Zwanger Worden .NU forum [Archief]
mijn lieve, lieve kleine schat - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Complicaties (https://archief.zwangerworden.nu/forum-8.html)
+--- Forum: Sterrenhemel (https://archief.zwangerworden.nu/forum-34.html)
+--- Topic: mijn lieve, lieve kleine schat (/thread-4402.html)



mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 22-11-2012

och hemel, al die babytjes! wat heerlijk weer zo'n kleintje in huis! Zucht…hihi...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 22-11-2012

Madelief he balen meis!! Aan wie moet ik nou mijn stokje geven dan?!?!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 22-11-2012

laura,
Balen dat ze je zo lang hebben laten wachten in het ziekenhuis!
morgen is het DE vrijdag heSmile .. Al die tijd was je er zo van overtuigd..
toch maar beginnen aan het traplopen en de annanasSmile

madelief,
Jammer dat je toch bloedverlies hebt gehad.

maria,
wat een mooi bevallingsverhaal!
het klinkt als een bevalling waar je zeker met een positieve blik naar terug kijkt.
en wat een mooie kindjes heb je toch! zo schattig, broer en zus

devika,
Ik vind het knippen zelf maar niks hoor.
maar vind het ook geen gezicht als het zo omhoog staat.
Ik doe nu een staartje in dr haar. en anders 2 speltjes.
ik vind het ook leuk om aan dr haar te friemelen maar joella denkt daar vaak anders over.
als joella 's ochtends aan het drinken is dan sla ik mijn slag want dan heeft ze geen handen vrij Smile
als het er eenmaal in zit dan zit ze er ook niet aan.


er was weer een hoop te lezen.. maar nog geen bub nieuws.

misschien toch kersje.. duim voor je meid


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 22-11-2012

Ja ik vraag me af waar Kersje zit... Ik hoop voor haar dat ze der ukkie inmiddels in der armen heeft!!
En ja morgen is de vrijdag!! En ik blijf er nog steeds bij haha. Kheb nu wel weer een rare buik dus ik zeg laat maar komen Hihi! Het is echt zo dubbel want ik ben echt nog wel happy zo maar zou ook wel graag willen bevallen en het maar weer gehad hebben... Zie er een heel klein beetje tegenop maar denk dat het wel normaal is. De gezonde spanning of alles goed zal gaan en of het een beetje snel mag gaan vlotten! Dat hoop ik echt...


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 22-11-2012

Inderdaad! Kersje is al even niet geweest! Ik hoop het zo! Dat haar kleine man gewoon in haar armen ligt en dat ze net zo'n droombevalling heeft gehad als Maria!

Oh, Cyn, jij vroeg naar haartjes knippen. Ik doe er speldjes in. Ik vind het zo zonde om die paar haren te knippen, maar Joella heeft wellicht veel meer haar. Ik zou als het echt heel erg piekt wel wat laten knippen.

Laura, spannend! Grappig dat jij dat voorgevoel al zo lang hebt. Volgens mij hebben we heel snel door als jij ligt te bevallen! Geen FB en geen forum= Laura in de verloskamers!

X


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 22-11-2012

Maria, ahh wat een leuke foto's van broer en zus. En fijn dat je een bevalling hebt gehad waar je met een goed gevoel op terug kan kijken. Wat kan er toch een verschil in zitten.

Madelief, wat balen dat je ongi toch komt, ik had het zo gehoopt voor je. Nou ja, binnenkort naar het ziekenhuis.

Cyn, dus bij jullie ook de meeste luiers voor jou. Mijn man wilde in het begin absoluut geen luier verschonen, vond hij vies. Maar toen hij op een gegeven moment ook erg moe was door het slaap tekort kreeg hij een beetje door hoe ik me voelde. Toen gingen we om de beurt 's nachts eruit voor flesje en schone luier. Tja, na 2 nachten ging ze doorslapen. Nu doet hij het af en toe, maar ik moet er wel om vragen.

Laura, niet zo fijn dus in het ziekenhuis vandaag. Jee, heb je lang moeten wachten. Nou ja, ga dan morgen maar gewoon bevallen, dan heb je het gehad.

Kersje, al bub?


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 22-11-2012

Noortje,
Onze mannen zijn dus een beetje hetzelfde.. alleen verschonen als het moet haha Smile

Haha madelief, moet wel lachen om je uitspraak.
als laura te stil is hier of op fb is ze aan het puffen.. geweldig!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 22-11-2012

Hahahaha ja jullie zullen het zeker snel genoeg door hebben! Maar ik gooi er ook gewoon een fb bericht uit denk als we richting ziekenhuis gaan hoor.. Denk ik.. Ik zie wel..
Heb nog steeds wel een rare buik maar het lijkt weer eens niks te zijn... Pfff


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 22-11-2012

haha jij post nog een bericht als je aan het bevallen bentSmile


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 22-11-2012

Vorige keer heb ik nog tot 20:15 zitten sms'en met mijn vriendinnen. Een uur later was hij er!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 23-11-2012

BIB maar het rommelt wel... Hoop echt heel hard dat het vandaag of dit weekend gaat gebeuren!!

Waar is onze kers??? Die moet toch echt die kleine man wel al in der armen hebben, kan niet anders!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 23-11-2012

:-D Yep, BUB :-D

Gisteravond om 18:01u is onze prachtige zoon geboren!
Het bevallingsverhaal volgt nog meiden.
In het kader van privacy zet ik zijn tweede naam hier neer: Jesse. In het geboortekaartje staat zijn naam natuurlijk wel. Kan je niet wachten, pb me even, haha!

Het is wel een keizersnee geworden, dus we moeten nog tot zondag in het ziekenhuis blijven. Maar het gaat heel goed! Ik ben een heel trotse en blije mama :-D

O ja, hij weegt 3900 gram...en hij is zooooooo lief...

Liefs!


mijn lieve, lieve kleine schat - Sabrina1984 - 23-11-2012

Jeeee Kersje! Super gefeliciteerd!!! Wat heerlijk, eindelijk je mannetje in armen! Wat fijn dat het goed gaat, lekker van genieten!


mijn lieve, lieve kleine schat - Sabrina1984 - 23-11-2012

@Maria: Wat een prachtig verhaal! Dat is fijn om zo'n positief bevallingsverhaal te lezen, jeetje echt bijzonder! En wat een mooie foto's, echt lieve kindjes heb je!

@Laura: Ik hoop voor jou dat het ook snel mag gaan beginnen en je meisje in armen mag houden!

Hier gaat het gelukkig nog steeds allemaal goed, baby is lekker bewegelijk in mijn buik op dit moment :-) Kamertje schiet nu gelukkig ook op! Meubeltjes staan er in en ik ben de babyuitzet (kleertjes etc.) aan het uitzoeken en al een beetje aan het inruimen. Echt leuk om te doen! Ik moet nog wel van 1 kastje de binnenkant schilderen en nog een paar laatjes, maar dan is het kamertje verder klaar! Ik heb nu eindelijk de gelegenheid om de zwangerschapsdozen/pakketten een keer uit te pakken. Best grappig, overal zit wel een speen in, heb er nu 5 ofzo haha. Volgende week hoef ik nog maar drie dagen te werken en dan begint mijn verlof! Heerlijk, ben echt aan het aftellen merk ik!

