Zwanger Worden .NU forum [Archief]
mijn lieve, lieve kleine schat - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Complicaties (https://archief.zwangerworden.nu/forum-8.html)
+--- Forum: Sterrenhemel (https://archief.zwangerworden.nu/forum-34.html)
+--- Topic: mijn lieve, lieve kleine schat (/thread-4402.html)



mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 03-04-2013

Oh rennie toch! Florian had dus een chromosoom te veel? Vraag me idd af of dat idd de doodsoorzaak id. Maar wel fijn om te weten dat ze nie beide zomaar of beide aan een zelfde afwijking overleden zijn!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 03-04-2013

Laura,
Ja het is vast goed bedoelt, ik weet et niet. ik vind alleen dat je het kinderen niet moet verbieden erover te praten. mijn neefje praat best vaal over Kaylash, et houd hem dus nog steeds bezig. Kinderen hebben hun eigen manier van verwerken, laat het ze dan ook toe denk ik dan ipv verbieden. Maar goed, ieder zo zn ding.
Oh ik dacht al dat hippyskippy dat was! jaaa! Super leuk! en wat wordt semmy straks verwend! Heerlijk! goed idee om te laten bundel. Doen wij ook vaak haha
Oh die glijbaan willen wij ook voor shivani. waren afgelopen weekeind op een verjaardag feestje in zo’n indoor speeltuin. Shivani was niet weg te slaan bij de springkussen glijbaan.
Willen nu voor haar zo’n plastic glijbaan kopen. niet te groot, voor in de hoek in de woonkamer haha. afgelopen weekeind hebben we haar loopstoel opgeruimd, dus is er een plekje vrij gekomen voor de glijbaan haha

Ohja heb ik ooit verteld dat wij recht tegenover de speeltuin wonen!! ja echt! Dat is zo fijn. de straat over en je zit op de schommel haha. handig voor als ze wat groter is en alleen naar buiten wil. Kan ik zo vanuit de woonkamer in de gaten houden. En is best een grote speeltuin. Omdat het allemaal nieuwbouw is mochten alle omwonenden meedenken aan de indeling van de speeltuin. Wij dus ook. haha, leuk he!


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 03-04-2013

Heey meiden het is alweer even geleden dat ik hier iets geschreven heb,
maar heb momenteel zoveel rust in mn hoofd dat ik het allemaal een beetje naast me neer heb gelegd!!
Deze periode is de laatste kans op een spontaan wondertje, maar ben er een stuk minder mee bezig omdat ik me eigenlijk al heb neergelegd bij het feit dat we de hulp straks gaan nodig hebben bij ons nieuwe geluk!!!

Ik pak even de laatste pagina, anders wordt het wel weer heeeeeel veel teruglezen..
sorry daarvoor alvast als ik daarom iemand vergeet!!

Tam: wat ontzettend fijn dat kleine Yaro het zo goed doet!! En hoe gaat het met jezelf?? Kun je een beetje tot rust komen??

Devika: Ooh meis wat balen zeg dat er geen verbetering te zien is bij haar duimpje!! Hoop dat het over 5wkn toch weer iets beter is..
En tja, ook nog eens de stress over het gewicht!! pppffff meis, niet leuk!!!
Wat heb jij een lief neefje zeg!! Maar idd wel jammer dat ze hem proberen te verbieden om over Kaylash* te praten... Hij hoort er gewoon bij, ookal is hij er niet.

Rennie: Jeetje zeg, lijkt me toch weer even slikken wanneer de uitslagen binnenkomen..
Heb echt heel veel respect voor je!!

Noortje: Bah bah, een ziekenboeg thuis dus!!
Spannend straks de IUI, hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 03-04-2013

Devika,
Joëlla moet nu nog een weekje met het gips lopen.
Maar ze gaat er goed mee om, heb namelijk niet het idee dat het haar in de weg zit.


Ik zal me niet te veel zorgen maken om Shivani d'r gewicht hoor..
Joella zat in oktober op 10 kilo en in januari was ze zelfs wat afgevallen want ze zat toen onder de 10 kilo. Daar is nooit wat van gezegt.
Ik moet volgende week naar t cb dus ben benieuwd op hoeveel ze dan zit.
Heb niet het idee dat ze veel is aangekomen.
Wel balen dat de stand van dr duimpje niet is veranderd. Nu dus nog even 5 weken aankijken.
Vind ze het niet vervelend??


en wat een goed nieuws van je vriendin, hoever is ze?
Oh meid wat wrang.. dat een kind word aangeleerd om niet te praten over Kaylash.


Rennie,
Joëlla heeft gips. Een spalkje zou niet genoeg zijn omdat ze dan sneller kracht zet op die arm.
Ik moet woensdag weer terug. Nog een weekje dus..


hoe kijk je tegen de uitslag aan?
Lijkt me wel dubbel.


noortje,
jaja, joella heeft een paars gipsje Smile


Oh wat zonde dat tessa zo ziek is.
Gelukkig is ze koortsvrij. En nu je man ziek.
Hopelijk slaat het voor jou over.


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 04-04-2013

Hey dames,

Zal even mijn verhaal verduidelijken: Bij Florian* is direct het hele chromosomenpakket onderzocht. Hier bleek hij een klein stukje teveel te hebben op chromosoom 7. Daarom hebben mijn man en ik allebei bloed laten prikken om ons chromosomenpakket in kaart te laten brengen.
Uit dit onderzoek bleek dat ik ook een stukje teveel op chromosoom 7 heb. Hieruit is geconcludeerd dat dit de doodsoorzaak niet kon zijn, omdat ik hier ook gezond mee rondloop. De arts vertelde toen ook dat de natuur wat slordig is en veel mensen met een stukje teveel of te weinig op een chromosoom rondlopen. Een groot stuk teveel of te kort kan wel gevolgen hebben, maar dat uit zich vaak in handicaps of zoiets als ADHD/ PDDNOS etc.

Bij Ilse* zijn eerst alle chromosoom paren onderzocht. Toen wij gesprek hadden met de klinische geneticus heeft zij dit onderzoek uitgebreid tot een uitgebreidde chromosomenpakket. Ze zei: ik vind dit wel netjes tegenover jullie om dit te doen. Niet dat daar een aanleiding voor is, maar mocht daar wel iets uitkomen, dan weten we dat ook. Maar Ilse* bleek dus een normaal uitgebreidde chromosomen pakket te hebben. Ook werd er verteld dat als we nog bijv. 10 kinderen krijgen met een teveel op chromosoom 7, deze kindjes gewoon normaal kunnen functioneren.


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 04-04-2013

@cyn heeft ze een circulair gips? (gips rondom de arm) Ik gips op het werk veel. Bij ons zijn we gewend om fracturen die net ontstaan zijn niet rondom te gipsen, maar een gipsspalk te geven ivm zwelling die de eerste 48 uur optreed. Oudere fracturen krijgen wel gelijk een kunsstofgips rondom.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 04-04-2013

Rennie,

dus eigenlijk is bij beide kindjes geen oorzaak bekend.
'Joella heeft trouwens gips rondom dr arm.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 08-04-2013

Hoe is het hier meiden?

Cyn hoe gaat het met Joëlla der armpje?

Wij zijn weer terug van een geweldig leuk weekend met de vrienden. Is alweer het vierde jaar dat we dit doen! Nu weer een jaar geduld hebben... Erg gelachen en genoten dus!
Gister samen met mijn vriendin die vroeger ook geturnd heeft op een trampoline salto's achterover en flikflaks gedaan! En ik kon en durfde het nog na 14 jaar!!! Was in het begin ff eng hoor maar dan ben je er doorheen en is er niks meer aan de hand. Echt leuk om weer te doen! Nu alleen wel spierpijn haha!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 08-04-2013

Laura,
Een geslaagd weekend gehad zo te lezen. heerlijk!
en jij bent nogal lenig haha! is de spierpijn al wat minder? haha

Met joella dr arm gaat het wel goed,
ze kruipt alweer want het stukje tussen dr vingers is los.
Ze is er zelfs mee in bad geweest!
Niet helemaal zoals gepland vanmorgen om 04.30 uur!!!
Maar joëlla had dr bedje en zichzelf ondergespogen.
waarschijnlijk in dr slaap want we hebben niks gehoord. rond 4.15 uur begon ze pas te huilen, en was heel dr haar hard! getver.
dus dan maar even samen in bad. dit ging goed, het gips is niet nat geworden.

de rest van de dag heeft ze goed gegeten en gedronken dus ik hoop dat het spugen maar eenmalig was.

vervolgens verslaapt mama zich, en start de auto niet! grr...
lekker begin van de dag. Dan nog een hele dag GGD controle over de vloer dus ik ben blij dat ik weer thuis ben.

Het is hier maar stilletjes..
geen nieuws goed nieuws hoop ik Smile


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 08-04-2013

Laura, zo jij bent lenig zeg, leuk. Wel jammer van de spierpijn. Maar zo te lezen heb je een super leuk weekend gehad.

Cyn, wat vervelend van dat spugen. Tessa vorige week ook in haar slaap, ik ging even bij haar kijken en alles zat onder terwijl ze lag te slapen. Oei, niet zo'n lekker begin van de dag, maar nu weer lekker thuis.

Rennie, oh dan had ik het chromosomenverhaal verkeerd begrepen. Ik dacht dat het bij Florian de doodsoorzaak was. Maar het blijft rot allemaal, wat de oorzaak ook is... Hopelijk snel meer geluk.

Myka, ook al is de kans klein, toch duim ik voor een spontaan wondertje. En mocht het niet zo zijn, dan al heel snel hulp. Dat is wel fijn vooruitzicht.

Devika, dat is heel makkelijk, een speeltuin voor de deur. Wat je zegt, zo kun je haar mooi in de gaten houden. Haha, een glijbaan in huis, erg leuk. Wat ziet je huis er toch anders uit als er een kleintje is he? Als Tessa 's avonds naar bed ik, ben ik eerst nog bezig met haar speelgoed e.d. op te ruimen, maar kan daar zo van genieten.

Hier is iedereen weer beter. Druk in huis, er wordt deze week gestuct en daarna gaan we verven en is het klaar. Op de keuken na dan, die komt half mei. Zal blij zijn als het allemaal weer normaal is.. En wacht intussen nog op afspraak bij fertiliteitpoli, duurt lang helaas.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 08-04-2013

Cyn wat een tijdstip om in bad te gaan haha! Maar vervelend dat ze gespuugd had en dat het zelfs al hard was! Dan heeft ze er idd een tijdje in gelegen.. Arm ding! Gelukkig gaat het goed met der armpje!
Wat een toestand vanmorgen dat je je verslapen had en je auto niet wilde starten! Hoezo krijg je GGD controle? Of was dat op je werk?

