Zwanger Worden .NU forum [Archief]
mijn lieve, lieve kleine schat - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Complicaties (https://archief.zwangerworden.nu/forum-8.html)
+--- Forum: Sterrenhemel (https://archief.zwangerworden.nu/forum-34.html)
+--- Topic: mijn lieve, lieve kleine schat (/thread-4402.html)



mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 27-03-2011

Meiden, het is weer zo'n dag. Vanaf donderdag knaagt het alweer. Ik voel me rot en ben zo bang. Dit zijn de dagen waarin het de vorige keer mis ging. Nu voel ik niets, kan het hartje niet vinden met de angelsound en moet wachten. Ik ben op van het wachten, de angst verlamt me. Oh, wat is dit toch moeilijk. Vandaag 15 weken. Voor mijn gevoel komt nu de cruciale week. Vorige keer kregen we daarin slecht nieuws. Met 16 weken en 1 dag beviel ik....

x


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 27-03-2011

Lieve madelief

Gebruik je wel een geleider??
Ik kon bij Dana de eerste keer ook lang niets vinden en maakte me ook zorgen.
Toen dacht ik ineens aan de verloskundige dat die eerst een gel op de buik doet voordat ze het apparaat gebruikt.
Dus heb ik er buikgel opgesmeerd en toen had ik hem vrijwel meteen.
Bij giel* had ik hem daardoor al bij de 10 weken en bij ons ventje deze keer als met de 8 weken.
Weet niet of je het gebruikt, maar zoniet misschien toch een tip om het te proberen.
xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 27-03-2011

madelief meid, ik snap het maar hou je niet vast aan die angelsound. Ik lag met 30 wk in het ziekenhuis en ze moesten vaak lang zoeken....soms zelf dik 10 min voordat ze haar hartje hadden. Soms liggen ze net anders of wat dieper.

En dit kindje is meisje Noah* niet. Ik kan je alleen maar een virtuele knuffel geven......kop op!liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 27-03-2011

Lieve meiden, thanks! Kim, ja, ik gebruik wel die gel. Maar dat helpt dus nog niet. Ik ben in het ziekenhuis geweest en daar had de verpleegkundige vrij snel met de doppler het hartje. Klopte keurig 125 keer per minuut. Wat een opluchting! Maar toen zei ze dat de gyn ook nog een echo wilde maken. Zodat ik echt even naar ons kindje kon kijken. Dat had ze beter niet kunnen doen. Onze uk lag best wel klem. Ik zei: is er wel genoeg vruchtwater? Zei, ik ga even kijken, want ik vind het ook niet zo veel. WAT?!? ik schrok zo. Toen keek ze iets verder en toen zei ze, nou naast jullie ukkie is er nog best wat vruchtwater. Maar dat ze meestal wat meer zag. Oh, oh, ook al zegt ze dat het wel goed is, ik kan dit niet van me af zetten. Tot overmaat van ramp heeft ze de kleine nog opgemeten. 8,6 cm. 2,5 week geleden was het 6,1. Nu loop ik me al de hele tijd zorgen te maken, want volgens de boeken moet het volgens mij al groter zijn. ben zo bang dat het weer niet goed gaat, om wat voor reden dan ook. Ze kon me niet geruststellen. Ze zei, ik heb niet de bevoegdheid om echt een goede meting te doen. Dat kan ik nog niet. Woensdag bij je afspraak wordt er weer gekeken, maar dit lijkt echt allemaal goed te zijn.

En toch..... Het knaagt aan me, ben zo bang dit ukkie weer te verliezen....

x


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 27-03-2011

oh madelief,
is het niet een idee dat je je eigen angelsound mee neemt naar het ziekenhuis. zodat hun precies kunnen laten zien waar ze het beste kunnen luisteren.

ik snap dat het best even schrikken is als er wordt verteld dat ze weinig vruchtwater zien.
maar meid, het komt allemaal goed.
ookal stelt dat je vast niet gerust op dit moment.
hopelijk is het snel woensdag, en kan je dan wel gerust ademhalen.
en dat je kleine niet zo groot is als verwacht wil volgens mij nog niks zeggen hoor.

ik denk aan je.


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 27-03-2011

Lieve Madelief...Tot de 3 maanden is elk kindje even groot...Dat is ook de reden waarvoor de termijnecho rond de 11 weken gedaan word, omdat ze dan zo precies mogelijk kunnen meten.Na die 3 maanden gaat elk kindje zijn eigen weg, doorvoor zit er ook altijd zoveel verschil tussen elk kindje.Het feit alleen al dat zij niet bevoegd is om de meting te doen, zou ik me nog niet te druk maken.Als ze hem misschien iets of wat anders had gemeten, had er al heel wat anders uit kunnen komen. Natuurlijk ben je ongerust...dat zouden wij ook zijn zeker met ons verleden. Probeer een kein beetje naar je eigen gevoel te luisteren en het een klein beetje positief in te zien, al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan...
Sterkte meid....ik geloof er in!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 27-03-2011

Hoi lieve meiden,

Ik was wel begonnen aan mijn wekelijkse verhaal, maar te moe om het af te maken. Maar ik heb wel bijgelezen.

Madelief, deze gyn was nog niet bevoegd om een meting te doen, zei ze zelf? Waarom heeft ze het dan gedaan? Dit geeft jou alleen maar meer onrust! Waarschijnlijk heeft ze niet goed gemeten. Misschien kan je morgen bij je eigen gyn terecht ipv woensdag? Ik zou dat zeker proberen. Al is het maar voor je eigen gemoedsrust.

Een knuffel voor alle meiden,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 28-03-2011

Meiden,

Ik heb net de gyn gesproken. Die zei: kom langs, om 16:00. Ze denkt dat er echt niets is, maar wil me wel gerust stellen. Ik hoop zo dat het allemaal goed is....

x


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 28-03-2011

Madelief, ik ben blij dat je naar de gyn kan vanmiddag!! En ik ga hopen dat je gerustgesteld zal worden!!!

En Devika, was jij het waar ze drie vruchtzakjes zagen?! Jeetje!!! Het zal je toch gebeuren!!! Spannend hoor, over twee weken meer nieuws!

Hier gister een knallende ovu test gehad dus aan de klus geweest maar ben bang dat deze kans ook alweer verkeken is...het was alweer even geleden voor ons dus de zaadkwaliteit is dan natuurlijk veel slechter... Dus kan me nu alweer druk maken om zoiets... Dan baal ik echt maar goed vanavond nog maar weer ff kijken wat die test dan zegt. Misschien was ie gister nog niet helemaal 100% al denk ik van wel hoor. We wachten maar weer af! In ons juni forum is de eerste weer zwanger!! Echt zo leuk!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 28-03-2011

Laura, ik zou daar niet vanuit gaan hoor! De zaadkwaliteit bij mijn mannetje is altijd slecht en toch zijn we al 2 keer zwanger geweest! Er hoeft er echt maar 1 te zijn....

x


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 28-03-2011

madelief,
hoe was het bij de gyn?


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 28-03-2011

Meiden, alles was goed! Wat een enorme opluchting!

Die gyn in opleiding krijgt dit nog wel te horen van mijn eigen gyn, want ze was er niet zo blij mee. We waren er om 16:00 en toen kwam ze vrij snel. Gelijk naar de echo en die zette ze op mijn buik. Ik zag direct dat het kindje lag te zwaaien, dus dat was goed, maar voor mij nog belangrijker, ik zag bergen vruchtwater! Overal zwart rond ons kindje. Dus helemaal goed. Toen over de meting gehad en ze zei: ze mag geen kop-stuit meting doen! Dat is niet betrouwbaar. Ze zei: met meting van de hoofdomtrek is dat het beste. En dat kwam precies op 15w1d. Ofwel, het kindje is precies volgens de boekjes gegroeid! En helemaal niet achter!

Ze zei dat de gyn haar verbazing niet uit had moeten spreken over de hoeveelheid vruchtwater. Want als de kleine net een plas moet gaan doen, is het gelijk meer. Dat is bij deze termijn wel vaker zo. Maar doordat ze twijfelde, was ik in paniek. Dit in combinatie met de meting van de lengte.

Oh, wat ben ik opgelucht en blij! Ons kindje lag vrolijk te zwaaien naar mama en oma. Heel leuk en is dus volgens het boekje aan het groeien. Ik heb daarna heel gezellig gegeten met mijn mama. Ben zo blij! Nu lekker vroeg naar bed, want ik ben zo moe....

Tam, wel fijn dat je er nu een beetje op uit kan met de rolstoel! Oh, kan me helemaal voorstellen dat je er stijf van wordt. Lastig hoor, want je wilt toch heeeeel voorzichtig doen. 32 weken, meid, nog even volhouden!

Cyn, ben je nog bij de huisarts geweest voor uitleg over die medicijnen? En wat een verhaal over de HAP. Hadden ze daar wel een echoapparaat dan? Wat naar zeg, dat ze zo met zulke gevoelens om gaan. Goed dat ze het heft in eigen handen heeft genomen en gewoon naar belgie is gereden. Fijn dat alles goed was. Kan me voorstellen dat jij behoorlijk mee in de stress zat.

Dat je veel met wesley bezig bent, is zo herkenbaar. Alsof weer zwanger zijn toch veel meer gevoelens en herinneringen naar boven brengt. Ik heb steeds het gevoel dat ik niet tegen die gedachten in moet gaan, maar ze maar gewoon moet laten komen. Zo komt het allemaal steeds weer voorbij. Maar daarmee wordt het steeds iets anders. Alsof de harde randjes eraf gaan en ik ook steeds vaker aan de mooie dingen kan denken. Ik hoop dat dat voor jou ook zo is/wordt.

Devika, hoe is het nu met je? Zo na het weekend? Ik vind dat je zo lang moet wachten! Poe zeg, nog 1,5 week! Moeilijk hoor, ik denk aan je!

x Madelief


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 28-03-2011

Madelief,

wat een opluchting!
en vind het erg slordig van de gyn in opleiding!
maar ben blij voor je dat alles goed is. en dat jullie kindje heerlijk naar je lag te zwaaien vanmiddag.
dat was zeker een etentje waard!

ik heb telefonisch contact gehad met de huisarts.
ze snapt mijn twijfels maar als de gyn het heeft voorgeschreven moeten we dit maar doen.
op internet vallen de reacties mee, maar ik was meer geschrokken van de bijsluiter.
ze vertelde dat de blijsluiter altijd erg "grof" overkomt, dit omdat er dan niks op hun te verhalen valt als er iets niet goed is.
ze zou nog even contact opnemen met de internist.
dan wordt het maar even doorbijten, en toch de spuitjes maar gaan zetten.
maarja, als dat uit voorzorg beter is dan moet het.

nou, ik ga mijn reclame foldertjes eens bekijken (kwaaltje wat ik heb overgehouden aan de vorige zwangerschap haha)
en zo lekker vroeg m'n bedje in.

tot snel


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 28-03-2011

Cyn, wat moeilijk zeg. Wat staat er precies? Goed dat je nog even met je internist gaat overleggen. Slaap lekker!

x


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 28-03-2011

even kort voor Madelief, ik ben heel blij dat het goed gaat met je kleine uk, en dat hij (ja, ik denk een hij! :-D) lekker gegroeid is. Nu lekker slapen!

liefs,
Mariax


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 28-03-2011

Madelief wat ontzettend fijn om te horen dat het goed gaat met je ukkie!!!

En misschien is onze kans dan toch wel benut maar dan moet het echt een lucky shot geweest zijn want vandaag was de test al vele malen lichter... Dus ben zomaar bang dat het deze keer wederom aan onze neus voorbij gaat maar nogmaals het heeft helemaal geen haast! We zullen het wel zien.

