Zwanger Worden .NU forum [Archief]
mijn lieve, lieve kleine schat - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Complicaties (https://archief.zwangerworden.nu/forum-8.html)
+--- Forum: Sterrenhemel (https://archief.zwangerworden.nu/forum-34.html)
+--- Topic: mijn lieve, lieve kleine schat (/thread-4402.html)



mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 27-01-2012

Cyn, wat goed dat ze weer thuis is, kunnen jullie weer lekker bijkomen van alle schrik en drukte.

Madelief, jij hebt zin om in de zomer te gaan fietsen met Maria, ik verheug me er al op om lekker te gaan wandelen in de zomer met de kinderwagen.... Wat fijn dat je verbetering ziet, het moet echt een opluchting zijn als je ziet dat zij zich wat prettiger voelt.

Kersje, wat goed dat Tobias goed blijft groeien, hoef jij je geen zorgen meer om te maken. Balen van de hoofdpijn.

Hier niks bijzonders te vertellen, erg moe. Maar mijn buik begint nu zichtbaar dikker te worden.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 28-01-2012

zo, nu eerst even tijd maken om terug te lezen en reageren.
Joëlla slaapt. ze heeft een goede nacht gehad in d'r eigen bedje.

madelief,
wat fijn dat je het verhaal van de fysio zo goed herkend.
gelukkig is er nu wat mee te doen.
hoe was het bij het cb van de week? is maria veel gegroeid?
en je hebt een fiets gekocht! oh ik kan ook niet wachten tot het weer wat beter wordt dan kan ik over een paar maanden lekker uitwaaien met de kleine meid voorop haha.

Laura,
dat was weer een korte cyclus zag ik. getver.
jij en Semmy weer helemaal terug de oude?

noortje,
de 20e week is bijna in zicht. je zit gewoon al op de helft meid!
goed dat je eerder kan komen voor de echo.
fijn dat je de kleine nu ook voelt. heeft papa het inmiddels ook al gevoeld?
en je buik groeit zichtbaar! kan je er van genieten? voel je je trots als je over straat loopt met je zichbare buikje? (tenzij die verstopt zit onder een dikke winterjas natuurlijk haha)
ja, sommige reacties van mensen kunnen toch pijnlijk zijn.
zo betrap ik mijn schoonmoeder er nog wel eens op dat ze zegt dat ze 6 kleinkinderen heeft.
dan denk ik nee! je hebt er 7! de eerste keer ging ik er nog fel tegenin. nu denk ik laat maar!

femke,
Goed om te lezen dat je ei goed benut is haha. nu even wachten.

kersje,
Fijn dat tobias goed gegroeid is.

Maria,
hoe is het met de kleine meid? al leuke ideeën voor dr eerste verjaardag?

nou, Joëlla is ondertussen wakker geworden. het is nog lang geen tijd voor een voeding dus heb dr even in dr wipper gezet.
joella moet trouwens wel naar een fysio.
ze trekt te veel met dr hoofdje naar links. dit was al bekend, en we doen er thuis al vanalles aan. (muziekmobiel rechts van haar hangen, vanaf rechts benaderen enz..) zeker nu ze 5 dagen in bed heeft gelegen heeft ze veel op links gelegen. (als ze thuis in dr wipper zit kijkt ze ook vaak naar rechts)
moet nog even bellen komende week voor een afspraak. ben benieuwd wat er gezegd wordt.
zo, mijn dochter wordt ongeduldig. en begint al aan dr kleding te sabbelen haha.
ik ga even snel een stofzuiger door de woonkamer halen.
tot snel! x


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 29-01-2012

cyn fijn dat ze weer lekker thuis is!! en ze moet fysio zeg je. dat hebben wij voor semmy ook gehad. vier behandelingen en toen was het al goed! semmy zijn hoofdje groeide ook echt verkeerd daardoor. maar gelukkig is het helemaal goed gekomen!

noortje, jeetje ik vind de tijd bij jou wel heel snel gaan hoor!! kan me voorstellen dat je uitkijkt naar de zomer om lekker met je ukkie te kunnen wandelen! heerlijk is dat!!

en ja hier ook wel bekend met de pijnlijke uitspraken en idd ook van mijn schoonmama. die zegt dezelfde soort dingen... heel hatelijk!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 31-01-2012

Hè meiden! Wat is het hier rustig!!! Ik mis jullie wel hoor! Ben nogal ziek. Veel over gegeven.... En nog gaat eten niet goed en met BV kom je dan niet snel terug op krachten. Hie is het met jullie allemaal? Noortje, bijna de 20 weken echo, wat een spannende week voor jou!

X


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 31-01-2012

het is hier zeker stil.

laura,
hoe oud was Semmy toen je met hem naar de fysio ging?
4x is inderdaad niet veel.

madelief,
beterschap meid!

hier gaat het goed!
Joëlla hou ik nog even binnen maar verder hoest ze een stuk minder.
d'r neusdruppels heb ik ook verminderd naar 1 tot 2x per dag.
Morgenochtend heb ik een afspraak bij de fysio.
ben benieuwd!

x


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 31-01-2012

uhm... semmy was een week of 8 denk... die was nog wel een stukje jonger dus..
ben benieuwd naar jouw afspraak bij de fysio. bij mij kwam ze zelfs aan huis!

madelief, ben je alweer wat opgeknapt? hoop het wel voor je!

vanaf morgen ben ik dan officieel de coordinator van mijn eigen plan groepje!! heb vandaag de telefoon overhandigd gekregen. het zal mij toch benieuwen!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 31-01-2012

noortje; hier nog vollop aan het duimen hoor dat het eitje goed benut is. Je klinkt positief,
goed meid. Dan zijn wij positief met je mee.
kersje; wat goed van tobias. Dat hij weer zo goed in de curve zit. Heerlijk...waar maakte ze zich
druk om? Hoe gaat het verder?
cyn; wat ben ik blij dat jullie weer thuis zijn. Toen ik deze week langs het ziekenhuis reed heb
ik ook zo aan haar gedacht....lees dat ze naar de fysio moet. Vervelend, maar op zich goed natuurlijk.
madelief; gebruik jij de draagdoek veel? Ik heb hem in de zomer wel veel gebruikt maar vind ze nu
zo groot terwijl het makkelijk moet kunnen. oei; lees dat je zo ziek bent. Bah...niet leuk. Beterschap.
noortje; bijna 20 weken. Waneer heb je de 20 weken echo?
laura; morgen dus een spannend begin. Suc6 meid. Hoe is het trouwens met semmy? Is het een klessebes?
maria; jee....bijna een verjaardag. Heb je al ideeen?
Hier; over verjaardagen gesproken. Kreeg deze week te horen dat we op de dag van myrthe haar 1e verjaardag
ineens naar school moeten die avond. Terwijl ik vrij was. Bah...dat wil ik echt niet...ga het maar eens goed
uitleggen. Dat is me te belangrijk...en dan zo ineens.
Verder zijn we dit weekend naar de boom van britt* geweest met myrthe. was bijzonder. Toch een traantje gelaten.
En de kleine dame maar lachen en kletsen.....wat is ze toch een heerlijk meid.
Ze probeert te kruipen. Maar gaat steeds achteruit en rondjes haha. En trots dat ze dan kijkt.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 31-01-2012

tam.... noortje is zwanger hoor... die is niet bezig met eitjes... je zal het wel verkeerd opgeschreven hebben..
jullie gaan echt niet op myrthe haar verjaardag naar school!!! ben je gek geworden!!! dit is veeeeeeeeeeeeeeeeel belangrijker!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 01-02-2012

oh laura...ik bedoelde femke. Wat stom van me :? schaam schaam.....................................
Moet gewoon niet meer typen na een lange dag werken.........denk ik niet meer helder.

Duh.
En je hebt trouwens helemaal gelijk met haar verjaardag laura....hoop dat ze er niet moeilijk over doen. De school krimt en er moeten er een paar weg volgend jaar naar andere scholen dus wil ook niet te veel tegenwerken. Maar hier komen ze niet aan!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 01-02-2012

Madelief, beterschap! Wat naar dat je ziek bent! Blijft de borstvoeding wel op gang?
Tam, echt niet gaan werken op Myrthes verjaardag!
Cyn, gelukkig gaat het steeds beter! Krijgt ze alweer trek?
Laura, spannend van je werk. Hoop dat het bevalt!

Verder weet ik het niet meer. Heb nu een smartphone dus kan beter bij blijven (in theorie;-)). Maar vergeet het ding steeds en reageren gaat ook traaaaaaaag! Ff wennen.
Hier Alles prima. Kerseman heeft vrij en daarom ben ik helemaal uit mijn ritme! Hij is dol op todo lijstjes, dus ik heb t druk! Heb echt zin om te forummen, maar jullie begrijpen dat we zo weer wat gaan doen, haha. Goed nieuwswe worden weer oom en tante in aug!
Dag lieve meiden, denk aan jullie allemaal!
X


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 01-02-2012

meiden, ik ga jullie een foto van sonny* laten zien.
heb ik al die tijd niet op mijn laptop gehad en nu had ik het cd'tje tevoorschijn getoverd.
komt ie hoor:

[ATTACH=CONFIG]8362[/ATTACH]


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 01-02-2012

op deze foto leeft ie trouwens nog wel hoor...


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 01-02-2012

Laura, ach wat een mooi mannetje, zo klein. Wat een gemis is het toch he?

Kersje, die van mij kan dat ook zo erg, die todo lijstjes, al ben ik er momenteel van vrijgesteld. Hoop dat je snel weer wat tijd voor jezelf krijgt. Leuk hoor, een neefje of nichtje erbij.

Cyn, gaat het nog goed met Joëlla? En trouwens, onder die dikke winterjas is er volgens mij niks meer van te zien hoor. Maar zonder jas wel, toch wel weer leuk.

Madelief, alweer een beetje aan het opknappen?

Tam, ik hoop voor je dat het te regelen is dat je op de verjaardag van Myrthe gewoon lekker thuis bent, daar zullen ze toch wel rekening mee willen houden?

Vandaag ook voor het eerst mijn buik weer een beetje zien bewegen. Heel toevallig, want bij Thomas zag ik dat ook voor het eerst toen ik precies 20 weken was. Nou ja, toevallig... Ik lag op de bank en toen was ze flink aan het bewegen en toen heb ik even alle lagen kleding opzij getrokken en toen zag ik het. Bij Thomas was het die dag heel erg warm en lag toen buiten op een tuinstoel met een broek die niet meer dichtging en een shirt die steeds omhoog kroop, maar nu heb ik er echt even naar gezocht, vond het toch wel leuk om het op deze dag voor het eerst weer te zien.
Morgen spannend, de guo. Pfff wordt om 6 uur opstaan want we moeten echt om 7 uur weg. Heb net voor alle dieren alvast water klaargezet voor morgen, dan schiet het lekker op. Zal blij zijn als het vriezen weer stopt, al die bevroren emmers.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 01-02-2012

Noortje gefeliciteerd met de 20 weken!! Wat vliegt die tijd toch!! En je buik zien bewegen!! Leuk joh!!!
Succes morgen!! Laat het ons wel op tijd weten hè??


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 01-02-2012

laura,
is je eerste dagje bevallen in je nieuwe functie?
Och meid, ik zie de foto van Sonny* net, wat een mooi kindje!
tranen komen weer bijna omhoog als ik naar jullie mooie mannetje kijk.

tam,
Vervelend dat je uitgerekend op myrthe dr verjaardag 's avonds naar school moet.
ze zullen dat toch wel begrijpen dat je liever niet gaat.
wat heerlijk dat ze zo aan het lachen en kletsen is.

Kersje,
Joëlla drinkt al dr flessen weer leeg hoor. ze zit weer terug op d'r eigen hoeveelheid.
af en toe wat hoesten maar verder gaat het goed!
Gefeliciteerd! leuk joh, Tobias krijgt er een neefje of nichtje bij!

noortje,
geniet maar lekker van je mooie buik hoor!
en je zit vandaag precies op de helft! die tijd vliegt voorbij.
ik vond de tijd tussen de 20 en 30 weken het fijnst. ik voelde me fit, voelde de kleine regelmatig.. heerlijk,.
succes morgen! ik denk aan je. zal het forum in de gaten houden Smile

hoe is het met de andere meiden?
devika? hoe is het met shivani?
maria, ikke, sabrina, femke en ieder die ik vergeten ben.
pff, we zijn trouwens al met een behoorlijk clubje he!

hier,
vandaag naar de fysio geweest met Joëlla.
verschillende oefeningen gedaan en alles was goed.
mevrouw vond het wel prima en liet alles toe!
na een gesprekje nog de omtrek van dr hoofdje opgemeten en bekeken.
dit hebben ze met een warme band gedaan. dit werd om het hoofdje gedaan en moest 5 minuten uitharden.
zo kunnen ze goed zien hoe plat het hoofdje is.
over 3 weken gaan we terug en dan hoor ik wel wat we eraan gaan doen.

zo, ga even afronden want zie net 2 benen boven de wieg uitsteken en die gaan nogal wild te keer.
haha. de lakentjes zijn al van dr af, dr broekspijp is tot boven dr knie opgerold en de slofjes zitten ook al niet meer aan dr voetjes.
mevrouw is goed wakker dus. ga een fles maken! tot snel! x


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 01-02-2012

Veel te lezen! Maar dat ga ik nog even niet doen! Maria is logeren bij mijn ouders en mijn man is de deur ui, dus ik heb net een bad gepakt en ga nu op de bank met boek! Relaxen!

Maar wilde noortje sterkte wensen voor morgen, het zal wel heel spannend zijn. Maar meid, daarna kun je vast weer opgelucht ademhalen met prachtige beelden van jullie meisje op je netvlies! En dan ben je echt over de helft! Ik denk aan je morgen!

Laura, wat een mooi mannetje!

Ben dus wel wat beter, nog niet geweldig, maar vannaht dus goed slapen! Tot snel!

X


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 01-02-2012

Madelief, beterschap! Wat naar dat je ziek bent! Blijft de borstvoeding wel op gang?
Tam, echt niet gaan werken op Myrthes verjaardag!
Cyn, gelukkig gaat het steeds beter! Krijgt ze alweer trek?
Laura, spannend van je werk. Hoop dat het bevalt!

Verder weet ik het niet meer. Heb nu een smartphone dus kan beter bij blijven (in theorie;-)). Maar vergeet het ding steeds en reageren gaat ook traaaaaaaag! Ff wennen.
Hier Alles prima. Kerseman heeft vrij en daarom ben ik helemaal uit mijn ritme! Hij is dol op todo lijstjes, dus ik heb t druk! Heb echt zin om te forummen, maar jullie begrijpen dat we zo weer wat gaan doen, haha. Goed nieuwswe worden weer oom en tante in aug!
Dag lieve meiden, denk aan jullie allemaal!
X


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 01-02-2012

Hu???
Probeer net een berichtje te plaatsen is het mijn eerdere berichtje! Snap er niets van!

Nog maar een keer:
Noortje, heel veel succes morgen! Ik ga duimen.
Laura, wat een mooi mannetje, mag je trots op zijn!
Madelief, fijn dat je je wat beter voelt. Lekker even bijkomen!
Cyn, moet lachen om jouw krioelende meid, heerlijk.

