Zwanger Worden .NU forum [Archief]
mijn lieve, lieve kleine schat - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Complicaties (https://archief.zwangerworden.nu/forum-8.html)
+--- Forum: Sterrenhemel (https://archief.zwangerworden.nu/forum-34.html)
+--- Topic: mijn lieve, lieve kleine schat (/thread-4402.html)



mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 28-01-2011

Ja, dat verdriet staat los van dit kindje, ik weet niet hoe ik mij zou voelen als zoiets te horen zou krijgen....ik heb heel vaak gewenst dat er bij ons een reden gevonden zou worden maar besef nu ook dat alles twee kanten heeft, je wil je kindjes alle pijn besparen, je wil niet dat ze iets mankeren, je wil ze dat als mama allemaal besparen. Het is een naar besef dat dat voor een groot gedeelte niet in onze handen is. Heel onmachtig.

Ik begrijp heel goed dat je nu de nekplooimeting wilt doen, ik heb het dit keer ook laten doen, ook al was er geen aanleiding voor. En ja, hopen dat je de tweede helft van de zwangerschap een beetje kan genieten, of in ieder geval ontspannen. Wat duren weken dan lang he? nog 14 weken....Ik moet wel zeggen dat deze zwangerschap veel sneller lijkt te gaan dan de eerste, kersje heeft dat ook geloof ik. Ik hoop jij ook, dat de weken maar voorbij mogen vliegen voor je.


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 28-01-2011

Devika, nog 1 dag tot nod! hoe voel je je?


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 28-01-2011

madelief,
meid wat een heftig nieuws.
maar zoals er al wordt gezegd, we houden goede moed!
ik ben vandaag geprikt op die stollingsafwijking, en krijg ook pas over 4 weken de uitslag.
we hopen dat het over een maandje gewoon goede uitslagen zullen zijn!

devika,
al zenuwachtig? ben wel erg benieuwd hoor..
denk aan je


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 28-01-2011

O, lieve Madelief,

Ik kan me je gevoel zo goed voorstellen! Je voelt je onzeker en weet niet hoe je de komende tijd door moet komen. Ik heb dat ook gehad (en soms nog steeds). Maar net wat Maria zegt; het lijkt net of deze zwangerschap zo snel gaat! Ik hoop dat dat voor jou ook zo zal gaan voelen. En ik leef echt van moment tot moment en probeer niet ver vooruit te kijken. Eerst een hartje zien kloppen, dan weer richten op de volgende echo en weer op de volgende afspraak/onderzoek. En zo, stapje voor stapje is het (meestal) nog net te behappen. En als het even niet lukt, dan kun je bij ons terecht, hoor! En de kans dat het dit keer goed mag gaan is veel groter dan de kans dat het niet goed gaat. Probeer je daaraan vast te houden (probeer ik ook bij onze zwangerschap)!

Wat betreft het nieuws van jullie lieve meisje Noach, dat is heel moeilijk om te horen. Toen ik hoorde dat er in principe niets mis was met onze Puck (maar helaas wel met de placenta) vond ik dat heel moeilijk. Ons kindje kreeg niet genoeg voeding van mij. Het meest basale kon ik haar niet geven. Ik vond het zo zinloos! Nu weet ik wel dat het niet zo zwart-wit ligt en dat het niet mijn schuld is, maar dat heeft toch wel even geduurd. En jij hebt gehoord dat je kindje niet gezond was. Dat is een heel moeilijke boodschap. Ach, het arme kleintje. Ze had er niet om gevraagd, he? Maar jij ook niet, wij allemaal niet. Wat de oorzaak van ons verlies ook is, het is niet te bevatten.

Ik denk aan je en geef je een knuffel!

Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 28-01-2011

Cyn en Madelief, ik hoop op een goede uitslag voor jullie allebei! Het wordt spannend over 4 weken!

Devika, nog even volhouden! Laat de ongi maar weg blijven (en lang ook).:-?

Alle meiden: jullie krijgen allemaal een knuffel van Kersje (staan jullie klaar voor een stevige omhelzing???):lol::roll::p

Zet je schrap....

xxx Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 28-01-2011

oh madelief, wat moeilijk weer. Je hebt wel veel op je bordje gekregen in korte tijd. Het veranderd niks aan het feit dat ze dood is, maar net als je denkt iets te ""begrijpen" is het weer anders. Ik leef heel veel met je mee meid, ik hoop dat je goed met iemand kunt praten en anders kan je daarnaast natuurlijk altijd bij ons terrecht.
Ik weet het ook nog goed met Britt*. Ze zag er zo perfect uit....helemaal zoals het hoort. Ik kon maar niet begrijpen dat er zoiets vreemds als haar ziekte ervoor kon zorgen dat ze zo snel aftakelde. Gewoon omdat ze geen geen suiker uit haar voeding kon halen en vetten niet kon afbreken. Mensen kunnen wel naar de maan dus waarom zoiets dan niet kunnen behandelen is zo raar.

Afijn, dat ernaast. Kreeg ook echt een brok in mijn keel bij je mail.....dikke dikke knuffel!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 29-01-2011

Goedemorgen lieve meiden,

Vanochtend geen lang bericht van mij. Kersjesman en ik gaan straks de stad in om een nieuwe broek voor hem te kopen. Hij moet vanavond optreden en wil er natuurlijk sexy bijlopen, haha, met al die ogen op hem gericht! Maar we gaan wel op tijd naar de winkels, want het is altijd zo'n heksenketel in de stad op zaterdag...:-o

Ze beginnen pas rond 22.00u met spelen, dus het gaat wel een latertje worden voor mij. Ben benieuwd hoe ik dat vol ga houden (is toch ver na mijn bedtijd tegenwoordig :-?). De kleine in mijn buik zal er wel onrustig van worden (dat gevoel had ik na het vorige optreden van 2 weken geleden)!

Fijne zaterdag meiden!

Liefs,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 29-01-2011

madelief, nee toch?? wat een rotbericht! maar wat die andere meiden ook zeggen, blijf positief!! 90 procent is idd heel erg veel! maar ja, ik snap je gevoel heel goed.
we gaan gewoon eerst op naar het kloppende hartje!!! en wij zullen er voor je zijn!

devika, hoe is het metjou? gaat alles nog zonder rode sporen??

wij hebben er bewust voor gekozen toen om geen onderzoek op sonny te laten doen. ik wilde gewoon niet dat ze in mijn kindje gingen snijden enzo... dus wij zullen nooit de oorzaak weten. wij gooien het elke keer maar op een foutje van de natuur.. en het zal wel zo geweest moeten zijn..
als ik die berichten hier ook zo lees ben ik maar blij dat we het nooit zullen weten. het niet weten kan ook zo zijn voordelen hebben. al heeft het bij de tweede zwangerschap wel weer heel veel angst met zich mee gebracht..

ik heb weinig zin in dingen vandaag. moet om vijf uur bij vrienden zijn. daar gaan we een rode bietjes stamppot eten... zal mij benieuwen...
jullie nog goede plannen voor vandaag of morgen?


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 29-01-2011

effe kort, gaan zo naar vrienden toe. O wat heb ik daarnet gehuild. We hebben haar kamertje verhuisd van de ene kamer naar de andere. Dat was effe druk (ik moest niks sjouwen, maar wel commanderen). Net klaar met wat opruimen (niet met het nieuwe kamertje....de meubels staan in het midden , want de muren moeten nog geverfd) van de spullen en ineens besef ik me: haar kamertje is niet meer! Het kamertje waar ze groot moest worden staat nu een kast en strijkspullen enzo. O wat deed dat pijn. Maar toch is en blijft het britt* haar kamertje....we hangen er haar geboortedoek als mooie herinnering. Gelukkig heb ik ook nog veel foto's, maar wat zal het raar doen als ik er langs loop....................het is vooruitgang ,ik weet het. Het is goed zo, maar soms doet goed ook gewoon veel pijn!
Fijne avond dames (en zeker voor kersje die lekker mag genieten van haar kerseman in nieuwe broek), dikke knuffel voor jullie.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 29-01-2011

He meiden,

Devika, ik ben zo benieuwd hoe het bij jou is!

Maria, klopt, eerst was ik blij dat er niets gevonden werd. Dan had het geen gevolg. Nu is er wat gevonden en dat is een behoorlijke omschakeling. Ik hoop zo dat het voor mij ook zo gaat! Dat die weken sneller gaan! Vooralsnog gaat het goed.... ben over de 6 weken....

Kersje, helemaal waar. Nu een dag later is het nieuws wat gezakt. En focus ik me weer meer op de echo volgende week. Eerst maar eens zien of er een hartje klopt. Zo gaan we inderdaad stapje voor stapje. Kan me helemaal voorstellen dat jij dat ook doet.

En? Heb je je man een sexy outfit aan gemeten? Veel plezier en succes vanavond! Dat zal inderdaad een latertje voor je worden. Wel leuk hoor, een zingende man. De mijne zingt wel voor me en dat is lief, maar het klinkt voor geen meter...

Tam, ja, wat jij ook beschrijft is echt verschrikkelijk. Jullie waren net ouders geworden van een prachtig meisje. Blijkt het vanbinnen niet goed te werken. Dat is zo'n omschakeling. En het klopt. We hoorden: nee, geen lichamelijk afwijkingen gevonden dus het kindje was in principe gezond. Dat was moeilijk maar het was rustig gezakt. Nu ineens is het anders en dat is echt gek.

Oh, ik lees je bericht over het verplaatsen van de babykamer. Wat moeilijk! Dat is een groot afscheid van de plek voor jullie kleine Britt. Daarmee ga je vooruit naar iets anders, maar je laat ook iets achter. En dat doet pijn, kan ik me heel goed voorstellen. Ik moet al huilen bij de gedachten dat ik over een paar maanden de wieg die we voor haar hadden opgezet moeten afbreken. Of dat we het huis misschien wel verkopen voor er een baby in het kamertje woont. Maar je gaat een ander mooi plekje maken en daarmee geef je haar ook een nieuwe start, een schone lei op deze wereld.

x Madelief

Laura, hoe was de bietenstamppot? Hier een fijne dag gehad. Vanochtend klusjes gedaan in huis. Het gaat 15 februari de verkoop weer in. Mijn vader heeft met mijn man de regenpijp gemaakt, waar we zo'n lekkage aan hadden voor de kerst. Ik heb de was gedaan en vanmiddag zijn we even keukens wezen kijken. Toen een dutje en nu lekker aan het koken. Morgen avond moet ik al naar Groningen voor een demo. Ik zie nogal op tegen 2,5 uur rijden. Maar goed, het zal moeten. Morgen lekker relaxen.

Je schrijft dat je er voor gekozen hebt geen onderzoek op Sonny te laten doen. Ik kan me voorstellen dat dat op sommige momenten dubbel heeft gevoeld. Het gaf misschien ook spanning. Ik wilde het ook niet hoor. Kon het niet verdragen dat ze in ons kleine kindje gingen snijden. Maar we hebben er lang over gesproken en mijn man en ouders hebben me over de streep getrokken. Dat dit onderzoek ook verrassingen in de toekomst kan voorkomen. Dat voelde alsnog raar, maar we hebben het gedaan. En we kregen kleine Noach zo mooi terug. Ze was met zo veel liefde en zorg behandeld, dat was aan alles te zien. Haar wondjes waren gehecht, ze was in een dekentje gewikkeld met hartjes erop. Heel ontroerend.


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 30-01-2011

goodmorning! :-D

Devika, net als Madlief ben ik wel nieuwsgierig hoor! :-? ik hoop zo op goed nieuws!!!
Je hebt bezoek dit weekend he? is het gezellig?

Tam, jeetje, dikke knuffel voor jou meid, ik kan mij zo voorstellen dat je er opeens enorm verdrietig van werd, het besef dat ze daar niet groot gaat worden, het leven verder gaat, de kamer ontruimd wordt en heringericht.... Het is inderdaad vooruitgang, maar zo voelt het op dat moment natuurlijk niet. Op dat moment besef je alleen maar dat ze er echt niet meer is, niet meer komt....en dat is heel verdrietig. Het zal wel even duren voor je aan de "nieuwe" inrichting gewend bent, maar die dag komt er snel aan.
Hoe gaat het met je buik en je kleine frummel? voel je je goed?

Madelief, hoe gaat het nu met je? ben je er een beetje rustiger onder of lig je veel te malen?
Jullie zijn wel veel met je huis bezig, heerlijk lijkt mij dat...een nieuwe keuken uitzoeken! :-D Ik heb nog niet eens een nieuw huid maar heb in gedachten de nieuwe keuken al ingericht...hihi :mrgreen:

Laura, bietjesstampot? ben benieuwd! Wij hebben bij mijn schoonzusje en gezin gegeten, pasta voor en daarna italiaanse kip uit de oven :razz: jammie! Gisteren hebben manlief en ik de hele dag geklust i het huis, het knapt wel op! vandaag maar een rustdag inlassen, ik merk dat die buik van mij toch wel wat energie kost.

