweest! Maar goed.. Maar jij dus ook gevoelige darmen, ben het echt niet gewend! Maar bij jou dus ook nog niets, vervelend zeg.. Ik kan heel slecht tegen dat afwachten dus hoop dat maandag mijn ongi zich aandient of dat ik zwanger ben.. Al ga ik uit van het 1ste! Geniet van het weekend, lekker even niks doen.. Ga ik ook doen..

vlindertje1983
11 February 2011, 19:59
prinses ik ben ook zo benieuwd wat er zondag/ maandag gaat gebeuren :-) ik had vandaag wel een heel kleinbeetje ongi krampjes maar dat was super ligt en nu heb ik gewoon weer normale afscheiding! ik sprak net mijn vriendin nog die is waarschijnelijk 7 a 9 weken zwanger en die zegt ook ja kan beter een weekje later testen want dan is je hcg wat hoger en heb je meer kans dat het positief is

Prinses88
11 February 2011, 20:04
Vlindertje, ik heb wel flinke krampen dus ben bang dat ik maandag wel ongesteld word.. Hoop het natuurlijk niet, maar kan me bijna niet meer voorstellen dat het raak is! Al die klachten zijn volgens mij te mooi om waar te zijn.. ;) En je vriendin heeft zeker gelijk, dan knalt je test meteen als je later test.. Hoop dat je het vol kunt houden mocht je niet ongesteld worden..

vlindertje1983
11 February 2011, 20:08
wel vervelend dat je zoveel last heb van krampen! laat het dan maar zo ver zijn dan he! ik snap als je veel last hebt dat je het minder lang kan uithouden! ja ik kijk eerst even maandag aan ;)

Prinses88
11 February 2011, 20:16
Vlindertje, van mij mag het komen.. Nu zit ik er toch op te wachten, ga ik liever weer bezig! ;) Voor jou blijft het dus nog spannend, hoop het voor je.. Ook leuk dat een vriendin van je zwanger is, kun je dingen lekker delen!

vlindertje1983
11 February 2011, 20:24
hahah ja het is heel fijn dat zij zwanger is kan met al mijn vragen zo bij haar terecht :-)
Mijn vriendin en ik hadden het er al 1 jaar over dat we graag zouden willen beginnen dus het was wel al bekend van ons beiden echt heel erg leuk! Als ik het nu zou zijn schelen we ook echt maar 4 weken waarschijnelijk dat zou helemaal super geweldig zijn

Prinses88
11 February 2011, 20:30
Vlindertje, leuk dat je dan alles met elkaar kunt bespreken.. En het van elkaar weten natuurlijk! Hier weet niemand het, soms wel jammer want zou het maar wat graag met mn moeder willen delen.. Maar ze vindt dat ik eerst maar een baan moet hebben hahaha, ach als ik het straks vertel dan is ze helemaal gelukkig! ;) Hoop voor je dat je ook zwanger bent, kun je lekker samen zwangeren met je vriendin!

vlindertje1983
11 February 2011, 20:35
ja ouders he ;-) altijd goed bedoeld natuurlijk.
Mijn vriend en ik gaan heel hard duimen :-) hij wilde het liefst al wel eerder testen morgen ochten of zondag. Maar mijn vriendin heeft het me echt afgeraden omdat je dan een grote kans van teluurstelling kan krijgen omdat het hcg dan heel licht kan zijn.... als het er al wel zit

vlindertje1983
11 February 2011, 20:36
sorry voor mijn typ fouten hoor hahah soms typ ik te snel :-)

Prinses88
11 February 2011, 20:42
Klopt, ze hebben goed bedoelde adviezen maar voor ons ligt het anders! ;) Ach, zo zijn wij later misschien ook wel..

De een test voor NOD al positief en de ander pas een paar dagen na NOD, je kunt er geen peil op trekken.. En dan kun je maar beter afwachten, een teleurstelling is echt niet leuk!

vlindertje1983
11 February 2011, 20:47
nee daarom! helemaal mee eens. maar ze zeggen toch ook dat je ongi klachten ook heb als je zwanger zou zijn nu of is dat niet zo???

Prinses88
11 February 2011, 20:50
Geen idee, denk dat het bij iedereen anders is.. Ik krijg nu steeds sterker het gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden terwijl er hier ook wel geroepen wordt dat ik zwanger ben! We zullen zien, kunnen niet meer doen dan afwachten ben ik bang.. ;)

vlindertje1983
11 February 2011, 20:54
welke klachten heb jij allemaal deze week gehad dan?

Prinses88
11 February 2011, 20:56
Buikkrampen, moe, misselijk, steken in rechterkant, veel plassen en darmen legen..

vlindertje1983
11 February 2011, 21:02
oke best veel klachten dus hahah...
Nee ik heb wel steken gehad schuin onder de navel en verder naar onder en dan lichtbruin verlies gister... ik heb nu een paar dat ik een soort van kriebel steek in mijn buik voelde zo raar!

Prinses88
11 February 2011, 21:03
Ja, daarom lijkt het me ook te mooi om waar te zijn.. ;) Bij jou valt het mee, maar zijn wel dingen die kunnen duiden op een zwangerschap.. Ben heel benieuwd!

vlindertje1983
11 February 2011, 21:11
ja ach.. dat is het jammere dat je niet weet hoe het is om zwanger te zijn hahahhah maar goed ons geduld word op de proef gesteld! ik ga lekker zo mijn bedje opzoeken.
Fijn weekend alvast en sterkte deze dagen ;-)

Prinses88
11 February 2011, 21:12
Dat is ook zo! Het is allemaal nog zo nieuw.. We zullen zien! Slaap lekker.. Ik wacht nog op mn vriend, kan wel half 1/1 uur worden!

vlindertje1983
11 February 2011, 21:18
zo dat is laat! mijn vriend is naast me met zijn vrienden op de ps2 gelukkig gister was hij ook pas om 11 uur thuis ivm een training van zijn werk. nou jij ook alvast weltrusten. spreek je snel weer.

Prinses88
11 February 2011, 21:20
Ja, ze hebben een radio-opname en die uitzending begon pas om 22.00u! En dat is een dik uur rijden vanaf hier dus die is er voorlopig nog niet.. Niks aan, want hoor net dat die anderen hun vriendin hebben meegenomen terwijl de regel is dat ze dat niet doen! Dus mn vriend en ik beide boos, dan moet je die afspraak niet maken toch? Nou ja, jij een fijne avond en tot later!

TJM
11 February 2011, 22:18
Prinses: ik herken die goede stoelgang wel hoor van mijn zwangerschappen, dus wie weet.
Me; jammer van je neg test:-(
Vlindertje; ik ben nu 2x achterelkaar in 1x zwanger geraakt, helaas is het ook 2x misgegaan maar het kan dus zomaar zo zijn hoor.
Ik weet het verder even niet meer, sorry, druk dagje gehad.

Hier weing nieuws, voel me veel beter. Gyn heeft nog gebeld en HCG was onder de 1 dus niet meer zwanger en dus geen BBZ gelukkig. Nu nog maandag de adere bloedwaarden opvragen bij de HA, ben vooral benieuwd naar Vit B12 en Hb.
Zijn nu druk bezig een vakantie uit te zoeken aangezien ik toch niet met verlof ben in het naseizoen. Geven er maar een positieve draai aan. Denken aan Italie in september, heerlijk met z'n 3-tjes....
Weltrusten

french
11 February 2011, 23:12
H meiden, ik ga me weer bij jullie voegen :mrgreen:
Hoop dat ik een beetje bij kan houden.
We gaan nu dus toch voor de 2e.
Met ons huis is nog geen duidelijkheid, maar daar willen we toch niet echt meer
op wachten. We zien wel hoe het loopt.
We zijn deze maand niet bewust bezig geweest rond ofzo, ik heb ook geen flauw ide wanneer ie die heb eigenlijk. Dus we zien wel wat ervan komt...

TJM Tjee meid heb je nu 2x achter elkaar een mk gehad.
Whow wat heftig zeg. Hele dikke knuf voor jou.
Verstandig om een heerlijke vakantie te boeken !!!

Vlindertje en Prinsess bijna tijd om te testen dus, spannend zeg!!

Ik zit op dit late tijdstip op mijn werk, heb nachtdienst.
Was vandaag overdag de hele dag kots beroerd, mss toch zwanger :-?
Had dat bij mijn zoontje ook al een week voor testen namelijk..
Ons mannetje had flink de griep te pakken afgelopen week, echt heel ziek was ie ervan. BLeef maar overgeven 2 dagen lang. Dus uiteindelijk heeft ie zetpillen gekregen om het braken tegen te gaan en die helpen goed.

Finaly was je mannetje ook veel ziek de laatste tijd, meen dat steeds te lezen op hyves ?
Wij mogen maandag naar de kinderarts met N. Hopen dat ze hem goed gaan onderzoeken en er wat uit gaat komen. Wamt wordt echt dol van dat ziek van hem.

french
11 February 2011, 23:13
sorry van de typfouten, toestenbord hapert nogal :evil:

zzje
11 February 2011, 23:16
TJM.. fijn dat het geen BBZ is.. ik hoop voor je dat je mooie uitslagen krijgt van de huisarts. En wat lijkt het me heerlijk.. italie.. Hoeveel weekjes wil je gaan? Lekker hoor!

Vlinder en princes.. spannend allemaal hoor! Het klinkt wel allemaal heel verdacht.. maarjah.. even afwachten maar he,. hoop niet dat het vals alarm is. :-) Zou leuk zijn ja als je tegelijk zwanger met je vriendin bent. Ik heb dat nu ook. Een van mijn beste vriendinnetjes.. vertelde haar een paar maanden terug dat ik gestopt was met de pil en zei vertelde meteen terug dat ze na haar strip geen nieuwe meer zouden beginnen. Zij is sneller zwanger geraakt (was ergens toch frustrerend ook al is het je vriendin haha) zijn is nu 9 weken en ik 4.. we kletsen nergens anders over, echt leuk hoor! Hopen dat het bij allebei goed blijft gaan.. je hoort zoveel verhalen van vroege miskramen. Zet je wel weer met beide benen op de grond!

zzje
11 February 2011, 23:18
oh hoi french, had je berichtje nog niet gezien! Negeerde je niet bewust hoor. Welkom terug! Nou voeg je maar bij de rest want er zijn een hoop dames in spanning de komende dagen haha... jij ook al misselijk? .. ik duim voor je!

french
11 February 2011, 23:26
Jij gefeliciteerd met je zwangerschap !!!!!!!!!!!!!,
4 weekjes nu. Heb je al ergens last van, hoop dat het allemaal goed gaat.
Is toch erg spannend tot aan die 12 weken aan toe.
Kon bij mijn zoontje ook niet echt genieten van de eerste 12 weken.
heb daarvoor ook een mk gehad namelijk.
Wat leuk dat je samen met je vriendin zwanger bent, lijkt me echt zo gezellig.
Over niks anders praten haha.

vlindertje1983
12 February 2011, 09:32
goedemorgen dames,

Nou ik kreeg onwijze buikpijn vanmorgen om 06.00 uur en ja hoor ongesteld geworden hahhah....
Gelukkig vind ik het geen probleem want ik lekker mijn eerste ronde door, met een super mooie cyclus van 30 dagen :-) op naar ronde 2 dan maar zal nog even mijn banner aanpassen.

Prinses88
12 February 2011, 09:54
TJM, dus voor jou is het wel herkenbaar.. Vond het gewoon vreemd, heb dat normaal nooit! Fijn dat alles weer uit je lichaam is, nu even rust en dan hoop ik dat je daarna een goede zwangerschap tegemoet mag gaan..

French, Wat leuk dat je er weer bent.. Heel veel succes deze ronde! Hoop natuurlijk dat het een lucky shot is.. ;)

Bedankt Zzje.. Nu moet ik er zelf weer in gaan vertrouwen want verwacht echt ongesteld te worden..

Vlindertje, fijn dat je nu weet wat voor cyclus je hebt.. Dan kun je ook makkelijker je eisprong bepalen en dan voel je hem ook beter vaak! Natuurlijk is het jammer, maar misschien de volgende ronde..

Hier nog niks, nog steeds flinke kwalen.. Ben er zo misselijk van! We zullen zien..

Jootje
12 February 2011, 12:51
Hallo dames,

Heb net een test gedaan en hij was negatief. Morgenochtend voor de zekerheid met ochtendurine nog een poging doen, maar ik ga er niet vanuit dat ik zwanger bent. Toch jammer, maar op voor ronde 2! Eerst de ongesteldheid dadelijk maar weer door zien te komen...

Fijn weekend verder allemaal!

vaddie
12 February 2011, 13:13
Even een stomme vraag: wanneer ben je eigenlijk nu echt ongesteld. Gisteren wat veegje gehad en sinds vandaag verlies ik eindelijk wat bloed. (en hoofd vol pukkels en zere onderrug) Maar het is nog erg weinig bloed (en oud?) Dus kan ik nu zeggen dat ik (eindelijk) ongi ben?

Prinses88
12 February 2011, 13:21
Vaddie, zo is mijn eerste menstruatie ook begonnen.. Vanaf het moment dat je iets verliest begint je nieuwe cyclus! Dus dat zou gister zijn geweest.. Wat fijn dat het nu dan eindelijk doorzet, kunnen jullie verder in de volgende ronde!

Jootje, balen zeg.. Zie dat je ook 2 dagen voor NOD hebt getest, misschien was het nog te vroeg! Ik heb maandag mn NOD, maar verwacht ongesteld te worden dus test nu ook niet omdat ik geen negatieve test wil.. ;)

vaddie
12 February 2011, 13:24
Joepie! :):)

french
12 February 2011, 13:29
De testen vliegen om de oren haha,

Vlindertje wat balen dat je ongi is gekomen zeg !!
Maar wel fijn dat je een mooie cycles hebt van 30 dagen.
Je bent net gestopt met de pil toch, meende dat te zien..
Dan mag je niet klagen met een 30 dagen cycles, perfect toch !
Nieuwe ronde nieuwe kansen ;)

Prinsses spannend meid, zal hard voor je duimen !!!

Jootje negatief getest dus, maar ook nog geen ongi dus.
Mss te vroeg getest, wie weet ??

Vaddie ook ongi geworden dus ! Balen zeg !!

Prinses88
12 February 2011, 14:23
French, ik heb al een keer getest en die was negatief.. Dus test voorlopig nog niet! Denk dat ik maandag wel ongesteld word, al had ik vandaag weer veel afscheiding en nog steeds zulke buikkrampen.. Zie dat jij ook al richting testen gaat, voel je al iets?

french
12 February 2011, 14:27
Je gelooft er zelf dus niet zo in....je weet het nooit ;)
Wanneer heb je een test gedaan dan ?

Ik heb mijn banner op 28 gezet, maar ik heb 1 cycles gehad na verwijderen van spiraal en die was 35 dagen.
Dus ik heb geen flauw idee wat ik nu heb, wacht eerst die 35 dagen af voordat ik ga testen.
Bij een 2e lijk je er toch minder mee bezig te zijn heb ik het gevoel.
En ik verwacht er ook niet teveel van, aangezien we niet bewust op zoek zijn geweest naar ei.

Prinses88
12 February 2011, 14:35
Niet echt, heb 3/4 dagen voor NOD getest.. Dus verwacht eigenlijk niet dat die nu wel positief zal zijn! Denk dat ik ongesteld word, heb weer zo'n voorgevoel en meestal klopt dat wel.. Begin van de week dacht ik nog anders maar ben er op terug gekomen!

Oke, dus voor jou nog even afwachten.. En als je niet echt specifiek geklust hebt wanneer je ei er was dan en je er vaak minder mee bezig inderdaad! Maar je weet het nooit, zou toch een verassing zijn.. ;)

zzje
12 February 2011, 14:58
Prinses.. ik lees dat je veel afscheiding had.. en bedacht me toen dat ik vorige week,. paar dagen voor nod ook veel afscheiding had. Ook een beetje slijm> ik heb toen nog gegoogled want ik dacht huh dat krijg je toch alleen bij een eisprong! en ik had ovu sticks gebruikt en mijn ei gevonden.. maar ging toen twijfelen omdat ik geen knltest had gekregen. Achteraf blijkt dus dat mijn lichaam bezig was met hele andere dingen hihi

Wil je geen valse hoop geven hoor meid, zo bedoel ik het niet.. maar ik vind het wel reuzespannend!

Meiden die ongesteld zijn geworden,, balen... dikke knuffel!

Prinses88
12 February 2011, 15:02
Zzje, was dat echt vloeibaar dan? Want dat is het niet volgens mij.. Heb steeds zo'n dikke klodder in mn ondergoed zitten en kan het me niet meer herinneren van de vorige ronde :?

Prinses88
12 February 2011, 16:10
Wat een rust zeg, ik ben weer alleen thuis.. Vriendlief heeft vandaag alweer een radio-opname! Verwacht hem pas tegen 21.00u vanavond weer thuis, en dan moeten we nog eten..

french
12 February 2011, 16:12
Mmm prinsess dat slijm weet ik ook niet eigenlij, maar even geduld hebben en anders morgen nog een testje doen misschien.

Jou mannetje weg dus, mijne ligt ziek op bed met buikgriep.
Gelukkig de kleine man nog om mij heen :)

Prinses88
12 February 2011, 16:19
De griep heerst echt, valt me mee dat ik nog niet ziek ben.. In een klas vol kinderen is het besmettingsgevaar wel hoog! Hopen dat hij snel weer opknapt.. ;) Gelukkig heb je de kleine lekker om je heen.. Ik moet het doen met 3 luie katten!