Slaap lekker allemaal x


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 02-02-2012

kersje; ik krijg het met de foon ook niet voor elkaar om te reageren ofzo.
En kerseman lekker vrij. Nou ja...volgens mij extra druk haha, maar extra gezellig.

laura; ben stil van jullie mooie sonny*. Wat lief dat je een foto wil delen. Een prachtig
ventje. Wat een mooi mondje ook. Wat een gemis....

noortje; wat bijzonder dat je je buik zag bewegen zo ook op die dag. Ik vind dat altijd wonderbaarlijk.
Een heel bijzonder gevoel...een band samen.Ook al mis ik de angst niet....het zwanger zijn zelf wel.
Denk aan je vandaag met de echo en hoop vlug goed nieuws te horen.

cyn; haha, beweeglijke dame.

madelief; heerlijk genoten van je bad en boek? Klinkt goed.

hier; de werkdagen zijn weer voorbij. Vandaag wat aan het poetsen. Myrthe slaapt net.
Het is koud brrr.
Ze wordt groot. Ze eet steeds meer normaal en ik mis de flesjes wel eens. Ze heeft er nog wel hoor, maar
minder. Ik vind dat altijd intieme momenten.
Verder is ze nu ook naar mtje 74 aan het gaan. Dus weer een blubs kleertjes in de doos.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 02-02-2012

Echo was helemaal goed, ze was goed gegroeid en geen afwijkingen te zien. Dus ben voor nu weer helemaal opgelucht. Ze was wel weer enorm druk aan het doen, de gyn heeft op het laatst de echo even onderbroken en wat anders gedaan in de hoop dat ze een paar salto's zou maken en het hartje te zien was. Toen ze even later weer ging kijken kon ze het wel zien. Er zijn ook geen aanwijzingen voor bloedarmoede, heb wel weer opnieuw bloedgeprikt voor een adcc test, uitslag duurt weer 2 weken. Nu over 2 weken terug voor groeiecho.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 02-02-2012

Dag meiden!

Sorry dat ik zo lang niet ben geweest. Pff, beetje druk gehad nadat we terug waren uit het ziekenhuis. Iedereen wilde natuurlijk weer komen kijken hoe het met Shivani gaat.
Ff proberen terug te lezen en antwoorden,

@ Cyn,
Oh meid! Joëlla heeft 5 dagen in het ziekenhuis gelegen! Meid toch, als er iemand is die begrijpt hoe je je gevoeld moet hebben ben ik het wel. Wat moet dat vreselijk geweest zijn om haar elke dag alleen daar achter te laten he.
Maar wat fijn dat ze zo goed is opgeknapt en mee naar huis mocht! Wat is dat toch heerlijk he als je haar na al die dagen weer mag inpakken en meenemen naar huis!
Oh en Joëlla moet naar de fysio voor haar hoofdje. Ja lastig is dat he, Shivani heeft ook een voorkeurshouding. Ze kijkt steeds naar rechts. Ik probeer haar nu wel elke avond op haar linkerzij te leggen. Hopelijk helpt dat.
Oh ik lees nu dat jullie al naar de fysio zijn geweest. Nog even wachten voor de uitslag dus! Komt goed hoor! Joëlla is nog heel jong en als ze al een plat kantje heeft zijn jullie er mooi op tijd bij!

@ noortje,
Ik lees over je mooie echo’s! wat fijn meid dat het allemaal zo goed gaat met jullie kleine meid! Heerlijk! En je bent al over de helft! Wat gaat dat hard! Kan je nu wel volop genieten van deze zwangerschap. Bij mij was het een beetje 50-50
Soms was ik ubergelukkig dat ik weer zwanger was. Maar dan werd ik ook weer aan herinnerd dat ik dit nooit met mijn zoontje mee zou maken…beetje dubbel. En wij hadden ook vaak spannende ziekenhuis bezoeken. Ach pfff, kheb zowat elke week op de poli bij mijn gyno gezeten! Maar goed, ze zaten er wel bovenop. Achteraf gezien maar goed ook!

@ Femke,
Oh ik lees dat je op het wachtbankje zit! Wat spannend meid!! Ik ga zoooooo hard voor je duimen dat je straks 2 dikke vette strepen op die test heb!!


@ Madelief,
He meid wat fijn dat er een “diagnose”is gesteld bij Maria! Ik lees dat het nu veel beter met haar gaat nu je weet wat er aan de hand is.
En je bent ook nog eens aan de studie! Meid, petje af hoor! Waar haal je de tijd en energie vandaan om te studeren. Haha, maar wel goed hoor!
En je heb een nieuwe fiets! Heerlijk straks met Maria fietsen als het wat beter weer wordt. Oh je was ook ziek las ik. Gaat et nu wat beter?

@ Tam,
Oh echt niet dat je op de verjaardag van Myrthe naar school moet! Nee, dit is veels te belangrijk hoor,haar 1[SUP]e[/SUP] verjaardag!

@ Maria,
Je heb het druk las ik. Ben je al weer 4 dagen aan het werk? Ik las dat je een dag extra wilde gaan werken. Niet gek hoor meid, tis idd goed voor de evenwicht in je relatie.
Wij hebben er ook bewust voor gekozen om allebei 1 dag minder te werken ipv een persoon alleen minder. Zo hebben we allebei een mama en een papa dag.
Heb je al plannen voor Matilda’s 1[SUP]e[/SUP] verjaardag? Ooh lijkt me zo spannend, de 1[SUP]e[/SUP] verjaardag van je kleintje!

@ Laura,
He gefeliciteerd met je nieuw baan! Wat leuk voor je meid!
En die cyclus van je??? Jeetje, zo schiet et toch ook niet op!
Ooh wat een mooie foto van Sonny* ! waw, wat een mooi klein mannetje…
Kun je daar nu wel “normaal” naar kijken? Ik keek laats samen met Shivani naar de foto van Kaylash op mijn telefoon. Ppffff….ik blijf maar denken, wat zonde dat hij moest gaan…ach ik had ze zo graag allebei gewild.

@ Kersje,
Aah wat fijn dat Tobias weer op het gemiddelde van de groeicurve zit! Heerlijk dat hij zo goed groeit! Zie je wel,mamamelk! Dat is alles wat ze nodig hebben!
Grappig dat je zeg dat je elke dag ziet dat Tobias molliger wordt. Ik zie dat ook bij Shivani. Zo’n heerlijk kleine meid, ik zie haar gewoon elke dag groeien!
Oohg wat is het heerlijk om mama te zijn!


De rest van de meiden, hoe is het met jullie? Ikke, Sabrina, Elies?


Hier gaat het goed!
Afgelopen dinsdag hadden we een afspraak bij de orthopeed. Ppff, was wel spannend maar alles zag er goed uit. Ze zijn eruit dat bij haar het staartbeentje onder ontwikkeld is. Maar ze heeft de mildste vorm van deze afwijking. ( had een tijdje geleden verteld over haar wervelkolometje he, dit is et dus). Het staartbeentje heeft niet echt een functie en is dus prima zonder te leven. Wel bestaat de kans dat haar heupen uit de kom zouden raken, maar zoals et nu uitziet zat alles mooi op z’n plek en groeit et allemaal hartstikke goed en recht. Ppfff, weer een opluchting! Over 3mnd herhaling hiervan.
As maandag controle bij de chirurg. ( ivm operatie). En dinsdag prikjes bij de cb.
Daarna zijn we even af van alle ziekenhuizen!!! Pas in maart weer 2 controles bij de dieetiste en kinderarts.
Ooh meiden, ik ben zooo blij! Het einde van alle ziekenhuis bezoeken naderd! We zijn bijna ziekenhuis af. En het gaat zo goed met Shivani. Ze is zo’n lieve kleine meid.
Ze eet goed, groeit goed, slaapt tegenwoordig ook nachten door! 5 a 6 uurtjes! Overdag slaapt ze ook nog een paar uurtjes. Wel heeft ze van die dagen dat ze alleen maar op schoot wil en gaat huilen als ik haar niet oppak. Maar dat doe ik maar al te graag. Vind zo zielig als ze gaat huilen.
Ik word vaak gewaarschuwd om haar niet meteen op te pakken als ze huilt, maar ik kan dat dus echt niet. ze komt van veels te ver om haar zomaar te laten huilen.
Gelukkig zijn er ook dagen dat ze zelf lekker alleen in de box aan het spelen is.
Ohja ze is nu 54cm 4050gr!! Over de 4kilo! Wat een mijlpaal!

Morgen wordt Shivani gedoopt! Nou ja, de hindoestaandse versie van de doop.
Bij ons wordt het kindje dan kaal geschoren. na de geboorte verlies een baby nl zijn 1[SUP]e[/SUP] huidje (vervellen) en nageltje. Alleen het haar heeft een baby nog over vanuit de moederbuik. Daarom wordt deze symbolisch eraf gehaald. Dan is de baby rein en herboren en gaat die een nieuwe fase in het leven tegemoet.
Vind het wel spannend. Maar ook jammer van haar haartjes, ze heeft zulk mooi lang haar. Ik kan er al 2 staartjes in binden!

Meiden wat is het toch fijn om mama te zijn!!! Shivani heeft zoveel meegemaakt, en toch is ze een onbezorgd lief baby. Afgelopen weekeind zijn we voor het eerst met haar naar mijn ouders in rotterdam geweest. Was wel spannend hoor, zn rit van 2 uur met haar. Maar heerlijk weekeind gehad. allemaal ooms en tantes en neefjes en nichtjes en mijn opa en oma waren er ook om Shivani te bewonderen. Ppfff, dit haar ik een jaar geleden niet durven dromen.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 02-02-2012

mijn kleine meid wordt wakker!
ze lag heerlijk te slapen in onze grote bed. zo schattig om te zien,zo'n klein mensje in zo'n grote bed!
hier nog een fototje van mijn popje.


[ATTACH=CONFIG]8405[/ATTACH]
oh nu heeft er iemand honger!
dag lieve meiden!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 02-02-2012

wauw devika wat een prachtige meid hebben jullie toch!!! echt een super schattig op en top meisje!!
en wat doet ze het goed he?? jeetje ik ben echt trots op je meisje hoor!! en wat fijn dat jullie bijna ziekenhuis af zijn!!! daar moet je wel een taartje op eten hoor!!

ik kan wel heel goed naar de foto's van sonny* kijken ja. heb ik altijd gekund. ik ben er ook wel vrij nuchter in. maar merk ook dat ik soms denk, ik heb dat helemaal niet mee gemaakt.. totdat ik zijn foto's zie of zijn urntje... dan denk ik, ja ik heb het wel degelijk meegemaakt.. raar he? ik heb bijvoorbeeld ook helemaal geen buikfoto's van die zwangerschap en ik heb die positieve test ook helemaal niet meer... terwijl ik die van semmy nog wel heb, apart he?

oh meiden, ik zit helemaal in mijn rol hoor als coordinator!! vind het echt leuk! en lekker makkelijk zo vanuit huis! werk op de dinsdag en vrijdag nog steeds als thuishulp hoor dus kom ook zeker nog onder de mensen. morgenmiddag heb ik een nieuw adresje. dus ik ben benieuwd! mijn oude adres van vrijdagmiddag ligt in het ziekenhuis en is nog maar de vraag of ze thuis komt. ook wel benieuwd naar.

noortje wat fijn dat de echo helemaal goed was!!! dat zijn toch altijd spannende momenten! super!! het is je ook echt zo gegund!!

tam ja wat worden ze snel groot he?? ik merkte ook dat ik het moment van lekker een flesje drinken op schoot als heel fijn ervaarde hoor. heerlijk dat moment. nu wil semmy alles maar dan ook alles zelf doen.. zo lastig om hem dan zo boos te zien worden als ik hem wil helpen.. maar ja, het zelfstandig zien worden van zo'n ukkie heeft ook wel weer zijn charmes!

oh devika, ik las dat shivani nu 4050 gram weegt. semmy was al 4045 gram bij de geboorte! gekke gedachte hoor!! hihi


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 02-02-2012

devika,
wat heeft shivani een bolle toet gekregen! heerlijk!
dat zal een speciale dag zijn als z wordt gedoopt.
ze heeft wel veel haartjes he. ergens toch zonde dat het eraf gaat. maar, het groeit natuurlijk wel snel aan.
mag je de haartjes zelf bewaren of niet?

tam, wat wordt myrthe toch groot! haha maate 74 alweer.

noortje,
fijn dat je echo goed was! kan je weer even echt genieten!

laura,
fijn dat het werk je zo bevalt!

hier een enorme schoonmaak kick!
geen idee hoe ik er aan kom, maar heb alles in de woonkamer verschoven haha.
pff, heb het de hele dag al koud.
nu nog even snel strijken en dan heb ik het gehad voor vandaag.
tot snel x


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 02-02-2012

ik moet juist nog van alles doen hier in huis maar kan mezelf er niet toe zetten... fanatiek hoor cyn!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 02-02-2012

hahah, dat is ook maar 1x per jaar hoor dat ik zo fanatiek ben Wink


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 02-02-2012

haha dan heb je hem wel al snel in het nieuwe jaar gehad... dus voor de rest van het jaar is het weer gedaan met je?? haha

hier net een ovu testje gedaan maar die is echt bijna onzichtbaar zo licht...


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 02-02-2012

Yes! Een goede echo voor Noortje!! Fijn!

Vandaag op pad geweest en dat was nog te veel gevraagd... Misselijk! Moe! Brakkig! Ga opruimen en vroeg mijn bed in. Wellicht nog schrijven vanuit bed!

X


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 02-02-2012

Ik heb een foto van Tobias. Even kijken of het me lukt om hem te plaatsen.


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 02-02-2012

Ha, het is gelukt!

Noortje, gefeliciteerd met de goede echo!

Madelief, beterschap, meid. Niet teveel doen, hoor, rustig aan. Hopelijk slaap je vannacht goed en voel je je morgen weer wat beter.

Devika, wat krijgt Shivani een heerlijk bolle wangetjes, net als Tobias! Ze ziet er geweldig uit. En wat is ze toch veerkrachtig! Wat fijn dat ze morgen gedoopt wordt. Die mooie haartjes groeien vast snel weer aan. Tobias heeft nog niet zoveel haar, het begint nu pas wat meer te groeien, haha. En je hebt gelijk hoor, lekker oppakken als ze huilt. Je moederhart weet het het beste.

Tam, Myrthe groeit ook lekker door, fijn! Houdt ze van eten? Ik heb zelf een smulpaapje gekregen. We zijn begonnen met bijvoeding, nou dat gaat er met smaak in hoor!

Laura, fijn dat je werk bevalt. Dan heb je een goede keus gemaakt. En een lichte streep op de ovutest, nou hopelijk wordt het snel een hele donkere en heb je een mooie cyclus dit keer. En dan hopelijk een andere positieve test natuurlijk!

