Zwanger Worden .NU forum [Archief]
mijn lieve, lieve kleine schat - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Complicaties (https://archief.zwangerworden.nu/forum-8.html)
+--- Forum: Sterrenhemel (https://archief.zwangerworden.nu/forum-34.html)
+--- Topic: mijn lieve, lieve kleine schat (/thread-4402.html)



mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 14-06-2010

KersjeBig Grine gedachten van zo'n kleintje is zo heerlijk onbezorgd en simpel.Soms zou ik wel eens terug willen naar die tijd, dat alles zo makkelijk was. Soms kijk ik naar Dana en denk ik..."wat heeft ze het toch nog goed". Gelukkig maar!!!

Het gaat vandaag!!! Niet van Harte, maar ook niet moeizaam. Gisteravond hebben mijn man en ik voor het eerst gemeenschap gehad. We gingen niet echt voor het klussen dat niet. Toch had ik naderhand even een moeilijk moment. Ik dacht weer aan ons kereltje en voelde me toch een klein beetje schuldig en ietswat angstig en het gevoel dat dit weer een punt was waardoor ik besefte dat we verder gaan. Vond het echt heel moeilijk ondanks het kleine stemmetje in mijn achterhoofs dat zij "Het is goed" en dat Giel het ook zo zou willen.
Ik heb ook nog eens een hele drukke week, zonder dat ik die zo gepland heb. Morgen even naar de dokter voor mijn rug, want het blijft pijnlijk en woensdag mijn eerste afspraak bij de maatschappelijk werkster. Donderdag wil ik naar de kapper en heb ik de afspraak voor de tattoage's. Zaterdag is er hier een vliegshow en zondag Vaderdag met een dubbel gevoel waarschijnlijk, dus blijft alleen vrijdag over voor rust.

Vandaag lekker voetbal gekeken!Wat vonden jullie van de wedstrijd?


xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 14-06-2010

Tam: Mensen om je heen stappen er inderdaad heel snel overheen. Ik merk zelf dat er maar een klein groepje is dat begrijpt dat het eeuwig zal blijven steken, ookal word het ergste na een tijdje minder..maar het blijft. Lieve meid als jij
wilt praten...praat dan met ons, want wij worden dat echt niet beu. Jou meisje blijft hoe dan ook bestaan voor jou, net als onze kindjes voor ons.


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 14-06-2010

He Kim,

Fijn dat het gaat vandaag. En inderdaad heb jij een drukke week voor de boeg! Ben benieuwd wat de huisarts zegt, morgen.
Meid, dat dubbele gevoel na het klussen (ook al was het niet om te klussen) is heeeeeeel herkenbaar! Ik werd toen best wel zenuwachtig. Er gingen allerlei gedachten door mijn hoofd en heb toen heel slecht geslapen.

Ik vond de wedstrijd niet bijzonder goed, maar ben blij met de uitslag Wink . Jij?

Succes morgen bij de huisarts, he?

Liefs,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 14-06-2010

Ach ja ze hebben mazzel gehad vind ik...Wel leuk dat ze gewonnen hebben natuurlijk. Wel vond ik het beter worden nadat Elia erin is gekomen. Dat manneke heeft wel hele leuke tructjes bij zich en dat samenwerk van hem met Kuijt en de goal was ook leuk. ik hoop wel dat ze zaterdag een beetje beter spelen hoor, want ik vond het een beetje slappe hap vandaag! Big Grin


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 14-06-2010

Hoop ik ook, Kim!

Slaap lekker, ik duik zo m'n bedje in!

Spreek je vast morgen wel weer, hihi Big Grin

Liefs,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Jazzz - 15-06-2010

Hoi lieve dames,

Hier ben ik weer. Ik heb nog net mijn computer het raam niet uitgegooid, Kersje. Had inderdaad bijna vierkante ogen ervan.
Vandaag heb ik een ziektedag gehad. Voelde mij helemaal niet lekker, vooral niet om een (naar mijn mening) zinloze training te volgen. Weet even niet wat ik morgen ga doen. Komt tijd, komt raad, he?

Kersje, een heeeel spannende week voor jou. Je hebt je interview woensdag en je nod deze week. Ik hoop zo voor je dat het een superweek voor je zal zijn, lieve meid! Je verdient het!!!! Heb je al iets kunnen vinden om aan te trekken als je naar het interview gaat? En……..hoe voel je je??? Nog steeds alsof je ongi eraan zit te komen of toch een beetje anders? Ow, ik zit zo in de spanning voor je!

Tam, inderdaad zijn kinderen zo open en zo ontwapenend eerlijk en de jongen heeft ook nog gelijk hoor met zijn uitspraak over vroeg of laat krijg je er nog eentje. Al is het makkelijker gezegd uit hun mond, he. Voelde je je niet ongemakkelijk toen duidelijk werd dat op school tegen de kinderen is gezegd dat ze het niet over jouw kindje mogen hebben?

Maria, hoe is het met je, lieve meid? Heb je last van klachtjes? Probeer zoveel als mogelijk te relaxen als je moe bent, hoor! Het is heel fijn dat je zo snel je echo al kan hebben. Al zal het misschien toch nog als niet snel aanvoelen, he.

Kim, fijn dat je vandaag een vrij goede dag had! Je hebt trouwens een pracht van een dochter hoor! Ik hoop dat je morgen geholpen kan worden aan je rug. Je hebt een drukke week, meid. Vaderdag zal van alle dagen het zwaarst worden, denk ik. Ik kan mij herinneren dat de eerste keer klussen na mijn bevalling echt even moeilijk was. Per slot van rekening was mijn zoontje kort daarvoor daar uit mij gekomen…

Laura, hoe is het met je?
Liefs,
Jasmien


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 15-06-2010

jeetje jazz, ook nog wakker zie ik???
ik heb nog niets gelezen hoor dus dat ga ik nu maar ff doen. eigenlijk moet ik het van van het weekend ook nog allemaal terug lezen... weet niet of ik dan alles nog wel kan onthouden... ben echt zoooo dement!!

voor als je nu naar je bed bent, slaap lekker en anders spreek ik je misschien zo nog wel.

liefs laura


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 15-06-2010

kersje, wat spannend dat je een sollicitatiegesprek heb!!! ik ga voor je duimen hoor!

pfff, ik kan echt nog maar 1 ding onthouden... meer is niet blijven hangen, vind het echt heeeel erg...

nou, dan maar weer ff een ego melding, ik weet dat ons mannetje uiterlijk over 16 dagen geboren gaat worden!!! met 41 weken gaan ze hem halen. ze vroegen of ik door wilde tot de 42 weken maar heb meteen laten blijken dat ik het zat ben en dus dan maar met 41 weken inleiden, mocht het zover komen natuurlijk. ik hoop zo dat het eerdaags gaat gebeuren maar zoals het nu gaat lijkt het er totaal weer niet op...

ik slaap echt heel erg slecht, vannacht maar twee uurtjes geslapen en nu dus ook nog steeds wakker...
het begint me echt op te breken hoor. ik ben overdag ook zo'n vodje... er komt echt niets nuttigs uit mijn handen en ik ben ook niet meer zo heel erg vrolijk volgens mij.. maar als de nacht dan weer aanbreekt dan ben ik helemaal niet gelukkig meer.

zoals jullie merken ben ik het echt goed zat. sorry voor mijn geklaag, al zullen jullie het me heus niet kwalijk nemen maar kan me voorstellen dat jullie denken bij jezelf, neem het nou maar voor lief.. en zo is het ook hoor. ik koester het hele zwanger zijn ook zeker maar het is gewoon genoeg geweest.

ik hoop dat jullie lekker slapen en dat jullie het allemaal een beetje volhouden. het is allemaal niet makkelijk!

weet niet meer wie het was maar wat gek dat er gezegd zou zijn op school dat ze niet over jouw kindje mogen praten... lijkt me voor jou ook heel vervelend. en ik denk dat de kinderen dan juist over dat onderwerp willen praten, juist omdat het niet mag..

ik ga jullie verlaten, hopen dat ik zo lekker in slaap val en anders maar weer denken aan wat ik nog in huis wil doen maar wat gewoon niet uit mijn handen komt... echt erg hoor.

liefs laura


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 15-06-2010

Hoi meiden,

Goed dat je je even ziek gemeld hebt Jasmien! Volgens mij was het echt wel even nodig, hoor. Ik hoop dat je weer tot rust kunt komen, meid. En toch handig dat je pc nog leeft, haha Big Grin
Ach, lieverd, zit jij zo in spanning om mijn nod? Het kan nog wel een paar dagen duren voor we duidelijkheid krijgen. Ik voel van alles in mijn buik wat ik aan naderende ongi koppel, maar ik heb nog geen drupje bloed kunnen bespeuren (dankzij mijn witte wc-papier, haha Wink ) Nou zou het eventueel ook pas donderdag kunnen komen (ik wist mijn ei niet precies te vinden deze keer, bleef heel lang rommelen) en ik heb wel wat last van (gezonde) spanning door mijn sollicitatie morgen, dus dat kan de boel ook vertragen. Pffff wat een week... Ik ga trouwens zo nog even shoppen voor een outfit. Dat vind ik dan wel weer leuk (tenminste als ik wat kan vinden)!

Laura, wat vervelend dat je zo moe bent en aan niets meer toe komt! Dat mag je gewoon vertellen, hoor. Het is echt niet zo dat je maar sterk moet zijn, omdat het je eindelijk gegund is. Welnee, de laatste loodjes zijn gewoon echt zwaar! En natuurlijk teken ik er nu voor, maar ik zal dan ook klagen, hoor, haha! Ik hoop dat je kleine zich snel aan zal dienen, meid.
Heb je nog wat kunnen slapen? Of lag je weer te piekeren over alles wat je eigenlijk nog 'moet' doen?

Nou, meiden, ik hou jullie op de hoogte hoor, Smile

Liefs,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 15-06-2010

lieve meiden, dank je wel dat ik altijd bij jullie mijn verhaal kwijt kan. Het is niet dat ik helemaal niemand heb, maar mensen weten echt niet goed om te gaan met dit verdriet. Net of ik dat wel weet! De schoolleiding liet zelfd aan de arbo weten dat het ze eigenlijk niet uitkwam! Nou, ja, net of het mij uitkomt. Afijn, wat is geweest is geweest ,maar het maakt een mens wel harder.

Of het echt zo is dat ze gezegd hebben om het er niet over te hebben zou kunnen. Naast die jongen heeft geen enkel kind het er over gehad. Aan de andere kant is die jongen die het zei er ook een met lange geschiedenis en allerlei syndromen waar ik mee wil zeggen dat hij niet altijd logisch overkomt en in fantasiewereld leeft.
Ik ben er als ik behoefte heb wel eerlijk over. Een van de kinderen zag mijn tatoo met ster en vroeg of het stift was. Ik zei een tattoo en voor mijn meisje. Oh,.......mijn papa heeft er ook een.......en toen was het weer klaar, haha.

@ laura; spannend, de dagen kan je aftellen. Hoop dat hij eerder komt en vanzelf. Maar zoiets kan snel gaan hoor, hihi. ook al was de bevalling best heftig bij mij ik zou hem zo overnieuw doen en kan niet wachten tot ik nog eens mag...maar dan van een bengeltje. Duim voor je

@ kersje; hier ook veel duimen voor jou hoor. spannend met je nod, maar je blijft er redelijk rustig onder, knap hoor! Dat is de juiste houding |(maar makkelijker gezegd dan gedaan). Hoop dat je iets moois vind voor de sollicitatie. We horen er wel van.

@ Jasmien; goed dat je rust neemt meid. Wij wonen in een maatschappij van: kop omhoog en doorgaan en dat breekt een mens echt op!

@ ikkemikke; tja de voetbal. Heb met 60 ll in een lokaal gekeken, haha. Was wel geinig, maar het was ontzettend saai vond ik. Zaterdag beter. Herkenbaar hoor je gevoelens na het fiezelevoozelen (zo zeg ik dat haha). Ik moest de eerste keer gewoon huilen. Een boel emoties.
Hoop dat je wat wijzer wordt met je rug vandaag en woensdag de tattoo....spannend. Ik zie ook wel weer op tegen vaderdag. Meer voor mijn man. Hij is echt zo'n geweldige vader. Ik heb een foto van hem met onze dochter waar hij haar het flesje (probeert) geeft en die blik in zijn ogen: totale liefde. Hij is ook al wat ouder (36) en vind het ook moeilijk dat iedereen om hem heen papa is. Ik gun het hem nog meer dan mij.

@ maria; hoe gaat het? WAnneer is je eerste echo ook alweer? Ben nog steeds zo blij voor je.

ben vrij vandaag en mijn eigen opgelegde pauze is voorbij, haha. Ben het tuinhuis aan het beitsen. Moest nog voor een tweede keer op sommige stukken. En heb maar twee handen Wink
liefs Tam


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 15-06-2010

nog steeds met baby hoor!!! in mijn buik bedoel ik dan he? hihi!
maar ik dacht ik zal me ff gauw melden voor vandaag. ben weer zo brak als de pest... hopelijk vannacht wel een goede nachtrust want ik doe echt geen moer meer overdag. lig alleen maar in bed... terwijl mijn huishouden ook gewoon doorgaat natuurlijk. nou ja, morgen maar weer een echte huisvrouw zijn denk... flink aan de poets!

hoe gaat het hier verder?
kersje, nog niet ongi dus? wel spannend hoor!! wanneer zou je eventueel kunnen testen? ik ga echt voor je duimen! en morgen zeker de sollicitatie?? laat je het meteen ff weten hier?

en hoe is het met de andere meiden?
wie was dat wie dat tuinhuisje aan het beitsen was? gek zeg dat jij maar twee handen heb, hahahahah!!!
is het wel allemaal gelukt?

xxx laura


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 15-06-2010

hey meiden,

kersje, veel succes morgen! ben je er helemaal klaar voor? ik hoop dat je nog iets leuks hebt kunnen vinden, waarschijnlijk heb je net als ik een kast vol maar in iets nieuws gestoken voel je je toch altijd bijzonder Big Grin . Ik hoop dat je het gesprek morgenochtend hebt, dan hoef je niet de hele dag te wachten, op je nagels te bijten :? , of ben je niet zenuwachtig? (anders maak ik het je nu wel!...vergeef mij :lol:, niet mijn bedoeling) Nou meid, heel veel succes morgen, ik zal aan je denken. Het is inderdaad een spannende week voor je, het zal wat energie kosten. Maar eh.....is het toiletpaper nog wit? ik hoop het zo! 9 maanden wit toiletpapier!!!

Tam, ik vind het fijn te horen dat je bij ons je verhaal kwijt kan, het gevoel is geheel wederzijds, het is fijn hier met elkaar. Hoe is het met je cyclus nu? (misschien had je dat al verteld maar ik weet het niet meer), gebruik je ovutesten?
Mijn echo is volgende week woensdagochtend, ik kan niet wachten. Soms voel ik mij helemaal niet zwanger, andere moment weer wel, ik wordt er soms onzeker van. Ik denk herkenbaar, het hoort erbij.

Laura, je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor (niemand hier trouwens), ik begrijp zo goed dat je het zat bent! als ik een paar dagen slecht slaap kan je mij ook opbergen, dan vind ik weinig meer leuk. Die kleine heeft het gewoon nog veel te gezellig bij jou! lekker warm en knus :mrgreen: , misschien moet je hem/haar even streng toespreken :ugeek:

hey Jasmien, was je vandaag ook nog thuis? ik hoop het, je werkt volgens mij veel te hard meid! het is goed dat je even aan jezelf denkt. Hoe is het met jou? wanneer is jouw nod? ook binnenkort denk ik...of volg. week...oh ik hoop het zo voor je!

Kim, ik herken zo wat je omschrijft van die eerste vrijpartij, ik had hetzelfde...ik werd ook een beetje emotioneel ervan. Iets in mij vond dat het nog helemaal niet tijd was om te genieten, je bent immers nog zo verdrietig. En wat je zegt Jasmien, je kindje is de laatste die daar in de buurt is geweest, iets in mij wilde dat conserveren. Ik vind het wel heel goed van je Kim, dat jullie weer intiem zijn geweest. Dapper en goed. Stapje voor stapje, soms 1 vooruit, dan weer drie achteruit....maar je komt er wel. Je hebt een drukke week meid, zorg wel goed voor jezelf hoor, je bent nog herstellende.

Ik heb zelf een off-dag. Ik zou vanmorgen aanschuiven bij een overleg om wat zaken toe te lichten en te bespreken. Ik kom daar binnen (15 man binnen), die mij allemaal kennen en meteen schreeuwen " En??? wat is het geworden????? Blijkt dat deze afdeling nog van niets wist....mijn hemel. Ik begon te stamelen " het is een meisje maar." schreeuwen ze meteen " ooohhh!!! wat leuk!!! gefeliciteerd!!" , ik kwam er gewoon niet tussen al dat gekakel. Toen heb ik eruit gekregen dat ze niet meer leefde, iedereen geshockt, moeten meteen in overleg, heb geen tijd om het toe te lichten of iets dergelijks. Ik moest zo mijn tranen wegslikken daar, heb er gewoon keelpijn van. Bah....ik was op alles voorbereid maar dat niet. Ik mis haar vandaag zo erg. Bne gewoon verdrietig Cry .
Ik merk ook dat de zwangerschap mij onzeker maakt, ik maak mij zorgen, check elke keer of ik niet gebloed heb (kersje, ik ben ook blij dat ik wit papier heb). Ik probeer met man en macht er positief in te staan, maar vind het verdomd moeilijk. Op een bepaalde manier ben ik minder onzeker dan vorige keer omdat ik nu veel meer dingen herken maar van binnen maak ik mij soms zo druk....ben soms zo bang.

liefs,
Maria


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 15-06-2010

Lieve marij,

Wat een rotdag en zo'n verschrikkelijk moment zeg, bah. Ik snap heel goed dat je zo met ja hart vol verdriet zat. Wat stom ook dat er niet verder op in werd gegaan na zulke vragen en opmerkingen, alsof ze dwars door je heen lopen. Knap dat je er niets van gezegd hebt...ik denk niet dat ik mijn mond had kunnen houden of zelfs had blijven zitten!
Is het een beetje gezakt nu? Gaat het wel een beetje? Heb je iemand om even lekker tegenaan te praten nu?

dat je het nu moeilijk hebt met het vertrouwen van je nieuwe zwangerschap is heel normaal. Het is niet fijn dat weet ik erg goed, maar probeer positief te blijven. Elke dag is er weer 1 extra en elke week weer eentje dichterbij het omarmen van je nieuwe kindje. Zo ben ik de zwangerschap van Dana ook doorgekomen. En zo zal helaas de volgende ook weer zijn, maar het eindresultaat is dan uiteindelijk alles waard. Hoe gaat het met de kwaaltjes? Ben je veel ziek?
Hou je taai meid en als het even niet gaat, dan ontvangen wij je met open armen!!

xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 15-06-2010

Sorry maak ik nog een typfout ook! Ik bedoelde jou Maria :oops:


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 15-06-2010

@ maria, wat zal dat een moeilijk moment geweest zijn. Pfff, in gedachten voelde ik het gewoon met je mee meis. En dan ook niet de tijd om er over te vertellen. Zo dubbel allemaal.
Het is en blijft moeilijk. En de onzekerheid....kan er over mee praten. Het ene moment ben je positief en het andere moment zo ontzettend bang. Ik kan zeggen: probeer positief te zijn, maar dat lukte mij ook niet.
Hier kan je zeker van je af praten, allemaal fijne meiden. Maar de meeste momenten moet je het toch zelf doen en dat is niet makkelijk.
Hopelijk dat de eerste echo je ietwat geruststelt, maar het zal nooit meer helemaal die roze wolk zijn, wij weten te veel! MAar dat wil niet zeggen dat wij er neit van kunnen genieten ook, want wie het donker gekend heeft waardeerd het licht des te meer.