Heb vandaag net 9 testen binnen gekregen, gistermiddag besteld en nu al in huis! Dus ik kan testen als het nodig is.. Maar wil liever wachten op mn menstruatie..

Marijke1981
12 February 2011, 16:25
Leuk hoor net laminaat uit proberen te zoeken . De grootste bonje..pff. Wat hij wil is wel leuk maar veel te druk. Ik probeer praktisch na te denken en hij denkt dat het maar meteen mijn manier moet en ik moet het allemaal maar zelf uitzoeken.pfff. Sorry hoor moest het ff kwijt..Maar goed dat ik ff kijk het weekend anders had ik eerst maandag 2 uutjes moeten lezen.hahaha :):)

Vlindertje: Oh ik zat eerst heel wat anders te typen voor jou, maar lees nu dat je ongi bent geworden. Jammer zeg... op naar de volgende ronde en fijn dat je cyclus mooi rond is.

Puk: wat is dat toch met die mannen..hihi.hij noemde mij zelfs een nymfomaan haha gisteravond omdat ik zo graag wou... ja sorry ik kan heel snel zin maken...

Jootje haha heb jij ook al zo'n bijnaam hihi

Odile: je vermoeit ons er echt niet mee hoor. Gewoon lekker over van alles kletsen. Is idd het beste om de dag te sexen voor het zaad.

Vaddie: is idd wel lekker een weekendje relaxed. He fijn zeg dat je nu weet waar je aan toe bent. Jippie..

Prinses: 1 dag is idd leuk om alleen te zijn maar de hele week wordt idd wel vervelend. Hoop dat de krampen wat minder zijn geworden. Balen zeg dat die andere vrouwen wel mee gingen. En zeker als jij graag bij je mannetje ben. Spannend hoor nog niet getest?

TJM: Dat is een lekker vooruitzicht Italie lekker hoor.

French: welkom terug dan he... en dat klinkt al meteen heel spannend hoor. Hoop niet dat je de griep krijgt maar gewoon een posi test :)

heb gistermiddag nog een ovu test gedaan en vanochtend ook van cb allebei negatief. Toen ik de stokjes eruit haalde waren ze best donker. Ik ga er maar vanuit dat ik het vrijdag heb gehad..
Leuk hoor net laminaat uit proberen te zoeken . De grootste bonje..pff. Wat hij wil is wel leuk maar veel te druk. Ik probeer praktisch na te denken en hij denkt dat het maar meteen mijn manier moet en ik moet het allemaal maar zelf uitzoeken.pfff. Sorry hoor moest het ff kwijt..Maar goed dat ik ff kijk het weekend anders had ik eerst maandag 2 uutjes moeten lezen.hahaha :):)

Prinses88
12 February 2011, 16:33
Marijke, wat vervelend dat jullie ruzie hebben gehad bij het laminaat uitzoeken.. Wij hebben gelukkig dezelfde smaak en mn vriend vertrouwd volledig op mij, wel fijn! Maar jullie komen er vanzelf uit.. Dus nu waren de ovutesten weer negatief, dan heb je inderdaad je eisprong nu gehad! Ben heel benieuwd of het raak is voor jullie.. ;)

Hier nog niet getest.. Weet ook niet of ik dat ga doen morgen want dan moet het wel kunnen! Moeilijk..

Puk1985
12 February 2011, 16:49
Prinses hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Moeilijk he wachten ;).

Marijke... er zullen vast nog meerder ruzietjes gaan volgen. Tenminste dat hadden wij wel tijdens het klussen in het huis en verhuizen. Dan waren we overdag aan het bekvechten en dan maakten we het savonds weer goed :). Wel lastig dat je allebei iets anders wil. Gelukkig hebben mijn vriend en ik dezelfde smaak qua inrichting.

Balen voor de meiden die ongesteld zijn geworden :(.

Duimen voor de meiden die bijna kunnen gaan testen :).

Prinses88
12 February 2011, 16:54
Zeg dat wel Puk! Heb zo'n hekel aan wachten, duurt me veel te lang hahaha.. Hoezo ongeduldig?! :p

Marijke1981
12 February 2011, 17:02
Ach komt wel weer goed. En ik weet wel zeker dat er meer ruzies volgen, maar wat je zegt dan kan je het ook weer goed maken.

Ik zou morgen echt testen prinses of heb je nog veel krampen?

Prinses88
12 February 2011, 17:12
Goedmaken is altijd leuk! En ruzies zijn ervoor om het vervolgens weer goed te maken, gebeurt hier ook om de stomste dingen soms.. ;)

Nou, heb zo nu en dan flinke krampen.. Als ik zit weinig last maar als ik sta zijn ze hevig! Had vandaag ook weer steekjes in de rechterkant/lies.. Maar durf eigenlijk niet eens te testen omdat ik zo bang ben dat ie weer negatief is.. :oops:

vlindertje1983
12 February 2011, 18:51
hey French,

Inderdaad was dat mijn eerste ronde en ik ben mega blij met mijn cyclus :-)
Vind het wel fijn nu kan ik de 2de ronde krampjes, steekjes en andere kwaaltjes beter plaatsen hahahahah
hopelijk de 2de ronde meer geluk!

Marijke1981
12 February 2011, 18:57
Prinses: kan het wel begrijpen dat je dat niet wilt doen. Probeer er nog een nachtje over te slapen. En als de twijfel te groot is kun je altijd nog testen. Vind het goed van je dat je in ieder geval ervan uit gaat dat je niet zwanger bent. Scheelt toch een beetje. Maar misschien hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt. Dikke knuffel voor je en hoop dat je je zinnen kan verzetten.

Prinses88
12 February 2011, 18:59
Marijke, mn vriend wil het liefst vanavond nog testen sms'te die me net.. Maar wil dat zelf niet, heb super gevoelige testen die het geringste aan HCG opsporen maar wacht liever af! Vanavond maar even lekker samen bankhangen en dan zien we dan morgen wel weer.. ;) Bedankt voor de steun!!

Sylverstertje
12 February 2011, 19:05
inderdaad sylvestertje, als jou dat meer rust geeft kun je sowieso beter in t ziekenhuis bevallen, anders houd je onderbewustzijn de bevallign toch tegen thuis als je steeds denkt van ojeee strax gaat het mis! of ojeee strax moet ik nog in de auto!..
Het was wel vervelend met de weeen in de auto, maar dat heb ik als het minst erge ervaren vergeleken de rest in t zieken huis dus dat stukje is niet erg blijven hangen hoor ;)... Ik wil sowieso weer proberen thuis te bevallen.. neem dat voor lief als t wel echt nodig is (ritje met weeen)..
Haha leuk die katten! ;)... En toch is t zo dat er meer baby's in ziekenhuis overlijden dan bij thuis bevalling. niet dat t komt dooor t ziekenhuis, of dat ik je bang wilt maken.. maar zo is t wel!.. thuis wordt natuurlijk weinig risico genomen, bij de minste twijfel wordt je naar ziekenhuis gestuurd dus daarom is thuis wel echt veilig..
nadeel aan ziekenhuis vindt ik dat je te maken heb met werk-druk.. een rooster waardoor veel verschillende zusters,, of dat je gewoon enorm lang op iets ligt te wachten door slechte overdracht, je hebt te maken met ontzettend veel bacterie voor je baby.. er wordt sneller ingegrepen met een knip enzo.. allemaal dat soort dingen waardoor ik liever thuis beval..

vaddie dat was ik van die kipfilet en roomkaas! hmmm was lekker, net weer een portie op ;) hihi...

ja ik denk dat je moet doen waar je jezelf het prettigst bij voelt.
Ik vond eht ziekenhuis heel fijn. Maar misschien was dat ook omdat ze genoeg tijd aan me besteedde...
Aangezien ik alles goed deed en het een goede bevalling was, kwamen er veel stagiaires en gynaecologen kijken...
Mijn man hoorde ze op de gang ruzie maken over dat er eigenlijk iemand die bij mij stond te kijken, naar een ander moest geloof ik,,, Mijn man heeft maar even gezegd dat ze dat soort ruzies eigenlijk niet op een gang moeten voeren, maar in een kamer...

Ik had ook een overdracht zag ik, want mijn gynaecoloog die er eerst was, was er bij de bevalling niet bij, maar dat interesseerde me niet. Ik kende ze geen van allen ahahah
bacterien zijn daar waarschijnlijk minder dan bij mij thuis met die katten hahaha. Alles zit altijd onder de haren ;)

Sylverstertje
12 February 2011, 19:09
ik ben een tijdje niet geweest, omdat het nogal druk was allemaal en heb ook nog met een mei mama forum meegeschreven.
Aangezien we er deze ronde echt voor gaan (vorige was ff rustig aan), wil ik hier ook actief meepraten :)

finaly zwanger zie ik :D gefeliciteerd!!!
heb ik nog meer gemist de afgelopen pagina's?

Prinses88
12 February 2011, 19:14
Gezellig dat je er weer bent Sylvestertje! Hoop dat je nu snel zwanger mag raken.. ;)

Meiden, fijne avond.. Ik ga zo eindelijk eten en dan bankhangen met mn vriend! Hij belde net dat ie bijna thuis is.. Heb zo'n hekel aan zo laat eten, maar wilde ook niet alleen en hij alleen..

french
12 February 2011, 20:03
@ Marijke lekker bonje gekregen om een vloer, lastig als je allebei verschillende smaken hebt. Hopelijk komen jullie eruit ;)

@ Vlindertje ja echt geen klagen met je cycles dan, ben je lang aan de pil geweest.
Ik ben erg benieuwd naar mijn cycles nu. Had voor mijn zoontje altijd stipt 28 dagen.
En nu dus 35 dagen vorige cycles, dus afwachten wat het nu is dan.

@ prinsess spannend meid, laat je het wel even weten als je er morgen toch nog een testje tegenaan hebt gegooid. Ben errug benieuwd :mrgreen:

Marijke1981
12 February 2011, 21:04
Prinses: Nou ff lekker met zijn tweetjes op de bank hangen ff chillen en morgen zie je wel weer toch!. Fijne avond allemaal.

vlindertje1983
12 February 2011, 21:26
french; ik ben 12 jaar aan de pil geweest ging dus aan de pil toen ik 15 jaar was.
Al snap ik niet helemaal wanneer ik dan mij ei gehad heb. Waarschijnelijk wel die maandag maar dan ben ik 12 dagen later ipv 14 dagen later ongi geworden. en anders eerder en toen hebben wij niet echt geklust dat was 2 dagen daarvoor geweest! dus deze periode ga ik goed op letten :-) vriendlief ook blij hahaha

Prinses88
13 February 2011, 08:54
Goedemorgen!!

Heb besloten om geen test te doen want ik heb meer buikpijn en mn onderrug doet weer erg zeer.. Dat is voor mij een teken dat het er aan zit te komen, verwacht dat het vanavond of morgen door gaat breken! Wel jammer, we zullen het snel genoeg zien.. Hoop dat het dan morgen ook wel komt want volgende week gaan we 3 daagjes weg en heb geen zin om dan met een menstruatie te zitten..

Odile
13 February 2011, 10:39
Welkom terug French en Sylvertertje.

Prinses knap dat je het hebt volgehouden om niet te testen.

@ alle meiden die ongi zijn geworden jammer, maar hopelijk volgende ronde beter.

hier verder een drukke zaterdag gehad. ons neefje van 4 maanden heeft van vrijdag op zaterdag bij ons geslopen en was helaas niet zo heel erg lekker waardoor hij vaker dan normaal wakker is geweest. ondanks dat was het wel heel gezellig en is verder heel lief geweest. aangezien hij gisteren ook is opgehaald hebben wij vandaag weer lekker kunnen uit slapen, nu het nog kan :wink:. daarnaast hebben we voor vandaag weer een goed excuus gevonden om taart te eten, vandaag zijn we precies een half jaar getrouwd!!!

verder weet ik niet zo goed wat ik moet verwachten van deze week. de vorige periodes was ik na mijn ei ook misselijk en pijn in mijn buik maar ging dat na een week weer weg. deze ronde heb ik er langer dan een week last van en heb ik daarnaast ook best pijn in mijn onderrug en pijn in mijn borsten. we zien het wel, zeg ik nu nuchter, maar geduld vind ik toch best lastig nu.

liefs

Tess
13 February 2011, 11:08
Goedemorgen meiden!

Ik klets al een poosje mee in het december topic, maar het lijkt me leuk om ook met jullie mee te kletsen! Ik zie hier ook al meer meiden die ik in het december topic ook al had gezien.

Ik zal even wat over mezelf vertellen, ik ben Tess, 27 jaar, al ruim 11 jaar een relatie met mijn vriend van 28 jaar. We wonen daarvan ruim 2 jaar samen. Ik werk als lerares op een basisschool in groep 1/2.

We zijn in december gestopt met de pil, maar de eerste maand zijn we er nog niet voor gegaan, we wilden even kijken wat mijn lichaam zou doen. En best netjes na 31 dagen kwam mijn ongi.

Deze maand wilde ik kijken of en wanneer ik een eisprong heb en ben een week voor mijn eisprong gaan testen, maar tot op heden alleen om de dag een hl miniscuul streepje gezien. Volgens mijn ticker had ik afgelopen woensdag mijn eisprong moeten hebben, maar die dag en de dag ervoor geen positieve ovu-test. Ik twijfel inmiddels wel aan de betrouwbaarheid! Mijn vriend is de afgelopen week voor zijn werk naar het buitenland geweest, daarvoor en erna hebben we wel geklust, maar volgens mijn ticker is de kans dus klein dat het wel raak is! Ik test nu nog tot woensdag door, wie weet maken we nog kans deze maand!

Zo dat was een heel verhaal! Ik heb wel gelezen dat finaly zwanger is, gefeliciteerd!!! Nog meer meiden van dit topic al zwanger of meiden die binnenkort kunnen testen?

vaddie
13 February 2011, 11:39
Ook hier welkom Tess. :)

french
13 February 2011, 12:09
Vlindertje zo dat is een hele poos pil gebruik zeg 12 jaar, dan mag je echt heel blij zijn met je cycles.

Prinses jammer zeg, je ongi gaat doorkomen dus denk je....

Odile klinkt spannend wel wat kwaaltjes die op een zwangerschap kunnen duiden dus, spannend zeg !

Tess welkom, wat raar dat je je ei niet hebt kunnen spotten.
Maar wat ik me afvraag is waarom je direct met die ovutesten aan de slag gaat eigenlijk ?
Lees het wel meer hoor, moet je ook helemaal zelf weten natuurlijk.
Maar zou het persoonlijk pas doen als je opeenvolgende geen gelijke cyclessen hebt ofzo en al een half jaar bezig bent misschien..
Maar nogmaals keus in aan jezelf natuurlijk ;)

Hier totaal geen tekens, voel me niet anders dan anders.
Misselijkheid is weer weg. Dus we zullen het wel zien en wachten maar af.

Sylverstertje
13 February 2011, 12:36
dank je odile!
leuk met je neefje zo! alvast geoefent dus? ;)

welkom tess, welke testen heb je?

Sylverstertje
13 February 2011, 12:40
french, ik ben bij mijn eerste ook gelijk met ovutesten en temperaturen begonnen. Vond ik gewoon leuk om te zien hoe mijn lichaam werkte en wanneer ik mijn ei had.
Toen had ik een cyclus van 26 en 28 dagen en daarna was het raak. Mijn ei kwam 12 dagen voor mijn ongi.
De echoscopist ging alles uitrekenen, maar ik wist precies welke dag mijn ei was, zelfs welke kant ;) (want ik had steken aan mijn linkerzij).
Ben nogal een contralfreak hahaha, maar vond het gewoon erg leuk om te doen :D
Had zo'n goedkoop pakket van babyboomshop trouwens... Was niet altijd heel erg duidelijk, maar wel als je ze naast elkaar legde...

Prinses88
13 February 2011, 16:20
Odile, moeilijk he dat afwachten.. Gelukkig weet ik waar ik aan toe ben, weet gewoon 100% zeker dat ik morgen ongesteld ga worden! Mn lichaam veranderde ineens van kwalen dus het is wel duidelijk.. Leuk dat het oppassen goed gegaan is!

Welkom Tess, succes met zwanger raken! Leuk dat je ook lerares bent.. :D Ik doe nu mn LIO in groep 1/2, helemaal mijn ding..

French, wij gebruiken ook geen ovutesten.. Wil er zo weinig mogelijk druk op leggen, als ik over een half jaar nog niet zwanger ben dan kan het altijd nog! ;)

Zal nu even uitrusten, hebben de hele middag zitten poetsen hahaha.. Slaapkamer en woonkamer gedaan maar het is een aanslag geweest op mn rug dus nu maar even bijkomen!

Tess
13 February 2011, 16:36
@ Vaddie: Thanks :-)

@ French: Vanwege het feit dat mijn moeder er 4 jaar over heeft gedaan om zwanger te worden van mij, wilde ik gewoon duidelijkheid hebben of ik uberhaupt een eisprong heb..En die heb ik dus nog niet kunnen vinden..

@ Sylverstertje: Die van het kruidvat..paar keer een heeeeel licht streepje gezien, maar dat was het!

