Zwanger Worden .NU forum [Archief]
mijn lieve, lieve kleine schat - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Complicaties (https://archief.zwangerworden.nu/forum-8.html)
+--- Forum: Sterrenhemel (https://archief.zwangerworden.nu/forum-34.html)
+--- Topic: mijn lieve, lieve kleine schat (/thread-4402.html)



mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 17-11-2011

oh lieve kersje,
dat was vast even schrikken. meid je bent zeker een goede mama! daar mag je echt nooit aan twijfelen.
Tobias is een tevreden mannetje dat genoeg eet en slaapt.
hoelang zit er gemiddeld tussen zijn voedingen? inderdaad wat je zegt een keer een extra voeding aanbieden.
en genoeg plasluiers?
voor je eigen geruststelling is het zeker wel fijn als je elke week even kan wegen.
Joëlla is de eerste dagen zoveel gezakt in gewicht, dat ik het wel fijn vond om zelf ook het gewicht bij te kunnen houden.
wij hebben van de huisarts een oude weegschaal geleend zodat we toch een beetje weten hoeveel ze bij komt.
(ook omdat Wesley* zo weinig woog bij zijn geboorte speelt dat ook wel mee denk ik)
geef je ventje maar een dikke knuffel!

laura, zie dat je de foto niet kan zien, ik zie 'm hier wel hoor.
maar het is dezelfde als op hyves dus je kent m wel haha.
och meid, ik hoop zo dat je niet te lang meer hoeft te wachten op die positieve test.

hier: vandaag net voor het eerst alleen op pad geweest met m'n kleine meid.
vriendlief kwam in zijn pauze even thuis om 12.00 uur. dus wij hebben papa naar het werk gebracht.
daarna even met me meisje naar de winkel en naar mijn vriendin met de kleine.
moet wel even wennen hoor haha.
als ik weg wil was ik altijd binnen 5 minuten klaar. nu moet ik een tas inpakken, kleine in de maxi cosi.
maar goed. 't meisje slaapt dus ik heb nu tijd om even te koken.

tot snel! x


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 17-11-2011

cyn: lekker met je meisie op stap lees ik. Goed van je hoor. En wat fijn dan een vriendin
te hebben met een kindje van dezelfde leeftijd. Kan je veel delen.
Myrhte is een lekkere eter joh. Ze lust tot nu toe echt alles en heeft plezier in het eten.
Ze smakt wat af.
Ik herken je momenten dat je wesley* mist. Ik ervaar dat ook zo. En meid: voel je niet schuldig
dat je lang niet bij zijn graf geweest ben. Zijn echte plekje is in jouw hart.
Als de tijd er rijp voor is dan ga je weer en dan kan zijn zusje ook kennis met hem maken op die
manier. Anders dan breng je iets symbolisch naar zijn graf voor zijn zusje? Een roze ballon ofzo?
Zo heb ik dat bij britt* haar boom gedaan. Is maar een idee. Trouwens...wat een mooie foto.
HEt pakje wat ze aan heeft was het eerst pakje wat britt* ook aan had. HEb dat in haar doos zitten.
Zitten mooie herinneringen aan.

madelief; lekkere nachtrust gehad. Kan je wel gebruiken emt dat pakken hihi. Merk je ook niet dat
een mens altijd veel te veel heeft?
Myrthe slaapt hier altijd uit als het papa-dag is haha. Echt niet eerlijk!

kersje; jee, balen meid. Maar ik vind je insteek heel erg goed. Jij bent zijn mama en jij merkt het wel
aan hem. Hij zit nog in de curve en nu laat je hem gewoon fijn wegen af en toe. Moet zeker geen strijd worden.
En anders gewoon bijvoeden. DAt is ook geen ramp. Ik snap wel waarom je in eerste instantie die angst had hoor.
Maar jullie ventje doet het prima. STopt gewoon al zijn energie in lief zijn hihi

laura'; hoop vlug dat het wat duidelijker is hoor.

hier; vandaag een mooi zilver vestje gekocht voor de feestdagen voor myrthe met een vlinder erop.
Doet me aan haar zus denken. En pepernoten gemaakt met mijn nichtje.
Oh ja, ben al elke avond gaan wandelen ondanks de kou. Goed he. Heb een fietslampje op de wagen gemaakt
zodat ze goed zichtbaar is en haar lekker inpakken. morgen weer zwemmen.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 17-11-2011

Tam:
je bent lekker sportief bezig met je wandelingen. lekker joh.
je idee van de roze ballon is inderdaad wel mooi.
ik weet dat mijn schoonmoeder op 30 oktober een bloemstukje heeft neergelegd met een foto van Joëlla toen ze pas geboren was.
ik heb het zelf nog niet gezien, maar ze had er een foto van gemaakt.
wat bijzonder om te lezen dat Britt* hetzelfde pakje heeft. toevallig is dat ook het geboortepakje van Joëlla.


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 18-11-2011

Oh kersje! wat een gedoe! Confusedhock: wat zal je je rot voelen zeg, dat soort dingen maken je zo onzeker! Maar weet je meid? jij snapt het helemaal!!! :-D
Als Tobias te weinig voedsel zou binnenkrijgen en honger zou hebben gehad dan had je dat gemerkt. Dan had hij veel gehuild en niet lekker geslapen, en dan was het niet zo'n vrolijk mannetje. Die cijfers zeggen echt geen fuck. Ik heb mij met Matilda ook zo'n zorgen gemaakt, zij zat (zit) ook op de onderste lijn van de gemiddelde groeicurve. Ik probeerde haar dus wat langer te laten drinken drinken, nam er iets meer de tijd voor.
Ik vind je oplossing echt heel goed, dus 's avonds nog een keertje extra aanleggen. Hij is blij, ziet er goed uit en is tevreden, dan zou mama dat ook moeten zijn. pffff...stomme weeeg-gestappo ook Confusedhock:. Pas achteraf besef je dat je kind het goed doet, ik kwam er ook een paar keer van slag vandaan, duurde dan weer een paar dagen voor ik weer vertrouwen had in mijn melk en de voedingen.
Knuffel voor jou! is het gevoel vandaag een beetje gezakt? hoop het wel. Je doet het hartstikke goed hoor.

Maria x


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 18-11-2011

Wij hebben woensdagavond een herdenkingsbijeenkomst in het ziekenhuis gehad, was wel weer even emotioneel. Er was muziek en er werden gedichten voorgelezen. De namen van de kindjes werden genoemd in een gedicht en dan mocht je een kaars aansteken, op die kaars stond de naam van het kindje en die kregen we ook later mee naar huis. Het vlindertje kregen we ook weer mee. Er waren nog 2 andere stellen. Bij de een was het kindje opeens bij 38 weken overleden, hebben er ook geen oorzaak voor kunnen vinden. Bij de ander hebben ze de zwangerschap af moeten laten breken, bij de 20 weken echo waren behoorlijk ernstige afwijkingen gevonden, kindje bleek een heel zeldzaam syndroom te hebben. Het was wel fijn om met anderen te praten die hetzelfde doorgemaakt hebben, ook in dezelfde periode. Dat was voor mijn man ook wel eens goed. Het was wel heel toevallig dat we alledrie vruchtbaarheidsproblemen hadden, een stel had ook ICSI gedaan en de andere IVF. Het stel van de IVF is nu net zwanger van een cryo. Ik vond dat wij al tijdsdruk hadden vanwege mijn leeftijd (35) maar zij is 43 en had helemaal geen tijd meer, bij 44 stopt het qua behandelingen.
Het was toch wel een mooie avond ook al zag ik er wel tegenop. Moest wel even huilen toen we zijn kaars aanstaken, maar het was wel fijn zo'n avond echt weer met hem bezig te zijn, al zit hij heel de dag in mijn gedachten.

We zouden eigenlijk dinsdagavond naar een verjaardag gaan bij mijn schoonzus, weer een keer proberen. Er zouden toch weinig mensen zijn, alleen mijn schoonfamilie en zijn ouders uit Engeland. Zij hebben lang geleden een zoontje verloren dus weten hoe het is. In die tijd was het nog zo dat ze het kindje niet mocht zien, dat lijkt me zo erg. Ze bezoekt nog steeds het grafje, de vorige keer dat ze in Nederland waren zijn ze ook bij het grafje van Thomas geweest.
Een buurman hier, die we ook een kaartje hadden gestuurd, heeft het ook vroeger zelf meegemaakt. Nu vertelde hij aan mijn man dat zijn dochter met de 20 weken echo erachter kwam dat het kindje al 2 weken dood was. Je hoort het echt veel te vaak. Als je er zelf niet mee te maken heb gehad, hoor je er eigenlijk nooit wat over en nu steeds maar weer.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 18-11-2011

Dit is 1 van de gedichten die is voorgelezen, wilde ik met jullie delen.

Nooit zal ik vooruit kunnen zien
zonder jou te zien.

altijd weer zal ik jou zien
als ik kijk in de spiegel
van mijn levensweg

als ik vooruit zie, zal ik jou zien
als ik opzij zie, zie ik jou

nooit
wil ik vooruit zien
zonder jou
voor altijd blijven we verbonden

jij zult er altijd zijn
als ik weer vooruit zie
verbonden met wie we dierbaar zijn
verbonden met wat ons weer levenszin geeft

Vooruit zien
niet zonder jou
maar met jou
jij
die voor altijd mijn zien hebt veranderd.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 18-11-2011

Kersje, ik kan me voorstellen dat je van streek raakt als het gaat om groeiachterstanden, daar zou ik ook van in de stress raken. Kan er weinig zinnigs over zeggen verder, maar volg gewoon je gevoel, je bent een goede moeder. Je ziet zelf wel hoe goed Tobias het doet.

Maria, hoe gaat het nu met jou, is het bloeden al minder?

Cyn, je bent lekker op stap met de kleine Joëlla, door jouw verhalen geniet ik met je mee (stiekem dromend hoe het misschien over een jaar zal zijn..). En weer een leuke foto, echt leuk 2 van die kleintjes bij elkaar.

Tam, makkelijk dat Myrthe zo'n goede eter is en alles lust, maar hopen voor jou dat dat zo blijft. Ben je al helemaal bij met de rapporten? Het klinkt mooi dat vestje wat je voor haar hebt gekocht.

Laura, heb je intussen al een positieve ovu test gehad?


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 18-11-2011

Bedenk me net dat ik midden in een verhaal opeens over iets anders ging.. Die verjaardag zou ik weer gaan proberen, maar 's avonds had ik echt heel veel last van buikpijn, was gelijk ongerust over de baby maar achteraf waren het alleen m'n darmen. Dus ben toen niet gegaan, ik denk dat ik er nog wel erg tegenop zag. We zouden het die avond aan mijn schoonzussen gaan vertellen. Dus gisteravond bij een langsgeweest die hier vlakbij woont en aan verteld. Die had het ook nog helemaal niet verwacht, begon gelijk te vragen of we dan alweer naar het zkh waren geweest enzo, stond er totaal niet bij stil dat het ook spontaan kon gebeuren. Was wel weer leuk om te vertellen, nu het weekend nog aan andere schoonzus en dan weet de familie het. Dat wilde ik dus vertellen.


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 18-11-2011

Noortje, wat een mooi gedicht, was er even stil van.
Ik vind het mooi dat er een dienst in het ziekenhuis is gehouden voor jullie kindertjes, wat een mooi gebaar. En zo fijn inderdaad dat je met andere vaders en moeders kan praten hierover, het werkte bij mij heel troostend te weten dat ik niet de enige was en dat het inderdaad veel vaker voorkomt dan je ooit voor mogelijk had gehouden. Het is ook niet iets dat je zomaar even vertelt natuurlijk. En voor je man inderdaad ook even goed om het met anderen erover te hebben. Ik merkte dat in ons rouwproces het vooral om mij draaide, iedereen vroeg hoe het met mij ging terwijl hij ook een kind verloren had. Ik snap wel waarom maar daarom zijn dit soort avonden inderdaad zinvol en goed.
Wat geweldig trouwens dat het stel van de IVF nu ook weer zwanger is, helemaal gezien haar leeftijd, wat een zegen he? Heb jij daar ook verteld dat je weer zwanger bent?
Het klinkt als een mooie avond, en ja, ik begrijp dat je er best tegenop zag....en naar uit keek...het is raar he? er giert van alles door je lijf.
Je schrijft dat je je soms leeg voelt, alle onderzoeken naar Thomas zijn afgerond, nu is ook de herdenkingsdienst geweest, alles wordt afgesloten. En dan moet je nu verder, ik weet dat ik daar ook moeite mee had. Het was nog niet "klaar", ik was er nog niet "klaar" mee. Heb maar geduld met jezelf, alles heeft een plek nu..maar nog geen definitieve plek, en dat mag.
Net als jij nu was ik bij Matilda vrijwel niet misselijk trouwens, terwijl ik bij Olivia echt hondsberoerd ben geweest, wat een verschil per zwangerschap he?
En ja wat betreft je vraag, het bloeden is zo goed als opgehouden nu, ben zo blij! ik voel me direct een stuk beter.

