Zwanger Worden .NU forum [Archief]
mijn lieve, lieve kleine schat - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Complicaties (https://archief.zwangerworden.nu/forum-8.html)
+--- Forum: Sterrenhemel (https://archief.zwangerworden.nu/forum-34.html)
+--- Topic: mijn lieve, lieve kleine schat (/thread-4402.html)



mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 05-02-2013

@laura heb je ook ovutesten geprobeerd om te kijken of je een eisprong hebt?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 05-02-2013

Ja heb ik gedaan maar tot nog toe geen eisprong gehad.. Heb van gister en vandaag ook nog een foto! Zal hem zo ff plaatsen!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 05-02-2013

[Afbeelding: 250jng4.jpg]


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 05-02-2013

Naar mijn idee is ie vandaag iets donkerder dan gister maar is pas dag 7 en dag 8... Dus hoop dat ik nu niet weer op dag 13 ongi word maar gewoon een naderend ei krijg!! Deze testen heb ik helaas vorige rondes ook gehad dus het zegt nog helemaal niets...

Madelief... Ben je al naar de winkel gerend??! Hihi


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 05-02-2013

haha, nee hoor. Ik zit bij mijn ouders te studeren en ga dus ook zeker vandaag geen test kopen. Morgen moet ik op mijn neefje passen en dan ga ik ook niet denk ik. dus het blijft nog even spannend!


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 05-02-2013

@madelief je houdt de spanning er wel in, hihi

@laura die van vandaag lijkt inderdaad wat donkerder.. Raar dat je lijf zo op de loop kan gaan hè.. Maar ik denk dat we ook wat ongeduldig zijn en het geen tijd gunnen..

Heb vorige week vrijdagmorgen een duidelijk positieve test gehad. Daarna begon ik ook heel lichtjes te vloeien. Dit heb ik dus vrijdag, zaterdag en zondag gehad (dat ik lichtjes vloeide) sinds gister is dit helemaal weer weg en heb gewoon weer helder slijmverlies. Ik vermoed dus dat het een ovulatiebloeding was.. Voor zover ik het op internet kon vinden...


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 05-02-2013

Laura, hij lijkt mij ook ietsje donkerder! Hoop het zo voor je, een normale cyclus zou wat rust geven toch?

Rennie, ik heb het wel eens eerder gehoord, maar 3 dagen? Zou dat echt kunnen van een eisprong?

Moet aan de studie, maar kan me helemaal niet concentreren! de spanning wordt nu toch wel erg groot...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 05-02-2013

Madelief dat komt toch niet door ons he?? Hihi!
Via wat doe jij ie studie? Is het volledige zelfstudie? En hoeveel tijd per week moet je daar aan besteden?

Rennie ja we moeten ons lijf ook wel de kans geven idd maar ik weet gewoon dat mijn lijf weer helemaal padje af is en zie het gewoon niet zo snel meer goed komen... Ja die ovulatie bloeding zou heel goed kunnen! Ik heb het bij de ronde waarin ik uiteindelijk zwanger raakte van tess ook gehad!! Ik gaf toen de hoop alweer op door dat lichte bloed verlies maar ondertussen is mijn meisje alweer 2 maanden oud!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 05-02-2013

Haha, nou, het helpt wel inderdaad! Ik moet om de week de hele zaterdag naar school en daarnaast zelfstudie. Totaal ongeveer 28 uur per week.

Laura, ik weet niet wat normaal is, maar 2 maanden na bevalling vind ik helemaal niet gek dat het nog ontregeld is. Zelfs al geeft een vrouw geen borstvoeding hoor ik regelmatig dat het een tijdje helemaal weg bleef. Dus misschien is het niet je lijf wat weer gek doet, maar nog aan het herstellen is?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 05-02-2013

Ja dat zou natuurlijk kunnen maar omdat ik die hoop al twee keer eerder na de bevalling gehad heb ben ik die hoop gewoon een beetje verloren...

Oh zo, om de week dus naar school. En via welke school is dat dan? En je hoeft nog geen stage te lopen?
Ik zit soms zo in dubio... Wel of niet werken/leren opleiding... Nu ook weer van alles aan het bekijken... Spw trekt mij steeds weer terwijl ik die opleiding vroeger gedaan heb maar in het tweede jaar gestopt ben..
Kraamverzorgster laat me ook echt niet los... Word gek van mezelf!!!
Apothekers assistent lijkt me erg leuk.. Maar ik wil ook nog graag een kindje... Zucht...


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 05-02-2013

Geeft me weer wat hoop Laura.. Dvorige ronde bleef ik lichtelijk bloedverliezen tot mijn ongi. Nu is het gestopt, er zit dus verbetering in... Maarja ongeduld hè... Herken dat wel van mezelf . Als ik iets in de kop heb moet het ook gelijk gebeuren..

@madelief hoop dat jij en noortje binnenkort goed nieuws hebben!

@plusje weet je al wanneer je de echo hebt?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 05-02-2013

Ja wel de hoop houden hoor meid! Hoelang moet je nou nog afwachten? Een week?


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 05-02-2013

Laura, ik zou pas iets gaan doen aan studie als je het echt helemaal wil. Anders is de motivatie vinden een ramp lijkt me. Ik studeer heel veel, maar vooral omdat ik het leuk vind. Dus 's avonds je boeken pakken omdat je er zin in hebt is makkelijk. 's avonds je boeken pakken omdat het moet is een ander verhaal... Gewoon doorzoeken, laten bezinken, tot je denkt: JA! dat is het! Is via een specifieke, heeft alleen deze studie.

Oh, ja, natuurlijk. Maar werd je ook zo snel weer ongesteld dan na je bevalling?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 05-02-2013

Ja ik werd toen ook na een week of vier echt weer ongi geloof ik.. Weet niet meer precies hoor..