Cyn aan de poets, knap hoor. O, 1 keer per jaar, haha. Nou, dat is dan toch mooi meegenomen:mrgreen:

Hier weer een druk dagje natuurlijk. Weer wat klusjes gedaan, ach ja. Maar ben er nu wel zo'n beetje klaar mee hoor! Ik ga vanavond maar vroeg naar bed. Tobias is en blijft een lieverdje. Het is een echt knuffelkindje. Heerlijk als hij lekker bij mij op schoot zit en dan lekker kroelen...Nu ligt hij lekker te slapen in zijn wiegje, zo'n schattig manneke.

knuffel voor alle meiden,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 02-02-2012

kersje,
fijn he, om zo te kunnen genieten van de kleine!
ik kan ook echt uren naar Joëlla kijken, hoe ze lacht, hoe ze op me reageert en hoe ze zichzelf ontdekt.
heerlijk!
en wat is het een heerlijk mannetje zeg! echt een knappe vent!

laura,
we hebben inderdaad de schoonmaak weer gehad voor de rest van het jaarWink
hoop voor je dat die test straks donkerder wordt en dat je de kansen weer goed kan benutten.

madelief,
lekker vroeg onder de wol! heerlijk, zeker met dit weer.
lekker je rust pakken meid!

Joëlla heeft d'r knuffelmuis gevonden.
vooral de oren zijn erg lekker haha!

[ATTACH=CONFIG]8417[/ATTACH]


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 02-02-2012

Kersje wauw wat een vrolijkheid straalt er van dat koppie af zeg!!! Mooierd!!!
Waren jullie eigenlijk alweer bezig voor een brusje?

Ik heb hier nu dus wel veel slijm maar geen vruchtbaar slijm... Van dat vieze wittige.. Bah bah!! Maar hoop dat dit een voorbereiding is op het vruchtbare slijm! We zullen maar weer afwachten...


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 02-02-2012

Haha, Cyn, ja die oren zijn natuurlijk het lekkerst! Wat een guitig koppie trekt ze! Wat heerlijk om zo van ze te genieten he?

Laura, op naar vruchtbaar slijm! Wij 'mogen' weer voor een brusje gaan en dat willen we ook, maar door de borstvoeding ben ik nog steeds niet ongesteld geweest. Dus is de kans niet groot. En dus gaat het nog ietsjes langer duren voor we er echt voor kunnen gaan. De bv loopt zo goed dat ik daar nog wel even mee door wil gaan namelijk.

Ik ben foto's aan het uitzoeken en ik kan het niet laten om ook nog eentje van Tobias in zijn berenpak te plaatsen...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 02-02-2012

Ach kijk nou toch wat een geweldig mooi mannetje!!!! Super schattig!!!!
Oh nog niet ongi geweest! Ja dan wordt het wat lastig hè? Maar duim voor jullie dat het snel mag lukken zodra je lijf weer op gang komt!

Cyn wat een heerlijke foto van je moppie zeg!!! Is dat ook echt der lievelings knuffeltje?
Semmy heeft dus een zeepaard als lievelings knuffel, kan dus ook echt niet meer zonder dat ding!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 02-02-2012

kersje,
wat een geweldig beertje!!

laura,
ze heeft nog niet veel intresse voor knuffels.
in de box heeft ze nu sinds een weekje die muis.
in dr bedje ligt een klein konijn(ik vind het een soort konijn)
die had ik meegenomen naar het ziekenhuis.
ze grijpt nog niet echt naar de knuffels maar als ze in de buurt van dr mond liggen dan gaat dr mond open.
ze is op ontdekkingstocht zeg maar..

even een foto van dr slaap"konijn".
[ATTACH=CONFIG]8422[/ATTACH]


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 02-02-2012

Wat leuk met der naam erop!!! Zou leuk zijn als ze die straks als favo heeft!!
Ik ga slapen meiden! Truste!!


mijn lieve, lieve kleine schat - femke - 03-02-2012

[INDENT]lieve meiden.. sorry dat ik even niet geweest ben.. moest even mijn gedachten ergens anders opzetten en heb het erg druk gehad met werken..

maar nu dan toch even een heel erg ego berichtje..

een engeltje heeft gezorgd voor een klein wondertje!!! Confusedmile: :wink:

[Afbeelding: attachment.php?attachmentid=8427&d=1328259706&thumb=1]

meiden.. het is nog een licht streepje en ik zit 2 dagen voor mijn nod maar toch wel duidelijk twee streepjes.. weet even niet wat me overkomt.. het moet echt nog even doordringen.. hoe bijzonder dit!! Wat ben ik dankbaar dat wij weer zwanger mogen zijn van een broertje of zusje van Collin... hij/ zij heeft een heel bijzonder beschermengeltje!
lieve Collin zorg maar goed voor je broetje of zusje!

xx

ik kom later nog even op jullie reageren...ben nog een beetje verrast...

liefs[/INDENT]


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 03-02-2012

femke.

GEFELICITEERD!!!! yes!
oh wat een mooi nieuws! zo'n ego bericht is nooit erg hoor haha.
wat zal jij vol verbazing naar die test hebben staan kijken. ben zo blij voor je meid!
hoe reageerde je man??


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 03-02-2012

jee, wat is er veel gekletst.

noortje; jee, een goede echo.En een belangrijke. Gefeliciteerd meid. Nu gaat het snel hoor.
Wel een klein druktemakertje dus hihi

devika; oh, wat fijn wat van je te horen. En dat het zo goed gaat met jullie prinsesje.
Wat is ze mooi....prachtig. Nog even en dan is het weer rustiger met ziekenhuizen...dat mag
ook wel na wat jullie hebben meegemaakt. Het is tijd om te genieten.
Veel plezier met de doop. Wat fijn dat je ons dat zo goed uitlegt...vind ik leerzaam.
Het is idd zonde van haar mooie bos haar, maar die groeit wel weer aan hoor.

laura; wat fijn dat het bevalt met het cooordineren. Goed te horen.
En fijn dat je zo naar de foto's van Sonny* kan kijken. Ik heb bij britt* wel een 2-deling.
De foto's dat alles goed was....de normale foto's...of de foto's in het ziekenhuis met slangen
en na haar dood. Maar ik heb in huis beide hangen, want het haart allebei bij haar.
Hoe is het met het slijm?

cyn; handig zo'n schoonmaaktic. Mocht je je vervelen....ik woon niet ver weg haha.
He, en myrthe heeft die muis ook hihi. Van de hema. Dat knuffeltje met haar naam is ook mooi zeg.
Myrthe is nu gek van de muppet poppen van ah....spelen we fijn poppenkast haha.

madelief; nog steeds zo ziekjes? heb je er iets voor?

kersje; oh...wat is ie gegroeid! En wat een mooie grote ogen. Myrthe heeft ook grote ogen, maar
bruin (ik blauw...heeft ze van vaders). Dat is toch anders. Hij is een echt blondje.
En dan dat beren pakje. Geweldig...om te knuffelen.
Hij eet goed lees ik. Myrthe is een ontzettend goede eter. Tot nu toe is er maar 1 ding wat ze
niet zo lekker vond: witlof. Verder eet ze alles: van kikkererwten tot avocado, van mango tot kiwi
en van tomaat tot courgette...Wel fijn hoor.

femke; WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!1
Jee joehoe. Geweldig en wat een cadeautje. Zulke berichten horen we graag. Ben zo blij voor jullie,
laat het maar even op je inwennen.
Maar ik doe hier alvast een vreugdedansje voor jullie.

maria; hoe is het? Bezig met haar verjaardag?

hier; net lekker gaan zwemmen. Wat vind ze dat leuk. En kletsen en roepen.
De juf zei: dat wordt er later een die leiding geeft. Grappig genoeg zeiden ze dat bij het burautje
ook al haha. Heeft ze dan niet van ons...
Nu slaapt ze. Vanmiddag naar de tandarts bleh.
En misschien sneeuw? Ben benieuwd!?


mijn lieve, lieve kleine schat - femke - 03-02-2012

@ Tam en Cyn... bedankt!! :-) whoehoe... ben echt heel blij maar nog wel heel voorzichtig blij.. het is natuurlijk nog erg vroeg.. Ik had de hele week al een beetje het gevoel dat het zo was (mijn vriend ook) maar we durfden het niet toe te geven of het echt te benoemen... We hebben echt zoveel geluk dat het de eerste keer meteen mocht lukken. (natuurlijk wel met een beeeetje hulp.. maar echt geweldig!! Maar nogmaals nog even nuchter en rustig blijven want het is echt nog heeeel pril..
Ik kon niet meer wachten met testen vanochtend.. dus al vroeg eruit.. stond om 5.30 met de test voor mijn vriend zijn neus die nog in diepe slaap was.. hij was nu ook meteen overtuigd.. de vorige keer bij Collin duurde dat heel lang.. hij was nog er slaperig maar wel heel blij.. draaide zich toch nog even om zodat hij nog even kon slapen.. haha mannen.. ik denk dat als hij vanavond thuiskomt wel tot hem doorgedrongen is... :-) ik kon natuurlijk niet meer slapen..

@noortje.. wat fijn dat alles zo goed gaat met je beeben dat je je buik al mooi ziet bewegen! Ben je al wat meer gerust? wel fijn he dat je zoveel controles hebt? Je bent alweer over de helft meid... wat gaat dat snel maar voor jou vast niet snel genoeg! Ben benieuwd naar de groeiecho!

@laura.. wat een mooi mannetje is Sonny, bedankt dat je dat met ons wil delen!
Fijn dat je je je nieuwe functie bevalt! Ik denk dat je een hele goede keus hebt gemakt! waar ben je nu in je cyclus? ik hoop dat het voor jou ook weer snel zover mag zijn! Ik merk wel dat je hele verschillende cyclussen hebt, ik denk dat bij jou clomid ook echt een uitkomst zal zijn!

@cyn.. wat fijn dat je nu naar de fysio gaat.. en dat alles goed is.. Twijfelde ze bij de omtrek van het hoofdje? Ben benieuwd wat eruit komt en moet je nou nog fysio blijven doen?
goed bezig meid! poetsmiep ;-) alles weer lekker schoon? lekker gevoel he..
wat een snoepie!!

@ madelief.. wat fijn dat je je weer iets fitter bent, hoe is het nu? beterschap nog!

@Tam.. wat gaat dat hard met je meissie.. je wordt je er steeds meer bewust worden dat ze dan langzaam al iets minder afhankelijk wordt he.. ik kan me voorstellen dat je de flesmomenten mist.. gelukkig heeft ze e nog een paar!

@ Devika.. wat fijn dat alles er goed uitzag! wel even schrikken van haar staartbeentje maar wat fijn dat voor haar waarschijnlijk geen consequenties heeft. behalve dan met haar heupjes.. maar dat komt vast goed, ze is zo'n sterke meid.. Jeetje zeg wat moet ze toch veel doorstaan. ze is echt een vechtertje, een hele sterke meid! Wat zullen jullie enorm trots op haar zijn! mooie foto, wat is het toch een poppie!
Zou je meissie nu al gedoopt zijn? nou ik hoop dat jullie een hele mooie dag hebben. zo'n bijzonder moment. hebben jullie speciaal een jurkje gemaakt?

@kersje... wauw mooie foto!! :-) wat fijn dat je mannetje zo'n knuffelkont is!

oh meiden .. wat hebben jullie toch allemaal prachtige kindjes... en dat meen ik echt.. iedere moeder vind zn kind natuurlijk het mooist maar er is natuurlijk wel verschil en ik vind dat jullie echt stuk voor stuk.. hele knappe kindjes hebben!! Hoe zouden onze engeltjes er toch uit hebben gezien..

tjah hier dus echt blij .. hoop zo dat t guppie zich goed vasthoudt.. het nadeel aan vroeg testen is dat het nog wel even extra spannend blijft! Maar we gaan van het beste uit en ik weet zeker dat Collin zn steentje bijdraagt!

fijn daggie meiden!

liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - femke - 03-02-2012

ps.. sorry als ik iemand vergeten ben... ik heb niet alles teruggelezen.. ik lees wel elke dag de samenvattingen maar met reageren ben ik dan alweer veel vergeten!

dikke knuf voor jullie allemaal!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 03-02-2012

femke,
ik moet erg lachen als ik lees hoe je vanmorgen vroeg die test onder je man zijn neus legde.
zie het al helemaal voor me. jij helemaal hyper en je man draait zich vervolgens weer om om nog even te slapen haha.
(zo is die van mij ook hoorWink)
Ik vraag me inderdaad ook heel vaak af hoe Wesley* er nu uit zou zien. en zeker nu ik zo bezig ben met Joëlla raakt het me alleen maar meer, omdat ik nu pas echt weet wat ik moet missen.

wat betreft de fysio, dit was nog maar de eerste afspraak.
Joëlla d'r hoofdje is niet erg plat, maar het is wel te zien. ik hoor volgende keer meer.
en denk dat ze me dan ook wel vertellen hoe vaak ze in gedachte had.

Heb hier vanmiddag het contract geregeld voor de opvang,
het is bijna rond, moet volgende week mijn belasting dingen regelen.
och... nu nog 1 week vakantie. en dan moet ik weer werken! bah!
wat zal dat vies tegenvallen zeg.
en al helemaal omdat ons meisje naar de opvang moet.
Heb net ook te horen gekregen wanneer en hoelaat ik moet werken, dus ben benieuwd.
zo, meisje is net in slaap gevallen. ik ga mijn droger nog eens aanzetten en dan even lekker niks doen.

een fijn weekend!


mijn lieve, lieve kleine schat - femke - 03-02-2012

@ cyn hihi.. mannen he..
Wat spannend voor jou allemaal.. dat je volgende week weer moet werken en dat je dan je meissie naar de opvang moet brengen.. Ben je een beetje blij met je rooster? en houden ze nog een eetje rekening met je? Geniet nog maar even heerlijk van je vrije tijd samen met je prinsesje!

hier loop ik al eventjes met iets wat ik heel graag wil..
via via heb ik hele positieve bijzondere en onverklaarbare verhalen gehoord over iemand die mensen op verschillende manieren kan helpen zo ook met overleden personen. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en hem net gebeld.. hij wist meteen te vertellen dat het om een jongetje ging die contact zocht (via de telefoon).. Hij zegt dat hij met hem in contact kan komen. Hij komt dan bij ons thuis.. mijn moeder wil er ook graag bij zijn.. mijn vriend is er nog niet aan toe..
Ik ben echt heel benieuwd..en wil het alle kans geven.. helaas had hij pas volgende maand plek maar ik ben er heel benieuwd naar..
Ik snap het als jullie er misschien niet in geloven maar hij heeft echt hele bijzondere dingen laten weten/ zien verteld enz...

liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 03-02-2012

femke!!!! jaaaaaaaaaaaaaaaaaa van harte meis!!!! oh wat ben ik blij voor je dat het weer raak is voor jullie!!!! super goed nieuws!!!!!
en je begon over clomid he? kom ik daar voor in aanmerking dan met mijn verhaal? mijn cyclussen slaan echt helemaal nergens op...

sorry ben ff kort... ben druk...


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 03-02-2012

Femke,
ik werk zelf in de kinderopvang,dus Joëlla komt gewoon mee.
ik moet 3,5 dag werken waarvan ik 1 dag bij Joëlla op de groep sta.
Ik weet waar ze terecht komt, en ken de collega's dus dat scheelt wel.
ik werk zelf ook met wat oudere kinderen, maar we zitten wel allemaal in hetzelfde gebouw.
dus ik kan eens gaan spieken als ik d'r mis Wink

wat je vertelde over die man die in contact kan komen met overleden mensen.
knap van je dat je hem hebt gebeld.
Ik ben zelf niet gelovig, maar ik weet zeker dat er meer is.
Als ik op tv de programma's zie van Derek Ogilvie dan sta ik toch met open mond te kijken.
Hij weet dingen te vertellen die hij echt niet kan weten. vind het erg bijzonder.
vind je het niet eng? wel fijn trouwens dat je moeder erbij is.


mijn lieve, lieve kleine schat - femke - 03-02-2012

Dankjewel Laura!

