Zwanger Worden .NU forum [Archief]
mijn lieve, lieve kleine schat - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Complicaties (https://archief.zwangerworden.nu/forum-8.html)
+--- Forum: Sterrenhemel (https://archief.zwangerworden.nu/forum-34.html)
+--- Topic: mijn lieve, lieve kleine schat (/thread-4402.html)



mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 29-10-2012

Devika, ik denk aan jullie! Met al dat donkere weer en de regen tegen de ramen bedacht ik me hoe je je moet voelen met je kleine meisje in het ziekenhuis.... Dikke knuffel! X


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 29-10-2012

Oh lieve meiden dank jullie wel voor alle lieve reacties. Moet er zo Van huilen als ik lees hoe jullie meeleven.
We zijn nog steeds in het zh. Eerste nacht ging moeizaam. Liggen op een zaal met meer kindjes. Iedere X als er een huilt doet shivani mee.
Vanochtend mocht de ors ff stop. Bambix geprobeerd en kwam er net zo hard weer uit. Zelfde met water, siroop. In de loop vd middag klein flesje met heel dun melk en een speen maat 1. Ging goed! De 2 flessen daarna ook. Ze was vanmiddag wat levendiger. Voorheen lag ze heel slap op mijn schoot en maar huilen. Nu speelt ze weer.
In de avond is de sonde wel weer aangegaan. Morgen kijken of ze wat vaster voedde ook binnenhoud. Want dan mogen we gauw naar huis!
Ik lig hier met haar en mijn wereld lijkt zo klein. Een hok van 4x4 van gordijnen. Ik wil haar zo graag mee naar huis nemen. Ook al moet ik er dan elke nacht weer uit voor een voeging en wil ze niet in haar eigen bed. Geeft nix, alles behalve het zh!
Mijn man zegt dat het huis zo leeg is zonder onze kleine meid. In haar box liggen 3 vuilniszakken met cadeautjes. Allemaal onaangeroerd. Want de middag na het feest werd ze opgenomen. Bah de tranen stromen hier weer en een brok in mijn keel als ik terug denk.
Maar Goed et gaat steeds beter met haar! Nog even en we mogen hier weg!!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 30-10-2012

Lieve lieve lieve cyn,
Alsnog van harte gefeliciteerd met de allereerste verjaardag van Joëlla!
Ik lees over de bijzondere verjaardag van haar.
En nu ook de verjaardag van wesley...
Zo dubbel he... Ik wens je heel veel sterkte deze dagen meid!
Wat een bijzonder gezicht moet dat geweest zijn. Joëlla op haar fietsje op weg naar haar broer met een bosje bloemen
Ik krijg daar meteen een brok van in mijn keel..
Pppffff bedenk me ineens dat ik vorig jaar de geboorte van jullie mooie dochter "gemist" heb, en nu haar 1e verjaardag,
Beide keren om dezelfde reden. Pppff...
Heb je nog leuke verjaardag foto's. Ben ik wel benieuwd naar!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 30-10-2012

Hoe is het met de hoogzwangere mama's hier? Ik denk continu aan jullie!
Zou er eentje niet al stiekem aan het bevallen zijn denk ik dan. Hihi
Dikke knuffel en zet em op die laatste loodjes!
Andere meiden ik denk ook aan jullie ! Dikke knuffel voor mijn fantastische forum vriendinnen!
Ik lees mee hoor. Allen reageren schiet erbij in. Lastig uitgebreid reageren via tel.
Doe ik gauw hoor!
Dikke kus : devika en shivani


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 30-10-2012

Devika.
Gelukkig heeft ze toch iets binnen gehouden en werd ze wat levendiger.
Oh meid ik heb zo met je te doen!
vorig jaar heb je zo lang door moeten maken in het ziekenhuis. Genieten van een kraamtijd zat er voor jou niet echt in.
Nu een jaar later mag je ook niet volop genieten van je 1 jarige meisje! weer in het ziekenhuis.
Maar ze is in goede handen he, ik hoop dat ze snel mee naar huis mag!
als ze vast voedsel eet mag ze dan mee?

We hebben best veel foto's gemaakt van joëlla d'r verjaardag.
ik weet alleen niet hoe ik ze hier kan plaatsen want hier uploaden doet hij niet!
heb je fb? daar staat vaak wel wat foto's op.

Hier...
Zit al een hele ochtend te janken! joella was vanmorgen vroeg!
heeft even bij ons gelegen maar was het al snel beu.
Na wat berichtjes te hebben gelezen van vrienden kan ik het niet droog houden.
Oh wat mis ik hem toch!
Maarja we moeten door. er zit nog een meisje in de box die ook door moet.. en aandacht nodig heeft.
ga snel door, want ze is het beu.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 30-10-2012

Cyn, heel veel sterkte vandaag. Oh wat is het toch dubbel he? Je hebt zo'n mooi meisje gekregen maar je mist ook net zo'n mooi kindje. Ik hoop dat je de dag een beetje doorkomt, gelukkig hoefde je niet te werken. Ik denk aan je en aan Wesley.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 30-10-2012

Devika, wat fijn dat het iets beter gaat. Ik hoop zo voor je dat ze snel naar huis mag en zich weer lekker voelt. En dan heeft ze nog een heleboel cadeautjes om mee te spelen. Echt rot dat het precies met haar feestje was, maar het belangrijkste is dat ze op gaat knappen en jullie haar weer lekker mee naar huis mogen nemen.


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 30-10-2012

Cyn, dikke knuffel voor jou. Hier staat een kaarsje te branden voor je kleine man.

Devika, nog even en jullie mogen vast weer naar huis! Ik duim voor je dat het snel mag zijn. Fijn dat Shivani weer wat levendiger is. Zo zielig als ze ziek zijn...
Morgen ben ik 38 weken zwanger. Ik verwacht eigenlijk niet dat baby zich snel aan dient, maar je weet natuurlijk nooit! Ik zal vandaag maar eens een zeiltje op bed leggen en mijn ziekenhuistas inpakken! Ik ben gisteren streng toe gesproken door kersenman, dat ik mijn kop uit het zand moet halen, want het kan elk moment gebeuren! Is natuurlijk wel zo, maar op de een of andere manier voelt het niet zo. Ik zit ook nog helemaal niet op hete kolen.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 30-10-2012

Kersje,
Hahah, toegesproken door kerseman!
Joëlla was er ook bij 38 weken... ze hebben alleen wel mijn vliezen gebroken in het ziekenhuis om het op gang te helpen.
Maar de avond ervoor had ik al weeën... toch denk ik dat ze toch datzelfde weekend was gekomen als wij niet naar het ziekenhuis waren gegaan.
Het kan allemaal.

Pak inderdaad je tas maar alvast in.
volgens mij voel je je ook nog goed he? lekker hoor.
geniet nog even van de laatste loodjes ik ben zo benieuwd..

voorheen voorspelde we altijd de datum dat de kleine ging komen he..
om dat weer even te herpakken roep ik 8 november! (mijn speciale datum.. de datum dat ik van Wesley* was uitgerekend)


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 30-10-2012

Hoi!

Devika, ik zie jullie helemaal zitten in het ziekenhuis... Alle geluiden, de gordijnen rondom jou en Shivani, een beschermd klein wereldje. Ik ben erg blij te lezen dat het ietsje beter gaat. Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen!

Cyn, meid, de tranen stromen en dan kijk je door die tranen naar Joella. Het is zo dubbel! Je mist jullie lieve mannetje, maar als hij er was geweest was Joella er niet geweest. Zo gek.... Sterkte vandaag.

Kersje, hahahaha, jij zit nog lekker in je cocon te denken dat die kleine nog niet komt. Ik denk dat de kleine dan ook nog niet komt, maar het kan natuurlijk wel! Je tasje klaarzetten en het zeiltje neerleggen zou ik ook maar doen. Is toch vervelend als de vliezen breken en je matras helemaal nat is...

Hier: even een dipte. Mijn zusje vertelde net dat ze zwanger is. 5 weken nog maar. het voelt heel gek. Ik ben blij voor haar, vind het leuk om weer tante te worden. Maar het roept ook een gek gevoel op. Bij onze eerste zwangerschap liepen we precies gelijk en bij mij ging het mis. Op mijn uitgerekende dag werd mijn neefje geboren. Nu is ze zwanger van de tweede. Als ik vorige week zwanger was gebleken hadden we weer precies gelijk gelopen.... Dubbel gevoel komt naar boven, herinneringen. Ook toch opluchting dat we niet weer precies gelijk zwanger zijn, dat had voor mijn gevoel gedoemd geweest bij een van ons mis te gaan.... maar ik hoop toch ook dat ik snel mag volgen. Mijn beide zusjes zijn nu zwanger. de een 17 weken, de ander 5....

x


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 30-10-2012

en ik voorspel dat de baby van Kersje op de 12e gaat komen.....