Hier vorige week volgens mij mijn eisprong gehad dus verwacht volgende week mijn menstruatie. Ovu-testen heb ik nog nooit gebruikt. We proberen nu juist niet zwanger te worden (heel dubbel is dat) dus......in juli nog een afspraak met de gyn voor een echo om te kijken of alles goed schoon is en weer werkt. Afwachten dus......

Fijne avond nog.


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 15-06-2010

Even een klein gedichtje wat ik kwijt wil!

Heel soms, heel even ontsnap ik aan de werkelijkheid,
Vergeet ik dat jij er niet meer bent.
Ik zie je dan in mijn dromen hier bij me,
En dan voel ik alles wat ik nu niet ken ,mijn lieve kleine vent.
Ik zie je dan spelen met je grote lieve zus.
En strijk zachtjes door je volle bos bruine haren,
Terwijl ik je bolle wangetjes kus.
Dan kijk je me aan, met je grote blauwe ogen,
Je lacht naar me met je lieve lach.
Je bent nog mooier dan ik ooit heb durven wensen,
Nog mooier dan toen ik je voor de laatste keer zag.
Dan geef je me een knuffel en een hele fijne zoen.
Ik voel de warmte door mijn lichaam stromen,
Wanneer ik je dat ook bij Papa zie doen.
Dan ineens begin je te hollen,
Je draait je om en zwaait naar ons één voor één.
Dan ontwaak ik weer uit mijn droom,
En blijf ik over met de werkelijkheid…Alleen!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Jazzz - 16-06-2010

Laura, ik was inderdaad nog wakker, omdat het bij mij over 9 ’s avonds was (Surinaamse tijd), :lol: .
Moeilijk hoor, dat je zo weinig slaapt. Als ik continu zo weinig zou slapen, zou ik, denk ik, niet te genieten zijn…..tenzij dat was omdat ik voor een bengeltje moest zorgen. Ik hoop dat je binnen die 15 dagen je kindje in je armen mag houden. Vaderdag zou wel een heel leuke dag zijn, he. Als de kleine die dag zou komen? Hopelijk zal je vanavond wel beter kunnen slapen en zullen de laatste dagen van baby in buik snel voorbij kunnen gaan.

Kersje, hoe is je gesprek gegaan. Viel het een beetje mee met je zenuwachtigheid? Hoop zo dat je dat het een positief gesprek was! Ten aanzien van je naderende nod. Jouw ‘rust’maakt mij ook rustiger nu. Maar ik blijf heel hard voor je duimen hoor! Heel goed idee van je om dat witte wc papier te halen.

Tam, ik kon mijn ogen niet geloven wat ik las! Dat de leiding aan de arbo had aangegeven dat je situatie ze niet goed uitkwam. Hoe lomp kan men zijn!!! Hoe halen zij het in hun hoofd!!! Net alsof jij voor deze ontwikkeling hebt kunnen kiezen. Heel onvoorstelbaar hoor! Hoe is je houding naar de schoolleiding toe nu je dit weet? Succes met het verder beitsen van het tuinhuis hoor.

Maria, hoe is het nu met je, meid? Wat een moment had je vandaag tijdens het overleg! Je hebt je wel sterk kunnen houden. Lastig is het dat niemand meer weet wat te zeggen als ze een antwoord krijgen dat niet verwacht was, he? Ik kan mij best voorstellen dat ze in shock waren, want niemand die het zelf heeft meegemaakt kan zich eigenlijk indenken dat het na de 12 weken alsnog mis kan gaan. Ik hoop dat het nu een beetje met je gaat. Heel moeilijk hoor Maria, de zorgen die deze zwangerschap met zich meebrengt. Zonder dat je wilt maak je je ontzettende zorgen en dat kan je niet tegenhouden. Ik wens voor je dat je na je 1e echo meer kan (durven) genieten van je zwangerschap, meid. Het is makkelijker gezegd maar ik hoop echt dat het zal lukken. Sterkte hoor, sterke Maria.

Ik ben vandaag toch naar de 2e trainingsdag gegaan, omdat ik dacht dat ik er toch niet onderuit zou komen die te volgen. Nu moet ik de 1e dag nog inhalen en dat zal ik op donderdag doen. Ik voel mij nog steeds niet 100% (griep die niet wilt doorbreken) maar ik wil wel af van die training zijn en het volgen is de enige manier.

Kim, wat een prachtig gedicht. Ik kreeg er tranen van. Heb je het zelf geschreven? Hoe gaat het met je, meis?

Liefs,
Jasmien


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 16-06-2010

Hoi lieve meiden,

Ik zie dat er weer een hoop is gebeurd. Ik zal eerst even mijn update geven:

WC-papier update: Helaas niet meer wit...paar druppels bruin gesignaleerd. De volgende ronde roept. :?

Sollicitatie update: Ten eerste: heel erg bedankt voor jullie mee leven, meiden! Vanmorgen 1e gesprek gehad. Ik denk dat het wel goed ging, maar ik hou een slag om de arm (dat is ook mijn aard Wink ). Meteen na het gesprek moest ik een test maken om te kijken hoe ik onder tijdsdruk presteer...was wel even pittig, maar ik heb de opdracht af kunnen krijgen! Pittig ochtendje dus, haha Big Grin. Er waren veel sollicitanten, dus ik weet niet hoe mijn kansen liggen. Ik hoop dat ze me snel bellen of ik door ben naar de volgende ronde! Mocht het niet gelukt zijn, dan heb ik i.i.g. een goede oefening gehad. Mijn vriend zegt ook dat ik me niet druk moet maken, financieel redden we het wel even op zijn salaris. Maar het zou voor mijn zelfvertrouwen natuurlijk wel goed zijn als ik de baan krijg! Smile

Ik ga zo nog even op jullie verhalen reageren.

Liefs,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 16-06-2010

Lieve Tam, sorry dat ik het zeg, maar ik vind het geen stijl hoe de schoolleiding heeft gereageerd. Kan me voorstellen dat je je daardoor wat harder opstelt! :x
Zie je op tegen vaderdag? Ik minder dan dat ik tegen moederdag op zag, maar het blijft lastig, hoor. Mijn vriend is vrij nuchter en heeft niet zo’n last van zo’n dag.
Volgens mij ben jij iemand die niet stil kan zitten, hihi. Iedere keer ben ik weer vol bewondering over wat je nu weer hebt gedaan! Ik geloof dat ik heel lui ben vergeleken met jou… Confusedhock:

Lieve Laura, baby nog in de buik? Rommelt het al of nog niets wat op een naderende bevalling duidt? Lukt het nog om een beetje te slapen?

Lieve Kim, jeetje meis, wat een ontroerend gedichtje. Heb je dat zelf geschreven? Brok in mijn keel. Ik zie het ook zo voor me…Cry
En ben je al bij de huisarts geweest?

Lieve Jasmien, vervelend dat je je wat grieperig voelt. Hopelijk zet het niet door, meid. Dus je gaat toch die cursusdag deze week al inhalen? Nou, ja, dan heb je het maar gehad, toch? Je bent wel heel flink, hoor. Ik had volgens mij al lang het bijltje erbij neer gegooid! (Dit heb ik bij mijn sollicitatie natuurlijk niet gezegd, ‘ik ben heeeeel stressbestendig’ Wink )
Ben je al met de ovulatietesten aan het stoeien geweest?

Lieve Maria, ik schrok toen ik je verhaal las! Wat een verschrikkelijk naar moment moet dat voor jou zijn geweest! En je kon nog deel nemen aan het overleg? Mijn hemel! Wat een vreselijk nare toestand! Sad Hoe gaat het nu dan met je? Je klonk zo verdrietig. Ik wou dat ik je op kon beuren. Ik kan me ook zo voorstellen dat je bang bent. Lieverd, wij weten inmiddels uit eigen hand dat het leven geen garanties biedt en dat het heel hard kan zijn. Ik hoop uit alle macht dat alle narigheid nu voorbij is. En dat je over een maand of acht een prachtig gezond kindje zult krijgen en dat je dan met een gelukkig hart terug zult kijken op deze bijzondere periode. En tot die tijd zul je moeilijke momenten afwisselen met mooie momenten. Je bent heel moedig en sterk. En wij steunen je waar we kunnen.

Ik heb gisteravond even een flinke huilbui gehad. Het luchtte wel weer even op. Ik begon me ineens weer helemaal druk te maken (jullie kennen het wel: ‘gaat het ooit wel weer lukken om zwanger te worden, was het geen lucky shot, kunnen we eigenlijk wel gezonde kinderen krijgen, wat nou als het weer mis gaat’, etc). Ik denk dat ik toch een beetje last had van de spanning om de sollicitatie en mijn nod. Zit ik de hele tijd sterk te zijn en dan gebeurt er dit, haha. Maar zoals ik zei, het luchtte op. Daarna ben ik nog even gaan wandelen met mijn vriend en op tijd naar bed gegaan. En ik heb goed geslapen! Het moest er gewoon even uit, denk ik. :roll:

Dag lieve dames van de Sterrenhemel!
Liefs,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 16-06-2010

Whooooeeeeeaaaahhhhh ben net gebeld, ben door naar de tweede sollicitatie-ronde!!!

Ik ben helemaal blij Big Grin
Jullie duimen heeft geholpen, hoor! Big Grin
Pfffff, ff adem halen Wink

Liefs,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 16-06-2010

@ kersje :lol: :lol: :lol: helemaal blij voor je. DAt ziet er goed uit, Laat de goede tijden nu maar aankomen. Super, ben echt helemaal blij voor je.
En van gisteravond.....soms moet het eruit. DAt hoort ook bij sterk zijn hoor. Ik heb die buien ook geregeld. Vandaag weer wat opgewekter en positiever, doet ook wel eens goed.
Tja, die leiding van me. Zou je nog veel meer kunnen vertellen, maar beloofd dat niet te doen tegen de arbo. De arbo-man neemt het echt voor me op, hij was ook woedend met wat ze nog meer gedaan hebben. Gelukkig heb ik weinig met ze te maken,maar ben wel eens bang dat als de arbo uit de picture is ze me gaan pesten door bv naar een andere school te laten gaan ofzo. Maar dat zien we dan wel. Heb te maken nu met mijn eigen schooltje en collega's en dat gaat prima nu. Net ook weer fijn gewerkt.
Ben wel graag bezig....vooral buiten hoor. MAar zo ga ik lekker lezen dus doe ik niks, kan ook heerlijk lui zijn.

@ Jasmien, dat je toch naar de trainingsdag bent geweest, knap hoor. Hoop dat je je vlug weer wat beter voelt.

@ kim, mooi hoor, zelf gedaan? Ik dicht ook ontzettend graag na haar dood......echte uitlaatklep voor me.

Meiden, ga wat lezen, buiten daar waar ik me rot-nies. Stomme hooikoorts en daarna bij papa en mama frietjes eten want de kapper komt daarna en ga maar eens voor wat blonde lokken voor een zomer-look. Tot later

liefs Tam


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 16-06-2010

woehoeeee!!!!!! kersje!!!!! Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin goed man! wat een goed bericht!!!! Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Dat doet de mens goed, niet? Big Grin wanneer mag je weer op gesprek komen? wel pittig trouwens meteen achter zo'n gesprek een soort assessment te moeten doen....pffff! Confusedhock:
Jammer van je ongie Cry , echt balen zeg, hoe voel je je eronder? Ik vind het in ieder geval echt stom Sad , jammer zeg.
Ik vind het heel begrijpelijk dat je gisterenavond verdrietig was, het is ook zo'n onzekere tijd, je hebt geen garanties, kan alleen je best doen....dat is soms inderdaad zo frustrerend! Maar je zal zien dat het goed komt lieve meid, dit is weer een ronde dichter bij de positieve test. Het gaat jullie echt lukken.
Dank je voor je lieve woorden, gisterenavond heb ik net als jij Wink ook heel hard gehuild bij manlief, dat hielp wel. Ik voel me voor de rest niet echt top, ik heb hoofdpijn (wat ik normaal nooit heb) en wat bruinige afscheiding :? , dat had ik in het begin van mijn vorige zwangerschap ook, maar ik krijg er wel de zenuwen van Sad Maar genoeg over mij. Ik ben zo blij voor je dat je naar de tweede ronde mag! weet jij of er veel dames/heren zijn geselecteerd voor een tweede gesprek?

hey Tam, jij ok dank voor je lieve woorden, ze doen mij goed. Ja, nu je het weer zegt, jullie zouden inderdaad een kleine "kluspauze" inlassen herinner ik mij. Heel dubbel inderdaad, lukt dat wel? ik zou mij niet in kunnen houden als ik weet dat ik mijn eisprong heb denk ik :? lijkt mij in ieder geval best moeilijk voor je. Gelukkig is het al bijna juli Wink

Lieve Kim, wat een lief gedicht! en natuurlijk ook jij dank voor je bemoedigende woorden. Ik had niet het gevoel dat mijn collega's over mij heen liepen hoor, gelukkig niet. Ze zijn echt allemaal zo enorm lief voor me, en betrokken. Ze schrokken zich juist rot, wisten zichzelf geen houding. Het was naar voor mij maar ook zeker naar voor mijn collega's daar. En ja, wat de zwangerschap bertreft, inderdaad, elke dag is er 1, ze gaan alleen zo langzaam! Sad :lol: Verder gelukkig weinig kwaaltjes, alleen af en toe hoofdpijn, ben zo blij dat ik nog niet misselijk ben! nu dagen aftellen tot woensdag.

Lieve Jasmien, toch nog gegaan gisteren....jij bikkel!
Het is inderdaad waar wat je zegt, mensen weten niet goed hoe ze moeten reageren als ze een antwoord krijgen dat ze niet verwachten op zo'n moment. Hmmm...nou de volgende keer ben ik beter voorbereid, mijn hemel. Ik hou niet van dat soort verrassingen! Confusedhock: . Ik heb net weer nieuwe bloempjes geplukt voor ons meisje, ga jij wel eens naar het grafje van Zain? of vind je dat te confronterend en verdrietig?.....dat kan ik mij best voorstellen.
Wanneer is je nod Jasmien? binnenkort toch? ik wil aftellen!!! Tongue

Lara meisje, hoe is het????

Fijne avond meiden, mijn schoonouders komen eten zo, we gaan het ze vertellen! oehhh.....leuk! :lol:

liefs,
Maria


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 16-06-2010

Wow er is weer veel geschreven hier. Zal maar eens even lekker meedoen!

Tam: Echt heel erg hoe er soms gereageert word. Je merkt dan ineens dat je eigenlijk maar een nummer bent, maar makkelijk is het niet. Hoe gaat het nu verder met je? Kun je het een beetje naast je neerleggen?

Jazz: Hoe gaat het nu? Voel je je al wat beter? Ga je morgen nou je training volgen? mocht dat zo zijn wens ik je veel succes en inderdaad dan heb je dat alvast weer gehad morgen.

Kersje: Een paar druppels hmm, wat klote! Maar breekt het ook echt door? Kan het niet stiekem een innesteling zijn? Wil je natuurlijk geen hoop geven!!!Dat is niet de bedoeling.
Super van je sollicitatie meid, alvast gefeliciteerd voor ronde 1.Nu op naar de tweede ronde!!!
Ik begrijp heel goed dat je soms bang bent voor de toekomst lieverd..en ik weet uit ervaring ook dat het heel moeilijk is positief te blijven door die onzekerheid. Maar ik beloof jou dan eens een keer ook voor jou de zon weer gaat schijnen en dat dat kleine zonnetje, jou je geluk brengt in je leven! Dat weet ik zeker!!

Maria: Ik had bij Alle zwangerschappen wat bloedverlies, ook bij dana en Giel dus dat zegt inderdaad niets maar ja weet ook hoe angstig en onzeker je er over kunt zijn. Die eerste maanden maken je zo machteloos en na wat wij hier mee hebben gemaakt, zullen de hele 9 maanden waarschijnlijk/misschien wel zo voelen. Wanneer heb je je eerste echo meid? Staat die al gepland?


Het gedicht komt uit mijn eigen hart. ik vind het soms heel fijn om heel even iets op papier te zetten. Het helpt me om me te uiten wat ik voel!
Vandaag naar de maatschappelijk werkster geweest en ik hoef niet voor een tweede keer terug. We hebben een lang gesprek gehad van anderhalf uur en die vrouw denkt dat ik alles goed relativeer en het zelf goed zal kunnen verwerken. Ik moet alleen wel zorgen dat ik wat meer tijd voor mijzelf neem, om het voor mijzelf te MOGEN verwerken wat er met Giel gebeurd is.
Doordat onze dokter met congres is geweest is het erg druk nu in de praktijk en kan ik morgenmiddag pas om half 3 terecht bij hem. Ik ben blij als het zover is, want ik begin te balen van mijn rug. ook ben ik blij als het morgenavond is, zodat mijn ventje eindelijk bij mij op mijn heup komt te staan.


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 17-06-2010

Hoi lieve meiden,

Ik ben gisteravond laat ongesteld geworden. Met heftige menstruatiekrampen, au :evil: . Wel een mooie regelmatige cyclus, maar ja. Ik ben niet heel verdrietig, maar ik verlang naar een warm babylijfje om tegen me aan te houden.

Liefs,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 17-06-2010

@ lief kersje; lees het nog net voor ik de pc wou afsluiten. Fijn dat alles goed werkt, maar de hoop voor ander nieuws is groot. BLijf je aan de hoop vast houden. Concentreer je op je sollicitatie nu en wie weet is het dan dubbel feest volgende maand.
Ik herken je gevoel..........zit net een mail naar mijn zus te sturen.
Wij gaan alle jaren altijd met zijn allen op vakantie. Dit jaar vanwege dat ik zwanger was en mijn andere zus was het ook niet........nu niemand meer zwanger en ieder boekt voor zichzelf. Heel raar. Ik ben gewoon jaloers dat zij met haar meisje (ze is nu 16 mnd) op vakantie kan als een echt gezin............maar gun haar het allemaal. Toen ze vorig jaar gingen beloofde ze dat we dit jaar met zijn 11 zouden zijn..........helaas konden we die belofte niet namaken.

Heb je nu ook meer last van je menstruatie dan voor de bevalling? Ik had dat wel en nog meer na de curretage. O, als ik kon toveren..........................................dan waren we nu allemaal gelukkig hier : alle sterrehemelmeiden!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 17-06-2010

Hoi meiden,

Tam, gelukkig staat de man van de arbo achter je, maar ik vind het wel een rare situatie, hoor. Soms begrijp ik mensen echt NIET. :x
Gisteren had je een goede dag, hè? Fijn voor je meid. Ik hoop dat het vandaag ook zo’n dag is! Heb je nog heerlijk kunnen lezen buiten (hatsjie, hatsjie)? En waren de patatjes lekker? En heb je nu mooie blonde lokken? :mrgreen:
Jammer dat jullie nu niet meer met de hele familie op vakantie gaan. Hopelijk komt het er weer eens van en dan wel met 11! Het klinkt alsof je uit een heel hechte familie komt.
Lieve Tam, dank je voor je bemoedigende woorden. Ik zal de hoop inderdaad niet laten varen. Maar ik vind het wel moeilijk om het allemaal los te moeten laten en maar te zien wat er gebeurt. Meestal lukt me dat wel aardig de laatste tijd, maar ik heb er vandaag moeite mee. Waarschijnlijk omdat de ongi me weer even met de neus op de feiten drukt. Maar inderdaad, misschien is het volgende maand wel dubbel feest! Weet je, ik ben bijna jarig en hoopte stiekem dat ik dan weer zwanger zou zijn. En ik was uitgerekend van onze Puck (ik heb ineens zo’n behoeft om haar NAAM te noemen. Doe dit meestal niet uit privacyoverwegingen) op 18 juli en dat die datum nadert zonder dat ik de belofte van een kindje in mijn buik heb, vind ik moeilijk. Ik merk dat ik eigenlijk wel gewoon verdrietig ben vandaag, ook al zei ik net in mijn vorige berichtje dat het wel mee viel. Soms probeer ik het weg te stoppen. Dan wil ik er even niet aan… Cry
Ja, ik heb nu wel meer last van mijn menstruatie dan voor de bevalling, maar daarvoor was het ook nooit een pretje, hoor. Heb altijd flinke krampen. Misschien vind ik ze nu erger omdat het me aan de weeën doet denken (die waren wel veel heftiger natuurlijk)? Het was gisteren ook nog precies 3 maanden geleden dat ons meisje is geboren. Al 3 maanden zonder mijn kind en nu alweer voor de 3e keer ongesteld. Hmmmm.

