Zwanger Worden .NU forum [Archief]
mijn lieve, lieve kleine schat - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Complicaties (https://archief.zwangerworden.nu/forum-8.html)
+--- Forum: Sterrenhemel (https://archief.zwangerworden.nu/forum-34.html)
+--- Topic: mijn lieve, lieve kleine schat (/thread-4402.html)



mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 01-12-2012

Lief van je!! Jullie horen het zsm!!


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 01-12-2012

Laura heel veel succes morgen!!
Zal aan je denken......


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 02-12-2012

Laura!! Ik zit aan je te denken! Onze dame wil niet slapen, zit met haar in de woonkamer. Regen op de ramen. En ik hoop dat dit de nacht is waarin jullie meisje geboren wordt!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 02-12-2012

Pfff meiden... Er is nu even geen plek in het Amc dus na acht uur worden we terug gebeld om te kijken of er dan inmiddels wel plek is.. Wat een geduld moeten we hebben... Verder zet er ook niks spontaan door...


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 02-12-2012

Schiet weer lekker op zo... Hopelijk kun je er zo heen. Jammer dat ze nog steeds niet uit zichzelf gekomen is.

Cyn, zetten jullie ook een kerstboompje bij Wesley neer? Doen wij bij Thomas ook.

Madelief, heb je al getest??

Pff hier alweer om 6 uur klaarwakker.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 02-12-2012

Oh, Laura! Wat shit! Dan ben je er helemaal klaar voor, moet je wachten! Ik hoop dat je zo alsnog mag komen.....

Hier: positief en niet zo positief nieuws. De KV test van 2 voor 5 euro eerst gedaan. Eerst leek er helemaal geen streep te zijn, maar langzaam kwam die toen toch. En die werd best wel dik en duidelijk. iig duidelijker dan vorige week. Naast elkaar is het verschil ook heel goed te zien. Dus blijkbaar is er toch meer HCG in mijn urine dan een week geleden, dat is goed! (moet ik een foto maken?)

Toen ook de digitale met conceptie indicator gedaan. Die zegt zwanger 1-2 weken. Dat zwanger is goed, maar ik zou nu zeker 5 weken zijn en die 1-2 betekend 3-4 weken zwanger.... Dus dat is dan weer niet zo positief....

Ik probeer me vast te houden aan de donkerdere kv test, ook al knalt deze zeker niet. En hopen dat het snel 20 december wordt. Blij zijn we nog steeds niet echt. Ik hou een gigantische slag om de arm en manlief helemaal....


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 02-12-2012

Madelief de ene vrucht nestelt sneller in dan de andere en hier kan zomaar een week verschil in ontstaan... Dit zeg ik niet zomaar maar dit heb ik zelf ook gehad! Het ziekenhuis heeft mij toen een week vooruit gezet terwijl ik zeker wist wanneer de bevruchting plaats gevonden heeft.. Daar heeft het dus niets mee te maken, die innesteling is toen schijnbaar heel snel geweest...
Maar nogmaals kan ik me je onzekerheid goed voorstellen...
We duimen door!! En misschien anders volgende week nog een digitale doen.. Kijken of die dan wel 2-3 weken zegt... Je lijf kan ook nog niet genoeg hcg aanmaken.. Er zijn verschillende redenen.. Maar ik blijf positief denken voor je!!

Amc heeft nog niet gebeld dus ik ga hun zo bellen..


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 02-12-2012

En ja maak ff foto als je wil... Ben benieuwd...


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 02-12-2012

Wat suf dat ze nog niet gebeld hebben.... Dan zullen ze wel druk zijn.

Nee, ik ga geen testen meer doen. Ik word gek van die dingen. Ik had het gewoon bij de eerste test moeten houden. Toen wist ik dat ik zwanger was en alles daarna heeft me alleen maar onzekerder gemaakt. Ik was al onzeker genoeg. Ik durf niet meer... Nog 18 dagen tot aan de echo. Ik weet dat HCG iig gestegen is en niet gedaald, door de KV test. Dat stelt me toch wel een beetje gerust. Hier de foto...

[Afbeelding: 2dso9j9.jpg]


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 02-12-2012

En we moeten kijken naar die rechter streep toch? Want die andere streep knalt wel degelijk...
Hij is idd wel donkerder maar snap je onzekerheid hoor! We duimen door voor je lieverd!!

Hier voor tienen kunnen we sowieso niet heen... Dus maar weer afwachten.. De eerst volgende kamer is wel voor mij maar ja.. Wanneer?!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 02-12-2012

Hè, wat naar zeg! Semmy weg gebracht, jullie er klaar voor en dan nog uren wachten.... Ik hoop dat de dames die er nu liggen hun zondagskindjes snel gezond op de wereld zetten en plaats maken voor jou!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 02-12-2012

Ja, is de rechter waar T staat.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 02-12-2012

Ik heb mogen uitslapen van joella dus ik dacht ga eerst eens even kijken hoe het met Laura is
Jammer dat je nog niet terrecht kan! Ik hoop dat je zo wordt gebeld en dat je eindelijk heen mag.

madelief,
ik snap je onzekerheid zo goed.
Ik heb horen zeggen dat de kv testen wel goed zijn.
En er staat nog steeds een streep dus ik hoop dat dit je toch weer wat meer bevestiging geeft. hij is nu wel donkerder dan de vorige keer!
Je maakt jezelf alleen maar gek als je nog een keer gaat testen volgende week.
ik hoop dat het maar heeeeeel snel 20 december is.


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 02-12-2012

Hoi meiden, ik ging ook even gauw spieken...maar wat jammer, laura nog thuis en Madelief nog steeds geen zekerder gevoel!

Laura, ik hoop dat je snel aan de beurt bent, dat wachten is niks!
Madelief, hopelijk ben je gewoon zwanger van een dondersteentje, die nu zijn of haar moeder al dol maakt! Laat het maar snel 20 dec zijn met een mooie echo.
Rennie, je had gisteren nog een echo toch? Hoe is het gegaan? Hoe gaat het nu met je?

Hier voel ik mij behoorlijk verwend: al twee dagen uit mogen slapen tot 9:30u...wat een slaapkoppen zijn mijn kersemannetjes :mrgreen:Smile

Liefs van Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 02-12-2012

Hmmzz grote kans dat het vandaag niks meer wordt.. Vanmiddag om 15 uur worden we opnieuw gebeld en als er dan plek is mogen we heen.. Anders morgen... En dan maar weer opnieuw duimen en wachten en duimen en wachten...