Kersje, het feit dat er om kwart voor 6 'smorgens nog geen bericht van jou is betekent denk ik dat je nog heerlijk ligt te snurken, althans, dat vermoed ik :wink:. Hoe was het gisterenavond? trok je het een beetje? hopelijk heeft de baby heerlijk liggen swingen in je buik :mrgreen:. En kersjesman, is het gelukt met zijn nieuwe broek? ik denk bij een zanger van een band dan meteen aan zo'n broek:
[Afbeelding: 5u30p2.jpg] hihi!
Zo'n onvervalste ouwe rockersbroek! :mrgreen:
Hoe voel je je verder?

Cyn, jij gaat ook een spannende maand van wachten in. Wat duurt het soms lang voor je een uitslag kan krijgen he? hoe voel jij je eronder? kan je je rustig houden of denk je veel aan het scenario dat er iets gevonden zou kunnen worden? het lijkt lijkt best moeilijk voor je om zo in onzekerheid te zitten.

Kim, hoe is het met jou? als je het te druk hebt om te schrijven dan gaat er iets niet goed! :geek: Ik ga je net zo lang op je nek zitten tot je het rustiger aan doet....:mrgreen:

Hier gaat het goed. We zijn erg druk met de laatste dingetjes doen, ik ben net pas aan de inrichting van de kinderkamer begonnen. Je kan het niet eens een kamer noemen, het is een soort minikast...hahaha! een poppenhuisje. Lange mensen kunnen er niet eens staan, het zit naast onze slaapkamer op de vide en is maar 1.80 hoog.
Ik heb vannacht gedroomd dat ik bevallen was, ik moest mijn kindje vervolgens uitzoeken, er lagen zo veel baby's....ik dacht dat ik mijn kindje gevonden had maar dat bleek niet zo te zijn, iemand wees mij op mijn kind, die lag achterin met een naambandje om en lachte heel lief naar mij. Die heb ik meegenomen. Vervolgens kon ik het kindje niet goed aanleggen voor de borstvoeding...pfff, ben wel met de naderende bevalling bezig merk, zelfs in mijn dromen!
De baby is erg bewegelijk en ik ben tonnetje rond, ik ben benieuwd of de gyn de baby dinsdag weer op gaat meten, ik ga er wel om vragen. Ik wil gewoon zeker weten dat het goed gaat en het kindje goed groeit. Ik voel me soms best wel onzeker soms, heb veel meer tijd erover na te denken ten opzichte van vorige keer, misschien is dat het.

Lieve meiden, ik ga de krant lezen....lekker! fijne zondag!

liefs,
Maria x


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 30-01-2011

He meiden,

Maria, wat klinkt dat poppenkamertje schattig! Leuk dat je aan het inrichten bent, maar jij hebt wel stalen zenuwen zeg! ik had nooit zo lang kunnen wachten.

Wat een droom zeg, pfff..... En inderdaad, gewoon vragen of ze de kleine nogmaals op kan meten. Als hij/zij zo lekker beweegt, is wel een fijne geruststelling.

Je vraagt of ik wat rustiger ben. Nou, eigenlijk wel ja. Meer omdat het gewoon te veel is. Daarom ben ik weer terug geschakeld naar waar we daarvoor mee bezig waren: aftellen tot de eerste echo en hopen dat bij onze kleine inmiddels een kleine hartje klopt. Al het andere is zo onzeker en ver weg dat ik de kriebels krijg als ik er aan denk. Daarom maar de focus op wat nu eerst komt.... En ik ben wel onzeker hoor. Ieder krampje maakt me bang.

Vanavond rij ik naar Groningen en ik zie er best wel tegenop. Gewoon omdat het zo lang rijden is en ik 4 dagen weg ben. Slapen zonder mijn mannetje. Maar aan de andere kant, als ik weer thuis ben volgt een druk weekend. Ik hoop dat de zenuwen dan niet al te hoog oplopen.

Vandaag lekker een beetje relaxen met mijn mannetje.

Fijne zondag meiden!

Enne, devika, ik duim!

x Madelief


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 30-01-2011

Nou heb even tijd om lekker te typen...

Ik heb het inderdaad druk gehad Maria ahahah, maar wel fijn druk!!Vrijdag lekker met mijn kleine schatje naar Lolland geweest(weet niet of jullie het kennen, maar is een soort binnen speelplein), dus mama kon lekker op haar stoeltje zitten genieten al kijkend naar haar spelende moppie..Gisteravond hadden we een verjaardag, dus Dana is gaan logeren bij opa en oma.Ze ging al smiddags naar Opa en Oma, dus Mama heeft lekker op de bank liggen lammen!!Vanmorgen lekker uitgeslapen en werd ik vrolijk wakker gebeld door mijn kleine schatje die weer iets nieuws had geleerd!!Eerst deze week zei ze"mama ik hou van jou", daar was ik al helemaal ondersteboven van hihihi.Nu riep ze door de telefoon "Mama...I love Youuuuu", dus mijn dag is weer heerlijk goed begonnen Big Grin
Hoe gaat het bij je?Heb je al enige voortekenen?Ben je al nieuwsgierig?Vind je het nog niet zwaar worden?
Ik vind het nu al best heavy al...en ik moet nog zo lang!
Wat kunnen dromen toch veel zeggen en met je doen hé meid!!!Ik heb laatst ook gedroomd dat ik al beviel met de 25 weken, maar in mijn droom was en bleef wel alles goed gaan met hem ookal was hij nog zo klein!Het eerste wat ik dacht toen ik wakker werd was"fijn dat het goed ging, maar laat hem nog maar lekker zitten"hahaha!!!
Ik ben zo benieuwd wanneer jullie kleintje zal komen en hoe de spruit eruit zal zien!!!
Nog een paar dagen, dan heb je weer een echo...Als je hem nog haalt natuurlijk Big Grin

Devika:Heb je al nieuws voor ons meid???Ik begin kriebels te krijgen!!!Ik hoop dat geen nieuws in dit geval goed nieuws betekend......
DOEN!!!Als het niets verkeerd kan doen, dan is het altijd het proberen waard!!

Tam:Ik begrijp je gevoel ontzettend goed...ik ben helaas nog niet bezig met de kamer, daarvoor moet Dana eerst naar boven maar hoewel ik er ook wel naar uitkijk om het kamertje om te toveren...vind ik het ook erg moeilijk om er straks aan te beginnen.Voor mij is het misschien wat makkelijker, omdat er inderdaad al een klein babytje groot heeft mogen worden... maar het idee dat er eerst nog een ander kindje heerlijk had moeten liggen slapen maakt het verschrikkelijk moeilijk hé meid!Er zijn van die grenzen die je over moet, waardoor het ineens voelt alsof je afscheid moet gaan nemen van het kindje dat al lachend en gezond bij je had moeten zijn!Er blijven telkens momenten terugkomen die je heel hard later realiseren dat je nu echt verder moet..En ookal voelt dat heel hard en wil je het eigenlijk niet!!!Er komt een moment dat je beseft"ik moet nu wel, al is het maar omdat dit nieuwe kindje heel je hart verdient en heel je geluk"!Je word er geen slechter persoon van of een slechtere moeder, maar een moeder waar al je kindjes later trots op zullen zijn!!

Madelief:Ik heb zo met je te doen meid...Hoe hou je je op dit moment??Ik denk nu ook nog heel vaak terug aan het moment dat ze ons vertelde dat ons kindje zoveel mankeerde!!!Ik was niet alleen kwaad en verdrietig dat het ons moest overkomen en dat we hem nooit levend zouden zien, maar ik was gewoon woedend dat hij dit kreeg terwijl hij nog zo klein was en nog niets mee had mogen maken of iets fout had kunnen doen in deze wereld!!Ik zou willen dat ik kon zeggen dat het niet moeilijk voor je gaat worden de aankomende tijd, maar ik kan je wel meegeven dat je kan proberen van punt naar punt te leven!!!Dat is tenminste hoe ik de eerste helft door ben gegaan...De weken duurde bij daardoor minder lang, doordat ik niet dacht ow ik moet nog bijna de helft van mijn zwangerschap voordat ik pas echt kan gaan genieten en" wat nou als???" Het is makkelijker gezegd dan gedaan...ik hoop gewoon wat de tijd sneller voor je voorbij gaat dan waar je nu bang voor bent!!!
Misschien is het wel goed voor je dat het even een drukke week word...als de week daardoor sneller voorbij gaat ben je toch alweer een weekje verder...Dan is het nog maar een paar daagjes wachten voor je eerste echo...

Cyn:Ook jij gaat weer een lange onzekere periode in.Wat betekend zo'n stollingsafwijking eigenlijk voor de zwangerschap?

Kersje:Jij alweer bijna 15 weken meid!!!Staat je 20 weken echo al gepland??Of is dat de 16e?
Heb je nog een leuke broek kunnen vinden samen met je mannetje en hoe is het optreden verlopen en de avond voor jou??
Vrijdag je volgende echo meid!!!Ben je er weer aan toe om de kleine te zien...Wij hebben donderdag de pretecho en ik kan echt niet wachten...ben er zo weer aan toe!!!


Laura:Knap dat je geen onderzoeken hebt laten doen!!!Ik wilde dit in eerste instantie ook niet ivm wat het met onze Giel* allemaal zou doen.Tot ze mij vertelde dat er ook risico's konden zitten aan zijn afwijkingen.Als het namelijk een andere soort trisomie was als dat hij had...kon het zijn dat mijn dochter het ook bij zich zou dragen.Voor haar was dit persoonlijk dan geen probleem geweest, maar voor haar kindjes wel weer. Daardoor beloten wij toch de onderzoeken op hem te laten doen!
Hoe was de bietenstamp trouwens en hoe gaat het met semmy??

Ik zal deze week echt tussen de soep en aardappelen door aan jullie moeten schrijven...De trap kwam deze week weer niet en het ziet ernaar uit dat hij deze week zal aankomen.Het allerlaatste van de verbouwing is dus in zich en dat allemaal tussen de pretecho, een personeelsuitje, mijn moeder haar verjaardag en de doop van mijn petekindje door.Ik heb 1 dagje rust en die ga ik dan ook echt benutten met languit op de bank te liggen.Sorry dus alvast als ik er weinig zal zijn, maar zal mijn best doen om op de hoogte te blijven...

Ik heb wel even een klein puntje!!!Ik merk dat ik me echt fijn voel bij jullie en dat ik ook nieuwsgierig word naar de personen achter alle verhalen.Ik weet niet of jullie het een goed idee vinden of het leuk vinden, maar misschien is het een leuk idee voor de toekomst om een keer een dag af te spreken (als in elk geval iedereen die NU op het topic zitten een gezond kindje in d'r armen heeft) en samen met de kindjes een leuke dag samenkomen!Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die daar geen behoefte aan hebben natuurlijk, maar ik ben benieuwd of iemand interesse heeft??

Ik denk aan jullie...xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 30-01-2011

Hoi meiden

Devika, een druk weekend gehad met je bezoek? Ik hoop dat het je gedachte wat verzet heeft en ik hoop nog meer op goed
nieuws meid. Samen hopen we net zo lang tot het zover is.

madelief: wat goed dat je het stap voor stap bekijkt. Zo heb ik het ook maar echt gedaan anders word je helemaal gek en
daar heeft niemand iets aan. Knap van je! Heb je al een idee voor de keuken? Ook een brok in mijn keel als je verteld over
het wiegje....moeilijk he! Bij Britt* moesten ze nog huidweefsel wegnemen als ze leefde. dit was beter voor de onderzoeken
die voor haar waren daarna. Raar hoor. DAn is je kind nog niet dood en hebben ze het over weefsel nemen voor onderzoeken
voor broertjes en zusjes. Daar wil je eigenlijk niet aan denken. Maar het deed geen pijn en ze hadden het netjes dichtgemaakt.

laura, wat vervelend dat je zoveel hoofdpijn hebt, maar ik snap het wel. Zo druk met je moeder en dan kleine Semmy.
Gaat het wat met je moeder? enne rode bietjesstampot? Hmmm, weet niet of me dat lekker lijkt.

kersje, het weekend weer al voorbij, pfff. Gaat veel te snel. Ik zit al af te tellen naar de carnavalsvakantie en zou
het ook fijn vinden als mijn verlof er is en ik effe totale rust kan hebben. Hoe wat het optreden van kersemannetje?
Ik moest zo lachen om die broek van maria. hoop toch dat het een andere is geworden haha. En de kleine lekker meegeswingd?
Die van mij is vandaag zumba aan het spelen in mijn buik geloof ik. Ik voel haar zoveel beter en meer dan ons brittje*.
Enne bedankt nog voor die stevige knuffel van een aantal berichten geleden. Amai, dat was een flinke haha.

maria, te bedenken dat we elk moment kunnen lezen dat de kleine er is...al hoop ik voor je dat hij/zij de tijd vol maakt
zoals je zelf ook wenst. Hier gaat het wel goed. Mijn buik lijkt erg qua bouw op de vorige keer...vrij hoog. Veel last dus
van het zuur weer, maar dat is maar klein. Vervelender is de bekken en heuppijn. DAt maakt het soms wel zwaar.
Maar ik mag niet klagen. ze beweegt veel en dat stelt me wel wat gerust. Ik moet wel lachen om je droom. Heel appart.
Enne....de kleine is vast nog geen 1.80 dus heeft het daar prima in haar/zijn poppenkamertje hihi.Welke kleuren gebruik je?
Zei je nou roze? Of blauw?

kim, wat een schat die kleine van je. Naast nederlands en engels komt ze morgen vast met spaans ofzo haha. Mijn nichtje
gaat naar spanje op vakantie en ben ze ook spaans aan het leren duh! Enne....ik vind dat een goed idee hoor...we gaan voor
ieder voor gezonde kindjes en het zou fijn zijn dat dan samen te kunnen delen...wie weet?

cyn; hoe gaat het? Je bent wat stil of heb je het druk op je werk? Is het wel te doen met die kleintjes? Ik heb zomaar
een idee dat wij misschien niet eens ver uit elkaar wonen. Wat jij?