Noortje ik hoop dat jullie snel een afspraak hebben meis!! Het geluk is jullie ook weer gegund!

En ja met mijn lenigheid zit het wel snor haha! Ik heb vroeger ook op best hoog niveau geturnd dus daar komt die lenigheid vandaan. Nu dans ik alweer 9 jaar en daar doen we ook wel stretch oefeningen maar na drie bevallingen is die lenigheid toch wat minder geworden hoor.. Maar als ik me goed opwarm kom ik nog wel in spagaat! Jeeejjj!! Maar ik vond het ech heerlijk om te merken dat ik de flikflak enzo nog steeds durf! Was best trots op mezelf! Haha


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 08-04-2013

Jemig Laura, dat doe ik je niet na hoor!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 08-04-2013

haha tja ieder heeft zijn "talent" he?


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 08-04-2013

Haha knap joh!
Pff.. in spagaat, ik moet er niet aan denken.
Laatst deed ik een handstand tegen de muur met de kids van het werk en dat viel al erg tegen haha

En de ggd controle is voor het werk ja.
Hele ondervragingen.. ben daar altijd de pineut.
Maar ja we zijn er weer vanaf

Morgen met joella naar t cb. Ben zo benieuwd.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 08-04-2013

Haha cyn! Wel knap dat je dat dan evengoed doet!
Wat komt de GGD dan precies doen als ik vragen mag?
Oeh ben ook benieuwd naar morgen met CB!! Toch altijd leuk om te zien hoe ze groeien en ontwikkelen he?


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 09-04-2013

Ja.. zo oud ben ik nog niet dus die benen kunnen de lucht nog in haha
De ggd kom altijd 1x per jaar langs, controleerd administratie maar observeerd ons ook.
Daar na ondervraagd hij iedereen over protocollen enz.
Maar omdat we zijn verhuisd kijkt hij ook naar de veiligheid de nieuwe locatie.

Op het cb was het maar een gesprek. Bij 18 maanden krijgen we geen huisbezoek meer.
(Bezuinigingen)


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 09-04-2013

Is ze niet gewogen en gemeten?
Oh ik zou echt zenuwachtig zijn met die controles dan!

Tess heeft vandaag zulke leuke kleertjes aan vind ik! Zal zo eens zien of het uploaden nog lukt!
Gister heb ik teouwens bij een zaakje in de buurt voor 5 euro een hele tas met kleding gekocht voor semmy en tess! Was maar 50 cent per stuk!! Onwijs leuke dingen! Is wel tweedehands maar ik heb al het knappe spul er tussen uit gehaald natuurlijk. Echt zo leuk!! Daar kan ik dan helemaal blij van worden he?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 09-04-2013

[Afbeelding: s1qcns.jpg]


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 09-04-2013

Vier maanden oud alweer... Wat gaat het toch vreselijk hard zeg!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 09-04-2013

Wat een plaatje, wat wordt ze al groot. En idd erg leuke kleertjes heeft ze aan. En alweer 4 maanden, gaat echt hard. Tessa is volgende maand gewoon alweer jarig.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 09-04-2013

Ja op foto's lijkt ze wel groter dan dat ze is hoor! Ze is nu 65 cm! Ik ben zo verliefd en dol op dat poppetje! En op der grote broer natuurlijk ook!
En jemig Tessa is idd volgende maand alweer jarig!! Wat gaat die tijd toch hard!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 09-04-2013

Wil even laten weten dat ik aan jullie denk meiden en meelees. Even geen tijd om op jullie te reageren zoals jullie verdienen. Hier zit ikzelf al een paar dagen aan de diarree (bacterie denk ik), met Yaro wederom naar de dokter vanwege verkoudheid/hoesten/spugen, flink slaaptekort erbij door een ventje dat een verkeerd ritme heeft, afijn.......komt allemaal wel weer goed, maar kost energie. Kom vlug reageren.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 09-04-2013

Tam,
Wat vervelend dat je niet fit bent.
en Yaro zo aan het hoesten.. zonde! heb je wat gehad van de dokter?
Lijkt me zeker erg pittig als Yaro zijn dag/nacht ritme omgooit.
zeker als je zelf niet fit ben...

ik hoop dat het myrthe zal overslaan.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 10-04-2013

Dag lieve meiden,

Sorry dat ik zo weinig van me laat horen. Beetje stress hier..
Eerst goed nieuws: mijn neefje is gisteren geboren! Gaat hartstikke goed met hem en mijn zus.
Met shivani gaat het minder. Ze moet aankomen maar dat lukt niet. ze eet geen warm, alleen maar flesjes en soms een broodje.
Nu zagen wij van de week boven en beneden kiesjes doorkomen. Dacht dat et daaraan ligt. Maar gisteravond spuugde ze haar laatste fles voor de helft.
Vanmorgen een paar slokjes gedronken en die kwamen er ook uit. loop van de ochtend kwam ook alles wat er in ging net zo hard uit. nu slaapt ze..op een lege maag…
Ik heb zin om heel hard te huilen! Geen idee wat te doen. we kijken het nog even aan en anders vanmiddag naar de huisartsen post.
Ik dacht zelf dat het kwam omdat we gisteren hals over kop naar Rotterdam zijn gegaan en pas om half 2 snachts weer terug waren. Lange dag voor haar geweest, misschien daarom.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 10-04-2013

he tam jij ook al niet fit. en yaro aan het hoesten en verkouden. wat erg joh! beeterschap daar!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 10-04-2013

laura wat een poppie is tess toch! jeemig wat lijkt ze idd groot! zo'n schatje! om op te eten haha!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 10-04-2013

@ myka,
Oh ik zag nog een keer een muurschildering langskomen. Wat mooi!!! hoe ver is die nu af?
Fijn om daarmee bezig te zijn he! ik hoop echt voor jullie dat er heeel gauw een lief klein ukje in dat kamertje komt wonen!
Ik lees dat je nu wat rust heb gevonden. Heel goed! wanneer begint het circus in het zh? Of is die al begonnen? Hopelijk duurt het niet te lang voor jullie!

Cyn hoe is het nu met joella en haar gipsje?
Hoe lang moet die nog in?

Noortje,
Tessa bijna jarig lees ik! wat gaat dat hard he! ben je al bezig met haar verjaardag?

Rennie,
Hoe gaat het met je? Heb je al iets meer zicht van je cyclus?

Kerje drukke mama hoe is het daar?
En sabrina? Lekker aan het genieten van je kleine man!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 10-04-2013

Devika,
allereerst gefeliciteerd met je neefje!
voelt mama zich ook goed?

Wat zonde dat Shivani niks binnenhoudt.
ik zou naar de arts gaan als ik jou was.
zeker omdat ze al zo weinig en slecht eet.

qua warm eten lust ze niks?
heeft ze dat altijd al gehad?
als ik dat vergelijk met joella dan zal ik er wel even mee naar een arts gaan,
ze zijn beide bijna 1,5 jaar. dan eten ze meestal gewoon met de pot mee.

hier:
joella is van dr gips af!!
heb m als souvenir mee naar huis!
ze doet alles en gaat weer heel de kamer rond! (dat deed ze ook al met gips) haha
volgens de arts moet ze rustig aan doen.. en opbouwen..
HOE? als ik zeg Joella pas op.. dan luistert ze echt niet hoor haha


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 11-04-2013

Devika gefeliciteerd!!!
En ook ik zou idd met haar naar de arts gaan hoor!

Cyn wat fijn dat der gips weg is!! En ja ga zo n ukkie maar eens wijs maken dat ze voorzichtig moet doen...

Meiden Tnx voor jullie reacties op mijn lieve kleine meid!!
Vanavond gaan we een id kaart voor der aanvragen! Maandag heb ik pasfoto's met der gemaakt haha


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 11-04-2013

Nou drama hoor gisteren!
Shivani had heel de dag gespuugd en niks op haar maagd. Ze wou zo graag eten maar kwam er weer uit.
Huisarts gebeld. Die vond dat we et nog even moeten aankijken. Niet erg dat ze niet eet als ze maar drink. Ja maar drinken komt er ook uit!
Kleine slokjes geven zegt ie en kom morgen ochtend met haar langs.
Kleine slokjes kwamen er ook uit! ORS wil ze liever niet, met veel moeite paar slokken maar ook dat blijft niet.
Toen huisartsenpost gebeld. Die wilde ons na onderzoek ook naar huis sturen. Ze is nl nog niet uitgedroogd. Pfff!
Mijn man heel boos geworden, en toen werden we doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar is ze grondig nagekeken. ze was zo aan het huilen omdat ze honger had.
Om de 10 min mocht ze 1 slok. En huilen als je dat flesje weer afpakt. Ppff..maar toen ging dat ineens goed. 2 uur gebleven ter observatie en toen mochten we naar huis. Advies om kleine beetjes te geven.
Ging gelukkig goed. Al bleef shivani wel huilen en slaan omdat ze meer wilde. Ik kon echt janken dat ik haar niet mocht voeden.
Heel de nacht geslapen en vanochtend kreeg ze weer een fles en dat ging goed! Helemaal niet meer gespuugd.
Waarschijnlijk heeft ze last van een maag-darm virus. Die had ze al een paar dagen en speelde nu ineens hevig op. dan raakt haar maag van streek en geeft alles terug.
Moest dus even gekalmeerd worden.
Pfff, ik had mijn en haar koffer al ingepakt in de auto liggen. Dacht echt dat we weer zouden moeten overnachten in het ziekenhuis.

@ cyn,
Oh shivani is normaal gesproken een goede eter hoor. Alleen niet als ze ziek is. en nu laatste dagen. Haar warm eten eet ze normaal gewoon op. nu ff niet dus.
En al een paar weken niet, door de griep enzo. Daarom is ze ook veels te licht.
Ze eet soms met de pot mee, maar vaak kook ik apart een potje voor haar omdat wij zelf best scherp en kruidig eten.
Wat fijn dat de gips eraf is!!!! gelukkig! Oh rustig aan doen? haha op deze leeftijd functioneren die oren nog niet he haha.