Sorry voor mijn ego berichten hoor lieverds...


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 02-12-2012

Oh nee Laura,
verdorie, ben je er zo op ingesteld dat je vandaag eindelijk naar het AMC mag, word het alsmaar uitgesteld.
balen!.

ik hoop stiekem dat je vanmiddag alsnog terrecht kan.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 02-12-2012

He, nee!!! Dit is zo zuur.... Ik duim hier hard voor een plek vanmiddag. Kan me voorstellen dat je zit te balen als een stekker!


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 02-12-2012

Jeetje Laura, ik hoop voor jullie echt dat het vandaag nog gaat gebeuren...

Madelief, de streep is donkerder en wat Laura zegt, de innesteling kan later zijn geweest!!
Dat het nu maar snel 20dec zijn


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 02-12-2012

Onderweg naar her Amc!!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 02-12-2012

Yeeeeehhhhhh! Zet m op Laura!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 02-12-2012

Yes, Laura! Zet 'm op! Nu komt ze er echt bijna aan. :-D


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 02-12-2012

13:30 vliezen gebroken en veeeeeel vruchtwater verloren! 4 cm nu...


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 02-12-2012

Oh laura leuk die updatesSmile ik hoop dat de vliezen breken genoeg is om alles door te zetten. laat die weeën maar komen Smile


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 02-12-2012

@Kersje nee gister geen echo gehad. Morgen weer. Ik denk dat ze niet meer leeft. Ik voel haar sinds vrijdag niet meer.

@laura zet um op.. Leuke datum 2-12.. Wij zijn vandaag 3 jaar getrouwd.


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 02-12-2012

Whaaaaaaa ja Laura!!
Ook hier gefeliciteerd met jullie dochtertje
Eindelijk kunnen jullie haar in de armen sluiten......


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 02-12-2012

15:41 is onze kleine tess geboren!!! Spoedje weer dus!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 02-12-2012

ben trots op je!
gefeliciteerd!!!

(dus toch een echte Tess) Wink


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 02-12-2012

Jaaaaaa gefeliciteerd Laura! Daar is ze dan eindelijk. Leuke naam! Toch niet meer veranderd dus. Snel gedaan joh.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 02-12-2012

Rennie, heel veel sterkte morgen met de echo. Ik zal aan je denken.

Madelief, toch een donkerdere test, maar ik snap je bezorgdheid. Hopen dat de tijd snel gaat tot de echo.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 02-12-2012

Jaaaaaaaaaaaaa!!!!! Laura! Gefeliciteerd! Wat een vlotte bevalling! Kleine Tess in jullie armen! Ik ga snel FB checken, misschien is daar een plaatje te vinden! Hoe voel jij je?

Rennie, wat moeilijk en dubbel zeg..... Ik weet niet wat te zeggen, geen beweging meer gevoeld dus. Morgen een echo. Rillingen bij het idee. Ik denk aan jullie.

Meiden, ik vind het zo heftig. Wat ligt geluk, nieuw leven en verdriet met dood toch dicht bij elkaar hier......


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 02-12-2012

Rennie, ik wil je voor morgen heel veel sterkte wensen!!!!!!
Ik zal aan je denken
xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 02-12-2012

Lieve Rennie,

Ik wil je voor morgen heel veel sterkte wensen.
krijg de rillingen als ik lees dat je geen beweging meer hebt gevoeld.
wat is het toch oneerlijk.


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 02-12-2012

Laura!!!

Gefeliciteerd met jullie kleine Tess! Dus toch een echte Tess :-D
Wauw, wat is dat een snelle bevalling geweest! Kon je de weeen wel bijbenen??? Super gedaan, meid! Zijn jullie alweer thuis?

Heel veel liefs van Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 02-12-2012

lieve rennie

heel veel sterkte meid. Kan er gewoon geen woorden voor vinden, ik vind het zo erg. Dikke knuffel.


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 02-12-2012

lieve laura, heb het al op fb gezet, maar wat een mooi nieuws en wat een plaatje. Jullie 3e wonder. En idd zo snel...jee. Genieten nu dus!!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 02-12-2012

Rennie, je denkt dat ze al overleden is. Wat ontzettend verdrietig. Ik heb het zo met je te doen. Het doet me ook terug denken aan mijn eigen verdriet, aan hoe het toen ging. Ergens was ik opgelucht dat ze zelf gegaan was, dat ze niet meer leefde toen ik ingeleid werd. Haar leventje was in mijn buik begonnen en opgehouden. Het voelde alsof ze daardoor voor altijd bij me zou blijven, nooit bij me weg zou gaan. Misschien probeerde ik mezelf op die manier te troosten. Ik weet het niet. Ik weet wel dat ik niet kan begrijpen dat jullie twee keer zo'n lief kindje moeten laten gaan. Ik kan dat echt niet begrijpen. Ik wens je veel kracht toe en ik hoop dat er veel lieve mensen zijn om jullie te steunen.

Een dikke knuffel van Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 02-12-2012

Kersje.
mooi geschreven. het leventje van jullie Puck* is begonnen en gestopt in je buik. alsof ze zo nooit meer bij je weg zou gaan.
krijg tranen in mijn ogen!
wat moet het verhaal van Rennie je doen terug denken aan die pijnlijke periode.


Tam,
hoe is het met jou? en met kleine broer in je buik?
wanneer mag je weer op controle?


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 02-12-2012

Wat een emotionele dag hier...

Laura, proficiat met je meisje Tess! Prachtige naam vind ik het, bij een prachtige meid!! Smile

Rennie, ik vind dit zo hard voor jou. Het moet moeilijk zijn voor je dat je hier nu ook zoveel geluk leest. Ik hoop dat je heel mooi afscheid kan nemen van je meisje en dat ze door al onze engeltjes wordt opgevangen. Hoe gaat het met je man? Kunnen jullie troost vinden bij elkaar? Ik wens jullie veel liefde.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 03-12-2012

Dank jullie wel meiden!!!

