Zwanger Worden .NU forum [Archief]
mijn lieve, lieve kleine schat - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Complicaties (https://archief.zwangerworden.nu/forum-8.html)
+--- Forum: Sterrenhemel (https://archief.zwangerworden.nu/forum-34.html)
+--- Topic: mijn lieve, lieve kleine schat (/thread-4402.html)



mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 10-03-2013

Laura, he wat vervelend dat je nu aan de pil moet, zeker omdat je er niet echt iets van verwacht. Hopelijk toch betere cyclussen daarna... Leuk dat je gastouder wilt worden, gewoon doorzetten joh, kan je best.

Myka, fijn dat het er voor jou ook weer wat positiever uitziet. En je hebt het achter de rug, kom maar lekker bij. Ik duim voor je dat je snel zwanger mag zijn.

Cyn, hoe gaat het met Joella, is ze al van de koorts af?

Plusje, fijn dat je examens goed zijn gegaan. Het wordt een spannende week voor je, met je ukkie gaat het vast goed en ik hoop dat het voor je moeder ook mee gaat vallen.

Kersje, leuk om te lezen hoe goed het met je mannetjes gaat. Je zult er vast je handen aan vol hebben.

Tam, Ach, Myrthe voelt zich opeens groot. Ik zie het al helemaal voor me hoe ze iets 'lief' vraagt, erg grappig. En wat doet Yaro het goed, fijn hoor. Wel vervelend van dat kreunen dat hij doet, kan me voorstellen dat je daar niet lekker door slaapt. Hoop dat het snel verdwijnt.

Madelief, hoe gaat het met je?

Hier gaat het redelijk. De buikpijn is gelukkig weg en het lijkt dat het vloeien ietsje minder is. Morgen weer een echo en hoe naar het ook is, ik hoop dat het weg is nu. Maar gisteravond was ik erg misselijk en steeds duizelig, dus ben wel een beetje bang dat het er nog zit. We zien het morgen wel, kan er helaas niks aan veranderen. Morgen ook naar het cb, ben benieuwd hoeveel Tessa gegroeid is. En trouwens, ze is al een week van haar medicatie af (voor de obstipatie en buikpijn) en het gaat nog steeds goed.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 10-03-2013

Oh! Jullie zijn er nog! Al dagen probeer ik op de site te komen, maar krees steeds een foutmelding. Nu even helemaal uit mijn favorieten gehaald en opnieuw gedaan en zie ik dat jullie al dagen terug zijn! Nu weinig tijd, maar even kort.

Plusje, wat erg van je moeder.... Moeilijk hoor! Verder aftellen voor jou. Ik hoop zo dat alles goed is!

Noortje, wat een spanning! Ik hoop dat morgen in ieder geval duidelijkheid geeft, positief het liefst, maar anders negatief. De spanning is slopend zo!

Laura, oh, je was er al bang voor..... Tja, wat kun je daar nu mee? Je hebt het gevoel dat het je niet gaat helpen, maar heb je andere opties? De pil niet nemen en afwachten? Dat is ook zo naar, je bent bijna meer niet dan wel ongi nu....

Myka, wat fijn dat het allemaal goed was! Wat een opluchting! Super! Nu richting de afspraak in het ziekenhuis en dan op naar kansen voor jullie!!!

Rest weet ik even niet meer.... Hoop morgen meer tijd te hebben. Hier alles goed, enorm druk met het huis. Nog 7 weken tot de verhuizing! Het wordt mooi, maar het is zo veel werk! En ongi komt er aan nu, dag 13dpo dus vroeg deze keer. Ik besef me maar al te goed dat er waarschijnlijk in 2013 geen kindje meer gaat komen en dat doet pijn....


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 11-03-2013

kersje ik lees dat tobias nog wel eens moeite heeft met de aandacht verdelen. het is ook niet niks voor zo n ukkie.. hoe ga je daar mee om?
jesse is nogal onrustig in de avond. fijn he? haha. ik kan me voorstellen dat het best vermoeiend is voor jou. zeker omdat je bv geeft. maar je lijkt het allemaal goed op orde te hebben. zo klinkt het iig.

tam jouw mannetje wordt rustig van de stofzuiger. dat hoor je vaker he? hier ook weleens bewust gaan stofzuigen als tess in der bedje lag hoor. als ik in haar kamertje zoog dan was het goed, maar hoe verder ik weg ging bij der, hoe harder ze ging brullen haha! gaat het allemaal goed met het kleine ventje?
wauw wat goed dat myrthe al zo op de wc wil zitten! dat is het begin hoor! hier zijn we begonnen met alleen nog maar een onderbroekje aan in huis en voor elke plas op de wc mag hij een sticker plakken. ik kan je zeggen dat dit systeem enorm inslaat bij semmy! wat een succes! tuurlijk nog weleens ongelukjes maar goed, we gaan de goede kant op nu.
oh ik zie die meid van je al helemaal staan met der vertederende blik als ze zo knippert haha!! wat een scheet!

noortje succes vandaag met de echo.. hoe laat moet je heen? of heb je hem inmiddels al gehad? ik hoop uiteraard dat er stiekem toch nog goed nieuws komt maar als dat niet zo is, dan hoop ik echt dat alles schoon is... sterkte!
wat goed dat tessa zonder medicatie kan en het zo goed gaat!!

madelief wauw nog maar 7 weken te gaan tot de verhuizing!! wat gaat dat opeens hard zeg!!!! straks lekker genieten van jullie nieuwe stulpje!!
het feit dat er geen kindje meer mag komen waarschijnlijk in 2013.. ja ik kan me voorstellen dat die gedachte pijn doet... twee keer ben je daar zo dichtbij geweest... laten we dan duimen dat het januari 2014 mag worden!! ik denk echt vaak aan je!!

hier... geloof het of niet maar ik heb me zojuist dan toch echt ingeschreven voor de opleiding die ik moet volgen om gastouder te mogen worden!! wat mega spannend!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 11-03-2013

Laura, oh super dat je bent ingeschreven! Een nieuwe uitdaging, succes ermee. Wanneer begin je? Zijn de satestokjes afgeraakt? Lijkt me wel gezellig zo met z'n allen...Smile

Tam, 3,5 kg dat klinkt goed hé. En Myrthe die je met haar charmes aanspreekt, zo lief!! Smile Wel jammer dat je niet zo goed kan slapen. Leuk verjaardagsfeestje gehad?

Noortje, pff toch nog zo'n onzekerheid met die misselijkheid. Sad Ik hoop dat je bij de echo duidelijkheid hebt! Hoe was het met Tessa bij het cb? Heel veel moed!!!

Madelief, ik denk zoveel aan jou! Wat is het toch een emotionele rollercoaster. Sad Ookal heb je een mooi huis in zicht, toch zal er waarschijnlijk dat gevoel van een kindje willen overheersen. Ik hoop als jullie in het huis wonen je vlug een kindje mag verwachten!!!

Hier is het aftellen. Ik merk ook wel dat mijn ventje er wat angst voor heeft, maar we hebben gisteren nog tegen elkaar gezegd dat we moeten hopen en proberen zoveel mogelijk te genieten! Ik heb vandaag mijn vrij dagje, eindelijk het huis terug kunnen onderhouden en straks naar mijn moeder, dan nog wat studeren en rusten. Gisteren een mega-ontspannende dag gehad, fijn wandelingetje met m'n schat en zelfs wat zwangerschapskledij gekocht. :oops:


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 11-03-2013

Fijn dat jullie een leuke dag gehad hebben gister en je heb zw kleding gekocht!! Dat doet me goed, je heb er dus toch onbewust of niet vertrouwen in!!

Ja zeg dat een nieuwe uitdaging!!
En ja de stokjes zijn af! 280 stuks!! Holymoly!!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 11-03-2013

Myka: wat een goed nieuws meid! ben echt blij voor je dat je eindelijk een beetje positiefs te horen krijgt. betekend dat nu groen licht om zwanger te worden? ik hoop het!
Laura: balen dat je aan de pil moet! Bah! Heb je de uitslagen al binnen? ik las iets over een schildkliertest? Heb ik ook gehad. Tijdelijk te traag! Dat verstoorde ook mijn cyclussen destijds!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 11-03-2013

Hier:
Ik kom gauw weer uitgebreid reageren.
Morgen 2 afspraken in het zh. Voor duim en heupen. Voor de duim moeten ze maar met een nieuwe oplossing komen.
Tenzij uit hun berekeningen blijkt dat et verandering is in de stand van het duimpje.
Ik heb vanmorgen 3x gedroomd over Kaylash….et zit me echt even heel hoog…komt mss doordat mijn zus binnenkort een zoontje verwacht.
Of door wat anders. zaterdag ging ik naar de kerk/tempel. Ik zat met shivani op schoot en de stoel naast ons was vrij. Achter mij zat een klein jongetje van iets ouder dan 2 jaar die ik nooit eerder gezien heb. Uit het niets kroop hij naast mij op de stoel. Vond dat zo aandoenlijk. Hij had zo mijn Kaylash kunnen zijn. Ik schrijf dit en schiet even vol…
Want zo zou het beeld er echt uitzien, een jongetje van 2 naast mij en mijn meisje op schoot. Hij kwam ook steeds naar mij toe. Echt heel schattig.
Dat heeft mij zo bezig gehouden dat ik ervan droomde. 1x dat ik een zoon kreeg en hem weer Kaylash noemde. Ik kon geen andere naam verzinnen. En hij leek sprekend op Shivani.
Toen droomde ik weer dat ik een meisje kreeg. En toch was hij het? En weer later droomde ik dat hij uit zijn bedje rolde en in het water viel in een soort van meertje. Ik pakte hem gauw op en werd toen wakker.
Vanmorgen heb ik zoals elke maandag weer een kaarsje aangestoken…


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 11-03-2013

Bah wat een rot dromen... En wat een aandoenlijke situatie idd in de kerk/tempel! Kan me voorstellen dat je daar even door ontdaan ben! Succes met de komende afspraken voor der duim en der heupjes!

Nee ik heb de uitslagen denk woensdag! Denk niet dat daar wat uit komt hoor.. Maar we zien wel. Eerst maar eens focussen of gastouder worden en onze vakantie over 8 weken!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 11-03-2013

Plusje,
ik duim dat je morgen weer mag genieten van je wondertje!
Wat goed trouwens dat je examens goed zijn gemaakt.


Laura,
Waar ga je naar toe op vakantie?
Fijn dat je niet meteen hoef te beginnen, dan hoef je ook geen overhaaste beslissingen te maken, en heb je tijd genoeg om erover na te denken.


Noortje,
hoe was het vandaag?
En hoe was het met Tessa op het cb?
Wat fijn trouwens dat ze het zo goed doet zonder medicatie.


Tam,
Het lijkt me toch gek om voor te stellen dat Yaro nog steeds in je buik had kunnen zitten.
Fijn dat jullie sterke mannetje het zo goed doet!


Hahah ik zie die blik van myrthe al helemaal voor me met dr knipperende oogjes.. wat een charmeurtje!


Devika,
succes morgen in het ziekenhuis
Oh en wat een droom!! kippevel!!

Hier:
sinds vanmorgen een koorstvrij meisje in huis.
Heb haar toch een hele dag naar de opvang gebracht, ze hoefde tussendoor niet mee naar huis.
(had namelijk geregeld dat ze naar huis kon als ze weer koorts kreeg)
ze ziet er nog niet helemaal top fit uit. en is wat stiller, maar ze doet het goed.
Vannacht hebben we 3 uur met haar wakker gelegen.. erg gezellig, zeker als je wekker gaat om 7.15 uur haha.


Hier sneeuwt het!! getver.
morgen heb ik bhv... maarja dan ben ik er weer voor een jaar vanafSmile


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 12-03-2013

Madelief, moeilijk he, die gedachte dat er wrs geen kindje meer komt in 2013... Hier ook wel die gedachte, zou eind oktober uitgerekend zijn geweest. Misschien 2014, laten we het hopen.

Laura, goed dat je je hebt ingeschreven! Hoe gaat het met kleine Tess?

Plusje, hoe was je echo??

Devika, confronterend hoor. Niet raar dat je dan zo gaat dromen. Heb ik ook nog wel eens. Pas droomde ik dat we een jongetje hadden en iedereen noemde hem Thomas, en ik dacht maar steeds ja maar het is een ander jongetje, moeten we hem niet anders noemen... Hoe was het in het zkh?

Cyn, bah sneeuw, hier gelukkig niet. En bhv, altijd lekker als je er weer een tijdje vanaf bent. Fijn dat het met Joella beter gaat. Hopelijk slaapt ze vannacht beter, hier eergisteren zo'n nacht gehad...

