Zwanger Worden .NU forum [Archief]
mijn lieve, lieve kleine schat - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Complicaties (https://archief.zwangerworden.nu/forum-8.html)
+--- Forum: Sterrenhemel (https://archief.zwangerworden.nu/forum-34.html)
+--- Topic: mijn lieve, lieve kleine schat (/thread-4402.html)



mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 08-04-2011

Devika wat fijn om te horen dat jullie frummel het goed doet...Echt super!
Natuurlijk nog steeds een klein beetje onrustig over de andere zakjes, maar het feit dat 1tje het al goed doet is een prachtig gegeven waar je lekker van mag genieten.
Nog gefeliciteerd met je verjaardag...Ben echt super blij voor je.xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 08-04-2011

oh, wat een opluchting! JOEHOE>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Ik ben zo blij te lezen dat je ukkie het goed doet. Idd raar van die andere vruchtzakken. Hebben ze geen enkel idee?
maar nu concentreren op dat ene kleine ukkie.....1,5 cm. Wonderlijk. En alsnog gefeliciteerd met je verjaardag meid.

Schrijf later meer, mijn ma is mijn keuken goed aan het soppen en ik ondersteun mentaal hihi.
liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 08-04-2011

oh ja, ik ben dus idd minder lang zwanger. 7 weken!
ergens klopt dat ook, gerekend vanaf mijn ei is het 7 weken.

ja wat die 3 andere lege zakjes zijn durfde de gyno niet te zeggen. hij vond dit een hele bijzondere situatie die hij nooit eerder heeft gezien.
tja...wat doe je met die opmerking?
mijn man en ik hebben ons voorgenomen daar niet te veel mee bezig te zijn. belangrijkste is dat die ene ukkie het goed doet.
ik wil mijn hoofd niet meer breken om de lege zakjes. kost zoveel energie en stress en slapeloze nachten.

ik denk zelf dat het maar bij een blijf. als de andere zakjes ook een kindje hadden dan zouden we nu toch echt wel iets moeten zien.
en dat nieuwe 3e zakje...tja...achterstand? ik weet het niet.

een vriendin die het ook weet zei heel lief vanochtend tegen mij, jullie kleine heeft zijn eigen speelgoed meegenomen. 3 ballonnetjes om mee te spelen! Smile


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 08-04-2011

Devika, goede instelling zeg, het is ook zo dat jullie ene ukkie het goed doet en dat is het belangrijkste! Daarvan genieten is heel wat! 7 weken dus, maar dan is het keurig gegroeid, want de gyn zei 2 weken geleden toch ongeveer 5 weken? Fijn zeg!

meiden, ik ben zo blij! net toch omdat ik ongerust was met de angelsound in de weer geweest. En binnen 5 minuten met het volume wat harder hoorden we een prachtig hartje snel kloppen! Oh, ben zo opgelucht! het hartje klopt, dus ons kindje leeft nog! Pffff..... zat me weer zo druk te maken. Super blij dus!

x


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 08-04-2011

Jaaaaaaa!!!!! Devika!!!!! Wat goed!!!!! Oh ik zit hier op mijn werk helemaal te stralen!!! Heb eigenlijk geen forum tijd op het werk maar moest toch ff checken!!! Prachtige verjaardags cadeau! Noggefeliciteerd meis!

Nu kan ik met een gerust hart weer verder met mijn werk! Joehoe!!


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 08-04-2011

JEAHHHHH!!! Devika!!! :-D:-D:-D:-D:-D:-D wat een goed nieuws!
Het is een rare toestand met die andere drie...:?...ik ben heel benieuwd wat ze daar over drie weken van zeggen. Maar je kindje is 1,5 cm! :-D wat liefff! Ben heel blij voor jullie! :-D


Madelief, je hebt het hartje gevonden! :-D woehoeeeie!!!!! goed zeg!


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 08-04-2011

het doet me zoveel goed allemaal....tot nu toe gaat alles goed met ons allemaal in 2011...allemaal een kindje in ons buik of in onze handen met een kloppend hartje en die heerlijk groeien!Wie had dat vorig jaar verwacht???Ikke niet!
Dankzij onze doorzettingvermogen en onze engetjes *********


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 08-04-2011

ooh ik krijg het helemaal warm van je berichtje kim.
dit is precies wat ik gisteren ook dacht! na onze engeltjes hebben we allemaal een nieuwe kans gehad!
2011 zal ons allemaal geluk brengen! weet ik zeker!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 08-04-2011

Klopt Kim! ik merk ook dat er de laatste tijd best veel positief nieuws is hier! Fijn zeg!

@ maria, ja, het is echt super fijn! Ik heb gedaan wat jij schreef, dus beetje duwen en draaien ipv schuiven. Uiteindelijk begon ik vrij dicht boven mijn schaambot, maar vond niks en dacht toen gelijk: ik moet hoger zitten, want daar voel ik de kleine. Toen had ik 'm gelijk. O ja, ik heb er ook een ander koptelefoontje op gezet. Van mijn Ipod. Klonk ook beter.

Wat een heerlijk weer he meiden! Hebben jullie leuke plannen voor het weekend? Vananvond is mijn mannetje helaas weg. Morgen ik naar school en daarna lekker samen. Zondag hoop ik lekker naar het strand of de sauna te kunnen gaan. Veel zin in beiden!

x


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 08-04-2011

oh dames, ik krijg niet alleen een warm gevoel van het zonnetje buiten ,maar ook van het geluk dat hier nu aanwezig is. Ik hoop dat het allemaal zo mag blijven, want wij verdienen het! En ik ben er van overtuigd dat diegene die het donker gekend hebben het licht veel meer waarderen.

Lekkere plannen voor het weekend madelief. Wij gaan zondag lekker barbequen en morgen komt mijn broer een fotosessie nemen van mijn buik. Verder ben ik niet normaal bruin haha (ik bruin snel) waardoor het wel lijkt of ik op vakantie ben geweest duh........Ook moeten lachen toen ik van de week het effe beu was en gewoon een lekker frietje heb gegeten van het frietkot (hier net over de grens van die lekkere belse) en een frinkandel speciaal............en mijn suiker stond harstikke goed haha. Zo zie je maar!


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 08-04-2011

Jaaaahhh! 2011 wordt voor iedereen hier een mooi jaar!!! :-D

Wij hebben vandaag voor het eerst met Matilda op een kleedje lekker in het park gezeten, wat heb ik lang over dat moment gefantaseerd! :-D en nu was het moment daar.....lekker met mijn dochter op mijn buik liggend in het zonnetje naar de vogeltjes luisteren terwijl manlief naast mij de krant leest.....zaaaaaahlig! :-D


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 08-04-2011

Wat een geluksmoment Maria!!! Neem het er maar lekker van!!
Madelief, je hebt het hartje gehoord! Wat fantastisch!!!!! Genieten nu he?!
Devika, ja het is wel een raar verhaal met die andere drie zakjes... Maar iig 1 ukkie onderweg!!! Joehoe wat een opluchting!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 08-04-2011

Oh devika!
pak van m'n hart!
was zo bang dat het mis was.
maar wat zal je blij en opgelucht zijn dat deze uk zo goed zijn/haar best doet
dat was een verjaardagsfeestje waard!
dus bij deze alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 08-04-2011

Nou dames, daar zijn we weer.
Ik ben een aantal pagina’s terug gegaan en probeer om op iedereen te reageren.
Here we go…

Kim,
37 weken! Yes. Nog heel even.
Hoe voel je je? Nog steeds zo beroerd?
Ik zie nu dat je het wel even hebt gehad.
Heeft de gyn bij jou niet aangegeven dat ze dit mannetje eerder halen?
Bij 38 weken ofzo? Ik hoop in ieder geval niet dat ze je tot de 40 weken door laten lopen.

Tam,
Nog een paar dagen en je zit op 34 weken.
Hoe voel je je? Kan je een beetje genieten of maak je je nog erg veel zorgen?
Ik las dat je bent begonnen aan een vlaggenlijn.. leuk! Hoever ben je?
Wat een fijn vooruitzicht dat je met 4,5 week die kleine dame in je armen kan houden.
Is ook maar goed ook! Je hebt het verdiend
Wat goed dat je niet meer naar de diabetici moet. Dat is alweer een zorg minder.
En die kaart van je kindjes op school. Wat heerlijk om te krijgen he.
Ik kreeg een paar weken terug een kaart van een groep waar ik zelf niet eens werk.
Dat ze nog steeds aan me denken.. en van ieder kindje stond er een afdrukje van de lipjes.
Doet je op zo’n moment echt even goed.
Ik zie dat je jezelf van de week hebt verwend met een frietje! Heerlijk!
Toevallig dat karretje op de koewacht of niet? Mijn vriend rijd elke zondag daarlangs, en dan ga ik altijd mee. Ook een belg. En natuurlijk stop ik altijd even haha.


Madelief,
Meid, je zit al op 16 weken.. ik kan me nog zo goed herinneren dat je nog maar op 10 weken zat. Ik hoop dat je vertrouwen in deze zwangerschap beetje bij beetje is gaan groeien.
Hoe voel je je? Oh niet zo best zie ik.
Lekker rustig aan doen meid, even een momentje voor jezelf en die kleine.

ik lees dat je Maria verteld over het gevoel dat je misschien een jongentje krijgt.
En er staat “ over 24 weken dan weten we het” .
Wil je dit niet eerder weten?
Oh en ik zie dat het je is gelukt om het hartje te vinden. Heerlijk geluid lijkt me dat!

Laura,
Hoe is het met je? Ik zie dat je cyclus aardig in de war raakt.
Vroege Ovulatie testen een idee?
Wat vervelend dat je zo heftige menstruatie hebt. Ik heb dat ook zo heftig gehad toen ik 2 jaar geleden was gestopt met de pil. Ken helaas het gevoel.
Wat heerlijk om te lezen dat semmy al gaat staan in zijn bedje.
En die foto plaatsen is een goed idee! Ben wel benieuwd hoe jullie ventje eruit ziet.

Devika,
Ik kan niet uitleggen hoe blij ik ben dat je eindelijk wat hebt laten weten haha.
Iedereen was zo ongerust.
Voelt goed zeker? Jullie uk is gewoon al 1,5 cm.
Wat heb je weer een geweldig gedicht gevonden. Ik moest wel even een traantje laten.
Heb je nog nagevraagd voor een andere gyn?
Heb je nog een beetje genoten van je verjaardag?


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 08-04-2011

Maria,
Wat heerlijk om te lezen dat jullie zo aan het genieten zijn van matilda!
Ik vind je tip wel een hele goeie, van dat spa blauw flesje. Haha
Ik heb meegedaan aan moeders voor moeders. Daar kreeg in toen een maatbeker.
Deze heb ik ook mogen houden. En deze heb ik na de bevalling van wesley gebruikt.
Dat was inderdaad zo’n goed gevoel. Klinkt heel raar, maar ik kon de eerste dagen niet zonder.

Ik zit helaas nog maar op 8 weken, heb nog niks veranderd, omdat ze bij de volgende echo pas goed kunnen zien hoever ik precies ben.
Spugen doe ik niet meer. (gelukkig!) was het zo beu.
Ik eet veel crackers. Ook tussen door. Dan heb ik geen lege maag.
Avond eten durf ik niet. Vind ik nog te veel. Gister voor het eerst een beker soep op.
Met een stokbroodje. Oooh zo heerlijk haha.

Oh jullie gaan heerlijk op vakantie in juni! Sardinië! Wat een heerlijk vooruitzicht.

Ik zie dat je heerlijk een avondje met een vriendin bent weg geweest.
Heb je het een beetje naar je zin gehad? Of had je het toch wel moeilijk om je meisje achter te laten.


Nou dames,
Ik ben weer even een behoorlijke tijd bezig geweest met terug lezen.
Ik hoop dat ik op iedereen heb kunnen reageren.