Tam, lijkt mij raar voor je om dat geboortepakje van Britt* nu bij Joella op de foto te zien, of niet? Je schrijft dat je een zilver vestje hebt gekocht met een vlinder, mooi! volgens mij heeft Matilda dezelfde :-D
En wat ben je lekker bezig! probeer je af te vallen? Ik vind het heerlijk wandelweer, mistig en koel en mooie blaadjes op de grond..

Laura, hoe zit het met die ovutesten van je? zit er een logisch patroon in nu?


Cyn wat een lieve foto's! wat een snoepje is ze zeg :mrgreen:. En het kereltje ernaast is van je vriendin he? Lars was het toch? wat lief dat ze zo lekker bij elkaar liggen, dat worden vast hele goede vriendjes! :-D
En wat betreft het huis, we gaan niet verder ermee, het huis is namelijk echt te gek maar de buurt is gewoon te stil, helemaal niets te doen. We komen uit zo'n levendige buurt, we gaan toch eerst even in de buurt kijken...duurder en kleiner maar wel fijner.
Ik lees uit je verhalen dat je echt intens geniet van je mooie dochter, wat vind ik dat toch bijzonder om te lezen, wat kan er een hoop veranderen in een jaar he? ik heb precies hetzelfde, alsof ik in een droom zit...een prachtige droom!

Madelief, het gaat steeds beter met jullie daar! je pakt weer helemaal je leven op, ook met je man.....goed zeg! ik hoop dat de kleine dame zo tevreden blijft komende tijd, ik gun jou een beetje rust op dat gebied. Gaat de studie goed? ik merk dat ik sinds de geboorte van Matilda mij maar moeilijk kan focussen op het werk, alsof er fysiologisch gewoon iets veranderd is in mijn hersenen...mijn concentratievermogen is que werk echt schrikbarend achteruit gegaan, ik onthou ook veel minder. Heb jij dat ook?

Oke, ik moet nu de kleine meid wakker gaan maken (ahhhgossie, bruut ben ik he?:mrgreenSmile Ik moet naar de kapper.
Daarna met wat collega's naar een handwerkwinkel van onze organisatie. Bewoners maken de mooiste dingen en die verkopen ze eens per maand.

dag meiden! Veel liefs ook speciaal voor Devika, Kim, Ellies en Sabrina!

Maria xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 18-11-2011

Noortje, wat kan ik me jou gevoel goed voorstellen.
ik had in het begin ook de droom om een jaar later met een kleintje in mijn armen te liggen.
ik wist net dat ik zwanger was en hier op het forum was er toen nog een fink lijstje met 'zwangeren'.
iedere keer dat er iemand met het mooie bericht kwam dat ze waren bevallen deed me dat zo goed. en hoopte ik dat ik dat ook mee mocht maken.
ookal wist ik dat ik weer zwanger was, de angst is toch altijd van begin tot eind aanwezig geweest.
vind je het trouwens niet moeilijk om een foto te zien? thomas* en Joëlla waren toch rond dezelfde tijd uitgerekend.
meid, blijf deze zwangerschap vooral dromen over die mooie dingen. dat heeft mij echt overeind gehouden.
en in Juni ligt er bij jou ook een prachtig kindje in je armen.

wat een mooi gedichtje trouwens. is wel fijn he om mensen te ontmoeten die hetzelfde hebben meegemaakt.


maria,
het mannetje naast Joëlla is inderdaad dr nieuwe vriendje Lars.
wat jammer van het huisje. maar de buurt telt inderdaad ook mee.
tevreden met je nieuwe kapselSmile


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 18-11-2011

Noortje wat heftig maar mooi in het ziekenhuis!! Was dit in het AMC
? Ik ben van beide binken ook bevallen in het AMC!
Hoe gaat het nu met je?

Hier totaal geen duidelijkheid.. Testen blijven even licht..


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 21-11-2011

Maria, dus bij jou ook verschillend de klachten met je zwangerschappen. Ik weet dat dit normaal is, maar ging met toch alweer beetje ongerust maken. Maar ben geregeld toch wel flink misselijk. Fijn dat het bloeden gestopt is, dan voel je je alweer een stuk lekkerder. Had ik na de curettage, dat bloeden maakt alles nog wat vervelender. Wat doe je eigenlijk voor werk?

Laura, nee was niet in AMC maar in ASZ. Doen ze zulke herdenkingen daar ook dan? Is er intussen al wat meer duidelijkheid over je cyclus? Lijkt me zo frustrerend.

Cyn, het verbaast me zelf maar heb geen moeite met de foto's van jullie kindjes. Het scheelt denk ik heel veel dat ik nu weer zwanger ben. Wat ik moeilijker vond was toen jullie nog zwanger waren, het idee dat jullie misschien de 14e gingen bevallen... Maar het is vooral positief, dat het ook gewoon goed kan gaan, daar hou ik me aan vast.

Nog 1 week geduld, dan weer een echo. Een van de kippen heeft hier wat nieuws verzonnen. Hij kan niet hoog genoeg komen om op het hek te fladderen, dus nu springt hij eerst op de pony en dan is het nog maar een klein stukje naar het hek en kan ie ontsnappen. Was best grappig om te zien, alleen irritant dat er weer een losloopt, ze hebben zoveel ruimte maar willen toch perse ook in de tuin lopen.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 21-11-2011

Haha die gekke kippen!!

Ja AMC doet ook van die herdenkingen maar ik ben er niet heen geweest..

Nee nog geen duidelijkheid in de cyclus.. Zit nu op dag 29 maar geen posi ovu test en geen posi zw test.. Vanmiddag om half vier moet ik bij de dokter zijn! Voor die cyclussen maar ook voor een infectie die ik ineens heb down there..
Hoop dat dit snel over is want het irriteert flink!

Noortje nog een weekje en dan mag je weer ff gluren!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 21-11-2011

noortje,
wat spannend, nog een weekje.
en wat een gekke kippen! haha zie het al helemaal voor me.

laura,
ook dat nog! lijkt me inderdaad behoorlijk vervelend.
succes bij de ha.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 22-11-2011

Ik kreeg vandaag een berichtje van iemand die een gedichtje had gestuurd naar de site die ik voor wesley* heb gemaakt.
de tranen stonden in mijn ogen. wilde het graag even delen..

Een stemmetje uit de Hemel Een lief en schattig engeltje
stond bij de hemelpoort,
Hij spiekte naar beneden,
Hij had zijn mama gehoord.
Hij hoorde zijn mama huilen ,
zijn mama had verdriet.
“Toe lieve mama” riep hij zachtjes,
huil nu maar niet.
Als jij toch eens kon kijken ,
hoe goed het hier is en fijn,
Ik wilde wel op aarde blijven,
maar ik was veel te klein.
Te kwetsbaar voor de harde wereld,
waar alles perfect moet zijn,
Nu kan ik springen, dansen, juichen
en heb ik nooit meer pijn.
Toch ben ik bij jou mama,
voor altijd in jouw hart.
Ik speel nu met de leeuwen,
dat is toch wel apart.
Dus huil nu niet meer mama,
ooit zal ik jou weer zien.
Dan gaan wij samen spelen
en hebben pret voor tien.

Ik ga nu weer spelen mama,
maar vergeet mijn woorden niet.
Voor altijd in jouw hart
totdat jij mij weer ziet.



mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 22-11-2011

Wauw Cyn... Wat een prachtig gedichtje!!! Echt heel mooi!!!

Meiden ik heb goed nieuws!!!! Ik mag naar de gyn voor mijn cyclussen!!!! Moet nog ff een afspraak maken maar stond een half uur in de wacht vanmorgen en toen werd de verbinding verbroken... Balen dus!! Straks een vergadering en daarna maar weer bellen.. Maar ben echt blij!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 22-11-2011

Ik typ net op google mijn profielnaam in en zie tot mijn grote verbazing gewoon alles verschijnen wat hier op het forum getypt is. Zelfs privéberichten!!Met andere woorden:als iemand je profielnaam weet en intypt, kan ie dus alles lezen wat je geschreven hebt. Ben daar eigenlijk niet zo heel blij mee!!! Want ik de privéberichten staan ook adresgegevens etc van de geboortekaartjes die we naar elkaar gestuurd hebben bv. Ik ga toch eens even informeren of deze berichten op google verdwijnen als je profiel verwijdert word. Als dit zo is zal ik helaas niet meer hier verschijnen en dat vind ik echt heel erg, maar ik wil niet dat iedereen om mij heen kan lezen wat er op mijn hart ligt en ik hier neer zet.xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 22-11-2011

Kim dat meen je niet??? Maar typ je op Google je eigen naam of je gebruikersnaam in? Want dan moet je je gebruikersnaam gewoon veranderen.. Je mag ons niet verlaten!!!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 22-11-2011

Oh laat maar.. Zie net je profielnaam...


mijn lieve, lieve kleine schat - greetje83 - 22-11-2011

Tjee, dat klinkt niet best. Het lijkt me toch dat zeker de pb-tjes beschermd worden???? Waarom heten het anders PRIVE-berichten? Ben benieuwd naar het antwoord, anders ga ik ook mijn sores hier niet meer plaatsen!


mijn lieve, lieve kleine schat - Sanel - 22-11-2011

Dames naar mijn weten kan dat absoluut niet. Als ik mezelf uitlog en de mijne opzoek dan zie ik mijn profiel. Ik kan wel mijn posts zien maar dat klopt omdat we een open forum zijn.
Ik denk dat ikkemikketje bedoeld dat het profielboodschappen zijn. Dus de priveberichten niet. Zelfs wij kunnen die niet lezen.
Maar ikkemikketje weet iemand jouw profielnaam dan? Want daar moet je wel opkomen. Anders als je het fijn vindt kan je je naam laten veranderen.

Liefs Sanel


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 22-11-2011

Nooit geweten dat profielberichten openbaar waren eigenlijk....:?


mijn lieve, lieve kleine schat - Sanel - 22-11-2011

Maria
Ja ook die zijn openbaar. Alles in principe behalve dus je priveberichten. Dus het beste is dus door alles via PB te versturen.


mijn lieve, lieve kleine schat - ruthje - 22-11-2011

En als je gewoon altijd ingelogt staat op het forum, dus dat vinkje aan hebt gevinkt naast je inlogstukje, dan kom je dus via google op je profiel maar doordat je altijd op ingelogt staat kan je dan dus alles lezen.
Maar dat is je eigen, je bent ingelogt dus kan je bij je privéberichten. Log je jezelf dus helemaal uit op het forum, dan kan je dat niet zien.
Ik tenminste niet, wel als ik op altijd ingelogt sta, dan weer wel.

Misschien is dat de verwarring?


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 22-11-2011

Nou ik stond dus net helemaal uitgelogd...
En kon via google mijn digitale geboortekaartje en de privétekst aan madeliefje gewoon lezen.

Mijn vinkje staat niet aan en ook de pbtjes van 19 en 24 februari tussen cyn en devika kon ik gewoon lezen.

Ik wil niet moeilijk doen hoor. Zouden alle berichten uit het verleden op één of andere manier verwijdert kunnen worden of verdwijnt alles als je profiel verwijdert word??

