Zwanger Worden .NU forum [Archief]
mijn lieve, lieve kleine schat - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Complicaties (https://archief.zwangerworden.nu/forum-8.html)
+--- Forum: Sterrenhemel (https://archief.zwangerworden.nu/forum-34.html)
+--- Topic: mijn lieve, lieve kleine schat (/thread-4402.html)



mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 14-11-2012

myka,
Ik hoop dat het volgende week wat goed doet voor je.
het is en blijft moeilijk om het een plekje te kunnen geven dikke knuffel voor jou

noortje,
de 12e was je van Thomas uitgerekend.
ik was die datum uitgerekend van joella.
8 november was ik uitgerekend van wesley. Toch heb ik bij beide dagen even stilgestaan. blijft toch een speciale datum he.

fijn dat tessa lekker heeft geslapen

joella had vanmiddag een papa terrormiddag hahah
ookal zit hij met zijn nek, hij vond het niet erg om op joella te passen vanmiddag, maar joella wilde niet slapen en niks was goed.
nu zit ze vrolijk in de box te spelen... mama is weer thuis :oops:

kersje.. morgen uitgerekend! als ik je zo hoor gaat de kleine man morgen echt niet komen..
mits en vannacht ineens vanalles begint te rommelen. nu is het echt afwachten!
wanneer mag je weer op controle?

en laura, wanneer mag jij weer op controle?
Was semmy trouwens uit zichzelf gekomen of is hij gehaald? en bij hoeveel weken?

verder even niks onthouden.
ga snel eten! x


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 14-11-2012

Hoi!

@ Laura, Heerlijk zeg, dat Semmy zo lekker lang slaapt! En je bent er nog steeds van overtuigd dat de kleine dame pas volgende week vrijdag komt? Ik ben benieuwd met al dat voorwerk! Mijn NOD is pas volgende week zondag. Maar ik ga pas testen die avond of maandag ochtend. Dus de 25e geloof ik, mocht ik dan nog niet ongesteld zijn. Dat weekend komen er vrienden logeren en dan vind ik het niet handig.

@Noortje, heftig dat Tessa pas 2,5 uur in de nacht wakker was! Dat breekt je zo op. Gelukkig was afgelopen nacht iets beter. Dit was jouw uitgerekende datum... Dat brengt toch ook weer gevoel naar boven. Dat er nu een ventje van ongeveer 1 had kunnen zijn.... Ik herken dat. Mijn neefje is op mijn uiterekende datum geboren...

@ Kersje, jouw goede nacht van gisteren is vast om je nog even bij te laten tanken voor het losbarst! En wat heerlijk dat jij en Tobias pas tegen negenen uit bed komen! Hopenlijk voegt de kleine man zich ook in dat ritme. En je hebt de 40 weken gehaald!!! Bijzonder toch? dat heb je nog niet eerder gehad. Ik ben benieuwd hoe lang hij nog op zich laat wachten...

@ Cyn, oh, ik lees het nieuws van de nekhernia van je vriend! Wat rot! En heftig ook. Mijn vader heeft het gehad toen ik een jaar of 13 was. Was toen best spannend ook, die operatie. En fijn dat je je ietsje beter voelt. Ik las dat je je een beetje schuldig voelde dat je haar naar de opvang bracht. Niet doen! Dit is juist heel fijn voor jullie beiden!

@ Myka, jij ook al ziek! Wat rot! Hoe is het nu? Wat zei de HA? Oh, ik lees nu je latere bericht. Goed dat je bent gegaan inderdaad. het is dan verhelderend wat het nog met je doet en wat je niet in de dagelijkse gang merkt. Ik hoop dat je volgende afspraak gaat helpen.

Hier eigenlijk geen nieuws. Vandaag weer op mijn neefje gepast. Was gezellig. Ik heb ze zelfs nog even samen in draagdoeken gehad! neefje op mijn rug geknoopt, Maria op mijn buik. Was lachen natuurlijk. 22 kilo aan voor en achterkant. Lekker in evenwicht. Ik ga aan de studie, morgen bij het opstaan kom ik gelijk weer spieken! Meiden, zet m op als het vannacht begint!!!






mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 14-11-2012

Madelief ik zag je foto voorbij komen ja haha!! Echt grappig!
Succes met de studie!

Cyn semmy is naar mijn eigen berekening met 39,1 geboren maar volgens het ziekenhuis met 40,1. Uiteindelijk zullen zij wel gelijk gehad hebben haha! En hij is gewoon spontaan gekomen in een spoedlancering! Hoop dat het nu ook weer zo snel mag gaan! En ja ik blijf nog steeds volhouden haha! Het voorwerk zet toch elke keer niet door..
Maar ik zelf vind het ook echt nog wel prima zo.
Het gaat allemaal al zo snel...

Kersje jij gaat dus gewoon over je dstum heen! Spannend wordt et nu echt he??


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 14-11-2012

Oh en ik hoef in principe pas volgende week donderdag weer heen! Zou eigenlijk nu elke week moeten maar omdat alles zo onwijs goed en lekker verloopt vond ie het niet nodig. Als ik maar aan de bel trok wanneer ik zelf dacht dat het nodig was maar dat zou ik ook zeker wel doen. Dus deze week lekker niet heen! Heerlijk! Tenzij ik zou gaan bevallen natuurlijk haha


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 15-11-2012

En na een woelige nacht met veel voorwerk: nog steeds bib! Ik dacht echt even dat het was begonnen.
Nou ja, lang zal het nu niet meer duren.
Ik heb morgen weer een afspraak bij de gyn. Ben benieuwd.

Wat een voorrecht eigenlijk om 'gewoon' de 40 weken gehaald te hebben, zonder inleiding of geplande keizersnee! Ik ben heel blij dat het zo ook kan.

Liefs!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 15-11-2012

Aaaahhh Kersje toen ik ie bericht begon te lezen dach ik even daar komt het goede nieuws!! Maar niet dus...
Nog even geduld..
Ik zei toevallig net tegen mijn moeder dat ik het wachten zat word.. Mijn lijf werkt gewoon niet meer zo mee en doe dus ook bijna niks vandaag.. Heb alleen mijn suddervlees lekker op staan maar verder hang ik maar een beetje op de bank.. Heel saai!


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 15-11-2012

Nog geen BUB meldingen hier dus :-)


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 15-11-2012

Myka, het is ook niet niks wat je doormaakt, fijn dat je wat hulp krijgt. Heb ik ook gehad en dat heeft wel geholpen.

Nog geen baby's erbij dus hier, jullie houden het spannend!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 15-11-2012

joehoe?? nog steeds bib??


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 15-11-2012

dalijk komen mini kersje en mini laura samen! haha! dat zou mooi zijn! :mrgreen:


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 15-11-2012

Haha dat zou gezellig zijn ja!
Hier nog steeds BIB hoor haha!

Hoe gaat het met Tessa? Goede nacht gehad?


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 15-11-2012

Zou zeker gezellig zijn :-)

Ook hier bib dus, net als vanmorgen...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 15-11-2012

Hahahaha of we ff in de ban van de BIB en BUB meldingen zijn!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 15-11-2012

Jullie houden de spanning er wel in he!

Kan het niet laten om elke dag even te komen spieken hoorSmile


mijn lieve, lieve kleine schat - Sabrina1984 - 16-11-2012

Ik denk even kijken of er al baby's zijn geboren, maar vandaag nog geen nieuws zo te zien.
Wij zijn vanmorgen weer bij de vk geweest, alles goed gelukkig! Kleine doet het goed en ik voel me ook nog steeds erg goed, dus dat is fijn!
Gisteren is onze vloer gelegd beneden, zo fijn! Nu kunnen we komende week eindelijk gaan inrichten! Morgen gaan de plinten tegen de muur en er moet nog het eea geschilderd worden, daarna kunnen de meubels er weer in! Babykamer gaat nu ook wel opschieten. Vorig weekend geslaagd voor een commode en kast en gelijk de commode geschuurd en geschilderd. De kast en het ledikant moet ik nog doen, misschien begin ik daar morgen wel aan. Spannend hier hoor meiden! Ik ben benieuwd wie er eerst gaat bevallen! Ik hou jullie in de gaten en heel veel succes gewenst!!! Liefs Sabrina


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 16-11-2012

ohhh wordt wel spannend zeg! :-D

Vandaag is onze man een week oud, voor degene die niet op facebook zitten even een foto van onze lieve man:
[Afbeelding: htb8n7.jpg]

Kom later nog wel uitgebreider reageren, ben een beetje gaar merk ik..
X Maria


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 16-11-2012

Sabrina fijn om te horen dat het allemaal nog zo goed gaat!!
En jullie schieten al lekker op in huis! Heerlijk hoor zulke berichten!