Gisteren echo gehad. Dat rare beeld was verdwenen, evenals de zwangerschap... Het vloeien is gelukkig heel veel minder sinds gisteren, maar voel me leeg. Wel gaan we weer een zaadonderzoek doen, ben heel benieuwd hoe het er nu voor staat. Zo kunnen we kijken wat verstandig is voor hoe verder.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 12-03-2013

Noortje,
natuurlijk voel je je leeg! oh meid ik heb toch aan je gedacht!
het is wel fijn dat alles weg was... oh wat klinkt dat cru!
je baarmoeder is nu wel schoon. je lichaam heeft het zelf gedaan.. (je snapt me vast wel)

heb je al een datum voor dat onderzoek of nog niet?

hier heeft het echt mega veel gesneeuwd!
met flinke wind dus op sommige plekken lag bijna niks, en andere plekken lag het erg hoog.
mijn auto was ingesneeuwd haha.
en door de harde wind stoof alles over de weg, dus heb van een ritje van normaal 3 minuten nu 10 minuten gedaan.
geef mij maar liever de zon!

zo, nu op de bank.
tv aan, laptop op schoot, en stageopdrachten nakijken Smile


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 12-03-2013

Oh lieve Noortje... De zwangerschap is dus echt weer uit beeld... Wat verdrietig om te horen... Sterkte lieverd!
Ik ben ook benieuwd wat er dan weer uit dat onderzoek zal komen! Ik hoop snel op mooi geluk voor jullie!

Wij gaan op vakantie naar Italië! Oh meiden jullie kunnen je niet voorstellen hoe ik daar naar uit kijk!! De eerste vakantie met zijn viertjes!! Wij zijn sinds 2004 niet meer zonder anderen op vakantie geweest! Dat was onze eerste en tevens onze laatste vakantie alleen...en nu gaan we gewoon met een heel gezin! Wauw!!
En zodra we thuis zijn van vakantie ga ik starten met de studie!


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 12-03-2013

Devika hoe is het vandaag gegaan in het ziekenhuis???

Oooh Noortje dus alles is verdwenen!! Bah bah, krijg er weer de rillingen van:-( dikke knuffel

Laura heerlijk zeg vooruitzicht op vakantie met je gezinnetje!!

Hier nog ups en downs.. Helaas nog niet helemaal pijnvrij en vandaag weer advies gekregen rust te houden met paracetamol..
Ja groen licht voor een nieuwe zwangerschap!! Maar waarschijnlijk is mijn ongi nu ook doorgebroken en kunnen we tot de 22e nog zelf gaan proberen, daarna met behulp van Clomid


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 12-03-2013

even kort. afspraak kon niet doorgaan door sneeuwval. morgen echo bij huisarts. goeienacht


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 12-03-2013

Devika meis hoe was het in het zh?

Myka spannend hoor straks wrs weer aan de clomid! Ik duim voor je!
Maar doe nu eerst maar ff lekker rustig aan!

Ik lig nu in bad. Te Candy crushen.. Mijn god wat een verslaving...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 12-03-2013

Plusje morgen dus in de herkansing... Wel balen dat vandaag niet door kon gaan! Succes dan voor morgen!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 12-03-2013

Laura,
het is inderdaad een verslavend spelletje! blijft toch leuk haha.
en wat een heerlijk vooruitzicht die vakantie!!

myka.
doe maar lekker rustig aan en laat je maar verwennen meid.
maar jullie hebben groen licht! gelukkig.
Hopen dat het snel raak isSmile

plusje,
wat balen dat het niet door ging vandaag.
gelukkig kan je morgen al.. ik duim dat het morgen een dag word met positief nieuws.
zowel voor jou als voor je moeder


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 12-03-2013

Oja plusje ook spannend voor je mama morgen! Succes!!!!

Cyn ja vreselijk he dat spel haha!
Is Joëlla weer helemaal de oude?

Hier is semmy trouwens sinds vrijdagmiddag overdag zo goed als zindelijk! Zomaar opeens!! Ik ging aan de slag met een beloningssysteem met stickers en echt waar het kost me nu bijna geen moeite! Op school geeft ie het alleen nog niet aan dus daar nog maar een up en go luier aan. En snachts durf ik zelf nog niet zo goed... Vanmorgen zat zijn luier ook gewoon vol met plas dus ja.. Maar we zijn iig op de goede weg!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 13-03-2013

Wat goed dat Semmy overdag zindelijk is!
de overstap naar de nacht komt vanzelf! oh wat zal jij trots zijn op je mannetje!

Hier is joëlla weer zo goed als de oude hoor.
ze word steeds actiever en ontdeugender Smile
ze weet nu hoe ze op de bank en de salontafel kan klimmen.. niks is meer veilig haha


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 13-03-2013

Haha een echte klim en klauter dreumes!! Heerlijk hoor! Hier staat semmy ook nog regelmatig boven op de salon tafel ofzo...
Net nog weer! Soms om gek van te worden...
Net ging hij ook weer ff zelf limo in schenken.. Meneer kon niet wachten want ik was tess de fles aan het geven..
Nou je raadt het al, het hele aanrecht onder de limo en de fles dus leeg... Wat een feest als je net wakker bent en twee kids heb om te verzorgen haha!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 13-03-2013

Kan Semmy ook zo'n ontschuldige blik geven als je hem aanspreekt?
haha joella begint altijd erg lief te lachen en wil dan een kus hahhaa
daar kan je toch niet boos op worden!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 13-03-2013

He meiden!

Ik zit klaar om te gaan lezen en reageren! Er lopen wel 2 ukkies om me heen, dus kijken hoe lang ze me met rust laten.

Laura, wat ontzettend spannend zeg, de opleiding om gastouder te worden. Na de zomer dus, leuk hoor! En een beetje koudwatervrees hoort er wel bij toch? Wordt vast heel leuk. En Italie! Heerlijk! Hoe lang gaan jullie en wat ga je doen? Ik kan me zo voorstellen dat je je er heel erg op verheugd, lekker met z'n vieren weg.

En ik zie in je onderschrift dat je toch aan de pil gaat/bent. Ik kan me voorstellen dat het ontzettend frustrerend is! Je wilt helemaal geen anticonceptie, maar niet doen, verandert de situatie zeker niet. Even doorbijten dus en ik duim heel hard dat na een paar maanden pil, wel de rust weerkeert! wel heel fijn dat de HA je serieus nam.

Cyn, ik zag de foto van Joella op facebook! Wat is het toch een heerlijk vrolijk meisje! Ze straalt ook ondeugd uit, dus als jij zegt dat ze overal bovenop klimt, kan ik me dat helemaal voorstellen. Jee, wat is ze lang ziek geweest zeg! Rot is dat, je kindje zo ziek zien... En bergen sneeuw dus bij jullie! Hier ligt niks, maar het is zo koud! Ik kan me voorstellen dat die kou bij sneeuw helemaal naar is. Het is tijd voor lente!

Plusje, ik duim voor jullie! Hoe laat moet/moest je? Ik hoop zo op goed nieuws. Wat zul je gisteren wel gebaald hebben zeg, zo lang naar uit gekeken en gaat het niet door door sneeuw! In maart! Ik duim en kijk uit naar je goede bericht! En dat je zwangerschapskleding bent wezen kopen doet mij ook goed! het voelt goed, anders deed je dat niet! En dat is zo belangrijk!

En wat droevig van je moeder zeg. Zwaar lijkt me dat! Ook nu je zwanger bent, dat is toch bijzonder om dat te delen met je moeder. En je examens gehaald! Fijn zeg! Even wat rust. Ik moet over niet al te lang weer wat meer tijd er in gaan steken. Begin mei tentamens en dan zijn we net verhuisd. Lekker gepland allemaal!

Myka, wat naar dat je nog veel pijn hebt. Doe rustig aan he, en geef je lijf de kans zelf te herstellen. Het zou prachtig zijn als het deze ronde lukt bij jullie, maar na deze ronde iig grotere kansen met Clomid!

Noortje... Oh, ik moet zo veel aan je denken. Ik ben blij voor je dat het geen mola was en dat het nu leeg was en er geen lange nasleep van komt. Maar ik ben ook erg verdrietig voor je verlies. Dit was zo bijzonder, het is een dubbel afscheid. Van een zwangerschap, maar ook nog een keer extra van Thomas. Neem je rust... Wanneer gaan jullie zaadonderzoek laten doen? Bij jou ook dat besef over dit jaar en volgend jaar...

Wel heel fijn dat het goed gaat met Tessa. Dat ze zonder medicatie toch geen obstipatie heeft. En hoe was ze gegroeid gisteren?

Devika, hoe waren de afspraken gisteren? En die dromen!!! Oh, wat naar. het confronteert dan zo!

Tam, wat heerlijk, die lieve en grote Myrthe!!! Die handkus en dat knipperen, wat een schatje! Heerlijk hoor, zo'n lieve meid. En met Yaro gaat het ook goed dus. Hij groeit goed! Gek idee ja, dat je nog niet eens bij de uitgerekende datum zou zijn! Vervelend dat je zo onrustig slaapt door hem, dat maakt het zwaar, het slaaptekort. Slaapt Myrthe nog overdag en kun jij dan ook wat bijtanken? Oh, nee, dat deed je niet toch?

En iedereen die ik nu vergeet, ik heb niet verder terug kunnen lezen, er hangen er hier 2 aan mijn been voor eten!

Even kort, hier vooral druk met huis. Dat houdt ons lekker bezig en het wordt zo mooi! Verder gek genoeg nog steeds niet ongesteld. Na een drup bloed op 13 dpo is het weg. Gisteren test gedaan, negatief. Nu 16 dpo en niets te bekennen. Maar als ik zwanger was had die test dat ook wel aan moeten geven. Ik vind het maar vaag. Als ik na het weekend nog niet ongesteld ben, doe ik nog een test...




mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 13-03-2013

Madelief zo he jij heb je best ook weer gedaan!
Ik las gister iets op fb over een beetje een domme bouwvakker... Irritant is dat zeg!!
Wat gek dat je nu weer maar een drupje bloed heb gehad en verder niets... Het zou toch wat zijn als je toch wel weer zwanger blijkt te zijn!! Dat zou wel heel bijzonder zijn.. Of vind je het ook heel confronterend? Wel gek dat de test gister nog negatief was.. Ik hoop dat je snel duidelijkheid zal krijgen!

Ja ik begin vrijdag toch maar weer met de pil... Met veel tegenzin hoor maar ja... In die tussentijd ga ik op vakantie en starten met de cursus dus ach! Ik heb genoeg afleiding! Nu nog steeds ongi dus dat is wel irritant! De ene dag bijna geen verlies en de andere dag loopt het er echt met stralen uit... Heel vies!!

Cyn ja semmy kan dan ook echt zo kijken van ik doe toch niks verkeerd? Zoals vanmorgen met die limo snapte hij maar niet dat ik dat niet zo leuk vond.. Maar als hij boven op de tafel staat dan kijkt hij echt heel boevig hoor! Dan weet hij dat hij stout is...

Noortje hoe is het meis? Weet je al wat? Van je moeder en van je uk?


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 13-03-2013

@plusje hoe was je echo??

@noortje ff een dikke knuffel! Weet je al wanneer het zaadonderzoek is? Ik hoop voor je dat het binnenkort spontaan lukt!

@madelief geen bloed= hoop. Duim voor je dat het een zwangerschap is! Misschien een latere ei, waardoor de test nog niet positief is? Of had je ovu-testen gedaan?

@devika hoe was het in het ziekenhuis?

@laura Fijn vooruitzicht! Wij gaan ook naar Italië van't zomer.. En lekker met de studie starten. Ik hoop dat de pil snel werkt en je er ook weer snel vanaf kan!

@tam hoe gaat het met je gezinnetje thuis, de draai wat gevonden?

@myka fijn dat het allemaal achter de rug is. Wel naar dat je nog pijn hebt. Ik hoop dat de kansen zich snel aandienen en je snel zwanger mag worden!

@cyn *smelt* als ze dan gaan lachen...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 13-03-2013

Rennie lieverd hoest met jou?

Noortje... Hopelijk hebben jullie dubbel goed nieuws gekregen...


