PDA

View Full Version : Zwanger worden vanaf eind 2010/begin 2011 Deel 2

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13

Marijke1981
3 May 2011, 08:35
Odile: heb je nog met je hubbie er over kunnen praten?

vaddie
3 May 2011, 08:37
@TJM Gaaf. Een zeer duidelijke streep.

Prinses88
3 May 2011, 08:59
TJM, die is zeker duidelijk!! Gaat goed meid.. ;)

Tijger, is het doorgezet? Veel plezier vandaag!

Odile, dus die diclofenac moet nu dus zn werk gaan doen.. Ik heb hele slechte ervaringen daarmee, vond het rot spul.. Hopen dat het voor je man wel helpt!

Marijke, ik hoop het ook echt.. Maar ben bang dat ik hier nog wel even mee rond loop! Haha dus hij ging wat vertellen over wat je wel en niet mag.. Tegenwoordig kun je dat overal wel vinden inderdaad.. Maar goed! Wat een leuke reactie van je vriendin, fijn gevoel he om het te vertellen..

Marijke1981
3 May 2011, 09:45
Prinses: Ja haha en ik maar zeggen oh is dat zo hihi...:) Heerlijk gevoel idd om het te kunnen vertellen. Vanaaf zie ik me ouders en zus weer voor het eerst. Dat zal wel moeilijk worden...pff mss maar niet gaan de komende 8 weken hihi...

Prinses88
3 May 2011, 09:48
Marijke, je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt.. Vriendlief kon met 6 weken bijv. zn mond al bijna niet meer houden! Voorheen wilde die het pas vertellen met 12 weken, maar hebben het nu al met 10 weken gedaan.. ;) En gewoon praten over koetjes en kalfjes en vragen over zwangerschap wat af te wimpelen op een subtiele manier..

Marijke1981
3 May 2011, 09:56
hihi 25 mei pas intake en echo...jeetje dat gaat echt super lang duren. Ach ik mag niet zeuren nog 3 weken en 1 dag...

Prinses88
3 May 2011, 09:59
Haha, dat is vroeg! Ik mocht eigenlijk pas eentje met 12 weken, maar vanwege de kans op tweeling/meerling mocht ik iets eerder komen en dat was met 9w3d.. Doen ze vaak ook vanwege het hartje en kunnen ze het wat beter inschatten.. Maar dan zul jij later nog wel eentje krijgen of niet?

Odile
3 May 2011, 10:10
prinses, het is niet echt diclofenac maar een pil waar dat ook in zit. dus dat scheelt.

marijke, het gaat vast sneller dan je denkt. heb er verder niet meer met hub over gesproken het viel hem alles mee gisteren en kwam dus ook zeer vrolijk weer binnen dus dat is wel fijn.

Marijke1981
3 May 2011, 10:13
Prinses: ja dan ben ik een stuk eerder idd.. het was eigenlijk 30 mei maar wilde niet nog langer wachten hihi...Ja met 12 weken krijg ik er nog 1. Vraagje mag je wel vaak in bad als je net zwanger bent. Wel gewoon rond 38 graden? Weet jij dat?

Odile: heel fijn dat het hem meeviel en dat hij vrolijk is. Hoe gaat het verder met jou?

Prinses88
3 May 2011, 10:15
Odile, oke.. Dan is het wel iets anders! Alleen die diclofenac is geen pretje, maar als het in combi met iets is dan zal het vast beter werken.. Denk dat je man straks wel gaat praten, ze moeten toch eerst hun weg zien te vinden.. Veel mannen zien de mmm toch als falen, nergens voor nodig maar het tast ze wel wat aan in hun eer.. Misschien heeft jouw vriend er wel helemaal geen last van, maar hij zal wel los komen naar mate jullie verder gaan.. ;)

Prinses88
3 May 2011, 10:16
Marijke, je mag gewoon in bad hoor! En het water moet op lichaamstemperatuur zijn, dit om te verkomen dat je eigen temperatuur stijgt en dus ook het vruchtwater van je baby.. Gaat een beetje om het sauna effect! ;)

Marijke1981
3 May 2011, 10:19
oke top. Nou ik het rond de 38 graden. Is toch zo afgekoeld. Jullie raden dus wel wat ik nu ga doen. Voel me niet echt top op dit moment. Neem een paar uurtjes verlof en ik ga slapen...

Prinses88
3 May 2011, 10:22
Heerlijk Marijke! Ga er maar even van genieten.. ;)

Odile, wat zijn de prijzen voor een dekentje voor in het ledikantje?

Odile
3 May 2011, 10:29
prinses, als het goed is staat het erbij. het ligt er even aan welke je bedoeld. tenzij je degene bedoeld die in het ledikantje ligt bedenk ik me nu, die is van wol gemaakt moet ik even nakijken, aangezien ik nu op mijn werk zit.

Prinses88
3 May 2011, 10:33
Oja, ik zie het.. Keek weer met mn ogen dicht! ;) Kan ik even met mn vriend overleggen, weet niet of die het ook leuk vindt..

vaddie
3 May 2011, 10:36
@Marijke: is zou gewoon vertellen wanneer jij vind dat het tijd is. Ik vermoed dat wanneer het bij ons zo ver is wij ook geen 12 weken zullen wachten.

Vind ik trouwens ook niet nodig. Dat werd vroeger gedaan om 'men' vond dat een miskraam iets is om je voor te schamen. Ik vind niet dat je je daar voor hoeft te schamen mocht het gebeuren.

Odile
3 May 2011, 10:47
prinses, is goed en als je er 1 wil kan je een contact formulier invullen en dan komt het helemaal goed.

vaddie, helemaal mee eens. bij ons weten best veel mensen dat we bezig zijn, waardoor ouders en broer van hub het meteen zullen weten. vrienden wachten we wel maar dat is het dan ook en als we het gevoel hebben dat we het moeten vertellen dan doen we dat ook gewoon. want dan kan je ook je verdriet delen als je dat hebt.

french
3 May 2011, 12:18
Even in etappes reageren;

Puk nee heb er geen ervaring meer, ben geen eigen baas.

Prinses hopelijk kunnen ze wat begrijp op brengen waarom het nu wat minder gaat met je studie !

vaddie
3 May 2011, 12:22
@Odile: vind ik ook idd. En het hele zwanger worden is voor ons belangrijk. Ben gewend om belangrijke dingen te delen met vrienden. Bij ons weten ook mijn ouders en diverse vrienden dat we bezig zijn. Vrienden van ons zijn ook bezig maar die steken juist hun kop in zand. (andere situatie, beide 35+ en zijn al meer dan een jaar bezig)

french
3 May 2011, 12:26
Odile hopelijk gaan de medicijnen je man goed helpen en hebben jullie over 2 maanden een betere uitslag.
Of nog beter een positieve zwangerschapstest, dat is het ultime bewijs natuurlijk !!!

TJm ja duidelijk dat die streep beter te zien is, gaat de goede kant op !!

Marijke ik moest toen ook bij de huisarts komen, zelfde praatje als jou een beetje.
Ik zei ook tegen hem dit is toch niet gebruikelijk, moet toch gewoon naar de vk.
Maar omdat ik een mk ervoor had gehad wou hij mij even persoonlijk spreken etc..over hoe
het nu ging.
Hihi wat grappig dat je vriendin het al wist, dat is echte dinnen :)
Had het met mijn vriendin hetzelfde, vroeg aan haar moet je niet wat vertellen ??
, zei nee zou het niet weten. Week later testte ze positief en bleek al 10 weken zwanger :)
(ze waren al 3 jaar bezig) en andersom ook toen ik zwanger was, ze zag het aan mijn kop met 4 weken
al. terwijl ik niet eens gezegd hadden dat we voor een beebje gingen haha. Leuk dan hé, dan voel
je elkaar echt goed aan.
maar heerlijk om het aan iemand kwijt te kunnen :)

french
3 May 2011, 12:30
@Marijke: is zou gewoon vertellen wanneer jij vind dat het tijd is. Ik vermoed dat wanneer het bij ons zo ver is wij ook geen 12 weken zullen wachten.

Vind ik trouwens ook niet nodig. Dat werd vroeger gedaan om 'men' vond dat een miskraam iets is om je voor te schamen. Ik vind niet dat je je daar voor hoeft te schamen mocht het gebeuren.

Nee maar als het wel mis gaat moet je ook al die mensen gaan vertellen dat het mis is gegaan.
Vond het zelf toen fijn om dit alleen met mijn fam. en goede vrienden te delen. Maar dat is ieder voor zich natuurlijk.
We wachten bij een volgende zwangerschap met vertellen tegen de buitenwereld (fam. en goede vrienden dan al wel verteld) echt tot de 12 weken.
Maar nogmaals het is ieder voor zich.

vaddie
3 May 2011, 12:34
@French: zal het voor de 12 weken ook niet op hyves zetten hoor. Maar directe omgeving (ouders, vrienden en directe collega's) mogen het al eerder weten. Scheelt ook smoesjes verzinnen als je je niet goed voelt.

Odile
3 May 2011, 12:38
french, ach ja wat zal ik zeggen. laten we hopen dat het turbo pillen zijn en het deze ronde al helpt. zat er over na te denken, de arts zie dat hub terug moest komen over 2 mnd als het niet is gelukt dan moet hij weer een test doen enzo en gaan ze verder onderzoeken. of te wel ze verwachten dat het met deze pillen met 2 mnd wel eens kan lukken dat is echt raar als je erover na gaat denken. ach we zien het wel weer.

er vroeg volgens mij nog iemand hoe ik me voel. de emo's zijn gelukkig weer weg dat is wel een stuk beter. heb nu alleen heel veel reuma pijn maar goed dat is niet anders. we zijn in ieder geval weer druk aan de knutsel en hopen dat het deze ronde lukt ;-).

Odile
3 May 2011, 12:40
vaddie, ik zit precies het zelfde in. maar goed laten we niet op de zaken vooruit lopen en eerst maar eens 2 strepen in handen hebben. dan zien we wel weer hoe we er dan over denken aangezien hormonen genoeg kunnen doen ;-).

Prinses88
3 May 2011, 12:41
Denk dat ieder voor zich moet weten wanneer hij/zij het bekend maakt.. Wij hebben het met 11 weken gedaan omdat ik het ook niet meer kan verbergen! En moet zeggen dat ik me er ook goed bij voel.. Mensen die dichtbij me staan wisten het al, en mocht het fout gaan dan ga ik echt niet aan iedereen uitleggen wat er aan de hand is.. ;) En verdriet kun je met iedereen delen, ik heb ook alleen maar mensen op hyves die ik ook echt ken.. Scheelt natuurlijk ook!

French, geen idee! Ik doe mn best en meer dan dat kun je niet doen.. ;) Hoe gaat t bij jou, al een vermoeden?

french
3 May 2011, 12:48
@French: zal het voor de 12 weken ook niet op hyves zetten hoor. Maar directe omgeving (ouders, vrienden en directe collega's) mogen het al eerder weten. Scheelt ook smoesjes verzinnen als je je niet goed voelt.

Oh sorry dacht dat je hele wereld bedoelde haha, mijn fam. zullen we het ook wel wat eerder vertellen w.s.
Maar niet voordat we een echo hebben gehad.

french
3 May 2011, 12:50
Odile kijk dat geeft wel hoop als de uroloog zulk soort dingen zegt, die heeft er duidelijk wel vetrouwen in dan !!

Prinses mijn gevoel zegt dat het wel eens raak kan zijn....nog geen gevoelige boobs en afentoe wat steekjes onderin mijn
buik. Maar ja dat had ik 2 maanden terug ook en dat was ook niet raak.. maar afwachten.

Prinses88
3 May 2011, 12:55
Spannend! Ben heel benieuwd French, zal voor je duimen.. ;)

Ik zal me even aankleden, ben nog steeds lui in mn ochtendkleding.. Zullen zo even naar de stad om de mobiel van vriendlief na te laten kijken, en misschien nog even langs de prenatal..

french
3 May 2011, 13:05
Shopse dan maar :)

vaddie
3 May 2011, 13:22
@Prinsess: winkel ze.

@Odile: heb je helemaal gelijk in. Eerst op roze en wie in wat voor heks ik daarna verander...... (grijns)

flower897
3 May 2011, 20:04
Hallo Meiden.

Heb alleen van vandaag terug gelezen dus sorry als ik niet overal op reageer.

@ Odile.. fijn dat je heb medicijnen gekregen heeft, hopelijk helpen ze snel!

@ Prinses.. Heb ff snel je foto opgezocht, mooi buikje hoor:wink:!

@ Marijke.. wat leuk zeg de reactie van je vriendin.. wat appart he dat ze het al wist:)
Fijn dat je ook zo vroeg een echo krijgt:)

@ TJM.. Super zeg dat 3 keer nu echt scheepsrecht is.

@ French.. spannend zal voor je duimen.. Waren de cakejes lekker??:D

flower897
3 May 2011, 20:04
heb moet natuurlijk hub zijn hihi

Tijger1
3 May 2011, 20:06
ik reageer even snel,zoveel gelezen dat ik even in het algemeen reageer

mijn ongi is doorgezet, op naar de volgende ronde.

wij hebben bij de vorige zwangerschap het met 6 weken aan beide ouders verteld en aan beide zussen. verder wilden we het nog niet vertellen tegen anderen.
maar doordat ik zo ziek was moest ik het wel op mijn werk vertellen.
daardoor wisten collega's het ook snel en mensen hadden het ook allemaal door.
doordat ik alleen maar aan het overgeven was en niets kon en mocht doen kregen wij alleen maar de vraag of ik zwanger was.
bij een volgende zwangerschap zouden wij het wel beetje anders doen.
zo wie zo de schoonfamilie vertellen wij het niet weer zo vroeg, want ondanks de vraag of ze hun mond wilden houden hebben ze het aan iedereen verteled die ze maar tegen kwamen. dus veel mensen die wij goed kennen konden wij het niet zelf vertellen.
weet niet of ik mijn mond zolang tegen mijn familie kan houden

vandaag heerlijk dagje bij mijn moeder gehad. heerlijk weer even.
mijn ouders wonen een uur rijden bij ons vandaan, dus die zien wij niet elke week

Marijke1981
4 May 2011, 06:14
Goedemorgen,

Prinses: nou uiteindelijk ben ik gaan slapen en niet in bad geweest. Vanmiddag en vanaaf alleen thuis dus mss ga ik vandaag nog ffies. Thx voor de info.