Want dan neem ik liever een ander profiel aan met een nieuwe naam en dan gebruik ik ook geen echte namen meer,want ik vind dat niemand er iets mee te maken heeft wat ik hier schrijf, buiten mijn man, mijn vriendin en mijn ouders!


mijn lieve, lieve kleine schat - Sanel - 22-11-2011

Pbtjes zijn dingen die niet gelezen kunnen worden. Alle profielberichten wel. Als je wilt dat ze niet leesbaar zijn moet je ze bij diegene waar je ze geplaatst hebt laten verwijderen.
Dus nogmaals berichten die je bij mensen op het profiel plaatst zijn niet prive maar alles wat je via je priveberichten doet wel.


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 22-11-2011

Sanel...ik heb er verder nooit bij stil gestaan dat mensen via mijn profielnaam mee zouden kunnen lezen, dus heb ik een profielnaam dat vroeger mijn bijnaam was. Maar ook de namen van mijn kindjes spreek ik hier gewoon uit, dus als ik een andere profielnaam uitkies blijven die er ook nog gewoon staan.Toch?De reden dat ik het niet fijn vind als ze via google iets lezen is dat ik zoals iedereen hier wel weet een hele misselijke schoonfamilie heb en die gebruiken alles om me maar dwars te kunnen liggen. Ik spreek hier dan ook vaak mijn frustraties uit en dan kan ik er weer even tegenaan, want je moet toch tanden bijten!
Dacht ook dat je alleen hier kon meelezen als je een profielnaam had aangemaakt, maar dat blijkt niet zo te zijn.
Misschien dat ik dat over het hoofd heb gezien hoor, sorry hiervoor!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 22-11-2011

ik vind het wel heel vreemd dat iemand anders mijn prive berichten heeft gelezen via google.
want ik heb inderdaad eind februari berichtjes gestuurd naar devika (prive).
beetje jammer


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 22-11-2011

Jeetje Cyn dat is ook wat!!! Dat anderen dit nu gelezen kunnen hebben...
Ik persoonlijk heb er geen problemen mee, al leest de hele wereld mijn berichten maar ik snap zeker dat iemand dit niet wil!!

Ondertussen heb ik vandaag al ruim een uur in de wacht gestaan bij de gyn en nog steeds geen afspraak.. Als het goed is gaan zij mij terug bellen!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 22-11-2011

ja schrok er wel even van.
maar heb net zelf even gekeken en het is geen prive bericht.
het is een reactie die devika heeft gegeven op mijn profielfoto.
naja, dat is het enige wat ik zo snel tegen kwam.

vind het wel vreemd, maarja.

heb je ondertussen al een afspraak kunnen maken?


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 22-11-2011

Ja ik kan nu mijn profielnaam veranderen als ik dat wil, maar goed daar verdwijnen niet de reacties in het verleden door.Ik vind het dus persoonlijk wel vervelend als anderen mee kunnen lezen.De meesten hebben nooit gevraagd hoe het zat met mijn verlies of me ermee willen helpen, dus dan hoeven ze hier ook niet mee te lezen.Heb er nooit bij stil gestaan dat mensen mijn schriften konden meelezen..wat natuurlijk wel een beetje dom is, want als ze hier een profiel aanmaken kunnen ze het natuurlijk net zo goed lezen. Vanaf nu ga ik ook niet meer de namen van mijn kindjes en mijzelf + foto's hier neer zetten, in de hoop dat oudere berichten dan een keer verdwijnen. ik weet nog niet wat ik met mijn profielnaam doe.Moet er even over denken.
Ik heb al wel al mijn profielberichten die ik heb verstuurd en gekregen verwijdert, zodat die niet meer te lezen zijn. Als jullie misschien berichten van mij in jullie profielberichten zouden willen verwijderen zou ik dat fijn vinden, want die met ons manneke zijn geboortekaartje kon ik er zo uitpikken.

xx


mijn lieve, lieve kleine schat - Babii - 22-11-2011

Lieve klungeltje23,

Je naam laten veranderen kan altijd, maar je begrijpt ondertussen wel dat niemand je prive berichten kan meelezen, toch? Jij hebt het puur over profielboodschappen aan anderen, en die zijn inderdaad openbaar.

Wat vervelend dat dit gebeurd, maar als wij alles moeten verwijderen, dan hebben we een dagtaak. Plus dat dit echt over andermans profiel gaat, daar kunnen we niet zomaar openbare boodschappen verwijderen, evenals forumberichten.....

Tevens attendeer ik je er wel op; het verwijderen van die boodschappen heeft gene nut. Google werkt met een cache.... Google slaat dus alles op, en alles is dus terug te vinden d.m.v. de cache, lang leve google Sad. Het heeft dus allemaal geen zin, hoe rot het ook is......

Liefs,
Babii


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 22-11-2011

Ik begin het inderdaad te begrijpen babii

Ik merk dat ik er best van geschrokken ben dat via google alles terug te halen is.
Niet dat ik iets te verbergen heb hoor. De dingen die ik hier heb geschreven zijn allemaal gebeurt. Maar niet alle mensen weten overal vanaf, dus dat is toch wel een beetje ongemakkelijk.
Maar zal in de toekomst wel opletten met namen te vermelden, zodat het niet zo makkelijk terug te halen is.


mijn lieve, lieve kleine schat - Babii - 22-11-2011

Ik snap je zeker meis, en het is ook vervelend. Daarom waarschuwen wij altijd in de forumregels voor hetgeen de mensen schrijven. Let op dat je niet te privé wordt, of mensen bij echte naam benoemd etc. Het is zeer zeker niet leuk dat alles terug te lezen is, althans de profiel berichten, privé berichten kan niemand lezen.

Je moet een profiel van een lid zien als het forum, openbaar dus. Feit blijft wel dat google dus werkt met die cache (heel sneaky), maar dat heeft dus als gevolg, dat als jij je naam veranderd, het via de cache dus is terug te vinden. Google maar eens iets, en vaak zie je staan; kijk in cache, en dan zie je alles. Erg krom, maar dat is dus iets van google...... Zo sta ik op google met een positieve ovulatietest in mijn handen, met mijn gezicht erop :|.


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 22-11-2011

Oké, dus mijn naam veranderen heeft dus ook geen nut haha.
Ook niet als ik dit profiel laat verwijderen en opnieuw begin??
Is het dan nog terug te halen.
Lullig zeg dat van die foto...word je ook niet echt vrolijk van Confusedhock:


mijn lieve, lieve kleine schat - Babii - 22-11-2011

Ja, dan is het dus terug te halen via de cache. Moeten ze uiteraard wel weten dat jij pietjepuk ofzo heet :p....

Ehm, ja, heel lullig. Sta er erg charmant op :p.


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 22-11-2011

Even wat anders...
Babii en ruthje...jullie hebben ook al flink wat achter de rug zeg als ik zo jullie onderschriften zie.
Lijkt me ook best moeilijk om forum admin te zijn hier, terwijl het zo moeizaam gaat!!
Of kunnen jullie er goed mee omgaan?


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 23-11-2011

Hey meiden,

ik heb jullie berichtjes over de privacy gelezen. Ik schrok er zelf eigenlijk ook van. We vertellen hier zulke persoonlijke dingen inderdaad. Ik heb even gekeken, maar ik heb geen berichten in mijn profiel staan. Ik zit er zelf aan te denken om mijn handtekening aan te passen en vanaf nu de namen van mijn kindjes niet meer te noemen. Het verandert wel niets aan het verleden (wat dus niet meer uit te wissen is), maar ik kan het vanaf nu dan wel doen. Pffff lastig hoor! Meiden, hebben jullie het idee dat er iemand mee gelezen heeft dan?


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 23-11-2011

hmm, de tekst van mijn handtekening heb ik veranderd, maar mijn ticker lukt niet helemaal...misschien moet ik een nieuwe aanmaken...


mijn lieve, lieve kleine schat - ruthje - 23-11-2011

Klungeltje23, ik kan er mee omgaan hoor. De ene keer wat beter dan de andere keer.

dames, veel schrijfplezier verder! De kans dat iemand meeleest is aanwezig, maar dat is al die tijd al zo geweest.
Dus mocht er iemand mee gelezen hebben, dan snapt diegene ook na naamsveranderingen wie jullie zijn.
Het verlies van jullie kindjes en de bijbehorende gevoelens zijn niks om je voor te schamen. Wees trots op hoe jullie jezelf erdoorheen slepen, elkaar steunen.
Wat een meelezer er ook van zou mogen denken...ik kan me niet voorstellen dat iemand die zoiets leest er moeilijk over gaat lopen doen.
Ik denk dat die mensen juist door jullie verhalen zich zou kunnen realiseren hoe belangrijk het is om jullie tot steun te zijn. Misschien zorgt het onbewust wel voor meer sympathie en begrip. Niet meteen van het verkeerde uitgaan, wat jullie hier schrijven is heel normaal gezien de situatie waarin jullie zitten.

liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 23-11-2011

sorry meiden, drukke dagen gehad dus praat even bij (myrthe doet net een dutje)

noortje; wat een bijzonder gedicht en die bijeenkomst klinkt ook erg mooi moet ik zeggen.
Wij hebben zoiets ook gedaan, maar dan niet in het ziekenhuis maar met de vks (stofwisselings-
vereniging). Zoiets is erg emotioneel maar ook fijn dat je zo wel op een manier met je kindje
bezig kan en mag zijn.
Nog even en dan de echo. Ik snap dat je dat spannend vind. Ik kan em dat heel goed voorstellen.
Kan alleen maar voor je duimen meid.

maria; ben niet bezig met afvallen. Die strijd heb ik jaren geleden opgegeven haha.
Maar ik zit goed in mijn vel en ben wel afgevallen gewoon door druk te zijn en dat is altijd mooi
meegenomen. Ik heb nu 2 dagen niet kunnen wandelen vanwege mijn werk en ik mis dat gelijk.
Ik vond het niet erg hoor om te zien dat joella dat pakje ook aan heeft. Heb er mooie herinneringen
aan. Toen was alles nog normaal en goed. Hoe is het nu met je? BEn je al terug geweest om te weten
of je baarmoeder schoon is? Hoe ben je eronder? Een mk is natuurlijk niet hetzelfde als je engeltje
verliezen maar het is ook niet iets wat zomaar iets is. DAt vond ik toch. Mensen waren
daar al snel niet meer mee bezig, maar die kindjes waren bij mij ook erg gewenst.
Al probeerde ik me te trootsten bij de gedachten dat ik liever vlug wilde weten dat er iets mis was
dan voor dat die kindjes de kans kregen te groeien. Ik heb een plekje in mijn tuin met een vlinder
waar ze begraven zijn. Was bij mij natuurlijk wel al wat groter. Het si gewoon het idee.
Verder blaas ik het niet op, maar toen had ik daar wel behoefte aan.

cyn; wat een mooie gedicht. Kippevel. Vind je het erg als ik het ook op britt* haar site zet?

kersje; hoe is het met je? Heeft de kleine man weeral nieuwe dingen geleerd?

laura; lees dat je een afspraak gemaakt hebt? Dat is wel fijn.

ikkemik: jee, dat is idd vervelend om zo terug te lezen. Doet je idd wel wat voorzichtiger zijn.

hier; net 2 lange werdagen gehad van bijna 12 uur pfff met die ouderavonden. En daarvoor natuurlijk
druk met de administratie. Heb de kleine meid wel gemist...maar nu dus lekker een paar rustige dagen.
En dan geniet je des te meer


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 23-11-2011

tam,
nu lekker tijd om te genieten van je kleine meid!
pff, klinkt behoorlijk druk zo met die ouderavonden.
natuurlijk mag je dat gedicht gebruiken voor de site van britt*.

hier:
gisteren met de kleine meid even naar de winkel geweest.
papa moest laat werken, dus die heb ik nog even in bed laten liggen.
op de terug weg ben ik even langs wesley* gereden.
was de eerste keer dat ik er was nadat ik ben bevallen. voelde wel een beetje vreemd met zo'n kleine meid in de maxi cosi.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 23-11-2011

He meiden!