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 13-03-2013

Gisteren goed gegaan hoor in het zh! Shivani kreeg eerst een foto van haar heup. Toen half uur wachten
Werden we opgeroepen. De orthopeed vroeg alleen, staat ze? wij: ja, loopt ze? wij: ja maar nog niet lose handjes.
Hij trok toen aan haar beentjes. Shivani schopte terug. Was dus ook de bedoeling. De arts brabbelde wat tegen zijn collega en zei, prima! kom maar over een jaar terug!
En de foto dan? Die was supergoed zei hij! maar de controle willen we er wel in houden ivm haar verkorte staarbeen. Gevraagd of dat nog consequenties heeft voor het lopen.
In de meeste gevallen wel, maar bij haar niet! Ze heeft de aller-mildste afwijking. Gelukkig!!!
Uur wachten, en toen naar de handtherapeut. Ook goed nieuws. Stand van haar duim is met 5 graden verbeterd. Vraag is alleen of ze dat zelf gedaan heeft of dat het door de spalk komt.
Spalkje hebben ze wat vriendelijker gemaakt, maar ze moet er nog wel mee door. Over 3 weken terug.

Verder heb ik een luxe maar toch pijnlijke probleem. Ik word weer stipt elke maand ongi. Maar et doet zo verschrikkelijk pijn! Veel kramen, voelt net weeenpijn! Moet 2 dagen aan de pijnstillers anders crepeer ik echt! Tis nu dus zover..zucht…

Sorry voor mijn ego berichtje meiden. Ik ga gauw weer alles lezen en reageren. Veel liefs!


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 13-03-2013

@laura had de afgelopen 2 a 3 weken een dip gehad... Gaat nu gelukkig de goede kant op. Ben nu druk bezig om.mijn lichaam te leren kennen. Het lijkt erop dat mijn ei in aantocht is. Vanmiddag een licht positieve test. Mijn vorige cyclus was 36 dagen. Dit lijkt nu ook zo te gaan worden. Wel wat lang, maar als er wat regelmaat in zit en ik heb een ei , dan ben ik meer dan tevreden. Heb wel vaker gehoord dat de cyclus na een bevalling veranderen kan.


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 13-03-2013

@devika fijn!! Alleen maar goede berichten gehoord! Wel lastig van je pijnlijke ongi. Volgens mij bestaan er ook wel bepaalde pijnstillers speciaal voor menstruatiepijn.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 13-03-2013

Even snel kijken of er nieuws is van Plusje.... Ben zo benieuwd! Nu kleine dame in bad doen!

X


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 13-03-2013

Madelief,
he geen ongi.. maar een negatieve test.
Weer afwachten dus..
volgens mij heb jij wel drukke dagen?
En veel met het huisje bezig dus, lekker om je gedachten op andere dingen te kunnen zetten.


Devika,
wat een supergoed nieuws!
Fijn dat alles goed was.
En jou probleem.. klinkt erg herkenbaar.


Ik had ook altijd de eerste 2 dagen enorme krampen en steken in mijn buik.
Ik ging soms gewoon ziek naar huis omdat ik niet fatsoenlijk kon staan of zitten.
Ik had dit toen ik was gestopt met de pil voordat ik van Wesley zwanger was.
Wij hebben er dik een jaar over gedaan dus ik heb dat dus al die tijd gehad.
Ik leefde toen echt op ibuprofen.
Na de zwangerschappen heb ik er geen last meer van gehad.


Ben je nu ook aan de pil?
Anders eens contact opnemen met de huisarts?




Plusje,
hoe was het meid? En de uitslag van je moeder?
Denk aan je


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 14-03-2013

ff snel van op het werk... alles ok!!! Smile superblij!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 14-03-2013

Oh, wat fijn! Ik zat er echt over in zeg!!

Hier ongesteld, niet blij....


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 14-03-2013

Even kort, heb niet veel tijd;

Plusje, wat goed, ben blij voor je. Hoe ging het met je moeder?

Madelief, balen. Wat kan ik nog meer zeggen....

Vanmiddag weer zkh, nu voor nieuw zaadonderzoek. Ben heel benieuwd.


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 14-03-2013

Plusje, geweldig nieuws! En hoe is het met je moeder gegaan?

Madelief, balen van de ongi.

Verder even geen tijd, Tobias zit in bad en Jesse is zo aan de beurt. Hij zit nu in zijn wipstoel naar zijn broer te kijken. En heerlijk te kraaien. En ik zit op de toiletpot ernaast, haha.

Zaterdag is het drie jaar geleden dat Puck is geboren. Ik ben er wel mee bezig, logisch ook. Ik ben ook een fotoboek aan het maken van onze wereldreis. Ik werd toen zwanger van haar en we hebben dus ook veel foto's waar ik zwanger op sta (zonder buikje nog). Eerste echo in Costa Rico laten maken. Wat een bijzondere tijd was dat! Af en toe vind ik het wel moeilijk om onze zorgeloze gezichten te zien, genietend van het leven. We wisten niet wat ons te wachten stond.

Liefs!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 14-03-2013

Kersje, drie jaar al weer.... En wat je schrijft over die foto's, ik herken het zo! Voor ons zijn dat onze foto's van huwelijksreis en van vakantie met een beginnend buikje. De vrolijkheid spat van de foto's. E die heb ik nooit meer terug gezien op volgende foto's. Ik kan me zo voorstellen dat jij het gevoel van de ontdekking op zo'n mooie reis nog zo kunt voelen en dat dat pijn doet....

X


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 14-03-2013

Devika, fijn dat het goed ging in het ziekenhuis en dat jullie meid het zo goed doet zeg! En ze hebben het spalkje wat "vriendelijker" gemaakt, leuk verwoord! Smile Oh wel jammer van je pijnlijke ongi! Had je daar voorheen ook zoveel last van?

Rennie, veel succes met het benutten van je eitje!!! Ik duim!

Madelief, pff vind het zo jammer dat je ongi bent, grrrr, ik wil zo graag dat je snel zwanger bent!!! Ik hoop dat als je in je prachtige huis zit, je daar zwanger mag zijn!!!!

Kersje, veel moed met de herinneringen aan Puck*! Hebben jullie de gewoonte om iets speciaals te doen op die dag?

Noortje, weer een onderzoek achter de rug... Moeten jullie lang wachten op het resultaat? Hoe gaat het verder met je?

Wij zijn supergelukkig met ons kleintje, maar mijn moeder moet jammer genoeg bestraling, chemo en een operatie ondergaan. Het zal een moeilijke periode worden, maar ze houdt zich heel sterk en heeft veel aan onze steun en verheugd zich op ons kindje.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 14-03-2013

Plusje,
wat fijn om goed nieuws te lezen!
en minder goed nieuws over je moeder. wanneer moet ze starten met de bestraling/chemo?
gelukkig heeft ze toch ook iets positiefs om naar toe te leven.. jullie kleine uk! dat zal haar er vast en zeker doorheen slepen.

Madelief,
balen dat je ongesteld bent meid! getver

kersje,
alweer bijna 3 jaar geleden dat jullie voor het eerst papa en mama zijn geworden.
ga je iets speciaals doen die dag?
de foto's lijken me wel confronterend. wel een mooie herinnering van een speciale vakantie zo'n album.

heerlijk zo'n badmomentje!
Kan Tobias ook zo lekker spelen in bad? haha joëlla vind het helemaal geweldig!


liefs!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 15-03-2013

Plusje jaaaa goed nieuws voor jou!! Alleen wel klote van je mama... Maa het is nog wel te behandelen dus? Dat is wel fijn iig!

Madelief wat naar dat je weer ongi geworden ben... Wel een mooie ronde dan toch? We proberen er maar de posi dingen uit te halen...

Devika ook goed nieuws in het zh gehad dus met der duimpje! En derheupjes? Daar heb ik denk over heen gelezen...


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 15-03-2013

He Laura,
Eh uiteindelijk is er niet mis met haar heupjes hoor. maar het zit zo: vermoedelijk heeft ze aandoening VACTER-L.
Elke letter staat voor een lichaamsdeel. Shivani heeft 4 kenmerken van deze aandoening. Bij geboorte 2 gaten in haar hart, anusatresie,duim in dwangstand en een verkort heiligbeentje.
De gaten zijn zelf dichtgegroeid, de operatie is goed gegaan. Nu wordt ze dus geholpen aan haar duim. En door de verkorte heiligbeen moeten ze de groei van haar heupen goed in de gaten houden.
Het komt nl vaak voor dat bij afwijking aan het heiligbeentje lopen moeilijk gaat of dat de heupen niet goed groeien. Bij Shivani is dat gelukkig niet zo!
Maar ze moeten haar wel periodiek erop controleren. dat hangt ook weer samen met haar blaas en urineleider. Daar controleren ze ook periodiek. Maar ook dat is tot nu toe goed gelukkig!

He en wat goed dat je je eindelijk heb ingeschreven meid! en een vakantie in aantoch! Heerlijk meid! lekker met je gezinnetje erop uit!
Wij gaan pas in september maar het houd me echt elke dag bezig!
Hee wat goed dat semmy zinderlijk is! jee! Wat een mijlpaal!

@ plusje,
Och meid wat erg van je moeder! Ik lees nu alles terug! Jeetje…
Maar ze wordt er nu voor behandeld! Gelukkig dat ze er meteen bovenop zitten! wat een moeilijke tijd gaan jullie tegemoet zo…jeetje…
Veel sterkte! Maar bij jou gelukkig wel mooi nieuws! Wat een mooie vooruitzicht he jullie beeb op komst!
Straks als je moeder helemaal klaar is met de chemo en operatie hebben jullie alleen nog maar mooie dingen tegoed!

Cyn,
Och je meisje was ziek! He wat naar! Ik lees dat het nu beter gaat! Mooi!
En ze klimt op de bank en salontafel! Hihi, leuk om t zien he! shivani heeft et ook ondekt!
Ze probeert ook elke avond in bed los te staan. maar na paar seconden valt ze om. Hoop zo dat het haar binnenkort lukt.

Ja sinds ongeveer 5 jaar heb ik pijnlijke ongi’s. na de zw van kaylash was het niet meer pijnlijk. Na 5 maanden was ik weer zwanger. De 1[SUP]e[/SUP] ongi daarna ging goed, maar de volgende waren weer pijnlijk.
Ik kan ook echt niet meer functioneren zonder ibuprofen! Gelukkig helpen ze wel. Nee ik ben niet aan de pil.
Heb zo’n verschrikkelijke hekel aan de pil. In mijn 10 jaar huwelijk heb ik maar eerste 2 jaar geslikt. Mijn man gebruikt aaahum bescherming haha.
Maar wil binnenkort naar de gyno. En mss toch even aan de pil. Ik zie wel.

Rennie,
Hoe gaat het met je? Ik las dat je ei waarschijnlijk in aantocht is. ik hoooop het zooo voor je meid!

Kersje,
Morgen is het 3 jaar geleden van je lieve meisje…jeetje…
Confronterend he die zorgeloze gezichten op de foto’s…ik kan ook niet meer goed naar de foto’s van onze Amerika vakantie kijken. Ik was zo mooi zwanger… en paar dagen later stortte onze wereld in…
Ach wat moet je je meisje missen he…. ga je nog wat speciaals doen zaterdag? Dikke knuffel!
Wel heel heel heel fijn om te horen hoe je zo geniet van je mannen! Wat maken zij veel goed he!

Madelief,
Jullie gaan bijna verhuizen las ik! jeeaah! Oh en je bent ongi geworden…dat is minder…confronterend is dat weer he…
Maar weet je, nieuwe ronde, nieuwe kansen lieverd!


Tam,
Heo is het? He wat klonk dat heerlijk, jij met Myrthe op stap en papa met Yaro thuis. Lekker q-time met je meisje!
Ah wat een schatje als ze zo knippert met haar mooie oogjes! Zie et helemaal voor me! Shivani geeft ook kus handjes. Om op te vreten!!! Zoo lief!


Noortje,
Hoe gaat het nu met je? Oh ik lees over de echo van dinsdag…tis dus echt klaar met deze ronde… kan me voorstellen dat je je dan ellendig leeg voelt…
Wel heel fijn dat je toch niet bij de pakken neer zit en doorgaat voor nieuwe onderzoeken! Oh ik lees dat de onderzoeken gisteren waren! Hoe ging het?

Myka,
De oepratie is achter de rug. Wel heel fijn meid dat het goed is gegaan en dat jullie groenlicht hebben gekregen! En je bent ongi?
Nieuwe ronde nieuwe kansen lieverd!