French: jeetje bij jullie ook al zo'n band..hihi..gaaf toch, alleen jammer als je wat wilt verzwijgen hahaa

Odile: ik ben blij dat de emo's weer wat rustiger zijn, maar wel balen dat je zo'n last blijft houden van je reuma. Hopelijk gaat dat ook snel weg en helpt het klussen en de pillen deze maand al.

Vandaag de cb (alleen de + hoor) nog een keer gedaan en de rechte streep van de plus was zelfs dikker dan de min en de teststreep dus nu voel ik me weer super.

Begint me nichie gister opeens tegen me te zeggen: Tante Marijke komt er nog eens een baby in je buik, want dan krijgt de baby mijn nookie (ahhh)… gelukkig kon ik serieus blijven kijken pfff eerste horde was dit. Zondag bbq tweede horde. Normaal gesproken neem ik wel een wijntje. Zal wel zeggen dat ik zaterdag ook al gedronken hebt ofzo? Me hubbie wil het zondag mss al vertellen op Moederdag. Ik weet het niet. Normaal gesproken zou ik meteen ja zeggen, maar twijfel of ik wil wachten tot na de echo. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen? En idd je hoeft je niet te schamen voor een miskraam, maar het zou zo leuk zijn om meteen de echo te geven. Ik weet het nog niet. Is mss voor mijn hubbie ze dochter ook wel fijn als ze er gewoon over kan praten met haar opa en oma zondag…. Ik weet het nog niet mss bepraat ik het ook wel ff met haar. (ze weet het als het goed is vandaag). Werk e.d. en de buitenwereld weet het pas na 12 weken tenzij ik het niet meer kan verbergen net als Prinses.

Me1981
4 May 2011, 07:38
hallo dames:

Wel meegelezen maar te druk om te reageren. Maar allereerst Marijk, TJM en Tanja: GEFELICITEERD!!!! En welkom bij de club :)

@ Odile: gaat het wel een beetje? Reuma wel wat beter?

@ tijger: balen van je ongi maar op naar de volgende ronde :)
@ prinses: flink misselijk? Of gaat het wel

Hier alles eigenlijk prima, alleen behoorlijk moe steeds. Heb mn eerste date met de VK op 24 mei maar op 13 mei de 1e echo :) En hoe briljant...dat is op mn 30e verjaardag, als dat geen teken is...(hoop ik dan maar). Van de week is moeders voor moeders geweest, binnen een seconde was de test knalpositief. Gelukkig maar.
Ook wij zijn vorige week voor t eerst bij de Prenatal geweest. Ik voel me er nog niet thuis...heel vreemd, net alsof ik nog geen recht heb daar te lopen. Zal wel wennen zijn ofzo...ik ben ook wel erg nuchter volgens mij. Heb wel een boek gekocht over zwanger zijn, gewoon voor mn eigen gemoedsrust. Stond het ook in van badderen dat dat wel rond je eigen lichaamstemp mag maar niet warmer.
Op mn werk gisteren verteld aan mn manager. Die is erg blij. Verder houden we het nog even rustig. Misschien als de echo goed is volgende week dat ik t daarna vertel...

werkse vandaag!

Odile
4 May 2011, 07:47
marijke, me, helaas wordt het niet beter met de reuma en aangezien ik weinig tot geen medicatie mag is dat nog aardig door bijten. maar goed dat is niet anders. verder hier wel oke heb niet zoveel zin om te werken, komt vast omdat ik best veel pijn heb momenteel. ach we zien het wel vandaag.

Puk1985
4 May 2011, 08:00
Goedemorgen meiden!

Hoe is het hier met iedereen?

Jeetje wat is er gisteren weer veel geschreven zeg!
Was gisteren lekker vrij, dus niet echt op het forum geweest.
Vanavond lekker naar de masseuse en morgen bikkelen in de tuin.
Zal wat worden met alle tegels die eruit moeten.

Vandaag weer werken, dus zal tussendoor wel weer wat vaker op het forum zijn. Meestal even spieken en reageren tussen de clientjes door ;)

vaddie
4 May 2011, 08:09
Hahaha. Eigenlijke erg, als we thuis zijn hebben we geen/ weinig tijd voor het forum. En als we op ons werk zijn zitten we de hele dag te kletsen. Hahaha.

@Marijke: Gewoon doen waar jij (en je hub natuurlijk) je het beste bij voelt.

Nou de ovutest word duidelijk donkerder. Ei is dus in aantocht. Had eerst morgen verwacht maar denk iets later. Misschien begin volgende week. Even afwachten. Zit nu op dag 13.

Vandaag alweer laatste werkdag deze week. :)
Morgen lekker series kijken en even winkelen bij het tuincentrum.

Marijke1981
4 May 2011, 08:39
Me: Ik kan me dat wel indenken dat je je daar nog niet thuis voelt. Net of je wat voor iemand anders gaat kopen hihi. Nee hoor meid je mag daar lekker voor jullie kleine uk rondwandelen hihi.. Dus nog anderhalve week en dan de echo spannend hoor!.

Odile: Mag je ook geen paracetamol. Werkt waarschijnlijk niet. Hopelijk gaat de dag snel voor je.

Vaddie: oh als ik een steeds dikkere streep kreeg duurde het nog maar 1 of 2 dagen tot dat ik me ei hebt. Dus het kan best zijn dat je je ei sneller hebt hoor. En hoe voelt het om getrouwd te zijn? Oh lekker al weer bijna weekend voor jou.

Puk: haha ja het is echt heel erg. Ik zit thuis ook bijna niet op het forum alleen op mijn werk hahahaa. wat zijn we erg..hihihi. Jij wordt lekker gemasseerd vanaaf. Ben jaloers hihi...lekker van genieten. Je kan er dan ook wel een gebruiken na het stenen sjouwen.

Odile
4 May 2011, 08:51
marijke, ik mag wel pcm maar dat helpt niet zo goed als de wat zwaardere medicatie en die mag ik niet. en ja we zijn erg met zijn allen op het werk een beetje op het forum zitten, maar ik doe het thuis ook dus dat scheelt.

vaddie, spannen, dus druk aan de klus ;-).

Prinses88
4 May 2011, 09:15
Odile, helpen massages en warme douches niet? Ik had voorheen ook vaak van die hete spierbalsem op om de spieren te laten ontspannen..

Marijke, gewoon doen waar je je goed bij voelt.. Tegenwoordig heb je niks meer met die grens nodig! Mijn vk zei ook dat het op elk moment in de zwangerschap fout kan gaan, maar mensen een big deal maken van de eerste 12 weken.. Wij hebben gewacht tot de eerste echo, wat enorm moeilijk was omdat ik zo ziek was! Dus veel langer had ik het niet kunnen verbergen..

Me, fijn dat het goed gaat.. Lekker dat je de echo al bijna krijgt! Hier nog steeds enorm misselijk, wordt er niet vrolijk van.. Hoop dat het wat minder gaat worden want het vraagt zoveel van me..

Puk, haha lekker toch.. Even bezig zijn en nergens rekening mee houden! Ik heb alleen tijd om op het forum te komen als ik thuis ben en verder niet..

Wij zijn gister naar de prenatal geweest, zijn thuis gekomen met een ontzettend schattig lakentje voor in het ledikant! Een ster met de tekst: A star is born.. Gewoon te schattig! :D Vriendlief kwam nog met een deken aanzetten, grijs met witte sterren dus die erbij dus ben helemaal blij..

Odile
4 May 2011, 09:35
prinses, nee dat helpt niet echt nee. aangezien ik last heb van de aanhechtingen van mijn pezen aan mijn gewrichten. dus helaas. maar goed het komt vanzelf wel weer goed, nou ja beter.

Puk1985
4 May 2011, 09:38
Odile had jij nou fibromyalgie? Mijn moeder heeft dat en die heeft vooral last bij weersveranderingen. Is dat bij jou ook zo?

Odile
4 May 2011, 09:45
puk, ja dat heb ik ook en ja bij weersveranderingen heb ik meer last maar eigenlijk bij veel dingen. als ik te veel of te hard gesport heb als ik te lang in de tuin gewerkt heb noem maar op. helaas.

Puk1985
4 May 2011, 09:46
Ja dat herken ik wel van mijn moeder. Heel vervelend vooral als je veel wilt doen en het lukt die dag bijvoorbeeld niet.

Odile
4 May 2011, 09:49
idd. je moet er mee leren leven, dat gaat alleen de ene dag beter als de andere. hoop alleen dat ik na die second opion in het vu misschien iets van een behandel plan kan krijgen want het is nu echt niet zo leuk. heb nu elke morgen best veel pijn en dan gaat het in de loop van dag beter gelukkig en dan begint het weer van voor af aan de volgende dag.

vaddie
4 May 2011, 09:51
Ja van het weekend maar eens flink klussen. :)

@Odile: echt enorm k** dat je dus eigenlijk altijd pijn hebt. Hoop idd dat het VU iets voor je kan beteken waardoor jij je beter voelt.

Prinses88
4 May 2011, 09:53
Odile, echt vervelend zeg! Er zat hier nog iemand op het forum die dat ook heeft, met de zwangerschap had zij vrijwel geen pijn, dus hoop dat een zwangerschap dat bij jou ook zal verbeteren..

Marijke1981
4 May 2011, 09:54
Odile: idd hopelijk kunnen ze wat via het vu regelen. Ik kan me er iets bij voorstellen heb vanaf me 16e tot me 22e met pijn gelopen, gelukkig kon ik er aan geholpen worden. En nu heb ik soms nog pijn, maar dat is niets in vergelijking met jou.

Prinses: oh wat snoezig. Zie het al helemaal voor me. Ach ik zie het wel aan de ene kant wil ik het nu wel vertellen hoor. Kan ik ook zeggen dat ik een soort van moederdag mag vieren hihi...

Prinses88
4 May 2011, 09:56
Marijke, weeg het gewoon even voor jezelf af.. Als het goed voelt dan moet je dat gewoon doen, is dat niet het geval dan kun je wachten! ;) Maar er zijn zoveel meiden die het meteen hun ouders enzo vertellen.. En je moet er nooit uitgaan dat je een miskraam kunt krijgen, dat zie je dan wel.. Het is belangrijk dat je gaat genieten! ;)

french
4 May 2011, 10:01
Even in etappes, ik zit er juist niet op achter mijn werk haha.
Zijn maar 3 pc en er lopen altijd wel collega's voorbij. Ook hoef ik voor mijn werk weinig achter de pc te zitten, dus dat zou
opvallen haha. Dus ik ga er juist thuis achter :)

Me spannend bijna de echo dus :)

Odile balen dat je reuma nu erger is, en dan ook nog geen medicijnen kunnen slikken.
Das helemaal mooi rot dan zeg :(

Flower de cake-jes waren overheerlijk haha :)

Puk klinkt heerlijk naar de masseuse toe zeg, alleen dat bikkelen in de tuin klinkt niet leuk..

Vaddie bijna je ei dus, succes met de zozektocht maar !!

Prinses lekker geshopt dus al voor de uk, zo leuk al die nieuwe spulletjes !!

french
4 May 2011, 10:03
Nou hier nog 4 dagen en dan testen :) kan niet wachten haha.
Maar ook voorzichtig, wil mezelf niet weer zo teleurstellen als vorige ronde en aangezien ik helemaal
niks voel aan mijn lichaam (wat ik de vorige ronde wel had) zegt het dus voor mijn gevoel helemaal niks..

vaddie
4 May 2011, 10:09
@French: bij diverse was dat een goed teken. Geen kwaaltjes.

Nu ik die ovu testen gebruiken worden sommige dingen wel ineens duidelijk. Tegelijk met het donkerder worden van de streepjes verschijnen er overal pukkels. En ik heb sinds vanmorgen in plek in mijn onderrug die zeer doet. Vorige 2 rondes ook maar toen dacht ik dat het in aanloop van een ongi was. Maar ei = pukkels. Helaas. (ze blijven helaas staan tot ongi)

Marijke1981
4 May 2011, 10:11
French: spannend hoor meid. Gaat het je lukken wachten tot je NOD? Ik zei ook dat ik dat zeker weten ging doen namelijk... dat ging niet helemaal volgens plan.. hihi. Je weet het nooit he..Gek dat jij dat niet op de je werk doet waar je collega's zo langs lopen hihi.

Prinses: ik weet niet of het gek klinkt. Maar ik voel dat het goed is ik denk helemaal niet meer aan miskramen. Misschien komt dat nog (had het dit weekend wel heel erg) Oke ik test nog wel te vaak mss... ik ga of vrijdag of zaterdag nog testen en dan mag ik niet meer testen. Blijft leuk zo'n dikke plus..hihi. Ik dacht echt dat nooit iemand het meteen vertelde maar ik zie steeds meer meiden om me heen die het al verteld hebben.

Vaddie goed je hubbie verleiden hihi

Marijke1981
4 May 2011, 10:12
vaddie: he vervelend is dat he.. ik zit ook onder en ben bang dat ze bij mij niet meer weggaan... ik had er alleen last van bij me ongi...

Odile
4 May 2011, 10:13
french, klinkt spannend. niks voelen maak je je in ieder geval niet gek dat scheelt wel weer.

prinses, klopt dat is jamilah, de ha had gezegd dat het bij mij ook zo zou kunnen zijn maar dat kunnen ze niet van te voren zeggen. ach we wachten het maar af.

marijke, je moet vooral doen (zoals iedereen al gezegd heeft) wat je zelf goed lijkt en goed voelt dat is het belangrijkste.

french
4 May 2011, 10:19
Vaddie grappig dat je er nu achter komt dat je die verschijnselen dus hebt met je ei en niet met een opkomende ongi.

Marijke nee wacht niet tot NOD, dat is maandag of dinsdag. En dan is hub niet thuis en wil graag samen testen met hem. Dus zaterdagochtend hebben we afgesproken te gaan testen saampjes. Dat is dan 2-3 dgn voor nod.

Iedereen moet toch vertellen wanneer je er aan toe bent...wij zouden zelf een poos zwijgen.
Maar dat is ook omdat het ons 2e kindje wordt en het dus w.s de laatste keer zou zijn. Tis zón leuk geheimpje tussen je beiden :mrgreen:

french
4 May 2011, 10:22
Pfff zo nog werken, helemaal geen zin aan.
Zeg ik na 4 dagen vrij geweest te zijn :oops:
Kleine vent zo even weg brengen naar oma maar.

Prinses88
4 May 2011, 10:28
French, spannend! Gewoon even aankijken en als je denkt dat je moet testen dan doe je dat en anders wachten tot je NOD.. ;) Ik hoop het zo voor je..

Vaddie, duidelijk! Weet je aar je op moet letten haha.. Hopen dat dit jullie ronde wordt!

