Zwanger Worden .NU forum [Archief]
mijn lieve, lieve kleine schat - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Complicaties (https://archief.zwangerworden.nu/forum-8.html)
+--- Forum: Sterrenhemel (https://archief.zwangerworden.nu/forum-34.html)
+--- Topic: mijn lieve, lieve kleine schat (/thread-4402.html)



mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 18-03-2014

hier:
yaro slaapt dus sinds een weekje door en dat doet een mens goed. Onze luie man begint eindelijk wat achteruit te kruipen. Alles op zijn tempo. Verder is hij wel super vrolijk. Een echte knuffelaar.
Myrthe: tja...is een beetje aan het peuterpuberen. Ken haar soms niet meer terug. Kan echt wel botsen dan. Veel geduld en duidelijkheid: hoop dat dit zijn vruchten afwerpt. Ze weet het ook donders goed hoor. Zegt ze gewoon: myrthe wil zeuren want ik vind zeuren zo leuk. Tja....

zaterdag is het boomplantdag. Een dienst voor de overleden kindjes in de kerk (van de vksConfusedtofwisselingsziekte) en daarna naar de dijk, waar nieuwe bomen geplant worden en we stil staan/herdenken/herinneren met een lach en een traan.
Verder een midweek in mei geboekt en in de zomer naar hongarije dus leuke vooruitzichten.
Op het werk zoals altijd druk, maar leuk. Veel onzekerheden qua bezuinigingen. Ook de peuterspeelzaal van myrthe gaat dagen sluiten. Echt heel triest allemaal. Waar gaat het heen?

Daarnaast genieten we van de dagen dat het mooi weer is. Onze dierentuinabonnement is verlengd dus hopen weer veel te kunnen. Afijn, ben zo weer wat bij.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 18-03-2014

Tam wow zegt myrthe dat echt??? Pittige tante dus af en toe! Hier kan ik ook enorm botsen met semmy hoor. Wat dat betreft echt hoog tijd voor de basis school!!
En yaro doet alles lekker rustig aan. Ach niks mis mee. Lekkere luiwammes haha
Wat vervelend dat de psz dagen gaat sluiten! ! En op je werk ook onzekerheden? Das helemaal klote...
Hoe gaat het verder met jou zelf?


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 19-03-2014

Hallo lieve meiden!
Schandelijk dat ik hier zo lang niet bent geweest. Helemaal terug lezen lukt niet maar ik wil wel kort even reageren op iedereen. Ik mis jullie wel hoor!

@ mij: ik heb even vluchtig gelezen. Uiteindelijks stuit ik bij jou op mooi nieuws! Je bent zwanger!! Van harte gefeliciteerd meid!!!! Ik wens je een fantastische zwangerschap toe en een mooi gezond kindje als de 9 maanden voorbij zijn!

@ myka: ik wil zoooo graag een x lezen dat het bij jou ook hartstikke raak is! Ik gun et je zoo ontzettend van harte!

@ sabrina, wat schattig dat Iwan los loopt! Zo’n mooi gezicht he! Wat gaat dat hard, hij was net geboren en nu al lopen haha!
En je bent alweer over de helft zie ik! Jeetje dat gaat echt heel snel!

@ Laura: jee wat een mooie foto Laura! Flinke buik heb je ook al! Geweldig!
Jemig semmy naar de basisschool! Waw!

@ kersje: gefeliciteerd met je schoonmoeder. Heerlijk zo’n party!
Jee en alweer 4 jaar geleden dat lieve kleine puck geboren werd…
Ik schiet echt even vol als ik lees over de mooie boeket rozen en het gedichtje…mooi dat jullie er op die manier bij stil staan…ze telt nog elke dag mee…tot de einde der dagen…
Op de een of ander manier vind ik het zwaarder lijken voor alle meisjes die hier niet meer mochten zijn…jongetjes zijn stoer en die kunnen wel hun mannetje staan..
Maar dochters zijn teer... En die moet je beschermen…
En tuurlijk deze gedachte is ook heel stereotyperend hoor, weet ik ook wel...uiteindelijk zouden we al onze kindjes hier willen hebben en koesteren en beschermen..ongeacht jongen of meisje…zucht…


@ Cyn: wat super een kloppende hartje!!! Verder alles goed? Hoe vind Joella het dat ze grote zus wordt?

@ Tam: he wat fijn dat Yaro goed doorslaapt! Heerlijk he! Geniet ervan!
Haha die Myrthe ! zegt ze dat echt! Wat een woordenschat ook!
En zaterdag de dienst….wat mooi dat die er is…fijn om er zo mee bezig te zijn…
He en wat leuk een vakantie in het vooruitzicht!

Rennie hoe is het meid?

Plusje hoe is het? Ohjee tips om door te slapen…mhhh… ik gaf shivani in haar slaap nog een flesje. Want vaak werd ze wakker van de honger. Misschien kun je dat proberen?
Shivani kreeg met ongeveer 5 maanden haar eerste fruithapje. Met 4 maanden zou je al kunnen starten hoor. Wij hebben nog even gewacht ivm haar vroeggeboorte. Gecorrigeerd was ze nog kleiner vandaar.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 19-03-2014

Hier gaat het goed. Vorig week afscheid genomen van de orthopeed. Bij de laatste foto’s is gebleken dat wat ze jarenlang geroepen hebben NIET WAAR is!
Ze dachten altijd dat shivani een korte tot geen staartbeen had. Die blijk er gewoon te zitten. Ook haar heupen en wervel zagen er keurig uit.
Afgelopen week afspraak bij de nieuwe chirurg gehad voor handje. Operatie volgt binnen 6 maanden. Tis aan ons om de knoop van wel of geen operatie door te hakken..tja…
We laten ons nog een keer goed voorlichten. Maar kans is groot dat we er wel voor gaan.
Verder gaat het lekker met shivani. Ze vind haar psz zo leuk! En ze is zo’n heerlijk vrolijk lief meisje! Ik kan echt heel de dag naar haar kijken en over haar praten..zcuht…wat een rijkdom…
Dat herkennen jullie vast haha!


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 19-03-2014

Devika, oef, al die jaren onzekerheid en nu blijkt haar staartbeentje toch ok! Goed hé. Mooi hoe je je meisje beschrijft! Smile Echt een rijkdom! Max krijgt 's nachts nog 1 à 2 flessen, maar het geluk is wel dat hij meteen na die flessen terug in slaap valt, dus ik ben maar zo'n 20 minuutjes wakker.

Myka, ook ik duim heel hard voor jou. Ik vond dit zelf zo'n moeilijke fase en hoop echt dat jullie snel een kindje mogen verwachten.

Tam, oh heerlijk zo knuffelen. En dus ook wel wat onderbroken nachten gekend... Hopelijk veel bezoekjes aan de dierentuin! En al vakantie vooruitzichten, zalig!

Noortje, hoe gaat het met jou?

Sabrina, oh heerlijk dat getrappel!!!

Kersje, zo mooi! Kan je het gedicht hier ook delen, of is dat te persoonlijk?

Madelief, ik wil even zeggen dat ik je hier mis, maar heb wel begrip voor je keuze! Ik wou je gewoon even laten weten dat ik aan je denk en veel moed toewens...

Max heeft vandaag tijdens de middag wel 2 uur aan een stuk geslapen, ik wist niet wat me overkwam... Normaal slaapt hij tussendoor maar zo'n 30 à 40 minuten. Op het einde werd ik wel wat ongerust en ging ik veel checken of hij nog wel ademde (héhé). Zoals Devika beschrijft ben ik ook zo in de ban van ons kereltje. Volgende week naar de onthaalmoeder, ben eens benieuwd. Tot vlug lieve meiden! Smile


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 19-03-2014

Hoi lieve meiden,

Devika, fijn wat van je te lezen. Heerlijk hoe je je meisje beschrijft! Ik snap wat je zegt over verschil jongen/meisje, maar voel dat zelf niet zo. Meiden kunnen ook echte haaibaaien zijn en mijn jochies zijn echte lieve schatjes, mama's kindjes (in deze fase dan toch). Wel met hun streken natuurlijk. ;-) Jouw Shivani is gewoon een poepig lief exemplaartje, hihi!
En het staartbotje zit er gewoon? Wat een hoop onrust om niets dan he? Ben benieuwd hoe jullie beslissen over haar duimpje.

Tam, fijne vooruitzichten. Wel jammer van de onzekerheid met de bezuinigingen. Heerlijk dat Yaro door slaapt! Lekker bijkomen! Hier heeft Jesse sinds ik hier laatst schreef ook 2 nachten door geslapen...en ik lag wakker te wachten tot ie zou komen! Nu is het weer bal trouwens met doorkomende kiezen, arme vent.