Hier gaat et goed. ongi weer voorbij en ik functioneer weer. Denk dat ik binnenkort toch maar naar de gyno ga.
Ff echo van binnen laten maken, want dit is niks aan zo! et voelt soms net messteken!
Any way, het sneeuwt hier ook weer. zucht..ben die kou een beetje zat!
Met Shivani gaat het goed. Wie had het over kinderbadjes? Shivani vind haar badje ook geweldig! Je kunt haar niet blijer maken dan in bad doen! Dat is zo’n speciaal moment elke avond.
Na een drukke werkdag halen we haar samen op. Thuis nog even met haar spelen op de grond en om 8 uur doen we haar samen in bad. Daarna zoekt papa haar pyjama uit en ik droog haar af en kleed haar aan. Dan nog even spelen en soms valt ze bij ons in bed in slaap. Daarna leggen we haar terug in haar eigen bed. Maar stiekem soms ook niet. Dan blijft ze lekker tussen ons in liggen. Meestal in het weekeind. Om dan ochtends wakker te worden van haar lieve vrolijke stemmetje en kusjes! Onbetaalbaar!
Ohja mijn zus staat trouwens op springen. Nou ja, springen, ze moet nog 5 weken, maar mijn gevoel zeg dat ze april niet gaat halen! Ik vind dat zo bijzonder dat hun kindje eindelijk geboren gaat worden.
Wat een drama is dat met hun geweest. De hoop op een kind hadden ze allang opgegeven. Ik hoop dat zoo dat de meiden die nu zwanger proberen te worden ook zo’n wonder mogen meemaken! Het is jullie zooooo gegund!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 15-03-2013

Devika,
is het niet een idee om een spiraaltje te laten zetten als je de pil niks vind?
Ik heb dat ook laten doen, ongi kan verdwijnen, of word zeker minder.
Heb ik ook, het is niet weg, maar wel verminderd. ik voel het nog wel de eerste dag, maar niet zo pijnlijk als toen.

heerlijk he die badmomentjes!
Joëlla geniet daar ook echt van.
hier ook vaak voor het slapen.
joella heeft de boekjes ontdekt.. al moet mama niet te langzaam lezen want joella wil in rap tempo dat boekje doorbladeren.
daarna meestal nog wat drinken en naar bed.
hier is het vaak 19.30 uur dat ze in bed ligt.

zo, nu eindelijk weekend!
zou er nog een zonnetje komen dit weekend? heb zin om te wandelen Smile laat de lente maar beginnen.

fijn weekend!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 16-03-2013

Kersje vandaag denken we extra veel aan jullie meisje... Sterkte voor vandaag!

Devika oh ok zit het zo! Toen ik het bericht verder las kwam er steeds meer binnen dat ik dacht ooohhh jaaa!! Haha! Erg he?!
Maar gelukkig ziet alles er nog toppie uit!
En jullie nemen der vaak bij jullie in bed, wat schattig! Kan me voorstellen dat dat heerlijk wakker worden is! Maar zijn jullie niet bang dat ze later echt heeeeel vaak bij jullie in bed zal kruipen? Dat was onze angst en daarom doen wij dit dus ook echt niet..

Hier heb tess gister wat geprakte banaan gehad maar ze moest er niks van hebben en zette het op een brullen Hihi! Nog niet aan toe dus!
Vandaag hebben wij een drukke dag, Michel is donderdag 30 geworden en dat vieren we dus vandaag... Druk druk druk...


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 16-03-2013

Kersje, ik denk aan je vandaag, sterkte met vast weer veel herinneringen... Oh, en die foto's terugkijken. Ik heb een paar foto's van vlak voor het misging, toen waren we op het strand aan het wandelen, met m'n dikke buik. We keken zo blij, die blik heb ik niet meer terug gezien.

Plusje, wat akelig allemaal voor je moeder, hopelijk komt ze er een beetje goed doorheen. Het vooruitzicht op een kleinkind zal haar vast kracht geven.

Laura, fijne verjaardag vandaag.

Devika, wat vervelend die pijnlijke ongi's. Bij mij hielp eigenlijk alleen de pil, maar naproxen hielp ook wel redelijk goed. Spannend dat je zus bijna gaat bevallen, zo leuk een neefje of nichtje erbij.

Cyn, zo te horen ben jij de winter ook zat, ik ben ook wel toe aan zon en zonder jas naar buiten kunnen... Maar moeten we nog even geduld voor hebben geloof ik.

Myka, hoe gaat het met je? Nog last van de operatie?

Jee, vanochtend zo geschrokken. Ik was even bezig en had Tessa al even niet gehoord (ze lag in de box), ging dus even kijken. Ze lag op haar buik in een beetje vreemde houding, helemaal stil. Ik dacht echt even dat ze dood was. Ik riep haar en toen keek ze op, ze was gewoon in slaap gevallen...
Hopelijk krijgen we eind volgende week de uitslag van het zaadonderzoek, ben er zo benieuwd naar. Maar als het nog steeds slecht is, wil ik denk ik nog wel een behandeling proberen al zie ik daar erg tegenop.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 16-03-2013

Kersje, drie jaar al weer.... Ik denk aan jullie! X


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 16-03-2013

Dank je lieve meiden!

We gaan vandaag het leven vieren met onze kindjes op Puck's dag.

Liefs van Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 16-03-2013

Lieve Kersje,

Vandaag is het jullie dag!!
Hier brandt een kaarsje voor Puck*

dikke knuffel


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 16-03-2013

lieve kersje....deze dag gaan mijn gedachten ook helemaal naar jou en je mooie gezinnetje
...een gezin dat nooit compleet zal zijn, maar wel in jullie hart.
Veel liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 16-03-2013

noortje'oh jee meid. Wat zal je geschrokken zijn. Ik voel het gewoon al in mijn lijf als
ik er aan denk. Heb ook ooit eens zoiets gehad.
Hoop ook volgende week op goed nieuws. Ik snap ook wel dat ..ondanks dat je er tegenop
ziet...je voor je droom wilt gaan.

laura; gefeliciteerd nog met je hubby. Nog heerlijk jong hihi.
Dus nog geen banaan? Komt vanzelf. Ik vind haar al een grote meid worden hoor. Wat gaat dat
toch snel.

cyn; lekker he die boekjes. Wij gaan al lange tijd naar de bieb en myrthe vindt het heerlijk.
Altijd ook een vast slaap-ritueel.
Tegenwoordig wil ze ook wel eens in de douche ipv in bad. Wel makkelijk als je snel wil zijn,
maar anders is bad wel het leukste. Ze gaat niet elke dag. Slecht huidje.
enne...het weer is niet al te best helaas.LENTE!!!
WAAR BEN JE!!!

devika; weer een drukke tijd met doktoren gehad lees ik, maar wel allemaal goede dingen.
Wat zijn jullie toch eigenlijk van ver gekomen. Wat een wonder. Ik hoop ook idd dat
iedereen zo'n wonder mag meemaken. Hier nog erg aan het twijfelen of ik terug aan de pil ga.
Zie er zo tegen op. Aan de andere kant..ik heb altijd zo'n last van mijn ei-sprong dus dat
zou dan gelijk wel over zijn. Ach...do naar de gyn voor nacontrole. Zal hij er wel over
beginnen.

myka; groen licht..wat fijn na die rottijd. De kansen zijn open. jahoe.

madelief; oh spannend met jullie huis zeg. Wat zal dat fijn zijn op jullie droom stekje
enne...daar moet het gewoon gebeuren dat er nog een brusje komt. Daar blijven wij voor duimen.

rennie; gaat het wat? En op je werk?

plusje; oh wat erg van je moeder. bah..wat een nachtmerrie. heel veel sterkte.
Ik hoop dat het mooie nieuws van jullie haar kracht mag geven.

hier; mijn broer is net foto's komen maken van de kids. Ben benieuwd naar het resultaat.
Yaro is altijd lekker wakker in de ochtend.
Hij is gisteren van 7x de fles naar 6x gegaan. Geeft iets meer rust. Helaas in de nacht nog
niet langer ertussen, maar moet niet zeuren. Hij was nog neit eens verwacht.
Gisteren ff met myrthe en mijn ma de stad in gegaan. Nieuwe schoenen voor onze meid,
Die is ook zo gek als een deur als ze daar loopt. Loopt ze langs de rekken en wijst aan:
die mooi....die niet mooi...die myrthe hebben.
Toen we thuis waren had ze haar schoenen aan om te showen en wilde ze ze niet meer uit wahaha
Met mij gaat het nu wel. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik best in een dip heb gezeten.
Voelde me vaak verdrietig en rot...en dan ineens weer goed. Mijn gevoelens gingen alle kanten op.
Heb heel wat afgehuild de afgelopen weken en naar de buitenwereld deed ik voor alsof alles goed was.
Vorige week brak me dat..samen met slaaptekort op...echt zo ruzie gehad.
Heb er eens goed over gepraat ,ook met mijn ma en hulp toegelaten in de zin dat ze af en toe eens op
myrthe past enzo. Afijn...nu gaat het wel.
Heb ook zoveel meegemaakt de afgelopen jaren met al mijn zwangerschappen. En dan nu de start met yaro.
Denk dat het me even te veel werd, ik hoop nu dat het goed blijft gaan.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 16-03-2013

Kersje,
3 jaar geleden zijn jullie papa en mama geworden van een prachtige dochter.
wat is de tijd snel gegaan he! Wesley* zou dit jaar ook 3 jaar worden!
Ik denk aan jullie en jullie meisje!

laura,
gefeliciteerd met de verjaardag van je mannetje!
oh, de banaan was dus geen succes! haha

madelief,
hoe is het met je?

Myka,
hoe voel je je?

Tam,
Oh wat geweldig hoe kieskeurig Myrthe op zoek is naar schoenen!
Ik zag trouwens van de week een mooie foto voorbij komen van jullie Britt* (op het werk)
we hebben het over het thema familie, dat zegt maar weer al genoeg dat jullie meisje er gewoon bij hoort.
kreeg er kippevel van!

Voel je je nu weer wat beter, of zit je nog niet helemaal lekker?
knap van je om de hulp toe te laten. zeker na deze peroide is het wel eens lekker als je jezelf ook wat rust gunt.
zeker met de lieve mensen om je heen kom je er wel door!
dikke knuffel voor jou.


Hier net even de stad in geweest met Joëlla.
schoenen passen, (duurde te lang dus vond ze niet veel aan haha) kleding halen, alleen voor de zomer durf ik nog niet echt iets aan te schaffen.
Weet niet goed of ze dan nog in deze maat zit. dus dat stel ik nog even uit.
ook weer een geweldige zomerjas gezien, Denk dat ik volgende week toch nog even terug ga Smile


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 18-03-2013

Kersje, hebben jullie er een mooie dag van kunnen maken? Mooi hoe je zegt dat jullie het leven vieren. Heel ontroerend...

Laura, fijn gevierd? En hoe waren de satestokjes? Smile Zal wel grappig geweest zijn met die banaan...

Noortje, oh wat moet dat akelig zijn... En nog eventjes wachten voor de resultaten van het zaadonderzoek. Ik ben heel benieuwd, want het is jullie toch ook al meermaals gelukt zonder behandeling hé. En als het resultaat minder zou zijn, mogen jullie dan onmiddellijk beginnen met de behandeling als jullie daarvoor kiezen?

Tam, heb je al foto'tjes gezien?? En fijn dat Myrthe goed weet welke schoenen ze wil! Smile Wat een zware tijd heb je idd gehad de laatste jaren. Hele mooie momenten, maar ook trieste. Jullie zullen na de geboorte van Yaro ook wel onzeker geweest zijn? Fijn dat je mama je kan helpen en dat je het zelf toelaat! Leuk dat je er terug bovenop bent.

Cyn, wat voor zomerjas heb je op het oog? Als je schoentjes voor binnen 6 maanden koopt, koop je dan best 1 maatje groter of hoe zit dat?

Wij zijn dit weekend een weekendje weg geweest, naar Spa. Het was geweldig leuk. Allemaal dingen gedaan die we allebei zalig vinden om te doen. Wandelen, eten maken, filmpjes kijken, badje nemen, ontspannen, winkeltjes doen (dit laatste is maar favoriet langs een kant van het trouwboekje...Wink). We kunnen na de echo bij de huisarts ook echt genieten nu van ons kleintje. Bijna twaalf weken, zo blij. Als we zo regelmatig weekendjes kunnen doen, kan ik me er steeds op verheugen en gaat de tijd toch iets sneller! Morgen ook onze nieuwe auto halen, woohoow.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 18-03-2013

Plusje,
Ik heb een rood zomerjasje op het oog met witte bloemetjes.
Hoe dat zit met schoenen kopen dat moet ik ook nog uitvinden.
joella heeft nu nog schoentjes met een zachte zool aangezien ze nog niet zelfstandig loopt. en buiten ook niet loopt.
zomerschoentjes haal ik pas als het weer er naar is.