@ Laura,
Zo schattig een pasfoto! Haha
En tess krijg een eigen id! leuk! maar waarom niet meteen een paspoort? Die dingen zijn toch voor 5 jaar geldig. Of ben je niet van plan buiten europa te gaan de komende tijd.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 11-04-2013

Oh jeetje wat een gedoe toch weer met shivani!! Gelukkig lijkt het nu beter te gaan met der!!
En nee paspoort hebben wij niet nodig, zijn sowieso nog nooit buiten Europa geweest en zijn dat sowieso met kleine kindjes ook niet van plan dus id is prima. Vind het wel mega duur hoor! Ik moet ook een nieuwe dus twee keer 11 euro pasfoto's en dan 41 euro voor mijn id en 31 voor die van tess!! Halleluja!!
En dan over twee maanden twee rijbewijzen die verlengd moeten worden!! Dure grapjes dit!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 11-04-2013

He lieve meiden! Ik zwaai weer even. Ik denk echt aan jullie en soms scan ik in een minuut door de berichten. maar er is zo veel om te reageren, dat dat niet lukt. Nog 17 dagen tot verhuizing en heel veel te doen. Maar daarna rust! heerlijk! Dikke kus!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 11-04-2013

laura,
ja joh gedoe elke keer! word et langzamerhand een beetje zat hoor al dat zh enzo. maar goed, mijn meisje krabbelt weer op, en voor haar doe ik alles!
oke dan is een id idd veel handiger. wat je zeg kassa! ppffff...
wij hebben voor shivani vorig jaar wel een paspoort aangevraagd. willen met haar naar amerika dus dan meteen een paspoort. anders konden we weer terug.

madelief, wat een drukte! maar jeee! jullie gaan dus echt bijna verhuizen! super! met jou en maria ook alles goed? al wat meer zicht op je cyclus?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 11-04-2013

Madelief ben je al eens naar een arts geweest? Of durf je er niet naar te laten kijken?
Jullie hebben het idd maar druk met de naderende verhuizing maar jullie huis wordt wel super mooi!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 12-04-2013

He meiden, in alle drukte hadden wij vanmorgen een knalpositieve test.... Ik was al een paar dagen overtijd. Nooit verwacht, zo druk, maar 1 keer gevreeën en dan toch.... Overdonderd zijn we, het is weer zo spannend. Maar we zijn ook heel erg blij...


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 12-04-2013

WAAAAAAHHH Madelief!!! Smile
joehoe een positieve test, gefeliciteerd!
idd spannend voor jullie, maar tis toch echt zo hoor! geniet ervan meid! over 9 maanden komt er een beebje bij!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 12-04-2013

Wauw madelief!!!! Wat reuze spannend weer opnieuw!!! Toch weer een felicitatie jouw kant op van mij! Ik ga heel hard duimen dat je nu echt weer 9 maanden zwanger mag zijn!
Wow dit maakt mijn hele dag weer goed!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 12-04-2013

sorry dat ik weinig tijd heb. Ben zelf wel opgeknapt, maar yaro blijft gissen. Ondanks zijn
snotters, niesen en slijm hoesten is alles schoon. de dokter denkt aan een verborgen reflux.
ff afwachten.

madelief; WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW! Mijn hart maakt een vreugdedansje.
Blijft spannend, maar er is hoop en hoop doet leven nietwaar? YES YES

devika'jullie hebben er weer heel wat opzitten, pfff. Die meid van jullie, maar wat is ze
sterk. Heeft ze van haar moeder. Gelukkig weer al wat rust. En gefelicteerd met je zus tante.
Super, wederom mooi geluk! Mijn zus heeft ma de 20 weken echo

laura; hier ook pas allemaal nieuwe. Yaro heeft er nog geen. Myrthe had er wel al vroeg een.
wij komen een paar keer per week in belgie natuurlijk en officieel moet je er dan al een.

cyn; lekker van het gips af dus? gelukkig niet zo lang.

Verder hier een jaarabonnement genomen op de dierentuin. plankendael en de zoo in antwerpen gelden
daaronder en dan krijg je ook plopsaland voor de helft. Mooi dus.
Net lekker met myrthe pizza gemaakt en gisteren naar jochem meijer geweest top!
Leuke dingen, maar merk dat dit wel veel erergie kost. Hoop dat ik ooit weer eens wat kan slapen haha.

voor de andere dames een dikke knuffel, hoop vlug wat meer te kunnen kletsen zoals jullie verdienen


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 12-04-2013

even juichen voor jou madelief!!!! g e w e l d i g!!! ben zo blij.

ik kom vlug reageren op jullie

fijn weekend


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 12-04-2013

Jaaaaaaaaaa madelief wat super!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 12-04-2013

Madelief,
Wat een super goed nieuws meid!! wow!!!
gefeliciteerd! Mijn duimen draaien hoor! dit kindje moet gewoon blijven!

Tam,
Ik zag jullie kleine pizzabakker al voorbij komen op fb! leuk!!!
Vond ze het zelf ook lekker?
wat zonde dat Yaro nog niet helemaal fit is.
leuk! zo'n abonnement.. dat word deze zomer veel diertjes kijken Smile

kom later weer terug.
kom net terug van een trouwreceptie van mijn collega.
nu even languit op de bank en zo naar bed want morgen is Joëlla er weer optijd bij.

denk aan jullie!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 12-04-2013

Hoi meiden,

Even een teken van leven van mijn kant! Sorry dat ik zo afwezig ben, het lukt me steeds niet om te reageren. Druk met mijn jongens. Ik wil dan reageren, maar wil het ook zorgvuldig doen en stel het dan steeds weer uit. Ik kan er maar beter gewoon weer inspringen geloof ik!

Nu moet ik wel even reageren op het goede nieuws van Madelief! Super meid! Gefeliciteerd, het is je zo gegund. Ik duim voor een prachtige gezonde baby!

Hier gaat het goed. Ik ben dolverliefd op mijn beide mannetjes. Het is ook zo heerlijk om te zien hoe Tobias in zijn rol van grote broer groeit. Mijn hart smelt als ik hem een kusje en een knuffeltje zie geven aan Jesse. Hij slaat zo voorzichtig en lief zijn armpjes om hem heen...En Jesse kijkt de hele dag vol bewondering naar zijn broer en lacht hem steeds enthousiast toe. En het zijn ook zulke mooie kindjes, wat ben ik trots op ze.

Liefs voor jullie allemaal!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 13-04-2013

Madelief, wat een super nieuws! Het zal ontzettend spannend zijn, maar ik duim voor een mooie baby over een maand of 8!!!

Verder even geen tijd, we zitten hier zonder verwarming dus ben even veel van huis. Het is hier een beetje erg koud geworden. Dinsdag over een week de afspraak voor intake IUI. Nu een positieve ovu test, dus wie weet...


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 15-04-2013

@madelief super!!! Gefeliciteerd! Wanneer de eerste echo? Ik hoop dat er snel meer mogen volgen van dit forum!

@devika Ja mijn cyclus krijgt gelukkig weer meer regelmaat. Nu weer mijn ei rond 21/22e dag, net als de vorige ronde... Ik hoop dat het zo doorloopt.. Nou ja of juist niet ;-)

@noortje succes dinsdag! Ik ben benieuwd!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 15-04-2013

Sorry voor mijn ego bericht meiden.
Maar gaat niet zo goed hier. Woensdag na zh bezoek dronk shivani dus steeds een slokje en dat ging goed.
Afgelopen dagen ging het weer mis! Ze blijft maar spugen! Vast eten komt er meteen uit. Ze krijgt nu alleen maar flesjes. Heel soms gaat het goed en dan blijft een flesje van 60ml binnen. Maar vaak komt het eruit. Kleine slokjes om de 10 min proberen we ook. Soms goed en soms niet. tis zo vermoeiend! Wij zitten continu met een fles achter haar aan!
Wonder boven wonder heeft ze nog wel energie om te spelen en vrolijk te doen. Maar ze slaap ook te veel. Tot voor kort geleden deed ze maar 1x per dag een dutje. Nu is het weer 3 keer.
Want zoveel energie heeft ze nou ook weer niet. Vanochtend gebeld met de kinderarts. Schijnt een buikgriepvirus in omloop te zijn. Heeft ze toevallig last van. Zolang ze nog een beetje drinkt en plast is er niet veel aan te doen. Ze moet uitzieken. Wachten tot het overwaait dus. Ik word hier zo moedeloos van! Vanaf donderdag tot en met zaterdag hebben wij een bruiloft ( indiaase bruilof duurt ahum 3 dagen)
Zie daar zo tegen op. Als shivani zo door blijft spugen is een feest et laatste waar je aan denkt. Ze is ook zoveel afgevallen. Haar gezichtje is kleiner, haar buikje ingezakt. Echt zielig om te zien. Paar weken geleden woog ze 9.060 kilo. Vorige week 8.880 kilo. Nu ook al veel minder vrees ik. We hadden een babyweegschaal maar die hebben we uitgeleend aan mijn zus. Nu baal ik. ppfff.
Goed, moeten het dus afwachten en het beste van maken….


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 15-04-2013

Devika, wat verschrikkelijk moeilijk om je kleine meisje zo te zien! Echt zielig! En je ziet helemaal geen verbetering? Kan me voorstellen dat je nog niet aan de bruiloft moet denken, maar die duurt nog een paar dagen. Nu focus op beter worden voor Sivani. Misschien knapt ze toch snel op. Wellicht is ORS geven een goed idee? Dan heeft ze daar wellicht wat energie uit. Sterkte iig!

Rennie, fijn dat er regelmaat in zit! Maar idd, je hoopt dat het juist stopt! Hoe is het verder met je? Loopt je werk nog steeds lekker?

Noortje, gelukkig is het wat warmer buiten! Doet de verwarming het al weer? spannend, volgende week de intake. Was het advies van de gyn ook nu eerst IUI te doen?

Cyn, hoe gaat het op jouw werk? Nog steeds genoeg kindjes daar? Hier hoor ik alleen maar verhalen over ontslagen namelijk. En Joella haar gips is er al weer af! Dat is best snel toch?

Kersje, heerlijke te lezen hoe je geniet met je mannen!

Tam, leuk zeg, dierentuin met de kids! Vervelend dat yaro zich niet helemaal lekker voelt. Oh, en die foto van Myrthe aan het pizza bakken, heerlijk!

Laura, weet je al meer over het begin van je opleiding? Of was het nou pas na de zomer! Mooi stel heb je hoor, ik zag de foto op FB! En Tess lijkt echt super lang!

Plusje, hoe is het met jou? Je bent al richting de 16 weken toch? Voel je je goed?