Plusje, dat checken of ze het nog doen als ze lang slapen ken ik wel! Mijn ventjes zijn dol op hun middagdut en slapen rustig de hele middag als ik ze laat...
Ik zal mijn gedichtje even plaatsen zo. Lief dat je het vraagt en nee is niet te persoonlijk hoor:p

Myka, knuffelen geslaagd?;-)

Sabrina, heerlijk dat getrappel van de kleine! Mooie momentjes.

Noortje, hoe is het met jou?

Rennie, ben heel benieuwd hoe het met jullie gaat, weet niet of je nog mee leest natuurlijk.

Ook een knuffel voor Madelief!

X


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 19-03-2014

P.u.c.k. E.l.i.s.a

Ze danst tussen de sterren
Ze lacht naar de maan
Ze knipoogt naar haar broertjes
Ze is haar eigen weg gegaan

Ze zingt tussen de sterren
Ze blaast een kusje in de wind
Ze schenkt haar glimlach aan de wereld
Ze is een prachtig vlinderkind

Waar zij is, is ook de liefde
Stralend in het zonlicht

X


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 20-03-2014

Nou ja zeg!!!!! Mijn hele tekst weg....ggggrrrr!!!!!

Kersje prachtig gedichtje!!

Devika jeetje wat fijn dat der staartbeentje er gewoon zit en in orde is!! En der handje dus wrs toch opereren.

Plusje lekker genieten van je moopie hoor. Ze zijn zo snel groot... Zucht...

Sorry meiden dit is ff mijn korte versie... Had een heel stuk getikt en ik doe iets verkeerds en alles is weg... Nog nooit gehad!!

Hier gaat het erg goed!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 20-03-2014

Ff vandaag up to date blijven!

@ kersje: wat een prachtige gedicht!!! Ik krijg er werkelijk kippenvel van. Doet me denken aan zo’n dansende ballerina in een muziekdoosje…
Ja je heb gelijk hoor. Die gedachte was ook heel stereo typerend. Wat lief dat jouw jongetjes mama’s kindjes zijn. Zo schattig!
Shivani heeft nu een fase dat ze alleen bij papa wil! Echt een papa’s kindje geworden. Behalve als ze verdrietig is of honger heeft of moe is. Dan wil ze et liefs bij mij op schoot kruipen.


@ plusje: oh heerlijk dat Max zo’n lange middag dutje had! Geniet ervan haha. Maar ook ik heb dat gedaan hoor, even luisteren of ze nog ademt.
Shivani heeft nu soms nog steeds hoor dat ze savond wakker wordt om een flesje. Ze krijgt namelijk ook nog steeds de drinkvoeding omdat ze slecht eet. En dan krijg ze snachts een flesje van.

@ Laura: balen dat je hele tekst weg is he. Mooi dat et goed met je gaat. Lekker druk met je kindjes. Heerlijk!

Hier shivani is zo’n lief kindje. Waar ik wel heel erg van baal is dat ze zo’n slechte eter is. Dat gaat nu al bijna 2 jaar zo langzamerhand. Ze houd niet van avond eten. Dat is altijd een gevecht.
Soms dwing ik haar om te eten. Werkt natuurlijk niet. En als ze verkouden is is het helemaal een drama. Ze krijgt nog steeds de drinkvoeding via de diëtiste. Daar groeit ze wel heel lekker van gelukkig.
Maar ik zou graag willen dat ze ook aardappeltjes en rijst en groente ging eten. Brood eet ze ook met mate. Soms wel soms niet. Net waar ze zin in heeft.
Maar goed, voor de rest mag ik niet klagen. ^^


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 20-03-2014

Oooooo, balen Laura! Zo irritant als de tekst weg is! Ik was je gisteren vergeten te noemen zie ik net...het zal het slaap gebrek wel wezen, want hoe kan ik jou nou vergeten, haha! Fijn dat het zo goed gaat!

Hier zit ik druk voorbereidingen te treffen voor een weekje Drenthe met z'n viertjes. Morgenochtend vertrekken we. Ik heb er echt zin in! Tobias logeert vandaag bij oma, dus ik heb wat meer mijn handen vrij. Vanmorgen inpakken en stofzuigen en dan vanmiddag even het zonnetje in met mijn kleinste boef.

X


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 20-03-2014

He devika, Shivani lijkt me echt een schatje! Lastig van dat eten, dat wel. Maar het komt vast mettertijd wel. Dan is die drinkvoeding echt een uitkomst.


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 21-03-2014

Kersje, wondermooi gedicht!!!! Geniet van jullie verblijf in Drenthe!

Devika, idd fijn dat die melkvoeding nog bestaat dan...Smile Maar ik kan geloven dat je het er moeilijk mee hebt, want we worden in ons leven constant geconfronteerd met eten, dus automatisch ga je er vaak aan denken. Hopelijk lukt het beetje bij beetje.

Max had vandaag heel veel krampjes, zielig toch! Regelmatig kijk ik naar hem en denk ik "woaw, we hebben echt een kindje..." en deze avond kwam m'n man thuis en hij zei net hetzelfde Smile. Fijn weekend allen!


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 21-03-2014

Wauw Kersje wat een mooi stukje voor Puck*


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 21-03-2014

Kersje, heel erg mooi je gedichtje voor Puck.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 24-03-2014

Kersje wat heerlijk zo’n weekeindje Drenthe. Veel plezier!

Plusje ja zo hebben wij ook heel vaak voor het bedje van Shivani gestaan en verbazend gedacht we hebben echt een kindje!
Of toen ze 5 weken in het ziekenhuis lag. Als ik dan haar couveuse met onze naam op zag dacht ik echt, ja die echt is van mij!
Voor de buitenwereld klonk et misschien gek, maar wij hadden toen echt een kindje met onze naam erop haha.
Ah wat zielig van de krampjes. Gebruik je iets voor hem? Mss bij de apotheek vragen?

Noortje hoe is het daar?


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 25-03-2014

Devika, ja echt een wonder hé Smile. De krampjes waren gelukkig enkel bij het toevoegen van rijstmeel aan z'n fruitpapje. Nu maar gewoon koekjesmeel bij doen...wat is jullie recept voor de fruitpap?

Vandaag is Max voor de eerste keer alleen naar de onthaalmoeder. Al goed dat ik de studies (en jullie...Wink) heb voor mezelf wat af te leiden! Maar eigenlijk kon ik hem nog redelijk goed "afgeven". Als ik mocht kiezen, zou ik toch thuisblijven, maar dan wel max met andere kindjes in contact laten komen. (of gewoon zelf nog een maken...) Smile. Geniet van het weertje!


mijn lieve, lieve kleine schat - Mij23 - 27-03-2014

Helaas meiden heb een miskraam :-(. Was even leuk, maar tgeluk is ons nog niet gegund...


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 27-03-2014

@ mij23: jeetje meid wat erg! wat k?t zeg! een mooie zwangerschap was je zo van harte gegund!
is het echt zeker? ik weet echt niet wat ik moet zeggen...wat zul je je verdrietig voelen he Sad
ik geef je een hele dikke knuffel.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 27-03-2014

plusje hoe ging het bij de onthaalmoeder? wat is dat eigenlijk? soort opvang? of een oppasmoeder?


mijn lieve, lieve kleine schat - Mij23 - 27-03-2014

Ja is wel zeker... bleef bloedverlies houden (hldr rood) Maandag mocht ik voor echo komen, maar was niks op te zien ( ook ng erg vroeg 5wk6dgn) baarmoederslijmvlies wel dik. Vertrouwde het niet, want voekde mezelf ook helemaal niet zwanger! HCG geprikt en die was van 190 naar 65, dus dan is het erg duidelijk! Heel jammer we waren er zo blij mee na ruim 2jr wachten...


mijn lieve, lieve kleine schat - Sabrina1984 - 27-03-2014

Ach nee Mij23, wat een verdrietig nieuws! Veel sterkte! Liefs Xx


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 27-03-2014

Potverdorie mij! !!! Wat ontzettend kut!!! Ik gun het jullie ook zo enorm! ! Sommige mensen zit het ook echt nooit eens mee...
Heel veel sterkte meissie en ik hoop echt met heel mijn hart dat jullie geluk heel snel komt!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 31-03-2014

Lieve Mij....NEE!!!!! Ik kan wel gillen. Dit is zo oneerlijk. Lieverd, ik hoop zo dat je naast al jullie verdriet ooit een keer het moois van een baby mogen meemaken. DAt moet gewoon. Al is het soms een lange oneerlijke weg. Dikke knuffel voor zoveel je er aan hebt.