Liefs voor jullie allemaal!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 23-11-2012

aaahhhhh!!! kersje bevallen!!!
van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!!! wat een leuke naam, Jesse! klinkt zo stoer!
waw! van harte meid! je klinkt heel opgewekt!

en toch nog een ks gehad? das minder. maar je bent een sterke mama!
ben echt trots op je hoor!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 23-11-2012

[Afbeelding: image.jpg]


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 23-11-2012

wahhaha, beetje erg groot plaatje! hihi
maar goed, nu weet iedereen et! :mrgreen:


mijn lieve, lieve kleine schat - Sabrina1984 - 23-11-2012

zeker een groot plaatje haha, niet te missen in elk geval!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 23-11-2012

Sabrina,

Wat heerlijk dat het thuis allemaal zo opschiet! Je bent lekker bezig met het kamertje.
Haha, die dozen zijn leuk he! ik genoot er iedere keer van. Ja die speentje, wij hadden er ook een stuk of 4. Maar ik heb ze allemaal gebruikt!
Kwamen goed van pas! Oh lekker nog een paar dagen werken en dan begint je verlof! Super!
Wat een heerlijke vooruitzicht zo!


mijn lieve, lieve kleine schat - Sabrina1984 - 23-11-2012

Devika, beneden moet er ook nog wel wat gebeuren, maar dat schiet nu gelukkig ook wel lekker op! De plinten zitten op de muur en nu is het alleen nog maar wanden en kozijnen schilderen beneden, daarna kunnen we weer gaan inrichten :-)! Ik vind het ook wel lekker als het straks allemaal gewoon klaar is. Nu lang genoeg in de verbouwing gezeten :-) Mijn schoonmoeder is van de week geweest en heeft alle keukenkastjes uitgesopt, echt fijn, overal zat stof van het verbouwen nu is het weer lekker schoon! Als we ingericht hebben komt ze nog een keer helpen om de rest te soppen en dan zijn we helemaal klaar voor de kleine!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 23-11-2012

Cyn,
Aah slim hoor om haar haren te kammen terwijl ze drinkt. Hihi.
Ja Shivani stribbelt soms ook tegen. Maar van mij moet ze blijven zitten. Ik geef haar dan iets om mee te spelen als afleiding.
Helpt een diadeem? Of zo’n haarband om haar hoofd? Dan hou je de haren ook plat naar achteren. Of gel/lotion?

Laura,
Its D-day! Hihihi!



mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 23-11-2012

Oh nog wel wat opruim werk te doen dus! Fijn dat het ook opschiet zo. Lieve schoonmoeder heb je dat zo zoveel voor jullie doet!
Echt fijn hoor als je nu wat uit handen kunt geven.
Nog 40 dagen lees ik in je banner! Waw! Gaat ineens toch erg hard he! Smile


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 23-11-2012

Kersje, jeee daar is hij eindelijk. Gefeliciteerd!!! Ben benieuwd naar je verhaal, maar kom eerst maar lekker bij. Wat jammer dat het toch een keizersnee geworden is, hopelijk een betere ervaring dan de vorige keer. Maar hij is er!!

Sabrina, lekker hoor, bijna verlof. En het is zo leuk he, om met het kamertje bezig te zijn. Haha 5 spenen, ik had er ook zoveel en ze wil helemaal geen speen. Lekker dat je schoonmoeder is komen soppen.

Laura, het rommelt dus. Nou misschien dan toch vandaag, ik ben heel benieuwd, ik hou het hier in de gaten!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 23-11-2012

Kersje jaaaaa!!! Daar is jullie mannetje!!! Van harte gefeliciteerd!!
Uiteindelijk dus toch een ks.. Hmmzz.. Nou we horen nog wel hoe het precies gegaan is!
De tweede naam vind ik al een heeeele mooie!! Zo zou onze gaan heten in geval van een boy Hihi!!
En wie weet komt die er ooit nog weleens..
Geniet lekker van je gezinnetje en kom maar ff lekker bij!

Sabrina jemig meis jij schiet ook echt al hard op! Wat onwijs leuk zeg!
En de verbouwing pfff kan me voorstellen dat je blij bent als het klaar is! Leuk dat je nu zo geniet van het inrichten enzo!
Nog ff meis!

Hier lijkt het weer nergens op hoor.. Heb net twee uur liggen slapen en dat was heerlijk! Maar ik wil nu gewoon echt een begin!! Ik wil mijn meisje! Hihi
Ach ik hoop gewoon heel erg dat ik niet nog een week heb dat ik zwanger rond waggel en daarnaast semmy heb. Dat is het vooral.. Die meid zit me nog prima daar maar ik vind het nu echt heel zwaar met het huishouden en semmy ernaast.. Plus dat alles nu echt lekker schoon enzo is dus we zijn er gewoon echt klaar voor! Maar denk dat "mijn datum" ook gewoon weer voorbij gaat zonder bevalling...

Oh mijn moppie komt thuis van school! Ik ga naar beneden!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 23-11-2012

oh mijn neefje ligt nog steeds in het zh. hij is gisteren geopereerd omdat ie een knik in zn darmen had en veel spuugde. operatie is goed gegaan. hij moet nog wel een paar weekjes blijven. bah! ik las het en kreeg echt de rillingen over mijn hele lijf! waar ken ik iets soortgelijks van ? juist ja.
maar goed, hij is een sterke mannetje en tis goed gegaan.


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 23-11-2012

hoi dame's
hier even proberen een beetje bij te praten, maar dat zal niet helemaal lukken hoor.
Hier volgende week ouder gesprekken en sint op school: drukke periode.

devika; och arme je neefje. Jij weet het als geen ander hoe het is om zo te moeten
starten. maar je weet ook dat ze sterk zijn daar bij jullie in de fam toch?
Is het bij jullie in de buurt? (ik dacht dat veel fam ver weg woonde?)

laura; ja, dat zal wel waggelen zijn bij jou. Ik zag de foto op fb. Mijn man was er helemaal
van onder de indruk haha. Hoop echt dat ze vlug komt hoor....duim duim duim

sabrina; wat fijn he dat je hulp hebt. En ik snap wel dat je onderhand wat rust wilt
maar o wat zal het mooi zijn. Myrthe is en was ook echt van de spenen. nu mag ze hem
overdag niet meer zo van mij, maar ze zeurt er wel om. Wel nog met slapen hoor of als
ze moe of verdrietig is.

noortje, mijn man heeft de hele di en woe ochtend en soms ook middag de oppas dus hij
moet wel met de luiers. Maar hij ontkomt er liever wel aan hoor.
Bah...vannacht heeft hij het niet gehouden (ze heeft nog wat last hoor van haar buikje)
en de hele slaapzak zat onder. Lekker wakker worden zo...slik!

madelief; myrthe heeft ook vaak een speldje in. Alleen vannachter een beetje een weerborstel.
Krijg het soms niet goed plat.

cyn; hier wou myrthe heel lang niks in haar haar. Nu moet ik gewoon zeggen hoe mooi ze is
en dan vindt ze het goed haha (hoezo ijdel?)

maria; ik heb een brok in mijn keel van ontroering als ik je verhaal lees.
Wat een teder moment en dan die foto's...wow. Stiekem fantaseer ik ook over die momenten.
Hoe zou het zijn...de 3e bevalling? Hoe zou myrthe reageren? Zou ik minder angstig zijn?
Afijn...als ik het dan van jou lees kan ik eigenlijk bijna niet wachten (figuurlijk dan he).