Ja ik wil ook in de toekomst zeker gaan leren maar het lijkt mij juist dat die stap steeds moeilijker wordt naarmate je ouder wordt.. Maar ach mijn kraam hulp heeft die opleiding pas op der 40e gedaan dus het kan makkelijk! En dat is hetgeen war ik denk uiteindelijk te willen gaan doen!! Lijkt me zo n geweldig beroep! Die thuis studie heb ik thuis liggen hoor maar merk dat ik gewoon wat begeleiding nodig heb in het maken van mijn opdrachten enzo... Ben niet zo n heel sterke leerder al zegt iedereen om ke heen van wel haha!
Ik zeg nu elk keer (sinds kraamweek van semmy dus al ruim twee en half jaar) zodra mijn jongste kind op de basis school zit wil ik die opleiding gaan doen via de instantie die hier ook de kraam gedaan heeft.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 05-02-2013

Maar als dat echt is wat je wilt, dan zou ik dat doen! En niet nu, als het nog niet goed uitkomt. Maar echt pas als je kids naar school gaan als dat beter voelt. Of kun je er iets langer over doen?

Ik loop wel ook stage. Dan heb ik opvang voor Maria en dat is wel echt heel leuk. Alleen studeren op papier is wel zwaar. het is ook leuk om te zien waar je nu voor leert toch?

Ik begin zo langzamerhand te denken dat mijn gevoel echt juist kan zijn.... Maar ben bang het te gaan geloven....


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 05-02-2013

Wat knap van je dat je dat allemaal zo combineert zeg!!
Ga dan een test kopen!!!! Dan weet je of je gevoel klopt!! Mijn god wat spannend!!


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 05-02-2013

@laura heb afgelopen weekend mn eisprong gehad. Moet dus nog kleine 2 weken wachten... En wachten duurt lang....

@madelief hoop zo dat je gevoel juist is! Ik denk echt dat het raak is!! Je houdt het wel spannend!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 05-02-2013

Oh pfff ik dacht dat je vorige week vrijdag posi ovu test had dus vandaar dat ik dacht nog een weekje... Maar dit duurt nog wel lang Hihi...

En ja ik hoop ook heel erg hard dat je gevoel klopt meis maar heb idd ook wel goede hoop!! Spannend!!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 05-02-2013

Noortje, oh goed dat de terugplaatsing gelukt is, nu verder zo! Smile Ik duim!!!

Laura, hopelijk worden de ovutesten steeds donkerder en krijg je vlug terug zicht op je cyclus of gewoon meteen raak!!! Smile Na de bevalling van Sam* heb ik bijna 3 maanden geen ongi gehad...pfff duurde me al veel te lang.

Madelief, ik snap het, je wil gewoon een superduidelijke test denk ik hé. Maar toch fantastisch dat je kan wachten. Ik ben wel zooooo nieuwschierig!!! Smile En wat zou het leuk zijn om hier met meerdere meiden zwanger te zijn!!!

Rennie, ik hoop dat je cyclus ook zo afloopt als bij Laura (met de zwangerschap van Tess)! Smile Ik ga volgende week een afspraak maken voor een echo rond de 12 weken bij de gynaecoloog. Ik denk dat ik een beetje hetzelfde gevoel heb als Madelief en de zwangerschapstest. Bij de miskraam ben ik met week 6,7 en 8 geweest voor een echo en er was dan weer hoop, dan geen hoop en dit wil ik niet meer meemaken. Misschien ga ik wel nog een paar weekjes eerder bij de huisarts langs, die heeft ook een echoapparaat.

Ik heb momenteel weinig klachten en probeer hiervan te genieten, wie weet hoe het weer is binnen een paar weekjes, maar ik zal ieder kwaaltje met heel veel liefde aanvaarden. Smile


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 05-02-2013

Plusje, wat heerlijk dat je je goed voelt! Oh, ik kan me je gevoel over de echo zo goed voorstellen! Doe het zoals jij het wilt en laat je niet gek maken door vroege echo's. En wat zou ik je graag volgen!!!

Hier nog geen spoor van een ongi. En vanavond stond ineens de heerlijke boerenkool van mijn moeder me tegen. Maar of het wat zegt?? Ik hoop het zo. Buik rommelt al even. Maar ik herinner me dat ook van mijn zwangerschappen.... Ik wil het zo ontzettend graag!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 05-02-2013

Pfff madelief!!! Moeten we serieus nog twee dagen wachten???

Hier goed bezig geweest! Eerst tess lekker in bad gedaan en daarna gtst aan en strijken maar!! Strijkmand is weer leeg!! Jeeejj!! Zo lekker naar bed en dan nog wie is de mol van afgelopen donderdag kijken! Heerlijk!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 06-02-2013

Noortje, wat spannend nu! Ik duim dat het frummeltje blijft plakken 9 maanden lang!

Madelief, misschien ben je zwanger...ik hoop het en duim ook voor jou!

Rennie, ik heb ook een keer een ovulatiebloeding gehad. Misschien is dat het? Ik duim voor jou ook lekker door.

Laura is goed bezig, haha. Kom je hier ook even strijken? Dan krijg je een Drentse worst van me!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 06-02-2013

Hoe is het bij jou Kersje? Hoe was het weekend? Enig Tobias helemaal de oude?


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 06-02-2013

Plusje, fijn dat je zo weinig klachtjes hebt. Tuurlijk neem je alle klachtjes die nog gaan komen voor lief, alles voor het goede doel. Wat niet weg neemt dat je dan mag klagen hoor! Dat hoort er ook bij.

Sabrina, ik ben benieuwd hoe het met jou en je zoontje gaat. Je zult het vast heel druk hebben, meid.