Maria aaaahhh daar is die mooie foto weer!!! Wat een pracht ventje he?!
Enne pas je ticker ff aan haha!

Hier dus nog een BIB! Verwacht echt nog niks binnen een week hoor. Ja volgende week vrijdag haha!! De film komt steeds een stukje dichterbij!! Jeeejjj!!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 16-11-2012

Even snel, Tessa slaapt en daar wil ik gebruik van maken door even het een en ander in huis te doen. Gaat trouwens 's nachts wel wat beter, maar ze wordt nog wel steeds wakker.

Maria, wat een supermooie foto, wat is hij lief!! Rust maar lekker uit.
Sabrina, fijn dat het zo goed gaat allemaal. Leuk dat de babykamer zo lekker opschiet.
Laura, je mag nog even naar de film vanavond en dan komt ze vast snel!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 16-11-2012

Haha nee ik ga morgen aaf naar de film! Hihi!
Goed om te horen dat de nachten beter gaan. Maar ze wordt dus nog wel wakker.. Werk jij ook nog of ben je fulltime mama?
Succes met de dingen die je wil doen!
Ik wil eigenlijk de badkamer en de wc's doen maar geen fut...


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 16-11-2012

@Maria: Ooooh wat een heerlijk mannetje *smelt*


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 16-11-2012

@ Maria,
Ooohhh gossie wat een lief mannetje! *smelt*!!
Wat een heerlijk ventje! Geniet ervan!
Hebben jullie je nieuwe draai al kunnen vinden? xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 16-11-2012

@ Laura,
Aahh je loopt ook nog steeds rond? Hihi
Oke nog ff naar de film. Maar dan komt ze echt hoor! hihihi

@ Kersje,
Ook nog bib! En je bent over de 40 weken! Joeeehoee!

Meiden jullie houden het wel spannend hoor! haha!


@ Myka,
Hoe is het nu met je meid? ik als dat je ook ziek was.
Oh ik lees nu over je afspraak bij de HA…ooh ik ken dat…dan komt het besef ineens helemaal vanuit het niets.
Wat overvalt je dat he…fijn dat je hulp heb gezocht! Vaak denk je dat je er wel bent kwa verwerking van het verlies, maar er hoef maar iets kleins te gebeuren en je staat er weer midden in! goed dat je erover praat. Ik heb destijds gemerkt dat dat het was wat mij geholpen heeft. En mijn dochtertje. Niet als vervanging, maar zij heeft ons een nieuwe toekomst gegeven. ik hoop zo dat jij dat op een dag ook zo kunt zien en ervaren met een brusje voor jullie lieve mannetje…


@ Cyn,
Ooh je bent ook ziek lees ik! balen!
Zo te horen komen jullie allemaal een x aan de beurt? Jeetje!
Beterschap meid!
Ooh heb bah wat balen van de nekhernia van je vriend! Jeetje!


@noortje,
Hoe ging het babyzwemmen van de week?
Fijn dat Tessa nu slaapt. Hihi, ff qualitytime voor mama! Geniet ervan!

@ sabrina,
He wat fijn dat het thuis opschiet met verbouwing en de babykamer!
Fijn dat alles goed was bij de vk! Nog een paar weekjes voor jouw! Hihihi!


@ madelief,
Heee! Zit je goed op het wachtbankje?? Hihi!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 16-11-2012

Maria, wat een prachtige baby! :-D

Sabrina, voor jou schiet het ook op. Fijn dat alles goed was bij de vk!

Laura, wat een poetsbedrijvigheid! Het lukt mij nu niet meer, gelukkig heb ik hulp. Dus jij gaat voor vrijdag, haha.

Myka, goed dat je zo'n fijn gesprek hebt gehad bij de huisarts. Het is ook niet niks om te verwerken!

Verder weet ik het even niet meer, sorry. Hier i.i.g. nog bib. Ik ben wel heel moe, niet zo goed geslapen. Vanavond maar vroeg naar bed! Ik ben vandaag bij de gyn geweest. Mijn bloeddruk is weer wat hoger, moet goed opletten dat ik me goed blijf voelen en de baby blijf voelen, anders aan de bel trekken. Dinsdag heb ik weer een afspraak, als ik dan tenminste nog niet bevallen ben. Dan gaat ze kijken of ik al ontsluiting heb en dan maken we een afspraak om te worden ingeleid. Gestript word ik niet ivm met de keizersnee. Ze willen niet wachten tot 42 weken (en ik ook niet eigenlijk). Hopelijk komt ons jochie toch nog spontaan!:-D

Liefs!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 16-11-2012

Badkamer en wc boven gedaan hoor!!
Haha!

En Kersje loopt dus ook nog rond. Hoop ook voor je dat je beeb spontaan komt!! Spannend hoor! Ik denk dat jij wel dit weekend aan de beurt ben!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 16-11-2012

aahh nog steeds geen ukkies erbij? hihi
ooh kersje bloeddruk wat hoger. goed in de gaten houden he! maar dat doe je al toch? haha

laura wat ben je ijverig geweest! dat je daar nog energie voor heb! maar das alleen maar goed zeggen ze toch? hoe meer je in beweging blijft des te soepler de bevalling. zoiets toch?
maar mmmhh je hoop deze wweekeind! haha succes!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 16-11-2012

hier, mijn nichtjes en ik waren heeeeel ijverig nog een last minute high tea aan et organiseren voor onze hoogzwangere schoonzusje. 5 dec was ze uitgerekend dus dachten we mooi as weekeind te kunnen gaan highteen. nope! mijn neefje besloot vandaag te komen!!! joehoe! vandaag dus tante geworden!
is wel gek, shivani was de kleinste in de familie. nu niet meer.

fijne weekeind dames! bib en bub ik hou ze in de gaten!
dikke knuffel!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 16-11-2012

Nee voor Kersje denk ik dit weekend! Ik zelf wil pas volgende week vrijdag ofzo! Haha!

En ja ik zat weer op handen en knieën mijn vloertjes te boenen enzo... Niet vragen hoe ik weer overeind kom want dat duurt ff hoor haha!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 16-11-2012

Jeetje Devika!! Vandaag dus tante geworden! Gefeliciteerd!! En die is dan drie weken te vroeg zeker? Wel alles goed gegaan?


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 16-11-2012

even snel...
Kersje, nog steeds bib... snap dat je nu wel erg benieuwd ben naar de kleine man en liever niet te lang meer wil wachten.
dinsdag mag je dus weer terug.
misschien heb je al ontsluiting, dat had ik ook toen ze me in wilde leiden. uiteindelijk hebben ze mijn vliezen gebroken, en mijn lichaam deed de rest..
wel fijn dat je zeker niet door hoeft tot 42 weken.

tante devika,
gefeliciteerd !

noortje,
Gelukkig gaat het slapen goed.
als tessa 's nachts wakker word, valt ze dan ook snel weer terug in slaap?

Maria,
was je foto ook al tegen gekomen op fb. Maar wat hebben jullie dat goed gedaan!
echt een prachtig kindje

sabrina,
bij jou schiet het ook al op he!
nog even door klussen en dan is het bij jou ook zo ver. spannend!
stijgt de spanning al een beetje nu je zo bezig bent met de kinderkamer?

laura,

verder even niks onthouden.
joella net in bad gedaan, nu in bed! en volgens mij is ze zelfs al vertrokken.
zo heb ik eindelijk tijd om te eten! hongerr

goed weekend dames!
ook nog bib! over 2 dagen mag ze komenSmile eerst de film... want ik wil natuurlijk wel weten wat je er van vind Wink


mijn lieve, lieve kleine schat - Sabrina1984 - 17-11-2012

@Maria: Wat een mooie baby hebben jullie! Van harte gefeliciteerd!

