Zwanger Worden .NU forum [Archief]
mijn lieve, lieve kleine schat - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Complicaties (https://archief.zwangerworden.nu/forum-8.html)
+--- Forum: Sterrenhemel (https://archief.zwangerworden.nu/forum-34.html)
+--- Topic: mijn lieve, lieve kleine schat (/thread-4402.html)



mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 07-11-2012

Noortje.
wat leuk dat Tessa om kan rollen! nu begint de ontdekkingstochtWink

tam,
Wat lijkt me dat een heerlijk gevoel om samen met je gezinnetje naar de kleine man te mogen kijken!
ben blij voor je dat alles goed is. die termijn ben je ook weer voorbij. op naar de volgende afspraak.

madelief,
wat klinkt dat frustrerend meid! kan me het helemaal voorstellen.
Alle tekenen dat er een eisprong was maar niks af te zien aan de test.. grr..
Je kan niets anders doen dan je kansen benutten, en dat heb je gedaan! dus nu afwachten.
Heb je voor jezelf voorgenomen na hoeveel rondes je naar het ziekenhuis wil?

Hoe is het met Sabrina? heb al lang niks meer van je gehoord meid.
Ik hoop dat je volop aan het genieten bent van je buik!

verder weet ik even niets meer.

zal er al een baby zijn? hahah
wie zal er eerder bevallen? Maria of Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 08-11-2012

En? Ontwikkelingen aan het buikenfront???

Cyn, dat is het inderdaad! Vanmorgen was mijn temp nog steeds laag..... Dus er klopt echt geen zak meer van. Ik denk dat ik toch de gyn ga bellen en de volgende ronde rond de verwachtte eisprong een afspraak maak....

X


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 08-11-2012

Madelief, ik denk idd dat het verstandig is om toch contact op te nemen. In die tussentijd kan je altijd gewoon zelf proberen toch? Een afspraak heb je ook niet meteen binnen een week..

Aahhh Tessa kan omrollen!!! Leuk!! Wat gaat et snel allemaal he??

Hier, gister dscht ik heel even dat er wat op gang ging komen maar denk dat het allemaal voorwerk is.. Het blijft een beetje zeuren maar ja, nog niks waarvan ik denk dat het echt heel serieus is..
Zo naar het Amc voor een aller laatste echo en denk het bevallingspraatje!


mijn lieve, lieve kleine schat - Sabrina1984 - 08-11-2012

Goedemorgen meiden!

@Cyn: Het gaat goed met mij en de kleine! Ik ben zeker volop aan het genieten van mijn buik, heerlijk om ons kleintje iedere dag te voelen bewegen! Ik spiek zo nu en dan af en toe nog op het forum, maar ik kom er weinig aan toe de laatste tijd. We zijn nog niet klaar met de verbouwing, maar het gaat nu wel opschieten gelukkig. Volgende week wordt de vloer gelegd. Er moet ook nog heel wat geschilderd worden, maar daarna kunnen we gelukkig weer gaan inrichten! De tijd begint toch wel een beetje te dringen nu! Babykamer is ook nog niet helemaal klaar. Er moeten nog een paar dingen geschilderd worden en zaterdag gaan we kijken voor een commode. Ik probeer ook te blijven werken tot week 36, dus heb gewoon niet zoveel tijd helaas. En de weken lijken nu echt te vliegen. Maar het gaat wel goed komen allemaal. Vooral rustig blijven en doorgaan :-) Maar het wordt ook wel super mooi in huis, dus ben erg blij!

@Laura: Spannend meid, het komt echt dichtbij voor jou! Heel veel succes!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 08-11-2012

Sabrina, fijn te lezen dat het goed gaat. Je hebt het wel druk zeg, maar op die manier wel lekker veel afleiding. Wat is het toch genieten he, zo'n kleintje voelen bewegen in je buik. En je schiet intussen ook lekker op zo, nog een weekje of 8. Spannend.

Laura, volgens mij kan het nooit meer lang duren bij jou! Maar goed dat je tas eindelijk klaar staat. Leuk hoor, nog een echo. Altijd leuk om nog even naar binnen te kijken.

Madelief, bah wat een onzekerheid zo met die cyclus. Wel een goed plan om een afspraak bij je gyn te maken, dan krijg je misschien wat meer duidelijkheid.

Maria, vandaag toch naar de gyn? Zouden ze nu kijken of je gestript kon worden of vergis ik me? Misschien ben je trouwens wel al bevallen intussen...

En Kersje, hoe gaat het bij jou?

Toch wel leuk, steeds even spieken hier of er al iets is gebeurd...


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 08-11-2012

hey lieve meiden,

ff kort en ego, kom net uit het zh. Baarmoedermoedermond was al bijna verstreken en had drie cm ontsluiting dus voorwerk heeft zin gehad. Ben net gestript. Ik hoop dat het strippen iets in gang brengt! en anders volgende week woensdag weer terugkomen...

Wat een geweld trouwens dat strippen....:?....deed niet zoveel pijn maar had mij er iets heel anders bij voorgsteld...hihi

x


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 08-11-2012

waaaahhh post van Maria.! ff kijken!
ooohh nog steeds BIB. hihihi!
maar je bent gestript dus. mmhhh...ik las ergens dat et dan ook al binnen 48 kan gebeuren!
wow! en anders nog een weekje wachten?
succes meid! we houden je in de gaten?

Kersje??? Kersje??? WAAR is kersje???
Laura?
hihihi


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 08-11-2012

OMG Sabrina! jij loopt ook niet achter! het zou dus ook voor jou dit jaar al zover kunnen zijn dat je gaat bevallen! waw!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 08-11-2012

oooh ik zag hier toch leuke foto's langskomen! hihihi! wat een schatje toch die joella en maria! nog meer foto's!!
oh cyn, ik schrok toen ik las operatie! wat heb ik gemist dacht ik. meteen ff kijken. het ging dus om een ander kindje. maar het blijft heel naar omdat in je omgeving mee te maken...

toen Shivani vorige week in het zh lag was de normale kinderafdeling vol. we zijn toen overgeplaats naar een afdeling waar hele zieke kindjes lagen.
ene kant allemaal kindjes met een aangeboren hartafwijking, andere kant alleenmaar k-patientjes. ja echt!
ooh dat was zo verschrikkelijk om te zien. we lagen op de babyzaal van 4 baby's.. kindje naast ons was 8 weken oud en had net een open hartoperatie gehad. ze had ook een trombose beentje wat ze helaas niet hadden kunnen redden. ooohh vond dat zooo vershrikkelijk!
de andere 2 kindjes hadden ook iets aan et hartje. toen dacht ik echt, oooohh waar klaag ik over! Shivani heeft alleen maar een tijdelijk uitdroging. meer niet.
terwijl ik dat al heel erg vind he. ppfff.... nee echt super blij dat het achter de rug is.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 08-11-2012

noortje, wat schattig dat ze tessa zo omrold! geweldig om te zien he! de 1e keer dat shivani dat deed viel ik bijna stijl achterover. zo verbaasd dat ze dat kon!
vond et zooo knap! hahaha.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 08-11-2012

tam! wat een rijkdom! zo voor de tv naar jullie kleine mannetje loeren! en zijn zusje die naar hem zwaait! wat lief! ik zie het al helemaal voor me, jullie in dat klein knus donkere kamertje, broertje in jouw schoot, en zusje bij papa op schoot, en grote zus in ieders hart....wat een rijkdom! ( et kon rijker, weet ik ook wel.....)