Verder weet ik even niet meer wat ik gelezen heb, haha.
Drenthe was fijn. Lekker verwend door mijn mams en vrienden en familie bezocht. Tobias had het ook naar zijn zin bij opa en oma, heerlijk om te zien. En alle neefjes bij elkaar, wat een drukte, geweldig! (Mijn broer heeft ook twee jongens. Een van vier en een van 5 maanden) wat een rijkdom ook. Ik weet even niet meer wie het zei, maar ik voel me inderdaad enorm rijk met mijn kindjes. Ik ken een groot geluk na het verdriet om Puck*. Ik gun dit jullie allemaal! Sommigen van ons weten precies wat ik bedoel en voor de andere lieve meiden duim ik overuren. Dat jullie het ook snel mogen ervaren!

Tobias is nu met kersepapa mee naar oma (de andere oma, niet helemaal naar Drenthe :mrgreenSmile. Dus ik heb het een dagje rustig samen met Jonathan. Ik duik zo mijn bedje weer in, want door fikse verkoudheid heb ik nu bijholteontsteking, au. Door de borstvoeding mag ik ook geen gewone neusspray, alleen zoutoplossing en met paracetamol ben ik ook voorzichtig. Maar even doorbijten dus.

Dag lieve meiden! Knuffel van Kersje :-D


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 06-02-2013

Oeps, voor de oplettende lezer de naam verklapt! Even niet meer herhalen op het forum aub ivm privacy


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 06-02-2013

Oh Kersje, wat naar! Heel veel beterschap. Heerlijk om te lezen weer, je blije bericht over je twee mooie zonen om je heen. Ik weet nog zo goed hoe anders het was. Klopt helemaal, het grote geluk na het verdriet. Ik dank nog steeds dat ik me nu veel meer bewust ben en intenser geniet van alles door wat we hebben mee gemaakt.

Mijn man haalt straks een test en die doen we morgenvroeg. Maar zonder die test weet ik het toch al bijna zeker..l ik durf het haast niet op te schrijven hier, alsof het dan de goden verzoeken is.... Maar mijn temp is nog hoog, ik ben niet ongesteld geworden en voel me super misselijk..... Volgens mij klopte mijn goede gevoel. Nog even wachten op de officiële bevestiging dus!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 06-02-2013

Kersje haha strijken in ruil voor een worst!! Ik ben er gek genoeg voor hoor!
Wat fijn dat jullie weekendje geslaagd was! En nu dus bijholte ontsteking... Bah!! Kruip idd maar ff lekker je bedje in!

Madelief jeetje wat maak jij het spannend zeg!! En ik geloof je graag! Als ik het zo hoor kan het haast niet missen...
Ik droomde dat ik ook weer net wist dat ik zwanger was... Helaas werd ik wakker...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 06-02-2013

[Afbeelding: 2rptrfr.jpg]
Volgens mij word ie iets donkerder!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 06-02-2013

kersje,
fijn dat je zo'n leuk weekend heb gehad.
en nu lekker een momentje met de kleine man!

madelief,
wat maak jij het inderdaad spannend!
als ik dat zo zie dan kan het toch niet anders... of je lijf moet je wel heel erg voor de gek houden!
Ik ga voor je duimen dat je morgenochtend een mooi resultaat ziet op die test!!

en noortje,
wow meid! er is er eentje terug geplaatst! ik ga ook voor jou duimen dat deze lekker blijft zitten!

verder weet ik het even niet meer.

Net een drama gehad in de supermarkt.
Joëlla krijsen! erg gezellig om zo boodschappen te doen in een enorm drukke winkel!
heb van ellende maar een pakje koekjes open gemaakt zodat ze even zoet was. haha
Joella is nu over naar 1x slapen per dag.
ze moet er nog wel even inkomen want vooral 's middags is ze snel moe.
maarja. dan moet ze zichzelf maar even aanleren dat ze wat langer slaapt dan 1,5 uur haha

nog 2,5 dag werken en dan weer weekend. ben er aan toe!
nu even snel door het huis, en dan mag ik om 13.00 uur weer gaan werken.

Sabrina,
Hoe is het met jou en de kleine man? lang niks van je gelezen.

en Tam, hoe is het met jou? Smile


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 06-02-2013

Haha gezellig dus met Joëlla... Voelde je je heel erg opgelaten?
Ik doe altijd maar net of er niks aan de hand is haha.. Maar leuk is anders...

Tam??? Hoe is het?? ��

Hier trouwens al een paar dagen best pittig met tess... Ze wil niks en huilt alleen maar... Zelfs met slapen is nu een probleem overdag... Snachts doet ze het mega goed hoor! 21 uur naar bed en 9 uur pas weer wakker!! Twee slaapkopjes heb ik dus! Heerlijk hoor!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 06-02-2013

ja op zo'n moment voel ik me ook niet zo op mijn gemak.
maar ik kan me heel rustig houden.
af en toe hoor ik ook wel eens ouders tegen hun kinderen schreeuwen omdat ze niet willen stoppen met huilen.
ik vind dat zelf zo'n foute aanpak.
een koekje geven is ook niet helemaal goed natuurlijk maar dan is ze wel even stil haha

wat heerlijk dat Tess zo goed slaapt 's nachts.
jammer dat ze nu overdag uit dr doen is.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 06-02-2013

Noortje wat super dat er een is terug geplaatst! Ik hoop zo voor jullie dat je over 9 maanden mag bevallen van een lief klein brusje!
Madelief, ik denk dat je hartstikke zwanger bent! Morgen ging je testen toch? ik duim voor je!

Hier,
Gisteren naar de handtherapeut geweest. Voor het spalkje.
Ik wilde die therapeute slaan! En gillen en huilen! Toch maar ingehouden…
Gelukkig mag ze het spalkje alleen om als ze slaapt. Maar dat gaat niet echt van harte…dat ding is hard en heeft van die randjes,
Ik ben steeds bang dat shivani zich eraan verwond als ze bijvoorbeeld haar oogjes wrijft ofzo. Dus extra goed opletten.
Pfff, nog even en ik gooi dat ding het raam uit! Maar dat kan ik beter niet doen, want anders gaan ze over op een andere aanpak
En Shivani is sinds gister avond ook weer hartstikke verkouden. Alweer! Pfff… ze werd savonds steeds huilend wakker. De oppas is ook ziek dus is mijn man vanochtend met Shivani thuis gebleven en ik ben smiddags vrij.
Sorry voor mijn egoïstische berichtje. De tranen staan hier heel hoog. Komt denk ik ook door slaapgebrek.
Ik kruip smiddags wel lekker in bed met mijn meisje.