Hier nog lekker op de bank wat hangen en op tijd mijn bedje in. Na een paar slechte nachten gister lekker geslapen
dus hoop deze nacht ook. Tot later............


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 30-01-2011

Laura,
Ik lees dat jullie er bewust voor hebben gekozen om jullie sonny niet te laten onderzoeken.
Ik moet wel zeggen dat wij er toch wel even goed over na moesten denken
Wij hebben dan wel toestemming gegeven. (ze mochten alleen niet aan zijn hoofdje komen)
Wij hebben Wesley een dag na de obductie nog gezien, en ik moet wel zeggen dat hij er nog zo mooi uit zag..
En er is niks uitgekomen. Ook wij zullen het nooit weten,
En denken nu maar zo, het had gewoon niet zo mogen zijn..

Hoe was je stamppot? En toch een beetje gezellige avond gehad?

Tam,
wat heb jij een moeilijke dag gehad gisteren.
Zal toch een gevoel geven om iets los te moeten laten of niet?
Wel mooi dat jullie zo’n mooie herinnering in het kamertje hangen.

Ik heb wel alle berichtjes gevolgd hoor, maar weinig tijd gehad om te reageren,
Afgelopen donderdag een personeelsoverleg. En dagen dat ik moest werken.
Dus was best een energie vretend weekje.
Met de kinds is het wel goed te doen hoor. Heb de leeftijd van 4 tot 12.
Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik soms eens binnen spring bij de kids van 0 tot 4.
Vind het heerlijk om die kleintje even te zien.. gek he?
Haha, ja ik zat er ook al aan te denken, ik denk inderdaad dat wij niet zo ver van elkaar zullen wonen. Je had het al eens over vlissingen, en nadat je het had over die jongen van 12 die overleden was , weet ik bijna zeker dat je misschien toch ook wel uit zeeuws vlaanderen kan komen Smile

Maria,
Ik maak me soms toch wel druk hoor.
Wat gaat de uitslag zijn… en als er iets is.. komt dat dan toch van mij af.. daar maak ik me dan wel weer zorgen om.
Het is nu toch maar wachten.. nog 4 weken en dan mag ik de gyneacoloog bellen.
En hier is het gevoel weer zo dubbel.. ergens hoop ik dat ze wat vinden,
Maar aan de andere kant liever niet…

Hoe voel je je op het moment? Met die gigantische buik haha
Gek he dat je zo erg bezig bent met de bevalling, zelfs in je dromen..
Ik had dat de laatste weken ook hoor.
Al had ik geen idee wat ik moest verwachten van een bevalling.
Staat je tas al klaar?

Kim,
Ik weet eigenlijk niet wat daar voor zware gevolgen aan zitten.
Ik ga van de week eens bellen naar de gyneacoloog, had het er toevallig van de week ook nog over.
Ben al 2x naar de gyn geweest voor een gesprek.
Dan komt er zoveel over je heen en vergeet ik gewoon de helft te vragen.
Ik heb het ook wel opgeschreven maar daar hadden we eigenlijk nog niet echt eerder bij stil gestaan..

Devika,
Hoe is je weekend verlopen?
En… al een test gedaan of heb je het geduld nog kunnen bewaren..
Ben erg benieuwd!

hier vandaag een lekker lui dagje,
uitgeslapen. en heerlijk op de bank gezeten met een bakje thee voor de tv.
huishouden zit er ook niet in vandaag, alleen een wasmachine die draait.
van de week toch wel een heftig weekje gehad.
een personeelsoverleg waar er natuurlijk collega's komen vragen hoe het met je is.
zag er erg tegen op.. maar heb nu de meeste toch wel al gezien. het viel me wel mee.





mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 30-01-2011

Pfff ouwe kletsmajoren zijn jullie!!!

De bietjesstamppot was echt onwijs lekker!!! En een heerlijke gehaktbal en stoofpeertjes erbij! Allemaal zelf gemaakt en super lekker!! Ze was weer goed bezig dus!

Verder gaat het hier allemaal goed maar ik ga nu lekker slapen! Begin weer een beetje hoofdpijn te krijgen maar we zijn ook met van alles bezig! Zaterdag wordt de slaapkamer van een nieuwe vloerbedekking voorzien en beide overlopen wordt laminaat gelegd dus dat moest allemaal leeg gemaakt worden en volgende week maandag worden de trappen opnieuw bekleed dus druk druk druk! Gister een tekening gemaakt hoe we onze tuin op willen laten knappen dus dat wordt ons volgende project. Eerst wordt de schuur nog helemaal opnieuw gedaan! Over de hele breedte van de tuin en dan onderhoudsvrij kunststof ipv een stenen schuur en een leuk schuin dak erop en spotjes in de voorkant. Helemaal leuk!! Wat moeten jullie met die info??... Ik ratel maar door..
Komt ook omdat ik echt niet meer goed weet wat jullie schreven!
Wel kom ik dagelijks ff checken hoe het bij Maria ervoor staat... En ik was benieuwd of Devika al nieuws had.. Ik duim zooooo voor je meis!
Nu slapen hoor lieverds!
Truste!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 31-01-2011

Devika...Ik word ongerust meid....


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 31-01-2011

Ik vraag mij ook af hoe het met je is Devika....gaat het goed?


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 31-01-2011

Nog geen nieuws van Devika, zie ik. Ik duim nog even door!

liefs,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 31-01-2011

Hoi lieve meisjes!

ja sorry dat ik niets meer van me heb laten horen..druk weekeindje gehad en niets meer gelezen hier Sad
maar ik ben dus niet ongi geworden!!!!
OMG! stel je eens voor! heel de weekeind ben ik er rustig onder geweest maar nu ik et erover heb gieren de zenuwen weer door mijn lijf!!!!
Ik ga zo in de pauze een test halen. verdorie! alles gaat hier pas 1 uur open op de maandag..ppfff


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 31-01-2011

O, Devika, wat spannend meid! :eek:

Ik hou het forum in de gaten! Ik hoop zo op goed nieuws!!!

Knuffel en hou vol,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 31-01-2011

oooohhh Devika! wat spannend! ik hoop zo op een positieve test!!!!!! :-D

[Afbeelding: 30ivwat.jpg]


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 31-01-2011

hee kersje en maria. dank je voor het duimen! ik hoop het ook joh...
maar ben wel een beetje bang..had samen met een vriendin op dezelfde dag ei gevonden. zij is vandaag ongi geworden...
paar dagen te laat dus...Sad
ppfff... nog een uur voordat de kruitvat open gaat!!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 31-01-2011

@ maria! jee ! nog 16 dagen!! waat gaat dat hard! over 2 weken heb je gewoon jullie kleintje in je armen!!!!! waawww!!!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 31-01-2011

ow lieve god Devika...dat is in elk geval al 50% goed nieuws!!!!Ik krijg al tranen in mijn ogen als ik er aan denk...meid wat hoop ik het voor je!!!Wat klote dat de winkels pas om 1 uur open zijn...zeg me waar je woont dan kom ik er meteen één brengen!!! Wink


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 31-01-2011

haha kimmetje!
ik woon in groningen meid. hoe laat ben je hier?

ppff.... nog een kwartier!


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 31-01-2011

ow...nee dat ga ik niet redden, dan is even wachten toch een beter idee...
Hoop dat je geen teleurstelling krijgt lieverd...Ik duim echt voor je


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 31-01-2011

nou, hier is het al 1uur geweest.
devika hoe zit het?
al gedaan of nog niet..

duim met je mee...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 31-01-2011

DEVIKA!!!!! verlos ons uit onze zenuwen!!... En jezelf ook uiteraard maar misschien weet je inmiddels zelf al hoe of wat...


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 31-01-2011

vertehhhhhhllll!!!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 31-01-2011

NU!!!!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 31-01-2011

En Devika?

Ik word steeds zenuwachtiger...


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 31-01-2011

net voor het testen ongi geworden.....


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 31-01-2011

O, meid, wat ontzettend jammer! Had het zo gehoopt voor je. Gaat het wel een beetje met je? Ik blijf voor je duimen tot het raak mag zijn.

Knuffels voor jou, meis.

Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 31-01-2011

nee het gaat niet!!! ik ben boos en voel me machteloos en heb zin om te schelden!!!!!
@#%#@$^%$&^%*^%$@!!!!!

Ja! dus dat!!

Heb ik weer! K?tzooi!


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 31-01-2011

ohhh wat vreselijk stom zeg! :evil: wat klote voor je.....echt stom.
Kan mij voorstellen dat je boos en verdrietig bent nu.

knuffel voor jou!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 31-01-2011

Ben je nog op je werk?
Anders zou ik zeggen, potje schelden en janken lijkt me wel op zijn plaats, meid.

Het is ook gewoon K?T !!!
Ik weet hoe het voelt, je wilt zo graag, krijgt hoop en dan toch die :evil: ongi.

Op een dag (hopelijk heel dichtbij) is het jouw beurt voor die positieve test en springen we een gat in de lucht. Maar nu niet en dat is hard. Ik wou dat ik echt even een arm om je heen kon slaan...

Liefs voor jou,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 31-01-2011

WAT EEN KUT NIEUWS!!!! Ik kom net op mijn hotelkamer, ren naar mijn laptop en hoopte zo op goed nieuws van je Devika!!! En dan dit, wat zul je verdrietig en teleurgesteld zijn zeg..... Sterkte, ik stuur je alle liefs en deze keer van heel dichtbij want zit midden in Groningen....


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 31-01-2011

Even reageren, want wat een lange berichten weer....

Kim, Dana klinkt zo schattig! Wat zul jij overlopen van liefde voor dit kleintje na zo'n telefoontje. Ze mag straks eindelijk meezorgen als grote zus voor haar kleine broertje en dat kan ze vast fantastisch!

Ik herken helemaal wat je zegt. Je zou je kleintje zo willen beschermen en dan blijkt dat hij/zij van alles mankeert. Dat is bijna niet te dragen. Niet alleen voor je eigen gevoel, maar ook omdat je het je kindje had willen besparen. Ja, ik neem het maar dag voor dag. Vandaag 6w3d. Het tikt langzaam verder. Nog 7 nachtjes tot aan de echo....

En wat je schrijft over afspreken, ja, het lijkt me heel bijzonder elkaar als we allemaal een gezond kindje hebben gekregen gaan zien. Met al die kleintjes erbij. Ik ben helemaal voor! Ik ben ook heel blij met dit groepje en het geeft me zo veel steun dat ik wel benieuwd ben hoe iedereen in het echt is.

Oh, Tam, wat naar zeg, dat ze toen Britt nog leefde weefsel weg wilden halen. Het is beter ja, maar het is zo raar om te doen met in je achterhoofd dat ze niet mag blijven en dat je al bezig bent met daarna....

Over de keuken. Nou, we gaan een beetje van antraciet naar een naturel tint. Het is nogal een opvallend onderdeel van onze nieuwe benedenverdieping, dus er hangen nogal wat dingen samen met de kleur van de keuken. Maar we hebben nog even voor de beslissing.

Ik hoop dat je vannacht weer goed hebt geslapen en uitgerust aan je werk kon!

Cyn, voor jou is het nog lang wachten zeg, op die uitslagen. Ik tel met je mee af.... Ik vind trouwens dat je echt knap weer in je werkproces zit. Met overleg enzo, dat kan best zwaar zijn als toch iedereen vraagt hoe het is. Hoeveel uur werk je nou? Zit je nog op 12?

Laura, lekker actief zijn jullie zeg, met je huis en de tuin! Dat voelt straks vast heerlijk als alles gedaan is! En ratel maar lekker verder hoor, ik vind het gezellig!

Kersje, 15 weken..... dat gaat zo hard zeg! Hoe voel je je? Eind deze week weer een echo voor jou. Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig zult zijn. Ik duim hard dat alles goed is! Hoe voel je je verder?