@Devika: Gefeliciteerd met je neefje!

@Cyn: Ja de spanning stijgt wel, deadline komt steeds dichter in de buurt, maar het is een mooie stok achter de deur dat alles klaar moet zijn.

Fijn weekend iedereen! Xx


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 17-11-2012

Hoi meiden, nog bib hoor.

Laura, veel plezier bij de film (was vandaag toch?)!

Fijn weekend allemaal xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 17-11-2012

Maria,
Bedankt voor je mooie kaartje.

kersje..
hou je het nog een beetje vol meid?

laura,
veel plezier bij de film
wie weet breken vannacht spontaan je vliezen Smile


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 18-11-2012

Maria, had ik mijn adres niet aan je gegeven? Dacht van wel namelijk...

Cyn, de film is echt vet!!!! Wanneer ga jij ook alweer? Echt heel gaaf!!

Hier dus ook nog bib Hihi
Slaap lekker meiden!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 18-11-2012

volgende week zondag


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 18-11-2012

Oooohhh op mijn uitgerekende datum!!
Nee echt super film!
Had je het boek al gelezen? Ik had dus alles gelezen behalve dit stuk. Ik wist niet wat ik zag!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 18-11-2012

Nee heb geen geduld om te lezen.
heb wel alle delen al gezien, maar ja, moest weer een jaar wachten op dit deel. haha

ben benieuwd!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 18-11-2012

Ja ik heb alles gelezen en alles gezien!
Ben benieuwd wat jij er van vindt!

Kersje waggel je ook nog rond? Ik dacht echt dat jij dit weekend met een bub melding zou komen... Naar het kan nog!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 18-11-2012

He lieve meiden!!!

Maria, wat een prachtig ventje! Ik had de foto al op FB gezien! Hoe gaat het? Hoe vindt Matilda haar kleine broertje? Hoe was de kraamzorg? Is je man thuis?

Laura, hihi, je hebt de film gehaald! En nu nog bib dus. Je bent nog best actief met je nesteldrang zeg!

Sabrina, fijn dat alles goed was met jullie mannetje!

Kersje, oh, wat hoop ik dat hij uit zichzelf komt! Nu hij goed ligt duim ik zo met je mee voor een uit zichzelf gekomen bevalling en niet inleiden!

Oh, ik moet naar ons meisje. Is heel verdrietig!

x


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 18-11-2012

Ga maar gauw naar der toe dan!

Kersje nog BIB? Ik wel iig..

Iedereen zegt tegen me dat ik nog zo actief en fit enzo ben maar ik lig ook vaak genoeg voor pampus op de bank hoor...
Vanmiddag expres naar mijn ouders toe gegaan zodat ik lekker neer kon ploffen en daar de hele tijd kon zitten! Heb vandaag ook alleen maar een was in de machine gegooid en meer miet...


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 18-11-2012

Haha, Laura, lekker toch! Spaar je krachten maar!

Ze was helemaal in tranen, maar na even op schoot te hebben gezeten zei ik: zal mama je terug in bed leggen? En zei en knikte ze ja! Dus terug in bed en ze slaapt. Ik verbaas me er zo over hoeveel ze al praat! Echt bizar hoe snel dat nu gaat. Verder begint hier de spanning echt de stijgen hoor. Heb wat krampjes, maar mijn NOD is nog een week weg. Wel een enorme temp dip vanmorgen en dat is dan weer een goed teken. Morgen 9 dpo. En morgen ga ik een dagje naar de sauna. Ik vind het moeilijk. Ik heb er zo'n zin in, maar als ik wel zwanger ben, kan dat nu al kwaad? En zal ik voor de zekerheid een testje doen morgen? Stel dat ie wel positief is, ga ik de sauna niet in. Grote kans dat ie niet positief is natuurlijk, dan ga ik er wel in. Wat zouden jullie doen?


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 18-11-2012

En Devika, van harte met de geboorte van je neefje! Heerlijk weer zo'n ukkie erbij!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 18-11-2012

Madelief als je nod nog een week weg is denk ik niet dat het zin heeft om een test te doen. En voor zover ik weet kan een sauna nu nog helemaal geen kwaad hoor. Ik zou gewoon lekker gaan genieten van alles wat je normaal ook doet en pas aanpassen indien nodig. Zo heb ik het iig gedaan.
Wat heerlijk he dat ze nu zo begint te kletsen enzo! Lekker van genieten hoor!!
Kan me voorstellen dat je het spannend vindt zo met de naderende nod!! Ik duim als een dolle voor je!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 18-11-2012

Lief van je! OK, dus jij denkt dat het nu nog geen kwaad kan? Dan zou dus ook een positieve test niets afdoen aan mijn lekkere dagje en dan ga ik niet testen! Zonde van de test!

Ja, kletsen is zo leuk! Naast papa, mama ook bal, auto, eten, hap, op, uit, aan, oor, pop, ja, appel, eitje en wijst ze in haar boekje als ik vraag waar is de.... Al aan: vogel, appel, aap, boom, zon, boot, bloem, vis, brood. Dat is toch een miniwoordenschatje en reuze gezellig!

Ik ga het bed in, me alvast verheugen op morgen! Mijn moeder past op Maria en mijn neefje en Maria blijft daar ook slapen. Dus na de sauna kan ik ook nog eens een hele nacht slapen!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 18-11-2012

Wow ze kletst idd al lekker zeg!! En ze snapt dus ook al heel erg veel! Wat een wijsneusje!
En goed zo! Je gaat lekker genieten morgen en ook nog eens lekker kunnen slapen!! Heeeeerlijk!!! Dat klinkt geweldig!!
Heel erg veel plezier morgen!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 19-11-2012

Hoi meiden,

Maria, bedankt voor het geboortekaartje! Ik vind 'm erg leuk en bijzonder :-D

Hier bib, wel gisteravond in het ziekenhuis geweest, maar was vals alarm met flinke oefenweeen, maar nog bijna geen ontsluiting. Nog aan demonitor gelegen, kleintje en mama doen het nog steeds heel goed. Bloeddruk was goed, dus dat is mooi. Vannacht lekker in mijn eigen bedje geslapen, buik is weer stuk rustiger. Maar wel spannend zo!

Liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 19-11-2012

Jeetje Kersje... Die kleine jongen zit dus nog prima bij je!
En dus nog praktisch geen ontsluiting.. Nou ja we wachten het geduldig af... Jeetje wat is het spannend zo!!

Volgens mijn eigen berekening ben ik toen bij semmy bevallen met 39,1 weken, dat is vandaag!!
Maar het ziekenhuis bleef volhouden dat ik een week verder was toen.

Hier gebeurd er echt nog niks hoor... Behalve af en toe wat harde buiken maar niet pijnlijk en niet met regelmaat..


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 19-11-2012

Maria ik was iets te voorbarig! Tnx voor je kaartje!!
En ik zat gelijk ff te neuzen tussen onze enveloppen en de jouwe lag er ook keurig netjes tussen!


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 19-11-2012

kersje, je houdt het spannend!!!! :mrgreen: ik ben zo benieuwd wat de naam ook wordt van jullie tweede zoon!
De tweede naam van onze jongen is James trouwens....naar mijn vader.

Laura, oh wat gaat het toch snel, ze is er bijna! tas klaar? wasjes gedraaid? logeertas voor grote broer klaar? Ga je borstvoeding geven eigenlijk?
En fijn dat ons kaartje binnen is gekomen :-D

Madelief, kraamzorg is al vertrokken, ben daar ook een aantal dagen eerder mee gestopt, ik voelde mij zo goed! Op dag drie ging al richting Hema, wat een verschil met de vorige keer. Manlief is twee weken vrij, Matilda is van ma t/m wo naar de creche, dat is wel fijn....dan hebben we echt even wat tijd met z'n drieen. Matilda vindt haar kleine broertje lief, ze geeft hem steeds kusjes....heel schattig. Ze is wel een beetje van slag, huilt snel, gilt veel....het is voor iedereen even wennen zo'n kleine baby erbij. Ik denk dat ze nog te jong is om echt te beseffen wat er gebeurt is...
Hey, wat spannend je naderende nod....ik zou gewoon genieten van je sauna, ik geloof dat het in o'n pril stadium echt geen kwaad kan......ik denk dat stress erger is dus ik zeg gewoon gaan en heel erg genieten!

