Zwanger Worden .NU forum [Archief]
mijn lieve, lieve kleine schat - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Complicaties (https://archief.zwangerworden.nu/forum-8.html)
+--- Forum: Sterrenhemel (https://archief.zwangerworden.nu/forum-34.html)
+--- Topic: mijn lieve, lieve kleine schat (/thread-4402.html)



mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 15-04-2011

zo lieve meisjes. ik ga weekeind vieren. ga zo eerder naar huis. lekker koken. krijg straks visite. weekeind ga ik lekker niets doen! of nou ja heerlijk genieten in mijn hangmat in de tuin!

goed weekeind en veel liefs!
devika


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 16-04-2011

oh devika, wat een mooi cadeau dan en bijzonder nu net op dit moment....
Ook zo ontroerend te lezen hoe je het vertelde aan de andere. En dan naar de prenatal. Dubbel he om daar weer te lopen of niet?
En dan volgende week jouw familie. Dat zijn toch bijzondere momenten. En je man ook zo heerlijk trots. Oh wat gun ik het jou. Het verdriet wordt leefbaarder, maar weg gaat het natuurlijk nooit meer. We leren er mee om te gaan en als we daarnaast ook nog het geluk mogen hebben...die dingen kunnen naast elkaar leven.

Afijn, geniet van je hangmat. Klinkt heerlijk. Hier een schommelbank en daar kan ik ook zo lekker languit in. Zit nu met de laptop onder het prieel, mijn ventje is een regenton aan het bevestigen. Morgen 35 weken......het aftellen is begonnen. Fijn weekend verder dames.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 16-04-2011

devika,
wat mooi om de reacties te lezen die je kreeg toen jullie het vertelde aan je schoonfam.
volgende week jou familie.
is toch wel fijn he. dat je het niet meer helemaal voor jezelf hoeft te houden.
het liefst schreeuw ik het hier ook maar al te graag van de daken.
van de week heb ik 2 collega's verteld wat de echte reden is dat ik zo ziek was.
het eerste wat er werd gezegt was, "zo'n idee had ik al" ... nou... was het zo goed te zien dan. haha

het spugen hier is minder hoor. ik heb al een week alles binnen kunnen houden.
ik voel me nog wel erg misselijk.
tabletjes van de huisarts heb ik niet gehaald. het liefst doe ik het zonder pillen.
als het te erg is dan heb ik geen andere keuze.

tam, bijna 35 weken..
wie had dat mogen hopen een aantal weken geleden toen je in Gent lag.
wat zullen jullie trots zijn op die kleine meid daarbinnen.
het aftellen is echt bijna begonnen.
geniet van je weekend.

kersje,
hoe was het bij de vk?

Hier lekker weekend.
heb heerlijk uitgeslapen vandaag, ondanks dat de buurman van verderop om 8 uur al lawaai stond te maken.
mijn been zit onder de blauwe plekken. en stipjes van het prikken.
maar ik durf niet in mijn andere been te prikken.
de laatste keer toen ik dat heb gedaan vorig jaar kreeg ik enorme blauwe plekken.
en ik prikte bloed mee. toen ik daarvoor naar de huisarts ging, kwam ik erachter dat wesley niet meer leefde.

maandag weer een echo.
ik kijk er erg naar uit, maar ben nog wel wat onzeker.
maar we komen steeds wat dichterbij.. vandaag alweer 9 weken en 3 dagen.
maandag weten we pas precies hoever we zijn..

de rest van de dames, een goed weekend!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 17-04-2011

Goedemorgen lieve meiden,

Ik ben weer een beetje bij gelezen en zal straks op jullie berichtjes reageren. Ik zag dat jullie je afvroegen hoe de echo is gegaan: Nou, die is heel goed gegaan! :-D
Ons ventje groeit prachtig op schema (we zagen nog een keertje dat het echt een jochie is, hihi :mrgreenSmile. De schatting van de gyn is dat hij nu zo'n 900 gram weegt! Ik ben een trotse mama.

Tot later vandaag!

Liefs,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 17-04-2011

Oh lieve Kersje!! Geniet van dit mooie nieuws!!! Wat ben ik blij voor jullie!!!

Pfff ik ben een beetje gaar... We lagen pas om 3:15 op bed gister...

Kim!!!!! Vandaag is de dag dat je moet gaan bevallen volgens mijn voorspelling! Of heb je dat misschien al gedaan?! Haha!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 17-04-2011

cyn; suc6 morgen. Die echo's blijven dubbel he, maar je bent dan wel weer gerust voor een tijdje als je geweest ben vind ik altijd. Vervelend van je blauwe plekken. Ik heb er wel een paar, maar het valt op zich wel mee. Denk aan je morgen.

kersje; jahoe......al een lekker ventje. Bijna een pakje suiker hihi. Fijn te horen dat alles goed was.

laura; zo zo, dat was een latertje hihi. Nou ja......als het maar gezellig was.

Hier vandaag 35 wk. Wie had dat gedacht een paar weken geleden? Bijzonder hoor. Morgen naar de gyn en ook dat weer spannend. ZOu alles nog goed zijn en hoe zwaar gaat ons zusje wel al niet zijn? Deze nacht lekker geslapen. Altijd weer fijn. Vanmiddag vrienden op bezoek en dan lekker in ons tuintje.

En kim? Ik had de datum van morgen staan (onze trouwdag), maar het is wel stil daaro dus wie weet? We wachten gewoon in spanning af hihi.
fijne dag dames


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 17-04-2011

Devika 7 april
Madelief 12 april
laura 17 april
Tam: 18 april
Cyn:20 april
Maria: 24 april

Ik ben er nog steeds lieve meiden...
Als ik Laura haar voorspelling nog waar moet gaan maken, dan zal het snel moeten gaan denk ik hahah...ik heb al bijna een week voortekenen, maar geen idee dat het vandaag wel eens door kan zetten.Hopelijk heeft iemand het van jullie goed of mag ik er ergens tussenin zitten haha.

Devika:Wat hebben jullie het leuk verteld aan je schoonouders!Een dubbel gevoel is het hé meid, maar ik denk ook wel even weer een verademing om weer te mogen genieten.
Wanneer komen je eien ouders???

Kersje:Echt super geweldig dan je wer een mooie echo had, zo fijn elke keer om te horen dat het goed gaat met de kleintjes.Hoe voelt het nu dat je een jongetje krijgt?He je er bepaalde gedachten of gevoelens bij?

Tam:Altijd weer spannend hé die controles...En het meest spannende komt voor ons alweer steeds dichterbij!ben je ook zo benieuwd naar hoe je kleintje eruit ziet en hoe de eerste ontmoeting zal zijn.Ik hoop dat het niet lang meer zal duren.Een hele fijne trouwda morgen meid..Misschien brengt die dag mij ook mijn geluk:-D

Cyn:Succes met de echo morgen meid...Niet te zenuwachtig lieverd, gaat helemaal goed komen. Hoe gaat het nu verder met de misselijkheid?

Maria:Lekker aan het genieten van het fijne weersamen met je man en matilda?
Laura:Wanneer verwacht je jouw ei/nod ergens?Was iets met de 17e toch dat i het stokje over moet geven??:-D
18e is het nieuwe maan, dus wie weet!!!

Gister echt beroerd geweest.Flink last van misselijkheid en flauwtes.Komt allemaal van de voorweeén af blijkt volgens de verloskundige.Ze zegt dat het er echt aan zin te komen, maar het is gewoon afwachten wanneer onze vent geboren wil worden.
De laatste dagen wel behoorlijk bezig met ons ventje en onze giel*.
Ik ben er echt aan toe om te bevalen, maar weet niet of ik er emotioneel al helemaal klaar voor ben. Wat nu als ik overeenkomsten zie?Ik weet dat het een ander manneke is en dat hij het niet verdient om vergeleken te worden of dat ik als ik hem zie aan Giel* denk, maar ben bang dat dat wel gaat gebeuren.Ik hoop zo dat dat eigenlijk allemaal gewoon wel mee zal gaan vallen en dat ik gewoon voel voor hem wat ik voelde toen ik Dana voor het eerst in mijn armen hield...
Hoe hebben jullie dat beleefd Laura en Maria??
Zou het best fijn vinden van jullie te horen hoe jullie het ervaren hebben, (voor ik begin met de bavaling hahaha) want zie er best tegenop!!

Ik kom snel weer terug dames xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 17-04-2011

Nou, als ik gewoon een normale cyclus gehad zou hebben dan zou ik dit weekend ongi morgen worden maar dat werd ik natuurlijk twee weken terug al... Dus ik wacht nog steeds geduldig tot mijn ei eraan komt!

En bij mij begonnen de weeën pas om 18:00 uur en om 21:20 uur ben ik bevallen dus het kan zomaar!! Vandaag is het drie jaar geleden dat ik positief testte van Sonny* dus daarom had ik die datum gekozen!

Ik ben nu een beetje gaar... Niet zo gek als ik maar een paar uurtjes geslapen heb...

Cyn succes morgen bij de gyn!!!

Tam jeetje 35 weken!!!!!! Whiehoe!!!! Nog twee weken en dan mag het officieel gaan gebeuren!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 17-04-2011

Kersje wat fijn he die goede echo?! En een jongetje, ik kan je vertellen dat het ontzettend leuk is om een jongetje te hebben! Maar Maria en Kim hebben natuurlijk de ervaring met een meisje en dat zal ook fantastisch zijn! Maar ik persoonlijk heb altijd voorkeur voor jongetjes gehad en ben dam ook echt super blij met mijn binkie!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 17-04-2011

Nou Laura...ik hoop dat het bij mij dan vanavond ook zo mag gaan...zou gaaf zijn om mijn kleine manneke binnen een paar uur eindelijk vast te mogen houden.
Ik hou nu sinds een paar uur vocht vast in mijn voeten hahaha...maar ja zegt verder niks hé haha.

Ik weet natuurlijk hoe het is om Mama te mogen zijn van een meid...
Ik was daarentegen totaal geen meisjestype en heb er best aanmoeten wennen toen ze er was. Zelfs nu doet zij soms echt echt meisjesdingen(zoals gillen) en dan past dat totaal niet bij me, maar ik moet toch wel zeggen dat ik helemaal verliefd ben op hoe ze is en wat enzo en ik best wel weer een meisje had gewild. Ik voel een soort Band met Dana die niet te omschrijven is. Ons Mam zegt dat ze dat begrijpt haha...
Ik voel me daarom wel echt super rijk dat ik een jongetje erbij krijg...ik kan julie over een tijdje dan wel vertellen of het anders voelt Smile
Ik vraa het zelf ook wel eens aan anderen...de ene zegt dat het inderdaad anders is en de ander zegt weer van niet, dus tja hahah afwachten.
Laura:Laat me even weten wanneer je ei is, misschien dat bij mij dan spontaan mijn vliezen breken hahahah:-D


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 17-04-2011

Hey lieve dames, ik ben weer thuis na een weekend weg.

Kim, wat betreft je vraag over het emotionele aspect van bevallen ten aanzien van Giel*, ik heb er van te voren ook over nagedacht maar had er tijdens de bevalling en daarna geen last van, ik vergeleek ze niet. Vlak na de bevalling ben je zo op je kind gericht, er was niet eens ruimte om aan een ander te denken, om te kunnen bevallen moet je je echt op je kind richten, die moet eruit, dat is wat telt, ik was alleen maar op haar gefocused. De week (weken) na de bevalling was ik af en toe wel enorm verdrietig om Olivia. Ik besefte nu we Matilda hadden opeens echt wat ons ontglipt was, wat we verloren waren dat jaar ervoor. Dat was voor mij een heel nieuw soort verdriet (versterkt door hormonen dus ik bleef huilen). Dus om antwoord te geven (want bovenstaand verhaal is misschien wat warrig), ik had er tijdens en direct na de bevalling geen last van, maar toen ik een beetje bijgekomen was van de bevalling kwam het besef wel opeens binnen denderen.....we zijn onze eerste dochter kwijt.
Ik heb ze nooit echt vergeleken, voor mijn gevoel staan Matilda en Olivia heel ver van elkaar.....gek eigenlijk he? maar zo voel ik dat echt. Niet ver uit elkaar wat betreft houden van, maar ze hebben wat mij betreft niets met elkaar van doen, het zijn andere zielen, komen niet in elkaars buurt, zo voel ik dat van binnen. Misschien dat dat gevoel nog veranderd.
Ik weet nog dat ik die week na bevalling naar de echo van Olivia keek, haar handje met vingertjes zwaaien richting camera, elegant, klein...ik voelde opeens hoe zacht haar handjes geweest zouden zijn als ze niet gestorven was, net zo zacht als mijn net geboren tweede dochter, dat soort gedachten gingen opeens door mijn hoofd en maakte mij gewoon even erg verdrietig. Het gaat nu al een stuk beter, ik denk dat je hormonale toestand het ook niet beter maakt zo net na een bevalling.
Mijn schoonvader zei vandaag over Matilda "wat is ze toch lief, ze draagt volgens mij de liefde van haar zusje in zich, ze is zo lief voor twee". Ik vond wat hij zei echt heel lief maar ik voel dat niet zo.
blehhh....ik word er een beetje emotioneel van merk ik Cry
Soms wil ik geloven dat de ziel van Olivia in Matilda zit. Soms wil ik geloven dat er een hemel bestaat en ik Olivia uiteindelijk weer zal zien, zal kunnen vasthouden. Maar ik geloof dat nu niet. Misschien wil ik mijn kindjes niet vergelijken omdat ik dan het gevoel heb dat het "unieke" van Olivia eraf gaat, het "exclusieve". Het is namelijk het enige wat ik van haar nog heb vanbinnen. De unieke liefdevolle herinnering dat er maar eentje was zoals zij.

nou, ik word een beetje sentimenteel hiervan, ik ga koffie zetten :?

even voor kersje, fijn dat je echo goed was! bijna een kilo jongetje!!!! :-D
en Tam, hoera!!! 35 weken!!!! ben zo trots op jou en je lieve meisje(s)!


liefs,
Mariaxx


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 17-04-2011

Lieve, lieve meiden, ik verwaarloos jullie helemaal! Ik heb wel gespiekt, maar er zijn zo veel dingen om op te reageren en ik ben zo moe, dat ik het echt de komende dagen ga doen. Ik baal een beetje en wordt er ook verdrietig van. Dit zijn de weken dat ik me goed zou moeten voelen. dat de eerste misselijkheid voorbij is en de buik nog klein. Maar ik voel me totaal gesloopt. De hooikoorts en de zorgen houden me wakker. Ben zo moe! Ik hoop dat het vannacht een betere nacht wordt. Morgen blijf ik thuis werken, dus ga ik jullie mailen!

x


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 17-04-2011

Madelief doe rustig aan! Je verwaarloosd ons echt niet, wij snappen je als geen ander!!! Jij bent op dit moment het belangrijkste waar je zelf rekening mee moet houden want als je goed voor jezelf bent ben je dat automatisch ook voor mini-you!

