Zwanger Worden .NU forum [Archief]
mijn lieve, lieve kleine schat - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Complicaties (https://archief.zwangerworden.nu/forum-8.html)
+--- Forum: Sterrenhemel (https://archief.zwangerworden.nu/forum-34.html)
+--- Topic: mijn lieve, lieve kleine schat (/thread-4402.html)



mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 27-05-2013

Bah bah madelief!!
Ik leef met je mee, en hoop voor je dat de tabletjes hun werk snel gaan doen.
Dit is ondraaglijk.... Dikke knuffel meis....


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 27-05-2013

He bah madelief... Hoe is het nu? Is het al op gang gekomen?

Noortje voor jou ook weer spannend meid!! En wauw Tessa alweerbijna 1!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 27-05-2013

Hier enorme bakken bloed en stolsels. Er gebeurt dus wel wat. Weinig pijn eigenlijk, alleen moet om de vijf minuten naar het toilet rennen. Ik hoop zo dat dit snel minder wordt, want wat is dit enorm ongemakkelijk....


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 27-05-2013

Sad


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 27-05-2013

wat vervelend madelief... maar wel 'fijn' dat er in ieder geval wat gebeurd...


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 28-05-2013

@madelief hoe gaat het nu?? Ik heb het echt zo met je te doen. Het leek zo goed te gaan.. Maar ik ben er van overtuigd dat het uiteindelijk goed komt. (al het goede komt langzaam) het brusje komt vast nog. We houden hoop.

@noortje spannend! En Tessa al bijna weer een jaar! Wat gaat de tijd toch snel!

@laura toch wel spannend of niet om met de pil te stoppen? Duim voor je dat je direct een mooie cyclus hebt!

@plusje ik snap je gevoel. Je wordt dan direct herinnerd aan die verschrikkelijke periode van de vorige keer. Je ben niet eerder gerust dan je je kindje huilend in de armen hebt.

@myka ik hoop dat de comid aanslaat. Nu dus naar de 100mg. Is dat ook het hoogst wat ze doen of kunnen ze nog hoger gaan. Ik duim in iedergeval voor je!

Hier lijkt alles nog goed te gaan. Vrijdag de echo dus dat schiet al erg op! Begin het nu wel spannend te vinden. Ik ben sowieso wel wat terughoudend in activiteiten doen. Ik durf wat minder. Het sporten ben ik mee gestopt, ook echt zware dingen trekken/ tillen laat ik. Ik ben bang dat het invloed heeft. Normaal weet ik dát het moet kunnen. Maar nadat het 2x misgegaan is, vertrouw ik nergens meer op. Had zaterdag een drukke dag thuis; diepvries schoongemaakt, huis schoonmaken. Had daarna ook erg last van mijn bekken.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 28-05-2013

Madelief,
geef de moed niet op meid! Dikkeknuffel voor jou
Maria is dus een echt papegaaitje..geweldig dat kletsen.


Ik lees nu je berichten van gistern..
vind het zo rot voor je!! gelukkig doende pilletjes wel hun werk..
hopen dat alles straks “schoon”is.. (klinkt zo hard!)
ik denk aan je!


Rennie,
nog een paar dagen en dan heb je deecho. Spannend!


Tam,
Joella heeft van het weekend 4 stapjeslos gedaan, maar mevrouw neemt dr tijd hoor.
Alles op het gemakje.. en wanneer zijer zin in heeft. Haha
Is Myrthe weer helemaal de oude?
Geniet lekker van je midweekje weg!




Plusje,
wat lief die moederdagcadeaus van jenichtjes..
wat fijn dat je in juni en juli eenecho krijgt. Stelt toch wat meer gerust.
En je bent begonnen aan degeboortekaartjes. Ik ben daar bij de zwangerschap van joella ookvroeg mee begonnen. Dat hield me toch bezig..




kersje,
jesse alweer een half jaar! Wat groeithij goed!


Laura,
wat klinkt dat als een heerlijkevakantie!!


noortje,
je bent begonnen met spuiten.. spannendmeid!
En Tessa bijna 1 jaar! Want gaat datsnel he


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 28-05-2013

Wat een narigheid, Madelief. Ik hoop dat het snel achter de rug is...


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 28-05-2013

Madelief, heel veel moed en ik hoop dat de pijn is weggebleven en dat alles in orde is als je weer voor de echo gaat!!! Sterke!!!

Rennie, op naar vrijdag Smile Ik merk ook dat ik voorzichtig ben met activiteiten doen. Ben blij dat ik een bureaujob heb...

Noortje, ben je al bezig met spuiten?

Cyn, 4 stapjes, waow Smile Ze heeft gelijk, alles op z'n tijd!!!

Wij gaan zo naar de vroedvrouw, dan kunnen we het hartje nog eens horen. Smile Mijn beste vriendin (van 't kindje word ik meter) is uitgeteld voor donderdag, ben zo benieuwd!! Smile


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 28-05-2013

Spannend Rennie, nog maar een paar dagen wachten...

Plusje veel plezier weer met het luisteren van het hartje, zooooo fijn geluid!!


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 28-05-2013

Madelief hoe gaat het met je meis?
Ik heb vandaag veel aan je gedacht
xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 28-05-2013

Thanks lieve meiden.... het gaat wel. Buikpijn is vannacht echt helemaal weg gegaan, al was het eigenlijk niet zo heftig. Ook het bloeden is eigenlijk vannacht bijna gestopt. Ik merk wel dat ik wat slap ben en me heel leeg voel. Ook wel opgelucht, maar vooral leeg en verdrietig ook. Vandaag toch stage gaan lopen. Afleiding is ook fijn. Maar ik voel me als een vaatdoek. Wellicht ook door het bloedverlies. Het stroomde er echt uit...


