Zwanger Worden .NU forum [Archief]
mijn lieve, lieve kleine schat - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Complicaties (https://archief.zwangerworden.nu/forum-8.html)
+--- Forum: Sterrenhemel (https://archief.zwangerworden.nu/forum-34.html)
+--- Topic: mijn lieve, lieve kleine schat (/thread-4402.html)



mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 01-05-2013

Devika,
Als het met die drinkvoeding goed gaatdan is dat inderdaad mooi meegenomen.
Joèlla is ook zo eigenwijs en eet ookecht niks als ze geen zin heeft.
Het wil hier nog wel eens helpen als ikhaar zelf laat eten. Het eten zit dan wel tot achter dr oren maar dankrijgt ze vaak meer binnen dan wanneer ze weigert om te eten haha.


Het gips is eraf! Nu een weekje. Hetgaat goed! Ze doet alles alweer.




Hoe was het vandaag. Is de stand nogopgemeten? Is er verandering?


Oooh wat een mooie meid is ze toch!Echt een lieve foto!


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 01-05-2013

Devika: Wauw wat een prachtig meisje :-)
En heerlijk dat genieten van haar eerste loopjes!

Rennie: Ik ben zo blij voor je!! En dat besef gaat heus wel weer komen hoor ;-)

Madelief, het aftellen is begonnen.... Yeah!! Bijna de echo

Hier gisteren de laatste pilletjes primolut genomen, en nu is het wachten op mn ongi zodat ik kan gaan starten met de clomid


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 02-05-2013

Madelief,
Heb je morgen de echo? wat spannend! En je zit al op 7 weekjes! Gaat ook hard!

Cyn,
Mmhh die drinkvoeding wil ze niet. te zoet. Ik heb van de week zo’n flesje gemengd met gepureede fruit en daar ijsjes van gemaakt. dat lust ze wel!
Ze mag nu dus een of 2 ijsjes per dag haha. ik kreeg laats ook een tip van iemand.
Advocado, limoensap, handjevol diepvries aarbeien en ahornsiroop. In de blender tot een smootie. Erg lekker!
Advocado heeft veel goeie vetten vandaar. Maar shivani lust et zo niet. dus ook daar ijsjes van gemaakt, en ja hoor! haha
Voor de rest moet ik ook achter haar aan zitten kwa eten. Heel vaag maar koekjes en een banaantje of pannenkoek gaat er wel in. Maar warm eten? Ho maar!
Zal wel een fase zijn toch?

Ah wat fijn dat de gips eraf is! joehoe! Wat een onding is et ookhe!
Ja gisteren haar duim opgemeten. Hij rekt nu helemaal mee tot ie recht staat! Joehoe! Alleen zit er nog een draai in haar kootje. Die moet ook nog een slagje recht. Maar ach, stap voor stap. Zit nu iig verbetering in.
We kwamen daar binnen en Shivani herkende de arts meteen. Ze gaf ook gelijk haar duimpje! Ze wist gewoon waar we voor kwamen, haha zo lief!

Myka,
Ah fijn je laatste pilletje! Hopelijk breek je ongi gauw door en dan op naar stap 2!
Is de muur tekening al af?


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 02-05-2013

Yep, morgen echo en begin nu echt zenuwachtig te worden.... Ben zo bang voor slecht nieuws...


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 02-05-2013

Madelief, oh wat spannend voor morgen, ik duim voor je!

Cyn en Devika, wat een leuke foto's kwamen er voorbij. Wat ziet Joella er stoer uit met die zonnebril.

Plusje, vandaag een jaar geleden zag ik in je onderschrift. Ben je de dag een beetje doorgekomen?

Sorry, ben erg moe dus een beetje kort. Helaas geen spontaan wondertje dus woensdag 1e echo voor de iui. Ik begin er toch minder vertrouwen in te krijgen, ben toch bang dat er na opwerking niet genoeg overblijft om te insemineren... Ze willen het toch 2 keer proberen, maar zelf neig ik meer naar 1 keer en dan toch icsi. Maar goed, eerst afwachten.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 02-05-2013

Noortje, balen zeg... Was zo mooi geweest! Maar als er na opwerken echt weinig overblijft, zou ik daar zeker over praten. Dan voelt het anders zo zinloos!

Plusje, jee, een jaar... Ik ben blij voor jullie dat er een brusje in je buik zit op deze dag. Dat je kunt denken aan jullie engeltje, met je hand op je buik....


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 02-05-2013

Plusje: Op deze dag brand er een kaarsje voor jullie Sam*


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 02-05-2013

@plusje sterkte op de dag als vandaag...

@madelief spannend! Hoe laat moet je? Ik loop goed 2 weken achter je aan...

@noortje wat jammer! Was leuk geweest dat je bij ons aan kon sluiten. Nu duimen voor je!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 02-05-2013

Plusje we denken aan jullie!!

Madelief hopelijk morgen goed nieuws!!! Zet hem op en laat ons zsm wat weten hè lieverd??

Noortje balen meis!! Ik had het zo gehoopt voor jullie!! Woensdag dus een spannende dag... Sterkte meissie!!!

Sorry ff kort... Ben er snel weer hoor!


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 03-05-2013

Dag lieve meiden!

Madelief, ik denk aan jou vandaag!!!!! Ik wens jullie een mooi kloppend hartje. Smile Ik zal nooit vergeten dat je een jaartje geleden mij aanspoorde om te gaan laten checken...

Noortje, oh wat jammer toch. Ik duim voor de eerste echo en het verdere verloop ervan!!

Myka, laat die ongi maar komen, joepie jullie kunnen ook terug starten nu. Smile Ook voor jou staan mijn duimen omhoog!!

Rennie, hoe gaat het met jou? Kan je het een beetje bevatten?

Devika, och wat een knappe meid heb je toch!

Bedankt voor jullie gedachten bij ons! We hebben er een mooie dag van kunnen maken... Ik had mijn ventje verrast met een gelaatsverzorging voor ons tweetjes (ik heb er wel wat rode vlekken van in m'n gezicht...), daarna zijn we een nieuwe eettafel gaan bestellen en toen we thuis kwamen, waren mijn nichtjes daar om samen taart te maken voor Sam* zijn "feestje". Mijn mama wou eerst niet komen, maar ze is toch een halfuurtje geweest... We hebben dan mijn zus ook als meter gevraagd voor ons kleintje. Mijn nichtje van 9 had een houten bordje aan haar nek hangen met de tekst "Wil je..." en daarna kwam mijn nichtje van 12 met een houten bordje van 1 "meter" lang met de tekst "mijn ... zijn". Ze had het gelukkig meteen door. Smile Toen iedereen weg was is er nog een vriendin gekomen die helemaal in paniek was, want haar zoontje van 7 weekjes oud bleef maar ziek. Uiteindelijk is ze hier blij buiten gegaan en wij waren blij dat we haar konden helpen. We hebben nog afscheid genomen van ons lieve zoontje Sam* en elkaar goed vastgepakt. Ik moet wel zeggen dat ik zo blij ben dat ik terug zwanger ben. Anders was deze dag veel emotioneler geweest denk ik. Ik voel af en toe ons kleintje, ben zo verliefd! Smile


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 03-05-2013

Dat klinkt als een mooie dag meis! En ja ik denk ook dat het enorm scheelt dat je een ukkie bij je draagt... En je voelt hem of har af en toe!! Wat leuk!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 03-05-2013

lieve plusje....gisteren aan je gedacht....helaas de pc niet aan gehad. Maar wou het nog even laten weten. Een dag met verdriet, maar nu ook met vreugde en vooral liefde.

madelief....suc6 vandaag. Denk aan je. knuffel

Hier; myrthe is vandaag 2 jaar! Wat gaat de tijd snel. Kom vlug uitgebreider mailen, maar nu feesten hihi


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 03-05-2013

Tam, bedankt om aan ons te denken. Smile Proficiat aan Myrthe!! Maak er een leuk feest van!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 03-05-2013

HIEP HIEP HOERA voor Myrthe!!! Gefeliciteerd Tam, fijne dag.

Madelief, denk aan je.