Hier in het kort het verhaal:

Om 12:30 in het Amc
Om 13:30 vliezen gebroken
Om 14:30 infuus aangelegd
Om 14:45 hormoon erbij.. Ik merkte na een kwartier al dat de weeën wel heel heftig werden en toen stond ie nog maar op 2, daar beginnen ze mee.. Na 20 minuten ofzo zette ze hem op 4 en dacht bij mezelf hoezo ophogen?! Het gaat al zo snel!! En het deed al aardig zeer maar goed..
Om 15:35 pers drang terwijl er niemand bij ons was, dus raakte licht in paniek want ik kon het echt echt echt niet meer tegenhouden.. Dus zelf al begonnen te persen, mijn man gauw op het knopje gedrukt, alles klaar gezet voor de bevalling en ze zei meteen bij binnenkomst al dat ik mee mocht persen want ze zag aan me dat het niet meer tegen te houden was.. Ondertussen toch ff voelen en net geen 10 cm, stond nog een randje maar was te verwaarlozen dus hup zes keer persen en daar was ze!! Uitdrijving van 5 minuten gehad! Wat een dag! Maar wat is ze mooi!!! Wel een bulletje hoor! 4140 gram!! Semmy was 4045 gram haha!!
Om 20:30 waren we weer thuis!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 03-12-2012

Oh lieve rennie... Wat ontzettend verdrietig dat je denkt dat ze al overleden is...
En wat voel ik me rot naar jou toe met mijn geluk...
Ik wil je heel veel sterkte wensen morgen met de echo en met de komende periode... Ik denk echt aan je!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 03-12-2012

Wauw, Laura, wat een flitsbevalling en wat heeft ze een mooi gewicht! Geef je borst of fles? Hoe is de eerste nacht gegaan?
Wat lief van je dat je in je blijdschap ook aan het verdriet van Rennie denkt. Blijdschap en verdriet gaan hand in hand.

Ik vond het infuus met weeenopwekkers ook heel heftig, alleen heeft het bij mij niet snel genoeg voor voldoende ontsluiting gezorgd (had evengoed al 8 cm). En omdat ik al een litteken in mijn baarmoeder had van de eerste ks durfden ze niet te wachten en het infuus hoger te zetten. Toen Jesse ook nog achteruit ging was het snel beslist om te stoppen. Achteraf maar goed ook, want waarschijnlijk heb ik niet genoeg ruimte in mijn bekken, vandaar ook dat mijn jongens zo lang in stuit lagen. Jesse heeft daarbij ook scheef in het geboortekanaal gelegen en is geboren met een vochtplek op zijn schedel (een soort bloeduitstorting door de druk van de weeen). Dit trekt vanzelf weg en kan verder geen kwaad. Maar ik ben dus blij dat hij er verder niets aan over heeft gehouden (en ik ook niet, mijn jongens hebben toch hun mama nodig). Ik weet nu wel zeker dat dit voor mij de laatste zwangerschap was. Ik durf het niet nog een keer aan. Ik tel mijn zegeningen met onze twee gezonde jongens en ik heb mijn vlinderkindje in mijn hart. Daarbij zijn er genoeg kinderen die een liefdevol thuis zoeken, mochten we ooit toch ons gezin nog graag uitbreiden.
Hier krijgt Jesse trouwens steeds meer last van krampjes. Zielig! Het hoort erbij, maar leuk is het niet! Hij groeit trouwens prachtig, alweer mooi boven zijn geboortegewicht, o, ik ben trots op zijn onderkinnetjes :-D

Rennie, ik denk aan je. Sterkte straks.

Liefs voor alle meiden


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 03-12-2012

Laura, wat een snelle bevalling heb je toch gehad en alweer lekker thuis. Een flinke meid, die Tess hoor. Ga maar lekker bijkomen en genieten van je gezinnetje.

Rennie, je zit in mijn gedachten. Ik krijg echt de tranen in mijn ogen als ik eraan denk dat je haar niet meer voelt. Zo ging het bij Thomas ook, al hadden wij nog wel hoop dat hij zou overleven. Maar toen ik na een week voor de echo moest komen, had ik al ergens het idee dat het voorbij was. Ik wou dat ik iets wist te zeggen om je te helpen, maar dat kan ik helaas niet.

Kersje, zielig dat Jesse krampjes krijgt, Tessa heeft er ook veel last van gehad. En wat groeit hij goed trouwens. Lukt het een beetje met de hulptroepen?


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 03-12-2012

Laura, wat een mooie snelle bevalling! En een stevige dame! Niet zo gek dat je buik groot was! Oh, wat je schrijft over het infuus.... Zo herkenbaar. Dat je denkt: neeeee niet hoger! Super gedaan hoor, kort persen en dan je meisje in je armen! Hoe heeft Semmy gereageerd?

Kersje, arme Jesse! Krampjes zijn zo zielig. Maar hij groeit dus weer goed op jouw melk! Goed hoor!

Rennie, ik denk aan jullie vandaag!

Hier: de misselijkheid die ik vorige week nog wat kon wegstoppen is er nu echt in de ochtend. Ik hoop zo dat dat een goed teken is.... De weken duren nog zo lang tot duidelijkheid....


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 03-12-2012

Laura!!! JJJaaaahhhh! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie meisje! Het is dus toch Tess geworden!
En wat een bevalling! het past ook echt helemaal bij jou! Zo van, dat doe ik wel ff! Ff naar et ziekenhuis, kindje baren en hup weer naar huis en over tot de orde van de dag, hahaha
Fijn hoor dat je zo’n goeie bevalling heb gehad. hoe gaat het nu thuis? Hoe reageert semmy op zijn zusje?


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 03-12-2012

Madelief! gefeliciteerd met je ochtendmisselijkheid! :mrgreen: ik ben heeeeel blij dat je zo misselijk bent! hahaha
je bent gewoon hartstikke zwanger! super!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 03-12-2012

Lieve lieve lieve Rennie…ook ik moet echt continu aan je denken…
Ik las dat je jullie lieve meid niet meer voelt…oh mijn hart stond even stil toen ik het las…wat vind ik dit erg voor jullie..
En wat een mooie naam heeft ze, Ilse…klinkt zo lief…ik krijg echt tranen in mijn ogen als ik eraan denk.
Ik wens je ontzettend veel sterkte vandaag bij de echo…
Het spijt me maar ik weet echt niet wat ik meer moet zeggen. Alles wat we zeggen is niet genoeg om het verdriet weg te nemen.
Maar weet wel dat we hier allemaal voor je klaarstaan en met je meevoelen en meeleven en aan je denken.
Ik geef je een hele dikke knuffel lieverd…xxxx


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 03-12-2012

Meiden wat een mix feeling hier he…
Ongelofelijk hoe we op het zelfde moment het uiterste geluk ervaren en ook het uiterste verdriet….
We zijn hier allemaal ( in deze topic) begonnen met verdriet… en de bedoeling was dat iedereen uiteindelijk weer het geluk zou vinden…
Het doet mij echt verdriet dat het geluk niet iedereen gegund is…had ik maar een toverstaafje…