Marijke, nee hoor.. Wees blij dat je er zo instaat! Het is alleen maar goed dat je een goed gevoel hebt, ik had dat ook.. Natuurlijk is er wel es de angst, maar ik weet zeker dat als het gebeurt je wel weet of het goed is of niet.. En met testen moet je soms gewoon ineens stoppen, heb ik ook gedaan en dat voelde ook goed! Dan leer je vertrouwen op je eigen lichaam.. ;) Precies, er is niet meer een bepaald aantal weken dus gewoon doen als je dat wilt!

Odile
4 May 2011, 10:29
french, ik denk dat dat zeker meespeelt dat het jullie 2de is en dat je het dan makkelijker geheim kan houden. dat denk ik hoor kan er niet over meepraten. jij ook al gezin om te werken, hier nog 1. maar goed het is niet anders.

Prinses88
4 May 2011, 10:29
Odile, nee ik bedoe weer een andere.. Ze is pas net bevallen, januari ofzo! ;) Kom zo even niet op de forumnaam.. Afwachten, maar het zou wel fijn zijn als het bij jou ook beter wordt! Ik heb het nu ook met mijn pijn, minder last sinds ik zwanger ben..

Marijke1981
4 May 2011, 10:33
nou krijg net een sms van hubbie. hij heeft het verteld aan ze dochter en zoals verwacht is het nieuws niet goed aangekomen. Ik baal hier zo van. Hopelijk komt het goed na een verloop van tijd, maar in de tussentijd ben ik bang dat we een niet zo leuke tijd hebben thuis...:(:( Ik voel me er gewoon misselijk van.

flower897
4 May 2011, 10:36
@ Marijke.. dat is balen zeg! Hopelijk draait ze snel bij en gaat ze het ook heel leuk vinden om een broertje of zusje te krijgen.
Het is natuurlijk ff wennen dat ze straks niet meer alle aandacht krijgt, maar dat komt vast helemaal goed:wink:

Prinses88
4 May 2011, 10:40
Marijke, wat balen zeg! Had je mannetje niet beter even kunnen wachten zodat jullie het samen konden vertellen? Misschien trekt ze nog bij, ze was nu enig kind en kreeg alle aandacht en nu zal ze dat straks moeten delen en dat kan even hard overkomen.. Is en blijft een puber, dus die reageren sowieso heftig! Niet te druk om maken, denk om het kindje.. ;)

Marijke1981
4 May 2011, 10:41
flower ik hoop het echt want ik weet hoe ze is, en hopelijk doet ze haar vader niet te veel pijn. Tranen lopen bijna over me wangen. Ben je zo gelukkig en dan krijg je zo'n domper. Dit valt me echt zwaar. Het gaat net zo goed in huis....

Odile
4 May 2011, 10:44
marijke, kop op, dit komt heus wel goed en sfeer komt ook wel weer goed. wat de rest ook al zegt ze was alleen en moet nu de aandacht gaan delen. komt echt wel goed. nu zal ik eens een keer een digi knuf geven aangezien ik er al zoveel heb gehad van jullie.

Me1981
4 May 2011, 10:49
@ Marijk, jeetje zeg, balen! Ze is aan t puberen toch...? Denk wel dat die meiden gelijk hebben...ze meot vast wennen aan t idee. We hebben t die van ons nog niet verteld. We willen wachten tot na de 3 maanden. Ze zijn pas 5 en dus nog erg gevoelig als het mis mocht gaan. Maar dit is wel heel akelig. Zit je lekker op je roze wolk: lazer je zo naar beneden :( Sterkte meid!

Prinses88
4 May 2011, 10:52
Komt allemaal goed Marijke! Het is en blijft een puber die altijd gewend is dat ze alle aandacht krijgt.. En ze ziet het nu in duigen vallen want haar vader zal straks ook aandacht aan het andere kindje gaan geven en dat is mevrouw niet gewend! Laat haar maar schreeuwen etc. Waait wel weer over, ze zal het vanzelf leuk gaan vinden en anders kunnen jullie altijd het gesprek nog aangaan waarom ze het niet leuk vindt..

Marijke1981
4 May 2011, 10:54
Ze is een echte puber en ze kan je goed raken. Nee we hebben er bewust voor gekozen dat me vriend het alleen ging vertellen. Dan kan ze ook de emoties uitten en mss met mij erbij niet. Ben ook benieuwd wat ze gezegd heb. Ze kan zomaar zeggen dat ze weer bij haar moeder wil gaan wonen. Toen ze iets jonger was heeft ze ooit gezegd dat als we een baby krijgen dat ze deze pijn gaat doen. Nu was dat gewoon een schreeuw om aandacht. Ze kan super moeilijk delen en haar moeder is hier ook niet echt een stimulans in. Nou ik ga maar gewoon denken dat het goed gaat komen. Bedankt voor jullie steun. Ik ga maar ff aan mezelf denken nu (mm dat is nieuw voor mij). Jullie zijn lieverds!

Marijke1981
4 May 2011, 10:56
Me: dat zijn toch ook de kinderen van je vriend en niet van jou of heb ik dat verkeerd onthouden? Idd met 5 jaar is ook lastig. Maar dit kunnen we niet voor ons houden bij haar ze is 14!

Prinses88
4 May 2011, 11:01
Typisch gedrag van een verwende puber die nooit iets hoeft te delen! ;) Die dreigpraatjes moet je je niks van aantrekken, als ze naar dr moeder wil moet je dr lekker laten gaan en zeggen dat als ze denkt dat ze het daar beter krijgt het vooral moet doen! Zal ze van schrikken, ze is gewend dat het haar wel naar dr zin wordt gemaakt maar zo werkt het niet altijd.. Laat haar maar rustig wennen en al die woorden die ze eruit gooit laat je het ene oor ingaan en het andere oor weer uitgaan!

Odile
4 May 2011, 11:19
marijke, idd nu even aan jezelf en de kleine uk denken en de rest komt vanzelf. wat prinses zegt klinkt zeer logisch dus volg zover mogelijk haar advies op en komt het vanzelf allemaal goed!!!!

Puk1985
4 May 2011, 11:43
Jeetje Marijke dat is wel heel erg balen dat ze zo reageert. Maar misschien is het voor haar allemaal even slikken omdat ze altijd de aandacht voor haar alleen had.
Jammer is wel dat ze er dan zo voor kan kiezen om naar haar moeder te gaan. Veel sterkte hiermee voor jullie allemaal.
Hoop dat jullie er over een paar maanden op terug kijken en dat je dan kan zeggen dat het mee is gevallen.

Tijger1
4 May 2011, 11:54
zo veel bijgelezen weer.

marijke voor jouw alvast een dikke knuf!
kan mij voorstellen dat je erg baalt van de reactie van je vriend zijn dochter.
denk dat ze even aan het idee moet wennen.
denk jij nu maar even goed aan jezelf en je ukkie!

odile balen dat je zoveel last van de reuma nu hebt.
hoop dat de betere dagen snel komen voor jouw

vaddie succes met het speuren naar je ei!

french spannend zaterdag testen. doe je even sms als je positief hebt getest? ik moet namelijk tot 15.30 werken dan. haha
ik had ook nergens last van afgelopen ronde.
denk dat ik daardoor er ook niet al te veel mee bezig was.
ben erg benieuwd of het bij jouw wel een goed teken is!
duim voor je!

ik zit op het werk nooit op het forum. om dezelfde reden als french. en ook de tijd niet voor. overdag en 's avonds erg druk altijd op het werk.

vanmorgen even naar de kinerboerderij geweest samen met de buurvrouw en haar 2 meiden.
haar oudste dochter moet niets van beesten weten. bij de geiten in het weiland was ze ook helemaal hysterisch. en mijn zoontje loopt vrolijk naar de geitjes toe en geeft ze een aai over de kop. heel verschil als je ze dus samen in het weiland ziet lopen. terwijl ze dus bijna even oud zijn. zij is 3 maand ouder
morgen weer beginnen met werken. moet er nu 4 werken.

Marijke1981
4 May 2011, 12:08
Prinses/Odiel: vind het een goede reactie van je. Ik denk dat ik daar wel wat aan heb. Hopelijk valt het achteraf wel mee. Ik voel me nu wel weer aardig. Net ff buiten geweest en lol gemaakt.

Tijger:thx voor de knuf. En raar he dat er zo'n verschil in kan zitten. Hopelijk draait ze bij, ik vind omgaan met dieren altijd wel belangrijk. Nou werkse alvast. En na je 4 dagen werken wordt het ook wel spannend voor jou.

Prinses88
4 May 2011, 12:26
Tijger, haha wat schattig! Dus dat meisje was helemaal hysterisch, zie je niet vaak bij jonge kinderen.. Meeste kinderen zijn gek op dieren! Succes alvast met je 4 dagen werken..

Marijke, ze zijn gewoon koppig op deze leeftijd.. Moet je soms even hard tegen hard spelen, respect afdwingen! ;) Werkt over het algemeen erg goed, ze draaien dan na verloop van tijd wel bij.. Doe jij maar lekker rustig aan en geniet van dat wondertje in je buik!

Ik ga zo naar het ziekenhuis, even bloedprikken! Heb er een hekel aan, maar het moet toch gebeuren.. Bloedgroep bepalen en nog iets volgens mij, meende dat ik 4/5 buisjes moet!

french
4 May 2011, 12:40
Marijke ahh nee dat is zeker geen leuke reactie zeg !!
Woont ze bij jullie in huis ?
Ze zal wel bij draaien na verloop van tijd, voor haar is het ook ineens een bericht
wat binnen komt vallen. Mss zag ze het niet aankomen. Moet er even over nadenken en dan
zal het wel goed komen toch..
Dikke knuf voor jou !!

Tijger is goed zal je sms-en zaterdag haha.
Leuk dat R de diertjes zo leuk vind, jullie gaan ook regelmatig heen. Wordt helemaal een dierengek :mrgreen:

Nou zoonlief weg gebracht en nu zo richting werk, moet tot 23.00uur vanavond.

french
4 May 2011, 12:40
Prinses succes met bloed prikken zo !!

vaddie
4 May 2011, 12:54
@Marijke: Ze zijn inderdaad koppig die pubers. En ze zal ook tijd nodig hebben om er aan te wennen. Denk dat het voor ieder kind wel even moeilijk is. En hoe ouder ze worden hoe moeilijk het is. Ze zal natuurlijk beseffen dat ze jullie ook zal moeten delen. (en dus afvragen om jullie niet meer van de baby houden dan van haar) Kan me ook best voorstellen dat ze onzeker is + puberhormonen.
Maar het gaat gewoon helemaal goed komen. Ook de puber heeft nog 9 maanden om er aan te wennen!

vaddie
4 May 2011, 12:55
@French: arme jij. tot zo laat werken. Nog een uurtje en ik ben klaar voor deze week. (grijns)

Marijke1981
4 May 2011, 12:56
Prinses succes met prikken. volgens mij hiv hepatitus en reshus factor e.d.

French: ja ze woont bij ons. Ze wist het wel dat we graag een baby wilde, maar dat heeft ze gewoon verstopt in haar hoofd. Ach ik hoop maar op het beste. Vanmiddag en vanavond nog een tijdje alleen. Ik denk maar dat ik de hele dag over me buik kan aaien. Heel stom doe ik nu ook af en toe (steekjes voel ik dan) maar ik moet uitkijken want valt geloof wel op op me werk hihi. Werkse meid. Hopelijk gaat de tijd snel.

vaddie
4 May 2011, 13:02
@Marijke: Gaat goed komen. En misschien kan je straks aan de vk vragen hoe je daar het beste mee om gaan. Als ze er dan nog steeds moeite mee heeft.

Tijger1
4 May 2011, 13:14
french helemaal niet erg als r een beesten gek wordt. zijn wij ook wel.
hebben ook niet voor niets allemaal beesten thuis. haha
ach en r kan ook nog bij opa en oma terecht voor de nodige beesten. hihi.

werk ze voor zo!

princess susses met bloedprikken!

marijke oe bedoel je na die 4 dagen voor mij weer spannend?

Marijke1981
4 May 2011, 13:35
Tijger: ja voor jou spannend hihi

Vaddie: ook een goede tip thx

ik ga naar huis. Vriendlief en dochter komen na het eten. Ga lekker spaghetti maken en ff wat in huis doen. Fijne aaf en mss kom ik nog wel ffies online

vaddie
4 May 2011, 13:38
Nog een klein half uurtje en ik ben ook al weer klaar. Deze week erg weinig gedaan? Nou genoeg gedaan maar mijn baas heeft er niks aan. Hahahahahaha

Marijke1981
4 May 2011, 13:39
Vaddie hahah hier nog 1. Moet ik zeggen dat ik vandaag wel erg productief was. Geeft ook wel weer een lekker gevoel. Nou jij hebt weekend.. lekker hoor1

Tijger1
4 May 2011, 13:53
marijke voor mij duurt het nog even voor het weer spannend wordt. haha
net begonnen met nieuwe ronde. haha

fijne avond marijke!!

vaddie
4 May 2011, 13:54
Heb vandaag ook wel wat gedaan. Gisteren vooral trouw en vakantie foto's laten zien
:)

Tijger1
4 May 2011, 14:10
ook erg leuk om te doen. haha

vaddie
4 May 2011, 16:26
Zo lekker thuis. Mijn weekend is begonnen. (grijns)

Prinses88
4 May 2011, 16:48
French, succes met werken! Lange dag dus..

Marijke, ben heel benieuwd of het al een beetje is gezakt bij de dochter van je vriend.. Wacht het maar lekker af! Ga je lekker ontspannen en genieten.. Is vooral erg belangrijk nu.. En heb even nagevraagd waar ik voor geprikt moest worden, was inderdaad ziektes/bloedgroep en suiker..

Vaddie, geniet van je weekend!

Esther2011
4 May 2011, 16:53
hallo meiden

ff niet geweest (was zoo druk pff)
Nu ff bijlezen.

@vaddie lekker hoor nu al weekend. dat wil ik ook wel:)

Marijke1981
4 May 2011, 17:03
Tijger: ja sorry was voor French geloof ik bedoeld. hihi

Vaddie: oh leuk hoor. ga jezelf een fotoboek maken?

Prinses: goed dat je het ff nagevraagd hebt. Wanneer krijg je de uitslag? IK heb geprobeerd me hubbie nog te smsen maar hij heeft ze telefoon stil staan denk ik. Dus ik weet niet of het al gezakt is. Hoop het.

