PDA

View Full Version : Forum clubje zwanger worden 30 jaar en eerste kindje deel 3

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13

tweety1982
5 April 2011, 12:01
lucky bah wat vervelend die hartkloppingen, ze kunnen idd iritant zijn, als je weet waar het van is , is niet zo erg, amar kan me voorstellen als je niet weet waardoor dat helemaal iritant is, succes ermee meis.

en succes op werk, drukte is vaak wel lekker dat wel, maar toch.

De dropsleutels zijn winegums geworden want die sleutels hadden ze niet, en ik wil minder snoepen, op mijn uitegrekend forum snoepen ze allemaal minimaal net zoveel, amar toch voel me dan toch schuldig tegenover me meisje

suus tuurlijk bliven we duimen, wonderen zijn de wereld niet uit meis!!

susannelilian
5 April 2011, 12:05
@Tweety: zou me niet zo druk maken om dat snoepen hoor, zeker niet als je zoveel beweegt :). En als je nou veel meer zou snoepen dan de rest oke, maar dat doe je ook niet :). En is waarschijnlijk iets waar je nu zo gek op bent omdat je zwanger bent, gewoon van genieten meid!

Liefs

tweety1982
5 April 2011, 12:07
das waar :-)

ik zorg dat ik zondag als ik bij vriendin van me ben, me tel aan heb, kan ik lezen of je ongi bent geworden of niet, spannend hoor :-)

susannelilian
5 April 2011, 12:10
@Tweety: das lief van je, zal het hier zeker laten weten als ik ongi ben geworden! Maar kan al vanaf donderdag, dus zal wel eerder ongi worden dan zondag.

Liefs Susanne

Lucky
5 April 2011, 13:01
Tweety ik zou je niet zo heel druk maken over de winegums hoor. Je bent gewoon lekker zwanger en daar hoort ook het extra snoepen bij. Dus gewoon genieten. Wat leuk dat je zondag naar een vriendin gaat. Hebben jullie nog plannen?

Susanne, als je zondag ongi gaat worden is dat natuurlijk niet leuk maar wel fijn om te weten dat je weer een cyclus hebt. De volgende ronde kun je dan optimaal benutten en dan heb je gewoon echt weer een kans om zwanger te worden.

Hier erg druk op mijn werk, maar heb het wel onder controlle. Vanavond sporten en daarna vroeg naar bed met een boek. Ben echt heel erg moe.

Liefs Lucky

susannelilian
5 April 2011, 13:06
@Lucky: denk dat die ongi al wel tussen donderdag en zaterdag gaat komen hoor, donderdag is dag 12 en zaterdag dag 14 na de eisprong. Maar we zien het wel, hoop nog steeds op een wonder! En anders ben ik inderdaad gewoon heel blij dat ik weer een cyclus heb (waarschijnlijk zelfs al 2x) en dan benutten we de volgende cyclus gewoon optimaal ;). Fijn dat je op je werk alles onder controle hebt, je mag trots zijn op jezelf! Wat sportief zeg, zo moe en dan toch sporten, ik ga niet eens als ik fit ben :oops: haha... Je bent echt heel goed bezig Lucky, heb er alle vertrouwen in dat het snel goed gaat komen met jou!

Liefs Susanne

tweety1982
5 April 2011, 13:07
lucky weet je ook waarom je zo moe bent? loop jezelf niet voorbij he?

ik heb zondag a.s niets haha, me vergist...ik heb alle afspraken met vriendinnen heel strak gepland, omdat ik iedereen graag wil zien en ook rust inbouw...vrijdag ga ik naar vriendin die nieuw huis heeft, zaterdag ga ik poolen met vriendin...zondag rustdag....maandag naar een forum-vriendin toe
dan volgende week zaterdag 16 juli naar een vriend toe, en zondag 17 juli naar een vriendin...en dan weekend daarop hele weekend geen afspraken maken om uit te rusten...en de volgende in mei weer

haha ik ben dus heel streng ;) en wil wel iedereen blijven zien, dus plan alles logisch in :)

stom he haha....wil geen vriendin kwijt raken omdat ik ze verwaarloos en door zo vooruit te plannen komt iedereen aan de beurt :-)

linda75
5 April 2011, 17:28
@suus, fijn dat je cyclus lekker op orde lijkt, vanaf nu dus gewoon raak schieten he ;-)

hier net weer thuis en zo fijn sporten. ongi is al weer bijna weg, nu weer op zoek naar mijn ei!

tweety1982
5 April 2011, 17:33
linda fijn dat je zo lekker heb kunnen sporten :D heerlijk hoor doet een mens goed.

susannelilian
5 April 2011, 18:35
Weet bijna zeker dat ik ongi ga worden, maar toch vind ik die dagen voor mn NOD (de eerste keer dat ik ze bewust ervaar :D) zo ontzettend spannend! Vrijdag is mn schoonvader jarig, hoop niet dat ik dan ongi word, dan ben ik niet echt in een feeststemming denk ik... Aan de andere kant is de afleiding dan misschien juist wel goed... Vind het tempen ook super spannend, ben iedere keer zo bang dat mn temp gaat zakken, want dan weet ik dat de ongi eraan gaat komen.

@Tweety: maak je niet druk meid, echte vrienden begrijpen het dat je nu even wat minder tijd hebt, echte vrienden (ik dus :mrgreen:) blijven altijd!

Liefs Susanne

tweety1982
5 April 2011, 18:38
leuk dat Barts vader jarig is, idd hopen dat je niet opd ie dag ongi word, liever helemaal niet ongi. Maar dan miss wel beter in weekend dan dat je nog moet werken, kan je idd afleiding zoeken.

geen van me vriendinnen doen ook moeilijk niet. Alleen Jeroen die kan zielig doen als ik even niets laat horen ;) dus die is weer blij 16 april ;)

zo netjes me dieet op vandaag, nu alleen de melk nog drinken, maar die moet weer uur na me avond eten dus komt straks wel ;)

susannelilian
5 April 2011, 20:49
Ik denk dat de ongi in aantocht is hoor meiden, heb echt ongi buikpijn :(....

Liefs Susanne

Lucky
6 April 2011, 06:08
Susanne bedankt voor je lieve woorden. Erg lief van je.
Ik probeer gewoon heel erg mijn best te doen om gezond te leven, dus te sporten en gezond te eten.
Jammer dat je ongi in aantoch is maar vergeet niet dat je de volgende ronde volop kunt gaan klussen want je hebt weer een cyclus meid, eindelijk echte kanzen om zwanger te worden. Dikke knuffel en sterkte met je buik.

Tweety, ik slaap heel slecht doordat ik gewoon lig te piekeren en s'nachts af en toe hard kloppingen heb. Erg vervelend.
Wat ben je toch een goede en lieve vriendin voor je vriendinnen zeg. Ik heb al mijn vriendinnen op een laag pitje gezet omdat ik het gewoon even allemaal niet kan bijbenen. Ik heb nu even voldoende aan mezelf. Deze keuze heb ik echt moeten maken anders hou ik het niet vol. Ik stond altijd voor iedereen klaar en had altijd een luisterend oor en bezocht alle vriendinnen zeer regelmatig maar nu even niet meer. Als ik hierdoor mijn vriendinnen kwijt raak vind ik dat heeeeel jammer maar ik moet nu voor mezelf kiezen en proberen wat meer rust in te bouwen anders raak ik echt overspannen en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Linda, fijn dat je ongi alweer over is. Nu weer opzoek naar je ei en hopelijk gaat het nu eindelijk eens lukken meid.

Ben alweer op mijn werk dus ga maar snel wat doen.

Liefs Lucky

tweety1982
6 April 2011, 07:23
suus hoest nu met je? las je mail vanmorgen, is het doorgezet? :(

Luckt dank je wel meid, maar jij heb nu alle redenen om je vriedinnen even op laag pitje te zetten hoor, voor jou is het momenteel emo erg zwaar, en dan moet je echt voor jezelf kiezen, dus niemand die jou dat kwalijk mag nemen, en anders komen ze toch lekker naar jou toe?....zo doe ik dat ook hoor, als ik te moe ben om ergens heen te gaan en sander kan me niet brengen, dan komen ze maar naar mij als ze per se willen zien.....ik ben blij dat je goed voor jezelf zorgd....en er is 1 vriend die er altijd voor je je is, en dat is je hond :D

volgens mij krijg ik last van me maag van Melk, kwam er ook al achter dan ik hoofdpijn krijg van karnemelk....maar ja moet 3-4 glazen per dag, nog even volhouden, maar is wel vervelend zeg...dacht dat melk juist goed was voor je maag ;) haha

Lucky
6 April 2011, 07:50
Tweety, balen dat je zo'n last krijgt van melk, inderdaad best raar want normaal legt melk een vet laagje op je maag wat juist erg prettig moet zijn. Maar als je zwanger bent is alles anders waarschijnlijk.
Brengt jou mannetje je altijd overal heen dan? Wat super lief.

Susanne ben je ongi geworden?????? Hoe gaat het met je?

Liefs Lucky

tweety1982
6 April 2011, 07:53
tja ik denk dat me maag in de vedrukking zit als me darmen vol ztten ;) en ik dus naar wc moet.

meestal als we ergens heen gaan, naar suus ofzo, gaat sander mee, nu helemaal, hij vind ook wel leuk hoor.....nu tijdend zwangerschap doe ik eigenlijk alleen nog maar dingen waar sander mee kan, zodat ik kan rusten tijdens de reis. alleen ga ik maandag alleen naar boxtel...

Jolien79
6 April 2011, 07:53
Lucky: Vervelend dat je je zo voelt! Heb het zelf gehad eind vorig jaar en zie het nu bij mijn vriend. "s nachts wakker liggen en hartkloppingen hebben is geen goed teken. Je doet al rustig aan in je sociale leven maar heb je niet wat meer rust nodig? Ik ben eind van het jaar een tijdje halve dagen gaan werken en dat heeft mij heel erg geholpen om echt tot rust te komen en alles in mijn hoofd op een rijtje te zetten. Je staat nu al een paar jaar onder druk en dat eist zijn tol op een gegeven moment, zeker als je van jezelf een gevend mens bent.
Knuffel voor jou Lucky en denk er eens over na wat je echt nodig hebt om wat meer tot rust te komen.

Tweety: Mooi vriendenbezoekschema heb je. Daar is over nagedacht. En dat fietsen iedere avond ook echt top. Je bent goed bezig!! :-D

Susanne: En, ben je ongesteld geworden of loos alarm?

Linda: Mijn nijntjes gaan volgende maand naar buiten. Ze hebben nu 2 jaar binnen gewoond maar gaan helemaal buiten wonen. Ben benieuwd hoe ze dat vinden.

Dani: Hoe is het met jou? Welkom trouwens hier, dat heb ik volgens mij nog helemaal niet gezegd.

Hertogin: Hoe gaat het?

Vanmorgen ongesteld geworden. Oooooh wat heeft mijn lichaam op dit moment een mooie cyclus van precies 24 dagen. De eerste 2 jaar werd ik nooit op dag 24 ongesteld, altijd 23 of 25. De laatste 3 x precies op dag 24. Ik zie het als een goed teken dat alles steeds meer op orde is daar voor een zwangerschap. Nog 2 nachtjes slapen en dan een weekend weg met vriend. Ik heb er zo'n zin in. Ga vanmorgen vast wat spulletjes pakken. Vanavond tot 9 uur werken en morgenavond winkelen dus heb verder niet zoveel tijd.
O, ja mijn ei valt nu middenin volgend weekend dus dat komt zeer goed uit. We hoeven geen extra moeite te doen dus. Fijne dag allemaal.

Lucky
6 April 2011, 09:07
Jolien wat goed dat je ei in het weekend valt. Dat is prettig voor je man zeg, dan hoeft hij niet te stressen om toch tijdens jou ei bij je te zijn want in het weekend zijn jullie al samen. Dat geeft hem hopelijk meer rust voor deze maand. Gaat het al iets beter met hem?
Lekker zeg het weekend weg. Het weer word best goed volgens mij.
Ik heb er zeker over nagedacht hoe ik rust kan vinden. Op mijn werk heb ik diverse taken overgedragen aan anderen, zodat ik niet zo hoef te stressen op het moment. Thuis zijn vind ik heel fijn dus daar ben ik ook veel en familie en vrienden heb ik op een laag pitje gezet. Heb er ook over nagedacht om even niet te gaan werken maar ik blijf toch liever werken, omdat ik de stap om na een week of twee weken thuis te zijn geweest altijd erg moeilijk vind om weer te gaan werken.

Tweety ben je vrij vandaag?

Liefs Lucky

susannelilian
6 April 2011, 09:48
@Lucky: toch heb ik respect voor je, ik heb tot nu toe geen enkele sport volgehouden :oops:... Wil binnenkort skeeleren proberen, lijkt me heerlijk, Bart en ik doen dan nog wat samen (naast het dansen) en we zijn ook lekker buiten. Ben benieuwd hoe lang ik dat vol ga houden ;). Het is inderdaad geweldig dat ik weer een eigen cyclus heb (lijk te hebben, heb helaas geen garantie dat de trend zich voortzet), maar de teleurstelling is op dit moment even te groot om daaraan te denken. De ongi is nog niet doorgebroken, maar dat gaat echt wel gebeuren, want mn temperatuur is aan het dalen en heb ook last van mn ongipijn&ook wat last van mn tietjes... Maar als de ongi dan toch moet komen, dan maar zo snel mogelijk, dan kunnen we weer verder! Jij werkse en een dikke knuffel terug! Goed trouwens dat je wat vriendschappen etc je grenzen aangeeft, je moet echt even aan jezelf denken nu en echte vrienden snappen dat en blijven altijd echte vrienden!

@Tweety: mn ongi is nog niet doorgebroken, maar gaat echt wel gebeuren. Mn temp is lager, heb ongi buikpijn en last van mn tietjes, dus die ongi zal wel komen ergens de komende dagen. Hopelijk zo snel mogelijk, dan kunnen we weer verder! Wel raar hoor dat je last van je maag krijgt van melk, heb ik nog nooit van gehoord.... Maar misschien komt het wel door je zwangerschap. Hoe lang moet je hier nog mee doorgaan en wanneer krijg je dan de uitslag? Succes en sterkte ermee!

@Jolien: de ongi is nog niet doorgebroken, maar loos alarm is het niet. Mn temperatuur wordt lager, ik heb ongipijn en nog steeds last van mn tietjes, dus is niet meer de vraag of de ongi komt, maar wanneer die komt. Hopelijk zo snel mogelijk, dan kunnen we weer verder! Wat klinkt het voor jou positief zeg en wat een heerlijk korte cyclus, kan ik niet een paar dagen aftrek van jou krijgen ;)? Geniet van het weekendje weg en wat super dat je volgende ei zo gunstig valt, go for it girl!

Ondanks dat ik wist dat de kans wel heeeeeeeeeeeeeel klein was dat ik zwanger zou zijn komt het toch hard aan dat de ongi nu echt gaat komen, ben er best wel teleurgesteld en verdrietig van... Had zo gehoopt op een wonder... Nou ja, hopelijk komt de ongi dan heel snel en hebben we volgende maand weer een kans!

Liefs Susanne

Lucky
6 April 2011, 10:30
Susanne heel begrijpelijk dat je teleurgesteld bent ondanks dat je wist dat de kans maar heel klein was deze maand. Dikke knuffel meid en probeer moed te houden! Ik zeg altijd de aanhouder wint al heb ik daar zelf ook af en toe mijn twijfels over hoor.
Skeeleren doe ik ook wel eens met mijn man. Vind het heerlijk maar niet om elke week te doen. Maar misschien vinden jullie het heerlijk, je weet maar nooit.

Liefs Lucky

susannelilian
6 April 2011, 10:41
@Lucky: dankje voor de knuffel, geef er ook 1 aan jou!! Moed/hoop houden is inderdaad soms wel erg moeilijk, maar we slepen elkaar er wel doorheen! Ga elke keer met lood in mn schoenen naar de wc, wil dat bloed toch niet zien... We gaan het skeeleren gewoon es proberen, misschien is dit eindelijk iets wat ik echt leuk vind en kan volhouden, we zullen zien!

Liefs Susanne

Lucky
6 April 2011, 11:26
Susanne sporten is ook niet mijn ding hoor maar ze zeggen dat het goed voor je is dus vandaar dat ik het doe.......
Vind je het goed als ik nog even voor je blijf duimen dat de ongi weg blijft en je zondag een positieve test in handen hebt?
Als we dan samen toch positief blijven........

Liefs Lucky

susannelilian
6 April 2011, 12:18
@Lucky: dat probeer ik ook steeds tegen mezelf te zeggen, maar ik houd het gewoon niet vol en vind het ook niet leuk. Hopelijk vind ik skeeleren wel leuk en houd ik dat we vol! Tuurlijk vind ik dat goed, graag zelfs! Ik doe mn best om positief te blijven, hopelijk kan ik het met jou hulp! Hoe is het op je werk?