Tam, kreeg je kaartje vandaag binnen, dank je wel, erg lief! :-D

Devika, je bent weer tante geworden? gefeliciteerd!!!!!!

Ik weet verder niet wat er geschreven is, iedereen een dikke zoen, tot snel!

Maria x


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 19-11-2012

Kersje ik ben ook exht heel benieuwd naar jouw mannetje zijn naam enzo! Jeetje wat spannend hier zeg!!

Maria wauw na drie dagen al weer op pad geweest!! Dan moet je je echt heel goed gevoeld hebben!! Hier heb ik besloten het echt ff van de kraamzorg te nemen hoor! Ze is elke dag rond half twee weer weg als ik het goed heb dus na die tijd zijn we hier sowieso met zijn viertjes. Al zijn er die eerste dagen genoeg mensen denk die langs komen. Beide opa's en oma's bijv!

Ja hier is echt alles klaar, de tas is wel het belangrijkst haha. de spullen voor semmy pak ik echt pas als het nodig is. Ligt er maar net aan wanneer het gaat gebeuren. Heel soms denk ik dat het vandaag langzaam aan gaat beginnen maar dat gevoel is ook snel genoeg elke keer weer weg.. Had net wel aardig krampen maar bleek dus naar de wc te moeten haha!
Maar jeetje wat moet je alert zijn als je man nog aan het werk is en je een peuter eerst ergens onder moet brengen zeg!

Madelief heb je genoten van de sauna?? Vast en zeker!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 19-11-2012

Maria,
wat fijn dat je je zo goed voelt!
de eerste dagen met je gezinnetje is toch altijd erg fijn. soms heb je ook geen behoefte aan kraamzorg.
en het is natuurlijk het voordeel dat je weet wat je te wachten staat.
Dat gillen en huilen is normaal hoor, even laten weten dat ik het moeilijk vind om de aandacht te delen.
Het is natuurlijk wel een grote verandering. lief dat ze steeds komt kijken en kusjes komt geven.

kersje,
nog steeds bib... meid ik heb echt met je te doen hoor.
zo op het einde en dan nog horen dat er nog geen ontsluiting is. best wel balen of niet?
Maar nog even volhouden..

laura ook nog bib,
alles klaar, nu de baby nog.. ben benieuwd wanneer jij komt melden dat ze er is. haha

verder even niet gelezen.

x


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 19-11-2012

sorry meiden dat ik even niet gereageerd heb en nu ook geen tijd heb. Eerst werd myrthe ziek, daarna mijn man en daarna heb ik flinke buikgriep gehad. Niet normaal! Dus nu weer een beetje opgeknapt loop ik achter met alles.........

wil wel devika even feliciteren als tante!
kersje en laura laten weten dat ik elke dag aan heb denk......
maria; graag gedaan, myrthe vond het kaartje geweldig van jullie lieve louie. Wat een plaatje is dat ventje toch. En fijn te lezen dat het zo goed gaat.....heb je nog een ruggenprik gehad?

andere: denk aan jullie en als ik weer op orde ben (heb nu ook mijn werkdagen en curussen erbij) kom ik vlug weer bijpraten. Lezen doe ik in ieder geval hoor.

liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 20-11-2012

Maria, bedankt voor het kaartje. En jee, na 3 dagen alweer weggeweest? Fijn dat je je al zo snel goed voelde dan. Goh, als ik nog aan mijn bevalling denk... na 2 weken kon ik pas weer een beetje uit de voeten.

Kersje, oeh wat spannend. Misschien is er intussen al iets gebeurd? Morgen zit je toch op 41 weken?

Laura, toch nog de film gehaald. Ben je er nu dan helemaal klaar voor?

Tam, bij jullie een aardige ziekenboeg geweest dus, iedereen nu weer opgeknapt? En alweer 23 weken, gaat toch wel door zo.

Verder is het niet echt blijven hangen, heb keelpijn dus hoop niet dat we hier nu allemaal ziek gaan worden... Tessa is trouwens weer gaan brabbelen, daar was ze een tijd mee gestopt, toen ging ze alleen steeds andere geluidjes maken. Het is vast heel handig als ze kan grommen en kan doen of ze stikt, maar het is ook wel leuk als ze een keer een woordje gaat zeggen. Het slapen gaat gelukkig wat beter, ze wordt wel iedere nacht wel een keer wakker, soms meerdere keren, maar dan gaat ze wel weer slapen. Vandaag trouwens het formulier om de cryo's langer te bewaren naar het postkantoor gebracht, moest aangetekend verstuurd worden. Gaat toch wel weer echt worden...


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 20-11-2012

Hoi!

Noortje, leuk dat Tessa brabbelt! E zouden de cryo's nu anders al weg gaan? E hoeveel heb je er nog?

Laura, het komt nu ook voor jou heel dichtbij!!! Iedere keer als ik op FB een bericht van je zie, denk ik:nog niet....

Tam, wat naar, de ziekenboeg thuis! Gelukkig nu weer opgeknapt! Hoe gaat het verder met je buik? Wordt je al dik?

Kersje, je bent nu toch al weer bijna 41 weken toch? Oh, voor een oefensessie in het ziekenhuis dus. Fijn dat alles goed gaat en ook jouw bloeddruk niet verder stijgt. Baalde je toen het vals alarm was?

Maria, dat klinkt goed! Dat jij je al zo snel weer goed voelde en ik snap helemaal dat je de kraamzorg dan niet meer hoeft. Lekker dat jullie tijd samen thuis hebben. Ah, arme Matilda, die moet dus wel wennen. Maar gelukkig dat ze hem erg lief vindt en ik snap ook heel goed dat ze moet wennen. Van exclusieve aandacht naar delen. Dat is een grote stap! Ik ben ook heel nieuwsgierig naar het kaartje! Maar hier weer geen post vandaag....

Verder weet ik het even niet meer...

Verder denk ik niet dat het gelukt is deze maand... Ook al is zondag pas mijn NOD, ik heb al een beetje bruine afscheiding vandaag. Baal als een stekker en het begint steeds meer zinloos te voelen. Ik hoop dat ik manlief zo ver krijg binnenkort naar het ziekenhuis te gaan....

Verder was de sauna heerlijk! Echt heel relaxed!

Ik ga met ons juffie in bad. Fijne avond!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 20-11-2012

Ben ff ego hoor maar hier nog BIB.
Voel me vandaag echt heel raar... Slap futloos en shaky.. Alles doet zeer en van onderen voelt het alsof ik al een bevalling gehad heb.. Elke spier en elk dingetje down there voel ik flink...

Madelief zou jammer zijn als het niet gelukt is.. Toch heb ik ook afscheiding gehad en bleek evengoed zwanger maar goed, ik wil je geen valse hoop geven. Blij te horen dat je het naar je zin gehad heb gister!!

Ben nu weg, ga in bad, in de hoop dat mijn lijf er een beetje van ontspant. Wat een rot dag vond ik vandaag...


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 20-11-2012

Laura, let je wel goed op jezelf? Je zegt shaky, maar toch geen duizeligheid of sterretjes? Hoop dat de kleine dame gewoon snel komt!

Had jij echt bruine afscheiding en toch zwanger? Hoe lang na je eisprong had je dat? Zegt niets natuurlijk, maar geeft toch een beetje hoop.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 20-11-2012

Laura, wat rot dat je je zo voelt, maar misschien zit er al iets flink te werken....

Madelief, we hebben 2 cryo's en die worden nog tot februari bewaard, maar ik heb het maar vast verlengd, je weet maar nooit. Pfff lastig zo met die afscheiding, je maar afvragen of het nog zin heeft om te hopen. Daar zie ik wel een beetje tegenop dat dat binnenkort weer gaat beginnen, maar aan de andere kant, als het dan lukt is het weer zo mooi. Wil je man nog niet naar het ziekenhuis dan?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 20-11-2012

Ja die afscheiding had ik echt! Daarom had ik die ronde de hoop eigenlijk al opgegeven en was in mijn hoofd al bezig met onze ziekenhuis afspraak die ik twee weken erna zou hebben. Maar die mocht ik afzeggen en me aanmelden bij de vk!
Maar nogmaals ik wil je geen valse hoop geven..