@ Prinses: Leuk vak he :-) Zeker kleuters, ook helemaal mijn ding!

Prinses88
13 February 2011, 18:14
Tess, precies! Super leuk vak, en bij kleuters haal je er ook echt voldoening uit.. :D Morgen mag ik weer voor 3 dagen! Dinsdagavond en donderdagavond oudergesprekken, dus druk druk druk..

zzje
13 February 2011, 20:53
grappig.. dat hier veel juffen rondhangen. (> ik ben juf van groep 3)

Prinses, balen dat je denkt je ongi te voelen.. hoop voor je dat je ongelijk gaat hebben meid!

zzje
13 February 2011, 21:13
trouwens een vraag voor meiden die zwanger zijn nu of al een keer zwanger geweest zijn

(want voor de nieuwelingen zoals ik, die onzekerheid gaat gewoon door hoor ook al heb je zon mooie banner:geek:)

Is dit normaal: ik liep in het bos te wandelen gezellig.. ineens.. plons! Hele onderbroek vol! Ik kon natuurlijk niet kijken in het gezelschap dus eenmaal bij een wc thank god.. geen bloed gelukkig. Was het melkachtige afscheiding, heel vloeibaar. Herkenbaar??

Probeer er wel van te genieten maar vind het ook nog eng! Gister wel foto gemaakt van mijn buik, leuk voor straks alle maanden naast elkaar.. en je ziet echt al wat hihi.. Beetje opgezet

french
13 February 2011, 21:22
Prinsess zo lekker aan de poets geweest dus, huisje weer lekker aan kant.
Ik ga morgenochtend eens een poging wagen, maar toch lastiger met zn dreumes om je heen haha.

Tess oke goede reden dus, ik vroeg het me ook gewoon af hoor. Nogmaals ieder zijn keus.
Maar mss heb je een langere cycles ofzo dan nu....dat je ei nog moet komen ?

Zzje pfff ik zou het niet meer weten eigenlijk of ik daar last van heb gehad.
Raar dat je dat zo snel kan vergeten. Maar er gebeurt wel een hoop in je lichaam, moet je niet vergeten. Tis niet meteen dat slecht is dan.
Ik heb zelf een mk gehad voor mijn zoon en zulke ongelooflijke krampen gehad toen, gewoon lichte weeen. En met de zwangerschap van mijn zoontje was toen ook net 5 weken ofzo weer zulke krampen niet normaal. Lag dubbel geklapt op de bank. Dacht toen ook meteen dit is misse boel. Maar toch is het goed gegaan. Dus probeer ook een beetje te genieten, al is dat erg lastig als je nog zo pril bent.

Hier lekkere luie zondag gehad.
Morgen met zoontje naar de kinderarts toe.

Sylverstertje
13 February 2011, 23:07
zz, ik weet het eigenlijk ook niet echt meer. Wel dat het geen plons idee was, maar volgens mij had ik wel meer afscheiding. Soms zelfs wat roze...
Zoals french zegt: het echt wel erbij horen.... Iedereen is anders en elk lichaam dus ook.

Succes morgen french. Is het een controle!

Hier een juf van groep 7. Ben meer een bovenbouw type. Vind kleuters erg leuk, maar de creativiteit mis ik... Heb altijd veel respect voor kleuterjuffen! Dat overzicht bij kleuters vind ik ook heel moeilijk!

Marijke1981
14 February 2011, 06:00
Odile; nog van harte gefeliciteerd met je half jaar huwelijk.

Tess: welkom hier op het forum en natuurlijk succes met zwanger worden. Ik heb ook geen posi ei test gehad de eerste maanden. Ik heb toevallig een posi ei test gehad afgelopen vrijdag. Het kan zijn dat ze niet betrouwbaar zijn natuurlijk of dat je te veel hebt gedronken. Misschien is je cyclus nu wel langer. Het is heel frustrerend (vond ik zelf)voor je denk ik. Je weet maar nooit, misschien is het toch raak. Had ook meerdere met lichte streepjes. Ik ben wel begonnen omdat ik me ei niet voelde. En ik al 3 jaar bezig ben in me hoofd met zwanger worden. Ik wilde zo wat meer rust creren. Ieder zijn eigen methode toch?

Prinses: zo lekker schoon huisje dus. Geeft altijd weer een goed gevoel toch? Hoop dat het toch niet doorzet.

French: succes bij de kinderarts.

Nou gister hebben we het nog wel goedgemaakt hihi. Ook nog ff wezen outlet shoppen. Ach nu kan het nog. Ik kwam langs een Nookie winkel…oh wat liefff…. Ik wil alles kopen hihi.. Me vriend zei ik weet dat je deze week je eisprong hebt gehad (heb hem niets verteld ivm druk e.d.) hihi, wie weet net voordat we de sleutel krijgen, krijgen we misschien wel meer goed nieuws… ach nu nog maar 2 weken wachten pff….hihi

Tanja85
14 February 2011, 07:17
Lekker h Marijke1981, weer een keertje lekker aan het shoppen gaan?

Vriend en ik hebben dit weekend veel gepraat, was echt fijn. Vorige maand dachten we dat we deze zomer naar een ver land op vakantie gingen trouwen (we wilden eigenlijk nooit trouwen, maar nu we eenmaal echt van start zijn gegaan voelt het ineens anders). Maar we hebben gsiteren besloten het toch weer andrs te doen. We gaan echt wachten tot we zwanger zijn en dan rond de 12 weken willen we trouwen, alleen met m'n moeder (ja, en d'r nieuwe man), zijn ouders, opa's, oma's. En dat willen we dan last-minute mededelen, Als verassing dat we gaan trouwen en zwanger zijn :-) dan hoeft het ook niet zo groot. En dan willen we daarna een uitnodiging sturen naar alle vrienden, familie, kennissen, noem maar op met de tekst "wij zijn getrouwd". En dan lekker een informeel feestje :-)
We zijn er alletwee helemaal happy mee hoe we het nu gepland hebben.

Poeh ... de laatste tijd heb ik een brok in m'n keel soms. We maken nu van die mooie beslissingen, een kindje, trouwen .... mijn vader is overleden en ik vind dat juist nu zo moeilijk dat ik dit nooit met hem zou kunnen delen. Dat mijn kijnderen hun opa nooit mogen leren kennen ... ik sta er de laatste tijd gewoon heel erg bij stil.
Sorry, dat moest er even uit .....

Odile
14 February 2011, 07:23
Priness: lekker schoon huis is schoon in je hoofd.

Tess: welkom hier en succes met zwanger worden.

Fench: succes bij de kinderarts hoop dat het niks ernstigs is.

Marijke: thanks voor je felicitatie, en succes met wachten. Ik heb het er maar bar moeilijk mee gehad. Heb momenteel sterk het gevoel dat het deze keer raak is (hoop niet dat het alleen maar de wens van de gedachten is), kon me dan ook maar moeilijk bedwingen om niet te testen (was eigenlijk al een keer naar de wc geweest) heb het uiteindelijk niet gedaan. Zit er over te denken om misschien woensdag te testen.

Marijke1981
14 February 2011, 07:27
Tanja: Ik vind het wel een hele leuke manier van trouwen zoals jullie dat gaan doen. En dan zeker met het kaartje We zijn getrouwd. Zullen er een aantal vast raar opkijken hihi. Hoop maar dat het snel mag gebeuren dan over 12 weken ofzo:):). Ik geloof je meteen dat je daar een brok van in je keel krijgt. Heftig hoor. Nou denk maar gewoon dat hij meekijkt :):) en dat hij toch een super trotse opa mag worden. Ben niet gelovig, maar het geeft altijd wel een fijn gevoel dat de personen die je mist bij je zijn.

Tanja85
14 February 2011, 07:32
Ja, ik denk altijd ook dat hij een beetje meekijkt.
Ik geloof er zelfs in dat hij zorgt dat we er niet heel lang op zullen moeten wachten :-) daar vertrouw ik helemaal op :-)

Odile
14 February 2011, 07:35
Tanja: in deze tijden dat er mooie dingen gebeuren mis je altijd degene die je erg diebaar waren. maar ik denk altijd maar zo dat ze over je shchouder meekijken. veel sterkte in deze mooie tijd.

Marijke1981
14 February 2011, 07:41
Tanja: dat is een mooie gedachte...

Tanja85
14 February 2011, 07:47
.... en nu hopen dat het zo uitkomt :-)

Puk1985
14 February 2011, 07:55
Hey meiden,

Allemaal een lekker weekend gehad?

Marijke gelukkig dat jullie het weer goed gemaakt hebben :). Waar ben je wezen outlet shoppen?

Prinses altijd lekker een schoon huis. Wij hebben het dit weekend zo druk gehad, dat we het huis niet gedaan hebben. Morgen maar aan de poets denk ik :).

Tanja, lijkt me inderdaad moeilijk dat je vader er niet meer is op zulke momenten. Ongeveer 10 jaar geleden is mijn moeder erg ziek geweest en dan moest ik er ook steeds aan denken dat ze er niet meer zou zijn als ik ging trouwen, kindjes krijgen erc. Gelukkig is het goed afgelopen bij ons...

Odile spannende dagen voor jou zie ik. *duim, duim, duim*

Marijke1981
14 February 2011, 08:12
Puk:Ach ff uitpraten en dan is het weer goed. Is wel handig dat we dit soort 'ruzies' hebben, anders kroppen we het alleen maar op en dat is nog slechter.. Ik ben in Maasmechelen geweest. Gelukkig is alles weer goed met je moeder. Moet er ook niet aandenken zeg. Helaas horen dit soort dingen bij het leven...

Prinses: al ongi?

Finaly: hoe was het weekendje weg?

Puk1985
14 February 2011, 08:23
En hoe is Maasmechelen? Ik wil daar ook graag een keertje heen, maar heb geen idee of het wat is. Vind het ook zo jammer als je zo lang in de auto zit en het valt tegen.
Ben wel een keer in Roermond geweest. Dat was erg leuk!

Marijke1981
14 February 2011, 09:43
Puk: wij combineren altijd Maasmechelen met Roermond. Roermond is wel veel leuker, alleen heb je een G-star winkel in Maasmechelen en daar willen we altijd wel graag kijken. Ohja en een mexx en Nookie natuurlijk :):). Mijn vriend rijdt lease dus bezine kost het ons niet. We maken er altijd een leuk daggie van. Bataviastad is ook wel aardig. Maar voor vrouwen heb je toch altijd minder dingen dan voor mannen. Wij kopen het natuurlijk al zonder korting hahaha

Marijke1981
14 February 2011, 09:44
ik zie trouwens dat we tegelijkertijd onze NOD hebben :)

Puk1985
14 February 2011, 10:04
Ja ik verwacht dat het bij mij niet raak is hoor deze ronde. Vriendlief is vrijdag ziek thuisgekomen en dus maar 1 keer geklust het weekend. Nu is hij weer naar de kazerne.
Maar ben al blij als mijn lichaam het weer uit zichzelf doet :).

Odile
14 February 2011, 10:58
voor de vrouwen die zwanger zijn heb ik een vraagje. ik heb heel wat verschijnselen zoals jullie al hebben kunnen lezen, heb zelf ookhet idee da thet deze keer raak is. maar kan het kloppen dat de verschijnselen heel langzaam minder worden. zoals de pijn in mijn onderrug die wordt lijkt wel wat minder is er nog wel maar denk niet zo erg meer. of moet ik zelf de conclusie trekken dat het toch niet raak is. en wie weet hoever je voor je nod kan testen?

liefs een ongeduldige en onzekere odile

Prinses88
14 February 2011, 11:33
Even snel tussendoor want moet snel broodje eten en dan weer naar stage!

Marijke, fijn dat alles alweer is uitgesproken!! En even lekker geshopt, heb ik ook wel weer es zin in.. Helaas voor mij zit dat er niet in, we moeten de belasting weer geld betalen!

Puk, even keihard de muziek aan en dan door het huis heen knallen.. Dan is het ook zo gedaan! ;)

Odile, hoop voor je dat het zwangerschapskwaaltjes zijn!

Tanja, weet zeker dat je vader wel mee kijkt! Ik heb mijn opa hier soms in huis, hij komt ook nog bij mn moeder.. Heel vreemd, maar dan vanuit het niets word je ineens steenkoud en beginnen lichten te knipperen! Als ik dan tegen em praat dan gaat het over en verdwijnt ie weer.. Weet zeker dat jouw vader ook bij jou is! Klinkt misschien gek, maar sommige dingen voel je aan..

Hier nog geen ongi, maar hij komt er wel aan hoor.. Lag vanmorgen al dubbel van de buikpijn dus zal tegen het eind van de middag wel komen net als de vorige keer!
Zal nu even snel wat eten en weer weg.. Tot straks!

french
14 February 2011, 11:51
Wat een druk geklep hier :mrgreen:
Even kijken wat ik onthouden heb

Tanja het is moeilijk doe momenten, mijn schoonvader is 6 jaar terug plotseling overleden een hartaanval. Manlief heeft het er nog steeds vaak moeilijk mee, en dan vooral de mooie momenten zoals trouwen, kindje krijgen, verjaardagen etc.. Tis gewoon heel heftig met die dagen. Dan staan geluk en verdriet zo dichtbij elkaar. Heel dubbel gevoel dan.
Sterkte ermee !!
Maarre leuk op welke manier jullie gaan trouwen !!!

Marijke fijn dat alles weer goed is tussen jullie !!

Sylverstje zoontje is vaak ziek, gemiddeld elke maand wel een keer of vaker.
En zijn klieren blijven maar opgezet, dus huiarts wou hem hogerop hebben om het te laten uitzoeken. Ik zelf trouwens ook, ben er wel een keer klaar mee.
Je mannetje steeds zo ziek zien is niet leuk.

Puk wat doet je vriend voor werk ? Kazerne lees ik...
Balen dat het er maar 1x van is gekomen dan !

Prinsees overduidelijk dus dat je ongi gaat komen :cry:

Odile ik kan je gewoon geen tips geven wat betreft je kwaaltjes.
Je bent er ook meer gespitst nu misschien, misschien had je dat voorheen ook wel eens en gaf je er toen geen aandacht aan.
Je zult echt moeten wachten ;) Ik heb met mijn zoontje 3 dagen voor nod pos. getest. Was wel met zn gevoelige test en het streepje was echt hl licht toen.

Puk1985
14 February 2011, 11:57
French vervelend zeg dat je kleintje elke keer ziek is. Goed dat er nu naar gekeken wordt dan. Dan hebben jullie misschien ook iets meer duidelijkheid.

Mijn vriend is al meer dan 10 jaar militair. Hij is doordeweeks meestal op de kazerne en dan in het weekend thuis. Dus het is balen dat we dit weekend weinig geklust hebben. Maar ach ja voor hetzelfde geld heb ik niet een mijn eisprong gehad. Volgens mijn ticker wel, maar het is de eerste ronde dus alles is mogelijk. We zien het wel...

Marijke1981
14 February 2011, 13:24
Prinses: he balen zeg dat je zoveel last hebt. Nou ik duim maar voor je dat dat snel over is.

French: idd vervelend zeg voor je zoontje. Gelukkig ga je nu hogerop. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Je moest vandaag toch? Hoe is het gegaan.

Puk: kan je niet stiekem binnensluipen op de kazerne? :):) Hoop dat jullie net goed gemikt hebben. Er is maar 1 nodig!

finaly87
14 February 2011, 13:28
hey meiden, veel gemist hier zie ik! zijn er nog heeele spannende dingen die ik heb gemist?? scheelt me terug lezen :p

zie iig dat prinses vandaag ongi verwacht, balen zeg!

wij hebben lekker weekend gehad :) wel weer lekker thuis te zijn hoor.. Kleine heeft wel heeerlijk gespeelt en gezwommen, afentoe wat narrig maarja is 2 weken ziek geweest dus wat wil je.. (zijn klieren blijven ook opgezet.. als hij weer een oor, keel ontsteking krijgt ga ik doorverwijzing vragen voor kno-arts..)
heb een heel schattig truitje gekocht voor ukkie nr 2 :) een paarse maat 50 met de tekst i love my brother! (love = een rood hartje).. heel cute! kan bij jongen en meisje.. kon em niet laten hangen daar haha..

vanaf nu hou ik t weer bij hier hoor! ;)

Marijke1981
14 February 2011, 13:33
Finaly; Lekker hoor dat jullie ff weg zijn geweest. Fijn dat je zoontje wat opgeknapt is, nu zo blijven...Oh het lijkt me een schattig truitje. hihi. Weet je al wanneer je naar de vk moet?

finaly87
14 February 2011, 13:33
3 maart pas! duurt nog eeuwigheid haha... kan niet wachten, vind t wel spannend hoor.. ik ga gauw een echo afspraak maken voor de dag erna ofzo.. want krijg verwijzing van vk.. als ik dan NOG een week of langer moet wachten wordt ik gek..

Marijke1981
14 February 2011, 13:35
Haha kan ik begrijpen. ik krijg 4 maart de sleutel en dat duurt ook al zo lang. Dus nog 2,5 week volhouden meid. Aftellen geblazen. Doen ze niet meteen de echo dan? Geen idee nooit zwanger geweest he..

Puk1985
14 February 2011, 13:44
Haha Marijke. Zie je me al gaan... tijgerend over de kazerne met camouflage op, hihihi.