Wat fijn om te horen dat jullie kunnen genieten van de kleine uk.
en wat klinkt dat als een heerlijk weekendje weg.
wat voor auto krijgen jullie?


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 18-03-2013

Tam wat goed van je dat je hulp toelaat!!
Het is ook niet niks geweest de afgelopen weken... Doe rustig aan meis
En hoe zijn de foto's geworden???

Cyn heerlijk he dat shoppen :-)

Plusje wat fijn dat jullie zo'n lekker weekend hebben gehad en nu genieten van je zwangerschap meis

Hier gaat alles goed!!
Vorige week veel nasleep gehad en nog lang pijn, maar vanaf vandaag weer aan het werk
Ik ben 180graden gedraaid en kan na de uitslag weer vooruit kijken en me richten op de toekomst...
Ben van het weekend zelfs begonnen in het kamertje met een muurschildering


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 18-03-2013

myka wat ontzettend goed om te horen dat je zo omgeslagen bent!! en wow je bent zelfs begonnen met een muurschildering!! super meid.
en fijn dat je nu weer aan het werk kan. dat doet me goed.

de verjaardag was erg gezellig zaterdag. het werd weer iets te laat dus gister op tijd naar bed gegaan maar vandaag gaan we ook weer lekker vroeg het mandje in. spreek jullie snel weer meiden!


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 18-03-2013

Wil toch de tekening even met jullie delen:
Ben er nu al zo trots op :-)

[Afbeelding: 2ih4ao8.jpg]


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 18-03-2013

Wauw!!!! Super mooi en schattig!!! Daar mag je trots op zijn!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 19-03-2013

myka wat mooi zeg.....vind dat zulke lieve beertjes.

vandaag de dag dat ik uitgerekend was van onze kleine vent. Nu al meer dan 6 wk oud...raar hoor.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 19-03-2013

Myka,
wat leuk die muurschildering!
fijn te horen dat je weer zo positief bent!

Tam,
toch een speciale dag vandaag voor jullie.,
en dat terwijl jullie al zes weken van hem mogen genieten!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 19-03-2013

Tam bizarre dag vandaag!!
Oh en ik las dat je hulp toe laat! Heel goed meis want er is veel gebeurd de laatste jaren!!
Had je mijn kaartje inmiddels ontvangen eigenlijk?


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 20-03-2013

@plusje fijn dat je genieten kan! Ik weet je hele verhaal niet. Maar was er een reden voor waardoor het bij Sam* mis was gegaan?

@noortje hoe is het nu met je? Heb je de uitslag van het zaadonderzoek al?

@madelief hoe is het met jou? Gaat er verder nog wat onderzoek plaats vinden?

@myka wat een prachtige muurschildering!! Fijn dat de zon weer wat gaat schijnen en dat je weer positieve dingen in je leven hebt. Ik hoop dat er heel snel een zwangerschap volgen mag!

@tam appart hè dat jullie mannetje nu pas geboren had moeten worden. Lukt het thuis weer wat?

@cyn de kleine dame begint dus echt een eigen willetje te krijgen.. Haha leuk! Herken je daarin ook veel van jezelf of je man?

@ devika fijn dat het toch zo goed lijkt te gaan met Shivani. Gaat het nu beter met de spalk?

@laura alweer tussentijdse bloedingen gehad? Of gaat het nu goed met de pil?

Het werken gaat goed. Zo nu en dan wel moeilijke momenten, maar had ook niet verwacht dat het alleen maar blij en vrolijk zou gaan. Heb een collega welke net bevallen is. En heb nog 3 zwangere collega's: eentje 25 weken, andere bijna 20 en iemand 13 weken. Is niet altijd even makkelijk. Maar gelukkig zijn ze wel begripvol.. Ben soms gewoon wat jaloers op hun. Heb mijn ei op dag 22 gespot met ovu-testen. Dus een cyclus van 36 dagen, net als de vorige keer. Nu op het wachtbankje. Vind de tijd anders altijd snel gaan, maar op zo'n moment lijkt 2 weken zo mega lang te duren!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 20-03-2013

Rennie, dat zal vast niet meevallen, al die zwangere collega's. Ook al zijn ze nog zo begripvol, het is gewoon moeilijk. Maar fijn dat er een ei geweest is, ik ga voor je duimen!

Myka, wat mooi die muurschildering!

Oh, Tessa wordt alweer wakker, kom later terug...


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 20-03-2013

Cyn, lijkt me tof om leuke kleertjes en schoentjes te kopen, maar het zal wel niet altijd even gemakkelijk zijn. De kindjes zullen wel vlug hun eigen smaak krijgen zeker?

Myka, leuk dat je na al die pijn 180° hebt kunnen draaien!! En wat een mooie muurschildering, zo creatief zeg!! Dat is tatty teddy (of zoiets) zeker, dat was 1 van mijn eerste kado'tjes van mijn ventje. Smile

Tam, zal wel raar geweest zijn! Hoe gaat het nu met Yaro?

Rennie, we hadden de 30 weken echo gehad bij Sam* en alles was ok, 1 weekje later was hij jammergenoeg overleden in mijn buik en de enige reden die ze konden vinden is dat er een klontertje zat in de navelstreng, maar ze kunnen niet verklaren hoe dat er is kunnen komen. Sad Na de bevalling wou ik meteen terug zwanger worden, maar het duurde even voor mijn ongi terug tevoorschijn kwam en dan nog een miskraam, dus het heeft 8 maanden geduurd en dat vond ik wel een moeilijke periode, maar aan de andere kant mag ik niet klagen, want het lukte telkens snel om zwanger te geraken. Het moet moeilijk zijn om zoveel zwangere vrouwen rondom je te zien... Goed dat ze rekening houden met je, maar toch...je wil gewoon ook zwanger zijn! Bij deze zwangerschap was mijn ei ook rond de 22e dag. Ik hoop dat het raak is!!!!! Ik duim en hoop dat de weken voorbij vliegen.

Madelief, hoe gaat het met jullie? En het huisje? Het zal wel druk zijn ten huize Madelief hé...

Wij zijn ondertussen lustig aan het rondrijden met de nieuwe auto. Het is een volkswagen Caddy, ik was gefascineerd door de grote kofferruimte en de schuifdeuren... En nu nog de maxicosi en kinderwagen erin en we kunnen op uitstap met ons gezinnetje. Smile Zo nu weer wat gaan studeren.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 20-03-2013

Rennie,
De eigen wil herken ik zeker wel.
Mijn vriend had als kind een erg sterke eigen wil en heeft ook heel wat streken uitgehaald. (hoop niet dat joëlla dat ook gaat doen haha)
en ik was ook niet al te braaf haha
er staat ons nog wat te wachten dus Smile

Fijn dat het werken goed gaat.
al die zwangeren lijkt me inderdaad erg confroterend. jaloers zijn op zo'n moment is heel normaal.
ik ken iemand die een kindje heeft gekregen op de dag dat ik te horen kreeg dat wesley was overleden.
ik was in het begin best jaloers. als ik haar kindje nu soms zie nog wel eens, zij mocht wel blijven.. Wesley niet...

en je zit op het wachtbankje deze maand.. wachten duurt zeker lang.
zoek een beetje afleiding, dan gaan de dagen wat sneller.

plusje,
gelukkig heeft joëlla nog geen eigen smaak Smile
Dat maakt het kleding uitzoeken er helemaal niet gemakkelijker op. haha
Maar ik vind het wel leuk dat shoppen voor de kleine.
nog even en dan mag jij ook shoppenSmile of heb je al wat durven kopen?

en de nieuwe auto bevalt wel. lekker hoor!
zeker een auto waar je genoeg in kwijt kan Smile


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 23-03-2013

Wat is het rustig hier...

Cyn, dat gaat wat worden als Joella op papa en mama lijkt, dan hoef je je niet te vervelen met haar. Blijft leuk he, shoppen voor zo'n kleintje. Hier ook weer een nieuwe garderobe bij elkaar gekocht, ze zit nu alweer en maat 74/80.

Hier wel weer een week vol spanning gehad. Zondag had ik wat steken in m'n buik, dacht misschien een ei... Ovu test gedaan en was positief. De dag erna nog eens 1 gedaan en was nog positief, dat vond ik raar dus ook maar een zw test gedaan, vooral omdat ik ook maar misselijk bleef en me toch nog wel zwanger voelde, die test dus ook nog positief. Dag erna nog steeds pos ovu test, toen geloofde ik het niet meer. En maar buikpijn houden. Dus gisteren weer naar de gyn geweest, zij wilde toch nog een echo maken en hcg prikken. Op echo was nog heel klein restje van de mk te zien en een cyste in eierstok, hcg was gelukkig wel flink gedaald, was nu 14. Dat verklaarde de klachten tenminste. Over week moet ik weer prikken om te zien of genoeg gezakt is. Verder de zaaduitslag gekregen. Was nog steeds heel slecht; ICSI kwaliteit, helaas. Maar omdat het toch een keer spontaan gelukt is, gaan we nu toch een IUI behandeling proberen. Want dit keer waren er wel zaadjes die snel zwommen. Dus kijken of er na opwerking genoeg overblijft voor inseminatie. Anders draait het toch weer op ICSI uit. Maar IUI is veel minder belastend, dus hoop maar dat dit wat wordt. Nu weer wachten op oproep voor de intake, maar duurt wrs niet lang. En m'n cyclus moet ook weer normaal worden eerst. Het is echt niet leuk om nog allerlei zwangerschapskwalen te hebben, terwijl er niks meer is...


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 23-03-2013

noortje,
wat gaat dat hard he! Joëlla zit net op 86. ik vind het wel leuk dat ze nu vanaf maat 74 wat langer doet met d'r kleding.
meestal had ze het een paar keer aan en dan was het alweer te klein. Nu duurt dat gelukkig wat langer.

Wat heb je een vervelende week gehad meid.
Hoe zit dat met die cyste in je eierstok? gaat dat vanzelf weg?
Ik hoop voor je dat het gewoon weer spontaan zal lukken. en anders de IUI,
oh wat confronterend zeg! wel de zwangerschaps kwaaltjes maar er is niks meer..
Hoe voel je je verder? trek je het toch een beetje?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 24-03-2013

Noortje wat heftig meissie!! Kan me voorstellen dat het zwaar geweest is en nog steeds is... Ik hoop dat iui zal lukken!! En anders toch maar de icsi... Sterkte meid ik denk aan je!

Madelief en tam hoe gaat het met jullie? En uiteraard ook met de rest van de meiden!!

Cyn haha nou maak je borst maar nat met die kleine meid van je!!

Wij hebben gister onze 33 weken zwangere vriendin verrast met een babyshower!! Wat vond ze het leuk zeg!! Het was ook echt heel gezellig! Daarna nog met mijn twee beste vriendinnen de stad in geweest. Super coole roze Nikes voor tess gekocht! Duurt nog heeeeel lang voordat ze ze aan kan maar ze waren echt te leuk... Is maat 22 Hihi!


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 24-03-2013

Noortje, wat een week weer. Sad Was er ook een eitje te zien in de eierstok? Jammer voor de zaaduitslagen. Wij waren er telkens van aangedaan (3 x slechte test), maar toen het de eerste keer spontaan lukte, probeerden we er toch in te geloven. Wonder boven wonder lukte het telkens spontaan. Of het nu spontaan lukt, of met IUI of ICSI, ik hoop dat jullie vlug een brusje verwachten!!!

Laura, wat had je een leuke dag! Smile Mini-schoentjes zijn zoooo schattig hé, moeilijk om te laten liggen...

Morgen komt de vroedvrouw naar mijn thuis en woensdag de echo. Misschien komt mijn moeder mee, ze heeft diezelfde dag bestraling en chemo en als het haar lukt dan wil ze mee komen kijken. Ik geniet van mijn mini-bol-buikje. Smile Wat een weertje hier, de wegen liggen weer vol met sneeuw. Sad Zal blij zijn als we weer in t-shirtje kunnen rondlopen! Fijne zondag allemaal!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 24-03-2013

Waarom komt ze bij je thuis?
Oh je mama krijgt bestralingen dinsdag... Het zou wel fijn zijn als ze mee kan naar de echo!!

Ik ben moe!!! Semmy is eieren schilderen bij mijn nichtjes en tante en oom en eet daar ook dus wij hebben ff wat rust in huis! Heerlijk zeg!


