PDA

View Full Version : Forum clubje zwanger worden 30 jaar en eerste kindje deel 3

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13

susannelilian
17 March 2011, 13:10
@Tweety: ik had niet de assistente die ook aan de balie zit, maar de assistente van de gyn, ook een gyn geloof ik. Maar inderdaad wel heel raar en zou dr Jansen krijgen, maar kon er op dat moment toch niks meer aan doen dus boos worden had geen zin. Gelukkig heb ik die volgende afspraak wel bij dr Jansen zelf. Dankje voor de knuf!

@Lucky: zie mn reactie op Tweety... En ik heb dus wel een echo gehad, anders konden ze ook niet zeggen dat er geen dominant eitje was he :). Maar heel lief dat je je zo boos maakt en dat je me een knuffel zou willen komen brengen, zou ik heel goed kunnen gebruiken!!

Jullie zijn allemaal erg lief meiden, ben zo blij met jullie! Zullen we een grouphug doen (kunnen we denk ik allemaal wel gebruiken)??? Ik sta al met mn armen open ;)!

Liefs Susanne

ruthje
17 March 2011, 13:22
Ik hug ook mee!! *HUG!!!*

susannelilian
17 March 2011, 13:57
Hey meiden, misschien een goed idee om weer terug te gaan naar 1 keer per dag testen? Wil mn ei natuurlijk niet missen, maar ben er nu zoveel mee bezig dat ik me helemaal gek maak en dat is ook niet goed... Oke, als we om de dag klussen ben ik er ook wel mee bezig, maar is misschien minder belastend dan als ik en temp en 2x per dag 2 verschillende testen doe... Wel heb ik dan het probleem dat ik misschien niet weet wanneer mn eisprong is en dus ook niet wanneer ik zwanger zou kunnen zijn en ik moet zodra ik zwanger ben stoppen met de Actos, hoe doe ik dat dan? En als ik dan terug ga naar 1x per dag testen, hoe laat kan ik dit dan het beste doen? Ik ga dan testen met de streepjestesten en als die (bijna) positief is, dan pak ik dan de CB er ook wel bij. Moet het echt anders doen dan nu, want ik ben er echt veel te veel mee bezig en dat is zowel lichamelijk als geestelijk helemaal niet goed voor me.

Liefs Susanne

Ps de groepshug blijft staan hoor!!

ruthje
17 March 2011, 14:04
Suus 1x per dag testen is prima hoor. Dan moet je het ergens hevalerwege de middag doen lijkt mij.
Ik duim toch eigenwijs door voor een ei, mss komt ie wel gewoon een dikke week later!!

liefs

Lucky
17 March 2011, 14:06
Ik doe ook mee aan de groepsknuffel. Heel goed idee van jou Susanne.

Wat adviseerd het ziekenhuis over die testen Susanne, ik zou helemaal gek worden hoor. En jij word er ook gek en onzeker van. Misschien een goed idee om dit eens met dr. Janssen te bespreken. 1x testen zou ik gewoon s'morgens doen. Misschien kun je alle testen in een schriftje plakken met de datum erbij en dan kun je er ook bij vermelden bv of je iets aan je lichaam merkt, zere borsten, afscheiding enz. Maar mensen die zeggen je moet er niet teveel mee bezig zijn die kan ik wel iets doen hoor!
Dat zeiden ze tegen mij ook, en ik moest iedere dag spuiten, tich keer naar het ziekenhuis, enz enz.

Sterkte meid.

Liefs Lucky

susannelilian
17 March 2011, 14:14
1x halvewege de middag en 1x aan het begin van de ochtend, hihi, 2 verschillende meningen dus ;). Misschien maar gewoon er tussenin gaan zitten en weer alleen om 12.00u testen?

Ik moet 21 april weer naar het ziekenhuis, zal alles dan met dr Jansen bespreken, als ik zn assistente nog moest uitleggen hoe de ovulatietesten werken dan hoef ik daar ook niks over te vragen.. Er niet mee bezig zijn is inderdaad bijna onmogelijk als je moet tempen, ovulatietesten moet doen en naar het ziekenhuis moet... Ik plak nu ook al alle ovutesten op en zet er de datum bij. Hopelijk kan dr Jansen me 21 april een goed advies geven!

Liefs

ruthje
17 March 2011, 14:24
Aangezien meestal de LH piek in de loop van de dag stijgt kan je als je eenmaal per dag test het idd beter eind van de ochtend of halverwege de dag doen.
Maar dat hangt er ook helemaal van af hoe je levenspatroon is denk ik..

liefs

susannelilian
17 March 2011, 14:26
Welke tijd is dan het beste? En hoe weet ik of dat ook voor mij geldt?

Liefs

ruthje
17 March 2011, 14:42
Tja toen ik een aantal jaren geleden, toen we nog zelf dachten kindjes te kunnen maken, bij de gyn liep adviseerde zij rond 14 uur te testen. Dit ivm de stijging die in de loop van de dag vaak plaats vind. Zal wel bij iedereen zo zijn, tenzij je nachtdiensten werkt..mss is het dan anders omdat je een omgekeerd bioritme hebt.

liefs

susannelilian
17 March 2011, 14:58
Dan ga ik die tijd maar es aanhouden, es kijken of dat werkt voor me (wil alles proberen). Hoop niet dat ik dan toch een korte lh piek heb, want dan mis ik mn ei misschien alsnog... Maar ik moet echt proberen er minder mee bezig te zijn, het gaat helemaal niet goed zo en word er alleen maar heel erg verdrietig en teleurgesteld van. Misschien als ik het wat meer loslaat, dat het dan goedkomt. Dan ga ik alleen nog tempen en 1x per dag testen met de streepjestest. Het is geen probleem dat ik nog in deze cyclus begin met het testen op een ander tijdstip? Of kan ik deze cyclus beter gewoon blijven testen zoals ik tot nu toe testte? Dankje voor je hulp Ruthje!

Liefs

linda75
17 March 2011, 17:10
@suus, balen meid! ook erg stom dat je een assistente had die maar weinig wist..... volgende keer gewoon er op staan dat je de gyn krijgt! enne ik doe ook mee aan de grouphug!!

hier gelukkig weekend! wel ff aan toe hoor! lekker relaxen en hopelijk beetje klussen ;-)

tweety1982
17 March 2011, 18:16
zooo linda geniet ervan meis.

ik ben ok echt toe aan weekend, stond stijf van spanningen. Wil altijd de perfecte gastvrouw zijn en iedereen tevreden stellen, dus ren naar winkels en tel 100 keer of ik alles genoeg heb maar vandaag werd het me even teveel....heb nu twee grote zakken broodjes gehaald wit en 12 stuks bruin, met kaas en ham, dus heb nu iets om te geven aan mensen die honger hebben....uiteraard heb ik ook chips enzo :-) en cola en sinas wijn en 50/50....en verder maak ik me niet meer druk

zit heerlijk aan de verse citroen sap, en de jus. Daarna zuivel met snoep en oh oh tirol kijken :-)

haha zo wou even lekker klagen :-)

hahahaa, stel niets voor hoor, maar wou ff delen :-)....

ruthje
17 March 2011, 19:05
Whaaaa ik heb wat lekkers ontdekt!!!
Witte chocola met aardbeiencrisps erin...echt goddelijk!!

Tweet, mijn standaard boodschappenlijst voor verjaardagen is:
4 kratten bier
4 flessen witte wijn
2 flessen rode wijn
4 flessen cola
4 pakken sapjes
1 pak koffie
koffiemelk
gebak, vaak 1 doos voldoende
2 zakken chips
1 zak nootjes
kaas, worst, brie
toastjes met 4 soorten salades.

En wie dan niet genoeg heeft die gaat thuis maar verder vreten/zuipen. ;)

Maak je niet zo druk joh...ze komen voor jou en niet voor de boodschappen.

liefs

tweety1982
17 March 2011, 19:12
haha ruthje ja dat ken ik :-) haha eet ze lekker meid

nou dan hoef ik me geen zorgen te maken ik heb

2 slagroom taar
2 appelgebak
2 soort stam van iets ;)
tompouzen
4 chips
1 kaastengels bakje
1 brie met toast
kaas
worsjes warm
broodjes met ham/kaas
2 wijn
1 krat bier ( er word amper gedronken bij ons )
50/50 drank
appelsap
cola
sinas
jus

haha hoef me geen zorgen te maken ;)

ruthje
17 March 2011, 19:15
Nee idd...mijn schoonfamilie zijn een stel zuiplappen..die drinken het bier op.
De wijn is voor nette mensen ;)

Je hebt meer dan genoeg denk ik! Mijn lijst is voor 35 mensen...

liefs

tweety1982
17 March 2011, 19:19
ohh nou ik kom niet aan 35 mensen denk ik :-)

pa+vriend+broer
Schoonpa+ma
Zwager+ vriendin
Suus + bart
Pleegzus+ baby
zwanger+ vrouw
tante+ 2 kinderen en man
tante
nichtje+ vriend
nichte + vriend
vriendin
vriendin

haha dus hooguit 28 ofzo :-)

leuke reclame van BCC ;-)

linda75
17 March 2011, 20:53
jeetje meiden, wat een werk zijn jullie verjaardagen!! ik vier het heerlijk klein, kan ik er ook van genieten ;-)

btw nog een leuke tip voor kinderkleertjes :http://www.kissies-kinderkleding.nl/ (http://www.kissies-kinderkleding.nl/)

susannelilian
18 March 2011, 10:46
@Linda: dankje meid en jij geniet lekker van je weekend!

@Tweety: komt helemaal goed hoor meid morgen, je hebt echt genoeg van alles! En we komen ook voor jullie en niet voor het eten. Ik mag trouwens ook dat 50/50 sap niet :(.... Dan maar water en thee drinken. Of sojamelk, maar daar moet ik eerst aan wennen hoor! Mag er ook chocolademelk van maken met cacao, van t weekend thuis maar es proberen. Maar dan krijg ik in ieder geval mn calcium binnen, maar geen melk, dus dat mag dan wel ivm mn pco. Ingewikkeld hoor, maar volgens mn dietist ga ik er aan wennen en wordt het vanzelf een levensstijl, ik hoop het maar!

Hier straks toch maar weer testen, ben benieuwd! Verwacht er niks van hoor, maar had eerder vandaag wel steken onder in mn buik, dus wie weet gebeurd er toch iets. Heb maandag nog een belafspraak met dr Jansen, hoorde van iemand anders van het forum dan als je baarmoederslijmvlies een bepaalde dikte heeft je ei al geweest is en dacht ook dacht ze gezegd had dat ik een triple lijn had in mn baarmoederslijmvlies en volgens haar had je dan ook je ei al gehad.. Maar ff navragen dus, ben benieuwd wat de gyn daarvan zegt. Maar denk niet dat ik mn ei al gehad heb hoor, want heb geen smiley gehad en ook geen langere hoge temp, maar we zullen zien!

Iedereen alvast een fijn weekend en ik laat wel weer van me horen als ik de test gedaan heb! Kan zijn dat ik em al om 13.00u doe, want moest vanmorgen naar de dietist en liep wat uit, dus kon niet meer voor 11.00u plassen en 4 uur zonder plassen is wel erg lang (ook zonder drinken).

Liefs Susanne

susannelilian
18 March 2011, 12:57
Ik heb de test gedaan en ik zie wel duidelijk een streepje, maar positief is ie niet... Afwachten maar, ben benieuwd hoe mn temp en ovutest morgen zijn!

Liefs Susanne

susannelilian
18 March 2011, 13:08
Hij zit toch wel dicht tegen positief aan, ow word hier zo onzeker van!

Liefs

ruthje
18 March 2011, 13:09
Suus, het klinkt positief! Als je twijfelt moet je een CB doen...

liefs

ruthje
18 March 2011, 13:11
btw, ik kreeg met de sensitest testen 2 even duidelijke lijnen..toen was ie positief. De testlijn moet evenduidelijk zijn als de controlestreep, of duidelijker voor ie positief is. maak eens even een foto...kan ik ook even kijken ;)

susannelilian
18 March 2011, 13:14
Ik kan helaas geen test met CB doen en ook geen foto maken, ben op mn werk... Maar hij is wel eerder zo donker geweest, maar toen was de CB ook negatief. Snap er niks meer van... Maar de streep is ook nog niet zo donker of donkerder dan de controlestreep hoor, dus zal wel geen ei hebben...

Liefs

susannelilian
18 March 2011, 13:16
Het kleurverschil is echt klein, maar dat was ie eerder ook, ga hier zo van twijfelen!

Liefs

ruthje
18 March 2011, 13:16
nee dan is ie niet positief..

liefs

susannelilian
18 March 2011, 13:19
Het kleurverschil is wel echt klein, ga er echt van twijfelen!! Kan vanavond wel een foto sturen, kunnen jij en de andere mensen dan meekijken.

Liefs

ruthje
18 March 2011, 13:24
Goed plan! ennuh, voor de zekerheid je man maar weer verleiden:D

susannelilian
18 March 2011, 13:29
Heb ik gister al gedaan ;)... Morgen weer :mrgreen:!

Liefs

susannelilian
18 March 2011, 13:34
Het kan toch niet zijn dat de test niet positief is omdat ik 1 mok melk gedronken heb?

Liefs

ruthje
18 March 2011, 13:52
Nee joh...je mag 2 uren voor de sensitest niet piesen, maar je mag wel wat drinken. Alleen geen liter voor je moet testen.
Ik had pos. test met 1 uur niet plassen...
LH is een hormoon..dat spoel je niet weg met wat drinken hoor :D

xxx

susannelilian
18 March 2011, 13:56
Dacht ik al :mrgreen:... Ben benieuwd wat je van de foto vindt vanaaf! Hij zal nog wel te licht zijn om positief te zijn hoor, maar de ene dag is ie weer wat lichter en dan weer wat donkerder, snap er helemaal niks meer van... En dan ook nog steken en slijm vanmorgen, het wordt er niet duidelijker op. Zal ook wel een foto maken van alle testen op een rijtje... Hoe plaats ik hier eigenlijk een foto? Moet ik dan direct link bij photobucket pakken?

Liefs

ruthje
18 March 2011, 14:12
Als je een bericht tikt dan staat er bovenaan een vierkantje, naast het wereldbolletje. Daar kan je op klikken, je kan zowel een foto van je pc erop zetten als via fotobuckut/mijnalbum etc

liefs

ruthje
18 March 2011, 14:12
En je kan de link naar je foto plaatsen...net wat je wilt

susannelilian
18 March 2011, 14:17
Thanx Ruthje!

Liefs

Lucky
18 March 2011, 15:58
Tjee susanne wat een onzekerheid met die testen voor jou zeg. Laat die foto maar eens zien dan kan ik ook even meekijken.

Liefs Lucky

susannelilian
18 March 2011, 16:03
Ik laat vanavond een foto/wat foto's zien, ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs

susannelilian
18 March 2011, 16:04
Hoe gaat het eigenlijk met jullie Ruthje en Lucky? Helemaal vergeten te vragen :oops:....

ruthje
18 March 2011, 16:05
Hier gaat ie prima hoor :mrgreen:
Vreet me dood aan rauwe wortels....lekker!!

susannelilian
18 March 2011, 16:06
@Ruthje: haha, gezond hoor!

Liefs

Lucky
18 March 2011, 16:09
Susanne met mij gaat het ook wel hoor.
Jezelf niet veronschuldigen dat het nu even over jou gaat, ik vind het fijn om er voor je te zijn.

Ruthje jij hebt zeker geen bril?

Liefs Lucky

susannelilian
18 March 2011, 16:10
@Lucky: dankje lieverd en fijn dat het met jou weer wat beter gaat! Ben er ook graag voor jou hoor, dus als er iets is dan hoor ik het graag!