Finaly welkom terug ;). Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad. Hoor trouwens van veel mensen die ziek zijn geweest dat ze last hebben van een lange nasleep.

Marijke1981
14 February 2011, 13:48
Puk: hihi ik zie het al voor me idd. :):) geschminkt en al :)

Ben klaar met werken ga ff sporten. Tot morgen denk ik. (of stiekem al vanaaf en is ook zo gezellig hier)

Odile
14 February 2011, 14:43
French, wat zijn gevoelige testen en wat niet, heb daar geen idee van eerlijk gezegd.

geloof dat aardig wat meiden ouderwets geshopt en geluierd hebben. lekker hoor daar is het weekend toch ook voor.

Prinses88
14 February 2011, 15:52
French, goed dat jullie je zoontje even goed na laten kijken.. Niks aan als die zo vaak ziek is! Mijn neefje heeft het ook, hij heeft nu een verwijzing gekregen voor de KNO-arts..

Odile, gevoelige testen zijn die van matcare! Mag geen reclame maken, maar op de site van www.L10.nl (site van Lenny van het forum) kun je ze bestellen.. ;)

Finaly, dus een lekker weekend gehad.. Heerlijk om er even uit te zijn! Wij gaan volgende week, heb er ook echt even zin in.. En wat schattig dat truitje, logisch dat je die niet kon laten liggen hahaha!

Puk, ik zie je al tijgeren over de grond in je legerkleuren kleding met zwarte strepen op je gezicht!! Wel vervelend dat je em dan zo weinig ziet..

Hier nog steeds geen ongi.. Zit er maar op te wachten! Hoop vanavond want vindt het zo vervelend om dat op stage te zijn, en heb morgen na schooltijd ook nog oudergesprekken tot 20.00u..

vlindertje1983
14 February 2011, 17:31
prinses, wanneer ga je nou testen :-)
Ik ben echt mega in de war!! zaterdag ochtend om wel 6 uur in de ochtend kreeg ik echt 1x pijn in mijn buik en werd ik ongesteld teminste dat dacht ik! ik heb een bloeding gehad maar heel weinig genoeg voor een inlegkruisje! en einde van de middag was het ook weer zo goed als over! en tot vandaag helemaal niks meer geen pijn in mijn buik gehad helemaal niks.

ik weet niet zo goed wat ik moet doen! zal ik toch maar testen of zou ik even wachten???

Prinses88
14 February 2011, 17:38
Vlindertje, dat is heel goed mogelijk.. Een eerste menstruatie kan heel licht zijn, dus zou er gewoon vanuit gaan dat je ongesteld bent geweest! ;) En voor je gemoedsrust kun je natuurlijk altijd even een testje doen.. Ik ga niet testen omdat ik zeker weet dat ik ongesteld ga worden, heb hele erge buikkrampen en die zijn anders als vorige week..

vlindertje1983
14 February 2011, 18:55
hmmm vreemd allemaal hahaahah moet duidelijk mijn lichaam helemaal opnieuw ondekken!
Ik heb toch maar even een testje gedaan gewoon even om het zeker uit te sluiten! maar negatief waar ik al vanuit ging.
Nou ga er maar gewoon vanuit dat ik nu bezig ben voor ronde 2 :-) heb verders ook geen klachten of pijn.

Is jouw pijn nog wel uit te houden dan? het is bij jouw al een tijdje aan de gang volgens mij!

vaddie
14 February 2011, 18:58
Hier is de ongi al weer voorbij. Helaas ziek op de bank met de griep.

vlindertje1983
14 February 2011, 19:13
vaddie fijn he als het alweer voorbij is ;-) alleen een beetje balen voor je dat je de griep heb! beterschap...

Tanja85
14 February 2011, 19:27
Nou Vaddie, ik hoop dat je tweede ronde weer helemaal normaal is! Vervelend van je griepje nu ....

Bij mij is net m'n ongi begonnen. Ik wacht heel even voor de zekerheid met m'n tikker aanpassen. Maar als het gewoon goed doorzet, heb ik deze ronde exact een cyclus van 28 dagen. Wonderbaarlijk .... had ik niet verwacht. Ik geloof wel in de kracht van de Etos Zwangerworden pillen. Bij mij werkt het in iede geval super!

finaly87
14 February 2011, 19:30
llemaal ongi's hier!!
toch jammer... maar wel fijn dat er weer duidelijkheid is en je de volgende ronde;s in kan gaan..
laat dit dan de ronde zijn met weer wat extra zwangere he! ;)

french
14 February 2011, 19:41
Puk je mannetje militair dus, de kazerne afentoe maar opsluipen in je camouflage pak.
haha vind het wel een goede :)

Finaly heerlijk weekend gehad dus, waar zijn jullie heen geweest.
Wij zijn 2 weken terug weekend weg geweest, heerlijk hoor even eruit met zijn 3en.
Wil zo weer weg :)

Odile heb ook met van die matcare getest toen, te bestellen hier op de site.
Staat wel een linkt bovenin beeld volgens mij.

Prinsess mmmm mss toch nog een testje ??

Vlindertje ik dacht mss een innestelingsbloeding, hoor je ook wel eens.
Maar je test was negatief dus. raar hoor maar 1 dagje minimaal ongi.
Hopelijk vanaf deze maand normaal, of helemaal niet meer.
teken dat je zwanger bent dan ;)

Vaddie beterschap, buikgriep te pakken ??

Tanja mooie cycles van 28 dagen, helemaal perfect :)

Nou hele middag in het zkh doorgebracht.
Eerst door co assistent onderzocht, daarna door de kinderarts.
De onderzoeken vond ie verschrikkelijk en hij kreeg me toch driftbuien.
Ze denken toch aan op een volgende virusinfecties.
Moest wel bloed prikken voor de zekerheid.
Pfff wat een drama zeg met hem, zo zielig.
Met zijn 2en hem helemaal in de houtgreep houden en die ander prikken.
Hij werd zo boos en verdrietig, krijsen niet normaal.
Hij was giga over zijn toeren daarna.
Moesten 3 buisjes hebben. dus duurde wel even.
Gatver hij was helemaal van slag daarna http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_cry.gif en ik ook. Manlief kon niet mee omdat ie ziek is.
Als we niks horen dan is er niks bijzonders uitgekomen, en in mei moeten we terug komen.

finaly87
14 February 2011, 19:48
french wat ontzettend zielig voor je ventje!! och arm mannetje, zie mijn kleine al voor me, mijn hart zal breken.. wat zal dat zwaar voor je zijn geweest :s..
wij zijn weekendje Landal Vennenbos geweest.. was echt leuk! :) maar ook wel weer lekker thuis te zijn.. de kleine was prompt vrijdag koortsvrij na 2 weken hoge koorts, dus echt mazzel! maar nog wel wat na-sleep t weekendje weg (veel moe, wat pieperig soms, en savonds met uit-eten chagrijnig enzo) heeft wel heeerlijk gespeeld en gezwommen daar en echt plezier gehad, heel leuk!

puk, die tip kan ik wel gebruiken bij mijn mannetje op de brandweer-kazerne! hahaha.. als ie weer is 24 uurtje heeft (elke 4 dagen).. maarja die van mij is al die dagen ertussen in lekker thuis, dus mag eiglijk niet klagen.. ;)..

Prinses88
14 February 2011, 19:57
Vlindertje, mijn pijn is inderdaad al een week aan de gang.. Maar is nu wel heftiger want neem nu wel pijnstillers omdat ik anders niet rechtop kan lopen! We zien wel wanneer het doorbreekt.. ;) Jij hebt in ieder geval duidelijkheid..

Vaddie, Beterschap!!

Tanja, dat zou wel mooi zijn.. Ik gebruik verder geen pillen op foliumzuur na en ben volgens mij wel regelmatig! Eerste cyclus 28 dagen en deze zal ook rond die dagen zitten..

French, ga niet testen want heb al roze afscheiding.. En zulke heftige buikkrampen dat ik wel ongesteld moet worden! Ze zijn anders dan vorige week dus herken het wel van de vorige ronde.. ;) Wat zielig van je kleine man, dan zijn ze ontroostbaar.. Hopen dat je nu snel duidelijkheid krijgt of er iets aan de hand is of niet natuurlijk..

Meiden, fijne avond nog! Ik ga lekker vroeg naar bed want heb morgen een lange dag voor de boeg! 8.00u tot 20.00u..

french
14 February 2011, 19:58
Finaly je bent ook al zwanger haha, hoeft ook niet meer voor een eizoektocht binnen te sluipen hihi ;)
Ja vreselijk dat bloed prikken, dan breekt echt je hart zeg, Moest vechten tegen mijn tranen.
heerlijk weekendje dus gehad, las het al dat je mannetje lang ziek is geweest. Vervelend hoor,
en idd die nasleep ervan. je bent dan zelf ook ineens helemaal op lijkt het.

finaly87
14 February 2011, 20:00
whahhaa nee maar t hoeft ook niet alleen om zwanger te raken he :p.. t heeft ook nog andere doeleinden ;)

Puk1985
14 February 2011, 20:09
Hahaha finaly zie je al gang. Woehoeeee zou langs de brandweerpaal naar beneden ;).

Puk1985
14 February 2011, 20:10
gang = gaan

finaly87
14 February 2011, 20:47
hahaha ja toch! ;)

french
14 February 2011, 20:53
Hahaha finaly zie je al gang. Woehoeeee zou langs de brandweerpaal naar beneden ;).
Whhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaa :mrgreen::-D:mrgreen::-D:mrgreen:

Sylverstertje
14 February 2011, 21:06
Tanja, een mooie beslissing. Klinkt erg romantisch allemaal. Wel balen dat je vader er niet bij kan zijn, maar hij kijkt vast vanaf een wolkje mee. (zie dat er meer zo denken)

odile, knap dat je nog niet getest hebt! ook succes met wachten!

ff de volgende blz lezen...

Sylverstertje
14 February 2011, 21:11
odile, ik heb 2 dagen voor NOD positief getest met een kruidvat test....

balen prinses...

ach franch, wel zielig, zo'n mannetje dat steeds ziek is! Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

zo puk, dat is wel heftig als je hem zo weinig ziet, maar je bent het gewend denk ik? Idd lastig met zwanger worden! Gelukkig leven zaadcellen best lang :D

Sylverstertje
14 February 2011, 21:17
schattig finaly!! Ik hoop dat ik ook snel zoiets kan kopen :D
dat wachten duurt lang he! Had bij mijn eerste ook pas na 10 weken een echo... dan weet je al 1,5 maand dat je zwanger bent, maar totaal neit of het goed zit... grrrr
succes met wachten!
marijke, sleutel van je nieuwe huis? spannend... ook nog ff wachten...

Sylverstertje
14 February 2011, 21:21
ja, veel zwangeren hoop ik deze ronde!! :D
Dan zijn we in november ongeveer uitgerekend... winterkindjes :D

ach french, ik lees eht nu van je mannetje. Wat zielig!!!

prinses, een drukke dag morgen, succes! wij hebben in maart weer ouderavonden..

Marijke1981
15 February 2011, 06:07
Prinses: Lekker ook een weekendje weg. Nou hopen dat mocht je dan toch ongi worden dat het weg is in het weekend. Dat was het fijne aan de pil, kon je dat een beetje regelen…. Succes vandaag met je lange werkdag

Vlindertje: jammer dat het negatief is. Nu maar hopen dat je snel ongi wordt. En dan snel naar de volgende ronde.

Vaddie: zo jij kan er nu volledig voor gaan. Wel ff snel beter worden dan. Hoop dat je cyclus een heeeel stuk korter wordt. (of meteen zwanger natuurlijk)

Tanja: heel mooi hoor als het 28 dagen zou zijn.

French: jeetje wat rot voor jou en je mannetje. Pff dat is het mindere van mama zijn geloof. Zien dat je mannetje niet lekker is en dat hij ook nog wat moet doen voor zijn gezondheid wat hij helemaal niet wil. Nou hoop maar dat je snel duidelijkheid hebt en dat je een beetje hebt kunnen slapen. Ook beterschap voor je grote man..

Finaly: haha langs de brandweerpaal JJ

Sylvestertje: ja de sleutel van ons nieuwe huiss….. nog 2,5 week. Ik merk dat ik eigenlijk nergens meer mee kan wachten…. Heb toch 3 jaar geduld gehad met mijn mannetje, voordat hij een baby met mij zou willen proberen te maken.

TJM: hoe gaat het met je?

Volgens mij ben ik niemand vergeten nu.
Hier op het wachtbankje. Niet veel te vertellen (ook voor het eerst)… heb nog last van me buik, dus ik kan nou niet zeggen of ik wat aparts voel. Nou ga in vergadering. Mooi tijdstip L

Odile
15 February 2011, 07:20
hoi meiden,

heb het toch niet kunnen weerstaan heb vanochtend een kv test gedaan en die was nog negatief. denk zelf vooral dat het te vroeg was, aangezien ik mijn temp begin deze maand heb bijgehouden en die 4tiende lager was als de afgelopen week. dus denk dat het toch wel raak is als ik dat op die manier moet geloven. moet denk ik gewoon nog even volhouden en nog even geduld hebben. heb dus ook nog steeds pijn in mijn rug, buik, borsten en misselijk. gaat lekker dus. door al die onzekerheid heb ikhelaas ook geen zin om te werken, heb het er ook nog eens op dit moment niet zo naar mijn zin dus het wil allemaal maar niet opschieten.

French, vervelend van je mannetje hoop dat ie er snel weer bovenop is of dat ze snel kunnen vinden wat er aan de hand is.

Tanja idd mooi een cyclus van 28 dagen, is erg prettig hoef je in ieder geval niet super lang te wachten.

Prinses, is je ongi al doorgekomen, hoop het wel voor je dan weet je weer waar je aan toe bent en kan je er weer volop tegenaan ;-)

Vlindertje jammer dat je test negatief was, op naar de volgende ronde.

Sylvestertje, misschien dat ik jou idee nog opvolg ik kijk wel even wat voor geduld ik nog heb deze week.

TJM, idd wat marijke zegt hoe gaat het met je?

Tanja85
15 February 2011, 07:27
Oeh Odile, wat spannend!!!! Ik duim voor je dat er snel een positieve test gaat komen hoor!

Nou, hier is ongi definitief doorgezet vanacht, dus dag 1 zet ik op vandaag. Nieuwe tikker dus ook....
Deze ronde gaat 'm worden hoop ik ;-) ik denk dat de kans groot is haha, raar voorgevoel....

Odile
15 February 2011, 07:30
Tanja, dank je voor je positiviteit misschien helpt dat ook wel een beetje. dat voorgevoel dat jij hebt had mijn man ook. die zei aan het begin van deze ronde nu gaat het lukken. hopelijk krijgt hij gelijk. jij succes deze ronde.

Tanja85
15 February 2011, 08:15
Ja, soms is het ook lekker om eens helemaal op je gevoel af te gaan.
Ik duim in ieder geval voor je!!

Tess
15 February 2011, 08:50
Pff, wat een hoop om te lezen! :-)

Ben 2 dagen niet geweest en lig nu ziek in bed na een gebroken nacht van eerst elk kwartier naar de wc (blaasontsteking?) en toen het over ging werd ik misselijk en heb ik de wc nog eens anders bekeken ;-)

Ik heb alles bijgelezen, maar kan even niet alles onthouden:

@ De zieken onder ons: Beterschap (ook voor partners) ;-)

@ Odile, jij kan testen zag ik dat goed? Zal voor je duimen!!

@ Marijke: Idd, iedereen zijn eigen methode om je cyclus te leren kennen! Ik test nog 2 dagen, dan heb ik een week voor en een week na mijn ticker eisprong getest en dan ben ik er wel klaar mee, dan zien we wel weer verder.

@ Tanja: Goed dat je het zo positief bekijkt, het feit dat je vader er niet meer is, maar toch naar beneden kijkt!

@ Finaly: Lekker weggeweest? Wij gaan ook binnenkort! Heerlijk!

En ik zag ergens ouderavonden voorbij komen? Wij zijn ook weer aan de beurt in maart, maar gelukkig eerst nog voorjaarsvakantie!

De rest weet ik even niet meer hoor dames, ga nu beter bijlezen!!

Jootje
15 February 2011, 10:16
Goedemorgen!

Nou er is flink wat geschreven de afgelopen dagen dus duurde ff voordatcik bijgelezen wat...

Voor alle zieken: beterschap!

Veel ongi's las ik... Ikke ookgisteren keurig op tijd. Toch fijn dat je mijn cyclus na al die jaren nog steeds erg stipt is! Maar goed, op naar onde twee.

Fijne dag allemaal, ik ga weer aan het werk.

Marijke1981
15 February 2011, 11:34
Tess: Veel beterschap. Hoop dat je de wc niet meer van dichtbij hoeft te zien :)
Tanja: fijn dat het door heeft gezet.

french
15 February 2011, 12:19
Marijke geen verschijnselen dus, zegt niks hoor ;)

Odile jammer van de negatieve test zeg !!
Morgen nogmaals testen dan, mss was het te vroeg ?

Marijke je ongi doorgezet dus, nieuwe ronde nieuwe kansen moet je
maar denken dan !

Tess mmmmm mss wel zwanger ?
Omdat je misselijk bent, had dat ook een week voor nod bij mijn zoontje.
Maar mss een virusje, kan natuurlijk ook.
je urine naar de huisarts gebracht dan ?
Beterschap voor jou !!!

