Zwanger Worden .NU forum [Archief]
mijn lieve, lieve kleine schat - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Complicaties (https://archief.zwangerworden.nu/forum-8.html)
+--- Forum: Sterrenhemel (https://archief.zwangerworden.nu/forum-34.html)
+--- Topic: mijn lieve, lieve kleine schat (/thread-4402.html)



mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 03-04-2012

Lieve meiden, even gauw een update: vandaag tweede echo gehad en een kloppend hartje gezien, jippie! We zijn zo blij! Meting op 7 weken 2 dagen, uitgerekend op 18 november. Maar dat kan nog veranderen, want het is nu nog zo klein dat een meetfoutje snel gemaakt is.

Laura, leuke namen! Moet wel lachen, je bent echt een open boek. Hoe voel je je? Nog een weekje tot de echo he? Tel je de dagen af? Heb je het de omgeving eigenlijk al verteld, gezien het open boek zijn?

Tam, drukke tijd ook voor jou? Lijkt me moeilijk voor je om te lezen dat er nu alweer 3 zwanger zijn, terwijl je zelf ook graag zou willen. Ik hoop dat je man snel er ook weer voor durft te gaan, meid. Het is gezien jullie kansen natuurlijk geen licht besluit. Ik vind jullie heel dapper en sterk en gun jullie nog een gezond kind!

Liefs voor alle meiden,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 03-04-2012

Hey lieve meiden,

Ikke, dikke knuffel voor jou, ik begrijp je. Ik hou je gelukkig nog wel in de gaten op fb :-D.

Kersje, ik had je stiekem al gefeliciteerd maar doe het nog een keer, gefeliciteerd met je prachtige echo!!! :mrgreen: ben echt superblij dat er een mooi hartje te zien was. Ik kon na de echo vorige week echt goed fantaseren over dat kleine mensje in mijn buik, na zo'n echo kan je dat gewoon beter visualiseren.
En wat zeg je dat toch raak over Tam, je verwoord wat ik ook tegen haar wil zeggen. Ik hoop ook dat ze snel aansluit.

Noortje, lukt het een beetje met die ctg nu?

Ik heb niet verder teruggelezen....alle andere meiden, take care!

liefs,
Maria x


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 03-04-2012

@ Tam,
Ik las dat jullie ook voor een brusje zouden willen gaan maar je durft niet…
Ppfff, frustrerend is dat he dat je weet dat er iets kan zijn…
Ik word soms ook zo verdrietig van die gedachte. Zou zo graag nog een x zwanger willen worden.
Maar goed, dan denk ik ook weer, we hebben tenminste nu een mooie gezonde dochter. Er zijn mensen die helemaal niets hebben.
En wat een lief gezicht, Myrthe die danst met haar handjes in de lucht! Zo schattig he!
Hoe was de herdenkingsdienst bij de boom van Britt*?
Ooh en dat van dat meisje in jullie dorp. Vreselijk! De rillingen lopen hier over mijn rug!
Mijn hemel, wat een hel voor die ouders….


@ Rennie,
Vandaag moest je naar de gyno toch? Hoe is het gegaan.
Je bent nu emotioneler zeg je. Omdat het echte besef los komt…
Ooh meid, dat blijft heel lang…ik weet nog dat ik elke dag huilde…tot ik weer zwanger raakte…toen werd het iets minder…en kreeg het verdriet stukje bij beetje een plek…
Maar echt weg gaan het nooit….gelukkig ook maar…ik ben juist blij dat ik nu nog kan huilen om mijn Kaylash….dat is het enig wat ik kan doen.
Ik was laats op een crematie en moest zo huilen. En ik besefde dat ik niet huilde om degene die was overleden maar om mijn Kaylash. dat ik hem miste en hoe deze crematie mij aan hem deed denken…
Je bent net weer ongi geworden. Raar he… maar wel heel fijn dat je lichaam het weer doet! Nieuwe ronde, nieuwe kansen, zo moet denken. Ik hoop zoooo ontzettend voor je dat het deze ronde raak is!


@Cyn,
Dus tegen jou zeiden ze op het cb dat Joella ook niet zou volgen met haar oogjes? Tegen ons dus ook. Ik kan daar zo boos om worden! Echt totale onzin! Eenmaal thuis volgde ze ons tot in elke hoek van de kamer! Bij het cb is het een momentopname.
Wat een lieve foto in het lentezonnetje! Aahhhh! Zo schattig met haar hoedje!
Haha, Shivani heeft ook lekkere spekpootjes! Zoo heerlijk!
Ze wordt een lekkere chubbykindje die veel van haar kleertjes ook niet meer past.
Heerlijk!
Ooh wat ik ben ik toch zoo blij met haar! Ik vind het zo heerlijk dat ze een meisje is. Niet dat het geslach mij wat uitmaakt, een zoontje was net zo welkom geweest.
Maar ik weet voor nu niet wat het is om “echt” een jongen te hebben maar wel een meisje en dat is zo fijn. Ik kan zo heerlijk tutten met haar. Hihi, mijn levensechte babyborn popje, haha. Jurkjes, strikjes, schoentjes, haartjes kammen, geweldig!

@ Kersje,
Zwangere mama! Hoe is het!
Je kleine ventje zegt papa! Waw!
He dat heb ik dus ook, ik denk echt dat Shivani iets van mama zegt als ze huilt. Lijkt er echt heel erg op!
Wanneer is je volgende echo?
Oh ik lees dat die vandaag was. Een mooi kloppend hartje jeee!
Je bent net zo lang zwanger als dat ik vorig jaar was, hihi. ( was ook in nov, uitgerekend)


@ Madelief,
Hoe is het meid? Wat een schatje is die Maria toch!
Wat een heerlijke foto weer van laats. ( had daar volgens mij wel al op gereageerd).
Gaat het slapen nu beter? Moet je nog vaker uit in de nacht? Hier soms wel soms niet.
De ene keer slaapt ze 5 a 6 uurtjes door en soms ook 7 of 8 uurtjes!

@ ikke,
He meid wat jammer dat je afscheid neemt hier…
Maar kan me voorstellen dat je nu weinig tijd heb. Jij ook bedankt voor de mooie gesprekken en alles wat we hier gedeeld hebben. Geniet van je mooie kostbare gezinnetje en wie weet tot een volgende keer! Dikke knuffel!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 03-04-2012

@ Maria,
Waaat??? Jij ook zwanger! Meid wat fantastisch! Gefeliciteerd!!! Oh wat ben ik blij voor je meid! Ik weet hoe graag jullie voor een brusje wilden gaan!
3 meiden samen uitgerekend in november! Waw!
Misselijk enz?
Hoe is het op je werk trouwens? Ben je nog 4 dagen aan de slag geweest of niet?
Ooohh! Matilda die 12.5 uur slaapt??? Wow! Shivani slaapt heel soms 8 uurtjes door. Maar meestal 5 of 6 uurtjes.
Oh en jij en Matilda hebben dat ook wat Shivani heeft met haar oogjes?
Gelukkig dat het normaal is! Daar ga ik ook van uit! Shivani ziet heel scherp en heel ver. Ze ziet mij al van heel ver aankomen en gaat dan lachen. Mijn broertje speelde laats kiekeboe met haar. En bewoog steeds van links naar recht. Ze bleef hem ononderbroken volgen! Nou, dat zegt mij meer dan genoeg!

@ Laura,
Ik lees dat je denkt dat je een meisje draagt? Haha. En verschil in zwangerschap hoeft niet meteen verschil in het geslacht te betekenen he. Mijn beide zwangerschappen leken op elkaar. ( iig tot de 22 weken) en toch kreeg ik nu een dochter.
Ach, zolang het maar een gezond lief klein bengeltje wordt he!
Vind zo fijn dat je nu lekker onbezorgd geniet! Hou dat vol meid! Het zit zeker goed!
Wanneer is de 1[SUP]e[/SUP] echo? He en wat goed dat je meedoet met mvm! Heb ik ook gedaan. En dat gaf zo’n goed gevoel dat je ook iets voor een ander kunt doen!
Ik heb er een mooie boek, armband in fluwelen zakje en een paarse luiertas aan overgehouden. Mooi toch!

@ noortje,
Je vroeg of Shivani haar haartjes zijn gegroeid. Ja hoor! Nog even en we kunnen weer staartjes binden! Hihi.
Ik lees dat de ctg app thuis is aangesloten. Wat fijn meid!
En oh meid wat schiet je al op! Over 8 weken zou jullie kleine meid al geboren kunnen worden!
Wat fijn dat jullie Thomas ook willen noemen in het geboorte kaartje van zijn zusje.
Hebben wij ook gedaan. Ik vond dat zoo mooi!
Cyn en ik hadden heel toevallig hetzelfde gedichtje. ( zie mijn topic van Kaylash)
Et gedichtje kwam van Kaylash voor zijn zusje. En verderop hebben we hem ook genoemd. Ik had er ook een blauwe sterretje in geplakt. Het geboorte kaartje van Shivani heeft veel mensen doen stilstaan. Vond ik heel mooi.

Sabrina, Femke en Elies, hoe gaat het met jullie? dikke knuffel!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 03-04-2012

hier,
Vandaag lekker een dagje thuis met Shivani.
Vorige week de afspraak gehad bij de uroloog. Moesten er eerst 3 kwartier op wachten. Pfff.
Werd een echo van haar blaas gemaakt. Volgens mij niks bijzonders te zien. Kans bestaat wel dat haar blaas iets gespierd is waardoor er urine terug loopt en zo in haar nieren terecht komt. Dit kan een blaasontsteking/infectie veroorzaken. Binnenkort moet ze weer een foto van haar blaas krijgen. Mocht er idd iets zijn dan zou ze 3 dagen antibiotica moeten slikken om infectie/ontsteking te voorkomen.
Pfff, ben et zo zat. Ik geloof er nl helemaal niks van! Ze heeft nooit een blaasontsteking gehad, waarom zou dat nu ineens wel moeten? maar tis dus puur uit voorzorg. Iets gespierde blaas kan nl voorkomen bij de aandoening wat zij heeft.
Ik ken mijn dochter beter dan wie dan ook. Over het algemeen ben ik best optimistisch maar als ik dan in zo’n dokters kamer zit en die verteld allerlei dingen die ze zou kunnen hebben word ik daar toch wel bang van hoor…ppfff…gelukkig is mijn man het met mij eens.
Ooh meiden, hij is zo’n ontzettende lieve en goede zorgzame vader voor shivani.
Hij gaat echt altijd mee naar het ziekenhuis of consultatie bureau. Zelfs onder werktijden. Het is zo fijn dat we dit samen kunnen doen anders zou ik het echt niet kunnen.
Vandaag zou ik met Shivani naar het cb moeten gaan maar omdat haar papa een paar dagen weg is voor het werk heeft ie die afspraak van het cb verzet tot hij terug is.
Lief he!

Het dilateren gaat nu een stuk beter. Ze heeft de vorige keer maar 1 dag pijn gehad. Nu huilt ze nog steeds elke keer, maar niet van de pijn. Meer omdat ze het vervelend vind. Als we haar afleiden met een speeltje is ze dan ook stil. En als de 5 min ( ja zolang moet het staafje erin blijven, potverdorie!) om zijn is ze helemaal stil.

Meiden ik heb de laatste paar dagen echt dat mijn maag bijna omdraait en of er een steek door mijn hart gaat tijdens het dilateren.
Op tv zie/hoor je nu veel over die omtreden zaak over misbruikte kindertjes. Ik kan echt janken als denk aan wat voor een leed die kindjes zijn aangedaan. En hun ouders.
Steeds als ik aan het dilateren ben moet ik daaraan denken. Zo huilden die kindjes dus ook maar nog erger. Ik ben er de afgelopen dagen zo mee bezig dat ik er afgelopen nacht van gedroomd heb. Zo verschrikkelijk! Bah!!
Ohh wat zou ik die vent graag wat willen aandoen!

zo mijn kleine meid wordt wakker. lekker geslapen van 18.00 tot 21.30.
nu flesje geven en gauw samen in bed kruipen.

welterusten voor straks!
xxxx


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 03-04-2012

Ik reageer alleen ff op Kersje der vraag nu want ik zit op mijn. Morgen denk op mijn laptop en dat reageert een stuk makkelijker!
Ja ik ben idd een open boek en ja de familie en vrienden weten het allemaal! Ook sommige ex collega's weten het en mijn manager ook! Sinds maandag dan. En dat betekent meteen dat ik nu al weet dat mijn contract in aug niet verlengt gaat worden maar dat had evengoed niet gebeurd zodra ze zouden horen dat ik zwanger ben dus heb er geen spijt van dat ik dit al gemeld heb! Dan maar lekker fulltime mama!
En nee ik ben ng helemaal niet zo aan het aftellen. Volgende week donderdag hebben we se echo! Ben uiteraard wel heel benieuwd maar ben er gelukkig niet al te veel mee bezig! Het wordt vanzelf 12 april denk ik dan! Al denk ik dat ik twee dagen van tevoren misschien wel wat zenuwachtig zal worden hoor.