En ja ik hoop dat er hier nu serieus wat gaande gaat zijn... Ben het wel een beetje zat nu.. Het wachten dan! Het zwanger zijn echt niet!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 20-11-2012

Oh en ik durf je echt niet te zeggen wanneer die afscheiding geweest is...
En ja shaky maar dat is gelukkig inmiddels over.. Ik ga zo lekker aan de verse stukjes ananas! Jummie!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 20-11-2012

Tam,
Ook al ziek geweest. balen! Hopen dat jullie snel weer fit zijn.

madelief,
fijn dat je hebt genoten in de sauna.
toch altijd weer spannend, ergens ben je heel nuchter, maar als de dag in de buurt komt ben je toch wel erg benieuwd of het misschien toch zover is.
je zegt dat je hoopt dat je manlief zo ver krijgt om mee naar het ziekenhuis te gaan.
Wil hij er nog mee wachten?

laura,
balen dat je zo'n rotdag hebt!
ik denk dat het tijd gaat worden dat ze eruit gaat komen.
nu al zo'n rotgevoel en dan moet je nog bevallen! haha
heb het wel met je te doen hoor.

kersje,
.... heb nog niks van je gelezen vandaag...
misschien ondertussen bub? hihi

noortje,
wat leuk dat Tessa weer aan het brabbelen is.
Joëlla kletst hier heel wat af. veel papa en mama en sinds deze week is alles tata..
hoop voor je dat de griep je wel overslaat.

hier:
een heerlijke vrije dag.. met een kleine meid die om 6.15 uur klaar wakker was!
maar ja, ik ben zelf maar terug gekropen toen joëlla ook weer ging slapen vanmorgen.
Joella staat! ze trekt zich nu echt overal aan op.
erg fijn, niks is nu meer veilig haha.

ga snel douchen, dan naar bed want morgen begint de dag weer vroeg.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 20-11-2012

Nou Laura, morgen na het zwemmen kom ik hier even spieken of je al met een bub melding komt! Of Kersje natuurlijk.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 20-11-2012

Cyn, Joëlla ook lekker vroeg vanochtend, Tessa pas om 7.15, voor het eerst sinds ruim een week. Leuk dat ze gaat staan. Dat houdt je vast wel lekker bezig.


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 21-11-2012

Hoi meiden, hier nog bib hoor. Vandaag 41 weken precies! Ik kom straks nog even terug, Tobias roept!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 21-11-2012

[Afbeelding: 20z68u8.jpg]
Hier een foto van 39 weken

Kersje jij ook nog steeds BIB dus! Wow 41 weken!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 21-11-2012

Goede morgen!

Kersje, nog steeds bib... wel spannend dat je over een week gewoon weer mama bent Smile
hou je het nog een beetje vol? Wanneer mocht je weer op controle?

laura,
wooooww die buik!
en jij zit op 39.. kan je je voorstellen dat je misschien nog 2 weken zo door moet lopen, kersje zit tenslotte ook al op 41.
hou je het nog vol?


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 21-11-2012

Wow meiden, nog steeds BIB

Laura, wat een mooie buik zeg!! Maar kan me voorstellen dat je nu wel erg nieuwsgierig bent naar jullie kleine meisje...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 21-11-2012

Nee kan me zeker niet voorstellen dat ik nog twee weken zou lopen... Ik zeg nog twee dagen!!

Tessa "pas" om 7:15! Haha!! Dat vind ik echt vroeg hoor! Hier was het 8 uur! Mooie tijd! Maar ook dat is snel over met de been er straks bij..

Kersje word jij ook al gestoord van de vraag of er al tekenen zijn van mensen om je heen?! Mijn moeder vraagt het echt tien miljoen keer per dag... Gggggrrrr!!! Elke keer zeg ik: neeee dan hoor je het wel!! Zoooo vermoeiend!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 21-11-2012

Been is uiteraard beeb haha


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 21-11-2012

Myka jij vandaag een telefonisch consult met de gyn?
Wat moet ik me daar bij voorstellen? En heb je die inmiddels al gehad?


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 21-11-2012

Wow! Laura, wat een toeter!!!! hahah, mooi hoor! En Kersje, jij ook nog BIB! 41 pfoe! Hou je het nog vol?

Cyn, wat leuk! Dan wordt ze ineens nog veel groter voor je gevoel toch?

Noortje, ik zou ook een gat in de lucht springen hoor, met 7:15!

Hier, gisteren dacht ik toch echt ongi te worden, toch echt bloedverlies. Maar nu is het weer weinig. Temp is ook nog hoog. Maar goed, ik denk dat het gewoon een lange aanloop is. Manlief zei gisteren: bel morgen het ziekenhuis maar, we gaan er gewoon weer voor. En daar ben ik erg blij mee. het voelt nu zo als hopen tegen beter weten in. En laat ze alles nog maar eens bekijken. Is het nu beter, dan kunnen we vol goede moed zelf verder proberen. Is het niet goed, dan kunnen we daarop onze keuzes baseren. Op 5 december hebben we de intake! Over 2 weken dus al! Is een nieuw ziekenhuis ivm onze verhuizing. Ik ben benieuwd, toch ook weer spannend.

x


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 21-11-2012

Madelief goed dat jullie het ziekenhuis gebeld ebben!! Stap 1 is gezet! En wie weet wat je cyclus nu doet... Zolang het niet door zet nog hou ik nog een beetje hoop voor je!!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 21-11-2012

Laura, jee wat een buik, kukel je nog niet naar voren?

Kersje, nog steeds bib, ik dacht even dat je al bevallen was... Nog heel eventjes.

Madelief, ja 7.15 is echt een super tijd, maar ja, het is maar waar je aan gewend bent he? Wat goed dat jullie naar de gyn gaan. Het zou fijn zijn als het niet nodig was, maar om steeds te proberen terwijl je weet dat het weinig zin heeft, is ook zo zonde van de tijd. Al zou het natuurlijk zo fijn zijn als er toch nog spontaan een 3e kindje zou komen.

Gisteravond ging m'n man een luier verschonen, heeft hij nog maar heel weinig gedaan, vindt hij maar niks. Roept hij dat ik moet komen omdat de luier niet klopte... Tessa lag maar te spartelen, de luier was niks mis mee natuurlijk. Moest er wel erg om lachen. Toch maar wat vaker oefenen.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 21-11-2012

Hahahaha Noortje die man van je!! Dan doet ie het idd niet zo vaak lijkt wel.. Grappig hoor.
Ja ik val wel zowat om haha! Het zit ook behoorlijk in de weg al heeeeeeel lang...
Maar nog ff en dan moeten we hem weer missen...


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 21-11-2012

Hahah, Noortje, echt waar? Verschoon jij dus bijna altijd? Hier is het echt 50/50 als we samen thuis zijn. gelukkig wel, want het zijn echt nu ze gewoon eet af en toe flink stinkende pakketjes. Maar gelukkig (niet schrikken) gaat onze dame regelmatig op het potje en doet daar bijna altijd haar plasje en ook regelmatig meer. Dat scheelt zo met opruimen!

Hier echt flinke krampen in mijn buik en geen spoor meer van bloedverlies. Ik zou bijna hoop krijgen...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 21-11-2012

Wow madelief!! Wat goed dat ze al zo lekker op het potje gaat!!
Hoe doe je dat?! Semmy wil nog steeds niet...

En heb je normaal geen krampen als je ongi moet worden?
Hoeveel dagen na je ei zit je?


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 21-11-2012

Laura mijn hemel! Wat een buik! Hahaha, idd, dat je niet omkukelt! Maar mooi hoor!!
Jeetje, mijn buik was op et einde maar de helft van waar jij mee rondloopt, hihi.
Oh en wil je ajb niet meer op handen en voeten gaan boenen! Ik krijg het benauwd als aan denk met die grote buik van je! Hahaha!
Oh ik las dat je gisteren niet zo fit was. jeetje, zou et toch echt een begin zijn!