Hier gaat het wat beter.
Ik zat wel tegen het randje aan. Als ik geen vocht binnen kon houden zou ik doorgestuurd worden naar het ziekenhuis voor een infuus. Gelukkig kan ik goed drinken en is dat niet nodig geweest.
Ik heb maandag zetpillen gekregen, en deze werkte wel een beetje.
Ik ben er wel al mee gestopt want ik mocht daarmee geen auto rijden.
Ik kan tabletjes vragen bij de huisarts, maar ik kan het nu redelijk onder controle houden.
Dus ik heb liever geen pilletjes…
Ik slaap als het even kan de hele dag door. Ongelofelijk.
Ik ben vorige week dinsdag begonnen met spuiten. Naja, mijn vriend spuit.
Ik durf dat nog steeds niet. Het is elke avond weer een elende, maar hoop dat we het voor iets moois doen.

Voor het weekend weinig plannen. Ventje zit in de nacht, dus ik moet stil zijn haha.
Mijn stiefmama is morgen jarig, dus ik ga wel even een stukje taart uitproberen.

Meiden, een fijn weekend!



mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 08-04-2011

O, Devika, gelukkig, wat een goed nieuws meid!!!

Ik durfde bijna niet te kijken op het forum, maar ben zo blij voor je! En nog gefeliciteerd met je verjaardag (mooi cadeau deze echo)...

Liefs,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 09-04-2011

Goedemorgen lieve meiden!

Zo, eindelijk weer even een rustig schrijfmoment. Ik heb vannacht goed geslapen en voel me meteen weer wat meer mens. Het wordt een prachtig zonnige weekend en dat past ook heel goed bij het geluk op ons forum!:-D Ik ben zo blij dat we allemaal weer met ons gezicht naar de zon gericht mogen zijn (o, en Tam is al zo bruin dat het lijkt of ze op vakantie is geweest, haha).
Lieve meiden, dank jullie voor het medeleven met onze kleine Uma. Ik kan gelukkig melden dat het heel goed met haar gaat. Ze lijkt werkelijk nergens last van te hebben gehad. Ze is een kleine taaie, gelukkig! En nu geen nachtelijke miauwconcerten meer, dat is ook fijn. Het is ook zo’n schatje. SmileOp de een of andere manier weet ze altijd wanneer ik wakker word en dan gaat ze voor de slaapkamerdeur heel zachtjes piepen tot ik op sta. En dan wil ze altijd met mij mee naar de badkamer en houdt ze me gezelschap tot we samen naar beneden gaan. En ’s avonds als ik naar bed ga, brengt ze me weg, hihi. Ze loopt altijd met me mee en gaat dan op de gang liggen als ik de slaapkamer in ga. Ik ben zo dol op ons kleine druifje en zo blij dat we haar toen hebben gekregen, want ze verlicht mijn hart echt.

Cyn, wat ontzettend naar dat je zo misselijk bent (en bent geweest)! Sad Ik weet hoe beroerd je je dan voelt. Ik ben blij te lezen dat het nu iets beter gaat en dat je in ieder geval niet naar het ziekenhuis hoefde. Ik neem aan dat je nu niet aan het werk bent? Oei, dat spuiten klinkt heel naar, gelukkig dat je vriend het kan doen. En voor een heel goed doel inderdaad!
Hopelijk kan je genieten van de taart vandaag!
Je zit nu op 8 weken, maar bij de volgende echo kunnen ze het beter meten. Wat lijkt de tijd dan soms lang te duren, tenminste, dat vond ik wel bij de zwangerschap van Puck. Ik werd toen bij de eerste echo 9 dagen terug gezet. Ik dacht 9 weken zwanger te zijn en dat bleek 7. Ik vond dat toen wel moeilijk weet ik nog.

Maria, wat een heerlijk beeld schep je van het moederschap en van jullie gezinnetje in het park!:-P Ik krijg er ook meteen helemaal zin in. En wat een een mooie foto’s weer van jullie prachtige meisje. Om op te vreten toch? Een heerlijk hapje, haha! Jullie hebben fijne vakantieplannen, zeg, ook daar krijg ik meteen zin in! Heerlijk met je gezinnetje in een huisje bij de Middellandse zee…Supergoed idee!
Hoe was het eigenlijk om met je vriendin naar het theater te gaan (ik bedoel, zo lang zonder Matilda te zijn natuurlijkConfusedhockSmile?
En wat heerlijk dat je ouderschapsverlof op gaat nemen, zodat je straks een dag extra bij Matilda kan zijn! Heel goed idee! Ik heb er zelf nog geen recht op (moet je eerst een jaar in vaste dienst zijn), maar gelukkig heb ik wel gespaard voor een Levensloopregeling, dus ik kan het wel iets langer uitzingen na de bevalling. Ik wil eigenlijk een half jaar thuis blijven met onze kleine, ik hoop dat dat lukt. Ik ben het nu allemaal aan het uitzoeken met vakantiedagen en verlof enzo. Maar om heel eerlijk te zijn, vraag ik me af of ik na mijn verlof nog terug wil naar mijn huidige baan. :-? Wat een omslag hè? Ik was er tot voor kort zo blij mee…en nu baal ik er stevig van. Het is wat je zei, een veeleisende baan. Maar de druk vanuit de organisatie is in korte tijd enorm toe genomen. Het lijkt wel productiewerk: ik moet een bepaald aantal uren maken per week en dat is flink opgehoogd. Daarbij moet ik inderdaad ook alles administratief op orde hebben en ik moet mijn gezinnen op inhoudelijk gebied natuurlijk ook ondersteunen. Dat laatste vind ik zelf het belangrijkste, maar vanuit de organisatie wordt nu heel streng naar die uren gekeken. Het voelt zo negatief! Er wordt ook alleen maar gedreigd met consequenties als je het niet haalt…onmenselijk vind ik zelf. Ik verbaas me er nog over hoe snel onze cultuur binnen de stichting is omgeslagen. :-o Het zal mijn eigen naïviteit wel zijn. Maar goed, ik heb daar dus geen behoefte aan. Het zit er dus dik in dat ik na mijn verlof ontslag neem en wat anders ga zoeken. We zijn nu aan het sparen om die periode te kunnen overbruggen, dus dat zal vast wel goed komen. Er zijn ergere dingen, niet waar? :wink:
Ja, morgen alweer 25 weken…ik krijg het soms een beetje benauwd bij het idee dat ik nog zoveel moet doen (ik moet echt bijna alles nog op orde brengen, oeps). De tijd gaat naar mijn idee ook zo snel! En eerder durfde ik niks te doen, omdat ik de goden niet wilde verzoeken of zo iets. Dus we moeten hier nog flink aan de bak. Maar het muurtje is gebouwd en volgende week wordt er een kastenwand geplaatst en dan kunnen we alle spulletjes even goed gaan uitzoeken en een lijstje gaan maken van alles wat nog ontbreekt. Ook dit komt goed. Het belangrijkste is al gebeurd: ik hou van dit kind en kan niet wachten om het in mijn armen te nemen en te mogen knuffelen en verzorgen. :-D Ik word een beetje emotioneel bij het idee. Nou zitten de tranen toch al snel hoog de laatste tijd (o, al die hormonen…).
Nog 10 weken werken tot mijn verlof (tenminste, als ik dat vol hou, haha). Ik wil met 35 weken stoppen. Ach, de tijd gaat snel zat…
O, moest trouwens wel even lachen om je badkamerlichtverhaal, hihi.:mrgreen:


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 09-04-2011

Tam, alweer bijna 34 weken…nu gaat het echt opschieten, meid. En dat mag ook wel, want het is zwaar zat! Ik lees dat je jezelf op een frietje hebt getrakteerd, dat kan ik me zo voorstellen!:mrgreen: En heb je ervan genoten? Haha, je suiker stond gewoon goed!
Wat lief van die kaart van de kindjes uit je klas.
En je broer gaat foto’s nemen van je buik, wat leuk. Mijn schoonzusje is fotografe en wil dit ook graag voor ons doen als mijn buik wat dikker is. Nou moet ik zeggen dat ik er af en toe van schrik hoe snel mijn buik nu groeit…Confusedhock: dan vraag ik me af hoeveel meer nog mogelijk is…Ik heb nu al af en toe dat ik denk dat ie tegen m’n ribben aanduwt en dat er echt geen plek meer is, haha. Maar hij maakt wel plek! Wat een drukte soms in mijn buik…Ik kan me dan (behalve benauwd, hihih)soms echt even heel gelukkig voelen. :-D
Ik lees dat je moeder je helpt met soppen, wat fijn. Wij hebben sinds kort een schoonmaakster om ons 1 ochtend per week te komen helpen met het huishouden, het is echt wel nodig. Ik merk dat ik toch steeds minder kan doen (met name stofzuigen en dweilen levert veel pijn op in mijn bekken en rug en dan kan ik uren niet normaal lopen). Ik vind het echt heel fijn dat ons huis nu weer een beetje op orde is. Kersjesman redde het ook niet om het te doen, druk als hij is met z’n eigen bedrijf, studie en de band. Het is voor ons echt een uitkomst!

Madelief, jij gaat ook al hard zeg, bijna 17 weken! En wat fijn dat je het hartje van je kindje (ik denk een jongetje) hebt kunnen vinden en dat het zo’n geruststelling voor je was. Smile Je bent nu verder dan met meisje Noach, dat is een apart gevoel, hè? Tenminste dat vond ik wel toen ik de 22 weken en 2 dagen gepasseerd was. Alsof ik toen weer verder mocht waar ik vorig jaar was gestopt. Ik vond het emotionele dagen. En nu geniet ik van het al het nieuws dat ik ervaren mag in deze zwangerschap (de steeds dikkere, zwaardere buik, de opmerkingen van mensen over m’n buik, het gezellige (en soms felle) bewegen van de kleine en ga zo maar door). Wat heerlijk dat jij dat ook allemaal nog mag gaan ervaren! :-D
Vandaag ga je naar school en morgen een heerlijk dagje sauna of strand, geniet er maar lekker van, meid.

Devika, heb je nog een leuke verjaardag gehad? Wat is het toch een ontzettend spannende tijd voor je! Maar ik ben zo blij dat je goed nieuws hebt gekregen, wat een opluchting. :-D Hoe voel je je nu? En wat bijzonder van de extra vruchtzakjes, hè? Ja, 3 ballonnetjes om mee te spelen. Fijn dat je het in ieder geval met je vriendin kunt delen, dat is toch heel belangrijk!
En je bent nu 7 weken. Ook voor jou minder lang dan je dacht, maar gelukkig goed gegroeid in de tussenliggende periode.
En wat een drukte op het forum van alle meelevende meiden, hè? Je hebt ons in ieder geval weer helemaal blij gemaakt, hoor! We doen alleen nog maar aan goed nieuws!!!

Kimmetje, wat ga je hard (ruim 37 weken), maar nog niet hard genoeg lees ik, je bent er al zo aan toe…:-? Ik hoop echt dat jullie ventje niet te lang op zich laat wachten, meis. Ik kan me voorstellen dat het je nu niet lukt om met Dana op stap te gaan. Fijn dat je ouders haar dan lekker mee nemen! Heeft ze toch wat aan het heerlijke weer, hè?

Laura, wat een korte cyclus had je! Confusedhock: Dus je gaat nu met temperaturen proberen om je ei te vinden, goed idee. Ik heb dat zelf nooit gedaan, maar goede verhalen over gehoord inderdaad. In het juniforum zijn er alweer 2 zwanger, wauw! Dat werkt aanstekelijk zeker? Nou wil jij ook! En wat groeit Semmy hard…foto’s zijn natuurlijk welkom!!!

