Zwanger Worden .NU forum [Archief]
mijn lieve, lieve kleine schat - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Complicaties (https://archief.zwangerworden.nu/forum-8.html)
+--- Forum: Sterrenhemel (https://archief.zwangerworden.nu/forum-34.html)
+--- Topic: mijn lieve, lieve kleine schat (/thread-4402.html)



mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 20-02-2013

Jeetje, wat lees ik nu? Dat klinkt behoorlijk eng Madelief! Wat gaat er nu gebeuren dan? Ik neem aan dat er verder onderzoek zal volgen? Wat zal je geschrokken zijn, dat verwacht je toch niet!

Noortje, hoe is het nu? Is het bloeden al gestopt? Ik realiseerde me gisteren trouwens dat ik laatst een domme opmerking heb geplaatst en dat Tessa niet uit dezelfde 'lichting' komt als Thomas* en de andere lieve sterretjes. Ik had het verkeerd in mijn hoofd (en het staat nog wel zo duidelijk in je onderschrift). Sorry, meid.

Laura, wat zielig voor Tess! En voor jou ook, want het is zo moeilijk als ze zo huilen, he. Ik vind het al erg als het een kwartiertje duurt. Jesse heeft gisteren voor de tweede keer zijn prikjes gehad en was ook wat huilerig. Paracetamol hielp wel gelukkig. Ik hoop dat de medicijnen voor Tessa snel verlichting zullen geven.

Tam, ik hoop dat het goed gaat! Nog even volhouden en dan op naar huis, wat zal dat fijn zijn!

Devika, jammer dat Shivani haar oma niet goed kent. Maar hoe oyder ze wordt, hoe beter het zal gaan, dat zie ik ook hier. Tobias is dol op beide oma's, ook die uit Drenthe.

Meiden, ik moet gaan, kindjes roepen heeeeeeel hard!

Knuffel


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 20-02-2013

Pfff, dat krijg je als je snel een berichtje typt! Noem ik Tess Tessa! Warhoofd ben ik.

Hier een hectische morgen met twee huilerige jongetjes. Soms moet ik echt even diep adem halen. Met jesse moeten we trouwens volgende week naar het zh voor een echo van zijn heupjes. Ik denk zelf dat het niet helemaal goed zit. Nou ja, we horen het volgende week wel.

Liefs!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 20-02-2013

Devika,
jammer dat Shivani haar oma niet goed kent. maar naar mate ze ouder word gaat dat beter hoor.
oh en ze is zo ziek geweest! gelukkig is ze nu weer de oude.
het spalkje vind ze maar niks zo te zien. haalt ze het er vaak vanaf?

kersje,
ik zie dat er een echo gemaakt moet worden van Jesse zijn heupjes.
hebben ze dat gezien bij het cb?
Bij joella heb ik ook een echo moeten laten maken van dr heupjes. uiteindelijk was er niks aan de hand.
leuk hoor, dan mogen ze stil liggen... uiteindelijk is het bij joella een foto geworden haha.

verder reageer ik ff niet, sorry.
ik was voorbereid op het vriezen voor morgen ochtend.
dus ik leg daarnet iets over de voorruit van de auto zodat ik morgen niet hoef te krabben.
alleen ik vergat mijn hand weg te trekken dus mijn duim zat tussen de portier. AU!
heb er maar een verbandje om gedaan want word al niet goed als ik die vinger zie.
dus nu een beetje onhandig bezig haha.

joella ligt net op bed, na een spooknacht, nu dus even tijd voor mezelf.

ik denk aan jullie,


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 20-02-2013

vanavond slaapt mijn man weer bij yaro dus heel even op de pc thuis. Kan niet op alles
reageren. Doe mijn best:

madelief; oh lieverd, ik krijg tranen in mijn ogen van je mail. Wat een verdriet heb je
gehad en wat een onzekerheid en angst. Ik hoop zo voor je dat alles goed komt...kon ik maar
meer doen. sterkte

devika; ja meid...wat moet dat ook moeilijk voor jullie geweest zijn en zo lang.
Ik zit er nu 2,5 wk en word al gek. Dat wij mogen blijven slapen is vrij uniek idd en heel
erg bijzonder. Ik heb niks dan lof over het ziekenhuis en het personeel. Ze zijn ook zo begaan
en praten ook zo over britt*...de meeste kennen haar nog wel van toen.
Op dit moment kunnen we hem gewoon zelfstandig voeden en wassen dus hoeven ze ook niet veel
te helpen. Zo bouw je een band met je kind op en leer je erop vertrouwen. Dat zou bij elk
ziekenhuis zo moeten kunnen. De eerste dagen sliepen we op de kraamafdeling (mijn man mocht
bij me) en dat was maar de gang door naar hem. Toen ik zelf wat opgeknapt was zijn we naar zijn
kamer gegaan.

cyn; ja..jij weet maar al te goed wat voor kamer dat is. Toch wel gek eigenlijk dat we elkaar
hier leren kennen hebben en dan eigenlijk zo dichtbij..bizar.

laura; hoe was de dierentuin? Ik heb ook zo zin daar naar toe te gaan.
En wat zonde van Tess. Vandaag zei iemand nog tegen mij dat ze tess een leuke naam vindt en
moest gelijk aan jullie denken hihi

noortje; oh...ook al zulk verschrikkelijk nieuws. BAH...het tij moet hier keren.

kersje'hoe is het nu met de mannen? Ik heb best last gehad van mijn keizersnede deze keer
Blijkbaar zat er een knoopje van een hechting wat dicht tegen een zenuw want ik ging na een paar
dagen alleen maar achteruit ipv vooruit. Heel wat met de rolstoel moeten doen.
Maar nu gaat het goed. Hechting is geslonken. De wond staat mooi...goede gyn die het gedaan had.

rennie; al een ongi?

plusje; bijna 8 wk weeral. super hoor...duim duim duim


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 20-02-2013

hier;

myrthe heeft vandaag yaro voor het eerst echt gezien (een keer eerder toen hij in de dichte couveuse lag aan alle toeters en bellen). wat een bijzonder moment. Ze keek zo lief naar hem en gaf een kusje. Daarna wees ze alles aan: zijn oortje..zijn oogjes etc. boertje aro zegt ze steeds. ik was zo trots.
De satuartiemeter is eraf (de opname van zuurstof) en langzaam aan gaan ze de monitor afbouwen. Hij doet het goed en als hij het goed blijft doen mag hij begin volgende wk misschien mee naar huis. Super zou dat zijn.

En: nog mooi nieuws!! Ik word weer tante. Mijn jongste zusje verwacht haar 2e kindje in aug. Het 7e kleinkind weeral. Ze heeft al meerdere mk gehad dus weet ook maar al te goed hoe kwetsbaar het is allemaal.

Ga lekker ff bijslapen. De komende dagen slaap ik weer in het ziekenhuis. Wat heb ik trouwens toch ook een kanjer van een man...wou ik ook gewoon ff zeggen.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 20-02-2013

Tam,
Hou je het nog een beetje vol meid?
volgens mij ga je nu gewoon al die weken al op automatische piloot.
fijn dat je wat kan afwisselen met je man.
werkt hij nu ook al of niet?

het is inderdaad erg bizar dat we elkaar hier hebben leren kennen en toch zo dicht bij elkaar wonen.
ik vind het ook nog steeds zo bijzonder dat Yaro in dezelfde kamer ligt als waar joëlla de eerste keer heeft gelegen.
vorige week was ik even op de afdeling, mijn peetkindje lag daar voor een dagopname. ik moest meteen weer aan jou denken.

wanneer weet je wanneer Yaro misschien mee naar huis mag?
ik hoop dat jullie snel weer samen zijn!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 20-02-2013

hoi cyn, mijn man is weer aan het werk. De eerste week niet. Vannacht moet hij om 6 uur beginnen en gaat hij vanuit het ziekenhuis naar zijn werk. Ik kom dan morgen vroeg weer naar het ziekenhuis. Het is idd allemaal op de automatische piloot. Ik denk dat het echte verwerken pas later komt. Zo heb ik er moeite met het afscheid nemen van mijn buik...het zwanger zijn. De gyn was heel duidelijk: als ik jullie was zou ik geen kindjes meer maken, want daar zijn jullie niet zo goed in! Tja...ik weet wie het zegt en eigenlijk heeft hij ook wel gelijk.

idd heel bizar dat het dezelfde kamer is. Ik herkende je naam gelijk. Helaas is het wel druk op de afdeling. Vrijdag moet onze kinderarts weer werken en zij beslist wanneer hij naar huis mag. Ik hoop een beetje op maandag. Maar we zullen zien.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 21-02-2013

Devika, balen dat het zo moeizaam gaat met dat spalkje. Hoe lang moet ze het gebruiken? En alweer ziek geweest lees ik, ach.

Myka, nog 2 weken en dan je operatie, zie je er erg tegenop?

Tam, ik hoop voor je dat Yaro maandag naar huis mag. Het zullen echt slopende weken zijn zo. Wel heel fijn dat je bij hem op de kamer mag slapen, zo is er steeds iemand dicht bij hem.

Cyn, hoe gaat het met je duim? En Joella een spooknacht gehad, nou hier ook... Heeft ze vannacht wel weer beter geslapen?

Kersje, ja ik dacht al, Kersje zit te slapen... Vervelend dat je denkt dat er iets mis is met de heupjes van Jesse. Ik hoop dat het meevalt.

Sabrina, hoe gaat het bij jou? Heb je je draai al een beetje gevonden?

Laura, hoe gaat het nu met Tess? Al zul je vast nog niets merken als je pas gisteren met de medicatie ben begonnen. Hoe was het in de dierentuin?

Hier snap ik er niks meer van. Het bloeden bleef bij dinsdagochtend, was uiteindelijk heel minimaal. Gisteren nog maar een test gedaan, had er nog 1 liggen, zo'n cb. Geeft aan zwanger 2-3 weken. Nou, snappen jullie het nog? Vanochtend weer heel klein beetje bloed. Ik denk niet dat het goed zit, maar ga toch weer hopen. Vanmiddag mag ik naar de gyn, gaat ze even kijken met de echo, ben benieuwd. En ondanks ik nergens meer op reken, zal het toch wel weer tegenvallen als het niet goed is.... Tessa gisteren weer drama met slapen, huilen huilen huilen. Bij elkaar maar half uurtje geslapen en 's avonds toen wij naar bed gingen weer wakker en uur liggen huilen. Maar gelukkig is ze net wel weer gaan slapen, ruim een uur. Maar ik hoor haar nu wakker worden dus ga haar halen.

Oh, en Madelief, ik denk aan je!


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 21-02-2013

@noortje hoe laat heb je de echo? Ik snap je gevoel... Je houdt altijd een sprankje hoop.. Vooral omdat het veel vouwen bloedverlies kunnen hebben de eerste weken. Ik hoop heel erg dat het meevalt.. Ik ga iedergeval duimen!!

@madelief hoe is het ondertussen met jou? Wanneer moet je voor verder onderzoek en weet je ook wat ze gaan doen? Heb het zo met je te doen! Dikke knuffel!

@devika wat lastig zo met die spalkjes. En zo'n klein mensje kun je ook niet duidelijk maken waarom ze dat moet..

@tam wat fijn dat je zo'n topvent hebt! jullie komen pas aan verwerken toe als jullie weer thuis zijn en in rustig vaarwater zitten..
Hier nog geen ongi te bekennen. Ik ga nu sterk denken dat ik vorige week mijn ei heb gehad. Had toen veel slijmverlies, maar dacht toen dat mij ei al geweest was.. Die bloeding die ik een paar weken terug gehad hebt, moet dan mijn ongi zijn geweest. Ik hoop dat mijn ongi snel komt zodat ik weer weet hoe het zit en ik mijn cyclus weer een beetje normaal terug heb. Het heeft wat tijd nodig na een bevalling, maar wachten duurt lang!!
@kers is het je gevoel dat er iets niet goed is met de heupjes of zie je dat ergens aan?