Morgen ga ik niet werken want semmy is erg ziek. Spuugt alles uit en sinds vanmiddag wil hij helemaal niks meer eten en bijna niks meer drinken... Hebben hem vanavond elk uur wakker gemaakt om wat drinken te geven maar komt totaal maar op100 cc uit. Het blijft gelukkig wel binnen! Hij had vandaag ook koorts maar das weer gezakt gelukkig! Het arme ding is helemaal uit zijn doen! Normaal heel druk en vrolijk en doenig en nu hangt hij alleen maar tegen je aan en slaapt erg veel! Dus ik hoop dat het morgen beter gaat mrt hem! Gister heeft hij ook heeel erg veel gespuugd en flink aan de diarree dus ik kon hem in totaal vijf keer volledig wassen en omkleden... Pfff! De wasmachine draaide volop!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 28-03-2011

Maria hoe is het met de kleine meid?!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 29-03-2011

He meiden,

Vannacht heerlijk geslapen! Het is alsof er echt iets is veranderd in mijn hoofd en gevoel. Het gevoel: ik ga over de termijn dat Noach dood ging en dit kindje gaat wel blijven! Ben echt zo blij! Voel me super goed nu.

Laura, balen zeg, dat Semmy ziek is, dat is zo zielig voor hem! Sterkte daarmee. Ik hoop dat dat luckyshot van jullie zinvol was! Lees tussen de regels door dat je toch wel weer graag snel zwanger zou willen zijn. Leuk hoor! het komt vast sneller dan je denkt.

Maria, hoe is het met de kleine meid? Hoe gaan jou dagen? Wanneer moet jij eigenlijk weer aan het werk?

x Madelief


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 29-03-2011

Cyn:Ik vind het goed dat je er zo voorzichtig mee om gaat meid...Beter een keer extra controleren dan dat er weer iets fout kan zijn hé!

Madelief:Fijn dat alles goed is lieverd...en echt super heerlijk dat je goed geslapen hebt, dan voel je je weer op en top mens..Probeer er even lekker van te genieten!

Laura:Ik las het al op hyves...verschrikkelijk als die kleintjes ziek zijn hé, dan kan je wel brullen van onzekerheid en medelijden.Zorg maar goed voor hem en ik hoop dat hij snel beter is.

Maria:Ben je de kleine oliebol al wezen wegen op het cb?Is ze al veel gegroeid?Doet ze het goed?

Devika:Hou je je nog een beetje goed meid?Kan me voorstellen dat je echt een beetje gespannen bent?

Kersje:Hoe gaat het met het buikje?Al een lekker toeter?En met kleine Uma?
Heb Uma ook op het geboortekaartje geplaatst:-D

Heb gister alle geboortekaartjes geschreven en dus ook die voor jullie.
Was wel even leuk om te zien waar we allemaal wonen...En ik woon zover bij jullie allemaal vandaagConfusedhock:...en dat terwijl jullie zo heerlijk dichtbij voelen altijd!!

Heb alleen niks terug kunnen vinden voor devika...Weet niet of ik het aan heb gekregen of dat je liever niets ontvangt meid(kan ook hé is verder geen probleem), anders hoor ik het nog wel!
Ik ga weer even hangen...xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 29-03-2011

madelief; wat fijn te lezen dat het allemaal goed zat. Pfff, dat was weer effe schrikken en niet echt slim
van die vrouw. Maar deze kleine doet het prima! Ik lees ook dat je weer wat meer geloof erin hebt.
Tja, dat zal ook op en af gaan, maar geniet van de momenten dat het lukt.

laura; je weet maar nooit: niet geschoten altijd mis hihi. Enne...samen weer voor een kleine gaan doet goed
voor je liefdesleven vind ik altijd wel. Je hoorde mijn man nooit klagen haha. Beterschap voor Semmy!!!

cyn; ik herken het wel hoor van medicijngebruik. Bij britt* had ik ook allerlei pilletjes enzo en ik wilde echt
perse deze zw niks vreemds in mijn lichaam. Wat viel het tegen dat ik dan nu toch moet spuiten met insuline.
Maar ja...je kan niet anders en soms moet je het beste van het kwade kiezen. Heb je nog wat lekker geslapen gister?

kersje; lukt het allemaal wat met werk? Kost ook veel energie.

maria; hoe is het met onze kleine mathilda? Je geniet nu wel van dat lekkere weer zeker door veel te wandelen?

kim; baby-kamer af....en nu nog effe en dan mag ie komen toch? spannend!

Hier gister een mindere dag. Moest steed huilen en voelde me niet lekker. Toen verloor ik ook zoveel urine dat ik
effe dacht het het vruchtwater was (begon bij britt* ook zo), mijn buik voelt wat gespannen en ze is zo aan het draaien.
Heb het idee dat ze aan het indalen is ofzo. Ik weet niet. Morgen afspraak extra met de huisarts en hoop dat hij me weer
effe gerust kan stellen. Slapen doe ik zo slecht. Ik ben ook zo onzeker in de nacht.

Nou ja, vanmiddag gaat mijn man wat in de tuin werken en zet ik me ook buiten in het zonnetje. Niet pal erin hoor.
Maar ik bruin vlug en moet zeggen dat ik al een a-sociaal kleurtje heb...de sproeten komen overal tevoor schijn.
Mijn suiker staat mooi steeds, maar eh.......ik heb zo'n zin in een ijsje of chocola ofzo.
Nu ben ik mega op de gezonde tour. Voor de kleine beter.....en daar gaat het allemaal om!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 29-03-2011

Vandaag maar ff een dagje thuis met de kleine... Hij heeft vanmorgen wel een fles van 150 cc melk gedronken en het zit er nu nog in! Hij slaapt nu wel weer.
Ik zou eigenlijk vanavond naar het Nederlands elftal gaan maar dat doe ik nou dus ook maar niet.
En ja we zouden zeker graag snel weer zwanger zijn! Maar aan de andere kant is het ook niet erg als het nog ff duurt! Dus het is heel dubbel.
En ik wil ook een geboortekaartje... Of ben ik dan nu te laat?...


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 29-03-2011

Nee hoor Laura haahha.hij is er nog niet, dus kan nog hé!!!:-D


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 29-03-2011

Oh Thanks!!!!
En vroeg tam laatst niet ook wie er een kaartje wilde? Zo ja, mag ik hem dan ook nog??!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 29-03-2011

tuurlijk laura, stuur me maar een pb hoor.........hoe meer zielen hoe meer vreugd hihi.


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 30-03-2011

Lieve Dames...

Hier even snel een egoïstisch berichtje..
Hier vanacht weer tot 05.30 uur wakker gelegen met weeén.
Gelukkig zwakte het daarna af. Ik heb nu wel echt last van een ongemakkelijk gevoel in mijn buik.Was echt even bang vanacht, hij moet nog even een weekje blijven zitten


xx


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 30-03-2011

jeetje Kim, wat naar zeg. Heb je je verloskundige gebeld? die kleine smurf moet inderdaad even blijven zitten.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 30-03-2011

He meiden,

Jee, Kim, heb je de VK gebeld? Want dat is inderdaad nog net effe iets te vroeg toch? Hoe voelt het nu?

Tam, wat goed zeg dat je zo gezond bezig bent! Inderdaad, alles voor het kleintje. Als je bevallen bent trakteer je jezelf lekker! Hoe is het nu met je? Kan me voorstellen dat je schrok van urineverlies.

Oh, Kim en Tam, nu weet ik niet meer wie ik nou wel en niet een pb voor een geboortekaartje heb gestuurd! Ik ga het zo even opzoeken.

Devika, hoe is het met je?

Nou, hier gaat het goed! Ik voel me zo fijn, gelukkig en zwanger! Echt een enorme omslag sinds de echo maandag. Het gevoel dat ik nu over die grens ben waar het de vorige keer mis ging. Ik hoop dat dit zo blijft (zal best wel weer minder worden) vanochtend ging ik ook stralend voor het eerst in 7 maanden niet met een knoop in mijn maag en tranen van de spanning naar het ziekenhuis. Heerlijk nog een echo gehad. Kleintje lag te slapen. Werd toen wakker en kreeg de hik. Zo lief! Nu afgesproken dat ik naar de VK ga. Ondanks dat ik in het ziekenhuis zou mogen blijven, wil ik best nu voor de controles naar de VK. Onze eigen gyn gaat met zwangerschapsverlof en dan zou ik van de een naar de ander gaan. En dan liever de VK in de buurt. Dan ga ik met 36 weken weer terug naar het ziekenhuis om daar uiteindelijk te gaan bevallen. Dat vind ik zo fijn!

Nu snel aan het werk. Want na het fijne bezoek zijn mijn man en ik even wezen shoppen. Leuk!

x


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 30-03-2011

oei kim, kan me voorstellen dat je daar van schrikt. Hij moet nog effe blijven. Ik had maandagnacht last van oefenweeen zoals ik het maar noem. Maakte ik me ook effe zorgen om, maar op zich ging het na een tijd over.

Vanmorgen op controle bij de huisarts en ze bleek dus ingedaald te zijn (dat dacht ik al) en daar kunnen die oefenweeen ook vandaan komen blijkt. En ook dat urineverlies. Nu heb ik meer lucht en minder druk op mijn blaas. Op zich goed dat ze nu vast ligt, maakt de kans op nieuwe bloedingen wat minder, maar ook hier moet ze effe wachten met komen. En wat is de huisarts lief...........hij houdt zich ook zo bezig met hoe ik me mentaal voel na alles wat er gebeurd is. Super man!

Dus kim, hoop dat ze wegblijven meid. Ben nieuwsgierig naar die bink van je ,maar nu nog effe niet.

madelief: ik merk uit je mails dat je je goed voelt. Super! Doet mij ook goed.


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 30-03-2011

oh ja madelief; ik heb je adres hoor


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 30-03-2011

Ik begrijp wat je bedoeld Tam:Hier vanacht hetzelfde gehad!Eerst 4 uur last van weeén en toen om half 5 ineens was ik nat...In eerste instantie flink geschrokken, want dacht dat het vruchtwater was.Bleek de kleine man mijn blaas dus leeg getrapt te hebben!Schaamde me kapot.Vind het ook eigenlijk te vies om te vertellen,maar goed moet het wel kwijt.
Om half 6 minderde de weeén en ben ik in slaap gevallen.Nu heb ik nog een paar keer in een uur harde buiken en voelt het wat beurs, maar geen weeén meer.
Ik heb de verloskundige niet gebeld vanacht...Ik wilde het nog heel even afwachten en toen zakte het weer.Ik moet morgen weer daar de vk, dus al alles rustig blijft bespreek ik het daar morgen met haar. Hoop dat de kleintjes nog even blijven zitten tot de 37 weken.Altijd beter hé!!!.xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 30-03-2011

tja kim, die "vieze" dingen horen er ook bij. Vreemd is dat he, dat je gewoon geen controle over je blaas hebt. Bij britt* braken mijn vliezen ook gelijdelijk. In het ziekenhuis dachten ze eerst dat ik het wel mis zou hebben toen, maar ik had wel gelijk. Mijn weeen kwamen pas een paar uur later.
Ze zeggen dat je bij een tweede/ derde enz. meer last kan hebben van voor en na weeen dan bij een eerste. Bij mij was het niet zo lang als bij jou ,maar duidelijk weeen. Die herken ik nu wel.
Hoop dat ie rustig blijft en de vk morgen je wat kan geruststellen.

Bij mij zeggen ze steeds dat de grens van 34 weken wel belangrijk is....dan mag ze ook hier naar het ziekenhuis. Maar elke dag is weer meegenomen toch? Ik moet over een week weer naar de gyn en morgen mijn suiker doorbellen.

Ga zo effe met mijn ventje en de rolstoel naar de winkel hier. Kan hij al goed oefenen voor straks achter de kinderwagen haha.


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 30-03-2011

Tam en Kim, ik had ook hetzelfde rond die periode van mijn zwangerschap! het is nog steeds niet helemaal hersteld hier Sad als ik nies of opeens heel erg moet lachen dan gebeurt het weer Sad...
Kim, ik hoop dat de nachten nu rustig blijven, ik kan mij voorstellen dat het best eng is als het zo rommelt midden in de nacht.

Fijn dat je zo'n fijne huisarts hebt Tam, hij denkt goed mee, dat is echt fijn! en de kleine meid is al ingedaald, wat goed! dat geeft inderdaad iets meer lucht (alhoewel bewegen dan weer minder gaat vond ik). Spannend hoor dat jij en Kim binnenkort gaan bevallen, ik vind het zo spannend en leuk!!!! :-D het is zoooo bijzonder...ooohhh.