Maria, pffff.... 16 dagen, bijna niets meer! Hoe is het met het kamertje? Hoe voel je je?

Devika, hele dikke kus van mij..... Het is zo moeilijk allemaal......

Hier niet echt bevredigend dagje gehad, maar wel lekker vroeg klaar. Nu in mijn hotelkamer en ik ga zo eerst even een dutje doen. Vanochtend ging om kwart over 6 de wekker en ik heb slecht geslapen. Wel een top weekend met mijn lieve mannetje gehad. Ik heb echt genoten van het weekend. Nu aftellen naar volgende week. Ben in mijn hoofd er toch steeds mee bezig. Ik speel steeds de 2 scenarios af. De ene dat er een hartje klopt en dat we in huilen uitbarsten. De andere dat de gyn zegt dat het gestopt is met groeien en we in huilen uitbarsten..... Ik hoop zo op het eerste.... Nog een week.... Dan weten we het....

x Madelief


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 31-01-2011

Cry devika: Ow meisje...mijn hart breekt voor je!!!wat is dat balen zeg.Nou balen is nog slap uitgedrukt zelfs...GVD!!!Ik zou willen dat ik iets voor je kon doen meid echt waar...
Scheld hier maar hele pagina's vol meid!Als het je helpt...


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 31-01-2011

Madelief,
Ja ik werk maar 12 uur. Ik werk op 2 locaties.
Dus de ene locatie werk ik weer mijn uren (9) en de rest op de andere locatie.
De overige uren sta ik gewoon nog boventallig. Ben nu bijna 3 weken bezig en het gaat wel goed eigenlijk.
Oh meid, nog een weekje.. weet nog zo goed dat je nog 4 weken moest wachten..
Stiekem gaat de tijd toch vooruit he., we duimen met je mee dat je een mooi kloppend hartje gaat zien meid!

Devika,
Wat een rotnieuws! Zou je graag een hele dikke knuffel willen geven,.
Maar we blijven met je duimen… net zo lang tot het raak is


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 31-01-2011

Devika, meid wat rot voor je. Heb er geen woorden voor. Ik had er ook hoop op en dat heb ik nu nog dat het niet lang meer gaat duren....maar daar heb je weinig aan. Denk aan je lieverd! Dikke knuffel.

Ook aan de andere dames een knuffel, heb effe geen tijd om te mailen, maar dat komt weer wel...............liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 01-02-2011

Hey Devika meid, hoe is het nu?


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 01-02-2011

hoi lieve meisjes... bedank voor jullie lieve troostende woorden...
en sorry voor mijn reactie...schaam me nu echt dood..
maar zo voelde ik me gisteren echt..
nu ben ik alleen maar een beetje verdrietig..Sad maar uit ervarig weet ik ook wel dat dat niet al te lang zal duren..
over een paar uren is deze bui weer over...


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 01-02-2011

ik kwam dit gedichtje tegen op een andere website. vond het zo mooi dat ik em met jullie wil delen.

Mijn rugzak vol verdriet om jou,
neem ik overal met me mee.
Van zonsopgang tot slapen gaan,
ik sleep het voort, gedwee.

Mijn rugzak vol verdriet om jou,
geen mens weet van mijn last.
Diegene die hetzelfde draagt,
die kennen het ook vast.

Mijn rugzak vol verdriet om jou,
laat ik soms buiten staan.
Dan zet ik maar een masker op,
voordat ik naar binnen ga.

Mijn rugzak vol verdriet om jou,
wordt heel vaak niet begrepen.
Het zal nu toch wel minder zijn,
het is allang geleden.

Mijn rugzak vol verdriet om jou,
ik draag hem als een must,
ik ben niet meer zoals ik was,
hij geeft mij nooit meer rust.

Mijn rugzak vol verdriet om jou,
zegt na zoveel jaren,
lieve schat, ik hou van jou,
en blijft mijn rugzak dragen.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 01-02-2011

Lieve Devika, je hoeft je helemaal niet te schamen! Juist hier moet je die dingen er gewoon uit kunnen gooien en je boodschap was ontzettend herkenbaar en begrijpelijk.

Ik heb de hele dag aan je lopen denken. Dat het toch zo zuur is van het leven dat je dan wel overtijd bent en dan toch ongi wordt. Zo'n laffe lekkermaak actie! Dan krijg je toch hoop?!?

Hier heel moe. Weer terug uit het ziekenhuis, we hebben een redelijke dag gemaakt. Ik ga nu een dutje doen en vanavond uit eten. Pffff.... hele avond aan tafel met mijn collega. Hij is nogal van de uitgebreide diners en dat is lekker, maar niet handig als je zwanger bent. Allemaal rood vlees, lekkere kaasjes, wijn en dat moet ik allemaal proberen ongemerkt te vermijden... lastig.

x Madelief


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 01-02-2011

ja vooral dat, ik was overtijd..
ppff... voel me beetgenomen door mijn eigen lichaam.
maar goed, probeer et toch enigzinds van de positive kant te bekijken. weer een nieuwe ronde en dus nieuwe kansen!
vandaag ook maar meteen gebeld met mijn gynacoloog. niet die nalatige maar die andere die bij mij destijds de eisprong analyse enzo deed.
voorplantings geneenskundige. 15 feb. mogen we beide weer terug. de gyno zei dat als het te lang duurt voor jullie gevoel maak dan maar een afspraak.
zelf denk ik dat het komt doordat mijn ei te laat was. die zou dan ehhh..te oud zijn...zoiets.
any way, ik leg et wel aan haar voor. en we zien et wel. ondertussen straks weer aan de slag met ovulatie testen.

Madelief ben je nog steeds in Groningen? lastig ja met het eten he. ik hoop dat je er toch uitkomt. lukt vast wel!
hoe is het verder met je? beetje bekomen van alle slecht nieuws vorig week. ik hoop toch dat je een beetje rust kunt vinden in alle hectic.


@ maria, jee, nog 2 weekjes! wat spannend joh!


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 01-02-2011

wat Madelief als zegt Devika, je hoeft je nergens voor te schamen, we begrijpen allemaal als geen ander dat je teleurgesteld en boos was. We kennen het gevoel allemaal, we hebben het allemaal meegemaakt. Ik vind het knap van je dat je het vandaag al van de positieve kant bekijkt, goed zo!!! ik ben trots op je.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen, zo is het ook...goed van je dat je vandaag gebeld hebt, dat je constructief bezig bent. Ik vertrouw nog steeds op mijn gevoel dat je snel aan de beurt bent meid.

Ik reageer later op alle andere meiden, ik denk wel aan jullie!
Ik ga even koken, er komen wat vrienden van mij eten.

liefs,
Maria x


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 01-02-2011

devika, wat ben je toch een super mens. En hier kan je altijd je verhaal kwijt meid, het leven gaat met ups en downs en helaas bij ons iets teveel downs. Goed dat je een afspraak gemaakt hebt....wie weet helpt dat net als bij madelief (zie het zo maar positief).

Hier net lekker in bad geweest met een maskertje....lekker hoor. Heb me verstapt vandaag en wat in mijn rug geschoten dus dat warme water was wel fijn. Verder niet veel bijzonders. Fijna aaf.


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 01-02-2011

Devika:meid...ik hoop voor je dat het snel allemaal beter word...Het is niet makkelijk dat lange wachten!!Die onzekerheid en de teleurstelling, maar jij bent sterk meid en dat gaat je ver brengen!


Maria:hoe was de echo vandaag?xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 01-02-2011

hey Kim,

Echo was goed! kind was zo groot dat opmeten weinig zin had zei ze Smile, het kindje zag er goed uit, vruchtwater ook. Ze schatte het kindje nu op 6 pond. Ook is het kindje helemaal ingedaald! dat vermoedde ik al omdat ik echt weeën had afgelopen week, van die hele lage richting schede, dus ik vermoedde al indalingsweeën.
Bloeddruk was wel te hoog weer Sad, echt sh*t!
Ik heb uiteindelijk 3 uur in het zh gezeten, bloed moest meteen gecheckt worden, urine op eiwitten, en het kindje moest een uur aan de ctg om te kijken hoe het daarmee was. Uiteindelijk was bloed en urine schoon dus dat is fijn! :-D Hartfilmpje van kind was ook goed.
Ik moet volgende week weer terugkomen.
Dus bedrijvig middagje daar :-D

Vrienden zijn net de deur uit, ik ben moe! ga lekker krantje lezen in bed zo.

liefs!
Maria x


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 02-02-2011

wow maria, die kleine is er helemaal klaar voor. en jij vast ook wel al wat niet? Mooi gewicht ook hoor. Ik vind het ook zo spannend hihi.

Kim veel plezier morgen met je pret-echo.

Knuffel aan alle andere dames, ik ga werken en vanavond ga ik naar de kapper (thuiskapper bij mijn ma) dus zal niet meer kunnen reageren denk ik. Fijne dag dus allemaal.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 02-02-2011

@ Maria, nog 14 dagen!
Goed om te horen dat alles goed is met jullie oliebolletje! Nog een paar nachtjes slapen en dan is ze er eindelijk!
Ja ze, omdat ik denk dat je een meisje krijg. Pin me er niet aan vast hoor want ben heel slecht in voorspellen! Smile

Hier zo’n last van buikkrampen. Ja, menstruatie pijn. ppff… net toch maar 2 paramolletjes genomen. Hopelijk trekt et gauw weg.
Ik kan echt heel wat hebben maar dit deed vandaag zo’n zeer. En op et werk is dat niet zo prettig.

@ tam, veel plezier bij de kapper! Heb ik zaterdag ook gedaan. Zie er ook weer fris uit.

Andere dames, ik kom gauw weer terug om bij te lezen en te reageren. Heb een achterstand van hier tot Tokio zie ik!


Veel liefs!
devika


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 02-02-2011

Zo, neem even de tijd om op jullie berichten te reageren..

Devika, wat irritant dat je zo'n last van je buik hebt, die eerste dagen kunnen vervelend zijn he? hopelijk is het morgen rustiger. Je ei was dus later afgelopen keer....en wat bedoel je precies met een "oud" ei?
En ja, nog 14 dagen voor mij :-o, gaat snel he? man man man...

Tam, lekker naar de kapper! ik ben al heel lang niet geweest. Wel fijn dat het thuis gebeurt!
Ik vind het zo lief dat jij en de andere meiden zo meeleven naar de bevalling toe en het ook spannend vinden :-D, dat verhoogt de pret!
Jij hebt ook al zo'n last van het zuur, vervelend is dat he? mijn slokdarm staat ook elke dag in de fik. Ik gebruik al een maand elke avond en nacht Antagel, dat werkt echt heel goed. Zonder dat spul kan ik niet slapen, dat doet echt te veel pijn.
En het kamertje bij ons? dat is niet blauw en niet roze...hihi! :mrgreen: het is helemaal wit eigenlijk. Als het aan mij lag was ons huis helemaal wit en leeg, ik hou daar nou eenmaal van. Gelukkig is manlief er nog dus daardoor staan er nog genoeg meubelen..hahaha.
Ik zal deze week eens wat foto's van het poppenkastje maken, goed?

Cyn, hoe gaat het werken? je schrijft dat het best goed gaat, dat is fijn te horen. Kan mij ook voorstellen dat je soms ook momenten heb dat het helemaal niet gaat, of valt dat mee? Ik was er soms met mijn hoofd echt niet bij, dan zat ik zo in gedachten, of dan was ik om wat voor reden ook erg verdrietig en dan was ik alleen maar tranen aan het wegslikken de hele dag.
Heb jij het met vrienden en familie in jouw omgeving het nog vaak over Wesley*? Ik merkte op een gegeven moment dat het minder werd en had daar zelf soms moeite mee, alsof iedereen haar vergeten was, en in mijn hoofd was ze dag en nacht aanwezig, dat was eenzaam soms.

Kim, morgen je pretecho, hoe leuk!!!! :-D gaat alleen je man mee of ook Dana en andere familieleden?
En wat lief wat je schreef over Dana! :-D smelt! dat kleine frummeltje van je wordt groot!
En wat je vroeg over of ik al voortekenen heb, ik heb dus wel wat weeënactiviteit gehad afgelopen weken, maar dat is dan steeds heel kort en heel laag, niet zoals een ontsluitingswee voelt, dat waren dus echt indalingsweeën. Ik ben inderdaad zo nieuwsgierig hoe het kindje eruit ziet! :-D en ja, het wordt best wel zwaar nu. Ik slaap echt zo slecht Sad, heb sinds een paar dagen 'snachts last van onrustige benen. Ik had natuurlijk al eens van die kwaal gehoord maar nu ik het heb begrijp ik het pas goed, het is zoooooo irritant! het komt doordat de bloedvaten verwijd zijn, het gaat na de bevalling weer over.
Ook kan ik niet echt goed meer lange stukken lopen, ik moet soms even stoppen omdat ik dan kramp in mijn buik heb. Maar ik loop nog wel elke dag, en fiets ook bijna dagelijks, allemaal in een bejaardentempo :mrgreen:, dat dan weer wel.
Wat betreft je voorstel een keer samen te komen met de kindjes, dat vind ik een heel leuk idee! :-D

Hey Madelief, hoe is het daar zo in je hotelkamer? nog lekker gegeten gisteren? het zal je collega's waarschijnlijk niet opvallen dat je niet alles eet nu, vaak denken wij zwangeren dat iedereen erop let maar dat is helemaal niet zo :mrgreen:. Morgen weer naar huis he? voorzichtig rijden hoor!