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 08-11-2012

Yaaaaaaaahhhhhhhiiiiiii!!!!! Hier net een positieve ovulatietest! Kon mijn Ogen niet geloven, want alles wees er voor mij op dat het al was geweest. Maar het ei komt nog! Nou goed, dat gaan we dus extra benutten! Langer cyclus dan de vorige keer, maar ik ben zo blij dat er toch wat komt! Sorry voor dit egobericht, ik ga weer naar Maria, die is net uit bed. Xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 08-11-2012

wwaaaahhhhh!!! Madeliefff!!!! Yeesss een ei!! ga klussen! ga! ga! nu! hihihihi!
ooh wat fijn voor je meid dat je eitje nog niet geweest bleek te zijn. super!
ooohhh wat hoop ik zoo dat jij de eerstvolgende bent met een positieve zwangerschapstest!
kreeg je niet ook vorig jaar het stokje van maria? wie was dat? iigg had iemand hier een stokje doorgegeven. was raak. hoop zoo dat het nu ook weer zo is!
succes meid!! xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 08-11-2012

ooh kijks es. shivani haar jurkje en taart! lief he! popje op de taart had zelfde jurkje aan als mijn popje! how cute!
http://www.almiesbakery.nl/wp-content/uploads/2011/11/aP1310460a.jpg


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 08-11-2012

aaaahhhh foto is eindelijk gelukt!!! hihi
Shivani op haar verjaardag!!!

[Afbeelding: m58jb.jpg]


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 08-11-2012

Devika, wat een prachtig meisje! Die donkere ogen vind ik zo mooi!!!

Haha, man is nog onderweg! Maar we gaan klussen! Ik krijg er helemaal hoop van! En dat stokje neem ik inderdaad heel graag over!!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 08-11-2012

hihi en nog een. in de badkamer op de vloer. hihi
[Afbeelding: 2ppioat.jpg]


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 08-11-2012

dankl je madelief! hihi, jaaaa ze heeft zulke mooie donkere grote oogjes. oohh om van te smelten. dat wordt wat later, hihi
haha, mannetje is onderweg? mooi zo! ik zeg licht uit kaarsjes aan! hihi!
succes! heerlijk he, klussen op comando! not. maar van et lachen onspan je wel. en dat vergroot ook weer de kansen!
ik duim hier!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 08-11-2012

Nou, ik moet heel eerlijk zeggen dat het voor ons niet zo slecht is. Een heel klein beetje druk erachter en we hebben weer de grootste lol. Terwijl we normaal toch regelmatig elkaar aankijken en zeggen: ben moe, jij ook? Ja, laten we slapen nu de kleine dame slaapt..... Niet dat we het slecht hebben, maar dit weekje is toch leuk!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 08-11-2012

haha, ja ik ken dat ook ja..ahum... na een lange dag werken schiet et bij ons ook weleens bij in. alle tijd na werk gaat naar Shivani.
hihi, maar idd zo heb je een extra leuk weekje, haha.
oh wat zou dat fantastisch zijn als het jullie weer op eigen houtje zou lukken!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 08-11-2012

Whaaaaaaaa!!!!!!! Goede berichten van Maria en madelief!!!
Maria ik hoop dat het snel door zet meis!! Zet hem op!
Madelief jaaaaaa klussen klussen klussen!!! Wauw je lijf werkt!!! Hoe bijzonder!! Kan je idd Maria der stokje overnemen!!

Devika oooohhh wat een prachtige dochter heb je toch!! Wat een mooierd!!

Sabrina wow jij ben ook gewoon alweer 32 weken!! Wat gaat de tijd snel zeg. Ongelooflijk!

Vanmorgen dus naar het Amc geweest. Kleine ligt al lekker diep vast! Hoef pas over twee weken terug te komen tenzij ik eerder ga bevallen.. We zullen het zien.. Wel weer ff genoten van de beelden maar je zag niet zo veel meer..
En waar ze der eerst nog op 7 pond schatten zeiden ze nu, het wordt wel een acht ponder net als der broer... Jemig!! Maar moest ik nog wel twee weken zwanger zijn. Nu is ze ongeveer 7 pond!!
Lekkere dikkop dus weer haha!

Meiden ik word echt blij van alle berichten hier!!

Kersje hoe gaat het?! Of ben je stiekem aan het bevallen??


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 08-11-2012

aaahh laura! ook al goed nieuws! fijn dat je zo genoten heb van je kleine meid!
ooh en nu al 7 pond en miischien wel 8 bij geboorte!
voor mijn gevoel is dat echt een reuzenbaby!! shivani was maar dikke 3 pond, hahaa. ik weet et tis geen goeie vergelijkingsmateriaal ja. haha
maar fijn hoor dat alles weer goed was. nu lekker aftellen tot jullie meisje wordt geboren!
ooh dank je voor de complimenten! jij heb er straks ook een! hihi, lekker tutten met je kleine meid. ik doe niks anders. tis zoooo heerlijk om bezig te zijn met haar.
of ze et ook echt leuk vind als ik hele dag aan haar haar friemel is een ander verhaal. hihi.

geniet nog even van bib! xxxx


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 08-11-2012

keeeeeeeerrrrssssjeeee! joehoe!

sorry ben beetje in een gekke bui. ben vandaag na ehhh 5 maanden volgens mij weer ongi geworden! best lang he?
dit is pas de 2e keer echte ongi na de zwangerschap. maar ach, zal wel goed zijn. komt vast door de bv toch?
we hebben nog geen plannen dus vind et prima zo. hihi


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 08-11-2012

Gelukkig maar dat jullie dan nog geen plannen hebben voor een volgende! Maar wat heerlijk dat je pas 2 keer ongi geworden ben in al die tijd!
Ik zie daar dus wel weer tegenop want bij mij barst het weer in alle hevigheid toe als ik niet aan de pil zou gaan... Dus ik wil echt voor een half jaartje aan de pil en na onze vakantie in mei stop ik er weer mee... Wij willen hierna heel graag nog een kleintje erbij! Tenminste, das wat we nu zeggen hoor. Wie weet word ik gillend gek met twee kids thuis maar aan de andere kant denk ik das ook maar tijdelijk.. Op een gegeven moment gaan ze naar school enzo en word het al een stuk rustiger in huis! Heb er helemaal zin in! Haha!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 08-11-2012

ohhhh!!! ik had het bericht van Maria nog helemaal niet gezien!!! 3cm, yeeeehhhh!!! Ik hoop dat het strippen je gaat helpen en dat het doorzet. Tja, nee, dat strippen vond ik ook verre van leuk... hebben ze 2 keer gedaan. Het doel heiligt de middelen.... Succes daar!!!

Sabrina, fijn dat het goed met je gaat. Druk aan het verbouwen dus en met het kamertje bezig. Jullie zijn straks helemaal klaar voor jullie uk!

Devika, ik lees nu over je nachten in het ziekenhuis. Wat verschrikkelijk, al die kleine kindjes waar het zo slecht mee gaat. Wat een wanhoop voor de ouders..... Wat zul jij je dan rijk voelen als je Shivani weer mee naar huis mag nemen...

En ja, ik hoop stiekem ook weer zo dat het ons zonder hulp gaat lukken.... Ik hoopte dit jaar zwanger uit te gaan. Nog 2 kansen daarvoor dus....

hahahaha! Jouw gekke bui! Vandaag voor het eerst weer ongi! Hoeveel voedingen geef jij nog?

Laura, ze is gewoon al 7 pond!!! Als ze dan zoiets zeggen realiseer ik me weer dat er al een heel kind in je buik zit!! 8 pond... Ben benieuwd wat het wordt! En wat spannend zeg, dat je nu al weet dat je in mei weer gaat stoppen met de pil! Ja, ik kan het me helemaal voorstellen hoor, je hebt er deze keer ook lang op moeten wachten en je weet nooit wat het wordt. Hier überhaupt niet aan anticonceptie gedaan.

Kersje???

Nou meiden, ik ga nog even wat doen en dan eten koken!
x




mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 08-11-2012

Ik wordt bijna zenuwachtig als ik zie dat ik weer 2 pagina's moet bijlezen terwijl ik hier gisteren nog ben geweest!
Maar nog geen forum baby!

Maria! 3 cm.. je bent dus toch gestript.
wacht hier in spanning af hoor!