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 31-03-2014

cyn: hoe is het eigenlijk met jou? Wanneer maak je het wereldkundig zal ik maar zeggen haha


Hier: de boomplantdag van Britt* weer gehad. Was erg emotioneel. Mooi om te mogen doen, maar ook weer zo confronterend. Vooral als je ziet dat er meerdere kindjes van gezinnen overleden zijn besef ik maar waar wat een geluk wij met myrte en yaro hebben gehad. Afijn, geniet van de zon dames. Ik moet myrthe bij de psz gaan halen zo dus ga maar eens afsluiten. Was maar kort, maar de tijd gaat altijd zo snel. Liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 02-04-2014

Ja jeetje wat confronterend dan hè? Wel mooi dat jullie dit elk jaar doen hoor meis!
En we koesteren onze bengeltjes des te meer... Al zullen we onze engeltjes ook nooit vergeten!
Hoe gaat myrthe op de psz? Vind ze het leuk?
Semmy hoeft in totaal gewoon nog maar 8 weken en daarna is ie 2 maanden volledig thuis om vervolgens naar de basisschool te gaan! En in de tussentijd krijgt ie er nog een broertje bij ook! Poeh!!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 11-04-2014

@ mij: hoe is het nu met je? xxx

hoe is het met de andere dames hier?


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 11-04-2014

hier gaat het oke. Shivani is ALWEER verkouden. ben er een beetje klaar mee.
ze is zoooo vaak verkouden en hoesten etc etc. et lijkt wel 2x per maand dat ze verkouden is ( in de winterperiode)
echt zodra het weer even omslaat gaat ze al. kennen jullie dat?
woensdag hebben we het eindgesprek gehad voor de operatie. nu wachten op de oproep. duimpje wordt waarschijnlijk in september gerepareerd.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 11-04-2014

[Afbeelding: 2ebri9f.jpg]
28 weken

Gaat goed hier zoals je ziet hihi

Wat goed dat ze in september toch geholpen gaat worden aan der duimpje!
En veel verkouden dus... ja hier ook hoor. Ze krijgen alles mee van schooltjes enzo...


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 11-04-2014

Mij, wat een verdrietig nieuws...

Devika, hier ook de ene verkoudheid na de andere! Word er ook een beetje moe van. Jesse vandaag trouwens flinke koorts, arm ventje. Ligt nu wel lekker te slapen gelukkig.
En in september wordt Shivani aan haar duimpje geholpen. Niet leuk, maar wel fijn dat het kan!

Laura, wat een mooie buik! Hoe voel je je verder? Ben je nog aan het werk eigenlijk?

Cyn, hoe gaat het bij jou?

En Sabrina?

Plusje, lukt het wat met de bijvoeding? En was je nou weer aan het werk? Of heb ik dat verkeerd onthouden...

Tam, bij jou ook zo druk he. Ik las over de boomplantdag. Zo confronterend. En wat verschrikkelijk als het meermaals gebeurt in een gezin!

Noortje, hoe gaat het bij jou?

En Rennie? Alles goed bij jullie?

Ik ben vast weer iemand vergeten...

Hier gaat het goed. Het blijft druk, maar langzamerhand krijg ik iets meer tijd voor mezelf (tenzij de kindjes weer ziekjes zijn:o)) Kerseman heeft een nieuwe drukke baan, dus we zoeken weer even naar een goed evenwicht. Maar dat gaat al wat beter gelukkig.
Tobias vindt het nog steeds heerlijk op de psz. Zo leuk om zijn verhalen erover te horen en de liedjes die hij zingt! Jesse ontwikkelt zich supersnel. Hij rent met zijn broer door de kamer, zingt liedjes, staat tegelijkertijd in zijn handjes te klappen en rondjes te draaien (dansen :p), kent al veel woorden en een paar korte zinnetjes, ik sta vaak versteld van hem. Hij is nu 16 maanden en gaat zoooooo hard! Pffff, waar is mijn kleine baby'tje?
Ik ga er vaak op uit met de jongens. Ze zijn dol op de speeltuin en het strand. Ik geniet als zij genieten. Lang leve de lente!

Liefs voor alle meiden x


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 11-04-2014

O, en laat ik Uma niet te kort doen...zij is uitgegroeid tot een super lief voor de kindjes poezenbeest. Nog steeds met rare grollen. Vandaag werd ik wakker, terwijl ze boven mijn hoofd zat, nog net niet op het kussen. Zat ze lekker te spinnen en naar me te kijken! Word je wakker en kijk je recht in haar grote ogen, haha. :mrgreen: En ze rent me nog steeds achterna door het hele huis heen. Tenzij ze lui op een lekker plekje ligt te relaxen natuurlijk ;-)

Ze laat zich geduldig 'aaien' door de jongens, die haar grootste fans zijn trouwens. Het is een lekker stelletje hier :p


mijn lieve, lieve kleine schat - Mij23 - 12-04-2014

Hej, weer ff kort berichtje...
Omdat ik bloed verlies bleef houden en mij HCG op 44/46 wijst alles naar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap...
Ben gister in Gent behandeld daarvoor, ze konden het vruchtje niet vinden, maar omdat mn HCG niet hoger dan 190 is geweest vermoeden ze dat het om nog een heel pril vruchtje gaat. Maar die dus wel op de verkeerde plaats zit...
Heb nu een methotrexaat injectie (chemoshot) gekregen. Opzich viel de behandeling dus mee, want was erg bang dat er schade zou zijn aan mn eierstokken! Alleen is die chemoshot echt troep, kan vervelende bijwerkingen geven en wat ik nog het ergste vind is dat we ruim drie maanden minimaal niet zwanger mogen worden.... Gek makend dit!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 13-04-2014

Hee ik zie dat mijn reactie van gister niet geplaatst is...
Mij wat een ongelooflijk klote nieuws!!! Pffff wat een ellende zeg!! Kan me voorstellen dat dit je gek maakt...
Heel veel sterkte meis...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 13-04-2014

Kersje wat een heerlijke berichten van jou elke keer weer. Wat fijn om te lezen dst het allemaal goed gaat bij jullie. Je geniet echt volop van je mannetjes en dst doet mij goed!! Haha en die Uma is zwaar populair dus bij je kindjes!
Hier is de ene poes erg bang voor onze draken maar de andere is net zo dol op semmy en tess als dat zij op haar zijn. Er wordt de hele dsg gezeuld met der en ze vindt alles best. Gek beest.
Ik lees dst je man een nieuwe baan heeft. Heeft ie het naar zijn zin?
En jij nog steeds fulltime thuis toch? Ik ook weer sinds 1 feb en ik vind het wederom heerlijk! Al waren de extra centjes wel erg lekker meegenomen uiteraard maar ja heel veel tijd met de ukkies is onbetaalbaar en ook wel lekker nu dat we alweer bijna 29 weken zwanger zijm dat ik geen werk druk heb. 1 ochtend in de week vroeg op voor school en verder 1 dag vroeg op per week om de kindjes een ochtend naar mijn schoonouders te brengen, want dst vinden ze zo leuk! Een hele ochtend in de week dus gewoon kinderloos en ff in de Chill kunnen of juist dingen kunnen doen die niet handig zijn met twee kids om je heen! Al is het met mijn steeds groter wordende buik steeds lastiger om bepaalde dingen te doen dus vaak is het ff lekker in de Chill hoor hihi. Ach nu kan het dus ik neem het er lekker van.
Straks als semmy naar de basisschool gaat willen ze onze andere twee kindjes ook een ochtend per week hebben en dsn ben ik zelf weer een stuk flexibeler, dan ga ik echt ff lekker als een dolle door het huis heen, in ieder geval de bovenboel en de week boodschappen doen. Ideaal dus.
Ik heb wel weer even genoeg geschreven zo. Tess en ik lopen beide al ruim een week, tess nog wel langer zelfs, te kwakkelen en ziek te zijn. Nu opeens beide ook een ontstoken oog erbij... Heel fijn dus!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 14-04-2014

Hier nu al de 5e miskraam begonnen... Word er niet echt vrolijk van.


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 14-04-2014

O nee toch lieve Noortje!!! Wat verschrikkelijk! Ik weet niet wat ik moet zeggen...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 14-04-2014

Hè Noortje.... Dat meen je niet?!?!?! Wat ongelooflijk oneerlijk!!!! Hoever was je? (Niet dat dat het erger of minder erg maakt hoor) potverdorie lieverd...hoeveel kan een mens hebben zeg... Sterkte meissie!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 14-04-2014

Laura, nog maar net 4 weken. Ik had 4 dagen geleden al positief getest, want krijg al heel snel last van misselijkheid e.d. Was weer een vrij vaag streepje, 2 dg later iets donkerder maar wel al 2 keer heel klein beetje bloedverlies. Vanochtend iets meer, dus ging ervan uit dat het weer voorbij was. Zo ging het de vorige 4 keer ook. Vanmiddag nog een test gedaan, we moesten even nieuwe kopen, en streep toch heel stuk donkerder... Maar weer afwachten, al ben ik bang dat het toch niet goed gaat.