Plusje, wat fijn dat je de kleine al af en toe kan voelen, zo'n speciaal gevoel.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 03-05-2013

[Afbeelding: feest-en-verjaardag-babystuff-company-ka...-37440.jpg]


HIEP HIEP HOERAA!!! Myrthe 2 jaar!
Tam, van harte gefeliciteerd met Myrthe haar verjaardag! mooie dag toegewenst op haar tinkebelfeestje!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 03-05-2013

Plusje, het is alweer een jaar geleden dat jullie mooie Sam* geboren werd.
Het klinkt als een mooie dag gisteren hoe jullie dat met mekaar hebben doorgebracht.
Ik ben zo blij dat je op deze dag ook weer zwanger bent! Dat maakt het verdriet een stuk dragelijker he.
En wat een mooie manier om je zus als meter te vragen! ook op zo’n bijzondere dag!
Je klinkt ook zo heerlijk verliefd op je kindje! Echt heeel fijn om te lezen!


Madelief!
Hoe was de echo!!

Noortje,
He balen dat het niet op eigen kracht is gelukt Cry
Dus toch door voor de iui. Maar er is hoop lieverd! het is jullie eerder gelukt!
Ik ga heel hard voor je duimen dat het bij de 1[SUP]e[/SUP] iui poging raak is!
En Tessa is bijna jarig! Ben je al bezig met haar verjaardag? Is misschien ook een mooie afleiding.

Rennie hoe voel je je? Is het nieuws een beetje geland?


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 03-05-2013

Het was goed!! Mooi kloppend hartje! Later meer


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 03-05-2013

Madelief, mijn duimen draaien voor een mooie echo! En wat fijn dat jullie nu verhuisd zijn.

Tam, gefeliciteerd met Myrthe, wauw alweer 2!!!

Plusje, gisteren was het alweer een jaar geleden! Ik ben blij dat jullie Sam* op zo'n fijne manier hebben kunnen herdenken. Fijn dat zijn brusje in je buik je zo blij mag maken, dat helpt!

Noortje, jammer dat het niet spontaan gelukt is, meid. Hopelijk mag het met de iui snel raak zijn! Ik duim ook!

Devika, wat heb je toch een heerlijke meid! Goed idee van die ijsjes.

Myka, jullie gaan weer starten! Ik hoop dat het snel raak mag zijn.

Laura, mooie overkapping! Daar kun je heerlijk relaxen (als je kroost het toe laat), haha.

Cyn, jij hebt ook al zo'n heerlijke meid! Wat een gedoe met haar armpje. En nu last van haar tandjes, arm kind. Ze lijkt me wel een heel vrolijk ding!

Ik ben vast iemand vergeten...ik hoop het niet.

Hier gaat het allemaal goed. Maar de dagen vliegen echt om! Er zitten werkelijk te weinig uren in de dag. Alhoewel, ik heb geen energie voor nog meer uren, haha. Tobias vindt het nu heel leuk om buiten hard weg te rennen. Ik moet dan echt de kinderwagen laten staan en achter hem aan! Dolle pret natuurlijk. En dan gillen en op de grond liggen als hij niet verder mag (naar de weg). Hij wil altijd naar de auto's, tja, dat wil mama nou net niet! Gelukkig heb ik lieve buurtjes die me dan even helpen door de kinderwagen met jesse erin te duwen of Tobias met de bal af te leiden. We hebben geen tuin en hij moet toch zijn energie kwijt. We waren van t weekend bij mijn ouders in Drenthe en ik vond het zo fijn om Tobias daar lekker rond te kunnen laten scharrelen! Hij genoot er echt van. We gaan met Hemelvaart maar weer!
Jesse ontwikkelt zich supergoed. Hij is heel alert en beweeglijk. Hij rolt al sinds ruim een maand van rug naar buik en weer terug. En een lachebekje is het ook. Hij slaapt 's nachts in zijn bedje naast ons bed, lekker makkelijk. Ik vind hem echt om op te vreten zo lief! En hij is nog steeds dol op zijn grote broer. Altijd een big smile als hij hem ziet. En Tobias is ook scheutig met knuffels. Laatst wilde hij bij Jesse op schoot gaan zitten!
Tobias is volop in de peuterpuberteit. Gelukkig kan ik er meestal wel om lachen! Lekker ding. Hij kan er alleen echt niet tegen als Jesse huilt. Dan zet hij zelf ook een keel op. Volgens mij zei jij dat ook, Tam? Dan heb je twee huilende kindjes en maar 1 stel armen. Dat is wel eens lastig, maar ik word er handiger in. Gelukkig huilt Jesse weinig, dat wel!
En dan hebben we onze Uma nog. Ik weet niet of het kan, maar ze wordt steeds liever! Wat een snoepie is die kat! En maar knipperen met haar oogjes naar de kindjes en naar kerseman en mijzelf.'o, ik vind jullie zo lief, prrrprrr'. Vervolgens loopt ze me zo voor de voeten dat ik bijna mijn nek breek, maar goed. Vanmorgen ging ze op de rand van de wc staan en viel er bijna in...er lag een pluisje in namelijk! Gek beest.

Nou lieve meiden, beide kindjes zijn nog in dromenland en ik ga eventjes op de bank liggen met een dekentje. Even opladen voor de rest van de dag, haha.

Liefs uit het kersehuis x


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 03-05-2013

Joepie!!!!
Wat een heerlijk nieuws Madelief!!!
Ik juich even in stilte, anders worden de jongens wakker, haha.
Wanneer ben je uitgerekend?


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 03-05-2013

Woooohoooooooooooooooow voor Madelief Smile

Kersje, je vertelt zo fijn over je mannetjes, wat een drukte, maar je klinkt zo fier op al die kersemannen in huis. Smile


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 03-05-2013

ik kwam even kijken omdat ik zo aan madelief moest denken. Wat een heerlijk nieuws meid....super. Ben zo blij, weer een stap verder.

Later meer......ook hier te weinig uren in een dag, zucht.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 03-05-2013

Devika,
Ookal zien ze die arts niet veel. Zeweten heel goed waarvoor ze daar komen.
Dus shivani smult lekker van deijsjesSmile als het zo goed gaat is het goed toch!


Plusje,
hier heeft gisteravond een kaarsjegebrand hoor!
Wat een leuke manier trouwens om je zusals meter te vragen.


Fijn dat jullie er een mooie dag vanhebben gemaakt.
En met een brusje in je buik verzachtdat toch een beetje de pijn.


Tam,
ook hier gefeliciteerd met Myrthe!
Wat vliegt de tijd he! En wat eenheerlijk weer! Daar heeft d'r grote zus vast voor gezorgd!


Madelief,
wat fijn dat er een mooie kloppendhartje te zien was! Yes!!


kersje,
ooohh dat lijkt me echt genieten met 2van die heerlijke ventjes om je heen.
En ja.. die peuterpuberteit... pfff...hier heb ik het idee dat er ook al een begint.
Balen dat jullie geen tuin hebben. Maarwel erg fijn dat je van die lieve mensen om je heen hebt die eenoogje in het zeil houden.
Joella kruipt hier het liefst door detuin.. en o wee als ze dan mee naar binnen moet. Haha
dan gaat er ook een keel open..
en die uma... wat vind Tobias er van?
Joella zoekt onze kat op.. ze aait hemdan zachtjes en houd vervolgens zijn staart vast. Haha
dan is hij snel weg...




hier een heerlijke werkdag gehad, maargelukkig de laatste van deze week.
Het is hier meivakantie dus ik draaivolle dagen van 10 uur.
Nog even languit op de bank, douchen enik zoek mijn bedje op.
Morgen ochtend wacht er weer eenuitgeslapen joella op me Smile


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 03-05-2013

Ha Cyn,

Ja, het is wat he, met onze peuterpubertjes!
Heerlijk hoor, een tuin...Kerseman en ik hebben afgesproken dat ons volgende huis ook een tuin moet hebben. Niet dat er al plannen zijn om te verhuizen, hoor. Tenminste niet op korte termijn. Tobias vindt ons balkon trouwens ook superleuk: naarbinnen, naar buiten, naar binnen, naar buiten. En als de schuifpui dicht is vraagt hij met zo'n lief stemmetje: "uite?"