Kersje is aan het puffen.. ik voel het! hahahah

Laura
fijn dat alles goed was! dametje ligt goed ingedaald dus nog even wachten.
ik denk niet dat ze tot het einde blijft zitten.

sabrina,
fijn om wat van je te horen.
druk aan het klussen en zo te lezen geeft het een mooi resultaat!
bij jou schiet het ook al lekker op he! gelukkig vind je de tijd snel voorbij gaan.
lekker genieten hoor van dat geschop! ben blij dat alles goed gaat.

Devika,
wat een mooie meid! en wat een super schattig jurkje!

madelief,
jeeej! jij kan aan de slag!

verder weet ik even niet meer waar ik op kon reageren.
Hou het hier dagelijks in de gaten hoor!! hihi


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 08-11-2012

Kersje zegt BIB...

Ben aan het koken dus even geen tijd om te reageren :mrgreen:


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 08-11-2012

Hahahaha!!


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 08-11-2012

Heeey meiden,
Hier ook weer even een berichtje van mijn kant!!
Het bevalt me momenteel prima, me even niet bezig te houden met zwanger worden... Maar was toch wel erg nieuwsgierig of er al een forumbaby was :-)
Maar nee, alle kleine wondertjes zitten nog lekker warm bij hun mama

@Maria: Oeh spannend meid, dat zal niet lang meer gaan duren nu voor jullie jullie kleine mannetje in de armen zullen houden

@Kersje en Laura: Wie zal er eerder zijn????? :-P

@Tam: Dus weer lekker genoten van jullie wondertje.... Heerlijk!!

@Devika: Wat een schatje die kleine meid van jullie...... *smelt*

@Noortje: Cute, de kleine meid rolt om...

@Madelief: Jaaaaaaaaaa, een ei... You go girl!!!

@Sabrina: Schiet bij jou ook al lekker op zeg!!!

Volgens mij heb ik nu iedereen gehad :-)


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 08-11-2012

Zo, wat is er opeens een hoop geschreven..

Devika, wat een plaatje is het toch. Leuke foto's.
Maria, wat goed, toch al 3cm. Hoop dat het wat gaat doen na het strippen.
Madelief, veel plezier met je ei! Toch nog een positieve test, nou ja beter laat dan nooit.
Laura, leuk dat jullie al zo snel voor nog een kindje zouden willen (zolang je je niet bedenkt intussen..). Ik ben hier ook weer paar maanden aan de pil, anders is het niet te doen met de menstruatiepijn. Waarschijnlijk nog 1 of 2 stripjes hierna.

Verder weet ik het niet meer.


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 08-11-2012

oh jee, wat kunnen jullie kletsen. Bijna niet bij te houden joh haha.

myka; nee...die dames zijn nog veel te druk met kletsen hiero. Ze kunnen zich beter bezig
houden met bevallen haha. Fijn wat van je te horen en dat je op dit moment wat rust ervaart.

kersje; wat heb je gekookt? Het binneste van een ananas? Of is het zo erg niet dat je
al aan de fabeltjes zit? hihi

cyn; ja...er wordt hier wat afgekletst he. Wat fijn nieuws trouwens van die kleine van die vriendin, wat lijkt me dat heftig zeg.

madelief, meid, nog kansen genoeg hoor dit jaar. Enne...klust ze! haha

laura; die meid groeit goed. Ik ben hier niet meer aan de pil geweest na britt*.
Maar als het allemaal goed mag blijven gaan met baby-boy dan durf ik het niet nog
een keer aan en dan laten wij het hierbij.

devika; een gekke bui hihi. Lekker toch? oh en ik smelt van jou meisje.
Jij hebt toch wel altijd zwijmelende mensen om je heen als je met haar buiten komt?
Ze is echt een plaatje!!
Erg he die zieke kindjes. Britt* heeft lang op de ic gelegen en wat ik daar ook allemaal
gezien heb! Dat staat op mijn netvlies gebrand.

maria; 3 cm...go girl. Hoop dat het geholpen heeft. Ik speur ook elke dag in spanning het
forum af en zeg dan tegen mijn man: ff kijken wie van de 3 haha.

sabrina; jee 32 weken alweer. Waarom lijkt het altijd dat het bij een ander sneller gaat
dan bij jezelf haha

noortje; wat grappig he dat rollen. Ze leren zo veel.
Bij myrthe gaat het nu met haar praten ontzettend snel. Ze zegt alles na en zegt al zoveel
woordjes. Vaak zeg ik: gekkie tegen haar en nu zegt ze zelf ook al: gekkie haha

hier; nog helemaal blij met de echo van gisteren. Verder merk ik dat ik wel vlugger moe
ben. Ik was bij mijn vorige zw wel fitter, maar ja....toen had ik ook geen klein om
voor te zorgen en had ik natuurlijk meer rust.
Gisteren verg gekocht voor de kinderkamers. Heb er zin in!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 09-11-2012

Wat een stilte!!! Stilte voor de storm??


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 09-11-2012

Denk dat we allemaal niet meer weten waar te beginnen met reageren... Jemig wat was het druk hier de laatste dagen!!
Weet ook bij god niet meer wat ik gelezen heb en dan is reageren via de tel ook echt lastig... Pfff!!
Maar hier nog gewoon BIB hoor! Hihi.
Heb vannacht heerlijk geslapen en vanmorgen toen semmy naar psz was ook lekker anderhalf uur getukt! Niets terecht gekomen van mijn poets plannen haha


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 09-11-2012

allemaal nog steeds BIB hierzo?
laura, ach joh laat dat poetsen maar lekker voor wat et is. nu ff lekker genieten van je rust! neem et nog maar even van zou ik zeggen, straks is het gedaan met alle rust! hihihi.

madelief? ei benut? hihi


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 09-11-2012

Yep, ei benut! Ik hoop zo dat het succesvol is..... Vanavond nog maar een poging doen....


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 09-11-2012

Ff bijhouden!

@ Laura, ja vind wel fijn hoor nog maar 2x ongi geweest. heerlijk dat schoon gevoel, hihi
Ja ik heb ook veel last pijnen tijdens ongi. Ben ook zwaar aan de medicijnen als et zover is. Ben daarom ook blij dat et niet zo vaak komt.
Ik doe niet aan de pil. Heb er echt een gruwel hekel aan! slik et al jaren niet meer. Gelukkig zijn er genoeg andere mogelijkheden, haha
Haha, jullie denken ook aan een 4[SUP]e[/SUP]! wow! Als et tzt kan zou ik er zeker voor gaan ja!

@ madelief,
Ja idd, ik voelde me toen echt rijk toen we weer naar huis mochten. Zo raar om dan ook afscheid te nemen van die andere moeders. Hopend dat zij hun kleintje ook gezond naar huis mogen nemen.
Ooh nog 2 kansen dit jaar! Wat zou dat geweldig zijn als je zwanger volgend jaar in gaat! Waw! Ik duim hier hoor!


@ Myka,
Wat fijn om weer wat van je te horen! Dank je wel voor de complimenten.
Jullie moeten dus nog even geduld hebben met zwanger worden? hoe lang moeten jullie nog wachten voor je mag starten?
Je heb ander bezig heden zo te lezen. Fijn hoor als je zo even je gedachten kunt verzetten!

@ noortje,
Aahh jullie willen ook niet heel lang wachten lees ik.ooh spannend hoor!
Maar nu nog genieten van Tessa! Wat groeien ze hard he!

@ Tam,
Hihi, dank je voor de complimenten. Haha, jaaa! Vind zooo leuk al die complimentjes als ik met haar over straat loop!
Geweldig! Ooh wat ben ik toch blij met haar! ze is echt net zo lief als dat ze eruit ziet.
Kwam vorig week op een feest mensen tegen die op ook shivani’s verjaardag zijn geweest. iedereen schrik bij het horen dat ze in het zh was opgenomen.
Maar iedereen vind haar ook zo sterk. Ze heeft op haar feestje niet laten merken dat ze ziek oid was. niemand had wat in de gaten.
Ooh ja die beelden in het zh…dat verdwijnt nooit he,…pfff….de ic vergeet ik ook nooit meer….
Ooh ik krijg echt weer kippenvel als ik aan jullie meisje denk die daar ligt….Sad

En je en je bent niet zo fit meer als vorig keer. Nee logisch, je aandacht gaat nu uit naar 2!