We zijn 2 weken geleden naar Gent geweest. Alle bloeduitslagen waren goed, alleen die van de schildklier viel wel binnen de norm, maar vinden zij te hoog voor een goede zwangerschap. Daarvoor krijg ik nu medicijnen, maar waarschijnlijk net wat te laat voor deze zwangerschap... We hebben wel al besloten om niet meer in Gent verder te gaan. Het zwanger worden is blijkbaar toch niet zo'n probleem omdat ik nu 3 keer achter elkaar spontaan zwanger ben geworden en met Tessa ook al. Een evt laatste poging doen we toch hier in het zkh. Ik hoop dat het niet nodig zal zijn. Het rare is dat ik bij elke zwangerschap rond de innesteling keelpijn kreeg en bij de laatste mk steeds meer tot het misging. In Gent hadden ze hier geen verklaring voor en hielden het maar op stress. Maar daar geloof ik niet in. De keelpijn begint al voor ik weet dat ik zwanger ben en bij geen enkele ronde waarbij ik niet zwanger werd. Deze keer bijna geen keelpijn, dus misschien houdt het verband met de schildklier. Zo frustrerend dat ik alleen maar nog kan afwachten hoe mijn lichaam zal reageren.

Laura, je hebt wel al een waanzinnige buik zeg!
Cyn, hoe gaat het bij jou?

Mij, wat een narigheid allemaal...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 14-04-2014

Oh lieve noortje wat ga ik toch enorm hard duimen dat het toch alsnog goed mag blijven gaan!!!
Al snap ik zeker dat je bang bent van niet hoor... en wat bijzonder dat het dus toch spontaan mag lukken zeg!! Nu nog met een goede afloop. ..
Hou je ons op de hoogte lieverd?

Ja mijn buik is echt al enorm... zit ook al best in de weg haha maar moet zeggen dat het allemaal nog heel goed te doen is! Gelukkig! !


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 14-04-2014

Jeetje Noortje, wat een onzekerheid! Ik duim hier ook als een gek dat je nu geen miskraam krijgt!

Mij, heftig zeg! Wat kan de tijd dan lang duren!

Laura, fijn dat het zo lekker gaat bij je. En dat je nu niet werkt is wel wat relaxter natuurlijk. Wat een luxe inderdaad dat je schoonouders de kindjes een ochtend in de week hebben! Hier is Tobias ook regelmatig een dagje bij oma, maar ik vind twee kindjes wat te druk voor haar. Maar dat komt omdat haar gezondheid soms wat minder is. Als Tobias er niet is heb ik ook mijn handen wat meer vrij. Maar echt even zonder kinderen ben ik weinig. Ik wil niet ondankbaar klinken, toch lijkt het me wel fijn om af en toe mijn handen vrij te hebben. Maar goed, hoe ouder ze worden hoe vaker dat zal zijn. Ik weet nu al dat ik deze tijd, nu ze zo heerlijk lief en klein zijn en zo dicht bij, later zal missen!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 14-04-2014

Mij, o nee meid. Wat ontzettend erg....ik kan niet meer doen dan hopen en duimen. liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 14-04-2014

noortje, he nee toch. Bah. Ik hoop dat het idd daar aan ligt en ze er wat aan kunnen doen, maar het is idd niet duidelijk. Blijven vechten is moeilijk....maar dat kan je met hulp van jullie lieve wondertje. Dikke knuffel


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 15-04-2014

Noortje, wat moet dat hard zijn Sad. Heel veel sterkte en een dikke knuffel.

Mij, jij ook heel veel moed.

Tot vlug lieve meiden!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 15-04-2014

Pff.. Al even niet geweest maar wat lees ik verdrietige berichten.

Mij,
We liepen samen! Ik krijg al tranen in mijn ogen als ik bedenk wat je moet meemaken.
En ik maar onzeker zijn over deze zwangerschap.. Het kan gewoon nog erger.
Dikke knuffel voor jou!

Noortje,
Nee toch.. Het is jullie zo gegund!
Wel apart van de keelpijn tijdens de zwangere rondes. Raar dat ze daar geen verklaring voor hebben.
Dikke knuffel voor jou.

Kersje,
Wat geniet ik toch iedere keer van je verhalen over de kindjes en Uma.
Hier geniet Joëlla ook zo van de poes. Ze mag er alles bij doen.

Tam,
De boomplantdag... Zo confronterend maar zo mooi

Devika,
Leuk om weer wat van jou te lezen.
Joëlla is ook snel verkouden hoor. Helaas zal ze er altijd wel gevoelig voor blijven.
Nu is ze weer snot verkouden..

Verder weet ik niet meer goed wat er voorbij is gekomen.
Ik hoop dat ik niemand heb overgeslagen.

Zit op de iPad dus lees niet zo gemakkelijk terug.

Hier:
Ik besef me dat ik in mijn handjes mag klappen met mijn wondertje in mijn buik.
Deze week zit ik op 12weken. Morgen de echo.
Ik ben toch nerveus. En bang dat er iets mis zal zijn. Ik hoop dat de gyn me morgen gerust kan stellen.
Zaterdag op kraambezoek bij mijn schoonzus die 2weken geleden is bevallen van een dochtertje.
Ook het moment om Joëlla te laten vertellen dat ze een broertje of zusje krijgt.

Misselijk en moe, en mijn handen vol aan Joëlla die me gigantisch uittest.
Valt me deze weekjes toch best zwaar,

Tot snel!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 15-04-2014

Laura,
Ik vergeet jou en je mega buik!! Haha
Had de foto al op fb voorbij zien komen.
Hou je het nog een beetje vol?
Is het zwaarder nu bij de 4e?


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 15-04-2014

Ppppfffffff Noortje wat ontzettend ************* voor jullie
Dikke knuffel meis

Cyn je gaat snel zeg, 12wkn alweer


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 15-04-2014

Cyn wow 12 weken alweer!! Gaat hard zeg! We duimen voor goed nieuws maar ik heb er alle vertrouwen in!
Vervelend dst je zo moe en misselijk bent meis .. hopelijk is dst snel voorbij!
Veel plezier met vertellen van de week!

Ja mijn buik groeit lekker door hihi... zit inmiddels alweer op de 29 weken.
Ik vind het Tot nu toe echt nog heel goed te doen. Mag echt niet klagen. Tuurlijk mindere momenten erbij maar die neem ik voor lief.
Maar toch merk ik heus wel dat het zwaarder begint te worden hoor. Een 4e zwangerschap op zichzelf is niet zwaarder naar mijn idee, wel in combi met andere kindjes is het wat zwaarder maar nogmaals erg goed te doen hier. Zal over een paar weken echt wel anders zijn gok ik...


mijn lieve, lieve kleine schat - Sabrina1984 - 15-04-2014

Hoi meiden,

Noortje, wat een vervelend bericht meis, heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jou.

Mij, pff inderdaad een geluk dat je eierstok niet is beschadigd, maar wat een ellende wat je mee moet maken en nu dan ook nog moeten wachten drie maanden...

Kersje, wat ontzettend fijn om te lezen dat je zo geniet van je gezin! Heerlijk!

Laura, mooie grote buik meis! Mijn buik is ook aardig uit proporties aan het groeien ;-) Ik krijg het in elk geval wel steeds te horen van mensen: Jeetje jij groeit echt hard! Als alles maar goed is met het kindje heb ik er geen probleem mee hoor, dat is gewoon het allerbelangrijkste. We komen vanzelf wel weer in shape, althans vanzelf... haha

Cyn, spannend morgen de echo! Ik kan me voorstellen dat je daar zenuwachtig van bent! Ik moet zeggen dat ik nu pas echt 'rust' bij mijn zwangerschap heb. Nu ik de baby elke dag voel geniet ik er echt pas van en is die spanning of het goed blijft gaan grotendeels van me afgegleden. Heel veel succes morgen!!! En gefeliciteerd met je nichtje!

Devika, Lastig he die verkoudheden! Iwan heeft het nu gelukkig al even een poosje niet gehad, maar van de winter wel steeds vol met snot en weinig lucht, alsof hij er nooit vanaf kwam. De dagen worden steeds mooier, maar nog steeds wel verraderlijk buiten.