Nou, lieve meiden, hier ga ik het maar even bij laten, wat een lap tekst…:-o Verder terug reageren ga ik maar even niet meer doen, ik hoop dat jullie het me zullen vergeven en ook mijn radiostilte van de afgelopen periode. Soms ben ik gewoon te moe om ook maar iets te doen. Dan kan ik alleen maar slapen. :-? Ik hoop dat ik het vanaf nu weer een beetje beter bij kan houden (in de weekenden bedoel ik dan, hè? Door de week lukt het me toch nooit).
Maar lieve meiden, het betekent zeker niet dat ik niet aan jullie denk, want jullie zijn heel belangrijk voor mij en ik ben dol op mijn forumvriendinnetjes!:-D

Heel fijn weekend,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 09-04-2011

kersje,
wat was je weer vroeg op vanmorgen.
wat fijn om weer wat van je te horen.
de radiostilte geeft niks hoor meid, geniet lekker van de momentjes rust die je kan pakken.
ik ben al lang blij om te horen dat het goed gaat.

geniet van je weekend!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 09-04-2011

[ATTACH=CONFIG]1740[/ATTACH] Effe kort. Een voorproefje van de buikfoto's van mijn broer. Zet ze er niet allemaal op hoor. Want hoef hier niet in beeld haha. Maar deze wou ik toch effe laten zien. Later mail ik meer hoor...........heb het voor vandaag effe gehad. Wat harde buiken en dat komt niet door de muisjes DUH


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 09-04-2011

oehh wat leuk Tam!!! :-D is dat jouw buik? geweldig!!

Wij zijn net thuis, het was onze eerste avond uit. We hebben Matilda net opgehaald, ligt weer in haar eigen bedje :-D

dag lieve meiden!
Maria


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 10-04-2011

Goedemorgen dames...

Hier alweer de hele nacht aan het tobben!Ik lig al vanaf een uur of 03.00 wakker met wat lichte menstruatiekrampen die nu langzamerhand wat weeachtig aan beginnen te voelen.
Toch komt er nog geen regelmaat in, dus vraag me af of het nu wel of niet begonnen is...
Pfff wat een klote gedoe elke keer zeg. IK HOOP DAT HET DOOR MAG ZETTEN.
Ik heb alweer dagen harde buiken en ben die pijn en die slapeloze nachten zo beu.
Nou...jullie horen vanzelf weer van me!xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 10-04-2011

Goedemorgen lieve meiden,

Oei Kim, wat ontzettend naar dat je je zo voelt, meid. Sad Ik hoop dat er snel meer regelmaat in komt en het echt mag gaan beginnen! Ik word al helemaal zenuwachtig bij het idee…Zo spannend! Word ik weer forumtante, kan niet wachten!

Tam, wat een superleuke foto! :-D Je broer kan mooi fotograferen, zeg! Veel plezier vandaag bij de bbq en niet té bruin worden, hè, dan wordt deze bleekscheet jaloers, haha.:wink:

Maria, o, je bent voor het eerst weer met Mariaman (en zonder Matilda…) op stap geweest!:razz: Hoe was dat? Stoer ben je hoor! En hoe heeft zoete Matilda zich gedragen bij de oppas? En waar zijn jullie heen geweest?

Cyn, hoe is het met jou? Heb je nog een stukje taart geprobeerd gisteren? Dank je voor je lieve woorden. Je hebt weinig plannen voor vandaag toch? Ik ook en dat vind ik heerlijk! Ben van plan om me lekker op het balkon of dakterras te installeren (even kijken waar het het meest aangenaam is, hihi) met tijdschrift, boek en krant en verder even niets te hoeven! Hopelijk ga jij ook heerlijk genieten van deze zondag (en ben je niet zo misselijk!). Smile

Toen wij gisteren thuis kwamen van een ‘welkom thuis tuin feestje’ (vriend was op reis geweest in Zuid-Amerika), lag er een brief op de mat van het ziekenhuis. Daarin stond het verhaal beschreven van alle onderzoeken en uitkomsten van Puck. Door een administratieve fout was die brief nu pas verstuurd. Er stond niets nieuws in, maar het confronteerde me wel weer even met de harde werkelijkheid. Het hele verhaal zwart op wit. Nog geen twee kantjes. Vanochtend heb ik de brief in haar doos gedaan en moest daar toch wel weer een paar traantjes bij laten. Soms is het leven zo hard en twijfel ik of ik er wel goed aan doe om een kind op deze wereld te zetten (toen we de tv aan zetten kwam het verschrikkelijke nieuws van Alphen ad Rijn meteen in beeld)Cry. Ik merk dat ik het nu moeilijker vind om me voor verdriet af te sluiten. Hebben jullie dat ook?

Nou, lieve meiden, ik ga het bij deze weer even proberen los te laten en er een heerlijke slome zondag van te maken. Niet te geloven, vandaag alweer 25 weken…Dat ga ik ook even vieren (ik ga toch het leven maar vieren geloof ik). Ik hoop voor alle dames een heel fijne dag!:-D

Liefs,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 10-04-2011

Het leven vieren is iets heel erg moois Kersje!! Het is idd vreselijk wat er nu toch weer in alphen gebeurd is... Niet te begrijpen!
Jeetje 25 weken alweer!!! Jij bent nu de grens voorbij dat ik beviel van Sonny. Dat was met 24 weken en 6 dagen. Nu doen ze alles eraan om je kindje in leven te houden, tenminste hier in het AMC wel! En dat gaf mij bij semmy een heel geruststellend idee!

Ik wou verder schrijven nu maar semmy loopt hier een beetje te klagen en te zeuren dus ik moet voor nu doei zeggen...


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 10-04-2011

Ik reageer later even uitgebreider op iedereen maar even voor nu:

kersje gefeliciteerd met 25 weken!!!!! :-D:-D:-D:-D hoera!!!!!! bizar hoe snel de tijd is gegaan, vind je niet? :-D
En wat heftig dat je die brief binnen kreeg, dat is inderdaad erg confronterend en brengt natuurlijk zo veel herinneringen en emotie met zich mee. Dan lees in je even in sneltreinvaart wat er gebeurt is, die trein die binnen gedenderd is in jullie leven, en de impact, het verdriet wat het teweeg heeft gebracht toen, en het het verdriet wat er nu nog gewoon zit. En ja, ik vind het ook moeilijker om mij voor verdriet af te sluiten, ik merk dat ik bij rampen zoals wat er in Japan gebeurde afgelopen weken het niet droog kan houden, het raakt mij dan zo enorm, alsof ik hun pijn voel. En dat had ik gisteren ook bij die schietpartij, ik reageer veel heftiger dan vroeger op zulk nieuws..

Kim, als ik mij niet vergis schreef ik hier ook toen ik rond de 38 weken was dat ik hoopte dat het zou beginnen omdat ik de hele nacht lichte weeën en ongiepijn had...:?
Naar zijn dat soort nachten he? ze duren zoooo lang...pfff... Sterkte voor jou meid, ik denk aan je en hoop voor je dat het snel mag starten. Hou vol!

Jeetje cyn, je bent behoorlijk ziek geweest lees ik zo...goed blijven drinken hoor! en het is heel goed dat je zo lekker veel slaapt, dat heb je ook echt nodig, vooral in die eerste maanden van de zwangerschap, die zijn best zwaar vind ik. Wanneer heb je de volgende echo? ik zal zo even op het lijstje kijken...

Hele fijne dag allemaal, geniet van het heerlijke zonnetje! :-D
Maria xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 10-04-2011

ieve dame's

maria; hoe je omschrijft dat gevoel van samen in het park op een kleedje. Dat zijn van die geluksmomenten.
Helemaal waar ik ook van droom, maar voor jou is het al heerlijk werkelijkheid. En dan een avondje weg;lekker
effe voor jezelf en dan thuis komen bij zo'n heerlijke meid. Super!
Ja, mooi foto he van mijn buik. Mijn broer kan goed fotograferen. heeft bij ons ook alle bruidsrapportage's
gedaan en voor bekende doet hij dat ook wel. Mijn buik is niet zo mooi door straie en spuitplekjes, maar zo
met dat grijs/wit en goede belichting maakt ie er wel wat van. Mijn bed lag alleen wel onder de muisjes haha.
Oh en een lekkere vakantie geboekt: wow.....
Cyn; leuk ook van je kaart van de kindjes. Doet een mens goed he! En nee...zijn geen frieten van de koewacht.
Maar bij kappelebrug een stukkie verderop. Vers gemaakt hmmmm. Fijn dat je niet meer zo moet spugen.
Bij britt* moest ik ook zo spugen. Iedere zw is anders. Ik viel kilo's af (wat ik wel kan hebben, reserve
genoeg). Op het eind van de zw kwam dat weer terug. Maar je voelt je er zo beroerd door.
En dat spuiten? Vind je dat eng of moet dat heel precies? ik vond het hier ook wel effe wennen. Nu gaat het
goed, maar af en toe spuit ik wel eens mis en hup: weer een blauwe plek erbij. Hoop dat je wat van de taart
kan genieten...zonder te noemen waar we wonen kan ik wel zeggen dat mijn man werkt bij de bakker een dorp naast
je hihi. Wie weet eet je wel van zijn brood? haha.
kersje wat fijn dat het goed gaat met Uma. Ze heeft je echt ook door een heftige periode geholpen en nu nog toch?
Het klinkt ook als een echte kapoen. Hier was er een konijn ontsnapt buiten terwijl ze effe op het gras stonden in
de kooi: het zijn echte hooligans. GElukkig kon mijn man er nog bij haha. mijn zusje haar 2 konijnen zijn vorige week
net na elkaar dood gegaan: zielig hoor. Ook al mopper ik wel eens op ze: zou ze niet willen missen. zeker die binnen niet.
Heb ik toch al 6 jr en is een echte knuffel. En meid: 10 weken nog tot je verlof; dat schiet ook weer al op zeg.
Je klinkt ook zo dat je er aan toe bent te genieten met dit kindje: wij allemaal. Wel heftig als je dan weer geconfronteerd
wordt met die brief in de bus. Kan het me helemaal voorstellen. Ik had gisteren dan die buikfoto's en we namen er een met
haar urn bij ons. Dan denk ik: ik had haar gewoon lekker op schoot moeten hebben helemaal hyper omdat ze een zusje krijgt en
daar staat ze dan op de schouw: dan slik je de tranen weg maar ze blijven onderhuids aanwezig.
En lekker iemand die schoonmaakt: dat neemt veel stress weg. Mijn ma is ook super ,maar ook mijn man doet zoveel. Ik bof maar.
Kim; spannend meid. Ik hoop ook dat het doorzet. Je bent ver genoeg: je bent er klaar voor en je hebt ook zoveel last zo.
Dus knulletje: maak ons wederom forumtante.........wij zijn er ook klaar voor!!! Suc6 meid.
laura; kan semmy ook zo lekker genieten van dit weer? Heftig idd he van die schietpartij. Vol ongeloof kijk je dan en denk je
aan al die families die nu iemand moeten missen gewoon omdat hij/zij om boodschappen ging. En dan die kindjes....wat kunnen er toch
gekken rondlopen, brrr.
madelief: heb je nog genoten van het strand? Of iets anders leuks gedaan?


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 10-04-2011

Hier weer een mooie dag voor de boeg. Mijn ventje is boven in bed forumule 1 aan het kijken de gek haha. Straks gaan we misschien lekker uit eten hier in de polder bij een leuk tentje...kan de auto vlak bij dus kan ik lopen.
Verder naar mijn pa en ma en dan bbq vandaag.......moet wel dus op gaan letten met mijn suiker, maar dat komt goed. GEwoon goede keuzes maken.

Mijn man heeft nu een week vrij. Een week samen slapen: dat gebeurd niet vaak. Er moeten wat klussen gedaan worden. En ook wat genieten natuurlijk.

En vandaag 34 weken! De grens dat ik hier in het ziekenhuis mag bevallen en niet naar GEnt moet..............voor mij toch wel belangrijk. Een grens die een paar weken geleden nog zo ver weg leek. En nu naar de volgende grens: de bevalling. Ben er veel mee bezig. MAg het gewoon of toch die keizersnee? Hoe zou haar suiker staan? Wat nu als ze de ziekte wel heeft? Maar ja.....als het zo ver is dan neemt de oerkracht het wel over en is er weinig tijd om te denken. DAn neemt de tijd en het lot de leiding.............