@ kersje,
Aaahh ook nog geen babytje! Hihi.

Maria nog steeds BIB?
Hihi


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 09-11-2012

goed zo madelief! en idd vanavond nog een x proberen! aan jullie zal et niet liggen!
en vanaf morgen op et wachtbankje! yes!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 09-11-2012

Oh dat vergat ik tussendoor.
Tijdens de opname zijn we ook ff langs de handchirurg geweest.
Pfff…domme vent! Toen shivani net 3 weken oud was zijn we ook naar de handchirug geweest voor haar duimpje.
Die zei dat et makkelijk te verhelpen is met een operatie. Deze chirurg vond dat niet nodig. Volgens hem was haar duimpje geen duimpje maar een vinger.
Volgens hem zitten er 3 kootjes in haar duimpjes ipv 2. Dat wil zeggen dat et geen echte duim is. ( pfff, terwijl et wel echt op een duim lijkt!)
Door de extra kootje kan ze een duim niet strekken ( die staat in een dwangstand) en de andere duim juist niet goed buigen( die staat gestrekt).
Volgens hem zou et duimpje alleen maar gespalkt kunnen worden zodat et beetje recht groeit. Binnenkort dus terecht bij de revalidatiearts.
We zijn die dag doorgestuurd naar om rontgenfoto’s te maken. De rontgenarts vond et onzin wat de chirurg zei.
Wees ons op de foto’s.! kijk maar er zitten in elke duim maar 2 kootjes!!!! Zoals het hoort! Het zijn dus echte duimpjes!!!!!
Waarschijnlijk niet veel aan de hand. Waarschijnlijk is het zoals we eerder dachten en wat de allereerste chirurg zei, dat de peesjes in haar duim te strak zijn.
Daarom staan ze zo en kan ze een niet goed buigen en de adere niet strekken. Dus waarschijnlijk toch te verhelpen met een kleine sneetje en dan spalken.

Ik hoop zo dat ze toch kiezen voor een operatie/snee. Tis wel pijnlijker misschien, maar dan staat alles weer zoals et moet.
En als et niet kan, dan maar alleen spalken en hopelijk groeit et met de jaren mooi mee.
Belangrijkste is dat ze ze allebei kan gebruiken. Nu ook. ongeacht de standen!
Binnenkort krijgen we een oproep.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 09-11-2012

joeehoeee!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 09-11-2012

???


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 09-11-2012

nog geen bub hier ? :mrgreen:


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 10-11-2012

Wat zijn jullie lekker opgewekt hierSmile


Kersje..
Nog steeds BIB dus... of misschien ondertussen..... hahaah


Maria.
Bij jou misschien al BUB?


Tam,
Wat stond er weer een geweldige foto van Myrthe op fb!
Heerlijk om te zien.
De verf is in huis! Welke kleuren heb je uitgekozen?


Myka,
fijn dat het goed gaat met je


Devika,
wat een gedoe bij die handchirurg. Kan je niet vragen naar de arts die je de eerste keer had gesproken?


Hier:


Gisteravond al begonnen om op jullie te reageren, maar Joëlla was niet fit en heeft me vervolgens van 21.30 t/m 01.30 uur bezig gehouden. En maar blijven spugen.
Ik denk dat ik bijna door al m'n beddengoed heen zit. Zo zonde.
Nu heeft ze net een boterham op en een beetje thee. En ze is lekker aan het spelen dus hoop dat het goed blijft gaan.


Joëlla gaat hier nu af en toe staan. Ze is er zelf zo van onder de indruk dat ze begint te huilen omdat ze niet weet hoe ze terug moet gaan zitten haha.
Ik let nu erg op haar voetje omdat ik bang ben dat ze deze verkeerd gebruikt.
(Joëlla is geboren met een kleine grote teen, zonder nageltje en is een stukje kleiner dan d'r andere grote teen.) het zorgt toch voor je evenwicht dus hoop dat zij er gewoon zonder moeite mee kan staan en lopen.


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 10-11-2012

Hey lieve dames.......bub!!!!!

Gisterenavond zijn wij de trotse ouders geworden van een heel lief jongetje, hij heet Louie.
De kleine man woog 8 pond en ik heb een supergoede bevalling gehad, kijk er zo goed op terug! Maar later meer daarover.

We zijn gisterenavond thuis gekomen en nu heerlijk aan het genieten. Wat een rijkdom.

veel liefs voor jullie allemaal, ik kom snel weer terug met het hele verhaal.

p.s. even hierover niets op facebook zetten svp, ik wil het al mijn vrienden/kenissen liever zelf vertellen...:-D

x een supertrotse Maria


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 10-11-2012

@Maria: Jaaaaaa, daar is hij!!
Gefeliciteerd en lekker genieten....

Enne FB?? Wie mij ook in hun lijstje wil, PB me maar

X


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 10-11-2012

Maria, gefeliciteerd!!!! Leuke naam ook. Fijn dat je een goede bevalling hebt gehad, nu is het lekker achter de rug. Geniet ervan!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 10-11-2012

Jaaaaaaaaaaaaaaa Mariaaaaaaaaaaaaaaa!!! :-D:-D:-D:-D:-D

Gefeliciteerd met Je zoontje!!!!!!

En wat een leuke naam! Heerlijk dat het zo goed is gegaan, ben zo blij!

Dikke knuffel van Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 10-11-2012

En hier nog steeds bib dus.
Ik heb een flinke migraine aanval achter de rug, kon alleen nog maar in bed liggen. Gelukkig bleef onze kleine nog lekker even zitten! Voel me nu weer stukken beter. Nog even een nacht goed slapen en dan mag ie komen hoor, haha.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 10-11-2012

Jaaaaaa! Maria!
Van harte gefeliciteerd meid! en een jongen! wat leuk! en zo'n leuke naam!
Ben zo blij voor je dat alles goed is gegaan en dat je met een fijn gevoel terug kijkt op de bevalling.
Geniet lekker van je gezinnetje en je bevallingsverhaal dat komt wel..

Kersje,
balen van de migraine.. nu even goed bijslapen en dan mag jou kleine man ook komen hoor Smile
ben zo benieuwd


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 10-11-2012

OMG!!!!! Een jongetje!!! Yeeeeeeaaaahhh!!! Maria van harte gefeliciteerd met jullie
Zoontje!!! Waw! Ben er echt stil van.
Wat een leuke naam heeft hij! Blij om te lezen dat
Je een goede bevalling heb gehad.
Hoe reageert grote zus op haar kleine broertje?

Dikke knuffel!
Ooh ik ben zo blij voor je meid !!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 10-11-2012

Kersje nog steeds bib! Ooh meid balen van de migraine
Dat is et laatste wat je nu kunt gebruiken.
Hopelijk knap je gauw op. Dikke knuffel
Rust maar lekker uit. Er wacht je straks een beste taak.
Dikke knuffel!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 10-11-2012

Cyn hoe is het nu met Joëlla? Ooh meid ik schrik zo als ik lees over dat spugen.
Gaat het nu beter?
Ooh en ze staat! Grappig is dat he. Shivani probeert nu losse handen te staan
Na 3 sec valt ze om.
Ga j had een X verteld over haar teentje ja.
Hopelijk heeft ze daar geen last van. Maar kan me voorstellen dat j j daar zorgen om maakt
Heb ik ook hoor met dat duimpje. Pffff


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 10-11-2012

Yeeeeeeeehhhhhh!!!! Maria, van harte met jullie zoon en broertje! Wat een heerlijk bericht! Mooie, stoere naam! En wat ben ik blij te lezn dat je aan het genieten bent en ook positief terug kijkt op de bevallig! Wat heerlijk zeg! Oh, ben er helemaal in tranen van. Wat heerlijk toch een mooi jochie erbij hier. Al die lieve Ukkies van ons topic. Zo geliefd in de armen van hun ouders en via ons allemaal nog eens virtueel geknuffeld!