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 06-02-2013

@devika pfff ja slaapgebrek breekt je snel op en je wordt er vaak ook wat labieler van... ff afwachten hoe het verder verloopt met het spalkje.. Het heeft natuurlijk ook ff tijd nodig om eraan te wennen..

@cyn de week is weer doormidden... Weekend schiet op..

@madelief kun je je nog wel inhouden nu je thuis een test hebt?

@laura zo te zien is de eisprong in aantocht!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 06-02-2013

Oh lieve Devika!!! Wat naar dat het niet zo makkelijk gaat om dat spalkje om te krijgen... En je wilde dat mens dus wel slaan!! Deed ze je meisje pijn?? Sterkte lieverd! Ga maar even slapen en bijtanken en laat die tranen maar ff gaan hoor...

Ja madelief dat vraag ik me dus ook af... Ik zou me niet in kunnen houden hoor!

En rennie ja ik denk het ook! Dat er een ei onderweg is!! Maar ja we wachten geduldig af!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 06-02-2013

Lieve Devika, ik vind je zo sterk! Tuurlijk zitten de tranen hoog!! Dat ze nu weer verkouden is, maar vooral het spalkje is toch ook heel moeilijk! Je bent zo zuinig op je mooie meisje! Het enige wat je kunt doen is erop vertrouwen dat de dokters dit goed voor je beslissen. Want zelf wil je dat ding inderdaad uit het raam mikken....

Laura, test lijkt idd iets donkerder! En naar dat Tess zo veel huilt. El gek dat ze dan zo goed blijft slapen! Je zou zeggen dat dat dan minder zou worden. Wel fijn voor jullie natuurlijk.

Cyn, oh, die heisa in de winkel, erg is dat hè! Je voelt je zo ongemakkelijk. Ik kies dan ook voor de weg van rust en geef ook vaak een rozijn of rijstwafel. Is anders niet te doen om nog je boodschappen af te maken.

Haha, de test is nog niet in huis, dus ik hoef me ook niet in te houden! Man is nog onderweg!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 06-02-2013

IMG]http://i46.tinypic.com/2s6n2iu.jpg[/IMG]

Need I say more?


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 06-02-2013

[Afbeelding: 2s6n2iu.jpg]


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 06-02-2013

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! P R O F I C I A T ! ! ! Super!! Ben zoooo blij voor je Madelief!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 06-02-2013

Kersje, fijn dat je zo'n rijk weekendgevoel had. Smile Veel beterschap voor je!!

Laura, fijn dat je testjes duidelijker worden! En wat goed van de slaapkopjes, ben je zelf ook een slaapkopje? Wat probeer je dan zo allemaal als zo'n ukkie blijft huilen??

Devika, oh wat een nare dag. Sad Hoe was de therapeute? Was ze niet erg begripvol??


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 06-02-2013

Jaaaaaaaaaa!!!!!!! Madelief!!!!! Onwijs gefeliciteerd!!!! Wauw meissie!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 06-02-2013

Plusje ja ik ben zelf ook een enorme slaper!! Hou van slapen en van mijn bed haha!
Tja ik wandel wat met der rond op mijn arm of ik geef der speentje of der schommelstoel maar soms wil ze gewoon niks en dan laat ik der maar ff razen... Meestal dan wel in der bed want soms heeft het als gevolg dat ze in slaap valt! Hihi!

Hoe gaat het met jou meis?


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 06-02-2013

Laura, als ze dan in slaap valt komt het wel mooi uit hé...Smile Ik verheug er mij zo op om ook zo rond te lopen met mijn kindje op de arm. Maar nog even geduld! Smile

Zoals bij de zwangerschap van Sam* vind ik dat het niet snel genoeg gaat, maar ik probeer het van me af te zetten en leuke dingen te doen buiten de zwangerschap. Ik mag al zo blij zijn dat het weer gelukt is om zwanger te geraken!! Verder ben ik moe, en af en toe heeeel lichte steekjes in m'n borsten, maar daar kick ik op. Wink Vanavond nog wat studeren en een leuk filmpje of zo.


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 06-02-2013

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Madelief!! Wat super..........


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 06-02-2013

Gefeliciteerd Madelief!! Echt super!! Volgende week is noortje aan de beurt... Duimen draaien dat het voor jullie allebei goed mag gaan...


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 06-02-2013

Thanks meiden! We zijn zoooooo blij!! Uiteindelijk was mijn man zo slim geen streeptest te kopen, maar deze. Hoef ik ook niet te zenuwen over de streep. Plusje, ik mocht je dus toch volgen!! Jij bent toch begin oktober uitgerekend? Ik hoop zo dat het nu goed mag gaan bij ons!

Myka, ik las over een nieuwe datum! Aftellen nu dus, kun je je daar weer op richten of overheerst het balen nog? Ik vind het zo zuur voor jullie, je had nu al in de volgende fase moeten zitten!

Plusje, zo herkenbaar. Die tijd leek te kruipen.... Ik ben benieuwd hoe dat nu is.

Ik ga koken! X


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 06-02-2013

Wauw Madelief!!! Gefeliciteerd, meid! Super goed nieuws! Ik ben vandaag wat snel emotioneel en die foto van de test lokten ook een traantje uit, haha. Ik ben zo blij voor je...

Liefs!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 06-02-2013

Madelief.
Jaaaaaaaaaaaaa!!! wat geweldig.
Kon je toch niet wachten tot morgen ochtendSmile haha
oh wat geweldig! Dit kleintje blijft zitten!