De clomid zorgt ervoor dat je eitje goed rijpt en springt.. daardoor krijg je regelmatige cyclussen.. ik weet dat sommige huisartsen het voorschrijven maar meerendeel door de gyn.. Het is ook beter dat ze je eerst een cyclus volgen dmv echo's om te kijken wat de clomid met je doet..
Als jij dat wil proberen moet je een verwijzing vragen van je ha met je gegevens die je ook hierboven hebt.. Het ligt er een beetje aan of je ha makkelijk of moeilijk is.. soms laten ze vrouwen echt heel lullig mee dan een jaar wachten terwijl je soms heel goed weet dat het niet helemaal goed zit.. je moet dan ook een beetje ij ze aandringen.. Noem mij desnoods als voorbeel met hetzelfde.. al zat het bij mij iets anders maar ik ken ook mensen met dezelde soort cycly als jou...

je moet natuurlijk zelf weten wat je wil doen maar hier kan je natuurlijk ook niets van opaan en het zorgt voor stress.. enz.. is ook wel belangrijk om erbij te vertellen mocht je naar de ha willen gaan..


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 03-02-2012

ja we lopen ook al bij de gyn hoor maar ik heb het gevoel dat deze meneer ons niet helemaal serieus neemt... eerst mocht ik in maart terug komen als ik nog niet zwanger zou zijn en das nu alweer verschoven naar de zomer... en aangezien ik al twee keer spontaan zwanger geraakt ben gelooft ie er wel in. maar ik zo langzamerhand niet meer... ken jij echt mensen die net zulke vreemde cyclussen hebben als ik? hier keek de gyn me een beetje raar aan waardoor ik helemaal aan mezelf ging twijfelen.. nee ik heb niet echt een lekker gevoel bij deze man... stom he?


mijn lieve, lieve kleine schat - femke - 03-02-2012

@ cyn.. ik ben ook helemaal niet gelovig en heel erg nuchter.. maar als er wel meer is en ik kan antwoorden en rust krijgen dan wil ik dit graag proberen. Hij is net zo iemand als derek Ogilvie.. maar dan absoluut niet commercieel en hij woont bij mij in de buurt en nee ik vind het niet eng.. vind het een fijn idee.. en ben vooral heel benieuwd.. en dan is het aan mij wat ik er mee wil kan/ geloof enz..

wat fijn dat je zo dicht bij je meissie kan zijn als je aan het werk bent! heerlijk. klint allemaal goed!

heel leuk hoor die sneeuw als je lekker binnen zit.. maar... ben blij als het morgen weg zou zijn als ik om half 7 mn bed weer uit moet om te gaan werken.. helaas zal dat niet gaan gebeuren haha


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 03-02-2012

kan je niet naar een andere gyn laura?
misschien een die je wel serieus neemt. ik snap dat je soms aan jezelf begint te twijfelen.
niet doen hoor meid!


mijn lieve, lieve kleine schat - femke - 03-02-2012

@ laura .. dat is vervelend meid.. dat je geen vertrouwen in hem hebt.. dat had ik bij mn vorige gyn bij Collin.. wel vertrouwen maar ik vond hem gewoon niet tof.. nu heb ik echt een hele hippe vrouw die heel erg meeleeft en meedenkt!

Ja ik ken (niet persoonlijk) wel wat mensen die ook van die rare cyclussen hadden, misschien niet helemaal hetzelfde maar wel heel onregelmatig.. en na je zwangerschap kan er natuurlijk hormonaal ook veel veranderen.. Als ik jou cyclus zie.. zou ik echt voor clomid gaan.. Kan je niet opnieuw een afspraak met hem maken?


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 03-02-2012

femke.
fijn dat je er zo nuchter tegenover staat.
lijkt me wel erg bijzonder.
eingelijk best jammer he, dat het nog zo lang duurt.

al een beetje bijgekomen van de test Smile
dat wordt een september/ oktober kindje. ben zo blij voor je.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 03-02-2012

Femke, gefeliciteerd!! Wat fijn zeg, en ook al zo snel. En ik geloof wel dat je op de een of andere manier een beetje hulp van Collin hebt gekregen. Toen ik zo snel alweer zwanger was, had ik ook de gedachte dat er een heel klein jongetje een handje geholpen heeft. Die man waar jij een afspraak mee hebt gemaakt, ik ben echt heel benieuwd hoe dat zal zijn. Ik ben ook vrij nuchter in dat soort dingen, maar toch geloof ik wel dat er nog iets meer moet zijn. Heb in het begin 2x over Thomas gedroomd en dat waren geen gewone dromen, maar zo echt. Ik geloof echt dat hij toen eventjes bij ons is geweest. De 2e keer was de nacht nadat ik positief getest had, toen ik wakker werd had ik heel sterk het gevoel dat het een meisje was en dat het goed zou gaan, alsof hij mij dat ingefluisterd had. Wel grappig die reactie van je man, eerst nog maar even slapen. Typisch mannen.

Kersje, wat een mooi mannetje is Tobias, die grote ogen van hem. Kan me voorstellen dat je smelt als hij naar je lacht. Die foto is zijn berenpakje is echt zo schattig.

Cyn, ook weer een leuke foto van Joëlla kwam er voorbij. Lekker je huis weer aan kant, kan je er weer een jaar tegen.. Jammer dat je weer bijna aan het werk moet, maar wel fijn dat ze vlak bij je is, dat zal wel een gerust gevoel zijn. En dat je de mensen kent die voor haar zorgen. Maar het zal vast wel weer even wennen zijn.

Devika, wat een poppetje is het toch. Hoe is de doop gegaan, had ze iets moois aan? Wat fijn dat de zkh bezoekjes bijna achter de rug zijn en dat ze het zo goed doet.

Laura, misschien geen gek idee om naar een andere gyn te gaan, volgens mij zit er echt wel verschil in hoe de een je behandelt en de ander en hoe ze er tegenover staan als je zelf meedenkt over behandelingen. Je hebt altijd recht op een second opinion. Ik heb echt een super gyn, heb het echt met haar getroffen. Het zou zo jammer zijn geweest als ik bij een ander terecht was gekomen, maar dat weet je pas als je verschillende gehad hebt. Kan me zo voorstellen dat je moedeloos wordt van je cyclussen.

Hier een rustig dagje gehad, vanochtend 2 uurtjes gewerkt. Ben daarvoor nog even naar het grafje geweest, was bang dat als het vanmiddag ging sneeuwen het te glad werd, moet toch een stukje door de polder. Ik ga er nog bijna elke dag heen, heb er nog steeds de behoefte aan om er dagelijks een kaarsje voor hem aan te steken. Ik voel de baby nog steeds goed bewegen, maar ben steeds bang dat het voor het laatst zal zijn. Bij Thomas was de echo met 20 weken ook goed, hij bewoog goed en eindelijk kreeg ik er toen een goed gevoel over. En dan ging het 3 weken later mis. Nu zit ik in dezelfde periode en vind het erg moeilijk te geloven dat het ook goed kan gaan. Leef nu echt naar de volgende echo toe, als ze weer gemeten wordt. Thomas is na de 20 weken al heel snel gestopt met groeien. Als haar groei goed blijft hoop ik dat ik er wat meer vertrouwen in krijg. Maar ik kan wel erg genieten van de schopjes en het gedraai vanbinnen. Maar het blijft gewoon dubbel, oh wat had ik ze graag allebei gehad.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 03-02-2012

noortje.
fijn dat je je zo goed voelt.
en het is zo dubbel he. ik snap best dat je gespannen bent hoor, zeker omdat je die "grens" bijna bereikt.
ik kan je er helaas niet veel over zeggen, of de spanning iets minder wordt of niet.
ik hoop het natuurlijk wel, dan ben je weer een stapje dichterbij toch.

lief dat je nog elke keer een kaarsje brand bij Thomas*.
als je er behoefte aan heb om elke dag te gaan, moet je dat zeker blijven doen.
ik had dat in het begin ook, gek genoeg "durf" ik nu niet.
ergens wil ik hem zo graag vertellen hoe het met zijn zusje is, en dat ze in het ziekenhuis heeft gelegen.
maar ook weet ik dat hij bij haar was 's avonds in het ziekenhuis. (als ik thuis sliep)
als ik nog maar de parkeerplaats op rij dan begin ik vaak al te huilen.
heb geen idee waarom.


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 04-02-2012

Goedemorgen dames!

Ik werd vanmorgen wakker van de allermooiste wekker: babygebrabbel. Ook al zou ik graag nog wat langer slapen, ik ben dan zo blij als ik hem geluidjes hoor maken in zijn wieg! En dan staan we samen op en krijgt hij de borst. Dan zitten we saampjes op de bank en ben ik zo gelukkig dat hij bij me is. Dat warme lijfje tegen me aan, zijn lieve ogen en stralende lach als hij me aan kijkt. O, bedankt voor jullie lieve reacties op de foto’s. Trotse mama hier natuurlijk. :-D

Femke, GEFELICITEERD!!! :-D:-D:-DWat een heerlijk nieuws! Wat een wonder zo snel. Ik begrijp dat je nuchter blijft, het is nog vroeg. Ook al wacht je wél met testen tot je nod, dan blijf je nog naar de wc rennen om te kijken of er geen bloed te zien is (had ik tenminste wel). Ik voelde me lid geworden van de onderbroekenpolitie: opgelet, inspectie!!!
Wat bijzonder van die helderziende. Als je het fijn vindt, zou ik er zeker heen gaan hoor. En je moeder gaat met je mee toch? Ik voel ook dat mijn meisje nog bij me is. Mijn herinnering aan haar en mijn gevoelens voor haar houden haar bij mij. Dat is ook waar ze hoort te zijn, bij haar mama.

Cyn, ben je bang voor het verdriet als je naar de begraafplaats gaat? Je wordt dan weer zo met je neus op de feiten gedrukt hè. Fijn dat je voelde dat Wesley* bij zijn zusje was in het ziekenhuis.
Oei, het werken begint binnenkort weer! Gelukkig is Joëlla dan wel dicht bij je in de buurt.
Wat een schattig slaapkonijn. Smile

Noortje, moeilijke periode voor je nu. Maar deze keer gaat het goed komen en groeit je kindje goed! Dat gevoel heb ik tenminste. Heeft de gyn de placentafunctie dit keer extra goed bekeken? Dat hebben ze bij mij toen wel gedaan. Niet dat dat de zorgen weg neemt natuurlijk, maar alle beetjes helpen! Ik hoop dat de tijd snel mag gaan voor je en dat deze periode snel achter je ligt. En Thomas heeft het je ingefluisterd, dat het dit keer goed gaat!

Tjonge, het lieve gebrabbel is hier overgegaan in luid gegil en gekraai (om de stembanden te testen ofzo???). :-o Mijn oren suizen! Kleine dondersteen, haha. En onze andere kleine draak is ook lekker bezig. Ze springt de keukendeur open en laat alle koude lucht uit de gang binnen komen, brrrrrrr! (ik heb het over onze poes Uma voor de duidelijkheid). Ze is nog steeds grappig hoor. Tegenwoordig denkt ze vaak dat ik een deken ben als ik op de bank zit. :confused: Dan probeert ze zichzelf onder mij in te graven?!? Snappen jullie het nog???

Laura, wat de andere meiden ook al zeiden: ik zou terug gaan naar de gyn of eentje nemen die je serieus neemt.

Tam, hoe was het bij de tandarts? En ligt er bij jullie ook zo’n mooie witte deken? En Myrthe gaat leiding geven later? Dan was ze zeker niet verlegen bij het zwemmen en op het bureau, haha! Tobias kan er echt mee spelen. Dan kijkt hij iemand aan en verbergt dan heel gauw zijn koppie in mijn hals en dan gauw weer kijken, lollig! :mrgreen:
Wat fijn dat ze zo goed eet, zeg. Tobias is dol op fruit en broodkorstjes, maar van groente moet hij nog niets weten. En mamamelk is natuurlijk ook nog steeds errug lekker (gelukkig).

Devika, hoe was de doop?

Madelief, hoe gaat het nu met je? Voel je je alweer iets beter? Toch geen fijne plek hoor, de lappenmand! Hoe is het logeren van Maria gegaan? Speciaal voor jou heb ik een iets uitgebreider weekendberichtje geplaatst :winkSadwel op zaterdag ipv zondag, sorry). Hopelijk was het weer lekker leesvoer, hoewel er genoeg geschreven is de afgelopen dagen, tjonge!

Maria, hoe gaat het met jou en Matilda? Ze is al bijna jarig, wat vliegt de tijd! Bevalt het 4 dagen werken? (of was je daar nog niet mee gestart?)

Ikke en Elies, hoe gaat het met jullie?

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben.
Knuffel voor alle meiden en een kusje voor alle lieve engeltjes en bengeltjes van Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 04-02-2012

Waaaaaahhhhh!! FEMKE!!! Gefeliciteerd! Wat geweldig! Oh, wat ben ik blij voor jullie!

Kom hopen ijk morgen even langs om te schrijven. Moet de deur uit naar een verjaardag!

X


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 05-02-2012

het is rustig hier.
hoe was jullie weekend?

devika,
hoe was de doop?

kersje,
heerlijk om weer zo'n lang verhaal te mogen lezen.
ik vind het inderdaad erg confronterend als ik naar de begraafplaats ga.
ergens schaam ik me gewoon omdat ik dan al weer een tijd niet ben geweest.
heb ook van die momenten dat ik veel van hem terug ga kijken, de echo, het filmpje van de pretecho, zijn album enz.
en af en toe laat ik het ook liever in de kast liggen.

hier is Joëlla voor het eerst in het grote bad geweest.
ze had de grootste lol natuurlijk.
op die momenten vind ik het wel erg jammer dat wij thuis geen bad hebben,

mevrouw ligt hier te huilen, dus ga maar eens even kijken.

x


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 06-02-2012

Femke, hoe is het? Was nu vandaag je nod officieel?


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 06-02-2012

femke, hoe is het meid? Nog getest?
enne.......ik geloof ook wel dat er mensen zijn die meer weten. Helaas ook veel die er misbruik
van maken denk ik...maar daar ben je zelf bij.

cyn; oh wat zal dat tegenvallen dat werken weer. En als je er eenmaal bent lijkt het net
of je niet weggeweest bent. maar als ik eerlijk ben zou ik me niet vervelen als ik
gewoon lekker bij mijn meisje was de hele tijd. Maar ja...dat is nu eenmaal niet zo.
En als ik eenmaal op mijn werk ben gaat het ook wel lekker hoor.
Wel lekker als je kindje zo dichtbij is lijkt me. Voor volgens schooljaar moeten wij ook
opvang regelen. Maar ik weet nog niet wanneer ik moet werken en ook niet of ik op deze
school kan blijven. Er gaan banen weg. dus dan moet je naar een andere school misschien.

laura; is er geen mogelijk bij een andere gyn te gaan? oh, zag dat iemand dat ook al vroeg.

noortje; de hele zw zal spannend blijven. Maar hoop doet leven. Britt* is pas na 5 dagen gestorven
en de eerste dagen van myrthe vond ik ook zo spannend. Pas daarna durfde ik meer los te laten.

kersje; die van jou kan dus ook zo'n lawaai maken?! Myrthe kan ook zo roepen.
Jee...ik zit vlak bij je hoor denk ik dan haha.Enne ik snap dat die kleine draak de poes is hoor en
niet kersjeman haha Bij de tandarts goed. al zag hij de zenuw al liggen dus was bijna een zenuw-
behandeling. Maar ik ben er nu vanaf. gEwoon weer controle over half jaar.

maria; hoe is het? WErk je nu al meer?

hier; myrthe ligt in papa zijn armen te slapen dus ik effe op de pc. Dit weekend voor het
eerst op de slee. En leuk dat ze het vond! Woensdag naar cb. Verder niet veel bijzonders.