Madelief, wat heerlijk dat je rustig bent nu, en wat een bijzonder moment nu dat je "verder" bent dan je meisje Noach*, het is een raar besef he? dit kindje gaat gezond en wel komen!

andere meiden, Devika, kersje en Laura ik denk ook aan jullie.

liefs,
Mariax


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 31-03-2011

He meiden,

Kim, hoe is het nu? Vannacht weer zo'n nacht gehad? Hoe was het bij de VK? Kan me voorstellen dat je schrikt als je ineens iets nats voelt! maar goed, die kleine vond vast dat je volle blaas in de weg zat. Hihi. Maar je bent bijna bij de 37 weken! Oh, wat schiet het op zeg!

Tam, jij bent vast blij met iedere dagje dat erbij komt, kan ik me zo voorstellen. Vandaag helaas niet zulk mooi weer! (Tenzij het er bij jullie heel anders uitziet dan hier) Voor jou dus ook aftellen naar die 34 weken. Daarna hoef je dan dus niet helemaal naar Gent begrijp ik? Dat zou wel heel fijn zijn. Misschien straks 1 minisoesje ofzo om de 34 weken te vieren?

Maria, lijkt me echt een gek gevoel! dat dat ook nog steeds is. Dat je ongecontroleerd urine verlies. Het is ook niet gek natuurlijk, het is allemaal wat gerekt. Maar toch, wel raar idee. Ik las een artikel dat echt heel veel vrouwen hier last van hebben, maar dat door de taboe die erop ligt we dat toch niet echt weten.

Devika, ik moet steeds aan je denken. Hoe is het met je?

Cyn, hoe gaat het bij jou?

Hier alles wel OK. Ik zit een beetje te balen. Er zouden vandaag mensen voor de 3e keer naar ons huis komen kijken, nu met aankoopmakelaar. Nu is die aankoopmakelaar ziek. Dus wordt het morgen. maar ik had alles al aan kant natuurlijk. Nu morgenochtend dus weer even de stofzuiger erdoor en de badkamer poetsen als we gedouched hebben. Pffff.... we blijven bezig!

x


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 31-03-2011

Oh madelief, das wel irritant!! Maar je huis blijft er wel spic en span door haha!!

Hier gezeik!
Mijn mannetje werkt echt belachelijk veel en nou willen ze dat hij ook op de enige avond die wij samen hebben komt werken! Nu is bij hem de maat vol en wil heel graag op zoek naar wat anders... Dit betekent alleen misschien wel dat ik een dag meer zal moeten werken want het salaris van nu krijgt hij niet zo snel meer denk ik...
Wat een klote zooi! Maar het belangrijkste is wel dat hij met plezier heen gaat natuurlijk! Maar ik vind het ook zo sneu voor hem!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 31-03-2011

madelief, moest nog aan je denken met de open huizen dag. Hier twee huizen verderop was het ook open huis...vandaar. Je wilt idd dat alles spik en span is dan.......het is toch niet zo dat je elke dag verse appeltaart aan het bakken bent voor de geur he, hihi. Suc6 meid en ik hoop dat het vlug verkocht is.

laura, ja.....er zijn grenzen idd. Een moeilijke beslissing, maar plezier in je werk is idd een heel belangrijk iets. Hmmm, hadden we allemaal maar een ezeltje die gouden muntjes poepte denk ik dan..........je snapt me wel.

Hier een beetje saaie dag....wat tv kijken enzo. Ben helemaal gaar. Wel net een raamsticker besteld voor na de geboorte. Zo raar om daar mee bezig te zijn. Heb wat last van harde buiken en kan moeilijk mijn draai vinden om lekker te zitten/liggen. Ben nu echt een hoogzwangere zeur haha. Ach....het is ook mede dat weer; regen regen, wind. Hoop dat ze zaterdag gelijk hebben van temp., dan zal ik daar eens goed van gaan genieten.

dames, denk aan jullie


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 31-03-2011

dames, heb even snel alles meegelezen.
maar kom nog niet reageren.

ben zo misselijk dat ik gisteravond 2 keer mijn maag binnenstebuiten heb gekeerd.
voel me zo klote. heb een hele dag in bed gelegen, en denk dat ik morgen niet veel meer ga doen.

kom snel terug om te reageren.

x


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 01-04-2011

Hey lieve meiden!

Daar ben ik eindelijk weer! Ik was deze week erg moe en ging daarom steeds met de kippen op stok (heb zelfs een paar dagen de laptop niet eens geopendConfusedhockSmile. Maar het gaat verder allemaal prima met mij, hoor! Ik ga gauw bijlezen hoe het met jullie allemaal gaat.
Vandaag voor mij wel een spannende dag, want Uma wordt gesteriliseerd...Sad we hebben haar vanmorgen naar de dierenkliniek gebracht...hoop zo dat het allemaal goed gaat, want ben toch wel heel erg aan ons druifje gehecht (ik ben geloof ik van de fruitnaampjes, hihi)!

Tot later, veel liefs,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 01-04-2011

Kersje, wat spannend! Arme Uma... Zorg maar goed voor haar als ze thuis komt, vind het toch altijd zielig! Je gaat hard zeg, al weer bijna 24 weken!

laura, balen van het werk van je mannetje. Zeker als hij er zo veel energie in stopt is het zo zuur als daar niets voor terug lijkt te komen. Kan me voorstellen dat hij dan de motivatie verliest.

Cyn, wat rot! Hoe is het vandaag? Je gaat naar de 10 weken toe en ze zeggen dan dat de misselijkheid op z'n top is. Ik hoop zo dat het bij jou snel gaat afnemen!

x


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 01-04-2011

Hey Madelief, fijn dat je je beter voelt!

Cyn, wat naar van je misselijkheid! Ja, het zal nu op z'n hoogtepunt zijn waarschijnlijk. Was je bij Wesley ook zo misselijk?

Devika, hoe is het met jou, meid? Ik denk vaak aan je. Ben je erg onzeker of hou je het goed vol?

Tam en Kim allebei aan de voorweeen! Het gaat straks echt beginnen, he? Gelukkig zijn jullie al best ver. Maar het mag nog even wachten.

Laura, wat spannend dat jullie weer echt gericht klussen...je weet maar nooit, 1 zaadje is genoeg!

Maria, lekker aan het genieten van je kleine meid? Alles goed verder met jou?

Wij gaan zo even gauw naar de Ikea, nog wat dingetjes halen. Vanmiddag komt mijn vader om het nieuwe muurtje nog even af te werken. En aan het eind van de middag mogen we Uma weer ophalen...

Dag lieve meiden,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 01-04-2011

Hallo lieve meiden,

Hier ben ik dan weer.
Heb de afgelopen tijd geen energie gehad om te lezen en schrijven.
Ben zo van slag geweest. Probeer zoveel mogelijk mijn gedachten te verzetten maar dat lukt niet altijd even goed.
Voel me zo onzeker over heel deze zwangerschap.
Mijn man en ik hebben iig besloten dat als we zwanger zijn van een 3-ling dat ze ook alle 3 meer dan welkom zijn! Dat is een ding dat zeker is!
In het begin zate we steeds te speculeren. Mijn oudste zus en zwanger hebben geen kinderen. Geen idee of het ze ooit zal lukken omdat zijn zaad zwak is.
Mijn man zei toen, en anders geven we een van de 3 aan je zus. OMG! Hoe moeilijk een 3-ling verzorgen ook is, een afstaan zou ik nooit maar dan ook nooit over mijn hart krijgen!

De echo duurt nog zo lang. Ik krijg er nachtmerries van. Het ene hartje wat we wel zagen zag er zo minuscuul en kwetsbaar uit.
Ik ben zo bang dat die 2 andere leeg blijven en dit hartje ermee ophoud. Dan hebben we helemaal niets.
Die gedachte komt steeds bij me op. Het vruchtje was zoo ontzettend klein, ik kan me niet voorstellen dat dat straks een baby wordt.
Ben er gewoon allemaal niet gerust om. Die onzekerheid over het aantal babys knaagt aan me.
Maar ik durf niet om een eerdere echo te vragen…. straks zien ze in een eerdere echo ook niet veel.
Ppfff…
Word zo moe van mezelf…





mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 01-04-2011

Oh lieve Devika... Ik kan me je angst en onzekerheid zo goed voorstellen!!! De gedachte aan drie is beangstigend maar de gedachte aan dat ene vruchtje wat er zo kwetsbaar uit ziet is nog beangstigender!!! We gaan er vanuit dat het goed zit he meissie?! En eentje afstaan aan je zus is wel heel er mooi natuurlijk en erg lief van je man om dat te zeggen maar ik zou net als jij reageren! No way dat je er eentje weggeeft! En denk als jullie er idd drie gaan krijgen dat je man na de geboorte net zo denkt!!
Wanneer heb je precies de echo? Ik zou toch eerder vragen hoor! Ze kunnen dan vast wel meer zien dan vorige week!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 01-04-2011

Devika, ik ben blij wat van je te horen. Zwaar zeg, die gedachten die je hebt zijn ook zo logisch. Maar bedenk dat ieder mens begonnen is met een minuscuul vruchtje! Dus ook dat kleine vruchtje met dat kloppende hartje is daarheen op weg. Maar je angst is zo logisch en herkenbaar, ik denk dat we dat alemaal herkennen. De angst om weer te moeten verliezen waar je zo naar verlangt. Nog ruim een week tot de echo toch? Hoe voel je je lichamelijk?

x


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 01-04-2011

@ Kim,
Ooh meid ik lees over je avonden etc en de toestanden.
Nog even volhouden meid! Nog een paar dagen en dan heb je de grens van 37 weken bereikt!
Maar ik hoop natuurlijk dat de kleine nog langer wilt blijven zitten.
Ooh vind het zo spannend dat je bijna mag bevallen! Hoop dat je nog wel kan genieten van die laatste weken!
Ooh wat stom ik zou je nog een pb sturen. Ga ik meteen doen!


@ Tam,
Ook jij bent lekker hoogzwanger. En je bent al bezig met de geboorte versieringen lees ik. Wat leuk!
Wel jammer dat je zo’n last heb van harde buiken.
Maar je geniet wel lekker van je rolstoeltje lees ik.
Mooi zo.
En wat fijn om te lezen dat je suiker nu mooi is! Wat een fijne gedachte. En je kan nu geen chocola of ijs?
Nog een paar weken, en dan mag je zooooveeel hebben als je wilt! En je doet het nu voor die kleine meid! zij is het meer dan waard he!
Oh ja ik zou jou ook nog een pbtje sturen. Ga ik ook meteen ff doen.

@ Madelief,
Ja je heb helemaal gelijk, iedereen begin zo minuscuul he.
Lichamelijk voel ik me verder prima. Niet anders dan mijn vorige zwangerschap. Moe na het werk. Maar goed dat hoort erbij.
Heel af en toe misselijk, maar overgeven gelukkig niet. Eigenlijk mag ik niet klagen.

Hoe is het met jou? Ik las dat je nu geniet van je zwangerschap! Je heb ook onzekere dagen gehad lees ik.
Jeetje. Kan me dat goed voorstellen hoor! En wat fijn dat je nu over de grens ben waar het de vorige keer mis ging.
Ooh die grens, ik zeg het en moet er bijna van huilen Sad
Doe je angels sound het nu? Of heb je die niet meer gebruikt? Hoop dat je die straks wel succesvol kan gebruiken en dat je de kleine hoort in je buik!
En wat een gedoe dat de bezichtiging thuis niet doorging. Maar vandaag wel toch?