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 23-11-2012

[Afbeelding: images?q=tbn:ANd9GcRRs-o4UBrDb0E4KSQrCMJ...vjcYbX_xf8] oh kersje.....................hiep hiep hoera!
Wederom een pakketje gezond afgeleverd zeg ik altijd maar. Jullie 3e wondertje.............een broertje!
Geniet enorm van deze momenten en we horen het later allemaal wel.
Voor nu kan ik alleen maar wederom een trotse forum tante zijn. Onze fam wordt groot joehoe


mijn lieve, lieve kleine schat - Sabrina1984 - 23-11-2012

Jeetje Devika, wat vervelend dat je neefje geopereerd moest worden! Ik kan me voorstellen dat je daar de rillingen van krijgt! Jullie hebben je portie ook wel gehad met operaties en ziekenhuisverblijven.
Ja super lief van mijn schoonmoeder! Ze zei dat ze blij was dat ze ook eindelijk iets kon doen, omdat ze niet kan helpen klussen (ze vind dat ze daar niet goed in is). Mijn ouders zijn ook erg lief en behulpzaam, ze hebben ook veel geholpen, mijn moeder met schilderen en mijn vader met plinten vastzetten en deuren stellen, dubbelglas in ramen zetten etc. dus ben ze allemaal erg dankbaar!

@Laura, ja het gaat wel snel ja, de weken vliegen voor mijn gevoel ook echt voorbij nu! Fijn dat je even lekker hebt kunnen slapen, wel jammer dat het nu weer rustig is, maar ja wie weet wat er nog gebeurt, de dag is nog niet om ;-)

@Noortje, ja ik vind het wel heerlijk, lekker met die kleine spulletjes bezig zijn! Voor mijn gevoel komt het dan nog dichterbij! De spenen laat ik ook nog maar even in de verpakking, straks wil die kleine van ons er ook geen...


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 23-11-2012

Jaaaaaaa Kersje!! Gefeliciteerd meid!!!
Nu lekker genieten....


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 23-11-2012

Yeeeeeehhhhh! Kersje!! Gefeliciteerd! Heerlijk zeg, je tweede mannetje in je armen! Flinke vent hoor, 3900 gram! Ik ben blij dat het goed gaat, geniet lekker samen!

Sorry, ben druk dus even geen tijd om bij te lezen... X


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 23-11-2012

Kersje,
Van harte gefeliciteerd meid!
Eindelijk is hij daar dan!! en wat een flinke jongen.
geniet ervan.. je bevallingsverhaal zien we vanzelf wel voorbij komen als je daar de "tijd" voor hebt haha.


devika,
balen dat je neefje langer moet blijven.
dikke knuffel voor jou!

Tijdens het drinken kan ik alles met haar haar doen.
en ze blijft er gewoon vanaf.

tam
wat een drukke dagen voor de boeg!
Is myrthe naar de intocht van de sint geweest?

laura,
nog niks vandaag he... balen meid.
we wachten gewoon nog even af.. die kleine meid moet er toch een keer uit he Smile

sabrina,
nog een paar dingen te doen in huis zo te lezen maar het schiet wel al lekker op.


heb verder even niet zo veel onthouden.

Hier belde papa vandaag op.
er was een pakketje binnen gekomen met een fisher price pakket.
gewonnen bij ouders van nu. zo leuk!
dat scheelt weer cadeautjes kopen voor de feestdagen Smile haha

nu snel eten en languit op de bank.
ben zo toe aan weekend.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 23-11-2012

Cyn las het op fb! Echt super! En idd mooi inpakken voor de feestdagen! Slim hoor!

Hier helaas geen 23 nov kindje... Dan maar 24 of 25! Hoop het nu echt wel hoor... Heb wel veel harde buiken vandaag dus hoop dat dat toch een klein beginnetje mag zijn..


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 23-11-2012

Cyn, wat leuk! Ik zag de foto ook!

Laura, oh, gek is dat hè, dat je voorgevoel niet blijkt te kloppen. Ik herinner me dat ik ook een datum in gedachten had en die avond naar bed ging met een heel raar gevoel! Want dit was de dag! Zo voel jij je vast nu... Maar 24 of 25 is ook mooi!

Xx


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 23-11-2012

kleine meid van laura.....luister nu maar eens naar je forumtante tam en kom dit weekend ter wereld. Perfecte tijd ervoor toch. Terwijl wij sinterklaasliedjes zingen maak jij dan je eerste huiltje......
(tja laura, kan het proberen he)


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 23-11-2012

Dank je tam! Ik hoop dat ze luistert naar je!
En ja ik ga zo naar bed met een beetje een onvoldaan gevoel... Maar aan de andere kant, dit weekend mag van mij ook. Ik zie er gewoon best tegenop als ik weer de hele dag alleen ben met semmy.. Vind dat nu gewoon best ff pittig.. Maar goed, het loopt zoals het loopt en we doen er toch niks aan.
Geniet ook zeker wel van de drukte in mijn buik nog!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 24-11-2012

Omg! Laura is hier heel de dag niet geweest!!!
Zou et al zover zijn!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 24-11-2012

Hoi! Devika, ze schreef net op Facebook dat ze in bad ging, dus helaas, die kleine dame is echt eigenwijs!

Wil even jullie mening horen.

Op 10 dpo had ik een beetje bruin bloed bij het afvegen s avonds. Dat was voordat ik ging slapen weer weg. Op 12 dpo toen weer. Beetje rood bloed. Tampon ingedaan om uren later zonder veel weer uit te halen. Op 13 dpo, gisteren middag een beetje. Daarna niets meer. Nu dus 14 dpo, temp is nog steeds hetzelfde. Wat denken jullie, is er nu al een ongi geweest met die kleine beetjes? Of niet?


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 24-11-2012

Jaaaaah Kersje!!!! hij is er!!!!!! woehoeeeeeeeeeiiii!!!!! :-D:-D:mrgreen::-D:-D:mrgreen::-D:-D

Goed gedaan meid! :-D:-D:-D:-D:-D Wat heerlijk dat hij nu in je armen ligt.

Ik ben heel benieuwd naar het bevallingsverhaal. Maar eerst goed opknappen en bijkomen.

Welkom lieve baby!!!!!!!

X
Maria


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 24-11-2012

Madelief nee dit klinkt naar mijn idee niet als een echte ongi maar ik weet niet hoe ze normaal bij jou zijn...
Waarom doe je niet voor alle zekerheid een testje?... Als het zo zou zijn moet ie nu toch wel posi zijn...
Hou ons op de hoogte meis!!

En nee hier nog steeds geen beeb... Lig idd in bad! Hihi


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 24-11-2012

Normaal zet het wel door als het begonnen is.... Heb ook veel krampen gehad eerdere dagen, nu niet meer. Testen.... Ik durf niet! Ik wil die ene test die in huis is alleen gebruiken als ie positief wordt! Misschien morgen....


mijn lieve, lieve kleine schat - Erica-J - 24-11-2012

*breekt even in*
Madelief, zolang je temp nog hoog is is het in elk geval geen ongi hoor. Geeft natuurlijk geen zekerheid over of het niet alsnog zal doorzetten (wat dan vermoedelijk een vroege mk zou zijn) maar zolang je temp hoog blijft zou ik de moed er in houden.
Ik had afgelopen maand ook zo'n ronde, na NOD nog hoge temp maar wel licht bloedverlies. Op dpo 18 licht positief getest en op dpo 21 alsnog ongi.
De keus is uiteraard aan jou, maar met een testje weet je iig waar je aan toe bent en dat je lijf niet alleen maar 'vaag' aan het doen is...


