Zwanger Worden .NU forum [Archief]
mijn lieve, lieve kleine schat - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Complicaties (https://archief.zwangerworden.nu/forum-8.html)
+--- Forum: Sterrenhemel (https://archief.zwangerworden.nu/forum-34.html)
+--- Topic: mijn lieve, lieve kleine schat (/thread-4402.html)



mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 15-10-2012

Laura, ze heeft die medicijnen vanwege de obstipatie.

Devika, leuk bijna de verjaardag van Shivani, hopelijk is de verkoudheid dan over. Ik moet wel lachen hoe ze je wakker maakt 's ochtends, gezellig! En wat doet ze het toch goed, zo te lezen, fijn hoor. Jee, 8,5 kg, Tessa woog de vorige keer al bijna 7... Ze zat qua gewicht nog net binnen de curve, ben wel benieuwd hoe het de volgende keer is.

Cyn, wat een lange dag heb je gehad. Haha, Joëlla heeft haar cadeau al uitgeprobeerd. Wel leuk zo'n driewieler, die heeft de buurvrouw ook voor haar dochter, we gaan wel eens samen wandelen en haar kindje vindt hem echt leuk.

We maken Tessa al ruim een week niet meer wakker voor de laatste voeding en ze slaapt door tot een uur of 6,echt lekker hoor. Ze vond het opeens niet leuk meer om wakker gemaakt te worden. Ze eet al wat fruit en groente nu, zo grappig als ze een nieuwe smaak ontdekt. Je kan aan haar gezicht wel zien of ze het lekker vindt of niet, maar tot nu toe gaat alles erin.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 16-10-2012

Cyn,
Ja we gaan samen de verjaardag van onze meisjes vieren de 27e!
Leuk! Aaahhh Joëlla heeft haar fietsje meteen uitgeprobeerd haha. Zou ok ook doen ja!
Lange dag heb jij gemaakt! Maar wel lekker hoor vakantie!
Ik ben deze week lekker 3dagen thuis. Heerlijk


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 16-10-2012

Noortje, wat heerlijk dat Tessa zo lekker slaapt! Op een gegeven moment maakte wij shivani ook niet meer wakker voor de nachtvoeding. Prima hoor. Slapen is ook belangrijk daar groeien ze van
Oh en bijna 7 kilo! Flinke meid is ze! Doet ze goed.
Aahh en de fruithapjes heeft ze ook al ondekt! Die gingen hier ook goed naar binnen.
Hoe is het nu met haar buikje? Nog steeds veel last van haar darmpjes?


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 16-10-2012

Hier lekker mamadag! Morgen en donderdag ook vrij.
Shivani is net lekker in bad geweest en ligt nu te snurken naast mij. Ze is nog steeds heel verkouden en hoest veel Sad
Wordt ook een paar X wakker snachts omdat alles vol zit zo zielig.
Nu ff snel opruimen. Straks boodschappen halen en vanavond samen een verjaardagtaart voor shivani bakken. Hihi
Hoop dat et lukt.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 16-10-2012

Aaahh mijn meisje wordt morgen gewoon 1 jaar. 1jaar!!!! Haar allereerste verjaardag!
Dat ik dat mag meemaken zo'n dag.....
Dit is zo bijzonder...hoe anders is het leven nu 2 jaar later...
Ik hoop morgen op een kleine regenboog...


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 16-10-2012

Noortje,


gelukkig waren de metingen goed en hoeft Tessa geen helmpje.
Wat vervelend dat het nu weer wat minder gaat. Ik zal als ik jou was ook proberen om eerder een afspraak te kijken. Het is zo'n rotgevoel als je niks voor je kleintje kan doen als ze zo'n pijn hebben.
Ga je trouwens iedere week babyzwemmen? En wat vind Tessa daarvan?
Leuk he als ze over gaan op vaste voeding. Joëlla laat ook altijd duidelijk merken wat ze wel en niet lekker vind haha.


Myka,
Wat schrikken dat je ineens op de spoedpoli terecht kwam.
Ik hoop dat je lichaam nu weer een beetje “de oude” is met een “normale” cyclus.


Laura,
wat schrikken dat je tante in een rolstoel zit door dubbele bekkeninstabiliteit.
Ik hoop dat de fysio wat meer voor je kan doen. Nog een paar weekjes meid. Nog even doorbijten.
(maar dat komt vast helemaal goed want jij bent een sterke mamaSmile...)


kersje,
alvast heel veel succes donderdag. Ik hoop echt voor je dat de kleine man wil draaien.
Ik heb gelukkig niet altijd van die vroege dagen hoor! Haha. Maar 6.30 uur is wel de vroegste dienst. Ik draai meestal de late diensten tot 18.00 / 18.30 uur. Zijn best lange dagen maar ze vliegen echt voorbij.


Devika,
wat zonde dat shivani zoveel wakker word. Helpt een neusspray misschien? (zoutoplossing)
en morgen is ze dan echt 1 jaar!!! wow wat is dat jaar snel voorbij gegaan he!




Hier heeft joella het in de gaten dat het veel leuker is om “zelf” te eten...
ze moet zelf dr vorkje met brood in dr mond stoppen anders word ze boos haha.
Ze wordt ineens zo groot. Vind het jammer dat het baby zijn er helemaal vanaf is, maar nieuwe fases zijn ook weer leuk!
Ze staat nog niet, ze trekt zich wel goed op aan de box of bed en zit dan op dr knieën.
Als ik dr vastpak en dr wil laten staan kijkt ze me heel angstig aan. Ze vind het nogal eng denk ik.


Zo nu snel afronden want ik hoor iemand zingen in dr bed!
Tijd voor een boterham!


Tot snel!


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 16-10-2012

Dag meiden!

Denk, laat ook maar weer eens wat van mij horen, het is al zo'n tijd geleden!

Cyn, wat wordt je meisje groot! al zelf eten....haha! het is inderdaad een gek besef dat het baby-achtige er echt vanaf gaat en het echte meisjes /jongetjes worden....ik heb daar soms ook moeite mee, het gaat zo snel, ik kan het niet bijhouden!

Devika alvast gefeleiciteerd met je kleine Shivani! Hieperdepiep hoeraaaa!!! het is ongelovelijk dat ze alweer een jaar wordt! is de taart gelukt? Ik zie jullie al voor me zitten, allemaal in het roze..hihi! superleuk! :-D met meisjes mag je tuttig zijn, het kan mij soms niet roze genoeg.

Madelief, ik zag net op fb je meisje voorbijkomen, wat ziet ze er lief uit! stap stap stap met die schoentjes en die leuke maillot..ook al zo'n echt meisje aan het worden! Jammer dat ze je af en toe wakker houdt 'snachts, dat breekt je op he? ik heb het heel soms met Matilda, als ze ziek is oid, ik voel mij dan echt een dweil de volgende dag.

Noortje, hoe is het met je? je kleine meid is nu....eind mei...ehmm.een maand of vier? dat vind ik zo'n leuke leeftijd! babytjes zijn dan heel allert en leren zo snel maar nog steeds zo klein en knuffelig, heerlijk! Ik lees dat ze geen helmpje hoeft, dat betekent dat in een voorkeurshouding gelegen heeft (of nog ligt?). Ben blij voor je! een goede vriendin van mij haar zoontje heeft een helmpje gehad, ik moet je bekennen dat ik het erger ingeschat had van te voren (en zij ook), het viel uiteindelijk reuze mee en na 6 maanden mag het alweer afgebouwd worden en heeft hij nu een heel mooi rond hoofdje.

Laura, jij bent druk bezig met de kamertjes! leuk om met zo'n nieuwe babykamer bezig te zijn he? bij jou schiet het ook al op, ik zie af en toe mooie foto's van je buik op fb voorbij komen, volgens mij voel jij je nog wel fit he? Ben jij al met de bevalling bezig? kijk je er tegen op? ik soms wel..ik heb er ook erg zin in de kleine te ontmoeten maar ben ook soms angstig merk ik.

Kersje, voor hetzelfde geldt bevallen wij op dezelfde dag! :mrgreen: ik hoop ook zo dat het donderdag lukt, het moet gewoon! die keine eigenwijs moet gewoon draaien! draai draai draai baby! ik zou zo graag willen dat je "natuurlijk" bevalt..

Tam, jij hebt een lekkere kletskous in huis, zo gezellig he? ik herken dat je daar met teugen van geniet, ik heb dat ook zo, het kan mij nog steeds erg ontroeren als ik naar haar kijk....wat een rijkdom inderdaad. Je bent vandaag alweer 18 weken zwanger, wat gaat dat snel, al bijna op de helft! zometeen de 20-weken echo, toch weer even een spannend moment he?

Myka, wat een verhaal en nasleep, ik wens je heel veel sterkte!

Ik heb verder niet terug gelezen. Hier gaat het prima, ik ben over twee dagen alweer 37 weken zwanger! :-D ik kan niet geloven hoe snel dat is gegaan. Ik ben nu met verlof en moet nog steeds wennen aan het niet-werken, ik ben een beetje van slag omdat ik uit mijn ritme ben denk ik.

Onze baby heeft tot vorige week ook in een stuit gelegen, ik had daar ook zo'n zorgen om! het kindje lag namelijk vanaf dag 1 al in een stuit en heeft nooit anders gelegen. De avond voordat ik naar het zh moest om een eventuele versie of ks te bespreken is de kleine gedraaid....ik was zo blij!!!! ik zag namelijk erg op tegen een draaipoging, ik moet je bekennen dat ik niet weet of ik dat gedaan zou hebben.
Ik ben nu langzaam bezig met het voorbereiden op de de komst van hem/haar.....ik merk dat ik door Matilda en het feit dat ik het zo druk had op mijn werk amper kon stilstaan bij de zwangerschap, nu begint het pas echt te zakken.

Zondag heb ik een babyshower gekregen van vriendinnetjes, zo lief! :mrgreen: het is ook zo leuk te zien hoe zij uitkijken naar de komst van deze baby, het is zo welkom! ik kijk er ook zo naar uit!, ben zoooo benieuwd.