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 28-05-2013

@madelief 'fijn' dat je geen buikpijn meer hebt.. Wanneer heb je weer een controle echo? Knap van je dat je stage bent gaan lopen...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 28-05-2013

rennie ik snap maar al te goed dat het vertrouwen ver te zoeken is bij je! spannend hoor, vrijdag de echo! we duimen natuurlijk voor goed nieuws! maar daar ga ik wel vanuit hoor!

cyn wat leuk dat ze de eerste stapjes los gezet heeft!! ach ze neemt lekker de tijd. ze kan nog lang genoeg lopen denk ik dan maar!

plusje weer genoten van het hartje? wat spannend van je beste vriendin!! ben benieuwd wanneer ze gaat bevallen! en wat leuk dat je meter wordt van der kindje! weten ze al wat ze krijgen? een van mijn vriendinnen is trouwens in onze vakantie bevallen van der dochter! daantje heet ze! zo schattig!

madelief jemig bikkel die je bent!! hoezo ga je gewoon stage lopen?? je bent net je kindje verloren... snap wel dat het afleiding geeft maar hallo?!?! wel fijn dat je niet echt veel buikpijn gehad heb en dat het in dat opzicht meeviel maar ik heb echt diepe bewondering voor je hoor.. sterkte lieverd. we denken aan je, maar dat mag duidelijk zijn...

hier weer anderhalf uur aan de studie gezeten. ben toch wel trots op mezelf! nu hopen natuurlijk dat het ook allemaal goedgekeurd wordt! vind het toch best spannend allemaal.


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 29-05-2013

Madelief, goed dat de stage je wat afleiding kon geven. Neem ook de tijd om weer aan te sterken he? Het is niet niks voor lichaam en geest. Maar ik kan me ook voorstellen dat het helpt om even met iets heel anders bezig te zijn!
Het was niet mijn bedoeling om je te laten huilen met mijn vorige berichtje...ik blijf voor je hopen en vertrouwen.
Knuffel van mij


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 29-05-2013

Laura, het klinkt als een fijne vakantie! Wij gaan over een paar weekjes 2 weken naar Drenthe in het vakantiehuisje van mijn ouders. Ik heb er zin in. Tobias kan daar zo heerlijk buiten spelen en daar geniet ik erg van. Hij is dan zo blij! 'Buite' is zijn favoriete woordje, samen met 'kijk' (en dan wijzen met zijn vingertje), en 'ete', haha. En laten we 'papapapapapa-oh-papa' niet vergeten. En als ik dan zeg dat papa naar het werk is zegt hij 'o, nee!'.
En je bent nu weer gestopt met de pil, of niet? Spannend, meis. Ik hoop op een goede cyclus en snel weer zwanger mogen zijn! En je bent aan de studie, knap hoor. Is dit om gastouder te worden?

Rennie, jij hebt vrijdag de echo, wat een spannende dag! Ik hou het forum in de gaten hoor. Hou je het nog een beetje vol qua zenuwen? Ik was steeds zo blij als die eerste echo goed was. Ik weet dat het geen garanties geeft, maar het is een belangrijke stap!

Cyn, wat leuk dat Joella haar eerste stapjes los heeft gezet! Toch een 'grote stap' he? Ik vond dat bij Tobias ook zo leuk. Verbazingwekkend hoe snel ze ook gaan van wankele stapjes naar rond rennen...

Myka, ik hoop dat de medicatie zijn werk doet! Spannend hoor. Gebruik je ovulatie testen?

Noortje, hoe is het met jou? En vrijdag is Tessa jarig! Hoe ga je het vieren?

Plusje, wat fijn om het hartje te horen! Toch een speciaal gevoel he? En zo mooi om te beseffen dat er een hartje in je buik klopt van een wezentje waar je zoveel van houdt en nog veel meer van gaat houden, dat hou je niet voor mogelijk!

Tam, ik hoop dat je het naar je zin hebt in je midweekje weg! Heerlijk erop uit met de kindjes en al die gezondheidstoestanden nu achter je hopelijk (voor zover dat kan, want er moet nog wel wat aan de navelbreuk gedaan worden in de toekomst, begrijp ik).

Hier gaat het goed. We hebben genoten van twee dagen met mooi weer. Je begrijpt dat we veel 'buite' geweest zijn, haha. Gisteren was ik met de jongens naar de speeltuin in de buurt (ik loop daar in 25 minuten naar toe). Als het weer mee zit zijn we daar vaak te vinden). Zo grappig ook om de reacties van mensen te krijgen onderweg. Ze vinden het leuk om de kindjes in de duowagen te zien. Het lijkt ook net een dubbeldekker (phil&ted's). Het is een fijne wagen, heel wendbaar en veelzijdig. Rijdt ook licht op luchtbanden. Gisteren speelde Tobias daar in de zandbak en ik zat op de rand, net als veel ouders. En dan komt Tobias als enige kindje steeds even naast me zitten of een knuffel halen en dat vind ik dan zo lief en zo heerlijk! Ik zie de andere kindjes druk in hun spel en geen acht slaan op hun ouders en dan mijn kleine knuffelkonijn. Die ook vaak zo is hoor, helemaal prima, maar gisteren dus zo lekker bij mij. En dan Jesse aan het brabbelen in de wagen achter me. Helemaal tevreden. En ik ook!

Ik moet gaan, ik hoor Jesse wakker worden. Maar goed ook, mijn borsten staan op springen!

Knuffel voor alle meiden van Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 29-05-2013

Madelief,
Ik sluit me helemaal aan bij de woorden van Laura.
Je bent echt een topper! ik snap goed dat de afleiding je even goed doet. maar luister ook naar je lichaam he.

Laura,
de studie is begonnen! leuk!!
en gestopt met de pil. ik hoop dat je cyclus zich nu weer normaal herpakt..

Kersje,
wat is dat genieten met je mannetjes in de speeltuin!
en heerlijk om het kletsen te horen he.. alles is hier nu "nee", .. (vroege nee fase volgens mij haha)
joella kletst de hele dag door. al versta ik er soms helemaal niks van.

en Tobias is ook zo'n knuffelkonijn,.. heerlijk.
Joella kan dat ook. vind dat zo leuk.

Hier is joëlla helemaal van het fietsen.
Ik mag alleen niet te lang fietsen want dan word het te saai hahaha
Wij wonen in de polder dus er is genoeg "vermaak" onderweg.
paardjes, schapen, koeien, ezels en zelfs kamelen..
en joella maar zwaaien... overal waar we voorbij komen zegt ze "daaaag papa"

zo, joella ligt in bed, dus mama kan even door het huis.. is dat ook weer schoon.
denk aan jullie


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 29-05-2013

Ha cyn, goed van je hoor om even het huis onder handen te nemen! Lekker als je even je handen vrij hebt. Dat heb ik vandaag ook, want Tobias is naar oma. Meteen ben ik wat achterstallige regeldingen aan het doen, haha. Tobias heb ik net ingeschreven bij de peuterspeelzaal en ik heb ook een afspraak voor een orienterend bezoek op een basisschool gemaakt...hoezo gaat de tijd snel?!? Er zijn hier wachtlijsten, dus je moet er op tijd bij zijn! En Jesse heeft vandaag zijn eerste hapje gehad: peer! Hij vond er niet veel aan, haha. Trok hele vieze gezichten en spuugde het snel weer uit. Hoe anders dan zijn broer die toen de peer met smaak zat weg te werken. Het is nog steeds een goede eter, trouwens. Maar misschien was het gewoon niet zo'n toppeer, kan natuurlijk ook. En hij drinkt toch lekker bij mama. Daar groeit hij goed van.