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 24-11-2012

madelief,
moeilijk! maar ik denk dat een testje toch geen kwaad kan.
je vraagt jezelf nu elke dag af of het wel of niet zo is... met een testje heb je toch zekerheid.

laura,
Wanneer mag je weer terug op controle?
ik zal dan echt vragen of ze niet al kunnen kijken of er al iets is van ontsluiting.
't meisje zit wel goed zo haha.

Hier vanmiddag lekker geshopt voor de kleine meid.
nu net heel mijn huishouden gedaan, dus ik kan op de bank ploffen..
nou ja.. nog even een half uurtje achter joëlla aan hobbelen en dan heb ik tijd voor mezelf haha.

fijn weekend meiden!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 24-11-2012

Cyn ik moet donderdag weer terug en dan gaan we het evt over inleiden hebben (whaaaa)
Ik hoop idd ook dat als ze er dan nog niet is dat hij wil gaan strippen ofzo..
Jij dus lekker bijna op de bank ploffen! Heerlijk vooruitzicht!
Ik lig nu nog in bad maar als ik er uit kom gaan we ff een spelletje kaarten en daarna met stokbrood en lekkernijen op de bank hangen en ik hou van Holland kijken! Heerlijk burgerlijk!

Madelief, doe die test!!! Wij worden ook heel nieuwsgierig...
Ik snap dat je niet durft, bang voor de uitslag.. Maar dan weet je iig wel meer dan nu!


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 24-11-2012

@Madelief: Ooooh wat spannend meissie!!! Hoop dat het een goed teken is, ik zou een testje wagen morgenvroeg ;-)

Hier EINDELIJK ook een eisprong gesignaleerd doormiddel van tempen.... Nu 4dec. de afspraak bij de ferti-poli staan, en zou die dag ook kunnen testen...
Spannend weer!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 24-11-2012

Oh myka wat fijn..
zou toch wel mooi zijn he.. maar we gaan nog nergens op hopen.
we wachten gewoon rustig afSmile

laura,
donderdag weer... wat ga je zeggen, ik heb mijn tas mee dus ik ben er klaar voor! hahaha
ik hoop stiekem voor je dat jullie kleine meid er dan al is.. maarja we wachten af.

ik ben die site kwijt waar je je foto's kunt uploaden. jij wist dat toch?
(zal m dit keer wel opslaan Smile )


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 24-11-2012

Heb m al gevondenSmile

hier even een plaatje van mijn pietje!

http://tinypic.com/r/23lzbso/6


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 24-11-2012

[Afbeelding: 23lzbso.jpg]


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 24-11-2012

oeps... dit was weer niet de bedoeling haha


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 24-11-2012

Oh wat een heerlijk ding Cyn!! Hele mooie meid! Boeverige pretoogjes!!

En ja ik mag toch ook hopen dat ze er dan al is...

Myka wauw meis! Goed nieuws dat je een eisprong gesignaleerd heb! En kunnen testen op de dag van de afspraak... Spannend meis!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 25-11-2012

Meiden, er staat een streepje..... Ben in shock! Hij is licht, maar duidelijk.....


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 25-11-2012

Jaaaaa madelief!!!! Ik had al een paar dagen zo een gevoel!!!! Gefeliciteerd meissie!!!
En nou weet ik dat ik kan bevallen want mijn stokje is doorgegeven!!!
Oh wat een heerlijk nieuws!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 25-11-2012

Thanks! Yep, nu kan die kleine meid eruit, ze hebben elkaar afgewisseld!

Maar ik merk dat ik heel terughoudend ben en mijn man nog veel erger. Dat bloedverlies, ook al was het weinig en dat de test zo licht was, stemt me niet zo positief. Maar goed, hetnbegin is er. Wordt wel chagrijnig dat manlief echt alleen maar terughoudend is. Maar goed, we hoeven het er nu niet over te hebben, er logeren vrienden hier. Vanavond hoop ik dat hij ietsje enthousiaster is....


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 25-11-2012

Jij floeperd! Gewoon testen terwijl er vrienden logeren!
Kan me heel goed voorstellen dat je terughoudend ben, het is nu kwestie van afwachten of het bloed idd weg blijft maar ik zou me daar niet al te druk over maken.. Het was pas dag 1 of 2 dat je officieel zou kunnen testen toch?
Oooohhh meid ik duim zo hard voor je dat het echt echt echt goed nieuws is!! Maar ik zal je eerlijk zeggen dat ik al een paar dagen dacht: is ze wel echt ongi?... Stom he?
Nou laat dan nu die weeën maar komen bij me!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 25-11-2012

Madelief,
Super!!! ik snap dat jullie nog niets van de daken af gillen. kijk het nog even aan..
maar een licht streepje staat er niet voor niets.
hou ons op de hoogte heSmile

oh ik ben zo blij voor je!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 25-11-2012

Dat doe ik! En wat een ontzettend mooi Pietje zag ik voorbij komen! Mooie meid hoor!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 25-11-2012

Madelief, je onderschrift klopt niet meis... De datum van meisje N...
Maar verder heel mooi om te lezen!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 25-11-2012

Je hebt gelijk! Heb het aangepast. Vond dat ik nu toch toe was aan een nieuw onderschrift!

En jij bent vandaag 40 weken!!!!!! Wow!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 25-11-2012

@erica, oh, wat naar voor jullie. Ja, ik ben daarom nu heel voorzichtig blij. Maar goed, vandaag 15 dpo een positieve test. Later in de week koop ik er nog wel een en dan nog eens kijken....


mijn lieve, lieve kleine schat - Lucky - 25-11-2012

* breek heel even in *

Lieve Madelief, wat lees ik nu...... een positieve test. Wat een geweldig nieuws meis. Ik ben echt heel blij voor je.
Gefeliciteerd!

Liefs Lucky

* Breek weer uit *


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 25-11-2012

@madelief: Whaaaaaaa ja, super!! Hoop dat ik je over 2weken mag volgen ;-)


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 25-11-2012

Myka dat hoop ik ook voor je!! Massaal duimen weer dus!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 25-11-2012

Madelief, jeeee een positieve test. Jullie hebben lekker geen ziekenhuis nodig, gefeliciteerd!!! Echt super leuk voor je.

Myka, wat goed een eisprong. Hopelijk levert die iets moois op.

Laura, nog geen baby??? Nou, dan kan je buik misschien nog een beetje groter worden...

Cyn, wat een leuke foto van Myrthe. Lekker ondeugend.

Tessa heeft weer eens doorgeslapen vannacht, was deze week weer hopeloos, maar nu tot 6 uur vanochtend! En nu ligt ze ook al weer een uurtje te slapen, wel eerst heel erg gehuild. Ze slaapt zo slecht overdag en dan is ze moe en niet zo gezellig meer. Als ze dan een keer wel goed slaapt is het zo'n ander kind... Maar toch willen we nog steeds graag een 3e kindje. Januari komt al best dichtbij zo. Eind december heb ik eerst nog een afspraak bij mijn gyn om nog een en ander door te spreken, maar ik denk dat ik vast een afspraak bij de fertiliteitspoli maak voor januari. Het gaat toch steeds meer kriebelen...