Wat een gedoe zeg!!! Jeetje, ik schrok wel even. Dit is ook de reden dat ik de naam van onze dochter en die van mezelf hier niet noem. Ik heb even google geraadpleegd en er komt weinig persoonlijks naar voren. Tja, meelezers zouden er kunnen zijn, maar dat wist ik al. Ik snap dat jullie moeite hebben met de echte persoonlijke dingen.

Laura, wat goed dat je naar de gyn mag!! Er moet echt iets gebeuren bij jou hoor! Ze moeten uitzoeken hoe het zit!

jee, Tam, wat heb je het weer druk! Sinterklaas zal ook wel voor drukte zorgen en dan de kerst er achteraan straks!


Oh, ik moet gaan rennen. Moet over 10 minuten het huis uit zijn, komt de makelaar met de nieuwe bewoners.

Ik kom snel meer schrijven, want ik ben jullie weer lekker aan het verwaarlozen! sorry!

x


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 23-11-2011

Hey meiden,

Ik moest even aan Noortje denken, onze zwangere, hoe gaat het met je?


mijn lieve, lieve kleine schat - Babii - 23-11-2011

Ik kan er ook prima mee omgaan Smile.

@ Ikkemikkeltje, je gooit nu wel een link met fot's van je kids erop... Houdt er dus rekening mee dat er hetzelfde kan gebeuren als waar ik je voor heb gewaarschuwd Smile.


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 24-11-2011

even denken Babii.
Ja je bedoelt vande bofkontjes?
Dat was voor ik erachter kwam dat het via google te achterhalen is.
Ik kan daar nu niets meer aan veranderen erg genoeg.
De rest van de foto's en alle namen in mijn profiel heb ik weggehaald als het goed is.
Ik zou willen dat ik eerder het besef had gekregen, dan had ik die link nooit geplaatst.


mijn lieve, lieve kleine schat - ruthje - 24-11-2011

Ikkemikketje, ik heb even gekeken naar de link van bofkontjes maar kan hem niet vinden?
Waar staat ie (pagina)? Anders wil ik hem wel voor je weghalen... 1 link is nog wel te verwijderen, maar 100den berichten aanpassen is geen doen.

liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - ruthje - 24-11-2011

Heb ze al gevonden met een andere zoekterm en voor je verwijderd.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 24-11-2011

Maria, het gaat best goed hoor, vandaag alweer 10 weken. Maar het blijft raar, het ene moment ben ik verdrietig om Thomas en het volgende ben ik weer blij met deze nieuwe baby. Ben alleen heel bang om het weer kwijt te raken. Mag maandag weer komen voor een echo, dus ben de dagen weer aan het aftellen. Straks een afspraak in het zkh met de verpleegkundige voor een gesprek.

Laura, goed dat je naar de gyn gaat, zo schiet het ook niet erg op. Was het nog gelukt om een afspraak te maken?


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 24-11-2011

Gisteravond wel weer even moeilijk gehad, toen hadden we het erover wat we met kerst gingen doen. Daar had hij bij moeten zijn...


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 24-11-2011

Hey Noortje, tien weken alweer....wat gaat dat snel! Je kleine uk heeft al armpjes en beentjes! :-D
Ja, dat aftellen naar de dag van de echo's kan ik mij zo goed herinneren...je wil bewijs zien dat het goed gaat, je wil een gezond kindje in je buik zien, en zien en horen dat het goed gaat.
Wel goed dat je een gesprek met een verpleegkundige hebt in het ziekenhuis, is die afspraak om te bespreken hoe het nu mentaal gaat? lk had erg veel aan die gesprekken, ze kalmeerde mij weer een beetje en ik vond het het toen ook erg fijn te horen dat ik verdrietig en blij mocht zijn...hoe kon het ook anders? je bent zwanger terwijl je nog in een rouwproces zit.
Ik vind het nog steeds erg fantastisch nieuws dat je weer zwanger bent :-D Ik denk dat het ook wel fijn is dat er nu meer mensen vanaf weten he? dan kan je het er tenminste over hebben en je gevoelens delen. Soms mistte ik wel dat onbezorgde van de eerste zwangerschap, die eerste maanden waren heel anders, alles was daarna wat gereserveerder....maar dat is ook niet gek.
Ik snap heel goed dat je nog vaak aan Thomas denkt, nu helemaal. Alles aan deze zwangerschap doet natuurlijk ook aan hem denken. Het is allemaal nog zo kort geleden voor je, het is heel begrijpelijk dat je nog veel huilt en verdrietig bent om het verlies van jullie baby.
Je buik zal wel groeien nu he? mijn buik werd echt veel sneller groter dan bij Olivia....heb jij dat ook?

Madelief, wanneer moeten jullie je huis uit? hebben jullie al een (tijdelijk) vervangend huurhuis gevonden? en hoe gaat het met je kleine prinses? laat eens een foto zien! :mrgreen:

Cyn, wat bijzonder dat je naar Wesley* bent gegaan, inderdaad raar met zijn zusje bij je....ik kan mij het gevoel zo goed voorstellen! hoe voelde je je daar alsof je je kindje voorstelt? (klinkt raar, weet je wat ik bedoel?)

Hey Tam, ben je een beetje bijgekomen van de drukke werkdagen? weer lekker tijd om te knuffelen met je meisje.
Ik kom net uit het zh, hebben mijn baarmoeder bekeken, zag er allemaal keurig uit. Ze zag dat ik vandaag of morgen waarschijnlijk een eisprong zou krijgen, dus ik ben helemaal trots op mijn lijf. Het is inderdaad niet te vergelijken met het verlies wat we eerder hebben geleden, maar het is ook inderdaad niet zomaar iets. Het is ongelofelijk hoe je in een week kan verlangen en fantaseren over de komst van een kindje, laat staan als je nog langer zwanger bent en het in een later stadium gebeurt. Maargoed, mijn lichaam herpakt zich weer meteen, ik mag niet klagen.

Laura, is het al gelukt een afspraak te maken? ik vind het echt heel fijn te horen dat je eindelijk naar de gyn mag. Zo stom dat je dan een uur in de wacht hangt...grrr! Was je cyclus voorheen ook zo eigenlijk? of is dit na de zwangerschappen gekomen?

Nou, heb verder niet meer teruggelezen...ik vraag mij wel af hoe het met Shivani en Devika gaat, zou de kleine dame binnenkort naar huis mogen?

Kersje en Kim, ook liefs voor jullie!

Ik hoor dat de kleine dame boven in haar bedje met de buitenkant van haar speen tegen de bedspijlen aan het beuken is :mrgreen:...nieuw spelletje.

tot snel!
x


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 24-11-2011

maria,
ík snap helemaal wat je bedoeld. zo voelde het ook.
alsof ik Joëlla moest laten zien aan Wesley*.
en dat ik Joëlla moest laten zien waar haar grote broer is.
het voelde zo dubbel. zeker omdat ik nu zo goed besef wat ik met Wesley* heb moeten missen.
ik zag er eerlijk gezegd zo tegenop.

wat fijn dat je lichaam zich weer herpakt. hoe voel je je verder?


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 24-11-2011

Maria, wat goed dat je lichaam zich zo snel weer herpakt en natuurlijk is het niet zomaar iets, het is toch ook een verlies. Ben net terug uit zkh en de verpleegkundige had geregeld dat er even een echo gedaan werd, alleen even kijken of het nog leeft. En het gaat gelukkig nog goed, was druk met z'n armpjes aan het bewegen, echt zo mooi. Ben weer even helemaal gerustgesteld, en maandag alweer. En m'n buik is nog niet veel aan te zien, klein beetje misschien, maar m'n broeken zitten al niet fijn meer, knelt toch een beetje. Ik geloof wel dat het nu iets sneller is dan de vorige keer. De vorige zwangerschap bij mij was niet echt onbezorgd, had al heel snel steeds bloedverlies en eigenlijk had ik er al vanaf het begin geen goed gevoel over. Nu voelt het anders, alleen ben ik wel heel bang dat het elk moment dood kan gaan. Heel tegenstrijdig gevoel, maar zal het ermee moeten doen. Kon iemand maar de garantie geven dat het dit keer wel goed gaat.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 24-11-2011

noortje,
wat fijn dat ze even een echo hebben gemaakt. dat stelt meteen weer gerust he.
helaas kan niemand je de garantie geven dat alles dit keer wel goed zal gaan.
maar ik weet zeker dat jullie engeltje daarboven er voor zorgt dat jullie niet nog een keer zoiets moeten meemaken.
het tegenstrijdige gevoel dat ken ik, ieder moment vraag je je af of je kindje nog wel leeft.
ben bang dat dat gevoel 9 maanden zal blijven. tot het moment dat je het eindelijk veilig in je armen hebt.
ik heb 1 dag voor de bevalling nog geluisterd naar het hartje omdat ik haar niet genoeg voelde.
ik was zo blij dat ik voor de bevalling nog aan de ctg heb gelegen en naar het geluid van het hartje kon luisteren.
ookal was ik zo dichtbij, ik weet dat het ineens voorbij kan zijn. vorig jaar zat ik ook zo dichtbij.

bij hoeveel weken had je vorig jaar bloedverlies eigenlijk?
ik hoop dat je een beetje gerust je weekend in kan. en dat je maandag weer een mooie echo krijgt.

x


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 24-11-2011

Hey lieve meiden,

ik heb het onverwacht druk met van alles (en dan ben ik nog wel 'thuisblijfmoeder'), dus amper tijd om even rustig bij te lezen en op jullie te reageren. Ik zag wel dat Noortje even heeft mogen spieken naar het brusje van Thomas*, fijn! En die angst zal niet echt verdwijnen ben ik bang. Maar misschien dat je gaandeweg iets meer mag gaan vertrouwen op een goede afloop, dat hoop ik in ieder geval voor je.
Cyn ,je bent met Joëlla naar Wesley* geweest, wat een bijzonder moment. Ben je blij dat je er geweest bent?
Maria, het is toch ingrijpend, een miskraam. Nee, niet zoals een kindje verliezen, maar toch. Hoe voel je je nu?
Verder weet ik het even niet meer. Ik hoop ook dat alles goed gaat met Devika en haar meiske.

O, ja, ben vandaag even gaan wegen op het cb: Tobias is 275 gram aangekomen in 1 week! Misschien een meetfout geweest vorige week? Of een flinke groeispurt gemaakt, ik weet het niet. Ben allang blij!

knuffel voor alle meiden


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 25-11-2011

Confusedhock: 275 gram in 1 week? hahaha! :-D heb je hem krachtvoer gegeven kersje?
Het klinkt inderdaad als een weegfout. ..nou ben blij dat hij wat aangekomen is, hoeven we ons daar ook niet meer druk om te maken :-D fijn hoor!

Maria x


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 25-11-2011

Kersje, wat is hij goed gegroeid zeg, zie je wel jullie doen het hartstikke goed.

Cyn, dat bloedverlies had ik al gelijk een paar dagen na de positieve test, was steeds af en aan tot ongeveer 8 weken. Heb toen echt flink in de stress gezeten. Dit keer gelukkig nog geen druppel. Het zal echt wel onzeker blijven, tot aan het eind. Voor jou zal dat ook zo zijn geweest, zeker omdat het zo laat nog misging. Maar goed, gelukkig heb ik bij jullie gezien dat het ook goed kan gaan.

Ben er nu toch echt wel even wat geruster op door de echo van gisteren, en over 3 dagen mag ik alweer!


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 25-11-2011

Noortje, wat fijn dat jullie gisteren zo'n goede echo hadden, een lekker druk kindje!
Wel herkenbaar wat je schrijft trouwens, ik had ook ergens in mij bij de eerste zwangerschap geen goed gevoel....maar misschien hoort dat bij de eerste? dat weet ik niet. De dag dat ik zwanger was van Matilda voelde ook heel anders dan de eerste keer. Iets in mij had meer vertrouwen in een goede afloop. Maar heel tegenstrijdig was ik inderdaad ook bang dat ze er in 1x mee kon stoppen, dat gevoel heeft mij eigenlijk niet los gelaten de hele zwangerschap.
Ik heb toen ik een week of 12 was een angelsound besteld, wat was dat fijn! ik heb heel vaak heel even naar haar hartje geluisterd, dan kon ik weer goed slapen en het loslaten. Misschien is het wel wat voor jou?
Fijn hoor, maandag zie je je kind weer! leuk vooruitzicht hoor.