Cyn nogmaals succes voor morgen!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 17-04-2011

Oh en Kim, ikverwacht mijn ei denk over een dag of vijf dus dan moet je nog even volhouden!! Sorry... Haha!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 17-04-2011

Oh en meer afscheiding duidt toch op een naderend ei of niet?!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 18-04-2011

Goede morgen meiden!

Zo, eerst tijd om bij te lezen en te schrijven! Ik heb gelukkig wat beter geslapen vannacht en dat zorgt voor iets meer zin in de dag.

Tam, hoe is het met je? 35 weken gehaald! Ben zo blij voor je (ondanks dat al het gerommel enzo natuurlijk helemaal niet fijn is) maar dit gaat gewoon richting een normale termijn! Dat had je inderdaad niet durven dromen, een paar weken terug!

Wat ontzettend leuk trouwens dat je klas zo aan je denkt! En gefeliciteerd met je 3 jaar huwelijk!

Klinkt heerlijk, jij in de schommelbank in de tuin! Toch wel fijn dat we zulk mooi weer hebben! Als je dan toch rustig aan moet doen, helpt de zon wel!

Vandaag dus weer controle voor jou. Ik hoop dat de kleine goed gegroeid is! hoe laat moet je? Altijd toch weer spannend...

Kim, ik moest een beetje lachen om je berichtje dat je niet meer achter het stuur past! Daar had ik nog nooit zo over na gedacht, maar op een bepaald moment wordt je buik natuurlijk zo dik, dat dat wel in de weg gaat zitten! En bij jou dus nu zo dik dat je er echt niet meer tussen past. Oh, wat zou ik graag willen dat die kleine van jou er eens uit komt! Als ik je berichten lees.... het is echt zwaar volgens mij. Zeker met Dana die je ook niet wil verwaarlozen!

haha, helaas hebben mijn voorspellende gaven me in de steek gelaten na Matilda! Je kleine zit er nog steeds. Je schrijft dat je er misschien nog niet helemaal klaar voor bent ivm de vergelijking met Giel. Het lijkt me heel logisch dat er altijd iets van vergelijken zal zijn. Maar ik denk dat je ook overspoelt gaat worden door emoties doordat dit mannetje wel volgroeid is, wel leeft!

Zo mooi als jij vol liefde over Dana schrijft! Over de band die je met haar voelt. Geweldig! ik hoop ook ooit zo over mijn kindje te kunnen schrijven!

Devika, jij hebt veel bij geschreven zeg! ja, het is nu nog maar 16 nachtjes tot aan de 20 weken echo. Het kan me niet snel genoeg gaan zeg! Ik voel me slecht en moe en kan wel een oppepper gebruiken in de vorm van goed nieuws. En ik maal er toch een beetje over. dus het is fijn als het achter de rug is. We willen trouwens niet weten wat het wordt! Dat mag een verrassing blijven!

Ja, gek he! Dat het toch snel lijkt te gaan! Ik heb dat ook bij Kersje. Dat lijkt pas net geleden dat ze vertelde dat ze zwanger was! En nu al weer zo ver. Maar het gaat bij jou en bij Cyn even hard! Achteraf vinden we het waarschijnijk voorbij gevlogen!

Oh, het klinkt als heel mooi en emotioneel dat jullie het aan je schoonfamilie hebben verteld! natuurlijk is iedereen super blij voor jullie! Volgende week ga je het dus aan je eigen fam vertellen! Hoe ver ben je nu? Klopt je ticker nu wel of niet? Ben het even kwijt...

Je schrijft over dat het verdriet niet lijkt te slijten. Ik denk ook dat opnieuw zwanger zijn, met alle mijlpalen die daarbij komen het verdriet ook weer op doet laaien. Steeds herinner je je dingen: het vertellen, de eerste echo's enz. Maar ik merk dat nu ik over de termijn ben er ook een soort van rust is gekomen. Het is nieuw. Dit is een nieuwe zwangerschap. Er is nog steeds verdriet en dat komt af en toe hevig naar boven, maar ik koppel het niet de hele tijd meer aan elkaar. En dat geeft voor nu rust. Ik hoop dat dat voor jou op een bepaald moment ook gebeurd.

Hoe is je relax weekend geweest?

Cyn, wat fijn dat het spugen iets minder is! Misselijk zijn is al naar genoeg, maar steeds overgeven put nog meer uit. Leuk dat je het aan 2 collega's hebt verteld. Op een bepaald moment wil je het ook graag kwijt aan de mensen om je heen.

Hoe laat heb je vandaag de echo? Ruim 9 weken alweer! Voor mijn gevoel gaat het snel bij jou, maar is dat ook zo voor je eigen gevoel? of kruipen de dagen voorbij?

Kersje, wat een goed nieuws weer! Zo ontroerend als je schrijft dat je een trotse mama bent! Jullie ventje groeit goed en alles loopt goed! Wat heerlijk! ben je al druk met babykamer enzo?

Laura, wat een snelle bevalling heb jij gehad! oh, dat lijkt me heerlijk! Al kan het net zo zwaar zijn natuurlijk! Ben je weer een beetje bij geslapen? Je hebt vast een leuk feestje gehad als het zo laat is geworden zaterdag!

Ja, meer afscheiding en dan vooral waterige afscheiding duidt op een naderend ei!

Lief dat je schrijft dat ik aan mezelf moet denken. Maar het is echt moeilijk zeg. Ik wil ook geen zeur zijn. Maar mijn werk drukt op me. Ik droom er over en maak me zorgen. Ik hoop dat er iets meer rust in de tent komt, anders hou ik dit niet vol.

Maria, wat een emotioneel stuk over je 2 meiden. Heel mooi hoe je je gevoel daar omschrijft. Het is ook zo gek dat met de geboorte van de ene, je pas echt weet wat je in het andere geval mis hebt gelopen. Daarmee daalt er nog meer besef in en dat verdriet moet ook verwerkt worden. Zolang je geen kinderen hebt, kun je je daar geen voorstelling van maken. Ik heb dat gevoel wel een klein beetje als ik mijn neefje zie. Maar dan nog is het mijn neefje en niet mijn eigen kindje natuurlijk.

Zo dan nu even een stukje Madelief en mini-madelief. We hebben op zich een heerlijk weekend gehad. Donderdag avond lekker uit eten met mijn lief, mijn zusje en haar vriend. Heerlijk Vietnamees gegeten. gezond en lekker! Donderdag ochtend een gesprek met een aannemer in het oosten van het land. Vroeg op pad dus, maar het voelde als weekend. Daarna naar een hotelletje in Enschede. Lekker een dutje gedaan en toen op het terras gezeten en samen gegeten. Ik voelde me voor het eerst sinds tijden echt even gelukkig. Zo met mijn man naast me en onze baby in mijn buik. Was echt fijn! Toen zaterdag de hele dag op pad voor keuken en badkamer. Lange dag, maar wel veel leuke dingen uit gezocht. Spannend allemaal. Toen een verjaardag in Enschede en dat trok ik echt niet meer. Mijn voeten konden niet meer en mijn buik voelde als een steen. Maar redelijk op tijd gaan rijden, maar goed, Enschede-Rotterdam is nog een heel eind. Matig geslapen dus. Gisteren alleen maar geluierd. Ook nog even naar het hartje van de kleine geluisterd. Fijn toch wel om dat te kunnen doen!

En nu al weer over de 18 weken. Gek hoor, dat we nu in de buurt van de 20 zijn! De helft! De magische helft! Toch voelt het vaak alsof het allemaal nog moet gaan beginnen. Ik probeer wel wat bezig te zijn met dingen kopen. Waarschijnlijk hebben we een mooie wandelwagen tweedehands gevonden. Zaterdag gaan we even kijken. Ook al is ie niet goedkoop, het scheelt weer een paar 100 euro met een nieuwe. En dat geld gaan we misschien toch wel uitgeven aan een 3D echo. Ik twijfel daar nog wel over. Maar goed, we hebben nog even om die beslissing te nemen.

Vandaag werk ik thuis, morgen ook. Ik worstel met een presentatie die nu echt af moet. Ik ga maar eens beginne! Fijne dag meiden en Cyn en Tam, ik denk aan jullie voor de VK en Gyn vandaag!

x


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 18-04-2011

hey cyn, heel veel succes vandaag bij je echo! zet em op!!!!

liefs,
Maria


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 18-04-2011

even snel een berichtje .. ik reageer later op de rest.

na 40 minuten wachten eindelijk aan de beurt.
oh wat was ik zenuwachtig.

maar we hebben een mooie echo!
een gegroeid kindje met een kloppend hartje.
de gyn was tevreden.

ik ben nu weer vooruit gezet. (dat is nooit erg)
we zitten nu op 10 weken en 2 dagen! uitgerekend voor 12 november.

groetjes!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 18-04-2011

@ Cyn,
aaahhh wat een opluchtig een mooie echo! en je bent vooruit gezet! wat heerlijk! 10 weken en 2 dagen!
yeeh! ga je nu ook je ticker aanpassen? ( moet ik ook doen trouwens maar het is nog niet helemaal bekend hoe lang ik ben)


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 18-04-2011

Jeeehhh!!! wat fijn! Cyn, goed nieuws zeg, die kleine uk van jullie groeit lekker door! 10 weken 2 dagen.... Fijn!

x


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 18-04-2011

[Afbeelding: xcnar4.jpg]

jeah!!!! wat een goede echo Cyn! ik ben hartstikke blij voor je! :-D:-D:-D En nog vooruit gezet ook....helemaal goed! :mrgreen:

liefs en fijne dag,
Maria xx


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 18-04-2011

Cyn!!! Wauwie!!!! Gefeliciteerd meissie!!! En vooruitgezet is altijd fijn!! Het kan niet snel genoe gaan vind ik!

Ja ik heb een hele snelle bevalling gehad maar het was wel ineens heel heftig! Het overrompelde me een beetje moet ik zeggen! We waren om half acht in het ziekenhuis en nog net geen twee uur later was meneer er al!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 18-04-2011

cyn, joehoe meid! Wat een ontzettend goed nieuws.......yes! Geniet er maar van.

Hier even ook kort, want ga vanmiddag misschien effe wat drinken met mijn ventje aan de dijk (we zijn 3 jr getrouwd vandaag).Vanmorgen ook een echo gehad. Zag er goed uit. De kleine weegt nu met de schatting al meer dan britt* bij haar geboorte (oeink) zo'n 2900 gr. Ze loopt gewoon 2 weken voor op alles dus is het idd niet verkeerd dan met 38 wk te kijken om haar in te leiden. Daar gaan we het de volgende keer meer over hebben.

Maar wie weet komt ze eerder. Ik verlies steeds slijm dus volgens hem is het goed week aan het worden. Ze ligt ook goed richting de uitgang. NAdeel is wel dat ik weer bruin bloed aan het verliezen ben....wat niet erg is volgens hem, maar zelf vind ik het niet prettig. Hoe dan ook heb ik effe weer een beetje vleugels vandaag....


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 18-04-2011

@ Tam,
van harte gefeliciteerd met jullie 3jarig huwelijk! geniet ervan! en geniet van het mooi nieuws dat jullie meisje er bijna is! ze groeit dus als kool zo te lezen. heerlijk!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 18-04-2011

Tam, wat een goed nieuws! geniet van de middag met je man.

En dat gewicht van de kleine meid is echt keurig zeg! Als ze nu zou komen, is ze ook al mooi op gewicht! (ik woog 2500 met 2 weken te vroeg) Ik hoop voor je dat ze nog even blijft zitten en dan gewoon vanzelf komt! Mag je nu al in het ziekenhuis in de buurt bevallen? of moet je nog naar Gent?

x


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 18-04-2011

Tam:gefeliciteerd met je 3 Jarige trouwdag meid...geniet ervan!

Cyn:Geweldig nieuws lieverd, echt super al dat mooie nieuws hier..

Madelief:Ik ben maar 1.54 meter groot...Dat en de grote buik zijn de reden waarom ik niet meer achter het stuur pas. Ik zou nog makkelijk wat langer kunnen rijden als ik wat langere benen had gekregen hahaha.

:-D


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 18-04-2011

Tam gefeliciteerd met jullie driejarige huwelijk!! Wij zijn alweer bijna vier jaar getrouwd...

Kim ik heb tot het eind van mijn zwangerschap idd gewoon autogereden en dat ging nog maar ook puur omdat ik ietsje langer ben dan jij! Mijn buik zat me ook flink in de weg hoor! Maar jij dus maar 1,54! Ukkepuk! Haha! Gaat het nog een beetje met je? Wat zul je het zwaar hebben meis


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 18-04-2011

En tam wat fijn dat de echo goed was!! Ben benieuwd wanneer die van jullie komt!
Of jij of Kim moet toch wel het stokje door gaan geven aan mij... Dan zou het volgens mij nog op de valreep in 2011 worden of misschien wel al begin 2012 hoor. Maakt ook niet zoveel uit. Vooralsnog mijn ei nog niet gevonden maar we klussen en gewoon op los hoor haha! Vanavond weer ff een testje er tegenaan gooien.

Devika meissie hoe is het met jou?

En hoe is het met jazz? Iemand haar toevallig nog gesproken ofzo?

Maria meis ben je lekker aan het genieten van het mooie weer en matilda?

Op het mama's van juni forum waar ik bij zit waren er alweer twee zwanger maar vandaag heeft een van hun te horen gekregen dat he hartje niet meer klopt... Dus die wacht nu af tot het mis gaat... Zo sneu! 8,5 week heeft het mogen duren...


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 18-04-2011

Lieve Tam, gefeliciteerd met je 3-jarige huwelijksdag!
En je echo was heel goed lees ik, super! :-D wat een flinke meid al! fijn hoor!
Wel vervelend dat je wat oud bloed verliest, ik begrijp heel goed dat je dat niet prettig vindt....nou, hou maar vast aan wat de experts erover zeggen, dus dat het geen kwaad kan. Er is nu inderdaad van onderen een hoop gaande, alle voorbereidingen voor de bevalling...
Nou, ik hoop dat je van je middag genoten heb, het was echt heerlijk weer he?

Hey Laura, het gaat lekker hier. Ik ben best druk geweest vandaag, niet echt van het zonnetje genoten. Ben nog langs het zh geweest voor een nacontrole. Ik ben nog niet helemaal "hersteld" zeg maar, dus daar hebben ze naar gekeken.
Sneu zeg voor de dame op je forum, dat zijn geen leuke dingen he? bah. Ik hoop dat ze snel weer zwanger mag zijn.
Nou, ga jij je ei maar even zoeken Lau, het is de tijd van het jaar ervoor. Hopelijk heb je hem snel gevonden.

Madelief, hoe voel je je? ik hoop iets beter...Je schrijft dat je baalt dat je je niet goed voelt en onzeker. Dit zijn weken dat je je goed hoort te voelen. Ik moet je bekennen dat ik mij rond de 18 weken helemaal nog niet goed voelde, ik was zo enorm moe en onzeker.
Heb maar geduld met jezelf, dat je je zo gaar en niet happy voelt hoort er echt een beetje bij. Je zal zien dat het vanaf rond de 20-25 weken weer een stuk beter zal gaan. Knuffel voor jou!