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 25-11-2012

madelief; jee...wat lees ik nu? Geweldig. Dat geeft toch zeker hoop.
Snap je ongerustheid, maar tot nu toe is er gewoon hoop. Jee....wat een wonder!

noortje; is te begrijpen hoor dat het begint te kriebelen. Dat had ik ook.
Wat vervelend dat ze zo slecht slaapt overdag. Een uitgeslapen kind is zo anders.
Maar ja...hoe krijg je dat voor elkaar?

myka; ja...het stokje doorgeven aan jou....zou helemaal geweldig zijn.

cyn; oh dat snoetje van haar. De boevigheid (goed bedoeld) straalt er vanaf.
zo scheetig die pietenmuts. Myrthe heeft er ook eentje. En dan die vingertjes op dat
pepernootje hihi

laura; still going strong meid.

kersje en maria; lekker aan het genieten van jullie kleine baby-boys?

devika; hoe is het daar meisie? En met je neefje?

hier; de sint zowaar langs geweest. Myrthe kreeg een houten strijkijzertje.
Dus ze kon gelijk mama helpen deze morgen haha.
Verder is ze helemaal gek van het liedje van de zwarte pietenstijl. DAt gaat ze helemaal
swingen. Zo leuk. Gisteren hebben we ook samen een kwarktaartje gemaakt dus heerlijke
quality time. Wel ff nodig, want deze week moet ik veel overwerken dus zie ik ze een stuk
minder...zie er nu al tegenop.
Verder is mijn buik echt al mega hoor. Jee...en dan moet er nog zoveel bij.
Ook ontzettend last van mijn heupen. Dat is wat minder...zeker met werken, maar ja....
Ik geniet nog elke dag van dit wondertje.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 25-11-2012

Tam wat heerlijk ff die quality time met je meisje!
En heb je geen foto van je mooie mega buik?? Ben benieuwd hoor!
Hier waggel ik ook nog steeds rond met mijn te grote buik... Pfff!!


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 25-11-2012

Madelief!!!!! jaaaaahhhh!!!!!! :-D:-D:-D:-D:-D jemig!!!! wat gaaf!!!!
Ik schreeuw het wel even van de daken, wat een GEWELDIG nieuws!!!!!!
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

een streep.......EEN STREEP!!!!!!!!!!

Ik ben zo blij voor je, dikke knuffel! (je man rekt wel bij, die is gewoon geschrokken denk ik...hihi)

jehoe!!!!!!!!!!!!! :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: wat een wonder weer.

Ik reageer later op de rest, zag alleen wel een heel erg lief pietje voorbij komen :-D wat een lieffie! leuk hoor Cyn.

X Maria


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 25-11-2012

Hoi!

Vrienden zijn hier weg. heel gezellig geweest. Wel gek, zij zijn al 8 jaar aan het hopen op een kindje. Ze hebben IUI gedaan, er is nooit een reden gevonden waarom het niet lukt. Ze willen geen IVF. Maar ze verlangen nog steeds naar een kindje. Ze zijn zo lief voor Maria, echt heel fijn. En ze zijn heel erg lieve vrienden. Dan loop je toch de hele dag in je hoofd met het idee: bij ons gebeurt het weer...

Gek hoor, natuurlijk hoopten we. Op de een of andere manier had ik deze ronde wel een heel goed gevoel rondom de eisprong. Toen ik naar de sauna zou gaan, schoot ineens door mijn hoofd: maar ik ben misschien echt wel zwanger. Maar het is op niks gebaseerd. Ik voel niks. Geen zere borsten, moeheid. Enige is dus bloedverlies afgelopen week en erge buikpijn di/do. Maar het streepje staat er en er is geen ongi. Dus het is wel zo... Maar zo voelt het nog niet en ik ben dus door dit alles ook nog niet positief. Ook weet ik nog niet zo goed wat te doen mbt verloskundige, gyn enz. Maar goed, daar ga ik nog even mee wachten. Eerst maar eens zekerder worden van mijn zaak als bloedverlies uitblijft.

@ Lucky, wat lief van je! is alles goed met jou en de kleine man? Die is ook al weer ruim 10 maanden!

@ Myka, thanks! En ja, ik hoop het ook! Als jij mij volgt voorspel ik nu al vast de datum: 17 aug. Mijn verjaardag!

@ Noortje, dank je! Oh, zo herkenbaar dat alles een beetje bepaald wordt door hoe goed je kindje slaapt. Dat het humeur, maar ook een beetje je eigen energiebalans er vanaf hangt... En januari komt heel snel dichterbij! spannend hoor!

@ Tam, thanks! Klinkt heerlijk, taart bakken met Myrthe! Oh, naar dat je last hebt van je heupen. En je buik dus al erg groot, je moet nog zo lang!

@ maria, hahahahh, word helemaal blij van je berichtje!!! Ja, dat vinden wij ook. Ik heb afgelopen week het dossier uit het vorige ziekenhuis binnen gekregen. met ook alle uitslagen van de zaadtesten van al die tijd. Pffff.... als er staat dat 88% onbeweeglijk is en 75 vormafwijkingen heeft.... Dat is niet mis. Het is dan zo moeilijk te bevatten dat het nu voor de 3e keer raak lijkt te zijn...

Ik ben wel heel bang hoor meiden. Vind het erg onwerkelijk. Tijd..... Konden we maar weken verder zijn en een kloppend hartje hebben gezien...

x


mijn lieve, lieve kleine schat - ruthje - 25-11-2012

Madelief, van harte meid!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 25-11-2012

Madelief, wat een supernieuws!!!!
Dit is toch echt wel weer een wonder, wat mooi. Ik ben zo blij voor je :-D:-D:-D

Knuffel van deze trotse kersemama


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 25-11-2012

@ Kersje, thanks!!!

@ Ruthje, wat ben je toch een schat! Dank je wel, maar de tranen schieten me in de ogen als ik bedenk hoe groot jullie verlangen is en dat hier dan een derde zwangerschap zich aandient. Het is zo raar verdeeld.... Ik hoop zo verschrikkelijk met jullie mee.... XXXXX


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 25-11-2012

Hey lieve meiden, wij zijn weer thuis. Onze kleine kersebaby ligt heerlijk op mijn buik. Wat een geluk!

Ik moet nog wel heel rustig aan doen en herstellen van de keizersnee,maar thuis met mijn mannen en Uma natuurlijk is toch wel heel fijn.

Even mijn verhaal:
We hadden met de gyn afgesproken om de bevallling met 41 weken in te leiden. In ons ziekenhuis is dat standaard ivm grotere kans op complicaties in week 42. Op woensdag ben ik opgenomen en is geprobeerd om ontsluiting te krijgen door het inbrengen van een ballon. Na 24 uur had ik 4 cm ontsluiting en werden mijn vliezen gebroken. Toen heb ik ook weeenopwekkers gekregen. Dit gaf heel snel resultaat. Ik kreeg een weeenstorm en de ontsluiting vorderde naar 7 cm. Toen kreeg ik een ruggenprik, want ik had geen tijd om tussen de weeen op adem te komen. Wat een opluchting! De weeen zetten door, maar de ontsluiting vorderde niet snel genoeg. Ons kindje kreeg het moeilijk in mijn buik. Bij ieder wee kreeg hij het moeilijker. De ontsluiting kon niet versneld worden, omdat er dan meer kans is op scheuren van het litteken van de vorige keizersnee. Dus werd door de gyn besloten ons kindje te halen met een keizersnee. Ik vond het wel moeilijk, maar was het eens met de gyn. Ik wilde mijn kindje gezond in de armen! Geen extra risico voor hem.
Dus toch weer een operatie. We zijn super begeleid door het ziekenhuis, alles gebeurde rustig en in overleg. En wat een heerlijk moment om je kindje voor het eerst te horen, zien, aanraken, ruiken. Wat zijn we trots en verliefd!
Vanmorgen mochten we naar huis. Jesse ligt nu bij mij op mijn buik. Een paar dagen geleden zat hij er nog in en nu kan ik hem kusjes geven op zijn bolletje! ik ben zo gelukkig met mijn gezin!