Kersje, wat zwaar, zo'n aanval nu, maar ik ben blij dat de bevalling niet net toen begonnen is. Ik hoop dat je nog even bij kunt slapen!

Ik reageer morgen op de rest! Val om ban de slaap na dag college en veel te vroeg op en een feestje...

X


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 10-11-2012

met Joëlla gaat het nu weer beter.
Ze heeft vandaag weer gewoon gegeten zelfs het avond eten ging er goed in.
ze is wel erg moe maarja, is ook niet zo gek na zo'n nacht. vanmorgen heeft ze van 11 tot 2 geslapen en vanmiddag nog een uurtje.
Heb tegen 7 uur een beetje thee gemaakt en sindsdien ligt ze op bed.

Ze heeft op m'n werk gegeten en ik kon precies zien wat ze had gegeten. waren veel te grote stukken!
Neem voortaan mijn eigen eten wel mee. Kan daar zo pissig om worden. maarja, het zijn mijn collega's. En op zo'n moment zit ik even in mijn "ouder rol".
Zal ze er maandag wel op aanspreken.

Mijn wasmachine heeft ook weer een dagje mogen draaien.. net alles weggewerkt.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 11-11-2012

Maria!!! Jaaaaaa!!! Van harte gefeliciteerd met je zoontje!! Ga lekker van hem genieten meis en we spreken je gauw! Fijn dat je een goede bevalling gehad heb lieverd!

Hier ook nog BIB en ga nu hopelijk lekker slapen..


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 11-11-2012

[Afbeelding: images?q=tbn:ANd9GcSw3bL3MgWWRcZv9WwyfX3...aLixbgKNZg] oh wat lees ik nu HIEPERDEPIEP.

GEfeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. En al lekker thuis dus alles moet goed gaan. Geniet ervan en wij lezen vanzelf wel het hoe of wat na een tijdje. Eerst lekker met je gezin.

oh wat ben ik een trotse forum-tante!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 11-11-2012

Oohh wat heerlijk he weer een forumkindje erbij!!!
En de jongetjes zijn in de meerderheid!
4jongens en 1meisje! Hihihi
Ach wat maakt et ook uit. Gezonde kindjes! Dat is wat we willen

Maria alles lekker aan het genieten daarzo!
Heerlijk z'n klein ukje erbij!

Fijne zondag verder meiden!

Ohja ti's Sint Maarten he! Vind dat zo leuk al die kindjes aan de deur!
De snoepjes staan al klaar hier. Wij gaan ook een paar deurtjes met shivani.
Alleen bij een paar bekende. Vind dat zo leuk. Hihi


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 11-11-2012

4 jongens?
Ik kom ff niet verder dan 3?... Help me ff...

Meiden mijn moeder heeft een sessie met een paragnost gehad.. Op het forum van stoppen met de pil augustus/september 2011 staat een stukje wat ze gezegd heeft.. Echt wel interessant!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 11-11-2012

Op pagina 126! Om het ff wat makkelijker te maken! Haha
Of ik kopieer het wel ff.. Wacht..


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 11-11-2012

Ja was idd wel heftig! Ik wist ook niet dat ze daar heen ging hoor!
Maar echt alles wat ze zei klopt gewoon!
Ze zag bijv een hangertje en een witte roos.
Op de crematie van Sonny heeft iedereen een witte roos bij hem gelegd en elk jaar op zijn dstum krijgen we een witte roos van beide ouders.. En ik heb dus een hangertje met een foto van hem. Dus die dingen klopten sowieso al en zo zag ze bijv baby kleertjes. En twijfel over wel of niet weer gaan werken en ga zo nog maar ff door! Heel bizar!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 11-11-2012

Laura,
wat een bijzonder verhaal van die paragnost.
Voorheen was ik daar niet zo'n voorstander van. maar Ik kijk tegenwoordig ook wel eens naar dat programma van Derek Ogilvie.
Zo bijzonder hoe iemand dingen weet te vertellen die ze echt niet kunnen weten!
Je zit op 38 weken! is er al wat gezonde spanning aanwezig of ga je er best nuchter in?

Kersje,
Hoe is het met kersemama? is er al meer aan het rommelen of valt het nog mee?
(of ben je ondertussen aan het bevallen)

Maria,
Wat een mooie mannetje hebben jullie! Hoe reageerde Matilda op haar kleine broer?
Voel je je goed?

Hier:
Het spugen van Joëlla kwam vrijdag echt door het eten wat ze heeft gehad.
Ze is weer helemaal de oude.
Nu ligt alleen vriendlief ziek op de bank.
1 voordeel, hij spuugt tenminste het bed niet onder.
gaat lekker hier.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 11-11-2012

Ik ben zelf altijd een beetje huiverig voor die paragnosten op de een of andere manier maar ik ben wel zwaar overtuigd dat sommige mensen echt die gave hebben! Derek vind ik ook echt steengoed!
En die vrouw heeft vanmiddag dus ook gezegd dat ik een voorspoedige bevalling tegemoet ga dus de ergste spanning is er wel vanaf hier haha! Maar ben wel echt heel nieuwsgierig wanneer onze meid zich aankondigt hoor!!

Fijn dat Joëlla weer de oude is! Helaas vriendlief nu dus ziek.. Hopelijk slaat het jou over!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 11-11-2012

ja, ze kan morgen komen maar ook pas over 2 weken.
Ik ben ook wel benieuwd hoor Smile haha
Is er nog niks aan het rommelen?

Ik hoop ook dat ik er tussendoor glip.
Heb het een paar maanden geleden gehad dus hoop dat ik het oversla.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 11-11-2012

Nou wel veel harde buiken en af en toe wat krampjes maar niks serieus.. Van mij mag het ook nog wel heel even duren hoor..

Ik duim voor je meis! Maar komt vast goed!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 11-11-2012

Vind het knap dat je dat zegt, zeker als ik die foto zo eens bekijk van je buik!
Geniet nog maar lekker van het geschop in je bolle buik.
Maar dat komt vast goedWink


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 11-11-2012

Ja ik geniet echt nog!! Vind et bijna jammer dat de zwangerschap er alweer zowat op zit.. Maar toch ook wel super nieuwsgierig hoor! En weer gewoon alles kunnen doen fysiek gezien en lekker alles mogen eten enzo! Daar kijk ik zeker ook naar uit maar ja het blijft gewoon heel bijzonder om zo n kleintje te mogen dragen!!
Hopelijk is ons hierna nog een keer dit geluk gegund maar eerst lekker genieten van deze kleine straks!!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 12-11-2012

He Laura wat apart van die paragnost! Bijzonder dat ze dat zo kon zien! Ja ik geloof er ook in hoor.
Voordat ik van Shivani zwanger raakte had ik een lange cyclus. In dec.2010 had ik ook zo’n voorspelling laten doen. en et kwam uit! de volgende maand al was ik zwanger van Shivani.
Ja, sommige mensen hebben idd die gave geloof ik zeker!

Oh en 4 jongens, dat klopt ja. Sabrina krijgt ook een jongen toch? Tenmiste, ik dacht dat ze dat verteld had, of is dat mijn gevoel? Hihi
Ooh je zit al op 38 weken! Jemig! Eigenlijk zou de kleine meid al ieder moment kunnen komen he! Spannend!
Zo fijn dat je nog zo geniet van al dat geschop. Ik vond het zo jammer dat het bij mij ineens was afgelopen.
Ondanks de vele ziekenhuis bezoeken en nare testen heb ik wel ontzettend genoten van die 35 weken. Van mij mocht en langer duren, haha.