Cyn, ja raar gevoel he? ik had het namelijk zelfs al met de as van Olivia. Toen ik met Matilda op de arm die gepakt had voelde het zo raar! het intieme tussen mij en Olivia was er even niet meer want er zat een heel belangrijk baby'tje bij....het was zo raar. Alsof je ze aan elkaar voorstelt....echt heel raar.
Vind het wel knap van je dat je bent gegaan zo alleen met dochter....kan mij heel goed voorstellen dat je er tegenop zag.

Hier gaat het wel o.k. Ben afgelopen dagen ziek geweest, ben vandaag weer wat beter gelukkig. Had koorts en pijn in mijn benen, echt griep denk ik?
Matilda zingt en danst sinds gisteren trouwens :-D, zo grappig! ze zit dan rechtop en brult en neuriet terwijl ze heel hard en chaotich "nee" schudt met haar hoofd.. hahahaha! Vroeg mij al af wanneer ze at nou eindelijk eens zou gaan doen. Al vanaf ze twee maanden is dans ik elke week voor haar, dan zet ik wilde muziek op en stuiter als een freggle door de kamer. It finally pays off! :mrgreen:

Maria x


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 25-11-2011

Ohja, dat wou ik nog zeggen..
Gisteren in het zh had ik een afspraak bij de fertiliteitspoli (voor het eerst), ivm die miskraam. Ik zat daar even in de wachtkamer om mij heen te kijken en zag daar enkele stelletjes zitten. Het lijkt mij zo verschrikkelijk als je niet zwanger zou kunnen raken....zo verdrietig lijkt mij dat. Ik besefte weer hoezeer wij het getroffen hebben. En ja, we hebben veel meegemaakt en dat verandert je als mens, maar we mochten weer moeder worden..het lukte ons allemaal weer. Het doet je alles dan weer even goed relativeren in ieder geval. Je zou maar nooit moeder worden......dat is pas een verdrietig idee, vinden jullie niet?


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 25-11-2011

kersje,
goed joh dat tobias zo gegroeid is! Joëlla is ook zoveel bijgekomen.
vorige week dinsdag zat ze op 3200, en gisteren woog ze 3550! begint het wel al te zien hoor,
een dik smoeltje, dikkere beentjes haha heerlijk!
de vrouw van 't cb was tevreden.

hier:
ben overgestapt op een andere fles. Joëlla had steeds vaker last van krampjes en kreeg te veel lucht binnen.
soms sliep ze na 2 uur nog niet.
de nachten gaan ook goed, ze komt soms 1x per nacht, en soms slaapt ze door tot 7 uur. (als ze om 01.00 uur de laatste fles heeft gehad)
ik ga hier eens een stofzuiger door het huis halen, en vanmiddag de stad in.

fijn weekend!


noortje,
misschien is die angelsound waar maria het over heeft wel een goed idee.
ik heb het zelf ook gedaan vanaf 11 weken, en vond het zo'n opluchting als ik mijn twijfels had.
het heeft me toch die 9 maanden doorgeholpen.


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 25-11-2011

Goedemorgen dames,

Noortje, fijn dat je wat geruster bent even. En je krijgt maandag alweer een echo toch? Ik leefde ook van echo naar echo hoor. Maar de spanning was wel altijd groot van te voren. En dan weer even de opluchting en weer op naar de volgende! Stapje voor stapje zal je er komen. Fijn dat je nu geen bloedverlies hebt gehad. Dat lijkt me zo eng.
Haha Maria danst als een freggle door de kamer! En Matilda doet nu ook een duit in het zakje (Hollland's got talent en so you think can dance (ofzoiets), maak je borst maar nat!!!

Hier een beetje beroerde nacht gehad. Tobias werd een paar keer huilend wakker, arm ventje. We hebben hem maar bij ons in bed genomen, maar dan slaap ik zelf niet echt goed. Nou, ja, we zijn eigenlijk ook zo verwend met onze slaapkop! Ik denk dat het deze week een beetje te druk voor hem is geweest, net als voor mama, haha. Gisteren hadden we werklui over de vloer ivm een lekkage (in de babykamer via ons dakterras). Hopelijk is het nu verholpen. De schoonmaakster was net geweest en meteen daarna weer een zandbak in huis. Kon ik alsnog flink stofzuigen, bah. Uma ook van streek natuurlijk. We houden ons vandaag maar even rustig! Morgen hebben we weer een huis vol mensen. Een soort band-met-aanhang-kraamfeestje. Dat was er nog niet van gekomen. Wel heel leuk ook.

Pffff, ik laat het hier even bij, beetje hoofdpijn. Knuffel voor alle meiden!
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 25-11-2011

Cyn, zo ze is goed gegroeid! Fijn! Trotse mama natuurlijk. Heerlijk hè, die mollige beentjes... Veel plezier met winkelen (eerst even stofzuigen, moet ook gebeuren)

Maria, je hebt gelijk. Het lijkt me heel moeilijk als het niet lukt om mama te worden. Heel verdrietig. Wij hebben heel wat mee gemaakt, maar zijn nu zo gezegend met onze kindjes! En voor diegenen hier die deze vreugde (nog) niet kennen, weet ik zeker dat het gaat gebeuren in de toekomst. Kon iedereen die het graag wil maar een kindje krijgen! Het is soms zo oneerlijk verdeeld.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 25-11-2011

Maria, ik weet hoe het voelt, als je bang bent nooit kinderen te kunnen krijgen. Bij ons zag het er eerst ook niet zo positief uit. Het voelt echt heel beangstigend. Vorig jaar is onze kerst behoorlijk verziekt omdat de 1e ICSI mislukt was, was zo bang dat het ons nooit zou gaan lukken, we hadden zelfs geen cryo's. Ik heb toen heel veel opgezocht over vruchtbaarheid verbeteren, vnl de mannelijke vruchtbaarheid. En alles wat ik vond hebben we toen geprobeerd, speciale vitamines, andere eetgewoontes, acupunctuur. Die 2e poging had resultaat, zelfs 2 cryo's. Of iets geholpen heeft weet ik niet, maar we waren zo blij dat het toch gelukt was. Toen wist ik tenminste dat ik wel zwanger kon worden. En dan nu dit wondertje, zomaar spontaan. Ben er erg dankbaar voor.

Aan een angelsound heb ik al lopen denken, weet het nog niet. Ben bang dat het niet lukt ermee ofzo en dat ik dan gelijk helemaal in de stress schiet...

Maria, wat apart dat jij dat gevoel ook had. Eerst dat het niet goed zou gaan en daarna wel. Mijn gyn zei nog dat ze daar altijd goed naar luistert, toen ik het vertelde. Hoop dat dit gevoel ook klopt... Maar misschien speelt het mee dat je bij ICSI meer risico's hebt, iets hoger risico op miskramen en op bbz, ik kende alle percentages. Is ook niet echt bevorderlijk.
Grappig, nog even en er huppelen 2 freggles rond bij jullie.


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 25-11-2011

Hey kersje, naar he zo'n nacht! ik had dat ook zondag.....ik zou gek worden als dat vaker zou zijn! Te veel drukte is inderdaad niet goed voor kleine baby's...lekker uitrusten dus. En veel slapen! daar groeien ze van (maar dat hoef ik tegen jou niet te zeggen he, jij hebt het woord slaapkop uitgevonden, is het niet?:mrgreenSmile. Matilda is afgelopen week ook verkouden geworden en heeft ontstoken oogjes. Ik heb haar afgelopen dagen veel laten slapen en veel laten drinken, het gaat al veel beter.

Noortje, het klinkt als bijna hetzelfde als Madelief heeft gedaan! die waren ook met vitamines (voor de man) n de weer enzo.....wauw....en gewoon allebei ook weer zwanger geworden zonder hulp. Het lijkt er toch echt op dat het op een of andere manier wel werkt he?
Maar ik begrip dat jij heel goed die andere kant kent, vreselijk voor je, dat moet echt zwaar zijn geweest.

Wat betreft je gevoel tijdens een zwangerschap, ik voelde bij deze laatste zwangerschap een paar uur voor het mis ging dat ik niet meer zwanger was. Alsof er een knop om was. Ik zei het tegen mijn vriend, dat ik mij niet meer zwanger voelde....maar die nam het (natuurlijk) niet serieus, ach....ik ook niet. En bij Olivia was het vooral een heel onbestemd gevoel, niet uit te leggen, een onderbuikgevoel.

Wat betreft die angelsound, Cyn, Madelief, Devika en ik hebben hem aangeschaft en alledrie konden we het hartje prima vinden. (op de eerste keer na, dan loop je echt te kloten.....maar daar kunnen we je mee helpen, we weten precies hoe je moet zoeken en waar). Na een paar dagen weet je precies hoe dat ding werkt en je vind het hartje dan echt altijd. Ik was in het begin bang om dit ding te gebruiken, om dezelfde reden als jij nu, maar achteraf gezien was die angst nergens voor nodig, het gaf mij juist rust.
Als ik sinterklaas in jouw stad was zou ik die vanavond in je schoen leggen (mits je gezongen had uiteraard).

Zeg Laura, is het inmiddels gelukt een gyn te spreken?

en Devika lieverd, hoe gaat het met je? en met je mooie dochter?

Ik ga de huiskamer eens opruimen, het ligt bezaaid met babyspeelgoed, luierdoekjes, kindeboekjes, knuffels en andere babysnuisterijen.

Maria x


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 26-11-2011

Maria, op het laatst bij de zwangerschap van Thomas (weet niet meer precies wanneer het begon) had ik opeens steeds een rotgevoel dat hij in mijn buik zat. Ik voelde me daar best schuldig over, moest juist blij zijn dat ie daar zat, zeker omdat ik er zo van kon genieten om hem te voelen bewegen. Maar nu achteraf denk ik dat ik toch onbewust aanvoelde dat het niet goed ging daarbinnen. Raar he?
Ga er toch nog eens over denken, over die angelsound. Vanaf wanneer kun je die eigenlijk gebruiken?


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 26-11-2011

cyn; goed van je meid dat je bent langsgeweest. Dat is een hele stap. Dat had ik ook toen
ik naar de boom ging al is dat anders natuurlijk. Wesley* is vast zo trots op zijn zusje.
maria; dat is erg fijn voor je dat je lichaam zich snel herpakt. Want dat is ook niet vanzelfsprekend.
Mag ik vragen wat jullie willen? willen jullie voor een brusje gaan nu? Als je niet wilt moet je het
ook zeggen. Meestal ben je na een mk erg vruchtbaar.
En het is zeker niet iets zomaars.....
noortje; kerst is voor mij nooit meer hetzelfde. Dit is nu de eerste kerst met myrthe en de eerste na
3 jaar dat ik niet zwanger ben. Maar zin er in? Nee, dat heb ik niet meer. Er blijft altijd een handje missen.
Maar het zullen vast ook wel fijne dagen zijn hoor. Met kerst brandt mijn moeder altijd een sterrenkaarsje.
Ieder steekt er een aan en zo is britt* toch een beetje bij ons.
Zowiezo heeft mijn meoder een plekje voor britt* in haar kamer. Daar staat haar foto en altijd een orchidee en nu
met kerst zet ze er weer iets anders. Mijn nichtje weet ook dat dit britt* haar plekje is. Schattig hoor en ik
waardeer het heel erg.
Oh een goede echo. Meid, gefeliciteerd. Nee, garantie krijgen we niet. Ik vond de zw zwaar. Leefde van echo naar echo.
Maar nu achteraf ben ik het zo vergeten.
kersje; jee, die kleine is goed gegroeid. Zie je wel...zorgen voorbij.
hier; vandaag is het een jaar geleden dat we de uitslag hadden van de vlokkentest van myrthe. Jee, wat was dat emo.
Ik schreeuwde zo hard. Maar dit keer van geluk. We hadden hoop. En nu...nu zit die schat lekker naast me te spelen met
een ballon haha. Mijn tante was jarig en dit is nu favo bij haar. En ze maakt allemaal kreetjes. de schat.
Ik ben steeds meer aan het piekeren. Droom ervan. Durven we nog voor een brusje te gaan?
MAg ik het lot tarten? Kan ik het nog aan? Word gek van mezelf.Gisteren vertelde een moeder bij het zwemmen dat ze
weer zwanger was (haar kleine is 4 mnd!?!). En ik merkte dat ik jaloers was....


