Zwanger Worden .NU forum [Archief]
mijn lieve, lieve kleine schat - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Complicaties (https://archief.zwangerworden.nu/forum-8.html)
+--- Forum: Sterrenhemel (https://archief.zwangerworden.nu/forum-34.html)
+--- Topic: mijn lieve, lieve kleine schat (/thread-4402.html)



mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 28-11-2012

Zolang je geen krampen en helder rood verliest zou ik me niet zo gek maken meis! Is makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het... Hou de moed erin hoor lieverd!!

Ja ik denk dat ik als ik fatsoenlijk herstelt ben van de bevalling straks dat ik eens goed rond ga bellen of er iemand is die me aan zou nemen als stagiaire. De opleiding begint in februari en april dus kan altijd voor die van april gaan! Dan heb ik ook ff de tijd om in te schatten met twee kindjes hoe dat zal gaan! En tijd om stage te vinden..
Het lijkt me wel echt een super mooi beroep wat ook altijd zal blijven bestaan! Das tegenwoordig ook wel een puntje..
Nou ja ik ga er nog eens goed over denken. Eerst zelf maar weer een kraamweek tegemoet gaan! Waar blijft die gekke meid nou toch?!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 28-11-2012

Oh, ik trek dit bijna niet! Net nog een test gedaan, ander merk, maar nog steeds een lichte streep.... Vrees dat dit geen goed teken is....


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 28-11-2012

Meissie toch!!! Misschien maak jij gewoon nog niet zo veel hcg aan in dit vroege stadium... En wat je zegt, het is een ander merk.. Dar verschilt ook he? Welk merk heb je nu gedaan?


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 28-11-2012

Huismerk van de supermarkt hier..... E die andere was kruidvat. Kan wel kotsen van de spanning....


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 28-11-2012

Kan ik me voorstellen meis... Maar nogmaals probeer je niet te druk te maken... Je kan helaas niks anders dan wachten.. Ik denk aan je lieverd!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 28-11-2012

Ja, dat is zo. Maar ik voel me zo belabberd! Zo misselijk, gewoon van de spanning volgens mij. Was trouwens geen ochtendurine en dat was het zondag wel. Het is echt weer een streep, dat is zeker....


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 28-11-2012

Ik snap heel goed dat het je onzeker maakt hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar omdat je helaas niks anders kunt doen... Zou ik proberen ff zoveel mogelijk afleiding te vinden.. En anders doe je een digitale van clear blue! Zodat je het woord echt ziet staan! Onthou dat het nog een vroeg stadium is he meissie? Het komt of eigenlijk zit vast goed!! Laten we daar vanuit gaan, tenzij anders zal blijken! Positive thinking!!


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 28-11-2012

Hey dames,

De meeste van jullie kennen me vast nog.. Ben nu al een tijdje niet meer geweest. Gister de 20- weken echo gehad en helaas geen goed nieuws; weinig tot geen vruchtwater. Ook dit kindje komt te overlijden, of vroegtijdig en anders direct na de geboorte. Ben echt kapot van verdriet!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 28-11-2012

Thanks! Ja, ik moet weer even de knop omzetten, ben al rustiger nu! Het is ook nog vroeg, ik zou nog maar 4 weken en een paar dagen zijn. En een streep is een streep. Zwanger ben ik iig wel. Ik ga heel rustig aan doen, om de stress iig uit mijn lijf te krijgen, want dat is nooit goed. Ik had vanaf de vorige menstruatie een goed gevoel, dat er een baby komt begin augustus volgend jaar, dat gevoel probeer ik vast te houden, want dat was al zo bijzonder....

Hoe is het bij jou? Kan me zo voorstellen dat je het helemaal gehad hebt.... Moest je nou morgen weer naar het ziekenhuis? Ik hoop dat ze je iig gaan strippen!

X


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 28-11-2012

Rennie!!!! Oh nee!! Wat verschrikkelijk! Oh, wat vind ik dit erg, voel me echt een zeur met m'n verhalen! Sorry! Maar is het alleen het vruchtwater of is er ook iets mis met de kleine? E was er voor die tijd niets geks gezien? Wat een enorme klap voor jullie. Wat nu? Moet je afwachten? Of is er nog iets? Ik denk aan jullie!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 28-11-2012

Jemig rennie... Wat ben ik ondersteboven van jouw nieuws... Wat zul jij je ontzettend klote voelen...
Ik heb hier altijd de angst gehouden dat het me een tweede keer zou overkomen, en dat is nog steeds niet uitgesloten natuurlijk, maar jou overkomt het gewoon echt... Jeetje meis ik weet echt niet wat ik moet zeggen... Je weet nu dus al dat ook dit kindje niet mag blijven... En je weet dus al welke hel je tegemoet gaat... Heel heel heel erg veel sterkte meis.. Ongelooflijk...


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 28-11-2012

Rennie, wat verschrikkelijk om dit nogmaals mee te moeten maken. Ik weet echt niet wat ik zeggen moet, ben er helemaal stil van. Wat moet jij je ellendig voelen, heel veel sterkte.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 28-11-2012

Ja dit is exht te afschuwelijk voor woorden... Ben er ook helemaal stil van...


