PDA

View Full Version : Forum clubje zwanger worden 30 jaar en eerste kindje deel 3

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13

ruthje
19 February 2011, 16:20
manon, wat fijn om wat van je te horen. Jeetje 32 weken alweer, wat gaat de tijd snel zeg!!
Aan je manier van schrijven merk ik op dat je al weet wat voor geslacht je kindje heeft? Je schrijft zo duidelijk het woordje hij!
Nou meid...nog een paar weken en dan kan je je kindje in de armen sluiten! Geweldig zeg!

liefs

Elmo80
19 February 2011, 17:31
Meiden, kan het toch niet laten om af en toe weer even mijn gezicht te laten zien :mrgreen:

Lucky, geweldig wat een aantal, dat moet goed komen ik voel het!!
Ruthje, hoest met jou, zit je erg in sapnning?
Suzanne, gezellig dat je er weer bent, en op naar de eerste echte kans!
Linda hoe is het bij jullie en met Nijn?
hertogin hoe was je vakantie?
zelfde vraag voor Tweety!
Manon, goed om je weer even te lezen, en ja wat gaat de tijd hard, voel je je nog goed?

Hier zetten we onze tanden er weer in! Ben gisteren bij die vriendin van een vriendin geweest die een tweeling heeft door eicel donatie uit Spanje, en meiden wat was ik opgelucht! Het was een heel poistief verhaal, zij is uiteindelijk zo zwanger geworden na 16x IUI en 2x IVF. Het zijn echt twee schatjes van negen maanden:mrgreen: echt een openhartig gesprek gehad over het houden van als ze toch niet helemaal van jezelf zijn. Kortom de kogel is door de kerk, vandaag een mail gestuurd naar Eugin in Barcelona, en wrs gaan we 21 maart daar heen voor een oriŽntatie gesprek. De hamvraag die ik alleen nu nog nie kan beantwoorden, gaan we voor zeven maanden wachten dan nog een x IVF met een hele kleine slagingskans van 10% of denken we f*** it we gaan meteen naar Spanje?? De slagingskans in Spanje is bij de eerste keer meteen 75% dus dat is abnormaal hoog!

Er is weer licht, hoe dan ook die kleine komt er!

Take care, denk aan jullie!

tweety1982
19 February 2011, 17:34
heey meiden, ben weer thuis :-)

k ga wel bijlezen in stilt, want lezen en reageren is lopen achter de feiten aan ;) dus lees elke keer een stukje en reageer weer op nieuwe berichten ok? want ben ook druk met uitpakken, schoonouders enzo, dus ben strak wel weer op de hoogte maar dan in stilte

Ik denk wel aan iedereen, en ga vanaf nu de draad weer oppakken :-)

ik las snel even elmo en missmanon en lucky dus ben nieuwsgierig :-)

hier gaat goed, alweer 16 weken, voel helaas nog niet 100% me baby, voel wel dingen maar vind moeilij te herkennen, maar ben wel 1 cm gegroeid met buik dus das leuk.
ik ga beginnen met lezen...dikke kus voor iedereen

tweety1982
19 February 2011, 17:42
Om toch even intresse te tonen :-) even korte snelle reactie tijdens lezen :-)

( ik lees in volghorde van nieuw eerst)

Elmo: ik lees dat voor jou weer fucking moeilijk geweest is, ik moet nog verder lezen, maar begrijp wel dat je hoop gekregen heb uit een nieuwe soort methode in buitenland...ik wil zeggen dat ik aan je denk en zo hoop dat jij net zoveel gluk mag hebben als jou vriendin, gefeliciteerd trouwens!

Lucky spannend voor jou ook, ga zo onwijs duimen dat er een bevruchting heeft plaats gevonden, dat zou echt geweldig zijn!

Missmanon: 32 weken, das snel he! geweldig zeg, en leuk als je een jongetje krijgt :-)

Ruthje: jij nog weekje voor je iets weet, ook voor jou duim ik heel veel!!

stiertje fijn dat FB voor jou iets bijzonders heeft gedaan. Ik hoop dat jouw IVF gesprek wat oplevert

zo wilde toch even kort reageren, echt sorry dat ik niet uitgebreid reageer maar ben bang dat ik dan in de knoop raak,

Leuk dat suus weer terug is :-)

Vakatie was lekker rustig, veel wandelen, zitten in de zon en kletsen met me schoonzus...en nacht heeel veel plassen ;)

ik lees weer even verder lieverds.

tweety1982
19 February 2011, 17:45
Oke, dus nu beginnen met tempen heeft echt geen zin? Dan doe ik het vanaf de volgende cyclus! Hoorde al van iemand anders dat ik ook voor de gyn zal moeten tempen, dus vandaar dat ik er meteen mee wou beginnen... Ook zal ik mn progesteron moeten prikken 7 dagen na mn ei, ga dat wel deze ronde doen!

Liefs Susanne

heey meis ik zal je nog even mailen, maar ben blij dat je weer meedoet, voor jou vooral omdat je weer lekker gevoel heb ergens voor te leven ( je snapt me wel ;) ) goed dat je ovu testen doet, en tempen komt ook wel goed, ik kan je altijd even persoonlijk helpen met die site FF, maar idd zoals ruthje al zegt deze ronde even niet, en volgende ronde beginnen. ik duim voor je...heb veel gemist tijdens me vakantie

linda75
19 February 2011, 17:49
@elmo, jeetje, wat fijn dat je misschien een goede optie hebt! spannende tijden voor jou dus! succes met kiezen meid, volg je hart!

@lucky, moet wel goed gaan hoor, met zoveel eitjes!! 1 is genoeg he!

hier alles prima, nijn is heel lief en vreselijk ondeugend!!goed opletten dus! en nog een dikke week tot testen, nog geen test stress dus.

tweety1982
19 February 2011, 17:51
en ja hoor...er heeft WEER geen bevruchting plaatsgevonden...goh het went zelfs al een beetje.
Ik moet nu maar even te rade gaan bij mezelf over hoe nu verder want ik zie het niet meer zitten

Lieve schat, heel klote zeg, en ik lees later dat je rust gaat nemen, ik wil je heel veel sterkte wensen met alles en de beslissing of je wel of niet meteen verder gaat. Hele dikke knuffel van mij.

ruthje
19 February 2011, 18:14
Hooooi dames!

ELMO! Wat klink je positief...ik heb het idee dat je de keuze al hebt gemaakt in de vraag die je stelde. Op naar spanje!!
Meis jullie wondertje komt er, je herkent altijd dingen van je man in het kindje en zoals alle kindjes leren ze door het kopieŽren van gedrag. Jou gezichtsuitdrukkingen kunnen dus terugkomen in je kindjes, al is het niet van je eigen eicellen mocht het toch spanje worden.
Gyn zei tegen mijn lief dat de kindjes zowieso ook op hem gaan lijken in bepaalde zaken, dus het zal met ecd wel niet anders zijn.

Hier gaat het goed hoor, voel nog niks aan mijn lijf. Ik ben relaxt, en onbewust denk ik dat ik zwanger ben. Dit weet ik omdat ik ipv de goedkope kruidvat zw.schapstesten nu ineens de dure BC digital heb gekocht. Dat zou ik nooit doen als er niet ergens iets in mij geloofde in een zw.schap.
Maar we wachten af, mss word ik wel zwaar teleurgesteld...

Tweet, welcome back! 16 weken alweer...jeetje wat gaat het snel zeg!!

liefs

susannelilian
19 February 2011, 18:39
Stiertje, wat een dappere beslissing van je, heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jou! Ga toch voor je duimen dat er toch nog mogelijkheden zijn die jullie zien zitten, gun jullie net als iedereen een kindje!

Ruthje, spannend hoor, blijf voor je duimen! Dat je ineens een andere test hebt gekocht is inderdaad misschien wel een goed teken, je hebt het in ieder geval ontzettend verdient!

Lucky, ik heb nu al 2 dagen een negatieve test van cb en van Sensitest, dus heb de hoop opgegeven dat er nog wat gaat komen binnenkort. Snap er echt niks meer van, eerst had ik wel een licht streepje en nu ineens al 2 dagen helemaal geen streepje meer. Hopelijk geeft de echo meer duidelijkheid en krijgen we toch nog goed nieuws. Wat spannend voor jou zeg, hoop zo dat er een bevruchting heeft plaatsgevonden bij je, mn duimen draaien overuren voor je!

Manon, leuk om weer es van je te horen en wat fijn dat het zo goed met je gaat! Nog even volhouden en voor je het weet is de kleine er! Betekent 'hij' dat het een jongetje wordt? Leuk hoor, maar als het maar gezond is!

Elmo, wat goed om te horen dat je weer hoop hebt! You go girl en mn duimen blijven draaien voor je, hopelijk helpt het! Laat je het weten zodra je meer weet? Ik heb trouwens al 2 keer eerder een kans gehad, maar is alweer een tijd geleden en dit is toch mn eerste eigen cyclus (als er toch wel wat gebeurd, waar ik door de negatieven ovutesten niet meer op reken).

Tweety, welkom terug en super dat je een leuke vakantie gehad hebt! Helaas heb ik nu alweer 2 dagen een volledig negatieve ovutest, maar gelukkig krijg ik woensdag een echo! Mooi dat je wat gegroeid bent, is een teken dat die kleine goed groeit, ga zo door meid!

Linda, nog een week in spanning zitten, zal voor je duimen!

Hier is het vertrouwen echt weer weg na 2 keer een totaal negatieve ovutest (toch de testen van sensitest, werken bij veel mensen toch heel goed en bij cb heb ik ook een negatieve test), weet het echt niet meer. Hopelijk geeft de echo van woensdag meer duidelijkheid, kan wel weer wat goed nieuws gebruiken...

Liefs Susanne

Liefs

Lucky
19 February 2011, 20:06
Susanne ik zou als ik jou was aan de gyn vragen of ze je meerde keren in je cyclus willen volgen met een echo. Dan weet je of er een eitje groeit, en of deze ook groeit en springt. Dit omdat je dit natuurlijk heel graag wil weten en je ook geestelijk wat meer rust te geven. Ik ben ook heel benieuwd naar je echo woensdag. En probeer niet weer in die put te zakken meid, schouders eronder en volhouden, doorgaan, de moed niet opgeven, je kunt het meid, ooit word al dat wachten en je verdriet beloond daar geloof ik echt in.

Ruthje bedankt voor je lieve woorden. Ik wou dat ik net zo positief kon zijn als jij. Ik ga ook voor 8!!!!
Ow meid ik hoop zo dat je zwanger bent, dat zou helemaal fantastisch zijn. Ik blijf duimen.

Linda nog even geduld voor je mag testen, sterkte en geniet van je konijntje.

Tweety wat fijn dat je weer terug bent van vakantie. Was je hondje ook mee?
Lekker om te wanden, kletsen en relaxen he!

Meiden ik ben op van de zenuwen, vind het echt heel spannend worden nu. Ga zo lekker slapen dan is het heel snel weer morgen.

Liefs Lucky

susannelilian
19 February 2011, 20:39
Lucky, helaas zijn ze in het ziekenhuis waar ik zit te druk om zo vaak een echo te krijgen en ze zitten er niet om te springen dat ik voor de echo's naar een ander ziekenhuis ga... Maar kan het in ieder geval vragen, wie weet kunnen ze toch nog af en toe een plekje voor me vrij maken. Word er inderdaad weer erg onrustig van en dat kan ik nu juist niet gebruiken. Ik hoop echt dat je gelijk hebt, ga toch maar gewoon door met testen en ik zal jullie zeker op de hoogte houden! Ik ben er van overtuigd dat je morgen goed nieuws krijgt, dus wacht in spanning af totdat je het goeie nieuws komt brengen!

Liefs Susanne

Lucky
19 February 2011, 20:49
Susanne sorry dat ik het zeg maar ik vind het echt onzin dat het ziekenhuis zegt dat het te druk is om bij jou echo's te maken. Je bent een patient en hebt recht op hulp hoeveel tijd dat ook mag kosten. Ik zou dit ook echt gaan zeggen bij de volgende afspraak. Dus eigenlijk zien hun het zo dat iemand die iui of ivf doet mag wel 3x per week komen voor controlle en jij niet. Nee susanne ik vind dat je hier niet accoord mee mag gaan. Ik hoop niet dat je dit verkeerd opvat, maar ik bedoel het echt goed voor jou.
Dikke knuffel.

Liefs Lucky

susannelilian
19 February 2011, 20:51
Dankje Lucky, je hebt helemaal gelijk! Ik ga er zeker naar vragen als ik half maart weer een afspraak heb en hopelijk willen ze me dan tegemoet komen...

Liefs Susanne

linda75
19 February 2011, 21:17
@ruthje, ik duim hard voor je dat je gevoel waar mag zijn!

@lucky ook voor jouw eitjes duim ik hoor!

hier nog relaxed op het wachtbankje, voel van alles, maar niets wat ik niet eerder gevoeld heb.... pas eind februari weten we meer. nijn is een lieve gekke dondersteen!! maar wel een slimme, hij heeft al door dat op laminaat snoepjes wegglijden en op een kleed niet! zo kun je ook trots zijn op je nijntje he ;-)

stiertje761
20 February 2011, 07:21
Zooo Lucky today is the day..spannend hoor. Vreselijk heh dat wachten? Ik vind dat altijd het ergste, ik hoop voor jou dat er een paar mooie bevruchte tussen zitten en dat ze vanmiddag hoog en droog zitten. Laten jullie 1 of 2 terug plaatsen?

Linda, je voelt van alles...oeioeioei spannend ..zoals wat dan?

Tweety welkom back!! Je ziet er uitgerust uit:wink::wink: wanneer ga moet je weer voor controle?

Miss manon wat fijn zeg al 32 weken en nog 4 weekjes werken en dan voorberieden op de bevalling..ga je thuis bevallen?

Ruthje de tests zijn binnen,..kun je je nog beheersen?

Elmo super dat jullie de knoop hebben doorgehakt. Ik begrijp iets niet, waarom liggen de kansen in spanje op 75% en hier op 10%? vanwege de eiceldonatie?

Susanne, dit is toch geen doen meid. Ik ben het eens met Lucky,..je moet erop staan dat ze jouw cyclus volgens met echo's want hier wordt je toch stapelgek van. In eigen cyclus wat ik doe hebben we om de dag een echo en dat is echt 2 minuten werk!!! Verder zou ik als ik jou was eisen om met IVF te gaan beginnen want dan worden er tenminste eitjes gekweekt en heb je tenminste een eerlijke kans. In Nederland zijn we als patient (want dat zijn we gewoon) echt wel de baas hoor! Zet em op Suus. een digi knuffel voor jou.

Zo het is zondag en vandaag staat er een voorjaarsschoonmaak op de agenda...maar dan wil ik ook dat morgen het voorjaar begint want het is hier in Groningen in ieder geval steeeeeeenkoud.

liefs stiertje

Lucky
20 February 2011, 07:41
Elmo ik heb gisteren je berichtje gelezen en was eg onder de indruk en daardoor ben ik denk ik helemaal vergeten te reageren op jou. Sorry hiervoor. Ik vind het zo ontzettend knap dat jullie deze optie om zwanger te mogen worden meenemen. En ik denk dat wat ruthje zegt echt wel zo zal zijn over gezichtuitdrukkingen en andere dingen die kinderen leren en overnemen van de ouders. Het kindje gaat tenslotte bij jou in de buik groeien. Mag ik vragen waarom jullie naar spanje gaan voor deze behandeling? Doen ze in nederland geen eiceldonatie?
Ik vind je heel positief overkomen en dat vind ik heel fijn. Elmo zit weer licht in haar wens. Meid een hele dikke knuffel.

Stiertje ik ben me toch zenuwachtig. Ow ow ow. Wij willen er twee terug laten plaatsen maar we mogen er maar 1 terugplaatsen vanwege mijn leeftijd. Maar als de embryo's van b kwaliteit zijn dan mogen we er wel twee laten terugplaatsen. Jammer he dat je hier zelf geen zeggenschap in hebt he! Hier is het ook heeeeel koud maar toen ik vanmorgen wakker werd hoorde ik wel de vogeltjes fluiten en daar krijg ik echt een voorjaarsgevoel van. Gisteren even in de tuin gewerkt en er komen al bolletjes naar boven en er beginnen al bomen en planten uit te lopen. Heel veel succes met de schoonmaak vandaag meid.

Linda, wat klinkt je toch blij over je nijntje leuk hoor. Fijn dat je zo van hem of haar kan genieten.

Susanne ze moeten je in het ziekenhuis niet tegemoet komen ze moeten je meer aandacht geven. Jij hebt net zoveel recht op hun tijd als iedere andere patient. Ik hoop zo dat het lukt om dit over te brengen naar je gyn. want dat is niet voor iedereen even makkelijk dat weet ik. Ik sla soms ook dicht. Misschien kun je onze berichten eens aan bart laten lezen zodat hij misschien ook wat kan zeggen tegen de gyn hierover in het volgende gesprek. Ik heb zoveel respect voor je hoe je met alles omgaat susanne, je bent een sterke vrouw.

Nou meiden ik ga maar eens even actief iets doen want ik word gek van het wachten.

Liefs Lucky

Elmo80
20 February 2011, 08:27
Lucky, ohhhhhhh wat spannend, laat je het ons snel weten! sterkte met wachten meis!

Stiertje ( en anderen)eicel donatie in Spanje gebeurt met een anonieme donor, en commercieel.( 1 behandeling kost Ä6000,00) De wachtlijsten in Nederland zijn voor ECD heel lang. Dit komt met name omdat ik geen bekende donor mee kan nemen. Ik heb wel vriendinnen die het hebben aangeboden, maar dat vind ik enerzijds heel lastig omdat ik dan wellicht dingen van hen in het kind herken ( dan zou ruildonatie nog een oplossing zijn) maar aan de andere kant hebben die vrouwen allemaal nog zelf een kinderwens en dan wordt ECD in Nederland afgeraden. Tel daar de korte wachtlijst in Spanje bij op ( max drie maanden na eerste bezoek) en de hoge % bij op en onze keuze is voorlopig gemaakt. Gelukkig hebben we wel wat spaargeld, maar het is een wel een aanslag :shock:

De andere 10 % komt van IVF met eigen eitjes en is gemeten vanaf het moment van punctie tm een positieve zwangerschapstest.