Kersje
Ooohhh 41 weken!!!! Waw!
Oh en vals alarm in het zh! Haha. zal niet heel lang meer duren toch!

Madelief,
Aaahhh wat een lief moment zo met Maria op schoot. Ik zie et helemaal voor me.!
En wat een woordenschat heeft ze! waw! Flinke meid hoor!
Hoe was de sauna?
Oh en je denkt niet dat het gelukt is deze maand? Jammer…
Maar wel fijn dat jullie je meteen in het zh hebben aangemeld! Goed zo! molen gaat weer draaien!

@ Myke,
Hoe ging je telefonische consult.

@ Cyn,
Alles weer goed bij jouw thuis? Iedereen weer lekker opgeknapt?

Tam,
He bah iedereen ziek bij jullie thuis!
Hoe gaat et nu?

Maria,
Jeetje op dag 3 al lekker wandelen! Dat doe je goed hoor! fijn dat je bevalling zo goed was. ooh en mathila is soms van slag.
Niet zo gek, er gebeurt ook ineens zo veel!
Mijn neefje begon te stotteren toen zijn broertje geboren werd. Hij was ook te klein om et allemaal te beseffen. Gelukkig was het stotteren na een paar maanden weer weg.
Maar zo’n verandering heeft dus echt impact op broertjes/zusjes.

Noortje,
Aah wat grappig van je man en de luier! Meer oefenen dus! Hier doen we het idd ook 50/50.
Maar dat moet ook wel, hij is elke vrijdag alleen met haar thuis.



Hier,
Mijn neefje is gisteren in het zh opgenomen. Bah! Hij blijkt zijn warmte niet goed vast te kunnen houden en was geel aangelopen.
Dus nu tijdelijk in de couveuse en onder de blauwe lamp. Pfff… couv haalt weer herinneringen naar boven…
Weer iemand anders die we ook goed kennen is met 27 weken bevallen. Pffff….kindje is zo klein. Ook in de couveuse. Moeder had last van hoge bloeddruk. Baby is toen met spoed gehaald. Hoop zo dat et goed gaat.

Volgens mij heb ik het destijds gemist toen iedereen naar adressen vroeg voor geboorte kaartjes.
Laura en kersje, mag ik jullie kaartje digitaal? Ik geef anders nog wel even mijn e-mail adres door.

Hier gaat het goed allemaal. Oh wat wordt mijn meisje toch gauw groot! Afgelopen zondag gingen we naar de tempel (kerk). Shivani zag er zooo schattig uit. Iedereen wilde met haar op de foto. Zoooo lief! En dat laat ze nog toe ook.
Zaterdag gaan we met haar naar het sinterklaas feest. Heb daar zo’n zin in! vorig jaar was ze nog veels te klein voor sinterklaas. Nu kan et wel!
En straks heerlijk de kersdagen! Ooh daar kijk ik echt naar uit!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 21-11-2012

Laura, nee, ik voel er nooit wat van. Tenminste, niet sinds mijn pubertijd geloof ik. Ik zit vandaag 11 dagen na mijn ei. Ik heb altijd een LF van 14 of 15 dagen, in al die tijd dat we bezig zijn, met meestal een dag ervoor een beetje bruinverlies. Nu dus op dag 12. Op dag 11 dus bruinverlies en wat bloed, tot nu toe niks meer...

Tja, ik heb daar een boek over gelezen. dat baby's van nature liever niet in hun broek plassen en poepen. Dat je ze vanaf 4 maanden op een potje kan zetten. Eerst vasthouden, maar inmiddels zit ze al een tijd zelf. En dat doen we en dat werkt heel goed. Ze zit dan even te spelen en doet haar plas na het slapen, voor het slapen en soms dus ook poep. Volgens mij gaat het zo goed omdat we al zo vroeg zijn begonnen. Ze weet al heel lang dat je dus ook op het potje je behoefte kan doen. Vervolgens maken we er een feestje van om het weg te gooien en zwaaien we het samen uit in de toilet.

Devika, wat klink je heerlijk gelukkig met je dochter! Genieten van de feestdagen zo he? Oh, je neefje in het ziekenhuis. He bah! Zo rot voor hem, maar vooral voor de papa en mama! Hulpeloos in de couveuse, zo lijkt het dan. Ik hoop dat hij snel opknapt en aansterkt!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 21-11-2012

Devika jij bent dus een super trotse mama met al die aandacht die ze krijgt!! Lekker van genieten hoor!!
En wat naar van dat kindje met 27 weken maar laten we duimen dat alles goed mag blijven gaan!
Jemig je neefje in het zh! Ook voor hem duimen we dat ie snel weer naar huis mag, naar zijn papa en mama!!

Madelief, ik heb toen 11 dagen na mijn posi ovu test een posi zw test gehad!! Bizar he? Maar mijn LF is dan ook wel standaard korter dan 15 dagen. Alhoewel... Je kan natuurlijk vier dagen voor nod al testen... Durf je het niet te wagen?
En wat goed dat jullie zo vroeg begonnen zijn met het potje!! Semmy wordt echt helemaal gek als ik erover begin of hem tevoorschijn haal terwijl dat ding al heeeeel lang ook gewoon in de woonkamer staat... Misschien toch maar eens een soort ritueeltje erin bouwen voor het slapen gaan ofzo.. Heb echt geen idee hoe het aan te moeten pakken.. Het boeit hem ook gewoon echt niet...


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 21-11-2012

Madelief,
Ooh wat knap dat Maria nu al op het potje zit! Geweldig! Haha, en jullie maken er ook altijd een feestje van! Ik zie jullie al voor me! Hihi
Maar idd, dat werkt ook stimulerend he!

Laura,
Oh semmy wil er juist nog niet op? mijn schoonzus deed et met kleine kadotjes achteraf.
Soort van beloning, schijnt goed te helpen. Misschien een idee om het ook te proberen? idd een soort van ritueeltje!

Ohja hoor erug trotse mama! In de tempel kon ik mijn ogen niet van haar afhouden. Ze zag er zooo mooi en lief uit in haar tule jurkje en kanten sokje en speldje in haar haren.
Om op te eten! Ze zat bij anderen op schoot, en ik bleef maar naar haar kijken. Dat is mijn meisje dacht ik dan! voelde me echt gezegend.
En als ze dan bij mij op schoot zit ben ik helemaal de rijkste op aarde. Ik ga al jaren naar de tempel. Steeds als ik andere moeders met hun babys op schoot zag, dacht ik wat een rijkdom. Zou ik ooit ook zo hier met mijn kindje kunnen zitten. En die wens kwam uit! oke niet helemaal. Ik zou Kaylash ook graag op schoot willen hebben…
Maar goed, hem draag ik in mijn hart.

Oh mijn neefje mag waarschijnlijk vrijdag al naar huis! Dat andere kindje van 27 weken moet helaas minimaal tot 40 weken in het ziekenhuis blijven. Zucht…wat een tijd he…
Ik vond 5 weken al heel lang!
Maar goed, hij is nu in goede handen in het ziekenhuis. Als je dan toch in het zh moet liggen, dan liever in Nederland dan ergens anders.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 21-11-2012

Oh Devika je meisje is ook echt een pracht plaatje!! Zie dat helemaal voor me!!

En ja ik wil hem gerust belonen maar dan moet ik hem wel zover krijgen dat ie er op gaat maar hij wordt echt hysterisch als ik het potje pak.. Hij is niet goed wijs hoor!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 21-11-2012

hihi dank je!

ach weet je, hij is ook nog pas 2 jaar he. et hoeft ook nog niet allemaal. als hij iets verstandiger is wil hij vast wel. zoontje van mijn zusje is ook 2, wil ook niet op et potje. andere neefje was 3 toen et hij voor et eerst ging.
en je kan je energie nu vast beter gebruiken dan met zo'n potje achter je boefje rennen, hihi


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 21-11-2012

Ja bijna twee en half maar idd het hoeft ook echt nog niet per se.. Het komt neem ik aan heus wel een keertje...


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 21-11-2012

Hoi!