Liefs Susanne

susannelilian
6 April 2011, 12:59
Ik weet dat de ongi gaat komen omdat mn temperatuur gezakt is de afgelopen 2 dagen, maar waarom kan ik dat dan niet ook zo voelen? Ik houd hoop omdat de ongi uitblijft, terwijl ik weet dat die ongi gaat komen, stom he!

Liefs Susanne

Lucky
6 April 2011, 13:15
Susanne, je blijft toch hopen ook al weet je dat het er al niet meer in zit. Raar he dat je hersens dan niet mee willen werken en tegen je zeggen "kom op, op naar de volgende ronde".
Mijn man is een keer ziek geweest tijdens mijn ei, we hebben dus niet geklusd en toch was ik heel teleurgesteld dat ik niet zwanger was, wat heel normaal was natuurlijk wat geen zaadjes geen kans op een zwangerschap.
Het valt niet altijd mee he meid. Maar we gaan ertegen aan om onze wens in vervulling te laten gaan.

Op mijn werk gaat het goed. De ergste stres en drukte heb ik erop zitten gelukkig. Nu alles afwerken.
Ben jij lekker vrij vandaag?

Liefs Lucky

susannelilian
6 April 2011, 13:25
@Lucky: ja inderdaad, mn hart hoopt nog nog terwijl mn hoofd al lang weet dat het er niet meer in zit... Kon je je gevoel dan maar even uitschakelen tot die ongi he. Zal inderdaad ook heel teleurgsteld zijn als ik straks ongi word, terwijl ik al lang weet dat dit gaat gebeuren, waarom houd ik dan toch hoop?? Ik ben inderdaad vrij, ga zo nog even naar de stad om mn armbandje op te halen, moest voor reparatie naar de juwelier. Wordt wel weer een vrij duur grapje, maar heb voor €20 zeker geen nieuw gouden armbandje. Kan in mn eentje niet echt genieten van het mooie weer, ben niet zo'n buiten zitter en vind er in mn eentje sowieso weinig aan. Nou ja, komen nog genoeg mooie dagen als Bart er wel is :).

Liefs Susanne

tweety1982
6 April 2011, 14:12
heey meiden

suus: ohh heerlijk meis je bandje weer gemaakt.....en jammer dat je niet alleen kan genieten, ik wel hoor ;) zit heerlijk in de zon ;)

lcky: fijn dat de ergste drukte en stress voorbij is, kan je weer beetje rustiger aan gaan doen....en op je vorige vraag, ik was niet vrij, moest werken tot 12.30, nu wel zit in de tuin en drink liters melk ;)

Jolien: fijn dat je cyclus zo mooi is! en deze maand valt het ook nog eens goed, toppie, is wel fijn gevoel he? kan je wat ontspannender de maand in gaan, lekker winkelen verwen jezelf maar lekker ;)

bij de VK geweest, ben teveel aangekomen ;) ik eet teveel, en ik eet ook teveel brood, moet niet vor 2 eten zei de VK en als ik exstra honger heb gewoon fruit eten enzo, ben 5 kilo aangekomen in maand tijd.
BM hoogte was netjes 20 cm zoals hoort zei ze. 2 mei weer terug!

zit nu in de zon even uitrusten, en me melk naar binnen gieten voor het GTT onderzoek ;)

Lucky
6 April 2011, 14:43
Susanne wat jammer dat je niet alleen kunt genieten van het mooie weer. Misschien met een krantje, foldertjes, boekje even lekker in het zonnetje zitten? Als je erg verdrietig bent als je ongi doorbreekt zal ik je opvangen meid. Af en toe samen huilen is ook wel eens fijn. Kan je er goed met Bart over praten?

Tweety lekker hoor in het zonnetje zitten. Jammer dat je teveel bent aangekomen, maar ach meis dat komt na de bevalling allemaal wel weer, ik zou gewoon lekker genieten en ook van de snoepjes........
Sterkte met het drinken van de melk, ben je er nog niet misselijk van?

Ik heb echt zin in maandag om naar de gyn te gaan. Kunnen we eindelijk onze vragen stellen en dan hoor ik misschien wel wanneer onze cryo ongeveer word teruggeplaatst. Zal wel eind volgende week worden.
Ik ga vanavond shoarma maken met broodjes en sla. MMMM lekker ongezond dus! Ja tweety ik geniet ook hoor en ik ben niet eens zwanger.

Liefs Lucky

tweety1982
6 April 2011, 14:46
lucky fijn dat je naar de gyn gaat maandag, even alles kwijt en duidelijkheid vragen!

suus: je mag je hart ook altijd luchten bij mij he, maar dat weet je wel :-) zeg hier op forum niet altijd veel tegen je omdat je ernaast ook spreek :D

lucky nee het is niet erg mar ook niet goed teveel aangkomen in korte tijd, kan juist diabetis opwekken enzo, dus moet er echt op letten, maar komt wel goed ;)

geniet jij lekker van je broodje shoarma ....hmmmmmmmm :D en de melk komt wel god he veel dorst dus drink dan melk IPV thee
liefs

susannelilian
6 April 2011, 14:54
@Tweety: ik geniet wel hoor, maar dan lekker binnen achter mn laptopje en voor de tv ;). 5 kilo in een maand is niet zo erg hoor, gaat er straks na de bevalling vanzelf weer af! Weet dat ik mn hart ook altijd bij jou mag luchten, dankje meid!

@Lucky: dankje meid, lief dat je me wil opvangen als de ongi doorbreekt. Denk morgen hoor en anders vrijdag of zaterdag, morgen is 12 DPO. Als de ongi toch moet komen dan maar zo snel mogelijk hoor, dan kunnen we op naar de volgende ronde met nieuwe kansen! Kan er met Bart goed over praten hoor, als ik het moeilijk heb is hij heel lief voor me. Alleen is hij wel minder gevoelig dan ik, hij kan wel denken en voelen dat we deze ronde geen kans hebben, hij is in gedachten al bij de volgende ronde. Wou dat ik dat kon! Fijn dat jij maandag weer naar de gyn mag, lekker al je vragen stellen en hopelijk ook horen wanneer de cryo wordt teruggeplaats, hoop snel voor je! Ongezond mag ook wel een keer hoor, geniet er maar lekker van!

Liefs Susanne

tweety1982
6 April 2011, 18:48
das idd ook lekker en als je bij jou voor de tv zit in de na-middag met de zon zit je ook heerlijk :D

dani
6 April 2011, 18:52
@ tweety: teveel aankomen is natuurlijk niet goed, maar als je je goed voelt dan zal het toch wel meevallen of niet? En zoals susanne al zegt: is er straks zo af, zeker met jouw sporten!

@ susanne: totdat je daadwerkelijk dat vieze rode goedje ziet moet je hoop blijven hopen! (al komt de teleurstelling dan vaak wat harder aan, I know...)

Ladies, het nieuws van vandaag dat het mogelijk is voor alle vrouwen om eicellen in te vriezen: mijn zus belde me en zei dat ik me misschien maar meteen op de wachtlijst van het ziekenhuis moet laten zetten omdat er anders misschien wel honderden vrouwen nu voor me zijn.... Ik heb haar gezegd dat ik me niet wil laten gek maken en dat ik verwacht dat het wel mee zal vallen, dat de ziekenhuizen waarschijnlijk ook meer capaciteit zullen vrijmaken nu en dat ze misschien toch ook wel obv urgentie zullen werken. Maar wat denken jullie? Moet ik me zorgen maken?

tweety1982
6 April 2011, 18:55
Dani je bedoeld dat je bang bent dat je eicellen strak te oud zijn om te functioneren? zodat je nu wil invriezen? sorry snapte niet goed wat je bedoelde hierin haha..sorry hoor :D

over eten zal idd wel loslopen, en zoveel sport ik ook weer niet hoor aha tis meer nu nieuwe fiets en lekker weer dus wat meer fietsen en soms idd elke dag maar ook geoeg dagen weer niet :D

dani
6 April 2011, 18:56
@ lucky: merk dat ik het op mijn werk ook steeds lastiger krijg. Ik heb een drukke zware baan (personeelsverantwoordelijke voor 340 man) en ben gewend aan stress, maar nu met het proberen zwanger te worden is dat natuurlijk absoluut niet goed en voel ik me daar ook nog eens schuldig over! :-( Wij vrouwen hebben het maar moeilijk met alle balletjes proberen hoog te houden! Kies nu wel bewust voor mezelf. Werk kan je voldoening geven, maar uiteindelijk gaat je eigen welzijn voor!

@ jolien: thanks! :-)

dani
6 April 2011, 18:58
@ tweety: nee, mijn zus zei dat dit dezelfde procedure is als bij ivf. (heeft zij ook gehad) Dat je eerst met een hele groep (man of 30) begint met eicellen punctie en dan terugplaatsen. Dat terugplaatsen zal voor deze groep niet nodig zijn, maar het eicellen verhaal natuurlijk wel. En als hier dadelijk tientallen vrouwen extra opeens op de wachtlijst komen te staan dan zou dat kunnen betekenen dat dit invloed heeft op de gehele IVF wachtlijst. (omdat dus het eerste deel van de procedure gelijk zou zijn)

tweety1982
6 April 2011, 19:05
ok, nou het zou wl schandlig zijn als jij daardoor, die echt IVF nodig heeft ineens niet meer terecht kan :(

dani
6 April 2011, 19:19
dat dacht ik dus ook maar nu ga ik toch twijfelen.... Misschien toch voor de zekerheid maar eens aan de gyn vragen! Maar nu eerst maar ff het weer uit mijn hoofd proberen te zetten en rustig (ahum) de laparoscopie afwachten.... dan zien we wel verder!

tweety1982
6 April 2011, 19:21
ik snap je angst wel hoor, idd even met de gyn overleggen

lucky hoe was je eten?

linda75
6 April 2011, 20:03
@tweety, verleidelijk he, eten voor 2 ;-) nu lekker fruit eten en af en toe wat yoghurt als ontbijt, dan gaat het vast een stuk beter!

@suus, blijf nog duimen hoor!

@lucky, voor jou ook hoor

hier redelijk relaxed, nog steeds druk op het werk maar das ff niet anders. morgen heerlijk naar de schoonheidsspecialiste, laat ik me even heerlijk verwennen!

susannelilian
6 April 2011, 20:41
@Dani: die ongi komt wel hoor, anders zou mn temperatuur wel hoog blijven... Laat je inderdaad niet gek maken hoor, het komt voor jou vast allemaal goed en anders kan je het inderdaad altijd even navragen bij je gyn!

@Linda: dankje meid, maar die ongi gaat er zeker komen doordat mn temperatuur al aan het zakken is :(... Geniet van de schoonheidspecialiste morgen, wat ga je laten doen?

De ongi zal tussen morgen en zondag losbarsten, hangt er vanaf wanneer mn ei precies geweest is, maar hij kan niet uitblijven door de verlaagde temperatuur en de ongipijn die ik elke dag wel even heb. Laat em maar zo snel mogelijk komen, dan kan ik weer verder!

Liefs Susanne

tweety1982
6 April 2011, 20:47
linda ohh meid heerlijk de schoonheid specialiste! geniet er lekker van.

suus: knuff meid!

dani
6 April 2011, 20:52
alvast welterusten! zal proberen niet teveel te stressen!

Linda, geniet ervan!!

tweety1982
6 April 2011, 20:52
Dani goed zo meid, jij ook weltrusten

iedereen weltrusten, ik krijg vierkante ogen ;)

susannelilian
6 April 2011, 21:39
Hoop1970 van het forum (heb prive contact met haar) denkt ook dat mn ongi komt, is bijna wel zeker vanwege mn temperatuurdaling en zij weet er echt veel van. Afwachten tot de teleurstelling komt dus, dan even uithuilen en dan weer met goede moed verder!

Liefs Susanne

susannelilian
7 April 2011, 08:56
Hier nog steeds geen ongi, maar die gaat zeker weten wel komen, want mn temperatuur was weer lager, is nu teveel gezakt om nog goed te kunnen zijn. Dus het is hoe dan ook niet goed, laat die verrekte ongi dan gewoon komen, ik wil verder!!

Hoe is het bij jullie?

Liefs Susanne

tweety1982
7 April 2011, 08:56
klopt wel ja als je temp al paar dagen aan dalen is, is het idd meestal geen goed nieuws :( nou ff awachten meis

Liefs

Lucky
7 April 2011, 09:15
Tweety jeetje wat heb je een mooie buik zeg! Wow super.

Susanne inderdaad laat die ongi maar komen als het dan toch niet gelukt is dan kun je gauw verder voor de volgende ronde en dan kun je heel bewust op de juiste dagen klussen. Ik weet dat verplicht klussen niet altijd even leuk is maar het is voor een goed doel een doel wat de wens van jou en je mannetje is. Vaak gaat het verplicht klussen dan makkelijker als je dit in je achterhoofd houd!

Dani jeetje jij hebt ook een drukke baan dan. Maar wel een hele leuke volgens mij.
Ik had gisteren een plotselinge vergadering van hogere hand. Ik kreeg meteen hardkloppingen toen ik het hoorde. Maar gelukkig ging het tijdens de vergadering wel goed en kon ik gewoon praten zonder een brok in mijn keel te hebben. Dus ik was weer een klein beetje trots op mezelf. Gelukkig is mijn baas op de hoogte van mijn onzekerheid en helpt hij mij hier heel erg mee. Hij zegt telkens je hebt zoveel in je en ik ga je helpen. Heb ook echt een hele leuke goede baan.

Linda heel veel plezier vandaag bij de schoonheidsspecialist. Laat je maar lekker verwennen!
Ben je al weer aan de klus of is je ei nog niet in zicht?

Vannacht iets beter geslapen gelukkig. Morgen weer naar de acupunctuur en dan maandag naar het ziekenhuis. Ow ik ben zo benieuwd wanneer er een escimootje word teruggeplaatst bij mij.
Mijn moeder belde vanmorgen om te vertellen dat ze een ooievaarsnest gezien had met twee ooievaars erop. Ze had dit nog nooit eerder gezien zei ze, zou het een teken zijn?????

Liefs Lucky

tweety1982
7 April 2011, 09:17
Tweety jeetje wat heb je een mooie buik zeg! Wow super.

Dank je wel meis.....waar heb je dat nou gezien?? :-)

Vannacht iets beter geslapen gelukkig. Morgen weer naar de acupunctuur en dan maandag naar het ziekenhuis. Ow ik ben zo benieuwd wanneer er een escimootje word teruggeplaatst bij mij.
Mijn moeder belde vanmorgen om te vertellen dat ze een ooievaarsnest gezien had met twee ooievaars erop. Ze had dit nog nooit eerder gezien zei ze, zou het een teken zijn?????

Liefs Lucky

ohh dat zou mooi zijn toch, een ooiveaar is iets unieks, spannend

ruthje
7 April 2011, 09:31
Haai dames,

Even een teken van leven, het gaat hier goed hoor.
Het bevalt me wel om even wat meer afstand te hebben, ben anders hele dagen bezig met zwanger worden en de situaties van anderen.
Heb mn kop ff in het zand gestoken en probeer zoveel mogelijk te ontspannen.

liefs

tweety1982
7 April 2011, 09:39
Goed Ruthje, fijn van je te horen dathet goed gaat, volhouden zo. Liefs

susannelilian
7 April 2011, 10:18
Verdomme, doordat de ongi wegblijft krijg ik toch weer valse hoop, waarom kan ik dat gevoel niet uitschakelen?? Laat die ongi nou gewoon komen, want het kan toch niet meer uitblijven, ik wil verder met een nieuwe kans!

@Lucky: dankje voor je lieve woorden, zal mn best doen de volgende ronde om ons doel voor ogen te houden en hopelijk helpt dat ons aan een wonder! Hoop voor je dat het een teken is wat je moeder gezien heeft en fijn dat je beter hebt geslapen vannacht! Succes bij de acu en het ziekenhuis en ik duim dat die cryo snel terug kan worden geplaatst zodat je snel weer een kans hebt!

@Ruthje: fijn dat het weer wat beter met je gaat en goed om even weer van je te horen!

Liefs Susanne

Lucky
7 April 2011, 10:57
Susanne je hebt nog tot zondag om ongi te worden dus probeer even rustig te worden. Het zet vast wel door meid dat had je de vorige maand ook en toen was je o zo gelukkig omdat je een cyclus had. Je mag best even verdrietig en onzeker zijn maar probeer ook de moed niet te verliezen. Deze aankomende ronde ga je flink aan de klus en heb je een echte kans.

Tweety je hebt toch een nieuwe foto onder je naam staan. Gister stond er nog een foto van je blote buik met je hand erop en nu heb je een blauw truitje aan volgens mij. Ik zag meteen dat je het veranderd had en dat je buik zo is gegroeid. En ik dacht wow wat een prachtige buik.

Ruthje je bent goed bezig meid, ik ben trots op je.