Wat heerlijk om zo met Joella door de polder te fietsen! En wat lief hoe ze zit te kletsen. Ik kan er ook niet altijd wat van maken, hoor!

Gisteravond zo'n leuk moment: jesse moest heel hard lachen om Tobias en die moest daar weer om lachen, waarop ik ook moest lachen. Hadden we alle 3 de slappe lach! Kerseman kwam zelfs even kijken wat er allemaal aan de hand was, haha. Het was zo aanstekelijk!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 29-05-2013

ja even genieten en gebruik maken van dat moment! haha
joella wil veel "helpen"...
als ik de was opvouw, trekt ze het weg en gaat er een rondje mee door de kamer,
als ik aan het poetsen ben moet mevrouwtje ook een doekje..
en als ik klaar ben met stofzuigen laat ze alles uit handen vallen om vervolgens te helpen om de stofzuiger op zijn plek te zetten haha.

Ja de tijd vliegt!!
Ik heb besloten om joëlla niet naar de peuterspeelzaal te laten gaan.
Ze zit al op de kinderopvang en vind dat meer dan genoeg. (de thema's en veel activiteiten zijn vaak hetzelfde)
dat is weer het voordeel dat ik er zelf werk haha.
qua wachtlijsten voor de basisschool weet ik niet. daar moet ik eens naar informeren..

haha Peer is dus niet echt lekker.. maarja, wie weet na een paar keer proeven dat hij er wel zin in heeft.
het lachmomentje komt me hier wel bekend voor.
joella heeft soms zo'n aanstekelijke schaterlach. heerlijk


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 29-05-2013

Madelief, fijn dat je afleiding kan vinden in de stage, zolang je maar aan jezelf denkt en je lichaam de nodige rust geeft. Kan je goed terecht bij je partner? Veel moed hoor!!!

Laura, mijn vriendin wil niet zeggen wat het geslacht is, maar ze heeft het al zo'n 3 x verraden...(hihi). Volgens mij wordt het een tweede jongen, de eerste is nu 4 jaar.

Kersje, 2 weekjes weg, dat zal goed doen! Ja, het is echt een wonder dat dit kleine wezentje in mij groeit, ik waardeer het zo erg! Smile Oh, wat een mooie verhaal van je kleine knuffelbeer en dat lachen zeg. Ik ben ook een echte knuffelmie, hopelijk zit dat ook in de genen van ons kleintje. Wink

Cyn, fijn fietsen met je dochter! Genieten maar. Smile Wat is trouwens het concept van de peuterspeelzaal?

Wij hebben gisteren het hartje weer horen kloppen en ik heb ons kleintje vandaag ook weer regelmatig gevoeld, zalig! Dat de tijd toch maar snel voorbij gaat en het kleintje gezond in onze armen ligt hoor. Maar voor we het weten is het zover! Mijn moeder heeft vandaag onderzoeken gehad en ze waren positief, op naar een goede operatie nu. Dikke knuffels voor iedereen.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 30-05-2013

Rennie, ik duim voor jou voor morgen!

Verder kus aan allemaal.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 30-05-2013

Rennie ook ik duim!! Maar zal vast goed nieuws zijn!

Madelief gaat het wat?


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 31-05-2013

@dames bedankt! Afgelopen nacht slecht geslapen.. Begin nu erg zenuwachtig te worden. Moet om 15.50 in het ziekenhuis zijn. Duurt nog ff dus. Heb tot die tijd mooi wat dingen gepland: boodschappen doen, vriendin bezoeken. Hoop dat de tijd dan snel voorbij gaat.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 31-05-2013

oh rennie!!! hoe kan je nou zo laat op de dag een afspraak hebben??? wij worden ook zenuwachtig zo ja??!! succes met je afleiding zoeken en succes voor de echo!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 31-05-2013

Rennie, ik ben ook hard aan het duimen voor je! Jammer dat je nog zo lang moet wachten, ik hoop zo op een heel goed bericht.


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 31-05-2013

Rennie, ook ik duim voor je!

Noortje gefeliciteerd met Tessa! HIEPERDEPIEPHOERA!!! Alweer 1 jaar!

Plusje, fijn dat het goed gaat met je mama.

Madelief, hoe gaat het met jou?

Liefs!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 31-05-2013

Noortje, gefeliciteerd! 1 jaar al weer, snel!

Hier niet goed. Verdrietig en voel me zo slap. Gelukkig geen bloedverlies meer en heb goede hoop dat alles weg is. Maar hoe nu verder? Geen idee....


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 31-05-2013

Ach liefje toch... Sterkte meis!

Oh noortje!!!! Van harte gefeliciteerd met Tessa!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 31-05-2013

Rennie, ik zit hier te zenuwen voor je! Hoop zo dat het goed is.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 31-05-2013

Madelief.
Dikke knuffel voor jou

Noortje.
Gefeliciteerd met tessa!!


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 31-05-2013

Hier goed bericht! Een klein spartelend mensje gezien. Nu 9 weken oud. Nu hopen en bidden dat het goed mag blijven gaan...

@madelief Wat naar dat jij je zo slap en slecht voelt. Ff een dikke knuf! Willen jullie er wel weer voor gaan of willen jullie eerst rust?

@noortje Gefeliciteerd met Tessa!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 31-05-2013

rennie,
wat fijn om wat goed nieuws te lezen..
geniet ervan!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 31-05-2013

Wat fijn Rennie! Dit is in ieder geval een heel belangrijke stap. Het zal nog heel spannend worden, maar voor nu is het even feest! Op naar de volgende goede echo.