Kersje, ja mijn tas staat al klaar! ik geloof dat we er nu echt helemaal klaar voor zijn, alle fundamentele dingen hebben we gedaan.......geloof ik :?........:-D
Hoe is het met je? lukt het een beetje rustig te blijven en vertrouwen te hebben in je lijf? je zal je waarschijnlijk af vragen hoe het met je placenta zit, of hij doet wat hij moet doen..of niet? Lijkt me best onzeker voor je nu...
groeit je buik? 15 weken en 2 dagen ben je vandaag, het gaat hard! nog een paar weken en dan voel je de kleine echt schopjes geven! of meen je nu al soms wat te voelen?
Nog twee daagjes en dan heb je weer een echo, dat is fijn. Zie je er tegenop of valt het mee?

Laura, hoe is het meid? hoe eet Semmy eigenlijk? is het een beetje een alles-eter?

Nou hier gaat het verder goed, op de vermoeidheid na. De schoonmaakster is net weer weg, het hele huis is weer keurig, hoe fijn! :-D
Mijn gyn vroeg mij gisteren hoe ik mij voelde en of ik misschien nog eerder ingeleid wilde worden. Vooralsnog voel ik mij vrij rustig en wil ik het op zijn beloop laten. Ik beval liever natuurlijk dan met opgewekt met medicatie. Ik bekijk het gewoon per week...
Ik merk aan familie en vrienden dat de spanning ook op begint te lopen, ze hebben er allemaal erg zin in de spruit te verwelkomen...zo lief.
Even wat girl talk, ik heb vorige week mijn tenen laten doen, dat is ook fijn, ze zien er heel zomers uit nu! ik kwam er gwoon niet meer bij. Ik probeerde mij ook "van onderen" te scheren.....pffff! Confusedhock: je ziet door je buik niets meer! moet je dus met een spiegel lopen trutten, echt geen doen! ik heb het gedaan maar echt netjes kan je het niet noemen, was zo bang dat ik mijzelf zou snijden hahaha! :-D
nou, ik ga even op de bank liggen, ben gaar...straks weer even in de babykamer rommelen.

liefs voor jullie allemaal! (jij ook Jasmien! ik denk aan je)
Mariaxx


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 02-02-2011

He meiden!

Hier zit het dagje er weer op. Zo maar weer een poging tot een dutje doen. maar ik ben steeds zo aan het malen dat ik ontzettend slecht slaap.

Devika, wat naar zeg, dat je zo'n buikpijn hebt. Ik hoop dat het snel over is en dat je dan heeeeeel lang niet ongi wordt!

Kim, jij morgen de echo toch? Was dat nou de 3D? Is de verbouwing nu al klaar?

Tam, hoe voel je je? Is je kapsel weer helemaal mooi?

Maria, oh, wat spannend! Dat de kleine zo mooi ingedaald is en die weeen..... Het kan maar zo beginnen nu! Ik vind het zo spannend! Jij klinkt nog echt wel rustig. Fijn dat ze je de keuze laten over inleiden zeg, dat is fijn. En wat een gedoe, de hele middag in het ziekenhuis. Wel fijn dan te horen dat het verder allemaal goed gaat. Moest lachen om je scheer verhaal. Vriendinnetje dat zwanger was vertelde dat al! had er eigenlijk nooit over na gedacht en om nou je man te vragen dat te doen, dat gaat me echt te ver. Ik denk dat ik het dan maar gewoon ga laten harsen. Ook al is dat echt een hel met pijn, het is wel een tijd netjes.

Ik weet niet of het mijn collega opvalt. Het was gister wel een gedoe. Ik wilde geen rood vlees en toen de kaas kwam bleken alle franse kaasjes rauwmelks te zijn! maar er waren ook wat lekker oude hollandse en toen heb ik daar maar wat van genomen.

Ik zal morgen voorzichtig naar huis rijden! ik hoop dat ik vanavond goed slaap, dan ben ik morgen avond niet zo moe.

Verder tel ik echt af naar volgende week. Het is zo spannend. En ik begin ook een beetje bang te worden voor het gesprek daarna op mijn werk. Heb echt geen motivatie meer.....

Nou, ik ga een dutje proberen te doen!

x Madelief


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 02-02-2011

Neeeeeeeeeeeeee!!!!!!! Devika... meisje toch... Ik had ook echt goede hoop voor je.. Nou, ik hoop echt dat je je er weer overheen kunt zetten en op naar de volgende ronde helaas.. Echt kut lieverd!

Maria, twee weekjes!!! TWEE WEEKJES!!! wow!! Das al snel hoor! En als je net als ik doet dan beval je over 8 dagen! Whiehoe!! Alvast toi toi toi en 6 pond! Nice!! Dan is het vast een lief klein poppenmeisje! Semmy was ruim 8 pond!!! Whaatt?!
En ja het is een veelvraat! Lust echt van alles en kan wel de hele dag eten! Heerlijk mannetje! Hij zet nu ook stapjes aan mijn hand mee!! Waar is de tijd gebleven zeg...

Kersje, het gaat bij jou ook lekker met de weekjes! Schiet erg lekker op vind ik!

Madelief ook alweer bijna zeven weken! Jeetje!! Spannend hoor, bijna de echo!

Kim, eindelijk morgen de 4d echo!!! Joepie!!!

Verder niks te melden... Ben trots op mijn kleine mannetje. Als je die kleine beentjes ziet lopen Whahaha geweldig!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 02-02-2011

Kheb trouwens niet alles helemaal gelezen hoor... Ben druk...


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 02-02-2011

even vlug bijlezen voor ik doorga naar de kapper. Moest zo lachen om de girl-talk van maria. Ik herken er zo mezelf in. Vroeg mijn man mijn nagels te lakken toen, maar dat zag hij niet zitten. Vraag me niet hoe maar het was me gelukt. Was helemaal happy ermee. Ook al kon ik ze zelf bijna niet meer zien, haha.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 02-02-2011

Devika,
Hoe is het met je? Voel je je al wat beter dan gisteren?
Wat heb je weer een mooi gedicht op t forum gezet. Kreeg gewoon tranen in mijn ogen.
Vind het knap van je dat je ondanks alle teleurstelling toch nog een beetje de positieve kanten bekijkt. Nieuwe ronden, nieuwe kansen.

Tam,
Hoe is het met jou? Nog erg last van je rug? Of heeft je warme bad goed geholpen gisteren?

Madelief,
Hoe voel je je meid?
Hoe was je etentje gisteren? Je eetgewoonte een beetje kunnen verbergen haha

Maria,
Wat goed te horen dat het kindje er goed voor ligt!
Kan echt niet wachten…. Ben zo nieuwsgierig.
Wat had ik geschat.. de 12e? denk niet dat je dat gaat halen. haha

Ben inderdaad weer aan het werk. 12 uur per week.
Heb zeker wel dagen dat ik het niet zie zitten. En heb dan ook zeker momenten dat ik er niet echt bij ben. Daarom is het maar goed dat ik nog niet volledig werk.
Want dan neem ik veel te veel op m’n dak. Ik wil het wel, maar moet toch toegeven dat ik dat gewoon nog niet kan.
Het is zo gek dat je over wesley begint.. het valt me inderdaad op dat de mensen om mij heen er niet meer naar vragen. Het er niet zomaar over hebben.
Dat doet me ergens wel pijn.. voor mij staat die tijd nog stil.. en wil niks liever dan elke dag aan dat mannetje denken. De rest is al zo veel verder dan ik.

Haha moet zo lachen om je scheer verhaal.
Op dat moment kan je dat geen bal schelen hoor..
Ik weet nog dat ik met heftige weeën eerst wilde douchen… maar daar kwam ik snel op terug en wilde maar 1 ding.. naar het ziekenhuis hahaha

Hier een lange dag achter de rug.
Van 7.00 uur tot 18.00 uur. Dat was alweer ruim een half jaar geleden dat ik zo’n dienst heb gedraaid haha.
Kom ik vanmorgen op ’t werk aanlopen, gaat het alarm af..
Zomaar uit t niks. Schrik me rot! Maar was wel meteen wakker haha.
Mijn vriend heeft de foto’s uit m’n digitale fotolijstje veranderd.
Voorheen waren er alleen maar foto’s van wesley te zien, van het ziekenhuis, de begrafenis enz.
Nu zitten er nog wel foto’s van ons ventje tussen, maar ook van de vakantie naar curacao en wat oudere foto’s.
Is misschien wel goed. Weer een beetje wat vrolijkere beelden. We moeten toch verder.
Maar dames, ik ga lekker slapen.. morgen weer vroeg op.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 02-02-2011

Hahahaha door cyn ging ik ff je girltalk lezen Maria!! Zoooooo herkenbaar!!! Maar ook zooooo irritant! Gatver, ik hou er helemaal niet van!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 03-02-2011

hey Kim, hoe was je echo? :-D

Cyn, het is inderdaad maar goed dat je 12 uur werkt, je hebt inderdaad nog tijd nodig. Wanneer moet die 12 uur weer geëvalueerd worden? of geef jij het opbouw tempo aan?

Ik herken wat je zegt over het gevoel dat iedereen om je heen "zoveel verder" is, ik had dat ook zo. Het is denk ik ook zo...ik merk bijv. ook duidelijk het verschil tussen het rouwproces van mijn vriend en van mij. Ik ben er nog steeds, bijna een jaar na dato, mee bezig. Hij natuurlijk ook maar op een andere manier, op een ander niveau.
Het is inderdaad moeilijk als de naam van je kind bijna niet meer genoemd wordt, ik begrijp dat dat soms pijn doet. Ik heb er pas sinds kort een beetje vrede mee dat het voor mij als moeder gewoon anders is, dat ik veel aan mijn kindje denk en de anderen niet, en dat dat oké is. Maar dat heeft wel even geduurd. En dan nog, het is over een paar weken een jaar geleden dat Olivia stierf en geboren werd, ik merk dat ik er nu al mee bezig ben dat iedereen die datum waarschijnlijk vergeet, er niet aan denkt, en dat terwijl ik er juist zo mee bezig ben en zo veel aan haar denk. Soms is dat inderdaad moeilijk.

Laura, 8 pond was Semmy? lekker hoor! :-D alle kindjes van mijn zussen waren ook minimaal 8 ponders, dus wie weet vergissen ze zich wel in het zh en komt er toch en dik oliebolletje uit..hihi. Ik heb voor de zekerheid 3 maten kleding voor de beeb in mijn zh-tas zitten. Ik denk zelf dat het een 7-ponder wordt...

Tam, dat jij je nagels nog zelf heb gedaan! :-D I'm impressed! hihi

Madelief, lekker thuis inmiddels? of nee, je gaat morgen pas geloof ik? :? hmmm...weet het niet meer. Over het harsen, dat heb ik nog nooit "daar" laten doen (alleen wel de wenkbrauwen), lijkt mij raar....moet dan wel even over de drempel heen denk ik..
Volgende week je echo! het schiet op!!!! :-D

nou, manlief eet met vrienden buiten de deur, ik ga lekker lui een diepvriespizza in de oven gooien nu.

knuffels!
Maria xx


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 03-02-2011

hee cyn, wij wonen idd in het zelfde stukje nederland, zo zie je maar, hihi

kim, hoe was je echo? Je had er zoveel zin in, maar het zal ook wel emo zijn geweest.

maria, smakelijk hoor met je pizza, is ook lekker.

Hier al 3 dagen ongeveer dat ze wat rustiger is, maar ik voel ze wel hoor dus dat is het probleem niet. Alleen lijkt het net of ze anders ligt (kan dat al met deze weken?) ofzo, want ook geen last van zuur meer. Zal toch weer blij zijn als we bij de gyn zijn geweest. Nu is het om de 4 weken ,maar vanaf volgende week om de 3. Verder niks bijzonders hier. morgen weer werken en dan lekker weekend. Lekker, want ik slaap de laatste dagen ontzettend veel.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 03-02-2011

Jeetje tam jij bent ook alweer 24 weken!!! Lekker dan! Ik vind het bij jullie allemaal echt opschieten joh!
Volgende maand is Devika maand!!! Dan gaat ze hopelijk zwanger raken!!! We duimen echt weer voor je hoor meis! Ben je het alweer een beetje te boven of blijft het lastig? Kan me goed voorstellen dat je het nog niet echt kan laten rusten, het is zooooo frustrerend!! Ik hoop echt voor je dat jij sneller weer zwanger raakt dan ik!! Vanaf aankomende periode willen we denk toch wel weer wat "actiever" zijn!