@ Cyn,
OOh wat naar meid dat je zo misselijk bent Sad
Ik heb ook gehoord idd dat na de eerste 3 maanden, dat de misselijkheid afneemt en dat je meer energie krijgt.
Ik hoop zo dat het bij jou straks ook helemaal weg is en dat je alleen maar kan genieten van deze zwangerschap!
Wanneer mag je trouwens weer voor een echo?
Ik las ook dat je de laatste tijd veel aan Wesley denkt. Ik weet zo wat je bedoelt.
Sinds deze zwangerschap heb ik dat ook ineens meer. Bewust en onbewust vecht ik er nog elke dag tegen dat onmacht gevoel…

@ Laura,
Het idee van 3 is idd beangstigend. Maar ik moet daar overheen komen.
Probeer er ook niet al te veel bij stil te staan, want het is allemaal niet zeker of het er echt 3 zijn.
Ooh misschien toch maar een idee om eerder te bellen he voor een echo..
Alleen ben ik nu al te laat, ik zal maandag vroeg even bellen. Kijken of ik dan al terech kan..
Ooh en wat naar dat je mannetje nu extra moet werken. Heeft hij dan geen contract waar de uren in zijn vastgelegd?
En anders moet jij een dag extra? Wat een gedoe als je daar niet op zit te wachten. Met een kleine in huis en nog een in de toekomst lijkt het me idd niet handig als je nog een dag erbij krijgt. Hoop dat jullie een mooie gouden middenweg kunnen vinden!

@ kersje,
Ooh ik zie dat je al op 23 weken zit! Wat gaat dat hard! Ik weet nog dat je vertelde dat je zwanger bent!
Oooh en Uma wordt gesterilisseerd? Arme meid…Maar het komt helemaal goed met haar! Knuffel haar vandaag maar extra, dat heeft ze verdiend!
En straks lekker shoppen bij de Ikea. Geniet ervan!

@ Maria,
Geniet je lekker van de kraamvisite en Matilda.
Ze reageert nu zeker als je tegen haar praat he! Ooh zoo lief!



mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 01-04-2011

Maandag kreeg ik een mevrouw van MvM over de vloer.
had haar aan de tel. verteld over mijn verleden ( ze kende mijn naam omdat ik toen ook had ingeschreven)
heb haar toen maandag ook verteld over Kaylash. ppff...et blijft aangrijpend...
ik kreeg een armbandje kado. die krijgt iedereen. en een babymutsje. en als extra een zwangerschapsboek van MvM.
omdat ze mij dapper vond. dat ik meedoe ondankt wat ik heb meegemaakt.
moest zo huilen. ik wou dat ik dat boek niet verdiende. want dan zou ik ook geen verleden hebben..


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 01-04-2011

Hoi meiden,

Uma is weer thuis. Alles is goed gegaan en ze is ook alweer aardig helder. Iedereen in de dierenkliniek was uiteraard weg van haar, hihi. Het is ook zo'n poepie. Nou moeten we haar even goed in de gaten houden (dat ze genoeg drinkt en dat ze niet teveel aan de hechtingen gaat likken). Hopelijk is ze snel weer helemaal de oude.

Liefs,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 01-04-2011

Lieve Devika,

Ik wou ook dat je het boek van mvm niet verdiende! Ik kan me voorstellen dat je erom moest huilen. Ik vind het trouwens wel heel goed van je dat je eraan mee doet, ik kon dat gevoelsmatig niet. Niet omdat ik niet achter het idee sta om andere vrouwen te helpen met zwanger worden, maar omdat ik denk ik zo afwachtend ben geweest (eerst zien en dan geloven).

Een flinke knuffel voor jou,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 01-04-2011

Kersje,
Wat fijn dat Uma weer terug is en alles goed is gegaan. Verwen haar maar heel veel de komende dagen, dat heeft ze zeker verdient.
Ja had ik dat boekje maar niet verdient. Die mevrouw was zo aardig, ze bleef maar herhalen hoe dapper ze mij vond.

Ik wilde het gevoelsmatig juist wel doen. De vorige keer deed ik het niet. Had wel ingeschreven e.d. toen kwam mijn schildklier aan et licht etc etc. veel gedoe gehad.
Maar ik worstelde wel met het gevoel dat ik niet mee deed met MvM. Vond elke plas zo zonde om weg te gooien.
Nu, ik ken en lees over zoveel vrouwen die baat bij hebben bij HCG injecties. En ik kan daar aan meehelpen.
Gevoelsmatig wil ik iets goeds doen zodat ik dit kindje/deze kinderen mag houden. Soort van beloning zeg maar.
Dan denk ik ja als ik de vorige keer wel had meegedaan, misschien was ik dan niet gestraft.

En tuurlijk ik weet ook wel dat het niet zo werkt. Maar ik geloof wel een klein beetje in wie goed doet voor een ander bla bla bla..

En behalve dat, mijn zus en een andere dierbare vriendin vechten al jaren voor een kindje. Dat heeft mij ook gestimuleerd om mee te doen. ( oke, bij hun is zwak zaad het probleem maar toch, het had evengoed aan hun kunnen liggen)



mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 02-04-2011

cyn; hoe gaat ie met de misselijkheid? Ik ben van mijn eerste ook zo ontzettend misselijk geweest en lang
ook, bleh. Ik ken het gevoel. Niet fijn, maar de reden waarom wel toch?

kersje; hoe is het met uma? Ze zeggen wel eens dat ze er rustiger van worden toch? Mijn knijntje Swiffer
is vandaag jarig. 6 jaar alweer. Heb een lekkere knabbel stok gekocht voor haar, hihi. Blijft toch je beesie.
IS het nog gelukt bij de ikea?

devika, lieve meid. Wat een onzekerheid weer. en dat wachten. Wou dat ik je helpen kon. Maar jullie hebben er
wel goed over gepraat. En het was nog zo vroeg......wij duimen gewoon met je mee hoor.
Enne, chocolade en ijs is niet echt verstandig nee. Moet je zeggen tegen een zwangere vrouw en zeker ijs nu met
dit weer. als de kleine eris dan eet ik me helemaal weer dicht ben ik bang haha.
En dan mvm, goed van je hoor. Nee, het verdriet zou je niet willen. Zo denk ik ook altijd, maar ik had haar ook
niet willen missen. Het is niet anders. En je bent ook zo dapper!

maria; veel bezoek? Hoe gaat het met het slapen s'nachts?

Laura: hoe is het met semmy? Al wat opgeknapt?

madelief: hoe was het met de bezoekers?

Hier gisteren met de rolstoel naar intratuin. Pff, was best vermoeiend. Maar fijn er eens uit te zijn.
Vandaag viert mijn broer zijn 30e verjaardag. Lekker eten vanavond. Heb zelf net koude macaroni gemaakt.
moet toch uitkijken wat ik eet. Straks in de tuin wat zitten, maar de buren zijn aan het slijpen dus da's minder.
Vanmorgen was de raamsticker al binnen, amai, dat was snel.
Ik ben emotioneel merk ik. De dagen duren lang. Ben nu ook kleertjes aan het klaar leggen voor de ziekenhuis tas
en dan komt er weer zoveel boven. Wat britt* allemaal aan had gehad enzo. Tja, dat hoort erbij.
meiden geniet van de zon, want eh.............morgen is het weer but!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 03-04-2011

He meiden,

Het is rustig hier zeg! Ik moet het vandaag ook af laten weten. Ik voel me helemaal niet lekker. Ik ben zo verschrikkelijk moe. Ongelofelijk, want ik heb 12 uur geslapen vannacht. Maar goed, ik ga nu terug het bed in want een drukke week voor de boeg.

Tam 33 weken! Yeeehhhh!!! Weer een weekje erbij!

Hier vandaag op 16 weken. De vorige keer de dag dat ik bevallen ben....

x


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 03-04-2011

madelief, een dubbele dag dus...kan ik me voorstellen. Kruip maar lekker in je bed en voor je het weet is deze dag weer voorbij en voel je je morgen hopelijk wat beter.
En ja.....ik dacht het vandaag ook: joepie 33. We gaan de goede kant op.


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 03-04-2011

Devika:Ik heb bij Dana ook meegedaan aan MvM. Bij Onze Giel* was ik te laat met aanmelden en deze keer durfde ik het niet. Wel echt heel leuk dat je extra dingetjes kreeg...je bent ook een sterke vrouw en helaas verdien je het inderdaad!Maar wel heel lief dat ze er zo mee meeleeft toch?

Madelief:Moeilijk is dat hé die periode wanneer het de vorige keer fout ging...Ik weet nog precies hoe het toen voelde..Opgelucht, maar ook zo verdrietig dat het de vorige keer niet goed mocht gaan. Nu ik regelmatig het gevoel heb dat deze kleine vent elk moment geboren kan worden, heb ik het er ook weer zwaar mee. Ik beleef dan de bevalling en de dag opnieuw en moet dan weer zooooo huilen.

Kersje:Trots mag je zijn op jullie kleine Uma..Fijn dat ze het goed gedaan heeft en dat ze weer lekker thuis is...Hoe voel je je buiten het moe zijn?

Tam:Tja er blijven moeilijke momenten terug komen hé!!En ik denk dat dit nog maar het begin is, want na de zwangerschap krijg je weer de verjaardagen en alle andere feestdagen dat je er toch weer opnieuw stil bij blijft staan. Het zal nooit helemaal makkelijk meer worden.

Cyn: Ook jij denkt veel terug aan wesley de laatste tijd...Zoals ik al tegen madelief en Tam zeg.. het zal wel nog heel lang terug komen en het is ook goed dat je er mee bezig bent, want het heeft toch te maken met het verwerken. Het maakt ook weer ruimte voor dit nieuwe wonder daar be ik van overtuigd. Het misselijk zijn is echt heel erg vervelend.
Ik kende het niet in een zwangerschap, tot een paar dagen geleden!

Ik ben nu al een paar dagen doodmoe, beroerd en verschrikkelijk onrustig en gejagen van binnen.Ik weet niet waar en hoe ik me door de dag heen trek, maar voel me zo raar van binnen. ook behoorlijk dol op het moment dat ik me niet lekker voel. Ik wacht het maar eventjes af en anders ga ik morgen of overmorgen even bellen waar het aan kan liggen.
Ga ik nu weer even rusten

Spreek jullie snel.xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 03-04-2011

Kersje,
Hoe is het met uma? Weer een beetje zichzelf?
En jij alweer 24 weekjes zwanger! Meid. Wat gaat dat snel.
Ik nog steeds kots misselijk, bij wesley had ik dat ook. Maar dan zat ik tegen ’t randje.
Heb nooit moeten spugen. Nu is dat wel wat anders helaas.

Madelief,
Ik voel me iets beter, maar nog niet zoals het moet.
Ik heb m’n ticker nog niet veranderd, omdat er bij de echo niet duidelijk te zien was hoever ik precies ben.
Dus van die 10 mogen nog 2 weken af.. hoop niet dat dat betekend dat ik me nog 2 weken zo beroerd ga voelen..

Jij ook niet helemaal fit zie ik.
Vandaag ben je net zo ver als dat je vorig jaar bent bevallen.
Meid, deze kleine uk gaat jou buik nog lang niet verlaten!

Devika,
meid wat een moeilijke en spannende tijd.
Ik begrijp helemaal wat je zegt. In ieder geval over het hartje wat je hebt gezien.
Het zag er bij ons ook nog zo klein uit, dat ik ergens niet helemaal kan geloven dat daar echt een kindje groeit.
Kan je morgen niet even bellen naar de gyn, om te vragen of een eerdere echo niet mogelijk is.
Wanneer had je de afspraak staan?
Ik vind het echt super van je dat je mee doet aan MvM.

Tam,
Ja, die misselijkheid! Ben het nu al zo beu! Maarja, het is voor een goed doel.
Heb je lekker genoten van het weer dit weekend?
De weekjes gaan langzaam voorbij.. nog heel even doorbijten en jij bent ook aan de beurt.
Kijk je op tegen de bevalling?
Ik begrijp je emotionele gevoelens hoor.. het komt allemaal dichterbij.
En het zal zeker meer doen terug denken aan jullie Britt*
En ja, de chocolade en de ijsjes moet je nog even laten liggen.
Maar straks mag je eten zoveel je wilt!

Laura,
Wat een gedoe op het werk van je mannetje.
Hoop dat er snel een oplossing komt.

Kim,
Alweer over de 36,5 week! Meid wat gaat dat snel.
Vervelend dat je je zo voelt.
Bel inderdaad morgen maar even, hoop dat dit nare gevoel snel over is.
Nu lekker rusten, en laat je lekker verwennen.