Liefs

ruthje
18 March 2011, 16:14
Lucky, iik heb een bril maar ben te eigenwijs ( lees ijdel) om die op te zetten.
Ik kies er dus voor om 25% van de wereld niet te zien ;)
Maar liever dat dan mijn bril...want mijn ene oor zit hoger dan de andere en dan zit mijn bril scheef en daar stoor ik me mateloos aan!

susannelilian
18 March 2011, 16:15
@Ruthje: is lenzen niet iets voor jou dan? Heb ik ook en bevalt heel erg goed!

Liefs

ruthje
18 March 2011, 16:17
Nee geen lenzen...das niks voor mij.
Ten eerste durf ik het niet, ten tweede loop ik altijd in mijn ogen te wrijven en ten derde smeer ik ladingen mascara ;)

susannelilian
18 March 2011, 16:18
@Ruthje: dan is lenzen inderdaad niet zo handig haha.... Tsja, dan is het of een bril of minder zien, is jouw keuze dan he ;).

Liefs

ruthje
18 March 2011, 16:44
Als ik niet echt goed zie zijn heel veel mensen ontzettend knap! :mrgreen: Het voordeel van minder zien!

tweety1982
18 March 2011, 17:45
heey meiden

suus wat een gedoe voor jou weer zeg met de testen, idd gewoon blijven klussen mocht het dan achteraf pos zijn dan heb je er alles aan gedaan en voel jeje niet rot.
en idd niet schuldig voelen, ene keer ben jij de persoon die help nodig heeft, andere keer een ander :-)

hmmm ruthje peentjes :-)

suus: ik bewaar de rooibos die ik heb voor jou morgen, dus morgen drinken andere gewoon andere soorten thee :-) en als je wil kan ik water voor je koken en afkolen en in flesje doen, zodat je geen water uit de kraan heb.
goed dat je nu wat duidelijkheid weer heb met dieet meis.

Vandaag op werk taart gegeten en kado gehad, etosbon met mooie bloemen, en tijdschrift bon, dus das erg leuk , nu nog een abo uitzoeken haha, heb al ouders van nu dus " kinderen tijdschriften" hoef ik niet meer, miss een yes ofzo, best leuk ook als je 29 bent ;)

ik had jullie verteld over de harde buiken toch? vandaag ging beter, heb bad genomen 30 min lang, heerlijk geslapen en voelde me kindje veel meer bewegen, althans in de omgeving en gevoelens waar geen darmen kunen zitten, dus gaan maar vanuit dat kindje was ;) dus ze leeft nog ;)

Ik ga alle moed veramelen om in de regen te lopen met de hond :( voor niets lekker in bad geweest, maar ze ze moet echt

ruthje
18 March 2011, 17:53
:huh: regen? Het is hier prachtig mooi weer man!

tweety1982
18 March 2011, 18:04
nee dat meen je niet, had jij me hondje moeten uitlaten :-) haha hond stinkt nu, gelukkig had ik paraplu :-)

susannelilian
18 March 2011, 18:25
Het is hier inderdaad bagger weer! Gelukkig kon ik een paraplu lenen van mn werk.

Ik heb nog net een foto van de test kunnen maken en op mn latop zetten voordat de accu van de camera leeg was, dus jullie moeten het even alleen met deze foto doen. Hij is qua kleurverschil gelijk aan die van 15 maart.

1429

Hopelijk kunnen jullie er wat mee!

@Tweety: ik mag gewoon water uit de kraan hoor hihi, maar lief dat je zoveel moeite voor me wilt doen! En lief dat je de rooibosthee voor me apart wilt houden!

Ik hoop zo dat ik toch die insuline resistentie heb, daar is zo goed wat aan te doen en zijn nog veel meer mogelijk als wanneer ik PCO heb...

Liefs Susanne

ruthje
18 March 2011, 18:31
Suus, hij lijkt toch bijna positief hoor zo op de foto!!
Ben je trouwens op de hoogte dat je door pcos vals positieve ovutesten kan krijgen? Dit doordat de vele eiblaasjes samen veel LH aanmaken terwijl er geen dominante follikel is?
Maar de gyn heeft je opdracht gegeven tot testen neem ik aan, dus zal het wel meevallen.
Als ik zo'n test zou hebben zou mijn ei binnen nu een een dag of 2 er zijn. Ik duim door, wat zal je lief blij zijn met steeds die bijna positieve testen!! Word ie vaak verleid!!

liefs

susannelilian
18 March 2011, 18:37
@Ruthje: maar dat leek hij de 15de ook... Die ovulatietesten doe ik uit mezelf, maar heb het gister wel genoemd... Alleen wist die assistente er geen bal van, dus zal het maandag dan es aan dr Jansen vragen als ik em toch aan de lijn heb. Wist ik trouwens niet van die vals positieve testen bij pcos :(. Maar als ik die insuline resistentie heb, dan heb ik dus geen pcos, laten we daar maar op hopen dan! Mn lief heeft inderdaad geen bezwaar haha en ik wil ook geen risico nemen, dus dan maar lekker veel klussen ;)! Maar als ik wel pcos heb, dan moet ik dus helemaal uit gaan van het temperaturen, maar dan weet ik pas dat ik een eisprong gehad heb als ie alweer voorbij is, dus hoe kan ik dan ooit weten wanneer mn eisprong is?

Liefs

susannelilian
18 March 2011, 18:38
Mocht mn ei er wel aan zitten te komen, heb ik dan aan 1x per dag testen wel genoeg?

Liefs

ruthje
18 March 2011, 18:41
Als het wel pco is dan zal je hormonen moeten nemen om een dominante follikel te krijgen en echo's krijgen om je ei te volgen. Anders rijpt er nml geen eitje omdat er teveel eitjes zijn.
Heb je de gebruiksaanwijzing van die testen wel eens goed gelezen dan, want daar staat het in.
"Vrouwen met het polycysteus ovariumsyndroom kunnen een onjuiste positieve uitslag krijgen."

Maar goed, ik zou de test die jij vandaag had ook als positief opvatten en er een CB tegenaan gooien ter controle. Gewoon om het zeker te weten.
Die geven nml altijd een duidelijke ja of nee. Streepjes vergelijken is erg moeilijk.

liefs

ruthje
18 March 2011, 18:42
Wat betreft 1x per dag testen, ja dan heb je wel genoeg hoor. Ik moet 2x per dag testen omdat ik maar 1 kans heb en dat is met de inseminatie. Jullie vrijen regelmatig en hebben dan kans, er is altijd nog zaad aanwezig. 1x per dag is dus prima.

liefs

tweety1982
18 March 2011, 18:45
raar om een postieve test te zien op die manier, maar ik denk ook dat ie positief is dus KLUSSEN MEID :-) maar ik heb van ovu testen niet zo ervaring, maar hij lijkt me mooi donker.

somige mensen vinden water dat niet gekookt is vies, en door koken word water zachter, maar in spijkenisse hebben we al water hardheid beste van land, dus water hier is idd wel lekker :-)
daarom kopen wij nooi spa, we zitten hier vlak bij de water reiniging ofzo, we hebben in ieder geval heel zacht water :-)

ik heb genoeg rooibos hoor, maar toch hou achter de hand voor jou :-) en ik drink lekker met je mee, maar maak alleen zakje open als jij er bent :-)

susannelilian
18 March 2011, 18:49
Kan dat ook morgen doen toch? We hebben gisteravond toch sex gehad en morgen weer, dus ook al mis ik mn ei dan heb ik nog kans op een zwangerschap. En ga sowieso wel een zwangerschapstest doen als ik overtijd ben. Heb al zo vaak met cb getest en iedere keer komt er een leeg rondje, vind ik zo zonde van het geld en de teleurstelling is ook steeds zo groot als ik weer hoop krijg door de streepjestest, snap je? Nu je het zegt heb ik dat van pcos en vals positieve testen wel gelezen, maar denk dat ik dat gewoon niet wou horen :oops:... Maar als ik wel pcos heb, hoe vind ik dan ooit mn ei? Ik heb ook al ervaring met hormonen, maar dat haalde ook bijna nooit iets uit, heb daar ook maar 2 keer een eisprong mee gehad. Hierna willen ze denk ik aan de LEO als ik toch geen insuline resistentie heb, vind ik toch wel eng omdat je daar verklevingen van kan krijgen, maar een ander meisje was daarna na 3 maanden zwanger, dus geeft ook wel weer hoop. Lastig hoor, blijft moeilijk.

Liefs Susanne

ruthje
18 March 2011, 18:52
Ik zou het erop wagen en vandaag ook sexen, en morgen!
Het is weekend, dus jullie hebben alle tijd ;)

liefs

linda75
18 March 2011, 18:53
die ovu test lijkt me aardig pos hoor, je ei is in aantocht! als je om de dag klust zit je goed hoor en dan is het aan de natuur om haar werk te doen!

hier lekker dagje gehad, heerlijk weinig gedaan. helaas wat duf omdat ik te lang in bed ben blijven liggen..... ach, morgen maar wat sneller mijn bed uit gaan.

susannelilian
18 March 2011, 18:56
@Ruthje: maar elke dag sexen is toch ook niet goed voor het zaad? Kunnen ook in het midden gaan zitten en morgenochtend klussen ;). Lijkt me meer dan genoeg, elke dag vinden we allebei wel wat veel van het goede en 's ochtends vindt mn mannetje ook fijner. Als mn test morgen weer zo positief is dan zal ik er ook nog een CB tegenaan gooien, dan wil ik het risico wel nemen.

@Tweety: ik vind kraanwater prima hoor, drink het thuis ook altijd :).

Liefs

tweety1982
18 March 2011, 19:10
haha maak morgen middag wel kamertje vrij hier voor je suus ;)

dat is zelfde meisje wat je bedoeld als wat ik jou zei? Lieke ook PCOS, leo gehad en nu 12 weken zwanger :D dus daarom zei ik al miss dat ze leo kunnen proberen, fijn dat ze er nu toch over hebben meis, hoop dat niet nodig is :-)

me huisje is lekker aan kant en lekker mooi nu, doe alles in fases, hou ervan beetje leuk aan te kleden als er mensen komen, me aquarium staat er weer sjiek bij met bloemen en manderijnen in een vaas :D....en me mooie fiets in de kamer :D

heb broodjes in de vriezer dus als suus broodje wil haal ik het eruit, enne ik heb ham voor jou :D

susannelilian
18 March 2011, 19:16
@Tweety: mooi dat alles aan kant is, komt helemaal goed morgen! Wat voor ham heb je meis? En je kan er al broodjes uithalen hoor, want we komen morgen lekker lunchen :D! Ik neem zelf nog wel kipfilet en sandwichspread mee, je hoeft niet van alles speciaal voor mij in te slaan hoor, kan ik niet van je vragen :).

Tot morgen!

Liefs Susanne

tweety1982
18 March 2011, 19:17
zo beetje offtopc maar dat vinden jullie altijd wel leuk toch. de bloemen zijn zo mooi moest er foto van maken, en ook meteen van me vissen kastje met de manderijnen is vaas :-) klikken voor grotere versie:-D
1433
1434

susannelilian
18 March 2011, 19:19
Ziet er mooi uit hoor meis, is helemaal tip top daat bij jou :D!

Liefs

tweety1982
18 March 2011, 19:20
haha ik heb gewoon ham :-) gewoon soort van euroshopper is geen typ....maar de broodjes zijn zo ontdooid, dus als je komt vraag ik wat je wil en dan haal ik er wat uit, als we dan zelf ook honger hebben dan haal ik voor ons zelf er ook uit.

haha waar gaat dit over ;)

susannelilian
18 March 2011, 19:23
Daar hebben ze achter- en schouderham van ;). Achterham is mager en schouderham is vet ;). Neem zelf nog wel wat mee, hoef je ook niet teveel rekening met mij te houden :).

Liefs

ruthje
18 March 2011, 20:07
Volgens de gyn die ik heb gehad toen we nog dachten zelf kindjes te kunnen maken maakt het bij een normaal vruchtbare man niks uit of je nou elke dag sext of om de dag. Alleen langer dan 3 dagen onthouding is niet goed voor zaad...dan word het te oud. ;)

xxxx

Lucky
18 March 2011, 20:12
Susanne ik vind de test er erg positief uitzien. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik alleen de CB testen met smiley heb gebruikt en ik niet weet of de ovu testen met streep het zelfde zijn als een zwangerschapstest zo van streep is streep. Sorry dat ik je niet verder kan helpen meid. Maar ik je bent goed aan het klussen dus je kan je ei echt niet missen.

Tweety vier je morgen je verjaardag?

Ruthje wat ga je het weekend allemaal doen?

Ik zit heerlijk op de bank maar mis flikken maastricht.
Net in de regen met de hond gewandeld. Het is letterlijk Hondenweer.

Liefs Lucky

ruthje
18 March 2011, 20:53
Lucky, hier is het heel helder en droog. Net heerlijk met hondje eruit geweest en naar de maan en sterren gekeken.
Ik krijg morgen overdag mijn vriendinnetje op bezoek, gaan even lekker de stad in. Morgenavond heb ik een verjaardag en zondag is het huisje poetsen en belastingaangifte doen...moet voor 1 april.
Druk op mijn manier dus! :mrgreen:

liefs

tweety1982
18 March 2011, 21:49
zo lekker druk :-) ruthje :D heerlijk dat het bij jou beter weer was
en je komt p me verjaardag wat leuk ;)

luck hey meis hoest met je, vies he die regen, vond ik ook en die honden gaan dan nog uitgebreid snuffelen ook.

alles is aan kant hier, ga nu niets meer doen :D

Lucky
19 March 2011, 10:33
Vond onderstaande op Freya:

Ga op vakantie, dan word je vanzelf zwanger als je ontspant...(Tuurlijk en de kindertjes komen uit de boerenkool)

Als je er niet zo mee bezig bent komt het vanzelf... (HOE kun jer er nou NIET mee bezig zijn)

Ik neem een kind...(hoe vind je die??? bij de boter zeker)

Tip neem een Hond!... (Hoe zo, lijkt jou kind op een hond dan)

Liefs Lucky

ruthje
19 March 2011, 10:35
Haha ja lucky, ik heb ze ook gelezen.
Al die goedbedoelde dooddoeners die sommige mensen denken te moeten uitkramen.

wat dacht je van: "joh kinderen hebben is ook niet alles"...gezegt door een moeder van 4 kinderen...
Typisch he!

liefs

susannelilian
19 March 2011, 18:33
@Ruthje: we blijven om de dag klussen totdat we meer weten, dus ALS mn ei komt dan hebben we in ieder geval goed geklust!

@Lucky: jammer dat je me niet kan helpen, maar geeft niks hoor meid. Vanmorgen was de test weer een stuk lichter en vanmiddag weer wat donkerder, maar volgens mij bleef ie lichter dan gister :(... Jammer hoor, maar blijven gewoon klussen en dan hebben we er in ieder geval alles aan gedaan ALS mn ei toch komt. Wat een slecht weer was het gister he, echt balen! Heb met mn oppaskindjes ook lekker de hele dag binnen dingen gedaan, hebben geknutseld en heb ze ook wat meer tv laten kijken dan anders ;). Heel herkenbaar dat stukje van Freya, goed bedoeld, maar zo irritant en vaak zelfs kwetsend!

@Tweety: je verjaardag was erg gezellig hoor en je had alles prima geregeld! Nou even bijkomen en dan komt je avond bezoek weer, gezellig hoor! En morgen zien we elkaar alweer, gezellig :D!

Hier was de test vanmorgen weer een stuk lichter dan gistermiddag, maar vanmiddag was ie weer donkerder, dus lekker verwarrend allemaal... Maar gaan gewoon door met klussen totdat we meer weten en blijf ook testen met de ovutesten van Sensitest, in ieder geval t/m vrijdag als er niks gebeurd (dan moet ik dan bloed laten prikken op progesteron en krijg dan de volgende dag de uitslag) en als er wel wat gebeurd (mn temp stijgt en blijft hoog) dan weet ik dat mn ei geweest is en kan ik ook stoppen met testen. Hoop natuurlijk op dat laatste, maar heb er eerlijk gezegd weinig hoop meer in omdat ik nog steeds geen smiley heb van CB en ook met de Sensitest schommelt de uitslag. Maar ja, wacht het wel af, in het slechtste geval weten we vrijdag waar we aan toe zijn!