Maria, waar blijft jouw baby?! Van mij mag "ze" wel komen hoor!! Of zou het toch een jongetje zijn?! Pfff lastig zeg! Jij weet het natuurlijk al lekker! Knap dat je dat zo voor je kan houden!


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 03-02-2011

Net een heel bericht getypt...weer weg natuurlijk hahaha.

Even kort en ego...

Super geweldige echo gehad...Onze knul lag op sommige punten een week voor en ook het gewicht schatte ze hoger.Hij licht 300 gram voor op gewicht, dus het word een zware!
Dana was ook 8 pond, dus laat maar komen die heerlijke mollige:-D
Hij lijkt veel op Dana, maar heeft wat meer trekjes van de Papa
Hieronder wat voorbeeldjes van onze spetter.
Helemaal verliefd hier...xxx

[ATTACH=CONFIG]902[/ATTACH]


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 03-02-2011

Zag ze net op Hyves Kim! Prachtig!!!
Semmy was ook een lekkere stevige baby hoor! Heerlijk! Alleen zou ik een wat kleinere baby de volgende keer ook wel leuk vinden!

Oh en ik bedoel natuurlijk niet zozeer volgende maand voor Devika maar de volgende ronde!!! We zullen bijna gelijk de zoektocht naar een eitje hebben denk ik. Ik iets eerder want ik zit nu in de laatste dagen van de ongi...


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 04-02-2011

Hoi lieve meiden,

Ik heb het heel druk gehad en ben daarom al dagen niet op het forum geweest :oops: (schaam schaam)! Ik zal hopelijk vandaag alles bij kunnen lezen en reageren. Ben benieuwd hoe het met iedereen gaat! Ik zag net wel al even de echofoto's van Kim: wauw, meid, als ik niet beter wist, zou ik zeggen dat het het zelfde kindje is! Wat lijken die twee op elkaar, geweldig! :-D

Vanmiddag hebben we weer een echo. Ik hoop echt dat alles er goed uit ziet. Het is wel een heel spannende tijd, hoor.

Tot later, liefs,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 04-02-2011

Kersje heel veel succes vanmiddag, het is inderdaad zo spannend voor jullie nu.
Het ziet er vast allemaal prachtig uit! :-D ik voel het gewoon!



Kim, wat kersje al zegt, wat lijken die twee op elkaar! geweldig!!!! :-D wat een lieffie! en wat heerlijk dat hij voor ligt op de groei, jeahhhhh!!!! :-D ik krijg gewoon zin om hem te knuffelen als ik hem zo zie, ook al van die lekkere chubby cheeks!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 04-02-2011

He meiden,

Eindelijk weer thuis! Zo heerlijk om lekker bij mijn lief te zijn en in mijn eigen bedje te slapen. Ben moe van het malen en zo blij dat het nog 3 nachtjes is tot de echo.... Ben zo bang voor alles wat er komt.... Maar goed, dat zal voorlopig niet veranderen.

Laura, wat super dat die kleine Semmy al aan de hand loopt! natuurlijk ben je super trots! leuk hoor!

En lees ik nu dat je op zoek gaat naar je ei? En dan er dus nu echt weer voor ga? Of heb ik het mis? Spannend hoor!

Maria, heel herkenbaar wat je schrijft. Dat jij er meer mee bezig bent dan je vriend. Hier hetzelfde. Maar ik moet zeggen dat ik dat wel OK vind. Ik ben ook blij als ik hem onbezorgd blij zie zijn, snap je? Het is ook fijn als hij weer heel gelukkig kan zijn over andere dingen. Voor mij gaat dat nog niet goed. Ja, die datum komt voor jou snel dichterbij zeg. Gek dat het nu zo samenvalt. Je gaat bijna bevallen en het is ook bijna een jaar geleden dat je bevallen bent. Dubbel gevoel zal er zijn op de datum van de geboorte van Olivia. Ik ben bang dat inderdaad veel mensen dat vergeten. Dat zal bij ons ook zo zijn.

Enne, over harsen. Je moet zeker een drempel over. Maar ach, het is hun werk dit te doen. En het is fijn er lang van af te zijn. Zeker als ik lang op vakantie ga deed ik het. Nu is het net meer zo nodig, omdat ik een heel groot deel heb weg laten laseren. Ik moet eigenlijk nog een keertje voor het laatste beetje.

Oh, ik vind het nu wel heel spannend hoor! Jij kunt echt nu ieder moment gaan bevallen! Voel je niet al af en toe wat? Dat je denkt het gaat beginnen?

Cyn, wat een lange dag had jij woensdag zeg! Trek je dat een beetje? Over het fotolijstje. Goed te lezen dat je dit misschien wel goed vind. Ik denk dat we hier allemaal weten hoe moeilijk het is om kaarten, foto's ed op te ruimen. Het sluit toch wat af. Maar er komt dan ook weer ruimte voor andere dingen. En dan zie je ook dat het niet wil zeggen dat het andere er dan niet meer is, dat zit toch nog in je hoofd en je hart....

Je vroeg of ik mijn eetgewoonten verborgen heb kunnen houden. Ik denk het niet. maar ik weet niet of het kwartje bij mijn collega wel viel. Is een man van achterin de 50. Maar misschien wel en zegt hij gewoon niets. Ik vroeg naar de rauwmelkse kazen, dronk geen wijn en wilde mijn eendeborst doorbakken..... Toch wel erg duidelijk.

Kersje, spannend hoor de echo vanmiddag. Ik duim hard dat alles er goed uitziet!

Tam, geen idee of ze anders kan liggen, maar wel heel fijn dat je geen last van zuur meer hebt! lang zeg, om de 4 weken.... Enne, bijna weekend! Kun je lekker bij slapen!

Kim, wat heerlijk! En inderdaad, ze lijken aardig op elkaar! Dat wordt een heerlijk mollig ventje volgens mij als hij nu al zo voor loopt. Fijn dat alles goed was zeg! geniet maar lekker na!

Hier wel OK. Gisteren hele fijne avond gehad. Mijn man had heerlijk gekookt. Daarna samen op de bank onder een dekentje wie is de mol gekeken en vroeg naar bed gegaan. Vandaag 7 weken.... Het kan me niet snel genoeg gaan! Nog 33 weken te gaan... Dat klinkt zo lang! Eerst maandag maar. Gelukkig heb ik een druk weekend, dan heb ik wat afleiding. Morgen voor het eerst de hele dag naar school. Heb er wel zin in.

x Madelief


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 04-02-2011

Hey lieve meiden,

Het is me niet gelukt om op jullie te reageren (de tijd ging zo snel vandaag)!Confusedhock:
Maar ik denk aan jullie, hoor.

De echo ging goed. Alles ziet er vooralsnog goed uit. De groei is op schema (bij de zwangerschap van Puck begon de groei al achter te lopen rond deze termijn). Dat geeft me dan een beetje hoop...

We hebben er lekker een tompouce op genomen. Toch wel weer reden voor een klein voorzichtig feestje? Heel voorzichtig hoor.Smile

We zijn nu bij mijn schoonmoeder (gaan lekker zuurkoolschotel eten) en daarna rijden we door naar mijn ouders (in Drenthe). Even een weekendje eruit!:razz:

Dag lieve meiden, heel fijn weekend,:-D

Liefs,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 04-02-2011

fijn nieuws kersje! :-D ben heel bij voor jullie.
Fijn weekend!


liefs,
Maria


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 04-02-2011

hee dames,

Had het al eerder gezegd kim, maar wat een mooie echo-foto's en wat lijken ze op elkaar. Wat een dotje.

Laura, thanks. Enne.....ik hoop voor de andere meiden ,maar zeker ook voor jou op weer geluk hoor.

Kersje; YES YES YES, dat is goed nieuws en zeker iets lekkers waard.....en let maar op! Jij gaat nog veel lekkere dingen eten hoor....haha.

maria, je bent vandaag net zo ver als ik was toen ik bevallen ben van onze Britt*. Spannend!!!!

madelief: lekker rust! En dan idd nog 3 spannende dagen. Maar het komt vast goed, was het maar al zover niet?

Devika, hoe is het meid? Al iets meer rust?

cyn, dikke knuffel voor jou

Hier lekker gewerkt hoor, al had een kindje in zijn broek gepoept en normaal kan ik daar best tegen, maar ik werd gewoon niet goed. Trok wit weg en het schol niet veel of ik had zo over dat mannetje heen gekotst. Achteraf kon ik er wel om lachen, stel je voor dat het echt zo was geweest? hihi
Na zo'n dag druk met de kids ben ik wel echt op...lichamelijk dan. Maar nu lekker weekend.
En mijn mannetje...die had de kinderkamer verder afgeverfd.....joepie! Fijne avond nog.


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 04-02-2011

hahaha! Tam, ik zie je al helemaal kokhalzend boven zo'n met poep besmeurd jongetje staan hahaha! :-D Ik denk dat ik er ook niet tegen zou kunnen eerlijk gezegd :?...
Jij was best vroeg bevallen van Britt* zeg, ze zeggen toch dat een eerste kindje vaak later komt, je over tijd gaat?
Ik kan steeds moeilijk lopen, mijn buik krampt echt heel snel. Nu snap ik waarom al die hoogzwangere altijd zo moeilijk lopen. Het heeft niets met de omvang van de buik te maken maar hoe de binnenkant voelt...ik krijg steeds van die miniweeën als ik loop. Als ik zit is er niets aan de hand.
Fijn dat je man de kamer heeft geverfd! dan begint het al echt ergens op te lijken he?

Meiden, fijn weekend!

Maria x


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 04-02-2011

lieve maria, haha. Het was vast wel een grappig gezicht ja. Ben maar effe op de pc, want net in slaap gevallen op de bank. Lijkt net een oud mens, hahaha. Of ben ik dat ook? Ahum.
Ik heb bij britt* altijd het gevoel gehad dat ik eerder zou bevallen terwijl iedereen tegen me zei: joh, dat zal wel niet met een eerste. Maar dat gevoel bleef ik houden.
Met 35 weken verloor ik een groot stuk slijmprop en de dag voor mijn bevalling ook weer. Dit hoeft niks te zeggen hoor, maar het gevoel bleef. Toen brak mijn water, maar nog steeds geen wee. Die kwamen pas een halve dag later. Dus het kan wel..........ze was er gewoon klaar voor. Dit had verder niks met haar ziekte te maken, dat staat er helemaal los van. Ik heb ook het gevoel bij dit kindje weer dat ik eerder dan 40 weken zal bevallen, maar het belangrijkste is dat ze gezond is....
Maar ik hou je in de gaten hoor maria, haha. Voor je het weet waggel je naar het ziekenhuis, hihi. liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 05-02-2011

Maria,
Ik geef op het werk zelf mijn tempo aan.
Er is ons vorige week verteld dat ze op het werk zijn veranderd qua arbo artsen.
Dus heb daar nog niks van gehoord. Zal binnenkort wel komen denk ik.
Vind die 12 uur wel even prima zo.
Wat je vertelde over je man, dat heb ik ook.
Mijn vriend verwerkt het veel anders dan ik, en ik heb het gevoel dat hij al veel verder is.
Hier heeft mijn huisarts me vanaf het begin al voor gewaarschuwd.
Dat ik mijn eigen tempo aan moet houden. En mijn vriend gewoon terug moet roepen en hem duidelijk aangeven dat ik nog niet zo ver ben.
Hij heeft pas m’n fotolijstje aangepast. Even wat andere foto’s.
Ook staan er foto’s van de zwangerschap tussen.
Een foto van mijn buik tegen die van mijn vriend. Mijn vriend heeft hier geen moeite mee.
Ik wel. Ik schiet in tranen als ik die zie.. heb die foto’s ook maar weg gelaten.

Het doet me nog steeds pijn als mensen het over mijn kindje hebben..
Ik denk op zo’n moment ook.. mijn kindje heeft een naam!
Maarja, iedereen is zoveel verder. Nu ik nog…
Van de week kwam mijn collega even bij me zitten, zij is zwanger en kan met haar best goed praten.
Zij is de eerste collega die het over wesley had,
Ik kreeg gewoon een warm gevoel van binnen.

oh wat schiet het al op bij jou! de 38 weken zijn aangebroken.
hoe voel je je? al zenuwachtig?
ben zo benieuwd! nog heeeel even...

Tam,
Zo’n idee had ik al ja. Haha toch gek he.
Mensen over heel Nederland hier, en dan kom ik hier iemand tegen die een paar kilometer verderop woont.
Hoe voel je je verder? Bijna 25 weken!
Het geeft meteen een ander gezicht he als de kamer is geverfd. Begint het ineens ergens op te lijken.
Wat je zegt over je gevoel dat je de 40 weken niet uit zou zitten bij de zwangerschap van jullie Britt* is zo herkenbaar, ik heb zelf ook vanaf het begin gezegd dat ik in oktober zou bevallen, (was uitgerekend voor 8 nov.)
Geniet van je weekend!