Devika, wat heerlijk dat je het verteld hebt (aan een gedeelte van de familie), ik word helemaal warm van die verhalen! :-D Je gaat het deze week je ouders vertellen he? wat zullen ze blij zijn!!!! geweldig.

nou meiden, ik ga weer even in soep roeren. Matilda ligt in de box uit te rusten, ik heb haar in een puckababy gedaan. Er schalt klassieke muziek uit mijn iTunes, hopelijk wordt ze daar rustig van want ze piept een beetje :?

De rest van de meiden, ik denk ook aan jullie!
Maria xx


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 18-04-2011

Devika,
Ik heb nog wat terug gelezen, en zie dat je vroeg of mijn omgeving weet van mijn zwangerschap.
Ja en nee.. haha
Ouders en broers en zussen weten ervan, en ik heb het een aantal collega’s verteld.
Verder wil ik ergens toch wachten tot dat ik de 12 weken voorbij ben.
Wanneer ga je het jou familie vertellen?

Madelief,
Een druk maar lekker weekend achter de rug zie ik.
Jaja, we zitten nu op 10 weken en 2 dagen.
Voor mijn gevoel kruipt het voorbij hoor.. haha
Maar ik had dat bij jou ook. Jij schiet vooruit! 18 weken.. wow!
Ik zie dat je twijfelt over de 3d echo. Wij hebben het bij wesley wel laten doen.
Ik was daar zo blij mee. (zeker nu achteraf.. elk stukje beeld was mooi meegenomen)

Laura,
Ik zie dat je een erg snelle bevalling heb gehad,
Ik herken dat wel. Dit was natuurlijk niet spontaan omdat wesley was overleden.
Maar ik heb op vrijdag een pil gehad om de baarmoederwand weker te maken.
En zaterdag was het zover. Ik lag om 13.30 uur in het ziekenhuis.. en ben om 16.07 uur bevallen.
Alles vliegt langs je voorbij. Ik ben ook erg blij dat mijn vriend me nog zoveel heeft kunnen vertellen.

Wat vervelend van dat meisje op het juni-forum. dat haalt bij mij weer vanalles boven als zoiets gebeurd..

Tam,
Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Lekker genieten van elkaar en het mooie weertje!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 18-04-2011

nou, de ticker is aangepast.. voorlopig houden we het hierbij Smile


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 18-04-2011

Dag dames

devika, ik heb nog meer mooie foto's hoor. Ze staan op britt* haar site als je eens een kijkje wilt nemen.
Als je niet meer weet hoe je daar moet komen of het ww dan doe je maar een pb anders.Je vroeg of ik nog
oud bloed verloor. Nou...eerst niet maar vanaf vandaag weer wel wat. Zolang het oud blijft is het goed.
Dit weekend ga je het aan je familie vertellen toch? Weet je al hoe ongeveer?

laura; ja een jongetje lijkt me heerlijk, maar ben ook blij met mijn meiden. Ik ben wel een beetje een teut haha
dus dat komt wel goed uit. Enne...dat ei van jou rond pasen of iets eerder? Het is maar: ik mag toch geen chocolade dus heb
mijn vingers vrij om te duimen hihi

maria; hoe je het gevoel bij de geboorte omschrijft...mooi. Ik vraag me ook vaak af hoe ik zal reageren.
Ik denk ook dat je eerste oer-drift is de kleine eruit te krijgen. Bij britt* ging het niet gelijk mis dus de eerste
dagen zijn ook wel spannend denk ik. Ach....ik weet dat ik van beide meiden hou en ik zie wel. Laat de
emoties maar komen. En, is ze rustiger geworden van de muziek?

madelief; het zonnetje helpt wel de dagen beter door te komen ja. Lekker hoor! En lekker buiten eten, hmmm
Wat fijn dat je zo'n leuk weekend hebt. Je klinkt alsof je goed in je vel zit: heerlijk! Is het nog gelukt
met de presentatie?

cyn; ik voel de zenuwen met je mee als je verteld over die wachtkamer. Ik heb dat nu zelfs nog steeds, maar
zeker in het begin toen na die 2 mk dacht ik echt dat mijn hartslag op toppunt stond. 10 weekjes JAHOE!
Ik hoefde niet te wachten vandaag, dat is het voordeel bij de poli. De gyn zat zelfs lekker op het gemak
koffie te drinken met taart, want hij was jarig haha.

kim, dat scheelt idd als je wat kleiner bent met die buik. Ik ben 1.72 dus dan is dat anders. Maar eh...dat
ligt niet aan je benen hoor, gewoon de schult geven aan je pedalen die te kort zijn haha.

kersje; lekker genieten nog van de goede echo. Heb je met pasen ook extra vrij?

Hier:
Vanmiddag op weg voor een ijskoffie was het zaakje dicht, bleh. Dus dan maar een eind verder...minder gezellig
maar ja. Geen ijskoffie, maar ze hadden wel irisch koffie. Nou...DUH, dat is toch wel wat anders haha.
Maar wel een stukje taart gegeten en geproost met cola light, haha. Romantisch niet?
Thuis lag er een kaart in de bus. Mijn buurvrouw uit Gent is bevallen van 2 jongens. Ze liggen nog wel op de
neontalogie, omdat ze niet zo zwaar zijn (1990 en 2245 gr), maar dat zal niet lang duren. Ga zo vlug kaartje sturen.
Mijn vent moet morgen op zijn vrije dag werken, dat is minder. Druk met pasen. Maar wel extra centjes haha.
Is nodig, want we hebben gisteren heel veel playmobile gekocht. Via kennisen die 2e hands het prinsessenkasteel, kerk
en koets weg deden voor een mooie prijs. Tot die tijd speel ik er maar mee haha.
Ga stoppen....fijne avond nog.


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 18-04-2011

Hey lieve meiden,

Ik was vast van plan om uitgebreid op jullie verhalen te reageren, maar het is er niet van gekomen! We hebben leuke dingen gedaan (op kraamvisite, verjaardag broer en m’n vriendin kwam logeren met haar dochtertje van 5) en buiten deze dingen om heb ik geslaaaaaaaaapen…want ik had weer een migraine-aanval. Ben steeds zo moe! Nou, ja, wat zeggen we dan ook weer? Het is voor een goed doel (en klagen af en toe mag best, hihi)!:mrgreen:

In ieder geval wil ik Cyn nog even feliciteren met de mooie echo, echt super! Wat een opluchting. Smile

En Tam gefeliciteerd met je trouwdag en de goede echo! Wat heerlijk dat ze zo goed groeit.:-D

Maria, ik werd een beetje emotioneel door je mooie woorden over Olivia en Matilda. Heel mooi gezegd hoe het voor je voelt.

Madelief, ik ben ook nog steeds zo moeSad en ik vrees dat dit deze zwangerschap niet meer beter gaat worden. Dus ik begrijp dat je ervan baalt (heb ik zelf ook)! Maar we moeten maar proberen om onze energie te gebruiken om voor onze kindjes-in-de-buik te zorgen (door goed voor onszelf te zorgen). Ik ga er vanuit dat ik straks als ik met verlof ben weer gewoon wat beter bij kan blijven schrijven op het forum.

Jeetje Kim, je bent een ukkie, hihi.:mrgreen: Ik ben ook niet zo groot hoor (1.65m) en heb het idee dat mijn buik daardoor groter lijkt…Is dat bij jou ook zo? Ik heb trouwens nog helemaal niet gezegd wanneer ik denk dat je gaat bevallen: uhm 21 april (of had iemand die datum al?).
Ik vond het heel mooi hoe je over de band met Dana schreef. Ben zo benieuwd hoe het zal zijn om mijn ventje bij me te mogen hebben…En ben zo benieuwd wanneer je gaat bevallen!

Laura, je bent een echte jongensmama! Ik weet eigenlijk niet of ik een typische jongens of meisjesmama ben. Kersjesman vindt zichzelf een meisjespapa, maar ik denk eigenlijk dat hij ook een hele leuke jongenspapa zal zijn. Kim vroeg me geloof ik hoe ik het vind om een jongen te krijgen: heel leuk, maar ik moest wel even aan het idee wennen (ook al had ik het stiekem wel verwacht). Het betekent op de één of andere manier meer afstand van onze meid (echt een ander kindje) en ook het afscheid van het idee van mama worden van een meisje. Hoewel dat natuurlijk niet betekent dat we niet ook nog een meisje zouden kunnen krijgen in de toekomst. Deze kleine jongen is heel welkom. Iedere dag dat ik hem voel bewegen, maakt hij me al zo blij en trots.:-D

Devika, wat fijn dat je man het toch ook graag wilde vertellen. Smile Wat zullen ze blij zijn geweest voor jullie! En volgende week aan jouw ouders, geloof ik? Of was dat dit afgelopen weekend? Ben het even kwijt, sorry. Hoe gaat het verder met je, meis?

Hier laat ik het maar even bij (het is al lang bedtijd).
Voor alle meiden een knuffel van mij!:-D

Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 19-04-2011

hey allemaal!

Lieve kersje, je bent zo moe schrijf je, het is ook erg vermoeiend zwanger zijn! (naast geweldig en prachtig en een geschenk uiteraard :-D) En als je dan nog eens van die hoofdpijnaanvallen hebt...pfff. Slik je eigenlijk dagelijks nog die kinderaspirine?

Tam, ja, ik ben ook wel benieuwd hoe je deze bevalling gaat beleven...weet je dat ik nog aan jou en Britt* dacht toen ik net bevallen was? ze was eruit en lag op mijn borst en ik dacht aan jullie en vroeg mij af of de bloedsuiker van Matilda in orde was...:? Ik ben zo blij dat onze dochter nu groter wordt, steviger....ik heb namelijk nog steeds af en toe het gevoel dat ze ons kan ontglippen (afklop afklop). Dat gevoel moet slijten denk ik.
En inderdaad, die eerste dagen na de bevalling zullen erg spannend voor je (jullie) zijn...dat kan niet anders. Maar zie je haar al liggen als je met haar spulletjes bezig bent in haar kamertje? zo'n lekkere baby, kraaiend in haar bedje...ohh heerlijk Tam, ik ben zo blij voor je dat ze er bijna aankomt.

Kim meisje, hoe gaat het? hoe voel je je vandaag?

Cyn, wat ben je snel bevallen van Wesley* zeg! in nog geen drie uur? Confusedhock: ik kan mij voorstellen dat dan alles langs je heen gaat. Ik moet je bekennen dat ik de bevalling van Matilda ook veel bewuster heb meegemaakt, misschien omdat het dan je tweede is? ik weet het niet.
Hoe heb jij dat ervaren Laura?

Devika, hoe voel je je meid? kan je je hoofd een beetje bij je werk houden?

Madelief, heb je een beetje geslapen?

Ik had onlangs wat foto's van Matilda laten afdrukken en liep met 1 foto naar boven om deze in het lijstje op onze slaapkamer te doen. In dat lijstje zat haar echofoto, die waar ze op duimde, weten jullie nog? Terwijl ik de foto eruit haalde en een de nieuwe erin deed besefte ik het....het is gelukt! we hebben een gezond kindje, ze is er en ze leeft! ik moest er van huilen, het overrompelde mij echt. Het voelt als zo'n immens geluk Cry ze is zo mooi.
Ik heb vandaag een beetje gewinkeld, allemaal superlieve zomerkleertjes voor haar gekocht....ohhh zo leuk allemaal! :mrgreen:

nou, ik ga verder met het eten, fijne avond!
Maria x


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 19-04-2011

oh, en ik zal Jasmien eens mailen vandaag, even kijken hoe het met haar is...


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 19-04-2011

maria,

ik krijg al kippenvel als ik lees over de foto van matilda die je in je lijstje wil doen.
ik ben momenteel al zo'n emotioneel wrak dus kan echt om alles janken. haha

ik ben inderdaad snel bevallen ja, ik moet wel zeggen dat ik thuis al wat weeen heb opgevangen hoor.
bij aankomst in het ziekenhuis zat ik bijna op 3cm ontsluiting. vanaf toen ging het rap!
ik ben benieuwd hoe ik het deze keer zal ervaren.
nu weet ik wat me te wachten staat en wat voor gevoel er opkomt op zo'n moment.

hier vandaag naar het uwv geweest. stelletje zeurpieten.
om na te kijken of mijn afwezigheid te maken heeft met de "zwangerschap". ( als gevolg van..)
na een gesprek zagen ze toch wel in dat dit niet zomaar iets was.
met 3 maanden nemen ze pas weer contact op,. dus ben er voorlopig weer vanaf.

heb geen puf meer om verder te reageren..
denk aan jullie!

oh ja, kim.. morgen is het de 20e he! haha


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 19-04-2011

Pfff dat zei het UWV bij mij dus ook maar uiteindelijk heb ik alleen maar belafspraken gehad en hoefde niet langs te komen! Zelfs niet bij een bedrijfsarts want mijn werk had al gezegd dat ik daar niet heen hoefde omdat ze wisten wat er speelde enzo! Echt top!!!

Ik heb de bevalling van semmy wel bewust mee gemaakt maar het is zo ontzettend snel gegaan dat het ook wel weer langs me heen gegaan is... Ik heb eerst thuis een uurtje weeën opgevangen en in het ziekenhuis aangekomen bleek ik al bijna zes cm te hebben! Na drie kwartier 10 cm en weer 50 minuten later was semmy er al dus had ook niet exht de tijd om er bewust van te worden!

Meiden, heb een van jullie een verdwaald ei gevonden?! Zo ja, stuur hem ff terug naar Beverwijk... Daar woon ik en daar hoort hij thuis... Kan hem nergens vinden...


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 20-04-2011

een mannelijke collega merkte net op: drink jij geen koffie meer? wist niet wat ik moest zeggen. eeemmm nee zei ik. dacht ik al zei hij en liep lachen weg. roep ik heel hard er achter aan, ( in de hoop om te redden wat er te redden valt), ja toch wel eentje per dag!
dat bedoel ik zei hij!
nou ik krijg die smile niet meer van mijn gezicht!Big Grin


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 20-04-2011

Whahahaaha echt he Devika?! Leuk man!!! En dat van een man! Haha!!
Hoe is het met je?

Kim en tam, Jullie lopen hoog zwanger te zijn met dit mooie weer.. Pfff medelijden!!! Houden jullie het een beetje uit zo?


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 20-04-2011

@ laura,
ja vond et knap dat hij dat opgemerkt had. mannen hebben daar normaal geen oog voor.
maar dit is een hele lieve collega die steeds een beetje op mij lette toen ik heel verdrietig was op werk. heb veel steun aan hem gehad.

en je ei is nog steeds zoek? en tis nog geen pasen! als ik em vind stuur ik et wel even door.
ben je nog wel volop aan het ovu testen? de aanhouder wint he!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 20-04-2011

Ja de aanhouder wint zeker!! Ooit komt het vast wel goed maar vooralsnog niet gevonden nee. Gister nog een ovutestje gedaan maar ze worden niet echt donkerder... Snap er niks van...