Liefs Lucky

susannelilian
7 April 2011, 11:00
@Lucky: ik ben juist bang dat het doorzet, ik wil gewoon zwanger zijn!

Liefs Susanne

tweety1982
7 April 2011, 11:03
suus balen zeg die laaste dagen, ik snap heel goed dat je toch blijft hopen :( ik hoop echt dat je snel duidelijkheid heb

Lucky zozo jij ziet details ;) haha de foto staat in groot op aantal andere topics van mij, 20 en zwanger, en buikfoto, vond hier plaatsen niet zo leuk...maar tis idd wel leuk foto geworden, maar dacht juist van niet ;) haha...dank je wel
hoest op je werk?

hier nog tot 17 uur en dan weekend, niet zonder slag of stoot, want 12 uur niets eten en dan nog paar uur langer door het onderzoek is best klote, maar goed, zal niet klagen, en ik heb vrij genomen dus daarna mag ik alles eten de rest van de dag :-)

Lucky
7 April 2011, 13:21
Tweety wat zul jij na de twaal uur van de winegums genieten!!!!!!!

Susanne dikke knuffel hoop zo dat je niet te verdrietig word.

Pfff ik wil naar huis.....

Liefs Lucky

susannelilian
7 April 2011, 13:26
@Lucky: dankje lieverd, hoop ook dat ik het een beetje kan handelen... Het zal vanavond of morgen wel doorbreken denk ik, heb nu al meerdere dagen een verlaagde temperatuur en ongipijn. Jij ook een dikke knuffel, nog even volhouden!

Liefs Susanne

tweety1982
7 April 2011, 13:32
tot hoelaat moet je? idd nog even volhouden meis, we proberen je er doorheen te lozen!

wingums zijn op? ;) miss haal ik morgen wel sleutels als troost ;)...zou je er graag in mee willen laten delen, maar je bent te ver weg, anders bracht ik wat lekkers op je werk morgen:-D

susannelilian
7 April 2011, 13:47
@Tweety: lekker zeg die winegums/sleutels, lekker van genieten meid! Zou ik ook doen hoor als ik jou was, wou dat ik ze ook mocht hebben...

Liefs

tweety1982
7 April 2011, 13:51
je kan vast van andee dingen genieten meis :D kon je al wat verder met je recepten?

tis voor goed doel he :-)

susannelilian
7 April 2011, 13:57
@Tweety: het is nu inderdaad voor een goed doel, maar moet er wel de rest van mn leven mee doorgaan (alleen als ik niet meer zwanger wil worden is af en toe een overtreding niet zo erg meer). Ik heb wel wat ideetjes nu, mn dietist heeft een aantal dingen bedacht en ik had ook al wat bedacht: ei met rookvlees, augurk met ham, snoeptomaatjes, stukjes komkommer, rauwe worteltjes, getoast brood (ipv toastjes) met wat lekkers: ei of worst bijvoorbeeld. Zijn al aardig wat dingetjes, misschien dat er nog wel wat meer ideeen bijkomen. Gevulde eitjes mogen ook, maar mag alleen mayo met 80% olie, dus dan zal er wat anders door het eigeel moeten om het romig te krijgen (verder kunnen er kruiden door om het op smaak te maken). Is al een mooie collectie toch, kom die verjaardag wel door zo!

Liefs

Lucky
7 April 2011, 14:09
Susanne ik krijg trek van die lekker recepten van jou! Mag je gehakt? Kleine koude gehaktballetjes zijn ook lekker met mosterd.
Ben je binnenkort jarig??

Tweety ga jij morgen maar een lekker zak dropspenen halen. Lief dat je wat naar me toe wilt brengen. Ik heb dropjes in de auto liggen, denk dat ik er daar wel een paar van ga eten op de terugweg naar huis!!!

De zon is hier verdwenen helaas.

Liefs Lucky

tweety1982
7 April 2011, 14:15
lekker lucky snoepjes in de auto kan je altijd snoepen, even snel langs je auto tijdens werk, wat voor werk deed jij nou ook al weer?

susannelilian
7 April 2011, 14:46
@Lucky: gehaktballetjes, das een goed idee, heb het gelijk doorgegeven! Nee, ga de 29ste bij iemand op verjaardag en die wil graag dat er ook lekkere dingen zijn die ik mag hebben, zo lief :D!

Hier is de zon weer terug, is even weg geweest, maar is echt weer heerlijk weer! Alleen best een frisse wind, maar toch zonder jas op de fiets naar het centrum geweest en in de stad had ik geen last van de wind.

Liefs Susanne

tweety1982
7 April 2011, 14:47
Ik wil ook zon ;)

susannelilian
7 April 2011, 14:50
Je bedoeld dat je binnen zit neem ik aan Tweety? Je woont zo dichtbij hier, dan zal daar de zon ook wel schijnen neem ik aan :).

tweety1982
7 April 2011, 14:53
neee het regent hier keihard, waait, :(...beetje onweer en zeer grijze lucht

susannelilian
7 April 2011, 14:57
Je zit me in de maling te nemen toch Tweety? Berkel is hier zo dichtbij en hier schijnt de zon....

tweety1982
7 April 2011, 14:57
;)..ik zit idd binnen zonder ramen dus zie alleen bovenaan een straaltje zon ;)

susannelilian
7 April 2011, 15:00
Hihi, moest ook wel ;).

tweety1982
7 April 2011, 15:07
lucky nog heel even meis:D

susannelilian
7 April 2011, 16:20
Stop maar met duimen meiden, de ongi is net begonnen :(. Nou is morgen CD 1 omdat het nu al het einde van de middag is he?!

Liefs Susanne

dani
7 April 2011, 18:40
Hey susanne, da's balen :-( maar nu heb je wel zekerheid. Ik neem toch de ongi dag als eerste dag ookal is het pas 's middags, maar geen idee of dit goed is. Ik verwacht mijn ongi over 4 dagen dus dan liggen we een beetje gelijk!

hier in maastricht al een paar dagen volop zon! :-) Da's een goed teken toch? Misschien dat de maand april meer geluk brengt????

ruthje
7 April 2011, 19:06
Ik neem ook altijd dag dat ongi begint als dag 1.
tenzij het om 23 uur begint...dan tel ik de dag erna als dag 1.
Maar begint het al in de middag dan tel ik die dag als dag 1. Volgens gyn is het de dag van rood bloed die als dag 1 telt...nou ik bloed altijd meteen rood. Hoef daar iig mn hoofd niet over te breken!

Suus balen van ongi, maar wat ontzettend fijn dat je dus wl een cyclus hebt. En nu door gaan met klussen!!!

liefs

tweety1982
7 April 2011, 19:36
als je ongi nu net zo goed is doorgezet dat je echt maandverband moet verwisselen en niet alleen maar een heel klein beetje zou ik dit idd als CD 1 rekenen meid

wel balen hoor :( knuff

susannelilian
7 April 2011, 20:13
Bedankt meiden, maar laat het van morgen afhangen of ik vandaag of morgen als dag 1 tel. Was toch wel erg teleurgesteld ondanks dat ik het wel wist. Hopelijk krijg ik deze ronde week een ei en kunnen we deze dan wel goed benutten, we gaan ervoor!

Liefs Susanne

linda75
7 April 2011, 20:42
balen suus! dikke knuf en nu op naar een goeie ronde he!

hier weer heerlijk schoon ;-) was weer super lekker bij de schoonheidsspecialiste, altijd weer genieten! nog ff bankhangen en dan lekker slapen. nog 1 dagje werken en dan weer fijn weekend.

susannelilian
7 April 2011, 21:15
Dankje Linda, hopelijk hebben we deze ronde meer geluk! Mooi dat het lekker was bij de schoonheidspecialiste en slaap lekker voor zo! Heb je nog plannen voor het weekend?

Liefs Susanne

Lucky
8 April 2011, 07:05
Susanne een hele dikke knuffel voor jou! We gaan voor deze aankomende ronde oke meis!

Tweety ik ben controller (boekhoudster). Dus zit ook binnen en ben ook vaak onderweg naar andere filialen.

Zo ik ga de badkamer poetsen daarna naar de acupunctuur en dan boodschappen doen en dan ben ik weer klaar voor het weekend.

Liefs Lucky

tweety1982
8 April 2011, 07:10
Hoi zo weer actief meis. Controller interesant werk hoor. Ik zit in zkh nu te wacht op 1e prik

tweety1982
8 April 2011, 07:29
Zoo eerste prik gehad. Drankje was heeeeeeeel vies puur suiker water nu 2 uur wacht

ruthje
8 April 2011, 07:59
Tweet, sterkte in het ZH!

Suus, je klinkt weer sterk, het gaat deze ronde lukken hoor! gewoon om de dag klussen dan kan je je ei ook niet missen.
En niet meer luisteren naar vpk die zeggen dat de cyclus niet meer hoopvol is...gewoon doorgaan tot ongi komt..ik hoop dat ongi deze ronde weg gaat blijven!

liefs

susannelilian
8 April 2011, 08:42
@Lucky: we gaan er zeker weer voor en klussen gewoon door tot mn temperatuur weer zo'n mega stijging aangeeft en dr Jansen zegt dat mn ei geweest is. Ben jij lekker vrij vandaag?

@Tweety: succes met wachten, we horen wel hoe het gegaan is!

@Ruthje: zo sterk ben ik niet hoor, maar we moeten wel doorgaan, want het is nou eenmaal niet gelukt. Maar we gaan deze ronde zeker door totdat mn ei geweest is en we stoppen niet omdat een vpk zegt dat het geen zin meer heeft, want die eisprong gaat er gewoon weer komen deze ronde!

Ik tel trouwens vandaag als CD 1, want het is nu echt goed doorgebroken en een stuk erger dan gister.

Iedereen een fijne dag!

Liefs Susanne

ruthje
8 April 2011, 09:26
Zodra je een eisprong hebt heb je net zoveel kans als ieder ander op een zwangerschap meis! Das dus hoopvol, al kan het nu nog wel 12 rondes duren...
Hou dat wel voor ogen, dan ben je niet zo teleurgesteld als er straks wel weer ongi komt. Je hebt een cyclus, en dat is geweldig!! Nu nog even gedudl hebben tot je lief raak schiet ;)

liefs

susannelilian
8 April 2011, 09:56
@Ruthje: we geven de moed zeker niet op en als ik eind juni nog niet zwanger ben dan krijg ik een leo en/of laparoscopie om te kijken of er verklevingen zitten en zo ja, of die weggehaald kunnen worden. Zo nee, dan wordt het IVF, maar zover is het nog lang niet en we gaan er gewoon vanuit dat dit niet nodig is!

Liefs Susanne

dani
8 April 2011, 18:24
Hallo! Vanmiddag oud donker bloed in mijn slipje! :-( Ik had deze maand er niet zo'n goed gevoel over, niet zoals vorige maand, maar ja, je hebt toch hoop... :-( En had er zondag pas op gerekend! Zal vannacht wel doorzetten denk ik. Is mijn cyclus weer n dag korter dan vorige. Nou ja, laat die laparoscopie dan maar komen. Hoop volgende week maandag eindelijk meer duidelijkheid te hebben over hoe nu verder! :-)

@ ruthje: leuk dat je er weer bent!
@ susanne: komende weken gaan we gewoon weer goed klussen zodat we vast allebei snel zwanger worden! Hoop voor je dat laparoscopie helemaal niet nodig blijkt!

@ lucky, linda, tweety en de rest: Fijn weekend allemaal! :-)

linda75
8 April 2011, 19:13
jullie ook allemaal fijn weekend! heerlijk geslapen na mijn heerlijke behandeling bij schoonheidsspecialiste. moet ik toch vaker doen! nu lekker op bank tv kijken.

Hertogin
8 April 2011, 21:00
Dani, ik ken het gevoel. Je wordt toch een beetje zenuwachtig en krijgt hoop en dan opeens dat stomme oude bloed weer.

Tweety, meis, wat schiet het lekker op! Ik keek net naar je nieuwe profielfoto en n van de foto's op je website en niemand die er nu nog omheen kan dat je zwanger bent ;)
Maar hoe is het nu met Sebastiaan de kreeft? Ik mis nieuws over hem/haar en de kleintjes.

Susanne, jammer dat het niet is gelukt, maar gelukkig is het meteen weer dag 1 van een nieuwe ronde, dus nieuwe kansen.

Lucky, controller? Verantwoordelijk werk ;) fijn dat je leidinggevende je zo help met je onzekerheid.

Linda, moet zo lachen om jouw nijn-verhalen.

Ruthje, hoe gaat het? Al rust in je hoofd? Beetje afstand nemen wil wel eens werken.

Hier alles ok. Woensdag een positieve ovulatiedag maar bijna vriendje gemist want die was een vriend gaan helpen, en toen hij om half 11 nog eens aan kwam zetten leek hij te moe voor seks. Gelukkig wil het nog wel eens helpen als ik naakt onder de lakens kruip ;) en opeens kreeg hij toen toch nog zin. Ik heb zelf ook nog zin moeten maken, want die had ik intussen allang niet meer van het wachten op hem. Uiteindelijk toch nog gelukt, want die avond erna zag ik hem niet dus was er maar n kans. Niet dat ik er veel van verwacht, omdat we allebei ziek zijn geweest, maar ben toch blij dat we die kans gegrepen hebben. Anders duurt de maand zo lang. En nu heb ik ook niet zoveel spanning in mijn lijf.

tweety1982
9 April 2011, 08:42
Heey goedemorgen

@Hertogin:Goed dat je je vriendje toch heb weten te verleiden meis, zo voel jeje er ook rustig onder omdat je toch je kans gepakt heb!
Heb je het nieuws gemist dat sebastiaan nieuw baasje heeft incl alle kleintjes? de kleintjes bleven maar komen was beetje teveel van het goede ;)

@Linda: je zal je best lekker voelen ja na zon behandeling, Fijn weekend.

@Dani: balen meis van je donkerbloed, hoest is het er nu mee? nog steeds bloed, en alweer rood? Fijn weekend jij ook

@Suus: en idd CD 1 naar jouw gevoel gisteren?

Alle: de test was heeel vies en drankje ben ik hele dag misselijk geweest. Gisteren wel naar vriendin geweest, had nieuw huis en heb boedha meegenomen, was ze erg blij mee, ondanks de lading glucose heb ik heerlijk genoten van de brownie die ze gebakken had :-) zeer geslaagd avondje. woont hier 20 min rijden vandaan dus buiten de spits om is dat te doen.
Meisje id laate tijd lekker druk, oftewel, ze heeft lengte bereikt dat ik haar heel veel voel, en mijlpaal. me man denkt haar gisteren voor eerst gevoeld te heben ze reageerd heel goed op wrijving op me buik, dus toen Sander dat deed schopte ze, en toen ik vroeg of hij wat voelde zij hij JA :-)

Fijn weekend meiden, liefs

ruthje
9 April 2011, 09:18
Dani, balen van bloed zeg!! Bah! Sterkte met het verwerken van deze teleurstelling.

Hertogin, goed dat je je lief nog hebt verleid! Het is ook wat dat zwanger worden...moet je tegen je zin eigenlijk sexen...blij dat ik dat niet meer hoef!

Tweet wat leuk dat je lief jullie meisje heeft gevoeld. lijkt me zo ontzettend bijzonder!

Hier rust in mn hoofd, maar mijn lijf doet gek. Heb eisprongslijm en bijna positieve ovutesten...raar hoor, dat kan nog helemaal niet. Maar goed ze zijn nog niet positief maar er zit een opbouw in.

liefs

tweety1982
9 April 2011, 10:21
Ruthje ohh das idd wel vreemd dat je dat nu al heb, eerder nooit gehad? Kan zijn dat je cyclus veranderd? even afwachten. Goed dat je hoofd rustig is, ga je wat leuks doen het weekend?

Lucky hoe voel jij je vandaag?