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 28-11-2012

Waarschijnlijk een obstructie in de aanleg bij het kindje waardoor er geen vruchtwater aangemaakt wordt of mijn vliezen zijn gebroken. Ze doen nu een vlokkentest waarvan ik vrijdag de eerste uitslagen krijg. Het lijkt nu een ander probleem te zijn dan de vorige keer.. We hopen dit ook maar omdat we wel ooit hopen op een kind. Ben er nu nog helemaal niet mee bezig, als het nog een keer een kans mag krijgen moet ik er wel psychisch klaar voor zijn. We hopen maar dat het kindje uit zichzelf overlijd, ze hebben wel gezegd dat we er zelf aan moeten denken om het af te laten breken, maar dat is een keus die ik niet maken kan.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 28-11-2012

Rennie, geen enkele moeder zou voor die keuze moeten staan... De rillingen lopen over mijn rug als ik dit lees. Ik kan er gewoon niet over uit dat dit iemand een 2e keer overkomt.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 28-11-2012

Het is niet voor te stellen hoe jullie je voelen. Voor de tweede keer afscheid nemen, echt bizar.... En iets anders dan de vorige keer maakt het nog wranger voor mijn gevoel. Zijn er echt helemaal geen kansen? En afbreken, kan me voorstellen dat je dat niet over je hart kunt verkrijgen.....


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 28-11-2012

Wat een hel rennie... Hopen dat het uit zichzelf overlijdt... Bah!! Kan me voorstellen dat je de keus het af te breken niet kan en wil maken! Je blijf toch hoop houden denk of niet?
Weten jullie of het een jongen of meisje is? Niet dat dit er toe doet verder... En is er verder dan ook van alles mis met de kleine of niet? Ik heb echt geen idee hoor..


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 28-11-2012

Nee, nee, nee! Rennie, wat ontzettend verschrikkelijk! Dit kan toch niet weer gebeuren! Ik vind het zo erg voor jou en je man! Ik heb er geen goede woorden voor, merk ik. Ik wou dat ik iets zinnigs kon zeggen, maar soms bestaan de woorden gewoon niet, denk ik. Ik heb ontzettend met je te doen en wens je alle kracht toe om dit te doorstaan. Een hele dikke knuffel van Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - maria11 - 28-11-2012

oh Rennie, wat verschrikkelijk Cry.....wat een verschrikkelijk nieuws hebben jullie gisteren gekregen...Cry
Ik weet niet wat ik moet zeggen, ik ben er helemaal naar van.
Ik vind het vreselijk oneerlijk, dit had niet mogen gebeuren....jullie hadden gisteren goed nieuws moeten krijgen.
Weet dat we aan je denken, en aan je man. Wat zal je verdrietig zijn.

Dikke dikke knuffel voor jou

X
Maria


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 28-11-2012

oh mijn hemel! Wat verschrikkelijk voor jullie Rennie...oh de rillingen lopen hier over mijn lijf.
1x is al verschrikkelijk genoeg. maar als je 2x door die hel heen moet...jeetje, ik heb er net als de rest hier ook geen woorden voor...
oh ik wou zo graag dat ik wat voor je kon doen, echt!
ik wens je ontzettend veel sterkte de komende tijd...en wat een onmogelijke keuze krijgen jullie voorgeschoteld...
wat zul je je machteloos voelen nu....oh lieverd ik geef je een hele dikke knuffel en wens je ontzettend veel sterkte toe!
ik weet niet wat ik anders moet zeggen...


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 28-11-2012

Rennie, er gaat vanalles door mijn hoofd en ik weet ook niet goed hoe te reageren op het verhaal van je engeltje... Ik hoop dat jullie heel veel steun bij elkaar en jullie omgeving vinden. :'-)


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 28-11-2012

Rennie neeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Ppppppfffffff wat een verschrikkelijk nieuws :-(
Weet even niet zo goed wat te zeggen!!
Heel veel sterkte meid


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 28-11-2012

Rennie.
Natuurlijk kennen we je nog!
Oh meid wat erg voor jullie!!!
ik vind het zo erg dat jullie dit nog een keer mee moeten maken!
Het is wel een andere oorzaak zo te zien.
En ja, een keuze maken om de zwangerschap af te breken is inderdaad iets waar je totaal niet aan wil denken een bijna een onmogelijke keuze.
Dus eigenlijk, als ik het goed begrijp, kan het kindje tijdens de zwangerschap overlijden en anders bij de geboorte? Of zou hij/zij de geboorte niet kunnen halen?


Een dikke knuffel voor jou lieverd!
Heel veel sterkte voor jou en je man!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 29-11-2012

Madelief geen bloed meer gezien?

Rennie meissie ik denk echt zo vaak aan jullie... Vertel het ook tegen mensen in mijn omgeving hoe afschuwelijk dit is!

Hier begin ik een beetje zenuwachtig te worden voor mijn bezoek aan het Amc zometeen... Wie weet gaan ze wel wat doen en komt ons meisje vandaag... Spannend hoor!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 29-11-2012

Rennie, ook hier ben je in onze gedachten. Mijn man was er ook helemaal van onderste boven....

Laura, wat spannend! Ik hoop zo voor je dat ze je strippen en dat het dan doorzet! Dat die kleine meid gewoon een klein zetje moet hebben!

Nee, geen bloed meer gezien. En het is ook steeds niet eens echt wat. Meer gekleurde afscheiding, alleen bij afvegen. Ik zit meer met die lichte testen mijn maag. Gisteren vriendin gesproken die vk is. Die zei, het zegt niks, ook omdat het een ander merk is. Ze adviseerde zondag as dezelfde kruidvat test te doen en dat te vergelijken. As de streep niet donkerder is, is het zeer waarschijnlijk niet goed. Ook heb ik die digitale CB gekocht. Die doe ik als er een streep komt. Dus drie testen in huis nu. Ik heb ze laten verstoppen door mijn man. Zondag wil ik het pas doen. Heel spannend dus.... Ik ga morgen wel het ziekenhuis bellen om de afspraak volgende week naar januari te laten zetten. Als dit mis gaat, wil ik toch hun hulp....

X


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 29-11-2012

Rennie, ik denk ook veel aan je.