Cyn,
Goed te horen dat het beter gaat met Joella!
Balen dat anderen zo onzorgvuldig met haar omgaan he! ja ik zou ze er zeker even op aanspreken. Dan heb je dat ook weer gehad en weet je dat het niet meer zal gebeuren.
Erg he als ze spugen door grote stukken eten. Als Shivani een keer te grote stukken heeft gehad en ze spuugt die uit dan is haar maag echt een halve dag van streek!
Dan komt bijna alles wat ze daarna krijg er ook weer uit. zelfs melk. Zo zielig!
Op feestjes enzo let ik er ook altijd op dat mensen haar niet zomaar dingen te eten geven. Of ik zeg erbij dat ze hele kleine stukken mag.
Oooh jullie doen om de beurt ziek worden? nu je vriend aan de beurt. Balen! Beterschap voor hem!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 12-11-2012

Kersje gaat het goed daar? nog steeds BIB? of toch stiekem aan et bevallen?

Maria lekker aan het genieten van je mooie gezinnetje?

Sabrina, hoe is het met jou? voor jou ook nog een paar weekjes he!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 12-11-2012

Hoi lieve meiden,

Hier bibberdebib hoor. Wel vannacht wat voorwerk gehad, maar zette niet door. Geeft niet, klein ventje zit nog prima in mama's buik. Ik vind het jammer om straks niet meer zwanger te zijn. Het is zo'n bijzondere tijd. Maar ik ben ook wel heel nieuwsgierig naar ons ventje en naar de bevalling!

Laura, jij hebt ook geen haast,haha. En bijzonder van die paragnost.

Cyn, wat vervelend van het spugen van Joella. Ik zou het wel bespreken met je collega's. Hier hebben we geen last van te grote stukken. Tobias spuugt niet zo snel. En als hij het te groot vindt, gooit hij het gewoon op tafel, hihi.
O, gelukkig spuugt je vriend het bed niet onder :mrgreen:

Devika, ik ben blij dat het weer zo goed gaat met Shivani!

Maria, ik hoop dat je aan het genieten bent van je gezinnetje :-D. Ik ben nieuwsgierig hoe je het vindt met zo'n hummeltje erbij en inderdaad ook hoe Matilda reageert! Loopt de borstvoeding goed? Al last van kraamtranen? Je zult het veel te druk hebben om te reageren, hoeft dus ook niet! We horen het nog wel als je er aan toe bent.

Hier vind ik het wel spannend worden! Woensdag is de uitgerekende datum. Wanner gaat het beginnen? Lijkt deze kleine op zijn grote broer? Hoe zal de bevalling gaan? In ieder geval zal het niet heel lang meer duren voor ik antwoorden heb, haha.

Knuffel voor alle meiden,
Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 12-11-2012

Aaahhh Kersje nog steeds BIB. Hihi.
Jaa duurt niet lang meer he! ooh wat spannend dit haha.
Geniet nog even van de kleine man in je buik! Zucht…wat een wonderbaarlijk gevoel he…
Oh woensdag al de uitgerekende datum. Jeetje!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 12-11-2012

Shivani heeft iets heel gevaarlijks geleerd! Als ze op onze bed speelt dan kruipt ze steeds gevaarlijk dicht naar het randje.
Ik zet er altijd kussens omheen maar daar klimt mevrouw overheen. Gisteravond dacht ik haar even te laten voelen hoe eng dat is als ze gaat vallen.
Dus ik zit met haar op de rand van het bed. Zij zit naast mij. Pak haar vast en duw haar dan omver over de rand en met mijn andere hand vang ik haar weer op.
Paar keer gedaan en mevrouw vind et leuk! NEE! Nu denkt ze dat het een spelletje is! Gaat ze op et rand zitten en gooit zichzelf naar achteren. OMG zo eng!!!
Gelukkig zat ik er nog bij. Later in de avond deed ze het weer. Maar we zaten er allebei gelukkig bij.
Pfff nu maar hopen dat ze dat “spelletje”gauw vergeet.
Heel lief, vanochtend brachten we haar naar opa en oma. Opa heeft van het weekeind een houten hobbelpaard voor haar gekocht. Ooohhh! Zooo lief om haar daarop te zien! Smelt *


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 12-11-2012

devika.
erg herkenbaar dat spelletje.
Joella pakt zich vast bij de rand en trekt zichzelf vooruit! kussens helpen hier ook niet meer.
ik leg nu vaak aan een kant kussens en een dekbed, en de andere kant ga ik zelf liggen.

hier: nu na een zieke dochter en een zieke vriend, ook een zieke mama!
Heb joella naar de opvang gebracht en heb de hele dag geslapen!

kersje,
nog steeds bib.. geniet nog even van de laatste momenten met een kindje in je buik!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 12-11-2012

Devika je houdt soms je hart vast he met die kindjes! Hopelijk vergeet ze het snel!

Cyn oh nee toch!! Ik hoopte nog zo voor je dat jij over geslagen zou worden...

Kersje dus nog lekker BIB! Heerlijk om te horen dat jij het ook nog niet echt zat bent! Ik ook echt nog niet hoor..


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 12-11-2012

tsja, Helaas. Ik lachte er gisteravond nog om. maar vannacht mocht ik ook even sprinten naar de wc.
Gelukkig bleef het maar bij 1 x.
Heb Joëlla vanmorgen weggebracht en heb hier geslapen van 10 tot half 5! Heb nu barstende koppijn! maar dat zal wel komen door het lange slapen.}
Net nog wat kunnen eten, even een douche gepakt en ga zo weer plat.
Morgen kan joella weer naar de opvang, morgenochtend kan mama even bijslapen en hopen dat ik fit genoeg ben om met papa mee naar het ziekenhuis te gaan.
Die heeft al maanden lang last van zijn schouder, we komen maar niet verder, maar mogen nu morgen naar de neuroloog. Ben benieuwd.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 12-11-2012

Alvast succes voor morgen dan voor je mannetje!!
En kruip jij maar weer lekker je bed in straks!

Hier veel harde buiken, werd misselijk tijdens het eten.. Ben toen op de bank gaan liggen en als een blok in slaap gevallen en vervolgens toen ik wakker werd hard hollende naar de wc.. Lijf is lekker aan het opschonen lijkt wel..
Lig nu in bad en het warme water voelt wel lekker aan mijn lijf maar echt ontspannen is het nu niet...
Voordat ik ging bevallen van semmy heb ik ook een hele tijd in bad gelegen dus wie weet meiden?!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 12-11-2012

misschien ben je wel eerder dan kersjeSmile


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 12-11-2012

Haha ja soms denk ik ook echt wel ff: het gaat toch nog niet gebeuren he??
Maar ik blijf er nog steeds bij dat ik pas op zijn vroegst over anderhalve week ga bevallen! Heb me daar ook helemaal op ingesteld haha


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 13-11-2012

Het is echt spannend om hier te openen! Ik zag een enorme berg nieuwe berichten en dacht gelijk, er is een baby bij Kersje of Laura! Maar niet dus. Maar het klinkt wel als,voorwerk bij jullie, dus wellicht is er toch vannacht iets gebeurd?

Cyn, wat naar dat jullie allemaal zo ziek zijn! Heel veel beterschap!

Devika, wat eng dat ze nergens bang voor is.... Hier werkte het het beste om haar te leren hoe ze uit bed kon klimmen en dat doet ze nu al weer een tijd. As ze bij de rand komt, klimt ze er behoedzaam zelf af.

Oh, verder weet ik het niet meer....

Hier al weer een uurtje uit bed. Maria is echt iedere dag voor 6 uur wakker.... En dat is prima als ik een goede nacht heb gemaakt, maar gisteren kon ik echt niet in slaap komen en dan is het echt vroeg.... Maar als ik dan haar licht aan zie (dat doet ze dus zelf aan....) en ik hoor 'mama' dan is het wel weer goed.... Verder merk ik dat ik het nu al spannend vind... En ik moet echt nog lang voordat mijn NOD is. Op de een of andere manier weet ik nu zo goed dat er een kans is, ook al is die klein en dat maakt het zo spannend!