Iedereen een leuke zaterdag gehad? Wij hadden vanmiddag de verjaardag van Tweety, was erg gezellig en morgen komen ze hier, dan kunnen we ff goed bijkletsen (vandaag waren er het grootste gedeelte toch anderen bij) en dan hebben we ook weer wat gezelligheid op die saaie zondag :D!

Liefs Susanne

Lucky
19 March 2011, 19:47
Susanne, gewoon door blijven klussen om de dag meid dan kun je je ei echt niet missen!

Ruthje zit jij ook wel eens op freya?

Ik heb niet veel te vertellen eigenlijk. Zitten lekker op de bank en gaan strakjes lekker samen naar bed.

Liefs Lucky

linda75
19 March 2011, 19:50
wat een uitspraken zeg!! echt van die dingen waar je dus helemaal niets mee kunt he!

hier nu op het wachtbankje, ovu test was knal vandaag en voel m nu ook wel..... mezelf beetje verwennen met lekkere dingen helpt ;-)

ruthje
19 March 2011, 19:50
Lucky, ja ik zit ook wel eens op freya.
Meestal om infi te zoeken, via freya kwam ik ook op het hele KID gebeuren uit en kon daar gelijk zien welke ziekenhuizen de kortste wachtlijst had. Dat wedr toen bevestigd door onze gyn in Nijmegen en zo kwamen we in Arnhem uit.

Liefs

ruthje
19 March 2011, 19:51
Yes Linda een ei!! Joepie, dat word klussen!!!

liefs

susannelilian
19 March 2011, 19:52
@Linda: goed zeg, nu lekker klussen!

@Lucky: heb mn ei echt nog niet gehad, dus hopelijk komt ie toch binnenkort... Ga niet meer testen met CB tenzij de 2de lijn van Sensitest eruit knalt, verspil al die testen nu en daar zijn ze veel te duur voor!

Liefs Susanne

linda75
19 March 2011, 20:02
tja, dat klussen hebben wel al gehad vandaag dus dat zit wel goed!

ruthje
19 March 2011, 20:05
:mrgreen:

Lucky
20 March 2011, 06:21
Linda, als je gisteren een positieve ovu test had dan spring je ei volgens mij tot 48 uur later, dus ik zou nog even blijven klussen voor de zekerheid hoor!

Susanne die testen van cleur blue zijn inderdaad erg duur en voor jou helemaal als je niet weet wanneer je ei te verwachten is.
Ga je nog iets leuks doen vandaag?

Tweety ik hoop dat je mannetje vandaag help om alle verjaardag rommel op te ruimen, want je zult wel helemaal op zijn nu.

Jolien. elmo en hertogin, bij jullie ook alles goed?

Stiertje jou heb ik ook al een tijdje niet voorbij zien komen. Ik hoop dat alles goed gaat met je.

Hier gaat het wel redelijk, doe het nog lekker rustig aan omdat ik soms nog emotioneel word.
Vandaag hebben we geen plannen, ga vanmiddag mijn huisje heerlijk poetsen en misschien een lekker filmpje kijken met manlief op de bank.

Jullie allemaal een hele fijne dag gewenst.

Liefs Lucky

linda75
20 March 2011, 10:32
volgens mijn informatie springt je ei binnen 12 uur na een pos ovu test, maar 48 uur na het begin van je lh piek. mijn gevoel (lees ei pijn) zegt dat mijn ei inderdaad afgelopen nacht is gesprongen. maar voor de zekerheid misschien toch mijn mannetje ff verleiden. hoewel ik me niet super voel vandaag, nou ja we zien wel!

vandaag dus lekker kalm aan! moet nog een wasje doen en nog even stofzuigen. verder beetje genieten van het mooie weer!

susannelilian
20 March 2011, 10:34
@Lucky: houd het nu bij de testen van Sensitest, is al duur genoeg (zijn ook €2 per stuk, maar wel extra gevoelig en zijn heel fijne en duidelijke testen). Vanmiddag komen Tweety en haar man hier, de mannen gaan snookeren en wij gaan lekker hier thuis niks doen ;). Verstandig dat jij het nog lekker rustig aan doet, geef jezelf die tijd maar hoor meid! Een heerlijk luier dagje ook voor jou dus, geniet ervan!

Hier wordt het nu toch wel spannend, mn temp was vanmorgen vrij laag, dus duimen voor een positieve ovutest vandaag of morgen!

susannelilian
20 March 2011, 10:35
@Linda: lekker rustig aan doen maar vandaag meid, beterschap!

@Lucky: was net nog vergeten Liefs Susanne eronder te zetten :oops:, dus bij deze :).

Liefs Susanne

ruthje
20 March 2011, 10:42
Linda, de pos test geeft je LH piek aan...je ei springt dus binnen 48 uur na de positieve test.
Vandaar dat ze in ZH ook insemineren de dag n de pos test.

liefs

Lucky
20 March 2011, 17:52
Susanne heb je een fijne middag met tweety gehad?

Linda ik hoop dat je je man nog hebt weten te verleiden.

Hier vanmiddag heerlijk mijn huis gepoetst en bedje verschoond. Heerlijk gegeten net met mijn mannetje, een maaltijdsalade met vis en pasta. Nu op de bank en straks vroeg naar bed met mijn boek.

Fijne avond allemaal.

Liefs Lucky

tweety1982
20 March 2011, 18:23
hmm lucky heerlijk meis. nu lekker genieten.

Linda klus ze!!

ik vond het leuk met suus lucky, lekker gewandeld en bijgeklets :-) ben nu onwijs moe. net gezond gegeten en nu even hopen een glim op te vangen van me kleintje, want dat mis ik weer even. spannend toch weer nog weekje voor de SEO ( de 20 weken echo, maar dan met 21 weken ;) )

susannelilian
20 March 2011, 18:37
@Lucky: ja hoor, was erg gezellig vanmiddag :). Zoals Tweety al zei hebben we bijgeklest en een stuk gewandeld, was echt super mooi weer vandaag :D! Klinkt alsof je een lekker relaxed dagje gehad hebt, heb je ook wel verdiend!

Hier vandaag een dip in de temperatuur gehad en een vrij donkere ovutest, dus hopelijk is mn ei in aantocht! Vanavond gooi ik er nog een CB tegenaan, hopelijk bezorgt die me een heerlijke nacht met een positieve test in gedachten ;). Of juist een slapeloze nacht van blijdschap ;). En dan hopelijk morgen de temperatuurstijging en dan is mn ei een feit (geweest)! Duimen jullie voor me?? Op naar de smiley en de temperatuurstijging!

Liefs Susanne

tweety1982
20 March 2011, 18:42
suus we hebben natuurlijk al gesproken, maar toch ff nog, ik duim voor je

Hoest verder met iedereen beetje leuk weekend gehad ook ruth en linda?

meiden ik wil even een " nieuw" kleding stuk showen hoor, is van mamalicious en heb ik in bruikleen van me pleegzus, me kop is eraf maar is niet bewust gedaan hoor ;)
ben zo blij mee, wat vinden jullie ervan?

1458

linda75
20 March 2011, 19:14
leuk tweet!! ik wil ook zo'n jurkje (inclusief buik dan he ;-))

hier lekker dagje gehad, man nog niet verleid, zullen zien of dat er nog van komt vandaag..... lekker in de zon geweest en nijn was ook helemaal happy buiten. nu dus minder happy omdat ie niet meer naar buiten mag! komt later wel weer. nu fijn op de bank!

tweety1982
20 March 2011, 19:16
Linda fijn dat nijn het zo naar zn zin heeft, als goed is word het weer steeds meer zoals vandaag, tis officieel lente, dus mag flappie lekker veel buiten spelen :-)

en die jurk+ buik komt echt wel meis, geloof me :-), dus snel je mannetje verleiden ;)..enne bedankt nog dan he :D

Lucky
21 March 2011, 05:17
Tweety wat een geweldig truitje en wat zie je er goed uit meis. Ow dat wiegje dat wil ik ook.......
Nog een weekje en dat is het weer heel spannend allemaal die 20 weken echo in de 21 week. Geniet ervan meis.

Susanne ik ben heel hard aan het duimen voor je ei meid. Hoop het zo ontzettend voor je.

Linda en je man nog weten te verleiden gisteren? Dan mag je nu echt op het bankje gaan zitten meis naast Ruthje.

Ruthje hoe gaat het met jou? Hou je het wachten nog een beetje vol. Spannend weer he!

Ik heb echt heerlijk geslapen vannacht! Dat heeft me echt goed gedaan, voel me even heel fijn.

Ga nu naar mijn werk.

Liefs Lucky

tweety1982
21 March 2011, 06:30
Lucky dank je wel. En wat fijn dat jij zo lekker geslapen heb, ga je al met heel fijn en ander gevoel naar je werk, hopelijk schijnt vandaag de zon letterlijk en figuurlijk. IK ben ook al sinds vroeg wakker, even wat dingetjes online voor mezelf doen, vandaag even de was opruimen en dan relaxen, miss nog even naar centrum voor die handschoentjes voor als je handcreme opdoet dat je niet zo lang hoeft te wachten.

fijne dag iedereeen xxx

Lucky
21 March 2011, 06:45
Tweety heb je vrij vandaag? Ow ik ben jaloers......
Hopelijk kun je nog even van het zonnetje genieten, gisteren was het echt heerlijk bij ons in de tuin in de zon uit de wind!
Ik heb nog nooit van de handschoentjes gehoord eigenlijk.

Liefs Lucky

ruthje
21 March 2011, 06:51
Hooi dames,

Tweet leuk shirtje!! Je bent echt zwanger zeg...je ziet het al heel goed.

Linda, wat heerlijk dat je konijn zo geniet! Het word vandaag een echte voorjaarsdag! Heerlijk!

Hier gaat ie goed, merk wel dat de wachtweken elke poging moeilijker worden...pfff nu nog maar 5dpo en ik ben al helemaal gek. Vind het zo spannend deze keer!
Vandaag moet ik belastingaangifte doen en verder ben ik lekker vrij. Huisje is schoon, moet alleen boven even wat opruimen. Het word een lekkere relaxdag!

liefs

tweety1982
21 March 2011, 07:02
ruthje groot gelijk dat je gaat relaxen en als je alles met tusenpozes doet, voel jeje relax en toch ook heerlijk voldaan omdat je toch veel gedaan heb, halverwege ergens lekker douchen en jezelf verwennen met scrubs of olie, heerlijk meis.
Denk je miss dat het ook spannender word doordat je gevoel heb dat elke kans dichterbij de kans groter word?

enne lief dat je shirt leuk vind, ben zelf ineens toch weer erg onzeker, maar komt denk ik omdat ik overal lees " ik voelde me kndje weer duidelijk" en ik twijfel...maar ja miss voelen zij wel zelfde als ik ;) en zijn zij gewoon overtuigd dat kindje is en ik niet haha zit ik me onzeker te maken voor niet, komt denk ik ook wel door de echo volgende week, die is toch weer erg belangrijk.

lucky ja meis sorry ik ben vrij vandaag, maar probeer wel nuttig te zijn :-) haha.....die handschoentjes verkopen ze bij de tuinen, als je droge handen heb, smeer je ze in voor slapen gaan, of itijdens tv kijken met je eigen creme, je doet die handschoennen er over heen zodat ze lekker kunnen intrekken en je gewoon kan slapen zonder dat je bed vies word, en gewoon je handen op je schoot legt. bij apotheek bestaat het al en nu hoorde ik dat de tuinen ook heeft dus. Heel handig.

ruthje
21 March 2011, 07:09
Ach sommige meiden voelen al heel snel hun kindje duidelijk...heeft denk ik ook met bouw te maken. Ik denk dat graatmagere meiden het het snelst voelen...en wij die wat meer buikspek hebben voelen het anders...meer gedempt. Want wij hebben een isolatielaagje ;)
Straks aan het einde van de zw.schap zal je zere ribben hebben van het schoppen hihih :D

Denk je miss dat het ook spannender word doordat je gevoel heb dat elke kans dichterbij de kans groter word?

Ja ik denk dat dat het is...kom steeds dichterbij een gelukte poging :D

liefs

Lucky
21 March 2011, 07:50
Ruthje heel normaal hoor dat het steeds spannender voor je word, de kans dat het nu moet gaan lukken word steeds groter toch! Geniet van je dag.

Tweety, ik denk dat je onzeker heel normaal is en ik denk dat veel zwanger vrouwen daar last van hebben. Ik hoop dat ik dat mooie shirt ook eens aan kan!!!!
Heb je altijd last van droge handen dan?

Ik verwacht over een week of 2 ongi te worden en dan moet ik weer bellen met het ziekenhuis en word het dus ook voor mij weer spannend.

Ruthje is de kans van slagen met iui groter of met een cryo groter? Bij de cryo is er al een bevruchtig ontstaan maar bij iui is het zaad sterker toch? Ja ik vraag het maar even aan jou omdat jij altijd alles zo goed weet!!!

Liefs Lucky

ruthje
21 March 2011, 07:56
Haaai Lucky, nou ik heb eigenlijk geen idee.
Maar als ik logisch nadenk dan denk ik dat een cryo meer kans geeft.
Omdat:
a) een cryo al bevrucht is en alleen maar in hoeft te nestelen
b) zaad bij IUI nog naar het eitje moet zwemmen en soms verdwalen ze
c) Zaad bij IUI nog door de kern van het eicelletje moet zien te komen en dat lukt soms niet
d) De door het bij IUI bevruchte eicelletje nog goed moet doordelen, dat is bij je cryo al gebeurd
e) Het bevruchte IUI-eitje de reis door de eileider naar de baarmoeder nog moet maken, bij de cryo word ie daar neergezet waar het goed is
f) Het IUI eitje dan nog goed moet zien te innestelen.

IUI geeft minder kans als ik het zo bekijk.

liefs

tweety1982
21 March 2011, 08:06
logisch ruthje elke poging is idd dichterbij de kans dat het wel lukt, spannend toch zo kan je het altijd poitief zien! knap!

Lucky voor jou nog ven twee spannende weken dus, nou hopelijk word je niet ongesteld hoor! of zeg ik dan iets stoms???

denk dat me onzekerheid weer minder is even, ik voel me darmen steeds knorren van de honger, maar toen ikeven ging liggen en me hand beetje wrijven en zachtjes duwen, voelde ik ook vooraan wat plofjes, dus denk dat dat de baby was, want me darmen die knorde voelde ergens anders.

ga maar snel douchen en eten en dan lekker naar buiten, eerst met de hond en daarna centrum in, anders ben ik voor niet vroeg opgestaan ;) wel nog even de was toen :D

lucky trouwens nee droge handen is sinds de zwangerscha erger, dus MOET nu echt heel veel smeren, maar das vaak lastig, je kan dan totaal niets doen, met die handschoenen dus wel.

Liefs

susannelilian
21 March 2011, 12:02
@Lucky: fijn dat het weer wat beter met je gaat! Hier gisteravond om 21.45u nog een ovutest gedaan, maar dat streepje was weer en stuk lichter dan van 's middags :(.. Mn temp was vanmorgen ook weer 36.36 (gister 36.02), Dus een hoop onduidelijkheid en onzekerheden...

@Ruthje: snap dat het steeds moeilijk voor je wordt dat wachten, hopelijk is dit de laatste keer! Geniet van je relaxedagje, ben wel jaoers op je hoor ;).. Alhoewel ik nu ook even anderhalf uur ofzo voor mezelf heb en ga straks met de dames naar de speeltuin, hopelijk komt het zonnetje nog weer een beetje terug!

@Tweety: geniet van je vrije dag meid en succes met alles dat je nog gaat/moet doen!