Morgen ofzo reageer ik uitgebreid meiden!

Ikke jammer dat je weg gaat maar snap het lieverd!! Ik zie je nog wel op Hyves heel soms voorbij komen. Heb je ook fb? Voeg me toe!! Laura de pagter-mouthaan!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 04-04-2012

Kersje, gefeliciteerd met je goede echo!! Heb aan je gedacht gisteren, hoopte er zo op dat het hartje zou kloppen. En 18 november uitgerekend, ik was de 14e uitgerekend en hoopte stiekem dat hij de 18e zou komen want die dag zouden mijn man en ik 3 jaar samen zijn..

Ikke, jammer dat je weggaat hier.

Rennie, hoe was het gisteren? Ik hoop dat je geen nare dingen te horen hebt gekregen en dat er niks in de weg staat voor een nieuwe zwangerschap.

Maria, het lukt niet altijd even goed met het ctg. Vanochtend tot 3x toe opnieuw begonnen omdat ze steeds weer verdween en ik haar niet terug kon vinden. Ik geloof niet dat ze het leuk vindt en dat laat ze nu al goed merken. Af en toe een flinke schop ertegen. Dat belooft wat, zei vanochtend nog tegen m'n man, als ze daar maar geen gewoonte van maakt, om zich heen schoppen als iets haar niet bevalt. Maar goed, uiteindelijk met wat geduld is het toch gelukt en heeft ze een half uur op dezelfde plek gelegen, nu weer wachten op uitslag maar denk dat het wel goed was.

Laura, leuke namen hebben jullie, de naam die wij hebben hou ik lekker nog geheim. En je contract wordt niet verlengd omdat je zwanger bent? Het mijne ook niet, want ik wilde perse een dag minder gaan werken en dat ging niet. Dus blijf ik ook lekker thuis bij de kleine (ik word toch steeds een beetje positiever, dat ze echt bij ons gaat blijven...).

Devika, leuk je kan alweer bijna staartjes maken! Echt vervelend al die ziekenhuisbezoekjes zeg. En dat dilateren, hoe lang moet je dat nog blijven doen? Lijkt me ook vervelend voor haar, kan me wel voorstellen dat je dan aan die misbruikte kinderen moet denken. Wat bezielt sommige mensen toch.

We hebben maandag bij de drukker boeken gehaald met geboortekaartjes, toch wel heel leuk om daar nu mee bezig te zijn. Wie het leuk vindt om een kaartje te krijgen, stuur maar een adres via pb.
Gisteren de bloeduitslag binnengekregen, ze is ook negatief. Dus geen problemen meer te verwachten met bloedarmoede. Ben erg opgelucht, al moest ik wel denken als zij maar later niet dezelfde problemen krijgt, ze is tenslotte ook rhesus neg..


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 04-04-2012

zo nou hier ben ik dan.. op de laptop!!

kersje, heel ego heb ik gister gereageerd... ik heb niet eens wat gezegd over de goede echo die jullie hadden!! wat super goed meis!!! ben heel blij voor je!! nu wij nog! heb jij het al aan mensen verteld?

devika, oh meisje, ik kan me zo goed voorstellen dat je veel aan die zaak moet denken van de misbruikte kindjes... het is afschuwelijk en jij wordt er op een bepaalde manier mee geconfronteerd! heftig lieverd! gelukkig gaat het goed met shivani en idd jij kent je meisje het beste hoor! en wat goed om te horen dat je mannetje zo een goede vader is! blij om te horen dat het dus goed gaat aan jullie kant!
hier een papa die nog nooit mee geweest is naar cb en vele echo's heb ik alleen gedaan. alleen de eerste en de 20 weken echo is hij bij geweest. en dan die echo waar ze extra naar zijn niertje gingen kijken. verder alles alleen moeten doen hier. mijn mama ging wel braaf elke week met me mee hoor.
maar zijn werk laat het gewoon niet toe..

noortje, goed om te horen dat je steeds meer vertrouwen krijgt dat je kleine meid lekker bij je blijft!! tuurlijk blijft deze kleine wel!! ik heb er ook alle vertrouwen in meis. je ben al weer 29 weken!! jemig wat gaat de tijd hard!! nog maar 11 weken te gaan!! en logisch dat je de naam nog lekker voor je houdt! ik heb dit bij semmy ook gedaan maar het interesseert me niet meer... erg he? uiteindelijk komen jullie de naam toch te weten denk ik dan.

hoe is het met alle andere dames?


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 04-04-2012

Lieve meiden!

Even kort berichtje, ik hoop vanavond of morgen meer tijd te vinden. Kersje, wat een fijn nieuws! Een kloppend hartje! Gefeliciteerd!

Rennie, ik ben heel erg benieuwd hoe het gisteren was!

Ikke, jammer, maar begrijpelijk! Ik wens je veel geluk met je mooie kindjes en spiek af en toe op Hyves!

Hier wel ok, maar allemaal wat ziekig.tot snel, dan lees ik ook de andere verhalen!

X


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 05-04-2012

Lieve meiden,

Heb weinig tijd meer gehad om te reageren.
Mijn mannetje komt vandaag lekker thuis. morgen samen een vrije dag en dan lekker lang weekeind! moet woensdag weer aan het werk, heerlijk!!!
Ik wens jullie alvast een hele fijne paasweekeind toe!
Geniet ervan!
Gaan jullie nog wat leuks doen? Ik vier voor het eerst mijn verjaardag als mama!!!
Heb er echt zin in! Zaterdag uiteten met mijn familie en schoonfamilie.
En ja, Shivani gaat ook mee. En zondag lekker samen met haar eitjes zoeken in de tuin.


Fijne dagen meiden!
Hele dikke knuffel!
xxx-
Devika en Shivani


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 05-04-2012

Zo, ik zit!

Devika, wat bijzonder, jouw eerste verjaardag als mama van Shivani! En je man weer terug, gezellig lang weekend voor jullie. Geniet ervan.

En ik lees dat je zo heerlijk kan tutten met Shivani! herkenbaar, ik vind het super leuk om haar mooie jurkjes enzo aan te doen. Je vraagt of het slapen beter gaat. Het inslapen gaat veel beter. Ze gaat vaak slapen zonder te huilen en wordt ook lachend wakker. Dus overdag is er weinig gehuil en nu ligt ze er bijvoorbeeld ook al in. Maar ze komt dan nog tussen elf en twaalf en dan 1 of 2 keer in de nacht. Dat is nog hetzelfde. Hopen dat dat ook een keer over gaat!

Ik ben zo blij voor je dat je man zo'n lieve papa is! Daar wordt je vast super blij van! Hij steunt je bij alle bezoeken, dat is super! En ik wil je nogmaals zeggen dat ik je echt een topmama vindt! Je slaat je maar mooi door alle medische tegenslagen heen! En dat dilateren, ook dat vind ik heel knap. Je moet het doen voor haar, maar het gaat totaal tegen je gevoel in! Je wilt je kindje geen pijn doen!

Noortje, jullie hebben de naam dus al lang! Wij hadden dat ook, al bij de eerste zwangerschap. En dan is het best gek die naam uiteindelijk uit te gaan spreken! Die is er dan al zo lang in je hoofd. Maar het is hier heel goed bevallen! En het geboortekaartje. Op die van ons stond het volgende:
Heel soms...
Valt er een engeltje op aarde
Sommigen blijven maar even
Anderen voor het leven!

En ik lees over de stevige schoppen van jullie dame! Herkenbaar! En als het net zo is als bij ons, dan komt er een pittige dame uit!

Tam, nieuwe auto leuk! bevalt die? En leuk dat je was wezen winkelen. Voor jezelf of voor Myrthe? Ik merk dat ik vooral veel voor de kleine dame koop en weinig voor mezelf!

Laura, haha, je bent ook zo lekker open! De namen weten jullie dus al voor een meid! Jongen nog een beetje open. Leuk! Oh, wat zul jij aan het aftellen zijn naar volgende week! hoe voel je je? En je werkgever weet het dus al en daardoor weet je dat je na je verlof fulltime voor je kids gaat zorgen! leuk voor je toch? Dat zal genieten worden! Heb trouwens heel erg het gevoel dat jij een meisje gaat krijgen! Weet niet waarom.

Maria, hoe is het met jou? En je bent natuurlijk net meer gaan werken zat ik me te bedenken. trek je dat nu? En ga je dat zou houden met 2 kids?

Rennie, ik ben zo benieuwd hoe het was....

Even kort hoe het hier is, want er loopt een bad vol en daar ga ik deze keer in liggen! Het gaat hier goed! Maria is echt super vrolijk, maar zo pittig! Ze is echt geen moment rustig. Is de hele dag druk met kruipen, rollen, spelen, rondkijken. De momenten dat ze even lekker bij je hangt zijn zo zeldzaam. Ze laat ook heel duidelijk merken als ze iets niet wil. En haar ontwikkeling gaat dus super. En dat had ik jullie nog niet verteld, maar ik had laatst een naar moment op het CB. Ik was daar toen ze 6 maanden was voor afspraak met de arts. Toen zeiden ze dat de grootte van haar hoofd wat aan de kleine kant is. Onder het middelste lijntje, boven het onderste. Dus binnen normaal zou je zeggen. Dus ik vroeg: wat betekend dat dan. Nou, als het erg achterblijft kan het zijn dat haar hersenen niet goed groeien. Oh, en wat merk je daar dan van? Nou, dat haar ontwikkeling achter zou lopen. Dus ik: maar u zei net dat ze maanden voorloopt met rollen, kruipen ed? Ja, dat klopt, dus ik denk niet dat het een probleem is. VERTEL HET ME DAN NIET!!!! ZE ZIT BINNEN DE LIJNTJES. U ZEGT ZELF DAT ZE VOORLOOPT, WAT ZIT JE DAN TE MIEPEN! maar goed, dan kom je thuis en ga je zitten malen. Ik iedereen vragen. Nee, ze heeft geen groot hoofd, maar mooi in verhouding tot haar slanke lijfje. Tja, dat zie ik ook. En ik zie een meisje van net 6 maanden wat super ver is. Dus rationeel weet ik dat het gezeur is. Maar ik pieker er dan toch over....

Verder voel ik me wel OK. Ik merk dat ik er steeds meer de balen van begin te krijgen dat ik nog steeds niet ongesteld ben. Ik wil toch graag wat zicht op mijn cyclus. Ik wil ook weer kansen voor ons! Een zwangerschap mag nog even wachten, maar ik ben bang dat het lang gaat duren en als mijn ongi dan zo lang wegblijft helpt dat ook niet mee.... En als ik dan hier lees over 2e kindjes dan hoop ik van harte dat voordat jullie bevallen zijn, ik het stokje weer over kan nemen! Maar ik weet ook dat die kansen heel erg klein zijn. Voor mezelf heb ik wel een grens. Als we in ons nieuwe huis wonen en ik ben dan nog niet zwanger, dan gaan we weer naar het ziekenhuis. En oh, wat hoop ik dat dat niet nodig zal zijn. Dat we nogmaals een wonder mogen ontvangen!

Verder loopt studie lekker en ga ik 1 dag in de week op mijn neefje passen! vandaag was hij er ook. Hij en Maria zijn echt super lief voor elkaar. het is druk, maar leuk. Dan gaat Maria ook 1 dag per week naar mijn zusje, zodat ik tijd heb voor studie. Toch wel fijn! Ondanks dat ik onwijs geniet van haar, is het lastig om te studeren als ze wakker is. En ze is steeds meer wakker!

Nou lieve meiden, pas goed op jullie zelf, jullie ukkies en de minibeebjes in jullie buiken!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 05-04-2012

ikke; een dikke knuffel voor jou...
kersje; dank je wel voor jullie lieve woorden. En wat mooi dat je weer een goede echo
hebt gehad. Bijna niet te geloven dat 2012 weer een kindje geboren wordt. Geweldig.
devika; de dienst van de boom was lang...maar emotioneel. Ik merk wel dat ik er sterker
in sta en de mooie herinneringen ook veel boven komen. Wat fijn dat je man zo'n lieve papa is.
Natuurlijk had je dat wel verwacht, maar nu zie je het ook. Ik herken dat erg met de mijne.
Hij is een echte papa=papa. Misschien ook wel door alles wat we meemaken dat ze er extra van genieten.
Wat klinkt dat toch heftig dat dilateren. Dat lijkt me zo moeilijk elke keer. Maar jullie doen dat goed.
oh, en alvast gefeliciteerd! Hieperdepiep. Bijzonder.

noortje; kom je er wat aan uit met de kaartjes?
laura; balen van je baan. Maar je bent zo'n heerlijk open mens. Zo positief. Je neemt het zoals het komt.
Echt knap van je. En deze week hoop ik zeker te lezen van een mooie echo. Komt goed.
madelief; de nieuwe auto bevalt hoor, maar het is een nieuwere versie van diegene die we hadden dus niet zo
heel veel anders. Shoppen was vooral voor myrthe, maar heb zelf ook wat. DAt was wel echt nodig hoor, want
ik had al lang niks nieuws meer. En laat dat gezeur maar echter je. Jullie meid doet echt dingen die myrthe nog
niet deed hoor. zE loopt idd voor en is volgens mij een pittige tante. Dan moet je niet naar schematjes kijken.
En je cycly komt wel. Heb vertrouwen. 9 mnd op en 9 mnd af zeggen ze wel eens toch?
En wonderen bestaan....dat weet je zelf. Gek he! Dat ik dat tegen een ander wel kan zeggen en tegen mezelf niet.
hier; vandaag weer 1,5 uur bij de tandarts. Nu hopen dat het gepruts van mijn vorige tandarts verholpen is en ik
er even tegen aan kan. Verder alles goed. Myrthe doet steeds: hiep hiep hoera met haar armen, maar ze moet toch echt
nog een maand wachten hihi.