En Myka, jij aan het aftellen tot de afspraak in het ziekenhuis. Zag ik nou dat de hoop voor die laatste kan zonder vervlogen was en je ongesteld bent geworden? Balen zeg.... Dan moet je toch de knop om zetten en er voor gaan nu!

Hier alles OK. Heel veel spierpijn van al het geklus. Gisteren 600 runnertjes in de gordijnroeden gedaan en 600 haken aan de gordijnen en die dus opgehangen.... Pfff, was gesloopt! Maar het wordt mooi! Nog 12 dagen tot verhuizing! Verder toch de afspraak voor de echo gemaakt. Op 3 mei. Verder heb ik zo veel afleiding van het huis dat ik nauwelijks de kans heb er aan te denken. En dat is goed, want ik vind het toch wel heel er spannend....


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 15-04-2013

Ja ik start 28 mei! Dan heb ik het eerste bel contact met mijn leercoach! Spannend hoor!

Madelief dus druk met het huis! Daar ben ik blij om want afleiding kan jij wel gebruiken! 6 mei is al heel snel wijfie!!! Wat ontzettend spannend zeg!

Devika ach jeetje toch... Die arme shivani!! Nou heeft ze ook nog een buik virus... Wat een ellende!! Kan me voorstellen dat je er niet vrolijk van wordt! En dan die bruiloft in het vooruitzicht... Pfff eerst maar ff op shivani focussen. Beterschap voor je mooie poppetje!

Rennie wat dubbel he? Fijn dat er regelmaat in zit maar wat zouden we het toch graag anders zien!!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 15-04-2013

Tam, vervelend dat Yaro niet lekker blijft. Wel heel leuk zo'n abonnement op dierentuin voor die kleintjes. Nu maar veel mooi weer deze zomer.

Cyn, fijn dat het gips eraf mocht bij Joella.

Devika, ach wat zielig toch voor Shivani. Jee, ik hoop dat ze heel snel een beetje op gaat knappen, het schiet niet echt op zo met haar he? En dan zo'n lange bruiloft... Beterschap ermee.

Madelief, 3 mei al een echo, dat duurt niet heel lang. Wel heel fijn dat je nu veel afleiding hebt, dat kan je wel gebruiken. En als je dan verhuisd bent, heb je die echo al bijna. Maar wat moet het spannend zijn deze weken. En ja, gisteren kon de verwarming weer aan dus het huis is weer aan het opwarmen, zo lekker. Het advies was idd eerst IUI omdat het dus een keer spontaan is gelukt, hoewel het zaad wel van ICSI kwaliteit was. Maar in tegenstelling tot de vorige keren nu wel wat meer zaadjes die snel wegzwommen, dus ze zien toch wel kansen met IUI. Alleen nu heb ik begrepen uit de info die ik kreeg thuisgestuurd, dat ik toch wat hormonen moet gaan spuiten, dat is dan wel weer jammer. Maar hoe of wat precies horen we volgende week wel. Nu hoop ik stiekem op een spontaan wondertje, heb een positieve ovu test...

Kersje, wat leuk te lezen hoe goed het gaat met de jongens. Je kunt er vast heel de dag wel naar kijken.

Rennie, ik duim voor je dat je ongi dit keer gewoon weg gaat blijven!

Plusje, hoe gaat het? Groeit je buik al? En hoe gaat het met je moeder?

Laura, oh al bijna starten met de opleiding, leuk. Dat zal ook wel lekker druk gaan worden in combinatie met 2 kleintjes. Ik lees in je onderschrift dat je tot 31 mei aan de pil moest, dat schiet toch wel op (op Tessa's verjaardag), hopelijk dan weer een beetje normale cyclussen.

Wat een mooi weer was het gisteren he? Ben met Tessa lekker gaan wandelen en 's avonds zijn we nog eventjes met haar naar het strand geweest om een stukje te lopen. Het klussen in huis schiet nu behoorlijk op, wachten tot het stucwerk droog is en dan verven en over een maand komt de nieuwe keuken. Met Tessa's verjaardag is het dan af. En gelukkig is mijn cyclus na de miskraam weer normaal, nog een heel klein kansje voor het ziekenhuis gebeuren weer begint.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 15-04-2013

Noortje ik duim ook heel erg hard voor jullie dat het zh gebeuren niet nodig zal zijn... Je heb nu dus een posi ovu test! Wauw!! Gelukkig doet je lijf het weer goed na de mk...

En ja de opleiding gaat al snel van start! Ik ben er dan rond 1 aug mee klaar. Mijn doel voor 2013 is alles halen om gastouder te mogen worden. Ons doel voor 2014 is nog een kindje op de wereld mogen zetten!
Volgende week dinsdag komt onze terras overkapping!! Daarna hebben we onze vakantie want dat is ook al over minder dan voer weken!! Daarna de opleiding, dan de jaarlijkse eindpresentatie in het theater van dansen! Ik denk zelf dat ik de maand juni ook nog aan de pil blijf zodat ik zeker weet dat ik met die voorstelling niet ongi ben, dat kan je op zo n dag echt niet gebruiken! En dan de stoppen met de pil en ongeveer tegen die tijd ergens de afronding van de opleiding! Jemig ik heb het druk haha!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 15-04-2013

Meteen maar even aangepast naar 30 juni! Anders ben ik echt bang dat ik ongi zal zijn met mijn uitvoering en dat wil ik dus echt niet!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 15-04-2013

Cyn wat fijn dat Joella haar gips eraf is!!
Nu heeft ze lekker weer alle bewegingsvrijheid...

Kersje ik smelt zelfs bij het lezen van die lieve grote broer Tobias....
Lekker genieten meid

Noortje spannend hoor, nog even en dan de intake!!
Maar ik blijf gewoon nog even voor je duimen hoor, wel fijn dat je cyclus weer meteen op orde is

Devika wat ontzettend naar voor de kleine meid, hopelijk knapt ze snel weer op!!
sterkte ermee

Madelief wat een drukte allemaal zeg!!
Maar des te eerder is het 3mei, en zien jullie een prachtig wondertje op de echo....
We duimen allemaal overuren voor goed nieuws

Shady leuk leuk de opleiding gaat bijna van start!!!

Hier idd vorige weer zeer onverwachts ongi geworden Confusedhock: deze had ik nog helemaal niet aan zien komen,
aangezien mijn cycli gemiddeld 50dgn is geweest...
Nu hebben we gewoon nog een extra kansje op een spontaan wondertje voor we het zkh-traject instappen...
Maar voor hetzelfde blijft mijn cycli nu gewoon zo mooi en mogen we nog even zelf blijven en willen ze nu nog niet gaan starten met de hormonen...
We wachten maar rustig af wat ze gaan zeggen volgende week, vriendlief en ik hebben besloten er deze ronde weer helemaal voor te gaan, dus ook de thermometer ligt weer officieel naast het bed!!!! ;-)


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 15-04-2013

Dag allen! Beetje weinig tijd, zaterdag examen... Maar daarna kom ik hier weer reageren op jullie verhalen. Smile

Wij hebben vandaag het hartje nogmaals gehoord. Altijd leuk! Confusedmile: We mogen verdere controles bij de vroedvrouw doen en de 20 weken echo is bij een gynaecologe die gespecialiseerd is en alles heel goed gaat kunnen controleren. Afhankelijk van haar standpunt, krijgen we te horen of er meer echo's nodig zijn of niet. Verder voel ik me superblij en mijn buikje groeit. Mijn mama is moe en de bestraling doet een beetje pijn. Ze kan echter haar gevoelens goed kwijt aan haar dochters en mijn vader helpt fantastisch goed in het huishouden. Fijne week allemaal en tot vlug.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 15-04-2013

Laura, dat is al snel! En dus ook al bijna de vakantie. Ik snap dat je echt niet ongesteld wilt zijn bij die uitvoering! Die maand maakt dan ook niet uit lijkt me. Ik hoop zo dat het daarna herstelt... En 2014 moet dus het jaar voor jullie 4e kindje worden! Ik duim met je mee dat dat zo is!

Plusje, fijn dat je zo geniet van je buikje! Lekker ook dat je naar de vroedvrouw mag. En heftig hoor, voor je moeder. Maar mooi dat jullie zo om haar heen staan en je vader zo helpt.

Noortje, dat klinkt idd goed. Het is zo veel minder belastend. Is het niet zo dat je alleen wat moet nemen om de eisprong op te wekken? of nog meer? En nu een kans voor jullie dus! Ik hoop het zo! Het zou zo mooi zijn!

Myka, nog een kansje voor jullie zelf dus! Wel een hele mooie cyclus dan, lekker wat korter.

Ik zat hier net nog een beetje weg te dromen. En ondanks dat er de afgelopen maanden heel wat tranen zijn gevloeid vind ik het ook zo bijzonder en voel ik me zo gezegend dat we nu weer zwanger zijn! Het is nu 3 keer snel achter elkaar gebeurd. Steeds maar 1 normale ronde ertussen. Echt bizar! Waar we voor de eerste zwangerschap lang moesten wachten en daarna zelfs weinig kans hadden, lijkt het nu heel makkelijk te gaan. Blijkbaar is mijn man veel gezonder geworden. En ik weet dat we niet te vroeg mogen juichen, want een zwangerschap is nog geen kindje, dat weet ik maar al te goed. Maar het begin is er!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 15-04-2013

Laura, groot gelijk om er nog een maandje aan vast te plakken, dat is weer het voordeel van de pil. Jee, je klinkt idd erg druk voor de komende tijd, maar wel allemaal leuke dingen. En hopelijk in 2014 nog een kindje.

Myka, dat is niet verkeerd een kortere cyclus. Het zou fijn zijn als je geen hormonen zou hoeven te gebruiken. Ben benieuwd wat ze ermee doen volgende week. En nu nog een kans op spontane zwangerschap, ik duim ook voor jou! Je klinkt in ieder geval lekker positief.

Plusje, fijn te horen dat alles goed gaat. Leuk dat je buikje groeit. Wel naar voor je moeder allemaal, maar fijn dat ze haar familie om haar heen heeft. Alvast succes voor je examen zaterdag (dan kan ik het tenminste niet meer vergeten).

