Zwanger Worden .NU forum [Archief]
mijn lieve, lieve kleine schat - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Complicaties (https://archief.zwangerworden.nu/forum-8.html)
+--- Forum: Sterrenhemel (https://archief.zwangerworden.nu/forum-34.html)
+--- Topic: mijn lieve, lieve kleine schat (/thread-4402.html)



mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 05-11-2013

Madelief, hierbij wil ik jou een hele dikke knuffel geven en ik hoop dat je je hier heeeel snel terug meld met het positieve nieuws van een volgend wondertje voor jullie. Ik snap dat het allemaal zeer confronterend is, maar als je iets van je af wil schrijven, kom dan ook zeker terug. Veel moed.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 05-11-2013

Plusje,
jammer dat de kleine man zoveel voedingteruggeeft.
Ben je het mama zijn al een beetjegewend? Mooi he! Zo'n wondertje


Tam,
gefeliciteerd met de doop!
Wat klinkt dat mooi hoe je Britt* erbijbetrokken hebt. En Myrthe natuurlijk!
Heerlijk he zo'n wijsneusje in huis!


Noortje,
Tessa is ook wel een meisje met eeneigen willetje volgens mij.
Ik heb ook al een paar keer op straatof in de winkel gestaan met een krijsend meisje dat dr zin nietkrijgt. Boos worden helpt vaak niet. Ik negeer het gewoon en loopsoms gewoon door.
Als ik nog in het zicht ben dan gaat zedoor maar als ik niet reageer of uit het zich ben staat ze op enloopt ze vrolijk verder. Ik vertel nu tegenwoordig ook vaak wat wegaan doen en waarheen. En dat ze bij mij moet blijven lopen. Of hethelpt weet ik niet meer het is het proberen waard.
En ja. Het bijten en knijpen ben ikniet bekend mee. Ik denk inderdaad, wat Kersje ook zegt, benoemen vande emotie en dat het pijn doet bij anderen. Verder inderdaad niet teveel op in gaan.


Verder weet ik het even niet meerSmile


Hier:
de vakantie week is weer voorbij en magweer volop aan het werk.
Heb van de week kaartjes besteld vooreen voorstelling van Najib Amhali.
Als verjaardags cadeau voor m'n ventje.Is pas in maart dus heb wat om naar uit te kijken.
Ook hebben we sinds vanavond een nieuweauto.
Joella riep alleen maar: auto halen,auto halen.. broooeeemmm... hahaha zo schattig.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 08-11-2013

Plusje ik ben ook benieuwd of je al helemaal in je mama rol zit en hoe die rol bevalt!!

Tam de doop klinkt idd heel mooi! Maar oh oh wat zul je britt* dan extra missen zeg!!
Hoe gaat het verder met jullie?

Noortje oooohhh die Tessa!!! Ook zo n lekker pittig ding dus! Haha ik zie het al helemaal voor me... Is niet leuk natuurlijk want je schaamt je van binnen kapot.
Semmy is hier ook heel erg aan het bijten enzo geweest, wij hebben het een paar keer heel hard terug gedaan totdat ie echt ging huilen van de pijn en bijten doet ie nu niet meer gelukkig. Schoppen en slaan doet ie wel en dan met name bij tess en we moeten dat van cb zoveel mogelijk negeren en op het moment dat hij iets bij tess doet hem volledig links laten liggen en de aandacht focussen op tess. Zo gaat hij merken dst de negatieve aandacht vraag niet beantwoord zal worden maar het is verdomd lastig hoor...

Cyn wat gaaf een nieuwe auto!! Blij mee? Joella in ieder geval wel dus!
En je gaat naar najib dus! Leuk!!! Wij gaan in maart naar Guido weijers! Eerder al eens geweest en ik vind het geweldig!
Ik hou echt van cabaret!!

Verder gaat het hier wel goed. Ik voel me eerlijk gezegd niet echt zwanger en dat baart mij soms een beetje zorgen. Woensdag na dansen net als vorige week bloed verlies gehad en heb daardoor mijjn echo kunnen verzetten van 20 nov naar 14 nov!! Dus aanstaande donderdag mag ik gelukkig al!! Nog zes nachtjes... Vind het wel erg spannend merk ik.. Heb me eerder nooitzo onzeker gevoeld als nu.. Ben donderdag dan 6,6 weken dus als het goed is zien we dan een hartje kloppen. Dat hoop ik maar heel erg hard...


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 08-11-2013

Laura.
Fijn dat je de echo kon verzetten. Zeker op zo'n moment duurt wachten veel te lang.
Ik snap dat je je zorgen maakt.
Ik heb bij joella ook een echo gehad met 6 weken en een paar dagen.
(Dacht dat ik verder was maar bentoen terug gezet)
En zelfs toen zagen we al een kloppend hartje.
Ik hoop dat de zorgen nuvoor niks zijn en dat je volgende week een mooie echo hebt.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 08-11-2013

Laura, fijn dat je nu niet zo lang op de echo hoeft te wachten. Blijft toch eng dat bloedverlies. Ik duim voor een mooie echo donderdag. Ik had met Tessa met 6 weken en 1 dag een echo en je zag al een hartje kloppen.

Cyn, grappig dat Joelle de nieuwe auto zo leuk vond. Ze kunnen zo lekker enthousiast zijn he?

Bedankt voor jullie adviezen. Het gaat nu gelukkig al beter. Als ze wil knijpen zeg ik nee, alleen aaien of kusje geven en meestal houdt ze dan op. En nu wil ze steeds knuffelen, zoveel leuker Smile Verder probeer ik het maar te negeren, want volgens mij vindt ze het gewoon leuk als ik boos ben, ze is er in ieder geval niet van onder de indruk...


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 09-11-2013

Ooooh, wat heb ik weinig tijd... Het gaat wel al veel beter met de voeding, Max geeft al veel minder voeding terug! Ik weet niet of ik het al gezegd heb, maar ik heb terug last van de keizersnede (beetje teveel gedaan) Sad. Daardoor doe ik niet wat ik wil en moet ik veel rusten, grr! Maar na een tijdje zal het wel terug beteren hé. Ik ben helemaal verliefd op ons zoontje, maar ontken zeker niet dat het wel heel zwaar is en ben zo blij dat ik nog lang thuis ben!!! Smile Mijn man heeft al donkere dagen gekend, maar is nu terug (meestal) positief en helpt echt superveel in het huishouden.

Sorry meiden dat ik zo egoïstisch ben, maar dat betert ook wel weer hé! Smile

Dikke knuffels voor iedereen!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 11-11-2013

Plusje, wat klink je heerlijk blij :-)
Oei, teveel gedaan na de ks. Probeer inderdaad je rust te nemen, des te sneller knap je op is mijn ervaring. Ik heb nu (bijna een jaar na mijn 2e ks) ook nog wel eens last als ik te druk ben geweest en teveel heb getild. Maar dat zijn uitzonderingen gelukkig.
Fijn dat het beter gaat met het terug geven van de voeding! Geef je nog borstvoeding?
Je hebt een lieve man zo te lezen. Het is voor hem ook niet makkelijk om ineens voor vrouw en kind te moeten zorgen zo na de ks he? En dan ook dat huishouden nog natuurlijk.
En je bent niet egoistisch hoor! Je hebt het erg druk en ik vind het juist leuk om te lezen hoe het gaat.
Knuffel voor jou en knuffeltje voor Max!

Noortje, wat fijn dat Tessa nu juist meer knuffels geeft! Boos worden is voor mij ook niet de manier die het beste werkt. Afleiden of negeren helpt hier vaak beter. Maar ja, dat lukt niet altijd, ben ook maar een mens, denk ik dan. Ik streef er wel naar!

Laura, ben je zenuwachtig voor donderdag? Wel fijn dat je eerder mag komen voor de echo. Ik hoop dat het goed zit meis! Ik duim flink voor je! Wij hadden geloof ik met 6,2 een kloppend hartje bij Tobias. Dus het kan zeker met 6,6.

Cyn, wat vliegt zo'n vakantie altijd voorbij he? Bevalt de auto? Is joella ook zo dol op auto's? Tobias vindt ze prachtig! En vrachtwagens, bussen, tractors en graafmachines maken hem nog blijer, haha.

Rennie, hoe is het met jou meid? Ik ben zo nieuwsgierig of de kleine al geboren is?

Hier is in de tijd dat ik dit berichtje heb zitten tikken een speelgoedbom ontploft...mijn twee boeven vonden het nodig om alles over de vloer uit te strooien...ze laten enthousiast gillend weten dat ze erg trots zijn op het resultaat :mrgreen::mrgreen: mama is iets minder enthousiast, haha. O, ze zijn zoooooo schattig, kijken me stralend aan met die pretoogjes! We gaan maar weer eens opruimen!

Liefs voor alle meiden x


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 11-11-2013

Haha kersje je verteld het altijd zo leuk!! Ik zie het dan meteen voor me!!