Leuk he om te zien hoe dat gaat met kind en kat! tobias vindt Uma heel lief en Uma hem ook! Het zijn dikke vriendjes. Schattig om te zien. Tobias aait niet echt, hij geeft meer kopjes in de lucht, omdat hij haar dan net mist, haha. Of hij gaat tegen de stoel aanleunen waar Uma op ligt. En legt dan zijn hoofdje bij haar hoofdje. Ik hou het wel in de gaten hoor, het blijft toch een dier. Gelukkig wel een heel lief dier!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 03-05-2013

ja die peuterpuber hier heeft al een behoorlijke eigen wil! maar toch geniet ik ervan en moet ik erg lachen om haar rare fratsen.

joella zegt heel schattig aaaaaaap... (aaaaaaai)
ze probeert het wel zachtjes te doen. gelukkig kan deze kat veel hebben en laat het meestal wel toe.
als hij er geen zin in heeft is hij ook snel naar buiten.
joella wordt soms alleen iets te enthousiast en begint dan te gillen. dat vind de poes ook niet zo leuk haha

die tuin is inderdaad heerlijk.
wij hebben een behoorlijk stukje tuin dus joella kan alle kanten op.
wij zitten in de zomer vaak buiten en de buren ook. iedereen houdt dan een oog op haar dat is ook wel fijn.
nu hoop ik alleen dat joella snel los gaat stappen want anders heb ik deze zomer van die groene broekjes haha.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 04-05-2013

Jaaaaaa madelief!!! Goed nieuws meid!! Gefeliciteerd!

Wat heerlijk om je te lezen kersje!! En wat draait Jesse al snel om! Tess heeft alleen toen ze ruim vier weken was van buik naar rug gerold een paar keer maar verder niks meer gedaan haha! Heb ook geen idee wat normaal is hoor.. Of normaal, gemiddeld natuurlijk! Tess ligt ook bijna niet op een kleed of in de box ofzo omdat ze dat niks aan vindt.. Ze zit heel erg veel op schoot dis denk dat ze gewoon heel sloom en lui is wat rollen betreft haha! Staan vindt ze dan wel weer prachtig! Gekke meid!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 04-05-2013

Madelief, super!!! Fijn voor je zo'n goede echo. Wanneer ben je uitgerekend?

Devika, goed idee van die ijsjes. Zo krijgt ze het toch lekker binnen en met eindelijk wat mooier weer gaat een ijsje er best in.

Cyn, fijn he, een tuin. Wij hebben een behoorlijk grote en Tessa heeft er gistermiddag lekker gespeeld. Grappig, Tessa zegt ook aaaaap. Weet alleen niet precies wat ze ermee bedoelt. Verder kan ze aardig duidelijk maken wat ze wil. Ze maakt vaak een wenkend gebaartje met haar handje als ze iets wil hebben. Leuk als ze opgroeien met huisdieren. Tessa reageert ook nogal enthousiast op de paardjes, zo grappig. Ben je nu lekker aan het genieten van je weekend, na een drukke week?

Kersje, jammer dat je geen tuin hebt, maar zo te lezen mist Tobias er niks aan met zijn balkon.

Laura, grappig hoe elk kindje zich op zijn of haar eigen manier en tempo ontwikkeld. Tessa wil nu dus niet meer op haar benen staan, dan hangt ze als een soort kikkertje in de lucht. Maar ze is nu wel aan het tijgeren en komt zo wel waar ze zijn wil. Maar ze is ook wel een beetje lui, ze probeert vaak eerst of iemand haar even optilt en als dat niet gebeurd regelt ze het zelf. Dus Tess wil veel op schoot zitten, lukt dat dan met ook Semmy om je heen? Maar wel gezellig.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 05-05-2013

Nou zo gezellig is dat nou ook weer niet want ze heb gewoon momenten dat ze ook echt helemaal niks wil, zelfs niet op schoot.. Tja semmy moet soms extra geduld hebben door zijn zusje.. Daarom ben ik woensdag met hem alleen wezen zwemmen zonder Tess en vrijdag zijn we naar de grote speeltuin geweest! Hij heeft het heerlijk gehad!

Tessa is dus gewoon uitgekookt en slim haha!! Eerst kijken of ze geholpen wordt en anders pas zelf doen! Ze heeft helemaal gelijk!! Leuk dat ze al lekker tijgert! Wat gaat alles snel hè?


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 05-05-2013

Tja, die kleintjes kunnen behoorlijk veeleisend zijn. Tessa had dat ook, maar nu eigenlijk alleen als ze moe is en naar bed moet. Ik heb heel wat uurtjes met haar rondgelopen, omdat dat het enige was dat ze wilde... Leuk dat je tijd voor Semmy alleen vrij kon maken, dat is fijn voor hem. Toch een hele verandering voor zo'n kleintje, ineens een zusje erbij. Het gaat idd zo snel. Nog even en Tessa is een jaar.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 05-05-2013

ja eind deze maand natuurlijk al! ben je al bezig met voorbereidingen?
semmy vond het geweldig, alle aandacht voor hem en hij is sowieso een echte waterrat. we gaan vrijdag op vakantie naar italie, met een beetje geluk kan hij daar bijna alle dagen lekker zwemmen. ik ben benieuwd! hij zal echt de tijd van zijn leven hebben!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 06-05-2013

Laura, wat heerlijk dat jullie vrijdag al gaan!!! Oh, relaxen in de zon met je gezinnetje, heerlijk!

Noortje, Tessa is al weer bijna een jaar! Oh, wat gaat het snel zeg!

Leuk, al die buitenspelende kindjes. Onze dame is ook echt een buitenmeisje. Ze wil de hele dag wel naar buiten. Onze tuin is behalve het terras nog een grote zandbak en daar kan ze zich uren vermaken. Zo lief! En ze kletst zo veel, echt schattig. Ze is nu ook heel veel in de weer met haar poppen. Eten geven, op bed leggen, speentje geven, buiten spelen.

Verder hier nu bijna 8 weken. De euforie van de goede echo zakt weer wat, ik tel al weer echt af naar over 2 weken.... als die goed is, zijn onze kansen zo veel toegenomen!


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 06-05-2013

@madelief fijn dat de echo goed was!! De miskramen van je waren meestal in de eerste weken of niet? Of heb je ook een mk tussen de 8-10 weken gehad?

@hier ik ben nog niet heel veel bezig met mij zwangerschap. Ik denk dat het pas echt gaat worden als de eerste echo goed is. Ook denk ik dat dan steeds meer de angst toe nemen gaat... Eind van de week ben ik 6 weken. Ik maak dan een afspraak bij de gyn.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 06-05-2013

Nee, de miskramen waren al rond de 6 weken. Dus die fase zijn we voorbij.

Op zich ook fijn dat je er niet heel veel mee bezig bent. Is wel rustig idd, minder angst! Ik ben wel heeeeeeel blij voor jullie!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 07-05-2013

Madelief, ik tel met je mee tot de volgende echo. Wat je zegt, dan zijn de kansen echt hoger. Al weten we hier helaas allemaal dat je geen garanties hebt. Toch wordt het weer tijd voor positieve verhalen.

Rennie, ik hoop voor je dat je snel een goede echo krijgt. Maar voor jou zal het zeker een heel spannende tijd worden. Ik vond het al heel moeilijk, laat staan hoe het voor jou zal zijn. Maar het moet dit keer gewoon goed komen, ik gun het je zo!!

Morgen de echo, ben benieuwd of er al een eitje groeit. Gisteren heeft Tessa haar prikjes weer gehad, zo zielig. Maar ze heeft niet meer zo vreselijk gekrijst als de vorige keren. Wel gehuild, maar dat is logisch.


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 07-05-2013

suc6 morgen noortje

hier even ego. yaro is flink ziek. wil zijn flessen ook niet meer...huilen huilen en slapen. vanmiddag naar de ha. Ik hoop dat ze wat weet, want maak me zorgen om mijn ventje. Daarnaast zelf zo oververmoeid van steeds maar weinig slapen. Kan er niet veel bij hebben.


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 07-05-2013

Ai, Tam, wat naar dat Yaro ziek is! Arme vent en arme mama! Hopelijk weet de huisarts wat te doen, meis. Ik snap dat je je zorgen maakt. Hij is nog zo klein. Ik hoop dat hij snel weer gaat drinken en zich wat beter zal voelen. En jij ook! Pas je goed op jezelf? Zo vermoeiend als je niet genoeg rust krijgt en voor twee kleintjes zorgt. Je staat er 's nachts vaak alleen voor he? Is er iemand in de familie die een nachtje kan oppassen, zodat jij kan slapen (als Yaro weer beter is)? Ik hoop dat het snel beter zal gaan!