Hier is het nog niet veel beter.
Woensdag avond ging het even helemaal mis. Ik kon niks meer binnen houden.
Nu dacht ik dat het beter ging, maar gisteren weer hetzelfde verhaal.
Ik durf niet veel te eten en te drinken.
Nu had ik net het goede idee om het raam wat open te zetten.. een beetje frisse lucht.
Maar op dit moment komen er alleen maar vieze luchtjes naar binnen van de buren die aan het koken zijn… dus dat raam zat snel weer dicht.
Nou meiden, ik plof op de bank.

Tot snel x


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 04-04-2011

Goedemorgen lieve dames,

nou gister van 19.30 uur tot 23.30 uur op het ziekenhuis gezeten!!!Ik was helemaal gebroken.Ik verloor(en nog steeds) wat vocht elke keer bij een harde buik, dus heb ik de verloskundige gebeld.Die wilde mij metee zien. Na wat onderzoek durfde ze niet met zekerheid te zeggen of het wel of geen vruchtwater was, dus werd doorgestuurd naar het ziekenhuis.Eerst meer als een uur aan de ctg, toen vruchtwater onderzoek met zo'n klote eendenbek(is zo'n fijn gevoel hé..bah) en toen nog een echo gehad! Ondanks dat alles gewoon goed bleek te zijn, Kreeg ik wel steeds meer krampen. Dus naar huis gestuurd en na een nacht rusten is het wel iets gezakt, maar blijft een ongemakkelijk gevoel onder in mijn buik.Onze kleine vent was nu wel in het bekken gedaald en dat was donderdag nog niet, dus ze gokken maar dat het daaraan zal hebben gelegen. Afwachten dus en rustig aan doen de aankomende week...


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 04-04-2011

jee kim, pffff. Dat maakt het er niet makkelijk op hoor. Laat hem maar lekker komen. Hij is sterk genoeg, maar ja.... Wel fijn dat er nu wat rust is, maar dit breekt je zo wel op.
Ik vind zo'n ctg ook niet altijd alles. Bij mij wordt ze daar altijd heel druk van en dan krijg je meestal nog maar harde buiken. En tja de eendebek.......ik know!

Het is vooral ook met de nachten he. Ik heb vannacht ook weer een nacht gehad waarbij ik veel harde buiken gehad en ik verlies ontzettend veel urine. Na een tijdje ook weer rust, maar gewoon steken vanonder dus ik neem aan dat ze gewoon al wat richting de uitgang aan het zakken is. Woensdag hoor ik meer. Nogmaals een dikke knuffel voor je. Hoop dat je nu overdag wat kunt rusten meid!

Hier is mijn moeder aan het poetsen. Wat een lieverd, maar ook zo frusti dat ik niet mee kan helpen. Doe wat kleine dingetjes en ga zo verder met mijn vlag. Heb een leuke vlaggelijn gekocht en ga nu met vilt haar naam daarop naaien.

En kim, gaat dat trouwens wat met Dana? Die vraagt ook haar aandacht natuurlijk. Lijkt me wel eens moeilijk meid.

Andere dames, hoe gaat het?
liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 04-04-2011

Heej tam:Wat een leuk idee zo'n vlaggenlijn..en je hebt weer even iets om je mee bezig te houden he.Word het een korte of een lange lijn:-D?
Ja die moeders daar mogen we echt heel blij en dankbaar voor zijn. Mijn moeder helpt me ook ontzettend veel en daar ben ik echt echt heel blij mee, want zonder haar had het nu nog veel erger geweest!!
Rust krijg ik niet veel met Dana...Onze kleine meid wil vaak niet meer even dutten s'middags en dat ik echt vermoeiend. Dus ga ik ze vanaf nu wat vaker met de opa's en oma's meesturen..En 2 dagen waarschijnlijk laten logeren, zodat ik een klein beetje
bij kan tanken!

Hoe gaat het verder met jou?Kan jij het nog wel volhouden?Jij zit immers nog in een heftigere situtatie dan mij!.x


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 04-04-2011

He meiden,

Gisteren diep onder de wol gekropen. Vandaag gaat het ietsje beter.

Kim, jee, je hebt het wel zwaar zeg, zo richting het einde! Mijn gevoel is ook: kom maar ventje, je bent vast al groot genoeg! Maar het zou inderdaad beter zijn als het nog ietsie langer duurt. Maar zulke nachten en avonden breken je natuurlijk erg op. Ik hoop dat het vannacht wat rustiger is.

Cyn, wat naar zeg, dat je zo misselijk bent en ook veel moet overgeven. Ik hoop dat je wel genoeg binnen kunt houden om op de been te blijven? Wanneer moet jij nou ook al were terug voor een echo?

Tam, wat lief van je mama! En jij dus ook van die onrustige nachten! Maar die kleine meid van jou moet nog wel even lekker warm blijven zitten! Heel leuk zo'n vlaggenlijn. Ben zo benieuwd naar de naam voor de kleine!

Hier gisteren trouwens ineens een doorbraak mbt een jongensnaam. Heel gek. We hadden er al jaren 2 die we super leuk vonden. Maar ineens hadden we een andere die we nog leuker vinden! Geeft me zo het gevoel dat er een jongetje in mijn buik zit....

Devika, wat goed dat je mee doet met MvM. De vorige keer heb ik het wel gedaan, nu kon ik me er eerlijk gezegd niet toe zetten. Ja, de bezichtiging is wel door gegaan. Maar vandaag nog niets gehoord. Beetje jammer, want er zouden vragen komen....

Hoe voel je je? Heb je nou volgende week maandag de afspraak? Ik kan me voorstellen dat de spanning groot is.

Ondanks dat het vandaag lichamelijk iets beter gaat, ben ik weer steeds banger aan het worden. Zo moeilijk te controleren die angst! Verschrikkelijk. Voel ik me vorige week goed en happy, ben ik nu weer bang. Wat ook mee speelt is dat ik maandag voor het eerst naar de VK ga. Daar ben ik niet meer geweest sinds de echo daar liet zien dat Noach dood was. Ik heb daar toch erge moeite mee. Erger dan ik dacht. Ben dan zo bang dat het weer slecht nieuws is daar. Maar net tijdens een dutje op bed heb ik de kleine weer voelen bewegen. Dat maakt me aan de ene kant blij. Maar aan de andere kant is het nog zo zacht dat ik ook bang ben dat ik het me dan verbeeld. Ach.... wachten is het enige dat helpt.

x


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 04-04-2011

@ Tam,
Ooh idd tis niet handig om tegen een zwanger vrouw te zeggen dat ze vooral geen ijs en choco moet. Zucht…
Maar nog ff volhouden! Strak mag je zoveel hebben als je wilt!
Heb je een leuke verjaardag gehad van je broer?
Wat heerlijk weer he zaterdag!
En je denk nu heel veel aan Britt*. Ooh meid…ja dan komt er weer van alles naar boven he..
Zo deed je het ook allemaal toen bij haar…
Ik hoop dat je ondankt alle verdriet ook toch kan genieten van de aankomende bevalling en jullie kleine meid.
Vreugde en verdriet gaan hier hand in hand he..weten wij maar al te goed..

En wat fijn dat je nu bezig bent met een vlaggelijn met haar naam. Lekker frunniken. Heerlijk! ook weer iets fijns om mee bezig te zijn he!
En heerlijk dat je moeder ook overal mee helpt he! Wat een lieve mams heb je toch!

@ Madelief,
Je bent nu over de grens van 16 weken. Ook weer zo’n emotionele tijd voor jou.
Ben je de dag een beetje goed doorgekomen?
Oh ik lees dat je vandaag weer emotioneler bent. Ja is moeilijk om te geloven dat deze kleine er is he. Maar toch is dat echt zo!
Dit kindje blijft! Voorgoed!
En ik lees dat je naar de VK gaat. Ben je niet onder behandeling bij de gynocoloog? Ziekenhuis ofzo?
Want volgens mij wordt je nu extra in de gaten gehouden he. En je mag maandag pas naar de vk.
Kan je niet vragen of het eerder kan als je het niet zo lang uithoud.
Ik heb niet meer gebeld om eerder langs te gaan. Heb mezelf voor genomen om toch geduldig te wachten..tja…we doen met z’n allen hier niets anders dan wachten he…daar zijn we goed in geworden…
Maar et duurt wel lang als ik eerlijk ben..pfff..

@ Kim,
Ooh wat vervelend gisteren! Kan me voorstellen dat je daar bang van wordt. Ooh jeetje.!
Maar nog even volhouden en dan is jullie mannetje daar! Et scheelt dat je bijna 37 weken bent.
En fijn dat je ouders af en toe meehelpen in het huishouden en oppassen op Dana.
Zij zal het zeker ook spannend vinden he een broertje op komst!


@ Cyn,
Ooh je bent nog steeds zo misselijk. Jeetje… Sad
Er schijnt een pilletje tegen te zijn he die je wel in de zwangerschap mag. Misschien een idee om dat te vragen bij de ha?
En nee, ik heb toch maar niet gebeld voor een eerdere echo… toch maar geduldig afwachten.
Ik moet op mijn verjaardag, dus ik hoop dat dat een beetje geluk brengt! Oooh wat zou dat een mooi kado zijn!


@ Kersje,
Hoe is het? En met Uma. Is die weer een beetje bekomen van vorige week?
Verder alles goed met je?

Maria en Laura, ik denk ook aan jullie. Veel liefs!



Hier duurt het wachten zo lang. Rare is, van de weekeind heb ik daar weinig last van gehad.
Mijn jongste zusje en zwager en dochtertje van 10 maanden kwamen logeren. Heerlijk gespeeld met de kleine.
Maar ook heel verdrietig. Was zo confronteren. De kleine speelde op de grond, en ik zat heel de tijd te denken, ik heb helemaal geen speelgoed voor haar om mee te spelen!
Mijn huis zou nu juist ondersteboven gevuld moeten zijn met speelgoed!!
Dat soort dingen, doen je weer beseffen wat er gebeurd is…
Overigens heb ik totaal geen moeite gehad om mijn mond te houden tegen mijn zusje dat ik zwanger ben.
Heel raar, dacht juist dat ik mijn mond voorbij zou praten, maar voel me nu nog zo onzeker en kwetsbaar over deze zwangerschap dat ik er niets over wil loslaten.
Vorig weekeind heb ik bij mijn andere zusje gelogeerd. Ook haar heb ik niets verteld.
Toch maar ff afwachten met het goede nieuws.




mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 04-04-2011

Devika! Dat zeg je nou precies goed! Toch nog maar even afwachten met het GOEDE NIEUWS! onbewust ben je positiever dan je denkt! Dit kindje, of misschien wel deze kindjes gaan er gewoon komen, punt uit!!! Oh wat moet deze week slopend voor jou zijn!! Wachten is het ergste wat er is...

Hier minder positief nieuws. Ik zou eigenlijk over anderhalve week pas ongi moeten worden en vandaag werd ik het ineens al... Hoe kan dat nou toch?! Ik snap niets van die cyclus!!! Word er echt een beetje gestoord van nu! Zo kan ik mijn kansen toch gewoon niet benutten?!?!

Kim, hoe is het nu met je?

Cyn, bah balen dat je steeds zo misselijk bent.. Lijkt me goed waardeloos!

Maria, hoe is het met oliebolletje matilda? En hoe evaar jij het als mama? Je was wel al mama uiteraard maar je snapt me...en je mannetje? Slaapt ze snachts een beetje goed?

Verder ff niets onthouden... Sorry lieve meiden...


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 05-04-2011

@ Laura,
Kreeg echt een glimlach van je bericht! Je heb idd zo gelijk! onbewust zijn we toch positiever dan we denken he! Smile
Nog 2 nachtjes slapen!

Mmhh… je bent weer ongi? Nou ja denk maar zo dit is dan weer een nieuwe ronde!
Hoop dat deze cyclus wat korter is. Iig kan je al vanaf dag 10 beginnen met ovulatie testen.
En klussen op het moment supreme!



mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 06-04-2011

pff, laura, dan is je ongi toch effe van slag. Maar dat wil niet zeggen dat er geen kansen zijn. Voor deze zw was mijn ongi helemaal van slag en bijna niks, maar ben daar doorheen toch zwanger geraakt. Maar ik snap je wel...hoop dat er vlug regelmaat in komt.

kim; hoe voel je je? De nachten wat rustiger?

decika; morgen de echo. Ga veel aan je denken en wachten hier tot je ons het goede nieuws komt brengen.