Net lekker gegeten en gestreken. Normaal doet hubbie de strijk maar hij is morgen vrij dus dacht dan hoeft hij dat niet meer te doen.. soms ben ik echt lief hahaha...

Prinses88
4 May 2011, 17:09
Marijke, krijg de uitslag bij de vk.. Dus denk over 2 weken als ik weer op controle moet, dan krijgen we ook nog een echo! :D Is je mannetje met zn dochter ergens te eten ofzo? Haha, ik besteed het nu uit.. Geniet ervan dat je zwanger bent!

Marijke1981
4 May 2011, 17:12
Ja ze waren in Maasmechelen en gingen bij Lage Zwaluwe eten. Dus hoop dat het gezellig is. Hoop het wel voor allebei. Ik geniet wel hoor. IK heb nu alleen ook steekjes in me lies. Die vind ik niet echt heel fijn en me buik is opgezet...maar goed alles voor een goed doel. Hadden jullie dit ook?

Prinses88
4 May 2011, 17:15
Oke, dan hoop ik ook dat ze een leuke dag hebben gehad.. Zou niet leuk zijn voor je mannetje als die met een chaggie dochter rond moet lopen!
Die steekjes had ik ook, is het oprekken van je banden door de groei van de baarmoeder! En 's avonds was mijn buik ook altijd opgezet, nu heb ik een buikje de hele dag door.. ;)

Marijke1981
4 May 2011, 17:20
Ja dat hoop ik ook want chago kan ze zijn.. ach hadden we allemaal toen we in de puberteit zaten. Als ze gewoon kleren hebt gekocht is ze meteen weer vrolijk. Nu al je banden die oprekken? ja jij hebt een super mooi buikje hoor! Voel jij ook de hele dag je buik nog van binnen? Ik voel continu kleine steekjes of krampjes of een moeilijk te beschrijven gevoel beetje woezig gevoel. (ik weet niet of dat een woord is, maar ik vond het wel goed klinken hihi). En natuurlijk plassen en vol gevoel.

Prinses88
4 May 2011, 17:24
Haha, kleding doet dan vaak wonderen inderdaad! :p Ach, is vaak even een kwestie van wennen.. En wil ze er niet aan dat kun je zo makkelijk hard tegen hard gaan spelen, maar verwacht niet dat dat nodig is! Ja hoor, alles krijgt nu een nieuw plekje en hoe vroeg het nog is maakt je baarmoeder zich klaar en wordt dus verplaatst.. Dat zijn die krampjes/steekjes in je lies! Ik heb nu een heel ander gevoel, meestal een weeig gevoel.. Het gevoel als je heel hard over ene heuveltje heen rijd dan krijg je zo'n apart gevoel in je buik.. En 's avonds heb ik wel wat krampjes in mn lies! ;)

Marijke1981
4 May 2011, 17:26
Ja zo'n gevoel dat je over een hele hoge heuvel en soort van vrije valletje maakt. kriebeltjes hihi...thx voor de info. idd kleren doen wonderen ben benieuwd. Ik laat jullie het weten.
Ga nu het bed opmaken en de was ophangen mss ff douchen. Ff chillen hihi.. fijne aaf

Prinses88
4 May 2011, 17:34
Ja, maar het voelt niet altijd fijn hoor.. Alsof ik soms een steen mee draag! Maar dat hoort er allemaal bij, en is volgens mij ook alleen maar een teken dat het goed is.. :D Succes nog even, en daarna lekker even relaxen.. Heerlijk! Fijne avond..

vaddie
4 May 2011, 18:47
@Marijke: fotoboek plakken? NEE, is zo niks voor mij. Wij hebben nu bijna alle foto's die niet door de fotograaf zijn gemaakt. (zij heeft ze ook) Zij maakt het boek voor ons. Ik ben zo niet van het knutselen en freubelen. hahaha.

vaddie
5 May 2011, 05:43
Goedemorgen iedereen.
Mijn weekend is begonnen. :)
Zo sporten, douchen, naar het tuincentrum. Heel misschien de honden mee nemen. Dan rij ik even door naar het bos. En vanmiddag leren serie kijken.

Marijke1981
5 May 2011, 05:52
Vaddie: je bent nog vroeger dan mij hihi... En dat op je vrije dag. Jij pakt het meteen goed aan. Hele fijne dag klinkt in ieder geval sportief en gezellig. Ik ben ook niet zo'n freubelaar :). Nou hoop dat het een mooi boek wordt.

Nou dochter reageerde: mijn leven wordt een hel, ik ga bij me moeder wonen. Je bent niet goed bij je hoofd etc.... hubbie was een beetje verdrietig. Ze zei tegen mij dat ze er van baalde. Later zat weer lekker kletsen met me over jongens enzo. Toen ben ik nog ff met haar gaan praten, dat ik veel van haar houd en dat ze niet vergeten wordt dat alle aandacht alleen op de baby gericht is. Dat ik het heel fijn zou vinden om haar hierin te betrekken. Bv naar een echo etc... en of ze met mij iets wilde maken als we het de opa's en oma's gaan vertellen. En dat vond ze wel weer een leuk idee. Probleem hiervan is dat ze twee gezichten heeft. Naar mij 1 en naar de vader 1. Helaas is het gezicht naar haar vader toe wel vaak de eerlijkste. Hopelijk draait ze nog een beetje bij. Verwacht ook niet dat ze meteen staat te springen... we wachten maar af. Wordt vervolgd...

Odile
5 May 2011, 07:45
Vaddie, wij hebben het boek ook laten maken, ik ben best wel van gefreubel en van fotoboeken maken maar die vond ik iets te veel van het goede.

marijke, klinkt op zich wel goed ondanks haar eerste reactie, kan ook een soort schrik reactie geweest zijn. je hebt best kans dat het helpt als je haar zoveel als he tlukt erbij probeert te betrekken. denk echt wel dat het goed komt!!

Puk1985
5 May 2011, 07:50
Goedemorgen dames :).

Vaddie klinkt als een drukke dag. Wel leuke dingen allemaal om te doen!

Marijke balen meid dat ze zo reageert om de komst van jullie kleintje. Snap goed dat je hub er verdrietig van wordt. Hij zit ook in een moeilijke positie denk ik.
Maar als ik hoor dat ze daarna weer anders reageert, komt het misschien wel goed ;). Het heeft tijd nodig denk ik.

Wij gaan vandaag de hele tuin leegtrekken :shock:. Nu net wakker en even ontbijten. En dan straks een aanhangwagen huren en slopen maar! Ik haal nog wel even een paar grote potten om sommige planten in te bewaren, maar voor de rest WEG MET DIE ZOOI :). Wens me maar sterkte en succes ;). Kom later op de dag nog wel even langswaaien.

Odile
5 May 2011, 08:00
puk, dat klinkt ook als een drukke dag. maar hoe meer je weg gaat gooien hoe opgeruimder het wordt dat is echt super. dat hebben wij moeten doen met de voortuin daar hebben we in totaal 40 vuilniszakken uit gehaald aan troep en kort geleden is er ook nog een boom van meer dan een huis hoog weggehaald. voelt helemaal lekker.

Marijke1981
5 May 2011, 08:26
Odile: ik denk wel dat het overwaait. thx

Puk: nou heel veel succes meid. Je hebt super goed weer. Lekker vies worden hihi!!!

Meiden bedankt dat ik ff mocht zeuren tegen jullie en thx voor het luisteren!!!

Odile
5 May 2011, 08:43
he marijke daar zijn we toch voor ;-).

vaddie
5 May 2011, 09:07
@Marijke: Zo te horen heeft ze ook wel wat tijd nodig om aan het idee te wennen. Sterkte in ieder geval

@Puk: zoals ik al zei op hyves: mocht je nog meer willen oefenen met tuinen leeg halen, je mag zo in de mijne komen oefenen. Wij zijn ook bezig met de tuin en die van ons moet binnenkort ook (gedeeltelijk) leeg.

Sporten ging lekker, nu even douchen en ondertussen even nadenken of ik de honden mee neem en nog even doorrij naar het bos.

Marijke1981
5 May 2011, 09:27
Vaddie: zo je bent lekker bezig meid. Nu al gesport... respect.. ik ga het vanmiddag ook weer eens proberen. ff kijken wat ik kan volhouden hihi

Marijke1981
5 May 2011, 09:27
Odile: that's true

Prinses88
5 May 2011, 09:37
Goedemorgen!

Wat zijn jullie actief zeg.. Hier enorm lui en vooral niet vooruit te branden! Was vanacht om half 2 al wakker en kon nooit weer in slaap komen, alleen maar liggen draaien dus mijn nachtrust was drama.. Moet nog zoveel doen voor school, maar het lukt me gewoon niet.. Baal er vreselijk van! :(

Marijke, er is hoop! Ze zal wel 2 gezichten hebben, maar naar jou toe zou ze nog gemener kunnen doen want je bent niet haar moeder.. Zo redeneren ze toch! Betrek haar erbij en wil ze het niet, dan niet.. Blijven pubers die zitten met de hormonen en dit is even een klap, maar waait vanzelf over!

Puk, succes!! Jij liever dan ik, heb een hekel aan werken in de tuin haha..

Vaddie, jij hebt ook een druk programma! Succes vandaag..

Marijke1981
5 May 2011, 10:10
Prinses: ja wat dacht je van mijn hormonen hihi haha ach ik hoop dat haar moeder ook normaal blijft doen. Het kan zomaar zijn dat haar moeder haar gaat opstoken.....
Rot dat je slecht geslapen hebt zeg, en dan moet je ook nog bikkelen voor school. Probeer het vol te houden meid! Trouwens jij was toch van de meerlingen? Ze hadden maar 1 hartje gezien op de echo hihi?

Prinses88
5 May 2011, 10:25
Marijke, dan is ze wel heel laf als ze haar dochter opstookt! Maar goed, die lui zijn er helaas.. Denk niet dat ik vandaag nog iets voor school gedaan krijg, zit even helemaal niet lekker in mn vel! Zo ontzettend moe van al een aantal nachten bijna niet slapen.. Vriendlief die de hele dag weg is, die zie ik deze week heel weinig dus heb echt zo iets van blegh.. Klopt, maar het is er maar eentje gelukkig! ;) Wij hebben in beide families dat het voorkomt dus daar hebben ze direct naar gekeken, maar het is een kindje..

Marijke1981
5 May 2011, 10:42
Ja maar zo kan ze wel zijn helaas. gelukkig gaat het de laaste paar jaren veel beter.

Je moet er dus gewoon ff uit. Weg tussen die vier muren. Ga je lekker ergens lunchen ofzo met iemand of is iedereen aan het werk?

Haha gelukkig is het een kindje..hihi

Prinses88
5 May 2011, 10:47
Helaas! Mooi triest vind ik dat.. Maar mensen kun je niet veranderen, ik ken genoeg van die situaties en dat is gewoon vervelend dat kinderen zo tegen een ander opgezet kunnen worden.. Maar goed, misschien gaat het goed..
Iedereen is aan het feesten vandaag, dus ben maar alleen! Bel zo mn ouders of ze iets te doen hebben, ben ik er in ieder geval even uit..
Ja, was toch even afwachten! Voor een eerste kindje heb ik er liever eentje dan direct 2, je moet dan helemaal wennen.. Maar had het wel leuk gevonden als het wel zo was geweest! ;)

Marijke1981
5 May 2011, 10:56
Ja echt triest, maar goed daardoor weet ik dat ik een betere moeder zal zijn (klinkt mss arogant maar ik zou nooit me kids zo behandelen)

Oh hopelijk hebben die een goed idee om wat te doen. Ik ben gewoon aan het werk :):) nouja...

Ik ben benieuwd ik zeg al vanaf dat ik kon praten dat ik een tweeling zou krijgen,...????

Prinses88
5 May 2011, 11:07
Arrogant? Nee hoor, ik vind dat juist niet.. Het is gewoon een feit dat je walgt van mensen die dit hun kinderen aan kunnen doen, zo wil ik ook niet zijn! Het is vaak een haat en neit spel tussen de ouders en daar sleept vaak een van de ouders de kinderen in mee.. Tja, we zullen er maar geen woorden vuil aan maken! ;)

Ik ga zo even douchen en dan naar mn ouders.. Ben vandaag toch niet mezelf dus maar even eruit!

Oeh, ben benieuwd.. Het kan zo maar! Op de eerste echo zul je het wel te zien krijgen haha..

Fijne dag, ik ben er vandoor!

Marijke1981
5 May 2011, 12:02
Nou veel plezier vandaag. Ik ben weer helemaal gaar. ik neem morgen vrij en wil vm eigenlijk slapen.

french
5 May 2011, 12:24
Grrr :evil: heel verhaal getypt en dan gooit de laptop er even een update tegen aan, hele verhaal weg. Poging 2 dan maar.

Marijke je hebt echt zwangerschapskwaaltjes yeahhh :mrgreen:
al is moeheid niet leuk, het geeft wel een goed gevoel dat er van alles gebeurd in je lichaam toch. Lekker slapen zo maar !
Hopelijk draait de dochter van je man/vriend bij, je klinkt in ieder geval als een lieve stiefmama zoals je met haar in gesprek gaat, erg goed van je !!

Vaddie zo goed bezig op je vrije dag, dan je het kan opbrengen er zo vroeg uit te gaan en dan te gaan sporten zeg, knap !! En lekker vakantie al heerlijk :)

Prinses jammer dat je niet kan zetten tot je schoolwerk, wanneer moest je naar die belangrijke toets doen, ergens in juni toch ..?
Ik gebruikte bij slecht slapen thee van zonnature, heet goede nachtrust (of iets in de trant) hielp mij altijd wel goed. Mss een idee ?

Tijger1
5 May 2011, 12:46
french balen met je verhaal. irri is dat he
ben je vandaag alweer vrij?

vaddie jij was wel erg vroeg uit bed al vanmorgen op je vrije dag.
doe ik je niet na. ook al is de kleine man soms vroeg wakker, dan nog niet zo vroeg mijn bed uit. haha

puk succes in de tuin!

marijke heb bewondering en rspect voor je hoe jet met de dochter van je vriend om gaat, knap van je!

princess balen dat je je niet happy voelt. dat slechte slapen breekt op he.
hoop dat je vanancht weer een keer lekker kan slapen! en dat je dan ook wat meer voor je opleiding kan doen!

french
5 May 2011, 12:48
yep alweer vrij :) zwaar leven met parttime werken hé haha.