Plusje je bent niet egoïstisch!! Fijn om te horen dat het goed gaat met max! Balen dat je teveel gedaan heb na de ks en nu een terug val heb... Doe maar lekker rustig meissie!!

Rennie ik vraag me ook af hoe het met jou gaat! Die kleine zal er toch wel al zijn inmiddels??

Hier ja ik ben behoorlijk zenuwachtig voor donderdag... Heb eerder ook al echo's met 6,3 en 6,4 gehad dus ik weet dat het moet kunnen ja maar omdat ik me helemaal niet echt zwanger voel heb ik er een beetje moeite mee het te geloven... Het enige wat ik kan doen is afwachten... En hopen!! Heb gister ook weer bruin verlies gehad en heb de hele dag een rare buik gehad dus ja of het zijn gewoon echt kwaaltjes of et is niet goed... Ik weet niet, heb er niet zoveel vertrouwen in ofzo...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 11-11-2013

Cyn hoe is het met jou? Hoe ver zit je in je cyclus?

Madelief ook al lees je het misschien niet... Ik denk aan je!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 11-11-2013

helaas bevalt de auto niet, het was een enorme miskoop. erg jammer want ik vond m erg mooi,
vandaag de auto teruggebracht en een andere gehaald. niet helemaal wat ik wil, maar is wel betrouwbaar.
kijken of ik deze wel langer dan een week kan houden haha.
joella is inderdaad dol op auto's. ook de bussen doen het erg goed. als we een stukje gaan wandelen, en joella ziet een bus, dan loopt ze pas verder tot de bus uit zicht is. haha

laura,
mijn cyclus is wat van slag. (altijd al wel een beetje geweest)
een week na het verwijderen werd ik ongesteld. maar 2 weken later weer.. nu ben ik er net weer vanaf, dus we zien wel hoe lang het duurt. haha

oh meid, ik denk veel aan je hoor. zo onzeker.. de twijfel of het nou goed zit of fout. pff.. hoop voor je dat het snel donderdag is!

verder even geen tijd om te reageren. moet nog te veel voorbereiden voor t werk.

tot snel!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 12-11-2013

Laura, wat vervelend dat onzekere gevoel. Heb je dat niet bij de vorige zwangerschappen gehad? Hoop dat de tijd snel omgaat en dat je donderdag een mooie echo krijgt. Hoe laat mag je?

Cyn, jammer dat de auto niet beviel. Grappig dat Joella de bus zo leuk vindt. Tessa vindt vrachtwagens leuk. Als ik met haar ga wandelen komen we altijd langs een huis waar ze 2 vrachtwagens hebben en ze kijkt altijd of ze er staan en als ze er dan 1 ziet wordt ze helemaal blij. Voor we er zijn begint ze al te wijzen. Balen dat je cyclus van slag is, hopelijk vanaf nu mooie en dan snel raak.

Kersje, leuk te lezen hoe fijn je jongens spelen. Hier met eentje al vaak een enorme bende, laat staan hoe het er dan met 2 uitziet. En boos worden helpt idd niet echt, ik kan ook niet goed boos worden op haar, als ik dan dat gezichtje zie moet ik moeite doen om serieus te blijven. En blijkbaar is ze er niet zo van onder de indruk. Helaas blijft ze dat knijpen nog wel heel interessant vinden, gelukkig maar dat ze het niet bij anderen doet...

Plusje, fijn te lezen dat het goed gaat. Maar wel rustig aan doen he, zo'n keizersnee lijkt me niet niks. En opeens zo'n kleintje in huis is gewoon heel erg druk, maar ook zo heel erg leuk.

Rennie, ben benieuwd hoe het met je gaat.

Madelief, ik denk ook nog steeds aan je ook al kom je niet meer hier!

Hier alles goed, eindelijk na een cyclus van 40 dagen weer een nieuwe. Wat een geduld moet je dan hebben zeg, hoop dat het nu weer normaal gaat.


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 14-11-2013

Hallo meisjes,
ik dacht laat weer eens iets van me horen Smile


Laura, ik wil je voor vandaag heel veel succes wensen bij de echo!!
Ik hoop dat er een heel mooi wondertje te zien is met een prachtig kloppend hartje.
Lees dat je zo onzeker bent, hoop dat dat gevoel na vandaag weg is.


Noortje wat fijn dat je eindelijk een nieuwe cyclus kan beginnen...
Wat goed dat jullie het besluit genomen hebben om naar Gent te gaan, ik hoop dat deze kans gaat lukken... Ik ga vast duimen!!


Cyn jammer dat jullie gekochte auto niet is bevallen, hoop dat de andere wel gaat bevallen!!


Kersje wat heerlijk om te lezen dat die bengeltjes van jou zoveel vrolijkheid met zich meebrengen, lijkt me super om kids om me heen te hebben dartelen..


Plusje wat fijn te lezen dat het al beter gaat met de voeding van de kleine man.
Hopelijk heb je snel geen last meer van de KS en kun je volop gaan genieten


Sabrina GEFELICITEERD met je zwangerschap...


Tamm wat lijkt me dat bijzonder om je kindje te dopen. En wat mooi dat jullie Britt* er ook bij was door over haar te praten.


Ik zal nu meiden vergeten zijn, sorry!!
Maar moest zooooveeeeeel terug lezen......


Hier lopen we naar mijn NOD!
Gisteravond wel wat roze verloren, dus ben bang dat ook deze ronde niet gelukt is.
Dit weekend gaan we een testje doen, dus spannend!!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 14-11-2013

Myka ik ga ontzettend hard duimen dat het roze verder niks meer betekent en je gewoon zwanger bent meis!!

Hier een goede echo!! 6w5d met een mooi kloppend hartje! Over 13 dagen weer gluren!! Zooooo opgelucht!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 14-11-2013

Oh laura.. zo fijn dat alles goed is.

Myka.. ik duim voor je


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 14-11-2013

Laura, fijn dat het goed was, en alweer snel de volgende afspraak.

Myka, ik duim ook voor je.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 14-11-2013

Noortje gaat het met je?


mijn lieve, lieve kleine schat - Sabrina1984 - 14-11-2013

Thanks Myka!
Ik duim ook heel hard voor je!

Laura, super fijn van je echo! Wat snel alweer over 13 dagen alweer kijken! Ik mag pas 6 december voor het eerst.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 14-11-2013

Das echt bizar Sabrina.. Heb ik de tweede zelfs al gehad en dan moet jij nog bijna twee weken geduld hebben!! Pfff!! Nou ik kon echt niet langer meer wachten hoor!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Sabrina1984 - 14-11-2013

Ja ik weet ook niet waarom ik zo lang moet wachten. Maar ik heb ook niet gevraagd of het eerder kon ofzo. 29-11 heb ik de intake en een week later de echo.
Nou ja, beetje geduld hebben dan maar...


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 16-11-2013

Hey dames,

Eindelijk weer geluid van mijn kant... Druk met werken en daarnaast de de tijd nodig om mezelf een beetje op te laden... Komende week nog werken en daarna verlof.. Heb nog genoeg te doen thuis, dus hoop dat de kleine nog even wacht.. Ik ben 2 januari uitgerekend..

@laura gefeliciteerd! Fijn een kloppend hartje! Vooral na die onzekerheid met bloedverlies..

@sabrina jij ook gefeliciteerd! Je geduld wordt nog even op de proef gesteld.. Maar gelukkig lijkt het allemaal goed te gaan..

@noortje fijn dat er nu meer duidelijkheid is en dat je de knoop hebt doorgehakt. En het begin van een een nieuwe ronde nu.. Spannend, ga duimen voor je!!

@madelief je leest het waarschijnlijk niet. Maar hoop dat het goed met je gaat...

@kersje fijn hè zo'n gezinnetje.. Heerlijk van genieten!

@cyn spannend nu jullie weer opnieuw voor een kindje gaan.. Je weet het nooit... Het kan soms een tijd duren.. Maar het kan ook snel gaan!

@myka heeft het doorgezet? Hoop zo dat je zwanger mag zijn!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 16-11-2013

Laura gefeliciteerd met de goede echo! Joepie!Myka, hoop dat je niet ongi bent geworden!Rennie, haha, zat ik er helemaal naast met je uitgerekende datum! Bijna verlof, fijn hoor en dan lekker nog even relaxen voor de kleine komt.Liefs voor alle meiden x


mijn lieve, lieve kleine schat - Sabrina1984 - 16-11-2013

Rennie, bijna verlof, wat heerlijk! Grappig, ik was ook 2 januari uitgerekend en uiteindelijk kwam hij pas 8 januari!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 22-11-2013

Even kort (sorry, kom vlug typen, maar met de oudergesprekken en de sint is het hectisch op school)

Kersje: van harte met je jongste kersenmannetje. Hiep hiep hoera........................................