Hey Maria, hoe gaat het meid? Was het vertellen leuk? Hoe reageerden je schoonouders? :lol:
Ik mag ergens volgende week weer op gesprek komen. Ik weet nog niet welke dag, de uitnodiging zou nog volgen. Ik vind het wel heel spannend, maar wat er ook gebeurt, ik ben in ieder geval door de 1e ronde gekomen. En daar mag ik best trots op zijn van mezelf, hihi. Ja, het was wel even flink pittig om ook nog die test te maken na het gesprek! Maar ik had daar wel een goed gevoel over (gelukkig kon ik mijn hersenen even ‘aan’ zetten, soms vind ik ze een beetje lui na een jaar niet gewerkt te hebben… Confusedhock: ). Ik wist trouwens wel van te voren dat ik nog een opdracht zou moeten doen na het gesprek, maar er was mij ook een koffiepauze beloofd en die heb ik dus niet gehad, hihi. Kon meteen door en flink aan de bak! Maar het gesprek zelf ging vrij ontspannen, dus ik had nog wat energie over.
Ik vind mijn ongi ook stom! :evil: Ik had toch wel een klein beetje hoop (ook al voelde ik me niet zwanger), omdat wij zoveel overeenkomsten hebben…hoopte dat het ook tegelijk met jou weer raak zou zijn, hihi. Maar ja, nu ik weet dat we niet allebei van rauwe tomaten houden zie ik in dat de verschillen toch wel enorm zijn! Big Grin Maar wat je zegt is waar: we zijn weer een ronde dichterbij een positieve test. Zo is het maar net!

Kim, dank je voor je bemoedigende woorden!
Jij gaat vanmiddag naar de huisarts en vanavond krijg je je tatoo hè? Succes bij beide, meid. En gisteren heb je met de maatschappelijk werkster gesproken. Fijn dat het een goed gesprek was. En inderdaad moet je het van jezelf MOGEN verwerken.
Je kunt mooi dichten, zeg. Nog zo’n creatief type! :geek:

Jasmien, volgens mij zit jij vandaag weer bij die o-zo-leuke-training… Wink Hopelijk valt het mee. Je hebt het dan in ieder geval maar weer gehad he? Wordt het dan nu wat rustiger voor je??? En hoe voel je je verder? Nog grieperig? Ik hoop dat het goed met je gaat, meid.

Laura, hoe gaat het? Baby nog steeds in de buik? Ben je het al helemaal zat??? :roll: Ik hoop snel op goed nieuws van jou!

Gisteren heb ik heerlijk kersen gegeten! (Ik heet niet voor niets Kersje :roll: )

Nogmaals bedankt voor al jullie steun en lieve woorden! Smile

Liefs,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 17-06-2010

haha, kersje houdt van kersen. Klinkt logisch.
Lees net je berichtje. Ik herken dat hoor. Ik had altijd zoiets van : als we straks haar jaardag hebben dan hoop ik weer zwanger te zijn van een bengeltje, dat maakt deze dag misschien draagbaarder. Tja, helaas.....
Denk dat de ongi je weer met de neus op de feiten drukt idd. Ik moet zeggen dat ik er ook steeds wel emotioneel bij ben als ik het zie....zo van: tja, dit had niet gemoeten zo! Ik durf de naam van mijn meisje ook niet zo te noemen hier qua privancy, maar anders wordt ie vaak gebruikt. Wat een lieve naam heeft ze. Een naam is niet zomaar een naam altijd vind ik......18 juli begint ook te nadere idd. Wil je iets speciaals doen dan?
Wij hebben toen ik uitgerekend was in het donker aan de zeedijk zo'n lampion met vuur opgelaten. Ze was toen een week overleden. Zo raar!
Soms heb je gewoon geen energie in verdriet.

Vandaag niet zo'n goede. Net lekker met mijn nichtje gespeeld en gezongen. |Ik geniet ervan,maar achteraf geeft dat altijd een klap. De patatjes waren lekker........lichte blonde plukken maar niet teveel en gelezen niet meer buiten. Me binnen moeten opsluiten voor de hooikoorts....was niet te doen.
Ik heb een hechte fam. ja, twee zussen en aanhang, een nichtje, een broer en mijn pa en ma. De leeftijden liggen dicht bij elkaar en we gaan/gingen vaak samen stappen, vakantie en zowiezo elk weekend.

Afijn, ikkemikke suc6 met de tattoo. Ik vond het nog best pijnlijk, hihi. MAar heb niet zo'n grote dat scheelt.

Dames, lees later verder wel. Mijn ventje komt zo thuis. Moet de konijnenkooi nog effe schoonmaken en daarna gaan we misschien kijken bij de meubelboulevard. We willen toch een cadeau voor haar verjaardag kopen.....een klein roze barok-stoeltje. Die komt dan in de kamer ipv de wieg.........je moet toch stappen vooruit maken, maar wel op onze manier. Want ook al is ze dood. ZE verdiend gewoon nog een cadeautje en hopelijk mag er ooit een bengeltje op.

liefs Tam


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 17-06-2010

kersje, wat naar dat je ongi geworden bent, maar wat goed dat je door bent naar de 2e ronde!!!! wat voor opdracht moest je na dat gesprek doen eigenlijk?

Maria, hoe was de reactie van je schoonouders? En hoever ben je nu eigenlijk? Spannend volgende week je echo!! Ik duim voor je dat alles goed zit. En dat bruinverlies, ik heb het bij beide zwangerschappen gehad hoor, dus zou me er niet al te druk om maken, al snap ik het helemaal als je dat toch een beetje doet.

Kim, idd een mooi gedicht. Ik ben nooit creatief geweest wat dat aan gaat en dat ben ik nog steeds niet. Hihi. Zal ook nooit komen denk ik. Daarom ben ik stiekem wel blij dat ik geen meisje krijg, die zijn vaak toch meer van het knutselen en frutselen dan jongetjes. Al zou een meisje van harte welkom zijn natuurlijk, begrijp me niet verkeerd.

Jazz, succes met je training vandaag. Wat kersje al zei, dan ben je er in ieder geval maar vanaf. Soms moet je dingen nou eenmaal doen zonder het te willen… hoop voor je dat je je inmiddels wat beter voelt.

Tam, was jij dat van die vergadering?? Wat een afschuwelijke ervaring!!! Dat je evengoed bent blijven zitten vind ik erg knap van je. Ik denk dat ik opgestapt was… al ben ik best wel een mietje wat dat betreft hoor maar door mijn hele ervaring ben ik wel een stukje harder geworden. Herkennen jullie dit ook?

Ik heb jullie tip aangenomen door eerst een berichtje in word of ergens anders te typen. Zo kan ik veel beter op meerdere dingen reageren.. goed he van mij? Dus ik heb weer wat geleerd van Julie.
Verder zit ik hier nog steeds met die kleine jongen in mijn buik. Ik had zelf op onze kalender gezet dat vandaag de baby ging komen maar er is niets wat er op duidt… volgens mij moeten ze mij echt over twee weken gaan inleiden… bizar hoe verschillend die zwangerschappen dan kunnen zijn zeg. De ene wil er veeeeeel te vroeg uit en de andere wens ik er nu ondertussen uit…
Maar ja, tis alleen maar een goed teken dat hij nog lekker bij me zit, maar hoe langer hij zit, hoe zwaarder hij wordt en hij moet er ook nog uit… au au au hahahaha!!

Verder wil ik jullie nog een fijne dag toewensen. Het is mooi weer. Hoop dat jullie er een beejte van kunnen genieten. Ik ga nu mijn oogjes nog maar ff dicht doen. Had net beneden gestofzuigd en gedweild, de vaatwasser uitgeruimd, de wc schoongemaakt en vast de aardappelen geschild en ik was zo slim om mijn laptop mee naar boven te nemen. Ik denk, dan kan mijn vloer beneden mooi opdrogen, katten gaan toch automatisch mee naar boven als ik ook naar boven ga, wat een schatjes zijn het toch ook! Dus ik lig nu lekker op bed met laptop maar begin goed moe te worden. Heb inmiddels over drie nachten gezien 8 uurtjes geslapen…
nou, het is weer een heel verhaal geworden, dankzij jullie tip!! dank jullie wel daarvoor haha. en ik hoop idd snel met babynieuws te komen!!

Liefs laura


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 17-06-2010

hey lieve kersje, wat naar dat je je verdrietig voelt Cry , wel begrijpelijk hoor meid. Ongesteld worden is gewoon emotioneel, het is helemaal niet wat je wil nu...En ik begrijp heel goed dat je voor je uitgerekende datum zwanger wilde zijn, dat leek mij ook zo'n troostend idee. Bah, krijg er ook gewoon traantjes van Cry , ik vind het zo jammer voor je. Ik begrijp ook zo goed het gevoel dat je haar naam wil noemen, je lieve kleine Puck. Ik ben binnenkort ook jarig, en wilde voor die tijd ook zwanger zijn, voor mijn 35e. Achteraf gezien heb ik gewoon een streefdatum gezet omdat ik gewoon snel zwanger wilde zijn, maar het maakt het verdriet of geluk niet groter of kleiner bij mij, dat is dan weer het gekke. En ja, je verlangt naar een warm babylijfje om tegen je aan te houden.. Cry nu moet ik weer huilen, ik begrijp dit zo goed. Je had je kleine Puck binnen nu en een maand bij je moeten hebben, tegen je aan, knufffelend, genietend. Het is zo verdrietig dat ze er niet meer is en dat er deze maand ook geen vooruitzicht is naar een lief kleintje.
Misschien moeten we wat vaker de namen van onze kindjes noemen...ik dacht er van de week aan, ik heb de naam van ons kindje niet eens genoemd hier, ook uit privacyoverwegingen, maar ik merkte dat ik er ook behoefte aan had haar naam af en toe te noemen. Onze dochter heet Olivia. En ik denk dat Puck samen met Olivia en alle andere lieve engeltjes zachtjes giechelend aan het spelen zijn. En wij mama's missen ze enorm.

dikke knuffel voor jou kersje, ik denk aan je.

liefs,
Maria


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 18-06-2010

hee lieve meiden,

wat triest om te lezen dat jullie zo verdrietig zijn... helemaal begrijpelijk hoor! en laat je tranen maar lekker gaan. ze komen niet voor niets.

wat een schattige namen hadden jullie voor jullie meisje. ik vind het juist heel fijn om zijn naam te noemen. ons zoontje heette Sonny. en de naam van deze kleine lijkt er best wel veel op. ga hem nog niet noemen natuurlijk, pas als hij geboren is... wat dus nog steeds niet het geval is... op ons forum zijn er nu wel een aantal bezig dus erg spannend.

verder is er volgens mij niets nieuws bijgeschreven dus laat ik het ff hierbij. later op de dag kom ik denk nog ff spieken hoor. ben natuurlijk ook erg benieuwd of er al nieuwe junibaby's zijn. ik las trouwens dat er zelfs al een augustusbaby geboren is...
erg vroeg hoor maar het lijkt erop dat het goed gaat..

lieve meiden, ik wens jullie een mooie dag toe...

xxx laura


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 18-06-2010

Ha lieve dames,

Maria, ik las net je berichtje en het deed me heel veel. Zo lief hoe je met me mee leeft en ik merk aan wat je zegt dat je het begrijpt, zelf ook zo voelt. Ik vind Olivia een heel mooie naam! Tongue Ik had die naam ook op mijn namenlijstje staan, maar mijn vriend vond hem niet mooi (nou, ik dus echt wel en hij heeft gewoon geen smaak) Wink ! Puck heet voluit Puck Elisa. Ik ga haar naam wat vaker gebruiken. Dat geeft me een goed gevoel.
Het was voor mij een soort houvast om te fantaseren dat ik voor mijn verjaardag en voor de uitgerekende dag weer zwanger zou zijn. Dat moet ik nu dus los laten, zoals ik al zoveel heb los moeten laten. Ik begrijp dat jij die gedachtes ook had, maar nu het werkelijk zo is, het je niet minder verdriet of meer geluk geeft. Het is inderdaad ook meer een houvast voor als je níet zwanger bent. Als je wél zwanger bent heb je weer andere zorgen, natuurlijk.
Wat schets je een prachtig beeld van onze lieve engeltjes, samen aan het spelen.Wat een kleine lieverdjes, hè? Ja, wij mama’s missen onze ukkies. En daarom huilen we soms.

Maar ondertussen ben ik ook heel benieuwd naar hoe het met jou gaat, meid. Hoe voel je je? Nog last van hoofdpijn? Bruinige afscheiding? Maak je je druk om de echo?
En hoe reageerden je schoonouders op het nieuws? Of had je dat al verteld en heb ik erover heen gelezen…

Hey, Laura, je bent goed bezig, zeg! Reageren in word en bijna iedereen uit elkaar kunnen houden, haha Wink ! Ja, ik begrijp je zoontje wel, hoor. Die denkt natuurlijk: “mijn grote broer heeft me gewaarschuwd dat ik niet te vroeg naar buiten moet komen, dus ik blijf nog lekker even zitten!” En gelijk heeft ie, hoe zwaar het ook is voor mama…oeioei dat moet er straks allemaal nog uit…Maar dat gaat helemaal goed komen, hoor! Waar ga je bevallen? Of moet het in het ziekenhuis? (Als ik nog een keer zo gelukkig mag zijn, ben ik van plan in het ziekenhuis te bevallen.) En er is nu al een augustusbaby??? Jeetje, wat vroeg! Maar het lijkt goed te gaan? Gelukkig maar.
Wat ben jij druk bezig geweest in huis, zeg! En maar zo weinig geslapen! Lukt het wel om je rust nog een beetje te pakken?

De opdracht die ik na het sollicitatiegesprek moest doen heet de Postbakjesopdracht. Ik kreeg een postbakje met ongeveer 20 memo’s erin en de opdracht luidde dat ik zogenaamd een uur de tijd had om mijn achterstallige post door te nemen, voordat ik 3 weken op vakantie zou gaan. Ik moest per memo opschrijven welke actie ik erop zou ondernemen en waarom. Ze wilden dus kijken hoe je onder tijdsdruk presteert en welke keuzes je maakt. Op de memo stond bijv: wil jij nog even de volgende roosterwijzigingen doorvoeren voor je op vakantie gaat – kan ik bij jullie stage lopen, ik moet het voor maandag door geven op school – ik heb gezien dat jullie leidinggevende medicijnen heeft gestolen (anoniem) – wil je me laten weten of de training iets voor jullie afdeling is (zie bijgevoegde formulieren), laat het me weten voor je op vakantie gaat – etc. Stressen dus! Ik had 50 minuten de tijd om de opdracht te doen. Het is me op de seconde gelukt! Confusedhock:

Lieve Tam, wat mooi dat jullie een lampion hebben opgelaten op de uitgerekende dag. Ik weet nog niet wat wij gaan doen, maar ik wil zeker iets gaan doen. Moet er nog even over na denken. Heb jij al besloten wat jullie op de jaardag van jullie meisje gaan doen?
Hoe gaat het vandaag? Ik kan me voorstellen dat het achteraf moeilijk is als je met je nichtje hebt gespeeld en geknuffeld. Dat heb ik ook met mijn neefje. Ik ben helemaal dol op hem en pas graag op hem, maar het maakt ook zo duidelijk wat je zelf mist, hè? Het is allemaal gewoon heel dubbel. Cry
Het lijkt me heel moeilijk om nu juist te proberen om níet zwanger te worden. Zo tegennatuurlijk! Ik hoop zo dat ze heel snel de uitslagen binnen hebben en dat jullie dan weer aan de slag kunnen voor een kleine. Ik fantaseer dat we allemaal straks tegelijkertijd zwanger zijn (oké, Laura dan even niet en Maria heeft al een kleine voorsprong, hihi). Zitten we allemaal te puffen met onze enórme buiken, haha! Big Grin
Wat een mooi idee om een stoeltje voor jullie meisje te kopen! Natuurlijk verdient ze een cadeautje. Zijn jullie nog bij de meubelboulevard geweest?

Kim, hoe is het gegaan gisteren? Au au maar een mooie tattoo, hoop ik??? :o En wat zei je huisarts over je rug? Hoe gaat het verder met je, meid?

Jasmien, heb je de trainingsdag overleefd? Sad Hoe gaat het? Heb je alweer druk geklust of is het niet die tijd van de maand?

Ik ben gisteravond lekker op pad geweest met mijn beste vriendin. We hebben samen een hapje gegeten en gewinkeld en gekletst en we hebben tussendoor ook nog even een biosje gepakt…Was heel gezellig. En ik heb weer even mijn hart kunnen luchten over alles. Dat is toch heel prettig! Ik bof maar met lieve vriendinnen op het forum (ja, zo denk ik over jullie) en lieve vrienden en vriendinnen in het ‘gewone’ leven.

Liefs, ik denk aan jullie!

Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 18-06-2010

bijna iedereen??? heb ik toch een foutje gemaakt??? oh lekker slim ben ik dan weer bezig geweest en ik was nog wel zo trots op mezelf...

jeetje, die opdracht klinkt inderdaad stressvol!!! maar knap dat je het gered heb! mag jij ook trots op jezelf wezen!
weet je al wanneer je op het tweede gesprek mag komen?
en wat super dat je lekker op pad geweest ben met je vriendin! dat kan een mens zoveel goed doen!! en lief hoe je over de meiden op het forum praat! maar ja, deze meiden kunnen zich zo goed in je situatie inleven, dat scheelt natuurlijk een heleboel. voor iemand die dit niet meegemaakt heeft is dit tot zekere hoogte te doen, maar voelen wat wij voelen, dat gaat gewoon echt niet!

ik ga echt voor jullie duimen dat jullie snel zwanger mogen zijn! het zou zo leuk zijn als al jullie kindjes in 2011 geboren mogen worden!!!

bij ons is er weer een juni baby en het lijkt erop dat er vandaag nog wel 2 of misschien zelfs 3 gaan komen!
bij mijzelf is het nog steeds rustig. vanmorgen van 9 tot 10 dacht ik wel ff dat ik begonnen was maar helaas. ik voelde een zeurend gevoel in mijn buik opkomen, dat trok dan door naar mijn onderrug en dan trok het langzaam weer weg. en dat meerdere keren... dacht echt, yes, we gaan naar het ziekenhuis!!! dat had ik vannacht ook gedroomd namelijk dus hoopte dat het werkelijkheid zou worden..
ga zo denk in een warm bad, eens kijken of dat wat uithaalt en anders heb ik lekker een ontspannen moment voor mezelf!

liefs laura


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 18-06-2010

O, maar Laura, dat klinkt toch wel of er iets begint te gebeuren, meid! Dan kan het natuurlijk nog wel effies duren, maar je moet toch ergens beginnen, he? Spannend hoor! Je houdt ons wel op de hoogte he???