Hier gisteren ineens zere borsten, maar heb ik afentoe wel vaker.
Maar ja wanneer dat nou is geweest in mijn voorgaande cycles.
Geen idee, dus of het een teken is van een naderende ongi, i dnt no.
We wachten het maar af.

Tess
15 February 2011, 12:28
Marijke en French, bedankt!! Heb de wc niet meer van dichtbij gezien en gelukkig wat kunnen eten..

@ French: Dat zei mijn vriend ook al vanochtend, maar misselijkheid kan ook met een blaasontsteking te maken hebben..Dus ik ga nergens van uit! Ga straks urine brengen en dan horen we het wel.. Enne zo vlak voor je NOD zere borsten, kan zowel een ongi betekenen als een zwangerschap, zal duimen voor het tweede!

french
15 February 2011, 12:35
Ben zeeeer benieuwd wat eruit je urine komt zeg !!
Kunnen ze er niet meteen een zwangerschaptestje op los laten haha.
Ja kan op beiden duiden h, ik ga pas op zijn vroegst volgende week woendag testen, omdat mijn cycles ook
35 dagen kan zijn.

Tess
15 February 2011, 12:51
Nou dat doe ik maar even niet, mijn moeder is namelijk zo lief om mijn urine te brengen, omdat ze werkt vlakbij mijn huis en woont vlakbij de HA. En zij weet niet dat wij bezig zijn haha! Dus heb de dokter wel alvast op de hoogte gesteld dat ik eventueel geen medicijnen wil die bij een zwangerschap niet kunnen, daar hebben ze een aantekening van gemaakt en we hebben meteen afgesproken dat mijn moeder hier niets van hoeft te weten ;-)

Maar ik ga niet uit van een zwangerschap, de positiefste testen tot nu toe had ik vorig weekend en toen hebben we maar n keer geklust, omdat mijn vriend 8 dagen naar het buitenland ging..Dus als het raak is zou ik het bijna gek vinden ;-)

Tanja85
15 February 2011, 13:10
Balen h, de mijne was ook al naar het buitenland ...
ik vind het wel zo jammer achteraf van een gemiste periode.

Marijke1981
15 February 2011, 13:40
Tanja: ja dat is idd jammer. Je hebt het niet in de hand.Deze ronde gewoon goed mikken :)

French: nee nog geen verschijnselen, maar daar is het ook nog te vroeg voor denk ik. Wel heel raar zat me net te bedenken dat ik vandaag zelfs helemaal niets voelt. En dat is al een aantal maanden geleden. Mijn gevoel zegt dat ik zeker weten zwanger bent deze ronde. Maar helaas zit ik er vaak naast met me gevoel :) Mmm pijnlijke borsten, ja dat kan alle kanten op. Nog ffies geduld...

Tess: Oh dat is niet handig dan idd om meteen een test te doen. Kan je zelf natuurlijk wel doen met die zelfde urine. Een keer klussen zou in principe genoeg kunnen zijn.. dus wie weet.

Tess
15 February 2011, 15:12
Nou het is een blaasontsteking! Kuurtje die je mag slikken bij een eventuele zwangerschap is onderweg!

Nu maar hopen dat ik me niet meer zo beroerd ga voelen als vannacht, want ik moet morgen gewoon weer voor de klas!

@ Marijke: Ik heb geen test meer gedaan, mijn gevoel zegt dat ik niet zwanger ben en mijn NOD zou ook pas over een week zijn dus heeft testen niet zoveel zin denk..

Odile
15 February 2011, 15:31
Tess, vervelend van je blaasontsteking. hierbij ongevraagd advies (had er namelijk ook veel last van) ik neem mijn foliumzuur in met een grote slok cranberrysap en moet zeggen sinds ik dat doe heb ik er geen last meer van gehad.

meiden waar de man van weg is, balen zeg dan moet je echt wel geluk hebben (en dat hebben jullie) dat hij op de juiste dagen thuis is en zin heeft. want ik begreep dat er een aantal mannen van dames hier op het forum niet altijd evenveel zin hebben.

wat testen betreft heb ik het nu in de planning staan om het donderdag te proberen, maar eigenlijk moet ik gewoon wachten tot vrijdag maar goed kijken of ik zoveel geduld heb.

Tess
15 February 2011, 15:53
@ Odile: Bedankt voor je advies! Het is voor mij de eerste keer, maar wie weet kan ik er wat mee.

Mijn vriend is waarschijnlijk ook precies rondom de eisprong weggeweest en aankomende maand weer als mijn cyclus 31 dagen blijft.. :-( Zal je net zien, moet hij meestal 2 a 3 keer per jaar hooguit 2 dagen weg en nu we voor een kindje gaan is ie precies een week weg tijdens de vruchtbare dagen!! Grrr ;-)

Marijke1981
15 February 2011, 16:01
Tess; idd grrrr wat een timing zeg. Succes met je blaasontsteking. Hoop dat je een goede nachtrust hebt.

Odile: succes met wachten. Knap als je het volhoudt tot vrijdag. Misschien wel beter, maar ik heb ook geen geduld.

Morgen naar de huishoudbeurs met moeders. Het wordt helemaal haar dag. Ook al is het daar super druk..hihi.. ga me geestelijk voorbereiden :):) Ohja en ik ga stiekem uiteten vanaaf met vriend en dochter. Zomaar...erg lief..

Odile
15 February 2011, 16:15
Tess, geen probleem. ik vond het gewoon niet prettig om de hele tijd kuurtjes te krijgen en al helemaal niet met de wens van een kleintje. daarnaast zijn we nu (wij vrouwen) gevoeliger voor blaasontsteking (aangezien het niet handig is als je gaat plassen na klussen). dus daarom ben ik het op deze manier gaan proberen.

Marijke, echt een keus hebben we hier niet met zijn allen onze geduld wordt gewoon op de proef gesteld.

Prinses88
15 February 2011, 17:37
Kom even snel zeggen dat ik vandaag ongesteld ben geworden!! Pas het morgen allemaal even aan.. ;) Ga nu snel weer verder met oudergesprekken..

Tess
15 February 2011, 18:03
Bedankt meiden!

@ Odile: Je moet toch juist plassen na het klussen??

@ Prinses: Succes met je gesprekken!!

flower897
15 February 2011, 18:06
@ Prinses.. jammer maar gelukkig kun je op je gevoel vertrouwen en heb je een mooie regelmatige cyclus. Op naar de volgende ronde!

@ Odile spannend hopen op een positieve test..:)

@ Marijke .. hopelijk klopt je gevoel en mag ook jij positief testen.:-D

@ Tess.. beterschap, hopelijk ben je snel van je blaasontsteking af.

Odile
15 February 2011, 18:20
normaal wel ja, maar nu met zwangerschap wens zeggen ze dat het handiger is om ongeveer een kwartier te blijven liggen zodat het zaad meer de kans krijgt om naar de baarmoeder te komen.

prinses, jammer van je ongi maar je wist dat het zou komen. succes met je gesprekken.

Tanja85
15 February 2011, 18:24
Ja, als je meteen gaat plassen, looopt de boel er gewoon weer uit .... da's toch zonde ;-)

Blondie88
15 February 2011, 18:33
Even snel een vraagje tussendoor... hebben jullie ook zo'n hoofdpijn tijdens je vruchtbare periode? Ik heb nou echt al 3 dagen achter elkaar zo'n zeurderige hoofdpijn op de achtergrond. Heb wel es vaker hoofdpijn maar geen 3 dagen achter elkaar??
En mag je nou wel of geen paracetamolletje daarvoor slikken? Las hier laatst al es dat aleve heel slecht is dus ik heb braaf paracetamolletjes gekocht maar daar stond in de bijsluiter dat als je zwanger bent dat alleen op advies van een huisarts mag.. pff echt heel irritant

flower897
15 February 2011, 18:37
@ Blondie.. paracetamol mag hoor, heb dit namelijk aan mijn ha gevraagd omdat ik zware medicatie voor hoofpijn slikte en hier mee moest stoppen ivm zwangerschap wens mocht pcm wel gewoon maar met mate.

finaly87
15 February 2011, 19:34
poeh jullie zijn niet bij te houden zeg!
ben wat minder op t forum omdat ik me vaak niet op en top voel nu.. maar dan is t hier echt niet meer te volgen!

prinses ongi, balen meidd! volgende ronde.

paracetamol mag je idd gewoon hebben ook tijdens zwangerschap

blaasontsteking, ai naar.. sterkte ermee!

en de rest ben ik alweer kwijt.. fijn he! :s.. haha sorry

french
15 February 2011, 20:13
Tess toch een blaasonsteking dus, beterschap ermee.
En hopelijk geen last van boven de pot hangen meer ;)

Prinsess toch je ongi, had toch stille hoop voor je ;)
Balen, maar je wist het al.
Op naar de volgende ronde maar !!

Blondie 88 je mag wel pcm nemen hoor,
als je zwanger bent mag je er ook 6 per dag nemen ofzo.
heb een paar dagen veel pcm geslikt in de zwangerschap vanwege mega kies pijn.
Van de vk mocht ik er ook 6 per dag nemen.
Maar hoe minder hoe beter natuurlijk ;)

Finaly last van kwaaltjes ?

Hier niks te melden, ga braaf door met wachten :mrgreen:

finaly87
15 February 2011, 20:18
rugpijn, hoofdpijn, misselijk, duizelig, moe, emotioneel, snel vol, honger.. ja kwaaltjes zat! haha

Marijke1981
16 February 2011, 07:11
Ff snel moet zo naar de hhbeurs.
Finaly: das niet zo best al die kwaaltjes. Een ding scheelt je voelt je vast heel erg zwanger... hooop dat het snel voorbij is.
Prinses; toch wel jammer dat je toch ongi bent geworden. Op en top naar de volgende ronde.

Over dat wachten na de sex haha doe ik ook. Me vriend zegt dan ga je mee naar benenden. Nee ik lig nog ff uit te rusten whaaahaa...(hij weet wel waar het voor is denk ik hihi)

Blondie: heb wel vaak hoofdpijn als ik ongi moet worden, maar volgens mij niet in me vruchtbare periode. Hopelijk ben je er snel vanaf.

Gister heerlijk gegeten zonder wijntje. hihi
ik ga doooeeeiii tot morgen!

Me1981
16 February 2011, 08:33
Hallo dames,

hier weer een teken van leven van mij. Inmiddels weer opgekrabbeld na een heeeeeel heftig begin van ongesteldheid nummer 3! Heb er niet van kunnen slapen zo heftig was het zondag.

Nu dus pas weer bij de mensen en net mn ticker aangepast...wat een gedoe altijd :)

Voor de zieken onder ons: beterschap!
De medeongestelde dames: balen, maar op naar de volgende ronde!

Wij hebben besloten een lekker relaxte maand in te gaan waarbij we er niet zoveel meebezig gaan zijn. Gewoon om de twee dagen klussen, meer rust inbouwen en heerlijk van elkaar genieten. Dus ik denk dat ik deze maand maar een keer per week kom bijlezen gewoon om mezelf ff wat rust te gunnen...thuis zijn we ook nog druk aan t klussen, dus wat rust zal fijn zijn.

Dames succes weer deze maand...

TJM
16 February 2011, 08:40
Hi girls, even een paar dagen niet geweest, ben er echt even wat minder mee bezig vandaar.
Was wel benieuwd of er al nieuwe zwangerschappen waren maar helaas nog niet, nou ja nieuwe ronden nieuwe kansen!

Hier; bloeduitslagen binnen en alles was goed, Hb iets laag maar omdat ik me goed voel met de Floradix (natuurlijk ijzersuplement) hoeft er verder niets te gebeuren. HCG onder 1 dus niet meer zwanger en dus geen BBZ wat wel fijn is.
Nu nog last van hoofdpijn en rug, dus donderdag even laten kraken door de manueel therapeut. Ben ook weer begonnen met Sonja en lekker sporten, al met al een frisse start die ons hopelijk over een tijdje een voldragen zwangerschap oplevert.

liefs

Puk1985
16 February 2011, 09:18
TJM goed bezig zie ik! Fijn dat je er weer helemaal fris en gezond tegenaan gaat straks :).

Marijke veel plezier op de hh beurs. Gezellig een dagje met je moeder :). Ik herken dat trouwens ook van het even blijven liggen. Dat deed ik sowieso altijd wel... Lekker charmant met een handdoek tussen mijn benen, haha!

Me1981... heftige ongi gehad dus. Lekker dat jullie gewoon van elkaar gaan genieten. Erg belangrijk!

Finaly veel kwaaltjes dus... Dan kan je goed merken dat je zwanger bent :). Leuke foto's trouwens van jullie weekendje (zag het op hyves).

Flower al iets te merken van ongi???

Tess beterschap met je blaasontsteking. Op naar de cranberrysap... Dat heeft bij mij heel erg geholpen. En gewoon veel drinken, zodat je je blaas een beetje kan reinigen.

Tanja nieuwe rondje nieuwe kansen! Je cyclus is mooi weer wat korter geworden zag ik :).

French zielig voor je zoontje. Hoop dat hij snel weer opknapt.

Heb ik nog iemand gemist???

Ik ben geduldig (Yeah sure) aan het wachten wat deze ronde gaat brengen. Het rommelen in steken in mijn buik is helemaal over. Dus ik hoop stiekem dat ik echt mijn eisprong heb gehad. Nog even een paar dagen wachten en dan weten we het... Nog steeds met een zieke vriend thuis... Ik hoop maar dat hij mij niet aansteekt...

Odile
16 February 2011, 09:52
marijke, veel plezier op de hhbeurs.

tjm, goed om te horen dat je de spirit weer te pakken hebt.

finanly, veel kwaaltjes zeg. even een vraagje heb die vanaf het begin gehad? ik ben mijn lichaam soms zo kwijt. ik heb nu af en toe het idee het is wel raak en het is niet raak. heb nog steeds pijn in mijn rug en volgens mijn man zijn mijn borsten groter. 's avond ben ik veelal misselijk na het eten. moet wel zeggen dat de buikpijn langzamerhand minder wordt (hierdoor ga ik twijfelen). hoop dat je me kan helpen.

puk, sterkte met wachten. ik vind het maar niks dat wachten.

Odile
16 February 2011, 09:56
oja en wat ik dan ook nog vergeet is dat ik elke avond een best opgezette buik heb, hij is sowieso al iets dikker maar dan helemaal. wat daarnaast nog eens door mijn ha werd gezegd is dat ivm mijn reuma ik waarschijnlijk minder last zal hebben als ik zwanger ben, nou jullie mogen raden, ik heb dus al een week geen pijn meer. nou hoe gek kan je je zelf dan maken. of te wel heb me voorgenomen om morgen nogmaals te testen.

liefs en sorry voor al mijn geklaag en gemuts.

Tanja85
16 February 2011, 10:04
Ik hoop dat het inderdaad positief is en je zwanger zult zijn!

zzje
16 February 2011, 10:49
oja en wat ik dan ook nog vergeet is dat ik elke avond een best opgezette buik heb, hij is sowieso al iets dikker maar dan helemaal. wat daarnaast nog eens door mijn ha werd gezegd is dat ivm mijn reuma ik waarschijnlijk minder last zal hebben als ik zwanger ben, nou jullie mogen raden, ik heb dus al een week geen pijn meer. nou hoe gek kan je je zelf dan maken. of te wel heb me voorgenomen om morgen nogmaals te testen.

liefs en sorry voor al mijn geklaag en gemuts.

Jeetje wat een onzekerheid! Zie dat je bijna mag testen? Spannend hoor.
Ik had ook voor nod een opgezette buik.. ik ben nu 4 weken en 5 dagen en kan mijn broeken niet meer dicht krijgen :-s serieus! Foto van mijn buik gemaakt met vriend en hij zei je moet je buik niet expres groter maken maar dat deed ik helemaal niet. Mijn moeder zei toen ik het gister vertelde maar meid volgens mij ben je veel verder dan 5 weken of het zijn er meerdere:-s Iemand ervaring met snel een aardig buikje? Zal misschien traks ff een foto plaatsen..
Spannend hoor odile.. het klinkt allemaal heel aannemelijk,. nog even afwachten dus. Ik hoop het voor je! Maarjah lichamen houden ons ook vaak voor de gek,,.
Wanneer wil je gaan testen?

french
16 February 2011, 11:11
Finaly dat zijn heel wat klachten zeg, lekker begin ;)
Had je bij je zoontje ook zoveel klachten ?

Marijke veel plezier bij de hhbeurs !

Me1981 relaxte maand tegemoet dus, mss helpt het om er minder mee
bezig te zijn ;)

TJM lekker je lichaam aan het bijtanken dus, lekke sporten etc..
Hoop dat het allemaal werkt voor je !!!!

Odile ik heb geen idee meid, mss wil je nu ook allerlei dingen zien, of heb je
het eerder niet zo opgemerkt. Mijn duimen draaien voor je en hoop dat
het door een zwangerschap komt !!!!!!!!!!!!

Zzje ik had heel erg last van mijn darmen, ook direct een gezwollen buik etc..
Voor je gevoel ben je direct weet ik hoeveel weken zwanger. Maar zijn vooral je
darmen denk ik....