[Afbeelding: images?q=tbn:ANd9GcQduIHK0TgFqDlhW7YWSiy...7S2i40oecA]


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 25-11-2013

Kersje!
alsnog van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Jesse !!!
wat een mijlpaal weer! hebben jullie een mooie dag gehad?
[Afbeelding: images?q=tbn:ANd9GcTA_X7l-H5mB3TfioufflL...WyEnrPTNOV]


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 25-11-2013

Ha meiden, dank voor de felicitaties, lief!
Jesse is afgelopen vrijdag 1 jaar geworden en we hebben gisteren zijn verjaardag met de familie gevierd. Jesse is heerlijk verwend en heeft veel bezoek gehad. Echt een geslaagde verjaardag! Toch bijzonder zo'n eerste verjaardag.

Hier ben ik vandaag voor het eerst in 3 jaar !?! ongesteld geworden! Ook wel weer even wennen, haha.

Tam, drukke tijden voor je! Heb je het nog steeds zo naar je zin op je werk?

Devika, met jou en je meisje alles goed?

Liefs voor alle meiden!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 26-11-2013

Kersje nog gefeliciteerd!! Ik was een weekend weg en heb er natuurlijk nooit aan gedacht...
Fijn dat jullie zo n leuke dag gehad hebben voor hem!
En dus weer ongi.. Balen is dat dan he?!

Hier dus een heerlijk weekend center parcs gehad! Jeetje wat is dat genieten zeg!! Semmy kent totaal geen angst dus die springt overal zo in het water en gaat van elke glijbaan, alleen ook gewoon!! Mama ik ga zelf! Hihi
Morgen weer een echo! Ben blij dat ik weer ff mag spieken want jeetje ik voel me echt zo niet zwanger... Maak me dan steeds weer zorgen of het allemaal nog wel goed gaat daar binnen... Wel zet mijn buik al enorm uit... Jeetje!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 27-11-2013

Dank je, Laura! Wat heerlijk een weekendje weg!
Ik las op fb dat je weer een goede echo hebt gehad, wat fijn meid. Je voelt je niet zo zwanger, maar bent het toch echt, haha. En je buik begint al flink te groeien, leuk joh. Dat vond ik zelf zo leuk om je buik steeds groter te zien worden. Tot dat ie weer in de weg gaat zitten en je je laarzen niet meer zelf aan en uit kan trekken...maar dat duurt nog effies. En dan is het trouwens zomer dus kan je slippers dragen!

Liefs!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 27-11-2013

Hallo meiden,
Hoe is het hier?
Ik heb niet veel meer terug gelezen. Erg weinig tijd.
Hier vanavond met mijn vervroegde 5december cadeautje aan het spelen.
Heb van de Sint een iPad mini gehad. Hoefde niet eens mijn schoen te zetten haha

Joëlla is helemaal onder de indruk van zwarte piet.
Zo leuk om te zien!

Gisteren even genoten van een mama middagje.
Papa was niet thuis, joella naar de opvang en mama naar de kapper.
20 cm eraf! Wel even wennen haha
Daarna heel m'n huisje gepoetst. Heerlijk

Laura,
Fijn dat je vandaag weer naar binnen mocht gluren.
Zeker als je je niet helemaal zwanger voelt is dat wel fijn.

Kersje,
Een fijne verjaardag gehad van de kleine man? Lekker verwend zeker
En weer ongesteld geworden na zo'n lange tijd.
Dat zal inderdaad wel even raar zijn.

Tot snel!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 02-12-2013

Hoi meiden,
Even gauw wat van me laten horen.

Laura, wat fijn dat je laats een mooie echo had! Super! Kun je het nog wel bijbenen met nog 2 kindjes die rondlopen? Ach ja, tis ook een luxe probleem he haha
Heb je het al van de daken geschreeuwd of nog niet? haha

Noortje,
Hoe is het? Oh ik lees dat Tessa een kleine rebel is? haha, welkom in de peuterpubertijd! Ja ik ken dat gedrag ook bij shivani. tegendraads e.d. en niet luisteren.
Et schijnt gewoon bij die leeftijd te horen. Ze kunnen zich niet goed uiten en gaan dus daarom krijsen, slaan en nog meer van dat soort dingen.
Wat helpt is dat je zelf vooral kalm moet blijven en de dingen benoemen. Dat het niet mag etc. zelf boos worden heeft geen zin, werkt alleen maar averechts.

Tam, aahh Myrthe vind de psz dus ook leuk. ja et went wel he! dat had ik zelf nooit gedacht! Ging steeds in et begin met een slecht gevoel weg. Nu is et prima! ze heeft et hartstikke naar haar zin!
Yaro is ook bijna jarig he! Ben je al bezig met zijn verjaardag?
He, wat mooi dat hij gedoopt is! Kan me goed voorstellen dat het emotioneel was…vooral als je dan terug denk aan jullie lieve Britt*.
Hadden jullie nu een andere pastoor dan? De pastoor van Myrhte en Britt* was toch overleden…( of verwar ik je met iemand aders, nee toch?)

Sabrina, bijna de verjaardag van jullie kleine man!
En je bent ook alweer 8 weken onderweg zie ik! voel je je goed?

Plusje, hoe is het daar? en met kleine max?

Kersje, aah geweldig die speelgoedbom wat vorige maand ontplofte! Ik zie et helemaal voor me!

Myka, hoe is het daar? oh wat hoop ik zo voor je dat je testje knallend positief was! je verdient het !

Rennie, nog een paar weekjes voor jou he! wat spannend!

Cyn, wat lief van de sint! Haha leuk hoor z’n ipad mini.


Hier gaat het goed. shivani vindt de psz hartstikke leuk! de eerste paar keren ging ze tegenstribbelen en huilen als we weggingen. Maar dat werd steeds minder. Nu gaat ze meteen aan de slag met HAAR puzzel ( owe als iemand anders ermee speelt haha). Als we weggaan zegt ze “daaag” zonder op te kijken van haar puzzel! Hoe leuk!
Wij brengen haar ook altijd samen naar psz. Ze loopt dan tussen ons in en houd ons hand vast. Dan voel ik me echt rijk! Zoiets normaals, maar zo onbetaalbaar….
Vorig week shivani met haar papa naar werk geweest voor sint viering. Mijn man had een smile van oor tot oor want iedereen was benieuwd naar zijn meisje. Zo lief!
Verder ovuleer ik nu..ppfff…vind et zo zonde…steeds denk ik dan…zal ik et wagen? Maar dat wil ik niet…ik heb de laatste paar weken al een aantal keer gedroomd dat ik weer een kindje krijg, maar dat er iets mis mee is…
Och als et kon had ik echt mijn ei doorgegeven aan jullie hier hoor!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 02-12-2013

Lieve dame's

\Het is wat stil hier, iedereen druk.

laura; gefeliciteerd met tess. 1 jaar alweer...jahoe! Geniet ervan. En dan weer een
wondertje onderweg is wel heel erg bijzonder.

devika; als jij hier schrijft en geniet ik gewoon met je mee. Heerlijk die kinderen.
Hoe trots kan je zijn. Fijn dat ze het ook zo leuk vind op de peusterspeelzaal.
Heb wel zitten twijfelen. Wij wonen aan de grens en de psz tikt toch door zo twee maal in
de week terwijl het over de grens zowat gratis is en ook de randscholen hier in nederland
gratis. Dat vind ik wel eens oneerlijk. Je merkt duidelijk een terugloop bij de pszalen hier.
Yaro is nu bijna 10 mnd , maar ben nog niet erg bezig met zijn verjaardag. Misschien na de
feestdagen

kersje; lijkt me idd erg wennen zo weer ongi. Ben je er ook erg beroerd van?

cyn; 20 cm eraf, dat is een boel.

hier; druk weekend achter de boeg met sint op school, doop van mijn nichtje, verjaardag en
dan zelf sint gevierd. Myrthe vond het super. Ze heeft de kerststal van little people gehad
haha. Yaro begint wat meer ritme te krijgen met slapen en dat maakt mij ook een ander mens.
Dit weekend durf ik hem voor het eerst uit logeren te doen (wij gaan lekker eten en film met
vrienden) sinds zijn geboorte ivm dat hij zo slecht sliep.
Verder de oudergesprekken geweest...sint geweest dus nu alleen nog kerstviering op school en
daarna lekker vakantie!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 02-12-2013

oh ja devika. klopt idd dat de pastor die myrthe gedoopt had vlak daarna overleden was. En die van britt* werkt alleen in het UZ Gent.
Nu was het een pastoraal medewerkster....het was een erg vrije dienst. Hou ik wel van. moet niet zo strak hihi


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 05-12-2013

Laura! Alsnog van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Tess!!!!
Jemig wat is dat snel gegaan! Hebben jullie een mooie verjaardag gehad?


Tam, ik zou dan echt wel over de grens een psz zoeken haha. als je et kunt besparen, waarom niet!
Et tikt idd aan he! wij zijn gelukkig gezegd met fantastische oppas. Schoonouders die 2x per week oppassen. Ik een dag, mijn man een dag en een dag schoonzus en zwager.
En omdat we in de buurt wonen kunnen we op elkaars kids passen. Zo blij mee! Shivani gaat ook nog eens naar de psz waar haar neefjes op school zitten. de ene keer brengen wij de kids naar shool, de andere x mijn schoonzus/zwager.