Knuffel van Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 07-05-2013

Oh, Tam, arme Yaro! Hoop dat hij snel opknapt zeg, het is zo slopend, voor hem en jou, je maakt je toch veel zorgen om zo'n ukkie. Sterkte!

Noortje, spannend morgen! Verwacht je al bijna een eitje?


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 07-05-2013

Even snel.

Ik ben onverwacht een middagje thuis, want joella had 39.3 koorts op de opvang.
arm schaapje, na een zetpilletje om 14.00 uur in bed gelegd en mevrouw ligt er nu (16.30 uur) nog steeds in.

Tam,
Wat balen dat Yaro zo ziek is.
lijkt me inderdaad zwaar. vooral met die nachten. en Myrthe die ook de nodige aandacht vraagt.
Hou je het nog een beetje vol meid?
beterschap met je mannetje!

Madelief,
ik snap heel goed dat je nu al aftelt naar de volgende echo.
Ik hoop dat je een beetje afleiding kan vinden en stiekem toch al een beetje durft te genieten van dit mooie wondertje in je buik.

Rennie,
ook voor jou de nodige spanning. begrijpelijk!
Ik hoop dat je snel terecht kan en dat jij ook een mooie echo krijgt als bewijs!

verder heb ik even niet gelezen. ik ga snel nog even thuis werken voordat joella wakker wordt.

liefs voor allemaal!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 08-05-2013

Beterschap voor Joëlla en ook beterschap voor yaro! Wat naar als ze zo ziek zijn hè meis?

Noortje succes vandaag!! Ben ook benieuwd of er al een eitje aan het rijpen is!! Spannend!!!

Nog twee dagen en dan gaan wij naar Italië!!! Zin in!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 08-05-2013

Laura, woaaaw, op vakantie!!! Geniet ervan!

Madelief, is jullie dametje het nieuwe huis al gewoon? Ja, weer aftellen naar de volgende echo... Op naar fijne zwangerschappen en leuke bevallingen met een gezond en gelukkig kindje hé! Smile Maar dit is zo gemakkelijk gezegd, ik denk dat we allemaal wel wat voorzichtig zijn met die euforie hé?

Rennie, ik moet ook zoveel aan jullie denken, deze keer moet het goed gaan bij ons allemaal, dat verdienen we! Fijn dat we elkaar hier kunnen steunen. Op naar de eerste echo, succes!! Hoe voel je je nu?

Noortje, hoe gaat het met je eitje? Smile Oef die prikjes voor Tessa zijn weer voorbij!

Tam, hoe gaat het nu met Yaro? En met jezelf, kan je man je wat helpen? Hopelijk geneest Yaro snel en heb je wat rust voor jezelf!

Cyn, ook jouw meisje ziek... Gaat het al beter?

Wij hebben net een paar daagjes vakantie gehad, zalig genoten! Nu weer studeren, want volgende week heb ik weer examen. Met mijn mama gaat het beter, ze is gestopt met de chemo en bestraling en dat is duidelijk merkbaar... Binnen een maandje naar de chirurg voor meer info over de operatie. Vanavond gaan we naar een borstvoedingscursus bij onze geliefde vroedvrouwen. Smile (beetje vroeg, maar de volgende cursus was pas rond de uitgerekende datum). Vrijdag 20 weken-echo, vind ik wel weer heel spannend!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 08-05-2013

cyn; beterschap met de meid, begreep dat het nog niet veel was?

plusje; ja..heb ook wel van in de familie gezien hoe ziek je kan zijn van chemo en dat je daarna ook weer opknapt,,,nou ja, voor zover je daar van kan spreken

laura; italie, wauw! Waar precies ook al weer? Ben zelf gek op dat land. Mijn man en ik hebben er ooit eens een rondreis gedaan doorverschillende provincies.

kersje; ja..de nachten zijn zo pittig. Ik merk dat ik een kort lontje heb en vaak moet huilen. Gewoon van vermoeidheid. Gisteren heeft mijn ma de kinderen even opgehaald en heb ik overdag een paar uurtjes geslapen. Doet een mens goed.

hier; yaro drinkt nog steeds niet goed zijn flessen, maar het gaat al beter. Verder hebben we volgende week een afspraak in het ziekenhuis voor zijn navelbreuk. Hij is zo enorm dat we er verder naar moeten laten kijken. Benieuwd dus.
Vandaag een mooie zonnebril gekregen van mijn hubbie. Al voor moederdag. Heb nog nooit een wat duurdere gehad...goed zuinig mee zijn dus.

Verder bezig met wat afvalle. Beetje wat zw-kilo's eraf. Slank zal ik nooit worden, maar beetje eraf zal me goed doen haha. 2,8 kilo nu in 2 wk. Vraag er af en toe maar eens naar....goeie stok achter de deur voor me om mijn best te doen (ik lust ook zo graag zoveel)


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 08-05-2013

[ATTACH=CONFIG]11945[/ATTACH]myrthe op haar verjaardag


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 08-05-2013

Tam, wat vervelend dat Yaro zijn flessen nog niet goed drinkt,maar het gaat dus wel al beter? Gelukkig maar. Tessa had ook een navelbreuk, maar niet heel groot. De kinderarts zei dat ze er in principe niets aan doen omdat het meestal vanzelf weer goed komt. Ook niet als het zo groot is als een sinaasappel... Is die van Yaro erg groot? Bij Tessa is het wel al bijna helemaal weggetrokken gelukkig. Goed van je, dat je bezig bent met afvallen. Fijn dat je moeder zich gisteren even over de kleintjes heeft ontfermd, hopelijk komen er meer van die momenten dat je wat bij kunt tanken. Helaas kan ik de foto niet openen...

Plusje, fijn dat je moeder zich wat beter voelt. En altijd weer lekker wat vrije dagen, zeker nu het weer wat beter was. Oh, spannend hoor, voor vrijdag. Wil je eigenlijk weten wat het is? Misschien is het al eerder gevraagd, maar dan weet ik het niet meer.

Laura, lekker bijna op vakantie. Hoe lang gaan jullie? Dat wordt genieten met 2 van die mooie kindjes erbij!

Cyn, hoe gaat het nu met Joella?

Vanochtend echo gehad, er is een eitje maar nu nog te klein. Probleem is dat ze verwachten dat ie zondag springt. En ze kunnen iedere dat insemineren behalve dus op zondag. Moet vrijdag terug en dan misschien zaterdag of maandag de IUI of dus helemaal niet. Baal ervan, zeker omdat ik zo regelmatig ben, dat de volgende zich dan ook wrs op zondag aandient... Heb wel afgesproken dat als er na opwerking niet genoeg is voor inseminatie, dat we meteen doorgaan met ICSI.


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 08-05-2013

noortje, wat is dat vervelend zeg, zul je net zien. Ik hoop zo dat het toch een dag eerder of later is.

Myrthe had ook een navelbreuk, die is vanzelf ook goed gekomen. Ik weet dat ze er eigenlijk niks aan doen. Maar de ha vond hem wel zo groot dat ze toch maar eens gingen kijken. Ook of hij er geen last van heeft ofzo....we zullen zien.


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 08-05-2013

Tam, goed dat je een beetje rust hebt kunnen pakken. Denk je dat Yaro onrustig is doordat hij last heeft van de navelbreuk?
Fijn dat Myrthe zo'n leuke dag heeft gehad! Ik kan de foto ook niet openen. Ik kijk wel even op fb, staat vast ook een foto.

Noortje, balen als het op zondag is! Ik hoop toch za of ma dan!

Laura, fijne vakantie met je gezin!

Plusje, fijn dat het goed gaat met je mama. En al bijna de 20 weken echo, wat spannend!

Madelief en Rennie, wat leuk dat jullie zo met elkaar opgaan. Wel heel spannend die echo's. Madelief op naar de volgende goede en Rennie op naar een mooie eerste echo! Stapje voor stapje komen jullie er. Ik duim voor hele mooie echo's en beebjes!

Cyn, hoe is het nu met je meiske? Het zit haar niet echt mee de laatste tijd, arm kindje!

Verder terug kan ik even niet reageren. Hier een fijn dagje met Jesse. Tobias is naar oma. Zo fijn om te zien hoe blij hij daar naar toe gaat! Jesse neemt de ruimte meteen in van zijn broer, lekker druk dus. Maar we hebben wel samen een dutje gedaan in het grote bed. Hij viel aan de borst in slaap en we hebben samen een uiltje geknapt terwijl hij in mijn armen lag. Heerlijk zo'n warm lijfje tegen me aan.