Marijke1981
5 May 2011, 12:59
French: ja dat denk ik ook haha die kwaaltjes vind ze niet erg hoor, maar dan wil ik zo graag aan me collega vertellen waarom ik half lig te slapen, maar dat doen we nog niet :( . Vervelend joh dat je er dan zo uitgedonderd wordt he. Ahh dat is lief van je om dat zo te zeggen. Ach je bent ook moeder dus je werkt eigenlijk fulltime...nog 5 daagjes....

Tijger: dank je wel. Dat is fijn om te horen. Is ook niet altijd even gemakkelijk, maar gaat steeds beter. haha

Tijger1
5 May 2011, 13:29
french ik vind het partime werken soms nog best wel pittig.
maar dat komt doordat ik best veel halve dagen ingepland wordt, moet dan al snel weer paar dagen achter elkaar werken.
en dan wordt ik een keer een hele dag overdag ingepland en dan is het moederdag. haha
ach gelukkig snapt de kleine man het toch nog niet

french
5 May 2011, 18:37
Marijke ik ga zaterdag testen, dus nog 2 dagen :) Dinsdag mijn nod, ik ben uitgegaan van een cycles van 28 dagen...maar kan ook weer 27 dagen zijn. Dus durf er wel een test aan te wagen. Met zoontje ook 3 dagen voor nod al positief getest. En zaterdag is hub ook thuis, willen ook graag samen testen :) Zo wat een verhaal haha.
Maar verwacht er eigenlijk helemaal niks van, voel helemaal niks aan mijn lichaam.
Dus denk een negatieve test..
Lijkt me soms best pittig als het je eigen dochter niet is, ken je haar al wel jaren ?
Bedoel een puberdochter van jezelf kan al erg moeilijk zijn. Dus echt respect voor je als je er zo mee
om kan gaan. Vind ik echt knap.
Ja parttime baan en fulltime mama haha, zou er ook niet aan moeten denken om voltijd te werken en je kleintje en het huishouden
erbij pff. Jij al enig idee hoeveel je straks wil gaan werken dan ?

Tijger jij hebt veel van die halve diensten en lijkt me echt klote zeg.
Ik werk ook 20 uur, maar vaak hele diensten en dan hoef je toch minder vaak op te komen draven zeg maar.
Werk gemiddeld 11 dagen per 4 weken, jij moet wel 18 keer komen ofzo denk ik....
En lekker dan dat je net een hele dag hebt met moederdag :evil:

Fijne avond meiden, moet morgen weer werken.
Dus meld me zaterdag pas weer denk ik, en hopelijk kan ik een positieve test dan melden :mrgreen:

Tijger1
5 May 2011, 18:54
french de duimen draaien hier op volle toeren voor jouw!

het wisselt bij mij hoe vaak ik in een maand moet komen. heb net even geteld. zit meestal op ongeveer 14 keer.
deze maand ben ik wel veel vrij. heb ook nog mijn voorjaarsvakantie deze maand. heb lekker 1,5 week vrij gekregen.

vaddie
5 May 2011, 18:54
@Marijke: dus nu afwachten tot eerste echo of dat je inderdaad een tweeling krijgt. Spannend hoor.

En de reden dat ik er op tijd uit ben is dat mijn man wel gewoon moet werken. En ben een echt ochtendmens dus vind dat vroege opstaan dus ook niet erg. Stond vanmorgen om 8 uur al op de sportschool.

french
5 May 2011, 21:10
Tijger lekker nog een weekje vakantie dus deze maand, heerlijk :)
Ik heb nog 5 weken vakantie staan, maar heb alleen in de zomer 3 weken en de rest nog niet ingevuld (moest eigenlijk wel :oops:) maar kan het nog vermijden.
Hoop stiekem dat ik ze gewoon mee kan nemen naar volgend jaar en dan achter mijn verlof aan kan plakken mocht ik binnenkort zwanger raken.

vaddie
5 May 2011, 21:50
@French: dat idee had ik eerst ook. Maar bevallen dit jaar gaat voor mij al niet meer lukken. En bij ons wordt gerekend per schooljaar. (werk op een hogeschool) Dus bijna al mijn vrije dagen staan nu ingepland. In de zomer gaan we ook nog twee weken kamperen.

Stom gedoe!
Mijn ovutest vandaag is lichter dan die van gisteren. Zou ik dan toch mijn ei hebben gemist? Ben op dag tien begonnen. Het verschil is niet heel groot. En misschien ligt het aan de licht inval maar die van vandaag lijkt iets lichter.....

Odile
6 May 2011, 06:22
goedemorgen meiden, hier nog 1 die haar dagen spaart. maar goed ik kan ze heel gemakkelijk meenemen naar volgend jaar. we zien het wel hoe we het allemaal gaan invullen.

Tijger1
6 May 2011, 07:29
goedemorgen

ik heb nu nog mijn voorjaarsvakantie deze maand, en dan in september 3 weken vakantie.
en in december 1 week.
wij mogen het aantal uur dat je werkt meenemen naar volgend jaar. dus 1 week vakantie.

zo alvast even boodschappen doen. morgen wordt het warm weer, willen we lekker de bbq weer aansteken.
dus straks maar vast spullen ervoor halen.
vanavond werken van 17.30 tot 22.45 en morgen om 7.00 weer beginnen

Odile
6 May 2011, 07:42
tijger, oh gezellig hoor bbq. maar wat een rot tijden voor werken zeg ben je net thuis van je werk mag je al weer aan de bak. getsie. maar goed misschien dat het voor jou niet nieuw is maar respect ik zou het niet kunnen.

Marijke1981
6 May 2011, 08:03
French spannend hoor meid. Ik kom morgen dan zeker ffkijken. Ik duim heel hard voor je! Ik ken haar al 7 jaar ze woont nu 2 jaar bij ons. Ja voorheenzei ik altijd dat het wel mee viel hoor, maar het is soms wel eens heel zwaar.Nu ben ik ook veranderd dus dat scheelt ook weer. Kan er ook veel beter meeomgaan. Maar we redden het prima, alleen hoop ik wel dat ze bijdraait. Nog niet over nagedacht hoeveel ik wilwerken. Ik denk 3 dagen. Nou werkse en tot morgen!!!! Spannend!

Tijger: oh dat is idd wel pittig hoor als je korte dagenmaakt maar wel weer veel plus moeder. Respect. Jeetje wat zijn jouw tijdendichter op elkaar. Pff dat zou ik nooit volhouden.

Vaddie: Ik ben ook een ochtendmens. Heerlijk ’s avonds hebje niets aan me JJ. Je bent vandaagnatuurlijk ook vrij. Ga je nog wat leuks doen? En over je ovulatietesten. Doe jeze op hetzelfde tijdstip? Of als je veeldrinkt wil het ook wel eens lichter worden. Nou hoop dat je het niet gemisthebt.

Odile: heel verstandig, want die vrije dagen heb je gewoonnodig volgend jaar om aan je zwangerschapsverlof te plakken J

Nu vrij. Ik had het echt ff nodig. Nieuwe bbq komt vandaagen ff cadeautje met me zus kopen voor moederdag. Oh kan ik me mond houdenvandaag tegen haar….

Marijke1981
6 May 2011, 08:03
zo beetje verkeerde lettertype geloof...

Puk1985
6 May 2011, 08:37
Goedemorgen ladies :).

Hoe is alles hier? Wilde gisteren nog online komen, maar internet deed het niet. Grrrrr!
Dan merk ik pas hoe verslaafd ik ben aan het forum ;). Hahaha.
Gisteren hebben we de hele tuin leeggehaald. Alle tegels en beplanting eruit gehaald. Vandaag gaat vriendlief samen met mijn broertje de boel nog afgraven en
dan hopenlijk zaterdag nieuw zand erin. Pffff ben wel echt gebruiken. Overal spierpijn!

French voor jou wordt het spannend dus. Ik kom morgen tuurlijk even kijken hoe je test is:).

Prinses nog een beetje puf gehad voor je schoolwerk?

Marijke heerlijk een dagje vrij! En een nieuwe bbq altijd leuk! Even een vraagje... Ik heb afgelopen dinsdag een ovutest gedaan om even te proberen hoe het werkt. Die was negatief (zoals ik verwachtte). Toen ik de strip eruit haalde stond er een lichte streep naar de controlestreep. Kan dat dan betekenen dat mijn ei geweest is?

Tijger, dat is niet lekker zo kort je diensten na elkaar. Mijn moeder had dat ook altijd. Die is toen meer gaan werken zodat ze langere diensten had, maar wel verder uit elkaar. Maar dat is ze gaan doen toen mijn broertje en ik naar de middelbare school waren ;)

Prinses88
6 May 2011, 08:42
Goedemorgen,

French, spannend.. Ik hoop voor je dat die positief is! En bedankt voor de tip, misschien werkt het inderdaad wel al moet ik momenteel niks van thee hebben..

Tijger, knap hoor die diensten! Mijn moeder draait ook zulke diensten, dat laat en dan weer vroeg kan je enorm opbreken..

Marijke, heerlijk een dagje vrij! Ga er maar lekker van genieten.. En logisch dat een puberdochter enorm zwaar is, helemaal als het niet eens je eigen kind is! Maar je gaat er goed mee om hoor..

Vaddie, misschien heb je toch je ei gehad.. Op welke dag zit je nu?

Hier wederom een beroerde nacht gehad, slaap deze hele week maar 4 uurtjes per nacht! Standaard elke nacht weer hetzelfde ritueel.. Daarna lig ik alleen maar te draaien, niet echt rustbevorderend.. Zal zo een poging doen tot schoolwerk, dan zie ik wel of het lukt..

Prinses88
6 May 2011, 08:43
Puk, knap hoor!! Ik kan zulk werk in de tuin niet eens doen vanwege mn rug.. Wij gaan ook bezig, maar wachten nog op een offerte van een straatmaker..

Puk1985
6 May 2011, 08:50
Prinses ik hoop dat je niet zo'n achterlijke offerte krijgt die wij eerst kregen :-?. Die gekken vroegen 2300 euro. Kan er nog steeds niet over uit! Hahaha.

Gelukkig hebben we nu wat oude vrienden op de kop kunnen tikken :mrgreen:.

Prinses88
6 May 2011, 08:57
Hahaha, we hebben al 1 offerte terug maar wachten op nog eentje! Die van ons was 5525 euro.. Snap niet hoe die erbij komt voor ongeveer 110m2 straten! Dat werkloon was alleen al bijna 3000 euro.. Sorry hoor, maar we wonen in een huurhuis en zijn dus echt niet van plan om er zoveel aan uit te geven! Mijn vader, oom en een kennis komen helpen..

vaddie
6 May 2011, 09:17
@Marijke: Poetsen. Vrijdag is mijn vaste poetsdag.
De boodschappen zijn al binnen. Nu even een boterham eten en hier bijlezen. Daarna alle beestenkooien verschonen en opruimen en poetsen.

@Prinsess: vandaag dag 15 Blijf ook gewoon doortesten tot ongi.

Prinses88
6 May 2011, 09:24
Vaddie, Het zou heel goed kunnen hoor.. Je ziet morgen vanzelf of die nog lichter is, dan weet je zeker of die geweest is! ;)

flower897
6 May 2011, 09:26
@ Marijke.. geniet lekker van je vrije dag:)

@ French.. spannend ga voor je duimen :wink:

@ Prinses.. Balen zeg dat je zo slecht slaapt, je zult nu wel helemaal op zijn!
Wat een belachelijke prijs zeg! Wij wonen ook in een huurhuis dat zou ik er ook nooit voor over hebben.
Ik heb het geluk gehad dat een kennis het gratis gelegd heeft en vriendjelief ook een gedeelte zelf gedaan heeft.

@ Puk.. knap hoor dat je zo fanatiek mee helpt:D Ik heb echt een hekel aan tuinieren haha!

@ Tijger.. werkse Balen zeg een late en vroege achter elkaar!

@ Vaddie.. Hoop dat je je ei nog niet gemist hebt.

Zo hier ook lekker 2 dagen vrij.. moet wel nog met school bezig maar zo geen zin in!

Fijne dag allemaal:)

Prinses88
6 May 2011, 09:40
Flower, hoe voel jij je? Dat is zeker een geluk.. Vriendlief kan wel straten, maar het komt wel op je knieen en rug aan! En er moet zoveel gestraat worden dat ie dan wel 2 weken vrij moet nemen.. Maar even zien hoe we dat gaan doen want we willen niet enorm veel geld er aan uitgeven!

Tijger1
6 May 2011, 09:57
princess wat balen dat je zo slecht slaapt!
komt misschien ook wel doordat je nu niet zoveel doet als je lichaam gewend is. en doordat je je beroerd voelt doe je rustig aan. maar je lichaam ius dan niet moe misschien
ik heb dat ook wel gehad aan het begin. en de laatste weken waren helemaal een ramp. haha

puk goed bezig in de tuin zeg!

vaddie oop dat je je ei nog kunt spotten!

offiecieel mag het ook niet, laat/vroeg. zit te weinig tijd tussen.
wij hebben wel een dienst die om 8.30 begint. maar dat is een rot dienst. dan werk je tot 17.30 en heb je een uur pauze.
ik ben nu zo ingepland, maar vind het niet heel erg. moet wel zeggen als ik de kleine naar de oppas moet brengen dat ik het dan zwaarder vindt, moet dan toch eerder mijn bed uit. en ben later thuis 's middags, omdat ik hem dan ook weer moet ophalen

flower897
6 May 2011, 10:15
@ Prinses.. jullie hebben ook zo'n grote tuin! Wel erg fijn natuurlijk maar niet met het bestraten ervan. Logisch dat jullie niet zoveel geld aan de tuin willen besteden je hebt tenslotte nu ook nodig voor de kleine.
Onze tuin is ook ongeveer zo groot.. maar wij hebben een hele grote vijver gemaakt dus dat neemt al een hoop ruimte in beslag.

Succes met het maken van je schoolwerk hoop dat je er een beetje aan toe komt.

Voel me verder aardig goed gelukkig:) Niet veel last van kwaaltjes.

Marijke1981
6 May 2011, 10:20
Puk: het kan ook zijn dat je je ei nog moet krijgen. ik had voor me ei en na me ei ook lichte streepjes. Dus gewoon ff iedere dag proberen als ze lichter worden dan is je ei al geweest. Succes

Prinses: jij bent dus heel goed zwanger meid! vervelend dat je zo slecht blijf slapen. Hopelijk kan je het weekend nog een beetje bijkomen.

Jeetje meiden allemaal de tuin doen..pff wel gaaf als het van de zomer dan helemaal af is.

Ik zit nu nog in me pyama te wachten op de bbq. Vriend is met dochter ff naar de Ikea kast voor haar kopen. Ik zou wel ff willen douchen, maar ben niet vooruit te branden.