Madelief, goed dat je er toch van kan genieten en het positief bekijkt. Het blijft raar he, dat het eerst zo moeilijk ging en dan nu achter elkaar maar zwanger. En dit keer moet het gewoon goed gaan, er moeten allemaal gezonde baby's bij gaan komen in 2014 (maar eerst natuurlijk nog 1 in 2013). En een zwangerschap is idd nog geen kindje, maar zonder zwangerschap komt er zeker geen. Wat ik uit de info begreep is dat ze toch wat gaan stimuleren, dus dat betekent hormonen om te laten rijpen, maar ook hormonen om spontane eisprong tegen te houden en dan nog de pregnyl. Maar ja, als het helpt. Het is altijd nog minder belastend dan ICSI. Toch blijf ik het wat vreemd vinden. Met mijn eigen cyclus is niets mis en dan toch die hormonen en daarbij dus meer kans op een tweeling, terwijl ze dat juist willen voorkomen met ICSI door maar 1 terugplaatsing toe te staan. Blijft wat krom. Maar misschien is het om te kunnen plannen, ze kunnen nl geen behandelingen in het weekend doen.

We hebben bij het grafje van Thomas nog steeds alleen een bordje staan. Wel een mooie, met daarop het gedichtje wat ook op zijn kaartje stond. Maar nu willen we toch een steentje neer laten zetten. Dus ga zo maar eens op internet zoeken, want wil wel iets dat past bij een babygrafje. Ik merk dat ik de laatste weken toch weer meer met hem bezig ben.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 16-04-2013

Devika,


Wat balen dat Shivani nog steeds zo weinig binnen houdt.
Als ze zo veel afvalt zou ik echt aan de bel trekken meid.
Dat kan toch nooit goed zijn. Zeker omdat het al zo lang speelt
Hoe gaat het nu met dr?


Madelief,
Ja op het werk gaat het op zich wel. Er loopt veel terug binnen de organisatie en er word veel bezuinigd. Maar wij hebben toch een locatie die goed draait. Gelukkig
dat is er denk ik een van de weinige.
Joella dr gips heeft er 2 weken rond gezeten. De laatste dagen deed ze alles al weer.
Rustig doen dat kent ze niet... maar ze doet het prima, ze heeft volgens mij nergens meer last van.


Een zwangerschap in inderdaad nog geen kindje..
Maar dit is jullie zo gegunt na de ellende van afgelopen maanden!
Over 2 weken mag je al voor een echo.. hopelijk mag je vanaf dan echt genieten!!
zeker met de 12 dagen tot de verhuizing moet dat allemaal goed komen!
Die tijd vliegt voorbij.


Hoe is het met Maria? Ik zie zulke leuke foto's voorbij komen op fb.


Noortje,
jullie hebben ook genoten van het weer.. lekker he! Wij zijn ook een stuk gaan wandelen in de polder. Ik vond het zelfs warm!


Een positieve ovu test.. hoop dat het spontaan ook gaat lukken meid!


Laura
dat ziet eruit als een drukke agenda.
Haha maar wel erg leuk!
Over 4 weekjes al vakantie! Heerlijk!!!
en met de opleiding schiet het ook al op.. in augustus ben jij gewoon super gastouderSmile


en toch tot juni aan de pil.
Wel verstandig, want dansen en ongi is echt geen succes. Ken het.
Ik hoop in ieder geval dat je cyclus dan weer wat regelmaat krijgt.


Myka,
wat leuk dat jullie deze ronde er weer voor gaan!
Mijn duimpjes draaien hoor!


Plusje,
sterkte voor je moeder..
en jij heb weer genoten van een kloppend hartje. Dat kan je zo goed doen he!
Succes met je examen zaterdag!


Hier:
heel het weekend ziek geweest en voel me vanaf nu weer wat fitter.
Mama zijn en ziek zijn gaat niet samen! Pff.. wat kostte me dat een energie zeg!
Nu weer wat aan het eten en terwijl joella slaapt lig ik ff languit op de bank met mijn laptop op schoot.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 17-04-2013

Aaah hier ook eindelijk goed nieuws! Shivani is opgeknapt! Blijkt dus idd dat virus wat rond ging. Moesten het dus afwachten tot het over zou waaien.
Maandag middag dronk ze alweer beter zonder te spugen. En gisteren ging het super! Ze eet weer alles was los en vast zit! Hihi
Gisteren naar de kapper geweest. Shivani ging mee. Zij zat in een van de kapperstoelen te snoepen van een lolly. En hele verhalen kwamen eruit! Zoo schattig!
Ze bleef maar kletsen tegen mij en de kapster. Dat heb ik zo gemist de afgelopen dagen. Daarna nog even naar de speeltuin geweest. Heerlijk!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 17-04-2013

Oh Devika wat super om te lezen dat het weer goed gaat met de kleine shivani!! Daar ben ik blij om! Wat kan je je dan als mama zijnde ook ellendig voelen he?
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik weinig mee maak dat hier iemand ziek is in ons gezin hoor! Afkloppen natuurlijk!!

Myka ik duim ontzettend hard voor je dat je je snel bij madelief en plusje mag voegen!! Zou het zooo leuk vinden voor je!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 17-04-2013

Devika,
wat fijn om te lezen dat ze is opgeknapt!
wachten tot een virus overwaaid dat kan lang duren!
Maar ze is weer een beetje de oude... gelukkig!

hier een spugende joella vannacht.
4x achter elkaar.. dus 4x wassen, schone kleren aan, bed verschonen etc... Fijn!
vanmorgen een waterdunne luier tot achter dr oren dus mevrouw kon gelijk in bad.
Nu gaat het gelukkig weer en eet ze redelijk normaal.
mijn wasmachine draait weer volop en ik ben bek af!

x


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 18-04-2013

Devika, wat fijn dat Shivani weer is opgeknapt!

Cyn, nu is Joella aan de beurt, ach gossie. Hoe is het nu met haar? Ik kan me voorstellen dat je moe bent! Beterschap voor je meisje!

Mijn moeder komt vanmiddag. Ze blijft 2 nachtjes logeren, gezellig! Ik heb haar al een tijdje niet gezien, omdat ze ziek was en het niet duidelijk was of het besmettelijk was. Na allerlei onderzoeken blijkt dat gelukkig niet het geval. Het was een extreme reactie van haar lichaam op een infectie. Ze moet nog rustig aan doen, maar verder is het oke. Helaas geldt dit niet voor de vriendin van mijn schoonvader. Gisteren is duidelijk geworden dat ze borstkanker heeft. Ik ben erg geschrokken. Ze starten meteen met de behandeling. Hopelijk komt het goed. Haar borst wordt afgezet en ze krijgt chemo. Heel heftig allemaal.

Ik hoop dat het verder goed gaat met alle meiden hier en met iedereen van wie jullie houden.

Liefs van Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 18-04-2013

Oh kersje wat erg voor de vriendin van je schoonvader. Heftig
Gelukkig viel het met je moeder mee. En hopelijk knapt ze snel op.

Joella zit weer in het gips.
Ze is net gevallen op de opvang. Kom net van de seh.
Nu tot over dr elleboog. Vind het zo zonde. Ze heeft zoveel pijn.
Ik.kom later terug.

Liefs voor allemaal


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 18-04-2013

Kersje, gezellig dat je moeder er is en gelukkig had ze niets besmettelijks. Wel erg akelig voor de vriendin van je vader.

Cyn, ach die arme Joella, wat een pech heeft ze toch. Is het weer hetzelfde armpje? Beterschap ermee, hopelijk duurt de pijn niet al te lang.

Devika, fijn dat Shivani weer is opgeknapt!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 18-04-2013

Kersje wat erg van de vriendin van je vader!! Hopen dat alles goed komt na de behandelingen!!

Cyn oh nee toch??!!! Die arme Joëlla... Het zit haar nu echt ff niet mee he?? Beterschap en vertroetel der maar lekker...

Ik heb vandaag een sollicitatie gesprek gehad bij post nl! Voor een paar uurtjes per week post bezorgen! Het was een heel goed gesprek en heb ook wel goede hoop moet ik zeggen! Hopelijk hoor ik morgen al meer maar iig binnen een week. Al hoopte ze zelf echt dat ze me morgen kon bellen. Zal mij benieuwen! Ik heb altijd met veel plezier mijn krantenwijk gelopen dus ik heb er wel zin in!!


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 18-04-2013

Cyn bah nee, arme Joella!! Hoop dat ze snel weer opknapt!!

Madelief: Ooooh meis ik ben zo blij voor jullie!!
Je hebt helemaal gelijk als je zegt dat een zwangerschap nog geen kindje betekent maar ik heb er nu echt een goed gevoel bij voor jullie ;-)

Noortje gewoon even een dikke knuffel voor jou

Shady spannend een sollicitatiegesprek!! Ik duim dat je morgen goed nieuws krijgt

Devika: Jaaaaaaaaa eindelijk weer goed nieuws voor de kleine prinses...


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 18-04-2013

Kersje wat een akelig bericht van de vriendin van je schoonvader :-(
akelige rotziekte ook Sad


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 19-04-2013

Sorry kers ik zei de vriendin van je vader maar moet natuurlijk schoonvader zijn!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 19-04-2013

hoi meiden, weer even bijpraten ..lezen doe ik met regelmaat, maar bijkletsen komt er niet
altijd van nu.

laura; met mooi weer lijkt me dat wel fijn post rondbrengen, maar moet niet aan de winter
denken. Wel gelijk goed voor de gezondheid en verdiend lekker bij, goed te combineren ook
wel met de kleintjes lijkt me. Hoe is het met de kids? Volgens mij heeft die kleine meid
ook een enorme kledingkast haha. Ik heb ook dozen vol met kleren. Komende maandag hoort
mijn zus het geslacht en hoop dat ze nog goed van nut kunnen zijn hihi

myka; volgende week de hormooninstructies? Heb ik dat goed? Duimen draaien hier ook

noortje; ik kan ook zo genieten van mooi weer, ben wel een buitenmens, lekker in mijn
tuintje ook. Myrthe van de week ook zo heerlijk buitengespeeld. lekker krijten en in haar
huisje en voetballen op het gras. En daarna lekker vies in bad..heerlijk.
Al iets gevonden voor op zijn grafje? Wij hebben Britt* thuis in een urn dus dat is anders.

cyn; oh nee, dat meen je niet. Wederom in het gips, de arme meid. Was het op het zelfde plekje
wat nog gevoelig was of helemaal iets anders? Wat een pech. Hoe gaat het nu met je?
Lijkt me moeilijk hoor. Dikke knuffel

kersje; lekker om je moeder weer te zien. Ik zie mijn moeder een paar keer per week, lijkt
me moeilijk haar even niet te zien. GElukkig is ze wat opgeknapt en is het niks ergs.
maar dan de vriendin van je schoonvader. oh wat erg. Dat hakt er in. Wat een vreselijke ziekte
is dat toch die helaas zoveel voorkomt. Sterkte meid, hou ons op de hoogte.