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 30-10-2012

Madelief dat is wel ff een bericht wat Misshien ff niet zo leuk aan komt voor je... Anderzijds is het wel heel mooi dat je weer tante mag worden! Ik hoop dat jij ook snel mag volgen en dan de drie zussen samen zwanger mogen zijn! Toch gefeliciteerd met dit mooie nieuws!

Cyn ook hier sterkte meissie! Had het op fb wel ook al gezegd.. Wat een gemis he? Wel fijn dat er mooie reacties op je bericht komen! En het is echt een mooie foto!!

Devika hoe gaat het met je kleine meid? Houd ze alweer wat binnen?

Kersje ik zeg dat jij gaat bevallen op je uitgerekende dstum! De 14e!!

Wat denken jullie bij mij? Uitgerekend op 25 nov!... Ik zelf blijf echt bij 23 nov..

En wanneer is onze Maria precies uitgerekend?... Weet het ff niet meer...


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 30-10-2012

Cyn, tuurlijk stromen de tranen vandaag....wat zal je hem missen! je kleine man. Twee jaar geleden alweer, maar op dit soort dagen lijkt alles zo dichtbij. Het verlies van een kindje is iets raars....geen ander kindje maakt dat ooit weer goed, het is zo'n diepgeworteld verdriet. Heel veel liefs en een dikke knuffel voor jou vandaag, ik denk aan jou en je lieve klene Wesley.

Devika, goed te lezen dat ze wat melk heeft binnengehouden, het is een goed teken dat ze alweer wat speelt en afgeleid is. Hopen dat het doorzet he? Ik neem aan dat er niets uit de onderzoeken is gekomen? geen gekke bacterie oid opgelopen? Hopelijk mag ze snel naar huis, je huis zonder kindje is inderdaad zo hartverscheurend leeg.

Madelief, gefeliciteerd met je zus! ik begrijp je gevoelens heel goed... er komt allerlei emoties naar boven, dat kan ook niet anders. Ik hoop gewoon dat je snel aansluit, hoe mooi zou dat zijn? drie zwangere zussen op een rijtje :-D

Laura, ik denk dat het voor jou 1 december wordt :mrgreen: Ik ben trouwens 8 november uitgerekend, volgende week donderdag dus.

Kersje, volgens mij weet jij zelf heel goed wanneer het tasje klaar moet staan :mrgreen:, ik heb zelf ook het gevoel dat deze ook voorlopig nog niet komt, vandaar dat ik gisteren ook pas de laatste spulletjes voor Matilda (haar vluchtkoffertje) heb gepakt. Hoe voel je je verder? Ik merk dat ik nu wel heel allert ben op wat ik voel....het is toch geen wee? :geek:

Tam, hoe voel je je?


Ik ga even lekker een tukkie doen nu.....ben moe.


Veel liefs!
Maria x


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 30-10-2012

Whaha denk je echt 1 dec?? Das de dag waarop mijn man en ik elf jaar geleden voor het eerst naar de bios geweest zijn! En dus vanaf dat moment verkering hebben! Zou grappig zijn maar nee ik geloof echt niet dat ik er voorbij ga..

Ok 8 nov dus! Uhm... Dan komt de jouwe 12 nov!

Slaap lekker meis! Ik ben net wakker! Semmy is op psz en moet ik om 15 uur weer halen.
Niet zeg ik al twee weken dat ik mijn tas klaar ga zetten maar is toch ook nog steeds niet gebeurd: ik heb nog wel ff als het goed is maar je weet maar nooit.. En ik ben iemand die altijd graag ruim van tevoren klaar is met dingen


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 30-10-2012

haha, dan denk ik Maria de 10e en Kersje de 12e!

Stelletje slaapkoppen! haha! Slaap maar lekker hoor!

Thanks meiden, ja, ik ben wel heel blij hoor voor haar. Het voelt gewoon gek. Ruim 2 jaar geleden vertelden we elkaar tegelijk dat we zwanger waren, precies tegelijk.... Dat werd geen succes. Nu is zij weer zwanger. dat vind ik heel leuk, want ook op dit kindje ga ik waarschijnlijk 1 dag per week passen. Het is gewoon even confronterend.... En ja, ik hoop snel te volgen....

x


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 30-10-2012

devika; oh meid, ik krijg ook gewoon een brok in mijn keel als ik je berichtje lees.
Wat sneu voor je meisje. Heftig hoor. Ik hoop zo dat het vlug beter gaat. Dat ze weer
al speelt is een goed teken. Suc6.
cyn; meid, ik denk heel erg aan jullie vandaag en brandt een extra kaarsje voor jullie
lieve knappe man. Gemis houdt nooit op. Je overleeft het, maar het had zo anders moeten
zijn.
madelief: ik herken je gevoel hoor van blij zijn, maar ook zo dubbel. Je wilt het zelf ook
zo graag en hebt al zoveel meegemaakt. Maar dat kan niet anders dan dat jullie volgen.
Zo met een paar weken ertussen zodat het elkaar mooi opvolgt. Hopen doet leven.
kersje; britt* was er met 38 wk en myrthe met 37 wk , dus het kan idd zomaar zijn hoor.
Heel spannend. Ik ben er wel weer aan toe forumtante te worden.
kersje denk ik 9 nov.
maria 6 nov
laura 26 nov
(maar ik heb het tot nu toe altijd heel erg fout gehad dus... haha)
maria; lekker tukkie gedaan? Kan je wat wennen aan vrij-af zijn?
hier; vandaag wel weer ff geschrokken. Ik heb het al 2x eerder gehad, maar vandaag weer.
Krijg ik enorme krampen en mijn buik staart hard gespannen. Krijg rugpijn, koudzweet.
Het zijn mijn darmen weet ik nu wel, want na de krampen weg te puffen (echt...moet ze weg
puffen als weeen) moet ik daarna naar de wc en is het helemaal over.
Maar het doet echt zeer joh. Heb dat nooit eerder gehad, moet donderdag voor mijn suiker
bij de dietist en gelijk maar eens vragen, want dit is echt niet fijn. Gelukkig had ik een
stagiaire die het even overnam want ik kon de kindjes echt even niet aan zo. Bah.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 30-10-2012

Madelief, leuk dat je weer tante wordt, maar ik begrijp je gevoel. Hopelijk zijn jullie straks met z'n drieen zwanger.

Tam, wat vervelend dat je je steeds zo naar voelt, ik had toen ik zwanger was ook een paar keer heel veel last van m'n darmen, schrok dan ook erg.

Leuk die voorspellingen, ik denk Kersje 13-11, Maria 5-11 en Laura 20-11.

Vandaag bij fysio geweest, hoef niet meer terug te komen. Hoofdje precies meten lukte niet want ze wilde geen 2 tellen stil zitten, maar het ziet er goed uit, zeker binnen de norm dus we gaan niet aan een helmpje beginnen. Ook al niet meer naar de kinderarts, goh we gaan straks nog tijd over houden. Morgen weer babyzwemmen, heb er zin in.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 30-10-2012

Allereerst bedankt voor de lieve berichten. Doet me echt goed.
De dag is weer voorbij..
Ben heerlijk thuis gebleven en heb maar veel geknuffeld met Joëlla.




Madelief,
Gefeliciteerd meid, je word weer tante.
Ik begrijp je gevoel heel goed. Jij wil ook zo graag.
Ik hoop echt dat jij straks ook mag volgen.


Noortje,
Yes, geen bezoekjes meer aan de fysio en kinderarts!
Geniet lekker van het zwemmen morgen!


Laura,
ik denk bij jou aan 28 november!


Maria,
heb je nog even lekker kunnen rusten?
Jij mag al aftellen! Wow.. spannend
ik denk dat het bij jou binnen een week gaat gebeuren.. 6 november!
(heb het ook nog nooit goed gehad hoor haha)


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 31-10-2012

Wat zijn het weer spannende weken hier! Er zijn weer 3 Ukkies die binnen ongeveer een maand in jullie armen liggen. Zo bijzonder! Ik bedacht me dat Sabrina toch ook al ver moet zijn. Sabrina, lees je nog hier? Ik hoop dat het goed met je gaat!

Devika, hoe is het bij jullie?

Noortje, fijn dat je ook niet meer naar de Fysio hoeft! Veel plezier vandaag met babyzwemmen!


Hier aan het oppassen op mijn neefje. Kamer is een grote ontplofte bom.... E ondertussen maak ik een nieuw jurkje voor Maria. Relaxed en leuk klusje tussen alle studie door.

X


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 31-10-2012

WE MOGEN NAAR HUIS!!!!
Zojuist gehoord. Ff gauw alles inpakken.
Waarschijnlijk had ze soort van buikgriep.
Warm eten gaat nog niet van harte maar flesjes blijven wel binnen.
Goed genoeg om mee naar huis te gaan.
Papa komt ons zo halen. Oh wat is dit fijn!! Ik ga huilen hoor.
Straks cadeautjes openmaken en verjaardag taart eten. Oohhh wat een heerlijk vooruitzicht !