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 06-02-2012

[ATTACH=CONFIG]8515[/ATTACH] 1e keer op de slee


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 06-02-2012

kijk die myrthe!!! wauw wat een prachtig plaatje!!! heerlijke meid tam!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 06-02-2012

Wat een schatje Tam!!

Kersje, jaaaahhhaaaa, weer een weekend bericht van jou!!!

Meiden, kom de komende dagen echt bij lezen! Nu geen puf... Sorry!

X


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 06-02-2012

tam,
wat een geweldige foto van Myrthe.
ze vond het vast prachtig op die slee.

ja, we gaan weer werken. de laatste vakantie week is ingegaan.
er ligt inderdaad genoeg werk te wachten dus kan me goed bezig houden. haha
oh, dat is balen dat het nog onzeker is op het werk. heb je geen vast contract dan?
en myrthe mag weer gekeurd worden haha.
Joëlla mag morgen voor dr apk. krijgt ze dr 2e inentingen. hoop dat ze niet zo'n koorts krijgt al vorige keer.

hoe is het met de andere dames?


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 06-02-2012

thanks. dame's

cyn; he, mijn zus moet morgen ook naar het cb. de kleine krijgt ook zijn 2e prikjes....de vorige keer was hij nml ziek. Zij woont vlak bij...wie weet kruisen jullie elkaar wel hihi
Ik heb wel een vast contract, maar onze school valt onder een groot bestuur dus kan het zijn dat je ingezet word op een andere school in een andere stad of dorp.


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 07-02-2012

Tam wat een heerlijke meid!
Cyn sterkte met de prikjes!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 07-02-2012

tam,
haha dat is toevallig. wie weet kom ik d'r wel tegen.
(waar ik toch straal voorbij loop, aangezien er geen bordje hangt "zus van tam" Wink hahaha)

dat is wel balen zeg, dat je de kans loopt om op een andere school terecht te komen.
maar ja, voorlopig nog lekker in je eigen klasje blijven dit schooljaar.
wanneer zou je daar duidelijkheid over krijgen dan?

kersje,
dank je. mama is al de hele ochtend zenuwachtig haha


mijn lieve, lieve kleine schat - femke - 07-02-2012

hey lieve meiden!

Allereerst bedankt voor jullie lieve reacties :-).. heel fijn .. :-)

@ Noortje.. meid wat balen dat je je zo onzeker voelt. ik kan me er alles bij voorstellen. Ik kan je gevoel niet wegnemen, ik zou willen dat ik dat kon. Je moet gewoon heel veel vertrouwen hebben in dit wonder! Je engeltje beschermt jullie meissie! probeer veel afleiding te zoeken zodat je er niet constant aan hoeft te denken. Fijn dat je wel zoveel kan genieten van haar voetbal techniek!
Komt goed meissie! Dat moet gewoon!
Ik lees dat je nog bijna elke dag naar het grafje gaat. Goed dat je dat een fijn gevoel geeft, elke dag zijn kaarsje aansteken.

@kersje.. haha je hebt inderdaad een dondersteen! die wil vast beginnen te oefenen met zingen.. geef hem maar vast op voor the voice! En dan ook nog zo'n stoute poes.. zo kan je het er maar mooi druk mee hebben..

@tam.. oh dat lijkt me zo heerlijk om je kleintje bij papa in zn armen te zien liggen.. dan moet je toch helemaal wegsmelten! oh ik kan daar zo naar uitkijken! :-) lekker van genieten! wat een mooie foto op de slee!! gaaf joh! wat gaat dat toch snel met die wondertjes van jullie!

@ cyn... je laatste weekje en dan moet je er weer volop tegenaan! heb je er zin in?
veel succes vandaag bij de apk, vertel je nog evenhoe het is gegaan?

@ alle andere meiden, hoe is het met jullie? en jullie bengeltjes?

hie is alles goed :-) gisteren was idd mijn nod en wandaag een cleer bleu test gedaan .... 4-5 weken zwanger! Het hcg stijgt dus dat is een goed teken :-) Wij zijn natuurlijk heel blij maar nog wel heel voorzichtig blij.. ergens wil het nog niet tot me doordringen... of ik wil het nog niet laten doordringen uit bescherming misschien. Maar het ziet er toch wel echt naar uit :-)
We hebben besloten om het nog echt even voor ons te houden... De vorige keer hebben we het al heel vroeg verteld aan de naasten om ons heen maar ergen voelde dat ook niet helemaal fijn omdat we het verder nog niet wilde vertellen.
maar..... natuurlijk kon ik mijn mond niet tegen mijn moeder houden toen ze me vrijdag opbelde.. ze begon over het kamertje van Collin (was al klaar bij haar ;-).. ) Dat ze toch maar het grotere kamertje wilde gebruiken als er weer een wondertje mag komen en dat ze dan ook wel graag een comode wil... jaah.. dusss... whaaa man je wordt opnieuw oma!! :-) we waren samen even zo blij! ook zij wil nu rustig aan doen... (ze was heel fanatiek) ze is erg bang dat het weer mis kan gaan.
Ik merk eigenlijk nog niets, het is wel iets ander dan de vorige keer.. voel wat meer gerommel in mijn buik..
en we zullen zien of ik vanaf 6 weken weeeer zoooo misselijk wordt haha.. ik heb er alles voor over, kom maar op!
Vind het zon wonder, zo bijzonder!

en ja ben heel erg benieuwd naar 8 maart, dan komt die "man" langs, ik sta er heel nuchter in maar sta nog steeds versteld van de dingen die hij bij anderen gezien heeft.. Ik zeg natuurlijk niets over mijn zwangerschap nu, eens ff kijken of hij dat ook kan zien ;-) hem natuurlijk wel een beetje op de proef stellen.. zo snel ben ik niet te overtuigen!

meiden. ik ben nu weer echt vollop aan de bak, Donderdag en vrijdag zijn voornamelijk mijn vrije dagen dus dan zal ik voornamelijk hier zijn. Natuurlijk lees ik gewoon altijd met jullie mee maar met typen heb ik altijd echt even meer tijd nodig om dan nog alles weer een keer terug te lezen.

hele dikke knuf voor jullie allemaal!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 07-02-2012

cyn hoe is het gegaan met de prikjes?

femke, ik snap heel goed dat jullie erg voorzichtig zijn nu... maar echt leuk dat je moeder zo enthousiast reageerde en dat jullie echt ff een moment van pure blijdschap gehad hebben!! geniet je van het volop aan het werk zijn?


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 07-02-2012

femke,
je bent weer volle bak aan het werk lees ik.
bevalt het?
haha, je mama wordt weer trotse oma. leuk!

met joëlla naar het bureautje geweest vanmorgen.
ze weegt 6190 gram en is 60,5 cm. (volgens hun... ik meet zelf 62)
de prikjes vond ik weer hartverscheurend.
ze heeft tot nu toe geen koorts. ze is wel hangerig.
ze heeft vanmiddag weinig geslapen, en als ze eenmaal sliep was ze na een uur weer huilend wakker.
eind van de middag d'r fles gegeven, en vervolgens laat ze een mega harde boer en spuugt mij van mijn schouder tot mijn onderrug helemaal onder.. de bank zat onder de melk en mevrouw had zelf niks.. dat scheelt weer verschonen haha.
daarna lekker boven in bed gelegd en binnen 5 minuten was ze vertrokken. ze ligt er nu al zeker 2,5 uur in.
er werd me wel verteld dat ik bij de kinderarts volgende week (ze moet op controle ivm dat virus dat ze heeft gehad)
moet laten kijken naar dr heupje.
geen idee waarom, het lijkt of die vrouw wat aan het zoeken was!
ze is afgelopen maand 3x bekeken door de kinderarts, fysio enz, en die hebben nooit wat gezegt. dus het zal wel meevallen.

zo nu even een klein overleg met mijn buurvrouw (ook collega) over het werk, dan weet ik weer helemaal wat er van me verwacht wordt. haha


mijn lieve, lieve kleine schat - femke - 08-02-2012

@ laura .. ja het werken bevalt echt goed, was al veel aan het werk maar nu ook weer echt op de groep. Voelt echt weer fijn, ik moet ook nog een hoop werk afwerken dus nu ik daar echt weer mee aan de slag ben, voelt dat goed. Als je met mensen werkt en het werk raakt achterop dan voel ik me toch altijd een beetje onrustig. Het zijn natuurlijk wel mensen waarmee je werkt. en de tijd gaat nu ook lekker snel en je bent ook weer meer onder de mensen. Ook voel ik me veel "nuttiger" omdat ik weer wat voor anderen kan betekenen :-) dan heb ik aan het einde van de dag weer een goed gevoel!

hoe is het bij jou? heb je al een idee waar je zit in je cyclus? en heb je nog nagedacht om misschien toch terug te gaan naar de gyn?

@ cyn.. wat fijn dat jullie de prikjes weer gehad hebben! Ik snap dat je er tegenop ziet. Fijn dat ze er gisteren niet zoveel last van had. Hoe is het vannacht gegaan?
haha was je helemaal onder "geboert" hihi tjah dat hoort erbij! je kon er later vast wel even om lachen. ik moest hier in mijzelf wel even lachen hoor :-) Goed gedaan joëlla!
wat raar dat je naar dr heupje moet laten kijken?? zeiden ze niet waarom dat misschien goed zou zijn? en dan hadden ze bij fysio toch ook wat moeten zien? nouja de arts zal het wel weten.
haha is je buurvrouw je collega? wat grappig! nog een paar daagjes meid, dan moet je weer aan het werk!

hier alles nog steeds goed... lekker veel aan het werk, de tijd vliegt voorbij.
over twee weekjes heerlijk naar Rome.. ik hoop dan dat het weer wel wat beter wordt, ook in Italie... zucht


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 08-02-2012

Cyn, wat een mooi gewicht! En geen koorts dit keer? Wat raar van dat heupje? En handig zo'n buurvrouw! Bij gepraat? Jeetje volgende week werken! Zie je er tegenop?
Femke, wat klink je heerlijk opgewekt. Ben blij voor je!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 08-02-2012

femke je klinkt idd heerlijk vrolijk! van die berichten worden we zelf ook spontaan blij! goed hoor meis!

en ja, de overstap naar het amc is in volle gang. ben gister hier in het ziekenhuis geweest om mijn dossier op te vragen, die krijg ik van de week thuis gestuurd. hoop deze week nog want vrijdag kan ik bij de dokter terecht en ben er zeker van dat die het verwijs briefje zonder problemen zal geven. dus dan kan ik alles opsturen naar het amc en is het wachten op een brief met daarin een datum wanneer wij kunnen komen. kheb echt geen flauw idee waar in de cyclus ik zit.. voel helemaal niets, ovu testen zijn super licht... dus het lijkt of een heeeeeele lange ronde, of weer een kansloze ronde...


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 08-02-2012

femke,
fijn dat je weer geniet van het werken en dat je lekker bezig bent.
je werkt met mensen zie ik, ouderen of volwassenen?
ik werkt zelf met kinderen en vond het wel moeilijk weer te moeten werken maar als ik eenmaal was geweest krijg je er zoveel voor terug.
oh je gaat naar Rome. gaaf! hoop inderdaad dat het wat beter weer is dan hier.
ik wil er ook nog zo graag eens naar toe, maar het komt er maar niet van.

Laura,
ik hoop echt dat ze in het AMC verder met je kunnen.
en dat er snel wat meer resultaat zal komen. daar wordt je toch moedeloos van op een gegeven moment.
of kan je alles nog positief bekijken?

kersje,
ik zie er wel een beetje tegen op om weer te moeten werken.
maar heb er ook wel weer zin in.
ik ga volledig op 1 locatie werken maar wel op 3 verschillende groepen.
ik werk altijd met kinderen van 4 tot 13. nu ga ik werken met kids van 0 tot 13.
ik maar eigenlijk een combi van voorschoolse opvang, peuterspeelzaal, naschoolse opvang en hele dagopvang.
het klinkt heel veel en chaotisch maar het is goed te combineren.

hier:
Gisteravond bij mijn collega/buurvrouw geweest.
ik moet even bij gepraat worden want heb veel gemist.
papa had Joëlla een fles gegeven en alles ging goed.
Joëlla heeft van 21.00 uur tot 23.00 uur in bed gelegen en was wakker.
meestal is ze het na een kwartier beu, maar nu zat ze alleen maar naar boven te staren.
tegen 23.30 uur dr laatste fles gegeven. ze had bijna de helft laten staan maar wilde niet opdringen.
ze zat op 39,2 koorts dus heb een zetpilletje gegeven.
binnen 10 minuten was ze op me schouder in slaap gevallen.
na een half uur heb ik dr boven in dr bedje gelegd. d'r ogen gingen open en ze spoog alles uit.
Joëlla nat, bed nat, de melk droop van de muur.
dus mama stond rond 00.30 uur nog een kind te verschonen en een bed te verschonen.
Ze heeft daarna even bij mij in bed gelegen en is snel in slaap gevallen.
ik heb dr op 10.00 uur wakker moeten maken! ze heeft nu geen koorts meer en lijkt weer een beetje de oude.

pff.. het is weer een heel verhaal geworden.
ik ga nog even wat doen hier in huis.

tot snel! x


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 08-02-2012

He meiden!

Ik zit! Kop thee erbij, Maria slaapt. De vraag is voor hoe lang. Ze is erg verkouden en hoest zichzelf wakker. Maar dan onderbreek ik wel en schrijf later verder!

Ik scrol zo wat terug door de berichten en er zijn veel foto's! Meiden, wat een rijkdom toch dat er hier zulke mooie kindjes zijn gekomen. Het is altijd een wonder! En nu met het goede nieuws van Noortje van de echo en de zwangerschap van Femke, geweldig!

Devika, Shivani groeit goed zeg! Mooie mijlpaal hoor, die 4 kilo!!! En ik vind je echt een topper. Al die ziekenhuis bezoeken, onderzoeken, spanning. Je doet het maar mooi! En je klinkt steeds positief. Ik ben zo blij steeds te horen dat jullie min of meer weer iets afsluiten en weer verder kunnen. En dan is de doop iets prachtigs lijkt me. Een nieuwe fase voor haar! Hoe was het? En je klinkt zo heerlijk gelukkig en trots met het moederschap! Helemaal herkenbaar!

Laura, zo fijn om te lezen dat je je nieuwe rol in je werk zo leuk vindt! Het was toch lastig kiezen en dan geeft dit vast veel voldoening. Ik las dat je geen buikfoto's van de zwangerschap van Sonny hebt en ook de test niet meer. Is dat bewust, of was je er toen gewoon anders mee bezig?