Alles goed met de andere dame's?


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 06-04-2011

Hier net terug van controle. Hij was wat haastig en heeft haar ook niet opgemeten. De volgende keer weer. Wel effe gekeken en het hartje doet het goed. ik voel haar gewoon wat minder omdat ze minder plek heeft nu. Ze ligt met het hoofdje al redelijk vast vanonder dus dat is ook goed. Verloor gisteren wat geel slijm, maar zolang het niet jeukt is dat ook allemaal normaal. Met andere woorden: maak je niet druk! haha.

Wel balen dat er nu toch weer bijna 2 weken tussen zit, maar ach......hij zei weer dat we met 38 wk haar halen als ze er nog niet is dus nog max 4,5 wk. Spannend! Daarna naar de diabetici. Hoef ik niet meer te komen. Mijn suiker staat prima zo. Gewoon zo doorgaan met eten en insuline. Bij de bevalling krijg ik een infuus met insuline en houden ze me goed in de gaten. Zodra de kleine eruit is mag je gelijk stoppen. En dan prikken ze de baby ook een paar keer. mocht ze te weinig hebben dan in uiterste nood een infuus of suikerwater.

Thuis gekomen een mooie kaart in de bus met allemaal getekende hartjes van mijn kindjes in de klas....dat ze me missen en aan me denken: ah, zo lief! Straks komt mijn zus en nichtje langs om me wat bezig te houden. Lekker buiten in het zonnetje zitten. En vanavond weer verder met mijn vlaggelijn. Ziet er al gaaf uit.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 06-04-2011

Hoi Tam,
Wat een goed nieuws! Je suiker is prima en de kleine meid doet het ook hartstikke goed! Wat een gerust stelling allemaal he.
En 4.5 wk! Is zo voorbij hoor! Wat een mooie vooruitzichten!
Komt helemaal goed met jullie. En krijgen wij straks ook een foto te zien van de vlaggelijn? Hihi. Oke na de geboorte dan want haar naam staat erop toch?

Hier een beetje ziekjes. Grieperig, verkouden, keelpijn. Ppfff. En helemaal geen energie. Komt vooral ook door het omslaan van het weer.
Als ik s’ochtends opsta, enige wat mij op de been houd is het vooruitzicht aan mijn bed eind van de dag! Is toch erg!
Maar goed, nog 1 nachtje slapen dan weten we meer…weet ook niet hoe ik morgen mijn dag doorkom, ik mag pas om 3 uur naar de gyno..



mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 06-04-2011

vandaag vond ik onderstaande gedichtje op het internet...oohh..dit klopt zooo precies...



Please don't tell me you know how I feel,
Unless you have lost your child too,
Please don't tell me my broken heart will heal,
Because that is just not true,
Please don't tell me my son is in a better place,
Though it is true, I want him here with me,
Don't tell me someday I'll hear his voice, see his face,
Beyond today I cannot see,
Don?t tell me it is time to move on,
Because I cannot,
Don?t tell me to face the fact he is gone,
Because denial is something I can't stop,
Don't tell me to be thankful for the time I had,
Because I wanted more,
Don't tell me when I am my old self you will be glad,
I'll never be as I was before,
What you can tell me is you will be here for me,
That you will listen when I talk of my child,
You can share with me my precious memories,
You can even cry with me for a while,
And please don't hesitate to say his name,
Because it is something I long to hear everyday,
Friend please realize that I can never be the same,
But if you stand by me, you may like the new person I become someday....



mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 06-04-2011

Lieve Tam:Ik ben verschrikkelijk blij te horen dat de kleine meid het zo goed doet bij je en ook fijn dat je weet dat ze over 4,5 week er zeker zal zijn waarschijnlijk...
Voor jou nog even doorbijten helaas...Hou je het vol?
Ikzelf ben het echt helemaal beu!Ik weet dat ik geduld moet hebben en dat ik blij moet zijn dat ie gezond is, maar ik trek het gewoon niet meer. De nachten breken me op..Ik ben doodmoe maar ben verschrikkelijk gejagen van binnen...Ik wil zo graag een beetje mee kunnen genieten van mijn dochter, maar ben blij dat ik zelf nog vooruit kom dus heb haar ook niets te bieden op dit moment...Constant harde buiken en zware benen!
Dus al met al mag ik niet jokken en zeg ik laat hem maar komen...De gynaecoloog zei dat het een flink manneke was, dus waarschijnlijk kan ie het ook aan.
Morgen 37 weken...Hopelijk hoef ik niet net als bij mijn dochter nog 4 weken rond te tobben.Het is zo'n heerlijk weer...maar zit gewoon binnen omdat ik toch niet ver kom en dus heb ik dana ook met opa en oma naar de speeltuin gestuurd...Gerum kindje kan toch niet de hele dag binnen hangen voor mij!!!

Devika:Begrijpelijk dat het je lang duurt tot morgenmiddag...ik zal voor je duimen meid! Die duimen hebben al een hoop goed gedaan...


Voor de andere dames..geniet van de zon!Ga lekker naar buiten en ruik de frisse lucht en vang de warmte.

xxxx


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 06-04-2011

Lieve meiden,

hèhè...daar ben ik dan eindelijk weer een keertje! :-D

Kim, je bent het zat! zooooh herkenbaar meid. Die nachten in de laatste maand zijn inderdaad niet leuk, je slaapt echt slecht he? En die innerlijke onrust die omschrijft, dat gejaagde, het hoort er allemaal bij maar het is zo vermoeiend allemaal. Nog even volhouden meis! nog maar een paar weekjes, dan komt je zoon! wat klinkt dat heerlijk he? :-D je zoon! Het valt nu gewoon niet mee voor je, dit zijn echt loodzware weken, echt vervelend, maar hou vol! je hebt het echt zo goed gedaan, je bent er bijna!!!

Devika lieverd, morgen je echo! Confusedhock: ik heb veel aan je moeten denken afgelopen week, wat is het toch spannend voor je meid. Ik ga net als de anderen hier ook heel hard voor je duimen, op een mooie uitslag, of het nou 1, 2 of 3 kindjes mogen zijn, ik wens een mooie uitslag voor je. Heel veel sterkte morgen, ik denk aan je.

Tam, wat ontzettend fijn te horen dat je een goede controle had vandaag! :-D Wat een gek idee he, dat de kleine meid over 4,5 week in ieder geval zeker geboren is....wauw! je bent er bijna!!!! hoe is het thuis nu? druk met de vlaggenlijn lees ik, leuk! en is alles gewassen, opgeruimd? kamertje klaar? papa klaar? Ik weet nog dat ik de dag voordat ik ingeleid werd nog een flesje spa blauw ben gaan halen, zo'n klein flesje. Die zijn namelijk reuze handig in het toilet om na te spoelen of te gebruiken tijdens het plassen zodat het niet zo'n zeer doet van onderen (vies praatje maar ik vond het echt een gouden tip!). Ik vulde het dan met lauw water. Fijn dat je suiker onder controle is, en wat bijzonder dat je direct na de bevalling mag stoppen met de insuline, dan is je bloedsuiker gelijk weer normaal??
En nu de bevalling van deze kleine smurf nadert, denk je veel aan Britt* terug en de bevalling van haar? dat zal wel he...kijk je er tegenop of valt het mee?

Laura! wat stom dat je zo vroeg ongie bent geworden! najaaahhh, het lijkt mij vervelend voor je als je cyclus niet is wat je denkt, hoe weet je dan wanneer je vruchtbare dagen zijn? maar je bent 1,5 week te vroeg ongesteld geworden? huh? dat is best lang! is het echt een menstruatie of een kleinere bloeding?
En ja, het mama zijn...ik vind het geweldig, echt zo leuk! Het voelt zo natuurlijk, ik hoef er voor mijn gevoel niet eens aan te wennen, het ritme zit erin, het loopt lekker. Ze slaapt echt supergoed, elke nacht zo'n 6 uur, dan een korte voeding en dan weer 5 uur ofzo....ik slaap met haar mee dan dus ik ben super uitgerust eigenlijk :-D. En wat een verademing na die zwangerschap! ik kom helemaal bij. De papa vind het ook helemaal geweldig, hij is verliefd op haar, dat is zo leuk om te zien. Hij werkt nu ook een dag minder en daar geniet hij ook erg van.

Madelief, dus jij hebt een jongetje in je buik denk je? :-D en wat bijzonder dat jullie een mooie jongensnaam hebben gevonden! en dat terwijl er al 2 klaar lagen....gek is dat he? misschien moet het dan zo zijn inderdaad, een jongetje..
Hoe voel je je verder? de onzekerheid slaat weer toe lees ik, heel begrijpelijk hoor.
Je bent gewoon al bijna 17 weken meid! nog even en dan zit je op de helft! :-D je kindje groeit hartstikke goed, heerlijk! en wat leuk dat je de kleine voelt bewegen! dat is toch echt leuk, zo bijzonder. Ik mis dat soms, dat getrappel in mijn buik. Het is gek hoe je een zwangerschap moet ontwennen, elke keer als ik 'snachts moet plassen dan doe ik het badkamerlicht aan en het eerste wat ik denk is "oh nee, nu wordt ze wakker!". Matilda schrok in de buik namelijk altijd wakker van het felle licht 'snacht, en ik denk elke keer dat ze er weer in zit.
Is het trouwens gelukt met de Angelsound? zo niet kan ik je (online) wel helpen ermee denk ik.

kersje, hoe is het Uma, de kleine boef? is ze al een beetje hersteld ervan? ik hoop het maar, ik heb het ook een keer met een poesje moeten doen en ik vond het zo zielig! ik voelde me ook alsof ik het haar echt aangedaan had, ik moest dat zo nodig allemaal.. Sad Het is natuurlijk nodig, dus we doen er goed aan, maar zo'n beestje begrijpt er helemaal niets van, zo zielig he?
En jij zwangere dame, hoe is het met jou? een druktemaker in je buik lees ik, dat je het getrappel aan de buitenkant kan zien! :-D leuk is dat he? en bijna 25 weken alweer...wauw. Hoe gaat het met zijn kamertje? lukt dat allemaal? en ben je al praktische dingen gaan kopen? luiers, monddoekjes, badje? Op een of andere manier blijf ik kopen, luiers, doekjes, kleding, zoogcompressen, er is altijd wel wat nodig! :-D
Hoe is het nu op je werk? je hebt het heerl erg druk, dat is echt vervelend. Ik merk met manlief dat als de werkdruk zo oploopt hij thuis komt en zich dan begint af te vragen of hij daar wel goed zit, of het beroep wel geschikt voor hem is, of hij wel de goede beroepskeuze heeft gemaakt. Jij loopt nu ook met een flinke buik, alles kost gewoon meer energie. Ik denk dat je ook veel emotionele zaken te verwerken hebt in de gezinnen, ik zou in jouw toestand al genoeg hebben aan mijn eigen emoties denk ik....ik vind het niet gek dat je er soms helemaal geen zin meer in hebt. En waarschijnlijk heb je administratief ook een hoop te doen (als ik zie hoe in de zorg een patiëntdossier bijgewerkt dient te worden, indicaties aangevraagd, uren declareren, je bent er gewoon zo'n tijd zoet mee).

Cyn, heb je het nog een beetje binnen gehouden vandaag? Confusedhock: wat naar dat je zo spuugt zeg! oohh, dat doet mij denken aan mijn zwangerschap van Olivia, wat heb ik ook gespuugd...bah! Het hielp mij om kleine beetjes te eten, dus zorgen dat je echt nooit een lege maag hebt. En vandaag precies op een kwart van de zwangerschap, 10 weken!!! :-D
Moest wel lachen om het feit dat je gaat zitten voor de reclamefoldertjes :mrgreen:, ik doe dat ook, ik neem ze samen met de krant mee naar bed. Ik ben een groot fan van de Blokker folder, daar staan namelijk de meest grappige foto's in, ze zoeken echt altijd van die jaren '80 modellen uit om de nieuwste fleechedeken aan te prijzen :mrgreen:.
Je zal wel veel aan Wesley denken nu, het is nog maar zo kort geleden ook. Verdriet over hem en deze zwangerschap zullen hand in hand gaan denk ik. Dat maakt het soms verwarrend en verdrietig. Doen jullie over 2 weken de combinatietest eigenlijk? en het spuiten, doe je dat inmiddels al? je zou het geloof ik nog met je huisarts bespreken?