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 21-02-2013

@ kersje,
Ja komt wel goed he met dat eenkennigheid. Ik heb wel hoop voor de toekomst. Alleen is het nu even vervelend.
He wat vervelend dat Jesse naar het zh moet voor zijn heupjes. Pfff, ook hier nog een mama die er alles van weet.
Shivani wordt daar ook aan periodiek gecontroleerd. Gelukkig tot nu toe alles goed. moet hij een echo krijgen? Hier was de echo een drama! Dame wilde niet stil liggen.
Alvast sterkte volgende week! Zal zeker goed komen hoor!

@ cyn,
Ja dat spalkje haalt ze soms savonds eraf. Als ze niet diep genoeg slaap en in de gaten heeft dat dat ding om is.
Ga binnenkort toch maar nog een x langs het zh. Vragen of ze dat spalkje langer maken. Tot haar pols ofzo met een bandje zodat ze em niet af kan halen.
Wat een gedoe joh!
Au je duim!

@ tam,
Wat fijn dat jij en je man de wacht in het zh kunnen afwisselen! Wow ik herken het zo he dat je geen afscheid van het zwanger zijn kunt nemen!
Ik heb er ook echt heel heel heel lang moeite mee gehad. Voor de 2[SUP]e[/SUP] keer was er abrupt een einde gekomen aan mijn zwangerschap. En beide keren moest ik mijn kindjes afgeven.
Weliswaar op 2 verschillende manieren, maar toch. et was tegen mijn moedergevoel in.
Heb je er ook moeite mee dat Yaro al die tijd alleen moest zijn? Dat je hem niet 24 uur bij je heb. ook al ben je wel bij hem…
Ik heb daar heel lang moeite mee gehad. nog steeds hoor,als ik erover nadenk.
Wat fijn dat jullie wel heel goed opgevangen worden in het zh. Fijn he als je dan ook zo open kunt praten over Britt* en alles wat jullie meegemaakt hebben.
Hadden wij ook in het zh. Alle verpleegsters waren zo lief. Kwamen elke dag een praatje maken en leefden zo goed met ons mee. Ondanks dat er nog 6 andere ouders en kindjes op de zaal lagen namen ze alle tijd om naar ons te luisteren. Dat maakt ook een hoop goed he.
Mooi dat jullie Yaro zelfstandig kunnen verzorgen! Idd dan bouw je samen de band op. wij wilde ook vanaf dag 1 al zoveel mogelijk zelf doen. baby’s voelen dat aan he.
Och ik word weer helemaal weemoedig als ik aan jullie denk op de kraamafdeling en de afgelopen tijd…
Oh wat bijzonder dat Myrthe haar broertje eindelijk echt gezien heeft! Waw! Lijkt me een mooi gezicht! Trotse grote zus die naar haar broertje gluurt. Prachtig!
He en gefeliciteerd dat je weer tante wordt! Super! Ik wordt ook bijna tante! Hihi!
Ohja en een moordvent heb je! Mag zeker gezegd worden! fijn is dat he een man die zo door het vuur gaat als het erop aan komt!
He en ik zal et misschien wel verkeerd opvatten, maar ik vind het dus wel een rotopmerking van de gyn dat jullie niet goed zijn in kindjes maken…wat een rare opmerking!


Noortje!!! Ik hou toch wel heel erg hoop hoor na je bericht! Ik duim heeel hard voor je dat je vanmiddag toch goed nieuws krijg meid! wat zou dat fantastisch zijn!!!
Oh en Tessa is heel verdrietig? Jeetje, wat een gebroken nachten zul je ook hebben.
Spalkje moet ze iig 5 weken gebruiken, daarna controle om te kijken of het wat heeft uitgehaald. Zo niet, dan over op plan B.
Tis dus nog even afwachten.

Sabrina!
Hoe gaat het? Lekker aan het genieten van je mooie kindje!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 21-02-2013

rennie! ik hoop zoooo dat je idd je ei gehad heb! want de cyclus voor mijn laatste zwangerschap zag er zo uit! veel slijm is idd een naderende ei!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 21-02-2013

Tam, ik vind het wel mooi dat ze het nog over Britt hebben,het nog weten. Dat doet je toch goed he, dat je kindje niet vergeten wordt. Hier heeft bijna nooit meer iemand het over hem. En gefeliciteerd met je zusje, hopen dat het goed blijft gaan. Ach en Myrthe haar broertje gezien, dan smelt je toch zeker als je ze zo samen ziet...

Devika, pfff 5 weken tobben ermee. Dan maar hopen dat het heeft geholpen, anders is het nog voor niks geweest ook. En wat is plan B? Leuk hoor dat je bijna tante wordt, wanneer is ze uitgerekend?

Rennie, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt over je cyclus en dat het weer een beetje normaal wordt. Wachten duurt idd altijd zo lang, al heb ik niets te klagen want mijn cyclus was steeds na de bevalling weer normaal. Vond het na Thomas wel irritant, dat mijn lichaam gewoon verder ging alsof er niks gebeurd was, maar toen kregen we wel Tessa ineens heel vlug. Ik duim voor je dat je niet lang meer hoeft te wachten.

Om 15.40 heb ik de afspraak, begin nu toch wel zenuwachtig te worden. Het bloeden vanochtend was weer heel minimaal, maar toch. Tessa ligt gelukkig nog even te slapen, ze had niet zo'n geweldig humeur van al het slaaptekort. Dus die moet ik er straks uithalen, want om de drukte voor te zijn, wil ik om half 3 weg. Het is nog wel ruim 3 kwartier rijden.


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 21-02-2013

Lieve Noortje, ik ga heel hard voor je duimen en hopen op een wondertje!

Knuffel van Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 21-02-2013

kersje jij moet dus met je mannetje naar het zh voor zijn heupjes. maak je je er zorgen om? oh je denkt zelf dat het niet helemaal goed zit. hmmzz nou ja maar even na laten kijken dan.

devika wat een dondersteentje is die shivani zeg met der spalkje. maar ik kan het me wel voorstellen hoor. het zit haar denk ook in de weg, het hoort niet.. arm kind.

cyn lieverd hoe is het met je duim??? niet slim om hem tussen de deur te doen.. auch!!! werd je er niet beroerd van??

tam ik heb een foto van die mooi yaro voorbij zien komen. wat een prachtventje is het zeg! je ziet niet aan hem dat ie te vroeg geboren is vind ik. gaat het allemaal goed met hem? en gaat het met jou ook een beetje? je krijgt best wat te verduren zo. ik lees van je hechting. hmmzz dat klinkt niet lekker. gelukkig is ie nu mooi aan het slinken! oh ik lees nu dat ie met een beetje geluk volgende week mee naar huis mag! wauw wat zou dat fantastisch zijn zeg!! en myrthe is dus een hele trotse grote zus!! super leuk om te lezen. hou je vast aan deze mooie momenten meis!
en je wordt weer tante! duimen dat alles goed blijft gaan! maar gefeliciteerd met dit mooie nieuws ook weer.
en je bent trots op je mannetje. samen slaan jullie je door deze tijd! trots op jullie!!

noortje, ik ben zo benieuwd wat je vanmiddag op de echo gezien zou hebben. ik hoop echt dat je goed nieuws krijgt!! de test was iig nog positief..


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 21-02-2013

hier merk ik nog niet echt verschil met het medicijn maar ja ik ben pas gister middag begonnen. ik hoop wel dat het gaat helpen. moest die fles zelf betalen, 31 euro!! dus echt duimen dat dit het probleem oplost. sowieso voor haar is het te hopen. arm ding kan het echt uitgillen. maar nu slaapt ze al best veel weer dus misschien dat het in dat opzicht toch al een beetje helpt. of het is de alcohol die er in zit die dat veroorzaakt haha!! zit gewoon 8 procent in!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 21-02-2013

Noortje??.... Hoop echt op goed nieuws zometeen...


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 21-02-2013

Tam,
ik snap heel goed dat je je buik mist.
Je bent natuurlijk onverwachts bevallen, en de voorbereiding daarop heb je niet gehad.
Dat zal zeker nog wel komen als alles wat rustiger is.


En je word weer tante! Gefeliciteerd!


Noortje,
hoe was het?


Hier gaat het iets beter met mijn duim, het is niet meer blauw dus heb het verbandje eraf gehaald.
Ik heb het ook juist laten verbinden omdat ik dat even niet kon aanzien,. Haha
joella heeft vannacht wel goed geslapen, nu ligt ze alleen weer te huilen in bed, maar ik hou nog even vol, want anders viert ze weer groot feest.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 21-02-2013

cyn fijn dat het beter gaat met je duim. en ik snap heel goed dat je het expres maar even heb laten verbinden..
ben benieuwd hoe joella het vannacht weer gaat doen. is ze inmiddels al stil meis?


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 21-02-2013

Noortje meis hoe is het gegaan??

Sorry meiden voor de rest even geen puf!!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 21-02-2013

Ben nog niet veel wijzer. Maar op zich zag het er goed uit, zoals het eruit hoort te zien bij 5 weken. Het leek nog even of het er 2 waren,maar er is toch echt maar 1 embryo teruggeplaatst, dus dat kon niet. Ik moest bloed laten prikken om de hcg waarde te bekijken, hoor ik morgen de uitslag van. En maandag over week weer echo. Mocht ook al volgende week, maar zij is op vakantie en ik wacht toch liever tot ze terug is. Evt mag ik nog wel bloed laten prikken volgende week, maar ik wacht eerst maar eens de uitslag van vandaag af. Dus blijft nog even spannend. Ik hoop zo dat het toch goed gaat....


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 21-02-2013

Noortje,
balen dat je nog niet veel verder bent.
maar toch zag het er voor nu wel goed uit.
is er verteld waar het bloeden toch vandaan komt? en of dat "normaal" is?

myka,
hoe is het met je meid?
nog even en je heb vakantie toch?

laura,
ik heb joëlla maar na 3 kwartier beneden gehaald.
vervolgens krijgt ze van mij op dr kop omdat ze iets niet mocht en ze begon te huilen alsof ik dr pijn deed!
niet normaal! heb het maar genegeerd. zal wel weer een fase zijn hoe ze negatieve aandacht kan trekken ofzo...

ze ligt nunet weer terug in bed, ze is nog wakker maar wel stil.

ik ben benieuwd, ze is bekaf dus een beetje slaap zal dr goed doen.
gelukkig ben ik morgen ochtend vrij, dus ze kan "uitslapen" haha.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 21-02-2013

Cyn nu slaapt ze neem ik aan??

Noortje voor nu zag het er dus goed uit!! We duimen massaal als een gek voor je!!

Hoest met alle andere meiden?


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 22-02-2013

Bloeduitslag was goed, paste bij de termijn en de echo van gisteren, dus ben toch wel weer een beetje aan het hopen... Bloedverlies kon komen nog van de innesteling, of het gaat toch niet goed. Vandaag geen last meer gehad, dus wacht het maar rustig af.


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 22-02-2013

O, Noortje, wat een onzekerheid! Ik duim ook door voor je!

Cyn, ik hoop dat Joella (en jij dus ook) lekker lang geslapen heeft! Au, wat rot van je duim...

Laura, was het leuk in de dierentuin? En merk je al wat meer van de medicatie?

Myka, ben je erg druk/moe? Hou gaat ie verder?

Tam, gefeliciteerd dat je weer tante mag worden! Hoe gaat het nu? Weet je al wanneer Yaro mee naar huis mag?

Devika, lastig met dat spalkje...

Madelief, hoe is het nu met jou, meid? Ik moet vaak aan je denken.

Ik moet het weer even kort houden. Ik zit net rustig, hoor ik Tobias alweer wakker worden "auto,auto!" (hoezo een jongen:mrgreenSmile
Ik had al een echo gepland staan voor Jesse, omdat hij zo lang in stuit heeft gelegen. Maar bij het cb zagen ze nu ook een paar dingetjes die erop wijzen dat het misschien niet helemaal goed zit en dat gevoel had ik zelf ook al. Hij is wat stijver in zijn heupje aan de linkerkant. Ook is dat beentje iets korter en heeft hij daar een huidplooi minder dan rechts. Het hoeft niet perse te betekenen dat het niet goed zit, maar de kans is er zeker. Volgende week weten we meer.