Kim,
Wat een geweldige echo!
En wat lijken die foto’s op elkaar.

Kersje,
Wat fijn dat je een goeie echo heb gehad.
Geeft inderdaad wel een gerust gevoel denk ik dat het met de groei ook goed gaat.
Een fijn weekend in drenthe!

oh eindelijk weekend!
mijn ventje helaas een heel weekend nachtdienst. maarja, heb ik 't bedje voor mij alleen.
een weekend waar ik lekker niks ga doen.
m'n huisje een beetje opruimen, wassen enz. en een bezoekje aan de schoonouders.
dames een fijn weekend!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 05-02-2011

Kersje wat fijn! Kan me voorstellen dat je voorzichtig blij bent, maar ik vind het goed klinken hoor! 15w 5d ben je al weer! En die kleine groeit goed! Dan heeft hij/zij tot nu toe genoeg voeding en dat komt nu van jou! Fijn weekend!

Tam, wat een verhaal over dat jongetje! Gelukkig ben je niet over je nek gegaan. Ik bewonder je daar wel voor hoor! Zou dat echt moeilijk vinden.... Fijn he, weekend. En super dat de babykamer al geverfd is! Klopt wat je zegt, was het alvast maar maandag. Maar helaas. Vannacht weer allemaal aan het dromen over echo's, bevalling ed. Nu weer vroeg wakker en aan het malen. Ben er maar uit gegaan. Moet er ook over een half uur uit, dus het is niet zo heel erg.

Maria, naar zeg, dat lopen zo lastig gaat! Dus dat is echt vervelend door de krampen.... Nooit geweten. Fijn weekend!

Cyn, jouw verhaal over die foto van je buik, dat je dat moeilijk vindt is zo herkenbaar. Ik kan niet naar onze vakantiefoto's kijken. Zie ik een gelukkig stel en ik met een mooi klein buikje. Mijn man vind het wel heel fijn om er naar te kijken. Hij zegt dan: toen waren we toch heel gelukkig? Maar dat kan ik niet zo zien. Er is nu zo veel anders, zo veel weg, zo veel geluk wat nooit meer terug komt. Dat doet pijn.... Fijn is dat he, dat ze Wesley bij zijn naam noemen. Mijn familie en een paar vriendinnen doen dat ook. Het geeft inderdaad een erg fijn gevoel dat onze kleintjes met deze namen een plek hebben, ook voor de mensen om ons heen. Geniet van je vrije weekend!

Devika, hoe is het met jou?

Nou meiden, ik ga zo maar douchen. Vandaag de hele dag dus college. Ben er eerlijk gezegd een klein beetje nerveus voor. Kom toch in een groep die al een half jaar met elkaar optrekken. Het komt vast goed, maar het is toch altijd een beetje spannend. Vanavond een gala. Met een diner vooraf. Ben benieuwd hoe ik mijn niet-drinken en eetrestricties verborgen kan houden.... Er zitten daar zo veel vrouwen van onze leeftijd. Die zien dat gelijk volgens mij!

xxx Madelief


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 06-02-2011

Wow!!! Een groot deel weg gelaserd?! Beter!!! Wat heb je daar voor moeten betalen? Vind het ook wel een goed idee!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 06-02-2011

Wat is het hier rustig!!!

Laura, het was ongeveer 400 euro per keer voor onderbenen, achterkant bovenbenen en bikinilijn. Ben 6 keer geweest en de haargroei is nu echt nog minimaal. Er zit hier en daar een verdwaald haartje nog, dus voor die laatste moet ik nog terug. Maar het is best duur als ik het nu zo zie....

Andere meiden, is alles goed met iedereen? Maria, hoe gaat het bij jou? Moet steeds aan je denken!

x Madelief


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 06-02-2011

Hier effe kort, ben strontverkouden. Weer maar al eens. Mijn weerstand is echt slecht deze winter, normaal heb ik dat nooit zo. Zo maar weer eens fruit voor de vitaminekes. Ga vroeg naar mijn bedje, anders red ik de dag morgen niet. En maria: where are you?
Mis de andere meiden ook hoor, maar ik vraag me dan toch steeds af of het al begonnen is hihi. Vanaf nu maar extra kaarsje branden, kan nooit kwaad.
Fijne avond lieve dames


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 06-02-2011

Tam, balen zeg! Hoop dat je je snel wat beter voelt. En die lente mag van jou vast wel komen dan!

Meiden, begin hier toch wel zenuwachtig te worden. Kan het moeilijk los laten. De angst dat ze zegt: het hartje klopt niet..... Ook al wijst niets daarop, ik weet dat dat ook kan. En daar ben ik zo bang voor....
x


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 06-02-2011

Hoi lieve meiden,

We zijn weer terug uit Drenthe. Heerlijk ontspannen weekend gehad. Lekker verwend door onze ouders, haha. Smile

Moet nog even bijlezen en schrijven, maar wil alvast even tegen Madelief zeggen dat ik steeds aan je moet denken ivm met je echo morgen. Ben je erg zenuwachtig? Hoe laat heb je de afspraak?

En Maria, waar ben je??? Het is toch niet al begonnen zonder dat je ons op de hoogte hebt gebracht, he? :wink:

Tam, vervelend dat je weer verkouden bent, meid. Lekker op tijd naar bed en veel vitamientjes is een goed plan.

Tot later!

Liefs,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 06-02-2011

Kersje, fijn dat je zo'n goed weekend hebt gehad! Ja, hier super zenuwachtig.... Echt erg bang moet ik zeggen. Mijn afspraak is gelukkig om 8:30 al. Ik laat het jullie zsm weten!

x


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 06-02-2011

Hey lieve meiden,

Drenthe was heerlijk. Even eruit en lekker verwend worden doet een mens goed. Luieren bij de open haard en een wandelingetje in het bos… Maar ik ben ook blij om weer lekker thuis te zijn. Ik heb onze kleine Uma gemist! Ze komt nu steeds heerlijk een knuffeltje halen, zo lief. Smile

Maria, wat schiet de tijd op! Al 38 weken en 4 dagen! Wauw, het zou gewoon ieder moment kunnen beginnen…Maar je hebt gelijk hoor, laat deze kleine nog maar lekker even zitten. Wel heel fijn dat je de optie hebt om de bevalling in te laten leiden. Maar ik ik kan me goed voorstellen dat je liever wilt dat het natuurlijk op gang komt. Ben je er mentaal al een beetje klaar voor? O, nog effies en dan heb je je kleine in je armen! Ik ben zo benieuwd! :-D:-D Wat goed van je dat je nog steeds iedere dag een stukje wandelt of fietst. Ik moet bekennen dat ik daar niet aan toe kom de laatste tijd…En toch wil ik maar niet veel zwaarder worden. Hoewel, toch weer 300 gram erbij, dus nu bijna een kilo in totaal! Laat die kilo’s maar komen, hoor. Mijn buik groeit wel, maar ik kijk enorm uit naar het moment dat het voor iedereen (ook wie mij niet kent) een duidelijke zwangere buik wordt. Alsof ik dan pas écht zwanger ben…:-? Gekke gedachten soms.

Kim, goed plan om met onze kindjes met elkaar af te spreken. Ik ben voor hoor. Goh, dat zal wel een bijzonder moment worden, zeg. :-D Hoe is het verder met jou? Alweer ruim 28 weken, meid, super! En voor op de groei en een lekker stevig ventje, mooi! (wat een knapperd)

Laura, spannend dat jullie er ook weer voor gaan deze ronde! Dat het maar snel raak mag zijn, meid. En wat lief dat Semmy al aan het handje mee loopt, zo schattig!:-P

Devika, fijn te lezen dat je je inmiddels weer wat beter voelt. Ik ben trots op je hoor, het valt zeker niet mee. En boos zijn mag hier! :mad: Daar kijkt niemand je op aan. Ik was ook iedere keer erg teleurgesteld en gefrustreerd als ik weer ongi werd. Ik kon me op een gegeven moment bijna niet meer voorstellen dat het ooit weer raak zou zijn. Maar dat moment kwam toch en zal voor jou ook weer komen. En ik hoop deze ronde! We duimen gewoon flink door.

Tam, moest wel lachen om je poepverhaal (dat klinkt een beetje raar zo, hihi).:lol: Maar heel herkenbaar, hoor! Ik moet nu ook steeds kokken van dingen waar ik normaal heel goed tegen kan…De perikelen van een zwangere vrouw, haha. Wat fijn dat de kinderkamer geverfd is! Welke kleuren hebben jullie gebruikt?

Cyn, mijn vriend verwerkt het verlies ook anders en op een ander tempo dan ik. In het begin vond ik dat heel moeilijk, maar gelukkig kan ik nu goed accepteren dat we het ieder op onze eigen manier doen. En dat dat oké is. Ik raak daar ook niet meer door van slag. We hebben denk ik gaandeweg geleerd om elkaar de ruimte te geven om op onze eigen manier te rouwen. Ik kan me voorstellen dat sommige foto’s te moeilijk zijn om naar te kijken. Dat heb ik ook. Het wordt wel steeds beter, geloof ik.
Ja, iedereen is verder dan jij, maar jij bent dan ook Wesley’s mama. Iedereen zal altijd verder zijn dan jij. Moeilijk als Wesley niet bij naam genoemd wordt. Ik heb zelf gemerkt dat het helpt om het zelf juist wél te doen. Dan durven anderen ook eerder en is het ‘gewoner’. Wat fijn dat je zo goed met je collega kunt praten.
Heb je een goed weekend gehad? Lekker overdwars in bed kunnen liggen, haha?:mrgreen:

Madelief, ik kan me voorstellen dat je bang en zenuwachtig bent.Sad Het is ook zo'n onzekere tijd! Als je morgen een mooie echo hebt, zal ik zo blij voor jullie zijn. Gelukkig ben je al vroeg aan de beurt! Lastig al die etentjes! Heb je je zwangerschap nog verborgen kunnen houden? Bij jou ook alweer 7 weken en 2 dagen, wauw! Hoe is je weekend gegaan? Hopelijk heb je jezelf genoeg bezig kunnen houden, zodat de tijd snel gaat. Als je morgen een mooie echo hebt is dat alweer een hele belangrijke stap, meid. Ik zal aan je denken, hoor!

Jasmien, ik weet niet of je nog mee leest, maar ik denk aan je. Hoe ver ben jij nou? Hoe gaat het met je?

Nou, ik zit genoeglijk op de bank met de laptop op schoot en de kat aan mijn voeten. Ze zit prinsheerlijk (prinsesheerlijk eigenlijk) te stampen en te spinnen.
Morgen weer een afspraak bij de psych. En morgen alweer 16 weken. Hoewel ze in het ziekenhuis er nu vanuit gaan dat we een dag verder zijn (vandaag 16 weken). Ik hou gewoon de maandag aan, hoor. Oef, wat gaat de tijd hard. Nog anderhalve week en dan hebben we deel 1 van de 20 weken echo al…Dat wordt echt een mijlpaal. Als we dan goed nieuws mogen krijgen, zal ik langzaam in een goede afloop durven gaan geloven…Ondertussen heb ik het gevoel dat mijn buik weer wat is gegroeid, dus dat voelt goed. Lekker blijven groeien, kindje!!! :-D Dan groei ik met liefde met je mee.

Dag lieve meiden,

Knuffel van Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 06-02-2011

Kersje,
een lekker weekend gehad zo te lezen..
even er tussen uit.
ik heb heerlijk overdwars in bed kunnen liggen,
werd vanmorgen om 8.00 uur ook even aan de kant geduwd haha.
heb wel een rustig weekend gehad.

devika,
hoe is het met je meid?

madelief,
wat spannend, morgen eindelijk je echo!
gelukkig heb je al vroeg een afspraak. ben benieuwd! ik hou het forum in de gaten.

maria,
meid, je moet je echt elke dag even komen melden hoor haha.
anders denken wij gelijk dat die oliebol van je zich begint aan te kondigen..


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 06-02-2011

haha, nou het oliebolletje zit er nog gewoon hoor! :-D BIB!

Ik ben een beetje druk en gaar, ik schrijf morgen weer, even kort voor Madelief, zet em op meid!!!!! ik denk aan je en hoop dat jullie een prachtige echo hebben morgen, Fijn dat je er al zo vroeg terecht kan. Vanavond lekker slapen en morgen gaan jullie je lieve kindje zien. Het wordt vast een prachtige echo, ik denk aan je!


dag meiden, voor jullie straks ook allemaal lekker slapen!


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 07-02-2011

hey meiden,

Ik vraag mij af hoe het met Madelief is nu :?.....

Hier echt een rotnacht achter de rug. Ik dacht echt dat het begonnen was! Confusedhock: Ik kreeg rond middernacht weeën, van die hele rustige ongie-achtige. Zo begon mijn bevalling vorig jaar ook. Ik heb die elke 10 minuten zo'n beetje gehad, tot een uur of vier. Ik heb toen manlief even wakker gemaakt en ben beneden gaan liggen en toen hielden ze op!
Mijn buik voelt helemaal gaar aan en doet zeer en ben verder niets opgeschoten....blech.
Sorry voorechoberichtje hoor dames, als ik weer fut heb ga ik weer sociaal doen enzo....denk wel aan jullie.