Oh dat was ook zo ja..jullie hadden toen een pastoor uit het zh zelf…
Mooi hoor dat de kleine man ook gedoopt is. ik hou wel van dat soort traditionele gebruiken.
Oh Yaro voor het eerst uit logeren! Leuk ja even tijd voor jullie twee!

Hier gaat et goed. papa moest een paar dagen weg. Jammer vooral vandaag. Maar we hebben dinsdag samen een beetje sint gevierd. En vorige week ook 2x ergens anders een viering gehad.
Vanavond vieren we het met de neefjes. Ook gezellig.
Pfff bizar weer in Groningen! Code rood! Pffff niks aan!


Hoe is het met de rest van de meiden!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 05-12-2013

Even kort maar ik wilde jullie allen een fijne pakjes avond wensen voor degenen die het vandaag nog vieren!
Wij vieren het vanavond bij mijn schoonfamilie en zaterdag bij ons thuis met mijn familie! Helemaal leuk

Ja het eerste jaar van Tess is echt omgevlogen gewoon!! Gelukkig mogen we dat eerste bijzondere jaar nog eenmaal meemaken als alles goed mag blijven gaan... Morgen alweer op een kwart van de zwangerschap! Jeetje!!!

Hoe gaat het met alle meiden hier?

Devika wat heerlijk dat jullie alles zo mooi kunnen regelen met oppas!


mijn lieve, lieve kleine schat - Sabrina1984 - 06-12-2013

Hoi meiden, even ego, maar ik ben vandaag voor de eerste echo geweest en er was een kloppend hartje te zien en een mooi klein babytje van 2,5 cm! Ik ben iets minder ver dan ik gedacht, nu 9 weken en 1 dag. Ik mag 3 januari weer voor een echo (met 13 weken). We zijn erg blij :-)


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 06-12-2013

Gefeliciteerd met je goede echo meis!! Heerlijk!!


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 06-12-2013

Gefeliciteerd Sabrina!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 07-12-2013

sabrina, wat een ontzettend goed nieuws, gefeliciteerd hoor


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 07-12-2013

Sabrina, gefeliciteerd! Wat een fijn nieuws!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 08-12-2013

Tam,
Hoe ging het logeren met Yaro? heb je zelf toch wel kunnen genieten?
wat een drukte he! herken het hier maar al te goed, ben blij dat de sintperiode weer achter de rug is.

sabrina,
gefeliciteerd met je goede echo meid!
voel je je goed?

Devika,
wat geweldig dat Shivani zo geniet van de peuterspeelzaal.

hier een drukke tijd achter de rug.
druk op het werk, en thuis ook volgepland.
gisteren heb ik samen met Joëlla de kerstboom opgezet.
aan alle onderste takken hangt een bal! Joëlla werd gewoon boos toen ik alles ging opruimen. ze bleef bezig. haha

nog even 2 weken werken en dan een weekje vrij. heerlijk.
1e kerst zijn we lekker thuis, en 2e kerst zijn we bij opa en oma.

vandaag wereldlichtjes dag... hier brand een kaarsje voor al onze kindjes

tot snel!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 08-12-2013

hier branden ook de kaarsjes cyn ......... beetje licht in de donkere dagen.

Het was gisteren super gezellig. Lekker uit eten met vrienden en daarna naar de film. Maar toen we thuis kwamen werd mijn man ziek. Dus een nachtje lekker slapen zat er niet in helaas......zal je net altijd zien. Maar Yaro deed het redelijk haha. Hier ook nog twee drukke volle weken op school, maar daarna ook even vakantie. Lekker hoor.


mijn lieve, lieve kleine schat - rennie - 09-12-2013

@Sabrina Gefeliciteerd!

@Noortje hoe is het met jou??


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 10-12-2013

Sabrina, gefeliciteerd met je goede echo!

Rennie, hoe gaat het met jou? Nog maar een paar weekjes toch? Spannend hoor, ben je lekker aan het genieten van je verlof?

Hier hebben zondagavond ook de kaarsjes gebrand voor al onze kindjes...

Het duurt 'nog maar' een maand en dan naar Gent voor de laatste poging. Ik kijk er naar uit en zie er tegen op. Verder volop genieten van Tessa. Ze loopt sinds paar weekjes en het gaat allemaal zo snel, maar het is ook zo leuk. Ze begint al zinnetjes van 2 woorden te maken. Vaak zo vertederend. Alleen vindt ze zich met haar1,5 jaar te groot voor het middagslaapje... zucht. Nu wel weer geslapen vanmiddag omdat ze niet lekker is.
Zijn alle kindjes lekker verwend door de sint?


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 11-12-2013

Hoi lieve dames :-P

Rennie, lekker verlof nu he? Ben je je dikke buik al zat aan het worden? Ik mis het gevoel van zwanger zijn soms wel. Dat wonderlijke gevoel van je kindje zo dichtbij in je buik! Maar het kan ook zwaar zijn om het allemaal te tillen, haha. Pas je nog in je winterjas?

Noortje, oei wil Tessa nu al geen dutje meer doen? Het is voor mij echt een rustpunt op de dag als ze allebei lekker slapen! En ze loopt, wat een koddig gezicht he? Ze is ook echt een schatje hoor (lang leve fb). En Gent komt dichterbij. Ik hoop dat het je wens uit mag laten komen!

Tam, wat jammer dat je man ziek werd. Maar Yaro heeft zijn logeerpartijtje redelijk doorstaan (of moet ik zeggen de oppassers hebben het redelijk doorstaan:mrgreen:?) Hier ook een mannetje dat wat moeilijk kan zijn met slapen. Ik denk dat het nog wel even duurt voordat Jesse uit logeren gaat...Alleen mijn moeder en schoonmoeder durf ik een avondje op te laten passen. En dan nog ga ik pas weg als hij op bed ligt...ik ben daar zelf niet heel flexibel in moet ik toegeven. Het liefst hou ik ze gewoon bij me. Maar soms er even uit is ook heerlijk en noodzakelijk natuurlijk.
Nog even wat drukte op het werk en dan heerlijk vakantie, klinkt goed! Kerseman heeft ook 2 weken vrij met de feestdagen. Ik kijk er naar uit.
Is je man weer opgeknapt trouwens?

Laura, wat vliegt de tijd! Tess alweer 1 jaar en alweer op een kwart van de zwangerschap van brusje... Hoe voel je je?

Devika, lekker uitgebreid sint gevierd, wat leuk! Hoe vond Shivani het? Tobias werd helemaal hyper en weigerde om nog cadeautjes uit te pakken, haha. Het was too much! Na even rustig bij papa op schoot te hebben gezeten kon hij er weer tegenaan :mrgreen:

Cyn, wat leuk dat je samen met Joella de boom hebt versierd! Ik durf dat echt niet met onze wildebrassen! Hier staat ie nog niet, maar wel deze week nog, want met kerst zijn we niet thuis en wil er toch even van genieten natuurlijk. En jij straks ook lekker even vakantie, wat fijn!

Myka, hoe gaat het met jou, meid? Ik duim voor je dat het deze ronde raak mag zijn! Dat zou zo geweldig zijn!

Sabrina, zo blij met je goede echo! Hoe voel je je? Last van kwaaltjes? Hoe gaat het met Iwan?

Plusje, hoe is het met jou? Lekker druk met Max?

Hier dendert de dreumes- en peutertrein door! Wat een heerlijke drukte. Tobias zit nu in een erg lieve fase. Hij wil de hele tijd met mama knuffelen en ook zijn broertje wordt regelmatig bijna fijngeknepen van liefde. Gisteren huilde Jesse en toen kroop Tobias van de bank om hem te troosten. "Kom maar broer," zij hij en sloeg zijn armen om hem heen. Zo zoet! Jesse was meteen stil, haha.
Jesse loopt de hele tijd langs alle meubels. Hij loopt nog niet los. Hij probeert ook steeds zijn papa en mama in te schakelen om rondjes met hem te lopen door de kamer. Hij wordt echt boos als je het na het zoveelste rondje voor gezien houdt! Maar meestal is hij heel vrolijk en knuffelig. Echt een heerlijk kindje.
Beide jongens zijn een paar dagen ziek geweest met koorts en uitslag. Nu is het gelukkig weer voorbij. Zo zielig als ze niet lekker zijn!

Ik moet nu echt stoppen met kletsen, het huis moet nog worden schoon gemaakt, pfff.

Liefs xxx!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 11-12-2013

Jeetje meiden wat kunnen sommigen toch lappen tekst neer schrijven haha!

Noortje het zal wel gek zijn dat jullie voor de laatste poging staan... Hoop echt voor jullie dat het nog eens zo mag zijn!! Et is jullie echt gegund!