Madelief, wat een onzekerheid. Maar misschien was die andere test die je gedaan had veel minder gevoelig en natuurlijk ook niet met ochtendurine. Maar je zult wel in spanning zitten. Ik hoop echt dat je zondag een veel donkerdere streep ziet. Goed van je, om die afspraak te verplaatsen. Ik had denk ik hetzelfde gedaan. Nu maar hopen dat je hem gewoon weer af kunt zeggen.

Laura, nog steeds bib dus. Hopelijk geven ze je zo een zetje en komt de kleine vandaag. Spannend, ik kom later weer even spieken hier.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 29-11-2012

Madelief zolang je geen hevige krampen icm bloed heb zou ik me ff nog niet zo druk maken... Maar nogmaals ik snap je wel hoor!

Verder ff ego... Ik heb 3 cm ontsluiting en hij heef me gestript! Nu afwachten! Anders zondag inleiden!! Spannend!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 29-11-2012

oh rennie

Meid, dit is toch zo oneerlijk. BAH! Woorden zijn er niet te vinden om te laten weten hoe erg dit is. Wat een verschrikking. Ik wens jullie zoveel sterkte.....weet het anders niet te zeggen.
bah bah bah


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 29-11-2012

Laura!!!!! Wat spannend!!! Ben je wel weer thuis? Ik gok dat jij morgen gaat bevallen!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 29-11-2012

Ja ben bij mijn ouders thuis.
Tot nog toe doet het niet heel erg veel.. Ja de harde buiken worden wat meer en wat naarder maar nog nie het idee dat het veel verschil maakt maar goed een begin is er iig!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 29-11-2012

Misschien doen ze wel wat! Fijn hoor, er zit iig schot in!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 29-11-2012

Ja de eerste drie cm hebben we iig gehad!
En merk toch wel dat de harde buiken toenemen en niet meer zo lekker voelen...


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 29-11-2012

waaaaahh laura gestript!
ik zeg morgen komt ze! hihi


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 29-11-2012

aaah! laura.
Je hebt zeker weten maandag je kleine meid in je armen!!
Maar hoop zo erg voor je dat ze eerder komt.
spannend!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 29-11-2012

Ja ik gok zelf op morgen! Denk niet dat ze nog voor twaalf uur vanavond komt.. Daar is het te rustig voor.. Maar er is zeker wel wat gaande hoor!! Oeh spannend!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 29-11-2012

yes, spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wij leven met je mee.....


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 29-11-2012

Laura, eindelijk is er wat aan het gebeuren. Spannend!!!! Oh, die zal vast morgen wel komen.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 29-11-2012

Wat is het toch spannend!!! Succes hè Laura!

Rennie, ik weet niet of je hier leest. Maar als je je verhaal kwijt wilt of steun zoekt, dan kom je hier hè? Het voelt gek, de verhalen die door elkaar lopen. Maar echt, we zijn er ook voor jou!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 29-11-2012

Ja bizar he madief... Jij die nu hoopt op een zwangerschap die goed blijft gaan, ik die hoop dat een dezer dagen ons meisje gezond ter wereld komt en dan rennie die weet wat voor hel ze tegemoet gaat en dus weer een engeltje erbij... Heel erg raar allemaal...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 30-11-2012

Pffff er gebeurt echt niets meer hier... Miet eens een harde buik meer... Word als het zo door gaat gewoon inleiden hoor... Maar we wachten de komende twee dagen nog maar ff rustig af..


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 30-11-2012

Ik zag dat een bericht van je was en dacht: jaaaaaaaa!!! Maar nee dus... Maar het kan nog! Ik hoop dat het niet op inleiden aankomt. Maar gaan ze echt inleiden met infuus of breken ze eerst de vliezen? Dat moet toch kunnen met 3 cm....

Op je vorige bericht.... Ja, heel dubbel. Dat die drie dingen naast elkaar lopen...

Hier alles OK. Merk niet veel eigenlijk. Ik wil kwalen!!! Dat geeft toch bevestiging. Heel klein beetje misselijk af en toe, maar niet heel heftig. Spannend, ik hoop zo dat zondag die test gewoon donkerder is!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 30-11-2012

Ik hoop idd dat ze gewoon vliezen zullen breken maar het hele verhaaltje met infuus is ook al besproken dus heb echt geen idee... Het lijkt me echt niks hoor inleiden.. Bah!!

Zou die test niet vandaag al donkerder moeten zijn of ga je echt afwachten tot zondag?? Respect hoor!! Maar hoe eerder jij je test doet, hoe eerder ik zeker weet dat mijn stokje over gaat naar jou en dus ga bevallen dus hup hup doorspitten je huis en testen maar!! Hihi

En ja het blijft gewoon heel cru op dit topic... We zijn blij voor en met mekaar maar ook zo intens verdrietig en aangeslagen door voor en met mekaar... Wij weten als geen ander hoe een hel het is, maar weten ook als geen ander hoe bijzonder de bengeltjes daarentegen weer zijn...


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 30-11-2012

Hoi meiden!

Rennie, ook ik denk veel aan je. Lees je hier nog mee? Knuffel voor jou x

Laura, als de vliezen gebroken worden kunnen de weeen op gang komen, dan hoeft een infuus niet. Als het te lang duurt doen ze wel een infuus, tenminste, bij mij in het zh. En ze moet er toch uit he! Hopelijk besluit ze zelf om toch nog even spontaan te komen. In ieder geval ga ik vast zeggen: zet 'm op! Nog even en ze is er!

Madelief, ik snap je onzekerheid ook. Zo lastig, die eerste dagen en weken voordat je de echo krijgt ter bevestiging! Ik ga van het positieve uit dat alles goed zit en ik hoop dat de test zondag knalt!