Nou, hier gaat het goed meiden. Matilda is een super lieve en rustige baby. Ze slaapt elke nacht goed door (jeah!!) en drinkt ook heel goed. Ik had begin vorige week een borstontsteking, die is nu bijna over gelukkig. Ik ben haar anders aan gaan leggen (rugbyhouding) en steeds aan die kant laten drinken. Ik heb extra gekolfd en nu is het gelukkig op zijn retour. Ik heb mijzelf verwend met een prachtige kolf, de duurste van Medela :oops:, de kleinste ter wereld! echt superfijn.
Ook besloten straks een dag minder te gaan werken (ouderschapsverlof), dus nu hoeft ze in juli maar 2 dagen p/w naar de crèche.
Ik vind het moederen echt geweldig, ze begint nu echt te lachen en dat is zo geweldig lief om te zien, ik geniet echt van haar. Het is geen eenkennige baby, ze ligt graag in armen van mensen die ze niet goed kent, ze is heel ontspannen. Ze heeft nog steeds heel donker haar maar haar ogen worden lichtblauw zie ik. Ik zal weer eens een foto erop zetten.
Manlief en ik hebben eergisteren tickets gekocht naar Sardinië, daar vliegen we in juni heen voor een paar weekjes vakantie. Ik heb een mooi huisje gehuurd aan zee, zo fijn!
Dus het gaat goed hier, wat een verademing om een rust te hebben, innerlijk en fysiek. Ik merk nu pas hoe zwaar afgelopen 1,5 jaar is geweest, en het is alsof Matilda dit beseft....ze is nog niet 'snachts wakker geweest om te huilen o.i.d., ze jammert alleen heel zachtjes als ze honger heeft, ik had mij geen zoetere oliebol kunnen wensen.

nou meiden, manlief smst dat hij de trein neemt dus ik ga eens koken. Heel veel liefs voor jullie allemaal.
Maria x


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 06-04-2011

nog even een paar fotootjes van mijn boefje :-D
[Afbeelding: 51tumw.jpg]
[Afbeelding: 2q1e0sk.jpg]


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 07-04-2011

Maria! daar ben je weer! ik heb je ook gemist hier hoor!
een oooh wat een poppetje is ze toch! wat een mooie foto's!
en wat wordt ze gauw groot. geweldig^^


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 07-04-2011

hier zoooo ontzettend slecht geslapen. ben van 2 to 5 wakker geweest. er gaan van alles door mijn hoofd. ben zo bezig met de echo van vandaag.
ppffff... ik mag pas om 3 uur..zucht...


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 07-04-2011

Devika, wat een spannende dag voor jou zeg, kan me voorstellen dat je slecht hebt geslapen. Ik denk aan je vandaag!

Meiden, ik voel me echt zo slap als een vaatdoek. Ik weet niet wat het is, ben moe, slecht geslapen, niet echt ziek, maar kan mijn voeten maar amper voor elkaar zetten. Ga vandaag eens heel rustig aan doen. Kom later terug!

x


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 07-04-2011

hey Devika, wat rot dat je zo wakker hebt gelegen! Confusedhock: ik snap het wel hoor...
nou, nog ruim 3 uurtjes, dan mag je! zet em op!!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 07-04-2011

dank je maria!

ik zie eingelijk ook op tegen deze gynocoloog.
heb liever een vrouw. ik zal vandaag even vragen of ik die gynocoloog kan krijgen die ik in het aller begin vorig jaar kreeg.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 07-04-2011

jij ook moe madelief? hier nog een!
mijn ogen vallen zowat dicht! echt nergens zin in. wachten duurt zo lang.
en moet straks nog ff boodschappen doen en koken. krijg vanavond visite. ppfff...
en enige waar ik echt naar verlang is mijn bedje!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 07-04-2011

Tam, fijn dat alles goed was. Jee, dan wordt het moment van bevallen dus ook vast gesteld als de kleine niet uit zichzelf komt! Dan weet je dus zeker dat het nog max 4,5 week is. wat spannend zeg! Wat lief zeg, dan de kinderen in je klas! Ze zullen inderdaad erg met je meeleven lijkt me. Ik kan me nog herinneren dat mijn juf zwanger was toen ik een jaar of 6 was. Zo spannend was dat!

Devika, wat een mooi gedicht zeg. Het is ook zo waar, dat we veranderen door zo'n verlies. Ik voel dat ook steeds. Kijk anders tegen de wereld aan, tegen mijn leventje, tegen mijn vrienden, werk. Alsof alles door elkaar is geschud.

Kim, oh meid, ik hoop zo dat dat ventje van jullie er gewoon vandaag of morgen uitkomt! Zoals je je nu voelt is heel naar. En waar zijn die extra weken voor nodig? vanaf 37 weken is het normaal om te komen. En zeker met dat grote mannetje van jullie. Ik hoop dat als hij niet uit zichzelf komt, ze toch niet zo lang gaan wachten. Dit sloopt je. wanneer moet je weer naar de gyn?

Laura, weer zo'n gekke cyclus dus! Hoe kort was deze nu? het is echt vervelend dat je er geen zicht op hebt. Misschien vroeg beginnen met ovulatietesten? Na mijn bevalling kreeg ik mijn eisprong steeds al op dag 11 of 12. Heel vroeg dus. Die had ik zeker gemist als ik niet die testen al vroeg was begonnen. Hoe is het verder met je? En met Semmy?

Maria, ja, gek he, over die jongensnaam. Terwijl ik diep van binnen vanaf het begin het gevoel heb een meisje te krijgen. Maar doordat iedereen om ons heen meisjes krijgt, moet het haast wel een jongen worden. Ach, nog 24 weken en dan weten we het! Onzekerheid komt echt bij vlagen. En het voelen. Lastig nog hoor. Want het is zo licht! Soms weet ik het zeker, maar dat is niet dagelijks. Soms denk ik: voel ik nu wat? Maar dan is het al weer weg. Ik hoop dat het snel sterker wordt. met de angelsound. Nee, niet meer geprobeerd. Ik durf het gewoon niet. Ben zo bang niets te vinden en dan dubbel in de stress te schieten. Maandag heb ik de afspraak bij de VK. Daarna, als alles goed is, ga ik het thuis weer proberen. Dan durf ik het wel, want dan geeft het geen stress als ik het niet kan vinden. heb je nog tips? Haha, dat Matilda wakker werd van het licht! je denkt: die zit verstopt daar binnen, maar ik las ook dat die kleine van ons nu ook al licht en donker kan onderscheiden. Grappig is dat zeg.

Maar lieve Maria, wat is het heerlijk om je verhaal te lezen over hoe het nu met jullie gaat! Die rust, oh, wat zullen jullie daarvan genieten! Zo'n lief en vrolijk meisje, nachten doorslapen, genieten van moeder zijn. heerlijk! Hoeveel dagen ga je dan nu werken na je verlof? Ik vind het nog steeds moeilijk. Ik vind het werken op het moment zo ontzettend zwaar. Ik verlang zo naar rust en focus op de kleine. Ik heb afgesproken 3 dagen te komen. Maar goed, ik moet me er wel beter over gaan voelen en we moeten de discussie nog aan over arbeidsvoorwaarden. Ik tel ook echt al af! Als ik zou willen kan ik er over ruim 3 maanden mee stoppen, half juli. En dan tot 1 januari weg blijven. Dan neem ik ook nog wat vakantie op. Maar ik kan ook nog even doorwerken en dan pas half jan terug komen. Of ik kan pas in aug met verlof gaan en de vakantie dagen verdelen over de weken ervoor. Maar goed, ik werk nog helemaal niet fulltime. Dus echt veel behoefte aan vrije dagen opnemen heb ik nu niet. Ach, ik zie het wel. Nog alle tijd om te beslissen, maar het idee van nog maar 3 maanden is heerlijk... Mooie foto's weer! Ze groeit hard zeg! Al weer een heel ander meisje dan de eerste foto's! Al weer minder baby en meer meisje. Wat gaat dat toch snel!

Oh, wat fijn! Sardinië! Klinkt geweldig. Ik ben ooit op Corsica geweest en vond dat zo mooi! Zo anders dan het vaste land van frankrijk en Italie. Heerlijk blauwe zee... Jullie gaan zo genieten met z'n 3!

Devika, nog 2 uurtjes, dan weet je meer! ik hoop dat je een fijne gyn hebt. Ik kijk echt uit naar je bericht! hoop zo dat het goed bericht is!

x


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 07-04-2011

effe kort, maar wilde even laten weten dat ik aan je denk en zo heel veel ga duimen voor je davika....komt vast goed!

Enne....maria, wat een scheetje jullie oliebol hihi. Wat begint ze al groot te worden lijkt net.
Andere dames, rust lekker uit vandaag........hier eindelijk wel een goede nachtrust gehad. Knapt een mens van op. Maar veel last van hooikoorts en dat is samenwerking met een zwakke blaas maakt het niet echt prettig hihi.

Kom later terug.


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 07-04-2011

nog een uurtje Devika! en heel goed van je, vraag maar om de gyn die JIJ wil, dat heb ik ook gedaan.

liefs en sterkte!

Madelief, ben je zo beroerd en moe? bleh....wat naar.
Jullie willen dus niet een geslachtsbepaling doen, begrijp ik dat goed? het wordt een prachtige verrassing straks!
Wat betreft die Angelsound, wat ik eerst deed was dat ding met gel (gel is een must) op de buik zetten en met het apparaat van links naar rechts en van boven naar onder over de buik laten glijden. Ik liet het apparaat dus horizontaal over mijn buik gaan. Ik kon het hartje op die manier niet vinden. Wat je moet doen is het apparaat (het rondje) heel laag op de buik zetten, echt bijna tegen het schaambot aan, want daar zit je baarmoeder de eerste maanden. Vervolgens schuif je het apparaat niet heen en weer maar je drukt hem een beetje in je buik en kantelt hem. Je probeert dus een andere hoek te maken en zo zoek je het hartje op. Je moet echt geduld hebben maar zo vind je hem echt.
Hoop dat ik het een beetje duidelijk uitgelegd heb :? geef maar een gil als je er niets van snapt.

Wat betreft je vraag, ik ga 3 dagen werken straks, ik heb besloten een dag minder te gaan doen en die gedachte geeft mij nu veel rust. Ik ga dat doen tot ze 1 is, en het dan weer evalueren.
Wat een heerlijk idee inderdaad, dat je nog maar 3 maanden hoeft te werken....wauw. Ik kan mij voorstellen dat je ernaar uitkijkt, naar de rust en de echte voorbereiding op de komst van jullie kindje. Tot die tijd moet je het even uitzingen op je werk, je bent er waarschijnlijk met je hoofd en hart toch niet bij he? (of althans, stukken minder).

liefs!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 07-04-2011

devika, nog maar 50 minuutjes wachten voor jou... ik vind het zo ontzettend spannend voor jullie!!
laat je het wel weten zodra je de fut er voor gevonden heb??

mijn cyclus heeft dit keer dus maar 19 dagen geduurd en het is echt weer zo heftig... ik loop zelfs met nachtverband om zo erg!! het loopt er met stralen uit. sorry voor de details...

hier gaat het verder erg goed. semmy staat tegenwoordig rechtop in zijn bed dus als hij nog niet moe is dan hoor je hem kletsen en een beetje kreunen en moeilijk doen en ja hoor, daar staat hij weer triomfantelijk! we gaan vandaag of morgen ook de maxicosi opbergen en het autostoeltje in de auto neer zetten. vind hij ook veel leuker denk ik.

maria, oh wat een heerlijk meisje om te zien!!! hoe doe je die foto's hier plaatsen? wil semmy ook wel eens showen hier. van het forum heb ik volgens mij alleen kim ook op hyves.

in het mama van juni forum zijn er inmiddels alweer twee opnieuw zwanger. echt zo leuk!!

de meiden die ik vergeten ben, sorry...ik denk zeker wel aan jullie hoor!!