ZO heb weer opruim kick, komt door mooie weer, heb hele kijken en woonkamer-tafel afgenomen, ben me nu aan storten op de badkamer, helemaal alles schoonmaken, kozijnen, alles, kastjes leegruimen, herindelen, weggooien, en alle bad spullen netjes in mandje gedaan :-) nu even uitrusten n zo weer verder :-).....je steekt me aan Lucky, :-) met dit weer hou ik zo erg van alles netjes maken, en miss beetje nesteldrang ;)....vanmiddag me kleding kasten opnieuw herindelen, alles netjes op soort ( broeken, truitjes ect)...me man had al planken gemaakt zodat ik meer ruimte heb.....kan in de lente heel slecht tegen troep ;) vanmorgen ruzie gemaakt met manlief omdat er krassen in de tafel zaten, hij zgt het is een gebruiksvoorwerp dat gebeurd, of je moet overdreven netjes leven door nooit iets op tafel te zetten, maar dat vind hij geen lven, en vind het stom dat mensen dat doen ;) nou ja straks met kind kan dat ook niet meer dan rolt er ook vaak genoeg iet over de tafel ;)

Liefs

ruthje
9 April 2011, 10:36
Tweet...je hebt gewoon nesteldrang wat word vermenigvuldigd door het voorjaar!

haha! Hier net weer een ovutestje gedaan...negatief hoor...mss was ik gewoon hitsig gisteren :mrgreen:
Ik ga vandaag eten met allemaal leuke meiden en een leuke vent. Daanra gaan we met zijn allen naar het theater en daarna gaan we borrelen in de stad. heb er zin in!!

liefs

tweety1982
9 April 2011, 10:49
Ruthje goed dat de test negatief was, dan loopt je cyclus miss toch gewoon zoals je gewend bent, voelt fijner he. Lekker dat je opstap gaat, voelt die ene man zich vast eenzaam ;) of juist niet haha, ga hem maar lekker pesten met jullie meiden dingen ;) Veel plezier.

ruthje
9 April 2011, 10:54
haha die ene man is een echte relnicht. Een ontzettend lieve kerel hoor.
daarom is ie ook ons vriendinnetje ;)

liefs

tweety1982
9 April 2011, 10:57
wat leuk :D:D homo's zijn echt leuk om mee om te gaan ja, eindelijk mannen die niets van je willen en ook van meiden dingen houden :-)

ruthje
9 April 2011, 11:00
Haha...tja zo kan je het ook bekijken.
Het is vooral een hele lieve, oprecht gentereseerde, attente, gezellige jongen.
Maar toch ondanks dat ie homosexueel is, is het wel een echte man hoor. Met wat vrouwelijke trekjes, en vooral een enorm groot hart.

tweety1982
9 April 2011, 11:04
geniet er maar lekker van vandaag, hopelijk is het daar ook zo lekker weer bij jou.....Ik ga weer even wat in badkamer doen :-) fase 2 :D

ruthje
9 April 2011, 11:09
Lekker poetsen!
hier is et heerlijk weer, alleen ligt de hele achtertuin eruit want lief is opnieuw aan het straten.
We hebben een nieuw terras...nieuwe tegels gekocht en alles ligt eruit. Een dikke zandbak hier in huis, maar stofzuigen heeft geen zin. Dat doe ik wel als ie klaar is.

liefs

tweety1982
9 April 2011, 11:36
Leuk leuk dat je mooie nieuw tuin krijgt voor de zomer, heerlijk. stfzuigen heeft idd nog geen zin nee kan je beter vanavond doen dan.

ik snap echt niet heo sommige mensen zeggen dat ze elke week de hele badkamer doen, nou ben al hele ochtend bezig, nu eindelijk alles bijna klaar....nog even uur inwerken HG weer/vochtplekken reiniger ( tegen de gele plekken in de douch van de kitlaag) en dan dweilen en klaar....pffff....haha

ruthje
9 April 2011, 12:09
Ik doe het wel elke week, maar als je het regelmatig doet dan hoef je ook niet zoveel te poetsen...
Dan is het een kwestie van bijhouden, als ik het huis stofzuig neem ik de douche ook mee, na het douchen maken we de douche droog en de wasbak en kastjes neem ik ook elke week af.
Ik ben in 20 minuten klaar, en 1x in de maand trek ik alles eruit en dan doe ik het supergrondig. daarna is het een par weken bijhouden voordat het weer overnieuw begint.

liefs

tweety1982
9 April 2011, 12:19
ja idd dat bijhouden doe ik ook, mar echt zo grondig dat ik alles leeghaa en de ramen meeneem enzo niet hoor ;) maar tis nu klaar...de kit laag is weer wit :-) echt super spul is dat HG weerplekken reiniger...en het ruikt er heerlijk :-) straks na uitrusten even douchen en buitenzitten, en dan nog ergens tussendoor kast inruimen ;)

ruthje
9 April 2011, 12:31
Die HG is idd superspul...heb ik in mn vorige huis gebruikt toen ik de douche die zwart was van de schimmel en viezigheid toen ik dat huis kreeg weer wit wilde krijgen.
Het is gelukt toen!

liefs

linda75
9 April 2011, 12:55
jeejte, tweet, als je je huisje klaar hebt mag je wel aan de mijne beginnen ;-) hier net de was buiten, hok nijn in de beits gezet zodat we m straks in elkaar kunnen zetten en nog even in de tuin geweest. toen deed mijn duim zeer dus was het tijd om op te houden. mannetje is nu de rest van de groentetuin aan het omspitten. straks ff boodschappen doen en vanavond misschien ff naar de bios. mijn lijf doet nog steeds raar :( vandaag wat roze na het vrijen, maar zit volgens mij nog ruim voor mijn ei. straks maar ff ovu testje doen.

tweety1982
9 April 2011, 14:19
Linda nou je bent toch ook aardig goed bezig geweest, is ook veel werk hoor :-) hoest met je duim? Jammer dat je lijf ook zo raar doet, nog testje gedaan?

Ruthje zozo zelfs tegen schimmel? beter zeg, ja het is echt goed spul, elke week er even op en geen gele vlekken meer :-)

pff tis heet buiten zeg :-) heb geen zin me steeds in te smeren dus zit maar even met me koppie uit de zon ;)

tweety1982
9 April 2011, 16:55
in alle 12 topics waar ik mee doe is er niemand ;) wat een rust ene keer kan je bijbenen andere keer is er niemand die wat schrijft.

Ben wel van slag over dat alhpen incident :( vind zo verschrikkelijk, hoe veilig ben je dan nog....kan je nog wel uit eten, bios enwinkelen, ik trek e zulke dingen echt ernorm aan :(....zoek afleiding maar ja er is niemand...ga vanavond poolen maar wel met dubbel gevoel.....maar ja miss trek gevoel wel weer weg.

linda75
9 April 2011, 21:28
ovu test was helemaal wit, dus komt niet van mijn ei..... tja, zal wel een mysterie blijven. nu lekker slapen, net naar de bios geweest en uit eten. erg gezellig! na 1 rose was ik al erg warm en licht teut :oops: niets meer gewend he.... nu lekker slapen, morgen nijn even laten lopen in zijn buitenren, is wel een kleine nu ie in elkaar zit :cry: maar goed, is om gras te eten en verder mag ie lekker op het terras.

susannelilian
10 April 2011, 11:20
Hey meiden, hier was ik weer :). Hebben gister skeelers gekocht en meteen uitgeprobeerd :). Alleen remmen lukt nog niet zo, dus heuveltjes mijd ik nog ;). Verder gaat het best al goed en vinden het ook leuk, gaan straks na het eten weer :D. De verjaardag vrijdag was ook erg gezellig en Barts ouders hadden heel lief ook voor van alles gezorgd dat ik mag hebben :D. Vandaag verder lekker relaxen en een beetje rommelen in huis.

Hoe is het bij jullie? Nog leuke dingen gedaan of nog te gaan vandaag?

Liefs Susanne

tweety1982
10 April 2011, 11:26
Linda lekker meis dat nijntje lekker kan lopen, en je mag best lekker teut zijn :D lekker genieten, ooit straks mag het 9 maanden niet ;)

suus heerlijk dat je lekker ging skeeleren, dat je nog geen heuevels kan is logisch, oefenen he, kan ik ook niet hoor, ben er 1 keer keihard doorgevallen ;) ging te hard naar beneden en toen kwam er een drempel ;) dus lekker oefenen :D Fijn dat de verjaardag leuk was

hier ook alles goed, gisterenavond bij vriendin was leuk, gingen bowlen, ds minder ;) maa heb nog volgehouden tot 23.30 , toen wilde ik echt naar huis toe.
vandaag lekker niets doen, heerlijk in de tuin zitten in de zon :D

linda75
10 April 2011, 17:47
skeeleren, leuk zeg! ik heb skates maar in geen eeuwigheid meer op gestaan en remmen was ook niet mijn sterkste kant......

@tweety, fijn dat het gezellig was en vandaag was echt een geniet dag!

hebben heerlijk buiten gezeten bij de verjaardag, super gezellig! nu staat het eten in de oven waar we zo heerlijk van gaan genieten. komende weken gaan heel druk worden, dus van het weekend genieten is ff extra belangrijk!

tweety1982
10 April 2011, 17:55
linda fijn dat de verjaardag leuk was, en je heerlijk heb genoten van het weer, het wa echt super weer :D echt lente :D...doe maar lekker rustig aan dan de weekenden

dani
10 April 2011, 18:46
Hallo ladies, ondanks ongi (zaterdag bloed, vandaag bijna niets = vreemd!) toch heerlijk weekend gehad! :-) Hier in Maastricht was het echt super lekker weer! (overal in Nld volgens mij, maar hier in t Zuiden is het meestal nog een paar graden warmer) Vanochtend nieuwe terras tegels gekocht en 's middags in de tuin gewerkt. Net als bij jullie Ruthje gaan wij ook een nieuw terras aanleggen! Fijn! Vanavond heerlijk met schoonouders in de tuin asperges met zalm gegeten n heerlijke witte wijntjes gedronken. Tja, dat zijn dus weer de voordelen!

tweety1982
10 April 2011, 18:51
zo dat klinkt goed Dani, heerlijk! fijn dat je goed weekend gehad heb, je ongi is weer lekker van slag begrijp ik?

Ik ga morgen ook naar zuiden, boxtel, is voor mij even ruim uur rijden, maar hoop ook dat lekker weer is. Ga vrouw ontmoeten met wie ik al hele tijd MSN en van forum ken. ben benieud :D

dani
10 April 2011, 18:55
wat spannend tweety, maar ook erg leuk! Geen idee of weer morgen nog een beetje lekker is. Morgen zit ik helaas weer hele dag binnen op kantoor :-(
Veel plezier!

tweety1982
10 April 2011, 18:59
ohh jammer dat je weer op kantoor zit:(...
dank je wel, ben erg benieuwd!

Lucky
11 April 2011, 06:47
Dani wat spannend meid, wanneer is je nod?

Tweety lekker zeg dat je huisje zo schoon is. Kun je daarna er lekker van genieten.

Susanne lief zeg van de ouders van Bart dat ze zo'n rekening met je houden met eten.

Ruthje op welke dat van je cyclus zit je?

Linda is nijn nog op het gras geweest van het weekend?

ik ga zo naar het ziekenhuis voor de fm meeting. Spannend.

Liefs Lucky

tweety1982
11 April 2011, 06:50
hey Lucky succes met je FM meting, hopelijk goed allemaal!!!!

dani
11 April 2011, 07:29
@ lucky: succes! mijn NOD was eigenlijk vandaag (of gister), maar ik ben dus echt ontregeld denk ik. Heb wel alle menstruatiepijntjes gehad maar het zet dus niet echt door. Alleen wat donker bloed ...
@ tweety: fijne dag vandaag! Belooft weer mooi weer!

ruthje
11 April 2011, 08:23
Lucky, ik duim voor een goede FM!!

Dani, weet je zeker dat je niet zwanger bent? Rare ongi kan ook zw.schap betekenen he!

Hier geen nieuws...nog 9 dagen voor mn eisprong...rot hoor, zo'n lange cyclus is steeds zo lang wachten op een nieuwe poging...
Ben vandaag an het thuiswerken, heerlijk! Kan me veel beter concentreren. Ben bezig een informatiefolder te schrijven die we bij opname aan familie uitreiken.
Leuk om te doen!

liefs

susannelilian
11 April 2011, 09:37
@Dani: ik zou als ik jou was inderdaad maar es een zwangerschapstest doen voor alle zekerheid, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

@Ruthje: balen he zo'n lange cyclus, hoop dat die van mij deze ronde ook korter is dan de vorige ronde, toen was ie maar liefst 37 dagen (de cyclus daarvoor 31 dagen). Lekker zeg dat thuiswerken, succes met het maken van de folder!

@Lucky: heel veel succes in het ziekenhuis, denk aan je!

@Tweety: heel veel plezier vandaag, geniet van het mooie weer!

Hier vandaag wat last van mn rug/nek/schouders door de val van gister tijdens het skeeleren, ben best hard op mn rug gevallen na het skeeleren van een heuvel.. Dacht dat ik er al was en was erg trots dat ik goed beneden was gekomen, maar helaas ging ik aan het einde toch weer snel en Bart hield me wel tegen, maar daardoor gingen mn skeelers door en viel ik zo achterover.. Gelukkig niet op mn hoofd en het is relatief goed afgelopen, maar ben nu wel stijf en heb wel last van mn hele rug/schouders/nek, maar rustig aan doen vandaag! Verder gaat het goed, lekker weer aan het werk en druk op zoek naar een nieuw gezin voor de woensdag en/of donderdag. Hebben ook onze hoekbank op marktplaats gezet, willen toch liever een wat kleinere bank vanwege onze relatief kleine woonkamer, wil graag wat meer ruimte. Hopelijk raken we em snel kwijt! Gaan dan de inrichting ook wat omgooien zodat de kamer wat groter lijkt.

Liefs Susanne

missmanon
11 April 2011, 13:00
Hallo!

Weer even een klein berichtje vanuit hier.
Ik merk dat slipjesstaren in deze fase een heel andere betekenis heeft gekregen: check slijmprop of vruchtwater... hmmmm
Tot nu toe nog weinig actie naar mijn idee. Dus we wachten geduldig (not!) af.
Hopelijk is de FM meting bij Lucky goed uitgevallen ?

Heb weinig energie, dus hou het kort. Ik laat binnenkort weer van me horen.

Groeten, Manon

ruthje
11 April 2011, 13:52
Manon, wat spannend!! Het kindje kan nju elk moment komen.
Whaaaa ben zo nieuwsgierig of het een jongen of een meid is. Alvast succes met bevallen!! ( kan nooit lang meer duren)

liefs

Lucky
11 April 2011, 15:28
Manon wat aardig dat je toch telkens nog even bij ons langskomt. Het word nu echt spannend meis, je kindje komt eraan....

Susanne wat balen dat je zo'n last hebt van je val. Doe het maar even rustig aan. Wat leuk zeg de huiskamer veranderen, daar kun je zo vrolijk van worden.

Ruthje wat goed dat je thuis iets kunt doen voor je werk. Dan voel je je wel nuttig toch! Wij gaan deze ronde denk ik gelijk op dus kunnen we straks samen op het bankje.

Tweety alles goed?

De fm meeting ging goed. Eitjes is nog niet groot genoeg en ik moet donderdag weer terug komen. Erg spannend allemaal en word er ook weer een beetje verdrietig van. De spanningen en alle herinneringen komen weer boven. Pffffff

Liefs Lucky

la bella
11 April 2011, 16:37
ieve allemaal,

Allereerst sorry dat ik niet eerder online ben gekomen..
Ik wilde in NY even helemaal ontspannen, en alles loslaten.
We hebben een geweldige vakantie gehad en iedere dag dat ik niet ongesteld werd groeide de hoop. ..
Ik heb allerlei kwaaltjes gehad die de afgelopen dagen alleen maar sterker werden. Hoofdpijn, zware borsten vooral aan de zijkant, duizelig en erg heel erg moe.
Ik heb niet getest in NY, maar gisteren wel toen we thuiskwamen.
Testte gisteren 3 (!!) verschillende testen positief; CB digital, KV en Predictor.
Omdat ik het niet kon geloven en ik mezelf wilde beschermen tegen alle gedachten en angsten ben ik niet online gekomen, en heb mn jetlag uitgeslapen ;-)
Vanochtend bloed geprikt, ik was zo bang dat het toch pregnyl was, al is de laatste spuit 12 dagen geleden gezet
En nu net gebeld door de gyn dat ik ZWANGER ben!!!
Vandaag 5 weken en een dag, 10 december uitgerekend
Ik besef het totaal niet, al schreeuwt mijn lijf van wel.
Heb zo hard gehuild van blijdschap en van geluk.
Ben naar mn liefjes werk gereden, en hem mijn test laten zien.
Had ik namelijk voor mezelf gehouden ;-)
Nu net terug en duizelig en moe, alsof ik op een boot sta.
Ben zo blij en ook zo bang; is het echt zo?
Hoe kan het toch; in 1 keer raak met IVF?
En wat is er dan al die maanden verkeerd gegaan..?
Gelukkig hoef ik me daar geen zorgen meer over te maken.
Het moet nu gewoon lekker blijven zitten.
28 april de 1e echo, de dag dat we verkering kregen.
Alsof het zo moest zijn.
Mensen; ik wil het de hele wereld wel vertellen; IK WORD MAMA!!!!!

Liefs la bella

susannelilian
11 April 2011, 17:26
@missmanon: wordt nu echt spannend meid, heel veel succes met de nu echt laatste loodjes en ook alvast heel veel succes met de bevalling!

Liefs Susanne

linda75
11 April 2011, 17:28
@bella, jeetje meid, GEFELICITEERD!!!! super de puper hoor! geniet ervan he!