En ik lees dat je niet echt veel vertrouwen in je gyn meer hebt. Ga naar een ander!! Als jij er geen vertrouwen in hebt, gaat dat echt niet werken. Je moet al zo lang wachten, je wilt dan ook het gevoel hebben dat er wat gebeurd. En dat je al zwanger bent geweest zegt natuurlijk niks. De spanning en de verwarring steeds met jouw cyclus is slopend lijkt me. Oh, ik lees dat je bezig bent met de overstap naar het AMC! Goed zo!!!! Wees trots op jezelf dat je het maar mooi weer regelt om de beste weg te zoeken!

Tam, maat 74 al weer! Ze wordt echt groot ja! het gaat zo snel! Wat balen dat het onzeker is waar en wanneer je volgend jaar moet werken. Tot wanneer blijft dat onzeker? Vandaag ga je naar het CB toch? Was ze weer lekker gegroeid? En wat een prachtige meid heb je toch! Mooie ogen!

Kersje, past Tobias nog in zijn wieg? Dan heb je een grote zeker! Wat is het een mooi mannetje zeg, echt, hij straalt een en al tevredenheid uit!

En heerlijk weer zo'n bericht van jou! Op de een of andere manier zie ik het altijd helemaal voor me. Nu je schreef hoe je na de borst samen met Tobias op de bank zit, heerlijke momenten zijn dat! Geniet jij ook zo van het BV geven? Hoe is het nu met de bijvoeding ernaast? En hoe lang wil jij eigenlijk doorgaan met BV? En die Uma, haha, zo gezellig! Je vroeg hoe het logeren is gegaan. Super goed! En ik heb deze keer waanzinnig genoten van mijn avondje alleen! Lekker badje, boekje en vroeg naar bed. Uiteraard in de nacht kolven, maar goed, dat is zo gepiept. En Maria had het naar haar zin gehad bij opa en oma! Ze had echt goed geslapen.

Cyn, ik moest lachen om jouw foto van Joella met knuffelmuis! Die hebben wij hier ook! We noemen 'm lappenpop en de oren zijn al wel honderd keer afgelebberd!

En jee, jouw laatste week vrij! Is het nu allemaal geregeld met je werk? Ik lees dat je niet echt enthousiast bent om weer te beginnen. Ik hoop dat het uiteindelijk ook wel weer leuk is om aan de slag te gaan.

En het bad is dus bij jullie ook een favoriet! Wij hadden in ons vorige huis ook geen bad, nu in het huurhuis wel. ben er zo blij mee! het is echt gezellig samen met haar in bad. Ze ligt dan languit te spartelen, heerlijk!

Wat naar die prikken! maar ze is mooi gegroeid toch? Wel grappig om te zien hoe anders dat kan zijn bij andere kindjes. Maria is toch ruim een maand ouder, weegt maar iets meer, maar is wel een stuk langer. De verhoudingen zijn dan zo anders. Zo klein en dan zijn ze al zo hun eigen persoontje, ook lichamelijk. En dat heupje, vaag! Dan kan ze toch ook even zeggen waar ze aan denkt?

En wat een avond gisteravond! gelukkig heeft ze daarna lekker geslapen!

Femke, ik lees jouw bericht weer van de test! haha, ik kan het me helemaal voorstellen, dat je het niet meer kunt houden van de spanning en in alle vroegte die test doet! En dan je slaperige vriend! Oh, wat een geluksmoment voor jullie samen! hoe voel je je nu? En die helderziende man, ik geloof daar zeker in. Heb ook meerdere gesprekken gehad over ons eerste meisje, maar ook over Maria. Het helpt mij echt. Ik ben zo benieuwd hoe het 8 maart is. Jullie houden het geheim dus nog even voor je. Kan het me wel voorstellen. Het is nog zo pril en spannend, je wilt dan soms je verhaal niet steeds doen. Het is fijn als je even zelf met je man en mama aan het idee kunt wennen voordat iedereen het weet. geniet van dat gevoel! heb je al een afspraak voor een echo gemaakt?

En jij gaat over 2 weken naar Rome! Hoe lang ga je? Heerlijk! Toevallig hebben wij ook een trip geboekt naar Rome!

Noortje, ik lees dat je geniet van de schopjes en gedraai, fijn! En je dubbele gevoel, dat je beide kindjes zo graag had gehad. Moeilijk is dat! En vandaag ben je 21 weken, wat een zware dagen voor jou! Je zult wel vaak terugdenken aan hoe het de vorige keer was in deze dagen. Een dikke knuffel voor jou!

Maria, Ikke, Sabrina, Elies, hoe is het bij jullie? Mis jullie wel hoor!

Nou hier dus. Ik ben weer helemaal beter! echt fijn. Maar nu is Maria ziek. Ze is snip verkouden, hoest vervelend. ze hoest zichzelf vaak wakker. Ze komt in de nacht weer om de 3 uur voor voeding, dus ik ben echt wel heel erg moe. Maar het gaat zo veel beter met haar. We doen nu 2 weken oefeningen van de fysio en ze huilt veel minder, kan veel meer en is zo veel meer tevreden. echt een wondertje! Ze lacht veel, geeft me steeds kusjes. Zo schattig! Ik krijg dan zo'n hele open mond in mijn gezicht geduwd! Ik geniet volop van haar. Zo nog maar even een foto erbij zetten. Verder heb ik mijn tentamen gehaald met belachelijk goede cijfers. Ik was in de aanloop naar het tentamen toch wel wat onzeker. Maar toen ik het gedaan had, dacht ik het wel gehaald te hebben. Ik had een 7,8 een 9 en een 9,6. Pffff daar had ik alleen maar van kunnen dromen!

En we hebben de eerste vliegreis voor Maria geboekt! Eind april gaan we voor 6 dagen naar Rome! We hebben een leuk appartement, midden in de stad. Nu ze nog niet loopt of kruipt kunnen we nog een stedentrip maken. Daarna is dat niet meer mleuk voor haar. En Rome wilden we heel graag zien. Dat gaat dus nu gebeuren!

Al met al gaat het dus erg goed hier. We genieten heel erg nu er wat meer rust is. Dat Maria soms gaat slapen zonder dat ze huilt is zo'n verademing! Ik geniet van het moederen en studeren, echt goede keuze gemaakt!

Nou meiden, ik ga maar weer eens aan de studie! Ik zet er nog even wat plaatjes bij!

[ATTACH=CONFIG]8544[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]8546[/ATTACH]


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 08-02-2012

madelief, dat was weer een heel boekwerk voor je! haha!
dank je wel voor het opstekertje... af en toe heb ik dat wel nodig merk ik. ik merk aan mezelf dat de periodes steeds korter worden tussen mijn positieve instellingen. krijg gewoon regelmatig ff een dipje dat ik echt denk dat ik nooit meer zwanger zal worden... deze cyclussen zijn gewoon kansloos... dus ik ben blij dat ik het nu toch in volle gang heb zitten. hopelijk hoeven we niet nog 2 maanden te wachten voordat we aan de beurt zijn.. ben alleen bang dat het nog wel ff gaat duren maar ja, we zien het wel...

gelukkig ben je zelf weer helemaal beter! wat is dat toch fijn he? en nou dus je kleine meid ziek... ach die arme maria! beterschap voor haar!

cyn joella dus lekker aan het spugen geweest... zal dat van de prikjes gekomen zijn? of kunnen ze daar niet op die manier ziek van worden? hoop dat ze vandaag gewoon weer de oude blijft en nergens last meer van heeft!! ook voor haar beterschap!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 08-02-2012

oh en maria is ook echt een plaatje hoor!!! zal zo ff een foto van semmy opsnorren van afgelopen weekend in de sneeuw!
aangezien iedereen met foto's aan komt zetten, kan ik niet achterblijven he haha


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 08-02-2012

[ATTACH=CONFIG]8548[/ATTACH]


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 08-02-2012

Wat een mooi ventje! Als je m zo stoer ziet zitten lijkt hij veel ouder!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 08-02-2012

cyn;de kleine meid doet het goed lees ik. Heerlijk hoor. En wat ze zegt over die heupjes...ach ik denk
dat jij wel gelijk hebt.
oei, lees net dat ze zo ziek was. Hoe is het nu? Wat kunnen die kleintjes toch met kracht spuugen he!
femke; over 2 weken rome.....lekker! Mooie stad. Ben er helaas maar 1 dag geweest. veel te kort en het was
toen ook veel te warm: oef.
laura; wat fijn dat de overstap naar een ander ziekenhuis is gemaakt. goed hoor, maar blijf
duimen dat het ineens niet meer moet hoor. En wat een mooie foto. Wat lijkt hij wij zeg. En wat een gave
winterkleren! Stoere bink.
madelief; ik hoop tegen mei meer te weten over mijn werk. Blijf wel duimen dat ik daar mag blijven.
Oh, wat een mooie foto's van jullie meid. Prachtige oogjes. Wat voor haarkleur heeft ze precies?
Kan het niet goed thuis brengen op de foto's. Oh, en lees dat jullie ook naar rome gaan. GRoot gelijk.
Lekker weg en dat is goed te doen met die leeftijd. Merk dat het met myrthe nu ook wel al wat moeilijker word.
hier; vandaag cb. Myrthe is 71 cm en 9650 kg. Ze vonden het prima.
Verder moet ik ze nu wat meer vlees gaan laten eten.
Ik maakte me zorgen over haar oogjes. Ik zelf heb een lui ook en ben daar aan geopereerd en vroeger
geplakt. Ik zie aan myrthe dat haar oogje soms ook afwijkt.
De arts zag het ook. Maar het kan zijn dat dit met de spieren nog wat rechttrekt.
In ieder geval verwijzen ze pas door na 14 mnd dus dan zien we wel verder.
Als het zo is: niet leuk, maar ik door alles heb ik wel geleerd zulke dingen te relativeren.
Verder mijn werkdagen weer voorbij: yes! haha


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 09-02-2012

Madelief,
wat een mooie meid is het toch.
fijn dat ze het zo goed doet. echt geweldig dat ze al kusjes komt geven.
heb je iets tegen de verkoudheid? is zonde dat ze zichzelf wakker hoest. zijn inderdaad weer gebroken nachten voor jou.
kan je overdag zelf ook nog een beetje je rust pakken?
En jullie gaan ook al naar Rome! lekker vooruitzicht hoor.
wow! wat een mooie cijfers meid! mag je trots op zijn hoor.

Laura,
ik denk zelf inderdaad wel dat het spugen door de prikjes komt. ze doet dat anders nooit!
maar ze is gelukkig weer helemaal de oude hoor.
oh wat een stoer mannetje!! vond hij het leuk in de sneeuw?

tam,
Yes, de werkdagen zijn weer voorbij. haha
wat is myrthe goed gegroeid zeg!
oeh, balen van d'r oogje. maar op zo'n jonge leeftijd kan er nog zoveel gebeuren.
nog niet al te druk om maken hoor.

Joëlla moet ook naar dr oogje laten kijken.
op het cb zagen ze 2 kleine zwarte vlekjes.. maar mevrouw 'twijfelde' weer en wist het niet zeker *zucht*
ik maak me er niet druk om hoor.
mag dat mens eigenlijk meteen niet meer.. haha

hier:
net over naar een hogere voeding dus het was even zoeken.
Joëlla is gewend om na 3 uur een voeding te krijgen. maar het zit erin. nu gaan we naar de 4 uur.
uitslapen zit er nu voor mama niet meer in. want ze moet 5 voedingen per dag dus moet ik wel optijd starten.
ik ga vanaf vandaag proberen om Joëlla in een slaapzakje te laten slapen.
ze krijgt het elke keer voor elkaar om dwars in bed te gaan liggen.
in d'r eigen bedje ligt een opgerolde doek. maar als ze straks naar de opvang moet is een slaapzakje makkelijker.

hoe is het met de andere meiden? en de kids?


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 09-02-2012

Kersje, er is idd ook naar de placentafunctie gekeken, eigenlijk overal naar en het ging gewoon goed. De gyn is er ook positief over, mijn gevoel ook (zolang ik niet teveel ga nadenken) en door jullie ervaringen weet ik dat het een 2e keer ook goed af kan lopen. Maar toch, op de begraafplaats liggen ook 2 kindjes uit 1 gezin en dan denk ik weer dat het toch weer mis kan gaan. Maar ik weet natuurlijk niet wat er bij hun is gebeurd, voor nu probeer ik positief te zijn. En hoe jullie schrijven over jullie kindjes, doet me ook zoveel goed. Ik kijk er dan echt naar uit hoe het hier over een paar maanden zal zijn, dat geeft echt weer hoop.

Cyn, is het spugen weer helemaal over? Ik herken wel wat jij schrijft over dat je momenten veel terug kijkt naar zijn spullen en andere momenten niet. In het begin bleef ik maar naar de foto's kijken en nu is dat anders, ik pak het er af en toe weer eens bij. De dvd van de pretecho heb ik helemaal niet meer durven bekijken. Dat was kort voor hij overleden was en het ging toen al niet goed met hem, al leefde hij nog wel. Er staat wel een mooie 3d foto van hem en die zie ik natuurlijk elke dag. Ook het bezoeken van het grafje verandert wel, in het begin bleef ik er altijd best lang, ging ik er gewoon naast zitten in het gras maar nu ben ik er steeds maar heel even en ben ook regelmatig in tranen als ik daar wegloop.

Laura, wat goed dat je naar een andere gyn gaat, hopelijk hoef je niet al te lang te wachten voor je kan komen. Het mooiste zou zijn als je intussen gewoon zwanger wordt, maar het is wel frustrerend met je cyclussen. Ik hoop echt dat je ermee geholpen wordt en dat er dan snel een 3e kindje mag komen.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 09-02-2012

En wat een leuke foto's kwamen er weer voorbij, van Myrthe, Semmy en Maria. Echt mooie kindjes allemaal.

Femke, moeilijk he om zulk nieuws voor je te houden als je moeder belt, maar je wilt haar natuurlijk ook weer blij maken. Ik heb er wat langer mee gewacht, maar toen ik haar een keer aan de telefoon had en ze verdrietig was om Thomas hebben we het toch maar eerder verteld dan we eerst van plan waren. En die reacties kunnen je dan zo goed doen. Ik ben benieuwd of je weer zo misselijk gaat worden als je verwacht. Ik was deze keer zoveel minder misselijk, terwijl ik het er graag voor over had gehad, maar ik herinner me toch nog wel dat ik het destijds met 20 weken echt wel zat aan het worden was. Maar het kan per zwangerschap zo verschillen. Fijn dat het allemaal lekker gaat met werken, als ik het zo lees begin ik me wel een beetje nutteloos te vinden (bedoel het niet als verwijt ofzo hoor) en gaat het toch een heel klein beetje kriebelen om weer meer te gaan doen. Maar als ik daar ben kost het me gewoon heel veel energie en vind ik het wel best hoe het nu gaat. En als ik me nu een beetje schuldig ga voelen dat ik zo weinig werk, denk ik maar aan alle extra energie die nu naar de baby gaat en dan is dit voor mij nu het beste. Maar voor jou is het denk ik nu ook wel lekker dat dan de tijd ook wat sneller gaat misschien. Weet je al wanneer je voor een echo mag? Echt zo spannend allemaal weer en zo leuk ook. Jij had zeker ook al de meeste spulletjes gekocht? Had je ook het kamertje al klaar? Ik vond het dit keer wel raar dat ik zo weinig te doen had wat dat betreft, maar heb intussen toch al weer aardig wat kleertjes enzo erbij. Nog even en ik kan haar 3x per dag schone kleertjes aandoen zodat ze alles een keer gedragen heeft voor ze eruit groeit. Maar het is gewoon zo leuk. Hoe reageerde je vriend toen hij wel goed wakker was?