Bij al onze engeltjes ging er wat mis…maar er ging ook heel veel goed…waarom kon het niet zo zijn dat we de dingen die wel goed gingen van elkaar konden overnemen….
Zo konden we misschien toch ene paar van onze kindjes redden….zucht…helaas werkt dat niet zo he…


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 03-12-2012

Noortje, jij voelde dus ook voor de echo aan dat het voorbij was, dat had ik ook.
Ja, die krampjes zijn zielig. Waarschijnlijk stroomt mijn melk te snel en worden ze daarom erger. Ik probeer nu eerst wat melk weg te laten lopen, dan kan hij rustiger drinken. Kijken of het helpt.
Haha, de hulptroepen! Ja, mijn schoonmoeder is er vandaag, want Kerseman is weer aan het werk. Morgen is ze er ook. Woensdag is Kerseman thuis (dan gaan we ook sinterklaas vieren) en do en vr komt mijn moeder. Ik had liever niet dat het nodig was, maar ben natuurlijk erg blij dat ze willen en kunnen helpen!
Hoe gaat het met jou en met Tessa?

Madelief, die misselijkheid lijkt me inderdaad wel een goed teken. Ik blijf het positief zien tot het tegendeel bewezen is! Dus je bent hartstikke zwanger :-D

Ik ben gisteren voor het eerst weer even buiten geweest, wat heerlijk zeg! En ik heb voor het eerst weer in de keuken gegeten. In mijn kleren ipv een pyama :mrgreen:
Vandaag weer even een pyamadag, want het was wel vermoeiend gisteren. Mijn kleine Jesse ligt naast me in het grote bed. Hij is langzaam wakker aan het worden, zo schattig hoe hij zich uitrekt. Ik noem hem Knorretje, want hij maakt van die lieve geluidjes Smile Ik ga hem zo even voeden. Even die onderkinnetjes spekken!
O, en ik heb vannacht voor het eerst weer op mijn zij kunnen slapen, zo fijn! Ik werd gek van dat liggen op mijn rug.

Liefs!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 03-12-2012

Lieve meiden, ik hoop het zo.... Het wil niet echt doordringen, het vertrouwen wil bog niet komen.... Bij die misselijkheid denk ik dan: misschien wil ik dat wel graag voelen.....

Kersje, dat zijn weer mijlpalen! Naar buiten, uit je pyjama,in de keuken eten en last bur not least, op je zij slapen! Je hebt een megaprestatie geleverd en gaat langzaam weer naar een volgende fase.

Xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 03-12-2012

@Madelief: zo logisch die onzekerheid!!! Maar die strepen zeggen genoeg toch?? En die misselijkheid, het hoort er allemaal bij!!!

Vandaag zijn mijn gedachten bij Rennie!! Ooooooh wat een klap weer, ik weet echt niet wat ik moet zeggen.....

Hier ook een beetje in een down positie.. Gisteren eindelijk na 69dagen ongi geworden, en morgen een dubbele dag
Onze eerste afspraak bij de fertarts en dan ook nog de uitgerekende datum van Luca*
Best beladen allemaal!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 03-12-2012

Myka, oef, dat is zwaar zo bij elkaar zeg. En je ongi, dat is ook dubbel. Toch een kleine hoop dat je helemaal niet naar dat ziekenhuis hoefde.... En morgen de uitgerekende datum. Dat is zwaar. Ik voelde me die dagen heel erg verloren.... Het had zo anders moeten zijn.... Morgen wel weer op weg naar hoop. Een start naar jullie traject en een nieuwjaar. Ik hoop zo hard dat dit het jaar wordt van jullie tweede kindje!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 03-12-2012

Myka, oh die uitgerekende datum morgen, dat blijft toch moeilijk. Ik had het vorige maand zelfs ook nog, en dat was alweer een jaar later. Maar het had zo anders moeten zijn. Maar ook naar het zkh en dat geeft weer hoop. Ik hoop echt voor je dat het niet lang hoeft te duren voor je weer zwanger bent.

Madelief, lijkt me toch een goed teken dat je nu misselijk bent. Het lijkt mij dat je hcg dan toch lekker stijgt. De 20e mocht je toch komen voor een echo?

Devika, ik kreeg echt tranen in mijn ogen toen ik je berichtje aan Rennie las...

Kersje, ja ik voelde het, alleen wilde ik het niet geloven... Maar de enige beweging die ik nog voelde, was dat hij een beetje heen en weer schoof. Maar als je dan de bevestiging krijgt is het zo'n klap. Zo te lezen gaat het goed met je. Natuurlijk wil je het liever zelf kunnen zonder hulp, maar het is even niet anders. Zo lief he, zo'n pasgeboren baby die wakker ligt te worden. Toen ik dat zo las, moest ik gelijk aan Tessa denken toen zij net geboren was en aan die geluidjes. Ik hoop dat ik het nog een keer mee mag maken.

Hier weer vroeg op, om half 6 was ze wakker en alleen maar huilen. Uiteindelijk na een fles en 2 bordjes pap is ze om 8.15 weer gaan slapen. Gisteren ook al zo vroeg, ik heb echt branderige ogen van de slaap. Vanavond maar eens heel vroeg erin. Nu ligt ze wel weer lekker te slapen gelukkig, ze heeft haar slaap toch nog hard nodig. Vanmiddag naar het cb, ben benieuwd hoe ze het doet qua groei en misschien hebben ze nog tips voor het slechte slapen.


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 03-12-2012

Dames,

Mijn vermoeden is inderdaag bevestigd. Ons meisje leeft niet meer. Erg verdrietig, maar ook wel een opluchting.. Om nog maanden door te lopen terwijl je weet dat ze het niet overleefd, is ook een psychische kwelling. Ik heb heel sterk het gevoel dat ze een paar weken gevochten heeft en nadat wij vorige week zoiets hadden van; het is goed zo, ga maar... Je zal bij de andere vlindertjes gelukkiger zijn dan door te strijden, dat ze toen gegaan is....
Het is inderdaad wel bizar dat ze een paar weken zonder vruchtwater gelegen heeft en wij het sinds vorige week weten, dat ze de strijd een paar dagen later ook opgegeven heeft..

Ik heb het eerste tabeltje gehad om mijn zwangerschapshormonen stil te leggen en mijn lichaam op de bevalling voor te bereiden. Woensdagmorgen wordt ik opgenomen om verder ingeleid te worden...