Dag lieve meiden xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - ruthje - 25-11-2012

madelief, mijn tijd komt nog wel Wink Lekker genieten van je zwangerschap!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 25-11-2012

Kersje! De rillingen lopen me over de rug, tranen in mijn ogen. Wat een heerlijk moment, dat je hem zag! Wat is het toch prachtig! En het is jammer van de keizersnede, want je wilde zo graag de natuurlijke bevalling, maar ik heb bewondering voor je doorzettingsvermogen en uiteindelijk is je kindje gezond in je armen het enige wat telt! Goed dat er dan artsen zijn die die beslissing voor je nemen. E lekker thuis dus. Wat een genot, met je mannen en Uma. Hoe reageert Tobias op zijn broertje? Hoe gaat de bv? Geniet van elkaar!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 25-11-2012

Kersje wat fijn meid dat jullie thuis zijn!!! En wat heerlijk om te lezen dat je zo gelukkig bent!
Ben ook benieuwd hoe Tobias reageert! Maar die is nog wel erg jong denk om het te beseffen.. Geniet van je geluk meis!

Madelief jemig wat bizar he dat het gewoon weer gelukt lijkt te zijn!! Ik had ook echt hele goede hoop dit keer voor je en vond het ook lastig aan te nemen dat je ongi geworden was.. Maarre... Hier nog steeds geen bub... Had zo gehoopt dat het vandaag zou gebeuren! Zeker toen ik je bericht vanmorgen vroeg las! Toen dacht ik jaaaa het gaat vandaag gebeuren haha!


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 25-11-2012

Madelief, woaw, wat een supernieuws!!! Hopelijk gaat de tijd heel snel, zodat je vlug dat kloppende hartje ziet!

Laura, ik zal mee hopen dat je meisje zich vlug aankondigt en in je armen ligt! Veel succes met de bevalling!!

Myka, zo spannend! Het verhaal van intake in't ziekenhuis en dan toch zwanger worden heb ik al veel gehoord, doe jij maar mee daaraan! Smile

Kersje, fijn dat je mannetje veilig bij jullie thuis is! Goed herstel.

Alle andere meiden, heel veel succes met jullie gezinnetjes. Smile

Ik heb terug een cyclus, we kunnen er weer voor gaan. Wel nog even wachten, want m'n ventje maakt een reis om alles wat er dit jaar gebeurd is op een rijtje te kunnen zetten.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 26-11-2012

Plusje, fijn dat je weer een cyclus hebt! Hoe lang is je vriend weg?

Hier spanning zeg.... Oef, ik probeer er niet aan te denken. Net weer bruin bloed bij afvegen.... Naar dus. Verder super leuke stagedag gehad! Wat is het vak waar ik voor leer toch cool!!! Nu patatjes aan het eten met Maria, die kleine snoepkous!

Hie is het met iedereen?

X


mijn lieve, lieve kleine schat - Sabrina1984 - 26-11-2012

@Madelief: Wat goed meis! Echt een wonder, zo bijzonder! En ook zo spannend tegelijkertijd! Ik ga heel hard voor je duimen! Zelf had ik in het begin ook bruinverlies deze zwangerschap. Wel steeds maar een heel klein beetje. Ik hoop zo dat dit kleintje ook bij jullie mag blijven!

@Plusje: Fijn dat je cyclus weer terug is! Heftig om je vriend te moeten missen! Hoe is het nu met jou?

@Kersje: Heftig je verhaal, maar ook erg mooi om te lezen hoe ontzettend je aan het genieten bent van je gezinnetje en je mooie lieve Jesse! Ik hoop op een spoedig herstel! Geniet lekker van elkaar! Liefs

Nog twee dagen werken en dan heb ik verlof, zin in! Ben echt aan het aftellen nu! Fijne avond meiden! Liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 26-11-2012

Madelief ik had deze zwangerschap (en de vorige 2 ook trouwens) ook bruin bloed verlies hoor! Heb het dit keer met 13 weken ofzo zelfs nog gehad! Maar toen zat ik wel aan mijn antibiotica kuur voor longontsteking en ik denk zelf dat het daardoor kwam. Maar ik duim ook heel hard dat alles goed blijft gaan en je over een paar weken een mooie echo mag hebben!

Oh meiden ik wil ook zo graag weer eens iets doen qua opleiding.. Maar het lijkt me zo lastig te moeten combineren met twee kleine kindjes... Zucht... Ik zit al allerlei opties op te zoeken of ik niet in avond uren kan leren ofzo...

Verder ben ik er echt helemaal klaar mee.. Kan me haast niet meer bewegen van de pijn.. Alles doet zeer en kost veel moeite.. Bleehh!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 26-11-2012

Laura,
nog even doorbijten meid. nog even en dan ligt jullie dochter in jullie armen!

kersje,
Jammer dat het niet precies de bevalling is geworden als wat je had gehoopt. maar alles voor je kindje!
wat een heerlijk moment, met je kleine man op je buik! en je kan hem nu zoveel kusjes op zijn bolletje geven als je wil!
Ben ook wel benieuwd hoe Tobias reageerde. hoe was je kraam?

madelief,
ik duim met je mee meid! maar dit komt vast helemaal goed!
over een paar weekjes duimen we voor een mooi kloppend hartje!

plusje,
is je man lang weg?
fijn dat er weer een cyclus is. dan kunnen jullie verder

sabrina,
nog 2 dagen en je hebt verlof! dan wordt het echt!
hoe voel je je?

hier:
een mega drukke dag gehad.
gisteren naar de film geweest. Laura, hij is goed!!

nu snel opruimen en eten!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 26-11-2012

Cyn jaaaaa goed he?! Was je ook even in shock?!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 26-11-2012

Laura, nog even doorbijten, het duurt nu echt niet lang meer! Wanneer heb je weer controle? Oh, ik hoop zo dat het bij ons net zoals bij jou gaat, dat het ook goedkomt, ondanks het bloedverlies... E je schrijft over leren. Er is van alles wat je in de avonduren kan doen, maar wat wil je graag? Wat lijkt je leuk?

Lekker relaxen Cyn!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 26-11-2012

Ik zou dolgraag kraamverzorgster worden! Maar die opleidingen zie ik niet echt in de avond uren.. En een voltijd dag opleiding is wel erg veel opvang voor de kindjes moeten regelen...

Ja meis het is nu echt kwestie van afwachten tot die eerste echo het goede nieuws mag geven! Oooohhh wat duim ik voor je! Heb je al een afspraak gemaakt voor een echo?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 26-11-2012

Oh en ik moet donderdag weer naar her Amc maar ik hoop toch morgen of woensdag gewoon te bevallen hoor...


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 26-11-2012

Kersje, lekker dat jullie weer thuis zijn. Het blijft toch ontroerend, ieder bevallingsverhaal. Jammer dat het uiteindelijk toch een keizersnee werd, maar jullie Jesse ligt wel gezond in je armen en daar gaat het om. Hopelijk gaat je herstel vlot.