Tobias begint steeds meer op zijn broertje te reageren, zo leuk om te zien! Ik had Jesse vanmorgen in de babygym op de grond gelegd, ging Tobias er op zijn knietjes bij zitten/liggen. Heel lief. Het zijn ook zulke droppies, mama is verlieeeeeeeeeefd!

Liefs voor alle meiden


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 22-02-2013

@noortje we blijven duimen!! Gelukkig is er nog hoop.. Hoop doet leven zeg ik altijd!!

Hier lijkt mijn ongi door te breken. Ik hoop dat het nu even goed doorbreekt en dat daarna alles weer op de rit is!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 22-02-2013

laura,
joella is uiteindelijk toch in slaap gevallen hoor Smile gelukkig!
vanmorgen werd ik wakker van dr gehuil. maar papa vertelde me dat ze al 3 kwartier aan het zingen en kletsen was.
dus hoezo mama lag in coma Smile

noortje,
mijn duimen draaien voor je!

Tam,
heeft de kinderarts al wat meer duidelijkheid kunnen geven of kijken ze het liever nog even aan?

kersje,
wat heerlijk dat je zo verliefd kan zijn op je kindjes he!
inderdaad balen van Jesse zijn heupje. misschien dat fysio wat kan doen.
wanneer heb je de echo?

rennie,
hoe is het met jou meid?
je ongi breekt door zo te zien. ik hoop ook voor je dat je lijf snel weer wat ritme terug krijgt.
Willen jullie weer voor een brusje gaan of laat je het nu liever rusten?
(kan best dat je dat al verteld hebt hoor, maar ben het vergeten, sorry!)


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 23-02-2013

Kersje goed dat er even naar gekeken wordt dan!!

Cyn oh heerlijk, je lag dus echt ff goed in coma! Fijn dat ze gewoon weer ging slapen!

Noortje bloed was dus goed!! Dat geeft zeker wel weer hoop! Mijn duimen draaien ook als een gek!!

Rennie en is je ongi volledig doorgezet?

Hier, de dierentuin was geweldig!! Wat een onwijs leuke dag zeg!! En de medicijnen... Ik durf nog niet te vroeg te juichen maar het lijkt beter te gaan... Nog even verder aankijken maar..
Vandaag op dag 13 in de cyclus dus ben benieuwd of ik nu dit weekend weer ongi ga worden... Hoop echt zo hard van niet!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 23-02-2013

Ik wil even laten weten dat ik aan jullie denk! Ben zelf ziek Sad vlug terug m'n zeteltje in!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 23-02-2013

Beterschap meis!! Rust maar goed uit!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 23-02-2013

Omg meiden.... Ik ben zojuist WEER ongi geworden... Was er net weer vijf dagen vanaf... Ik word hier toch niet goed van hoor...


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 23-02-2013

laura,
leuk dat jullie het naar je zin hebben gehad in de dierentuin!
ik hoop dat het goed blijft gaan met de medicatie.

wat balen dat je weer ongesteld bent! zeker als er maar zo kort tussen zit, daar kan je dan echt even moedeloos van worden.

plusje,
beterschap meid!

hier net even om boodschappen geweest met joella maar blijf voor de rest van t weekend lekker binnen.
mij te koud!
joella trekt hier alles overhoop dus ga stoppen.

fijn weekend!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 23-02-2013

wou even laten weten dat wij sinds gisteren thuis zijn........nu kunnen we ons ritme gaan vinden en gaan genieten. Hen nog 3 dagen van 5 uur kraam hulp (couveuse kind nazorg heet dat).
Kom vlug weer praten als ik wat op orde ben. liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 23-02-2013

fijn dat jullie weer thuis zijn Tam!
Hopelijk komen jullie snel weer een beetje in het ritme
geniet ervan.
wel erg fijn dat je nog kraamhulp krijgt.


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 23-02-2013

@tam fijn dat jullie weer thuis zijn! Weer enigsinds rust... Lekker genieten van je gezinnetje!

@cyn had het al een keer verteld, maar dat geeft niet. We gaan idd weer voor een brusje.. Dus hoop dat het nu allemaal mee mag zitten.

@laura Jaaahhh is nu echt doorgebroken! Het lijkt weer als van ouds, dus ik hoop van harte dat mijn ei met (goede ) twee weken weer komt en mn cyclus weer normaal is zonder tussentijdse bloedingen.. Bij jou zit het nog niet echt mee!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 24-02-2013

Rennie wat super goed dat het weer als vanouds lijkt te zijn!! (Al hadden we dit liever niet zo gezien natuurlijk)... Ik duim heel hard dat er snel weer mooie kansen komen meis!

Tam ik had het al op fb gezet maar wat super fijn dat jullie thuis zijn! Hoop echt dat jullie snel lekker kunnen genieten van mekaar!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 24-02-2013

Rennie,
mijn duimen draaien voor jullie!
hopelijk kunnen jullie snel de kansen benutten.
vind het wel erg knap dat jullie er weer voor willen gaan! petje af hoor


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 24-02-2013

@cyn Ja het is ook wel erg dubbel... Maar sta nog steeds met lege handen en ik wil zo graag een kindje! Mijn moeder gevoelens overheersen mijn angst... Ik besef wel dat het erg zwaar gaat worden als het zover is. Maar dat zie ik dan wel weer.. Eerst maar hopen dat ik weer zwanger wordt. Een nieuw kindje zal het leed niet wegnemen, maar de wonden wel wat verzachten.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 24-02-2013

rennie,
de wil naar een kindje is inderdaad erg groot. dat herken ik van mezelf ook erg goed.
mijn duimen draaien voor je meid, het is je zo gegunt!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 26-02-2013

Tam jullie zijn thuis!! Wat heerlijk meid! Ooh wat is dat geweldig he als je je kindje na al die weken eindelijk mee naar huis mag nemen! Wij konden de avond ervoor niet slapen zo spannend was het. En echt de hele wijk wist zowat dat ons meisje thuis kwam zo vol hing ons voortuin met versieringen en vol met dierbaren die ons opwachten haha. Ik ben zooooooo blij voor je meid dat Yaro eindelijk mee mocht! Wij hadden ook couveuse nazorg. Ook al heb je veel zelf in het zh mogen doen, het is toch wel heel fijn als je thuis hulp krijgt bij het opstarten he.
Hebben jullie al een beetje je ritme kunnen vinden? En hoe vind myrthe het dat haar kleine broertje eindelijk thuis is?

Laura, je bent weer ongi lees ik. Balen! Ik zou toch naar de gyno gaan hoor!

Noortje, toch een beetje hoop lees ik! Meid ik hoop het zooo voor je!!!!

Cyn, oeh ik las dat Joëlla op haar kop kreeg van je. Ai!!! Maar het is de leeftijd he! Shivani heeft dat nu ook. Ze wil alleen maar aandacht en zoekt haar grenzen op. Soms moet ik haar ook terecht wijzen. Niet leuk maar soms is het nodig he. Gelukkig is ze grotendeels nog steeds erg lief haha .

Kersje, he meid wat een zorgen om de heupjes van Jesse. Bah! Ik weet er alles van. Hopelijk is er niet veel aan de hand. En anders ben je er vroeg bij denk ik dan maar.
En wat een heerlijk gezicht je 2 mannetjes spelen op de grond. Wat een rijkdom meid!

Rennie, je ongi is doorgebroken! Heel dubbel....maar ook wel fijn dat je. Lichaam het weer doet he. Ik hoop zooooo voor je dat je straks je eitje vind em die hartstikke benut wordt!
Dat heb je mooi gezegd, een nieuw kindje neemt de pijn niet weg maar het wordt wel een stuk dragelijker
Ooohhh ik gun het je zooo meid!!

Plusje veel beterschap meid!

Sabrina hoe gaat het? Lekker aan het genieten van je mooie mannetje!

Madelief, hoe is het daar? Heb je jezelf een beetje bij elkaar kunnen rapen? Heb zo met je te doen lieverd. Wanneer mocht je terug voor de onderzoek/ behandeling?
Dikke knuffel meid!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 26-02-2013

Hier heerlijk weekeind bij mijn ouders gehad. Zaterdag een babyshower gegeven voor mijn zus.Ze was helemaal verrast! Heerlijk!
Vandaag lekker thuis met Shivani. Ze is zo lief aan het spelen in haar box. Gisteravond heeft ze zich verwond aan haar spalkje. Ze kwam ermee in haar gezicht en heeft nu een hele lelijke kras onder haar ogen. Ik doe nu snachts een sok omheen.
In maar weer een hele rits aan zh bezoeken. Termijn controle bij een aantal specialisten. Maandag staat 1e gepland. Geen idee welke, zoveel zijn et er. Maar et gaat heel goed met Shivani dus die bezoekjes vind ik niet meer zo erg.
Nu ff koken. Dag lieve meiden!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 26-02-2013

Ff snel tussendoor, kom vanaaf ofzo ff uitgebreid maar heb volgende week een afspraak bij de ha en wil een verwijzing naar de gyn hebben!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 26-02-2013

Noortje meis hoe is het nu met je? Heb je verder nog bloed verlies gehad? En wanneer had je ook alweer de volgende echo?

Rennie ook ik hoop echt heel hard dat je snel je eitje vindt. Hoop zo erg op een gezond kindje voor jullie... Het is jullie echt ontzettend gegund lieverd!

Madelief meissie hoe is het met jou? Wanneer hoor je meer? Ik ben zo geschrokken van je bericht van vorige week... Ik denk aan je lieverd!!

Plusje ben je alweer wat opgeknapt?

Devika wat leuk een babyshower!! Wij doen dat hier ook standaard voor de zwangere vriendinnen! Ik heb er dit jaar minstens drie want er zijn drie vriendinnen zwanger! Echt zo leuk! Wat hebben jullie gedaan?
En heerlijk bij je ouders geweest dus! Lekker hoor! Kunnen ze lekker genieten van die mooie kleine meid van je! Ach ze heb een lelijke kras... Dat stomme rot ding ook!! Hoe lang moet ze daar nog mee lopen?

Hier dus een afspraak gemaakt bij de ha... Word er echt gek van! Ben ook steeds best heel moe en regelmatig pijn in mijn hoofd dus denk dat het toch niet helemaal lekker zit hoor.. Ongi's zijn ook gewoon echt in volle hevigheid dus verlies echt veel bloed de hele tijd...
Verder gaat het met tess stukken beter nu met der medicijn! Semmy gaat ook heel goed.
Ik heb me aangemeld als gastouder! Moet ik eerst nog wel een heel traject volgen voor de juiste papieren hoor maar ik zie het wel zitten! Hoop dat ze snel contact opnemen met me! Ben benieuwd...

Hoe gaat het met alle andere dames?


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 26-02-2013

laura,
goed van je dat je eens langs de huisarts gaat.
zoveel bloedverlies is inderdaad niet fijn.

Wat leuk trouwens dat je je heb aangemeld als gastouder!
tegenwoordig moet je daar ook nogal wat papieren voor hebben ja, maar dat komt vast goed.

hoe is het met Tess en Semmy?

Devika.
wat leuk dat jullie een babyshower hebben gegeven.
oh zo zonde dat Shivani een kras heeft overgehouden van dat spalkje.
wel een goed idee om er een sok omheen te doen.
hoelang moet ze er nog mee lopen?


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 27-02-2013

Hè meiden,

Lief dat jullie aan me denken!

Laura, goed dat je naar de HA gaat, want die vermoeidheid kan daar heel goed vandaan komen. Je verliest op deze manier te veel bloed. Ik vrees wel dat de kans groot is dat hij je de pil voorschrijft en ijzertabletten....

Devika, arme Shivani! Is de kras erg? Trekt het al weg? Wat leuk voor je zus zeg de babyshower, hoeveel weken moet ze nog?

Cyn, hoe is het met je duim? Ik las je verhaal en voelde de pijn gewoon! Auw!

Tam, hoe is het met jullie? Geniet je samen thuis?

Verder niet alles terug gelezen... Er is zo veel geschreven en ik heb nu even niet de tijd.... Sorry!