Myka, hoe is het met jou?

En plusje? Max lekker aan het groeien?

En Tam, hoe gaat het met jou gezin?

Met ons gaat het goed. Gisteren heeft Iwan zijn prikken gehad (BMR en Meningokokken) pff altijd weer vervelend. Deze keer was ik er zelf niet bij, alleen mijn man omdat ik moest werken. Vond ik niet zo heel erg! Het gaat me altijd zo aan mijn hart. Mijn man vond het ook niet leuk, maar goed, het moet toch gebeuren...
Iwan wordt echt groot, hij loopt veel rond in huis en buiten. Hij kan zich goed vermaken, op het moment met een bal en autootjes. Zo grappig, dan maakt hij er een geluid bij bbbbrrrrr en toe...toe.. Het is net een papagaaitje, pas geleden had ik zijn broek een keer op de bank verschoont, op het verschoningskussen ligt hij normaal altijd stil, maar nu was hij echt aan het worstelen. Toen ik eindelijk klaar was zei ik heh heh, poeh poeh! En sindsdien zegt hij als iemand heh heh zegt er gelijk achteraan 'poeh poeh'. Zo grappig. Hij begrijpt al best veel vind ik, ik heb het idee dat hij ook echt snapt dat er een baby in mijn buik zit. Mijn zus heeft begin februari een zoontje gekregen en dan wijst hij hem aan en zegt ie 'bee-bie'. Als hij naar mijn buik wijst zegt hij ook 'bee-bie'. Of naar een lege maxicosi of wipstoeltje. Ik krijg er steeds meer zin in en ook wel het vertrouwen dat Iwan het goed gaat doen als 'grote broer'. Hij luistert al goed en wordt makkelijker en zelfstandiger en dat geeft mij ook vertrouwen dat dat straks wel goed gaat komen. Vandaag een pakje gekocht voor de baby, het eerste wat ik gekocht heb tot nu toe. In principe hebben we natuurlijk alles van Iwan dus dat is makkelijk, maar vind het toch wel leuk om een 'eigen geboortepakje' te hebben voor deze baby.
Ik zie wel wat meer op tegen de bevalling als de vorige keer. Omdat het me erg mee was gevallen de bevalling van Iwan heb ik het gevoel dat het alleen maar minder goed kan gaan ofzo. Lastig is dat, maar goed ik heb nog wel even. Aanstaande vrijdag mag ik weer op controle bij de verloskundige.

Tot snel meiden!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 18-04-2014

Cyn, hoe was de echo? Zit hier steeds maar te kijken! Ik hoop dat alles goed was.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 18-04-2014

Noortje ik ben ook heel benieuwd hoe het met jou is meis

Cyn laat je het ons weten? ?


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 18-04-2014

Sorry dat ik nu pas kom vertellen hoe het was.
Drukke dagen gehad.

Woensdag precies 12 weken. Uitgerekend op 29 oktober.
Joëlla dr verjaardag. een mooie echo.
Nekplooimeting gehad en bloed geprikt.
Over 5 weken pas terug.
Ik ben gerust gesteld. :-)


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 18-04-2014

Fijn cyn!!! En uitgerekend op je meisje der verjaardag! Wat grappig!!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 18-04-2014

Cyn, goed nieuws, gefeliciteerd! Hoe vind je het zelf om weer in die periode uitgerekend te zijn? Ik dacht dat je dat wilde voorkomen.

Hier blijft het spannend. Bijna iedere dag heel klein beetje bloedverlies, maar testen zijn steeds donkerder geworden. Vanmiddag een clear blue test gedaan en die geeft aan 3+. Misschien dat het dan toch goed gaat dit keer... Maar nu ik weer wat meer hoop krijg, zal de teleurstelling ook veel groter zijn mocht het toch weer mis gaan. Afwachten.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 18-04-2014

En Tessa is nog erg ziek geweest, heb woensdag met haar op de seh gezeten. Ze had hoge koorts en wilde niet meer drinken en ging spugen. Gelukkig geen tekenen van uitdroging en mocht ze weer lekker mee naar huis. Wel een dubbele oorontsteking dit keer... Dus volgende maand moet ze naar de kno arts. Gelukkig is ze wel wat aan het opknappen vandaag.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 18-04-2014

Noortje ik duim echt onwijs hard voor je!!! Maar ik snap heel erg goed dat je bang bent...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 18-04-2014

Oh en arme tessa! ! Beterschap voor je meisje!

Hier is tess eindelijk na 3 weken aan de betere hand!
Ikzelf vannacht wel weer lopen spugen en aan de diarree... voel me echt waardeloos. ..


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 18-04-2014

Noortje,
Wat is het weer spannend, maar snap dat het moeilijk is om er dit keer weer in te gaan geloven.
Helaas is het nu afwachten en ik duim dat het goed gaat.
Wat zonde van Tessa, hopelijk is ze snel weer fit.

Ja, wij wilde eigenlijk oktober/november voorkomen.
Maar in januari hadden we er geen zicht op. We hebben toen besloten om het op een laag pitje te zetten.
Want de maanden ervoor gebeurde er niks, en wilde nu minimaal 3mnd wachten.
Tot ik ineens niet ongesteld werd.. En bleek het toch raak te zijn.

Het zijn straks 3oktober kindjes.
En ik weet wel dat ik de 40 weken niet uitzit. Dus ik zal de moeilijke dagen niet door moeten met een dikke buik.

Laura,
Beterschap meid!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 03-05-2014

Noortje lieverd hoe is het met je??? Ik hoop echt dat alles nog goed gaat....

Cyn hoe gaat het met jou? Hoever ben je nu inmiddels?

En hoe gaat het met alle andere meiden?

Hier alles zijn gangetje. Alweer bijna 32 weken!!! Het gaat nu wel heel erg snel hoor...
Helaas nog steeds midden in de slaapkamer verbouw ellende. Of tenminste, verbouwen is klaar, nu nog de verhuizing ban tess naar zolder realiseren maar eerst moeten onze nieuwe slaapkamer meubels nog binnen komen en dat wi maar niet vlotten... Ondertussen begint de tijd wel een beetje te dringen dus af en toe stress hier en dat icm nesteldrang maakt mij niet de leukste thuis haha!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 04-05-2014

Laura, wat ga je hard zeg, nog even en dan is het alweer zover! Balen dat het niet opschiet met de slaapkamers.

Cyn, hoe gaat het? Het heeft ook wel weer wat, alle kindjes in oktober. Wel fijn dat je die moeilijke dagen niet meer zwanger zal zijn. Wil je van te voren weten wat het is?

Hier lijkt het nog goed te gaan. Vrijdag een kloppend hartje gezien. Nu volgende week maandag weer een echo, blijft nog wel erg spannend hoor. Verder ontzettend misselijk en moe...


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 04-05-2014

Wauw wat een mooi nieuws Noortje
Mijn duimen blijven draaien dat dit wondertje bij jullie mag blijven..
X


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 04-05-2014

Wow Noortje wat een goed nieuws.
Mijn duimen draaien hoor. Hoever ben je nu dan?

Laura,
Ik kan me helemaal voorstellen dat je wil dat alles klaar is! Leuk hè, hormonen.
Hopelijk is het snel klaar met de slaapkamers en kan jij rustig aftellen over een paar weekjes.

Hier gaat het goed.
Bijna op 15 weken en ik voel me gelukkig weer goed.
Af en toe slaap ik tussendoor nog een uurtje met Joëlla, want merk wel dat ik dat nog nodig heb.
De drukte op het werk helpt helaas ook niet zo mee.
Gelukkig heb ik de laatste week van mei 2 weken vakantie. En gaan we er even een midweekje tussenuit.

Hoe is het met de andere meiden?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 04-05-2014

Wauw Noortje wat ben ik blij dst je een kloppend hartje gezien heb!!! Gefeliciteerd met de eerste stap om de goede richting zeg!!!

Cyn je heb helemaal gelijk dat je lekker een uurtje gaat slapen. Als het kan moet je dst ook zeker doen.
En jeetje alweer 15 weken. Dat gaat ook alweer snel hoor.

Ja die hormonen doen soms leuke dingen met je haha! Maar gelukkig kan ik het best loslaten maar af en toe gewoon zo n stres momentje qua slaapkamer verhuizing... Ach het loopt zoals het loopt en we wachten geduldig af. De kleertjes voor kleintje liggen klaar achter tess der kleding dus als ie komt kan ie in ieder geval aangekleed worden. Hij kan slapen in de kinderwagen bak bij ons op de kamer en zo hebben we overal best een alternatief voor. Het is niet ideaal maar ja er is geen man over boord.
Flesje en voeding zijn ook in huis dus wat dst betreft geen paniek. Hihi


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 07-05-2014

noortje; hoe is het? Ben je nu sindsdien nog geweest of is dat komende week? Oh...ik ben zo mee aan het duimen.