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 25-03-2013

@noortje ga je deze ronde direct beginnen met ovu-testen en iui? Het is iedergeval het proberen waard. Ook gezien je een keer vaker spontaan zwanger geraakt bent en er nu wat meer snelle zwemmers te zien waren. Ik duim voor een vlugge spontane of iui- baby!

Hier wordt het ook geen 2013 baby meer.. Op naar de volgende ronde.


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 25-03-2013

Laura, de vroedvrouwenpraktijk bestaat uit 2 vroedvrouwen, waarvan eentje dicht bij ons thuis woont. Ze is net geweest en het was weer superinteressant, echt een schat van een mens! Ze heeft even naar 't hartje geluisterd en het klopte. Smile Verder hebben we nog gepraat over mijn droom om thuis te bevallen en alle testen die niet of wel gedaan moeten worden. Wordt bij jullie trouwens de suikertest bij iedereen aangeraden?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 25-03-2013

Oh wat fijn dat je het hartje weer gehoord heb meid!! Echt heerlijk he? Ik kan ook niet wachten... Zo stom!!
En wat handig dat ze bij je thuis komt! En je wilt graag thuis bevallen! Ik heb voor een eventuele volgende bevalling de wens (in overweging) om in bad te bevallen. Ik zou ik niet zijn als ik dat niet eens een keertje zou doen haha! Ik ben dol op badderen!
Rennie he balen meid... Geen 2013 kindje... Dan duimen we voor een januari 2014 kindje!! Ik hoop ook in 2014 weer een kindje te mogen krijgen! Heb tot nu toe een mooi even rijtje: 2008 2010 en 2012 Hihi! Dus 2014 past daar zeker in!! Loop al zo vaak te fantaseren... Heb dan ook drie zwangere vriendinnen dus ja... Dan kriebelt het wel erg! En mijn andere vriendin wil ergens dit jaar gaan proberen dus wie weet loop ik samen met haar!! Oh zo leuk!! Maar goed ik dwaal behoorlijk af...
Het is voor jou gewoon echt balen meid!! Je staat al zo ontzettend met lege handen... Ik gun je echt heel snel een mooi gezond kindje!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 25-03-2013

Hier overigens niks over een suiker test gehoord... Bij mijn vriendin wel! Die keijgt ook extra echo's met ongeveer 24 en 30 weken had ze het geloof ik over.. Waarom weet ik alleen niet meer...


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 25-03-2013

Rennie, op naar een 2014-beeb dan. Smile De cyclus van 31 dagen dat is wel positief hé. Zo heb je weer sneller kans! Ik duim voor een super sprong deze maand!!!

De meeste vrouwen in België zijn in begeleiding bij een gynaecoloog. En bij jullie als er geen medische indicatie is enkel bij de verloskundige, niet? En wie doet de echo's? Ik kom helemaal niet graag in een ziekenhuis en houd het ook liever bij de vroedvrouw (die overigens ook mijn urine test en waar ik een uur tot anderhalfuur tijd heb in tegenstelling tot de 10 minuten bij de gynae...). Ik ga wel proberen om voor de 20 weken-echo een afspraak te maken voor een "speciale" echo, waarbij ze nog dieper ingaan op de controle van het kindje. Ik hoop dat er zich hier op dit forum vlug vele 2014 beebs aankondigen. Ik blijf duimen!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 25-03-2013

Even een zwaai en een knuffel! Te druk hier, sorry! Nog ruim vier weken tot verhuizing, dan keert de rust weer! X aan allemaal!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 26-03-2013

Madelief, nog een paar drukke weken dus, hopelijk daarna weer wat meer rust.

Cyn, toch best zonde he, als je leuke kleertjes hebt en ze dragen het maar 1 keer ofzo. Tessa deed met mt 68 best lang. Nu draagt ze ook al even mt 74/80, maar merk dat sommige dingen alweer krapper gaan zitten. Jee, ze wordt ook al zo groot. Ik verwacht eigenlijk wel dat die cyste vanzelf weggaat, na de 1e icsi had ik er 2, kwam toen door een dubbele eisprong en dat ging ook vanzelf weer weg. Verder gaat het best wel goed, na alle spanning was het haast een opluchting dat het 'maar' om een miskraam ging.

Laura, leuk babyshower voor je vriendin. Oh, en schoentjes zijn zo schattig voor die kleintjes, had ik ook niet kunnen laten liggen hoor. En ze groeit er vanzelf in. En 2014 past idd mooi in het rijtje. Hopelijk snel normale cyclussen, of normaal genoeg om zwanger te kunnen worden...

Rennie, jammer dat het niet gelukt is deze ronde, maar wel een mooie cyclus dit keer. Ik duim heel hard voor je voor een 2014 baby!

Plusje, jee je gaat wel door, al ruim 12 weken. Het lijkt bij een ander altijd veel sneller te gaan. Spannend, morgen weer een echo, maar ook leuk. Hopelijk voelt je moeder zich goed genoeg om mee te gaan. En je wilt thuis bevallen, doen ze dat wel in Belgie? Tijdens mijn 1e zwangerschap wilde ik dat ook, maar na Tessa's geboorte niet meer. Haar hartslag ging opeens omlaag en toen moesten ze haar toch wel heel snel geboren laten worden. Maar ik blijf ook bij de gyn als het nog een keer lukt, dus automatisch ook daar bevallen. Maar ik hoop dat jouw wens uitkomt. Ja, slechte uitslagen vallen steeds erg tegen. Hopelijk is IUI de juiste weg hier, dat zou fijn zijn zonder al die hormonen en narigheid. We zien wel. Er was geen eitje te zien, die cyste kon een mislukte eisprong zijn, maar wat ik me daar bij voor moet stellen..

Het is nu wachten op de oproep voor de intake, hoop niet dat het lang gaat duren. En wachten tot m'n cyclus weer normaal gaat doen. Na een week positieve ovu testen ben ik er maar mee gestopt. Donderdag ga ik weer bloed laten prikken voor het HCG en ik hoop dat het nu 0 is. Vandaag nog niet misselijk geweest, dus wie weet. Zijn jullie die kou ook zo zat? Ik wil weer lekker gaan wandelen, maar het is zo koud steeds.... Waar blijft de lente nou?


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 26-03-2013

sorry, beetje rustig. Druk met de kids. Yaro is flink verkouden. Het is zonde het ventje
dus zit niet lekker in zijn vel. Dan zijn de nachten NOG korter.

noortje; hoop idd dat alles weer normaal is zodat je verder kan. Dit is zo "onnodig",
je begrijpt me wel. En of ik die sneeuw beu ben, niet normaal. Het is genoeg geweest zo.

madelief; oh nog maar 4 weken. Dukke verhuisstress dus.....suc6 hoor.

laura; hoop het ook voor jou hoor. Bij mij ook 2009-2011-2013. Maar hierbij sluit het rijtje.
en ja....badderen haha

rennie'op naar 2014. Het begin daarvan dan idd. Klinkt ver weg, maar dat is het ook zo hoor.

plusje; test is niet standaard of ze moeten daar een indicatie voor hebben. Ik heb bij
Britt* geen test gehad. Bij myrthe wel, omdat ze haar wat zwaar vonden. Bleek zw suiker te
hebben. Bij yaro ook. Mijn zussen zijn ook getest omdat ik het had en zij hadden het ook.
Morgen de echo? Hoop dat je moeder erbij kan zijn.

cyn; hier al op 92 en koop zelfs al wat 98. In de lengte niet nodig ,maar de breedte hihi

hoe is het met de andere meiden? Alles goed?


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 26-03-2013

Ik kom snel bijlezen hoor. Maar zit op mijn telefoon dus dat is niet zo heel handig.
Gisteravond is joella gevallen. Niet hard ze valt wel vaker als ze langs de tafel wandelt. Ze was erg snel getroost dus ik zet haar weer op de grond.
Toen ze wilde wegkruipen zakte ze door haar arm. Erg huilen
Dus tot 3x toe. Dan naar de hap gereden.
Hier werden we naar huis gestuurd. Niks aan de hand want hij mocht haar arm buigen.
Hij zei dat als er iets mis was dat ze dat niet toe zou laten.
Ik ben boos naar huis gegaan en heb vanmorgen de huisarts gebeld.
Zij dacht aan een zondagarm en wilde toch zeker een foto.
Dus wij naar het ziekenhuis voor een foto van dr schouder elleboog en pols
Nu zit er een breukje in dr pols dus joella zit in het gips. Zo zonde
De foto's maken vond ze niks. Het gipsen liet ze wel toe.
Nu ze niet kan kruipen heeft ze al ontdekt dat ze kan Buikschuiven om vooruit te komen.
Ik ben echt zo boos op die rotarts van de hap


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 26-03-2013

ik snap niet waar mijn reacties soms blijven... ik heb vanmiddag een berichtje geplaatst hier maar zie hem nergens meer staan... zo irritant!!

cyn ik las het al op fb ja! wat een klootzak!! zo dat mag best eens gezegd worden... maar wat sneu voor die arme kleine schat.. nogmaals beterschap voor joella.

tam arme yaro dus niet in zijn hummie... vervelend zeg, en je zegt de nachten nog korter... dat klinkt niet goed... rustig aan hoor! hoe voel jij je verder?


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 26-03-2013

Laura,
Stoer joh! Roze nike schoentjes
en je wil graag in bad bevallen, haha
ik zag het al helemaal voor me... met je chocopinda koeken Smile
2014 zou wel mooi zijn om nog een kindje te mogen krijgen. Ligt wel mooi op de lijn met de andere jaren.






plusje.
Kon je moeder er nog bij zijn gisteren?
Hoe ging het met de chemo? Is ze er ziek van?
En je buikje begint bol te worden.. heerlijk!
En ja, die zon die mis ik hier ook!


Een suikertest heb ik bij de zwangerschap van Wesley* wel gehad.
Ik zat er net naast en moest dus zo'n drankje drinken (bah!) en 2 uur lang nuchter blijven.
Daarna weer prikken en toe was het goed. Gelukkig!
Maar ik had toen een trombose been tijdens de zwangerschap, dus misschien dat dat de reden was om die test te doen...


madelief,
je hebt het er maar druk mee volgens mij..
knuffel voor jou!


Tam,
beterschap met de kleine Yaro.
Hoe gaat het met jou?


zo.. ik ben weer redelijk bij haha.
Ik heb zojuist een klacht ingediend bij het ziekenhuis..
al zal ik er wel niet veel op terug horen, toch moest ik dit doen voor mijn gevoel.
Het is namelijk niet de eerste keer dat ze fouten maken.


Oh ja, heb een nieuwe telefoon Smile een leuk maar verslavend speeltje haha


Joella gaat goed om met dr gips. Het zit alleen aan d'r onderarm. Dus ze kan d'r arm genoeg bewegen.
Het gekke is wel dat ik op dezelfde leeftijd ook in het gips zat vroeger...toeval


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 27-03-2013

Laura, dat past perfect in het rijtje, 2014 bevallen in bad! Smile En wat is dat met die chocopindakoeken??

Madelief, nog een maandje en dat zijn jullie in jullie nieuwe huis, fijn zeg!!! Dikke knuffel voor jou!

Tam, veel beterschap voor Yaro! Heb je na de uitslag van de suikertest op je eten moeten letten of waren er nog ander dingen die je moest doen?

Cyn, ocharme je meisje en echt vervelend van die arts!!! Ik heb de laatste tijd al gemerkt dat je voornamelijk zelf moet aandringen als er iets aan de hand is. Mijn moeder is ook 2 x naar de huisarts en 2 x naar spoed moeten gaan om uiteindelijk te weten te komen dat er iets ernstiger aan de hand was dan ze dachten. Maar nu heeft ze wel heel veel geluk met de artsen, ze behandelen haar niet als een nummer en alles wordt goed uitgelegd. Hoelang moet Joëlla in de gips?? Veel plezier met je nieuwe speeltje. Smile

Noortje, hopelijk is je HCG waarde morgen 0 en komt je cyclus snel weer op gang. Veel moed! Bij Sam* vond ik de zwangerschap heel traag gaan, maar deze keer gaat het idd vlotter en dat is leuk.