@laura in mijn verdrietige situatie is het voor jou des te meer een reden om te genieten.. Je ziet hoe kwetsbaar het leven is.. Geniet lekker van de kleine meid die nu volgroeid en gezond op de wereld is...


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 03-12-2012

Ooooooh jeetje, dus de kleine meid heeft de strijd opgegeven!!! Ze heeft echt gewacht......
Onze engeltjes hebben haar opgevangen, en zullen samen boven voor elkaar zorgen!!
Er komt nog een heftige periode voor jullie... ppppfffffffff
Heel veel sterkte meid!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 03-12-2012

Rennie..... Je gevoel klopte.... Tranen hier, want ik hoopte toch op een wonder.... Dikke kus van mij!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 03-12-2012

Laura,
weer een turbo bevalling! En wat een flinke dame.
Ben zo blij voor je dat jullie eindelijk kunnen genieten!
En wat is het een plaatje! Goed gedaan hoorWink


Hoe voel je je lichamelijk?
Hoe reageerde Semmy?


Madelief,
Hoewel jij het misschien minder leuk vind ben ik ook blij dat je 's ochtends zo misselijk ben.
Is een goed teken toch Smile


Myka,
Morgen de uitgerekende dag van Luca, blijft moeilijk zulke dagen.
En ookal is het maar een “datum”. Toch blijft het een dag voor jullie kleine man.
Zo zie ik dat bij wesley ook. 8 november was ik van hem uitgerekend. Nu 2 jaar verder heb ik die dag ook extra aan hem gedacht.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 03-12-2012

Rennie,
Jullie kleine meid heeft gewacht tot dat haar papa en mama het zouden weten.
Oh meid ik kan het hier even niet droog houden. Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je moet voelen, maar ook na een 2e keer? Nee!
Ik leef zo met je mee. Er zijn gewoon geen woorden voor.
Het enige wat ik kan doen is je een hele dikke knuffel geven!!
en ik hoop dat je hier van je af kan praten als je daar behoefte aan hebt.
We zijn er voor je!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 03-12-2012

rennie....ik heb zo aan je gedacht vandaag...weet dat het weinig opbrengt, maar wil het
even laten weten. Ik vind je zo sterk. En ondanks alle verdriet heeft het ook wel
iets magisch wat je zegt...dat ze het zo lang volgehouden heeft. DAt is bijzonder.
Ze wilde het samen met jullie denk ik...zo ervaar ik dat. Maar meid...wat moet het ook heftig
zijn en niet te bevatten.

myka; oei, wat een moeilijke dag morgen. Naast optimisme ook dat verdriet. Ik vind je sterk.
Kan alleen maar hopen dat 2013 mooie dingen mogen brengen.

laura; het is een mooie meid en echt al een heel ding. Geweldig hoor en zo lekker roze allemaal
haha. Maar je...wat was ze er snel. Eindelijk...ook ik vond die weeenopwekkers heftig.
Maar ook hier waren ze niet voldoende.

kersje; heerlijk die onderkinnetjes. Geniet ervan meid. Oh...en ik weet nog zo goed hoe
heftig die keizersnede was. Dat je bijna niet recht kunt komen...dat valt zo tegen.
Maar...je knapt ook wel snel op..dat dan weer wel.MAar ik ben ook geen rugslaper.

madelief; hij is idd wel donkerder. Wat vervelend die onzekerheid, maar er is hoop...
hoop doet leven.

hier; zaterdag flinke harde buiken gehad. Wel van geschrokken. Ik heb zo'n drukke week gehad
en moest die za ook met school op het sint feest zijn.
Ik heb me echt voorgenomen het rustiger aan te doen. Deze week geen extra dingen naast mijn werk.
Zal blij zijn als het vakantie is. Nog 3 weken.
Gisterenavond ook huilend wakker. zo bang dat het ons neit gegund is. STom he! Dat die angst je ineens
weer om de oren kan slaan. vooral in de nacht!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 03-12-2012

Oh tam,
Natuurlijk is het jullie wel gegund!
maar ik snap je onzekerheid zo goed. Angst kan het ineens zo snel overnemen.
ik ben bang dat we dit gevoel altijd wel zullen houden.
of het nu de 3e zwangerschap is of de 6e.

ik hoop dat deze dagen snel voorbij zijn, zodat jij weer een beetje rusig aan kan doen.
en straks 3 weekjes vakantie. wel een lekker vooruitzicht. ga je nog iets speciaals doen?
je zit alweer bijna op 25 weken. laat je een pretecho maken?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 03-12-2012

Oooohhhh lieve lieve rennie.... Je meisje leeft dus idd niet meer... Wat Ongeloofijk cru hoe het hier door mekaar loopt en wat afschuwelijk voor jullie dat jullie hier opnieuw doorheen moeten... Ik kan me niet voorstellen hoe dit met voelen.. Een tweede keer die ellende mee moeten maken... Ik kan nu alleen nog maar hopen voor je dat je bevalling maar zonder gekkigheid mag verlopen zodat je daar nog wel enigszins mooi op terug kan kijken... Oh wat een hel meissie!!! Ik vertel het net tegen mijn man... Wij die dolgelukkig zijn... En jij die dit weer mee moet maken... Heel heel heel erg veel sterkte en wij staan je allemaal bij op onze speciale forum manier... Je zit in mijn gedachte... Kan me er heel boos over maken dat onze vlinder kindjes nog meer vriendjes moeten krijgen... Laten we er maar van uit gaan dat ze het gezellig hebben met mekaar... Sterkte lieverd! Een dikke knuffel van mij...

Madelief oooohhh misselijkheid jeeejjj!!! Laat het een goed teken wezen!!! Ik duim voor jou lieverd!!

Ik heb verder ff niets onthouden... Uhm... Oh ja tam schrikken zeg van die harde buiken! Als je je zorgen maakt, aan de bel trekken he??

Myka... Morgen de uitgerekende datum... En naar de arts... En ongi... Pfff ook geen combi waar je op zit te wachten...
Succes morgen meis!

Hier... Alles gaat goed met ons! Tess is wel nog wat misselijk en spuugt nog wat van de snelle bevalling.. Semmy is zwaar onder de indruk van zijn zusje en kijkt veel bij der enzo! Kusje geven wil ie nog niet maar dat geeft niet. Hij lijkt een trotse grote broer!! Zo leuk om te zien! Ik voel me ook aardig goed. Heb alleen veel last van na weeën en mijn bekken. Ook in mijn hele lijf spierpijn maar ja das ook niet zo gek. Het lijf heeft weer hard gewerkt!
Maar idd wat een spoed bevalling was dit weer zeg! Kan niet anders zeggen dat ik blij mag zijn met hoe vlot het gegaan is en wat een hompje is het he?? Jeetje! Wat een gewicht!! Haha! Maar ze is echt heeeeel lief en mooi en schattig en alles wat maar positief is! Ben zo verliefd op dat kleine mooie wonder...