Devika,
oh wat zonde als ze je kleine meisje pijn doen!
Dan zou je zo iemand willen aanvliegen!
Hoelang moet ze hier mee lopen?


Plusje,
je bent bijna 6 weken zwanger!
Lekker genieten meid. Zeker zolang je niet misselijk bent haha.
Heb je al een afspraak voor een echo durven maken?


Verder even niet gelezen.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 06-02-2013

Madelief, gefeliciteerd!!!! Echt super. Ben heel blij voor je.

Verder even geen puf om te reageren. Lees wel mee, maar voel me een beetje down...


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 06-02-2013

Noortje.
waarom voel je je down meid?


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 06-02-2013

Ja Noortje meis, waarom zo down?
Dikke Knuff

Hier me er maar bij neergelegd dat we nog even langer geduld moeten hebben
en aangezien wij tot na de operatie bijna 0% kans hebben op een zwangerschap kunnen we dat dus eventjes naast ons neerleggen nu!
Merk dat mn lief nu ook een stuk relaxter is


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 06-02-2013

Myka,
Het lijkt me erg moeilijk, iets wat je zo graag wil toch op een laag pitje zetten.
Maar wel fijn dat je man er een stuk relaxter is.
en jij zelf? kan jij het naast je neer leggen nu of niet?

Ik hoop voor je dat het snel maart is! het zou toch mooi zijn dat jij je bij plusje en madelief mag aansluiten.


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 06-02-2013

Ik merk dat ik er nu ook een stuk rustiger ben!!
De druk is een beetje weg nu, en kijk eigenlijk uit naar het moment dat ik kan gaan starten met de Clomid!!
Dan pas kunnen we er weer helemaal voor gaan


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 07-02-2013

Myka je klinkt ook echt alsof het voor nu ff goed is maar wat een respect heb ik daar voor zeg!! Kan me voorstellen dat dit niet makkelijk is... Volgende maand is het gelukkig al maart!!!

Madelief, hoe heb je geslapen nu je gevoel bevestigd is?? Zo bijzonder dat je het gewoon eigenlijk al wist! Ben echt blij voor je!!

Hier gister begonnen met klussen dus hopen dat er binnen nu en een paar dagen een posi ovu test is!! Ben er wel mee bezig maar vind het nu niet echt spannend.. Misschien omdat ik eerst nog maar eens moet zien of er wel een ei voorbij gaar komen hoor.. Wie weet hoe spannend ik het ga vinden als blijkt dat er een kansje is!
Gister weer heerlijk gedanst maar lig echt lang nog wakker dus heb vannacht een kort nachtje gehad.. Semmy was vanaf zes uur in de weer maar slaapt gelukkig wel weer en tess was vanaf 6:30 wakker dus maar een fles gegeven en ligt nu ook weer. Ik lig ook weer terug in bed dus ga denk nog ff proberen te slapen voordat semmy opnieuw wakker is..


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 07-02-2013

Myka, een nieuwe datum, hopelijk gaat het dan wel door. Jammer dat er voor die tijd geen kansen zijn, maar we duimen met zijn allen dat het daarna heel snel mag gaan voor je.

Madelief, heb je er nog een beetje van kunnen slapen?

Laura, je was dus lekker vroeg eruit, wel weer verder kunnen slapen? Tessa heeft de hele nacht doorgeslapen en om half 7 wakker. Nu ligt ze weer lekker te slapen. Maar uitslapen is er hier echt niet meer bij. Ben benieuwd hoe deze cyclus gaat lopen, hopelijk een ei en kansen.

Hier voel ik me weer wat beter. Deze poging geeft gewoon veel druk... De laatste van de 3 die overgebleven is, en zo dichtbij Thomas is geweest. Het is een heel ander kindje (voor zover je dat al zo mag noemen) dan Thomas, maar het feit dat ze met z'n drieen tegelijk ontstonden, maakt dat we hier zo graag zwanger van willen worden. Zondagavond stonden we nog even naar zijn foto's te kijken, en m'n man zei nog dichterbij hem zullen we nooit meer komen. Hierdoor komt er wel meer druk op te staan. Elk kindje zouden we blij mee zijn en we hebben al meer dan sommige anderen hier, maar ik wil het zo graag... En gisteren steeds een beetje misselijk en dan ging ik weer hopen, maar de kans is gewoon erg klein. Daarbij komt ook nog dat toen ik maandag in die stoel zat vlak voor ze begonnen, werd ik er opeens zo moedeloos van, om weer met dat hele circus te beginnen, ik herinner me alle pijn nog wel... Maar toen we naar huis gingen, bedacht ik me dat ik het ook nog niet op wil geven, want ik wil het heel graag nog een keertje meemaken. Maar nu eerst dit maar afwachten, meer kan ik er niet aan doen.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 07-02-2013

Noortje ik kan me je gevoel goed voorstellen... Het klinkt ook wel heel bijzonder zoals je het omschrijft! Dichterbij komen jullie idd niet bij hem! Ik duim echt drie keer zo hard voor je dat het lukt!!!

Hier weer ff een testje gedaan en het lijkt er toch echt op dat er een ei langzaam onderweg is hoor!!!
[Afbeelding: 2u4tzmd.jpg]


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 07-02-2013

Oh Noortje wat heerlijk dat Tessa ook zo lekker de nacht door slaapt!!
Ja ik heb nog wel kunnen slapen! Semmy riep om 9 uur! Tess slaapt nog steeds... Wat een stel zeg haha! Wij zijn net pas beneden. Hebben heerlijk in bed nog tv gekeken en semmy pakt dan halverwege de iPad en gaat dan van alles doen daarop. Hij is er zoooo handig mee!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 07-02-2013

Oh, Noortje, de tranen springen me in de ogen, want dit is zo heftig. Dit is zo bijzonder en je wilt het zo verschrikkelijk graag. Dat maakt de spanning en de druk enorm.... Ik kan me voorstellen dat je het liefst gaat slapen en pas op de testateur wakker wordt....