devika; wat een fijn nieuws dat ze weer de oude is. Dat meisje van jou heeft het wel altijd
heftig te pakken. Dan ben je zo blij als ze weer de oude zijn idd. Gewoon vrolijk en kletserig
zoals het hoort. Hoe is het met je neefje? (heb ik het goed, want ik mis wel eens wat de laatste
tijd)

plusje; examen morgen? Suc6. Hoe is het zwanger zijn verder. Heb je al veel gekocht of vind je dat
moeilijk? En hoe gaat het me je lieve moeder?

madelief; hoe voel je je? Een drukke periode en nu weer hoop. Misschien ook wel goed om je gedachten
wat te verzetten om die lange tijd door te komen. Je moet toch 3 mei? DAn is myrthe jarig dus dat moet
gewoon een feestdag worden voor ons allebei vind ik.

rennie; hoop idd dat de cyclus niet doorloopt omdat een er een wondertje op komst is.

maria; mis je hier. Hoe gaat het?

hier; vandaag voor het eerst met myrthe naar de tandarts, maar now way dat hij in haar mond mocht kijken
haha. Verder spullen gekocht voor myrthe haar verjaardag. Ze krijg een tinkerbell feestje.
Volgende week gaat yaro naar oma een dagje en dan gaan we lekker met haar naar plopsaland de panne.
ze is zo into studio 100 op het moment. En met ons abonnement van de dierentuin mogen we voor de helft,
altijd leuk.
Verder gaat het wel iets beter met yaro sinds we bij de osteopaat zijn geweest. Binnenkort weer een keer.
Hij spuugt minder. Hij lacht nu ook, echt leuk. 's nachts iets beter (ik zeg IETS),
overdag is hij braaf. Afijn...ga verder met de was, want die wasmand heeft een bodemloze put.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 21-04-2013

Daar ben ik weer even.
Na een vreselijke week net een zonnig weekend achter de rug.
Wij zijn vorig weekend allebei goed ziek geweest en joëlla begon van de week ook.
Heel veel spugen 's nachts. De volgende dag at ze weer goed en ging de nacht ook prima, maar de nacht erna was het weer raak.
Mijn wasmachine heeft heel wat overuurtjes gedraaid en gelukkig hangt de laatste was buiten. Die kan ik hierna binnen halen.
Daarnaast is Joella donderdag weer gevallen.
Het is dezelfde arm dus wij weten wel zeker dat dat nog helemaal niet goed heeft gezeten.
Ze krijste het uit.. mijn hart brak gewoon.
In de wachtruimte bij de huisarts huilde ik gewoon met haar mee.
Ze had zoveel pijn.. en ik kon er niks aan doen. Vreselijk vind ik dat.


Nu zit ze weer in het gips. Rood deze keer.
Ik zou vrijdag gebeld worden om komende week weer foto's te laten maken maar ik heb niks gehoord, dus zal zelf wel bellen morgen.
Ze moest er wel even aan wennen want ze is minder mobiel als de vorige keer.
Maar ook nu heeft ze haar eigen manier gevonden en kruipt ze overal naar toe.


Laura,
wat leuk dat je een gesprek heb gehad bij de post.
Is ideaal te combineren met de kindjes. Heb je al wat gehoord?


Plusje,
hoe ging je examen?


Madelief,
nog een paar dagen tot de verhuizing! Hou je het nog een beetje vol?


Tam,
wat leuk dat Myrthe een tinkerbell feestje krijgt!
En volgende week naar Plopsaland. Leuk!! hoop dat je net zulk mooi weer hebt als dit weekend.
Wat fijn dat het beter gaat met Yaro en dat de bezoekjes aan de osteopaat goed doen.
Nu de nachten nog wat beter.. dan krijg jij ook wat meer rust.
Hoe is het verder met je? Heb je de afgelopen tijd een beetje een plekje kunnen geven?


Hoe is het met Kersje en Maria?
Druk druk druk met de kindjes..!


Sabrina... lekker aan het genieten van je kleine mannetje?


Ook voor degene die ik niet heb genoemd...ik denk aan jullie!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 22-04-2013

Tam idd met mooi weer lopen is honderd keer leuker dan door de regen en kou en wind enzo... Maar ik had het er voor over gehad! Helaas heb ik van het weekend gehoord dat ik voor 1 van de dagen geen oppas heb dus ik heb me suf gepiekerd hoe het dan op te lossen maar het is gewoon niet te doen...
Ik heb dan ook een mail gestuurd met deze mededeling... Echt heel jammer!!
Met mijn kids gaat het ontzettend goed! Tess heeft idd een kleding kast vol!
Maar ik heb nu ook een winkeltje ontdekt, is wel tweede hands maar alles voor 50 cent of een euro!! Nou voor dat geld laat ik het exht niet hangen!! Zulke mooie kleding heb ik er vandaan!! Echt ongelooflijk!!
Semmy heeft ook teveel kleding haha! Maar ik vind her gewoon zo leuk om ze er leuk bij te laten lopen! Ik hou van kleding shoppen... Misschien is het wel een verslaving... Haha
Weet je zus inmiddels het geslacht?? Ben heel benieuwd of je een neefje of nichtje krijgt!!
Je was met myrthe naar de tandarts! Wat een drama kan dat zijn he?! Semmy wilde de eerste keer ook echt niet! De tweede neer ging ie zonder problemen liggen dus er is nog hoop haha!
Wat leuk van haar feestje!! Leuk thema!
En fijn dat het ietsepietsie beter gaat met yaro!

Cyn wat heftig moet dat zijn om haar zoveel pijn te zien hebben en je er niets aan kan doen! Heel erg veel beterschap opnieuw voor de kleine Joëlla!

Oh meiden ik moet gaan.. Tess vraagt zwaar om aandacht!! Tot snel!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 23-04-2013

Tam, goh Myrthe alweer bijna 2, leuk een tinkerbell feestje. En de tandarts vond ze dus niks, kan haar geen ongelijk geven. Al is het natuurlijk beter dat ze wel haar mondje open doet. Fijn dat het met Yaro iets beter gaat. En zo vertederend, zo'n kleintje dat lacht. Heb nog niet echt iets gevonden voor het grafje, maar ben er nog niet heel veel mee bezig geweest, nogal druk in huis bezig.

Cyn, hoe gaat het nu met Joella? Heeft ze al wat minder pijn? Jee, wat ontzettend zielig toch. En nu weer een ander kleurtje, laat ze het hier maar bij houden. Heb je al een afspraak voor die foto's?

Laura, wat jammer dat je het niet voor elkaar kon krijgen met oppas. O en leuk is het toch he, dat shoppen voor die kleintjes. Tessa heeft ook een goed gevulde kledingkast. En al helemaal leuk als het voor zo weinig is.

Madelief, hoe gaat het? Nog druk met de verhuizing? Ik vroeg me vandaag af, ben je nu nog in 2013 uitgerekend?

Myka, hoe gaat het, je moest toch gisteren naar de gyn? Ik lees in je onderschrift dat je morgen met primolut start en dan de clomid. Hopelijk met snel resultaat. Je wacht al zo lang.

Kersje, ik had niet goed gelezen, het was de vriendin van je schoonvader en ik had het over je vader, sorry. Gaat het goed met de kleintjes? Was het gezellig met je moeder?

Devika, hoe gaat het nu met Shivani?

Plusje, hoe ging je examen? En hoe gaat het met je moeder?

Vanmiddag naar fertiliteitarts geweest voor intake iui. Viel mee, hoef maar 1 injectie te gebruiken, nl ovitrelle (soortgelijk als pregnyl) voor het regelen van de eisprong. Dan kunnen ze als het nodig is nog een klein beetje mee schuiven, want op zondag kunnen ze geen iui doen. Verder gelukkig geheel in eigen cyclus. Maar stiekem hoop ik dat het niet nodig is, dat het toch nog spontaan is gelukt. Het wachten duurt weer lang, al heb ik genoeg afleiding. Ben steeds misselijk, maar ja, dat kan ook door iets anders komen...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 23-04-2013

Oh Noortje ik hoop ook zo hard dat je die iui niet nodig zal hebben!! Maar anders is de hulp wel nabij! Das ook een fijn idee!

Ja het was idd balen dat ik die oppas niet kon regelen... Maar het is niet anders.. Eb nu weer opnieuw in de thuiszorg gesolliciteerd dus hoop nu heel erg daarop. Is toch een lekker extra centje...
Vandaag hebben wij erg veel geld uitgegeven! Ze hebben de terrasoverkapping geplaatst!!! Zoooo mooi geworden!! Zal zo ff kijken voor foto! Hebben een mooie van vanavond met de spotjes aan! Nice!!
Gister trouwens nog weer een broekje voor tess gekocht, 25 cent!! En oogt als nieuw!! Echt niet normaal! En een mooi schattig fleece dekentje voor een euro!! Bizar he?!
En een splinternieuw campingbedje voor mijn vriendin voor 10 euro! Echt nog helemaal nieuw! Wauw!! Wij hebben toevallig vorige week 80 euro uitgegeven aan een tweede campingbedje... Pffff


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 23-04-2013

[Afbeelding: 24llf9j.jpg]


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 24-04-2013

Laura, woaw mooi zeg! Net uit een boekje! Zo'n tweedehands winkeltje wil ik ook wel vinden...

Noortje, fijn dat je maar 1 soort spuit moet krijgen! Maar wat hoop ik dat je al zwanger bent!!!! Waar zit je nu in je cyclus?? Ik duim.

Cyn, ocharme je meisje! Oh en dat je moest meehuilen bij de dokter Sad Ik krijg er zelf tranen van in mijn ogen.

Kersje, sterkte met dat vreselijke nieuws!! Hoe gaat het met de kersemannetjes?

Madelief, hoe gaat het daar in alle drukte en hoe gaat het met jezelf en je kleintje??? Smile

Tam, fijn dat Myrthe zich zo geamuseerd heeft buiten en dat jij er ook van kan genieten! En goed dat de bezoeken aan de osteopaat helpen zeg! Oh en dat lachje, dat laat je wel smelten denk ik hé? Smile Heb je de bodem al gevonden van de wasmand. Wink Veel plezier in plopsaland en op het tinkerbelfeestje!!