Hier vanmorgen weer 36.36 graden, dus wel weer hoger dan gister (36.02), maar niet heel hoog, dus heb mn ei in ieder geval nog niet gehad. Ben erg benieuwd naar de test straks rond 13.30u, maar ook al lijkt ie positief dan nog ga ik nergens vanuit, want dat is ie al vaker geweest. Word erg bang en onzeker, heb het gevoel dat er toch weer niks gebeurd. Gelukkig kan ik dan donderdag bloedprikken en dan word ik vrijdag in ieder geval wijzer. Maar diep van binnen is er toch de hoop dat mn temp toch nog omhoog, ook al weet ik eigenlijk wel dat dit valse hoop is... Wat is dat zwanger worden soms moeilijk en zwaar zeg, hopelijk krijg ik snel weer een keer echt goed nieuws!

Iedereen een fijne dag!

Liefs Susanne

susannelilian
21 March 2011, 12:04
Owja, Tweety ik denk dat dat oningekleurde rondje bij FF gewoon de dag is waarop je nu zit, want nu is het bolletje van vandaag oningekleurd ;). Kon me alleen niet van eerder herinneren dat ik dat gezien heb...

Liefs

susannelilian
21 March 2011, 12:59
Het tweede streepje op de ovutest wordt weer lichter, waarom krijg ik nou niet gewoon een ei :cry:??? Ik hoor jullie denken dat ik dan mn ei al gehad kan hebben, maar mn temperatuur was vanmorgen niet hoog (gaat omhoog na je ei), dus dat kan gewoon niet. En als ik dan al ongi word binnenkort, dan heb ik gewoon geen goeie eisprong gehad, ik snap er niks van :cry:...

Liefs Susanne

ruthje
21 March 2011, 13:14
Suus, ik denk dat je door je pcos nooit een duidelijk beeld krijgt, door het hebben van vele eiblaasjes die allemaal een beetje LH afscheiden zonder dat er 1 follikel dominant is.
Er is hier nog een meisje op het forum met pcos die ook actos gebruikt...mss kan je haar eens vragen hoe het zit met ovutesten en pcos/insulineresistentie. Zij heeft die 2 diagnosen ook gekregen...eerst de ene en toen de andere.
Haar forumnaam is Lisi, schrijft mee in het IUI topic. Zij heeft de eerste IUI gehad, gestimuleerd met clomid. Misschien kunnen jullie eens ervaringen uitwisselen wat je weer mee kan nemen naar je gyn? Mss heeft ze tips voor je?
het zou nogal zonde van het geld zijn om steeds voor niks te testen, want die midstream testen kosten ook 50 euro per 30 stuks...

liefs

tweety1982
21 March 2011, 13:16
suus he meis bah voor jou weer hoop onzekerheid, wel ff twee dingen

1) dat open bolletje in FF betekend echt wat anders, ik dacht dus tijd maar ja je zegt vaker tijd veranderd te hebben, ik zoek het voor je op dus, weet ff niet meer.

2) je temp kan ook langzaam stijgen na je eisprong, bij mij was ook van 36.3 naar 36.1 en dan 36.3 en dan 36.5 e toen pas 36.7 en 36.8....( hoogste bij mij)

ik zal dat open rondje even voor je opzoeken

Liefs

tweety1982
21 March 2011, 13:19
het heeft dus wel iets met tijd te maken,wanneer jij iets ingeeft in je gegevens waardoor " hij" denkt dat je temp niet bettrouwbaar is, dan maakt hij een open rondje....het is echt niet de dag van heden, dat hoort hij niet te doen namelijk :-)

dit is van de site van FF zelf af:

Open Circles and Dots:
If something in the data indicates that the temperature may be slightly inaccurate (either by events selected in the Special data area or by a time difference larger than normal), the temperature is plotted using a circle instead of a dot. Please note that these points do not need to be discarded. The circle will just indicate to the reader areas on the chart where the data may be less accurate.

susannelilian
21 March 2011, 13:20
@Ruthje: ben bang dat je gelijk hebt, maar als ik inderdaad die insulineresistentie zou hebben dan zou ik positief moeten reageren op de actos, maar dat gebeurt dus niet :(... Ik gebruik trouwens geen midstream (is toch een merk?) testen ;). Ik heb al contact met Lisi, maar haar geval is toch heel anders dan het mijne en onze lichamen reageren anders, dus zij kan me ook niet echt verder helpen helaas (al probeert ze het wel)... Wat een gezeur zeg dat zwanger worden op deze manier, ben wel weer es toe aan echt goed nieuws waar ik ook wat aan heb!

Liefs

ruthje
21 March 2011, 13:22
Jij hebt die testen van sensitest toch met dat groene dopje?
Dat zijn midstream testen..

liefs

susannelilian
21 March 2011, 13:23
@Tweety: maar het open rondje blijft niet, hij wordt weer een dicht rondje als de dag voorbij is... Ik hoef dus niet discared in te vullen begrijp ik? Alleen een notitie is voldoende? Maar heb vandaag maar iets eerder getempt, dus zoveel zou dat toch niet uit mogen maken? Elke dag om dezelfde tijd tempen is vaak ook niet te doen, als ik eerder wakker word en moet plassen dan kan ik niet meer slapen als ik al binnen een half uur op moet staan, dus dan is het gewoon heel lastig.

Liefs

susannelilian
21 March 2011, 13:23
@Ruthje: ow, wist niet dat dit midstream testen waren ;).

Liefs

Lucky
21 March 2011, 13:30
Susanne even heel snel wat ik ben druk op mijn werk, lieverd een dikke knuffel voor jou. Die onzekerheid is om gek van te worden!

Liefs Lucky

susannelilian
21 March 2011, 13:32
@Lucky: dankje lieve meid, maar het is niet eens onzekerheid meer, er gebeurd gewoon weer niks of in ieder geval niet genoeg :cry:.... Nu maar afwachten wat er uit het bloedprikken gaat komen, hopelijk komt daar iets uit waar ze/we wat mee kunnen!

Liefs

ruthje
21 March 2011, 13:42
Ik hoop het ook suus, want dit is zo ook 10x niks.
Volgen ze je nog steeds met echo's?
Zou de gyn ook even vragen of het verstandig is met ovutesten in de weer te zijn. Wie weet heb je straks gewoon wl een knaller, dat zou ook nog kunnen!!

De vorige ongi was al een verrassing, dus wie weet verrast je ei je ook wel.

liefs

tweety1982
21 March 2011, 13:46
lieve suus, ik vind het echt heel raar dat dat open rondje ineens dicht word, maar goed ik zal je vraag anders een neerleggen bij het temp topic, ik ken daar nog wel mensen.....miss is de site FF veranderd, want dat was vroeger in al die maanden ( bij elkaar toch wel 10) dat ik tempte niet zo...maar goed ik zal kijken of ik je helpen kan.

je veranderd dus alleen de tijd zeg je?

discard vul je in als je temp niet betrouwbaar is door allerlei invloeden ( drank, laat slapen, onrustig slapen ect).....te vroeg of te laat tempen is dus tijd veranderen, dan zou FF er dus zelf niet betrouwbaar van maken....dat open rondje dus ( daarom snap ik niet dat hij weer dicht gaat)

en anders als FF miss toch de waardes heeft veranderd toch proberen binnen te komen in het tempen topic, die meiden doen het heden nog elke dag dus die weten ook als er binnen de site dingen veranderen, ik heb al sinds sept 2010 nie meer getempt meid, maar toen was een open rondje echt niet betrouwbaar resultaat.

hier wezen shoppen, pff na 1,5 uur was ik kapot :-) wel heerlijke dingen gekocht van me etos bon; therme badolie, etos handcrem ( 2=1 betalen) met latex handschoentjes om de creme in te werken, ant de tuinen had ze dus niet ;) handig verkeerde info haha, verder kleerhangers voor de babykamer bij xenos em baby olie, allemaal kleine dingen dus.....wilde nog zovel meer meenemen zoals lakentjes en dekentjes, maar is zonde, prenatal is veeel duurder dan een grote baby winkel en ik had beloofd te wachten op salaris.

ik ga proberen buiten e zitten dames tis lekker weer.....oja liep trouwens buiten met me buikband....echt veel mensen kijken....of ze ou keken omdat ze het niet mooi vinden, te veel aandacht vinden trekken, of juist heel mooi, of jaloers zijn ;) dat weet ik dus niet, maar ik wist me soms geen houding haha zoveel keken mense naar me buik....ik dacht lekker schijt, ik vind mooi dus ik doe buikband om, maar je ziet het heel sporalisch, tis niet dat elke zwangere ermee loopt, echt enkele.

ruthje
21 March 2011, 13:53
:( hier is nog steeds geen zon....

tweety1982
21 March 2011, 13:58
hmmm vreemd, jij heb je zon zeker al gehad toen wij allemaal regen hadden ;) ik stuur je wel wat op :-)

susannelilian
21 March 2011, 17:39
@Ruthje: nee, ik krijg geen echo's meer, alleen afgelopen donderdag en toen was er nog geen dominante follikel te zien. Mn baarmoederslijmvlies was 5 mm dik en er was een triple lijn zichtbaar. Die assistent zei dat er wel wat gebeurde, maar daar lijkt het nu niet (meer) op. Ik heb pas 21 april weer een afspraak, maar ga donderdag bloed laten prikken op progesteron en krijg daar dan vrijdag de uitslag van van dr Jansen, dus kan em dan vragen of het nog zin heeft om die ovulatietesten door te gaan. Maar blijf tot die tijd in ieder geval 1 per dag testen en dat tempen gaat natuurlijk ook gewoon door, dus blijf tegen beter weten in toch hopen op een temperatuurstijging.

@Tweety: ik hoor dan wel wat ze er op het temp topic van zeggen (lief dat je het daar voor me wilt vragen)... Heb ook wel sticky erbij gedaan, maar dat zal het ook niet zijn lijkt me. En vind het vooral raar dat het open rondje niet open blijft. Maar goed, hoor het dan wel. Fijn dat je lekker hebt kunnen shoppen en lekker doen wat je wilt hoor wat betreft die buikband, maar niet uit wat anderen ervan vinden. Het was inderdaad heerlijk weer vandaag!

Liefs Susanne

linda75
21 March 2011, 19:23
@suus, balen meid! hoop dat je temp kaart toch snel duidelijkheid geeft

@tweet, shoppen blijft leuk he! enne, lekker die band blijven dragen hoor, zou ik ook doen!

hier nu lekker op de bank na een fijne (nou ja, af en toe niet) acupunctuur sessie. deze keer alleen voor zwanger worden. ben benieuwd! mannetje gister nog fijn verleidt ;-) moet goed komen dus!

tweety1982
21 March 2011, 19:44
fijn dat je een speciale vruchtbaarheids behandeling gehad heb, vraag me toch af doen die naalden nou geen pijn joh? hoe werkt dat precies?

linda75
21 March 2011, 19:52
af en toe doen ze best pijn hoor! maar alleen bij het aanprikken, als ze er in zitten worden ze soms wat zwaar. het werkt op je energie, dus alles in balans krijgen zeg maar. ze doet ook acupunctuur voor bevallingen, vanaf week 37 om de bevalling beter te laten gaan. ik zeg, gewoon proberen tegen die tijd tweet!

tweety1982
21 March 2011, 19:53
suus
http://www.zwangerworden.nu/showthread.php/6237-Temperatuurkaartjes-deel-2?p=813845&posted=1#post813845

hier staat dus idd ok dat er iets afwijkends moet zijn, en de reden dat het dus weer dicht gaat is als je weer op dat zelfde tijdstip meet dus, maar lees maar even op dat topic, en wellicht kan je af en toe meekletsen met ze, zij zijn er ook dagelijks mee bezig ( niet dat ik je niet helpen wil hoor dat weet je wel :-) )

susannelilian
21 March 2011, 20:33
@Tweety: dankje meid!

@Linda: dankje en mooi dat je je mannetje gister nog hebt kunnen verleiden! Wij moeten nog klussen, Bart was een squash afspraak met zn oom vergeten en hij is nog steeds niet terug :(... Wordt dus laat klussen, gelukkig heb ik een rustige ochtend morgen met het grootste gedeelte alleen de jongste en die slaapt toch veel (volg misschien haar voorbeeld wel hihi ;)).

Liefs

tweety1982
21 March 2011, 20:36
haha suus ga je zeker ook lekker slapen haha, goed idee meis

linda ik denk dat die pijn bij de naaldendokter ( zo noem ik het als ik moe ben ;) ) juist fijne pijn is, zelf begin ik er niet aan, ik ben niet zo van dat soort dingen, vind beetje eng ;)

Lucky
22 March 2011, 05:09
Susanne ik zou zeker even met de gyn overleggen vrijdag aan de telefoon. En dan moet je ook zeggen dat dit geestelijk niet vol te houden is. Je wilt nu gewoon dat er echt iets gaat gebeuren met een behandeling. Probeer goed voor jezelf op te komen meid en laat je niet afschepen. Ik vind het zo ontzettend naar voor je allemaal.

Tweety, klinkt leuk al die spulletjes die je gekocht hebt, en werken de handschoentjes een beetje?
Als jij het een fijne en mooie buikband vind dan moet je hem lekker omdoen. (zeg ik die altijd denkt wat andere van me vinden).

Ruthje is het gelukt met de belastingpapieren gisteren? En weet je wat, je bent weer een dagje dichterbij je nod. Het gaat langzaam ik weet je wil het gewoon NU weten....

Linda, hopelijk doet de acupunctuur je goed meid.

Ik ga weer naar mijn werk meiden. Fijne dag vandaag.

Liefs Lucky

ruthje
22 March 2011, 05:41
Hoi Lucky,
Het is gelukt met de bealstingpapieren....we krijgen welgeteld 28 euro terug :D
Nou daar kunnen we van op vakantie;)
Hahah ja wr een dag dichterbij PTD ( zo noem ik het positieve test dag)..daarom lag ik gisteravond ook al om 21 uur in mn nestje.
Zometeen afrondende gesprekken op het werk, 2 familiegesprekken en dan de overdracht voor mijn vervanger en dan ben ik klaar in mijn functie!!!!!
Joepiedepoepie!

xxx

liefs

Lucky
22 March 2011, 06:30
Ruthje wat zal het een opluchting voor je zijn dat je van je functie af bent. Eindelijk meid wat heb je er lang op moeten wachten zeg! Toe maar 28 euro daar kun je wat mee.......
Ik ga in mijn wachtdagen ook altijd vroeg naar bed, dan is de dag maar weer voorbij denk ik dan.

Het ziet er buiten alweer heerlijk uit hier, de zon schijnt al een klein beetje zelfs, jammer dat ik moet werken.

Liefs Lucky

susannelilian
22 March 2011, 08:10
@Lucky: wat ben je toch een lieverd, je vriendinnen en mannetje boffen maar met je! Ik ga zeker voor mezelf opkomen, maar misschien is dat helemaal niet meer nodig. Mn temperatuur was vanmorgen weer 0.22 graden hoger dan gister, dus hopelijk is dit mn stijging en stijgt ie de komende dagen nog meer omdat heel lang hoog te blijven! We zijn er nog niet hoor en ga mezelf geen valse hoop meer geven, maar dit lijkt toch wel positief!

@Ruthje: klinkt alsof je heel blij bent dat je klaar bent met je functie, heb ik iets gemist :oops:? Lekker dat jullie geld terug krijgen, zal dan maar niet zeggen hoeveel wij terugkrijgen (hoezo jezelf voor gek houden, we hebben het natuurlijk het afgelopen jaar gewoon teveel betaald, maar dat zijn we allang weer vergeten :mrgreen:) ;). Positeve testdag, die houden we erin :D!

Het is weer schitterend weer vandaag meiden, ook al zitten we binnen (Floortje ligt in bed, dus kan niet weg) laten we er toch van genieten en hopelijk krijgen onze lijven de lente ook in hun bol ;)! Mijn temperatuur was in ieder geval weer gestegen, dus hopelijk zet het door!