O, ja, niet al te goed je best gaan doen met word, hoor. Ik vind het juist geinig dat je ons soms door elkaar haalt, haha Wink

Liefs,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 18-06-2010

natuurlijk hou ik jullie op de hoogte!! maar denk zelf niet dat er al wat gaat gebeuren hoor maar goed, je weet het maar nooit! zoals ik zei ga ik zo lekker in bad. heb er echt zin in!! lekker met mijn boek!
ik vind dat ik gister en eergister al genoeg gedaan heb en het verdien om nu heerlijk te ontspannen!

haha, ja lach me maar lekker uit met mijn dementie! ik dacht nog zo goed bezig geweest te zijn... hihihihi!
wacht maar, op een dag krijg jij weer met hetzelfde 'probleem' te maken en dan lach ik jou uit hoor als je het niet erg vindt!!
ik kijk er nu al naar uit!

heb je nog leuke plannen voor vandaag meis?
waar zijn de andere meiden?
op het juni forum is het ook al zo rustit, maar ja, daar ligt ongeveer iedereen te bevallen ofzo behalve ik.. haha

liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 18-06-2010

Ik hoop van harte dat je om mij zult moeten lachen! Big Grin En dat mag dan vaak en veel Big Grin Big Grin Big Grin

Klinkt goed, hoor, lekker lezen in bad!
Ik heb niet echt leuke plannen voor vandaag (heb net de keuken weer een beetje gesopt en ben de was aan het weg werken. Jammer dat de zon niet schijnt, want ik vind de was altijd zo lekker ruiken als het in het zonnetje is gedroogd). Maar morgen hebben we weer een leuk dagje gepland. We hebben een housewarming/verjaardags/voetbal/bbq bij vrienden van ons. Gaan we met een grote groep de wedstrijd kijken en bbq-en. Wel met een warme jas aan, denk ik... En daarna rijden mijn vriend en ik naar Drenthe. Even twee dagen eruit en wat tijd voor elkaar nemen.

Ik heb trouwens nog steeds geen datum en tijd voor het tweede gesprek gekregen. Vind ik dan wel weer lang duren. Nou, ja, het zal vandaag nog wel doorgegeven worden, denk ik! O, word ik net gebeld, zeg! Dinsdag heb ik het tweede gesprek. :roll: Spannend weer. Ach, we zien het allemaal wel, ga me niet te druk erover maken (proberen).

Ik hoop dat je inmiddels lekker in bad ligt te ontspannen!
Spannend zeg, al die bevallingen die bezig zijn...

Liefs,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 18-06-2010

Ik ben vandaag druk druk druk. Kom straks terug naar jullie Big Grin

xx


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 18-06-2010

Hey Kim, vandaag drie weken geleden dat Giel jullie verliet, zo kort geleden, voelt dat voor jou ook zo? of lijkt het al langer geleden dat je hem vast bekeek, vasthield? Het is allemaal nog zo rauw en pril voor jou bedenk mij weer, allemaal zo kort geleden. Hoe voel je je lichamelijk? ben je al opgeknapt? ik was de eerste maanden erg moe, alles koste mij iets meer energie.
Jij had ook bloedverlies bij je zwangerschappen? ja, je hoort het vaak, ik wordt er alleen toch onzeker van :? ....kan er niets aan doen. Mijn eerste echo staat gepland voor woensdag, ik zit echt de dagen voorbij te kijken Confusedhock: , ze duren nu zooooo lang.
Hoe is het met de tattoo gegaan? lijkt mij best wel pijnlijk...ik hoop dat hij mooi is geworden!

Kersje, wat leuk te horen dat Olivia ook op jouw lijstje stond! en zelfs onze vriendjes lijken op elkaar, want mijn vriendje vond die naam ook niet mooi :lol: hahaha. Maar hij kwam achteraf wel weer met die naam, dat is dan wel weer bijzonder.
Mijn schoonouders reageerde heel blij Big Grin , mijn ouders ook, vertellen is echt leuk vind ik, zo spannend! Mijn zussen waren ook heel blij. En ja, ik maak mij best wel druk om de echo woensdag. Ik voel me niet echt zwanger, heb al drie dagen bruinverlies, soms echt vreselijke hoofdpijnen....soms denk ik dat het helemaal niet goed zit. Ik maak me gewoon veel te druk! Confusedhock: , ik moet echt die stress gaan verminderen, is niet goed voor me....het is net alsof ik al weken een week voor nod zit, zo druk maak ik me...pfff.
Ik ben vanmiddag gaan shoppen, ik heb positiekleding gekocht en babykleding. Ik heb het expres nu gedaan, ik heb geen zin om uit te gaan van het negatieve, ik wil er van uitgaan dat het goed gaat. Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik nog helemaal geen babykleding gekocht...ik wil het anders dit keer. Ik merk wel dat ik met die vorige keer bezig ben, ik slik bijvoorbeeld niet meer dezelfde vitaminen/foliumzuur als vorige keer, alsof dat de oorzaak kon zijn, andere buikcreme, meer bewegen dan vorige keer, gewoon alles wat ik kan bedenken wat van invloed had kunnen zijn op mijn vorige zwangerschap pas ik aan....ja, een mens doet rare dingen :? Fijn dat je gisteren zo'n fijne avond had, en ja, vrienden zijn veel waard, het is zo fijn als je je ei kwijt kan en iemand je goed kent en begrijpt. Leuk je feestje/bbq morgen!, ik hoop dat je het droog houdt. Wij hebben morgen ook een feestje, maar we gaan er na het voetbal heen. Zondag vier ik mijn verjaardag, klein, alleen even met familie. En dinsdag je gesprek! fijn dat het aan het begin van de week plaats vindt, niet te zenuwachtig worden he? :lol:

Laura, spannend dat het begint te rommelen meid!! ik lees ook af en toe mee op het juni-forum, het is net een soap, zo spannend inderdaad! :lol: er zijn nu heel veel meiden waar het begonnen is. Ik ben zo benieuwd wanneer jij nou mag! rust lekker uit meid en als ik je niet meer spreek, heel veel sterkte, kracht en een gezonde bevalling voor jou en je kindje, zet em op!
Je vroeg nog hoe ver ik was, ik ben vandaag 5 wkn+2dgn, als ik woensdag de echo krijg ben ik precies 6 weken.

Jasmien, hoe gaat het met je meid? ik mis je hier!

Tam, wat mooi dat jullie op de uitgerekend edatum zo'n ballon hebben opgelaten, mooi symbolisch omhoog, de hemel in, en ja, wat een raar gevoel moet dat geweest zijn, ze was al geboren en gestorven, en toen kwam die datum nog....zo raar lijkt mij dat. Heb je nog een stoeltje gevonden gisteren?

nou lieve meiden, ik heb net de abrikozenjam laten aanbranden :o , krijg je ervan als je probeert te multitasken terwijl je daar helemaal niet goed in bent.....boehoe :lol:

liefs!
Maria


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 18-06-2010

ik denk dat ik net een beetje van de slijmprop verloren ben... nou zegt dat natuurlijk nog helemaal niets maar heb ook het idee dat er toch af en toe wat lichte weeen op komen zetten. ik hoop het zo!!!! ik zou vanavond nog ff een laatste keer bij mijn meiden gaan kijken bij jazzballet maar weet niet of ik dat nog wel ga doen... kom net uit bad vandaan en in plaats van dat ik me aangekleed heb ben ik weer in mijn nachtpon gaan zitten... hmmm zijn dit toch tekenen???

oh, ik voel weer zo'n gek gevoel in mijn buik... pfff, gelukkig doet het nog niet echt zeer ofzo maar het voelt ook niet onwijs lekker.

verder heb ik wel gelezen hoor maar ik wilde jullie dit nog ff melden...

liefs laura


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 18-06-2010

oooohhh!!!! laura!!! Big Grin Big Grin volgens mij begint het hoor!
Mijn bevalling begon ook zo, eerst stukje slijmprop, toen weeig gevoel in buik, daarna menstruatie-achtige kramoen en toen de weeen. Volgens mij begint het hoor!!!!

jaaaaah!!! Big Grin

volgens mij moet jij nu even helemaal nergens heen gaan... :lol: , er komt een baby aan!!! Big Grin


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 18-06-2010

Laura: spannend , spannend, spannend!!!! Ik heb toen een slijmprop verloren met wk 35 al, maar het hoeft nog niks te zeggen, maar toen de avond voordat mijn vliezen braken (De weeen kwamen pas 10 uur later) had ik weer slijmprop verloren dus het kan wel iets zeggen of niets Confusedhock: spannend in ieder geval. Bij mij begon het met ontzettende rugpijnen. 17.00 vliezen breken (naar het ziekenhuis, maar weer teruggestuurd) 2.00 naar het ziekenhuis 10.00 genoeg ontsluiting en gaan persen, 11.05 was ze daar. Niet slecht voor een eerste, hihi. Ik heb wel een ruggeprik gekregen vanwege mijn bloeddruk en overgeven.......gaf wel veel rust.
Gaat niet lang meer duren!!!!!!

@ maria; ik snap wel dat je je druk maakt. Dat had ik de tweede keer meer na mjin meisje. Probeerde ook dingen anders te doen. Heeft er niks mee te maken, maar je gevoel zegt dat zo. Ik had ook zoveel stress. Probeer dat idd te minderen maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Leuk he om goed nieuws te vertellen. Ik hunker daar ook zo naar.........heb mensen alleen maar ellende te vertellen.
Olivia is ook een prachtige naam. Echte meiden-namen. Mijn meisje heet Britt*.

KErsje: lekker vooruitzicht dit weekend zeg. Heerlijk er ook tussen uit. Wij zijn in de mei-vakantie naar Drenthe geweest, was ik nog nooit geweest. Geniet ervan, dat heb je verdiend. Wat zou het mooi zijn als wel allemaal samen aan het puffen waren met MAria op voorprong en Laura als oppermoeder, hihi. Wink

Hier gister nog dat roze-prinsessen stoeltje gekocht. Helemaal blij mee, we hebben een roze kikker spaarpot en dat is voor haar. Gewoon voor kleine dingetjes. We hopen dat het stoeltje nog goed gebruikt kan worden........en ook jongens kunnen op roze stoelen zitten hoor, haha. Ik schrok wel , want er was veel veranderd in de bouleveaurd en er was een heel baby-gedeelte bij (deze winkel ligt 2 min van ons vandaan, morres......misschien wel eens van gehoord). HAd eerder gemoeten toen met mijn dochter, maar dacht alleen: handig voor de toekomst.
De buurvrouw stond er net die hoogzwanger is. Ik schrok er wel van en zij ook. Voorheen maakte ze altijd een praatje...over dat onze kinderen lekker samen konden spelen enzo (ze heeft er een van 1,5) en was heel betrokken bij de zwangerschap. Toen ze stief hebben we een kaartje gehad en verder blijft het bij een hand opsteken en vlug wegdraaien.
ben vast niet meer goed genoeg zonder kind. :x

Verder veel gewerkt vandaag.gaat steeds beter. Een jongetje zei: krijg je nog een baby juf? Ik zei: ik hoop het! Hij: ik hoop het ook!

Laten we het daar maar bij houden.
tot later (zeg ik denkend aan laura, haha)

liefs Tam


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 18-06-2010

O, Laura, ik ga voor je duimen dat het door gaat zetten!!!! Zo spannend!!!

Hey Maria,

Tuurlijk ben je gespannen :o ! Je hoopt heel hard dat het goed zit, maar bent ook bang voor slecht nieuws. Nee, stress is niet wat je wilt, maar misschien kán het gewoon niet anders nu? Omdat het zo logisch is dat je gespannen bent na alles wat je hebt mee gemaakt? Het lijkt me dat je dat stressgevoel niet helemaal kunt voorkomen (of klinkt dat heel raar? :? )
Ik had ook veel last van hoofdpijn tijdens de zwangerschap. Volgens mij komt dat door de hormonen. Lastig, dat bruinverlies, maakt je vast onzeker, ook al weet je dat dit er vaak bij hoort.
Heel goed van je dat je alvast kleding voor jezelf en je kindje hebt gekocht, meid. Big Grin En goed idee om alles net even anders te doen dan de vorige keer, want als dat je helpt, dan moet je dat gewoon doen! Je kunt het niet controleren, dus dan maar op deze manier toch een beetje de controle hebben!
Ik hoop dat het snel woensdag is voor je en dat je een heel goede eerste echo krijgt. Dat zou echt geweldig zijn! Big Grin
Wat heerlijk dat iedereen zo blij voor jullie is. Wat een feest om het te kunnen vertellen!
Ik hoop dat het je lukt om je af en toe ook een beetje te ontspannen (en lukt dat niet, voel je dan niet schuldig, je doet alles wat je maar kan!). Je bent nu alweer zo'n goede moeder voor je kindje!

Ik lees nu ook af en toe mee op het Juni-forum. Het ontroert me als er dan weer een kindje is geboren. Tongue Zo mooi vind ik dat! Maar het Juli-forum mijd ik en zal ik blijven mijden. Dat is te moeilijk voor me. En alle joepie-ik-ben-zwanger-berichtjes lees ik ook niet, vind ik lastig. Maar dat jij weer zwanger bent blijf ik geweldig vinden! Dat vind ik helemaal niet lastig, gek he? Daar geniet ik van, hihi.

Ik ben nu nog helemaal niet zenuwachtig voor dinsdag, ik zie wel hoe het gaat. Ach, ik weet dat er veel belangrijkere dingen in de wereld zijn dan wel of niet deze baan krijgen (maar liever wel natuurlijk)!
Leuk het feestje morgen en zondag je verjaardag vieren (lekker een gebakje eten!) Ik weet nog niet of ik mijn verjaardag ga vieren dit jaar. Moet ik nog even over nadenken (ik heb nog een kleine twee weken...we zijn i.i.g. niet op dezelfde dag jarig, dus, oeffff Wink )

Liefs,
Kersje (die net een appeltje op heeft)


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 18-06-2010

Kersje, wat leker dat jullie naar drenthe gaan! Waar gaan jullie heen? Ik zelf kom er ook graag en probeer dan ook elk jaar wel heen te gaan. Mijn familie komt uit die regio vandaan en ik voel me daar dan ook altijd erg thuis als ik er ben. Geniet er lekker van, jullie hebben het verdiend en af en toe heb je het ook gewoon nodig!! Oh en dinsdag dus weer op gesprek!! Joehoe!! Eerst maar lekker genieten van je weekend en dan op naar je gesprek. Ik ga voor je duimen meis!!

Maria, lekker handig dat je de jam aan laat branden!! Hihi. Ach, zo heeft ieder zijn gebrek. Jij kan niet zo goed multitasken, ik kan jullie gewoon niet zo goed uit elkaar houden… hihi! Hoe gaat het verder met je? Je moet je niet zo druk maken meis! En ik vind het knap van je dat je alles heel anders aanpakt dan de vorige keer! Ik herken dat maar al te goed. Vorige keer slikte ik geen foliumzuur, ging ik nu wel doen, vorige keer begon ik absoluut niet aan positiekleding, vond ik maar stom, heb ik nu wel gedaan. Godzijdank want mijn hemel, wat zit dat toch lekker!! En ga zo maar door dus ik snap je heel goed!

Kim, drie weken geleden nog maar… dat is inderdaad erg kort… dat kan ik me haast niet meer voor de geest halen! Ja natuurlijk kan ik dat wel. Heel goed zelfs. Ik heb de eerste maand volgens mij alleen maar op bed gelegen en gehuild. Heel erg veel gehuild. En ik moet zeggen dat dat voor mij de beste optie was. Waarom zou ik tegen mijn tranen vechten? Het moet er toch uit! Heel veel sterkte nogmaals. Ik vind het allemaal zo verdrietig…

Nou, verder weet ik ff niets meer. Ik ga zo maar mijn eten klaar maken. Sperziebonen… geen trek in!!! Maar ja, moet toch ook af en toe wat groentes binnen krijgen he??
Fijne avond meiden en als ik jullie niet meer spreek, fijn weekend en ik hou jullie op de hoogte als er verdere ontwikkelingen zijn!

Liefs laura


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 18-06-2010

oh en tam,

dank je wel voor je lieve woorden!! leuk dat je zo aan me denkt!
en idd vervelend dat je je buurvrouw dan tegenkomt en dat het dan zo moet verlopen...je moet alleen niet zeggen dat je niet goed genoeg zou zijn zonder kind!! tuurlijk ben je goed genoeg!! en trouwens, ik zie ons niet als 'zonder kind' hoor! ze horen er voor mij allemaal bij!!!
ik vind het heel bijzonder dat je even goed nog dingetjes koopt voor je kleine meisje. dat is iets wat ik dus niet kon!
ik hoop ook voor jou dat het je een goed gevoel geeft om dat te doen. sowieso vind ik dat mensen moeten doen waarvan hun het gevoel hebben dat dat het juiste is om te doen.

nu ga ik echt hoor... misschien wel bevallen hahahahaha!! nou, denk zelf echt dat het nog wel heel ff duurt hoor maar dat er wat gaande is dat staat vast. zo voelt het in ieder geval.

liefs laura


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 18-06-2010

hihi kersje, inderdaad niet op dezelfde dag jarig :lol: , maar het feit dat we maar een dag of 14 in leeftijd schelen verbaast mij niet Tongue
En nee, stress kan je niet helemaal voorkomen, je hebt gelijk. Ik probeer alleen mijzelf soms steng toe te spreken en probeer de gedachtenstroom te stoppen.
Net als jij mijd ik het juli-forum, en ik was begonnen mee te lezen op het februari-forum maar daar werd ik ook niet goed van, veel te veel onzekerheid bij die prille zwangerschappen, ik kan er nu gewoon niets positiefs mee. Ik vind het ook moeilijk mij daar ergens te melden en die meiden lezen of horen hoe het bij mij de eerste keer is mis gegaan. Dat wil ik ze nu ook niet meegeven, ik wil dat ze zo onbezorgd mogelijk zwanger zijn. Ah ja.
Wat fijn te horen dat je het niet lastig vind dat ik zwanger ben Big Grin meen je dat echt? soms denk ik eraan hoe het voor jullie moet zijn, en dan wordt ik er onzeker van. Ik vind het in ieder geval fijn te horen!

Tam, wat lief dat kinderen zo open zijn Big Grin , so sweet. Ja, ik wilde Britt al noemen, maar ik wist niet of je dat prettig zou vinden. Mooie naam ook voor je meisje.