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 10-04-2011

devika; je bent er van tussen gevallen met het knippen en plakken bij mijn verhaal: sorry. Ik typ meestal eerst in kladblok en plak dan, want ben vaak genoeg alles kwijt geweest haha. hoe is het daar? Durf je wat te genieten? Ben je veel misselijk?
Ik vind dat je een goede instelling hebt meid: ook al denk je soms van niet, maar je bent heel sterk hoor. Dikke knuffel van hier.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 10-04-2011

Tam!!! Onwijs gefeliciteerd met deze belangrijke grens van 34 weken!!!!! Zou jij dan het stokje aan mij door gaan geven?! Het zou leuk zijn!!! En ja nu de volgende stap is de bevalling! Wil je liever gewoonbevallen of juist een keizersnede?
En alles op orde voor de komst van de kleine? Geniet lekker van je weekje met je mannetje! Straks is jullie dondersteen er en dan is er echt wel minder tijd voor jullie saampjes. Ik ga zo lekker op de fiets met semmy naar vrienden toe! Manlief is zojuist vertrokken naar Ajax en ik wou ook heel graag mee maar geen oppas kunnen vinden helaas... Dus dan maar lekker fietsen met de kleine boef! Even wachten tot hij wakker is!

Kersje, ik geniet echt van jouw verhalen en Uma! Wat een heerlijk diertje is het! Ik herken ook veel in mijn eigen kat! Die sleept me ook altijd door verdrietige tijden heen!! Gek he dat zo'nbeestje dat aanvoelt?!

Kim, voor jou duim ik dat je snel je kleine ventje in je armen mag houden! Je bent er flink aan toe hoor ik!

Devika en madelief en Cyn, ik denk aan jullie!! Geniet van het mooie weer en tot snel!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 10-04-2011

Oh en Maria!!! Jij ook uiteraard een hele fijne zondag gewenst met je heerlijke meisje!!!! Ik was je bijna vergeten te noemen... Erg he?!
Wat een heerlijkheid he die ukkies!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 10-04-2011

Kim,
Meid, ik hoop voor je dat die kleine zich snel gaat aankondigen.
Nog heel even geduld. De zware tijden worden beloond!


Tam,
Wat een mooie buikfoto! Echt geweldig gedaan.
Het spuiten hier doe ik niet zelf. Dat durf ik niet. Mijn vriend heeft de mooie taak gekregen.
Ik spuit in mijn bovenbeen. En ja, het gebeurd hier ook dat er een bloedvaatje wordt geraakt en dat het bloed, wat uiteindelijk een giga blauwe plek wordt. Je kan je misschien dus wel voorstellen hoe mijn been eruit ziet. haha
Haha wat grappig dat hij zo dichtbij werkt.
Ja, er zijn wel 2 bakkers he! Wie weet.. ’t brood wat ik haal is altijd wel goed te eten.

Meid, 34 weken… wat gaat dat snel. En wat een heerlijk vooruitzicht dat je hier in het ziekenhuis mag bevallen. Ik snap zo goed dat je er zoveel mee bezig bent.
Laat het op je af komen, en deze keer komt alles helemaal goed. Die kleine meid daar binnen in je buik.. die heb je met een paar weekjes in je armen!
Geniet van je weekje samen met je mannetje.


Kersje,
Het stukje taart heb ik zeker geprobeerd. Oeh! Dat was lekker.
Daarna veel water gedronken en na 2,5 uur pas weer wat gegeten.
Was zo bang dat het niet binnen bleef.
Ook nog lekker in het zonnetje gezeten. Was echt heerlijk!
Ben jij nog op je dakterras beland met een boekje? Ook zo kunnen genieten van ’t weer!
Wat vervelend dat de gezellig sfeer zo om kan slaan door een brief.
Het zal inderdaad erg pijnlijk zijn om dat weer terug te lezen.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 10-04-2011

Er staat een baby foto op Kim der Hyves... Weet iemand iets???


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 10-04-2011

Oh denk niet dat het is wat ik dacht... Haha!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 10-04-2011

haha laura, ik vond het ook al vreemd. Maar was van haar petekindje. Zit jij ook op Kim haar hyves.....ik ook maar heb je nog niet gezien moet ik zeggen. Zal eens kijken.

Cyn, ja klopt. 2 goede bakkers. Het is diegene met de R. Maar die ander is ook niet verkeerd. Ken daar ook bakkers van dus.... Heb ook blauwe plekken idd. moet 3 keer in zijkant buik prikken en 1 keer in bovenbeen ook. Ja ben wel blij met de grens van 34 weken. Op naar de 35.
Hier heerlijk in de tuin en volle buik. Tussen de middag lekker uit eten geweest bij een tentje in de polder, lekker in de zon. GEzonde salade. Jammer dat het zulk weer niet kan blijven hihi


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 10-04-2011

tam, mijn naam is laura de pagter. kijkm aar eens tussen de vrienden van kim.
daar sta ik zeker tussen hoor.
je mag me ook toevoegen op hyves hoor.
ik ga nu ff puzzelen om een foto hier te plaatsen van semmy... wish me luck...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 10-04-2011

[ATTACH=CONFIG]1762[/ATTACH]eens kijken of het nu lukt...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 10-04-2011

oh die foto is wel heel klein zo..


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 10-04-2011

[ATTACH=CONFIG]1763[/ATTACH]dit was begin december. toen gingen we voor het eerst zwemmen met hem! hij vond het heerlijk!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 10-04-2011

he laura, als je op de foto klikt dan wordt hij bij mij gewoon groot. Super leuke foto's zeg. En wat een gaaf badjasje van tijgetje..........stoere knul! Een echte knapperd! Smelt....smelt.....


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 10-04-2011

laura, wat een heerlijk mannetje.
en inderdaad wat tam zegt. dat badjasje echt geweldig.

tam, ja zo'n idee had ik al. die andere is meer familiebedrijf dacht ik.
maar inderdaad beide zijn goed. haha dan weet ik dus bij wie ik mijn gebakjes haal als ik iets te vieren heb haha.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 10-04-2011

Lief jullie reacties! En ja die badjas zijn wij ook helemaal gek op!!
Ben ook blij dat ik nu door heb hoe een foto plaatsen werkt! Zal binnenkort een foto plaatsten dat semmy net geboren is! Dat was ook zo'n hompie!!! Mijn kleine droppie wordt groot.. Zucht...
Tam, leuk dat je mijn Hyves vriendje wil zijn!! Ik heb je geaccepteerd via mijn tel maar weet niet zeker of dat werkt.. Anders komt het van de week via de laptop nog wel!
Voor nu zeg ik slaap lekker lieve meiden!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 10-04-2011

He meiden!

Wat een berg berichten! Ik ga er snel eens voor zitten, maar ik moest even spieken op de foto's natuurlijk. Laura, wat een schatje! Wel grappig dat Semmy voor mijn gevoel al veel groter was! haha, gewoon een voorstelling in mijn hoofd, maar hij is natuurlijk bijna 10 maanden.

Hier kan ik maar niet slapen, maar ben zo moe! Ik heb zo'n last van hooikoorts en brandend maagzuur dat ik niet lekker in bed lig. Daarnaast spookt maar door mijn hoofd dat ik morgen naar de VK ga. Terug naar de plek van het slechte nieuws. En dan komt er toch ook weer veel verdriet boven voel ik. Verdriet om ons kleine meisje. Het missen van het onbevangen leuk en gevoel bij de zwangerschap nu. De shock van het slechte nieuws. Lekker aan het malen dus. En dan ga ik me ook weer zorgen maken. Ik hoop zo dat we deze zwangerschap meer geluk hebben....

Ga nog maar eens een poging wagen in bed. Mijn man slaapt al heerlijk, die moet morgen ook erg vroeg op, dus op zich goed dat ik hem niet wakker hou met mijn gespook....

Welterusten meiden!

x


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 11-04-2011

Madelief, heb je nog een beetje kunnen slapen? Ik hoop het wel voor je meis!! En vandaag dus naar de vk.. Hoelaat moet je? Sterkte voor straks dan! Ik denk aan je!
En ja jullie hebben semmy "meegemaakt" vanaf zijn geboorte dus hij lijkt voor jullie gevoel ouder. Jullie zijn zelf uiteraard allemaal ergens anders met jullie gedachtes ook geweest. Maar hij is idd bijna tien maanden... Pfff... Nou lijkt hij op die foto met badjas ook wel kleiner hoor. Maar ik zag laatst een meisje die der kindje was toen nog geen zeven maanden en was al veel groter en zwaarder dan semmy was met ruim negen maanden. Gek toch? Eerst dacht ik altijd dat hij groot voor zijn leeftijd was maar als ik om me heen kijk dan is hij nog vrij klein.. Ach hij eet goed en hij groeit op zijn curve mooi dus het zal vast goed zijn!

Hoe is het met de andere meiden hier?


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 11-04-2011

laura, is gelukt hoor met hyves.....ga zo effe kijken op je site. Thanks.

madelief; veel suc6 bij de vk. Kom daarna het goede nieuws maar delen. Hier ook zo'n last van hooikoorts. Echt vervelend. Zeker als je een zwakke blaas hebt en steeds moet niesen haha. Ik snap dat je veel moet denken aan je meisje: ik herken dat.

cyn, mijn man maakt dan wel geen gebakjes, maar ik lust ze wel daaro hoor hihi. En zeker de frikandellenbroodjes zijn lekker daar, maar die moet ik effe links laten liggen.

Hier ontzettend slecht geslapen (en dan nog wel een hele nacht met mijn man). Ik heb veel last van nachtmerries....en ben ontzettend misselijk. Dat heb ik lang niet gehad moet ik zeggen. Daarnaast slijm aan het verliezen. Maar met britt* verloor ik ook al weken van te voren steeds stukken. Het is zich goed aan het klaarmaken, maar ze moet echt nog effe blijven zitten hoor.

Ben benieuwd hoe het met Kim is. Mijn gevoel zegt dat het daar ook niet lang meer gaat duren. Hoop het voor haar.....


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 11-04-2011

Tam ik zag je reacties idd al op de foto's! Leuk!!!
En jeetje nu al slijm verlies? Ja dat kan idd heel goed al ver van tevoren! Ik verloor het echt pas op de dag dat ik ging bevallen! Maar het was ineens ook best wel veel wat ik verloor. Bij Sonny heb ik dat niet gehad trouwens. Daar kwamen gewoon zo ineens de weeën opzetten...
Jij dus ook al slecht geslapen! Vervelend zeg! Zeker die nachtmerries zijn niet leuk!! Ik hoop dat aankomende nacht beter zal gaan voor je!


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 11-04-2011

Goedemorgen lieve Dames...

Ik ben er nog steeds met mij grote bolle buik!!!
Het spijt me dat ik zo weinig reageer, maar het gaat gewoon niet zo de laatste weken.
Ik probeer het een beetje bij te houden dat wel.

Wat ik me gister ineens afvroeg was:
Hoe zit het met jazz eigenlijk...Dat is lang geleden dat we die hier gezien hebben!
Die moet ondertussen ook al bevallen zijn!!!
Maar goed misschien horen we het binnenkort wel...Of heeft iemand toevallig contact met haar?

En hebben jullie allemaal hyves????
Ik heb kersje, tam, en Shady... bij mijn vriendenlijst.
Ons mariake daar zit ik mee op facebook...En de rest???Of geven jullie daar niet veel om?
Kan natuurlijk hé!!

TamTonguerachtige buikfoto's lieverd, maar dat had ik al op hyves laten weten.
Laura:Had de menstruatie nog wel doorgezet?
Ik hoopte namelijk eigenlijk dat het misschien een innesteling zou zijn...
Kleine semmy alweer 10 maanden oud...zag weer een leuke foto op de site staan.Wat gaat het hard hé!
Hoe gaat het met de rest van de zwangere meiden??Allemaal verschrikkelijk moe denk ik hé!!En zeker zo in het eerste trimester dan is het echt heel zwaar.
Maria: Jou kleine mathilda is een plaatje...kan me voorstellen dat je er helemaal verliefd op bent!Lekker van genieten.

Hier houd ik me veel rustig...Veel voorweeén enz...en maar hopen dat ie zich elke dag meld.

Ben er weer weg van meiden...zo weer naar de school van Dana waggelen....xx


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 11-04-2011

kim, doe rustig aan meid. Wij lopen niet weg hoor haha. HEt kost je gewoon veel energie zo. Gaat vast niet meer lang duren.