Oh kersje ik zie alles weer zo helemaal voor me!!
Hier ook het constant bijna doodknuffelen zo dol is semmy op zijn zusje. Hij uit het alleen op een wat hardhandige en gevaarlijke manier... Maar hij kan ook echt heel gemeen tegen der doen en der bewust pijn doen. Gelukkig maakt Tess nergens echt wat van, de kleine bikkel!
Ja Tess alweer een jaar... Pfff!!! En over twee dagen gewoon alweer 11 weekjes zwanger... Het is echt belachelijk hoe makkelijk ik er tot nu toe doorheen fiets! Niks geen vermoeidheid waarbij ik zowat omval en helemaal geen kwaaltjes, behalve mijn onderrug... Die speelt behoorlijk op... Zwakke plek gebleven na zwangerschap Tess en merk dst vooral met stofzuigen dweilen bukken opstaan dat soort dingen. Maar
Ja goed rekening mee houden en dan moet het toch beperkt kunnen blijven hoop ik maar!

Verder krijgen we semmy maar niet zindelijk... Hij houdt nu zelf vol dst hij op de wc gaat poepen en plassen als hij vier jaar is... Ik hoop et met heel mijn hart!! Wat een ellende zo zeg! Nog ff en ik heb er gewoon drie in de luiers! Das toch niet normaal!! Laten we het over de kosten nog maar niet hebben dan haha

Wij hebben ook nog geen kerst versiering... Komt er als het goed is nog wel hoor maar we zijn zo druk met van alles... Gaan zaterdag voor een tweedehands baby kamertje kijken voor Tess want die doen we nog niet in een groot bed met anderhalf jaar oud.. Hebben er eentje compleet voor 190 euro zien staan dus das een mooi prijsje

Hoop dat het verder goed gaat met iedereen en sorry dst ik niet op iedereen reageer nu... Via tel is dat toch echt best lastig...

Rennie ben je het al zat meis? Kan me zo voorstellen dat je nu toch wel helemaal klaar bent voor jullie wondertje!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 16-12-2013

Hoe is het met iedereen? Zo met de feestdagen die eraan komen? sommige met een bengeltje, andere hopende erop. Kerst is voor mij nooit meer hetzelfde. Ik sta er heel erg dubbel in. Myrthe geniet van alle lichtjes.

Gisteren zei ze ineens toen ze mijn sterrentattoo zag. Britt* is mijn vriend he mama. Dan krijg ik een brok in mijn keel. Afgelopen zaterdag liepen we langs de kerk en er was een begrafenis. Kijk....er wordt iemand gedoopt zei ze. Nee, zei ik. Er is iemand dood. Oh....net als britt* he mama. Ja myrthe, net als Britt*. Gaan ze dan ook naar het cafe biertjes en appelsap drinken (dat deden we met yaro zijn doop)?
Wat is het toch een wijs ding. Op sommige dingen kan ik geen antwoord geven. Kan alleen maar eerlijk zijn. Maar op die manier maakt ze toch een beetje deel van het gezin.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 16-12-2013

Kersje,
Wat klinkt dat heerlijk die broederliefde.
Heb je ondertussen de boom al opgezet of hebben de boys hem al afgetuigd? Haha
En Jesse stapt langs de meubels.. De grote ontdekkingstocht.
Heerlijk hè, die rust momentjes tussen de middag. Ik kan daar hier ook echt van genieten.
Even mama tijd. Nou ja.. Het huishouden en andere klusjes bijwerken haha

Ik zag dat je het liefst je kindjes bij je houd. Hier precies hetzelfde.
Joella heeft nog nooit gelogeerd. En als ik eens weg ga is papa thuis.
Vind het ergens ook moeilijk om haar achter te laten. Het liefst neem ik joella overal mee naar toe
Als ik moet werken is dat anders.. Maar ja, dan is ze nog in de buurt voor mij.

Laura,
Semmy heeft wel een lekkere eigen wil hè.
Heerlijk! Zindelijk worden komt vanzelf wel. Er komt een moment dat hij het misschien vies gaat vinden zo'n natte luier.
Wat fijn Trouwens dat je je zo goed voelt! Gewoon je rug wat in de gaten houden.
Dat is ook mijn zwakke plek na de zwangerschap van joella pff..
Hoe was het kamertje? Gekocht?

Tam,
Ik kijk zelf ook heel anders tegen de kerstdagen aan.
Mijn gezinnetje is toch niet compleet, en met deze dagen mis je dat het meest.

Wat heb je een wijs meisje. Ze begrijpen ineens zoveel hè.
En die uitspraken en vragen.. Ja, zo houdt ze de herinneringen toch levend.
Joella komt vaak even knuffelen als we op de bank zitten.
Ze kijkt dan naar boven naar de canvas van mij, mijn vriend en wesley.
Ze zegt altijd, papa, mama... En baby wesley.
En vervolgens zoekt ze meteen de andere foto op van hem die in de woonkamer hangt.

Rennie,
Geniet van de laatste loodjes meid!

Sabrina's, hoe voel jij je?

Hier... Even een dipje gehad van het weekend.
Ik was een week overtijd. En wilde vrijdag testen.. Maar kon 's ochtends om 6.00uur opstaan omdat ik ongesteld werd.
Ik dacht dat ik er niet echt mee bezig was maar het ligt toch gevoeliger.
Nu heb ik deze week al 2 ouders op het werk mogen feliciteren. Dat maakt het toch even pijnlijk.
Ik wil nog 1 poging wagen en dan stoppen we er even mee. Ik wil namelijk niet weer rond oktober of november uitgerekend zijn.
Zo.. Even mijn ei kwijt.. Af en toe lucht dat zo op

Verder kan ik even niet reageren. Ik ga even online kerst cadeaus bestellen en lekker mijn bedje in.

Tot snel!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 16-12-2013

Bijzonder tam... Ze moet ook gewoon op een bepaalde manier deel uit maken van het gezin!
Hier praat ik ook weleens over sonny* met semmy. Hij weet dat hij dood is maar soms vraagt hij zich af wanneer hij dan komt ofzo. Zo lastig! Maar ik vind het wel heel mooi om hem te noemen. Hij vroeg laatst waar sonny* dan is... Tja hoe moet ik dat nou uitleggen aan een drie jarige...

Hier trouwens alles goed! Heb vanmiddag even twee nieuwe zwangerschaps broeken en een rok gekocht en meteen een broek aan gedaan! Wat een verademing!!! Jeetje! Die buik is echt alweer aanwezig hoor... Vanaf de 10 weken al!

Hoe gaat het met mijn lieve forum vriendinnetjes?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 16-12-2013

Cyn ik lees nu je bericht! Bij jullie dus ook regelmatig het gesprek op jullie engeltje. Ik vind dat goed! Maar het blijft toch altijd een beladen onderwerp vind je niet?
Hmmzz een week overtijd en dus toch ongi geworden... Balen!! Hoop dat jullie volgende ronde zwanger mogen raken! Het is jullie gegund!!

Kamertje zijn we uiteindelijk niet geweest want Michel bedacht zich op het laatste moment... Hij wil eerst de kamer in orde hebben en dan pas meubels kopen.. Ik baal er wel van hoor maar ja ik ben niet alleen.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 16-12-2013

Kersje, zo leuk om te lezen over Tobias en Jesse en wat doet Tobias lief tegen zijn broer. En Jesse al lekker aan het lopen, Tessa loopt nu al los maar ze vindt het nog steeds heel handig om mama in te schakelen om mee te lopen of haar te dragen en zij kan ook heel boos worden als ik even geen zin heb. Echt grappig, maar soms moet ik ook wel wat anders doen dan alleen haar bezig houden... Lekker hoor, dat ze allebei nog slapen 's middags. Hoe lang slaapt Tobias overdag nog? Ik vind het soms best vermoeiend als ze helemaal niet slaapt overdag, maar daar denkt Tessa anders over.

Laura, wat een kleine grappenmaker is die Semmy zeg, ik hoop voor je dat hij zich toch nog bedenkt en voor zijn 4e zindelijk wordt. Jeetje, 3 kinderen in de luiers... Is het nog wat geworden met dat kamertje voor Tess waar je naar ging kijken? En wat gaat het toch hard, je bent alweer bijna 12 weken!!

Tam, ik vind de feestdagen ook heel dubbel. Voor Tessa wil ik het leuk maken en met haar mee genieten, maar aan de andere kant hoeft het voor mij niet meer als niet iedereen erbij kan zijn.. Wat is Myrthe al wijs zeg, die kleintjes hebben best veel door he? Op die manier kun je Britt er toch bij betrekken al heeft Myrthe haar nooit mogen leren kennen. Ik vertel Tessa steeds over haar broer, als we bijvoorbeeld zijn kaarsjes aan gaan steken. Ze is op dit moment nogal bezig met wat van wie is, en dan met name wat van haar is en wat van papa en mama is. En pas wees ze iets aan en zei moosie (daarmee bedoelt ze Thomas) en dat was wel weer heel mooi...

Hier een weekend weggeweest met de familie omdat mijn ouders 40 jaar getrouwd waren. Erg gezellig, alleen Tessa was behoorlijk verkouden en voelde zich ook erg ziek. Gelukkig viel ze steeds 's middags in de kinderwagen in slaap en kon dan ook goed slapen en was ze gisteren al een heel stuk opgeknapt. Mijn broer vroeg zijn vriendin nog ten huwelijk tijdens het weekend, dus was dubbel feest. Maar op zulke momenten moet ik toch even slikken, weer iets waar hij niet bij zal zijn.
Het aftellen begint, nog 3 weken en dan gaan we er weer voor...