Zie wel erg op tegen de bevalling, echt niet normaal. Met Matilda was ik redelijk onbevangen maar nu...Ik heb gisteren een geboorteplan geschreven, ik denk dat ik voor een ruggenprik ga. Iets in mij vindt dat ik een beetje een slappeling ben maar ik kan daarmee leven, ik wil het gewoon niet meer zoals vorige keer. Ik ben daar zo van geschrokken. We zullen zien! ik ben twee keer ingeleid, wie weet als deze natuurlijk komt dan piep ik heel anders en zijn de weeen beter te op te vangen.

Matilda is nog steeds een schatje, ze wordt over vier maanden alweer twee. Ze heeft bruin/blonde pijpenkrulletjes. Ze kwebbelt de hele dag door en is erg lief en knuffelig. Ik ben erg benieuw hoe dat straks gat als er een babytje bij komt. De kraamzorg vertelde mij dat kinderen onder de twee nog geen sterk lang geheugen hebben, ze zijn na een week alweer vergeten dat ze ooit alleen waren..hahaha, handig!

Uiteraard laat ik jullie weten wanneer de kleine is geboren, degene die een geboortekaartje willen, laat maar weten!
En ohja laura, ik wil heel graag een geboortekaartje van jullie kleine meid! heb je mijn gegevens nog?

Ik ga de kinderkamer verder uitmesten, ik ben de kast aan het verdelen zodat de kleine straks ook een plankje heeft :-D.

Dag lieve meiden, zorg goed voor jezelf!
Maria x


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 16-10-2012

Maria wat leuk om weer van je te horen meis!!
Ik reageer nu ff kort want ik zit op mijn tel en er zo veel geschreven hier!!! Echt niet normaal...
Nee ik zie niet echt tegen de bevalling op.. Wel de gezonde spanning/angst zeg maar.
Uiteraard zou ik een kaartje van je willen! Leuk!
Nee ik heb je gegevens niet meer denk ik... Dan zou ik ff moeten spitten in mijn berichten maar misschien is het handiger als je gewoon ff een nieuw berichtje stuurt met je adres.. Heb jij de mijne nog?

Wow Devika morgen is je kleintje gewoon alweer 1!!!! Ik kan me nog goed heugen dat ze geboren werd! Die mooie lieve kleine dame van je die zoveel moest doorstaan! En moet je nu zien!!

Verder reageer ik weer als ik op de laptop zit hoor! Dit is zo onhandig...


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 16-10-2012

Gezelligheid hier! Ik hoop vanavond nog even tijd te hebben om te schrijven. Nu eerst studie! x


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 16-10-2012

Ja echt he madelief?... Het is lekker vol gekletst hier!
Ik moet ook echt ff de tijd er voor nemen eigenlijk...

Succes met de studie!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 16-10-2012

Maria,

Wat leuk om weer wat van je te lezen!
ben blij om te horen dat alles goed gaat.
en je zit al op 37 weken! wow...! jij mag al bijna gaan aftellen!
ik hoop dat je je lichamelijk ook goed voelt. wat vind matilda van de dikke buik?
oh een meisje met mooie krulletjes.. en over een paar maandjes alweer 2 jaar.
een kaartje lijkt me natuurlijk erg leuk! ik ga je even een pb sturen.
je ziet nogal op tegen de bevalling zie ik.
iedere bevalling is anders.. en je bent echt geen slappeling als je voor een ruggenprik gaat.
helaas weet ik niet te vertellen hoe het voelt met een ruggenprik want bij mij werkte het niet.
maar de scherpe randjes zijn er dan vanaf..

ik ga aan je denken de komende weken! alvast heel veel succes! je kan het Smile


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 16-10-2012

Devika, ze heeft helaas nog steeds vaak last van haar darmpjes, zo zielig. En, is het gelukt met de taart bakken? Lekker hoor, die vrije dagen en dan morgen de grote dag. Leuk! Wel jammer dat ze nog steeds verkouden is.

Maria, leuk weer van je te horen. Wat gaat het opschieten bij jou, spannend hoor. Fijn dat de kleine toch gedraaid is. Ze heeft inderdaad een voorkeurshouding, nog steeds maar het gaat wel beter. Het zou nog kunnen hoor, dat ze een helmpje nodig heeft, over maandje nog een meting. Maar voor nu ziet het er goed uit. Als jij een ruggenprik wilt, moet je dat gewoon doen, daar hoef je echt geen slappeling voor te zijn hoor! Geniet nog even van je verlof. Ik wil graag een kaartje, zal je een pb sturen.

Laura, hoe was het bij de fysio?

Cyn, grappig dat ze zelf wil eten, echt al een grote meid. Hier vind ik het ook wel jammer dat het allerergste baby er afgaat... Maar die ontwikkeling zien is idd erg leuk ook. Ben pas 1x naar babyzwemmen geweest, vorige week ging niet vanwege mijn rug maar morgen wil ik wel weer gaan. Ben benieuwd hoe ze het vindt nu ze al een keer eerder is geweest, de vorige keer heeft ze alleen maar heel verbaasd gekeken.

Madelief, hoe ging je stage?


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 16-10-2012

Maria, kan je geen pb sturen, zit vol...


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 16-10-2012

Hoi!

Ik zit. Heel moe, dus ik weet niet of ik alle berichten ga halen, maar ik begin gewoon! man zit voetbal te kijken en eigenlijk wil ik slapen, maar ik heb het toch koud als hij er nog niet is, dus alle kansen om even bij te kletsen hier.

Cyn, jee, ik heb er bewondering voor hoor, om 6:30 beginnen... En zulke lange dagen ook! En Joella is gewoon bijna een jaar! Inderdaad, het babyzijn is echt over.... Hele dames worden het zo!

Noortje, Wat fijn dat de metingen normaal waren! Ik las dat Tessa weer meer last heeft van haar buikje. Sorry, ik ben vergeten wat voor medicijnen ze krijgt... Heb je de kinderarts gebeld? En ze heeft wel de smaak te pakken in de nacht met slapen dus. Daar zul jij lekker van bijkomen of niet?
Je vroeg naar mijn stage. Ik moet 60 uur lopen verdeeld over dit en volgend jaar. Heel weinig dus! Ik ga meer doen, want het is super leerzaam. Maandag dus de eerste dag gehad en het was echt geweldig!

Myka, wat ontzettend zuur zeg, de nasleep bij jou. En dan het nieuws dat je PCOS hebt en de gevolgen daarvan. Ik herinner me dat toen wij hoorden dat er problemen waren met zwanger worden nadat het mis was gegaan dat ik echt een beetje boos was. Net als bij jou: je was toch snel zwanger en net dat gaat dan mis. En dan kom je in een traject waarin het helemaal niet meer zo onbevangen is, terwijl het al spannend genoeg is. Het is dan zo veel bij elkaar. Ik hoop zo dat jullie geluk gaan hebben en dat het snel gaat...

Laura, goed dat je naar de fysio bent gegaan. Want het is altijd goed zo iemand mee te laten kijken en je hebt blijkbaar toch wel veel last. Je bikkelt wel hoor! En er wordt dus gewerkt aan de babykamer! FOTO!!!! ben benieuwd!

Kersje, nog 2 dagen tot de draaipoging! Ik duim zo hard dat het gaat lukken! Ik zou het zo fijn voor je vinden! Hihi, mijn eitje een vriendje. Het zou te mooi om waar te zijn zijn!

Devika, leuk dat je er bent! Oh, Shivani wordt groot! Echt een grote dame al zeg! Best lang ook. En het gaat gewoon goed met haar, die kleine bikkel heeft gewoon zo veel gedaan in haar eerste jaar! Dan te denken aan haar start, een jaar geleden. Dat was toch allemaal heel heftig. Ik heb echt bewondering voor hoe jullie daar doorheen zijn gegaan. met alle ziekenhuisdingen. Ik lees zo dat je zo geniet van haar. En morgen wordt ze al weer 1. Bizar! Er komt dus een groot feest! Ik zie het helemaal voor me, jullie in het roze! Ga lekker genieten morgen van het keine feestje!

Maria, ja het breekt me heel erg op! Ik voel me iedere dag eigenlijk een dweil en ik moet mezelf er toe zetten niet gewoon om 20:00 naar bed te gaan. maar als ik dat doe, heb ik echt geen leven meer. Dus voel ik me eigenlijk iedere dag slecht. Afgelopen nacht had ik een bijslaapnacht op het logeerbed. Heerlijk! Jeetje, 37 weken. Hij of zij mag gewoon komen nu! Weet je trouwens wat het wordt? En ik zat te denken, waren jullie niet huizen aan het kijken? Heb je nu een kamertje ingericht? Of gaat hij/zij bij Matilda op de kamer? Ik ben trouwens erg blij dat jullie uk gedraaid is! Fijn zeg, zeker als het de hele tijd in stuit lag. Mooi dat het dan toch op een bepaald moment denkt: nou, als ik er uit wil, moet ik toch even draaien....tralalalala...even koppeltjeduikelen....ziezo, geregeld!

Hier alles wel OK, alleen onze kleine dame die al geen slaper was is een beetje zielig. Verkouden en hoesten. s nachts is het echt een drama. We zijn al weer een week uren in de weer per nacht. Echt super zwaar. Daarnaast ben ik heel hard aan het studeren. Niet met een speciale reden, ik ben gewoon heel erg gemotiveerd op het moment. De stage van maandag was zo cool! Ik vind het zo gaaf hoe mensen genezen en hoe blij ze daarmee zijn. Dat wil ik ook doen voor anderen! nog 4 jaar te gaan en dan mag ik ook! Hij was erg tevreden en zei dat ik iedere week wel mag komen omdat hij het super leuk vindt als ik kom en hem ook scherp hou. Dat is een groot compliment.

Verder is onze kleine dame zo ondernemend! Ze rent tegenwoordig ook. Wil zelf lopen, we lopen samen naar de speeltuin, naar de paarden. Loopt ze daar met haar hippe jassie. Het is zo'n juffie geworden! Ze doet me ook steeds na met haar telefoon. Ik heb haar een oude telefoon gegeven en die houdt ze aan haar oor en loopt dan al kletsend door de kamer. Ik zie mezelf gaan....

En ik moet eerlijk toegeven dat ik het nu toch spannend vind hoor! Wetende dat er weer kansen zijn. Ik was er vrij nuchter over. Maar nu de NOD weer nadert hoop ik toch heel erg. Ik weet dat het praktisch onmogelijk is, maar ik zou het zo super geweldig vinden! Afwachten is het enige wat ik kan doen...