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 26-11-2011

Tam, ik herken het gevoel! een kindje krijgen is ook zo bijzonder, als je dan hoort dan een ander zwanger is dan voel je dat wel. Wat hebben jullie nu over een eventuele derde besproken? wil je man het? Wij hebben altijd meer dan 1 kindje gewild..twee of drie. Dus als antwoord op je vraag, ja, we gaan voor een zusje of broertje. We zijn nu niet aan het "klussen", we houden niet echt rekening met vruchtbare dagen oid, volgens mij is dat bij mij ook niet echt nodig nu :?, zo voelt het tenminste, het komt vanzelf wel.
Maar wat betreft dat je het lot zou tarten, ik snap wat je zegt. Zekerheid kunnen we je niet geven, niemand. Je loopt risico's als je zwanger raakt, risico's die je serieus in een weegschaal moet leggen, maar weet je Tam? ik denk dat jij uiteindelijk alles aan kan wat op je pad komt....echt. Laat de angst maar niet regeren maar juist de hoop op iets moois. Ik zou het fantastisch vinden als jullie voor een derde zouden gaan in ieder geval, en ik denk ook echt dat jij dat kan.

Ik vind het jammer te horen dat je sinds Britt* geen zin meer in kerst hebt...Cry Ik hoop toch dat je op een dag wel met plezier naar die feestdagen uitkijkt, in de wetenschap dat er inderdaad een handje mist maar zonder dat het gemis de boventoon voert.
Ik kijk wel erg uit naar de kerst moet ik bekennen, ik word al week bij de gedachte dat we in onze pyjama's op kerstochtend bij de boom onze pakjes uitpakken, met slome christmas carols op de achtergrond. Zo'n vrolijke baby die heel hard kan kraaien als ze iets moois ziet. Ik heb als zelfs voor haar zo'n kerstman-kruippakje gekocht...hihi. Christmascake en mince-pies zijn al in huis, ik ben zo traditioneel kerstmens, echt erg :-D.

Noortje, wat heb je dat met Thomas toch goed aangevoeld! het is rot om aan terug te denken inderdaad, ik had dat ook. Alsof ik haar zelf had opgegeven ofzo....dat ik dus mede verantwoordelijk voor het drama zou zijn......onzin achteraf gezien. We onderschatten ons "onderbuik"gevoel denk ik, helemaal als we zwanger zijn zijn we supergevoelig voor dit soort dingen, althans, zo voel ik het.
Die angelsound....ik zit even terug te denken wanneer ik die nou gekocht heb....ik geloof rond een week of 15? toen ik kon ik meteen het hartje horen. Volgens de gebruiksaanwijzing is het hoorbaar vanaf een week of 12. Als je zeker wil zijn dat je het hartje kan vinden zou ik vanaf een week of 15 doen, net als ik.

Nou, manlief is aan het studeren, kindje slaapt.....het is hier heeeel stil. heerlijk.

Maria x


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 26-11-2011

tam,
ik zie dat je twijfelt over een brusje. ik denk dat je zeker goed naar jezelf moet kijken meid.
en de woorden van maria, sluit ik me helemaal bij aan! (mooi gezegd maria)
jullie zijn zo sterk!
wat wilt papa trouwens? gek he, dat je toch een beetje jaloers kan zijn op iemand die zwanger is.
en ja.. de feestdagen komen weer in de buurt.
ik begrijp je gevoel hoor. dat je toch niet zo'n zin hebt in de feestdagen.
ik eerlijk gezegd ook niet. ik kan me het gevoel van vorig jaar nog zo goed voorhalen. en kan wel janken als ik daar aan denk.
hoe leeg ik me toen voelde. het hoefde voor mij allemaal niet meer.
en nu, zijn we de kerst niet meer alleen. nu zijn we samen als gezinnetje.
ik heb daar zo van gedroomd! maar toch voelt het niet zoals ik droomde. er mist nog iemand.
en geen enkele kerst zal meer perfect zijn.
maar er komt een tijd dat we kunnen "genieten" van zo'n dag.
ik weet ook zeker dat onze engeltjes daarboven niets liever willen.

vandaag een dagje op pad geweest.
op verjaardag bij mijn zus en even langs de prenatal.
we willen een leuk pakje voor de kerst, maar er was nog helemaal niks!
H&M had ook niks leuks! baalde wel een beetje
maar ja, over 2 weken ga ik nog wel eens kijken.

dames, ik ga mijn voetjes omhoog leggen en kom de bank niet meer af! haha

x


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 26-11-2011

Lieve meiden!

Oh, het is hier zo druk dat ik er niet aan toe kom om te schrijven! Ik probeer af en toe even te lezen, maar voor ik dan uitgelezen ben, heb ik geen tijd meer om te schrijven! we zitten tussen de dozen en ondertussen probeer ik in te pakken voor de vakantie. Maandag gaan we voor een week weg, als we terug komen gaan we gelijk naar de sleuteloverdracht. Dan nog 1 nachtje in ons oude huis en dan gaan we bij mijn ouders logeren om de rest in te pakken. 10 december verhuizen we. En daar moet nog een heleboel voor in gepakt worden.... Het is druk en het wordt nog drukker nu. Ik zal blij zijn als het voorbij is en ik rustig de kerstboom op kan zetten!

Ik denk wel aan jullie hoor!

Las wat over de angelsound. Ik kan het alleen maar aanraden. Maar niet te vroeg hoor! De eerste keren kon ik het hartje niet vinden. Vanaf volgens mij 14 weken heb ik het altijd gevonden en vrij snel ook. Dat lucht dan zo op! Daarvoor werd ik altijd gek van onzekerheid en ging naar het ziekenhuis, ik kan het je dus aanraden.

@ Maria, fijn dat alles er goed uitzag en je lichaam herstelt zich goed zeg! Daar mag je terecht trots op zijn. Ik las over je bezoekje aan de fertiliteitspoli. Ja, ik herken het gevoel. Wij zaten daar voor de intake van IUI, net een paar maanden daarvoor een kindje verloren en nog in shock van dat het op deze manier zou gaan moeten. Ik weet nog dat ik dacht: gaat het ooit voor ons nog gebeuren? Gelukkig weet ik nu het antwoord!

@ Noortje, fijn weer een goede echo! En over de 10 weken, gaat toch best snel al zal dat voor jou niet zo voelen denk ik.

Ik ga weer wat spullen pakken. Vandaag ook nog naar school geweest. Onze kleine maria heeft weer een fijne dag met haar papa gehad!

x


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 27-11-2011

madelief,
wat heb je het druk, en wat staan er nog drukke dagen voor de deur.
hoop dat jullie snel 'rustig' de kerstboom kunnen optuigen in t huisje.

hier een zware nacht gehad, meisje was helemaal ontroostbaar.
2 uur lang huilen van de krampjes. echt hartverscheurend.
vanmorgen vroeg ook weer.
ben echt op, ook nog gezeur in de familie dus zit er even doorheen vandaag.
ik plof op de bank en kom er niet meer vanaf vandaag. x


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 27-11-2011

Lieve Cyn, wat naar voor Joëlla en jullie zo'n nacht! Ik hoop dat je vannacht beter kunt slapen. En gezeur in de familie, dat vreet ook energie. Sterkte meid!

Hier onzeker over de bv. Ik heb het idee dat mijn ene borst steeds minder gaat geven. Ik merk dat ze snel niets meer krijgt en net moest ik kolven en had ik 40cc in die borst terwijl de andere 90cc gaf! Ik probeer nu een keer extra aan die borst te leggen en bij te kolven, want de productie moet omhoog! Bah.....


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 27-11-2011

Madelief, drink en eet je genoeg? zodra ik 1 van de twee niet genoeg doe dan merk ik dat meteen aan de productie. Wat het verschil betreft, dat had ik ook hoor, de ene borst gaf altijd 2x zoveel.. En je dametje krijgt er meer uit dan jij ooit kan kolven, maak je maar niet druk hoor....zij pakt echt wel wat ze nodig heeft. Ik had golven in mijn melkproductie (had denk ik ook te maken met mijn cyclus?), waarin de melkproductie goed was, weer terug liep, weer opkwam....ik werd er ook zo onzeker van! maar achteraf maakte ik mij druk om niets, zij compenseerde namelijk, kwam dan net iets eerder voor een voeding of dronk langer aan de andere borst. Ik heb heel duidelijk een voorkeursborst, die geeft meer melk en daar drinkt ze altijd langer.

Cyn, he jakkes meid! wat zielig voor je kleine meid en voor jullie! hopelijk was het iets eenmaligs...en dan nog gezeur in de familie....ja dat kan je er dan ook even niet bij hebben, dat gezeur. Liefs voor jou!

Devikaaaaaahhhh.....hoe is het met je?

Maria x


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 28-11-2011

Noortje, hoe was het vandaag? :? Goede echo? :-D


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 28-11-2011

Hey lieve meiden,

Ja, dubbele gevoelens over de feestdagen. Maria gaat zich er helemaal in onderdompelen. Ik word eigenlijk helemaal enthousiast als ik dat lees. Dan krijg ik zin om ook lekker over the top te gaan! Natuurlijk worden onze engeltjes gemist. Maar ik heb eigenlijk wel zin om er een feestje van te maken met Tobias en kersenlief...

Madelief, klinkt alsof je het enorm druk hebt. Dat kan trouwens ook van invloed zijn op de borsvoeding, schijnt. Vervelend joh. Extra aanleggen inderdaad.

Cyn, wat zielig die krampjes! Hopelijk vannacht beter slapen!

Noortje, hoe was de echo?

Devika, hoe gaat het bij jullie?

Hier nog steeds druk. Vandaag afscheid genomen van onze psych. Tobias hadden we bij ons. Prettig gevoel dat we het af hebben kunnen sluiten. Daarna nog even langs oma om te knuffelen. Tobias doet het nog steeds super. Het is zo'n lief jongetje, echt een geschenk.

Liefs voor alle meiden,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 28-11-2011

Tam, vergeet ik nog te zeggen, dat ik me voor kan stellen dat je nog graag een brusje zou krijgen voor je meiden. En ook dat je je zorgen maakt gezien jullie kansen. Natuurlijk zijn jullie onwijs sterk, maar je zou liever niet meer sterk hoeven zijn. knuffel!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 28-11-2011

vannacht een heerlijke nacht gehad. compensatie van de vorige nacht misschien? haha
ze heeft 6 uur lang doorgeslapen.
vanavond is Joëlla voor het eerst met papa onder de douche geweest.
en lekker dat ze het vond!

[ATTACH=CONFIG]6922[/ATTACH] een maand oud!


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 29-11-2011

ohhh cyn, wat een liefie!!!! :-D om op te eten!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 29-11-2011

Ahhhhh Cyn, wat een schatje....Heerlijk he, douchen met papa! Wij hebben dat vanaf het begin veel gedaan en Tobias (en wij) genieten er altijd van. En het is ook nog makkelijker dan een badje.

Maria, hoe gaat het met Matilda's oogjes? Arme meid! En met jou?
Onze kleine slaapkop heeft ineens wat slaapprobleempjes ontwikkeld...paar keer per nacht wakker. Slaapt dan wel weer snel in, maar ja toch vermoeiend! Zou hij nu al een tandje kunnen krijgen of zo? Hij zit nu ook raar te doen met zijn tong.