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 03-12-2012

Rennie, je gevoel klopte. En ze is pas gegaan nadat jullie wisten wat er aan de hand was. Ach, het lieve meiske...
Woensdag wordt je ingeleid. Pfffff, wat moeilijk. Ik heb het zo met je te doen!

Knuffel van Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 03-12-2012

Myka, sterkte morgen meis.

Tam, rustig aan doen! Het klinkt wel heel druk. Gelukkig bijna vakantie.

Laura, jij ook rustig aan en goed herstellen van de bevalling. Het is toch een hele inspanning. Fijn dat het goedgaat en dat je zo verliefd bent.:-D


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 04-12-2012

Rennie, je vermoeden klopte, wat vind ik het erg voor jullie. Weer een mooi kindje dat gemist moet worden. Heel veel sterkte voor de komende tijd. Ik weet verder even niks te zeggen, maar ik leef met je mee.


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 04-12-2012

Dames,

Heb een gedicht gemaakt:

Lief engeltje,

We zagen je vechten.
Van ons mocht je gaan.
Dit heb je hierna ook gedaan.
Alsof je voelde; pap en mam vinden het goed.
Ze vinden dat ik naar Florian moet.
Meisje, ook je oom Jan is daar.
Hij wacht op je, staat voor je klaar.
Geef ze een dikke knuffel van ons meis..
Ooit, als de tijd zover is komen we bij jullie in het droompaleis.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 04-12-2012

Wauw... Mooi gedichtje rennie... Ben er stil van...


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 04-12-2012

Mooi gedichtje Rennie. Ilse en Florian zijn nu samen en ooit komen jullie weer bijelkaar.

X


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 04-12-2012

Ilse en Florian zijn nu samen... ben er echt even stil van meid.
ik wil je voor morgen heel veel sterkte wensen.
ik hoop dat de bevalling wat vlot zal verlopen.
ik denk aan jullie!


mijn lieve, lieve kleine schat - Sabrina1984 - 04-12-2012

Mooi gedichtje Rennie! Wat moeilijk om dit mee te moeten maken meis, maar ze is bij haar broer en haar oom en die waken over haar, dat is een fijne gedachte.
Ik wens je heel veel kracht en sterkte voor de bevalling! Een hele dikke knuffel!

Laura, ze is er dan eindelijk, yes!! Ik las het gisteren op mijn telefoon maar lukte niet om in te loggen en waren nog in Center Parcs, dus geef ik nu maar even een reactie! Wat een stoere naam Tess! En wat heb je een supersnelle bevalling gehad! Heerlijk dat je nu van jullie meisje kan genieten en dat het goed gaat met jullie! Van harte gefeliciteerd! Doe lekker rustig aan en laat je maar goed verwennen!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 04-12-2012

Rennie, wat een prachtig gedichtje.... Wat zal het nu raar zijn voor jullie. Nu je kleine meid nog in je buik, morgen zul je haar gaan zien. Veel te vroeg.... Ik wens je nu alvast heel veel sterkte en kracht bij de bevalling. Ik zal morgen een kaarsje voor je branden.

Hier: niets te melden. Hele slechte nachten met Maria achter de rug. Volgens mij krijgt ze tanden. Net maar even gezellig met haar naar de stad geweest en koffie gedronken. Ze vond het prachtig, al die mensen kijken. Had echt behoefte aan afleiding en positiviteit. Heb me trouwens toch opgegeven voor MvM. Durfde eerst niet. Maar vind dat ik niet moet zeiken en gewoon moet gaan plassen voor ze. Is een kleine moeite.


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 04-12-2012

Wat een mooi gedichtje Rennie!!! Sprakeloos...........

Kreeg van een vriendin deze via facebook.....
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/77015_483233891699848_2030369938_n.jpg


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 04-12-2012

mooi myka


mijn lieve, lieve kleine schat - Sabrina1984 - 04-12-2012

Mooi hoor Myka! Dat is fijn he als er mensen om je heen staan die aan je denken en met je meeleven!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 04-12-2012

Lieve rennie,
Wat een prachtig gedicht heb je geschreven
Ik krijg meteen tranen in de ogen van.....
Broer en zusje zijn nu samen daar...
En mama en papa samen hier...jullie hadden bij elkaar moeren zijn, hier...
Ik wens je alle moed en kracht van de wereld toe om dit grote verlies te dragen..
Heel veel sterkte morgen bij de bevalling...
In gedachte zijn we allemaal bij je...
Heel veel liefs!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 04-12-2012

Lieve myka
Ook voor jullie een verdrietige dag. De uitgerekend dag van jullie lief kindje...
Deze dag had zo anders moeten zijn. Vol vreugde en blijdschap...
En je bent ook nog eens ongi geworden las ik.
Maar weet je, ik hoop dat je je ongi ziet als Een nieuwe kans...
En vandaag ook naar de feriliteitsarts las ik.
Ik hoop dat jullie daar goed bericht krijgen en gauw mogen starten

Ik lees nu ook het gedichtje... Wat mooi....
Maar ook weer zo verdrietig...
Wel heel fijn dat de mensen omje heen deze dag niet zijn vergeten
Gaan jullie nog wat doen vandaag?
Wij wilden de uitgerekende dag toen niet zomaar voorbij laten gaan
Kaylash was levend geboren in Amerika
We hebben daar zijn geboorte en overlijdens aangifte gedaan
In Ned. Hebben wij toen zijn aktes uit Amerika laten komen en hem op de uitgerekende dag bij laten schrijven
In onze trouwboekje... Ik vond dat toen heel fijn dat die dag niet zomaar voorbij ging
Ik wens jou ook heel veel sterkte vandaag.......


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 04-12-2012

We gaan vanavond een wensballon oplaten, net als de dag waarop hij is geboren!!
Daarna hopelijk samen uiteten, als mn lief zich goed genoeg voelt straks...