Liefs!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 08-05-2013

Ff snel tussendoor hoor... Noortje ze kunnen toch met een of andere injectie het eitje eerder of juist later laten springen?


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 09-05-2013

Laura,
een fijne vakantie!! ben jaloers hoor!Haha


Tam,
wat fijn dat je moeder even bij konspringen zodat je wat slaap kon inhalen.
Even een momentje voor mama!
Yaro knapt al iets op.. hopelijk is hijsnel de oude.
Ik las inderdaad dat je verder moet methet navelbreukje. Wanneer heb je een afspraak?
Wat goed trouwens dat je bezig bent metafvallen!
Ik ben na 2 zwangerschappen ook nu heelwat kilo's kwijt. En eerlijk gezegd doe ik het niet heel veel aan!
Herkenbaar, herkenbaar... ik lust ookzoveel Smile


verder even niet gelezen.


Joëlla is weer beter. De koorts was 'savonds al bijna weg en de heeft een volle nacht geslapen!
Mama mocht zelfs uitslapen tot 9.00uur! (dat maak ik niet veel mee dus moest er even van genieten)
ze is wel wat hangerig maar het gaatbeter.


Joella heeft van oma een pop gehad. Zeis er zo trots op!
Ze geeft het een slab, sokken, en zehoud een beker voor het mondje... dan smelt ik!


Tot snel!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 10-05-2013

Laura, fijne vakantie! Het is in eigen cyclus, dus daar kunnen ze niet zo heel veel mee schuiven, een klein beetje maar...

Cyn, fijn dat Joella weer beter is. Leuk dat ze zo moedert over haar pop, vast heel schattig om te zien.

Kersje, zo leuk om te lezen hoe je geniet van je 2 kindjes..

Vanochtend dus weer een echo en nu zou het kunnen dat ik gisteren al m'n eisprong heb gehad, kon ze niet met zekerheid zeggen. Baarmoederslijmvlies zag eruit of het nog moet gebeuren, dus afwachten maar. Morgenavond spuiten en maandag IUI, als het doorgaat tenminste. Kans is groot dat het niet doorgaat, of zaad te weinig, of ei al weg... Spannend.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 10-05-2013

Tam, is de navelbreuk bij Myrthe helemaal weggetrokken? Bij Tessa is nog een heel klein beetje te zien, als een soort balletje in haar navel. Ik hoop dat dit nog weg gaat. Hopelijk heeft Yaro geen last van zijn navelbreuk en gaat het ook vanzelf weg.


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 10-05-2013

Ego'tje: Bij ons was het vandaag super! We hadden een lieve, correcte gynaecologe en alles was ok. Tussendoor moest ik even wat gaan wandelen om het baby'tje te laten draaien en dat gebeurde dan ook. Hij/zij wou alleen niet gemakkelijk op de foto... Ons kleintje speelde verstoppertje achter de placenta. Gisterenavond had ik het even heel moeilijk, alles van Sam* kwam terug boven, maar nu kan mijn geluk niet op. Confusedmile: Met 25 weekjes krijgen we nog een extra echo.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 11-05-2013

Plusje wat fijn om te horen!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 11-05-2013

Plusje, super dat de echo zo goed is gegaan! En een lekker eigenwijsje, haha. Sam* zal vast trots zijn op zijn brusje en zijn lieve mama.

Cyn, ik ben blij dat het weer goed gaat met Joella. En wat lief met haar popje...Soms als ik een meisje hand in hand zie lopen met haar moeder, vraag ik me af hoe dat voelt. Om voor een meisje te mogen zorgen. Ik heb mijn liefde voor Puck* en mag voor haar broertjes zorgen, maar soms vraag ik het me gewoon af...

Ik moet nog wel wennen aan het niet meer zwanger zijn of bezig zijn met zwanger willen worden. Het lijkt allemaal in zo'n sneltreinvaart gegaan...3 kindjes in 3 jaar. Twee mogen houden en een moeten laten gaan. En nu het besef dat het goed is zo, terwijl het eigenlijk nooit echt goed zal zijn. Ook al zou ik nog 12 kinderen krijgen, nooit is het compleet. Maar als ik deze fase van het stichten van een gezin achter mij laat, laat ik Puck* dan ook een beetje achter? Zal zij een vage herinnering worden aan deze tijd? Of blijft ze altijd zo dichtbij? Ik wil haar bij me houden, maar ik wil niet blijven hangen in het verdriet. Ik wil bouwen aan een blij gezin, geen verdrietige moeder zijn. Misschien komt het doordat het morgen moederdag is, dat ik er weer even extra mee bezig ben.

Lieve meiden, ik vind moederdag een bitterzoete dag. Ik hoop dat het voor ons allemaal een mooie dag mag zijn. Meer zoet dan bitter!

liefs van Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 11-05-2013

lieve meiden, denk aan jullie allemaal. Allemaal moeder, maar niet iedereen kan een zichtbare moeder zijn. Ik hoop van harte dat we dat allemaal mogen., dat dit voor ieder is weggelegd


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 11-05-2013

Kan even niet reageren. Yaro ligt sinds gisteren in het ziekenhuis. Vanwege het slechte drinken, het vele huilen (lees krijsen). Het stomme is dat sinds hij daar is het nu stukken beter gaat. Ze doen nog wat onderzoekjes om te kijken.
Zal morgen dus mijn eerste moederdag met hem moeten doorbrengen in het ziekenhuis. Papa is er nu bij...ik heb myrthe net in bed gelegd na er vandaag overdag geweest te zijn. pffffff, het zit het mannetje niet mee


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 11-05-2013

Kersje,
Ik zit nu volop in de strikjes, popjesen roze kleding maar ik vraag me soms ook nog af hoe het zou zijn meteen jongentje.


Je laat Puck* niet achter als je dezefase van het zwanger zijn/ gezinnetje stichten achter je laat.
Puck* maakte jullie tot een gezinnetje.Ookal bleven jullie met lege handen achter, Door Puck* waren julliewel voor het eerst papa en mama. Puck* heeft ervoor gezorgd dat er 2lieve broertjes bij het gezinnetje kwamen. Zij zal altijd bij julliezijn.
Helaas worden we met moederdag,verjaardagen, feestdagen, sterfdagen etc. weer herinnert aan de pijnvan toen. Ik hoop dat met de jaren de pijn meer dragelijk word.


Tam,
Nee! Wat zonde!
De eerste moederdag voor Yaro moet hijdoorbrengen in het ziekenhuis.
Gelukkig doet hij het iets beter.Misschien heeft hij het ergste thuis al gehad.
Hoelang zou hij moeten blijven?
Dikke knuffel voor jou en Yaro!


Hier wil ik ook alle mama's even eendikke knuffel geven.
Sommige met een kindje in hun armen,anderen met alleen een kindje in het hart!
Een dag met een traan, en sommige vanons zullen deze dag het liefst overslaan.


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 11-05-2013

Tam, wat naar dat Yaro in het ziekenhuis ligt! Gelukkig gaat het beter met hem, maar wat vermoeiend ook weer voor jou en je man. En helemaal met moederdag morgen, wat sneu!Beterschap voor je ventje!

Cyn, dank je voor je lieve woorden. En ik kan me voorstellen dat jij dat gevoel andersom ook hebt, dat je je afvraagt hoe het met een jongen zou zijn.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 11-05-2013

Kersje, ik denk niet dat Puck ooit een vage herinnering wordt, al herken ik dit gevoel heel erg. Ben er zelf wel eens bang voor naarmate het steeds langer geleden is. Maar toch denk ik dat onze kindjes altijd dichtbij ons blijven, we blijven altijd aan hen denken. Al zijn onze gezinnen nooit echt meer compleet, toch horen zij er gewoon bij en maken zij op die manier het gezin toch nog compleet.

Cyn, hier hetzelfde, allemaal meisjesdingen en toch mis ik het jongetje... Denk er ook vaak aan als ik een vader en een zoon samen zie, dat m'n man nooit zo'n vader zoon moment heeft.

Tam, arme Yaro, heel veel beterschap en ik hoop dat hij snel weer thuis is.

Plusje, oh wat fijn dat de echo goed was.

Morgen moederdag, het blijft dubbel. Al ben ik wel heel dankbaar met Tessa bij ons, toch gaan mijn gedachten uit naar een heel klein jongetje dat al zo vroeg moest gaan. We hebben een knuffel gekocht en zetten we morgen op het grafje. En ik denk ook speciaal aan de mama's voor wie het morgen een lege dag zal zijn...