@suus, ook niet leuk zo'n valpartij, maar had zekers slechter kunnen aflopen hoor. jezelf ff lekker verwennen om de stijfheid nog even kwijt te raken

@lucky, duim hard dat je eitjes snel klaar zijn en zwemmers op gaan zoeken!

hier lekker op de bank, maar zo even op condoleance. is gelukkig in de buurt. nijn heeft heerlijk op het gras gelopen, maar geloof dat hij zijn hok te klein vindt...... tja, als je ook de huiskamer gewend bent he....

susannelilian
11 April 2011, 17:32
@la bella: wat geweldig meid, heel erg gefeliciteerd en ga heel hard voor je duimen dat dat kleintje blijft zitten!

Liefs Susanne

Lucky
11 April 2011, 17:58
La bella ook hier gefeliciteerd meid! Fantastisch nieuws. Ga ervan genieten.

Linda is er een bekende overleden? Verdrietig voor je.

Hier lekker op de bank. Ga straks nog even een heerlijk bad nemen.

Liefs Lucky

susannelilian
11 April 2011, 18:02
@Lucky: balen dat je eitjes nog niet groot genoeg zijn, maar donderdag zijn ze dat vast wel! Geniet maar van je bad en doe lekker rustig aan!

Liefs Susanne

Lucky
11 April 2011, 18:33
Susanne ik baal er niet van hoor, mijn eitje kan ook nog niet groot genoeg zijn want ik zit pas op dag 11 in mijn cyclus.
Ik vind het heel erg spannend.

Liefs Lucky

dani
11 April 2011, 19:28
@la bella: nogmaals gefeliciteerd!
@manon: ik ken je (nog) niet maar spannend!!! Succes alvast! Hier doen we t allemaal voor!

Ben vandaag definitief ongesteld geworden, dus geen zw testjes... Voelde ook niet goed deze maand dus wist het eigenlijk ook wel. Alleen balen dat t dan toch nog zo raar moet lopen. Ach ja, nog 1 weekje en dan lig ik waarschijnlijk hier op de bank na de operatie met meer duidelijkheid. Nog 1 weekje geduld....

la bella
11 April 2011, 19:33
dank je wel voor de felicitaties
ik kletste hier niet echt mee, maar wilde het stiertje ook graag laten weten
benieuwd hoe het met haar gaat? x

linda75
11 April 2011, 19:52
was wel bekende, maar niet heel dichtbij ofzo. wonen in zelfde dorp als mijn ouders, was de man van een vriendin van mijn moeder. was goed om te gaan, ken de kinderen ook wel. je weet wat het voor iemand betekent als je even langsgaat en het werd ook enorm gewaardeerd. daar doe je het voor he.
nu lekker op de bank, morgen vroeg op voor een vast leuke cursus dag!

susannelilian
11 April 2011, 20:20
Hey meiden, iemand van het forum (Lisa van het IUI en PCO topic) waar ik ook mee op msn zit die heeft gedroomd dat ik afgelopen donderdag ongesteld werd (is ook zo) en dat ik deze ronde zwanger zal zijn... Ze heeft al vaker deze dromen over anderen gehad (oa over zichzelf) en iedere keer kwam de droom uit en heeft eigenlijk al haar hele leven voorspellende dromen... Ik weet dat ik er niet vanuit moet gaan dat ook deze keer haar droom uitkomt, maar stel dat het wel zo is... Het laat me niet los! Ze had het ook goed dat ik afgelopen donderdag ongesteld geworden ben (wist ze echt niet). Ik ga er in ieder geval alles aan doen om te zorgen dat haar droom uitkomt en als dat zo is dan vertel ik het haar als eerste ;)! Hoop zo dat haar droom uitkomt, ben er zo aan toe om zwanger te zijn!!

Liefs Susanne

susannelilian
11 April 2011, 20:22
@Dani: jammer meid, maar je weet wel waar je aan toe bent... Op naar de laparoscopie en dan naar de positieve test!

@Lucky: ow, dan komt het vast nog helemaal goed met je eitjes, op naar de eisprong!

Liefs Susanne

Lucky
12 April 2011, 05:01
Dani jammer dat je ongi bent geworden meid. Op naar de operatie, volgens mij ben je de eerste drie maanden na de operatie vermeerderd vruchtbaars, dat is ook zo bij een hsg foto.

Susanne wat zou het geweldig zijn als de droom van je forumvriendinnetje uit zou komen. Ow ik hoop het zo voor je.

Linda lief dat je bent geweest gisteren. Als het goed voelt om te gaan moet je dat zeker doen.

Hier gaat het wel, spanningen beginnen weer te komen, vind het zo ontzettend spannend weer allemaal. En ik moet weer veel naar het ziekenhuis en zo en dan ben je er toch weer meer en anders mee bezig.
Vannacht weer slecht geslapen. pffff word er soms wel gek van hoor.

Liefs Lucky

ruthje
12 April 2011, 06:38
Lucky, wat is het spannend he?
Maar gezonde zenuwen zijn niet verkeerd hge, het mag spannend zijn hoor!
Nou gaat het eens een keertje lukken hoor!!

Hier weer begonnen met ovutesten...nog niet positief maar wel al een duidelijke streep.
Vorige keer met de streepjestesten stond de teststreep er meteen toen ie positief was en de controlestreep kwam later. Nu was het net andersom.
Spannend hoor!!

liefs

Lucky
12 April 2011, 09:38
Ow Ruthje ik denk echt dat we gelijk op gaan deze ronde. Wat zou ik dat fijn vinden. Gewoon samen met iemand op het bankje zitten samen in spanning zitten, samen onzeker zijn, gewoon samen zwanger willen zijn. We blijven positief oke!!!!!

Liefs Lucky

tweety1982
12 April 2011, 09:41
meiden ik lees in de pauze even bij, kan nu even niet tijdens werken, dus vergeet jullie niet, in tussentijd als je leuk vind kan je op me profiel buikfoto bekijken van gisteren

heel veel liefs

tweety1982
12 April 2011, 09:56
suus balen zeg van je val! :( sterkte. Ik hoop dat Lisa's droom uitkomt ben nu wel benieuwd :D:D

linda gecondeleerd jij ook sterkte

Lucky op naar donderdag dan maar he? spannend!

Ruthje en lucky samen weer op deze ronde? Kan je elkaar weer lekker steunen, spannend, hoop zo dat raak is, en dan suus en linda erbij, met Dani :D:D

Missmanon doe maar rustig aan, geniet nog ff van je buikje.

Hier alles goed hoor, buikje staat weer op me profiel, en boxtel met die forum vriendin was onwijs gezellig.

ruthje
12 April 2011, 09:59
Lucky, wat leuk dat we samen op gaan! Fijn hoor!
Kunnen we samen in spanning zitten hihi, woonden we maar vlakbij elkaar dan konden we als afleiding thee gaan drinken en alles eruit gooien wat we bij niemand echt kwijt kunnen mbt het babygebeuren.

liefs

susannelilian
12 April 2011, 11:51
@Linda: goed dat je geweest bent, als je niet was gegaan had je waarschijnlijk toch spijt gehad.

@Lucky: zou inderdaad helemaal geweldig zijn, wou alleen dat ze het niet nou al gezegd had, blijft nou maar steeds in mn hoofd spoken haha... Logisch dat je er nou weer zoveel mee bezig bent, is ook erg spannend allemaal! Maar als je dat wilt zijn wij er van het forum allemaal voor je, uit alles maar lekker hier, wij begrijpen je allemaal! Weet wat je bedoeld met dat je er soms wel gek van wordt hoor, is ook niet niks waar je allemaal doorheen moet om je doel te bereiken, een dikke knuffel voor jou!

@Ruthje: spannend van de ovutesten, hoop voor je dat ie snel positief wordt!

@Tweety: ik ben ook erg benieuwd hoor, aan de ene kant durf ik niet te geloven dat het waar zou kunnen zijn, maar het is ook wel heel toevallig dat ik ook inderdaad ongesteld ben geworden en dat het bij de eerdere mensen waar ze over gedroomd heeft ook uitgekomen is, we zullen zien en ik doe er in ieder geval alles aan wat ik kan om te zorgen dat die droom uitkomt! Mooi dat het zo gezellig was in Boxtel! Wat hebben jullie allemaal gedaan?

Liefs Susanne

tweety1982
12 April 2011, 11:55
ja idd goed klussen ;) :D

we hebben soort kleine one-men baby showe gedaan, zo lief, ze had kleine kadootjes voor me gehaald wat ik mocht uitpakken, en een hobbelpaard :-)...en had voor haar dus ook wat gehaald.
we zijn even boxtel dorp ingeweest ( dacht dat dat stad was joh haha) en savonds eten, de kids wilde pizza dus hebben pizza op :D

Lucky
12 April 2011, 11:55
Ruthje dat zou echt fijn zijn als we wat dichterbij elkaar woonde. Omdat het zwanger worden bij ons niet zo makkelijk gaat is het zo fijn om dit met mensen te delen die weten hoe dit voelt. Maar gelukkig hebben we het forum. We gaan heel positief deze ronde in en dan hoop ik zo dat het goed gaat komen.

Tweety wat een super mooie buik heb je meid. Ow wat ben ik jaloers. (tegen jou mag ik dat wel eerlijk vertellen he?). Hopelijk mag ik ook een keer mijn buik laten zien hier.

Susanne hoe gaat het met jou vandaag? Hoop dat de droom uit gaat komen!

Hier gaat het redelijk. Vind het weer erg spannend om te beginnen omdat ik niet zo goed weet wat me te wachten staan. Iui is ondertussen al vertrouwen en zelf icsi maar een cryo terugplaatsing is toch net weer anders. Ga het weekend niks afspreken zodat ik me lekker kan ontspannen voor de terugplaatsing en de ziekenhuis bezoekjes.

Liefs Lucky

tweety1982
12 April 2011, 12:01
idd spannend voor jou allemaal weer, goed dat je even rust neemt, is fijn voor je koppie en je lichaam, hopelijk is deze verandering meteen een verandering in je leven. En tuurlijk meis mag je zeggen dat je jaloers bent, dat is heel gezond.....dat was ik ook hoor, vind het echt lief van je dat je zo meeleeft met me en op me profiel gaat kijken, dus je mag altijd eerlijk zeggen dat je jealoers bent......ik gun het jou ook zo erg maar ik geloof echt dat er een tijd komt dat ook jij je buikje gaat showen..heb sinds mei 2009 meiden hier zwanger zien worden waarbij het onmogelijk leek...snippie, bella, monalia, eef...allemaal leek het onmogelijk en toch.....dus dat gaan we straks van jou ook zeggen meid!!!

ruthje
12 April 2011, 12:06
Lucky, een cryo TP gaat net zo als een verse TP.
Alleen hoef je geen hormonen enzo te gebruiken...maar verder is de TP hetzelfde.
Dat heb je al eens gehad, dus vreemd is het niet.

Ik ben ook positief, we gaan ervoor hoor!!

liefs

susannelilian
12 April 2011, 12:07
@Tweety: inderdaad goed klussen en gewoon mn dieet blijven volgen, hopelijk komt Lisa's droom dan inderdaad uit! Wat lief zeg dat ze allemaal cadeautjes voor je gekocht had en zelfs een hobbelpaard, gaaf hoor :D! Heb je een foto van het hobbelpaard? Is het een moderne of zo'n ouderwetse? Ik wil ook zeker een hobbelpaard als wij een kleintje mogen krijgen, wil dan zo'n ouderwetse. Misschien dat ik via marktplaats wel kan zoeken naar het hobbelpaard dat ik vroeger zelf had :D. Lekker hoor pizza, weet eigenlijk niet of ik dat wel mag, zal het es aan mn dietist vragen.

@Lucky: hoop ook zo dat die droom uitkomt, het blijft maar in mn hoofd rondspoken, het is wel erg toevallig dat ik inderdaad afgelopen donderdag ongesteld ben geworden zoals Lisa gedroomd had, we zullen zien en tot die tijd ga ik alles doen om te zorgen dat de kans zo groot mogelijk is! Hier gaat ie redelijk, heb nog wel steeds last van mn nek/schouders/rug, heb nu een hittepit in mn nek liggen, hopelijk helpt het wat. Verder ben ik alweer zenuwachtig voor deze ronde, zeker na Lisa's droom, vind het ook weer zo spannend allemaal! Hopelijk is deze cyclus korter dan de vorige, vond die wel erg lang! Maar ja, beter een lange cyclus dan geen cyclus :). Goed dat je het weekend vrijhoudt om lekker bij te komen, gewoon je hart volgen, dan komt het altijd goed! En weet zeker dat jij mama gaat worden, jouw droom gaat uitkomen!

Mocht er nog iemand iemand weten die belang heeft bij een zwarte hoekbank met lounge gedeelte dan hoor ik dat graag, wij hebben er 1 te koop staan en zouden er erg graag snel van af willen zodat we snel achter een nieuwe bank aan kunnen gaan ;)! De bank is uiteraard nog in zeer goede staat, het lounge gedeelte is zelfs bijna nooit gebruikt. Er zitten ook nog 2 rode kussentjes bij, die mogen er gratis bij.

Liefs Susanne

tweety1982
12 April 2011, 12:16
suus hopelijk raak jeje bank snel kwijt, MP is idiaal als je redelijk prijs erop zet, spannend ben benieuwd wat je gaat nemen

tis ouderwets hobbelpaard....en als je niet kan vinden is jouw kleintje altijd welkom op ons hobbelpaard hoor meis......met alle liefde mag hij/zij gewoon komen hobbelen bij ons, want dat gaat gewoon gebeuren....het gaat zo goed bij jou....oke de zon schijnt nog niet 100% maar het is lente in jouw buikje, er is een begin, en dat begin word heel langzaam groter en groter, en dat kindje gaat er komen :D

zal keer foto maken, tis een houte, kleurloos, met een zitje, moet kindje dus wel goed kunnen zitten al. dus nog even jaartje de kast in.

susannelilian
12 April 2011, 12:20
@Lucky: ik snap je gevoel ook hoor meis, kan ook niet ontkennen dat ik echt wel jaloers ben op iedereen die zwanger is, maar wij gaan gewoon volgen hoor meid, is het niet vroeger, dan is het wel later!

@Tweety: we hebben al een nieuwe bank op het oog, maar willen eerst deze kwijt voordat we een nieuwe kopen natuurlijk. Ben benieuwd naar het hobbelpaard! Als ik niet precies dezelfde kan vinden dan komt er gewoon een andere hoor, maar lief dat onze toekomstige spruit ook op jullie hobbelpaard mag ;). Hopelijk duurt het niet te lang meer, dan kunnen onze kids ook vriendjes/vriendinnetjes worden :D.

Liefs Susanne

tweety1982
12 April 2011, 12:24
ja zou leuk zijn toch....maar gaat goed komen...ik dacht op den duur ook dat nooit meer goed kwam, dacht mezelf al te zien jaren klooien en iedereen zwanger, weer 9 maanden wachten, maar toen was ineens na 4 maanden raak....en zo ook voor Bella, die wachte ook al zolang als ons......dus dat moet hoop geven dat het zomaar ineens zo ver kan zijn, ook al lijkt dat niet zo

zaterdag nog maar even zitten op jouw bank dan ;) kan de laaste keer zijn haha

susannelilian
12 April 2011, 12:40
@Tweety: ik hoop dat we de bank snel kwijtraken, maar duurt meestal toch wel even. We hadden al een geinteresseerde, maar hij past vrijwel zeker niet bij hem door de deur, dus dan gaat dat over :(...

Liefs

snippie
12 April 2011, 12:54
lieve meiden!!!

hoe moeilijk ook blijf hoop houden!
hebben wij ook gedaan!!! dankzij ICSI is het ons toch gelukt.
blijf hoop houden!!!

KUS!!!

susannelilian
12 April 2011, 13:02
Dankje lieve Snippie, we doen ons best om hoop te blijven houden!

Liefs Susanne

snippie
12 April 2011, 13:29
Dankje lieve Snippie, we doen ons best om hoop te blijven houden!

Liefs Susanne

Echt weet hoe moeilijk het is!de moed waren we verloren maar de hoop op een wonder is ergens altijd gebleven!

Hertogin
12 April 2011, 13:47
Susanne, ik hoop dat de droom uitkomt. Succes!

Manon, het wordt nu wel hl spannend!

La Bella: gefeliciteerd!

Snippie, dank voor de steun. We kunnen het gebruiken.

Tweety, nee had het Sebastiaannieuws niet meegekregen. Ik ben nu zoveel minder op het forum, kom alleen nog af en toe hier en bij de NOD-lijst en verder niet meer. Probeer het zwanger worden helemaal van me af te zetten. Ik zal Sebastiaan missen.

Lucky, Ruthje, soms zou het wel fijn zijn om met zijn allen thee te drinken en mekaar moed in te spreken.

Hier verder geen nieuws. Ik had vorige week wat Ruthje nu ook had, een knalpositieve ovulatietest. Ik hoop nog mee te maken dat het een knappositieve zwangerschapstest mag worden ;) Ik voelde gisteren aan mijn baarmoeder dat dag 5 na ovulatie aangebroken was (kramp) en dacht: mooi op tijd om goed te gaan liggen voor de eicel ;) en verder probeer ik me zoveel mogelijk met andere dingen bezig te houden. Sparen en zo ;)

Lucky
12 April 2011, 15:11
Snippie lief dat je even bij ons langs komt. Het zwanger worden blijft een wonder of het nu op de natuurlijke mannier gaat of niet!
Geniet van je zoontje meid.