Vandaag onze eerste afspraak gehad bij de fertarts!!
We waren op het juiste moment in de cyclus, dus is er meteen een echo gemaakt om te kijken hoe het er nu uitzag van binnen...
Ze vond het niet verontrustend, alleen de lange cycli kloppen niet... Dus nu deze ronde bloed laten prikken op verschillende momenten in cyclus!!
Ook mn lief moet zn zwemmers inleveren, en dan hebben we 10jan. een afspraak voor de uitslagen!!
Ppppffff dat lucht op, op deze bijzondere dag


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 04-12-2012

Myka, wat mooi, dat jullie weer een wensballonmoplaten vandaag. E samen uit eten, ook fijn, even stilstaan bij alles, maar ook vooruit kijken. Wat goed zeg, dat er niets echt verontrustends te zien was. Over ruim een maand dus de uitslag. Ik weet niet of het voor jullie zo voelt, maar voor mij voelde die afspraken toch als stappen in de goede richting. Er gebeurt iig iets! En wat prachtig, het gedicht. Fijn dat je mensen om je heen hebt die er ook zo bij stil staan!

X


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 04-12-2012

Myka dus toch nog een beetje mooi nieuws op deze moeilijke dag...
Het is te hopen dat je snel zwanger mag raken, met of zonder hulp!
En mooi van de ballon! Ik hoop dat je mannetje zich goed genoeg voelt om uit eten te gaan!

Rennie lieverd... Alvast heel erg veel sterkte voor morgen... Ik weet echt niet wat ik verder tegen je moet zeggen dan dat ik aan je denk en in gedachte echt bij jullie ook ben!

Madelief hoe is het met de misselijkheid? En de vermoeidheid?

Hier gaat het goed. Tess krijgt wel steeds meer last van der darmpjes helaas en is daardoor erg onrustig maar verder is het een hongerlapje hoor! Waar ze normaal nu 30 cc per fles mag keijgt zij 40 cc en die gaan er zeeeer gemakkelijk in bij der! Hihi!
Semmy heeft vandaag uitgedeeld op school. Soepstengels in de boter dopen en dan door de muisjes halen! De kindjes vonden het geweldig!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 04-12-2012

myka,

ik ben blij voor je dat je toch nog een beetje goed nieuws heb gehad vandaag.
en 12 januari de uitslag. Ik ga voor je duimen hoor.

wat mooi dat jullie een ballon op laten voor jullie kindje.


laura,
wat een klein vreetzakjeSmile
lekker hoor!
leuk trouwens die tractatie van Semmy!


mijn lieve, lieve kleine schat - cindy1983 - 04-12-2012

Myka: heel mooi die wensballon!! Dikke knuffel


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 04-12-2012

Laura, logisch dat ze lekker drinkt! Ze heeft heel wat grammen te onderhouden! Je geeft FV toch? Wel BV geprobeerd of is het niks voor jou? En krampjes, zo zielig! Wat een leuk idee, die soepstengels met muizen!

Misselijkheid hier weer een keer een vlaag. Echt erg is het niet. Wel moe, ik slaap iedere dag overdag. En wat bandenpijn af en toe als ik uit bed stap. Verder weinig. Het voelt nog helemaal niet of ik zwanger ben. Als het niet goed gaat zal het geen grote klap zijn. Al hoop ik wel heel erg dat het goed gaat natuurlijk.

Cyn, hoe is het verder met je?

En Devika? En Maria, hoe is het met de kleine man?

Tam, lieverd, ik las je bericht. Zo herkenbaar! Maar het is jullie heel erg gegund! En pas inderdaad een beetje op jezelf. Niemand heeft baat bij gestress.....

Fijne avond meiden!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 04-12-2012

lieve rennie
Wat een prachtig gedichtje. Recht uit het hart.
Ik denk heel veel aan jullie en speciaal morgen. Oog in oog met jullie meisje, maar
zo veel te vroeg. Heel veel sterkte, maar ook liefde toegewenst.


myka; een moeilijke dag vandaag. Mooi..een wensballon. En goed dat er schot zit in alles
hoor. Op naar de toekomst.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 04-12-2012

Madelief,
ik hoop dat het snel de 20e is. dat heb je tenminste zekerheid.
kan je je een beetje op andere dingen richten.

hier gaat het goed hoor. druk. zoals gewoonlijk.
Morgen komt mijn zusje op bezoek. die heb ik een tijd niet gezien.
het contact verliep niet zo goed dus heb haar in 2010 voor het laatste gesproken en gezien. (op de begrafenis van Wesley*)
Vorige maand is ze voor het eerst langs geweest. ze had Joëlla ook nog niet gezien. (behalve van de foto)
Joëlla was dol op d'r. meestal is ze wel wat afwachtend bij onbekenden maar dit keer niet.
Ben ergens zo blij dat het nu weer beter gaat en dat we weer een beetje een band opbouwen.
Morgen komt ze weer langs, dus ben benieuwd.

Joëlla kruipt! eerst sleepte ze zichzelf vooruit. waarin ze razend snel vooruit komt.
maar nu kruipt ze steeds meer.
Ze trekt zich overal aan op en haalt echt brutale streken uit.
als ze iets doet wat niet mag trekt ze haar neus op.. zo van "haha ik doe het lekker toch". dondersteen!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 04-12-2012

Hier staat toevallig de tv op net 5.
Programma gaat over grote gezinnen.
Nu is er net weer een kindje geboren die bijna 4 maanden te vroeg is geboren!
625 gram.. zo mini maar zo kwetsbaar. en nog zo onzeker of ze het wel of niet haalt.


Ik moet gelijk denken aan Rennie..
Jij gaat morgen ook zo'n mini mensje op de wereld zetten.
Veel te vroeg... Oh meid ik vraag me al de hele dag af waarom dit jullie nu moet overkomen..
zelfs na het verdriet van Florian.
Ik heb net een kaarsje voor je aangestoken..


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 04-12-2012

Rennie, mooi gedichtje. Morgen een moeilijke dag, maar je krijgt ook je kindje te zien. Maar zo veel te vroeg. Hopelijk geeft het wat troost dat ze nu bij Florian is. Maar zo oneerlijk, ze hadden bij jullie moeten zijn.

Myka, ook een mooi gedichtje. Mooi dat jullie een wensballon op gaan laten (of al hebben gedaan). En fijn dat jullie geholpen worden met een nieuwe zwangerschap, hopelijk staat er niks in de weg en hoef je niet al te lang meer te wachten.

Tam, doe maar rustig aan. Heel logisch die angst, ik denk niet dat we die zomaar kwijt zullen raken, ook al is het ook een keer goed gegaan.