Oke, ik ga verder in de keuken! er is al genoeg aangebrand vandaag! :lol:


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 18-06-2010

Hoi Kersje: Hé bah weer een menstruatie verder. Kan me voorstellen dat je je echt rot voelt nu. Wat betreft de naam noemen van onze kindjes…Ik vind het ook heel fijn om Giel zijn naam te noemen. Het geeft toch het gevoel dat ze bestaan hebben en nog een beetje bij je zijn. Door zijn naam te noemen wil ik ook aan mensen duidelijk maken, dat het echt mijn zoon is ook al hebben hun hem niet gekend. Hij bestaat! Ik ben hier nog niet echt bezig met de NOD net als jullie. Zoals ik al vertelde laten we wel de natuur zijn gang gaan, maar ik zeg ook heel eerlijk dat het van mij nog niet echt meteen hoeft deze maand! Al denk ik wel dat vanaf dat ik mijn menstruatie heb gehad, ik misschien wel zoiets heb van ja nu mag het weer zo snel mogelijk! Vaak brengt zoiets dat toch met zich mee. Ik lees ook dat jullie allemaal wat dingetjes doen rond de uitgerekende datum en de verjaardagen. Als ik dat zo lees krijg ik het spaansbenauwd, om naar die datums toe te leven. Net zoals kerst en net als jij inderdaad mijn verjaardag. Bah heb er totaal geen zin in! Ik ben zelf 19 augustus jarig…zal er denk ik ook niet optimaal van genieten die dag, terwijl het een mooie dag behoort te zijn aangezien ik dit jaar 30 word .Spannend hoor voor aanstaande dinsdag…Ik zal zeker weer voor je duimen, tenslotte…heeft het de eerste keer ook geholpen! Ik zal deze maand ook duimen voor je dat je weer zwanger mag worden., hopen dat het daar ook voor werkt!
Lieve Laura: Ook ik denk dat het niet zo heel lang meer zal duren voor je die kleine knul heerlijk in je armen hebt! Rust nog even lekker uit, want je hebt je energie hard nodig!
Maria: Die bloedingen maken je inderdaad verschrikkelijk angstig en omzeker. Gelukkig dat je woensdag terecht kunt voor je echo. Ik hoop dat de dagen snel voor je gaan, want ik weet dat het wachten echt verschrikkelijk is en frustrerend. Echt leuk om te horen is het wel dat je familie zo heerlijk enthousiast reageerde. Wat zullen jullie allemaal opgetogen zijn geweest!!Heel af en toe ga ik nog even terug naar de meiden van het topic zwanger van je tweede kindje. Om daar te lezen hoe het die meiden vergaat verder en om ze te laten weten hoe het met mij gaat. Maar ik kom er niet al te vaak, want het is ook erg confronterend.
Het is inderdaad nog maar drie weken geleden dat Giel ons verlaten heeft. Het gevoel is inderdaad net of het al veel langer geleden is, maar ik denk dat dat komt omdat we al weken eerder wisten dat we Giel af moesten gaan geven. Eigenlijk hebben we al bijna 6 weken geleden afscheid van hem moeten nemen, ook al was hij nog bij ons. Voor mijn gevoel hebben we hem 3 weken geleden mogen leren kennen. Helaas maar voor even. En inderdaad zoals jij al zegt Maria…Het lijkt wel of het al maanden geleden is dat ik hem even lekker vast kon houden, aan hem ruiken en hem heb gekust. Ow ik zou nu eigenlijk wel weer even willen!!!........
Gisteravond zijn mijn tattooage’s gezet. De tattoo van Giel was totaal niet pijnlijk. Meer emotionele pijn dan lichamelijke, maar die voor Dana die was echt hels zo zeer haha. Zal wel aan het feit liggen dat Giel op mijn heup gezet is en Dana op mijn voet. De voet is een gevoeligere plek.
Gister ook bij de dokter geweest. Mijn rug zit vast van heel de spanningen van de afgelopen tijd. Ik moet mijn manneke mij lekker laten masseren en de tijd moet het helen. Ook heb ik een lichte maagzweer door de spanningen en heb daar medicijnen voor gekregen. Ach ja beter als een depressie denk ik dan maar toch? Ik ben in elk geval blij als die maagpijn wat over gaat zodat ik weer eens een nacht goed kan slapen. Verder vandaag druk geweest met vaderdagcadeau’s halen. Morgen
Bij mijn schoonouders de vliegshow kijken en voetbal. Dus nog een lekker druk weekend voor de boeg!


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 18-06-2010

Ow ik weet trouwens niet hoe ik foto's erop kan zetten, anders had ik de tattooages kunnen laten zien.
Ze staan wel op mijn hyves...dus daar kunnen jullie eventueel ook kijken.
Mochten jullie daar willen kijken dan laat mij dat maar even weten, dan stuur ik wel een pb met mijn naam.
Hoeft niet iedereen te weten daarom Big Grin


mijn lieve, lieve kleine schat - Jazzz - 18-06-2010

Hallo lieve dames,

Er is hier heeel veel geschreven sinds mijn laatste bericht. Zoals ik had aangegeven ben ik toch maar die training gaan volgen omdat ik het sowieso een keer zou moeten doen. De 2e dag was heel leuk maar wel intensief. Gelukkig ben ik er nu vanaf.
Deze week is/was voor mij de klusweek. Er is heel weinig van terechtgekomen dus verwacht ik niet dat ik deze ronde zwanger zal zijn. Ik heb wel gebruik gemaakt van ovulatietesten. Op dinsdag was de teststreep bijna even donker als de controlestreep en woensdag een beetje minder donker dan de dag ervoor. Op woensdag heb ik steken gevoeld in mijn rechteronderbuik en vermoed dat het de ovulatie was. Dus nu weet ik niet als ik de test die ik dinsdag heb gedaan als positief moest interpreteren. Vanwege de training en mijn vermoeidheid heb ik dus niet genoeg kunnen klussen. Dus waarschijnlijk op naar de volgende ronde voor mij.

Kersje, wat jammer dat je ongi toch nog is komen aanzetten. Maar zoals je vaker hebt gezegd wij komen elke ronde dichterbij een positieve test. Het lastige is wel dat je aan je lichaam begint te twijfelen (ik begin te twijfelen). De drang naar een kindje blijft groot. Het fantaseren om op de uitgerekende dag van Puck weer zwanger te zijn had ik ook! Helaas heeft dat niet zo mogen zijn en moest ik die hoop laten varen. Ik blijf in elk geval hopen dat het je de volgende ronde lukt. Je hebt in elk geval een mooie regelmatige cyclus. Mooie naam heb je aan je dochter gegeven, Kersje!
Wat leuk dat je dinsdag je 2e gesprek hebt. Je had een pittige opdracht bij je 1e gesprek hoor. Je bent, ondanks dat je al een tijdje niet werkt nog behoorlijk scherp. Je hebt de opdracht binnen de tijd kunnen afronden! Geweldig hoor! Daarom dat ze je zo snel al hebben aangegeven dat je een uitnodiging voor een 2e gesprek zou krijgen. Ik duim hard voor je dat je deze baan krijgt!
Morgen heb je een hele leuke dag gepland, geniet ervan lieverd. Gezellig hoor! Ik hoop dat het zonnetje zal schijnen.

Maria, sinds mijn uitgerekende dag ben ik helaas niet meer naar het grafje van Zain geweest. Ik hoop wel in juli weer te gaan om bloemetjes te zetten. Het is confronterend maar toch doe ik het graag. Het wordt deze ronde geen spannende nod voor mij, omdat ik niet verwacht dat ik zwanger zal zijn. Mijn nod is in de buurt van 1 juli.
Je hebt sinds 3 dagen last van bruinverlies en pas woensdag je echo. Wel vervelend, die onzekerheid. Bruinverlies komt wel vaker voor aan het begin van een zwangerschap, dus denk ik dat dit de reden is. Jij hebt evenals Kersje een mooie naam aan je dochter gegeven. Vindt het fijn om hun namen te horen. Ik kreeg kippevel toen ik dat stukje las dat onze engeltjes met elkaar aan het spelen zijn. Ik geloof echt dat het zo is! Wordt er even emotioneel van.
Morgen een feestje en zondag je verjaardag. Leuk weekend hoor Maria, ik wens je prettige dagen toe en ik hoop dat je je een beetje kan ontspannen. Heel goed dat je alvast kleren voor jou en jouw kindje hebt gekocht. Het geeft aan dat je positief denkt.


Kim, leuk dat die tattoos zijn gezet. Niet leuk dat je een maagzweer hebt opgelopen en dat je rug helemaal vastzit. Hoop dat de medicijnen aanslaan en dat je man je met je rug kan helpen. Leuk dat je al vaderdag cadeaus hebt gekocht. Ik ga straks even kijken wat ik kan vinden. Je hebt een leuke dag morgen gepland. Geniet ervan hoor! Zou graag de tatoos van Giel en Dana willen zien Smile

Laura Big Grin Het gaat beginnen!! Ik had voor jou een bevalling op vaderdag in gedachten maar ervoor is ook heel goed! Hoop dat je een goede bevalling zal hebben en het liefst zo snel als mogelijk.

Tam, wat een vreselijke hoogzwangere buurvrouw heb je! Dat zij zich zo opstelt kan ik mij haast niet voorstellen. Ik hoop zo dat wat het jongetje zegt (dat hij ook hoopt dat je een baby krijgt) heel gauw mag uitkomen. Je hebt je dochter trouwens ook een hele mooie naam gegeven.


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 18-06-2010

@ laura, dat bedoelde ik niet zo hoor: zonder kind. Ik zie dat ook anders, maar de buitenwereld niet altijd. Ik denk zeker dat het aan het beginnen is bij je. Zal wel emotioneel zijn denk ik. Ik denk vaak aan hoe het zou zijn als ik nog een kindje zou krijgen. Zou het anders zijn? Zou ik er net zoveel van houden? Ik denk dat je net zo verliefd bent ..... maar denken is anders dan voelen. Ik steek een kaarsje voor je op vanaaf hoor ........ voor een gezond lief mooi mannetje*.

@ ikkemikke; geen wonder dat je rug zo vast zit. Is bij mij ook steeds (al is dat een zwakke plek), ik ga al jaren om de 8 weken naar de osteopaat, maar na haar dood zat het een paar keer zo vast dat ze het bijna niet los kreeg. ben benieuwd naar je tattoo, maar mijn hyves is afgeschermd dus denk niet dat ik het kan zien. MAar laat je maar eens lekker verwennen door je man.
De plek waar kan wel gevoeliger zijn. Die van mij staat op mijn pols binnenkant en dat was ook gevoeliger dan bij mijn man die hem op zijn schouder heeft.
Een vliegshow? Lijkt me mooi om te zien, veel plezier!

Maria en kersje.....jullie lijken echt wat op elkaar haha. En bijna even oud. EN maria, je moet niet aan ons denken hoor (nou ja beetje mag wel Wink maar bedoel er mee dat we echt heel blij zijn voor je. Zoals ik al eerder gezegd heb gun je mensen het beste, maar zeker diegene die al zoveel meegemaakt hebben. En ook al ken ik jullie niet persoonlijk....jullie woorden vertellen mij dat jullie super meiden zijn en die verdienen het beste.
We zijn er voor je hoor. In slechte dingen praten we hier dus dan moet dat ook in goede dingen kunnen.
En zelf jam maken? ....... nog nooit gedaan. Petje af.

En verjaardagen........tja. Ik ben in september jarig en was vlak na haar dood. Wilde het niet vieren toen, maar de naaste fam is wel geweest........zat toen aan de kust in de caravan van mijn tante. WE hebben lekker op het strand gelopen en heb mooie cadeaus gehad die ook met haar te maken hadden. Bedeltje met de B en een ster voor mijn armband en een mooi woezel en pip lijstje met haar naam erin gegraveerd.
Ik heb zowiezo moeite met "vieren", maar probeer me voor te houden dat ze zou willen dat mama het leuk heeft. De ene keer lukt dat goed de andere keer slecht.

jazz; fijn je te horen. Denk dat je idd veel aan je hoofd hebt en dan ook niet lekker geweest. dAn is het klussen op een lager pitje, maar zeg nooit nooit. MAar goed dat het je rust geeft wel.\
Ik zet ook graag bloemetjes. Britt* is gecremeerd dus zet ze dan bij haar urn.........of soms gewoon schelpjes die we op het strand geraapt hebben ofzo.

Ga wat tv kijken. Mijn man werkt vaak in de nacht dus zit vaak alleen in de bank ...... makkelijk is wel dat ik dan zelf kan kiezen wat, hahaha. Al is het nu toch bijna alleen voetbal en zo af en toe o.k., maar niet heel de tijd.

liefs Tam


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 18-06-2010

Maria heeft mij verteld hoe ik de foto's hier kan plaatsen.even kijken of het me lukt haha

[Afbeelding: CIMG2155.jpg]

[Afbeelding: CIMG2154.jpg]

Hopen dat het gelukt is Big Grin


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 18-06-2010

oh wat mooi kim ..........heel speciaal.
Weet je: op het geboortekaartje van mijn meisje stond de tekst van Blof:

en nu ik je kan zien....ben ik
meer van jou
je kruipt onder mijn huid
en blijft daar
meer van jou
met heel mijn ziel en zaligheid

Dit is letterlijk onder de huid!


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 18-06-2010

Het is echt heel stom, maar sinds de tattoo er op staat heb ik het gevoel dat ie toch bij me is. Hij zat al in mijn hart en mijn hoofd natuurlijk, maar nu draag ik hem voor eeuwig bij me en dat voelt toch ondanks het gemis...heel lekker!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 18-06-2010

O, ja, het is zeker gelukt, Kim!
Wat een mooie tattoos!!!
Vooral dat handje en voetje van Giel, geweldig!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 18-06-2010

Hey lieve meiden,

Ik ben bang dat ik morgen geen tijd heb om te reageren, dus ik doe het nu nog eventjes. Bijzonder hoe we nu allemaal de namen van onze kindjes hebben genoemd. Het ontroert me zeer en ik weet eigenlijk niet zo goed waarom. :?

Tam, leuk idee inderdaad, wij allemaal puffen met onze dikke buiken en Maria op voorsprong en Laura moedigt ons aan, haha (o, ja, en lacht mij uit). Big Grin
Ik vind het heel mooi hoe jullie Britt een plek blijven geven in jullie huis (in jullie hart zit ze natuurlijk verankerd). Echt een goed idee, dat stoeltje. En ja, jongens kunnen ook heel goed op een roze stoeltje zitten, hihi.
Wat lastig, die buurvrouw. Ze kan er duidelijk niet mee om gaan. Maar geeft je dat het gevoel dat zij je zonder kind niet goed genoeg vindt? Ik denk dat ze zich totaal geen houding weet te geven en zich daar misschien wel voor schaamt? :o
Ik kom zelf oorspronkelijk uit het Noorden en we gaan morgen naar het huis van mijn ouders (die een weekje op vakantie gaan) en dan zwaaien we ze uit en blijven een paar daagjes. Het geeft me het gevoel dat ik er echt even uit ben, als ik daar ben.
Wat fijn dat het werken steeds beter gaat, meis. En wat een heerlijk gesprekje zo weer met dat jongetje.
Ik kan me voorstellen dat je er over nadenkt hoe het zou zijn om weer een kindje van jezelf in je armen te mogen houden. En hoe dat dan zal voelen…Weer die verliefdheid die alsmaar groeit te mogen voelen. Volgend jaar, oké? Dan gaan we elkaar allemaal vertellen hoe verliefd we zijn op onze prachtige kindjes! Vooruit, Laura mag het straks al doen, hihi.
Geniet van je tv-avondje, lekker op de bank!

Aha, Laura komt ook oorspronkelijk uit het Noorden, haha! Ja, ik voel me daar ook nog steeds thuis. Zo fijn ook dat iedereen elkaar daar gewoon nog groet en ik ben gek op de natuur en de rust.
Heb je netjes je sperzieboontjes opgegeten?
En hoe is het nu? Rommelt het nog??? Ik word er zelf helemaal opgewonden van… Confusedhock:

Maria, geloof me als ik zeg dat ik het NIET lastig vind dat jij zwanger bent! Integendeel, ik word er echt heel erg blij van. Ik gun het je gewoon zo! Maar ik snap best dat je je daar onzeker over voelt, zou ik vast ook hebben. Weet je, ik wil gewoon zo graag dat we allemaal een gezond kindje gaan krijgen en jij bent nu degene bij wie het raak is en natuurlijk hoop ik dat Jasmien en Tam (wanneer het weer kan) en Kim (als zij er aan toe is)- en laat ik mijzelf niet vergeten- heel snel jouw voorbeeld gaan volgen. En deel wat je wilt delen, goed of slecht, maakt niet uit.
En wel blijven concentreren in de keuken, hè? Niet weer de boel aan laten branden, zeg. Big Grin

Kim, jij kunt heel goed duimen, dus ik maak graag gebruik van je aanbod Wink . Ik laat je wel weten wanneer mijn eisprong en mijn nod is deze ronde, oké? O, en ik heb het gesprek dinsdag om 14.00u, hihi.
Ja, al die stomme dagen die gevierd moeten worden zijn lastig. Ik heb gewoon geen zin om een feestje te maken van mijn verjaardag. Ik zou dan met een hele dikke buik moeten zitten en dat is gewoon niet zo. En dat vind ik balen :x .Volgend jaar haal ik het wel dubbel en dwars in met mijn kindje op de arm (of in de buik).
Ik snap dat het topic over je tweede kindje confronterend is, hoor. Helemaal niet erg om daar dan wat afstand van te nemen. En zolang het prettig is schrijven we gewoon hier met elkaar. Weet je, er komt een moment, over een tijdje, dat we eén voor eén ook afstand nemen van dit topic. Gewoon omdat we het dan zooooo druk hebben met al onze kinderen! :lol:
Ik herken wat je zegt over dat je al eerder afscheid hebt genomen van Giel, dat hadden wij ook met Puck. Maar het verdriet dat ik voelde na de bevalling heb ik ook als zeer heftig ervaren. Ik was de eerste 2 weken, denk ik, echt de weg wel een beetje kwijt. Huilen, huilen. Sad Cry Kleenex verdiende heel leuk aan mij. (O, daar heb ik nog een anekdote over, vertel ik zo).Ik miste haar ZO. Nu mis ik haar natuurlijk nog steeds, maar ik merk wel dat de pijn minder scherp is. Alsof ik er aan begin te wennen dat het nu bij mij hoort. Maar ik herinner me dat gevoel nog goed, wat jij beschrijft, dat je nog zo graag nog even zou knuffelen en kusjes geven.
Nou, de tattoos zijn gezet en je bent bij de huisarts geweest, mooi zo. Een beginnende maagzweer :o ? Gelukkig heb je medicijnen gekregen! Ik hoop dat het helpt en dat je beter zult slapen. En je man moet je rug masseren, ach wat naar, haha! Hopelijk duurt het niet te lang voor het beter gaat.
Veel plezier met jullie drukke en leuke weekendplannen!

O, ja, de Kleenex-anekdote: ik had net gehoord bij de 20 weken echo dat het helemaal niet goed was. Ik was in tranen, maar had bijna geen zakdoeken in huis. Ik ben toen samen met mijn vriend naar de drogist gegaan om een paar pakken zakdoeken te kopen. Ik loop daar dus rond met rode ogen en een verdrietig gezicht, ga ik die zakdoeken afrekenen, zegt die man achter de kassa met een heel vrolijk gezicht: “En nog een heel fijne dag verder!” Ik keek hem wezenloos aan en heb me omgedraaid en ben weg gelopen. Ik zag nog net dat hij mij niet-begrijpend aan keek. Ik kon het niet opbrengen om iets terug te zeggen. En het was een heel vriendelijke man, begrijp me niet verkeerd, maar het voelde zó absurd op dat moment. ‘Een heel fijne dag?’ Ik kon me er helemaal niets meer bij voorstellen. Inmiddels wel weer gelukkig, maar het gemis blijft.

Ha Jasmien! Ben je daar weer even lieve meid! Wat heb jij het toch druk, we hebben je gemist! En wat jammer dat je niet veel hebt kunnen klussen. Maar, je hebt dus wel een eisprong als ik het zo lees, dat is goed nieuws, toch? Of ben je er nog niet zeker van? Ik twijfel ook vaak aan mijn lichaam, hoor. Ik vrees dat die onzekerheid nog wel even blijft totdat we weer zwanger zijn en dan totdat we een gezond kindje in onze armen hebben!
Wat lief dat je zo’n vertrouwen hebt in mijn hele sollicitatiegebeuren en dat je voor me duimt!
Jasmien, mijn verjaardag is op 1 juli…en je weet maar nooit, misschien is er toch een verdwaald zaadje dat je eitje gevonden heeft en kan je mij goed nieuws cadeau doen (maar ik wil je niet gek maken, hoor Wink ).
Voor jou ook een fijn weekend, Jasmien! Ik hoop dat je nog wat leuks gaat doen en verder lekker relaxen, toch?

Ik ga het forum wel in de gaten proberen te houden vanuit Drenthe, want je weet maar nooit of Laura gaat bevallen!

Fijn weekend voor jullie allemaal! Tongue :geek: :mrgreen:

Liefs,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 18-06-2010

O, Tam, wat mooi die tekst van het geboortekaartje...


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 20-06-2010

kersje: tja, dat kleenex-verhaal. Tss, die zei gewoon zo'n opgezegd riedeltje. Ik heb een keer zo'n gedoe gehad in het ziekenhuis in gent achter de balie. Ik moest bloed laten trekken en moet je een speciaal pasje gaan halen. Deden ze moeilijk en over mijn dochter. waar was haar verzekeringspasje dan? En lag ze hier nog of was ze thuis. ZE IS DOOD zie ik toen keihard ... mmm, als ze wat beter gelezen had.

Afijn, ik hoop dat je een leuk weekend hebt in Drenthe. Gisteren heb ik voetbal gekeken en weinig gedaan. Nu weer dat rot-weer. En dan ook nog vaderdag. ik had lekker een ontbijtje moeten maken voor de papa in huis .... de meiden hem verwennen. Hij wil er nu niks aan doen en dat respecteer ik.