Laura; denk dat ik vanmiddag maar eens een middagdutje ga doen ofzo. Voel me gewoon niet lekker vandaag. Bij britt* verloor ik mijn slijmprop trouwens met 35 weken en de rest de dag voor de bevalling. Nu is het geen prop hoor, maar wel veel slijm en ook met oud bloed. De gyn zei al dat er nog veel kan zitten en dat je dat met de bevalling ook wel zal zien. Maar het kan ook dat ze net wat beweegt en er toch nog wat uit komt. Niet echt een prettig praatje hoor. Vandaag maar eens extra rustig aan doen dus...voor de zekerheid. Daarnaast staat mijn suiker ook steeds wat laag dus moet dat goed in de gaten houden. Daar kan je ook niet lekker van lopen. Zelf gisteren na een lekkere bbq stond ie laag. moet morgen mijn waarde weer doorbellen naar de gyn dus dan zal ik het wel horen.

Afijn, ga maar eens stoppen achter de pc en effe buiten kijken. De zon schijnt dus is het misschien wel al lekker om me op mijn schommelbankje te settelen.....


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 11-04-2011

Devika 7 april
Madelief 12 april
laura 17 april
Tam: 18 april
Cyn:20 april

Ik heb net even het lijstje terug opgezocht hahah.Ik zelf had al de hele zwangerschap 2, 7 of 14 april in mijn hoofd zitten. 2 daarvan zijn al voorbij, dus kan alleen nog maar 14 april voor mij.
Devika...helaas lieverd ook 7 april heeft ie niet willen komen, maar weet dat je met mij meehoopt voor de 14e mijn opá zijn verjaardag.

Volgens mij had madelief het bij Maria goed is het niet?Nou hoop dat jij voorspellende gedachten hebt lieverd, maar ik ben NU bang dat ik er gewoon weer over die 40 weken heen zal gaan!!!
Wel rommelen, maar gewoon door blijven lopen dus....We zullen zien.x


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 11-04-2011

He meiden,

Zit hier behoorlijk te zenuwen. Voel me ook echt slecht doordat ik zo moe ben door de doorwaakte nacht. Hooikoorts is echt een ramp op het moment. Gelukkig is mijn zusje onderweg hierheen om te gaan lunchen in de zon. Dan zit ik me niet de komende 2 uur op te vreten. Ik vind het zo eng om die VK praktijk in te gaan. Ik weet gewoon niet hoe ik ga reageren. En ben zo bang dat het toch slecht nieuws gaat zijn. Die plek is gewoon een trauma merk ik.

Kim, ik hoop zo dat ik gelijk ga krijgen! Dat die kleine er morgen uit komt! Als ik je berichten lees, denk ik steeds: het is genoeg! Je loopt nu zo op je laatste energie. Ik hoop echt niet dat die kleine eigenwijs tot na de 40 weken blijft zitten!

Tam, bij jou ook al zo onrustig! En bij jou hoop ik nou juist zo dat de kleine meid nog even rustig blijft zitten. Al heb jij er misschien ook al wel genoeg van.

Over Hyves, Daar doe ik inderdaad weinig mee. heb er wel een, en op zich is het wel leuk om ook foto's van elkaar te kunnen zien. Wie Hyven er? Dan stuur ik een PB met mijn naam, want die is totaal anders dan mijn naam hier!

Ga nu de zon in. Laat jullie zsm weten hoe het was bij de vk.

xx


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 11-04-2011

Ik hyve Madeliefje hahaha


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 11-04-2011

Lieve Meid...Je moet gewoon heel even over die drempel heen! Je zult helaas nog veel drempels tegenkomen, maar let op mij woorden...Komt allemaal goed lieverd.x


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 11-04-2011

Kim, ja de ongi heeft flink doorgezet helaas... Maar we zijn alweer begonnen met ovutesten dus... Gister was die echt superlicht maar dat moest ook wel want het is pas dag negen van mijn cyclus. Maar wilde vroeg beginnen met testen omdat ik hem nu echt zeker niet wil missen!! Maar ik blijf zeggen dat het echt niet zo'n haast heeft hoor.
Oeh spannend zeg, je gaat gewoon bijna bevallen!!!! Whaaaaa!!!

Madelief, ik denk aan jou!! Heel erg benieuwd hoe het bij de vk was en vooral benieuwd hoe het nu met jou gaat als je daar weer geweest ben... En ik Hyve ook! Mijn naam is laura de pagter-mouthaan. Kan niet missen!!

Ik heb net sandaaltjes voor semmy gekocht! Maat 18!!! Whaaa!! Echt schattig en ze waren voor de helft van de prijs! 12,50 maar!!


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 11-04-2011

hey Madelief, hoe was het bij de vk? ben wel benieuwd...was wel raar om daar weer te zijn he? hopelijk nu met posititief nieuws, en een goed gevoel weer weg..je moet daar gewoon weer een nieuwe geschiedenis opbouwen. Ik had dat ook in mijn zh. Ik associeerde het met haar dood, en nu voornamelijk met haar geboorte en de geboorte van mijn tweede dochter. Ik wens dat ook voor jou, dat je er nieuwe mooie herinneringen mag opbouwen.

Laura wat een poepie!!! :-D oehhh...dat badjasje! haha!!! ik vind hem echt superlief. Wat is hij groot geworden zeg! wauw!

Hey Kim, ik heb nog geen datum doorgegeven, ik ga voor...hmmm.....24 april. (ja, sorry lieverd, je moet dus nog even :mrgreenSmile
En ja, Jasmien, ik zat dit weekend ook aan haar te denken, ze zal inderdaad nu al wel bevallen zijn......zal ik haar weer eens mailen?

Tam, wat een rotnacht heb je gehad zeg Confusedhock:, heb je vandaag dan wel even lekker uitgerust? en bijzonder dat je al slijm verliest, zo vroeg, dat wel.. Nog eventjes volhouden he? die kleine meid moet nog heeeeeel eventjes wachten.

Matilda piept, dus ik ga haar even voeden, tot later!!

Maria xx


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 11-04-2011

Nou Maria...je gunt het me wel hoorSad Maar goed het is gelukkig dan nog wel VOOR de uitgerekende datum:-D
Word het een lekker Paaskindje dan!!!:oops:

Devika 7 april
Madelief 12 april
laura 17 april
Tam: 18 april
Cyn:20 april
Maria: 24 april

Tam:Hier ook het slijmverlies...Twee weken geleden is het beetje bij beetje begonnen.
Afgelopen vrijdag een geel stukje verloren en toevallig net ook weer, maar goed net zoals je zegt "dan kan het nog weken aanlopen he"
Toch....als het goed is....hebben we allebei over 4 weken onze kindjes in onze armen.
Jij tenminste zeker toch?

Madelief...Hoe was het bij de verloskundige meid...is het een klein beetje meegevallen?


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 11-04-2011

ja kim, kan alle kanten op. Maar de avond voor de bevalling ben ik ook een deel van de slijmprop verloren dus het kan allemaal.......Het is te hopen dat ie vlug komt. Mag best voor mij hoor haha.
Hier gek van het niezen van de hooikoorts. Mijn buikspieren doen er zeer van. Het is ook nooit goed he met dat mooie weer haha. Mopper mopper. Afijn een regenbui voor de pollen vannacht en dan mag het weer mooi zijn van me hoor haha.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 11-04-2011

He meiden,

het was goed! Maar oh, wat een confrontatie zeg! Ik had het zo zwaar...Ik kon alleen maar huilen. Toen we richting de praktijk liepen al. Op die stoep stonden Marco en ik na het slechte nieuws wezenloos te huilen. Zo in shock, niet wetende wat te doen. Toen binnen in de wachtkamer en zeker toen ik de trap op liep, dezelfde kamer in. Wow, ik had het niet meer. Dacht dat mijn benen met niet meer konden dragen. En mix van verdriet voor de vorige keer en ons verlies, samen met angst voor nu. Toen ik op de tafel moest gaan liggen voor de echo en weer dat scherm zag, ik heb mijn ogen maar dicht gedaan, zo bang voor de beelden van de vorige keer. Maar gelukkig was alles goed. Toen kon ik ook weer normaal praten. Ben nu heel erg opgelucht, maar zo moe! Gelukkig was mijn zusje bij me. Dat was fijn, want mijn lief kon niet mee.

Nu over 4 weken weer een afspraak. Over 3 weken 20 weken echo. Als ik daarvoor in de stress zit, mag ik tussendoor nog komen dus dat is fijn. Ik ben benieuwd of ik het volhou!

Maar wat jullie zeggen klopt. het is al fijn nu een goede herinnering daar te hebben. Ik hoop dat er veel volgen. Het is inderdaad een drempel die je over moet.

Laura, ik heb je uitgenodigd op Hyves! Kim, ik pb je even!

Nu lekker koken en even liggen.

x


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 11-04-2011

@ madelief wat een opluchting meid! wat ben ik blij voor je dat jullie een goeie echo hebben gehad.
je angs kan ik me zo goed voorstellen. idd traumatisch! ik heb dat nu ook steeds als ik naar de gyno moet. zit steeds zowat te hyperventileren in de wachtkamer.
maar goed dat het allemaal zooo goed is gegaan meid. pak van m'n hart! geniet ervan!
dikke knuffel!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 11-04-2011

@ Laura,
wat een leuke foto's van Semmy!!! geweldige ventje heb je. zo'n schatje, om op te eten!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 11-04-2011

@ Tam, wat een mooie buikfoto! zooo ontroerend mooi! echt prachtig!

@ Kim, de laatste loodjes hee voor jou. vind et zoooo spannend! en ja ik heb verloren met 7 april. ach ja, ik hoop nu heel hard voor je dat de kleine op de verjaardag van zijn overgroot opa geboren wordt! dat zou heel bijzonder zijn ja!

de rest van de meiden, ik moet nog een heleboel lezen en inhalen. maar ik denk aan jullie hoor!
ik merk dat er hier zooo'n heerlijk zonnig gevoel heerst! word er helemaal happy van!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 11-04-2011

@ Maria, ooh ik las van jou heerlijke momentje met je dochter en je mannetje in het zonnetje. meid daar word ik jaloers op! hahaha.
heerlijk zo genieten van je gezinnetje! wat zul je je dan rijk voelen he! ik wil het je graag na doen!
ik ga zo ff verder met de rest lezen!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 11-04-2011

@ Cyn, hoe is het met jou meid? nog steeds last van misselijk enzo?
vind het zo vervelend voor je. ik heb juist het tegenovergestelde...heel de dag honger. ik lust niet alles, maar wat ik lust blijf ik maar eten...


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 11-04-2011

devika.
ik denk dat je het beter kan hebben dat je veel eet dan dat je net als ik niks binnen houd.
ik had vanmiddag een overleg op het werk waar ik naar toe wilde, en 2 min. voor vertrek kwam mijn boterham er weer uit.
(heerlijk onderwerp) maarja, de rest van de dag nog 1 boterham op het werk op en nu heb ik toch wel honger.
ga maar weer wat proberen.

wat is er inderdaad weer veel geschreven. haha
dat wisselt zo erg hier.

oh hyves, ja heb ik wel, ik ga laura wel eens zoeken, want zag je naam staan.
en van daaruit kan ik vast de rest ook vinden haha.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 11-04-2011

madelief,
wat een dag! maar wat goed dat je bent geweest.
een hele stap, maar ik hoop dat het nu alleen maar beter mag gaan.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 11-04-2011

oeh kim,
je klinkt alsof je bijna op springen staat haha.
ik hoop dat die kleine zich snel aankondigd.
ik had de 20e gegokt he, nog 9 dagen... klinkt voor jou vast heel ver weg

de rest van de meiden
ik denk aan jullie hoor!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 11-04-2011

Madelief!!! Joehoe!!! Een goede echo en een goede herinnering erbij aan de praktijk daar! En net wat je zegt, dat er vele mogen volgen!!!

Ik heb twee uitnodigingen op Hyves, eentje van Cyn gok ik en die andere? Ben jij dat madelief?