Meiden, ik ga lekker even bankhangen en vanmiddag met de paardjes het bos in, wordt wel warm aankleden en dan lekker over de veluwe crossen!

Later meer!

ruthje
20 February 2011, 08:49
Lucky wat een spanning vandaag meis! Je krijgt vast goed nieuws!!

Elmo, oooh lekker met paard door het bos. Tis voor mij al 17 jaar geleden dat ik voor het l;aatst paard reed. Toen mijn paard is verkocht heb ik nooit weer op een paard gezeten.
Misschien wil ik later wel weer eens een paard, lijkt me heerlijk ontspannen!

Hier de welbekende ongokrampen die ik altijd op deze dag van de cyclus heb. Ik ben dus niet zwanger....maar word gewoon donderdag ongi.
Jammerdebammer! ( heb ik mezelf toch nog voor de gek weten te houden :mrgreen:)

liefs

Elmo80
20 February 2011, 09:02
He ruthje :cry:, weet je het zeker? Hou hoop hoor! Maar ik heb ook wel de indruk dat jij je lijf heel goed kent....

Als je nou een keer in de buurt bent van Arnhem ( en dan niet voor een KID behandeling) moet je even een gil geven, heb twee prachtige friezen tot mijn beschikking en nee je verleert het echt niet :mrgreen:

Knuf!

susannelilian
20 February 2011, 09:55
@Stiertje: ik wacht nog even de echo van woensdag en de afspraak van 17 maart af, maar daarna ga ik zeker voor mezelf opkomen! Wat fijn dat jullie allemaal zo lief reageren, doet me echt goed! Hoe gaat het nou met jou? Heel veel succes met de voorjaarsschoonmaak en laat dan inderdaad morgen het voorjaar maar beginnen!

@Elmo: dat is inderdaad heel veel geld, maar alles voor de toekomstige kleine he en als de kans van slagen zo groot is dan komt het vast goed! Een fijne dag, veel plezier met de paardjes!

@Ruthje: he, dat zou balen zijn zeg.... Maar ik blijf toch nog even voor je duimen, wie weet heb je het mis! Een dikke knuffel voor jou! Hoe gaat het echt met je dan nu? Je doet er wel heel luchtig over, maar je was er zo zeker van dat het raak was...

Hier ga ik rond 12.00u weer testen, probeer geen verwachtingen te hebben, maar blijft moeilijk :(..... Snap helemaal niks meer van mn lijf, was er zo van overtuigd dat dit de oplossing was en nu lijkt mn lichaam me toch weer in de steek te laten :cry:...

Liefs Susanne

ruthje
20 February 2011, 09:59
Hoi suus,
Je LH schommelt per dag wat, dat kan de lichtere en negatieve testen verklaren...
Met mij gaat hte goed hoor, zit nog in de ontkenningsfase...geen bloed geeft toch moed. Maar ik bereid me gewoon voor op het ergste.

Elmo...jaaaaa lijkt me heerlijk!!! kan dan vast de dag erna niet meer lopen van de spierpijn haha, want ruthje wil altijd in volle galop :mrgreen:

liefs

susannelilian
20 February 2011, 10:08
@Ruthje: maar heb nog nooit een donkere testuitslag gehad (alleen nog maar lichte streepjes) en nu al 2 dagen (straks vast 3 dagen) een volledig negatieve test... Maar goed, we zullen zien wat ik straks ga testen, laat het wel weer weten. Ik blijf ook nog voor je duimen en als je me nodig hebt als je toch ongi wordt dan ben ik er voor je!

Liefs Susanne

linda75
20 February 2011, 10:10
@lucky, spannend hoor!! ik hoop dat je een super ei hebt!! de rest gaan ze neem ik aan invriezen als ze goed zijn?

mijn buik is wat anders sinds mijn ei, borsten zijn wat gespannen en onderrug voel ik meer en mijn heupbeen links voel ik wat meer. maar ja, die dingen heb ik in eerdere rondes ook wel gevoeld. we zullen zien!

susannelilian
20 February 2011, 10:11
@Linda: wat spannend zeg, zal voor je duimen!

Liefs

ruthje
20 February 2011, 10:14
Suus, mss waren die lichte streepjes bij jou wel een positieve uitslag, als je ook weinig LH aanmaakt.
Maar dan zou je binnen nu en 14 dagen je ongi kunnen verwachten, dan heb je mss je ei toch gemist en ben je te laat begonnen met testen? Weke cyslusdag zit je nu?
Volgende ronde gewoon vanaf dag 8 beginnen met testen, dan kan je hem bijna niet missen. Het is nu afwachten wat voor cyclus je lichaam gaat ontwikkelen. het kan een hele lange zijn, maar ook een vrij korte. Zie deze ronde als een testronde, je moet even opnieuw inzicht lkrijgen in je lijf. Het heeft lang stil gelegen, en je hebt nu geen idee hoe lang je cyclus gaat worden. Als je ongi word kan je ongeveer 14-16 dagen voor de ongi je ei verwachten.
Dus even rekensommetje:
Stel je voor dat je op cyclusdag 32 ongi word, dan heb je je ei ergens tussen dag 16 en dag 19 gehad. Dan weet je dat je de volgende cyclus het beste voor de 16de dag kan beginnen met testen, bijvoorbeeld op dag 12. Zou je op dag 42 ongi worden dan kan je je ei verwachten tussen dag 26 en dag 29 van je cyclus. Het kan dus nog alle kanten op.
Ik hoop echt dat je je ei vind meis!!

liefs

susannelilian
20 February 2011, 10:27
@Ruthje: ik ben 11 februari begonnen met testen en heb toen 1 dag overgeslagen omdat we die zaterdag bij Barts ouders waren. Daarna heb ik elke dag getest. Als ik weinig lh aanmaak, kan de test van cb dan wel positief worden (de smiley)? Maar hoe weet ik dan of ik mn lh piek heb (ALS ik inderdaad weinig lh aanmaak) als de test nooit echt positief wordt? Ik zit nu op cd22... Vanaf cd8 al testen is vroeg, maar dan kan ik mn ei inderdaad niet missen en daar gaat het om. Ik heb inderdaad helemaal geen idee van mn cyclus en of ik uberhaupt een cyclus heb. Ik krijg na de volgende ongi een cyclusanalyse om inzicht te krijgen in mn cyclus, laat die ongi dan maar komen! Want een ei reken ik nu helemaal niet meer op... Zal volgende week voor alle zekerheid toch een inlegkruisje in doen voor het geval dat de ongi toch in aantocht is. Dankje voor je uitgebreide reactie!

Liefs Susanne

susannelilian
20 February 2011, 11:38
Ik heb nu wel een heel licht streepje (echt heel licht, maar hij is er wel), maar heb wel een kwartier te laat afgelezen... Is de uitslag dan nog betrouwbaar?

Liefs Susanne

Lucky
20 February 2011, 12:59
Lieve meiden bedankt voor het medeleven in onze icsi behandeling. Sorry dat ik zo laat pas reageer maar het ging allemaal heel snel vanmorgen. Werd gebeld dat er 9 embryo's van topkwaliteit ontstaan zijn. (lisi je droom is uitgekomen!!!) Of ik anderhalf uur later in het ziekenhuis kon zijn. Nou ik moest heel erg haasten toen. Er is 1 embryo terug geplaatst en 8 zijn er de vriezer in gegaan. Dit resultaat maakten ze niet vaak mee zeiden ze. Ow wat is het spannend nu.
Dat ik nog veel pijn heb is heel normaal. Mijn eierstokken zijn nu ongeveer 2x zo groot als normaal en van binnen moet je het zien als een grote blauw plek, dus ik hoef me geen zorgen te maken.

Ik lig heerlijk op de bank nu. Lieve allemaal bedankt voor het medeleven.

Liefs Lucky

susannelilian
20 February 2011, 14:00
Ow Lucky, wat geweldig meid!! Heel vervelend dat je zo'n pijn hebt, maar het is voor het goed doel zullen we maar zeggen, heel veel sterkte! Wanneer weet je nou of je zwanger bent of niet? Heel veel succes, zal heel hard voor je duimen!!

Liefs Susanne

stiertje761
20 February 2011, 14:17
Lucky..joehoehoehoe!!!!
Nu vasthouden heh..2 weken lang met de benen bij elkaar..haha! Goeie score zeg!
Mag ik 1 van je kopen..haha..grapjeuh.
lekker rustig aan doen nu en op naar een positieve test!

liefs stiertje

ruthje
20 February 2011, 16:18
Lucky, ik heb in het IUI topic al van de daken gejankt :mrgreen: wat geweldig meis!!

Suus, ik maak ook weinig LH aan en krijg wel een smiley met CB. Komt wel goed, doortesten meis..je ei kan best nog komen.

liefs

susannelilian
20 February 2011, 16:31
@Ruthje: ik zet mn hoop op de volgende ronde, vind het zonde om door te testen met zulke dure testen als de kans groot is dat ik mn ei al gemist heb of deze gewoon niet meer komt... Het streepje van Sesitest is net zichtbaar, dus bij mn ei zou ie ook met weinig lh toch wel duidelijker moeten zijn lijkt me of niet? Woensdag heb ik gelukkig een echo.. O ja, de gyn (ook ivf specialist) zei dat je nooit met ochtendurine moet testen omdat je lh piek pas later op de dag (rond 12.00u) is, ben daar best wel door in de war gebracht.. Als ik thuis ben is 3 uur niet plassen trouwens geen probleem, maar als ik aan het werk ben en bijvoorbeeld ga wandelen met mn oppaskindje dan maak ik me er toch drukker over en vind ik het veel moeilijker vol te houden, dan moet ik al ver binnen de 3 uur plassen.. Ik stel het dan wel uit, maar het kost me altijd wel heel veel moeite.. Heb jij daar nog een tip/handigheidje voor?

Liefs Susanne

ruthje
20 February 2011, 16:38
Suus, ik moet van de gyn voor 8 uur smorgens testen en om 20 uur savonds...ochtendurine maakt niks uit volgens mijn gyn...ik heb trouwens de laatste keer mijn stijging in de nacht gehad aangezien ik savonds netaief teste en de volgende ochtend om 6.15 positief.
Ga je echt stoppen met testen? Moet je niet doen meis want dan weet je de volgende ronde nog niet wanneer je je ei kan verwachten.
Dan doortesten met de streepjestesten...maar test aub door!

Mijn ei kwam pas op dag 23. Met een cyclus van 36 dagen. Je ei kan dus best nog komen.
Met de treepjestesten heb ik gewoon hardstikke negatieve testen of een heel licht teststreepje wat bijna niet te zien is.

Tips voor het makkelijk plas inhouden heb ik niet echt. Ik zorg voor afleiding en bedenk mezelf steeds dat een blaas een inhoud kan bereiken van 1 liter als dat nodig is. Dan zeg ik tegen mezelf: er kan best nog wat in. Ook drink ik dan op ochtend geen thee en caffeÔnehoudende dranken. Ik drink dan een glaasje chocomelk en eventueel een uur voo0r het testen nog een glas vruchtensap. Anders hou ik het niet plassen niet vol.

liefs

susannelilian
20 February 2011, 16:47
@Ruthje: vind het zo moeilijk om positief te blijven en wil wel doortesten, maar vind het zo zonde van die dure cb testen.. Maar als ik hetzelfde heb als jij dan zal ik met die streepjestesten negatief blijven testen, dus weet echt niet meer wat te doen.. Het streepje was bij mij ook maar zo licht (is wel donkerder geweest de afgelopen week, zegt dat niet dat ik mn ei al gehad heb en em toch gewoon gemist heb?).. Ik drink 3 uur voor het testen (om 12.00u testen) nog 1/2 tot max 1 glas water en daarna helemaal niks meer tot na het testen. Anders houd ik het niet plassen helemaal niet vol.

Liefs Susanne

linda75
20 February 2011, 17:42
@lucky, super meid!!! nu inderdaad je benen heel stijf dicht houden he!

Elmo80
20 February 2011, 18:15
Lucky meis!! Wat top!! En nu vasthouden! Ook ik Met tranen in mijn ogen, lieve meis t is julie zo gegund!!

Liefs

la bella
20 February 2011, 18:24
Hoi allemaal,

Ik ben weer terug van een heerlijk weekendje weg
Geslapen, gewandeld, geshopt, gevreen en gelachen en heel lekker gegeten
Donderdag gaan we naar het ziekenhuis voor alle uitleg
Benieuwd, ze gaan ook nog bloed prikken
Ik heb zo'n stiekeme hoop dat het ineens gelukt is straks
Wat zou dat een kado zijn, op eigen kracht..
Anders maar gewoon de IVF :-(

Ik lees mee, maar houd een beetje afstand van het forum
Bevalt me prima, kan ik me beter op mezelf richten :-)
Liefs la Bella

Lucky
20 February 2011, 19:05
Lieve allemaal bedankt voor jullie lieve woorden, jullie zijn top vriendinnen.

Stiertje als ik er over heb dan mag je er een van me hebben hoor, ik gun iedereen om zwanger te mogen worden inclusief mezelf natuurlijk.

Ik ga lekker in bed boer zoekt vrouw kijken.

Liefs Lucky

tweety1982
20 February 2011, 19:07
heey
zo wat is het druk, maar ik las iets op me telefoon over lucky dus MOEST ;) even snel online komen hoor :-)

Lucky wat onwijs geweldig voor je, ben super blij, ga nu onwijs duimen voor je dat je straks een mooie positieve test heb hoor!! echt toppie is dit. Hopelijk volgt Ruthje je over klein weekje ook met zelfde goede nieuws :-)
me hondje was idd mee op vakantie heeft geslapen op een echt bed en elke dag wandelen enzo, vond ze echt geweldig :-)

Ruthje: spannend je gevoel over die testen, miss toch soort ingeving, en ongi krampjes zegt niets he, ben voor jou ook super benieuwd. en idd alweer 16 weekjes, gaat idd snel zoals iedereen zegt hoor, na die 12 weken vliegen de weken voorbij.

Suus: balen zeg van je ovu test, we hebben het er al even over gehad, vind echt kut dat ie weer geen duidelijkheid geeft, ik hoop dat je woensdag wat meer duidelijkheid heb, duim voor je meis.
met OVU testen kan ik je helaas niet helpen, nooit gedaan, tempen prima, maar ik lees genoeg ervaringen hier dus ga hopen dat die ene test van 12 uur toch iets betekend lieverd.

linda: hoest met jou meis? spannend voor jou ook, tis bijna eind feb :D leuk dat het zo goed gaat met je nijntje, lief is dat he als ze dingen doorkrijgen, en logisch toch dat je trots bent op je nijntje, geniet maar lekker van dan gaat de tijd snel.

stiertje: en hoe ging het schoonmaken? heerlijk is dat he, het weer is helaas geen lente :( het is hier in westen al zo koud, laat staan in noorden als er een koude wind staat op zee :( brrrrr....veel kunnen doen? ik wil jou ook een dikke knuffel geven, ik moet weer even goed inkomen in wie wat nou precies doet maar weet wel dat het zwaar is voor jou, en vind het onwijs toppie dat je ons steeds blijft bijstaan, knuffel voor jou ook!
ik heb pas 9 maart weer controle bij de VK en dus harte horen, vind veel te lang duren ;) al voel ik wel af en toe muis trapjes in me buik en vandaag dacht ik echt te voelen dat me kindje zich omdraaide en tijdje bleef trappelen...maar ja kan helaas ook wat anders geweest zijn he ;)

elmo: hoe was het met de paarden? ik snap dat het moeilijke keuzes zijn die donoren, het is idd moelijk bekende nemen, dus je zal daar idd goed over na moeten denken, jeetje meis, maar ik ben wel super blij dat je weer iets heb om voor te vechten nu, ik hoop dat het allemaal beetje gaat lukken ( finacieel en keuzes maken) ik ga je op de voet volgen meis en onwijs duimen ook voor jou!!

Bella: jij ook hier :-) zit nu bijna overal met jou :-) gezellie je weer te zien hoor, en goed dat je goed voor jezelf zorgt en gewoon komt wanneer je wil, zo hoort het ook hoor, het moet echt een plezier zijn het forum geen plicht.
Fijn dat je weekend zo leuk was, las het al op kletsen, heerlijk hoor, doet je vast goed.

nu zal ik wat meer vertellen over de vakantie, gisteren was beetje druk, vakantie was super relax, soms wel verveling omdat ik zelf niets gedana heb, maar het was super gezellig met me schoonzus, kende haar nog niet goed dus we hebben elkaar wat meer leren kennen, scheelt wel, als ik met iemand was die ik vaker spreek was ik snel uitgepraat denk ik. We hebben bijna elke dag zon gehad, helder blauwe lucht met een zon, lekker buiten gezeten met chocomelk en suiker vrije slagroom ( HEEERLIJK IS DAT) heb soms wel 3 mokken op, anders zijds ook veel gelopen berg op en berg af, dus kcal heb ik niet echt gekregen, ik merk wel dat ik minder kan dus moest af en toe even HALT roepen, voelt wel beetje alsof ik me aanstel, maar heb toch maar gedaan :-0
heb ook 3 kleding stukjes roze geklocht, was maar 2 eur of 1 eur.
vandaag bezig geweest met de kinderkamer, ik wil fotos plaatsen maar weet niet of dat nog steeds gewenst is, ik snap ook als niet zo is, dus bekijk het morgen ofzo maar op me profiel....op me profiel hier op forum staat ook buikfotos indien je leuk vind om te kijken, gemaakt vandaag.

Lieverds fijn weekend nog en denk aan jullie!

Jolien79
21 February 2011, 06:31
Lieve Lucky: Echt helemaal geweldig voor je!!!!!!! Wihaaaaaaaaa wihoeeeeeeee.
Oooh en nu ga ik duimen dat het succesvol wordt. Wat een fijn gevoel zeg 8 goeie embryo's. Voorlopig hoef je dan toch niet meer aan de hormonen etc. om eerst alles stil te leggen en dan de eieren zo bizar te laten groeien? Want ze kunnen dit voorlopig toch gebruiken mocht het nu niet succesvol zijn? Ik hoop dat je pijn snel minder wordt. Twee spannende weken worden dit zeg. Ik denk aan je.. Liefs Jolien

Lucky
21 February 2011, 07:20
Tweety ik ben net even op je site geweest maar kan nog geen foto's zien van het kinderkamertje. Je buikje is lekker aan het groeien he meis. Vind het heel fijn voor je allemaal.Hebben jullie al een babykamer en een kinderwagen uitgezocht?
Goed dat je op vakantie halt hebt geroepen als het niet meer ging. Je moet goed voor jezelf en de baby zorgen.