Hier gaat het buiten dat ik een beetje verkouden aan het worden ben, heel goed! Mijn examen was super en ik heb mezelf maandag op een kappersbezoekje en shopdag ik Maastricht getrakteerd... Zaaaalig, het was echt superontspannend. In de namiddag kwam mijn ventje ook en zijn we iets gaan eten in een vegetarisch restaurant, mmm. Mijn moeder heeft een paar dagen heel veel pijn gehad, maar nu heeft ze pijnstillende medicatie gekregen en die helpt heel goed. Ze slaapt ook veel. Nog 2 weekjes en dan heeft ze 1 maandje rust voor de operatie. Soms spookt het wel door mijn hoofd, maar het sterkt me dat ze zelf zo positief is. Ik durf nog niet te veel te kopen of organiseren voor ons kleintje. Ik denk dat de 30 weken grens daarvoor gepasseerd moet zijn. Maar toch kijk ik veel op internet en denk ik er heel veel aan. 10 mei hebben we de 20 weken echo al. Smile


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 24-04-2013

Plusje,
10 mei al een 20 weken echo..! dat is het al bijna!
ik snap dat je nog niet te veel durft te kopen maar dat komt inderdaad wel.
willen jullie het geslacht ook weten?
gelukkig helpt de medicatie goed bij je moeder zodat ze zich niet te ziek voelt.
lijkt me voor jou ook erg moeilijk,
en je hebt jezelf getrakteerd! heerlijk! dat mag ook wel een keertje toch.

laura,
wat ziet dat er mooi uit!!

noortje,
mijn duimen draaien..

hier:
vanmorgen heb ik zelf maar eens gebeld naar het ziekenhuis want anders loopt joella volgende maand nog met gips. haha
ik mocht meteen langskomen om foto's te maken en daarna bij de arts op bezoek.
er werden 2 foto's gemaakt van de schouders. hier was ik het niet mee eens omdat ik weet dat er niks met dr schouders aan de hand is,
maarja, daarna door naar de arts. daar werd het gips los geknipt.
Ik stond meteen op hoge poten, want ik eisde eigenlijk een foto van dr pols!
De arts vertelde me dat er niks met dr pols aan de hand is en dat de foto van vorige week er goed uit zag.
de foto van haar schouders waren onduidelijk, dus vandaar dat deze nu gemaakt werden.
vorige week vertelde ze me dat de foto van dr pols onduidelijk was, dus hij snapte mijn reactie wel.
ze kruipt nu weer in het rond en gebruikt haar arm goed, af en toe schuift ze met haar arm over de vloer maar dat is misschien nog wat onwennig omdat ze net uit t gips is.

Vanmiddag heeft ze heerlijk bij oma in de tuin gespeeld en vanavond heerlijk in bad gespeeld!
nu ligt ze uitgeteld in bed.
ik hoop voor de hele nacht, want de afgelopen nachten word ze steeds huilend wakker en wil alleen maar bij me liggen...
ook hier gebroken nachten dus...

ga nu snel slapen want morgen weer een drukke werkdag voor de boeg.

tot snel! x


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 24-04-2013

Jemig Cyn!! Wat een gedoe met die foto's!! Maar ik mag aannemen dat alles weer ok is met der arm?
Wat vervelend van die gebroken nachten... Daar word je op den duur wel zat van.. Hoop dat ze lekker door zal slapen!

Tnx meiden voor jullie reacties! We zijn echt zo blij!! Nu al!


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 25-04-2013

Heey meiden hier ben ik ook weer even!!
Een paar dagen ziek geweest, en natuurlijk maandag het gesprek gehad met de fertarts...
Het was een super gesprek en heb meteen een dosis primolut en clomid meegekregen...
Yes, yes, me mogen eindelijk echt verder......

Cyn: jeetje zeg wat een gedoe met kleine Joella...
Gelukkig heeft ze het gips er weer af, en hopelijk gaat het nu niet weer mis!!!

Tam: Dusssssssssss de kleine meid had er geen zin in dat de tandarts in haar mond ging kijken :-)
En ze is bijna jarig!!! Wat leuk al die tinkerbell spulletjes en ook nog eens naar plopsaland.... Leuk leuk
Fijn dat het met de kleine man elke keer een klein beetje beter gaat, kleine doorzetter!!

Shady: Wat jammer zeg dat je geen oppas kan regelen, zodat je de baan niet kan aannemen :-(
En jah, wat maakt het uit dat de kleding tweedehands is, zo vaak is het maar een paar keer gedragen!!
Wauw wat een mooie overkapping.....

Noortje: Spannend weer meid, en wat fijn dat het maar 1injectie is!!
Maar ik duim nog even voor je door hoor ;-)

Plusje: Wat fijn dat je moeder zelf zo positief blijft... Maar wat lijkt me het moeilijk...
En wow 10mei de 20wkn echo al, JE GAAT SNEL :-D


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 25-04-2013

myka; fijn. dat klinkt erg hoopgevend en met de lente in de lucht er goed tegen aan meid,
wij duimen werderom mee.

laura; echt prachtig meid. super. wij hebben achter in de tuin een mooi prieel waar we in
kunnen zitten. Eventueel dicht te maken. lekkere bank erin en een super plek.
Genieten in eigen tuin. Ik vind dit weer ook zo heerlijk. We hebben gisteren ons eten lekker
klaar gemaakt op de bbq (bloemkool, aardappelpartjes en hamburger) en heerlijk buiten
gegeten. Doe mij meer zulke dagen, maar helaas zit het er voorlopig ff niet in.
Wat leuk van die kleren. Ik heb ook veel 2e hands voor myrthe gekocht toen. Nu met een grotere
maat is dat wat moeilijker. Ze dragen het langer en verslijt dus vlugger,

cyn; jee wat een gedoe. Arme meid. Snap ook wel dat het verwarrend is.
Fijn dat het er nu wel af is en hopen dat het eraf blijft!! Hoop ook voor jou op betere
nachten, want een mens kan daar zo kapot van zijn

plusje; oh, die sterke moeder van je. Wat kunnen moeders toch sterk zijn.
En lekker maastricht, mooie stad. En je heerlijk laten verwennen. Goed doen hoor!

noortje; hoe is het nu met je? Ik hoop ook zo dat het allemaal niet nodig is.maar anders dan
kan je in ieder geval goed starten begrijp ik.

Hier; nou plopsaland bleek gesloten die dag, grr. Dan maar naar de dierentuin geweest
(hebben een abonnement dus altijd makkelijk). Myrthe weer genoten. vooral de olifanten.
De nieuwe fietsstoel hebben we dus stukkie gefietst met haar.
Verder wilde we naar de boom van britt*, maar alles was afgesloten vanwege wielerkoers dus
maar naar middelburg geweest zaterdag. Was snuffelmarkt...voelde heerlijk aan zo met al die
mensen. En wij maar die dubbele wagen erdoor duwen haha
In de fam heerst waterpokken, beetje bang dat myrthe het oploopt zo met haar verjaardag in het
vooruitzicht. duimen dus. En mijn zus heeft gezegd of ik een neefje of nichtje krijg, maar
mag het niet zeggen.
Yaro slaapt weer slecht. Myrthe wordt van elk huiltje wakker dus vaak twee huilende kinderen.
Echt soms niet te doen.


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 26-04-2013

Hey Dames,

Ff ego berichtje: heb positief getest! Erg spannend, maar blij dat het begin er is.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 26-04-2013

Waaaaaaaatttttt????!!!! Wauw!!! Van harte gefeliciteerd met dit nieuwe beginnetje!
Spannende tijden breken aan maar wauw!!! Ik ben heel blij voor je meissie!!


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 27-04-2013

Wauw! Wat een mooi nieuws rennie!!
Zeker spannend weer....


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 27-04-2013

Rennie, wat een geweldig nieuws!!! Heel spannend, maar ook zo bijzonder. Ik ben heel blij voor je!

Laura, heel mooi geworden joh.

Moet zo naar verjaardag, later meer. Maar moest echt even op het nieuws van Rennie reageren.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 27-04-2013

Rennie!!! jaaaa
oh wat goed! het is je zo gegunt meid


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 27-04-2013

wow, rennie..............wat een super nieuws!!!! ik be zo blij. Het begin is er....hoop doet leven.

Maak hier een vreugdedansje hoor!

Verder hier myrthe ziek, koorts en vannacht weer kroepverschijnselen. Vandaag al wat beter...hopen dat het zo blijft.


mijn lieve, lieve kleine schat - Sabrina1984 - 27-04-2013

Ik dacht even spieken hier en wat zie ik
Rennie, wat een goed nieuws meis! Jeeej, ik ben heel blij voor je!!

Tam, wat zielig voor Myrthe! Hopelijk is ze gauw weer beter.

Hier alles goed met ons! Druk druk druk met werk en thuis. Iwan doet het goed, hij was met drie maanden 7770 gr en 63 cm, dus groeit nog steeds lekker door. Hij houd mama lekker bezig, is lekker actief en vraagt veel om aandacht op het moment. Elke keer als ik hem oppak lijkt het alsof hij wil drinken, dan zit hij weer te zoeken met zijn mond open. Speen accepteert hij dan ook niet. Ik heb ook het idee dat mijn voeding iets terug is gelopen, komt denk ik omdat ik weer aan het werk ben. En ik denk dat hij tandjes krijgt, hij stopt alles in zijn mond, heeft steeds rode wangetjes en heeft hele dunne poepbroeken. Ik had per ongeluk maatje 4 luiers gekocht (moest 3+ zijn) maar nu is het toch wel handig, soms zit het alsnog tot zijn oren ;-)


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 27-04-2013

sabrina,

de kleine man groeit goed zo te lezen.
ja die tandjes... hier ook nog af en toe dunne broeken en rode kaakjes.. maar joella dr mondje zit al goed vol.


tam,
beterschap met Myrthe!

hier:
nu gelukkig 2 nachten door kunnen slapen.
ooohh.. wat heb ik goed geslapen haha.
hopen dat ze het zo vol blijft houden.
met Joëlla dr arm gaat het goed. ze doet alles weer.

vanmiddag om een nieuwe zomerjas geweest en een zonnebril voor Joëlla.
laat die zon nu maar komen!
fijn weekend!


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 27-04-2013

ooooooooooooh rennie, joepieee zo geweldig nieuws. proficiat aan jullie!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 27-04-2013

het is al weer even geleden dat ik een foto heb geplaatst, dus hoop dat ie niet te groot is haha.

komt ie...


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 27-04-2013

[Afbeelding: 206mxhk.jpg]


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 27-04-2013

Stoer wijfie hoor!! Leuk meis! En fijn dat het beter gaat!