Ik moet zo even shoppen. Ik heb beloofd om traktaties te regelen voor het afscheid van de crèche van mijn neefje. Maar ik ben moe...hoe zou dat toch komen, haha!

knuffels!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 29-11-2011

hier ben ik weer. Wij hebben veel problemen met internet |(ze zijn er mee bezig|)
maria; dank je voor je lieve sterke woorden. Zoals je kerst omschrijft. ZOu er bijna zin in
krijgen haha. Maar ik geniet ook wel van die momenten hoor. Heb ook haar schoentje gezet en
ik zal ook zeker van die zoetsappige momenten genieten. Wat ik minder heb zijn de "verplichte""
kerstdagen met familie (lees=schoonfamilie). Ik hoop trouwens dat het geluk van een brusje in 2012
zeker waarheid mag worden voor jullie.
cyn; ook dank je voor je woorden. Mijn man weet nog niet zo goed hoe hij erover denkt.
Maar we praten er wel over. Op dit moment staat hij er nog niet open voor.
Lekker aan het shoppen dus? Verlavend he! haha oh, die foto! Wat een droppie!!!
madelief; wha.........bijna verhuizen! spannend!
kersje; wij hebben toen met myrthe ook afscheid van de psych genomen. Bijzonder om het zo
af te sluiten niet? JA.........ik zou liever niet sterk hoeven zijn.
Soms geloof je gewoon niet dat je nogmaals geluk mag hebben. slaap ze....
hier; werkdagen gehad, maar morgen nog cursus en do ook nog voor een vergadering (hoezoe 2 dagen werken?)
morgen komt mijn nichtje even voor de oppas. En vrijdag heeft mijn man een officieel gesprek met de gemeente
na aanleiding van onze klacht over die brief toen dat britt* naar de speelzaal mocht. Benieuwd.
Hier keelpijn en al 1 uur mails aan het beantwoorden!?!
Maar al 2 dagen met thuiskomen zulke dikke knuffels van myrthe. Wat is dat toch heerlijk
Verder hebben vrienden een dochter gekregen. Heb haar leren kennen na de dood van hun eerste kindje.
Die is op een zelfde manier en ziekte als britt* overleden en ben zo blij voor ze!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 29-11-2011

Meiden hier ben ik weer!! Was een weekend weg en heb niet terug gelezen...

Ben nog steeds niet ongi, zit op dag 37 en ook niet zwanger... Zit er ff een beetje doorheen wat dat betreft... We zijn al bijna een jaar verder.. Gelukkig kan ik donderdag bij de gyn terecht en vestig daar nu ff al mijn hoop op... Ben zo bang voor slecht nieuws meiden... Pffff


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 30-11-2011

Laura, goed dat je donderdag naar de gyn kan, het schiet zo niet erg op. Ben heel benieuwd wat hij te zeggen heeft hierover, hoop dat ze je ermee kunnen helpen.

Tam, moeilijke situatie, je weet dat het goed kan gaan maar je moet er niet aan denken dat het weer niet goed gaat. Ik zou niet weten wat ik in jou plaats zou doen. Wat fijn voor die vrienden van je, dat ze weer een kindje hebben gekregen.

Maria, ik hoop dat ik nog eens net zo naar kerst uit kan kijken als jij doet. Misschien volgend jaar, als dit kindje bij ons mag blijven. Maar toch blijft er iemand ontbreken...

De echo was goed maandag, was lekker aan het bewegen. Ik was zo opgelucht weer, het blijft toch steeds even een spannend moment, of het hartje nog klopt. Eigenlijk had ik volgende week woensdag weer een controle afspraak, maar dat heeft ze omgezet in een termijnecho. Dan moet ik ook gelijk bloedprikken en 1,5 week later weer bij haar komen. Dus in ieder geval weer 2 afspraken redelijk dicht op elkaar.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 30-11-2011

noortje, hoever ben je nu? ik snap dat het elke controle spannend zal zijn.. dat gevoel kennen we hier maar al te goed... ik hoop alleen wel dat je ook een klein beetje probeert te genieten van het nieuwe wondertje in je buik! is ook belangrijk hoor!!

ik ben echt zo nerveus voor morgen... pfff word gek van mezelf... weet niet waar ik het zoeken moet. we moeten ook vragenlijsten meenemen enzo.. vind het echt heftig allemaal.

ik laat jullie morgen zodra ik tijd heb weten hoe het was hoor meiden...


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 30-11-2011

Kersje,
is het nog gelukt met de tractaties? hoe is het met de kleine man?

Tam,
de drukke werkdagen weer voorbij? Zal wel een drukte zijn met die sinterklaasperiode.
Oh, zie net dat je nog naar het werk mag. Getver! Nog evenen dan heb je 2 weken kerstvakantie haha.
ben trouwens wel benieuwd naar het gesprek met de gemeente.
Kan daar toch boosom worden als ik eraan denk dat zulke fouten nog gemaakt worden.
Wat kan je je zelf ineens goed voelen als bekenden, die hetzelfde hebbenmeegemaakt, ook het geluk mogen ervaren met een gezond kindje.

Laura,
leuk weekend gehad?
oh meid wat frustrerend is dat he! Kan me het ergens wel voorstellen hoor.
Ik haddat op een gegeven moment ook. Wij hebben er ook een jaar over gedaan omzwanger te worden.
hoelaat mag je morgen naar de gyn? Ben benieuwd wat die zegt.

Noortje,
wat fijn dat de echo goed was. Is wel een mooi vooruitzicht dat de volgendeafspraken ook dicht op elkaar zitten.
hoe voel je je nu de feestdagen voor de deur staan? Heb je plannen of nog geenbehoefte aan?

Maria,
hoe is het met jou en matilda?
heerlijk om te lezen hoe je wilt uitpakken met de kerst.

Madelief,
drukke mama ! succes met verhuizen.

Devika,
hoe is het met je meid? En de kleine dame? Is ze al thuis?

Kim,
hoe is het met jou en de kindjes?

Hier:
een beetje gemengde gevoelens over de feestdagen.
ben een beetje geïrriteerd de laatste dagen. Ik erger me te veel aan bepaalde dingen.
heb van bepaalde vaste collega’s nog niks gehoord. Vind dat een beetje triest. Zekerals je al een aantal jaar op dezelfde groep werkt.
ik heb de kaarten die we hebben gekregen na het overlijden van wesley* allemaalbewaard.
ik ga ze zo eens in een album plakken, weet niet wat ik er anders mee moetdoen.
Weggooien wil ik niet, en anders belanden ze toch maar in een doos.

Nou meiden, ik kom later terug want m’n kleine meisjewordt wakker.
x



mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 30-11-2011

cyn heel herkenbaar dat je van sommige collega's niets gehoord heb... ik heb dat ook zo ervaren!! heel vervelend maar ik heb me er op een gegeven moment gewoon bij neergelegd... het is best lastig maar wat moet je anders?

ik moet morgen om 14:10 bij de gyn zijn! vind het echt reuze spannend! weet je wat het is? ik heb dit jaar volgens mij nog maar weinig eisprongen gehad! sowieso bij de hele korte cyclussen niet, en bij de langere heb ik hem ook niet kunnen ontdekken.. alleen bij de vorige cyclus van 24 dagen, toen heb ik 2 dagen hele posi ovu testen gehad.., dus ik denk echt dat er wel wat mis is van binnen hoor..


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 30-11-2011

spannend allemaal joh!
laat het maar snel morgen zijn en hoop dat je wat meer duidelijkheid krijgt.
ga je alleen of gaat je man ook mee?

ja die collega's kunnen ook de hoogste boom in.
en van andere collega's waar je niet mee werkt hoor je wel genoeg.
er waren zelfs 2 collega's die op kraambezoek zouden komen die uiteindelijk niet mee kwamen.
de reden: omdat zij geen kaartje hadden gekregen. pff.. dan denk ik mens! ik heb wel wat anders aan mijn hoofd gehad deze maanden!
en zo zal ik dat nog vaak genoeg meemaken ben ik bang.
of mensen die express niks laten weten omdat ze denken dat dat beter is.
dan denk ik, denk lekker voor jezelf en niet voor mij.

meis, ik ga voor je duimen morgen! x


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 30-11-2011

even snel, maar wilde laura laten weten dat ik aan haar denk en duim ........ niet gelijk van enge dingen uitgaan hoor. Al snap ik best dat het spannend is.
Het is goed dat ze er even naar kijken.
liefs en knuffel voor je


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 01-12-2011

Laura, succes bij de gyn straks! Hopelijk kunnen jullie goed en snel worden geholpen. Je hebt al twee kindjes gekregen, dus kan me haast niet voorstellen dat er iets echt mis is. Volgens mij kunnen ze een eisprong ook opwekken, als dat inderdaad nu niet zo is. Komt goed!
knuffel, Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 01-12-2011

Dank jullie wel meiden!!
Over vier uurtjes zitten we bij de gyn! Manlief gaat mee, die moest ook mee van de gyn! Hoop echt dat het met clomid ofzo te doen zal zijn! Ben er echt van overtuigd dat als mijn cyclus gewoon regelmatig is dat ik vrij snel zwanger zal zijn! Pfff ik wacht geduldig...


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 01-12-2011

Hè lieve meiden!

Even een berichtje uit centerparcs. Heerlijk een week niets doen!

Maria, goed dat je het zei van het eten en drinken. Ik realiseerde me dat ik dat niet zo goed doe. Ben gelijk wat gestructureerder bezig en leg veel aan.

Tam, wat heb jij toch een hoop verplichtingen vanuit je werk zeg!

Laura, ben erg benieuwd hoe het was! Zou het ook heel moeilijk vinden als ik jou was, dag 37.... Maar ik ga er snuit dat de gyn gaat kijken waar je in je cyclus zit. En jullie gaat helpen!

Noortje, wat fijn een goede echo! Het is steeds weer spannend, dat bleef bij mij echt zo tot het einde. Geniet nu maar even van het goede nieuws.

Cyn, wat een mooi meisje! En wat kunnen mensen toch moeilijk doen!

We zijn er hier achter dat onze dochter echt een waterratje is! Ze vindt het zwembad geweldig en geniet. Helemaal van het bubbelbad enzo. En we hebben lekker een sauna en bubbelbad in het huisje, dus deze mama geniet ook! Vandaag was ze weer veel aan het huilen, maar de afgelopen dagen gingen super. En ik ben wat meer uitgerust en heb alle tijd en ben dus ook rustiger als ze huilt.

Liefs aan allemaal!

X


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 01-12-2011

nou we zijn bij de gyn geweest.
ten eerste waren we pas om 14;55 aan de beurt terwijl we om 14;10 al een afspraak hadden.
eerst allerlei vragen gehad en ook het verleden kwam natuurlijk weer naar voren. maar dat geeft niet, dit hoort nu eenmaal bij ons leven.
toen heeft ie bij mij inwendig gekeken en geloof het of niet, maar hij kon gewoon zien dat er een paar dagen geleden een eisprong geweest is!! nou hebben wij hier helemaal niets mee gedaan, want ik had er ff helemaal geen zin meer in. nu ik weet dat er evengoed een ei geweest is ben ik weer wat positiever. deze ronde is dan wel verloren gegaan, maar so be it! verder moest ik vandaag meteen bloed laten prikken, schildklier wordt getest en de hormoon balans en dit moet ik volgende week ook weer laten doen. het zal mij benieuwen. manlief mag ook aan de gang, want die moet een potje zaad inleveren. ik vind het wel goed dat ze alles na lopen maar ik denk niet dat het aan mijn man ligt en dat dacht de arts ook niet.
12 januari moeten we pas weer terug komen en horen we ook de uitslagen pas... eerder was er geen plek. het komt er iig op neer dat hij geen problemen verwacht. op de echo zag alles er ook gewoon uit zoals het zou moeten. hij wil tot maart afwachten en als ik dan nog niet zwanger zou zijn dan wil hij kijken wat voor behandeling ik kan krijgen. het enige nadeel is dat ze niets kunnen doen aan een te korte cyclus, wel aan een te lange. probleem is dus bij mij wel dat ik te veel kortere cyclussen heb. dus we wachten maar weer geduldig af. hopelijk kunnen we de beste man 12 januari al gelijk geven dat er dus niets in de weg staat voor ons. hij heeft wel gezegd dat ik waarschijnlijk minder kansen per jaar heb dan gemiddeld maar dat wist ik eigenlijk wel al. voordat ik zwanger raakte van semmy had ik ook al cyclussen van gemiddeld 35 dagen. ik zit inmiddels op dag 39 en als ik dus pas mijn ei gehad heb zou ik dus over een dag of 10 ongi moeten worden. laten we daar dan maar voor duimen!!

madelief veel plezier in centerparcs!! waar zit je?