Hertogin wat goed een positieve ovu test. Maar was je man wel in de buurt?

Nou mijn werkdag zit er bijna op, het was hier echt een gekkenhuis vandaag.
Zo snel naar huis en dan sporten. pfff heb eigenlijk geen zin.

Liefs Lucky

tweety1982
12 April 2011, 15:16
lucky meis sporten is goed voor je, zal je vast even goed doen, koppie leeg. veel plezier, geniet ervan.

snippie haha je heb het gevonden :D je werd nieuwsgierig he, ja gebruik jouw heel vaak als voorbeeld in gevallen dat mensen via de IVF/ICIS methode bezig zijn :-) want mezelf kan ik alleen als voorbeeld nemen in de miskraam gevallen ;)...

ruthje
12 April 2011, 15:26
heb sinds mei 2009 meiden hier zwanger zien worden waarbij het onmogelijk leek...snippie, bella, monalia, eef...allemaal leek het onmogelijk

Als 2 jaar al onmogelijk lijkt...hoe onmogelijk is mijn 4-jarige traject dan? Klinkt net alsof ik de hoop dan wel helemaal kan verliezen..... :?
Komt bij mij toch een beetje raar binnen...vast niet zo bedoeld maar ik stoor me er toch een beetje aan.

liefs

tweety1982
12 April 2011, 15:30
geeft niet meid....gaat er meer om dat het zo lijkt voor die persoon zelf. het voelt dan rot...die meiden zoals Eef heb ik gesproken en die zeiden weleens dat ze zichzelf nooit mama zien worden ( voor hun gevoel onmogelijk) en toch is het ze geluk.

klote hoor als je alles moet typen ;)...woorden zeggen meer.

maar gelukkig weet je hoe het bedoeld is :D

tweety1982
12 April 2011, 15:31
feit dat jij de hoop niet verliest is juist heel goed!!!!! :D:D..nooit de hoop verliezen, toppie!!

Jolien79
12 April 2011, 17:43
Hey lieve allemaal,

Hoe is het met iedereen?

Zie dat we met de meesten weer onderweg zijn naar de eisprong, spannend weer want dat betekent een kans.

La bella: gefeliciteerd!

Lucky, Ruthje, Susanne, Linda, Hertogin: Ik ga voor ons allen duimen op positieve vibes deze cyclus. Inclusief mijzelf, mijn eisprong is aankomend weekend.

Het weekend weg met vriend was helemaal super, wij kunnen er weer even tegenaan.
We hadden ontzettend mooi weer natuurlijk en erg genoten van elkaar en de natuur. Wat een rust en ruimte daar in Friesland. Ruthje: ben om die reden jaloers op je woonomgeving. Ook al weet ik niet zeker of ik er wel goed zou passen, maar anyway, deze paar dagen waren heerlijk.
Nog 2 maanden en dan naar Maleisie, ja het aftellen is begonnen hoor. Ik heb nog 3 kansen om voor Maleisie zwanger te worden en anders zit ik dus alweer in de tweede helft van 2011 voor zich een nieuwe kans voordoet. Ik hoop zo dat ik met een kleine baby in mijn buik ga vliegen......

En dat de meiden hier allemaal het komende half jaar zwanger gaan worden. Wat een geduld moeten we hebben he? De een nog langer dan de ander, de een met heel veel onderzoeken, hormonen etc., de ander met wat minder of geen hulp. Ieder heeft haar eigen verhaal, verdriet, hoop, frustratie en verlangens en toch is het ergens zo herkenbaar voor ons allemaal. Wat fijn dat we elkaar kunnen steunen.

Liefs Jolien

Jolien79
12 April 2011, 17:45
Snippie: Thanks voor je opsteker! Ik blijf hoop houden voor een ieder hier en weiger te geloven dat deze lieve vrouwen geen mama worden op een dag.
Kan nog kort of lang duren maar die baby's gaan er komen hoor!

ruthje
12 April 2011, 17:51
Wat een rust en ruimte daar in Friesland. Ruthje: ben om die reden jaloers op je woonomgeving. Ook al weet ik niet zeker of ik er wel goed zou passen

Hangt ervan af waar je woont....niet alle gebieden wonen aardige mensen.
En ook niet in alle gebieden is het rustig...
Maar wel waar ik woon, ik woon in een dorpje met 1100 inwoners. Heb hier niet altijd gewoond hoor...heb van mijn 16de tot mijn 24ste in de stad groningen gewoont, daarna in leeuwarden en nu in dit gehuchtje:D
Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad, heerlijk bijgekomen dus!!

Veel plezier het komende weekend;)

liefs

susannelilian
12 April 2011, 18:08
@Hertogin: heb je je ei goed kunnen benutten?

@Lucky: wat goed zeg dat je toch gaat sporten ondanks dat het zo'n gekkenhuis was op je werk, respect voor jou! Wou dat ik wat van jouw wilskracht had wat dat betreft ;). Hopelijk houden we het skeeleren vol en het dansen ook, maar dat laatste is meer voor de leuk, tenminste tot nu toe dan haha, wie weet wordt het uiteindelijk nog wel echt zwaar ;).

@Ruthje: goed dat je eerlijk bent over hoe het bij je binnen komt, maar ik ben ervan overtuigd dat het niet zo bedoeld is. Het is juist super goed dat je blijft hopen en daar heb je ook echt alle reden toe, ik weet zeker dat het je een keer gaat lukken en hopelijk sneller dan je denkt! It aint over till it's over! Wat leuk trouwens dat je ook in Groningen hebt gewoond, ik heb er bijna mn hele leven gewoond, heb in 2004 1 jaar samengewoond buiten Groningen en nu sinds februari 2008 hier in Zoetermeer, heb verder mn hele leven in Groningen gewoond :D. Mis het wel hoor, vind het een heerlijke stad en nog altijd voelt het zo goed en vertrouwd als ik er ben, maar behalve mn moeder en oma heb ik er eigenlijk weinig tot niks meer, dus blijven we maar gewoon hier wonen en bovendien heeft Bart hier alles.

@Jolien: super dat het weekendje weg zo fijn was, had je ook wel verdient! En nu Maleisie in het vooruitzicht, bijzonder hoor! Hoop ook dat je daar zwanger naar toe gaat, ga voor je duimen! Wat mooi wat je als laatste zei, heel goed verwoord!

Liefs Susanne

snippie
12 April 2011, 20:45
Als 2 jaar al onmogelijk lijkt...hoe onmogelijk is mijn 4-jarige traject dan? Klinkt net alsof ik de hoop dan wel helemaal kan verliezen..... :?
Komt bij mij toch een beetje raar binnen...vast niet zo bedoeld maar ik stoor me er toch een beetje aan.

liefs

ik snap dat je dat zo voelt,maar snap je ook dat niet leuk is om zo te lezen voor ons.
alsof 2jaar niks is.alsof ICSI niks is.
ik weet wat jij mee maakt erger is.2vrienden van mij volgen ook jouw traject.
en 1 zou nooit kinderen mogen krijgen .maar hoop dat je begrijpt dat niet leuk over komt.

ruthje
12 April 2011, 20:48
Snippie, ik zeg niet dat 2 jaar niks is.
Ik vond de bewoordingen van onmogelijk gewoon pijnlijk, want dat zou betekenen dat er voor mij helemaal geen hoop meer is...vandaar mijn reactie welke dus op meerdere manieren kan worden gelezen. Helaas.

liefs

dani
12 April 2011, 20:49
@ lucky: weet je dat zeker dat je na een laparoscopie vermeerderd vruchtbaar bent?

Ik heb een beetje een baaldag. Heb echt enorm veel last van mijn ongesteldheid, enorme krampen en opeens enorm veel bloedverlies, veel meer dan normaal. En ik zou ook zo graag weer naar mijn ovulatie willen uitkijken maar ik mag dus waarschijnlijk deze maand geeneens proberen. En dat voelt gewoon ff K*T! :-( Ik weet wel dat die laparoscopie juist goed is en hopelijk iets oplevert, maar toch baal ik vandaag van alles! Ben jaloers op al die zwangere vrouwen en wil gewoon z graag zwanger worden!!! Ookal zijn wij pas bij ronde 16.... vergeleken bij sommige van jullie stelt het niks voor, I know. En daar voel ik me dan weer schuldig over. AAH, ik wou ook dat ik er niet zo mee bezig was. Maak mezelf helemaal gek soms! Zit wel aan een lekker wit wijntje, dus probeer ook weer n beetje van mijn ongi te genieten ;-)

snippie
12 April 2011, 20:49
en misschien wordt er nu gedacht ja maar jij hebt makkelijk praten jij hebt een kern gezonde zoon.
maar vergeet niet dat ook een hoop moeite heeft gekost.
ik weet als geen ander wat voor wonder het is.
mijn man is onbegrepen strek onvruchtbaar laatste zaad test had hij nog maar 1%!
oke het is 1% maar ook niet prettig om te horen.

ruthje
12 April 2011, 20:50
Het woord onmogelijk zegt nml in de context zoals het geschreven was dat je na 2 jaar eigenlijk geen hoop meer hebt op een zwangerschap. Alleen nog maar in uitzonderlijk wonderlijke gevallen.
Op di manier had ik het opgevat.

tweety1982
12 April 2011, 20:51
Das grote nadeel van geschreven tekst....zowel ruth als mijn tekst kon op 2 manier gelezen wordem helaas
Xxxxxx

snippie
12 April 2011, 20:51
Snippie, ik zeg niet dat 2 jaar niks is.
Ik vond de bewoordingen van onmogelijk gewoon pijnlijk, want dat zou betekenen dat er voor mij helemaal geen hoop meer is...vandaar mijn reactie welke dus op meerdere manieren kan worden gelezen. Helaas.

liefs

ik snap je wel,maar iemand die dus korter bezig is zou niet mogen denken onmogelijk ongeacht hoe of wat?
das toch ook niet eerlijk?
meis nooit de hoop op geven!de moed kan je laten zakken maar de hoop nooit opgeven hoe moeilijk ook

snippie
12 April 2011, 20:52
Het woord onmogelijk zegt nml in de context zoals het geschreven was dat je na 2 jaar eigenlijk geen hoop meer hebt op een zwangerschap. Alleen nog maar in uitzonderlijk wonderlijke gevallen.
Op di manier had ik het opgevat.

in ons geval was dat wel zo aan gezien manlief bijna geen zaad meer over had.
en wij niet voor donor wilde gaan

dani
12 April 2011, 20:52
@ ruthje en snippie: Niets is onmogelijk!! Ik denk dat jullie dat allebei ook denken, maar helaas komen woorden (vooral zo via het WWW)soms verkeerd binnen. :-( Jullie hebben beiden een verkeerde interpretatie van de ander, terwijl jullie waarschijnlijk zoveel gemeen hebben....

ruthje
12 April 2011, 20:56
Dit word een discussie zonder einde. Heb geen zin me te moeten verdedigen zonder dat ik iets verkeerds heb gezegt.
Hou mn kop verder wel!

dani
12 April 2011, 21:01
denk dat jullie het beide moeten laten voor wat het is... morgen weer een nieuwe dag!

ruthje
12 April 2011, 21:04
Heb echt enorm veel last van mijn ongesteldheid, enorme krampen en opeens enorm veel bloedverlies, veel meer dan normaal. En ik zou ook zo graag weer naar mijn ovulatie willen uitkijken maar ik mag dus waarschijnlijk deze maand geeneens proberen. En dat voelt gewoon ff K*T! Ik weet wel dat die laparoscopie juist goed is en hopelijk iets oplevert, maar toch baal ik vandaag van alles!

Wat klote dat je je zo rot voelt meis. Een cylus overslaan is ook niet leuk.
Heb je na een laprascopie net als met een hsg ook 3 maanden een verhoogde kans op een zwangerschap?
Geniet lekker van je wijntje, doe ik ook als ik ongi ben. Hopelijk snel goed nieuws na de laprascopie!

liefs

dani
12 April 2011, 21:07
@ruthje: zoiets zei Lucky ook al. Ik heb geen idee. Ga ik zeker aan de gyn vragen na de operatie!! Dan laten we natuurlijk geen kans onbenut! :-)
Thanks for caring!

susannelilian
12 April 2011, 21:16
@Dani: wat balen meid dat je zo'n last hebt van je ongi... Zou wel geweldig zijn als je na de laparoscopie vermeerderd vruchtbaar bent, hopelijk lukt het dan wel! En tot die tijd altijd hoop blijven houden, het gaat ons allemaal een keer lukken!

@Ruthje: wil jou even een dikke knuffel geven, jij bent al het langst bezig van ons allemaal... Maar ook voor jou komt het zeker weten goed, altijd hoop blijven houden en tot die tijd zijn wij er voor je (ik in ieder geval en met mij de andere meiden vast ook!)!

Liefs Susanne

dani
12 April 2011, 21:36
thanks susanne!
En Ruth ook van mij een super dikke knuffel!!!!!!!
Voor iedereen overigens! XX

Hertogin
12 April 2011, 23:00
Jolien, wat klink je lekker positief. ;)

Susanne en Lucky? Ja dat ei vorige week was goed benut, voor zover dat gaat als je allebei vlak ervoor griep hebt gehad. Maar dat kan het ei niet helpen dus toch goed benut ;)

Allemaal: of het nu twee jaar of vier jaar is, het medische of het biologische verhaal is niet aan ons om er een tijdslimiet aan te plakken. Daar hebben we geen invloed op. (behalve gezond leven) Omdat je je nu eenmaal elke maand of elke medische behandeling weer moet opladen, lijkt alles na een half jaar wel eindeloos.
Als je eindelijk zover bent dat je wil beginnen, en daar denk je eerst goed over na, dan ben je er ook klaar voor en als het dan niet lukt.....

snippie
13 April 2011, 05:58
Hertogin helemaal mee eens!!

Ruthje meid ik blijf voor je hopen en bidden dat er een dag komt dat jij ook mama bent!
En snap je reactie echt wel meis!ik heb je gevolgd en volg je nog steeds en het is erg pittig wat
Jij en je man moeten door staan!dikke knuffel!!!

snippie
13 April 2011, 06:09
En de moed mag je laten zakken maar de hoop nooit verliezen! er komt een dag
Dat jullie allemaal mama,'s zullen zijn!

En sorry voor mijn opschudding!ik ben nu weg van dit topic want vervuil het een beetje!

Dikke knuffel to you all!!!!!

susannelilian
13 April 2011, 08:27
Dankje voor de knuffel Snippie! En voor jou: geniet van je kleine en vroeger of later zullen wij allemaal volgen!

Dani: dankje voor de knuffel, je krijgt er 1 terug van me!!

Liefs Susanne

tweety1982
13 April 2011, 08:28
En de moed mag je laten zakken maar de hoop nooit verliezen! er komt een dag
Dat jullie allemaal mama,'s zullen zijn!

En sorry voor mijn opschudding!ik ben nu weg van dit topic want vervuil het een beetje!

Dikke knuffel to you all!!!!!

Snippie nee meis je vervuilt niets hoor :-) misverstanden zijn helaas mogelijk :( gelukkig zijn we hier allemaal volwassen en kunnen we elkaar snel weer steunen.

Dikke knuffel ook vanuit hier :D:D voor iedereen.

susannelilian
13 April 2011, 08:33
Dankje voor de knuffel Tweety, hoop dat we je snel op mogen volgen wat betreft die dikke buik door een zwangerschap!

Liefs

susannelilian
13 April 2011, 09:01
Zit hier te wachten op de ketelmonteur voor de jaarlijkse controle, zou tussen 09.00 en 12.00u komen... Was keurig om 09.00u aangekleed beneden, maar was natuurlijk weer voor niks... Maar als ik nog in bed had gelegen dan hadden ze wel om 09.00u op de stoep gestaan, dus kan nu alleen maar hopen dat ze snel komen, dan kan ik ook nog mn andere dingen doen. Ga bij de nieuwe bank kijken, de oude bank ik zo goed als zeker verkocht en ook nog voor meer dan we verwacht hadden :D! Scheelt weer bijleggen, alleen maar fijn! Kreeg vanmorgen nog een mail van een student en die bood maximaal €170 terwijl de minimale vraagprijs €250 is, lezen is blijkbaar erg moeilijk voor dr ;). Heb dr ff ingewreven dat we al iemand hier gehad hebben die er €275 voor wil betalen hihi ;). Ben benieuwd of ze nog reageerd...

Liefs Susanne

tweety1982
13 April 2011, 09:23
haha suus ja lezen is vaak moeilijk ja, mensen gaan ook bieden voor 30 als de vraagprijs 80 is :-) fijn dat die verkocht is!!

ruthje
13 April 2011, 17:06
Snippie, dank je meis.