Myka, fijn dat er door de nieuwe planning ook wat rust komt. En jullie gaan ervoor toch nog op vakantie? Heerlijk zeg, de zon!!

Laura, lekker dat je zo fijn hebt gedanst en wat heb je toch slaapkoppen! En aan de klus dus, spannend!

Hier lekker geslapen, wel paar keer wakker door Maria. We zijn zo ontzettend blij met dit nieuws. Mijn man is overigens nu ook echt blij! Vorige keer wilde hij het niet geloven, nu is hij super blij. Net ziekenhuis gebeld en op 1 maart hebben we de afspraak. Dan zou ik 7,5 week zijn en moet er een hartje kloppen. Wel spannend, want die dag gaan we een weekendje weg naar Drente. Super als er dan goed nieuws is, heel naar bij slecht nieuws. Maar het moet gewoon goed gaan!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 07-02-2013

Tuurlijk moet het gewoon goed gaan!!! Je man heeft het misschien vorige keer een beetje aangevoeld en daardoor niet zo enthousiast... En kijk hoe blij hij nu is! Kan dan toch niet missen??!!
Oh wat blijf jij toch een bijzonder verhaal samen met je man en je kindjes!!
Iedereen hier wel.. Vooral degenen die onvruchtbaar verklaard zijn en gewoon spontaan zwanger raken!! Wauw!!!

Ja hier zeker aan de klus en het gaat er steeds meer op lijken dat er nu een kansje voorbij gaat komen maar ik hou mijn hart vast over drie dagen... Dan zit ik op dag 13 en ben ik dus al twee keer eerder ongi geworden...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 07-02-2013

Oh en je heb al een datum!!! Wauw!!! Dat duurt niet eens zo lang meer voor mijn gevoel! Jeetje wat gaaf allemaal zeg!!
Ik hoop dat Noortje zich straks bij je voegt en daarna ik zelf ook! Dan zoudengaan weer vier zwangeren zijn hier!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 07-02-2013

Laura, wat bof je toch met die slaapkopjes van je, lekker hoor. Hier ben ik al heel blij als ze 's nachts doorslaapt en dan is ze wel vaak om half 7 al wakker en blijft dan ook wakker. Maar ik ben zo blij dat ze er is, uitslapen komt ooit wel weer eens. Die test, lijkt er wel op dat er een ei aankomt, ik hoop het voor je. Afwachten maar weer...

Madelief, oh je hebt al een datum voor een echo. Spannend zeg. Het lijkt al heel snel, maar voor jou zal het nog wel even duren... En je man zo positief dit keer, dat is een goed teken. Het gaat vast goed dit keer, je hebt al genoeg tegenslag gehad.

En jullie woorden deden me weer goed, thanks. Hier heb ik dus al 1,5 jaar naar uitgekeken en nu is het dan zover. En dan zou het zomaar over een week al voorbij kunnen zijn. Dat houdt me wel bezig. Maar... er is ook een kans dat het goed gaat, niet zo'n grote, maar ja hoe groot was de kans dat ik zwanger werd van Tessa? Ook vrij klein volgens mij. Pfff waren we maar vast een weekje verder.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 07-02-2013

Konden we de tijd maar ff doorspoelen een week he?? Heb je genoeg afleiding de komende dagen?


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 07-02-2013

even ego
4 feb zijn we bevallen van onze zoon yaro. 6 wk en 1 dg te vroeg. Het is een spannende tijd geweest, want het was best kritiek. Nu gaat het langzaam beter. Maar je kind daar te zien liggen met alle slangen, sondes zuurstof etc brengt veel naar boven van britt* en maakt je heel bang. Denk niet dat ik daar veel uitleg bij moet geven. dus duim mee dat hij goed opknapt en we hem over een paar weken gezond en wel mee naar huis mogen nemen.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 07-02-2013

Aaahhh tam ik pb je net via Facebook of je hier een bericht wilde plaatsen!! Vond het zooo lastig om hier niks te kunnen zeggen haha!!
Maar uiteraard duimen we dat ie goed opknapt en dat ie snel mee naar huis mag lieverd!! Ook hier gefeliciteerd met de kleine man met de mooie naam!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 07-02-2013

Lieve Tam,
Ook hier natuurlijk gefeliciteerd en ik zat ook al te wachten tot je hier het mooie nieuws kwam brengen.
Oh wat moet dit even een moeilijke start zijn geweest.
Wat hebben jullie de kleine broer een mooie naam gegeven!
heeft Yaro zelf besloten om zo vroeg te komen of niet? en een gewone bevalling of toch de ks?
Lig je trouwens in belgie of dicht bij huis?

ik denk aan je meid! ik hoop dat deze eerste weekjes snel voorbij gaan en dat hij lekker mee naar huis mag!

dikke knuffel!


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 07-02-2013

Jeetje Tam, das wel weer even heftig zeg!! Maar wow gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine man, en idd wat een mooie naam... Hopelijk gaat het snel beter en mag hij lekker mee naar huis Mijn duimen draaien in ieder geval Noortje voor jou even een hele dikke knuffel, en ook draaien mijn duimen voor jou dat dit kleine kansje voldoende is om uit te groeien tot een mooi beebje!! Nou Laura lekker doorklussen en wie weet..... En fijn dat je vanmorgen nog even lekker hebt kunnen slapen Oooh 1 Maart, dat is al heel snel Madelief!! Zou een fijn begin zijn van een lekker weekendje weg, ik heb er wel een goed gevoel over dit keer ;-) Ook ik hoop me snel bij de zwangeren te mogen voegen.......