Dikke knuffel lieve meiden! Ik kom gauw weer reageren!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 31-10-2012

Oh en ik zeg dat de baby 21 nov komt!
Dat is de dag vorig jaar dat ik was uitgerekend en die dag mocht Shivani mee naar huis


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 31-10-2012

Yes Devika!
Gelukkig kunnen jullie samen weer als gezinnetje naar huis!
Nu nog een kleine afterparty! Ben zo blij voor je!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 31-10-2012

Devies, wat een super fijn nieuws!! Ga lekker genieten thuis van de cadeaus en elkaar! X


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 31-10-2012

Jeeeeejjjj Devika goed nieuws meis!! Een mooi vooruitzicht om de cadeautjes uit te pakken en taart te eten!! Jeeejjj!! Ben heel blij voor jullie!
En welke baby de 21e? Die van ons?


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 31-10-2012

Devies is natuurlijk Devika! Lang leve die spellingcontrol....


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 31-10-2012

Joehoe, Devika wat heerlijk dat jullie naar huis mochten! Was het feest thuis? Ga vanavond maar lekker thuis slapen, samen in het grote bed! :-D

Hier een druk dagje, vandaar dat ik nu pas reageren kan. Ben zelfs naar de kapper geweest!

Liefs!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 31-10-2012

Devika, vast heerlijk om weer thuis te zijn!

Kersje, dus jij ziet er piekfijn uit in het kraambed! Verder druk geweest met voorbereidingen? Is je kop uit het zand en ligt er een zeiltje op je matras? Ik zou er hier plaatsvervangend zenuwachtig van worden!

Hier een meisje naast me die mihoen ook heel leuk vind om mee te spelen ipv op te eten.... Ik ben benieuwd of ik haar nog uit de knoop krijg! X


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 31-10-2012

Devika wat fijn!!!! welkom thuis!!!! :-D ik ben heel blij dat het al beter met haar gaat, dan kan thuis alleen maar NOG beter gaan. Slaap lekker voor straks!



Hier een beetje het tempo een bejaarde.....heb wel de heg gesnoeid....dat dan weer wel :geek:


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 31-10-2012

Nou Maria,
Doe je niet na als bijna 39 wk zwangere vrouw de heg snoeien! haha
ik heb je trouwens gevonden op fb:geek: (maar dat had je vast al door dat ik dat was)

Madelief,
Heb je Maria nog uit de knoop kunnen halen Wink

Kersje,
haha madelief zei het al, maar dacht er ook meteen aan. met een goede look je kraambed inWink

Hier:
ergens een beetje opgelucht dat die dagen weer voorbij zijn.
Nu begint misschien toch nog het genieten van het weekje vakantie. (al heb ik nog maar een paar dagen te gaan)
Vanmiddag met vriendlief en joëlla (op dr nieuwe "fiets") naar de begraafplaats gelopen.
even hoi zeggen en kijken hoe het er allemaal uit ziet.
Daarna even een drankje gedaan in het dorp en weer terug. op sommige momenten is het heerlijk om even uit te kunnen waaien.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 01-11-2012

haha, Maria, 39 weken en dan de heg snoeien en klagen dat je langzaam bent.... Ik vind je een bikkel! hoe is het the day after? Ik hoop niet dat de bevalling vannacht is begonnen, toch niet handig na zo'n zware klus....

Cyn, gek he, hoe het dan ook opluchtend kan zijn als de data echt voorbij zijn. Dat de aanloop ernaartoe gewoon zwaarder is. Dan herhaalt alles zich veel sterker dan de dagen erna, tenminste, dat merk ik zo. Ik hoop dat je inderdaad nog even kunt genieten van de daagjes vrij samen.

En ja, ik heb Maria uit de knoop kunnen halen, maar we zaten er helemaal onder! Vervolgens lekker samen in bad gezeten. Ze heeft het spetteren ontdekt... En niet een beetje met haar handjes, maar opspringen en dan min of meer een bommetje terug het water in. Hilarisch, maar er ligt dan na een half uur bijna meer water naast dan in het bad....

x


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 01-11-2012

haha Moest wel erg lachen om je badverhaal van Maria!
Zie het al helemaal voor me hoe ze op springt. Jij mocht dus nadien nog even dweilen... haha
Joëlla is ook erg veel aan het spetteren. (hier nog met de handjes hoor)
wij hebben geen bad, maar een dochekabine. ik zet haar badje erin en dan heeft ze de grootste lol.
vooral de douchekop vind ze geweldig. Ik doe zelfs de deurtjes dicht als ze aan het spelen is anders is alles nat!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 01-11-2012

Cyn, wat leuk! Zit ze dan in haar eentje in de douchecabine? Stoere dame!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 01-11-2012

ja ze zit dan wel alleen. Mits ik zelf mee douche.
maar ik zit wel aan de andere kant van het (glazen) deurtje hoor. mocht ze gekke dingen uithalen heb ik dr zo te pakken.


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 01-11-2012

Ha meiden, hier ben ik ook weer even!
Wat leuk dat jullie weer aan het bevallingsdatagokken zijn, haha! Ja, het is natuurlijk voor die eeuwige roem he? Ik gooi ook een balletje op: Maria op 7-11; Laura op 24-11; ikzelf op 15-11. Geen idee of die data al genoemd zijn eigenlijk, hihi. Tam, voor jou weet ik het nog niet, maar zal vast wel weer in week 37 of 38 zijn...

En ik knap geknipt het kraambed in, haha, klinkt heel glamorous, maar was eigenlijk een praktische kwestie, want wanneer zal ik in hemelsnaam tijd hebben na de bevalling? Dat zal niet snel gebeuren!

Madelief, wat een leuk mihoen en badverhaal! Je vroeg laatst of ik de dagen op elkaar vind lijken: ja. Maar ik vind het niet erg, heb nu toch niet zoveel energie, maar er moeten wel regelmatig leuke uitstapjes bij zitten, anders wordt het wel saai. Ik kan er erg van genieten om nog even met een vriendin naar de film te gaan of even te winkelen. We zitten wel echt in een behoorlijk vast ritme met een kleintje he?
Ik snap je dubbele gevoelens over de zwangerschap van je zus. Misschien dat jullie straks nog met z'n drietjes zwanger zijn, bijzonder! En jij krijgt het wel druk straks op de oppasdag!
Niet zenuwachtig worden, want er ligt een zeiltje op het matras, hoor :mrgreen:. Nu de ziekenhuistas nog...o, wat ben ik erg!

Cyn, fijn dat de moeilijke dagen voorbij zijn. Nu nog even genieten van je vakantie! Hier doen we ook het badje in de douchecabine. Tobias vindt het heerlijk, maar wil nu wel steeds gaan staan en alles onderzoeken. En dan ben ik bang dat hij uit glijdt. In het weekend lekker douchen met papa is makkelijker.

Tam, vervelend van je darmen! Heb er ook af en toe last van gehad. Is dan wel schrikken he?

Noortje, weet niet meer of ik het al gezegd had, maar wat fijn dat Tessa geen helmpje hoeft en niet meer naar de kinderarts hoeft! Heel goed nieuws!

Devika, hoe gaat het thuis? Houdt ze al wat vast voedsel binnen?

Maria, ben jij de heg aan het snoeien??? Was vast echt noodzakelijk :mrgreen:
Dat bejaarde gevoel herken ik wel ja. Ik ben ook zo snel buiten adem, echt suf. Ik heb vandaag maar weer een rustdag ingelast, wat betekent dat ik alleen het hoognodige doe. Morgen komt mijn moeder om me te helpen met de laatste praktische voorbereidingen, da's fijn. Ik voel me verder nog steeds goed, het is alleen het energiegebrek eigenlijk! Maar ik maak me geen illusies dat dit na de bevalling beter zal zijn, haha.

Laura, hoe is het met jou? Inmiddels je tas klaar staan? :-D

Hier staat de televisie al een uur aan op kindertv...doe ik eigenlijk nooit, maar is wel even een keertje fijn:-o
Zometeen even een boterham en dan gaan we onze middagdut maar weer doen (schandalig he, maar verlang echt alweer naar mijn bedje...)

Liefs voor alle meiden!
Xxx[SUP][/SUP]


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 01-11-2012

[ATTACH=CONFIG]11713[/ATTACH]

Even een plaatje, kijken of het nu wel lukt. Vrolijke Maria in een door mij gemaakte jurk.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 01-11-2012

Poging 2....


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 01-11-2012

Het lukt echt niet meer! Weet iemand hoe het moet?