Laura, ik zal het nog eens opzoeken, maar er zijn periodes in de leeftijd van kindjes waarin ze van nature wel makkelijker zindelijk zouden worden. Dat is dus voor een half jaar, dat ze dan makkelijker leren op het potje te gaan en weer na een bepaalde leeftijd. Er komt vast een moment dat hij het wel interessant gaat vinden. En wauw, wat een prachtige buik zag ik of FB! Echt mooi! Ene, ik bedacht me net dat ik pas op 11dpo zit. Dus op 10dpo bloedverlies gehad. En vandaag dus echt veel krampen en geen druppel. Ik moet eerlijk bekennen dat ik begin te hopen....

Kersje, hie is het daar?

Maria, hie is je bevalling eigenlijk gegaan? Je schreef dat het heel erg mee is gevallen, ik ben wel benieuwd naar jouw verhaal!


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 21-11-2012

Heey meiden,

Ben erg druk, dus nu geen tijd om te reageren..
Maar was even benieuwd of er al BUB meldingen waren ;-) niet dus........


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 21-11-2012

Laura,
Wat kan ik me goed voorstellen dat je af en toe gek word van iedereen die vraagt hoe het met je gaat. Of hoe lang het nog gaat duren.. haha
En dan komen wij er hier ook nog eens bij die elke dag bub of bib komen checken Smile


Semmy nog niet toe aan de pot.
Dat is niet gek hoor.
Misschien een idee om een vast moment te kiezen dat hij op het potje kan. Na het slapen bijvoorbeeld? Je kan hem belonen met een sticker.
Als ik jou was zou ik er nu nog even niet aan beginnen.
Laat eerst de kleine zus maar eens komen. Dat heeft ook veel impact op zijn leventje.
Als de kleine meid er eenmaal is, en hij is zijn zusje gewend dan kan je hem altijd benoemen als “grote broer”. En ga daarna over op “een grote broer” kan ook plassen op de pot Smile


Noortje,
bekend verhaal.. papa's en luiers verschonen.
Haha deze papa hier thuis doet het wel maar alleen als ik er niet ben. Hij vind dat ik teveel op zijn vingers kijk.hihi
Vooral de poepbroeken zijn voor mij als ik thuis ben.


Madelief,
fijn dat jullie verder gaan. En over 2 weken al op intake. Ben benieuwd!
maria al op het potje. Wow! Echt super.
Ik wist helemaal niet dat dat al zo vroeg kon.
Zijn jullie daar ook al vanaf 4 maanden mee begonnen of later?
Ik vind dat ze ineens zo slim zijn! Bepaalde dingen die ze doet daar sta ik soms zo van te kijken.




Devika,
balen dat je neefje is opgenomen! Snap heel goed dat dat weer allemaal gedachten omhoog haalt.
Oh, lees dat hij vrijdag weer naar huis mag. Gelukkig maar!
Oeh, een kindje van 27 weken.., dat is inderdaad erg klein! Hoop dat alles goed blijft gaan.


Hier zit ik een heerlijke chocolade letter weg te eten. Erg he!
Oh ja, ik had ng een vraag aan de mama's die een meid hebben..
wanneer gingen jullie voor het eerst naar de kapper?
Joella d'r haar staat, vooral bij d'r oren, wat omhoog. Het ziet er niet uit.
Ik doe er nu af en toe wel eens een staatje in of een speldje maarja, ik wil dat ook niet elke dag doen. Vind het zo zonde om dr haartjes te laten knippen.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 22-11-2012

Meiden ik moet om 11:15 bij de gyn zijn. Gewoon voor controle hoor maar wie weet gaat ie wel ff voelen of er al wat gaande is dus wie weet!!! Manlief gaat uit voorzorg ook met me mee en het back up plan ligt voor alle zekerheid klaar!! Kheb totaal niet het gevoel dat het vandaag zal gebeuren hoor maar we moeten toch op alles voorbereid zijn!
Ik ga er echt vanuit dat ik gewoon weer om 11:45 het ziekenhuis uit wandel hoor maar we gaan het zien!
Jullie horen het!

Kersje hoe sta jij er voor meis?


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 22-11-2012

WAAAHH! Laura!!!
Neem je tas voor alle zekerheid mee! zo ging et nl ook bij mij. Controle, en ik kwam niet meer thuis! Ja 4 dagen later.
Veel succes meid! we denken aan je!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 22-11-2012

Madelief,
Er gloort toch een beetje hoop lees ik! ooh wat zou et fantastisch zijn als et gelukt is! wanneer is je nod?

Cyn,
Lekker hoor chocolaatje! Heerlijk!
Oeef, ik had gister ook zo’n bui. Ik had voor mijn neefjes een zak milka chocokoekjes gekocht. Maar op et werk de helft al opgegeten. Hihi
Toen ik bij hun aankwam mochten ze niet meer snoepen omdat ze al genoeg gehad hadden. Dus heb ik de andere helft savonds opgegeten. Hihi, terwijl ik normaal niet zo giga snoeper ben. Ach ja, af en toe moet kunnen toch.
Oh naar de kapper. Ik ben nog nooit met Shivani naar de kapper geweest. Haar haren zijn ook lang. Maar et krult zo lekker. en ik zet et met een speltje vast.
Eerlijk gezeg ben ik ook voorlopig niet van plan om met haar naar de kapper te gaan. Ik laat het even lang groeien.
Kun je het niet plat kammen met wat gel oid? Ik doe trouwen wel elke dag een staart of speld in shivani’s haar. Behalve avonds of op een lazy Sunday.
Maar ik doe et denk ik ook omdat ik het leuk vind om aan haar haren te frunniken, haha


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 22-11-2012

kersje hoe gaat het daar?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 22-11-2012

Pffff klootzakken!! Ze waren me even vergeten dus gewoon pas om 12:30 geroepen ipv 11:15!! En ze doen nog niets omdat ik nog geen 40 weken ben... Pfff!!! Een afspraak van niets net..


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 22-11-2012

och meid zo lang daar gewacht voor niks! echt slordig dat ze hun afspraken vergeten! kan echt niet hoor. lijkt me zo vermoeiend zo lang daar wachten.
en ze doen nog niets omdat je nog geen 40 weken ben? ppff, wat maken die 3 dagen nou uit?
any way, lekker uitrusten nu he! geniet nog maar even van je kleine meid binnen in. hihi.
xxxx


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 22-11-2012

Ja ik ben echt boos!! Zit daar dik anderhalf uur op zo n debiel stoeltje te wachten en te wachten en niet eens een sorry of een kopje koffie aangeboden krijgen!! Dat ze niet kijken of er al wat gaande is maakt me nog niet eens zo uit maar de manier waarop het ging! En wat ben ik wijzer?! Hoe mijn bloeddruk is, meer niet!!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 22-11-2012

Ach balen joh! Ze beseffen niet hoe zwaar et kan zijn om zo lang te zitten. pfff!
En dat voor een ziekenhuis!
Ga maar lekker lang op bed/bank liggen en pootjes omhoog. Genoeg actief geweest voor vandaag!


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 22-11-2012

oehh Laura, wat irritant! bij mij deden ze voor de 40 weken ook niets, maar dat snap ik eigenlijk ook wel. Maar zo irritant dat je zo lang moest wachten! grrr! :evil: Wanneer is nu de vervolgafspraak?

Cyn, Matilda is nog niet naar de kapper gegaan hoor! ik ga het haar van Matilda ook voorlopig niet knippen. het is al heel lang maar omdat ze pijpenkrulletjes heeft lijkt het heel kort. Als ze onder de douche staat dan komt het haar voorbij de schouders. Staartjes en speldjes staan haar heel lief en blijven ook goed zitten. Het haar van jouw meid is steiler denk ik he? dan piekt het sms zo rechtop. Ik vind dat zelf altijd wel erg schattig staan eigenlijk :mrgreen:, bij die kleintjes hoort het haar alle kanten op te staan!

Jeetje Madelief, zou het toch raak zijn???? waaahhh dat zou wat zijn!!!!! :-D je houdt het wel spannend hoor...jeetje. Wanneer ga je weer testen?