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 11-04-2011

Ja! dat ben ik!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 11-04-2011

madelief; wat een grote stap. Ik weet ook nog zo goed de eerste keer dat ik in het ziekenhuis kwam.....langs het raampje waar ze gestorven was enzo. Maar zoals MAria het beschreef klopt het ook......we moeten daarnaast nu mooie herinneringen maken. Goed gedaan meid!!!

hou het verder kort, word gek van de hooikoorts. Stomme pollen! Dikke knuffel meiden en hopelijk op naar een goede slaapnacht.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 13-04-2011

Hoe is het met de meiden hier?!

Semmy heeft weer war verhoging dus die was echt huilerig en totaal niet zichzelf... Net ff wezen kijken bij hem maar denk dat zijn temp alweer wat lager is.. Hoop het iig!
Ga nu nog ff slapie doen hoor!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 13-04-2011

He meiden!

Laura, wat naar dat Semmy weer ziek is. Zielig is dat ook... hoe is het verder met je? Ongi al bijna voorbij? Hoe staan de streepjes op de testen?

Cyn, hoe voel jij je? Jij gaat binnenkort toch weer voor een echo? Of zit ik er nou naast? Hoe staat het met de misselijkheid?

Maria, wanneer is jouw verlof eigenlijk afgelopen? Ik moet steeds aan je denken. Dat je zulk heerlijk weer hebt in je weken van verlof nu. Dan lees ik over jou en Mariaman en Matilda op een kleedje in het park, heerlijk zeg! Dat had je toch niet zo verwacht begin april waarschijnlijk. En Matilda is al weer bijna 2 maanden! Pfoe, wat gaat dat toch snel!

Kim, je bent stil! Ik hoop zo dat ik gelijk heb gekregen! Maar het zal wel niet... Hoe voel je je?

Tam, jij ook weer een halve week verder! De 35 is in zicht! joehoe! Hoe gaan de nachten? De pollen zijn hier ook een drama. Ik heb vanmiddag een afspraak bij een homeopaat, want ik wordt helemaal gek van mijn neus en het slechte slapen. Ik loop als een zombie die in weken geen normale nacht heeft geslapen. Wat ook zo is eigenlijk....

Devika, heb je inmiddels het grote nieuws al verteld aan iemand? Ik weet dat je lief het geheim wilde houden tot de 12 weken. Maar ik kan me zo voorstellen dat jullie dat niet gehaald hebben na de goede echo vorige week! Wanneer moet je nou weer naar het ziekenhuis? Hoe voel je je verder?

Gisteravond ben ik voor het eerst naar zwangerschapsyoga geweest. Een vriendin van mij raadde me een bepaalde lerares aan. Ik heb haar gebeld en dat voelde goed. En omdat ze ook vond dat ik zo snel mogelijk meer 'in' deze zwangerschap zou moeten komen, mocht ik voor op de wachtlijst en ben dus gisteren al voor het eerst geweest. Terwijl anderen pas rond de 30 weken gaan. Allemaal hele dikke buiken dus. Zit ik daar met alleen een vetkwabje. Maar goed, het was ontzettend fijn. In tijden niet zo ontspannen geweest. Eerste oefeningen kon ik alleen maar huilen. Het ging om contact maken met een glimlach naar de kindje in je buik. Pfoe.... ik voel dan verdriet, maar ook schuldgevoel dat ik niet zo positief in deze zwangerschap sta. Daarna ging het beter. Het voelde fijn om te ontspannen en ook een klein beetje aan de bevalling te denken. Ook omdat ik bij bevallen toch aan een nare gebeurtenis denk. Maar goed, ik heb nu nog 5 maanden om mede met de yoga tot een ander gevoel te komen.

Verder is mijn werk een groot drama. De spanning loopt hoog op. Er is zoveel politiek gekonkel gaanden. Ik heb echt het gevoel erg ongewenst te zijn, terwijl ik weet dat dat niet zo is. Maar ze maken zulke rare keuzes en denken dan dat we allemaal maar doorwerken en niet zeuren. Maar de maat is bij mij bijna vol eerlijk gezegd. Er hoeft niet veel meer te gebeuren of ik kies voor rust. Ik vertik het om met deze spannende zwangerschap ook nog eens in de dagen dat ik werk zo veel stress te ervaren op mijn werk. Daarnaast was mijn bloeddruk maandag bij de VK aan de hoge kant. Dat is ook niet echt een goed teken....

Nou, meiden, ik ga even wat mails weg werken en dan verder rustig aan doen vandaag. Fijne dag!

x


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 13-04-2011

Lieve Madelief, dat klinkt inderdaad alsof je gas terug moet nemen op je werk, veel te veel stress! Sad maar goed te lezen dat je zo'n mooie echo had!!! :-D geweldig hoor.

Net als Semmie hier ook een kindje met koorts Sad
Matilda heeft gisteren op het cb haar eerste inentingen gehad en daar heeft ze koorts van gekregen gisteren...ik ga weer even verder met haar, ze spuugt steeds alles onder :?.


liefs,
Mariax


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 13-04-2011

Oh nee lieve kleine matilda aan het spugen... Arm kind!!! Beterschap voor je meissie!

Mijn ongi was al paar dagn voorbij en ben eergister gestart met testen. Die was nog Heeeeeeeeel erg licht maar dat klopt ook wel. Wel ook alvast aan de klus geslagen want je weet he maar nooit haha! Vanavond weer even een test doen, die zal wel ietsepietsie donkerder zijn maar nog lang niet heel donker. Gok ik...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 13-04-2011

Madelief, doe jij wel even een beetje rustig aan?!?! Hier spreekt een strenge forum tante van jouw kleintje!
Wat fijn dat je ff lekker kon ontspannen en lief dat ze je voorlieten!!!ik hoop dat je er veel aan zal hebben!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 13-04-2011

Kim, je bent toch niet stiekem al bevallen of aan het bevallen he?! Ik zal toch ook weleens een keertje gelijk moeten krijgen met een datum?! Dus nog ff niet hoor!!!
En ik ben nog niet klaar voor het stokje... Rond de 17e wel denk ik haha!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 13-04-2011

hoi

cyn; nog steeds zo misselijk? Ik weet nog wel dat ik alleen beschuit kon s'ochtends. Zei altijd:
alleen met beschuit komt het er niet uit haha. Hoop dat het vlug wat beter is meid.

madelief; gister effe wat beter met die regen qua pollen ook bij jou? Vervelend dat je er ook zo'n
last van hebt. Bij mij is het meestal alleen rond deze tijd: de staartjes uit de bomen enzo.
Ik heb nog nooit iets homeopatisch daarvoor gebruikt moet ik zeggen...hoop dat het helpt.
En wat goed van die zw-yoga. Hoe je het ook omschrijft: goede keuze denk ik wel. Hoop alleen wel dat de
spanning op het werk minder gaat worden, want daar zit je niet op te wachten. Ik zit hier ook wel wat in
spanning. Kan ik op dezelfde school blijven of moet ik naar een ander? Welke dagen moet ik werken?
Welke groep krijg ik? Stom genoeg heb je daar tegenwoordig niks meer over te zeggen.....en dat is frusti.

laura;op naar een springend eitje...en geen paas-ei hihi. Dat stokje komt zeker een keer jou kant op.

maria; ach arme.....prikjes-koorts en spugen. DAn kunnen ze zo zielig zijn. Knuffel ze maar eens extra goed. Kusje
van forum-tante Tam hoor.

kim, nog veel last meid? Zie dat je nog rond-waggelt op hyves haha, maar ook wij wachten in spanning af.

kersje; nog een paar daagjes voor het weekend en weer een met mooi weer zoals het er nu naar uit ziet.
En met de kleine ? Flink aan het schoppen?

jazz; ja vraag me ook af hoe het met haar is. Ik hoop allemaal goed.

hier; na 2 slechte dagen en nachten voel ik me vandaag iets fitter. fijn! Wel is het rottig om te zitten.
Voelt zo benauwd. Als ik op mijn zij lig gaat het goed, maar kan moeilijk steeds liggen. Vanmorgen even
een nieuwe bbq gehaald voor mijn man samen, is ie ook weer braaf. En vanmiddag komt mijn zusje op de koffie.
En morgen als het goed is koekjes bakken met mijn nichtje.


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 13-04-2011

gaat de bel vanmiddag staat daar een kindje uit mijn klas met haar moeder. Hebben een mooie grote bos bloemen bij van alle kids uit mijn klasje om me suc6 te wensen met de laatste loodjes..........................zo ontzettend lief!!!!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 13-04-2011

He meiden, mis ik nou iets of hebben we Kim echt al even niet gehoord? Spannend!

x


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 13-04-2011

madelief,
wat goed, en wat een hele stap die zw yoga.
vind het echt knap van je... nog een paar maandjes, en je zit er ook met een dikke buik tussen.
zeker weten.
hoe voel je je verder?

maria,
oei, een zieke matilda. hopelijk knapt ze snel een beetje op.

laura,
jij was ook al vroeg aanwezig zag ik...
en een zieke semmy. jeetje.. 't heerst he.
ik hoop dat hij snel weer wat opknapt.
en nu die ei nog... hopen dat het snel raak is..

tam,
ja beschuit.. ik kan geen beschuit meer zien haha
ik zit aan de rijstenwafels met hagelslag en een beker thee.. haha
heerlijk ontbijt.
wat lief dat er een kindje en ouder bij je aan de deur stonden met een bos bloemen.
geeft toch weer een lekker gevoel denk ik.. ze denken aan je!

kim...
ja wie weet wat kim aan het doen is...
ik hoop dat die kleine zich snel aankondigd..

Hier net thuis,
ben voor 't eerst weer gaan werken.
opstarten ging traag, maar nadat we eenmaal gegeten hadden ging het beter.
ik moet me erg inhouden om niet te verklappen wat de echte reden is waarom ik ziek thuis zat haha.
hier op 't werk ook stress en spanning.
2 collega's die er plotseling uit gegooid worden. ruzie na ruzie .. en wij staan er middenin.
en dan als klap op de vuurpijl nog met de bus naar huis..
auto staat in de garage voor de apk.
over een maandje autootje weg, en een nieuwe halen. want heb niet genoeg plek straks haha.

18 april (maandag) weer een echo, ik kijk er zo naar uit.
maar ook zo tegen op. ben bang.. maar mijn vriend wil er niks van horen. ik voelde bij wesley ook niks rond deze weken.
dus ik moet er vanuit gaan dat deze garnaal het gewoon hartstikke goed doet... ik hoop het zo.

zo nu even liggen, want moet weer spuiten.. heb er zo'n hekel aan.. maar moet nog zo lang!


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 13-04-2011

ik zag Kim net nog op facebook dus die is nog niet aan het bevallen :-D


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 13-04-2011

he cyn, rijstenwafels is ook geen verkeerd idd. Lekker voor een paar, maar ja.....bah dat het daar op het werk ook stress is. Pff, lijkt wel meer regel dan uitzondering tegenwoordig.
Heb ma ook een echo, maar hier in de poli dus niet in het ziekenhuis...wie weet, want anders zaten we misschien wel bij elkaar in de wachtkamer haha. En dit kindje doet het vast goed: geloof moeten we hebben al weet ik maar al te goed hoe moeilijk dat is.
En dat spuiten....tja. Dat is rot. Ik zal ook blij zijn als ik mag stoppen moet ik zeggen. Gelukkig heb ik er wel al ritme in gevonden.
Kleine meid is flink aan het schoppen hier, auw. Voelt echt rot soms. Je voelt haar gewoon zitten. Het is en blijft een wonder toch?
Fijne avond (sorry voor mijn geklets af en toe.....heb zo van die verveeldagen haha).


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 13-04-2011

haha klets jij maar lekker door hoorWink

had wel lachwekkend geweest als we bij elkaar in de wachtkamer hadden gezeten zonder te weten van elkaar wie wie is hahaha.
ja, jij ben bijna van je spuiten af over een paar weekjes..
ik moet nog zo lang..


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 13-04-2011

Ik ben hier.................