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 01-11-2012

ja jammer he!
het lukt mij ook niet hoor.
Volgens mij weet laura het wel.

maar heb je jurk al gezien op fb, vind m echt geweldig!


kersje,
Een keertje de tv aan is toch niet zo erg.
Hier staat het meestal 's ochtends aan. bumba, kikker... ze kijkt er nog niet eens naar maar de liedjes lijkt ze wel te interesseren.
En ja,.. jij zit nu op 38 weken toch?
misschien maar alvast een lijstje maken met wat er mee moet in je vluchttas Smile (daar hoef je niet te veel voor te doen:geekSmile
En je mag zeker wel uitkijken naar je bedje. nu kan je nog! dus daar moet je echt even van genieten.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 01-11-2012

Foto kun je uploaden via tinypic.com of .nl dat weet ik ff niet maar de site spreekt voor zich. Als je de foto geüpload heb dan kan je die code hier gewoon plakken en dan komt ie er te staan! Werkt heel simpel.
Ik heb hem ook gezien op fb! Super leuk joh!!

Kersje nee mijn tas is nog niet ingepakt haha! Hij ligt wel klaar om in te pakken, das ook al wat toch?? Haha
En ik kan heel goed begrijpen dat je alweer naar je bed verlangd! Semmy is nu bij mijn nichtje en tante dus ik duik ook mijn bed in!

En idd wat een heerlijk verhaal van de mihoen en in bad! Heerlijk hoe ze de hele badkamer onder kunnen plonsen he?
En ach dan dweilen de mama's gewoon een extra keertje denk ik dan

Verder ben ik het ff kwijt...

Ik ga pitten!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 01-11-2012

Devika, wat goed dat Shivani weer lekker thuis is, hoop dat alles goed gaat!

Verder even geen puf om te reageren, kort nachtje gehad en net taxi geweest voor schoonmoeder. M'n schoonvader is gisteren geopereerd en er moest naar de apotheek gegaan worden, maar dat ging even niet zo soepeltjes allemaal. Nu dus een kind dat niet meer wil slapen maar wel erg moe is...


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 01-11-2012

Sterkte Noortje!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 01-11-2012

ff testen...

[Afbeelding: kc1d0g.jpg]


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 01-11-2012

Yes! gelukt!
hij is wat groot maar staat erop. haha


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 01-11-2012

Noortje.
heeft tessa nog een beetje kunnen slapen of wilde ze er niet aan toegeven?
balen van je korte nacht! hoop voor je dat je vanavond wat beter slaapt.
beterschap met je schoonvader.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 01-11-2012

Jaaaa Cyn gelukt!! Als je hem voortaan kleiner wil hebben moet je website/email kiezen bij size.
Maar dit trucje werkt zelfs via je telefoon!! Ik gebruik mijn laptop zowat niet meer...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 01-11-2012

Maar leuke foto trouwens!

Noortje beterschap voor je schoonpapa. Hoop dat je vannacht een lekker nachtje krijgt met je meisje!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 01-11-2012

bedankt voor de tipSmile deze vult bijna de hele pagina haha


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 01-11-2012

Graag gedaan meis! En ach een hele pagina met een foto van een van onze wondertjes is lang zo erg niet!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 01-11-2012

Wauw, Cyn, wat een mooie meid!

Ik doe ook een poging...

[Afbeelding: 30mbhj9.jpg]

[Afbeelding: 6qcrad.jpg]


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 01-11-2012

Wauwie mooie forum nichtjes komen er voorbij!!!
Leuke foto's hoor meiden!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 02-11-2012

Leuke foto's van Joëlla en Maria!!

Na een dagje huilen ging ze gisteravond gelukkig vrij snel slapen, maar vanochtend weer aan de gang met huilen en jengelen. Ben maar even boodschappen gaan doen met haar, toen was ze tenminste stil. Nu ligt ze alweer ruim een half uur in bed en maar herrie maken... Ze kent trouwens een nieuw geluidje, klinkt alsof ze stikt. Erg grappig als ze dat doet terwijl ze in bed ligt, ga ik snel kijken en zij ligt dan te lachen. Ik hoop dat ze nu echt eens gaat slapen, ze is wel moe maar slapen ho maar.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 02-11-2012

Wat een boefje die Tessa dan!
Maar je schrikt toch elke keer... Gelukkig is de nacht goed gegaan, en met boodschappen is ze ook stil geweest. Wij hebben nog eens boodschappen met semmy gedaan die toen echt de hele zaak bij mekaar schreeuwde!! Jemig!!

Hier weer een rot nacht gehad.. Veel wakker veel plassen veel pijn... Lijf kan en wil niet meer alles zoals ik het wil... Heel irri! Nog een paar weekjes en dan zijn we weer wat mobieler gelukkig!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 02-11-2012

Eindelijk, ze slaapt...

Laura, dat lijkt me geen pretje, met een schreeuwend kind boodschappen doen. Nog even volhouden he, de laatste loodjes.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 02-11-2012

Jeetje slaapt ze nu net pas??... Daar ben je dan wel ff zoet mee geweest denk...
En ja idd de laatste loodjes en dat icm semmy... Pfff!! Ik doe echt bijna niks meer op een dag...


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 02-11-2012

noortje,
daar heeft tessa je inderdaad lang mee zoet gehouden.
Hopen dat ze nu nog even doortrekt.

madelief,
Wat een leuke foto's van Maria!

laura,
Het zal inderdaad veel energie vragen met Semmy..
Nog even een paar weekjes volhouden.
Al zal het dan ook wel erg wennen zijn met een baby en semmy.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 03-11-2012

Nou, ze sliep dus gistermiddag maar 3 kwartier... Vannacht ook al voor vieren wakker en al de hele ochtend huilen. Ik weet even niet meer wat ik met haar aan moet, ik kan niks goed doen voor haar. Ik hoop zo dat ze straks wel gaat slapen want ik weet niet hoe ik anders de middag door moet komen, ben een beetje op nu. Ze had al last van de wintertijd en sinds ik haar donderdag uit haar ritme had gehaald is het drama.


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 03-11-2012

jee wat een gebabbel hier haha. Gezellig maar bija niet bij te houden.
Zal dus ff een poging doen:

noortje; he bah. wat vervelend dat het slapen zo slecht gaat. Myrthe heeft dat ook
wel eens in een fase gehad dus hoop voor je dat dit vlug bijtrekt, want als ze niet
genoeg slaap hebben kunnen ze (net als ons) toch erg sjaggie worden.

laura; vervelend. Wat zijn die laatste loodjes toch soms zwaar he!
Maar idd nog maar voor even.
Lukt het wat met de jongenskleren een 2e huis te bezorgen?

madelief; wat staat ze toch mooi met die rode en roze kleuren zeg.
Een echte dame. En wat is ze toch snel met lopen enzo (of die van mij langzaam whaha)

cyn; wat heeft ze toch een mooie heldere ogen. Dat spreekt zo.
Hoe was het de afgelopen dagen? Mooi, maar ook dubbel zo samen op het kerkhof.
De ene liefde sluit de andere niet uit, het maakt het alleen sterker!

devika; hoe gaat het nu thuis? Is ze al wat opgeknapt? Is er een favourite bij van de
cadeau's die ze gehad heeft?

kersje; hier staat baby-tv ook wel eens aan hoor. Zo af en toe als rustmomentje.
Ook daar de laatste loodjes....spannend.

maria: nog niet bezig? Gaat ze ook nog gewoon de heg snoeien, haha. Je bent een bikkel.

hier: gisteren echt effe een dagje niks doen. Zijn heerlijk naar intratuin geweest.
Myrthe keek haar ogen uit bij de lampjes en huisjes enzo.
Verder druk bezig met school. De ouderavonden komen eraan. Dus de momenten dat ze slaapt
zit ik achter de pc, maar loop lekker op schema. Liever dat dan alles het laatste moment.
Dat geeft anders zo'n stress en daar zit ik niet op te wachten.