Hier gaat alles goed. Jesse komt ongeveer om de drie uur voor een voeding en dat loopt lekker. De stuwing is ook minder geworden, dat gaat goed! Ik weet niet hoe het kan, maar we hebben weer een heel zoet lief kindje mogen krijgen. Hij is zo tevreden! Hij kan wel boos kijken trouwens, dat is ook heel schattig, met zo'n fronsje. Maar eigenlijk huilt hij niet, behalve als hij uit het badje gaat....brrrrrr koud! Vandaag de laatste dag kraamzorg. Wij hebben het met haar getroffen, echt een lieve meid, ook heel leuk met Tobias. Ik zie er een beetje tegenop dat ze er morgen niet meer is, dan komt er wel heel veel op de schouders van kerseman terecht. Ik kan/mag nog niet zoveel doen. Nou ja, we zien wel. Het gaat ieder dag weer een stukje beter.

Liefs voor alle meiden!


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 30-11-2012

Meiden,

Lees hier nog wel mee ja.. Merk aan jullie als geen ander hoe jullie me begrijpen...
Vandaag krijgen we de eerste uitslagen van het chromosomen onderzoek om te kijken of er genetisch iets is.. Maar ik verwacht zelf dat een paar weken terug mn vliezen geknapt zijn. Had toen ong. een week dat mn ondergoed wat vochtig was. Niet kletsnat, dus die link heb ik toen niet gelegd.

Maandag weer echo. Het is nu afwachten hoelang het kindje nog doortrekken.


mijn lieve, lieve kleine schat - Sabrina1984 - 30-11-2012

Jeetje, ik lees het verhaal van Rennie en ben er stil van. Dit is je ergste nachtmerrie, meid wat verschrikkelijk! Voor de tweede keer dat het niet goed gaat, is inderdaad een hel waar je doorheen moet gaan nu! Mijn man zit hier ook in de woonkamer en hij krijgt er ook rillingen van. Oh meis wat moeilijk! Ik wens je heel veel kracht en sterkte samen!


mijn lieve, lieve kleine schat - Sabrina1984 - 30-11-2012

@Laura: Jouw geduld wordt wel op de proef gesteld he! Ik hoopte op een mooi bericht hier van jou, maar we mogen nog even in spanning afwachten!

Ik heb gisteren een fotoshoot gehad en wilde eigenlijk een foto laten zien, maar vind het nu niet gepast vanwege het vreselijke bericht van Rennie.
Als jullie hem willen zien kun je in het uitgerekend in januari 2013 kijken.

Veel liefs voor alle meiden!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 30-11-2012

Het is heel erg dubbel hier... Rennie, ik ben er echt van onder de indruk. Als ik je berichtje lees, krijg ik het er weer helemaal koud van.

Laura, ik vond het inleiden heel erg meevallen, maar ik ben ook niks anders gewend... Toen ik 3cm had, hebben ze m'n vliezen gebroken en kreeg ik eerst even de tijd om te zien of de weeen uit zichzelf sterker werden, anders kreeg ik een infuus. Maar dat infuus was dus niet nodig. Het ging heel vlot, behalve het persen dan. Jammer dat ze er nog steeds niet is, maar je weet nu wel dat er zondag wat gaat gebeuren.

Madelief, ik duim voor een donkere test zondag. Hou je het nog vol tot dan??

Kersje, fijn dat het zo goed gaat bij jullie en een lekker tevreden kindje dus. Zo'n kleintje met een frons zal idd een grappig gezicht zijn. Geniet nog even van je laatste dag kraamzorg.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 30-11-2012

Noortje ik hoop dat het bij mij dan ook op die manier mag gaan verlopen! Maar nog mooier zou vandaag of morgen zijn haha! Alleen voor vandaag laat ik de hoop maar weer varen...
Al lijkt het nu weer een beetje actiever te worden maar nog steeds niks van wooowww


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 30-11-2012

Laura, ik zeg er niks meer van, steeds als ik denk die gaat nu heel snel komen gebeurt er niks meer bij je. Dus misschien als ik denk dat je gewoon ingeleid gaat worden, dat ze dan ineens komt.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 30-11-2012

Ja laten we daar dan maar op hopen.. Hihi

Rennie meisje... Heb je de uitslagen al?...
Mijn gedachten gaan steeds uit naar jullie.. Ondanks dat ik zelf weer op een heel bijzonder punt in mijn leven sta...


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 30-11-2012

Rennie,
Jeetje.. jullie hebben nog geen zicht op hoe het zou aflopen zo te lezen…
Ik krijg je niet uit mijn hoofd weet je dat…
Ik kan me soms echt niet voorstellen hoe verschrikkelijk het moet zijn als je zo’n verdriet voor de 2[SUP]e[/SUP] keer mee moet maken.
Verdorie, je zit gewoon op 21 weken…met die aantal weken zijn ze gewoon af….

Heb je al uitslagen van het onderzoek? Ik hoop zo dat ze toch nog iets voor jullie kunnen betekenen.
Als dit kindje het nog een paar weekjes vol zou houden zouden ze het kunnen halen en dan in de couveuse.
Oh wat hoop ik zooo voor jullie dat jullie kindje toch nog een kansje maakt!
Dikke knuffel!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 30-11-2012

laura,
je meisje is eigenwijs!

madelief,
hou vol, zondag krijg je een dikke vette streep door de zw test! let op!

sabrina,
je zit op 35 weken! voor mij is dat zo'n magisch grens weet je dat! toen werdt mijn meisje geboren.


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 30-11-2012

oh lieve rennie....ook ik zit er steeds mee in mijn hoofd. Wat een verdriet. En nog zulke onzekerheden erbij. Tja...wie zou zelf die link leggen bij wat nat ondergoed? Ik niet hoor....ik hou het zelf ook niet meer zo droog.

laura; leef ook met jou mee...al is dat weer een heel ander meeleven.

kersje; oh, wederom zo'n zoet ventje. Ik denk altijd dat dat niet kan, maar kan dus wel hihi. Laatste dag kraamzorg. Afsluiting weer van een periode.