Nou, ik ga mijn bedje in! Duimen voor een goede nacht! Truste lieve meiden!




mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 17-10-2012

Devika van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van shivani!!!
Maak er een gezellig dagje van! En vooral geniet ervan!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 17-10-2012

Devika, van harte gefeliciteerd met Shivani! Wow, 1 jaar! Geniet samen! X


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 17-10-2012

Madelief wat vervelend he dat je je elke dag zo door de dag heen moet slepen... Dat is niet fijn!!
Wel lekker dat je je zo op je studie stort!
Oeh en spannend hoor die naderende nod! Wanneer is die precies?

Oh en Devika uiteraard mag je een digitaal kaartje!!

Maria ik stuur jou wel ff via fb een privé berichtje met mijn adres want ik weet niet wanneer je weer online hier zal zijn... En aangezien het bij beide al op gaat schieten! Bij jou helemaal zeg!! Jeetje wat spannend weer!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 17-10-2012

[Afbeelding: images?q=tbn:ANd9GcQ4wo_EYdauIGJvOitqxsb...Yi_64OdlHs]

shivani heel erg gefeliciteerd met je verjaardag meis, maak er een leuke dag van..............
liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 17-10-2012

madelief,

ondanks de zware nachten heb ik echt bewondering voor je hoe je zo actief bezig bent met je studie en stage.
kunnen jullie het onderling ook een beetje afwisselen wie er uit bed gaat voor Maria?
wel fijn dat je het er zo naar je zin hebt. nog 4 jaar te gaan, klinkt wel ver weg. haha volgens mij kan jij niet wachten tot je zelf aan de slag mag haha.

Oh ik zie maria al lopen met dr telefoon aan dr oor. haha (zag ook al zo'n leuke foto op fb voorbij komen)


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 17-10-2012

lieve Shivani,

Van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag!
maak er een groot feest van. (maar dat komt wel goed als ik mama dr plannen zo lees hihi)


[Afbeelding: verjaardag1.jpg]


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 17-10-2012

Devika,

Van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van jullie prachtige Shivani!!!!!!!

Geniet ervan, heel veel plezier!

Liefs van Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 17-10-2012

Hoera, Shivani 1 jaar!!! Gefeliciteerd Devika, fijne dag vandaag.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 17-10-2012

Madelief, wat goed dat je stage zo goed is bevallen en dat valt mee die uren zeg. Fijn dat je zo gemotiveerd bent! En wat spannend nu weer, na je ei, hopelijk is er wat gebeurd... Tessa krijgt forlax vanwege de obstipatie.

Vannacht werd ze iedere 2 uur wakker, huilen en kreunen, zo'n last van haar buikje. Zo zielig was het, uiteindelijk om 6 uur tussenin gelegd en toen heeft ze nog een poosje geslapen. Na het zwemmen was ze zo moe,maar weer niet kunnen slapen. Maar meteen de kinderpoli gebeld en we mogen nu volgende week al komen. Dat is wel fijn. Het zwemmen was wel weer erg leuk met haar, wel weer eventjes m'n tranen wegslikken als ik aan haar broertje dacht...


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 17-10-2012

Noortje, wat zielig voor de kleine Tessa! Oh, moeilijk is het toch soms. Dan zie je wat je eigenlijk allemaal gemist hebt...

Laura, ik weet het niet precies, volgens mij zit ik nu op dag 8 na eisprong. Dus nog een klein weekje.

Hier druk in de weer met 2 kids! Ik pas weer op mijn neefje. Ze zitten nu een enorme zooi te maken van hun tuitbekers met karnemelk. Ik ga zo even liggen als ze ook gaan slapen, het was weer een heftig nachtje!

X


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 17-10-2012

jee, wat hebben jullie een boel gekletst zeg...gezellig maar bijna niet bij te houden..

madelief; wat leuk dat ze zo lekker samen met haar neefje is. Ik vind het altijd zo leuk
te zien hoe ze op elkaar reageren. Myrthe kan het vooral met haar nichtje van bijna 4 vinden.
Daar kijkt ze echt tegen op. Haar neefje van net 1 vond ze eerst maar niks, want hij is een
stuk drukker dan haar, maar ik merk dat ze nu meer samen doen. Achter elkaar aan kruipen
bijvoorbeeld.

noortje; oh arme. Goed hoor dat jullie kunnen komen. Want na het zwemmen moeten ze echt zo
moe zijn dat slapen toch moet lukken. Zonde meid.
Tja...en tranen wegslikken in het water valt niet zo op. Vult het bad gewoon wat meer.
Wij hebben vorige week onderwater foto's gemaakt met het zwemmen. Ben benieuwd erna.
Oh de metingen waren goed dus geen helm..wat een opluchting zeg lijkt me.

laura; slaapt ie nog steeds goed in zijn bedje? En hoe is het nu met de fysio? Hoe vaak moet
je?

maria; had je al op fb een berichtje gestuurd, maar echt leuk weer van je te horen.
37 weken....myrthe is toen geboren dus kan elk moment. SPANNEND!
Ik ben ook zo benieuwd...jongetje/meisje?

cyn; haha hier ook zo een die alles zelf wil doen (behalve lopen dan DUH)
Het eten gaat een stuk langzamer zo, maar ja...zelfstandigheid kost tijd.
Ze eet het liefst met haar handen en dan ook als een echte meid met muizenhapjes.

devika; wat moet het een bijzondere dag zijn vandaag. Is het altijd met een 1e verjaardag
maar met wat wij allemaal meemaken is het extra bijzonder hoor lijkt me.
Wat zal ze verwend worden. Heerlijk!!!!

myka. wat heftig allemaal die periode erna. Ik ga zo ontzettend hard voor je duimen.
Geluk ligt op de hoek te wachten...als ik het zie stuur ik het door.
dikke knuffel

kersje; ja...energie is schaars. Het is toch heel anders zwanger zijn als er nog eentje rond
loopt. Ik ben ook zo blij dat ze tussen de middag nog lekker slaapt.

hier; hoop wat bij te zijn zo...sorry als ik op iets niet gereageerd heb.
Hier nu vakantie, maar drukker dan ooit. Flink voorwerken voor school.
Verder klussen. Het kamertje waar britt* lag wordt nu babykamer dus moet leeg. DAt betekend
kasten ruimen en op zolder een plek zoeken.
Wat heeft een mens toch veel spullen. Kwam natuurlijk ook weer veel tegen van britt* en met
de tranen in mijn ogen ben ik verder gegaan...zo dubbel dat haar kamertje nu gevuld wordt, maar
ook mooi!
Verder de waardes doorgegeven aan de diabetici (heb weer zw-suiker), maar tot nu toe staat
het goed dus moet pas over dik 5 weken terug.
Kom vlug weer bijkletsen hoor.....


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 17-10-2012

Madelief spannend hoor!! Ik testte 11 dagen na ei posi!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 17-10-2012

Noortje fijn dat jullie eerder terecht kunnen!!
Dit is ook gewoon sneu voor Tessa en houden jullie ook gewoon niet vol...
En heerlijk genoten van het zwemmen dus! Kan me voorstellen dat je op zulke geluks momenten aan Thomas moet denken...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 17-10-2012

Tam gelukkig zijn de waardes nog goed!! Over vijf weken pas weer terug jeeejjj!!!
Oef dat zal niet meevallen.. Britt haar kamer nu voor der broertje klaar maken.. Geeft niets dat je tranen in je ogen kreeg.. Her is ook gewoon zo oneerlijk!!

Semmy slaapt nog super goed in zijn nieuwe bed! Kunnen nu ook gewoon weg gaan terwijl hij nog niet slaapt! Echt super fijn hoor! Mijn man is nu weer aan het schilderen in de baby kamer! Het wordt echt zooooo mooi!!!
En ik moet 1 x per week naar fysio. Heb nu alleen wat tips gehad en volgende week wil ze wat oefeningen gaan doen. Zal mij benieuwen!

Ik moet ook echt 1 voor 1 op jullie reageren hoor want anders is het niet te doen.. Zeker niet via de tel en ik zit eigenlijk altijd via mijn tel.. Hoop dat ik er nu een beetje ben met reageren.. Ondanks dat ik niet op alles kan reageren maar dat nemen jullie me vast niet kwalijk..


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 17-10-2012

Tam, wat naar dat je weer suiker hebt. Wel gelukkig dat het nu goed staat! En het kamertje voorbereiden.... Of, zwaar maar met zo'n fijn doel! Britt heeft alle ruimte naast naar zusje en broertje!

Laura, wat fijn dat Semmy zo goed slaapt! Haha, ik ga niet testen, die heb ik ook niet in huis. Pas als ik echt over tijd zou zijn of iets zou voelen. Tot nu toe niks bijzonders en ik heb ook niet het gevoel dat het zo snel raak zou zijn. Ik ben al super blij met dat mijn lijf zich herpakt!

Hier weer een tuitbekertjes met sap waterbalet! Moet even ingrijpen, doei!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 17-10-2012

Even gauw reageren via mijn tel
Dank je wel lieve meiden! Ik vind dit zoo bijzonder deze dag.
Net klaar met koken
Taart is af shivani slaapt in haar mooie jurkje
Visite komt zo. Het is vandaag ook ons trouwdag!!! 9 jaar getrouwd!
Xxxx een devika in de wolken!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 17-10-2012

Oh devika, ook 9 jaar getrouwd vandaag. gefeliciteerd meid!
ze zeggen dat je in je kraamtijd op een roze of blauwe wolk zit..
maar als ik hier naar Joëlla kijk zit ik nog steeds op mijn roze wolkje hoor Smile

tam.
Ja de muizenhapjes zijn hier ook wel bekend. en vooral de kruimels moet ze 1 voor 1 van dr tafeltje afpeuzelen.
een drukke vakantie zo te zien.

joella gaat vanaf vandaag van dr flessenvoeding af.
ben zo benieuwd!
ze kreeg alleen nog 's avonds een fles. maar ik ga deze ook weglaten.
(heel handig zo door de week.. moet morgen weer een lange dag werken dus ik duim dat ze vannacht gewoon doorslaapt haha)

verder zijn dr sokken erg intressant! deze trekt ze continue uit, en als het niet lukt zet ze het op een krijsen.
merk nu toch wel dat het een eigenwijs dametje word hoor. haha


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 17-10-2012

Haha, Cyn, dat sokkengedoe hebben wij hier ook! En de frustratie als ze een maillot aan heeft en ze ze dus nooit uit KAN krijgen is groot.