Woensdag de echo en ik vind het toch wel eng. Ook omdat hij het had over vocht enzo.
Tja...we zullen zien.
Verder wou ik dat ik wat meer ruimte in huis had, haha.
Heb myrthe een nieuw woordje geleerd. Als ze iets wil dan moet je hebbe zeggen zei ik.
Tja, nu is het de hele dag door: hebbe hebbe hebbe, en nu dan maar weer uitleggen dat je
niet alles zo maar mag en kan hebben.
Verder heeft ze zowaar een stap los gezet. Ze was er zelf van onder de indruk.
Maar ze is gewoon zo bangig. Met haar kont naar achter...bang te vallen.
En dan vindt ze een stap wel weer genoeg. Ahum....herken daar wel wat mezelf in.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 03-11-2012

mooie woorden tam.
de dagen waren inderdaad erg dubbel. Heb genoten van joella dr verjaardag.
maar de dag erna echt in een soort put gezeten om het gemis van Wesley*.
je bent er maar druk mee, de voorbereidingen van de ouderavonden.
haha zie het al helemaal voor me hoe Myrthe de hele dag "hebben hebben hebben" zegt.
en ze heeft dr eerste losse stapjes gezet. goed zo!
Haha vaak zijn ze er zo van onder de indruk dat ze daarna even een soort pauze in lassen, kontschuiven is toch veiliger! haha

noortje,
balen dat Tessa zo uit d'r ritme is! Kan je zelf tussendoor toch wat rust pakken?
joella heeft ook wat moeite gehad hoor met de wintertijd. maarja, die werd gewoon een uur te vroeg wakker dus ik mag niet klagen.

devika,
Hoe gaat het met Shivani? kan ze toch wat binnen houden nu?
wat vond ze van al dr cadeaus? heeft ze ook een taartje mogen eten?

hier een uitgeteld meisje in bed,
net het verjaardagsfeestje van d'r vriendje gehad. (kleine van mijn vriendin)
ze mocht natuurlijk ook even al het speelgoed uittesten en een taartje mee etenSmile (dat slaat ze niet af haha)
morgen nog een dagje thuis en dan is mijn weekje vakantie weer voorbij!
bah, moet maadag weer om 6.30 uur beginnen. lekkere start hoor.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 04-11-2012

Hallo lieve meiden!
Sorry dat ik even nix heb laten horen
Waren toch drukke dagen toen we thuis waren. In de middag uren heerlijk met shivani op de grond cadeautjes uitgepakt terwijl papa aan het filmen was. Oohhh wat voelde ik me rijk! Dat je zoiets simpels kunt meemaken. Onbetaalbaar!!! Shivani is lekker verwend. Heleboel mooie jurkjes gekregen.
Het gaat super met haar! Ze drink weer alle flessen en warm eten gaat weer goed. Ze is ook weer aangekomen. Ze was een half kilo afgevallen.
Afgelopen dagen druk gehad met visite. Lief dat iedereen bezorgd is en langs komt maar ook vermoeiend. vandaag eindelijk alleen thuis met z'n 3en. Ooohh ik ben zo blij dat ze weer thuis is en weer eet en speelt. De afgelopen week zoo vaak gehuild toen ze niet at. Zo naar gevoel als je kind dagen niet kan eten. Bah!!
Maar eind goed al goed.

Ik reageer heel gauw weer lieve meiden! Love you all!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 04-11-2012

Oh meid, goed om te horen dat het zo goed gaat met Shivani.
Dat ze alles weer eet, en weer heerlijk kan spelen.
Ik snap heel goed dat je wel even toe was aan een "vrij" dagje met z'n 3tjes.
zo te lezen is ze trouwens goed verwend. leuk he! nu is het een feit.. 1 jaar!!
ik vond het zo erg! maar bedenk me ook dat de nieuwe fase's ook erg leuk zijn!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 04-11-2012

Devika, fijn dat het zoveel beter gaat met Shivani! Geniet maar lekker van elkaar, rustig met z'n drietjes. Knuffel voor jou en je meisje!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 04-11-2012

Devika wat goed om te horen dat het zo goed gaat weer!!
En jullie hebben lekker de cadeautjes open gemaakt enzo! Heerlijk genoten dus!

Kersje bij jou alles nog lekker rustig?
Hier wel wat voorwerk gaande hoor maar nog niets serieus. Veel harde buiken maar heb gister gewoon echt veel te veel gedaan.. Eigen schuld dus...


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 04-11-2012

Devika, wat heerlijk om te horen dat het beter gaat! En dat je ervan geniet om haar weer thuis te hebben spat uit je berichten! Heerlijk zo'n blije mama!

Laura, 37 weken!!!! yeeeeehhhhhh! Voorwerk: waaaaahhhaaaaa!!!! Het is gewoon bijna zo ver!

Maria, Kersje, Laura, ik denk echt iedere ochtend en avond aan jullie! Dat het gewoon nu bezig kan zijn, sterker nog, dat jullie je kleintjes in je armen kunnen hebben en dat wij het gewoon nog niet weten! Zo spannend! Bij deze heel veel succes en geluk bij die eerste momenten. Ik moet er gewoon van huilen als ik daaraan denk. Zo'n mooi klein nieuw leven in je armen, de eerste kennismaking van weten hoe je kindje eruit ziet en weten dat het goed is gegaan, heerlijk.

Hier komt er hopelijk een eisprong aan. En ik merk dat we er weer heel veel mee bezig zijn. Zowel man als ik. Op hoop van zegen maar weer....

x


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 04-11-2012

Aaahhh wat lief madelief!!!
Ja het is onvoorstelbaar dat we gewoon binnen een paar weken weer wat forum kindjes erbij hebben!
Maar ik beloof jullie dat jullie heel snel van me zullen horen als ons meisje er is!

En bij jullie weer een naderende eisprong! Dat klinkt iig goed!! Lekker benutten die kansen hoor! Probeer er alleen niet te veel mee bezig te zijn... Al is dat veel makkelijker gezegd dan gedaan... Focus je lekker op de komende forum neefjes en nichtje!! Haha


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 04-11-2012

madelief, mooi omschreven.
Zeker als je zelf zo graag wil dan is de gedachte aan een klein wondertje zo groot.
Ik kan me soms ook nog zo goed voorhalen hoe joella voor het eerst op mijn buik werd gelegd.
krijg zelfs tranen in mijn ogen. die eerste kennismaking! zo bijzonder.
maar meid, voor jullie zijn er ook kansen! en ik hoop dat je die snel mag benutten.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 04-11-2012

Tam, wat goed dat Myrthe een stapje los heeft gedaan! Wat grappig, heel de dag 'hebben, hebben, hebben'. En woensdag een echo, toch iedere keer weer spannend. Hopelijk gaat alles gewoon goed.

Devika, fijn dat alles weer goed gaat. En jullie hebben nog lekker genoten van de cadeau's uitpakken.

Madelief, weer nieuwe kansen, ik duim voor je!

Ben zo benieuwd wanneer de 1e baby hier gaat komen. Het is idd zo'n mooi moment, voor het eerst je kindje zien en het vasthouden...

Gistermiddag heeft Tessa eindelijk weer goed geslapen. 's Avonds hadden we een verjaardag, gingen we even heen maar toen was ze moe en werd nogal hysterisch. Het is echt een klein driftkopje. We zijn maar naar huis gegaan en toen heeft ze tot vanochtend half 8 geslapen! Nu duurde het ook weer ruim een uur voor ze sliep, maar ze slaapt alweer een half uur, hopelijk houdt ze het nog even vol.
Fijn weekend allemaal.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 04-11-2012

Laura, ja! En anders zie ik het vast op Facebook! Wat een prachtige buik heb je erop staan! Nu echt het allerlaatste stukje voor jou! Ja, ik vind het heel bijzonder dat er weer een paar kindjes geboren gaan worden hier. We schrijven toch al weer heel lang samen en het is zo fijn dat tussen en na alle moeilijke momenten ook deze hele blije gedeeld worden.

Nee, ik probeer er niet mee bezig te zijn, maar dat lukt natuurlijk totaal niet, haha. Begin me nu wel een beetje druk te maken over die ovutesten. Vorige ronde ook gedaan, maar geen enkele streep te bekennen. Nu ook weer spierwit. Ik kan me herinneren dat er voorheen altijd wel iets te zien was.... Nou goed, we klussen door tot mijn temp zegt dat er een eisprong is geweest, maar ik vind het maar vaag....

Noortje, fijn dat het ietsje beter gaat nu! Maar oef, een uur voor ze slaapt? Zwaar zeg...

Cyn, ja, die beelden haal ik me hier ook zo voor de geest halen, dat blijft je volgens mij altijd bij!

Hier een heerlijke relaxdag. Mijn ouders zijn nog even langs geweest en zo komen er vrienden eten en een potje Catannen. Ik heb lekker eten in de oven staan, het ruikt hier super! Fijne avond meiden!

Xx


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 04-11-2012

Hey lieve meiden, even een kort berichtje,
Devika, wat heerlijk te lezen dat je keine meid weer opgeknapt is, wat een rijkdom he? ik zit soms ook de kamer rond te kijken en prijs mijzelf zo rijk...wat een blessing een gezin te hebben. Ik voel dat jij er ook met teugen van geniet, dat is zo heerlijk om te lezen.

Madelief, wat spannend! ohh ik heb er een heel goed gevoel bij...geduld met de testen, de streep komt er echt aan. En wat lief dat je zo aan ons denkt....ik kan ook helemaal emotioneel worden bij het idee dat het kindje geboren wordt, het is inderdaad zo'n wonderlijk en mooi moment.

Laura, ik zag ook je mooie buik op fb voorbij komen...mooi! het rommelt dus al wat he? je komt nu ook wel dichterbij, maar de kleine meid moet nog even wachten hoor!

Cyn, half zeven beginnen? OMG....moet er niet aan denken nu...hihi! hele fijne dag morgen!

Tam, je kleine meid wordt groot! de eerst stapjes, zo stoer :mrgreen: en dan ook nog de halve Intertoysfolder willen...hahaha!