Madelief, jij weer beter maar nu Maria ziek, zo zijn jullie elkaar lekker aan het aansteken. Maar fijn dat alles verder goed met haar gaat. Lekker vooruitzicht, naar Rome. Echt zo leuk met Maria erbij.

Tam, Myrthe groeit lekker zo te lezen, al zegt me het allemaal niet zoveel hoor die getallen. Vervelend als ze last heeft of krijgt van haar oogje, maar zoals je zegt er zijn ergere dingen. En misschien is er over een tijdje niks aan de hand. Lekker weekend nu?

Devika, hoe gaat het met Shivani?

En Maria, Sabrina, Ikke hoe gaat het met jullie?

Gisteren was het precies een half jaar geleden dat Thomas is geboren, het rare is dat ik steeds moeilijker een beeld van hem kan krijgen. Ik bedoel om voor me te halen hoe hij eruit zag. Hebben jullie dat ook? Ik vind het wel verdrietig, hij was toch mijn baby, gelukkig hebben we de foto's nog enzo. Gelukkig gaat het in mijn buik nog goed, ze is lekker druk aan het trappen de hele dag door. Echt zo'n fijn gevoel, dat ze zo lekker dicht bij me is.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 09-02-2012

[ATTACH=CONFIG]8570[/ATTACH]Ik ga even proberen de 3d foto van Thomas te plaatsen.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 09-02-2012

En een van zijn zusje.

[ATTACH=CONFIG]8571[/ATTACH]


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 09-02-2012

noortje,
vond je het ergens geen gek idee dat je een half jaar na het overlijden van thomas* nu weer een kleintje in je buik hebt?
ik vond dat wel. en je verhaal is hier wel herkenbaar hoor.
dat je het steeds moeilijker vind om je voor te halen hoe hij eruit zag. het klinkt misschien gek, het is tenslotte je kind!
maar ik heb dat ook wel gehad hoor, ookal hangt er een foto in de woonkamer.
alsof het allemaal een droom is geweest.

ik moet wel zeggen dat ik alles weer terug ophaalde toen Joëlla in mijn armen lag.
heel even zag ik wesley* daar liggen. dan komt er even een koude rilling door mijn lijf... en bedenk ik me weer hoe het was.

vind je de zwangerschap anders dan bij thomas*?
qua kwaaltjes; misselijk, moe, enz enz..

devika,
ik ben zo benieuwd hoe de doop was?


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 09-02-2012

noortje,<BR>vond je het ergens geen gek idee dat je een half jaar na het overlijden van thomas* nu weer een kleintje in je buik hebt?<BR>ik vond dat wel. en je verhaal is hier wel herkenbaar hoor.<BR>dat je het steeds moeilijker vind om je voor te halen hoe hij eruit zag. het klinkt misschien gek, het is tenslotte je kind!<BR>maar ik heb dat ook wel gehad hoor, ookal hangt er een foto in de woonkamer. <BR>alsof het allemaal een droom is geweest. <BR><BR>ik moet wel zeggen dat ik alles weer terug ophaalde toen Joëlla in mijn armen lag.<BR>heel even zag ik wesley* daar liggen. dan komt er even een koude rilling door mijn lijf... en bedenk ik me weer hoe het was.<BR><BR>vind je de zwangerschap anders dan bij thomas*? <BR>qua kwaaltjes; misselijk, moe, enz enz.. <BR><BR>devika,<BR>ik ben zo benieuwd hoe de doop was?<BR><BR>


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 09-02-2012

wat is dit nou weer?

er ging iets mis sorry!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 09-02-2012

noortje,
wat een mooie foto van Thomas*. is goed gelukt in 3d.
zijn zusje daarintegen verstopt zich een beetje haha.

bij ons was dat ook. van wesley* hadden we een hele mooie 3d echo en Joëlla verstopte zich iedere keer.
ergens ben ik zo blij dat het bij wesley* wel goed ging. is toch dat beetje extra wat we nog van hem hebben.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 09-02-2012

Cyn, ja deze zwangerschap is qua kwaaltjes heel anders, veel minder misselijk, geen bloedverlies, vorige keer was ik ook vaak duizelig en nu bijna nooit, alleen wel heel erg moe en veel last van mijn buik. En het is idd een gek idee hoor, een half jaar na Thomas nu alweer over de helft van zijn zusje, alsof er niks gebeurd is.
Trouwens, de 3d echo van Thomas ging heel moeilijk, hij lag met zijn armpjes voor zijn gezichtje en hij bewoog al niet meer dus er moest heel veel moeite gedaan worden om zijn gezichtje te kunnen zien, gelukkig wel gelukt. Zijn zusje was een en al beweging, alleen deze met die armpjes ervoor vind ik zo lief. En dit was pas met 16 weken, die waar haar gezichtje op staat ziet er nog een beetje apart uit.
Fijn dat je van Wesley ook mooie 3d foto's hebt, echt heel kostbaar. Ik wil van zijn zusje ook nog een keer binnenkort 3d echo laten doen, over een paar weken ofzo dan zal het gezichtje ook wel beter te zien zijn denk ik. Nu was het nog erg naar beneden gebogen.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 09-02-2012

dat is inderdaad best vroeg toch bij 16 weken? maar wel heel speciaal om te hebben.
als ik het goed begrijp wisten jullie al dat thomas* overleden was toen de echo werd gemaakt?
is wel heel mooi dat ze toch alles hebben geprobeerd om er een mooie foto van te maken waar hij goed in beeld is.

Joëlla was bij de 3d echo niet te zien. ik ben 2x langs geweest en beide keren was d'r gezichtje verstopt achter d'r armpjes.
misschien een teken dat we bij de geboorte pas haar mooie koppie zouden zien omdat ze toch bij ons bleef.

mijn zwangerschappen waren ook zo verschillend.
bij wesley* kon ik de marrathon nog lopen op het einde, en bij Joëlla heb ik de eerste weken veel gespogen en voelde ik me totaal niet fit.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 09-02-2012

jeetje wat heftig eigenlijk dat thomas bij die echo al niet meer bewoog... wisten jullie dat toen ook al?
maar wel een mooie foto van je mannetje hoor!!

oh en nog ff een reactie over een vraag die al eerder gesteld werd, weet alleen niet meer door wie. nee het was niet bewust dat ik die posi test bij sonny niet meer heb. ik dacht toen, nou ja, ik weet nu toch dat ik zwanger ben? hoef ik heus niet te bewaren.. en met buikfotos zouden we vanaf week 25 mee gaan beginnen... zo cru dat hij met 24,6 weken geboren is dan... dus daarom ook helemaal geen buikfotos.. in het foto album van hem zit wel 1 foto dat ik nog in het ziekenhuis lig en dus nog niet bevallen ben. daar zie je onder de deken wel dat ik een dikke buik had. maar dat is alles wat we hebben..


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 09-02-2012

Op die echo leefde hij nog wel hoor, dat was met precies 24 weken. Twee dagen ervoor stopte hij met bewegen en met 24 weken en 2 dagen hadden we de echo waarbij we hoorden dat het niet goed ging met de groei, wrs is hij heel snel daarna overleden.

Laura, jammer dat je geen buikfoto's hebt van Sonny en ook jammer van die test, je gaat er ook niet vanuit dat het zo zou lopen. De 1e test van Thomas heb ik ook weggegooid, want na een paar dagen kreeg ik bloedverlies en ik dacht dat het alweer voorbij was. Later heb ik nog een test gedaan en die heb ik nog wel.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 09-02-2012

oh daar leeft ie dus nog wel.. toch fijn dat je die herinnering nog heb dan he?
wij hebben bijv ook geen 3d echo laten doen bij sonny... vonden we zonde van het geld... achteraf zo'n spijt van!!! dan hadden we nog bewegende beelden gehad... bij semmy dus ook maar wel gedaan. ook omdat we het toch wel graag wilden.. maar ook omdat we bang waren voor herhaling van de geschiedenis..


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 09-02-2012

Ik wil nu ook een 3d echo van deze baby, met dezelfde gedachte als jij. Die van Thomas had ik voor mijn verjaardag gekregen, was nog net op het nippertje. Alleen heel jammer dat hij niet meer bewoog op de dvd, alleen zag je een keer zijn mondje open gaan. Maar achteraf vond ik het het geld echt wel waard, dat hij dan toch nog levend op een foto stond.

Heb net weer lekker liggen genieten van de baby, ze was zo druk aan het bewegen. Zag mijn buik weer een paar keer bewegen, zo grappig, helemaal overgenomen door zo'n klein mensje. Op een gegeven moment bewoog ze heel zachtjes en toen ging ik tegen haar praten en ging ze weer heel druk doen.
Ga nu maar eens strijken, heb echt nog zo weinig gedaan vandaag.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 09-02-2012

groot gelijk dat je lekker geniet van die mooie momenten hoor!! laat het huis maar ff voor wat het is denk ik dan! dat wacht geduldig op je hoor..


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 09-02-2012

@ laura,
Wat fijn joh dat je zo enthousiast bent over je nieuwe job! Heerlijk!
En de foto van Sonny*. Je zeg dat het soms lijkt alsof je dat nooit mee heb gemaakt.
Ja, dat heb ik dus ook…gek is dat he…net of het te veel verdriet is om waar te zijn. Maar idd, als ik ook dan naar zijn foto kijk dan denk ik ja…je hebt echt bestaan..en dat doe je nog steeds…
Ik ben ook zo blij dat ik thuis nog de afdruk van zijn voetjes heb. Daar praat ik elke dag tegen. Niet met veel woorden, maar ik groet hem wel elke ochtend en avond. En zijn knuffel staat ook in de woonkamer…
Oh dank je voor de complimenten! Ja ze is echt een op en top meisje! Zelf in een stoere trainingsgspak zie je nog van een afstand dat ze een meisje is. Echt zooooo lief!

Oh en Semmy was bij de geboorte dus ongeveer net zo groot als dat Shivani nu is!
Jeetje! Flinke baby was hij! Haha.
En je cyclus he, die van mij was ook zo raar… de een na laatste voor ik zwanger werd duurde 50 dagen! En daarvoor was het steeds ook raar. Ook toen ik van Kaylash zwanger probeerde te raken. Maar ik had een trage schildklier waardoor mijn cyclus steeds van slag was. Misschien kun je ook daarop laten testen. En wat Femke zei, clomid helpt ook voor een goede rijping van de eitjes. Misschien toch geen gek idee om naar een andere gyno te stappen. Een die je wel serieus neemt!

@ Kersje,
Ooohhh wat een mooierd heb jij toch! Wat kijkt ie lief uit zijn oogjes! Daar word je toch spontaan verliefd op! Zo klink je ook! Ach! Nu begrijp ik waar je het al die tijd over had! Dat lekkere kroelen en knuffelen met je kindje!!!!
Ooh wacht ik zie nu een beertje! Wat mooi ja! Shivani heeft ook zo’n pakje. Hihi, een levensechte knuffelbeertje!

@ Femke,
JJAAAAAAA!!!! WAAAAAA!! JE BENT ZWANGER!!! Meid toch!!!
Gefeliciteerd!!!! Ohh wat vind ik dit fantastisch!! Heerlijk voor je meid!
Ik zie dat je 2[SUP]e[/SUP] week van oktober ben uitgerekend. Hihi, rond Shivani’s verjaardag.
Oh geniet van deze mooie tijden meid. Oh wat zul je nu soms blij en verdrietig tegelijk zijn he… ja, dat waren wij allemaal… ( nog steeds hoor). Maar ik weet uit ervaring dat een nieuwe zwangerschap je de kracht geeft om door te gaan, ondanks het verdriet van jullie zoontje…
En ja, ik weet zeker dat Collin goed zal waken over zijn brusje! Als er iets is waar onze engelstjes goed in zijn is het over hun broertjes en zusjes passen.
He en ik vind dat heel bijzonder van die paragnost! Ja, ik geloof namelijk zeker dat er meer is tussen hemel en aarde…en hij zou bij jullie langskomen? Ben benieuwd hoe dat is gegaan.
Weet je, ik heb toen Kaylash net was overleden ook bijna zo iemand ingeschakkeld…
Ik weet niet waarom ik dat uiteindelijk niet gedaan had. Kwam er niet meer van.
Op tv heb je wel eens van die paragnosten waar je een sms naartoe kunt sturen als je iets wil weten. Een paar weken voor ik zwanger raakte van Shivani stuurde ik een smsje.
Dacht er komt toch niks zinnigs uit. Uiteindelijk kwam het wel uit. Weet niet meer precies wat er in stond maar iets in de zin van dat 2011 een nieuwe toekomst zou brengen. Iets in de richting wat wees op een zwangerschap. Nou, die kwam dus wel uit paar weken later!






@ Cyn,
Ja haar doop was heel mooi. Klein en intiem thuis. Nee de haartjes mogen we niet bewaren. Die worden ritueel terug gegeven aan de aarde.
Ik dacht eerst dat het een gek gezicht zou zijn zonder haar. Maar ze is nog steeds even schattig! Met een mutsje op ziet et er zoo snoezig uit.
En wat een schattige foto van Joella en haar muis! Wat een popje! En wat een mooie lachje!!! En ze kan al vastpakken! Waw! Nee dat kan Shivani nog niet. Maar dat vind ik niet erg hoor, ik moet nl naar haar gecorrigeerde leeftijd kijken. Wel lacht en praat ze terug als je tegen haar praat. Ooh wat is dat lief! Er komen soms echt hele verhalen uit! Zo schattig om te horen!
He wat fijn dat je zelf op de kinderopvang werkt en zo zelf 1 dag bij Joella op de groep staat. Ideaal hoor zo elke dag dicht bij je kindje! Ik word jaloers hoor, haha.
Kun je haar fijn elke dag zelf voeden.

Oh Shivani had ook dinsdag prikjes. Heeft ze gelukkig goed doorstaan. Wel even huielrig maar ging later wel goed. Dit waren haar 3[SUP]e[/SUP] prikjes. Van Joella de 2[SUP]e[/SUP] las ik. Wanneer heeft zij de volgende? Shivani had de 2[SUP]e[/SUP] eerder gekregen ivm de operatie.


@ noortje,
Ik las dat je elke dag naar het grafje van Wesley gaat. Wat mooi dat je dat doet!
Vooral nu je in de zelfde weken als Wesley zit he… hoe ben je daaronder?
Ik vond die weken ook moeilijk. Bij ons was de 20 weken echo ook prachtig. Alles goed. En toch ging het 2 weken later op vakantie mis. Gewoon zomaar ineens. Bij Shivani had ik het in die weken ook moeilijk mee. Toen dacht ik ook steeds dat het zomaar ineens kon ophouden…uiteindelijk ben ik gelukkig, verdrietig en bezorg tegelijk deze zwangerschap doorgekomen. Maar ik heb er ondanks alles wel van genoten. Ik hoop zo dat jij dat ook kunt, ondanks alles.

@ Tam,
Wat een lieverdje op de slee!! Wat een popje! Ze vind het geweldig zo te zien!