En die roze wolk, ik moet zeggen dat ik die de eerste maanden niet heb gezien, maar nu wel! Enige puntje is hier de nacht... Als dat beter ging dat was ik helemaal happy. Nu is het soms wel moeilijk dat je nauwelijks puf hebt nog iets voor jezelf te doen als ze eenmaal ligt. En het jammere is dat het huishouden er dan ook nog is... Ik ga nu aan de strijk!

X


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 17-10-2012

haha ja die maillot is hier ook zwaar frustrerend! haha (dat is dan nog zacht uitgedrukt hihi)
ze loopt nog net niet rood aan.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 18-10-2012

Kersje, succes met de draaipoging vandaag, ik hoop dat hij meewerkt!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 18-10-2012

Dank je Noortje!

Ik zie er toch wel een beetje tegenop...
Ik merk wat angst dat het tijdens het draaien niet goed gaat met het kindje of met mijn litteken van de keizersnee, dat is ook gevaarlijk voor baby. Ik heb er echt slecht van geslapen. Ik probeer maar gewoon rustig te blijven.
We zijn er ook de hele middag zoet mee (kindje moet ervoor en erna hartfilmpje). Nou ja, neem de ipad wel mee, haha.

Fijne dag allemaal, liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 18-10-2012

Kersje, het is ook heel spannend, ik snap dat je daar slecht van slaapt. Maar ze houden jou en de kleine man echt goed in de gaten. En je bent er zelf bij hè, als je iets niet wilt, niet doen! Sterkte! X


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 18-10-2012

Spannend hoor kersje :?, ik hoop zo dat het lukt! Ik zou ook slecht slapen ervan.....het is ook zo spannend! Ik hoop dat je straks met heel goed nieuws komt....en zo niet, zouden ze het dan nog een keer gaan proberen?

Devika, ik hoop dat het gezellig was gisteren, ze zal wel schandalig verwend zijn he? je kleine roze prinsesje :mrgreen:

Tam, bijzonder dat in het kamertje van Britt* nu haar broertje komt te liggen....ik weet nog dat tijdens de zwangerschap van Myrthe je familie kwam helpen klussen in die kamer en ik weet nog hoeveel moeite je had met het feit dat de kinderkamer "ontmanteld" werd. En nu wordt hij weer opgebouwd....hoe mooi kan het weer worden he?

Meiden, ik kom net uit het Tropenmuseum, was erg leuk. Moet nu ff snel Mattie ophalen bij mij moeder, dan kan ze lekker thuis slapen. Fijne dag!

x
Maria


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 18-10-2012

Kersje ik denk aan je!!! Hoop echt dat het lukt!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 18-10-2012

en kersje? :?....


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 18-10-2012

Ja ik ben ook erg benieuwd!!


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 18-10-2012

En kersje hoe is het gegaan.... Spannend hoor!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 18-10-2012

Nou dames, ik kan het bijna niet geloven, maar ons kleintje was al uit zichzelf gedraaid! Zou de moxa toch geholpen hebben? We hebben de draaipoging dus helemaal niet hoeven doen! O, wat ben ik blij!!! Hopelijk blijft hij zo zitten. De gyn geeft het een goede kans, want het hoofdje zit al vrij diep in het bekken. Ik hoop het.

Dank jullie voor jullie lieve berichtjes xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 18-10-2012

Oooh wat ontzettend fijn :-)
Nu nog even genieten van die laatste dagen, en hopelijk dan snel jullie kereltje in de armen


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 18-10-2012

Kersje, wat goed!!! Ik heb zo aan je gedacht vanmiddag. Nu moet hij lekker zo blijven zitten en hoef jij geen keizersnee!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 18-10-2012

ik kwam ook ff kijken kersje....wat een super goed nieuws zeg. Geweldig. Wat zal je opgelucht zijn.

hier vandaag ook weer een mooie echo gehad. Erg bijzonder. Kom vlug wat meer kletsen hoor, maar moet nog wat voor school doen. liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 18-10-2012

ik kwam ook even spieken of er al bericht was van kersje.

Oh meid wat ben ik blij dat de kleine man al zelf is gedraaid!! wat een opluchting lijkt me dat.
we hopen gewoon dat hij zo blijft zitten.


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 18-10-2012

jeahhhhh!!!! wat een feest!!!! :-D:-D:-D wat een goede verrassing van de baby!
Wat bijzonder dat je het nu anders mag gaan meemaken, en dan als het goed is meteen weer lekker naar huis, hoe fijn is dat?

ben heel blij voor je :mrgreen:, bedenk mij net dat ik precies vorige week donderdag ook hoorde dat onze baby uit zichzelf gedraaid was, ik heb de hele dag op een wolkje gelopen!

[Afbeelding: 9ft8bo.jpg]


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 18-10-2012

Yeeeeeeehhhhh! Wat fijn Kersje! Ik lag al in bed en dacht aan je. Dus toch eruit om te kijken en wat een super bericht! De kleine man is gewoon op weg naar de uitgang!

Hier voor het eerst onze schat voor 2 nachten weg gebracht. Toevallig hadden we vanavond wat en morgen bedrijfsuitje van werk van mijn man. Wel gek hoor, 2 nachten zonder haar. Aan de ene kant fijn, want slapen, aan de andere kant mis ik haar ook wel een beetje. Ga nu mij. Bedje terug in!

X


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 18-10-2012

Wauw Kersje!!!! Wat een geweldig nieuws meid!! Ben heel erg blij voor je en ga duimen dat ukkie lekker zo blijft liggen maar ik heb er alle vertrouwen in!!
Hier juist steeds vaker de angst dat ze juist verkeerd om is gaan liggen terwijl ze dus al die tijd al met het hoofdje naar beneden lag... Heel vreemd maar sinds dag de arts vorige week even twijfelde ben ik er zelf nu echt steeds banger voor... Hij zei uiteindelijk wel dat ze goed lag hoor maar toch.. Zit me niet lekker..


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 19-10-2012

Wat een lieve reacties allemaal! Fijn dat jullie zo mee leven!
Ik ben helemaal opgewonden over het idee om toch via de 'normale' weg te mogen bevallen! En dus ook een keer mee te maken dat je af wacht wanneer het zal gaan beginnen, ipv ingeleid te worden of een keizersnee op afspraak te krijgen. Ik vind het nu wel heel spannend worden! We hebben nog wel effies de tijd (ben nu 36,2). Het is ook nog goed te doen, dus van mij mag hij nog lekker een paar weekjes blijven zitten tot hij er klaar voor is. O, en het idee om de kleine meteen bij me te mogen houden en snel naar huis te mogen na de bevalling vind ik ook zoooooo fijn (als alles goed gaat natuurlijk).

Laura, de kleine meid blijft vast wel goed zitten. Jammer dat je je nu druk maakt door de twijfel van de arts!

O, ik moet gauw naar Tobias, hij huilt.

Liefs!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 19-10-2012

kersje,
Ik hoop zo voor je dat je een gewone bevalling mag meemaken.
dat jullie kleine man gelijk op je buik word gelegd.. weet nog zo goed hoe bijzonder ik dat vond!
maar ik heb daar ook wel vertrouwen in hoor! hij ligt nu goed, en hij blijft gewoon goed liggen.

laura,
wat vervelend dat je zo twijfelt.
maar die kleine meid ligt vast goed zo Wink

madelief,
lijkt me inderdaad best wennen als je meisje 2 dagen niet thuis is.
maar ik hoop wel dat je lekker even je rust kan pakken.

hier: morgen alvast een klein voorproefje op joella dr verjaardag.
haar oom komt langs met haar neefje en nichtje om alvast een klein feestje te vieren.
nog even een klein taartje halen morgen en dan kunnen we feesten.

fijn weekend dames!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 22-10-2012

Hè meiden! Stil hier! Iedereen heeft vast een lekker druk weekend gehad. Ik geniet zo van het weer! Ik ga zo ook even een bakkie koffie doen in de tuin.

Cyn, wat een geweldige foto op FB! Wat een schatje zeg. Hoe was het pre-feestje?

Hier wel genoten van de twee nachten zonder ukkie, maar de dagen waren stampvol! Op zich wel leuk, maar ik was gewoon moe erna! Vrijdag hele dag in Utrecht geweest om Wie is de mol te spelen. Erg leuk en super lekker de hele dag buiten te zijn.

Nu is Maria weer naar mijn zusje. En ik heb besloten eerst heel hard te gaan poetsen. Ik hou daar helemaal niet van en heb al veel te lang niks gedaan. Bovenverdieping is nu af, nu koffie en dan beneden verder.

En ik zit me ondanks dat ik weinig hoop heb toch ineens druk te maken over mijn NOD! Sinds dit weekend heb ik zulke gevoelige borsten. Niet normaal. Ze moeten de tafel niet raken zeg. Iedere keer denk ik dan: dat kan toch niet? Nee, de kans is heel klein. Maar mijn lijf is dan wel weer in de ik ga je lekker voor de gek houden stand..... Nog een paar daagjes en dan weet ik meer. Ben al zo blij dat alles weer werkt!

X


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 22-10-2012

Madelief, is je huis weer lekker aan kant? Oh, spannend zeg, ook al is de kans heel klein, toch kan het best. Bij mij was de kans echt zo klein en toch is Tessa er. Ik duim voor je.

Cyn, was het gezellig, het voorproefje van Joëlla's verjaardag? Nog even en dan is het groot feest! Moet je nu ook veel aan Wesley denken?

Kersje, echt leuk vooruitzicht nu he, nu hij lekker met zijn hoofdje omlaag ligt. Het is zo bijzonder om gelijk na de geboorte een levend kindje op je buik te krijgen, jee dan zou je het zo nog een keer doen zo'n bevalling...