Madelief, blijft toch spannend met dat bruinverlies. Bij mijn 1e zwangerschap had ik steeds bloedverlies, echt rood, en dat was een kapot vaatje maar zelfs toen ik dat al wist bleef ik het eng vinden. Hopelijk over een paar weken een kloppend hartje te zien.

Laura, nog even volhouden. Lang kan het niet meer duren, maar ik snap wel dat je het zat bent. Het valt ook vast niet mee met zo'n kleintje erbij.

Plusje, hoe gaat het met je? Fijn dat er weer een cyclus is. Ik zie in je onderschrift dat je een mk gehad hebt? Wat een narigheid toch. Is je man lang weg? Lijkt me wel moeilijk om dan alleen te zijn.

Sabrina, nog even en lekker verlof. En dan gaat het aftellen beginnen, spannend hoor.

Mijn broer en zijn vriendin zijn al ruim een jaar bezig om proberen zwanger te worden. Vanmiddag hebben zij te horen gekregen dat er bij hem geen zaad is gevonden. Ik ben er helemaal van slag door. Ik weet nog goed hoe het was in het traject. Het ziet er slecht uit, maar er is nog een kansje dat er toch zaad is, maar dan worden het vervelende ingrepen en icsi. Ik heb echt met hen te doen.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 26-11-2012

noortje.
wat balen voor je broer en zijn vriendin. ik snap goed dat je er zelf ook even van slag van bent.
gaan ze voor de ingrepen en icsi of laten ze het even rusten?

madelief,
ik lig in de relaxstandSmile

Laura,
Ja echt vet!
mijn vriendin bleef maar zeggen.. "dit staat echt niet in het boek hoor! dit komt echt niet in het boek!".
wel jammer dat dit echt het einde was. vind het echt een goeie film


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 26-11-2012

Cyn ja mijn vriendin had het boek ook al helemaal gelezen en zij was ook in shock!! Ze zei ook neeeee dit is zooooo anders dan in het boek!! Die geloofde der ogen ook niet!! En ik wist natuurlijk ook helemaal niet wat er zou komen dus ik werd volledig mee gesleept!! Haha! Ja idd jammer dat het nu echt afgelopen is maar het was wel een heel goed laatste deel!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 26-11-2012

Hahaha.. ik zat er net zo naast!!
Ik wist van niks en zij dacht alles al te weten uit het boek haha. NOT


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 27-11-2012

Hoi!

Laura, nog BIB toch? Je moest eens weten hoe vaak ik per dag aan je denk!!

Noortje, wat verschrikkelijk voor je broer. Wat heftig in een gezin. Jullie weten zo goed hoe heftig het is, hoe zwaar het traject ook is..... Heel veel sterkte aan hen en ik hoop zo dat er wel iets van zaad gevonden gaat worden....

Hier alles OK. Geen bloedverlies meer. Net de VK gesproken. In overleg ga ik toch bij hen onder behandeling, in samenspraak met ziekenhuis. Ik wil liever niet alles bij de gyn. We zijn verhuisd en onze eigen gyn is het dus niet. Dan liever de VK in de buurt. Voor extra onderzoek kunnen we dan alsnog wel naar zkh. Op 20 dec eerste afspraak. Hoop dat het tot dan iig blijft zitten....


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 27-11-2012

Oeh spannend madelief!! 20 dec dus! Ik heb er alle vertrouwen in meid! Anders zou je toch inmiddels ongi geweest moeten zijn..
Kan me goed voorstellen dat je er voor kiest om bij de vk te lopen. Zeker als je eigen gyn er niet zou zijn!
Wat een spannende tijd toch zeg!

En ja hier nog steeds BIB... Word er beetje moe van nu.. Kan niks meer. Straks moet semmy naar psz en dat red ik al niet eens meer.. Mijn moeder heeft gister gelukkig een pak luiers mee genomen voor me, ik kan me gewoon echt miet meer bewegen haast. En ik ben moe joh!! Val zowat om.. Gelukkig komt papa vanaf zijn werk om semmy te brengen en te halen, ik ga pitten van 13 tot 15! Kijk er zooooo naar uit!
Er zijn ook echt nog totaal geen signalen dat die beeb er uit wil... En het lijkt mij dus niks om ingeleid te worden.. Hoop exht dat ze spontaan komt vandaag of morgen ofzo...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 27-11-2012

En oh ja Noortje... Idd wat vreselijk voor je broer!! Ik hoop echt heel erg dat er wat gevonden gaat worden en dat het alsnog goed mag komen voor ze! Het is zo iets vreselijks als je nooit een wondertje mee mag maken...


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 27-11-2012

Laura, ze zit dus nog wel lekker in haar mama's buik. Hopelijk komt ze voor donderdag... Ga maar lekker slapen.

Cyn, ik had haar gisteren eventjes gesproken door de telefoon en in ieder geval gaat m'n broertje naar de uroloog. Er wordt dan gekeken of er zaad is, zo niet dan houdt het op. Ik weet niet hoe ver ze willen gaan als er nog wel mogelijkheden zijn.

Madelief, 20 december lijkt al snel maar voor jou zal het nog wel een eeuwigheid duren. Als je niet naar je eigen gyn kan, kun je idd net zo goed naar de verloskundige. Als het ons nog een keer lukt, wil ik wel bij mijn gyn blijven. Kom al 4 jaar bij haar, ben intussen wel verhuisd maar het is nog wel te doen.

Mijn zus was ook al een jaar bezig met proberen, voor haar zit het er voorlopig ook niet in. Haar vriend is vreemdgegaan en nu is ze bij hem weg. Haar leeftijd begint ook een rol te spelen, dus voor haar wordt het ook lastig en ze wil heel graag. Ik begin me nu toch wel wat bezwaard te voelen nu wij voor een 3e willen gaan...Ik weet nog zo goed hoe het voelde om zwangeren te zien en te niet te weten of het bij ons ooit zou lukken.


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 27-11-2012

Ha meiden!

Laura, hopelijk komt ze snel. Het is moeilijk als je je niet meer fit voelt. Ik kan me voorstellen dat je liever niet ingeleid wordt. Het is toch een fijner idee als ze zelf komen wanneer ze er klaar voor zijn. Spreek haar maar even streng toe, misschien helpt het. :-D

Noortje, wat vervelend van je broer. En je zus ook. Zo moeilijk als je zo graag een kindje zou willen en dan kan het misschien helemaal niet...hopelijk komt het toch nog goed!

Madelief, met de borstvoeding gaat het super. Jesse drinkt nu heel goed. Ik heb wel een paar trucjes toegepast door eerst voor te kolven bijv. en ook gekolfde melk met fingerfeeding gegeven, want in het begin snapte hij niet zo goed hoe te drinken, haha. Maar nu dus volop aan de borst. Ik heb er weer twee cupmaten bij ofzo. De melk vliegt kersje om de oren:mrgreen:
Tobias vind het nog wel vreemd dat er een 'kinje' zoals hij zelf zegt, in huis is. Hij kan ook niet goed tegen Jesse's huiltje, dan gaat hij mee huilen. Maar hij lijkt er al steeds meer aan te wennen. Ik let er wel goed op dat hij ook voldoende aandacht krijgt, ook al kan ik hem zelf niet tillen of op schoot nemen. Maar moeilijk vind ik het wel hoor! Ik wil hem zo graaag in mijn armen nemen zoals ik gewend ben! Maar dat kan even niet. Komt snel genoeg weer, zeg ik dan maar.
En jij geen bloedverlies meer en bij de vk een afspraak gemaakt! Is je man al wat meer aan het idee gewend? En jij ook trouwens, haha. Wanneer was nou officieel je nod?