@ madelief,
Wat een mooie foto’s van Maria!! Wat een heerlijk meisje is ze toch!
En ze is wat grieperig lees ik. Ooh wat naar. Vertroetel haar maar lekker, daar knapt ze vast heel snel van op. En met jou gaat et oom beter! Heerlijk!
Dank je wel voor de complimenten!!

Hier,
maandag met Shivani naar de kinderarts en chirug geweest. Kinderarts was tevreden over haar! Ze groeit mooi etc.! pas over 3 maanden wil hij haar weer zien.
De chirurg was ook tevreden. Haar wond is mooi genezen. We mogen nu door naar de volgende stap qua verzorging van haar wond. Het nieuwe gaatje is nu mooi gedroogd maar om te voorkomen dat het gaat sluiten moeten wij deze 2x p/d “dilateren”.
Dwz met een speciale staafje oprekken. Paar maanden lang totdat de kans op sluiten is verdwenen. Nou ja, prima als et moet.
er is ook bloed geprikt voor de verdere dna onderzoek. Ooh wat heeft ze gehuild! Ze was zoo aan het snikken en dikke tranen. En die zuster maar aan haar handje knijpen om meer bloed te krijgen. Ooh ik kon dat mens wel slaan!
Ze zijn nu nl bezig met een dna onderzoek van Shivani om te kijken of ze erachter kunnen komen waarom ze deze afwijkingen heeft wat ze heeft. En wat het betekend voor een volgende zwangerschap.
Meiden, ik lees dat sommige van jullie willen beginnen aan een volgende zwangerschap. Ooh tis jullie zo gegund! Dat is een ding zeker! Maar stiekem word ik er wel jaloers om hoor. We weten namelijk niet of ik wel ooit nog een keer zwanger zal/kan worden.
We hebben Kaylash verloren. Shivani heeft ook veel meegemaakt. Mijn man zeg dat hij het zo genoeg vind. Hij is ontzettend gelukkig met Shivani zegt hij en wat hem betreft blijft het bij haar. Ook omdat de geneticus vertelde dat ze willen kijken hoe groot de kans op herhaling van vacter-l is. Shivani heeft Godzijdank een milde vorm van vacter-l gehad. Maar we weten niet of een volgend kindje dat ook zou hebben en in welke mate.
Hopelijk verteld de dna onderzoek ons meer…pfff…
Maar ik ben zeker wel ontzettend blij hoor als hier meer brusjes geboren worden!

Ohja de doop van Shivani is ook weer achter de rug. Dacht eerst dat ze er gek uit zou zien zonder haar, maar valt echt mee. Ze heeft hele mooie grote ogen en lange wimpers die er nu nog meer uitkomen. Zoooo schattig! En ze draag veel mutsjes nu, echt een poppie!
Dit is mijn laatste week verlof! Ik had extra verlof aangevraagd. Die zijn ook weer voorbij. Ppfff, as maandag mijn 1[SUP]e[/SUP] werkdag…ik zie er best wel tegenop hoor meiden.
Moet er niet aan denken om Shivani heel de dag te moeten missen. Ben zoooo gewend aan mijn kleine meid. Ach, het idee dat ik haar heel de dag niet zelf kan voeden of mee knuffelen…ppfff…
Ze gaat 2 dagen naar oma, 1 dag naar tante. 1 dag ben ik thuis en 1 dag papa. Ik kijk nu al uit naar mijn mamadag! Ben elke dinsdag vrij.


Oh Shivani is wakker. Heb niet uitgebreid aan iedereen kunnen reageren. Ik kom gauw weer terug.

Dikke kus!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 09-02-2012

heeft shivani nu geen haartjes meer dan? is dat gebruikelijk voor een doop ofzo? ik heb daar dus helemaal geen verstand van... dat blijkt wel..
ik hoop voor je dat jullie het ooit nog aandurven om nog een keertje zwanger te mogen raken.. maar de tijd zal het leren. ik snap je man ook heel goed hoor..


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 09-02-2012

oh en trouwens ook wel spannend denk weer met die dna testen...wanneer gaat dat allemaal gebeuren of weet je dat nog niet?


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 09-02-2012

laura,
oh heb dat stukje even gemist over je test en foto die je niet meer hebt van de zwangerschap van Sonny*.
balen zeg! maar ja, wie verwacht dan ook zoiets.
wij hebben die van wesley* nog wel maar buikfoto's heb ik ook niet heel veel gemaakt eerlijk gezegd.
het zijn eigenlijk foto's waar ik toevallig met een zichtbare buik op sta zeg maar.

noortje,
het geeft een goed gevoel he zo'n schoppend mensje in je buik.
ik merkte wel dat ik de zwangerschap van joëlla heel vaak met mijn hand op mijn buik lag.
doe jij dat ook?

devika,
je bent er weer! fijn om te horen dat de doop mooi was.
doe die kleine meid maar lekker een mutsje op hoor, de haartjes zullen snel genoeg aangroeien.
ja, toevallig moest joella ook naar het bureautje dinsdag. dit waren de 2e prikken. nu moet ze begin maart pas weer.

fijn dat je even 3 maanden af bent van de kinderarts. is toch weer een ziekenhuis bezoek minder.
ik zie dat je elke dag het gaatje wat moet oprekken. heeft ze daar veel pijn van?
och, en dan zo'n trut die je kind marteld voor een beetje bloed! zo zielig voor die kleine meid!

ik lees over dat dna onderzoek. ik ben wel heel benieuwd.
hoop natuurlijk dat er geen kans is op herhaling bij een mogelijk volgende zwangerschap.
ik zie dat je een beetje "jaloers" bent op de meiden die voor een brusje willen gaan.
als alles er positief uitziet na dat dna onderzoek, zou je dan al willen gaan voor een brusje of pas over een paar jaar?
ik snap natuurlijk de reactie van je man ook hoor. het is niet niks wat jullie met kaylash en shivani hebben meegemaakt. wie weet meid..

ha, toevallig begin ik maandag ook weer met werken. de tijd is snel voorbij gegaan he?
wel fijn dat shivani naar oma kan en dat ze niet naar de kinderopvang moet. jij ziet al helemaal uit naar de dinsdagen hahaha.


mijn lieve, lieve kleine schat - lein1979 - 09-02-2012

***Breek even in***
@Noortje: wat een mooie foto's van je kleintjes. Fijn dat je zo'n mooie herinnering hebt aan Thomas*. En dan nu het kleine wondertje in je buik...ontzettend mooi.

liefs Lein


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 10-02-2012

Even verder lezen en reageren!

@ Cyn,
Wat mooi wat je zei, dat je het gevoel had dat Wesley* bij zijn zusje in het ziekenhuis was als jij naar huis ging! Dat gevoel had ik dus ook toen Shivani 5 weken in het zh lag. Ergens voelde ik dat haar broer er altijd bij was. Ook met haar operatie. Die avond ervoor heb ik met mijn beide kindjes gesproken. En gevraagd of Kaylash bij haar wilde zijn gedurende de operatie. Wij konden er niet bij zijn, hij tenminste wel…

En Joëlla is in het grote bad geweest! Wat heerlijk! Ik durf dat nog niet joh. In het zh zeiden ze dat ik ook al met haar onder de douche mag. Maar ook dat heb ik nog niet geprobeerd. Ik gebruik nog steeds het babybadje. En die vind ze tot nu toe heerlijk!
He en wat is ze heerlijk gegroeid! Shivani is nu 4250 gr en 56 cm.
He en wat vaag dat die vrouw begon over de heupjes van Joëlla. Waarom zegt ze er niet bij waarom ze dat denkt? Irritant is dat he! Hopelijk is er verder niks aan de hand. En idd als de fysio naar gekeken heeft en niks eerder gezegd heeft dan zou ik me niet al te veel zorgen om maken,
Hoe is het nu trouwens met haar hoofdje?
Ppfff, laats bij de cb. Volgens de arts heeft Shivani ook een platte zijde! Ze moet meer op de linkerkant liggen. Rechts is idd wat platter. Ppfff, heel stom, ik heb het zelf niet doorgehad. Misschien omdat ik haar vaak van voren benader. Nu haar hoofdje kaal is zie je idd dat de ene kant wat platter is. Ik baal hier zo van want in het zh is ze door zoveel mensen bekeken en haar hoofdomtrek is zo vaak gemeten en niemand die tegen mij zegt dat het idd wat platter is. Maar goed, ik leg haar nu alleen maar op de andere zij te liggen. Hopelijk trekt et dan wat bij.

He en wat naar dat Joëlla zo moest overgeven! Was ze dan toch een beetje van slag van de prikjes? Maar daarna wel lekker lang doorgeslapen lees ik. Mooi zo!

Oh en het gaatje oprekken. Nee daar heeft ze gelukkig geen pijn van. Wel vind ze het niet leuk. Staafje is van plastic. Die moeten we er 5 min. Inhouden. Vind ze niet leuk, ze is dan echt 5 min continu aan het huilen. Zo zielig! Ik kan dan echt met haar mee janken. Wat doe ik haar aan denk ik dan. maar tis voor haar eingen bestwil. En tis tijdelijk. En na de 5 min is ze weer aan het lachen net of er niks aan de hand is.
He en wat naar dat die vrouw nu ineens vlekjes bij Joëlla zag. Pfff, lijkt net of ze dingen zoekt! Hopelijk is daar niks mis mee hoor! Volgende x fff aan de arts laten zien en dan heb je dat ook weer gehad!

Mmhh, ja ik zou best voor een brusje willen gaan. Maar niet nu, als Shivani 2 is ofzo. Wil nu eerst volop van haar kunnen genieten. En kijken of mijn man tegen die tijd van gedachte is veranderd. Zo niet dan ben ik iig blij en dankbaar dat wij Shivani hebben.
En jullie? Denken jullie al aan een brusje?

@ Tam,
Ooh ik vind haar toch zo’n poppie op die slee! Waar heb je haar gekocht???
Mijn man zegt altijd dat hij Shivani bij Fisher price heeft gekocht. Haha.
Niks kocht zeg ik dan, alles dankzij mama, haha.
En ze wordt al bijna 1 jaar he! Ben je al bezig met haar 1[SUP]e[/SUP] verjaardag?
He en wat een onzekerheid over haar ogen. Oh jee kan me voorstellen dat je toch een beetje zorgen maakt. Ik hoop zo dat het tzt recht trekt zoals de arts zei.
En anders wordt ze door verwezen. Ja, dan ben je blij dat je in nederland woont en dat zoiets hier goed te verhelpen is. Idd, je leert relativeren he..
Dat is wat mij ook al die tijd op de been gehouden heeft! Je gaat door een hel maar weet je toch erdoor heen te slaan. Want er zijn ergere dingen! Of we hebben erger meegemaakt. Niks is erger dan de dood van je kindje. En valt alles erom heen wel te relativeren.


@ femke,
He ik las dat je het aan je moeder verteld heb! Oh wat heerlijk dat je dat met haar zo kunt delen! De rest van de familie weet het nog niet?
Zo te lezen heb je een hele hechte band met je moeder. Fijn is dat he! Ik herken dat. Ik had destijds ook echt de drang om het aan mijn moeder te vertellen. Uiteindelijk hebben we het toch tot 131 weken voor ons gehouden. Ook omdat de echo’s een beetje onduidelijk was. Bij de 1[SUP]e[/SUP] echo dachten ze aan een 3—ling. Bij de 2[SUP]e[/SUP] een 4-ling. En bij de 3[SUP]e[/SUP] werd pas duidelijk dat er echt maar 1 zat!
Mijn ouders en broer en zussen wonen heel ver ( zijn in rotterdam, ik in groningen)
Daarom hebben we het ook niet meteen verteld, bang dat ze zich zorgen zouden maken.
He en straks vakantie Rome! Heerlijk vooruit zicht zo!

@ Madelief,
Ik las dat jij een avondje alleen had! Lekker hoor! Mis je Maria dan niet?
Maar die heeft het zo te lezen heerlijk naar haar zin gehad! geef je nog steeds bv? En bijvoeden? Shivani krijgt alleen nog bv. (7x waarvan 4x via de fles met een beetje nenatal ( = prematuur voeding) erdoorheen )
En jullie ook trip naar Rome. Gaat Maria ook mee? Ja toch! Heerlijk lijkt me dat zo op vakantie met je kindje! Ooohh wat heb ik toch zin in vakantie! Ja echt!
Wij zijn anderhalf jaar niet buiten nederland geweest. Ik kijk nu echt zo uit naar ons eerste vakantie als gezinnetje. Maar dat wordt em nu even nog niet. denk over een paar maandjes. Voor nu houden we het bij weekeindjes weg naar o.a. mijn ouders en zussen. Ook gezellig hoor.
He en wat naar dat Maria zichzelf steeds wakker hoest. En je voed nu ook weer savonds. Ja, vermoeiend is dat he…
Toen Shivani midden in de nacht nog gevoed moest worden legde ik haar soms bij ons in bed als ik moe was. Als ze dan gevoed moet worden hoefde ik mijn bed niet uit. Net voordat ze wakker werd ging voeden en zo sliepen wij beide door. Echt heerlijk zo.
En ooh wat fijn dat ze zooveel baad heeft bij de fysio! En ze geeft al kusjes! Waw! Oh ik zie het al voor me hoe je daar zoo van geniet!
He en gefeliciteerd met je examen! Geweldig zulke goede cijfers! Wat fijn joh dat je dat zo mooi kunt combineren met het moederschap!
En wat een poppetje is ze toch op de foto’s!! wat een heerlijke lachje!!!


@ Laura,
Weet je al iets meer over je doorverwijzing naar amc? Ik kan me voorstellen dat je heel onzeker wordt van deze situatie. Ik was destijds ook bang dat het nooit meer zou lukken. Maar meid het komt zeker goed! Ik denk zelf dat je cyclus van slag is. Ik ben er geweest!
Hopelijk zijn jullie gauw aan de beurt in het zh en weten ze wat er aan de hand is. En je hebt eerder bewezen dat je het kunt! Dit duurt nu lang maar komt zeker goed! Ik heb er vertrouwen in!
Oh je vroeg over de doop. Ja, bij de hindoestaandse versie van de doop wordt het kindje kaalgeschoren. Na de geboorte verliest een baby zijn huidje in de vorm van vervellen. Ook de nageltjes groeien en vallen af. De haartjes vallen tzt ook af maar duurt natuurlijk heel lang. Daarom wordt die kaalgeschoren. Zo heeft de baby alles kwijt waar die mee is geboren uit de moederbuik. De baby is dan herboren en rein en gaat een volgende fase in het leven tegemoet.
Ooh wat een stoere bink in de sneeuw!!!!! Mooie mannetje heb je hoor!
Oh en die dna test waren ze al mee bezig. Ze hadden meer bloed nodig voor de laatste deel. Pfff… wij houden ons daar eigenlijk niet meer mee bezig. Ik hoor het wel…
Mijn man was wel heel boos dat ze nog een keer bloed wilden aftappen bij Shivani. Hij hij had er spijt van dat we toestemming hadden gegeven voor de dna onderzoek. Want ze wordt zo vaak geprikt. Voor hem hoeft et niet meer. Shivani is zoals ze is en daar heeft ie vrede mee. Maar goed, de onderzoek is al aan de gang, zonde om die nu halverwegen te kappen.