Madelief, wat naar dat je je zo rot voelt. Ik wou dat ik ook voor jou zo blij mocht zijn, net als voor Rennie. Ik hoop dat dat snel zo mag zijn! Knuffel voor jou


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 31-05-2013

Gefeliciteerd Rennie?

Rust? Pfffff net of dat zou helpen. Net of we rust zouden hebben. Nee, ik vrees dat het de komende tijd niet meer rustig wordt. Er komen te veel uitgerekende data aan. Te veel zwangerschappen om me heen waarmee we gelijk liepen. Hier Plusje en jij Rennie, je liep 2,5 week achter me aan. Al die data, al die weken, alles confronteert. Dus rust kan ik me niet voorstellen. En als het nog 10 keer mis gaat voordat we een gezond kindje krijgen mogen we wel opschieten. Sorry, maar zo voelt het echt.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 31-05-2013

Oh, moet een uitroepteken zijn! Gefeliciteerd Rennie!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 31-05-2013

Madelief, ik snap dat het mega confronterend is! En dat zal het denk ik blijven tot het bij jullie goed mag gaan. En die haastgevoelens herken ik, gezien mijn leeftijd. Vandaar 3 zwangerschappen in 3 jaar. Ik had het anders wel iets rustiger aan gedaan, denk ik. Ik dacht dat jij iets jonger was? Ik word 38 in juli. Ik hoop echt dat het de volgende keer raak is en dat Maria een lief brusje krijgt.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 31-05-2013

Rennie gefeliciteerd met het goede nieuws!!!

Madelief ik kan me heel goed voorstellen dat je het zo voelt...
Ik denk steeds aan je...


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 01-06-2013

Noortje, hiep hiep hoera!!! Hoe hebben jullie gevierd?

Rennie, ik ben superblij voor je!!! Joepie!

Madelief, dit is allemaal zo dubbel voor jou! Aan de ene kant euforie hier en aan de andere kant de miskraam. Sad Meteen na de geboorte van Sam* en na de miskraam wilde ik ook zo snel mogelijk terug zwanger zijn. Ik kan me voorstellen dat je gewoon door wil gaan en ik duim dat er zo snel mogelijk een prachtig brusje voor Maria komt!!!!! Jij bent heel veel in mijn gedachten en ik duim voor jullie gezinnetje!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 02-06-2013

sorry, even niet kunnen bijlezen en kletsen. Maar wel rustig zo zonder internet. Merk je
eens dat je verslaafd bent haha. We hebben een fijne midweek gehad. Myrthe heeft zo genoten.
Die was echt verdrietig dat we naar huis gingen. Yaro sliep zo goed op vakantie. Nu zijn we
weer thuis en het is weer pet...Wel is hij rustiger geworden met de andere voeding, spuugt
minder en lacht meer. Zit beter in zijn vel en dat is heerlijk.
Over 4 weken weer op vakantie...erg he! haha.

plusje: wat fijn dat je weer een mooi hartslagje gehoord hebt. Klinkt als muziek in de oren.

madelief; ik wou dat ik kon toveren meid. Ik lees de pijn in je woorden.
Helaas kan ik niet meer dan duimen. Ik weet nog goed na britt*..onze kansen en de mk dat ik dacht
nooit moeder te mogen worden meer en serieus al bezig was met adoptie te bekijken.
Jullie meisje is een wonder en wonderen bestaan en kunnen vaker voorkomen. Knuffel

rennie; wat een fijn nieuws zeg. Super. Al goed op weg.

noortje; van harte met tessa...sorry wat laat. kus kus voor haar...hoe was het?

laura; zag weer zo'n schattige foto van jullie meis. Een echte meid. Heerlijk.
Een half jaar weer al, amai

cyntia; myrthe vandaag met haar papa ook lekker gaan fietsen. Yaro gaat nog niet dus ik maar
de was bijwerken..wat een berg. En? Lust ze ook zo graag ijsjes?

kersje; wat heerlijk om je verhalen zo te lezen..de liefde spat eraf. Ik merk idd dat ze naar dubbele
wagens wel gauw kijken. Op vakantie stal yaro ook wel de show. En myrthe zwaait naar iedereen, maar snapt
niet dat ze dan niet terug zwaaien. Hopelijk houdt ze die heerlijke bleefdheid.
Wel is ze een mama-kindje. Ze wil wel disco dansen op vakantie, maar neit bij de kindjes staan, wel bij mama.
Na de zomer naar de peuterspeelzaal. Misschien verandering in. Yaro kan ook zo heerlijk naar haar kijken en lachen.
Ik geniet dan zo en vraag me ook wel af hoe het met britt* zou zijn. Myrthe had sterrensokken gekregen , ze noemt ze
britt* sokken haha

myka; hoe gaat het?


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 02-06-2013

Heey meiden weer een druk weekend gehad, dus beperk me even met reageren tot de laatste bladzijde!!

Noortje nog gefeliciteerd met jullie meisje!!!

Rennie wat een supernieuws!!! Geniet

Madelief voor jou een hele dikke knuffel meis

Tam een heerlijk weekje gehad zo te lezen.... En wat fijn dat de kleine man beter in zn velletje zit

Hier gisteren ongi geworden, dus mag morgen weer starten met de clomid...
op hoop van zegen!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 02-06-2013

myka jeeejjj starten met de clomid morgen!! fijn! succes

tam ja dubbele wagens doen het goed he? haha, tess stal ook echt de show in italie. die ligt altijd op der buik en als we de kap van de wagenbak naar beneden hebben kijkt ze zo net boven het randje uit haha. ziet er zo schattig uit!
leuk om te horen dat jullie zo genoten hebben! en jullie gaan over vier weken alweer weg! heerlijk.
wij zitten alweer te kijken om in september nog een weekje vliegvakantie te houden. turkije of menorca ofzo. jullie nog tips?? maar ook eerst maar eens afwachten of er misschien nog een zwangerschap in zit dit jaar. dan zien we in september wel weer hoe we ervoor staan.
wat onwijs schattig dat ze sterren sokken britt* sokken noemt!!

ja ons meisje alweer een half jaar vandaag... we hebben vandaag voor het eerst met zijn viertjes aan tafel gegeten. tess dus voor het eerst in de kinderstoel en voor het eerst aan de groente. ze vond het heerlijk. als toetje nog een lange vinger. de kleine snoepert! we wilden al eerder groente geven maar ze sliep elke keer als wij gingen eten. dus het is te hopen dat we het vanaf nu een beetje zo voort kunnen zetten.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 03-06-2013

Oooh Madelief wat verschrikkelijk!!! Ik ben een tijd niet geweest en lees nu dat jullie ukkie er niet meer is…wat verschrikkelijk!
Ik las het en kreeg het ijzig koud. Ooh wat zul je verdrietig zijn…ik weet niet wat ik moet zeggen….
Ik wens je heel veel sterkte en geef je een mega dikke knuffel lieverd!
Xxxx


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 03-06-2013

Rennie, wat superfijn dat je echo goed was. Het is nog een hele weg, maar voor nu is het goed. Blijf voor je duimen. Ik had je bericht vrijdag wel al gelezen, maar geen tijd gehad om te reageren, was wel blij dat het goed was!