Ik denk ik zal even snel reageren op jullie, dan weten jullie dat ik nog niet in tweeén ben gevallen hahaha.
Weinig puf om te reageren....ook een beetje chago dus, Sorry!!!!!!!!!!!!!
Kijk wel mee hoor zo tussen het waggelen door..
Mocht ik bevallen...laat ik het jullie als eerste weten,dat beloof ik.xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 13-04-2011

Haha Kim ik had je op Hyves al gespot dus wist al dat er niks aan het handje was...
Hier net een ovutest gedaan en zoals ik al dacht is ie wel ietsje donkerder dus hij komt er over een paar dagen wel aan! Maar ja vorige ronde ook een knaller van een test maar toen was ik ook echt te laat met signaleren... En twee dagen erna ineens ongi... Heel gek!! Maar goed we blijven gewoon positief en ooit zal het wel een keer lukken.
Tam, wat naar dat je kleine meisje je soms pijn doet maar ook wel weer een goed gevoel denk he? Wetende dat ze nog lekker druk is in je buik!
Ja Cyn ik was erg vroeg vanmorgen... Kheb zelfs nog tot 6:15 liggen lezen.. Doe ik anders ook nooit rond die tijd! Maar goed, ik heb daarna nog een half uurtje geslapen en toen werd semmy alweer wakker... Die was ook vroeg voor zijn doen! Hij heeft geen koorts meer gelukkig! Hij is gister trouwens gevallen op het dagverblijf! Hij had een hele bult op zijn hoofd! Arm kind!! Verder gaat het hier wel goed al is semmy op het moment echt de draak aan et uithangen! Overdag dan! 'S avonds slaapt hij als een roos! Hij is me denk heel erg aan het uitproberen.. Lastige fase is dit wel ff...


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 14-04-2011

hallo lieve dames,
ik ben er ook weer. foei ikke! heb zo weinig tijd de laatste tijd om te reageren. op werk een beetje druk en eenmaal thuis heb ik nergens meer energie voor.. Sad
maar ik probeer wel zoveel mogelijk te lezen. ben dus goed op de hoogte van jullie doen en laten Smile
Kim nog niet bevallen zo te lezen! ooohh.. tis vandaag 14 april he! hoop zo voor je kim dat je toch ergens vandaag bevalt! hihihi.

liefs,
devika


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 14-04-2011

Lieve kersje, volgens mij heb jij je echo vandaag? heeeel veel succes! :-D
Je zal wel genieten van je buik nu hij is zo mooi groot wordt he? van al dat getrappel en geduw :-D. Nou, ik denk aan je, we horen later wel hoe het geweest is.

liefs,
Maria xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 14-04-2011

Lieve Devika, hoe is het verder met je? voel je je goed? niet misselijk?
Heb je het je ouders eigenlijk al verteld? of je zussen?

Laura, fijn dat de koorts bij Semmy weg is, bij Matilda was het vanmorgen ook weg gelukkig. En dat vallen, naar is dat he? ik heb twee weken geleden per ongeluk het wasrek ingeklapt met Matilda op mijn arm en toen kwam haar voetje ertussen, zo zielig!!!! ohh kon wel janken.
Maar jij ben druk aan het eireen zoeken en dat terwijl het nog niet eens pasen is! :wink: ik hoop dat je hem snel vindt.

Kim, beetje geslapen vannacht? ik werd ook een beetje sjaggie die laatste weken, het is ook behoorlijk zwaar. Gelukkig is het mooi weer, kun je lekker rustig buiten wandelen. Toen ik zo liep lag er sneeuw! echt irritant was dat, je bent dan echt heel bang te vallen.
Nou, ik denk veel aan je, het is zo spannend dat je gaat bevallen binnenkort, het is zo bijzonder. Waar ga je bevallen eigenlijk? in het zh of thuis?

Tam, is je kleine zo druk? doet pijn soms he? vooral als ze zo bij je ribben zitten te porren. Ik mis het gevoel soms, ik moet echt nog wennen dat mijn buik leeg is. De afgelopen week denk is steeds dat ik haar voel, raar is dat.
Ben je helemaal klaar voor haar komst? is haar kamertje helemaal af? alle spullen in huis? wil wel eens een foto zien van haar kamer! :-D

Cyn, maandag heb je weer een echo, spannend hoor! kan mij voorstellen dat je er erg naar uit kijkt maar dat het ook gewon erg eng is allemaal. We gaan van het beste uit meid! het wordt vast een prachtige echo.
Lijkt mij moeilijk voor je om niets te vertellen op je werk over je zwangerschap, of valt het mee? het zit natuurlijk de hele dag in je hoofd...

hey Madelief, hoe is het met jou? je bent al gewoon bijna 18 weken!!!! Confusedhock: wat gaat dat bizar hard! je zit al bijna op de helft!!! Luister je nog regelmatig met de Angelsound? ik deed dat toen ik zo ver was als jij nu bent bijna dagelijks weet ik nog.

Nou meiden, Matilda is weer kots- en koortsvrij. Gelukkig. Ze ligt nu in haar box, ingebakerd en ze gaat een slaapje doen. Ze lacht nu elke dag als ik tegen haar praat, zo heerlijk!!!!
Ik ben zelf goed bezig met al die kilo's kwijt te raken, ben er al meer dan 12 kwijt! dus dat gaat goed.

Ik ga nu even de was doen (jemig wat doe je veel wasjes met een zieke baby :-D)

liefs,
Maria xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 14-04-2011

en omdat ik het niet kan laten een foto van Matilda haar eerste picknick, is ie niet grappig? :-D

[Afbeelding: 2ni4f2g.jpg]


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 14-04-2011

Oh, heerlijk! Maria, mijn hart slaat echt over als ik de foto zie. Wat een schatje! En dan denk ik gelijk: gaat het echt gebeuren dat ik ook zo'n kleintje in mijn handen mag houden? oh, ik kijk er zo naar uit! Nee, angelsound gebruik ik nauwelijks. ben toch bang het hartje niet te kunnen vinden. Afgelopen vrijdag dus 1 keer gedaan, afgelopen maandag echo. Nu nog 20 nachtjes slapen tot de 20 weken echo. Ik denk wel dat ik 'm binnenkort weer ga proberen. Of tussendoor nog een keer de VK bel.

Fijn dat Mathilda weer beter is! Hoe gaan de wasjes? Grappig hoe zo'n klein meisje, zoveel was kan maken!

Inderdaad, bijna 18 weken! Zo gek, want voor mijn gevoel moet het nog beginnen. Maar ben al bijna op de helft. Ik kan het ook nog niet echt geloven dat het echt gaat gebeuren. verder voel ik me heel moe. Ben het allemaal zo zat. Wil rust aan mijn koppie!

Kim, je ben over de 38 weken! kan me voorstellen dat je het zat bent! hoopte zo dat de kleine er al zou zijn.... Hoe is het vandaag?

Devika, doe lekker rustig aan!

Laura, las je bericht over de ovutesten. Toch wel heel gek hoor, dat je direct na een positieve ovulatietest ongi wordt. Dat zou niet moeten kunnen. Ben jij aan de pil geweest? Zo niet, dan zou ik toch even de huisarts contacten.

Cyn, heb je vandaag weer gewerkt? Je schrijft dat het nog zo lang is.... Het lijkt ook zo ontzettend lang als je al zo lang zwanger bent geweest. Ik heb dat al, maar voor jou moet dat helemaal zo voelen. Je bent al zo lang 'in verwachting'

x


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 14-04-2011

Heej lieve meiden...

Vanacht weer slecht geslapen, maar dit keer omdat Dana flink lach te bulderen en ik er elke keer uit ben gegaan om ze wat drinken te geven voor de kriebelhoest.

Vandaag WEER last van buikpijn...een menstruatieachtige zeur blijf ik houden. Denk niet dat ik nog een verjaardagskado voor mijn opa hoef te verwachten.

Het weer is hier vandaag somber, maar ook met goed weer kan ik niet lekker wandelen lieve Maria...Ik haal alleen de supermarkt nog en dan houd het op voor mij!Mijn bekken zetten er dan eens stop op en kan ik niet meer verder.
Leuke foto hahaha, allen jammer dat we van geen van beiden een lach zien:-D

Madelief...bijna de 20 weken echo meid...spannend!Ik weet nog hoe ik daar op zat te wachten....nog even geduld.

Kersje:Heb je vandaag een echo?Succes meid...geniet ervan.xxx

Cyn:Ja eigenlijk ben je stiekem al lang aan het zwangeren hé...ik denk zo ook wel eens en jij hebt het toen zelfs helemaal uitgedragen!Beleef het per week, of per moment (echo's, afspraken) voor mijn gevoel is het daardoor iets sneller gegaan.

Devika:Hoe voel je je meid?

Ik ga zo op zoek naar een kadootje voor opa...We gaan er vanavond even heen, maar weet nooit wat ik heb geven moet.Vind het zo moeilijk...bedenk nog wel wat.

Jullie horen van me..xx


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 14-04-2011

maria,
wat een geweldige foto!

madelief & kim, ja ik sta daar zelf niet te veel bij stil.
maar als ik zo terug kijk ben in inderdaad al heel lang zwanger!
het is inderdaad wat kim zegt, ik leef van echo naar echo. verder kijk ik nog niet..

maria, als ik je hoor beschrijven dat je je lege buik mist,.. dan komt me dat zo bekend voor.
zeker de laatste tijd..
ik mis het getrappel van wesley. die kon zo tegen mijn ribben aan zitten.
ik weet wel, dat toen ik was bevallen, ik mijn "lege" buik niet durfde aan te raken.
vond dat zo'n vreemd gevoel.

kersje,
vertel.. hoe was de echo?

devika,
zie dat je weinig energie hebt.
hoe voel je je? wanneer heb je trouwens weer een volgende echo?

kim,
het zit niet mee he. 38 weken en 1 dag zo te zien!
volgens mij zit ie wel goed daarbinnen.
de 20e komt dichterbij he haha Wink

nou meisjes, ik ga de garage bellen voor mijn auto
wil 'm nu wel weer terug.
daarna weer werken.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 14-04-2011

Maria, die trapjes voel ik ook nog steeds hoor!!! Vraag me af of dat nog wel over gaat... Heel bizar is dat iig...


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 14-04-2011

sorry meisjes, effe kort, maar wou gewoon effe van me laten horen.
Na gister een goede nacht/dag te hebben gehad vandaag weer wat minder. Vannacht veel last van lage rugpijn en krampen (oefenweeen???) en deze morgen wederom een klodder slijm (bleh vies verhaal) dus er is wel wat aan het rommelen, maar dat kan zo nog lang duren.
Liefst nog effe wachten.....


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 14-04-2011

Ja tam nog ff de uitgang gesloten houden hoor!!! Hou vol he meissie!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 14-04-2011

haha laura, het is dat ik geen wijn drink nu, want anders kon ik er altijd een kurk in stoppen..............duh!


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 15-04-2011

hey kersje, hoe was de afspraak bij de vk?


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 15-04-2011

ja kersje...kwam ook nog even kijken daarvoor. Maar ben jij niet vrij op vrijdag? Dan kan je het ons vast zo komen zeggen dat het supergoed was.

Hier heerlijk geslapen. O wat fijn! Wat knapt een mens daar van op. Joepie! hihi
oh ja maria.......wat een gave foto en wat een zonnige hoed van matilda. Zal ze de komende dagen weer nodig hebben


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 15-04-2011

Tam, wat lekker dat je goed geslapen hebt! :razz:
Raar trouwens dat gerommel bij je, met name het slijmverlies. Het gerommel is wel normaal denk ik, dat had ik ook. Hmm....maar niet te ver van huis gaan he? ;-)

Kim, hoe is het bij jou? je kan amper lopen lees ik, dat is niet relaxed Confusedad:. Ik kon alleen een bejaardentempo lopen, net niet stilstaan zeg maar ;-)...hahaha, het zag er niet uit.
Nou dan maar lekker in de tuin zitten? met je toet in de zon lekker uitrusten.

Ik ga even lekker naar buiten nu, de zon schijnt! :-D

kersje werkt geloof ik wel op vrijdag, ze is geloof ik maandag's vrij.....:-?