Lief van je collega zeg!! Dus die weet het nu wel! Haha!

Hier is semmy echt bekaf maar hij gaat maar niet slapen... Laat hem nu maar ff uitrazen in zijn bedje... Hij gilt de hele buurt bij mekaar!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 20-04-2011

@ Tam,
Ja het was inderdaad heel dubbel om rond te lopen in de prenatal. Was voor het eerst dat ik ook weer in een babywinkel was.
Maar ik hield me voor dat ik hier vaker zal mogen komen in de toekomst. Dat maakt et allemaal een stuk dragelijker.
Jij heb ook lekker genoten van je schommelbank. Heerlijk he met dit weer in de tuin!
En je bent lekker over de 35 weken!
Oh en je heb nog mooie foto’s op Britt* haar site. Ja ik ken het ww nog wel. Ik heb af en toe nog stiekem op haar site gekeken. zo mooi, hoop niet dat je dat erg vind.
Ik zal straks nog even naar de buikfoto’s kijken! Dank je!
En nee ik weet nog niet hoe ik het ga vertellen aan mijn familie. Ben ik nog over aan het nadenken.

@ Cyn,
Ja het is inderdaad heel fijn dat een deel van de familie het weet. Nu hoef ik tenmiste geen smoesjes te verzinnen. En iedereen leeft zo mee he.
Dat is zo mooi. Kan niet wachten tot mijn familie aan de beurt is!
En wat fijn dat het spugen minder is nu! Ja kan me voorstellen dat je geen tabletten wil. Ik ben ook echt huivering voor medicatie tijdens de zwangerschap.
Wat naar van de blauwe plekken op je been. Sad
En je heb je ticker aangepast zie ik! Wel fijn, nu weet je precies hoe lang je zwanger bent he!
Ik heb de mijne nog niet aangepast. Volgende week weten we precies hoe lang ik zwanger ben dan pas ik em wel aan.
Oh en ik lees dat nog niet iedereen het weet. Ja wij willen het ook alleen nog aan de ouders en broers en zussen van beide kanten vertellen. De rest van vrienden en zo volgen pas ver na de 12 weken.


@ Kersje,
En jij heb ook een mooie echo gehad! yeeeeh! Wat fijn dat jullie kleine mannetje goed op schema ligt. Dat is nou mooi nieuws!
En jullie weten nu 100% zeker dat het een jongetje is. Hihi, nu lekker allemaal blauwe kleertjes shoppen!
En oh ja met mij gaat het goed. kan niet wachten tot ik het vrijdag aan mijn fam. Mag vertellen!


@ Kim,
Nog steeds geen baby? Hihi! We wachten het in spanning af!!
Oh mijn eigen ouders vertel ik het dus vrijdag avond. Dan gaan we weer naar Rotterdam. De rest van mijn zussen en aanhang komen ook. Dan willen we het vertellen.
Weet alleen nog niet hoe. Ben ik aan et verzinnen.
En je vraag je af of je er emotioneel wel klaar voor bent om te bevallen omdat je veel aan Giel* denkt.
Weet je, ik vraag me af of we daar emotioneel wel klaar voor zijn. misschien niet. Die emoties komen hoe dan ook weer naar boven. Maar dat is ook niet erg.
Ik vind dat wij mogen huilen bij de bevalling/geboorte! Vreugde en tranen gaan nou eenmaal hand in hand bij ons. Laat het ook toe.
Ik denk zelf dat de overeenkomst wel degelijk aanwezig zal zijn. maar dat is niet zo erg. Je gevoel zal je op dat moment wel vertellen wat goed is en wat niet.
Ja ik denk dat Maria en Laura daar iets meer over kunnen vertellen!
En je bent zeker rijk hoor. Je heb al een dochter en straks een prachtige zoon! Het complete plaatje!

@ Laura,
Ik denk dat jou ei wacht op het stokje van Kim!!! Net zoals die van mij wachtte op die van Maria, hahaha!
Oh en wat erg van dat meisje in de juni forum. 2 meiden in de nov.forum kregen ook een mk met 7a8 weken.
Zo eng om te horen..dan besef je weer hoe kwetsbaar zo’n kindje is he.

En ja de aanhouder wint zeker! Nog even doorgaan met zoeken naar je ei. Tis bijna Pasen he dus die ei komt er ook!
En ga jij semmy maar lekker troosten hoor! Niet te veel laten huilen!

@ Maria,
Ik lees over hoe je vertelde over de bevalling en later het besef wat je echt kwijt bent. Die klap…ik kan het me zo goed voorstellen.
Ik heb dat van de week gehad, maar dan met de foto van Kaylash. Na maanden heb ik die weer gekeken. En dan komt weer het besef wat we echt kwijt zijn.
Maar wat jij beschrijft, ja ik denk dat we dat allemaal wel zullen hebben straks.
En de woorden van je schoonvader over Matilda. Ooh wat ontroerend! Ik denk dat hij ergens wel gelijk heeft hoor. Ik geloof namelijk wel in die dingen.
Maar weet je, of er nou wel of geen hemel bestaat, in je hart leeft Olivia voort. Jouw liefde voor haar leeft voort. Ik denk dat dat het allerbelangrijkste is!
Dat is het geen waar wij het de rest van ons leven mee zullen moeten doen, met foto’s en mooie gesprekken en herinneringen van onze engeltjes.
En ik lees nu wat je vertelde over het verwisselen van de foto van Matilda. Ooh wat een geluk dat je nu de echo mag omwisselen voor een echte fototje van haar! Wat een rijkdom is dat he!
En je heb lekker geshopt voor haar! Heerlijk! verwen haar maar lekker, dat is ze dubbel en dwars waard!


@ madelief,
Ik lees dat je moe was en last heb van hooikoorts. Voel je niet schuldig hoor als je even niet kan reageren. Je verwaarloost ons zeker niet! Iedereen hier begrijpt dat van elkaar!
Oh ik lees dat je de volgende dat weer meer energie heb! goed zo!
Ooh en nog 2 weken tot de 20 weken echo voor jou he! Ooh wat spannend meid! en het mag een verrassing blijven! Yes! Is helemaal spannend!
En nee mijn ticker klopt niet helemaal. Die zou 2 weken terug moeten. Maar ik pas em volgende week aan, dan weten we iets meer over de duur van deze zwangerschap!
En het aantal kindjes! Mijn schoonmoeder en schoonzusje zeggen dat het een 2-ling wordt! Nou ben benieuwd! Kan nog alle kanten op!
Ja, idd, bij alles in deze zwangerschap ga ik ook weer terug naar de vorige. Hoe we het toen vertelde. De tranen van iedereen. Dat is mij zoo dierbaar. Die zelfde tranen zag ik nu weer. Maar ook dubbel. Mijn schoonfamilie had het ook weer over Kaylash. Dat zij de laatste tijd ook veel aan hem denken maar zij durven dat niet tegen ons te zeggen.
Vond ik wel jammer, ik praat graag over Kaylash en waardeer het als andere dat ook doen.
En wat fijn om te lezen dat je zo’n mooie moment heb gehad tijdens het uiteten! Zo samen met je man en jullie kindje in je buik.
Oohh dat gevoel is onbetaalbaar he! Die gedachte! Ik hoop zo dat je dat besef steeds vaker krijgt en vaker van dat gelukzalige gevoel kan genieten!



mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 20-04-2011

Oh ja, mijn schoonmoeder vertelde dat zij en mijn schoonvader al eerder wiste dat ik zwanger ben.
Die meneer in de tempel, die bij mij had aangevoeld dat ik zwanger ben. Dat is een vriend van mijn schoonvader.
Hij had beloofd tegen niemand te vertellen maar is toch die dag stiekem naar mijn schoonvader geweest en hem gefeliciteerd. Mijn schoonvader natuurlijk aan mijn schoonmoeder verteld. En nee, ik vond het eigenlijk niet zo erg. Ik heb na de geboorte van Kaylash veel aan hun gehad. mijn schoonvader heeft destijds veel om zijn kleinzoon gehuild.
Vond het nu ook wel mooi dat hij een van de eerste was die het mooie nieuws hoorde.

Meiden, ik lees hier dat iedereen auto rijd enzo. Weet je, ik durf dat niet meer.
Sind we terug zijn uit Amerika ben ik niet meer achter het stuur gekropen. Ben daar heel bang voor. Weet niet waarom. Bang dat ik een ongeluk veroorzaak als ik even wegdwaal met mijn gedachte. Misschien ook een angst omdat onze vakantie een flydrive was, dus veel in de auto. ik weet et niet maar durf et niet meer. Raar he..

Verder gaat het hier prima. Ik eet nog steeds te veel. Ach ja..beter dat dan helemaal niets denk ik dan.
Gaan jullie nog wat leuks doen van het weekeind?
Ik heb zoooo’n zin in weekeind!
Vrijdag avond gaan we naar Rotterdam. Blijven slapen bij mijn ouders.
Zaterdag met mijn 3 zussen naar een beauty verwendag. Onze mannen gaan naar de autorai. En savonds met z’n allen naar een feestje.
Daarna blijven een zusje en haar man en baby samen met ons slapen bij mijn ouders ( deze zusje woon in almere vandaar dat ze ook blijft slapen)
Mijn 2 andere zussen wonen in de buurt dus die gaan naar huis. En zondag met z’n allen Pasen vieren bij mijn ouders.
En sávonds terug naar huis.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 20-04-2011

Dit is ook een meisje uit het november forum! Tara is der nickname... Misschien bedoel jij dezelfde... Vind het echt triest voor der!

Kheb semmy net in de achtertuin in bad gedaan! Hij vond het heerlijk! En nu slaapt ie als een roos!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 20-04-2011

Meiden, kom net helemaal ontdaan van mijn werk. Onverwacht het gesprek over de arbeidsvoorwaarden na mijn verlof gehad. En we zijn er uit: ik ga per 1 januari uit dienst. Heel gek, maar het is goed zo. Het lucht me onwijs op eerlijk gezegd. Zij willen zich niet aan de regels houden en zijn daar koppig in, ik wil niet toegeven en ben daar koppig in. We komen er dus niet uit, we zijn het niet eens. En dan gaan ze dus een voorstel maken om me te ontslaan. Zo gek.... want ik weet dat dit de beste en rustigste oplossing is. Dat ik het de laatste tijd niet naar mijn zin had. Maar ik heb daar ook 3 jaar met heel veel plezier gewerkt en alles gegeven. Nu stopt het. Het geeft me wel veel rust. Nu kan ik rustig me op mijn zwangerschap gaan focussen en heb ik straks financieel de ruimte om wat langer thuis te blijven. En dan rustig een andere baan te gaan zoeken. Pffff.... ga hier even van bijkomen....

Kom morgen verder schrijven...

x


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 20-04-2011

dames, schrijf morgen meer maar wil me effe melden hihi. LAura, als ik je ei tegen kom stuur ik hem die kanten op hoor.....en davika: fijn dat je je goed voelt onder de beslissing. Nu een andere focus.

Hier niet zo lekker. Hooikoorts kost veel energie en daarnaast niet zo lekker. Veel last van rugpijn.Maar morgen is morgen en dan kan dat weer allemaal anders zijn....tot morgen.
liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 21-04-2011

Ben hier een beetje heel erg van slag..
Mijn zus vertelde net dat de kans dat zij en mijn zwanger nog kinderen krijgen extreem klein is.
Doordat bij mijn zwagers de testikels niet goed waren ingedaald is er een verwijderd.
Nu is er ook geen levend zaad gevonden bij hem. Ze zijn doorgestuurd naar Gent.
Daar wordt bepaald of ze nog een kans maken. In Gent zouden ze voor een TESE kunnen gaan, maar omdat mijn zwager onlangs is geopereerd ( verwijderen van die ene bal die niet was ingedaald) is de kans heel klein dat hij nog een tese mag…
Vind dit zo verschrikkelijk voor hun….
En ik zou morgen ons mooie nieuws gaan vertellen.. nu durf ik het helemaal niet meer..



mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 21-04-2011

Oh Devika, wat erg voor ze! Ongelofelijk wat en klap moet dat zijn. Ik hoop zo dat ze nog iets kunnen.

Ik weet niet of ze dit als optie zien, maar mijn man en ik zagen het ook altijd als optie om voor donorzaad te gaan. van iemand in onze omgeving. Mijn man zei altijd: als het niet mijn eigen kind kan zijn, zolang het in jouw buik gedragen is, vind ik het goed. Dit is misschien nu echt nog een brug te ver....

Kan me helemaal voorstellen dat je jouw nieuws niet durft te vertellen, maar mijn advies: doe het wel! Ik voelde me steeds zo naar dat iedereen me maar ontweek en het nieuws pas kwam vertellen als ze het echt niet meer verborgen konden houden omdat iedereen wist dat onze kansen zo klein waren. je voelt je genegeerd. Ondanks je eigen verdriet wil je wel onderdeel uitmaken van het leven van je vrienden en familie en daar horen dit soort berichten bij.

Sterkte, ook aan je zus en man! heb met hen te doen zeg.....

x


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 21-04-2011

Oh Devika, wat erg voor je zus! Sad wat moet dat verschrikkelijk zijn om te horen van een arts...jakkes jakkes. En je wilde het morgen gaan vertellen? oh jee....ik snap dat je dat nu niet meer zo durft. Misschien een paar dagen wachten en dan alsnog vertellen? het is beter dat ze het van jou horen dan van een ander en je kan er toch bij vertellen hoe erg je het vind? maar dat zullen ze wel aan je merken denk ik, voor jou als zus is dit natuurlijk ook verdrietig nieuws. Maar jouw zus weet ook als geen ander hoe het afgelopen jaar voor jou is geweest...als ze een beetje op jouw lijkt gunt ze jou het allerbeste, toch? en ja, het zal confronterend voor haar zijn, maar ook heel mooi want ze wordt weer tante! :-D
Maar het is wel moeilijk zeg...pffff Confusedhock: sterkte!

Lieve Madelief, wauw! Confusedhock: je gaat uit dienst? jeetje!!! Hoe voel je je nu je er een nachtje over geslapen hebt? ik kan mij de opluchting zo voorstellen! je zat er zo tegen aan te hikken de laatste weken, nu weet je waar je aan toe bent, je weet dat het stopt in januari en als ze met een beetje leuk voorstel komen dan kan je inderdaad even thuisblijven en rustig een andere leuke baan zoeken. Ik denk dat dit je heel veel rust gaat geven. Je was ook behoorlijk gestrest de laatste tijd, of niet? Die zwangerschap en dan als het op je werk ook niet lekker loopt, dan nog een huis bouwen.....het is wel veel allemaal. Ik ben blij voor je dat deze stap is genomen, het geeft je vast wat meer rust...goed zo!!! :mrgreen:

Tam, lekker aan het snotteren en niezen meid? ieuw! Confusedhock: Heb je een beetje goede nachtrust gehad?