Jolien, ik had 9 embryo's en 1 is er teruggeplaatst. 8 zijn er nu ingevroren en dit zijn dat nu gryo's geworden. Deze kunnen eventueel in eigen cyclus worden teruggeplaatst maar de slagings kans is hier wel minder van hoor maar hoe dat allemaal precies zit weet ik ook niet. Ben ook heel gelukkig met deze uitslag. Dit had ik gewoon niet durven dromen.

Ik ga zo naar de acupunctuur.
Zit nu aan mijn ontbijtje, een cracker, een peer en een kopje thee, ja ik moet gezond eten voor mij en mijn emmy!!!!

Liefs Lucky

tweety1982
21 February 2011, 07:24
Heey Lucky,
zo lekker weer naar de naalden, dan komt je weer zeker lekker thuis. En goed ontbijtje idd jij zorgt ok goed voor je emmy's :D
echt spanende tijd voor jou hoor

nee fotos van babykamer staan hier: tapijt gaat er nog wel uit gaan we donderdag voor kijken
http://www.mijnalbum.nl/Album=QX73TPMM

ik had de meubels al veel eerder overgenomen voor bijna niets, en kinderwagen hebben we gehad.

Lucky
21 February 2011, 12:17
Tweety ik ben weer terug van de naalden. Ik ben weer helemaal relaxt.

Mooi kamertje zeg, ziet er erg mooi en lief uit. Had je de kamer ook al behangen dan? je hebt alles goed voor elkaar zeg!

Ik zit heerlijk op de bank samen met mijn hondje. Heerlijk niks te doen. Ja iedereen zegt dat ik het rustig aan moet doen dus dan moet ik maar luisteren he!

Liefs Lucky

susannelilian
21 February 2011, 12:58
Hey meiden, helaas weer maar een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht positieve test (bij cb en sensitest), dus zal wel niks gebeuren of het is al geweest... Ik wacht maar gewoon woensdag af, hopelijk ben ik dan weer wat wijzer.

Liefs een toch wel teleurgestelde en verdrietige Susanne

tweety1982
21 February 2011, 15:30
suus jammer zeg, heb je wel die dagen benut voor de zekerheid, toen ie wel beetje donkerder was?

lucky ja me schoonzus is 17 weken en ook al zo ver met babykamer, dus ik dacht dan kan ik dat ook wel :-) en tis oo gewoon leuk als ik met me verjaardag 19 maart mensen wat kan showen.

ben naar kapper geweest, tis weer korter tot aan schouders en met wax erin tot net boven de schouders, weer wat vlotter, door de hormonen werd me lange haar er niet mooier op. begon me steeds meer lelijk eendje te voelen, omdat ik ook vaak makkelijk gekleed ben ook, dus voel me nu weer fris :D

Lucky
21 February 2011, 17:40
Ach susanne lieverd, niet zo verdrietig zijn meid, je weet eigenlijk nog helemaal niks. Ik snap je verdriet en onzekerheid natuurlijk heel goed maar wacht woensdag even af meid. En laat je je volgende cyclus volgen met een echo dan weet je teminste wat je lichaam doet.

Tweety je boft maar dat je zo'n mooi kamertje op de kop hebt kunnen tikken. Fijn dat je zo kunt genieten meis.

Ik ben heerlijk aan het relaxen dus niet zoveel te vertellen eigenlijk.

Liefs Lucky

susannelilian
21 February 2011, 17:52
@Tweety: het streepje was echt niet donker genoeg voor een eisprong en ook de clear blue gaf de afgelopen paar dagen geen positieve test, dus dan is er gewoon echt niks geweest. Leuk dat je weer wat korter haar hebt, is inderdaad een stuk vlotter. Sander is er alleen niet blij mee zeker, die wou het tot op je kont haha...

@Lucky: dankje voor je lieve woorden, maar zie het gewoon even niet meer zo zitten... Ik hoop inderdaad dat ze mn volgende cyclus willen volgen met echo's, zal dan een stuk meer rust in de kop hebben en dat zou wel erg fijn zijn. En als het echt niet in Voorburg kan dan probeer ik het gewoon in Zoetermeer, wil het echt! Hopelijk krijg ik overmorgen meer duidelijkheid, wil zo graag weten waar ik aan toe bent! Heb ook stiekem de hoop dat ik mn ei gemist heb, dan krijg ik in ieder geval een ongi en een nieuwe ronde, trek dan gewoon 14 dagen af van de dag dat ik ongi geworden ben en dan zal dan mn ei wel ongeveer geweest zijn, weet dan wanneer ik em de volgende ronde kan verwachten toch? Alles is beter dan deze onzekerheid!

Liefs Susanne

linda75
21 February 2011, 19:10
@suus, dikke knuf meid!

@lucky, heerlijk he acupunctuur! ben ook net geweest, hopen dat het helpt om zwanger te worden

@tweet, leuk kamertje!! vrolijk hoor!

hier prima op de wachtbank, acupunctuur was fijn en werkte al meteen. nu afwachten of het helpt.....

ruthje
21 February 2011, 19:19
Dames.
ik ben even helemaal klaar met het zwanger worden dus ga er even tussenuit. trek me even terug. Tot snel!

liefs

susannelilian
21 February 2011, 19:22
@Ruthje: heeft je ongi doorgezet? Heel veel sterkte en neem alle tijd die je nodig hebt, ik denk aan je! Een heel dikke knuffel en hopelijk zien we je nog weer terug!

Liefs Susanne

stiertje761
22 February 2011, 07:18
Ruthje meid sterkte dat het weer niet gelukt is, ik snap dat je even afstand neemt.
Lucky een vraagje, weet jij ook of accupunctuur ook ged is voor de zaadkwaliteit? anders stuur ik mijn mannetje daar even heen, wie weet helpt het..haha.
Tweety leuke babykamer hoor!

Ben weer begonnen met dieten..zucht! Ik was 13 kilo afgevallen en toen we begonnen met IVF heb ik er niet meer opgelet en door stress enzo ben ik weer gaan vreten (chocola vooral) en dus zit er weer 10 kilo aan en daar baaaaaaaaal ik van!!
Ik hoop dat ik het volhoud maat ik denk het wel.

fijne dag allemaal!!

liefs stiertje

Lucky
22 February 2011, 08:30
Ruthje neem alle tijd die je nodig het. Heel veel sterkte en een dikke knuffel.

Stiertje, acupunctuur helpt zeker ook bij de zaadkwaliteit, als je man er voor open staat zou ik hem zeker langs sturen. Helaas is mijn man bang voor naalden.

Susanne vind het zo erg voor je dat je zo moet leven in onzekerheid. Hoop dat je morgen een goed gesprek hebt in het ziekenhuis. Zal voor je duimen.

Tweety alles goed.

Hertogin, ben je nog steeds op vakantie.

Jolien hoe gaat het met jou?

Elmo hoe voel je je, ben je je aan het voorbereiden op het gesprek in spanje? Weet ja al wanneer je terrecht kunt.

Linda, wanneer heb je je nod? Spannende dagen voor jou.

Hier alles goed, doe het heeeeel rustig aan.

Liefs Lucky

susannelilian
22 February 2011, 11:23
Dankje Lucky en doe jij inderdaad maar heel rustig aan!

Stiertje heel veel succes met je dieet, zet em op!

Liefs Susanne

tweety1982
22 February 2011, 12:38
Heey meiden

Lucky heerlijk relaxen jij meis, goed zo!

Ruthje: jeetje wat balen dat je zo voelt :( ik zal er niet naar vragen en me aansluiten bij de rest, neem alle tijd en weet dat we er voor je zijn als je ons nodig hebt, uiteraard hopen we je snel van je positiever nieuws te horen. sterkt.

Suus: balen van je test, nou morgen even afwachten, hopelijk krijg je meer duidelijkheid. En korter is tot aan me schouders, sander vind juist de krullen mooibij me, en die waren beetje weg toen lang was mede door de hormonen.
beetje zelfde geval als jij, bij jou was ook sluik toen lang was, en nu korter heel vlot, nou bij mij ook :D

stiertje: jammer dat je weer zoveel bent aangekomen, maar ik heb volle vertrouwen dat jou wel gaat lukken weer om af te vallen, je bent ook een sterkte dame hoor! en het is heel logisch dat je emo eter word na alles wat je meemaakt, wees niet boos en zeker niet te streng op jezelf.

hier vamidag geruild met morgen, ook omdat de glaszetter zou komen NA 13 uur!! maar kwam toch eerder en dus te vroeg, ach kan ik vanmiddag lekker warm broodje met ei eten en SIMS 2 spelen :-) vermaak me wel. morgen etentje met werk eea bespreken.
vanmorgen weer werken, mar na 5 min is alsof je niet weg geweest bent, ben wel blij dat ik eerder weg kon :-) is toch altjd weer beetje wennen. en ik had weer eens iets niet goed opgeborgen, dus kreeg dat op nette manier te horen

susannelilian
22 February 2011, 12:49
Hier bij de sensitest een helemaal negatieve test vanmiddag en bij de cb een heel licht streepje, dus helaas weer niks :(.... Ben blij dat ik morgen die echo heb, hopelijk kan ik dan meer vertellen en krijg ik eindelijk duidelijkheid!

Liefs Susanne

Lucky
22 February 2011, 13:05
Susanne je zult wel helemaal gek worden van die testen. Leg die testen nu maar even aan de kant en wacht eerst het bezoekje aan de gyn morgen maar even af. Kun je de spanningen nog wel een beetje aan meis?

Tweety fijn dat je haar je bevalt. Mijn haar groeit helaas niet zo snel dus ik knip het echt niet af hoor.
Lekker een verassend middagje thuis, geniet er lekker van.

Ik lig/zit heerlijk de op de bank de hele dag. Ik doe het nog steeds rustig aan.
Voor de rest niet zoveel te vertellen eigenlijk.

Liefs Lucky

susannelilian
22 February 2011, 13:14
@Lucky: ik word zeker helemaal gek van die testen, weet echt niet meer waar ik aan toe ben! Zal blij zijn als het morgen 10.50u is, dan heb ik eindelijk de echo. Ik test pas om 12.00u, dus morgen test ik sowieso pas na de echo (als het nog zin heeft om dan door te gaan met testen)... Ik zal ze inderdaad wel even aan de kant leggen, maar mezelf stapelgek met die negatieve resultaten! En Ruthje zei al dat ik sowieso niet naar de streepjes moest kijken bij cb, dus helaas zegt dat lichte streepje daar ook helemaal niks :(... Laat morgen wel weten hoe de echo was, maar ben zo bang dat ik dan helemaal geen duidelijkheid ga krijgen en dat ik alleen maar kan afwachten. Heb nou echt zoiets van waar laat/doe ik al die dingen (geen melkproducten, geen snelle suikers, geen zoetstoffen en slik 3 soorten pillen) eigenlijk nog voor als het toch geen resultaat heeft, maar ga er toch maar mee door. Wat is dat zwanger worden soms kut zeg, maar wil het zo graag dat ik het ook maar moeilijk naast me neer kan leggen, kan er niet niet aan denken...

Wanneer weet jij eigenlijk meer? Doe rustig aan en mn duimen blijven draaien voor je!

Liefs Susanne

tweety1982
22 February 2011, 14:22
lucky goed zo meid! mijn duimen draaien ook!

suus: ja zwanger worden is idd echt onwijs klote soms :(, bij mij op Babybytes was meisje die was net bevallen en 3 maanden later weer zwanger, en toen werd er door veel mensen gezegd dat ze abortus moest doen, hoe ziek be je dan , dat je dat iemand zegt.....die mensen moesten eens weten dat voor vele, zoals ons ook, zwanger worden niet zo makkelijk gaat.

ik hop echt dat jij morgen TOCH die bevestiging krijgt dat je niet voor niets al die moeite doet,!!!! zal aan je denken rond 11 uur.

Lucky
22 February 2011, 15:07
Susanne ik hoop zo op goed nieuws voor je morgen. Ik ben morgen thuis dus heb alle tijd om voor je te duimen.

Mijn man komt zo alweer lekker thuis, dan heb ik weer iemand om tegenaan te kletsen hi hi. Relaxen is niet zowat voor mij, ben altijd bezig maar nu neem ik echt even rust. Wil zo graag dat het gaat lukken. Ik mag over 13 dagen testen. pffff dat duurt nog lang he.

Liefs Lucky

linda75
22 February 2011, 17:58
acupunctuur kan overal voor helpen, dus altijd het proberen waard!

hier nog een week wachten tot mijn nod, dus nog relaxed op de wachtbank. net heerlijk gegeten en nu fijn op de bank!

susannelilian
22 February 2011, 18:21
Bedankt Tweety en Lucky, laat het morgen weten!

Ik duim voor je Linda!

Liefs Susanne

Lucky
23 February 2011, 07:23
Susanne ik duim voor je meid!

Liefs Lucky

Lucky
23 February 2011, 11:08
Susanne en ?????

Liefs Lucky

tweety1982
23 February 2011, 11:15
ja ben ook benieuwd, had nog niets gehoord ook niet prive...hoop dat alles goed is

Lucky
23 February 2011, 11:40
Ja dat hoop ik ook tweety, mijn duimen draaien voor susanne!

Liefs Lucky

tweety1982
23 February 2011, 11:43
zal haar eens sms

Lucky
23 February 2011, 11:52
Doe maar tweety ik word er gewoon een beetje onrustig van dat we nog niks gehoord hebben. Hoop zo dat ze goed nieuws heeft en dat ze haar nu eindelijk eens gaan helpen.

Liefs Lucky

susannelilian
23 February 2011, 11:53
Hey meiden, helaas geen echo gehad :(..... Volgens dr van Zijl had het helemaal geen zin om nu een echo te doen omdat ik al lang niet meer aan het begin van mn cyclus zit. Ik heb nog wel een beetje gesputterd, maar was te teleurgesteld om er echt tegenin te gaan. En als het echt geen zin heeft, dan heb ik er ook niks aan en lig ik voor niks met mn benen wijd daar.. Volgens dr Van Zijl moet je echt vanaf het begin echo's doen omdat je nu helemaal niks kan zien op de echo omdat je niet weet wat er hiervoor allemaal gebeurd is in mn eierstokken. Waarom hebben ze me dan laten langskomen voor de echo?? Ze wist wat ik wilde, waarom hebben ze dan niet laten weten dat het geen zin had om een echo te laten maken?? Dan had ik nergens op hoeven hopen en was ik ook niet zo teleurgesteld geweest. Maar ja, nou moet ik maar gewoon afwachten en hopen dat de ongi gaat komen en anders heb ik ook 17 maart mn afspraak in Voorburg nog. Duimen jullie mee dat de ongi toch gaat komen?? Zit zondag op 4 weken, dus vanaf dan zou het kunnen komen. Ga ook niet meer testen met de ovutesten, ben even helemaal klaar met die teleurstellingen van steeds maar een negatieve test! Ben na het ziekenhuis nog naar het centrum geweest waar ik lekker geshopt heb (mn carnavals outfit is nu compleet), dus was er toch ook nog wat leuks vandaag.. Op naar de ongi, hopelijk gaat ie komen!

Sorry dat ik niet eerder van me heb laten horen, maar moest even afleiding hebben en wat leuks gaan doen om de teleurstelling te verwerken..

Liefs Susanne

tweety1982
23 February 2011, 12:14
Suus, kreeg sms zie forum dus merkte al dat je niet lekker in je vel zit, klote zeg dat ie geen echo gegeven had, maar idd als het geen zin heeft, :( nou ik ga hopen op je ongi, en vlg weekend leid ik je even lekker af ok?

susannelilian
23 February 2011, 12:21
@Tweety: maar je wist toch nog niet of je zaterdag mee zou komen? Je moet je niet verplicht voelen hoor, maar wel heel lief van je dat je het zegt!

Liefs Susanne

tweety1982
23 February 2011, 12:23
@Tweety: maar je wist toch nog niet of je zaterdag mee zou komen? Je moet je niet verplicht voelen hoor, maar wel heel lief van je dat je het zegt!

Liefs Susanne

daarom vlg week, met carnaval :-) dan maken we er leuke dag van meis :-)

susannelilian
23 February 2011, 12:27
Ow hihi, sorry dat ik het verkeerd begreep:oops:.. Heb heel veel zin in de carnaval, lekker mn zinnen verzetten en feesten, even niet denken aan alle ellende!

Liefs

Lucky
23 February 2011, 13:30
Susanne wat balen dat je geen echo gehad hebt zeg! Ik hoop dat je nu heel gauw ongi gaat worden. En als je ongi word wat gaat er dan gebeuren?
Goed van je dat je carnaval gaat vieren, hoop dat je flink je zinnen kan gaan verzettenmeid.
Dikke knuffel voor jou.

Liefs Lucky

tweety1982
23 February 2011, 13:33
wat een suffe dag zeg, tis rustig en dan word ik moe, moet nog 2.5 uur...bleeeeh

susannelilian
23 February 2011, 13:40
@Lucky: als ik ongi word dan krijg ik een cyclusanalyse om te kijken of mn cyclus inderdaad regelmatig is etc, dus duimen dat ik deze binnenkort nodig heb! Maar reken nergens op hoor, ben benieuwd wat er dan gaat gebeuren, hoor het 17 maart wel.

Liefs

Lucky
23 February 2011, 13:49
Susanne wat houd een cyclus analyse precies in? Sorry als ik een beetje dom overkom hoor.

Tweety even volhouden meid. Je mag bijna naar huis! Wat ga je koken vanavond?

Liefs Lucky

tweety1982
23 February 2011, 13:53
suus fijn dat ze dat gaan doen, nmu hopen dat het idd kan en je ongi word.

we gaan eten met werk :-)

ik ga zaterdag naar carnaval, maar realiseer me ineens dat me kindje al een week kan horen, binnenoor is ontwikkeld vanaf 16 weken, en als ik er ben ben ik al 18 weken....dus dat word OOK nog eens harde muziek ontwijken...
ach ik ga voor suus, dus als ik suus maar in de gaten kan houden, zoek ik zelf rustig en stil plekje op ;)

susannelilian
23 February 2011, 14:00
@Lucky: ik weet het ook niet precies haha, maar het is om inzicht te krijgen in het verloop en de regelmatigheid van mn cyclus, dus hoop dat deze binnenkort nodig is en ik dus ongi word!