Hier : druk. Oudergesprekken gehad dus veel overwerken. Morgen moet ik ook weer sint vieren op dorp waar ik werk met school dus het is allemaal wel hectisch. Merk dat mijn buik daar ook erg op reageerd. hoop het dus volgende week wat rustiger aan te kunnen doen.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 30-11-2012

Kersje,
Ik wilde nog even reageren op je bevallingsverhaal maar kwam er steeds niet aan toe.
Ik las je verhaal, en ik beleefde het bijna! Ik kreeg echt tranen in mijn ogen toen ik las dat Jesse het ineens moeilijk had en er besloten werd om een ks te doen.
Zo ging het dus bij Shivani ook. Die had last van mijn weeën. Haar hartslag daalde gigantisch bij elke wee.
Als moeder gaat er zoveel door je heen als je dat hoort en ziet. Dan is zo’n ks meer dan welkom he!
En zo te lezen kreeg je Jesse ook meteen na de geboorte. Echt heel fijn!
Je klinkt ook heerlijk gelukkig met je mooie gezinnetje!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 30-11-2012

he tam wat een drukte ja! let je een beetje goed op jezelf en de kleine man in je buik?


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 30-11-2012

Laura! Zou die uk echt zitten te wachten op mijn donkere test? Wat een vastbijtertje dan! Ze vindt het vast nog wel gezellig zo!
En nee, ik wacht echt tot zondag. Ik ben ook gewoon bang! En morgen hebben we een drukke dag en wil ik niet verdrietig beginnen.

Kersje, wat klinkt dat weer heerlijk! Zo'n zoet ventje! Fijn dat de kraamzorg ook bevallen is. Morgen al weer zonder! Is Kerseman nog even vrij?

Sabrina, ik ga je foto bekijken! Je bent ook al weer zo ver! Wat heerlijk, nog een paar weken, dan mag jij hier HET bericht posten!

Lieve Devika, ik hoop het zo! Jij hebt echt vertrouwen hè, in die zwangerschap van mij!

Tam, dat klinkt als super druk, eigenlijk TE druk! Pas je goed op jezelf en de kleine man?


En dan voor Rennie: lieve meid, wat een hel is het toch. Ik ben heel erg benieuwd wat de uitslagen waren. En je denkt zelf een scheurtje. Maar er wordt toch ook nieuw vruchtwater aangemaakt? Moet je nu rust houden? Een hele dikke knuffel vanaf hier, er wordt veel aan je gedacht!

Hier alles OK. Mijn zusje is aan het verhuizen en ik heb vanmorgen mee gepoetst in haar nieuwe huis en daarna met de hele Fam. Geluncht. Daarna 1,5 uur liggen pitten, was zo moe! Verder lekker niks vandaag, morgen weer helpen met verhuizing. Geen bloedverlies meer gehad en dat helpt me iets meer te vertrouwen.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 30-11-2012

haha, ja madelief! ik geloof erin! je word straks tonnetje rond van de zwangerschap! haha


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 30-11-2012

Ik hoop het zo!

Sabrina, wat een prachtige foto! Geniet van je weekend weg! Verlof, prachtige buik, wat wil je nog meer?


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 30-11-2012

Hier vanmiddag om 15.00 telefoon gehad van ziekenhuis. Chromosoom 13,18,21 en XY chromosoom zijn nagekeken. Dit zijn de chromosomen waarbij ernstige aandoeningen onderzocht zijn, die niet levensvatbaar zijn.. Dit is allemaal goed, dus geen ernstige afwijkingen of handicaps waardoor dit komt.
Ik heb de situatie van de vorige keer ook aangekaart en de prenatoloog gaf aan dat dit nu ook een hele andere situatie lijkt dan de vorige keer.
Kortom het lijkt een gezond kindje waarbij ik het vruchtwater te vroeg verloren heb. In de vliezen zat ook geen vruchtwater meer, een klein schilletje, maar niet benoemenswaardig.. Daarom zal het ook niet meer opnieuw genoeg vruchtwater aanmaken.

Maandag weer heen voor een echo om te kijken hoe de zaken er dan voor staan.

Heb nog gevraagd naar het geslacht; het is een meisje..


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 30-11-2012

Rennie, ik weet niet wat te zeggen..... En gezond meisje in je buik die geen kansen lijkt te hebben.... Wat is dit verschrikkelijk, wat is dit oneerlijk. Ik hoop heel stiekem op een wonder..... X


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 30-11-2012

Rennie toch wel een kleine opluchting denk dat er verder met je meisje niets mis lijkt te zijn of niet? En maakt ze dan echt helemaal geen kans?! Hoe lang kan ze nog overleven in je buik zonder vruchtwater? Zeker niet lang genoeg tot ze geboren mag worden met 25 weken? Jeetje wat een ellende zeg...
Ik weet exht niet goed wat ik moet zeggen tegen je... Wat ontzettend oneerlijk is dit!!


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 30-11-2012

Tis een meisje.. Over het algemeen zijn dat vechtertjes, dus ze kan het nog wel weken of maanden volhouden. Ook al haalt ze de 25 weken, dan krijgt het moeilijkheden met de ademhaling.. Dus ze kan het dan nog niet overleven.