Maria x


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 07-02-2011

maria, nog geen olibolletje dus! hihi, die denk ik blijf nog wel even zitten. veels te koud buiten en lekker warm binnen.
maar jeetje wat spannend joh! nog maar 9 dagen!

@ kim, wat een mooie echo foto's! idd, ook ik zie de gelijkenis!
echt waauw!!

de rest van de dames, ik regeer vanavond uitgebreid. heb nog zoveel om te lezen.
manlief is vandaag weer een paar dagen weg dus kan ik mooi de avonden vullen met alles terug lezen en antwoorden.

dikke kus en knuffel voor jullie allemaal!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 07-02-2011

Goedemorgen meiden,

Ook hier heel benieuwd hoe het met Madelief is!Smile Ik dacht ik kijk nog even gauw voor ik de deur uit moet, maar nog geen nieuws. Dan zal ik vanmiddag als ik weer thuis ben maar gauw kijken! Ik hoop zo dat er een mooi kloppend hartje te zien was...

Jeetje Maria, wat een onrustige nacht heb jij gehad! Maar het was vast niet voor niets. Je lichaam is zich misschien wel al aan het voorbereiden op wat komen gaat (even wat voorwerk verrichten:-?)! Hopelijk voelt je buik straks weer wat beter aan en kan je even een uiltje knappen.

Hey Devika, je man is weer weg. Hoe is het nu met je?

Dag meiden, fijne dag voor allemaal!

Liefs,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 07-02-2011

aah kersje je zit op 16 weken rond zie ik! wat heerlijk!
wanneer weten jullie het geslacht? ( sorry als je het al eerder verteld heb en ik het nog niet gelezen heb, ik loop zoooo achter!)


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 07-02-2011

@ madelief, ik hoop zo dat je met heeeeeel mooi nieuws komt! ben benieuwd hoeveel mooie kloppende hartjes jullie gezien hebben!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 07-02-2011

HET IS GOED!!!!!!

Ben zo opgelucht! Ik kon alleen maar huilen. In de auto er naar toe, vanmorgen aan het ontbijt, in de wachtkamer, op de bank voordat ze goed beeld kreeg. Oh, wat een spanning. Maar er kwam een mooi kloppend hartje in beeld en een klein ukkie van 1,4 cm groot met kleine stompjes voor armpjes en beentjes. Het lijkt erop dat ik een paar dagen verder ben, maar we houden het nu even bij 7w3d. Over 2 weken hebben we de intake bij de prenatale diagnostiek van het Erasmus, daar ook weer een echo. En dan 2 maart weer in ons eigen ziekenhuis. Wel fijn hoor.

Ik ga zo even bijlezen en reageren!

x


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 07-02-2011

[Afbeelding: 2lbcbpc.jpg]

jeahhh!!!! :-D:-D:-D:-D wat een goed nieuws zo op de maandag!!! :-D:-D:-D:-D
Wat heerlijk dat jullie liefje het goed doet!

Op naar de volgende mooie echo! dit was nummer 1...hoera!!!! :-D


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 07-02-2011

ooooh madelief!!! wat een opluchting!! heeerlijk nieuws! geniet ervan, gefeliciteerd!
ik hoop zoo dat je nu de komende tijd opgelucht adem kunt halen!
geweldig meid!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 07-02-2011

Kersje, dat klinkt als een heerlijk weekend! En vandaag ben je 16 weken! Netjes hoor, nu een kilo aangekomen. Ik was op die termijn 3 kilo aangekomen en helaas zitten die er nog.... Grappig he, dat je nu zo uit kan kijken naar een echte zwangere dikke buik! Normaal is dikker worden niet echt leuk, maar nu wel!

En dus over 1,5 week het eerste deel van de 20 weken echo. Wat zal dat ook weer spannend zijn zeg. Voor jou zijn die dingen nu echt dichtbij en dan komen er hoop ik voor je nog een heleboel weken dat je zonder al te veel spanning kunt genieten! Ik duim alvast.

je vroeg hoe het weekend was. Gelukkig heel druk want dat gaf veel afleiding. Daardoor was ik gisteren heel moe en heb ik het eerste deel van de nacht wel OK geslapen. Daarna niet meer. Maar goed, nu kan ik zo met een super gevoel een dutje gaan doen en dat voelt ontzettend fijn!

Lief dat je nog even kwam spieken! ja, we waren toch best laat uit het ziekenhuis. Want we hebben nog even met de gyn zitten praten en toen nog bloedprikken. Dat duurde ook weer lang. Die dachten dat ik erg nieuws had gehad omdat ik zo zat te huilen. Maar ik kon van alles stress gewoon niet meer stoppen.

Cyn, klinkt als een lekker rustig weekend met alle ruimte in je bedje! De weken tikken door. Welke datum krijgen jullie de uitslag van de bloedstollingsonderzoeken?

Oh, Maria! kan me voorstellen dat je je gaar voelt en ontzettend baalt! Natuurlijk heb je er weeen voor over, maar dan moet die kleine ook wel echt komen en je niet voor de gek zitten houden! Maar ik zie het wel als een teken..... Dat het ieder moment echt kan beginnen!

Wat heb je toch weer een vrolijk plaatje geplakt! Ja, zo voelt het echt, als feest! Ben benieuwd hoe lang dat blijft....

Devika, hoe is het met je? Al weer op zoek naar je ei? Je man dus weer een paar daagjes weg. Hij heeft toch de komende weken niet te veel in de planning staan he? Want bij je ei moet hij er zijn hoor!

x


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 07-02-2011

madelief,

wat een goed nieuws! gefeliciteerd meid


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 07-02-2011

O, Madelief, super goed nieuws! Ben heel blij voor jullie!!!:-D:-D:-D
Ik kan me je spanning goed voorstellen. Zo fijn dat de echo dan goed is, he? Dat is een grote stap in de goede richting, meid. Vandaag is een dag om te vieren, hoor. Tja, hoe lang je dit fijne gevoel vast kunt houden...de spanning zal heus weer op lopen tegen de tijd dat je de volgende echo krijgt, maar hoe vaker je goed nieuws krijgt, hoe beter het zal gaan (is mijn ervaring dan).

Ja, voor ons wordt het volgende week weer spannend. Maar het lukt me tot nu toe om rustig te blijven en positief te denken. De spaning zal bij mij heus ook weer oplopen, hoor, dus ik moet mezelf maar lekker druk bezig houden tot die tijd!

Liefs en een knuffel voor jou en je kleintje-in-je-buik,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 07-02-2011

lieverds, ik ben ziek. Niet slapen, overgeven, koud/warm, spierpijn en veel overgeven....etc. Bah, weeral. Maar ik wou echt effe kijken hoe het met madelief was.....en wat een super nieuws. GEFELICITEERD, voel me gelijk wat beter. Sorry dat ik verder niet reageer, kruip mijn bedje weer in. Volg jullie vlug weer.


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 07-02-2011

sorry sorry sorry, meiden...
Ik kom zo snel mogelijk kletsen...hoop vanavond nog..
erg druk en veel moe!!
ik ga mijn best doen zo snel mogelijk te reageren


xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 07-02-2011

Thanks meiden! Ja, Kersje, ik hoop ook dat dat bij mij zo werkt. Dat je steeds iets positiever kunt denken. Ik hou me er ook maar aan vast dat als alles goed is, we nog een redelijk normale 2e helft van de zwangerschap zullen kunnen hebben. Na de vruchtwaterpunctie weten we heel veel en dat is fijn. Dan de 20 weken echo en dan hebben we toch wel zo'n beetje alle duidelijkheid die we kunnen hebben.

Tam, wat ontzettend vervelend dat je weer ziek bent! ik wens je heel veel beterschap!

x


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 07-02-2011

Jeeeeeeeeeeehhhhhaaaaaaa!!!!!! Madelief!!!!! Wat goed en fijn nieuws!!!! Een mooi kloppend hartje wilde er zien en het is gelukt!!!! Geniet!!

Ik ga gauw weer verder want onze kledingkast moet nog helemaal opnieuw ingericht worden! De trappen zijn vandaag bekleed en de slaapkamer en overlopen afgelopen zaterdag dus we zijn heel wat centen armer maar prachtige vloeren rijker!!

Maria, Whiehoe!!! Nog maar een paar daagjes en dan heb je je kleine ukkepuk!!! Spannend dat het vannacht leek te beginnen!! Je laat ons wel weten wanneer je naar het ziekenhuis gaat he?! Haha!! Succes meis!!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 08-02-2011

zo even allemaal bijlezen en reageren.
@ Cyn,
je vroeg de vorige keer of ik een plekje had waar we naar toe kunnen gaan. nee niet echt..
soms denk ik dat een begraafplaats toch een mooie plek zou zijn om naartoe te gaan...aan de andere kant denk ik dan weer dat ik me iedere keer schuldig zou voelen als ik er een dag niet naar toe ging.
ik zou wel een keer terug willen gaan naar dat plekje waar we Kaylash zijn as hebben uitgestrooid. alleen is dat bijna een uur rijden van hier...voor de rest ga ik vaak naar de zolder waar zijn spulletjes staan..
en wat bijzonder dat je stiefmoeder zo vaak over Wesley droomt. verteld ze jou ook wat ze droomt?
ik droom zelf ook heel zelden over Kaylash. mijn jongste zusje droom weer wel vaak over hem.
ik vind dat trouwens zo mooi dat jullie een foto van Wesley aan je ouders en schoonouders hebben gegeven.
vind je het niet moeilijk om er zelf naar te kijken? maar het kan ook juist goed aanvoelen he, als je hem zo vaak ziet. wij hebben zelf nooit Kaylash zijn foto's laten afdrukken. ik denk niet dat ik dat aan zou kunnen.
ik heb er wel ooit over nagedacht om een schilderij van hem te laten maken...een soort van schets...
wil ik nog een keer laten doen...
hoe zit het trouwens nu met het zwangerworden? willen jullie nog steeds wachten op de uitslagen? kan me dat ook voorstellen hoor. dan weet je ook waar je aan toe bent.
hoe is het op je werk? je vertelde dat je ook nog dagen heb dat je het niet ziet zitten.
niet zo gek...ik heb weken lang elke dag met tranen achter mijn pc gezeten..
gelukkig zit ik een beetje uit het zicht zodat het niet opvalt. heb dat nu nog steeds, niet elke dag maar zeker 3x per week dat ik even weg moet van mijn plek omdat ik het niet hou...
het is idd goed dat je nog niet volledig werk.
soms denk ik ook was ik maar wat langer thuis gebleven...maar was zo bang om depresief te worden dat ik een soort van "gevlucht"ben in mijn werk. om enigsinds weer stuctuur te krijgen..
en ook omdat mijn fam. ver woont, ik kon er niet 123 naartoe..
ooh en ik werd dus echt weer verdrietig als ik zo lees wat je verteld, dat mensen steeds minder praten over Wesley. dat ze er niet meer naar vragen..mijn hart breekt als jou post zo lees....
dat het pijn doet is zo herkenbaar...soms voel ik me ook machteloos als ik zie dat de rest van de wereld gewoon doorgaat...en zelf staat jou wereld nog min of meer stil...
het liefs praat ik nog elke dag over hem. gelukkig kan dat hier...en daar ben ik zooo blij en dankbaar voor/om.
oh je vertelde ook dat je vriend de foto's uit het digi lijstje heeft aangepast. ergens ook wel goed...maar de 1ex dat je dat ziet lijkt me ook weer zo'n slikmoment...
ook jij vertelde dat je vriend veel verder is in het verwerkings proces.
ook herkenbaar wat je zei dat huisarts jullie hiervoor had gewaarschuwd. in het zh in amerika, kregen wij een maatschappelijke werker toegewezen. die waarschuwde ons voor het zelfde. dat we nu gelijk lopen kwa verdriet,maar dat hij er op een moment veel verder zal zijn en ik sta nog stil.
dat hij daar rekening mee moest houden. doet ie ook wel maar ik kan soms wel boos om worden.
onze vakantie foto's waar ik nog zwanger was, voor hem is dat normaal. ik word weer verdrietig als ik zie hoe gelukkig we samen waren. maar ik heb me ook voor een heel groot deel bij neegelegd dat hij er nou eenmaal anders mee omgaat dan ik.
ik zie nog wel dat het hem niet in z'n koude kleren gaat zitten.
laats kwam een oude bekende van hem langs. hij vroeg of wij kinderen hadden. mijn man vertelde toen over onze vakantie en wat er was gebeurd. en ik merkte dat hij daar moeite mee had....
en het verdriet komt dan ook weer bij hem omhoog...
en wat mooi dat je zo met je collega over Wesley kan praten. mooi he, als iemand je kindje bij zijn naam noemt....en over hem praat...