E gisteren met Maria op het CB geweest. Ze is nu 10,4 kg en 80 cm. Keurig dus.

Tot later!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 13-11-2012

Oh die meid van je groeit goed dus! Heerlijk! En wat fijn dat ze lekker zelf uit der bedje klimt en het licht aan doet enzo! Zo hoef je niet bang te zijn! Ik was altijd beetje bang dat semmy zou gaan klimmen als ik er niet bij was en er dan uit zou donderen! Gelukkig heeft ie dat nooit gedaan!
En jeetje ze is wel vroeg elke keer dan zeg! Hier tegenwoordig is tussen 7:30 en 8 een beetje de normale tijd! Meer rond achten en soms zelfs half negen! Heerlijk hoor! Maar ja das straks ook wel anders..

En ja wat spannend he dat je weet dat er een kans echt bestaat!! Tuurlijk ben je daar mee bezig!! Wanneer is je nod? Over ruim een week pas zeker?

Hier dus nog steeds een BIB maar wel eentje met krampen en gerommel.. Maar nogmaals blijf ik volhouden dat het voorwerk is.. We gaan het beleven. Vannacht echt slecht geslapen, veel plassen, veel harde buiken.. Pfff.. Straks als semmy naar psz is om 13 uur ga ik meteen liggen en slapen!!

Kersje hoe is het bij jou? Heb jij je kleintje inmiddels al?

Maria hoe gaat et met jouw en je gezinnetje! Draait alles een beetje lekker?


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 13-11-2012

Laura, ben nu wel heel benieuwd wanneer jouw kleintje komt, volgens mij duurt het echt niet lang meer... Trouwens, wat bijzonder van die paragnost. Vroeger geloofde ik daar niet zo in, maar tegenwoordig wel.

Cyn, hoe gaat het daar met de ziekenboeg? Vervelend dat jullie allemaal ziek geworden zijn. Succes vanmiddag bij de neuroloog, hopelijk ben je genoeg opgeknapt om mee te gaan.

Devika, wat een fijn spelletje heeft Shivani ontdekt, maar niet heus. Hoe gaat het trouwens nu met slapen met haar, wil ze al in haar eigen bedje slapen? Of nog gezellig bij jullie tussenin?

Madelief, kan me helemaal voorstellen dat je er zo bezig mee bent, dat zou ik ook hebben hoor. Blijft erg spannend en dan maar wachten. Jee, Maria is wel vroeg iedere dag zeg.

Kersje, al een baby? Volgens mij had ik voorspeld dat hij vandaag geboren wordt...

Maria, hoe gaat het daar bij jullie? Lekker aan het genieten van jullie mooie jongetje?

Hier een beetje slaperig. Tessa vannacht 2,5 uur wakker geweest en dit ook goed laten merken. Gisteren ook al paar keer wakker geweest 's nachts, dus ben wel weer toe aan een nachtje doorslapen. Nu ligt ze gelukkig wel weer even te slapen, kon ik tenminste even rustig douchen.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 13-11-2012

Jemig Noortje 2,5 uur wakker dus!! Pfff!! Als ik dat lees denk ik.. Hmmzz hoop dat ik dat straks niet ook ga hebben... Bij semmy kon ik zelf nog lekker terug mijn bed in als hij weer ging slapen overdag ofzo maar dat gaat nu natuurlijk ook niet meer als de beeb er ook is! Ben wel bang voor slaaptekort straks haha! En ik ben al iemand die zijn slaap echt hard nodig heeft... Nou ja we zien het allemaal wel straks!
Ja ene kant denk ik ook weleens dat het niet lang meer zal duren maar aan de andere kant blijf ik overtuigd van volgende week vrijdag op zijn vroegst! Haha gek eigenlijk hoe dichtbij het allemaal al is!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 13-11-2012

Goedemorgen meiden,

Bib. En een heel rustige nacht gehad, geen voorwerk en lekker geslapen :-D
Dus Laura zou inderdaad zomaar eerder kunnen zijn :mrgreen:
De vermoeidheid straks zie ik ook wel tegenop. Maar ik vrees dat we er niet aan zullen ontkomen, de eerste maanden in ieder geval!

Cyn, beterschap! En succes in het ziekenhuis.
Devika, eng dat de kindjes geen gevaar zien he? Hou hier ook vaak mijn hart vast!
Madelief, dat is inderdaad vroeg zeg. En ze doet zelf het licht aan? Hier zijn we al een paar dagen op rij pas om 9:00 u uit bed gekomen :-o. Nu kan het nog even, haha.
Noortje, vervelend zo'n gebroken nacht! Hopelijk vandaag een rustig dagje?
Maria, hoop dat het allemaal lekker gaat!

Verder weet ik het even niet meer. Zit lekker op de bank met mijn drakie :mrgreen:

Liefs!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 13-11-2012

Allemaal nog bib!
kunnen jullie toch nog wel een beetje slapen?
Nu nog proberen om gebruik te maken van de rust Smile straks is het over hihi

Wat leuk dat Maria zelf het licht aan doet! haha. al is het wel wat vroeg ja.

Tessa ook al zo lang wakker geweest vannacht. pff... zwaar.

hier:
een vreselijke nacht achter de rug, ik zweette me bed uit en joella lag ook niet lekker.
veel huilen, volgens mij wat last van buikpijn want daarna gooide ze heel d'r broek vol en was het over.
Ze heeft wel doorgeslapen tot 9.30 uur. dus mama was blij.

Heb haar net naar de opvang gebracht, voel me aan de ene kant best schuldig. ik breng mijn kleine meid niet graag weg als ik zelf thuis ben
Maar ja, zo kan ik wel even wat bijtanken want aan mij heeft ze nu toch niks.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 13-11-2012

stilte voor de storm hier Smile


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 13-11-2012

Cyn, zou het al beginnen te waaien?:mrgreen:

Hier weer rustig hoor. Vanmiddag beetje voorwerk, maar is weer gestopt. Ik raak er bijna aan gewend, geloof ik!

Ben je een beetje bij gekomen vandaag? Hier vind ik het ook een raar gevoel om Tobias uit te besteden als ik zelf thuis ben, maar het is soms ook gewoon nodig om even je rust te nemen.

Liefs, ook voor de andere meiden natuurlijk!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 13-11-2012

Haha, kan beter vragen aan jou of het al aan het waaien is. en aan laura natuurlijk Smile
maar er is dus al een licht briesje!

Hier heeft een rustig dagje me best goed gedaan.
vanmorgen nog even 2 uurtjes geslapen en vanmiddag met vriendlief naar de arts.
Helaas geen goed nieuws, maar we weten nu wel eindelijk na maanden wat het is.
een hernia in zijn nek. nu 3 weken op medicatie + nekkraag. volgende week weer een MRI scan en misschien toch een operatie.
pff..kwam best hard aan.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 13-11-2012

Cyn, lekker dat je nog even hebt kunnen slapen, lijkt me idd ook raar idee als je kind naar de opvang gaat terwijl je zelf thuis bent. Maar je hebt je rust wel even nodig. Wat rot met je vriend zeg, hopelijk is er geen operatie nodig. Heeft hij er veel last van?

Kersje, spannend wanneer het nou eens gaat beginnen!

Laura, geniet er nog maar even van dat je nog lekker kan slapen, dat zal straks vast wel een stuk minder worden. Dat zal niet meevallen denk ik met 2 van die kleintjes.

Ze ligt nu lekker te slapen, ben heel benieuwd voor hoe lang dit keer...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 13-11-2012

Cyn nee toch he?! Das niet zo fraai op zijn zachtst gezegd... Hoop dat je mannetje een operatie bespaard blijft!