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 06-04-2012

Hey lieve meiden!

Devika, alvast gefeliciteerd en wat heerlijk om je verjaardag als mama te mogen vieren (met een kindje in je armen bedoel ik, mama was je natuurlijk al)! Veel plezier, ook met het eieren zoeken. Hier ook zo'n lieve betrokken papa trouwens. Heerlijk he.

Tam, Myrthe oefent al voor haar verjaardag, haha! Niet te geloven dat ze alweer bijna een jaar is...
Oei, zo lang bij de tandarts, au! Hopelijk alles nu weer in orde dan. Fijn dat je ook wat leuks voor jezelf hebt gekocht. Dan voel je je toch vaak wat beter, he?

Madelief, wat vervelend van het cb. Ik snap dat je je dan toch zorgen maakt. Maar jij bent haar mama en zou het denk ik als eerste merken als haar ontwikkeling niet goed ging (ze loopt zelfs voor!). Vertrouw op je moedergevoel. Dat zit echt wel goed hoor.
Fijn dat je het zo geregeld hebt dat je een dag kunt studeren!

Laura, geeft niks hoor, je egoberichtje. Het was me niet eens opgevallen, haha. Wij hebben het alleen nog aan mijn schoonmoeder verteld. Mijn ouders zijn nu op vakantie, dus dat moet nog even wachten. Daarna ga ik het pas aan anderen vertellen.

Ik ga even inpakken, we gaan een weekendje weg (met de rest van NL geloof ik:mrgreenSmile

Alle meiden, dikke paasknuffel!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 06-04-2012

Kersje fijn weekend!!!! En nee wij Blijven lekker thuis Hihi! Geniet er van! Voel je je goed?


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 06-04-2012

Kersje, geniet van je weekend! Ook wij blijven thuis! Heerlijk!

Tam, oh kom later terug! Dochterlief wil aandacht!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 07-04-2012

Tam, je schreef naar mij dat wonderen bestaan, maar dat je dat tegen jezelf niet zo zegt. Zo herkenbaar. Ik denk ook naar iedereen: het gaat goedkomen, het kan goedkomen. Ook bij jou.... Dat er een gezond brusje voor Myrthe komt. Maar voor mezelf? Ben ik ook erg ongerust. Dan kijk ik naar onze mooie dochter en denk: blijf je ons enige kindje? Ik moet wel zeggen dat als dat zo is, dat ik dat kan accepteren. Ik ben zo blij met haar. Maar ik hoop dat het niet zo is.... Gek idee dat er nu zeker on 2012 geen baby meer komt hier. Het wordt altijd 2013 op z'n Vroegst. Klinkt zo ver!

Zo schattig dat Myrthe al helemaal klaar is voor haar verjaardag!

Fijn Paasweekend meiden!

X


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 07-04-2012

[Afbeelding: images?q=tbn:ANd9GcQNPvxGabzQDDRpg9PsRxl...ctF_fgndCA] voor jullie lieve dame's en alle engeltjes en bengeltjes


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 07-04-2012

Madelief januari tm maart 2013 is nog binnen een jaar joh!! En voor je het weet zou het zover zijn! Hihi!

Meiden hele fijne paasdagen!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 07-04-2012

Daar zijn we weer!
Heb helaas door de week weinig tijd om te lezen en te reageren dus moet het echt van het weekend hebben.


Allereerst bedankt voor de leuke reacties op de foto van ons mopje.


kersje
je bent moe en misselijk... nog even en je bent het weer vergeten. Die tijd vliegt voorbij.
Wat leuk dat Tobias papa zegt! Super.
En je hebt een kloppend hartje gezien zie ik! Super!!
uitgerekend op 18 november. (ik was de eerste berekening ook op de 18e uitgerekend!) leuk!!


Noortje,
nog een paar dagen en je zit op 30 weken!!
voel je je nog goed? Kan je jezelf wat meer gerust stellen met die ctg?
Leuk dat jullie al een naam hebben voor de kleine meid. Ben erg benieuwd!
Jij word straks ook lekker fulltime mama! Fijn!
Ben wel blij om te lezen dat je steeds positiever wordt, dit meisje moet gewoon bij jullie blijven!!
oh, je hebt de boeken van de drukker! Super!! ik vond dat zo heerlijk om door te bladeren.
Uiteindelijk heb ik ons kaartje via internet gevonden haha.


Laura,
haha je hebt de namen al op het lijstje staan zie ik! Wel erg leuke namen!
Wat jammer dat je contract niet verlengd wordt!


Ikke,
wat jammer dat je ons voorlopig even verlaat. Maar het is heel begrijpelijk!
Ik hoop dat alles goed gaat met je en met je gezinnetje natuurlijk!.
Natuurlijk mag je altijd terug komen! Ik wil jou ook bedanken voor alles! Ook voor mij ben je een grote steun geweest!


Devika.
Ja, die mensen van het cb kunnen je echt met een rotgevoel naar huis laten gaan.
Ik dacht echt even, ligt het aan mij of is dat mens echt aan het zoeken!?.
Wat heerlijk dat shivani het ook zo goed doet! Haha moet wel lachen om je 'levens echte babyborn popje'.


Madelief,
wat een gedoe bij dat cb! Joella dr hoofdomtrek was ook minder dan verwacht de laatste keer.
Maar daar werd verder niet veel over gezegd.
Fijn om te lezen dat het goed gaat met je en met je gezinnetje.


Tam,
Myrthe is al klaar voor dr verjaardag zo te lezen! Geweldig!


Rennie,
hoe was het bij de gyn?


Zo, hoop dat ik op de laatste berichten toch genoeg heb kunnen reageren.
Hier:
druk druk druk. Op het werk is het een zooitje. Het is crisis en wij zijn er de dupe van.
Mensen met 0 uren contracten worden weggewerkt op verschoven. En de mensen met vaste contracten moet ook verschoven worden naar verschillende locaties om hun uren te kunnen werken. Er wordt te veel van ons verwacht en we krijgen er geen uren bij. Beetje jammer.
Joëlla is gisteren naar de kinderarts geweest. Een maandje geleden zijn we geweest en mevrouwtje volgde niet goed. (vind je het gek met al die apparatuur boven dr hoofd!)
nu waren we weer terug en ja hoor. Volgen kan ze goed! (tuurlijk, dat zei ik al vanaf begin... maar goed)
ook werd er nog een keertje gekeken naar dr heupjes. In dr rechter heupje voelde hij een 'knikje'.
Voor de zekerheid moesten we een echo laten maken. Mocht er echt iets niks helemaal goed zijn kan dat nu juist goed verholpen worden als ze zo jong is. Als we er niks aan doen, en er is wel wat aan de hand, kan dat later problemen opleveren in dr rug, heupen, bekken enz...
maargoed.. joëlla moest een echo. Dit werkte voor geen meter natuurlijk want onze druif ligt niet stil! Logisch! Dus ik mocht dr weer aankleden en een paar deuren verder wachten. Dan maar een foto maken. Dit ging wel goed en de foto's werden doorgestuurd naar de kinderarts. Komende week moet ik bellen voor de uitslag. Ik ben er erg nuchter onder, denk zelf namelijk niet dat het zo erg zal zijn.
Het is altijd .. “we handelen uit voorzorg”. Ik denk dat ze te veel handelen uit voorzorg! Zo maken ze de ouders alleen maar bang en onzeker!.


Verder doet onze dame het goed! Ze is al weer behoorlijk wat aangekomen. Vandaag heeft ze voor het eerst een groente hapje geprobeerd. Dus mama zat start klaar met de camera. en...
ze vond het heerlijk! Dus geen hilarische beelden van dr eerste groentehap moment.
Oh ja! Vorige week zijn we op bezoek geweest bij m'n vriendin en dr kleine.
Ze schelen 3 dagen en zijn echt om op te vreten samen! We hebben zo gelachen!
Beide kids zaten op de bank.. 1 verloor zijn evenwicht en ja hoor.. daar gingen ze..
eerst een beetje scheef.. toen verloor nummer 2 ook het evenwicht en langzaam zakte ze onderuit.
Ipv dat de mama's de kleintjes hielpen met overeind zetten.. nee! Eerst een foto momentje! Echt hilarisch!


zo. ik ga nu echt naar mijn bedje. Joella is net in slaap gevallen dus ik ga dr lekker mee naar boven nemen.
Tot snel! x


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 08-04-2012

Even snel, weet eigenlijk niet meer of ik het al had gevraagd. We gaan deze week de kaartjes bestellen, wie het leuk vindt er een te krijgen, laat het dan even weten (dan weet ik hoeveel ik er moet bestellen).


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 08-04-2012

Ik pb je Noortje! Zou het leuk vinden!!
Ik besef me dat ik het bij semmy niet gevraagd heb... Maar bij de volgende mogen jullie er eentje hoor!!


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 09-04-2012

Ha Dames,

Eindelijk een berichtje van mij... Afgelopen dinsdag gunstig bericht gehad. Florian was een gezond kindje, zonder erfelijke of genetische afwijkingen en ook bij al het onderzoek van mij is niets gevonden. De gyn had aansluitend nog een echo van de baarmoeder gedaan. De verloskundige kon bij de echo van 12 weken Florian niet goed in beeld krijgen. Ze zei toen al dat de baarmoeder wat gekanteld was. Dit is opzich geen probleem. Later kwam ze hier nog op terug toen we hoorden dat Florian overleden was. Ze zei al: of zou het aan de baarmoeder liggen? Ik natuurlijk daarover malen... Maar de echo was goed, de baarmoeder en eierstokken lieten geen afwijkingen zien.. Hij ziet medisch geen belemmeringen om weer zwanger te raken..


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 09-04-2012

cyn: daar dus ook zo'n gedoe op het werk? Heel herkenbaar. vroeger zeiden ze ook altijd:
ga maar in het onderwijs...dan heb je altijd werk. Maar dat is dus niet meer zo.
Is bij jou beroep ook zo toch? En ze vond de groenten lekker? haha. en jullie maar wachten
op gekke bekken.
Verder doet ze het goed zo te lezen en ze doen dingen idd vaak uit voorzorg. Het volgen was
ook geen probleem dus.

noortje; ik zou het erg waarderen een kaartje te krijgen. Moet ik mijn adres dan in een pb
sturen?

rennie; wow. dat is heel erg fijn nieuws meid. Dit maakt de toekomst weer helemaal open.
En ik hoop dat de toekomst niks dan moois mag brengen.

kersje; hoe was het weekend weg? Niet te misselijk?

hier; bah, wat een rot weer. Afijn we moeten het ermee doen. Vanmiddag nog naar de schoonouders
en dan begint de werkweek weer. woensdag naar het cb en krijgt ze nog een prikje.
Eens wat tips vragen over hoe ik haar beter kan laten drinken (melk geen probleem, maar al het andere
moet ze bijna niet).

hoe was pasen?


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 09-04-2012

Hoi!

Rennie, wat een super nieuws voor jullie! Geen belemmeringen voor een brusje. Maar ook moeilijk. Florian was gezond...

Noortje, ik ga je een pb sturen!

Maria, ik heb volgens mij nooit gereageerd op jouw vakantietips! Bedankt daarvoor. We hebben een simpele wagen gekocht om mee te nemen naast de draagdoek. Dat was een goede tip!

Cyn, wat een gedoe op je werk. Naar zeg. Mijn zusje zit in zelfde schuitje, hier ook terugloop op het kdv. En Joella aan het eten! Leuk! En goede uitslag in het ziekenhuis. Fijn. Nog even wachten op de foto van de heupjes dus. Ben benieuwd.

Noortje, ik ga je een pb sturen!

Tam, wat gaat de tijd toch rap, Myrhte is al bijna een jaar! Wow!

Hier niets nieuws te melden....

X


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 09-04-2012

Rennie, wat fijn dat niks een nieuwe zwangerschap in de weg staat en dat alle uitslagen goed waren. Maar toch wel een dubbel gevoel, hij was helemaal gezond, dan vraag je je toch af waarom. Ik hoop echt voor je dat je snel weer zwanger zult zijn.

Tam, Myrthe alweer bijna een jaar, leuk zo'n 1e verjaardag in het vooruitzicht. Ja, stuur maar een pb met je adres, dan kan ik je op m'n lijstje zetten.