Hier een eigenwijze baby die niet wil slapen ook al is ze moe. Ik heb haar net weer even goed gelegd, lag ondersteboven helemaal boven in haar bedje en maar lachen. Maar als ze nu niet slaapt is ze vanmiddag weer niet te genieten... Maar we gaan nog weg dus kan ze in de auto nog bijslapen. Morgen naar de kinderarts, maar ja, nu gaat het weer goed. Heb ik die afspraak vervroegd, maar om nu weer te gaan bellen, zal je zien dat het morgen weer mis is.
Het is zo leuk al die nieuwe smaken die ze ontdekt en wat een geklieder, levert echt grappige foto's op. Maar tot nu toe eet ze alles op, al gaat het niet altijd van harte.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 22-10-2012

Madelief toch wel weer heel spannend he?? Oh wat duim ik voor jullie zeg!!

Noortje super dat het nu zo goed gaat met Tessa! En gewoon lekker naar de arts gaan hoor! Je zal het altijd zien idd..


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 22-10-2012

[Afbeelding: rj1fsj.jpg]
Hier een foto van 35 weken. Nog maar 5 te gaan!! Jeeejjj!! Spannend!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 22-10-2012

Wow, wat een buik, Laura. Spannend, het wordt nu echt al aftellen he?


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 22-10-2012

Wauw, Laura, echt een super mooie buik! Ik zag m net op FB voorbij komen.

Noortje, fijn dat het beter gaat met Tessa! En het slapen.... Oh, soms is het gekmakend! Dan denk je: je bent toch moe! Ik zou jaloers zijn te mogen slapen! Maar nee hoor, die dames trekken hun eigen plan.

Ja, het is toch wel spannend. Hoopte dat dat niet zo zou zijn. En tot die tieten was dat het ook niet. Was er niet mee bezig, maar nu.....

En ja! Mijn hele huis is schoon en ruikt lekker fris! Alle ramen open! Net in de zon geluncht en nu aan de studie! Voor ik het weet is de dag weer om!

X


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 22-10-2012

Jeetje madelief wat een energie!!!
Ik heb alleen ff wat was opgevouwen en een nieuwe was in de machine gegooid maar daar houdt het voor nu ff mee op. Vanaaf nog ff zuigen en dweilen beneden en dan is het mooi voor vandaag!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 22-10-2012

Hha, maar jij bent 35 weken zwanger en ik heb alleen een buikje van mezelf! Dus het valt wel mee hoor. Ik vind dat jij dus nog veel energie hebt!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 22-10-2012

Nou mijn energie level is beneden peil hoor... Ik heb de mazzel dat manlief mij beide dagen in het weekend laat liggen en dat semmy bijv vannacht uit logeren geweest is en ik dus uit kon slapen! Door de weeks ben ik echt wel heel moe maar als ik ga zitten niksen word ik alleen maar moeier.. Probeer dus expres wel bezig te blijven..

Meiden check mijn fb! Semmy was dus al om 5 uur wakker bij mijn vriendin!! En die ligt nu uitgeteld op de bank hier.. Hij snurkt echt!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 22-10-2012

Ik zag het net ja! Blijkbaar lekker aan het keten geweest!


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 22-10-2012

Hoe waren de verjaardagsfeestjes van jullie meiden???

@Madeliefje: Spannend hoor meid, wanneer zou je NOD moeten zijn??

@Shady: Mooie buik hoor :-) nog 5weekjes, zet m op!!!

Hier mezelf even rust gegund van forum en babypraat, maar helemaal zonder forum kan ik ook niet ;-)
blijf af en toe spieken....
Ben niet zo zeker over mijn temp, en heb het idee nog steeds geen eisprong te hebben gehad, en wil me er ook niet meer zo druk over maken deze ronde..
Wij hebben ons er een beetje bij neergelegd dat we de volgende ronde in de MMM zullen zitten, en dan dus met een beetje hulp hopelijk snel weer kunnen gaan genieten van een zwangerschap die wel goed mag gaan!!!!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 22-10-2012

Myka, ik kan me de rust die dat geeft goed voorstellen. Als je je neergelegd hebt bij hulp uit het ziekenhuis kan er ook rust komen. Het is allemaal meer gepland, maar dat geeft eromheen wel rust. Dan herinner ik me van onze wachttijd naar de IUI behandeling (die uiteindelijk nooit nodig is geweest). En dat je met je temperatuur geen eisprong hebt gevonden, kan dat komen door de PCOS?

Je vroeg naar mijn NOD. Overmorgen is dat. Maar ik verwacht het echt niet, heb ook een beetje buikpijn. Maar die borsten doen pijn! Ik heb net borstvoeding gegeven en dat is echt kiezen op elkaar, heel naar. Ik zou er wel van balen als dat nu iedere ronde zo gaat zijn, want dan is de lol er wel af....

X


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 22-10-2012

heb veel gelezen maar niet veel tijd om te reageren. sorry!

madelief,
op die manier wist ik dat ik van Wesley* zwanger was Wink ... ik zal duimen

Noortje.
ik ben heel erg bezig met Wesley*.
wil zijn grafje die dagen weer helemaal opknappen, nieuwe bloemetjes etc.
besef me echt goed dat hij al 2 jaar had moeten worden.
als ik dan de 2 jarigen zie wandelen en spelen op het werk dan moet ik wel even slikken hoor.


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 25-10-2012

lieve dame's

ik lees wel vaak, maar niet altijd tijd om te reageren. Maar mijn werkdagen zijn
weer voorbij dus kan weer even bijtanken hihi

cyn; ja, zijn dagen...ook al weet je wel beter...je blijft altijd denken aan hoe het
zou zijn. Heb er pas nog een gedicht over geschreven op haar site. 1+1=3
zo voelt het voor mij echt. Sterkte alvast op de dagen er naar toe.
En dan ook de dagen naar de 1e verjaardag van jullie meid. spannend!
wat is het toch heerlijk dat je een feestje mag vieren niet waar?!

myka; hoop ook zo met je mee. Het is goed als je jezelf die rust gunt en uit gaat van de
mmm. Kan het misschien alleen maar meevallen. moeilijk gaat ook...maar het gaat om het
resultaat. Maar toch...wondertjes bestaan dus gewoon blijven hopen.

laura; jee....zag een foto van de inhoud van haar kledingkast. Wat moest ik daar om lachen.
Herken daar helemaal mezelf in whaha. Heb hier ook al 2 dozen staan van mijn zussen met
mt 50/56 voor een boy dus hoef me niet arm te shoppen deze keer.

madelief; het zou nu rond je NOD zijn toch? Al wat meer zekerheid?
Wat is dat toch rot he....die hoop elke ronde. Misschien anders nog een keer naar de
kou op vakantie? hihi

kersje; ik heb beide bevallingen meegemaakt: natuurlijk en met een keizersnede.
En ik vind wel fijn dat ik die eerste ook heb meegemaakt. Zo anders. Ben blij dat hij
gedraaid is en hoop dat het allemaal goed blijft gaat. Straks 3 kersenboys in huis jahoe.

maria; kan je al wat wennen aan je vrije tijd? Wat vond ik dat filmpje schattig zeg van
poesje miauw. Geweldig. Myrthe houdt ook zo van zingen en dansen.

noortje; ben je nog gaan zwemmen?

devika: hoe is het met onze 1-jarige prinses.

hier; druk op het werk, maar ik heb het zo naar mijn zin daar dat ik er goed tegen kan.
Myrthe flink aan de babbel. Ze is gek van puzzelen en boekjes. Kan ze zich lang mee bezig houden
en ik vind dat ze ook best goed kan puzzelen. Lopen doet ze nu wel achter haar wagentje en aan
een handje, maar ze is nog zo benauwd.
Verder een hele mooie duo-wagen via internet gekocht 2e hands. Helemaal blij mee.
En mijn man is naar britt* haar boom gegaan om hem winterklaar te maken. Ook blij mee.
Verder niet veel bijzonders......fijn weekend alvast.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 26-10-2012

Tam,

Je hebt het er maar druk mee zo te zien. Maar gelukkig wel je plekje gevonden op het werk.
voel je je goed? wanneer mag je voor de 20 weken echo?
en je hebt een duo wagen gekocht. ideaal!
Myrthe is nogal benauwd zei je, heb je iets van een puffertje ofzo?
Joëlla is ook erg veel aan het hoesten, vooral 's nachts. zal het weer wel zijn.

Hier:
vandaag al vrij genomen omdat ik nog zoveel moest doen!
Joëlla heeft net een feestje gevierd op de opvang. mama kwam natuurlijk foto's maken!
nog even een wasje weg strijken en dan ga ik mevrouwtje halen.
Morgen is het feest hier! Heb vanmiddag de taartjes opgehaald en de laatste spulletjes.
Ook nog even wat bloemetjes gehaald. Deze worden zondag bij Wesley* gezet.
Dan is het alweer 2 jaar geleden dat we te horen kregen dat hij was overleden. ... de tijd gaat zo snel... zucht..
gelukkig heb ik vrij genomen komende week, even samen met ons gezinnetje de moeilijke dagen door.

Devika,
ik wil je veel plezier wensen morgen met het feestje van Shivani!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 26-10-2012

Even gauw: Devika en Cyn, heel veel plezier morgen! Lang zullen ze leven, lang zullen ze leven, hieperdepiep HOERA!

Cyn, fijn dat je vrij bent de komende week. Even rust om met je gezinnetje te zijn en de moeilijke dagen samen door te brengen. Wesley* is vast heel trots op zijn zusje en misschien viert hij het wel mee vanaf zijn wolkje!

Tam, wat fijn dat je het naar je zin hebt op deze school! Heb je al een mooie buik? Ja, ik vind het ook heel fijn om een 'gewone' bevalling mee te mogen maken. Wat was bij jou ook weer de reden dat het een ks werd bij Myrthe? Ja, straks een huis vol kersenjongens, haha! Gelukkig is Uma een meid, heb ik nog een beetje steun :mrgreen:.

Madelief, hoe is het? Je nod is al geweest toch? En? Niet dat ik nieuwsgierig ben hoor...hoe gaat het met de borstvoeding?