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 07-05-2014

Laura: dat schiet weer al op meid. Nog een paar weken. Ik weet dat het bij ons bij onze twee bengeltjes blijft, maar vind het ook wel moeilijk soms. Zal wel iets hormonaals zijn denk ik dan maar haha.

cyn: Hoe is het met jou?

hier; sorry, verwaarsloos de site wat. haha. Lees wel maar dan lukt het niet met de pad te reageren en dan vergeet ik het weer. SCHAAM
Hier nu vakantie. Alleen balen van het weer, maar ja. Eind mei gaan we een midweek weg dus als het dan maar mooi is. Yaro is een vrolijke ondernemende jongen die heel het huis gaat verkennen. Heel anders dan myrthe.
Myrte is een echte spraakwaterval die afgelopen za 3 jaar is geworden. Ze is wijs met haar woorden, waardoor sommige haar wel ouder schatten. Soms iets te wijs haha. Ik vind het wel mooi, maar ook wel moeilijk dat ze steeds zelfstandiger worden hoor. Waar is dat kleine meisje? Hoort erbij, dat weet ik wel.
Afijn, ga verder met mijn aspergesoep. Zal proberen wat meer te reageren. GRoetjes


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 11-05-2014

Noortje, ik ben benieuwd of alles goed gaat.
Ik hoop het zo, want het is je zo gegund!

Tam,
Nogmaals gefeliciteerd met jullie wijze meid!
Jullie straks ook lekker even weg! Genieten!

Toch in gedachte bij alle mama's.
Ik dacht het zelf wel goed te kunnen vandaag, maar de tranen stromen toch weer.
Wesley* is toch de eerste die mij mama maakte.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 11-05-2014

Cyn dst geeft toch niets meis... Je heb ook nog eens de hormonen die hun werk wel doen!
Ik zelf heb er gelukkig geen extra moeite mee met deze dagen. Uiteraard denk ik nog heel veel aan hem maar merk wel dst het door alle drukte maar ook zeker door al het geluk wat ik heb met onze bengeltjes dst ik toch minder met sonny* bezig ben. Al blijft hij wel altijd onze eerste!
Ik ben me op het moment suf aan het piekeren wat voor tekst we dit keer op het geboorte kaartje moeten zetten want ik wil zijn naam er zeker weer in noemen maar nog even geen inspiratie kunnen vinden. En wil met dat ook geen tekst van internet af trekken want het moet wel gewoon uit mijn hart komen. Ach het zal uiteindelijk vast nog goed komen...

Cyn hoe voel je je verder? En Noortje gaat het bij jou nog steeds de goede kant op?

Alle meiden: hebben jullie een fijne Moederdag gehad? Al is het voor enkelen misschien een dubbel moeilijke dag...


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 12-05-2014

Eventjes kort berichtje, want ben zo misselijk... Maar vanochtend weer een goede echo gehad! Begin er een heel klein beetje vertrouwen in te krijgen!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 12-05-2014

cyn, dank je. Ik blijf het toch ook moeilijk vinden hoor. Ik had (bleek later van mijn ma) een kaartje via de post gehad in britt* haar naam en dat deed me erg veel. Zo had ik toch het gevoel van al mijn kids wat gekregen te hebben.

noortje; oh.............ikke elke dag kijken of je wat nieuws te posten had....yes. Ben zo blij en blijf hopen op elke keer goed nieuws. Dikke knuffel.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 12-05-2014

Noortje wat ben ik blij te lezen dat je weer een goede echo gescoord heb!! Yes!!

Tam ik las het idd en wat ontzettend bijzonder zeg! Daar moest je vast een traantje bij weg pinken... Het blijft soms toch nog best heftig.. En zeker voor jullie vind ik het nog eens extra heftig omdat zij gewoon de hele zwangerschap bij je heeft gezeten en er niets aan de hand leek...

Cyn was jij niet ook al bijna uitgerekend toen het mis ging bij wesley*?


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 15-05-2014

Hallo lieve meiden!
Wat ben ik hier lang niet meer geweest! Foei! Vind het zo erg dat ik jullie verwaarloos. Maar het kan soms zo druk zijn op werk. En thuis met z’n eigenwijze peutertje!

ff gauw lezen en antwoorden:

Laura wat een mooie buik kwam er een tijdje terug langs! Wow!!! Nog een week of 7 lees ik! Wat is de tijd gevlogen!!!!!!

Kersje: hoe is het daar. Met je kleine mooie mannetjes!

Cyn: hoe ver ben je nu? Oh ik lees nu dat je 29 okt bent uitgerekend! Kan me goed voorstellen dat je het moelijk vind zo in oktober. Al je kindjes zijn straks van oktober. Een maand van vreugde en tranen…
He en ik lees nu over je tranen op Moederdag…krijg er ineens kippenvel van…ja onze sterretjes zijn degene die ons mama gemaakt hebben…
Op zulke momenten denk ik…ik wou zo graag….zucht…

Noortje een kloppende hartje lees ik! Waw! Gefeliciteerd! Ook ik duim hier voor een mooie gezonde baby na 9 maanden!

Sabrina bij jou schiet et ook aardig op zie ik!

Tam nog gefeliciteerd met Myrthe haar 3[SUP]e[/SUP] verjaardag! Heeft ze een leuke dag gehad! En yaro is lekker vrolijk bezig lees ik. Heerlijk!
He en wat mooi zo’n kaartje van Britt* op Moederdag…ben er echt stil van….ik zie et helemaal voor me…

Myka hoe is het met jou?
Ik ben vast nog meer meiden vergeten…


Hier gaat het goed. Ik wordt weer tante! Mijn zusje is zwanger van haar 2[SUP]e[/SUP]! ik ben ontzettend blij. Echt! Maar et was wel even stiekem slikken.
De 2[SUP]e[/SUP] ronde in de zussenkring is begonnen, zo voelde dat.
Maar goed. Tis goed zoals et is. Ik ben een ontzettende gelukkige nog een keer tante to be! De baby wordt verwacht op 24 oktober! Een week na Shivani’s verjaardag! Oei! Haha
Verder heel weinig te melden. Met Shivani gaat et goed. Ze is zo’n heerlijk vrolijk meisje! Ik krijg zoveel energie van haar. Echt heerlijk!
Over 2 weekjes gaan we een weekeindje naar Zeeland. Heerlijk ff tussenuit!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 15-05-2014

Laura,
ik ben ook al langzaam aan het bedenken wat ik op mijn kaartje wil namens Wesley en Joëlla.
blijft erg moeilijk. maarja, ik heb nog even de tijd Wink

ja, ik was 38,4 wk toen het misging bij Wesley

tam,
Wat lief van het Moederdag kaartje! kreeg er kippevel van toen ik het las.

devika,
goed om te horen dat alles goed gaat.
groeit shivani ook zo snel!? Ik kom tijd te kort Smile

noortje,
wat een goed nieuws! Ik duim voor je!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 16-05-2014

cyn: mooi ja dat je een gedichtje wil namens wesley en joella! zou ik ook doen. ik was er een tijdje geleden een tegen gekomen. toen dacht ik als we ooit nog een 3e krijgen dan wordt dat het gedichtje...
ohja wat groeien ze snel he! vind dat soms zo jammer. maar deze fase is ook echt heel leuk. shivani praat zoveel en ze zingt liedjes. dat is zoo schattig om te horen.
weet joella dat ze een brusje krijgt? wat vind ze ervan?


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 16-05-2014

noortje las ik nou dat je een trage of snelle schildklier heb? ik had het ook...is bij mij ontstaan toen ik zwanger was van kaylash. ik moest bij beide zwangerschappen thyrax hebben. heeft bij mij goed geholpen om het te stabiliseren. ik had nl een iets trage schildklierwerking. jij?


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 16-05-2014

myka hoe is het daar? ik lees dat vandaag je nod is! ooohhh ik duim hier heel hard voor je meid!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 16-05-2014

Devika,

ik hoop dat je ooit dat gedichtje mag gebruiken!
Wie weet over een paar jaar? of is het definitief dat jullie het hierbij laten?

ja, het gaat zo snel!
Joëlla zingt ook de hele dag door. en weet goed wat ze wil.
ze weet dat er een baby in mijn buik zit, maar voor haar is mijn buik nog niet zichtbaar dik zeg maar.
ik probeer haar wel overal bij te betrekken, als ik luister naar het hartje, luistert zij mee.
vervolgens zoeken we mijn hartslag op en die van haar. (zodra ze die van zichzelf hoort zegt ze: ik ook baby!)