Cyn, dus ze vond haar groente wel lekker, jammer voor de foto's, haha. Wel vervelend dat het zo'n zooitje is op het werk. Behalve de vermoeidheid voel ik me best goed. Het ctg stelt me echt wel gerust iedere keer, zeker omdat als de placentafunctie achteruit gaat dit ook op het ctg terug te zien zal zijn en dat gaat dan heel geleidelijk. Dus mochten er toch nog problemen komen, is er nog tijd om in te grijpen. Daar moet ik dan maar een beetje op proberen te vertrouwen. Maar het geeft wel rust nu.

Kersje, leuk weekend gehad? Vroeg me trouwens af, moet je nu deze zwangerschap weer bloedverdunners gaan slikken?

We zijn er nu helemaal uit met de kaartjes. Op het laatste moment had ik nog even een andere gezien die ik leuker vond en die wordt het nu. En de tekst zijn we ook uit, ik had al wat in m'n hoofd maar wist niet wat m'n man ervan zou vinden. Maar hij vond het goed zo, zag wel dat hij het er ook even moeilijk mee had, blijft toch wel lastig. Vandaag nog wat nieuwe plantjes gekocht voor bij het grafje van Thomas. M'n schoonouders hadden er al een grote pluche paashaas neergezet, er wordt toch nog steeds aan hem gedacht.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 09-04-2012

Madelief, heb je goed geregeld zo, je neefje een dag bij jou en Maria daar een dag. Lijkt me toch wel lekker voor je studie. Jammer dat je cyclus nog niet op gang is, maar dat zal toch vast wel binnenkort weer komen. Ik hoop voor je dat je dan weer spontaan zwanger zult worden, zonder ziekenhuis gedoe. Ik herken het wel, dat het makkelijker is om voor een ander positief te zijn dan voor jezelf.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 10-04-2012

Dag lieve meiden,
Bedankt voor de felicitaties! Ik heb zoooooo’n super verjaardag gehad!
Ben 30 geworden. Mijn man zei dat we alleen zouden gaan uiteten met wederzijdse ouders en broers en zussen. Uiteindelijk heeft hij mij meegelokt naar een zaaltje waar 100 man aan familie en vrienden mij stonden op te wachten! Ik kreeg een suprise party! Hoe gaaf! Stond echt te shaken en wist niet wat me overkwam. Neefjes en nichtjes en ooms en tantes uit de andere kant van het land waren ineens in groningen. Super!
Was zo mooi romantisch opgezet met rozen en bloemen en alles in het lilapaars en een catering en een dj. Voor mijn man en mij werd er een mooie slowliedje afgedraaid om de dans mee te openen. Echt, leek net of we weer aan het trouwen waren!
Mijn schoonfamilie had deze party georganiseerd. Die vertelden dat mijn man en ik zoveel meegemaakt hebben de afgelopen tijd en dat ik dit dik verdien heb. Toen moest ik echt huilen. Toen dacht ik, ik wou dat ik het niet verdient had. Dan had ik liever nu mijn beide kinderen bij me en thuis een simpele verjaardag met koffie en gebak. Maar goed, ik vond het wel super dat iedereen zoveel moeite gedaan heeft. Heb echt totaal nix door gehad van tevoren. Er werd ook een mega taart binnen gereden. En samen met mijn man en Shivani heb ik die aangesneden. Toen voelde ik me weer heel rijk. Dat ik hier sta met mijn man en dochter en al mijn dierbare om mij heen.
Het was er heel druk met alle muziek enzo maar Shivani heeft zich zo voorbeeldig gedragen! Was heel de tijd wakker, geen een keer gehuild en ging bij iedereen op schoot! Tegen 22.00 uur viel ze pas in slaap. Ooh wat heb ik toch een heerlijk kind!
Gelukkig had ze overdag wel goed geslapen zodat ze het zich wel kon permitteren om in de avond wakker te blijven.
Om 00.00 uur kreeg ik van Shivani een gouden ring voor mijn verjaardag. Lief he! En van haar papa gouden oorbellen.
Op mijn verjaardag heb ik wel even een moment gehad dat ik Kaylash miste…er kwam een liedje voor mijn man en mij over het verleden heden en toekomst. En wat we samen hebben meegemaakt. Toen heb ik heel stiekem gehuild. Had geen zin in dat andere dat konden zien. Even fantaseerde ik hoe het plaatje eruit had kunnen zien. Kaylash die een peutertje zou zijn die net goed kon lopen en Shivani op schoot…zucht….

Morgen moeten we sochtends naar het consultatie buro en smiddags naar de oogarts.
Over 2 weken krijg ze haar blaasonderzoek. Zucht… duurt iets van 45 min. Volgende week ook weer controle bij de chirurg. Ik zie hier nu alweer op tegen. Dan moeten we nl met staafje 4 beginnen. Ik weet nu al welke ellende ons te wachten staat. Ppfff…
Maar goed, 4 is ook de laatste!!!!!!!oh wat zal ik toch blij zijn als dat dilateren allemaal voorbij is!
Hoe was jullie paasweekeind? Hier is niks terecht gekomen van eireren zoeken. Heb loge gehad waarvan de laatste gisteren weggingen. En het regende!


@ Laura,
Nog 2 dagen voor je echo he!!! Wat spannend joh! Kun je nog slapen? Haha!
He en ik las net dat je de namen verklapt had. Je bent idd een open boek he, haha.
Wel mooie stoere jongens namen hoor!


@ noortje,
Lukt het een beetje met de ctg? Ik las dat je meisje het niet altijd even fijn vind.
En jullie zijn al bezig met de geboorte kaartjes! Leuk! Oh ik wil zeker ook een kaartje, hihi. Stuur je wel een pbje.
Fijn dat de bloeduitslagen ook goed waren. Weer een zorg minder. Hopelijk zal ze daar ook geen problemen mee hebben.


@Madelief,
Wat fijn joh dat Maria niet meer zoveel huilt! Ze komt nog wel voor de nachtvoeding. Lijkt me wel zwaar. Hou je dat vol? Ik vond het soms wel zwaar toen Shivani nog snachts voor de voeding kwam en ik de volgende dag moest werken. Nu slaapt ze gelukkig meestal door tot een uur of 7/8.
Ach jee dank je voor de complimenten! Ja ik ben zo super blij dat haar papa altijd mee gaat. Tis ook echt nodig hoor om al die zh bezoeken met z’n tweeen te doen. Soms krijgen wij ook dingen te horen of komen ze met ‘waarschijnlijk dit”waarschijnlijk dat” dan zakt de moed mij in de schoenen en zie ik het even niet zitten. Mijn man is een stuk sterker en luistert dan wel goed naar de arts terwijl de helft langs mij heen gaat omdat ik alleen maar worstcasescenario’s voorbij zie komen. Uiteindelijk valt het allemaal wel mee, maar artsen zijn er echt professionals in om dingen erger te doen lijken. Zo vervelend!
Oh ik lees nu dat je precies weet wat ik bedoel. Jullie hebben dat ook gehad op het consultatieburo. Haar hoofdje zou te klein zijn? Wat een onzin! Ze zit toch binnen de lijnen! Maar oh wat naar dat je je dan zooo zorgen heb gemaakt. Och hemel wat weet ik goed hoe je je gevoeld moet hebben! Ik vind de cb nu altijd ook zo naar. Ze komen voor mijn gevoel te vaak met insinuaties! Gewoon je eigen gevoel volgen en kijk naar je kind! Die kan je meer vertellen dan zo’n cb medewerker, daar ben ik intussen achter.
He en je baalt dat je niet ongesteld wordt. Mmhh, maar volgens mij is dat zolang je bv geeft toch? Zolang kan het wegblijven. Maar kan me voorstellen dat je graag wat meer zekerheid wil, ook omdat jullie toch graag nog een keer zwanger willen worden.
Ik hoop zo dat jullie weer op eigen krachten zwanger zullen worden! Je heb het 2x bewezen! 3x keer moet zeker lukken! Het is jullie echt gegund!
Fijn dat het zo goed gaat met de studie. Oh en jij en je zusje passen 1 dag op elkaars kinderen. Wat leuk! Zo heb je idd ook meer tijd voor je studie. Wel fijn hoor dat je daar even alleen op kunt focussen.


@ Tam,
Hoe bevalt de nieuwe auto? Rij je zelf? Weet je dat ik bijna niet alleen met Shivani durf te rijden. Heb heel de zwangerschap niet gereden. Mijn man vond het eng en ik ook. Stel dat er iets gebeurd, kramp ofzo..pfff. beetje overdreven weet ik ook wel. Maar nu ben ik er nog steeds bang voor dat ik alleen rij als mijn man ernaast zit. Erg he!
Ben zo bang voor het idee dat er iets met Shivani gebeurd. Pffff…
Ach die van jou is ook echt een papa-papa! Heerlijk! Ik denk idd dat door alles wat we hebben meegemaakt, dat onze mannen er toch net even anders in staan.
Oh Myrthe wordt bijna een jaar! En ze is nu al aan het oefenen! Haha, zo schattig!

@ Kersje,
Hoe was je weekeindje weg? Lekker genoten met je mannetjes, uma en de kleine beeb inside? Heerlijk hoor!

@ Cyn,
Ooe druk op je werk lees ik zo. Ppff, al die bezuinigingen!
Ooh meid wat ken ik je gevoel toch zoooooooooooo zooooooo zooooooo goed!
Al die stomme afspraken in het zh en “handelen uit voorzorg”
Oh ik zou rijk zijn als ik een euro kreeg voor iedere keer dat een arts dag tegen ons gezegd heeft. Om gek van te worden!!!
Tuurlijk volgt je meisje!!! Tegen ons zeiden ze dat ook op het cb. Ech onzin! Idd net of ze iets zoeken! Pfff.
En met haar heupjes zit het ook goed hoor! Die van ons had hetzelfde. Moest ook gecontroleerd worden aan haar heupjes. Nou zij schopt en doet van alles met haar beentjes, dat zit wel goed! Haar echo’s waren gelukkig ook goed. In juni moet die weer herhaald worden maar ik verwacht er niet te veel van.
Hou vooral vast aan je eigen gevoel meid! Niemand ken je meisje zoals jij haar kent!
Aan de andere kant, het is soms heel veel, maar ik ben ergens ook wel blij dat ze zo serieus zijn in het zh en handelen uit voorzorg. Dan denk ik oke, liever 1x te veel dan te weinig. Ik ken gevallen waar ze heel nalatig zijn geweest en vanuit gaan dat alles goed zit en uiteindelijk toch niet zo is.
Oh en Joëlla heeft haar 1[SUP]e[/SUP] groente hapje gehad. haha, wat een teleurstelling dat ze niet geknoeid heeft he! Hihi. Fijn hoor dat ze het lust!
Kijken wanneer onze dame aan de groente mag!

@ rennie,
He meid, wat fijn dat de uitslagen goed waren. Ene kant fijn, maar aan de andere kant ook heel confronterend he..dat jullie kleintje gewoon kerngezond was en toch is overleden…
Kun je dat wel accepteren…
Ik ben wel blij voor jullie dat er geen belemeringen zijn voor een volgende zwangerschap. Zijn jullie ook aan het proberen? Ik hoop zoo voor je meid dat het gauw raak is!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 12-04-2012

Laura, vandaag toch je echo? Wat spannend, laat je snel weten hoe het was?

Devika, wat leuk wat ze voor je verjaardag hebben georganiseerd, dat moest wel een hele verrassing zijn. Ja en natuurlijk had je liever allebei je kindjes bij je gehad... Het einde van het dilateren dus bijna in zicht? Wat zullen jullie blij zijn als dat achter de rug is, nog even doorzetten.

Hier niet veel te vertellen, straks weer naar de gyn.


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 12-04-2012

even hier snel een berichtje aan laura om te laten weten dat ik aan haar denk en hoop dat ze hier vandaag komt posten dat ze een prachtig mooi wondertje met kloppend hartje gezien heeft.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 12-04-2012

Gisteren met Shivani naar de oogarts geweest. Helemaal niks aan de hand!!!!!! Gelukkig!
Alle gestres voor niks! Eerst een arts naar haar ogen gekeken. Die was in de weer met een kikkerknuffeltje en mijn meisje volgde netjes hoor. Ze draaide zowat haar nek om om dat beestje te kunnen zien! Kreeg toen oogdruppels, vond ze niet leuk. Druppels om haar oogjes even groter te maken. Wat?? Ja! Toen weer een andere arts de binnenkant van haar ogen gekeken. Ook keurig! Die arts haalde een knuffel te voorschijn en Shivani was daar zo onder de indruk van dat allebei haar oogjes even groot wagenwijd open gingen!
Zo meneer de dokter, steek die maar in je zak! Ziet er allemaal prima uit zei hij, ik zal het doorgeven. Mooi! Geen vervolg afspraak meer!
Tis alleen het spleetje bij een oog wat soms, met de nadruk op soms iets kleiner open is dan het andere. Je merkt er niet al te veel van. Ze kan ook prima beide oogjes even wijd openen.