Kim, ik denk aan je, hoe is het met de buik?

liefs,
Maria xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 21-04-2011

@ Madelief en Maria,

Dank je wel voor jullie lieve reacties.
Ja ik weet niet of mijn zus en zwager wel een donor willen. Mijn zwager is nl enig kind. Dus geen broers om het aan te vragen.
Ja, als het mij en mijn man overkwam zouden wij zeker ook open staan voor donorzaad.
Maar mijn zus en zwager zijn aders denk ik.
Vind dit zo moeilijk, alle plezier voor het weekeind is weg. Durf et niet meer te zeggen.
Ik ga het wel vertellen hoor, dat moet wel. Maar ik ga niets meer met cadeautjes enzo doen wat ik van plan was. Denk dat ik het gewoon zeg.
Ik weet wel dat zij en haar man heel blij voor ons zullen zijn. ik heb destijds veel steun van ze gehad en zij gunnen het ons van harte. Dat weet ik zeker!
Maar ik zou haar zo graag die pijn en verdriet willen besparen…ppffff…

@ madelief,
Ooh wat een stap meid dat je zo eruit stapt! Maar ik lees dat je daar een heel goed gevoel over heb.
Fijn hoor! Nu heb je alle tijd om je volledig op de zwangerschap en straks jullie kleintje te richten. Heerlijk hoor, die zeeën van tijd.
Ik vind je echt dapper hoor dat je deze beslissing genomen heb!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 21-04-2011

Madelief, wat fijn dat je er een goed gevoel aan over houdt zo met je werk! Het lijkt me wel lastig maar dit is inderdaad wel even de beste beslissing! Ga maar lekker genieten van je kleintje, das toch het mooiste wat er is!

Devika, getsie!!! Wat ontzettend naar van je zus! Dat lijkt me Zoooo vreselijk te moeten horen! Ik probeer me dan zo voor te stellen dat ze dat tegen mij zouden zeggen... Bah!!! (voordat ik zwanger raakte bedoel ik dan he) nu weet ik wat voor moois ze moeten mis lopen... Ik hoop dat ze open staan voor andere opties en dat ze alsnog een wondertje mogen krijgen!

Hier, semmy is de hele dag al de hele boel bij mekaar aan het gillen... Word langzaam aan een beetje gek van hem. Nu ligt ie in bed en ik ga ook even mijn oogjes toe doen want ik heb het ff helemaal gehad!

Kim!!! Hoe is het?!?!

Tam, gaat het bij jou ook nog een beetje?

Kersje Cyn en Maria ik denk aan jullie ook hoor!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 21-04-2011

kersje; klagen mag zeker, zelfs voor het goede doel. Je hebt wel een leuk en druk weekend gehad. Lukt het
wat met slapen?

maria; wat heerlijk die kleertjes shoppen. DAt lijkt me ook zo fijn. O wat zal ze verwend worden haha.
heb je jasmien nog gesproken?

cyn; ik ben toen ook naar het uwv gemoeten, maar daarna niet meer. De rest regelde de arbo. Ze belde alleen
pas nog omdat de laatste 4 weken voor mijn verlof nu weer uit een ander potje komen aangezien het met deze
zw te maken heeft. Ingewikkeld allemaal en iets waar je niet mee bezig wilt zijn.

laura; dat ging snel die bevalling van semmy. Kan me voorstellen dat er dan veel langs je heen gaat.

devika. slimme collega heb je haha. Je bent trouwens meer dan welkom op britt* haar site hoor. Lief van je.
Oh en wat lees ik? Wat erg voor je zusje. Verschrikkelijk. En nu moeten ze ook naar GEnt? Ze kunnen daar wel
veel, maar ja.....ik snap goed hoe je jevoelt over het vertellen. Maar ik denk wel dat ze het wilt weten.
Die beslissing moet je zelf nemen met je man.....suc6 daarmee meid. Maar jullie hebben wel een close familie volgens
mij. En hun wilde jullie pijn toen ook wel wegnemen...helaas gaat dat niet. pff heftig!

madelief; meid, wat ben je sterk zo met je werk en je kijk erop. Die andere baan komt wel hoor. Nu dit kindje.

kim, hoe is ie?

Hier: een hele slechte nacht gehad. Ik dacht echt dat het begonnen was. Het waren nog wel lichte weeen, maar er
zat wel regelmaat in.....maar ineens hield het op! zo raar. Nu verlies ik steeds weer slijm en oud bloed.
Onze meid beweegt verder goed. Pfff, wat een gerommel steeds. Had ik bij britt* echt niet. Voor hetzelfde
begint het vanavond, maar het kan zo ook nog weken duren. afijn, meer dan afwachten kunnen we niet.
Hooikoorts is een ramp. Ik loop steeds van binnen naar buiten om effe bij te komen haha. ach, heb toch
niet veel meer te doen. Ja, ben effe naar de speelgoedwinkel geweest om een mooie speelvlinder voor de kleine.
HAd ineens zin om iets voor haar te kopen haha.


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 21-04-2011

Lieve Dames,

Morgen is mijn manlief vrij, dus heb ik dan even tijd om te reageren op jullie allemaal.
Nu ga ik mijn bedje opzoeken.Nog steeds gerommel hier en ben doodop.
Als ik volgende week donderdag niet bevallen ben, gaan ze kijken of ze me kunnen strippen.
In elk geval een vooruitzicht.
Kom morgen snel terug naar jullie.
xxxxx


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 22-04-2011

Kim is die babyboef van je er nou nog niet?!?! Over een paar daagjes denk ik mijn ei te vinden dus dan moet je toch echt dat stokje door geven aan me hoor! En anders wacht ik op tam! Maar meiden wat zullen jullie het zwaar hebben met dit weer! Pfff ik zie mezelf alweer Kachelen in die hitte toen vorig jaar. Niks aan!!

Hoe is het verder met jullie allemaal? Ik ga zo weer fijn hupsen in de dansschool dus dat zal wel weer vreselijk benauwd zijn...


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 22-04-2011

hey Kim, hoe is het meid? je gaat over twee dagen bevallen! :mrgreen: de 24e toch?:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Ohhhh wat spannend allemaal! hij komt bijnaaaaaaa!!!!!

Tam, trek jij het nog een beetje in die hitte? Ik heb Jasmien gemaild maar (nog) geen reactie....ik hoop dat we binnenkort alsnog wat horen.
Maar wat spannend dat je dacht dat het begonnen was! :-D ik had dat ook toen, weet je nog? ik baalde zo dat het niet doorzette! en hoe is het nu? is het rustig?

Devika, heb je het nog verteld aan je zus? of ga je dat dit weekend doen?

Laura, lekker gedanst?

Hier gaat het lekker, ik wandel lekker met Matilda, veel bezoek gehad vandaag en lekker onder de parasol gezeten. Matilda is begonnen met "praten" , zo lief! ze kraait heel lief als je tegen haar praat....oh meiden, zo geweldig! Ze slaapt ook nog steeds zo lekker. Gisteren heeft ze om 21 uur de laatste voeding gehad en sliep ze door tot 5 uur 'smorgens! Ik had mij geen lievere en zoete baby kunnen wensen.

liefs en fijn weekend alle dames!
Mariax


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 22-04-2011

onze matilda de kletskous hihi.........lachen.

Hier is het wel te doen hoor met het weer. Goed de schaduw opzoeken en ook af en toe binnen, want met mijn hooikoorts kan ik toch niet lang buiten zitten. Maar er zijn hier al dikke spetters gevallen en ziet erg donker. Gaat nog wel meer vallen. Laat het dan alle stuifmeel maar eens goed wegwassen en morgen weer mooi dan haha.
Wel wat meer last met dit weer van wat vocht in mijn voeten. Is niet veel maar toch....

Verder geen gerommel vandaag. Tja......in de verte van de onweer, maar niet van de kleine meid haha. MAar wat niet is kan nog komen?!?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 22-04-2011

Jeutje wat is he hier toch spannend met twee meiden die bijna hun bengel mogen ontvangen!!!

Ja ik heb lekker gedanst hoor! We hebben vast de kleding gepast wat we met de uitvoering aan gaan doen dus dat is leuk!!! Alleen beetje jammer dat die buik me nog zo in de weg zit... Maar ja kan er niet heel veel aan doen... Zal altijd wel een restje over blijven ben ik bang!

Slaap lekker lieve meiden!


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 23-04-2011

ja zo'n buikje, ik ben nu druk bezig, train om de dag. Ik zal en wil die buik weg hebben. Ik heb nooit een buikje gehad en wil hem nu ook weg hebben. Ik moet alleen geduld hebben, het duurt echt lang. Maar ik doe ook nog niet echt zware buikspieroefeningen, daar is het nog te vroeg voor merk ik, mijn rechte buikpieren zijn nog niet terug geschoven. Doe wel pilates. Ik ben nu al 13 kilo kwijt! Nog 5 kilo en dan zit ik op mijn startgewicht. En dan nog de 3 eraf van de zwangerschap van Olivia.

ooohhhh ik ben goed bezig jonguh! :-D


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 23-04-2011

Goedemorgen lieve meiden!

Hoe gaat het met mijn forumvriendinnetjes? Hopelijk hebben jullie allemaal als roosjes geslapen! Ik was natuurlijk wel weer een beetje vroeg wakker vanmorgen, maar ik ben weer lekker vrij, dus dat maakt niet uit. Ik hoef woensdag pas weer te werken, heerlijk! Nog 8 weken tot mijn verlof, dus dat gaat echt opschieten nu…

Maria, wat heerlijk om met dit weer zo buiten te kunnen wandelen met je o zo lieve kleine Matilda-meisje. En wat lijkt me dat geweldig dat ze terug gaat ‘praten’!:-D Wat gaat de tijd toch snel, hè?
Je vroeg of ik nog dagelijks aspirine neem: ja. Tot week 36 moet ik daarmee door blijven gaan. Daarna stoppen (omdat het bloedverdunners zijn en dat is niet handig als je gaat bevallen).
Wat ben je trouwens al veel afgevallen! Bij mij komt er alleen maar bij, uiteraard (nu al 7 kilo!). En mijn buik is zo groot (voor mijn gevoel dan). Ik krijg ook vragen als: “hoe lang moet je nog? O, zo lang nog???” Dat is zo het tegenovergestelde als bij Puck, toen veel mensen zeiden dat ik zo’n kleine buik had…En nu zit ik koekjes te eten bij mijn kopje thee (foei foei, van die lekkere Scholiertjes van Lu…ConfusedhockSmile. Ik ga ze gauw even weg leggen! Zo, ook weer gebeurd. Ik heb wel even een banaan gepakt, want ik heb toch wel honger, hoor!
Hoe dichter mijn verlof en bevallingsdatum nadert, hoe dichterbij jouw eerste werkdag is, realiseer ik me nu! Dus voor jou mag die tijd vast nog lang duren!
O, en wat heerlijk om zo te kunnen shoppen voor je kleintje…
Heb je trouwens inmiddels nog iets gehoord van Jasmien?

Madelief, wat heftig dat gesprek op je werk! :-o Ik ben blij dat je ‘tevreden’ bent met de uitkomst. Meid, het is ook een rijkdom om straks zelf te kunnen bepalen wanneer je weer gaat werken (zolang de portemonnee het toe laat natuurlijk). Maar ik kan me ook voorstellen dat het vreemd is dat dit nu gaat gebeuren, terwijl je je drie jaar zo hebt ingezet voor je werk…Het kan raar lopen, hè? Hoe gaat het verder met je? Nog steeds zo moe?

Devika, wat ontzettend verdrietig voor je zus en haar man! Hopelijk kunnen ze in Gent nog iets voor ze doen! Ik kan me goed voorstellen dat het je nu zwaar valt om jouw nieuws te vertellen. Maar wat de andere meiden ook zeiden: ze weten hoe moeilijk jij het hebt gehad en zullen zo blij voor je zijn, ook al confronteert het henzelf met hun eigen verdriet. Ga je het vandaag vertellen? Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat / gegaan is!
O, Devika, wat een oplettende lieve collega…:-D

Tam, wat een gedoe met die hooikoorts, meid en ook nog last van je rug!:-o Heeft de regenbui nog geholpen? En bij jou leek het te gaan beginnen en is het weer gestopt…o, wat spannend! En je bent nog wat gaan kopen voor jullie kleine meid, haha.
Hier zijn we druk bezig met de kinderkamer. Onze nieuwe kast is gemonteerd en nu zijn we bezig met het leeghalen van het kamertje, zodat we kunnen gaan verven en inrichten! Oké, mijn vriend is heel druk bezig en ik help voornamelijk mee vanuit de stoel… Het is fijn om zo bezig te zijn met de komst van onze kleine man. Maar ook confronterend. Gisteren kreeg ik een enorme huilbui, omdat ik hem zo wild voelde schoppen. Ik werd er blij van, maar ook verdrietig, omdat ik dat met ons meisje heb moeten missen. Vlak voordat we bij haar slecht nieuws kregen waren we toen ook begonnen aan de kinderkamer en ik merk dat ik het daar nu toch ook wel een beetje moeilijk mee heb.

Laura, heb je lekker gedanst? Was het heel erg warm??? Ben je naar de sauna geweest of gaan dansen, hihi??? Kan Semmy al heerlijk een beetje buiten spelen? Lijkt me zo leuk om lekker met je kindje buiten te genieten. Ik lees dat Semmy de hele tijd zat te gillen en dat je er gek van werd…ja, dat is de andere kant, hè? Toch zou je niet meer anders willen!
En waar blijft dat verstoppertje spelende eitje toch? Het is bijna Pasen hoor, het feest der eieren, haha (onder andere natuurlijk, hihi).:mrgreen:

Kim, jeetje meid, je gaat nu toch richting de 40 weken, hè? Sad Ik blijf hopen dat je snel mag bevallen, hoor! Lijkt me zo naar voor je om zo rond te lopen (voor zover je dat nog echt kunt)…En dan is dit weer helemaal geen zegen. Kun je het nog een beetje koel houden in huis? Nog even, meis, en dan mag je je prachtige zoon in je armen houden!

Cyn, gelukkig ben je weer even een paar maandjes van het UWV af. Dat is nou echt stress die je niet kunt gebruiken, hè? :-?
Jij bent echt snel bevallen van Wesley, zeg…ja, hoe zal het deze keer gaan, hè? Iedere bevalling schijnt weer heel anders te zijn, zeggen ze. Soms denk ik wel eens aan het moment dat ik zal bevallen en dit kindje in mijn armen zal mogen houden en dan komen er bijna altijd tranen. Dus ik stel me zo voor dat het een heel emotioneel moment zal worden! En niet in stilte dit keer, maar met veel geluid, denk ik! Maar ik weet het natuurlijk niet, we zullen het wel zien.
En gaat het nog steeds beter met het (niet-) spugen? En allemaal blauwe plekken, aiaiai…Confusedhock:

Ik hoop dat jullie allemaal een plezierig paasweekend zullen hebben, meiden. Met al jullie dierbaren dichtbij.
Wij gaan vanmiddag naar een feest van mijn vriendin en haar vriend om te vieren dat ze 12,5 jaar bij elkaar zijn (ze zijn niet getrouwd). Mijn vriend gaat ook optreden met de band (de vriend is de drummer, dus hij speelt op zijn eigen feest, haha). Ik heb voor de gelegenheid een nieuwe feestjurk gekocht en heb er zin in om mijn buik te showen! Smile
Verder houden we het met Pasen rustig (lekker verder aanrommelen met de babykamer).