Hier gisteren testen besteld, komen overmorgen binnen.
Maar nog steeds geen gevoel erbij, denk het niet.

zzje
16 February 2011, 11:38
Hier istie dan, dit was op 4w2d
Dank je french had ook al gelezen dat het door je darmen kan komen. Kan mijn buik ook lastig inhouden. Vind het alleen zo bizar dat het zo snel gaat. Bij mijn zus zag je na 3 maanden nog niets en die is veel slanker,.. het zal wel haha

TJM, goed van je!

Tess
16 February 2011, 14:17
@ Flower en Puk, bedankt!!

@ Odile: Misschien is dat de boosdoener dan, want ik blijf inderdaad wat langer liggen..En we klussen wat frequenter, omdat mijn libido na de pil een stuk beter is geworden, dus dan is de kans ook groter..

@ Tanja: Bij mij loopt de boel er ook nog grotendeels uit als ik na een kwartier pas ga plassen, bij jullie niet??

@ French: Wanneer ga je testen? Ik zal voor je duimen!

@ Finaly: Dat zijn nogal wat kwaaltjes zeg, het is dat het voor een goed doel is, want anders..pff..

@ Odile: Het klinkt zo op een rij toch wel positief allemaal hoor! Ik hoop het voor je!

Ik ben aan het wachten tot de pijn overgaat, het is al een stuk minder, maar som van die vlagen..hmm :-) Het lastige is nu ook dat ik niet weet welke pijntjes er bij een blaasonsteking horen en welke niet..Handig! ;-)

@ TJM: Klinkt goed meid!

Tess
16 February 2011, 14:19
Zzje, leuke foto!

Dat is toch bij iedereen anders die buik, ik had een buurmeisje die was vrij fors, en die kwam er tijdens de eerste ween pas achter dat ze binnen een paar uur zou gaan bevallen..

Prinses88
16 February 2011, 14:27
Marijke, hoe was het op de huishoudbeurs?? Heb nog van niemand iets gehoord daarover, ga er nooit heen hahaha.. :p

Puk, hahaha ik lig ook altijd met een handdoek tussen mn benen met de billen op een kuss te wachten.. Mn vriend duwt altijd meteen het kussen eronder als die me verlaat als je snapt wat ik bedoel.. ;) :p

Weet even niet meer wie het zei, maar ik vind het flauwekul dat er wordt gezegd dat je geen Aleve Feminax mag gebruiken als je zwanger wilt worden.. Je gebruikt het misschien de eerste 2/3 dagen van je menstruatie en niet iedereen heeft aan paracetamol genoeg.. ;) Ik lig bijv. krom dus Aleve is echt een uitkomst want nu kan ik me tenminste normaal voortbewegen en mn dingen doen terwijl dat anders niet kon.. En elke HA zegt weer iets anders, in de bijsluiter van Aleve staat ook niks over zwanger worden..

Finaly, lekker bezig jij.. Nu al last van zwangerschapsdementie??

French, ben benieuwd.. Hoop het voor je!

TJM, wat fijn dat er niks meer zit en je HCG onder de 1 is.. Nu duimen we voor een voldragen zwangerschap voor jou..

Ik ben doodop! Hele drukke dag gehad dus nu even bijkomen.. Zal even wat voor school maken en dan lekker voor de tv!

Odile
16 February 2011, 15:49
Tess, ja hoor bij mij ook, alleen sinds deze maand heb ik dat wat minder en volgens mij zelfs sinds mijn ei is het minder geworden. en ja de kans is dan zeker groter op een blaasontsteking aangezien je bacterin tijdens klussen mee naar binnen neemt en niet meteen uitplast dus de kans is groter. (lekker weer dit verhaal) ennuh dank je wel voor je vertrouwen. ik ga morgen weer testen hopelijk is er wat meer te zien dan 1 streepje.

zzje, super leuke foto. tja en bij de een zie je het meer dan de ander. maakt het uit het is iets om trots op te zijn!!!

Prinses, herkenbare tactiek heb jij. bij ons gebeurt precies hetzelfde. waarom aleve misschien niet mag en waarom jij er waarschijnlijk goed op reageert is omdat er een beetje ibuprofen inzit en ik geloof dat dat niet zo goed is en dit zit weer niet in paracetamol. dat is het enige dat ik kan bedenken waarom de een wel mag en de ander niet.

Prinses88
16 February 2011, 15:59
Ik ken genoeg meiden die het hebben gebruikt toen ze bezig waren met zwanger worden.. Zit nu in het begin van mn cyclus dus het kan echt geen kwaad.. De werkzame stof naproxen zit erin en dat mag je niet hebben als je ZWANGER ben, als je niet zwanger bent maakt het niet uit.. Het eitje moet nog groeien en nergens staat dat je het niet mag gebruiken als je zwanger wilt worden dus vindt het echt flauwekul.. Gewoon nemen als je ongesteld bent, neemt heel wat pijn weg! ;)

Odile, hahaha volgens mij doet iedereen het wel een beetje zo..

Odile
16 February 2011, 16:14
dan kunnen we het rustig gebruiken. ik heb verder gelukkig niet veel last van menstruatie pijn dus heb het gelukkig niet nodig.

tja wat met je anders, het wordt anders ook zo'n puinbak in bed, of waar dan ook ;-)

finaly87
16 February 2011, 16:17
zzje, ik durf niets te zeggen over je buik want geen idee hoe je ervoor was! maar je buik kan al heel snel opzetten, had ik ook bij de 1e en nu ook.. komt door je darmen die snel opspelen, en dit komt door de zwangerschap dus ik vind t gewoon een zwangerschapsbuikje :) hihi, leuk toch!

odile,. ik had de eerste week last van steekjes en krampjes in mijn buik, en was moe, en moest veel plassen..

mijn borsten zijn nu wel al voller geworden en mn tepels zijn iets gevoeliger.. vreemd hoor hoe snel zo een ukkie invloed heeft op je lijf en geest!
ik had met jayron ook al snel kwaaltjes, maar anders dan nu.. en was met hem vanaf 6 weken elke ochtend aan t overgeven, nu nog niet, maar nu juist over de hele dag steeds wat misselijk en tegelijk veel honger! heel vreemd..

Prinses88
16 February 2011, 16:22
Odile, precies.. Dan kun je in je vruchtbare dagen wel heel vaak het bed verschonen als je dat niet doet! ;)

Finaly, je bent morgen gewoon alweer 7 weken!! En volop last van kwaaltjes dus, hoe is het met de misselijkheid??

finaly87
16 February 2011, 16:26
ja balen, ben misselijk en honger tegelijk :S.. en ben ook sinds gister heel erg duizelig met wat lichte hoofdpijn.. misschien moet ik gewoon meer drinken ofzo..
ik eet gewoon over de hele dag veel kleine beetjes.. dat kan ik hebben :)

en met jou?? weer net in je nieuwe ronde helaas :s.. gelukkig heb je een korte cyclus!

Prinses88
16 February 2011, 16:34
Naam..........Leeftijd....Kindje..... AC stop...........start.............ronde............ ..NOD......
Tanja85..........25..........1e.......04-12-10.........04-12-10........1e ronde..........5/6-12-11
Me1981..........29..........1e........22-11-10........22-11-10 ........2e ronde..........12-01-11
Prinses88........22..........1e........15-12-10........15-12-10.........3e ronde..........15-03-11
Es-1981.........29..........1e.........05-11-10........05-11-10.........2e ronde..........23-01-11
Marijke1981....29..........1e.........01-10-10........18-12-10.........4e ronde..........24-02-11
Vaddie...........27..........1e.........17-12-10........17-12-10.........1e ronde..........??-??-??
Sylverstertje...30..........2e.........05-01-11........07-01-11.........1e ronde..........01-02-11?
Blondie88.......22...........1e........28-11-10........28-11-10.........3e ronde..........28-02-11
TJM..............30........... 2e.........02-07-10........27-11-11......3e ronde (va maart)??-??-??..(MK 5,5wk+MK 5wk)
Littleprinces....22...........1e.........06-01-11........06-01-11.........1e ronde..........??-??-??
Puk1985.........25...........1e........27-01-11........27-01-11..........1e ronde..........??-??-??
Flower......19 bijna 20.....1e........02-01-11........02-01-11...........1e ronde..........??-??-??
vlindertje1983...27.........1e........06-01-11.........06-01-11...........1e ronde..........??-??-??
Nonam.............24.........1e........31-12-10.........31-12-10...........1e ronde...........??????
Odile...............26.........1e........20-10-2010......20-10-2010........4e ronde...........??????

Zwanger!
Naam..........Leeftijd....Kindje..... AC stop...........start.............ronde...........U itgerekend
djinnie............29..........1e.......18-12-10.........18-12-10...........1...............13-09-2011
Laroompie......26...........1e...........08-12-10.....08-12-10...........1...............17-09-2011
Finaly87.........23..........2e.........23-11-10........26-11-10...........2...............06-10-11
zzje...............25..........1e.........21-10-10.......21-10-10...........4...............21-10-11

Prinses88
16 February 2011, 16:36
Kijk even in de lijst of er nog mensen tussen staan die hier nooit meer komen! ;)

Balen zeg Finaly! Maar kleine beetjes eten is inderdaad verstandig, en goed drinken is sowieso goed.. Veel water! Dan moet je hoofdpijn ook wel weggaan..

Klopt, heb wel een aardige regelmatige cyclus tot nu toe! Ben er wel blij mee, al hoop ik dat er geen volgende ronde meer bij komt natuurlijk.. We zullen zien, heb eind februari mn vruchtbare dagen weer!

flower897
16 February 2011, 17:49
Flower al iets te merken van ongi???

Nee helaas nog geen tekenen van een ongi te bekennen, nog steeds wachtende!
Heb sinds gister ineens pijnlijke tepels.. heb ik nog nooit gehad:confused:
Zo zie je maar weer wat ontpillen allemaal met je doet en hoe je lichaam je voor de gek kan houden.

@Zzj.. wat leuk om al foto's van je buikje te maken.. leuk om over een tijdje terug te zien hoe je buik groeit:)

@ Finaly.. balen zeg al die kwaaltjes.. maar gelukkig is het voor een hl goed doel:-D

@ Odile... succes morgen met testen.. hopelijk test je positief!

@ Marijke.. hoe was het op de hhb? ik ga er vrijdag heen met mijn moeder.
1ste keer dus weet niet wat ik ervan moet verwachten.

Prinses88
16 February 2011, 17:53
Flower, dit is je eerste cyclus toch? Vervelend dat er nog geen duidelijkheid is, heb je al es getest?

flower897
16 February 2011, 18:03
@ Prinses... ja is idd mijn 1ste cyclus.. ik heb getest op dag 30 en 34 en dag 36 had ik ineens heel veel helder glibberig slijm dus hoop dat het een teken van 'ei' was.
En met een beetje geluk wordt ik dan eindelijk rond dag 50 ongi en hopen dat mijn volgende ronde korter is of natuurlijk dat zwanger (maar daar ga ik niet vanuit)

Prinses88
16 February 2011, 18:08
Flower, ok.. Dat is inderdaad wel een teken dat het je eisprong kan zijn, ik heb dat namelijk ook rond mn vruchtbare dagen! Ben erg benieuwd, hoop dat je zwanger bent natuurlijk en anders hopen op een kortere cyclus..

flower897
16 February 2011, 18:13
thnx hoop ik ook, we zullen zien..
Hopen dat jij volgende ronde ook meer geluk hebt, 3 maal(3e ronde) is scheepsrecht zeggen ze he haha.
Laten we het hopen:-D

Prinses88
16 February 2011, 18:14
Hahaha, dat zeggen ze inderdaad maar daar ga ik maar niet teveel vanuit! We zullen wel zien, kan me er nu nog niet zo druk om maken.. ;)

Puk1985
16 February 2011, 18:49
Even een vraagje tussendoor: zouden alle vrouwen afscheiding krijgen waar je draden van kan trekken. Ik heb dat tot nu toe nog niet gehad. Wel last van meer afscheiding de laatste drie dagen en ook dat ik doorglibber met mijn wc papier (my god mijn vriend zou dit moeten lezen, hoe romantisch whahaha)

flower897
16 February 2011, 18:53
Volgens mij verschilt dat per vrouw puck.. heb namelijk ook wel eens gelezen dat er vrouwen zijn die geen draden konden trekken maar idd wel doorglibberen (haha klinkt leuk) en wel zwanger zijn :).

Prinses88
16 February 2011, 18:58
Geen idee Puk, denk dat dat net zo goed een eisprong is! Is bij iedereen anders, en je voelt het vaak wel aan of het zo is of niet.. ;)

Hebben jullie het trouwens ook gehoord over die 62 jarige vrouw die zwanger is uit Harlingen??

Odile
16 February 2011, 19:07
ja echt bizar.

tja en puk, het kan zoveel zijn. ik heb nooit mijn ei gevoeld en qua afscheiding kon ik er ook geen peil op trekken. ik heb uiteindelijk 3 maanden mijn temp bijgehouden waardoor ik kon zien wanneer mijn ei was.

Blondie88
16 February 2011, 19:11
Prinses: had het hier op het forum gelezen en dat naproxen oid is sowieso heel slecht voor je. Niet dat ik daarom normaal geen aleve zou nemen was bij mij ook het enige wat hielp. ik zou het wel nemen als ik ongesteld was maar had juist afgelopen dagen in mijn vruchtbare periode hoofdpijn daarom ben ik er wat voorzichtig mee. Alles voor de baby(hopelijk is hij/zij onderweg;))
Hoe was de hhbeurs?? Ga zaterdag samen met vriendin:) wel jammer dat ik nog niet zwanger ben had t zo leuk gevonden om daar met een buikje rond te huppelen. En hoop dat tegen die tijd dat de hhbeurs volgend jaar is we al een kleine hebben. Hihi nou fijne avond allemaal.

Puk1985
16 February 2011, 19:14
Ja echt bizar die vrouw van 62. Ik ben er geen voorstander van... Vind wel dat die vrouw ook haar geluk moet hebben, maar het kindje verdient een moeder die alles nog kan doen en die bijzonder momenten nog mee kan maken.

Prinses88
16 February 2011, 19:29
Blondie, je moet het ook alleen nemen als je ongesteld bent en anders niet.. En nooit lang achter elkaar slikken, maar verder kan het absoluut geen kwaad! ;)

Puk, precies.. Leuk voor die vrouw maar dat kind heeft straks een oma alsmoeder die waarschijnlijk rond haar 20ste al kan overlijden als het niet eerder is.. Leuk vooruitzicht.. :?

Puk1985
16 February 2011, 19:53
Ja precies, mijn eigen oma is nog niet eens zeventig. Nu heb ik wel een jonge oma hoor. Want mijn andere oma was wel in de 80 toen ze overleed.

Tess
16 February 2011, 19:59
@ Flower: Vervelend he dat wachten op je eerste ongi..

Ik heb mijn eerste ronde ook alleen "doorglibber" slijm gehad, kon er verder niks van maken haha! Deze maand nog niet veel bijzonders gezien, dus ben benieuwd..

Zag dat jullier er meiden uit willen halen die nooit meer komen, groot gelijk hoor! Ik heb mezelf er nog wel even aan toegevoegd:

Naam..........Leeftijd....Kindje..... AC stop...........start.............ronde............ ..NOD......
Tanja85..........25..........1e.......04-12-10.........04-12-10........1e ronde..........5/6-12-11
Me1981..........29..........1e........22-11-10........22-11-10 ........2e ronde..........12-01-11
Prinses88........22..........1e........15-12-10........15-12-10.........3e ronde..........15-03-11
Es-1981.........29..........1e.........05-11-10........05-11-10.........2e ronde..........23-01-11
Marijke1981....29..........1e.........01-10-10........18-12-10.........4e ronde..........24-02-11
Vaddie...........27..........1e.........17-12-10........17-12-10.........1e ronde..........??-??-??
Sylverstertje...30..........2e.........05-01-11........07-01-11.........1e ronde..........01-02-11?
Blondie88.......22...........1e........28-11-10........28-11-10.........3e ronde..........28-02-11
TJM..............30........... 2e.........02-07-10........27-11-11......3e ronde (va maart)??-??-??..(MK 5,5wk+MK 5wk)
Littleprinces....22...........1e.........06-01-11........06-01-11.........1e ronde..........??-??-??
Puk1985.........25...........1e........27-01-11........27-01-11..........1e ronde..........??-??-??
Flower......19 bijna 20.....1e........02-01-11........02-01-11...........1e ronde..........??-??-??
vlindertje1983...27.........1e........06-01-11.........06-01-11...........1e ronde..........??-??-??
Nonam.............24.........1e........31-12-10.........31-12-10...........1e ronde...........??????
Odile...............26.........1e........20-10-2010......20-10-2010........4e ronde...........??????
Tess...............27.........1e........23-12-2010......01-02-11............2e ronde..........23-02-11

Zwanger!
Naam..........Leeftijd....Kindje..... AC stop...........start.............ronde...........U itgerekend
djinnie............29..........1e.......18-12-10.........18-12-10...........1...............13-09-2011
Laroompie......26...........1e...........08-12-10.....08-12-10...........1...............17-09-2011
Finaly87.........23..........2e.........23-11-10........26-11-10...........2...............06-10-11
zzje...............25..........1e.........21-10-10.......21-10-10...........4...............21-10-11

Wij hebben ronde 1 met rubbertjes geklust, dus qua er echt voor gaan is dit pas ronde 1, maar qua cyclus na de pil ronde 2.