Liefs Susanne

susannelilian
22 March 2011, 08:14
De openrondjes op FF van gister blijft en heb ook vandaag een open rondje, zal dan inderdaad wel zijn omdat ik een afwijkende tijd heb ingevuld, maar een half uur mn plas ophouden 's morgens lukt echt niet en das ook niet goed, dus temp dan toch maar gewoon als ik wakker word. Moest wel even zoeken naar de thermometer, dus hoop niet dat mn verhoging komt omdat ik teveel bewogen heb :oops:...

Iedereen een fijne dag!

Liefs

susannelilian
22 March 2011, 08:16
Die eerste zin klopt helemaal niks van haha, wou het toch even zeggen ;). Moet natuurlijk zijn: het open rondje op FF van gister blijft.......

Lucky
22 March 2011, 08:43
Susanne maar jij bent ook een lieverd hoor!
Spannend dat je temp weer omhoog is gegaan, ow wat hoop ik op een ei voor je meid.

Liefs Lucky

susannelilian
22 March 2011, 08:47
@Lucky: ik hoop het ook zo, maar moest wel even een beetje uit bed hangen/omhoog komen om mn thermometer te vinden, dus ben dan toch dat die hoge temperatuur daar vandaan komt... Word zo gek van die onzekerheid, ga donderdag denk ik sowieso maar bloed laten prikken, dan weet ik hopelijk in ieder geval of ik inderdaad mn ei gehad heb en of ie goed gesprongen is. Duim je voor me?

Liefs

tweety1982
22 March 2011, 11:33
spannend suus hopelijk stijgt je temp nog verder komende dagen :-)

ruthje nou 28 eur krijgen is toch mooi :-) beter dan betalen :-)...idd weer dagje dichter bij de PT:D

lucky dank je meis, ja ik maak me ook druk wat mensen vinden, maar als er ook veel mensen zijn die leuk vinden denk ik er anders over, draag hem zeker nog :D voor iedereen die zien wil :D...heb genoeg pijn moeten lijden van andersmans buiken, nu ga ik ermee lopen.

jaa lekker weer he dames, ja ik moet ook binnen zitten, maar zie door klein raampje de zon, helaas zit ik niet voor groot raam, alleen klein raampje op 1.40 hoogte, dus kan er amper doorheen kijken :-)

tweety1982
22 March 2011, 11:35
vergeet ik weer ( heb pauze op werk) me handschoentjes werken goed lucky, ik doe ze aan en dan blijft de creme lekker paar uur in de handschoen en kan dan lekker inwerken...met zomer zal minder lekker zijn denk ik, maar goed.

susannelilian
22 March 2011, 11:51
Ik moet bloedprikken op dag 5 en 8 van de stijging (heb net het ziekenhuis even gebeld om te vragen wat ik als dag 1 moet zien), vrijdag en maandag dus. Beide dagen maar meteen om 08.00u doen, dan lijdt mn werk er ook niet onder (vrijdag kan het ook niet anders, moet dan mn oppaskinderen om 12.00u van school halen). Hopelijk krijgen we dan eindelijk weer es goed nieuws! Krijg normaal de dag erna meteen de uitslag, maar kan zaterdag natuurlijk niet, dus kan voor vrijdag helaas maandag pas bellen. En dan weet ik dinsdag hopelijk eindelijk meer (het liefst goed nieuws natuurlijk :mrgreen:)!

Ik ga later vanmiddag nog even met de beide kids naar de speeltuin, even heerlijk van het zonnetje genieten (sorry voor de dames die niet naar buiten kunnen ;))!

Liefs Susanne

susannelilian
22 March 2011, 12:18
@Tweety: mooi dat je handschoentjes goed bevallen! Misschien is het ook wat voor mij, heb altijd zulke droge handen dat ik de barsten erin heb zitten, dan zou het wel goed zijn als de creme die ik constant smeer wat langer kan blijven zitten/intrekken. Koop denk ik voor op mn werk (de maandag en dinsdag) van die plastic handschoenen, want moet zo vaak mn handen wassen en dat vinden mn handen echt niet leuk.

Liefs

Lucky
22 March 2011, 12:55
Susanne ieder werk heeft zijn voor en nadelen. Jij kunt nu lekker naar buiten en wij niet snik snik.

Ik heb gelukkig geen last van droge handen dus ik heb die handschoentjes niet nodig.

Hebben jullie eigenlijk al vakantieplannen?

Liefs Lucky

susannelilian
22 March 2011, 13:11
@Lucky: op dit moment kan ik ook niet naar buiten hoor, Roosje ligt in bed... Maar straks ga ik nog wel even een uurtje met de dames naar de speeltuin denk ik. En morgen en donderdag ben ik vrij, dus dan kan ik (als ik daar in mn eentje zin in heb) ook nog lekker naar buiten. En vrijdag ook met mn andere oppaskindjes, dus ik kan wel genieten van het mooie weer! Dat is inderdaad het voordeel van mijn beroep, maar het nadeel is dat het vrij eenzaam is en ik geen collega's heb. Maar vind de voordelen zeker opwegen tegen de nadelen, dus blijf dit zeker doen :D!

Wij hebben nog geen vakantieplannen en jullie?

Liefs Susanne

ruthje
22 March 2011, 14:31
Suus je temp stijgt niet van even omhoog om de meter te zoeken...
Gaat er meer om dat je nog niet echt opstaat...dussuh: klinkt hoopvol die stijging!!!!

J ik ben zeker blij dat ik van mijn functie af ben. Heb er met het hele babygebeuren geen energie voor en raak er gestressed van. Vandaag de laatste taken overgedragen en 2 zorgplanoverleggen gevoerd. Nu nog 2 familiegesprekken doen de komende 14 dagen en dan is het klaar!
Kan ik weer lekker zorgen ipv bureacratisch geneuzel te doen wat zoveel tijd in beslag neemt dat ik niet meer goed kan zorgen.

liefs

Lucky
22 March 2011, 15:23
Ruthje fijn dat alles afgerond is op je werk, misschien voelt je lijf dit nu ook aan en vind je lichaam het nu tijd om zwanger te zijn..... je weet maar nooit toch!!!!

Susanne, hele fijne dagen gewenst morgen en overmorgen, geniet van je vrije tijd.

Wij hebben ook geen vakantieplannen.

Liefs Lucky

ruthje
22 March 2011, 16:01
Wij gaan in juli, als ik dan niet zwanger ben en misselijk en beroerd, 1 of 2 weken met de zeilboot van mijn schoonouders naar vlieland.
Verder geen plannen.

liefs

susannelilian
22 March 2011, 17:18
@Ruthje: ik hoop zo dat die stijging doorzet, we zullen zien! Als je gestressd raakt van die functie dan is het goed dat je ermee stopt, je kinderwens gaat nu voor!

Liefs

tweety1982
22 March 2011, 17:49
fijn ruthje dat je van die functie afben en wat anders gaat doen, hopelijk komt er meer rust in je leven nu. heerlijk dat je lekker gaat zeilen dan, lekker in de zomer hoor :D hopelijk ben je WEL zwanger

wij hebben geen vakantieplannen, alleen in mei weekendje weg.

heb andijvie stampot gemaakt met spekjes, staat nu in de oven met boter en paneermiddel voor een lekker laagje :-) en daarna vla...alleen zuivel na eten is niet goed dus moet de vla even laten staan, amar toch :D

ruthje
22 March 2011, 17:50
Dames even een vraagje?

Ik ben afgelopen IUI cycli steeds op dag 13 of 14 geteld vanaf de dag van inseminatie ongesteld geworden.
Ik heb dus de inseminatiedag ( ei) geteld als dag 1.
Als ik nu deze cyclus doortel tot dag 13 dan kom ik uit op maandag de 28ste.
Wat is handig? Pas testen op 30 maart, 14 dagen na de IUI..geteld vanaf de dag erna?
Of testen op de dag dat ik ongi werd in voorgaande cycli, dag 13 of 14 geteld vanaf de dag van IUI?
Wat zouden jullie doen? Hoe kan het dat mijn LF wisselt van lengte, de ene keer 13 dagen en de andere keer 14 dagen?

liefs

susannelilian
22 March 2011, 18:11
@Tweety: lekker hoor andijviestamppot, alleen hoeft van mij dat laagje niet zo ;). Hoezo is zuivel na het eten niet goed?

@Ruthje: ik kan je hier helaas niet mee helpen meid, sorry!

Ik heb net Chinees gegeten, bami met satesaus en seroendeng, foe yong hi en groente met kip en rundvlees. Zal wel slecht voor me zijn, maar had er zo'n zin in. Weet iemand van jullie hoe slecht dit voor me is als ik inderdaad die insuline resistentie heb?

Liefs

tweety1982
22 March 2011, 18:51
Heey meiden

suus: chinees hou ik nou niet van ;) ik weet niet of slecht is voor jou maar je mag af en toe toch lekker genieten meis.
Zuivel houd de opname van ijzer tegen in je lichaam, normaal niet erg hoor, maar als je zwanger bent heb je veel ijzer nodig voor de bevalling, en die was bij mij best laag, dus ja ik mag uur na eten geen zuivel, en veel vitamine C.....voor andere mensen verder geen probleem hoor, veel mensen eten vla na de maaltijd, als het niet goed is krijg je dat advies vanzelf als je HB te laag is.

Ruthje: als je wilt uitgaan van het zekere voor onzekere zou ik op dag 14 pas testen, maar ik snap ook dat als je op dag 13 nog niet ongi bent je dood zenuwachtig bent, in dat geval zou ik dan toch testen, dus ligt beetje aan hoe nuchter je erover kan zijn, maar ik zou igg als besluit uigaan van langste cyclus dan heb je minste kans op teleurstelling meis.

Lucky
22 March 2011, 19:46
Ruthje ik weet het ook niet precies had bij iui topic al gezegd dat ik 12 dagen na de iui met de iui als dag 1 positief had getest. je moet echt nog even geduldig wachten hoe moeilijk dat ook is.

Susanne een keer chinees is echt niet erg hoor, je mag ook echt wel eens een keer iets lekkers hoor anders kun je het echt niet volhouden. Je bent zo goed bezig met je dieet, je leefstijl, al het geklus, getemperatuur, ovu testen, stres, werk, onzekerheid dat je af het toe jezelf echt wel even mag verwennen.

Tweety klinkt heerlijk de andijvie in de oven.

Ik was heel laat thuis van mijn werk en man lief had worteltjes met vis uit de oven gemaakt. mmmmm heb lekker gesmuld. nu nog even op de bank en dan ga ik zo mijn bedje weer in.

Liefs Lucky

ruthje
22 March 2011, 19:51
Lucky, wat heb je ook een lieve man!!

Ik heb na uitvoerig overleg met mijn beste vriendinnetje besloten om maandag te testen.
Is ie negatief en word ik niet ongi dan test ik woensdag weer. Vind het nu wel heel spannend worden zeg!!

Suus, chinees mag best eens hoor! Je moet ook genieten van je leven dus mag je best een zondigen wat betreft je dieet!!

liefs

liefs

susannelilian
22 March 2011, 19:55
@Lucky: oke, dan zal ik me na deze ene keer Chinees niet meteen druk maken over dat het misschien wel helemaal niet goed voor me is. Hopeljk gaat alle moeite die ik er voor doe nu eindelijk eens zn vruchten afwerpen, is zo moeilijk dat het allemaal nog steeds niks opgelevert heeft en vooral die onzekerheid is echt zo slopend! Wat lief dat je mannetje voor je gekookt had, heerlijk hoor worteltjes met vis! Helaas mag ik geen gekookte worteltjes meer (wel rauwe) :(... Ook mag ik geen aardappelpurree meer en bij worteltjes en vis hoort wat mij betreft toch echt purree, dus denk niet dat ik dat binnenkort nog zal eten helaas. Hoe gaat het nou met je? Hopelijk voel je je weer beter en kan je vol goede moed op naar de volgende icsi/iui!!

@Ruthje: zondigen mag normaal gesproken inderdaad best es een keer, maar met het doel wat ik voor ogen heb is het beter van niet... En aangezien ik mezelf niks kwalijk wil kunnen nemen als het niet lukt, denk ik dat ik maar geen Chinees eten meer moet doen zolang ik nog niet zwanger ben. Maar zal me niet zo druk maken na deze ene keer, doe verder inderdaad zo mn best!

Liefs

susannelilian
22 March 2011, 19:56
@Ruthje: wordt nu inderdaad heel spannend voor je, mijn duimen draaien overuren voor je!!

Liefs

linda75
22 March 2011, 19:57
chinees, jummie, stamppot, jummie!! krijg er bijna honger van meiden!

lekker weer op de bank na het sporten, was pittig lesje dus vrees voor spierpijn morgen..... had vandaag iets raars, opeens bij naar toilet gaan helder bloed....... ik dacht, wat krijgen we nou!? boobs zijn ook wat zwaarder, begint ook steeds eerder na ei zeg.... we zullen zien wat deze ronde brengt.

linda75
22 March 2011, 20:01
@ruthje, ik duim hard voor je!!

susannelilian
22 March 2011, 20:01
@Linda: op CD hoeveel zit je nu? Klinkt wel positief hoor, zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn? Ik duim voor je meis, toi toi toi!!

Liefs

tweety1982
22 March 2011, 20:02
hoeveel dagen na ei zit je meis? innestelings perdiode? :D:D

susannelilian
22 March 2011, 20:02
Dacht ik ook al aan Tweety (vroeg ik net ook) ;)...

ruthje
22 March 2011, 20:03
Whaaa Lindaaaaaaa
Innestelingsbloed!!!!!

liefs

linda75
22 March 2011, 20:10
daar is het nog te vroeg voor hoor, zit nu op dag 17..... ei was afgelopen zaterdag op dag 14.....

tweety1982
22 March 2011, 20:12
tja moeilijk dat lijkt mij idd ook vroeg, maar ja zwanger zijn is een wonder dus wie weet he, maar snap dat je je daar niet echt aan vasthoud, nou ik ben benieuwd meid wat het is.

linda75
22 March 2011, 20:17
over een kleine 2 weken zullen we het weten!

tweety1982
22 March 2011, 20:24
jaaa ik duim en hoop echt voor je meis, wil graag iemand hier zwanger zien worden, hoop ook zo vor ruthjes aankomende NOD.

las trouwens net dat baby's in begin om de 6 uur moeten gevoed worden en als ze doorslapen je ze zelf moet wakkr maken, nou dan hoop ik het het papa's genen heeft, want als het op mama lijkt en snachts wakker gemaakt word, zal ze (hij) niet blij zijn ;) als ik wakker gemaakt word om iets te doen ben ik niet blij :D arm kind haha

ruthje
23 March 2011, 06:27
Tweet, je moet baby's om de 4 uren voeden in het begin toch?
Nou ja...ik heb er ook (nog) geen verstand van :D

Mensen ik ben gewoon nerveus....whaaaa!!

liefs

Lucky
23 March 2011, 06:39
Ow Ruthje wat word het toch spannend he. Voel je inmiddels al iets anders aan je lichaam? Ik wil je natuurlijk niet gek maken hoor maar ik vind het gewoon ook zo spannend voor jou.

Linda wie weet is het gewoon innestelingsbloed. Zoals Tweety al beschrijft is zwanger worden een groot wonder...... Ik blijf duimen meid.

Tweety dan heb je moeder instinkt en dan word je met liefde wakker voor je kindje hoor. Je zult zien hoe je straks veranderd als je kindje eenmaal geboren is.

Ruthje binnenkort heb jij ook verstand van voedingen, luiersuitslag enz enz. ik heb er een goed gevoel over.

Susanne, heb je nog plannen voor vandaag op je vrije dag?