Laura .......... ik heb al vaak aan je gedacht de afgelopen uren. Kunnen de slingers al op?
Typ verder later nog wel wat, dag meiden
Tam


mijn lieve, lieve kleine schat - Free - 20-06-2010

Hey Meiden,

Zag dat jullie nog niets van Laura weten Wink

Dan heb ik goed nieuws!! Laura is bevallen van een zoon!! Geloof de 18e..

Groetjes Mayella (zit samen met Laura in uitgerekend in juni..)


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 20-06-2010

Laura...GeFeLiCiTeErD met de geboorte van jullie zoon! Laat ons snel weten hoe het is gegaan en hoe het kereltje heet.
xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - Jazzz - 20-06-2010

Laura........waaw, gefeliciteerd meid!! Geniet van je zoon. Hoop dat alles goed met jullie gaat.

Mayella, bedankt voor de update!!

Maria, hoe gaat het met jou?

Kersje, nog aan het genieten?

Kim, mooi die tatoos!

Liefs,
Jasmien


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 20-06-2010

Hoeraaaaahhhh!!!!!! Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Gefeliciteerd Laura en man! heeft het toch doorgezet!!!!! Geweldig zeg!
Ik hoop dat de bevalling voorspoedig is gegaan, en jullie nu allebei gezond en wel van elkaar aan het genieten zijn.
Helemaal super! Big Grin

Kersje, ik hoop dat je het leuk hebt gehad! Big Grin
Hey Jasmien, gaat goed hier hoor! wel al de hele week bruinverlies Confusedhock: pfff, zal blij zijn als het woensdag is.
En Kim, wat een lieve tattoo, zo lief dat voetje en handje.
Ik lees morgen even alle verhalen terug van iedereen, moet echt naar bed nu, ben beetje moe.


slaap lekker meiden,
Maria


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 21-06-2010

Gefeliciteerd Laura!!!!!!!! Het zat er idd aan te komen. hoop dat alles goed is en jullie heerlijk kunnen genieten van een fijne kraamtijd en natuurlijk een heel leven.

liefs Tam
lees ook later nog wel .... moet zo werken


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 21-06-2010

lieve meiden,
ik heb jullie berichtjes niet gelezen, sorry daarvoor, maar ik wilde jullie toch ff op de hoogte brengen van ons nieuws!


ik zat net terug te lezen en zag dat ik om kwart voor 5 nog op het forum geschreven had.
om half zes sms ik nog naar een vriendin dat ik gewoon kom kijken bij dansen als het niet erger word maar om tien voor zes was dat idee al van de baan. ik kreeg in zeer korte tijd hele heftige weeen...
mijn mannetje wilde voor het eten nog naar het ziekenhuis maar ik wou eerst nog eten. toen wilde ik dat hij het bed nog ff ging verschonen en om 7 uur gingen we dan toch maar naar het ziekenhuis.
in de auto ook al wat weeen op moeten vangen. om half acht in het ziekenhuis en om kwart voor acht al ruim 5 bijna 6 cm ontsluiting!!!!! waaaaatttt?!?!?!
om half negen voelde ik persdrang maar vreesde dat ik toen nooit al de 10 cm kon hebben, niets bleek minder waar. de volle 10 cm was er en ik mocht al persen!!! na 40 minuten persen was hij er nog niet, het stond erg strak gespannen van onderen waardoor ze toch een knip gezet heb. twee persweeen later lag mijn prachtige Semmy op mijn buik! jeetje wat is dat snel gegaan zeg! het was ook wel ineens erg heftig allemaal hoor, maar gelukkig heeft het erg kort geduurd.
het ziekenhuis was vol dus ik ben ook nog eens op een spoedkamertje bevallen.
om 21:20 uur is hij geboren en om 3:15 waren we weer thuis! echt super allemaal.
heb nu wel behoorlijk last van de hechtingen maar gelukkig gaat dat elke dag een beetje beter.
de flesvoeding doet ie ook als een speertje. eigenlijk teveel en te snel van het goede maar ja, het was ook een flinkerd. hij woog bij de geboorte 4045 gram en vanmorgen woog hij 3780 gram. hij doet het ontzettend goed dus!
verder voel ik me ook erg goed en we hebben een geweldige kraamhulp die helaas vandaag voor het laatst is en morgen krijgen we dus een ander... ben benieuwd... vrijdag mogen we lekker met de kleine man naar buiten. ff een wandelingetje maken.
vanmorgen heb ik lekker met hem gedouched en dat vond hij heerlijk. ik ook trouwens. vond het eerst wel een beetje eng maar alles gaat zo vanzelf, echt heel bijzonder!!

ik hoop voor jullie dat jullie dit snel ook mogen ervaren! het was wel een heel emotioneel moment, vooral dat hij begon te huilen, dat is natuurlijk wat we vorige keer niet meegemaakt hebben... maar het gaat echt super hier!
ik hoop dat ik regelmatig ff wat van me kan laten horen en dat ik ook een beetje op de hoogte blijf van jullie maar tis erg druk zo en ik moet mijn rust ook echt pakken van de kraamhulp...

tot snel lieverds
groetjes een hele blije mama


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 21-06-2010

wauw Laura Big Grin , wat een verhaal! het is nog best heel snel gegaan Big Grin Wat een lieve naam hebben jullie gekozen, Semmy.
Ik moest een beetje huilen om je verhaal, ik word er ook emotioneel van! ik kan mij zo voorstellen hoe prachtig het was dat jullie kleine vent begon te huilen, prachtig hoor.
Ik ben benieuwd hoe hij er uit ziet! Nou meid, doe rustig aan, goed bijkomen en lekker genieten van je heerlijke ventje, je hebt het echt goed gedaan!


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 21-06-2010

Mayella, dank je wel nog voor het doorgeven Big Grin, echt lief van je!

Kersje, hoe was het in Drenthe? hebben jullie nog leuke dingen gedaan daar? lekker gewandeld, gegeten?
Jeetje kersje, die kleenex-anekdote, ik kan je reactie zo voorstellen! ik zat toen soms ook in een soort verdriet-vacuüm, niet meer tot reageren in staat.... Soms echt zielig voor de mensen om mij heen, die bedoelen het zo goed :oops: maar zo begrijpelijk dat je niet kan reageren. Ik heb ook een tissue-anekdote :lol: , ik had na een maand mijn neus en gezicht afvegen met zakdoekjes genoeg van die stomme dingen, ik was het verdriet en gehuil zat. Ik wilde een begin maken met herstel (of zoiets). Ik heb toen een foto van mijzelf op de koelkast gehangen, mijzelf in Australië op het strand in de lucht springend. Op die foto was ik zo blij, zo gelukkig en daar moest ik weer heen, naar dat blije gevoel. Vervolgens heb ik hele blije servetjes uitgezocht (bij gebrek aan blije tissues, want die kon ik niet vinden toen), en ik heb vanaf die dag alleen mijn neus in die doekjes gesnoten, en elke keer als ik zo'n ding pakte herinnerde dat mij weer aan mijn besluit. Het waren paas-servetten, met een heel lief eendje erop :lol: , ik heb er eentje in de koesterdoos van Olivia gedaan, als herinnering aan die tijd.
[Afbeelding: iqeyk8.jpg]
Hoe is het verder met je nu? morgen je gesprek he? ik ga voor je duimen meid, het gaat vast heel goed Tongue

Tam, kan mij voorstellen dat je het moeilijk had op vaderdag, het had heel anders moeten zijn. Hoe gaat het werken nu?

Kim, een maagzweer? Confusedhock: , dat is best heftig vind ik. Niet te veel hooi op je vork nemen meid, goed uitrusten. Je bent echt een bezige bij, je hebt natuurlijk ook een kindje lopen dat aandacht en verzorging nodig heeft, maar je hebt zo veel meegemaakt afgelopen maand, je moet echt op jezelf letten hoor. Had je die maagzweer al eerder of is het iets van de laatste tijd? en hoe is je rug? ik hoop dat je beter slaapt.

Jasmien meid, hoe is het met je? volgens mij heb je het heel erg druk, of niet? nou, ik denk aan je.

meiden, ik ga even een broodje eten, heb honger. Tot later!

liefs,
Maria


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 21-06-2010

hoi, net terug van mijn werk, voel me niet zo lekker.......denk dat mijn ongi eraan komt en de vorige keer na de curretage had ik daar ook erg last van. Geen "overuren" vandaag en voel me al schuldig terwijl ik gewoon gewerkt heb wat ik met de arbo afgesproken heb, maar toch........

Laura, gefeliciteerd met Semmy ......wat een mooie naam.
Toen ik het las vielen de tranen over mijn wangen. Ik ben zo blij voor je echt waar!
In gedachten maakte ik de hele bevalling van Britt* weer mee en aan hoe geweldig ik me toen voelde. Oh wat hoop ik dat ik dat ook mee mag maken en dan wel genieten van een kraamtijd ipv op een ic waar je kindje onder je handen vandaan glipt....

Ik wil niet zielig doen hoor..........ben echt gewoon oprecht blij en gewoon ook eerlijk emotioneel omdat dat is wat ik had en kwijt geraakt ben.


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 21-06-2010

Laura, wat geweldig!!!
En wat is het dan snel gegaan, zeg!

GEFELICITEERD MET SEMMY!!!!

GOED GEDAAN!

knuffels voor jou en voor je lieve kleine ventje
xxx Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 21-06-2010

Laura:Fijn dat alles zo goed is gegaan en dat alles nu ook zoi goed gaat. Geniet lekker van deze fijne tijd, want het gaat sneller dan je soms zelf in de gaten hebt.

Tam: Het is ook niet gek hé dat je daaraan terug denkt. En dat mag gerust meid. Ook jij weet hoe fijn je je toen voelde, maar het heeft voor jou niet verder mogen gaan. Denk dat het voor jou en (dat zal Laura ook vinden) goed is om inderdaad gewoon eerlijk te zeggen wat je gevoel zegt. Daar heb je ook veel meer aan!

Maria: Ik slaap de laatste dagen gelukkig weer goed..dankzij de medicijnen. Mijn rug is echt nog totaal klote, dat schiet niet op. Het is natuurlijk zoals jij zegt ook niet dat je even rust kunt pakken met zo'n hummeltje, dus zal het nog wel een tijdje duren voor het weer goed is.

Vandaag echt een rot gevoel onderin mijn buik. Als mijn cyclus meteen weer goed zal zijn, moet ik eind van de week begin volgende weer mijn menstruatie krijgen en heb het gevoel dat ik daar nu al de voorpret van heb. Zie er wel een beetje tegenop. Het is toch hetgene wat er nog niet had moeten zijn...Bah


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 21-06-2010

Hey lieve meiden,

We zijn net terug uit Drenthe. Het was echt heerlijk om er even uit te zijn. Het heeft ons allebei goed gedaan. Big Grin Even weer lekker samen, tijd voor elkaar. Rust. Maar het was wel heeeeeel rustig, want het internet deed het niet! Ik kon dus helemaal niet kijken of Laura al was bevallen! :o Ik dacht al dat het doorgezet had! Gelukkig is alles goed gegaan. Wauw. Wat een Goed Nieuws! Eerst Maria zwanger, nu Laura bevallen, de tijd van het Goede Nieuws is aangebroken en daar ben ik heel blij mee, want ik was er zooooo aan toe! Tongue :mrgreen: Big Grin

Tam, lieve meid, ik lees dat je het (heel begrijpelijk) moeilijk hebt. Het is zoals je zegt: je had het zelf en bent het kwijt geraakt. En dat doet heel veel pijn. Cry Tuurlijk ben je heel blij voor Laura, maar het gemis is o zo groot. Ik kan alleen maar tegen je zeggen dat ik aan je denk en dat ik zo hoop dat jij volgend jaar zelf degene zult zijn die haar kindje gezond mee naar huis mag nemen! En je doet niet zielig, je vertelt eerlijk hoe je je voelt en dat mag hier gelukkig. Het geluk is uit je handen weg gegleden en het is hoog tijd dat het geluk weer bij je terug keert :!:

Lieve Maria, jij hebt een heel mooie Kleenex-anekdote, zeg! Met foto en al! Smile Toch wonderlijk hoe je tot zo’n krachtig inzicht kan komen op zo’n moment (weg met die stomme zakdoeken, terug met mijn geluk!). En wat een toepasselijke (paas-) servet/zakdoeken! Ik heb een tijd niet meer aan mijn grote geluksmomenten kunnen denken, want ik vond het te moeilijk om te aanvaarden dat ik het geluk kwijt was en dat ik mijn kindje kwijt was. Het afgelopen jaar is zo’n achtbaan van emoties geweest. Ik ben op mijn allergelukkigst geweest en op mijn allerverdrietigst. Het was alsof ik een enorm ravijn was in gedonderd en ik wist niet wanneer ik de bodem zou raken. En maar vallen vallen vallen. Ik merk dat ik de laatste tijd weer wat meer terug durf te denken aan toen, aan hoe gelukkig we waren. En weer een klein beetje durf te hopen op nieuw geluk in de toekomst. En dan doel ik niet alleen op weer zwanger worden en een kindje krijgen, maar op een goed en blij leven. :geek:
Hoe gaat het, meid? Ben je erg zenuwachtig voor woensdag? Hoe laat heb je de echo?

Kim, hoe is het met je maag en je rug? Hopelijk gaat het al een stukje beter, meid!

Jasmien, ben je alweer een beetje bijgekomen? Doe je rustig aan?

Laura, lukt het je om je rust te nemen, meid? Wat heerlijk dat het toch nog zo snel gegaan is, uiteindelijk, hè? Hoe voel je je nu? Nog veel last van de hechtingen? Kun je een beetje slapen? Hoe gaat het met de kleine man? Ik ben heel nieuwsgierig, maar kan me voorstellen dat je het druk hebt met andere dingen dan het forum, haha. Dus alleen reageren als het je zo uit komt!

Liefs voor jullie allemaal. Ik laat morgen wel even weten hoe mijn sollicitatie is afgelopen… :roll:

Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Jazzz - 22-06-2010

Heeey Laura, hoe gaat het met je, kersverse moeder? Wat een leuke naam heb je je zoontje gegeven….Semmy. Je hebt in korte tijd wel een heftige bevalling gehad, ja. Probeer zoveel als mogelijk bij te komen hoor! Ik ben zo blij dat je door de zwangerschap heen bent en je kleine in je armen kan houden. Mooi hoor!!

Maria, leuke tissue anekdote heb je en wat een leuk servet! Nog leuker dat je 1 in de koesterdoos hebt gedaan. Met mij gaat het goed hoor, alleen nog druk met het werk. Ik hoop dat het vanaf woensdag rustiger wordt. Jij hebt woensdag je eerste echo, he. Spannend hoor! Ik denk ook aan je, meid. Hoe voel je je?

Tam, lastig dat jij je niet zo lekker voelt. Hoop dat het nu een beetje gaat en dat je je niet schuldig voelt dat je vandaag geen overuren hebt gemaakt. Je geeft al genoeg van jezelf en als het een keertje niet lukt, moet dat ook kunnen, vind ik. Heel begrijpelijk dat je door de bevalling van Laura teruggevoerd werd naar jou bevalling van Brit* en hoe jij je toen voelde. Natuurlijk ben je heel blij voor haar, maar tegelijk maakt jou situatie je verdrietig.

Kersje, zo fijn dat je hebt genoten van een paar daagjes Drenthe. Morgen heb jij je 2e gesprek he? Ik duim voor je dat het heel goed zal gaan dan kan mijn dag niet meer stuk. Ik hoop zo dat ons een mooie periode te wachten staat. Het is begonnen met de zwangerschap van Maria, daarna de bevalling van Laura en nu hopelijk jij met het krijgen van die baan. Succes hoor meid!! Dat je binnen 1 jaar op je gelukkigst bent geweest en op je verdrietigst is mooi verwoord en heel herkenbaar. Ik denk de laatste tijd vaak aan hoe groot Zain nu zou zijn en wat ik allemaal met hem zou doen en het gevoel dat ik erbij zou hebben. Hoop echt over niet al te lange tijd een kindje in mijn armen te hebben aan wie ik al mijn liefde kan geven…….

Liefs,
Jasmien


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 22-06-2010

lieve meiden,

Gisteren niet meer gelezen verder.....hadden al afgesproken om naar de film te gaan in Antwerpen dus....
Het kwam gewoon allemaal samen gister, mijn naderende ongi die me net de neus op de feiten drukt, het niet fijn voelen steeds, en we hebben ook te horen gekregen van mensen in het dorp waar mijn man werkt die na 7 dagen hun dochter verloren zijn op een zelfde manier als ons. Geboren....alles leek goed, daarna spoed naar Gent.....kindje ook een stofwisselingsziekte. Heb het stukje ook gelezen in de krant. Alles kwam weer naar boven......de geschiedenis herhaald zich bij een ander.....mensen kwamen op mijn man af met allerlei vragen erover (die voorheen niks vroegen,maar nu is het weer in het "nieuws"). Gelukkig is mijn man dan hard en zegt: toen niks vragen.....nu dan ook niet, saluu!
Afijn, het was gewoon allemaal heftig. Ga die mensen ook een kaartje sturen ook al kennen ze me niet persoonlijk.

En dan Laura, ik ben zo echt blij voor haar. Bedenk me dan steeds hoe blij ze moet zijn na alles wat ze meegemaakt heeft ook. Super.

@ jazz, ik fantaseer ook vaak wat ik zou gaan doen bv. Hoop dat we het snel echt kunnen doen met een bengeltje
Gaat het al wat beter met je?

@ kersje; wat fijn dat jet je goed gedaan heeft. Suc6 verder met de sollicitatie. Moet goed komen na zo'n weekend, want dat lezen ze vast op je gezicht af, haha.

@ kim, fijn dat de pillen wat werken, maar rust is idd belangrijk. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar hoop dat het je wel wat lukt. Hier is mijn onig doorgekomen,maar nog niet echt. Krampen en oud bloed. Zal dus vandaag of morgen wel echt doorzetten. heb er na de curretage's veel last van steeds. Over 2 wk krijg ik nog een echo of alles goed zit en ook al mogen we er nog niks mee........hoop dat toch weer een mooi eitje te zien.
Hoe is het met de tattoo's....zijn ze mooi aan het genezen?

@ maria, wat een mooi kleenex-verhaal ook. En dat idee met die foto....ik heb een foto hier staan dat we hoogzwanger waren met zijn twee en ook een van onze trouw. Herken me zelf soms niet meer. Mijn moeder zegt dat het aan mijn ogen te lezen is ook al lacht mijn gezicht...........tja, heb ook een herinneringsdoos, maar geen servettten hihi
Is de echo morgen dan? Spannend..........denk aan jullie.

Lieve meiden, vandaag vrij en mijn ventje ook. Klussen dus weer. Moeten nu echt alles afverven. Al kan ik bijna niet buiten vanwege de hooikoorts, maar bind wel een zakdoek onder mijn neus. Of servetten mochten ze op zijn Wink

liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 22-06-2010

hey meiden,

Tam, ik kan mij voorstellen dat zo'n gebeurtenis van alles boven brengt bij je, dat komt wel erg dichtbij he? wat lief dat je ze een kaartje gaat sturen, dat zullen ze echt fijn vinden denk ik. Die menstruatie is ook confronterend he? bah, ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Het is goed dat je lijf weer doet wat het moet doen maar het is zo niet wat je wilt nu. Ben je aan het verbouwen thuis? (had je vast al verteld maar ik weet het niet meer). Nou, verfse in ieder geval!

Kersje, hoe ging je tweede gesprek net? ik hoop goed! wanneer bellen ze je?
Misschien maar goed dat je geen internet had daar, dan kon je tenminste echt uitrusten, even helemaal niets dan elkaar, heerlijk! fijn te horen dat jullie het leuk hebben gehad.