@Tweety: carnaval is pas volgende week zaterdag he ;-). En het is gezellige muziek, dus dan kan je kindje ook lekker meefeesten in je buik, dan vind hij/zij dat in ieder geval leuke muziek straks, kan hij/zij over 10 jaar mee ;-).

Liefs

tweety1982
23 February 2011, 14:03
haha das waar, alleen kindjes in buik vinden te harde muziek niet fijn, en storend, maar heb er wel zin in.

ik heb je prive mail gestuurd, anders word het teveel offtopic hier ;)

IK HEB HONGER...........................

lucky hoest met je hondje? is hij soms ook ineens heel raar tegen andere honden? die van mij is ene keer heel rustig en lief snuffelend, andere keer moet hij er niets van hebben gaat grommen en is kwaad ( laaste tijd vooral) en weer andere weer staart tussen benen achter baasje...en geloof me formaat maat niet uit ;)

susannelilian
23 February 2011, 14:08
@Tweety: komt goed, we kunnen altijd even naar buiten gaan en je gaat tussendoor ook eten etc, dus je bent niet de hele tijd in de muziek. En het is in Etten-Leur zeker minder druk dan in Breda, Den Bosch, Tilburg etc, dus scheelt zeker! Denk dat Linka je beschermt nu je zwanger bent, lief hoor :D!

Liefs

tweety1982
23 February 2011, 14:10
ja gekke is dat als ik andere hond aai ze geen kick geeft, maar als die hond dan bij linka in de buurt komt gaat ze grommen....terwijl die hond was zo lief, labarador

Lucky
23 February 2011, 14:26
Tweety honden merken en ruiken volgens mij dat je zwanger bent. Ook dat jullie bezig zijn met het kamertje en dergelijke hij weet dat er iets aan de hand is. Mijn hondje ligt de hele dag bij mij op de bank en is heel lief. Knuffelen de hele dag samen hi hi. Wat kun je toch genieten van hondjes he!

Susanne ik hoop dat je heel snel ongi gaat worden en dat je dan inzicht gaat krijgen in je cyclus. Hoop zo dat je nog even samen met je vriendinnetje tweety zwanger mag zijn. Dat gun ik je zo.

Tweety veel plezier met het etentje van je werk. Gezellig hoor! Naar wat voor soort restaurant gaan jullie?

Susanne wat ga jij koken?

Wij eten aardappels, met worteltjes, mmmmm smullen dus.

Liefs Lucky

tweety1982
23 February 2011, 14:37
dat hoop ik ook met suus lucky :-)

worteltjes hmmmm, lekker met klontje boter :D:D:D

ja de hond merkt het idd wel, hij kijkt me ook heel vaak heel lang aan, dan zit ie op schoot bij me man, maar staart me de hele avond aan, dan denk ik, wat kijk je nou ;)

Lucky
23 February 2011, 14:43
Dat zou ik nou ook wel eens willen weten wat een hond denkt. Waren we maar zo intelligent he!

Nog even volhouden op je werk tweety.

Liefs Lucky

tweety1982
23 February 2011, 15:00
ja ze kijkt dan echt alsof ze wil zeggen 'zo joyce ik zit lekker bij sander en jij niet"en ze blijft me dan strak aankijken de hele tijd, heel arogant haha....

linda75
23 February 2011, 18:01
balen suus dat je geen echo kreeg, geniet maar lekker van carnaval, ff de gedachten op iets anders.

leuk he huisdieren en wat er hun koppies omgaat!! vraag ik me ook wel eens af bij mijn nijn. hier nog relaxed op de wachtbank, ga ruim na mijn nod testen, heb verjaardag volgende week waar veel familie zal zijn en wil daar niet met een testuitslag rondlopen.

Lucky
23 February 2011, 18:48
Linda je moet testen als jij eraan toe bent en het prettig vind! Ow spannend hoor.

Liefs Lucky

tweety1982
24 February 2011, 07:39
ja idd Linda spannend en gewoon testen zodra jij wil!! duim voor je

lucky hoe voel jij je?

ruthje
24 February 2011, 07:46
Hoi lieve schatten,

Ik mis jullie :mrgreen: Doe dus maar weer gezellig mee!
Hier nog geen ongi, maar wel steeds sterkere ongikrampen, werd er vanmorgen zelfs wakker van. Bij het opstaan werd het heel erg, en daarna zakte het langzaam weer weg.
Nog geen bloed, dus dat geeft moed. Droomde vannacht dat ik 2 positieve zw.schapstesten had...ga zaterdag testen als er nog geen ongi is...

Heb niet alles terug gelezen dus doe vanaf hier weer mee.

liefs

tweety1982
24 February 2011, 07:48
Hoi lieve schatten,

Ik mis jullie :mrgreen: Doe dus maar weer gezellig mee!
Hier nog geen ongi, maar wel steeds sterkere ongikrampen, werd er vanmorgen zelfs wakker van. Bij het opstaan werd het heel erg, en daarna zakte het langzaam weer weg.
Nog geen bloed, dus dat geeft moed. Droomde vannacht dat ik 2 positieve zw.schapstesten had...ga zaterdag testen als er nog geen ongi is...

Heb niet alles terug gelezen dus doe vanaf hier weer mee.

liefs

heey welkom terug meis, en wat goed dat er nog geen bloed is, ongi krampen kunnen heel goed iets positiefs zijn he...dus ik duim heel erg voor je!

Lucky
24 February 2011, 08:06
Ruthje welkom terug meid. Knap dat je jezelf weer bij elkaar geraapt hebt.

Tweety leuke avond gehad en lekker gegeten met je werk?

Hier gaat het wel goed al ben ik echt super zenuwachtig. Word er echt gek van hoor en ik ga dan al weer heel snel negatief denken en dat wil ik eigenlijk helemaal niet maar ik wil mezelf denk ik in bescherming nemen. Ow meiden wat is het soms toch moeilijk allemaal he!

Liefs Lucky

ruthje
24 February 2011, 08:13
Lucky, logisch dat je jezelf gek maakt. Je hebt gewoon een beginnende zwangerschap terug geplaatst gekregen. De kans dat dit gaat innestelen is zo ontzettend groot. Maar de kleine kans dat het niet innesteld is ook aanwezig. Dat is gewoon gekmakend. En ondertussen kun je alleen maar afwachten....
Ik gek lekker met je mee, ik denk dat je gewoon zwanger bent!! En over 8.5 maanden een gezond kindje op de wereld zet!

liefs

Lucky
24 February 2011, 09:04
Ruthje ik hoop zo dat je gelijk hebt maar laten we dan afspreken dat jij nu ook gewoon zwanger blijkt te zijn oke!

Liefs Lucky

susannelilian
24 February 2011, 09:19
@Lucky: dankje lieve meid, hoop het ook! Wij hebben gister stamppot hutspot met een rundervink gegeten, mjam! Een beetje hetzelfde als jullie dus ;). Het is heel normaal hoor dat je jezelf zo gek maakt, zou ik in jouw situatie ook doen! Op naar de positieve test op 7 maart, ik duim mn duimen eraf voor je!!

@Linda: je moet inderdaad pas testen als jij dat wilt, duim mee dat ie positief is!!

@Ruthje: welkom terug en knap dat je toch weer bij ons bent! Inderdaad, ongikrampen kunnen ook positief zijn, zolang je geen bloed hebt blijf ik voor je duimen dat je zaterdag een positieve test in handen hebt, je hebt het meer dan verdient!

Liefs Susanne

Lucky
24 February 2011, 09:36
Susanne wat ben je toch weer lief voor iedereen. Hoe heb je geslapen? Heb je het gesprek van gisteren een beetje kunnen verwerken? Hoop zo voor je dat je gauw ongi gaat worden.

Liefs Lucky

susannelilian
24 February 2011, 09:41
@Lucky: gun het jullie ook allemaal gewoon zo! Ik heb wel goed geslapen hoor, maar ben echt wel gestopt met testen. Merk dat het me toch wat rust geeft dat ik niet steeds hoef te wachten met plassen en drinken en dat ik niet steeds tegen (bijna) negatieve testen aan hoef te kijken. Ik ben zo bang dat die ongesteldheid bijna 4 weken geleden toeval was en er nu gewoon weer niks gebeurd... Maar kan nu alleen maar afwachten en als er niks gebeurd uitkijken naar 17 maart, ben benieuwd wat er dan gaat gebeuren...

Liefs Susanne

ruthje
24 February 2011, 10:19
Suus, mocht je wel ongi worden dan weet je in ieder geval dat je een ei hebt gehad!
Misschien heb je wel een mega lange cyclus van 40 dagen of meer....14-16 dagen voor ongi is je eisprong dan geweest. kan je je volgende cyclus mss wat gerichter testen.
Ik vind het ook belastend hoor dat getest, dus snap helemaal wat je bedoeld.

Hier net lekker gestoft, gezogen en gedweild. Alles weer heerlijk fris...zit de hond naast me en die laat me toch een vieze scheet...pfff...

liefs

tweety1982
24 February 2011, 10:33
Heey Bah zeg ruthje haha, das ook niet waar je op zit te wachten.

Lucky lief van je dat je ons steeds zo lief vind ;) jij bent ook hoor meis :-)

vind zo jammer dat jullie zo graag anoniem zijn, ken veel mensen van forum met gezicht, maar ben juist zo benieuwd naar jullie :-)

ruthje
24 February 2011, 10:35
Als we allemaal een beeb hebben doen we eens een forum date, goed?
liefs

tweety1982
24 February 2011, 10:37
ja lijkt me leuk!

susannelilian
24 February 2011, 12:19
@Ruthje: ALS, dan wel ja, maar heb er eerlijk gezegd geen vertrouwen meer in :(..... Wil niet zielig doen hoor, maar het is zo'n tegenvaller voor me doordat het er eerst zo goed uit zag, de ongi en het lichte streepje.. Die frisheid bij jou was dan snel weg, want hondenscheten stinken echt verschrikkelijk haha:shock:. Heel goed idee om af te spreken als we allemaal een kindje hebben:smile:, hopelijk gaat het ooit zover komen bij ons allemaal!

Liefs Susanne

susannelilian
24 February 2011, 18:46
Joehoe, waar is iedereen???? ;)

ruthje
24 February 2011, 18:53
Ik ben hie'ier!!

liefs

ruthje
24 February 2011, 18:55
Ha, en daar was de ongi al...
K U T Z O O I!!

liefs

susannelilian
24 February 2011, 19:00
Ach meis, wat oneerlijk zeg! We hebben zo hard voor je geduimd en dan nog word je ongesteld, wat een k*tzooi inderdaad!! Een heel dikke knuffel voor jou, hoe ben je eronder?

Liefs

ruthje
24 February 2011, 19:02
Voel me prima, had het wel verwacht...
Baal natuurlijk wel, maar goed het zal vast eens een keer lukken.

liefs

susannelilian
24 February 2011, 19:05
Ik heb echt onwijs veel bewondering voor je, vind het zooooooooooooo ontzettend knap hoe sterk en rustig je eronder blijft, echt respect!!

Liefs en een dikke knuffel voor jou!

ruthje
24 February 2011, 19:28
Tja...ach ik kan me wel druk gaan maken, en af en toe doe ik dat ook wel eens een moment. Maar over het algemeen go ik met the flow. Kan er toch niks aan veranderen, dus druk maken kost alleen maar energie.
Heb heerlijk een biertje gepakt waar ik ontzettend van geniet!

liefs

susannelilian
24 February 2011, 19:31
We kunnen allemaal een voorbeeld aan jou, heel goed van je!

Ga dat ook maar es proberen, het gaat ons vast een keer lukken!!

Liefs

ruthje
24 February 2011, 19:38
Tuurlijk gaat het lukken, we kunne alleen zelf niet bepalen wanneer.
En tja druk maken is negatieve energie en het helpt helemaal niks. Negatieve energie is slecht voor een mens. Omzetten in positiviteit is de beste keus. Dat kost geen energie maar bouwt energie op.
Loslaten en verder gaan, het komt zoals het komt. En het leven is zo mooi, waarom zouden we niet genieten van het leven?
Ik denk altijd maar zo: Dood is erger. Er zijn zoveel mensen van onze leeftijd die ongeneeselijk ziek zijn. Mensen zoals jij en ik, die graag willen leven maar weten dat ze dood gaan. Die nooit kindjes krijgen, nooit trouwen, nooit een leuke baan zullen krijgen, nooit hun neefjes en nichtjes zullen zien, veel pijn hebben. Mensen die graag willen leven, en dat is ze afgenomen.
Daarbij vergeleken zijn wij the lucky bastards. het enige waar wij last van hebben is dat we niet met de vingers kunnen knippen om zwanger te worden, maar overgeleverd zijn aan het lot.
Vergeleken bij het lot van de zieke mensen, hebben wij geluk. Want wat als wij morgen horen dat we in hun schoenen staan? Is dat zwanger worden dan nog zo belangrijk?

liefs

susannelilian
24 February 2011, 19:46
Je hebt helemaal gelijk!

Liefs Susanne

linda75
24 February 2011, 20:49
dikke knuf ruthje! tuurlijk zijn er ergere dingen, maar als je iets heel graag wilt en het lukt niet heb je alle reden om flink te balen. gooi het er hier maar fijn uit, gedeelde smart he! sturen wij wel weer wat positieve energie jouw kant op!

enne, geniet heerlijk van je biertje!

Lucky
25 February 2011, 07:08
Ruthje wat ben je toch een fantastisch mens, hoe jij alles kunt relativeren. Heel bijzonder knap van je.
Er zijn inderdaad vele ergere dingen op de wereld dan het probleem waar wij last van hebben.
Goed van je dat je verder gaat met kid want ik ben er echt van overtuigd dat het je gaat lukken meid.

Susanne het is hier inderdaad heel erg rustig de laatste tijd. Iedereen is vast heel druk met vanalles en nog wat.

Linda nog steeds op het bankje? Spannend hoor.

Ik heb last van krampjes en heb er niet zo'n goed gevoel meer over. Ik weet het ik moet positief blijven maar ik vind het zo ontzettend moeilijk allemaal. Mijn kaarsjes branden de hele tijd, hou heel vaak mijn buik vast, praat tegen mijn emmy, eet veel fruit, hou heeeel veel rust en toch gaat het niet lukken deze ronde ben ik bang. Ga zo naar de acupunctuur.....

Liefs Lucky

tweety1982
25 February 2011, 07:45
Ruthje mooi verwoord en je hebt idd helemaal gelijk! maar daarom vind ik het wel onwijs Kl*te voor je hoor dat niet gelukt is :( Wel fijn dat je er zelf zo goed mee omgaat. Knuffel voor jou

Lucky jammer dat je vermoed dat het niet gelukt is :( maar we zouden nog even moeten wachten voor het verlossende antwoord schat. ik blijf duimen voor jou.
Succes en geniet van de accupunctuur.

Liefs en alvast fijn weekend voor wie ik niet spreek

la bella
25 February 2011, 10:11
Hoi,
Wij waren gisteren in het ziekenhuis om uitleg te krijgen over de INES IVF in eigen cyclus.
Een verhaal van bijna 2 uur, heel indrukwekkend, emotioneel en spannend.
We waren zo blij toen we het ziekenhuis weer uitliepen…
Ik hoop dat het niet nodig is en dat deze ronde gewoon gelukt is
Maar anders beginnen we de volgende cyclus met spuiten. Ik heb niet zoveel te vertellen..
We gaan ons eraan overgeven.
Het per dag bekijken.
Per moment.
Als ik nu de hele IVF probeer te overzien wordt het veel te groot in mn hoofd.
Ik heb iemand in mn omgeving die me gaat helpen met spuiten.
Heb een grote angst voor naalden, dit is voor ons de beste oplossing.
We hebben al onze vragen gesteld, nu is het een kwestie van wachten.
Van de week nog even bloedprikken en prikinstructie afspreken.
Ik ben zo moe van de afgelopen maanden hopen en positief zijn. Nu dus op naar een volgend stadium…. X

susannelilian
25 February 2011, 11:19
@Lucky: ik blijf toch voor je duimen meid, krampjes in niet altijd slecht nieuws!

@La bella: heel veel succes en sterkte en praat alles hier maar lekker van je af, wij zijn er om je te steunen en naar je te luisteren!

Liefs

Lucky
25 February 2011, 12:13
Net bij de acupunctuur geweest. Die chinese meneer zegt altijd "jonge dame" en nu verbeterde hij zichzelf en zei " o nee jonge moeder nu he". Hoop zo dat hij gelijk heeft, vind het zo ontzettend spannend allemaal.
Ga nu weer even rustig op de bank liggen want moet van hem veel rust houden.

Liefs Lucky

susannelilian
25 February 2011, 13:08
@Lucky: ik hoop het ook zo voor je meid, je hebt het zo verdient en weet zeker dat je een fantastische moeder gaat worden!

Liefs Susanne

Lucky
25 February 2011, 13:54
Lief dat je dat zegt susanne, maar onderschat jezelf niet he!!!!!

Er staat een heerlijke cake in de oven en het huis begint al heerlijk te ruiken. mmmmm smullen strakjes.

Liefs Lucky

susannelilian
25 February 2011, 14:48
Dankje Lucky, lief dat je dat zegt:).

Kan je een stukje opsturen:mrgreen:? Echt heerlijk zo'n naar cake ruikend huis en de cake is nog lekkerder:wink:. Eet smakelijk alvast!!

Liefs Susanne

Lucky
25 February 2011, 16:31
De cake is echt heerlijk. Als ik in de buurt zou wonen zou ik een stukje bij je langs komen brengen of je had gezellig een stukje kunnen komen eten!

Heb de hele middag al last van hoofdpijn. Pfff baal ervan. Vanavond maar een lekker avondje op de bank.

Liefs Lucky

susannelilian
25 February 2011, 16:40
@Lucky: geniet van je cake en beterschap met je hoofdpijn, neem lekker wat in en doe rustig aan!