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 16-12-2013

Haha mannen... Herkenbaar!

Het is en blijft een beladen onderwerp maar ik vind het wel fijn en belangrijk om het met joella over wesley te hebben.
Ze is nieuwsgierig en zo eerlijk.. Die slik momentjes blijven.
Ik kreeg laatst de opmerking van een kindje op mijn werk (6jaar).
Oma was een sterretje geworden.. Samen met zijn poes..
Jou kindje is ook een sterretje hè juf?... Moest wel even slikken.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 16-12-2013

Cyn, balen dat je toch ongesteld werd na een week over tijd. Hopelijk lukt het de volgende ronde. Dus jij vindt het ook moeilijk om Joella achter te laten. Nou hier ook hoor. Tessa heeft ook nog nooit ergens gelogeerd en ik heb nog maar 3 keer oma op laten passen en dat was dan alleen omdat wij naar het ziekenhuis moesten voor puncties e.d. Verder heb ik haar ook het liefst bij me of dat ander m'n man thuis is. Vindt oma wel een beetje jammer misschien Smile

Laura, jammer dat je niet naar dat kamertje kon gaan kijken, maar idd je bent met z'n tweeen. En je hebt alweer een buikje, wat leuk! Lekker van genieten.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 16-12-2013

Noortje,
Spannend, je kan aftellen. Hoop echt voor jullie dat het goed gaat.

Lief hè, hoe klein ze ook zijn, ze zijn zo slim. Joella kan nu ook al een beetje wesley zeggen.
Als ze mee gaat naar het grafie gaat ze voor de bloemetjes staan, buigt ze voorover en zegt ze "hallo!"
Echt zo lekker overdreven...

Gefeliciteerd met je ouders! En wat leuk dat je broer zijn vriendin ten huwelijk heeft gevraagd.
Ja dat slapen... Zeker nu ze nog zo jong is snap ik dat jij ook wel even rust wil.
Joella slaapt hier gelukkig wel. Op de opvang is het vaak een groot feest in de slaapkamer. Maar aan het eind van de dag is er geen land mee te bezeilen,


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 16-12-2013

Noortje,
Oma ziet joella wekelijks.. Maar dan komt ze met papa.
Oppassen heeft ze nog maar 1keer gedaan. Vind oma misschien jammer, maar mama vind het niet nodig haha
Ik denk dat dat ook wel komt door wat we hebben mee gemaakt.
Mijn vriendin laat haar kleine veel makkelijker even bij opa of oma..
En ik sleep die van mij gewoon overal mee naar toe Smile haha


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 16-12-2013

Cyn, ik zie het al helemaal voor me hoe Joella hallo zegt tegen Wesley. Als wij bij het grafje weggaan zwaait Tessa altijd even. Maar vaak gaat ze al zwaaien voor we weggaan, en dan bedoelt ze dus kom we gaan...
Hoe vaak gaat Joella naar de opvang? Dan komt er zeker ook niet zoveel van slapen als het in de slaapkamer zo gezellig is? Tessa is eind van de dag niet bepaald gezellig als ze helemaal niet heeft geslapen. Voordeel is wel dat ze dan 's avonds lekker op tijd naar bed kan. En ze slaapt 's nachts heel goed en vaak tot een uur of 8, dus wat dat betreft mag ik niet klagen.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 16-12-2013

Haha Cyn, hier precies hetzelfde hoor. Ik vind het ook helemaal niet nodig dat oma oppast. Maar de oma's zien Tessa wel geregeld.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 16-12-2013

Joella gaat 2ochtenden en 2 middagen naar de opvang.
Joella word eerst erg vervelend en luistert erg slecht.
Ze doet dan gewoon waar ze zin in heeft haha
Daarna word ze hangerig.
Vaak gaat het na het eten beter en probeer ik haar rond 18.45 uur in bed te leggen.
Dan slaapt ze tot 8.00 uur.
Ik kan haar wel eerder in bed leggen.. Maar dan moet mama er vaak de volgende ochtend zo vroeg uit haha


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 16-12-2013

8 uur is een prima tijd om aan de dag te beginnen Smile
Tessa gaat ook vaak na het eten wat beter, meestal gaat ze om half 8 naar bed. Maar vanavond is ze om 7 uur gegaan, ze was zo moe.
Maar ga nu zelf ook maar eens, heel het weekend veel te laat gemaakt...


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 16-12-2013

Dat vind ik ook. 7 uur is te vroeg haha
Toch wel lekker hoor dat ze de nacht door slaapt.
Als ik verhalen van anderen zo hoor mag ik niet klagen. Haha

Ik ga ook mijn bedje opzoeken.


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 16-12-2013

Hoi meiden, i

k zit hier even mee te lezen met jullie gesprekje, haha. Gezellig om te lezen. Geen tijd meer om te reageren, want ik ben best moe. Tobias is ziek. Hij heeft een zware verkoudheid die hem erg benauwd maakt. We zijn vandaag bij de huisarts geweest en hebben nu een puffertje, dat helpt gelukkig wel! Maar meneertje wil het liefst de hele dag door mama gedragen worden, dus ik heb t er druk mee :-)

Ik reageer dus verder even niet nu, maar geef jullie wel een kersenknuffeltje!


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 17-12-2013

Oh, die uren klinken leuk!! Smile Daar zullen we nog eventjes op moeten wachten!

Kersje, arme Tobias!! Veel beterschap voor hem.

Hoe is het met de zwangere dames???

Ik heb tussen het verzorgen en liefhebben van Max door een fotoboek van Sam* en eentje van Max gemaakt. Ik vond het zo leuk om te doen, maar ook wel wat emotioneel! Mijn nichtje is nog altijd in de ban van haar pop Sam. Ze is 9 jaar en doorheen de pop verwerkt ze nog altijd wat er met Sam* gebeurd is. Ze praat er ook over en zegt dan tegen haar mama en oma: jullie moeten wat meer over Sam* praten want dat is wel ons eerste neefje hoor... Over dat laten logeren, dat kan ik me nog niet inbeelden. En mijn man en ik maken veel wandelingen en praten op rustige momenten toch veel met elkaar, dus er is wel quality time Smile. Met meerdere kindjes is dat misschien moeilijker? Wie weet spreek ik binnen een paar maanden weer helemaal anders!? Morgen organiseer ik bij mijn thuis een gespreksavond met allemaal moeder over "hoe signalen opvangen van jonge kinderen". Ben eens benieuwd!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 18-12-2013

[Afbeelding: nbsmrs.jpg]

Ff ego hoor meiden want jullie schrijven te veel om via tel te reageren... Misschien ga ik
Er vanaaf ff goed coor zitten..
Ben vier dagen vooruit gezet en ben opeens dus al 12,2 weken!! Jeeejjjj


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 18-12-2013

Wauw, wat een mooi plaatje, Laura! Je ziet het gezichtje al zo goed!

Plusje, leuk om je berichtje te lezen!

Ik zou wel inhoudelijk willen reageren, maar lukt nu even niet. Jesse is huilerig vanavond. Ik ga kersepapa maar weer even aflossen...

X


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 24-12-2013

Wil jullie allemaal een fijne kerst wensen.
Dagen die we allemaal met een traantje doorgaan, want op deze dagen mis je je engeltje het meest.

Liefs!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 24-12-2013

Ik wens jullie ook fijne feestdagen meiden! Al zal het altijd met een randje blijven...
Maar ik moet er wel bij zeggen dat mijn gezonde bengeltjes echt mijn grote verdriet doen vergeten hoor... Uiteraard denk ik elke dsg nog aan ons engeltje maar echt verdrietig ben ik niet meer zo.. Klinkt dst hard? Ik ben er juist erg blij om dat het zo voelt..


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 25-12-2013

Lieve meiden,

Ik hoop ook dat julie allemaal een fijne kerst hebben! Ook de kindjes die we moeten missen worden niet vergeten.

Laura, ik snap wat je bedoelt hoor. Ik vind het niet hard. Ik ben blij dat je grote verdriet over is. Bij mij is dat ook zo. Af en toe word ik er nog door geraakt, maar meestal is het op de achtergrond. Het zijn periodes.

Liefs voor jullie allemaal,
kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 26-12-2013

Lieve meiden,

Ook ik denk aan jullie deze dagen en aan onze engeltjes en bengeltjes. Ik herken wat sommige schrijven. Het rauwe verdriet is weg, wel is er altijd een pijn die idd op sommige momenten heel hard kan aankomen. Maar over het algemeen is hij op de achtergrond aanwezig en heb ik er ook betere controle over als ik de pijn voel opkomen.....klinkt dat wat logisch.