All, ik ben mezelf helemaal verloren in mijn boek...ben gewoon "ineens" 3 uren van de dag kwijt.

haha leuk!

liefs

tweety1982
13 April 2011, 17:43
zozo 3 uur lezen? wow spannend boek dan, heerlijk dat je dat kan. waar gaat over?

ruthje
13 April 2011, 17:49
Het is een thriller, "Mannen die vrouwen haten"
Hij begint erg langdraderig en daarna word ie echt leuk en spannend!

liefs

linda75
13 April 2011, 18:05
@ruthje, heerlijk boek he!! heb net boek 2 uit en mag dus met het laatste deel beginnen. eerst nog ff een ander boek tussendoor lezen.

hier wachten op mijn ei, ovu test was licht pos dus duurt nog wel paar dagen. vrijdag lekker weer naar acupunctuur, naalden zetten om goed te slapen (gaat momenteel ff minder) en uiteraard om zwanger te worden. we zullen zien wat deze ronde het effect is! helaas nog steeds geen uitslag van uitstrijkje, assistente gaat er maar weer achteraan bellen. als ie maar niet weg is geraakt en ik nog een keer moet.....

dani
13 April 2011, 18:25
@ruthje: super goed boek ja. Heb inmiddels de hele serie gelezen en ook de film gezien. Boek is beter!!! Als je hiervan houdt moet je ook eens de Q serie gaan lezen, ook heel goed en spannend!!
@susanne: hoe laat was ie er uiteindelijk?? Heel herkenbaar, heb ik ook altijd! Ook zo irritant dat ze niet specifieker aan kunnen geven hoe laat ze komen!
@linda: ga je vaak naar de acupunctuur? heb ik nog nooit gedaan, maar lijkt me best interessant. Heb ook wel eens gehoord dat t kan helpen met afvallen of stoppen met roken (voor mijn man zou dat goed zijn!). Wanneer heb je uitstrijkje laten doen?

tweety1982
13 April 2011, 19:37
klinkt goed dat boek, en populiar zo te lezen ;) ik heb echt de ballen verstand van boeken....

linda fijn dat je zoveel hebt aan de naalden-dokter meis, heeft rust he. Hpelijk komt je eitje snel!

susannelilian
13 April 2011, 20:47
@Dani: de monteur was er uiteindelijk pas om 11.00u, nou ja, beter dan om 12.00u haha.

Ik ben nadat de monteur voor de ketel was geweest naar de Leen Bakker geweest om banken te kijken, maar de bank die we op het ook hadden is toch niet goed qua kleur helaas. Heb nog wel een andere leuke bank gezien, ga vrijdagavond met Bart terug. Hebben nog wel een paar leuke banken gezien, maar de leukste is helaas ook de duurste ;). En dan komen er ook nog bezorgkosten overheen (en is via internet, dus dan kan je de bank ook niet goed zien/voelen voordat je em koopt en als je em terug wilt sturen dan betaal je nog wel €30 retourkosten). Nou ja, we gaan er es goed over nadenken, gaan niet overhaast beslissen. Desnoods zitten we maar een paar weken op de stoelen die we hebben, we kunnen nu echt een heel mooi bedrag voor deze bank krijgen, zo'n aanbod krijgen we vast nooit weer.

Liefs Susanne

tweety1982
13 April 2011, 20:50
kom ik niet meer langs hoor suus als ik op stoelen zit;) hahah...grapje he. ( Dani suus en ik kennen elkaar realife maar dat merkte je denk ik al, reageren ook niet altijd op elkaar want dan hebben we al gesproken op msn ofzo)

pff totaal geen zin in donderdag weer, bah bah, moet eens vragen of we goede vrijdag vrijdag, zou lekker zijn, kan a.s. vrijdag wel uitslapen hoef pas rond 11.30 bij de gyn te zijn :-).

lig lekker in bed, me man weer topgear kijken, pfff auto's ....

Lucky hoest met jou meis?

susannelilian
13 April 2011, 20:57
@Tweety: haha, weet dat het een grapje was :). Je bent vast goede vrijdag wel vrij en anders neem je toch gewoon vrij :). Sterkte morgen, kan je helaas weinig afleiden, want ga morgen naar Marja. Ga al rond 11.00u weg, dus denk niet dat ik nog online kom. Maar als er echt iets is kan je me altijd mailen he! En laat je sowieso vrijdag weten wat de uitslag van het onderzoek weten?!

Liefs Susanne

dani
13 April 2011, 21:11
@ tweety: zoiets dacht ik al ja :-) Zie nu pas dat je een meisje krijgt: leuk!!!

weten jullie mannen altijd wanneer DE dagen zijn om te klussen en wanneer je NOD is? Mijn man vaak niet en ik irriteer me daar nogal eens aan. :-( Ik vind ergens dat hij dit soort dingen ook moet onthouden. We willen t toch allebei?! Ik weet echt wel zeker dat hij ook graag wil en hij is ook heel lief voor me meestal, maar waarom kan hij dan niet ook gewoon mijn cyclus een beetje bijhouden zodat ik niet zelf altijd moet aangeven dat we dan en dan weer mogen (moeten :-( ) klussen.... ?!?!? Iemand hier ook last van of is mijn man echt ongeinteresseerd?

susannelilian
13 April 2011, 21:24
@Dani: het blijven mannen he, dat bijhouden moeten wij toch echt zelf doen ben ik bang ;). Maar bij mij ligt het ook anders natuurlijk omdat ik pas voor de 3de keer een cyclus heb (de eerste wist ik niet, kwam ik achter doordat ik toch tegen de verwachting in ongesteld werd) en deze is ook nog es onregelmatig (zit 6 dagen tussen de laatste 2 cyclussen), dus kan ook niet van Bart verwachten dat hij weet wanneer mn eisprong is. Ik temperatuur iedere morgen en zodra mn temperatuur erg hoog wordt dan is mn eisprong geweest en dat weet Bart ook. Wij gaan vanaf dag 12 2 a 3 keer per week klussen en dat houdt Bart dan ook wel bij, dat onthoudt ie dan wel. Dus ik mag niet klagen en als ik het echt moeilijk heb dan is Bart er voor me. Hij is alleen een stuk nuchterder dan ik en soms wordt ie wel es gek van mn gezeur/gepraat over het zwanger worden, dus op dat soort momenten kom ik gewoon naar jullie :). Denk dat we ons er maar gewoon bij neer moeten leggen dat wij er meer mee bezig zijn dan onze mannen (zal bij sommigen van ons misschien anders zijn, maar over hun heb ik het dan dus niet ;)), dan is het een stuk makkelijker te accepteren :).

Liefs Susanne

dani
13 April 2011, 21:38
mijn man is nooit zo happy als hij me weer achter de laptop aantreft omdat hij bang is dat ik er dan teveel mee bezig ben... Hij is wel heel lief hoor! We zijn al 13 jaar samen dus kent mij ook door en door. En ik heb het maar een paar vriendinnen verteld en met hun wil ik er eigenlijk ook niet altijd over praten. Wil hun ook niet lastig vallen ermee en eentje heeft een ongeboren kindje verloren een half jaar terug dus haar wil ik er al helemaal niet mee belasten.... :-( Dus ik ben erg blij met dit forum! :-)

susannelilian
13 April 2011, 21:51
We zijn er allemaal onvoorwaardelijk voor elkaar en kunnen alles tegen elkaar zeggen, ik ben ook heel blij met jullie allemaal :D. Mijn vriend zegt inderdaad ook wel es dat ik er teveel mee bezig ben, maar is voor mij toch heel anders omdat ik al kinderen wou ver voordat ik Bart kende... Hij snapt me niet altijd even goed, maar als het er op aan komt is hij er altijd voor me en hij is echt heel lief voor me!

Liefs Susanne

susannelilian
13 April 2011, 21:52
Ik ga slapen meiden, iedereen alvast slaap lekker en tot morgen!

Liefs Susanne

ruthje
14 April 2011, 06:29
Dani, het is juist beter dat je man het niet weet.
Want weten wanneer het ei er is kan weer spanningen geven waardoor hij het idee heeft te "moeten" en dan lukt het soms niet.
Ik heb, toen mijn man en ik zelf nog aan het klussen waren, nooit verteld dat ik een ei had, en deed te ovutesten smiddags als hij nog niet thuis was.
In het begin werd hij nml heel erg zenuwachtig van het moeten sexen, later toen ik bij de gyn liep en we op commando moesten vrijen had ie daar ook heel erg veel moeite mee.
Hij had toen echt zoiets van: ja en nu moet k het doen, ik moet haar zwanger maken nu. Daardoor knapte hij letterlijk en figuurlijk af...

Dus laat hem lekker in het ongewisse, dan blijft de sex in ieder geval voor hem zo lang mogelijk leuk.

liefs

dani
14 April 2011, 09:34
@ruthje: thanks voor de tip. Zit ook echt wat in inderdaad. Denk alleen dat mijn man het wel merkt als ik opeens 2x snel achter elkaar wil. Normaal is onze frequentie niet zo hoog nl. Wij sexen normaal maar 1-2 x per week.... en dan meestal in t weekend! :-( Drukke baan allebei, dan krijg je dat.

tweety1982
14 April 2011, 09:35
@ruthje: thanks voor de tip. Zit ook echt wat in inderdaad. Denk alleen dat mijn man het wel merkt als ik opeens 2x snel achter elkaar wil. Normaal is onze frequentie niet zo hoog nl. Wij sexen normaal maar 1-2 x per week.... en dan meestal in t weekend! :-( Drukke baan allebei, dan krijg je dat.

is nog vaak 1 a 2 keer per week ;) daar kom ik niet aan hoor...pfff ;)

dani
14 April 2011, 12:46
@ tweety: haha, I know. Meestal zondag (= zo'n beetje vaste prik) en dan soms door de week... Maar er zijn ook wel maanden geweest waar we het maar 1x naast de ovu-periode deden horen. Heb soms ook echt geen zin meer na zo'n week "verplicht" zin maken en wil het steeds toch min 3x proberen op die 5 dagen....

tweety1982
14 April 2011, 12:50
jou man een gelukkig mens ;) haha fijn dat je sowieso makkelijk klust, scheelt voor zwanger worden een boel hoor als je het fijn door die periodes heen komt;)

ruthje
14 April 2011, 13:15
Ach joh, wij doen het maar 1x in de 2 maanden :mrgreen:
hahaha...ik vind 1 a 2x per week ook best veel hoor...daar heb ik geen energie voor. Maar voor ons is sex ook gewoon doelloos..er komen er hier geen kinders van.

Ach joh 2x in de week kan ook zijn: op woensdag en vrijdag...als je dan op donderdag je ei hebt zit je goed.

Hier geen nieuws..

liefs

Jolien79
14 April 2011, 16:42
Lucky: Hoe gaat het met je? Aan het opladen?

Dani: Het is wel belangrijk dat seks leuk blijft, normaal zou je alleen vrijen wanneer je echt zin hebt maar nu doe je meestal toch iets vaker voor het goede doel. Moet eerlijk bekennen dat mijn vriend en ik nog steeds niet van elkaar af kunnen blijven maar dat komt wellicht door onze LAT relatie en afstand. We bespringen elkaar zowat als we elkaar weer zien.

Ruthje: Nog geen positieve test?

Nog een paar dagen en dan is mijn ei. Dit weekend dus weer elkaar bespringen met een extra liefdesdoel. Bedacht me vandaag dat we ook alweer bijna 2,5 jaar bezig zijn. De tijd gaat echt zo snel. Nou ja, een kindje komt als het komt, hier is niets in af te dwingen. Zo probeer ik er ook echt in te blijven staan. Scheelt me een hele hoop stress en ik geniet veel meer van het leven daardoor. (al moest ik wel eerst door een diep en emotioneel dal om dit meer los te kunnen laten)

Trouwens mijn schoonzus staat op knappen. Hoop zo voor haar dat de bevalling een beetje ok gaat.

Hoe is het met de rest? Stilte voor de storm hier volgens mij omdat we met een hele grote groep voor ons ei zitten. Dat wordt straks een hele spannende wachtbank.

Liefs Jolien

linda75
14 April 2011, 17:42
hier heerlijk weekend!! en ei op komst, ovu test bijna zo donker als controle streep. uitstrijkje was ook goed, als het volgende week weer gebeurd (zit ik weer post ei) dan ga ik verwijzing vragen naar gyn. ben ik daar alvast ;-) morgen ook fijn weer acupunctuur, kan dat mooi meehelpen met mijn ei!

ruthje
14 April 2011, 18:41
Hier nog geen ei...

liefs

linda75
14 April 2011, 19:22
1 a 2x per week red ik ook alleen in de ovu tijd, dan lukt dat prima. verder is de frequentie wat lager.....

dani
14 April 2011, 20:44
thanks ladies voor jullie openheid in deze. Dan hoef ik me niet zo schuldig te voelen wanneer ik een maand amper zin heb buiten de ovu periode.

tweety1982
15 April 2011, 12:21
zit op werk dus kan ven niet lezen en reageren, maar zou iets laten weten, dus even knippen en plakken : sorry.

suikerwaarde was te hoog. Mag 7.8 zijn maximaal. Bij mij was 7.7. Dus Net 0,1 verschil voor zwangerschapdiabetis.
moet nu minderen met suiker.
Gyn zei als je al thee en koffie drinkt zonder suiken scheelt dat al heel veel. en niet meer snoepen tijden vreetbuien, en dan met 32 weken nog keer zon test en kijken of hij gedaald is.

Echo was goed kindje was rustig toen maar alles goed.

Sorry nogmaals ik lees zodra ik kan

Liefs

tweety1982
15 April 2011, 18:54
Jolien ohh spannend voor dr, binnekort baby nieuws voor jou!

Ruthje jammer dat je ei er nog niet is.....zou mooi zijn alllemaal tegelijk op de wachtbank!

ruthje
15 April 2011, 18:57
Tweet, fijn dat het met minderen met suiker opgelost kan worden. Want insuline spuiten is ook niet alles.

Hier nog steeds geen ei haha.
heb wel neiuwe foliumzuur gehaald, etos zwanger worden capsules. Dat schijnt een positieve uitwerking te hebben op de cyclus en ik hoop eigenlijk dat mijn cyclus er wat korter van word.
Of dat haalbaar is weet ik niet, maar er zitten wel heel veel vitamines in en dat kan nooit kwaad.

liefs

tweety1982
15 April 2011, 18:59
etos zwanger worden zijn heel goed ja, ik heb ze ook gebruikt, staan goed bekend, en kan idd nooit kwaad. Hopelijk komt je ei snel!

idd als ik nu minder met suiker en de waade is volgende keer minder maak ik de kans kleiner dat ik ooit wel aan de insuline moet. Suiker hebben is gevaarlijk voor kindje dus doe er alles aan dat te voorkomen.

linda75
15 April 2011, 19:08
he bah tweet dat je suiker te hoog is, hoop dat het minderen met suiker goed helpt!

@ruthje, extra vitamientjes kan zeker geen kwaad. hopen dat het goed op je uitwerkt.

hier fijn op de bank, vanmiddag heerlijk boek uitgelezen. nu kijken aan welk boek ik nu ga beginnen! nijn kwam net heel hard binnen rennen, kat uit de buurt kwam iets te dichtbij. nu lekker deur dicht.
vanmiddag weer naar acupunctuur geweest, paar naalden laten zetten voor de vruchtbaarheid, nu maar hopen dat het helpt!

tweety1982
15 April 2011, 19:09
Linda fijn dat je weer naalden heb laten zetten hopelijk helpt het!
ahhh arme nijn, dat beest schrok zich wezenloos waarschijnlijk.

ga maar eens thee proberen nu zonder suiker ;)

linda75
15 April 2011, 19:21
tip, zoetere thee soorten! vind zelf zoethout thee al smaak genoeg hebben en alle vruchtenthee soorten ook. en snoep met minder suiker is net zo lekker! (krijg je als je op dieet geweest bent)

Lucky
15 April 2011, 19:24
Jolien wat goed dat je ei in aantocht is. Goed dat jullie hem optimaal gaan benutten. Ik vind dat je zo goed omgaat met het zwanger worden. Wou dat ik dat ook kon.

Tweety pas maar op met suiker nu meid want als je zwangerschapssuiker hebt is dat niet leuk en straks mag je helemaal niks meer doen. Let goed op je eten en neem voldoende rust.

Linda arme nijn hij is zich vast rot geschrokken. Spannen hoor als je je ei nu hebt hopelijk vinden de zaadjes de weg.

Dani wat eerlijk hoe je over je sex leven praat. Wij zijn ook niet van die sexers hoor. En doen het soms 3 keer per week en soms 1 keer per maand.