Veel liefs en een knuffel,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 23-04-2011

devika, denk aan je dit weekend...een weekend wat dubbel is met zo'n mooi nieuws van jullie en het
verdrietige nieuws van je zus.

cyn; hoe is het ermee? Nog steeds zo misselijk? Gaat dat dan wel lukken met de paaseitjes?

laura; tja, een buik is moeilijk weg te krijgen. Maar met dat dansen zal er ook wel afgaan. Tja...als dat
het enige is. Ik heb altijd wel een buik gehad dus dat maakt het ook wel anders.

maria; ik zou ook wel zo'n lieve en zoete baby willen hihi. Deze meid is steeds op de verkeerde momenten
wakker dus ben benieuwd haha. Maar ze is meer dan welkom....zoet of ondeugend! En ook al zoveel gewicht
kwijt net als laura. Ik ben met britt* niet veel aangekomen (7 kg) en die was er vlug af. Nu weet ik het
eigenlijk niet. Maar eh....ik heb genoeg reserves dus....wie weet gaat er wel wat af als ik straks (hoop ik)
heel veel wandelingen mag maken met onze meid.

kersje; o wat leuk met het kamertje. En ook zo dubbel. Dat zal wel zo blijven. Wij hebben wel britt* haar meubelen
maar de kamer verhuisd naar de andere kamer zodat het toch niet hetzelfde zou zijn snap je? En geen ruzie met kersjeman
met het in elkaar zetten? Weet nog goed dat wij wel eens gemopperd hebben haha. En een leuk weekend voor de boeg.
Lekker showen in je jurk. Wel een foto van maken om later aan je ventje te laten zien hoe mooi mama er uit zag.

kim, meid. Bijna bij de volle 40 wk. Hoop echt dat het vanzelf gaat beginnen. Lok hem maar met paaseitjes.

Hier een lekkere slaapnacht gehad. Prima. Mijn suiker staat steeds wat laag...dus kan me hier en daar wat
permiteren. Gisteren een ijsje op, hmmmmmmmmm. Mijn ventje heeft een feest vandaag met de mannen (van mijn broer
die 30 is geworden) dus zal hem weinig zien vandaag. Ga naar mijn ma met de zussen en mijn nichtje.
Heeft hier jammer genoeg weinig geregend nog dus helaas ook veel binnen met de pollen.
O ja, mijn zus heeft nog een ehco gehad. 13 weken is ze nu en het gaat nog steeds goed. ZE mag nu stoppen
met de hormonen en verder bij de vk. Bel blij voor haar. Fijne pasen dames (hier zonder chocolade helaas haha)


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 23-04-2011

Nog geen baby geboren hier?!

Mijn ei is spoorloos... Ik ga hem opgeven voor opsporing verzocht... Nee maar ik snap er echt niets van!

Vandaag heb ik lekker geshopt met mijn beste vriendin in Amstelveen en heb echt zo'n onwijs leuk jurkje gekocht!!! Ga hem aan doen met de bruiloft van mijn zwager en schoonzus maar oh wat is ie mooi!!!
Heb echt een hele leuke dag gehad! Semmy heeft zich ook heel goed gedragen! Moest hem tijdens de lunch wel ff zoet houden met fruitpotje en broodkorst en soepstengel haha! Maar het is gelukt! Ben trots op hem!
En idd weet niet meer wie het zei maar ook al zeuren en huilen ze veel, ik zou nooit meer anders willen en ik zou er nog wel minstens 1 bij willen!! Wil graag een groot gezin dus nu nog 3 zou mijn wens zijn!...

Vandaag heb mijn mannetje samen met een goede vriend van ons bij ons binnen geschilderd en de nieuwe rolgordijnen opgehangen. Jeetje wat is dat mooi geworden zeg!!! Ben echt helemaal happy!!!
Lekker boeiende info he?!

Maria wat een heerlijk weer zo he met die kleintjes! En jeetje 13 kilo al!! Nog vijf te gaan! Ik ook... En dan te bedenken dat ik er twee weken geleden nog maar 3,5 te gaan had... Die stomme paaseitjes ook... Geef mij maar gewoon MIJN ei!!!

Ik ga nu slapen want ik ben echt moe nu... Doei lieverds!


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 24-04-2011

Lieve Dames...

Ik hou het kort, maar wil julie heel even snel laten weten dsat onze zoon onderweg is...
Een half uur geleden zijn mijn vliezen gebroken.
Ik heb nog geen zware weeén, maar ze beginnen wel te komen.
Duim voor me meiden, want ik voel me ineens toch een klein beetje angstig.
Ik laat jullie weten wanneer hij geboren is.


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 24-04-2011

oh Kim, wat spannend! Een paaskindje! Lieverd, natuurlijk denken we aan je. Komt allemaal goed en voor je het weet heb je dat knappe mannetje in je armen........misschien wel al als ik dit typ, want zie nu het tijdstip pas.

Ik vind het al spannend voor je haha en ik ben niet eens zijn mama, maar forum-tante. YOU GO GIRL!
(ps hier rustig dus......en laura, misschien vind je zo via kim nog net op tijd je ei als ze het stokje doorgeeft)

liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 24-04-2011

oh Kim! ik krijg helemaal kippenvel! :-D hij komt er aan!!!!!!! iehhh moet er bijna van huilen.
Ja lieverd, ik begrijp zo goed dat je je angstig voelt, het is ook ontzettend spannend om te bevallen. Ik wens je alle kracht toe, dat het maar een mooie en gezonde bevalling mag worden voor jou en je lieve knulletje. Zet em op! je kan het, je kan het!!!!!!!!

heel veel liefs en dikke knuffel, en ik zal de hele dag aan je denken.
Maria xxxxx


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 24-04-2011

en alle andere meiden, vrolijk pasen!

[Afbeelding: mvspb5.jpg]


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 24-04-2011

Aaaahhh Kim wat spannend!!! En wat ontzettend leuk dat je het ons nog ff gauw liet weten!! We blijven checken hier!!!

Maria ach wat een schatje heb je toch!!! Echt een lieverdje!!

En ik ben bang dat ik op tam moet wachten... Nog steeds geen sporen van een ei...


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 24-04-2011

oeh kim! wat spannend.
natuurlijk denken we aan je! ik baal ervan dat ik dit nu pas lees haha.
ik hoop dat je nu rond deze tijd misschien al wel bent bevallen.
en dat je lekker ligt te genieten van je heerlijke zoon.
ik denk aan je en hoop dat alles goed verloopt.

tam trek je het nog een beetje met die buik in dit weer?
hoop dat je lekker kan genieten van het weertje.

maria, wat een heerlijk kind heb je toch! echt een geweldige foto!

laura, ik zie dat je geslaagd ben voor een mooie jurk.
en er is weer geklust in huis lees ik. lekker!
dit weekend ook lekker kunnen genieten van het weer?

madelief hoe was jou weekend?

devika, hoe reageerde je ouders? denk dat je het nu al wel hebt verteld.

kersje, hoe is het met jou? ook zo lekker kunnen genieten van het zonnetje dit weekend?

ik heb een heerlijk zonnig weekend achter de rug.
bbQ aan, en lekker in de tuin bezig geweest.
ik heb niet ver terug gelezen maar zal dit later doen.

kim, ik ben zo benieuwd hoe jullie mannetje gaat heten..Smile

liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 24-04-2011

O, Kim, wat spannend! Ben zo benieuwd hoe het gaat...Ik hoop dat je je kleine man inmiddels in je armen mag houden! :-D

Maria, wat een lief paashaasje heb jij, zeg :mrgreen:

Alle meiden, dikke paasknuffel!!!

Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 24-04-2011

Lieve Dames...daar ben ik even.
Wil jullie laten weten dat vanmiddag om 14.25 uur onze zoon Ties geboren is.
Hij weegt 3925 gram en het is hollands glorie en ook zo lief.
Ties en ik hebben het heel zwaar gehad, dus ik hou het kort.
Laat jullie snel weten hoe het is gegaan.

heel veel liefs Kim


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 24-04-2011

oh kim!
van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
geniet lekker van jullie mannetje en we horen je snel!

echt super van je dat je ons wat laat weten. erg lief!

tot snel


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 24-04-2011

Oh Kim, gefeliciteerd met jullie lieve Ties! wat een leuke naam!
Ohhhh ben zo blij! :-D
Ben ook heel benieuwd hoe het gegaan is en hoe je je voelt, dat horen we later allemaal weer. Voor nu gefeliciteerd! ook voor manlief en voor kleine Dana die nu grote zus is....zo leuk!


kus,
een hele blije Maria


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 24-04-2011

oh en meiden, ik kreeg net mail van Jasmien, ze is op 13 april bevallen van een mooie dochter genaamd Elisa :-D

Mariaxx


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 24-04-2011

Hee Kim van harte gefeliciteerd met je zoontje!!! Ben heel benieuwd naar je bevallingsverhaal maar dat komt wel. Nu lekker genieten van je gezin!

En wat fijn om te horen dat jazz ook bevallen is en dat alles goed gaat!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 24-04-2011

ik wilde toch even kijken voordat ik ging slapen (kom net thuis) en wat fijn te lezen dat alles goed is met Ties..........de rest komt later. Dit is het belangrijkste. O wat ben ik blij voor je Kim, ik kan ook niet wachten tot ik zusje in mijn armen heb.
Een hele dikke knuffel voor jou en je gezinnetje van 3.

En jasmine gelukkig ook goed nieuws. Dat er naast het verdriet zo'n geluk mag zijn doet een mens naar woorden zoeken.

Tot morgen.....liefs (en maria, die foto.......wauw, wat een modeletje is ze)


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 25-04-2011

O, Kim wat geweldig!!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie Ties!!! Hiep hiep HOERA!!!:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Rust lekker uit, geniet van je kindje en we horen je nog wel, meid.
Wauw, een paaskindje...

Heel veel liefs van (tante) Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 25-04-2011

Ben nog steeds in een jubelstemming omdat Ties geboren is! :-D

Tam, je zegt het mooi, het doet je inderdaad naar woorden zoeken als je beseft waar we vandaan komen en dan zoiets moois mogen ontvangen....het is erg ontroerend.
aaah....zucht...:-D ...ben zo blij voor haar!

en jij Tam, nou jij binnenkort! ohhhhh! begint het niet helemaal te kriebelen en spannend te worden als je het prachtige nieuws van Kim leest?
Ik zat vanmorgen aan onze kindjes te denken, onze kindjes die er niet meer zijn. Ik merk dat de geboorte van Ties een hoop emoties los maakt. Ik moest terug denken aan de geboorte van Olivia en Matilda. Het is gewoon zo'n emotionele gebeurtenis als je je kindje in je armen mag houden voor het eerst.

Nou meiden, manlief, kindje en ik gaan wandelen in het A'damse Bos, geitjes knuffelen :mrgreen:
Fijne dag allemaal!


liefs,
Maria xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 25-04-2011

ja maria, ik was ook erg emotioneel toen ik las dat Ties geboren was. Ik gelijk naar mijn man toe om te vertellen haha. Je leeft zo mee met elkaar en bent zo blij. Zoals ze wel eens zeggen: blij dat er een pakketje goed bezorgd is. Daar komt zoveel gevoel bij kijken dat woorden idd niet altijd genoeg zijn.

En ja....o, wat kriebelt het dan ook bij mij. Ik heb het moeilijk zo de laatste dagen. De angst....onzekerheid. Tja, denk niet dat ik dat moet uitleggen. Ik zou zo graag na het verdriet van mijn engeltje en mijn sterretjes ook weer eens willen "genieten". Ik weet dat dat langs elkaar heen kan leven.
mijn man is ook gespannen merk ik. Maar er zit niks anders op dan afwachten en hoop houden. Ze beweegt lekker...heel mijn buik schud, haha.
Maar verder is het rustig de afgelopen dagen.....geen voorweeen meer of wat dan ook. Voel me zelfs best fit en lekker soms (naast de hooikoorts dan).

Fijne 2e paasdag dames voor jullie allemaal, de engeltjes en de bengletjes en TIES: welkom in onze forum-familie hihi


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 25-04-2011

YEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!! Woehoe, wat een feest! Ties is gezond en wel op de wereld gekomen! Wat een heerlijk nieuws om zo in het zonnetje te lezen!!!

KIM VAN HARTE!!!!!! Ook aan je man en Dana natuurlijk, ben zo benieuwd hoe alles gegaan is en hoe Dana haar broertje vindt!

Heerlijk bericht zeg! Ik ben gisteravond terug gekomen van een kleine paastour. Allemaal leuke dingen. Ik dacht: nu eerst kijken, mischien is er wel nieuws! En ja dus. Nu moeten we weer weg voor een paasbrunch. Tot later!

x


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 25-04-2011

Haha onze forum familie!!! Die breidt zich lekker uit zo! We hebben al een grote forum familie met de engeltjes en Dana was er natuurlijk ook al maar nu ook semmy (sorry dat ik hem als eerste noem maar hij is er als eerste bij gekomen...) matilda, dochter van jazz, weet ff niet hoe ze heette en nu ties er al bij! En dan komen er nog 5 bij! Wauw!!! We worden de grootste familie van Nederland!!!

Maria geniet van je dagje in het Amsterdamse bos! Wil ik ook wel een keer heen met het gezin. Lekker wandelen!!

Kim ik hoop dat jullie al lekker thuis zijn en dat je je lekker kan laten vertroetelen!

De rest geniet lekker van het mooie weer en ik snap de emoties wel die hier los komen! Het blijft ook altijd wel een spannende maar zeer bijzondere gebeurtenis!


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 25-04-2011

Laura, ze hebben in het A'damse Bos ook een groot kinderbad (buitenbad), dat water is ongeveer 15 cm diep, daar kan je heerlijk me Semmy in poedelen als het warm is! :-D


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 25-04-2011

He meiden!

Kim, nogmaals gefeliciteerd met de kleine Ties! Oh, wat heerlijk moet het zijn dat hij nu in je armen ligt!

Maria, hihi, je bent nogal vastbesloten over je buikje! Knap hoor dat je zo hard aan het trainen bent! Die foto! Oh, wat is Matilda toch een mooi meisje! Echt zo schattig! En al zo anders dan in het begin. Wat gaat het toch snel!

Oh, wat leuk dat je wat van Jasmien hebt gehoord! Een dochter! Als je haar terug mailt, feliciteer haar dan ook van mij?

Cyn, jij ook al zo'n lekker zonnig weekend achter de rug! Hoe voel je je verder? Hoe is het met de misselijkheid?