Knuffel Susanne

Jolien79
25 February 2011, 17:49
Lucky: Spannend hoor! Ben benieuwd of je acupeut gelijk krijgt. Hou maar veel rust als hij het zegt, is sowieso af en toe heel goed voor de mens. Kan me voorstellen dat het voor je gevoel nu nog heeeeeel lang is tot je mag testen.

Ruthje: Super balen. Het mag nu toch weleens en keertje gaan gebeuren vind je niet? maar ja, geen controle hierover dus loslaten is het beste maar ook 1 van de moeilijke dingen.

Susan: Welkom terug. Snap dat je nu erg graag echte kansen wilt benutten na al die tijd. Probeer je lichaam ook even de tijd te geven om goed op gang te komen en een cyclus te krijgen. Ben heel beniewd of je op korte termijn weer spontaan ongi wordt. Zou wel super zijn natuurlijk. Maar nog beter niet ongi en dus zwanger.

Linda: Hoe is het met jou?

Tweety: Leuke babykamer, heb de foto's even bekeken. Alweer bijna op de helft.

Hoe is het met de rest?

Met mij gaat het goed. Ongi is net over en mijn ei valt deze keer precies aan het eind van de week dus deze ronde hoef ik niets te verwachten. Vriend en ik zijn dan toch niet bij elkaar. Nog even rustig en geduld hebben dus. Ben zo benieuwd of ik dit jaar wel zwanger 2012 in mag gaan! Dat is stiekem toch wel mijn grootste wens hoor!
Gaan jullie nog wat leuks doen? Ga morgen Haarlem in, een nieuwe fiets bestellen en lekker lunchen en slenteren in de stad met mijn lieve vriend. Veel plezier allemaal!

Liefs Jolien

Lucky
25 February 2011, 18:55
Jolien leuk dat je weer even voorbij komt bij ons. Jammer dat je ongi bent geworden. Moed blijven houden hoor!
Ik hoop met heel mijn hard dat je gauw zwanger mag worden. Wat voor fiets gaat het worden?
Fijn weekend het geniet van je vriendje!

Mijn hoofdpijn is gelukkig weer wat minder. Ga nu lekker op de bank tv kijken.
Fijne avond allemaal.

Liefs lucky

linda75
25 February 2011, 19:14
@lucky, balen van je hoofdpijn, hopelijk helpt de acupunctuur ook daarvoor.

hier rustig op het wachtbankje, geen bijzondere 'klachten' wel meer last van mijn buik maar ja dat kan van alles betekenen he..... we wachten gewoon ff af. nijn wil ook meechatten, hij springt af en toen op mijn schoot!!

linda75
25 February 2011, 19:15
@jolien, fijn dat je ongi voorbij is, maar balen dat je ei niet op een gunstiger dagje komt. maar wie weet is je ei wat later.

stiertje761
26 February 2011, 07:33
goede morgen ladies,

Ruthje balen, op naar de volgende ronde. Maar je mag best behoorlijk balen en janken hoor je moet ook toegeven aan het verdriet. Tuurlijk zijn er anderen met ergere probleem maar dat heeft niet te maken met jouw kinderwens.

Lucky, blijf je naar accupunctuur gaan en hoe vaak doe je dat dan? Moet jij trouwen nog steeds doorspuiten of andere medicijnen gebruiken na de terugplaatsing?

La bella, spannend allemaal heh? maar nu gaat het echt beginnen, het was voor mij ook een echte opluchting toen de kogel een maal door de kerk was hoor. SUcces meid en elke vraag die je hebt mag je me rustig stellen hoor.

Linda, lijkt me echt leuk zo'n nijn...IK WIL OOK!! maar ja ik denk dat onze jack russel hem op zou vreten haha.

Heb zelf gisteren na een gesprek met de ivf arts besloten om te stoppen met de eigen cyclus behandelingen en door te gaan voor een "grote gestimuleerde behandeling. Ik heb al mijn vragen kunnen stellen aan de arts en de beslissing voelt goed. Dus Lucky nu ben jij mijn vraagbaak..mijn ervaringsdeskundige..haha!!

Dames veel liefs en een fijn weekend.

stiertje

ruthje
26 February 2011, 08:02
Stiertje, wat een dappere keus. Maar wel een hele goede denk ik.
Het gaat nu opnieuw voor jou beginnen!!

Jolienb, jammer van ongi!! Wat heb je voor fiets gekocht?

Hier gister lekker uit eten geweest, vanavond ga ik op stap en morgenmiddag verjaardag van mams en daarna de nachtdienst in :mrgreen:
Lekker vol weekend, I AM ALIVE :D

liefs

Lucky
26 February 2011, 08:14
Ruthje je zou toch een maand thuis blijven voor je schouder? En nu lees ik dat je de nachtdienst in gaat, gaat het ineens zo goed met je schouder? Goed dat je zo aan het genieten bent meid.

Linda wat leuk dat nijntje al bij je op schoot kan springen zeg. Wat kun je toch genieten van dieren he! Ik en mijn hondje zijn ook onafscheidelijk.

Stiertje wat knap dat je deze stap gaat zetten om zwanger te mogen worden. Heel goed van je dat je het aangegeven hebt bij de gyn. Vanaf het moment van de punctie ben ik vaginale bolletjes in gaan brengen, 2x2 per dag. Dit zorgt ervoor dat het baarmoederslijmvlies zich opbouwt, omdat door het gebruik van de andere hormonen het baarmoederslijmvlies minder word. Voor de rest gebruik ik geen medicijnen meer en kan ik alleen maar wachten, wachten en nog eens wachten en ik kan je vertellen dat dat verdomd moeilijk is.
Meid stel al je vragen die je wilt, en ik zal ze beantwoorden voor je. Vind het fijn dat ik iets voor je kan betekenen.

Hier gaat het wel redelijk, de acupunctuur heeft me wel goed gedaan, hier ga ik 1x per week naar toe. Geniet van mijn hondje want manlief is alweer werken. Pffff zo alleen thuis maakt het er niet makkelijker op om positief te blijven hoor. De hele tijd brand ik kaarsjes en leg mijn hand op mijn buik. Praat zelfs tegen onze emmy maar volgens mij maak ik het mezelf hierdoor alleen maar moeilijker. Ow wat vind ik het spannend. Zal onze wens ooit in vervulling gaan?

Liefs Lucky

ruthje
26 February 2011, 08:38
Lucky, ik werk mijn nachten wel gewoon omdat ik dan niet hoef te tillen e.d. Ja sporadisch als er iemand is gevallen, maar dat gaat wel. Als ik structureel moet tillen, sjouwen, trekken en mensen moet wassen en aankleden dat trekt mijn schouder niet.
Maar in de nachtdienst zit je meer op je reet dan dat je wat doet. Natuurlijk doe ik wel vanalles, zoals medicatie uitzetten voor de dagdiensten en werklijsten bijwerken in het systeem, administratie bijwerken enzo maar das geen belasting voor mijn schouder.

Blijf hoop houden lucky, want je bent nu dichter bij een zwangerschao dan ooit! Je emmie zal zich vast goed vasthouden, ICSI is een mooie techniek want ze pakken het sterkste zaadje en en daarmee word je ei bevrucht. Je emmie heeft alle goeds van jou en je man in zich.
Met die liefde en gewenstheid erbij opgeteld komt er vast een zieltje wat jullie als ouders uitkiest. Dan gaat je emmie echt leven en krijg je een mooie beeb!

liefs

Lucky
26 February 2011, 08:41
Ruthje zit hier gewoon te huilen van jou lieve woorden. Hoop zo dat je gelijk hebt. Dankjewel, je bent een fijne en lieve vriendin.

Liefs Lucky

ruthje
26 February 2011, 08:46
Ha lucky, emo zijn hoort ook bij zwanger zijn!

Ik word zo vrolijk van mn banner...raar is dat. heb de vrolijkste uitgekozen die er was.
En elke keer als ik hem zie word ik blij.

liefs

Lucky
26 February 2011, 09:08
Ruthje ik vind je banner ook super leuk en vooral heel positief. je bent een volhouder meid. Het gaat lukken bij jullie dat weet ik zeker. Hoe is je man er trouwens onder?

Liefs Lucky

ruthje
26 February 2011, 09:25
Mijn man baalt dat het niet lukt, en hij is er eigenlijk wel klaar mee.
Maar we hebben afgesproken niet op te geven en door te gaan tot het naadje. Natuurlijk hoopt ook hij dat het nu eens een keertje raak is, we zijn nu wel eens aan de beurt vinden we.
Maar goed, hij steunt me waar mogelijk en we hebben er maar vertrouwen in.

liefs

Lucky
26 February 2011, 09:43
Wat fijn Ruthje dat je man ook door wil gaan! Je hoort ook zovaak dat relatie's stuklopen als de kinderwens niet mag lukken. Fijn om te horen dat jullie veel aan elkaar hebben.
Net belde mijn mannetje nog even vanaf zijn werk om te vragen hoe het met me gaat. Hij zegt dat het nu gewoon gaat lukken en hij is zo ontzettend positief dat vind ik ow zo knap van hem. Hij snap ook dat ik het soms even moeilijk heb en is dan zo lief voor me. Wij hebben ook heel veel aan elkaar en wij blijven ook doorvechten voor onze wens.

Liefs Lucky

ruthje
26 February 2011, 09:52
Lucky, fijn dat jij ook zo'n fijne vent hebt.
Die van mij is ook hardstikke lief, alleen hij praat niet. Ik moet het er gewoon soms uittrekken. Maar als we dan praten dan komen we er vaak wel uit.
Hij wil ook gewoon heel graag vader worden, en voelt zich al zo tekortschieten. het is voor hem ook niet leuk om te weten dat ik al die behandelingen moet ondergaan omdat hij geen zaadjes heeft.
extra moeilijk mss dus wel voor hem. Daarom was ik ook zo trots toen hij de zaadjes de vorige keer heeft ingebracht. Dat voelde hardstikke speciaal.

liefs

linda75
26 February 2011, 10:13
kerels zijn af en toe best lief he!! een goede relatie is ook een prima basis om een kindje in op te voeden, dat zit dus wel goed hier!

stiertje, hoop dat je beslissing snel vruchten gaat afwerpen!

hier wacht ik rustig af, kan alle kanten op. gister wel erg trek in dingen..... maar geur is ook sterker afgelopen dagen. kortom geen peil op te trekken!

Lucky
26 February 2011, 11:11
Linda wat kun je je toch gek maken he wat je allemaal voelt en denkt, helaas kun je niet meer dan wachten.

Ruthje vind het wel zielig voor je mannetje dat hij zich zo schuldig voelt omdat jij alle behandelingen moet ondergaan. Mijn mannetje heeft wel eigen zaad maar niet goed genoeg, ook ik moet alle behandelingen ondergaan en hij vind het soms heel moeilijk allemaal voor mij. Maar ik zeg altijd, ik ben een sterke vrouw en ik geef niet op ik blijf volhouden, en ik wil samen met jou een kindje en op wat voor mannier maakt mij niet uit ook als we donor zaad of een donor eitje nodig hebben. Mijn man wil hier nog niet over nadenken omdat ik niet zo negatief moet zijn en moed moet blijven houden volgens hem.

Liefs Lucky

susannelilian
26 February 2011, 12:08
@Jolien: doe mn best, maar is soms erg moeilijk.... Hoop ook dat mn ongi snel komt, dan kunnen we weer verder! Maar denk dat dit er voorlopig nog niet in zit, ben bang dat mn lichaam me toch weer in de steek laat... Voor jou hoop ik dat je ei toch laat valt en dat je toch een kans hebt, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Leuk zeg een nieuwe fiets uitzoeken, heel veel plezier en lunchen is ook altijd erg lekker, klinkt als een erg leuke dag voor jou! Wij hebben nu een vriend op bezoek (de man van Tweety) en vanavond gaan we naar Barts ouders, ook erg gezellig dus allemaal!

@Lucky: doe maar lekker rustig aan meid, je hebt je weekend hard nodig nu! En de acupunctuur is altijd goed, geniet er maar van! En jouw wens zal zeker in vervulling gaan, je bent een geboren mama en vroeger of later (we gaan natuurlijk voor nu!) zal dit jou toekomen meid, daar heb ik alle vertrouwen in! En wat super dat je ventje jou ook zo goed steunt, scheelt al zoveel!

@Linda: mn duimen draaien voor je hoor, hoop op goed nieuws voor jou!!

@Stiertje: heel veel succes en sterkte met "grote gestimuleerde behandeling" en fijn dat dit goed voelt voor je!

@Ruthje: wat fijn dat je zo blij wordt van je banner en wat fijn voor je dat je man ook tot het einde door wil gaan, weet dan ook zeker dat jullie moed en geduld beloond gaat worden!

Liefs Susanne

Lucky
26 February 2011, 12:59
Susanne bedankt voor je lieve woorden. Doet me goed!
Wat leuk dat de man van Tweety bij jullie op bezoek komt zeg! Jij en Tweety hebben elkaar toch via het forum leren kennen?

Liefs Lucky

susannelilian
26 February 2011, 13:08
@Lucky: klopt, zij had een oproepje geplaatst op het forum en daar had ik op gereageerd:). Tweety is nu bij haar vader (woont ook in Zoetermeer) en Sander hier. Tweety zie ik volgende week weer, gaan dan samen (en met nog een vriendin van Tweety) lekker carnavallen:-D! Hopelijk vindt ze het zo leuk dat ze nog een dag wil, heb er zoveel zin in:-D!

Liefs

Lucky
26 February 2011, 13:29
Wat leuk susanne dat jullie samen carnaval gaan vieren. Heel goed van je dat weer kunt genieten van de leuke dingen.
Zijn jullie mannen nu ook vrienden geworden? Wat super dat dat dan ook klikte!
Hoop zo voor je dat je gauw ongi word, dan ben je teminste weer een stapje verder.

Ik heb net de auto gestofzuigd, af en toe is dat weer eens nodig he! Het leek wel een zandbak hi hi.

Liefs Lucky

susannelilian
26 February 2011, 13:50
@Lucky: ik ga er zeker van genieten, heb er super veel zin in! Ga als duiveltje en heb lekker uitgepakt met de outfit (wel lekker goedkoop allemaal), dus komt vast helemaal goed! De mannen zijn zeker goeie vrienden geworden, klikte meteen heel erg goed :). Ze zijn nu met zn 2en poolen, dus ben ff alleen thuis nu. Ben bang dat die ongi niet meer gaat komen, maar moet het maar afwachten. En anders moet ik maar hopen dat ik 17 maart wijzer word, dan moet ik weer naar het ziekenhuis. Is zeker af en toe nodig om de auto uit te zuigen, gaat altijd snel he met dat vies worden, maar ff uitzuigen en hij is weer als nieuw!

Liefs Susanne

Lucky
26 February 2011, 13:58
Susanne wat gaan ze 17 maart doen? Als je dan nog niet ongi bent moet je om een andere behandel methode vragen hoor, dit is geestelijk gewoon heel zwaar voor jou.
Wat leuk dat je als duiveltje gaat. Ik vier geen carnaval en moet gewoon werken.

Liefs Lucky

susannelilian
26 February 2011, 15:30
@Lucky: ik weet eigenlijk niet wat er dan gaat gebeuren, maar als het aan mij ligt gaan we dan inderdaad wat anders proberen als ik dan nog steeds niet ongi ben, dit is inderdaad erg zwaar voor me zo. Houd je niet van Carnaval of heb je het gewoon nog nooit gevierd omdat je niet in Carnavals gebied woont/hebt gewoond? Ik heb in Etten-Leur (samen)gewoond, vandaar dat we daar heen gaan en Tweety wou dat ook graag omdat ik het daar ken.

Liefs Susanne

Lucky
26 February 2011, 15:35
Susanne ik heb vroeger wel carnaval gevierd maar ik vind er gewoon helemaal niks meer aan. Waarom weet ik ook niet maar het is gewoon zo! Ik hoop zo voor je dat er 17 maart een ander behandel plan word voorgesteld want ze kunnen je toch niet de hele tijd aan het lijntje houden. Wees sterk meid en houd vol!

Liefs Lucky

la bella
26 February 2011, 20:49
hoi stiertje
dank je wel voor je lieve woorden
ja het gaat bijna beginnen
tenzij deze steken echt een innesteling is en een baarmoeder die zich klaarmaakt ;-)
we gaan het per moment bekijken
ik moet op de dag van mn ongi bellen en dan moeten we ook snel een echo maken
dag 6 geloof ik
nou ja we zien het wel
ik heb een lieve spuitvriend ;-)
die heeft ervaring met injecteren, dus gaat me elke ochtend helpen
nu thuis met thee en koekjes
xx

susannelilian
27 February 2011, 10:08
@La bella: ik hoop dat het starten niet nodig is en dat je straks gewoon spontaan zwanger blijkt te zijn, zal voor je duimen!

Hebben jullie allemaal een leuke dag gehad? En hoe gaat ie met jullie? Bart en ik hebben gistermiddag de man van Tweety op bezoek gehad (zijn ook vrienden geworden) en 's avonds zijn we naar Barts ouders gegaan, Barts moeder heeft mn carnavalsoutfit afgemaakt (ga als duiveltje en mn staart moest nog aan mn rokje vast gemaakt worden). Ben er helemaal blij mee, ben zo blij met zo'n creatieve schoonmoeder! Vandaag hebben we een lekker relaxed dagje, ga alleen de hamsterkooien verschonen en het water verversen van mn aquaria en verder ga ik lekker een beetje internetten en tv kijken.

Iedereen nog een fijne zondag!

Liefs Susanne

linda75
27 February 2011, 10:10
leuke outfit susan! kun je lekker heel 'slecht' in feesten!

hier vandaag lunchen met schoonfamilie, wordt vast wel gezellig. verder benen stijf bij elkaar houden, morgen is mijn nod. geen idee wat het wordt, hou overal maar rekening mee.

la bella
27 February 2011, 10:11
Wat leuk; tweety ken ik ook van hier..
X

susannelilian
27 February 2011, 10:13
@Linda: hihi inderdaad. hoop dat het leuk genoeg is om even helemaal los te gaan en alles te vergeten! Wordt spannend voor jou zeg, voel je al wat? Ik zal voor je duimen dat je zwanger bent meid!