Hier dacht ik vanavond dat er wat begon maar na een lange warme douche niets meer dus ik denk dat het loos alarm is. Morgen naar het zh voor controle, ik ben benieuwd. Ze gaan kijken of ik al te strippen ben, zo ja dan gaan we dan doen of gaan we dat inplannen.
Ben het een beetje zat....maar dat hoor je hoogzwangere vaker zeggen he? oud nieuws...ik ben ook wel een beetje huiverig voor de bevalling, het is gewoon zo dubbel! ik kijk er ook zo naar uit. Aaaaaargh, vind het gewoon spannend.

Kersje, hoe is het met jou? hoe voel je je? Heb trouwens nog steeds geen draagdoek gekocht, jij wel?

dag meiden! ik ga lekker in bed de krant nog even lezen.

x Maria


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 04-11-2012

Spannend Maria morgen!! Ik zal aan je denken!
Hoe laat moet je er zijn?
Oef en je dacht dat er wat begonnen was... Helaas dus nog niet.. Maar het duurt niet lang meer!!

En ja hier is het nodige voorwerk ook wel gaande maar niets waarvan ik denk dat het meer betekent dan het gebruikelijke hoor. Van mij mag ze echt nog drie weken blijven zitten! Daarna is het wel klaar denk ik. Maar gelukkig ben ik het nog steeds miet zat!

Mocht er wat beginnen, zet hem op!! Je kan het!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 05-11-2012

Dag lieve dames, ik moet zo naar het zh voor controle. Ben nu 38,5 weken zwanger, net zo lang als van Tobias toen hij met een keizersnee werd geboren! Ik heb het gevoel dat mijn buik nu groter is! Ik weeg wel precies evenveel als die dag, dat vind ik wel grappig.

Maria, succes vandaag, misschien zet het de bevalling wel in gang... Ik heb trouwens gisteren eindelijk een draagdoek besteld (marsupi breeze). Lijkt me wel handig met klittenband.

Laura, bij jou is het ook lekker aan het rommelen, hier ook. Maar allemaal oefenweetjes tot nu toe :-)

Ik vind het ook heel spannend worden hoor!

O, daar is oma om op te passen. Ik ga gauw mijn spullen pakken en op pad!

Fijne dag


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 05-11-2012

Hoi!

Spannende dag dus voor jou Maria! Ik hoop dat ze je kunnen strippen en dat het ook helpt! Snap helemaal dat je het zat bent hoor, dat hoort volgens mij ook zo te zijn! Succes! En oh, jij hebt er een goed gevoel bij, ik eerlijk gezegd ook, maar het is op niks gebaseerd... Misschien mag mijn zwangerschap beginnen als die van jou eindigt? Zou mooi zijn!

Laura, jij bent het dus nog niet zat! hihi, met zo'n toeter had ik me dat wel voor kunnen stellen!

Kersje, ook voor jou een bezoek aan het zh. Wat bijzonder zeg, dat je precies even veel weegt! Keurig dus! Wel gek dat Tobias er vandaag 'uit' kwam en de kleine man nu nog zit!

Hier lekker aan de studie! Maria is spelen bij haar neefje. Zo schattig hoe die twee samen zijn. Als ik daar aankom vliegen ze elkaar om de nek en geven kusjes. Daar wordt ik echt blij van! Het geeft mij de tijd om te studeren dus, maar het gaat niet echt soepel. Ben moe en mijn ogen zakken dicht, ondanks dat ik het heeeeel interessant vind.

Verder gisteravond natuurlijk geklust. Hilarisch eerlijk gezegd. man roept dan: en? Hebben we een ei? Zullen we een potje? En dan begint het geheel vooral met veel slappe lach. Ik heb weer zo veel gelachen dat het echt even duurt voor ik dan om kan schakelen. Maar goed, zo lekker samen kunnen lachen om geplande sex is toch ook wel fijn. Mooi duo blijven we....

x


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 05-11-2012

Kersje succes in het ziekenhuis meis! Grappig dat je nu precies even veel weegt als toen!
En er zet dus nog niks door bij je. Nou ja komt vanzelf!
Hier echt wel veel harde buiken gehad van het weekend maar verder niet. Maar van mij hoeft het ook zeker nog niet! Heb nog niet alles gedaan wat ik wilde en mijn ziekenhuis tas staat ook nog steeds niet klaar haha!! Lekker vlot zijn we weer! Bij semmy stond ie al klaar met 35 weken haha!

Maria ook jij succes vandaag!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 05-11-2012

Whahaha madelief!! Heerlijk hoe je dat verteld!! En vooral fijn dat jullie er zo om kunnen lachen! Dat neemt misschien toch ook wat druk en spanning weg!
Ik duim echt voor jullie dat er een ei komt en die lekker bevrucht mag worden! Zou toch een mooi uiteinde van dit jaar worden!!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 05-11-2012

waaahhhhh!! gewoon echt drie dames die op springen staan!!! omg! hihihi!
wat spannend allemaal! we hebben bijna weer 3 forumkindjes!!! zo leuk!!

ik kom zo weer terug! ben vandaag weer aan et werk. ff wat afmaken en dan verder lezen/schrijven.

xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 05-11-2012

Maria, spannend vandaag, het kan nu niet lang meer duren. Ben zo benieuwd.

Kersje en Laura, voor jullie komt het ook al erg dichtbij nu he? Idd grappig, Kersje dat je nu evenveel weegt als toen. Nou Laura, jij mag wel eens op gaan schieten met je tas. Wie weet komt ze opeens een stukje eerder, als het voorwerk even flink zijn best doet...

Madelief, goed dat jullie er samen om kunnen lachen, dat scheelt zoveel. Wij maakten er ook vaak maar een grapje bij, ook nog tijdens de behandelingen en dat neemt toch een hoop druk weg. Hopelijk lukt het gewoon heel snel en volg jij Maria gewoon op.

Als ik 's ochtends Tessa uit haar bedje haal, dan klemt ze zich als een aapje aan me vast met armpjes en beentjes en legt ze haar gezichtje in mijn nek. Dat is dan echt het mooiste moment van de dag, wat kan zo'n kleintje je leven veranderen zeg. Dat gevoel dat ze me dan geeft is echt nergens mee te vergelijken. Ik ben zo dankbaar dat ik het toch nog mee mocht maken. Hopelijk komt er nog eentje, maar zij maakt alles alweer zo de moeite waard.
Heb wel ontdekt nu dat ze echt in haar ritme moet blijven, dan gaat het goed. Ze heeft vanochtend lang geslapen en ik dacht dat ze dan ook wel iets later de volgende fles kon krijgen en slapen, maar dat had ik dus mooi verkeerd gedacht. Brullen... Maar eindelijk begin ik haar gebruiksaanwijzing te ontcijferen.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 05-11-2012

Noortje, zo fijn als als gaat zien hoe Tessa het wil! Dan kun je ook problemen voorkomen. Tja, de gebruiksaanwijzing komt er idd niet bij... Heel herkenbaar! En wat mooi, dat kleine aapje Tessa om jouw nek! Fijn gevoel is dat toch! Ik herken het echt, soms rollen de tranen over mijn wangen om iets wat ze doet of zegt, dan geniet ik zo!

Laura, ga jij eens heel gauw die tas inpakken! Wat een lakse dames hier zeg! haha! ja, het lachen helpt! Dan is de druk er wat af.

Werkse devika!

Ik ga weer aan de studie.x


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 05-11-2012

Oh cyn, hier ook als zo'n aapje, wat is dat toch heerlijk he? ik merk ook dat Matilda de laatste weken heel erg fysiek is, ze wil alleen bij mij liggen en is echt heel knuffelig, ze voelt dat er iets gaat gebeuren denk ik.

ZH was vandaag ok, mijn bloeddruk was wel te hoog, dat houden we even in de gaten. Donderdag moet ik naar verloskunde, dan gaan ze een hartfilmpje maken en kijken of ik gestript kan worden. Net even heel hard zitten huilen Cry de spanning breekt mij een beetje op.

Kersje hoe ging het bij jou vandaag?

Ik heb hou het even kort, ik moet even koken.

x


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 05-11-2012

en ik bedoelde Noortje....niet cyn met dat aapje om je nek Smile


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 05-11-2012

Lieve Maria, ik wil je een hart onder de riem steken! Het kan niet lang mee duren en je voelt vast spanning voor de bevalling. Maar het kan nu echt heel anders gaan! Ik hoop zo op een positievere ervaring voor jou! Hele dikke knuffel van mij!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 05-11-2012

Wat is er veel gekletst.. is er al een forum baby??! haha
ga snel lezen en reageren..


Maria,
Misschien is er toch al wat begonnen? Haha al zegt dat natuurlijk niet dat het meteen door gaat zetten, maar het zal niet zo lang meer duren.
Je bent niet aan het zeuren hoor, ik begrijp heel goed hoe je je voelt. Zo aan het einde van de rit.
Hoop dat je donderdag wat meer duidelijkheid heb en dat er mogelijkheid is tot strippen.
Haha ook joella is soms zo'n aapje hoor. Maar je moest idd noortje hebben.