Kersje, nog 8 weken tot je verlof! Zo dat schiet echt op! je bent over de 27 weken meid! Wat geweldig! Je vraagt of ik nog zo moe ben. helaas wel. De hooikoorts en gepieker houdt me nog vaak wakker 's nachts. Helaas. Een goede lange nacht, hmmmmm, lijkt me geweldig! Maar jij ben nog steeds zo vroeg wakker dus! Slaap je daarvoor wel lekker door? En ik lees over het feestje waar je vriend ging optreden! je was vast prachtig in je nieuwe jurk!

Tam, wat goed dat je suiker nog steeds zo laag is! Je houdt je dus een beetje te goed aan het dieet. Nou, fijn dat je dan af en toe even iets lekker mag! En wat een heerlijk nieuws over je zus. 13 weken! Fijn zeg, voor haar!

Je bent over de 36 weken heen! wat geweldig. Ik lees over je onzekerheid en de spanning. Meid, het is ook zo veel! Ik hoop zo dat dat genieten echt gaat komen straks voor jou! Het is je zo gegund.

Laura, wat een gek ei heb je toch! Die is wat te goed in verstoppen! ik hoop dat ie zich dan gewoon direct na de paasdagen weer laat zien! Fijn dat je zo lekker geshopt hebt! hihi, de grootste familie van Nederland! Gek he, hoe dat toch ontzettend dichtbij voelt! Terwijl we elkaar niet echt in levende lijve kennen!

Devika, ik heb aan je gedacht dit weekend. Wat een dubbel weekend voor jullie. Ik hoop dat het goed met je gaat!

Verder weinig te melden. Heel leuk weekend gehad. Mijn kleine neefje is gedoopt gisteren. Klein feestje gehad. Verder te veel eieren voorbij zien komen zowel van de kip als van chocolade (helaas Laura, die van jou niet) En nu lekker thuis. Ik zie een beetje op tegen weer naar mijn werk gaan. Ik wil gewoon dat het geregeld is en dat niet iedereen er nog van alles over wil zeggen. Voor mij is de kogel door de kerk en dan wil ik er verder ook niet te veel meer over horen en gewoon mijn werk afmaken. Bizar is wel dat ik dus nog maar 12 weken hoef te werken.... Dan een hele lange vakantie. Maar ook nog een hele lange tijd voor de kleine komt!

x Madelief


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 25-04-2011

Trouwens, had nou iemand de geboortedatum van Ties goed?

x


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 25-04-2011

jaaaaah ik! :mrgreen:
Ja Madelief, nu kunnen we elkaar in de eeuwige roem de hand schudden! :-D:-D:-D


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 25-04-2011

JAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!!!!!!!! Wat leuk! Voorspellende gaven! Nog even en we mogen voor Tam onze inzendingen bekend gaan maken!

x


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 25-04-2011

Stom zeg dat niemand mijn ei gevonden heeft... Dan ga ik zelf maar weer goed op zoek!
Echt he Maria dat jij het nu bij Kim goed had!! Jullie zijn de beste!!!! Wanneer is tam uitgerekend?
Oh dat amsterdamse bos klinkt wel heel leuk idd! En ik woon er niet zover vanaf! Woon in Beverwijk dus ga er zeker een keertje heen!
Vandaag een hele leuke dag gehad! Heerlijk gefietst en bij schoonouders in de tuin gezeten en gebarbecued! Heerlijk!!
Semmy lekker op het gras gespeeld! Erg leuk!

Meiden ik ben moe, ga nog ff douchen, misschien nog een zoektocht doen naar het ei en dan slapen! Haha!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 26-04-2011

Hallo lieve forumfamilie!:-P

Zo, ik heb me even op de bank geïnstalleerd met een kopje thee, plakje paasbrood en de laatst overgebleven chocolade-eitjes (sorry Laura, verder geen ei gezien, wat een ondeugend ei heb jij, zo verstoppertje aan het spelen, dat belooft wat :mrgreenSmile. Uma scharrelt om me heen, de schuifpui naar het balkon staat open en ze heeft haar sokken aan, onze held, wat betekent dat ze zich er af en toe even op waagt en dan weer gauw naar binnen rent als er iemand langs loopt of fietst, haha. Confusedhock: Op het dakterras kan ze meer ontspannen (dat ligt twee verdiepingen hoger en is veel meer beschut). Daar speelt ze graag of ligt te relaxen onder een stoel. Maar daar mag ze niet alleen zijn van ons (ze kan zo onhandig doen en we willen haar graag heel houden :-?). Dus als we naar boven lopen rent ze vol verwachting mee: gaan we weer naar buiten??? De kleine man in mijn buik is ook weer lekker beweeglijk, dus het is hier een gezellige boel.

Kim, ik ben zo blij voor je dat Ties er is! :-D Net als wat de andere forumtantes zeggen, merk ik dat het nieuws van zijn geboorte heel emotioneel voor me is. Met alles wat we samen hebben gedeeld, weten we hoe bijzonder het is. Hoewel ik me bijna niet voor kan stellen dat ik het zelf ook mee mag gaan maken, zo’n lief hummeltje op mijn buik, in mijn armen, gezond en wel. Daar kan ik bijna niet over nadenken/fantaseren zonder emotioneel te worden (hormonen?). Ik ben zo benieuwd hoe het met jou en je gezinnetje gaat, maar rust eerst maar goed uit natuurlijk! We zien je vanzelf wel verschijnen. Wij hangen hier gewoon de trotse forumtantes uit, haha.Smile

Laura, het klinkt inderdaad of jij een heerlijke dag hebt gehad! :geek: En heb je na het douchen je verstoppertje-ei nog gespot? Ik heb echt mijn best gedaan om ‘m te vinden, zodat ik hem naar je toe had kunnen sturen, maar het is me niet gelukt. Ik was misschien een beetje te druk bezig met andere dingen, zoals de babykamer. Eigenlijk zijn we daar de hele Pasen mee bezig geweest, dus van lekker fietsen en zo is het niet gekomen. Hopelijk volgend jaar met mijn gezinnetje!

Maria, jij had de datum goed, wat knap! Ook voor jou de eeuwige roem, haha.:-D En wat klinkt dat fijn om samen met Matilda lekker naar het Amsterdamse bos te gaan! Hebben de geitjes zich lekker laten knuffelen?
Gelukkig gaat het goed met Jasmien. Wauw, op 13 april bevallen van een meid en ze heet Elisa. Wat is dat toch met die naam, hè? Dat vind ik toch ook heel bijzonder.
En wat groeit die lieve Matilda toch hard! Iedere keer ziet ze er weer een beetje anders uit. Maar altijd even knap natuurlijk! Ze is nu alweer bijna 2,5 maand, hè?


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 26-04-2011

Oooohhhhh Kim!!!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!
Eindelijk is hij daar! En wat een leuke naam, Ties!
Super!!!! Gefeliciteerd!!! En hij is een paaskindje. Wat lief!
[Afbeelding: images?q=tbn:ANd9GcSnWDz-MFTjueFDeM-682z...NwC5Dk6EDT]


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 26-04-2011

Madelief, jij hoeft nog maar 12 weken te werken en dan vakantie en je verlof…:-? dat lijkt me inderdaad echt raar voor je. En ik kan me voorstellen dat je opziet tegen weer naar je werk gaan. Moet je vandaag of ben je nog vrij?
En je hebt teveel eieren gegeten, hihi. Kan je nu geen ei meer zien? Moet ik het er misschien ook maar niet meer over hebben? Weet je dat ik alleen de chocoladevariant heb gegeten? Ik had geen trek in die van de kip (ik vermijd het woord)! En dat met Pasen…
Fijn dat je het naar je zin hebt gehad. Wat leuk dat je neefje met Pasen is gedoopt!
Vervelend dat je niet goed slaapt. Hier gaat het slapen wel iets beter (ik slaap iets langer door). Ik merk wel dat mijn lijf wat meer gaat protesteren (heb nu nog 2 slaaphoudingen). Als ik me omdraai doet het steeds zo’n pijn aan mijn ribben?!? Sad Maar ik kom dan wel weer in slaap, gelukkig.

Tam, heerlijk dat je je lichamelijk goed voelt, meid. Hou dat gevoel vast! Nog een paar weekjes en dan ben jij aan de beurt…Ik kan me voorstellen dat jij en je man gespannen zijn. Het heeft ook zo’n speciale lading nu. Maar dit keer gaat het helemaal goed komen en mogen jullie dit lieve meiske bij jullie houden! Smile Bij die gedachte word ik ook weer even een beetje emotioneel…Tja, en dat genieten, wat je zelf al zegt, dat gaat hand in hand, denk ik.
En je hele buik schudt als ze beweegt, wat superleuk! Het komt allemaal goed, Tam, dat verdien jij en je man ook. En jullie engeltje zal jullie vast helpen.
O, en wat fijn dat het goed gaat met je zus!

Cyn, jij hebt ook al zo’n fijn weekend achter de rug, heerlijk! Hoe voel je je verder? Gaat het al wat beter met de misselijkheid?

Devika, ben benieuwd hoe jouw weekend is gegaan? Hoe ging het vertellen?

Het feestje waar mijn vriend heeft opgetreden (en ik trots mijn buik in mijn feestjurk heb geshowd) was heel leuk. Ik heb ook veel leuke reacties gekregen over mijn jurk en mijn buik, haha. :-D Bij het optreden had ik het wel eventjes moeilijk, toen mijn vriend ‘Black’ van Pearl Jam zong. Hij zong het zo mooi en ik bedacht me dat onze jongen zijn papa kon horen zingen en toen werd ik ineens heel verdrietig dat Puck dit nooit horen zou. Cry De tranen waren er ineens en toen ben ik snel even naar de wc gegaan (waar ik hem ook kon horen zingen gelukkig) om weer rustig te worden. Ik geloof niet dat het is opgevallen (behalve bij Kersjesman, hij zag het gebeuren). Verder ging het eigenlijk prima, het was alleen even dat moment. Ik merk wel dat ik steeds vaker van dat soort momenten heb, dat ik ineens tranen heb. Ik weet niet of het komt doordat ik steeds verder in de zwangerschap ben en daardoor meer leven voel (wat me aan de ene kant ontroert en aan de andere kant doet denken aan het verlies van Puck, met wie ik dit niet mee heb mogen maken) of door de hormonen of misschien wel allebei? Hoe dan ook: het is zo. Ik voel me gewoon wat kwetsbaarder, of zo.
Nou, wij hebben met de Pasen flink geklust (meiden, ik bedoel met verf enzo!!!:oopsSmile De babykamer is helemaal fris geverfd, echt helemaal leuk. De muren zijn wit, behalve één muur, die is een soort olijfgroen, heel mooi (vind ik zelf :winkSmile. Misschien dat we vandaag nog even naar gordijnen op zoek gaan en een kastje in elkaar gaan zetten. Ik merk wel dat ik heel moe ben en het liefst alleen maar zou slapen. :-? We zien wel.

Dag lieve forumfamilie,

Liefs van Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 26-04-2011

Hoi ieders,

cyn; lekker de bbq aan. Lukte het wat om er van te eten? Hier gisteren ook bbq. Britt* is geboren de dag
na een bbq haha. Dus maar veel bbq dan, duh.

laura, ja de forum familie is aan het groter worden, en liefst nu nog alleen met bengeltjes.
En zeker ook met tijgertje Semmy erbij hihi (sorry moet steeds denken aan die foto, die vind ik zo gaaf)
Je ei nog niet gevonden? Toch te goed verstopt met pasen?

madelief: fijn dat je een leuk weekend hebt gehad. WAt was het ook heerlijk weer he! En ik snap goed hoe het
voelt met je werk nu. Nu eenmaal die beslissing genomen is wil je dat eigenlijk ook het liefst afsluiten toch?
hier over een paar weken krijg ik te horen wat ik na de zomer moet werken, wanneer en welke groep.
Vind ik toch wel spannend hoor.

maria; dus jij had de datum goed. Ook jij eeuwige roem. Moeten we na nog een paar bengels toch een soort
podium maken haha. En als we elkaar ooit een keer ontmoeten met onze bengels....wie weet....een beker voor
de 1e, haha.En wat fijn van jasmine...ben zo blij voor haar.En net wat kersje zegt: matilda is ook weer
lekker gegeroeid op die foto en wat kijkt ze heerlijk vrolijk...

kersje; klinkt gezelli zo samen op het terras en laten we Uma idd maar heel houden. ze zeggen wel dat
katten 9 levens hebben, maar om dat nu uit te proberen?!? En lekker geklust...letterlijk haha. Ja, emotioneel.
Waar komt het vandaan? Van alles wat je zegt denk ik. Ik merk dat nu naar het einde toe ook veel meer.
Het wordt steeds echter. Mijn man zei pas nog: ik kan het nog amper geloven. Voor hem is dat natuurlijk nog
anders, want hij voelt haar niet zo zoals ik denk ik dan. En ik word wel nieuwsgierig naar kersjeman zijn zang hoor
haha.

kim; ik denk veel aan je, aan ties en je andere kindjes en man. Hoe zou het zijn? Hoe vond je het emotioneel?
Doet Ties het goed? Afijn....met de tijd horen we dat wel. De tijd is nu voor je gezin en zoals kersje zegt:
laat ons forumfamilie hier maar lekker kletsen erover hihi

Hier; deze nacht veel nachtmerries, bah. Ik werd gewoon gillend wakker zei mijn man. En weet je wat ook zo vreemd is?
Op da babykamer ligt een ernie die kan praten. Eergisteren ging ik naar de wc in de nacht en ineens hoor ik:
ik feel great! Dat zegt hij als je hem recht zet, maar hij stond gewoon! Gisterenavond weer. Terwijl wij zo vaak langs
lopen op een dag zei hij het ineens weer. En terwijl ik dit vertel tegen mijn man en we gekscherend zeggen dat dit
britt* is die laat weten dat ze er is gaat ineens de tv op onze slaapkamer aan terwijl de afstandsbediening gewoon op
het nachtkastje lag. Is dat niet bizar? We hebben maar eens fijn met haar gelachen...dat ze nog effe moet wachten op zusje.
Maar op de een of andere manier gaf het me het gevoel dat ze zo bij ons is ofzo. Maar heb voor de zekerheid de ernie maar anders
gelegd....haha


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 26-04-2011

devika, ook ik benieuwd naar je weekend. Hoe was het emotioneel ook?

En op Ties dames: beschuit met muisjes
[Afbeelding: beschuit-met-muisjes-jongen.jpg]

Enne.......je mag zeker al eens gaan raden voor die kleine meid in mijn buik. Eerst dacht ik: die komt nog voor het inleiden, maar nu.....ik weet het niet meer. Ze zit wel goed geloof ik en de rust is wedergekeerd dus??