Nu weer Criminal Minds kijken, fijne avond nog allemaal!

vlindertje1983
16 February 2011, 20:12
zo ik heb de mijne ook even aangepast! zit nu natuurlijk in ronde 2 :-)

Nonam.............24.........1e........31-12-10.........31-12-10...........2e ronde...........??????
Tess...............27.........1e........23-12-2010......01-02-11............2e ronde..........23-02-11

Zwanger!

vlindertje1983
16 February 2011, 20:14
zo ik heb de mijne ook even aangepast! zit nu natuurlijk in ronde 2 http://www.zwangerworden.nu/showthread.php/images/smilies/icon_e_smile.gif

Nonam.............24.........1e........31-12-10.........31-12-10...........2e ronde........... 14-03-11

Zwanger!

vlindertje1983
16 February 2011, 20:16
o nee hahaha ik zie dat ik de tabel van nonam perongeluk heb aangepast ipv die van mij!!

vlindertje1983
16 February 2011, 20:16
zo ik heb de mijne ook even aangepast! zit nu natuurlijk in ronde 2 http://www.zwangerworden.nu/showthread.php/images/smilies/icon_e_smile.gif

vlindertje1983...27.........1e........06-01-11.........06-01-11...........2e ronde.........14-03-11

Zwanger!

zzje
16 February 2011, 20:58
@Puk
Ik had ook niet altijd draden hoor.. en soms wel en niet eens tijdens mijn ei. Heel vaag! Afgelopen cyclus ovu's gebruikt en tijdens mijn ei had ik niet eens glibberig spul... dat kreeg ik een week later. En het heeft toch gewerkt. Ieder lichaam is weer anders!

french
16 February 2011, 23:19
Zzj mooi buikje al hoor !!!!

Tess ik wacht nog een dag of 6, dan ga ik testen. Ben eerst uitgegaan van 28 dagen cycles, maar aangezien er nog niks is gekomen
ga ik nu van 35 dagen uit. Heb mijn banner ook weer even aangepast.
Niet meer constant op de wc nu, kuur slaat wel aan ?

Princess zal me even toevoegen aan het lijstje.
Kunnen we niet beter gewoon een helemaal nieuw lijstje maken, kan iedereen zich daaraan toevoegen en heb je
meteen iedereen die hier nog komt..

french
16 February 2011, 23:30
vlindertje1983...27.........1e........06-01-11.........06-01-11...........2e ronde.........14-03-11
French............27.........2e........13-12-2010......20-01-2011.........1e ronde..........24-02-11

Zwanger!
zzje...............25..........1e.........21-10-10.......21-10-10...........4...............21-10-11 [/INDENT][/QUOTE]

Marijke1981
17 February 2011, 06:32
Me: vervelend dat je zo'n last hebt van je ongi. Nou rustig aan en we lezen je snel weer!

TJM: Wat fijn dat de waardes in je bloed goed zijn. Geeft toch wat meer rust denk ik zo. Allemaal goede voornemens, helemaal top. Succes!

Puk: Hoop maar dat je vriend snel opknapt en jou niet aansteekt. En ook op het wachtbankje J Ik had ook het doorglibberen maar deze keer kon ik ook draden trekken. Volgens mij is het doorglibberen ook en teken. Haha ja onze mannen moet dit soort dingen maar niet lezen.

Odile: Ik had het in het begin ook heel erg. Je voelt alles denkt ook alles, en als je dan niets voelt dan is het ook niet goed. Hihi. Heel apart ik voel ook niets meer. Ook me darmen niet meer. Dus jippie. Je kan jezelf helemaal gek maken idd! Ohja en over die opgezette buik. Dinsdag uit eten geweest halverwege me broek open moeten zetten omdat ik gewoon me buik de ruimte moest geven. Me vriend zat me raar aan te kijken. Ohja en ben weer afgevallen raaarrr..!

Zzje: ben benieuwd naar je foto.Oh ik zie het al. Mooie foto. En ja het is echt zwanger buikje. Hihi…Trouwens je zus veel slanker dan jou. Is ze wel heel slank…hihi

Prinses: Haha ik doe de kussen er zelf onder JJ wel lief van je vriend dat hij daar ook mee bezig is.

Flower: leuk dat je ook gaat. Tip ga met de trein. Te veel file… hihi. Hang je jas op bij de garderobe (kan warm zijn) En huur een kluisje. Hoef je niet te zuilen met je tassen hihi. Als je rond half 12 naar de etenshal gaat, kan je nog lekker alles proeven zonder dat er hele grote rijen staan. Rond half 1 is het super druk daar. Verders instelling op nul en gezellig lekker rondneuzen….Veel plezier alvast.

Blondie: lees hierboven en onder. Idd ik had ook gehoopt daar al met een buikje rond te huppelen, ach wie weet lopen we er volgend jaar met de wandelwagen J

Hhbeurs. Het was helemaal leuk. Als je je intstelt dat het druk is. We hebben heerlijk van alles geproefd. En waren niet echt vernieuwende dingen. We waren er om elf uur en om 5 uur gingen we voldaan maar moe naar huis. Me moeder vond het fantastisch. Dat was voor mij het belangrijkste. Ohja en nog naar de 9 maanden beurs geweest. Ik heb niets gekocht (ja een cadeautje voor mijn manager die over 3 weken met zverlof gaat), maar ik kreeg tranen in me ogen toen ik een rompertje zag. En toen heeft me moeder deze alvast gekocht… hihi. Ik liep er trouwens als een van de weinige niet zwangere rond (of toch welJ)

Over zin hebben trouwens in sex natuurlijk. Na me ei had ik veel minder zin. Hebben jullie dit ook?

Zo heel verhaal. Ik ga eens ff hard door me werk heen 1 dag vrij pff 2 dagen inhalen.

Odile
17 February 2011, 07:46
marijke, zo te lezen een leuke dag gehad bij de hhb. het vervelende in mijn verhaal is dat ik nooit ergens last van heb gehad voor ik met de pil begon. met de pil ook niet en nu ineens wel. volgens ha is het ook niet meer ontpillen dus ik weet het ook niet. heb vanochtend ook weer getest 1 dag voor nod helaas weer negatief. moet zeggen dat ik niet eens echt teleurgesteld ben dat het niet gelukt is (volgens deze test), heb er heel erg het gevoel bij volgende de ronde weer kansen. het is meer de teleurstelling in mijn lichaam dat ik niet kan plaatsen waar al deze heel vervelende kwalen vandaan komen. hierdoor ben je er ook meer mee bezig dan je wilt. als je elke keer bij het veranderen van een houding misselijk wordt, pijn in je rug en buik hebt, veel moet plassen (ik haal de nacht niet eens sinds een aantal dagen) oja en dat je borsten volgens je man groter zijn dan eerst. tja dan is het moeilijk om niet te denken dat je zwanger bent. ik voel me op dit moment dan ook echt futloos en heb nergens zin in. het is dat ik naar mijn werk moest aangezien ik een afspraak heb maar waarschijnlijk ga ik daarna naar huis. voel me gewoon echt beroerd.

sorry voor mijn gezeur en als jullie er last van hebben moeten jullie het zeggen maar heb helaas verder niet echt iemand waar ik ermee over kan praten.

liefs :cry:

Marijke1981
17 February 2011, 07:51
Odile: niet meer verontschuldigen gewoon "zeuren". Het is idd vervelend als je lichaam je in de maling neemt. Ik hadvoordat ik begon met de pil een regelmatige cyclus van 28 dagen en op het uur af kon ik dat afmeten. Nu totaal niet. Ben blij dat ik nu minder last hebt en ik hoop dat jij dat ook hebt. Misschien duurt je cyclus nu ook wel langer en anders hoop dat ik dat je snel ongi wordt (en zijn die symptomen wel dat je ongi moet worden?) en weet waar je aan toe bent en hup naar de volgende ronde. Hoop niet dat je ziek wordt. Heerst natuurlijk ook super. Trouwens van die ha word je ook niet veel wijzer. De een zegt dat ontpillen een jaar kan duren en die van jou zegt dus dat dat niet zo is. pfff kunnen ze niet ff op 1 lijn zitten. :):) Hoop dat je je snel beter voelt.

Prinses88
17 February 2011, 08:54
Wat mij betreft mogen we best een nieuwe lijst maken! Dan is die ook weer up to date, nu is die echt oud.. ;) En iedereen is wel gestopt met de pil dus dan kunnen we hem ook inkorten..

NOD....................Naam....................... Leeftijd........................Kindje............ ............Ronde
15 Maart...........Prinses88.......................22 ..............................1e.................. .............3...

Zwanger!
Naam..................leeftijd.................... ..kindje..........................Ronde........... ...........Uitgerekend

Iedereen invullen maar! ;)

Odile, vervelend dat je je zo voelt.. Maar mijn lichaam doet ook erg vreemd, dingen die ik nooit voelde heb ik nu ineens wel.. Had voor de pil altijd een cyclus van 28 dagen en kon de klok er gelijk opzetten, nu is dat ook niet zo! Komt allemaal wel goed, probeer het wat van je af te zetten door veel afleiding te zoeken.. ;)

Marijke, dus een leuke dag gehad!! Mooi zo.. En nog even op de 9maandenbeurs gekeken, lijkt mij ook zo leuk maar helaas!

Meiden, fijne dag! Ga nu zo naar school en daarna direct door naar stage voor oudergesprekken..

Puk1985
17 February 2011, 09:21
NOD............Naam..............Leeftijd......... .........Kindje............ Ronde
25 februari....Puk1985.............25................ .......1e..................1.....
15 Maart......Prinses88............22 ......................1e..................3.....

Zwanger!
Naam..........leeftijd..............kindje........ ...........Ronde...........Uitgerekend

Marijke1981
17 February 2011, 09:46
NOD............Naam..............Leeftijd......... .........Kindje............ Ronde
25 februari....Puk1985.............25................ .......1e..................1.....
15 Maart......Prinses88............22 .......................1e..................3.....
28 februari....Marijke1981........29................. ........1e.................4.....

Zwanger!
Naam..........leeftijd..............kindje........ ...........Ronde...........Uitgerekend

9 maanden beurs was erg leuk. Heleboel leuke ideeetjes gehad. Schommelstoel, gave box gezien wat bij onze nieuwe meubels past hahaha..

Odile
17 February 2011, 11:16
nee de verschijnselen die ik heb matchen totaal niet met mijn ongi want dan heb ik nergens last van. dat is juis het vervelende. en mijn cyclus is hartstikke regelmatig elke keer 28 dagen mooier kan het niet. daarom snap ik er niks meer van.

Odile
17 February 2011, 11:18
15 Maart......Prinses88............22 .......................1e..................3.....
28 februari....Marijke1981........29................. ........1e.................4.....
18 februari....Odile.................26.............. ...........1e.................4.....

Zwanger!

9 maanden beurs was erg leuk. Heleboel leuke ideeetjes gehad. Schommelstoel, gave box gezien wat bij onze nieuwe meubels past hahaha..[/QUOTE]

Marijke1981
17 February 2011, 11:43
Odile: misschien is je cyclus nu toch langer en anders zou ik in het weekend nog een testje doen met ochtendurine.

french
17 February 2011, 12:04
Nou hier is ronde 2 ingeluid door de rode duivels :twisted::twisted::twisted:
Verklaart ook die mega pukkel op mijn kin :(
Vorige keer een cycles van 35 dagen en nu van 28 dagen.
Helaas, had er ook geen gevoel bij dat het raak was.
En tenslotte was het de 1e ronde, dus we gaan vrolijk verder.

Marijke klinkt als een gezellige dag op de hhbeurs, en wat lief dat je moeder een rompertje heeft gekocht voor je :)
Zin in sex, tijdens mijn ei (tenminste waar ik denk dat ie komt) is mijn libido erg hoog haha.
Daarna zakt ie weer af idd. De natuur denk ik ;)

Odile lekker door "zeuren" hoor ;) daarvoor zitten we hier toch samen te praten.
Lekker van je af praten. Balen dat je lichaam allerlei signalen geeft maar toch geen ongi of pos. test. Slopend die onzekerheid hoor !

18 februari....Odile.................26.............. ...........1e.................4.....
17 Maart......French...............27................ ..........2e.................2

Zwanger!

Odile
17 February 2011, 12:26
idd French, ik ga vandaag ook naar de ha kijken of die me kan helpen. fijn dat je ongi is doorgebroken en dat je cyclus nu 28 is erg prettig een korte cyclus kan je ook meer klussen ;-)

marijke, de testen die ik heb uitgevoerd deze week waren met ochtendurine maar wie weet krijg ik dit weekend nog een verklaring ;-)

Marijke1981
17 February 2011, 12:46
French: balen maar volgende ronde nieuwe kansen en een fijne cyclus van 28 dagen.

Odile nou ik duim voor je dat je snel wat meer weet...

french
17 February 2011, 12:56
Odile wil je bij de huisarts anders je bloed laten prikken ofzo dan ??
Hoop gewoon dat je lichaam je niet voor de gek houd en je pos. gaat testen hoor !!!!
Idd meer kansen met een cycles van 28 dagen , hopen dat ie de aankomende maand ook zo is.

Blondie88
17 February 2011, 13:39
25 februari....Puk1985.............25................ ........1e..................1.....
15 Maart.......Prinses88...........22 .......................1e..................3.....
28 februari....Marijke1981........29................. .......1e..................4.....
18 februari....Odile.................26.............. ..........1e..................4.....
17 Maart......French...............27................ ........2e..................2.....
28 februari....Blondie88...........22................ ........1e..................3.....

Jeej zaterdag naar de HHbeurs samen met mn beste vriendin!! :D Gelukkig weet zij ook al dat we bezig zijn wil namelijk ook heel graag even naar de 9maandenbeurs en dan hoef ik er tenminste niet om te denken wat ik wel en wat niet kan zeggen:P
Hoop zo dat het raak is deze maand :D haha noujah dat hoopt iedereen natuurlijk ;) En wat een heerlijk weertje vandaag zeg!! Ben gelijk maar even naar de markt gegaan voor fleurige bloemetjes 2 mooie bosjes tulpen gekocht en paar hyacintjes (die ruiken altijd zo lekker hihi) Word er gelijk weer helemaal vrolijk van. Heerlijk dat zonnetje!! Op naar de lente!

flower897
17 February 2011, 13:55
25 februari....Puk1985.............25................ ........1e..................1.....
15 Maart.......Prinses88...........22 .......................1e..................3.....
28 februari....Marijke1981........29................. .......1e..................4.....
18 februari....Odile.................26.............. ..........1e..................4.....
17 Maart......French...............27................ ........2e..................2.....
28 februari....Blondie88...........22................ ........1e..................3.....
25 februari....flower897...........20................ ..........1e..................1.....

Thnx marijke voor de tips, we gaan gelukkig met de trein..

Odile
17 February 2011, 16:24
he meiden, ik ben doorgestuurd naar de gyn voor verder onderzoek. hopelijk komen we er dan achter waar mijn pijn klachten vandaan komen.

Tess
17 February 2011, 16:48
@ French: Ja ik begin nu te merken dat het kuurtje helpt! Voel me wel nog beroerd van de pillen, maar ja je kant niet alles hebben ;-) Balen van je ongi!!

@ Marijke: Wat lief van je moeder zeg!

@ Odile: Sommige meiden testen pas dagen na hun NOD positief, omdat ze weinig hcg aanmaken.. Veel succes bij de gyn, ben benieuwd!

@ Blondie: Heerlijk he dat weer, kan er ook echt van genieten!!

18 februari....Odile.................26.............. .............1e..................4.....
23 februari....Tess.................27............... ............1e..................2....
25 februari....Puk1985.............25................ ..........1e..................1.....
25 februari....flower897...........20................ ..........1e..................1.....
28 februari....Blondie88...........22................ ...........1e..................3.....
28 februari....Marijke1981........29................. .........1e..................4.....
15 Maart......Prinses88...........22 ..........................1e..................3... ..
17 Maart......French...............27................ ...........2e..................2.....

Ik heb het lijstje even op volgorde gezet, vind ik makkelijker bijhouden! Of vinden jullie me nu erg vervelend, haha, gewoon zeggen hoor! :-)

Prinses88
17 February 2011, 17:22
Whahaha Tess!! Jij doet wat ik dacht.. Zo is het veel overzichtelijker, kun je meteen zien wie als eerste zn NOD heeft! Elke keer als je een nieuwe ronde tegemoet gaat dan kun je even jezelf weer onderaan zetten.. :D

Odile, fijn dat je doorgestuurd bent.. Hoop dat je nu snel duidelijkheid hebt want die pijn is echt vervelend..

Nou, ik zal me weer even klaarmaken! Even snel thuis om te eten en dan weer oudergesprekken.. Hoop rond half 9 weer thuis te zijn, dan moet ik nog voor school bezig! Ben toe aan vakantie hahaha..

Tanja85
17 February 2011, 17:46
18 februari....Odile.................26.............. .............1e..................4.....
23 februari....Tess.................27............... ............1e..................2....
25 februari....Puk1985.............25................ ..........1e..................1.....
28 februari....Blondie88...........22................ ...........1e..................3.....
28 februari....Marijke1981........29................. .........1e..................4.....
15 Maart......Prinses88...........22 ...........................1e..................3.. . ..
15 maart......Tanja85.............26................. ...........1e..................3.....
17 Maart......French...............27................ ...........2e..................2.....