@ Laura,
Vandaag de allereerste echo he!! Wat spannend meid! Oooh ben zoooo blij voor je! Heel veel succes en vooral veel plezier vandaag!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 12-04-2012

Laura! Ik zit de hele tijd aan je te denken! Vind het zo spannend!

Devika, die hobbel zijn jullie dan ook lekker weer over! Niets aan de hand dus! Fijn hoor! Ik had nog niet gereageerd op je verhaal over je verjaardag, kom later nog. Maar het klonk geweldig! Lijkt wel een verhaal uit een film, zo'n verrassing!

Hier hard aan de studie. Mijn zusje past op Maria, dus ik heb voor het eerst een dag voor mezelf thuis! Gek, maar ook heel fijn. Ik moet een werkstuk maken en schiet nu eindelijk op!

X


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 12-04-2012

Hey dames, bedankt voor alle lieve reacties!

@devika Het ene moment kan ik het beter accepteren dan het andere moment. Ik merk dat ik het er nu moeilijker mee heb, omdat ik in het begin door de situatie geleefd werd en ik nu tijd heb om erover na te denken..
We gaan het weer proberen nu. Op Florian hebben we een jaar moeten wachten, wie weet hoelang we weer moeten wachten...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 12-04-2012

Jemig nou meiden daar ben ik dan! Wij hebben vier uur in het AMC gezeten... Eerst de echo!! Het grote belangrijke moment!!! En ja we zagen meteen dat er wat zat! Ik zag alleen niks knipperen... Maar gelukkig, de echoscopist zag het wel!! Bij inzoomen zag ik het ook. En ik helemaal voorbereid op inwendig, werd het gewoon via de buik gedaan!! Toen naar de gyn! Dit was een vriend van mijn neef!! Echt super grappig want die tref ik daar dus weleens op verjaardagen! Goed leuk ontspannen gesprek mee gehad! Toen door naar de verloskundige! Dit was echt een rare kwibus!! Maar goed wel goed in zijn vak! Vaginaal kweekje afgenomen om eventuele infecties op te sporen. Dit mocht ik gelukkig zelf op de wc doen. Ook daar een leuk gesprek gehad. Toen door naar het lab binnen het AMC. Bloed prikken, 9 buisjes!!! Urine inleveren! Afspraken gemaakt! Bel afspraak voor uitslagen volgende week, 3 mei een echo en 26 mei weer bij de gyn! Ook krijg ik weer de baarmoedermond metingen en de injecties dus vanaf 16 weken ga ik weer elke week richting het AMC! Ik ben zoooooo opgelucht dat ik weer zo goed onder controle ga!!

Sorry ff een ego bericht...


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 12-04-2012

Hee Laura!
Wat super!! Ben zooo blij voor je meid! fijn hoor een kloppend hartje! Yes!
Wow 9 buisjes bloed! Zoveel!
Mooi hoor dat je me 7 weken een echo via de buik kunt doen! ik kreeg ze altijd inwendig. Tot een week of 16 zelfs.
Maar mooi dat ze je nu weer heel strak gaan monitoren! Tis veel en intensief maar ik geeft wel een gerust gevoel he!
En je krijgt ook weer de injecties? Mmmhhh, in het umcg vonden ze dat juist achterhaalt. Maar goed, elke zh heeft zo zijn protocol he.
Zolang je er baad bij hem, prima!
Nu lekker genieten van dit fantastisch nieuws!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 12-04-2012

@ Rennie,
Oh meid het is ook nog maar zo kort geleden dat je je allerdierbaarste heb moeten afstaan.
Ik herken dat gevoel zo wat je omschrijft. Dat je eerst geleefd wordt en dat later keihard het besef komt…
Ach, ik word er weer verdrietig van als ik eraan denk hoe je je nu moet voelen…
Je zegt dat je de vorige keer 1 jaar heb moeten wachten. Dat zegt niks hoor lieverd, bij Kaylash heb ik er ook meer als een jaar over gedaan.
Bij Shivani was ik na 5 maanden weer in verwachting. Dat gun ik jou ook! En et liefs veel eerder!
Gebruik je ovu testen? Ik heb heel erg baad gehad bij die digitale van clear blue. Prijzig, dat wel, maar ik had wel 100% zekerheid op welke dag het echt nuttig was om te klussen.
Ik ken een site waar je ze goedkoper kan halen. Laat maar weten als je er gebruik van wil maken.
Dikke knuffel!!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 12-04-2012

@ madelief,
Ja zooo fijn dat we die hobbel ook weer gehad hebben!
Haha, ja verrassing was ook zo sprookjesachtig!
He wat fijn dat je vandaag lekker kunt studeren! Kan me wel voorstellen dat je je meisje mist hoor.
Maar eind van de dag is ze ook weer thuis toch? Smile


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 12-04-2012

Even heel snel... Joepie Laura, wat een goed nieuws!!!Hoe ver ben je?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 12-04-2012

Ben twee dagen terug gezet. 6.6 nu!

Devika ja ik hoor ook meerdere verhalen over de injecties maar ze geven mij wel net dat stukje meer rust!
En ja ik kreeg ook elke keer inwendige echo's maar nu opeens niet!
Maar straks met de bm mond metingen toch weer inwendig! Helemaal leuk want is ook elke keer kindje spieken!!

Wat fijn dat alles goed was bij de oogarts!! Wisten we ook eigenlijk wel hè?


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 12-04-2012

kom vlug uitgebreider reageren, maar wil voor nu even zeggen tegen laura dat ik hartstikke blij ben voor jullie. Super!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 12-04-2012

tnx voor de lieve reacties meiden!!! doet me goed!!

nu maar ff mijn ticker aanpassen...


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 12-04-2012

ff kort voor Laura:

Yesssssss!!!! :mrgreen: wat een goede en mooie echo hebben jullie gehad vandaag! hoera!!!!! ik ben zo blij voor je.
En fijn dat het hele circus weer gaat rollen en jij en de baby zo goed in de gaten worden gehouden. Goed zo! :-D Lekker van genieten vandaag, de eerste mijlpaal met deze spruit is al binnen.

xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 13-04-2012

Laura, super een kloppend hartje!!! En fijn dat je zo goed in de gaten gehouden gaat worden, zal vast wel heel geruststellend zijn. Wat zijn dat eigenlijk voor injecties die je dan krijgt?

Hier is de baby gisteren ook weer goedgekeurd! De gyn heeft weer een echo gemaakt en naar de doorstroming van de navelstreng gekeken, was allemaal goed. Over 2 weken weer groeiecho en bij de gyn en dan daarna elke week komen. Het eind begint al in zicht te komen, spannend..


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 13-04-2012

noortje; het begint idd echt al in zicht te komen en wat ben ik blij elke keer te lezen
dat het goed gaat. Volgens mij kan je niet wachten...(maar eh...nog effe wel).

laura; wat fijn nogmaals van de echo. En goed dat ze je weer in de gaten houden.

rennie; wonderen kunnen gebeuren meid.ik hoop ook vlug op goed nieuws.

madelief; wat lekker zo met die zus ,dat je dan lekker kan doorwerken. Ik moet het soms echt
hebben van de momenten dat ze slaapt.

devika; haha, wat leuk om te lezen dat jullie meisje die dokters eens even zou laten zien
hoe het moest met haar oogjes. Dan smelt je toch van trots.
De auto bevalt al heb ik er zelf nog niet in gereden. Ik heb zelf een kleinere auto en dat vind
ik fijner dan een grote hoor. Ben daar niet zo'n held in dus ik snap je.
Ik krijg een brok in mijn keel als ik lees over je verjaardag. Wat bijzonder en warm zeg.
En mooie cadeau's. Je verdiend het om verwend te worden en dat ben je hihi

hier; vanmorgen gaan zwemmen. Nu ligt ze te slapen en heb deze week al zoveel gepoetst dat ik
me eens bezig aan het houden ben met foto's. Goh, dan krijg ik het weer even moeilijk.
Wat gaat de tijd toch snel. Misschien ook omdat het bijna allemaal weer 1 jr geleden is vooral
weer bezig geweest met de bevalling en hoe spannend. Als ik dan naar mijn gezicht kijk op de foto
als ik haar voor het eerst zie (tijdens de keizersnede zijn foto's gemaakt door een verpleegster).
Wat een ontlading...wat een liefde, maar ook zo dubbel.
Misschien komt het ook door de zwemles deze morgen. Er was daar een vrouw met haar baby (3 mnd).
Ze heeft nog een dochter en die is een paar dagen na britt* geboren. Ik kende haar enigzins en ik weet
nog goed dat er toen tussen mijn rouwkaarten een geboortekaart zat van haar.
Afijn...ze was daar dus en door het raam heen zag ik dus de grote zus trots naar haar mama en kleine zusje
kijken in het zwembad en mijn hart brak. Britt* had daar ook kunnen staan.
Ik had het er gewoon ff moeilijk mee.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 15-04-2012

Rennie,
Wat fijn om te horen dat je toch goed nieuws heb gehad. Gelukkig was er verder niks mis met Florian. Geeft dit toch een dubbel gevoel? Ik had dat wel, er was niks mis met Wesley, maar toch zou ik ergens willen weten wat de reden is van zijn overlijden. Helaas zullen we het nooit weten.
hoe denken jullie over een brusje? Oh ik lees het al! Jullie willen het weer proberen.
Oh meid, wij hebben ook een jaar op Wesley moeten wachten.. en op Joëlla 3 maanden! Het zegt echt niks. Ik hoop dat het snel raak is! Je verdiend het zo!

Tam,
bij jullie ook al zo’n crisis op het werk. Bah!
hoe was het bij ’t bureautje? is Myrthe niet ziek geworden van de prikjes?
heb je nog handige tips gekregen betreft het drinken?
Oh krijg de rillingen als ik lees over dat meisje in het zwembad, dat de leeftijd heeft van Britt!
Ik werk nu ook op een 0 tot 4 groep, erg leuk! Maar er zitten 2 kindjes die 2 maanden schelen met Wesley! Toch raar! Ik had ook een wandelend ventje door de kamer willen zien!

Noortje,
fijn he dat er toch ook nog aan Thomas wordt gedacht. Hier hebben we het grafje ook weer wat opgefleurd. Als er weer wat nieuws staat wordt ik toch weer blij, ben ook altijd benieuwd van wie het afkomt.. onze kindjes worden niet vergeten!
Leuk dat jullie de kaartjes al klaar hebben! (ben benieuwd
J)

Devika,
Ik ben je helemaal vergeten te feliciteren! (schaam!)
maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!
Oh, wat heb jij een super feest gehad zeg! Erg lief van je schoonfamilie.

Goed zo Shivani! Laat die oogarts maar eens zien hoe goed jou oogjes zijn!
weer een ziekenhuisbezoek minder.

Laura,
Yes! Een kloppend hartje!! Super meid!
dat was nogal een lang ziekenhuisbezoek. En 9 buisjes prikken.. pff!
wel even een vraagje? Voor wat zijn de injecties?

hoe is het met de andere meiden?

Hier:
Het is een feit! Joëlla rolt sinds vandaag van rug op buik!
wat gaat het toch snel! 5,5 maand geleden lag er nog zo’n klein pasgeboren mensje in mijn armen.
Ik denk de laatste tijd weer veel aan wesley! Vraag me zo vaak af hoe hij eruit zou zien!
zo gek, 29 oktober 2010 was een van de ergste dagen in mijn leven. Ik wist net 1 dag dat wesley niet meer leefde en liep dus rond met een levenloos kindje in mijn buik! Precies een jaar later werd zijn zusje geboren!
van de week heb ik het ziekenhuis gebeld voor de uitslag van de foto, maar ik ben niet meer terug gebeld! Maandag zal ik wel weer eens bellen.
Zo, Ik ga nog eens wat doen, Joëlla slaapt dus mama kan even dr gang gaan haha



mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 16-04-2012

noortje en cyn,

de injecties zijn om de baarmoedermond stevig te houden en eventuele weeen te remmen. deze krijg ik vanaf week 16 tot en met week 34! net als bij semmy. dus ik mag elke week naar het amc maar dat heb ik er wederom met alle liefde voor over!

hoe gaat het met jullie allemaal meiden?


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 16-04-2012

oh ja, dat is waar laura, dat heb je al eens verteld.
(was het eigenlijk een beetje vergeten).
maar groot gelijk hoor! zal er ook alles voor over hebben!

voel je je goed verder?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 16-04-2012

Ja ik voel me sinds drie dagen niet meer zo misselijk en de vermoeidheid is tot nu toe goed te handelen! Lig wel een stuk eerder in bed maar dat geeft niet want ik hou van mijn bed!!

Hoest met jou?