Liefs Susanne

linda75
27 February 2011, 10:14
ik voel van alles!! maar daardoor kan het juist nog alle kanten op. gister in de praxis vond ik het enorm stinken, das dan wel weer raar...... maar goed elke ronde is er weer wat nieuws.... we zullen zien!

la bella
27 February 2011, 10:45
ik vind het ook altijd stinken in de praxis ;-)

susannelilian
27 February 2011, 11:13
Klinkt toch wel positief hoor Linda, maar blijft inderdaad afwachten... Wanneer ga je testen? Mn duimen draaien voor je!!

Liefs Susanne

ruthje
27 February 2011, 11:19
Lindaaaaaa wat spannend meis!! Geurtjes horen wel bij tekenen van...dat je alles beter ruikt.
Oh ja..ik vind het ook stinken in de praxis, maar dat komt omdat lief daar altijd scheten staat te laten (bah!)

liefs

susannelilian
27 February 2011, 11:23
@Linda: vond je het altijd al stinken bij de Praxis of nu ineens?

Liefs

Lucky
27 February 2011, 13:46
Spannend zeg linda, blij heel hard voor je duimen en geniet van je lunch.

Susanne je boft maar met zo'n schoonmoeder. Vind het zo leuk om te merken dat je zo vrolijk word van de carnaval. Je bent goed bezig.

Eigenlijk niet zoveel te melden.

Liefs Lucky

susannelilian
27 February 2011, 13:58
@Lucky: ik bof zeker met mn schoonmoeder en ook met mn schoonvader, kan het erg goed met ze vinden en kan altijd bij ze terecht! Ze leven ook erg mee met ons en als de situatie het toelaat vragen ze altijd hoe het nu gaat met het zwanger worden :D! Probeer inderdaad afleiding te vinden in de carnaval en als het zo leuk is als ik me herinner dan gaat dat zeker lukken! En Tweety is er ook altijd voor me, dus bof erg met de mensen om me heen (en met Bart en jullie)! Wanneer weet jij eigenlijk meer?

Liefs Susanne

linda75
27 February 2011, 14:56
normaal heb ik er geen last van..... maar lekker ruikt het daar nooit. lunch was gezellig en nu fijn op de bank! zo heerlijk boek lezen.

ga pas eind van de week testen..... dus nog even geduld

susannelilian
27 February 2011, 15:09
Spannend hoor Linda, klinkt toch wel erg hoopvol!

Liefs

Lucky
27 February 2011, 15:36
Linda wat knap dat als je morgen je nod hebt je pas eind van de week gaat testen. Ow dat zou ik niet kunnen hoor.

Susanne fijn dat je zo kunt met je schoonouders en dat ze begrip hebben voor jullie situatie. Lieve mensen om je heen is zo belangrijk.

Ik ga zo lekker eten maken, heb verse groentesoep gemaakt, met stokbrood en rollade echt zondagse kost dus.

Liefs Lucky

tweety1982
27 February 2011, 16:53
Heey meiden,

Bella;Ik hoop ook dat deze ronde gewoon lukt, en zo niet dan hoop ik dat het allemaal voorspoedig loopt met de IVF, je kunt hier op topic veel info vinden erover, hopelijk heb je er wat aan meis. dikke knuff

Lucky: zei die meneer dat zo vanuit niets? of wist hij van alles dat je goede emmy's had? spannend hoor! goed dat je goed rust neemt. Lekker CAKE dat lust ik ook wel, is er stukje over? Is je hoofdpijn al minder?

Jolien hoe was je dag in haarlem? fijn dat goed met je gaat, en ik hoop toch dat je eitje iets later valt, je gaat het weekend erop wel proberen toch? ;-)
Lief voor je reactie op de babykamer, hij is nu nog verder af ;)

Stiertje idd dappere en goede/moeilijke keuze! weet zeker dat lucky je opweg kan helpen meis, gun het jou ook zo, duim voor je!

ruthje heerlijk dat je goed weekend gehad heb, en allive bent, geniet er lekker van

oh oeps me man roept, moet snel gaan...dus later de rest, hier wel goed maar onwijs onzeker, ga me snel aankleden xxx

Lucky
27 February 2011, 17:46
Tweety lieverd waarom ben je zo onzeker. Je bent nog nooit zo ver geweest in een zwangerschap en je hebt al zoveel controlles gehad, met jullie kindje gaat het helemaal goed komen.
Mijn hoofdpijn is gelukkig weer weg en ben natuurlijk heel zenuwachtig. Vind de laatste week echt het moeilijkst en word ook weer regelmatig emotioneel. Die meneer van de acupunctuur weet overal van maar hij zei het wel spontaan.

Ik ga zo heerlijk in bad en daarna lekker in bed boer zoekt vrouw kijken.

Fijne avond allemaal en tot morgen.

Liefs Lucky

Elmo80
27 February 2011, 17:56
:mrgreen:Zo meiden was ik ook weer eens :mrgreen:

Wat een regenachtige dag zeg, is voor mij wel eens goed, ben flink aan het opruimen en heb ook weer tijd voor jullie!

@ Ruthje... KNUFFEL, meis ik weet zeker dat het een x goed gaat komen, maar het blijft k dat je zo lang moet wachten!
@ Tweety, hoezo die onzekerheid, meis je hebt een prachtig wezen in je groeien, nog een week tot de echo komt goed!
@ Jolien hoe is het bij jou? Lekker geshopt in Haarlem, is echt zo'n stad om veel geld uit te geven :-D
@ Lucky hou vol meis, ik snap hoe slopend deze weken zijn, je moet het stap voor stap zien, je hebt een TP met een hele mooie emmy, nu op naar de positieve test. Hoe langer je wacht hoe kwetsbaarder je bent, laat je lekker verwennen!
@ Linda, wanneer is jouw NOD? Het klinkt hoopvol hoor!
@ Hertogin: waar ben je???????????
@ LaBella klinkt als een goede keuze voor jullie spannend!! Maar uiteraard duim ik dat het niet nodig is..
@ Suus, meis wat heb je toch een tegenslag, nu weer aftellen naar 17 maart?

Mmm ben ik nog iemand vergeten??

Hier: echt super ongi na alle pillen en spuiten AUW :( Maar.. ook hier zit wel wat vooruitgang, 16 maart gaan we naar Geertgen, een fertiliteittskliniek voor mensen met veel problemen. Hopen dat ze ons daarvanuit willen begeleiden naar Spanje... En.. het ticket is geboekt: 25 maart hebben we de eerst intake in Barcelona. Kortom: spannende tijden!!!

We zijn er nog niet uit of we nog een x ivf doen en dan naar Spanje of meteen door, lees me helemaal suf en alle mensen zijn zo positief. Voelt alsof alles weer mogelijk is.. :-D

Meiden... even een vraagje, in Spanje vragen ze vaak of er 1 of 2 teruggeplaatst mogen worden, er komen dus relatief veel 2ling zwangerschappen voor, hoe denken jullie daarover?

Knuffel en ik kom wel weer aanwaaien!

Jolien79
27 February 2011, 18:44
Elmo: Mijn broers zijn een 1- eiige tweeling dus ik vind het alleen maar super. Ik zou het zo zien: Je doet ontzettend veel moeite om zwanger te worden want het gaat niet vanzelf. Hoe fijn is het dan wel niet als je dan meteen twee gezonde kindjes mag krijgen? Het is alleen praktisch gezien soms wat ingewikkelder etc. maar dat is maar net hoe je er zelf in staat. En wellicht is het met je werk een stuk lastiger. Twee kleintjes is wel veel drukker maar voor alles is een oplossing denk ik dan maar. Wij zijn thuis met 4 kinderen, mijn broers zouden een eigenlijk een derde kindje zijn. Oeps ineens 4. Mijn ouders waren er erg blij mee en we hebben het altijd prima gered.

Ruthje: Lijkt me voor jouw man zeker niet makkelijk maar goed dat je hebt afgesproken om er samen tot het einde voor te gaan. Wie weet is je vrolijke bannertje wel een positief voorteken. Ik vind hem zelf ook om helemaal blij van te worden. O ja, heb zo'n oud hollandse fiets gekocht met een mand voorop. Je weet wel, zo'n stoer retro model, heel mooi mat zwart. Ben er super blij mee.

Susanne: Heel veel plezier alvast voor de carnaval. Een duivelin :evil:, zou ook wel wat voor mij zijn. Ware het niet dat ik zeer weinig met carnaval heb.

Linda: heel benieuwd. Ga deze week goed het forum in de gaten houden. Wie weet heb jij een knallende test deze week.

Stiertje: Hoe voelt het dat je die beslissing hebt genomen? Jij bent ook wel een doorzetter zeg. Echt respect voor een aantal hier, maar dat heb ik al eens eerder gezegd.

Lucky: Ik denk aan je en duim........ heeeeeeel hard. Ik gun het je zo. Veel plezie rin bad en met BVZ, wederom we lijken op elkaar. Ook mijn favoriete zondagritueel. Bad en BVZ :-D

Meiden, zie het leven en dit jaar zeer zonnig en positief tegemoet. Weet niet waarom, maar heb er gewoon een goed gevoel over. Ga natuurlijk samenwonen waar ik heel veel zin in heb en mijn mooie reis maken. Denk gewoon dat dit een goed jaar voor me gaat worden. Volgend weekend zien lief en ik elkaar niet eens dus een baby deze maand is uitgesloten. Of we moeten hem of haar dit weekend toevallig hebben gemaakt dat ze zaadjes nog lang leven en mijn ei heel vroeg is. Maar neeeeee, dat denk ik niet. Op naar eind maart/april voor een eventuele nieuwe kans. Mijn levensles is geduldig zijn dus daar oefen ik heel goed mee.

susannelilian
27 February 2011, 20:09
@Lucky: lieve mensen om je heen is zeker heel belangrijk! Hoe was je zondagse kostje?

@Elmo: het is nu inderdaad uitkijken naar 17 maart, verwacht eigenlijk niet meer dat ik daarvoor nog ongi ga worden... Ben benieuwd wat er dan 17 maart gaat gebeuren, weet het zelf eigenlijk ook niet... Komen heel spannende tijden aan voor jullie zeg, heel veel succes en sterkte met alles, maar weet zeker dat het goed komt want je bent zo sterk en dapper! Wel vervelend dat je zo ontzettend ongi bent, hoop voor je dat het gauw minder wordt! Wat fijn dat je weer zo positief bent, dat is al het halve werk! Ik zou ook tekenen voor een tweeling hoor, dus als ze mij de keus zouden geven dan zou ik er zonder twijfel 2 terug laten plaatsen! Maar is voor iedereen anders, dus is wel iets waar je goed over moet nadenken, maar als jullie er allebei achterstaan dan zou ik er gewoon voor gaan!

@Jolien: ik heb 2 jaar carnaval gevierd toen ik in Brabant woonde met mn toenmalige vriend en vond het toen helemaal geweldig, dus ga er vanuit dat ik het ook nu weer helemaal geweldig ga vinden, heb er in ieder geval super veel zin in :D! Leuk dat een duivel pakje ook wel wat voor jou zou zijn ;)! Wat fijn dat je zo positief bent, ik denk ook echt dat het jullie gaat lukken als jullie alle kansen kunnen benutten, elke maand een kans is al het halve werk!

Liefs Susanne

ruthje
27 February 2011, 22:14
Pffff mijn werkdag begint nu *gaap*

Ben zohooo moeeehoeeee!

liefs

Lucky
28 February 2011, 05:14
Weltrusten Ruthje en goede morgen alle andere dames.

Elmo, wat fijn dat alle kansen weer voor je openliggen. Fijn dat je je ook goed voelt. Ik sta ook open voor 2 terugplaatsingen. Ik moet er zoveel moeite voor doen. Maar omdat ik nog geen 36 ben word er bij ons in het ziekenhuis de 1e en de 2e poging maar 1 embryo teruggeplaatst. Dus als de mogelijkheid erbij jou is zou ik voor 2 kiezen.

Jolien wat klink je toch super positief, ben gewoon jaloers op je. Goed bezig meid.

Susanne de soep was heerlijk.

Meiden ik ga nu stoppen want moet gauw naar mijn werk.

Liefs Lucky

stiertje761
28 February 2011, 07:03
goedemorgen Dames,

HIHIHI...de Praxis stinkt...haha ik moest erg lachen toen ik het las. Linda meid wat je allemaal verteld lijkt wel verdacht veel op...

Elmo wat spannend zeg dat jullie naar Barcelona gaan voor de intake...ook zo'n mooie stad!! Ik heb er een tijdje gezeten voor mijn werk ooow wat gaaf!
Maar goed even terug naar het IVF gebeuren, ik zit dus ook met dat dilemma van 1 of 2 ik geloof trouwens dat ze in NL altijd maar 1 terugplaatsen mits het 2 van iets mindere kwaliteit zijn.
Maar ik zit echt niet te wachten op een tweeling..hoeveel moeite ik ook moet doen om een kindje te krijgen ik kijk wel naar verschillende dingen: ten eerste mijn gezondheid en die van het kindje (2 brengt altijd meer risico's met zich mee met het oog op vroeggeboorte en longetjes enzv)
Verder ook het verzorgen ervan, ik werk..mijn man werkt ..mijn ouders willen oppassen maar of ze twee stuks aankunnen..Ook de financiele kant bekijk ik kritisch..Maar goed, gelukkig kan iedereen dat voor zichzelf beslissen maar ik geloof niet dat ik er 2 terug zou willen laten plaatsen mits ze niet van hele goede kwaliteit zijn natuurlijk.

Lucky vandaag weer aan het werk? Heb je lekker even afleiding toch? vole je je verder goed?

Susanne, lekker carnavalleuh..mijn mannetje gaat ook met mijn broer 3 dagen naar Breda waar hij vandaan komt.

Jolien, leuke plannen allemaal. Lekker vooruitzicht die lange reis, wanneer ga je?
mijn beslissing voelt heel goed ook al ben ik dan wel een beetje huiverig voor alles, maar het voorproefje heb ik natuurlijk al gehad.

fijne dag allemaal!!

liefs

tweety1982
28 February 2011, 08:35
zoo wat is het hier gezellig druk, moet nu lezen en schrijven vanaf pagina 5 ;) daar was ik geblven, ach ik ga beginnen tot de glazetter aanbelt:-D

Ruthje nogmaals ben blij dat je zo positief bent, nu moet ik nog 5 blz lezen dus hoop dat ik in me voirge bericht niets verkeerd gezegd heb ;) Fijn dat je toch wat kan werken en dat dat in de nacht makkelijker gaat ivm niet tillen, zo heb je toch wat om handen.
Leuk te horen dat je zo vrolijk word van je banner, hij is ook ERG leuk:-D:-D

dat je man niet praat ken ik, maar eruit trekken is soms wel de oplossing ja, het is voor sommige mensen denk ik moeilijk een goed antword te geven, dat is weleens moeilijk, dus snap voor jou ook weleens moeilijk moet zijn.

vind voor jou en lucky enzo die al zolang bezig zijn en al veel tegen slagen, (en dan bedoel ik langer dan die twee jaar van mij) echt super dat jullie relaties zo goed samenwerken, echt een team, echt toppie!!

Lucky het is logisch dat je er zo mee bezig bent als je alleen bent, gewoon doen, lekker praten tegen emmy, je hand erop leggen, als dat voor jou rust geeft lekker doen schat. en we gaan echt zoooo hopen dat jouw wens in vervullig mag gaan.

Linda: je maakt het wel spannend hoor, elke keer als ik reactie zie van dit forum denk ik YES linda heeft getest ;)

suus: ben blij dat je steun aan ons hebt, dat willen we ook, vind ook leuk om met je naar carnava te gaan, en leuk je te hebben leren kennen meis.....kan je weekend lekker van je af feesten en indien nodig praten. op naar 17 maart!

bella: verwen jezelf maar lekker met koekjes en thee, lekker is dat he :-) zit ik nu ook lekker aan. Ik duim ook onwijs voor jou dez dagen en ben erg benieuwd.

lieve meiden ik ben blij dat jullie wat meer aanspraak hebben aan elkaar met IVF ect behandelingen. goed te lezen.

ik ben idd erg onzeker maar ik mag om 13 uur, VOOR het spreekuur even langskomen, dan gaat ze voor mij naar het hartje luisteren...ben zo onwijs blij dat ik vanmiddag die bevestiging krijg, ze zei meteen dat ze het snapte en mocht meteen komen, ze zal ook wel snappen dat door die miskramen ik erg onzeker ben.

heel veel liefs van mij, enne ik zal wel even laten weten hoe het was.

susannelilian
28 February 2011, 09:45
@Stiertje: dan zit ik vlakbij je broer. wat leuk dat hij ook gaat!

@Tweety: wat fijn dat je vanmiddag al terecht kan voor een echo, heb je mijn advies opgevolgd? ;) We horen vanmiddag wel dat het helemaal goed gaat met jullie kindje!

Hier is het rustig, Clair is met Roosje op stap en Floortje slaapt. Heb net de was opgevouwen en nu even hier bijkletsen. :)

Liefs Susanne

tweety1982
28 February 2011, 12:38
zit je nou zonder kids suus?

meiden alles was goed bij de VK, ze was heel lief. Heeft me uitgelegd waar me baarmoeder zat en opgemeten. Hij zit 1 vinger onder me navel. Daardoor heeft ze me uitgelegd dat alles wat ik daaronder voel me kindje is, maar dat het hetzelfde voelt als darmen.
Hartslag was weer goed in orde, kindje was heel bewegelijk zei ze, omdat ze steeds dat ding moest verschuiven, das goed teken dus..

susannelilian
28 February 2011, 12:48
@Tweety: ik zei toch dat alles goed was ;)! Maar heel fijn om het even gezien te hebben, dan hoef je ook niet meer onzeker te zijn. Clair en Roosje waren om 11.00u weer terug, dus vanaf toen had ik Roosje weer en die heb ik rond 12.00u naar bed gebracht, dus heb nu weer tijd voor mezelf, want Clair is nu met Floortje weg.