Straks de echo om 14u, ik kijk er naar uit om ons kleintje weer eens te bekijken! Met Sam* hebben we geen combinatietest gedaan en deze keer hebben we ook beslist om het niet te doen. Ik heb veel info opgezocht over deze test en heb 2 bladzijden vragen beantwoord ivm eventuele uitslagen. Aan de ene kant zou ik het vreselijk vinden om het kindje te laten weghalen, maar aan de andere kant zou ik het kindje ook geen leven als plant willen aandoen. Toch kan ik me niet vinden in de kansberekening van de combinatietest en een vruchtwaterpunctie vind ik ook vreselijk, brrr. Toen Sam* al overleden was hebben ze dit gedaan en ik vond het zo erg om die naald in mijn buik te zien gaan, zo dicht bij hem. Sad Nog even zeggen dat ik zeker respect heb voor alle keuzes, iedereen maakt dit uit voor zichzelf!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 27-03-2013

Plusje. Joella moet 2 weken in het gips. 10 april moet ik terug.
O m 14.00 mag je de kleine weer bewonderen. Leuk!
Wij hebben bij beide kindjes alleen een nekplooimeting gehad.
Maar het is wat je zegt. Ieder zijn eigen keuze.

Kersje
Hoe is het met jou en je mannetjes.
Laat tobias ook alles zien aan uma?
Joella loopt een hele dag achter onze kat aan. Aaien. Eten willen delen etc. Haha

Sabrina hoe is het met jou en de kleine?

Maria hoe is het met jou en de kindjes?


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 27-03-2013

Plusje. Joella moet 2 weken in het gips. 10 april moet ik terug.
O m 14.00 mag je de kleine weer bewonderen. Leuk!
Wij hebben bij beide kindjes alleen een nekplooimeting gehad.
Maar het is wat je zegt. Ieder zijn eigen keuze.

Kersje
Hoe is het met jou en je mannetjes.
Laat tobias ook alles zien aan uma?
Joella loopt een hele dag achter onze kat aan. Aaien. Eten willen delen etc. Haha

Sabrina hoe is het met jou en de kleine?

Maria hoe is het met jou en de kindjes?


mijn lieve, lieve kleine schat - Sabrina1984 - 27-03-2013

Hoi Meiden,
Sorry dat ik niet zoveel op het forum te vinden ben hoor, lief dat jullie vragen hoe het me gaat. Met ons gaat het gelukkig erg goed! We zijn vorige week een paar dagen in Center Parcs geweest. Was zo leuk, Iwan vond het geweldig om te zwemmen, vooral het bubbelbad en de douche, want dat is natuurlijk lekker warm! We gingen steeds niet te lang zodat hij het wel leuk bleef vinden, maar hij viel toch iedere keer weer in slaap met het omkleden zo schattig! Dit is mijn laatste week verlof, volgende week moet ik weer beginnen met werken. Ik zie er wel een klein beetje tegenop, omdat het drie dagen achter elkaar is (volgende week 2 vanwege 2e paasdag dus dat scheelt wel om te beginnen). Iwan is eerst een half dagje naar de oppas geweest en afgelopen maandag een hele dag om alvast te wennen (hij gaat straks 2 dagen en mijn man is die andere dag thuis). Het was heel goed gegaan, hij had goed gedronken, geslapen en was erg vrolijk, maar toen ik hem kwam ophalen en in de maxicosi deed begon hij te huilen, hij wilde zijn speen niet en heeft gehuild tot we thuis waren. Toen heb ik hem maar even aangelegd om hem tot rust te laten komen want hij was helemaal over zijn toeren. Had mama toch gemist denk ik. Vanaf volgende week gaat papa hem brengen en halen, dus ik ben benieuwd hoe het dan gaat.

Jeetje Cyn, wat naar dat Joella in het gips zit!

Plusje: Succes bij de echo vanmiddag! Fijn om de kleine weer te kunnen zien! Wij hebben een uitgebreide echo gehad in het ziekenhuis met 12 weken en ook de 20 weken echo hebben ze uitgebreid gedaan in het ziekenhuis. Ook met nekplooimeting. Wij hadden besloten dat als er bij de echo blijkt dat er een reden is voor meer onderzoek dan zouden we dat doen en anders ook niet. Uiteindelijk was dit niet nodig (ik moest nog wel een keer terugkomen een dag later omdat ze de plooi niet goed kon meten en toch iets boven de grens lag dacht ze, achteraf 'gelukkig' voor niks een hele nacht in de stress gezeten, want de volgende dag was het goed) en mocht ik daarna weer gewoon de afspraken bij de verloskundige. Maar idd de risico's op miskraam etc. was voor mij ook een reden om het niet te doen en daarbij de belangrijkste vraag: wat ga je doen als de berekening uitkomt op een verhoogde kans... Als wij dit niet hadden mee gemaakt zouden we ook niet hebben gekozen voor prenatale screening, alleen de 'gewone' 20 weken echo. Uiteindelijk is het maar een 'berekening' die ze maken. Bij kennissen van ons kwam uit de berekening dat hun kindje een verhoogde kans op down had, ze hebben toen gelukkig besloten het kindje te houden. Tot het einde van de zwangerschap hebben ze in de stress gezeten en uiteindelijk kregen ze een gezond kindje, zo zie je maar dat ze het van tevoren echt niet goed kunnen zien!

Ik hoor de kleine dus ik ga nu gauw naar boven!

Liefs voor alle meiden!


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 27-03-2013

Sabrina, oh dat klinkt zo leuk (center parcs)! En weer terug werken, terug een volgende stap... Heb je toffe collega's?

Joepie, alles was super. Smile De gynaecologe was wel een beetje kort van stof, maar haar assistente was een prachtmeid! Ons kleintje was 7 cm. We zijn zooooooo blij!! Met mijn moeder is het ook goed gegaan, de dokters waren weer heel vriendelijk en ze heeft nu een tasje aan haar hangen met de chemo in, volgende week wordt het weer bijgevuld. De bestraling is elke weekdag. Ze was ook zo blij met ons goed nieuws. Smile


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 27-03-2013

Sabrina.
Lekker weg geweest zo te zien. Leuk he zwemmen met de kleine.
En je verlof zit erop. Logisch dat je er tegen op ziet.
Het is even wennen maar komt vast allemaal goed.

Plusje.
Jeeej! Allws was goed. Fijn he die bevestiging.
En je moeder kon erbij zijn. Fijn.

Hier een weekje vrij maar veel te doen.
Vorige week werd er bekend gemaakt dat we gingen verhuizen van het werk.
Dit stond al lang in de planning maar was erg onduidelijk.
Vandaag moesten we verhuizen dus ik heb me maar een middagje opgeofferd.
Eigenlijk wilde we met joella naar een binnen speeltuin maar dat gaat nu ook niet meer door.
Ga nu lang uit op de bank want via mijn gsm is dit niet zo heel handig.
Tot snel


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 28-03-2013

Plusje goed nieuws meis!! Van je kleintje en van je mama!! Jeeejjj!!!

Cyn lekker balen dat je je vrije tijd met je meisje dan op moet geven he? Maar je heb je weer can je goede kant laten zien!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 28-03-2013

Sabrina ik vergat jou helemaal... Tenminste, ik vergat op je te reageren! Wat is dat verlof toch snel gegaan zeg!!! Volgende week alweer beginnen!! Wow!! Spannend hoor! En jullie zijn lekker naar center parcs geweest! Wat heerlijk!
Wij gaan volgende week een weekendje weg met vrienden en de kids. Twee van ons en eentje van een ander stel, die overigens nummer twee verwachten! Morgen is ze 15 weken! Zo leuk!!
Maar heerlijk wezen zwemmen dus met de kleine! Heerlijk is dat he? Ik kijk ook echt uit naar onze vakantie om dan met de kids te gaan zwemmen!!

Cyn wat stapt je meisje toch stoer door he met der gips! Stoer wijffie hoor! En ze wordt lekker verwend las ik! Terecht!!

Wij hebben vandaag een super leuk houten keukentje voor tess alvast gekocht voor der verjaardag! Haha das pas 2 december lol!! Maar hij is zo leuk en stond voor 15 euro te koop! Wel tweedehands maar dat zie je echt niet! Zoooo gaaf! En voor dat geld... Kon het niet laten staan! Ik zal zo ff kijken of ik de foto er op krijg!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 28-03-2013

De kleine meid is inderdaad even verwend.
Ze doet alles wat ze normaal ook doet, behalve kruipen dan haha. Naja het lijkt erop.
Ik las over je keukentje voor tess
Leuk! Ik heb er pas ook voor gekeken. Joella speelt veel met keuken spulletjes dus hier staat ook een keukentje op het lijstje.
Maarja oktober is nog ver weg he.

Hier morgen op familie bezoek in Leerdam, even een stuk rijdenn maar is wel weer leuk om de familie daar te zien.


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 29-03-2013

@sabrina fijn dat het goed gaat.. En binnenkort weer werken. Weer een ander ritme. En dat zwemmen is erg leuk ja!

@plusje fijn dat alles goed gaat! Nu hopen dat je moeder alles zonder complicaties doorstaat!

@cyn hoe vind Joëlla het gips? Begint het haar al te irriteren? Kreeg van de week op mijn werk nog een kindje terug. Was net een half uur thuis en had alles eraf getrokken, haha

@laura leuke aankoop gedaan! Tja en voor zo'n zacht prijsje had ik het ook niet laten staan.

Fijn paasweekend toegewenst allemaal. Ik moet pasen werken. Te beginnen met een late dienst vandaag.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 29-03-2013

Cyn, ach wat zielig dat Joella in het gips zit. Wat ontzettend nalatig van die arts, juist bij zulke kleine kindjes... Maar zo te lezen kan ze zich aardig redden met haar gipsarmpje.

Tam, hoe gaat het nu met de verkoudheid van Yaro? Knapt hij alweer een beetje op? En hoe gaat het met jou?

Plusje, jeej weer een goede echo, wat fijn. En hoe is het met je moeder, heeft ze veel last van de chemo? Wij hebben trouwens ook bij geen van beide de combitest laten doen. Ik zou het toch niet kunnen een kindje weg laten halen en het is idd een kansberekening en met een vruchtwaterpunctie zou je dan zekerheid krijgen. Maar ik zag het al helemaal gebeuren; het gaat mis door die punctie en dan krijg je te horen dat kindje gezond was... En ik heb ook na het overlijden van Thomas een vruchtwaterpunctie gehad en vond het ook erg akelig. Maar iedereen moet hierin zelf een keuze maken, dit is hoe ik erover dacht.

Sabrina, leuk weer wat van je te lezen. Wat gaat het snel, je verlof alweer bijna voorbij. Oh, en lekker weggeweest. Leuk hoor, zwemmen met zo'n kleintje. Wij gaan bijna iedere week hier naar babyzwemmen. Fijn te horen dat alles goed gaat bij jullie.

Rennie, dat zal wel grappig zijn, als ze met zo'n kindje terugkomen voor nieuw gips.

Laura, haha nu al wat gekocht voor haar verjaardag. Maar je hebt groot gelijk hoor. Lekker, bijna een weekendje weg.

Hier gaat het wel goed. Gisteren nog een keer bloedgeprikt en hcg was nu 3, had ook wel zoiets verwacht want was al paar dagen niet meer misselijk. Vandaag ook duidelijkheid gekregen over m'n cyclus...dag 1 dus. Wel fijn te weten waar ik aan toe ben. Nu maar hopen dat de afspraak op de fertiliteitpoli een beetje vlot gaat zodat we deze ronde iui kunnen doen. Heb deze week de vragenlijst voor de intake (inmiddels al voor de 3e keer dezelfde vragen...) gekregen en meteen teruggestuurd. Dan gaan ze binnen het team overleggen en dan krijgen we een oproep. Meestal gaat het daar wel snel, dus daar hopen we maar op.


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 29-03-2013

Noortje, mijn moeder is gisteren zelfs alleen met de bus naar het ziekenhuis gegaan. Ze zegt als het zo blijft dat ze heel gelukkig is. Woohoow, dag 1 van je cyclus!!! Zou het zo snel kunnen gaan dat deze cyclus al kunnen beginnen met IUI?? Ik hoop het!!!

Rennie, heb je na het paasweekend dan een paar daagjes vrij? Dan de chocoladeeieren maar mee naar het werk hé. Smile

Laura, wat een mega-aankoop! Ik ben gek van houten speelgoed. Smile Mijn ventje ook, hij moet oppassen of hij koopt voor zichzelf een houten knikkerbaan. Dat gaat nog wat geven als vader en kind samen willen spelen...Smile

Cyn, hoe is de verhuis meegevallen? En heb je al een paar fijne vrije dagen gehad?

Yes, het is weer weekend. Smile Gisteren heb ik het tegen mijn baas verteld, ze was blij voor ons! Straks nog eens naar mijn ouders en voor de rest gaan we veel studeren en wandelen in het weekend. Fijn niets gepland. Smile


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 01-04-2013

Rennie.
Joella is erg gewend aan het gips ze blijft er gelukkig vanaf.

Wat is het hier rustig.
Iedereen een fijn paasweekend gehad?