Madelief, denk aan je.

Myka, hopelijk gaat het met de hogere dosering beter, ben voor jou ook hard aan het duimen. Goh, 13 juni je fm op een wel heel speciale dag... Hopelijk positief nieuws.

Tam, lekker weggeweest, fijn dat jullie zo genoten hebben. En ook fijn dat Yaro zich weer wat prettiger voelt.

Laura, wat gaat het hard, alweer een half jaar! Nu lekker aan het eten (als ze tenminste wakker is).

Bedankt voor alle felicitaties. Het was zo bijzonder, haar 1e verjaardag. Moest wel veel terug denken aan vorig jaar (positieve herinneringen hoor, aan haar geboorte), maar ook de herinneringen aan de geboorte van Thomas kwamen terug. En toch ook wel wat boze gevoelens, hij had 2 moeten worden dit jaar en niet al 2 jaar onder de grond moeten liggen... Maar ik ben dankbaar dat we Tessa hebben. Ze is schandelijk verwend. Vrijdag waren we met z'n drietjes, slingers en cadeautjes uitpakken. 's Middags naar de fotograaf geweest. Gisteren hebben we het voor de familie gevierd, super weer, lekker de hele middag buiten kunnen zitten.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 04-06-2013

Hè lieve meiden, hier net uit het ziekenhuis. Gisteren hals over kop opgenomen met heel veel buikpijn en vannacht dus gebleven. Gelukkig is er met behulp van nog meer cytotec genoeg uitgekomen om niet te hoeven curetteren. Voel me nog niet top, maar ben blij thuis te zijn. Later meer.... X


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 04-06-2013

Madelief,
erg confronterend die zwangerschappenwaarmee je gelijk liep.
Ik voel gewoon de pijn en verdriet inje verhalen.
Ik heb zelf nooit een miskraam gehad,maar ik kan erg goed begrijpen dat het nu lijkt alsof het nog jarengaat duren voordat het een keer goed mag gaan.
Het enige wat ik kan doen is duimen dathet een volgende keer goed mag gaan. Ik hoop echt dat je de moed nietopgeeft.
Gaan jullie er weer voor of zie je hetnu even niet zitten?


Oh ik lees nu pas van de opname..getver! Gelukkig is alles nu beter en knap je snel op!
Dikke knuffel voor jou


tam,
wat fijn dat Yaro beter in zijn velzit.
En straks weer op vakantie! Lekkerhoor. Waar gaan jullie heen?
Joëlla is inderdaad dol op ijsjes.Maar ze vind het wel erg koud, ze kan dan erg gekke bekken trekkenhaha.
Wat leuk dat myrthe naar depeuterspeelzaal gaat.
Zo heb je even een momentje voor jezelfen yaro, en myrthe ook iets voor zichzelf.
Wat word ze snel groot he.


Myka,
ik duim met je mee hoor..


noortje,
het klinkt als een geslaagdeverjaardag!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 04-06-2013

He bah madelief... Ook nog eens opgenomen!! Hoop dat je je snel beter voelt meissie!! Dikke knuffel van mij!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 04-06-2013

Madelief, wat vervelend! Gelukkig ben je weer thuis. Zorg goed voor jezelf. X


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 04-06-2013

Weet het echt niet meer! Om de paar minuten enorme weeën en verlies bakken bloed en stolsels. Houdt dit dan nooit op??


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 04-06-2013

Oooooh MadeliefVind dit zo verschrikkelijk voor je, hoop dat het nu snel klaar is.....Denk aan jeXT


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 04-06-2013

Oh madelief.... Hoeveel ellende ga je nog meemaken?! Heb je de arts al gebeld??? Dit kan toch niet goed zijn???


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 04-06-2013

oh lieve madelief, wat een ellende ,hebben jullie al niet genoeg gehad? bah bah
Sterkte meid, ik weet wel bij mijn 2e mk (toen was ik ook al wat verder) dat het echt niet ophield. Ik moest toen alsnog wel een curretage. Maar ik hoop gewoon dat het over is.....................
weet dat het niet veel is, maar steek hier een extra kaarsje aan voor je vanavond bij die van britt*


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 04-06-2013

Oh Madelief, wat een narigheid toch. Ik hoop zo dat het snel wat minder wordt.


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 04-06-2013

Terug van een avond ziekenhuis. Het bleef er met bakken uitlopen en toen in de auto gestapt naar het ziekenhuis. Dochter is halverwege opgepikt door mijn ouders, dat was fijn. Gelukkig was ik op een matje gaan zitten, want in ziekenhuis was mijn broek en dat matje helemaal doorweekt. Dus ze namen het wel gelijk serieus. Uiteindelijk bleek een enorm stolsel in de baarmoedermond vast te zitten. Dat heeft de gyn er met een tangetje uit kunnen trekken en prompt eindigde de weeën en het extreme bloedverlies. Toen wilden ze dat ik bleef, maar ik wilde naar mijn eigen bed. Na een paar uur weinig bloedverlies mocht dat en nu zijn we dus thuis. Pfffff ik hoop zo dat dit de laatste episode was....


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 04-06-2013

Nou meis dat hoop ik ook!!! Wat een hel moet dit allemaal voor je zijn!!
Goed dat je wel gewoon lekker naar je eigen bed mocht!! Pfff sterkte lieverd...