Wat mij altijd goed doet. Britt* wordt niet vergeten. Op kerstavond als we bij de familie zitten steken we altijd een voor een de kaarsjes aan voor britt*. Is traditie geworden. Daarna krijgen we ook altijd een cadeau in haar naam. Ik heb zo'n armband waar je van die circels in kan klikken. Ik kreeg zo'n bedeltje met haar foto erin. Heel bijzonder. DAt geeft me een warm gevoel.

Zo....ga verder met de champignonnensoep enzo. Wij zijn voor het voorgerecht vandaag....de rest voor de andere dingen.

5 jaar terug hebben we trouwens met kerst onder de boom via een cadeau laten weten dat we zwanger waren van britt*. Dat is altijd onlosmakend met kerst verbonden. Mjin pa en ma hebben nu met britt* erbij 7 kleinkinderen. dus dolle boel.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 27-12-2013

Tam ik kan me voorstellen dat kerst voor jullie altijd met Britt* verbonden blijft!
Wij hebben dat enigszins met Sonny* ook wel want ik was toen een dag na kerst uitgerekend, vandaag exact 5 jaar geleden dus.. De eerste kerst vond ik toen ook echt heel zwaar en vooral de eerste jaarwisseling... Daar stond ik dan... Met lege handen... Tranen kwamen ook rijkelijk toen hoor!

Wij zijn druk bezig met namen bedenken voor ons nieuwe guppie en voor een meisje hebben wij tot nu toe 1 naam... Mag jij raden welke dat is tam...


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 29-12-2013

Laura,
Nee het is niet hard. Want je heb wel gelijk.
Hoe meer jaren er voorbij gaan hoe minder tranen.
De tranen zijn er wel.. Maar alleen bepaalde momentjes.
Op zo'n moment ben je alleen maar meer dankbaar voor wat je wel heb!
En dat zorgt ervoor dat het de pijn verzacht.

En precies 5jaar geleden uitgerekend.
En nu 2 kindjes verder en 1 onderweg... Wie had dat durven dromen Wink


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 29-12-2013

Ja wie had dat durven dromen idd... Ben er ook zo enorm dankbaar voor!! Echt ongelooflijk!!

Cyn hoe staat het bij jullie? Hoe zit je in je cyclus? Hoop echt dst jullie snel met mooi nieuws komen!!
Zou leuk zijn als we samen zwanger mogen zijn toch?

Wat ik gek vind, mijn vriendin krijgt in 2014 der eerste kindje en wij gewoon onze laatste... Bizar toch?
Ze is nu 35 weken dus het gaat echt spannend worden!!
Een andere vriendin is morgen 20 weken! We gaan weer lekker in de vriendengroep!!

Tess ligt met 38,8 koorts op bed.. Het arme kind hoest der eigen helemaal suf en ze heeft amper nog een stemmetje over... Zielig hoopje is het...


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 30-12-2013

Oh zo zonde, beterschap met Tess.
Joëlla hoest ook weer zo erg. Ze zit alweer aan de puffer.

Ja, deze ronde is eigenlijk de laatste. Ik wil niet weer in oktober of november uitgerekend zijn.
Dus nu ff rustig aan
De kansen zijn niet helemaal benut hoor deze keer.
Als ik geen zin heb ga ik mezelf er niet toe dwingen zeg maar haha

We zien het wel weer.

Leuk om samen met vrienden zwanger te zijn.
Dat was bij Tess toch ook?
Voel je je goed verder?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 30-12-2013

Oh nou ik ben benieuwd of je toch nog een kansje maakt deze ronde! Snap dat je jezelf niet gaat dwingen! Hebben wij ook niet echt gedaan. Zeker in de ronde waarin ik zwanger geraakt ben niet! En zie het resultaat!
Ja bij Tess heb ik met dezelfde vriendin zwanger gelopen als die nu 20 weken is!! Die was na 11 weken na de bevalling per ongeluk opnieuw zwanger... Oeps!!
En bij semmy liep ik samen met mijn beste vriendin! Dat was ook echt heel leuk!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 30-12-2013

Ja we wachten nu gewoon af Smile

Zo leuk!
Ik liep ook gelijk met mijn beste vriendin.
Zij is 4dagen na mij bevallen. En genieten nu nog nu de kindjes even oud zijn


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 30-12-2013

Aaahhhh dat is zeker leuk!!
Bij ons zit er vier en halve maand tussen maar ook daar genieten wij volop van want ze kunnen het enorm goed met elkaar vinden! We hopen ook zo hard dat dit zo blijft... Das toch altijd maar afwachten...
Hebben jullie vrienden ook al veel kindjes?
Bij ons, met eigen kids mee zijn er nu 6 met nog 3 op komst in 2014!
Van vijf stellen is dit. Zo leuk!!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 30-12-2013

Nee onze vrienden hebben nog niet veel kinderen.
Bij mijn beste vriendin blijft het er nu ook maar 1.
In de zomer is er nog een vriendin bevallen, en een andere vriendin verwacht elk moment de 2e.
En ik liep gelijk met 2schoonzussen. Die 3mnd na mij zijn bevallen.
Zo bij elkaar opgeteld toch wel wat, maar bij jou klinkt wel als een gezellige boel Smile


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 30-12-2013

Ja van mijn zwager en schoonzus zijn er dsn ook nog twee maar die tel ik zelf niet mee...
Dit is echt van de vrienden groep.
We gaan ook 1 keer per jaar met drie van deze stellen een weekend weg. Het eerste jaar kinderloos, ik was toen zwanger van semmy. Het tweede en derde jaar waren er twee kids en het vierde jaar drie. Nu aankomend jaar zullen dit er dus opeens vijf zijn want mijn vriendin heeft er inmiddels eentje bij en die andere vriendin gaat over ongeveer een maandje bevallen. Het jaar erna is er dus sowieso nog eentje bij, die van ons! En wie weet wat er nog bij komt hihi.mdus zo'n huisje moet ook steeds groter worden. Zooooo leuk!!! Druk druk druk dst wel want het is echt geen relax weekend haha


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 30-12-2013

Haha nee het rustige relax weekend zit er niet meer in
Maar wel super gezellig!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 31-12-2013

Lieve meiden,
Ik wil jullie de alvast een gelukkig nieuwjaar wensen.
Dat 2014 maar mooie dingen mag brengen.


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 04-01-2014

lieve meiden, het jaar is weer al even bezig. Ik wou gewoon even zeggen dat ik hoop dat dit jaar niks dan goeds mag brengen. Met onze engeltjes in ons hart, zolang hun naam genoemd blijft zijn ze nooit helemaal dood. En genietend van de bengeltjes die we in ons midden mogen hebben. Dat diegene die een bengeltje verwachten een gezond kindje mogen krijgen zonder zorgen en dat diegenen die nog dromen over een bengeltje hun dromen waarheid mogen zien worden.

Ja, als het aan wensen alleen lag was het geen probleem. Ik kan ze niet waarmaken...heb geen geest in een fles ofzo. Maar ik kan wel meehopen. En hoop doet leven.

Alle liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 04-01-2014

Dat zijn mooie woorden tam! En zo is het ook!
We mogen naruurlijk altijd hopen!
Ik wil iedereen een heel erg mooi nieuwjaar wensen!! En idd dat er alleen maar mooie en goede dingen mogen komen!
We gaan iig weer een gezellig klets jaar tegemoet, al is het hier een stuk rustiger geworden maar ik vind dst wel een goed teken...

Hoe is het met iedereen?
Hier erg veel pijn in mijn hoofd, echt om gek van te worden gewoon...
Verder gaat het super hoor! Alweer bijna 15 weken zwanger!! Wauwie!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 04-01-2014

Zeker mooie woorden tam!

Laura,
Alweer op 15 weken.. Wanneer mag je weer naar binnen gluren?

Hier:
Eindelijk weer weekend na 2 dagen werken..
Waarom vliegt die vakantie altijd zo snel voorbij.
Joëlla heeft weer een nieuwe fase..
"Als ik heb gepoept smeer ik heel m'n bed onder"
Ze heeft het op de opvang al 5x voor elkaar gekregen.
Ze slaapt met ondergoed en een pyamabroek aan..
En de laatste dagen weer terug met een slaapzak.
En helaas was het vandaag thuis ook zover.
Ben flink boos geweest en ze heeft me de eerste 20 minuten alleen maar aangekeken.
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Hoop maar dat dit snel over gaat.

Ben benieuwd hoe het met de andere meiden gaat


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 04-01-2014

Lieve allemaal, ik wil jullie een geweldig 2014 toewensen met heel veel leuke en positieve momenten en veel goede zwangerschapshormonen en een fantastische gezondheid voor jullie en jullie familie! En onze lieve engeltjes zullen hier wel over waken hé. Smile

Hier gaat het goed. Ik ben zo blij als Max dicht tegen me aan ligt en ik knuffel hem zoveel ik kan! Het doorslapen lukt nog niet. Ik ga hem rond 23à24u eens wakker maken en de fles geven en kijken hoe het dan lukt. Gelukkig ben ik nog 3 maandjes thuis Confusedmile:. Ik had op nieuwjaarsdag wel een pijnlijke borst en heb dan besloten om af te bouwen met de bv (ik had maar zo'n 25 ml per keer, maar kon zo genieten van Max aan mijn borst). Mijn man is nog steeds niet zo graag bezig met Max, maar als ik het toch van hem vraag, vind ik dat hij het geweldig doet. Zijn gevoel en betrokkenheid zullen wel beteren met de tijd zeker.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 04-01-2014

Dst komt echt vanzelf wel plusje! Zo gaat het denk ik met de meeste mannen..
Heerlijk hoe je aan het genieten bent van de kleine man! Lekker blijven doen!