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 16-05-2014

Cyn, mhhh nee dat deurtje staat hier op een kiertje. Ik heb me voorgenomen om er niet te veel mee bezig te zijn. Komt et dan komt et…en komt et niet..dan accepteer ik dat ook…
Ik moet wel zeggen dat het soms wel even slikken is als mensen vragen of we niet voor een 2[SUP]e[/SUP] gaan. Ik word er ook boos om, want Shivani is onze 2[SUP]e[/SUP]. ze bedoelen natuurlijk een 3[SUP]e[/SUP].
Ik wil heel graag, maar hij zegt vaak nee..maar ik hoor ook een twijfel soms…
Vanochtend bijvoorbeeld. Brachten we Shivani naar school. Een vader van een klasgenootje van Shivani kan het goed vinden met ons. Die zei toen wanneer komt er een 2[SUP]e[/SUP] bij jullie.
Ik zei meteen Shivani is ons 2[SUP]e[/SUP]. zei die, oke een 3[SUP]e[/SUP] dan. Mijn man zei, ja daar zijn we nog niet over uit.
Ik doe verder ook weinig met dat soort uitspraken. We zien wel zodra Shivani helemaal maar dan ook echt helemaal ziekenhuis af is.
En ik probeer dan ook het positieve van in te zien. Doordat Shivani alleen is hebben we alle tijd en aandacht voor haar. En ik geniet daar enorm van. Ik ben me elke dag bewust van wat voor een cadeautje ze is!


Ja lief he dat zingen! Hier zingt ze heel de dag olifantje in het bos. Eerste liedje wat ze geleerd heeft.
Leuk idd dat je haar overal ook bij betrek. Haha ik ook baby! Schattig!
Willen jullie straks ook het geslacht weten?


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 16-05-2014

Devika,

Ik hoop dat je man er ook vertrouwen in krijgt en dat er ooit een brusje bij mag komen,
Nu gewoon volop genieten van jullie prachtige dochter!

wij willen inderdaad het geslacht weten, dat wisten we bij Wesley* en Joëlla ook.
toch makkelijk.. en ik ben te nieuwsgierig! haha


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 19-05-2014

even snel..

vandaag bij de gynaecoloog geweest.
een goede echo met een bewegelijke baby.
het geslacht weten we nog niet, daar lag hij/zij niet goed voor.
over 3 weken de 20 weken echo bij de verloskundige. ben benieuwd Smile


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 19-05-2014

Wat een mooi nieuws Cyn
Super!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 20-05-2014

noortje, zo fijn dat het nog goed gaat. Hoop dat het vertrouwen groeit en daarmee ook het genieten

cyn; wow ,gefeliciteerd. Wat schiet het weer al op. Zo fijn om dat mooie nieuws te horen.

myka; fijn wat van je te horen. Ik wacht geduldig op goed nieuws van je kant meid. Mijn duimen gaan richting jou

devika; jullie meisje lijkt me zo'n heerlijk ding. We kennen elkaar allemaal niet, maar soms lijkt het net of we elkaar zo goed kennen...snap je? Ik herken dat wel hoor, dat jaloezie gevoel. Dat kan je niet uitschakelen. Mijn zussen hebben beide 2 kindjes en er is er 1 die graag een derde wil en ik merk dat ik dat toch moeilijk vind. Stom van mezelf. Mijn schoonzus zat onlangs (ze hebben er 3) te zeggen dat het leuk zou zijn er eentje bij, maar de kindjes willen niet. Ik zou er zo een bij nemen hoor zegt ze dan. Grrr, toch een beetje tactloos vind ik die opmerking dan.

Hier; volgende week een midweekje weg. Heb er zin in. Vorige week naar plopsaland geweest. Ons meisje is veel veranderd. Van een beetje een bangig meisje naar een die alles durft en tegen iedereen vollop praat. Zo wijs is ze. En yaro is gewoon een heerlijk ventje dat heerlijk in zijn vel zit. Merk je aan alles. Een bonk met lol.
Moest toch weer slikken vanavond. Was aan het poetsen en dan poets je dus ook de urn. Tja...denk je dan. Mijn andere kindjes was ik en hier poets ik met een doekje het stof eraf. Blijft wrang.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 20-05-2014

Dat blijft zeker wrang... heb dat hier ook hoor. Urn staat op onze slaapkamer. Tja met regelmaat poets je die.
Heerlijk dat je bengeltjes goed in hun vel zitten zeg. Het is altijd fijn als het gewoon goed gaat met je kindjes.
En wat een tactloze opmerking idd. Maar zij zullen dat nooit helemaal begrijpen als je niet in onze schoenen staat...

Hier vandaag een groei echo gehad. Kleine vent loopt 2 weken voor in groei. Als ik 19 juni al wat ontsluiting heb dan gaat ze me strippen. Ben dan 38.3 maar er moet echt minstens 2 cm zijn. Anders doet ze niks. 1 dag na semmy zijn verjaardag haha


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 20-05-2014

[Afbeelding: 302w2tt.jpg]
34 weken


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 21-05-2014

Laura, wat ben je mooi zwanger!Het lijkt alsof je enkel een buik hebt gekregen en voor de rest niet veel bent bijgekomen...(voor zover ik je lichaam ken natuurlijk Wink). Het komt echt dichterbij hé. 3 bengeltjes rondlopen en 1 engeltje dat mee op ze past Smile.

Tam, dat gevoel heb ik ook van elkaar te kennen, maar ook weer niet. Ik heb er wel veel aan. We lijken elkaar echt te begrijpen door het verlies van onze kindjes. Leuk dat je kindjes zo vrolijk en ondernemend zijn. De urne staat bij ons in de woonkamer en ik zorg altijd dat mijn poetsdoekje heel proper is als ik Sam z'n urne poets...raar gevoel ja.

Cyn, super!!! Hoe voel je je?

Noortje, oh geweldig, proficiat!!!!!!

Devika, oh dat is lastig hé, 2e - 3e... Ik zou ook heel graag een derde willen, maar merk regelmatig dat mijn man het al zwaar vindt met Max. Ergens - als hij twijfelt om toch een derde te willen - dan denk ik dat hij het voor mij doet...(en dat is denk ik niet ideaal). Goed dat je het een beetje kan loslaten (maar toch niet vanzelfsprekend hé?)

Ik ben een paar weken geleden gestopt met borstvoeding en 2 weken geleden werd ik ongesteld, wat was ik gelukkig! Mijn lijf deed het terug Smile. (bij het stoppen van de pil in 2010 duurde het 14 maanden voor ik terug ongesteld werd...). Maar nu 2 weken later heb ik weer bloedverlies?? Eens benieuwd hoe het verder loopt. De verjaardag van Sam* was niet zo leuk geweest. Ik had veel te veel gepland op die dag en bijna niemand heeft ons iets laten weten, zelfs onze ouders niet, dat was wel heftig. Mijn zus (de meter van Sam*) heeft het wel goedgemaakt, ze had een wondermooi kaartje geschreven. Volgende keer een dag enkel met ons gezinnetje in alle rust en liefde! Verder vind ik het nog altijd vreselijk om Max naar de onthaalmoeder te brengen om verschillende redenen en denk ik er aan om zelf thuis te blijven. Maar ik vind het zo moeilijk om effectief de stap te zetten. Voila, max slaapt, dus nog even studeren Smile. Dikke knuffels aan alle meiden en geniet van het mooie weertje!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 27-05-2014

Helaas... na 10 weken toch weer mis. Hartje klopte niet meer, waarschijnlijk paar dagen geleden gestopt.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 27-05-2014

Potverdorie noortje!!! Wat word ik verdrietig bij het lezen van je bericht. ..
Je 6e zwangerschap en gewoon maar 1 gezond kindje... durf je nog wel verder te gaan?...
Ik wens je ongelooflijk veel sterkte lieverd...


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 27-05-2014

Nee toch Noortje...wat ontzettend verdrietig...
Ik had zulke goede hoop voor deze zwangerschap. Wat zullen jullie verdrietig zijn...