Hier niet veel gedaan.
Vandaag mijn zusje op bezoek gehad en als afsluiter met joella gaan eten.
Joellz heeft erg last van de zomertijd. Ze komt niet in slaap. Na een uurtje is ze zo uitgeput dat ze binnen no time vertrokken is

Hoe is het met iedereen?


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 01-04-2013

Plusje.
Het verhuizen viel tegen. Te veel in te weinig tijd.
Maar ja. Verdr heb ik me er niet mee bezig gehouden

Ik was ten slotte vrij. Helaas is dat nu ook alweer voorbij


Weet nj iedereen het in je omgeving?


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 02-04-2013

cyn; wat gaat zo'n weekje vrij snel...zeker als je dan nog terug komt. Hoe gaat het met
haar gips? Ik vind haar wel een bikkel. Ongelooflijk hoe soepel kinderen zijn, wij als
volwassenen zouden alleen maar zeuren.

plusje; lekker weekend gehad? Hoe is het met je buikje? Merk je dat hij sneller groeit
dan voorheen?

noortje; idd hopen dat het snel gaat. Op naar meer geluk meid. Yaro is nog steeds verkouden
maar wel al wat minder. Was wel hardnekkig, maar bij myrthe ook en nu begin ik. snif

rennie; werkweekend gehad dus met pasen? Ach, daar was het weer voor hihi

laura; wat leuk een keuken. Ik heb voor myrthe al een hele verlanglijst voor haar verjaardag.
Nog een dikke maand en ze wordt 2. Vorig jaar hebben we een buitenhuisje gekocht. Heb nu
via internet een tweedehands plastic keuken gekocht voor buiten die dan in haar huisje kan.

sabrina; heb je al moeten werken? Zo moeilijk die eerste keren.
Wij hebben eind mei geboekt voor center parcs, heb er al zin in.

hoe is het met de andere meiden? Geen nieuws goed nieuws?

hier; yaro vandaag zijn eerste inentingen. Hij is wat humeurig. Hij is nu 4300 met 8 wk,
netjes dus. hij doet het goed. Sommige dingen kan hij nog niet, maar ik moet eigenlijk 2 wk
rekenen daarvoor zeiden ze. Maar slaan naar speelgoed doet hij weer wel.
Verder heeft hij echt het ritme van mijn man (bakker) overdag slapen en s'nachts wakker,
zucht.
Myrthe is super vrolijk steeds...zo'n leuke fase nu. Ze voelt zich zo groot, heerlijk!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 02-04-2013

Jeetje tam!!! Alweer bijna twee!!! Semmy alweer bijna drie..: nog maar 1 schooljaartje en dan gaat ie naar de basis school... Moet er echt nog niet aan denken hoor!
En je heb dus al een hele verlang lijst voor der! Leuk joh! Ik zag van de week iets super leuks voorbij komen! Een hippyskippy! Die ga ik voor semmy vragen! Misshien ook een idee voor myrthe...
Trouwens, terug komend op het basisschool verhaaltje, zo gek dat Sonny eigenlijk al naar de basisschool had gegaan! Nou ja niet te lang bij stil staan maar...
Yaro gaat goed dus! Fijn meid! En gek zeg dat hij nu 4300 gram is bij 8 weken, tess was dit al bijna bij de geboorte haha! En semmy ook trouwens! Maar ja yaro kwam ook wel wat vroeg natuurlijk...


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 02-04-2013

Tam,

Met Joëlla dr gips gaat het goed. ze doet alles en gaat zonder moeite heel de kamer rond.
het weekje vakantie gaat inderdaad snel voorbij, maar vandaag en morgen maar 2 halve dagen en dan nog 2 hele dus dat is een lekker begin.

Wat goed dat Yaro zo is gegroeid! en weer is goedgekeurd.
zonde van de prikjes.. zeker als ze nog zo klein zijn!
Wel een beetje jammer dat hij zo in het ritme zit van zijn papa.
kan je zelf toch een beetje je rust vinden?
Oh en nog even en dan is Myrthe jarig... gaat snel he!
Wel erg leuk zo'n keukentje voor in dr buitenhuisje

Laura,
die hippyskippys zijn leuk!
ja meid, Sonny had al naar de basisschool gegaan.. gek he
het lijkt allemaal zo kort geleden.. maar stiekem gaat de tijd veel te snel voorbij


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 03-04-2013

Oh wat is er veel geschreven!

Cyn wat sneu van Joella haar armpje in gips! Maar wat een bikkeltje is ze toch!
Hoe lang moet ze dat inhouden?

Hoe is het met de andere dames?

Hier, mijn zus staat op springen! En gisteren vertelde mijn allerliefste vriendin dat ze eindelijk zwanger is! Na bijna 5 jaar proberen! nu gelukt met ivf.
Gisteren met Shivani naar de kinderarts geweest. controle. Ze waren tevreden. Alleen is ze de afgelopen tijd niet veel gegroeid..pfff.. ze weegt 9.060 kilo. Ze zou 10.5 moeten zijn.
Ze vinden haar te licht kwa gewicht. Nu is ze de afgelopen tijd vaak ziek geweest (verkouden enzo) en dan at ze ook slecht.
Toch zijn we er beide van geschrokken. Daarna door naar de handtherapie voor de spalk conrole. De afgelopen 3 weken is er ook niets meer veranderd aan de stand van haar duim. Zucht..
Toch moeten we er even mee door. Over 5 weken terug en als er nog steeds geen verbetering is dan over naar plan B.
Gingen met zo’n rotgevoel weg uit het zh. Ik baal echt! Probeer nu ook echt beter op haar voeding te letten en het allemaal energierijker te maken. Want als ze over 3 maanden nog steeds niet is aangekomen mag ze weer naar de dietist.


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 03-04-2013

@plusje was/ben na Pasen 2 dagen vrij. Gister was manlief ook nog een dag vrij.. Dus heerlijk met z'n 2en zo een doordeweekse dag vrij. Hebben we eigenlijk nooit. En vandaag ook nog een vrij dagje. Morgen weer dagje werken.

@cyn heeft ze een spalkje of een kunststof gips? Wanneer moet je weer na de gipskamer?

@noortje lijkt je cyclus zich weer te herpakken?

We kregen zaterdag nog een brief van de klinische geneticus. Florian* had een stukje chromosoom teveel op de 7e chromosoom. Dit komt bij mij weg. Het hele DNA profiel van Ilse* is ook nagekeken. Het DNA patroon van ILse* was helemaal normaal. Een stukje extra bevestiging voor ons dat het 2 verschillende situaties waren.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 03-04-2013

Tam, oh vervelend dat Yaro overdag beter slaapt dan 's nachts, hopelijk gaat hij dat snel aanpassen. Fijn dat het beter gaat met zijn verkoudheid, jammer dat jij nu begint. Ach, hij heeft zijn prikjes gehad, moest hij erg huilen? Tessa krijst altijd heel de boel bij elkaar, maar meer uit woede dan van de pijn. Over een maand mag ze weer... Fijn dat hij goed groeit.

Cyn, heeft Joella's gips eigenlijk een kleurtje? Fijn dat ze er geen last van lijkt te hebben.

Laura, raar idee dat Sonny al zo groot had moeten zijn dat hij naar school zou gaan, ja je blijft toch wel aan dit soort dingen denken he? Wat is een hippyskippy nou weer? Gaat het nu goed met je cyclus met de pil? Zal toch ook wel lekker zijn dat je niet zo idioot vaak ongi wordt met de pil, al had je hem natuurlijk liever niet hoeven slikken.

Devika, spannend voor je zus. Oh wat fijn voor je vriendin, wat een geduld heeft ze moeten hebben zeg. Naar dat Shivani niet zoveel gegroeid is. kan me voorstellen dat je daarvan toch schrikt, maar wat je zegt, ze is ook veel ziek geweest. Het moet maar eens wat mooier weer gaan worden. En wat jammer dat het met dat spalkje dus ook nog niet goed gaat.

Hier sinds vrijdagavond een ziek kind. Heel erg veel diarree, af en toe spugen. Gelukkig heeft ze geen koorts meer, dat had ze zaterdag nou toen was er niet veel meer van haar over. Gisteren toch maar even langs de huisarts geweest, ze verloor zoveel vocht. Gelukkig geen tekenen van uitdroging. De wasmachine draait hier overuren, jee wat zou je zonder zo'n ding moeten. En nu man ook ziek op bed, moet er dus voor 2 zorgen. Zelf ben ik tussendoor ook flink verkouden geweest. Zit nog te wachten op oproep voor intake iui, ben heel benieuwd of het deze ronde nog gaat lukken..


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 03-04-2013

Rennie, wel goed dat Florian en Ilse niet hetzelfde probleem hadden, met oog voor de toekomst. Wat Florian had, heeft een volgend kindje daar ook kans op?
Mijn cyclus lijkt weer normaal te zijn, wel een erg hevige ongi... Maar fijn dat het nog werkt. Ben jij met ovu testen bezig? Ik hoop zo voor je dat je deze ronde zwanger raakt. Lekker he, zo doordeweeks vrij, zeker als je samen vrij bent.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 03-04-2013

@ rennie,
Oh wat confronterend de uitlas van Florian*….is dat ook de reden dat hij is overleden…weten jullie dat?
En Ilse* was een kerngezond meisje! Lijkt me wel heel wrang dat je afscheid heb moeten nemen van een gezond kindje….
Hoe gaat het nu met je?

@ noortje: balen he een ziek kindje! Shivani hoest ook en is verkouden. Ze is zo vatbaar. Er hief maar iemand in haar omgeving ziek te zijn en daar gaat ze weer!
Oh en dat spugen! Ik krijg er de rillingen van! Hou haar idd goed in de gaten. en tussendoor als het kan kleine beetjes laten drinken.
En je mannetje ziek op bed. Ja, zo komt iedereen aan de beurt he! beterschap daarzo!

@ tam: he wat groeit Yaro lekker! moet je ook naar zijn gecorrigeerde leeftijd kijken? ( omdat hij dus ook vroeg geboren is)
Bij Shivani wordt haar leeftijd in het zh nog steeds gecorrigeerd naar -5 weken.

@ Laura,
Oh idd de gedachte dat Sonny nu naar de basisschool zou gaan….die dingen zullen we onze hele leven blijven dragen…weet ik zeker…
He ik weet ook niet wat een hippyskippy is! ff google haha


Och dit moet ik even kwijt
mijn neefjes van 4 en 7 waren gisteren komen spelen. Mijn neefje van 7 had het over hoe lief hij Shivani vindt. Zegt ie ineens, oh ik wil nog wat zeggen tante. Of nee, dat doe ik maar niet, dat mag niet. en hij sloeg zijn handen voor zijn mond.
Wat mag je niet zeggen vroeg ik. Nee dat mag echt niet tante, anders wordt u verdrietig. Het gaat over dat andere kindje. Zeg het nou maar zei ik tegen hem. Ja tante, u had ook een ander kindje he, Kaylash. Nou ik schoot vol! Maar die telt nog steeds mee he! Ook al is hij hier niet meer. Ja liefje, hij blijft altijd mijn eerste baby. We zullen hem nooit vergeten zei ik.
Maar van wie mag je dat niet zeggen vroeg ik. Van papa niet! Papa zeg ik mag niet over de andere baby praten anders wordt u verdrietig. Nou ik werd er inderdaad verdrietig van. Maar niet omdat hij over Kaylash sprak, maar omdat zijn ouders hem leren om erover te zwijgen! Ik zei toen tegen hem dat hij altijd over Kaylash tegen mij mag praten.
Soms zijn kinderen zelf wijzer dan volwassenen he…zucht…


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 03-04-2013

Wow Devika!!!! Dat is nog eens confronterend!!! Maar wel goed bedoeld gok ik en het feit dat ze thuis wel met hem over Kaylash praten vind ik ook wel weer fijn om te horen! Maar ik snap dat je hier verdrietig van werd...
Hippyskippy ja kijk maar eens op YouTube! Het is zooo leuk!! Is gewoon een skippybal maar dan als dier en dan zijn de oren de handvatten! Ik vond hem echt geweldig!
Voor semmy staat nu op zijn verjaardagslijst: hippyskippy, glijbaan, skelter. Als het goed is krijgt hij ook een afstandsbestuurbare auto! Best wat dure dingen dus maar ik vraag of de mensen hun geld willen bundelen! Opa en schoonouders hebben de glijbaan al en de skelter wil ik van de vrienden groep vragen!
Sorry verder reageer ik ff uitgebreider als ik op de laptop zit hoor!