Ik herken wat je schrijft over "het geluk terugvinden" , het hopen op een 'goed en blij' leven. Ik ben er ook nog niet. Deze gebeurtenis heeft mij zo geknakt. Ik merk als ik iets leuks doe, ik niet meer met volle teugen aan het genieten ben, niet zoals voorheen. Ik merkte laatst op een feestje, toen kreeg ik de slappe lach samen met een vriend van mij en merkte daarna dat ik pijn in mijn wangen had van het lachen, spierpijn in mijn wangen! ik lach denk ik veel minder dan vroeger. Soms vraag ik mij af of dat helemaal goed komt, je je ooit weer helemaal als vanouds zal voelen. Ik ga er nu wel van uit, ik wil niet dat dit mij zo beschadigd dat ik niet meer zo kan genieten van het leven als voorheen. Het is nu alleen allemaal nog zo vers he kersje? nog maar een maand of drie geleden, dat is kort....het heeft denk ik meer tijd nodig.

Ik maak mij best wel druk om de echo morgen, ik heb nog steeds bruinverlies, ik heb dit tijdens mijn vorige zwangerschap echt niet zo lang gehad. Ik heb het nu al bijna een week :? voor de rest voel ik mij wel erg zwanger, dus probeer mij niet te druk te maken. Mijn borsten groeien de pan uit, en mijn buik begint ook al te groeien (of is dat van al die tompouces :lol: ) Het zh belde mij net, de afspraak is van 9.30 naar 13 uur verschoven Confusedhock: ...pfff! maarja, morgen zullen we zien. Ik hoop op goed nieuws.

Lieve Jasmien, nog een dagje werken en dan morgen rustiger op je werk? goed zo, dat heeft de mens nodig Wink Ga je deze ronde weer met ovutesten aan de gang? ik hoop zo voor jullie allemaal dat het binnenkort raak is. Ik heb er vertrouwen in dat het goed komt. Heb jij thuis iets van Zain staan of liggen? een echo, of foto...ik geef bijna dagelijks een kusje op de echofoto, ik vind dat fijn. Ik moest laatst het lijstje schoonmaken, er zaten te veel zoenafdrukken op het glas :lol: . Ik leg er soms iets bij wat ik gevonden heb, een dennenappeltje of steen, bloemtje.
Ik ben merk ik intensiever met deze zwangerschap bezig in de zin dat ik bijv. een zwangerschapsdagboek bij hou, elke week een buikfoto.....allemaal dingen die ik vorige keer ook deed maar niet in zo'n wekelijkse frequentie. Alsof je inderdaad 'bestaansrecht" opeist voor dit kindje (wie zei dit nou ook?), ik vraag mij af hoe jullie je volgende zwangerschap gaan ervaren, of jullie hetzelfde hebben. We zullen het horen, binnenkort! :mrgreen:

Laura, hoe is het met je? heelt alles goed? en hoe is het jullie lieve kleine Semmy, eet en slaapt hij lekker? ik hoop het maar. Heel veel liefs en rust voor jullie.

Kim, ja zo'n naderende ongie is echt niet leuk, de eerste keer na zo'n gebeurtenis al helemaal niet. Ik kan mij voorstellen dat je er tegenop ziet. Het zal best een moeilijke week voor je worden. Ik hoop dat hij snel voorbij is straks! fijn dat je beter slaapt, nou die rug nog! (misschien moet je man de was doen, en de boodschappen, en het bed verschonen, koken, dan kan jij je rug ontlasten Wink )

Liefs,
Maria


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 22-06-2010

@ maria, kan me voorstellen dat je wel wat bang bent voor morgen, maar komt vast allemaal goed. Je hebt een hele hoop symptomen, je kan niet alles op de tompoezen schuiven haha Wink , zal een kaarsje aansteken voor goed geluk. Weer zwanger zijn neemt de pijn niet weg (heb het twee keer meegemaakt) maar ik denk wel dat naarmate je verder bent de hoop wel steeds groter wordt op geluk......een kindje waar je net zo verliefd op bent, maar waar je de kans op krijgt om voor te mogen zorgen.

hier even op de pc omdat ik gedwongen binnen zit. WE zijn niet aan het verbouwen (niet meer) maar buiten moet nog wat geverfd. DAt is er niet van gekomen. Ben de buxus aan het knippen, maar mijn hooikoorts is zo niet meer te doen. Echt erg. de dokter gebeld en krijg weer medicijnen (met zwanger te zijn steeds niet mogen slikken), mijn ventje is erom en hoop straks weer wat normaal te functioneren zonder snot :?

liefs Tam


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 22-06-2010

Ik weet nu dat ik mijn menstruatie over 2 weken kan gaan verwachten. Ik heb een ovulatietest in mijn handen die zegt dat mijn eisprong eraan komt. Daardoor dus die vervelende buik. Misschien dan vanavond even gebruik maken van de situatie Wink


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 22-06-2010

oehhhh Kim! Big Grin wauw! dat klinkt beter! ben blij voor je :mrgreen:


en dank je wel Tam, ik vermoed dat het gevoel ook moet groeien, je als mens ook weer vertrouwen moet krijgen.
Balen zeg die hooikoorts! mijn vriend heeft er elk jaar ook last van, maar ik heb hem tot nu toe nog niet gehoord :? zal er misschien ook aan liggen waar je woont?


later!


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 22-06-2010

Hoi Maria...Kan me voorstellen dat je erg nerveus zult zijn voor morgen. Bij een eerste zwangerschap is het allemaal al heel spannend, maar na wat wij hier allemaal mee hebben gemaakt word een volgende zwangerschap toch echt onzeker. Ik denk dat elke mijlpaal in je zwangerschap die je haalt er elke keer voor zorgt dat je weer terug onzeker wordt totdat je werkelijk een gezond kindje in je armen houdt. Ik heb al veel geduimd voor kersje, maar zal vandaag ook voor jou duimen dat morgen alles goed zal zijn. Ik gun het je echt en ik gun ook iedereen hier snel een mooie gezondje zwangerschap met als afloop een heel mooi kindje.

Kersje:hoe is het gegaan vandaag meid???


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 22-06-2010

ha, kim een ei op springen Smile dat gaat weer de goede kant op. Lief dat je ons allemaal het beste wenst ...... ipv sterrehemel wordt het sterrehemel / zevende hemel omdat we dan allemaal in de zevende hemel zijn van onze bengeltjes om ons heen.

Hier is de ongi flink aan het doorgaan amai! Nou ja, laat het allemaal maar schoon en proper worden daarbinnen......dat er dan over een tijd (duimen dat de uitslag er vlug is) weer een lief knap gezond boeleke kan gaan wonen.
Hooikoorts-pil ingenomen en het gaat langzaam aan beter. Normaal heb ik er altijd vroeger in het jaar last van .... maar wat niet is kan nog komen blijkbaar. Afijn, ga de pc afsluiten want ga bij mijn pa en ma peetjes en peultjes eten, jam jam. Lekker niet zelf koken. Altijd fijn Smile
Dag dames ..............


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 22-06-2010

Hey meiskes,

Bedankt voor het duimen! Big Grin Het gesprek ging goed, maar ik hoor vrijdagmiddag pas of ik het wel of niet geworden ben…Duurt nog best lang. Maar ik hoop er het beste van en mocht het niet gelukt zijn, dan weet ik zelf in ieder geval dat ik mijn best gedaan heb. Meiden, onwijs bedankt voor jullie steun!

Maria, wat vervelend dat de tijd van de echo is verschoven! :x Ik zal aan je denken, meid. En uhhh, ik denk niet dat het alleen die tompoucen zijn, hoor…Lekker groeien met die buik en die borsten! Wink Wel heel vervelend dat je nog steeds bruinverlies hebt. Ik heb bij mijn zwangerschap geen bloedverlies gehad, maar was er wel steeds bang voor. Toen was ik ook al van de wc-papiertjes-brigade, hihi. Dus als je dan wél bloed ziet (ook al is het bruin) is dat toch schrikken. Maar je hoort zo vaak dat het heel normaal is om wat bloedverlies te hebben. Maar zo zenuwslopend!
Ik herken wat je zegt, dat je je afvraagt of je ooit nog je oude ik weer zult zijn. Ik weet het ook niet. Ik kan me op feestjes ongemakkelijk voelen. Dan lach ik maar het voelt niet echt. Maar soms heb ik daar helemaal geen last van en lach ik wél echt. Het wisselt. De tijd zal het leren.
Goed dat je zo bewust je beide kindjes bestaansrecht geeft! Mooi om te lezen hoe je dat doet.

Jasmien, je schrijft dat je de laatste tijd veel aan Zain denkt, aan hoe groot hij nu zou zijn en wat jullie zouden doen… Sad Herkenbaar. Moeilijk. Ik hoop dat het je gegund is om snel weer zwanger te zijn van een lief kleintje.
Hoe is het verder met je? Nog steeds zo druk of al wat rust kunnen nemen?

Kim, wat spannend dat je je eisprong hebt! Hoe gaat het verder met je, meis? Heb je nog duimen over van al dat duimen??? :o

Tam, hoe is het met jou? Vervelend dat je zo’n last hebt van je ongi. Hou je het afwachten op de uitslag van het onderzoek nog een beetje vol? Lijkt me zo moeilijk voor jullie! Ik hoop met je mee dat de uitslag er snel is en dat er dan binnenkort weer zo’n lief kleintje in je buikje mag komen groeien! Tongue
Helpt de hooikoorts-medicatie een beetje?

Laura, meid, ben je heerlijk aan het genieten van jullie Semmy? Big Grin

Liefs,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 22-06-2010

Haha Kersje: Ik zal mijn duimen morgen even rust gunnen goed.Eerst nog even doorduimen voor maria tot 13.oo uur.
Verder gaat het wel. Ik zag ontzettend op tegen mijn eerste menstruatie, omdat ik dacht dat die eraan kwam. Maar nu ik weet dat het mijn eisprong is ben ik blij dat het nog een paar weekjes duurt. Het is gewoon een rot tijd met pieken en dalen, maar we komen er wel doorheen dat weet ik zeker.
Ondanks dat ik het ook moeilijk vind dat mijn vriendin elk moment kan gaan bevallen, kijk er ook wel weer een beetje naar uit. Ze probeert nu van alle kanten om het mij zo makkelijk mogelijk te maken, ondanks dat ze zelf ook genoeg aan haar hoofd heeft. Binnen nu en een paar weken word ik peettante van haar zoontje en dat is ook een heel mooi ding om mee te mogen maken.
Donderdag moeten we naar de gyn terug. Ik hoop dat ik daar ook weer een beetje opgelucht van terug kom, met een betere kijk op de toekomst.

Maria: Mocht je hier voor de echo niet meer komen, wens ik je alvast heel veel succes bij de echo.
Laat ons even weten hoe het is gegaan?

xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 23-06-2010

@ kersje, klinkt goed, nu maar afwachten tot vrijdag. Je hebt in ieder geval idd je best gedaan.....goede instelling en we gaan er vanuit dat we je vrijdag mogen feliciteren.

@kim; wat zal dat moeilijk zijn met je vriendin, maar wel een belangrijke stap. Het lijkt me ook heel speciaal peettante te zijn. Hoop dat je donderdag idd opgelucht terug komt van de gyn.

@ jasmien, hoop dat je wat rust hebt en wou zeggen dat ik eigenlijk vergeten ben te zeggen dat Zain ook een hele mooie naam is. Klinkt als een sterke naam.

@ maria, voor jou ga ik gewoon duimen, moet zo werken dus heb toch niet veel te doen, ahahhaha. Hoop dat later te lezen datr het goed zit voor zover ze kunnen zien al zal het hoe dan ook wel emotioneel zijn lijkt me.

Hier helpen de pillen redelijk. Geeft mijn neus even de ruimte om de roodheid weg te nemen. Je mag met deze pillen niet zwanger worden, maar dat "mogen" we nu toch niet en als het goed is is het niet meer voor heel lang.
Ga nu nog wat lezen voor school voordat ik vertrek en ga dat proberen buiten te doen........zien wel of dat lukt.
Tot later

liefs Tam


mijn lieve, lieve kleine schat - Jazzz - 23-06-2010

Maria, ik wil je snel nog even succes toewensen. ik kreeg gisteren een foutmelding en kon niet op het forum.

Dames, ik lees zo jullie berichten en reageer wat later.

Liefs,
Jasmien


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 23-06-2010

Lieve meiden,

Ik kom net terug uit het zh, er was een embryo te zien en een kloppend hartje! ik moet over twee weken weer terug komen voor een intake, tweede echo en plan de campagne.
ben echt blij en opgelucht Big Grin ...pfffff!


en dank jullie wel voor het duimen en lieve woorden, ik had ze wel nodig, ik zat mijzelf echt gek te maken.
Ik reageer later even op de berichten, ik ga even een kopje thee zetten eerst.

liefs,
Maria


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 23-06-2010

Heej maria, gefeliciteerd meid, zo'n goed nieuws. Ik ben echt blij voor je. Ga nu maar even lekker genieten van het goede nieuws lekker in de zon!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 23-06-2010

JOEHOE!!! HARTSTIKKE GOED, MEID!!! Big Grin Big Grin Big Grin

Ik had er steeds al zo'n goed gevoel over, maar ik ben blij te lezen dat het er goed uit ziet en dat je opgelucht bent. Het is toch heel spannend! Heel mooi dat het hartje al klopt, zeg!

Gefeliciteerd meid! Ben heel blij voor je. Tongue

Knuffel voor jou en je hummeltje (lekker groeien in mama's buik),

Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 23-06-2010

wow hiep hiep hoera Big Grin ben super blij voor je ..............als wij allemaal duimen en onze engeltjes ook dan moet dat zeker goed komen ............geniet ervan!

liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 23-06-2010

hee meiden,

hier weer ff een egoberichtje van mij. het gaat ontzettend goed met onze kleine semmy. hij is al met me mee geweest onder de douche, dat vond ie heerlijk en vandaag heb ik hem voor het eerst in bad gedaan. hij geniet er echt van. het is zo'n tevreden mannetje! ik hoop echt dat jullie dit ook gauw mogen ervaren.
hij moest eigenlijk om 22 uur weer de fles maar we laten hem nog heel ff doorslapen. hij ligt er dan zo ontzettend lief bij!

verder gaat het met mij ook goed. heb nog wel last van de hechtingen maar ja, dat gaat elke dag wel iets beter. we hebben sinds gister ook de nieuwe kraamhulp en die is ook wel erg leuk. die gaat echt als een malle door het huis met schoonmaken en dan heb ze ook nog eens megaveel tijd om met ons te zitten kletsen enzo. mijn huis is echt nog nooit zo schoon geweest. wat dat betreft mag ze zeker langer blijven haha. vrijdag is ze voor het laatst dus daarna mag ik zelf weer aan de poets...

nou, ik ga zo mijn kleintje wakker maken voor zijn fles en dan zelf ook lekker mijn bedje in. het mama zijn went trouwens echt heel erg snel. en alles lijkt ook gewoon echt vanzelf te gaan. erg fijn om te ervaren. het is zo bijzonder!

ik had nog wel ff vlug meegekregen dat kersje vrijdag meer hoort van de sollicitatie. goed en spannend joh!!!
en dat maria een kloppend hartje gezien heeft!!! wauw!!! dat blijft toch ook bijzonder he? geniet er lekker van meis!!

slaap lekker en tot de volgende keer.

liefs laura


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 23-06-2010

by the way,

ik wil jullie heel graag de foto's laten zien maar weet niet hoe dat werkt op het forum.
als jullie hyves hebben kunnen jullie me toevoegen als jullie willen. mijn naam is laura de pagter-mouthaan. kan niet missen.
ik merk het wel.

liefs laura


mijn lieve, lieve kleine schat - Jazzz - 24-06-2010

Hoi dames,

Het blijft nog druk op kantoor en na het werk voel ik mij zo moe dat ik eerst een uur of twee ga liggen en daarna op het forum kom. Het is nu 19.50 Surinaamse tijd en dat is 00.50 uur bij jullie.

Tam, wat confronterend, he. De ouders die hun kindje 7 dagen na de geboorte hun kindje door een stofwisselingsziekte zijn kwijtgeraakt. Hoe voelde je door het nieuws? Hoop dat het met je gaat. Heb je nog last van de hooikoorts?

Maria, wat fijn dat er een kloppend hartje te zien is! Dat is alvast een hele geruststelling! Over twee weken moet je terug. Goed dat je vanaf het begin in de gaten zal worden gehouden. Je voelt je nu zwanger. Heb je al last van misselijkheid? De komende ronde ga ik weer ovulatie testen gebruiken, maar daarna niet meer. Mijn cyclus is aardig regelmatig dus zal ik ervoor blijven zorgen dat ik in de vruchtbare week blijf klussen. Ik heb een aardig aantal echo fotootjes en enkele korte filmpjes van Zain. Ik vind het pijnlijk om ernaar te kijken dus doe ik dat niet vaak Cry Leuk dat jij dingetjes die je vindt, zoals een dennenappeltje bij de echofoto van je dochter zet en dat je haar regelmatig zoentjes geeft. Er gaat zo ontzettend veel liefde hiervan uit! Net als jij zal ik bij een volgende zwangerschap ook een zwangerschapsdagboek bijhouden en regelmatig buikfoto’s maken. Dit heb ik bij Zain helaas niet gedaan.

Kim, wat fijn dat je eitje er is. Heb je nog gebruik kunnen maken van de situatie Wink Wat een fijne vriendin heb je hoor! Zij is hoogzwanger en ondanks dat ze zelf ook genoeg dingen aan haar hoofd heeft probeert zij je het zo makkelijk mogelijk te maken. Natuurlijk blijft het moeilijk voor je dat ze anytime kan bevallen. Jij zou nu nog zwanger behoren te zijn en ook behoren uit te kijken naar de bevalling. Morgen ga je naar de gyn. Hoop dat het daar zal gaan.

Kersje, vrijdag hoor je als jij gekozen bent of niet. Best spannend hoor. Ik zal extra hard voor je duimen dat jij het wordt. Fijn dat het gesprek goed is gegaan. Succes hoor!

Laura, wat heerlijk dat het zo goed met Semmy gaat en dat hij zo een tevreden baby is! Het is ook leuk dat jouw kraamhulp een prettige persoon is. Ik wil heel graag foto’s zien, dus zal ik je toevoegen op hyves.

Liefs,
Jasmien


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 25-06-2010

Het geluk zet zich voort, want:

IK HEB DE BAAN GEKREGEN!!! Big Grin

Dank jullie voor het duimen, ben echt zo blij!

Liefs,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 25-06-2010

net terug van mijn werk effe kijken of de site online is en gelijk goed nieuws: Big Grin Tongue :lol: wat een goed nieuws kersje. Het helpt hier idd dat we voor elkaar duimen, moeten we dan ook zeker mee doorgaan.
Geniet maar lekker van dit goede nieuws!

pff jazz, het blijft daar maar druk inderdaad. Wel heel lief dat je dan nog zo op ons wil reageren Smile Ik herken wat je zegt van Zain. Ik heb een dvd met 3-d echo en wat kleine filmpjes van toen ze net geboren was. Kan er niet naar kijken, doet me te veel pijn, zeker als ik haar huiltje hoor. Fijn dat je cyclus regelmatig is, dan kunnen we voor jou ook gaan duimen Wink

Laura, fijn te horen dat het zo goed gaat. Wat zal het genieten zijn, je bent een geboren mama.

maria; nog aan het nagenieten van de goede echo? Ik heb bij mijn meisje ook een dagboek bijgehouden. Zit nu in haar herinneringsdoos. Schrijf je wel in het dagboek van de forumtante's? Hihihi.

Kim; hoe gaat het met je rug meid?