Hier volgende week dus op dinsdag weer een afspraak met die dokter. Ik heb het laten bezinken en ben best een beetje boos. Hij had het niet zo hard hieven stellen. Het iets vager mogen houden, nu denk ik hier mijn hele leven aan. Dit omdat het wel om een alternatief arts gaat, hij kan niet daadwerkelijk in het weefsel kijken. Maar goed, dinsdag weer terug en kijken hoe het dan is. Ik hoop op verbetering. Verder hebben we uiteindelijk wel een keer geklust, dag voor de eisprong. Ik had m nog niet verwacht, zo snel na de MK. Maar door tempen weet ik dat ie wel is geweest. We zien het wel, de kans is klein dat het nu weer raak zou zijn met 1 keer!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 27-02-2013

Devika, wat vervelend dat Shivani zo'n kras kreeg door dat spalkje. En weer aardig wat zkh bezoekjes voor de boeg lees ik, het zal wel fijn zijn als dat een keer allemaal achter de rug is he?

Tam, fijn te lezen dat Yaro thuis is! Hopelijk gaat het allemaal goed nu bij jullie.

Rennie, ik hoop heel erg voor je dat je snel weer zwanger mag zijn en dan een gezond kindje krijgt. Het zal niet makkelijk worden voor je maar een levend kindje verzacht idd een hoop pijn.

Laura, goed dat je naar de ha gaat, toch niet fijn die hele korte cyclussen. En dat is nog zacht uitgedrukt...

Madelief, niet zo raar dat je boos bent. Had hij niet eerst wat aanvullende onderzoeken moeten (laten) doen? Ik hoop voor je dat het allemaal mee gaat vallen.

Hier nog steeds bloedverlies. Niet echt veel, maar wel vanaf zaterdag iedere dag en een beetje heel de dag door. Ik word er zo onzeker van. Ik weet gewoon niet wat ik ervan moet denken. Maandag weer een echo.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 27-02-2013

Madelief,
Oke je mag volgende week terug. Dat is wel fijn dat je zo gauw al terug mag. Dan gebeurt er ook wat he!
Dat je boos bent kan ik me echt heel goed voorstellen! Ik vind ook echt dat artsen echt een stuk subtieler mogen zijn. oke ze mogen geen valse hoop geven, maar ook geen info waar van ze niet 100% zeker zijn! Toen Shivani net een paar dagen oud was is ze onderzocht door de cardioloog. Die riep ons voor een gesprek en zei zonder blikken of blozen, “uit onderzoek is gebleken dat jullie dochter ook een hartafwijking heeft”
Nou, ik stierf toen hij dat zei! Ik kon alleen maar huilen en in mijn hoofd had ik al afscheid genomen van mijn dochter. Eerst wat ik dacht was een harttransplantatie en raakte in paniek.
De arts legde uit wat er aan de hand was. Uiteindelijk bleek het iets wat vaak voorkomt bij premature. En heeft het zichzelf opgelost door medicatie.
Maar die woorden van die arts vergeet ik mijn leven lang niet. Hij bracht het net of het heel ernstig was terwijl dat niet zo is. Hij had het ook anders kunnen zeggen vind ik.
Misschien kun je dat ook zeggen tegen jouw arts. Het is niet niks wat je te horen krijgt op zo’n moment.
En goed dat jullie ook geklust hebben! Zou toch tegenstrijdig zijn om deze ronde voorbij te laten gaan he. dikke kus!


Laura,
Goed dat je een afspraak gemaakt heb!
Oh wat leuk 3 babyshowers! Wij doen dat ook voor alle zusjes en nichtjes. Tis altijd een kippenhok maar wel heel leuk, haha.
Wij doen altijd spelletjes, taartje en dan samen de cadeautjes uitpakken. Ik maak zelf babyshowerbingo. Ken je dat? Gewoon bingo maar dan met woordjes. Erug leuk!
En andere kleine wedstijdspelletjes. Mijn zus was trouwens de laatste die em kreeg. Voor de rest is iedereen al zwanger geweest en heeft er een gehad.
Ik had em trouwens niet gehad hoor. Wilde ik niet. Maar dat was meer mijn gevoel. Toen ik zwanger was van Kaylash was er ook een gepland. Mijn schoonzus had zelfs een zaaltje afgehuurd ( gratis via kennissen vandaar). Paar weken voor het feest ging het mis. Daarom wilde ik bij Shivani geen shower. Uiteindelijk hebben mijn zussen mij verrast met een etentje. En 2 dagen later is Shivani geboren. Haha
Fijn dat de medicijnen zo aanslaan bij Tess! Oh en wat goed dat je je heb aangemeld als gastouder! Dat is ook iets wat ik eerst graag wilde, maar mijn man staat er niet achter. Die heeft geen zin in “gedoe”

Cyn, met je duim weer alles oke?


Hier gaat het goed.
Ohja krasje op haar gezichtje is niet groot, maar je ziet er wel 1cm ofzo.
Ze moet dat spalkje nu 5 weken in hebben. Daarna gaan ze meten of er verbetering in zit. Zo niet, dan gaan ze over op plan B. Wat dat ook mag zijn.
Zondag heb ik toch maar weer een keer het hoge woord uitgegooid. Dat ik graag een brusje wil voor Shivani. Pfff…mijn man werd er toch wel een beetje ongemakkelijk van haha.
Van hem hoeft het niet perse. Maar hij snapt mijn wens wel. Alleen wil hij het niet nu. Over een paar jaar. Ik denk dat hij stiekem toch bang is voor alles wat we hebben meegemaakt, om daar nog een keer doorheen te moeten. Hij zegt ook we hebben nu een gezonde dochter daar moeten we blij mee zijn. Je weet niet of het de volgende keer wel goed gaat. Maar ik wil die gok wel wagen. Volgens de arts is de kans op herhaling 2%. En hij heeft een loyaliteitsprobleem denk ik. Hij houdt zo veel van Shivani dat ie bang is om zijn aandacht te moeten delen, haha.
Nou ja ik heb me er voor nu maar bij neergelegd. Over 1 a 2 jaar zien we wel verder. Ik zei ook tegen hem op een dag komt Shivani naar je toe en zegt papa ik wil een zusje/broertje.
Wedden dat we er dan als de kippen bij zijn! haha.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 27-02-2013

Noortje wat naar dat je nog steeds bloed verlies. Wat een onzekerheid! Kun je niet eerder gaan voor een echo?
Ohja die afspraken in het zh. Idd, nu weer een hele rits en dan zijn we de komende half jaar weer vanaf!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 27-02-2013

Noortje,
Meid wat zit je toch in onzekerheid nu!
Ik hoop dat het weekend snel voorbij gaat voor jou.

devika,
leuk dat jullie altijd voor elkaar een babyshower geven.
Ik snap heel goed dat jij dat bij de zwangerschap van Shivani niet wilde.
Maar toch wel erg lief dat je zussen het hebben vervangen door een etentje!

en jij hebt het hoge woord eruit gegooid. hahaha
Ik heb zelf ook de laatste tijd steeds meer de gedachte aan een brusje.
Maar toch staat mijn besluit vast, nu nog niet.


Met mijn duim gaat het gelukkig beter.
het zag na een dag al niet meer blauw. maar voelde wel zo.
en nu nog steeds.

ga nu snel languit op de bank!


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 28-02-2013

@madelief kan me voorstellen dat jeboos bent.. Ga je allang naar die alternatief arts?

@noortje ik kan me je onzekerheid voorstellen. Bloed kan een teken zijn dat het niet goed is, maar ik weet ook dat vele vrouwen zijn die dit hebben gehad en een gezond kindje op de wereld hebben gezet... Het niet weten waar je aan toe bent, maakt onzeker.. Maar we blijven duimen en houden hoop!

@ devika het hoge woord is eruit... Misschien dat hij het laat bezinken en er over een tijdje wel op terug komt..

@laura idd verstandig om naar de HA te gaan.. Wanneer heb je je afspraak staan? Ze gaan misschien je HB ook wel meten.. Deze zal vast niet hoog zijn met zoveel bloedverlies..

@cyn je duim kan nog wel een tijd een beurs gevoel hebben na zoiets.. Lastig hè? Je merkt u vast hoe vaak je je duim gebruikt.

Mijn ongi is weer verdwenen.. Heb een envelop vol ovu-testen besteld. Dus vanaf eind volgende week beginnen met testen en hopen dat ik weer een nette cyclus krijg.. Ben weer vollop aan het werk, wat ook wel weer prettig is. Als ik thuis ben slaat de eenzaamheid vaak toe. Merk ook dat ik er nu meer moeite mee heb dan de eerste keer. De artsen zeiden toen: dit gebeurd vaker, we hebben niets gevonden. Ik kon me er toen met vallen en opstaan wel goed overheen zetten en vol goede moed verder gaan.. Maar nu een 2e keer merk ik dat ik nog onzekerder ben geworden.. De klinische geneticus zei toen we de kamer uitliepen: ik zie het wel goedkomen in de toekomst... Moet zeggen dat me dat wel goed deed..


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 28-02-2013

laura; wanneer had je de afspraak met de ha? Wat een danser trouwens dat kleine mannetje
van je hihi. Nog even en jullie meid danst mee
madelief; oh meid, ik leef zo met je mee. Na britt* hebben wij 2 mk gehad...dat maakte me
zo onzeker. Dinsdag weet je dus iets meer? Ik blijf zo duimen voor jullie.
noortje; wat een onzekerheid bah...na het weekend dus wederom een echo?
Er moet gewoon weer veel goed nieuws komen hier.
devika; meid, ik snap je wens naar een brusje. Wat ik eerder begreep stond je man er toen
niet open voor en nu is het dus al wat anders. Het is idd eng, maar wie vecht kan verliezen
en wie niet vecht heeft al verloren. Enne...dan moet jullie meisje haar eerste woordje maar
brusje worden. Met dat gezichtje van haar kan niemand weigeren....hihi (je snapt me wel).
WAt zonde van het krasje op haar gezicht. Bah...wat moet jullie meid toch veel doorstaan.
cyn; lekker bankgehangen gister? Hoe is het verder daar? ik heb trouwens ook in het boekje
geschreven van de couveuse suite, nu maar hopen dat we dat beide nooit meer moeten lezen daar.
rennie; werk kan idd een goede afleiding zijn. En die onzekerheid...jee wat jullie hebben meegemaakt.
Dat is logisch. Helaas is het voor ons allemaal nooit meer normaal. Fijn dat de woorden van de geniticus
jullie hoop gaven. onze gyn zei toen: vergeet niet dat jullie ook 75% kans hebben op een kindje zonder de
ziekte...er zijn mensen met minder. Dat vond ik toen ook fijn.
hier; myrthe vindt haar broertje geweldig. Dat is het eerste waar ze om vraagt als ze wakker wordt.
Ze wil zijn pamper weggooien en knijpt dan lekker in haar neus hihi. Als hij huilt loopt ze naar de wieg
en roept dat wij zijn tuut erin moeten doen. En als ik de fles geef dan komt ze er lekker naast zitten.
Wat een rijkdom.
Het ritme heb ik nog niet helemaal gevonden. Hij heeft wat last van krampjes en de nachten zijn kort.
Daarnaast zijn de nachten vooral voor mij aangezien mijn man dan werkt. Hij had wel een paar dagen vrij
maar toch...
Emotioneel heb ik ook wel een klap gehad hoor. Het komt nu pas allemaal goed binnen als ik ook de foto's
bekijk. En ook al ben ik blij thuis te zijn mis ik de veiligheid van het ziekenhuis en ook sommige meiden daar.
Het is nu weer de "echte" wereld. hij is ook wat verkouden en ik ben ook bang dat hij een terugval krijgt.
hij zit nu wel weer aan de 3 kilo.
Volgende week weer naar de kinderarts.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 28-02-2013

Foute boel. Sinds vanochtend veel meer bloedverlies... Heel de dag ging het nog wel, veel met Tessa gaan wandelen. Maar nu komen ook de krampen, mijn lichaam zal het nu wel aan het afstoten zijn en dat doet pijn. Niet alleen lichamelijk. Ik wilde dit zo graag.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 28-02-2013

Oh, lieve Noortje, ik vind het zo erg voor je, ik voel met je mee!