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 16-04-2012

Lieve meiden, hier te druk! Ben gesloopt en ga nu naar bed. Vaak heb ik aan het einde van de dag nul energie meer over om te reageren, terwijl ik dat wel wil! Sorry! X aan allemaal!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 16-04-2012

hallo meiden

wilde jullie nog ff een fototje laten zien van mijn meisje op mijn verjaardag.
aaachh ik vind haar zooo lief!
[ATTACH=CONFIG]9881[/ATTACH]


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 16-04-2012

Zo ff op de bank geïnstalleerd. Shivani ligt hier lekker naast mij te slapen. Wordt zo wakker voor een flesje. Papa is weer een paar dagen het land uit. Zucht.
Morgen lekker een dagje vrij en thuis met Shivani, heerlijk! Donderdag weer een afspraak bij de chirurg. Pfff. Daarna lekker de stad in met mijn meisje. Papa komt donderdag avond weer terug. Gelukkig is dat voorlopig zijn laatste dienstreis. Vind echt nix aan al dat gereis.
Shivani is zo’n lekker bolletje aan het worden, hihi! Maatje 62 wordt alweer wat klein. Sommige dingen draagt ze ook al 68. Yeeh! Bijna 6000gr en 62 cm! En ze doet mee met de groeicurve! Wel gecorrigeerd met -5weken, maar ze doet goed mee!
Morgen is ze 6 maanden…jeetje, waar is de tijd gebleven.

@ Kersje,
Hoe was je vakantie/weekeindje weg? Hoe ver ben je trouwens? Wil je deze keer ook het geslacht weten?

@ Laura,
Ja die injecties, ze zullen in het zh wel weten wat goed is voor je he! Als het je rust geeft moet je het vooral doen! Fijn hoor dat je elke keer weer kunt spieken naar binnen, hihi.
Is het nieuws al wat geland? Wil jij ook weer het geslacht weten of niet?
He wat fijn dat je je beter voelt! En nix mis met lekker in bed liggen hoor, vooral doen!
@ maria,
Jij ook het geslacht weten of niet? hihi. Jij heb nog geen ticker zie ik…

@ noortje,
Wat fijn dat alles weer dik in orde was met jullie meisje! Wat gaat het ineens hard! Nog een paar weken en dan is ze daar!

@ Tam
Ja, vind zo fijn dat et goed zat bij de oogarts en dat ze heeft laten zien wat ze kan. Als weet je dat er nikx is, ergens zit er toch een angst…
Ja ik wordt ook weer iedere keer warm van binnen als ik aan mijn verjaardag denk. Ik was toen zo gelukkig, anderhalf jaar geleden had ik me nooit kunnen bedenken dat ik ooit nog zou kunnen lachen laatstaan feestvieren…pfff….er is een tijd geweest dat ik zo graag wilde ophouden met bestaan.
Oh jij bent weer foto’s wezen kijken…och ik werd even jaloers toen ik las over de 1[SUP]e[/SUP] blik toen je je meisje zag na de keizersnee…wat moet dat ongeloofelijk mooi zijn geweest..
Dat heb ik zo gemist he…ik kan nog steeds janken als ik denk dat ik haar pas na 3.5 uur gezien heb en 24 uur later voor het eerst in mijn armen..ppff…
Ik praat er nooit over hoor omdat ik het idee heb dat niet iedereen dat evengoed begrijpt. Maar tis wel een gemis…die 1[SUP]e[/SUP] uren zijn zo belangrijk..zucht…
Ach jee ik zie het helemaal voor me die vrouw met haar dochter net zo oud als Britt* en haar zusje…dan wordt je weer heel hard met je neus op de feiten gedrukt he…
Ik denk dat we dat ons hele leven zullen. Altijd wanneer je een kindje ziet dat de leeftijd van je engeltje heeft he…
Ik keek net naar de foto’s van mijn verjaardag. Heb een mooie met mijn neefje op mijn armen. Dat had Kaylash kunnen zijn denk ik dan….
Ik moest laats aan je denken. Zat foto’s te kijken van shivani in de couveuse. Hoe klein en kwetsbaar ze was met alle draden etc. wij hebben haar van dag tot dag zien opknappen. Je vertelde een keer dat Britt* ook zo aan de slangetjes lag en jullie zagen haar elke dag aftakkelen…jeetje ik krijg weer kippenvel…hoe neem je in Godsnaam afscheid van je kind die 5 dagen geleefd heeft! Als ik denk aan Shivani toen ze 5 dagen was…och ik moet er niet aan denken als je dat kwijtraakt…
Sorry als ik weer al het verdriet oprakkel…
Heb je dat nooit gehad toen, dat je wilde ophouden met bestaan? Ik weet nog dat ik dat zo sterk had toen Kaylash net overleed. Toen dacht ik waarom ben ik hier nog. En het leven leek toen ineens zooo eindeloos lang en leeg..
Ppff, sorry, ben een beetje emotioneel…
Ben alleen thuis met een slapende kleintje en tis bijna middennacht..dan ga je weer ff terug in de tijd…


@cyn,
Aahhh ze rolt om! Hihi, wat schattig!
Onze meisje doet het ook super! Op haar buik wil ze nog niet, vindt ze niet interessant denk ik. Maar verder gaat et prima. Ze doet netjes mee met de groeicurve! Zit boven het onderste lijntje! Jeeeyy! ( wel haar gecorrigeerde leeftijd en dan met de curve, maat dat is ook heel wat!)
Bijna 6000gr en 62cm! En ze is zo’n lekker dikkertje aan het worden. Ben kortgeleden met maat 62 gestart, nou grotendeels kan ik weer opbergen! Ze draag nu ook enkele kleertjes mt 68!!
Morgen alweer 6 maandjes oud…jee….waar blijft de tijd!
Ja gek he hoe je het ene jaar kapot bent van verdriet en precies een jaar later is dat een van de mooiste dagen…zo dubbel he…


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 16-04-2012

Laura,

gelukkig is het wat minder. oh ik weet nog goed dat ik weken boven de wc heb gehangen toen ik zwanger was van Joëlla. bleegh!
lekker genieten hoor meid!

hier gaat het goed, druk op het werk, maar vind het heerlijk om weer bezig te zijn.
tussendoor maak ik altijd even tijd om mijn meisje te knuffelen, het heeft toch wel zo z'n voordelen hoor dat ze bij me in hetzelfde gebouw zit!


devika,
wat een popje! lekker bol toetje! leuke foto.


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 17-04-2012

@devika Fijn dat het gedoe met de oogjes nu afgelopen is! We proberen het eerst een paar maand zo.. Mocht het zo niet lukken dan wil ik de ovu-testen gaan gebruiken.Deed jij ze dagelijks? of 2x daags?


@laura Gefeliciteerd! Geniet ervan! Ik hoop dat ik je snel mag volgen..


@cyn Fijn dat je daarna niet lang meer heb moeten wachten.. Was je verbaasd dat het nog zo snel ging? Terwijl je eerst en jaar heb moeten wachten?


@noortje Fijn dat het nu mooi vorderd.. Voel je je ook wat zekerder nu?


Ik had vorige week nog een weekje vakantie staan.. Nu echt weer begonnen met werken.. Deze week 7 nachtdiensten, dus kom er direct goed in!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 17-04-2012

Ben ik weer... Computer staat al de hele dag aan om jullie te schrijven, thuis wel te verstaan en ik zit bij mijn ouders. Vanmorgen heb ik zo hard mijn elleboog gestoten dat er zo'n zwelling is ontstaan dat de dokter dacht dat het gebroken was. Gelukkig na een bezoek aan het ziekenhuis bleek dat niet zo te zijn. Dus weer naar huis. Maar ik kan Maria niet eens optillen.... Echt zo frustrerend! Dus heb hulp nodig. En met 1 hand typen is echt niet handig!

Devika, wat een poppie! Schattig!

x


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 17-04-2012

madelief,
Pijnlijk! gelukkig is er niks gebroken!

rennie,
ja, wij waren erg verbaasd dat ik weer zo snel zwanger was!
ik vond het ergens ook wel moeilijk hoor, voelde me een beetje schuldig tegenover wesley dat ik weer zo snel zwanger was.
maar ik denk nu dat het zo heeft moeten zijn.
hoop voor jou dat je je ook snel bij de zwangeren hier mag aansluiten!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 18-04-2012

cyn; dus de kleine meid rolt wat heen en weer hihi. Leuk he! HAd ik dat niet meer gezegd
van het bureautje? Sorry...weet ik soms niet meer. Ze heeft gelukkig geen last gehad van
haar prikjes. Alleen iets langer geslapen die dag.
Ze is nu 74 cm en 10600. Niet echt een kleintje dus haha. Maar ze zit prima binnen de curve
en groeit gewoon mooi met een lijn dus geen probleem.

laura; ik hou ook van mijn bed hoor hihi. Hoe is het nu met de misselijkeid?
Ik was bij britt* heel erg misselijk en bij myrthe niet zo veel.

devika; wat een mooie foto weer. Een echt prinsesje.Ze ziet er heel goed uit.
Bijna niet meer voor te stellen dat ze ooit zo klein was niet? Morgen nog een afspraak in
het ziekenhuis? Laat je wat weten? En gelukkig is je man die avond weer thuis. Maar alleen
ben je nu niet meer.Fijn is dat he! Ik had je niet aan het huilen willen maken hoor met
mijn verhaal over de bevalling. Maar ik snap je...
Britt* lag inderdaag aan allerlei draden. Het begon eerst met alleen maar medicijn en harslag,
maar het werd snel meer. Draden voor hersenactiviteit en na enkele dagen ook beademing.
Pff, ook ik krijg weer tranen als ik daar aan denk. Maar het hoort ook bij britt*.
Ik heb "goede" foto's, maar zet net zo goed een foto neer als ze daar ligt.
Afijn...ga maar verder niet meer typen nu want ik heb al make-up op voor mijn etentje vanaaf haha.

rennie; jee, dat zal wel tegenvallen zoveel dagen achter elkaar. denk je goed aan jezelf?

madelief; jee....heb jij weer! Bah. Dan ben je zo hulpeloos. Hoe gaat het nu?


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 18-04-2012

hier; vandaag 4 jaar getrouwd, jaja...
Vanmiddag even gaan shoppen, nu ligt ze effe een dutje te doen.
Vanavond slaapt ze even bij mijn ouders en gaan wij uit eten. Daarna halen we haar weer op.
Waar gaat de tijd naar toe............


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 18-04-2012

tam,
gefeliciteerd meid! 4 jaar getrouwd!
he, kan het kloppen dat jou neefje bij mij op de opvang zit? haha
ik zag de naam en geboortedatum en dacht dat dat wel eens kan kloppen. wist dat hij net voor joella was geboren.
zal wel erg toevallig zijn.

hier een lange dag gehad, tot 18.30 uur.
bij thuiskomst had joella al gedronken bij papa. dus ik mocht even mijn eigen ding doen. heerlijk!
eten, douchen en languit op de bank!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 19-04-2012

Tam, gefeliciteerd met je 4 jaar getrouwd zijn. Wat confronterend met dat kindje in het zwembad van dezelfde leeftijd als Britt, dat zal toch altijd wel moeilijk blijven denk ik. Thomas zou nu ongeveer 5 maanden zijn, ken verder geen kindjes van die leeftijd maar ik vraag me vaak af hoe hij er nu uitgezien zou hebben... Ik kan idd haast niet wachten tot ze er is, maar toch maar beter dat ze nog even blijft zitten.

Devika, mooie foto van Shivani. Ze ziet er al zo groot uit op de foto.

Rennie, lukt het een beetje met werken? En hoe voel je je verder op dit moment?

Cyn, wat leuk dat Joëlla rolt! Dat is trouwens wel fijn, dat je tijdens je werk toch even bij haar kunt zijn.

Madelief, wat vervelend van je elleboog, gelukkig niks gebroken. Heb je al wat minder pijn?

Hier is de nesteldrang in alle hevigheid toegeslagen, als ik eenmaal begin met schoonmaken kan ik er bijna niet mee ophouden alleen door de vermoeidheid lukt niet alles wat ik wil en daar baal ik dan zo van.. Verder begonnen met de babywasjes en de intake van de kraamzorg gehad, allemaal dingen die we de vorige keer niet meemaakten, best raar. Over het algemeen ben ik wel wat geruster nu, maar zondag bewoog ze weer minder en toen was het vertrouwen weer helemaal weg. 's Middags nog een poosje met het ctg apparaat gekeken en dat zag er normaal uit. Het blijft toch nog erg spannend allemaal, ondanks dat alle controles tot nu toe goed zijn blijf ik bang dat ze toch dood gaat. Gelukkig komt het einde in zicht.