Sabrina zo wat groeit jouw ventje goed zeg!! Tess was met 3 maanden 6,2 kilo hahaha!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 28-04-2013

Jaaaaaaaaaaa!!! Rennie!! Wat een super leuk nieuws! Gefeliciteerd meid, het is jullie zooooo gegund!! Wat ga ik ruimen voor jullie, dit moet gewoon goed gaan!!

Andere meiden, hier een uitgebluste Madelief.... Ik lees af en toe vluchtig. Maar we zijn gisteren verhuisd en het is heerlijk, maar ook nog een grote zooi! En met heel erg moe en misselijk door de zwangerschap is dat toch wat lastig. De hele week klussen en gisteren dozen sjouwen was eigenlijk t eheftig. Maar we wilden het nog aan niemand vertellen, dus dat was lastig. Nu aftellen tot de echo vrijdag en een beetje landen in ons nieuwe huisje.

Cyn, wat een geweldige foto!


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 28-04-2013

Cyn, zooooo schattig met haar zonnebril! Mooi meisje.

Madelief, vrijdag zien jullie jullie wondertje! Nu maar rustig uitblazen na al dat gesjouw!!! Proficiat met jullie verhuis en in dit huisje zal jullie 2de kindje ook gaan rondlopen...woaw! Smile

Rennie, ben zooooooo blij voor je. Smile

Fijne zondag voor iedereen!!!

Ik ben weer aan het studeren, binnen 3 weekjes examen. Morgen ga ik naar de huisarts voor een check-up (bloeddruk, hartje,...) en 10 mei is de 20 weken-echo al. Naar mijn gevoel gaat het deze keer echt sneller. Ik voel ons kleintje nog niet, hoop dat ik binnenkort weer helemaal verliefd kan worden op die zalige plopjes. Straks nog naar naar mijn moeder, het gaat niet zo goed, pijn en heel vermoeid. Ik hoop dat ik haar wat afleiding kan brengen...


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 28-04-2013

plusje,
beterschap met je moeder.
en jij heb al bijna de 20 weken echo! wat gaat dat hard!
nog heel even en je kan genieten van de kleine schopjes!
succes met de studie!

madelief,
Yess... eindelijk over!
hoe was jullie eerste nacht?
Jij mag ook vrijdag voor een echo! WOw! spannend.
nu lekker rustig aan en genieten!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 28-04-2013

De eerste nacht en ook vandaag is heerlijk! Rust in de tent!

Plusje, wow, bijna de 20 weken echo al weer! Ik hoop voor je dat je dat je de kleine snel gaat voelen! Oh, je moeder. Wat zwaar voor haar. Ook voor jou om haar zo te zien zeg...


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 29-04-2013

Ik dacht ff spieken op t forum en JAAAAAAAA! Wat een goed nieuws, Rennie is zwanger! Gefeliciteerd meid! Ik duim voor een voorspoedige zwangerschap. Het is je zo gegund!

Liefs!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 30-04-2013

Hallo lieve meiden!

vandaag lekker een rustige dagje op werk dus ik dacht kan ik meteen bij lezen en reageren!


@ myka,
Ik las dat je medicijnen mee heb voor je cyclus ed. wat goed dat het nu echt begonnen is!

@ Cyn,
Oh jeetje joella was/is weer in de gips?? Dat meen je niet! hoe is het nu met haar?
Oh en ik zie nu een fototje! Wat schattig! zo stoer dat brilletje! Ik bedacht toevallig gisteren om er een voor shivani te halen. Ze pakt steeds bril van haar papa af.

@ kersje,
Oh wat naar van de vriendin van je schoonvader. Jeetje…wat heftig. Hopelijk zijn ze er op tijd bij en heeft ze baad bij de chemo!

@ Laura,
Wat een leuk winkeltje met al die goedkope kleertjes! Wil ik ook! overkapping ziet er ook mooi uit met die spotjes.
En je wordt nu postbode! Leuk!

@ plusje
Ach jee alweer 17 weken zwanger zie ik! wat gaat dat hard! En de 20 weken echo staat ook al gepland! Leuk!!!
Hoe is het nu met je moeder?

@ madelief,
Hoe is het zwanger mama! Wat fijn joh dat het allemaal niet zo medisch was met zwanger worden. En ja het kan dus dat je man idd vruchtbaarder is geworden. Een vriendin van mij, bij haar man was eerst ook slecht zaad geconstateerd. Zo slecht dat ze voor de iui moesten gaan. Door anders te gaan eten is zijn kwaliteit verbeterd tot donorkwaliteit! Uiteindelijk is het wel ivf geworden omdat zij ook nog wat kwaaltjes had. Maar maakt niet uit, ze is nu eindelijk zwanger.
Oh en jullie zijn verhuisd! Wat heerlijk! eindelijk!

@ rennie,
Jaaa!!!! Een positieve test!!! Wat super meid!!!! wat ben ik blij voor je!!!!!!!!
Spannend ook ja, maar je moet ergens beginnen he! ik ga heel hard duimen dat na 9 maanden een lief klein brusje geboren wordt!
Hoe voel je je?

@ tam,
Myrthe is alweer bijna jarig he! wat leuk een tinkebel feestje! Past echt helemaal bij haar!!
Wat leuk om daar mee bezig te zijn!
Fijn dat het ook beter gaat met Yaro. En hij is wezen logeren? Ging goed?
Oh en je wordt ook weer tante! Dat zijn leuke dingen he!

@ sabrina,
Oh je bent weer aan het werk. en je denk dat Iwan tandjes krijgt? zou best kunnen ja als je naar de symptomen kijkt.
Hoe bevalt het werken? Ik vond het zo raar in het begin.

@ Maria,
Hoe is het? Lang niet meer gezien hier!


Hier gaat het beter. Shivani spuugt niet meer. Flesjes gaan goed alleen het warme eten niet altijd even goed. ze heeft de laatste weken ook vaker last van doorkomende tandjes.
En die dingen komen per stuk uit! pfff, iedere keer heeft ze daar een beetje verhoging van en eet ze slecht. En zodra ze weer een paar dagen is opgeknapt komt er weer een tandje door en daar gaan we weer!
Slechte eten, dunne broeken, verhoging, noem, maar op. gelukkig blijft ze ondanks dat wel vrolijk!
Vorige week hadden we de bruiloft. Wat was ze opgewekt! En ze zag er zooooo schattig uit! echt om op te eten! En op die dag liep ze voor het eerst echt. Voorheen viel ze na 3 stappen om. Nu ineens liep ze 10 stapjes en dat paar keer achter elkaar. Ocht ik moest echt huilen toen ik dat zag hoor! Ze had zo’n lieve roze feestjurkje aan, witte lakschoentjes,staartjes in d’r haar en liep zo op mij af met een lach op haar gezicht en roepen mama mama! Nou, dat was een sprookje!!!!! Daarna wilde ze alleen maar rondlopen haha. zo lief, zucht…
oh en die avond heeft Shivani voor et eerst bij oma geslapen. feestje werd laat, we zouden nog helpen met opruimen, toen ging ze snachts met oma en opa mee naar huis.
Nou dat was zo gek toen we zelf thuis kwamen en ze was er niet. ochtend wakker worden zonder haar was gek haha. vinden jullie mij gek als ik dit zeg? Haha


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 30-04-2013

Devika,
goed om te lezen dat shivani weer is opgeknapt.
Joella heeft ook last van doorkomende hoektanden en kiesjes.
ze komen allemaal tegelijk dus hier ook al heel wat dunne broeken gehad.
vooral met het avond eten trekt ze dr hoofd weg en wil dan niet eten. herkenbaar dus.

oh wat schattig... ik die dr al helemaal lopen met die mooie feestjurk aan en dr lakschoentjes! geweldig!!

en ze is gaan logeren! leuk!
ik vind het niet gek hoor! joella heeft ook nog nooit ergens gelogeerd. lijkt me zo gek die stilte in huis!
ookal is het maar voor even.


madelief,
lekker genieten van de rust!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 30-04-2013

Cyn,
Ah Joella dus ook last van doorkomende tandjes. Idd ze trekt haar hoofd weg bij het avond eten of wuift et weg met haar handjes.
Trouwens we zijn vorige week toch maar ff langs de dieetiste geweest. gevraagd om tips omdat ze wat moet aankomen.
Goeie tips gekregen. mais olie, extra schep pap etc etc. maar vond ik niet genoeg. Na lang doorzeuren kregen we flesjes nutricia dieetvoeding voorgeschreven.
Van die drinkvoeding met extra vit en energie. Alleen vindt Shivani er niks aan! veel te zoet. Probeer et nu met water aan te leggen en haar minimaal 1 flesje van per dag te geven.
Alle beetjes zijn meegenomen toch. haha

Och ja ik heb er een videootje van gemaakt van dat lopen. Zit er steeds weer zwijmelend naar te kijken.
Oh ik dacht dat Joella al wel een keer gelogeerd had. Ook niet dus. hoe is het met de gips?
Morgen krijgt Shivani een nieuwe spalkje. En ze gaan de stand meten. Hopelijk is er wat positief veranderd.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 30-04-2013

nog even een fototje. Confusedmile:

[Afbeelding: 2kpxqv.jpg]


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 30-04-2013

Hey dames,

Bedankt voor alle felicitaties!

@cyn wat een super schattige foto!! Een hele meid zo alweer!

@devika fijn dat ze niet meer zo spuugt! Wel naar dat ze zo last van de doorkomende tandjes heeft..

@madelief vrijdag dus de eerste echo, spannend! Hoe ver ben je dan? We lopen een paar weken achter elkaar aan, leuk! Ik wacht nog even af tot ik 6 weken ben voor ik bel voor een afspraak..

@hier ik voel me nog prima, geen kwaaltjes waardoor ik het nog niet altijd goed besef.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 30-04-2013

rennie fijn dat je je goed voelt! hopelijk blijven de kwaaltjes weg! oh en je loopt bijna gelijk met madelief, gezellig!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 30-04-2013

Hoi! Devika, zo fijn dat het beter gaat! En wat een schatje op de foto! Arme Shivani met haar tandjes!

En Cyn, Joella dus ook al last van de tanden die doorkomen. Hoe is het met haar armpje?

Rennie, hier vandaag als het goed is 7 weken. Ik hoop dat het bij ons beide goed gaat, dan is het idd leuk dat we zo achter elkaar lopen! Hoe ver ben je nu? Rond de jaarwisseling uitgerekend of niet?

Hier een heerlijke dag gehad! Lekker de stad in, leuke borrel, genoten van ons huis. Laatste vakantiedag van mijn man, gelukkig is hij vrijdag weer vrij! Dan de echo....