Liefs

tweety1982
28 February 2011, 13:18
ok fijn suus als je even weer tijd heb voor jezelf, altijd lekker.

ja heb me weer zorgen gemaakt om niets he ;)

brr wat is het damn koud zeg :(

susannelilian
28 February 2011, 13:23
Ik ga zo Roosje uit bed halen en dan nog even boodschappen met haar doen en naar de bibliotheek, dan nog even doorbijten en dan zit dag 1 er alweer op :). Heb nog steeds niks gehoord van dat gezin met die tweeling van 3,5 maand waar ik geweest ben 2,5 week geleden :(... Heb maar weer gemaild, maar ga nergens meer van uit. Krijg net een mail van dr en het hangt af van de hoeveelheid bijstand die ze krijgt of ze daar nog naast moet/wil werken, dus zal wel niet doorgaan dan uiteindelijk... Afwachten maar, maar zoek ondertussen gewoon verder, ga er niet op wachten, want dan mis ik daardoor misschien iets anders en dan heb ik niks. Had zo gehoopt dat dit door zou gaan, dan kon ik ook stoppen op de vrijdag, maar dat zit er voorlopig niet in ben ik bang :(...

Liefs

tweety1982
28 February 2011, 14:08
kom een op msn suus, heb fotos van je algeneters

la bella
28 February 2011, 17:58
hoi allemaal
ik worstel een beetje met mijn werk en straks mn afwezigheid voor een punctie
kan echt geen hele dagen en weken vrij nemen, mag niet van mn baas
en kan niet met mn werk
houd nu de ochtenden vrij, 's avonds max tot 20u werken, weekenden zoveel mogelijk vrij en 2 dagen vrij voor de punctie
na elke ronde houden we een rondje rust (zelf proberen)
omdat ik ivf in eigen cyclus doe spuit ik een week cetrotide en max 3 dagen gonal f en natuurlijk 1 x pregnyl
hoop dat de bijwerkingen meevallen...
wat vinden jullie? x

susannelilian
28 February 2011, 18:03
Bij mij gaat het zwanger worden voor alles, zelfs voor mn baan als het nodig zou zijn, dus doe wat je hart je ingeeft! Snap dat het moeilijk is, maar je moet echt voor jezelf kiezen nu, wat moet dan moet!

Sterkte en succes met de keuze!

Liefs Susanne

linda75
28 February 2011, 18:11
@tweet, fijn dat je bezoek bij de vk goed was! ook fijn dat de kleine zo beweeglijk is.

ik pas eind van de week testen hoor, tot die tijd kan ik alleen maar iets melden als ongi er komt..... kan voor mijn gevoel nog alle kanten op...... niet echt krampen ofzo maar had het idee dat mijn afscheiding vandaag wat donkerder was..... we zullen zien!

la bella
28 February 2011, 18:12
hoi susanne,

dat snap ik maar wij willen graag zoveel mogelijk "gewoon" blijven doen
ik ga geen ontslag nemen ;-)
we zijn nu meer dan 2 jaar bezig, en we gedijen het beste bij "blijven leven"
als ik mn hele leven in het teken zet van zwanger worden en het lukt uiteindelijk niet heb ik straks helemaal niks...
ik heb een vriend die helpt met spuiten, vandaar de vrije ochtenden
2 dagen vrij vd punctie lijkt me prima..

pfff wat een gedoe en spanning en onzekerheid x

Lucky
28 February 2011, 20:02
Meiden in ben ongi geworden. De poging is mislukt. Ik ben heel verdrietig. Zelfs mijn man heeft mee gehuild en dat is nog niet eerder voorgekomen. We gaan volhouden en geven de moed niet op.

Sorry voor mijn ego bericht.

Liefs Lucky

ruthje
28 February 2011, 20:07
Lucky ook hier een dikke knuffel. Vind het zo erg voor jullie. :cry:
Heel veel sterkte meis.

liefs

linda75
28 February 2011, 20:24
hele dikke knuf lucky!!

Elmo80
28 February 2011, 21:13
Ach Lucky meissie ik huil met je mee :cry: echt zo balen!!! Hele dikke knuffel voor jou en je man...

stiertje761
1 March 2011, 06:53
och Lucky meid wat jammer!! huil maar even lekker uit en geef de moed niet op,..sterkte voor jou en je man en een dikke knuffel!

La bella als ik je een tip mag geven, de ochtenden vrij houden is goed want echo's om te kijken hoe groot je follikel al is dat is altijd 's ochtends. Verder is de punctie ook 's ochtends en de dag van de punctie moet je vrij nemen want dan moet je het even rustig aan doen. Dagen voor of na de punctie hoef je niet persee vrij te nemen hoor want dan kun je het beste afleiding hebben. Ook de dag voor en na de punctie hoef je niet te spuiten. 2 of 3 dagen na de punctie wordt je 's ochtends gebeld of er een goede bevruchting heeft plaatsgevonden en dan heb je gelijk's middags de terugplaatsing en de volgende dag kun je
gewoon werken.
Van de hormonen had ik geen last

liefs stiertje

la bella
1 March 2011, 07:21
he stiertje heb zoveel steun aan jouw verhaal
dank je wel
we gaan het zien, ik houd je op de hoogte

hoe gaat het met jou?
liefs la bella

stiertje761
1 March 2011, 09:40
La Bella, met mij gaat het prima. Ik heb vertrouwen in de hyperstimulatie poging om er zo achter te komen of mijn eitjes misschien toch niet van goede kwaliteit zijn, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Maar ik denk dat het met de hyper gaat lukken..kweetniet heb gewoon zo'n gevoel..nah jah we zullen het zien.
Tips voor het spuiten en de punctie kan ik je ook nog geven hoor maar dat doe ik wel als je zover bent.

liefs stiertje

susannelilian
1 March 2011, 11:48
@Linda: wat spannend zeg, mijn duimen blijven draaien voor je!!

@La bella: je moet doen wat voor jou/jullie goed voelt, dan maak je altijd de juiste keuze! Heel veel succes en sterkte en je kan altijd hier terecht als je erover wilt praten!

@Lucky: ach meid, wat verschrikkelijk voor jullie zeg, had die stomme ongi maar aan mij gegeven! Wat oneerlijk zeg, jij wilt het niet worden en jij wordt het wel en ik wil het wel worden en ik word het niet. Ik huil met je mee meid, je kan hier altijd terecht en mijn duimen blijven draaien dat je met een ander eitje (je hebt er nog 7 toch?) meer geluk hebt! Geef de moed niet op meid, jouw tijd gaat echt komen!

Liefs Susanne

tweety1982
1 March 2011, 11:50
Meiden in ben ongi geworden. De poging is mislukt. Ik ben heel verdrietig. Zelfs mijn man heeft mee gehuild en dat is nog niet eerder voorgekomen. We gaan volhouden en geven de moed niet op.

Sorry voor mijn ego bericht.

Liefs Lucky

Lieve meid wat erg zeg, huil idd maar even goed uit lieverd en uit jezelf zoveel je wilt. Ik vind het echt klopte. Hoop datje meer geluk heb de volgende keer.

la bella
1 March 2011, 12:58
ook in deze topic een dikke knuf lucky
ik spreek je bij iui he? x

susanne, dank je wel voor het meedenken
we gaan het allemaal maar proberen en zien
vind het ook confronterend dat we nu mensen zijn die ivf nodig hebben... x

stiertje, houd hoop en moed
kom op, dan kan ik het ook ;-) x

susannelilian
1 March 2011, 13:00
@La bella: kan ik me voorstellen, maar laten we maar dankbaar zijn dat het er is, dan kan onze wens toch nog vervuld worden als ons lichaam echt niet meer mee wil werken!

Liefs

la bella
1 March 2011, 15:51
is precies wat ik van de week tegen mn lief zei! x

tweety1982
1 March 2011, 15:52
Knuffel voor jullie, morgen middag wil ik graag lezen en schrijven, maar vergeet jullie niet vandaar de knuffel

xxxxxxx

la bella
1 March 2011, 15:58
lekker tweet... mmm...

tweety1982
1 March 2011, 16:03
lekker tweet... mmm...

die snap ik niet :-)

la bella
1 March 2011, 16:11
lekkere knuf ;-) mmmm (is genieten die mmm) SNAPPIE? x

tweety1982
1 March 2011, 16:13
ohh gelukkig :-) liefff..graag gedaan meis.

ga nu rijden.....wens jullie fijne avond

( ik heb om jullie goed te lezen even de tijd nodig, dus kan wel 'chatten"heen en weer maar voor jullie wil ik de TIJD nemen:-D

Jolien79
1 March 2011, 16:48
Lucky: Ik vind het echt heel erg voor jou en je man en leef met je mee! Verder niets te zeggen want dat helpt toch niet zo heel veel. Het is gewoon even .........

susannelilian
2 March 2011, 14:15
Hey meiden, goed nieuws hier: ben ongi geworden:-D:-D:-D:-D!!!!!!!!!!!!!!!! Had het echt niet meer verwacht, dacht dat ik nog niet eens mn ei gehad had:mrgreen:. Heb net het ziekenhuis gebeld en moet nu beginnen met tempen (=de cyclusanalyse), dus ga daar morgenochtend mee beginnen. 14 dagen geleden had ik wel het donkerste streepje van de ovulatietesten (was nog zeker niet zo donker als zou moeten voor een eisprong, maar wel de donkerste van de testreeks), maar de dag daarna had ik geen smiley met de clear blue ovutest, wel vreemd toch?! Kan iemand van jullie dat verklaren? De 17de (de dag na het donkerste streepje met de dipsticks) ben ik begonnen met testen met de digitale clear blue testen.

Liefs een heel blije en opgeluchte Suus

ruthje
2 March 2011, 14:22
Haaai suus! :mrgreen:
wat een geweldig goed nieuws!! W.s had je de dag voor de positieve dipstick test een popsitieve CB gehad.
Maar goed het maakt ook niet uit, het geweldige nieuws is dat je ongi bent!! Joehoeeeeeeeee!! Zie je wel dat je een ei hebt gehad!!!
YES YES YES YES!!

liefs

Lucky
Susanne wat een fantastisch nieuws meid. Ik vind het zo ontzettend fijn voor je dat je dus wel een normale cyclus kan hebben. Nou sta je nog eens versteld van je eigen lichaam.
Het kan maar zo dat je je piek van je ei al gehad had voordat je met de clear blue ging testen. Sommige vrouwen heben maar een halve dag een piek. Daarom moest ik ook tijdens mijn iui behandeling 2x per dag testen, s'morgens en s'avonds omdat ik mijn ei niet mocht missen natuurlijk.
Lieverd geniet even van dit fijne nieuws al vind ik het wel een beetje raar hoor om je te feliciteren met je ongi omdat ik natuurlijk heel graag wil dat je zwanger word.

Liefs Lucky

susannelilian
Sorry hoor van mijn ego berichtje net:oops:...

@Lucky: hoe gaat het nou met jou? Ben je al een beetje over de ergste teleurstelling heen? Moet wel aan je denken hoor, vind het zo erg voor je:cry:!

En andere meiden, hoe gaat het met jullie??

Liefs Susanne

susannelilian
2 March 2011, 14:24
@Lucky: wat toevallig dat jij net reageerde! En wat ontzettend lief dat je zo blij voor me bent ondanks je eigen verdriet en teleurstelling, wat ben je toch een sterke schat! Hoe gaat het nou met jou?

Liefs Susanne

Lucky
2 March 2011, 14:38
Susanne met mij gaat het best goed al zeg ik het zelf. Het is heel verdrietig allemaal en ik wist ook niet dat het verdriet bij mijn man zo hoog zat, dat heb ik gewoon niet door gehad. Ik ben daar heel erg van geschokken en mede daarom wil ik sterk zijn en volhouden en door blijven vechten om ooit een kindje te mogen krijgen. We bereiden ons nu voor op cryo terugplaatsingen. Vanaf aankomende menstruatie moet ik op dag 1 het ziekenhuis bellen en op dag 10/12 een echo laten maken, aan de hand van die echo en van de beruchte ovulatie testen met smiley word er een cryo terug geplaatst, geheel in eigen cyclus dus zonder hormonen. Lichamelijk is deze behandeling minder zwaar maar geestelijk blijft het natuurlijk hetzelfde.

Lief dat je naar me vraagt. En je hoeft je echt niet te verontschuldigen voor je ego bericht, als je super nieuws hebt moet je ons dat natuurlijk meteen laten weten. Ik vind het echt heel fijn voor je meid.

Alle andere meiden, ook jullie wil ik bedanken voor jullie lieve woorden en berichtjes, dit doet me echt heel erg goed. Dankjullie wel.

En meiden het is hier de laatste dagen wel heel erg rustig hoor, ik heb zelf een paar meiden al een lange tijd niet meer gezien op het forum "JOEHOE WAAR ZIJN JULLIE".

Liefs Lucky

susannelilian
2 March 2011, 14:49
@Lucky: ik heb echt zo ontzettend veel respect voor jou, je bent zo lief en sterk, wat ontzettend knap dat je toch weer zo sterk kan zijn en vol kan houden, je verdient het zo ontzettend om zwanger te worden/zijn! En ik weet zeker dat dit moment voor jou ook echt gaat komen, dat kindje voor jou/jullie gaat er komen! Wordt weer een spannende tijd voor jullie dus, heel erg veel succes de komende tijd en praat alles hier maar lekker van je af, daar zijn we vriendinnen voor! Je bent echt een lieverd dat je zo blij voor me bent, hopelijk krijgen wij nu over een week of 2 ook eindelijk weer es een kans! Zou je mij ook aanraden om straks 2 keer per dag te gaan testen om dit keer zeker mn ei niet te missen? Ga nu ook tempen natuurlijk, maar dan weet ik pas dat ik mn ei gehad heb als ie al geweest is, dus wil ook zeker weer ovutesten gaan gebruiken! Vanaf welke dag zou jij gaan testen? Mn afgelopen cyclus was 31 dagen, erg mooi voor een eerste cyclus al zeg ik het zelf :mrgreen:!

Liefs Susanne

Lucky
2 March 2011, 14:56
Susanne als ik jou was zou ik ook twee keer per dag gaan testen met de testen van clear blue. Ik weet dat het een dure bezigheid is maar je bent al zo onzeker over je ei en je wilt nu eindelijk eens weten of je je ei kunt vinden. Maar dit is natuurlijk wel jou eigen beslissing ik geef je alleen maar mijn mening.
Vind het zo fijn dat je nu ook eens een echte kans hebt om zwanger te mogen worden. Wat zou het fantastisch zijn als je nog even samen met je vriendinnetje tweety zwanger mag zijn!!!!!!! Ik hoop het echt voor je.

Ik klink misschien wel sterk maar dat ben ik echt niet altijd hoor. Ik ga gewoon naar mijn werk en doe de huishouding thuis, haal ook boodschappen maar voor de rest doe ik niet veel. Zit thuis toch wel heel erg in mijn coconnetje, heb gewoon geen zin om naar vrienden te gaan ben al helemaal niet in de carnavals stemming (jij nu natuurlijk des te meer!!!!!!!) zo merk ik wel dat ik me een beetje aan het afzonderen ben. Maar als ik me hier prettig bij voel dan doe ik dat gewoon lekker.

Liefs Lucky

susannelilian
2 March 2011, 15:03
@Lucky: ik heb ook andere gevoeligere testen gekocht, test dan 's ochtends met clear blue en dan 's avonds met die andere en ga vanaf dag 12 gewoon klussen ;)! Zou inderdaad fantastisch zijn als ik nog even samen met Tweety zwanger kan zijn, al is het maar 1 maand! En jij moet gewoon doen waar je zelf zin in hebt hoor, er komt een dag dat je als een vlinder weer uit dat coconnetje komt en dan ben je weer des te sterker als je jezelf nu de tijd geeft! Snap dat je nu niet in een carnavalsstemming bent, de afleding zou denk ik wel goed voor je zijn, maar nogmaals: je moet doen waar jij je goed bij voelt! Iedereen heeft er begrip voor dat je nu even jezelf niet bent en even tijd voor jezelf nodig hebt, neem die tijd zo lang als je nodig hebt! En wij zullen er altijd voor je zijn, we zijn echt een heel bijzondere en hechte vriendinnenclub geworden en daar mogen we heel trots op en blij mee zijn!!

Een heel dikke knuffel voor jou!!

Lucky
2 March 2011, 15:14
Met deze vriendinnenclub ben ik ook echt heel blij en vind het heel bijzonder. Over die testen heb je goed nagedacht meid, vooral gaan doen!

Ik ga nog even gauw verder wat papier weg werken op kantoor en dan lekker naar mijn mannetje.

Liefs Lucky

susannelilian
2 March 2011, 15:17
Nog even een algemeen vraagje: als ik meer dan dit typ in mn handtekening (of een enter meer ertussen doe) dan zegt ie dat ik em in moet korten omdat ie te lang is, maar er zijn meiden die veel meer tekst hebben dan ik, hoe kan het dat jullie dat wel kunnen en ik niet? wat doe ik verkeerd?

Liefs Susanne

ruthje
2 March 2011, 15:39
Suus,
het is een tijdje geleden aangepast...je kan nu maar heel beperkt een handtekening hebben. De meiden die op dat moment een mega lange hadden hebben geluk. Die blijft staan. Maar passen ze hem aan dan krijgen ze hetzelfde bericht als jij.
Je mag nu ook maar 2 banners gebruiken en daar kan dan bijna geen text bij.

liefs

susannelilian
2 March 2011, 15:42
@Ruthje: dankje meid! Hoe is het eigenlijk met jou?

Liefs Susanne

Lucky
2 March 2011, 15:42
Susanne ik mag ook niet meer typen dan ik nu heb.

Liefs Lucky

susannelilian
2 March 2011, 15:44
@Lucky: balen he, echt jammer!

Liefs Susanne

ruthje
2 March 2011, 16:31
Hier alles goed hoor! Net "even" 350 euro aan onverwachte rekeningen betaald...pfff deze maand dus niks te sparen.
Lang leve het eigen risico van de zorgverzekeraar, lang leve mijn bromfietsverzekering, lang leve de wegenbelasting en lang leve de tandarts!
Volgende maand word vast beter, al komt dan de eindafrekening van gas & electrisch....:mrgreen:

Voor de rest gaat alles prima, ongi is alweer weg en ik mag morgen naar de bedrijfsarts. Als ik mijn huishouden heb gedaan dan heb ik gelijk weer veel pijn...dus of werken al zo'n goed plan is voorlopig mag de beste meneer van de arbo bepalen.

liefs

tweety1982
2 March 2011, 16:40
heey ik zou even naar de banner kijken van me vriendinnetje suus ;) maar sorry heb weer niet kunen bijwerken het forum, was laat thuis, huis is zooitje, dus echt sorry, hoop echt snel bij te kunnen lezen en reageren. xxx

susannelilian
2 March 2011, 18:18
@Ruthje: ai, das een hoop geld! Balen altijd he dat soort rekeningen! Wij hadden aan het begin van de week de gemeentelijke belastingen binnen en nu de eindafrekening van gas en electra (hoeven gelukkig maar €40 bij te betalen), maar we hadden al gespaard, dus dan scheelt haha. Lijkt me niet dat jij alweer kan werken dan en laat dat huishouden maar aan je mannetje over :mrgreen:, succes bij de arboarts morgen!