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 19-04-2012

hee cyn, haha. Dat zou heel erg goed kunnen. Hij komt op vrijdag en is idd in het dorp waarbij jij woont. Wat is de wereld toch klein zeg! Grappig!
Het is ook een heerlijk ventje.

noortje; herkenbaar de nestel drang. Bij britt* had ik dat ook. Bij myrthe moest ik vanaf 29 rust dus heeft mijn moeder gehoor gegeven aan mijn nesteldrang.
Ik snap wat je bedoeld met die angst. Die verdwijnt niet, maar je moet vertrouwen hebben. Voor je het weet is het zover

hier; gisteren lekker uit eten geweest. Heerlijk gekletst en daarna de kleine opgehaald . Straks nog naar school voor cursus. Over 2 weken krijg ik te horen naar welke school ik moet. Vlak voor de vakantie....lekkere timing. Ik vind het wel erg spannend moet ik zeggen.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 19-04-2012

pfff meiden, ik heb vanmorgen de uitslagen van mijn bloed, urine en kweekje gehad. alles in principe goed maar nou hebben ze in het kweekje ontdekt dat bij mij de streptokokken b bacterie aanwezig is. zij vertelden mij dat ik mij geen zorgen hoef te maken maar ik ben op internet gaan zoeken wat het precies is... ik schrok hier best van.. het hoeft helemaal geen gevaren op te leveren hoor maar toch is er zo'n 5 procent van de kindjes die er aan overlijden als zij er mee besmet raken... deze kans op besmetting is het grootst bij de bevalling en nou weten ze het gelukkig wel ruim op tijd, maar toch maak ik me gigantisch veel zorgen... ik zal toch niet nog een kindje weg moeten gaan brengen straks he?... pffff


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 19-04-2012

Even snel, Laura, dat is een veel voorkomende bacterie! Mijn zusje heeft die ook bij zich. Omdat ze het van tevoren weten kunnen ze je al preventief antibiotica geven. Zou me geen zorgen maken!


mijn lieve, lieve kleine schat - JoLi - 19-04-2012

~ Breekt even in ~

Shadylady, mijn zus draagt ook de Streptokokken B bacterie. Je moet dan bevallen in het ziekenhuis met (volgens mij) 2x een shift antibiotica tijdens de weeen. En daarna 48 uur blijven om te kijken of de kleine ziek wordt van de bacterie (gebeurd bijna nooit door de AB tijdens de bevalling).
Ze is uiteindelijk ingeleid met 39 weken omdat ze zich zorgen maakte of ze wel op tijd in het ziekenhuis was, en omdat ze bang was dat ze dan de AB niet op tijd kon krijgen. Daarna was ze na 24 uur thuis met haar dochtertje, is allemaal goed gegaan.
Hopelijk stelt het je een beetje gerust....

~ Breekt snel weer uit ~


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 19-04-2012

Maar heb ik dit bij semmy dan ook al gehad zonder het te weten??
Ik maak me zoooooo druk!!! Ben zoooo bang nog een kindje kwijt te raken...


mijn lieve, lieve kleine schat - JoLi - 19-04-2012

Hebben ze na Semmy geen kweek afgenomen bij jou? Dan hadden ze het waarschijnlijk wel gevonden.... Mijn zus is onlangs ook een kindje verloren (wat overigens niets met een bacterie te maken had!!) en daar hebben ze haar ook nog op gekweekt. Dus dan had je het wel geweten denk ik..


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 19-04-2012

Nee bij semmy geen kweekje afgenomen...
Wat erg voor je zus!! Wat was de oorzaak dan wel?


mijn lieve, lieve kleine schat - JoLi - 19-04-2012

Je kunt evt. misschien aan de gyn. nog vragen of ze in je dossier kunnen kijken of er geen bijzondere uitslagen geweest zijn bij Semmy..

Ze weten niet precies de oorzaak. Met 26 weken is hij overleden, ze had bijna geen vruchtwater en er waren nog wat dingen, zoals een vergrote placenta. Ze verdachten hem van een chromosomenafwijking, maar later bleek hij helemaal gezond te zijn. 24e van deze maand krijgen ze nog een gesprek met een klinisch geneticus, ze hebben 't ventje maar op een paar afwijkingen onderzocht dus misschien komt er nog wat uit het gesprek...
Vandaar dat ik af en toe wat meelees met jullie, als jullie 't niet erg vinden. Je wordt zo met de neus op de feiten gedrukt als je het van zo dichtbij meemaakt...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 19-04-2012

Tuurlijk vinden wij dat niet erg!!!!
Maar echt afschuwelijk dat er weer een engeltje bij is... Heel veel sterkte ook voor jullie!!!
En Tnx voor je reactie!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 19-04-2012

Laura, kan me goed voorstellen dat je bang bent, maar als ze dit van te voren al weten kunnen ze het behandelen. En ze zeggen in het zkh ook niet zomaar dat je je geen zorgen hoeft te maken, zeker niet als ze je achtergrond kennen denk ik. Maar ik zou ook ongerust zijn hoor, vind ik niet zo raar.

Joli, wat erg voor je zus, hopelijk krijgt ze nog antwoord op de vraag waarom...

Tam, die nesteldrang heb ik bij Thomas niet gehad, was het denk ik nog te vroeg voor. Nu dus wel, ach wordt het huis weer eens lekker schoon en opgeruimd. Na het overlijden van Thomas heb ik eigenlijk alleen het hoogst noodzakelijke gedaan, om het bij te houden, het kon me allemaal niet zoveel meer schelen. Maar nu zie ik elk stofje. Spannend dat je binnenkort hoort naar welke school je moet.

Net onenigheid met 1 van de pony's gehad, ik wilde hem een wormenkuurtje geven maar daar was meneer het absoluut niet mee eens. Nu is hij boos, maar het is wel gelukt. Merk toch wel dat hij wat lastiger is, ik doe er een stuk minder mee dan voorheen. Heb er de energie niet meer voor op het moment, maar dat komt hopelijk wel weer..


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 19-04-2012

lieve noortje,

Je zegt het zelf al... het einde is bijna in zicht.
je hebt natuurlijk nog wat weekjes te gaan maar je maakt nu dingen mee die je met Thomas* helaas nooit heb mee mogen maken.
dat zal zeker vreemd zijn. hoe ging je intake met de kraamzorg? het wordt nu toch wel spannend he.
en je bent begonnen met je babywas! super!
straks lekker de kleding kast inruimen, bedje opmaken, knuffeltjes klaar zetten ect.
nog even en je mag je tas al inpakken! en als die klaar staat, dan gaat de tijd snel hoor.
wat fijn, die thuis ctg! zo hoef je niet zo lang meer in spanning te zitten en kan je kijken wanneer je je onzeker voelt.
Moet je nu veel aan Thomas* denken? wanneer mag je weer op controle?


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 21-04-2012

Cyn, de intake van kraamzorg stelde niet veel voor, maar is wel geregeld nu. Verder moet ik best veel aan Thomas denken, vooral als ik eraan denk dat ik weer moet bevallen, dan komt het toch wel heel erg terug. Hierdoor zie ik best wel tegen de bevalling op.. Ook krijg ik er wat moeite mee naar het grafje te gaan, ik ga wel maar word er zo verdrietig van. Ben ook wel een beetje bang dat zij ernaast komt te liggen. Maar probeer wel positief te blijven hoor. Donderdag weer naar zkh voor een groeiecho en controle. Voor de week erna staat er ook al een afspraak.

Ga nu maar eens douchen en dan weer aan het schoonmaken. Nu maar wat wassen draaien van onszelf, wasmand puilt intussen uit, ben deze week alleen maar met babyspulletjes bezig geweest.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 21-04-2012

Noortje,

je was er vroeg bij vanmorgen!
hier helaas ook om 3 uur wakker want joëlla werd wakker. heb dr pas om 04.30 uur terug kunnen leggen.
dus dat wordt een rustige zaterdag.

Ik had er op het einde ook veel moeite mee om naar het grafje te gaan.
en zelfs nog na de bevalling. ik kreeg al tranen in me ogen als ik met de auto het parkeerterrein op kwam rijden.
ik zag er zo tegen op! Maar kon het tegenover wesley* niet maken om weg te blijven.
Had je bij thomas* een zware bevalling? zie je er daarom ook tegenop?
Ik had bij wesley* wel een vlotte bevalling dus ik ging eigenlijk met mijn verstand op 0 dat ziekenhuis in.
iedere bevalling is weer anders. (al waren ze bij mij allebei el erg vlot).
Hoop dat je je wasjes heb weg kunnen werken en nu even kan genieten van wat tijd voor jezelf.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 22-04-2012

Cyn, weer een beetje bijgeslapen? Ik heb nu vooral als ik weer wegga bij het grafje steeds de tranen in m'n ogen, maar wil er toch heen, z'n kaarsje aansteken. Mijn bevalling viel op zich mee, ging erg snel, het is meer dat ik steeds Thomas voor me zie als ik aan bevallen denk en dan komt er weer zoveel verdriet terug.. Ik zag toen totaal niet op tegen de bevalling, maar dat is nu toch anders. Misschien ook wel omdat ik nog steeds niet echt kan geloven dat ze blijft leven. Toen jij ging bevallen van Joëlla, moest je toen veel aan Wesley denken?

Toch weer vanaf vrijdag minder beweging aan het voelen, vannacht werd ik weer ongerust, het vertrouwen is weer weg. Vanochtend wel een ctg gemaakt en dat was goed. Maar mag toch vanmiddag nog even voor een echo komen. Ga maar liever een keer teveel dan te weinig.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 22-04-2012

Ik heb tot de dag van de bevalling gedacht aan Wesley*.
en inderdaad met de angst dat het met Joëlla ook mis zou gaan.
ik kon me niet voorstellen dat er een huilend kindje op mijn buik werd gelegd.

Ik ben bij binnenkomst een uur aan de ctg gelegd.
dat stelde me erg gerust. zodra mijn vliezen waren gebroken hebben ze een electrode op het hoofdje aangebracht.
zo konden ze de weeënactiviteit in de gaten houden, maar ook de hartslag van Joëlla.
heb het geluid aan gehad tijdens de bevalling. zodat ik haar hartje continue hoorde kloppen. dat vond ik erg fijn.
zodra de weeën erger werden was ik de angst en het verdriet van Wesley* vergeten.
nou ja, vergeten niet, maar dan ben je met hele andere dingen bezig.

wij wisten natuurlijk wanneer Joëlla geboren zou worden. en die dag dat ik het ziekenhuis binnen kwam kon ik maar niet geloven dat het echt zover was.
ik kon maar niet geloven dat ik een paar uur later met een klein meisje in mijn armen zou liggen.

fijn dat je vanmiddag nog even langs mag komen voor een echo.
beter een keer te veel dan te weinig.

Ik ben weer bijgeslapen hoor. Papa heeft vanmorgen de eerste voeding gegeven dus zo heb ik even bij kunnen tanken.
Heb jij toch een beetje kunnen slapen? of ben je veel wakker door de onzekerheid?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 23-04-2012

noortje de intake voor de kraamzorg is geregeld! wat gaat het ineens echt worden he? of meis nog heel ff en dan heb je je kleintje in je armen! blakend van gezondheid!! heb je er al weer iets meer vertrouwen in?

cyn lekker is dat he als papa ff die eerste voeding van mama overneemt! ik kan er nu al best wel een beetje tegenop zien dat ik weer lekker midden in de nacht beneden zit met onze ukkepuk... en de late voedingen savonds en dan de vroege weer sochtends... en dan daarnaast nog onze semmy natuurlijk. maar goed, elke mama red zich dus het zal mij ook zeker gaan lukken!

wij zijn weer thuis van een weekendje weg naar zutphen met vrienden. we zijn zaterdag naar burgers zoo geweest. het was heerlijk weer en ik vind dat echt een mooi park. was voor mij gewoon al 15 jaar geleden dat ik er geweest was! verder hebben we lekker gechilled en gegourmet zaterdag avond! kortom we hebben weer genoten. ook van de twee kleintjes. semmy en jaynan, die schelen maar 4 en halve maand met elkaar. jaynan is de kleine man van mijn beste vriendin. zo leuk om ze samen te zien spelen!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 23-04-2012

Gisteren was de echo weer goed, eerst nog aan het ctg en dat was ook goed dus ben weer gerust. De echo werd door de arts assistent gedaan die bij de bevalling van Thomas was. Vind haar niet echt aardig, we wisten toen niet of de obductie daar in het zkh gedaan zou worden of in het erasmus en toen we het haar vroegen zei ze dat hij "opgestuurd" zou worden naar Rotterdam, alsof het om een pakketje ging... Die opmerking was ik nog niet vergeten. Verder is ze vanaf gistermiddag weer volop gaan bewegen gelukkig. Vandaag gaan we de enveloppen al ophalen voor de kaartjes, nu wachten op de proefdruk, ben benieuwd.

Laura, zo te lezen heb je een leuk weekend gehad. Vond Semmy de dierentuin leuk? Wel leuk met een kindje van ongeveer dezelfde leeftijd erbij. Hoe voel je je verder, nog last van misselijkheid?

Cyn, vannacht heb ik weer goed geslapen, gisternacht was het minder. Werd iedere keer wakker om te kijken of ik nog wat voelde. Nu tot half 6 doorgeslapen, was wel lekker.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 23-04-2012

noortje wat vervelend dat er zo'n opmerking gemaakt is toen! klinkt idd net of ze het over een pakketje heeft...
fijn dat je kleine meid weer flink is gaan bewegen. die bevestiging heb je dan toch steeds nodig he?

ja we hebben echt een lekker weekend gehad! en zeker met die twee binken! nee de misselijkheid is gelukkig over! kan weer heerlijk eten wat ik wil! heb alleen gigantische vermoeidheid en ook wel wat last van de hormoontjes. ik kan heel snel sjaggie worden.. echt heel gek.. en kan soms ook best bot dingen zeggen, dit zeiden mijn vrienden in het weekend...