Madelief,
ik herken de geplande sex wel. En zeker de reactie daarop!
Heb hier met manlief ook erg veel gelachen om de pogingen die we evt. goed konden benutten. (toen ik van joella zwanger werd he... nu niet hoorWink...)


noortje,
fijn dat je een beetje zicht krijgt in Tessa d'r “gebruiksaanwijzing”. Haha klinkt wel gek he.
Heerlijk gevoel he zo'n aapje om je heen..! geniet daar hier ook van.




Ik hoopte al op goed nieuws, maar was te snel.


Kersje, hoe was je controle?


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 05-11-2012

Hoi meiden!

Maria, de spanning loopt op zo op het eind! En je bloeddruk was wat hoog? Bij mij ook ietsje hoger dan ik normaal heb, maar dat is normaal volgens gyn. Bij mij nu 130/75. Bij jou hoger dan? Misschien komt jouw lieve baby er wel heel snel aan! Ik hoop het. En ik hoop dat de bevalling een mooie ervaring voor je wordt! Waarom maken ze een hartfilmpje? Is dat standaard bij strippen? Hier is Tobias ook extra aanhankelijk, maar ook snel van slag.Wil dan alleen maar bij mama zijn...en Uma doet ook raar, speelt zwaankleefaan het ene moment en doet afstandelijk het volgende moment. Het zal er wel bij horen?

Ik merk dat ik het nu minder fijn vindt als Kerseman niet thuis is. Ik vind het dan prettig als mijn schoonmoeder of moeder bij me is. Ik zie het niet echt zitten om helemaal alleen thuis te zijn met Tobias als de bevalling begint. Maar ze kunnen natuurlijk niet iedere dag hier op de stoep staan, haha. De kans is nog altijd groter dat ik niet alleen ben als het begint natuurlijk, dus daar hou ik me maar aan vast. Het begint nu ook wel zwaarder te worden met mijn dikke buik rond te zeulen. Wat een verschil in gevoel een paar dagen kan maken! Morgen hebben we een rustig dagje gepland, misschien dat het dan weer heel anders voelt.

Laura, ga je tas inpakken! Heb ik ook 'al' gedaan, hihi.

Noortje, hier ook een apie, zo lief he? Ik vind het ook zo lief als hij zijn koppie in mijn nek begraafd en met zijn handje door mijn haren streelt. Mooie momenten.

Madelief, haha, mooi die humor! Hier was het ei-moment eigenlijk ook altijd leuk. Dat hebben we bij deze zwangerschap niet gehad, omdat het als een verrassing kwam. En wat was ik van slag, toen ik erachter kwam dat ik zwanger was! En Kerseman lekker luchtig "dat is toch leuk?'

Cyn, nog al geen forumbaby:mrgreen:! Sta je straks raar te kijken als we alle drie ineens bevallen zijn! Dat zou wat wezen! Vandaag zegt de gyn tegen me: " Tot volgende week. Of tot straks!"

Verder terug kan ik even niet lezen. Ben ook moe, ga lekker liggen. Liefs voor alle meiden!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 06-11-2012

En? Hoe is het bij de buiken met baby's? Of is er al stiekem een uit?

x


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 06-11-2012

Ik had vannacht gedroomd dat Kersje haar baby had. Het was alleen een meisje, dus er klopte lekker veel van...

Maria, sterkte nog even met de laatste loodjes (of is het al gebeurd??)
En Kersje en Laura natuurlijk ook!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 06-11-2012

En ik had vannacht gedroomd dat ik ging bevallen Whahahaha!!!
Is al de tweede keer dat ik dat droom...
Ik heb wel veel druk daar beneden maar ja.. Verder gebeurd er niets. Is ook nog wel wat vroeg natuurlijk.. Duurt nog wel drie kleine weekjes denk ik. Maar ik ben wel echt doodop.. Gelukkig gaat semmy morgen vanaf 11 uur de hele dag naar mijn tante! Kijk er echt nu al naar uit! Erg eigenlijk he?

Maria red je het nog meid? Nog ff geduld lieverd!! Je kleintje is er bijna!!


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 06-11-2012

Dank jullie wel voor jullie bemoedigende woorden Smile, lief!

Baby zit er nog in, mijn buik is veel kleiner dan vorige keer....vraag mij soms af of hij niet aan het krimpen is :?
Kersje, hartfilmpje doen ze omdat ik zeker wil weten dat het goed gaat met de baby, ik heb gisteren aangegegeven dat ik wil weten of er nog genoeg vruchtwater is en of de placenta nog doet wat hij moet doen. Dat gaan ze donderdag dus bekijken en een hartfilmpje is daar blijkbaar ook onderdeel van. Bloeddruk bij mij was trouwens 135/80.
En je wil niet graag alleen zijn, ik kan mij daar best iets bij voorstellen....helemaal gezien het feit dat je toch een eindje van het zh zit. Ik heb het helemaal niet, ik ben juist het liefst alleen nu....maar heb dan wel de zekerheid van familie in de buurt en het ziekenhuis op de hoek, dat maakt denk ik echt verschil. Wanneer moet jij weerop controle?

Ik ben helemaal opgeblazen, ik hou sinds een week vocht vast, echt geen gezicht die dikke kop! ik zag er eerst zo goed uit en nu ben ik een michelinmannetje.....achja....ook niet echt boeiend nu he?

Wat een gedroom over bevallingen! :-D dat heb ik nog niet gehad...hihi

Ik heb net gekookt, er komen vriendinnetjes eten. Ik ga nu eerst even lekker slapen, manlief komt eerder thuis want die staat in de rechtbank in onze woonplaats vanmiddag, dat is fijn....kan hij straks die kleine ophalen :mrgreen:

x


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 06-11-2012

lieve meiden, heb het effe druk, maar hier zomaar een berichtje om te laten weten dat ik aan jullie allemaal denk.

En zekers ook aan de mama's die op springen staan haha (zo kan ik het toch wel al zeggen). Alle positieve gedachte gaan naar jullie en jullie wondertjes...........go girls go girls!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 06-11-2012

Maria, (of moet ik zeggen .. michelinvrouwtje hihi)
fijn dat ze donderdag even gaan checken hoe het daarbinnen gaat.
geeft toch wel wat zekerheid denk ik. Heb je dat aan het einde van de zwangerschap van Matilda ook gehad?
Nog even volhouden meid, Ik denk niet dat het nog heel lang gaat duren!
fijjn trouwens dat het ziekenhuis om de hoek zit.

kersje.
'tot volgende week of tot straks'... klinkt toch veelbelovend!
Tobias en Uma zijn een beetje uit hun doen, die voelen dat misschien wel aan..
Ik merkte het hier ook aan de kat dat hij wat uit zijn doen was toen ik op het einde zat.
woon je trouwens erg ver van het ziekenhuis?

Laura,
jij hebt dus ook al van die leuke dromen gehad.. haha
die 3 weken ga je niet volmaken denk ik! zeker nu ik heb gezien op die foto op fb hoe mega groot jou buik is. hihi
en ze zit goed laag..
is je tas ondertussen al gepakt? hahaha

hier een beetje nerveus..
de kleine van een vriendin (7 weken oud) is vandaag geopereerd aan dr hartje.
ze is vanmorgen geopereerd. Heb gisteravond nog met d'r gesmst.
vanmiddag heb ik nog een sms gestuurd om te vragen hoe het is maar ik heb nog niks teruggekregen.
Ik hoop zo dat alles goed is gegaan.. maar omdat ik nog niks heb gehoord ben ik zo bang dat er iets aan de hand is.
ik hou me maar voor dat ze het te druk heeft en nu even een momentje samen wil hebben in het ziekenhuis na deze moeilijke dag.
ik durf ook even niet te bellen.
wacht hier maar in spanning af.

alvast voor de hoogzwangere mama's... ik denk aan jullie en wil jullie alvast veel succes wensen! binnen 3 weken zijn er gewoon 3 forum kindjes bij! LEUK!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 06-11-2012

Cyn oef wat eng van het kindje van je vriendin... Zodra je wat hoort, let us know!! Vind dat zelf ook altijd erg spannend en eng... Haha dus jij denkt niet dat ik nog drie weken rond waggel? Nou we zullen het zien...
Vandaag heb mijn man een sms gehad dat de gordijnen binnen zijn dus die zijn nog mooi op tijd gelukkig!
En en en!!!!! Mijn ziekenhuis tas staat klaar!!! Jeeeejjjj wat echt!!!
Nu alleen nog 1 leuk roze dekbed overtrekje scoren en dan mag ze van mij komen haha!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 06-11-2012

Hoi meiden,

Hier ook nog steeds baby-in-buik. En volgens mij nog steeds een jongetje:-D

Maria, goed dat je donderdag even na laat kijken of alles nog goed werkt (om het zo maar even uit te drukken). Maar misschien ga je gewoon wel vannacht of morgen bevallen en is het niet nodig:mrgreen: en je bent ineens een Michelinvrouwtje geworden! Wat een gedoe he! Ik voel me sinds gisteren ineens plomp. Kleding zit niet meer lekker en vocht bij mijn enkels (charmante perikelen van hoogzwangere damesSmile)

Ik woon in het meest gunstige geval (weinig verkeer) 35 minuten van het zh. Mijn schoonmoeder woont ook 35 minuten bij ons vandaan. In de spits is het erg druk en kan de reistijd nogal oplopen. Kerseman werkt 45 min. hier vandaan. Ook in het meest gunstige geval, bedoel ik dan. Lang leve de Randstad! Er zijn wel ziekenhuizen dichterbij en in geval van nood gaat Tobias naar de buren en ga ik naar het dichtst bijzijnde ziekenhuis. Er is dus wel een noodscenario. Meestal duren bevallingen ook best lang natuurlijk, dus waarschijnlijk hebben we toch wel tijd zat!