Cyn ik weet nog niet wanneer precies ik weer mag gluren maar dat zal ergens over anderhalve week zo zijn. Vanaf 16 weken starten de injecties en de baarmoeder metingen weer en in het Amc deden ze dan ook meteen even kindje kijken maar weet niet of dat in dit ziekenhuis ook zo is... Hoop het wel want met een beetje geluk horen we dan ook het geslacht!! Ben echt zoooo nieuwsgierig dit keer! Komt echt doordat semmy gewoon heel erg graag een broertje wil en ik dit ook echt hoop voor hem!
Maar ja nog even geduld...

Ik ben benieuwd hoe het met rennie gaat... En alle anderen uiteraard ook!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 06-01-2014

ff ego..

Ben weer zwanger, spontaan... Wel vanochtend de intake in Gent gehad, hopelijk hoeven we daar niet meer heen. Maar vind het erg spannend, aangezien het de laatste 2 keer misging. Donderdag positief getest, mocht gelijk even komen bloedprikken en hcg was slechts 7. Ben nu pas 4 weken en vandaag was hcg 33, dus stijgt wel. Nu dus weer 2 lange weken wachten op een echo...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 06-01-2014

Wauw Noortje!!!! Van harte gefeliciteerd!!! Wat gaaf zo spontaan weer!!! Dat moet toch goed komen lijkt me! Net als met jullie kleine meid!! Wauw wauw!!
Snap heel goed dat je het erg spannend vindt hoor!! Maar we blijven positief he??


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 06-01-2014

Wow! Noortje
Wat een super goed nieuws!! Gefeliciteerd meid!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 07-01-2014

Noortje!!! Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd meid! Ben heel blij voor je! Ik snap dat je het spannend vindt. Mijn duimen draaien voor jou!

Rennie, ben benieuwd of de kleine er al is?

Jesse begint nu echt te lopen. Zijn eerste stapjes los heeft hij een paar weken geleden gezet, maar nu begint hij rondjes door de kamer te lopen. Zo leuk om te zien!

En nog de beste wensen voor iedereen! Dat 2014 maar veel goeds mag brengen. We nemen al onze kindjes mee het nieuwe jaar in. In onze armen en in onze harten.

Liefs van Kersje


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 07-01-2014

Kersje wat leuk van Jesse!!! Hier durft Tess nog niet los te laten... Ze vindt lopen prachtig zolang we der vasthouden. Ach hopelijk loopt ze voordat de baby er is.

Ja ik ben ook reuze benieuwd naar rennie!!


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 07-01-2014

Noortje ik hoop dat de weken voorbij vliegen met een super echo daarna. Ik duim en alvast een dikke proficiat hoor. Maar ik snap je angst wel... toitoi


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 07-01-2014

noortje; wat een super nieuws. DAt moet gewoon goed nieuws zijn in 2014, maar ik snap
je angst maar al te goed. Maar dit is al een hele stap en wonder.
kersje; oh, wat knap van je ventje. Echt knap en druk haha. Hier is yaro echt geen snelle.
Natuurlijk loopt hij door zijn vroeggeboorte wel achter maar toch...hij kan nog maar net zitten.
Morgen moeten we naar het cb. Hij moet alsnog geopereerd worden aan zijn navel. Het gat in
zijn buikwand is te groot. Kan met het gaan lopen meer druk met zich meebrengen, maar zei
tegen de dokter dat dit nog lang niet aan de orde was haha.
plusje, wat klinkt dat heerlijk zo met max. Echt genieten.
laura; ja semmy wil vast een jongetje ja haha. maar tess? In ieder geval 50% kans haha
cyn; weer druk aan het werk. Hoe is het daar?
Hier: Morgen dus naar het cb en verder wat meer werken deze week. Bah, haha.
Myrthe heeft eindelijk een paar keer op de wc geplast dus er is hoop. Verder zijn we bezig
om een vakantie te boeken. We gaan nog een keer met de hele familie. Zal de laatste keer zijn, want
het is moeilijk huizen te vinden voor een grote groep en daarnaast hebben de kinderen dan ook meer
aan een camping waar wat te doen is, We gaan waarschijnlijk naar hongarije. Iemand ervaring mee?
Verder zijn kenissen van ons zwanger voor hun 3e. Super natuurlijk maar stom dat het dan toch weer steekt
en kriebelt. Ik denk dat ik me nooit compleet zal voelen. Je mist er gewoon altijd een.
Verder is yaro nogal in trek bij het vrouwelijke geslacht haha. DAt beloofd wat. Hij heeft hele grote blauwe
ogen met lange wimpers. Op een of andere manier krijgt hij daar altijd de oh's en ah's mee en meneer vindt het
geweldig.
Pas was hij aan het sjansen met 3 puber meisjes. Ik grapte nog dat ze te oud waren. DRaaide de wagen om en meneer
begon te protesteren. DRaaide de wagen weer richting de meiden en hij lachte en sjanste weer flink verder.


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 07-01-2014

Tam, ik herken dat wel, dat gevoel dat je krijgt als iemand zwanger is van een derde (of vierde). Het is geen afgunst, maar had het mezelf ook graag gegund.
Jesse loopt trouwens veel sneller dan Tobias deed. Scheelt wel 4 maanden. Ieder kind doet alles op zijn eigen tijd.
Wat vervelend toch van die operatie voor Yaro! Dat flirten herken ik van Tobias, ook grote ogen met lange wimpers, oei oei.
Geen ervaring met Hongarije trouwens.

Laura, Tess zal vast lopen voordat de baby er is. Ze heeft nog eventjes, haha.

Cyn, ik heb geen tips wat het luierprobleem betreft, behalve toch weer de slaapzak gebruiken? Het is wel een fase die meer kindjes door maken meen ik. Misschien kan je haar wat 'vieze' aktiviteiten aanbieden zoals vingerverf en klei? Of is ze daar nog te jong voor?

Plusje, wat fijn dat het zo goed gaat! En dat door slapen verschilt heel erg per kind. Tobias sliep door vanaf 3 maanden tot 7 maanden (toen weer wakker in de nacht) en toen vanaf 1 jaar ongeveer weer door slapen. Jesse heeft daarentegen in zijn leven misschien 3 x door geslapen en is nu 13 maanden...ooit slapen ze wel door, haha!

Ik moet gaan, we gaan eten. Liefs!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 07-01-2014

En weer gaat het niet goed, begin er echt een beetje ziek van te worden... Nu wil ik echt eens na laten kijken wat er mis is.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 07-01-2014

Waaaattt?! Dat meen je niet... Weet je zeker dat het niet goed is?... Stomme vraag waarschijnlijk...


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 07-01-2014

Nee hoor, geen stomme vraag. Helemaal zeker weet ik het niet, maar het lijkt er heel erg veel op dat het weer mis gaat. Bloedverlies is net begonnen en test vanochtend nog wel positief maar niet veel donkerder dan 2 dg geleden. Hcg was slechts 7 donderdag, was gisteren wel 33 maar blijft heel laag. Het is gewoon vergelijkbaar met de vorige 2 keer.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 07-01-2014

Maar mag je dan niet weer langs komen voor hcg testen? Wat een onzekerheid zeg!! Ik blijf nog wel heel hard voor je duimen hoor meis!!! Ik denk aan je!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 07-01-2014

Oh nee Noortje..
Bah wat een domper!
Dikke knuffel voor jou!
Ik duim toch nog een beetje dat dit toch niet helemaal het einde is


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 08-01-2014

O, Noortje, nee toch! Ik wil zo graag voor je dat het goed gaat...je zult je vast ellendig voelen...knuffel voor jou


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 08-01-2014

Ik schrijf hier dan bijna niet, maar lees zeker wel mee
En zie nu het bericht van Noortje!!!!
Bah meis, wil je een hele dikke digi knuffel geven
X


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 09-01-2014

Noortje, hoe gaat het? Ik moet steeds aan je denken...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 09-01-2014

Noortje ook ik denk heel erg veel aan je... Hoop zo dst het niet mis is...


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 09-01-2014

Test vanochtend werd al lichter en bloedverlies wordt wat meer, dus maak me geen illusies meer. Nu maar hopen dat het snel achter de rug is. Maar begin wel wat te twijfelen over nog een keer proberen, het lijkt zo zinloos. Ben zo blij dat Tessa er wel gekomen is. Verder de ergste klap wel weer gehad.

Ben erg benieuwd naar Rennie.