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 12-05-2013

Lieve Tam, Moederdag met Yaro in het ziekenhuis... Och, wat naar! Maar dit komt goed! X

Lieve mama's met of zonder kindjes om je heen, fijne Moederdag! X


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 12-05-2013

Plusje, wat een goed nieuws! Heerlijk zeg, genieten! Ja, en daar komen ook herinneringen mee naar boven... Die zijn er naast het geluk.

Noortje, spannend morgen! Ik hoop zo dat het eitje nog niet weg is!

Laura, fijne vakantie, mocht je dit nog lezen! Lekker genieten met je gezinnetje!

Kersje, ik las over je gevoelens en vond dat Cyn het zo mooi verwoordde. Dat met het achterlaten van deze fase je Puck niet achterlaat. Dat denk ik ook, ik denk dat ze nooit een vage herinnering zal worden. Ze groeit met jullie mee. Op de weg naar een blij gezin. Het is ook snel gegaan, je hebt in een achtbaan gezeten en nu je eruit bent zie je weer hoeveel er in die rit is gebeurd. Daar heb je ook tijd voor nodig!

Hier een ontzettend vermoeide en misselijke madelief. Pffff... Af en toe weet ik niet hoe ik vooruit moet komen. Vanmorgen was het heerlijk. Een meisje aan mijn bed dat zegt: mama, kom mee, ontbijt! En vrolijk laat zien wat ze met haar papa had gemaakt. Wat een rijkdom. Op dit moment breekt haar eindeloze energie me wel op. Ik wil zo graag rustig aan doen, dan is de misselijkheid minder. Maar ze gaat maar door....


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 12-05-2013

Madelief,
balen dat je zo misselijk bent, maar die fase gaat hoop ik snel voorbij.
zeker met zo'n kleine meid snap ik dat rustig aan doen erg moeilijk word.
Wat praat ze al goed!
Joëlla doet dat nog niet hoor. het is hier de hele dag "ella"... ze probeert dr eigen naam te zeggen.

hier vanmorgen om 9 uur wakker gemaakt door mijn lieverds met een ontbijtje op bed.
joella heeft de helft van mijn bord leeg gegeten maar het ging om het idee.
een heerlijk douchepakket gekregen dus ik ruik weer fris haha

maar mijn mooiste moederdag cadeau was dat joella vandaag voor het eerst uit zichzelf ging staan.
ze heeft zelfs 2 stapjes gezet! ben zo trots...


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 13-05-2013

wou even laten weten dat yaro thuis is. Hij drinkt zijn flessen weer. Blijft echter wel onrustig vind ik. Ben benieuwd. Volgende week weer afspraak met kinderarts.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 14-05-2013

Hoi!

Noortje, hoe was het gisteren?

Tam, heel fijn dat hij weer thuis is! Hoe gaat het nu?

Cyn, wat een prachtig moederdag cadeau! Joella weet wel welk woord ze vaak zegt! Ja, Maria praat al vrij goed. Weet overal woorden voor en zegt alles na. Wordt is soms wel een beetje gek van! Want alles wat ik zeg wordt herhaald. Er loopt dus een papegaai achter me aan de hele dag. Maar het is vooral heel schattig en leuk en gezellig!

x


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 14-05-2013

Tam, fijn dat Yaro weer thuis is!

Madelief, het ging dus niet door. Zaad was maar 1 miljoen en viel niet op te werken, dus het gaat weer ICSI worden. Maar mag wel over een week al starten met spuiten. Zie er toch erg tegenop weer allemaal...
Hoe voel jij je?


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 14-05-2013

@noortje balen!! Ook al had je het verwacht, het zal vast weer een tegenvaller zijn... Nu spuiten dus.. Kan me voorstellen dat het spannend is.

@madelief Balen van je misselijkheid, maar ook wel een bevestiging dat het goed zit... Gaat vast goedkomen nu..

@tam fijn dat yaro er weer is! Toch altijd schrikken zoiets..

@cyn wat leuk! Idd een heel leuk cadeau!

@myka met de medicatie gestart?


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 14-05-2013

He, Noortje, wat zuur!! Er was toch hoop dat dit zou kunnen werken. Wel fijn dat jullie zo snel door gaan, maar ook wel heftig dat het hele traject er weer aan komt. Kun je de knop makkelijk omzetten?

Rennie, hoe is het met jou? Hoe voel je je? heb je al een afspraak gemaakt?

Hier matig. Ben zo blij dat ik niet hoef te werken. Grootste deel van de dag extreem misselijk. Moet zo weinig mogelijk doen en alles langzaam, dan gaat het. En dat is vaak geen optie met een lekker druk meisje... Gelukkig vandaag een dag bij mijn ouders, ik aan de studie. Dat schiet lekker op zo, want ik verplaats me het liefst niet. Ik heb net even geslapen. Dacht ik. Bleek ik 3 uur te hebben geslapen. Soms denk ik: er moet wel groei zijn in mijn buik, anders kon ik me toch zo niet voelen? Maar ik ben ook bang hoor...


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 14-05-2013

Madelief, wat vervelend dat je zo misselijk bent. Probeer maar zo veel mogelijk je rust te pakken, al zal dat niet meevallen met de kleine Maria om je heen. Het lijkt mij dat het wel goed gaat daarbinnen, helaas heb je nooit de garantie. Wanneer had je nou de volgende echo? Toen ik net weer begon, met de cryo tp zag ik er wel enorm tegenop, maar nu ik er weer een beetje inzit, gaat het wel. Alleen die punctie.... Het spuiten is vervelend, maar dat gaat nog wel. En nu ik niet meer werk heb ik ook tijd zat voor alle afspraken, dus dat is nu wel fijn. Maar ik wil het zo graag dat ik het er allemaal wel weer voor over heb.

Rennie, hoe gaat het met je?


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 14-05-2013

Meiden ik kom snel weer op jullie reageren hoor!!
Ben momenteel erg druk met van alles en nog wat...
Maar denk aan jullie
xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 16-05-2013

@noortje/ madelief hier voel ik me nog steeds goed. Af en toe wel wat misselijk, maar is nog goed te doen. Zal de komende weken wel meer worden. 31 mei heb ik mijn eerste echo. Ik ben dan bijna 9 weken. Mocht wel eerder, maar dan is de arts er niet die ik graag hebben wil. Ik wil graag dezelfde arts dan de vorige keer. Hij weet het hele verhaal en weet ook wie wijn zijn..


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 17-05-2013

rennie; kan me voorstellen dat je dezelfde arts wilt. Ik vond dat ook erg fijn.
Nog even spannend, maar wij gaan allemaal super hard duimen.

myka; lief...wij denken ook aan jou

noortje; ja, als je iets zo graag wilt dan verleg je de grenzen. Dan doe je dingen waarvan
je niet dacht dat je ze zou doen of nog zou willen doen. als er straks een mooi wondertje
is weet je wel waarom en daar duimen wij heel hard voor.

madelief; vervelend zo misselijk. Ik was dat bij allebei mijn meiden ook, maar bij yaro
niet (hmm verschil jongen/meisje haha). Hoe bevalt het daar allemaal. Nog veel te doen?

cyn; hoe gaat het met de kleine meid nu ze wat stapjes heeft gedaan? Zit er vooruitgang in
of even niet?

kersje; weet je...soms heb je het zo druk dat je merkt dat je geen tijd hebt om bij britt*
stil te staan. dan schaam ik me omdat ik minder met haar bezig ben.
Misschien is dat ook aan de ene kant wel goed, maar ik hoop daar een middenweg in te vinden.

laura; zucht........zit jij in de zon?

plusje; hoe is het? Al wat geshopt voor de kleine?

devika; hoe is het daar bij jullie? Baal jij ook zo van het weer?

hier; vandaag moesten we naar de chirurg met yaro voor zijn navelbreuk. Hij is zo groot dat
hij niet vanzelf kan sluiten. Moet dus helaas geopeerd worden (ik hoopte zo van niet), ze wachten
wel als het kan tot hij een jaar is. Balen dus.
Daarnaast is myrthe ziek...ze wil niet eten. Flink koorts.....herkenbaar. ze heeft wel datgene
wat yaro had. Afgelopen nacht was niet te doen (ik sta er alleen voor) ,zo pittig.
hoop zo dat we eens uit ze zieken zijn en we wat kunnen gaan gen


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 17-05-2013

Rennie, nog 2 weekjes tot de echo en leuk dat je bij dezelfde arts kunt gaan! Ik duim voor je en denk heel veel aan je!