Prinses88
6 May 2011, 10:36
Flower, onze tuin is meer dan 150m2 maar we gaan 110m2 bestraten incl. oprit.. Maar we blijven hier geen jaren meer wonen want het is te klein, we kunnen met 1 kindje hier nog wel wonen maar als we een 2de willen dan kun je hier niet blijven.. Fijn dat je lekker kwaalvrij bent, ik hoop dat ik dat straks ook weer ben!

Marijke, lekker toch! Ik ga nu weer verder met school.. Ben ook niet vooruit te branden, mn ogen vallen steeds dicht! Rustig aan, genieten..

Marijke1981
6 May 2011, 10:37
succes met school! ik droom ook nog ff weg

Prinses88
6 May 2011, 11:10
Dankje! Ik ben alleen alweer pissed off, de andere laptop loopt steeds vast.. Kan ik enorm slecht tegen! Zometeen de andere pc maar opstarten..

TJM
6 May 2011, 13:10
Hi girls, was even benieuwd of er nog nieuws was? heb alleen de laatste 2 pagina's gelezen maar blader zo nog wel verder.

Wow prinses jullie hebben echt een grote tuin zeg, heerlijk voor je kleintje!

Hier de afspraken gemaakt voor de echo op 18 Mei en de VK op 26 Mei, spannend hoor.
Zondag ben ik 5wk en dan begint de spannendste week aangezien de MK elke keer begin tussen 5 en 6wk. Echter had ik toen dus geen knaltesten en weinig kwalen.
Nu bij vlagen moe, vaak soort groeipijnen in mijn baarmoeder ( ik weet nu dat echte krampen wel anders voelen gelukkig), veel dorst, steekjes en gevoeligheid in borsten en soms echt het gevoel van een zwangere buik. Het is ook echt opgezet al, door m'n darmen natuurlijk. Bij mijn zoontje had ik een megabuik en ik ben bang dat ik weer die kant op ga.
Ik zal nog even een foto van mijn test gisteren toevoegen, lekker knal was die. Heb er nog 1 liggen voor zondag en dan laat ik het zo (zeg ik nu haha).
Zondag gaan we het vertellen aan mijn ouders en broer/zussen. Mijn broer vroeg het me op de man af gisteren (schrik), toch nog even de boot afgehouden en bewaren tot we zondag bij elkaar zijn en m'n laatste test heb gedaan.

liefs

Marijke1981
6 May 2011, 15:39
TJM: leuk hoor dat je het zondag gaat vertellen. Waren wij ook van plan maar stellen we mss uit voor de reactie van mijn vriend zijn dochter. DIe moet ff wennen eerst ff. Heel veel plezier met vertellen.

Prinses: is het nog gelukt met school?

Zo herkbaar hoor al die kwaaltjes TJM. Moet zeggen dat ik vandaag weer me eerste moodswing had. Vriendlief maakte een grapje (volgens hem) ik werd echt meteen super link....hij zei later het maar een grapje was....Ja vast... ach arme vriend hihi

ga nu eten bij de griek heerlijk

french
6 May 2011, 19:16
Toch nog even lezen hier, aangezien hub van mij ligt te snurken op de bank haha.
Ohh wordt net wakker :mrgreen:

Tcm ja een super knallende test zeg !!
Gaat vast goed nou !!

Marijke, Flower en Prinses allemaal niet vooruit te branden dus hihi.

Puk fijn dat jullie een heel eind zijn gekomen met de tuin !!

Nou weet eigenlijk nog niet of ik morgen ga testen, heb sinds vandaag zere boobs en mijn afscheiding word wat donkerder....dus denk dat de ongi toch gaat komen helaas :(

TJM
6 May 2011, 19:21
French, of je verliest straks wat innestelbloed, had ik bij mijn zoontje ook 3dg. Ik heb nu 3dg tevoren licht positief getest met KV, dusss het is een optie?

Prinses88
7 May 2011, 08:58
TJM, wat leuk dat je het gaat vertellen.. En als je er nu een goed gevoel bij hebt dan is het goed! Je testen worden ook donkerder dus dat is zeker positief..

Marijke, haha dus je eerste hormonen zijn even geuit! Gebeurt hier ook regelmatig, kan om het minste geringste uit mn vel springen.. Nee, het lukt me niet! Moet morgen wat inleveren, maar het zal enorm weinig zijn.. Zal wel commentaar krijgen maar dat interesseert me niet want studeer dit schooljaar niet meer af omdat ik teveel achterstanden heb die ik moet inhalen..

French, hm dus je denkt dat t door gaat zetten.. Hoop t niet!

Marijke1981
7 May 2011, 09:16
French en?? Ik hoop dat je gevoel niet gelijk heeft.

Prinses:wel zonde dat je dit jaar niet meer kan afstuderen. Is dat erg voor je baan?

Nou vandaag nog een test gedaan van cb omdat ik deze nog had liggen en die gaf aan 3+ lijkt wel of ik het mss een heel klein beetje begint te beseffen hihi nog niet helemaal hoor! Vandaag bank zoeken. Fijne dag meiden!

Prinses88
7 May 2011, 09:19
Marijke, ik heb geen baan dus maakt niks uit.. Zou in een invallerspoule terecht komen maar wil me eerst storten op ons kindje! Dus ik studeer deze zomer mooi door zodat het in september direct ingeleverd kan worden, dan hebben ze het nog niet zo druk en ben ik hopelijk voor november klaar.. ;) Succes met het zoeken naar een bank.. En nu stoppen met testen! :p Je bent echt zwanger..

french
7 May 2011, 12:22
Helaas negatief getest :cry:, de cystes in mijn borst doen ook weer mega zeer dus echt een teken dat mijn ongi gaat komen morgen of overmorgen.
helaas op naar de volgende ronde dus maar. Ben wel licht teleurgesteld, maar had het eigenlijk ook niet verwacht. Dus vol frisse moed naar de volgende ronde maar.

Prinses je gaat er dus niet meer van uit dat je dit kan nog je studie kan afmaken, das wel balen zeg. Maar als het niet lukt dan gaat het niet idd. Op naar het nieuwe studiejaar dan maar en dan alles afronden.

TCm veel plezier met vertellen morgen !!

Voor de mama's en mama's to be morgen een fijne mamadag :mrgreen:
xx

french
7 May 2011, 12:23
Marijke jullie hadden toch al een nieuwe bank, of waren dat meubels alleen ?
Succes met zoeken dan maar !!
Dochter van je vriend al wat bijgedraaid ondertussen ?

Marijke1981
7 May 2011, 16:02
French: balen hoor dat de test negatief was... het is altijd shit ook al verwacht je het mss een beetje. Nou hopelijk heb je morgen een super mooie moederdag.

Prinses: oké ik dacht dat je nu al een baan had sorry. Maar goed moeder zijn is ook een baan :):) hopelijk kan je dan de zomer alles geven voor je studie en slaag je met vlag en wimpel.

Ja we hadden alleen nieuwe meubels en vandaag een bank gekocht met een stoel. Dus dat is ook weer klaar. Duurt alleen 3-4 maanden..ik zei tegen me vriend tegen die tijd waggel ik al..hihi. Verder hebben we een soort grote toffee gekocht met de tekst: voor de allerliefste tante (is voor me zus en schoonzus) en voor de moeders een blik gekocht met de tekst: We zijn in verwachting... nou vond ik wel leuk. Helaas wil dochter niet mee doen. vind het nog steeds...k...t. Baal wel maar ga morgen niet me dag laten verpesten. Dit is onze dag morgen, ohja en voor de moeders hahahaa.. (ik geef me zus altijd een moederdagcadeau dus ze zal niets vermoeden haha). Me hubbie en ik hadden het erover hoe onze ouders zouden reageren. Ik moest weer janken meteen....hij begon me haast uit te lachen en zei; zal ik het woord maar doen... Lijkt me een goed plan!!!!.. fijne avond

En fijne moederdag!

flower897
7 May 2011, 16:32
@ French.. Balen zeg van je negatieve test.. echt jammer! Hopelijk meer geluk in de volgende ronde..
Hoop dat je morgen een leuke moederdag hebt, laat je lekker verwennen:wink:

@ Marijke.. Balen zeg dat de dochter van je vriend er niet aan mee wil doen.. Idd niet je dag door laten verpesten! Heel veel plezier morgen met vertellen.:)

@ Tjm.. Ook heel veel plezier morgen met vertellen:)

vaddie
7 May 2011, 20:17
Wij vandaag nieuwe eetkamerstoelen gekocht. Verder gesport en naar de markt geweest. Niet veel spannends.

vergeten te testen dus nu wachten tot ik weer naar het toilet moet.

TJM
7 May 2011, 21:01
en vaddie, al nieuws?

Puk1985
7 May 2011, 21:31
French jammer van je negatieve test :(. Al tekenen van ongi?

Vaddie spannend meid. Ondertussen al getest?

Marijke ondanks het 'gezeur' met de dochter van je vriend toch heel veel plezier morgen op moederdag. Je bent nu gewoon al een beetje mama :).

TJM die testen van jou gaan steeds meer knallen! Super meid! Geeft misschien ook wat meer vertrouwen.

Flower geen last meer gehad van het flauwvallen. Zal met dit warme weer misschien wel extra opletten zijn,

Prinses al een beetje puf gevonden voor je schoolwerk?

Wij zijn al aardig ver gekomen met de tuin. Alles is eruit en er ligt nieuw zand in. Nu nog even op het telefoontje wachten van het tuincentrum wanneer ze de tegels komen leveren. Zal blij zijn als het af is :).

Een voordeel is wel dat ik geen tijd heb om me druk te maken om mijn cyclus ;). Keek net op mijn ticker en toen dacht so zo ver al ;).

Prinses88
7 May 2011, 22:25
French, balen zeg van je test.. Maar vol goede moed weer verder hoor! Jij ook een fijne moederdag morgen.. :D

Marijke, beetje jammer van de dochter van je mannetje maar daar hoeven jullie het nieuws niet door te laten verpesten.. Misschien komt ze morgen zelfs wel los in al die feestvreugde! Leuke ideetjes trouwens.. Nee, heb nu een LIO (leraar in opleiding functie) dus krijg wel betaald maar is maar een klein bedrag omdat ik afstudeer!

Puk, lekker dat je er toch iets minder mee bezig bent.. En de tuin schiet dus mooi op! Wij gaan het waarschijnlijk ook allemaal zelf doen, anders wordt het echt te duur..

Schoolwerk is drama, vandaag echt helemaal van de leg geweest.. Dus ben het huis uitgevlucht en ben gaan ontspannen bij mn ouders! Die vinden het ook niet goed dat ik me er zo druk om maak want is niet goed voor mij en de baby.. Moet toch volgend schooljaar nog dingen doen dus het komt wel..

Marijke1981
8 May 2011, 08:16
Vaddie: lekker geshopt dus... en heb je al getest?

Puk: lekker hoor dat jullie al zo ver zijn met de tuin. En ook heerlijk dat je er minder mee bezig bent.

Prinses: idd niet druk maken probeer alles op je af te laten komen. Ja ik ga lekker genieten vandaag..hihi.. en huilen ook denk ik zo hihi

Prinses88
8 May 2011, 09:25
Heel veel plezier met vertellen vandaag Marijke!

Hier weer ontzettend moe, wat baal ik enorm dat het slapen niet wil.. Morgen moet ik weer volop aan de bak, zal wel afkicken zijn als je zo moe bent! Ben ik zo snel prikkelbaar en wil het niet afreageren op de kinderen.. Nou ja, we zullen zien..

french
8 May 2011, 12:56
Marijke lekker geshopt dus gisteren, jammer dat dat 3-4 maanden moet duren, wat een lange levertijd zeg. Nou ja daarna kun je er extra van genieten als je zolang erop hebt moeten wachten.
Hoe ging het vertellen :mrgreen:
Heb jij nog last van je hooikoorts, gatsie ik heb te hard geroepen. Heb er sinds deze week behoorlijk last van. Zit in dubio of ik een tablet zal nemen, aangezien ik toch negatief heb getest. Kan het deze week dan wel gebruiken misschien. Heb me een dikke ogen in het hoofd en jeuken mega. En lekker niezen steeds, heerlijk zeg :(

Puk jullie hebben de hele tuin leeg dus, wat een karwei hé.
Nu de tegels en planten erin en van het zomer lekker languit in de stoel liggen in de tuin :mrgreen:
Wel wat tekenen van een ongi hier, zere borsten en mijn humeur haha, kan niet zoveel hebben van hub :oops: zal morgen wel komen denk ik..
Hoelang denk je dat je cycles is deze maand...je denkt je ei gevoeld te hebben toch laatst ?

Prinses groot gelijk, lekker ontspanning zoeken bij je ouders hoor !!
Nog steeds slecht slapen dus, dat gaat ook giga opbreken.
Heb je thee nog gekocht ? Mss hebben ze bij de apotheek ook wel wat homeopatisch
om te proberen..

Prinses88
8 May 2011, 13:03
French, nee want moet overgeven van thee.. :S Erg vervelend! Maar ben zo verschrikkelijk moe, ben zo bleek met zwarte kringen onder mn ogen.. Lijk wel flink ziek! Hoe is 't bij jou, nog geen voortekenen?

french
8 May 2011, 13:06
Is je hb ook al geprikt dan ? Mss is die veel te laag.
Vervelend hoor dat je zo moe bent, ik had het ook de hele zwangerschap.
Het enigste wat ik wou was slapen slapen slapen, ben met 14 weken ook al
naar 75% werken gegaan daardoor en 25% in de ziektewet beland.
Je hebt het dan zo anders voor ogen als je nog niet zwanger bent, maar het kan
echt een aanslag op je lichaam zijn en helemaal als slapen dan niet wil :(
Hopelijk kan je snel wat energie terug vinden als je het eerste trimester erop
hebt zitten, al is dat nog maar 1 dagje. En dan gewoon al 12 weken zeg :)
Dan gaan we voor de 13 weken en weer energie.
O ja wat ook helpt is floradix voor energie, is in drankje of tabletten te krijgen, is homeopatisch.
Zo wat een verhaal haha.

french
8 May 2011, 13:07
O ja hier wel wat tekenen, zere boobs en mijn humeur :)

Prinses88
8 May 2011, 13:19
Mijn hb is de vorige keer geprikt bij de vk, was netjes 7,8.. Maar ben gewoon zo moe omdat ik elke nacht maar 4 uurtjes echt slaap en dan alleen maar lig te draaien! Dat drankje ken ik niet, zal es even kijken.. Drink nu elke keer maar warme melk, maar helpt ook niet..
Je gaat er inderdaad vanuit dat het wel goed gaat komen, maar merk het wel degelijk! De een heeft toch meer last van kwaaltjes dan de ander, heb je helaas niet voor het uitkiezen.. School gaat nu ook op een lager pitje zodat ik wel voldoende kan rusten.. ;)
Morgen inderdaad 12 weken, zo bijzonder dat ik dan bij de magische grens ben! Nog een dikke week wachten en dan krijgen we weer een echo, ben zo benieuwd..