Over 1 of 2 weken word ik ongeveer ongesteld. (na een misluktie poging met hormonen is de eerst volgende maand van de cyclus wat ontregelt.) Dan moet ik bellen voor een echo en word er een gryo teruggeplaats. Erg spannend dus weer. In april krijg ik dus weer een echte kans als is deze maar 10% kans van slagen. We blijven positief en we houden vol.
Ben inmiddels al weer druk aan het werk.

Liefs Lucky

ruthje
23 March 2011, 06:59
Lucky, voor jou word het ook al spannend!! Wachten op ongi en dan een cryo poging!!
Spannend hoor!!!

Ik heb al verstand van luieruitslag ;)
Maar dan wel enorme bipsen en enorme luiers...maar het wertk hetzelfde!

:D

liefs

tweety1982
23 March 2011, 07:43
haha ruthje :D kan me voorstellen datje zenuwachtig bent meis, we leven met je mee.

Lucky ok dus je word sowieso nu ongesteld, ze wachten na een mislukte poging? dan maar hopen dat je het netjes optijd word dan

kan best hoor om de 4 uur, las op www, en ik hoor wel van de kraamhulp....enne lucky ik bedoelde niet dat ik niet wakker wil worden hoor, ik word graag wakker voor me kleine...bedoelde dat die kleine niet leuk vind wakker gemaakt te worden voor een tiet :D:D

suus hoe is je temp?

Lucky
23 March 2011, 08:19
Tweety als je kleine aan je borst mag of een lekker flesje krijgt vind hij of zei het echt niet erg hoor.

Ruthje hopelijk moet ik je nog eens om advies vragen als mijn baby luieruitslag heeft......

liefs Lucky

ruthje
23 March 2011, 08:26
Kan ik je nu wel geven...sudocrem of bepanthen!
Werkt als een tiet, ook bij lichte schaafwondjes en andere ongemakken.

liefs

susannelilian
23 March 2011, 09:50
@Tweety: voeden is inderdaad om de 4 uur en je moet ze wel wakker maken, anders krijgen ze onvoldoende voeding binnen en dat is natuurlijk niet de bedoeling, zeker niet als ze zo klein zijn. Maar dat vinden ze inderdaad niet erg hoor, lekker die fles erin en ze zijn weer blij ;).

@Lucky: hopelijk komt je ongi snel, dan kan je weer verder! Hopelijk lukt de komende tp wel, daar gaan we gewoon voor! Tweet komt straks hier omdat ik echt even steun nodig heb, mn temp was weer lager vanmorgen :cry:... Vanmorgen uitgehuild bij Bart en straks bij Tweety, heel lief dat ze na haar werk hier heen wil komen, gelukkig werkt ze vlakbij Zoetermeer!

@Tweety: heb jou al prive gesproken...

Hier dus helaas slecht nieuws, mn temp was weer wat gedaald ipv gestegen, was dus heel erg verdrietig vanmorgen :cry:... Heb eerst uitgehuild bij Bart en vanmiddag komt Tweety na haar werk hierheen (ze werkt gelukkig vlakbij Zoetermeer), zo lief! Ben echt zo teleurgesteld, mn lichaam geeft me steeds weer hoop en dan komt het extra hard aan als het dan toch weer misgaat. En ik snap het niet, ik doe zo mn best met voeding etc en het helpt allemaal geen zak, waar doe ik het dan allemaal voor?? Ga nu in ieder geval stoppen met de ovutesten, heeft toch geen zin meer, krijg alleen maar lichte streepjes en dat terwijl ik niet eens een (goede) eisprong gehad heb. Ga wel door met tempen voor het ziekenhuis en ga dan morgen bloed laten prikken om te kijken hoe het zit met mn progesteron, krijg daar dan vrijdag de uitslag van dmv een belafspraak met dr Jansen. Toch weer spannend, maar maak me nu geen illusies meer. 21 april de afspraak met dr Jansen maar afwachten, wil nu echt dat er es wat gaat gebeuren dat een kans oplevert!

Liefs een erg verdrietige Susanne

Lucky
23 March 2011, 11:17
Arme susanne wat vind ik het erg dat je zo verdrietig bent. Het is allemaal niet eerlijk he! Ik zou ook graag naar je toe komen maar ik woon wel heel erg van je vandaag helaas. Super lief dat Tweety voor je klaar staat.
Bij dokter Janssen moet je nu maar eens met de vuist op tafel slaan dat er nu echt iets moet gebeuren dat een kans geeft op zwangerschap dit is gewoon om gek van te worden.
Dikke knuffel voor jou meid.

Liefs Lucky

susannelilian
23 March 2011, 11:21
Dankje lieve Lucky, inderdaad heel jammer dat we zover bij elkaar vandaan wonen! Ik hoop dat dr Jansen met me mee wil gaan en dat er nou eindelijk es wat gaat gebeuren, want dit wordt geestelijk echt veel te zwaar voor me! Heb tot nu toe maar 2 keer een kans gehad in 2 jaar en dat vind ik veel te weinig! Dankje voor de knuffel!

Liefs Susanne

tweety1982
23 March 2011, 11:22
ik zal je knuffel geven names iedereen, we maken er gezellig middag van, en indien nodig huil je lekker van me uit :D ik zal wel even zorgen voor dr names ons allemaal, tis maar voor mij 30-45 min rijden, en tis lekker weer dus kleine moeite, gaan we lekker wandelen naar centrum:D

susannelilian
23 March 2011, 11:24
Je bent een schat meid, bof maar met jou als vriendin!

Liefs

tweety1982
23 March 2011, 11:28
ik weet dat je zelfde zou doen voor mij en het is toch altijd gezellig met je :D...ga zo rijden :D

tweety1982
23 March 2011, 11:30
Tweety als je kleine aan je borst mag of een lekker flesje krijgt vind hij of zei het echt niet erg hoor.

Ruthje hopelijk moet ik je nog eens om advies vragen als mijn baby luieruitslag heeft......

liefs Lucky

nee idd ik denk dat mama haar altijd wel wakker kan maken, en of 4 or 6 uur is dat hoor ik nog wel bij kraamxorg, ik lees zoveel tegenstrijdige dingen, dat laat ik wel aan mijn instinct en de kraamzorg over.

susannelilian
23 March 2011, 11:30
Ik zou zeker hetzelfde voor jou doen! Het wordt vast gezellig en dan kan ik lekker even mn zinnen verzetten :D!

Liefs

Hertogin
23 March 2011, 14:41
Dames even een vraagje?

Ik ben afgelopen IUI cycli steeds op dag 13 of 14 geteld vanaf de dag van inseminatie ongesteld geworden.
Ik heb dus de inseminatiedag ( ei) geteld als dag 1.
Als ik nu deze cyclus doortel tot dag 13 dan kom ik uit op maandag de 28ste.
Wat is handig? Pas testen op 30 maart, 14 dagen na de IUI..geteld vanaf de dag erna?
Of testen op de dag dat ik ongi werd in voorgaande cycli, dag 13 of 14 geteld vanaf de dag van IUI?
Wat zouden jullie doen? Hoe kan het dat mijn LF wisselt van lengte, de ene keer 13 dagen en de andere keer 14 dagen?

liefs

Ik heb altijd geleerd: 14 dagen na de eisprong is de belangrijkste ongesteldheidsdag, dus ik zou als NOD nemen de 15de dag (een extra dag ivm onzekerheid over het preciese moment van eisprong).

Hertogin
23 March 2011, 15:03
Zo, daar ben ik weer. Probeer er niet teveel mee bezig te zijn....en dat lukt opeens goed want ik ben ongesteld geworden. Ik heb me maar getroost met de gedachte dat een kind er ook niet blij van wordt om vlak voor Sinterklaas jarig te zijn.

Tweety, meis, het schiet opeens lekker op bij jou! Moest erg lachen om al die roze spulletjes. Mocht het toch een zoon worden, krijgt 'ie dan ook een roze romper aan? ;)

Susanne, n of twee dagen voor mijn eisprong heb ik ook een uitslag op de ovulatietest, alleen lichter dan de controlestreep, net als bij jou. Kennelijk is het lichaam dan wel bezig. Ik hoop dat dr. Jansen je verder kan helpen want jouw lichaam probeert het dus kennelijk wel. Sterkte!

Linda, ik wil je niet ontmoedigen, maar twee rondes geleden had ik ook opeens rood bloed op dag 5 na eispron. En vervolgens gebeurde er niets. Ook ik voel de laatste maanden mijn borsten steeds. Het zijn dus van die tekens waarmee je lichaam je voor de gek kan houden. Kennelijk hopen we gewoon te hard. 3 dagen na eisprong is trouwens ook te vroeg.
Grappig dat ook bij jou je vriend niet mee op vakantie gaat. Bij mij laatst ook niet op wintersport. Dan geen vakantiebaby maar eens lekker iets anders dan zwanger worden aan je hoofd is ook fijn!

Lucky, lieve meis, ik las dat je laatst flink in de put zat. Lieverd, ik ben vastbesloten dat het ons allemaal alsnog gaat lukken. En ik sluit me (verlaat) ook nog aan bij de groepskuffel.

Groeten aan alle andere dames.

Lucky
23 March 2011, 15:32
Hertogin wat leuk dat je weer even langs komt bij ons. Ik ben heel trots op je dat je zo goed bezig bent met het "zwanger worden"! Ik zat zeker even diep in de put maar gelukkig gaat het weer wat beter. Over een paar weken heb ik hopelijk een gryo terugplaatsing en dan moet ik er wel weer klaar voor zijn dus ik moet positief blijven.

Voor jou ook een knuffel terug.

linda75
23 March 2011, 17:41
oh de boobs zie ik ook niet als teken voor zwanger zijn hoor, das meer post ei ofzo. voor de rest zullen we het wel zien

ruthje
23 March 2011, 17:46
Ik heb me maar getroost met de gedachte dat een kind er ook niet blij van wordt om vlak voor Sinterklaas jarig te zijn.
Hertogin, let op je woorden;)
Als ik nu zwanger blijk ben ik 5 december uitgerekend :mrgreen:

Fijn om even weer wat van je te horen meis!! Wat goed dat je zo aan het loslaten bent, knap hoor!!
Hoe gaat het verder met je?

liefs

tweety1982
23 March 2011, 18:57
Heey meiden

eindelijk thuis haha...

@Ruth en de rest: ik gun het jullie allemaal om zwanger te zijn, dan maar een sinterklaas kindje :-) haha

@hertogin: leuk dat je even langs komt, goed dat je zo goed lukt om er minder mee bezig te zijn, als jou dat beter doet voelen zijn wij ook blij.
Ja als toch een knul is dan gaan de roze dingetjes in de SAVE voor evt 2e kindje en anders zien we wel, ik heb iedereen gewaarschuwd dat de kans er is dat jongen word, miss minder dan 50% maar toch, best spannend hoor maandag.

zo was leuk bij suus, heb onwijs bandenpijn nu dat wel, we gingen lopen naar centrum, bij elkaar toch wel 1,5 uur gelopen haha, maar ja ach, kan nu zitten, de hond heb ik net uitgelaten, kon dat beeste niet laten zitten, ze staat nu voor me zo van....vrouwtje zie je mij wel staan....en waar is baasje...ahhh zielig he, maar vrouwtje is moe en kan niet meer staan ;)

ben wel geslaagd voor kado voor collega, moest aan 20 eur komen, andere collega en ik allebei 10 eur inleg.....heb gekocht: paaseitjes, paaschocolade, toblerone speciale uitvoering, 2x axe douchegel en 3 krasloten van 1 eur. leuk toch?

linda75
23 March 2011, 19:06
vooral een erg lekker kadootje!! jummie, ik krijg er honger van ;-)

tweety1982
23 March 2011, 19:11
hoop dat die man dat ook vind :D...pff kom echt niet van me hond af haha

linda75
23 March 2011, 19:13
ach, lief toch je hond! of wordt het wel heel vervelend nu......

tweety1982
23 March 2011, 19:16
ja is lief bedoeld, ik al zo eens een link geven van youtube filmpje waar mijn hond lekker aan spelen is...net nog...e uit geweest wanneer is ie tevreden ;) ik heb keer opgenomen zet zo de link neer :D

linda75
23 March 2011, 19:24
ben benieuwd! mijn nijn krijgt af en toe ook geen genoeg van rondrennen en aandacht! zo lief.....

tweety1982
23 March 2011, 19:29
hieronder kan je kijken hoe ik NET met hondje gespeeld heb

http://www.youtube.com/watch?v=wDWA3SZ0YRY

http://www.youtube.com/watch?v=wDWA3SZ0YRY

zie je meteen me hond goed :D

tweety1982
23 March 2011, 19:30
neem je nijn ook eens op :D lang leve youtube :D

linda75
23 March 2011, 19:32
leuk zeg!! volgens mij kan ie daar inderdaad geen genoeg van krijgen! mooi beestje hoor :-D

tweety1982
23 March 2011, 19:33
nee en nu blijft ze maar zeuren dat ze meer wil spelen, maar dit soort spelletjes zijn niet fijn tijdens zwangerschap ivm springen, vandaar dat ik steeds knietje geef, me man doet dat normaal :D

linda75
23 March 2011, 19:33
nee, als ik de camera pak is ie daar te nieuwsgierig naar en stopt ie meteen met alles..... heb wel net geinige foto gemaakt, haal m ff van de camera

linda75
23 March 2011, 19:40
probeer je foto te sturen, maar geen idee hoe dat moet hierzo......(zet ivm privacy liever hier geen foto neer)

tweety1982
23 March 2011, 19:46
kan je in PB doen met link

en anders mag je altijd mailen hoor, vind ik niet erg, ben wel benieuwd naar jouw nijn :-)

sanderenjoyce@hotmail.com

linda75
23 March 2011, 19:52
heb je mail gestuurd!

Lucky
24 March 2011, 05:12
Goeiemorgen meiden,

Susanne gaat het weer een beetje met je? Van tweety gelezen dat jullie fijn gewandeld hebben. Dikke knuffel meid.

Susanne wat een lieve hond hebben jullie zeg. Heb het filmpje ook even bekeken en wat zie je er mooi zwanger uit zeg.

Linda hoe gaat het met jou?

Ik ga weer naar mijn werk verder weinig te melden eigenlijk.

Liefs Lucky

ruthje
24 March 2011, 06:15
Susanne wat een lieve hond hebben jullie zeg. Heb het filmpje ook even bekeken en wat zie je er mooi zwanger uit zeg.

Lucky bedoelde natuurlijk tweety maar sliep nog hlaf ;)

Hier alweer uit bed! pfffff

liefs

Lucky
24 March 2011, 06:54
Ruthje bedankt voor je correctie, ik was waarschijnlijk nog niet goed wakker.....

Liefs Lucky

tweety1982
24 March 2011, 08:02
dank je wel lucky, werk ze.

ik zit even met onzekerheid, maar goed kom ik ook wel weer overheen. Gisteren liep me vocht er zo uit, dus ik schrikken, blijkt wrs urine te zijn, moet afwachten van de VK of vaker gaat gebeiren vandaag...hele onderbroek was nat....toevallig ook af en toe heeeeeeel licht wat ongi pijn dus ben best even beetje onzeker voor de 20 wk echo, zal best goed zijn maar toch..

ruthje
24 March 2011, 08:04
Tweet, kan urine zijn. Maar ook gewoon echt afscheiding.
Zwangere vrouwen krijgen soms heel veel waterige afscheiding...maar het kan ook zo zijn dat het incontinentie is...gebeurd soms ook.
Zolang het er niet met enorme plenzen uitvalt is er mijns inziens niks aan de hand

liefs

tweety1982
24 March 2011, 08:10
idd ruthje moet van VK maandverband dragen, als die weer goed nat word moet ik meteen bellen, dan kunnen het wel me vliezen zijn, blijft die zo goed als droog dan is het goed.
verloor altijd wel wat, maar gister avond was echt veel, denk half kopje thee ofzo

ruthje
24 March 2011, 08:21
Nou hoop toch echt niet dat het je vliezen zijn meis!! Pfff spannend....bah zeg!

liefs

tweety1982
24 March 2011, 08:28
ja is helaas even afwachten, ik voel me eigenlijk wel goed, ook positief dus me gevoel zegt het is gewoon urine, maar ja vind nu de 20 weken echo wel enger, toch bang dat er dadelij een scheurtje zit ofzo :(....rond 10 uur even kijken hoe nat het is.