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 07-02-2013

Oh lieve myka!!! Sorry meis!!! Ik hoop uiteraard ook dat jij je snel bij de zwangere dames mag voegen!! Nogmaals sorry meis!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 07-02-2013

Tam, oh hij is er al. Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje. Ik duim heel hard dat het goed met hem gaat en snel naar huis mag. En wat een leuke naam heeft hij. Ik denk aan je!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 07-02-2013

Laura, afleiding genoeg hier hoor, de afleiding heeft 2 armpjes en 2 beentjes en een mega eigen wil... Zo'n beetje de hele middag bezig geweest om haar te laten slapen.Al met al heeft ze een half uurtje geslapen, maar ze had toch nog een aardig humeur daarna. Nu was ze binnen 10 minuten onder zeil. Meestal als ze overdag slecht slaapt, gaat ze 's nachts ook spoken, dus ben benieuwd.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 07-02-2013

Oh jeetje Noortje!! Het is niet te hopen dat ze gaat lopen spoken...
Wat een gedoe om der dan in slaap te krijgen zeg... Hier als tess niet wil dan wil ze ook echt niet.. Dus die hoop heb ik dan opgegeven haha. Nu was ze ook weer mega aan het zeuren en huilen terwijl ze net pas weer een uurtje wakker was maar hop naar bed en ze is meteen weer stil.. Hoop dat dat zo blijft, manlief is trainen dus heb dan een avond voor mezelf! Heerlijk!! Lekker bank hangen en tv kijken!


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 07-02-2013

Geen sorry hoor Laura!! Nergens voor nodig.....


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 07-02-2013

Jawel want ik voelde me zo rot toen ik je berichtje las en me besefte dat ik jou vergat in het rijtje "hopelijk binnenkort zwangere dame"...


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 07-02-2013

En je vergat mij Laura :-D Geeft niet hoor! Ik weet dat het iedereen van harte gunt! Hoop dat we 2013 allemaal bengels krijgen en geen 1 engel..

@tam gefeliciteerd! Je gevoel was goed geweest en de tas optijd ingepakt
... Geniet van je kleine mannetje voor zover dat wil.. Ik duim keihard dat ie snel naar huis mag!

@noortje ik duim ook keihard voor jou!

@madelief 1maart schiet al op! Maar herken van mezelf wel dat in het eerste trimester de tijd kruipt..


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 07-02-2013

Laura dikke kus xxx

Ja natuurlijk jou is het zeker meeeeeeeer dan gegund Rennie :-)


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 07-02-2013

Ach Lieve rennie.... Vergat ik jou ook!!! Wat een stommeling ben ik toch ook... Sorry lieve meiden!!! Ik gooi een hoop dingen maar op de hormonen maar dit is wel heel kwalijk... Ik kan maar beter niks meer zeggen... Gelukkig weet ik heus wel dat jullie mij vergeven maar toch... Dit is juist zo n kwetsbaar topic... Dit soort dingen mag ik van mezelf gewoon niet doen!! Ik sla mezelf wel even voor me kop ok?
Iedereen die graag een kindje wil, ik duim voor jullie meiden!!! En idd laten we nou toch eens duimen met zijn allen dat er geen engeltjes meer bij komen!!! Er zijn er al teveel...

Lieverds ik ga slapen.. En sorry voor mijn lompheid...


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 08-02-2013

Jeetje Tam! Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van Yaro! Wat een mooie naam!
Meid ik kreeg spontaan tranen in mijn ogen toen ik je bericht las…6 weken te vroeg…pff..
Ligt hij nu in een couveuse? En je heb een ks gehad toch? wat zwaar joh. ik weet er alles van af…
Och al die slangetjes en toeters en bellen….
Ik wil zo graag uberblij voor je zijn en hier uit mijn dak gaan. maar dat gaat niet…
Hij knap zeker weten op schat! Ze zorgen echt wel heel goed voor hem. Mijn kleine meid komt er vandaan.
Broertje Yaro zal hier met Myrthe spelen, niet daar met Britt*.
Ik hoop dat hij gauw met jullie mee naar huis mag! Hoe groot is hij? daar hangt het ook een beetje vanaf he.
Shivani moest haar resterende tijd tot 40 weken uitzitten voordat ze mee mocht. Of ze moest de grens van 2300 gr halen.
Ik wens je heel veel sterkte toe lieverd! Maar probeer ondanks alles ook te genieten van jullie kleine man! Hij is er om te blijven!
Dikke dikke knuffel!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 08-02-2013

Madelief!!!! Super!!! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Haha, meid het verbaasd mij helemaal niks! Ik wist gewoon dat je hartstikke zwanger bent. Maar ik ben echt heel heel heel blij voor je!
Dat er nog meer meiden achter je aan mogen sluiten!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 08-02-2013

Tam, gefeliciteerd met de geboorte van Yaro! Ach wat moet dat moeilijk zijn om hem zo te zien met al die toeters en bellen...ik kan me voorstellen dat het je terug brengt naar toen...Maar dit moet en zal anders gaan! Hij is te vroeg, maar heeft niet die vreselijke ziekte! Ik hoop dat hij snel groeit en dat je hem dan lekker mee naar huis mag nemen! En dan wordt hij een mollige Budha-baby met van die rolletjes, weet je wel? Hoe gaat het nou met jou lieve Tam? Heb je een ks gehad of ging het te snel?

Extra dikke knuffel voor jou en een kusje voor Yaro van mij


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 08-02-2013

tam, proficiat met jullie zoontje. ik duim dat hij heel veel krachten krijgt en jullie hem vlug mee naar huis kunnen nemen. ook jezelf goed laten verzorgen. sterkte.


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 08-02-2013

noortje hoe gaat het met jou? ik hoop dat er een goede innesteling is en dat je zwanger bent. dat zou toch heel mooi zijn... ik duim heel veel voor jou en natuurlijk alle andere meiden die dit jaar zwanger willen worden.


laura al goed geklust? hoe is de ovutest? succes

madelief zo heerlijk dat je ook zwanger bent. en goed dat jullie gevoel zo klopt!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 09-02-2013

We zijn begonnen met klussen ja maar vandaag was de test nog niet veel donkerder. Hij leek zelfs wel wat lichter maar weet het niet.. Ben erg benieuwd naar mijn testen dit weekend! Gelukkig heb ik er geen haast mee. Positief is wel dat ik nog geen roze afscheiding heb, dit had ik de vorige rondes dus wel al op dag 11.. Ook voel ik allerlei steekjes die duiden op een naderend ei dus ik heb redelijk goede hoop dit keer..