X


mijn lieve, lieve kleine schat - huisje_boompje_beestje - 28-02-2013

Ach lieve lieve noortje!!!!!!!! Heeeeeeele dikke knuffel!!!!!!!!! En mocht je ooit een keer een rondje willen wandelen om het koppie leeg te maken, we wonen vlak bij elkaar Wink


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 28-02-2013

Noortje wat erg!! Zo gehoopt dat het goed zou gaan!! Hele dikke knuff!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 28-02-2013

Och lieve Noortje toch.... Ik heb heel hard voor je zitten duimen maar het mocht dus niet zo zijn... Sterkte lieverd!!!
Bah wat een rot nieuws de laatste tijd hier... Ook wel mooie berichten natuurlijk maar jullie snappen me..

Ik kom snel wat uitgebreider reageren hoor! Ben nu echt te moe...
Oh en ik moet dinsdag ochtend naar de ha. Weet niet meer wie het vroeg..


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 01-03-2013

noortje. neeeeee toch! oh meid. Ik vind het zo erg.
Idd hier steeds weer slecht nieuws...het MOET gewoon de andere kant op gaan.
dikke knuffel ook van hier.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 01-03-2013

Maar lieve tam laten we o.a. de geboorte van jouw prachtige zoon niet vergeten!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 01-03-2013

Noortje, wat een verdriet. Sad Veel moed.

Laura, fijn dat je di naar de ha kan!

Tam, ik vind het zo mooi hoe zus op haar broertje reageert. Smile Maar jullie hebben natuurlijk weer heel wat doorgemaakt. Ik hoop dat jullie een mooi ritme kunnen vinden met jullie gezinnetje.

Rennie, wat ben jij toch ook zo'n moedige vrouw. Goed dat je werk je wat afleiding biedt en dat de dokter zei dat het hij het ziet goedkomen. Smile Ik duim mee voor positieve ovu-testen!!! Smile

Madelief, ik denk aan je en hoop dat je volgende week wat meer uitleg krijgt.

Ik ben zo beroerd geweest, griep en keelontsteking. Ik ben nog heel moe, maar kan me toch weer wat verplaatsen in huis. Nu gaat er natuurlijk vanalles door m'n hoofd: heeft het invloed gehad op 't kindje, ik ben niet zo misselijk,... maar ik laat het rustig op z'n beloop en we zien 27 maart wel! Ik kan er toch niets aan doen buiten rustig zijn en mezelf verzorgen. Ben zo blij dat ik mijn 10e week ben begonnen en ik probeer regelmatig te vertellen tegen ons kindje dat het wel goed komt...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 01-03-2013

Pluisje het zit vast goed meis! Dat moet wel na alle rot berichten hier!
Ik heb bij 13 weken een longontsteking gehad... Das ook zwaar klote en heb toen ook een AB kuur gehad maar kon geen kwaad voor de kleine en zo bleek dus ook! Nou is dit geen garantie voor jou natuurlijk.
Wel fijn dat je je weer wat beter voelt.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 01-03-2013

Noortje ooh meid toch...wat erg dit!
Ik had nog zulke goede hoop dat het nu echt goed zat!
Oh ik weet echt even niet wat ik moet zeggen lieverd. ik geef je een hele dikke knuffel en wens je veel sterkte de komende dagen.

Cyn,
Oke jij speelt ook met de gedachte..haha…hier komt ie best vaak naar boven hoor... vaak ook tweestrijdig. Ene kant wil ik et graag, aan de andere kant wil ik juist nu eerst lekker genieten van Shivani.
We zijn eindelijk (bijna) klaar in het zh en willen deze zomer met haar eindelijk echt op vakantie.
Ik merk dat ik rond mijn ovulatie echt veel moeite mee heb. oh nu zou het kunnen denk ik dan, haha.

Rennie,
Je heb ovu testen besteld! goed zo meid, dan gebeurt er ook iets he. ik wou zo graag dat ik mijn cyclus/eisprong kon doneren weet je dat! ik zou het zo aan jullie hier uitdelen.
Oh meid…die eenzaamheid…ik vind dit zo erg voor je…soms komt het besef ineens heel hard weer binnen he..uit het niets! Ik hoop echt echt echt dat je nu eindelijk je eitje vind en dat ook bevrucht wordt!
Het is je zooo gegund! Et moet nu afgelopen zijn met al die tegenslagen! Dikke knuffel!!

Tam,
Ooh wat eenn lief gezicht, myrthe die aanschuif op de bank bij het flesje geven! Idd echt een rijkdom meid! ze is echt een grote zus he!
En korte nachtjes! Jeetje! Overdag lekker bijslapen. Lukt dat?
Oh die klap achteraf! Jaa…ook dat ken ik al te goed…
Och meid! dat had ik dus ook! ik was toen blij dat osn meisje eindelijk thuis was. maar miste idd ook de veiligheid en de meiden uit het zh.
Ik heb dat nooit hardop durven zeggen! Bang dat mensen mij raar zouden vinden of zouden denkend at ik niet blij ben. Maar jij herkent het dus ook!
Je bouwd toch een band met ze op he…
Oh en Yaro is verkouden. Hou maar goed in de gaten hoor! en meteen aan de bel trekken als je het niet vertrouwt!

Madelief hoe is het?

Laura, goedzo dinsdag naar de ha!!!

Plusje, oh wat naar dat je zo beroerd ben! Oh en die onzekerheid soms he…pfff…
Idd goed dat je tegen jullie ukkie praat! Zo krijg je er zelf ook vertrouwen in he! dit zit echt goed hoor! over dikke 35 weken wordt ik forumtante. Again! Jaja!
Dikke knuffel!



Hier, mijn man vertelde vandaag dat hij van zijn collega een reisverslag kreeg over zijn reis door San Fransico.
Ik werd er zo verdrietig van. Wij waren ook aan dat reis begonnen in 2010…et maakt zoveel los..
Ben ook weer even op internet gaan kijken naar dat plaatsje waar et gebeurde…
Dit jaar willen wij die reis overdoen. Waarschijnlijk gaan we in augustus…
any way, maandag naar de kinderchirurg voor controle. volgende week dinsdag naar de handtherapeut voor controle van haar duim en orhopeed voor haar heupen.
verwacht er helemaal niet van hoor! zit wel goed met mijn meisje!

fijne weekeind lieve meiden!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 01-03-2013

Rennie,
Wat goed dat je weer volop aan het werk bent.
Het is logisch dat je er nu meer moeite mee hebt. Dat dit voor een 2e keer zou gebeuren had niemand verwacht! Maar wel lieve woorden van de kg, dat geeft je toch weer moed!


Met mijn duim gaat het beter, alleen voelt het nog erg blauw. Heb de afgelopen week wel gemerkt hoe vaak je je duim gebruikt haha.


Tam,
Lekker bankhangen was het gister helaas niet.
Joëlla sliep weer eens niet, huilen, huilen... dus heb dr uiteindelijk bij mij in bed gepakt.
21.45uur sliep ze pas! Daarna nog een paar keer wakker geworden dus het was me het avondje wel weer. Er komen weer 2 kiezen tegelijk door, dus denk dat dat haar niet lekker zat.
Ze was echt moe, maar kwam gewoon niet in slaap. Zo zonde.


Ja, ik hoop dat we nu allemaal niet meer op de kinderafdeling terecht komen. Vind het nog steeds bizar dat we dezelfde kamer hebben gedeeld.


Wat leuk dat Myrthe zo bezig is met haar broertje.
Dat moet inderdaad een rijk gevoel geven!
Het ritme hebben jullie nog niet helemaal gevonden, maar dat heeft tijd nodig.
En dat komt wel! Heb je wel een beetje rust voor jezelf?
Ik snap dat je nu achteraf pas een klap heb gehad. Het is ook een hectische tijd geweest!
Je zal vast veel aan Britt* moeten denken als je zo in het ziekenhuis ligt met Yaro.
Jullie hebben een sterk mannetje, hopen slaat hij de verkoudheid een beetje over.
Laat de lente maar komen Smile


Noortje,
oh nee toch, meid ik denk aan je.


Plusje,
wat balen dat je zo ziek ben geweest.
En ik sluit me aan bij Laura.
We hebben zulke nare berichten gehad hier de laatste tijd.
Nu gaan we ervan uit dat er niet nog meer bij komen.


Devika,
Ja het is erg dubbel, ik wil nu ook graag al mijn aandacht richten op joëlla.
Ze gaat zo snel!
Waar gaan jullie naar toe op vakantie? Oh ik zie het al!
Mooie bestemming. Wel speciaal!


En de bezoekjes aan de artsen staan weer voor de deur.
Goed dat je er zo positief tegen aan kijkt. Met jullie meisje zit het allemaal wel goed!


Madelief,
hoe is het met je meid?


Hier, dus onrustige avonden gehad met Joëlla,
nu is ze vandaag iets later gaan slapen, en ze was meteen stil.
Ze is vanmorgen een beetje schor wakker geworden en hoest nu best veel.
Hoor haar ook steeds hoesten dus ik hoop dat ze door kan blijven slapen.


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 02-03-2013

Goedemorgen lieve meiden,

Ik heb weer eens niet zoveel tijd, maar wil toch even gauw reageren.

Noortje, wat ontzettend #%^$!!!! Ik had zo gehoopt voor je dat het toch goed zou zitten!

Tam, ik ben blij dat je thuis bent met Yaro, maar kan me je tegenstrijdige gevoelens wel indenken.

Devika, ik snap heel goed dat je graag nog zo'n lief wondertje wil! En mettertijd wil je man hopelijk ook weer. Nu lekker genieten van Shivani is ook een luxe. En dan in de zomer nog een keer die reis maken...dat zal wel confronterend zijn, maar ook wel heel fijn om te kunnen doen met je gezinnetje. Heb je het gevoel dat je dan ook weer wat dichter bij Kaylash* zult zijn? Het is toch zijn geboortegrond.

Plusje, goed dat je je kindje gerust stelt! En je hebt gelijk het komt allemaal goed.

Madelief, hoe is het nu? Ik kan goed begrijpen dat je deze ronde niet helemaal wilde laten schieten. Ik kan me je irritatie naar die arts wel voorstellen! Ik zou ook niet blij zijn met de manier waarop. Hopelijk heeft hij het mis trouwens en ben je helemaal gezond!

Rennie, ik vind je supersterk! Fijn dat de kg die opmerking plaatste. Dat geeft moed!

Cyn, gelukkig gaat het beter met je duim! Wat een gedoe met die tandjes he? Hier zitten we er ook weer volop in. Slapen doet hij wel goed, maar zijn humeur is wat minder...

Verder terug kan ik even niet. Hier goed nieuws, de heupjes van Jesse zijn goed! We zijn helemaal blij. Hij heeft wel de kenmerken, maar heupje zit toch goed in de kom. Fijn dat ze dat met een echo kunnen zien.

Liefs voor alle meiden!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 02-03-2013

Laura, vergeet ik jou! Goed idee om gastouder te worden! Moet je daar veel voor doen?