Myka, in je onderschrift te lezen lijken de FM's goed hé! Dat het zo verder gaat!!

Cyn, dat moet fantastisch zijn die eerste stapjes?!

Madelief, succes met de misselijkheid, brrr. Ook voor jou duim ik! Smile

Tam, oh wat jammer van de navelbreuk! Kan hij er hinder van ondervinden totdat hij een jaartje oud is?

Wat vind ik het leuk dat we met een paar meiden zwanger zijn en hier onze gevoelens kunnen uiten over onze sterretjes! Ik hoop dat er nog vlug meer zwangerschapshormonen in het rond vliegen! Smile Ik kreeg met moederdag van mijn 2 nichtjes kado'tjes. Eentje had in de klas een hartje met een gedichtje gemaakt voor me en stond voor de deur met een vaas met roosjes in en de ander had een persoonlijk tekstje geschreven waarin stond dat Sam*, mijn overleden nonkel en haar overleden konijntje heel blij waren met het nieuwe baby'tje... Het was zo ontroerend! Morgen heb ik weer examen en dan nog 4 weekjes en dan zijn het de 2 laatste examens en dan kan ik daarna veeeel bezig zijn met ons kleintje Smile. Ik weet niet of ik het al verteld had, maar we krijgen nog een echo in juni en dan nog eentje in juli. We willen deze keer het geslacht niet weten, lijkt me een leuke stimulans tijdens de bevalling. Smile De yogalerares heeft ook aangeraden om een bevalbord te maken met allerlei gedachten, gevoelens en foto's die ik dan tijdens de bevalling kan bekijken (als ik daar dan nog zin in heb). Shoppen lijkt me pas te gaan lukken na 30 weken, maar ik heb wel al een luiertas besteld en ben al bezig geweest met het geboortekaartje. Ik vind het ook zo geweldig om ons kleintje te voelen en mijn ventje heeft het gisteren ook gevoeld, oh wat was hij blij! Mijn moeder wordt 4 juni geopereerd, ik hoop dat alles goed verloopt!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 18-05-2013

plusje; hoop ook zo dat het goed verloopt met je moeder. Jee...ik heb gewoon een glimlach als ik je verhalen lees over je buik met spartelende baby. WAt een heerlijk gevoel he! Kan ik me nog zo herinneren. Geniet ervan.

hier; net naar de hap....myrthe heeft antibiotica gekregen. Flinke luchtweginfectie. Ze eet nog steeds echt helemaal niks...drinkt gelukkig wel wat. Hoop dat ze vlug opknapt. Dit zijn zulke vermoeiende dagen zo. De een na de ander.........pfff. Wil graag weer ff gewoon.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 21-05-2013

Meiden, ons kindje is niet meer. Weer een stille echo, van een stil kleintje. Een paar dagen geleden gestopt met groeien. We zijn radeloos....


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 21-05-2013

Oh nee Madelief Sad Ik zit hier met de tranen in mijn ogen. Heeeel veel sterkte. Mijn gedachten zijn bij jou.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 21-05-2013

Oh Madelief, wat vreselijk voor jullie. Ben er helemaal stil van. Waarom nou toch.... In gedachte ben ik bij je.


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 21-05-2013

oh madelief....wat een verschrikkelijk nieuws. Ik heb hier even geen woorden voor...hoe moet dat voor jullie wel niet zijn. Ik kan ook niet meer dan in gedachte bij jullie zijn en vanavond een kaarsje te branden voor weer een lief klein vlindertje..........knuffel


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 21-05-2013

Oooooooh nee Madelief Cry
Wat een verschrikkelijk nieuws, ook hier zal vanavond een kaarsje branden!!
Sterkte
xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 21-05-2013

Nee toch... oh meid ik krijg er kippenvel van.
Dikke knuffel voor jou! Woorden heb ik op dit moment even niet.


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 21-05-2013

O, nee toch, lieve Madelief! Wat ontzettend verdrietig...ik had zulke goede hoop dat dit kindje zou blijven. Ik vind het zo erg voor jullie...

Heel veel liefs van Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 25-05-2013

Madelief neeeeeee..... Wat erg zeg!!! Ik ben net thuis van vakantie en nu lees ik dit... Heel veel sterkte voor jullie lieverd!!! Hoe kan dit nou toch???


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 25-05-2013

Kon een paar dagen niet op de site komen.. Wat verschrikkelijk Madelief! Ben de helemaal naar van. Je was al z'n mooi stukje op weg! Kan me je radeloosheid voorstellen.. Onbegrijpelijk!! Hele dikke knuf!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 25-05-2013

Hoi meiden, de site is weer in de lucht, fijn.

Madelief, ik heb veel aan je gedacht. Ik vind het zo verdrietig. Hoe gaat het nu met je?

Rennie, hoe gaat het met jou?

Laura, hoe was je vakantie?

Tam, hoe gaat het met Myrthe en Yaro? En met jou?

En de andere meiden?

Hier gaat het goed. Jesse is nu alweer 6 maanden en goed gegroeid. Hij weegt nu 8075gr en is alweer 69,6cm.

Liefs!


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 25-05-2013

Kom even een hele dikke knuffel brengen speciaal voor Madelief
xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 25-05-2013

Thanks meiden, dat jullie zo mee leven. Het gaat k*t eigenlijk. We hadden het gevoel op 1/4 te zijn en zijn nu nergens meer. Er gebeurt nog niks en rondlopen met dit ukkie in mijn buik is heel zwaar. Wat hangt ons nog boven het hoofd? Zal het ooit nog een keer goed gaan?


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 25-05-2013

@madelief Je was ook al een mooi stukje op weg.. Erg last van de misselijkheid. Heb het echt met je te doen! Tis je zo gegund! Je was een week of 10 of niet? Nu afwachten wanneer het op gang komt? Hoelang 'mag' je hierop wachten?


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 25-05-2013

oh lieve madelief...meid..wat is het heftig. De blijdschap van weer zwanger mogen zijn...de hoop en dan dit weer. Bij mijn tweede mk was ik ook over de 10 wk en dan denk je idd al over de helft te zijn...bijna veilig, maar wat is veilig? Jullie hebben het bewijs lopen dat het goed kan gaan.....een prachtig kindje. Geef de moed niet op! Maar ja....hoe doe je dat? Weet dat wij er voor je zijn voorzover je daar behoefte aan hebt. Knuffel je meisje eens extra.
Maar dat afwachten.....pfff. Liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 25-05-2013

madelief wat moet dat slopend zijn zeg... zwanger zijn maar je kindje is niet meer... wat heftig.. ik denk echt heel veel aan je sinds vannacht.. sterkte en een hele hele dikke knuffel voor jou.. en idd wij zijn hier, maar ja wat schiet je ermee op...

kersje wat fijn dat dat kleine ventje het goed doet. een half jaar alweer... tess volgende week zondag ook alweer..

onze vakantie was echt heerlijk!! semmy heeft zo genoten dus wij automatisch ook. voor het goede mocht het zwemwater wel een paar graadjes meer zijn maar dat weerhield semmy echt nergens van. die sprong er gewoon in hoor. tess heeft het ook best goed gedaan maar ze moest wel de hele dag vermaakt worden.. ach ja dat weet je met zo n ukkie..
nu weer thuis in het koude nederland.. brrr!!! dan hadden wij het in italie toch een stuk beter voor mekaar... ik ga nu lekker in bad. e reader mee en hoppa, ff in de chill. zijn vandaag ook alweer de hele dag op pad geweest dus nu rust...

meiden ik denk aan jullie allemaal hoor!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 26-05-2013

Madelief, ik denk aan je. Ik heb goede hoop dat Maria een heel lief broertje of zusje gaat krijgen (en misschien nog wel allebei) . Maar ik snap goed dat het heel moeilijk voor je is om te geloven dat het goed komt. Ik geef je een dikke knuffel!

Laura, fijn dat jullie vakantie zo leuk was! En Tess ook alweer een half jaar, wat vliegt de tijd...