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 26-04-2011

Ik gok 9 mei Tam!

x


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 26-04-2011


Mijn weekeind was heerlijk!
Ik was zo bang om het te vertellen vrijdag.
Heb het eerst donderdag aan mijn zus verteld. Die was zoo blij! Ondanks haar eigen verdriet.
Ze wilde er graag bij zijn als ik het aan mijn ouders vertelde. Mijn 2 jongste zusjes zou ik zaterdag vertellen omdat die niet bij mij ouders zouden zijn vrijdag.
Maar toen wij daar aankwamen was iedereen er! Al mijn zussen met aanhang en kids! En mijn ouders en broertje natuurlijk. ( mijn zus had de rest opgetrommeld om gezellig bij mijn ouders langs te komen)
Aan mijn broertje gaf ik een setje met rompers en slofjes met de tekst “new arrival 2011 “
En mijn 2 jongste zusjes kregen voor hun kindjes zogenaamd een rompertje kado. Maatje 50.
Mijn beide zusjes meteen, maar dit pas mijn kindje niet! Toen was het even stil. Iedereen keek elkaar aan. En toen viel het kwartje!
Iedereen was zooooo blij voor ons! Mijn vader zei meteen tegen mijn moeder, zie je wel dat ik gelijk had! Hij wist het al!
Mijn zusjes wisten het ook een beetje. Alle 3 hadden ze een droom gehad. En mijn moeder had heel lang een vermoeden.
Het verhaal van de 3 overige vruchtzakjes vond iedereen geweldig. Zaterdag gingen onze mannen naar de auto rai. Mijn zwagers zaten mijn man heel de tijd te pesten dat hij straks een busje moet hebben voor onze 4-ling! Haha.
Was zoo blij dat mijn familie het eindelijk weet!

Vond het nog wel steeds zwaar voor mijn oudste zus. Ik hoop zo dat hun kans in Gent positief is. Over 2 maanden weten we meer.
Maar zij en haar man waren heel blij voor ons.


zo ik ga zo verder lezen en reageren.
liefs,
Devika


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 26-04-2011

@ Tam, ik gok 8 mei! op moederdag!!
dat zou een mooie cadeautje zijn!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 26-04-2011

Zo heb even de tijd gevonden om wat meer te reageren.
Ik hou jullie elke dag bij hoor, heb alleen geen tijd om daarna nog te reageren.
Nu even 5 pagina’s terug gegaan en ga mijn best doen.

Madelief, hoe is het met je. Meid wat ga je snel!
Nog even en je hebt de 20 weken echo, spannend! Dan zit je gewoon al op de helft!
Ik heb gezien dat je stopt met werken, ik denk dat dat een hoop spanning nu bij je weg zal nemen. Nog 12 weken werken zie ik.
En ja, een lange vakantie, en een lange tijd voordat de kleine komt.
Maar ook een heerlijke tijd om jullie op alles voor te bereiden. Die tijd gaat stiekem toch best snel.

Tam, hoe voel je je? Zal wel zwaar zijn nu met dit warme weer en die dikke buik.
Ik zie dat bij jou alles goed was geregeld via het uwv. Hier helaas niet.
Daar mocht ik 45 km voor rijden, om nog geen half uur binnen te zitten.
De misselijkheid hier is onder controle. Ik zou tot vrijdag door moeten gaan met de tabletjes (kuur van 10 dagen) maar ik ben dit weekend al gestopt. En het gaat goed.
De paaseitjes moet ik dit jaar overslaan. Te veel chocolade draait mijn maag een beetje van om. Jij ook een chocolade-loze Pasen gehad, of konden een paar geen kwaad J
Wat goed dat je zus een mooie echo had, en van de hormonen af.. goed zo.
Ik zie dat het bij jou ook begint te kriebelen.. meid nog even volhouden en jij krijgt je kleine mooie meid ook in je armen. En dan kan jij ook eindelijk “genieten” het is je zo gegund!
Wat een apart verhaal van Ernie! Ik geloof ergens wel dat Britt* bij jullie is hoor.
Zo vonden wij het heel raar om de eerste avond op Curacao een vallende ster te zien van dichtbij toen we net buiten op het balkon zaten. Sommige dingen kunnen dan geen toeval meer zijn.
Wanneer word je ongeveer ingeleid dan? Rond 38 weken?


Laura,
Met je ei schiet het niet op he.. misschien dat de paashaas ermee is gaan lopen..
hopelijk heeft kim nu toch het stokje doorgegeven.. en anders moet het wel van tam af komen.
Dat zal ook niet lang duren.
Hoop zo dat die ei van je snel tevoorschijn komt.

Maria,
Zo te horen ben je heerlijk aan het genieten van jullie kleine meid! Geweldig!
Haha en de zwangerschapskilo’s gaan er goed af zie ik.. nu de buik nog haha.
Ik ga daar denk ik ook last van krijgen.
Heb altijd wel een beetje een buikje gehad, maar denk na 2 volle zwangerschappen dat er wel nodig wat aan mag gebeuren hier haha. Ach, ik heb nog even..
Maria, je hebt de datum van Ties goed geraden! Super.


Devika,
Wat knap van je dat je het je zus hebt verteld. Natuurlijk zijn ze blij voor jullie.
Ik hoop dat ze in Gent wat meer voor hun kunnen doen. Nog 2 maandjes?
Volgens mij is er een last van je schouders afgevallen dit weekend of niet?
Hoe voel je je?

Kersje,
hoe voel je je.. alweer 27 weken onderweg. Wat gaat dat snel he.
Ik lees dat je het wat moeilijk heb gehad toen jullie bezig waren aan het kamertje voor jullie kleine. Dat haalt ineens een hoop boven he.
Ik merk dat nu al met elke echo die ik zie van deze kleine, dat herinnerd me zo veel aan vorig jaar. Ik leg de echo’s ook wel eens naast elkaar.
Ik zie je dat je je buik lekker kon showen dit weekend in je nieuwe feestjurk!

Kim
Jij bent nu natuurlijk heerlijk aan het genieten van jullie mooie mannetje.
Ik las dat jullie het best zwaar hebben gehad.
Hoe reageert dana op d’r broertje? En papa heeft die het ook goed volgehouden?
Meid, laat je lekker verwennen. En ik hoop je snel te horen


Hier een rustig dagje.
Ben even om een nieuwe BBQ geweest. Dan kunnen we er deze zomer weer tegenaan.
De hormonen spelen hier ook heerlijk op.
Kan om vanalles huilen en denk zoveel aan me mannetje.
Gisteren weer even langs geweest. Bloemetjes waren erg droog en de grond zaten zelfs scheuren in.. iik zie achteraf mezelf nog lopen met me gietertje om alles water te geven.
Pff.. komt weer allemaal boven.
Ik hoop nu zo dat dit ons allemaal gegund is. En dat ik niet weer tot het eind door moet lopen.
Laat het dan maar meteen mis gaan denk ik dan.
Gisteravond heb ik een angelsound besteld. Bij wesley wilde ik dit niet.
Wat nou als ik niks hoor, dan is het paniek.
Maar ik denk dat dit me een hoop rust gaat geven als ik maar even twijfels heb.

Dames, een fijne avond!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 27-04-2011

Cyn, dit keer is het jullie ook gewoon gegund! Punt uit!! Maar kan me wel voorstellen dat je er zo over denkt en toch die angst ook hebt!

Hier ben ik goed bezig in huis! Van alles aan het doen op de momenten dat semmy slaapt want als hij wakker is dan heb ik mijn handen vol aan die gozer! Haha! Verder niets te melden... Nog steeds geen ei hier...


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 27-04-2011

@ Tam,
Hoe is het meid! hou je het nog een beetje vol met dit weer? Gelukkig is het vandaag wat frisser he. Hoogzwanger in de zomer schijnt heel zwaar te zijn.
Hoop niet dat je daar al te veel last van heb. oh de site van Britt* ja ik zal daar zo even een kijkje op nemen. Ben benieuwd naar de andere foto’s van je!
Oh en ik las dat je nog af en toe oud bloed verlies? Jeetje… nog even volhouden he!
Ooh en ik lees nu over de Ernie die ineens praat en de tv die ineens aangaat bij jullie!
Haha, ja ik geloof zeker dat dat Britt* is geweest die even van zich laat horen! Ik vind dat igg heel bijzonder hoor!
Ik geloof absoluut dat er meer is na de dood..


@ Kim,
Ik ben zooo benieuwd hoe het gaat met jou en je gezinnetje en Ties natuurlijk!
Went het allemaal een beetje? Vast wel he! Ben heel benieuwd naar je bevallingsverhaal. En naar de foto van de kleine natuurlijk!
Geniet lekker van deze mooie tijden samen. Hebben jullie dubbel en dwars verdiend!!!
Heo vind Dana het trouwens dat ze weer grote zus is geworden! Lijkt me helemaal leuk voor haar, een eigen levende pop!


@ Laura,
Nog geen ei? Oohhh…wordt het dan toch het stokje van Tam?
Ik hoop toch voor je dat je voor die tijd je eitje vind hoor!
En wat klinkt dat leuk, forum familie! Jaa zo voelt het inderdaad aan!! Echt! Heerlijk!
De eerste 4 bengeltjes zijn al geboren! Nu de rest nog!

@ Maria,
Ooh je had het dus goed! de geboorte dag van Ties! Ook eeuwige roem voor jou! Hihiihi.
En wat lief dat Matilda “praat” oohh om te smelten he! Zwijmel zwijmel!
Oh en Jasmien is ook al bevallen lees ik! Wel jammer dat ze hier niet meer komt.
En wat een lieve paashaasje heb je toch! het lijkt net of ze knipoogt! Hihihi! Echt lief!
Ooh en wat je zei..dat je emotioneel werd en terug dacht aan de geboorte van Olivia en Matilda..
Ja, dat herken ik dus ook. Steeds als er weer een van ons hier bevalt ga ook ik terug naar die dag…ongeloofelijk wat het nog steeds losmaakt he..

@ Madelief,
Ooh je werk he meid. nou nog even en dan ben je daar van verlost! En kan je je heerlijk storten op de rest van je zwangerschap! Want dat is het enige wat nu telt he! Jullie kindje!
En nog even dan heb je de 20 weken echoo!!! Jeeee! Wat spannend meid!


@ Kersje,
Ooh ik lees nog 2 maandjes tot je verlof! Jeee wat gaat dat hard!
Jou raakt de bevalling van Kim ook las ik. Ja die emoties he! Na Tam ben jij de volgende die is uitgerekend.
Je zegt dat je het niet kan geloven dat je straks ook zo’n kleine heb. en toch is dat zo!
Jeetje, wat verlang ik ook zo naar dat moment. Word er weer emotioneel van..
Een mooie vooruitzicht: afgelopen oud en nieuw was voor iedereen zwaar en emotioneel…
Deze oud en nieuw zullen we allemaal gelukkig zijn met een kleine in ons armen.! Iedereen!
Dit jaar gaan we goed afsluiten.
Ooh en je heb lekker je buik geshowd in je mooie feestjurk! Wat een rijk gevoel moet dat zijn geweest!
Ooh en dat moment tijdens het optreden dat je moest huilen. Ja dan ga je dingen beseffen he….
Ik heb dat steeds als ik nu iets nieuws koop, dan denk ik Kaylash zal hier nooit van genieten…dat blijft pijn doen…
Ooh en ik lees dat jullie de babykamer helemaal onderhanden genomen hebben!heerlijk hoor dat je nu zo in de week kan mag met de babykamer.
Kan niet wachten tot ik dat ook mag!

@ Cyn,
Ooh dat beeld van jou daar bij het grafje van Wesley.. vind dat zo hartverscheurend elke keer als je er over verteld.
Dit nieuwe kindje is jullie absoluut gegund! In november heb je hem/haar gezond en wel in je armen!
En wat fijn dat je een angel sound besteld heb. dat kan zeker gerusttellend werken hoor. Ik had dat ook bij Kaylash. Was er heel blij mee.
Bij dit kindje heb ik em 1x gebruikt. Ik durf nu even niet nog een keer te doen. Eerst even morgen de echo afwachten…




mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 27-04-2011


Mijn man stuurde vandaag een mail van zijn collega door. Die was nu op rondreis in amerika. Zelfde reis als mijn man en ik gemaakt hadden.
Stuurde hij een verslagje over hoe mooie Page en omgeving wel niet is. Ik kon wel janken! Dat was MIJN vakantie! Kaylash is in Page (Arizona) geboren.
Ja dus dat…
Maandag heb ik eindelijk de voetjesafdruk van Kaylash uitgeknipt. Ik kon dat steeds niet en stelde het uit.
Nu eindelijk toch wel gedaan. In een hartjes vorm. En in het fotolijstje gedaan waar onze trouwfoto in staat in de woonkamer. Zo zie ik hem elke dag.
Morgen weer een echo. Ben daar zo bang voor… bang dat onze kleintje het niet meer doet. Bang dat de andere zakjes toch niet leeg zijn, en dat die kindjes een achterstand hebben.
Ik kan wel huilen als ik daaraan denk. Gelukkig mogen we morgen vroeg naar het ziekenhuis.
Ppfff…


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 27-04-2011

devika,
die angelsound kan inderdaad wat rustgevender werken. heb zovaak twijfels..
klopt dit hartje nog wel?
ik heb m vandaag binnen gehad en meteen getest.
ik heb het hartje heel licht gehoord. ik neem m 9 mei mee naar de gyn zodat hij me wat meer wegwijs kan maken.

oh wat mooi dat je de voetafdruk van kaylash hebt uitgeknipt. krijg al kippenvel als ik er aan denk hoe je daar mee bezig bent.
knap van je, nu heeft het een mooi plekje gekregen.

morgen een spannende dag. je echo.
natuurlijk gaat het goed met dit kindje! en dan krijg je ook te horen hoever je precies bent toch?
we zullen niet ver van elkaar af zitten denk ik.
ik denk aan je morgen!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 27-04-2011

Devika wat een ontzettend spannende dag voor jou morgen!!! Hoelaat moet je heen? Ik zal aan je denken en regelmatig even checken hier! Ben heel benieuwd hoever je bent en mijn duimen draaien voor jouw ukkie!!

over die ernie, ik vind dat een heel bijzonder verhaal!!! Zeker weten dat het kleine Britt* is! Bij ons springt elke keer de dvd speler zomaar aan terwijl we niets doen! En de eerste keer dat da gebeurde was ik net over Sonny* aan het vertellen... Bizar toch?! Maar onze engeltjes zijn bij ons, dat mag duidelijk zijn!!

Kim hoe is het bij jullie? Alweer een beetje bijgekomen? Of zit je net op de meest vervelende dag na de bevalling?... Ik denk aan jullie! Prachtige foto van ties op je Hyves!

Ik lig nu lekker in bad! Ga altijd in een heet bad en elke keer hoop ik vurig dat het de laatste keer zal zijn omdat ik dan zwanger zal zijn... Maar ja dan moet dat ei niet zo goed verstoppertje spelen...maar merk dus wel aan mezelf dat ik het echt heel graag zou willen. En toch aan de andere kant denk ik weer, ach zo nu alleen met semmy is het ook al zwaar zat af en toe want semmy is echt niet de makkelijkste... Maar goed geduld is een schonen zaak! En vooralsnog geen ongi ook!

Na tam Kersje dus de eerstvolgende die mag bevallen! Wauw wat gaat dat toch snel allemaal!...


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 27-04-2011

Even snel want ik ga zo naar m'n bedje: Heel veel succes morgen bij de echo, Devika! Ik zal aan je denken.

Liefs,
Kersje