Ondanks het verdriet zijn we wel blij met de eerste uitslagen. We hopen uit de grond van ons hart dat dit ook weer 'dikke pech' is. Vorige keer wilde ik direct weer voor een 2e gaan. Een 3e zullen we wel weer aandurven, maar voorlopig niet.. Eerst het lichaam en geest genoeg rust geven.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 30-11-2012

Onze Sonny is met 24,6 geboren maar als hij een dag later geboren zou worden hadden ze hem aan de beademing enzo gelegd.. Daarom zeg ik juist van die grens.. En idd meiden zijn vechtertjes dus laten we dan hopen op dat wonder... Of is die hoop er gewoon echt niet?...
En ja ik kan me heel goed voorstellen dat je het voorlopig niet aan zou durven.. Maar lieverd, je bent ook nog steeds zwanger van je 2e.. Niet zo gek toch dat je daar ook nog helemaal miet aan zou willen denken...
Ik vind het ook een schrale troost dat Sonny een gevalletje dikke pech is... Dan functioneert het iig wel zoals het zou moeten..


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 30-11-2012

oh rennie, ik ben er stil van...........een lief meisje.
Ik kan me voorstellen dat je opgelucht bent met de uitslag van het onderzoek, maar dat neemt niet weg hoe ernstig de situatie is. Vruchtwater maakt idd normaal gezien weer aan, maar blijkbaar dan niet hoe het bij jullie gegaan is. Heb daar ook niet echt verstand van.
Meisjes zijn idd vechtertjes. DAt zeiden ze bij onze britt* ook, maar helaas zijn sommige gevechten oneerlijk en niet te winnen.

Sluit me aan bij laura...is er echt geen kans? Of weet je maandag meer? Sterkte nogmaals


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 30-11-2012

Nee jullie lieve en mooie Britt heeft het ook niet mogen winnen... Hoe oneerlijk is het?!
Ik vind Britt trouwens wel echt een hele mooie naam en heb die serieus de laatste dagen ineens in mijn hoofd ipv onze naam... Maar denk niet dat mijn man nog van onze naam af te krijgen is.. Hihi


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 30-11-2012

Laura,
Ik ben binnen gekomen met 4 cm ontsluiting. En ze hebben alleen mijn vliezen gebroken.
Hoop dat dat voor jou ook genoeg is.


Kersje,
fijn dat je een leuke kraamverzorgster had.
En nu alles voor kerseman. Heb je veel hulp van familie?


Rennie,
tranen rollen over mijn wangen als ik je berichtje lees.
Eigenlijk een gezond kindje, maar geen vruchtwater meer.. oh wat erg!!
en een meisje!! toen ik dat zag kreeg ik kippevel over mijn hele lijf.
Ik hoop ook zo op een wonder!!!
Hebben jullie al een naam voor jullie meisje? Of hadden jullie nog niks?


Laura,
als sonny een dag later was geboren hadden ze wel de handen uit de mouwen gestoken??
wat maakt die dag dan uit denk ik dan.


Tam,.
Lekker even aan jezelf denken he na die drukke dagen.


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 30-11-2012

Nee ze hebben helaas duidelijk gezegd dat er geen enkele hoop meer is.. Maar een klein sprankje hoop zal altijd wel blijven, alhoewel ik wel realistisch blijft. Als ons meisje geboren wordt gaat ze Ilse heten, dat was een naam wat we de vorige keer al bedacht hebben. Een jongensnaam hadden we ook nog niet.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 01-12-2012

Rennie,
Ilse.. wat een mooie naam!
wat is het toch allemaal zo oneerlijk he. zeker als je dan weet dat Ilse verder gezond is!
ik denk aanje meid.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 01-12-2012

Rennie, wat en mooie naam... Ik denk aan jullie!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 01-12-2012

Sorry, even ego.... Ben echt nu al stik zenuwachtig voor die test morgen. Ik ben zo bang dat ie negatief is.... Dat er wel een bevruchting is geweest, maar dat het al afgelopen is.... Ik weet niet waarom ik mezelf zo gek zit te maken. Heb al tien keer beide andere testen gecheckt en die zijn echt positief. Ik zit bijna te denken dat ik het allemaal gedroomd heb... Maar ik ben toch echt niet ongi geweest. Wordt gek van mezelf!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 01-12-2012

Rennie, inderdaad een mooie naam voor jullie lieve meisje. Wat ontzettend moeilijk te weten dat er niets voor haar kan worden gedaan. Heeft het ziekenhuis nog gezegd hoe lang ze in theorie kan leven in je buik zonder vruchtwater? Bij de zwangerschap van Puck* had ik ook heel weinig vruchtwater bij de 20 weken echo. Dit werd toen veroorzaakt doordat de placenta het niet goed deed, waardoor ze ook niet goed kon groeien. Ze heeft toen nog ongeveer 2 weken in mijn buik geleefd, voordat haar hartje stopte. Ik weet nog goed hoe onwerkelijk die tijd was en nu ook voor jou moet zijn. Je kindje is er nog, maar eigenlijk ook niet meer...zo ontzettend moeilijk! Dikke knuffel voor jou.


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 01-12-2012

Madelief, ik duim voor een dikke vette positieve test morgen! Welk merk ga je gebruiken?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 01-12-2012

Rennie zeker een mooie naam meis... Sterkte ermee...

Madelief meisje... Doe die test dan gewoon... Die ene dag... Oh nee je wou vandaag niet verdrietig starten... Maar ik denk echt niet dat je reden tot zorgen heb hoor... Gister was je ook mega moe...

Hier opeens twijfel over de naam... We zouden voor tess gaan, was al bekend voordat we wisten wat we krijgen maar ik vind alyssa ook echt zoooooo mooi!!!
Dus of semmy en tess of semmy en alyssa... Zucht...


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 01-12-2012

Thanks meiden....

Laura, nee, vandaag van alles te doen, nu even stilte voor de storm. Daarnaast is mijn man weg en ik heb hem gevraagd de testen te verstoppen, dus ik kan nu niks. Ik ken mezelf te goed!