Susanne waar ben je???
Ruthje balen dat je ei er gisteren nog niet was. Wanneer verwacht je hem?
Ik moet maandag weer naar het ziekenhuis. Dan gaan ze weer naar mijn eitje kijken. Als mijn eigen eitje 18 mm is dan krijg ik te horen wanneer ik de pregnyl spuit moet zetten. 6 dagen later word dat de cryo teruggeplaatst. Ik dacht jeetje dat is laat maar dat is eigenlijk normaal want anders zou je 3 dagen later de punctie hebben en 3 dagen later de terugplaatsing. Nu maar hopen dat mijn eitje gegroeid is maandag.

Liefs Lucky

tweety1982
15 April 2011, 19:28
Linda ja idd je heb veel suikerrije lekkere dingen. In een thee bescuit zit ook maar 1,5 khooldraten dus ja dan komt wel goed. Hoezo had jij een dieet dan?

Lucky meid jij doet het ook harstikke goed hoor !!!! Spannend maandag weer!

ruthje
15 April 2011, 19:29
Lucky, ik verwacht 21ste mijn ei...maar mijn ovutestjes worden donkerder van kleur. De sensitest lijkt bijna positief maar CB geeft nog negatief.
Ik denk dat ik morgen of overmorgen al positief ga testen...mss klopt het wel niet..maar mijn onderbuikgevoel en de kleur van de test geeft me dat idee.
Misschien lopen we elkaar maandag dan wel tegen het lijf!
Ik duim voor een mooi eitje maandag voor jou, en een fijne cryo die 9 maanden blijft zitten!

liefs

tweety1982
15 April 2011, 19:34
als jullie naar zelfde ziekenhuis gaan, en jullie zijn ook de 2 meiden die in zelfde chuitje zitten, kunnen jullie samen wat gaan drinken joh :-)

duim voor jullie allebei!
btw: de thee zonder suiker is VIES BAH BAH BAH BAH smaakt alleeen naar water ;) ( in citrus thee)

ruthje
15 April 2011, 19:42
Tweet, je mag toch wel zoetjes ipv suiker? Daar zit geen suiker in..
Dan is het wel te doen met 1 zoetje erin...en je mag als je zwanger bent max 8 zoetjes op een dag dat zijn dus 8 koppen thee.

tweety1982
15 April 2011, 19:46
ik dacht dat zoetjes niet goed zijn als je zwanger ben, maar zou best dat je wel 8 mag hoor. Maar probeer dan gewoon helemaal af te leren, kan ook geen kwaad na de zwangerschap als ik na de bevalling wil gaan lijnen ( en na de BV periode)

iemand opzoek naar lucht? ;) ik heb overdosis zeg, echt niet normaal ;)

linda75
15 April 2011, 19:46
is ff wennen tweet, maar dan is het best lekker hoor! ik ben vorig jaar op dieet geweest om aantal kilo's kwijt te raken. is gelukt en is er niet weer bij gekomen!

tweety1982
15 April 2011, 20:01
ok das knap zeg!! toppie
en ja ik denk dat het wel went ja. Want me laaste slokjes smaakte al beter dan de eerste :-)

ik maak me wel zorgen om die 7.7. Iemand die diabetis zelf heeft geeft aan dat 7.7 twee uur na prikken veel te hoog is.. ( hoe langer de tijd des te meer moet de waarde dalen) maar wat nou als me gyn voet op stuk houd dat dit niet gevaarlijk is, maar ik miss toch zwanger diabetis heb...ik ga hier zelf nog even achteraan.....want tis niet zo dat je dit zomaar kan fwachten.....echte diabetis kan vroeggeboorte enzo veroorzaken, dus ik wil wel zeker weten dat die 7.7 echt niet te hoog is. Ga even met mijn VK over hebben, en miss keer de dieetiste bellen en voorleggen, gewoon om uit te sluiten.....ik wil zuinig zijn op dit kindje, tis niet komen aanwaaien!

linda75
15 April 2011, 20:04
als je je onzeker voelt, zou je ha uitsluitsel kunnen geven? is belangrijk dat jij je geen zorgen maakt he

linda75
15 April 2011, 20:06
ga lekker voor de tv hangen, mannetje is erg verkouden dus die heeft ook ff wat aandacht nodig. tot laters dames!

ruthje
15 April 2011, 20:09
Tweet, bij diabeten is alles tussen de 5 en 10 acceptabel.
Bij niet diabeten moet dat tussen de 3 en de 7 zijn.
Je zit dus iets te hoog maar nog niet echt verontrustend op dit moment. Wel moet je letten op welke suikers je inneemt om te voorkomen dat het nog hoger word wat wel gevaarlijk kan zijn.

liefs

tweety1982
15 April 2011, 20:12
linda fijne avond met je mannetje meis

ruth ik kan nergens vinden hoeveel kollhydraten gezond is, en wat is tevel. In mijn granen reep zitten al 69 koolhydraten. Dat lijkt mij veel. Zou graag willen tellen, maar zoek me rot naar hoeveel iemand met zwangerschaps diabetis mag hebben per dag aan koolhydraten. Aangezien ik op de grens zit zal het niet zoveeel uitmaken als ik erover kom, maar als zon iemand er 100 mag en ik eet onbewust 200 is dat voor mij dus te hoog.

zal maandag eens een dieetiste opbellen hopelijk kan ze me antwoord geven. miss weet jij het?

ruthje
15 April 2011, 20:23
Tweet je moet langzame koolhydraten eten, die worden langzamer omgezet waardoor je geen piek stijgingen krijgt.
In een muslireep zitten heel veel snelle koolhydraten, die kan je beter niet mee rnemen..

hier een link naar een handige tabel:
http://www.koolhydratentabel.nl/?page=1&koolhydraten=A

Let erop dat ls je koolhydraten neemt dat je langzame neemt...volkorenproducten, ontbijtkoek. In melkproducten zit lactose wat in je lichaam omgezet word in glucose.
Banaan zitten ook veel snelle koolhydraten in.

liefs

ruthje
15 April 2011, 20:24
nog een:
http://www.diabetes-dieet.info/

dani
15 April 2011, 20:33
@ tweety, ik sluit me bij Linda aan: vooral niet teveel zorgen maken dus laat je maar goed informeren.
@ ruthje: volgens mij kun jij echt als adviseur geld gaan verdienen. Jij weet echt veel! :-)

Ik begin me al zenuwachtig te maken over maandag... :-( Heb nog een folder gekregen over de laparoscopie en hier staat opeens in dat ik met 2-3 weken herstel rekening moet houden. OEPS! Ik heb dus slechts 5 dagen vrij genomen, maar goed, de paasdagen zitten er gelukkig ook nog tussen... En waarschijnlijk gaan ze ergens onder mijn middenrif al een snee maken ipv in het bestaande sneetje bij de navel. En dan ook nog eens 2 sneetjes in de onderbuik! Dadelijk heeft mijn buik 5 littekens!!!!!!! AAH! Ik weet dat ik er iets voor over moet hebben, maar hoop niet dat ik dadelijk onder de littekens zit en nog steeds niet zwanger raak... Sorry, zit f in een dipje en mijn man is dit weekend ook nog weg met de mannen.
Denk dat ik morgen maar ga shoppen en lekker veel geld aan mezelf uit ga geven ;-)

tweety1982
15 April 2011, 20:36
ben al in bed ruth....dank je ga morgen kijk

susannelilian
15 April 2011, 20:40
Hier ben ik weer meiden :). Moest overdag werken en vanavond ben ik met Bart op bankenjacht geweest. Helaas hebben we niks gevonden wat we allebei echt leuk vinden, dus later nog maar es verder kijken en maar een tijdje op stoelen zitten ipv een bank, wat zal dat raar staan zonder bank ;). Maar we willen ook niet overhaast iets kopen. Zijn ook nog naar de Ikea geweest, maar dat was echt niks op bankgebied, erg jammer :(. Gelukkig zijn er nog meer dan genoeg andere winkels, komt vast wel iets leuks op ons pad.

@Tweety: balen van je hoge suiker, maar komt vast weer goed!

@Dani: snap dat je er erg tegenop ziet en dat je je zorgen maakt, maar ze zullen er vast alles aan doen om de littekens zo klein en licht mogelijk te maken en je kan altijd je zorgen uitspreken, hopelijk kunnen ze je dan geruststellen! Balen dat je man ook nog weg is, lijkt me goed om jezelf gewoon even lekker te verwennen, hebben we allemaal wel es nodig op zn tijd en kan echt helpen ;)!

Liefs Susanne

ruthje
15 April 2011, 20:41
Dani, die sneetjes zijn heel klein. Daar zie je met een jaar of 2 bijna niks meer van.
Zou als ik jou was toch wat langer vrij nemen...want het blijft een operatie.

Haha ik adviseur? Nee joh...dat komt door mn opleiding verpleegkunde en natuurlijk heel veel interesse voor de werking van het menselijk lichaam.
Ik ga ook enorm graag naar anatomische musea..kan daar de hele dag naar lichaamsdelen op sterk water kijken...:mrgreen:

dani
15 April 2011, 20:47
@ susanne: een bank moet je inderdaad nooit overhaast kopen, anders krijg je er misschien spijt van! Gewoon lekker blijven rondkijken. Vind ik zelf altijd wel leuk zo die meubelboulevards aflopen. Al moet ik zeggen: rond de paasdagen wil ik daar echt niet heen want dan kun je meestal over de mensen lopen. Vreselijk!!
@ ruthje: oh dat verklaart. Vind je die musea ECHT leuk??!!?? Tja, interesses verschillen, haha. Ik weet nu in ieder geval bij wie ik om raad kan vragen! Ik hoop dat je gelijk hebt en dat de sneetjes klein blijken en binnen een paar jaar niet meer opvallen. Ach na die zwangerschapsstriae die we dan vast allemaal hebben maken die sneetjes misschien ook niet meer veel uit! Als die zwangerschap er maar komt, he?!

Fijn weekend ladies!!

missmanon
16 April 2011, 07:07
Hallo!
Vandaag officieel de uitgerekende datum bereikt.
Geen idee of die kleine zich hier iets van aan trekt...
Nachten zijn moeizaam, maar probeer gedurende dag wat bij te slapen.
Hopelijk komen bij een aantal van jullie de eitjes goed los.
Ik hou jullie op de hoogte!
Groeten, manon

linda75
16 April 2011, 09:43
@dani, dikke knuf meid! hopelijk valt het allemaal mee, maar blijft een operatie he dus wel goed de tijd nemen om te herstellen.

@manon, spannend!!!!! succes met wachten en uiteraard de bevalling!

hier lekker rustige zaterdag gepland, ff de tuin in, wasje doen en misschien nog even de stad in. bon voor de tuinen dus die moet besteed worden! helaas slecht geslapen, mannetje is heel erg verkouden, tja dat werkt niet mee he.

ruthje
16 April 2011, 11:23
Manon, jeetje wat gaat het hard zeg! ben je gewoon al uitgerekend!!!!
Spannend hoor!! Heel veel sterkte met de bevalling!
Wat spannend zeg!

liefs

dani
16 April 2011, 15:07
Vandaag in mijn eentje hard core wezen shoppen. Score: 1 blouse, 1 tuniek, 1 jurkje en 2 truitjes. O ja, en die Etos mama worden capsules waar men hier op t forum zo enthousiast over is. Mijn rekening is heel wat eurootjes armer, maar ik heb de hele dag niet aan a.s. maandag hoeven denken dus lijkt mij een geslaagde dag! :-)

linda75
16 April 2011, 18:08
goeie score dani!! ik was iets minder geslaagd maar toch tevreden. nu lekker op de bank te relaxen!

Lucky
17 April 2011, 07:48
Dani wat goed dat je zo fijn geshopt hebt. Je zelf af en toe verwennen kan heel fijn zijn. Hopelijk kan je vandaag ook nog wat afleiding vinden.

Linda ben jij ook wezen shoppen gisteren? Heb je niks kunnen vinden?

Tweety en susanne hoe gaat het met jullie?

Hertogin en Jolien met jullie alles goed?

Mismanon al weer uitgerekend, wat gaat de tijd toch snel zeg. Leuk dat je hier nog even langs komt. Heel veel sterkte en succes met de bevalling.

Ruthje je ei is in aantocht meid, spannend hoor.

Hier niet zoveel te melden, ben bang dat mij ei morgen nog niet gegroeid is. Ik voel echt helemaal niks namelijk, die rot hormonen hebben mijn cyclus in de war gebracht ben ik bang. Vind het zo spannend morgen weer een echo.
Het zonnetje schijnt hier nog niet, ben benieuwd wanneer die komt want het zou een mooie dag worden.

Liefs Lucky

ruthje
17 April 2011, 09:02
Lucky, mss wen je er al aan en merk je niet meer zo dat de boel groeit. Er groeit nu ook maar 1 ei he, en geen 15 ;)
Ik voel nooit mijn ei groeien..voel hem nooit springen. Dus het hoeft echt niks te zeggen dat je nu nog niks voelt.
Wij gaan gewoon samen op deze ronde en je hebt gewoon deze week de TP!

liefs

susannelilian
17 April 2011, 09:35
@Dani: lekker he zo goed shoppen, ff lekker jezelf verwennen! En nu vol goede moed op naar morgen, komt goed!

@missmanon: wat gaat het hard zeg, nu wordt het echt spannend! Hopelijk is het einde nu snel daar voor je, wordt nu wel een keer tijd dat die kleine zich meldt ;)!

@Ruthje: wat spannend zeg dat je ei in aantocht is, nog even geduld!

@Lucky: je hoeft het groeien inderdaad niet altijd te voelen hoor, gewoon de echo van morgen afwachten! Maar snap wel dat je zenuwachtig bent hoor, zou ik ook zijn! Heel veel succes morgen, denk aan je!

Hier is het mooi weer en gaan straks nog een stukje skeeleren, dus wordt een lekker dagje :D. Straks wordt de bank opgehaald, dan zitten we dus even zonder bank ;). Nou ja, gaan we wel op stoelen zitten, komt goed!

Een fijne zondag meiden!

Liefs Susanne

ruthje
17 April 2011, 09:37
Hier is het grijd en bewolkt...:(
Straks op theevisite bij een vriendinnetje, gezellig!

liefs

dani
@ lucky: ik voel net als ruthje ook mijn ei niet dus hoeft inderdaad niets te betekenen. Vanaf morgenmiddag ga ik heel hard voor je duimen ;-)

Heb net iets heel stoms gedaan: heb n zwangerschapstest gedaan. Waarom zou je denken? Ben gewoon vijf dagen ongesteld geweest dus... Maar ik heb al een week last van misselijkheid en dan vooral 's ochtends. En wilde t ook even ECHT zeker weten voor de operatie. Het stomste vind ik nog wel dat ik toch weer vijf minuten in spanning heb gezeten voordat ik de test af kon lezen. Is maar goed dat manlief er vanavond weer is want die is altijd wat realistischer dan ik!

Dadelijk bij apotheek antibiotica ophalen die ik vanavond moet nemen en dan vanmiddag hopelijk beetje vt mooie weer genieten!

ruthje
grijs ipv grijd haha

ruthje
17 April 2011, 09:38
Dani, ik doe dat ook hoor na mn ongi een test doen.
Gewoon om het zeker te weten...vind het dus ook niet raar!
Spannend zeg je operatie komt nu wel heel dichtbij! Morgen al....sterkte!!

liefs

linda75
17 April 2011, 09:47
@dani sterkte morgen!

hier is het weer ook heerlijk dus straks lekker naar buiten! eerst nog even aan de studie. shoppen gister was wel geslaagd, maar niet zoveel gekocht als ik had gewild. had bij de h&m leuke rok op tv gezien, maar die sleepte mij op de grond..... en dat terwijl ik best lang ben. voor mij geen succes. wel tuniek en hemdjes voor eronder gekocht. is niet helemaal mijn stijl maar wil eens wat anders.

susannelilian
17 April 2011, 15:15
Dani: heel veel sterkte voor morgen!

Bart en ik zijn lekker actief geweest vandaag, eerst hebben we de bank uit elkaar gehaald voor de man die em vanmorgen kwam ophalen, daarna hebben we de plek waar de bank stond heel goed schoongemaakt (was schrikbarend nodig:shock: haha) en toen gelijk de rest van de woonkamer ook maar :D. Bart zit nu ergens anders met zn bureautje en we hebben heerlijk veel meer ruimte nu (ook als er weer een nieuwe bank is), heerlijk :D! Ben echt zo blij dat de bank weg is, ergerde me echt aan dat lounge gedeelte, stond/zat gewoon in de weg. Nu kunnen we de andere meubels/spullen veel beter kwijt en we zorgen ervoor dat het allemaal gewoon zo kan blijven staan als de nieuwe bank komt. Donderdag gaan we nog naar de meubel boulevard in Leiderdorp en dan gaan we een keuze maken, of een bank van daar of een bank van de Leen Bakker (dan waarschijnlijk de 3-zits Basel in het zwart, kijk maar op internet als jullie nieuwsgierig zijn ;)). Is wel gek zo zonder bank, maar ben er dus helemaal niet rouwig om dat die oude weg is!

Nog een fijne zondag!

Liefs Susanne