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 24-04-2012

laura; de hormoontjes lekker zijn gang laten gaan, heb je in ieder geval een smoes hihi.
Fijn dat je je niet meer zo misselijk voelt. Dat is al heel wat.
noortje; tja, ik snap je onzekerheid hoor. Maar je hebt je nachtrust echt wel nodig.
Daarnaast gaan ze wat minder bewegen op het laatst doordat ze minder plek hebben toch?
Dat is mij toch verteld. En...die kleine gaat jij nog genoeg wakker maken later als compensatie
hihi.
Bij mij was de magische grens 5 dagen na haar geboorte. Zo oud is britt* geworden. Het was toen
moederdag. Weet nog goed hoe dubbel dat was. En nu wordt ons meisje bijna 1. Dit had ik
nooit durven dromen.
cyn; lekker kunnen bijslapen lees ik. Heerlijk.
hier; drukke dagen allemaal. Nu mijn werkdagen gehad en do heb ik een hele dag ook school
(een aantal work-shops) en s'avonds teametentje. Nu het nog mijn team is, want volgende week
dus te horen naar welke andere school ik moet.
Dit weekend vieren we za en zo myrthe haar verjaarag en moeten we zo-morgen nog naar een verjaardag
van een nichtje van myrthe die dit ook net dan doet.
DAn de week erop: werken...woe cursus, do myrthe echt jarig. Vrijdag studiedag.
En dan van vrij op za voor 2 weken op vakantie naar zuid-frankrijk.
Hmmm. en dan moet ik nog ergens tijd vinden om de koffers te pakken zucht haha


mijn lieve, lieve kleine schat - huisje_boompje_beestje - 24-04-2012

noortje schreef:Gisteren was de echo weer goed, eerst nog aan het ctg en dat was ook goed dus ben weer gerust. De echo werd door de arts assistent gedaan die bij de bevalling van Thomas was. Vind haar niet echt aardig, we wisten toen niet of de obductie daar in het zkh gedaan zou worden of in het erasmus en toen we het haar vroegen zei ze dat hij "opgestuurd" zou worden naar Rotterdam, alsof het om een pakketje ging... Die opmerking was ik nog niet vergeten. .

Sorry breek even in!!!!!
@ noortje: heb je ff opgespoord, ik was van de week even "bij mijn paps" en moet dan altijd aan je denken........ Wat fijn om te lezen dat je kleine meisje het zo goed doet..... Dat mens zit zeker in t ruwaard???? Daar zijn ze niet zo tactisch......

Dikke knuf HBB


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 24-04-2012

lieve ikke,

Je bent hier niet meer zo veel, maar ik wil je toch feliciteren met de eerste verjaardag van jullie kleine man!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 25-04-2012

Laura, lekker dat je niet misselijk meer bent. Ik ben deze keer veel minder misselijk geweest dan de vorige keer, alleen met avondeten blijf ik wel steeds misselijk gevoel houden, vooral als ik ga bedenken wat ik moet maken. En op zondag en maandag kookt mijn man altijd, en die is altijd van de rijst ed en daar word ik zo misselijk van, vorige keer ook al, terwijl ik dat normaal wel lekker vind. Nu staat het me na een paar happen al tegen, en hij maar klagen dat ik zijn eten niet wil. Trouwens, dat botte herken ik wel, heb dat zo nu en dan ook wel. Ach, zal wel weer over gaan.

Tam, leuk Myrthe's eerste verjaardag in het vooruitzicht! De dag dat ze echt jarig is, moest je dan nog werken? Lekker hoor, bijna op vakantie. Wij hebben niks gepland, maar het lijkt me wel heel leuk om in september ofzo met z'n drietjes even weg te gaan. Maar we zien wel hoe het loopt.

Op dit moment is ze druk aan het bewegen. Merk wel dat ze groter wordt, het doet af en toe best pijn. Maar ik klaag niet hoor, ik kan er alleen maar van genieten als ze dat doet. Zit nu nog op uitslag ctg te wachten, morgen weer op controle en een groeiecho, ben benieuwd hoe ze gegroeid is.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 25-04-2012

ikke ik had je op hyves of fb al gefeliciteerd dus daarom heb ik het hier niet gedaan hoor meis...

noortje hoe was de uitslag van de ctg?"morgen weer een echo lees ik! toch elke keer wel spannend he meis? nog ff geduld lieverd!! dan is je ukkie er gewoon!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 25-04-2012

hee, ik zit nu ook wat meer op fb. Als er meiden zijn die het leuk vinden vriendjes te worden dan effe een pb-tje. Anders kletsen we gewoon hier hoor hihi


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 25-04-2012

Wij hebben mekaar toch op fb?


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 25-04-2012

nee, hyves, maar daar zit ik niet zo vaak meer op


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 25-04-2012

Nee ik ook niet... Helemaal niet meer eigenlijk... Alleen nog om te kijken hoe het gaat met mensen die ik alleen op Hyves had..


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 26-04-2012

Baby is weer goedgekeurd vandaag. Groeiecho was weer goed gelukkig. Daarna nog bij de gyn geweest, ze wil zelf de bevalling doen dus dat is wel heel fijn, zie er gelijk een stuk minder tegenop. Ze zei dat ze na al het verdriet ook de vreugde in de verloskamer mee wil maken met ons.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 26-04-2012

Noortje wauw dat is wel heel bijzonder en fijn dat ze dit nu ook met jullie mee wil maken!! Moet je vast een heel goed gevoel geven! Ik ben blij voor je!
En fijn ook dat de kleine meid weer goed gekeurd is! Jeeeejjj!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 26-04-2012

noortje,

fijn dat de echo weer goed was!
wat lief van je gyn dat ze zelf je bevalling wil doen!
gelukkig ben je weer wat opgelucht.

laura,
wanneer mag jij weer naar binnen spieken?


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 26-04-2012

haha lees net het stukje over facebook.
het grappige vind ik dat je foto's van elkaar ziet terwijl je toch een heel ander beeld had bij iemand.

hier weekend tot dinsdag! heerlijk,
we zijn weer naar de fysio geweest vanmiddag. i.v.m. joëlla dr hoofdje wat iets platter was .
vergeleken met de eerste meting is de 2e nu toch wat verbetering te zien.
nu is er weer een meting gedaan en ik wordt volgende week gebeld voor de uitslag.

dinsdag is de fotograaf op het werk geweest.
iedereen is op de foto geweest, dus ook Joëlla.
vandaag waren ze binnen! en ze zijn leuk!!! ben helemaal trots op mijn lachebekkie.
hier een druk weekend voor de boeg.
morgenavond gaan eten met collega's, zaterdag weg, en zondag is joëlla een half jaar! dus dat wordt toch een mini taartje.

hoe is het met de andere dames?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 26-04-2012

Wij mogen donderdag weer ff gluren naar onze uk!! Kan niet wachten!

Druk weekend maar wel leuk! En Joëlla alweer een half jaartje! Jemig!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 27-04-2012

Hè meiden! Hier na een heerlijke vakantie weer thuis! Ik loop zo achter, maar ik ga maar gewoon weer inhaken, want wil jullie niet missen.

Noortje, super zeg, dat alles weer goed was! Jazeker, ze wordt steeds groter en die schoppen worden dan flink! Oh, wat bijzonder met de gyn zeg. Hier hadden wij hetzelfde gehoopt. De dag dat ik opgenomen werd zei ze nog dat ik het echt nog even binnen moest houden omdat ze twee dagen weg zou zijn. Helaas ben ik toen bevallen. Maar we kregen een super lieve persoonlijke kaart van haar. Jammer genoeg zijn we nu verhuisd en zouden we een eventuele volgende keer niet meer bij haar zijn.

Cyn, wat fijn dat de afplatting minder is! En leuk dat de foto's van Joella leuk zijn!

Laura, 9 weken! Woehoe, wat fijn dat dat toch maar weer mooi doortikt! En donderdag dus weer spieken voor jou! Fijn. Geniet van je weekend!

Hier een mooie reis naar Rome gehad met een droomdochter! Oh, wat is ze lief en leuk zeg! Hele dagen op pad, alleen maar lachen! Alle aandacht van de Italiaanse mannen die weg zijn van baby's. Met de Japanse toeristen op de foto en ik maar trots stralen. Ze al lekker mee van alle gerechten die wij aten, tot nu toe is ze super met het eten. Daarnaast nog heel vaak aan de tiet! Nu nog lekker dagen samen. Net even naar de bouwplaats geweest, leuk!

Geniet allemaal van het lange weekend en Tam van de meivakantie!

Xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - Sabrina1984 - 28-04-2012

Hoi lieve meiden, ik ben blij en toch ook wel een beetje in de war want ik heb net namelijk een test gedaan en er staat op zwanger.
Sorry voor mijn ego berichtje maar ik wilde het jullie graag even laten weten! Liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 28-04-2012

sabrine YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is echt ontzettend mooi nieuws, wij gaan hier allemaal voor je duimen hoor. hoe voel je je eronder?


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 28-04-2012

[ATTACH=CONFIG]10094[/ATTACH]Dit weekend mijn 1e feestje vieren. Nog wel niet echt jarig, maar we vieren het gewoon door. Myrthe is er al helemaal klaar voor.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 28-04-2012

Sabrina, gefeliciteerd!!! Echt zo fijn voor je, kan me voorstellen dat je wat in de war was, was ik ook bij mijn test destijds. Hoop voor je dat alles goed mag gaan.

Tam, leuke foto, veel plezier met Myrthe's feestje, geniet ervan!

Madelief, leuke vakantie gehad zo te lezen. Moet echt zo fijn zijn met zo'n ukkie erbij. Ik hoop dat wij in september ofzo nog eventjes met z'n drieen wegkunnen, lijkt me echt heel leuk. Makkelijk dat ze alles eet, nu nog zo zien te houden. Oh ja, stuur nog even een pb met je adres, heb je wel al op m'n lijstje staan voor geboortekaartje maar mis je adres nog.

Fijn weekend allemaal.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 28-04-2012

YEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHH Sabrina, wat een geweldig bericht!!!! Super voor jullie zeg! Gefeliciteerd, ook al zal het allemaal nog heel spannend zijn.

Tam, haha, die Myrthe! Dat kleine feestbeest! veel plezier!

Noortje, ruim 32 weken! meid, het komt nu echt dichtbij! Ja, vakantie samen is heerlijk. Ik hoop voor je dat jullie ook lekker weg kunnen. De tip is wel: kijk de situatie aan. We hadden eigenlijk veel eerder gewild, maar toen het nog niet lekker liep met Maria was dat niet te doen. Toen zijn we wel een week weg geweest, maar daar niet echt van kunnen genieten. En goed dat je me herinnert, ik stuur je nu de PB!

x


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 28-04-2012

Jeeeeeeeeejjjjj sabrina!!!! Meissie gefeliciteerd!!!! Wat een mooi nieuws!! Spannende tijden breken weer aan voor jullie maar ga er van genieten!!

Tam wauw!!! Die kleine deugniet is idd een feestbeestje haha! Veel plezier met haar feestje!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Sabrina1984 - 28-04-2012

Dankjewel lieve meiden!!
Ik voel me totaal anders als vorig jaar toen ik een positieve test had. Ik heb mijn man gebeld (hij was aan het werk) en kwam gelijk naar huis. Samen hebben we gehuild. We zijn heel gelukkig, maar tegelijk ook wel een beetje bang en nog erg afwachtend. Een hele andere blijheid dan vorig jaar, niet onbevangen meer, maar dat wist ik natuurlijk van tevoren wel dat dat niet meer zou kunnen. Ik hoop en bid dat dit kindje mag blijven en groeien tot een mooie baby die ik straks in mijn armen mag houden, oh ik hoop het zo erg! Ik wordt wel heel erg blij van jullie lieve reacties hoor!!! Jullie weten gelukkig nu bijna allemaal dat het ook goed kan gaan en dat geeft mij ook wel hoop hoor!

@Tam: Gefeliciteerd vast met je kleine/grote meid! Leuk zeg zo'n eerste verjaardag, lekker van genieten!

Liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 28-04-2012

Sabrina, meid, zo herkenbaar, ik denk voor iedereen hier. Ik heb dagen alleen maar kunnen huilen toen we de positieve test hadden. Aan de ene kant ben je zo blij, aan de andere bang. En ook verdrietig omdat je weet dat het de vorige keer zo onbevangen verwachtingsvol was en nu niet meer. Dat je toen een vrolijk geheim mee droeg en nu is het ook een last. De dagen lijken langzaam te gaan, maar echt, iedere dag brengt je dichter bij dit kleine ukje! Ik hoop en duim mee dat je deze kleine over ongeveer 8 maanden in je armen hebt!

x


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 28-04-2012

Sabrina, wauw, wat een supernieuws! Gefeliciteerd! Het is je gegund, meid. Ik snap het dubbele gevoel. Stapje voor stapje kom je dichterbij je gezonde kindje in je armen. En dit was een hele belangrijke stap: de positieve test! En dat mag gevierd worden! Hier even een rondedansje voor jullie!
Liefs van Kersje