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 27-05-2014

Aaaaaah nee toch Sad
Shit shit
Knufffffff


mijn lieve, lieve kleine schat - Sabrina1984 - 27-05-2014

Ach nee toch Noortje, waarom nou toch?! Wat ongelofelijk stom is dit! Veel sterkte, dikke kus


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 28-05-2014

Noortje, oh wat vind ik dit erg Sad. Ik wens jullie veel moed. En kom het hier maar van je afschrijven...Dikke knuffel.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 28-05-2014

noortje nee! wat erg! vind dit zo verschrikkelijk voor jullie...10 weken...en dan nog...
veel sterkte lieverd... Sad


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 30-05-2014

Noortje,
Meid wat een rotnieuws! ik hoopte zo dat het deze keer wel goed zou gaan!
trek je het toch een beetje? begin je er net vertrouwen in te krijgen en dan gebeurd dit! pff.. Sad



hier:
weer terug van een midweekje centerparcs.
even rust en genieten van elkaar.
uit eten, zwemmen, dierentuin, speelparadijs... iedere dag wel wat op de planning.
joella sliep tussendoor in de auto en heeft zich uitstekend vermaakt.
en dan genieten papa en mama ook Smile
nu nog lekker een weekje vrij en dan begint het gewone leventje weer.

hoe is het hier met jullie?


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 30-05-2014

oh noortje...ik lees het nu pas (ook midweekje centerparcs).

Dit mag gewoon niet. Ik heb er gewoon geen woorden voor. Ik vind het zo erg voor jullie. Woorden van troost heb ik niet, maar kan enkel een virtele kroel geven.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 30-05-2014

Hier dus ook weer thuis van een midweek center parcs. Wij hebben ook enorm genoten maar 35 weken zwanger is best pittig hoor met al dat omkleden van het zwemmen en het zeulen met die kids want die willen alle kanten op natuurlijk. ..
Elke ochtend lekker ontbijt buffet gedaan en dat was zooooo relaxed!!! Geen afwas niks in het huisje!!
Net flink toegegeven aan nesteldrang hier. Morgen gaat tess voor het eerst op haar nieuwe kamer slapen. De zolder wel te verstaan. Alles is gereed voor der en helemaal schoon en fris. Morgen de laatste hand leggen aan onze slaapkamer en als het goed is een begin maken op de baby kamer. Daar hoeft gelukkig niet veel gedaan te worden dus hopelijk over 2 weken echt wwl helemaal gereed voor ons nieuwste gezinslid!
Nu lig ik even lekker te chillen in bad. Het begint nu toch echt allemaal behoorlijk zwaar te worden en vanaf maandag sta ik er echt weer alleen voor overdag dus nu nog genieten dst michel nog thuis is!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 31-05-2014

Bedankt voor jullie lieve woorden. Gisteren nog terug geweest, voor zekerheid nog een echo... Nu word ik dinsdag gecuretteerd. De gyn had iets op de echo gezien dat kan passen bij een afwijking, dat gaat onderzocht worden. Nu dit weekend Tessa's 2e verjaardag vieren en hopen dat het niet dit weekend vanzelf op gang gaat komen...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 31-05-2014

Ongelooflijk triest vind ik het voor je noortje...
Ik duim hard dat jullie tessa haar verjaardag gewoon goed kunnen vieren (al ben je natuurlijk ook enorm verdrietig)
Ik zag net al foto's voorbij komen op fb. Wat wordt ze toch al groot zeg! Gefeliciteerd met je kleine grote meid!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 02-06-2014

Cyn, mooi nieuws dat de echo goed was! Heerlijk om jullie kleine zo te zien he! Mijn gevoel zegt meisje hihi.
En jullie zijn lekker naar centerparcs geweest. Heerlijk ja! Was ook mooi weer vorig week!

Myka, ik wil ook mooi nieuws van jou!

Tam, ja ik ken dat gevoel heel goed! Dat je echt het idee heb elkaar door er door te kennen. Als ik de verhalen hier lees over alle lieve kindjes dan zie ik het ook echt voor me! En zelfs dat warme gevoel komt ook echt over.
Dat krijg je alleen als je zo intens met elkaar meeleeft he…
Nee dat jaloezie gevoel is zo moeilijk uit te schakelen. Ik gun et echt iedereen van harte. Dat zeker.
Ik vertelde laatst in mn schoonfamilie dat mn zusje weer zwanger is. Ik merk dat ik daar moeite mee heb. Maar dan niet omdat ik jaloerse gevoelens heb maar omdat ik dan iedereen hoor denken: en jij dan?
Of opmerkingen als: ja leuk dat ze hun gezin zo uitbreiden. Is leuk voor je neefje dan is hij tenminste niet alleen, want dat is zo zielig.
Pfff..van dat soort domme opmerkingen word ik echt boos. Echt tactloos.
Maar goed, er zijn gelukkig ook mensen die het echt begrijpen. Mn zussen bijvoorbeeld en mn moeder. En die respecteren onze keuze ook.

Ohja mensen die zeggen ik neem er nog een bij? Neem??? Zoo irritant ja!
Ik wou dat je kinderen kon nemen, dan had ik nu een hele verzameling!

He jullie ook lekker een midweek weg! Heerlijk!
En wat een heerlijke kindjes heb je ook! Wat een rijkdom he! Ik kan ook zo ontzettend genieten van shivani haar gekletst. Ze gaat in de winkel echt heel luid olifantje in het bos zingen.
Wat klinkt dat dan vrolijk! Heerlijk!
De urn poetsen…dat zal altijd even slikken zijn…dat zijn echt van die dingen….zucht…


Laura, jemig wat heb je een grote buik! En idd de rest lijkt echt superslank! Hoe doe je dat!
Valt je niet voorover? Haha. Mijn buik was met 35 weken de helft groot als wat jij nu heb. Haha
19 juni strippen!!! Hou op hoor! Dan al!! Ik kan me nog de positieve zwtest herinneren! Lijkt wel gisteren!
En jij ook lekker genoten van je midweek! Lekker bijkomen zo! Hoe heeft tess in haar nieuwe kamer geslapen?

Plusje, hoe is het daar! Wat fijn dat je lichaam weer zn ritme oppakt na bv! Mooi he dat ie et weer normaal doet!
Wat naar dat mensen Sam* zijn dag zijn vergeten…dat doet pijn he…bij ons denken er ook weinig mensen aan…ik heb het nu geaccepteerd…
Wat mooi dat je zus er wel aan gedacht heeft…zo’n kaart doet dan echt veel met je he…

Noortje, he bah dat je gecuretteerd moet worden…. Wat naar meid…heel veel sterkte!
En nog gefeliciteerd met de 2[SUP]e[/SUP] verjaardag van Tessa! Hebben jullie een mooie dag gehad. Het weer zat jullie wel mee. Ik hoop zo dat je toch heb kunnen genieten van deze bijzondere verjaardag!
xxxx

Hier gaat het goed. Ook wij zijn lekker weg geweest! Geen zeeland maar, er was geen plek. We zijn dus lekker van donderdag tot zondag naar Antwerpen geweest. Heerlijk!
Lekker hoteltje met ontbijt etc. wat een verwennerij! Shivani heeft zo genoten! Ze is zo heerlijk om mee te nemen op vakantie! Haha.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 11-06-2014

lieve meiden,

ik wil even komen verklappen dat we vandaag een prachtige 20 weken echo hebben gehad.
een momentje om volop te genieten.
en.. Joëlla krijgt een zusje!

liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 11-06-2014

Oh leuk!! Een zusje voor joella!! Gefeliciteerd meissie!! Had op fb net al gelezen dat je een goede echo gescoord had.


mijn lieve, lieve kleine schat - Sabrina1984 - 11-06-2014

Gefeliciteerd Cyn met de goede echo! Wat leuk, een zusje voor Joella!


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 11-06-2014

Gefeliciteerd Cyn, wat een mooi nieuws!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 12-06-2014

Devika haha ja ik val haast voorover met die buik... Met dit warme weer valt het ook niet altijd mee hoor...
Gister dachten we dat ik ging bevallen dus wij de kindjes weg gebracht en na een warme douche merkte ik al dat het afzwakte dus helaas vals alarm... Hoe heerlijk had het geweest als we die kleine nu lekker thuis hadden gehad?? Maar aan de andere kant geniet ik ook echt nog van het getrappel hoor dus vind het niet super erg dat het niet doorgezet heeft. Nu is ie nog lekker ff alleen van mama hihi!
Jullie hebben het dus ook lekker gehad in Antwerpen. Leuk joh! En wat fijn dat shivani zo makkelijk op vakantie mee te nemen is zeg! Wat dat betreft hebben wij wel twee hele bewerkelijke kids hoor, altijd tegendraads en ze beginnen mekaar ook echt op te jutten... Stelletje draken zijn het!! Haha. Die gaan straks vast samenspannen tegen hun kleine broertje... Arme ventje hihi

Noortje lieverd hoe gaat het met jou? Ik moet echt vaak aan je denken... Sterkte meissie