Cyn in de relaxstand :mrgreen:. Was het fijn? Beetje bijgekomen?

Ik kan even niet verder terug lezen meiden, dus ik laat het hier even bij. Ik zal nog wel even een update doen over de situatie in mijn kersengezin:
Tobias: is aan het wennen, maar doet het supergoed. Begint nu aan de hand stapjes te nemen en doet graag stoute dingen, zoals de lamp aan en uit blijven doen, de boef!
Jesse: superlief en relaxed ventje. Heerlijk om mee te knuffelen. Hij drinkt goed, nu nog 90 gram onder zijn geboortegewicht. Ik heb wel de indruk dat hij ook een kleine boef zal zijn, misschien nog wel meer dan grote broer...dat komt door zijn ondeugende oogjes, hihi.
Kerseman: heeft het erg druk met zijn twee zoontjes, aan bed gekluisterde vrouw en gekke kat. Petje af voor hem (hij staat nu weeer te koken).
Uma: zowaar raakt ze iets van haar verlegenheid kwijt en laat zich zelfs aan het bezoek zien! Ze heeft ook al een keertje heel voorzichtig aan Jesse gesnuffeld, de kleine heldin:mrgreen:
Ik: inmiddels is een beetje het besef gekomen dat er weer heel veel is gebeurd en dat de bevalling en keizersnee behoorlijk heftig waren. Ik ben zo blij dat het toch goed is afgelopen. Het had ook heel anders kunnen lopen. Maar het is goed gegaan en ik ben een gezegend mens.

Alle liefs voor jullie, lieve meiden!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 27-11-2012

Moortje jemig het zit niet mee in jullie familie he? Wat sneu ook voor je zus...

Kersje wat fijn dat het zo goed gaat met jullie! En die kerseman klinkt als een super papa en super man! Hier ook zo n schat in huis hoor!
En ja kan me voorstellen dat Tobias nog erg moet wennen aan zijn broertje! Hij begint lekker aande hand te stappen! Wat leuk!
Hier ga ik maar weer lekker in bad. Ben er zo klaar mee... Wil nu echt bevallen en mijn meisje zien!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 27-11-2012

Madelief,
20 december!! oh meid ik hoop zo voor je dat je dan mag genieten van een kloppend hartje!
Is manlief er al een beetje in gaan geloven dat het echt is? Wink

Laura,
oh meid ik heb het zo met je te doen als ik lees hoe zwaar je het nu hebt.
Ik snap dat je het helemaal gehad heb. en dat alles te zwaar wordt.
Ik hoop echt dat ze stappen gaan ondernemen donderdag. Geef je klachten wel aan he!

noortje,
het is nu dus even afwachten tot je broer naar de uroloog is geweest. ik hoop echt dat er nog kansen zijn!!
En je zus kan ook niet verder aan dr kinderwens. wat vervelend!

kersje.
Hallo gelukkige blije mama Smile
wat fijn dat alles goed gaat met jullie.
Daar mag je zeker trots op zijn hoor op zo'n superpapa Smile
Tobias moet nog even wennen. logisch.. het is ook een hele verandering ineens met een broertje erbij.
ik hoop dat je snel herstelt en weer lekker kan knuffelen met tobiasSmile
En Uma begint aan het bezoek te wennen hahaha.

enne, mijn relaxstand... ik heb genoten hoor. haha
vanavond vroeg naar bed, want deze week moet ik 2x sinterklaas vieren op het werk. zal blij zijn als hij weer op zijn boot naar spanje zit haha


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 27-11-2012

Haha Cyn ik las al zoiets op fb over Sint Hihi! Succes ermee meis!

En ja ik heb het nu echt heel zwaar... Niet om aan te stellen ofzo maar ik kan echt niks meer... Kan van semmy ook echt niks meer hebben en dat heeft hij ook door natuurlijk.. Smijt met alles, luistert miet, werkt vooral met alles tegen... Soms... Pfff !!
Gelukkig heb papa hem naar psz gebracht en heb ik ff lekker liggen slapen! Heerlijk!!
Nu nog in bad maar manlief heeft net boodschappen gedaan en Bossche bollen mee!! Jummie!! Kan niet wachten!!

Heb iemand van jullie toevallig ervaring met scheidegger opleidingen? Of ken je iemand met ervaring ermee? Die bieden wel avond bijeenkomsten! Zou het zo graag willen...


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 27-11-2012

wat ben je van plan te gaan doen?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 27-11-2012

Toch die kraamzorg... Maar of dat wijs is met twee kleine kindjes? En eigenlijk ook nog wel de wens voor een volgende? Verstandelijk gezien zou ik hier gewoon mee moeten wachten tot de jongste op de basis school zit maar Oohh ik wil zoooo graag iets doen...


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 27-11-2012

Hoi!

Even een korte reactie, Laura, als je het zo graag wilt, zou ik ervoor gaan! Tuurlijk zijn er praktische bezwaren, maar je kunt iig je opleiding gaan doen toch? En bij Scheidegger kan het in de avonduren dus? Dat zou super voor je zijn. Je hebt het er al lang over. En met de tijd die ik nu thuis ben zonder werk, moet ik zeggen dat ik heel erg blij ben met mijn studie. Zonder zou ik het niet altijd trekken. het is fijn om met zoiets bezig te zijn, iets wat je echt leuk vindt en later mee kunt gaan werken.

x


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 27-11-2012

Ja maar het nadeel van die vormen van opleidingen is dat je zelf een Stage moet vinden.. En die nemen toch vaak liever iemand van de voltijd opleiding aan dan van zoiets.. Het is evengoed voornamelijk thuis studie hoor met eens in de twee weken een avond naar school.. Maar wel met de nodige begeleiding voor je eind gesprek en je portfolio enzo..
En wat ik vreemd vind is dat het in voltijd een opleiding van drie jaar is en deze in 12-18 maanden geboden wordt.. Weet echt niet wat ik moet... Maar iig Tnx voor je reactie meis!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 27-11-2012

dus toch de kraamzorg.
ja, doen!
je kan altijd de opleiding al doen toch? al heb je de eerste paar jaar iets anders wat beter uitkomt met kleine kinderen.
maar tegen de tijd dat de kids oud genoeg zijn kan je altijd nog aan de slag in de kraam.
maar ook de opleiding voor de kraam kan je dan in de avonduurtjes doen? zou wel ideaal zijn


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 28-11-2012

Laura, ik kan me voorstellen dat je daarover twijfelt, maar als je gemotiveerd bent, denk ik dat je altijd wel een plek vindt! En een voltijdopleiding gaat nu niet lukken en dit ligt wel in je mogelijkheden.

Meiden, ik ben zo verschrikkelijk gespannen.... Net weer een beetje bloedverlies. Het is echt bijna niks, maar ik schrik me iedere keer rot. Net als ik denk, het is al even weg, komt het weer. Ben zo bang dat het nu al mis gaat.... Maar geen buikpijn ofzo, helemaal niks. Merk dat ik het toch wel heeeeeeeel graag wil en het dus lastig los kan laten.....