Laura, die vermoeidheid is lastig he? Fijn dat je man je in het weekend lekker laat liggen. Tobias is vandaag voor het eerst een hele dag bij oma. Papa is hem nu aan het halen. Ik heb hem wel gemist hoor, maar vond het ook wel ontspannen om een dagje voor mezelf te hebben! Ik moest vanmorgen op controle naar het zh. Alles ziet er goed uit, koppie nog steeds op de goede plek en lekker laag in mijn bekken. We hebben besproken hoe ik kan merken dat de bevalling echt begonnen is en wanneer we dan in de auto moeten stappen... Komt wel steeds dichterbij nu.

Noortje, hoe was het bij de kinderarts? Of heb ik dat even gemist?

Maria, wat goed dat je een geboorteplan hebt geschreven. En misschien dat het inderdaad beter te doen is als je niet wordt ingeleid? Ik sta ook open voor pijnbestrijding als ik het niet trek, hoor. Wat is het spannend he? Gek idee dat het bij ons allebei ieder moment kan gebeuren! Maar ik denk dat deze kleine nog wel even blijft zitten! Misschien liggen we straks samen te puffen, haha.

Myka, hoe is het met jou?

Lieve meiden ik ben vast iemand vergeten, maar moet nu gauw aan de slag om mijn hongerige mannetjes wat lekkers voor te zetten als ze zo thuis komen! Hmmmmm, maar dan wel eerst een dikke knuffel natuurlijk:-D

Fijn weekend, liefs,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 27-10-2012

Lieve cyn!
Van harte gefeliciteerd met de allereerste verjaardag van Joëlla!!
Hiep hiep hoera!!!!!
Ik wens jullie heel veel plezier vandaag.!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 27-10-2012

Reageer ff gauw vanaf mijn tel
Hier k?t begin vd dag. Feest voorbereiding is onvolle gang.
En wij komen net met shivani terug van het huisartsenpost
Sinds 2weken wil ze geen warm em fruit meer. Geeft ze over. Drinkt alleen nog maar pap
En sinds 2 dagen geeft ze dat ook over. Ze is afgevallen. Pfff.
Kan door et hoesten enz klomen. Maar is niet zeker.
Arts zei dat ik weer beetj moet beginnen met warm
Geprobeerd en alles kwam er uit. Pap ook.
Pfffff. Ze is wel vrolijk en energiek maar toch maak ik me zorgen
Ze krijgt te weinig binnen
Als met een paar dagen geen verbetering is dan naar de kinderarts em wordt ze onderzocht
Feest begint om 6 uur. Heb er nu al niet veel zijn in.
En anders laat ik haar lekker vroeg slapen


Ohja we hebben intussen oproep vd chirurg gekregen
Maandag gesprek. Operatie aan haar duim binnenkort. Blijkt toch een dagopname en algehele narcose .
Zucht.

Gelukkig is shivani nog een heerlijk vrolijk kindje. Ze is nu heel lief met haar nichtje op de grond aan het spelen

Fijne weekeind meiden! Kom gauw terug om te reageren.
Maria Laura em kersje heel veel succes met de laatste loodjes!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 27-10-2012

Devika, wat vervelend allemaal met Shivani en dat op haar feestje. Hopelijk gaat het snel beter en zijn jullie nu lekker aan het genieten.

Cyn, leuke dag gehad vandaag? Morgen weer een moeilijke dag... Het blijft een gemis, hoop voor je dat je deze dagen een beetje doorkomt. Wat fijn dat je vrij hebt.

Kersje, nog eventjes, echt spannend nu. Bij de kinderarts was alles goed, we hoeven niet meer terug te komen, tenzij het niet goed gaat. Ze moet alleen niet te zwaar worden, want dan is het wat lastiger voor haar om de dingen te doen die ze nu moet gaan leren, zoals omrollen. Ze weegt nu al 7.4kg. Dus nu moeten we 's ochtends geen melkflesje meer geven maar alleen pap en dan mag ze wat sap drinken. Maar ze doet het echt goed nu.

Madelief, en??

Tam, fijn dat je het naar je zin hebt op je werk, toch altijd maar weer afwachten. En jee, alweer bijna 20 weken, wat ga je snel. Heb je binnenkort de 20 weken echo?

Laura, hoe gaat het bij de fysio, merk je al verbetering?


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 27-10-2012

hier even snel.. anders heb ik weer zo veel om te lezen straks.

joëlla dr verjaardag is gevierd. en goed ook.
Ze heeft bijna niet geslapen, was te veel onder de indruk van alle visite.
Ze is zooooo verwend! ze heeft echt super leuke cadeaus gehad.
Haar taartje heeft ze helemaal op (mini tompouce) en ze vond het heerlijk.

we waren om 21.00 uur terug thuis, nog even een klein flesje en ze is meteen terug in slaap gevallen.

Devika,
Oh meid wat een rot begin van de dag! Ik hoop dat jullie ondanks dat toch hebben genoten van Shivani d'r feestje.
Dat ze zoveel spuugt is inderdaad niet best.
dikke knuffel voor jullie prinsesje!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 28-10-2012

Jee, Devika, wat heftig en natuurlijk maak je je zorgen. Dikke knuffel van mij, ik kom later meer schrijven. Hoop dat het feest leuk was en: gefeliciteeeeeeeeeerd!!! Vandaag is de kleine dame echt jarig!

Cyn, klinkt als een mooi feest!!

X


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 28-10-2012

Oh, en ik ben keurig na 29 dagen ongesteld geworden, zoals ik verwachtte. Blij dat alles weer werkt! En die zere borsten, misschien gaat dat er voor mij bij horen en dat is balen, want het deed fors pijn tijdens het voeden.

X


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 28-10-2012

Devika gefeliciteerd meis!! En idd schrikken hoor! Hoe gaat het nu?

Madelief balen meis.. Is de teleurstelling heel groot?
Wel fijn dat je een mooie cyclus gehad heb!

Ik kom later uitgebreider reageren hoor, zit nu via tel en hebben hier een helse nacht met semmy gehad... Ben best moe...


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 28-10-2012

He meiden,
Feestje was leuk. Shivani is wel gauw in slaap gevallen
Gister heel de dag maar 40 cl gedronken.
En ook weer beetje overgegeven
Vanochtend ook weer. Ze slaapt nu veel
We kijken et vandaag nog even aan en anders meteen naar ziekenhuis
Voel me echt zo hulpeloos. Kan niks voor haar doen
Zucht


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 28-10-2012

Devika, wat ontzettend naar dat ze zo aan het spugen is! Hopelijk gaat het snel weer beter. Hoe was het feestje?

Cyn, fijn dat ze zo lekker verwend is!

Madelief, mooie cyclus! Hopelijk komt er binnenkort toch nog een mooi wondertje aan! Vervelend van die pijnlijke borsten...

Laura, vervelend zo'n nacht! Kon hij niet slapen? Of niet zo lekker? Hopelijk kan je vandaag een beetje rustig aan doen.

Noortje, fijn dat alles goed was bij de kinderarts!

Fijne zondag!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 28-10-2012

kersje nee we waren gister op verjaardag en daar heeft ie met avond eten bijna niet gegeten en dus smiddags om 16:15 ofzo voor het laatst gegeten. dus toen mijn man op een gegeven moment met hem naar beneden ging vannacht knorde zijn maag dus heel erg. het arme kind had gewoon honger! maar daar kwamen we dus pas om 4:50 nieuwe tijd (?!?!?!) pas achter! vanaf 2:20 oude tijd (?!?!) ben ik er mee in de weer geweest. altijd lekker als je daarnaast 36 weken zwanger bent haha!
hoe gaat het met jou meis? hou je het nog goed vol? hoever ben je nu precies? twee weken verder dan ik toch?

devika jeetje meis, dat is echt niet goed hoor dat ze maar zo weinig binnen krijgt... hou ons op de hoogte lieverd.. kan me voorstellen dat je je heel machteloos voelt..

cyn, sterkte voor vandaag ook meissie! het zijn toch weer rare dagen zo...
wel fijn om te horen dat het feestje zo geslaagd was! en ze is verwend en ze was zwaar onder de indruk van alles. leuk he? hopelijk helpt het je een beetje tijdens deze dagen..

hoe is het verder met de andere meiden? ik heb eerlijk gezegd niet alles terug gelezen dus ik laat het ff hierbij..


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 28-10-2012

oh en tam jullie hebben zeker bijna de 20 weken echo? spannend hoor meissie! of zie je er niet echt tegenop?


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 28-10-2012

Hey dames,

Devika, gefeliciteerd met je kleine lieve dame! :-D wel heel naar te lezen dat ze zo ziek is....bah! het is vreselijk als je niets kan doen en ze niets binnen houdt he?. Ik hoop dat je je er snel achter komt waarom ze zo spuugt.
Het kan misschien een heftig virus zijn? Matilda had dit 1,5 maand geleden, ze kon niets binnen houden, zo zielig. Ik heb het toen ook opgelopen, ben bijna 2 weken ziek geweest.

Laura, vermoeiend zo'n nacht! doe je wel elke middag een slaapje? (ik wel), dat voelt echt goed.

Cyn, klinkt alsof ze echt een mooie verjaardag heeft gehad, ze zal wel flink geslapen hebben! :mrgreen: en dan nu lekker spelen met al haar nieuwe cadeaus!

Madelief, wat balen dat je ongesteld bent geworden....had stiekem gehoopt dat het anders was. Die pijnlijke borsten zo voor de menstruatie herken ik wel, ik had dat ook. Ook liep de productie iets terug.. Maar om net als jij te relativeren, heel goed dat je een mooie cyclus hebt! jeuj!

Noortje, fijn dat het goed was bij de kinderarts, nu dan inderdaad op haar voeding letten, het is al een flinke dame! :-D Dank voor je kaart nog, erg mooi om te lezen.

Ik heb verder niet terug gelezen, ik voel mij een beetje moe en kortademig. Alles staat klaar voor de baby (of zo goed als), nu alleen de baby nog.
Vandaag heb ik niet zo veel energie, slaap ook niet meer goed. Wat een geklaag he? :oops:

Ik zeg steeds tegen Matilda dat ze grote zus wordt, ze herhaalt mij dan maar slist een beetje als ze "zus" uitspreekt, het klinkt meer als "shhhljus", zo schattig! :mrgreen: Soms wrijft ze over mijn buik en zegt ze "open!" of "uit!!" ...hahaha! ze heeft volgens mij dus prima door dat daar iets in zit wat eruit kan.