Spannend, misschien word je wel niet ongi.. Blijf natuurlijk niet voor niks hier mijn hormonen strooien! :p

french
8 May 2011, 13:39
Tis voornamelijk voor je Hb die floradix, maar ook nog wel andere dingen geloof ik....anders even googlen mss ;)
Over een goede week weer een echo dus, super, weer kijken naar jullie ukkie :-D

Verwacht het niet hoor dat ik zwanger ben, heb gezegd tegen mijn man toen we van start gingen dit kan wel eens langer gaan duren dan we denken. Gewoon een voorgevoel, iets zegt me dat we nog wat maandjes geduld moeten hebben ofzo...

Marijke1981
9 May 2011, 06:34
French: had gister wel last, maar verder eigenlijk niet zo. Gelukkig maar, wel balen dat jij er wel last van hebt. Misschien toch een dagje wachten met de medicijnen je weet maar nooit. Hoe gaat het nu? Het heeft geregend meestal is het dan wat minder met de pollen. Ja lang he 3-4 maanden, maar ach het is in ieder geval uit me hoofd dat ik dat nog moest regelen haha. Weer een taak van het lijstje af.

Prinses: kan je de vk of ha niet ff bellen? Je kunt dit natuurlijk niet nog weken volhouden zo. Succes vandaag met werken.

Gister eerst verteld aan me zus. Ik had een snoeptrommeltje met de gaafste tante van de wereld. Ze begreep het niet. Ze dacht dat ik dat voor me nichtjes had gegeven… Me vriend zegt, ze begrijpt het niet he… nee wat dan..Ze is zwanger… Me zus gillen en huilen, ik ook huilen en trilde alle kanten op hahaha, zo leuk. Ik dacht dat ze het al wist, maar ze had het helemaal niet door. Haha zwanger ook helemaal blij en ben meteen door me nichtjes het hemd van me lijf afgevraagd hihi.. Toen naar me moeder. Op dat doosje stond in verwachting…moeders begreep dat natuurlijk meteen en jaar hoor daar kwamen de tranen weer hihi.. Vader was erg nuchter, maar dat komt nog wel. Die moet dit soort dingen altijd laten bezinken. Toen me broer gebeld. Die zou ik niet zien die dag (wel jammer), maar wilde het hem wel meteen vertellen. Die begon door de telefoon van: muts en dat vertel je nu pas (hahah wist het natuurlijk al een hele week hihi) hij wilde me graag knuffelen, maar dat wordt lastig door de telefoon. Toen naar me schoonouders. Me schoonmoeder gaf een kreet door de tuin (waarschijnlijk gehoord door de hele buurt J) begon ook te huilen natuurlijk. Schoonvader snapte het niet want die had nog niets gezien. Haha die begon stiekem ook te huilen. Toen me schoonzusje hetzelfde gegeven als me zus. Nou die begreep het ook niet, dus wij ook uitleggen die was ook super blij… Zou was wel super moe na de dag en lag om half 9 te slapen. Werd natuurlijk wel meerdere malen wakker om te plassen en om 5 uur was ik klaar wakker. Nu weer een nieuwe week..pff nog 2,5 week wachten op echo…jeetje wat gaat dat langzaam….Werkse!

Puk1985
9 May 2011, 07:25
Marijke wat een leuke reacties van iedereen :). Dat zal je wel even goed doen na de reactie van de dochter van vriendlief.
Hebben jullie het ook nog droog gehouden tijdens de BBQ. Bij ons ging het precies daarna regenen. Maar toen zaten we gelukkig al weer binnen ;).

Vandaag weer een nieuwe werkweek. Moet echt even zin maken hoor pfffff.
Zit trouwens ook helemaal onder de puistjes en mijn (.)(.) zijn heel zacht. Denk dat ongi in aantocht is...

Marijke1981
9 May 2011, 07:31
Puk: ja was super leuk. Voel me ook weer helemaal op me roze wolk zitten. Ja 1 spetter gehad. We waren ook maar wat eerder begonnen gelukkig. Verder lag ik om half 9 in coma dus ik weet niet hoelaat het ging regenen :):)

Haha als jij dit zin hebt geef mij dan ook wat :):) Nog de ovu testen gebruikt? Dan is het namelijk ook wat makkelijker rekenen voor je ongi. Ik hoorde ergens dat iemand juist pukkeltjes etc kreeg bij haar ei ipv ongi..Dus als je je ei nog niet hebt gehad mss is het dat wel.

Odile
9 May 2011, 07:59
marijke, fijn dat de familie positief en leuk reageerde, dan komt het ook zeker goed met de dochter van je man. dat kan niet anders.

Marijke1981
9 May 2011, 08:07
Odile: hoe is het met jou? Druk aan het klussen :)

Puk1985
9 May 2011, 08:36
Marijke ik ga de ovutesten volgende ronde gebruiken. Nu deze ronde nog even aankijken ;).
Volgens mij was het Vaddie die puistjes kreeg tijdens de eisprong. Ach ja ik mer het vanzelf wel weer. Maak me er nu minder druk om dan de vorige ronde.
Hier nog geen zin gevonden hoor om te werken. Blegh!

Odile hoe is het met jou?

Marijke1981
9 May 2011, 08:52
Oh was dat Vaddie: hihi ben een beetje van slag. Wie weet heb je de volgende ronde niet nodig. hihi. Hier ook geen zin gevonden anders had ik het ff gemaild..hihi

vaddie
9 May 2011, 08:57
@Puk Dat ben ik inderdaad. Ik krijg pukkels rond mij ei. En ik heb de zin ook niet gevonden.

Heb nog wel getest afgelopen weekend maar nog steeds geen ei. Weet nu vrijwel zeker dat ik mijn ei gemist heb deze maand. Ik vermoed dat ik mijn ei rond dag 7/8 had. Had toen dus veel pukkels en twee rugpijn.
Ben dus ook nog aan het denken of het nog zin heeft door te testen tot ongi? Er blijft een heel licht streepje staan.
(rond die dagen wel geklust dus wie weet......)

Vandaag een korte dag op het werk. Moet vanmiddag naar het ziekenhuis. Mijn bovengebit gaat eruit, dan happen enzo, composiet afslijpen en dan gebit weer terug. Ze gaan een nieuwe maken.
(alleen mijn voortanden zijn nog mijn eigen tanden, de rest is een soort kunstgebit. Dat zit met lange schroeven in mijn kaak vast op implantaten) In principe doet dit alles geen zeer. Maar ja na 2 uur gerommel in mijn mond ben ik waarschijnlijk niet erg blij.

Puk1985
9 May 2011, 09:00
Aiiiii Vaddie dat klinkt allemaal niet lekker. Ik ben niet bang voor de tandarts, maar ben ook zeker geen held daarin.
Ik moet eigenlijk mijn verstandskiezen onder laten trekken, maar ik durf niet :oops:.
Veel succes vandmiddag! Hoop dat je ei goed benut is deze ronde ;).

Marijke1981
9 May 2011, 09:05
Vaddie: had een heel verhaal getypt komt me baas binnen...:) haha ik hoop natuurlijk dat je de testen niet meer nodig hebt. Ik had ook heel vaak een lichte test en die werd niet lichter of donkerder. Mocht je toch ongi worden dan 14 dagen eraf halen en dan weet je of je pukkeltjes e.d. van je ei waren of niet. Hopelijk heb je je ei gewoon goed benut.
Jeetje pff het is nogal wat bij de tandarts. Heel veel succes. Ik ben geen held bij de tandarts.

flower897
9 May 2011, 09:18
@ Marijke.. Wat leuk zeg al die reacties van je familie:D Super!

@ Vaddie... Succes bij de tandarts.

@ Puk... hoop echt voor je dat deze ronde véél korter is!

Odile
9 May 2011, 09:30
vaddie, gedver, ik ben niet bang voor de tandarts maar dat vind ik nu ook weer niks. succes dus maar.

puk en marijke, met mij gaat het niet zo goed. heb erg veel pijn momenteel waar ik niet van weet hoe het komt (het is el fybro maar weet niet wat ik verkeerd heb gedaan). daarnaast ook veel pijn in mijn borsten en misselijk in de ochtend totdat ik gegeten heb. dus gewoon algehele ellende oiv de fybro. maar goed we slepen ons er wel weer doorheen morgen de uitslag van de seconde opion en dan ook maar vragen wat voor pijn bestrijding ik kan krijgen. verder druk aan de klus en we gaan het wel weer merken.

Puk1985
9 May 2011, 09:36
He gets Odile. Dat is gewoon kl*te dat je je zo voelt! Ik hoop op beterschap voor je meid.
Ben benieuwd naar je second opinion.

Marijke1981
9 May 2011, 09:38
Odile: he wat vervelend meid. Hopelijk heb je wat aan de second opinion en kunnen ze wat voor je betekenen. Dikke knuf

Flower: hoe gaat het met jou? Nog kwaatljes? Je gaat richting de 8 weken...

vaddie
9 May 2011, 10:05
@Odile: echt K*t. Hopen dat je snel aan nieuwe pijnbestrijding kan beginnen.

@Marijke: die 14 dagen ei/ ongi hoeft niet. (dan zou ik maar een cyclus van 3 weken hebben?) Is ongeveer 14 dagen. Maar kunnen er ook 11 zijn, maar ook 17.

Zucht, eigenlijk is zwanger worden dus best ingewikkeld?

Hahahaha

Marijke1981
9 May 2011, 10:17
Vaddie; ja dat klopt idd maar meestal is het tussen 12 en 14 dagen, hopelijk weet je het snel (natuurlijk wel met een posi test) hihi

Ja zwanger worden is echt heel moeilijk, zwanger zijn is veel gemakkelijker hahaha

Tijger1
9 May 2011, 12:33
zo was ik ook weer eens even.
van het het weekend gewerkt en niet de puf gehad om hier te komen.

french en is je ongi al gekomen? of misschien toch wel te vroeg getest!!
duim nog steeds!

puk ben benieuwd of je ongi gaat worden?
als het wel zo is, is het wel balen dat je ingi er is, maar wel goed dat dan je ronde wel korter is!

odile wat vervelend dat het niet lekker met je gaat!
ben benieuwd naar de uitslag morgen!

hoop dat dit jullie ronde is!!

marijke wat een leuke reacties!!

princess balen dat het slapen nog steeds net goed gaat.
als je aan de floradix gaat, kan ik je aanraden om de pilletje te nemen, ik vond zelf het drankje erg goor. moest daar elke keer bijna van overgeven als ik het nam.

vaddie vervelend dat je niet weet of je ei nu al wel of niet geweest is.

vandaag lekker vrij.
vanmorgen lekker samen met de kleine man naar de apenheul geweest. erg leuk weer
de aapjes kwamen weer op de buggy. een ging aan de tenen van de kleine zitten en een aan zijn haartjes. haha
weer leuke foto's kunnen maken.

french
9 May 2011, 12:38
Marijke wat een super leuke reacties allemaal, lekker gillen haha :)
Hier heeft nu net juist pas geregend voor het eerst in maanden, dus nu hopelijk wat pollen de lucht uit !!

Puk hopelijk geen ongi voor je, hoeveel dagen denk je nu te zitten dan.
Vorige week je ei gevoeld toch ergens ..?

french
9 May 2011, 12:42
Vaddie succes bij de tandarts, klinkt niet echt fijn die behandeling zeg.

Odile balen zeg dat je zón last hebt van je fybro, zit je niet echt mee op het moment.
Hopelijk komt er morgen wat uit de second opion, en kun je goede pijnbestrijding krijgen zodat
je weer normaal kan functioneren.

french
9 May 2011, 12:43
Tijger nee nog steeds geen ongi, zou ik dan mss toch te vroeg getest hebben :?
Denk dat het morgen wel komt, zit nu op dag 27 namelijk.

Marijke1981
9 May 2011, 13:05
Tijger: haha lijkt me ook heel leuk om met een kleine daar heen te gaan. Hihi vond hij het niet eng toen ze aan zijn haartjes zaten? Nou ben moet je morgen nu weer werken?

French: nou ben benieuwd hoor French ik blijf duimen draaien en voordat ik het vergeet meiden ik zou nog wat hcg geven...

************************************************** ************************************************** ************************************************** ************************************************** *****************

french
9 May 2011, 13:19
Oh HELLLLLUUUUPPPPP wordt gek hier.
Net toch even een testje gedaan, en ik zie een heeeeeel licht streepje.
Zou het dan toch :mrgreen:
Ohh my god !!

Puk1985
9 May 2011, 13:26
Foto, foto, foto!!! :mrgreen:

Marijke1981
9 May 2011, 13:32
french wahahahahaha streep is streep jaajajajaaa

flower897
9 May 2011, 13:33
@ French... OH ik hoop het voor je!:D Streepje is streepje toch?

@ Odile.. Balen zeg dat je zo'n pijn hebt, hopelijk is er snel iets aan te doen!

@ Tijger.. leuk zeg met de kleine naar de apenheul:) Geniet nog lekker van je vrije dag!

@ Marijke.. Voel me gelukkig goed:) Alleen erg moe en helaas heel veel last van pukkels! Maargoed hoort erbij he:wink:
Hoe gaat het met jou?

french
9 May 2011, 13:35
2329

Tis zo licht dat het niet eens op de foto krijg bijna...dus weet niet of jullie het wel kunnen zien...als je op de foto klikt zie je hem iets groter.

french
9 May 2011, 13:36
Jullie kunnen het niet zien denk ik, denk dat hub het niet een kan zien haha.
Maar zie toch echt een hele lichte verkleuring :)

Marijke1981
9 May 2011, 13:37
French: ik zie niet heel veel idd wel iets maar lastig te zien. morgenochtend nog een test doen...jeetje meid wat spannend. ben je aan het trillen hihi

Flower: ja herkenbaar zeg. Ook moe en pukkels hihi

flower897
9 May 2011, 13:38
Jaaaahhh:D Als ik mijn laptop scherm kantel zie ik idd een heel lichte verkleuring! Anders nog ff kv test halen??

french
9 May 2011, 13:38
haha nee zit niet te trillen, maar besef het ook nog niet helemaal ben ik bang.
Tis ook zo licht dat streepje, als ik nou direct een dikke streep had.
Blijft nog even afwachten nu vind ik...woensdag nog maar testje ofzo denk ik..

french
9 May 2011, 13:39
Flower ja zie jij het ook, gelukkig ben ik niet helemaal gek haha.
Kv zit hier niet in de buurt dan moet ik een stuk rijden (15 km), zijn die gevoeliger ?
Anders rij ik zo nog even die kant op haha :) zoonlief is toch alweer wakker.