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 15-04-2011

Tja maria...zo voel ik me nu dus ook!!Bejaard...
Vind het ook lekker buiten op de plaats hangen, maar dat gaat niet elke dag.
Mijn kleine meid wil ook soms even wat leuks, dus ben eigenlijk iets gemakkelijks aan het verzinnen voor mijzelf waar we heen kunnen en zij ook iets leuks heeft.
Volgende probleem is...ik pas niet meer achter het stuur haha dus moet iets in de buurt zoeken..
Nog even aantobben dus!!:wink:


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 15-04-2011

oh maria, dan was ik mis met kersje.....
En dat slijmverlies: bij britt* begon dat ook een wk of 3 voor de bevalling dus raar vind ik het niet. Dat rommelen had ik toen niet trouwens, maar met een tweede is dat weer anders.

kim, je past misschien wel tussen het stuur, maar dan moet je stoel zo ver naar achter dat je niet meer bij het stuur kan haha. Zie het al voor me. Dan moet je idd andere dingen bedenken. Maar je waggelt nog wel rond. Altijd als ik zie dat je een berichtje geschreven hebt hier of op hyves denk ik: o, nog niet begonnen. Spannend he! Afgelopen zondag was ik wat laat bij mijn ouders en de avond ervoor had ik niet gebeld. Had ik mijn ma gezegd, maar zij had verstaan dat ik nog wel zou bellen. Afijn, iedereen was aan het afvragen of het al begonnen was duh. Maar toen zag mijn broer dat ik iets op hyves gezet had dus waren ze gerust. Die social media......ze houden je gewoon in de gaten hihi

Hier mijn werklijstje aan het afwerken: kraamtas gepakt; lijstjes babykamer opgehangen (zal vlug eens een foto maken), kraampresentjes afmaken etc.

HAd ik trouwens nog gezegd dat er een moeder en kindje voor de deur stond (sorry heb last van zw-dementie). Ze hadden een mooie bos bloemen van de klas, suc6 met de laatste loodjes. Misschien ga ik as maandag nog een langs in mijn klasje als ik me goed voel. Maandag heb ik ook mijn echo en zijn we 3 jaar getrouwd, joepie!
Morgen mijn vader jarig en zondat bij vrienden op bezoek. Verder is mijn man nu zijn nieuwe bbq in elkaar aan het zetten dus die is ook braaf.

Zo meteen lekker koude macaroni eten, jammie. Ben mijn suiker goed in de gaten aan het houden. Zonder dat ik nu meer of veel anders eet gaat ie langzaam wat omhoog. Dat kan heel normaal zijn naarmate de zw vorderd hoor weet ik. Ik hoop alleen niet dat ik meer moet spuiten. Nu is de hoeveelheid nog redelijk goed. Tja....en als het wel zo is: helaas! Wat moet moet!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 15-04-2011

Ik lees ff terug vanaf 6 april:

@ Maria,
Jou kom ik als eerst tegen.
Ik las dat je een borstontsteking had. Bah! Wel fijn dat nu verholpen is!
Ik las ook dat je straks een dag minder wilt gaan werken. Wat fijn! Dat wil ik straks ook doen. Lijkt me heerlijk zo’n mamadag!
En jullie gaan straks op vakantie naar Sardinie! Geweldig meid! daar word ik dus echt jaloers op. Hahaha.
Nee tis jullie van harte gegund hoor! Lijkt me zo heerlijk, lekker in de zon op vakantie als gezinnetje! zucht… heerlijk gewoon!
Kan me zo goed voorstellen dat je daar aan toe bent na de hectische afgelopen tijd.
Ik heb ook echt zo lang verlangen naar even ertussen uit. Maar et kwam er steeds niet van. En nu ik eenmaal zwanger ben durf ik ook helemaal niet aan een vakantie te denken!
De schrik zit er nog steeds goed in als ik denk aan vakantie. Heeft toch een bijsmaak. Maar goed, ooit komt dat wel goed.
We hebben nu besloten om steeds dagjes uit te gaan.
En wat klintk Matilda idd als een ideale baby! Prachtig hoor! Ja, zo wil je er nog 5 van hebben he!

Oh ja ik kwam er van de week achter. Ik ben dus net zo lang zwanger als dat Matilda jong is! Hihi. Ik vond toch mijn ei op de dag dat jij beviel van haar ^^
En ooh wat fijn om te horen dat ze lekker is opgeknapt! En een prachtige foto van jullie in het park genietend van het zonnetje! Dat zijn nou de mooie dingen in het leven he!
En 12 kilo eraf bij jou! Jee meid! dat doet je goed! netjes hoor!


@ Tam,
Oh je zei een keer wie het donker gekend heeft waardeert het licht des te meer.
En je heb dus een foto sessie gehad. Heb je nog meer leuke foto’s? hihi.
Vind deze met de muisjes echt heel mooi. Lieve foto!
En ik las dat je veel bezig bent met de bevalling en alles erom heen. Wel fijn dat je die grens bereikt heb dat je in ned mag bevallen en niet meer naar Gent hoeft.
Oh je vroeg of ik durf te genieten. Grotendeels wel hoor. Maar er zijn wel van die momenten dat ik er helemaal geen vertrouwen in heb.
Vooral ook omdat deze zwangerschap net zo loopt als de vorige. Ik ben niet misselijk, voel me prima( behalve energieloos aan het einde van de dag), heb last van eetbuien..(oepss!)
Maar omdat het allemaal hetzelfde is vind ik het soms moeilijk. De vorige begon ook zo goed en eindigde…tja…in een drama…
Maar goed, ik probeer daar niet altijd aan te denken…

Verlies je trouwens nog steeds oud bloed of is dat al over? Oh ik lees dat je je slijm aan het verliezen bent. Een begin is dus gemaakt. Hopelijk duurt et toch nog een paar weken voordat jullie meisje er is! En wat lief, de mooie bos bloemen van je klas! Heel attent ja. doet een mens heel goed he!

@ Kim,
Ooh kim ik lees dat je het allemaal een beetje zat begint te worden. Je bent er bijna meid. nog even en dan is jullie kleine ventje geboren!
Kan me ook voorstellen dat het soms zwaar wordt met Dana. Die verdient nu ook alle aandacht natuurlijk.
ooh misschien krijg jij ook een paaskindje. Dat zou lekker zijn! maar hou je het ook wel zo lang vol of niet?
En heb je een leuke kadotjes voor je opa gevonden? Leuke verjaardag gehad ook?


@ Kersje,
Ik las dat je heel erg last had van nachtbraken. Ooh meid, hoop zo dat je er nu vanaf bent.
Hoe is het nu met Uma? Helemaal hersteld van de operatie?
En je moet nog veel voor bereiden las ik. Hahaha, je heb nog minimaal 15 weken. Nu kun je je heerlijk mee bezig houden met shoppen enzo.
Kan ook niet wachten tot ik aan de slag mag in de babykamer. Ik kijk ook heel vaak op de site van babydump of onze kinderkamer er nog is. Ben er helemaal verliefd op.
Alleen mijn man wilt em pas in september laten bezorgen. Duurt nog ff dus…
En en nog 10 weken tot je verlof las ik! Jeeee! Dat gaat ook hard!
Ooh en ik lees nu over de brief die jullie kregen van het zh. Oohh…kreeg echt de rillingen toen ik bedacht wat zo’n brief met je doet..
Alles komt weer naar boven he… je tranen zijn terecht hoor. Hou ze vooral niet in!
En je verdriet afsluiten…ja dat hebben wij allemaal denk ik…maar soms denk ik ook..afsluiten…dat zal nooit gebeuren. Je geeft het een plek en gaat door…maar het deurtje zal altijd op een kier blijven staan…misschien is dat ook maar beter zo…


@ Madelief,
Hee ik lees dat je het hartje heb gevonden met de angelsound! Geweldig! Nu kun je elke dag luisteren naar jullie kleintje!
Oh en je bent naar zwangerschapsyoga geweest lees ik. En je heb het er toch moeilijk mee gehad las ik.
Ik hoop zo voor je dat je door de yoga wat meer rust krijg en echt leert genieten van deze kleine. Komt zeker goed!
Je heb nog 5 hele mooie maanden te gaan!
En nog 19 dagen tot de 20 weken echo las ik! Jeetje wat gaat dat hard! Ik weet nog dat je verteld dat je zwanger bent! En wil je ook weten wat het wordt?


@ Cyn,
Wat lief dat kaartje die je kreeg van de kindjes van het andere groep. Wat een mooie gebaar ja!
Weet jou omgeving trouwens al van je zwangerschap of niet?
En je bent nog steeds aan het spugen lees ik. Jeetje..ik heb dus precies het omgekeerde..
Maar je heb gelijk hoor…ik ben zeker blij dat ik te veel eet ipv alles eruit. Was er maar een middenweg he die we samen konden delen..
Ik gun het je echt hoor dat je beter eet. Hopelijk is dat alleen een kwaal van de eerste 3 maanden.
Oh en je heb as maandag weer een echo lees ik. Spannend ja! en geen zorgen, jullie garnaaltje doet het idd hartstikke goed! let maar op!
Mijn volgende echo is pas 28 arpil…duurt nog wel heel lang. Als ik het niet volhou vraag ik wel of ik eerder mag.


@ Laura,
Hoe is het nu met je cyclus? ik las dat je aan de slag zou gaan met temperaturen enzo. Lukt dat een beetje?
Ik had zelf meer baat bij de testen van clear blue. Maar goed, temperaturen is natuurlijk veel goedkoper.
En die foto’s van Semmy. Wat een schatje! Hij is net zo oud als mijn neefje. Zo’n lieve leeftijd is dat he!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 15-04-2011

Hier gaat het goed!
Mijn man en ik hadden besloten om het iig tot 12 weken geheim te houden. Maar na de echo werd mijn man toch een beetje emotioneel zag ik. wil je het vandaag vertellen vroeg hij toen? Ik meteen JA! zijn toen meteen geraced naar de prenatal. Rompertje en slabje gehaald voor opa en oma. En voor mijn schoonzusje en man en 2 neefjes een speentjesknuffel.
Bij het speenknuffeltje had ik een speen bij gedaan met een tekst voor mijn neefjes: Lieve neefjes, ik heb wat vertraging opgelopen. Zouden jullie daarom ook op mijn speentje willen passen. ( toen ik zwanger was van Kaylash kregen mijn neefjes een knuffeltje met de tekst of ze op het knuffeltje wilde passen tot de baby geboren is )
Ooh de tranen! Iedereen was natuurlijk hartstikke blij voor ons. Alleen mijn ouders en zussen weten het nog niet. Die vertellen we volgende week als we in Rotterdam zijn.
Kan niet wachten om het ze te vertellen!
Kreeg met mijn verjaardag een mooie gouden ketting met zwarte kralen van mijn schoonouders. En van mijn schoonzusje een bijpassende armband.
Moest bijna huilen toen ik het kreeg. Deze zwarte kralen staan in mijn geloof voor bescherming tegen het kwade. In mijn vorige zwangerschap ben ik op zoek geweest naar deze kralen maar kon ze niet vinden. En nu kreeg ik ze ineens. Net of het voorbestemd was…

Ik ben de laatste tijd ook zoveel met Kaylash bezig…het verdriet slijt maar niet merk ik…ik stop het vaak weg. Maar soms komt het toch keihard weer terug om momenten dat je het niet zou verwachten… komt jullie vast heel bekend voor he…

Het enige goeie aan heel deze verdrietig periode is dat ik nu weer zwanger ben van een brusje voor ons liefje..
Daar hou ik ook aan vast.
Oh ja, stiekem ben ik wel opgelucht dat de 2 andere vruchtzakjes leeg waren. Als het er 3 waren geweest waren ze absoluut hartstikke welkom. Maar aan de lege zakje hecht ik nu geen waarde meer. Ik hou zoveel van het kindje die wij zagen. De rest doet er voor mij niet toe. Et waren maar lege zakjes en daar ben ik niet aan gehecht.
Over de 3e die we zagen heb ik nog mijn twijfels. Ergens hoop ik dat die ook leeg blijft anders ben ik zo bang dat dat kindje een te groot achterstand heeft.
Daar maak ik me wel een klein beetje zorgen om… nog 2 weekjes dan weten we meer.
Voor nu geniet ik van het feit dat onze lieverdje het goed doet en goed op schema is voor de duur voor deze zwangerschap!