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 05-06-2013

Lieve Madelief, jeetje meis, ik hoop dat het nu over is! Fijn dat je weer naar huis mocht. Daar kom je toch veel beter tot rust dan in het ziekenhuis. Blijft Maria even bij je ouders of halen jullie haar vandaag weer op? Hoe voel je je verder? Je bent best veel bloed verloren als ik het zo lees, dus ik kan me voorstellen dat je erg moe zult zijn. Om over die weeen nog maar niet te spreken...of over het verdriet. Extra dikke knuffel voor jou. Ik hoop dat er goed voor je gezorgd wordt.x


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 05-06-2013

Madelief, heel veel sterkte voor jullie en ik hoop dat dit nu stopt en jullie een nieuwe stap voorwaarts kunnen maken!! Dikke knuffel.


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 05-06-2013

Oooooh jeetje Madelief wat een ellende allemaal zeg Sad
Dikke knufffff meis


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 05-06-2013

Madelief hoe is je nacht verder verlopen?

En hoe is het met alle andere meiden?


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 05-06-2013

Madelief, hoe gaat het nu met je? Is het vannacht een beetje rustig geweest? Ik hoop zo dat je nu het ergste gehad hebt.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 05-06-2013

Jemig Madelief wat erg! Ik krijg echt tranen in mijn ogen als ik je bericht lees. Wat een ellende wat je allemaal over je heen krijgt….
Hopelijk is het nu gedaan met de pijn en bloeden en kan je even tot rust komen. Nou ja, de fysieke pijn dan….
Ik geef je een hele dikke knuffel meid.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 05-06-2013

Lieve andere meiden, hoe is het? Er is zoveel geschreven intussen! Ik zal mijn best doen om terug te lezen.
Dikke knuffel voor jullie!

Noortje, alsnog van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Tessa! Jeee wat een mijlpaal! Et klinkt als een mooie verjaardag wat ze heeft gehad!
En ja, ik kan me goed voorstellen dat je op zo’n dag vooral ook Thomas mist.. zijn verjaardag had je ook willen vieren…
Maar wat je zeg, je bent dan des te dankbaar met jullie kleine meid!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 05-06-2013

Jullie zijn lief! Ik heb goed geslapen, maar voel me slap. Geen pijn meer en bloeden is nu wel veel minder. Meer zoals een ongesteldheid. Maar als ik de trap op loop, heb ik gewoon spierpijn. Ben echt een beetje een wrak en hoop dat ik me snel wat sterker voel. X


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 05-06-2013

Lieve Madelief,

Ik ben blij dat de fysieke pijn over is! Het zal tijd kosten om weer op te knappen. Doe het rustig aan.

Liefs!


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 05-06-2013

@madelief jeeeejj heb het echt met je te doen!! Ik hoop dat het nu goed blijft gaan! Dikke knuffel!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 05-06-2013

ook hier even kijken voor madelief....pfff. Neem je rust. Hele dikke knuffel


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 05-06-2013

jeetje madelief,
ik heb het zo met je te doen meid.. zo'n tegenslag.. en dan dit er ook nog bovenop.
hoop dat je je rust een beetje kan vinden.


hier:
vanmorgen voor het eerst met joella naar de kapper geweest.
mijn nichtje is kapster dus had haar beloofd dat zij haar voor het eerst mocht knippen.
boven verwachting liet ze alles toe. een wonder, aangezien het hier een gevecht is om nog maar een staart in dr haar te maken haha
Ook nog even de stad in geweest en heb een erg leuk jumpsuit gekocht voor joella.

zo ga nu snel douchen en dan plat. morgen weer een lange dag.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 05-06-2013

Cyn ik zag de foto al voorbij komen op fb! Zo schattig!!
Oh een jumpsuit! Gaaf!! Wist niet eens dat ze die ook voor die kleintjes hadden joh!
Slaap lekker

Hier gaat alles goed hoor. Druk met de studie en met de laatste weken dansen voor de jaarlijkse eindvoorstelling!
Deze zaterdag op kraam bezoek bij een van mijn vriendinnen dus ook leuk!
Tess wordt al een hele dame! Ze gaat nu steeds beter zitten zonder steun!
Semmy wordt over een kleine twee weken alweer drie.. Zucht...
Kortom alles wel hier!


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 06-06-2013

Ik zag die schattige foto ook voorbij komen op FB :-D
Ze zat er mooi...

En kleine Tess die zo mooi al kan zitten..

Ik vind het heerlijk al die mopjes te zien


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 06-06-2013

Lief myka!
Hoe gaat het met jou? Ik hoop dat deze ronde goed nieuws brengt voor jullie!
Alweer bijna een jaar geleden zeg!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 06-06-2013

Het houdt niet op. Morgen curettage.


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 06-06-2013

Madelief, wat naar! Sterkte morgen. Ik denk aan je. Knuffel van Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 06-06-2013

Oh Madelief, wat rot dat het nu nog niet voorbij is. Sterkte morgen.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 06-06-2013

Pfff madelief.... Sprakeloos.... Sterkte!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 06-06-2013

Madelief jeetje! Wat een hel waar je doorheen moet…ik wens je voor morgen heel veel sterkte lieverd!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 06-06-2013

Sorry meiden, ik heb niet veel gelezen maar probeer wel even op iedereen te reageren. Sorry als ik iemand vergeten ben.
Dikke knuffel!

cyn,
hoe is het met joella! Lekker naar de kapper geweest lees ik! knap hoor dat ze blijft zitten! hoe is het nu met haar beentjes?
Loopt ze ook heel veel? Shivani doet niet meer anders. niks is meer veilig in huis.
Ik sta er soms nog steeds van te kijken. leg ik haar in de woonkamer op de bank, loop naar de keuken, draai me om en staat ze achter me! Daar kan ik soms nog steeds niet bij, haha

Kersje
Aaah wat heerlijk om te lezen hoe je geniet van je mannetjes!
Wat klinkt dat toch heerlijk, je kleine mannetje die steeds kusjes komt geven. Mijn hart smelt ervan!

Laura
Wat wordt je meisje gauw groot! Half jaartje alweer las ik. en ze vind groente lekker! goed hoor!
Raar, maar shivani eet ook graag groente. Vis/vlees/ei juist niet. maar wel cakejes en koekjes waar ei in zit.

Myke
Ik las dat je met clomid ben begonnen. Jee! Er is ergens toch een begin gemaakt he!\

Noortje,
Hoe is het meid?

Tam
Jullie hebben een minivakantie achter de rug las ik. fijn hoor!
Oh en er komt nog een vakantie aan? wat vervelend! Haha!
En ooh wat lief dat Myrthe haar sokken Britt*sokken noemt!