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 02-03-2013

kersje,
wat fijn dat alles goed is met Jesse zijn heupjes.
dat lucht toch wel op denk ik!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 02-03-2013

noortje'leef zo met je mee meid, hoe is het nu?

kersje; wat een super nieuws dat het goed is met zijn heupjes...knap dat ze dat zo
kunnen zien.

cyn; ja, idd zo bizar dat ze op dezelfde kamer hebben gelegen.
Oh,ze is weer zo verkouden lees ik. Waar blijft de lente!!!!

devika; wil je de reis overdoen met jullie prinsesje?
En ja...ik voelde me ook raar als ik zei dat ik de periode "miste".
Ik zou voor geen goud terug willen, maar jij begrijpt me idd wel. Het is iets intens en
in die weken jouw thuis. Kan het niet goed uitleggen...maar dat hoeft ook niet.

plusje; hoe is het nu met je? Je kleine heeft het goed daarbinnen hoor, die zal er weinig
van merken. Die pakt wel wat hij moet hebben. Maar ik snap je heel goed hoor...

hier; vanmorgen een kaartje gehad van het koppel uit de straat wat hun kindje verloren is
eerder deze maand. Dat doet me veel.
Yaro heeft zijn dag en nacht wat omgedraaid. Overdag veel slapen en s'nachts zeuren.
Da is nie goe haha. Deze nacht gelukkig iets beter, want de nachten zijn voor mij alleen dus
heb liever ook wat slaap.
De verkoudheid lijkt mee te vallen, maar mijn hart houdt zich vast
Ik ben toch wat onzekerder met hem dan met myrthe merk ik.
De eerste weken heb ik gekolft, maar nu is hij over op fles. Ik geef niet genoeg.
Hij lijkt het goed te doen, alleen qua poepen. Voorheen elke luier vol en nu al een dag niks.
Di moeten we naar het bureautje en vrijdag naar de kinderarts.
bezoek hebben we nog niet veel...zo kan hij zijn rust pakken en niet gelijk met alles in aanraking
komen.
Deze morgen wel even over de jaarmarkt gewandeld hier in het dorp. (lekker kraampjes kijken).
De eerste keer echt buiten met hem. Hij lag goed ingepakt. Maar ik merk wel dat ver lopen nog best
pittig is met mijn wond.
Tja...kraamvrouw middagslaapje zeggen ze dan. WElgeteld 1x gedaan in het ziekenhuis.
Dat is niks voor mij, maar als het zo doorgaat zal ik er toch een keer aan moeten geloven.
Vanavond naar hart van nederland kijken. Er komt een stukje in van de stichting waar ik met mail
en waar ik aan meegeholpen heb met hun nieuwe gedichtenbundel (er staan er ook 2 van mij in).


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 02-03-2013

Tam,
wat lief dat jullie een kaartje hebben gehad van de mensen die pas ook een kindje zijn verloren.
zo hebben wij ook een kaartje gehad van mensen uit de straat, en zelfs kraambezoek, die jaren geleden een tweeling zijn verloren.
ik vond dat zo bijzonder.
wel luisteren naar je lijf he meid.

ik zag het op fb voorbij komen over de gedichtjes die van jou zijn geplaatst.
lijkt me wel heel bijzonder.
als ik het zo laat vol hou ga ik zeker kijken.


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 02-03-2013

Dames thanks voor alle knuffels en lieve woorden... Doet me goed!

@cyn wordt het hoesten van joella al minder?

@kersje fijn dat alles goed leek met de heupjes! Vast een fijne geruststelling!

@Tam weet wat je bedoeld! Zit ook bij LE..Ben er na Ilse* terecht gekomen, maar heb nog niet z'n klik als hier..


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 03-03-2013

kersje wat een goed nieuws van jesse zijn heupjes meis!!

tam wat onwijs lief dat ze een kaartje gestuurd hebben! je krijgt er van mij ook nog eentje hoor maar ik moet hem nog steeds kopen.. vergeet het ook steeds, vergiet dat ik ben! doe je wel goed naar je lijf luisteren meis? anders ben je straks verder van huis.. heb je niks aan. wat leuk dat er ook twee gedichten van jou staan in die bundel!

cyn hoe is het met joella? vannacht wat rustiger geslapen?

aanstaande dinsdag ga ik dan toch echt naar de huisarts voor mijn cyclussen. ben nu weer ongi af inmiddels dus ben benieuwd wanneer het weer op komt zetten... hoop toch dat dit niet weer na vijf dagen is.
voor gastouder moet ik zorg en welzijn niveau 2 halen, en 2 basis trainingen doen, en kinder ehbo halen. maar dat kan allemaal via de stichting waar ik me aangemeld heb, alleen ik heb nog niks gehoord. wat ik vreemd vind is dat je die zorg en welzijn binnen acht weken haalt. mijn nichtje heeft er via regulier onderwijs twee jaar over moeten doen. is toch apart? nou is dit een aangepast leertraject maar ze zeggen dat je het gewone mbo diploma behaalt na die acht weken. ik vind het vreemd...


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 03-03-2013

Rennie,
Het hoesten is voornamelijk 's nachts. maar ze slaapt gelukkig wel door.
nu is het al een paar nachten rustig.
vannacht lag ze een uurtje te kletsen, maar sliep wel uit tot 9.45 uurSmile mama was dus best blij op de zondagochtend haha.


laura,
binnen 8 weken is inderdaad snel om je papiertje te halen. ik weet wel dat je niveau 2 in 1 jaar kan doen (relulier onderwijs), maar zo snel weet ik niet.
zal het voor de zekerheid even goed nakijken.
Wanneer zou je ermee kunnen starten?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 03-03-2013

ja het is wel een aangepast leertraject hoor maar goed, het zal allemaal wel.
ik heb nog niks gehoord van ze dus ik weet niet wanneer ik evt zou kunnen starten.. wacht het geduldig af.
fijn dat het al een paar nachten rustig is meis!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 04-03-2013

Hoi!

Laura, wat leuk zeg, gastouder worden. Klinkt als een versneld traject. Op zich ook wel logisch, je zorgt immers ook voor je eigen kinderen dus weet al heel veel. En morgen dus de HA toch? Ben benieuwd wat hij/zij zegt.

Tam, pas je wel goed op jezelf? Als je zo weinig slaapt komt de man met de hamer een keer.... Fijn dat je lekker naar buiten bent geweest. Wat is het toch spannend geweest in het ziekenhuis zeg. Kun je nu een beetje rust vinden?

Cyn, fijn dat het beter gaat! Wat een heerlijk cadeau voor de zondag morgen!

Kersje, wat een goed nieuws! Super zeg, opluchting lijkt me!

Rennie, voor jou een nieuwe ronde las ik, een nieuwe ronde met kansen! Ging je nu ovulatietesten doen? En ik ben blij te lezen dat je werk je goed doet. Afleiding op z'n tijd is zo fijn en dat brengt werk wel vaak.

Hier een heerlijk weekend in Drente gehad. Was goed om even te ontspannen. Veel stress rondom de bouw. Dat bovenop van alles waar ik toch al verdriet van heb rondom het zwanger-zijn-worden-verliezen....


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 04-03-2013

Hoi!

Laura, wat leuk zeg, gastouder worden. Klinkt als een versneld traject. Op zich ook wel logisch, je zorgt immers ook voor je eigen kinderen dus weet al heel veel. En morgen dus de HA toch? Ben benieuwd wat hij/zij zegt.

Tam, pas je wel goed op jezelf? Als je zo weinig slaapt komt de man met de hamer een keer.... Fijn dat je lekker naar buiten bent geweest. Wat is het toch spannend geweest in het ziekenhuis zeg. Kun je nu een beetje rust vinden?

Cyn, fijn dat het beter gaat! Wat een heerlijk cadeau voor de zondag morgen!

Kersje, wat een goed nieuws! Super zeg, opluchting lijkt me!

Rennie, voor jou een nieuwe ronde las ik, een nieuwe ronde met kansen! Ging je nu ovulatietesten doen? En ik ben blij te lezen dat je werk je goed doet. Afleiding op z'n tijd is zo fijn en dat brengt werk wel vaak.

Hier een heerlijk weekend in Drente gehad. Was goed om even te ontspannen. Veel stress rondom de bouw. Dat bovenop van alles waar ik toch al verdriet van heb rondom het zwanger-zijn-worden-verliezen....


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 04-03-2013

Ik moet even mijn verhaal kwijt, ben best geschrokken... Toen het bloedverlies donderdag toenam en ook krampen erbij, was ik eigenlijk wel overtuigd van een miskraam. Vanochtend ben ik bij de gyn geweest en ze had gekeken met de echo. Vorige week waren er 2 blaasjes te zien en nu een stuk of 5-6. Maar ze kon geen embryo ontdekken, dus ging ze er ook wel vanuit dat het een miskraam was. Ik moest nog even hcg laten prikken om te kijken of het al aan het dalen was, anders evt medicatie nodig. Vanmiddag belde ze met de uitslag. Het was behoorlijk gestegen, er is geen sprake van een miskraam. Met dit echobeeld en de waarde zou ik een kijkoperatie met curettage moeten ivm buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Maar daar is ze niet zeker van, ze vermoedt dat dit niet het geval is. Het zou kunnen dat ik nog zwanger ben en dat het embryo niet te vinden was. Het kan toch buitenbaarmoederlijk zijn of het kan om een mola zwangerschap gaan. Maar dan had het hcg eigenlijk nog hoger moeten zijn, maar de blaasjes passen daar wel weer bij.... Nu moet ik woensdagochtend terugkomen, eerst weer bloedprikken en dan een echo en hopelijk dan meer duidelijkheid. Ik had me al helemaal ingesteld op een miskraam, had het min of meer geaccepteerd en nu dit. De kans dat het goed gaat is er nog, maar zo klein. Ben echt bang dat het om een mola gaat. Maar aan de andere kant, Thomas was op de 1e echo met 7 weken ook bijna niet te vinden, er was toen ook even een vermoeden dat het buiten de baarmoeder zat, dus zou kunnen. Maar nu ga ik weer hopen en komt er straks misschien weer een klap...


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 04-03-2013

Oh noortje meid! ik krijg koude rillingen van je bericht!
Dit is precies wat ik bij Kaylash ook heb meegemaakt! Eerst zagen ze 2 legen blaasjes. En werden wij naar huis gestuurd dat het een mk zou worden. Ik was er helemaal op ingesteld dat ik elk moment een mk zou krijgen. Toen we weer naar het zh gingen voor een echo had ik me voorgenomen om om een curretage te vragen. en toen bleek ineens wel een hartje te kloppen. met 10 weken zwangerschap pas!. Bij Shivani zagen ze 1 hartje en 2 lege blaasjes. De volgende echo bleek 1 hartje en 4 lege blaasjes.
Ik hoop zo voor je lieverd dat het geen buitenbaarmoederlijk zw is! ik ga heel hard voor je duimen dat deze beeb verstoppertje speelt!
Wat een onzekerheid weer zo. verdomme! Dat is het laatste wat je nu kunt gebruiken!. Ik hoop echt dat het goed zit!
Misschien domme vraag, maar bbz kan et toch niet zijn? de crypo is toch rechtstreeks in de baarmoeder geplaatst? Sorry als ik een hele stomme vraag stel.
En pas woensdag mag je terug…jeetje. Veel sterkte de komende dagen lieverd. dikke knuffel! En we gaan heel had duimen hier!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 04-03-2013

Hier,
Komen net van de chirurg. Controle helemaal goed. over een half jaar mogen we terug. Meteen ook gewogen en gemeten. 9.1 kilo en 78.9 cm.
Cyn, hoe lang en breed en zwaar is Joella.:p


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 04-03-2013

noortje,
jeetje wat heftig.
Nog meer onzekerheid.
Ik hoop dat er toch nog een kans bestaat dat het goed komt. Ik hoop dat ze woensdag meer kunnen vertellen.

madelief,
wat fijn dat je zo genoten hebt van je weekend.
even gedachten op de leuke dingen.
zit het erg tegen met de bouw? Jullie zouden er dit jaar toch nog ingaan?
zit dat er nu nog in?

devika,
jou meisje is ook een flinke tante hoor! ze is goed bij.
half januari zijn wij voor het laatst naar het cb geweest. joella zat toen bijna op 10 kilo en was toen 78 cm.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 04-03-2013

Jemig Noortje wat moeten we hier nou toch weer van denken?!?! Ik vind het een heel bijzonder verhaal, zeker als blijkt dat het een positief einde zal hebben maar zover zijn we helaas nog niet... Wat lastig zeg!!
En ik sluit me aan bij de vraag van Devika, hoe kan het buiten baarmoederlijk zijn? Dit lijkt mij toch ook niet kunnen...
Weet zelf niet precies wat mola is... Schaam schaam...

Tam ik heb je kaartje inmiddels gekocht haha!!

Devika je kleine meid wordt al een hele dame zie ik! Leuk hoor! En goed nieuws van de chirurg!!!