Marijke1981
9 May 2011, 13:40
French: ja idd of morgenochtend met ochtendurine scheelt toch ook. Maar als je zo lang kan wachten met testen....knap hoor...mag ik je alvast een heel klein beetje feliciteren...gefeliciteerd.

Marijke1981
9 May 2011, 13:41
Ja kv zijn gevoelig er anders als je geld over hebt een cb test of 1-2 weken zwanger of plusjes test. De cb test was van mij een stuk duidelijker dan de kv test.

flower897
9 May 2011, 13:41
Dat is idd niet in de buurt.. Ja volgens mij zijn die 2 voor 5 gevoeliger.
Ik had namelijk van verschillende merken testen gedaan en die van de kv waren veel duidelijker:)

french
9 May 2011, 13:45
Ms zón test van cb doen idd, oh maak mezelf helemaal gek nu.
Maar moeten even wachten haha, mss is het wel niks.
ook omdat ik helemaal niks voel aan mijn lichaam, bij mijn zoontje hing ik al kotsend boven de pot namelijk.
Zou zón cb test ook al positief uitslaan nu, ook als ik zón licht streepje had ???
Ik heb met sensitest getest namelijk, die zijn ook al gevoeliger toch...
Ohhh dom dom heb zaterdag met een verjaardag ook nog 2 wijntjes gedronken, dacht echt dat ik niet zwanger zou zijn.

french
9 May 2011, 13:45
Marijke thnaks, denk dat je me iss voorzichtig mag feleciteren :)

french
9 May 2011, 13:46
Oh jeetje wordt helemaal nerveus haha, maak me toch typfouten.
Even kalmeren haha.
Ik bedoelde;

Marijke Thanks, denk dat je me idd voorzichtig maar feliciteren.

Marijke1981
9 May 2011, 13:48
Trouwens French: jij had toch ook een goede ongi vorige keer. Echt zo'n schoonmaak beurt. Dat had ik ook de laaste keer ook en allebei zwanger toevallig zeg.

french
9 May 2011, 13:50
Ja dat was idd echt een schoonmaakbuurt de vorige keer, mss heeft het idd wel invloed ;)
Ohhh kan niet wachten tot hub thuis is, als ie nou maar optijd is.
Wordt helemaal gek hier, wil hem eigenlijk om zijn nek vliegen haha.

Marijke1981
9 May 2011, 13:50
French; meid die wijntjes kunnen echt geen kwaad. Ik had ook de woensdag voordat ik wist dat ik zwanger was wel meer dan 2 wijntjes op. Je hebt pas een bloedband met 5 weken. En ja die cb zijn ook heel gevoelig. 4 dagen voor NOD staat erop

Marijke1981
9 May 2011, 13:51
erg he ik stond toen ook zo te trillen. Hoelaat is hubbie thuis en heb je nog tijd voor het kruidvat? Haal er meteen wat meer hihi

french
9 May 2011, 13:52
Hub is om half vijf vrij, maar is meestal pas na 5uur thuis....zal hem smsen.
Maar dan vermoed ie mss wel wat haha.
Ik ga even zoonlief pakken en naar de kruidvat scheuren haha, ben nou toch wel erg benieuwd.
Haal even die cb test maar denk ik :)

french
9 May 2011, 13:53
French; meid die wijntjes kunnen echt geen kwaad. Ik had ook de woensdag voordat ik wist dat ik zwanger was wel meer dan 2 wijntjes op. Je hebt pas een bloedband met 5 weken. En ja die cb zijn ook heel gevoelig. 4 dagen voor NOD staat erop

Ja is ook zo vanaf 5 weken pas, mss nog wel later.
Me nu maar gedragen haha :)

Marijke1981
9 May 2011, 13:53
Of allebei hihi... niet te hard scheuren he... nou ik kom vanaaf nog wel ff kijken hoe het heeft uitgepakt..Jeetje meid ik zit gewoon voor jou in de zenuwen..hihi

Marijke1981
9 May 2011, 13:54
we zitten lekker langs elkaar heen te tikken hihi.... ja nu niet meer...ik ook niet...

Tijger1
9 May 2011, 14:14
french heb je al even gesproken!
maar ook vanaf mij alvast voorzichtig gefeliciteerd!

moet je naar eóord voor de kv?

er zijn ondertussen hier al heel wat zwangeren de laatste tijd bijgekomen zeg!
hoop dat ik mij snel mag aansluiten daarbij! en de rest natuurlijk ook!!

Puk1985
9 May 2011, 14:19
Whaaaaaa French wat spannend!!! Ik probeer steeds even te komen spieken of er al nieuws is :D.

Odile
9 May 2011, 14:24
french, doe voorzichtig in de auto. maar voor nu alvast een heel klein beetje gefeliciteerd!

tijger daar sluit ik mij bij aan. hopelijk kunnen we snel volgen.

Tijger1
9 May 2011, 14:36
odile ik hoop het zo!
hoop voor jouw ook heel erg, dat zou dan betekenen dat jullie niet verder de medische molen in hoeven!!

weet niet meer wie het vroeg, maar ben morgen ook nog vrij. en moet woensdag en donderdagavond van 17.30 tot 22.45 werken. en dan zaterdag van 7.00 tot 11.00. eindelijk een rustig weekje met werken
en de kleine man vond he tniet erg dat het aapje aan zijn haar zat. maar ik heb hem wel snel weggejaagd, was beetje bang dat hij aan zijn haren ging trekken. haha

lin84
9 May 2011, 14:41
Spannend French. Hopelijk heb je snel een duidelijker streepje. Maar ook ik zie het op de foto hoor! :-)

Marijke1981
9 May 2011, 14:42
Tijger: ik zie het al echt voor me he dat die aap zo aan ze haar gaat trekken. dat is toch niet grappig hihi

french :en

ohja tijger en odile vaddie en de rest wel de hcg vangen he meiden. jullie zijn ook snel aan de buurt. ik gun het jullie zo erg.

Tijger1
9 May 2011, 14:46
ik probeer het elke keer al te vangen, maar blijkbaar kan ik niet zo goed vangen. haha

marijke ik heb foto's op mijn hyves gezet van vanmorgen.
2 foto's dat aapje bij de kleine man op de buggy zat

Marijke1981
9 May 2011, 14:57
Nou heb ff gekeken echt super lief....
Nog 1 keertje dan komt het...******************************************** ************************************************** ************************************************** ******

Tijger1
9 May 2011, 15:10
heb weer een poging gedaan om het te vangen!!
eind van de week heb ik mijn ei als het goed is. dus dan zullen we daarna merken of het gelukt i met het vangen, of dat ik nog steeds niet kan vangen. haha.

leuk he marijke.
wij hebben ons abbonnement er al uit van de apenheul. ben nu al 3 keer geweest en per keer kost het 18 euro geloof ik. en wij waren pp voor een abonnement 24 euro kwijt

Marijke1981
9 May 2011, 15:17
Tijger: nou hopelijk heb je geen gat in je hand hihi

Oh das echt beter zo'n abbonnement zeg...wij hadden dat van blijdorp. Ook zo veel goedkoper. Je hoeft maar twee x te gaan en je hebt je geld er al uit.

french
9 May 2011, 15:21
Hihi wat een spanning hier,
maar ik heb de digitale test gedaan van cb en die zegt ZWANGER :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
1-2 weken. Nou dat kan kloppen, zit morgen op dag 28.
Ohhhhh ben helemaal in de zevende hemel, zoonlief snapte er net niks van.
Mama vrolijk door de huiskamer rennend en hem door de lucht zwieren :-D
Test ingepakt, hub heeft afgelopen vrijdag net een examen gehad en was ervoor geslaagd.
Dus zeg gewoon dat het nog een verlaat cadeau is. Ben ben benieuwd naar zijn gezicht haha. Ohhhh meiden ben zo happy :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

french
9 May 2011, 15:22
Tijger en Odile hoop dat het voor jullie natuurlijk ook heel snel raak is !!!!!!!!
En de andere meiden natuurlijk.

Tijger1
9 May 2011, 15:24
french gefeliciteerd meid!!!
ben benieuwd wat je mannetje zegt!

Puk1985
9 May 2011, 15:24
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd French :D:D:D:D.
Dit begint echt een vruchtbaar topic te worden ;).

french
9 May 2011, 15:30
Thanks meiden :)
Dit is idd een goede maand schijnbaar, veel zwangeren hé.

Tijger1
9 May 2011, 15:32
het is echt een vrucht baar topic.
voorspelt veel goeds voor ons die nog niet zwanger zijn allemaal. haha

french
9 May 2011, 15:33
Idd nu nog 1 meer sterretjes kan gooien haha **************************** (heb er nog niet zoveel whhhaaa)
Toch vind ik het wel vreemd dat ik niks aan mijn lichaam voel...bij mijn zoontje was ik al hondsberoerd.
Dat maakt me er niet helemaal gerust op nou moet ik zeggen.

Tijger1
9 May 2011, 15:41
french elke zwangerschap kan anders gaan.
misschien heb je nu wel helemaal geen last van misselijkheid en overgeven.
hihi, volgens mij heb jij dit ook een poosje terug een keer tegen mij gezegd, toen ik zei dat ik daar weer erg tegen op zag. haha

Odile
9 May 2011, 16:36
french, nou nogmaals gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!

tijger, het vangen probeer ik ook elke keer maar tot op heden heb ik denk ik ook een kapot net. misschien is het nu gelukt :-)

vaddie
9 May 2011, 17:05
@French: gefeliciteerd!

Ziekenhuis viel echt tegen. (oke, wanneer niet) Het slijpen en boren was behoorlijk pijnlijk. Mijn mond klopt nu flink en heb barstende hoofdpijn.

Straks even naar de bieb, gereserveerde boeken halen en de rest van de avond lekker rustig op de bank.

Tijger1
9 May 2011, 17:18
odile ook jij dus al niet zo goed in vangen nu. haha
moet maar snel mijn gat in mijn hand maken en jij je net. hihi.

vaddie wat balen dat het tegen viel in het ziekenhuis.
hoop dat de pijn snel minder wordt!

french hoe reageerde je mannetje?

Odile
9 May 2011, 17:33
tijger, ik zie ons al rennen hihihihihi.

vaddie, balen dat het tegen viel, sterkte voor vanaaf.

French, we want details!!!!

french
9 May 2011, 17:38
Nou had het ingepakt en kon mijn lach bijna niet verborgen haha.
Dus hij het uitpakken en zegt ie; :-o wat is dit nou, hoe kan dat nou (vanwege de negatieve test zaterdag) ik zei tja te vroeg getest denk ik. Toen werd ik helemaal happy haha :)
Hij is alleen nog een beetje voorzichtig en mag van hem niet te blij doen, meer zelfbescherming voor me. Vanwege de miskraam die ik voor ons zoontje heb gehad.
Maar hij is wel erg blij :mrgreen::mrgreen:

Vaddie beterschap met je mond !!

french
9 May 2011, 17:38
Toen werd hij helemaal happy bedoel ik haha ;)

Odile
9 May 2011, 18:04
french, het stijgt je nu al naar je hoofd ;-)

Tijger1
9 May 2011, 18:42
odile ik zag ons ook al samen rennen. had ook al dikke lol toen ik het aan het typen was. haha

frnech superr de reactie van je man.
kan mij wel voorstellen dat hij nog voorzichtig is.
hoever was je toen dat je de miskraam kreeg?
hoe gaat het nu met je borsten dan? daar had je toch best last van dit weekend, van je cystes?
hoop dat dat niet erger wordt nu.

french
9 May 2011, 18:58
french elke zwangerschap kan anders gaan.
misschien heb je nu wel helemaal geen last van misselijkheid en overgeven.
hihi, volgens mij heb jij dit ook een poosje terug een keer tegen mij gezegd, toen ik zei dat ik daar weer erg tegen op zag. haha

Is ook wel zo dat ik er nu geen last van hoef te hebben, maar toch als het eenmaal zo is zit het je toch niet helemaal lekker.
Maar mss hang ik volgende week wel boven de pot haha.

Odile haha stijgt me idd naar mijn hoofd, ben er helemaal hyper van hihi.

Tijger nu wel iets gevoelige boobs, maar niet zo erg als van het weekend gelukkig.

Tijger1
9 May 2011, 19:09
french ik hoop ook dat je niet veel van je cystes krijgt in je zwangerschap!
kan mij wel voorstellen hoor wat je bedoelt met dat je nnu nog nergens last van hebt.
hoop het niet voor je dat je volgende week boven de pot hangt. haha
beste vriendjes met de pot zijn is nou niet echt leuk. haha

french
9 May 2011, 19:16
Nee leuk is het niet, maar wel een teken dat het goed zit haha.
Ach zolang ik geen bloed verlies of krampen heb moet ik me ook maar geen zorgen maken denk ik.

Tijger1
9 May 2011, 19:22
wanneer ben je nu uitgerekend?
inderdaad zolang je geen kramp en bloedverlies hebt , moet je er vanuit gaan dat het goed is.
maar snap je gevoel wel heel goed. maar goed het kan nog komen dat je last van dingen gaat krijgen

french
9 May 2011, 19:23
17 jan. 2012 uitgerekend, mk de vorige keer was rond de 8 weken.
Je vroeg het volgens mij ergens, weet alleen even niet meer waar haha.

Tijger1
9 May 2011, 19:33
ik had het hier gevraagt volgens mij. haha
17 jan is wel mooie datum. in elk geval niet heel dicht bij de kerst

he je hebt je banner weer verandert. zag vanmiddag een ander plaatje volgens mij

Marijke1981
9 May 2011, 19:39
French: hahahahahha gefeliciteerd meid. Ik wist het....en wat een gave reactie..hihi ik zie je al helemaal rond vliegen door het huis..hihi

ohja odile en tijger ipv hcg nu tape voor het net en een pleister whahahah

Vaddie: balen voor jou meid met je mond. Hoop dat het wat beter gaat.

x