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 01-12-2011

Laura, wat goed dat je toch een ei gehad hebt, jammer alleen dat je hem niet hebt kunnen benutten. Wel fijn dat alles goed nagekeken wordt. Je moet wel geduld hebben met die lange cyclussen zeg, wel vervelend dat ze niks met die korte kunnen. Balen dat je pas 12 jan terug kan, hopelijk heb je dan al goed nieuws.

Madelief, lekker hoor centerparcs. Leuk dat ze zo van water houdt, lekker van genieten. Fijn dat je zo kan genieten en dat je wat uitgeruster bent, zo kan je alles weer wat beter aan. Goh, bubbelbad, lekker..

Mijn verlof was deze week afgelopen, maar zag het nog niet zitten om weer aan het werk te gaan en heb ook nog niet zo'n zin in gedoe met uwv enzo. Ik had nog 4 weken vakantie staan en die heb ik er nu aan vastgeplakt. Over 4 weken zien we wel weer verder. Probeer nu toch een beetje de normale dingen weer op te pakken, te "ontkluizenaren", al kost het nog wel wat moeite. Gelukkig lukt het af en toe wel om van dit nieuwe wondertje te genieten. Gisteren kwam mijn moeder nog langs met een paar cadeautjes voor deze baby, was toch wel weer leuk.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 01-12-2011

ja noortje, dit heeft gewoon echt tijd nodig. en ik vind het heel verstandig van je dat je nog vier weken vakantie opgenomen heb! jij voelt zelf het beste wanneer je er weer klaar voor bent! leuk dat je mama nog met cadeautjes kwam!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 01-12-2011

ja ik heb anderhalve week geleden natuurlijk last gehad van die infectie down there dus het klussen is er gewoon bij ingeschoten. afgelopen weekend hartstikke beroerd geweest dus heb mijn ei ook niet gevoeld... maar het geeft niet, ik ben allang al blij dat het lijf nog doet wat het moet doen. en geduld is een schone zaak!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 01-12-2011

noortje, jee meid, Ik snap maa ral te goed dat werken nog geen optie is. Goed dat je de tijd neemt, maar dat uwv is heus zo erg niet hoor. Je zou van minder thuis blijven. Wat fijn te horen dat je langzaam geniet.

madelief; jee....vertel waar je zit. Wij gaan in jan naar een park een weekend en ik twijfel nog waar. Myrthe is ook een waterrat, maar morgen ga ik niet zwemmen. Ze is verkouden. En de vorige keer uitte zich dat in een kroepaanval dus pas maar ff op.

laura; dat klinkt wel positief meid. Ik weet nog goed met myrthe. Ik had steeds maar hele kleine bloedingen. van een halve dag en dat was het. Ook ik kreeg een echo en hij zag toen dat mijn ei ook net gesprongen was. zolang dat is vond hij het goed. Dan kan je gewoon zwanger worden. Misschien ben je het zomaar al zei hij met een knipoog ..... en......dat eitje wat we zagen is nu myrthe hihi.
Ik duim en hoop dus dat een volgend eitje van je zomaar ook een wondertje mag worden meid. En alleen maar goed dat ze ff kijken.

hier; morgen mijn man dus gesprek met de gemeente........ben benieuwd wat ze gaan zeggen over die brief. Dat ze maar goed zweten daaro!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 01-12-2011

cyn; herken dat wel van mensen. Na de dood van britt* hoorde wij van veel mensen niks meer. Wij hebben een grote fam en bij myrthe besloot ik om al die nichten en neven geen kaart te sturen. ze zouden het wel via mijn ooms en tantes horen zoals toen ook.....natuurlijk hoorde ik van de meeste ook niks met myrthe.

nu heeft mijn zus volgende week kraamreceptie. Zij heeft wel kaarten gestuurd en hoort van iedereen iets. Een boel komen ook. Heb tegen mijn zus gezegd dat ik niet ga naar die kraam en dat snapt ze. Geen zin in al die lui die dan bij ons de moeite niet namen. Ben er klaar mee!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 02-12-2011

trots op mijn man [Afbeelding: smiley_hearteyes.gif] . Net in gesprek met de gemeente na onze officiele klacht over de uitnodiging van britt* aan de peuterspeelzaal. Na een bos bloemen, excusus, maar vooral (en daar was het om te doen!) hun toegeving dat ze fout waren en de belofte het systeem te veranderen voor deze uitnodigingen. Blij dat we doorgezet hebben, want ondanks dat iedereen zegt dat het vaker voorkomt moet dit nog niet zeggen dat je het daarom maar goed vindt!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 02-12-2011

Tam, wat goed dat jullie dat gedaan hebben. Wel netjes dat ze hun fout toegeven en dit willen verbeteren, dit soort dingen moeten gewoon niet kunnen.


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 03-12-2011

Goedemorgen lieve meiden,
Ff gauw bijgelezen, moet zo weer rennen. Mijn broer verhuist vandaag en ik ga een lekkere lunch langs brengen voor de sjouwers. Ze gaan helemaal in Drenthe wonen, zal ze missen! Ik heb broodjes besteld bij de bakker, maar moet ze nog wel smeren natuurlijk, haha. Kerseman is al druk aan de slag als verhuizer (op zijn vrije dag en hij heeft het al zo druk met zijn eigen zaak, maar ja, bij dit soort dingen help je natuurlijk).
Tam, goed van je man dat hij met de gemeente in gesprek is gegaan. Hopelijk helpt het!
Laura, fijn dat je een ei hebt gehad (jammer dat ie niet benut is, dan de volgende maar)! Minder kansen per jaar, maar lukken zal het zeker weer! Heb je er weer wat meer vertrouwen in?
Noortje, denk dat het uwv wel zou begrijpen dat je nog niet aan werken toe bent, maar snap heel goed dat je geen zin had om het gesprek aan te moeten. Fijn om te lezen dat je een beetje begint te genieten van dit kindje. Lief dat je moeder langs kwam met cadeautjes. Bij mij werkte de blijdschap van mijn fam en vrienden aanstekelijk. Zo werd ik ook steeds wat blijer (niet zonder zorgen natuurlijk maar toch).
Madelief wat heerlijk dat jullie even lekker genieten! Hoe lang blijven jullie nog( of was het een midweekje)? Klinkt lekker ontspannen!
Maria, hoe is het nou met jou? Denk je nog vaak aan de miskraam? Heb je deze maand je ei nog gespot?
Moet nu echt aan de slag, knuffel voor alle meiden x
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 04-12-2011

Tam jeetje wat fijn dat ze hun fout toegegeven hebben!!! Zoiets mag ook gewoon niet gebeuren!!! Trots op jouw moppie!!!
Hoe gaat het met jullie?

Kersje ja ik heb er zeker weer wat vertrouwen in!! Het feit dat dat ei geweest is was voor mij een teken dat mijn lijf nog functioneert maar gewoon wat meer geduld moet hebben dan anders. Alleen baal ik gewoon dat ik nu al een cyclus van 42 dagen heb... Maar goed het niet ongi zijn zo lang heeft ook zijn voordelen!
We gaan voor 2012!!! Jeetje kers je hebt het er maar druk mee met het verhuizen! Drenthe is wel mooi om te wonen hoor! Wij hebben het ook eens overwogen maar ben nu blij het niet gedaan te hebben! Wonen nu in de randstad en daar is het mij veel te rustig!!

Maria ik vraag me ook af of je nog veel aan de mk denkt... Dat kindje zal je net zo graag gehad willen hebben denk als olivia* en Matilda...

Noortje hoe gaat het nu met je? Hoop dat het lukt een beetje te genieten..

Alle andere meiden ik denk ook aan jullie hoor! Gaat alles goed?

Wij gaan vandaag Sint vieren bij mijn ouders en morgen bij mijn schoonouders! Semmy gaat weer flink verwend worden!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 04-12-2011

Dag meiden,

Laura, dat klinkt positief! wat goed dat je ei is geweest en dat alles er van binnen goed uit zag. Je moet nog lang wachten op de uitslagen van het bloedonderzoek he? :? Ik denk dat die uitslagen goed zullen zijn, maar het is een geruststellend idee dat als jullie straks een paar maanden verder zijn en je bent nog niet zwanger je weer naar de gyn kan om samen een plan te maken. Goed zo! fijn hoor meid. Nou hopen dat die gyn straks helemaal niet nodig is, ik hoop dat je heel snel weer zwanger mag zijn! Hoe was het om je hele verhaal weer te moeten doen daar? soms vind k het zelfs prettig weet je dat? omdat ik er toch veel vaker aan denk dan uitgesproken wordt....snap je wat ik bedoel?

Kersje, hoe is de verhuizing gegaan? inderdaad een end weg zeg, Drenthe....Sad ach...wellicht zoeken jullie over een tijdje ook wel de ruimte en rust op....wie weet! :mrgreen:
Wat betreft je vraag over de miskraam...nee, daar denk ik niet echt heel veel aan. Denk wel des te meer aan zwanger worden, en ja, had afgelopen week een eisprong maar niets mee gedaan omdat ik ziek was. maar goed mijn lijf doet het, dat is het belangrijkst.
Een goede vriendin van ons kan elk moment bevallen (vandaag 40+4), dat vind ik zo spannend en leuk! ik ben daar nog meer mee bezig dan mijzelf denk ik.
Ben je nog langs het cb geweest? hoe gaat het met je lieve kindje? nog wat spek erbij gekomen? :mrgreen:

Tam, wat een goede reactie van de gemeente en wat goed dat jullie er werk van hebben gemaakt! dat kan in de toekomst een hoop leed voorkomen....goed zo! :-D Hoe gaat het verder met je? druk sinterklaasweekend? wil wel een foto zien van je mooie meid met pietenmuts hoor! :mrgreen:

Noortje, vind het wel jammer dat ik niet meer zwanger ben, had het leuk gevonden hier zwanger met je te zijn! hoe gaat het nu met je? hoe voel je je? lief te lezen dat je moeder iets voor de baby had meegenomen, dat soort bevestigingen vond ik altijd zo fijn. Iets in mij geloofde in de zwangerschap maar er zat ook altijd een stuk ongeloof achter, eerst zien dan geloven. Maar je mag best ongegeneerd blij zijn hoor, je tart het lot niet, ik ben ervan overtuigd dat het lot van te voren al bezegeld is. Het feit dat je een beter gevoel hebt in deze zwangerschap (ondanks je ervaring) zegt mij genoeg.

Kim, hoe gaat het met je? je hebt al een tijd niet geschreven...hoe voel je je?

Devika lieverd, ik ben zo benieuwd hoe het met jou en Shivani gaat, ik hoop zo dat ze thuis is! laat je weten hoe het gaat? je hoeft niet voor iedereen een enorm verhaal achter te laten, we weten dat je het druk hebt.....ben gewoon zo benieuwd hoe het met jullie gaat.. Liefs!

Cyn, hoe is het met je kleine lieverdje? slaapt ze lekker door?

Madelief, hoe is het? jullie waren even helemaal lekker weg las ik......heerlijk! met bubbelbad en al....ohhh ben jaloers! :mrgreen: hoe gaat het nu met je kleine meid? en met jou? hoe ga je het met werk doen? heb je voor jezelf al een datum gesteld waarop je cv bijgewerkt moet zijn en je je op de arbeidsmarkt gaat oriënteren? (of moet je daar nog even niet aan denken?)

Hier gaat het prima. Matilda staat sinds kort! wij helemaal trots. Ze oefent heel erg met praten en is gewoon een lieverd. Ze slaapt nog steeds het klokje rond, ik doe de late voeding niet meer, ze krijgt rond 20 uur haar laatste voeding en slaapt dan de hele nacht door! Confusedhock:. Vandaag werd ze pas om 9 uur weer wakker....hoera!

Ik moet nu als een gek een surprise gaan maken.....en een gedicht, elk jaar wacht ik weer tot het laatste moment, stom he? :?

Tot later!
Maria x