Kersje dus ook wel wat voorwerk maar verder nog niets... Hmmzz wanneer komen onze ukkies?! Ben zoooo benieuwd!!

Noortje die kleine Tessa slaapt nu dus lekker! Ik hoop voor je dat ze de hele nacht lekker door tukt!!

Hier is manlief bezig de box in mekaar te zetten! Jeetje alles wordt weer zo echt he?! Kheb vandaag toch het te dure dekbed overtrekje maar besteld... Dat is het laatste wat ik in huis wilde hebben dus als die eenmaal gewassen en droog is mag ze komen! Oh nee eerst zaterdag nog even naar de bios! Haha


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 13-11-2012

Noortje,
Hij heeft er heel veel last van. Hij loopt er al zo lang mee dat hij geen kant meer op kan.
Medicatie helpt niet veel meer en het lijkt alleen maar erger te worden.
Nu afwachten wat dit gaat doen, maar kan ook niet volledig door op de medicatie. hopen dat het verminderd, maar heb er een hard hoofd in.

hoop dat Tessa lekker door slaapt zodat jullie ook een nachtje door kunnen.

Laura,
je hebt het dus toch besteld! leuk!!
naar welke film ga je?


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 13-11-2012

Oeh spannend hier meiden!!!
Wie zal Maria gaan opvolgen... :-)

@Cyn: Leuk er nu een gezicht bij te hebben via FB..
Maar wat vervelend dat je je ziektjes voelt, en dan ook nog dat rotbericht van je mannetje!!
Hopelijk doet de medicatie goed zijn werk en hoeft hij geen operatie

@Noortje: Naar zeg elke keer dat die kleine meid zo wakker is :-(

@Devika: Oooh jeej, hoop niet dat die kleine meid dit nu echt als spelletje gaat zien... Jakkes!!

Hier al 2dagen plat, en hou niks binnen!!
Al heb ik net een beschuitje met suiker gehad, en deze doet het goed gelukkig..
Morgen een bezoekje brengen aan de HA, want het is nu al de 3e keer in korte tijd dat ik hier last van heb


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 13-11-2012

Myka,
Het is inderdaad wel leuk om er een gezicht bij te hebben he. soms maak je een voorstelling van iemand die in werkelijkheid totaal anders is.
Balen dat je je zo ziek voelt. hopen dat je nu wat binnen kunt houden.
Wij hebben het dit weekend alle 3 gehad.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 13-11-2012

Myka he bah!! Erg naar! Beterschap meis!

Cyn jij alweer opgeknapt?
We gaan naar twilight.. Mits onze kleine meid blijft zitten haha!
Oef de box staat dus weer... Zooooo echt nu!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 14-11-2012

Ja ik weer opgeknapt!
Moet alleen geen gekke dingen eten want voel me nog niet helemaal fit, maar ben fit genoeg om te gaan werken vanmiddag.
Twilight! ik ga de 25e! Hoor er al weer goeie verhalen over in ieder geval!
ja nu wordt het toch echt he! nu hoef je niks meer te doen, alles staat al klaar.
het enige wat nu nog mist is jullie kleine meisje! .. laat dr maar komen Smile (na zaterdag dan)


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 14-11-2012

Ja hij is Vannaxht in première gegaan he?
En ik was de boeken wel aan het lezen hoor maar vond het erg langdradig dus het laatste deel is voor mij nu nog een verrassing! Heb gelezen tot en met breaking dawn part 1 en daarna dus niet meer!! Spannend!!!

Gelukkig voel je je weer wat beter en fit genoeg om te werken!! En de rest thuis ook weer helemaal fit?

Ja ik zit nu alleen nog op het dekbed overtrekje te wachten, dan die wassen en drogen en dan zaterdag naar de bios en dan mag het!! Haha! Ik zeg nog steeds volgende week vrijdag!! Zeg het al de hele zwangerschap dus ben benieuwd!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 14-11-2012

De boeken heb ik niet gelezen, ben echt geen lezer.
maar de films heb ik wel allemaal gezien. Baalde al zo dat ik een jaar moest wachten haha
Ben ook erg benieuwd!

Joëlla werd vannacht wakker, helemaal klam van het zweten, dus die is nog niet helemaal fit.
Ze lag net ook eerder in bed dan normaal.

Papa is ook weer opgeknapt, die heeft voor het eerst in tijden de hele nacht kunnen slapen, lang leven de medicatie Smile

misschien ga je nog wel eens gelijk hebben.. zal kersje dan toch nog eerder zijn? Wink


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 14-11-2012

Vandaag ben ik precies 40 weken zwanger! De uitgerekende datum! Ik riep zelf steeds dat hij de 15e komt, maar dat is morgen al...zou het?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 14-11-2012

Of de 16e!! Net als zijn grote zus!!!
Bizar he zo op je uitgerekende dstum zitten!!
Er gebeurd nog niets? Hier iig alles weer rustig. Net wel boodschappen gedaan en opgeruimd dus nu ff uitpuffen... Ik kan de klusjes echt niet uit handen geven hoor.. Pfff

Cyn oh arme Joëlla! Nog niet helemaal fit dus! Beterschap voor der!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 14-11-2012

Myka, balen dat je je niet lekker voelt. Gaat het al wat beter nu?

Cyn, dat is helemaal niks zoveel pijn hebben en dan geen pijnstillers die werken, erg vervelend. Joëlla dus nog niet helemaal opgeknapt? Blijft nog even een ziekenboeg bij jullie.

Laura, ben heel benieuwd of je gelijk krijgt. Leuk nog even naar de bios en dan ben je er klaar voor!

Kersje, de uitgerekende datum alweer... Ik was vorig jaar 14 november uitgerekend van Thomas. Blijft maar een datum, maar ik merk dat ik er toch wel weer mee bezig ben... Ja, nu komt de 15e wel erg dichtbij he?

Nou Tessa heeft best goed geslapen, al is ze om 2.15 wel even wakker geweest, maar toen pas weer om 6 uur en daarna tussenin nog een poosje geslapen. Maar had vanochtend erg veel moeite om op te staan hoor. Maar om 9 uur begon het babyzwemmen alweer.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 14-11-2012

Wat bizar dat je een jaar geleden uitgerekend was van Thomas he? Blijft toch iets waar je bij stil blijft staan...

Gelukkig heeft Tessa het vannacht goed gedaan! En ja wakker worden hoort er helaas een beetje bij.. Al sliep semmy al heeeeel snel lekker van 22 uur tot 7 uur ofzo. Weet niet meer precies hoor maar wel na vijf weken trok ie de nachten goed door!
Hoop wat dat betreft op net zo n goed slapertje...


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 14-11-2012

@Noortje: Fijn zeg dat Tessa vannacht zo goed geslapen heeft, hopelijk gaat het dan nu de goede kant op!!
En jeetje, een jaar geleden de uitgerekende datum :-( dat blijft een rotmoment *knufff*

@Cyn: De kleine meid dus nog steeds niet helemaal fit... Bah niks aan
Maar wel fijn dat papa eindelijk eens heeft kunnen doorslapen dankzij de medicatie

@Laura: Spannend hoor wanneer de kleine meid zich gaat aankondigen!!

Hier vandaag naar de HA geweest, en dat gesprek verliep anders dan ik me had voorgesteld..
Al snel was ik in tranen, en kwamen we tot de ontdekking dat mijn lichamelijke klachten elke keer best eens bij een stukje verwerking hoort
die ik voor mezelf helemaal nog niet heb afgesloten...
Nu heb ik volgende week een afspraak met een psychiatrisch verpleegkundige om mijn emoties een beetje los te kunnen laten
Het zit nog dieper dan ik me had voorgesteld, dus ben erg blij dat ik vandaag gegaan ben


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 14-11-2012

Myka das heftig meis... Maar toch wel heel goed dat je gegaan bent! Soms heb je gewoon een beetje hulp nodig en die wordt je nu geboden gelukkig!! Sterkte en succes ermee meis!