Knuffel voor alle meiden x


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 26-05-2013

Hè lieve meiden,

Kersje, ik moet helemaal huilen bij je bericht. Het geloof daarin is echt ver weg gezakt. De angst voor nog meer herhaling. Het steeds weer de moed herpakken en er voor gaan en dan hopen en dan testen en dan toch blij met een zwangerschap en dan dubbel zo hard op je bek gaan omdat het er niet meer is. En het nare nu vind ik echt dat het e nog zit. Morgen hebben we een afspraak in het ziekenhuis. Ik wil echt die tabletten gaan proberen en ik hoop dat ze toch een cyclus willen volgen bij mij. Gewoon om te kijken of daar niks mis gaat. Ook omdat ik sinds de geboorte van Maria altijd zo'n buikpijn heb bij de eisprong en dat nooit had.

Het is echt doffe ellende zeg. Ik was super misselijk, maar dat heb je er voor over. Voor niks dus. En nu wonen we in ons nieuwe huis, waren we super gelukkig, nu verdrietig. Enige lichtpunt is Maria. Maar verder is het heel leeg. Ik wil graag verder, maar zelfs dat is ons nog niet gegund. Geen kramp, geen bloedverlies, helemaal niks....

Laura, het klinkt heerlijk! En nu ga je binnenkort starten met de opleiding toch?

X


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 26-05-2013

Ja jeetje wat een leegte en verdriet voor jullie zeg... Dikke knuffel!!

Ja ik start nu in feite met de opleiding! Heb dinsdag mijn eerste belmoment met mijn leercoach. Spannend wel!
Morgen even de dokter bellen voor een rare onderhuidse knobbel onder de muis van mijn voet.. Doet echt verrekte zeer...


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 26-05-2013

lieve madelief....ik heb een brok in mijn keel als ik je verhaal lees. Wat een pijn. Elke keer die hoop, elke keer die wens en elke keer dat verdriet. Ik vond het al zo moeilijk na britt*...die 2 miskramen en dat zijn er dan "maar" twee. Bij die laatste was ik ook zo super misselijk. En ook daar zou het nog weken duren voordat het af zou komen zeiden ze. Ik heb toen de tabletten gehad, maar eerlijk is eerlijk.............niet alles was weg en moest alsnog een curretage.
Net als kersje heb ik ook erg het gevoel dat er nog een bruske komt. Maar dat is makkelijk zeggen voor een buitenstaander. Wie vecht kan verliezen, maar wie niet vecht heeft al verloren. Maar hoeveel wil en kan een mens vechten?
lieverd....een dikke knuffel.

laura; vertel eens wat over je vakantie? Kunnen we heerlijk jaloers zijn.

Hier; een midweekje weg dus spreek jullie later pas. Denk aan jullie en als het kan lees ik mee. liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 26-05-2013

Lieve Madelief! Wat een verdriet meis, elke dag denk ik wel even aan je!!
Ik blijf hopen dat er weer een lichtpuntje voor jullie gaat komen naast dat mooie meisje van jullie.

Spannend Laura..
Maar die knobbel klinkt erg pijnlijk :-( hopelijk kunnen ze er iets aan doen

Tam geniet van je midweekje!!

Hier inmiddels dag 4 van de primolut. Clomid50mg heeft niet de juiste werking gehad, en zal de volgende ronde verder gaan met 100mg.
Iedere stap is weer dichterbij!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 26-05-2013

myka hoe lang moet je dan aan de primolut voordat je met clomid 100mg kan beginnen?
jammer dat de 50 niet aangeslagen heeft zeg! maar gelukkig sta je er wel posi in denk he?
en ja die knobbel voelt zeker niet lekker!!

onze vakantie... tja, veel zon, 4 dagen regen gehad maar toen zijn we heerlijk wezen shoppen in veel te grote overdekte winkelcentra. we zijn naar de dierentuin geweest, sea life, plaatsjes bezocht, veel pizza's en pasta's gegeten, ijsjes niet te vergeten, lekker bij het zwembad zitten genieten van semmy die nergens bang voor is en gewoon het water inplonst, eruit klimt, naar de glijbaan rent en heerlijk als een speer van de glijbaan gaat en in het water koppie onder gaat en lachend boven komt.
we zijn wat markten over geweest. langs het gardameer gewandeld en elke avond na het eten de eendjes en zwanen gevoerd, we hebben een huifkar tochtje over de camping gemaakt want ja de camping is een dorp op zich zo groot! kortom we hebben flink genoten en balen eigenlijk dat we weer thuis zijn.. het was echt geweldig! ben je nu jaloers genoeg tam? haha
geniet van je midweek weg! waar gaan jullie heen?


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 26-05-2013

Klinkt heerlijk die vakantie Laura........

Ik heb een week primolut, dan hopelijk snel daarop een ongi...
Wanneer die gestart is kan ik op de 3e dag beginnen met de clomid 100mg


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 26-05-2013

Oh dus dat duurt dan nog ongeveer twee weken ofzo?
Hier bijna de laatste pil!! Nog maar drie dagen! Ik zal eens wat foliumzuur in huis gaan halen...


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 26-05-2013

Aaah wat fijn!!
Hopelijk werkt je lichaam nu gewoon weer mee....


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 26-05-2013

Ja dat zou leuk zijn!! En ik duim voor jou dat de 100 mg aan zal slaan!


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 27-05-2013

Madelief, ik hoop dat ze je goede raad kunnen geven in het ziekenhuis en dat ze je op een professionele manier kunnen opvangen en steunen!! Ik denk ook elke dag aan je en hoop dat deze nare tijd snel voorbij gaat, zodat jullie er weer voor kunnen gaan. Het is niet gemakkelijk voor je, maar ik geloof ook dat er nog een ukkie voor jullie klaarstaat!!! Hele dikke knuffel.

Myka, veel succes met de clomid100!! Ik duim voor een mega-eisprong! Smile

Laura, oh heerlijk zo'n vakantie. Veel succes met je opleiding!

Tam, geniet van de vakantie!

Hier gaat het meestal goed, als ik ons kleintje niet zoveel voel, denk ik veel aan Sam*, maar ik neem mezelf voor dat het deze keer gewoon goed loopt! Mijn moeder wordt volgende week geopereerd, ik heb dan ook een weekje vakantie en kan haar dus veel gaan steunen. En nog studeren voor 2 examens en dan is't gedaan voor dit schooljaar. Smile Vanavond naar een cursus rondom pasgeboren baby's, ben benieuwd. Fijne week allemaal.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 27-05-2013

Plusje slopend kan die onzekerheid zijn he? Maar gelukkig probeer je jezelf voor te houden dat het goed gaat! Zo ben ik de zwangerschap van semmy ook grotendeels doorgekomen!
Lekker dat je volgende week ook vrij bent! Voor je moeder ook heel fijn!!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 27-05-2013

Madelief, ik wilde dat ik iets kon zeggen waardoor je je beter zou voelen, maar helaas kan ik dat niet. Het is gewoon oneerlijk en naar. Weet dat ik aan je denk.

Laura, wat een super vakantie heb jij gehad, zo te lezen hebben jullie heerlijk genoten. Oh en bijna van de pil af, duim voor je dat je nu een betere cyclus gaat krijgen, ben benieuwd.

Myka, hopelijk gaat het met clomid 100 beter, hoop zo voor je dat je snel zwanger mag worden.

Plusje, oh die onzekerheid is zo erg, als ik jou zo hoor voel ik meteen weer die angst als ik Tessa minder voelde bewegen... Maar dit kleintje gaat er gewoon komen. Spannend weer voor je moeder, fijn dat je vrij bent.

Rennie, hoe gaat het? Bijna de echo... We willen hier nu weer eens goed nieuws.

Ben vorige week begonnen met spuiten, vrijdag afspraak gehad voor mijn schema. Over ongeveer 4 weken de punctie. Wel weer spannend, maar nu een echte kans. En vrijdag wordt Tessa 1, het gaat zo hard.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 27-05-2013

Tam, fijne week! Hopelijk met wat beter weer.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 27-05-2013

Hè meiden,

Sorry, heb niet veel gelezen. Wilde even laten weten hoe het zkh was. Echo was nog hetzelfde, lichaam lijkt echt niet te weten dat het voorbij is. Weer heel confronterend.... Besloten voor de Cytotec te gaan in de hoop dat daarmee alles eruit komt. Tabletjes een uur geleden ingebracht, nu hopen dat het gaat werken.... Voel me klote!

X