Zo, dan sta ik er ook weer bij.
Zucht, wat duurt dat nog lang!!
Ik hoop zo dat het deze ronde raak is :)
We zijn er zo aan toe! (maar wie niet hier...) :-?

Tanja85
17 February 2011, 17:46
Odile wat spannend zie ik!!!! Morgen is je NOD dag!!!
En, hoe voel je je?

Puk1985
17 February 2011, 17:48
Dat is weer een mooi strak lijstje :). Over mooi en strak gesproken, ik ga even hardlopen, haha.

Tanja85
17 February 2011, 17:48
Oh en Prinsess88 ik zie dat wij het tegelijk spannend gaan hebben!

Prinses88
17 February 2011, 19:38
Hihi, klopt Tanja! Ben ook erg benieuwd wat deze ronde gaat brengen.. :D

french
17 February 2011, 19:38
Odile tjee meid heb je zn last zeg !
Dat had ik niet door, hoop dat de gyn wat voor je kan betekenen, kan je al snel heen ?

Mooi strak lijstje dames, hmmm jammer dat ik onderaan sta. Moet nu nog zolang wachten whhhaaaaa.
Maar eerst maar eens klussen haha.
heb vandaag de zw. testen binnen gekregen, maar ja hoef ik nu niet te gebruiken.

Vraagje h, dacht als het deze ronde ook niet lukt en we een ronde verder zijn en het zou
wel lukken. Dan zou het rond de kerst zijn...
Ik vond dat een verschrikkelijk datum voor een kind om jarig te zijn.
Denken jullie dan ook een ronde overslaan, of zeg ik hele rare dingen haha.
Ik zit er echt over na te denken. Hub was het ook wel met me eens eigenlijk.
Weet dat je al dankbaar mag zijn om zwanger te raken, maar beetje sturen qua datum, of
liever gezegd een ronde overslaan is toch niet erg ego...?!

Prinses88
17 February 2011, 19:43
French, ik snap precies wat je bedoeld.. Mijn vriend is tussen Kerst en Oud&Nieuw jarig, het heeft zo zn charmes maar vroeger vond hij dat niet leuk omdat het in de vakantie periode valt! Maar dat heb je ook met andere vakanties zoals voorjaars, mei, zomer en herfstvakanties.. Heb het ook voorgelegd aan mn vriend maar wij slaan niet een ronde over want de wens is groter dan het feit dat het rond die dagen kan zijn.. ;)

french
17 February 2011, 19:46
Ja ik vind andere vakanties niet zo erg hoor, ons zoontje is ook altijd in de meivakantie jarig.
Maar kerst en oud en nieuw, net sinterklaas geweest. Allemaal fam. dagen etc...
Het staat mij erg tegen, we denken er nog even over na hier haha.

Prinses88
17 February 2011, 19:53
Klopt, het is een drukke maand.. Hier is het Sinterklaas, Tante jarig, Moeder jarig, Kerst, Vriend jarig, Schoonvader jarig en Oud&Nieuw.. Maar ik wil niet een ronde overslaan hahaha! Mn vriend ook niet, dus voor ons is er geen twijfel.. ;) Nu hopen dat het aankomende ronde lukt..

french
17 February 2011, 19:57
Als jullie het geen probleem vinden is het oke toch !!
Ik was met mijn zoontje 24 april uitgerekend, maar liep over.
dacht dus echt dat wordt een kindje op koninginnedag, maar dat ie een echte feestdag.
Vind dat nog weer anders dan kerst of oud en nieuw.
Maar hij is gelukkig 3 dagen ervoor geboren haha.
Ach we zien het wel, gewoon hopen dat het deze ronde lukt :)

Puk1985
17 February 2011, 20:14
Jeetje Prinses, jullie hebben het echt druk rond die periode!!!
Bij ons vallen veel verjaardagen in april en daarna in augustus en september. Bij ons maakt een kerstkindje niet uit :D.

Puk1985
17 February 2011, 20:17
French hoe is het met je kleine? Al wat meer duidelijkheid???

Prinses88
17 February 2011, 20:42
French, Je moet doen waar je je goed bij voelt vind ik.. Het maakt ons niets uit dus we zien wel.. ;) Ik ben 23 april jarig, leuke maand vind ik het altijd!

Puk, wij hebben het inderdaad altijd erg druk in die maand.. Maar het is ook wel gezellig!

Zo, heb mn dingen voor school afgemaakt! Ben nu echt zo moe, maar wilde eigenlijk wachten op mn vriend die om 0.45u thuis komt van zn werk.. Maar volgens mij kan ik dat niet volhouden..

french
17 February 2011, 20:45
Puck lief dat je het vraagt, we hebben nog niks gehoord van de bloeduitslagen.
maar kinderarts zei geen bericht is goed bericht.
Dus als we niks horen is er ook niks uitgekomen.
Dat even afwachten, geen idee hoe lang dat kan duren eigenlijk.

Prinsess heb je nu alle gesprekken erop zitten ?
Ik moet morgen weer werken, 5.45 gaat de wekker behhh, hub komt ook pas rond 24uur thuis. Maar ga zeker niet wachten, stort nou al in haha.

Tess
17 February 2011, 20:50
He meiden!

Als wij de volgende ronde zwanger raken zitten we rond 3 december..En mijn vriend is 6 december jarig..en dan nog de Sint ertussen, ook niet heel fijn vind ik..Ik speel een beetje met dezelfde gedachten als French..want buiten deze data heb ik net zoveel verjaardagen als Prinses rond die tijd..Let wel: opa en 2 oma's van mijn vriend, hijzelf dus, mijn beide schoonouders + hun trouwdag en mijn vader..Ik vind het nu al zo druk haha!

Maar aan de andere kant denk ik dan, dadelijk sla je een ronde over en ben je in januari uitgerekend en beval je een maand eerder..Ik bedoel als je eind november bent uitgerekend kan het ook ineens december zijn..toch?

Net Wie is de Mol gekeken, kijken jullie ook? Ik verdenk nu Soundos!

Slaap lekker allemaal!

Prinses88
17 February 2011, 20:58
French, geen bericht is goed bericht inderdaad! Hopen dat dat zo blijft.. Maar ik heb inderdaad de gesprekken erop zitten, had afgelopen dinsdag ook al gesprekken gehad! Blijven dan lange dagen, maar ben blij dat ik het ook zelf al gedaan heb ook al sta ik nog maar 3 weken volledig voor de klas voor 3 dagen in de week.. ;) Ik weet niet of ik het volhou hoor, zit nu al half met mn ogen dicht..

Tess, je hebt geen idee wanneer je bevalt.. Ik zou als ik deze ronde zwanger raak uitgerekend zijn rond 24 november en dat kan ook december worden! Dus maak me er daarom ook niet druk om, wij hebben die keus al gemaakt maar je moet het gewoon overleggen.. Ik kijk nooit wie is de mol, kijk sowieso weinig tv hahaha..

Tess
17 February 2011, 20:58
Hmm..als mijn cyclus 31 dagen blijft ben ik de maand erna op 1 januari uitgerkend haha, dat is ook niks :-)

Mischien maar gewoon doorgaan en kijken wat het ons brengt!

Ben nu echt weg, tot morgen!

Prinses88
17 February 2011, 21:04
Hahaha, daar hoeven we ons pas druk om te maken als je ook echt zwanger bent toch! ;) Ik heb er echt alles voor over.. :D

Sylverstertje
17 February 2011, 22:49
marijke, spannend hoor met je nieuwe huisje. Snap dat je na 3 jaar echt niet meer kan wachten om te beginnen nu :D

odile, balen dat hij negatief was.... de klachten klinken wel goed....

Sylverstertje
17 February 2011, 22:50
wow,l ik moet nog 10 pagina's bijlezen!
Ik ga ff snel lezen, sorry als ik niet op iedereen reageer, maar het is al laat...

Sylverstertje
17 February 2011, 22:56
Bij de eerste had ik voordat ik de ronde begon het gevoel: dit wordt hem... en dat was ook zo... Dus ik hoop bij jullie ook!!

ik zou 10 nov uitgerekend zijn, maar heb niet het gevoel dat het deze ronde al raak is...

Ik zal ook over december te twijfelen... mijn broer en ik zijn dan ook allebei jarig. Maar aangezien de eerste al zo groot was en daarom eerder gehaald werd, denk ik dat de tweede ook eerder gehaald moet worden (want vaak worden die kids nog groter), dus ik ga er stiekem vanuit dat ik eerder beval...

prinses nog wakker?

Blondie88
17 February 2011, 23:02
Ik zou zelf ook graag dan de volgende ronde overslaan als mijn cyclus 28 dagen blijft dan zou ik geloof ik 5dec uitgerekend zijn. In dec is eerst vriendlief jarig dan sinterklaas dan kom ik dan tante en nog een tante en dan kerst en oud en nieuw nog. Plus dat we ook nog eens 2a3 x sinterklaas vieren ik vind het wel best hoor hoe graag ik ook zwanger wil worden we zijn wat dat betreft pas net begonnen dus ik heb zoiets we slaan een maandje over. Hoop natuurlijk dat het nu gewoon al raak is dan is het begin nov.
ik heb trouwens net heel heldhaftig zelf een spin vermoord haha hij zat bij de trap en ben als de dood ervoor haha skietert dat ik ben. Vriendlief is nog bij vrienden daar kom ik ook net vandaan maar moet morgen weer werken dus ben alvast naar huis gegaan. Vriendlief komt er helaas niet voor thuis en dan nog had ie em buiten gezet nou dan komt ie natuurlijk net zo hard weer binnen samen met al zn vriendjes. Bahh vieze beesten!! Ben best een btje trots op mezelf hihi nu alleen dat ding nog van mn netvlies wegkrijgen anders duurt het nog erg lang voor ik slaap.

Marijke1981
18 February 2011, 06:01
Odile: Nou hoop dat je daar snel terecht kan en dat je wat meer te weten komt over je pijnklachten.

Tess: nee super dat je het in volgorde hebt gezet. Is wat makkelijker onthouden wie wanneer zijn NOD heeft. Hoop dat je beter aan het voelen bent zodat je top het weekend in kan. Ja ik verdenk haar ook!!! Ik kijk het niet maar me mannetje ook. Ik kijk stiekem altijd ff mee, maar meestal val ik in slaap…

Prinses: jeetje hoeveel oudergesprekken hebben jullie. Hoeveel kindjes heb je in de klas? En heb je komende week al vakantie?

Tanja: Oh ja meid het duurt zo lang en zeker als je net weer begonnen ben met je ronde. Ik kan nu al niet meer wachten laat staan als ik straks weer ongi wordt… We gaan gewoon allemaal zwanger zijn voor april.

Puk: lekker gelopen?

French: ik heb het eerder gehoord dat mensen een ronde overslaan ivm uitgerekende datum. Ik persoonlijk zou dat niet doen, maar dat komt denk ik, omdat ik mensen ken die rond die tijd jarig zijn en het altijd een super toffe en gezellige maand is. Nou geen bericht is goed bericht idd, hoop ook wel dat je zoontje er dan ook geen last meer van heeft natuurlijk. Anders weet je nog niets.

Sylvestertje: He halo hoe gaat het met jou? Wanneer is je NOD?

Blondie: hahaha gelukkig is ie dood….

Ik zie dat iedereen veel verjaardagen heeft in december. Wel heel grappig zeker erg koud altijd in maart hihi.. Mijn bonusdochter is 2 december jarig, Zij viert dit 2 x 1 x bij moeders en 1x bij ons. Sinterklaas vieren we 2 x. Kerst vieren we 4 x. een keer bij mijn ouders 1 x bij mijn vriend zijn ouders 1 x bij ons en bonundochter nog 1 x bij haar moeder. …Ze wordt altijd heel errggggg verwend die maand..

Gister na het eten weer me broek om de "vreethaak"gezet ondanks ik een kilo bent afgevallen….?

Odile
18 February 2011, 07:29
goedemorgen meiden. net de gyn gebeld en ik kan er 10 maart terecht dus dat valt nog wel mee, gelukkig. op dit moment is er alleen nog geen ongi te bekennen dus ik ben benieuwd. nu zou het ook nog kunnen dat mijn cyclus 29 dagen is dus dan heb ik nog een dag tegaan. we wachten rustig af, maar sinds het bericht gisteren van de ha ben ik alweer een stuk rustiger. ik ken mijn lichaam eigenlijk erg goed en had dus al eerder de gedachte dat er iets niet klopte. de ha denkt aan endometriose, dat houdt in dat er baarmoederslijmvlies niet alleen in je baarmoeder nestelt maar ook buiten je baarmoeder en dat geeft mijn klachten dan. daarnaast kan het ook daardoor gebeuren dat ik tot op heden nog niet zwanger ben (uitgaande dat het nu ook niet is gelukt). gelukkig is dit goed te behandelen, maar goed eerst maar even afwachten wat de gyn gaat zeggen.

iwat betreft de feestdagen, ik heb ook gezegd dat ik niet in dec wil bevallen maar de drang is nu zo groot dat ik geen maand oversla. ik ben zelf namelijk de 9de jarig mijn oma de 6 en een neefje de 1ste, het valt nu gelukkig weer mee maar er waren nog een adndere opa en oma die ook in dec jarig waren maar die zijn helaas overleden.

Blondie, ik ben net zo'n held hoor ik zou mijn man er ook voor roepen/bellen, maar als het echt moet, moeten we het toch zelf oplossen. dus klasse hoor!!!!!!!!!

French, wat je zegt geen bericht is goed bericht en ik geloof dat bloeduitslagen wel een week kunnen duren. maar we gaan van een goed bericht uit.

hoop dat ik niemand ben vergeten.

Marijke1981
18 February 2011, 08:57
Odile: wat fijn dat je toch nog wel een beetje snel naar de gyn toe kan. Hoop natuurlijk dat het niet nodig is en dat je toch zwanger bent. Ga je er nog een test tegenaan gooien? Het is wel fijn dat je je lichaam zo goed kent en ik hoop maar dat het allemaal meevalt en/of dat het goed te behandelen is.

Odile
18 February 2011, 09:32
als het dat is dan is het goed te behandelen of met medicijnen of met een operatie. dat is dan niet anders. denk dat ik er nog wel een test tegenaan ga gooien als er vandaag helemaal niks gebeurd. misschien morgen en anders zondag. tja en dat ik mijn lichaam zo goed ken daar heb ik helaas genoeg reden toe door allerlei andere ellende die ik heb gehad, helaas.

Sylverstertje
18 February 2011, 09:54
knap blondie!!!
ik ben ook zo hoor ahahaha
Nog een beetje geslapen?

Sylverstertje
18 February 2011, 09:59
hey marijke, hier alles goed :D meisje groeit goed en het bevalt zo goed dat we voor een tweede gaan :D

Heb vanochtend even wie is de mol gekeken. Ik vind haar vanaf het begin ook verdacht... Volgens mij speelt ze dat ze hoogtevrees heeft enzo...
Maar ja, iedere keer als ik iemand verdacht vind, gaat hij of zij eruit hahaha

ben benieuwd odile...

Me1981
18 February 2011, 10:03
15 Maart......Prinses88...........22 ...........................1e..................3.. . ..
15 maart......Tanja85.............26................. ..........1e..................3.....
15 maart......Me1981.............29.................. ..........1e..................3.....

zo dames ik sta er ook weer bij....Alles hier inmiddels weer rustig. Mn buik gaat weer goed en we zijn lekker bezig met ontspannen :) Gisteren heerlijk uit eten geweest samen, echt genieten. Verder deze maand leuke dingen op stapel...weekendje weg, klussen en lekker aan t trouwalbum, haha.

Oh ja, wij slaan niets over...de wens is sterker dan de feestdagen hahaha, in dec en in jan is het bij ons druk dan zijn mn man en de kindjes jarig, maar ja...

dames fijne dag weer

Marijke1981
18 February 2011, 10:09
Odile: wel ff laten weten he als je getest hebt.

Sylvesterje: Ja idd dat zegt mijn vriend ook altijd. Ja die is het en dan wordt die persoon weggestuurd hahaha, dat maakt het waarschijnlijk ook zo leuk.

Me; Lekker gegeten? En allemaal leuke dingen in het vooruitzicht. Dan gaat de tijd ook misschien wat sneller..hihi. Maak jezelf je trouwalbum?

Prinses88
18 February 2011, 10:49
Goedemorgen! Kan nog net even. ;)

Odile, fijn dat jullie dan al terecht kunnen.. Ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen! Nu dus wachten op een ongi of niet natuurlijk..

Sylvestertje, hahaha ik was niet meer wakker toen je je bericht postte.. Zou wachten maar kon mn ogen niet meer open houden! Leuk dat jullie nu alweer voor een 2de gaan, kunnen ze lekker samen spelen..

Marijke, heb 26 kinderen in de klas.. En dat loopt door tot 30/31 kinderen! Heb nu lekker vakantie, ben ik ook wel even aan toe.. Jullie hebben het dus ook al zo druk in die maand..

Me, jij denkt hetzelfde als mij.. Voor zo'n kleine gaan is belangrijker voor ons dan de feestdagen dus wij slaan ook niet een ronde over! :D

pip
18 February 2011, 11:37
Omdat ik het toch even kwijt moet en we besloten hebben het niet in onze vriendenkring of aan onze familie te vertellen: Ik ben gestopt met de Pil, en wij hopen dat het ons gegeven is dat we zwanger worden, en een prachtig kindje krijgen! :-)