Morgen moet ik bij de ha zijn voor mijn cyclussen! Hoop op een verwijzing maar ben bang voor pil advies... En dat wil ik niet!!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 04-03-2013

devika, wat een goed nieuws, een heerlijke meid. Wij moeten morgen naar het cb en vrijdag naar de kinderarts


noortje; jee,,wat een verhaal. Pff, weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Wat een onzekerheid en ik snap ook dat je je vasthoudt aan de hoop ook al zegt je hoofd dit niet te doen. Dat is menselijk. Ik heb er verder ook weinig verstand van, maar ik begrijp dat ze het goed gaan bekijken. Alleen dat wachten....dat is slopend. Wij zijn er voor je als je je verhaal wilt doen. dikke knuffel

laura; suc6 morgen bij de dokter


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 04-03-2013

succes morgen bij de ha.


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 07-03-2013

Hey Dames!

Eindelijk weer op de site in kunnen loggen. .

@laura hoe is het bij de HA gegaan?


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 07-03-2013

Jeej, we kunnen weer schrijven Smile

ik kwam inderdaad ook even kijken hoe het was bij de ha Laura.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 07-03-2013

Laura, hoe was het bij de ha?

Madelief, was jij nou ook terug naar die arts geweest?

Woensdag ben ik terug naar de gyn geweest. Ik had zelf het idee dat het toch gewoon een miskraam was dinsdag, verloor erg veel bloed en buikpijn. Op de echo waren al die blaasjes weg, op 2 na. Er was geen embryo te zien, het zag eruit als een zwangerschap van 5wk... Het hcg was wat gestegen, niet veel. Het positieve was dat het geen mola is en ook geen bbz (dit kan dus wel na ivf/icsi, ondanks het in de baarmoeder geplaatst wordt kan het nog aan de wandel gaan, zelfs na zo'n behandeling extra kans op). Maar het is niet goed, voor 99% kans dat het een miskraam is. Maandag weer terug. Heb erg veel buikpijn en veel bloedverlies, ik hoop dat het vanzelf verdwijnt, hoe verdrietig het ook is. Na alle spanning en onzekerheid was ik in eerste instantie opgelucht dat daar een eind aan kwam, maar vandaag ben ik toch wel erg verdrietig geweest. Ben wel heel blij dat ik Tessa heb, zij kan me weer laten lachen. Maar ik ben bang dat er geen broertje of zusje meer voor haar komt, wrs heb ik 3 jr geleden ook al een mk gehad. Dan is het van de 4 keer al 3 keer mis gegaan...


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 07-03-2013

Myka, had jij nou morgen die kijkoperatie of vergis ik me? Als het wel zo is, heel veel sterkte!


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 07-03-2013

Noortje, wat heb je toch allemaal moeten doormaken deze laatste weken. Sad Goed natuurlijk dat het geen bbz of molazwangerschap is, maar het blijft hoe dan ook heel erg. Ik hoop dat je baarmoeder vlug terug schoon is en dat jullie opnieuw ervoor kunnen gaan, als voor jullie de tijd rijp is! Veel moed!

Laura, heb je al je vragen kunnen stellen bij de huisarts?

Madelief, ik denk veel aan je! Heb je nog contact gehad met de arts? Ook heel veel sterkte voor jou.

Devika, wat leuk dat de controle goed was van je knappe meid!

Wij hebben deze week geen goed nieuws gekregen ivm mijn mama... ze heeft darmkanker en is nu met allerhande onderzoeken bezig om te bepalen wat er allemaal moet gebeuren. Gelukkig woont ze dicht bij ons en kunnen we haar goed steunen! Ik word aan de ene kant zekerder van de zwangerschap, maar aan de andere kant gebeuren er dingen waarbij ik dan weer twijfel of het wel echt waar is allemaal. Ik was daarnet bij mijn zus en ze hebben daar ratjes, die zijn blijkbaar verzot op rotte eieren en ik rook nog niet eens dat het een rot ei was... Verder ben ik ook niet misselijk. Maar ik ben heel dankbaar dat ik zwanger ben en het merendeel van de tijd ben ik gelukkig en probeer mezelf in de spiegel te bewonderen met een dikker buikje. Dinsdag naar de vroedvrouw, hopelijk kunnen we het hartje al horen kloppen! Ik vind het wel moeilijk om mijn gevoelens neer te schrijven omdat er hier zoveel negatieve dingen gebeuren en het voelt dan raar om toch over de zwangerschap te schrijven. Maar ik zit echt heel veel in met jullie allemaal en wens dat jullie wensen vlug uitkomen en dat er vlug veel positieve verhalen mogen volgen!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 07-03-2013

noortje.
wat balen dat de hoop verder afdwaalt..
gelukkig is het geen mola of bbz.
je kan nu alleen maar afwachten.. dat lijkt me zo zwaar! zeker als je weet dat de kans zo groot is dat het mis is.
ik hoop dat Tessa je toch genoeg kan opvrolijken zodat de dagen wat sneller voorbij gaan.

Plusje,
wat vervelend van je moeder.
Ik hoop dat er mogelijkheid is tot behandeling na de onderzoeken.
wanneer weten jullie meer?
meid, je hoeft je echt niet in te houden.
je mag hier ook laten weten dat je blij bent met je zwangerschap.
ookal gaat het hier bij te veel meiden mis.
ik vind het zelf wel fijn om een beetje positief nieuws te lezen tussen alle verdrietige berichten.
Ik hoop dat je steeds meer een beetje vertrouwen krijgt in je zwangerschap en toch kan genieten.
je bent al bijna 10 weken! wanneer mag je weer op controle?

Myka,
wanneer had je ook al weer je kijkoperatie?
en hoe was je vakantie? ik zie echt geweldige foto's voorbij komen op fb.
ik herkende veel! ben er zelf ook geweest.

hier een koortsig meisje thuis.
vanmorgen voor vertrek een mega poepbroek tot aan dr tenen dus kon het werk bellen dat ik later was.
vanmiddag had ze 38,4 dus voor het slapen maar een zetpilletje gegeven.
ze is de rest van de dag wel volijk, maar ik zie aan dr gezichtje dat ze niet helemaal fit is.
vanavond zat ze op 38.6 dus maar weer een zetpil gegeven voor dat ze naar bed ging.
koppie zit vol snot en dr oogje is wat vies. zo zonde.
ik hoop dat ze de nacht goed door slaapt, wat de afgelopen nachten is ze veel wakker geweest van het hoesten.

nog 2 weken werken en dan heb ik een weekje vrij.
kijk er nu toch wel naar uit.
ik zit al vanalles te bedenken wat we die week gaan doen. nu maar hopen dat de lentezon zich meer gaat laten zien haha.

hoe is het met de andere meiden?


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 07-03-2013

Heey lieve meiden,
Bij terugkomst van een geweldige vakantie lag helaas de site uit de lucht...
Nu hij er weer is, heb ik helaas geen tijd om alles terug te lezen!!
Morgen onder het mes, eindelijk een stap verder in de goede richting
In het weekend zal ik proberen alles terug te lezen...


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 08-03-2013

Ah, we zijn er weer!

Myka, ik wil jou gauw nog even heel veel sterkte wensen vandaag!

Noortje, wat een onzekerheid steeds...knuffel voor jou

Plusje, wat verdrietig voor je dat je moeder zo ziek is! Dat lijkt me ontzettend moeilijk!
Wat je zwangerschap betreft, blijf erover schrijven. Verdriet en geluk gaan hier altijd hand in hand. En daarbij zal je je soms (vaak?) ook onzeker voelen, denk ik. Maar ik snap dat het raar voelt om erover te schrijven.

Cyn, wat zielig voor Joella! En jij bent echt aan vakantie toe. Volgens mij heb je een heel drukke baan, meis. Hopelijk knapt je meisje snel op en is het snel vakantie!

Madelief, hoe is het?

Tam, kun je je draai al wat vinden thuis?

Sorry, ik kan verder niet reageren, mijn mannetjes worden wakker. Liefs voor alle meiden!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 08-03-2013

Plusje, we zijn hier allemaal blij voor je en willen van jou lezen dat het goed gaat en dat je ervan kunt genieten! Maar wat akelig voor je moeder, ik hoop dat er een behandeling voor haar is.

Cyn, ach wat zielig dat Joella niet lekker is, hopelijk heeft ze vannacht wat beter geslapen. Beterschap met haar. Lekker dat je binnenkort vakantie hebt en het zou idd fijn zijn als het dan lekkerder weer wordt. Volgende week schijnt weer koud te worden helaas, vind het weer van nu beter.

Myka, ik hoop dat de operatie inmiddels achter de rug is...


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 08-03-2013

Bedankt voor jullie lieve reacties. Smile

Myka, ik heb vandaag aan jou gedacht! Hopelijk is het goed verlopen! Goed dat je een leuke vakantie had!

Cyn, woensdag gaat er beslist worden wat de behandeling gaat zijn ivm met moeder. Voor mij dinsdag ctl bij de vroedvrouw en 27 maart bij de gynae. Ocharme je meisje, zo ziek. Ik heb mezelf al zo rot gevoeld tijdens de griep, laat staan wat dat voor 'n kindje is. Sad Maar haar mama verzorgt haar goed! Smile Aftellen naar de vakantie met hopelijk veeeel zonnestralen, dat maakt zoveel goed! Gaan jullie uitstapjes maken?

Noortje, ik hoop voor je dat de buikpijn snel over gaat en dat je maandag een goede echo hebt met een schone baarmoeder! Veel moed!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 08-03-2013

plusje,
"Joëlla is helaas nog niet beter, heb dr vandaag bij papa thuis gelaten met 39 koorts.
ze heeft wel goed geslapen vannacht. hoop deze nacht ook.
ze is nu echt in een knuffel bui. dat vind mama echt niet erg haha.
we gaan niet weg als ik vakantie heb, maar gaan zeker wel uitstapjes maken.

dat word volgende week een spannende week voor jullie. hoop dat jullie woensdag positief nieuws krijgen.


myka,
vandaag je kijkoperatie gehad.
ben je al lekker thuis of moest je blijven?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 09-03-2013

Ik kom snel weer uitgebreid, nu ff kort:

Myka hoe is het gegaan vandaag?

Noortje wat ontzettend naar en verdrietig dat het toch niet goed zit... Wie weet komt er nog eens zo n spontaan wondertje... Sterkte meis!

Plusje wat een vreselijk klote bericht over je moeder!! Ik hoop dat ze er nog een hoop aan kunnen doen!
En wat fijn om evengoed ook nog een positief verhaaltje tussendoor te lezen!
Hoe tegenstrijdig dit ook is.. Lekker blijven doen!

Hier niet blij... Ik moet dus idd aan de pil voor drie maanden maar heb alle symptomen van pcos... De huisarts nam mij behoorlijk serieus en vroeg zich af of er nog een restje placenta achter gebleven zou zijn ofzo dus ben meteen dezelfde ochtend nog door gestuurd naar de gyn voor een echo. Ben echt helema binnenste buiten gekeerd door zowel de huisarts als de gyn maar alles was schoon en zag er uit zoals het moest. Bloed laten prikken op schildklier maar nog geen uitslag van, moest een zw test laten uitvoeren maar heb niet eens gebeld voor de uitslag want weet toch wel dat die negatief is. Geen bloed armoede.
Inmiddels weer ongi ook dus wederom 13 dagen... Maar ja op zich fijn dat er geen dingen gevonden zijn, maar ik baal enorm van de pil. Omdat ik gewoon eigenlijk zeker weet dat het geen nut gaat hebben maar goed nu willen ze me toch nog niet helpen... Moet het daarna nog een maand of vier aan kijken dus mag pas over zeven maanden weer eens terug komen.. Nu dus hopen op een wonder dat de pil wel effect gaat hebben..

Voor nu zeg ik Truste maar vond het ontzettend lief dat jullie er naar vroegen! Jullie zijn toppers en miste jullie echt toen het forum er uit lag!!
Tot snel meiden! Sorry voor iedereen waar ik nu nog geen berichtje voor achter gelaten heb! Ik denk echt aan iedereen!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 09-03-2013

Oh ik ben dus niet de enige die het forum heeft gemist... haha
ik kijk standaard iedere ochtend en avond.. dus baalde ook dat 't uit de lucht was.