Hertogin
24 March 2011, 09:08
Hertogin, let op je woorden;)
Als ik nu zwanger blijk ben ik 5 december uitgerekend :mrgreen:

liefs

Oeps!

Eh..........dat is dan jouw sinterklaascadeau! :mrgreen:

ruthje
24 March 2011, 09:09
Jaaa!
het is toch wel heel bijzonder,
de goede sint bracht ons dit wonder ;)

Moet dt maar op de geboortekaart als het wel blijkt te kloppen!

liefs

Hertogin
24 March 2011, 09:25
Ruthje, haha ;)

Tweety, waar rook het naar? Beetje rare vraag misschien, maar vruchtwater schijnt anders te ruiken dan urine ;) en wellicht word je zo gerustgesteld :)

Hertogin
24 March 2011, 09:26
Hier trouwens alles redelijk goed. Vriendin is elk moment uitgerekend, maar ik heb haar gisteren nog gesproken en ben blij voor haar.

Hertogin
24 March 2011, 09:27
Of deze Ruthje:

Na lang moeten wachten,

is het moment eindelijk daar!

Tot onze grote verbazing en blijdschap,

blijkt Sint een ooievaar!

;)

tweety1982
24 March 2011, 09:35
haha leuk die gedichtjes zeg :D hopelijk ga je ze kunnen gebruiken.

hertoging fijn voor je vriendin en fijn dat je het zo leuk met haar kan delen, is wel belangrijk.

Het rook naar urine denk ik ;)

ruthje
24 March 2011, 10:47
Haha hertogin...die zou het ook nog best eens kunnen worden!!!

liefs

susannelilian
24 March 2011, 11:06
Wat leuk zeg die gedichtjes, ga ze zeker onthouden mocht het mij ooit ook nog gegung zijn en ik rond Sinterklaas ben uitgerekend...

@Tweety: snap dat je je zorgen maakt, maar het is vast allemaal goed en dat gaan ze je maandag gewoon vertellen en dan ben je dan gerustgesteld!! Een dikke knuffel voor jou!

Hier helaas weer een lichte termperatuursdaling, dus heb net bloed geprikt en nu maar afwachten wat de uitslag morgen brengt. Ben wel erg bang dat het weer helemaal niet goed is en dat ik dan weer/nog niet weet waar ik aan toe ben... Weet echt niet meer wat te doen, voel me zo bang en onzeker en heb het gevoel dat iedereen maar kansen en goed nieuws krijgt behalve ik en daar word ik zo verdreitig van :cry:... Tegelijkertijd voel ik me een egoistische trut en denk ik dat ik maar moet denken aan degene die het moeilijker hebben dan ik en sowieso aan jullie allemaal, maar voel me soms even zo alleen op de wereld...

Liefs Susanne

tweety1982
24 March 2011, 11:12
hey meis, zoals we al mailden het is gewoon balen

en het is logisch dat jeje zo voelt, zoals ik gisteren al zei als je zoveel verdriet zelf heb, en je ziet iemand die zwanger is of wel even een kans heb, is het moeilijk te denken dat die persoon ook een rot geschiedenis heeft, dat neemt niemand je kwalijk, dat is ook erg logisch. Ik had dat ook hoor, en meiden zullen dat van mij ook hebben ondanks mijn gescheidenis, dus neem jezelf dat niet kwalijk.

Ik hoop dat er morgen iets uitkomt voor je meis en lucht je hart lekker

ruthje
24 March 2011, 11:50
maar voel me soms even zo alleen op de wereld...

Heel begrijpelijk...ik zit ook al 3 jaar op een onbewoond eiland..
Maar uiteindelijk zal het goed komen!! Alleen mss niet zo snel als we zouden willen...
Sterkte meis, ik hoop dat die gyn zichzelf nu eens een trap in zijn hol geeft en je gaat helpen!!!

liefs

tweety1982
24 March 2011, 12:01
erg he dat de medische wereld je zo gevoel kan geven alsof niemand begrijpt wat jij mist en nodig heb, en mensen niet belangrijk lijken te vinden dat je geholpen wilt worden :(

kunnen jullie beetje genieten van de zon? Suus is vrij, maar de rest? miss is dat even lekker...hier is de zon bloedheet, heerlijk gewoon, heb lekker in t shirt zitten zonnen, helaas moest ik weer gaan werken of naar kantoor anders zit ik te zonnen in baas tijd, zou graag vrij nemen ;)

ruthje
24 March 2011, 14:17
Tweet, niet teveel in de zon hoor, daar krijg je een zwangerschapsmasker van en kan je door je zwangerschap pigmentvlekken krijgen.

Ik heb lekker met vriendinnetje in de tuin gezeten. Nu zo met lief grote boodschappen doen en dan chillen!!!

liefs

Lucky
24 March 2011, 14:19
Susanne heel begrijpelijk dat je je soms alleen op de wereld voelt. Ik zit ook altijd alleen in mijn cocon omdat iedereen lief voor me is en het zo erg voor me vind maar ondertussen gaan ze weer vrolijk naar huis om luiers te verschonen. Susanne het is gewoon heel oneerlijk verdeel.

Net kwam er iemand naar me toe (soort collega) en vertelde dat hij weer vader word! Ik hoop dat jullie goed in jullie stoel zitten want het is nummer 8.
En dan moet ik blij reageren........pffff moest echt slikken hoor want ik ben al zo blij met 1 zo'n wondertje.

Lieve Ruthje ik hoop zo dat je het gedichtje kunt gebuiken. Ik heb echt een heel goed gevoel bij deze iui voor je.

Liefs Lucky

tweety1982
24 March 2011, 14:27
ruthje daar moet ik idd even op letten ja, merkte al dat ik aan de binnekant van me polsen snel rode uitslag heb, kan alleen niet ondekken waarvan dat is, allebei de kanten.

lekker meis dat je lekker in de tuin gezeten heb, even afkoelen in de supermarkt :D

Lucky het is idd oneerlijk verdeeld, 8 kindjes jeetje, kon hij er maar 1 minder krijgen en dan jij 1 erbij, dan zou ieder wat wils hebben. Het is ook idd heel dubbel, mensen die zeggen hoe erg ze het vinden, maar die helaas dan wel zelf zwanger zijn of kindjes hebben, toch hoop ik dat ze het wel menen.......hoewel je er op dat moment weinig aan heb :( ik hoop zo dat jullie die kans ook gewoon eens krijgen lieverds

susannelilian
24 March 2011, 14:42
@Ruthje: dankje lieverd, ik hoop het ook, want ik ga er echt aan onderdoor op deze manier! En voor jou hoop ik nou ook eindelijk es op resultaat, jij wacht ook al meer dan lang genoeg! Nog even geduld hebben en hopelijk kan je dan testen en is ie hartstikke positief!!

@Lucky: dat is het inderdaad, iedereen leeft erg met je mee en is zo lief voor je, maar zij gaan gewoon weer verder met leven en wij hebben het gevoel dat we pas echt weer verder kunnen leven als we zwanger zijn, is gewoon heel erg zwaar! Het 8ste kind??? Dat is echt niet normaal, wij verdienen er dan eerst wel es op zn minst 1!! En dan moeten we inderdaad ook nog blij reageren terwijl we het liefst weg zouden rennen en even heel hard huilen omdat de wereld soms zo oneerlijk en keihard is... Een dikke knuffel voor jou!

@Tweety: kijk maar uit met de zon meis!

Hier vanmorgen dus bloed laten prikken, was gelukkig heel snel aan de beurt. Het prikken deed best pijn en vond het ook wat blauw en dik (gelukkig wel maar een klein plekje), is dus vast geen ervaren prikster geweest. Nou ja, komt wel goed. Nou uitkijken naar de uitslag morgen, hopelijk krijg ik dan eindelijk wat duidelijkheid en kunnen we van daaruit weer verder. En dan uitkijken naar de afspraak van 21 april!

Verder boodschappen gedaan en nog even een bloemetje afgegeven bij onze zieke buurvrouw (heeft kanker en waarschijnlijk nog hooguit een half jaar te leven, gaat nu ook niet goed met dr), heb het helaas niet aan haarzelf kunnen geven, maar gelukkig was haar dochter er. Had ook nog een kleinigheidje voor de andere dochter van de buurvrouw, die is pas bevallen van een zoon. Was de wens van haar moeder om dat nog mee te mogen maken en gelukkig is haar dat gelukt! Helaas zal die kleine zn oma niet meer kennen later, maar Ineke heeft in ieder geval nog even van haar eerste (en helaas enige) kleinkind kunnen genieten. Is echt heel onwerkelijk dat ze zo ziek is en zal heel raar zijn als ze er niet meer is, hadden altijd een erg goed contact met haar en pasten ook op elkaars poezen. Helaas kunnen we niks anders doen dan laten weten/zien dat we aan dr denken en met ze meeleven.... De wereld is ook op dit gebied soms zo hard en oneerlijk!!

Liefs Susanne

Liefs Susanne

linda75
24 March 2011, 18:21
@suus, je frustratie is heel begrijpelijk hoor!! gooi het er gewoon uit hierzo!

@tweet, komt vast allemaal goed hoor! heb tot nu toe gelijk gehad dus nu ook ;-)

hier alles prima, lekker weer thuis. erg druk op het werk dus blij dat het bijna weekend is. nog 1 dagje doorkomen ;-) verder heb ik goede hoop voor deze ronde, vraag me niet waarom, is een gevoel. hou me er niet aan vast hoor, anders is de teleurstelling zo groot als het niet zo is.

susannelilian
24 March 2011, 20:52
@Linda: dankje meid, fijn dat ik hier alles kan zeggen en dat jullie me altijd steunen! Hopelijk is het een voorteken dat je zo positief bent, ik duim voor je!

Liefs

tweety1982
25 March 2011, 05:49
ja linda ik hoop ook dat jouw gevoel over deze ronde klopt......xxxx

ruthje
25 March 2011, 06:46
Hier voortekenen van ongi...:(
Helaas zal ik w.s gewoon ongi worden.

liefs

Jolien79
25 March 2011, 07:21
Ruthje: Neeeeeeee:(:(:(:( Ik hoop het zo van niet voor je! Ik werd helemaal blij van je enthousiaste berichtjes en positivisme. Ondanks de voortekenen blijf ik nog duimen voor je.

Susanne: Knuffel voor jou. Hoop op meer duidelijkheid voor je.

Lucky: Er komt een spannende tijd aan. Ben je er weer klaar voor?

Linda: Meestal klopt je gevoel dus wie weet, we gaan het zien.

Tweety: Hoe gaat het met je banden? Weer een beetje uitgerust?

Vandaag waarschijnlijk mijn ei :shock:, ik zie mijn vriend morgen pas dus daar hebben we niets aan. Maar dat was zoals verwacht dus geen probleem. Mijn lichaam heeft de laatste tijd wel echt een mooie en constante cyclus. Wie weet zit er een zwangerschap aan te komen........

Mijn vriend zit helaas wel sinds deze week ziek thuis. In ieder geval oververmoeid maar ik denk overspannen. Zat er ergens aan te komen, was ook de reden waarom we een stop ingelast hadden met zwanger worden aan 2010. Toen voelde alles al als een beetje teveel. Nou ja, ik hoop dat hij tot rust komt de komende weken en dan andere keuzes gaat maken. Het leven is tenslotte niet alleen verplichtingen en hard werken.

Liefs Jolien

susannelilian
25 March 2011, 10:02
@Ruthje: ahhhhhhh nee meid, duim toch nog even door voor je!! Wat voor voortekenen zijn het dan?

@Jolien: dankje voor de knuffel! Balen dat jij deze maand je ei waarschijnlijk niet kunt benutten, maar duim dat ie toch een dagje later is! Balen dat je mannetje ziek thuis zit zeg, beterschap voor hem! Goed dat hij even rust neemt, overspannenheid heeft niemand wat aan.

Hier is spanning voor de uitslag van de bloedtesten, ben zo zenuwachtig! Duimen jullie voor me dat er toch iets positiefs uitkomt??

Liefs Susanne

ruthje
25 March 2011, 10:08
Buikpijn en pijn in de onderrug bij het opstaan. Dat heb ik altijd voor NOD.
Ik denk dus dat de ongi in aantocht is.
Ik duim voor een positieve uitslag suus!!

liefs

tweety1982
25 March 2011, 10:10
heey Ruhje ik hoop echt niet hoor meis :( ik blijf nog even duimen voor je!

lees en reageer later meer.

susannelilian
25 March 2011, 10:11
@Ruthje: zolang de ongi er nog niet echt is blijf ik toch nog even doorduimen voor je meis, wie weet betekenen die buik- en rugpijn toch iets anders!

Liefs Susanne

susannelilian
25 March 2011, 13:10
Zeggen ze dat ik tussen 2 en 4 kan bellen en dan bel ik om 2 uur en dan moet ik later maar weer bellen omdat dr Jansen nog in zn spreekuur zit, alsof ik nog niet lang genoeg in spanning zit!! Baal echt heel erg, maar om half 3 maar weer bellen dan.

Liefs

ruthje
25 March 2011, 13:16
Ik heb ruzie met lief en ben zo boos dat ik het liefste weg loop.
heb er geen zin meer in...gaat nergens over en ben boos. Heel erg boos om eigenlijk niks...
Gatver...ik geloof dat ik geen zin meer heb in alles...wil weer alleen wonen.
Hoef ik alleen mijn eigen rotzooi op te ruimen! Bah bah bah bah!

kutzooi, is ie ook nog de hele dag thuis...

liefs

ruthje
25 March 2011, 13:16
Hoef ook geen kind meer, ik heb er al 1...een enorme van 1.90 lang

susannelilian
25 March 2011, 13:19
@Ruthje: ach meis toch, het is ook zo zwaar allemaal voor jullie allebei! Waar hebben jullie zo'n ruzie over dan? En kunnen jullie het niet uitpraten? Anders eerst even goed afkoelen allebei en dan erover praten.. Komt vast weer goed meid! Heel veel sterkte en een heel dikke knuffel van mij voor jou!!

Liefs

susannelilian
25 March 2011, 13:34
Bel ik net weer, is ie nog niet bereikbaar, ik word gek!!! Nou belt ie mij als het goed is vanmiddag nog terug, zal mij benieuwen...

Liefs

tweety1982
25 March 2011, 13:40
Heey lieverds,

@ruthje: ah nee lieverd jeetje zeg dit kan je er niet bijgebruiken. Het is voor jullie allebei onwijs moeilijk en zwaar, en miss dat dat nu even teveel word. Dikke knuffel van mij. Kan je ergens in huis een rustig plekje vinden? En het later goed uitpraten. Succes lieverd

@suus: pfff word knettergek zeg van dat burocratie gedoe, nu weer nog later bellen, nou ik hoop dat je hem nu wel te pakken krijgt :(

@jolien:Het zou mooi zijn als je cyclus idd mooi regelmatig is, jammer dat jeje vriend morgen pas ziet, maar je weet maar nooit, wie weet springt je ei later, wel goed dat je er zo positief mee om gaat. Beterschap met je vriend, en idd lekker wat leuks gaan doen, miss hem verassen zodat hij zelf niet hoeft te beslissen? of is hij daar momenteel echt niet aan toe?
en met de bandenpijn gaat het wel weer hoor, merk het wel als ik ga lopen, of ga lopen na eten/drinken, maar me buik groeit dan ook echt super hard nu ( zie buiktopic indien gewenst)

@Lucky: nog naar accupunctuur geweest?

Liefs

ruthje
25 March 2011, 14:22
Tweet, mooie buik!