Laura, fijn dat het zo goed gaat, je hoeft je niet druk te maken of ze wel genoeg eet! En leuk idee die tractatie van Semmy.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 04-12-2012

Cyn, leuk dat ze zo kruipt. Zo te lezen heb je je handen vol aan haar, ik zie gelijk haar ondeugende gezichtje voor me van die foto die je een tijdje geleden plaatste.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 05-12-2012

Lieve rennie,
ik denk aan je...heel veel sterkte lieverd...


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 05-12-2012

Meiden, hier in tranen. Vrouw van MvM was net hier. Streep nauwelijks te zien. Heel waarschijnlijk toch niet goed. Nu naar VK voor echo. Waar waarschijnlijk niets te zien is....


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 05-12-2012

Oh neeeeeee madelief.... Wat verschrikkelijk... Ik schrik echt van je bericht...
Laat ons weten he meis? Sterkte...

Oh lieve rennie... Je zit de hele tijd al in mijn hoofd... Heel veel sterkte...


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 05-12-2012

och madelief wat erg....he verdorie, het was je juist zooo gegund!
maar je mag vandaag naar de vk? ik ben bang dat een echo nog niet veel uithaalt hoor...
met deze aantal weken kun je vaak nog niets zien...
heel veel sterkte meid! ik geef je een hele dikken knuffel!!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 05-12-2012

Hier,
Shivani is al dikke 2 weken aan het hoesten. Ze was ook verkouden maar dat is gelukkig over.
Maar nu, sinds een paar dagen spuugt ze ook een beetje na het eten. Pfff…
We dachten eerst dat het door het hoesten kwam. Maar et hoesten is nu iets minder.
Pfff.. zo begon het dus de vorige keer ook. Uiteindelijk is ze in het zh beland. Heb meteen gebeld met de huisarts. We kunnen pas maandag terecht!
Nou ja, we houden het in de gaten, en anders gaan we wel met haar naar de huisartsenpost. Again…
Gelukkig gaat het verder wel goed met haar. Ze speelt en eet verder wel prima…maar ja….dat deed ze de vorige keer ook totdat et mis ging...zucht


mijn lieve, lieve kleine schat - Sabrina1984 - 05-12-2012

Oh nee Madelief, wat ontzettend naar! Jeetje meid, ik had het zo gehoopt voor je! Ik hoop dat er toch wat te zien is op de echo!

@Rennie: Ook ik denk aan je vandaag, heel veel sterkte en liefs

@Devika: Oh nee toch, hopelijk valt het mee en heeft je kleine meis gewoon een klein griepje te pakken en gaat het snel weer over!

@Hier: Ik heb vanmorgen samen met mijn schoonmoeder lekker de bovenverdieping onder handen genomen. Badkamer en slaapkamer zijn weer lekker uitgesopt, heerlijk! Ik ga zo gelijk maar even een middagdutje doen! Ik voel het wel in mijn bekken en ja nu ik verlof heb kan en mag ik er gelukkig ook aan toe geven!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 05-12-2012

Er klopt een hartje!!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 05-12-2012

OK, nu uitgebreid, kan het bijna niet geloven. Ik dacht, laat ik maar weer netjes gaan plassen voor MvM. Die vrouw is hier en doet de test. En er is niks te zien. Na een minuut of 10 heel ergens in de verte een vaag streepje. Dus nog een test, zelfde resultaat. Dus ze zei, dat is wel erg licht. Het HCG in je urine is te laag om mee te doen. Ik vroeg of ze dit meer mee maakte. Nee, normaal bij deze termijn is het veel duidelijker. Dus VK gebeld. Die was zo lief me te laten komen met de waarschuwing dat er zeer waarschijnlijk niets te zien zou zijn. Ik daar huilend heen, alleen, want man moest bij kindjes blijven. Ze kijkt, klopt er een hartje! Ik zou nu 5w4d zijn, precies het moment dat het zou beginnen en dat is dus zo. Die testen zijn onverklaarbaar, want zwanger ben ik en tot nu toe gaat het goed! We zijn zo opgelucht! Ook al is het nog heel kwetsbaar. Alsof dit kindje lekker verstoppertje speelt.....

Rennie, sorry voor mijn egoberichten. De kaarsjes zijn hier vanmorgen om 7 uur voor je aan gegaan. 4. Voor jou, man, Florian en Ilse....


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 05-12-2012

jaaaaaaaaaaaaa madelief!!!! yes! ik zei je toch!!! super! gefeliciteerd!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 05-12-2012

waw madelief dat ze met dit aantal weken echt een kloppend hartje zag! mooi hoor!

toen ik van kaylash zwanger was zagen ze bij 6 weken niks en werd ons verteld dat het zakje leeg was en ik afscheid moest nemen.
( uiteindelijk heb ik dat ook moeten doen, maar dat terzijde..)
maar ik ben echt heel blij voor je!
ga maar lekker plassen voor mvm! haha


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 05-12-2012

Aaaaaaaahhhhh madelief!!!!! Jouw ukkie maakt het wel mega spannend zeg!!! Maar er klopt een hartje!!! Jemig!!!
Wat een goed nieuws!! Nu gaan we nog harder duimen!!! Gefeliciteerd met dit mooie feit meis!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 05-12-2012

Rennie, ik zit al de hele dag aan je te denken. Aan het werk dat je aan het verzetten bent om je kleine meisje op de wereld te zetten, aan de ontmoeting die je met haar zult hebben en aan het afscheid dat daar op volgt. Ik vind het zo oneerlijk. Ik hoop dat deze dag niet alleen een verdrietige herinnering zal worden, maar ook een mooie herinnering aan de dag dat je je dochter mocht ontmoeten, ook al is dat veeeel te vroeg. Dikke knuffel van Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 05-12-2012

Devika, wat vervelend van Shivani! Wat suf dat je maandag pas bij de huisarts terecht kan? Hopelijk is het snel weer over, meis.

Madelief, jouw kindje maakt het wel heel spannend! Wauw, het hartje klopt, yes!

Liefs voor alle meiden!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 05-12-2012

Thans voor jullie lieve reacties!

Devika, wat naar zeg voor Shivani, zeker omdat het zo lijkt op de vorige keer. Ik hoop dat het snel beter gaat!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 05-12-2012

Rennie, ik denk al de hele dag aan je.

Madelief, jee eerst dacht ik wat een rotnieuws er weer bij, maar toch een kloppend hartje. Wat goed. Wel irritant van die vage testen, maar op de echo zag het er dus goed uit. Het is wel spannend voor jou zeg. Maar ik ben heel blij met toch nog goed nieuws vandaag.