Oh, de namen! Ik zou denken: blijf bij wat je al zo lang wilde. Maar ze zijn beide mooie en is er echt geen enkele voorkeur voor een van beide bij jou of je man? Moeilijk!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 01-12-2012

laura,
ergens kan ik wel een beetje lachen om het idee dat je nog niet helemaal duidelijkheid hebt over de naam.
zo'n type die ineens om kan springen.. (niet verkeerd bedoeld hoor) maar doet me een beetje aan mijn vriendin denken.
die heeft ook van zulke "acties"


madelief,
zolang er geen ongi is geweest is er hoop.
en morgen krijg je gewoon het bewijs te zien!
hoop dat je je gedachte er vandaag een beetje vanaf kan houden.
vind het echt knap dat je zo lang kan wachten! ik had allang naar de winkel gerend om een test!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 01-12-2012

maria,
hoe is het met de kleine man?
ben je zelf al een beetje hersteld?
Is matilda al een beetje gewend aan haar kleine broer?


hier:
een spannende tijd tegemoet.
vriendlief heeft een definitieve uitslag gehad, een nekhernia
14 december word hij al geopereerd. vinden het toch al een beetje spannend.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 01-12-2012

Rennie, een mooie naam voor jullie meisje. Ik denk veel aan je. Het is zo erg dat je alleen nog maar af kan wachten. Al zijn meisjes vechtertjes, deze strijd is zo oneerlijk voor haar. Maar ik kan me wel indenken dat je altijd nog een heel klein beetje hoop houdt.

Laura, veel bedenktijd voor de naam heb je nu niet meer hoor! De namen zijn allebei mooi, maar Tess vind ik mooier hihi. Nu dan echt de laatste loodjes.

Madelief, pff wat een spanning. Maar je hebt morgen vast een mooie test, dat moet gewoon.

Cyn, jee dat is al over 2 weken. Hopelijk komt hij dan van zijn pijn af. Maar toch wel eng een operatie, blijft altijd spannend zoiets.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 01-12-2012

Cyn jemig wat een spannende tijd idd... Nek hernia bah!! Moet je toch ook niet aan denken?... Alvast sterkte voor de operatie.. Weet niet in hoeverre ik daar straks nog aan denk...

Haha en ik vat het niet verkeerd op hoor meis! Ben gewoon heel impulsief en dit soort acties horen ook echt bij mij..
De naam tess hadden we echt al heel erg lang maar dat kwam omdat manlief alyssa afwees.. Bij mij bleef ie altijd in mijn hoofd, altijd dacht ik toch zonde dar hij alyssa niet wil... Of ik dan echt die voorkeur voor alyssa heb vind ik moeilijk te zeggen omdat ik me neergelegd had bij tess, wat ik ook super vind! En die combi zit nu echt al in mijn systeem... Krijg ik spijt aks we nu opeens switchen naar alyssa? Geen idee... Krijg ik spijt aks we bij tess blijven? Geen idee... Vind het echt heel lastig...

Madelief dikke respect voor jouw geduld!! Of misschien houdt de angst je ook wel voor een deel tegen... Ga he morgen ochtend vroeg testen?? Ik ven vroeg wakker want moet om 7 uur al in het AMC zijn en om 5:30 al bellen dus ik hoop het allemaal nog te lezen voor dat ik echt ga bevallen! Geen idee hoe mijn bereik is op de verlos kamers dus ik duim alvast voor he!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 01-12-2012

Laura,
Wat mag je lekker vroeg naar het AMC!! 2 december is een mooie datum tochSmile
Ik weet nog wel dat toen je net zwanger was je het al had over Tess.. we horen het wel wat het uiteindelijk wordtWink


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 01-12-2012

Ja dat klopt idd! Vind ik ook echt een hele stoere naam en zou daar ook zeker dik tevreden over zijn! Hoop in dat geval alleen dat alyssa niet aan me blijft knagen... Maar zoals ik al zei tess zit al helemaal in mijn systeem... Grote kans dat we daar bij blijven hoor...
En vandaag zou ook leuk zijn want we zijn elf jaar samen vandaag!!!
Bizar want van die elf jaar wonen we nu 7 en half jaar samen, 5 jaar getrouwd maar al ook al 4 en half jaar zwanger en bezig zijn met zwanger raken... Wat vliegt die tijd toch zeg!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 01-12-2012

Ja ik las het op fb. Gefeliciteerd!
Als ze alsnog vandaag zou komen zou het helemaal mooi zijn natuurlijk!
zie je op tegen de bevalling?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 01-12-2012

Nou wel een beetje maar gewoon de gezonde spanning denk.. Hoop gewoon dat alles een beetje gaat vlotten en het snel voorbij is... Je weet toch dat je hoe dan ook veel pijn gaat krijgen dus sta niet te juichen nee haha!
Maar ja we gaan het meemaken...


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 01-12-2012

haha nee.
dat ik door dat pijnmoment heen ben gekomen verbaast me ook echt nog steeds haha.
ben al zo kleinzerig.

maar gezonde spanning is goed! ik hoop dat het vlot gaat. dat je maar snel je meisje in je armen mag sluiten! je wacht al zo lang!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 01-12-2012

Laura, wie weet komt ze vandaag nog, zou mooi zijn! En anders is ze er morgen, wat spannend! Succes met de naam. Misschien moet je haar eerst even zien en dan beslissen welke beter past? En dan geef je haar ineens een heel andere naam, haha!

Zet 'm op meid! Ik hou het forum in de gaten! Zo leuk om weer tante te worden...


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 01-12-2012

Cyn, oei een nekhernia en dus een operatie...wat ontzettend naar! En al best snel eigenlijk. Het kan dus niet vanzelf genezen blijkbaar? Ik weet er niets van, hoor.