Ik vind het nu ook prettig om alleen te zijn, maar afgewisseld met wat gezelschap (die mij ook wat werk uit handen neemt, hihi).

Laura, goed van die tas en heel herkenbaar dat je het lekker vindt dat Semmy even onder de pannen is!

Tam, dank je en ja, ik sta op springen, dat mag je best zeggen! Ik herken mijn navel ook echt dus niet meer....

Cyn, hopelijk is de operatie goed verlopen! Ik kan me voorstellen dat je niet durft te bellen...oef, zo moeilijk!

Dag lieve meiden, liefs voor alle dames, ook wie ik niet genoemd heb natuurlijk, ik ga nog even wat drinken pakken en dan mijn bedje in rollen (jaja, rollen).

X


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 06-11-2012

Allemaal BIB dus! Spannend! Sorry, ben gesloopt en ga het bed in. Kom morgen langer langs!

Tam, wanneer is de 20 weken echo ook al weer? Ik dacht morgen of overmorgen.... Ik duim voor een goedgekeurd ventje voor jullie!

X


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 07-11-2012

Tam ik vraag me ook af wanneer jullie ook alweer de 20 weken echo hebben... als het een van deze dagen is, succes en geniet van dat ukkie op het scherm!

ik heb morgen nog een liggings echo! gewoon ter bevestiging dat ze ingedaald is en met der koppie naar beneden ligt. dit wordt dan toch echt de allerlaatste keer dat we via een schermpje gaan kijken naar der. daarna is het na de bevalling! heel raar idee! en wat is die tijd toch gevlogen zeg...

hoe gaat het met al onze meiden hier?


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 07-11-2012

Ooooh nog steeds allemaal BIB hier?? hihi


Sorry dat ik zo weinig reageer meiden. Pfff…zo weinig tijd op werk.
Maar ik denk continu aan jullie! Ik werd vanochtend wakker en dacht zou er al een nieuw kindje geboren zijn? Maria???
Hihihi!
Ooooh ik vind dit zooooo spannend! En stiekem ook een beetje jaloers hoor. vind jammer dat ik deze periode nooit heb meegemaakt. Stiekem ga ik er toch over fantaseren hihi.
Beide keren kwamen mijn kinderen spontaan zonder dat ik het doorhad. Ik ben nooit verder geweest dan 35 weken en echte gewenste weeën heb ik nooit gehad.
Maar goed, tis niet erg hoor, de laatste keer heb ik een prachtige dochter aan over gehouden! Hihi
Hoogzwangere mama’s ik vind jullie zulke kanjers! Zet em op die laatste loodjes! Ik vind jullie werkelijk fantastisch!!!
De andere zwangere mama’s Tam en Sabrina, jullie zijn ook geweldig! Wat een zegen is het toch ook he, zwanger mogen zijn!
Hihi, alle mama’s hier zijn kanjers!
Ik denk aan jullie lieve meiden!

Ik heb zooooveel te vertellen, maar kom er steeds niet aan toe. Pfff. Ik doe straks nog een poging!
Dikke knuffel!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 07-11-2012

Ik wilde even laten weten dat de operatie van de kleine meid goed is verlopen ze zijn zelfs al thuis!
ik kan weer opgelucht ademhalen!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 07-11-2012

Oh super fijn om te horen Cyn!!! Daar ben ik heel blij om!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 07-11-2012

kom morgen reageren hoor.....dan heb ik weer tijd en puf hihi.

Wou alleen even laten weten dat we vandaag wel 3 kwartier naar onze schat hebben mogen kijken. Prachtig. Alles zag er zo goed uit en hij ging er ook prima voor liggen. Ik heb zo genoten. En myrthe voor de eerste keer mee. 3 kw bij papa op schoot meekijken en super braaf zijn en zwaaien naar broertje. Wat een geluk!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 07-11-2012

He lieve meiden!

Cyn, wat fijn dat alles goed is gegaan! Kan me helemaal voorstellen dat je in spanning zat, je gaat dan van alles denken als je maar niks hoort...

Kersje, bij jou gaat het volgens mij gewoon nu heel snel gebeuren! het feit dat je niet graag meer alleen wil zijn, is volgens mij omdat je dat aanvoelt. En ik snap dat je helemaal van slag was toen je ineens zwanger bleek! Maar het klinkt ook heerlijk hoor! Er niet mee bezig zijn geweest, heerlijk! En ik kan me ook voorstellen dat je je soms druk maakt om jouw afstand tot het ziekenhuis. Maar inderdaad, hij komt er echt niet in een uurtje uitploffen! Komt goed, met iedereen om je heen paraat gaat dat echt goed komen!

Laura, hoe was je relaxdag vandaag? Je bent doodop schrijf je... Dat is ook niet gek! Maar je bent er ook bijna! Bijna jullie meisje in je armen! Ik hoop dat je vandaag een beetje bij bent gekomen. En met de gordijnen in huis zijn jullie er ook helemaal klaar voor! En je tas staat klaar, joeheoeoeoe!!!

Maria, heb je een gezellig etentje gehad gisteren? Slim om dat in deze dagen te doen, afleiding en gezelligheid helpen nog even te ontspannen! Haha, een krimpende baby? kan het me niet voorstellen, hij lijkt misschien kleiner omdat de beeb is gezakt? Morgen weer controles toch? Mijn gevoel zegt dat ze je gaan inleiden....

Devika, nu ben ik heel nieuwsgierig! je heb veel te vertellen, kom maar op! Oh ja, voor jou moet dat gek zijn zeg. Jouw zwangerschappen zijn zo anders geëindigd dan wat je nu hier hoort.... Misschien ooit voor jou ook een andere ervaring?

Hier minder goed gevoel dan een paar dagen geleden. Ik irriteer me weer rot. Ovulatietesten zijn allemaal wit, terwijl ik bijna zeker weet dat mijn eisprong geweest is. Ik heb weer super veel buikpijn gehad en die is nu minder. Slijmverlies is ook weer minder. Temp was gisteren omhoog, vandaag weer naar beneden. Geen touw aan vast te knopen. Ik had een goed gevoel bij deze ronde, nu niet echt meer.... Baal ervan dat het zo onduidelijk is.... Ik weet niet hoe lang ik het vol ga houden om het ziekenhuis niet te bellen....

En nu ga ik lekker relaxen. Vandaag weer op mijn neefje gepast, gekkenhuis! En ik ga ook maar eens proberen een voorspellende droom te krijgen over jullie ukkies! Ik meld me morgen weer! Fijne avond!

x



mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 07-11-2012

Tam, wat heerlijk!!! Oh, gefeliciteerd zeg, wat een geluk inderdaad! Daar moeten jullie nog helemaal van aan het nagenieten zijn!

x


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 07-11-2012

Tam, wat fijn dat de echo goed was!! En leuk dat Myrthe mee geweest is en dat ze zo lief was. Je bent gewoon alweer over de helft.

Cyn, wat fijn dat alles goed is gegaan met dat kindje. Toch eng als je maar niks hoort.

Madelief, wat vervelend zo je cyclus, het is altijd jammer als het zo onduidelijk is. Maar zoals jij het omschrijft lijkt het er toch op dat je een eisprong hebt gehad. Afwachten maar weer... Maar lekker frustrerend zo.

Kersje, jij woont dan wel een eindje van het ziekenhuis vandaan... Wij moeten 3 kwartier rijden naar het ziekenhuis, dus was toen wel blij dat de bevalling ingeleid ging worden.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 07-11-2012

Oh ja, Tessa kan trouwens omrollen. Echt zo grappig om te zien!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 07-11-2012

Noortje, wat leuk! Ik vind het zo bijzonder hoe die ukkies uit zichzelf steeds dit soort dingen gaan doen! Steeds weer een stapje verder!