En mijn bevalling, die ging inderdaad erg goed! Ik ben op donderdag met 40 weken gestript, en de ochtend erna kreeg ik direct toen ik opstond al harde buiken. Ik wist niet zeker of het nu gewoon harde buiken waren of dat het begonnen was....manlief is dus gewoon naar zijn werk gegaan en ik had Matilda die dag. Om een uur of tien ben ik met Matilda naar buiten gegaan, naar de brievenbus en de markt over, daar merkte ik dat het toch wel heel erg regelmatig werd en ik soms moest stoppen met lopen om het weg te zuchten. Ik heb toen mijn weeen app aangezet en zag dat ze elke 6 a 7 minuten kwamen. Eenmaal thuis aangekomen werd het toch wel heftiger (zo om de 4 a 5 minuten en ze hielden 30 seconden aan), ik heb toen manlief gebeled en mijn moeder, die is samen met mijn zus Matilda komen halen. Ik vond het op een gegeven moment ook erg moeilijk om Matilda om mij heen te verdragen, ik wilde echt dat ze wegging, bevallen en een dreumes gaan niet samen Confusedhock:
Ik was zo blij toen mijn moeder er was en ik niet meer alleen met haar was, manlief kwam toen ook snel daarna en toen zijn we richting ziekenhuis gegaan, zo rond 13 uur. Daar ben ik aan de ctg gelegd en hebben ze geconstateerd dat ik 4 a 5 cm ontsluiting had. Ze hebben mij een verloskamer gegeven en aangeraden een half uurtje te gaan douchen om de weeen goed op gang te laten komen. Dat gebeurde ook. Ik heb op een gegeven moment om een ruggenprik gevraagd, dat was rond de 6 cm ontsluiting. Daarna hebben ze de vliezen gebroken en toen barstte de weeen echt los. Ik dacht dt je met een ruggenprik niets meer voelde maar dat is helemaal niet zo. Het haalt wel de sterke toppen eraf. Heerlijk! vanaf een cm of 9 had ik weinig meer aan de ruggenprik, dat waren echt heftige weeen. Ook was het linksniet verdoofd, alleen rechts. Toen ik volledige ontsluiting had mocht ik persen en dat ging zo goed!!! Met Matilda was ik 25 minuten verder en grapte nog dat ik het dit keer in een kwartier zou doen, nou met 12 minuten was hij er!!! De perfase ging ook zo veel beter, door de ruggenprik en het feit dat ik minder pijn voelde kon ik mij echt focussen op het eruitpersen van het kind, ik was daar heel gefocused mee bezig. Met Matilda was ik alleen maar bezig met overleven, pijnmanagement. Ik voelde deze jongen heel goed draaien en eruit komen, vrijwel pijnloos! Oen hij eruit kwam huilde hij niet. Hij ademde ook niet. Hij ging pas ademen toen de navelstrang uitgeklopt was, hij nam een teug lucht en deed zijn ogen open en keek naar ons.....zo mooi! hij ging nog steeds niet huilen maar keek gewoon met grote ogen naar zijn papa en mama....ohhh zo lief! het was ook een hele rustige geboorte, hij was niet overstuur of gestrest, hij kwam er gewoon uit, deed zijn ogen open en ging ademen! :-D Na een kwartiertje begon hij te drinken, dat deed hij meteen heel goed! dat heeft hij tien minuten gedaan en ten is hij lekker gaan slapen. Ik kon de eerste paar uur nog niet plassen (ivm de ruggenprik) maar zodra dat gebeurt was mocht ik naar huis. Ik heb maar een heel klein hechtinkje gekregen, dat is al bijna hersteld. Wat een verschil met de vorige keer! na de geboorte van Matilda zijn ze nog 1,5 uur aan het hechten geweest zo beschadigd was ik, en heb ik echt weken lang zwaar moeten herstellen.
De bevalling van Louie was een droombevalling! ik ben zo blij dat ik nu eindelijk een positief gevoel aan een geboorte over hou, een mooie herinnering :-D.

Kersje, hoe is het met jou vandaag? voel je al wat gebeuren of is het nog rustig? ik denk aan je!


Ik heb verder niet terug gelezen, moet weer ons babytje voeden, tot snel meiden!

[Afbeelding: 20zbux5.jpg]
[Afbeelding: fz8zz9.jpg]
[Afbeelding: 2en4xe9.jpg]


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 22-11-2012

Wow wat een mooi bevallings verhaal Maria!!
Vooral het moment wat je omschrijft toen hij er uit was en zijn oogjes open deed! Wauw!!!
En wat een hartverwarmende foto's van je kindjes!! Heel erg mooi!

Nee ik begrijp ook echt dat ze nu nog niets doen en daar ben ik ook zeker niet boos om. Gewoon de manier waarop het ging. Dat ze me zo lang op zo n klote stoel laten zitten en vervolgens niet eens een sorry ofzo.. Dat staat me echt heel erg tegen. Verder maakt het me echt niet zo uit dat ik nog niet ga bevallen. Ik geniet echt nog ff van die laatste dagen! Donderdag moet ik weer heen en als ze er dan nog steeds niet is gaan we over inleiden praten maar dat hoop ik niet! Ik wil gewoon morgen of van et weekend wel mijn meisje gaan ontmoeten.. Heel dubbel want ik vind het ook echt nog wel goed zo..


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 22-11-2012

Hoi!

Laura, ongelofelijk wat irritant! Ik zou ook kwaad zijn. Je vergeten? Pffff... Slordig zeg! En nog niets doen omdat je nog geen 40 weken bent. Even kijken kan toch altijd? Nou goed, je geduld wordt op de proef gesteld...

Maria, wat een super positief verhaal van je bevalling! Heerlijk moet dat zijn, nadat je er toch behoorlijk tegenop zag. Knap gedaan hoor! 12 min persen, geweldig! En fijn dat het ook zo bewust ging door de ruggeprik.

Haha, niet te hard hopen hoor! Ik heb wederom een heel klein beetje bruin bloed verlies gehad gisteren avond. Dus dacht, nu zet het toch door. Maar vandaag weer helemaal niks. En wel weer buikpijn. Echt flinke krampen. Met al die krampen van gisteren en vandaag had ik op z'n minst heftig bloedverlies verwacht, maar niet dus. Als mijn temp zondag nog hoog is en ik geen echt bloedverlies heb, dan ga ik testen. Ik zit nu 12 dpo. Ik moet zeggen dat ik nadat er gisteren weer wat oud bloed was, geen echte hoop meer heb. Nu aftellen naar de afspraak in het zkh!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 22-11-2012

En Maria, wat een heerljke plaattjes! Matilda trots bij haar broertje! En die staartjes, geweldig!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 22-11-2012

Oud bloed is geen ongi en zolang er geen ongi is heb ik hoop!!! Knap dat je tot zondag kan wachten! Ik zou echt op de wip zitten! Wie weet neem je mijn stokje over!! Zondag bevallen mag van mij, das op de uitgerekende datum en dan krijgen we het geld van de Geboortekaartjes ook nog eens terug en als jij dan een posi zw test in handen mag hebben zou dat helemaal fantastisch wezen!!! Dus ik duim!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 22-11-2012

Helaas! Stop maar met duimen! Na mijn bericht naar toilet en ja hoor, toch echt bloedverlies. Helaas. Dag 1 dus....


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 22-11-2012

Aaahh maria wat een mooie foto’s van je kindjes! Zo schattig hoe ze naar haar broertje kijkt!
Wat een leuke staartjes heeft ze in, en leuk kleertjes! Ooh wat schattig! grote zus staat erop, hoe leuk!
En wat een droom bevalling heb jij gehad! Geweldig! Ooh ik vind dat zo mooi hoe je vertelt dat jullie mannetje een teug adem nam, oogjes open en jullie aankijkt!
Waw! Je maakt dus echt gewoon bewust zijn allereerste levensadem mee! Ik vind dat echt zooo bijzonder!
Fijn hoor dat je zo’n mooi en goed gevoel over heb gehouden aan deze bevalling. Eind goed al goed!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 22-11-2012

madelief, knap hoor dat je nog ff wacht met testen. ik denk stiekem toch dat het echt raak is hoor! bruin bloed zegt niks!

laura, zondag dus! ik hoop het voor je!! ja echt. lekker je geld terug is ook mooi meegenomen, hihi.