Laura,
het is dus toch wat je zelf al dacht. je moet aan de pil.
balen meid! zeker omdat je zelf toch best snel weer voor een brusje wil gaan.
Maar misschien kan het geen kwaad. en hopelijk helpt het ook echt!
het voordeel is dat je al ongesteld ben, kan je zo meteen starten.

goed dat ze je helemaal binnenste buiten hebben gekeerd.
Ik ken iemand die er ook achteraf achter kwam dat er nog stukjes placenta waren, en die heeft vreselijke weken gehad.

dikke knuffel voor jou!



hier een meisje dat gelukkig goed de nacht door is gekomen.
maar nog niet koorstvrij helaas.
ze is vrolijk en kletst veel dus vind een zetpil nu niet meer nodig.
Nu weekend! helaas ziet het er buiten maar somber uit!

fijn weekend!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 09-03-2013

Cyn beterschap voor je meisje! Niks aan he die zieke kindjes...

Nee misschien kan het idd geen kwaad maar omdat ik toen precies hetzelfde advies gehad heb en het toen ook niks geholpen heb geloof ik er niet zo in.. Nu zou ik een moord doen voor die mega onregelmatige cyclussen die ik tussen semmy en tess in had... Daar zaten tenminste nog kansen... Nu dus iig de komende drie maanden niks... Daarna maar weer verder zien maar ik merk dat ik er toch best down door ben.. Baal gewoon enorm!

Ik denk dat iedereen het forum wel gemist heb! Wat grappig he dat dat zo n onderdeel can de dag geworden is!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 09-03-2013

Myka, hoe is het gegaan?

Laura, ik snap dat je ontzettend baalt! Je wilt zo graag snel een brusje voor je kindjes en dan is iedere maand wachten lang. ik vind het zo jammer voor je, omdat je zo enthousiast was over het idee om meteen door te gaan voor nog een lieverdje. Hoe zit dat dan eigenlijk met pcos en de pil? Heb je dan na die 3 maanden meer kans op een eisprong?

Cyn, gelukkig gaat het iets beter met je meisje, maar nog niet helemaal opgeknapt. Hopelijk snel, want het is zo zielig. Maar de extra knuffels zijn wel heerlijk...

Hier is het lekker druk. Tobias heeft af en toe wel moeite om de aandacht te delen, merk ik. Hij is zo gewend om alle aandacht te krijgen en nu is daar zijn kleine broer die laat weten dat hij er ook is! Zo rustig als Jesse de eerste tijd was, is hij niet meer. Het is een beweeglijk mannetje geworden die het LUID laat merken als hij iets leuk vindt (schaterlach) of niet leuk vindt (boos schreeuwen). En in de avond is hij onrustig, wil dan veel aandacht, veel drinken, maar is eigenlijk ook wat moe en overprikkeld en kan zich dan moeilijk overgeven aan de slaap. Dus we zijn een beetje aan het uitproberen hoe we deze periode zo relaxed mogelijk door komen. De draagzak lijkt wel te helpen en vaak de borst geven ook. Maar dat is wel intensief voor mamakersje! Toch geniet ik nog steeds enorm van beide kereltjes. Ze zijn zo lief en grappig. En de nachten gaan ook goed, dat scheelt een hoop. Dan kan je toch meer aan he? Jesse heeft zo'n leuk koppie...een vriendin vindt hem net een sprookjesfiguurtje (geen enge lelijke trol hoor, haha). Maar gewoon veel verschillende uitdrukkingen. En grappige oortjes (die heeft hij van papakers).
Ik heb eventjes tijd voor mezelf, heerlijk! Kerseman is met Tobias naar de winkel en ik ben thuis met Jesse. Hij ligt alleen nog lekker uit te slapen! Vanmorgen vroeg heeft hij al een voeding gehad en nu slaapt hij nog heerlijk. Groot gelijk. Ik denk dat ik er ook nog eventjes inkruip zo...

Liefs voor alle meiden van Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 09-03-2013

Nou meiden ik heb mn best gedaan alles na te lezen……
Maar wow wat hebben jullie veel geschreven, dus sorry als ik iets vergeet!!

Laura wat ontzettend balen zeg dat je cycli zo in de war is, en je daardoor toch terug moet aan de pil…Ik hoop met je mee dat dit wel je eigen cyclus weer terug laat komen en jullie weer door kunnen voor een brusje voor je bengeltjes
Wat goed dat jij je gaat inzetten als gastouder, hier heb ik ook wel eens over nagedacht!!

Tam wat fijn dat jullie thuis zijn met de kleine man!!
En nu lekker genieten van je gezinnetje…

Ooooh Noortje krijg rillingen als ik jou verhaal lees..
Wat vind ik het erg voor jullie zeg
Dikke knuffel

Devika wat goed van je dat je je wens hebt uitgesproken naar je man!!
Dat hij nog even wil wachten zul je moeten respecteren, maar het moment dat hij er ook weer aan toe is zal zeker komen…
En wat goed dat jullie pas over een half jaar terug hoeven voor controle/

Rennie wat vind ik jou een sterke vrouw!! Vind het zo dapper dat jullie er weer voor gaan

Kersje wat een goed nieuws dat de heupjes van Jesse zijn goedgekeurd

Bah wat een naar nieuws van je moeder, heel veel sterkte!!

Cyn is je kleine meisje inmiddels weer een beetje opgeknapt??

Hier dus gisteren de DLS gehad…
Het is allemaal goed gegaan en gelukkig is de uitslag positief!!
Ze hebben geen verklevingen gevonden en mijn eileiders liepen mooi door…
Wel nog last van mn buik en mn schouders van het gas wat in mn buik is gespoten, maar gelukkig zorgt mn mannetje goed voor me..
Langzaam moet ik me weer steeds beter gaan voelen en hoop ik in de loop van de week weer aan het werk te kunnen..
De vervolgafspraak staat nu voor 22april, dan krijgen we de hormooninstructies en kunnen we de ronde daarop volgend starten met de Clomid…
Dus hier eindelijk eens positief bericht en kunnen we ons weer richten op onze wens……


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 10-03-2013

Hèhè eindelijk goed nieuws myka!!! 22 april is al volgende maand! Ook voor jou zal elke dag er eentje teveel zijn maar helaas moeten we het soms doen met wachten... Ik haat wachten!!
En ja gastouder, ben er van de week over gebeld en heb bepaalde adviezen gekregen. Nu moet ik me officieel gaan aanmelden voor de opleiding en dan vind ik het opeens weer eng worden... Ik snap niks van mezelf...


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 10-03-2013

Myka,
wat fijn dat alles goed is gegaan!
gelukkig weer positief nieuws!! je kan al snel starten met de clomid zeg!
ben je opgelucht nu dit achter de rug is?

laura,
hahaha ga je nu terug krabbelen?
meid, als je dit echt graag wilt, dan moet je ervoor gaan. dus gewoon aanmeldenSmile


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 10-03-2013

Myka, dat is goed nieuws zeg! Leuk! Nu aftellen naar april.

Laura, dat is weer een nieuwe stap in je leven hé! Wat houdt het eigenlijk precies in? Is dit hetzelfde als onthaalmoeder in België? (zij houden tot zo'n 8 kindjes in huis tot ze naar school gaan). Ik vind wachten ook zo vervelend, bij mij duurde het 3 maanden na de bevalling voor ik terug ongesteld werd, wat vond ik dat erg!!! Had je voorheen ook al PCOS? Bij mij hebben ze dat ook eens vastgesteld en de keer erna was er niks meer van aan?!? Raar!

Kersje, je kersemannen houden je goed bezig, maar je lijkt het zo goed te "runnen"! Fijn dat de draagzak helpt en borstvoeding. Lijken je zoontjes op elkaar?

Cyn, is je meisje al van de koorts af?

Hier gaat het goed gezien de omstandigheden met mijn moeder. Ik heb gisteren 2 examens gehad en ze waren redelijk goed, yes, dat kunnen we weer schrappen! Altijd zoooo'n zalig gevoel na die examens, even geen verplichtingen... Op naar dinsdag voor hopelijk een kloppend hartje te horen en woensdag voor een niet te erg resultaat voor moeder!! Fijne zondag nog allemaal.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 10-03-2013

blij dat je examens evengoed nog redelijk goed gegaan zijn! spannende dagen dus dinsdag en woensdag! laten we van het positieve uitgaan!

ja dat is dan idd het zelfde als ik belgie. alleen heet het hier anders. hier mag je maximaal 5 kindjes per dag opvangen waaronder je eigen kindjes. dus ik mag er max drie bij hebben per dag. sowieso kan ik me nu nog niet aanmelden omdat ik anders op het einde zit te klooien want we gaan 10 mei op vakantie. dus dat zou er dan om hangen of ik het af kan ronden voor mijn vakantie en ik wil er niet tussentijds mee stoppen. wil dan gewoon echt achter mekaar door gaan. dus voor nu kan ik nog ff nadenken of ik het echt graag wil. nou nee dat is het niet, ik wil wel echt graag maar vind het een beetje eng ofzo om weer een studie te doen. straks kan ik het niet ofzo... lastig lastig..

meiden, fijne zondag. wij gaan zometeen 300 stokken sate maken voor michel zijn verjaardag volgende week. dus we hebben nog een flinke klus te klaren...mijn ouders komen helpen. die zijn hier zo. spreek jullie snel weer.


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 10-03-2013

aha, we zijn weer on-air

laura; gelukkig dat er niks vervelends gevonden is, maar ja...snap dat je dit ook niet
fijn vindt. Hoop dat het helpt. Hou ons op de hoogte meid,

cyn; idd vies weer he...gaf mij dat lente weer maar. Hoe is het nu? Is ze al wat opgeknapt?

kersje; ook lekker hoor af en toe tijd voor jezelf. Vorige week ging ik even alleen ff
een booschapje doen en ik merkte dat ik er gewoon van genoot. ERg he! haha
Hier ook een jongen die zich meer en meer laat horen. Kan gelijk een keel op zetten als
hij zijn tuut kwijt is. Overdag vind ik dat niet erg, maar s'nachts wel. Ik ben dan vaak
alleen en bang dat myrthe dan ook wakker wordt. Hoe gaat dat bij jou?
Van de week werd hij wel rustig van de stofzuiger..als dat zo blijft ga ik een schoon huis
hebben wahaha.

myka; wat een fijn nieuws. Ben blij dat het zo gelopen is al zal het erg heftig zijn geweest.
Wat fijn dat je ook zo'n lieve man hebt. Op naar goed nieuws!!!

plusje; hoe goed en slecht nieuws zo samen kunnen gaan meid. Klamp je vast aan het goede en
blijf hopen dat het met je moeder woe ook niet al te slecht is.
En..het is fijn om te genieten van je kindje in je buik. Daar hoef je je niet schuldig over te voelen.
Hoop doet leven meid!

noortje; hoe is het? Ik denk zo aan je?

madelief; dikke knuffel. En wat heb je toch een pientere dochter zeg. Zo snel met alles.
Echt een heerlijke meid.

devika; hoe is het daar?

hier; ff kort want tijd is schaars haha. Al is het fijn dat mijn man er in het weekend is
om wat mee te helpen. Ga met myrthe vanmiddag naar de verjaardag. Yaro blijft thuis met mijn
man...nog wat te druk en we moeten het nog wat uit de weg gaan qua infecties.
Afgelopen vrij naar de kinderarts geweest. Hij zag er goed uit. Bijna 3500 gr alweer! En dan
te bedenken dat het nog 9 duurt voor mijn uitgerekende datum en morgen is hij al 5 wk.
Het enige is het kreunen. Hij heeft echt dat harde premature kreunen. Niks aan te doen..
gaat zelf over. Maar het maakt me erg onrustig en ik slaap slecht daardoor. Dat breekt wel op.
Hij lijkt er zelf weinig last van te hebben.
Myrthe kletst de oren van mijn hoofd en voelt zich ineens groot. Ze wil alles zelf.
Zelf ook op de wc (nog wel NEP plassen), in de grote mensen stoel, zelf lopen etc.
Roept ook steeds: myrthe dit...myrthe dat.
En als ik dan zeg: vraag het eens lief. Dan zegt ze BLIEF en knippert een paar keer met haar
ogen en geeft een handkus. *heb ik haar geleerd eigen schuld.