Rennie,
Hoe is het meid? alweer 9 weken zwanger las ik! super!

Plusje,
Jeee! Het schiet ook al aardig op bij jou! Fijn hoor!
Voel je je verder ook goed?

Hier gaat het goed. niet veel bijzonders. Behalve dat shivani veel loopt! Zoo heerlijk!
Vorige week naar de dierentuin geweest met mijn zussen en aanhang. Shivani was helemaal onder de indruk van alle dieren.
En met dit mooi weer gaan we elke dag even schommelen in de speeltuin aan de overkant. Ooohh dat is zo’n luxe!
Haar gezichtje als ik vraag of we even naar de speeltuin gaan, onbetaalbaar!


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 06-06-2013

Madelief meisje toch, heb er even geen woorden voor........

Devika wat fijn dat de kleine meid lekker aan het rondlopen is :-)
Heerlijk van genieten meid!!!

Hier gaat het wel ok....
Morgen laatste dosis clomid en dan duimen dat dit voldoende is...
Merk aan mezelf dat ik weer een beetje terugval in een dalletje
morgen is het een jaar geleden dat we te horen kregen dat Luca* het niet ging redden :-(


mijn lieve, lieve kleine schat - Tijger1 - 06-06-2013

Madelief had je berichtje terug gestuurd maar je inbox zit vol


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 06-06-2013

Tijger jij heb ook een nare periode zie ik... Morgen curettage... Sterkte!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 06-06-2013

Laura,
Ik was er helemaal op verliefd.
Heb m van de H&M. nog geen €8,- vanaf maat 68.... dus welke maat zit Tess hahaha

Devika,
Joëlla loopt aan de tafel, bank en achter loopkarretjes maar los nog niet.
ze kan het wel want ze heeft al wat losse stapjes gezet. ze doet het alleen als ze er zelf zin in heeft. (eigenwijsje)
We moeten in juli terug naar de arts. ze stapt wel goed, maar zet haar voetjes erg op de binnenkant van haar voet.
ben benieuwd wat er gezegd word.

wat heerlijk dat shivani zo goed loopt.. niks meer veilig.
en ideaal dat je elke dag even kan gaan schommelen.
op het werk, en bij oma staat er een glijbaan. hier gaat ze zelf vanaf.. vind ze helemaal geweldig.

Madelief,
wat rot! het zit niet mee he meid.
succes morgen. ik denk aan je!

myka,
morgen een dag vol herinneringen.
wat is de tijd snel gegaan he. ]
ga je nog iets speciaals doen?
denk aan je!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tijger1 - 06-06-2013

Shadylady klopt.
Een erg moeilijke periode weer.
Madelief en ik hebben samen gekletst in het uitgerekend topic.
Dank je wel!


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 06-06-2013

Morgen gaan we niks doen....De 13e samen met mn mam naar het ziekenhuis voor de FMen daarna samen naar het stilte centrum, waar we dan een jaar geleden een vlindertje hebben opgehangen voor onze Luca*Avonds met mn lief uit eten en als afsluiter gaat er weer een wensballon de lucht in!!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Madelief1980 - 07-06-2013

Myka, vandaag de dag van het slechte nieuws, een jaar geleden. De dag dat alles omdraaide.... Ik denk aan jullie!

Thanks voor jullie steun. Ik heb redelijk geslapen, met Maria in mijn armen. Nu opmaken voor vertrek naar het ziekenhuis. Laat dit nu voor 1 keer goed gaan.... We willen nog zo graag een kans maken....

Tijger, ik heb m geleegd! Sterkte vandaag! X


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 07-06-2013

Madelief ik wens je heel veel sterkte vandaag….. dikke knuffel lieverd, wij denken aan je!


Myka, voor jou vandaag ook een verdrietige dag…. En volgende week is het een jaar geleden dat Luca* werd geboren…
Ben je er veel mee bezig? Weet je al wat jullie gaan doen op zijn dag….
Vandaag ook je laatste chlomid lees is! mooi! hopelijk is het deze ronde raak! Ik duim voor je!
Oh ik lees nu dat jullie de 13[SUP]e[/SUP] nar het zh moeten! Ik hoop zo voor jullie dat dit jaar die datum een beetje geluk brengt!
En mooi dat jullie naar het stille centrum gaan en een wensballon de lucht in….klinkt echt heel mooi….


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 07-06-2013

myka; wil even laten weten dat ik vandaag extra aan je denk en jullie lieve wondertje luca*. Sterkte deze dag.

madelief; ook een heftige dag...een curretage gaat je niet in de koude kleren zitten. hoop dat je vlug opknapt lichamelijk, mentaal is een heel ander verhaal..........knuffel


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 07-06-2013

@ tijger1,
Ik lees dat je vandaag ook een curettage heb…jeetje meid…ik wens jou ook heel veel sterkte vandaag….xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - Tijger1 - 07-06-2013

Devika dank je wel.
Heb van,iddwg de curattage jaSad


mijn lieve, lieve kleine schat - Tijger1 - 07-06-2013

Moet vanmiddag zijn


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 07-06-2013

Myka, een dag vol herinneringen.. Ik denk aan jou en aan Luca. Alweer bijna een jaar geleden, ben je er erg mee bezig? Wij hadden ook in het stiltecentrum van het zkh een vlindertje opgehangen. Soms ga ik er nog even kijken als ik er ben. Zo verdrietig als het volhangt met vlindertjes.

Madelief, hopelijk is het na vandaag voorbij, ik denk ook aan jou.

Devika, wat leuk dat je met Shivani naar de dierentuin bent geweest. Dat willen we met Tessa deze zomer ook een keer gaan doen. En wat leuk dat ze zo aan het lopen is. Kleine meisjes worden groot..


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 07-06-2013

@ tijger,
Jeetje vanmiddag pas..dan gaat de tijd ook niet he…
Ik lees dat je een kindje van 3 heb. Aan hem/haar zal je vast veel steun hebben he!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 07-06-2013

Cyn,
Ja shivani heeft ook heel lang vastgehouden en gelopen. Van de een op de ander dag liep ze los.
En het begint met losse stapjes he. hopelijk heeft ze niet veel last van haar voeten! Wat een zorgen zijn dat he.
Pfff, ik dacht ook echt heel lang dat shivani moeilijk zou kunnen lopen. ( ivm de aandoening etc etc) maar niks van dat ( afkloppen)
Ohja glijbaan! Zo leuk he. ja shivani gaat er ook zelf vanaf. Heeft Joella ook meer blauwe plekken dan anders?
Shivani maakt nu meer ongelukjes. Ze heeft nu een plek op dr knie van al dat vallen. Hoofdje stoot ze ook vaak omdat ze niet oplet.
Of traplopen. Vind ze geweldig.
Ohja een jumsuit voor kleintjes is echt leuk he! zo schattig!