Morgen gaan we naar de dierentuin! Zin in! Op pad met het hele gezin!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 09-02-2013

En plusje hoe gaat het met jou? Al erg veel kwaaltjes?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 09-02-2013

[Afbeelding: 34h7zmu.jpg]
Weer ietsje donkerder!


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 09-02-2013

@laura Jij hebt wel vrij lang positieve ovu- testen of niet? Ik weet dat het per persoon kan verschillen. Weet van mezelf dat ik vaak maar 1 of 2 keer een positieve heb..

@noortje wanneer mag jij testen?

@madelief Hoe gaat het? Voelt het goed?


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 09-02-2013

Laura dat begint er op te lijken meid!
Lekker doorknuffelen zou ik zeggen


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 09-02-2013

Rennie deze zijn nog steeds niet posi.. Maar ze gaan wel steeds meer richting een posi test toe!


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 09-02-2013

@laura ze worden idd steeds donkerder... Ziet er dus goed uit! Bij mij is er meestal helemaal niets te zien.. En dan 1 of 2 keer positief


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 09-02-2013

Hè meiden! Alles OK hier behalve dat ik vanmorgen enorm gevallen ben op de bouw. Uitgegleden in de sneeuw. Echt alles doet zeer.....

Tam, de tranen rollen hier, je kaart heb ik in mijn handen. Wat is het toch geweldig dat hij er is. Wat een enorm wonder weer. Ik lees dat het spannend geweest is, ik kan me voorstellen dat het moeilijk is hem zo te zien, de spanning te dragen met jullie bagage van Britt.... Ik denk aan jullie, wens je sterkte, maar ben wederom zo verschrikkelijk ontroerd door de geboorte hier van een kindje. Yaro, prachtige naam......

Laura, lijkt idd iets donkerder. Gaat het normaal zo bij jou? Hier net als Rennie dagen niets te zien en dan ineens een knaller.

Buiten echt heftige misselijkheid voel ik verder niks en ik denk er zo min mogelijk over na!

X


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 09-02-2013

tam, bedankt voor jullie kaartje!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 09-02-2013

madelief pas je wel op meis?? je draagt weer wat kostbaars bij je ook he? gaat het goed met jullie huis? en wat vervelend dat je echt heftige misselijkheid heb maar het is wel fijn dat je zodoende weet dat je zwanger ben!! vind het echt nog steeds zo ongelooflijk! wauw!

mijn ovu testen zijn idd altijd een opbouw van een aantal dagen. maar als de eisprong niet in zicht is of niet net geweest is dan is ie hier ook zeer licht tot bijna onzichtbaar hoor. dus ik weet gewoon dat er wel wat onderweg moet zijn. en ik voel het ook. ik voel steekjes aan de linkerkant dus das wel een fijne bevestiging. maar hij is nog niet posi... hoop echt dat ie binnen nu en een dag of twee posi zal zijn!! merk het nu ook aan mijn slijm. de vorige rondes was gewoon echt heel raar, toen veegde ik alweer roze af op dag 10 of 11 en nu inmiddels dag 12 en nog geen tekenen van een naderende ongi!! jeeejjj!!

tam, ook ik heb je kaartje vandaag ontvangen... was er ook weer ff stil van.. bedankt lieverd! ik hoop echt voor jullie dat yaro snel mee naar huis mag! hoe voel je je?

cyn hoest met jou?

en hoe is het met alle andere meiden??


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 09-02-2013

En toen ging het weer mis.....


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 09-02-2013

Neeeeeeeee!!!!!! Hou op hoor... Wat dan???


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 10-02-2013

Nee toch Madelief :-(


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 10-02-2013

@madelief neeeee dit mag niet!! Weet je het al zeker, of vermoed je dat?


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 10-02-2013

Ja, weet het zeker. Heel veel bloedverlies ineens. Weet het echt niet meer, hoe moet ik me nu weer bij elkaar rapen en moed verzamelen?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 10-02-2013

Jeetje meisje... Je verdriet voel ik dwars door mijn lijf heen... Maar heb je dan ook krampen gehad en echt met stolseltjes?
Ik kan het gewoon niet geloven en wil het ook niet geloven...


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 10-02-2013

Madelief, neee niet weer...

Hier ook geen goed nieuws. 2 dagen voelde ik me echt zwanger, gisteren niet meer. Vanochtend testje gedaan en niks hoor...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 10-02-2013

Maar Noortje... Het is toch nog maar zes dagen na terug plaatsing? Kan je dan al testen?...


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 10-02-2013

Neeee Madelief!
is het ook helder bloedverlies? oh meid wat k#t!
kan het van die val zijn van gisteren?

noortje,
bij jou ook geen goed nieuws.,
maar hoe lang na een terugplaatsing zou je mogen testen?
is er nog hoop?


mijn lieve, lieve kleine schat - ruthje - 10-02-2013

* breekt in*

Madelief wat verdrietig....sterkte..


Noortje, het is veel te vroeg hoor om te testen. Ik had op dag 9 na TP nog een negatieve test en op dag 11 na TP een positieve test. Hou de hoop nog even vast.

*breekt weer uit*


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 10-02-2013

Het was wel al een embryo van 5 dagen. Ik verwacht woensdag m'n menstruatie en meestal begint het 2 dg van te voren al te rommelen. Wilde vast voorbereid zijn... Bij Tessa testte ik al positief nu. Ik heb geen zin om mezelf voor de gek te houden, al blijft er altijd wel een klein beetje hoop.