Wat betreft onze ruzie, ik ga helemaal niks uitpraten.
Ik zeg helemaal niks meer tegen hem. Hij laat alles slingeren, regelt niks en laat alles aan mij over.
Ik doe lles hier, het huishouden, ik regel de bankzaken, ik regel ALLES.
Het is net of woon ik alleen, maar heb ik wel rotzooi en vieze was voor 2 personen. Hij doet gewoon helemaal niks, is nog te beroerd om zijn sokken in de wasmand te gooien, hij gooit ze ervoor.
Vuile kleding word gewoon overal maar neergegooid, er word niks schoongemaakt of opgeruimd als ik het niet doe.

En dan ook de rest moet ik nog regelen...dat alles betaald word, zorgen dat er gespaard word en politieagentje spelen als hij weer teveel geld uit wil geven...als ik daar op tijd mee ben, soms ben ik te laat.
Hij weet dat ik niet mag stofzuigen en dweilen maar heeft zowel vorige week als deze week geen flikker gedaan. Nu heb ik het vandaag zelf maar weer gedaan.
Meneer zou een afspraak maken om het rioolputje in de achtertuin schoon te laten maken, dat zit verstopt. Hij bellen en maakt ie zonder overleg met mij een afspraak voor maandagmorgen. Dan is hij er niet maar ik ook niet. Vervolgens weigert ie de afspraak te verzetten en moet ik dat doen. Vraag ik welk bedrijf hij heeft gebeld...weet meneer dat niet meer.
Krijg ik nog een grote bek ook...ik ben er HELEMAAL klaar mee!!

Z dat heeft me even opgelucht!

liefs

tweety1982
25 March 2011, 14:29
heey lieverd goed dat je je hart lucht hoor, zo te horen is het idd erg zwaar voor jou :( is dit altijd zo geweest of van de laaste tijd? Ik hoop toch echt, ook al zie je dat nu niet zo, dat jullie er samen uit komen meid.

heel veel liefs

ruthje
25 March 2011, 14:36
Tja..ik zal alles moeten regelen ja...dat is altijd al zo geweest. Die grote bek niet...dat pik ik niet.
Ik begin me er gewoon steeds meer aan te storen dat ie niks kan/wil. En dat gemakkelijke lakse gedrag iriteerd me ook mateloos op het moment.
Maar dat zal mijn PMS zijn die ervoor zorgt dat ik zo kwaad word.
Want ik ben nou eenmaal een mens dat leeft om te zorgen...ik zou niks met iemand kunnen die mij zou willen verzorgen. Dus wat dat betreft klopt het wel.
Alleen soms..soms word ik er moe van. En dat sokken en vuile was overal neergooien en nooit wat opruimen/schoonmaken dat moet echt anders.
Maar hoe krijg je dat voor elkaar bij iemand die gewent is dat mama alles achter zijn reet opruimt??? Dat voorbeeld heeft ie van huis uit meegekregen. Zijn vader voert ook geen flikker uit...

liefs

susannelilian
25 March 2011, 14:42
@Ruthje: gooi het er maar uit hoor meis, kan me voorstellen dat je zo boos bent! Hopelijk kunnen jullie er toch weer over praten, want je hebt het al zo zwaar en zo ga je er echt aan onderdoor! Hopelijk komt hij naar jou toe, zou wel zo eerlijk zijn. Hebben jullie het hier al wel es eerder over gehad? En wat zegt hij er dan over? Echt heel vervelend meis, maar je kan er hier altijd over praten en je mag me ook altijd pb-en. Een dikke knuffel en hoop dat jullie er snel uitkomen, zou toch wel heel zonde zijn als jullie na alles dat jullie hebben meegemaakt nog uit elkaar gaan. Je hoort het wel vaker dat dit mensen de relatie kost, maar hoop toch echt dat dit met jullie niet gaat gebeuren!

Hier heb ik eindelijk nieuws, ben net gebeld door het ziekenhuis. Er is geen eisprong geweest en de waarde van progesteron was ook zo laag dat deze er ook niet aan zit te komen. Mn prolactine (zegt iets over de eigroei, maar kon de assistente verder ook niks over zeggen, moet ik aan dr Jansen vragen de volgende keer) was wel goed, die was in november 140 en nu 192, maar ja, heb ik weinig aan he zonder eisprong :(.... Moest eigenlijk wachten tot mn afspraak van 21 april, maar heb echt goed aangegeven hoe moeilijk ik het heb en toe vond ze toch nog een gaatje op vrijdag 1 april om 09.45u. Helemaal super natuurlijk, maar hopelijk kan dat met mn gezin geregeld worden, scheelt natuurlijk wel 3 weken en zou die afspraak wel heel graag willen! Ga het vanavond vragen aan de moeder van mn gezin, hopelijk kan zij iets regelen voor als ik 12.00u de kinderen van school halen niet red (kan het misschien ook nog wel gewoon redden ook) en hopelijk kan Bart dan ook, dat zou natuurlijk fantastisch zijn! Heb gezegd dat ik nu toch echt verder wil met iets omdat ik geestelijk aan het einde van mn latein ben en nu toch echt weer verder wil met iets dat heeft dus blijkbaar geholpen met het kunnen vervroegen van de afspraak! Ze heeft beide afspraken laten staan en dan laat ik maandag weten welke van de 2 het wordt. Duimen jullie mee voor volgende vrijdag?? Hoop wel dat ik uit mezelf weer ongesteld word, maar dit zal wel weer opgewekt moeten worden ben ik bang. Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs

ruthje
25 March 2011, 14:45
He suus wat vervelend dat er geen eisprong is geweest! Gelukkig kan je nu eerder komen, 1 april is over een paar dagen al! Doorzetten die afspraak hoor, dat gezin past zich maar aan. Dit gaat gewoon voor!
Ik hoop dat ze nu eens door gaan pakken en je echt goed helpen!!
liefs

tweety1982
25 March 2011, 15:07
Jeetje balen zeg suus dat er geen eisprong is geweest, maar idd gewoon 1 april gaan hoor, is belangrijk voor jou meis!!

ruthje het is goed dat het er nu uitkomt, wie weet lost dat wat tussen jullie ook.

susannelilian
25 March 2011, 15:24
Bedankt lieve meiden, ben zo blij met jullie steun en hopelijk gaat volgende week vrijdag 1 april lukken (ga er heeeeeeeeeel hard mn best voor doen)!

Liefs

ruthje
25 March 2011, 15:50
Ik heb net een vroege zw.test gedaan...negatiever dat ie was kon ie niet zijn.
Ook hier dus wachten op ongi en dan op naar de volgende ronde...
liefs

Lucky
25 March 2011, 16:24
Susanne balend dat er geen eisprong is geweest. Maar wat goed dat je gevraagd hebt voor een eerdere afspraak en dat dat dan ook nog gelukt is ook! 1 april is gewoon al volgende week!!!!! Nu maar hopen dat dokter Janssen met je mee wil denken en werken voor een behandeling want dit kun je zo echt niet volhouden. Het gastgezin gaat vast iets proberen te regelen voor je meid.

Ruthje wat vervelend dat je ruzie hebt met je vriendje en wat ontiegelijk balen dat je ongi gaat worden. Bah wat is het toch allemaal oneerlijk he! Ik snap heel goed dat je altijd alles doet thuis en je vriendlief altijd verzorgt maar nu lopen de spanningen bij jou gewoon heel hoog op of je nu zwanger bent ja of nee en kan je alles gewoon even niet meer aan. Toch hoop ik dat het gauw goed komt tussen jullie want ruzie is gewoon niet leuk je hebt nu juist een schouder om je heen nodig!
Lieverd een hele dikke knuffel voor jou.

Tweety wat heb je toch een mooie buik. Echt prachtig!

Jolien wat erg dat het niet zo goed gaat met je vriendje, laat hem maar even goed tot rust komen want anders word het misschien alleen maar erger.
En als je gisteren je ei hebt gehad kan je vandaag echt nog wel aan de klus hoor!

Vanmorgen naar de acupunctuur geweest hij heeft overal weer geprikt. Ben vandaag weer een emotioneel wrak helaas. Gek he dat je goede en slechte dagen hebt. Ik denk dat ik mezelf straks maar eens ga verwennen met frietjes.....

Liefs Lucky

susannelilian
25 March 2011, 20:39
@Lucky: wat rot dat je vandaag weer zo emotioneel bent, maar gooi het er allemaal maar uit hoor meis, dat lucht op! Heb je lekker frietjes gegeten? Sterkte meid!

Hier is vrijdag gelukt met mn werk, Bart weet alleen nog niet zeker of hij mee kan met zn werk (hij denkt van wel, maar moet dan een andere keer overwerken). Maar ik ga sowieso, ga de kans om 3 weken eerder te kunnen niet laten schieten! Heb net in de stad een nieuw jasje gekocht, bruin leder look, echt heel leuk, stoer en netjes tegelijk. Ga morgen naar een aquariumbeurs met 2 vriendinnen in Nieuwegein, doe em dan gelijk aan :D! Ga binnenkort ook nog voor bijpassende bruine schoenen kijken en een nieuwe sjaal moet er dan ook nog bij ;).

Iedereen een fijn weekend! Wat gaan jullie doen?

Liefs Susanne

ruthje
26 March 2011, 06:59
Leuk suus, shoppen!!

Hier alweer wakker...pfff.
Ik duik vanmorgen de tuin in, heb gister samen met lief allemaal bloemetjes gekocht!
Lekker in mn bak bij de voordeur doen, en in palntenbakken aan de schutting. De echte tuin daar mag ik niet aanmkomen want daar poepen alle buurkatten in.
Dat gaat lief doen...hoop ik!
liefs

tweety1982
26 March 2011, 07:35
heey goedemorgen

suus fijn dat 1 april gelukt is, toppie, en lekker geshopt ben benieuwd naar je jas :D veel plezier vandaag meis!

Ruthje: K*T! dat de test negatief was :( maar hoest nu tussen vriendlief en jou? zoals lucky zegt heb je juist iemand nodig dus ik hoop echt dat beter gaat nu.

Lucky: het is niet gek meissie dat je goede en eslechte dagen heb, jij vecht zo hard en doet zo hard je best op de goede dagen, ja en soms is het weleens op, dus op de slechte dagen miss gewoon lekker even toegeven, heerlijk genieten van wat JIJ wilt, had jij nou ook een bad?
Fijn dat de accupunctuur je weer goed gedaan heeft.

hier vandaag even vroeg wat dingen doen, manlief heeft me it bed getrommelt op 8 uur!!! maar goed ik wil dat weekend snel gaat ivm echo dus zo gaat het wel snel, jammer dat weekend zo dubbel is dan he ;) je wil ervan genieten maar toch wil je dat snel gaat, ach als maandag alles goed is, heb ik nog 1 hele lange dag weekend :D:D

Liefs

Jolien79
26 March 2011, 07:38
Goedemorgen allemaal!

Ruthje: Is de storm weer gaan liggen? Af en toe een fikse ruzie kan geen kwaad. Gooi je al je frustraties er weer uit en je hormonen werken natuurlijk nu ook niet mee.

Lucky: Vervelend dat je gisteren weer heel verdrietig was. Waren de frietjes lekker? Moet zeggen dat als ik een acu sessie heb gehad ook vaak een behoorlijke huilbui 's avonds heb. Wat er niet in zit kan er ook niet uitkomen denk ik dan maar, dus dat lucht lekker op.

Susanne: Ik duim voor 1 april! Fijn dat ze zo meedenkt die assistente.

Ga zo naar vriend. Ben benieuwd hoe hij zich voelt. De eerste dagen dat je thuis zit wordt eerst alles erger dus ik hoop dat het een beetje gaat. Over twee weken lang weekend Ameland maar dat weet hij natuurlijk nog niet :-D
Met mij gaat het goed. Geen bijzonderheden te melden. Ik tel af naar mijn vakantie en ben allerlei plannen aan het maken voor mijn huis en de tuin. Lijkt me heerlijk om de komende tijd wat dingen aan te gaan pakken. Wat het voorjaar al niet met een mens doet he?
O, ja, een paar dagen geleden kreeg ik ineens een folder van een verloskundigenpraktijk in de brievenbus. (nog nooit eerder gehad) Ik dacht: Ooo is dat een teken? Nee, voorlopig wordt het zwanger worden niets dus ik gooi hem weg. Heb de folder op de stapel oud papier gegooid. Gisteren pakte ik deze stapel en gooide hem in de oud papier container. (woon in een vinexwijk dus hier vlakbij is zo'n ondergrondse papiercontainer) Kom ik weer binnen, zie ik ineens die folder op tafel liggen. Die is dus op de een of andere manier niet meegekomen. Dus nu heb ik hem bewaard, in de hoop dat het een goed teken is en ik binnen een paar maanden zwanger ben. Hoef ik alleen de folder er maar bij te pakken voor het nummer.....

Dames een fijn weekend allemaal!!

Jolien79
26 March 2011, 07:40
Tweety: 8 uur uit bed getrommeld? Is die man van jou helemaal gek geworden? Hahahahah.
Hoop dat het weekend snel voor je gaat en je maandag een supergoeie echo hebt. Dan weet je ook wat het wordt, spannend......... woehoe

ruthje
26 March 2011, 07:42
Tweet, met manlief is het weer goed hoor, ik zal gewoon moeten accepteren dat ik de ouder ben in onze relatie. Veel steun heb ik niet echt aan hem de laatste tijd.
Ik heb altijd het gevoel alsof ik het allemaal alleen moet doen, en dat is ook zo. Ik moet straks als er een kindje is ook alles alleen doen, en er nog bij werken en het kind opvoeden.
Maar dat maakt niet uit, aangezien alles toch altijd op mijn manier moet :D Komt wel goed, alleen soms wilde ik wel dat ik getrouwd was met een man waar ik echt wat aan had...maar tja dat heb ik niet gedaan.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb een hele lieve man. Maar hij begrijpt gewoon niet alles en is geen prater en ook nog vreselijk laks met bepaalde zaken.
En daar stoor ik me wel eens aan.

Jullie vroeg uit bed, joh dan hebben jullie een fijne lange dag!
Ik was er om 7.15 ook al uit, lief is alweer aan het werk dus ik ben de hele dag alleen.

liefs

ruthje
26 March 2011, 07:43
Jolien, wat spannend die folder!!
Wie weet is het een teken!! Ik hoop het voor je.

liefs

linda75
26 March 2011, 08:25
dikke knufs meiden! mijn hoofd is even zaagsel, lees wel mee maar onhoudt erg weinig. hoop stress op het werk dus moet ff bijtanken dit weekend. maar helaas vrees ik dat het weekend ook stress gaat opleveren ivm schoonfamilie gedoe....pfffff nou ja, we zullen het wel zien! nu eerst relaxed ontbijten op de bank met nijn die heerlijk rond rent.

Lucky
26 March 2011, 10:00
Susanne dat jasje klinkt heel mooi, veel plezier op de beurs vandaag.

Ruthje fijn dat de ruzie weer bijgelegd is.

Tweety bijna de echo spannend hoor.

Jolien huis en tuin een beetje aanpassen is leuk he! Ik hou ook van veranderingen maar ben er niet zo goed in.

Hier gaat het weer iets beter gelukkig.

Liefs Lucky

missmanon
26 March 2011, 11:03
Hallo!
Weer even een berichtje van mij. Vandaag precies 37 weken... Het begint op te schieten.
Voel me prima, geniet van mn verlof en ben echt een beetje aan het aanmodderen
in huis en dat bevalt prima.
Ik hoop binnenkort weer wat positieve (lees:babynieuws) te lezen hier, want na tweety blijft
het echt te lang te rustig... ;)
Iedereen lekker genieten van het weekend!
Groeten Manon

ruthje
26 March 2011, 11:23
Manon, alweer 37 weken! Gaat snel hoor, vanaf vandaag mag je officiel thuis bevallen!!
Fijn om te hoen dat het goed met je gaat, lekker genieten van je verlof!!

liefs