@Tweety: hoop je snel weer te zien hier, maar kom maar gewoon wanneer jij daar zin in hebt, het moet geen verplichting zijn!

Liefs Susanne

la bella
2 March 2011, 19:45
susan; gefeliciteerd!
ik reageer even kort want ben zoooo moe
lig lekker op de bank met thee en chocola
hele dag krampen, geen ingo maar alsof ik zenuwachtig ben (is ook zo)
alsof ik met mn buik keihard op het water klap na een duik
pff....
lijkt me onmogelijk dat het een zwangerschap is
laat die ongi het weekend maar komen; op naar de ivf (bibber) x

susannelilian
2 March 2011, 19:52
@la bella: balen van die krampen joh! Maar waarom zou het geen zwangerschap kunnen zijn?? Of heb je vaker zo lang kramp voor een ongi?? Zou toch fantastisch zijn als je die IVF helemaal niet meer nodig hebt??!! Ga voor je duimen meid, dan blijft IVF je bespaard! Maar ook als je wel ongi wordt dan komt die IVF echt goed, daarmee heb je echt een reeele kans op een zwangerschap en dan is het alles waar geweest toch?! Sterkte meid, ik duim voor je!!

Liefs Susanne

linda75
2 March 2011, 20:08
dag dames, hier vindt mijn lijf het leuk om me te laten zweven tussen hoop en vrees....... slaap al dagen heel slecht en onrustig, mijn boobs zijn strak en reukvermogen sterk. maar vandaag bij de grote boodschap een heel klein beetje bruin/rood maar verder alleen bruin...... ga maar uit van aankomende ongi, dan valt alles mee! nu erg moe, dus fijn op de bank.

susannelilian
2 March 2011, 20:13
@Linda: zolang het niet echt rood is, is er nog steeds hoop en dus blijf ik voor je duimen!

Liefs Susanne

ruthje
2 March 2011, 20:16
Linda, je NOD is toch allang geweest? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Nou ja...geen bloed geeft moed hoor. Een beetje bruinverlies is niet erg...ik duim nog even door voor je!

liefs

tweety1982
2 March 2011, 20:20
Heey meiden,

eindelijk even tijd kunnen nemen ;) Me man zit youp van hek te kijken.

Suus: je banner is echt mooi hoor, gaaf, heb hem paar keer bekeken, voor de rest heb ik l besproken met je he.

Bella: krampen kunnen nog heel goed een zwangerschap zijn hoor meis, maar snap heel goed dat jij daar niet aan wil denken, langzaam voorbereiden op IVF is verstandig en dan kan het altijd nog mee vallen. Ik hoop dat je niet teveel pijn heb.
Wel heerlijk die thee en chocolade meis.
Zie je tegen die IVF op?

Ruthje vervelend dat je zoveel pijn heb nog na huishouden, gewoon even aangeven bij de bedrijfsarts hoor, fijn dat je daar morgen terecht kan.
Fijn dat je niet meer zo ongi bent, kan je weer boorbereiden aan je nieuwe ronde.
Balen he die rekeningen? :( wij hadden het ook ineens met Eneco :( hoop dat jou rekeningen blijven bij deze maand:cry:

Lucky, suus had het al verwoord, maar ik sluit me daar bij aan, mensen hebben idd wel begrip dat jij je even rot voelt, is niet meer dan logisch meis, je hebt het al zo moeilijk:cry: ik hoop wel dat er iemand is buiten het forum die er voor je is en waar je je verhaal kwijt kan lieverd.

stiertje ik ben blij dat je vertrouwen en moed heb in die hyperstimulatie, ik hoop dat er iets uitkomt waar je wat aan heb meis.

Linda: hoest met jou meis?

met mij is goed, ik had vandaag beetje dipje over wat ik aan moet, voelde me niet sexy want me positie broeken waren zo slaberig...kreeg een tip van iemand over mamlicisous broeken die zitten als gewonen broeken en dus mooi strak, maar zijn 40-60 eur...dus ja ik heb het 2e hands gekocht voor 15 eur:-D zie me profiel voor de fotos.

verder drukke tijden komen eraan. dit weekend carnaval, daarna weekend london, daarna weekend verjaardag, en daarna weekend niets en dan maandag de 20 weken echo, dus denk dat maart wel snel gaat en dan LENTE :D:D

susannelilian
2 March 2011, 20:37
@Tweety: gefeiciteerd met je broek, maar wist ik al he ;). Ik heb ook drukke (maar erg leuke) weekenden voor de boeg, heb er helemaal zin in en lijdt ook goed af :D!

Liefs Susanne

tweety1982
3 March 2011, 09:44
Suus: goed zo !

lin: ik las dat je beetje de moed verloren was? :( had je al getest of bloed ofzo? ik blijf duimen hoor meis!

ruthje
3 March 2011, 17:55
* kopie van 40+ forum*

Hoi dames,

vandaag naar de bedrijfsarts geweest...ik dacht dat ik wel wat kon werken maar die beste man is erg geschrokken.
Ik mag 4 weken niet naar mijn werk, tenzij ik licht administratief werk ga doen voor maximaal 4 uren per week.
Volgens de beste man ging het maanden duren...en had ik toch wel erg veel pijn. Ik vind die pijn wel meevallen, maar hij kon aan de manier van het bewegen van mijn schouder zien dat ik andere groepen gebruik dan normaal. Dat wil dus zeggen dat mijn lichaam de pijn omzeilt.
Kortom, mijn schouder is aan gort. En als ik niet heel, heel rustig aan ga doen dan komt het nooit meer goed.
Lekker...ben je 32...lang leve de zorg!

liefs

susannelilian
3 March 2011, 18:42
@Ruthje: dat klinkt heftig meid! Doe maar heel rustig aan, de bedrijfsarts zegt dit niet voor niks... Balen zeg dat je nu maanden niet tot nauwelijks kan werken, hopelijk vind je iets anders om je mee te vermaken al die tijd! Heel veel sterkte en succes en kom maar lekker vaak hier kletsen dan ;)!

Liefs Susanne

linda75
3 March 2011, 19:26
@ruthje, balen meid! maar goed naar je lijf luisteren hoor!

hier nog geen duidelijkheid. symptomen houden aan en alleen maar bruin verlies.... net testje gedaan maar die was neg.... was niet met ochtendurine dus hou nog hoop. gelijk nieuwe besteld dus in het weekend nog eens een testje wagen. we zullen zien wat de komende dagen voor mij in petto hebben!

susannelilian
3 March 2011, 20:32
@Linda: ik blijf voor je duimen meid, geen bloed geeft moed!

Liefs Susanne

la bella
3 March 2011, 21:47
hier geen nieuws...
het wknd carnaval vieren
wachten op de ongi en dan gaan we beginnen.... x

Jolien79
4 March 2011, 07:24
Ruthje: Dat is schrikken zeg!! Denk je zelf dat het wel meevalt maar niet dus. Als je nu echt rustig aan gaat doen kan het dan wel goed genezen? Sterkte met rustig aan doen, volgens mij ben je daar niet echt het type voor.

Linda: Jammer die negatieve test. Zo blijft het nog wel even spannend want je bent ook nog niet ongi.

Suus: Joepie de poepie!!! Je bent ongi, wat super voor je zeg. Wat zul jij blij zijn om gewoon weer zelf een cylcus te hebben. Fijn dat ze toch hebben gevonden waar het aan lag. Op naar een serieuze kans deze maand.

Lucky: Hoe is het met jou?

Tweety: Leuk om je zwanger zijn verhalen te lezen. Ben heel blij dat je hier nog steeds mee blijft schrijven. Ik geniet mee vanaf de zijkant van je zwangerschap.

Mijn eisprong is waarschijnlijk gisteren geweest, helaas helaas. Kan mijn ei deze cyclus dus echt niet benutten. Volgende cyclus komt het weer niet goed uit. Omdat februari zo'n korte maand is valt mijn volgende ei weer op een donderdag of vrijdag. Dus eind april heb ik op zijn vroegst een kansje. Het is niet anders, ik leg me er bij neer.

We zijn druk bezig met de voorbereidingen voor het huis in de verkoop zetten etc. De bedoeling is dat het in juni te koop staat, hoop dat we dat gaan redden. In april is vriend jarig en gaan we als verrassing een weekend weg. Daar heb ik heel veel zin in want zoveel zien we elkaar niet.

Op mijn werk weer een aanmelding van een ongeplande zwangere jongedame van 18. In tegenstelling tot vorig jaar kan ik mijn gevoelens en wens heel goed gescheiden houden van het leven van een ander. Voor sommige vrouwen is het nu eenmaal wel vanzelfsprekend om zwanger te worden. Een collega van mij was bij beide kinderen de eerste ronde zwanger. Ongelooflijk in onze ogen. Daarom ben ik heel blij met het groepje vrouwen hier, wij begrijpen elkaar erg goed. En wat zullen we dankbaar zijn en genieten als we op een dag eindelijk zelf mama mogen worden!! Wat zal ik van mijn kindje gaan houden, dat weet ik nu al. Fijn weekend allemaal.

Liefs Jolien

tweety1982
4 March 2011, 07:42
heey

ruthje jeetje wat een tegenvaller zeg, ik heb echt geen woorden voor, maar wens je allerbeste en hopelijk gaat het beter

Jolien: wat lief dat je dat zo zegt dat je meegeniet van me verhalen, echt super lief, zal net zo geieten als jij met goed nieuws komt meis. En wat super dat je goed om kan gaan met mensen die zwanger worden van de lucht, dat bespaard jou een hoop ellende, toppie mag je trots op zijn.
Leuk in april een weekend je weg, lekker om naar uit te kijken. Hopelijk ligt de huizen markt beetje gunstig voor jou hoor.

Linda: balen van je test :( maar ook nog geen ongi, dus zegt niets nog he, ik blijf hopen.

Bella jij ook caraval? Leuk veel plezier! als je blond meisje met duivelpakje of rood meisje met oude heksen masker op en buikband BLAUW even zwaaien ;)

la bella
4 March 2011, 08:01
dag allemaal,

ik vertrek naar het zuiden voor het carnaval!
mn ongi voel ik aankomen; dus de pijnstillers gaan mee...
fijn wknd! xx

tweety1982
4 March 2011, 08:02
Ook hier nogmaals heeel veel plezier bella, balen van je ongi maar hopelijk heb je topweekend in zuiden!

Lucky
4 March 2011, 12:02
Jolien, wat ga jij toch super knap om met het zwanger worden. Ik vind dit echt zo knap! Hou dit gevoel vast meid.

La Bella veel plezier in het limburgse land! Jammer dat je denkt dat de ongi eraan komt.

Linda ik duim nog steeds hoor.

Tweety, jij ook alvast een fijne carnaval, niet teveel hossen he, want je moet ook op je kindje passen.

Liefs Lucky

tweety1982
4 March 2011, 12:42
lucky ja ik doe sowieso rustig aan, ik ga mee voor de gezelligheid, dat hossen hoeft voor mij niet...ga mee wandelen en beetje kijken, en kletsen, en miss beetje mee zingen, maar niet uitbundig dansen, en heeel veel zitten. en rook cafe's sowieso vermijden. daar kom ik echt niet in :-)
Ga wel kijken hoe suus gaat hossen ;)

Lucky
4 March 2011, 12:54
Heel goed tweety! Ben benieuwd hoe susanne los gaat!!!!!

Liefs Lucky

linda75
4 March 2011, 12:58
dames die carnaval gaan vieren, heel veel plezier!!!

hier nog steeds hetzelfde.... wordt er wel een beetje gek van moet ik zeggen. gister online nieuwe testjes besteld dus hoop dat die morgen binnen komen. voor de zekerheid morgen maar even urine verzamelen.... dus het wachten duurt nog voort....

tweety1982
4 March 2011, 13:22
lucky ja ik ook ;)

linda je gebuikt wel vrse urine toch? niet in potjes bewaren? ik denk dat meteen vers uit de blaas toch beste is :-)

ik wil wat eten maar wat, heb alleen bruin brood omdat ik dat doordeweeks eet, kan wel bruine tostie met ketchup maken ;) ja das wel idee denk ik, ik met toch wat. heb honger :-)

linda75
4 March 2011, 15:38
ja, ik heb toch maar even de kv 2v5 gekocht.... kan ik morgen meteen testen als dat nog nodig is.... geen krampen ofzo maar hou overal rekening mee!

ruthje
4 March 2011, 15:43
Oooow Linda meis wat spannend!!!!!
Whaaaaaa!!!!
liefs

tweety1982
4 March 2011, 16:36
linda spannend, ik ben morgen vroeg op pad maar ik zorg dat mij n mobiel opgeladen is want wil geen nieuws van jouw missen.

hier vandaag weer klein beetje bandenpijn, tis heel licht, lang leve de hangbuikzwijn-buik :D

linda75
4 March 2011, 18:32
hahahaha tweet, ben beetje visueel ingesteld.....

vind het ook spannend hoor, hoop dat er nu gewoon ff duidelijkheid komt, welke kant dan ook op! als ik niet zwanger ben wil ik ook meteen ongi worden! kunnen we tenminste verder. dit is echt killing :evil:

Lucky
4 March 2011, 18:47
Linda het wachten en die onzekerheid is gewoon het moeilijkste van het zwanger worden. Ow meid wat is het toch spannend bij jou. Ik ga morgenvroeg meteen mijn laptop opstarten als ik op ben! Ik hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht.

Tweety las dat je morgen al vroeg op pad gaat, maar doe je het echt wel rustig aan, want pandenpijn kan ook komen als je teveel doet. Was de toasty lekker?

Ik ga vannavond flikken maastricht kijken. Verder niet zoveel te melden.

Liefs Lucky

tweety1982
4 March 2011, 19:24
spannend linda :-) ja en idd ik hoop dat ALS je niet zwange bent je morgen gewoon ongi word.

Lucky ahh lieverd, ja i doe echt rustig, het huis word langzaam aan een zooitje JUIST omdat i zo rustig doe, toevallig heb ik vndaag even de wc schoongemaakt maar meer oook niet, en morgen alleen in de auto zitten, weigje halen, daarna slapen en om 1430 bij suus zijn, en ik ga savonds ook heel veel zitten, suus kan lekker dansen maar dan pak ik een stoel, desnoods ga ik op de grond zitten, ik zorg echt met alle liefde voor dit kindje.

wel lief dat je zo bezorgd ben.

ja me toasty was lekker :D

Lucky
5 March 2011, 07:34
Linda en???????? Ben heeeeeel benieuwd.

Tweety, hele fijne dag gewenst en wat leuk dat jullie een wiegje op gaan halen! Heel goed dat je het zo rustig aan doet en voor jou en je kindje gaat zorgt.

Susanne heel veel plezier met carnaval vieren. Ga ervan genieten meid en gooi al je verdriet en boosheid er maar lekker uit met hossen. Het gaat de goede kant op met je cyclus dus toast er maar even op!!!!

Jolien ga jij nog iets leuks doen dit weekend? Hoop dat het huis van je man gauw verkocht word. Staan er veel huizen te koop bij hem in de buurt?

Ruthje heb jij nog plannen voor het weekend?

La Bella jij zult inmiddels wel niet meer op het forum zijn want je bent vast al helemaal in de carnavals stemming. Heel veel plezier gewenst.

Wij hebben geen plannen voor het weekend. Kijken wel wat we gaan doen.

Liefs Lucky

linda75
5 March 2011, 08:04
geloof dat er voor mij niets anders opzit dan te wachten tot ik ongi wordt.... test was neg en vanochtend ook iets meer rood..... zal dan nu wel doorbreken ofzo. blijft raar.

Lucky
5 March 2011, 08:07
Ow linda wat ontzettend balen voor je. Dikke knuffel meid!

Liefs Lucky

linda75
5 March 2011, 08:17
thanks lucky! wordt er een beetje gek van dus nu is alles prima als ik maar verder kan! pas bij echte ongi ga ik weer een banner neerzetten, tot die tijd wachten.....

Lucky
6 March 2011, 07:00
Linda hoe is het nu met je? Is de ongi doorgezet of nog niet? Vind het zo verdrietig voor je, het mag nu toch eindelijk wel eens lukken hoor!

Susanne en hoe was je carnavals avond? Je bent nu natuurlijk je roes nog aan het uitslapen hi hi!!!! Hoop zo dat je hebt kunnen genieten en alle spanningen even van je af hebt kunnen zetten!

Tweety heb jij ook een fijne avond gehad? Ik hoop dat je je verder goed voelt. Je zult wel erg moe zijn denk ik. En trouwens is het een mooi wiegje wat jullie hebben opgehaald gisteren?

Ruthje balen dat je niet zo lang met de hond mag wandelen ivm je schouder, misschien wil je mannetje vandaag wel samen met je gaan, kunnen jullie genieten van het mooie weer!

Hier schijnt het zonnetje alweer en hoor ik de vogeltjes fluiten, dat vind ik toch altijd zo'n fijn gevoel. Ga zo heerlijk met mijn hondje wandelen, maar ik wacht nog even want hij ligt nog steeds in zijn mandje te slapen die lieverd van me!

Fijne zondag allemaal,

Liefs Lucky

linda75
6 March 2011, 09:43
heerlijk he die vroege lente!! hier zitten de koolmeesjes ook al bij het huisje, hopelijk jonge vogels in de tuin dit jaar!

ongi niet doorgezet en volgens mij is bruin ook minder..... wie weet toch een heel laat ei ofzo en was dit innesteling..... ik weet het zo langzamerhand ook niet meer.....hoop dat ik snel duidelijkheid krijg, welke kant dan ook op!