Noortje,
Ja moet je zeker ook doen hoor, dierentuin met Tessa! Gaat een wereld voor ze open haha.
Shivani wordt al helemaal hysterisch(blij!) als er een hond voorbij komt. Wil binnenkort een paar konijntjes voor in de tuin. Kijken of dat lukt.


mijn lieve, lieve kleine schat - Tijger1 - 07-06-2013

Devika de ochtend kroop voorbij.
Nu gelukkig weer thuis.
Heb inderdaad een zoontje van 3. Donderdag wordt hij 4.
Mijn vriend gsst hem zo lekker ophalen bij opa en oma, lekker even knuffelen met hem


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 07-06-2013

Madelief, ik hoop dat alles 'goed' gegaan is vandaag. Het was een veel te mooie dag voor zoiets verdrietigs.

Tijger, fijn dat je weer thuis bent. Ik hoop dat je je zoontje heerlijk hebt geknuffeld. Voor jou ook heftig allemaal!

Myka, een moeilijke periode nu, de herinneringen aan een jaar geleden. Mooi hoe jullie er invulling aan geven.

Devika, fijn om je verhalen te lezen en dat het zo goed gaat met Shivani.

Tam, wat lief van de Britt-sokken...

Verder kan ik even niet reageren. Ik lig in bed met migraine, maar wilde toch even spieken hier en laten weten dat ik aan jullie denk.

Liefs voor alle meiden en ook voor al onze engeltjes en bengeltjes xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 07-06-2013

Madelief ook ik hoop dat alles "goed" is gegaan vandaag en dat je nu lekker thuis bent. Ach wat zul je je ellendig voelen he..Sad
Ik duim en hoop heel hard dat dit de laatse slecht nieuws was en dat het nu alleen maar goed gaat en dat je straks 9 maanden lang hartstikke zwanger bent! Dikke knuffel lieverd.

Tijgertje jij bent ook weer thuis lees is. Pfff wat een nare dag voor jou ook. Je hebt vast veel steun gehad aan al dat geknuffel met je kleintje! En hij is binnenkort jarig! Iig iets moois om naar uit te kijken he! Dikke knuffel ook voor jou!

Kersje, he wat naar die migraine! Dat is het laatste wat je kunt hebben met 2 vrolijke kindjes om je heen! Veel beterschap lieverd!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 07-06-2013

Heb even vluchtig gelezen.
Maar zit via mijn telefoon dus kom later terug.
Wilde alleen even laten weten dat ik denk aan myka.
En aan madelief en tijger1. (Meid wat heb jij al veel meegemaakt)

Dikke knuffel voor jullie!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 08-06-2013

Myka hoe was jullie dag gister?

Tijger en madelief hoe is het met jullie? Hoe ging de curettage? Ik vind het echt heftig voor jullie beide...
Sterkte!!!

Hoe gaat het met alle andere lieverds hier?

Kersje klote van de migraine! Heel irritant zeg!! Heb soms ook echt zo n aanval... Nu weer beter met je hoofd?


mijn lieve, lieve kleine schat - Tijger1 - 08-06-2013

Meiden wat lief dat jullie naar mij vragen.
Curettage is goed gegaan, gisteravond wel veel buikpijn en erg moe.
Vond het wel erg heftig toen ik wakker werd, besefte glijk dat het nu echt weg was. Heb ook maar heel even op de uitslaapkamer hoeven liggen, was daar zo verdrietigdat ze vonden dat ik beter naar zaal kon, zodat mijn vriend snel bij mij kon komen.
Voor de operatie ging het goed, kon mij aardig goed houden, tot ik de gyn zag die de eerste goede echo had gedaan, en met mij erover begon, toen kwamen de tranen al, zo goed mogelijk ergens anders aan proberen te denken toen ik in slaap werd gebracht.
En nu het rustig een plekje proberen te geven en nadenken of we gelijk door gaan of dat we wachten op onze afspraak met gyn op 5-8

Madelief hoe gaat het nu met jouw?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 08-06-2013

Ja jeetje heftig als je diezelfde gyn dan weer ziet!! Heel veel sterkte de komende tijd en laat af en toe eens wat horen als je wil! Ben benieuwd of jullie straks er meteen weer voor willen gaan of niet!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 08-06-2013

Wel fijn dat alles goed verlopen is.. Mijn vriendin vond het een hel die curettage! Heeft er ook veel pijn van gehad en alles gevoeld!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tijger1 - 08-06-2013

Bedoel je gevoeld tijdens de ingreep?
Ik heb wel nog veel last van mijn buik. Net even met mijn vriend meegeweest boodschappen doen en dan merk je het wel.
Maar qua bloedverlies valt het mij 100% mee tot nu toe. Nog niet eens zoveel als normale ongi.
Ik weet dat ik dat toen veel erger had bij de andere miskramen.
Mocht het nog een keer gebeuren dat wij een mk krijgen, wat ik niet hoop, dan zou ik gelijk weer kiezen voor curettage.

We zitten enorm in tweestrijd wat we doen. Na de derde mk hebben we bewust 2 maanden rust gehouden, wilde echt niet zwanger worden. Het heeft toen dus een jaar geduurd voor ik weer zwanger werd. En daar zijn we nu ook bang voor als we nu weer gaan wachten. Omdat je na mk toch vruchtbaarder bent.
Maar we zijn ook erg bang om nog weer een klap te krijgen.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 08-06-2013

Ja mijn vriendin heeft echt alles gevoeld... En ze vond het een vreselijke afschuwelijke ervaring!
Kan me voorstellen dat jullie zo in tweestrijd zitten.. Het is ook niet niks geweest allemaal...
Maar wat ze toen na mijn vroeggeboorte van sonny* zeiden: je komt er maar op 1 manier achter of het de volgende keer wel goed zal gaan... Hoop dat je daar misschien wat aan hebt... Sterkte meissie!