Hier vandaag weer hard gewerkt. Gisteren thuis heel veel uitgeruimd. Morgen brengen ze de nieuwe meubelen. Het was erg emotioneel. Wiegje naar zolder en in de kast allerlei spullen van haar"hoera-zwanger kaartjes, nog geboortekaarten die over waren, zeepjes als kraamcadeau, haar doopkaars enz. Alles uitzoeken en de herinneringsdoos vullen en dan op haar kamertje zetten. Dat mooie kamertje met die roze klamboe met vlinders......
Ben benieuwd morgen met de meubelen......het zal helemaal anders worden. voordeel van opruimen is wel dat we de tom-tom gevonden hebben die we al maanden kwijt waren, haha.

Fijne dag verder en nogmaals een hiep hiep hoera voor kersje
liefs Tam


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 25-06-2010

Hey Laura,

Hoe gaat het met jou en kleine Semmy?

Ik heb je net toegevoegd op Hyves! Mijn echte naam begint ook met een K (voor het geval je denkt wie is dit nou weer???). Ik doe verder eigenlijk heel weinig met Hyves, maar vind het wel heel leuk als ik straks de foto's van Semmy en jou kan zien!

Liefs, Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 25-06-2010

Lieve meiden,

Ik schrok er een beetje van dat het forum gecrashed was. Ik was even bang dat ik jullie niet meer zou kunnen 'spreken'! Daarom ga ik voor de zekerheid jullie een pb-tje sturen met mijn naam en e-mailadres, voor het geval dat...Want ik zou het heel jammer vinden als het contact op zou houden. :o

Liefs,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 25-06-2010

Meiden,

Ik hoop dat alles goed met jullie gaat!
Ik ga nog op jullie reageren, maar eerst gaan mijn vriend en ik lekker uit eten om mijn nieuwe baan te vieren! :lol:

Liefs,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 25-06-2010

En voor wie mij op Hyves wil toevoegen...moet je eens goed naar mijn profielfoto kijken (staat een fruitmand achter mij, zag het net toevallig, haha, alhoewel, toeval bestaat natuurlijk niet!) :? :roll: Big Grin

HiHiHiHiHi

Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 25-06-2010

we zijn weer in de lucht!!!! jeahhhhhh!!!!!!! Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin

en wat een goed nieuws meteen! kersje gefeliciteerd meid!!!!! Big Grin woehoeee!!!!! wat fantastisch dat je die baan gekregen heb! Big Grin en ja, dat moet natuurlijk gevierd worden!!! wanneer begin je? echt super! gefeliciteerd! Big Grin Big Grin Big Grin

Dank voor je pb, en fijn dat we nu niet meer van zwangerworden.nu afhankelijk zijn om te kunnen communiceren. Ik heb je foto op Hyves gezien, leuk! Big Grin dat er nu een gezicht bij kersje zit Big Grin . Ik zit niet op Hyves, en heb er ook niet zo'n behoefte aan, ik zal je binnenkort eens een foto van mijzelf sturen, wel zo eerlijk :lol:
Hey, ik ben compleet alles kwijt na deze onderbreking :lol: , volgens mij zit jij nu bijna in je klusperiode, klopt dat?

Laura ik heb jouw hyves ook bekeken, wat leuk om ook jouw gezicht te zien, en wat een ontzettend lief en mooi kindje heb je gekregen zeg! Big Grin wauw! wat een heerlijke knul. Gaat het goed met jullie?

Tam, ik moet inderdaad nog over jullie schrijven in het boek! hihi :lol: ik zal erin zetten dat tante Tam heeeerlijke pizza's kan maken en dat ze de kruiden daarvoor zelf verbouwd Wink
Kan mij voorstellen dat haar kamertje opruimen en de meubeltjes verplaatsen emotioneel was afgelopen dagen Cry , het is nogal wat. Wel goed va jullie hoor, het is een stapje vooruit, en het heeft je nog een tomtom opgeleverd ook Wink
Ik ben inderdaad aan het nagenieten van de echo, ben wat rustiger en geniet iets meer.

hey Jasmien, ik begrijp dat je de filmpjes en echo's moeilijk vind om naar te kijken... Cry dat is het ook. Heb je iets anders in huis wat je aan hem herinnert? of vind je dat te moeilijk, te confronterend? dat begrijp ik ook wel....
Dus deze ronde nog ovutesten, het moet goed komen lieve Jasmien! wie weet wel deze ronde..... Big Grin

Kim, hoe is het meid?

Ik ga koken, we gaan daarna naar een feestje (waar ik mijn buik in moet houden want niemand weet het daar nog), mijn buik groeit als kool! Confusedhock: , veel harder dan bij de eerste!

liefs,
Maria


mijn lieve, lieve kleine schat - Klungeltje23 - 25-06-2010

Cry Owwww meiden....ik heb jullie gemist. Wat was dat misselijk zeg zo zonder even hier te kunnen komen!

Kersje: Big Grin Ik ben helemaal blij voor je meid, gefeliciteerd. Heb ook net je foto gezien, wat heb jij een lief gezicht.Echt leuk als je een beeld hebt van degene waar je mee zit te kletsen.Ga nu maar lekker genieten van je avond samen met je vriend en mocht je een borreltje pakken...de eerste is van mij haha!!!

Tam:Vreselijk is dat, als je elke keer weer een punt tegenkomt wat je terug herrinnert aan je meisje en dat ook weer een punt is dat je weer een stapje verder gaat. Ik hoop dat je snel weer mag beginnen meid en ik zal voor jou gaan duimen dat het dan heel snel weer raak mag zijn en goed mag gaan.

Maria:Hoe gaat het daar vrouwke?Voel je je nog goed?Heb je geen last van het weer? Pff ik ben zo al lastig, laat staan als ik zwanger ben haha.

Mijn rug is nog steeds knudde, maar ja krijg ook weinig kans op rust nu. Met dit weer wil Dana echt niet slapen en is ze de hele dag in de weer. pff dat is best zwaar, maar goed het is ook leuk!We hebben nog gebruik gemaakt van mijn ei haha, nu maar afwachten.Gister bij de gyn geweest en daar was alles goed. We hebben nog wat besproken over als er een volgende zwangerschap komt en we hebben groen licht gekregen haha, al was dat misschien toch al te laat haha. De kans dat het nog een keer gebeurt is er wel,maar is erg klein dus ik heb er wel angst voor maar ook goede hoop voor. Nou ga er weer even mee stoppen. Spreek jullie heel snel weer en Voor wie mij op hyves toe wil voegen zal ik een pbtje stuen, want het is inderdaad wel fijn om contact te kunnnen houden.

xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - Jazzz - 26-06-2010

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeey lieverds, wat heb ik jullie gemist!!!

Kersje, ik heb je een pb-tje gestuurd en je een hyves uitnodiging gestuurd. Je ziet er aardig uit hoor! Je hebt de baan gekregen!!! Dat is geweldig nieuws. Ben zo blij voor je, ik hoop dat deze positieve trend zich bij je voortzet. Je verdient het zo! Heb je genoten van het etentje? Ik zou het ook heel erg vinden als het contact zou ophouden. Ik ben zo blij met jullie!

Laura, wat een pracht van een zoon heb je! Hoe gaat het met jullie?

Tam, inderdaad een emotioneel moment voor jou. Geconfronteerd worden met al die spulletjes en het wegzetten in dat mooie kamertje van je dochter. Het zal er nu heel anders gaan uitzien met de nieuwe meubelen, he?

Maria, wat leuk dat je nu rustiger bent na de echo en wat meer kan genieten nu. Naast de echo foto’s en filmpjes heb ik nog een aantal spulletjes en kleertjes van Zain. Die heb ik voorlopig weggezet omdat het mij echt een leeg en moedeloos gevoel geeft. Ik kan mij eigenlijk nog steeds niet voorstellen dat zo een actieve en dus levenslustig aanvoelende baby is overleden door een niet goed functionerende placenta. Echt pijnlijk is dat! Hij is door gebrek aan voeding overleden... Cry
De komende week, op Kersje’s verjaardag heb ik vermoedelijk mijn nod. Ik verwacht wel dat ik mijn ongi krijg. Daarna op naar de volgende ronde waarin ik voor de tweede en laatste keer gebruik zal maken van ovulatie testen. Ik ben benieuwd als ik mijn eitje zal vinden…… Hoe was het feestje? Heb je je buik goed kunnen inhouden, Big Grin . Ik had voor mezelf al het idee dat mijn buik bij een volgende zwangerschap veel harder zal groeien dan bij de eerste en nu zie ik dat het inderdaad bij jou gebeurt. Wat vind je van de snelle groei van je buik?

Een prettig weekend, lieve dames en tot gauw! :lol:

Liefs,
Jasmien


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 26-06-2010

Pffff, lekker gewassen, uitrusten in het prieel van een lange warme zwetende dag. De nieuwe meubels staan erin. Het is echt super mooi. Thanks to een lieve pa en ma en broer (de zussen beide op vakantie, die bekijken het beter, haha). Ook haar mooie prinsessenstoeltje midden in de kamer..........echte blikvanger. MEt de foto erop die op haar kist lag bij de crematie en de engelenknuffel die voor haar brusje bedoeld was. Toen ik zwanger was wilde we de stoel al kopen, maar kwam er niet van ............ toen ze op sterven lag beloofd aan haar en belofte maakt schuld ,want ik weet zeker dat ze alles kan zien, haha.

Nu dus alvast voor haar jaardag........gekocht van de centjes uit haar kikkerspaarpot. Het voelt goed zo. Het is een afsluiten. Ik ben er trots op en trots op mijn meisje, want ons huis is een paleisje..........en zij een echt prinsesje.

Hoop dat jullie weekend fijn is en jullie je wat kunnen verwarmen.................
liefs Tam.


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 26-06-2010

Dag lieve meiden,

Nou, weg anonimiteit, he (voor ons onderling dan, bedoel ik)? 8-) Leuk om nu van iedereen te weten hoe jullie eruit zien (behalve Tam, want jouw foto staat niet op je Hyves-account, toch? Of heb ik niet goed gekeken?). Ik weet alleen niet of Laura ook mijn pb-tje heeft gekregen? Het zit nog steeds in mijn postvak-uit en nog niet in verzonden. Maar maakt niet zo heel veel uit, want we zijn nu al vriendjes op Hyves. Leuk dat je me een foto hebt gestuurd, Maria! Big Grin Ik snap dat je niet op Hyves zit, ik doe er eigenlijk ook heel weinig mee (behalve krabbels sturen aan mijn nichtje, haha), maar nu vind ik het toch wel heel handig! Ik vind het echt leuk om te zien hoe jullie er uit zien. Een stel leuke, mooie meiden. Dat is me wel duidelijk! Tongue

Laura, wat een prachtig manneke is jullie Semmy! Big Grin Geweldig. Je zult het wel heel druk hebben, denk ik zo. Rust goed uit (als het lukt)!

Jasmien, wat heb je het nog steeds druk, meid! Echt vervelend, hoor. Wat doe je voor werk (als ik zo nieuwsgierig mag zijn)? Je nod is rond mijn verjaardag, hè? Ik ga toch voor je duimen, hoor, je weet maar nooit! Wink

Tam, wat fijn dat de nieuwe meubels er zijn en dat het prinsessenstoeltje zo mooi staat. Dus jullie kleine meid heeft gekregen wat haar beloofd is! Wel een heel emotioneel moment, lijkt me. Knap van jullie! Knuffel voor jou, lieve Tam. Smile

Kim, ja, nou weet je hoe ik er uit zie! Van jou wist ik het natuurlijk al, omdat je foto (met Dana) altijd bij je berichtjes staat. Wat was het vervelend hè, toen het forum niet bereikbaar was! :o Ik kan me voorstellen dat Dana niet kan/wil slapen nu het zo warm is! Lijkt me inderdaad zwaar, zeker met je rug. Wat fijn dat de afspraak bij de gyn goed is verlopen. Ja, dat groene licht is er nu ook officieel, haha. Wink Gelukkig dat de kans dat het nog een keer gebeuren kan heel klein is, meid. Maar het blijft eng, he? Kunnen ze bij een volgende zwangerschap al in een vroeg stadium bekijken of het goed zit?

Maria, hoe gaat het, meis? Ben je al misselijk??? Confusedhock: Heb je je buik in kunnen houden op het feestje? Wat fijn dat je je sinds de echo wat rustiger voelt en nog aan het nagenieten bent! Ik vind het geweldig dat je weer zwanger bent. Ik kan me eigenlijk niet meer voorstellen hoe ik me zou voelen als ik weer zwanger zou zijn…vind ik wel raar eigenlijk. Zo lang is het nou ook weer niet geleden. Misschien durf ik er gewoon niet echt aan te denken. :? De klusperiode hier in Huize-Kersje&Co gaat over een paar dagen weer aan breken. Ik verwacht mijn ei precies over een week. Volgend weekend dus… :lol:
Ik begin op 5 of 6 juli al aan mijn nieuwe baan! Ik hoor donderdag welke datum het wordt (heeft te maken met het inwerkschema). Maar ik heb er zin in, hoor! Het zal wel heel vermoeiend zijn in het begin (en ik zal dan net als Jasmien wel uitgeteld op de bank liggen). Wink

Nou, meiden, ik heb het forum echt gemist! Sad Ik voelde me zo ellendig, want ik was aan het wachten op de uitslag van de sollicitatie en ik vond het ineens zo stom! Ik hoor nu helemaal niet te solliciteren, ik had met een enorme toeter rond moeten lopen (op de bank moeten liggen) en nog lang niet gaan werken! Was er echt verdrietig van. Maar toen ik het goede nieuws kreeg werd ik heel vrolijk. En dat ben ik nu nog steeds. Het is goed voor mijn zelfvertrouwen en het voelt goed om me in iets nieuws te storten. Big Grin

Ik ga zo lekker mijn bedje op zoeken. Heb echt zin om heerlijk te slapen! Tot snel, en slaap lekker!
:mrgreen:
Liefs,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 26-06-2010

Dag lieve meiden,

Nou, weg anonimiteit, he (voor ons onderling dan, bedoel ik)? 8-) Leuk om nu van iedereen te weten hoe jullie eruit zien (behalve Tam, want jouw foto staat niet op je Hyves-account, toch? Of heb ik niet goed gekeken?). Ik weet alleen niet of Laura ook mijn pb-tje heeft gekregen? Het zit nog steeds in mijn postvak-uit en nog niet in verzonden. Maar maakt niet zo heel veel uit, want we zijn nu al vriendjes op Hyves. Leuk dat je me een foto hebt gestuurd, Maria! Big Grin Ik snap dat je niet op Hyves zit, ik doe er eigenlijk ook heel weinig mee (behalve krabbels sturen aan mijn nichtje, haha), maar nu vind ik het toch wel heel handig! Ik vind het echt leuk om te zien hoe jullie er uit zien. Een stel leuke, mooie meiden. Dat is me wel duidelijk! Tongue

Laura, wat een prachtig manneke is jullie Semmy! Big Grin Geweldig. Je zult het wel heel druk hebben, denk ik zo. Rust goed uit (als het lukt)!

Jasmien, wat heb je het nog steeds druk, meid! Echt vervelend, hoor. Wat doe je voor werk (als ik zo nieuwsgierig mag zijn)? Je nod is rond mijn verjaardag, hè? Ik ga toch voor je duimen, hoor, je weet maar nooit! Wink

Tam, wat fijn dat de nieuwe meubels er zijn en dat het prinsessenstoeltje zo mooi staat. Dus jullie kleine meid heeft gekregen wat haar beloofd is! Wel een heel emotioneel moment, lijkt me. Knap van jullie! Knuffel voor jou, lieve Tam. Smile

Kim, ja, nou weet je hoe ik er uit zie! Van jou wist ik het natuurlijk al, omdat je foto (met Dana) altijd bij je berichtjes staat. Wat was het vervelend hè, toen het forum niet bereikbaar was! :o Ik kan me voorstellen dat Dana niet kan/wil slapen nu het zo warm is! Lijkt me inderdaad zwaar, zeker met je rug. Wat fijn dat de afspraak bij de gyn goed is verlopen. Ja, dat groene licht is er nu ook officieel, haha. Wink Gelukkig dat de kans dat het nog een keer gebeuren kan heel klein is, meid. Maar het blijft eng, he? Kunnen ze bij een volgende zwangerschap al in een vroeg stadium bekijken of het goed zit?

Maria, hoe gaat het, meis? Ben je al misselijk??? Confusedhock: Heb je je buik in kunnen houden op het feestje? Wat fijn dat je je sinds de echo wat rustiger voelt en nog aan het nagenieten bent! Ik vind het geweldig dat je weer zwanger bent. Ik kan me eigenlijk niet meer voorstellen hoe ik me zou voelen als ik weer zwanger zou zijn…vind ik wel raar eigenlijk. Zo lang is het nou ook weer niet geleden. Misschien durf ik er gewoon niet echt aan te denken. :? De klusperiode hier in Huize-Kersje&Co gaat over een paar dagen weer aan breken. Ik verwacht mijn ei precies over een week. Volgend weekend dus… :lol:
Ik begin op 5 of 6 juli al aan mijn nieuwe baan! Ik hoor donderdag welke datum het wordt (heeft te maken met het inwerkschema). Maar ik heb er zin in, hoor! Het zal wel heel vermoeiend zijn in het begin (en ik zal dan net als Jasmien wel uitgeteld op de bank liggen). Wink

Nou, meiden, ik heb het forum echt gemist! Sad Ik voelde me zo ellendig, want ik was aan het wachten op de uitslag van de sollicitatie en ik vond het ineens zo stom! Ik hoor nu helemaal niet te solliciteren, ik had met een enorme toeter rond moeten lopen (op de bank moeten liggen) en nog lang niet gaan werken! Was er echt verdrietig van. Maar toen ik het goede nieuws kreeg werd ik heel vrolijk. En dat ben ik nu nog steeds. Het is goed voor mijn zelfvertrouwen en het voelt goed om me in iets nieuws te storten. Big Grin

Ik ga zo lekker mijn bedje op zoeken. Heb echt zin om heerlijk te slapen! Tot snel, en slaap lekker!
:mrgreen:
Liefs,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 26-06-2010

Oeps, berichtje dubbel geplaatst! Forum doet nog een beetje raar...of ik doe een beetje raar... Big Grin

Nou ga ik echt slapen! :geek:


mijn lieve, lieve kleine schat - Jazzz - 26-06-2010

Dag lieve dames,

Fijn om jullie beter te leren kennen, dames. Ik heb Maria en Tam een pb gestuurd, maar aangezien deze nog in mijn postvak uit zijn weet ik niet als jullie deze hebben ontvangen. Gisteren was het weer een drukke werkdag. Een uur voor het einde van de dag was ik uitgeblust en dat was duidelijk zichtbaar. Mijn chef heeft mij toen meteen naar huis gestuurd. Wel fijn van hem. Ik ben nu heerlijk aan het relaxen en ga straks lekker eten!

Tam, wat prachtig zal Brit’s kamertje nu zijn! Heel leuk dat je dat stoeltje alsnog hebt gekocht en een goede plaats in haar kamer hebt gegeven. Zij zal je liefde voor haar zeer zeker voelen en ik ben ervan overtuigd dat zij ziet wat voor moois jullie van haar kamertje hebben gemaakt.

Kersje, natuurlijk mag je weten wat voor werk ik doe! Ik werk bij een telecommunicatiebedrijf en ben o.a. belast met het doen van economische studies, maken van kostprijs calculaties, voorbereiden van presentaties, voorbereiden voor betaalbaarstelling van facturen en deze monitoren, assisteren bij het opstellen van het jaarverslag en deelnemen in verschillende projecten.
Ik heb inderdaad rond jouw verjaardag mijn nod. Tot nu toe voel ik helemaal niets, ik heb geen klachtjes. Dit wil wel niets zeggen omdat ik meestal geen klachtjes heb als ik ongi moet worden en ben. Ik ga wel erg verbaasd zijn als het toch raak is, maar die mogelijkheid bestaat wel nog (als is de kans minimaal). Dus fijn dat je toch voor mij blijft duimen, meid! Heb je al plannen voor je verjaardag gemaakt?

Maria, hoe gaat het met jou?

Liefs,
Jasmien