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 07-04-2011

hey Laura,

Foto's erop zetten doe je als volgt:

  • ga naar http://www.tinypic.com
  • klik op "bladeren" om je foto op te zoeken op je computer
  • File type: kies Image
  • Resize: kies voor 160X120 of iets groter 320x240
  • Klik dan "upload now"
  • Voer de securitycode in (wordt getoond)
  • foto wordt geladen (kan enkele minuten duren)
  • kopieer bij "IMG Code for Forums & Message Boards" (de tweede optie dus) de regel en plak deze in je bericht.
  • Klaar! Als je nu "voorbeeld van bericht" kiest op het forum zie je de foto



mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 07-04-2011

Lieve devika...heb je al nieuws voor ons????


xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 07-04-2011

:?...ben ook wel erg benieuwd....


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 07-04-2011

Jeetje Wat een gedoe om een foto te plaatsen...Maar wel heel erg bedankt! Zal binnenkort eens even kijken of het me lukt!

Oeh wat spannend voor Devika he??


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 07-04-2011

Ik ook, ik ook! x


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 07-04-2011

Thanks voor de tip Maria! Dan ga ik het maandag op die manier proberen. Klopt hoor, met hoofd en hart ben ik er al helemaal niet meer bij. Al voel ik me daar wel schuldig over. En daar verlang ik naar. Met verlof te zijn en me dus ook niet schuldig te voelen over het niet willen werken.

Laura, jee, 19 dagen is inderdaad wel echt kort! ik zou als ik jou was vroeg met ovutesten beginnen. Of temperaturen? Dat heeft mij heel veel duidelijkheid gegeven. Na een paar maanden temperaturen weet je precies waar je aan toe bent. Misschien een idee? Leuk dat Semmy zich in bed al optrekt! Ik kan me nog zo goed herinneren hoe leuk dat was bij mijn kleine zusje. (ik ben 7 jaar ouder) dat je haar hoort, gaat kijken en dat er dan zo'n verwachtingsvol snoetje boven de rand uit komt, trots dat ze dat al kan! Dus ik zie zo voor me dat Semmy ook zo kijkt.

Over dat foto's invoegen, de kren dat ik het deed, gebruikte ik het icoontje links boven het tekstveld met foto invoegen en haalde zo de foto binnen. Ze moeten alleen niet te groot zijn en daar heb je eventueel een picture resizer voor nodig. Maar die zijn gratis te downloaden. Dus dat is ook een optie! Want het zou idd leuk zijn semmy te zien!

Inmiddels ben ik aangekleed. Heb dus een hele nacht geslapen. Toen van 8:30 tot 10:30 weer. Toen nog ongeveer 1,5 uur in de ochtend. Wat gegeten en van 13:15 tot 16:00 weer. En als ik er nu niet uit was gegaan, had ik zo weer door geslapen. Ben zo verschrikkelijk moe en slap. Maar het goede is, waar ik de afgelopen dagen steeds een wat pijnlijke buik had, doet de rust dus zo goed dat ik nu niets voel. Behalve wat gerommel van de kleine volgens mij. Dus blijkbaar toch te veel gedaan....

x


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 07-04-2011

DEVIKA!!!!! KOM HIER!!!

Madelief, hoe werkt het tempen precies?


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 07-04-2011

Maak me ook zorgen... Alhoewel ze ook gewoon lang kan moeten wachten natuurlijk.

Laura, Temperaturen is gebaseerd op dat je lichaamstemperatuur in het eerste deel van je cyclus door het ene hormoon en na je eisprong door een ander hormoon bepaald wordt. Het eerste deel is deze wat lager. Dan gaat de dag na je eisprong de hormoon productie van het gele lichaam (wat overblijft na de eisprong) het overnemen en dan stijgt je lichaamstemperatuur met minimaal 0,2 graden. Je weet na die stijging dus zeker dat er een eisprong is geweest. Met ovutesten speur je de piek op van het hormoon dat de eisprong aanstuurt, maar dat wil niet zeggen dat er ook een eisprong gaat komen. Als je bijvoorbeeld PCo hebt, heb je wel positieve testen, maar komt dat eitje niet los. Met temperaturen weet je dus zeker dat er een eisprong is geweest. Ik deed het zo: iedere ochtend als ik wakker werd (en dat is altijd ongeveer rond dezelfde tijd. het gaat erom dat je ervoor minimaal 3 uur hebt geslapen omdat je temperatuur als je slaap naar de basale lichaamstemperatuur gaat) stak ik direct een digitale thermometer in mijn mond, onder mijn tong (die oorthermometers werken niet goed hiervoor, is mijn ervaring) Dit vulde ik iedere dag in op www.fertilityfriend.com Daar kun je een account aanmaken en die houdt dan precies je cyclus bij. Die geeft dan na een temperatuur verhoging precies aan wanneer je eisprong was. Je vult van alles in als je dat wild. Ook wanneer je hebt gevreeen. Zodat je achteraf goed kunt zien of de timing goed was zeg maar. Bij mij werkte het perfect. Het was iedere maand heel duidelijk wanneer de eisprong was geweest. het is natuurlijk wel zo dat je dan eigenlijk al te laat bent om zwanger te worden, maar het gaf veel rust. We hadden dan in ieder geval daarna niet meer het gevoel te 'moeten' en dat is fijn. En wat ik ook heel fijn vond, de dag voor of de dag van de ongi, zakt je temp ineens weer terug naar het niveau van voor je eisprong. Daardoor wist ik al dat ik ongi ging worden en is de keer dat je er op het toilet achter komt niet zo'n enorme klap in je gezicht. Nu kon ik 's ochtends even wennen aan het idee, potje janken en weer verder gaan. Bij ons duurde het voor we zwanger werden 9 maanden en halverwege ben ik ermee begonnen. Door het in te vullen op je account op FF wordt alles voor je uitgerekend en zegt dat ding wanneer je eisprong was. Nou, een heel verhaal. Maar misschien helpt het jou ook!

x


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 07-04-2011

Oeh Thanks madelief!!! Ik hoop idd dat het werkt... Ga er wel mee aan de slag denk ik. Moet ik ook tempen als ik ongi ben? Nee toch? En wanneer begin je dan weer?


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 07-04-2011

Laura, ik zou als ik jou was gelijk beginnen. En dan kun je op FF invullen wat de eerste dag van je ongi was. Dan kun je toch waarschijnlijk deze ronde al je eisprong vinden. Dus gewoon inschrijven op FF en dan morgen beginnen. Als je nog vragen hebt, hoor ik het wel.

overigens zijn er ook altijd veel mensen tegen tempen. Omdat je iedere ochtend bezig bent me je cyclus en ze dat niet fijn vinden. Het gaf mij veel duidelijkheid en die 2 seconden een thermometer in mijn mond met mijn slaperige hoofd vond ik geen probleem. Maar het ligt dus aan jezelf en wat je mannetje er van vind!

Oh, Devika, ik zit hier gewoon te zenuwen. Ik hoop zo op goed nieuws...

x


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 07-04-2011

devika meisje, ik denk zo aan je en hoop zo dat er goed nieuws is.......ik blijf hopen!


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 07-04-2011

ja inderdaad...pfff Confusedhock:....zit hier ook elke keer te checken of er al iets van haar staat.

En ik moet zo weg! ga voor het eerst sinds haar geboorte een avondje weg, met een vriendin naar het theater. Ben sinds haar geboorte niet langer dan een uur bij haar vandaan geweest...:?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 07-04-2011

Maria, veel plezier en het is af en toe echt wel ff lekker om iets voor jezelf te doen!! Maar je zal straks blij zijn als je der weer ziet!

Madelief, nogmaals bedankt voor de uitleg!! Ik ga denk meteen beginnen idd. Ik heb alleen niet elke dag tijd voor de laptop... Zit altijd via mijn telefoon op het forum ook. Maar ik kan het natuurlijk ook gewoon zelf bij houden in een schriftje. Ben heel benieuwd wat er uit gaat komen. Maar kan je het ook meten onder je oksel?

Devika meissie waar ben je nou toch?... We zitten hier zo in spanning!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 07-04-2011

meiden, ik kom even snel spieken hoe devika d'r echo was.
maar zie dat ze nog niks heeft laten weten.
de rest heb ik nog niet gelezen.
daar ga ik vanavond of morgen even voor zitten.

devika, ik hoop voor je dat je een mooie echo hebt gehad.
ik weet hoe bang je ervoor was. hoop echt op goed nieuws,
meisje ik denk aan je


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 07-04-2011

Oh, maak me zo'n zorgen! Ben zo bang dat het slecht nieuws is dat we nog niets gehoord hebben, maar ik hoop zo dat het niet zo is! Ik hoop dat Devika goed nieuws aan het vieren is en daarom nog niet heeft geschreven.

Lieve Devika, ik denk aan je!

x


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 07-04-2011

Devika zou sowieso visite krijgen vanavond toch? Dus ik hoop idd dat ze het gewoon te druk heeft om ons gerust te stellen...
Maar als je tijd heb meis, please kom ons wat melden! Ik ga nu naar mijn bed maar zal zeker aan je denken!!


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 07-04-2011

oh Devika meid, ik kom net thuis en ben meteen naar mijn laptop gerend, maar nog geen bericht van jou Sad
Ik hoop zo dat het een goede echo was meid...ik hoop het echt zo.

liefs en tot morgen
Maria xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 08-04-2011

Hey lieve meiden,

Ik hoop dat jullie lekker aan het slapen zijn en niet net als ik aan het nachtbraken...
Met mij gaat het ietsje minder (slaap niet goed en veel moe, vooral als ik heb gewerkt en ook nog regelmatig hoofdpijn/migraine, waardoor ik veel op bed heb gelegen). Bijna geen forum bij kunnen houden, zelfs! Maar ik ben nu toch wakker en wilde Devika succes wensen met de echo (dacht dat ie vandaag zou zijn), maar ik zie dat ze 'm gisteren heeft gehad en dat we de uitslag nog niet weten...Jee, wat spannend! Ik hoop dat alles goed is, Devika!!!

Hopelijk gaat het met alle meiden goed (ik moet nog bijlezen, dat is duidelijk). Ik denk wel aan jullie, hoor!

Pfff, nog een dagje werken en dan weekend...kan niet wachten.

Liefs,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 08-04-2011

oh devika meisje, ik hoopte nu wat goeds te lezen. Ik hoop maar dat je het gewoon te druk hebt. Denk zo aan je....................liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 08-04-2011

Devika:?????????Hoe was het meid?????????


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 08-04-2011

Meiden, jullie zitten net zo te checken als ik volgens mij! Ik ben zo benieuwd! Hoop zo dat het goed is!

x


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 08-04-2011

ja! same here.....krijg een beetje een naar gevoel...


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 08-04-2011

Lieve lieve lieve meisjes!
Ooh wat zijn jullie bezorg geweest lees ik!
Ooh dat raakt me echt!

Maar de echo was goed!
Iig de baby die we vorige keer zagen is wat groter geworden! Dat was zooo’n opluchting! Het hartje klopte ook veel sterker.
Maar, de 2 lege zakjes van de vorige keer zaten er nog steeds! En, er was nu ook een 3e lege zakje te zien!!!!!!!
4-ling? Nee toch!
De gyno kon weer geen uispraak doen over de 3 andere zakjes. Over 3 weken mogen we weer terug.
We zijn iig zoooo opgelucht dat ons kleine het goed doet! 1.5 cm was ie!!

Ik kon gisteren niet meer reageren. Vierde gisteren mijn verjaardag. Visite ging pas rond 10 uur weg. Daarna opgeruimd en was helemaal op!
Kom zo ff terug om verder te lezen en te schrijven. Hoop dat jullie nu gerust zijn!

Liefs,
Devika



mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 08-04-2011

DEVIKA! Wat ben ik blij! Oh, geweldig dat iig jullie ene ukkie het goed doet! En nog een vruchtzakje, wat gek? Waar komt die vandaan dan? Is de kleine nou een beetje op schema met de termijn die jij dacht? En wanneer moet je terug?

Nog gefeliciteerd met je verjaardag. ben zo blij dat je gewoon geen tijd had om te schrijven! maakte me echt zorgen! YEEEHHHH!!! goed nieuws!!!

x