Ja, de kraam is er nu niet meer. Kerseman bewaakt het fort :mrgreen:
We krijgen veel hulp van onze moeders, zodat Kerseman wel gewoon naar zijn werk kan. We hebben een rooster gemaakt, wat maandag in zal gaan. Ze zullen voornameli voor Tobias helpen zorgen, totdat ik het zelf weer kan. Jesse kan ik zelf nu wel aardig verzorgen en voor mezelf zal ook nog wel gaan. Maar het huishouden en het tillen van onze draak is nu nog te zwaar. Ik denk dat ik morgen voor het eerst weer eventjes naar buiten ga, daar heb ik nu al zin in :-D


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 01-12-2012

Kersje fijn dat jullie genoeg hulp krijgen!! Echt super hoor!
Gek dat je kraam week gewoon alweer voorbij is... Maar je heb een mooie tijd gehad zo! Hoop dat je snel herstelt ben en lekker alles weer in eigen handen heb! Oeh en morgen naar buiten! Heerlijk!!!

Ja we gaan nu idd afwachten welke naam we bij het poppetje vinden passen... Zal evengoed nog wel lastig zijn... Haha ze blijft straks gewoon drie dagen naamloos... Lol!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 01-12-2012

Kersje,
Ja, na vele verhalen van andere artsen zijn ze er gelukkig uit.
bloedprikken, foto's, echo's, mri, ct scan, en nu uiteindelijk nog een mri gehad en daar is het toch wel duidelijk op te zien.
het zou zelf over kunnen gaan maar omdat mijn vriend er alleen maar klachten bij krijgt lijkt dit niet het geval.
hij zit al van augustus in de ziektewet en het word er niet beter op.
hij word alleen niet hier in het ziekenhuis geopereerd maar in belgie. (Brugge)
is ongeveer een uur, anderhalf uur hier vandaan.
heb mijn vrije dagen al doorgegeven want hij zal zeker 4 dagen moet blijven.

wat fijn dat jullie zoveel hulp krijgen.
en er komt zelfs een heel "hulpschema' aan te pas haha.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 01-12-2012

Hoi!

Cyn, ik kan me heel goed voorstellen dat jullie het spannend vinden. Dat is het ook. Maar de operatie is ook het begin naar de weg van herstel!

Laura, ja, ik ga vroeg testen, maar ik weet niet of dit al is voor jij onderweg bent naar het amc. Ach, wellicht heb je daar wel bereik. Ja, mijn angst houdt me ervan af. Nu mag ik nog dromen, denken dat ik zwanger ben, morgen misschien niet meer...

En morgen gaat het zeker gebeuren, misschien vandaag nog! Oh, ja, de bevalling.... Daar moet je ook nog even doorheen, maar ik weet zeker dat jou dat makkelijk gaat lukken. Het doel heiligt de middelen toch?

Kersje, fijn dat jullie zo veel hulp hebben! Want het is best zwaar zo voor jou alleen. En Kerseman moet natuurlijk gewoon werken. En dat ga je vast fijn vinden, even naar buiten!

Hier best blij dat ik al meer dan drie dagen geen bloedverlies heb gehad. Dan lijkt het toch echt innestelingsbloed te zijn geweest en lijkt dit nu voorbij. Morgen de test, ik durf niet te kijken denk ik....


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 01-12-2012

Madelief komt goed meissie!!! Morgen komt mijn meisje en heb jij de bevestiging dat je echt zwanger bent!! Dat moet toch haast wel!!
Vandaag gaat het hem niet meer worden hoor hier... Gaan nu semmy weg brengen want die gaat logeren bij opa en oma


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 01-12-2012

Laura,

meid geniet nog even van een rustig nachtje. (voor hoever dat lukt natuurlijk)
Ik weet niet of ik al vroeg wakker ben morgen, dus ga je nu alvast heel veel succes wensen.
ik hoop dat jullie meisje dat kleine zetje nodig heeft door de vliezen te breken en dat dan alles vanzelf gaat.
Ik ga morgen een hele dag aan je denken! je kan het!!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 01-12-2012

Zet hem op morgen, Laura. Lekker vroeg mag je al gaan.

Madelief, ik duim voor je. Maar het is toch wel positief dat het bloedverlies zo minimaal was. De enige keer dat ik echt niet durfde te testen, was toen ik zwanger was van Thomas. Ik had toen al het gevoel dat het gelukt was en ik wilde er ook nog van blijven dromen... Jouw test is vast lekker donker morgen.

Vandaag samen met Tessa een sinterklaaspoppetje bij Thomas neergezet.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 01-12-2012

Noortje,
zie dat je weer bij Thomas bent geweest.
Ik ben vanmiddag ook met Joëlla naar Wesley geweest. even kijken of de bloemetjes nog mooi waren.
als we weggaan zwaait Joëlla altijd als ik "dag" zeg. zo lief!
nog even en dan kan zijn kerstboompje weer geplaatst worden.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 01-12-2012

Jaaaaaa ik ben mijn slijm prop aan het verliezen!!!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 01-12-2012

he he!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 01-12-2012

haha zal ze dan misschien toch vannacht zelf gaan komen?!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 01-12-2012

Ik hoop het!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 01-12-2012

Wat spannend!!! Ik hoop zo dat ze vanacht vanzelf komt. Hoe dan ook, ik wens je heel veel succes, je kunt het zeker, je hebt vast nu al een cm of 4-5! En geniet van de eerste momenten samen, dit geluk is jullie en Semmy zo gegund!!!

Ik ga naar bed, truste!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 01-12-2012

misschien wordt dit dan toch niet meer zo'n rustig nachtje Wink


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 01-12-2012

Nee misschien niet... Maar vooralsnog is er niet zoveel aan de hand hoor... Maar zo begon het iig bij semmy ook!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 01-12-2012

wie weet..
ik ga aan je denken meid!