Nou dames, ga nog even liggen voor ik op verjaardagsvisite ga. Fijne zondag!

Maria x


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 28-10-2012

Maria haha ik kan me helemaal voorstellen hoe ze dat zegt want semmy slist ook haha!! Geweldig!!
Nee ik slaap niet smiddags want semmy doet geen slaapje meer overdag... Maar gelukkig hebben we na vijf uur nog een paar uurtjes kunnen pakken.. Hier ook zo kortademig.. Niet normaal gewoon!
Wat heerlijk dat jullie al helemaal klaar zijn voor de komst van ukkie! Wij zijn ook zo goed als klaar voor ons meisje!
Moet alleen mijn tas nog klaar zetten en we wachten nog vol spanning op de gordijnen...
Zet hem op nog ff meid! Ben je het al zat? Ik nog helemaal niet! Zo gek, want bij semmy was ik er nu echt klaar mee! Maar op zich ook wel logisch, toen hadden we nog geen ukkie om voor te mogen zorgen...


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 28-10-2012

Hè meiden!

Lekker druk hier, ik sluit ook even aan.

Cyn, bij jou zijn die dagen net als hier zo dicht op elkaar... Joella zo een jaar, maar dat zegt ook dat jullie Wesley al twee jaar moeten missen. Jullie knappen het grapje weer op lees ik. Dat is vast fijn om te doen. Ga je er weleens met Joella heen? En ik zag de taartjes voor het feest op FB! Leuk hoor!

Tam, ik ben blij te lezen dat je het naar je zin hebt op het werk! Je bent al weer twee maanden aan de slag op de nieuwe lokatie toch? Leuk hoor, de Duowagen! Heel handig. Ik heb er een voor Mijn neefje en Maria. Zo mooi, daar zitten straks twee van jouw kids in! Wat zul je trots zijn!

En haha, je schreef dat we naar de kou op vakantie moeten, hihi, als ik zou weten dat het hielp, dan zat ik morgen in het vliegtuig!

Kersje, ik liep afgelopen week te bedenken dat jij ongeveer zo lang als ik ook niet meer werkt. Hoe vindt jij het? Mis je het werken? En herken jij dat de dagen van de week soms echt op elkaar gaan lijken?

Devika, wat heftig dat Shivani zo weinig binnen houdt. Ik lees dat ze verder wel vrolijk is, dat is voor mij toch altijd een goed teken. Hoe is het vandaag? En de oproep is er voor de operatie! Spannend zeg. Wanneer gaat het gebeuren?

Noortje, fijn dat je niet meer naar de kinderarts hoeft toch? En Tessa doet het dus goed, ze groeit goed, dat is fijn!

Laura, yeeeeehhhhh 36 weken! Het schiet zo op nu! E wat een nacht.... Oh, dan kun je jezelf achteraf voor je kop slaan.... Honger! Arm jochie!

Maria, klaag maar lekker hoor! Het is ook zwaar aan het einde en het missen van slaap maakt het nog zwaarder. Wat een schatje, die Matilda! De wordt vast een heel lieve grote zus!

@ongi, want een aantal van jullie vroegen het. Nee, de teleurstelling was niet groot, want ik kon me eigenlijk niet voorstellen dat het zo was. Ook al had ik super veel pijn aan mijn borsten en dacht ik:zou het dan toch? Had ik er geen goed gevoel over. Geen teleurstelling over deze ronde dus. Wel over het algemene eerlijk gezegd. Ik hoopte zwanger 2012 uit te gaan.... Hoopte eigenlijk weer zwanger te zijn achter Maria en Kersje aan..... Dat ben ik niet. En dan zie ik mijn ukkie hier en dan zou ik het zo leuk vinden.... We gingen vrijdag op kraambezoek en ze gaf de kleine baby alleen maar kusjes. Zo lief. En maar aaien en daarbij aai, aai zeggen.... Ik wil zo graag weer een kindje voelen, uittellen naar de datum, genieten van bewegende beelden op de echo.... Echt heel heel graag. Maar ik weet ook dat het nog lang kan duren. Dat het wellicht nog een medisch verhaal gaat worden en dus tijd gaat kosten. Ik relativeer zo veel mogelijk. Ik heb bijvoorbeeld een afspraak staan om naar de sauna te gaan op 19 november. Als ik nu zwanger zou zijn zou ik niet kunnen. Nu wel en dat is ook heel lekker! Z maar een beetje positief bekijken dus...

Verder gisteren college gehad, was weer leuk. Ik studeer hard de laatste tijd! Bijna iedere dag wel. Ik ben nooit zo gemotiveerd geweest vroeger! Gisteravond lekker op de bank de film Intouchables gezien. Mooi! En vanmorgen 3 uur gewandeld met man en Maria door het bos. Heerlijk die herfst! Mooi de bladeren en dan een slapende Maria in de draagdoek op de rug van mnalief, fijn! Nu lekker aan een wijntje, dat nemen we dus ook maar lekker! Fijne avond nog meiden!


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 28-10-2012

@madeliefje: Je hebt in ieder geval een mooie ronde :-) heerlijk die 29 dagen!! Nu hopen dat het zo lekker kort blijft, en jullie snel het geluk weer hebben...

@devika: Jeetje meid, wat onwijs naar van de kleine prinses!! Hopelijk knapt ze zelf snel op, en idd anders toch naar het zkh.... *knuffel*

@Shady: gelukkig was het alleen maar honger bij de kleine man......

Sorry dames, verder heb ik niet teruggelezen!!

Hier samen besloten de rust in te gaan tot het nieuwe jaar, voor we ons in de MMM storten...
Dus geen stress met wanneer komt mn ei, wanneer is mn NOD...
Voelt wel erg fijn, en merk dat ik er een heel stuk rustiger onder ben
Morgen heerlijk een paar dagen weg met mn lief, en even de kop leeg
knuffel voor jullie allemaal


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 28-10-2012

Vandaag 2 jaar geleden dat we te horen kregen dat Wesley was overleden.
Ik denk veel terug aan 2 jaar geleden maar ook aan vorig jaar.
Waar we samen op de 28e het grafje hebben bezocht.
Ik bedacht me vanmorgen ook dat ik vorig jaar op zijn verjaardag niet ben geweest.
Lag toen natuurlijk in het ziekenhuis met een pasgeboren Joëlla in mijn armen.

Ik was vanmorgen niet vooruit te branden, maar een vrolijke blik van Joëlla deed wonderen, en liet me even inzien dat de dag door gaat.
2 jaar geleden heb ik van mijn vriendin een armbandje gekregen voor Wesley*
Vandaag heb ik deze bij Joëlla om gedaan.

Morgen is ons meisje echt 1 jaar! de tijd vliegt zo hard! ze is zo ondernemend!

er werd trouwens ook gevraagd of Joëlla mee gaat naar het grafje.
Ja, 9 van de 10 keer gaat ze mee.
Vanmiddag zijn we met z'n 3tjes naar het grafje geweest.
Ik baalde dat ik mijn camera niet bij had!
joëlla zat in dr fietsje, waar achterin een bakje zit, hier hadden we de bloemetjes van Wesley* ingedaan.
ze zat daar op dr fiets met een blik van, "ik ga mijn broer eens bezoeken met m'n plantjes achterin".

dames, ik ga eens stoppen.
even wasje weg strijken en 't meisje in bad doen!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 28-10-2012

Myka, wat sterk van jullie! De rust is fijn, maar dat soort beslissingen is vaak moeilijk te nemen. Ik ben blij te lezen dat het je nu al goed doet! Waar gaan jullie heen? Geniet ervan samen.

Wauw, Cyn, wat mooi zeg. Joella naar haar broertje... 2 jaar geleden, wat een verdriet, wat een shock. Het begin van een nachtmerrie... En vorig jaar stond je daar met een dikke buik. Hoopvol, maar toch ook spannend. En met zijn geboortedag had je Joella in je armen! Rare dag, rare tijd. Dubbel allemaal. Sterkte en een dikke kus van mij!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 28-10-2012

Sorry voor mijn ego bericht meiden maar gaat niet goed hier
Shivani was heel lusteloos vanochtend. Weer alles overgegeven paar X achter elkaar
Ze houd nix binnen al paar dagen niet
Huisarts verwees door naar zh. Met spoed opgenomen ivm uitdroging.
In de wachtkamer zo verschrikkelijk gehuild. Ze haf z'n honger maar alles kwam er weer. Uit. Was hartverscheurend om te zien! Zo verschrikkelijk als je kind honger heeft en j kunt nix. Ze moest meteen aan de sonde. Was ook een drama. Sonde inbrengen ging mis. Ze wad aan het kokhalzen overgeven en stuiptrekken. 2e X gelukt
Toen was ze rustig .
Geen idee hoelang ze moet blijven. Ik mag wel bij haar slapen gelukkig!
Heb keihard gehuild. Is al de 3e keer dat ze hier ligt. Een jaar geleden deze dag sleet ik mijn dagen ook in het zh. Nu weer. Voel me zo machteloos en een mislukkeling dat ik nix voor haar kan doen. Dit is z'n k???t gevoel!!
Sorry voor mijn taalgebruik, moest er ff uit.
Morgen weten we meer.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 28-10-2012

Oh nee Devika,
Jullie meisje opgenomen. Maar gelukkig ben je naar de arts geweest. Ze is nu wel in goede handen en ze weten daar wat ze doen.
Een jaar geleden zaten jullie ook in het ziekenhuis naast haar bedje, nu weer. getver.
Had zo voor je gehoopt dat dat verleden tijd was.
werd ze 's nachts ook spugend wakker? arme meid.

Ja meid, je kan inderdaad gewoon niks anders doen dan toekijken.
gelukkig kan je blijven slapen. ik hoop dat ze snel weer wat opknapt en dat ze erachter komen wat er aan de hand is.

dikke knuffel voor jullie!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 28-10-2012

Devika lieverd... Heel veel sterkte!! Ik vind het echt heel vreselijk voor jullie en die kleine meid! Gelukkig is ze wel in goede handen en mag je bij haar blijven!
Nogmaals sterkte meissie! Ik denk aan jullie en shivani!
Laat ons morgen weten hoe het gaat he?
Dikke knuffel!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 29-10-2012

Devika, oh, wat verschrikkelijk voor jullie. Om je kindje zo te zien. Het machteloze.... Je hebt je portie wel gehad zeg... Ik denk aan jullie, heel veel kracht gewenst en ik hoop dat het snel weer beter gaat. X


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 29-10-2012

Lieve Devika,

O jee, wat schrikken! Jullie lieve meisje weer in het ziekenhuis! Hoe is de nacht gegaan?
Lieve meid, het is verschrikkelijk om je zo machteloos te voelen! Maar jij bent een supermama, want alles wat je WEL kunt doen, doe je! Je zorgt ervoor dat ze de hulp krijgt die ze nodig heeft, dat je bij haar bent! Je bent er altijd voor haar! Natuurlijk zou je haar dit alles willen besparen en ik heb het heel erg met jullie te doen. Maar ik vertrouw erop dat je meisje zich nu snel wat beter zal voelen en dat jij je dan ook weer iets kunt ontspannen. Dat wil ik heel graag voor jullie! Heel veel kracht en beterschap!

Dikke dikke knuffel van Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 29-10-2012

Devika, oh wat erg dat ze weer in het ziekenhuis ligt, kan me voorstellen dat je je machteloos voelt. Ik hoop dat ze heel snel op gaat knappen. Gaat het nu al iets beter met haar? Heel veel sterkte.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 29-10-2012

Hoera, Joëlla 1 jaar!!! Gefeliciteerd Cyn.


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 29-10-2012

Oh Devika Cry wat vreselijk....het klinkt als een afschuwelijke dag gisteren, kreeg het helemaal benauwd hoe ik las dat die sonde er niet meteen in ging, arm meisje. En ik kan mij al helemaal niet voorstellen hoe jij je daarbij voelt, zo in onzekerheid wat er nou aan de hand is en wat er moet gaan gebeueren om haar weer beter te krijgen.
Ik hoop dat jullie vandaag snel horen wat er aan de hand is. En ik sluit mij bij de woorden van kersje aan, je doet het supergoed, je bent bij haar, dat is wat ze nodig heeft, haar lieve mama naast haar zijde!!! Heel veel sterkte daar!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 29-10-2012

Maria, wat leuk dat Matilda het al zo goed door heeft, ik ben benieuwd hoe ze straks op haar kleine broer of zus reageert. Lekker dat alles klaar is voor de kleine, nog even de laatste loodjes.

Madelief, wat jammer van je ongi. Wel een mooie cyclus zo, nu maar hopen dat je het weer zonder ziekenhuis afkan. Ik herken wel wat jij schrijft. Ik zou ook heel graag nog een 3e willen. Maar hier waarschijnlijk ook weer ziekenhuis gedoe... In ieder geval eerst de cryo's, kijken hoe die ontdooien. Als dat niks wordt, is de kans om nog een keer spontaan zwanger te raken heel erg klein denk ik. Ik heb wel alvast eind december een afspraak bij mijn gyn staan, heb toch wel wat vragen en onzekerheden die ik eerst met haar wil bespreken voor we het nog een keer gaan proberen. Wat goed dat je zo gemotiveerd bent met je studie, je moet nog wel eventjes toch?

Laura, nog een beetje goed geslapen vannacht? Voor jou en Kersje ook de laatste loodjes. Spannend gaat het hier worden, met al die kleintjes op komst.

Hier 2 erg goede nachten gehad, zomaar zonder wakker te worden, heerlijk. Ze gaat om 8 uur naar bed en tegen 7 uur pas wakker. Morgen weer naar de fysio, ben benieuwd wat ze er nu van vindt. Het hoofdje moet nog wel een keer gemeten worden binnenkort, maar de kinderarts vond haar voorkeurshouding nu nog maar heel minimaal. Met haar buikje gaat het ook goed, alleen ik ben een paar dagen gestopt met de medicijnen om te proberen, maar dat ging nog niet dus nu weer begonnen. Verder is het gewoon heel veel genieten, ook al mis ik haar grote broer nog zo. Hij had nu bijna een jaar moeten zijn en het lijkt alweer zo'n tijd geleden.


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 29-10-2012

En natuurlijk vandaag voor de kleine (grote!) Joëlla: Hiep hiep hoeraaaa!!!! Happy birthday lieve kleine meid!!!!

[Afbeelding: 2ziat5s.jpg]


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 29-10-2012

devika hoe is de nacht gegaan met shivani? en weten ze al wat meer? hoe voel jij je? ik vind het mooi gezegd van kersje, de dingen die je wel kunt doe je! en dat is ook helemaal waar! ik vind jullie hier allemaal stuk voor stuk super mama's!! eerlijk waar!

cyn ook hier gefeliciteerd met je kleine meid! 1 jaar alweer.. zucht..

madelief goed om te horen dat je zo gemotiveerd ben met je studie meis! dat geeft sowieso ook wel afleiding voor de wens van nog een kindje denk he?

noortje goed dat je naar de gyn gaat in verband met de vragen en onzekerheden die je hebt! ik hoop ook echt voor jullie, en ook voor madelief, dat jullie zonder al teveel poespas, en dus het liefst gewoon natuurlijk, snel zwanger mogen zijn! hoe leuk zou dat zijn? een nog grotere forum familie!! daar zijn nog heel veel gezonde kindjes in welkom!!

hier, ja ik heb vannacht echt heerlijk geslapen! zijn gister mega druk geweest met alle dingen opruimen, uitzoeken en weggooien. zo hebben we bijv al onze boeken uitgezocht wat we via marktplaats willen gaan verkopen, en welke we graag willen bewaren. onze hele slaapkamer is weer netjes!! die stond helemaal vol met spullen door de verbouwing maar langzaam aan krijgt alles weer zijn eigen plekje en er is nu zoveel rust in die kamer! heerlijk om daar nu weer binnen te wandelen. ga hem vandaag of morgen nog wel helemaal soppen en zuigen.. kan eindelijk weer fatsoenlijk toegeven aan mijn nesteldrang haha! de baby kamer moeten dus alleen de gordijnen nog van binnen komen en verder staan er nog wat boxen met kleding van semmy die uitgezocht moeten worden. ook daar willen we een deel toch maar van gaan verkopen via marktplaats en kijken of er eventueel nog wat spulletjes tussen zitten die we voor de beeb kunnen gebruiken. nou is het natuurlijk wel zo dat we en contra lopen met de seizoenen en het het andere geslacht is dus geef het weinig kans haha!

ik ga weer ff verder. ben in een bestandje aan het bijhouden welke boeken ik allemaal gelezen heb, aangezien ik nu een e reader gekocht heb vind ik het wel zo handig om het ff bij te houden. ik vergeet namelijk altijd welke boeken ik gelezen heb want het blijft bij mij gewoon niet hangen. en met een e reader lees je echt veel sneller! ben nu bezig met de hongerspelen deel 2. jeetje wat een meeslepend verhaal zeg!! heb vorige week de film gekeken maar das een zware tegenvaller. het boek is echt zoooo aangrijpend en boeiend! de film zeer zeker niet!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 29-10-2012

bedankt voor de felicitaties!

devika.
hoe is het met Shivani? hoe is de nacht gegaan?

Laura,
wat heerlijk he dat opruimen. en zeker als het achter de rug is. dan kijk je toch voldaan terug.

noortje,
wat fijn dat Tessa goed slaapt nu.
Zo kunnen jullie ook wat rust pakken.
het gemis van d'r broer dat blijf je voelen he.. iedere dag weer.
Ik heb het ook zeker als ik Joëlla in mijn armen heb.
Morgen had hij 2 jaar geworden.. had zo graag willen weten hoe hij zou zijn..
maar ja. als hij er wel was geweest, dan was Joëlla er niet geweest. moeilijk....

dit is ook de eerste keer dat ik zijn verjaardag bewust meemaak..
vorig jaar zat ik in een roes door de geboorte van Joëlla.
Nu heb ik wel de mogelijkheid om naar het grafje te kunnen en even alleen te zijn.
zie er best tegen op.

Devika.
Ik vond je gedichtje aan Kaylash zo mooi over zijn verjaardag dat ik het ook heb gebruikt.
We leggen het morgen met een bloemetje bij Wesley.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 29-10-2012

cyn zo proberen wij het hier ook altijd maar een beetje te zien hoor.. .als we sonny* niet kwijt waren geraakt, dan was semmy er niet geweest.. en ik ben zo dol op dat kleine mannetje van me, dat ik hem niet had willen missen! ik blijf ook altijd denken dat het wel zijn redenen gehad zal hebben dat wij dit mee hebben moeten maken. gelukkig kan ik me er wel "goed" bij neerleggen dat het zo gelopen is.tuurlijk blijft het soms heel moeilijk maar we kunnen er niks aan veranderen. en ja ik ben soms ook heel benieuwd hoe hij nu geweest zou zijn. hij zou nu dit schooljaar naar de basis school gegaan zijn.. echt heel raar...
mooi dat je het gedichtje overgenomen heb en het morgen naar wesley* gaat brengen. misschien is het wel goed voor je om er weer even heen te gaan meis! alvast sterkte voor morgen lieverd..ik zal aan jou en wesley* denken!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 29-10-2012

Cyn, gefeliciteerd met de verjaardag van Joella!

Heel veel sterkte morgen bij het grafje van je kleine ventje. Het liefst had je ze gewoon beiden gehad. Maar dat heeft niet zo mogen zijn. Bitterzoet deze dagen.

Veel liefs,
kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 29-10-2012

[Afbeelding: images?q=tbn:ANd9GcR8_7eaovjWD5iPEuT_hXg...iRZmavEhPQ] cyn, hieperdepiep hoera!!!!!!!!!!!!!!11

Gefeliciflapstaart met jullie lieve meisje. Een bijzondere dag.

En net zoals kersje zegt: bitterzoet, maar haar grote broer zingt daarboven een stil hiep hiep hoera mee.........voor altijd verbonden!

liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 29-10-2012

oh devika, wat lees ik nu!

Wat heftig meid. Hoop dat het ondertussen al beter gaat. En als er een een goede moeder is dan ben jij het wel en dat weet zij ook. Je geeft haar alle liefde en meer. Ze is daar in goede handen en hopelijk knapt ze vlug op. Ik ga heel erg duimen...........liefs